Athlenda

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Green Devil..


Ο Παναθηναϊκός περιμένει τον Νικ Καλάθη όμως η ιδιαιτερότητα της περίπτωσης απαιτεί Plan B και το Hoopfellas το έχει έτοιμο.. Που ξέρετε (?), καμιά φορά η εναλλακτική μπορεί να εξελιχθεί πιο αποτελεσματική και συμφέρουσα από το αρχικό πλάνο.. 




Η υπόθεση Καλάθη σίγουρα κλέβει την παράσταση και έχει συγκεντρώσει επάνω της τα φώτα της δημοσιότητας, μιας και οι πράσινοι κάνουν την ύστατη προσπάθεια να επαναπατρίσουν τον παίκτη που θα αποτελέσει τη διάδοχη κατάσταση του Δημήτρη Διαμαντίδη, όμως παράλληλα έχει δημιουργήσει και μια αβεβαιότητα λόγω των δεδομένων της και του χρονικού διαστήματος που έχει χαθεί. Σίγουρα λοιπόν απαιτείται εναλλακτική, ώστε να προχωρήσει ο προγραμματισμός σε περίπτωση αρνητικής απάντησης του Καλάθη. Eναλλακτική που μπορεί μάλιστα να μετατραπεί και σε κομμάτι του αρχικού πλάνου. Θα το εξηγήσουμε στη πορεία..

Για το backcourt του Παναθηναϊκού έχει χυθεί πολύ..μελάνι τα δύο τελευταία χρόνια. Σας είχα μιλήσει για τους προβληματισμούς μου, οι οποίοι δυστυχώς "βγήκαν" στο παιχνίδι της ομάδας στα μέσα και των δύο σεζόνς και της στέρησαν το κάτι παραπάνω στην Ευρωλίγκα, μιας και στα περυσινά αλλά και στα φετινά play-offs η ελληνική ομάδα προδόθηκε χαρακτηριστικά από το μπακόρτ της. Δε θέλω να κάνουμε προλόγους όμως. Πηγαίνω κατευθείαν σε αυτό που σκέφτομαι, straight..


Το μεγάλο πρόβλημα αυτά τα δύο χρόνια στο πράσινο μπακόρτ, που αντανακλούσε άμεσα στο αγωνιστικό προφίλ του κινητήριου μοχλού Δημήτρη Διαμαντίδη και οδηγούσε στην έλλειψη λειτουργικότητας ( και τη δυνατότητα παραγωγικότητας στο επιθετικό κομμάτι) ήταν η απουσία

 1.) παίκτη με quarterback skills στην περιφερειακή γραμμή και

 2.) ενός pick & roll δημιουργού στο μισό γήπεδο πέραν του Διαμαντίδη.

Φέρνοντας στο ΟΑΚΑ τον Νικ Καλάθη, ο Παναθηναϊκός μπορεί να αισθάνεται καλά απέναντι και στις δύο αυτές "τρύπες" μιας και ο διεθνής PG μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ομάδα ακουμπώντας στο τραπέζι και τα δύο χαρακτηριστικά που έλειπαν. Η ουσία βέβαια είναι να μπορέσει να κολλήσει σωστά τα υλικά και να δημιουργήσει ένα πλαίσιο και τις συνθήκες ώστε να βρεί συνοχή στο backcourt. Στη προκειμένη περίπτωση, να ικανοποιήσει τις ανάγκες/στόχους του που είναι i) βρεί χώρο και πρώτο ρόλο ο Νίκος Παππάς και ii) να μειωθούν δραστικά τα λεπτά (20 περίπου μ.ο.) και να εξοικονομηθούν ανάσες για τον Διαμαντίδη ώστε να κάνει μια ποιοτική σεζόν και να είναι φρέσκος στην τελική της ευθεία.


Ο πρώην Blue Devil,  ΝτεΜάρκους Νέλσον είναι ένας από τους καλύτερους quarterback guards αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη. Είναι με απόλυτη ακρίβεια ένας παίκτης που μπορεί να βάλει τα προσόντα του στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού και να λειτουργήσει ως συνθετικό υλικό με το all-around ταλέντο του. Toν παρακολουθώ αδιαλείπτως εδώ και περίπου μια δεκαετία. Όταν και έκανε enter σε ένα από τα καλύτερα προγράμματα μπάσκετ του πλανήτη, αυτό του Ντιούκ και του κόουτς Σιζέφσκι, για να παίξει ως freshman δίπλα σε παίκτες όπως ο J.J. Redick, μέχρι που σταδιακά ανέλαβε την αρχηγία και τα κλειδιά της ομάδας αποφοιτώντας το 2008, όντας ηγέτης μιας περιφερειακής γραμμής η περιλάμβανε αθλητές όπως ο Τζον Σέηερ, ο Κάηλ Σίνγκλερ, ο Νόλαν Σμιθ, ο Μαρτίνας Πότσιους και φυσικά ο -νυν SG των Μπόμπκαατς- Τζέραλντ Χέντερσον. Έρχεται από μια εξαιρετική χρονιά (είδα τόσο Νέλσον φέτος σε όγκο παιχνιδιών, όσο περίπου Μάντζαρη ή Διαμαντίδη) όπου επιλέχθηκε στην καλύτερη πεντάδα της Αδριατικής λίγκας και του Eurocup ενώ έλαβε τιμές weekly MVP στην Ευρωλίγκα μετά την εντυπωσιακή του εμφάνιση στη Βιτόρια. Είναι παίκτης που βελτιώθηκε σταδιακά και μέσα από την ευρωπαϊκή του καριέρα και που αυτή τη στιγμή (στα 29 του) έχει ισχυρό κίνητρο για να κάνει το παραπάνω βήμα και να ισχυροποιήσει το αγωνιστικό και οικονομικό του status.


To πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει κανείς στον Νέλσον είναι η σωματική του διάπλαση. Χτιστό κορμί, φοβεροί ώμοι, ενας ..Χάινς στα γκαρντς.. Κάνει μπαμ το πόσο καλοπροπονημένος είναι. Παρότι δεν λογίζεται ως big guard με ύψος 1.91 (σκάρτο) παίζει ως τέτοιος μέσα στο παρκέ βασιζόμενος στην εντυπωσιακή φυσική του δύναμη και το επιβλητικό wingspan των 6'10''. Παίκτης με πολύ δυνατά πόδια και κορμό, πατήματα και τραχύ κορμί, έχει το πακέτο που τον συγκαταλέγει ανάμεσα στους πιο φυσικούς/αθλητικούς γκαρντς στην Ευρώπη. Αυτά του τα προσόντα (και η επιβλητική για περιφερειακό φυσική του παρουσία) τον κάνουν ιδανικό για "ασπίδα" στη περιφέρεια των πρασίνων.


Η τελευταία πρόταση μας οδηγεί στο να μιλήσουμε για την αμυντική του ικανότητα, αναμφίβολα ένα από τα βασικότερα προσόντα του παίκτη. Όσοι με διαβάζεται και εκτός Hoopfellas θα θυμάστε πιθανόν την αναφορά μου στην άμυνα του Νέλσον πάνω στον Μπόγκνταν Μπογκντάνοβιτς μέσα στη σεζόν και στις αναμετρήσεις του Ερυθρού Αστέρα με την Παρτίζαν. Ειλικρινά ήταν από τις πιο λυσσαλέες, αντρικές -σε καθαρά προσωπικό επίπεδο- αμυντικές παραστάσεις που έχω δεί τα τελευταία χρόνια βγαλμένη από τα τελικά τουρνουά του NCAA (ο τρόπος που έσπαζε τα σκρινς ήταν το κάτι άλλο),  κάνοντας το wonderboy των Σέρβων να δουλεύει πολύ σκληρά για κάθε σουτ. Το τι έγινε στους τελικούς είναι μια άλλη ιστορία καθώς μετά τις μπουνιές του πρώτου ματς (μη κολλάτε, είναι εξαιρετικό παιδί ο Νέλσον, στους τελικούς της Σερβίας όλοι μας θα παίζαμε ξύλο) και τις δηλώσεις του νεαρού ("να παίξουν ο Νέλσον με τον Τζένκινς στην Εθνική..") , ο Νέλσον βγήκε "εκτός" στο αμυντικό κομμάτι. Πέρα απ'αυτό, ο 29χρονος Αμερικανός έχει τα physical tools να παίξει σπουδαία άμυνα σε όλες τις γραμμές του γηπέδου. Πάνω στη μπάλα όπου δουλεύει εξαιρετικά τα άκρα του (πάνω και κάτω), άμυνα βοήθειας ή hard nosed overplay, άμυνα πάνω από το στεφάνι, άμυνα σε αλλαγή απέναντι σε ψηλό παίκτη χαμηλά στο καλάθι. Εδώ μιλάει το δυνατό του κορμί και το τεράστιο wingspan που επίσης στην περιφέρεια του επιτρέπει να βγαίνει στις γραμμές πάσας πάνω στη μπάλα. Είναι πολύ πληθωρικός αμυντικά και μπορεί να λύσει τα χέρια του κάθε προπονητή κυρίως γιατί γαρνίρει τα φυσικά/αθλητικά του χαρίσματα με σπουδαίο agressiveness. Ακολουθεί κάθε προσπάθεια ψηλά μέχρι τέλους και πηγαίνει δυνατά στη μπάλα. Hustle player από τους λίγους. Εξαιρετικός ριμπάουντερ. Fundamental ριμπάουντερ μάλιστα που θα κλειδώσει με συνέπεια με μπλοκ-άουτς τον παίκτη του ακόμα και εάν αυτός βρίσκεται μακριά από τη διεκδίκηση.


Περνώντας στο άλλο μισό του γηπέδου, καλό είναι να ξεκινήσουμε σημειώνοντας, όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζετε, ότι ο Νέλσον δεν είναι scoring-guard. Πρόκειται για έναν αθλητή  με ικανότητα στο τρανζίσιον (είχα μπεί πως η τριάδα Νέλσον-Τζένκινς-Μπλάζιτς βάζει στις ράγες.. το τραίνο του Ερ. Αστέρα, αναφερόμενος στην ικανότητα της ομάδας στο ανοιχτό γήπεδο) που παίζει πάνω ακριβώς σε αυτή του την αθλητική ικανότητα που του δίνει απλόχερα το finishing. Πηγαίνει δυνατά στο καλάθι, κινείται πολύ καλά χωρίς τη μπάλα και παράγει ένα σημαντικό μέρος των πόντων του από τη base line και  cuts (ακόμα και επιθετικό ριμπάουντ) με παιχνίδι "θέσης". Το περιφερειακό σουτ είναι χρόνια το αδύνατο σημείο του. Ο μηχανισμός εκτέλεσης του θέλει δουλειά σε όλα τα σημεία. Χρόνο και τρόπο απελευθέρωσης. Του κόστισε ότι στο κολέγιο σούταρε με περίπου 39%..


 Δεν είναι πάντως ο παίκτης που θα διστάσει, θα το πάρει το ελεύθερο σουτ γιατί έτσι έχει μάθει στο πρόγραμμα του όπου το λάθος αυτό δε συγχωρούταν από τον coach-K. Αντίθετα είναι πιο αξιόπιστος σε μια ακτίνα γύρω στα 5.5 μέτρα. Παίκτης με υψηλό μπασκετικό IQ. Δε βιάζεται, ξέρει να διαβάζει και έχει υπομονή. Τηρεί κατά γράμμα τις εντολές του προπονητή. Δεν είναι ο δημιουργός που έλειψε πέρυσι από τους πράσινους (θα το καλύψουμε αυτό στη συνέχεια). Είναι ένας πολύ καλός ball distributor, ο οποίος μεταφέρει τη μπάλα γρήγορα και σωστά. Απόσταγμα της ευρωπαϊκής του εμπειρίας (Αβελίνο, Σολέ, Ντόνετσκ) είναι η βελτίωση στο κομμάτι των αποφάσεων, γεγονός που τον έχει ανεβάσει στη θέση "1" τα τελευταία χρόνια καθώς βγαίνοντας από το κολέγιο ήταν καθαρή περίπτωση κόμπο. Δημιουργεί εύκολα το ρήγμα, φτιάχνει σε καταστάσεις split out ή μέσα από την κυκλοφορία της μπάλας. Δεν έχει αυτό που λέμε pick&roll execution, αντίθετα θα ψάξει το κόψιμο των συμπαικτών του αρκετά. Τέτοιες φάσεις θεωρώ ότι θα της βρεί στον Παναθηναϊκό του Ιβάνοβιτς όπου η ομάδα θα κυνηγήσει σκόρ με κίνηση μακριά από τη μπάλα. Αλλά σίγουρα θα χρειαστεί και έναν δημιουργό..



Και εδώ μπαίνει στη μέση η περίπτωση Κούπερ. Για τον D.J. έχω εκφραστεί από αυτό εδώ το βήμα και στο παρελθόν.

Διαβάστε.. http://hoopfellas.blogspot.gr/2014/05/a1.html


Aπλά τον θεωρώ ιδιοφυΐα στο pick&roll, όπου η ικανότητα εκτέλεσης του από τον Κούπερ είναι σπάνια. Έχει συν και πλην η περίπτωση του σαφώς. Όμως παίρνει και πολλές βελτιώσεις, ειδικά από τη στιγμή που τώρα μπαίνει στη δεύτερη επαγγελματική του σεζόν. Πρόκειται για εξαιρετικό δημιουργό που μπορεί να αποτελέσει ποιοτικό back up στη θέση "1" (είτε με Καλάθη είτε με Νέλσον). Σας έχω πεί και παλιότερα άλλωστε ότι το back up στην θέση του  PG στο σύγχρονο μπάσκετ δείχνει την σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα κάθε ομάδας. Ο MVP της κανονικής περιόδου και του φάιναλ-4 της Ευρωλίγκας ήταν back-up PG's.. O Koύπερ λοιπόν θεωρώ ότι μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό το ρόλο στο συγκεκριμένο πρότζεκτ ενώ παράλληλα το ρίσκο είναι χαμηλό από τη στιγμή που ο παίκτης αμείφθηκε τη σεζόν που πέρασε με 100.000 δολάρια. Όπως καταλαβαίνετε, είμαι της άποψης ότι οι πράσινοι πρέπει να κλειδώσουν το "2" με τον Παππά και τον Διαμαντίδη και να πάνε για δύο πόιντ γκαρντς (ειδικά από τη στιγμή που ο ένας θα είναι ο Καλάθης, αλλιώς Νέλσον-Κούπερ ή Νέλσον με κάποιον γκαρντ που να μπορεί να δημιουργήσει και να σουτάρει από το τρίποντο) και σίγουρα τον Μποχωρίδη. Αυτή η πεντάδα αφήνει χώρο ανάπτυξης στον Παππά και θα είναι σαφώς λειτουργική. Ο Ντούσκο Ιβάνοβιτς κατά τη γνώμη μου είναι πιθανόν να πάει σε διαφορετικό παίκτη, πιο σκόρερ με λιγότερα playmaking abilities, κίνηση όμως που δεν ξέρω αν θα βοηθήσει τον Παππά, του οποίου η ιδιαιτερότητα του straight scorer σε ένα ντυμένο με playmaking abilities μπακόρτ μπορεί να του δώσει από μόνη της λεπτά και χώρο δράσης. 


O Nέλσον που "βλέπει" το Hoopfellas είναι μια πολύ καλή περίπτωση γιατί φέρνει συγκεκριμένα πράγματα στο τραπέζι που λείπουν από τους πράσινους και η καριέρα του θεωρώ ότι δεν έχει πιάσει το πικ της. Ο Νέλσον μπορεί κάλλιστα να πιάσει το status του Γκόρντον Λούκας (οικονομικά γιατί αγωνιστικά πλέον με τη πτώση του Λούκας μπορεί να το έχει πιάσει και ξεπεράσει) τα επόμενα 1-2 χρόνια παίζοντας σε ένα τέτοιο κλαμπ. Πέρυσι έγινε ο πρώτος ξένος στην ιστορία του Ερυθρού Αστέρα που έμεινε για 2η σεζόν στην ομάδα όταν και ανανέωσε για 1+1 χρόνια με ετήσιες απολαβές 350χιλ. ευρώ. Υπάρχει οψιόν δηλ. φέτος αλλά το κλίμα που υπάρχει στην ομάδα -όπως μου μεταφέρεται- είναι ότι πιθανόν ο παίκτης θα ζητήσει να φύγει και θα το κάνει στη συνάντηση που έχει προγραμματιστεί τα επόμενα 24ωρα με τον κόουτς Ράντονιτς..














