Αθόρυβα και
χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες η
πρωταθλήτρια Ευρώπης ΤΣΣΚΑ Μόσχας έκανε
μια από τις πιο έξυπνες κινήσεις του
καλοκαιριού προσθέτοντας τον James
Augustine στο ρόστερ της. Γιατί "τα
μεγαλύτερα μυστικά στον κόσμο, κρύβονται
πάντα σε πλήρη θέα.." Το Hoopfellas για τη προσθήκη της CSKA και την αλλαγή των "έξι Αμερικανών" στην Α1..
Solid pick o Augustine. Ο
Δημήτρης Ιτούδης αποδεδειγμένα είναι
ένας από τους πιο ικανούς recruiters στην
Ευρώπη και ξέρει να διαλέγει το σωστό
κομμάτι κάθε φορά από την αγορά όπως
έχει αποδείξει στο παρελθόν. Το άρθρο
αυτό δε γράφεται για να εστιάσει στην
αναμφίβολη ποιότητα του Αμερικανού από
το Illinois αλλά για την
προοπτική της άρτιας λειτουργίας του
εντός του παιχνιδιού της αρκούδας. Η
επιλογή ενός παίχτη δεν αφορά μόνο πολύ
σημαντικά κομμάτια όπως η ατομική του
ποιότητα και η τοποθέτηση του στο ρόστερ
αλλά κυρίως το περιβάλλον (αγωνιστικό
στη προκειμένη περίπτωση) στο οποίο
εντάσσεται και οι αρμοδιότητες οι οποίες
θα του δοθούν σε αυτό. Ο James Augustine
είναι ένας παίχτης που μπορεί
να λειτουργήσει άψογα στο μπάσκετ της
“αρκούδας” και μια σημαντική αναβάθμιση
για τη γραμμή ψηλών του Δημήτρη Ιτούδη.
Αρκεί
ο κόουτς να τον κρατάει σε εγρήγορση..
(video)
Η
οπτική που έχω για τον 32χρονο C/F
είναι ότι θα αποτελέσει άμεσα
ένα χρήσιμο γρανάζι στη πιο καλολαδομένη
ευρωπαϊκή μηχανή στο σημερινό μπάσκετ.
Ο Augustine έχει όλα αυτά τα
στοιχεία που απαιτεί το μπάσκετ της
CSKA και η ενσωμάτωση του
σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Είναι το
σύγχρονο, mobile “5” που
μπορεί να εμπιστευθεί ο κόουτς Ιτούδης.
Ένας ψηλός με τον οποίο (σε συνδυασμό
με τη παρουσία του Χάινς στο ρόστερ)
μπορούν οι πρωταθλητές να παραμείνουν
το ίδιο γρήγοροι και επιθετικοί στις
εκδηλώσεις τους στο παρκέ εξαντλώντας
τον αντίπαλο, χωρίς μάλιστα αυτή τη φορά
να χάνουν σε pure height στη
θέση “5”. Πάμε να τσεκάρουμε μαζί μερικά στοιχεία που φέρνει μαζί του ο James Augustine στο παιχνίδι της ΤΣΣΚΑ..
Τop
Class Finisher
Ένας από τους
πιο αποτελεσματικούς finishers
στο ζωγραφιστό τα τελευταία χρόνια
στην Ευρώπη. Κινείται εξαιρετικά χωρίς
τη μπάλα και όλοι μπορούμε να μεταφράσουμε
το τι σημαίνει αυτό σε μια ομάδα η οποία
έχει στο κουμάντο τον Τεόντοσιτς και
συνολικά έχει χτίσει μια άρτια κυκλοφορία
της μπάλας. Ο Augustine είναι
εξίσου καλός catcher και
finisher. Τελείωσε πρώτος τη
φετινή σεζόν σε ποσοστό ευστοχίας στα
δίποντα με 68.75% με δεύτερο (guess
who..?) τον Κάιλ Χάινς (67.4%). Καταλαβαίνεται
ότι για την ομάδα με το μεγαλύτερο ίσως
περιφερειακό firepower τριγύρω,
όλα ξεκινούν από την ικανότητα της να
χτυπήσει στη καρδιά της ρακέτας. Ο
Augustine ήταν 2ος σε True
Shooting% (65.89%) με πρώτο τον Χάινς (στο
top-16 ήταν πρώτος ο Augustine,
2ος ο Χάινς, καταλαβαίνετε τι θα
γίνει..) και τέταρτος σε επιθετικά
ριμπάουντ που σε πολλές περιπτώσεις
ισοδυναμούν με ευκαιρίες για άμεσο
finishing. Εκτός αυτού, πρόκειται
για έναν πολύ ικανό Pick &
Roll ψηλό ο οποίος εντάσσεται στη
κορυφαία ίσως Pick&Roll επίθεση
της Ευρώπης. Νομίζω ότι φέτος (και με
δεδομένο το ότι ο Augustine δεν
είναι fundamental screener κάτι
που τον χαρακτηρίζει σε ολόκληρη τη
καριέρα του) θα δούμε πολλά fake
screens με στόχο τα γκαρντ της ΤΣΣΚΑ να
βρουν τον Αμερικανό στη κίνηση όπου
τελειώνει με μεγάλο ποσοστό επιτυχίας.
Η στατιστική του δείχνει ότι είναι το
ίδιο ικανός σε καταστάσεις diving
αλλά και σε αυτές όπου γίνεται
αποδέχτης της μπάλας σε δεύτερο χρόνο,
στοιχείο πολύ σημαντικό εάν αναλογιστούμε
ότι θα συνεργαστεί με δημιουργούς που
ξέρουν πολύ καλά να κρατούν τον αντίπαλο
στη πλάτη τους και να πηγαίνουν με τη
μπάλα βαθιά στο ζωγραφιστό.
Pressure Breaker
Ο καλοπροπονημένος
Augustine των 2.08 και των σχεδόν
110 κιλών διακρίνεται για την ικανότητα
του να βάλει τη μπάλα στο παρκέ και αυτό
νομίζω θα χρησιμοποιηθεί από τον κόουτς
Ιτούδη ως εργαλείο για να σπάσει
καταστάσεις πίεσης είτε κατά τη μεταφορά
της μπάλας από το ένα μισό στο άλλο είτε
αποκλειστικά σε σετ παιχνίδι. Ο Augustine
μπορεί να απορροφήσει αρκετή πίεση
από τα guards της ΤΣΣΚΑ. Έχει
μια ανάλογη με τους Χάινς ικανότητα να
βάζει τη μπάλα στο παρκέ και να κινείται
γρήγορα σε μικρό χώρο. Θυμηθείτε το
κλειδί στο τέλος κλειστών ματς στον
Ολυμπιακό του Ίβκοβιτς, με τον Χάινς να
παίζει ένας ένας τον αντίπαλο ψηλό με
αφετηρία τη γραμμή των προσωπικών.. Με
τον πρώην σέντερ της Κίμκι και τον Χάινς
η “αρκούδα” μπορεί να έχει τέτοιες
φάσεις ανά πάσα στιγμή. Και κυρίως να
παραμείνει το ίδιο σκληρή, δυνατή και
ευκίνητη χωρίς δώσει (σε όρους άμυνας)
τίποτα στον αντίπαλο. Σε καταστάσεις
press επίσης, η ικανότητα
του Augustine (ξεκινώντας ως
σκαλοπάτι) να κουβαλήσει με ντρίμπλα
τη μπάλα ή ακόμα και να επιτεθεί μετά
από πάσα σε πρώτο χρόνο μπορεί να
αποτελέσει σημαντικό όπλο για τους
Ρώσους.
Post up Playmaking
Πρόκειται
αναμφίβολα για έναν πολύ καλό passer.
Ο Δημήτρης Ιτούδης αρέσκεται να
δουλεύει με τέτοιους ψηλούς στο σύστημα
του (βλ. χρησιμοποίηση Κριάπα). Σε μια
ομάδα η οποία ανέδειξε τα flare
screens σε επιστήμη, ο Αugustine
έρχεται να δέσει αρμονικά (επίσης
από μια ομάδα που βασίστηκε πολύ σε
τέτοιες καταστάσεις, την Κίμκι). Η
ταχύτητα του Augustine ασυνείδητα
τον οδηγούσε να επιλέγει ως θέση πριν
δεχτεί την εισαγωγική πάσα χαμηλά, ένα
σημείο λίγο έξω από το ζωγραφιστό. Ποτέ
δεν υπήρξε ο Straight Post up Player
αλλά επιβαλλόταν με την έκρηξη του,
την ικανότητα του να βάλει τη μπάλα στο
παρκέ ή να γυρίσει με τη γνωστή reverse
βγάζοντας (με την επίσης γνωστή
χρήση του αγκώνα του..) τον αντίπαλο
εκτός ισορροπίας. Σε μια τόσο καλά
δομημένη επίθεση όπου το spacing
είναι εξαιρετικό και η κίνηση μακριά
από τη μπάλα αγγίζει το άριστα, το
playmaking του Augustine
μπορεί να αποτελέσει “λάδι” για
τη μηχανή. Η ικανότητα του να πασάρει
από μέσα προς τα έξω (εδώ θα μπουν τα
flare screens) και μεταφέρει με
ασφάλεια και σε ιδανικό χρόνο τη μπάλα
από τη δυνατή στην αδύνατη πλευρά (Vitaly
Fridzon I see you..) θα δώσει μια νέα διάσταση
στην επίθεση της “αρκούδας”.
Mobility
H σελίδα έχει εστιάσει στο παρελθόν στο σήμακατατεθέν της εποχής Ιτούδη στη Μόσχακαι της μετατροπής της αρκούδας σε..τσιτάχ. Μια ΤΣΣΚΑ η οποία περνώντας
στη νέα εποχή αφήνει πίσω το παραδοσιακό
μέγεθος και ακολουθεί τη σύγχρονη τάση
της ταχύτητας και των χώρων που μπορείς
να καλύψεις με αυτήν στο γήπεδο. Αυτή η
compact έκδοση των Μοσχοβιτών
έφτασε μέχρι το ευρωπαϊκό Έβερεστ τη
χρονιά που μας πέρασε, κερδίζοντας τα
ματς του θανάτου με σέντερ τον Χάινς,
υποστηριζόμενο από μακριά forwards που
της έδιναν τη δυνατότητα να αμυνθεί σε
κάθε σημείο του παρκέ σφίγγοντας τον
κλοιό για τον αντίπαλο στο μισό γήπεδο.
Ο Augustine έρχεται να μεγαλώσει
τη γκάμα επιλογών του κόουτς Ιτούδη σε
τέτοιες καταστάσεις με την ικανότητα
να αμυνθεί και έξω από τη ζώνη ασφαλείας
του. Βαίνοντας στη περίμετρο. Είναι
αξιοσημείωτη η ικανότητα του να ελέγχει
τον ballhandler σε side pick
καταστάσεις και δουλεύει
σκληρά για να μείνει μαζί του μέχρι
τέλους. Παρότι δεν έχει το touch ή
την αμυντική επίδραση (τόσο στο έδαφος
όσο και ψηλά) των Βέσελι-Χάινς, κάποιες στιγμές διακρίνεται για τις ψυχολογικές του βουτιές εντός του παιχνιδιού (ελπίζω να μη δέσει με το παρελθόν του κλαμπ..) και τα (7'.0'') χέρια του δεν είναι πάντα ενεργά στα
μετόπισθεν (ιδιαίτερα στο post) o
δυνατός κορμός του και τα γρήγορα του
πόδια (αρκούντως ικανοποιητικός σε
όρους πλευρικής ταχύτητας και πίσω
βημάτων) τον βοηθούν σημαντικά να αμυνθεί
και στις δύο γραμμές. Μιας και ο λόγος
για mobility.. Τρέχει καταπληκτικά
τον κεντρικό διάδρομο. Με τους
Ράις-Κοπόνεν-Σβέντ στο τιμόνι η Κίμκι
παρουσίασε τη πιο άμεση εκτέλεση σε
καταστάσεις transitionσε
ολόκληρη την EL. Aπό τώρα
σκέφτομαι τον Τεόντοσιτς να τον βρίσκει
με πάσες στον άξονα στη transition offense
της αρκούδας..
Ο Augustine
λοιπόν μπορεί να μη κάνει τα σπουδαία
νούμερα όμως θα αποτελέσει άμεσα value
στο παιχνίδι της ΤΣΣΚΑ. Έρχεται από
ένα παρόμοιο αγωνιστικό περιβάλλον
όπου έκανε θραύση σε μια επίθεση που
βασίστηκε στη ταχύτητα, τη κυκλοφορία
της μπάλα και το spacing (σχολή
Κουρτινάιτις) και θα προσαρμοστεί
γρήγορα. Τέτοιες, τόσο καλά δομημένες
επιθέσεις ξέρουν να απορροφούν και να
αξιοποιούν τέτοιους skilled
ψηλούς, ειδικά από τη στιγμή που
αυτοί μπορούν να τρέξουν το γήπεδο όπως
ο Augustine (στην ουσία θα
βρίσκει τους πόντους στον ..δρόμο). Η
ΤΣΣΚΑ αναγνώρισε άμεσα τις δεξιότητες
και το τι μπορεί να προσφέρει ο Augustine
στο παιχνίδι της και έκανε το
αυτονόητο, υπογράφοντας τον πρώην παίχτη
της συμπολίτισσας και μεγάλης της
αντιπάλου Κίμκι προβαίνοντας σε μια
ποιοτική αναβάθμιση της frontcourt
της. Πολλές φορές τα μεγαλύτερα
μυστικά στον κόσμο, κρύβονται στη πιο
προφανή θέση. Και σε πλήρη θέα..
4+2=6
Έχουμε ξαναμιλήσει
στο παρελθόν για το θέμα “ξένοι &
ελληνική λίγκα”. Άλλωστε το Hoopfellas
λόγω θεματολογίας είναι
η κατεξοχήν σελίδα που μπορεί να ασχοληθεί
με ανάλογες ανησυχίες. Σας έχω υπογραμμίσει
πολλές φορές ότι στην εποχή που ζούμε,
η ομάδα που θα επενδύσει στο κομμάτι
του scouting θα αποκτήσει από
την αρχή σημαντικό πλεονέκτημα εναντίον
του ανταγωνισμού. Μιλάμε για παγκόσμιο
scouting.. Η Αμερικανική αγορά
προσφέρει μια τεράστια δεξαμενή παιχτών
της οποίας βαθιά γνώση οι ελληνικές
ομάδες δε διαθέτουν αυτή τη στιγμή. Οι
νεότεροι προπονητές δουλεύουν καλύτερα
σε αυτό το κομμάτι όμως ακόμα (σε ομαδικό
επίπεδο) απέχουμε από ευρωπαϊκά clubs
(όχι απαραίτητα γνωστά και με μεγάλες
ομαδικές επιτυχίες) ή συνολικά από
λίγκες που έχουν καλύτερη τεχνογνωσία
και δικτύωση.
Κάθε νέος νόμος
που περνάει ευνοεί κάποιους και κάποιους
άλλους όχι. Βλέποντας τη συντριπτική
πλειοψηφία των ομάδων να ψηφίζει υπέρ
των 6 Non EU παιχτών θα ήθελα
να σημειώσω κάτι. Το πιο σημαντικό σημείο
στην απόφαση αυτή είναι η διαχείριση
της με βάση τον μακρoπρόθεσμο στόχο, το
όραμα όπως αυτό μπορεί να οριοθετηθεί
από μια ομάδα ή συνολικά από ολόκληρη
τη λίγκα. Τι θέλουμε να πετύχουμε σαν
ελληνικό μπάσκετ και πως θα βοηθήσει
μια τέτοια απόφαση την επίτευξη των
στόχων μας..; Θα ήθελα να γίνουμε Ισραήλ
σε επίπεδο τεχνογνωσίας στην επιλογή
παιχτών αλλά όχι με το αποτέλεσμα που
έχει αυτό στη λίγκα τους. Θα το επαναλάβω
λοιπόν. Οι ξένοι πρέπει εντάσσονται σε
ένα πλαίσιο ώστε να να υποστηρίζουν και
να προωθούν τη παρουσία του Έλληνα
αθλητή. Να τον βοηθούν να αναπτυχθεί
και όχι να τον πνίγουν. Eίναι ζωτικής σημασίας αυτό για το πρωτάθλημα μας. Ο Έλληνας παίχτης
δε θα πληγεί από τους 6 Αμερικανούς
λοιπόν αλλά από το πως θα διαχειριστούν
οι ομάδες αυτόν τον κανονισμό. Χρειάζεται
σωστή οπτική συλλογικά. Απευθυνόμενος
στους Έλληνες προπονητές θα ήθελα να
τους παροτρύνω να "σπαταλήσουν" (ή μάλλον να αξιοποιήσουν πραγματικά..) ίσως
αυτές τις δύο “έξτρα επιλογές” που θα
τους δοθούν παίρνοντας παίχτες-ρόλων
οι οποίοι θα υποστηρίξουν σωστά το
αγωνιστικό πλαίσιο και όχι “μονάδες”
που θα σε οδηγήσουν στη ψευδαίσθηση του
ποιοτικού βάθους και θα “θάψουν” τον
νεαρό Έλληνα αθλητή. Το τελευταίο που
θα ήθελα να δω είναι One &
Done εκτρώματα με Short rotation
και 6 Αμερικάνους των 30 λεπτών στο
βωμό της κοντόφθαλμης επιτυχίας μιας
εισόδου στα ελληνικά playoffs ή
την εξάδα. Όλα λοιπόν είναι θέμα συλλογικής διαχείρισης, πειθαρχίας και οράματος. Ας γίνουμε λίγο πιο ..κουλτουριάρηδες με τη λίγκα μας. Δεν έχουμε να χάσουμε από αυτό. Σας το εγγυώμαι..
