Ο Παναθηναϊκός γονάτισε
στο «Παλάου Μπλαουγκράνα» χάνοντας με «Οργουελικό» τρόπο στη τέταρτη περίοδο την επαφή με το
σκορ απέναντι στον ολοκληρωτισμό της Μπαρτσελόνα. Καταζητούμενος πλέον στα
γεωγραφικά όρια της Λομβαρδίας ο Βασίλης Σπανούλης που εκτέλεσε και πάλι την
Αρμάνι, με τον Ολυμπιακό να βγάζει αντιστάσεις μπροστά σε μια δεύτερη συνεχή
ήττα με τον ίδιο τρόπο. Με τον Ομπράντοβιτς να εισάγει καινοτομίες η Φενέρ
κατάπιε τη πρωταθλήτρια Ευρώπης Ρεάλ. Το Hoopfellas ρίχνει τη ματιά
του στα ματς της Ευρωλίγκας..
SIZE ADJUST
-Μιλώντας μαζί σας λίγο πριν το σπουδαίο ματς της Φενέρ με
τη Ρεάλ είχαμε υπογραμμίσει με σιγουριά ότι ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς θα
χρησιμοποιήσει τις δύο «χοντρές» ήττες της Φενέρ την τελευταία εβδομάδα
(συντριβή στο Στρασβούργο, ήττα εντός από Κόνια στη TBL) για να παρουσιάσει μια ομάδα
«θυμωμένη» μετατρέποντας αυτό το συναίσθημα σε αγωνιστική ορμή απέναντι στη
Ρεάλ Μαδρίτης. Κατά γράμμα και με μαθηματική ακρίβεια αυτό συνέβη στο παρκέ της Ούλκερ Σπορτς Αρίνα.
Γαρνιρισμένο από μπόλικο «κοουτσάρισμα Ζέλικο»..
Ο Σέρβος mastermind πήρε από την αρχή το τιμόνι του παιχνιδιού κρατώντας με
πλήρη διαύγεια τη πρωτοπορία στο σκορ ακόμα και όταν η ομάδα του περπατούσε
πάνω στις λεπτές συναισθηματικά γραμμές. Αυτό στο οποίο θέλω να σταθούμε
αναφορικά με την αναμέτρηση αυτή είναι το πόσο πολλές πόρτες κάθε φορά ανοίγει
στο μυαλό του προπονητή και στο πλάνο μάχης ένα σωστά στελεχωμένο ρόστερ. Ο
τρόπος με τον οποίο ο Ζέλικο «παίζει» με το μέγεθος της Φενέρ μέσα στο παιχνίδι
αλλάζοντας κυριολεκτικά «κέλυφος» και ταυτότητα στις εκάστοτε lineups προσαρμόζοντας
τη πεντάδα του στα δεδομένα και τις ανάγκες της στιγμής είναι όλη η ιστορία.
Όλο αυτό για το οποίο μιλάμε εδώ στο Hoopfellas κάθε Off-Season. Δεν έχει να κάνει με ακριβό ρόστερ αλλά σωστά
στελεχωμένο..
Η Φενέρ έπαιξε το παιχνίδι πάνω στο μέγεθος της χτίζοντας
κάθε σχήμα με βάση το αμυντικό πλάνο. Ο Ομπράντοβιτς επέλεξε να πάει Big παρατάσσοντας μαζί Ούντοχ-Βέσελι στο παρκέ και τον Ντατόμε
στο «3». Αργότερα επέλεξε τρία φόργουορντς στη Frontcourt. Έπαιξε με Wings των
Κάλινιτς και τον Ντατόμε και ψηλούς τους Χερσέκ-Άντιτς παρουσιάζοντας μια “Total Switch” που οδηγούσε τη Ρεάλ
σε μια ροπή στη προσωπική φάση και τις μείωνε στο ελάχιστο τις πιθανότητες για uncontested περιφερειακό
σουτ. Τα νούμερα των πρωταθλητών σε τελικές
(12) και τρίποντο (6/28) είναι ενδεικτικά. Ο Χερσέκ, πρώην φόργουορντ
της Καρσίγιακα που αποκτήθηκε φέτος, ήταν ο παίχτης κλειδί στο «4» για τον Ζοτς
βγάζοντας πολύ ενέργεια στο αμυντικό κομμάτι και κυνηγώντας με ότι είχε κάθε
περιφερειακό μέχρι την εκτέλεση στις «αλλαγές» ηλεκτρίζοντας τη κερκίδα. Είναι
οι role players που σηκώνουν όλη την ομάδα που σας έλεγα.. Αντίθετα στην
επίθεση οι γηπεδούχοι δεν έπαιξαν τίποτα ιδιαίτερο πατώντας πολύ στη Close out επίθεση
με τον Ντατόμε ο οποίος έχει κάνει μεταπτυχιακό σε αυτό το κομμάτι υπό τον
Μπραντ Στήβενς στο (επιτυχημένο) διάστημα παραμονής του στη Βοστόνη. Επαναλαμβάνω,
ο συνδυασμός ενός ρόστερ με βάθος, σωστή στελέχωση και ύπαρξη παιχτών που
μπορούν να παίξουν με επιτυχία παραπάνω από μια θέσεις απορροφήθηκε σε ένα
καθαρά αμυντικό πλάνο με απόλυτη πειθαρχία δίνοντας στον Ομπράντοβιτς την
ευκαιρία να ελέγξει το ματς και να καθορίσει ο ίδιος τη τύχη της ομάδας του. Η
Φενέρ συνεχίζει να δουλεύει αναζητώντας το «μπάσκετ της ισορροπίας» και περιμένει
τον Χίκμαν που θα της δώσει άλλη υφή αμυντικά στο backcourt.
WANTED
Σημαντικό διπλό για τον Ολυμπιακό στο «Μεντιολάνουμ» σε ένα ματς που η ομάδα άρχισε να χτίζει
μηχανισμούς κάνοντας ένα πρώτο βήμα προς τη κατεύθυνση που πρέπει να κινηθεί
τους επόμενους μήνες. Εκτιμώ ότι μετά το παιχνίδι της Μπουέσα Αρίνα και με μια
παρόμοια κατάσταση να διαδραματίζεται στο Μιλάνο μέσα σε διάστημα λίγων ημερών,
η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου ενεργοποίησε το ένστικτο της αυτοσυντήρησης,
αυτή την εγγενή τάση που φροντίζει για την ασφάλεια και την ύπαρξη του
μπασκετικού –στη προκειμένη περίπτωση- οργανισμού. Το Step back shot του Βασίλη Σπανούλη στο
τελευταίο λεπτό με το οποίο οι ερυθρόλευκοι παίρνουν πάλι κεφάλι και γυρνούν
υπέρ τους το μομέντουμ αποτελεί τη δημιουργία μιας ακόμα ανάμνησης για το κοινό
της Αρμάνι στη σχέση του με τον Βασίλη Σπανούλη. Μερικές παρατηρήσεις άξιες
σχολιασμού..
-Ο Ολυμπιακός αντιμετώπισε και πάλι πρόβλημα στο αμυντικό
κομμάτι όσον αφορά τη πρώτη περίοδο με το παθητικό των 23 πόντων να ξυπνά τις
μνήμες των 47 πόντων στο πρώτο 20λεπτο της «Μπουέσα Αρίνα». Μερικά από τα νέα
παιδιά που έχουν εντάξει φέτος οι ερυθρόλευκοι στο ρόστερ τους πηγαίνουν στις περιστροφές με την αμφιβολία
ζωγραφισμένη στη γλώσσα του σώματος, πάντα σχετικά με την ορθότητα της θέσεως
τους γεγονός που επιβαρύνει σε συνολικούς χρόνους τα αμυντικά rotations. Διέγνωσα επίσης αδυναμία όταν οι Ιταλοί μετακινούσαν τη μπάλα
με skip πάσες από τη Strong στη
Weak side.
Όσον αφορά τον Αλεσάντρο Τζεντίλε.. Πρόκειται για τον
καλύτερο ίσως Ευρωπαίο (που παίζει στη μεριά μας) σε καταστάσεις προσωπικής
φάσης. Το έχω ξαναγράψει το καλοκαίρι, το έγραψα και πέρυσι. Για την Offensively oriented Iταλική λίγκα με το πολύ Small ball, ο Τζεντίλε είναι κάτι
σαν τον Λεμπρόν. Ο συνδυασμός των φυσικών/αθλητικών του προσόντων με τα έμφυτα scoring instincts και
το aggressiveness του τον έχουν αναγορεύσει σε κυρίαρχο παίχτη στη λίγκα
ασχέτως αν το Μιλάνο δεν έχει καρπωθεί το πλεονέκτημα αυτό σε συλλογικό επίπεδο
στο βαθμό που πρέπει. Η εικόνα του
Τζεντίλε να δημιουργεί με το «έτσι θέλω» διαδρόμους με slashing προστατεύοντας
τη μπάλα χωμένη στο στήθος του (ενώ παίρνει τα βήματα)με τους αγκώνες
προτεταμένους και τους αμυντικούς να κρέμονται σαν να κάνουν μονόζυγο από τα
χέρια του μη μπορώντας να αποτρέψουν το γκολ-φάουλ φέρνει μνήμες Τζέημς, πάντα
αξιολογώντας στη κλίμακα του ιταλικού πρωταθλήματος. Στο preview που
έγραψα πριν το ματς με τίτλο «Η ημέρα της
μαρμότας» υπογράμμισα το πόσο έχει δουλέψει στο να αναπτύξει το κομμάτι της
δημιουργίας λειτουργώντας ως «κύριος δημιουργός» στην επίθεση του Ρέπεσα,
χαρακτηριστικό που τον κάνει πολύ πιο επικίνδυνο.
Ο Ολυμπιακός έξυπνα
χρησιμοποίησε άμυνα Hedge στα picks του Ιταλού διεθνή στοχεύοντας να του σταματήσει τη ντρίμπλα
και να τον αναγκάσει να βγάλει τη μπάλα από πάνω του με βασική προτεραιότητα να
μείνει ο συγκεκριμένος παίχτης έξω από τη τελική συνεργασία και το κομμάτι της
απόφασης στην επίθεση της Αρμάνι. Ουσιαστικά ο Σφαιρόπουλος ήθελε και πέτυχε να
μετατοπίσει το κέντρο δημιουργίας του αντιπάλου σε παίχτες χωρίς ιδιαίτερο
δημιουργικό ένστικτο. Το πέτυχε σε μεγάλο βαθμό όσο περνούσαν τα λεπτά γιατί
στο ξεκίνημα ο Τζεντίλε με κάθετες πάσες στους ψηλούς χτύπησε την άμυνα των
ερυθρολεύκων. Απέναντι σε έναν αθλητή κινητό-miss match, με post/face up παιχνίδι,
ντρίμπλα, μέγεθος, penetration skills και ικανότητα στη δημιουργία χώρων οι ερυθρόλευκοι πέταξαν
αρχικά τον Παπαπέτρου για να πάρει τα δύο γρήγορα φάουλ που ο Τζεντίλε πολύ
πιθανό θα κέρδιζε όντας φρέσκος, άλλαξε με τους Στρόμπερι-Χάκετ στη συνέχεια
(πάντα με συνοδεία «αλλαγής» στα picks) και έκλεισε με τον Λοτζέσκι ποντάροντας στο ότι ο
κουρασμένος Αλεσάντρο δεν έχει την ίδια ενέργεια να χτυπηθεί στο ποστ και στο ότι ο Ματ θα μπορεί να τον κυνηγήσει
γύρω από τα σκρινς. Για να κλείσω με τον Τζεντίλε, θα πρέπει να επαναλάβω ότι
το παιδί είναι φτιαγμένο για το μπάσκετ της «από εκεί πλευράς» όπου με τη
σωματοδομή και την ικανότητα του να σκοράρει με προσωπική φάση μπορεί να γίνει
άμεσα παίχτης 8-10 πόντων ανά παιχνίδι. Προς αυτή τη κατεύθυνση δουλεύει φέτος στο
κομμάτι της δημιουργίας γιατί σκόρερ χωρίς αυτή την ικανότητα δεν νοείται στην
Αμερική.
-Στη Diamond Offense του Ρέπεσα, ο Ολυμπιακός απάντησε με μεγάλη περιφερειακή
πίεση, απέναντι σε ένα σύνολο που χωρίς
τον Τσιντσιαρίνι παρατάχθηκε με μόλις έναν PG (ο Αμάτο δεν είναι ακόμα στο επίπεδο
να μεταφέρει με ασφάλεια τη μπάλα απέναντι σε τέτοιο καθεστώς πίεσης), η οποία
σταδιακά δημιούργησε το σκηνικό για να πάρει η ελληνική ομάδα το ματς στο
τέλος. Είναι χαρακτηριστικό το πόσο άλλαξε το Shot selection του
Τζεντίλε όταν κουράστηκε ή το πόσο δυσκολεύτηκε ο Σιμόν να βγάλει τη μπάλα
απέναντι στα hedge outs του Γιανγκ στα 9 μέτρα, παίζοντας ως πόιντ στην επίθεση των
γηπεδούχων. Αυτό ήταν το κομμάτι που μου άρεσε περισσότερο στο παιχνίδι του
Ολυμπιακού τη Παρασκευή. Man to man press στα 3 ή 4/4, δυναμικό
σπάσιμο σκρινς από τα γκαρντς στην άμυνα στους σουτέρ της ΕΑ7, στοιχεία που
οδήγησαν σε μια αδυναμία των γηπεδούχων μετά από A-Set κυρίως διάταξη να τρέξουν side picks οδηγώντας
τη μπάλα πάλι στον άξονα, συνήθως στον Τζεντίλε, με λίγο χρόνο στο χρονόμετρο
απέναντι σε μια στημένη άμυνα που είχε δυναμώσει από το overdribbling.
-Επιθετικά για την ελληνική ομάδα ξεχωρίζω τη προσπάθεια
μεγαλύτερης ανάμειξης του Χάκετ στο τελικό κομμάτι (δημιουργία/εκτέλεση). Οι
ερυθρόλευκοι έτρεξαν plays για τον Ιταλό γκαρντ, βασιζόμενα είτε σε post up είτε
σε καθαρές καταστάσεις 2 εναντίον 2 με
αυτόν στο μείγμα. Ο Χάκετ είχε μεγάλη διάθεση να προσφέρει και αξιοποίησε μερικώς
την ικανότητα του να ξεχωρίζει τη πραγματικά καλή για αυτόν κατάσταση ώστε να
εκτελέσει (παράλληλα ήταν σταθερά καλός στην άμυνα και ο πρώτος που φρέναρε
επαρκώς τον Τζεντίλε) όμως δεν έλειψαν
τα λάθη τα οποία επαναλαμβάνω είναι απόρροια της έλλειψης συγχρονισμού και της
μη τελειοποιημένης ανάπτυξης κώδικα επικοινωνίας στις συνεργασίες των παιχτών.
Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος πολύ σωστά
χτύπησε κλειδώνοντας στη πλάτη του εξαιρετικού Γιάνγκ (κομβικός στο τέλος σε άμυνα
και επίθεση) βαθιά στο ζωγραφιστό τον εκάστοτε αμυντικό. Ο Ρέπεσα εκτίμησε
λάθος με τον χαμηλό Μακλίν (δεν είναι Χάινς αμυντικά είχαμε πει) βγάζοντας ο
ίδιος «εκτός» τον καλύτερο επιθετικά
ψηλό του μιας και έπρεπε από την αρχή να τον ματσάρει με τον Χάντερ ή τον
Πρίντεζη και να χρησιμοποιήσει τον Λαουάλ στον Γιανγκ. Ο κόουτς Σφαιρόπουλος θέλει να δημιουργήσει σταθερή πηγή πόντων με
τον τεράστιο σωματικά πρώην Gator στο κέντρο της ρακέτας ενώ παρουσίασε και 1-4 High Set Plays (διαχρονικά,
σήμα κατατεθέν του Τομ Ίζο στους Σπάρτανς) και Screen the screener καταστάσεις
με το τρίγωνο Σπανούλη-Πρίντεζη-Γιανγκ που οδηγούσαν σε επιλογή του ball handler στο φτερό για post up με
τον Συριανό φόργουορντ ή κεντρικό pick του αρχηγού.
Συνολικά ο Ολυμπιακός δεν έπαιξε πολύ καλύτερα από τη
Βιτόρια όμως είχε μεγαλύτερη διάρκεια στα καλά αμυντικά του διαστήματα, κομμάτι που όπου
βελτίωσε αρκετά μετά τη πρώτη περίοδο. Η νίκη είναι σημαντική γιατί είναι
από αυτές που θα σε «σηκώσουν» στον όμιλο και παράλληλα «δίνει» στο ψυχολογικό
κομμάτι ώστε η ομάδα να συνεχίσει να δουλεύει με συγκέντρωση. Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση ο Ολυμπιακός να κερδίζει (και να συνεχίσει να κερδίζει) τέτοια κλειστά
ματς στα οποία «τρίβεται» ως σύνολο δημιουργώντας σταθερές και κώδικες
επικοινωνίας στη συμπεριφορά του υπό πίεση. Αυτή τη στιγμή προέχει για τους
πρωταθλητές Ελλάδας να χτίσουν αυτοματισμούς στην άμυνα βελτιώνοντας τους
χρόνους στα αμυντικά rotations.
Τότε, ακόμα και με το πρόβλημα λειτουργικότητας στο back court, η ομάδα θα ανέβει
άμεσα επίπεδο.
ΗΟΜΑGE TO
CATALONIA..
Για τον Παναθηναϊκό θα ήθελα να κάνω ένα διαφορετικού τύπου
σχόλιο που θα επικεντρωθεί σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα της ομάδας. Δεν είναι
καθόλου τυχαία η εισαγωγή μου για τη Φενέρ. Καμία σύγκριση σε οικονομικούς
όρους αλλά άμεση σε ορθότητα επιλογών σε επίπεδο αντίληψης που αφορά τη
στελέχωση και δημιουργία ενός συνόλου στο υψηλό επίπεδο.
Δεν ανήκω σε αυτούς που είχαν ξεγραμμένο για την ελληνική
ομάδα το παιχνίδι του «Παλάου Μπλαουγκράνα».
Το αντίθετο.. Η Μπαρτελόνα έχει πολλά τρωτά σημεία στη παρούσα φάση και
το τελικό αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο
ματς την κολακεύει τα μάλα και υποτιμά το αγωνιστικό στάτους των
πρασίνων οι οποίοι ακόμα και με τη συγκεκριμένη απόδοση δε δικαιούνται μια ήττα
με αυτή τη τελική διαφορά. Δε ξέρω αν ο Τζόρτζεβιτς παράτησε το ματς σκόπιμα
για να αφήσει την ομάδα του να πλημμυρίσει από το αίσθημα της κατά κράτους
ήττας και να φανεί πιο συγκεντρωμένη στη συνέχεια. Αν το έκανε μάλλον διάλεξε
λάθος ματς. Σε ένα ντέρμπι που πηγαίνεις με απουσίες είναι μεγάλο κέρδος να
φανείς όσο το δυνατόν περισσότερο ανταγωνιστικός.