308 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον το άρθρο αν και δεν συμφωνώ απόλυτα με το ρίσκο όσον αφορά τον Παππά. Ο Νέλσον δεν είναι ο παίχτης που κατά τη γνώμη μου μπορει να ανεβάσει επίπεδο και σε περίπτωση που δεν αγωνίζεται ταυτόχρονα με τον ΔΔ πιστεύω ότι θα υπάρχει πρόβλημα στη δημιουργία. Άποψή μου βέβαια..αλλά θα προτιμούσα τον Σμιθ της Τσεντεβίτα σε τέτοιο ρόλο.

    Σε περίπτωση που στραβώσει του Καλάθη (με πιθανή τιμωρία στην ευρώπη) θα προτιμούσα να πηγαίναμε σε άσσο (Κούπερ) και δυάρι με τον ΔΔ μπαλαντέρ και τον Μποχωρίδη 5ο γκάρντ.

    Για την πιθανή τιμωρία του Καλάθη στην Ευρώπη που γράφει το eurohoops θα ήθελα την άποψη κάποιου που γνωρίζει. Αν εμπλακεί η wada δεν θα έπρεπε να ισχύει η ποινή παγκοσμίως όπως με τους αθλητές του στίβου?
    Ο παίχτης έχει προσλάβει δικηγόρο από την προηγούμενη εβδομάδα να τρέξει το θέμα αυτό γιατί αν περιμέναμε από τους ανύπαρκτους της Εθνικής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα αγάπη.. Για τον Νόλαν Σμιθ το Hoopfellas έκανε πρώτο αναφορά ως ΤΟ "κλέψιμο" για την Τσεντεβίτα. Πίστεψε με, αυτή τη στιγμή και εφόσον στραβώσει του Καλάθη, τα quarterbacking προσόντα του Νέλσον χρειάζονται πολύ περισσότερο στον ΠΑΟ. Φυσικά πακέτο με έναν δημιουργό όπως π.χ. ο Κούπερ. Αυτό λέει το άρθρο.

      PS: O Παππάς πρέπει να παίξει. Η φύση ενός τέτοιου παίκτη ευνοείται από ένα μπακόρτ γεμάτο playmaking abilities ;όπως έγραψα. Αν και θεωρώ ότι ο Ντούσκο θα πάει σε διαφορετική στελέχωση.

      Διαγραφή
    2. Δε με πείθεις:)) Ο ΔΔ θα είναι μπαλαντέρ στα γκαρντς, οπότε θα πάμε σε δύο pg (λογικά ο ένας θα είναι ο Μποχωρίδης) και ένα 2άρι.
      Ένα - το έχει ο παίχτης από τη στιγμή που τον ήθελε ο Μπαρτζώκας:)) οπότε για μένα κόβεται..

      Διαγραφή
    3. Ο Μποχωρίδης θέλει πολύ δουλειά για να σταθεί σαν PG σε αυτό το επίπεδο..Είσαι επηρεασμένη από το recruiting της προηγούμενης διετίας. Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως τη στελέχωση την έκανες εσύ..?

      Διαγραφή
    4. Άφρο, σχετικά με την τιμωρία του Καλάθη εχει πεσει πολύ ράδιο αρβύλα. Επειδή τυχαίνει να το ξέρω λίγο το θέμα, η κατάσταση έχει ως εξής:

      Αντίθετα με όσα λέγονται, η υπόθεση είναι ουσιαστικά ίδια με του Τούρκογλου, με τη μόνη διαφορά ότι ο δεύτερος έχει εκτίσει την ποινή του ήδη στο ΝΒΑ. Επειδή ο Νικ χρωστάει ακόμη 13 αγώνες, η Κουρούνα ισχυρίστηκε ότι είναι διαφορετικές περιπτώσεις και από εκεί το πήραν και οι άλλοι. Όμως, ακόμη και αν κάποιος δεν είναι δικηγόρος, καταλαβαίνει ότι το αν έχει εκτιθεί η ποινή είναι άσχετο, από τη στιγμή που έχει επιβληθεί και είναι συγκεκριμένη. Το πολύ πολύ να μεταφερθεί αυτούσια στις διοργανώσεις της ΦΙΜΠΑ, αν και αυτό είναι δύσκολο, γιατί ουσιαστικά θα πρόκειται για επανεξέταση της υπόθεσης και επιπλέον ποινή (καθώς η ποινή που έχει επιβληθεί αφορά ρητώς το ΝΒΑ και μόνο), κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ και αντίκειται σε γενικές αρχές του δικαίου.

      Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε ότι ο συγκεκριμένος έλεγχος έγινε από το ΝΒΑ, από όπου και επιβλήθηκε η ποινή. Η WADA δεν κολλαει πουθενά στην όλη ιστορία.

      Γνώμη μου είναι ότι δεν πρόκειται να υπάρξει θέμα, όχι μόνο με τη μεταγραφή του στον ΠΑΟ, αλλά και με τη συμμετοχή του στο Μουντομπάσκετ.

      Νίκος 13

      Διαγραφή
    5. Μακάρι να την είχα κάνει εγώ...
      Ως 5ο γκάρντ τον έχω το Μποχώ. Συμφωνώ με τον Ντούσκο, στηρίζω κόουτς στη στελέχωση!

      ps: Μάλαγα ή Βαλένθια και πολύ του είναι :))

      Διαγραφή
    6. Νίκος 13 αν είναι έτσι όπως τα λές, τη γλιτώνουμε τη μοσχαροκεφαλή που προτείνει ο Τζίμαρος από τη Σερβία.

      Διαγραφή
    7. Γνωμη μου αν ερθει ο καλαθης πας σε μπχωριδη αφου εχεις φαγωθει με ελληνοποιηση.Αλλιως κουπερ γιατι εχεις ΑΝΑΓΚΗ και αλλον κλασσικο δημιουργο.
      Και στο δυο μαζι με παπα βαζεις καθαρο δυαρι η combo με θεση 3 αναλογα τον σχεδιασμο που κανεις για την θεση τρια.
      Συγνωμη τζιμ καλος ο νελσον αλλα...:)

      Διαγραφή
    8. Ο Παππάς δεν κάνει για τον Παναθηναϊκό και κακώς ο σχεδιασμός περιλαμβάνει κι αυτόν. Έχει σοβαρό πρόβλημα συμπεριφοράς, είναι απείθαρχος και μέτριος αμυντικός. Κατάφερε να τσακωθεί ακόμη και με τον Αλβέρτη. Εάν δεν ήταν δηλωμένος Παναθηναϊκός οι Γιαννακόπουλοι θα τον είχαν διώξει προ πολλού. Πρέπει να φύγει ....χθες.

      Διαγραφή
    9. xaxaxaxaxa δεν πατε καλα,πρωτα τσακωθηκε λεγατε με τον ΔΔ μετα τους Αμερικανους,τον Πεδουλακη,τον Ουκιτς τωρα τον Αλβερτη.Ελεος πια οτι να ναι ειστε ολοι.Μεθυσμενο τον βγαζετε στις προπονησεις,γυρναει τα βραδια.Τιποτα αλλο;;;;

      Διαγραφή
    10. Aφροξυλάνθη με όλο το σεβασμό πιστεύω ότι έχεις άκρες και γνωρίζεις εξωγηπεδικά θέματα αλλά από μπάσκετ καθαρά είσαι παντελώς άσχετη, Οπότε μείνε στις φήμες και άσε τα αγωνιστικά στον Τζιμ. Σπουδάζω Σερβία και είδα πολλά ματς φέτος.Ο Νέλσον είναι πολύ καλός παίχτης,εδώ τον έχουν πολύ ψηλά. Ο φετινός σχεδιασμός-ελληνοποίηση περιλαμβάνει Παππά σε πρώτο ρόλο, όποιος το έπιασε καλώς. Αλλιώς ο παίκτης θα είχε φύγει από την ομάδα.Σαν τέταρτος γκαρντ πίσω από ξένο σκόρερ-σούτινγκ γκαρντ είναι χαμένος. Και άμυνα η ομάδα μηδέν. Οπότε συμφωνώ 10000% για μια ακόμα χρονιά με Τζιμ.Ακούστε τον.

      MANOS

      Διαγραφή
    11. ela, eukola ta exete edw ta "asxeth", ta "xtesine", "ampale" ktlp...
      Apopseis mirazomaste edw pera, oxi apolutes "alitheies". Hrema file

      MANOS (allos apo Gallia)

      Διαγραφή
    12. Eukola ta exete ta "asxeth", "xtesine", "ampale" ktlp ...

      Hrema paidia, apopseis dinoume, den leme apolutes alitheies, cool!

      MANOS (o allos apo Gallia)

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Jim, πιστεύεις ότι ο Westermann μπορεί να αντεπεξέλθει ως βασικός ballhandler στον Παναθηναϊκό, με τον Cooper ως back-up; Τελικά τον Bertans που ανέφερα τις προάλλες φαίνεται να τσεκάρει ο Ολυμπιακός... Αξιόλογη περίπτωση center και για τους δύο αιωνίους είναι ο Patric Young του Florida (έμεινε undrafted), o οποίος είναι σκύλος στην άμυνα και στο offensive glass. Τέλος, θεωρείς ότι ο James Michael McAdoo μπορεί να δοκιμάσει να ξεκινήσει την καριέρα του από την Ευρώπη; Έχει τρομερά προσόντα αλλά έμεινε κάπως στάσιμος στην junior season του και δεν επιλέχθηκε τελικά ούτε καν στο 2ο γύρο (προοριζόταν για lottery pick προ διετίας). Thanks...
    Μάξιμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλε ωραιο finding ο Patric Young. αν αληθευει οτι ειναι τοσο καλος στην αμυνα στο πικ ν ρολ ! για 3τος σεντερ ειναι οτι πρεπει

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα και από εμένα και καλό μήνα!

    Προς Άφροξυλάνθη και Νίκος 13

    Τα πράγματα για τον Καλάθη δεν φαίνεται να είναι τόσο ξεκάθαρα όσον αφορά την τιμωρία του για την Ευρώπη.

    http://www.eurohoops.net/el/2014/07/flopping-el/51911

    Αλέξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το συγκεκριμενο σαιτ ερυθρολευκων αποχρωσεων κυριως εχει φαγωθει να ναυαγησει η μεταγραφη.... πριν δυο βδομαδες τον ειχε κλεισει στην τσκκα,πριν μια στην φενερ και τωρα που βλεπει να κλεινουν στην περιφερεια οι συγκεκριμενες ομαδες γυρισε στο θεμα του ντοπινγκ....
      προσωπικα οπως λεει και ο νικος13 δεν νομιζω οτι θα υπαρξει ουτε καν θεμα αν υπαρξει μονο για την εθνικη... ο ελεγχος δεν ηταν της wada οποτε δεν εχει αμεση εμπλοκη αν και μπορει να ασκησει νομιζω εφεση στην οποια αποφαση χωρις ομως να ειναι αρμοδια ειναι απλο παραδειγμα πχ η προσφατη τιμωρια ποδοσφαιριστη της αεκ που μεταγραφηκε στον ατρομητο ο οποιος συμφωνα με τους κανονισμους της wada επρεπε να τιμωρηθει δυο χρονια τιμωρηθηκε 10 μηνες απο την επο....στο μπασκετ οι τιμωριες απο τις ομοσπονδιες ειναι ακομα μικροτερες εκτος απο την τουρκια που πεφτουν καμπανες....
      αλλωστε σιγουρα η οποια ομαδα υπογραψει τον καλαθη θα βαλει σχετικη ρητρα γι αυτο ο παικτης προσελαβε δικηγορο.......

      Διαγραφή
  5. Ενδιαφέρον όντως το άρθρο Jimare! Μακάρι να μπορούσαμε να βάλουμε κ στην πιθανή στελέχωση του πολύπαθου (τα τελευταία 2 χρόνια) backcourt των πρασίνων κ τον Ρίκι Χίκμαν. Εκεί δυστυχώς μας φάγανε οι της Φενέρ.

    Μια απορία παρόλα αυτά: Ο Τόμας Ερτέλ (της Λαμποράλ, αν σημαίνει κάτι αυτό) γιατί να μην παίξει σαν ενδεχόμενο εναλλακτικό πλάνο; (ακριβό κασέ, δεν παραχωρείται, κοιτάει NBA, τι απ όλα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H τριαδα στα pg's θα μπορουσε να ειναι Καλαθης,Κουπερ,Διαμαντιδης,ενω αν δεν ερθει ο Καλαθης να ειναι ''Ξενος'',Κουπερ,Διαμαντιδης..Θεωρω επιβεβλημενη την αποκτηση του Μποχωριδη,αλλα συμφωνω οτι θελει πολυ δουλεια για να σταθει στον Παναθηναικο.Καλυτερα ν' αποκτηθει και να δοθει δανεικος σε ομαδα που συμμετεχει σε ευρωπαικη διοργανωση..Και με τους Σλοτερ,Παππα στο ''2'',κλεινει η 5αδα των γκαρντς..Δυο καλες περιπτωσεις θα ηταν ο Μιτσαμ της Ναντερ κι ο Ντιο της Στρασμπουργκ.Για τον πρωτο δεν ξερω αν εφυγε απο την ομαδα του,ενω για τον δευτερο διαβασα οτι ανανεωσε..Τους ανεφερα επειδη ο Ιβανοβιτς ξερει το γαλλικο πρωταθλημα και σιγουρα θα εχει αποψη για τους συγκεκριμενους..ΠΑΝΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Τζιμ.
    Συμφωνώ και γω με την Αφροξυλάνθη.
    Αν στελεχωθεί το backourt όπως λες, τότε ποιος θα σκοράρει;
    Νέλσον, Κούπερ και Διαμαντίδης βλέπουν το καλάθι με τα κιάλια. Οκ, ίσως ακούγεται υπερβολικό αλλά δεν είναι οι παίκτες που θα πεις ότι θα σου δίνουν σκορ σταθερά μέσα στη χρονιά.
    Προσωπικά πιστεύω, ότι πρέπει ο ΔΔ να κρατηθεί στον άσσο ως αλλαγή ενός PG με quarterback skills και να αποκτηθεί ένας combo με δημιουργία αλλά κυρίως εκτέλεση που θα πλαισιώσει τον Παππά στο 2.
    Μη γελιόμαστε, δεν μπορούμε να βγάλουμε τη χρονιά με έναν μόνο σκόρερ στην περιφέρεια. Εκτός φίλε, αν με τα λεφτά που θα περισσέψουν από τους κοντούς λόγω μη έλευσης Καλάθη, φέρει μαζί με αυτούς που είπες τον Τζεντίλε να βομβαρδίζει απο το 3.
    Τότε ναι, πάω πάσο.
    Μπάι δε γουέι, στο 3 και στο 5 γιατί έχουμε μείνει στάσιμοι; Δεν θα έπρεπε να γίνουν κάποιες επαφές; Δεν νομίζω, ότι επηρεάζονται οι ψηλοί άμεσα με το αν θα έρθει ο Καλάθης. Εκτός αν ο Γιαννακόπουλος θέλει να κάνει μια υπέρβαση οικονομικά και περιμένει να δει αν θα γίνει στην περιφέρεια ή στους ψηλούς.

    Officer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ σωστος

      Hugo

      Διαγραφή
    2. Σχετικά με το άγχος για το σκοράρισμα έχω να πω τα εξής : (1) Ο ΔΔ μπορεί να βοηθήσει, εφόσον δεν είναι ξεζουμισμένος και δεν στηρίζονται όλα πάνω του. (2) Το μακρινό σουτ (στο οποίο υστερεί ο εν λόγω παίκτης) δεν είναι ο μόνος τρόπος σκοραρίσματος, (αν και θεωρώ ότι είναι μεγάλο εργαλείο), π.χ. και ο Χουέρτας σκοράρει. (3) Αν κατάλαβα καλά από την ανάλυση του Τζιμ περί Ιβάνοβιτς, ο νέος κόουτς θα ψάξει το εύκολο-γρήγορο καλάθι, στο οποίο ο Νέλσον μάλλον μπορεί να βοηθήσει. (4) Ο Παππάς μπορεί να βοηθήσει πολύ… (ξέρω, εγείρει διάφορα ερωτηματικά αυτή η δήλωση).