Υ.Γ: Προσωπικά
εάν μου δίνανε δύο θέσεις Αμερικανών
(αντί αθλητών με κοινοτικό διαβατήριο)
και δύο εκατομμύρια στο χέρι για να τις
γεμίσω πάλι Λοτζέσκι και Χάκετ θα
έπαιρνα..
Υ.Γ1: Γκάμπριελ
και Νίκολς. Ο Ολυμπιακός ψάχνει athleticism
στη θέση “4” και ο πιο μακρύς και
αθλητικός Κένι Γκάμπριελ αποτελεί
προτεραιότητα. Ο Αμερικανός forward
που έκανε αρκετά καλό Summer
League έχει περιφερειακή εκτέλεση και
με μια πρώτη ματιά (δε το γράφω τυχαία
αυτό) το προφίλ για να συμπληρώσει την
ερυθρόλευκη γραμμή ψηλών όμως θα
χρειαστεί δουλειά σε βασικά κομμάτια
του παιχνιδιού ενώ του λείπουν τα
intangibles τα οποία για εμένα
είναι πάντα σημαντικός παράγοντας στην
επιλογή ενός αθλητή που θα παίξει για
τις δύο ελληνικές ομάδες. Ο
Νίκολς είναι σαφώς πιο έτοιμος παίχτης. Έχτισε χαρακτήρα δύο χρόνια στη Μόσχα
και ο τρόπος που διαχειρίστηκε τον εαυτό
και τον ρόλο του κολλώντας στον οργανισμό
μόνο καλό μπορεί να του κάνει. Θεωρώ ότι
θα έπαιζε περισσότερο εάν οι Μοσχοβίτες
είχαν μεγάλο κορμί στο “5” (τύπου Κάουν,
Μπουρούση) ως Stretch-4.
Στον
Ολυμπιακό το μήκος και το athleticism
του Γκάμπριελ δένουν καλύτερα με
την υπόλοιπη frontcourt ενώ ο
Νίκολς κατά τη γνώμη μου ταιριάζει αυτή τη
στιγμή καλύτερα στον Παναθηναϊκό. Οι
πράσινοι χρειάζονται παίχτες (θυμηθείτε το περυσινό άρθρο “Floor Spacers”για τους Κούριτς-Χαράνγκοντι) που
να μπορούν να ανοίξουν τις αντίπαλες
άμυνες ώστε να δημιουργήσουν τον χώρο
για να αξιοποιήσουν τα δυνατά χαρτιά
τους (Μπουρούσης, προσωπική φάση James,
PnR με Καλάθη). Παίχτες που να μπορούν
να σουτάρουν και ιδανικά να αμυνθούν..
Υ.Γ2: Θα ήθελα να
δω τις ελληνικές ομάδες να κοιτούν
περισσότερο παίχτες τύπου Mickey
McConnell. O 27χρονος Pass first-PG
μετακόμισε από την ProA
στην Ομπραντόιρο, σε ένα πλαίσιο
όπου μπορεί να παίξει αρκετά καλό μπάσκετ
ώστε να διακριθεί και φυσικά στη συνέχεια
να πληρωθεί. Προς το τέλος της φετινής
αγωνιστικής περιόδου πίστευα μάλιστα
ότι θα τον κοιτούσε ο ΠΑΟΚ (το ξέχασα
βέβαια όταν υπέγραψε τον Νέναντ
Μιλιένοβιτς).. Οκ, δε μπορεί κάθε φορά
να βρίσκεις Bobby Hurley όμως νομίζω
ότι τέτοιοι παίχτες μπορούν να παίξουν
καλό μπάσκετ στη λίγκα μας.. Eίναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε μια μέρα το στυλ ξένων παιχτών στο σύνολο τους που επιλέγει κάθε λίγκα σε συνάρτηση με το μπάσκετ που αυτή πρεσβεύει. Το ονομάζω μπασκετική κοινωνιολογία..
Υ.Γ3: Διαφωνώ με το να γίνονται αλλαγές κανονισμών μέσα στη σεζόν. Τέλος.
Υ.Γ4: Όπως έχετε
καταλάβει η σελίδα έχει κατευθείαν
πνευματική επαφή με τον κόουτς Μπαρτζώκα
η οποία είναι πιο ισχυρή από κάθε είδους
πληροφορία ή ενημέρωση. Βασικά, μπορώ
να κλείσω τα μάτια και με ένα μίνι-διαλογισμό
να προβλέψω το ρόστερ της Μπαρτσελόνα
για την επόμενη περίοδο.. (δηλαδή αυτό
σχεδόν το οποίο μπορεί να έφτιαχνε και
το Hoopfellas) Πέρα από τη
πλάκα, είμαι σίγουρος ότι ο κόουτς
Μπαρτζώκας θα πάρει έναν defensive
stopper στο “1”, έναν στο “3” και έναν
στο “5”. Τουλάχιστον.. Από εκεί θα
ξεκινήσει ο ίδιος. Αυτή θα είναι η βάση
(τα μπετά..). Και για να μη το ξεχάσω.. Τα
2 εκατομμύρια που πέταξε απλόχερα η
Μπαρτσελόνα στη Βαλένθια δεν ήταν μόνο
για τα ωραία μάτια και το αμυντικό
versatile του Κλαβέρ αλλά
περιείχαν και την υπόσχεση Vives.
Όχι, δε καταλάβατε.. Buy out
θα πληρωθεί και εδώ. Την υπόσχεση
μόνο πλήρωσαν οι Καταλανοί στη πρώτη
δοσοληψία τους με τη Βαλένθια..
Y.Γ5: Κάτι τελευταίο.. Τέρμα η ειρωνεία σε άλλες μπασκετικές/αθλητικές σελίδες ή δημοσιογράφους σχετικά με το εάν πέτυχαν είδηση ή εάν υποστηρίζουν κάποιο πρόσωπο/κατάσταση, αδίκως για εσάς. Όχι σε αυτή τη σελίδα. Είναι επίσης κρίμα να έχει γράψει κάποιος σας ένα περιεκτικό μπασκετικό σχόλιο 400 λέξεων και να το κόβω για στο τέλος εκφράστηκε άσχημα. Κριτική μπορείτε να κάνετε όση θέλετε (ένας λόγος που υπάρχει αυτό το βήμα άλλωστε) τηρώντας τους στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας. Ειρωνεία όχι. Όπως έχουμε ξαναπεί, ο καθένας κάνει τον αγώνα του και αυτό είναι το λιγότερο σεβαστό. Το να πρεσβεύει το Hoopfellas το υψηλότερο επίπεδο μπασκετικής ανάλυσης, scouting ή συζήτησης σαν κοινότητα δε λέει απολύτως τίποτα εάν αυτό το επίπεδο δε μας συνοδεύει σε όλες μας τις εκφράσεις..
Τζιμ καταπληκτικος για αλλη μια φορα
ΑπάντησηΔιαγραφήJim Αφρο τώρα με τους 6 μη κοινοτικούς υπάρχει κάποια πληροφορία για τις κινήσεις του ΠΑΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήτεράστιε Τζιμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Τζιμ, ωραιοτατο αναγνωσμα. Ο Μπλατ κρατησε και Χαραγκοντι. Πιστευεις οτι θα τους παιξει και μαζι με το Μερμαν;
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ο Δεν μου αρέσει η περιφέρεια της Μπάρτσα. Αν υποθέσουμε πως θα είναι Βίβες, Ράις, Ναβάρο, Ρίμπας, Όλεσον δεν μου γεμίζει καθολου το μάτι. Ο Ναβάρο μπαίνει στα 37, ο Όλεσον και ο Ρίμπας τίμιοι άλλα τίποτε παραπάνω. Θα ήθελα κάτι καλύτερο. Επίσης, κι άλλο πεντάρι; Έχει ήδη Λαουάλ, Σαμάρντο, Τόμιτς. Ακόμα και αν αποδεσμεύσει τον Ντόρσει, πάλι δεν υπάρχει χώρος. Στο 4 χρειάζεται παίκτη πίσω από τον Κλαβέρ στη θέση του Βεζένκοφ.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Ωραία ομαδούλα η Αρμάνι. Γιατί την βλέπω όμως γύρω στη 10η θέση δεν ξέρω. Χρειάζεται καλύτερο πάγκο. Έγκλημα που διέλυσε την ομάδα το '15. Χάκετ και Μέλλι δεν έπρεπε να φύγουν...
3. Την πιστεύω πάρα πολύ την Ζαλγκίρις του χρόνου. Ειδικά αν κρατήσει και τον Ίαν.
4. Ο Ερυθρός φτιάχνει σούπερ περιφέρεια με Πούλεν, Γιόβιτς και Τζένκινς, αλλά η φροντ λάιν του είναι πραγματικά μαύρο χάλι. Κούζμιτς-Στίματς πρέπει να ναι το χειρότερο δίδυμο ψηλών στη διοργάνωση, αν βέβαια δεν κοιτάξει και κάποιον καλύτερο.
5. Η Γαλατά θα είναι το underdog της διοργάνωσης. Θυμηθείτε με. Έχει βέβαια πολύ μέτριο προπονητή, αλλά φοβερή πληρότητα. Και στη φροντ λάιν (Ντέι, Τάιους, Κρστιτς, Τόμπσον) και στην περιφέρεια (Μίτσοφ, Γκιουλέρ, Ντίμπλερ και ακόμα ένας πρωτοκλασσάτος, πιθανόν Ρότσεστι)
6. Η Εφές θα ξανακάνει μια τρύπα στο νερό, αν και ίσως χωθεί στα πλέι οφ.
7. Ο Έρτσεγκ τι απέγινε; Το γύρισε στο ψάρεμα;|
8. Άφρο δώσε πληροφορίες στον λαό. Τι γίνεται με το 3αρι και το 4αρι;
9. Η Φενέρ θα την βγάλει με τον Ερσέκ δεύτερο τεσσάρι;
10. Τζιμ σπάει του Μπρόκχοφ ή δεν το κόβεις;
Jim καλησπέρα.Εξαιρετικό το άρθρο.Σε ότι αφορά τον Γκάμπριελ πιο θεωρείς ότι είναι το μεγαλύτερο μείον του σε ότι αφορά το fit του με την υπολοιπη front line του Ολυμπιακού?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Όγκουστιν πιστεύω ότι άργησε πολύ να φύγει από την ταλεντοπαγίδα που λέγεται Χίμκι. Προσωπικά, όταν η ομάδα μου κοίταζε -ή έτσι γραφόταν τουλάχιστον- τον εύθραυστο Ντέιβις, προτιμούσα να πάρουμε Όγκουστιν ως αντικαταστάτη του Πέρο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το timing της αλλαγής του κανονισμόυ, οι 10 λέξεις του Τζιμ είναι αρκετές.
Είμαι σίγουρος ότι φέτος θα δούμε πολλές ομορφιές.
Γειά, πρόσφατα έμαθα την σελίδα και μου αρέσει, γράφω 1η φορά και μάλλον όχι τελευταία! Η τοποθέτησή μου είναι η εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφή-Τι είναι τα flare σκρίνς?
-Επίσης δεν καταλαβαίνω, γιατί είναι δύσκολο να αναπτύξουν τεχνογνωσία scouting οι Ελληνικές ομάδες για την Αμερική? NBDL και κολλεγιακό είναι οι 2 λίγκες που παράγουν τάλέντο, σωστά? Τι το δύσκολο έχει να συνάψει συνεργασία μια μικρομεσαία ομάδα της Α1 με ένα γραφείο scouting στην Αμερική? Δεν νομίζω να είναι θέμα οικονομικό. Στα συμβόλαια συνεργασίας μπορείς να βάλεις όρους τέτοιους που να μην ζημιώνεσαι σε περίπτωση αποτυχίας.
-Εγώ τον θυμάμαι τον Όγκουστιν απο τα παιχνίδια με τον Ολυμπιακό. Εντάξει είχε βάλει κάποια καλάθια αλλά δεν διέκρινα κάτι το ιδιαίτερο. Ο Χάντερ σχετικά εύκολα τον έπαιζε. Προφανώς ο coach Ιτούδης διέκρινε στοιχεία που θα κολλήσουν με την ομάδα. Πολύ καλός coach, έχει πετύχει σε όλους τους ρόλους στην μέχρι τώρα καριέρα του.
-Στην γραμμή των guards στον Παναθηναικό αυτή την στιγμή υπάρχουν Καλάθης, James, Feldein, Παπάς, Μποχωρίδης, Κόνιαρης, Λούτζης. 7 παίχτες που φαίνονται αρκετοί σαν νούμερο για την νέα σεζόν. Όμως με χαλάει λίγο η επιλογή να μείνει ο Μποχωρίδης. Δεν θα ήταν πιο βιώσιμη λύση και για τις δύο πλευρές να παραχωριθεί δανεικός σε ομάδα που θα βρεί χοντρά λεπτά?
Ναυαγοσώστης
Flare screen λέγεται το back screen (δηλαδή στη πλάτη του αμυνόμενου) στην κορυφή της ρακέτας, ώστε ο παίκτης που ελευθερώνεται να βρεθεί ελεύθερος στις 45 μοίρες.
ΔιαγραφήΓια το θέμα του scouting, μερικές φορές αρκεί να έχεις κάποιον γνωστό/φίλο/συνεργάτη στην εκάστοτε χώρα, που να κατέχει το άθλημα, να ξέρει τι θέλεις και τι ψάχνεις, και να ασχολείται ενεργά (όχι δηλαδή να βλέπει και αυτός YT βιντεάκια)
Η όλη φάση μου έδωσε την ευκαιρία να δω μερικά tutorial βιντεάκια σχετικά με το flare screen... Εντέλει , Jim, νομίζω ότι αυτό είναι από τα παράπλευρα οφέλη του blog..
ΔιαγραφήTo know the game better...!
Ευχαριστώ, καλή συνέχεια!
ΥΓ : Είμαι σίγουρος ότι γίνεται καλή δουλειά στο scouting for recruiting από το προπονητικό team του Άρη, αλλά σιγά-σιγά πρέπει να αρχίζουν να παίζουν ονματάκια... Πχ ο Κρόκερ που είχε ακουστεί πριν κανα μήνα δεν είναι κακή επιλογή.
Αν και όλα θα κριθούν από την επιλογή Βεζένκοφ. Διότι αν γυρίσει ο Σάσα θα ψάξουμε για scorer στο 1-2, παρά για 3 τύπου Κρόκερ... Πως τα βλέπετε τα πράματα στον Άρη, guys?
Ο Θ.Αντετοκουμπο μπορει να ειναι ενα καλο defensive forward για ομαδες οπως ο ΠΑΟ η η Μπαρτσα που ψαχνουν τετοιους παικτες στην επομενη σεζον της ευρωλιγκα???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό ακριβώς σκεφτόμουν για την κίνηση της ΤΣΣΚΑ Jim. Ειδικά μετά την κατάσταση της Ευρωλίγκας και σε λογική Ομπράντοβιτς, ο Ιτούδης δεν θα πήγαινε σε πολλές κινήσεις αλλά σε 1-2 κομβικές που θα κουμπώνουν απόλυτα και άμεσα σε αυτό που θέλει να παίξει. Έτσι φτιάχνονται τα σύνολα. Θα μου πείτε και δικαίως ότι θέλει και λεφτά, άλλα αν κάθε χρόνο κηνυγάς να καλύψεις 6 τρύπες , αυτά παθαίνεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα δικά μας τώρα έχω μαζέψει πολλές απορίες:
- Γιατί τόση πρεμούρα με τον Μποχωρίδη; Το παιδί θα κληθεί (εφόσον δεν αποκτηθεί περιφερειακός άλλος) να παίξει λίγα λεπτά για συγκεκριμένα πράγματα. Εφόσον προκύψει τραυματισμός θα παίξει περισσότερο και σε πιο κρίσιμες φάσεις. Αλλά αν δεν παίξει και τώρα έστω στον ρόλο του πέμπτου, πότε θα δούμε αν κάνει; Αν δεν παίξει πραγματικά το παιδί πως θα τον κρίνουμε; Ναι, έχει αδυναμίες και μεγάλες για pg αλλά ιδού η Ρόδος φέτος για τον Λευτέρη. Έχει την ευκαιρία, έχει προπονητή που του αρέσει το μέγεθος στα γκαρντ, στο χέρι του είναι. Και από την άλλη, ποιος γκαρντ κλάσης ή έστω ανερχόμενος που θέλει αύριο μεθαύριο να κάνει ένα καλό συμβόλαιο, να έρθει τώρα στον Παναθηναϊκό για να παίξει 7-8 λεπτά και να περιμένει μπας και χτυπήσει κανείς για να παίξει περισσότερο;
-Γιατί τόση πρεμούρα στον Ολυμπιακό με τους ξένους; Οι κοινωτικοί που έχουν είναι μέσα στους 4 καλύτερους παίκτες του ρόστερ. Θα έχουν από του χρόνου την ευκαιρία να τους διώξουν αν θέλουν και να πάρουν ξένους. Δεν νομίζω να το κάνουν. Και στην τελική είναι περίεργη η όλη φάση με τα διαβατήρια και κατ' επέκταση τις Εθνικές. Ίσως είναι αφορμή για όλες τις λίγκες αυτό το πράγμα για να αλλάξει η κατάσταση.
- Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση κακή άποψη για τον Μαρκοϊσβίλι. OK, oύτε εγώ θα τον είχα και πρώτη επιλογή αλλά είναι παίκτης με καλή εμπειρία και καλά συμβόλαια στην Ευρωλίγκα, καλός σουτέρ και συνεπής αμυντικός. Χωρίς να κλέβει απαραίτητα λεπτά στη θέση από τον Χαραλαμπόπουλο, χωρίς πολλά χρήματα και σε καλή ηλικία (29). Πόσα καλύτερα τριάρια αυτή τη στιγμή ελεύθερα έχουν το πακέτο αυτό; Αν βρεθεί κάτι καλύτερο σαφώς αλλά αρκετοί λένε μακριά από τον τελειωμένο Γεωργιανό. Χωρίς να είμαι φαν του παίκτη δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο κακή επιλογή ο άνθρωπος.
