Το Hoopfellas
συστήνει στο αναγνωστικό του κοινό
τον Ron Baker και δύο ακόμα
sleepers που έμειναν εκτός
του φετινού ντραφτ ενώ παράλληλα
σχολιάζει τη κατάσταση που βιώνουν οι
αιώνιοι αυτή τη στιγμή σχετικά με τον
σχεδιασμό των ρόστερ τους.
Η διαδικασία
του ντραφτ έχει άμεση επιρροή στον τρόπο
που κινείται η αγορά και στην Ευρώπη
καθώς από μόνο του δημιουργεί μια ροή
στο παγκόσμιο παζάρι και ένα ντόμινο
εξελίξεων. Στην ήπειρο μας τα κλαμπ με
το πολύ χρήμα έχουν τη δυνατότητα να
κλείσουν άμεσα θέσεις με ποιοτικούς
παίχτες πληρώνοντας τους dream
checks ή τουλάχιστον το μάξιμουμ των
χρημάτων που οι ίδιοι στόχευαν φέτος
στην αγορά το οποίο είναι ικανό να
μειώσει τους χρόνους διαπραγμάτευσης
και να αφήσει σε πολλές των περιπτώσεων
το ΝΒΑ (και μαζί την αβεβαιότητα του θα
βρω ή όχι συμβόλαιο από τη μεριά του
παίχτη) στην άκρη.. Οι ομάδες μας όπως
και αρκετές άλλες ευρωπαϊκές που δε
βρίσκονται στην οικονομική ελίτ δεν
έχουν αυτή τη δυνατότητα, γεγονός που
προσωπικά δε με χαλάει καθόλου δεδομένου
και του moto της σελίδας
περί “νίκης της παρτίδας χωρίς να έχεις
τα καλύτερα χαρτιά..” έστω και αν αυτά
τα οικονομικά δεδομένα μας τοποθετούν
εκ των προτέρων σε θέση outsider
και αυξάνει τα εμπόδια μειώνοντας
παράλληλα τις πιθανότητες διάκρισης
στη μακρά σεζόν που έρχεται. Θα τα πούμε
σύντομα πιο αναλυτικά βέβαια.
Σήμερα επέλεξα
(με τη διαδικασία του ντραφτ πολύ νωπή)
να σας παρουσιάσω τρεις undrafted
παίχτες οι οποίοι έχουν τα
χαρακτηριστικά να παίξουν πολύ καλό
μπάσκετ στην Ευρώπη και σε καλές μάλιστα
λίγκες. Κρατήστε τα ονόματα τους γιατί
πιθανόν εν καιρώ να βρούμε στον δρόμο
μας.. Ξεκινάμε από αυτούς λοιπόν και
συνεχίζουμε με ένα σχόλιο για Παναθηναϊκό
και Ολυμπιακό.
Sleepers..
Ron Baker (23-G- 1.94)
Η πρώτη μου επαφή
με τον Baker χρονολογείται
το 2013 όταν η ομάδα του, το Wichita
State έφτασε στο F4 του
τελικού τουρνουά (ναι, το F4
του Πιτίνο και του μετέπειτα παίχτη
του Πανιωνίου και νυν σύμβουλου
επιχειρήσεων Luke Hancock που
κέρδισε το ΜΟP..). Ο Baker
είναι κλασσικός hard
working-soft speaking αθλητής των κεντροδυτικών
Ηνωμένων Πολιτειών που ανέβασε πολύ το
status του ξοδεύοντας πολλές
ώρες προπόνησης στο παρκέ. Αποτέλεσε
εξαιρετικό fit στο μπάσκετ
του coach Gregg Marshal (προπονητής
που χαρακτηρίζεται από τη θέληση του
να παίζει στο μισό γήπεδο βασιζόμενος
αρκετά στη περιφερειακή εκτέλεση και
από άμυνες οι οποίες ποντάροντας στα
γερά πόδια των γκαρντς σπρώχνουν την
επίθεση εκτός ρακέτας) Η περίπτωση του
είναι ιδιαίτερη. Δεν έγινε ντραφτ πριν
λίγες ημέρες για τον απλούστατο λόγο
ότι το πακέτο του ποτέ δε μεταφραζόταν
αρμονικά στο μπάσκετ του ΝΒΑ όμως
“φώναζε” ότι μπορεί να παίξει σπουδαίο
μπάσκετ στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Παράλληλα είναι ήδη 23 ετών. Κάποιους
μήνες μεγαλύτερος από τον Bradley
Beal των Wizzards ο οποίος
ετοιμάζεται για τη πέμπτη του σεζόν στη
λίγκα. Αυτό στην Αμερική μετράει..
Όταν πρωτοείδα
τον μεγαλωμένο σε μια κωμόπολη του
Κάνσας γκαρντ των Shockers τον
αξιολόγησα ως έναν μικρό Ματσιγιάουσκας
σε σώμα Μάικ Μπράμος.. Τώρα, τριά χρόνια
μετά μπορώ να πω ότι είναι ίσως ένα πιο
σκληροτράχηλος Ματ Τζάνινγκ (διόλου
άσχημα..). Πρόκειται για έναν εξαιρετικό
σουτέρ από μέση και μακρινή απόσταση
με αυτοματοποιημένη κίνηση στην εκτέλεση
και άρτιο μηχανισμό. Πολύ σημαντικό
στοιχείο για το ευρωπαϊκό μπάσκετ η
αποτελεσματικότητα του στην εκτέλεση
μετά από ντρίμπλα. Παίχτης ομάδας.Υψηλό
IQ, σπουδαία αντίληψη του
παιχνιδιού, ανιδιοτελής. Βλέπει γήπεδο
και η ικανότητα του στο decision
making τον ψηλώνει αρκετά για περιφερειακό
που θα έρθει σε πρώτη επαφή με τις
ευρωπαϊκές άμυνες. Το playmaking
του δεν αξιολογείται με βαθμό
περιφερειακού ο οποίος θα λειτουργήσει
ως βασικός δημιουργός στο υψηλό επίπεδο
όμως διακρίνεται για τη ροπή του να
παίξει απλά, λιτά και απέριττα που τον
μετατρέπει ως έναν πολύ αξιόλογο ball
mover και συνολικά έναν γκαρντ που
παίζει low mistake basketball. Mentality
σουτέρ, νιώθει πιο άνετα στη περίμετρο
παρά επιτιθέμενος στο ζωγραφιστό παρότι
έκανε πολύ καλή δουλειά ως cutter
στους Shockers. Σκληρό
παιδί. Δυνατό κορμί, εξαιρετικό μήκος
(6'9'' άνοιγμα χεριών) το οποίο στην Ευρώπη
θα τον βοηθήσει να παίξει και στο “3”.
Μου αρέσει η συμπεριφορά του στην άμυνα.
Γαλουχημένος στο πρόγραμμα του coach
Μάρσαλ (για αυτό το ανέφερα πιο πάνω)
διακρίνεται για την ικανότητα του να
μένει μπροστά στη μπάλα (πολύ αποτελεσματικός
αμυνόμενος στα close outs και
τις απομονώσεις) και να αμυνθεί ψηλά ή
να μπει στις γραμμές πάσας. Φημολογείται
ότι οι Νικς προτίθενται να δουλέψουν
μαζί του δίνοντας στον Baker
την ευκαιρία να κερδίσει μια θέση
στο τελικό ρόστερ όμως εκτιμώ ότι αργά
ή γρήγορα ο 23χρονος sniper θα
έρθει προς τα εδώ. Ένας ποιοτικός,
υποστηρικτικός παίχτης που μπορεί
γρήγορα να πιάσει το status του
Τζάνινγκ ή του Φελντέιν. Τον κρατάμε..
Keep an eye on..
Jarrod Uthoff
(23-F-2.08)
O Uthoff είναι
ένα παιδί που επίσης έχει τα χαρακτηριστικά
να κάνει σπουδαία καριέρα στην Ευρώπη.
Μόλις βγήκε από το Iowa κάνοντας
μια σπουδαία σεζόν (18.9 πόντους με 38.2%
τρίποντο, 6.4 ριμπάουντ και 2.5 μπλοκ) στην
οποία οι Hawkeyes έφτασαν
μέχρι τον δεύτερο γύρο όπου και γονάτισαν
απέναντι στο πολύ ισχυρό Βιλανόβα.
Πρόκειται για έναν ψηλό, μακρύ (6'11''5)
shooting forward ο οποίος στην
Ευρώπη ξεκινάει από τη θέση “4” ωστόσο
μπορεί να καλύψει και τις θέσεις “3”
και “5”. Έχει παιχνίδι με τη μπάλα στα
χέρια (μπορεί να τη βάλει στο παρκέ και
να επιτεθεί), το αθλητικό του πακέτο
είναι αρκετά καλό και σε συνδυασμό με
το μήκος του τον βοηθάει να τελειώσει
επιτιθέμενος κάθετα στο ζωγραφιστό,
χαρακτηριστικό όχι τόσο σύνηθες σε
τέτοιας κοπής παίχτες. Μπορεί να παίξει
πάνω από το καλάθι. Καλός αμυντικός
παίχτης. Ακόμα και εαν η πλευρική του
ταχύτητα θέλει δουλειά, αμύνεται
αποτελεσματικά στη περιφέρεια καθώς
τα μακριά του άκρα τον βοηθούν να φτάνει
στη μπάλα τη στιγμή της εκτέλεσης (είτε
απέναντι σε drive είτε σε
σουτ). Πρέπει να δυναμώσει τον κορμό
του. Καλός πασέρ ενώ το όλο πακέτο του
παράγει συνεχώς miss matches. Θα
τεστάρει τις δυνάμεις του με τους Κινγκς
στο SL του Vegas. Εκτιμώ
ότι μπορεί άμεσα να σταθεί άμεσα σε μια
καλή ευρωπαϊκή λίγκα ή στο Eurocup. Η
Ισπανία έχει παράδοση σε τέτοια παιδιά.
Νομίζω για παράδειγμα ότι ότι θα είχε
μεγαλύτερη επιτυχία από τον David Wear
(έχουμε ξαναμιλήσει φέτος,
καλύτερος παίχτης από ότι δείχνουν τα
νούμερα του, δε τον υπέγραψε τυχαία η
USAK) στη φετινή Fuenlabrada
ενώ και η Βαλένθια παραδοσιακά
δουλεύει με τέτοιους παίχτες. Με
στεναχώρησε η όλη ιστορία του με το
Wiskonsin καθώς πρόκειται για
τυπικό παίχτη Bo Ryan. Το
συγκεκριμένο πρόγραμμα πιθανόν θα του
εξασφάλιζε μια επιλογή στο ντραφτ ή και
ένα συμβόλαιο (έστω και αν δεν έφτανε
το status του Σαμ Ντέκερ) στο
ΝΒΑ..
Dorian Finney Smith
(23-F-2.04)
O Bill Donovan μπορεί
να μετακόμισε στην Οκλαχόμα όμως το
στίγμα του θα ακολουθεί τους Gators. O
Smith είναι ένα παιδί με τα
χαρακτηριστικά που ζητούσε στους παίχτες
του ο θρυλικός πρώην κόουτς της Φλόριντα.
Ένας πραγματικός εργάτης στις δύο θέσεις
των forwards που λόγω σωματοδομής
στην Ευρώπη μπορεί να μετακινηθεί πιο
χαμηλά στο ζωγραφιστό. Μακρύς (6'11''
wingspan), με δυνατό κορμό,
μπορεί -χωρίς να διαθέτει τα δυνατά
αμυντικά ένστικτα- να αμυνθεί σε πάνω
από μια θέσεις. Παρότι ο μηχανισμός
εκτέλεσης του είναι ανορθόδοξος (φέρνει
τη μπάλα αρκετά ψηλά πριν απελευθερώσει)
το περιφερειακό σουτ είναι ο βασικός
πυλώνας παραγωγής στο παιχνίδι του
(παρότι κρίνεται streaky).
Δεν έχει προσωπική φάση (συχνά σκουντουφλάει
όταν αποφασίσει να βάλει τη μπάλα στο
παρκέ) καθώς δεν είναι ιδιαίτερα
δημιουργικός (παρότι στους Gators έμαθε
να πασάρει σωστά τη μπάλα) όμως μπορεί
να λειτουργήσει ως ο spot up shooter που
μια άμυνα θα σεβαστεί. Οντότητα στο
ζωγραφιστό. Αρκετά ικανός ριμπάουντερ
μπορεί να τελειώσει σε κίνηση λόγω του
φυσικού/αθλητικού του πακέτου εντός
ρακέτας. Blue collar παίχτης.
Ομάδα της Γερμανίας ήδη έχει δείξει
πολύ ζεστό ενδιαφέρον για την περίπτωση
του.
Οι
αιώνιοι..
Ο
Ολυμπιακός αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε
μια Off season-κατάσταση που
θα ζήλευε κάθε σπουδαία ευρωπαϊκή ομάδα.
Έχει έτοιμη τη βάση της επόμενης περιόδου,
ανανέωσε τον αρχηγό του και έδρασε
γρήγορα υπογράφοντας ένα παιδί με
προοπτική και τα χαρακτηριστικά που
συνηθίζει να εντάσσει και να δουλεύει
στη γραμμή ψηλών της η ομάδα. Αυτή τη
στιγμή, χωρίς άγχος, μπορεί (και πρέπει
κατά τη γνώμη μου) να περιμένει. Πάντα
σε εγρήγορση και με τα μάτια ανοιχτά
για οτιδήποτε καλό προκύψει στην αγορά.
Η συμμετοχή (σε βασικό ρόλο) παιδιών
όπως ο Αγραβάνης και ο Παπαπέτρου (ακόμα
και ο Καββαδάς που νομίζω ότι αυτή τη
στιγμή έχει προβάδισμα για τη θέση του
τρίτου σέντερ όμως αυτό είναι ακόμα
ανοιχτό καθώς μπορεί να έχουμε ανατροπή
από τη στιγμή που η κίνηση είναι άρρηκτα
συνδεδεμένη με τις υπόλοιπες δύο που
χρειάζονται οι ερυθρόλευκοι) είναι
χρυσάφι για την ενδυνάμωση της
αυτοπεποίθησης και την ανάπτυξη τους.
Για παράδειγμα, εάν ο κόουτς Σφαιρόπουλος
κρίνει ότι ο Αγραβάνης μπορεί να
ανταποκριθεί, με το χαμηλότερο δυνατό
για τη περίπτωση του ρίσκο, ως back up
στη θέση “4”, οι πρωταθλητές
θα έχουν τη δυνατότητα να κοιτάξουν
κάτι πολύ πιο οικονομικό ως συμπλήρωμα,
με έναν παίχτη χαμηλών αποδοχών από τον
οποίον θα δημιουργήσουν υπεραξία.
Υπομονή εδώ και θα έρθει η καλή περίπτωση.
Στον
Παναθηναϊκό τώρα.. Σας λέω χωρίς επιφύλαξη
ότι σε αυτό ακριβώς το χρονικό σημείο
δε χρειάζεται γκρίνια. Είναι απόλυτα
κατανοητή η συμπεριφορά των πρασίνων
στην off season από τη στιγμή
που κυνηγούν τη περίπτωση του Γιάννη
Μπουρούση, η κατάληξη της οποίας θα
καθορίσει και τον υπόλοιπο σχεδιασμό.
Οι πράσινοι συναντήθηκαν με τον εκπρόσωπο
του παίχτη και κατέθεσαν την (αρκετά
καλή κατά τη δική μου αξιολόγηση) πρόταση
τους για διετές συμβόλαιο στον Έλληνα
σέντερ. Έδωσαν deadline μέχρι
τις αρχές της εβδομάδας που ξεκινάει
τη στιγμή που ο εκπρόσωπος του ήθελε
περισσότερο χρόνο λέγοντας πως ο παίχτης
περιμένει ενδιαφέρον από την Αμερική.
Αυτή η υπόθεση πρέπει να τελειώσει
θετικά ή αρνητικά μέσα στην εβδομάδα
για να μπορέσουν οι πράσινοι να προχωρήσουν
στον μετέπειτα σχεδιασμό του ρόστερ. Η
μετακίνηση του Παπαγιάννη στην Αμερική
(ένα μεγάλο μπράβο στο παιδί, τεράστια
επιτυχία) θολώνει ακόμα περισσότερο το
τοπίο. Δε σας κρύβω ότι μετά την
οριστικοποίηση της συμφωνία και για τη
νέα σεζόν με τον Αργύρη Πεδουλάκη είχα
έτοιμα τα φτωχά μου πλάνα για την ακριβή
στελέχωση της γραμμής ψηλών όμως η
υπόθεση Παπαγιάννη (περίμενα ότι είτε
δηλώσει είτε όχι συμμετοχή στο ντραφτ
θα έμενε έναν ακόμα χρόνο στο ΟΑΚΑ) τα
έχει ανατρέψει.Εναλλακτικές φυσικά
υπάρχουν και μάλιστα πολλές μέσα από
μια δεξαμενή παιχτών οι οποίοι μπορούν
να καλύψουν κάθε ανάγκη στο στυλ μπάσκετ
του κόουτς Πεδουλάκη. Ας περιμένουμε
τις εξελίξεις στην υπόθεση Μπουρούση
και θα τα πούμε αναλυτικά..
Υ.Γ:
Στην Εθνική μας ομάδα γίνεται σωστή
δουλειά. Παρότι περνάμε σε μια νέα εποχή
είναι φανερό ότι θα είμαστε ακόμα εκεί,
ανταγωνιστικοί. Το σημερινό φιλικό όπως
είπε και ο κόουτς ήταν πιο χρήσιμο με
την έννοια ότι “τριφτήκαμε” περισσότερο
στο μισό γήπεδο. Πρέπει να χαμηλώσουμε
τον αριθμό των λαθών μας για να γίνουμε
πιο efficient ενώ περιμένουμε
και τον Περπέρογλου που είναι πολύ
σημαντικός παίχτης με την ικανότητα
του να εκτελέσει από τη περιφέρεια και
να δώσει μια πιο versatile μορφή
στην επίθεση μας από την αδύνατη πλευρά
σε αυτό το επίπεδο. Μου άρεσε η αντίδραση
μας στη τελική ευθεία με το παιχνίδι
στα ίσα. Προχωράμε..
Υ.Γ1:
Με το ξεκίνημα της προετοιμασίας σας
είπα ότι σε αυτό το σύνολο, με αυτή τη
δομή, ο Τyler Dorsey πρέπει
να βρίσκεται στους 12 που θα ταξιδέψουν
στο Τορίνο. Σήμερα αντέδρασε πολύ καλά
και με χαροποίησε ιδιαίτερα. Κεφάλι
κάτω, δουλειά, αυτιά ανοιχτά και όλα θα
έρθουν..
Υ.Γ2:
Μιας και αναφερθήκαμε στους undrafted..Ο
Prince Ibeh, σέντερ του
Texas, θα σας αφήσει με
ανοιχτό το στόμα με τον τρόπο που μπορεί
να αμυνθεί σε κάθε κατάσταση άμυνας στη
περίμετρο. Επίσης θα σας αφήσει με
ανοιχτό το στόμα το πόσο ακατέργαστος
είναι στο επιθετικό κομμάτι. Λες και
ξεκίνησε το μπάσκετ πρόπερσι.. Η Αμερική
σε αυτή τη φάση μπορεί να τον βοηθήσει
περισσότερο αντίθετα με την Ευρώπη στην
οποία ο Ibeh μπορεί να
βοηθήσει αλλά όχι να βοηθηθεί..