      Μίμης

      Διαγραφή
    3. Επίσης, θεωρώ δεδομένο ότι θα τροφοδοτηθούν οι ψηλοί της ομάδας (ελπίζω να έχει κάποιο σχέδιο ο Ιβάνοβιτς…)

      Μίμης

      Διαγραφή
    4. Ο Ιβάνοβιτς φημίζεται για τις συνεργασίες των ψηλών μεταξύ τους μάλιστα.

      Διαγραφή
    5. Officer κατανοώ απόλυτα το σκεπτικό σου αλλά έχετε στο μυαλό σας την επίθεση του Πεδουλάκη, πολύ διαφορετικής φύσεως. Αυτό που παίζει (και μάλλον θα παίξει ο Ιβάνοβιτς) θα δημιουργήσει ευκαιρίες για όλους μέσα από την κίνηση στην επίθεση. Και το ξαναγράφω, ποντάρουν πολλά στην αναβάθμιση των Παππά-Γιάνκοβιτς όχι μόνο εκτελεστικά.

      Διαγραφή
    6. Μη νομίζετε παιδιά΄ότι ο κάθε Αμερικανός κόμπο που ακούτε είναι καλύτερος σκόρερ (μιας και μιλάμε για σκόρερς) από τον Παππά ή τον Βλάντο.

      Διαγραφή
  8. Όπως όλα φένονται όμως ο ένας παίχτης θα είναι ο Σλότερ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ο σχεδιασμος του ολυμπιακου ειναι φοβερος..... μολις υπεγραψε ο βασικος του στοχος ντιλεινι στη κουμπαν που εδω και ενα μηνα εμφανιζοταν κλεισμενος με μονη πιθανοτητα να χαλασει η συμφωνια να βρει ομαδα στο nba και το 5αρι που εφερε ηταν κουτσο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόρρυ αλλά αν του δίνουν 2.5 το χρόνο οι άλλοι τι να κάνει ο ΟΣΦΠ...

      Διαγραφή
    2. οχι 2,5 αλλα 1,2 εκατ δολλαρια τον χρονο ποσο οχι και τοσο εξωπραγματικο για ρωσια... ο ραις πηρε 2εκατ απο την χιμκι....

      Διαγραφή
    3. άκυρο 2.5 για δύο χρόνια. Ίσως μπορούσε να προσφέρει κάτι ανάλογο και ο ΟΣΦΠ

      Διαγραφή
    4. σεβαστη η επιθυμια του καθε επαγγελματια και κατανοητη. αλλα το να επιλεγεις μια σαφεστατα μικροτερη προκληση για 20% παραπανω συμβολαιο ειναι ενδειξη ελλειψης κινητρου για τωρα και λαθος αποφαση σε βαθος χρονου.
      αλλη προοπτικη και στοχους σου δινει η καθε κουμπαν σαν επαγγελματια και αλλους ολυμπιακος.
      Andreas

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2,5 εκατομμύρια δολλάρια δλδ 1,8 εκατ. ευρώ για δύο χρόνια. Όσα λέγεται ότι δίνουμε στον Καλάθη μαζί με τα bonus για κάθε χρόνο και ένα κατοστάρικο περισσότερο από ότι έπαιρνε ο Ukic. Πολλά αλλά όχι και τρελά.

      Διαγραφή
  11. To διόρθωσαν. 2,5Κ για δύο χρόνια στη Λοκομοτίβ. Ε μα ήταν εξωπραγματικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοντά στο εκκατομύριο τον χρόνο ( σε ευρώ ) δηλαδή., Sounds reasonable.

      Λίγο πάνω από ότι έπαιρνε ο Ούκιτς στον Παο

      Διαγραφή
    2. Ενώ αυτό δεν είναι εξωπραγματικό.. Η πραγματική τιμή του παίκτη παιδιά στην αγορά είναι κάτι παραπάνω από τα μισά. Ευνοήθηκε από τις συνθήκες.

      Διαγραφή
  12. μάλιστα ...
    δηλαδή, δίδυμο στην περιφέρεια ο Νέλσον του 28,6 % την φετινή σεζόν από το 3ποντο, και ο Καλάθης, που πιο αργό releasing πεθαίνεις, και που στους τελικούς με τον Ολυμπιακό το 2012 τον έπαιζαν μονίμως float ...

    ή δίδυμο ο Νέλσον του 1.91, με τον Κούπερ του 1.83 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Νέλσον έχει wingspan 6'10'' και ο Κούπερ 6'5''.. Αυτό θα κοιτάς όχι το ύψος. Δε πανε για σχολή αστυφυλάκων.

      Διαγραφή
    2. Για μενα ειναι περα απο καθε λογικη η πιθανοτητα να αγνοηθει ο Κουπερ. Πολυ περισσοτερο οταν αυτο γινεται στο βωμο της 'ελληνοποιησης'.

      Διαγραφή
    3. Καλό το αστείο σου με την σχολή αστυφυλάκων ...
      Τι θέλεις να μου πεις δηλαδή, ότι, αν ένας παίχτης έχει μεγάλο wingspan, δεν παίζει ρόλο το ύψος του ? τότε, ας τους μετράμε μόνο το wingspan.
      Οι Μάντζαρης, Σλούκας, Σπανούλης, Λο έχουν wingspan από 6.5 και πάνω. Κι όπου τους πετύχαιναν ο Διαμαντίδης με τον Ούκιτς, τους ταράζανε στο ποστάρισμα. Για να μην θυμηθώ τον ημιτελικό κυπέλλου, που το παιχνίδι κρίθηκε στα απανωτά ποσταρίσματα του Μασιούλις στον Λο (ο οποίος Λο είναι από τα πιο σκληροτράχηλα γκαρντ).
      Τα ποσταρίσματα του Διαμαντίδη στα γκαρντ του Ολυμπιακού τα σταμάτησε ο ισοϋψής Κόλινς, όχι ο κοντός μεν, αλλά με μεγάλο wingspan Χ, Ψ παίχτης.
      Οπότε, να εσύ μου λες να κοιτάζω το wingspan, εγώ θα σου πω να κοιτάς και το ύψος, όχι μόνο το wingspan.
      Με Νέλσον Κούπερ ταυτόχρονα στο παρκέ, μια σοβαρή αντίπαλη ομάδα με ψηλούς παίχτες στο 1-3, θα κυνηγάει συνέχεια να τους ποστάρει. Αν πάλι, εσύ πιστεύεις, ότι, επειδή έχουν μεγάλο wingspan, οι τυχόν διαφορές στα ύψη καλύπτονται, οκ, καθένας έχει δικαίωμα να υποστηρίζει την άποψή του.
      Για το θέμα από τα 6,75 με Καλάθη και Νέλσον δίδυμο, δεν είδα να σχολιάζεις κάτι. Να υποθέσω ότι κι αυτό θα καλυφθεί επειδή οι υπόλοιποι 3 της πεντάδας θα είναι φονικοί σουτέρ ή η ομάδα θα έχει συστήματα που δεν της χρειάζεται η απειλή από το 3ποντο?

      Διαγραφή
    4. Παιδιά, επειδή οι guards του ΠΑΟ επι Πεδουλάκη ποστάρουν τα αντίπαλα guards δεν σημαίνει οτι θα το κάνει κάθε ομάδα. Πόσες ομάδες έχετε δει που συστηματικά κυνηγάνε το ποστάρισμα των guards τους;

      Διαγραφή
    5. και ο Ζοτς το έκανε, με Διαμαντίδη, Μπετσίροβιτς, Μποντιρογκα (σε όλες τις ομάδες τον κατέβαζαν στον άσο, για να ποστάρει τα αντίπαλα γκαρντ), και η Εθνική κατά κόρον, όταν είχε Παπαλουκά- Διαμαντίδη

      Διαγραφή
    6. Και στη σήμερον ημέρα πόσες το κάνουν; Δε λέω οτι το κάνει σώνει και ντε μόνο ο ΠΑΟ του Πεδουλάκη, λέω οτι το κάνουν ελάχιστες ομάδες και ελάχιστοι guards.

      Διαγραφή
    7. Έχεις σκεφτεί ότι αυτό συμβαίνει, επειδή οι περισσότερες ομάδες φροντίζουν να μην έχουν ένα δίδυμο κοντών guards ταυτόχρονα στο παρκέ ? αν υπάρχει 1 miss match, το καλύπτεις το κενό με σωστές αλληλοκαλύψεις, αν υπάρχουν 2 όμως, εκεί ζορίζουν πολύ τα πράγματα.
      Δεν είναι ότι σώνει και καλά θα "φας" το καλάθι από το ποστάρισμα αυτό καθεαυτό. Είναι η ανισορροπία που θα δημιουργηθεί στην άμυνά σου, επειδή θα αναγκαστείς να στείλεις βοήθεια πάνω στο ποστάρισμα του κοντού σου guard.
      Έτσι το βλέπω εγώ, φυσικά, δεν σημαίνει ότι έχω και δίκιο.

      Διαγραφή
    8. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για πολλούς και διάφορους λόγους, δε νομίζω οτι υπάρχει μία και μόνο απάντηση σε αυτό. Παράδειγμα, το οτι σου δίνεται η ευκαιρία να ποστάρεις δεν σημαίνει οτι μπορείς να ποστάρεις κιόλας. Επίσης μπορεί να μη σου δίνεται η ευκαιρία να ποστάρεις γιατί δεν είσαι κι εσύ κανα πρώτο μπόι. Αλλά πιο σημαντικό απ'όλα, οι περισσότερες ομάδες παίζουν ή προσπαθούν να παίξουν αυτό το τουρλουμπούκι που όλοι θαυμάζουν κι εγώ βαριέμαι αφόρητα, με το γρήγορο ρυθμό, που χρόνος να βρεις το mismatch και να ποστάρεις; Υπάρχουν πολλές εξηγήσεις και μια απο αυτές είναι και αυτή που δίνεις, ναι αλλά σκέψου το εξής. Το δίδυμο Rice, Hickman πόσες φορές το πόσταρε στο final 4 η Real και η CSKA; 1.89 ο ένας, 1.85 ο άλλος και κανείς εκ των δύο δεν είναι σφίκτης.

      Διαγραφή
    9. Φυσικά και αναφέρομαι σε ομάδες που έχουν γκαρντς με ύψος και ικανότητα να ποστάρουν. Δεν λέω ότι κάθε ομάδα το έχει, ούτε κάθε παίχτης την ικανότητα, ακόμα κι αν τον βοηθάει το ύψος.
      Να τους ποστάρει από την Ρεάλ ο Ροντρίγκεθ του 1.91 και ο Γιουλ του 1.90 (αυτό ήταν το βασικό δίδυμο στα γκαρντς στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα), και από την ΤΣΣΚΑ ο Τεόντοσιτς (που ψηλό γκαρντ μεν, αλλά πιο σοφτ κι από το βιτάμ), ο Τζάκσον του 1.90 και ο Φριντζόν του 1.94 ? δεν βλέπω κανένα φοβερό miss match

      Διαγραφή
    10. μάλλον κάτι απέδειξες, που δεν το έχω πιάσει ...
      αναφέρθηκες στα παιχνίδια Ρεάλ - Μακάμπι και ΤΣΣΚΑ - Μακάμπι. Αν απέναντι στην Μακάμπι ήταν π.χ. ο Παναθηναϊκός (το παράδειγμα το φέρνω, γιατί και οι 2 έχουμε εικόνα της ομάδας), με οποιονδήποτε προπονητή, πιστεύεις ότι δεν θα έψαχνε να ποστάρει τους Χικμαν και Ράις με τον Διαμαντίδη και τον Ούκιτς ?

      Διαγραφή
    11. Όχι, όχι με οποιονδήποτε προπονητή. Δεν έχει όμως ιδιαίτερη σημασία, αυτό που προσπαθώ να πω είναι οτι το θέμα με το ποστάρισμα είναι απλά μια μόνο πλευρά του προβλήματος που μπροεί να έχει ένα κοντό guard απέναντι σε ψηλότερους αντιπάλους, πχ ένα ψηλό guard μπορεί να σουτάρει ακόμα και απο πάνω σου. Ακόμα και έτσι όμως το αν μπορούν να σε ποστάρουν ή να σουτάρουν απο πάνω σου δεν είναι το μοναδικό κριτήριο για το αν μπορείς να είσαι χρήσιμος στην ομάδα σου. Όπως λέει και ο σοφός Jim, κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις. Αν αυτό που κερδίζεις λοιπόν με τον κάθε κοντό guard αξιολογείς ως ομάδα οτι είναι μεγαλύτερο απο αυτό που χάνεις τότε τον παίρνεις τον παίκτη. Νομίζω συμφωνείς μ'αυτό, έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή
    12. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι ένας ψηλός guard είναι εκ προοιμίου καλύτερος και προτιμότερος από έναν κοντό. Λέω ότι, αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε έναν guard του 1.85-1.90 και έναν του 1.96-1.98, που πάνω κάτω έχουν τις ίδιες ικανότητες σε βασικά χαρακτηριστικά, σουτ, χειρισμό, οργάνωση, άμυνα κλπ (οκ, ο guard του 1.85 είναι πολύ πιθανόν να έχει μεγαλύτερη έκρηξη ή ταχύτητα από τον guard του 1.96), θα προτιμούσα τον τελευταίον, γιατί πιστεύω ότι θα με βοηθούσε σε περισσότερους τομείς του παιχνιδιού, σε περισσότερες θέσεις, σε αλλαγές στην άμυνα πάνω σε 3άρια και ελαφριά 4άρια, και δεν θα είχα τον φόβο να με ποστάρουν τα αντίπαλα ψηλά guard (με ικανότητα να τον κάνουν) με κάθε ευκαιρία.

      Διαγραφή
    13. Μαζί σου, κι εγώ γουστάρω ψηλά παιδιά, απλά και οι κοντοί έχουν ψυχή.

      Διαγραφή
    14. αυτό με τα γούστα ακούστηκε κάπως περίεργα αλλά ΟΚ, συμφωνούμε (πλάκα κάνω Χρήστο)

      Διαγραφή
  13. Jim προκειμενου Ομως Αυτη η στελεχωση Μ 2 ουσιαστικα μονο τον Παππα δε Συνεπαγεται οτι πρεπει ν Αποκτηθει κ 1 3αρι π θ Ναι Ικανο Ν Βοηθησει Κ Ν Τρβιξει σ Καποιες Φορες τ Σκορ?θ Θελα Τν αποψη Σ..

    Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα πολύ σωστά. Απλά εάν αναβαθμιστεί το παιχνίδι των Παππά-Γιάνκοβιτς νομίζω ότι δε χρειάζεται. Αρκεί να πιστεύουν στο ΟΑΚΑ ότι θα συμβεί αυτό. Αλλιώς δε στέκεται αυτός σχεδιασμός.

      Διαγραφή
  14. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ...

    ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟ...

    ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΩΣ ΕΞΗΣ:
    - ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΦΕΤΟΣ. ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΙΒΑΝΟΒΙΤΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...
    - ΕΤΣΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ...
    - ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ
    - Ο ΚΑΛΑΘΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΙΘΑΝΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΗΓΕΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ
    - Ο ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ, ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΦΕΤΟΣ (ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ 5ος ΓΚΑΡΝΤ)...
    - ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο ΠΑΟ ΘΕΛΕΙ 1-2 ΞΕΝΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣ ΤΑΛΕΝΤΑ, ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΟ ΩΣ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ...

    ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΖΙΜ...