Δεν είμαι από αυτούς επίσης που θα σταθούν στην «απόλυτη
δικαιολογία» των απουσιών. Σαφώς και
έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του συγκεκριμένου παιχνιδιού όμως η συντριβή
προήλθε από το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός συνολικά (προπονητικό τιμ, παίχτες)
παράτησε το ματς και κυρίως από το ότι οι πράσινοι δε μπορούν να αντιμετωπίσουν
τους μαζεμένους τραυματισμούς γιατί το ρόστερ τους δε τους παρέχει αυτή τη
δυνατότητα. Δε μιλάω για βάθος κύριοι αλλά για λάθος σύνδεση των κομματιών,
λάθος στελέχωση. Το πρόβλημα του Γκιστ φέρνει στην επιφάνεια τα λάθη στις καλοκαιρινές επιλογές στις θέσεις
των φόργουρντς και αυτή του σέντερ. Επαναλαμβάνω, δεν αναφέρομαι σε ποιότητα
παιχτών αλλά σε ορθότητα στελέχωσης.
Το καλοκαίρι η σελίδα τόνισε την ανάγκη απόκτησης ενός Defensive 3-4
και το πόσο σημαντικό είναι να ελαττωθούν τα λεπτά του Φώτση ο οποίος έπρεπε να
πάρει ρόλο 5ου ψηλού για να συνεχίσει να δίνει ποιοτικό χρόνο στην
ομάδα. Τίποτα από αυτά δεν έγινε. Ο Παναθηναϊκός έχει έναν Γκιστ που προσπαθεί να καλύψει το
«4» και το «5» ως ο μόνος ψηλός που φέρνει πραγματικά ένταση, ταχύτητα και
δυνατά πόδια στα μετόπισθεν. Ο οποίος Γκιστ αγωνίστηκε 33’ με πρόβλημα στη
Βαρκελώνη και ως φυσικό επακόλουθο βγήκε νοκ άουτ για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Οι απουσίες
του Γιάνκοβιτς και του Κούζμιτς (εκτός από αυτές των γκαρντς) δε θα
φαινόντουσαν τόσο εφόσον οι πράσινοι είχαν ένα κόμπο-φόργουορντ (τύπου
Ματσιούλις) το οποίο θα μπορούσε να παίξει πραγματικά στο «4» κουμπώνοντας στο συγκεκριμένο παιχνίδι με το μεγάλο κορμί του Ραντούλιτσα και
αφήνοντας το δίδυμο Γκιστ-Φώτση συν τον Παπαγιάννη να έρχονται από πίσω
στοιχειοθετώντας ένα τίμιο rotation
στη γραμμή ψηλών. Πιθανόν θα γλίτωνε και
τη θλάση ο Γκιστ.
Ήδη οι πράσινοι βρίσκονται στην αγορά αναζητώντας ψηλό ο
οποίος ουσιαστικά θα είναι tweener (4-5) και θα μπορεί να σουτάρει αξιόπιστα από το τρίποντο. Όχι
δηλαδή Mobile-5 αλλά
έναν ψηλό ο οποίος θα κρατήσει ζωντανό τον Κούζμιτς στο rotation «αλαφρώνοντας»
τον Γκιστ που θα έχει την ευθύνη να κατέβει αν χρειαστεί στο «5» πιο ξεκούραστα
πλέον, μειώνοντας ίσως τα λεπτά του Φώτση (εφόσον μπορεί να αποδείξει ότι είναι
πιο πάνω στο rotation
από τον Batman του Παναθηναϊκού). Μάλιστα..
Δύο λόγια για το ματς..
-Ο τίτλος τα λέει όλα και οι συνειρμοί που γεννιούνται
αυτόματα με την ανάγνωση του ονόματος του Τζορζτ Όργουελ έγιναν στοχευμένα. Ο
Παναθηναϊκός έχασε με «Οργουελικό» τρόπο στη Βαρκελώνη. Διαβασμένος πλήρως από
τον αντίπαλο, απέτυχε να επαναστατήσει στη τρίτη περίοδο απέναντι σε ένα ..ολοκληρωτικό
καθεστώς το οποίο τον συνέλαβε και τον βασάνισε όταν ο ίδιος συνθηκολόγησε στη
τελική ευθεία του ματς (από το αριστούργημα «1984» όμως ο τίτλος του άλλου
έργου του Άγγλου συγγραφέα παραήταν δελεαστικός για να τον αφήσω
ανεκμετάλλευτο, καταλαβαίνετε..)
Η διαφορά στην ενέργεια και το γενικότερο effort που
κατέθεσε στο αμυντικό κομμάτι η ομάδα του Τζόρτζεβιτς σε συγκεκριμένα χρονικά
διαστήματα του αγώνα είναι όλη η ιστορία.
Ο Παναθηναϊκός «μαλακώνει» αμέσως μόλις νιώθει ότι φθείρεται με φάουλ
και τα συμπτώματα είναι τα ίδια στη δεύτερη και τέταρτη περίοδο (όπου οι
πράσινοι δέχθηκαν 47 από τους 77 πόντους τους). Κακή άμυνα στη weak side και
λιγότερη επιμονή στα πλάγια βήματα αμυνόμενοι στα close outs ειδικά
μετά από μεταφορά της μπάλας των Καταλανών από τη δυνατή στην αδύνατη πλευρά (σημάδεψαν από την αρχή τον
Περπέρογλου), κακό αμυντικό τρανζίσιον, ευπάθεια σε ρήγματα μετά από drives των
Καταλανών, επιδερμική πίεση (μάλλον απλή συνοδεία θα την χαρακτήριζα) των ψηλών
στις βόλτες των γκαρντ του Πασκουάλ κατά μήκος της τελικής γραμμής. Η
Μπαρτσελόνα κινήθηκε πολύ ελεύθερα στην επίθεση της για να χάσει αυτό το ματς.
Και όταν δεν αναγκάσεις παίχτες όπως ο Τόμιτς να αισθανθούν άβολα ώστε να
φτάσουν στα καλά τους σημεία, είναι φυσικό να δέχεσαι πάσες στη πλάτη της
άμυνας και ελεύθερα σουτ από τη
περιφέρεια.
-Οι πράσινοι έκαναν τη προσπάθεια τους να επανέλθουν και
αυτή μπορεί να είχε αποτέλεσμα αλλάζοντας όλη τη μετέπειτα εικόνα του ματς αν ο
Καλάθης, με το σκορ στο 48-41, δεν έκανε μια μακρινή πάσα στον Φώτση (που
έτρεχε στον αιφνιδιασμό) την οποία για να προλάβει ο Έλληνας PF χρειαζόταν
παπί 100αρι ενώ στο άλλο φτερό η επιλογή ήταν ο Φελντέιν με ανοιχτό χώρο
μπροστά του.. Θα μπορούσε επίσης να έχει αποτέλεσμα αν η ομάδα του Τζόρτζεβιτς
έπαιρνε «κάτι» (σε δημιουργικό κυρίως επίπεδο γιατί εκεί προβλημάτισαν οι
πράσινοι) από τον Διαμαντίδη ο οποίος
ελλείψει Παππά είναι κομβικός ως ο παίχτης που κρατά περισσότερο τη
μπάλα στα χέρια του και αποφασίζει μαζί με τον Καλάθη. Ο αρχηγός του
Παναθηναϊκού έκανε το πρώτο του κακό ματς για φέτος. Θα μπορούσε επίσης εάν
είχε φροντίσει να έχει λίγο πιο έτοιμους τους δύο νεαρούς, Χαραλαμπόπουλο και
Παπαγιάννη οι οποίοι είμαι σίγουρος ότι μπορούσαν και καλύτερα. Η κλασσική
–δίνω χώρο/κλείνω διαδρόμους, αναγκάζω τον αντίπαλο να σουτάρει σε λάθος timing βάζοντας
του το δίλημμα του πρόσκαιρα ελεύθερου σουτ- άμυνα της Μπαρτσελόνα τους
μπέρδεψε λίγο. Και όπως σας είπα τη προηγούμενη εβδομάδα η 1-3-1 επίθεση του
Τζόρτζεβιτς απαιτεί παίχτες έτοιμους να
αποφασίσουν άμεσα για την εξέλιξη της φάσης με τη μπάλα στα χέρια. Ελπίζω
πάντως να έχουν κι άλλες τέτοιες ευκαιρίες μέσα στη σεζόν γιατί μπορούν να τις
αξιοποιήσουν. Ειδικά ο Χαραλαμπόπουλος το μόνο που χρειάζεται είναι
«χιλιόμετρα» σε αυτό το επίπεδο.
Τελειώνοντας.. Βλέπετε τι γίνεται τριγύρω μας ανά την
Ευρώπη. Η Αναντολού χάνει στη Πόλη από τη Τσεντεβίτα, η Μπάμπεργκ κολλάει στους
προφυλακτήρες της ΤΣΣΚΑ μέχρι το τέλος –για να μην επεκταθώ στα όσα είδαμε τη
προηγούμενη εβδομάδα-και το ποσοστό της εκπλήξεως είναι σημαντικό κάθε βράδυ,
τώρα στην αρχή της σεζόν. Ο Παναθηναϊκός καλείται να συμπορευθεί με τον
τραυματισμό του Γκιστ και να φύγει όρθιος από δύο αναμετρήσεις, στη Πολωνία και
στο ΟΑΚΑ με τη Ζάλγκιρις. Είμαι αισιόδοξος ότι η ομάδα θα παίξει καλύτερο
μπάσκετ και σταδιακά θα σταθεροποιήσει την απόδοση της σε ένα καλό επίπεδο
εφόσον βάλει έναν παίχτη στη γραμμή των ψηλών ο οποίος θα μπορεί να τη βοηθήσει
άμεσα. Χωρίς τον Γκιστ η άμυνα των πράσινων χάνει μεγάλο μέρος της δυναμικότητας
της (ειδικά τώρα που δεν έχει το βάθος στα γκαρντς για να πιέσει όπως θέλει).
Μέσα από αυτή καλείται να ελέγξει τα επόμενα δύο σημαντικά ματς. Για να δούμε
πως θα παρουσιαστεί (η άμυνα σου) κόουτς..
Ακουγεται για μεταγραφη στον παναθηναικο. Αν αποκτηθει, μπορει να παιξει αμεσως ευρολιγκα η θα περιμενει τοπ16;Ο Κουσμις ποτε περιμενουμε να γυρισει;;
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορει να παιξει απ'το 2ο γυρο αυτης της φασης,δηλαδη απο το παιχνιδι με την Κουμπαν εντος κ μετα..
Διαγραφήκατευθείαν μπορεί να παίξει. όπως έπαιξαν ο στίματς και ο quincy miller προχθές με τον ερυθρό αστέρα κόντρα στην κίμκι. 2 μέρες πριν το παιχνίδι είχαν έρθει
ΔιαγραφήΔηλαδή Έρτσεγκ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει καταντησει κουραστικο αυτο το πραγμα με τις μεταγραφες. Οτι ονοματα ακουτε περα απο αυτα που ειναι γνωστα τα λετε, δεν θα χαλασει καμια μεταγραφη επειδη καποιος ανωνυμος εγραψε πως ο ΠΑΟ ενδιαφερεται για εναν παικτη. Ο αλλος στο προηγουμενο αρθρο εγραψε πως θα ανακοινωθει αυριο. Και; Ποιος ειναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ερτσενγκ ρε παιδιά? είναι tweener Ο σέρβος και δεν το ξέρουμε? κλασικό ελαφρύ τεσσαρακι που βγάζει το παντεσπάνι του από την περίμετρο.... βλέπει ζωγραφιστό και χλωμιαζει....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλασσικό ελαφρύ 4αράκι ύψους 210 cm μου ακούγεται λίγο περίεργο.
ΔιαγραφήΔεν παράει ζωγραφιστό ο Σέρβος, αυτό είναι αλήθεια. Βέβαια και ο Jim προτείνει για tweener τον Φώτση, και καλά κάνει κατά τη γνώμη μου, που πατάει ζωγραφιστό ακόμα λιγότερο κι από τον Έρτσεγκ.
Ο Ζόραν πάντως είναι καλός παίκτης, αλλά δεν ξέρω ποιο από τα προβλήματα του ΠΑΟ λύνει. Αντιθέτως στο ολυμπιακό αντί του Μίλου θα ταίριαζε γάντι.
Το κασέ του μέχρι πέρσι ήταν ιδιαίτερα αλμυρό.
Καλά, κανείς δεν ειδε οτι ο ιδιος ο Σαλε χρησιμοποιησε τον Ερτσεγκ ως 5άρι στο πανευρωπαϊκο?
ΔιαγραφήΟχι βεβαια οτι ηταν και η φαεινοτερη ιδεα ...
tweener 4-5 που να σουταρει καλα αποτο τριποντο?απο ευρωπαιους στην περιγραφη σιγουρα ταιριαζει ο Ερτσεγκ..το καλοκαιρι με την Σερβια μαλιστα υπηρχαν κ διαστηματα που τον χρησιμοποιουσε ο Τζορτζεβιτς στο "5" σε πολυ ελαφρια σχηματα..αν αποκτηθει σιγουρα θα περασει ο Γκιστ περισσοτερο χρονο στο 5..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσχολιαστα τα ματσακια της ευρωπης αφου οι ομαδες σχεδον ολες ειναι καινουργιες και ακομη ρολαρουν. Ποσο μαλλον ο παναθηναικος που ειχε σχεδον μια 5αδα ελειψεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο που θελω να σχολιασω ειναι το σημερινο ματσακι που πραγματικα το ευχαριστηθηκα.
Πρεπει οπως και να εχει ο φελντεινι να μεινει στην ομαδα αφου ειναι λιρα 100 και δινει τα παντα οταν παταει παρκε χωρις να υπολογιζει αντιπαλους.
Το σημερινο ροτεισον ειναι οτι λεγαμε εδω τοσο καιρο, απο την προηγουμενη χρονια μαλιστα. Ευκολο ματσακι, ο διαμανταρος να παιζει 15 λεπτο απλα για συντηρηση , και ολοι οι βασικοι να ειναι στο 25 λεπτο απλα για να βρησκουν ρυθμο.
Που ειναι το υπολοιπο κερδος?? στους μικρους... ο παπαγιαννης δεν μπορει να γινει σταρ στην ευρωλιγκα οταν στην Α1 δεν παιρνει χρονο.. θελει εμπειριες.. το ιδιο και για τους υπολοιπους μικρους, που ψηνονται αλλα δειχνουν ποιος μπορει πραγματικα να εξελιχθει σε κατι καλο και ποιος οχι.
Μπραβο στον κοουτς και μπραβο στους μικρους για την προσπαθεια τους. Οποιος δει την χαρα των μεγαλων και μαλιστα του αρχηγου στο τριποντο του 17χρονου καταλαβαινει πολλα...
Και εγω ευχαριστηθηκα μπασκετακι σημερα. Μιλαμε για ενα Παναθηναικο με μεσο ορο ηλικιας 17 χρονων στη μεγαλυτερη διαρκεια του αγωνα και η διαφορα να ανεβαινει συνεχως!
ΔιαγραφήΔεν ξερω για εσας αλλα εγω εχω ερωτευτει τον Τζορτζεβιτς. Τον παω με χιλια!
Hμουν γηπεδο,η ατμοσφαιρα για παιχνιδι της Α1 ηταν θερμη,ο κοσμος αρκετος,Ακουσατε ποσος κοσμος ηταν μεσα;;;Απλη περιεργεια.
ΔιαγραφήΡε Κρις οκ, αλλά θυμάσαι τον Μπλούμς το πρώτο δίμηνο που πήρε ανανέωση? Καλύτερα να περιμένουμε λίγο για Φελντέην. Είναι θετικός για τα λεφτά του αλλά ασταθής/
Διαγραφήσωστος 12:52 μονο που ο ενας ηταν 32?? + ο φελντεινι δειχνει πολλα πραγματα.. ο μπλουμς ξεραμε τι ειναι απλα μετα εχασε την θεση του. ο φελντεινι μπορει να προσφερει πολλα, αμυνες, σουτ, καλαθια μετα απο νταιβ.
Διαγραφήενννοειται πως εχεις δικιο και το δειγμα ειναι μικρο, αλλα σαν σκεψη να υπαρχει για το συμβολαιο του δεν ειναι ασχημο.
Μπραβο και παλι Τζιμ γαματο αρθρο.Πιστευεις οτι θα παιξει ρολο η απουσια του γκιστ στα ματς με ζιελονα κια ζαλγκιρης;Η ο Χαραλαμπο μπορει να δωσει καποια λεπτα ξεκούρασης στο Φωτση εαν και καμια απο της δυο δεν ειναι ευκολη αντιπαλος!!
ΑπάντησηΔιαγραφή<>
Συμφωνα με τα παραπανω συντομα θα εχουμε προσθηκη λογικα;!
Tο Homage To Catalonia είναι αριστουργημα ως αφήγηση του ισπανικού εμφυλίου, διαβάστε το. Το 1984 φέρνει περισσότερο προς την προδοσία (που είναι κεντρικό θέμα και του Homage To Catalonia και του Animal Farm) παρά την παραίτηση, οπότε θα μπορούσε να πει κανείς οτι περισσότερο απ'οτι ο Παναθηναϊκός παράτησε το παιχνίδι οτι ο Παναθηναϊκός προδόθηκε απο κάποιες επιλογές του πολύ, πολύ νωρίτερα, στην αρχή της σεζόν. Απ'ολα τα κενά του ΠΑΟ αυτή τη στιγμή, αν αποκτηθεί tweener θα είναι, για μένα τουλάχιστον, αρκετά μυστήρια επιλογή, αλλά ας την δούμε. Υποψιάζομαι οτι ίσως η ομάδα δε βρίσκει κάτι αξιόλογο για μπάλωμα στο 5 και κοιτάει την υπόθεση αλλιώς. Υπο ένα τέτοιο πρίσμα δεν θα με χάλαγε μια τέτοια επιλογή αν και πολύ φοβάμαι οτι δεν ανεβάζει το ταβάνι του ΠΑΟ για φέτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροδοσία υπάρχει από τη διοίκηση που άφησε το ρόστερ έτσι, από τους παίχτες ή τον Σάλε καμία φίλε. Συνθηκολόγηση μάλλον σε επίπεδο "πεποιθήσεων" μπορούμε να το πούμε.