- Τέλος δεν καταλαβαίνω την βιασύνη. Οι βασικότατες τρύπες κλείσανε, υπάρχει πλεον το περιθώριο για ξένους, άρα το περιμένει η ομάδα να προκύψουν ευκαιρίες δεν θεωρώ ότι είναι κακή στρατηγική. Θα προτιμούσα και εγώ να κλείναμε από τώρα με παίκτες έμπειρους από Ευρωλίγκα, ο Νίκολς ας πούμε όπως λέει και ο Τζιμ δεν θα με χάλαγε καθόλου για 4άρι αλλά ας δούμε, μπορεί να προκύψει καλύτερη λύση από τον Νίκολς και τον Μαρκοϊσβίλι.
Nομίζω ότι είναι προφανές ότι το πρωτάθλημα είναι μια ανταγωνιστική διοργάνωση, όπου κάθε ομάδα κοντράρεται με τις υπόλοιπες. Ο λόγος λοιπόν που δεν μας αρέσει η άκαιρη αλλαγή κανονισμού είναι γιατί δίνει στους αντιπάλους μας πλεονέκτημα σε σχέση με τον προηγούμενο κανονισμό.
ΔιαγραφήΓια να το πω με μια παρομοίωση.
ΔιαγραφήΥπάρχουν 14 υποψήφιοι για μια θέση και καλούντα να δώσουν γραπτές εξετάσεις. Τα θέματα είναι 6, 4 εκ των οποίων μετρίας δυσκολίας που πιάνουν 5 μονάδες σύνολο, και 2 αυξημένης που πιάνουν άλλες 5 μονάδες.
Κατά τη διάρκεια της εξέτασης, κι ενώ ο ένας υποψήφιος έχει λύσει με άριστο τρόπο τα δυο δύσκολα θέματα καταβάλοντας πολύ από το χρόνο του, κι ενώ άλλοι υποψήφιοι δεν τα έχουν λύσει καθόλου, άλλοι τα έχουν λύσει αλλά με λάθη, άλλοι προσπάθησαν να τα λύσουν αλλά κατέληξαν σε μουτζούρες, ένας εκ των υποψηφίων έχει μια ιδέα: να αλλάξει η βαρύτητα των θεμάτων. Και τώρα όλα τα θέματα να πιάνουν να πιάνουν 1,67 μονάδες, κι όχι 1,25 τα έυκολα και 2,5 τα δύσκολα.
11 από τους 14 έσπευσαν να συμφωνήσουν με την πρόταση καθότι αντιλαμβανόταν ότι είναι υπέρ του κάτι τέτοιο.
Όταν ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας του, βρέθηκαν πολύ που είπαν ότι ορθώς άλλαξε ο κανονισμός αφού το ήθελε η πλειοψηφία και ότι κακώς διαμαρτύρεται ο ένας υποψήφιος αφού έχοντας λύσει λέει σωστά τα θέματα, δεν έχει να χάσει κάτι αν αλλάξουν οι μονάδες που του δίνυον.
Όλα αυτά θα είχαν βάση ΑΝ ο κανονισμός ίσχυε από την αρχή της χρονιάς και έτσι οι ομάδες που είχαν κοινοτικούς αδικούνταν. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο όμως. Επίσης σε ένα πρωτάθλημα 14 ομάδων όταν οι 12 ψηφίζουν υπέρ της αλλαγής, ακόμα και ομάδες που έχουν βρει κοινοτικούς (ΑΕΚ, ΠΑΟΚ κλπ) προς τι ο αλληλοσπαραγμός. Σε τι ακριβώς αδικείται ο Ολυμπιακός; Εν προκειμένω ο ΠΑΟ είναι αναγκασμένος να πάει και αυτός σε 4+2 ή να παίξει με λιγότερους ξένους έναν ολόκληρο 1ο γύρο με ότι αυτό συνεπάγεται. Και ένα ερώτημα: έστω ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα τραυματισμού ο Λοτζέσκι (κούφια η ώρα) όπως πέρυσι ή ο Χάκετ, ευνοείται ο ΟΣΦΠ από την αλλαγή του κανονισμού;
ΔιαγραφήΤο γιατί αδικείται ο Ολυμπιακός και το γιατί είναι αδιάφορο ότι συμφώνησαν οι 12 ομάδες το έγραψα ήδη.
ΔιαγραφήΑΝ τραυματιστεί κοινοτικός παίκτης του Ολυμπιακού, και ΑΝ αποφασίσει να τον αντικαταστήσει με ξένο, τότε απλά η αδικία εις βάρος του θα μετριαστεί.
Τo οτι ο κανονισμός θα ισχύει στο δεύτερο μισό απλά αφαιρεί και τα τελευταία σταγονίδια σοβαρότητας της λίγκας.
Γιατί;
ΔιαγραφήΘα είχε βάση η αιτιολόγηση μέσω του παραλληλισμού για το διαγώνισμα ΑΝ ο ΟΣΦΠ αποκτούσε τους κοινοτικούς του σε αυτή την μεταγραφική περίοδο, πράγμα που δεν συνέβη. Ομάδες όπως η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της τρέχουσας μεταγραφικής περιόδου κοινοτικούς είναι υπέρ της αλλαγής. Οπότε;
ΔιαγραφήΑν ας πούμε ο ΠΑΟ έκανε Τούρκο τον Γκιστ, που λόγω και του γεγονότος ότι γεννήθηκε στην Τουρκία δεν θα ήταν και πολύ δύσκολο ή Κύπριο π.χ τον James όλα καλά; Πόσο θα κόστιζε η όλη φάση 50.000 ευρώ max. Τα έσοδα δηλαδή ενός αγώνα Ευρωλίγκας.
ΔιαγραφήΤο γιατί μια ομάδα ψηφίζει κόντρα στα συμφέροντά της, ας το εξηγήσει αυτή στους οπαδούς της.
ΔιαγραφήΤο γιατί θα έπρεπε να έχουν αποκτηθεί τώρα ο Λοτζέσκι ή ο Χάκετ για να είναι λάθος η εμμέσω μεταγραφικής περιόδου αλλαγή στους κανισμούς των μεταγραφών, δεν μπορώ να το καταλάβω. Αν σε ικανοποιεί πάντως η οψιόν του Χάκετ ενεργοποιήθηκε πριν λίγες μέρες.
Η ουσία είναι μια πάντως. Ο ΠΑΟ άλλαξε τα "θέματα των εξετάσεων" όταν κατάλαβε ότι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον Ολυμπιακό.
Από εκεί και πέρα, όποιος δε θέλει να καταλάβει το πως αδικείται ο Ολυμπιακός και ευνοείται ο ΠΑΟ από αυτήν την απόφαση, είμαι σίγουρος ότι δε θα καταλάβει ακόμα και βιβλίο να του γράψω. Όποιος παριστάνει τον τυφλό, ας συνεχίσει ελεύθερα.
@10:53
ΔιαγραφήΠρώτον ας τα έδινε. Ας μην ήταν τόσο άπληστοι.
Δεύτερον αν τα έδινε, θα ανέβαζε αυτομάτως τη ζήτησή τους στην αγορά και κατά συνέπεια θα το έβρισκε μπροστά της συτην επόμενη ανανέωση.
Τρίτον, από ότι έχει αποδειχθεί δεν είναι και τόσο εύκολο να βγάλεις διαβατήριο.
Ρε παιδια κατι ασχετο, αυτη η ψυχη ο κολτον ο αιβερσον που βρισκεται?δεν εχω ακουσει κατι,δεν αρεσει στις ομαδες της ευρωλιγκα??!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Jim.Προσωπικά αν έψαχνα ένα stretch4 θα κοιτούσα εκείνον τον τρομερό Derrick Brown της efes.Σου δίνει μια φοβερή ευελιξία στη frontline ο συγκεκριμένος παίχτης,του δίνεις λοιπόν τα λεφτά του claver και αν τα καταφέρεις να τον κλέψεις από τον perasovic είσαι ευτυχισμένος.Αλλιώς θα πήγαινα σ ένα καθαρό αθλητικό 5 και θα έδινα το ρόλο του 4 στον Singleton.
ΑπάντησηΔιαγραφήυγ1.του broekhof το συμβόλαιο σπάει η μπα??δε μπορώ να φανταστώ ιδανικότερο sf για τον αργύρη.
υγ2.κάπου διάβασα για antoine diot,παίζει κάτι τέτοιο?θα ήταν ευλογια!!
υγ3.συνέχισε τη φοβερή δουλειά που κάνεις χωρίς να απολογείσαι σε κανέναν,στο λέει ένας άνθρωπος που η δουλειά του είναι το basket.
Συμφωνω,δεν υπαρχει καλυτερη επιλογη απο Μπραουν.Και δεν ειναι τοσο δυσκολο να τον κλεψεις.Λυνει ολα τα προβληματα και θα κανει θραυση εαν τυχον ερθει
ΔιαγραφήΘα ξεκινήσω ανάποδα και θα πω για τον κανονισμό των 6 ξένων σαν άτομο και σαν διαχειριστής του blog The Sixth Men, που πέρα από την παρουσίαση ειδήσεων και διαφόρων prospects, προσπαθώ να το κάνω να λειτουργήσει και ως βήμα για μπασκετικούς προβληματισμούς μέσα σε ένα σοβαρό και δημοκρατικό πλαίσιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 4+2 ή 6-0 δεν αλλάζει ΚΑΝ την υφή του πρωταθλήματος όσο γίνεται δουλειά στα εφηβικά και προεφηβικά στρώματα. Οι Έλληνες μπασκετμπολίστες την δεκαετία του 90 και early 00s είχαν να ανταγωνιστούν μεγάλες προσωπικότητες για να κερδίσουν μια θέση στο rotation και χάρη στην επιμονή αυτών και των προπονητών τους έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδο.
Ας δούμε τι έγινε στην Ρωσία που μετά την φουρνιά των ΝΒΑers (Κριάπα, Κιριλένκο) και του Χόλντεν έχουν να περηφανεύονται για τον Βοροντσέβιτς και τον Καράσεβ. Μετά το χάος. Μην πάμε Ιταλία που για να δεις ιταλική ομάδα με ιταλικό κορμό πρέπει να πας στο Ρέτζιο Εμίλια (Αραντόρι, Πολονάρα, Ντέλλα Βάλλε, Τζεντίλε, Νικολάο)... Τουρκία; άλλο χάλι... που μετά τους ΝΒΑers υπάρχει το χάος με εξαίρεση 1-2 πιτσιρικάδες.
Όταν στην Ελλάδα, στα 16 σου χρόνια, το Κράτος σου λέει : ή αθλητισμός ή Πανελλήνιες, πόσοι διαλέγουν τον δρόμο του αθλητισμού; Μιλάω εγώ που στα 16 μου κλήθηκα να αποφασίσω και η μόνη μου επαφή με το μπάσκετ πλέον είναι με την παρέα στο γήπεδο της γειτονιάς. Και πόσοι άλλοι είναι σαν και εμένα! Και όχι μόνο στο μπάσκετ... σε οποιοδήποτε άθλημα.
Αν δεν εξασφαλιστεί μια σωστή, εύρυθμη "παραγωγική διαδικασία" και δυνατότητα απορρόφησης από τους συλλόγους τότε οι 6 ξένοι θα είναι η απαρχή του τέλους.
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του hoopfellas ότι θα είναι έκτρωμα τα one and done σύνολα των 7-8 παικτών με τους ξένους να παίζουν 30+ λεπτά.
Δεν λέω για απόλυτη ελληνοποίηση αλλά προτιμώ 1000 φορές να μου δώσεις πχ τον Μούρτο του Άρη σαν 3&D παρά τον όποιο ξένο. Εν ολίγοις, όταν έχω έλληνα παίκτη να μου κάνει την ίδια δουλειά στο παρκέ γιατί να πάρω έναν ξένο που αύριο-μεθαύριο θα φύγει για καλύτερο συμβόλαιο και μπορεί να τον χάσω χωρίς όφελος μιας και θα έχει μικρό buy out.
ΥΓ: Τον Aaron Craft μόνο εγώ και στο Ζολνόκ τον έχουμε δει; Τι φάση! Μπορεί να μην σουτάρει αλλά δίπλα σε παίκτες τύπου Τσάμης, Λαρεντζάκης κλπ (δηλαδή combo guards ή shooting guards που θέλουν πολύ ώρα την μπάλα στα χέρια τους) θα ταίριαζε γάντι.
Ο Μούρτος από που και ως που 3&D? Και καλά το D στο 3 όμως είναι άστα να πάνε (αν και βελτιώθηκε φέτος!).
ΔιαγραφήΜέτριος ο κραφτ τον κοιτούσε πέρυσι ο σούλης αλλά τον έκοψε.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα..Ένα άρθρο για την ΑΕΚ θα κάνετε;;;προσωπικά επειδή είμαι μπασκετικός και διαβάζω κάθε ποστ όλο για τους αινωίους μιλάτε..ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Εξαιρετική ανάλυση για τον Augustine
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ:
- ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝΕΣ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΣΣΚΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΡΔΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΒΑΝΤΑ ΤΟΥ ΟΤΙ "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ"...
- ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΚΟΟΥΤΣ ΜΠΑΡΤΖΩ...ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΘΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΚΟΡΜΟ, ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΦΥΓΗ ΝΕΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ.
- ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ Ο ΟΣΦΠ, ΛΟΓΩ ΧΡΗΜΑΤΩΝ...ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 450-500, ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ.
- ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Ο ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΟΣΦΠ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΤΗΡΕΙ ΕΥΛΑΒΙΚΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ (ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ): ΚΑΛΗ ΒΑΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ...
- ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Ο ΟΣΦΠ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΙΝΤΕΖΗ, ΜΕ ΚΛΕΙΔΙΑ ΞΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΤΖΕΣΚΙ - ΧΑΚΕΤ (ΝΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ Ο ΤΖΙΜ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΕ 2ΜΥΡΙΑ ΚΙ ΑΣ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ...
- ΚΛΕΙΔΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΓΚΡΙΝ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ (Φ4).
ΦΙΛΙΚΑ,
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
Συμφωνούμε απόλυτα.Πέρα από οπαδικές κορώνες,του Ολυμπιακού του πιστώνω απερίφραστα,την κατά γράμμα στήριξη του πλάνου του,από την έλευση του Σπανούλη και εντεύθεν.Καλός Ελληνικός κορμός και γεμάτος πάντα από ξένους που μπορούν να εξελιχθούν ή είναι σχετικά προσιτοί και καταξιωμένοι όπως ο Χάκετ.
ΔιαγραφήΕχει αναδείξει ψηλούς όπως ο Χάινς,ο Ντάνστον και ο Χάντερ και επιμένει σε αυτό το μοντέλο,με Γιάνγκ και Μπίρτς,άσχετα αν του βγούν ή οχι,μέσα από ομολογουμένως καλό και αξιόπιστο πρότζεκτ.Εφυγε ο σοφός,ήρθε ο Μπαρτζώκας και μετά ο Σφαιρόπουλος αλλά το πλάνο παραμένει το ίδιο,γιατί είναι πετυχημένο πλάνο ενός εξίσου ευρωπαικά επιτυχημένου club και όχι το πλάνο του εκάστοτε προπονητή που μπορεί να φύγει αφήνοντας πίσω του καμμένη γή ίσως.
Αν οι ιδιοκτήτες του πάψουν να βλέπουν εφιάλτες και να ανακοινούν θέματα με στόχο τον μεγάλο τους αντίπαλο εκεί που δεν υπάρχουν,νομίζω θα έχει κάνει καθ'ολοκληρίαν steπ up πρός τους μεγάλους της ευρωλίγκας.
Γιατί μεγάλος δεν γίνεσαι από μιά καλή ευρωπαική τετραετία,αλλά από την νοοτροπία του μεγάλου που εκπέμπεις σε μεγάλο βάθος χρόνου,χωρίς μικροπρεπή βέλη,πρός την κατεύθυνση ενός πιστωποιημένα τεράστιου αντιπάλου όπως ο Παναθηναικός.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος,άργησε αλλά έβαλε μυαλό.
Οι Αγγελόπουλοι έχουν αργήσει περισσότερο από το καανονικό.
Το Ελληνικό μπάσκετ τους χρειάζεται και τους δύο.
Αξιοπρεπείς και μονιασμένους.
Αντίπαλους μόνο μέσα στις τέσσερις γραμμές.
Αντώνης Δεκαβάλας.
Γιατί μεγάλος δεν γίνεσαι από μιά καλή ευρωπαική τετραετία,αλλά από την νοοτροπία του μεγάλου που εκπέμπεις σε μεγάλο βάθος χρόνου,χωρίς μικροπρεπή βέλη,πρός την κατεύθυνση ενός πιστωποιημένα τεράστιου αντιπάλου όπως ο Παναθηναικός.
ΔιαγραφήΜόνο που αυτός ο μεγάλος παναθηναϊκός λειτούργει αθέμιτα όχι ο ολυμπιακός . οπότε μάντεψε ποιος είναι μικροπρεπείς και κοντόφθαλμος από τους δυο. (μη σχολιάσω το ότι περνά ότι θέλει ποσό εύνοα του δίνει αυτό;
Το ανέφερα και χθες και πέρασε στα ψιλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο (μετά την αλλαγή κανονισμών, που την περίμεναν στην ΚΑΕ) το 3άρι τη νέα χρονιά να είναι ο Elliot Williams.