    ΦΙΛΙΚΑ,
    ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ

    ΥΓ1: Ο ΖΟΤΣ ΧΙΚΜΑΝ...ΟΡΘΗ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΚΑΣΕ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΔΥΣΘΕΩΡΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΙΟΥΣ

    ΥΓ2: Ο ΝΤΙΛΕΙΝΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ...ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ...ΚΑΛΩΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Ο ΟΣΦΠ, ΤΑ 2.5ΜΥΡΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΟΛΛΑΡΙΑ) ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ...ΑΝΤΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗ

    ΥΓ3: ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ...ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟ ΤΟΥ ΙΒΑΝΟΒΙΤΣ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΟΥ ΖΟΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΟΡΡΥ, ΕΝΝΟΟΥΣΑ 2.5ΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΤΙΛΕΙΝΙ (ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ)

    ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΖΕΝ συμφωνώ και γω, ότι ο δικτάτορας θέλει να παρουσιάσει κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που είχαμε συνηθίσει ως τώρα.
      Κάτι σαν την Ταού.
      Το πρόβλημα είναι όμως είναι ότι θέλει και τα ανάλογα υλικά για να παρουσιάσει μπάσκετ αυτής της φιλοσοφίας. Αναμένω να δω ποια θα είναι τελικά αυτά, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα προπονητή με μάτι στην αγορά.
      Σίγουρα πάντως θα είναι η πρώτη φορά φέτος που θα ανυπομονώ για τα φιλικά!

      Officer
      Officer

      Διαγραφή
    2. Τα λεφτά αυτά είναι απίστευτα για τον Ντιλέηνι. Και η επιλογή της Ρωσίας και του Eurocup (τη στιγμή που σου έχει ανοίξει η πόρτα στην ελίτ της Ευρωλίγκας) δε θα βοηθήσει σε τίποτα πέρα από τη τσέπη του.

      Διαγραφή
  16. Σε περιπτωση που αποκτηθει τελικα ο Καλαθης,ποιος θα ηταν ο ιδανικος ξενος για να κλισει η Παναθηναικος τους κοντους τους...Σε λογικα δεδομενα παντα διοτι παιχτες οπως Μπογκντανοβιτς,Λανγκφορντ κλκ δεν ειναι εφικτοι στοχοι μετα απο το ποσο που θα λαβει και ο Νικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. salary cap σημερα για τις ομαδες της ευρωλιγκας τουλαχιστον κ.μπερτομεου. δεν μπορει ο πρωταθλητης ευρωπης καθε χρονο να παιρνει 500χιλ και να υπαρχουν ομαδες με μπατζετ 25εκατ..... οσο συνεχισει αυτο το πραγμα τοσο θα υποβαθμιζεται το αθλημα και θα χανονται παραδοσιακες ομαδες και αγορες οπως η σερβια και η ιταλια.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στον παο ειμαστε αναγκασμενοι να περιμενουμε τι θα γινει με καλαθη γι να κλεισουμε παιχτες στο 5 και το 3.. καταρχην δεν ειδα αναφορα στον σλοτερ που μαλλον θα παρει την θεση 2 ... με αυτο σαν δεδομενο ανετα μπορουμε να παρουμε στον ασσο παιχτη που δεν ειναι κιλλερ οποτε καπου εδω κολλανε οι νελσον και κουπερ !! ειδικα ο κουπερ φιανεται να ειναι το πλαν β αν λαβουμε υποψην και τον ορο στο συμβολαιο του... οποτε μια 5 αδα με διαμαντιδη καλαθη κουπερ-νελσον και παππα, σλοτερ να παιζει αναμεσα στο 2 και το 1 με αφηνει ικανοποιημενο.. φημες απο βορεια λενε πως ο μποχω θα μεινει σαν δανεικος στον αρη αλλα μαλλον για ραδιοαρβυλα μου κανει αφου ο ιβα ειναι ο καταλληλος να δουλεψει με τα μικρακια...αν τυχον τελικα ο καλαθης ερθει σαν πηθανο σεναριο βλεπω τον μποχω σαν 5ο με τον καλαθη να ειναι ο βασικος οργανωτης μας.. στο 2 θα παιξουν μπαλιτσα σλοτερ και παππας αν παρει την ευκαιρια του απο τα μαλλια..
    υπομονη λοιπον να δουμε τι θα παιχτη με καλαθη σλοτερ γιατι ειναι ντομινο για τις υπολοιπες θεσεις του 3 και του 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός. 3D-Νέλσον-ΚαλάθηςΠαππάς-Σλότερ πολύ καλή πεντάδα

      Διαγραφή
  19. Να θυμίσω, πάντως,ότι και ο Καλάθης στην Κούμπαν πήγε και τον κατηγορούσαμε για έλλειψη φιλοδοξίας, κινήτρου κτλ κτλ. Την συνέχεια την γνωρίζουμε...Οπότε, μην το δέσουμε και κόμπο ότι, επειδή ένας παίκτης χρυσοπληρώνεται από μια ομάδα και δεν προτιμά Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, αυτό σημαίνει πως χαντακώνεται ντε και καλά η καριέρα του...

    Στα του Παναθηναϊκού, είναι κομματάκι αντιφατικό, από τη μια να μιλάμε για αναδόμηση, ελληνοποίηση και όχι απεριόριστο μπάτζετ κι από την άλλη να θεωρούμε τον εκάστοτε Μποχωρίδη σχεδόν διακοσμητικό. Οσο πολυτέλεια είναι τα βαριά συμβόλαια, άλλο τόσο είναι να αγοράζεις παίκτη και να τον έχεις στην απέξω επειδή τη δεδομένη στιγμή δεν μπορεί να προσφέρει πολλά. Τον χρησιμοποιείς από τη στιγμή που κάτι είδες πάνω του, παίρνεις το ρίσκο και ενδεχομένως τρως και τα μούτρα σου. Το να πάρεις τον Μποχωρίδη και μετά να πας και σε 2 προσθήκες ξένων στα γκαρντ είναι λογικό μεν, έξω από το πλάνο που μας κοινοποιήθηκε δε.

    ΥΓ
    Φαντάζομαι τι πανηγύρι θα είχαμε στήσει (με την αφεντιά μου πρώτη) έτσι και μας είχε στο περίμενε επί ένα μήνα και μας χρησιμοποιούσε κάποιος Ντιλέινι από τη Μπάγερν Μονάχου...

    ΥΓ1
    "Ανάθεμα τα τάλαρα" (και την φορολογία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου φιλε, εξαρταται για τους στοχους που θα εχουμε... αν ο μποχω που δεν εχει παιξει καν πλει οφ στην ελλαδα παει για στελεχος με μεγαλο χρονο στην ομαδα τοτε εχουμε θεματακι, ναι μπορει να βγει αλλα το πιθανοτερο ειναι πως θα τραβηξει την ομαδα προς τα κατω οχι γιατι δεν ειναι ικανος αλλα γιατι δεν εχει την εμπειρια.. για μενα αυτοι οι παιχτες θα πρεπει πρωτα να μπουνε σε αγωνες πρωταθληματος.. ακομη και σε ντερμπακια.. και μετα ευρωπη..αντε και κανα καθαρισμενο παιχνιδακι στην ευρωπη.. αν ομως πουμε οτι παμε απλα για να δωσουμε χρονο σε παιχτες οως ο μποχω και παμε να τους 'φιαξουμε' τοτε ναι δεν θα πρεπει να θαφτει σαν 4η επιλογη αλλα σαν 3ος πισω απο τους 2 βασικους πλει μακερς μας...
      βεβαια υπαρχει παντα και η επιλογη να παιξουμε με 3 γκαρντ ποσο μαλλον αν στο 3 δεν παρουμε παιχτη ετοιμο... νομιζω οτι το φετινο καλοκαιρι ειναι πολυ χοτ και με πολυ αγωνια στα μεταγραφικα!!

      Διαγραφή
    2. Aν και εφόσον αποκτήθει ο Μποχωρίδης, η λογική λέει ότι θα χρησιμοποιηθεί ως τρίτος πόιντ γκαρντ, πίσω από Διαμαντίδη και τον χ Καλάθη, παίρνοντας αρκετό χρόνο τουλάχιστον στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αποκλείεται να τον δούμε "παρκαρισμένο", εκτός κι αν ο παίκτης είναι απογοητευτικός. Εχουμε, βέβαια, πήξει στα "αν" και στους "άγνωστους χ" οπότε...

      Διαγραφή
  20. Γνώμες?
    http://www.sport-fm.gr/article/panathinaikos-kai-ximki-gia-markoisbili/774163

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδιωξε Γιονας και Μπραμο για να παρει Μαρκοισβιλι???????? Σε ποιο τομεα του συστηματος Ιβανοβιτς δεν ταιριαζουν οι προηγουμενοι και ταιριαζει αυτος?

      Διαγραφή
    2. Το γραψαν οι τουρκοι, το αναδημοσιευσε ο σπορφμ και κατι τρεχει στα γυφτικα... Σιγα να μην ισχυει

      graz

      Διαγραφή
    3. Afro τραβα πλύνε κάνα πιάτο που έχεις και άποψη για Νέλσον και στελέχωση. ΜάνΑτζερ του κώλου μας θες και υποδείξεις (συγνώμη τζιμ). Καλάθης και Ρόουλαντ ή κούπερ ή ουέστερμαν το ιδανικό για ΠΑΟ.

      manu

      Διαγραφή
    4. οπα αντρακλα παρτο αλλιως γιατι θα βρεις....

      Διαγραφή
    5. Ψιτ... Τουμπεκί με την Άφρο. Αθωώνεσαι λόγω πρότερου έντιμου βίου manu.

      Διαγραφή
  21. O Nelson είναι υβρίδιο Λούκας, εξαιρετική περίπτωση. Άμυνα στα γκαρντς αλα γκιστ, τρεξίματα, τελειώματα στο τρανζίσιον, σωστό μπάσκετ μόνο μ 350 χιλιάρικα. Θα έβαζα και τον Σλότερ δίπλα του και άντε γειά Καλάθη. Συμπέρασμα. Νέλσον, Σλότερ βασικοί, Διαμαντίδης-Παππάς από πίσω και Μποχω πέμπτος.Βελτίωση θέλουμε στο πέντε. Οι Διαμαντάκος/Παπαγιάννης είναι λίγοι για τρίτοι ψλοί ειδικά όταν δεύτερος είναι ο Μαυροκεφαλίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ιρλανδε ο Nelson μου φαινεται λιγο αγουρος και καπως ωμος επιθετικα .μονο αμυντικα και λιγο οργανωτικα μπορει να προσφερει καποια πραγματα (πραγματα που η περιφερεια του Παναθηναικου υστερουσε οπως ριμπαουντ,ασσιστ κτλ)
    Εγω μολις ανακοινωθηκε ο Ivanovic μια τριαδα παικτων μου ηρθε στο μυαλο για την ομαδα ...Nolan Smith-Dionte Christmas-Stephane Lasme ....τι γνωμη εχεις;;; οικονομικα ποσο θα κοστιζαν ,δεδομενου οτι ο Christmas εχει συμβολαιο με Suns....
    Αν χαλασει του Καλαθη ,εγω θα πηγαινα στη λυση Bogdan Bogdanovic ο οποιος μπορει να παιξει το ρολο του μπαλαντερ στις θεσεις 1-3...Οπως ειδαμε στους τελικους ο παικτης μπορει να ανταποκριθει και στις 3 θεσεις...
    Αρα θα πηγαινα σε μια περιφερεια με
    Διαμαντιδη - Παππα - Bogdanovic - Mποχωριδη - ενα παικτη με τα λεγομενα quarterback skills (π.χ. Rowland αλλα μενει Banvit ή Μarkovic o που εκλεισε Μαλαγα)
    Οικονομικα πιστευω οτι με τα 2 μυρρια του Καλαθη μπορεις ,λεμε τωρα χωρις να ξερω τα κασε των παικτων, να τα επενδυσεις ως εξης:
    900.000 - 1000000 σε Bogdanovic
    700000-900000 σε Rowland
    Υ.Γ : Πιστευω οτι ο Ivanovic θα παει σε τριαρι με τριπλα οπως σε ολες τις ομαδες του, μια λυση ειναι ο Schilb που επαιζε φετος στον Ερυθρο Αστερα (εκλεισε Γαλλια;;;;;;;;;) Μια ψαγμενη επιλογη ειναι ο Terrence Williams αλλα εχω χασει τα ιχνη του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Σάσαρη.. Νομίζω ότι πολλά παιδιά δεν έχουν καταλάβει τις ανάγκς του μπακόρτ των πρασίνων. Ο Νέλσον ναι δεν είναι scoring guard αλλά από τη στιγμή που χαλάσει (ελπίζουμε όχι) του Καλάθη που τα συνδυάζει όλα (quarterbacking+δημιουργία) ο ΠΑΟ χρειάζεται έναν τέτοιο παίκτη στα γκαρντ όπωσδήποτε. Ποιός θα βγεί μπροστά στην άμυνα? Ο Σμιθ, ο Παππάς ή ο Διαμαντίδης? Απλά το ξαναλέ για εκατομυριοστή φορά, εάν πας σε επιλογή Νέλσον πρέπει να κολλήσεις έναν δημιουργό τύπου Κούπερ μαζί στο "1". Πάντα με το σκεπτικό ότι ο Παππάς θα έχει χρόνο στάρτερ. Σε διαφορετική περίπτωση δεν έπρεπε καν να τον κρατήσει ο ΠΑΟ γιατί με την ιδιοσυγκρασία του σαν παίκτης θα είναι αμφίβολο το πόσο θα μπορούσε α βοηθήσει.

      Διαγραφή
    2. ΥΓ: O Μπογκντάνοβιτς είναι μάλλον ουτοπικός για τις ελληνικές ομάδες. Ο Σιλμπ μένει Παρί. Η τριάδα που λες (Σμιθ-Κρίστμας-Λάσμε) είναι πολύ πολύ καλή (ξέρεις πόσο μου αρέσουν και οι 3) αλλά για αυτό το πρότζεκτ δε νομίζω ότι θα ληφθεί υπόψιν.

      Διαγραφή
  23. Τα πράγματα είναι απλά.. Αν θέλουμε μια ομάδα με έντονο ελληνικό στοιχείο και προοπτικές εξέλιξης με στόχο το έβδομο η ιδανική 12 άδα είναι ...Μποχωρίδης, Παππάς, Διαμαντίδης, Cooper, Bogdanovic, Gentile, Γιάνκοβιτς, Βεζένκοφ, Φώτσης, Gist, Μαυροκεφαλίδης, Mbakwe..

    Ανδρέας Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα παίδες.
    Πώς θα βλέπατε τον Μακκάλεμπ σε έναν εκ των αιωνίων;
    Φέτος έπαιξε αρκετά και χωρίς την μπάλα, πού τον βλέπετε;
    Η Μακάμπι θα τον χτυπήσει; Ωραία λύση με εμπειρία αντί του Ράις που νομίζω πως έκανε χρονιά φωτοβολίδα και φέτος θα είναι πολύ χειρότερος...

    Τζιμ, κάνε ένα σχόλιο πως είδες τη χρονια του Παπ στη Μπάρτσα, οι μετοχές του για το ΝΒΑ δεν ανέβηκαν καθόλου, το ίδιο και ο Χάκετ, που από σκληροπυρηνικός Τζαμάικα boy, μου θύμιζε κλαρινογαμπρό στους τελικούς με Σιένα... 2 ΝΒΑ πρότζεκτ που έμειναν πίσω με τις μεταγραφές που πήραν...

    Για τα θέματα στελέχωσης στους αίωνιους, ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΥΠΕΡΑΞΙΕΣ. Ο Καλάθης ίσως να είναι η μόνη εξαίρεση που αξίζει να ερθει με πολλά λεφτά με προοπτική να μείνει για πάντα... Κατά τα άλλα, ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ αυτό που αξίζει 5 ευρώ, 10 ευρώ.
    Σκέψου να πηγαίνεις και να τρως "φασολάδα" που κοστίζει 3 ευρώ το πιάτο και να πληρώνεις κάθε φορά 100 ευρώ, επειδή στο διπλανό τραπέζι κάθεται και τρώει κάποιος/α σελέμπριτη; Αξίζει; εμ δεν αξίζει...
    Καλό καλοκαίρι μάγκες, κάντε κάνα μπάνιο και για μας τους μετανάστες στη Σκανδιναβία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα παίδες.. Napi ο Μακάλεμπ είναι καλύτερος παίκτης του Ράις ασυζητητί. Φέτος βελτιώθηκε σε πολλά κομμάτια του παιχνιδιού. Υπάρχει πεποίθηση ότι θα βρεί συμβόλαιο στο ΝΒΑ. Γνώμη μου, μπορεί εύκολα να παίξει εκεί. Του πάει το παιχνίδι των χώρων.