Υ.Γ3: Για τον Κλαβέρ τα είπαμε την άνοιξη, τα είπαμε και προχθές στη σελίδα του Hoopfellas στο Facebook.. Eίναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις που μπορούν να τρέξουν άμεσα (πριν το κλείσιμο της υπόθεσης Μπουρούση) για τον Παναθηναϊκό (με την έννοια του ότι ο Ολυμπιακός πιθανόν θα πάει σε μια πιο low cost επιλογή στο "4") καθώς εκτός του κοινοτικού διαβατηρίου ο Ισπανός φόργουορντ σου κλείνει πολλά κενά και μπορεί να τοποθετηθεί με διαφορετικούς τρόπους στο ρόστερ. PF, Big-3, Μobile-5..
Υ.Γ4: Περιμένω τα βιντεάκια σας με ταλαντούχους και μη αθλητές, επαγγελματίες και ερασιτέχνες, αναγνώστες ή όχι της σελίδας ώστε να σας κάνω scouting (..) στον λογαριασμό μου στο athlenda.com (ολόκληρο banner έχω στην αρχή της σελίδας).. Με μερικά χρήματα στον γνωστό λογαριασμό μπορείτε να μπείτε και στη στήλη "Πάρτε τον" του Hoopfellas (προβλέπω "Πάρτε τον μέσα" για εμένα..). Σε τέτοιους χαλεπούς οικονομικά καιρούς όλα είναι πιθανά..
Υ.Γ4: Περιμένω τα βιντεάκια σας με ταλαντούχους και μη αθλητές, επαγγελματίες και ερασιτέχνες, αναγνώστες ή όχι της σελίδας ώστε να σας κάνω scouting (..) στον λογαριασμό μου στο athlenda.com (ολόκληρο banner έχω στην αρχή της σελίδας).. Με μερικά χρήματα στον γνωστό λογαριασμό μπορείτε να μπείτε και στη στήλη "Πάρτε τον" του Hoopfellas (προβλέπω "Πάρτε τον μέσα" για εμένα..). Σε τέτοιους χαλεπούς οικονομικά καιρούς όλα είναι πιθανά..
Σ'ωραίος!
ΑπάντησηΔιαγραφήWWhat about Yogi Ferrell?
Θα βρει συμβόλαιο THEO..
ΔιαγραφήΤι παικταρας ειναι ο Καλαθης.. Στην εθνικη φαινεται περισσοτερο απ'οσο στον Παναθηναϊκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στον Παναθηναϊκό καλός είναι.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα !
ΑπάντησηΔιαγραφήJim, εαν γνωρίζεις, για τι μεγέθους πρόταση μιλάμε στον Μπουρούση ;
Θεωρώ η αξία του είναι 1,2 με 1,4 δεδομένου και της ηλικίας του
2,4εκ για δύο χρόνια δίνει ο Παναθηναικός στον Μπουρούση και το θέμα θα λήξει άμεσα, δεν μπορούν να τον περιμένουν άλλο και πολύ σωστά έβαλαν deadline. Βουγιούκα δεν θα ήθελα στην ομάδα αλλά υπάρχει πρόβλημα με τους Έλληνες στο ρόστερ. Ρώτησα για τον Όγκαστ και μου είπαν ότι έχει προς το παρόν παγώσει το θέμα για το διαβατήριο αλλά κατά την γνώμη μου πρέπει να τον κλείσει η ομάδα από τη στιγμή που δεν βρει συμβόλαιο στην Αμερική (εννοείται για τρίτο σέντερ). Θα τον δει άνθρωπος της ομάδας μαζί με άλλους στο επερχόμενο summer league που θα αγωνιστεί με τους Λέικερς.
ΔιαγραφήΜακάρι να προχωρήσει του Κλαβέρ, απ' ότι λένε ο παίχτης αυτή τη στιγμή είναι ανάμεσα σε Εφές και Παναθηναικό αλλά περιμένει δύο προτάσεις ακόμα από ομάδες εκτός Ισπανίας οπότε δεν γνωρίζει κανείς πόσο θα τραβήξει και αυτό το θέμα.
Τέλος πρέπει να ασχοληθεί η ομάδα και με τον Ντόρσει. Ακόμα και αν ο παίχτης δεν θελήσει να αφήσει το κολέγιο (το λογικό δηλαδή), θα πρέπει να προετοιμάσουμε το έδαφος για του χρόνου.
Του Σινγκλετον χαλασε ή περιμενουμε?
ΔιαγραφήΜανος
Από τη στιγμή που θέλουν να τσεκάρουν κάποιους στόχους γι' αυτή τη θέση στην αμερική, πιστεύω ότι μέχρι τότε θα τον περιμένουν, δηλαδή δεν χάθηκε και ο κόσμος αν απαντήσει σε δέκα μέρες.
Διαγραφή2.2 είνια η προσφορά για τον Μπουρούση, λάθος το 2.4 που έγραψα πριν.
ΔιαγραφήΑυτο που γραφουν τωρα ειναι οτι παμε για βουγιουκα οποτε αν ισχυει επεσε λογικα ακυρο απο μπουρουση.ενταξει με βαση τα δεδομενα δεν μπορουσαμε να παρουμε αλλον.ταπεινη μου αποψη με δυο καλα αλλα καλα ομως αμερικανακια στο 4-5 θα εχουμε καλη φροντ λαιν.εμενα με ανησυχει το θεμα του γκαρντ εκει πιστευω οτι πρεπει να παρουμε παιχτη τοπ επιπεδου.τελος παντων υπομονη και βλεπουμε.
ΔιαγραφήΑφρο γραφτηκε οτι η ομαδα χτυπαει δυνατα τον mbakwe.. Αυτο κατα ποσο ισχυει και αν ισχυει προοριζεται για πρωτος η για μπακ απ του μπουρουση (ή του Σιγκλετον).. ευχαριστω..
ΔιαγραφήΔεν ξέρω τίποτα για Εμπακουε, αν μάθω θα το γράψω αύριο βράδυ. Τον άφησαν ελεύθερο και αυτόν στην Μακαμπι; Επίσης μου είπαν ότι δεν έχει γίνει συζήτηση με τον μάνατζερ του Βουγιουκα δηλαδή τον κ.Λωτσο. Αν έχει γίνει με τον παίχτη απευθείας δεν το ξέρω.
ΔιαγραφήΜεγαλο λαθος το 1,1 τον χρονο στον Μπουρουση.
ΔιαγραφήΕιχαμε πει οτι η πρωτη προσφορα δεν πρεπει να του δωσει την ευκαιρια να πει "θα περιμενω το ΝΒΑ". Επρεπε να ξεκινησουν απο τα 1,5-1,6 τουλαχιστον.
Το 1,1 ειναι σχεδον υποτιμητικο. Ειναι απλα λιγο παραπανω απο το συμβολαιο του "κρεας Ραντουλιτσα" και στην περιπτωση Μπουρουση μιλαμε για τον καλυτερο ψηλο στην Ευρωλιγκα και Ελληνα.
αν ερθει μπουρουσης θα παμε με δυο σεντερ γιατι θα παιζει 25 λεπτα τουλαχιστον και τα υπολοιπα θα πανε στον μαπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ συγχαρητηρια για το εξαιρετο σου αρθρο για μια ακομη φορα! Επισης , εξαιρετικη η κινηση σου να συμμετασχεις στον athlenda! Τι καλυτερο απο το να αξιολογηθεις απο εναν εξαιρετο γνωστην του αθληματος οπως εσυ!Φοβερη πρωτοβουλια για να προοωθηουν νεα παιδια ,που πιθανον να μην εχουν την δυνατοτητα προβολης οπως νεαροι αθλητες σε μεγαλα αστικα κεντρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ1 Φανατικος hoopfellιστης για 4η συνεχομενη χρονια.
Υ.Γ2 Οπως εισαι Τζιμ πακετο στον Παναθηναικο , να κανουμε επιτελους σωστο σχεδιασμο!
Καλο Καλοκαιρι!
Εγώ σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή και τα καλά σου λόγια.. Χαιρετισμούς.
ΔιαγραφήΤο εχω πει αρκετες φορες οτι ο παο εχει ηδη μεινει πισω στις κινησεις και μακαρι μετα το ναι ή οχι του μπουρουση να γινουν καποιες πρωτες κινησεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔωσε φελντειν παρε λανγκφορντ να παρεις σουτ και εκτελεση.
Λοιπον υψος 1,83 γρηγορα ποδια καλη αντιληψη, μετριο προς κακο μακρινο σουτ, αλλα διαμαντιδης στην οργανωση, πως με βλεπεις??? εχω πιθανοτητες??? μπορω να παω εστω κινα να κονομησουμε και οι 2??
κρις ο λανγκφορντ ανανεωσε με την ουνικς.
ΔιαγραφήΘα ξεκινήσουμε από Αφγανιστάν και βλέπουμε Κρις..
ΔιαγραφήΘα πάρω τον Ραζνάτοβιτς να μας βολέψει και τους δύο..
ε οχι και αφγανος να γινω ρε τζιμ!!!
ΔιαγραφήΞεκινάω ανάποδα και λέω πως είσαι θεος ρε Jim! Εμένα ακόμα περιμένω να με βολέψεις... Τσάρλς Μπάρκλει των φτωχών ε! Χαχαχαχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρα από την πλάκα, έχω κάποιους παίκτες που ακολουθώ τα τελευταία 2 χρόνια (στην δειλή μου προσπάθεια να ασχοληθώ με το scouting) και θα τους βρεις στην σελίδα μου, the sixth men (ευχαριστώ για το like επί την ευκαιρία) και θα ήθελα πολύ να συζητήσουμε περί αυτών.
Όσον αφορά Ron Baker κ Dorian Feeney Smith, στα έγραψα και στο facebook ;-). Στους δύο αιώνιους νομίζω είναι ακόμα Ιούνης. Υπομονή παιδιά, θα γίνουν κινήσεις. Νομίζω έκλεισε ο Βουγιούκας στον ΠΑΟ; Και κάτι τελευταίο, ο Ολυμπιακός μήπως να κινηθεί σε stretch "4" και στον αγαπημένο σου, Luke Harangody;
Χαιρετισμούς :-)
Απ οτι καταλαβαινω ο βουγιουκας ειναι κλεισμενος σε περιπτωση που αρνηθει ο μπουρουσσης.. αν υπογραψει ο γιαννης τοτε δεν ερχεται
ΔιαγραφήΝα'σαι καλά Dino..
ΔιαγραφήΣε Barkley κάτι θα κάνουμε..!
Claver εχτες......
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αύριο πρωί δε θα είναι άσχημα..
ΔιαγραφήΜην μου λες τετοια θα τα κανω πανω μου...αντε παναγια μου κανε το θαυμα σου!!
Διαγραφήκαλησπέρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήjim θα μπορουσες να μας πεις τι παιχτε χρειαζεται ο ΠΑΟ , οχι ονοματα παικτων αλλα με ποια χαρακτηριστικα , πχ 4αρι με καλο σουτ και αθλητικο ή 1 με ικανοτητα στο Pnr κλπ
Βουγιουκας κατα 90% στον Παναθηναϊκο. Το ερωτημα ειναι σε τι ρολο, 2ου ή 3ου ψηλου; Γιατι αν ειναι να παμε απο υποτιθεμενο διδυμο Μπουρουση-Σινγκλετον σε Σινγκλετον-Βουγιουκα (με αυτην την σειρα), τοτε αντιστοιχα θα πεσει και το επιπεδο της frontline μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βουγιουκας δεν ειναι καθολου κακος ψηλος, απλα ειναι πολυ σοφτ για τα δεδομενα του Πεδουλακη.
Ζω για την στιγμή που θα δω τον Ίαν Βουγιούκα εκνευρισμένο!
ΔιαγραφήΕρσεφουρίλ
Ρολο 2ου βεβαιως κι αυτο αναλογως του ποιος θα ειναι ο νο1 ψηλος. Με τιποτα νεαρα Αμερικανακια τυπου Τζεφερσον κλπ. ο Βουγιουκας θα μπορουσε να ειναι και το νο1. Ο Βουγιουκας οχι μονο δεν ειναι Καββαδας αλλά φαινεται και πιο βελτιωμενος απο πριν τρια χρονια που χτυπουσε 1εκ το χρόνο.
Διαγραφήκαλησπερα, θυμαμαι πριν καμποσο καιρο ειχες αναφερει τον αρκιδιακονο, και της προαλες επεσα πανω σε ενα αρθρο για τους σπυρς που λεει οτι Εκλεισε διετες
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμβόλαιο. πως τον βλεπεις μπορει να πιασει ?
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλησπερεs,δυστηχωs o Baker συμφωνησε για 1 χρονο σε μερικωs εγυημενο στη Νεα Υορκη-εαν κοπει στο Σαμερ λιγκ ειναι κελεπουρι,μεγaλα ονοματα που εμειναν εκτοs απο μεγαλα προγραμματα οπωs ο Πο'ι'τρεs του κεντακι και ο Σενλντεν του κανσαs επισηs Θα εχουν προτασειs οπωs ο γιοs του γκαρι''Το γαντι'' Πειτον....
ΑπάντησηΔιαγραφήNa προσθεσω τον isaiah taylor του τεξαs ενα τρομερο γκαρντ που μπορει να κανει την διαφορα (δοκιμαζεται απ το χιουστον) αλλα και το φονια Rasheed Sulaimon που μετακομησε απ Duke στο Maryland.
Ευτηχωs το σαμερ Λιγκ του Ορλαντο ειναι σε Ανθρωπινεs ωρεs και γινεται να παρειs μια ιδεα.
Αλήτη Sulaimon..
ΔιαγραφήΣωραίος Άκη.. Ξέρω τι σου λέω..
ΔιαγραφήΜιας κ είπατε για Maryland, εμένα μ αρέσει ο επίσης undrafted Robert Carter Jr που έπαιζε δίπλα στον Stone, αλλά Ευρώπη άνετα πάει στο 5.
ΔιαγραφήΦιλε Jim,βρες τρόπο και στείλε scouting report του Corry Jefferson στον Πεδουλάκη.Αυτός ο τύπος στα χέρια του Αργύρη μπορεί να γίνει πυρηνικό όπλο.Συμφωνείς??Τι βλέπεις να γίνεται με Μπουρούση??
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω απολυτα φιλε... μακαρι να κλεισει.
ΔιαγραφήJim αμα ξαναπεις φτωχα τα σχεδια σου θα χεστουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήo εμπακουε καλος ειναι για ΠΑΟ;;;http://www.sdna.gr/mpasket/euroleague/article/216077/dynata-gia-empakoye-o-panathinaikos-vids
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομιζω πρεπει οπωσδηποτε ο Παναθηναικος να κανει μια πολυ αποφασιστικη κινηση και να αποκτησει τον Κλαβερ. Ο παικτης ταιριαζει απολυτα στη φιλοσοφια του ΠΑΟ και Πεδουλακη. Καλυπτει 3 θεσεις και αυτο ειναι προνομιο. Δεν ηξερα οτι ειναι στα πλανα του Παο, ομως η Αφρο λεει οτι ειναι αναμεσα σε Εφες και Παο. Τι αλλο να πουμε μακαρι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια Μπουρουση πολυ σωστα κυνηγαει καθως ειναι Ελληνας παικτης και ο καλυτερος ψηλος αυτη τη στιγμη στην αγορα. Πολυ σωστα κιολας που βαζουν deadline.
ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΈΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΙΟΥΣ Η ΑΝΑΦΟΡΆ ΜΟΥ.
ΚΑΤΑΡΧΉΝ Ο ΟΣΦΠ ΠΑΡΑΜΈΝΕΙ Η ΟΜΆΔΑ ΤΟΥ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΙΝΤΕΖΗ. ΚΑΤΆ ΔΕΎΤΕΡΟΝ Ο ΚΌΟΥΤΣ ΈΧΕΙ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙ ΤΑ ΠΕΡΣΥΝΑ ΣΦΆΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΡΟΣΤΕΡ. ΜΠΙΡΤΣ ΚΑΙ ΟΚΆΡΟ ΛΟΙΠΌΝ ΣΤΟ 4 & 5, ΚΑΛΟΊ ΚΑΙ ΦΤΗΝΟΙ. ΑΝ ΧΑΛΆΣΕΙ ΤΟΥ ΟΚΑΡΟ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ. ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΘΑ ΠΑΙΧΤΕΊ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑ. ΠΡΏΤΗ ΕΠΑΦΉ ΜΕ ΤΖΈΙΜΣ ΈΓΙΝΕ, ΑΛΛΆ Ο ΠΑΊΧΤΗΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΚΙ ΆΛΛΕΣ ΠΡΟΤΆΣΕΙΣ. ΠΡΏΤΗ ΕΠΑΦΉ ΜΕ ΡΟΤΣΕΣΤΙ ΈΓΙΝΕ, ΑΛΛΆ ΥΠΆΡΧΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΌΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΚΑΜΠΙ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ. ΣΩΣΤΆ Ο ΚΌΟΥΤΣ ΠΆΕΙ ΝΑ ΧΤΊΣΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΚΟΡΜΌ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΌΧΙ ΤΌΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΆ (ΑΥΤΆ ΣΊΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΎ) ΑΛΛΆ ΓΙΑ ΤΟ ΌΤΙ ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΟΥΜΕ ΘΑ ΧΆΣΕΙ ΤΗΝ ΗΡΕΜΊΑ ΠΟΥ ΈΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΏΣ ΘΑ ΈΧΕΙ ΟΠΟΥΔΉΠΟΤΕ ΑΛΛΟΎ ΚΙ ΑΝ ΠΑΊΞΕΙ (ΣΤΗ ΔΕ ΛΑΜΠΟΡΑΛ ΤΟΥ ΑΝΆΒΟΥΝ ΛΑΜΠΆΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΊΝΟΥΝ ΚΆΤΙ ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΑΠΌ 2ΕΚ ΓΙΑ ΔΙΕΤΕΣ ). ΑΠΛΆ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΆΒΟΥΝ ΚΆΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΆ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΌΤΙ Ο ΠΑΟ ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΕΙ ΚΑΙ ΦΈΤΟΣ ΥΠΕΡΆΞΙΕΣ.
ΦΙΛΙΚΆ
ΖΕΝ ΜΆΣΤΕΡ
Μια frontline με Μπουρουση, Βουγιουκα, Σινγκελτον, Γκιστ, Φωτση και Κλαβερ θα ειναι σουπερ για τον Παναθηναικο, με γεματες λυσεις και πολλους συνδυασμους παικτων στο 3/4/5. Βεβαια, τα 4 νεα συμβολαια που ανεφερα θα χρειαστουν κατι πανω απο 3 εκατ ευρω καθαρα τον χρονο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ αργά πόδια στην άμυνα Δημήτρη.Θέλεις έναν εκ των Μπουρούση ή Βουγιούκα. Προτιμώ Βουγιούκα για 3ο center και στη θέση του Μπουρούση τον Εμπάκουε. Για Κλαβέρ συμφωνώ..
ΔιαγραφήΑνδρέας
Γιατι δεν κοιτα ο παο την περιπτωση του joey dorsey..;! Αυτο το τρελο οπου βλεπει κοκκινο αφηνιαζει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για τον πεδουλακη με το μπασκετ που παιζει ο υποφαινομενος παιζει να του βαφτισει και κανα παιδι..!
Οφ σιζον νομοτελειακα
Ζεπ μπλατερ
JIMMY Αφροξυλανθη ποιοι ειναι οι πρωτοι στοχοι για ψηλους στον ΠΑΟ? Εχω μπερδευτει επειδη γραφονται πολλα. Λενε για Βουγιουκα Εμπακουε Κλαβερ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔλδ Μπουρουσης και κλαβερ ειναι πρωτες επιλογες και αν δεν βγει του Μπουρουση παει για Βουγιουκα??