Με λιγότερα χρήματα από τα υπέρογκα που ακούγονταν (2 εκ.). Δεν ξέρω αν είναι η ενδεδειγμένη λύση (σίγουρα Jim διαφωνείς...) αλλά απ' ότι μαθαίνω πάνε στη λογική της αλλαγής στυλ παιχνιδιού προσαρμοσμένη στο παιχνίδι του Καλάθη.
Πίεση και τρέξιμο, τρέξιμο, τρέξιμο...
Με ψηλούς που σουτάρουν για αυτό και το 4άρι μαθαίνω ότι θα έχει καλό σουτ για να υπάρχουν οι χώροι.
Κρατήστε το...
LEBRON ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ
Δεν σουτάρει καλά από μακριά..
ΔιαγραφήΚρατάει μπάλα πολύ..
Δεν έχει παιχνίδι στα πλάγια..
Μ' άλλα λόγια..
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑΡΙ!!!
Vatos76
O Elliot Williams έχει τελειώσει από τον Παναθηναϊκό φίλε μου. Το τριάρι και το τεσσάρι σου πρέπει να σκοτώνουν από το τρίποντο,το δε τριάρι να μπορεί να ποστάρει κιόλας.
ΔιαγραφήΔεν ξερω αν εχεις καποια πληροφορια η το λες ως σκεψη αυτο για τον ουιλλιαμς αλλα συμφωνω με του φιλους απο πανω,πιστευω οτι θα κοιταξει να παρει τριαρι με πολυ καλο σουτ συν οτι ο ελλιοτ δεν ειναι τριαρι.αν ο ντοελμαν μεινει ελευθερος ισως θα ηταν καλη λυση λογω του καλου σουτ που διαθετει και για να μην ξεχνιομαστε αργυρη ποιντ γκαρντ να παρουμε!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα στη παρέα
ΑπάντησηΔιαγραφή-Τζιμ τα οφσιζον ποστ ειναι τα πιο ωραία
-Για την αποφαση με τους ξένους.Νομιζω οτι αυτη η τομή (που ουσιαστικά καταργεί τον περιφημο νομο Μποσμαν απο το Ελληνικό πρωτάθλημα) εγινε περισοτερο απο αναγκη(κυριως τω μικρών) και οχι τοσο απο επιλογή.Με τους περιορισμούς ξενων ανεβαιναν δυσανάλογα τα κασε παικτων ,και οι ανατολικές χωρες εκαναν περιεργες δουλειες με τα πολλα διαβατήρια σε αμερικάνους(των οποιων η αξια παλι ανεβαινε),με αποτελεσμα πολλες ομαδες να μην μπορουν να κρατησουν τα ροστερ τους ολη τη χρονια...Με την οριζοντιοποιηση του μετρου του ξενου,μπορεις με τη γνωση του κολλεγιακου μπασκετ και μερικούς εμπειρους παίκτες να κάνεις ελκυστικό συνολο(που να μπορει να φερει και κοσμο στο γηπεδο).Ο ΠΑΟ προφανως ευννοειται αφου εχει μεγαλυτερα κενα στο ροστερ αλλα ο ΟΣΦΠ δεν αδικειται ακριβώς οποτε εχουμε μια λυση που στο τελος αφηνει ολο το κοσμο ευχαριστημένο.Δε νομιζω πως υπάρχουν πλεον παντως χαμένοι Ελληνες περα απο τα πιτσιρικια στα ροστερ των αινιων αφου οσοι απο τους υπολοιπους αξιζουν περνουν και με το παραπανω ευκαιρίες στην συγκεκριμένη συγκυρία...
-Για τον Γκαμπριελ μπορω να σας κανω καλο σκαουτινγκ εφοσον υπογραψει αφου του εχω αφιερώσει πολλες ωρες στο γήπεδο..ΠΑνω κατω ισχυει η αναλυση του Τζιμ,με καποια χαρακτηριστικά οπως:Ενω εχει τα προσοντα δεν εχει τη διαθεση να παιξει αμυνα (ο Πετγουει του 2012 αμυντικα μπροστα του ειναι Ροντμαν) ειναι σουτερ ημερας,(εχει βαλει με τον ΑΓΟΡ εξι η επτα τρποντα με την Πατρα ασυληπτο νουμερο για ψηλο) με αρκετα καλο release αλλα οχι σταθεροτητα,κυνηγαει και πιάνει τις λομπες αρκετα αποτελεσματικά και κυριως τρεχει πολυ καλα το transition για ψηλο.Καλο υψος γυρω στα 2.07 αλλα αρκετα αδυναμο upper body για σεντερ οποτε η καλη του θεση ειναι στο 4.Θεωρω οτι περσι εμεινε στασιμος αλλα απεκτησε εμπειρία Ευρωλιγκας..Καλη μεταγραφη αναλογα με το ποσο που θα δωθει..Αν ο ΟΣΦΠ πληρωσει παραπανω για το φαντεζι και ψαρωτικο παιχνιδι του θα βγει μαλλον χαμενος..
@Ναυαγοσώστης To flare screen αν τα καταφερω να το μεταδωσω με λογια ,ειναι ενα βοηθητικό σκριν στη δυνατη πλευρά,οχι πανω στο χειριστη της μπάλας αλλα συνηθως κοντα στο ημικυκλιο 'η στη ρακετα για να μπερδευτει ο αμυντικός που θα παει για βοηθεια στον παικτη (συνηθως δυαρι) που θα παρει πασα απ τον πλει μεικερ.Ο αμυντικος που θα πεσει πανω στο φλερ σκριν (που απ οτι καταλαβαινω γινεται απο το 4 η το 5 του αμυνομενου)θα καθυστερησει και θα πρεπει να παρει αποφαση απο πια πλευρα του παικτη θα περάσει,δινοντας πλεονετημα στον επιθετικονα παρει το πλεονεκτημα και το miss match.Μπορει να εχει παραπανω εκδοχές,ελπιζω να το μετεφερα σωστά και δες tutorials στο youtube
no_closure
Yπάρχει κάποια ιστοσελίδα όπου μπορούμε να ενημερωνόμαστε για τα συμβόλαια των παιχτών όπως συμβαίνει στην άλλη άκρη του ατλαντικού?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://hoopshype.com/
Διαγραφήhttp://espn.go.com/nba/salaries
http://www.basketball-reference.com/players/
στο τελευταίο έχει πολλά στατιστικά και στο κάτω μέρος στο τέλος έχει το συμβόλαιο που τρέχει και πότε εκπνέει.
Ώπ σόρρυ, νόμιζα ότι ήθελες για usa. Δε νομίζω ότι υπάρχουν τέτοιες σελίδες αξιόπιστες στην Ευρώπη.
ΔιαγραφήΟ ΠΑΟ προφανως ευννοειται αφου εχει μεγαλυτερα κενα στο ροστερ αλλα ο ΟΣΦΠ δεν αδικειται ακριβώς οποτε εχουμε μια λυση που στο τελος αφηνει ολο το κοσμο ευχαριστημένο
ΔιαγραφήΌταν αλλάζεις κανονισμούς στη μέση της χρονιάς γιατί έτσι σε βολεύει είναι αστείο να λες ότι όλοι είναι ικανοποιημένοι από αυτό .(και στο γραφώ γιατί είσαι από τους παναθηναϊκούς που και σωστή κρίση έχουν και αγάπανθε το μπάσκετ .) το να αλλάζεις κανόνες εν μέσω τις χρονιάς είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΤΟΠΙΜΑ από όποια πλευρά και αν προέχετε (αν βολεύει τον Παο να βγαίνουν στα 6 φάουλ οι παίχτες θα το δούμε και αυτό;) Μια πρόταση κάνω θα παίζετε πιο δυνατές άμυνες.
Με κάθε σεβασμό προς εσένα γιατί είσαι ωραίος.
Αστειότητες.
9:02
ΔιαγραφήΔεν άλλαξε κανείς κανονισμός ετσιθελικά.
ΛΑΘΟΣ είναι η πρόταση εν μέσω των μεταγραφών.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ.
Που μπορούσε να αποριφθεί κάλιστα.
Αλλά ο κανονισμός άλλαξε με συντριπτική πλειοψηφία.
Μην ξαναγράψετε λάθος η βολική για κάποιον την αλλαγή του.
Οτι ψηφίζεται από τους πολλούς δεν είναι λάθος.
Η πρόταση της αλλαγής του μπορεί να εμπεριέχει
κάποιο βόλεμα για κάποιον, που διεγράφει εκ των ούκ άνευ με την ψήφηση της.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ.
ΔιαγραφήΜην ξαναγράψετε λάθος η βολική για κάποιον την αλλαγή του.
Βλέπεις νομίζω το ότι αυτοαναιρείσαι έτσι;
Υ.γ. δεν λειτουργώ οπαδικά και ο οσφπ να το πέρναγε πάλι θα γκρίνιαζα , ίσως γιατί οι κανόνες είναι η βάση που παίζεις το παιχνίδι και όταν τους αλλάζεις στην μέση της σαιζόν θα με βρίσκει απέναντι. Απλά .
Δεν ειμαι ο 9.51 αλλα ρε φιλε εσυ δε καταλαβαινεις τι προσπαθει να σου πει. Σου λεει πως η προταση ειναι σωστη αλλα το timing, δηλ. εν μεσω μεταγραφων ειναι λαθος.
Διαγραφή@11:56
ΔιαγραφήΓιατί φίλε μου εγώ λέω κάτι άλλο;
Το ίδιο λέω απλά εγώ είμαι απόλυτος ως προς αυτό και βλέπω και τον ποιον ευνοεί αυτό ενώ ο παραπάνω φίλος δεν θέλει να ασχοληθεί με αυτό (το αφαιρει από την κουβέντα )
Και προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να το αφαιρέσει δικαίωμα του ΑΛΛΑ και δικαίωμα μου να μην το θεωρώ ασήμαντο και να κριτικάρω αυτόν που το κάνει (είτε είναι η ομάδα μου είτε όχι )
Γενικά μάθετε να αγαπάτε το μπάσκετ πάνω από τις συλλογικές σας προτιμήσεις
Όλοι θα κερδίσουμε από αυτό.
Jim δηλαδη η ΤΣΣΚΑ τον εδιωξε τον Φριλαντ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι, θα μείνει ως 7ος ξένος.
ΔιαγραφήΧαιρετισματα στην παρεα!
ΑπάντησηΔιαγραφή-Τζιμ, απο οτι φαινεται, ο Παο παει για 5ο γκαρτ με Μποχωριδη, πραγμα που εμενα με βρισκει συμφωνο παρα τις αντιρρησεις σου. Ειναι 22 εαν δεν παιξει τωρα ποτε θα παιξει? Πιστευω παντως οτι στο πισω μερος του μυαλου του Πεδουλακη ειναι ενα σχημα με James και Παππα στο 1-2 ταυτοχρονα με τον Μπουρουση στο παρκε, με τον Μπουρου να ειναι ουσιαστικα ο playmaker αντιγραφωντας τον Περασοβιτς περσι στην Μπασκονια. Ειναι παντως πολυ σημαντικο οι προσθηκες στο 3-4 να το σταζουνε απο το τριποντο. Ποσο εφικτο βλεπεις να ειναι του Broekhoff στον Παο?Τον κοιταζει ο Αργυρης?
Keep up the amazing work!!
Alan(i)13
Ο Μποχωρίδης πρέπει να αποδείξει πρώτα στην Ελλάδα ότι μπορεί να κατεβάζει την μπάλα αξιόπιστα και μετά θα μπορεί όχι να είναι 5ος γκάρντ αλλά και πρώτος αν τα καταφέρει.
ΔιαγραφήΑς παίξει λοιπόν στην Ελλάδα 30λεπτα να τον δούμε,έστω απέναντι σε Κόροιβους και Προμηθέες και του χρόνου ας είναι βασικός στην ευρωλίγκα.
Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά που είναι το πρόβλημα.
Στην ευρωλίγκα θέλεις καθαρόαιμο δημιουργό άσσο με σκόρ κι εμείς δεν έχουμε κανέναν !!!!!!
Ας αφήσουν λοιπόν τις εξυπνάδες και ας κάνουν αυτό που πρέπει και είναι το σωστό.
Τέσσερα χρόνια πληρώνουμε την ελειπή μας περιφέρεια και την καταπόνηση του αρχηγού που έφυγε άδοξα από την ομάδα.
Νισάφι πιά.
Ποιό είναι το πρόβλημα τους να παίζει ο Μποχωρίδης συνεχώς στην Ελλάδα βρέξει χιονίσει για να τον δούμε;
Δηλαδή οι 30αρες από την ΤΣ.Σ.ΚΑ και οι σκούπες από τους Βάσκους δεν τους έβαλαν μυαλό;;;;
Δύο ονόματα θα πω για 3-4....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοτι Κλαρκ
Οκαρο Γουαιτ
Πολυ δυνατή ομάδα!!!!
Ο κλαρκ ηταν χαλια στο βεγκας
ΔιαγραφήΑς ήταν χάλια. Από τα στιγμιότυπα (σε άλλες περιπτώσεις) που έχω δει ειναι πολύ καλός!
ΔιαγραφήCoty Clarke!!!
Για εμένα παιδιά ο παναθηναικός θα πρέπει να κοιτάξει στο 3 έναν εκ των ρίβερς ή darius miller.Θα συμπλήρωναν ιδανικά πιστεύω τον χαραλαμπόπουλο στο 3!Τώρα στο 4 περιμένουμε και προτάσεις απο τον τζιμ!Ένας προανέφερε τον brown της εφές αλλά δεν νομίζω να είναι αυτό που χρειαζόμαστε...Δεν ξέρω τζιμ τι λές και εσυ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερεs,Νομιζω το 6 Ξενοι στην Α1 θα φερει πληθοs απο κολλεγιοπαιδα και για να το παω ποιο κατω μετα τον τζεημs και τον Γκαμπριελ οι 2 Αιωνιοι που θα μπορουν να παιρνουν παιχτεs ΟΛΗ την σεζον στην ευρωλιγκα ΘΑ εχουν το νου τουs στα ενχωρεια Αμερικανικα Μπασκετικα Τεκνα...ΑΓΟΡ και Κολοσσοs εχουν Μυτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομιζω οτι ο Ιτουδηs Σκεφεται τον Πεκοβιτs στο προσωπο του Ογκουστιν σε καποια σημεια του παιχνιδιου με τον Χριαπα θα εχουν καλει συνεργασια,οπωs ειχε με τον Φωτση ο Μαυροβουνιοs.
Y.Γ Αs ενωσουμε τα χερακια και αs ευχηθουμε να μεινει ο τζορνταν κροφορντ στη κινα...Αν μπορει και ποιο Μακρια απο την Ευρωλιγκα.
Υ.Γ1 Η Σφηχτη Πολιτικη που θα εκανε η Μπαρτσα εχει μεχρι στιγμηs 3 μυρια σε ομαδεs για Ισπανουs παιχτεs...Μνημονιο αλλα Ισπανικα.
Υ.Γ2 Ο γνωστοs Koυινσι Μιλερ,με θεματα απ το Baylor με τα ποδια του,O χαουελ ειναι καλη επιλογη για αντικαταστατηs.
Γιατι δεν θελεις να παιξει αυτη η παικτουρα ο Κροφορντ στην Ευρωλιγκα?
ΔιαγραφήΓια να "απολαμβανουμε" κι αλλους ξυλοκοπους αλα Στρομπερι?
Παρακολουθώ την συζήτηση στη Βουλή για τον εκλογικό νόμο. Και ακούω ότι αν συγκεντρώσει 200 ψήφους θα εφαρμοστεί στις επομενες εκλογές, ενώ με λιγότερες στις μεθεπόμενες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα καλά είναι ανόητοι; Γιατί δεν παραδειγματίζονται από τον ΕΣΑΚΕ.
Αυτές οι αλλαγές πρέπει να γίνονται στ βράση. Να έχουμε εκλογές πχ και να αλλάζουν τον εκλογικό νόμο μετά τα πρώρα exit poll.
Στην βουλη δηλαδη με τα 2/3 εφαρμοζεται αμεσα. Ακομα και αυριο αν προκυρηχτουν εκλογες
ΔιαγραφήΣτον Εσακε με 12/14 σε 6 μηνες
tzim για τον μπραουν της εφες τι ξερεις θα παραμεινει τουρκια??θα ηταν καλη λυση για παο...Me kc rivers τι γινεται γτ δεν ακουγεται για πουθενα και αυτος θα ηταν μια πολυ καλη λυση για παο
ΑπάντησηΔιαγραφήρε παιδια ο ανθρωπος οσο καλος παικτης κι αν ειναι βαζει 1 τριποντο καθε μηνα
Διαγραφήτι στρετς και τι λυσεις μου λετε
Ο (αλμυρός) Μπράουν δεν είναι Stretch-4 παιδιά. Είναι πολύ αθλητικός και ικανός βάζοντας τη μπάλα στο παρκέ. Ξεχάστε τον. Δεν εξετάζεται.
ΔιαγραφήΠαιδιά ο KC Rivers είναι στα υπόψη αλλά θα εξαρτηθεί η μεταγραφή στο τρία από το strech 4 που θα αποκτηθεί. Έχω την εντύπωση ότι σκέφτονται να δώσουν τη μια θέση σε κοινοτικό για να μην μείνουμε με -2 παίχτες από το πρωτάθλημα έως τον χειμώνα (τραγική απόφαση, ή το κάνεις φέτος ή του χρόνου αυτά τα ενδιάμεσα μου φαίνονται εντελώς χαζά).
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρώ βλακεία να μην κινηθείς για 2 αμερικανούς...Ούτως η αλλως το πρωτάθλημα δεν κρίνεται τον γεναρη...
ΔιαγραφήΥποψιάζομαι ότι παλεύουμε για ένα κοινοτικό 4αρι (ίσως Theis) και κάποιον από Darius Miller ή KC River για 3αρι. Εναλλακτικό σενάριο Markoishvili και 4αρι από Αμερική.