      Διαγραφή
    2. Ο Παπ δεν ανέπτυξε το παιχνίδι του. Ούτε βελτιώθηκε με τη μπάλα στα χέρια. Θα πρέπει να δουλέψει πολύ φέτος το καλοκαίρι, να παρουσιάσει κάτι νέο γιατί φαίνεται ότι ταβανιάζει. Ο Χάκετ ήταν καθοριστικός στην ποστ-σίζον, δε ξέρω ποσα ματς είδες. Ναι με τη Σιένα δεν ήταν καλός. Θεωρώ ότι εάν αδειάσει το "2" του χρόνου θα είναι καλύτερος. Χρειάστηκε να προσαρμοστεί σε ένα περιβάλλον γεμάτο σκόρερς. Το κλαρινόγαμπρος έγραψε..! Χαχαχα..

      Διαγραφή
  25. http://www.tanea.gr/news/sports/article/5136773/demenos-me-toys-gkrizlis/#.U7LlZSdaeA0.twitter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα.

    Jimαρε, έχεις ιδιαίτερη αδυναμία σε παίκτες στυλ Νέλσον. Καλογυμνασμένοι κορμιά, σωματική και πνευματική σκληράδα, συνέπεια, ομαδικό πνεύμα, σωστές αποφάσεις, όχι εξεζητημένα πράγματα και αμυντική προσήλωση. Σε τέτοιους παίκτες μπορείς να συγχωρήσεις και χτυπητές αδυναμίες. Πρόχειρα μου έρχονται στο μυαλό ο Νέλσον, ο Μος, ο Λάσμε, ο Μάρκοβιτς, ο Χίκμαν, ο Μασιούλις κ.α.

    Το θέμα με τον ΠΑΟ είναι το κομφούζιο που επικρατεί με τον Καλάθη. Ο καθένας γράφει το μακρύ του και το κοντό του. Κανείς δεν έχει καταλάβει ποια είναι η κατάσταση και αν υπάρχουν ρεαλιστικές πιθανότητες να έρθει ο Νικ. Σ’ αυτή την βάση θεωρώ ότι είναι τεράστιο ρίσκο η αναμονή (μέχρι εξάντλησης των περιθωρίων) της απάντησης του παίκτη. Ελπίζω να υπάρχει εναλλακτικό πλάνο αν και οι καλοί γκαρντ που κυκλοφορούν ελεύθεροι στην Ευρώπη κλείνουν αλλού ο ένας μετά την άλλο.

    Στην θεωρία, λοιπόν, ο Νέλσον θα μπορούσε να αποτελέσει καλή επιλογή αλλά υπό προϋποθέσεις. Να δούμε δηλ. τα 3 υπόλοιπα κομμάτια του back court και μετά να δούμε αν και κατά πόσο ο Αμερικανός μπορεί να συμπληρώσει ιδανικά την τετράδα. Έχω μια ένσταση στο συλλογισμό σου. Θεωρείς αναγκαίο να βγει μπροστά ο Παππάς. Να του δημιουργηθεί δηλ. ο χώρος για να παίξει. Εγώ πιστεύω ότι ο παίκτης πρέπει να κερδίσει τον χώρο και όχι να του τον δώσουν άκοπα. Ο Παππάς πρέπει να πείσει ότι δικαιούται την ευκαιρία του και αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από τον ίδιο. Επειδή, λοιπόν, η περίπτωσή του έχει πολλά «αν» θεωρώ απαραίτητο η ομάδα να έχει 3 πολύ καλούς παίκτες δίπλα στον Μήτσο ώστε να είναι καλυμμένοι σε κάθε περίπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά. Κάθε παίκτης 77 πρέπει να κερδίσει το χώρο του. Εσύ απλά τον πιστεύεις και του δημιουργείς το πλαίσιο για να λειτουργήσει.

      Διαγραφή
  27. καλημέρα...μια επισήμανση : δεν θα έπρεπε να θεωρούμε δεδομένη την έλευση του A J Slaughter, όπως αναφέρουν όλα τα μέσα ?? νομίζω πως η κουβέντα θα είχε διευκολυνθεί λαμβάνοντας αυτό ως δεδομένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. jimare για να ξεφυγουμε και λγ απο τ ελληνικα τον κομπε πως τον βλεπεις φετος?μου κανει εντυπωση η απροθυμια των λεικερς ν κλεισουν προπονητη σχχετικα νωρις..μηπως θελουν τη γνωμη του κομπε κ τ παιχτη που θ στοχευσουν ως free agent για να προχωρισουν?περιεργο γτ ο συνονοματος σ αδιαφορησε παντελως (για ν ειμαι ευγενικος) με τν δυσαρεσκεια του κομπε για τον d'antoni..εσυ ποιν θα επελεγες αν ησουν jim buss?ειμαι αναμεσα σε hollins(μαλλον κλεινει νετς ομως)κ mark jackson..συνδυαζουν κ τακτικη προσυλωση κ τν προσωπικοτητα που χρειαζεσαι γ να διαχειριστεις τα παιδια του hollywood..παντως δυστυχως δυσκολα μπορω ν δω τα επομενα 2 χρονια τον κομπε ν αγωνιζεται γ 6 δαχτυλιδι..
    ΥΓ ελπιζω ν συμπαθεις και λγ τν γκλαμουρια του LA οχι μονο το celtic pride..

    Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, Μαλιμπού, παραλίες, Τζακ, πως να μην αρέσουν σε κάποιον..? Ο Μπάιρον Σκοτ μου αρέσει. Και οι Χόλινς-Τζάκσον καλές περιπτώσεις. Ας δούμε αν τσιμπήσουν τίποτα στην αγορά φέτος. Έχει πολύ ενδιαφέρον το πως θα κινηθούν.

      Διαγραφή
    2. παντως προσωπικα ειχα παθει πλακα με την τακτικη του mark jackson στν περσινη σειρα με τους spurs ειδικα στα 2 πρωτα ματς..ηταν εντυπωσιακη αυτη η ωμη τακτικη ν βρισκει απευθειας με μισο σκριν το μις ματς με τομπσον κ μπαρνς κ ν βαζει απο τα πρωτα δευτερολεπτα της επιθεσης σε ανισορροπια τν αμυνα του ποποβιτς..η μονη ομαδα περσυ π ειδα σε τακτικο κομματι ν προβληματιζει τον pop..ας μην ηταν ο μεγαλος μανου εκει κ η ιστορια των περσινων πλει οφφ θα ηταν διαφορετικη..πιστευω ταιριαζει στο la..απλα ο skott ισως ν εχει προβαδισμα επειδη ειναι δικο τους παιδι..

      Νικος

      Διαγραφή
    3. Πολύ καλός, αν διαβάζεις τη σελίδα είχα ενθουσιαστεί με την επιλογή των Ουόριορς να τον προσλάβουν όσο και εάν τον ήθελα στους Νικς. Και λάθος μέγα να τον αφήσουν φέτος.

      Διαγραφή
  29. Μιλάμε ότι η Ρωσία και η Τουρκία είναι παραδεισένιες χώρες. Καμία έκπληξη για Ντιλέινι. Πριν από λίγες μέρες είχε σχολιάσει έκπληκτος την πρόταση του ΠΑΟ στον Καλάθη. Του φάνηκαν πολλά τα λεφτά και έλεγε ότι στη θέση του Νικ δεν θα σκεφτόταν καν το ΝΒΑ. Οπότε, ήταν αναμενόμενη η επιλογή του.
    Jim, μια και μιλάμε για την Κούμπαν. Ο Καλνιέτις μένει; Ξέρεις, μήπως, τί συμβόλαιο έχει; Νομίζω ότι αποτελεί εξαιρετική επιλογή για τον ΠΑΟ σε περίπτωση που δεν έρθει ο Καλάθης. Έχει το πακέτο να προσφέρει αυτά που λείπουν από την περιφερειακή γραμμή των πράσινων. Συν το καλό μακρινό σουτ. Τον έχω σε μεγάλη εκτίμηση και νομίζω ότι κάθε χρόνο είναι και καλύτερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δοκιμάσει στην Αμερική ο Καλνιέτις. Γύρω στο 500αρικο η αμοιβή του. Δε μου αρέσει για ΠΑΟ 77.

      Διαγραφή
    2. Πολυ καλη περιπτωση ο Καλνιετις,αλλα λογω οτι ειναι pg που μπορει και θελει να παιρνει αρκετα σουτ,δεν θα ματσαρε καλα ουτε με τον Σλοτερ,ουτε με τον Παππα,αφου δεν τον λες κι αμυντικο τερας,αρα θα 'χαμε θεμα στην περιφερεια..Μια παρατηρηση για τον Ντιλεινι.Εννοειται πως για εναν Αμερικανο επαγγελματια αθλητη τα χρηματα παιζουν βασικο ρολο(ο Κανερ-Μεντλεη πηγε στην Αστανα επειδη θα παρει 2 εκατ $ για δυο χρονια),ομως πρεπει να μην ξεχναμε οτι στη Κουμπαν εκτος απο τα πολλα δολλαρια θα παρει και θεση βασικου,δηλαδη θα παιζει 30-35' σε καθε ματς,ενω αν επελεγε Ολυμπιακο και λιγοτερα χρηματα θα 'παιρνε και θα μοιραζοτανε το χρονο με τον Σπανουλη,δηλαδη θα 'παιζε λιγοτερο σε σχεση με την Μπαγερν,γεγονος που μαλλον δεν τον χαροποιησε,απο τη στιγμη που ειναι 25 ετων κι οχι 30...ΠΑΝΟΣ..

      Διαγραφή
    3. Τον Καλνιέτις, μέχρι τώρα, τον έχουμε δει σε ομάδες που δεν τις λες και top επιπέδου στην Ευρωλίγκα. Εκεί ήταν πάντα από τα πρώτα βιολιά. Όταν κι αν επιλεγεί από μια ομάδα όπου ο ρόλος του δεν θα είναι κυρίως εκτελεστικός, θα δούμε αν και κατά πόσο μπορεί να προσφέρει σε άλλους τομείς. Ως αμυντικός είναι αρκετά καλός (πάνω από το μ.ο.). Πρόκειται για ένα ψηλό γκαρντ, γρήγορο, που μπορεί να ανταποκριθεί και στο transition (Λιθουανός, γαρ) και στο set παιχνίδι. Είναι καλός δημιουργός και βελτιώνεται κάθε χρόνο στη λήψη αποφάσεων. Επίσης, έχει καλό μακρινό σουτ, φαίνεται να είναι παίκτης του προπονητή και σε καλή ηλικία. Δεν ξέρω γιατί ο Jim δεν τον θεωρεί κατάλληλο για τον ΠΑΟ ούτε αν έχει ελπίδες να βρει συμβόλαιο στο ΝΒΑ. Τα 500χιλ. μου φαίνονται ΟΚ και νομίζω ότι είναι μια εξαιρετική περίπτωση.
      Παρεμπιπτόντως, στο περσινό Ευρωπάσκετ όπου η Λιθουανία βγήκε 2η ήταν η μισή ομάδα μόνος του κάνοντας τα πάντα.

      Διαγραφή
    4. Δεν διαφωνω στα χαρακηριστικα του Καλνιετις,αφου τον εκτιμω σαν παικτη,ειδικα επειδη παντα θελει να παιρνει τα μεγαλα σουτ και δεν κρυβεται.Η παρατηρηση ειναι στο ποσο ''σκληρος'' αμυντικα ειναι,αφου σε μια ομαδα σαν τον Παναθηναικο,πρεπει να ειναι πολυ καλος και στις δυο πλευρες του γηπεδου...ΠΑΝΟΣ..

      Διαγραφή
  30. AVOID at any cost PGs with poor shooting abilities. Defense can float them cruelly, destroying the spacing, passing lanes, inside game of the offence. s. Ukic, Collins, Sada etc.

    Doug

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή ο Καλάθης δε σου κάνει..

      Διαγραφή
    2. Nick is 4 years younger- can significantly improve his weaknesses, is greek, has proved his skills in the same club in a very competitive level, will sign for 3 years planning to take over the team leadership, so YES he fits, but maybe not as a 10 million $ sign.

      Doug

      Διαγραφή
  31. ΔΔ ΚΑΛΑΘΗΣ ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ--ΠΑΠΠΑΣ ΣΛΟΤΕΡ--ΓΙΑΝΟΒΙΤΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ--ΦΩΤΣΗΣ ΓΚΙΣΤ--ΠΟΛ ΝΤΕΙΒΙΣ ΜΑΥΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ--ΛΟΥΝΤΖΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΡΟΟΠΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΕΡΒΑΣΕΙΣ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΕΙ ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΕΡΙΣΥ.Υ.Γ Η ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΑΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΑΒΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΟΛΟΙ.....
    ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. http://www.sport-fm.gr/article/apoxwroun-laoual-kai-oualas-apo-milano/774283
    Jim πως σου φαίνεται η λύση Lawal για Παο?Θα ταίριαζε στο στυλ που θέλει να περάσει ο Ιβάνοβιτς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Λαβάλ θα ήταν εξαιρετικός για αντί-Λάσμε. Πιστεύω όμως οτι ο Ιβάνοβιτς θα πάει σε διφορετικό "5". Όπως επίσης ότι τη θέση του τρίτου σέντερ θα τη μοιράσει στους Παπαγιάννη-Διαμαντάκο.

      Διαγραφή
    2. Ποιος από τους 2 μικρούς έχει προβάδισμα για την 3η θέση των σεντερ?Γιατί ο ένας είναι μεγαλύτερος ηλικιακά κ με ένα χρόνο ήδη στα pits κ ο άλλος μικρότερος,αλλά πιο μεγάλο ταλέντο κ με περισσότερες προοπτικές.Επίσης ο Μαυρο θα υπολογίζεται σαν 5αρι την φετινή χρονιά ή θα παίζει μπαλαντέρ?

      Διαγραφή
    3. Aυτό θα φανεί στο γήπεδο και την προπόνηση. Εκεί θα κερδιθούν τα λεπτά. Ο Μαύρο κατά κύριο λόγο "5" αλλά κάτσε να δούμε τη στελέχωση και μετά μιλάμε.

      Διαγραφή
    4. Ο Μαύρο θα είναι βασικό πέντε φέτος παιδιά. Θυμηθείτε το.

      manu chao

      Διαγραφή
    5. Βασικό 5 θα είναι στην επίθεση,γιατί στον γυρισμό για την άμυνα βλέπω να γίνεται αλλαγή...όπως ακριβώς κ με τον Παππά. Το χειρότερο είναι ότι ο Παππάς δεν έχει διάθεση να παίξει άμυνα,όχι ότι δεν μπορεί!

      Διαγραφή
    6. Καλησπέρα παίδες.
      Τζιμ συμφωνώ ότι ο Νέλσον έχει στοιχεία που έλειψαν πολύ από το φετινό Παναθηναϊκό, αλλά αυτό που μας λείπει τώρα είναι ένα πόιντ με 60-65% ποσοστό ευστοχίας από τις βολές. Συνυπολόγισε και τον Γκιστ του 65% στο "4" και ένα ημίψηλο, αθλητικό 5άρι, που δε θα'ναι δα και Γιασκεβίτσιους από τη γραμμή (δε συζητάω καν για Λαβάλ του 50%), και θα είμαστε η χαρά του κάθε σοβαρού αντίπαλου κόουτς σε κλειστό ματς. Δες πόσο πολύ στοίχισαν οι χαμένες βολές σταα κρίσιμα στο φετινό Ολυμπιακό. Δεν είναι το πρωτεύον κριτήριο, αλλά δεν μπορείς και να το παραβλέπεις όταν χτίζεις μια ομάδα που υποτίθεται πως θέλεις να κάνει πρωταθλητισμό.
      Chris K.

      Διαγραφή
    7. Κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις πάντα. Επιλογές είναι όλα.

      Διαγραφή
    8. Τρέμω στη σκέψη ότι ο ΠΑΟ πήγε σε επιλογή προπονητή που δεν φημίζεται για την ικανότητά του στα τελευταία λεπτά, και ταυτόχρονα ίσως πάμε και σε επιλογές παικτών που δεν μπορείς να στηριχτείς για το τέλος λόγω αστοχίας στις βολές !! Ναι, επιλογές είναι όλα, κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις, αλλά τα παιχνίδια κερδιζονται στο τέλος και οι βολές είναι καθοριστικές (όχι μόνο στην τελευταία επίθεση, σε όλο το τέταρτο δεκάλεπτο).