ΔιαγραφήBohemian
Έπρεπε να είχαν κρατήσει το Μαυροκεφαλίδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσχύει. Δε φτάνει ο πάγκος που έφαγε από μποχού και Ιβ, έπρεπε να φάει κι από Σάλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο 4-5άρι οου αναφέρεις Jim είναι τύπου Gist με αθλητικά προσόντα ή ελαφρύ χωρίς αμυντικά ένστικτα?
ΑπάντησηΔιαγραφήστην προηγουμενη αναρτηση καποιος ειρωνευτηκε το σκορ με τον Κολοσσο οι μικροι σημερα επαιξαν αρκετα με 20 λεπτα ο Χαραλαμποπουλος 13 Λουντζης,14 Παπαγιαννης ο ΔΔ 16,μεχρι και ενα 17χρονο νεο παιδι μπηκε 2.5 λεπτα πριν το τελος.Φταιει η ομαδα που στο τελευταιο 10 λεπτο επαιζε σχεδον εξ ολοκληρου με 3 μικρους;;;;http://esake.gr/el/action/EsakegameView?idgame=52ff40d6&mode=2
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανα 2 παρατηρήσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι εχω την αισθηση ότι το-εμφανως απαραιτητο-defensive minded 3-4ρι που ψαχνει ο ΠΑΟ,μπορει να βρεθει και από την εγχωρια αγορα χωρις να δαπανηθουν τρελα λεφτα...Έναν Σιγαλα χρειαζεται...Θα προτεινα την περιπτωση του ασημου νεαρου Σιολογκα,διεθνη με τις μικρες ομαδες της ΕΟΚ...Οποιος βιαστει να γελασει ας ψαξει λιγο τα χαρακτηριστικα του παικτη,και ας μου πει ότι δεν κανει γι αυτή την δουλεια με καποια πιστωση χρονου βεβαια εννοείται...
Στο ματς του ΟΣΦΠ ειδα καπου στο 2ο δεκαλεπτο τον Αγραβανη να βγαινει να αμυνθεί στην περιφερεια και ο τροπος που μπηκε στην φαση με συνεπαρε,λεω θα το παρει το ματς απ...Μετα εχασε την ισορροπια του κι εφαγε ένα ευκολο λει απ,αλλα μου δωσε την αισθηση ότι ''το εχει'' ο μικρος το θεμα των αλλαγων...
Ο ΠΑΟ χωρις Παππα και Μποχωριδη χανει πολύ,ενω η παρουσια των Κουζμιτς/Παβλοβιτς στο ροστερ εξακολουθεί να μου φαινεται ακατανοητη...
Η Φενερ ισοπεδωτικη,ο Σλουκας αντιμετωπιζει σκληρο ανταγωνισμο στον ασσο από τον εντυπωσιακο Ντιξον...
Τζιμαρα παρε οποια ομαδα θελεις στη ευρωπη να ερθει στο οακα απεναντι σε ενα πληρη παναθηναικο χωρις τον βασοκο της sgτον δευτερο sf τον δευτερο ψηλο της τον τριτο πλειμεικερ και εγω σου δινω 10 ποντους +πλεονεκτημα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεντρικ σεμπαλλος
Γιατί δεν ρωτάς αγαπητέ Σέντρικ Σεμπαλος, ποιά ομάδα που ξέρει
Διαγραφήαπό το Μάη ότι έχει κτυπήσει ο βασικός της sg, που δεν έχει κάνει
τις μεταγραφές στους ξένους που δικαιούται και ο τραυματισμός
του δεύτερου center της στοιχίζει, θα έκανε όσα κάνουμε εμείς
στις μεταγραφές ;;;;
Ξέραμε ότι λείπει ο Παππάς.
Ξέραμε ότι ο μόνος με ενέργεια ψηλός είναι ο Γκίστ.
Τι κάναμε γι'αυτά ;;;
Γιατί λοιπόν ρωτάς αν υπάρχει άλλος "βλάκας" σαν κι εμάς
να πηγαίνει ξυπόλητος στα αγκάθια και δεν λές το απλό ;;;
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΑΜΕ.
*
beer...tuoso.
ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ BERR TUOSO ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΤΩΝ ΠΑΧΕΩΝ ΑΓΕΛΑΔΩΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ 2 SG ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΠΟΧΩΡΙΔΗ ΑΛΛΑ ΚΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΝ ΠΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ 4 ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΕΣΗ,ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...
ΔιαγραφήΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΗΛΟ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΤΕΥΞΗ Ο ΣΑΛΕ ΜΑΣ ΚΑΛΥΨΕ ΟΛΟΛΥΣ ΘΕΛΑΜΕ(ΕΙΠΕ)ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ..ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΗΣΕΖΟΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ ΤΑ ΚΑΣΕ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙ ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.Η ΣΕΖΟΝ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΡΝΗΤΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ ΔΗΛ ΑΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΙ ΕΧΑΝΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΦΥΓΕΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ????
ΣΕΝΤΡΙΚ ΣΕΜΠΑΛΛΟΣ
► Μπορείς να μου εξηγήσεις αγαπητέ Jim και τα υπόλοιπα παιδιά,
ΑπάντησηΔιαγραφήαν υπάρχει σοβαρός λόγος (και όχι να παίξουν τα 18χρονα, που μπορούν
να το πούν οι πάντες στην Ευρώπη) που ο Παναθηναικός δεν ξεκίνησε
από το καλοκαίρι πλήρης σε ξένους και ειδικά σε αυτόν που θα μοιράζεται
την ένταση και το "πάνω από το στεφάνι" όπως ο Γκιστ ;;;;;
Ποιός είναι ο τεκμηριωμένος μπασκετικά λόγος, που δεν πήραμε τον 6ο ξένο
που εχει πάντα από το καλοκαίρι πχ ο ΟΣΦΠ (και όλοι οι σοβαροί Ευρωπαίοι)
που και αυτός θέλει να βγάλει Αγραβάνη, Παπαπέτρου και Τσαιρέλη από το παικτικό του ροτέισον ;;;;
Δηλαδή τι περιμέναμε από Χαραλάμπη και Παπαγιάννη και δεν πήραμε
έναν νεαρό "Λάσμε" ;;;
Εναν Ντάνστον, έναν Χάντερ.
Περιμέναμε να δούμε πώς θα πάει η ομάδα ;;;
Και γιατί δεν κατεβαίναμε χωρίς ξένους να δούμε πώς θα πάμε να τους πάρουμε μετά ;;;
Περιμέναμε να παίξει άμυνα ο Ράντου και επίθεση ο Κούζμιτς ;;;
Περιμέναμε να ξανανιώσει ο Φώτσης ;;;
Περιμέναμε να μην γίνει ΛΑΣΤΙΧΟ ο Γκίστ, όταν ξέραμε πώς μόνο
αυτός από όσους πήραμε, βγάζει ενέργεια ;;;
Θα πάρουμε τώρα λένε tweener.
Και γιατί να πάρουμε τώρα και όχι από το καλοκαίρι να μην
κτυπήσει κάν ο Γκίστ και να μην γίνουμε περίγελος στους Ρώσους και τους Καταλανούς ;;;
Περιμέναμε τα φτηνά κοψίματα σε Ελλάδα και ΝΒΑ ;;;;
Και αυτό εσείς το θεωρείτε σοβαρό οργανισμό ;;;;
Να δίνεις 1.200.000 σε Ράντου και 2.000.000 σε Καλάθη και να μην έχεις
τα 400 που πήρε ο Χάντερ πέρσι, ή τα 250 που πήρε ο Λοτζέσκι που
ανακάλυψε ο Μπαρτζώκας ;;;;;
Και τι στο καλό σοβαρότητα είναι αυτή όταν δεν έχεις μάτι και σκάουτ
για έξυπνες μεταγραφές από την αρχή της σεζόν ;;;;
Και άντε έκανες παίκτη τον Χαραλάμπη και έφαγες τις σφαλιάρες σου
μέχρι να γίνει πχ Περπέρογλου και καλύτερος.
Ποιός μου λέει εμένα πώς με το τέλος του πρότζεκτ Χαραλάμπη και αφού
για να τον κάνεις παίκτη έχεις θυσιάσει Γιόνας, Γκάμπριελ πχ και ευρωπαικά
και έχεις φάει αμύθητες σφαλιάρες.
Δεν θα έρθει ο Ιτούδης να του σκάσει 1 εκατομμύριο και 1,5 για να στον πάρει.
Η μήπως θα δώσεις εσύ το 1.000.000 στον Χαραλάμπη, όταν δεν έδινες
τα μισά στα χρόνια του "φιάχνω τον Χαραλάμπη" για να πάρεις έτοιμους παίκτες ;;;
Δεν υπάρχει σοβαρότητα στον ΠΑΟ κύριοι.
Σοβαρότητα μεταγραφική και συμφωνώ απόλυτα με τον Jim.
Ηδη μου μπήκαν οι ψύλλοι στα αυτιά από πέρσι όταν ο Πρόεδρος, χωρίς
να υπάρχει κανένας λόγος είπε για τον εξάστερο, ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ
ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ, (μάλλον είναι αυτοσκοπός να φιάχνεις παίκτες για ΤΣ.Σ.ΚΑ και Μπάρτσα)
και πώς κοιταμε την Ελληνοποίηση, όχι βέβαια με Ελληνες που θέλουν λεφτά,
αλλά με παιδιά από το εφηβικό μας που πήρε το πρωτάθλημα στην ΕΣΚΑ !!!!
ΑΓΑΠΩ HOOPFELLAS
*
► Beer...tuoso
Τα "κοψίματα από τους αποκλεισμένους σε Ευρώπη και από ΝΒΑ ήθελα
Διαγραφήνα γράψω" και οχι "σε Ελλάδα και ΝΒΑ".
ΥΓ Να ευχόμαστε χωρίς τον Γκιστ στην Πολωνία, να μην πιάσουν
οι Πολωνοί την απόδοση που είχαν με Μπάρτσα.
Γιατί μετά θα έχουμε πολλά προβλήματα στο οικοδόμημα του
φετινού μας ελειπούς ροστεριακά σκυροδέματος !
*
Beer...tuoso
Γιατί γράφεις κάθε φορά με διαφορετικό ψευδώνυμο;
ΔιαγραφήΤο τμήμα scouting της ομάδας πάσχει σοβαρά τα τελευταία χρόνια...
ΔιαγραφήΠασχει το σκαουτινγκ;!
ΔιαγραφήΤο σκαουτινγκ περσι προτεινε τον αντερσον(ζαλγκιρης) αλλα ο κοουτς ιβανοβιτς ηθελε το σλοτερ το σκαουτινγκ περσι προτεινε τον χαντερ αλλα ηθελε να παει χωρις αθλητικο 5αρι..!
Τζιμ υπαρχει σοβαρο προβλημα νοοτροπιας στη χωρα και γενικα αλλα και στον αθλητισμο και ειδικα στο μπασκετ για το οποιο μιλαμε.Θυμασαι που το καλοκαιρι αρπαζονταν Παναθηναικοι,Ολυμπιακοι για Σπανουλη,Καλαθη ή για Γιανκοβιτς-Παπαπετρου για 12αδα στην εθνικη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια παραδειγμα δε γινεται να μη παιζουν οι Ζησης,Μπουρουσης στις ελληνικες ομαδες οταν αυτες ψαχνουν για τετοιους παικτες σε αυτα τα λεφτα.Δε κανει ο ενας,δεν κανει ο αλλος,καποιος ειναι εχθρος επειδη εχει παιξει στον αντιπαλο κοκ.
Ψαχνουμε ετσι για ξενους που θελουν χρονο να σταθουν και μερικες φορες ειναι αμφιβολο αν θα προσφερουν,ενω οι δικοι μας πιανουν θεση γηγενη και μπορουν να προσφερουν αμεσα σε κομβικες θεσεις...
Ενα αλλο παραδειγμα νοοτροπιας ειναι το κραξιμο που ετρωγε τοτε ο Πεδουλακης, επειδη δεν εβαζε τους 24 χρονους Παππα-Γιανκοβιτς σε μια ομαδα που ειχε μεινει μονο με τον 3D και τον Τσαρτσαρη και καταφερε να χτιστει απ την αρχη και να λιωσει στο τελος τον πρωταθλητη Ευρωπης...Χωρις γκαρντς να παραγουν αξιοπιστα σκορ,με παικτες στοιχηματα αλλα με μια αμυνα που ηταν για σεμιναρια.Αντι λοιπον να του παρουν δυο καλους κοντους,φαγωθηκαν ολοι να παιξουν Παππας-Γιανκοβιτς.Στο τελος εφυγε ο προπονητης και η ομαδα χτιστηκε απ την αρχη με Ιβανοβιτς.Αυτος μας εκανε το χατηρι και εβαλε Γιανκοβιτς αλλα βγαλαμε συμπερασμα στο μπαμ οτι δεν κανει ενω επαιζε το παιδι τη θεση μονο του ολη τη χρονια.Μετα ομως τον ειδαμε το καλοκαιρι στα φιλικα και κραξαμε τον Κατσικαρη που δεν τον πηρε 12αδα...Δε βγαζεις ακρη...
Τα ιδια τραβαει και μπορει να τραβηξει ο Τζορτζεβιτς φετος.Φωνες γιατι δε βαζει,οχι 24χρονα παιδια αλλα 18,5 ,στην ευρωλιγκα...Ειναι ετσι ο φετινος σχεδιασμος που ο Παπαγιανης ειναι τριτος ψηλος για ευρωλιγκα.Στην ευρωλιγκα ομως δυσκολα μπορει να ματσαρει τα αντιπαλα 5 σε αμυνα-επιθεση.Ποιος σοβαρος κοουτς θα ρισκαρει με εναν 18χρονο και θα θελει και παση θυσια τη νικη;
Ο Χαραλαμποπουλος ειναι ωριμος με σωστες επιλογες και μπορει να δωσει πραγματα αλλα δεν πρεπει να πιεζονται η προπονητες σε αυτο το επιπεδο να στηριχθουν για 10-12 λεπτα σε 18χρονα παιδια,σε ροστερ με ελειψεις και ταυτοχρονα να θελουμε νικες μεσα-εξω.Αυτα τα παιδια πρεπει να δουλεψουν και να κερδισουν τη θεση τους μεσω της προπονησης.Ετσι και αλλιως οι ελληνικες ομαδες ειναι τυχερες που βρισκονται σε ευκολες λιγκες και μπορουν να βαζουν αυτα τα παιδια πανω απο 15 λεπτα στην Α1.Κοιταξτε ποσο σκοραραν σημερα,με τι ποσοστα και τι στατιστικη.Στην Α1 σε επιλεγμενα παιχνιδια μπορουν να ματσαρουν καλα τους αντιπαλους και να παρουν παιχνιδια,νικες,πολυτιμες εμπειριες και παραστασεις.
Ενα αλλο προβλημα νοοτροπιας ειναι οτι επειδη μπορει να εκαναν οι ομαδες λαθος σχεδιασμο,να την πληρωνουν οι παικτες οπως ο Κουζμιτς,ο Αγραβανης,ο Στρομπερι.Και μετα οταν λειπει ο Κουζμιτς και ο Γιανκοβιτς και παιζουν οι μικροι να λεμε οτι ειχαμε απουσιες.Οσο οι παικτες βρισκονται στα ροστερ των ομαδων πρεπει να στηριζονται.Οταν πια δεν κανουν και αλλαχθουν ειναι αλλη υποθεση...
Ολο το θεμα ειναι οι διοικησεις των ομαδων να οριοθετησουν τους στοχους τους και τις απαιτησεις τους.Δεν ειναι αποτυχια να μην πας στο F4 με την ελλειψη ενος καλου κομπο και ενος καλου 3-4 η μια ομαδα και χωρις δυο παικτες ακομα που λειπουν στην αλλη ομαδα...
Εμενα δε με πειραζει.Καλυτερα να μην ενισχυθουν για να δω τους Χαραλαμποπουλο,Παππαγιαννη,Παπαπετρου,Αγραβανη και τους αλλους μικρους να παιζουν πολυ και στην Ευρωπη.Ομως οι συλλογοι μας δεν κατεβαινουν ποτε για να χασουν γι αυτο εχουν παρει τις μισες ευρωλιγκες τα τελευταια 20 χρονια.Ο Ολυμπιακος πρεπει να παει να παρει αυτο που εχασε περσι ενω ο Παο πρεπει να θυμηθει οτι ειναι απ τους κυριαρχους του θεσμου και να τιμησει τον Διαμαντιδη με ενα τελευταιο F4 ή ακομα και με την κατακτηση του.Οι ομαδες μας εχουν ομως ελλειψεις για να κανουν με σιγουρια αυτην την πορεια και πρεπει να ενισχυθουν με τους καταλληλους διαθεσιμους παικτες την καταλληλη στιγμη...Δεν ειναι κακο να βαλουν οι προεδροι δυο φραγκα παραπανω για φετος και ο κοσμος να ανταποδωσει γεμιζοντας τα γηπεδα στα εντος στην Α1 οπως κανουν οι οπαδοι της Ρεαλ και της Μπαρτσα αλλα και αλλων ομαδων...
WILKINS
Aπόλυτα σωστός.
ΔιαγραφήΑν και για τα παραπάνω φράγκα που είπες θα διαφωνήσω.
Με τα λεφτά του Κούζμιτς έφερνες ένα Γκάμπριελ πχ
για έχεις περιμετρικό σούτ και ενέργεια στο φούλ.
Και στα σέντερ δίπλα από τον Ράντου (που διαφωνώ και στα
λεφτά και στην λειτουργικότητα αλλά εφόσον είναι αδυναμία
και απόλυτη επιλογή του Σάλε πάω πάσο ) έφερνες τον 6ο ξένο που σου λείπει και εφόσον θα είχες την "πλάτη"-"πίβοτ" από τον Ράντου, θα έφερνες
έναν ψαγμένο ηλεκτρολόγο (dunk...er) εύκολα.
*
Beer...tuoso.
Αλλαξατε ψευδωνυμο κυριε καθηγητα;
ΔιαγραφήΕχεις βρει το κόλπο να κόβει ο Jimaras οτι δεν σε βολεύει.
ΔιαγραφήΚαι τα καταφερες εφοσον απο το κινητό δεν μου περνάει τιποτα!!!!
Μονο σαν beertuoso γράφω και θελω με οποιοδήποτε αλλο νικ να κόβομαι.
Πάντως αποκλείεται να με κάνεις να βρισω η να κατηγορησω συνομιλητή μου οπως εσύ φίλτατε.
Μονο απολύτως μπασκετικα θα γράφω.