ΔιαγραφήΆφρο κοντά είμαι??
Πολύ σωστά, χρειαζόμαστε ένα Ευρωπαϊκό διαβατήριο ακόμη.
ΔιαγραφήΑλλά τώρα που μπορούμε, ε δεν θέλω Μαρκοισβίλι!!
Vatos76
Ρίβερς έχει κοινοτικό διαβατήριο ή είναι μόνο για Ισπανία;
ΔιαγραφήΜόνο για Ισπανία νομίζω. Διαβατήριο από τη Δημοκρατία της Γουινέας-Μπισάου έχει, αν δεν κάνω λάθος, το οποίο αναγνωρίζεται στην Ισπανία ως κοινοτικό λόγω του ότι εκεί αναγνωρίζουν τη συνθήκη της Κοτονού.
Διαγραφήνα βγάλουν διαβατήριο στον τζέιμς. όπως είχε ακουστεί
Διαγραφήμε το δεδομενο οτι ο πεδουλακης δεν θελει να κρατησει τον βλαντο, εγω θα τον κραταγα χωρις δευτερη σκεψη μιας και θεωρω οτι ειναι ο ποιοτικοτερος ελλην σμολ φοργουορντ (oh yes ακομα κι απ τον περπερογλου), χωρις να συμμεριζομαι την αποψη οτι παιζει κακη αμυνα (για την ακριβεια τον θεωρω more than descent, αναγνωριζοντας του την ικανοτητα να παιξει ακομα και above the rim αμυνα), δε θα με χαλαγε ο συνδυασμος kc rivers (μοιαζει με τον μαρκοισβιλι, απλα 2 καλσεις ανωτερος) / milko bjelica (νομιζω οτι λογιζεται ως κοινοτικος, in this case αγοραζεις κι ενα διαβατηριο για εναν απ τους υπαρχοντες εις το ροστερ κι εισαι ετοιμος)
Διαγραφήpancho
Δεν συμφωνώ με αυτά που διαρρεονται (;) απο την ομάδα για απόκτηση δύο παικτών που θα αγωνίζονται αποκλειστικά ο καθένας στο 3 και στο 4. Δεν μου ακούγεται λειτουργικό αυτό το σενάριο...Αν ο στοχος είναι να βρει ρόλο και χρόνο ο χαραλαμποπουλος, καθώς και να αξιοποιηθει η εμπειρία του φωτση σε ποιοτικά 5λεπτα, τότε μένεις πιστός στο πλάνο εύρεσης ενός παίκτη σαν τον κλαβερ,δηλαδή ενός forward, που παίζει ως big 3 'η ως light 4.Σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξει μπέρδεμα ρόλων και συνωστισμος.Ο χαραλαμποπουλος του χρόνου θα παίζει κυρίως με Gist-Singleton-Feldeine,δηλαδή στο πλάι παικτών με athleticism, ώστε να καλύπτονται τα αργά του πόδια.Οταν θα βρίσκεται στην πεντάδα ο Μπουρουσης, θα χρειαστεί στο 3 και στο 4 ο Πεδουλακης να εισάγει περισσότερη σκληραδα και defensive skills ώστε να κρύψει κάποιες αδυναμίες του ψηλου..Εφοσον ο Μπουρουσης έχει το πλεονέκτημα του περιφερειακόυ σουτ,μπορεί ο παίκτης στο 3 'η στο 4 να πλευρισει περισσότερο τη ρακετα...Κάποιος σαν το αντετοκουνμπο για παράδειγμα...Και έχοντας και έναν swingman 2-3,όπως θα ήταν ο Μπράμος, δημιουργείς μια πολύ καλή χημεία στην πεντάδα σου.Επιπλεον, παίρνοντας τέτοιου τύπου παίκτες δημιουργείς μεγαλύτερο βάθος στην ομάδα...Γι αυτούς τους λόγους οι επιλογές Μαρκοισβιλι 'η πατ καλάθης που έχουν ακουστεί μέχρι τώρα είναι λάθος για μενα.Οι δύο παίκτες που θα πλαισιώνουν τις θέσεις 2-3-4 είναι πολύ σημαντικοί για το τι θα παρουσιάσει του χρόνου η ομάδα...γι' αυτό θέλει προσοχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήROCHESTIE, NICOLS, παραμονή ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ και έκλεισε το ρόστερ για φέτος (με την προϋπόθεση βέβαια κάποιος από τους υπάρχοντες ξένους να αποκτήσει κοινοτικό διαβατήριο για να είναι διαθέσιμοι όλοι).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανείς από τους παίκτες που γράφεις δεν είναι αυτό που ψάχνουμε. Ο Ρότεσετσι είναι δυάρι, κακός αμυντικός και θέλει τη μπάλα στα χέρια του. Ότι δεν θέλουμε δηλαδή. Ο Νίκολς είναι γενικώς μέτριος, δεν είναι καθαρό τεσσάρι και επ' ουδενί το είδος τεσσαριού που ψάχνουμε. Ο Γιάνκοβιτς είναι σοφτ και απ' όσο έχω καταλάβει ο Αργύρης ψάχνει aggresive 3nD στο στυλ του Μπράμος...
ΔιαγραφήΟ Ροστεστυ ειναι ασος ή εστω κομπο
ΔιαγραφήΈχω την αίσθηση ότι η ομάδα του Παναθηναικού θα κινηθεί για Doellman και Κ.C Rivers αν δεν βρεθεί κάτι αξιολογότερο. Αυτή θα είναι αναβάθμιση σε συνδυασμό και με τις κινήσεις που έχουν ήδη γίνει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας
Δεν υπάρχει αξιολογότερο από αυτό..
ΔιαγραφήVatos76
Μ Α Κ Α Ρ Ι
ΔιαγραφήΠροσωπικά το πακέτο Doellman-Darius Miller θα το έβρισκα αξιολογότερο. Όχι ότι με χαλάει ο KC. Αλλά ο Miller είναι πιο ψηλός(2.03 αντί 1.96), παίζει και PF αν χρειαστεί. Ενώ ο KC πιο πολύ δυαρίζει. Καλύτερα να πάρουμε SF/PF παρά SF/SG κατά τη γνώμη μου.
ΔιαγραφήΚάντε προσευχές και αγιασμούς από το πρωί ως το βράδυ να μην πάρει τον Τζόρνταν Κρόφορντ ο Μπαρτζώκας. Αν τον πάρει θα ξεχάσουμε τον Ντιλέινι. Γίνεται πυρηνοκίνητη η Μπαρτσελόνα μετά.
ΑπάντησηΔιαγραφήπραγματικά όμως, η τσσκα είναι η πιο καλοδουλεμενη ομάδα μέχρι το φ4, αν δεν ήταν φέτος 3 φαλτσα σφυρήγματα στο τέλος ο ιτούδης θα αλλαζε με τον μπαρτζώκα. ο παο πρέπει να τρεξει, δεν έχει πολυ χρονο για μοντάρισμα, οι κοκκινοι ενας θεος να βαλει το χερι του να μαθουν κανα συστημα εκτος του απλωθειτε να σουταρει ο σπανουλης κ πνρ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κινηση με τους ξενους μονο καλα θα φερει... ετισ και αλλιως στην ευρωπη οι ομαδες μας με περισσοτερους ξενους μπορουν να παιζουν .. γιατι οχι και εδω λοιπον??
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μικροτερες ομαδες που ουσιαστικα αποτελουν το φυτωριο του πρωταθληματος αφενος θα βελτιωσουν τις ομαδες τους αφετερου δεν θα τους πιανει τον πισινο ο καθε μανατζαρεος που μοσχοπουλουσε οτι υπηρχε σε κοινοτικο και εληνικο..
Το οτι ο κατσιβελης και ο λαθε κατσιβελης εμεινε στασιμος ή μαλλον ποτε δεν ηταν καλος παιχτης δεν θα φταιει το 6ος ξενος...
Το οτι τα μικρακια δεν εξελισσονται οπως πρεπει δεν φταινε οι ξενοι.. φταινε οι κοουτς που αντι για σουτ ντριπλα και πασα τους μαθαινουν αμυνα ξυλο και αμυνα...τα υπολοιπα ειναι αρλουμπες και δικαιολογιες.
Ο παο εχει κανει καλη επενδυση φετος και αν δεν θελει να χαλασει οτι αρχισε ας δωσει το κατι παραπανω και ας εχει υπομονη οπως και ΕΙΧΕ μεχρι τωρα (και μπραβο τους) και ας αφησει τις λυσεις μαρκοσβιλι,και κουραφεξαλα!!
Αν ειναι να παμε σε τριτο τεταρτες επιλογες της γαλατα τοτε ας παρουν εμενα που θα παιζω και ΤΣΑΜΠΑ
Ο brandon paul δε θα ταίριαζε στον Παναθηναικο?Τι έγινε με αυτόν τον παίχτη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσουρεκας-Ποντικας!
Εμπεριστατωμένη ανάλυση. Πολλοί δεν ξέρααν καν ποιος είναι ο Όγκουστιν. Εξαιρετικό fit για την ΤΣΣΚΑ. Ίσως άργησε και να πάει. Αν ήταν ελεύθερος πέρυσι, ίσως να τον κυνηγούσε ο Ιτούδης. Το πρόβλημα όμως είναι η ιδιοσυγκρασία του παίκτη. Εάν βγει στην επιφάνεια ίσως επηρεάσει το οργανισμό της ΤΣΣΚΑ. Πιθανό βέβαια να μη συμβεί και τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα των ξένων είναι πολύπλοκο. Ορθώς έγινε η αλλαγή. Όμως είναι λάθος να ισχύσει στη μέση της σαιζόν. Ή από τώρα ή από το καλοκαίρι του 2017. Πιστεύω ότι οι προπονητές θα εξελίξουν τους νέους και ταυτόχρονα με τις σωστές επιλογές των ξένων θα ανέβει το επίπεδο του πρωταθλήματος.
Στα του ΠαναθηναΪκού τώρα. Το ιδανικό για εμένα θα ήταν Darius Miller-Broekhoff. Όνειρο βέβαια. Υπάρχει στο πλάνο ο Οκάρο; Μπορεί να υπέγραψε με Χιτ, αλλά αν μείνει εκτός των 15;
Γκαρντ δε θα πάρουμε. Είμαι κατά του 7ου ξένου. Και συμφωνώ να μην έρθει ακόμη και αν χρειάζεται ένας γκαρντ με τα 10 ποιοτικά λεπτά που θα δώσει. Χαλάει την χημεία. Κάτι χάνει από εκεί κάτι κερδίζει από αλλού. Σε είχα ρωτήσει σε προηγούμενη ανάρτηση, αλλά απέφυγες να απαντήσεις ευθέως. Μπορεί ο Μποχωρίδης κατά τη διάρκεια της φετινής σαιζόν να βρει ρόλο παρά τις αδυναμίες του;
Για το υστερόγραφο 5. Όταν ξεκίνησα να διαβάζω αυτήν τη σελίδα το πρώτο άρθρο ήταν ένα οδοιπορικό στην Τοσκάνη, στο οποίο δεν υπήρχε καν πλατφόρμα σχολιασμού. Κάποια στιγμή προστέθηκε και άρχισαν σιγά σιγά τα πρώτα σχόλια, τα οποία χαιρόμουν να τα διαβάζω. Τα τελευταία χρόνια όμως δεν είχα διάθεση καθώς υπήρχαν αρκετά σχόλια που ήταν άσχετα από μπάσκετ.
Εγώ είμαι εδώ
Πλατφόρμα πάντα υπήρχε, σχόλια δεν υπήρχαν!
ΔιαγραφήΓια αυτά τα 10 ποιοτικά λεπτά που ψάχνουμε θα ήταν perfect fit ο Διαμαντίδης. Αλλά πώς να του αλλάξεις γνώμη..
ΔιαγραφήΑλήθεια δεν το είχα παρατηρήσει. Κάποια χρόνια μετά το μαθαίνω...
ΔιαγραφήΘα περιμένω ανάρτηση κάποια στιγμή όταν κλείσει το ρόστερ και ανάλυση για Μποχωρίδη. Με έχει μπερδέψει το θέμα.
Εγώ είμαι εδώ
Τζιμ, πιστεύεις ότι ο Βλάντο θα μπορούσε να δουλέψει ως pg?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει σχετικά καλό χειρισμό αλλά δεν ξέρω αν μπορεί να ανταποκριθεί στο κομμάτι των αποφάσεων. Τι πιστεύεις; Από τη στιγμή που δεν είναι αρκετά σκληρός για το τρία, θα μπορούσε να εξελιχθεί σε έναν ψηλό playmaker με scoring abilities ή είναι δύσκολο πλέον και λόγω ηλικίας να γίνει μια τέτοια αλλαγή;
Παλια εγω το πιστευα, αλλα πλεον οχι
ΔιαγραφήΟ Βλαντο δυστυχως εχει τρομερα θεματα συγκεντρωσης μεσα στο παιχινδι, πως θα παιξει PG?
Για καποια λεπτα εννοειται πως μπορει, αλλα δεν μπορει να ειναι λυση για αρκετο χρονο
Πολύ ωραίο κείμενο,συμφωνώ σχεδόν σε όλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι επιλογές του Ιτούδη εκπέμπουν αυτοπεποίθηση και οδηγεί το κλαμπ χωρίς να χρειάζεται τις αστραφτερές μεταγραφές,κάνοντας μια μίνι φαινομενική έκπτωση σε stardom(αν και τα κλειδιά πλέον έχουν κάτοχο πιο ξεκάθαρο από τα άλλα χρόνια με ένα σωρό πριμαντόνες) για να επενδύσει στο team unit και την πραγματική ομαδική λειτουργία της αρκούδας. Το μπάσκετ που έπαιξε πέρσι και με ένα σωρό προβλήματα ήταν υποδειγματικό..
Ένα πράγμα που μου ήρθε θα προσθέσω για τον Όγκουστιν. Όποιος είδε το Κίμκι-Ολυμπιακός και το βατερλώ των ερυθρολεύκων θα καταλάβει...
Ο Όγκουστιν θέρισε μετά το short roll όντας ικανός να βάλει τη μπάλα κάτω και να επιτεθεί στο καλάθι,να δοκιμάσει το σουτάκι ή να σπάσει τη μπάλα ανοίγοντας τον ασκό του αιόλου για τις κινηματογραφικές αλλαγές πάσας των Ρώσων.
Απλά να θυμίσω οτι 9 στους 10 κατασκευαστές ομάδων Ευρωλίγκας συνιστούν hedge out στον Τεόντοσιτς(aggressive με επαφές που τον χαλάνε πολύ και δυναμικά βαθιά για να αντιπαλέψουν το περιφερειακό του στυλ.)..Το τι χρησιμότητα μπορεί να έχει σε αυτό το κομμάτι ο Όγκουστιν για μένα είναι κρυμμένος θησαυρός για την Τσσκα.
Συμφωνω. Το πως ο Augustin με τα short roll αλλα ΚΥΡΙΩΣ λειτουργωντας σαν σκαλοπατι μετα το hedge out τιμωρησε το αμυντικο rotation του Ολυμπιακου ηταν υποδειγματικος.
ΔιαγραφήΦυσικα credits και στον Ιβανοβιτς που μαζι με τον Τρινκερι ηταν οι μονοι που το σχεδιασαν τοσο κυνικα. (Ειχαν και τους παικτες και τους σουτερ βεεβαια)
Καλησπερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανεις παικτης ποτε δεν εδειξε τι μπορει να κανει αν δεν πηρε ευκαιριες.Ο Μποχωριδης δυστυχως ουδεποτε πηρε σοβαρη ευκαιρια για να δειξει τι μπορει να κανει και κυριως να βελτιωθει.
Παιζοντας στα 19 στον Αρη μια χαρα ηταν.Ηρθε στον ΠΑΟ και επεσε πανω στους παρωχημενους Ιβανοβιτς και Τζωρτζεβιτς.Αρα απο ποιον να παρει την ευκαιρια του?Αυτοι βαριοντουσαν που ζουσαν,θα καθοντουσαν τωρα να δουλεψουν με τον Μποχωριδη?Και ηταν και ατυχος με τους τραυματισμους.
Ας τον αφησουμε φετος να δουλεψει και ας γινει προτεραιοτητα για τον Πεδουλακη να δουλεψει με αυτο το παιδι,βημα βημα.Ειναι πολυ σημαντικο να βγαλουμε 3-4 Ελληνες παικτες την επομενη 3ετια.
Εαν βεβαια η ομαδα ειχε παρει εναν πρωτοκλασατο ασσο διπλα στον Καλαθη ,θα ηταν πιο απλο να εχεις τριτο τον Λευτερη
Εχει πολλα κενα αλλα και μια καλη πρωτη υλη
Το προβλημα ειναι οτι με το που κατεβαζει τη μπαλα αρχιζουν οι φιλαθλοι να δυσφορουν.Δεν γινεται ετσι βρε παιδια
Και ο Λουντζης με τον Κονιαρη πρεπει να παρουν χρονο εφετος
Και ο Βεζενκοφ πρεπει να ερθει εαν γινεται και ο Μιτογλου και ο Ντορσευ.
Ο Νταριους Μυλλερ θα ηταν ιδανικος 3-4 και πρεπει να δωθει μαχη γι αυτον.Ελπιζω να ειναι αυτη η περιπτωση που δουλευει η ομαδα η ο Μπραουν.Ευχομαι να μην ειναι ο Νικολς.Αντιτουριστικος
Ξερει κανεις μηπως σε τι φαση βρισκεται εκεινος ο Μακαντου που κοιτουσαμε τον χειμωνα?Τζιμ εαν θελεις μας λες κατι γι αυτον
Στην Τσεσεκα θα προτιμουσα Ραντολφ η Ουντο
Στον Ολυμπιακο που η φαμπρικα καλα κρατει απο τα ερλυ 70ς και εχουν κανει Ελληνοπουλα απο τον Γιοσκο Καφετζη μεχρι τον αληστου μνημης Σαφρασενκο και απο τον Ταρλατς-Γιανακοπουλο εως τον Πολ Μελινι,διαμαρτυρονται για τους ξενους.Αφου βεβαια πρωτα εχουν καβατζωθει με δυο διαβατηριουχους Αμερικανους.Και παρολο που συμφωνησαν 12{!!!!!} ομαδες εναντι 2.