      Βέβαια, φέτος παίζαμε με Ράιτ (και λοιπούς..) που είναι χειρότερος κι από μένα στις βολές!!!!

      Μίμης

      Διαγραφή
  33. jim αληθευει οτι αυτος ο αχαιρευτος ο κουφος εκανε παλι βεντετισμους του στυλ ''εγω θα παρω αδεια απο τη σημαια και αν ακομα με θελετε θα σας κανω τη χαρη να ερθω στα φιλικα κατευθειαν'' και πως ο κατσικαρης δε τον υπολογιζει πλεον? Κριμα επειδη με Αντετοκουμπο Καλαθη Κουφο και χωρις το συνδρομο Σπανουλη στην εθνικη θα βλεπαμε το κατι αλλο φετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Jim βλέπεις 3άρι βασικό τον Γιάνκοβιτς φέτος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. Ή τουλάχιστον με χρόνο στάρτερ. Αυτό μετράει άλλωστε.

      Διαγραφή
  35. Παιδιά,έχουμε ενημέρωση για την εθνική νέων αν θα την μεταδώσει κάποιο κανάλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την τηλεοπτική κάλυψη του Ευρωπαϊκού της Κρήτης: «Από τη δεύτερη φάση οι Έλληνες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν όλοι την προσπάθεια μέσω του στον ΑΝΤ1».

      Ελεος δεν θα μπορουμε να δουμε την πρωτη φαση μεσα στην χωρα μας.

      Διαγραφή
  36. Εγώ πάντως θεωρώ ότι ο Παο πρέπει να επιμείνει στην περίπτωση Μάντζαρη....Είναι εκπληκτικός αμυντικά πιέζει στην μπάλα........Στην συνέχεια να πάρει Κούπερ(αν δεν έχει κλε'ισει Τσεχία)...και μετά να πάει για έναν παίχτη όπως Λαγκφορντ αντί του Σλότερ...(επειδ'η παρακολούθω φανατικά γαλλικό πρωταθλημα ο Σλότερ μου φαίνεται πολύ αργός αμυντικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιέργιο, εγώ γιατί βλέπω γύρω στα 10-12 σχόλια που διαφωνούν με την πρόταση του Jim για το Νελσον;

      Διαγραφή
    2. Άραγε γιατί να συμφωνούμε οι περισσότεροι και να εμπιστευόμαστε τον Τζιμ? Γιατί άραγε?

      Manu Chao

      Διαγραφή
    3. ανώνυμος 5:03

      Πες τα.. Συμφωνώ 1000% χωρίς καμία δόση ειρωνείας.

      Διαγραφή
    4. Φίλε, ενώ τα περισσότερα από αυτά που γράφεις είναι γεγονότα που δεν αμιφησβητούνται (τα γραπτά μένουν άλλωστε), κάνεις ένα βασικό λάθος στη συλλογιστική σου. Εκτός από το ύφος του post που είναι από αιχμηρό έως απαξιωτικό. Ο Κατσιώνης έχει φτιάξει ένα blog στο οποίο γράφει για μπάσκετ. Όπως είναι φυσικό εκφράζει τις προσωπικές του απόψεις επιχειρηματολογώντας. Παράλληλα, κάνει και εκτιμήσεις ή προβλέψεις για τις οποίες απολύτως φυσικά άλλοτε επιβεβαιώνεται κι άλλοτε διαψεύδεται. Έχει κι αυτός τα κολλήματά του, όπως όλοι μας.

      Οι αναγνώστες του blog δεν είναι μια συμπαγής ομάδα. Δεν αντιδρούν με τον ίδιο τρόπο και δεν συμπεριφέρονται ομοιόμορφα. Εδώ μπαίνουν, διαβάζουν και γράφουν άνθρωποι με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Το βασικό, λοιπόν, γνώρισμα του blog δεν είναι η αποθέωση και η λατρεία της θεότητας του Κατσιώνη. Τα βασικά γνωρίσματα του blog είναι η γνώση του αντικειμένου από τον blogger (νομίζω ότι ούτε κι εσύ το αμφισβητείς αυτό αφού διαβάζεις τακτικά όπως φαίνεται), ο εναλλακτικός τρόπος έκφρασης, η εξειδίκευση και η κουβέντα. Δεν υπάρχει άλλος χώρος στο διαδίκτυο που να συνδυάζει όλα αυτά τα στοιχεία και να έχει ως αντικείμενο το μπάσκετ.

      Δεν συμφωνούμε πάντα όλοι με όλα όσα γράφει ο Δημήτρης. Αλλά κουβεντιάζουμε. Ανταλλάσσουμε απόψεις και ακούμε ο ένας τον άλλο. Αυτό, ξέρεις σήμερα, αν και αυτονόητο είναι πια ζητούμενο. Ειδικά σ’ αυτήν την ανάρτηση έχω διαβάσει αρκετές διαφωνίες και ενστάσεις.

      Θα ήθελα μία ερώτηση μόνο, αν μπορείς.
      Είσαι επαγγελματίας που δραστηριοποιείται στο χώρο και έχεις αντικρουόμενα συμφέροντα με τον Κατσιώνη;


      Διαγραφή
    5. συμφωνω απολυτα 77.....stonerook

      Διαγραφή
    6. ανωνυμε σωστα αυτα που ανεφερες θα μπορουσες να αναφερεις και τα παρακατω....ποσο για παραδειγμα επεμενε ο τζιμ για τον λασμε οταν κοστιζε στην αγορα 400.000 ευρω......ή ποσο διαφωνουσε με επιλογες καπονο,μπανκς,....ή οταν διαφωνουσε με την φυγη σοφο οταν οι μπασκετικοι δημοσιογραφοι ανακαλυψαν στα μεσα της χρονιας οτι δεν εχει ποστ παιχνιδι ο παναθηναικος.........ή ακομα και οταν αφηνε καποιες ανησυχιες για την επιλογη τρινκιερι......ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΤΖΙΜ......πολλες φορες διαφωνουμε μαζι του εδω μεσα........stonerook

      Διαγραφή
    7. Μια χαρα τα λεει ο ανωνυμος. Στην ουσια δε λεει τιποτα αρνητικο για τον Κατσιωνη, το αντιθετο μαλλον. Περισσοτερο αναφερεται σε σταθερους σχολιαστες του blog που γινονται συχνα βασιλικοτεροι του βασιλεως. Οχι οτι εχει καμια σημασια. Μη γελιομαστε. Η δυναμικη που αναπτυσσεται εντος του blog δεν επηρεαζει τιποτα εξω απο αυτο. Οσο κι αν μερικοι σχολιαστες εχουν την ψευδαισθηση οτι ισχυει το αντιθετο.

      Διαγραφή
    8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    9. Αλήθεια το λες; Δηλ. ο ανώνυμος έγραψε το post για να κράξει τους σχολιαστές του blog και όχι τον blogger; Έλα, ρε φιλαράκο.
      Πραγματικά σου λέω ότι εμένα προσωπικά δεν μου καίγεται καρφί αν αυτά που λέει ο Κατσιώνης ή άλλοι εδώ μέσα, επηρεάζουν τον έξω μπασκετικό κόσμο. Χέστηκα.
      Βλέπω, όμως, ότι ορισμένους τους έχει πιάσει κωλοπιλάλα. Και κάθονται και μετράνε ποσοστά ευστοχίας σε προτάσεις για παίκτες, σε εκτιμήσεις-προβλέψεις, αξιολογήσεις κλπ. Κρατάνε αρχείο με λάθη, παραλείψεις, αστοχίες κλπ. Και ανά πάσα στιγμή μπαίνουν και μας τα μοστράρουν.
      Ε, λοιπόν, εμάς δεν μας αφορούν αυτά. Οι κόντρες και οι ανταγωνισμοί των επαγγελματιών του χώρου μας είναι αδιάφοροι.

      Διαγραφή
    10. δεν έχει άδικο σε πολλά ο ανώνυμος, αλλά το ύφος του δεν είναι το πρέπον. Είναι (τουλαχιστον) ειρωνικό και δεν αξίζει ούτε στον Τζιμ, ούτε στους περισσότερους αναγνώστες.

      Εξάλλου ο καθένας έχει δικαίωμα να εκθειάζει (ακόμα και να υποβαθμίζει αγωνιστικά) όποιον παίκτη του αρέσει (ή δεν του αρέσει). Σίγουρα 'ομως δεν είναι σωστό να ειρωνευόμαστε τον μπλόγκερ, τους αναγνώστες ή τους παίκτες-σαπάκια (αστειεύομαι, έτσι;).
      Λίγος σεβασμός στην προσπάθεια, εν προκειμένω του Τζιμ, να παρουσιάσει κάτι καλό δεν βλάπτει.

      Μίμης

      Διαγραφή
    11. Η προηγούμενη απάντησή μου αφορούσε τον ανώνυμο 6:00 π.μ.

      Όσον αφορά την δική σου που άνοιξες και το θέμα.

      Φίλε, αν έχεις να πεις κάτι πες το καθαρά και άσε τις περιστροφές. Αν απλά διαφωνείς με τον Κατσιώνη σε κάποιες εκτιμήσεις του, πες την γνώμη σου (όπως το έκανες ήδη, όπως το έχεις κάνει και παλιότερα) και άσε τους χαρακτηρισμούς και τα υπονοούμενα.

      Το ύφος σου και ο τρόπος που αντιδράς μαρτυρά μια ενόχληση για τον blogger. Αν αυτή σχετίζεται με επαγγελματικά θέματα, γράφε ό,τι θέλεις αλλά μην έχεις την απαίτηση να σε σιγοντάρουμε κιόλας.

      Διαγραφή
    12. θα στο πω εγω ξεκαθαρα 77........καποιοι ενοχλουνται στην πιατσα απο τετοια μπλογκ ειναι φανερο..........stonerook

      Διαγραφή
    13. τα πραγματα ειναι απλα ανωνυμε και υπαρχουν εξυπνα ατομα εδω μεσα που καταλαβαινουν.............
      εστω οτι ειστε ανταγωνιστες με τον τζιμ(θεμιτο αυτο),αρα εσυ εγραψες με σκοπο να τον βλαψεις καθως δεν αναφερεις κατι θετικο γι αυτον
      εστω οτι διαφωνεις με αυτους που γραφουν εδω μεσα,τοτε τι δουλεια εχεις με τον μπλογκερ και αναφερεις αυτα τα πραγματα?
      ....τουλαχιστον ο τζιμ το κανει επωνυμα αυτο ενω εσυ δεν ξερουμε ποιος(ή ποιοι) εισαι....το υφος σου παντως δειχνει οτι μπηκες με σκοπο να πληξεις καποιον..........stonerook

      Διαγραφή
    14. Οι δημοσιεύσεις του blog (αλλά και ορισμένα σχόλια) γίνοντα ιαπλά για να απολαμβάνουμε μπασκετική κουβέντα! Μια χαρά δηλαδή ιδαίτερα από τη στιγμή που υπάρχουν λίγοι διαδικτυακοί χώροι όπου γίνεται τέτοια κουβέντα! Αρκεί να μην παίρνουν μερικοί αδαείς πολύ σοβαρά όλα αυτά και να το δένουν πως ο χ ή ο ψ παίχτης που αρέσει στον Jim είναι ντε και καλά αυτός που χρειάζεται η (εκάστοτε) ομάδα μας. Δεν φταίει ομως ο Jim που μερικοί διαβάζουν εδώ και μετά πάνε παντου σε όλα τα σαιτς και κοπανιούνται "γιατί δεν παιρνουμε τον ταδε που ειναι παιχταρας??" (κι ας μην τον εχουν δει ποτε στη ζωη τους). Γι αυτο φταίει μονο η αγνοια αλλα και η κακη νοοτροπια που εχουν ορισμενοι να παπαγαλίζουν χωρις να ξερουν.

      Διαγραφή
    15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    16. Φιλε ανωνυμε ακομα να ξεχασεις τον κουβα με Περκινς,Βελιτσκοβιτς,Γκετσεβιτσιους;;;
      Προχτες προτεινε τον Τζαμπαρι Παρκερ στο Κλιβελαντ και αυτοι πηραν Ουιγκινς.Σημαινει οτι εσπρωχνε τον Παρκερ εκει η' θα τον χρεωσουμε αν ο Ουιγκινς βγει μεγαλυτερη παικτουρα;;;

      Εγω δε πολυγραφω αλλα παντα διαβαζω τον Τζιμ και εσας.
      Κανετε ενα λαθος μερικοι και νομιζετε οτι το μπλογκ ειναι του Τζιμ.Το μπλογκ ειναι δικο σου,δικο μου,του Τζιμ,του Χρηστου,του stonerook,του 77 και ολων των αλλων.Ολοι μπορουμε να γραψουμε τη μαλακια μας και να γινει συζητηση.Απλα καποιος πρεπει να κανει την αρχη και αυτος ειναι ο Τζιμ με τα θεματα που ανεβαζει.

      Και μην κρινουμε αρνητικα το κοσμο που συμφωνει μαζι του αρκετες φορες.Καλα κανουν αφου ετσι τη βλεπουν.Τους αρεσει καποιος παικτης που προτεινει ο Τζιμ,πιστευουν οτι ταιριαζει στην ομαδα τους κτλ.Το πολυ,πολυ να φανε ολοι μαζι κουβα στο τελος.

      WILKINS

      Διαγραφή
    17. Καταρχήν, μια χρηστική συμβουλή. Μην γράφεις μεγάλες προτάσεις γιατί σε χάνουμε. Μετά το ‘’Αν κάποιος…’’ ξεχνάς να βάλεις τελεία. Φρόντισέ το.

      Επί της ουσίας, τώρα. Φαίνεσαι ξύπνιος. Μην κάνεις ότι δεν κατάλαβες τι σου έγραψα.

      Δεν είπα να μην λες την γνώμη σου. Αυτό έλειπε. Σου γράφω ότι είναι πολύ επιθετικό το ύφος σου απέναντι στον blogger. Άλλο η διαφωνία, άλλο η κριτική, άλλο διαφορετική προσέγγιση κι άλλο η απαξίωση, η ειρωνεία και η επίθεση. Όλα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι έχεις ενοχληθεί προσωπικά όχι από τα λάθη και τις αστοχίες του Κατσιώνη αλλά από την επιτυχία του blog.

      Οπότε, καταλήγουμε στο εξής. Αν θεωρείς ότι το blog σου κάνει ζημιά έχεις δύο επιλογές.

      Η πρώτη να συνεχίσεις να γράφεις εδώ σχολιάζοντας αλλά με ύφος που δεν θα σε εκθέτει. Με τρόπο που δεν θα σε βάζει αυτόματα στο περιθώριο. Η επιλογή αυτή έχει βραχυπρόθεσμα αλλά και αμφίβολα αποτελέσματα.

      Η δεύτερη είναι πιο δύσκολη. Να φτιάξεις ένα αντίστοιχο blog και να προσπαθήσεις με την δική σου δουλειά να αποκτήσεις επισκεψιμότητα και αναγνώριση. Να ‘σαι σίγουρος ότι αν τα καταφέρεις τα οφέλη θα είναι πολλαπλάσια και μακροπρόθεσμα.


      Διαγραφή
    18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    19. Ομολογώ ότι μετά από αυτόν τον διάλογο αναθεωρώ (και μαζί με μένα, πιστεύω, πάρα πολλοί) κάποια πράγματα. Ανακάλυψα ότι ο Κατσιώνης μπορεί να κάνει ενίοτε λάθος στις εκτιμήσεις του, το μπλογκ του δεν είναι το Ευαγγέλιο της σπυριάρας και οι επαγγελματικές ομάδες χαράσουν τον σχεδιασμό τους χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν τους τα σχόλια που γίνονται εδώ μέσα. Τώρα πρέπει να πάω στο επόμενο στάδιο και να διαφωνήσω για πρώτη φορά στην ζωή μου με τον Τζιμ. Διακριτικά, γιατί αν ο στόχος του πχ ήταν να προμοτάρει τον Νέλσον και εγώ γράψω φάτσα κάρτα ότι είναι σαπάκι, το σχόλιό μου δεν πρόκειται να περάσει.