*
beertuoso
ο χειροτερος προπονητης ξερει περισσοτερο μπασκετ απο τον καλυτερο δημοσιογραφο η τον πιο ενημερωμενο μπασκετικο οπαδο. και για μενα στον παο θα κολλαγε ενα αθλητικο 5αρι αντι κουζμιτς. ομως ο παικτης ειναι επιλογη προπονητη και αποτελει στοιχημα διοτι μπορει να προσφερει συγκεκριμενα πραγματα στο παρκε. ο παβλοβιτς παλι ειναι ενας παικτης με 10 χρονια εμπειριας στον νβα και σε καλη ηλικια(32) και μαζι μ τν γιανκοβιτς( ο οποιος περσι πηγε να καει απο την ελλειψη δευτερου 3ιου) αποτελουν καλο διδυμο στη θεση 3. τωρα για τους μικρους, ο παπαγιαννης ειναι ο 3ος ψηλος και υποτιθεται οτι θα περνει λεπτα και στην ευρωλιγκα κατι το οποιο δν φαινεται να μας ευννοει τωρα. ο χαραλαμπο επισης μπορει να παιξει καποια λεπτα σε καποια θεωρητικα ευκολοτερα ματς πχ ζιελονα γκορα και ζαλκιρις.
Διαγραφήας κανουμε λιγο υπομονη να αφησουμε την ομαδα να δουλεψει και οταν εμφανιστει πληρεις θα εχουμε καλυτερη εικονα
ο 6ος ξενος π θα ερθει θεωρω πρεπει να ναι ενα αθλητικο 5αρι mobile για 10-15 λεπτα ωστε να καλυπτουν οι αδυναμιες των κουμζιτς και ραντουλιτσα
ειδικα ο δευτερος δεν μπορει να παιξει καθολου αμυνα και συν τοις αλλοις φορτωνεται με αχρειαστα φαουλ ορισμενες φορες..
υ.γ : ο φελνειν μεχρι τωρα μ εχει κανει καλη εντυπωση διοτι η αποδοση τ δεν εξαρταται απο την καλη του μερα απο τα 6,75..
διαθετει εκρηκτικοτητα καλα ντραιβ και παιζει καλη αμυνα. μπορει να προσφερει αρκετα
Ο παίχτης που θα υπογράψει ο Παναθηναϊκός θα είναι ο Σόουν Ουίλιαμς. 4/5 με πολύ καλό τρίποντο και αρκετή εμπειρία. 2.06, 29 ετών με 10 χρόνια στο ΝΒΑ. Πολύ δυνατή κίνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήTζ. Ρ. Ρ. Τόλκιν
Πολύ καλός ναι, αλλά τελείως επικίνδυνος.Ελπίζω να μη πέσεις μέσα,γιατί θα έχουμε μια ωρολογιακή βόμβα στα αποδυτήρια. Ούτε για Έρτσεγκ θα ψηνόμουν. Αν τον πάρεις, βγάζεις τελείως απο την εξίσωση το Φώτση και τίποτα παραπάνω,κατι που θα έπρεπε να είχες κάνει, αλλά το καλοκαίρι,όχι τώρα.Νομίζω ότι ιδανικό για το ΠΑΟ θα ήταν όντως ενα 4-5 στυλ Γκιστ,κατι σα τον JaJuan Johnson ας πούμε(έχει συμβόλαιο βέβαια),αλλά το συγκεκριμένο στυλ είναι δυσευρετο αυτή τη στιγμή.Για αυτό καλύτερα ας καταφύγουμε σε ένα αθλητικό πεντάρι,ας ειναι και λίγο άμπαλο, προκειμένου να βάλουμε γρήγορα πόδια στο 5, και να αφήσουμε στα κρισιμα για πολύ ώρα το Γκιστ στο 4 και μόνο,ελπίζοντας σε μια άνοδο του Χαραλάμπη που θα μειώσει τα λεπτά του Φώτση.
ΔιαγραφήΚάτι βασικό. Είναι καλός αμυντικός;
ΔιαγραφήEπισης κανει κατι αλλο εκτος απο το να σουταρει;
ΔιαγραφήΑπό που προέκυψε το όνομα του shawn williams? Γράφτηκε κάπου;
Διαγραφήκαι διευκρίνισε αν λες γι'αυτόν http://espn.go.com/nba/player/_/id/3038/shawne-williams
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Ναι. Καλύπτει τα ποιοτικά στάνταρντς. Με φοβίζει ότι είναι λίγο σκουριασμένος. Αλλά παίζει άμυνα και είναι φονιάς από το τρίποντο.
ΔιαγραφήTζ. Ρ. Ρ. Τόλκιν
Καταπληκτικός σουτέρ
ΔιαγραφήΣορρυ,εγω μιλούσα για τον Sean Williams.https://www.youtube.com/watch?v=rOP3YBBKnzc, με καριερα σε νετσ που τώρα παίζει Κονιασπορ και είναι 5αρι,είτε για εδώ,είτε για απέναντι.
Διαγραφήμακάρι αλλα ήδη παίζει στην τουρκία και την τελευταία αγωνιστική κέρδισε τη φενερ στην ούλκερ αρενα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω δε μιλάτε για τον ίδιο παίκτη. Αν και αυτός που ανέφερε ο Τζ. Ρ. Ρ. Τόλκιν είναι 3/4 απ' ότι βλέπω στη Βικιπαίδεια.
ΔιαγραφήΠοια βικιπαίδεια ρε φίλε πλάκα μας κάνεις? από εκεί ενημερώνεσαι για παίχτες? 3-4 στο ΝΒΑ είναι στην Ευρώπη 4-5. Δε παρακολουθείς ΝΒΑ καθόλου?
ΔιαγραφήΠρώτον, όχι. Δεν παρακολουθώ nba πέρα από κάτι highlights. Και ΔΕ νομίζω ότι ΟΛΟΙ οι παίκτες που παίζουν στο nba κατεβαίνουν αυτόματα μια θέση στην Ευρώπη.
ΔιαγραφήΔεύτερον, και πάλι για διαφορετικό παίκτη μιλάτε.
Δηλαδή ο Καρμέλο στην Ευρώπη θα έπαιζε σέντερ;
Διαγραφή4-5 είναι για ευρώπη αυτός ο παίχτης. Όποιος δε παρακολουθεί ας μη σχολιάζει ότι θέλει.
ΔιαγραφήΜαλλον μιλαμε για αλλο παικτη.
ΔιαγραφήΑυτόν που έπαιζε στους Νικς
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=Jcol1dXXTbo
Διαγραφήαυτός είναι παιδιά
Kαι λες οτι αυτος θα παιξει 5;
Διαγραφή4 φίλε. 4 ψάχνει ο προπονητής σου.
Διαγραφήδηλαδή γιά να είσαστε ευχαριστημένοι θα έπρεπε ο Παναθηναϊκός χωρίς τεσσερις δωδεκαδάτους να κερδίσει μέσα στη βαρκελώνη λες & οι ισπανοί είναι σακος του μποξ.
ΑπάντησηΔιαγραφήμας έχουν στο 9-0 και εσεις εκεί να επιμένετε. τα ίδια και με την εθνική. οι ισπανοί μας κερδίζουν κάθε χρόνο σε όποιο τουρνουά και να μας βρουν και εσείς επιμ΄'ενετε πως η ελλάδα φέτος ήταν το φαβορί. τι να πω πλέον, η βλακεία είναι ανίκητη ως γνωστόν. yannis
Jim τι πιθανοτητες δινεις γα Κενι Γκαμπριελ..? Δυσκολη περιπτωση συν οτι δεν θελει κριβως αυτο ο ΠΑΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήαφου εχει συμβολαιο, πως θα τον πάρει?
ΔιαγραφήΈλα ντε. Αμα ήταν έτσι χτύπαγες τη πόρτα του Άρη για Ουάιτ.
Διαγραφήο Ουαιτ μονο για Ευρωπη
Διαγραφήδεν μπορει να παιξει στην Α1 με αλλη ομαδα φετος
Δεν ξερω τι μπατζετ εχουν στο Κολοσσο, αλλα θα πρεπει να ανησυχουν οταν βλεπουν την ομαδα τους να χανει με 40 ποντους απο ενα Παναθηναικο που επαιξε σχεδον ολο το ματς με 3 παικτες κατω των 20 χρονων... βεβαια απο την αλλη ολοκληρος Ολυμπιακος ειχε χασει το κυπελλο απο το... Λουτζη αλλα αυτη ειναι μια αλλη ιστορια
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εμφάνιση του Ολυμπιακού στο Μιλάνο δεν δικαιολογεί μεγάλη αισιοδοξία για τη συνέχεια. Το ματς κρίθηκε στο τέλος, όπως και το χαμένο στη Βιτόρια, με την διαφορά ότι ο Σπανούλης έβαλε το κρίσιμο σουτ ενώ στην Ισπανία το έχασε. Οι ερυθρόλευκοι ήταν οριακά βελτιωμένοι αλλά πήραν το ροζ φύλλο που αποτελεί πάντα το καλύτερο γιατρικό. Η ομάδα θέλει αρκετή δουλειά ακόμη αλλά είναι αμφίβολο αν φτάνοντας σε ικανοποιητικό επίπεδο ετοιμότητας θα είναι λειτουργική με την τωρινή στελέχωση. Αν είναι να χρειάζεται τα clutch plays του Σπανούλη και τον Πρίντεζη στα κόκκινα από τον πρώτο μήνα της σεζόν για να καθαρίσει μια ομάδα σαν την Αρμάνι τότε υπάρχει θέμα. Ακόμη και στην άμυνα που παρατηρείται βελτίωση, ο Ολυμπιακός απέτυχε πλήρως να ελέγξει τον ασυγκράτητο και πληθωρικό Τζεντίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ανάψουν και μια λαμπάδα ίσαμε το μπόι του Ρέπεσα που άφησε τόση ώρα στο παρκέ το ανέκδοτο με το όνομα Στάνκο Μπάρατς. Τον φουκαρά τον Κροάτη τι έπαθε προχθές...
Στον ΠΑΟ, είχα την αίσθηση παρακολουθώντας το ματς στην Βαρκελώνη ότι ο Σάλε θα κατέβαζε ταχύτητα για να αποφορτίσει την ομάδα αφού η ζόρικη αρχή πέρασε. Θα περνούσαμε δηλ. σε μια προγραμματισμένη φάση συντήρησης όπου η ομάδα θα έπαιζε όσο θα χρειαζόταν για να μην πάθει καμιά ζημιά. Με την επιστροφή των Παππά- Μποχωρίδη και την αναμενόμενη προσθήκη στους ψηλούς να φορτσάρει για την συνέχεια. Ήρθε, όμως, η φυσιολογική απώλεια του Γκιστ και ο κόουτς είναι αναγκασμένος να κρατήσει την ομάδα στα κόκκινα. Το ματς στην Πολωνία που ακολουθεί είναι παγίδα. Η Ζιελόνα έχει 3 ήττες χάνοντας όλα τα ματς στο τέλος. Αρκετά ανταγωνιστική δηλ. Ο Αμερικανός ήταν, είναι και θα είναι πολύτιμος για φέτος και η απουσία του σχεδόν αδύνατο να καλυφθεί. Ας ελπίσουμε να μην έχουμε το περσινό μπαράζ με τις θλάσεις έστω κι από διαφορετικές αιτίες. Φέτος γιατί σκάνε από την κούραση των αγώνων οι βασικοί λόγω κοντού rotation, πέρσι γιατί ο στρατάρχης Ντούσκο τους έλιωνε στις στρατικοποιήσεις.
Η απορία που δημιουργείται και για τους δύο είναι εύλογη. Πώς γίνεται τα τεχνικά επιτελεία των ομάδων να μην έβλεπαν τις ανορθογραφίες και κακοτεχνίες στην στελέχωση των ρόστερ το καλοκαίρι; Οι ομάδες, εντελώς προβλέψιμα, βγάζουν αδυναμίες μόνο και μόνο από την άστοχο σχεδιασμό των ρόστερ.
Όταν έχεις αποφασίσει ή είσαι υποχρεωμένος να μην διαθέτεις βαθύ ρόστερ, τότε ψάχνεις για παίκτες διπλοθεσίτες ώστε να καλύπτεις τις απώλειες. Ο ΠΑΟ, για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή έχει μόνο 2 τέτοιους. Τον Χαραλαμπόπουλο (3,4) που δεν τον λες και βασικό στο rotation και τον Γκιστ (4,5). Απ’ την άλλη, ο Ολυμπιακός έχει τον Στρόμπερι που μπορεί να πάει στο 3, τον Αγραβάνη για 4-5 (αν και στο 5 η ομάδα είναι γεμάτη) και τέλος.
Δηλαδή ο Παπαπέτρου δεν μπορεί να πάει στο 4; Ο Λοτζέσκι δεν μπορεί να πάει στο 2; Ο Χάκετ δεν παίζει μέχρι και στο 3;
ΔιαγραφήΟύτε το βάθος ούτε οι διπλοθεσίτες είναι πρόβλημα για τον ολυμπιακό.
Και οι δύο ομάδες παίζουν αυστηρά με 2 guard ταυτόχρονα στο παρκέ. Ο Λοτζέσκι δύσκολα κατεβαίνει στο 2. Το ‘χουμε δει στο παρελθόν για λίγο αλλά ειδικά φέτος με τα guards που έχει η ομάδα δεν βγαίνει με τίποτα τέτοιο σχήμα. Ο Παπαπέτρου θα μπορούσε να ανέβει στο 4. Μέχρι τώρα το έχουμε δει ελάχιστα κι αυτό λόγω φθοράς με φάουλ. Ο Χάκετ μπορεί να πάει στο 3, ναι. Όπως κι ο Διαμαντίδης. Αλλά δεν συζητάμε για special καταστάσεις των 2-3 λεπτών στη χάση και στη φέξη. Και για τον Βλάντο κάποιοι έλεγαν να κατέβει στο 2 αλλά ο κόουτς δεν πιστεύει ότι μπορεί να ανταποκριθεί. Και σωστά.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ ότι το πρόβλημα του Ολυμπιακού δεν είναι κυρίως αυτό. Αλλά σκέψου πόσο πιο λειτουργικό θα ήταν το ρόστερ αν αντί του Μιλουτίνοφ είχαν πάρει έναν tweener 4-5 ή αν κάποιο απ’ τα τριάρια μπορούσε συστηματικά να πάρει λεπτά στο 4.
Ο προπονητής έχει καταφέρει να παίζει τον Γιάνκοβιτς και τον Πάβλοβιτς στο "3" μόνο. Ου ου ου "πολύ σωστά".
Διαγραφήμπεεεεεεε
@77
ΔιαγραφήΝομίζω ότι το καλύτερο θα ήταν αντί του Μίλου να έπαιρνε ένα 4άρι. Tweener έχει, τον Αγραβάνη.
μπορεί εννοείται ο Παπαπέτρου το λέμε από πέρσι εδώ μέσα αλλά ο Σφαιρόπουλος πρώτη φορά τον χρησιμοποίησε φέτος στο 4.
ΔιαγραφήΑυτο που με τρελαίνει εδώ μέσα είναι πως παρουσιάζεται ένας σχολιαστής με ψευδώνυμο, πχ ΜΦΓ, Τόλκιν κοκ. και μετά οι σχολιαστές πέφτουν και εξετάζουν τη λογική της κίνησης, λες και την θεωρούν δεδομένη.Θυμίζετε το ανέκδοτο με το λαγό, το λύκο και τα ναρκωτικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΦΓ.
Τον παίχτη εξετάζουμε φίλε. Η ομάδα είναι στην αγορά φίλε. Κάθε ικανοποιητική λύση συζητιέται.
ΔιαγραφήΚαλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφή-Λιγα λόγια για τους μικρους του ΠΑΟ νομιζω ειναι σημερα αναγκαια γιατι θα γραφτουν υπερβολες.
α)Ειδικα για τον Χαραλαμποπουλο μιλαμε για παικτη κορυφαιο στην Ευρωπη στην ηλικια του,υλικο εφαμιλο Αραποβιτς ,Μπεντερ παικτων που παιζουν στην ευρωλιγκα και εχουν μια επιδραση στο παιχνιδι της ομαδας τους.Ο Παπαγιαννης με τα προβληματα του ειναι κι αυτος κοντα στη κατηγορια και ο Λουντζης ειναι 1 κατηγορια παρακατω κυριως λογω ηλικιας και εμπειριων.Συνεπως τετοιο παικτες σαφως και μπορουν να πρωταγωνιστων σε νικες στην Α1 απεναντι σε παικτες που μειονεκτουν σε ατομικα προσοντα και στην εδρα τους.Κανονικα ο Χαραλαμποπουλος επρεπε να παιζει βασικος και με παραπανω χρονο σε τετοια παιχνιδια.
Στην Ευρωλιγκα βεβαιως δεν ειναι δυνατον να πρωταγωνιστουν απο τωρα ειδικα σε σκληρες εδρες και σε παιχνιδια με ιδιαιτερα δυσκολες τακτικες συμπεριφορες των αντιπαλων,ουτε σε σωματικο ουτε σε πνευματικο επιπεδο,παρ ολα αυτα με παιχνιδια στα ποδια τους θα βλεπουν πιο ευκολα το γηπεδο και το καλαθι ,παρα αν προερχονται κατευθιαν αοπ την προπονηση και την αιθουσα του βιντεο.Οποτε τα λεπτα των μικρων και τα σουτ που θα παρουν στην Α1 πρεπει να ειναι δεδομενα ...
β)Ο Παπαγιαννης εφοσον ηθελε να παιξει αμεσα επαγγελματικο μπασκετ και να μην το γυρισει στον ερασιτεχνισμο του κολλεγιου(που ουσιαστικα ως φρεσμαν ενα χρονο μαλλον δε θα επαιζε μπασκετ) με την προοπτικη σε 2-3 χρονια να γινει ντραφτ αμφιβολης ποιοτητας,εκανε καλα που εμεινε στον ΠΑΟ με εγγυημενη συμμετοχη στην Ευρωλιγκα.Αλλιως περσι επρεπε να μεινει γυμνασιο και να συνεχισει κολλεγιο.Συν τα οικονομικα του ωφελη νομιζω πως ο δρομος που διαλεξε ηταν μαλλον ο σωστοτερος..Παρ ολα αυτα πρεπει να διαγραψει την περσινη χρονια και να ξεκινησει σε αλλη πιο σωστη βαση.Ηδη εχει δυναμωσει απο περσι και αυτο φαινεται στα μποξ αουτ και το γραπωμα του ριμπαουντ,αλλα πρεπει να μαθει να παιζει χωρις τη μπαλα,να μη χανεται στις περιστροφες,και να χρησιμοποιει το σωμα του..Δεν ειναι και τοσο αργος για το υψος του αλλα δε θα γινει και ο ...Καρλ Λιουις ποτε οποτε πρεπει να μαθαινει απο καθε προπονηση και να παιζει συγκεντρωμενος σε καθε λεπτο που παιρνει και θα γινει κατι πολυ καλο...Στην Α1 λιγοι παικτες μπορουν να τον νικησουν ψηλα..