Ο Μπουρουσης θα έχει χρόνο σταρτερ, ο Βουγιουκας θα είναι τρίτος ψηλός, κάτι σαν τον ρόλο που είχε ο Σχορτσιανιτης φαντάσου. Απλά εμένα δεν μου κολλάει σε μια πεντάδα ψηλων που υπάρχει και ο Φωτσης. Μπορεί να είμαι και υπερβολική, δεν ξέρω.
ΔιαγραφήΔεν είσαι καθόλου υπερβολική, γίνεσαι πολύ βαρύς έτσι και δε το θέλεις αυτό. Χρειάζεσαι έναν ποιοτικό Έλληνα αλλά δε θα αλλάξεις αγωνιστικό πλάνο στη κατεύθυνση αυτή.
ΔιαγραφήΜπραβο. Γι αυτο με προβληματιζει. Ενω πιστευω θες Μπουρουση Σιγκλετον και Γκιστ Κλαβερ με Φωτση 5ο ψηλο.
ΔιαγραφήΚαι αν δεν σου βγει Μπουρουσης τοτε Βουγιουκα με Σιγκλετον(Ταιους/Εμπακουε). Καπως ετσι το βλεπω εγω.
Προσωπικά δεν μπορώ να δω Μπουρούση και Βουγιούκα μαζί, ένας απο τους δύο όμως είναι σχεδόν υποχρεωτικό να έρθει για να βγαίνει ο αριθμός των έλληνων. Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω για τι ρόλο προορίζεται ο Singleton και γενικώς δηλώνω μπερδεμένος με την περίπτωση του και την επιμονή του ΠΑΟ σε αυτή. Μακάρι να ισχύει για Claver αλλά κάτι μου λέει οτι αν ζορίζεται η Real με την περίπτωση του, δύσκολα δεν θα ζοριστεί ο ΠΑΟ.
ΔιαγραφήΟ Σίνγκλετον για "5". Η Ρεάλ ζορίζεται γιατί πρέπει να πληρώσει buy out μιας και εντός Ισπανίας τα δικαιώματα του ανήκουν στη Βαλένθια. Για την υπόλοιπη Ευρώπη ο παίχτης είναι free agent.
ΔιαγραφήΗ Βαλένθια ζήτησε τρία εκ. Από την Ρεαλ για να τον δώσει.
ΔιαγραφήΕκτός Ισπανίας δεν έχει καθόλου δικαιώματα, ο παίχτης πάει όπου θέλει.
Εγώ προσωπικά θα ήθελα Μπουρούση, Εμπάκουε στο 5 και στο 4 Γκιστ, Κλαβέρ και Φώτση, με Γκιστ-Κλαβέρ να δίνουν βοήθειες και στο 5 αν χρειαστεί. Ενδεχομένως θα μπορούσε να αποκτηθεί και ο Ογκάστ (αν πάρει το ελληνικό διαβατήριο) σαν μια έξτρα λύση, υπό νορμάλ συνθήκες όμως δε θα χωράει φυσικά στη 12άδα της Ευρωλίγκας.
ΔιαγραφήΤζιμ, προτιμάς Εμπάκουε ή Σίνγκλετον;
Μ αυτα που εχω καταλαβει εγω ο παο παει σε διδυμο ψηλων Μπουρουσση-Jefferson αν συμφωνησει ο γιαννης ενω αλλιως σε διδυμο Σιγκλετον(η καποιος αντιστοιχος ξενος)-Βουγιουκα.. το σεναριο σιγκλετον-μπουρουσσης μαζι δε πρεπει να βγαινει οικονομικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω γουσταρω τρελα γιανναρο αλλα δεν εχω καταλαβει.. ταιριαζει στο μπασκετ του πεδουλακη?
ΑπάντησηΔιαγραφήκλαβερ ουτ καν που διαβασα ποιο πανω..4 εκ θελει η βαλενθια
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΛΟΟΥ ΓΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ 3 ΜΥΡΙΑΚΙΑ.ΔΙΑΒΑΖΕ ΚΑΛΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΛΕΣ.
Διαγραφήφιλε δεν το πα για να την πω,αν ακουστηκε ετσι σορρυ.τελοσπαντον..αυτο που διαβαζω σε ξενα σαιτ (ουτε καν ελληνικα) και τουιτς αυτα λεω
ΔιαγραφήΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ:Για τον Αργύρη Πεδουλάκη: "Τον coach τον Αργύρη τον σέβομαι πάρα πολύ. Ό,τι και να κάνω πάντα ρωτάω τη γνώμη του, σε όποιο βήμα και να κάνω. Δεν μπορώ να περιγράψω με λέξεις τον σεβασμό που νιώθω για αυτόν. Του εύχομαι μία επιτυχημένη χρονιά στον Παναθηναϊκό φέτος. Εύχομαι και στον Παναθηναϊκό μια επιτυχημένη χρονιά. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο, Δημήτρη Γιαννακόπουλο που πίστεψε σε εμένα και με έφερε στον Παναθηναϊκό. Θέλω να ευχαριστήσω και όλους τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού που με στήριξαν!"ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΑΛΛΑ ΝΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους..
ΑπάντησηΔιαγραφήjim καλησπερα, μια ερωτηση για να καταλαβω.ο κλαβερ μας ενδιαφερει,εχει γινει προταση στο παικτη η΄ απλα τον προτεινεΙς..ΑΦΡΟ αν ξερεις κατι και εσυ απαντησε μου σε παρακαλω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχαμε ενδιαφερθεί πριν δύο εβδομάδες αλλά δεν έγινε πρόταση γιατί είχε συμφωνήσει με την Ρεαλ και περίμενε το ok της Βαλένθια. Πριν λίγες ημέρες που χάλασε ήρθαμε ξανά σε επικοινωνία και έγινε πρόταση μου είπαν αλλά ο παίχτης θέλει να περιμένει άλλες δύο ομάδες. Μέχρι χθες είχε πρόταση και από την Εφες.
Διαγραφήδιαβασε πιο πανω τα σχολια να καταλαβεις.
ΔιαγραφήΓια να το λέει η πράκτορας..
Διαγραφήjim την εθνικη πως την βλεπεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια χαρα Τζιμαρα.Κατεβαζουμε μια πενταδα στα φιλικα που ειναι μαλλον η πιο ψηλη που εχουμε κατεβασει ποτε.Καλαθης-Κουνμπο-Παπαπετρου-Αγραβανης-Κουφος
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντασου τι θα γινεται σε λιγα χρονια αμα παιζουμε μεσα στα παιχνιδια με Κουνμπο 2.11,Χαραλαμποπουλος 2.03,Παπαπετρου 2.06 ,τριτος Κουνμπο 2.11+,Παπαγιαννης 2.20
WILKINS
Δε θα σταυρώνουμε σουτ? Lol..
ΔιαγραφήEξαρτάται τις απαιτήσεις θα υπάρχουν τότε Wilkins. Το ύψος και το μήκος αποτελούν πλεονεκτήματα επίσης όταν κάθε φορά μπορείς να παίξεις έτσι ώστε να τα αξιοποιήσεις. Μη ξεχνάς πόσες φορές το pure height στο σύγχρονο μπάσκετ έχει πάει περίπατο. Πάντως συνολικά στην Εθνική γίνεται καλή δουλειά. Όπως γινόταν και πέρυσι και πρόπερσι.
Του Ιωαννίδη στη Σουηδία τη θυμάσαι την πεντάδα πώς ήταν;
ΔιαγραφήΠαπαλουκάς 2.00
Σιγάλας 2.01
Αλβέρτης 2.07
Ντικούδης 2.08
Τσακαλίδης 2.20
η δε εναλλακτική ήταν Μήτσος 1.96, Χ/βρέττας 1.97, Κακιούζης 2.07 (ή Παπανικολάου 2.02), Φώτσης 2.09, Ρεντζιάς 2.12
Γενικά, κοντή εθνική δε θυμάμαι ποτέ να είχαμε.
Χαχαχα...θα δωσουμε τοτε ολη μας την ενεργεια στο επιθετικο ριμπαουντ και στα φολοου...
ΔιαγραφήΩραιος ανωνυμε.Πολυ ψηλη ομαδα ειχε κατεβασει ο Ιωαννιδης.
WILKINS
Ε ναι λογικό να πάει σε τέτοια σχήματα ο Ιωαννίδης. Αφού είχε ξεχάσει ότι ο χρόνος επίθεσης είχε μειωθεί στα 24". Πιο αναχρονιστικό μπάσκετ από εκείνης της ομάδος δεν θυμάμαι. Η αιτία της αποτυχίας βέβαια ήταν ότι μέλος της ομάδος (Χαρίσης) φορούσε φανέλα με το "13". Τι νομίζετε; Τυχαία είναι αυτά;
ΔιαγραφήO oποίος Χαρίσης ήταν ο κοντύτερος με 1.91.
ΔιαγραφήΤον αδικείς όμως τον ξανθό. Όντως ήταν "υψολάγνος" τις περισσότερες φορές (βλ. Ολυμπιακός '94 όλοι δίμετροι και άνω) αλλά τη σεζόν 1999-2000 είχε φτιάξει στον Ολυμπιακό μια πολύ κοντή ομάδα. Επαναστατικά κοντή θα έλεγα. Κανένας πάνω από 2.08. Σε σχέση με την ομάδα που είχε ο ΠΑΟ εκείνη τη χρονιά, ο ΟΣΦΠ είχε μεγάλο μειονέκτημα στο ύψος, στο mobility όμως υπερτερούσε (γι' αυτό και το 2 στα 2 στην κανονική σεζόν).
Τζιμάρα σε επίπεδο προσωπικής φάσης Baker Janning ή Feldeine?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘάνος
Τζάνινγκ. Είναι καλύτερος ball handler και έχει μεγαλύτερη ποικιλία από ντρίμπλες για να δημιουργήσει χώρο ή γενικά τη συνθήκη για να φτάσει στο καλάθι. Του λείπει όπως και του Φελντέιν η σκληράδα για να περάσει προς τα μέσα και να τελειώσει, την οποία διαθέτει ο Baker. Και οι τρεις έχουν θέμα να τελειώσουν απέναντι σε ψηλότερους αντιπάλους πάντως.
ΔιαγραφήJim ,γνωρίζεις τι γινεται με ροτσεστι και ολυμπιακο;πιστευεις ταιριάζει ;
ΑπάντησηΔιαγραφήSoc_ele
Ευχαριστω
Νομίζω ένα περυσινό άρθρο της σελίδας τέτοιο καιρό δίνει την απάντηση. Έχω και κάτι άλλο στο μυαλό μου βέβαια..
ΔιαγραφήΕγώ ξέρω ποιον έχεις στο μυαλό σου, Τζιμ: https://www.youtube.com/watch?v=go-RZZ2wJ10
ΔιαγραφήΆντε, μακάρι!
Καλά, εδώ μέσα και τον Λεμπρόν να πάρει ο Παναθηναϊκός, η ερώτηση θα είναι "ταιριάζει στο μπάσκετ του Πεδουλάκη;"
ΑπάντησηΔιαγραφή1.41 τι λες τωρα,μονο αυτο;;ακομη και τον Λεμπρον θα του βρουν κουσουρι,τους φαινεται λιγος ο Εμπακουε,διωχνουν τον Γιανκοβιτς και οτι αλλο σκεφτεις.Λες και υπαρχει αλλος στην ηλικια του Γιανκοβιτς,στην θεση του στην Ελλαδα και στην ηλικια που ειναι,δεν ειναι λεει αθλητικος ο Εμπακουε,τι αλλο θα πουνε.
ΔιαγραφήΤζιμαρα παιδες και Αφρο καλησπερα. Με γκαρντ και 3αρι στον Παο δεν εχουμε τπτ ε? Τζιμ τον Μπουρουση τον βλεπεις να ερχεται στον Παο? Καπως δε μ κολλαει με Καλαθη!? και για το μπασκετ Πεδουλακη? Εσυ θα υπεγραφες 2 αθλητικους ψηλους ή αφου θπαρχει ο Γκιδτ φτανει κσι ενας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜενος
Ο Claver είναι προσωπική μου συμπάθεια. Θεωρώ ότι θα ήταν ταμάμ και για τις 2 ομάδες μας αλλά για οσφπ είναι πολύ ακριβός για 2ος. Θεωρώ ότι ο Παο πρέπει να του πληρώσει κάποια υπεραξία γιατί δύσκολα θα βρει καταλληλότερη επιλογή. Πάντως εμένα μου αρέσει και ο Honeycutt της Χίμκι. Πολύ καλός ριμπάουντερ, αρκετά αξιόπιστος και στο 3ποντο, εξαιρετικός αμυντικός, πολύ αθλητικός. Δεν ξέρω τι παίζει από συμβόλαιο όμως.
ΑπάντησηΔιαγραφήJim όπως παντα ωραίος στο άρθρο. Με Jonathan Holmes και Άρη λες να προχωρήσει το πραγμα; Ειναι μεγάλη αγάπη οσο να ναι αν και με προβληματίζουν οι τραυματισμοί του. Ο Άρης βλέπω ότι περιμένει αναγκαστικά τι θα γίνει με Καββαδά και θα πράξει αναλόγως στον υπόλοιπο σχεδιασμό του. Αφού ξεκαθαρίσουν τα πραγματα με τον έλληνα ψηλο θεωρω ότι θα πάρουν φωτιά τα μεταγραφικά σε αντίθεση με τωρα που ουτε όνομα δεν ακούγεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. O Holmes θα κυνηγήσει συμβόλαιο στο ΝΒΑ. Είναι δύσκολο αυτή τη περίοδο να τον υπογράψει ευρωπαϊκή ομάδα, ειδικά μια που δεν αγωνίζεται στην EL.
ΔιαγραφήΠαρατηρω ότι στις δωδεκάδες που φτιαχνουν πολλοι φιλοι του Παναθηναικου δεξια και αριστερα,πρωτον εχει πεσει πολύ χαμηλα ο πηχης και δευτερον με τις προτεινόμενες δωδεκάδες δυσκολα θα επιανες οκταδα στο γιουροκαπ.Ακομη πιο δυσκολα θα ξεπερνούσες τους 55 ποντους στην επιθεση
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κακο είναι πως και ολοι,πλην Μπουρουση, οι παικτες που ακουγονται πως βλεπει η ομαδα είναι κακοι επιθετικα.
Ο Κλαβερ είναι καλη ιδεα θα βοηθησει πολυσύνθετα και τον πουλας του χρονου κανενα μυριο στην Ρεαλ η στην Μπαρτσα.Χωρις να είναι βεβαια και κανενας παικταράς.Ειδικα στα κρίσιμα παιχνίδια λυγισε.Αλλα καλυτερο δεν θα φερεις οποτε είναι οκ.
Ο Παναθηναικος πρεπει να ψησει τον Ντορσευ να ερθει από εφέτος όπως κι τον Μητογλου
Η συνολικη νηνεμια ισως κρυβει ότι κραταει ένα πολύ δυνατο χαρτι στα χερια του.Ντιλεινι πχ.
Εάν τα σκασεις χοντρα για να παρεις Ντιλεινι,αγοραζεις αμεσα 4 πραγματα.Σταρ,ηγετη,επιθεση,ηρεμια και τελειώνεις με την περιφερεια.Αλλιως θα πεταξεις λεφτα τωρα και ξανα τον Ιανουαριο που θα ψάχνεις για προσθηκες.
Για παράδειγμα Ντρεηπερ,Τζανινγκ και Τζειμς μαζι ουτε τα μισα δεν μπορουν να σου προσφερουν από έναν Ντιλεινι σκετο
Μαζι με Καλαθη ,απιστευτο διδυμο.
Ο Μπεηκερ μοιαζει πολύ δελεαστικη περιπτωση,θα τον τσιμπουσα.Για τους ψηλους θα ηθελα να μας συγκρινεις Τζιμ σε σχεση με τον Βινς Χαντερ σε τι βαθμο ετοιμοτητας είναι για να καταλάβουμε.
Δεν μπορω να καταλαβω το αυστηρο ντεντλαιν στον Μπουρουση.
Τοσο καιρο δεν βιαζομαστε και βρήκαμε αυτην την περιπτωση που μας καιει και μας επιασε κολοπιλαλα.Κατι δεν παει καλα εδώ.
Ο ΝΒΑer Παπαγιάννης φέρνει νέα δεδομένα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Tibor Pleiss θεωρώ ειναι η λύση στο μη αναμενόμενο "προβλημα" που προεκυψε με την αποχώρηση του Παπαγιάννη. (Εναλλακτικά θα πρότεινα Lampe...). Βέβαια με αυτη την κίνηση είσαι υποχρεωμένος να ξεχάσεις στη θέση 3 ξένο παικτη... και φυσικά να κινηθεις για αθλητικό 5αρι και καθαρόαιμο 4αρι με δυνατό σουτ. (Singleton και Moerman ειδανικές περιπτώσεις αντίστοιχα). Οι τέσσεροι από τους 6 ξένους ειναι στους ψηλους αλλά εκει πραγματικά τους χρειάζεσαι...
Αν δεν μπορείς για κάποιον λόγω να φέρεις τον Pleiss (μονο αν θέλει να επιμεινει πειςματικά για ΝΒΑ μπορω να φανταστώ ή τον Lampe εναλλακτικα..) τότε η λύση Βουγιούκας είναι μονόδρομος. Το να ασχολείται ο ΠΑΟ με τον Μπουρούση το θεωρω κακή επιλογή και για τις δύο πλευρές.
Ο Έλληνας που πρέπει οπωσδήποτε να κινηθεί ο ΠΑΟ είναι ο Θ. Αντεντοκουνμπο. Θέλει δουλεια στην αντίληψη του παιχνιδιού, αλλά αξιζει τον κόπο. Εκπληκτικά αθλητικά προσόντα που μόνο σε ξένο μπορεις να βρεις. Με αυτή την κίνησει συμπληρώνει τη θέση 3 με δύο αλληλοσυμπληρόμενους παίχτες: ΒΧ και ΘΑ.
Από εκεί και πέρα είναι επιβεβλημένη η μεταγραφή ενός πλειμεικερ με πολυ καλό σουτ (αδιαπραγμάτευτο!) ο οποίος να μην υστερεί στην άμυνα. Ξαναλέω οτι αυτός πρέπει να ειναι ο Diot. Ο Γάλλος είναι αυτο ακριβως που χρειάζονται οι πράσινοι.
Κάνοντας λογαριασμό λοιπόν έχουμε δύο περιπτώσεις:
Α) Παίρνεις Pleiss(εναλλακτικά Lampe) οπότε στο 3 μένεις με τα μεγάλα αλληλοσυμπληρούμενα στοιχήματά σου. (Εκτος αν υπάρχει παράθυρο επιστροφής Περπέρογλου...)
Β) Παίρνεις Βουγιούκα οπότε μπορεις να πάρεις άλλον εναν ξένο ή στη θεση του πλειμεικερ ή στη θέση 3.
ΥΓ1: Τα καθαρόαιμα 4αρια που έχω στο μυαλό μου με σειρα προταιρεότητας ειναι: Moerman, Klaver, Macvan, Tompson, Meli, Βεζενκοφ
ΥΓ2: Τα αθλητικά 5αρια που έχω στο μυαλό μου είναι: Sigleton, Mbakwe
ΥΓ3: Ξένο τριάρι που θα ήθελα να δω σαν εφικτή λύση ο Deshaun Thomas ο περσινός της Μπαρτσελόνα.