      ΥΓ
      Ούτε "υπεράσπιση" του Τζιμ ούτε "επίθεση" στον ανώνυμο από έναν "πιστό". Απλά είναι αστείο να γράφονται κατεβατά/ κηρύγματα και εκθέσεις ιδεών (με ολίγες μπηχτές) όταν το πιο απλό πράγμα που μπορεί να κάνει κανείς είναι α) να εκφράσει τη διαφωνία του για τον χ Νέλσον, Φούφουτο ή β) να σταματήσει να διαβάζει έναν μπλόγκερ που θεωρεί ότι γράφει μπούρδες και εξυπηρετεί συμφέροντα.

      Διαγραφή
    20. Ο ανωνυμος με την κριτικη διαθεση γραφει τα κατεβατα/κηρυγματα; Ασε ρε pensierix.. Πλακα μας κανεις; Ή το κατεβατο / κηρυγμα ειναι προβλημα μονον αν εχει κριτικη διαθεση;

      Διαγραφή
    21. ρε παιδια εγω πιστευω οτι ο ανωνυμος δεν ηθελε να θιξει τον Jim..περισσοτερο πιστευω οτι τον εχουν ενοχλησει τα διαφορα παπαγαλακια εδω μεσα(που αναθεμα κ αν εχουν πιασει τη σπυριαρα ποτε στα χερια τους) που μολις προτεινει καποιον παικτη ο Jim(π.χ τελευταια περιπτωση με τον Λοβερν) θεωρουν οτι ντε κ καλα αυτος ειναι το κελεπουρι που πρεπει οπωσδηποτε να αποκτησει η ομαδα τους..ομως κανεις δεν εχει το αλαθητο κ φυσιολογικο ειναι ο Jim να πεσει καποιες φορες εξω στις εκτιμησεις του..

      Jim πως βλεπεις μεχρι στιγμης τη στελεχωση της περιφερειακης γραμμης της Φενερ?Χικμαν,Γκουντλοκ..Πρελζιτς,Μπογκντανοβιτς υποθετω θα μεινουν κ την επομενη σεζον ε?

      Διαγραφή
    22. Eγω παντως βλεπω μερικους να συμπεριφερονται ως deputies του Κατσιωνη. Αλλος λεει οτι η 'πιατσα' (η μπασκετικη μαλλον) τρεμει το blog. O αλλος δινει επιλογες στους αλλους σχολιαστες. Τι μπορει να κανει ο καθεις;Λοιπον, μπορει ειτε να κατσει εδω και να παριστανει το προβατο ειτε να φυγει και να ανοιξει δικη του στανη. Εχει χαθει η μπαλα νομιζω. Δε λεω, εχει πλακα το ξεκατινιασμα. Φανταζομαι οτι θα μειωθει οταν υπαρξει αγωνιστικη δραση. Ή μπορει και οχι.

      Διαγραφή
    23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    24. Εγώ πάλι βλέπω (και το κλείνω εδώ γιατί εξακολουθώ να θεωρώ αστείο όλο αυτό το πανηγύρι) ότι σε μια ανάρτηση που υπήρξαν σχολιαστές που διαφώνησαν με τον μπλόγκερ και δεν δέχτηκαν την παραμικρή επίθεση από τους φανατικούς ταλιμπάν, κάνουμε συζήτηση απλά για να την κάνουμε γύρω από το μπλογκ, το εγχειρίδιο του καλού σχολιαστή με κριτική διάθεση κτλ κτλ.

      Διαγραφή
    25. Το ‘’καταρχήν’’ δεν σε εμπόδισε να καταλάβεις αυτά που έγραψα. Οπότε, το λάθος είναι άνευ ουσίας. Άσε που χρησιμοποιείται στην καθομιλουμένη. Αντίθετα, η ατελείωτη πρότασή σου με δυσκόλεψε να καταλάβω αυτά που θέλεις να πεις.

      Εξακολουθείς να κάνεις το παγώνι. Δεν απαντάς επί της ουσίας. Κάθε post σου, έρχεται να επιβεβαιώσει την εκτίμηση που έκανα για τα κίνητρα που έχεις. Φυσικά, έχεις κάθε δικαίωμα να γράφεις και να υποστηρίζεις ό,τι γουστάρεις. Σου ξαναλέω ότι το πρόβλημα δεν είναι ότι διαφωνείς. Το πρόβλημα είναι ότι απαξιώνεις, ειρωνεύεσαι και χλευάζεις. Τον blogger και άλλους. Άρα, δεν έχεις διαφωνία με το περιεχόμενο αυτής της ανάρτησης ή παλαιότερων αλλά με το blog αυτό καθεαυτό. Κοίτα μόνο πόσες φορές έχεις γράψει το όνομα του Κατσιώνη στο αρχικό σου post.

      @ pensierix
      Κανένας ταλιμπάν δεν επιτέθηκε σε κάποιον που διαφωνεί. Κοίτα πόσοι έχουν ποστάρει σήμερα διαφωνώντας για τον Νέλσον. Κι εγώ εξέφρασα επιφυλάξεις. Είδες κανέναν να τους επιτίθεται; Όχι. Ο λόγος είναι η διαφορά ύφους. Να ‘σαι σίγουρος ότι ο καλοπροαίρετος σχολιαστής διακρίνεται πολύ εύκολα από κάποιον που δεν έχει και τόσο άδολα κίνητρα.

      Διαγραφή
    26. Ο Jim έχει άδολα κίνητρα; Δεν έχει σχέσεις με γραφεια μανατζερς?

      Διαγραφή
    27. το υφος και εμενα δεν μου αρεσει ψευτικο 100%...το παιζουμε οτι συζηταμε αλλα οι σποντες φαρμακερες και με προφανη στοχο......οποιος καταλαβε καταλαβε...stonerook

      Διαγραφή
    28. α και ειμαι σιγουρος οτι ...οι ανωνυμοι ειναι.....ανωνυμος....stonerook

      Διαγραφή
    29. stonerock, να μην εισαι σιγουρος, το αντιθετο. εγω εγραψα 2 σχολια απο τα "ανωνυμα" και ξερω πως δεν εχω γραψει τα υπολοιπα

      ο Jim βλεπει τις IP και ξερει καλυτερα

      Διαγραφή
    30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    31. Πάντως εγώ νιώθω πολύ επηρεασμένος από τον Τζιμ, θα ρίξω λοιπόν 10 μύρια για τον Νέλσον και 12 για να φέρω τον Λάσμε και τότε τα Δελφίνια του Νορκεπινγκ θα πάνε ευρωλίγκα... Μην ασχολείστε μωρέ με κακόβουλους, όποιος έχει τα @@, τη διάθεση, την υπομονή, ας κάνει ένα αντιστοιχο μπλογκ... Τζιμάρα σε γουστάρουμε, μην ακούς κανέναν!

      Διαγραφή
    32. Εγω νομιζω οτι ο 77, ο stonerook, ο Αλεξης και ο 'γαυρος' που μπαινει και βριζει ειναι το ιδιο προσωπο. Στοχος του ειναι το blog. Θελει να δημιουργησει προβλημα επειδη ζηλευει την επιτυχια του.

      Διαγραφή
    33. Είναι απλό και ο Stonerook έχει δίκιο. Ο ανώνυμος 7.21 είναι ο ίδιος που ξεκίνησε την ανάρτηση και έγραψε ότι συμφωνεί με τον εαυτό του(!). Μη καταλαβαίνοντας πώς λειτουργούν τα σχόλια του Blogger, έφτιαξε προφίλ με το όνομα "ανωνυμος" και έκανε τα σχόλια από το ίδιο προφίλ, θεωρώντας ότι δεν θα το καταλάβουμε και θα πεισθούμε ότι υπάρχουν και άλλοι που συμφωνούν μαζί του.
      Αλήθεια ρε φίλε, θεωρούσες απαραίτητο να μπεις και να συμφωνήσεις με τον εαυτό σου;

      Ορίστε και το Blogger User Profile: https://www.blogger.com/profile/06796837300843921664 που όλως τυχαίως έχει την ίδια έλλειψη τόνου στο "ω" και τον ίδιο αριθμό profile views.

      Τέλος πάντων, πολύ ασχοληθήκαμε. Don't feed the trolls!
      Rick D.

      Διαγραφή
    34. πρεπει να καταλάβουμε κατι....
      ειτε γραψει κατι ο δημητρης ειτε εγω ειτε ο οποισδηποτε που θελει να καταθεσει μια αποψη....απλα κανει μια εκτιμηση με βαση τα κριτήριά του.
      δεν σημαινει ότι παντα θα βγαινει σωστος.ουτε καν οι πρωτοκλασάτοι προπονητες δεν βγαινουν σωστοι.
      όμως από την άλλη ο ανώνυμος που εγραψε το πρωτο κειμενο ειχε αρκετα δικια.οχι στο ότι εκανε καποιες λαθος εκτιμησεις ο δημητρης,αλλα στο ότι υπαρχουν πολλοι εδώ που γραφουν και μαλιστα πολύ συχνα,που αντι να καταθεσουν τη δικη τους αποψη,παιρνουν σαν ευαγγελιο το σχολιο του αλλου.
      και αυτό πραγματικα δεν αντεχεται.

      gskordak

      Διαγραφή
    35. Ε, τα έχουν αυτά οι ιντερνετικές κοινότητες. Θα υπάρχει ο σχολιαστής με...phD στο μπάσκετ, θα υπάρχει ο μέσος φίλαθλος που όλο και κάτι σκαμπάζει, θα υπάρχει αυτός που θα θεωρήσει παιχταρά τον Πινγκ Σανγκ αν διαβάσει ότι ο Τζιμ τον έχει για τέτοιον, θα υπάρχει και το τρολ. Η' το δέχεσαι και επιλέγεις ποιόν και τι διαβάζεις ή την κάνεις με ελαφρά. Γιατί αν ο καθένας από εμάς άρχιζε να γράφει το μακρύ του και το κοντό του γύρω από τι τον ενοχλεί στο μπλογκ ή προσπαθούσε να το παίξει ο έξυπνος της υπόθεσης ανάμεσα στα πρόβατα με ύφος χιλίων καρδιναλίων, το αποτέλεσμα θα ήταν ένα ανελέητο τρολάρισμα και τίποτα παραπάνω. Εκτός κι αν εν έτει 2014 δεν έχουμε πάρει πρέφα ακόμα πως λειτουργεί η διαδικτυακή επικοινωνία, οπότε πάσο.

      Διαγραφή
    36. Ρε gskordak, θα μας τρελάνεις; Δεν κατάλαβες ποιο είναι το κόλλημα που έχει ο τύπος;

      Δεν τον ενοχλεί που μπαίνουν οι πιτσιρικάδες και προσκυνούν τον Jim λες και είναι θεότητα. Αυτονόητο είναι ότι όλοι αυτοί δεν αποτελούν την πλειοψηφία ούτε και χαρακτηρίζουν τους σχολιαστές που ποστάρουν. Το ζήτημά του είναι ο Κατσιώνης. Διάβασε το αρχικό του post. Έχει γράψει 15 γραμμές και αναφέρει τον Κατσιώνη 30 φορές!!! Το κείμενο είναι γεμάτο από ειρωνείες, μπηχτές, υπονοούμενα και έχει στόχο να πλήξει τον blogger. Αυτό εγώ το λέω προσωπικό πρόβλημα που πηγάζει από επαγγελματική ιδιοτέλεια. Και το κακό είναι ότι φαίνεται να το κατέχει το μπάσκετ. Μπαίνει, λοιπόν, με συγκεκριμένο στόχο.

      Κι εγώ έχω διαφωνήσει με αρκετές από τις απόψεις του Jim. Να μην αραδιάσω τώρα περιπτώσεις. Δεν προσπάθησα, όμως, ποτέ να τον απαξιώσω ούτε να χλευάσω όσους συμφωνούν μαζί του. Γιατί δεν το έχω ανάγκη. Σε αντίθεση με τον ‘’ανωνυμο’’ που έχει ως στόχο να πλήξει τον Jim και το blog. Δεν κάνω τον αυτόκλητο υπερασπιστή του Δημήτρη αλλά με ενοχλούν παραπειστικά σχόλια και δήθεν διαφωνίες που και καλά πνίγονται στην χάβρα των κολάκων.

      Ενώ αρχικά του αναγνώρισα ότι έχει δίκιο σε αρκετά, του έγραψα για το επιθετικό ύφος και τον ρώτησα αν έχει επαγγελματική σχέση με το άθλημα. Ε, μετά άρχισε να ασχολείται με μένα γράφοντας διάφορες άσχετες εξυπνάδες χωρίς να μπει στην ουσία την οποία και καλά δεν κατάλαβε.


      Διαγραφή
    37. @77
      σιγα ρε χαλαρωστε

      gskordak

      Διαγραφή
    38. Παίδες, 77, έλεος, σε ένα κείμενο στο οποίο 12 διαφορετικά άτομα διαφωνούν με τον αρθρογράφο πετάχτηκε κάποιος και είπε μια εμπαθή χαζομάρα και το'χουμε κάνει μεσανατολικό.

      Διαγραφή
  38. Φανατικός θαυμαστής Τζιμ. Έχει διαβάσει τα πάντα!! Αυτό τα λέει όλα.

    ΜΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Παιδιά ακούγεται έντονα για Μαρκοησβίλι. Καλός σουτέρ, είχε τραυματισμό φέτος. Γνώμες..

    teo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλός παίκτης. Και πιο οικονομικός από Μπράμος

      Διαγραφή
    2. Ναι αλλα απο Μασιουλις?

      Διαγραφή
    3. εγω λεω να παρουμε τον καχιασβιλι ...

      Διαγραφή
  40. Εγραψα ενα αρκετο μεγαλο κομματι που διαφωνησα (απο τι λιγες φορες) σε πολλα πραγματα Jim αλλα το ποστ μου δεν περασε
    Λυπαμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβαινει καμια φορα φιλε το εχω παθει κι εγω και αναθεματιζα τον χρονο που πληκτρολογουσα. Για αυτο πριν αφησεις το σχολιο σου κανε το αντιγραφη για να εισαι οκ σε περιπτωση που δεν το περασει.
      ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!
      Σταθης

      Διαγραφή
  41. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ..

    ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ 14ΑΔΑ ΣΤΟΝ ΦΕΤΙΝΟ ΠΑΟ:

    1)ΚΑΛΑΘΗΣ-ΔΔ-ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ Ή ΜΠΟΧΩ
    2)ΠΑΠΑΣ-ΣΛΟΤΕΡ Ή ΑΛΛΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΣΤΥΛ
    3)ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ-ΒΕΖΕΝΚΟΦ Ή ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΜΠΟ-ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ
    4)ΦΩΤΣΗΣ-ΓΚΙΣΤ
    5)ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΙΔΗΣ-ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΣ-ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΝΤΙΟΝ ΤΟΜΠΣΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. h afroksylanthi tha vgei n pei kati?xathike h sigouria gia kalathi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χάθηκε καμία σιγουριά. Ο Νικ μένει ελεύθερος και ντύνεται στα πράσινα.

      Διαγραφή
    2. θα γινει οικολογος ?

      Διαγραφή
  43. Jim ερώτηση/απορία: το στυλ ψηλού, το οποίο ανέφερες πιο πάνω και πιστεύεις πώς θα αναζητήσει ο Ιβάνοβιτς, είναι περίπου σαν αυτό του Vladimir Dragicevic που πέρυσι έπαιξε στη Zielona Gora;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά πιστεύω ότι δε θα πάει σε mobile undersized "5" απαραίτητα. Όχι, θέλει καλύτερο και πιο δυνατό παίκτη από τον συγκεκριμένο.

      Διαγραφή
    2. κι εγω θελω την εβα μεντεζ αλλα ...