γ)Ο Λουντζης ειναι πολυ ωριμος για την ηλικια του και φαινεται οτι δουλευει τις αδυναμιες του,απεχει ακομα τεχνικα αλλα μαλλον θα ασχοληθουμε στο μελλον μαζι του.φαινεται οτι ειναι και ωραιος χαρακτηρας...
δ) Bλακιες κανει κι η ΑΕΚ που εχει τον Ατιτς στο ροστερ και δεν του δινει λεπτα..
no_closure
O Μαυροκεφαλίδης δεν είναι τουίνερ που ''μπορεί'' να σουτάρει τρίποντο και μάλιστα βγάζει μάτια στην επίθεση γενικώς ? Και είναι και Έλληνας ...Γεμίσαμε με Σέρβους και μάλιστα αμφιβόλου ποιότητος ! Είμαι απογοητευμένος από τη στελέχωση του φετινού παναθηναικού ... Και οι 3εις Σέρβοι είναι λάθος . Άντε ο Ραντούλιτσα για 2ος ψηλός ... Οι άλλοι δυο είναι ότι ναναι ...Με τον κούζμιτς δεν ξέρω τι παίζει , ώρες ώρες δείχνει οτι έχει καλό IQ , αλλά δυσκολεύεται να τελειώσει κάτω από το καλάθι σαν έφηβος ... Ο άλλος πρέπει να κάνεις αίτηση για να πασάρει την μπάλα ... Όλες οι προσπάθειές του είναι 1 εναντίον όλων (με αστεράκι η προπονητική οδηγία ) . Με μίζες ήρθαν και οι δύο ... Τα είπα και ξαλάφρωσα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈναν ψηλό mobile θες για πρώτο σέντερ , ένα σέντερ που να παίζει πλάτη , Έλληνα κατά προτίμηση και ας μην είναι από το πάνω ράφι , αφού ο χρόνος του θα είναι πολύ λίγος , και Φώτση και Μαύρο , μαζί με τον Γκιστ κλείνουν την 5άδα της ρακέτας πολύ όμορφα . Στο 3 ήθελες Μασιούλης , αλλά επειδή εκεί στον ΠΑΟ δεν παίρνει μόνο ο Γκιστ ναρκωτικά ας μη το πιάσουμε αυτό , οπότε και δεδομένης της υπεροπλίας στη ρακέτα παίρνεις κάτι πιο σοφτ για να αφήσεις χώρο για τον κατά τα άλλα σταθερό Γιάνκοβιτς και τον πολλά υποσχόμενο Χαραλαπόπουλο . Στην περιφέρεια δεν έχω ένσταση , κάθε άλλο αφού φαίνεται να ''βγήκε'' και ο Αμερικανός .
Ανυπομονώ να γυρίσει ο Παπάς να δούμε και σε τι κατάσταση θα βρίσκεται ...
Κρίμα πάντως αυτή η ομάδα από το κακό στο χειρότερο πάει ...
Ένας ''αγανακτισμένος'' φίλαθλος !
ρε φίλε τι να σου πω, που θέλεις το βασικό center της σερβίας γιά δεύτερο στον Παναθηναϊκό ?
Διαγραφήο pavlovic & o kuzmic δεν καθάρισαν το γαύρο δύο φορές φέτος ?
και εσύ είσαι & αγανακτισμένος ? γιατί ? επειδή χάσαμε χωρίς 4 δωδεκαδάτους στη βαρκελώνη ?
Όχι φίλε , δε με νοιάζει αν καθαρίζουν και πατάτες στον ελεύθερο χρόνο τους ...Δεν έχουν καλή χημεία και τελος πάντων δεν τους γουστάρω και δεν κάνουν . Τέλος . Άλλο το μπάσκετ των τουρνουά των δεινοσαύρων και άλλο να σου κάνει πλάκα ο κάθε τυχαίος αθλητικός έγχρωμος που έχει και ένα μέτριο σουτ από τα 6 μέτρα ... Προτιμώ το Σοφοκλή έτσι που και πιο φτηνός είναι και Έλληνας είναι ... Άκου επειδή παίζει στην Εθνική Σερβίας ...Δλδ έτσι επειδή ο Παπαδόπουλος έπαιζε στην Ελλάδα έκανε και για την ευρωλίγκα βασικός θες να μου πεις ...
ΔιαγραφήΑκόμη αγανακτισμένος ...
Και δεν έχει σχέση η αγανάκτηση με τις νίκες ... Έχει σχέση με το μπάσκετ που βλέπω , ή μάλλον δεν βλέπω στο παρκε ... Έχεις Καλάθη και Διαμαντίδη , και δεν έχεις σε ποιον να πασάρεις τη μπάλα ...Ήμαρτον ...Είχαμε Λάσμε και Γκιστ , και δεν είχαμε άλλο δημιουργό και είχαμε λιώσει τον ΔΔ, τώρα που έχουμε και μάλιστα νέο και ορεξάτο και φρέσκο δεν έχουμε finisher ...Ό,τι να'ναι ...!
ΔιαγραφήΓι'αυτό είμαι Αγανακτισμένος
ΚΑΛΑ Ο ΠΑΒΛΟΒΙΤΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ. ΣΕ 5 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ 0(ΜΗΔΕΝ)
ΔιαγραφήΑλλαξε αθλημα αδερφε αγανακτισμενε. Αν σου λειπει το θεαμα και περιμενεις το Λασμε για να το βρεις τοτε καλυτερα να παρακολουθεις το Λαγο και τον Καρελη. Κι εκει αγανακτισμενος θα εισαι βεβαια. Δε νομιζω οτι η αγανακτηση σου εχει σχεση με το μπασκετ. Τελος. Βρες κατι αλλο να γουσταρεις.
ΔιαγραφήΔε μου λείπει το θέαμα , η ουσία μου λείπει ...Το ότι τα δυο αυτά έχουν γίνει συνώνυμα στο σύγχρονο μπάσκετ είναι πολύ ευχάριστο . Ο Pavlovic είναι πολύ θεαματικός με τα fadeaway σε άμυνα από 2 παίχτες κτλ , όμως πόσα τέτοια θα μπουν ? Δε θέλω να μειώσω τον παίχτη , νομίζω ότι στην προκειμένη περίπτωση φταίει η κατεύθυνση από τον πάγκο καθώς αν δεν έκανε αυτές τις ''τζορντανιές'' απλά θα μας έμενε η μπάλα στα χέρια , αυτό μπορεί και να φτιάξει ( οφείλει να φτιάξει ) μέσα στη σεζόν....
ΔιαγραφήΤο μπάσκετ αδελφέ δεν το αλλάζω με τίποτα , και μακάρι να είμαι υγιής και ακμαίος να παίζω ως τα 40+ !
Αγανακτισμένος με τον ΠΑΟ!
σιγα τον λασμε. επιθετικα ειχε μονο ενα σουτ απο μονος του, στα αλλα τον εφτιαξε ο διαμαντιδης. ο ραντου δν ειχε παιξει ουτε το μισο που μπορει ακομα. θα τον δεις
ΔιαγραφήΜου μυρίζει Έρτσεγκ η κατάσταση παιδιά
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
Ρε παίδες, ποιός Έρτστενγκ τώρα ; Για ολυμπιακό μάλιστα, θα καθόταν ταμάμ. Φονικός καρπός, ότι πρέπει για να να καλύπτει το 4 μαζί με Πρίντεζη σε πολύ υψηλό επίπεδο και ολίγον από Αγραβάνη. Για τον Παο που ψάχνει εκτός από αξιόπιστο σουτ έστω και average athletism, [για λόγους που έχουν χιλιοεπωθεί] τι να τον κάνει τον Σέρβο που δεν πηδάει ούτε το Έθνος της Κυριακής χωρίς μάλιστα ένθετο ; Άσε που είναι και ολίγον soft πνευματικά ...Μακριά και αγαπημένοι....
ΑπάντησηΔιαγραφήH αλήθεια είναι ότι με τον Ζόραν ο ΠΑΟ απλά θα επέκτεινε το rotation του και δε θα προσέθετε κάποιο νέο στοιχείο. Κατά τη γνώμη μου πάντως ο ΠΑΟ θέλει δυο προσθήκες στους ψηλούς του ή για να είμαι ακριβής. μια προσθήκη κ μια αλλαγή.
ΔιαγραφήΟ Tomislav Zubčić που τα έσπασε με τη Τσεντεβίτα πληρεί τις προδιαγραφές. 4-5 με καλό τρίποντο. Οικονομικός επίσης. Αν τον εγκρίνει ο Τζιμ βέβαια που έχει βαθιά γνώση της Αδριατικής. Στη ΚΑΕ καμία εμπιστοσύνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
o zubic απέχει πολύ από το να θεωρείται athletic tweener. έχει καλά fondamentals αλλά δεν είναι ο rim protector που χρειάζεται η ομάδα. αν ήταν έτσι θα κρατάγαμε και το μαυροκεφαλίδη. εν τω μεταξύ ποιός ξέρει τι μυαλό κουβαλάει και τον σούταρε ο προπονητής του overnight ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς η ομάδα φαίνεται ότι δε κοιτάζει rim protector. Θα βάλει τον Γκιστ εκεί, έχεις και Κούζμιτς.
ΔιαγραφήΗ μεγάλη φροντ λαιν ειναι η εξής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυκολα "αγορασιμη" απο το καλοκαίρι και σίγουρη για
επιτυχίες και κουπες.
Μυαλό δεν υπήρχε.
Σεντερ: τυπου Τομσον (μπαγερν) Ραντουλιτσα, Papajohn.
Παουερ : Γκιστ, Φωτσης και Γκαμπριελ να κατεβαινει και στα σμολ, στη φαση πχ που κτυπαει οπως κτυπησε ο Βλαντο, αλλα και για ηφαιστειογενή ενέργεια στην ιδια πενταδα με Καλαθη, Φελντειν, Γκιστ και "Τομσον" !!!!
Σωστο ΤΡΙΝΙΤΡΟΤΟΥΛΟΥΟΛΙΟ!!!!
Οι υπολοιποι οπως ειναι.
Κι ελα μετά Κουμπαν, Μπαρτσα και θλασεις
να μας κουνηθείτε.
Oμαδα για Αρχιεπίσκοπους οχι απλά παπάδες !!!!
ΑΓΑΠΩ HOOPFELLAS.
*
Beer.... tuoso
Νομίζω πως στον ΠΑΟ έχουν αποφασίσει πως μια προσθήκη στο 5 περισσότερο θα δημιουργήσει παρά θα λύσει προβλήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ'αρχάς θα ανακόψει εντελώς την άνοδο του Παπαγιάννη στο rotation και, παρ'ότι δεν είμαι fan της λογικής του βάζω τους μικρούς να παίξουν με το στανιό, αν πιστέψουμε οτι ο coach έχει δεσμευτεί απέναντι στον πιτσιρικά οτι τον υπολογίζει, κάτι τέτοιο θα ήταν φάουλ απο μέρος του και η εντύπωση που μου δίνει ο Sale είναι οτι δεν είναι άνθρωπος που θα έκανε κάτι τέτοιο στην πρώτη στραβή.
Ταυτόχρονα θα πήγαινε τον Kuzmic πίσω, αν δεν τον ακύρωνε εντελώς, κάτι που δεν είναι καθόλου δίκαιο και γενικά και ειδικά, με δεδομένο οτι ο Kuzmic σίγουρα δεν είναι κακός και σίγουρα δεν έχει απογοητεύσει, ασχέτως του αν η παρουσία του είναι επαρκώς λειτουργική ή όχι.
Παράλληλα, η ομάδα ίσως να κοίταξε την αγορά όπως είναι αυτή τη στιγμή, να κοίταξε τα χρήματα και τον ρόλο που μπορεί να δώσει σε ένα φρέσκο πεντάρι καθώς και τις απαιτήσεις που θα έχει απο αυτόν και να έκρινε οτι ο λόγος ρίσκου προς οφελος στην παρούσα φάση τουλάχιστον δεν είναι συμφέρουσα.
Με όλα αυτά κατα νου και με δεδομένο οτι ο coach έχει ήδη τεστάρει τον Gist στο 5 και ξέρει τι ψάρια πιάνει ένα τέτοιο σχήμα, ίσως να προκρίνεται η λύση της μεταφοράς του James εκεί, κάτι που αφήνει κενό στο 4. Σε συνδιασμό με τον περιορισμένο ρόλο του Φώτση και το γεγονός οτι ο Χαραλαμπόπουλος δύσκολα μπορεί να καλύψει το κενό που θα δημιουργηθεί, υποψιάζομαι πως στην ομάδα ίσως προκρίνουν τη λύση ενός παίκτη στο 4 που να μπορεί να βγάλει ενέργεια και στις δύο μεριές του παρκε και να σουτάρει σχετικά αξιοπρεπώς.
Δεν την βρίσκω παράλογη μια τέτοια λύση αν συντρέχουν τα παραπάνω. Αρκεί να μην δούμε κανέναν Erceg και μας πέσουν τα δόντια. Σε κάθε περίπτωση, ο ΠΑΟ έχει κάνει κάποιες αμφισβητήσιμες επιλογές στη στελέχωση τις οποίες τις πληρώνει στην παρούσα φάση, έχοντας σταθεί και λίγο άτυχος με τους τραυματισμούς. Αν παρ'όλα αυτά περάσει απο Πολωνία και απο ΟΑΚΑ με Zalgiris θεωρώ οτι μπορεί να παραμείνει αισιόδοξη για τη συνέχεια. Περισσότερο κι απο τα παιχνίδια τα ίδια φοβάμαι έναν τραυματισμό στους guards, αυτό θα ήταν πραγματικά game over.
Να πούμε και κάτι για τον Feldeine; Ναι, δεν είναι παίκτης τεράστιας κλάσης, ναι είναι ασταθής κλπ κλπ. Αλλά έχει ωραίο χαρακτήρα, και δεν εννοώ οτι είναι καλό παιδί, εννοώ οτι δεν πίνει θάλασσα εύκολα. Προσπαθεί αρκετά πίσω με το μυαλό του, βλέπει ανέλπιστα καλά τους συμπαίκτες του, δεν εκβιάζει καταστάσεις και έχει προσαρμοστεί αρκετά γρήγορα στις απαιτήσεις του ρόλου του. Και μην ξεχνάμε οτι υπάρχει πίεση πάνω του γιατί ο coach δεν μπορεί να τον προστατέψει σε μια κακή βραδιά, βρέξει χιονίσει το 30λεπτο του πρέπει να το βγάλει. Έχει ακόμα αρκετό δρόμο και η σεζόν μόλις άρχισε αλλά νομίζω εδώ ο ΠΑΟ έκανε πολύ καλή και λειτουργική επιλογή.
Κάτι τελευταίο. Ξέρω οτι ο Pavlovic δεν είναι ιδιαίτερα ορθολογική επιλογή για παρτενέρ του Βλάντο αλλά νομίζω οτι δέχεται λίγο υπερβολική κριτική. Θα ήθελα να τον δω να ανεβάζει λίγο ένταση στα μεγάλα παιχνίδια αλλά μου'χουν λείψει αυτοί οι παίκτες με το αέρινο στυλ. Θέλω να πιστεύω οτι και ο Pavlovic μπορεί να ανέβει μια σκάλα μαζί με την ομάδα όσο περνάει ο καιρός.
Συμφωνώ σε όλα.
ΔιαγραφήΓια τον Pavlovic πιστεύω θα αρκούσε το να γίνει λίγο πιο "οικονομικός" στις επιλογές του. Δε χρειάζεται δηλαδή να παίρνει ένα σωρό σκοτωμένα σουτ, δεν ήταν ποτέ άλλωστε ο φονιάς σουτέρ. Λίγες και λογικές προσπάθειες πρέπει να παίρνει, ενώ αντιθέτως πρέπει να συνεχίσει να μπαίνει μέσα όταν βρίσκει τους χώρους, όπως κανει σωστά ως τώρα.
Χρήστο, αν στον ΠΑΟ θέλουν να εξαντλήσουν τις πιθανότητες για F4 προσκόμματα του τύπου αδικία για τον Κούζμιτς που είναι φιλότιμος, υπάρχει δέσμευση στον Παπαγιάννη ότι θα είναι 3ος κλπ δεν υπάρχουν. Αν έχουν αναγνωρίσει τα λάθη στη στελέχωση και μπορούν να τα διορθώσουν οφείλουν να το κάνουν σύντομα. Η ομάδα έχει τύχη στην Ευρωλίγκα φέτος με 1-2 διορθωτικές κινήσεις.
ΔιαγραφήΜια χαρά θα πάρει χρόνο στην Α1 ο Παπαγιάννης για να ξεκουράζει τον Ραντούλιτσα που δεν τον λες και τέρας φυσικής κατάστασης. Ακόμη κι αν μείνει ο Κούζμιτς. Ο Γκιστ δεν νιώθει βολικά στο 5. Αυτό είναι φανερό. Άρα, η απόκτηση mobile center είναι must.
Επίσης, άλλο πράγμα είναι ο Παπαγιάννης 3ος center στην υπάρχουσα τριάδα κι άλλο σε τριάδα με έναν mobile αντί του Κούζμιτς. Καμία σχέση. Εδώ γυρνάμε πάλι στο τι ζήτησε, τι μπορούσε και τελικά τι ψώνισε ο Σάλε.
Όσον αφορά τον Πάβλοβιτς. Έχουμε αέρινο στο 3 τον Βλάντο ας έβρισκαν κάτι πιο γήινο. Πολύς αέρας μαζεύτηκε. Τέλος πάντων, η κριτική που του ασκείται δεν σχετίζεται με τίποτα άλλο παρά με την συγκέντρωση που δείχνει στα ματς. ΟΚ, είπαμε ότι δεν κουμπώνει ιδανικά με τον Βλάντο αλλά αφού τον πήραν ας συγκεντρωθεί σ’ αυτά (τα λίγα) που μπορεί να δώσει σταθερά. Κοίτα τον Φελντέιν που είναι το αντιπαράδειγμα. Κι αυτός ως αέρινος ήρθε αλλά μια χαρά ανταποκρίνεται.
Για τα γκαρντ, τα είπαμε όταν χτύπησε ο Μποχωρίδης που ήταν ακόμη νωρίς.
Ως προς την στοχοθέτηση, πάντως, ένα θεματάκι υπάρχει και φέτος. Ειδικά μετά τη χθεσινή δήλωση «Συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στη νέα γενιά…» αλλά και την εξήγηση του Σάλε για τον center που έψαξε. Ας κρατηθεί αυτό για το μέλλον γιατί μπορεί να φανεί χρήσιμο.