ΥΓ4: Ο Feldein θεωρώ οτι τη νέα χρονιά θα είναι βελτιωμένος κουβαλώντας ένα χρόνο εμπειρίας Euroleague και τον θεωρώ ιδανικό παιχτη ομάδας στα γκαρντ. Εγκλημα για όποιον σκέφτεται την φυγή του...!
ΥΓ5: Ο Γιάνκοβιτς πρέπει να αποτελέςει οριστικά παρελθόν χωρις δευτερες σκεψεις...
ΥΓ6: Αν κάποιος προβληματίζει για την στελέχωση της ομάδας του ΠΑΟ αυτός είναι ο Παππάς διστυχώς... Είναι ερωτηματικό για την σεζον που έρχεται και δεν είναι η πρώτη... Το πρόβλημα με τον συγκεκριμένο είναι οτι δεν έχει ικανότητες πλειμεικερ και δεν μπορει να λειτουργήσει σαν κομπο γκαρντ κάτι που θα έλυνε τα χέρια του Παναθηναικού.
ΥΓ7: Ξαναλέω σε βαθμό να γίνομαι κουραστικός: ο ΠΑΟ πρέπει να επενδυσει και στο μέλλον για αλλη μία χρονιά! Σκουλίδας, Μήτογλου πρέπει να είναι οι πρώτοι στόχοι και να παρακολουθειται ο Ντορσευ με τον Ογκαςτ ωστε οταν βρεθουν κατάλληλες συνθήκες να γίνει κίνηση!
KingBill
Καλημερα φιλε μου συμφωνω σε αρκετα που λες αλλα διαφωνω και σε αρκετα επισης.αφορμη για το σχολιο μου ειναι η αποψη σου οτι πρεπει οπωσδηποτε να φυγει ο βλαντο και στην θεση του να παρουμε οπωσδηποτε θαναση.θεωρω το βλαντο πιο ετοιμο αυτη τη στιγμη για αυτο το επιπεδο.ο θανασης οντως εχει αθλητικα προσοντα αλλα εχθες που τον ειδα μου φανηκε ανετοιμος για αυτο το επιπεδο επισης πρωτη φορα ειδα περιφερειακο σε επιπεδο εθνικης να σουταρει τριποντο ελευθερος απο τη γωνια και η μπαλα να πηγαινει σχεδον στη γραμμη των βολων!!!
ΔιαγραφήIrwiki i Afro, apantaei kathe 3 kai ligo se opoion tin kalei. Egw den tha to ekana.
ΑπάντησηΔιαγραφήMpourousis ston PAO einai katastrofiko. Ena efialtiko senario. Mono egw to vlepw afto?
Tom
Μπήκε και το Μιλάνο για Κλαβερ ενώ περιμένει πρόταση από τη Μακαμπι. Δεν το βλέπω να γίνεται, θα πάει ψηλά η αμοιβή του παίχτη, καμία σχέση με τα χρήματα που έπαιρνε φέτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα Αφρο ευχαριστούμε για τις πληροφορίες
ΔιαγραφήΕγω και μονο που ακουσα για Εφες αμεσως σκεφτηκα υπεραξια.. Τωρα με τη φετινη σπαταλη μακαμπι θα παρει 1.5 μυριο
ΔιαγραφήΚαλημέρα παίδες. Από 750 μέχρι 800 για Κλαβέρ (είναι κοινοτικός, σου λύνει πολλά προβλήματα με τη πολυχρηστικότητα του), όχι παραπάνω. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπεις σε δημοπρασία. Υπάρχουν και άλλες λύσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα φιλε τζιμ συμφωνω απολυτα για αυτο που λες για κλαβερ.θα ηθελα την αποψη σου αν παμε λογικα σε 5 ψηλους συνολικα και οι 4 απο αυτους ειναι γκιστ κλαβερ φωτσης βουγιουκας δεν θεωρεις οτι θα εχουμε προβλημα οσον αφορα την σκληραδα κοντα στο καλαθι;τον κλαβερ οσο τον εχω δει τον θεωρω ποιοτικο παιχτη αλλα εκτος απο σοφτ μου φαινεται και λιγοψυχος στα δυσκολα παιχνιδια ισως βεβαια να κανω λαθος γιατι δεν τον εχω παρακολουθησει και τοσο πολυ
ΔιαγραφήΚαλημερα Τζιμ, διαφωτιστικός γι ακόμη μια φορά. Το ζήτημα είναι αν τις ξέρουν τις άλλες λύσεις
ΔιαγραφήΜιας και τόσος ντόρος για Κλαβερ,το Γαλλικο alter ego του ο Τιγι(πιο μαντροσκυλο βέβαια,old school positioning,πιο εγκεφαλικός,μεγαλη διάφορα στο σουτ,γενικα πιο κάτω σε θεση) τι status έχει στην αγορά?
ΔιαγραφήΑν και ή έλλειψη σουτ και ή ύπαρξη Γκιστ που προορίζεται για παρόμοιες δουλειές δεν προϊδεάζει ως τη φοβερή χημεία,πιστευω σίγουρα μπορούν να χωρέσουν ψηλοί με τέτοια χαρακτηριστικά στο μπάσκετ του Πεδουλακη χαράσσοντας ένα συγκεκριμένο άρμα μάχης.
demetri nichols ?
ΔιαγραφήΈτσι είναι παιδιά. Ο Κλαβέρ όντως χαρακτηρίζεται undeperformer στα δύσκολα (εκτός από το νοκ άουτ ματς με την Εθνική μας πέρυσι..) το έχουμε πει πολλάκις όμως για τον ρόλο που τον ήθελες θα ήταν ταμάμ. Σε αυτά τα χρήματα που είπαμε είναι πολύ καλή λύση. Παραπάνω όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τα ίδια λεφτά,πληρώνω ρήτρα και συμβόλαιο Rakeem Sanders,παίζει από 1 μέχρι 5,παίζει ξύλο και κάνει bullying από Erving Walker μέχρι Marjanovic,κάνει πόρτα στο Acanthus και dj στο Balux,κάνει άντρα στην προπόνηση Γιάνκοβιτς και Μποχωρίδη και τρώνε κ όλο το φαί τους τα παιδιά του εφηβικού!!Κ μου λες μετά εσύ για λειτουργικότητα και κάποιον μιγιάγγιχτο ψιλολέλεκα Ισπανό και πράσινα big3-Stretch4 πράσινα άλογα...
ΔιαγραφήCeltic pride Sweetney
Και παίζει και στην επόμενη ταινία του Τσακ Νόρις. Αυτό το ξέχασες..
ΔιαγραφήΤζιν αν μου επιτρεπεται, θεωρω υπερβολή να λέμε τον Κλαβερ underperformer. Παίκτη που αρμενιζει εδώ και κάτι χρόνια στην άλλη άκρη του Ατλαντικού σχεδόν απραγος είναι λιγο άδικο να προλάβουμε να τον βγάλουμε έτσι. Σιγουρα τον έχεις παρακολουθήσει με Βαλενθια και εθνικές,αλλα είναι ένας παίκτης που βρίσκεται στην κορυφή του βουνού αυτή τη στιγμή και γυρίζει το τσιπακι στην καριέρα του.
ΔιαγραφήΘεωρώ πως δεν έχει εξέχουσα παρουσία σε μεγάλα ματς γτ φυσικά αντικατοπτρίζεται πιο πολύ ή πιο σοβαρή έλλειψη του,να επιτεθεί με ντρίπλα είτε σε close-out αλλά και γενικά σε οποιαδήποτε προσωπική φάση.
Παρ όλα αυτά για μένα είναι παίκτης που ανήκει στην ελίτ των 4αριων στην Ευρωπη κάνοντας εξαιρετικά τη δουλειά σε σουτ,αμυνα και στις 2 γραμμές και ριμπάουντ.
Δεν ξέρω αν τα 700 είναι λίγα ή πολλά...Πλέον ή αγορά κινείται σε 3 ταχύτητες.Καλλιστα μπορεί να βρει και εκατομμύριο θεωρω,οπως και να χει τα 700 είναι εξαιρετικά για αυτόν τον παίκτη.Με κλειστά μάτια...
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ υπάρχει πολυτέλεια χρόνου και άνεση κινήσεων. Αναζητούνται δύο παίκτες που θα έχουν ενεργό ρόλο στο rotation (ένας guard και ένας PF) και ίσως ένας συμπληρωματικός center που θα πρέπει να είναι Έλληνας.
Η επιλογή του back up του Πρίντεζη είναι εξίσου σημαντική με τις υπόλοιπες κινήσεις. Άρα, η επιλογή ναι μεν δεν μπορεί να είναι πολύ ακριβή αλλά κατά την γνώμη μου δεν γίνεται να κινείται σε επίπεδα ‘’οικονομικού παίκτη που μαζί με Αγραβάνη και Παπαπέτρου θα καλύψουν την θέση κλπ’’ δηλ. πάλι πασαλείμματα. Ο Αγραβάνης πρέπει να αναλάβει τον ρόλο του 3ου center και ο όποιος Καββαδάς να είναι απλά συμπληρωματικός.
Τα ζόρια, βέβαια, θα προκύψουν στον guard. Αν ο Ολυμπιακός της νέας σεζόν δομηθεί έτσι ώστε να απαιτούνται ξανά υπερβάσεις από Σπανούλη και Πρίντεζη τότε θα έχουμε δράματα.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Αποδεικνύεται ότι ορθά τηρούν στάση αναμονής. Η διαφαινόμενη και όχι τόσο αναμενόμενη αποχώρηση του Παπαγιάννη αλλάζει τον σχεδιασμό στους ψηλούς ενώ η επιδιωκόμενη απόκτηση του Μπουρούση επηρεάζει και τις υπόλοιπες κινήσεις. Διότι αν κλείσεις τον Γιάνναρο οφείλεις να τον υποστηρίξεις για να πάρεις απ’ αυτόν το max. Η περίπτωση του Μπουρούση είναι ιδιαίτερη και χρειάζονται προσεκτικές κινήσεις για να μην πάει στράφι το ποσό που θα διατεθεί. Για παράδειγμα, δεν πρέπει να υποτιμάται το ότι αν η εθνική πάει στο Ρίο τότε ο 33χρονος Μπουρούσης θα συμπληρώσει 1 χρόνο με πλήρεις αγωνιστικές υποχρεώσεις. Δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να δούμε στην ίδια front line Φώτση, Μπουρούση και Βουγιούκα. Τουλάχιστον, σ’ αυτόν τον ΠΑΟ μ’ αυτόν τον προπονητή.
Στα της εθνικής, είναι νωρίς. Τα φιλικά δεν λένε πολλά ειδικά απ’ τη στιγμή που λείπουν δύο βασικοί όπως ο Σλούκας κι ο Περπέρογλου. Ο coach θα πάει με κλειστό rotation 8+1 παικτών γιατί δεν γίνεται διαφορετικά. Οι αδυναμίες μας είναι γνωστές όπως και τα δυνατά μας χαρτιά. Το τουρνουά είναι ανοιχτό, οι ομάδες δεν έχουν πολύ χρόνο για προετοιμασία ενώ υπάρχει και διαφορετική ετοιμότητα μεταξύ των παικτών αφού άλλα πρωταθλήματα έληξαν πριν μια βδομάδα κι άλλα εδώ και 1-1,5 μήνα.
Κι ένα παραμπασκετικό. Έχω σχηματίσει εξαιρετική γνώμη για την νοοτροπία του Παπαγιάννη και τον χαρακτήρα του. Προφανώς, έχουν παίξει ρόλο γονείς, δάσκαλοι και προπονητές. Διάβασα, όμως, κάποια σχόλια του πατέρα του Γιώργου στο twitter για τον Κροάτη Μπέντερ που επίσης επιλέχθηκε στα draft και μου χτύπησαν άσχημα. Δεν αναφέρομαι στην mini κόντρα με το sports illustrated για το ποιος είναι ο καλύτερος ευρωπαίος στα φετινά draft. Αλλά για αρνητικά σχόλια σχετικά με την αγωνιστική παρουσία του νεαρού Κροάτη όλη τη χρονιά στην Μακάμπι. Οι πατεράδες είναι ένα άλυτο πρόβλημα στην προσπάθεια των προπονητών να εξελίξουν νέα ταλαντούχα παιδιά.
Πολύ σωστό σχόλιο για τον πατέρα Παπαγιάννη. Κάποιος να πει στους γονείς να το βουλώσουν. Αυτό που έκανε με τον Μπέντερ είναι βλαχομαγκιά και ο Γιώργος που είναι εξαιρετικό παιδί δε φταίει σε τίποτα.
ΔιαγραφήΕλπιζω να μην πάει για Εμπακουε ο ΠΑΟ. Πολύ λίγος, κρίμα τα αθλητικά του προσόντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο Τάιους το ίδιο. Εκτός αν ρίξει πολυ το κασέ του. Μονο ετσι θα αξιζε.
Λίγος και αθλητικά ο Εμπάκουε. Δεν είναι Ντόρσει Λάσμε Τάιους.
Διαγραφήο ταιους θεωρω οτι είναι το καλύτερο...το εχει αποδείξει..ασχέτα αν εκανε χαλια σεζον...η φετινη εφες με τόσο καλό ροστερ ήταν ανεκδοτο..δεν φταινε μονο οι παίκτες.
ΔιαγραφήΛίγος αθλητικά ο Εμπάκουε; Όντως τώρα;
ΔιαγραφήΚαλημέρα και καλή εβδομάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνήσω με τον Jim πως αυτή τη στιγμή δε χρειάζεται γκρίνια στην ομάδα μου. Δεν έχει περάσει ο καιρός ακόμα για αγχωνόμαστε και δεν είμαστε το πρώτο πορτοφόλι για να μπορούμε να πληρώνουμε υπεραξίες και να κλείνουμε παίκτες πριν ακόμα καλά-καλά βγουν στην αγορά.
Νομίζω ότι το άγχος των συν-οπαδών μου πιο πολύ πηγάζει από τις λάθος στελεχώσεις τα τελευταία 3 χρόνια με την ταυτόχρονη πλήρη άγνοια του πως θέλει να στήσει την ομάδα ο Αργύρης.
Ο συνδυασμός αυτός μας κάνει ανυπόμονους...
Έχω εμπιστοσύνη στο recruiting του προπονητή μας... σε άλλα τον ψιλοφοβάμαι.
Το πρόβλημα της στελέχωσης του ΠΑΟ είναι οι γηγενείς παίκτες. Σε ένα roster 14 παικτών πρέπει να έχουμε 8 Έλληνες, οι οποίοι μεταξύ μας δεν είναι και οι πλέον αποδοτικοί.
Να μην τον υπογράψουμε τον Φώτση, να στείλουμε για ψηστήρι τον Μποχωρίδη, να μην πάρουμε τον Ίαν αν δε μας κάτσει ο Μπουρού και μπροστά από τον Β.Χ.να πάρουμε έναν ξένο ολκής!!! Όλα καλά αλλά τα νούμερα δε φτάνουν.Πρέπει να έχουμε 8 Έλληνες καλώς ή κακώς...και 6 ξένους που πρέπει να μη κοστίζουν μια περιουσία, ταυτόχρονα όμως πρέπει να καλύπτουν όλα τα κενά που σου αφήνουν τα μειονεκτήματα των Ελλήνων. Δεν το λες και εύκολο...
Για αυτό λοιπόν πρέπει να δώσουμε παιχνίδια στους μικρούς ώστε να μπορέσουμε να είμαστε του χρόνου, στη θέση που είναι ο ΟΣΦΠ (μιλάω πάντα για off-season recruiting) φέτος.
Φιλικά
tentas13
Καλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά πλουσια η μπασκετική επικαιροτητα
-Απο το πρωι γραφεται πολυ εντονα ο Βουγιουκας στον ΠΑΟ.Πισωγύρισμα πιθανώς αλλα και μια ποιοτική προσθηκη Ελληνα σαν 2η επιλογη(πιθανως ο καλυτερος βοηθητικος Ελληνας ψηλος αυτη τη στιγμη).Με σωστη χρησιμοποηση μπορει να δωσει πολλες βοηθειες ειδικα στην επιθεση με τον Καλαθη δημιουργο,τρυπα στην αμυνα αλλα αρκετα υψηλο iq για να δινει βοηθειες...Στο χερι του Πεδουλακη η πορεια του
-Αν στον ΠΑΟ οντως θελουν τον Θαναση καλο ειναι να τον κλεισουν συντομα γιατι οι εμφανισεις του ειναι ενθαρυντικες και μπορει να δεχτει καποιες κρουσεις....(θα γραψω παρακάτω)
-Ενδιαφερουσα η δουλεια στην Εθνικη με τον 1 πλει μεικερ και τα πολλα φοργουροντ.Ειναι εμφανες πως ο Καλαθης εχει πολυ μεγαλη ανεση με τον να συνεργαζεται με παιδια οπως ο Αντετοκουμπο και ο ΚΟυφος ενω και ο Μπουρουσης παιζει αρκετα ποιντ σεντερ και χρεωνεται ενα κομματι της δημιουργιας αδοκιμα
-Το μεγαλο ενδιαφέρον ομως ειναι στα υπολοιπα παιδια.
-Ο Παπαπετρου με το δαντελενιο του παιχνιδι ειδικα στην επιθεση δειχνει ετοιμος να παρει το ρολο του επομενου κομπο φορ της Εθνικης ειδικα με την απουσια του Περπερογλου(που θα χει ενδιαφερον η ενταξη του)
-Ο Ντορσει μετα απο ενα κακιστο πρωτο παιχνιδι στο 2ο εδειξε πως αν παιξει πιο ελευθερα στην επιθεση μπορει να γινει φονιας,με τα τεχνικα του προσοντα να λαμπουν..Αρκετα θεματα στην αμυνα ,ξαναμπηκε ομως στην εξισωση.
-Ο Αγραβανης με τη ταχυτητα και τον ογκο του,και τη διαθεση του στην αμυνα αλλα και στα ριμπαουντ αποδιδει καλα ως τωρα και γεμιζει το 4.
-Ο Θανασης μας δειχνει γιατι δε μπορει να παιξει ΝΒΑ,αλλα και γιατι μπορει να ειναι καλος για την Ευρωπη.Δεν εχει καθολου σουτ για 3αρι,δε μπορει να ακολουθει πολυπλοκα συστηαματα,δεν εχει καλο συγχρονισμο στο αλμα του,μπερδευεται με τη θεση του..
Στα θετικα του ομως ειναι η δυνατοτητα του να τρεχει αριστα τρανζισιον,η ικανοτητα του να τριπλαρει και να κουβαλαει τη μπαλα,που του δινει δυνατοτητα να κανει αποτελεσματικα ντραιβς..Δυναμη αρκετο παθος και γενικα δειχνει θεληση να παιξει και να μαθει χωρις να εχει χαρακτηριστικα ντιβας..Μπορει να ειναι χρησιμο 4-5 στην Ευρωπη αν δουλεψει συστηματικα....
-Ο Χαραλαμποπουλος δειχνει στοιχεια του iq του αλλα ειναι φανερο πως παιζει καλυτερα στο ποστ παρα στην περιφερεια και δειχνει ενα βημα παρακατω απο τους υπολοιπους σωματικα που παιζει να του στοιχισει μια θεση..
-Καλος και ο Αθηναιου για 5-8 λεπτα εχοντας ομως καποια θεματα στην ντριπλα που σημαινει πως ο Κατσικαρης αποφευγει να του δινει τη μπαλα για κατεβασμα και τον παιζει σαν κλασσικο δυαρι με αρκετα αποτελεσματικο σουτ απο τις γωνιες...
Θετικα τα δυο τεστ με τους ιακνους Τουρκους που μας μοιαζουν σαν ομαδα (καλυτερο σουτ αυτοι καλυτεροι δημιουργια εμεις) και περιμενω να δω τον Σαλε να θελει να εκδικηθει για την αποπομπη του απο τον ΠΑΟ με μια πειστικη εμφανιση ,στο πιο απαιτητικο τεστ μεχρι στιγμης....
no_closure
Καλημέρα no_closure, νομίζω πως ο Παναθηναϊκός πλέον σχεδόν έχοντας να κάνει τόσες προσθήκες και με δεδομένη την ανάγκη να βγει ο απαιτούμενος αριθμός ελλήνων θα κάνει τουλάχιστον μια πατάτα. Είτε θα μείνει με Φώτση στο 4, είτε θα πάει με 2 έλληνες στο 5 ή με δύο έλληνες στο 3, δεν βλέπω πως βγαίνει αλλιώς το πράγμα, οπότε μια απο τις τρεις πατάτες θα την κάνει, και θα την κάνει εις γνώση του. Μένει απλώς να δούμε πόσο μεγάλη θα είναι η πατάτα. Πχ, ο Βουγιούκας απο μόνος του δεν είναι κακή περίπτωση, αλλά αν προστεθεί και άλλος ένας έλληνας στο 5 απο πίσω του, ουσιαστικά ο ΠΑΟ μένει με δύο αντι για τρία πεντάρια. Στο 4 το πράγμα δεν βγαίνει μόνο με Φώτση, νομίζω φάνηκε και φέτος και στο 3 Γιάνοβιτς - Χαραλαμπόπουλος δεν είναι και ο,τι καλύτερο (το Θανάσης/Χαραλαμπόπουλος δεν το σχολιάζω καν). Να δούμε λοιπόν ποιά θα είναι η πατάτα και με ποιό τρικ θα κρυφτεί.
ΔιαγραφήΟ Φώτσης απ οτι διαβάζω ανανέωσω και βλεπω και μονοδρομο την παραμονη του Γιανκοβιτς μετα το κώλλυμα του Μπράμος...
ΔιαγραφήΤα προβληματα ξεκινουν απο τη θέση 4 ,οπως ξαναεγραψα αφου με τις παραμονές Φωτση - Γκιστ κλειδωνει η θεση με 2 παικτες που εχουν θέματα πλεον και εχουν φθινουσα αποδοση.Το μπατζετ δε θα επιτρεψει αλλο καθαρο 4ρι και βλεπω παικτη ξενο που θα καλυπτει και 3 και 4.Ο Θανασης επισης αν ερθει στον ΠΑΟ θα παιξει μεταξυ 4 και 5 και οχι τοσο στο 3.Αν ερθει με φυσιολογικη αμοιβή θα ειναι κατα καποιον τροπο ατραξιον αφου λογω ονοματος και χαρακτηρα θα αγαπηθει απο τον κοσμο,με παραλογο κασε ομως δεν το συζηταμε....
Το μεγαλο προβλημα ειναι στο σεντερ.Αν ερθει ο Μπουρουσης παιρνεις εναν ηγετη που κανει πολλα πραματα για την ομάδα.Αν δεν ερθει που ειναι πιο πιθανό,ψαχνεις για ψηλο-λαχείο τύπου Λασμε και πας βλέποντας....
Παντως με 4 θέσεις ξενων κενες ο ΠΑΟ εχει τη δυνατοτητα να γεμισει τα κενα του ροστερ αν κανει καλη ερευνα αγορας...
Να πω και γω δυο τρια ονοματα που θα ήθελα ειναι λιγο μάταιο,αλλα πιστευω υπαρχουν παιχτες στην αγορα που μπορουν να βοηθησουν τον ΠΑΟ (ειδικα απο το 4 και κατω) χωρις πολλα λεφτα ,οποτε με μια σωστη επιλογη ψηλου γινεται ενα καλο ξεκινημα..
no_closure
ChristosT φίλε μου, έχεις ΤΟ απόλυτο δίκαιο!!! Δε γίνονται όλα μαζί... και δύο 5άρια ξένοι, και ακόμα ένα τεσσάρι ξένος, και τριάρι ξένος και δύο guards ακόμα ξένοι!
ΔιαγραφήΦαντάζομαι πως για αυτό προσπαθεί τον Μπουρούση για να πάρει μόνο ένα πεντάρι ξένο...γιατί με Ίαν δε νομίζω πως του φτάνει ακόμη ΜΟΝΟ ένα 5άρι!Θα θέλει δύο...
Φιλικά
tentas13
Εγω βλεπω σχετικα ανετη με τις θεσεις των ξενων πως θα στελεχωθει ο Παναθηναικος και δεν αγχωνομαι
ΔιαγραφήΕξηγω
PG Καλαθης/Κοινοτικος/Μποχωριδης
SG Παππας/Φελντεην
SF Ξενος/ Β.Χ/ (Βλαντο για 13ος;)
PF Κοινοτικος/Φωτσης
PF-C Γκιστ
C Ξενος ακριβος / Βουγιουκας ή Μπουρουσης/Ξενος φθηνοτερος.
Οι θεσεις κοινωτικων και ξενων μπορουν να τραμπαρουν μεταξυ τους κτλ, αλλα ειναι 6, και εχεις ενα ροστερ που ειναι πληρες. Αν πχ παρεις ενα 4αρι που μπορει να σου δωσει 20-25 λεπτα ,με τον Φωτση και τον Β.Χ να μπορουν να βοηθησουν στο 4 η ομαδα ειναι πληρεστατη.
Δεν θελω να μπω σε ονοματολογια γιατι δεν νομιζ ωοτι εχει νοημα, αλλα δεν με αγχωνουν οι καθυστερησεις.
7 ξένοι στο roster σου
ΔιαγραφήΦιλικά
tentas13
φιλε τεντα αν αναφερεσαι σε μενα ειναι 6.
ΔιαγραφήPG Κοινοτικος
SG Φελντεην
SF Ξενος
PF Κοινοτικος
PF-C Γκιστ
C Ξενος ακριβος
Ισως σε μπερδεψε η θεση του σεντερ. (μπορεις να μην το εγραψα καλα εγω) Ο Ξενος φθηνοτερος δεν ειναι τριτος σεντερ, ειναι συμπληρωμα του Μπουρουση που θα ερθει σαν ακριβος και βασικος
Αρα στην Θεση του σεντερ λεω 2 σεναρια Ειτε α ) Ξενος/Βουγιουκας (με τριτο Γκιστ)
ειτε β) Μπουρουση /Ξενο με τριτο τον Γκιστ.
Jim μια ερωτηση σε εντελως θεωρητικο επιπεδο.. Θα μπορουσε να απασχολησει ο Μπαρνιανι τον ΠΑΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, αλλά το αντίστροφο δεν ισχύει δυστυχώς: ο ΠΑΟ δεν μπορεί να απασχολήσει τον Μπαρνιάνι.
ΔιαγραφήΌχι. Ο ΠΑΟ δε χρειάζεται παίχτες στη φάση του Μπαρνιάνι. Ακριβός χωρίς κανένα κίνητρο.
ΔιαγραφήΤΕΛΟΣ Ο ΠΑΣΚΟΥΑΛ ΑΠΟ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήNIK THE FREAK
φιλε Jim o claver κολλάει για 3αρι στον ΠΑΟ ή πιο πολύ 4 είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερούδια σε Τζίμη και μπασκετικά αγόρια στον ήλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ' αρχήν μισό λεπτό να γελάσω.
ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧ.
Κατακαημένοι ποδοσφαιρόφιλοι. Περιμένετε να πάει κανα ματσάκι στα μπέναλτυ μπας και μοιάζει λίγο με τελευταίο 2λεπτο ενός αγώνα μπάσκετ. Σα να περιμένετε η Λίτσα απ'το Μπραχάμι να τα βάψει ξανθά για να φέρνει της Μπλέικ της Λάιβλυ. LAME.
Μετά την υπερβολή της ημέρας, στα των ρικρούτινγκς αναμένουμε την πρώτη κίνηση του ΠΑΟ για να προσδιοριστούν πράγματα όπως λειτουργικότητα του ρόστερ, στοιχεία που λείπουν κλπ. Προς το παρόν αυτό που κάνει κρα είναι η ανάγκη για καλούς έλληνες παίχτες, αναγκαστικά λόγω κανονισμού. Δεν είμαι απ' αυτούς που πιστεύουν ότι οι έλληνες παίχτες είναι απαραίτητοι για το χτίσιμο αποδυτηρίων ή χαρακτήρα ομάδας. Για το χτίσιμο χαρακτήρα χρειάζονται χαρακτήρες.
Θεωρητικά στον ΠΑΟ θα προσδιόριζα τις ανάγκες σε ένα κόμπο γκαρντ (ή γκαρ κατά τους έλληνες δημοσιογράφους) 2 φόργουορντ με καλό ρόλο και ικανότητα να αμυνθούν και στις 2 ζώνες (μεγάλη πληγή για τον ΠΑΟ) και 2 ψηλούς ο ένας τουλάχιστον "αθλητικό παιδί, να βγαίνει να αλλοιώνει, και πίσω να μην το δέχεται. Πόσα τάιμ? Δύο. Ντήφες - Ριμπάου."
Υπάρχουν λύσεις στην αγορά, έχω γράψει μπακαλίκια και σε προηγούμενα ποστ. Όταν θες 5 κινήσεις αναγκαστικά ο ένας πρέπει να ναι έλληνας. Ο Ίαν είναι καλός παίχτης, για λίγα λεπτά μπορεί να προσφέρει καλό και απαλό παιχνίδι αλλά να συνδυάζεται με 4άρι Γκιστ ή έστω με σκληρό supporting cast, απ'τη στιγμή που το καλάθι παρουσία του είναι πρακτικά απροστάτευτο. Ο Γιανκούνας έκανε καλή δουλειά μαζί του στην front της Ζαλγκίρις, πιστεύω κάθε 5 με Γιανκούνας έχει το κεφαλάκι του ήσυχο. Ε? Ε? Επίσης να ξεκαθαρίσω΄ξανά πως θεωρώ ότι η απόπειρα του Γιάνκοβιτς σ' αυτό το επίπεδο έχει τελειώσει.
Έχω κι άλλα θέματα στο νου μου, κυρίως για την εθνική αλλά θα περιμένω το τουρνουά, που λογικά θα αποσπάσει και το ενδιαφέρον όλων.
Ας έχουμε κάτι ακόμα στο νου μας. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ προπονητής δεν είναι καρτούν. Πχ δε θα σκεφτεί "ααα, ας χαντακώσω τον έναν επειδή θα μου δώσει τη μίζα ο άλλος, ας βάλω τον άλλον παρότι δε μπορεί να σκάσει τη μπάλα". Και επίσης τί νομίζουμε δηλ. ότι ο Πεδουλάκης αν του φέρεις τον Γκασόλ δε θα μπορεί να τον εκμεταλλευτεί επειδή δεν είναι rim protector? Όλα έχουν να κάνουν με το τάιμινγκ. Αν φέρει δηλ. ο ΠΑΟ ένα φοβερό ψηλό και τραυματιστεί (καλά να'ναι όλοι οι παίχτες, αλλά ας δούμε πχ με τον Γιανγκ πώς έγιναν φέτος τα πράματα) δεν ήταν καλός recruiter ο Αργύρης?
Ψυχραιμία πραγματικά, οι υπερβολές είναι για τους χωρισμένους. Εκτός αν είστε όντως χωρισμένοι οπότε πάσο.
μπακαλοGM
Υπάρχουν ταινίες που σε κερδίζουν με την ατμόσφαιρα, την σκηνοθεσία, την εικόνα, ένα καλογραμμένο σενάριο και τις ερμηνείες, και υπάρχουν και ταινίες που σε κερδίζουν με χιτσκοκικά-γκανκινιολικά φινάλε.
ΔιαγραφήΚαι υπάρχουν και κάποιες ταινίες που δε σε ενδιαφέρει καθόλου η πλοκή τους και περιμένεις απλά στο τέλος να μάθεις έκπληκτος ποιος είναι ο δολοφόνος. Μερικές φορές -ιδιαίτερα στην Ευρώπη- νομίζω ότι σκηνοθετούνται τέτοιες ταινίες...
Ωραίος όπως πάντα Jim. Θέλω να σε ρωτήσω κάτι σε συνέχεια μιας ερώτησης που είχα κάνει πέρυσι τέτοια εποχή. Πως είδες την εξέλιξη RJ Hunter και Rozier στη Βοστώνη. Ποιος από τους δύο πιστεύεις ότι έχει θέση στην ομάδα και του χρόνου και αν νομίζεις ότι ο Rozier μπορούσε να παίξει περισσότερο φέτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήέχεις μια εξήγηση γιατί σε 60 πικς ενός κατά γενική ομολογία φτωχού ντραφτ όπου επιλέγεται κάθε καρυδιάς καρύδι, δεν έχει θέση ο MOP του Final-4 του NCAA (Ryan Arcidiacono) Δεν λέω αν θα παίξει κάποια στιγμή ΝΒΑ (ίσως και από φέτος στους Σπερς) ή Euroleague ή οτιδήποτε άλλο. Λέω απλά για το γεγονός ότι τον αγνοούν. Ωστόσο και τα νούμερά του και το παιχνίδι του, δεν δικαιολογούν κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ...
Ωραιος οπως παντα ο Jim, αλλα σημερα εχω μια διαφωνια στα του Ολυμπιακου. Όπως δεν αντιλαμβάνομαι την απογοητευση πολλων φιλων του ΠΑΟ για τη μη ανακοινωση μεταγραφων (ηρεμα παιδες, νωρις ειναι ακομα, παιχτες υπαρχουν πολλοι και καλοι, συχνα ειναι ντομινο το κλεισιμο του ροστερ), ετσι δεν καταλαβαινω και τον εφησυχασμό για την επιλογη του παικτη στην περιφερεια του Ολυμπιακου. Για το μπακ απ του Πριντεζη καλα τα ειπες. Μπορει να βρει εναν πιο φτηνο και να πονταρει και στις βοηθειες απο Αγραβανη και Παπαπετρου. Στην περιφερεια ομως η επιλογη ειναι και κομβικη και δυσκολη, σε αντιθεση με το τι πιστευουν οι περισσοτεροι. Χρόνος υπάρχει μεν, αλλά κατα τη γνώμη μου οι ιδανικες επιλογες ειναι ελάχιστες και σιγουρα οχι φτηνές. Διοτι πρέπει να βρεις έναν παικτη: α) με επαφη με το καλαθι, β) με προσωπικότητα, γ) με δημιουργία δ) με καλο μακρινο σουτ και ε) να μην είναι και τρύπα στην άμυνα, δεδομένου ότι είναι αρκετά πιθανο να παιζει και μαζι με τον Σπανούλη. Και ολα αυτα πρέπει να τα βρεις και σε οικονομικό πακέτο... Για δωσε εσύ ρε Jim κανα όνομα που να καλύπτει ολες αυτές τις προδιαγραφές (πλην ροτσεστι που τον έχουμε διαβασει και χλωμο το βλεπω να υπογράφει για τα 700 που δινει η ομαδα), γιατι οι δικές μου γνώσεις με κρεμάνε αυτή τη στιγμή.
ΑπάντησηΔιαγραφήO Ροτσέστι με 700 έρχεται σίγουρα. Το θέμα είναι ότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις που έθεσες. Μεγάλη αμυντική τρύπα.
Διαγραφή-η τυχη της εθνικης θα εξαρτηθει σε μεγαλο βαθμο απο τους σλουκα-περπε.αν μπουν αυτοι οι 2 στο ροστερ και τραβηξουν, πραγμα οχι ευκολο μιας και μεχρι περυσι ηταν εκτος σχεδιων του αρχιμαγιστρου της προπονητης Φωτη, τοτε η ομαδα θα αποκτησει σουτ και εμπειρια στα δυσκολα και σε συνδιασμο με τα καλα αθλητικα κορμια που εχουμε υπαρχουν καλες πιθανοτητες να παμε καλα.με αντετοκουμπο ο καλαθης δεν κουμπωνει καλα, ενω ο σλουκας κολλαει καλυτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφή-εδω και πολυ καιρο, ναι το παραδεχομαι, εχω γινει εμπαθης με το μαντζαρη.καλως κακως , εγινα.δεν καταλαβαινω γιατι αυτο το παιδι παιζει πλεον σε υψηλο επιπεδο και το καλουν μαλιστα στην εθνικη.στον οσφπ οκ, ειναι η ορντινατσα του σπαν , αλλα στην εθνικη?τον ειδα χτες και φοβοταν να παρει μια, οχι δυο αλλα μια, προσπαθεια.του βγηκε μια καλη κινηση στο ποστ και επειδη επεσε απο τα συννεφα που ξεφορτωθηκε τον αμυντικο εχασε το καλαθι μονος του.εν αντιθεσει με αυτον, ο αθηναιου, ναι αυτος ο αμπαλος που πεταξε εκτός ο σφαιροπουλος το χειμωνα και ενω ηταν αρκετα καλος, μπηκε μεσα και τραβηξε 2 συνεχομενα σουτ...μιας και ηταν ελευθερος.τουλαχιστον ας του πουν ψεμματα οτι γιορταζουν τον Ευαγγελισμο και στην ιταλια τον ιουλιο μπας και παρει τα πανω του και κανει κανα παιχνιδι της προκοπης.δεν ειμαι ομως και πολυ αντικειμενικος με το μαντζαρη πλεον (παροτι τον πιστευα παρα πολυ αρχικα), οποτε ως μη γενομενο και το σχόλιο.
-ο Θανασης ο αντετοκουμπο οσα αθλητικα προσοντα εχει αλλα τοσο υστερει σε τεχνικη.επικο το χθεσινο του σουτ!!!λογω πεδουλακη ομως θα τον ηθελα πισω απο βχ και βλαντο με ενα συμβολαιο-ξεροκομματο...και με "κόφτη" στην περιφερειακη εκτελεση!!!3 χρονια στην αμερικη ηθελα να ξερα παντως τι κανει και δε φτιαχνει τουλαχιστον το σουτ....
-πολυ μετριοι οι τουρκοι παντως απο οσο ειδα χτες.δεν ειδα κατι στο χθεσινο ματς παρα καποιες μεμονωμενες ενεργειες των οσμαν-ερντεν και καποια σουτ.αληθεια αυτος ο ερντεν αν ειχε μικροτερο κασέ και "λιγο" κινητρο παραπανω δε θα ηταν ταμαμ για παο?
-στον παο φαινεται οτι κανουν σεφτε με τον ιαν!!!αυτον που ο πεδουλακης ειχε εκτος ρωσικου πρωταθληματος στην ουνιξ εαν δεν κανω λαθος.αυτον που ο πεδουλακης λογικα θα εχει μονιμα καρφωμενο στον παγκο επειδη δε θα μπορει να παιξει αμυνα και αυτον που ο πεδουλακης λογικα δε θα μπορει να εκμεταλλευτει τα θετικα του στοιχεια.αυτον που πηδηξε απο το καραβι το καλοκαιρι του 2012 μαζι με τους αλλους......καλη αρχη φαινεται οτι κανουμε!και γραφουν μαλιστα οτι θα παρει 500 χιλιαρικα....οκ, αν ισχυει κατι τετοιο τα παραταω ολα , ξαναφοραω βερμουδα και ψαχνω και εγω για μανατζερ.....
-ποιος κλαβερ ρε παιδια για παο.με τη χρονια που εκανε στον παο θα ρθει?ή μηπως προκειται να του δωσουμε τα διπλά λεφτα μπας και τον γλυκανουμε?
-με λυπει να διαβαζω οτι ο καθε τυχαρπαστος εχει στο "περιμενε" παο και οσφπ.ρε οκαρο γουαιτ σε ζηταει ολοκληρος ολυμπιακος και εσυ του λες να περιμενει?
-αν ειναι να δωσουν χοντρο πακετο στο μπουρουση στον παο, δεν το αφηνουν καλυτερα και να τα σπρωξουν ολα για ολα μπας και τσιμπησουν το σλουκα?ας προτεινουν εστω μια ανταλλαγη με το γκιστ μεσα....χρημα +γκιστ δεν αρκουν για να φερουμε το σλουκα στο οακα αφου πρωτα του δωσουμε να καταλαβει οτι τον προοριζουμε για ηγετη της ομαδας?
-σα να βγηκε λιγο πικροχολο το ποστ...
ΣΜ
Δεν θα το έλεγα πικρόχολο. Το ‘’σαλαμούρα’’ μου κολλάει καλύτερα.
ΔιαγραφήΜερικές παρατηρήσεις.
- Πολλοί έχετε εκτιμήσει εντελώς λάθος τον Μάντζαρη. Δεν είναι ο τύπος του παίκτη που θα πάρει την ομάδα στις πλάτες του. Δεν είναι ολοκληρωμένος. Δεν είναι μεγάλη κλάση. Δεν είναι super ταλαντούχος. Δεν έχει θαμπώσει με την πρόοδο και την εξέλιξη του παιχνιδιού του. Ήταν, είναι και θα είναι ένας συμπληρωματικός guard που μέσα σε στο σωστό πλαίσιο μπορεί να φανεί χρήσιμος έστω κι αν δείχνει στάσιμος. Ωστόσο, το να μας λες ότι προτιμάς τον Αθηναίου γιατί τα ‘’μπουμπουνάει’’ είναι τραβηγμένο απ’ τα μαλλιά.
- Μας εξηγείς γιατί ο Νικ δεν κουμπώνει με τον Αντετοκούμπο;
- Ίαν και Άρτζι. Ο Πεδουλάκης στο Καζάν δεν κράτησε καν στο ρόστερ τον Βουγιούκα. Εκτός Ευρώπης τον είχε την προηγούμενη χρονιά ο Τρινκιέρι. Στη Ρωσία υπάρχει ο ίδιος περιορισμός των 6 ξένων όπως κι εδώ. Με την διαφορά ότι δεν υπάρχουν αρκετοί Ρώσοι παίκτες που να στέκονται σε επίπεδο Ευρωλίγκας. Ο Πεδουλάκης προτίμησε, λοιπόν, να κατανείμει διαφορετικά τις θέσεις των ξένων επιλέγοντας για την θέση ‘’5’’ τον Φίσερ. Υπάρχει ένας μύθος ότι ο Πεδουλάκης δεν θέλει παίκτες του στυλ του Ίαν. Η αλήθεια είναι ότι τους θέλει αλλά όχι σε πρώτους ρόλους. Οπότε, ο παίκτης είναι μια χαρά υπό την προϋπόθεση ότι τα υπόλοιπα κομμάτια της front line θα έχουν εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά. Το πεντακοσάρικο που λες δεν ξέρω που το διάβασες αλλά μην ξεχνάς ότι πέρσι έδωσες 1 χαρτί στον κύριο Ραντούλιτσα. Μια χαρά το κατάπιες.
- Να μην σε λυπεί ότι ο κάθε Οκάρο έχει στο περίμενε τους αιώνιους. Απλά να αρχίσεις να συμβιβάζεσαι με την πραγματικότητα. Τα λεφτά είναι αλλού και όσο αυτά θα παίζουν τον κυρίαρχο ρόλο τότε θα είσαι πίσω στις προτιμήσεις. Εδώ ο πολύς Ντιλέινι το σκέφτεται για Κίνα. Τι να λέμε τώρα…
- Η εμμονή σου είναι με τον Γκιστ όχι με τον Μάντζαρη.
- Και το τελειωτικό χτύπημα : Ερντέν; Στον ΠΑΟ; Αλήθεια; Δηλ. δεν χόρτασες φέτος παραλία κατάσταση;
Η ανταλλαγή Γκιστ-Σλούκα, προϋποθέτει δυο πράγματα.
ΔιαγραφήΝα θέλει η Φενέρ τον Γκιστ (not), να θέλει ο Σλούκας τον ΠΑΟ (not).
Αυτό με τον Βουγιούκα το έχασα.
Επειδή δώσανε πολλά πέρσι στον Ραντούλιτσα δικαιολογούνται να πετάξουν τα μισά από αυτά στον Βουγιούκα;
Μωρέ, ο Σλουκας (Καπαζογλου) θελει και παραθελει ΠΑΟ, το προβλημα ειναι να μη χασουν τα λεφτα που παιρνει ο παιχτης στη Φενερ.
ΔιαγραφήΦυσικά και όχι. Να μην πετάξεις τίποτα και για κανέναν. Μακάρι το περσινό πάθημα να έγινε μάθημα. Αλλά είναι λίγο σουρεάλ η κατάσταση. Ακριβός στα πίτουρα και φτηνός στ’ αλεύρι.
ΔιαγραφήΑ, καλό θα ήταν ο ΣΜ να μας ευρωποιούσε τον όρο ‘’συμβόλαιο - ξεροκόμματο’’. Πάντως, συμφωνώ ότι ο Θανάσης θέλει πολλά ψωμιά για να σταθεί σ’ αυτό το επίπεδο.
Ο Πεδουλακης μια χαρα χρησιμοποιεισαι τον Σοφο την πρωτη χρονια στον ΠΑΟ (οσο ηταν υγιης)
ΔιαγραφήΑν θεωρειται "αθλητικος" ο Σοφοκλης, σηκωνω τα χερια ψηλα. Φανταζομαι πως ο Ιαν, θα προσπαθησει να παιξει παραπλησιο ρολο.
Για να ειμαστε και δικαιοι, σε εναν ιδεατο κοσμο που δεν υπαρχει περιορισμος σε παικτες ο Πεδουλακης πιθανοτατα να μην επαιρνε τον Ιαν.
Αμφιβαλλει κανενας ομως πως θα ετριζε και η θεση του Παππα, ενω για τον Βλαντο δεν θα ασχολουταν κανενας;
Ο περιορισμος σε ξενους και ελληνες ειναι σημαντικη παραμετρος του σχεδιασμου.
Επιπλεον, εμενα μου αρεσει να παιζουν και καποιοι ελληνες.
Οχι για καποιους εθνικιστικους λογους. Ο Ελληνας ποναει αλλιως την ομαδα. Ειναι λογικο, ζει σε αυτο το περιβαλλον. Ο ξενος σημερα ειναι, αυριο δεν ειναι και δεν εγινε και τπτ. Οπως ηρθε ελλαδα, θα παει Ιταλια, Βελγιο,Γερμανια, Ισραηλ, Ρωσια κτλ. Ξενιτια ολα ειναι για αυτους. Για τον Ελληνα η χωρα του δεν ειναι ξενιτια. Εχει οικογενεα και φιλους.
@77
Διαγραφήκαποιες παρατηρησεις στις παρατηρησεις σου
-καποιοι εχετε εκτιμησει εντελως λαθος το εργο και το ρολο του μαντζαρη.μιλαμε για το βασικο ποιντ , ή εστω αυτον που ξεκιναει βασικος, του ολυμπιακου και αυτα που πρεπει να κανει ειναι , οχι απλα να κουβαλαει τη μπαλα μεχρι το κεντρο για να ξεκουραζεται ο σπανουλης και να βαραει καποιο ελευθερο σουτ αλλα να φτιαχνει παιχνιδι, να φτιαχνει τους συμπαικτες του , να παιζει αμυνα και, οταν το χρειαζεται η ομαδα ,να απειλει επιθετικα.και πανω απο ολα, να μην κρυβεται απο τις αρμοδιοτητες του και τα καθηκοντα του.τωρα, για πλαισια και κατω απο ποιες συνθηκες μπορει να φανει χρησιμος ο μαντζαρης, σορυ αλλα δε μπορω να τα διαβαζω αυτα για το βασικο ποιντ της καλυτερης ομαδας στην ευρωλιγκα τα τελευταια χρονια και για εναν παικτη που παιρνει φανελα διεθνη μονιμα.
οσο για τον αθηναιου, ναι, δεν καταλαβα τι λιγοτερο μπορει να προσφερει.με την ενδεια που υπαρχει στα γκαρντ τουλαχιστον οποιος μπει στην τελικη 12αδα να μπει μεσα στο παρκε και να μασαει σιδερα και οχι να φοβαται τον ισκιο του.
και κατι ακομα,
η εθνικη των τελευταιων ετων για πολλους λογους, που δεν ειναι της παρουσης, δε μπορει να προσφερει ενα σταθερο πλαισιο, οπως λες, μεσα απο το οποιο θα βοηθησει εναν παικτη να αποδωσει οπως πρεπει.βλεπουμε παικτες με σοβαρη καριερα στην ευρωλιγκα και να μην εχουν κανει ουτε ενα τουρνουα της προκοπης με τη γαλανολευκη.αρα, ενας ακομα λογος για οποιον πηγαινει στην εθνικη να μπαινει με τσαμπουκα και αποφασισμενος και να προσφερει και οχι να περιμενει τις ιδεατες συνθηκες προκειμενου να παιξει μπαλα.
-γιατι ο αντετοκουμπο κουβαλαει αρκετα τη μπαλα με τον οργανωτικο ρολο του καλαθη να πηγαινει αναποφευκτα περιπατο αρκετες φορες και την ιδια στιγμη ο ομογενης παικτης δε μπορει να βοηθησει την ομαδα με το σουτ, το οποιο σουτ δεν κατεχει ουτε ο αντετοκουμπο.οριστε, στο εξηγησα και αυτο.
-οκ, θα δουμε την ενδεχομενη συνυπαρξη πεδουλα και ιαν και ελπιζω πραγματικα να εχεις δικιο και η ομαδα να αποκομισει οφελος.μακαρι ο κοουτς να στησει ετσι την ομαδα και να μη φαινονται οι αδυναμιες του ιαν αμυντικα, κατι που δεν εκανε σε καμια περιπτωση ο τζορτζεβιτς φετος φυστυχως.
-αναφερεσαι σε μενα και λες οτι πρεπει εγω να συμβιβαζομαι με την πραγματικοτητα?με μπερδευεις με καποιον αλλον.με μπερδευεις με καποιους που ηθελαν με 300 χιλιαρικα και 400 να φερουν πισω το λασμε ή να παρουν τον ταιους και εριχναν ολο το αναθεμα στον κουζμιτς γι αυτο που μπορουσε να παιξει (και επαιξε τελικα).
εγω δεν εχω θεμα και με 12 πριονια να κατεβουμε στο νεο πρωταθλημα αν αυτο επιτασσει το μπατζετ της ομαδας και νομιζω οτι σε ολα, μα ολα τα ποστ μου, δεν παραπονιεμαι για τη νεα πραγματικοτητα.
αλλο αυτο ομως και αλλο να εχει στο "περιμενε" τον ολυμπιακο ενας αμερικανος που εκανε μια συμπαθητικη χρονιά στον αρη θεσσαλονικης εν ετει 2016!!!δε μιλαμε για τον κλαβερ και το σιγκλετον, για το τζεημς και τον ανταμς , που γαζωσαν ολη την ευρωλιγκα αλλα για ενα παιχτακι που επαιξε περυσι στη μπολονια και φετος στον αρη.εξυπνο παιδι εισαι, καταλαβαινεις τη διαφορα.
-καμια εμμονη με το γκιστ.απλα δεν κανει για κατι παραπανω περα απο τα αμυντικα του καθηκοντα και ειναι πληγη για την ομαδα να ειναι αυτος ο παικτης βασικος και αναντικαταστατος στο 4. τα 2 τελευταια χρονια που η ομαδα προσπαθησε (ανεπιτυχως) να παιξει κατι διαφορετικο απο το σκληρο αμυντικο στυλ ο παικτης εκτεθηκε.επιπροσθετως , δημιουργει μονιμως προβληματα στην ομαδα (το 2014 δεν πηγε προετοιμασια, το 2015 καπνιζε μπαφο παραμονες τελικου κυπελλου, φετος τα γνωστα) .δε τον κραζω, δεν τον βριζω, δεν καταφερομαι εναντιον του, σε αντιθεση με πολλους εδω μεσα για παικτες της ομαδας μας, αλλα τονιζω καθε φορα οτι ο παναθηναικος δικαιουται ενα καλυτερο 4αρι για βασικο.αν δεν το βλεπεις, οκ, αποψεις ειναι αυτες.
αν θεωρεις οτι αν ειχαμε την ευκαιρια να θυσιασουμε το γκιστ για το σλουκα δε θα πρεπε να προχωρησουμε μια τετοια κινηση, επαναλαμβανω, αποψεις ειναι αυτες.
οσο για το μαντζαρη, με εκνευριζει η στασιμοτητα του τοσα χρονια σε ενα τετοιο κλαμπ και η ολοκληρωτικη αποποιηση ευθυνων του μεσα στο παρκε.
ΣΜ
@77
Διαγραφή-ειδες οτι κανεις αντιλογο μονο για τον αντιλογο και οχι για την ανταλλαγη αποψεων?σαφως και ο ερντεν ειναι παραλια και γι αυτο εκανα λογο περι κινητρου αλλα προφανως δεν το ειδες, εκανες οτι δεν το ειδες...εσυ ξερεις.θα σε χαλαγε ενας ερντεν δηλαδη με διαθεση να τα δωσει ολα και σε μια λογικη τιμη?εμενα οχι.
-κανα 200αρι στο Θαναση και πολλα ειναι.υστερει τραγικα σε τεχνικη αλλα εχει κορμι που μπορει να δωσει λυσεις αμυντικα , να προσφερει ενδεχομενως και στις 2 θεσεις των φοργουορντ και παντα με την προυποθεση οτι σιγα σιγα θα αρχισει να βελτιωνει το σουτ.χαμηλου ρισκου κινηση θα ελεγα.
ΣΜ
"Ο Σλούκας (Καπάζογλου) θέλει και παραθέλει ΠΑΟ..."
ΔιαγραφήΔηλαδή πέρσι που δήλωνε ότι δεν ασχολείται καν με την πρόταση του ΠΑΟ δεν ήταν Σλούκας (Καπάζογλου);
@77
Για να καταλάβω το πνεύμα της απάντησης σου.
Είπε κάποιος μια (κατά τη γνώμη σου) ανοησία, κι είπες να προσθέσεις και συ μια για να κάνουν παρέα;
Τέλος πάντων. 77 είσαι. Κάτι θα ξέρεις.
Ο Σοφοκλής πρώτον δεν έχει καμία απολύτως σχέση στο παιχνίδι του με τον Βουγιούκα, δεύτερον η συνύπαρξη Πεδουλάκη-Βουγιούκα κρίθηκε ασφαλώς αποτυχημένη.
Διαγραφή@ΣΜ
ΔιαγραφήΆσε να κάνουμε αντίλογο. Καλό κάνει.
Για τον Ερντέν τίποτα δεν παρέλειψα. Αυτό ακριβώς σου λέω. Ερντέν και κίνητρο δεν πάνε μαζί. Αν ο μορφονιός είχε κίνητρο δεν θα ήταν ο Ερντέν αλλά κάποιος άλλος. Όταν, λοιπόν, έχεις βιώσει την εμπειρία με τον Μίρο που ψάχναμε το κίνητρό του με τα στανιό επί ένα χρόνο, ε μοιάζει με μαζοχισμό να πας στην πιο εξελιγμένη μορφή παραλία που λέγεται Σεμίχ Ερντέν.
Για τον Γκιστ τα ‘χουμε πει και παλιά.
Χαίρομαι που έστω κι αργά αντιλήφθηκες την κακή στελέχωση του Σάλε. Μέχρι αρκετά βαθιά της σεζόν ήσουν υπέρμαχος την νέας τεχνοτροπίας που πολλοί πιστεύατε ότι πήγε να λανσάρει ο Σέρβος. Ενώ επί της ουσίας δεν ήξερε τι του γινόταν.
Για Νικ – Αντετοκούμπο διαφωνώ όπως και για Μάντζαρη. Αν ο Βαγγελάκης έκανε όσα λες θα ήταν top class pg στην Ευρωλίγκα.
Για Θανάση σου είπα συμφωνώ. Απλά το διακοσάρι δεν το λες και ξεροκόμματο. Κατάλαβα πάντως την λογική και είμαι ΟΚ.
Για τον ανώνυμο με τις ανοησίες που κάνουν παρέα. Φίλε, το να δώσεις ένα κατοστάρικο παραπάνω στον Ίαν επειδή είναι Έλληνας και τον έχεις ανάγκη δεν θα στάξει κι η ουρά του γαϊδάρου. Δεν θα σου χαλάσει το ρόστερ. Αντίθετα, όταν σκας 1 χαρτί στο Μίρο αναγκαστικά αρχίζεις τις εκπτώσεις στους υπόλοιπους.
Για τον άλλο ανώνυμο. Είπαμε Πεδουλάκης και Βουγιούκας δεν συνυπήρξαν ποτέ και πουθενά.
"Δηλαδή πέρσι που δήλωνε ότι δεν ασχολείται καν με την πρόταση του ΠΑΟ δεν ήταν Σλούκας (Καπάζογλου);"
ΔιαγραφήΣκεφτειτε τι γραφετε παιδια...
Περισυ ο Καπαζογλου δεν θα κοιτουσε προταση ουτε απο το ΝΒΑ για τον Σλουκα. Ειχε δωσει ηδη τα χερια με τον μελιτζανι. Ολοκληρο ταξιδι στην Αθηνα των 40 βαθμων Κελσιου εκανε ο ατιμος. Πως να τον ριξεις μετα?
Τα 500 χιλιάρικα είναι πολλά (ή λίγα, ότι θεωρεί ο καθένας) ανεξάρτητα από το αν πέρσι ο Ραντούλιτσα έπαιρε 1 εκατομμύριο, δυο δις ευρώ, ή τρεις τενεκέδες λάδι.
ΔιαγραφήΗ αναφορά στο Ραντούλιτσα είναι ένα εντελώς λαϊκίστικο επιχείρημα του 77, που όσες ουρές γαϊδάρου, πίτουρα κι αλεύρια να βάλει, δε θα αλλάξει κάτι.
Όπως λαϊκισμός είναι να βάζει από τη μία το ένα εκατομμύριο του Μίρο και από την άλλη το ένα παραπανίσιο κατοστάρικο (αυτός θεωρεί ότι είναι ένα το παραπανίσιο).
Είπαμε όμως. 77 είναι αυτός. Τώρα θα τον μάθουμε;
@9:25
Δε βάζεις μυαλό ε; Δε σου έφτασε πέρσι που σε χαρακτήρισε αστείο; Θες και φέτος;
Σ αρέσει δε σ αρέσει, αυτά τα παιδιά έχουν δει τον τρόπο που λειτουργεί η ομάδα σας στη νέα εποχή, και να σε σίγουρος, ότι ούτε απέξω δε θέλουν να περάσουν.
Δεν το βάζω με οπαδικούς όρους, και καλά ότι είναι ολυμπιακάρες, αλλά σιγά μη παν να μπλέξουν με τον ΔΓ και τους προπονητές από τα Lidl που πηγαινοφέρνει ανά εξάμηνο.
@77
ΔιαγραφήΓιατί δεν εβαζες και συ κάνα φράγκο προκειμένου να πάρει ο ΠΑΟ το λασμε?πλάκα κάνω προφανώς.με τα ρέστα τον κουζμιτς μπορούσε να πάρει και αυτόν πήρε και καλά έπαιξε για τα λεφτά του.και ο ραντουλιτσα λογικά λεφτά πήρε για το ταλέντο του.δεν ήταν η στελέχωση το μεγάλο πρόβλημα του ΠΑΟ φέτος αλλά ότι δε δουλεύθηκε όσο έπρεπε η ομάδα.είδαμε και όταν πήρε ένα φθηνό αθλητικό ψηλό τι έγινε.....άλλο αθλητικος ψηλός με 600 και 700 χιλ και αλλο με 300....ασε τη δικαίωση λοιπόν 77...που ψοφας μάλιστα να δικαιώνεσαι..
ΣΜ
@11:59
ΔιαγραφήΡε τον ανώνυμο. Στο πάω παραπέρα.
Πέρσι, λοιπόν, έδωσα 1 χαρτί στον Μίρο, άλλα τόσα στον Φώτση και μια οκτακοσάρα στον κόουτς Τζόρτζεβιτς. Το όλον τρία εκατομμυριάκια παρά κάτι. Πόσο άξιζαν πραγματικά αυτοί οι 3; Επειδή είμαι large θα σου πω 1,5 βαριά βαριά. Θες δύο; Δύο. Ε, τους έδωσες τα διπλά. Και τώρα μου κάνεις κουβέντα για το ένα ή δύο κατοστάρικα παραπάνω του Βουγιούκα. Λαϊκίζεις, φίλε…
@ΣΜ
Αν ψοφάω λέει…
Αλλά τώρα στην δική σου θέση αναφέρθηκα την οποία στήριζες και μπράβο σου για αρκετό καιρό. Θυμάσαι; Τότε που ήσουν υπέρ της επιλογής του Τζόρτζεβιτς να πάει με τζουράσικ παρκ στο ‘’5’’, με δαντελένιους F, χωρίς μαύρους άμπαλους και που ήθελες τον κόουτς πρωτοπόρο στην αλλαγή πλεύσης του ευρωπαϊκού μπάσκετ με επιστροφή στα fundamentals κλπ κλπ.
Φυσικά δεν έφταιγε μόνο η στελέχωση. Απ’ την στελέχωση άρχισαν όλα και ολοκληρώθηκαν με την προπονητική ανυπαρξία του κόουτς.
Αυτό με τα ρέστα και τον Κούζμιτς ποτέ δεν το κατάλαβα. Εξήγησέ μου λίγο. Έχεις ένα budget για να πάρεις ένα πλυντήριο ρούχων κι ένα πλυντήριο πιάτων. Ψωνίζεις ένα καλό και ακριβό για τα ρούχα αν και στην πορεία σου βγαίνει μάπα. Άλλο ζήτημα, πάμε παρακάτω. Σου μένουν, λοιπόν, λίγα γι’ αυτό των πιάτων. Ψάχνεις, ψάχνεις αλλά τίποτα που να σε καλύπτει. Και τελικά πας και αγοράζεις άλλο ένα πλυντήριο ρούχων για να πλένεις τα πιάτα!!! Και το παρουσιάζεις μάλιστα ως επαναστατική πατέντα ενώ εντωμεταξύ έχεις καταστρέψει καμιά δεκαριά σερβίτσια!!! Ε, ρε φίλε, όσο καλά και να το δουλέψεις πιάτα δεν πρόκειται να πλύνει. Πώς να γίνει τώρα;
Μην το γελάς για τον Λάσμε. Καθόλου μην το γελάς…
Εμένα από την κουβέντα σας αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η απαξίωση οποιουδήποτε διεθνή παίχτη του ΟΣΦΠ όσο παίζει εκεί και μόλις φεύγει είναι παιχταράς και πρέπει να του δώσετε κάνα μυριο (καλή ώρα Μπουρουσης φέτος ,Σλουκας ο κακός αμυντικός την τελευταία πενταετία πέρσι. Ο Ματνζαρης πρόπερσι κ.ο.κ. )
ΔιαγραφήΟ Μαντζαρης σε περίπτωση που ψάχνεστε τι κάνει στο τοπ επίπεδο παράγει ένα λοου μιστακε μπασκετ την τελευταία πενταετία παίρνοντας τίτλους , είναι εξαιρετικός κλοουσερ ( π.χ. το τρίποντο στους τελικούς ενώ πιάνει την μπάλα στην φτέρνα του κ.ο.κ.) παίζει άμυνα και έχει καλό σουτ. Βελτίωση παίρνει σίγουρα, χρόνο να βρει δε βλέπω για να δουλέψει…
Το να θες να βγάλει περισσότερα πράγματα είναι ένα θέμα. Το να λες τι κάνει, η αν κάνει είναι ένα άλλο.
(γενικά ως πέρσι λέγαμε για τον Πριντεζη που κακώς κάλεσαν στην εθνική στην θέση του Φωτση και του Καιμακογλου ).
Νταξει δεν είναι αναγκαστικά για εσας τους δυο (77, σμ) το σχόλιο ,απλά κάπου αυτές οι εμμονές απαξίωσης από τους πράσινους περισσότερο αμπασκετους οπαδούς δείχνουν παρά κάποια αγάπη για το άθλημα
Καλυτερα να εχεις εναν τοπ βασικο και εναν κακο για αλλαγη, παρα δυο μετριους. Σε καθε θεση ανα πασα στιγμη παιζει ενας μεσα στο γηπεδο, οχι το άθροισμα ή ο ΜΟ της αξιας των δυο που προοριζονται για τη θεση.
ΔιαγραφήΣυνεχίζει το βιολί του ο 77.
Διαγραφή"Τόσα πετάξαμε στον έναν, τόσα στον άλλον. Πειράζει να πετάξουμε και κάποια στο Βουγιούκα;"
Πόσο ΠΑΣΟΚ;
Προτείνω η σύγκριση του συμβολαίου του Βουγιούκα να γίνεται με τα λεφτά που ξοδεύτηκαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Διαγραφή"Έλα ρε φίλε, εδώ σπαταλήσαμε τόσα δις το 2004 και εσύ ασχολείσαι με τα εκατό παραπανίσια του Βουγιούκα;"
Έτσι θα είναι ακόμα πιο αποτελεσματικό του επιχείρημα του 77.
Ποσο πασοκ...χαχαχαχαχα
ΔιαγραφήΑνωνυμε εννοει ο 77 οτι δε μπορεις να πας με 3 ξενους στο 5 και αν χρειαστει να δωσεις 100 παραπανω για Βουγιουκα ή 500 παραπανω για Μπουρουση θα το κανεις για να βγει ο σχεδιασμος του ροστερ με τους 4 ξενους και τους 2 κοινοτικους.
Εχεις και ελευθερια κινησεων για τις αλλες θεσεις ετσι.Ισως χρειαστει να φερουν πισω και τον Περπερογλου,αν δεν εχει συμβολαιο ωστε να βγει σωστα ο σχεδιασμος.
Ο Μαντζαρης παιδια ειναι καλος παικτης.Παικτης του 7 αλλα σταθερος.Δεν ειναι τυχαιο οτι στα 26-27 εχει πανηγυρισει τοσους τιτλους.Κατι ομως τον φρεναρει και δεν ανεβαινει τοσα χρονια στο 8.Στη μια πλευρα του παρκε με την αμυνα του ειναι αρκετα καλος.Στην επιθεση τωρα κανει αυτα που τον αφηνει η ομαδα του να κανει.Κατεβαζει τη μπαλα και τη δινει στον Σπανουλη να τρεξει τις επιθεσεις και αυτος στεκεται στο τριποντο να σουταρει.Αντε να τρεξει και κανα πικ εν ρολ.
Ετσι ομως δεν εξελισσονται οι παικτες.Πρεπει να παρουν τη μπαλα στα χερια τους να διαβασουν καταστασεις,να χειριστουν τη μπαλα,να εκτελεσουν.
Δεν ειναι τυχαιο που ανεβηκε 1,5 μηνα που ελειπε ο Σπανουλης και προσγειωθηκε οταν επανηλθε ο τελευταιος.Με μια μπαλα και επιθεσεις στα 24 δευτερολεπτα παιζοντας κεντρικο πικ εν ρολ θες μονο αμυντικους τριποντους.Ποιος να εξελιχθει σε πληρη μπασκετμπολιστα;
Εβλεπα μικρο τον Παπανικολαου.Μεγαλο ταλεντο απ τους καλυτερους που εχω δει στην ηλικια του.Ηταν ηδη ενας ετοιμος 3&D παικτης με καλα αθλητικα προσοντα για Ελληνα.Η εξελιξη του απαιτουσε να δουλεψει 3-4 απλα πραγματα.Το ενα ηταν να ανεβαινει αρκετα στο 4 σε σμολ μπολ ωστε να τραβαει εξω το 4αρι και να το παιζει στα ποδια(το σουτακι το ειχε αν χρειαζοταν)εξελισσοντας το μπασιμο του και το παιχνιδι ενας με εναν.Ο παικτης δεν εχει φτιαξει δεξι λει απ στα 26 του αλλα ουτε και καλο μπασιμο.Και ομως στο NBA μεχρι να τραυματιστει επαιξε αρκετα παιχνιδια στο 4(οχι βασικος ηταν και τραυματιας ο Τζοουνς)με 3 τον Αριζα.Με αντιπαλους πιο ψηλα κορμια,πιο δυνατους,πιο εκκρηκτικους.Αλλα μεχρι να τραυματιστει στεκοταν οσο μπορουσε βαση του επιπεδου του στις δυο πλευρες του παρκε.
Το αλλο που επρεπε να γινει με την εξελιξη του,ηταν να παρει τη μπαλα στα χερια του να τρεξει επιθεσεις με πλαγια πικ εν ρολ ή να παιξει ενας εναντιον ενος.Ετσι θα εφτιαχνε το χειρισμο του,το μπασιμο του,το σουτ μετα απο τριπλα.Δε μιλαω για να παρει τη μπαλα στα 20 δευτερα και να βγαλει την ασιστ ή να εκτελεσει αλλα λεω να τρεξει πλει της ομαδος του.Στην Μπαρτσα και στο NBA πηρε περισσοτερο τη μπαλα στα χερια απ οτι στον Ολυμπιακο.Εδειξε καλα στοιχεια αλλα και οτι του λειπει πολλη δουλεια σε αυτο το κομματι.Πρεπει να το προσεξει αυτο ο Ολυμπιακος γιατι εχει τον Παπαπετρου που ειναι ταλεντο ιδια φαση με τον Παπ.
Ακομα και τον Αγραβανη θα προσθεσω.Δεν αρκει μονο το τριποντο και η αμυνα αλλα θελει και χειρισμο της μπαλας,μπασιμο,σουτ μετα απο τριπλα και ενας εναντιον ενος.Δε θα γινουν ποιντ γκαρντ αλλα θα μπορουν να παιξουν στα ποδια εναν παικτη,να σκοραρουν με μπασιμο,να διαβασουν απ τη θεση τους το παιχνιδι,να φτιαξουν την πασα τους,να χειριζονται αξιοπρεπως τη μπαλα.Δειτε εστω και στα φιλικα της εθνικης που παιζει αλλο στυλ μπασκετ ο Κατσικαρης ποσο καλα στεκονται αλλα και ποσο φαινεται καποιες στιγμες οτι δεν εχουν δουλεψει αρκετα συγκεκριμενα κομματια του παιχνιδιου εως τωρα.
Με μια μπαλα σε εναν παικτη,για 24 δευτερα με κεντρικο πικ εν ρολ δε γινεται δουλεια.Θα ερθουν στιγμες που τα ταλεντα θα βγαλουν αδυναμιες και θα πιασουν ταβανι.
Αν θελουμε ρολιστες ειναι σχετικα καλοι.Αν θελουμε ομως πληρεις,καλους παικτες τους λειπει δουλεια.Ειναι αλλο να φτιαξει ο Μπαρτζωκας με 7 εκατ ενα 3&D ροστερ,η μια ομαδα στο NBA που δινει 40 εκατομυρια σε δυο παικτες και χρειαζεται στελεχωση απο καλους αμυντικους τριποντους και ειναι αλλο να παιρνουν ταλεντα ελληνικες ομαδες και να μην τους δινουν τη μπαλα να ευχαριστηθουν και να βελτιωσουν το παιχνιδι.
WILKINS
@77
Διαγραφήημουν και ειμαι ακομα υπερ της επιλογης του τζορτζεβιτς να παει να παρει τον κουζμιτς αντι ενος ασημου αθλητικου ψηλου με τα ιδια λιγα λεφτα.απο τη στιγμη που ηθελε λασμε/ταιους και δεν τους πηρε λογω του οικονομικου τοτε καλα εκανε και πηρε τον κουζμιτς, ο οποιος για δευτερο σεντερ και για τα λεφτα του επαιξε σχετικα καλα κατα διαστηματα.
δε μου απαντησες ομως, με το χαντερ ειδαμε κατι το εξαιρετικο?
το αν δουλεψε καλα και σωστα την ομαδα ο τζορτζεβιτς κατα τη διαρκεια της σεζον ειναι αλλο θεμα και εκει δυστυχως ο σερβος απετυχε ή τουλαχιστον δεν προλαβε να φτιαξει αυτο που ειχε στο μυαλο του.δικη μου θεση παντως ειναι οτι μερικοι μηνες δεν ειναι 100% ικανοποιητικο διαστημα να κρινεις εναν κοουτς, οπως δεν κριθηκε σωστα και ο ιβανοβιτς (αλλος απο κει.... του δωσαν 1εκ να παρει 3 βασικους παικτες και μετα του ζηταγαν φ4).δυστυχως δεν ειμαστε μπαρτσελονα να δινουμε στον καθε προπονητη απλετο χρονο....
δε λεω οτι απολυθηκε αδικα ο σερβος αλλα λεω οτι ειχε αρκετα ελαφρυντικα.υπηρξαν πολλα στοιχεια επιβαρυντικα στο εργο του, τα οποια σκοπιμως εσυ και πολλοι αλλοι τα παραβλεπετε μονο και μονο για να πειτε στο τελος "οριστε, σας τα λεγα οτι δεν ειναι καλος".
και να στο παω παραπερα, ακομα και η επιλογη του παβλοβιτς ηταν σωστη με βαση τα λεφτα που δοθηκαν και την ποιοτητα του παικτη.το αν ο παβλοβιτς την ειχε δει σταρ και οτι μας εκανε χαρη που επαιζε στον παο επισης ειναι αλλο θεμα αν και ομολογω οτι το θεμα του κινητρου ο τζορτζεβιτς οφειλε να το ειχε διαβλεψει.
ο,τι θες εδω....
@9:59
Το να σου πω οτι δεν ισχυει κατι τετοιο στην περιπτωση μου προφανως και δε θα σε πεισει.το οτι εχω δηλαδη τη γνωμη που εχω μονο και μονο επειδη παιζει ο δικος σου στον ολυμπιακο.καμια σχεση.το αν γραφω την αληθεια θα αποδειχτει στα επομενα ποστς (εκτος και αν μπεις στον κοπο να τσεκαρεις παλιοτερα ποστς για να καταλαβεις το υφος μου, πραγμα που δε συνιστω γιατι και ανουσιο ειναι κατι τετοιο και χρονοβορο).
ΣΜ
@Wilkins
ΔιαγραφήΑν εννοεί αυτό, ας πει αυτό! Χωρίς λαϊκισμούς!
Το οποίο έχει σοβαρή βάση και μπορεί να δώσει και τροφή για συζήτηση.
(Αν μου επιτρέπεις ένα σχόλιο στα υπόλοιπα που λες, νομίζω ότι είσαι λίγο άδικος στην κριτική σου. Αυτά τα χρόνια ο Ολυμπιακός έχει βοηθήσει τον Πρίντεζη να γίνει ο καλύτερος handler ψηλός στην Ευρώπη, έχει αναδείξει τον Χάινς με coast2coast σε κάθε παιχνίδι, εκμεταλλεύτηκε μέχρι και αργά μπασίματα του Άντιτς, ανέδειξε τον Σλούκα με χαρακτηριστικά penetrator, δημιούργησε χώρους στον Περπέρογλου για να παίξει το καλύτερο μπάσκετ της καριέρας του με τη μπάλα στα χέρια και άλλα παρόμοια.
Προφανώς αυτά τα παιδιά έχουν μείνει πίσω σε κάποια στοιχεία του παιχνιδιού τους, και προφανώς ο τρόπος που επιτίθεται ο Ολυμπιακός αποτελεί συχνά ανασταλτικό παράγοντα, αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι βάζει ταβάνι στην εξέλιξη των παικτών.)
Jim καλησπερα ποσες προσθηκες θα κανει ο παο και σε ποιες θεσεις πιστευεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήPaul Davis, BC Khimki center:
ΑπάντησηΔιαγραφή"When I started at Khimki I didn't realize how great the club was or could be. It meant more every year I was in Khimki to help the club grow for the fans and the future. Most of all I liked my teammates through the years. The Russian players and fans welcomed me with great attitude and I made life long friends. The city of Moscow is great. It will always be a second home. I just want to say thank you to the fans for sticking with me through the years and my injuries. I literally gave have everything I had to Khimki and the fans were always behind me all the way. A lot of it was bad luck with injuries. I always tried to give everything I had every game and I think it showed. My favorite memories were in the locker room and traveling with the team. I always liked home games and coming into the arena with our fans. And of course winning the Eurocup on the Khimki floor. I'll remember the city and people of Moscow. The support of the fans and colors blue and yellow I'll keep forever. I am retiring from sports. My body cannot play anymore even though my mind could. Right now I will just enjoy being around family and friends and start to be a fan of sports instead of a player. Thanks. Paul".
Κρίμα, πολύ ωραίο παιχτάκι!!
Πεδουλάκης
Καλησπέρα παίδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κανείς το ξενοδοχείο που θα μείνει η Εθνική στο Τορίνο;
Μην κάνεις καμιά τρέλα φίλε •-•
ΔιαγραφήΗ Μπασκονία εκανε προταση για Πασκουαλ. Ο προπονηταρας μας με τους αμέτρητους τίτλους Κατσικάρης δεν τους κάνει.Περιμένετε λιγο γιατί μετά το προολυμπιακό θα έχει καμια 10 προτάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ χλωμό
koth
Έχεις να προτείνεις κάποιον καλύτερο για την εθνική;
Διαγραφήέναν μόνο; Πεδουλάκης. Μπαρτζώκας. Πρίφτης. Γιαννάκης.
ΔιαγραφήΒαλε ακομα και ιτουδη σφαιροπουλο και σουλη
ΔιαγραφήΚαι Αρη Λυκογιαννη & Σωτηρη Μανωλοπουλο. Στο κατω κατω εχουν κοουτσαρει τον Παναθηναϊκο. Ποιες σοβαρες ομαδες εχουν εμπιστευθει τον Κατσικαρη;;
ΔιαγραφήXaxaxaxaxaxaxa
ΔιαγραφήΣτην απελπίσίσα σας πάνω προτείνατε -επειδή λέει ο Κατσικάρης είναι άτιτλος- τον Πεδουλή που δεν έβρισκε ομάδα, τον Πρίφτη τον πολυνίκη, τον Γιαννάκη που έχει να κοουτσάρει χρόνια (για Μανωλό και Λύκο ασχολίαστο).
Όταν και αν φύγει ο κόουτς Κατσικάρης μπορεί να αντικατασταθεί μόνο από Μπαρτζώκα, Ιτούδη, και Σφαιρόπουλο (αν δεν είναι στον οσφπ).
Βέβαια όταν ανέλαβε ο Κατσικάρης ο Μπαρτζώκας ήταν στον ολυμπιακό, ο Ιτούδης είχε ένα χρόνο προπονητικής στην πλάτη του και ο Σφαιρό θερούταν αποτυχημένος.
11:47 πραγματικά με ποιο σκεπτικό θεωρείς το Σφαιρό κατάλληλο να κοουτσάρει την εθνική;
ΔιαγραφήΜε το σκεπτικό ότι ήρθε 14ος στην Ευρώπη,μόλις
Διαγραφήτέλειωσαν τα συστατικά του Μπαρτζώκα κι έκανε δική του ομάδα και για το ότι πήρε με βήματα και δύο buzzer του Σπανούλη το πρωτάθλημα από τον Παναθηναικό των δύο ξένων,των δύο γερόντων και των
δύο 18χρονων.
Μπασκετικά κριτήρια λέμε !!!
Με το σκεπτικό ότι έχει 6-1 σε τελικούς τον καλύτερο ΠΑΟ σε ροστερ της τελευταίας δεκαετίας (έτσι λέτε τα τελευταία 3 χρόνια κάθε αρχή σαιζόν ) και ήδη έναν τελικό ευρωλίγκας
ΔιαγραφήΕ…. μα!!
Θέλετε να βγάλουμε και τον Σφαιρόπουλο; Κανένα πρόβλημα.
ΔιαγραφήΆρα μας μένουν μόνο Μπαρτζώκας, Ιτούδης.
Άρα η τρίτη καλύτερη επιλογή ο Κατσικάρης, και μάλλον η καλύτερη εφικτή.
Άρα σωπάστε.
Ε καλά αφού το λέμε εμείς οτι νίκησε με buzzer τον καλύτερο ΠΑΟ της δεκαετιας θα αξίζει για την Εθνική ο προπονητής που πατωσε τον ΟΣΦΠ στην ευρωλιγκα.
ΔιαγραφήΑς μην ηταν ο Σπανουλης και θα σου έλεγα αν δεν πληρωνε ο ίδιος για να βρει δουλειά στον Αμυντα Υμμητου και ψηλά σου λεω.
Ε... άμα πιά!!
ΥΓ Κι οι σοβαροί Ολυμπιακοί τον έχουν για καμμένο χαρτί.
Η τρίτη καλυτερη επιλογη μετα τον Μπαρτζωκα και τον Ιτουδη ειναι ο Κατσικαρης;;;; Από πού κι ως πού; Δεν υπάρχουν προπονητές με καλύτερο βιογραφικό στην Ευρώπη;
Διαγραφή@11:54
ΔιαγραφήΠροσωπικά θεωρώ αυτονόητο ότι στην εθνική Ελλάδος πρέπει να δουλεύει Έλληνας προπονητής.
Από ξένους ποιον θα ήθελες αλήθεια;
Μεσίνα, Μπλατ, Περασοβιτς, Τρινκιερι ειναι μερικα ονοματα
ΔιαγραφήΠόποβιτς; Δε σου κάνει ο Πόποβιτς;
Διαγραφή@ 12:39
Διαγραφήεξυπνάδες...
Ενώ εσύ που μου πρότεινες τον Μπλατ και τον Μεσίνα, που εκτός των άλλων είναι και στην εθνική Ιταλίας, δεν έγραψες εξυπνάδα;
ΔιαγραφήΈχεις καταλάβει ότι η Εθνική Ελλάδας στο μπάσκετ είναι από τις μεγαλύτερες εθνικές ομάδες στην Ευρώπη, αν όχι στον κόσμο;
ΔιαγραφήJimαρα καλησπέρα...Πως θα έβλεπες jordan mickey για παναθηναικο??(Νομίζω τον είχες προτείνει κάποτε,αλλα δεν είμαι σίγουρος.)Θα μπορούσε να ρθει κατά ευρωπη μεριά ή υπολογίζεται στους celtics??
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκούγεται πολύ τελευταία ότι στο 5 ο ΠΑΟ θα πάει για Μπουρουση, Βουγιουκα και Μπακουε ή Ταιους. Η τριάδα πάντως Μπακουε Ταιους Βουγιουκα και πιο οικονομική θα είναι και πιο κοντά στον τρόπο παιχνιδιού του Πεδουλακη. Θα εχει δύο αθλητικά πενταρια, ίδιου επιπέδου, να διεκδικούν τον ρόλο του βασικού, με τον ένα να έχει μεγαλύτερη έφεση στην επίθεση και τον άλλο καλύτερο και πιο δυνατό αμυντικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήgE
Δηλαδη εσυ προτιμάς να μην παρεις τον Μπουρουση που είναι ο καλυτερος ψηλος της Ευρώπης για να εχεις δυο κατσικια στην ομαδα?
ΔιαγραφήΘεωρητικα βεβαια γιατι η πρωτη τριαδα στην πραξη κοστιζει όσο θα κοστιζουν ολοι οι ψηλοι μαζι,οποτε δεν θα την δουμε ποτε.Ουτε και τη δευτερη μαλλον.Προβλεπω Βουγιουκα,Μαυροειδη και Ταιους[τον χειροτερο αθλητικο ψηλο που κυκλοφορει δηλαδή]
o taious γιατί είναι ο χειρότερος?...στην μακαμπι επαιξε υπέροχα...σε αντίθεση με φέτος...προσωπικά δεν τον φοβάμαι στο αθλητικό πεντάρι τον πεδουλάκη...και γενικά δεν τον φοβαμαι σε οποιαδηποτε μεταγραφή...θα πάρει ότι πρέπει...
Διαγραφή3αδα σέντερ δεν πρόκειται να υπάρξει. οι ψηλοί στο 4-5 θα είναι 5 και ο ένας θα έχει το ρόλο tweener μεταξύ 4 και 5. αν έρθει ο κλαβέρ που λένε εδώ πέρα ότι κάναμε πρόταση,τότε το ρόλο tweener θα τον έχει ο γκιστ. αν έρθει ο σίνγκλετον τότε θα είναι αυτός
Διαγραφήη 5αδα γκιστ(700Κ)-φώτσης(400Κ)-κλαβέρ(900Κ)-μπουρούσης(1.2Μ)-εμπάκουε(800Κ) στοιχίζει βάσει αυτών που έχουμε διαβάσει επίσης εδώ μέσα συνολικά 4 εκατομμύρια. το μπάτζετ αν παραμείνει το ίδιο με πέρσι θα είναι γύρω στα 9 εκατομμύρια(καθαρά για μισθούς),οπότε υπολογίζοντας στο 1-2-3 τους σίγουρους καλάθη(2Μ), παππάς(500Κ), φελντέιν(400Κ), μποχωρίδης(200Κ), χαραλαμπόπουλος(150Κ) μας μένουν σχεδόν 2 εκατομμύρια για backup του καλάθη και 3αρι ξένο ώστε να γλιτώσουμε από γιάνκοβιτς και αμπαλοκούμπο
http://www.sport-fm.gr/article/3178814
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχα, Τζιμ εισαι μεγαλος, τελεια και τέρμα!
Εσυ εφτιαξες ενα μπλογκ που εμεις κανουμε προτασεις και οι μανατζερ τις υιοθετούν!
Την προηγουμενη εβδομαδα γραψαμε οτι η προταση στον Μπουρουση πρεπει να ειναι τουλαχιστον 1,5 εκ., χτες το ξαναγραψαμε (μολις ακουσαμε για προταση 1,1) και σημερα εγινε!
Ειδωμεν...
Και δεν μου λες ρε Τζιμ, με τοσα ατομα εδω μεσα που εχουν κ*βλα για μπασκετ και δινουν τον ελευθερο χρονο τους, γιατι δεν κανεις ενα δικο σου γραφειο σκαουτινγκ (εκτος αν εισαι με τετοιο γραφειο βεβαια).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυ θα δινεις γραμμη (αυτο που λενε guidelines) οι χουπφελικοι θα ετοιμαζουν τα intelligence reports στο πι και φι.
Εμεις εδω θα κανουμε το πρωτο crowdsourcing-based basketball scouting site. Οχι μονο σχολια, θα γινονται και ρεπορτς. Κι εδω που τα λεμε, τα δικα σου τα ποστς ειναι ηδη ρεπορτς. Απλα χρειαζονται λιγο περισσοτερο δομηση για καλυτερη αναζητηση απο τους χρηστες και εισαι εκει. Συνδεσε τα και με το athlenda για οσους θελουν και θα γινει χαλασμος.
Θελει λιγο δουλεια, αλλα ολα γινονται με σωστο προγραμμα και ρεκρουτιν (γεια σου ρε γιγαντα Αρτζι!).
Τζιμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γνωμη εχεις για bolomboy k odiase?
Για aminu που εκλεισε Τουρκια;
φιναλε και για το game of thrones....πιστευα οτι θα μας απογοητευε αλλα επεσα εξω...:P οσοι δν το δατε καντε το :P για μεταγραφικα δν μιλαω γτ ακομα ειμαστε στα θελω αλλα δν κανω κτ γ αυτο...καλο βραδυ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφροο μας ειπες πως το βραδυ θα εχεις νεοτερα και ειμαστε σε αναμενα καρβουνα. Υπαρχει κατι καινουριο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έμαθα κάτι, οπότε δεν έχω να γράψω τίποτα νεότερο.
ΔιαγραφήΠρέπει να τελειώσει θετικά ή αρνητικά άμεσα του Μπουρούση και μετά βλέπουμε.
11:26 χαχαχα!!!!αυτο λεω και εγω!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πεδουλακης θα την βρει την ακρη με τον αθλητικο ψηλο.Οπως εφερε και επέμενε στον Λασμε το 2012 ετσι και τώρα κατι θα βρει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορει ο Μπουρουσης να ειναι ο νουμερο ενα στοχος, αλλα καπου ξερουν οτι δεν θα ερθει .Αρα παμε για Βουγιουκα και αθλητικό σεντερ.
Ηταν μεγαλη η απωλεια του Παπαγιαννη γιατι ειναι Ελληνας και θα ηταν πολυ ενεργος στο ροτεισον.
Τωρα με Γκιστ- Φωτση- Ιαν χρειάζεσαι άλλους 2 ψηλούς για να βγει η χρονια.
Αρα με Φελντειν-Γκιστ-mobile ψαχνεις αλλους 3 ξενους/κοινοτικους.Απο κει και περα θελουμε 2 ακομα γκαρντ και ενα 3αρι
Μην απορειτε να ερθειβη Ολυμπιαδα το Σεπτεμβριο και ακομα να μην εχει κλεισει το ρόστερ
koth
Για Shawn Dawson κανά σχόλιο Τζιμ; Μας κάνει (για ΠΑΟ);
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια highlights κάνει σίγουρα πάντως!
Και μονο που ερχεται από οσα διαβασα από την ομαδα από την οποια πηραμε τον βιρτουοζο Κιτσεν που ειχε φερει ο Αρτζι,δεν το λες και καλη συμπτωση.
ΔιαγραφήΕ ενταξει. Δεν ειναι σοβαρο κριτηριο αυτο. Ασε, που αυτη η ομαδα πηρε το πρωταθλημα φετος στο Ισραηλ.
ΔιαγραφήΑκουσα τον Κοντο αποψε στον ΣΠΟΡfm, και ξεκαθαρισαν καποια πραγματα για τα μεταγραφικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχικα ειπε οτι στοχος ειναι ο ΠΑΟ να ενισχυθει με 3 ψηλους
(1 Ελληνα ψηλο 5αρι, 1 αθλητικο 5αρι, και ενα αθλητικο 4-5αρι), ενα γκαρντ ενα 3αρι. Δεν ισχυει οτι ειναι κλεισμενος ο Βουγιουκας, καθως προτεραιοτητα ειναι ο Μπουρουσης. Ειπε οτι μεχρι το τελος της εβδομαδας θα εχει ξεκαθαρισει του ψηλου και ισως μεχρι Τεταρτη βραδυ. Και τονισε πως αισθηση του ειναι οτι ο ΠΑΟ θα παρει Μπουρουση ή Βουγιουκα και οχι και τους 2. Χαρακτηριστικο εδωσε ως παραδειγμα οτι αν δεν εφευγε ο Παπαγιαννης δεν θα πηγαινε για Μπουρουση ο ΠΑΟ!!
Υστερα οτι ο Dawson απλα εχει προταθει εξεταζεται, αλλα ο ΠΑΟ ψαχνει κατι καλυτερο.
Αυτα...
Ο Μ'μπάκουε δεν μου αρέσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον είχα δεί από κοντά στο προπέρσινο φιλικό με Κηφησιά
τότε που έπαιζε στην Μπάμπεργκ του Τρινκέρι.
4 πόντους αν θυμάμαι καλά έβαλε και δεν μπορούσε να κάνει την διαφορά ούτε απέναντι στούς παίκτες της ομάδας
του Βασίλη Παπαθεοδώρου.
Ούτε με τη λογική των λιγότερων από τα 800 χιλιάρικα
χρημάτων και το ότι δεν μπορείς να βρείς κάτι καλύτερο
δεν συμφωνώ γι'αυτόν τον παίκτη.
Φραγκίσκος Κουμουτσάς.
Για να δούμε τι θα δούμε τη ... Τετάρτη ;) (bouboukos)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά το Σερβία Ελλάδα σήμερα έχει τηλεοπτική μετάδοση? Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβασα οτι ειναι χωρις τηλεοπτικη μεταδοση το παιχνιδι.
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=6W1kNMYTBbU
ΔιαγραφήΗ Μακάμπι πηρε παιχτη στα Γκαρντ ....ισως να σημαινει κατι αυτο σχετικά με τις διαπραγματεύσεις Ολυμπιακού με ροτσεστι ....
ΑπάντησηΔιαγραφήSoc_ele
αμα παρετε ροτζεστι φιλε σας μενει ακομα μια θεση κ κλεισατε..κ οχι μονο αυτο με ροτζεστι δυναμωνετε επικυνδυνα
ΔιαγραφήΔεν πιστεύω ότι θα κάνουν τέτοιο λάθος εκεί στην ΚΑΕ.
Διαγραφήακη,μπραβο αγορι μου καιρος ειναι να δειξεις την αληθινη σου αγαπη.
Διαγραφή1:50...το ποια ειναι η αληθινη μ αγαπη το χω δειξει και σε αλλα σχολια ....αλλα κλασσικα εισαι ο κωλοτουμπας που μπαινει εδω δν εχει αποψη και κραζει οποιον βρει...παω στοιχημα οτι ουτε μια αποψη για μεταγραφες δεν εχεις παρα μονο να κραζεις
ΔιαγραφήKαλημέρα στην παρέα.Jayson Granger.Όπως γράφει και ο Τζιμ ο παίχτης που θα ήθελε να δει στον φετινό Παο του Πεδουλάκη.Αφρο,υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί με τον παίκτη;έχουμε γενικά κανένα νέο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν, έχουμε και λέμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ο ΠΑΟ περιμένει την απάντηση του Μπουρούση και έχει stand by τον Ίαν.
2. Τάιους κι επίσημα ελεύθερος από Εφές.
3. Η Μακάμπι αφήνει τον Εμπάκουε χωρίς να αξιώνει buy out αρκεί να ξεφορτωθεί το συμβόλαιό του.
4. Ο Σέρχι έχει πρόταση απ’ τους Νετς για να επιστρέψει στο ΝΒΑ και μάλλον την κάνει για Αμέρικα.
5. Ο Ούντοχ έχει προτάσεις από ΝΒΑ και Ευρώπη. Έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και η ΤΣΣΚΑ.
6. Ο Γκρέιντζερ είναι στα πλάνα της Ρεάλ αν φύγει ο Σέρχι ενώ φέρεται να του έχει κάνει κρούση κι ο Ολυμπιακός. Ο Σφαιρόπουλος, όμως, χρειάζεται άλλου τύπου γκαρντ.
7. Ο Κερχέτα έκανε πρόταση στον Πασκουάλ αφού έφαγε άκυρο απ’ τον Ράντονιτς ενώ η υπόθεση Κατσικάρη κάπου σκάλωσε.
8. Η Μπάρτσα μάλλον κλείνει Σάρας.
9. Η Νταρουσάφακα μετά τον Γουοναμέικερ έκλεισε και τον Τζέιμς Άντερσον.
10. Η Μακάμπι πήρε γκαρντ και μάλλον αποδεσμεύει τον Ρότσεστι.
11. Ο Κιριλένκο ως πρόεδρος της ρωσικής ομοσπονδίας ανακοίνωσε τιμωρία για τα ρωσικά clubs που θα συμμετέχουν στο (πολύ δυνατό του χρόνου) Eurocup. Αυτό που ξενίζει είναι η απαγόρευση μεταγραφών.
12. Ο Μπαρτζώκας στην Λόκο μαζεύει γηγενείς ενώ ανανέωσε τον Τζάνινγκ.
13. Η Χίμκι αρνήθηκε να παραχωρήσει τον Ράις στην Ρεάλ.
14. Ο Τζόρτζεβιτς έχει ακουστεί για Μπάνβιντ και Μπάγερν.
15. Ο Μόερμαν μένει Μπάνβιντ.
16. Ο Ντιλέινι περιμένει να ανέβει η μπάνκα.
17. Κανένα νέο για την τιμωρία του Λάσμε.
18. Ελεύθερος κι ωραίος ο Τζ. Ράιτ.
19. Ο Κλαβέρ είναι απαγορευτικός για τις ισπανικές ομάδες αλλά όχι για όλους του υπόλοιπους.
20. Ο Πολ Ντέιβις τερμάτισε άδοξα την καριέρα του στα 32 του χρόνια.
Κάποια μπορεί να είναι αρβύλες αλλά το σίγουρο είναι ότι γίνεται παιχνίδι.
Ωραία τα headlines σου 77, μια μορφή ανασκόπησης των όσων κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες. Να συμπληρώσω μόνο ότι ο Μόερμαν πιθανόν θα μετακινηθεί στη Νταρουσάφακα (ο ίδιος ο πρόεδρος της Μπάνβιτ βγήκε εχθές και είπε ότι δεν ερμηνεύτηκαν σωστά τα όσα είπε περί παραμονής του Γάλλου..) και ότι ο γκαρντ που υπέγραψε η Μακάμπι (Seeley) δεν έχει καμία σχέση με τον Ρότσεστι μιας και είναι πλάγιος. Επίσης Η Μπάνβιτ που δουλεύει πάντα με αξιόλογους προπονητές (σε αυτό το πλαίσιο και η κρούση της στον Δ.Πρίφτη) υπέγραψε τον κόουτς Φιλιπόφσκι.
ΔιαγραφήJIMMY εχω 2 αποριες.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Ποια ειναι η εναλλακτικη Γκρειτζερ για ΠΑΟ??
2) Ποιον θεωρεις ιδανικοτερο για Πεδουλακη Ταιους ή Εμπακουε??
1.) Για να υπάρχει εναλλακτική του Γκρέηντζερ πρέπει ο Γκρέηντζερ να έχει κάποια στιγμή αποτελέσει στόχο της ομάδας.
Διαγραφή2.) Κανέναν. Καλοί και οι δύο αλλά ιδανικός κανένας τους.
Μπαινουμε για Ταιους δυνατα συμφωνα με τον Κοντο αλλα και το Eurohoops. Αν ερθει και ο Μπουρουσαγκα λογικα δε θα μεινουν πολλα φραγκα για τον τριτο ψηλο. Εσεις προτιματε Μπουρουση-Ταιους-μαυρο φθηνο tweener (στοιχημα δλδ) ή Ταιους-Βουγιουκα-Κλαβερ? Νομιζω το δευτερο ειναι πιο πολυ στα θελω του Κοουτς και θεωρω πιο ορθολογικο(γιατι εχεις και 4 δυνατο) αλλα με δελεαζει να δω Μπουρουσαγκα στα πρασινα οπως και να εχει. Τζιμ και παιδες τι λετε?
ΑπάντησηΔιαγραφή