συμφωνω με ολα ρε μαγκα,με ΟΛΑ ομως
ΔιαγραφήΑν μια ομαδα εχει 5 βασικους στον πυρηνα του rotation guard εχει προβληματα χημειας, και ξεκινανε οι αλχημειες (πχ Feldeine στο 3)
Τον Λευτερη τον πιστευω και εγω, θελω να του δωθει η ευκαιρια.
Οταν κυνηγας τους Ελληνες με το ντουφεκι ειναι αδιανοητα να μην δινεις ουσιαστικη ευκαιρια σε 21χρονο Ελληνα. Το ιδιο και για Βεζενκοφ. Ειναι ιδανικος αντι Φωτσης. Ο Παναθηναικος με Γκιστ/Φωτση και λιγο απο Σινγκλετον ή ακομα και Β.Χ δεν ποναει παρα πολυ στο 4 για μενα ωστε να χρειαζεται να χτυπησει παικτη των 25 λεπτων. Αν βρει μια φορμουλα να αγορασει τον Βεζενκοφ θα ηταν ιδανικο σεναριο
Τελoς ο Darius Miller ειναι ιδανικη περιπτωση για 3.
Μου εκανε τρομερη εντυπωση πουβιαστηκε τοσο πολυ να υπογραψει στη Μπαμπεργκ και να μην κοιταξει καποιο ακριβοτερο συμβολαιο (ισως η Μπαμπεργ ειχε μονμερη οψιον)
Δυσκολα παντως πιστευω πως θα τον αφηνε να φυγει.
Οι μικροί πρέπει να δωθούν δανεικοί σε ομάδα της Α1 εαν θέλουν να πάρουν χρόνο.
ΔιαγραφήΟ Μακαντού -ο οποίος δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτό που ψάχνουμε στην παρούσα φάση- ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους πολεμιστές.
Run TMC
Ο Μάκαντου παιδιά είναι παίχτης ρακέτας για την Ευρώπη. Έχεις Σίνγκλετον-Γκιστ. Δε κοιτάζεις τέτοιο παίχτη πλέον.
ΔιαγραφήKρατήστε το σχόλιό μου, ο Παναθηναϊκός θα πάει για γκαρντ τον Νοέμβριο. Αυτή είναι η ειλημμένη απόφαση. Δε γνωρίζω το γιατί, ούτε ποιος είναι ο στόχος. Συνεπώς τώρα για βασικούς θα πάμε για τριάρι και στρετς πάουερ φόργουορντ και θα προστεθούν και 1-2 συμπληρωματικοί παίχτες για τις προπονήσεις και το ρόστερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να το κανω ψιλά, αυτο σημαινει οτι θα παρει την ευκαιρια του ο Μποχωριδης κι αν τα καταφερει εχει καλως, αλλιως θα πανε για γκαρντ το Νοεμβρη.
ΔιαγραφήΥποθεση Κιτσεν-Μπανκς μου θυμιζει αυτη η τακτικη.
- Nτριν-Ντρίν-Ντριν-Nτριν
ΑπάντησηΔιαγραφή- Scuderia Ferrari Maranello prego.
- Ελα ρε, Φαρμακαλόπουλος εδώ, από Αθήνα, τι γίνεται ;
- Μποτζόρνο σινιόρε Φαρλαμακολουπος ντα Ατένε κόμε στάι ;
- Τι Φαρλαμακολουπος ρε, Φραμακαλόπουλος λέμε.
- Σκουζάτι μι σινιόρε κομο σι πουο σέρβιρε ;
- Τι έγινε ρε φιλε με κείνη τη Ferrari την τεσταρόζα
που παράγγειλα όπως την θέλω εγώ, μοναδική στον κόσμο
και το έγραψαν όλες οι εφημερίδες στην Ελλάδα ;
- Σκουζάτι μι σινιόρε, έντωσε περισσότερα σόλντι, κρηματα
ένας σινιορε από Καταλούνια και τη πήρε ;
- Καλά δεν ντρέπεστε ρε βρωμοιταλοί, 20 μέρες δεν
σας την έχω παραγγείλει και διαπραγματευόμασταν στα λεφτά;
- Σινιόρε αργκήσατε. Εσείς ντεν τέλατε Ferrari.Ολο κόβει κόβει και κατυστέρηση, αφεντικό έντωσε αυτό καλό κομμάτι σε Καταλούνια.
Μήπως τέλετε να σας φιάξουμε άλλο φερράρι καλύτερο να
πάρετε σινιόρε ;
- Οχι δεν θέλω ρε.
- Σινιορε η Μπουγκάτι βέιρον και η ματσεράτι ντεν είναι
καλά οτομπμπίλι όπως ferrari.
Τι θα πάρετε ;
- Θα πάρω Dacia duster ρε από τη Γεωργία !!!!!
- oh mio dio. Ma quello che dici , signore ???
impossibile !!!!
- Ποσίμπιλε και παραποσίμπιλε γατάκια.
Εγώ το κομμάτι μου το έκανα :-)))
=================================
Υπερκοριός Τζιμόπληκτου :))))
=================================
Xaxaxa...
ΔιαγραφήΆπαιχτος ξεχωριστός.
ΔιαγραφήΧαχαχαχα...θεούλης!!
ΔιαγραφήΚαλημέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράουν (ή Ντόελμαν) και Γκρέηντζερ (ή Ροτσέστι), και στο 3 ας μείνεις με Β.Χ. και Θανάση. Wishful thinking αλλά με τα λεφτά που θα δίναμε σε Κλαβέρ πάνω - κάτω βγαίνουν τα παραπάνω. Τζιμ ευχαριστούμε για άλλον ένα "διαφωτισμό" σου.
Panos L.
Να'σαι καλά Πάνο.
ΔιαγραφήΚάτι σαν ‘’Μια βόλτα στην Ευρώπη Νο 2’’.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Επιμένεις (όπως και πολλοί άλλοι) ότι ο ΠΑΟ χρειάζεται κι άλλον γκαρντ κι ας φορτωθεί το back court. Φοβάσαι ότι κάποιος απ’ τους υπάρχοντες δεν θα ανταποκριθεί; Δεν σε προβληματίζει ο συνωστισμός; Ποια άλλη top ομάδα στην Ευρωλίγκα έχει 5 γκαρντ που ‘’ζητούν’’ 15’-20’ για να δείξουν πράγματα;
2) Μπρόκχοφ; Τυχαία η αναφορά σου τις προάλλες ή υπάρχει ζουμί; Ο Κίνσεϊ πώς σου φαίνεται; Υπάρχει θέμα με τον Μίλερ του Αντρίκου ή ποθούμε ευσεβώς; Ο Ντέβιν Σμιθ;
3) Έχεις καταλάβει τι κάνει ο Λάσο με τους ψηλούς; Πού θα τους χωρέσει όλους; Βλέπεις τον Ράντολφ να παίρνει λεπτά στο ‘’4’’; Έχει ήδη Ρέγιες, Νοτσιόνι, Τόμπκινς, Χάντερ, Αγιόν και Ράντολφ. Στα γκαρντ θα πάρει άλλον ή θα βολευτεί με τον τίμιο Ντρέιπερ;
4) Έχεις πληροφόρηση για την τιμωρία και το μέλλον του Λάσμε; Έπαιξε στο summer league.
5) Ο Περάσοβιτς πήρε Τόμας και Χάνεϊκατ ενώ έχει ήδη τον Οσμάν στο ‘’3’’. Ποιος προορίζεται για ‘’4’’;
6) Ο Ζοτς πήρε Νάναλι από Αβελίνο. Είναι SF. Κι εδώ είναι φορτωμένη η θέση. Στα γκαρντ αντί του Χίκμαν, κοιτάει κανέναν;
7) Ο Φρίλαντ μένει ΤΣΣΚΑ ή μετά την απόκτηση του Όγκουστιν περισσεύει;
8) Ο Μπαρτζώκας στήνει την ομάδα απ’ την αρχή αλλά τώρα έχει λεφτά να σπαταλήσει. Πολλά λεφτά. Η ικανότητά του ως recruiter θα δοκιμαστεί τώρα υπό νέες συνθήκες. Με περιορισμένα budget είχε αρκετά καλές επιλογές.
9) ΟΚ, πολύ καλός ο Ιτούδης στην off season. Αλλά είναι πιο εύκολο το πράγμα όταν μπορείς να τοποθετήσεις 5-6 εκ. στην θέση ‘’5’’ με τα μισά αραγμένα. Έτσι;
10) Με τον καιρό αποδεικνύεται πόσο έχει επηρεάσει τον σχεδιασμό του ΠΑΟ το ότι τελικά δεν ήρθε ο Μπράμος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα του πόσο μπορεί να ανοίξει πόρτες ένας παίκτης ρόλου.
Η απόφαση για τους 6 ξένους ήταν χρονικά άστοχη. Ημίμετρα για να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι. Ο κανονισμός έπρεπε να εφαρμοστεί απ’ το επόμενο πρωτάθλημα ή αν ήθελαν από φέτος ας το αποφάσιζαν αμέσως μετά το τέλος των play off.
Ως προς τους Έλληνες παίκτες δεν νομίζω ότι έχει την παραμικρή επίδραση σε σχέση με ό,τι ίσχυε ως τώρα. Δεν βελτιώνεται κανένας Έλληνας νέος παίκτης επειδή θα του αδειάσουν χώρο για να παίξει με το έτσι θέλω. Τα παραδείγματα είναι πολλά.
ΥΓ Καταραμένε δράκουλα…
Άρχισες το ξεπούλημα αλλά στην αρχή του καλοκαιριού δεν άφησες ελεύθερο τον Κόπονεν να έρθει στον ΠΑΟ. Ο Όγκουστιν πήγε ΤΣΣΚΑ, ο Ράις πάει Μπάρτσα, ο Χάνεϊκατ Εφές και να δούμε που θα σταματήσει το ξήλωμα.
77, το πρόβλημα στη γραμμή των γκαρντ του ΠΑΟ ειναι πως εχει μόνο 1 άσο και 3 2άρια (και τον Μποχωριδη ως 5ο γκαρντ). Αν ηταν ισορροπημενα τα πραγματα, δηλ. υπηρχαν 2 ασοι και 2 2ρια τοτε κανεις νομιζω δεν θα σκεφτοταν πως χρειαζεται κι αλλο γκαρντ. Ο Φελντειν χαλαει το σχεδιασμο πιστευω. Δεν αξιζει να πιανει θεση στο ροστερ.
ΔιαγραφήΓιατι επιμενετε πως ο James ειναι SG?
ΔιαγραφήΔεν ειναι. Ειναι PG που παιζει και στο 2 οταν η ομαδα παιζει με 2 PG
Εκτος αν δεχτουμε πως ο ΔΔ πχ τα τελευταια 3-4 χρονια ηταν αυστηρα δυαρι, καθως εδενε με Ουκιτς/Νελσον/Καλαθη.
Εκτος απο το Pass-First PGs (Καλαθης) υπαρχουν και τα Scoring PGs.
Αν ο James θυμιζε καποιον παιχτη του ΝΒΑ (σε πολυ πολυ χαμηλοτερη ποιοτητα βεβαια) θα ηταν ο Wall, ή ο Westbrook.
Και αυτοι SG ειναι;
Σωστός ο 10:08 εκτός Φελντιν που δίνει πολλά κυρίως σε άμυνα και σουτ.
ΔιαγραφήΟ 77 ρωτάει ποια άλλη ομάδα της ευρωλιγκα εχει 5 γκαρντ?
Λες και τα γκαρντ ειναι χύμα χωρίς ξεχωριστά προσοντα ο καθένας.
Εγώ θα έλεγα ποια αλλη τοπ ομαδα εχει εναν άσσο-δημιουργο χωρίς σκορ, ένα 2αρι και δύο of guard?
Δεν επιμένω σε back up άσσο με σκορ, γιατί ο Πεδουλακης έχει στο μυαλο του προφανώς κάποια πράγματα.
Μακάρι να του βγούνε.
Και μακάρι χωρίς τον αρχηγό που τα έκανε ολα, προσδιδοντας σιγουριά και ηρεμία κυρίως, να πάρει αυτό που πρέπει απο τους υπάρχοντες.
Ας δούμε το κλείσιμο του ροστερ και μετά τα ξαναλέμε.
Κυρίως μετά τα πρώτα ματς στην ευρωλιγκα.
Q81, μαλλον και ο κοουτς ετσι οπως ευσ το βλεπει και θα βαζει τον Τζειμς στο 1 αρκετο χρονο. Θα δουμε, μπορει να βγει.
Διαγραφή@77
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Εάν δεις το φετινό πρόγραμμα των ομάδων θα καταλάβεις τι εννοώ. Ένα βαθύ, versatile backcourt αποτελεί προϋπόθεση για να πας μακριά φέτος.Επίσης κοίτα λίγο τα χαρακτηριστικά του (σε συνάρτηση με αυτό που λέμε ότι θα παίξεις). Λείπει κάτι; Για Broekhoff έγραψα ξεκάθαρα τι εννοούσα. Δεν έχω κάποια πληροφόρηση. Πολύ καλά το Περάσοβιτς. Ο Honeycutt έχει πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά από τον Οσμάν. Ο Τόμας πάει στο "4". Ο Κίνσεϊ έχει ποιότητα αλλά δεν έχει αξιόπιστο σουτ. Θα χρειαστεί παίχτες με καλό σουτ. Όντως η Ρεάλ έχει υπερφορτωθεί σε αυτές τις θέσεις. Ο Τόμκινς ήταν χάλια όλη τη σεζόν, μόνο στους τελικούς φάνηκε. Τον ανανέωσε..
Είναι κατανοητή η οπτική σου.
ΔιαγραφήΑλλά με βάση τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά των παικτών και μόνο (πέρα από διαβατήρια), τρεις εκδοχές υπάρχουν με δεδομένο ότι άρχισες τον σχεδιασμό με 3 σίγουρους. Νικ, Παππά και Φελντέιν.
1. Είτε ήταν λάθος επιλογή ο Τζέιμς που είναι ‘’1’’ αλλά άλλου είδους απ’ αυτό που έχουμε συνηθίσει ή θέλουμε να βλέπουμε ή θεωρούμε ότι χρειάζεται η ομάδα.
2. Είτε ήταν σωστή κίνηση κι αυτός που περισσεύει είναι ο Παππάς.
3. Είτε έπρεπε ή πρέπει τώρα να αποδεσμευτεί ο Φελντέιν.
Η δική μου οπτική, λοιπόν, είναι η εξής : Αφού δεν έχεις σκοπό να διώξεις τον Δομινικανό, το να προσθέσεις έναν ακόμη παίκτη θα μπουκώσει την περιφερειακή γραμμή. Και τότε κινδυνεύεις να χάσεις τελείως τους Φελντέιν και Παππά που είναι παίκτες που δεν μπορούν να δώσουν πολλά σε πεντάλεπτα που ίσως χρειαστεί να βρεθούν στο παρκέ. Ούτε είναι παίκτες που μπορούν μετά από ένα DNP σε κάποιο ματς να επιστρέψουν στο επόμενο ανεπηρέαστοι και να είναι αποτελεσματικοί.
Για μένα ο Φελντέιν έχει χαρακτηριστικά που λείπουν απ’ τους υπόλοιπους γκαρντ κι απ’ την ομάδα γενικά, είναι οικονομικός ενώ έχει πλέον την εμπειρία του ενός χρόνου στην πλάτη του.
Ο Κόπονεν δίδυμο με Καλάθη είναι ονείρωξη. Αλλά ο Ντούσκο είχε άλλη άποψη.
Σωστά. Κρατάμε το κάτι δε πήγε καλά στον σχεδιασμό. Για αυτό δε σου βγαίνουν τα διαβατήρια τώρα. Πρέπει να βρίσκεται πάντα 1-2 κινήσεις μπροστά όταν υπογράφεις έναν παίχτη. Κάνει μπαμ ότι έχει κοστίσει η μη απόκτηση του Μπράμος όμως ο παίχτης έδειξε καθαρά με τη συμπεριφορά του ότι δε θέλει να γυρίσει Ελλάδα.
ΔιαγραφήPS: Ο Φελντέιν έχει playmaking και εκεί πιστεύω ότι ποντάρει ο κόουτς ώστε να τον ταιριάξει δίπλα στον "1" James.
ΔιαγραφήΟ Μπάμφορθ στο Μπιλμπάο. Και ο δικός σου ο Ούτχοφ στο Τορόντο. Πνευματικά συνδέεσαι και με άλλους Τζιμ ή πληροφόρηση. Well done!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ μας είπε τον Μάη για Μπομπουα Λαμποράλ. Έχει πληροφόρηση ο Τζιμ
ΔιαγραφήΤζιμ συγγνώμη που το λέω, αλλά δεν είσαι τόσο συνεπής με αυτό που λες στην τελευταία παράγραφο.. Σου είχα γράψει στη σελίδα σου στο FB μετά την μεταγραφή του Ντουράντ, λέγοντας σου ::"Με όλο το σεβασμό Τζιμ, αλλά περίμενα από σένα κάποιο καλύτερο σχόλιο από το τί έχουνε να δούνε τα μάτια μας".. Και αυτό γιατί θεωρώ την κίνηση του Ντουράντ την πιο λιπόψυχη και μικρή που έχω δει από "μεγάλο" παίχτη τα τελευταία χρόνια.. Και δεν πέρασες το σχόλιό μου.. Ούτε ειρωνεία περιείχε ούτε τίποτα.. Αλίμονο, σε διαβάζω τόσα χρόνια και βέβαια δεν είναι του χαρακτήρα μου οι ειρωνείες και μάλιστα πίσω απ' το πληκτρολόγιο.. Τεσπα, I rest my case..
ΑπάντησηΔιαγραφήKOSTAS
Μεγαλός έρωτας με τον Coty Clarke. Για εμένα ιδανική επιλογή για ΠΑΟ. Για όσους δεν ξέρουν είναι "υβρίδιο" Draymond Green. Τι λες Jim?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει βρει συμβόλαιο στο ΝΒΑ;
Φίλε μου. Μην επηρεάζεσαι από το youtube. Ο Κλαρκ είναι σε κακή κατάσταση. Μέτριος πολύ. Είμαι σίγουρος ότι δε τον έχεις δει πέρα από βιντεάκια.
ΔιαγραφήΕσύ που τον είχες; Πηγές στο Λας Βεγκας;
ΔιαγραφήΤα νούμερα του πάντως σε d-league, summer league ήταν καλά!!! Πουερτο Ρικο δεν ξερω
Ναι φίλε μου. Ήμουν στο Λας Βέγκας.
ΔιαγραφήΑν τον έχεις δει live στο summer league, πάω πάσο. Από αυτά (τα λίγα) που έχω δει ειναι ιδανικός για 3-4αρι με σουτ και αμυνα κλπ.
ΔιαγραφήΚαι τα scouting reports του (draft express κλπ.) που έχω διαβάσει δεν συμφωνούν με αυτό που λες.
Όμως (ξανά λέω) αν τον έχεις δει live πάω πάσο...
Προς ανώνυμος 22 Ιουλίου 2016...
ΔιαγραφήΑν όντως ήσουν φίλε μου στο Βέγκας, μάλλον δεν βλέπεις καλά!!!
Aπό το επίσημο site των timberwolves σου επισυνάπτω... (στο Nba.com blog)
http://www.nba.com/timberwolves/what-take-away-2016-summer-league/
Others Who Impressed
Three players without an NBA contract who really impressed me on the Wolves were Coty Clarke, Xavier Silas and Devin Thomas.
Clarke was a solid player off the bench, averaging 8.4 points per game, including a combined 31 points in Minnesota’s first two tournament games. He’s an undersized power forward, but he showed glimpses of being able to shoot from deep, shooting 2-for-4 from deep against Memphis and 2-for-5 against Chicago.
Επίσης...
http://www.nba.com/timberwolves/game-recap-wolves-grizzlies-summer-league/
Βασικά όλοι λένε ότι ήταν στο top-3 της ομάδας των wolves που κατέβηκε στο summer league και η παρουσία του ήταν impressive!!!
Αυτά!!!
-δεν ανακαλυψε την αμερικη ο ιτουδης παιρνοντας τον ογκουστιν οπως πχ οταν επαιρνε το χιγκινς και τον τοποθετουσε ως βασικο στο 3 ουτε οπως παιρνοντας για βασικο εκτελεστη τον χαμενο στο νβα ντε κολο ανηγαγε το γαλλο στο κορυφαιο γκαρντ της ευρωπης!δε συζητω για την ανανεωση του μιλος σε μια χρονικη στιγμη που ο σερβος ηταν κοκκινο πανι για ολους!!!παικτουρης λοιπον ο αμερικανος, διπλα τους επαιζε για χρονια,τον ηξεραν και τους ηξερε,ενα κενο το ειχαν στη γραμμη ψηλων (ασχετα αν ο χαινς ,μετα την εξαιρετικη χρονια που ειχε ,το καλυψε και με το παραπανω), εριξε το χρημα ο στρατός και εγινε το deal.
ΑπάντησηΔιαγραφή-ισχυροποιειται ακομα περισσοτερο η τσσκα και γινεται , ισως μαζι με τη ρεαλ, το αδιαφιλονικητο φαβορι για την επομενη κουπα.κυριοτερος αντιπαλος και πιο δυσκολος ακομα και απο τη ρεαλ, η οποια επισης εχει υπερροστερ, τα ψυχολογικα τους, τα οποια δε νομιζω να εξαφανιστηκαν απο την εξελιξη του φετινου τελικου της ευρωλιγκα!
-ο βιβες της βαλενθια ισως πρεπει να μεινει στην ομαδα του 1-2 σεζον ακομα προκειμενου να ολοκληρωθει ως παικτης χωρις την πιεση του πρωταθλητισμου.εχει πολυ καλες προοπτικες το παλικαρι αλλα πηγαινοντας στη μπαρτσελονα ενδεχομενως να μπερδευτει και να περιοριστει σε αχαρους ρολους τυπου σαντα!ειναι ελπιδοφορος παικτης αλλα οχι ετοιμος ακομα γι αυτο το επιπεδο.
-ο γκαμπριελ ειναι ιδανικη λυση για αναπληρωματικος του πριντεζη.αν προσεξει ο σφαιροπουλος λιγο τις ισορροπιες με τους αγραβανη και παπαπετρου τοτε ο οσφπ θα κερδισει πολλα απο αυτη την κινηση.
-ο μποχωριδης αξιζει να στηριχθει και να παιξει ως 5ο γκαρντ στον παο.αν οχι τωρα τοτε πότε?ναι, εχει ενα θεμα να οργανωσει το παιχνιδι αλλα παιρνοντας χρονο πανω του θα το αμβλυνει το προβλημα.εχει καταπληκτικο κορμι, μπορει να παιξει αμυνα, εχει το σουτ που το χει βελτιωσει και ειναι παικτης πανω στον οποιον ο πεδουλακης μπορει να βγαλει γουστα.ας παρει ενα καλο τριαρι και εναν ακομα μαχημο ψηλο ο παναθηναικος και το προβλημα δε θα ναι ο μποχωριδης, μην τρελαθουμε!!
-ο Σόφο τι εγινε?το παρατησε εντελως το αθλημα?τον ειδα στο ιντερνετ στη Σύρο και τα τσιμπησε τα παραπανισια κιλα.καπου διαβασα οτι θα παιξει Α2.....αν υπαρχει παικτης σε αυτη τη χωρα που αδικησε τον εαυτο του μπασκετικα αυτος ειναι ο Σόφο και μετα ο ταπούτος.κριμα!
ΣΜ
αυτό σου λέει το άρθρο φιλαράκο.
ΔιαγραφήΌτι "τα μεγαλύτερα μυστικά στον κόσμο, κρύβονται πάντα σε πλήρη θέα.." μπροστά του τον είχε και τον πήρε. Κοίτα μην έχεις και εσύ μπροστά σου κάποιον και δε τον βλέπεις. Πρόσεχε.
TEO
Ο Σφαιρόπουλος αυτή τη στιγμή κάνει μπάνια στη Μάνη. Τζιμ δε πιστεύω..
Διαγραφή@τεο
Διαγραφήη κινηση ογκουστιν ειναι μια νορμαλ και σωστη κινηση, οπως πολυ σωστα αναλυει το αρθρο.μεχρι εκει ομως.δε φαινεται η ικανοτητα του ιτουδη να στηνει σωστα τις ομαδες του απο μια τετοια κινηση.αυτο εννοω εγω.
υ.γ οταν λες εγω να προσεχω?
ΣΜ
Δε φάνηκε στη Μπάνβιτ η ικανότητα του αυτή? Ή στη Μόσχα (ανεξαρτήτων χρημάτων γιατί πολλοί κόουτς έχουν πολύ χρήμα και φτιάχνουν τέρατα) οκ
ΔιαγραφήΤΕΟ
@TEO
Διαγραφήμη με κανεις να επαναλαμβανομαι.γραφω πιο πανω για καποιες κινησεις του ιτουδη που προφανως αποδεικνυουν οτι ξερει να στηνει ομαδες.
και μη μπερδευεις τη τσσκα με τις αλλες ομαδες σχετικα με την οικονομικη επιφανεια.ειναι μια κατηγορια μονοι τους οι ρωσοι.
υ.γ οταν λες εγω να προσεχω?
O Γκάμπριελ είναι ταμάμ για Ολυμπιακό. Μεγάλη προοπτική εξέλιξης. Καλό τρίποντο. Τρεξίματα και άμυνα ψηλά. 15 λεπτά στο ροτέησιον. Οικονομικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΟ
Καλησπερα.Πολυ καλη κινηση ο Ογκουστιν και πιστευω και εγω οτι θα κολλησει καλα στην επιθεση της τσσκα μιας και ειναι και πολυ καλος πασερ.Ασχετο αλλα να περιμενουμε αναρτηση για ολυμπιακο τουρνουα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμπαλος
Φυσικά.
ΔιαγραφήΤζιμ μιας και ανέφερες τον Νίκολς, πιστεύεις ότι από πλευράς άμυνας/ριμπάουντ θα μπορούσε να ανταποκριθεί στο "4"?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ΤΣΣΚΑ δεν πήρε πολύ χρόνο και περιορίστηκε σε ρόλο "stretch 4". Γενικά μου θυμίζει περισσότερο sf παρά ρf σε σχέση με τον Γκάμπριελ που δείχνει πιο δυνατός σε αυτούς τους τομείς.
ΥΓ. Αντίστοιχο παίχτη "λαυράκι" που δεν έχει ακουστεί ακόμα στην αγορά, ποιον θα πρότεινες?
Ναι μπορεί. Δεν είναι τόσο μακρύς ή αθλητικός όσο ο Γκάμπριελ αλλά είναι πιο σκληρός, πιο δυνατός και καλύτερος στην άμυνα εδάφους.
ΔιαγραφήPS: Σας εξήγησα γιατί είχε αυτό τον ρόλο στη Μόσχα. Διαβάστε το κείμενο..
ΔιαγραφήΆκουσα την συνέντευξη του κ. Παπαδόπουλου στον sport-fm. Δεν μπορώ να πω ότι έμαθα κάτι που δεν ήξερα. Μικρές πληροφορίες ότι:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Ο ένας παίχτης θα είναι σίγουρα κοινοτικός. Πετάχτηκε ο κ. κοντός για να το διευκρινίσει.
2) Η ομάδα μάλλον κινείται για 4-5.
3) Ο Μπλάντο δεν έχει τελειώσει οριστικά και είναι καλό παιδί χαχα.
4) Η περίπτωση Μαρκοισβιλι εξετάζεται.
5) Δεν υπάρχει θέμα Καιμακόγλου, δεν νομίζω να πίστευε κάποιος ότι υπάρχει.
6) Ίσως έχουμε σύντομα ανακοινώσεις...
Άφρο jim δικέ σας πληροφορίες
Είναι ξεκάθαρο εδώ και καιρό ότι οι πράσινοι δεν κοιτούν γκαρντ. Προσωπικά είμαι φανατικός υποστηρικτής της τακτικής να ανεβάζεις νέα παιδιά στο rotation. Αρκεί να τα έχεις ετοιμάσει. Και όχι να τα ανεβάζεις απλά για να το κάνεις. Μη το κάνεις καθόλου γιατί θα εκτεθείς και θα εκθέσεις και το παιδί. Ο Παναθηναϊκός θα αποκτήσει έναν κοινοτικό φόργουορντ. Πιθανολογώ τον καλύτερο παίχτη που θα βρει, είτε SF είτε PF. Αν είναι είναι "4" θα προσθέσει και έναν Έλληνα SF για να ξεκινήσει τη χρονιά. Αυτά..
ΔιαγραφήJim οταν λες θα προσπαθησει να παρει το καλυτερο φοργουρντ που θα βρει εννοεις πως θα προσπαθησει και για παικτη που εχςι συμβολαιο? Μελλι π.χ???
Διαγραφή11.43 τι χαχαχα ρε συ δεν ειπε οτι ειναι μονο καλο παιδι αλλα και ποιοτικος παιχτης (Για τον Βλάντο Γιάνκοβιτς: «Δεν έχουμε τελειώσει ακόμη όλες τις κινήσεις και είναι θέμα καθαρά προπονητή. Ο Βλάντο είναι πολύ καλό παιδί και ποιοτικός παίκτης»). ,ο Μαρκοιβιλι εχει συμβολαιο http://www.sdna.gr/mpasket/basket-league/article/225937/papadopoylos-o-olympiakos-fonazei-gia-na-fonazei-dyo-metagrafes
ΑπάντησηΔιαγραφήMexri to vradi tha vgei onoma gia pao pou tha einai polu konta.Den exo idea poios tha einai kai genika meta ton claver einai pio prosextikoi sto ti vgainei. Auto pou ksero einai oti den tha nai o georgianos. Toulaxiston oxi simera...
ΑπάντησηΔιαγραφήNarkalieutis
σε πρασινο σαιτ,οχι πολυ αξιοπιστο αναφερει το ονομα του derrick brown,τι λετε καλος ειναι;;θα τον κοιτουσε ο Πεδουλακης;;
ΑπάντησηΔιαγραφή2 ονόματα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο σήμερα, kc rivers και Tornike Shengelia. Εσύ Αφρο που ξέρεις τα πάντα, ισχύουν????
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους..
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Σπάει το συμβόλαιο του Μπρόκχοφ ή τζάμπα κάνουμε όνειρα;
Διαγραφή2) Παίζει ο Ρίβερς;
3) Ισχύουν όντως οι φήμες για Ντέρικ Μπράουν;
Καλησπέρα!
Καλημερα τζιμαρα. Να σε ρωτησω. Θα μπορουσε ο παο να ασχοληθει με bryan randle? Σε τι κατασταση ειναι?
ΔιαγραφήKalispera Jim thelo tin apopsi s gia kanaduo paiktakia pou exo se ektimisi san ftinous paiktes me kalo tavani:
ΔιαγραφήDuje Dukan
Kyle Wiltjer
Tony Wroten
Malcolm Brogdon
Jabari Brown
Ego an eftiaxna omada me mesaio budget opoion mporousa apo autous tha ton epairna...
@Τζι Εμ των φτωχών
Διαγραφή1. Ίσως. Εάν δε ρωτήσεις, δεν μπορείς να μάθεις.
2. Ναι.
3. Όχι.
Κακός σουτέρ ο Ραντλ. Δεν απειλεί από το τρίποντο. Δε μας κάνει κατά τη γνώμη μου. Ό,τι πει ο Τζιμ βέβαια.
ΔιαγραφήJim γιατί λες ότι θα πάρουμε κοινοτικό φόργουορντ και Έλληνα 3άρι, ενώ πλέον επιτρέπονται παραπάνω ξένοι? Δηλαδή έγινε τόση φασαρία με το 6 αντί για 4+2 χωρίς λόγο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πας για ξένο παίκτη μέσα στη χρονιά με αυτόν τον τρόπο. Δυστυχώς..
ΔιαγραφήΕΓΩ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤΟJUNKIES.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΛΩΠΑΙΔΟ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ,Ε Ο ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ ΕΝΝΟΩ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΓΚΑΡΝΤ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟ.
ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ,
ΟΧΙ ΡΑΝΤΟΥΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΧΙΠΣΤΕΡ ΣΕ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΑΚΤΕΣ!
NIK THE FREAK
Μακάρι. Του κόστισε πολύ ότι δε κατάφερε να παίξει πέρυσι (έμεινες με τρία guards στο ξεκίνημα). Πιθανόν θα ήταν άλλος παίχτης φέτος.
ΔιαγραφήΠιστεύω ότι όλοι εδώ μέσα να καταλαβαίνετε ότι το πρόβλημα δεν είναι ότι ο Μποχωρίδης δε μπορεί να σταθεί ως πέμπτος γκαρντ. Τσου.. Όχι.. Προσωπικά πιστεύω ότι μπορεί. Το πρόβλημα είναι τα ότι τα χαρακτηριστικά του backcourt σου είναι τέτοια που σε συνάρτηση με τη ροπή σου στο παιχνίδι μισού γηπέδου επιβάλλουν τη παρουσία ενός ακόμα PnR δημιουργού. Εάν αντί του Φελντέιν είχες τον Κοπόνεν θα σου έλεγα "εννοείται" πέμπτος γκαρντ ο Μποχωρίδης..
Είναι απλό..
Jim ενώ συμφωνώ με αυτό που λες, βάζω έναν παράγοντα στην εξίσωση: κανείς απ΄ τους ψηλούς του Παναθηναϊκού δεν είναι κλασικός pnr ψηλός, εκτός του Γκιστ. Σίνγκλετον και Μπουρούσης συνήθως παίζουν αρκετά διαφορετικά, είτε pick and pop είτε ποστάρισμα ο Μπουρούσης κτλ. Μήπως ο Άρτζι απλά θέλει να μας κάνει μια πολύ λιγότερο pnr based ομάδα?
ΔιαγραφήΠιθανόν και θα ήθελα να το δω (αν και δε ξέρω πως θα μπορέσει να τρέξει ο κόουτς μια τέτοια επίθεση). Απλά θεωρώ ότι ακόμα και εάν στο ξεκίνημα δούμε κάποια διαφοροποίηση (είτε σε επίπεδο δομής είτε σε ρυθμού) στα δύσκολα η ομάδα πάλι θα στραφεί στο μισό γήπεδο.
Διαγραφήτο θεμα ειναι τι να τον κανεις τον PnR δημιουργού οταν δεν εχει ψηλο που να ειναι καλος στο pnr.
Διαγραφήαν ειχα τον μπατιστ,τον λασμε κτλ θα το καταλαβαινα αλλα με σιγκλετον και μπουρουση προφανως και κατι αλλο εχει στο μυαλο του ο πεδουλακης
Jim οταν λες θα προσπαθησει να παρει το καλυτερο φοργουρντ που θα βρει εννοεις πως θα προσπαθησει και για παικτη που εχει συμβολαιο? Μελλι π.χ???
ΔιαγραφήΣτα δύσκολα και στο τέλος των ματς προφανώς υπολογίζει μια πεντάδα τύπου Καλάθη-Τζέιμς-ΒΧ ή αν πάρει καλό αμυντικά 3άρι-Γκιστ-Σϊνγκλετον για έμφαση στην άμυνα ή Μπουρούση αν θέλει σημείο αναφορά στην επίθεση. Παρεπιπτόντως, αν κάτσει κανας KC Rivers με αυτόν στο 3 και Σίνγκλετον στο 5 η 5άδα αυτή είναι αμυντικά απροσπέλαστη. Το θέμα που θέτεις με το αν θα μπορέσει να τρέξει τέτοια επίθεση ο κόουτς είναι όντως κάτι πολύ σοβαρό
ΔιαγραφήΤο PnR έχει και άλλους τρόπους εκτέλεσης από το diving φίλε μου. Ο diver απλά είναι το δόλωμα..
ΔιαγραφήΝαι, νομίζω θα πάρει τον καλύτερο διαθέσιμο (είτε ελεύθερο είτε με προσιτό buy out) που θα βρει. Ανεξάρτητα από το εάν είναι "3" ή "4".
συμφωνα με αυτο Jim τοτε οι Top 3 προσπαθειες θα πρεπει να ειναι Μιλλερ Μπροκχοφ Μελλι!!
Διαγραφήεγω παντως διατηρω σοβαρες επιφυλαξεις οτι του πεδουλακη του αρεσει να βασιζεται στο pnr
Διαγραφήστον παναθηναικο στην περιφερεια εφερε ουκιτς,καρι,παππας,ζακ ραιτ,μπανκς,κιτσεν και στην καζαν πηρε τζερελς και λανγκφορντ.....
στο 1ο περασμα του υπηρχε στον παναθηναικο ο διαμαντιδη και προφανως και δεν ηταν βλακας ο πεδουλακης να μην μην βασιστει γι αυτο τον λογο στο PnR
Τους πηρε ναι. Και επαιζε πικ εν ρολ. Οποτε μαλλον πρεπει να διατηρεις επιφυλαξεις για την ικανοτητα του να διαλεγει. Εχουμε να δουμε πολυ ενας ενσντιον ενος φετος και μπουκες
ΔιαγραφήJim γνώμη για Tornike Shengelia?? Πόσο χρήσιμος θα ήταν στο υπάρχον ρόστερ του ΠΑΟ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα στον καθηγητή μας. Τζιμ Όλεσον, Ναβάρο, Ρίμπας.. Τι θα κάνεις εκεί? (είμαι σίγουρος ότι θα το κάνει και ο κόουτς για αυτό ρωτάω)
ΑπάντησηΔιαγραφήscripto
Xαχαχα.. Ο Ρίμπας είναι facilitator, είμαι σίγουρος ότι αρέσει στον κόουτς. Ο Όλεσον (ισπανικό διαβατήριο) θα ήταν πρότυπο περιφερειακού για τον Μπαρτζώκα πριν 2-3 χρόνια. Τώρα τον βλέπω να μετακομίζει. πιθανόν στη Βαλένθια. Με τον Ναβάρο να έχει μια θέση καπαρωμένη (άσχετα το πόσο θα παίζει) θα χρειαστεί φρεσκάδα στο υπόλοιπο backcourt.
ΔιαγραφήΚαλησπερα jim....janis timma για Παναθα!!!!Τριαρι που ανεβαινει και στο τεσσερα!!!Πολυ στυλ Μασιουλις...Απορω πως δεν κινουνται γι αυτον τον παιχτη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι στα υπόψη από τον Ιούνιο. Δε νομίζω ότι είναι στο στιλ του Μασιουλις, περισσότερο και λόγω σωματοδομης φέρνει στον Κουζμινσκας πιστεύω.
ΔιαγραφήΠου ξερεις φιλε?
ΔιαγραφήΜετα απο Μπουρουση,Σιγκλετον,Τζειμς και την προσπαθεια για Κλαβερ που δε χαθηκε για οικονομικους λογους,μπορει να κοιταζουν Μπροεκχοφ,Μιλερ ή καποιον αλλο.
Οι δικέ σου πληροφορίες γιατί μιλάνε? Μας μπέρδεψες όλους, η ομάδα θα κινηθεί για έναν κοινοτικό και έναν Έλληνα? Πληροφορίες με ονόματα έχεις γιατί δεν τις μοιράζεσαι με τον κόσμο :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε νομίζω να αφήσουν θέση ξένου κενή αυτή τη στιγμή. Για δύο F κοιτάζουν ενώ είναι ανοιχτό το θέμα του Αντετοκουνμπο.
ΔιαγραφήΠαιδιά εννοούσα ότι δε θα πάρουν δύο Αμερικανούς. Ένας κοινοτικός συν ένας Έλληνας (εάν π.χ. ο κοινοτικός είναι μόνο "4") για να ξεκινήσεις τη σεζόν στην Α1 και φυσικά ένα Αμερικανός για την EL.
ΔιαγραφήΤζιμάρα καλησπέρα και ευχαριστούμε που υπάρχεις. Εφές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκετά καλά μέχρι τώρα.
ΔιαγραφήΚάποιος πήρε άδεια και ποστάρει απαντήσεις αβέρτα! Ευκαιρία hoopfellοπαιδά!
ΑπάντησηΔιαγραφήKaspar Hauser
Αυτο το οποιο διαμηνυουν οι επισημοι και ανεπισημοι κυκλοι της ΚΑΕ Παναθηναικος,ειναι οτι οι 2! προσθηκες που θα γινουν θα ειναι ποιοτικες.Στασιμοτητα δεν υπαρχει.Υπαρχει μυστικοτητα κατι το οποιο ειναι ειναι κακο.Επισης η οικονομικη υπερβαση δεν θα γινοταν μονο για τον Κλαβερ(ο οποιος μαλιστα δε χαθηκε λογω χρηματων) αλλα και για καθε αναλογη περιπτωση αθλητη που αξιζει την υπερβαση.
ΑπάντησηΔιαγραφήel_emperador
Με 800 χιλιάρικα buy out σύνολο λες Τζιμ να τσιμπήσουμε πακετάκι Μέλι-Μίλερ από Μπάμπεργκ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι είναι ο facilitator;
Και Theis δ'ωρο μη σου πω
ΔιαγραφήAfro γιατί δεν κλείνουν τον ριβερς γρήγορα που ειναι και ελεύθερος και μετα να πάνε με ηρεμία για το 4;;ειναι κρίμα να χαθεί άλλη μια χρονια αυτός ο παίχτης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπομονη, οτι γινει θα γινει με ακρα μυστικοτητα. Τα ονοματα θα ακουστουν οταν θα ειναι σχεδον κλεισμενα...
ΔιαγραφήΠροφανώς έχει προτεραιότητα το 4. Αν τελικά πάνε σε ξένο εκεί τότε το τρία θα είναι κοινοτικος.
ΔιαγραφήΚαλησπερα τζιμ, καλησπερα μαγκες αν καταλαβαινω καλα παμε για ενα 3 ενα 4 ξενους-κοινοτικους και ενα ελληνα φοργουορντ στυλ πατ η θαναση για συμπληρωματικο.προσωπικη αποψη ντοελμαν νταριους μιλλερ και πατ θα ηταν πολυ καλο σεναριο αν και μαλλον πολυ δυσκολο.για γκαρντ δεν ξαναλεω γιατι εχω καταντησει γραφικος,θα εμπιστευτω τον αργυρη που σιγουρα ξερει καλυτερα απο εμενα και ελπιζω να μην τρεχουμε μεσα στη χρονια να βρουμε παικτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήγεωργιανο 4αρι τυπου σενγκελια και αμερικανος στο 3 τυπου ριβερς
ΑπάντησηΔιαγραφήστο 4 υπαρχει και ο φωτσης για να καλυψει την θεση αν δεν βγει ο σενγκελια στο 3 ομως υπαρχει μεγαλο κενο
Ας κανω κι εγω μια προταση. Το 4αρι που πρεπει να παρει ο ΠΑΟ ειναι ο Nick Minerath. Ιδανικος floor spacer, καλο positioning, αθλητικοτατος. Jim η δικη σου αποψη βεβαια μετραει περισσοτερο και γι αυτο θα εκτιμουσα ενα σχολιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αλλη μια χρονια ,ενω εχουν ξεκινησει καταπληκτικα στον ΠΑΟ τις μεταγραφες πανε να κανουν δυο λαθη και να χαλασουν τον σχεδιασμο,η δε ομαδα θα εχει χαρακτηριστικες ελλειψεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξηγουμαι.Σημερα βγηκε οτι η ομαδα παει για δυο παικτες,εναν Ελληνα 3αρι και εναν ξενο 4αρι,και κατα τα φαινομενα δεν θα αποκτησει αρχικα περιφερειακο.
Η θεση 3 μπορει να καλυφτει με δυο παικτες μονο εαν ερθει ενας καλος ξενος μαζι με τον Χαραλαμποπουλο,που ολοι συμφωνουμε πρεπει να στηριχτει χοντρα.Δεν υπαρχει ομως καλος Ελληνας,πως να το κανουμε
Λυσεις τυπου Πατ Καλαθη και Θανασοκουμπο δεν μπορουν να σε καλυψουν[δεν σκεφτομαι αλλες,ευτυχως ο Πελεκανος πηγε Πανιωνιο]
Η μονη λυση ,μπας και προλαβουμε την γκαφα ειναι να αποκτηθει ο Βεζενκοφ στο 4,οπου ηδη υπαρχει σχετικη ασφαλεια με Γκιστ,Σινγκλετον και Φωτση,και να ερθει οπωσδηποτε ξενος στο 3.
Με αυτην την λυση αφηνεις και μια κενη θεση ξενου για αργοτερα ,οποτε προκυψει κατι σε περιφερεια[που θα προκυψει].δινοντας αρχικα μια καλη ευκαιρια στον Μποχω η καποια ελλειψη στους ψηλους.
Αν δεν γινει αυτο θα εχεις μετα δυο κενα για μια θεση και θα τρεχεις και δεν θα φτανεις γιατι θα χρειαζεσαι και 3αρι και περιφερειακο
Δεν εχουμε καμια λοξα με τον Βεζενκοφ αλλα ειναι απλα μαθηματικα.
Εαν λοιπον επιλεξεις να μην πας σε περιφερειακο ,και δεν πας και σε καλο 3αρι,την εκατσες κανονικα.Και το χειρωτερο ειναι οτι μεσουσης της χρονιας δεν θα υπαρχει Ελληνας να φερεις
Εναλλακτικα μπορουσες να πας σε Καιμακογλου κατι που ξεκαθαριστηκε πως δεν παιζει.
Oι μονοι Ελληνες που θα μπορουσα να φανταστω στο 3 ειναι Θανασσης,Βεζενκοφ και ο Περπερογλου που φυσικα δεν προκειται να απασχολησει.Παντως εγω ξερω οτι η ομαδα θα παει για 2 ξενους.Το Θανασσης-Βεζενκοφ-Χαραλ θα ηταν πολυ ωραιο παντως
Διαγραφήo καλύτερος sf κοινοτικός λέγεται hanga...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι αλλά ο Καρεχέτα θέλει κανά εκατομμύριο για να το δώσει.
Διαγραφή2 καλους ξενους θα παρει η ομαδα και οτι καλυτερο σε Ελληνα μπορει
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλο το τι θα δηλωθει στον 1ο γυρο στην Α1 που θα υπαρχει περιορισμος
KC RIVERS, αυτό μάλιστα/
ΑπάντησηΔιαγραφήJim ποια η άποψη σου για ριβερς.;;;προσωπικά τον θέλω στη ομάδα εδω και τέσσερα χρονια..κάλιο αργά παρά ποτέ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτη επιλογη τζιμ για το τρια προ ματσιουλις τότε. Τώρα δε ξέρω.
ΔιαγραφήΠαιδιά όλοι πλέον κάνουν ρεπορτάζ από εδώ μέσα. Μέσω ΤΖιμ και Αφρο. Είτε συγκεντρωνουν πληροφορίες από τη συζήτηση είτε αποκωδικοποιουν χρησμούς. Ότι λέμε εδω μέσα χωρις προβολή υποτίθεται (σχετικό όταν μιλάμε για τη πιο δημοφιλή μπασκετική σελίδα της χώρας) τα διαβάζουμε μετά από δύο μέρες σε όλα τα ελληνικά και ευρωπαικά σαιτς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην επομενη ημερα απο εκεινη που δημοσιευτηκε το προηγουμενο αρθρο του jιm,διαβασαμε στο Σεντρα Γκολ για ενδιαφερον του Παναθηναικου για Βαν Ροσομ και Μπροεκχοφ.
Διαγραφή1) Ο Darius Miller μπορεί να παίξει το ίδιο άνετα και στο 3 και στο 4 ή η βασική του θέση είναι το 3 και παίζει κατά συνθήκη 4άρι;
ΑπάντησηΔιαγραφή2) Ξέρει κανείς αν ο Ράντολφ έχει κάποιο δεύτερο διαβατήριο εκτός του αμερικανικού, που να τον καθιστά κοινοτικό στην Ισπανία; Διαφορετικά βλέπω τον Τόμπκινς να παίζει μόνο Ευρωλίγκα. Εκτός κι αν βγάλει τώρα κάποια διαβατήριο.
2 αμερικάνους μπορεί να έχει η ρεάλ. αυτοί θα είναι ο ράντολφ και ο τόμπκινς.
Διαγραφήο κάρολ έχει διαβατήριο αζερμπαϊτζάν,ο νοτσιόνι έχει ιταλικό,ο χάντερ έχει από τη λιβερία και στην ισπανία λογίζεται ως κοινοτικός
τον καμπάτσο γι αυτό θα τον δώσουν πάλι δανεικό φέτος,αφού του χρόνου θα βγάλει διαβατήριο(ισπανίας νομίζω),οπότε τώρα λογίζεται ακόμα ως μη κοινοτικός για την ACB
Είναι κι ο Αγιόν που λογίζεται ως ξένος φίλε, γι' αυτό ρωτάω.
ΔιαγραφήJim, τρομερή ανάλυση, ρε φίλε...Respect!!! Περήφανος που ήμασταν κάποτε συμπαίκτες!
ΑπάντησηΔιαγραφήJim εχεις αποψη για τις μεταγραφικες κινησεις του ΠΑΟΚ;
ΑπάντησηΔιαγραφήλετε τα συνηθως ηρεμα νερα του ποταμου ρεγκνιτς να μετατραπουν σε χειμαρρο που θα καταβρεξει τη μπασκετικη ευρωπη?καλο ε?!θυμισα βαγγελη ιωαννου με ολιγον απο βασιλη σκουντη χαχα.καλα ρε μη βαρατε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Μπάμπεργκ είναι αρκετά όμορφο. Δε το αφήνεις έτσι..
Διαγραφήδεν υπαρχει καλυτερη κινηση για τον παναθηναικο αυτή τη στιγμη από τον kc rivers. επιτελους θα κλεισει το κενο στο 3. και μαλιστα με έναν παιχτη που ανεβαζει την αποδοση του στα δυσκολα παιχνίδια (τουλάχιστον αυτό εκανε με τη ρεαλ). και σαν δευτερος θα εχει ο χαραλαμποπουλος την ευκαιρια να κανει αυτά που πρεπει(και να καλυπτει και λιγο το 4). και τον ογκουστ όταν κοπει και αυτος για 5ος ψηλος και μετα αν χρειαστεί αργοτερα ένα γκαρντ όπως συνηθιζει ο Πεδουλας...
ΑπάντησηΔιαγραφήJimako,
ΑπάντησηΔιαγραφήδε με λες...
Αυτός ο Κότι Κλάρκ που διάφοροι τσακώνονται στο blog σου αν κάνει ή όχι ποια είναι η γνώμη σου?
Κυκλοφορεί κι ένα βιντεάκι που τον συγκρίνει με τον Ντέιμον Γκριν...
Αυτό εδώ...https://www.youtube.com/watch?v=nk6xhNXpiUY
Πώς τον κόβεις? είναι 3-4 για πανάθα?
Σύμφωνα με αυτά που βγαίνουν προς τα έξω η ομάδα ψάχνει 2 f για να κλείσει το ροστερ.Προσωπικά με k.c rivers και melli,είμαι υπερευχαριστημενος από την στελέχωση φέτος και πολύ σωστά δεν καίγεται το χαρτί του Μποχωριδη,τον οποίο πιστεύω πολύ. 3dbigfan
ΑπάντησηΔιαγραφήO K.C Rivers ειναι εξαιρετικη επιλογη και για αυτον ειχα γραψει πανω απο ενα μηνα πριν
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τζιμ τοτε ελεγε πως βγαζει διαβατηριο Ισραηλ και παει Μακκαμπι.
Τελικα ξερεις κανενας αν εχει καποιο διαβατηριο;
Κοτονού. Θα έβγαζε εφόσον υπέγραφε στο Τελ Αβίβ (ήταν υπόσχεση). Με το οποίο "Κοτονού" έχει πρόβλημα μάλιστα (καταγγελία η Μπαρτσελόνα).
ΔιαγραφήΑκουγεται πολυ οτι θελει ο Πεδου Rivers και Μαυροκεφαλιδη. Θα ηταν σωστη η προσθηκη του Blackhead στους πρασινους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΡΑΣΠΟΡΤ ειπε απο ρεπορταζ της οτι ο ΠΑΟ κινειται εντονα για την αποκτηση Ελληνα (4-5) και εξεταζει τον Κοζερ και τον Νικολς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξερω αν ισχυει απλα το μεταφερω...