Υ.Γ. Ο παίκτης Ζόραν Έρτσεγκ στον φετινό ΠΑΟ μόνο ως χωρατό μπορεί να εκληφθεί.
ρε παιδια τι πραμα ειναι αυτο με τον παβλοβιτς ?? σοβαρευτειτε λιγο μερικοι.
Διαγραφήδεν επαιζε με βυσμα στο νβα 10 χρονια. μη λεμε οτι θελουμε.
η ομαδα ακομα ψαχνεται επιθετικα και ειναι λογικο να γινονται σκοτωμενα σουτ. θυμηθειτε τους αγωνες με οσφπ φετος ο παβλοβιτς ηταν καθοριστικος. τα υπολοιπα θα τα δειτε στην ωρα τους..
δεν κολλαει ο ερτσεγκ στον παο μονο οσφπ κολλαει για φετος.
mobile center πιστευω χρειαζεται για να ειναι στην ευρωλιγκα 3ος ψηλος ο κουζμιτς και ο παπατζον να παιζει α1 και οσο ειναι δυνατον ευρωλιγκα
Εγω παιδια πιστευω οτι δεν θελει αλλο παικτη ο ΠΑΟ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι σιγουρα λειπει ενας αθλητικος forward 4-5 που θα εδινε ανασες στον Γκιστ αλλα θα εκοβε χρονο απο τα νεα παιδια.
Γνωμη μου ειναι απλα να ανοιξει το rotation βαζοντας τον χαραλαμποπουλο για λεπτα στο 4 περαν το 3 που παιζει ηδη!!!
ΣΑΡΑΣ
Δεν έχεις αδικο ΣΑΡΑΣ.
ΔιαγραφήΑυτό παρακαλάνε οι ΤΣ. Σ. ΚΑΔΕΣ
οι Μπαρτσελονες και οι λοιπές των φάιναλ φορ.
Να ανοίξεις το ροτεισον με 18χρονους.
ΠΡΩΤΟΝ για να σε έχουν στην 25αρα και στην 30αρα τώρα.
Και ΔΕΥΤΕΡΟΝ να τους ετοιμάσεις στα δύσκολα για να τους παρουν έτοιμους μετά.
*
beer.... tuoso
Άσχετο: Τζιμ, τι παίζει με τον Κόνιαρη; Χειρουργήθηκε τον Ιούνιο. Δεν έπρεπε να είχε επιστρέψει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παναθηναϊκός θέλει "5" και ο Ολυμπιακός "4". Για την περίπτωση του Ουίλιαμς όμως που αναφέρθηκε, θα ήταν ευτύχημα να έρθει στο ΟΑΚΑ ένας παίχτης με τις ικανότητες του. Νομίζω πως μπορεί να δώσει πολλά. Όπως και στον ΟΣΦΠ με το πολύ καλό του σουτ. Ο Ζούμπσιτς είναι παίχτης που δε μπορεί να καλύψει 6-7 λεπτά ως αλλαγή σε αυτό το επίπεδο. Δε νομίζω ότι θα κινηθούν προς τα εκεί οι ελληνικές ομάδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήJohn Q
O ΠΑΟ θέλει και 4 και 5. Ενδεχομένως να καλύπτεται με tweener τύπου McLean και όχι τύπου Erceg.
ΔιαγραφήO Oλυμπιακός θέλει καθαρό 4άρι, ιδανικά σαν τον Γκάμπριελ της Καρσίγιακα. Και με έναν Ερτσεγκ μια χαρά θα ήταν.
ο παο εχει τρια 4αρια. φωτσης γκιστ χαραλαμποπουλος.
Διαγραφήοι 2 πρωτοι ειναι βασικοι και ο μιτρος μπορει να σταθει σε καποια ματς στην ευρωλιγκα με μικροτερες ομαδες.
ο οσφπ και γω νμζ πως θελει 4αρι επειγοντως
O ΠΑΟ έχει τρία 4άρια. Ο ένας είναι ο Γκιστ (οκ) ο άλλος είναι ο Φώτσης που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ και ο άλλος είναι ο Χαραλαμπόπουλος που δεν έχει καταφέρει να καθιερωθεί στο 3, είναι έτοιμος να προσφέρει και σε άλλη θέση;
ΔιαγραφήΟ ΠΑΟ θα έπρεπε να πάει σε στελέχωση 6 ψηλών. Δυο σέντερ, δυο power forward (που να μπορούν να παίξουν σήμερα, ούτε αύριο ούτε χθες) τον Φώτση να παίζει τα λεπτά που περισσεύουν και στις δυο θέσεις, κι ο Παπαγιάννης να ψήνεται.
Κάθε τι άλλο αφήνει τρύπες. Κι ο Φώτσης πχ είναι μεγάλη τρύπα, είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι.
Το δεύτερο ζήτημα που προκύπτει είναι αν το δίδυμο Μίρο-Κούζμιτς δένει. Κατά τη γνώμη μου δε δένει.
Με την ποσοτική προσέγγιση των παικτών, κι ο οσφπ δεν έχει κανέναν πρόβλημα στο 4, αφού έχει τον καλύτερο pf της Ευρώπης, έχει τον Αγραβάνη κι έχει και τον Τσαϊρέλη.
Αλλά παρόλα αυτά συμφωνούμε ότι χρειάζεται παίκτη, για να φτιάξει μια αξιόμαχη 5άδα ψηλών. Γιανγκ, Χάντερ, Πρίντεζης, ξένος και μπαλαντέρ Αγραβάνης.
ποιος αγραβανης και ποιος τσαιρελης??? χαχαχα πλακα μας κανετε
ΔιαγραφήΠρώτον δεν ξέρεις να διαβάζεις, δεύτερον ποιος Φώτσης και ποιος Χαραλαμπόπουλος.
ΔιαγραφήJohny Q
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα jimare και στα υπόλοιπα παιδιά.Πρώτα από όλα τι σχόλιο μπορώ να κάνω όταν ο αρθρογράφος συνδυάζει μπασκετική ανάλυση επιπέδου γαρνιρισμένη με οργουελικά στοιχεία.Απλά έπος δάσκαλε!!Λοιπόν στα της ανάρτησης τώρα δεν με έχεις βρει περισσότερο σύμφωνο ποτέ ξανά από την φράση στην αρχή περί ύπαρξης ρόστερ με βάθος,σωστά στελεχωμένο με παίκτες που θα συμφωνούν παικτικά με αυτά που θέλει ο εκάστοτε προπονητής να εμφανίσει στο παρκέ και λόγω των σύγχρονων μπασκετικών επιταγών να καλύπτουν περισσότερες από μια θέσεις.Συν το γεγονός ότι άριστα επισημαίνεις ότι αυτό μπορεί να γίνει με σωστό σχεδιασμό και σε ομάδες όπως Φενέρ(με πακτωλό χρημάτων) και σε ομάδες όπως ΠΑΟ με βαριά φανέλα,υψηλή τεχνογνωσία και ένα ικανοποιητικότατο μπάτζετ για την εποχή.Αυτό είχα αναφέρει σε ένα προηγούμενο σχόλιό μου ότι η ομάδα δεν έχει ανάγκη αύξησης μπάτζετ αλλά χρησιμοποίησής του σωστά με στόχο την μεγαλύτερη λειτουργικότητα κάτι που προφανώς δεν συνέβη για αυτό είμαστε στην αγορά για 4-5.Από την περιγραφή σου μάλλον Έρτσεγκ μυρίζομαι λόγω σουτ,ευρωπαϊκής εμπειρίας,εμπειρίας συνεργασίας με κόουτς που τον έπαιζε πολύ και στην θέση 5 άρα????Τον ΟΣΦΠ δυστυχώς δεν μπόρεσα να τον δω αν και με το άρθρο σου καλύφθηκα πλήρως αν και jim το pressing στα 4/4 είναι απαραίτητο για την ομάδα για να επιβιώσει καθώς για αυτό στελεχώθηκε με καλούς αθλητές και όχι με καυτούς σουτέρ,για να παίξει δηλαδή ξύλο μπασκετικό,να πιέσει μανιασμένα την μπάλα και να αποσυντονίσει έτσι και σωματικά και κυρίως πνευματικά τον εκάστοτε αντίπαλο.Η αναφορά στον Τζεντίλε ήταν κορυφαία,μακράν το πιο NBA material που κυκλοφορεί στην Ευρώπη.Τέρας δύναμης και εκπληκτικό μπασκετικό υλικό.Πιστεύω του χρόνου έχει φύγει για την άλλη πλευρά και νομίζω ότι σύντομα θα ακολουθήσει και Ερτέλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήGreen North
Τζεντιλε στον ΠΑΟ. Ονειρο!!
ΔιαγραφήΟι παραστασεις για φετος ξεκινησαν εντυπωσιακα...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=SHVnS6DkKS4
https://www.youtube.com/watch?v=7zoRz2b9BK0
WILKINS
Μπράβο στο παλικαράκι!!!
ΔιαγραφήΣαν παραμύθι όλη του η πορεία.
Ένα διαρκές παράδειγμα θέλησης και εσωτερικής δύναμης. Σαν χθες μου φαίνεται όταν βλέπαμε τα βιντεάκια στο youtube με τα ματς του Φιλαθλητικού για να δούμε τι φρούτο ήταν ο πιτσιρικάς.
Τοσα χρονια που βλεπω NBA παντα φανταζομουν να ειχαμε εναν Ελληνα εκει να διαπρεπει.Τετοιον παικτη,τοσο πληρη και θεαματικο,δεν ειχα φανταστει ποτε οτι μπορουμε να στειλουμε.Μονο 21 χρονων,με υψος 2.11 με τεραστιο ανοιγμα χεριων και παλαμες,που μπορει να παιξει 5 θεσεις αμυνα-επιθεση στην αναγκη.Να εχει επισης προσωπικοτητα και να δουλευει το παιχνιδι του τοσο πολυ.Ακομα 77 δεν εχουμε δει τιποτα απ οτι μπορει να κανει.Εχει πολυ μπασκετ μεσα του...
ΔιαγραφήΤον βοηθησαμε με την εθνικη που τον ειχαμε στημενο και βαραγε τριποντα σχεδον με 40% απο τα 6.75 συνηθως στο τελος της επιθεσης.Το ειπε και ο Κιντ αυτο.Αλλα δεν τον αφησαμε να μας βοηθησει αυτος στο 100%...
Μολις ειδα μετα τα πρωτα 3-4 φιλικα και του κοβει ο Κατσικαρης την κινηση που παιρνει το αμυντικο ριμπαουντ και τρεχει με τη μπαλα το γηπεδο ξενερωσα πραγματικα...Τον φρεναραμε για τα καλα.Ειναι απ τους καλυτερους στον κοσμο στο να παιρνει το ριμπαουντ και να τρεχει πρωτος το γηπεδο.Ουτε τον ποσταραμε,ουτε τον απομονωσαμε γενικα δε ρισκαραμε με τις δυνατοτητες του.Μονο τριποντα και κανα κοψιμο στο καλαθι.Παντως του εκανε πολυ καλο σε ατομικο επιπεδο και εχει αποκτησει μεγαλυτερη εμπιστοσυνη στο σουτ του απ τα 7.25 που δουλευει πολυ...
WILKINS
Σαν να πήρε και 1-2 εκατοστά ακόμα...
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ροτέισον του ΠΑΟ έπρεπε να είναι μια 12αδα μπετόν και μετά οι τρεις πιτσιρικάδες σε θέσεις 13-15. Ακόμα και έτσι ο Χαραλαμπόπουλος πχ θα έβρισκε αρκετό χρόνο είτε λόγων τραυματισμών είτε λόγω ροτέισον.
Αυτό θα γίνει με την απόκτηση ενός ψηλού ακόμη, τώρα που έχουν πέσει τα κασέ και οι ομάδες μοντάρονται ακόμα.
Δεν χρειάζεται 5άρι ο ΠΑΟ, ο Τζιμ έχει 100% δίκιο. Δεν υπάρχει άλλος παίκτης πλην Φώτση που να μπορεί να παίξει 4άρι. Ο ΟΣΦΠ πχ έχει τον Παπαπέτρου. Προφάνως και όχι Έρτσεγκ. Καλός χρυσός αλλά ο ΠΑΟ θέλει έναν δεύτερο Γκιστ.
Για τους φίλους του ΠΑΟ δεν χρειάζεται ανάθεμα στο ΔΓ και τον καθένα εδώ μέσα. Έγιναν βαρβάτες προσθήκες το καλοκαίρι, ενδεχομένως ο Σάλε να άφησε μια θέση κενή μήπως γίνει καμιά στραβή με τον Παππά. Τώρα όμως που βλέπει ότι σε ένα μήνα περίπου μπαίνει, ίσως αποφάσισε να αρχίσει το ψάξιμο για ψηλό.
Κάτι αστεία πράγματα επίσης, τύπου ο Ραντούλιτσα 2ος ψηλός, ξεχάστε τα. Δεν έχουμε μπάτζετ 30 μυρίων πλέον όπως το 09. Εκτιμώ ότι ο Γιαννακόπουλος βασιζόμενος σε μια καλή μαγιά Ελλήνων παικτών που έχει, θα αυξάνει σιγά σιγά το μπάτζετ(ανάλογα με το χρηματοπιστωτικό περιβάλλον) όπως έκανε φέτος προκειμένου να επαναφέρει την ομάδα εκεί που τις αξίζει.
Και τέλος, η ομάδα ξαναβγάζει υγεία μετά από το 11. Ο Σάλε έχει συσπειρώσει όλο τον κόσμο γύρω του. Ο ΔΓ σταμάτησε να κάνει δηλώσεις που πλήττουν το πρεστίζ της ομάδας και υπάρχει γενικά μια σοβαρότητα και μια σύμπνοια. Υπάρχουν δηλαδή οι προϋποθέσεις για να δημιουργηθεί κάτι καλό.
Officer
ΥΓ: Τι σκάλωμα έχετε φάει εδώ μέσα με τον Πάβλοβιτς δεν μπορώ να καταλάβω. Δε βλέπετε ότι ξέρει μπάσκετ με τα καντάρια; 32 χρονών περιμένετε να πετάει Οκτώβρη μήνα; Ή μήπως στα δύσκολα ματς με ΟΣΦΠ ήταν πουθενάς;
Παιχτάρα είναι και όταν πρέπει θα είναι εκεί.
Γράφεις ότι ‘’δεν χρειάζεται 5άρι ο ΠΑΟ, ο Τζιμ έχει 100% δίκιο.’’
ΔιαγραφήΗ ανάρτηση και μάλιστα με bold : ‘’Ήδη οι πράσινοι βρίσκονται στην αγορά αναζητώντας ψηλό ο οποίος ουσιαστικά θα είναι tweener (4-5) και θα μπορεί να σουτάρει αξιόπιστα από το τρίποντο. Όχι δηλαδή Mobile-5 αλλά έναν ψηλό ο οποίος θα κρατήσει ζωντανό τον Κούζμιτς στο rotation «αλαφρώνοντας» τον Γκιστ που θα έχει την ευθύνη να κατέβει αν χρειαστεί στο «5» πιο ξεκούραστα πλέον, μειώνοντας ίσως τα λεπτά του Φώτση (εφόσον μπορεί να αποδείξει ότι είναι πιο πάνω στο rotation από τον Batman του Παναθηναϊκού). Μάλιστα..’’
Από πού κατάλαβες ότι συμφωνεί; Μας ενημερώνει για το τι ψάχνει η ομάδα και προσπαθεί να εξηγήσει το σκεπτικό. Και τελειώνει μ’ ένα ‘’Μάλιστα..’’.
Εγώ κατάλαβα ότι συνεχίζει (από το καλοκαίρι) να διαφωνεί.
Για τον Πάβλοβιτς, για πολλοστή φορά. Δεν λέει κανείς ότι είναι πουθενάς. Αυτό που λέμε είναι ότι δεν κουμπώνει ιδανικά με τον Βλάντο και μέχρι τώρα δεν είναι συγκεντρωμένος μέσα στα ματς. Ποιός ζήτησε πτήσεις;
Εννοείται και εγώ έτσι κατάλαβα 77. Ο Τζιμ είναι κάθετος. Απόκτηση πενταριού με γρήγορα πόδια.
Διαγραφήπες τα ρε officer. ακου ραντουλιτσα δευτερος ψηλος!
Διαγραφήβασικος σεντερ στην εθνικη σερβιας
@77
ΔιαγραφήΕγώ κατάλαβα ότι ο Τζιμ συμφωνεί. Δεν έχει σημασία εγώ πάντως συμφωνώ με την ΚΑΕ για τους λόγους που ανέφερα.
Για τον Πάβλοβιτς ναι μεν έχει μεταπτώσεις η απόδοση του μέσα στο ματς αλλά σίγουρα δεν κρύβεται και αυτό μετράει.
Τώρα για το αν κουμπώνει με το Βλάντο, στο πνεύμα που το λες και γω θα θελα το Μασιούλις αλλά δεν παραπονιέμαι κιόλας. Μέχρι στιγμής δε φαίνεται να είναι μεγάλη τρύπα στην άμυνα.
Officer
Καλησπέρα. Ο Σόουν Ουίλιαμς είναι σίγουρα καλύτερη λύση του Έρτσεγκ. Πρόκειται για έναν πολύ μακρύ φόργουορντ με καταπληκτικό τρίποντο που πέρυσι έκανε πολύ καλά νούμερα στο Μαϊάμι. Αυτό που με φοβίζει όμως είναι η τάση για μετακίνηση του Γκιστ στο "5". Ο Γκιστ έπαιξε το καλύτερο του μπάσκετ δίπλα σε παίχτη τύπου Λάσμε, Προφανώς τα πάντα γίνονται για να προστατευθεί η προσωπική επιλογή του κόουτς, ο Κούζμιτς. Ο ίδιος όμως ο Σάλε δεν είχε πει ότι ψάχναμε γρήγορο πέντε αλλά με τα διαθέσιμα χρήματα δε βρήκαμε??????????
ΑπάντησηΔιαγραφήThanos
Δε αποκλείω κίνηση τύπου Ζούμπσιτς (είναι διαθέσιμος, γιούγκο, έχει τρίποντο) αλλά νομίζω και εγώ ότι ο Παναθηναϊκός θέλει έναν παίχτη στα χαρακτηριστικά του Τρέη Τόμκινς-Τζαχούάν Τζόνσον που θα μπορεί πραγματικά να δώσει βάθος, σουτ, ταχύτητα στους ψηλούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι άξιο προσοχής το ποσο καλα παίζει ο ΠΑΟΚ από τη στιγμη που βγήκε ο Βασιλειάδης.Ειναι πρόβλημα για τον ΠΑΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήδυσκολεύεται κόντρα στον πάοκ(!!!!!) ο φόβος και ο τρόμος των ευρωπαϊκών γηπέδων. για να δούμε αν καταφέρει τελικά να πάρει το ματς ή αν από σήμερα έχουμε την στέψη του πρωταθλητή για τη σεζόν 2015-2016
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί πέρα έφαγες πέρσι 17-18, ή θυμάμαι λάθος;
ΔιαγραφήΊδια ομαδα ειναι π ΠΑΟΚ με τον ΠΑΟ περςι και φετος;;;;οτι να ναι εισαι
ΔιαγραφήΕγώ τα έλεγα ότι είσαι μέντιουμ Αναστάσιε!
ΔιαγραφήΊδιος είναι να κερδίζεις έστω και στην παράταση με το να τρως 17 πόντους;;;
ΔιαγραφήΌτι να ναι είναι
Coach λάθη κάνουν όλοι. Μόνο οι ηλίθιοι όμως δεν τα παραδέχονται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίξε τώρα με μεινέκτημα με το βάζελο και καλά να πάθουμε.
Προτρέχεις. Άσχετο αν το μειονέκτημα δεν το γλιτώνεις, γιατί ο Πρίφτης δεν είναι Μαρκόπουλος.
ΔιαγραφήΓια το Θεό..οχι άλλο Κώστα Βασιλειάδη.Αν είναι ΠΑΟΚτζης να πηγαίνει με διαρκείας να βλέπει την ομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην καριέρα τους στην ευρωλίγκα ο Πρίντεζης έχει αποβληθεί 3 φορές σε 176 αγώνες, ενώ ο Λοτζέσκι 1 σε 57 αγώνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πιθανότητα να αποβληθούν μαζί αυτοί οι δυο παίκτες είναι .... σόρρυ αλλά το κομπιουτεράκι μου κολλάει. Για να συμβεί αυτό πρέπει να παίξουμε 3.334 αγώνες. Εκτός αν αγωνιζόμαστε στην Α1.
Στην κανονική διάρκεια αποβλήθηκαν.
Προφανώς δεν ξέρεις μαθηματικά.
ΔιαγραφήΜΦΓ.
Ντροπή να παραπονιέσαι για τη διαιτησία. ΗΜΑΡΤΟΝ. Το ξύλο που έριχναν οι παίχτες της ομάδας σου χωρίς να τιμωρούνται είναι αδιανόητο. Αν παιζόταν στα ίσια το παιχνίδι θα είχατε χάσει. Ντροπή επιτέλους, έχετε καταστρέψει την Α1 οι πρασινοκοκκινοι με τους διαιτητές σας και έχετε το ΘΡΑΣΟΣ να διαμαρτυρεστε κι από πάνω!!
ΔιαγραφήΦιλαράκι θέλεις να μας πεις ότι οι διαιτητές ευνόησαν τον Παοκ?Ο Ολυμπιακός με την άμυνα που παίζει με τα χέρια από πέρυσι σε κάθε αγώνα έπρεπε να τελειώνει με 2 παίχτες λιγότερο....!!!Το σκάνδαλο ήταν που τελείωνε πλήρως......
ΔιαγραφήΝα δω τι αλλο θα βρειτε για να κλαιγεστε...Που να χανατε κιολας δηλαδη...Θα εφταιγε ο Σοφο μετα και ο Σκλαβενιτης!!!
ΔιαγραφήΚαι για να εξηγούμαστε και να μην ρωτάνε και οι άλλοι:
ΔιαγραφήΑφήνοντας κατα μέρος το γεγονός πως θεωρεί είναι ανεξάρτητη η αποβολή Λοτζέσκι με την αποβολή Πρίντεζη (που δεν είναι),ο άνθρωπος μας γράφει το ακόλουθο:
'Εχεις δύο ζάρια.1/6 η πιθανότητα το καθένα να φέρει εξάρες και 1/36 η πιθανότητα να φέρεις εξάρεις και με τα δύο.Θεωρεί πως για να φέρεις εξάρες, πρέπει να τα έχεις ρίξει 35 φορές πριν.
Αυτά τα πράγματα δεν είναι σοβαρά.
ΜΦΓ.
Εννοείς ότι έγραψα ότι για να αποβληθούν μαζί πρέπει να παίξουν 3334 αγώνες ενώ θα έπρεπε να γράψω ότι θα αποβάλλονται μαζί σε 1 ανά 3334 αγώνες.
ΔιαγραφήΈχεις δίκιο. Εκφραστικό ήταν το λάθος πάντως, όχι μαθηματικό.
Νομίζω πάντως πως αν εφαρμογή των μετασχηματισμών Laplace θα σου λύσει τα χέρια.
ΔιαγραφήThe Talented C@nt
το Μ στο ΜΦΓ αποκλειεται να ειναι Μαθηματικός...
ΔιαγραφήΚαι πριν το δημοσιευσει-είμαι 1100% σίγουρος πως ο Μελάγιες στο άρθρο του, αντί να γράψει την αλήθεια, θα λέει για το δύσκολο πρόγραμμα και τις επιθετικες αρετές Στρώμπερυ και Χάκετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος 2 Νοεμβρίου 2015 - 8:17 μ.μ.
ΔιαγραφήΜα γιατί να γράψει για τους Strawberry και Hackett; Αφού ήταν... άθλιοι σήμερα. Απο κοντά και ο Υοung με τους VSpan και Johan. Όλοι αυτοί κυριολεκτικά δεν βλέπονταν. Και ο πολύς Hackett, ο χειρότερος απ' όλους...
Αλέξης
Μία καλύτερη εικόνα την οποία ΔΕΝ έδειξε ο Στρόμπερι. Μας «κορόιδεψε» με 10 σερί πόντους στην αρχή, έβαλε φωτιά στο twitter και μετά.... μία από τα ίδια.
ΔιαγραφήΔιάβασε περισσότερα στο: Ικανότητα, τύχη και φόβος «γύρισαν» το ματς | Basket League & Ολυμπιακός | gazzetta.gr
Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook
Κι άλλος μάντης εδώ μέσα. Ρε τι θα γίνει με σας;
Tραγικα ποσοστα σε τριποντα τραβηγμενα απο τα μαλλια, γελοια αμυνα, τον σημαδευουν ολοι οι αντιπαλοι και το χειροτερο στην πιο κρισιμη στιγμη πρεπει θεωρουμε δεδομενο οτι θα παρει αυτος την μπαλα. Γιατι; Επειδη δηλωνει ΠΑΟΚτζης. Ανατραπηκε ο σχεδιασμος ολης της ομαδας για να ερθει να κανει το κομματι του. Φτιαχναμε τις πιο value for money ομαδες τοσα χρονια και βρεθηκαμε σ'αυτο το χαλι για να ερθει ο Βασιλειαδης να ζηταει σκριν στη μπαλα για να ριξει τριποντο και να εχει μονιμως max 30%. Ημαρτον πια. Μας εβαλε τα γυαλια ο Αρης..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μπασκετικοι σημοσιογραφοι φταίνε που τόσα χρόνια τον αποθεωνουν λες και δεν έχουμε μάτια εμείς να δούμε πόσο αμπαλος είναι. Μια ζωή τα.ίδια χάλια είναι ο παίχτης και οοοολοι οι ΑΡΔ μας το παρουσίασαν πώς κάνει και χάρη στον Παοκ που ήρθε.
ΔιαγραφήΝα φύγει το συντομότερο να έρθει ένας κανονικός παίχτης που τουλάχιστον δε θα νομίζει πως είναι ο Ρετζι Μιλερ
O Παοκ αυτοκτόνησε κυριολεκτικά.......δώσανε την μπάλα στην τελευταία επίθεση στον Βασιλειάδη τον σουτέρ (τρομάρα του)....και όχι στον Χατσερ που μόλις είχε βαρέσει εύστοχες βολές....μιλάμε ο Ολυμπιακός έπεσε από την Ακρόπολη και βρήκε πορτοφόλι....ΟΙ του Παοκ τα κάνανε επάνω τους μόλις καταλάβανε ότι μπορούν να κερδίσουν αυτόν τον Ολυμπιακό
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτεφ
Φοβερός ο Στρομπερυ. Πρέπει να μείνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδανικός αντικαταστάτης του Σλούκα που είπε ψέματα.
ΔιαγραφήΆλλη Φενέρ θα είναι στην Ευρωλίγκα, άλλη Φενέρ στην Τουρκία. Στην Ευρωλίγκα θα παίζουν όλοι. Στην Τουρκία κάθε αγώνα και χωρίς 1 ξένο. Τη μια θα είναι ο Ούντο, την άλλη ο Μπογκντάνοβιτς και πάει λέγοντας. Σήμερα χάνει και από τη Γαλατά με αυτό το σύστημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη Φενέρ κάνει ο Ζέλικο κάτι που δεν έκανε ποτέ σε καμιά ομάδα που δούλεψε. Κάθε χρόνο τους αλλάζει όλους και φέρνει καινούριους. Αν ήταν ομάδα 3 χρόνων αυτη η Φενέρ, μπορεί να 'βαζα και το σπίτι μου στοίχημα ότι θα σήκωνε την κούπα. Τώρα όμως...
Εμφανως βελτιωμενη η αμυνα του Ολυμπιακου φετος.Με τα αμυντικα οπλα-παικτες που πηρες φετος βλεπω να εχει πανω απο 80ποντους μ.ο παθητικο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ:Σφαιροπουλε ηρθε η ωρα να δηλωσεις παραιτηση
Το υστερόγραφό σου είναι ειρωνικό, έτσι δεν είναι; Αλλιώς δεν μπορώ να φανταστώ πώς γίνεται να ζητάς την παραίτηση ενός προπονητή που στην πρώτη του σεζόν ήταν σούπερ επιτυχημένος και η δεύτερή του είναι ακόμα στην αρχή! Στο τέλος της χρονιάς θα κριθεί ο Σφαιρό και όχι νωρίτερα, αυτό έλειπε.
ΔιαγραφήΚατά τα άλλα, η άμυνα του Ολυμπιακού είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να στηρίζεται στις δυνατές επαφές επί 40 λεπτά. Για το λόγο αυτό είναι κομβικό για την ομάδα να έχει μεγάλο ροτέισον, 12 παιχτων δηλαδή, και οχι 9-10 παιχτών οπως εχουν αλλες ομαδες. Στον Ολυμπιακό ξέρουν πως δεν γίνεται να σφυρίζονται όλες οι επαφές σε ένα παιχνίδι. Αν τους σφυριχτεί >50-60% των φάουλ που κάνουν, χάνουν. Αν τους σφυριχτεί λιγότερο, κερδίζουν. Ακριβώς γι'αυτό κάνουν διαρκώς συζήτηση για τη διαιτησία, γιατί είναι καθοριστική έτσι όπως παίζουν, ειδικά φέτος που σκοράρουν και σχετικά δύσκολα.
Καλά, αφού δεν σας αρέσει να βλέπετε 200+ πόντους σε ένα τέτοιο παιχνίδι και παρατάσεις στους αγώνες, άλλη φορά δεν θα το ξανακάνει. Θα κερδίζει με 58-60...
ΔιαγραφήΑλέξης
Ημαρτον πια με την ασυλια στον οπαδο-παικτη. Ειναι η πιο προβληματικη περιπτωση παικτη σε εναν κακο ΠΑΟΚ. Οποιος θελει να ειναι σιγουρος οτι θα σκοραρει ή θα παρει φαουλ παει επανω του. Πηρε και το 7 τρομαρα του λες και ειναι ο Μπανε. Σκριν και σουτ σα να πεταει πετρα. ΟΧΙ ΑΛΛΟ. Επισης αν εχει λιγη αξιοπρεπεια θα σταματησει να φιλαει το σημα της ομαδας καθε φορα καταφερνει να σκοραρει μετα απο ενα σωρο τραγικες προσπαθειες. Να σοβαρευτει αν σκοπευει να μεινει. Αλλιως ας γυρισει στην Ισπανια. Χιλιες φορες να ειχαμε παικτες σαν αυτους που εφερνε τοσα χρονια ο Ματζικ απο τα κολλεγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήτέτοια εποχή περυσι απειλουσαν τον Μαρκοπουλο να μην φυγει, να μην παει στους κοκκινους (ονειρο καθε ελληνα προπονητη οι κοκκινοι ή οι πρασινοι στο μπασκετ), του εταξαν κ μεταγραφες, αλλα η ολη φαση τελικα ηταν το σημειο καμπης της ομαδας...τετοιου ειδους πιεσεις σε σχεσεις ποτε δεν οδηγει σε καλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά μιλάς-άλλωστε η θέση νο3 απέναντι στον αιώνιο αντίπαλο 'Αρη, ήταν σημάδι κατρακύλας και παρακμής.Οίκτος και μόνο.
Διαγραφήτο γήπεδο ήταν άδειο, περισσότεροι είχαν πάει πέρυσι να σταματήσουν τον Σούλη να κατέβει προς Αθήνα μεριά. Ο Άρης αναγεννάται σταθερά κ σιγά σιγά...κ μπράβο του
ΔιαγραφήΟΣΦΠ 2015-16
ΑπάντησηΔιαγραφήUnder Construction!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1646684695608347&set=a.1646684662275017.1073741835.100008004970578&type=3&theater
Ανοίγουμε με το νέο έτος, από τον Ιανουάριο και μέχρι τον ερχόμενο Μάϊο και σας... περιμένουμε να μας τιμήσετε με την παρουσία σας...
Αλέξης
Ο Παναθηναϊκός δεν μιλάει καθολου για μεταγραφή γιατι ενεργεί υπόγεια οπως περσυ με τον Λαουαλ(Αν κ αυτος ειχε buy out για καλυτερη ομαδα).....περιμένει να μεινει ελευθερος ο παιχτης που εχει συμφωνήσει κ μετα θα τον ανακοινώσει....οι λόγοι προφανέστατοι....!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥγ: Ο παιχτης θελει σαν τρελός εδω και μια 3ετια να ερθει και σημερα έπαιξε λιγο με την ομαδα του κ ηταν εντελώς αδιάφορος !
Σερμπ- ιτς
Dorsey ?
Διαγραφή@8:03
ΔιαγραφήΌχι, απλές αερολογίες.
Εννοείς τον Dorsey Tο λες επειδή τον θέλεις ή ισχύει πραγματικά κάτι τέτοιο.
ΔιαγραφήΕννοείς τον Dorsey Tο λες επειδή τον θέλεις ή ισχύει πραγματικά κάτι τέτοιο.
ΔιαγραφήΠαίκτης της Λιμόζ είναι και επίσημα ο Γιακούμπα Ντιαβαρά, με την γαλλική ομάδα να ανακοινώνει την απόκτηση του. Ο 33χρονος Γάλλος θα ταξιδέψει με την ομάδα στην Ελλάδα αφού η Λιμόζ αντιμετωπίζει στο ΣΕΦ τον Ολυμπιακό (05/11) αν και δύσκολα θα πάρει χρόνο συμμετοχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασε περισσότερα στο: Ενίσχυση με Ντιαβάρα η Λιμόζ | Μπάσκετ: Ευρώπη | gazzetta.gr
Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook AYTO ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΠΑΙΧΤΗ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΦΑΣΗΣ,ΑΜΕΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ
άμεσα παίζει όποιος δεν αγωνιζόταν σε ομάδα της ευρωλίγκας. αν πάρεις πχ τον βαρνάντο από τη σάσαρι σήμερα στον παναθηναΪκό,δε μπορεί να παίξει με τη ζιέλονα γκόρα και τη ζαλγκίρις. ο στίματς και ο μίλερ που πήρε ο ερυθρός αστέρας και έπαιξαν με την κίμκι δεν έπαιζαν σε ομάδα ευρωλίγκας και γι αυτό είχαν δικαίωμα συμμετοχής
Διαγραφή20 και 27 και 21, σε 3 παιχνίδια έως τώρα, με μέσο όρο δηλαδή 22.7 ανά παιχνίδι, δέκατος στη λίστα των σκόρερ σε όλη τη λίγκα μέχρι στιγμής... Δε θα κρατήσει ίσως, είναι αρχή, αλλά ρε φίλε, εντυπωσιακό έτσι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντεντοκουνμπο;
ΔιαγραφήΝαι... Πάνω από Lebron & Wade μέχρι στιγμής σε μέσο όρο πόντων. Όχι κι άσχημα...
ΔιαγραφήEντυπωσιακη η αποδοση του Μιλουτινοφ απεναντι στον Κωττα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι καλά που δεν ήταν ο Διαμαντίδης αυτός που έβαλε 15 στα τελευταία 10 λεπτά, γιατί σήμερα θα είχε πέσει το ίντερνετ από τα άρθρα των "αντικειμενικών".
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πει κανείς βέβαια, ότι αν το έχεις κάνει σε τελικό Ευυρωλίγκας, δεν είναι είδηση να το κάνεις και στον ΠΑΟΚ.
Στους Ολυμπιακούς πέστα που μας έχουν ζαλίσει για το πόσο "σέρνεται ο Μπιλ", για το ότι "από Γενάρη θα είναι έτοιμος" και τέτοιες ανοησίες. Λες και δε βλέπουμε πως είναι μια χαρά. Απλά χρειάζεται και συμπαράσταση από τους συμπαίχτες του. Όταν τη βρίσκει είναι εξαιρετικός.
ΔιαγραφήΧάλια είναι, και όποιος έχει μάτια το βλέπει.
ΔιαγραφήΑλλά όντας μονίμως ο απόλυτος κυρίαρχος στην Ευρώπη, μπορεί να καθαρίζει κι έτσι πολλές ομάδες, σχεδόν σβηστός.
Ο Διαμαντιδης εχει βαλει 13 ποντους σε 1 λεπτο και 15 δευτερολεπτα... Δεν νομιζω να ζηλεψει απο τον επισης παικταρα Σπανουλη...
ΔιαγραφήΌσο κι αν το αρνείται στα λόγια, το παραδέχεται στην πράξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κόουτς κανε λάθη. Δεν πειράζει. Πρώτη φορά στο σχεδιασμό ομάδας που πάει για ευρωλίγκα, λογικό να υπάρχουν αστοχίες. Δεν είναι λογικό να εμμένει σε αυτές ελπίζοντας ότι θα αλλάξουν όλα μέσα από τη σκληρή δουλειά.
Χωρίς Χάντερ, ο Μίλου έπαιξε λιγότερο από 9 λεπτά. Με τον Πρίντεζη και τον Λοτζέσκι να αποβάλλονται κι ο Αγραβάνης έπαιζε 8 λεπτά. Απέναντι σε έναν μέτριο και ελλειπή ΠΑΟΚ.
Άλλαξέ το κόουτς. Καταλαβαίνω ότι το σύστημα της euroleague δίνει μεγάλα χρονικά περιθώρια αδιάφορων αγώνων, αλλά ας σου σκάσει κάνας παίκτης μέχρι να το πάρεις απόφαση, μετά τι κάνουμε;
Όχι τίποτα άλλο, αλά η ομάδα με Σπανούλη, Πρίντεζη, Λοτζέσκι, Μάντζαρη, Παπαπέτρου, Χάντερ, Χάκετ, Γιανγκ έχεις ένα καταπληκτικό πυρήνα παικτών που με ελάχιστες προσθήκες είναι για μεγάλα πράγματα.
υγ
Με σωστή στελέχωση μπορεί να αναδειχθεί ο Αγραβάνης. Δεν ήταν τρελή η σκέψη να του δοθεί ρόλος από την αρχή σκέψη, αλλά φαίνεται να δυσκολεύεται ο Δημήτρης, σωματικά και ψυχολογικά.
H AENK σκοράρει 27 δευτερόλεπτα πριν τον τέλος και παίρνει προβάδισμα 3 πόντων. Το καλάθι ακυρώνεται και η διαφορά μένει στον έναν. Το Λαύριο βάζει καλάθι και παίρνει προβάδισμα, η ΑΕΝΚ χάνει την επίθεση και κάνει φάουλ για να σταματήσει το χρόνο, με το Λαύριο να ευστοχεί και το τελικό σκορ να διαμορφώνεται 79-82.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην εκδίκαση της ένστασης της ΑΕΝΚ, συνήγορος του Λαυρίου είναι ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ ΠΑΟ χωρίς αυτό να εγείρει κανένα ασυμβίβαστο. Λίγους μήνες πριν, όταν η ΑΕΝΚ αρνήθηκε να συνηγορήσει στη μείωση των ποινών του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, ο κύριος Μπαλτάκος ήταν σαφής: δεν υπάρχει λόγος να φέρνετε αντιρρήσεις για μια υπόθεση που δε σας αφορά!
Η απόφαση του Αθλ. Δικαστή ιστορική. Εμπρόθεσμο το καλάθι αλλά καμία συζήτηση για επανάληψη αφού δεν έκρινε την τελική έκβαση του αγώνα, κάνοντας δεκτό το επιχείρημα του κ. Μπαλτάκου κατά την ακροαματική διαδικασία.
Χάρισμά σας κύριοι το πρωτάθλημα της ΜΑΦΙΑΣ.
θα θελα να είμαι μια μύγα σε αίθουσα δικαστηρίου όταν θα εκδικαζεται οποιαδήποτε υπόθεση μεταξύ ΠΑΟ και ΟΣΦΠ
Διαγραφήαπό τη μια το αστείο νομικό τμήμα του Ολυμπιακού. αυτό που κάνει τη μια πατάτα μετά την άλλη, παίρνοντας στο λαιμό του και τους Προέδρους που έχουν εκτεθεί πολλάκις με τις συμβουλές που τους δίνουν οι ανίκανοι νομικοί
και από την άλλη ένας από τους καλυτερους δικηγόρους στην Ελλάδα, που ξέρει τους νόμους απέξω και ανακατωτά
σαν να παίζει ο Λεμπρόν απέναντι στο Βασιλειάδη
Ήταν η νομομάθεια που έδωσε τη νίκη στο Λαύριο....
ΔιαγραφήΌτι θα σας έφτανε τόσο χαμηλά, να εκθειάζετε ανθρώπους σαν κι αυτόν, ειλικρινά δεν το περίμενα.
Δεν έχει πάτο το βαρέλι σας.
Το β'πληθυντικό είναι ευγενείας; Σε ευχαριστώ!
ΔιαγραφήΜου είναι απεχθής πολιτικά, αλλά είναι καταπληκτικός δικηγόρος, τι να κάνουμε. Το έχει αποδείξει επί δεκαετίες στα ελληνικά δικαστήρια και του το αναγνωρίζουν φίλοι και εχθροί στο χώρο της δικηγορίας και όχι μόνο.
Τι να κάνουμε, όταν κοτζάμ εφοπλιστές και γόνοι της μεγαλύτερης χαλυβουργίας δεν δίνουν κάτι παραπάνω να βρουν δικηγόρους της προκοπής και επιμένουν με ανθρώπους που τους έχουν εκθέσει επανηλειμμένα, θα χάνουν στις δικαστικές αίθουσες. Και επειδή ως τώρα οι Πρόεδροι έχουν δείξει δικομανία και ενστασομανία και άρα θα τρέχουν κάθε λίγο και λιγάκι στα δικαστήρια, προβλέπω κι άλλες φάπες στο μέλλον!
Καλή η προσπάθεια να αποπροσανατολίσετε τον κόσμο από το χάλι που δείξατε με τον ΠΑΟΚ αλλά στο τέλος, στην προσγείωση, πήγατε για το κάτι παραπάνω και στράβωσε.Σας βάζω 3.5 (με ρο γαλλικο) στα 5.
ΔιαγραφήΓια το ποδοσφαιρο αναφερεσαι ? κατι ξερεις η εισαι ειλικρινης ?
Διαγραφήτο γλυκό θα δέσει όταν οι Λάκωνες του ΔΓ θα φτάσουν Α Εθνική στην μπάλα...
ΔιαγραφήΠαιδιά, δεν βρέχει...
ΔιαγραφήΕδώ ο ΔΔ που δεν ήταν ποτε σκόρερ γιατί δεν επαιρνε πολλές προςπαθειες και έβαλε 13 πόντους σε 75 δευτερόλεπτα με την Ολυμπία Μιλάνο.
ΔιαγραφήΔεν ήταν λέει σκόρερ γιατί δεν έπαιρνε προσπάθειες...
ΔιαγραφήΠόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε κι ακόμα το μνημονεύεις;
ολύμπια λουμπλιάνας ήταν,όχι μιλάνο
Διαγραφήμερικούς πρέπει να σας κλεισουν σε ενα ριγκ να τσακωνεστε ως τη Δευτερα Παρουσια για το Διαμαντιδη και το Σπανουλη
Διαγραφήαν τα διάβαζαν οι ίδιοι οι παίχτες, θα γελάγανε
κρίμα τέτοιοι παιχταράδες να γίνονται το μέσο για να "τις μετράτε"
ΥΓ
http://www.sport24.gr/Basket/o-agkwnidhs-kai-fragkofonoulhs-einai-eidwla.3749847.html
3.10 κοιτα.8/34 εχει ο μπομπερ σας μην μιλας καθολου.Και εγω αν βαρουσα τοσα πολλα θα ειχα καλυτερα ποσοστα.Δες του ΔΔ και κοφτο.http://www.euroleague.net/competition/players/showplayer?pcode=JUO&seasoncode=E2015
Διαγραφήτοσα χρονια λεει;;; τo 11 ηταν.Τασουτο εχεις δικιο μπερδευτηκα.
Διαγραφή@4:10
ΔιαγραφήOι ανά τον κόσμο κομπλεξικοί τα ίδια λέγανε και για τον Κόμπε. Δεν τους συγκρίνω, αλλά το κόμπλεξ σας δε λέγεται.
@4:17
Καταρχήν ήταν το 2010, και αν δεν το έχεις πάρει χαμπάρι έχουμε 2015. Μπορεί για σένα να έχει σταματήσει ο χρόνος σε εκείνη τη σεζόν, αλλά έχουν περάσει 5 χρόνια.
Δεν επαιρνε προσπαθειες γιατι δεν ηταν αυτος ο ρολος του, εξαλλου εκανε ολα τα τα αλλα..Οσα εχει βαλει ειναι με λιγες προσπαθειες δεν βαραει τουβλα για να χει 25%.σε τιποντο και διποντο.
Διαγραφήηταν την χρονια 10-11 της ευρωλιγκας, Δεκεμβρη μηνα,ελεος εχεις φαγωθει με τον ΔΔ.Εχεις κουρασει.Ξεχασες τα νταμπλ που πηρε με Πεδουλακη και Αλβερτη;;;;;Ποιος ηγηθηκε να σου θυμισω;;;;; http://www.euroleague.net/main/results/showgame?gamecode=95&seasoncode=E2010
Διαγραφήκομπλεξ για τον καλυτερο μας παιχτη;;;;;;μην το λες, θα πεσει η στεγη του Οακα να μας πλακωσει.Φοβαμαι την μερα που δεν θα ειναι στην αποστολη σας.
ΔιαγραφήKαταρχην αν δεν σε πειραζει ηταν την σεζον 10-11 ηταν 31 ετων,και δεν καταλαβα πως κανεις ετσι, λες και ηταν πριν 20 χρονια.Ποσο ζορι τραβας ειλικρινα.
Διαγραφήτον Κομπε γιατι ειπαμε τον αναφερεις;;;;
Διαγραφήhttp://esake.gr/el/action/EsakeplayerView?idgame=52FF40D6&idplayer=0000011A&mode=1 3D http://www.esake.gr/el/action/EsakeplayerView?idgame=9B382FEB&idplayer=00000577&mode=1 VSPAN
ΔιαγραφήΟπως βλεπω το πραγμα, ο επομενος προπονητης που θα κοιταξει ο Ολυμπιακος θα ειναι ο Πριφτης. Το ποτε θα τον κοιταξει θα εξαρτηθει απο το Σφαιροπουλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμάρα καλημέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήJim Conway Fans Club London
Καλημέρα παιχταράδες μου..
ΔιαγραφήΚαλημέρα και από Μόσχα. Τζιμ θυμάμαι τη περυσινή σου ανάρτηση για τη new look ΤΣΣΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://hoopfellas.blogspot.gr/2014/10/blog-post.html
Φέτος μοιάζει ακόμα πιο γρήγορη. Τι λες?
Kasparov
Καλημέρα. Ναι το θυμάμαι. Το περυσινό recruiting και ο τρόπος που διαχειρίστηκε το υλικό ο κόουτς Ιτούδης σηματοδότησε την απαρχή μιας νέας εποχή για τη ΤΣΣΚΑ η οποία μέχρι τότε έπαιζε συνήθως Big, ειδικά στις νεότερες ημέρες του Μεσίνα ο οποίος γύρισε πολύ επηρεασμένος από τα ερεθίσματα του ΝΒΑ. Με τον Ιτούδη η ομάδα είναι σαφώς πιο μοντέρνα, πιο γρήγορη και πέρυσι μετά τη πρώτη φάση επιχείρησε μια μετάβαση σε ένα πολύ πιο γρήγορο τέμπο ανεβάζοντας το πλαίσιο κατοχών στο οποίο έπαιζε τα παιχνίδια για να εκμεταλλευτεί τη ποιότητα στο backcourt και τα playmaking skills της σαν ομάδα. Φέτος έχοντας αφαιρέσει παίχτες-σταθερές μοιάζει πιο "θνητή" αλλά της λείπει πολύ ο Φρίλαντ στο "5". Θέλω πολύ να δω πως θα απορροφηθεί στην ομάδα..
ΔιαγραφήMπραβο στο Λασο..
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/article/825893/sto-pleyro-ton-prosfygon-tis-lesvoy-o-laso-pic
Μπράβο του
Διαγραφήγεια σου παππά παππά
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Panathinaikos/h-wra-toy-pappa.3752601.html
Εχω κουραστει να διαβαζω σχολια που γκρινιαζουν για το ροστερ του Παναθηναικου και του Οσφπ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντα θυμαμαι τον Παναθηναικο να εχει ελλειψεις κυριως σε ψηλους..ΠΑΝΤΑ ,με εξαιρεση την εποχη Πεκοβιτς..Απτο μακρινο 2002 τοτε που επαιζε ελαχιστα ο Λαζος και βασικος ο 33αρης Μιντλεντον..Το 2007 που ειχε συνεχεις τραυματισμους ο Τομασεβιτς και σε συνδυασμο με τον παραγκωνισμο του Γιαφτοκας..
Αφηστε να δουλεψει η ομαδα με αυτα που εχει..Αν ο Σαλε ζητησει ψηλο θα ναι πολυ ασχημο για το υπαρχων ροστερ..Θα δειξει οτι δεν το εμπιστευεται και θα υπαρχει κινδυνος να χασει παιχτες και οχι να κερδισει..Τα ροστερ συμπληρωνονται το καλοκαιρι και οι ομαδες χτιζονται μεσα απο τις δυσκολιες..Δεν θυμαμαι ομαδα να επαιζε καλα τουτη την περιοδο και να πετυχε στο τελος κατι..Ποτε..
Για τον Οσφπ,καθε χρονο αρχιζει ασχημα..Και μετα τα Χριστουγεννα μεταμορφωνεται..Υπομονη..Μεχρι οι καινουριοι να προσαρμοστουν και να πλαστουν στα θελω της ομαδας ετσι θα παιζουν..Αν τους διωξεις στο διμηνο ειναι σαν μην τους εδωσες ποτε πραγματικη ευκαιρια..
http://www.gazzetta.gr/basketball/article/826253/ta-provlimata-denoyn-tis-omades-ohi-oi-prosthikes
Επηρεασμενος απτο αρθρο του Λαουδη που με βρισκει απολυτα συμφωνο..
Αλλωστε σε 3 βδομαδες μεγαλωνει το ροτεισον στους κοντους..Ερχεται ο Παπας..
O Obradovic ειχε"ειδικη σχεση" με τους ψηλους.Περα απο τους Πεκοβιτς και βεβαια τον μεγαλο Ρεμπρατσα και μιση χρονια του Τομασεβιτς οι υπολοιπες επιλογες σε κλασσικους ψηλους δε δουλεψαν.Επισης περαν του Μπατιστ και οι αμερικανοι ημιψηλοι που ειχε δοκιμασει δεν ηταν τιποτα σπουδαιο..
ΔιαγραφήΕπισης ο ΠΑΟ αν εξαιρεσουμε τον Γκιστ (τρανη εξαιρεση) ΠΟΤΕ δεν καταφερε να φερει καλο παικτη στη μεση της χρονιας( η εστω παικτη που να παιξει καλα)...Ουτε με Μαλκοβιτς ουτε με Ομπραντοβιτς ουτε με Ιβανοβιτς
Αν κανω λαθος βρειτε το...
no_closure
Έφερε το 2007 τον Βουγιανιτς (όταν είδανε μετά τα πρώτα παιχνίδια ευρωλίγκα και τα ντέρμπυ με τον ΟΣΦΠ του Γκέρσον πως ο Διαμαντίδης είχε τότε πρόβλημα στην τρίπλα) για να βοηθήσει στο κατέβασμα της μπάλας και το 2002 αν θυμάμαι καλά, ήρθε στη μέση της χρονιάς ο Πέπε Σάντσεθ, που βοήθησε αρκετά, ειδικά στο f4.
ΔιαγραφήΜΦΓ
Γιανναρα πόσο δίκιο έχεις αδερφέ. Εδώ έχουμε καθηγητές της γκρίνιας που με ύφος ντίβας κάνουν υποδείξεις και κριτική επιπέδου. Ξέρεις σε ποιούς αναφέρομαι. Το κλασσικό ζευγαράκι που μας έχει ταράξει στη μιρλα δύο χρόνια τώρα. Το ένα τους ξινιζει το άλλο τους βρωμάει. Από Μπάσκετ βέβαια μυρωδιά. Μάταιο φίλε να προσπαθείς να τους
Διαγραφήσυνεφερεις. Μην ασχολείσαι.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Sport24.gr, ο "μπόμπερ" του "τριφυλλιού" είναι στην τελική ευθεία καθώς στις 20 Νοεμβρίου θα μπει στο κανονικό πρόγραμμα μαζί με την υπόλοιπη ομάδα. Συγκεκριμένα, μετά το εντός έδρας ματς με την Λοκομοτίβ Κουμπάν στο ΟΑΚΑ για την έκτη αγωνιστική της Euroleague, αναμένεται να τεθεί στη διάθεση του Σάσα Τζόρτζεβιτς, κάτι που σημαίνει πως αν όλα πάνε καλά θα ξεκινήσει να παίρνει χρόνο συμμετοχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια, οι δύο πρώτοι μήνες αναμένεται να είναι αναγνωριστικοί για τον ίδιο αφού δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να παίζεις αμέσως στο 100% μετά από ένα σοβαρό τραυματισμό. Παρόλα αυτά, ο εγωισμός του Νίκου Παππά σε συνδυασμό με το γεγονός πως έχει δουλέψει πάρα πολύ από το καλοκαίρι σε όλους τους τομείς μας οδηγούν στο συμπέρασμα πως ίσως και νωρίτερα να τον δούμε σε φουλ ρυθμούς, όπως μας είχε συνηθίσει πριν από τον τραυματισμό του.
Η στιγμή της μεγάλης επιστροφής του Νίκου Παππά στην ενεργό δράση πλησιάζει. Ο 25άχρονος σκόρερ έβγαλε μέρος του κανονικού προγράμματος της προπόνησης (χωρίς σωματικές επαφές) και η επιστροφή του στα παρκέ μπαίνει στην τελική της ευθεία. LEOFOROS.GR
Διαγραφήπαιδια ο τραυματισμος του παππα δεν ειναι ευκολος... στα γρηγορα τωρα εμενα δεν μου ερχεται καποιος παιχτης στο μπασκετ που να εχει επιστρεψει απο τετοιον τραυματισμο... και σε αλλα αθληματα ο αθλητης πρεπει να ειναι πολυ δυνατος σωματικα για να ξεπερασει κατι τετοιο και ο παππας δεν ηταν και πρωτο κορμι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ξαδερφος μου που ειχε τον ιδιο τραυματισμο παιζει και παλι μπασκετ δεν εχει ενοχλησεις σε ρελαντι ρυθμους, αλλα αν το πιεσει πολυ του εμφανιζει προβληματα.
Μακαρι να επιστρεψει δυνατος και να μπορεσει να βοηθησει την ομαδα , γιατι ειναι απαραιτητος σε αυτο το ροστερ..
Ευοδωνεται απ'ο,τι φαινεται το Τσαμπιονς Λιγκ των 16 ομαδων αντι Ευρωλιγκας απο του χρονου....
ΑπάντησηΔιαγραφή16 ομαδαρες παιζουν ολοι με ολους, τα πλευοφ ειναι πιο ανοιχτα σε εκπληξη (best of 3) και το Φ4 παραμενει ως εχει, συν 30 μυρια να τα μοιραστουν.
Καλυτερο μοντελλο διοργανωσης απο τις ανοησιες του Μπερτομεου σιγουρα. Τωρα το τι θα γινει με τις ανοησιες της ΦΙΜΠΑ και τα ματς εθνικων μεσα στη χρονια, θα δειξει..... Σιγουρα οι αθλητες θα την πληρωσουν.
Δημητρης Σ.