      Διαγραφή
  44. Άσε αδερφέ, είναι πολύ μακρινό πρόσπεκτ αυτό.
    Για δες έναν πιο έτοιμο παίκτη που θα τον πάρουμε πακέτο με τον Καλάθη: http://youtu.be/qtyiKYp86m0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπερες,προσφατα διαβασα καπου οτι τοσο στο παο οσο και στον οσφπ πρωταθηκε ενας πρωην παιχτης των πιστονς ο ουκρανος διεθνης σλαβα κραβτσοφ-το παιχτη τον γνωριζω καλα ειναi αρκετα κινητικος για τα 2.11 του σχετικα καλος στις βολες και πολυ καλος ριμ προτεκτορ για ευρωπαιος βελτιωθηκε και κοντα στο καλαθι μαλιστα στην αμερικη σε καποιες βασικες κινησεις,ειναι λιγο επιρεπης στο φαουλ ομως και δεν σκιζει απο μπασκετικο IQ...το μαρτη οι σανς που ειχε καταληξει τον αφησαν ελευθερο,ειναι μια περιπτωση σχετικα προσητη μαλιστα και για τους 2 ας τον εχουν στο νου τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλός αλλά θέλει ..κοντρόλ Άκη. H αθλητική του ικανότητα είναι σπουδαία, μπορεί να παίξει καλό μπάσκετ στην Ευρώπη στην κατάλληλη κατάσταση/περιβάλλον. Πως βλέπεις το ενδιαφέρον για Αηζάϊα..?

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα δημητρη,ο κραβτσοφ ειναι μια προσητη λυση βαση των ποσων που ακουω για τις 2 ομαδες(περιπου 4 κατοσταρικα),θα μου κολλαγε καλυτερα στο ολυμπαικο παντως.Απ εχθες που ανοιξε η αγορα ελυθερων εχω ζαληστει με τις εκπληξεις και τα νουμερα που ακουω...π.χ το ορλαντο εβγαλε το συμβολαιο του αφλαλο(7 το χρονο) για να βαλει 4,5 για 2 χρονια του παλαιμαχου μπεν γκορντον!!!!!! Ο βανγκαντι κανει παιχνιδι για να ξεφορτωθει το σμιθ,εαν μπει στο μυαλο του ινδου που κανει κουμαντο στο σακραμεντο θα ξεφορτωθει και το τζενιγκς...σμιθ+τζενιγκς για αηζαια(με 8 το χρονο) ντερικ ουιλιαμς και τομσον-το ντιτροιντ παιρνει ενα σκορινκ παιχτη στη περιφερεια διπλα τον υπερκοστολογημενο μικς+ μπακ απ παιχτες για το 4 κ'5,επιπλεον αντεχει το μαξ συμβολαιο του μονρο που αυτος ο πανουργος πρωην ατζεντης του τζορνταν κ'αιβερσον ντειβιντ φαλκ προωθει.

      Διαγραφή
  46. Συγνωμη που θα γινω αιρετικος
    Ο παο θα κανει καμια μεταγραφη αυτο το καλοκαιρι?
    Και παλι συγνωμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η Αναντολού υπέγραψε έναν defensive guard στο πρόσωπο του Ντράπερ. Ενδιαφέρον.. Ο Ζοτς τον Γκούντελοκ (ομολογώ με εξέπληξε μετά την απόκτηση Χίκμαν, περίμενα κάτι πιο πόιντ..). Πολύ καλό πακέτο οι Γουοναμέηκερ-Ντάνκαν στη Μπάμπεργκ. Πετάω για Ιταλία σε λίγο.. Ότι εξέλιξη έχουμε ή αν μάθω κάτι θα μπω εδώ για.. breaking news

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. TAMAM IΒΚΟΒΙΤΣ Ο ΝΤΡΕΙΠΕΡ...ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ (ΟΧΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΕΦΕΣ)....

      ΦΙΛΙΚΑ,
      ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ

      Διαγραφή
    2. Ντρέιπερ - Περπέρογλου - Σάριτς - Κρστιτς - Λάσμε και έπεται συνέχεια ...

      Διαγραφή
    3. φαρμαρ-βουγιασιτς-τουντσερι-γκονλουμ-σαβανοβιτς-γκορντον-μπαρατς-ερντεν κτλ πριν δυο χρονια δεν εφτασε ουτε φαιναλ φορ αν και την εσφαξαν στα νοκ αουτ με τον ολυμπιακο....

      Διαγραφή
  48. pos tha blepate ton markous ouiliam tis loco ston panathinaiko san pg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Παιδιά επιτρέψτε μου να πω και γω μια γνώμη για το θέμα που δημιουργήθηκε σήμερα.Η μαγκιά αυτού του μπλογκ είναι πως πλέον ακόμα και άνθρωποι με μικρές μπασκετικές γνώσεις όπως εγώ, μπορούμε να ερχόμαστε σε ""κόντρα" με τον μπλόγκερ.Αυτό είναι μία νίκη του ίδιου του μπλόγκερ που μας έμαθε κάποια πράγματα.Επίσης δεν είναι μόνο ο Τζιμ που προσφέρει την άποψή του και την γνώση του αλλά και πολλοί άλλοι μέσα στους οποίους είμαι βέβαιος πως υπάρχουν και κάποιοι επαγγελματίες άνθρωποι του μπάσκετ ακόμα και εγνωσμένης αξίας και αναγνωρισημότητας που απλώς διατηρούν χαμηλό προφίλ κάτω απο την πλήρη ανωνυμία ή ένα άσχετο ψευδώνυμο.Άρα είναι μια νίκη όλου του μπλογκ συνολικά και των αναγνωστών του.Εξάλλου σχεδόν πάντα ο Jim κάνει την αρχή και απο κάτω όλοι οι υπόλοιποι κουβεντιάζουμε τοόσο το ίδιο το αρχικό θέμα ,όσο και την θεματολογία των ημερών χωρίς να μας νουθετεί ή να παρεμβαίνει στις συζητήσεις μας.Τώρα αν κάποιοι με χαμηλό iq ή μικρή ηλικία μπαίνουν στα χ πράσινα νέα ή στο ψ ρεντ πλάνετ και λένε πάρτε αυτόν γιατί το είπε ο Κατσιώνης, δεν είναι θέμα ούτε του ίδιου του Δημήτρη ούτε των συνομιλητών εδώ μέσα.Κάτι που έχει μεγάλη αποδοχή όπως αυτό εδώ το μπλόγκ και τόσο μεγάλη επισκεψιμότητα, είναι λογικό να έχει αποκτήσει και φαν που δεν έχουν κριτική σκέψη.Με "χαλάει" και μένα όταν το παρατηρώ αλλά δεν τρέχει και κάτι, το καταλαβαίνω.
    Για τον παίκτη που λες φίλε Τζιμ ομολογώ πως μπερδεύτηκα αρκετά, ειδικά όσον αφορά στις πιθανές μπακόρτ στις οποιες θα ταίριαζε.Μάλλον έγραψες λίγο βιαστικά και έχασες λίγο τον ειρμό σου.Tον παίχτη δεν τον ξέρω αλλά νομίζω όμως πως το συμβόλαιο του για αυτά που λες ότι μπορεί να προσφέρει μάλλον κρίνεται μεγάλο.
    Αντιθέτως και το έχω πει απο την αρχή , είμαι μεγάλος φαν του Κούπερ και απορώ τι περιμένουν οι δικοί μου και δεν τον κλείνουν ασχετα με την περίπτωση Νικ.Νομίζω πως κολλάει παντού, σε καθέ πιθανή περιφερειακή γραμμή.

    Human Highlight Meat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα από Ρώμη. Να'σαι καλά φιλαράκι.. 350χιλ. για έναν παίκτη που μπήκε στην καλύτερη πεντάδα της ΑΒΑ και του Eurocup είναι πολλά? Όχι.. Εννοείται πακέτο με Κούπερ ήταν η πρόταση.

      Διαγραφή
    2. ΥΓ: Κολλάει άψογα και με Παππά και με Διαμαντίδη και Κούπερ. Βγάζει μάτι αυτό.. Αλλά όπως έγραψες δεν τον ξέρεις οπότε δε μπορούμε να μιλήσουμε περαιτέρω ούτε φυσικά να είσαι σίγουρος για τον εάν βιάστηκα..

      Διαγραφή
  50. Σύμφωνα με τον Ντέιβιντ Πικ, λοιπόν, οι «πράσινοι« έχουν υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας τριών ετών με τον Αμερικανό γκαρντ D.J. Cooper, ωστόσο, όρος στο συμβόλαιο είναι να αγωνιστεί για μια σεζόν δανεικός στην Ενισέι.

    Ακούγεται επίσης ο Τρεμέλ Ντάρντεν της Ρεάλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Darden πολυ καλη κινηση για μενα.
      Υποτιμημενος στην ρεαλ και σαν παιχτης και σαν ρολο στους ισπανους.
      Μακαρι
      Οσο αφορα τον κουπερ δεν νομιζω οτι εχουμε την οικονομικη δυνατοτητα να αφηνουμε δανεικους παιχτες σε αλλες ομαδες αλλα ποτε δεν ξερεις

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω απολυτως και γω για νταρντεν.Μπορει να δωσει τη δυναμη και να αναπληρωσει το κενο του ματσιουλης.Προφανως ο ιβανοβιτς σκεφτεται να τον χρησημοποιησει στη θεση 3 και σιγα σιγα να βαζει απο πισω τον χαραλαμποπουλο.Δεν ξερω ομως ποιο θα ειναι το συμβολαιο του γιατι αν δωσει τα χρηματα που εδινε για ματσιουλης θα ειναι μεγαλη πατατα.Αν το συμβολαιο του ειναι σχετικα μικρα τοτε μπορει να εξοικονομισει πορους για αλλα συμβολαια βλεπε κουπερ.Ειμαι παντως περιεργος να δω τι πραγματικα θα κανει ο ιβανοβιτς με τον παππα.Ενδιαφερον θα ειχε παντως να τον χρησημοποιουσε στη θεση 2 αποκλειστικα ως σουτερ διπλα στον σλοτερ..

      Big saras.

      Big saras.

      Big saras.

      Big saras.

      Διαγραφή
  51. Ο Παναθηναικός για τους τρελαμένους ανυπόμονους έχει κάνει ήδη μεταγραφές και δεν του απομένουν πολλές κινήσεις ακόμα.
    Έχουμε και λέμε λοιπόν τί υπάρχει μέχρι στιγμής και τα ζητούμενα
    point guard: Διαμαντίδης, αναμένουμε Καλάθη, πιθανή συμφωνή με Μποχωρίδη, εναλλακτικά Αθηναίου, απόκτηση και δανεισμός Κούπερ. Σε περίπτωση μη συμφωνίας με Καλάθη απόκτηση ξένου ποιντ.
    shooting guard: Slaughter Παππάς έχει κλείσει η θέση
    small forward: Γιάνκοβιτς Χαραλαμπόπουλος ξένο 3άρι
    power forward: Gist Φώτσης έχει κλείσει η θέση
    center: Ξένος σέντερ, Μαυροκεφαλίδης, Διαμαντάκος, Παπαγιάννης.
    Όπως βλέπετε τα πράγματα έχουν δρομολογηθεί και περιμένουμε στην πραγματικότητα ένα τριάρι κι ένα πεντάρι. Πιθανόν να είναι από τους κομμένους του ΝΒΑ, οπότε υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει με Γκιστ - Φώτση στο 4. Θα πάρει παίκτη εκεί. Δεν είναι τυχαίο που στόχος του ήταν (είναι?) ο Βεζένκωφ.

      Διαγραφή
  52. Αν και μου αρεσουν τα ψηλα γκαρντ,το μπασκετ σημερα που στηριζεται τοσο πολυ στην ταχυτητα,εχει σαφεστατα θεση για κοντους και γρηγορους παικτες.
    Ειναι σχεδον απαραιτητοι............
    ΥΓ Μου αρεσει ο Νελσον,εξαρταται απο τους υπολοιπους που θα τον πλαισιωσουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σιγά σιγά ζούμε παλιές καλές εποχές 77, τότε πριν αποχωρήσει από το μπλογκ. Επαναφέρω το αίτημα για ξεχωριστό μετρητή. Θα γίνει κανένα ρεκόρ και θα το χάσουμε.

    1. Το μπλογκ είναι το καλύτερο που παίζει
    2. Ο τζιμ είναι κολληματίας σαν κάθε σωστό αρρωστάκι. κάνει λάθη γιατί τα έχει πολύ δομημένα στο κεφάλι του και στο κόσμο-μπάσκετ τα πράγματα είναι αντιφατικά και πολυπαραγοντικά.
    3. πίστευα ότι ο Μπέγκιτς θα βοηθήσει και ένας φίλος βάζελος μου έλεγε ότι τον πιστεύει πολύ το Ράητ ως νέο Λο. Ο πρώτος μου ξάδερφος είχε πει ότι ο Ριβάλντο είναι κουτσός και δεν θα βγάλει τη χρονιά στον Ολυμπιακό.

    Ο ΑΔΕΚΑΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Έτσι, συνεχίστε...
    Λίγο ακόμη και όπου να 'ναι θα ξενερώσει εντελώς ο άνθρωπος και θα μας γυρίσει την πλάτη μια και καλή. Καλά το πάτε...
    Ρε δεν αλλάζει αυτή η κωλοράτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sorry gia greeklish...
      Gia poio les kwloratsa kai genikeyeis otan OI SYGKEKRIMENOI POU PETANE TIS KOTSANES IENAI 1-2???

      Διαγραφή
  55. Καλημέρα, δεν έχω εξαφανιστεί και δεν είμαι όλη μέρα πάνω από το πληκτρολόγιο. Για τον Καλάθη περιμένουν όλοι να τελειώσει από το Μέμφις για να ανακοινωθεί από την ομάδα.
    Για την τιμωρία, από τον Παο βγαίνει ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τη wada εφόσον δεν κάνει ελέγχους στο NBA, ενώ από την εθνική έχουν αφήσει να διαρρεύσει ότι η fiba δεν δέχτηκε στην προεπιλογή τον παίχτη. Στην εθνική επικρατεί μια μυστικότητα, ένα πέπλο μυστηρίου κτλ. δεν ξέρω τι γίνεται εκεί μέσα και αν αυτά που διαρρέουν είναι αλήθεια. π.χ. χθές έλεγαν ότι ο Κουφός κόπηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι το ξεσκαρταρισμα που θα εκανε ο σπανουλης ...

      Διαγραφή
  56. Jim ο Πούλεν κατά πάσα πιθανότητα την κάνει από Βαρκελώνη.Γνωρίζεις το κασέ του;Και είμαι ο μόνος που τον θεωρώ ταμάμ για την πράσινη περιφέρεια;

    Venus Vidi Vici

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι αυτο που λεμε ο παο θα παρει τον πουλεν ...

      Διαγραφή
  57. αντι για Καλαθη παιρνουμε Κουπερ ο οποιος δεν πρεπει να χαθει οπως και να εχει συν Κατσιβελη που νομιζω οτι μενει ελευθερος παιρνουμε Μποχωριδη και εναν ξενο με καλο σουτ και εχουμε περιφερεια Κουπερ-Κατσιβελη-Διαμαντιδη-Παππα-Μποχωριδη-ξενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Σύντομα και το θέμα του σέντερ θα τελειώσει, ενώ δεν αποκλείεται ο Γιώργος Μπαρτζώκας να ρίξει και ματιές στους free agent του ΝΒΑ, καθώς περίπτωση όπως αυτή του Άαρον Μπέινς που αγωνίστηκε στο παρελθόν στον Ίκαρο Καλλιθέας και έμεινε ελεύθερος από τους Σαν Αντόνιο Σπερς, μόνο κακές δε θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν…

    Jim ποια η άποψη σου για τον Άαρον Μπέινς

    zio7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εγω παντως θα εδινα μια ευκαιρια στο τσαιρελη για τον παναθηναικο.Διπλα στο φωτση και το γκιστ ο οποιος μπορει να ανεβαινει στο 5 για ελληνικο πρωταθλημα και να παιρνει τη θεση του ο τσαιρελης στο ροτεισον.

    Big saras.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ο λόγος που δεν κλείνουμε τον Κούπερ είναι γιατί ο κόοουτς έχει αποφάσίσει να πάει για δυάρι και δύο άσσους. Αν υποθέσουμε ότι θα έρθει τελικά ο Καλάθης και κάποιος ξένος στο 2 (π.χ. Σλότερ), η άλλη θέση στο ένα είναι προφανώς για τον Μποχωρίδη (αν όχι, δεν έχει καμία λογική π.χ. Αθηναίου)
    Προσωπικά θα ήθελα τον Κούπερ στο ρόστερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή