Το Hoopfellas ανοίγει τον φάκελο του σημερινού ντέρμπι μεταξύ των "αιωνίων".. Ένα ματς, ένας τίτλος..
Ψυχολογία, πνευματική προετοιμασία, τακτική, ετοιμότητα.. Μερικά από τα σημεία που θα κρίνουν το ποιός θα είναι ο νικητής στο ΟΑΚΑ. Πάμε να δούμε..
-Ο Παναθηναϊκός έπιασε πάτο τη Πέμπτη. Το απόλυτο μηδέν.
Αυτό δεν είναι καθόλου ..άσχημο σε συνάρτηση με το χρονικό (ακριβώς πριν το
ντέρμπι) σημείο. Αφήνεις την απογοήτευση να σε πλημυρίσει, αδειάζεις ψυχολογικά
και διπλασιάζεις το κίνητρο, την ένταση της προσπάθειας, τη θέληση για το
παιχνίδι που ακολουθεί. Πόσο μάλλον όταν αυτό είναι ένα do or die με
τον «αιώνιο».. Από την άλλη το
ανησυχητικό είναι ότι αυτό το παιχνίδι ήταν ένα τυπικό performance του
φετινού Παναθηναϊκού, στην πιο άσχημη μορφή του βέβαια αλλά ενδεικτικό των
προβλημάτων της ομάδας. Απέναντι σε μια Μακάμπι
που τον έβγαλε εύκολα «εκτός», του χάλασε χωρίς δυσκολία το μυαλό γιατί
πολύ απλά οι πράσινοι είναι ομάδα εύκολα αναγνώσιμη. Μια Μακάμπι με τις γνωστές
εναλλαγές στο αμυντικό κομμάτι που της έδωσαν το τιμόνι στο παιχνίδι, με κίνηση
στην επίθεση, κύριο δημιουργό τον Ίνγκλς, με πόδια στο μπακόρτ που μπορούσαν να
πιέσουν τη μπάλα και να δημιουργήσουν ρήγματα και καταστάσεις για τους
υπόλοιπους. Και φυσικά μέσα σε όλα αυτά, τα πιο σίγουρα χέρια στο Ευρωπαϊκό
μπάσκετ από τον «από εδώ» Ρόμπερτ Χόρι (λόγω clutching ability), όπως η σελίδα μας έχει χαρακτηρίσει
τον Ντέηβιντ Μπλού. Νομίζω όλοι καταλάβατε γιατί τον είχαμε χαρακτηρίσει προ
ετών ως τον παίκτη με τη μεγαλύτερη
εμπιστοσύνη στα χέρια του σε όλη τη Γηραιά Ήπειρο..
Πάμε όμως στο ντέρμπι..
-Παιχνίδι ειδικών συνθηκών, σε αγωνιστικό και ψυχολογικό
κομμάτι. Η λέξη κλειδί είναι η διαχείριση.
Ψυχολογικά η κατάσταση είναι καλή για τον Παναθηναϊκό..
Ναι.. Όχι τα τετριμμένα (οι πράσινοι είναι στο καναβάτσο, οι ερυθρόλευκοι
πετάνε με το αήττητο..). Οι πράσινοι είναι ντροπιασμένοι. Αισθάνονται ότι έχουν απογοητεύσει τον κόσμο τους, τον
εαυτό τους και ο ένας τον άλλον.. Μιλάω για κάθε πρόσωπο που απαρτίζει την
ομάδα. Έχει την ευκαιρία να ρεφάρει, στο δικό του γήπεδο τη στιγμή που έχει ..ποτίσει
μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα ότι ο αντίπαλος είναι φαβορί. Αυτό το ψυχολογικό
υπόβαθρο μπορεί να εκμεταλλευτεί ο Παναθηναϊκός και μόνο με σωστή πνευματική
διαχείριση μπορεί να το μετατρέψει σε σκαλοπάτι για να κάνει την «έκρηξη» γιατί
αλλιώς μπορεί να πνιγεί. Και ξέρετε, είναι πολύ λεπτό αυτό το σημείο και πολύ
κοντινή η απόσταση μεταξύ έκρηξης και πνιγμού..
Στον Ολυμπιακό, ο Γιώργος Μπαρτζώκας προσπάθησε να
αποφορτίσει την ομάδα του μεταφέροντας τη ταμπέλα του φαβορί στον αντίπαλο. Δεν
είναι εύκολο βέβαια. Ο Ολυμπιακός είναι αήττητος. Αήττητος.. Δεν έχει γευτεί τη
γεύση της ήττας και αυτό συχνά σε βάζει σε ράγες.. Παίζεις, νικάς αυτόματα
έχοντας ως πολύτιμο συνοδό μια περιζήτητη σιγουριά. Σαφώς και εδώ θα παίξει
ρόλο η διαχείριση. Οι ερυθρόλευκοι δεν πρέπει να πάνε με το σκεπτικό να
προστατέψουν το αήττητο, είναι ότι χειρότερο. Χωρίς τον φόβο της ήττας και
έτοιμοι για μεγάλη μάχη απέναντι σε έναν αντίπαλο που θα μασάει σίδερα. Με
συγκέντρωση πνευματική στο μάξιμουμ. Αυτή είναι η σωστή προσέγγιση.
Ερχόμενοι στο αγωνιστικό κομμάτι, είναι αυτονόητο ότι ο Ολυμπιακός
παίζει καλύτερο μπάσκετ από την αρχή της σεζόν. Δεν αναφέρομαι στο ρεκόρ των
δύο ομάδων αλλά στο performance.
Είναι επίσης δεδομένο ότι καμία από τις δύο δεν έχει φτάσει σε υψηλό επίπεδο
απόδοσης με γνώμονα τη σταθερότητα μέσα στα 40 λεπτά του παιχνιδιού αλλά και
των απαιτήσεων που έχουν δημιουργήσει οι προδιαγραφές τους. Οι ερυθρόλευκοι
εισπράττουν από την εξαιρετική τους στελέχωση, με την ομάδα να έχει βρεί χημεία
μέσα από το πολύ λειτουργικό ρόστερ που έχτισε τοποθετώντας πολύ σωστά τα
χρήματα της στην αγορά. Αυτό έχει πνίξει τον Παναθηναϊκό από την άλλη πλευρά.
Βέβαια το αυριανό παιχνίδι είναι άλλη υπόθεση. 40 λεπτά κυνηγητό στη ..ζούγκλα.
Εκτός της τακτικής και της «φόρμας», υπάρχουν πολύ σπουδαίες μεταβλητές όπως η
πνευματική διαχείριση, η ψυχολογική προετοιμασία που αλλάζουν εύκολα τα
δεδομένα.
KEY-POINTS
-Η μεγάλη διαφορά των ομάδων βρίσκεται στο backcourt. Για να καταλάβετε τη διαφορά
απλά σκεφτείτε τον Δημήτρη Διαμαντίδη αντί του Βασίλη Σπανούλη, πλαισιωμένο από
τους περιφερειακούς του Ολυμπιακού. Με ένα quarterback όπως ο Μάντζαρης δίπλα του να
βγαίνει μπροστά στην άμυνα, ένα δημιουργό/σκόρερ όπως ο Σλούκας από πίσω του. Ας
μη προχωρήσω στα γαλόνια του Λο (που το ντεφορμάρισμα του καλύπτεται από τη
λειτουργικότητα της περιφερειακής γραμμής) και τον Κατσίβελη.. Σκεφτείτε πόσο
διαφορετική θα ήταν η ζωή του αρχηγού του Παναθηναϊκού..
Η ενδεχόμενη απώλεια του Ούκιτς είναι πολύ σημαντική, όπως όμως
το ίδιο σημαντική είναι και η περίπτωση (πολύ πιθανή πλέον) της συμμετοχής του
Παππά, παίκτη απαραίτητου στο αυριανό ματς καθώς
1.) δίνει τη δυνατότητα στον κόουτς Πεδουλάκη να κάνει
ροτέησιον 3 παικτών στο backcourt,
χρησιμοποιώντας πιο σωστά τους Διαμαντίδη-Κάρι (τον Αμερικανό από τον πάγκο
κατά τη γνώμη μου)
2.) είναι παίκτης με προσωπική φάση, Α Π Α Ρ Α Ι Τ Η Τ Η στο
αυριανό ματς ειδικών συνθηκών. Αυτή του η ικανότητα μπορεί να τον κάνει παίκτη
κλειδί..
3.) με την πίεση που θα ασκήσει ενδεχομένως ο Ολυμπιακός στη
μπάλα, πολύ δύσκολα ο Διαμαντίδης θα μπορέσει να κουβαλά και να δημιουργεί για
30-35 λεπτά.. Θέλει δεύτερο χειριστή δίπλα του απαραίτητα ο οποίος θα μεταφέρει
τη μπάλα, λειτουργώντας ως ball mover στο μισό γήπεδο συν του ότι θα έχει το καθήκον να
δημιουργήσει ρήγματα πατώντας στο κέντρο του ζωγραφιστού των ερυθρολεύκων. Ο
Παναθηναϊκός δεν έχει στο φτερό τον πόιντ φόργουορντ (τα «3» είναι εκτελεστές) τύπου
Ινγκλς, Έηντσον ή Σκιλμπ που θα πάρει δημιουργία στο μισό γήπεδο από τον
Διαμαντίδη τη στιγμή που τα υπόλοιπα γκαρντ του είναι επίσης off-guards που κοιτούν από τη φύση τους το καλάθι.
-To κλειδί για τους φιλοξενούμενους νομίζω ότι θα είναι το
ριμπάουντ. Θα έχουν να χαλιναγωγήσουν την επιθυμία του αντιπάλου, τη θέληση (συνεπικουρούμενη
από την έδρα) του να δώσει μάχες για τη μπάλα. Αν ο Ολυμπιακός δεν δώσει
δεύτερες ευκαιρίες στον αντίπαλο κερδίζοντας μια από τις σημαντικότερες
παραμέτρους στη μάχη των κατοχών, τότε θα έχει πάρει ένα πρώτο πλεονέκτημα. Δε
θα είναι εύκολο βέβαια. Η ομάδα αντιμετώπισε τεράστιο πρόβλημα πέρυσι να
κρατήσει μακριά από τη μπάλα τους Λάσμε-Γκιστ. Για αυτό είναι και σημαντικό..
-Τα ποσοστά στα περιφερειακά σουτ. Νομίζω ότι θα είναι ίσως
ο καθοριστικότερος παράγοντας. Ο Παναθηναϊκός στηρίζει μεγάλο κομμάτι της επίθεσης
του εκεί και ο Γιώργος Μπαρτζώκας δε θέλει σε καμία περίπτωση να αφήσει τον
αντίπαλο να «πατήσει» από την αρχή γιατί μπορεί να έχει την τύχη της Κούμπαν..
Από την άλλη ο Αργύρης Πεδουλάκης έχει να αντιμετωπίσει μια ομάδα που σουτάρει
εξαιρετικά από την περιφέρεια αυτό τον καιρό και αυτό αποτελεί έναν από τους λόγους
για τους οποίους οι ερυθρόλευκοι μπορούν να σε σκοτώσουν μέσα σε πολύ μικρό
χρονικό διάστημα.
Καταλαβαίνετε πόσο θα χρειαστεί έτοιμα πόδια σε κάθε θέση.
Πόδια που θα μπορούν να βγούν στη μπάλα γρήγορα, να αμυνθούν σε καταστάσεις close out, να μην επιτρέψουν στον
Ολυμπιακό να χτυπήσει με τη φημισμένη επίθεση του στην αδύνατη πλευρά. Πόδια
έτοιμα να κυνηγήσουν μετά από πολλές πάσες σε μια επίθεση με αρκετή κίνηση και
τρανζίσιον παιχνίδι. Τα έχει..? Το ίδιο
το περιφερειακό σουτ επίσης απαιτεί αποστάσεις, καλές γωνίες πάσας και
συγχρονισμό, σωστά –στη λεπτομέρεια- σκρινς, έτοιμα πόδια να στηθούν νικώντας τον
χρόνο άμυνας.
-Άμυνα σε συγκεκριμένους παίκτες. Το δίδυμο Περπέρογλου-Λοτζέσκι
«γαζώνει» είτε παίζοντας μαζί στα φτερά είτε στα φόργουορντς. Και οι δύο έχουν
το mentality να βάλουν μεγάλα σουτ και η άμυνα πάνω τους θα είναι
καθοριστική. Θετικό για τους γηπεδούχους ότι μάλλον θα αγωνιστεί ο Μασιούλις (δε
γνωρίζουμε την ετοιμότητα του βέβαια) που μαζί με τον Μπράμος θα έχουν πολύ δουλειά.
Από την άλλη θεωρώ ότι οι ερυθρόλευκοι θα πρέπει να
κρατήσουν τον Στεφάν Λάσμε μακριά από το καλάθι, κατάσταση που δε τη βλέπω
εύκολη. Ο Γκαμπονέζος έχει ανεβάσει την
απόδοση του και στο ματς με τη Μακάμπι ήταν ο μόνος που ξεχώρισε μάλιστα. Θα
ήθελα να δω τον Ντάνστον εδώ. Σημαντικό τεστ. Για τον Γκιστ υπάρχει ένα μεγάλο
ερωτηματικό. Διόλου απίθανο να του «δώσει» σουτ ο Μπαρτζώκας, τζογάροντας σε
συγκεκριμένες θέσεις με το περιφερειακό του σουτ μιας και είναι γνωστό ότι όταν
χάσει 2-3 προσπάθειες απ’έξω, βγαίνει εκτός ρυθμού και χαλάει το μυαλό του overall στα
καθήκοντα του. Αντίθετα θεωρώ ότι ο Παππάς (ή αν έπαιζε ο Ούκιτς, που αυτή τη
στιγμή δείχνει ότι χάνει το ματς) για τους λόγους που εξήγησα πιο πάνω μπορεί
να αποτελέσει πονοκέφαλο για τον Ολυμπιακό. Ο Αργύρης Πεδουλάκης δύσκολα θα
μπορέσει να βγεί νικητής από την αυριανή μάχη χωρίς έναν περιφερειακό που θα
κάνει το step up στο σκοράρισμα (εκτός Διαμαντίδη) με υποψήφιους του
Παππά-Μπράμος-Κάρι.
Εν κατακλείδι, ο Ολυμπιακός είναι σε καλύτερη κατάσταση αλλά
δεν είναι φαβορί για αύριο. Το ένστικτο της επιβίωσης (σενάρια Πεδουλάκη,
τραγική εμφάνιση απέναντι στη Μακάμπι, μπροστά στη θέα του τίτλου σήμερα) είναι
η μεγαλύτερη δύναμη στον άνθρωπο και το ψυχολογικό πέπλο του ματς δεν είναι
άσχημο για τον Παναθηναϊκό, ειδικά τη στιγμή που θα έχει και τρίτο γκαρντ στο
ρόστερ (γιατί μόνο με Διαμαντίδη-Κάρι θα ήταν πραγματικά δύσκολα τα πράγματα).
Μοιρασμένα λοιπόν τα πράγματα. Ίδωμεν..
Τοπ αρθρο...Αν δεν παιξει ο Παππας η εστω αν δεν ειναι ετοιμος νομιζεις πως ο Βλαντο δεν μπορει να παρει καποια λεπτα για αμυνες η να κατεβασει για αρκετη, το τονιζω, αρκετη ωρα τον Μπραμο στο 2 για να παιξει με 3 ψηλους; Πχ Λουκα Λασκε Γκιστ η Λασμε Φωτση Γκιστ κτλ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Σταθης
Εγώ το βλέπω πολύ πιθανό...βέβαια δεν νομίζω να δούμε Λουκά μαζί με Λάσμε,πόσο μάλλον και μαζί με Γκιστ.
ΔιαγραφήΑλλά Γκιστ στο 3 και Φώτση στο 4 άνετα με άλλον ένα σέντερ.
Επίσης το βλέπω σχεδόν σίγουρο ο Γκιστ να πηγαίνει πάνω στον Σπανούλη για αρκετή ώρα.Οταν ο Πέρπε θα παίζει 4 μπορεί να το κάνει άνετα και από τη θέση 4 μιας και βγαίνουν τα μαρκαρίσματα,ενώ σε άλλες περιπτώσεις θα παίζει με δύο ψηλούς ακόμα όπως ανέφερες και ο Πάο θα χρησιμοποιεί κάποιον εκ των Μπράμο,Βλάντο,ΔΔ πάνω στο 3άρι.
Σε συνδυασμό με την ετοιμότητα του Παππά πάντα, νομίζω ότι θα "παίξει" lineup με Γκιστ στο "3" και Διαμαντίδη-Κάρι στα γκαρντς..
ΔιαγραφήΑΡΕΙΑΝΑΡΑ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικα θα κατεβει ο γιανκοβιτς στο 2 ωστε να πλαισιωσει διαμαντιδη και καρυ, ενω αν παιζει ο παππας δεν ξερω κατα ποσο θα βοηθησει αλλα τουλαχιστον θα δωσει καποιες ανασες.Νομιζω οτι ο παο εχει πλεονεκτημα στο 4 και το 5 και εκει θα πρεπει να δωσει βαρυτητα.. ελενχο ριμπαουντ, καλες αμυνες στο ποστ , ποντους απο το 4 και το 5 μας. Αν το παμε το παιχνιδι παλι στα 3ποντα νομιζω οτι ο ολυμπιακος θα εχει ενα ευκολο απογευματακι και δεν θα ιδρωσουν καν. Σημαντικος παραγοντας η διαιτησια και πως θα εχουν αποφασισει να παιξουν τις επαφες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικα ο ολυμπιακος ειναι πολυ μα πολυ καλητερος αυτη την περιοδο, και αν μας νικησε ευκολα για το πρωταθλημα νομιζω οτι σε αυτο τον αγωνα θα εχει ευκολοτερο εργο.
Ο πεδουλακης ομως εχω πει οτι ειναι ειδικων περιστασεων οποτε κατι θα κανει ωστε να μν πεσουμε μετα χερια κατω...
Αν πραγματικα υπαρχει κινεζος επενδυτης για το ποδοσφαιρο.. ας βαλει τπτ και στο μπασκετ ρε παιδια... εχουμε να δουμε μεγαλη μεταγραφη τουλαχιστον 3 χρονακια...
aderfe, nomizw oi megales metagrafes, gi afth thn periodo, kounhsan manthli...kai milaw gia tous Hackett-Ajinca...pou einai kai oi paixtes gia tis theseis pou psaxnoume...
Διαγραφήpar'ola afta exeis dikio: mpainei sthn PAE kai magkia tou...dwrakia sto Volley kai akomh megalyterh magkia tou!!!twra omws prepei(kai mporei) na kanei 2 stoxevmenes prosthikes gia na diorthwsei thn efkola diegnwsmenh kakh stelegxwsh tou kalokairiou...
me 2 prosthikes(prosthafereseis) tha lythoun ta xeria tou Pedoula...kai tha mporesei na doulepsei ta systhmata tou..!!
gia thn wra exoume derby...ta ypoloipa tha mas ta poune oi ithynontes to vrady!kai edw, pareoula, tha ta ksanasxoliasoume...
kalo mats se olous tous paides!kai as paixtei epitelous ligo basket se derby aiwniwn...afto ki an exoume xronia na to doume!!!
Thanos
ελα θανο καλο ντερμπι να εχουμε φιλε, απλα νομιζω οτι πρεπει να υπαρξει διαδοχη κατασταση για διαμανταρο και εκει επρεπε να χωσει χρημα. Θα δουμε τι θα γινει με την παε και ελπιζω να δινει και κανα επιπλεον ψηλο στην καε.
ΔιαγραφήΠολύ ωραία pre-game αντίληψη του παιχνιδιού, φίλε. Ειδικά σε αυτό που γράφεις για τον Παππά, είσαι μέσα στο μυαλό μου. Αν το rotation (και κατ' επέκταση το roster) του ΠΑΟ ήταν λειτουργικό, ο Έλληνας scorer ίσως ήταν πονοκέφαλος για τον Πεδουλάκη, αλλά με την κατάσταση ως έχει και την πράσινη περιφέρεια αποδεκατισμένη (ήταν που ήταν λοιψή..) είναι ο κατάλληλος για να αναλάβει το ρόλο, τουλάχιστον σε τεχνικό επίπεδο, διότι στα ντέρμπυ απαιτούνται και balls.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κλειδί για τον Ολυμπιακό θα είναι η σωστή διαχείρηση των guards του (θα χαρώ να δω τον Κατσίβελη στο ξεκίνημα να κηνηγάει το Διαμαντίδη) οι οποίοι θα βγάλουν εκτός παιχνιδιού τους προσωπικούς τους αντιπάλους με πολύ τρέξιμο.
Από την άλλη ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να χτυπήσει στην αδυναμία του να χρησιμοποιεί τον Dunston για μεγάλο χρονικό διάστημα (ο μόνος ψηλός του Ολυμπιακού που μπορεί με συνέπεια να "σπάσει" το ερυθρόλευκο pick 'n' roll). Πιστεύω ότι ο Batiste, με αυτά που έχει δείξει μέσα στη σεζόν, είναι ταμάμ για να αφοπλίσει τον Begic στο προσωπικό τους μαρκάρισμα (για τον Γκαμπονέζο δεν το συζητάμε), επομένως με τον Αμερικανό εκτός, οι Πράσινοι μπορούν να βρουν τουλάχιστον ένα σίγουρο play (πολυτέλεια για τους πρωταθλητές Ελλάδας, κι όμως..) στην επίθεση από τον άξονα. Προβλέπω αναγνωριστική πρώτη περίοδο, μιας και οι δύο ομάδες τίθενται ουσιαστικά για πρώτη φορά φέτος σε τέτοιου υψηλού επιπέδου αναμέτρηση, που εκ των πραγμάτων όταν γίνεται ανάμεσα στις δυο τους είναι ειδική κατάσταση.
Μόνο ΥΓ για το τεράστιο σημερινό επίτευγμα του φετινού ΑΡΗ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή συνέχεια στον coach. Τον ευχαριστούμε πολύ.
Δεν πρόλαβα φίλε, το έγραψα πιο κάτω και ζητώ συγνώμη. Το παρών κείμενο ήταν έτοιμο ήδη. Θα γράψουμε με την ανακοίνωση προπονητή.
Διαγραφήλαικ πού κανω?
ΑπάντησηΔιαγραφήυ.γ:Βεζενκοφ ή Βαζε-νκοφ?
αυριο θα γραφτει μπασκετικη ιστορια.ειτε θα δουμε μια κουφη νεκρανασταση μιας παραπαιουσας λαχανις ομαδας ειτε θα δουμε την απολυτη επικρατηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι απο τα παιχνιδια που ο ρυθμος θα ειναι καταλυτικος. οσο ποιο γρηγορος τοσο καλητερα για τον ολυμπιακο και αντιστροφα για τον παναθηναϊκο.
τι περιμενω να δω? 3/4 πιεση ο ολυμπιακος χωρις παγιδες με κατσιβελη-μαντζαρη στον διαμαντιδη που θα τον οδηγουν στο ζωγραφιστο, small ball με περπερογλου οταν παιζει ο φωτσης. βλαδιμηρο-μπραμο στον σπανουλη, αλλαγες στα πικ απο τον βαζελο οταν θα εχει γκιστ-λασμε. πηγαινοντας στο να πεθαινω απο τους υπολοιπους και οχι τον σπανουλη
θα ηθελα να δω πολυ isolation τον πριντεζη
παιχνιδαρα
υ.γ.το πρωτο ντερμπυ του παππα....μπορει να γινει παιχνιδι οροσημο για την εξελιξη του
Έπαιξε και στο ΣΕΦ ο Παππάς. Ο ΟΣΦΠ θα δώσει χώρο στο Διαμαντίδη με τον αμυνόμενο γκαρντ να μένει κοντά πίσω του, ώστε να τον αναγκάσει να πάει προς τα μέσα τη στιγμή που σουτ μετά από ντρίμπλα δεν έχει ο αρχηγός των πρασίνων. Το βασικό βέβαια είναι να του περιορίσεις τη δημιουργία. Τους πόντους του θα τους κυνηγήσει από την περιφέρεια ο Διαμαντίδης (και από τη γραμμή των προσωπικών).
Διαγραφήoeeeei
ΑπάντησηΔιαγραφή@jim
ΑπάντησηΔιαγραφήη ψυχολογια του παιχνιδιου σε συνδυασμό με την σειρα των παιχνιδιων στο τοπ 16,δινει την ευκαιρια στον παναθηναικο να γυρισει το κλιμα και να μπει σε θεση οδηγου.
αντιθετα ο ολυμπιακος μπορει να βρεθει τουμπα σε μονο λιγες μερες,απο τον θριαμβο του σερι.
gskordak
Ναι συμφωνώ, είναι μια πιθανότητα. Μέχρι να υλοποιηθεί όμως..
ΔιαγραφήΔεν θυμάμαι τον παναθηναικό να έχει καλύτερο ρόστερ ποτέ απο το φετινό.Νομίζω πως η μέχρι στιγμής εικόνα δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.Πολύ πιθανό ο αργύρης να δοκίμαζε πράγματα που θα τα εφαρμόσει στο δευτερο μισό της χρονιάς μέχρι την κατάκτηση(γιατί με τέτοιο ρόστερ φτάνεις εύκολα f4).Πέρσι ο αργύρης απομυθοποίησε σε μεγάλο βαθμό τον ομπράντοβιτς με όσα επικά κατάφερε.Νομίζω φέτος θα φτάσει στην κορυφή εμφατικά σε όλες τις διοργανώσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΑ ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΡΟΛΛΑΡΕΙΣ
Διαγραφήegrapses!!!!!
Διαγραφήtroll..
ΔιαγραφήΤοπ σχολιο
ΔιαγραφήJim παίκτη σαν τον Βεζένκοφ σε τέτοια ηλικία δεν έχω ξαναδεί.. Μπράβο στο παιδί.. Τεράστιο ταλέντο.. ήδη μου φαίνεται καλύτερος από πολλά 3-4αρια σε πρωτοκλασάτες ομάδες της Ευρωλίγκας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δουλέψει και τα αθλητικά του προσόντα και είναι υγιής θα κάνει πολύ μεγάλη καριέρα.
Σήμερα θέλω ΠΑΟ για τη ρεβάνς από το κλεμμένο στο Λίντο το 2005, αν και ο Ολυμπιακός είναι καλύτερος αυτή την περίοδο.
Ήταν θέμα χρόνου και διαχείρισης να βγάλει κάτι τέτοιο ο Βεζένκοφ στο παρκέ.
Διαγραφήjim o Vezenkof 8a paei to kalokairi pros Tourkia mazi me ton Aggelou?? Exalou ton empisteuntai apoluta ton coach.. dinontas kai fragka ston Ari pou ta exei anagkh. kollaei to senario kai den xalaei kai kanena.. esu pws to vlepeis?
ΔιαγραφήJim, καλημέρα. Σούπερ παρουσίαση. Σ' ευχαριστούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους υπόλοιπους της παρέας:
Τι έγινε πουλάκια μου; όλοι, και οι παναθηναϊκοί και οι ολυμπιακοί κρατάτε στάση αναμονής και δεν σχολιάζει κανείς σας τίποτα!
Γιάννης
Να'σαι καλά Γιάννη..
ΔιαγραφήΚαλημερα Τζιμ. Πολυ καλό άρθρο για αλλη μια φορά. Συμφωνω μαζι σου οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο ασχημα οσο δειχνουν για τον Παναθηναικο σε περιπτωση που ο Παππας μπορει να δωσει εστω και ενα 50%. Κλειδι για εμενα η αποδοση του Μπραμος, τοσο αμυντικά, τοσο αν μπορεσει με καποια σουτ να δωσει επιθετικη ωθηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο που δεν εχεις σχολιασει καθολου φετος ειναι το θεμα των τραυματισμων. Ειναι πολλαπλες ατυχιες ή δεν ειναι καλα γυμνασμενοι? Για εμενα, συμπτωση επαναλαμβανομενη δεν ειναι συμπτωση.
Ευχες για ενα καλο αγωνα, μακρυα απο καφριλικια. Εγω θα ειμαι μεσα οπως παντα σε μεγαλα ραντεβου.
Edgar Jones.
Ευχαριστώ E.J.. Υπάρχει θέμα στην ομάδα, είναι φανερό αυτό που αναφέρεις. Σημαντικός ο Μπράμος, σίγουρα (περιφερειακό σουτ, άμυνα, τελειώματα στο τρανζίσιον)
ΔιαγραφήΚαλημέρα & καλή εβδομάδα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το σημερινό : Το ματς είναι ειδικών συνθηκών όπως έγραψα και σε προηγούμενο post. Δεν θυμάμαι άλλη φορά τα τελευταία χρόνια να υπάρχουν τόσοι πολλοί αστάθμητοι παράγοντες. Δεν ξέρουμε, καν, με ποια ρόστερ θα κατέβουν οι ομάδες αφού υπάρχουν τραυματισμοί, επιστροφές από τραυματισμούς και αμφιβολίες για αρκετούς παίκτες. Από τη μια μεριά, έχουμε μία ομάδα που έχει διατηρήσει το αήττητο σε όλες τις διοργανώσεις και ενώ οδεύουμε προς το τέλος του Δεκέμβρη. Παίζει με κεκτημένη ταχύτητα και έχει τον τίτλο του ακλόνητου φαβορί παρά το ότι θα αγωνιστεί στο αφιλόξενο ΟΑΚΑ.
Απέναντι θα βρει μία ομάδα που ναι μεν παίζει στην έδρα της (αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι), αλλά είναι στο καναβάτσο. Πολλοί παίκτες αμφισβητούνται και έχει έναν προπονητή που παίζει σήμερα το κεφάλι του, με απίστευτη πίεση να ασκείται πάνω του και να διαβάζει ότι έχει ήδη παραιτηθεί. Μιλάμε για την απόλυτη παράνοια. Πώς θα αντιδράσουν οι μεν και οι δε, είναι άγνωστο. Καθαρά αγωνιστικά υπερέχει ο Ολυμπιακός αλλά αυτό δεν είναι το μόνο που μετράει. Ο εγωισμός των παικτών του ΠΑΟ έχει δεχτεί αλλεπάλληλα πλήγματα και αναμένουμε αντίδραση ή κατάρρευση. Το μόνο βέβαιο είναι ότι το βράδυ μετά το ματς θα υπάρχει πολύ ζουμί.
Για τον όμιλο του top-16 : Διαφωνώ κάθετα με όσους τον θεωρούν τον λάκκο με τα φίδια και ότι είναι ασύγκριτα δυσκολότερος από τον απέναντι. Νομίζω ότι ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟ χωρίς να παίξουν σούπερ μπορούν σχετικά εύκολα να αφήσουν πίσω τους ομάδες όπως η Εφές, η Αρμάνι, η Μάλαγα και η Λαμποράλ. Εκτός πια και αν οι 4 αυτές ομάδες αλλάξουν εντυπωσιακά την εικόνα τους είτε με προσθήκες παικτών είτε με αλλαγές προπονητών. Δηλ. πόσο καλύτερα μπορεί να παίξει η Εφές με τον Αγγέλου στον πάγκο της; Πόσο μπορούν να βελτιωθούν οι Μάλαγα και η Λαμποράλ σε σχέση με τη regular season; Και πόσο μπορεί να συμμαζευτεί το σκορποχώρι της Μιλάνο έστω και με την έλευση του Χάκετ;
Η πρόκριση, λοιπόν, εξαρτάται από τους δύο αρκεί να είναι στοιχειωδώς σοβαροί. Τώρα, για τις δύο πρώτες θέσεις δεν με τρομάζουν ούτε η Φενέρ ούτε η Μπάρτσα. Οπότε, όλα είναι ανοιχτά. Αξίζει προσοχής η σειρά των πρώτων αγώνων. Ιδανική φαίνεται για τον ΠΑΟ και με παγίδες για τον Ολυμπιακό.
ο ολυμπιακος μπορει να περασει χωρις να παιξει σουπερ μπασκετ.. οταν ομως εμεις χαριζουμε νικες σε ομαδες οπως η ριτας... ε τοτε μαλλον δεν θα εχουμε και πολυ τυχη με αλλες οπως αυτες που ανεφερες... το οτι χαναμε στο ενα σουτ εμενα μου δειχνει οτι πλεον δεν εχουμε το μεταλλο νικητη παρα οτι ντακσι χασαμε για ενα καλαθι δεν εγινε και τπτ, ειμασταν κοντα στην νικη...
ΔιαγραφήΡε 77,δε διαφωνώ για το ότι Πάο-Όσφπ αν εμφανιστούν σοβαροί και όπως τους περιμέναμε θα πάρουν την πρόκριση,αλλά πώς ισοπεδώνουμε τόσο εύκολα τις άλλες ομάδες και ότι δε βρίσκεται γύρω μας?
ΔιαγραφήΔηλαδή,οκ σίγουρα πολύ μπροστά από Μάλαγα και Κάχα οι ομάδες μας σαν δυνατότητες,αλλά περάσαν από τις έδρες τους εύκολα οι ελληνικές?
Η εφές ας πούμε αποκλείεται να αλλάξει άρδην την κατάσταση της ενώ ο Πάο είναι σίγουρο ότι θα το κάνει?
Η αρμάνι είναι τέτοιο σκορποχώρι?Δηλαδή την έχεις δει ή το υποθέτεις από τα αποτελέσματα και τις 30άρες του Λάνγκφορντ?Γιατί το ρόστερ της,ο τελικός στο φάιναλ4 και ο προπονητής της μόνο ευκαταφρόνητοι αντίπαλοι δεν είναι.Καταλαβαίνω τι θες να πεις,δηλαδή το όσο δύσκολος και να ναι ο όμιλος οι σοβαροί και συνεπείς αιώνιοι θα πάρουν την πρόκριση,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα την πάρουν χωρίς να πιάσουν πολύ καλή απόδοση με βελτίωση,διάρκεια και συγκέντρωση.Δεν είναι εύκολες οι έδρες που έχουν να επισκεφτούν.
Ρε Peris, αφού κατάλαβες το πνεύμα μου.
ΔιαγραφήΚαταρχήν, ο ΠΑΟ με αυτά τα χάλια δεν πρόκειται να δει 4άδα ούτε με κιάλια. Η άποψή μου στηρίζεται στην παραδοχή ότι θα αρχίσει να παίζει πολύ καλύτερα. Για τον Ολυμπιακό θεωρώ ότι και αυτός αν δεν παίξει καλύτερα θα έχει τα θέματά του. Έχει και δύσκολη αρχή.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες 4 δεν τις απαξιώνω καθόλου. Μιλάω με την εικόνα τους στην πρώτη φάση και με την γενικότερη παρουσία τους στην διοργάνωση τα τελευταία χρόνια. Και μην μου πεις ότι πώς γίνεται να θεωρείς ότι ο ΠΑΟ μπορεί να βελτιωθεί, ενώ το αποκλείεις για τους υπόλοιπους. Η απάντηση είναι απλή. Ο ΠΑΟ πέρσι έδωσε δείγματα του τι μπορεί να κάνει έστω και με αυτή τη στελέχωση. Οι υπόλοιποι;
Έχω δει σκόρπια κομμάτια από διάφορα ματς και δεν έχω πλήρη εικόνα. Από αυτά που είδα, λοιπόν, εκφέρω γνώμη.
Για την Εφές σε παραπέμπω στο άρθρο του Jim στο basketblog. Μπορεί να μην συμφωνώ στην εκτίμηση για την δυνατότητα του Αγγέλου να αλλάξει εντυπωσιακά την εικόνα των Τούρκων αλλά η έλλειψη ενός διαφορετικού γκάρντ από τον Πλάνινιτς και ενός γοργοπόδαρου ψηλού πίσω από τον Ερντέν δίνουν ακριβώς το μέγεθος του προβλήματος.
Για τη Μάλαγα, ενώ αρχικά μου άρεσαν οι επιλογές των παικτών και η δουλειά του Πλάθα, ξαφνικά μετά τα 3 πρώτα ματς άρχισε η κατηφόρα. Η πρόκρισή της, δε, στο ματς με τη Σιένα είναι βγαλμένη από τα παραμύθια. Μικρό μέγεθος παρά την περσινή της αξιοπρεπή πορεία στο top-16.
Για την Λαμποράλ, τι να πω. Δεν μου γεμίζει το μάτι. Το ένδοξο παρελθόν φαντάζει όλο και πιο μακρινό. Δεν νομίζω ότι μπορεί να αλλάξει πολλά στο top-16.
Και πάμε στην Αρμάνι. Ωραία η δουλειά του Μπάνκι στη Σιένα. Αλλά στο Μιλάνο ακόμη δεν έχει δείξει τίποτα. Στην επίθεση είναι η χαρά της ατομικής πρωτοβουλίας. Ειδικά όταν συνυπάρχουν στο παρκέ οι Λάγκφορντ και Τζεντίλε. Συναγωνίζονται ποιος θα σουτάρει πιο πολύ. Τεράστια τρύπα στον άσσο. Μένει να δούμε αν θα μπαλώσει όλες τις τρύπες ο Χάκετ και την ισορροπήσει.
@77
ΔιαγραφήAδερφέ, που διάβασες εκτίμηση δική μου ότι ο Αγγέλου θα αλλάξει εντυπωσιακά την εικόνα της Εφές..? Δεν έγραψα κάτι τέτοιο. Αντίθετα υπογραμμίζω τη δυσκολία του εγχειρήματος.
Από την άλλη καλό είναι να είμαστε ρεαλιστές. Σαφώς και οι ελληνικές ομάδες δεν έχουν να φοβηθούν κανέναν αλλά δε μπορούν και να υποτιμήσουν. Σου λέω λοιπόν ότι ο ΠΑΟ αυτή τη στιγμή δεν είναι τόσο καλύτερος της Αρμάνι. Σε καμία περίπτωση..
@Jim
ΔιαγραφήΡε Jimαρε πού γράφω ότι υποστήριξες ότι ο Αγγέλου θα αλλάξει εντυπωσιακά της εικόνα της Εφές;
Έγραψα ότι από το άρθρο σου κατάλαβα ότι θεωρείς ότι ο Αγγέλου έχει την ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να αλλάξει την εικόνα της Εφές.
Όχι ότι θα το κάνει. Αλλά ότι μπορεί να το κάνει.
Αν ούτε αυτό ισχύει τότε μάλλον δεν κατάλαβα το πνεύμα του άρθρου.
Σχετικά με την Αρμάνι. Δεν έγραψα ότι τώρα ο ΠΑΟ είναι πολύ καλύτερος (αν και τον θεωρώ καλύτερο). Έγραψα ότι πιστεύω ότι ο ΠΑΟ μπορεί να βελτιωθεί αισθητά σε αντίθεση με την αντίστοιχη ικανότητα της Αρμάνι για την οποία αμφιβάλλω.
@77
Διαγραφήfile symfwnw apolyta oti polles omades den exoun ksekinhsei kala sto prwto meros...kai den einai mono o panathinaikos!!des thn CSKA me to yperplhres roster ti paizei mexri stigmhs!!to thema ths Efes pia to exoume eksantlhsei...h lathos stelegxwsh tou roster sto megaleio ths!!kai paei legontas...Armani(me ta tosa lefta tou kalokairiou), Barca(pou eskage 1,5 myrio gia na spasei symvolaio), h Fener(tou koryfaiou) kai alla polla paradeigmata...
fysika kai o panathinaikos, me aftes tis emfaniseis, mporei na xasei apo ton opoiondhpote!!apla lew oti h evrwligka den ksekinhse kala gia pollous...gi afto kai afth thn periodo oloi psaxnontai....
en anamonh twn ekseliksewn...outws h allws tis apopseis, ligo poly tis dwsame!tha einai terastio lathos na anatrepsoume thn eikona pou exoume hdh gia ton panathinaiko analoga me to apopsino derby...
filia se olous kai kalo mats!!!
thanos
@77
Διαγραφή"Μπορεί να μην συμφωνώ στην εκτίμηση για την δυνατότητα του Αγγέλου να αλλάξει εντυπωσιακά την εικόνα των Τούρκων.." αυτό κατάλαβα, δικό μου λάθος, συγνώμη. Ο Μπάνκι παίζει με πολύ απομόνωση, πόσο μάλλον τώρα τη στιγμή που έχει στο ρόστερ έναν Λάνγκφορντ ή τον Τζεντίλε. Με τον Χάκετ θα βελτιωθούν και ο ΠΑΟ δεν έχει δείξει φέτος ότι μπορεί να χαλιναγωγήσει εύκολα τέτοιες ομάδες. Σαφώς και στο τοπ-16 μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα. Στο Μιλάνο ο Λάνγκφορντ είναι ευχή και κατάρα. Μιλάμε για σούπερ 1 με 1 παίκτη που όμως θέλει δίπλα του γκαρντ τύπου Οχαγιόν ή Μάντζαρη (ball mover dominant ball guard) για να λειτουργήσει το μπακόρτ. Και ο Χάκετ που έχει PG abilities που λείπουν παντελώς από το ρόστερ είναι παίχτης που παρόλο μπορεί να λειτουργήσει και ως ball mover χαραμίζεται έτσι. Είναι χαρισματικός με τη μπάλα στα χέρια.
*(ball mover και όχι dominant ball guard) ήθελα να γράψω..
ΔιαγραφήΚρίσιμο παιχνίδι,τόσο που σε υπνωτίζει.Κρίνει έναν τίτλο αλλά λόγω εποχής είναι δύσκολο να μπει στην ψυχολογία σου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πάο θα μπει αποφασισμένος και με πολεμική διάθεση,ο Όσφπ μπαίνει με λιγότερη πίεση και άγχος.
Ο Πεδουλάκης ξέρει πολύ καλά τον αντίπαλο του και νομίζω θα κυριαρχήσει πάλι η άμυνα χώρου πάνω στον Σπανούλη και την περιφέρεια του Όσφπ με πιθανότατα τα σχήματα με 3 ψηλούς κατ'εμέ.Σημαντική η προσφορά του Πρίντεζη για τον Όσφπ ώστε να ανοίξει την άμυνα του Πάο και φυσικά το μακρινό σουτ.Δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα είναι Παππάς-Μασιούλις(άλλο και πάλι αυτό στον Πάο,ενώ πάλι λεγόταν οτι θα λείψει ο Παππάς 1,5 μήνα γυρνάει στις 3 βδομάδες...) αλλά περιμένω να δω αρκετά Γιάνκοβιτς στο κουβάλημα.Πιστεύω θα παίξει σε πολύ αργό ρυθμό ο Παναθηναικός και θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί την έδρα σε τρανζίσιον καταστάσεις κυρίως για Παππά και Γκιστ ώστε να βάλει και αυτόν τον παράγοντα στην εξίσωση.Περιμένω σχήμα με Γκιστ στο 3 και ποστ παιχνίδι αυτού και των υπολοίπων ώστε να ελέγξουν το ρυθμό οι πράσινοι.Σημαντική η απόδοση των Πέτγουει-Ντάνστον πάνω από το καλάθι ενώ θέλω να δω και τι ρόλο θα έχει ο Μπέγκιτς ο οποίος θαρρώ πως θα κάνει ένα καλό παιχνίδι.
Εν ολίγοις περιμένω ντέρμπι και παιχνίδι που θα κριθεί στην περιφερειακή ευστοχία και την προστασία της ρακέτας από τον Ολυμπιακό.Πάντως οι φιλοξενούμενοι θα χρειαστούν καλή εμφάνιση από τους γκαρντ τους ώστε να βγάλουν στο παρκέ το μεγάλο τους πλεονέκτημα και να μη βραχυκυκλώσουν στη σύνθετη άμυνα των πρασίνων.2 στοιχεία κλειδί η απόδοση του Σπαν(που επειδή ξέρω οτι είναι παίκτης που .."τρώγεται" για την προσωπική και ομαδική νίκη πιστεύω θα φανεί καλύτερος απέναντι στην αντιμετώπιση του Πεδουλάκη) και η συμπεριφορά του ΔΔ που θα χρειαστεί να γίνει πιο επιθετικός στο καλάθι γιατί περιμένω πως θα έχουμε παρόμοια αντιμετώπιση στο πικ εν ρολ από την άμυνα του Όσφπ όπως στο ματς στο ΣΈΦ.
Το παιχνίδι χθες στο Αλεξάνδρειο είχε δυσάρεστη διαδρομή για τον Πανιώνιο...Εξαιρρετική ατμόσφαιρα και αύρα από τον Άρη,ομως πραγματικά απαράδεκτο μια ομάδα με τέτοια διαφορά ποιότητας και μπάτζετ να μη μπορείς να την κερδίσεις.Τραγικό coaching ο Σφαιρόπουλος,τραγικό χτίσιμο,τραγικό επιθετικό παιχνίδι.Δε θυμάμαι να έχω δει πιο απαίσια επιθετική λειτουργία από την ομάδα μου και ανησυχώ μήπως παίζει πάντα έτσι και όχι μόνο χθες.Όλες οι επιθέσεις ήταν ένα iso και μια μπούκα μέσα στο καλάθι.Ανεκδιήγητη εικόνα τη στιγμή που επίσης το ρόστερ είναι αδούλευτο και δίχως χημεία.Πολλά κοντά και αδύναμα γκαρντ στην άμυνα,κανένας σοβαρός δημιουργός,μηδέν ψηλοί.Το μόνο που έκανε καλά η ομάδα είναι η πίεση πάνω στη μπάλα.Και ο Μακκόλουμ......ο οποίος μεν βρήκε πανηγύρι να κάνει τα δικά του,αλλά δείχνει ότι είναι σε ΑΛΛΟ επίπεδο στο 1 με 1.
Από την άλλη ο Άρης είχε εξαιρετική καθοδήγηση από τον πάγκο.Να μην τα πολυλέμε για Βεζένκοφ,με βοήθεια την ώθηση του κόσμου και τη σπίθα στα μάτια των παικτών ο Άρης πήρε την πολυπόθητη πρόκριση που θα κάνει μια απαραίτητη συσπείρωση και προώθηση της ομάδας.Εξαιρετικοί περιφερειακή άμυνα με τους σούπερ στο κομμάτι Μούρτο,Αθηναίου παθιασμένο παιχνίδι και ζυγισμένες επιλογές με το ποστ από Πελεκάνο,Μποχωρίδη και αξιοποίηση της ανύπαρκτης προστασίας της ρακέτας με τα μπασίματα των περιφερειακών.Μακάρι ο Άρης να είχε και έναν πιο καλό ψηλό.
Φοβερός ο Βεζένκοφ,θα πρέπει βέβαια να ελέγξει περισσότερο τον εαυτό του γιατί αν και ακούω πολλά για "ώριμος" κλπ. μπορεί να έχει πολύ καλό courtvision και άνεση στις κινήσεις του(απόρροια του χώρου που έχει πάρει στην ομάδα) αλλά υπέπεσε και σε λάθη ή βεβιασμένες προσπάθειες από τον ενθουσιασμό του.Παρ'όλα αυτά έχει πολύ μέλλον μπροστά του.
Ο Μποχωρίδης εμένα δεν με ενθουσιάζει και δεν το λέω με βάση το χθεσινό ματς.
΄Χωρίς να θέλω να φανώ κακός,αλλά επειδή έχω συνηθίσει από το μπλογκ το κάτι διαφορετικό και τοπ στο είδος του,περίμενα μια λίγο μεγαλύτερη αναφορά και στον έτερο ημιτελικό και όχι μόνο στα κλασικά του Πάο-Όσφπ που μονοπωλεί κλασικά τα εμπορικά μέσα ενημέρωσης και το ενδιαφέρον των ψευτοδημοσιογράφων
Τζιμ(εσύ πρέπει να σαι...:Ρ) τη διαφορά ποιότητας την εννοώ καθαρά και μόνο σε παίκτες.Η ομάδα είναι σε μαύρο χάλι και ο τυπάκος που κάθεται στον πάγκο πέρα από χεσμενούλης που ήταν χθες,είναι και πολύ λίγος.Για όλο το παιχνίδι κάποιος έβγαινε στην κορυφή και πήγαινε σε 1ον1 no matter what...Στη 2η περίοδο που πας να σώσεις τη διαφορά,το μόνο play που έβγαζε σε όλες τις επιθέσεις ήταν ένα 2πλο σκριν του Σκορδίλη,μια ψηλά στον Μκκόλουμ και ένα μπακ σκριν στον Μίλμπουρν ο οποίος πήγαινε σε μπούκα.ΑΥΤΟ.ΜΟΝΟ.Τι άλλο να πεις...
ΔιαγραφήΑπό τον Μποχώ περιμένω πιο πολλά...και να δυναμώσει πόδια στην άμυνα και να γίνει περισσότερο point..Νομίζω δε βλέπει καλά γήπεδο.Με βάση το σώμα του και τα προσόντα του πρέπει να κοιτάξει αλλιώς το παιχνίδι του..
Δεν πρόλαβα να γράψω για το Άρης-Πανιώνιος. Το παρών κομμάτι ήταν σχεδόν έτοιμο.. Το πρώτο δεκάλεπτο του Άρη ήταν ένα από τα καλύτερα που έχω δεί από την ομάδα τα τελευταία χρόνια (μαζί με ένα β' δεκάλεπτο πάλι στο Παλέ, απέναντι στο Μαρούσι, στη β' περίοδο Ματζόν). Ολοκληρωτικό μπάσκετ. Έχω πεί για τον Αγγέλου ότι (Ίβκοβιτς γαρ) είναι μάστερ της ψυχολογικής διαχείρισης. Δεν είναι τυχαίο το πως μπήκε ο Άρης σε ένα ματς τέτοιας σημασίας. Για Βεζένκοφ δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω, τα λέμε από πέρυσι όπου φωνάζαμε πως ο Άρης πρέπει να κρατήσει οπωσδήποτε τον Αγγέλου και να χτίσει τη νέα ομάδα πάνω σε Βέζε-Μπόχω.. Σπουδαίος και ο Αθηναίου, με έχει εκπλήξει φέτος και διαψεύσει, δε περίμενα ΤΕΤΟΙΑ χρονιά, μπράβο. Για τον Άρη θα γράψουμε, περιμένω τον νέο κόουτς.. Κομβική απόφαση. Ο Πανιώνιος δε μου αρέσει φέτος. Καμία σχέση με πέρυσι, πόσο μάλλον με τη χρονιά Μπαρτζώκα. Λάθος στελεχωμένη η ομάδα, περίμενα πολλά περισσότερα από Σφαιρόπουλο. Διαφωνώ, δεν είναι τεράστια η διαφορά ποιότητας Πανιωνίου-Άρη. Σίγουρα υπερτερεί η αθηναϊκή ομάδα (που έχει και ξένους παίκτες) αλλά όχι πολύ. Σε μια σειρά πλέη-οφς θα έπαιρνα εύκολα Άρη (ακόμα και με μειονέκτημα) και ας έχανα γιατί είναι ομάδα με προπονητική κατεύθυνση. Φυσικά τώρα δεν έχει Αγγέλου, άλλα δεδομένα. Ο Μποχωρίδης δεν είναι πρόσπεκτ βεληνεκούς Βεζένκοφ αλλά θα ήταν ευλογία π.χ. να τον είχε ο Παναθηναϊκός ως 5ο γκαρντ αντί του Αποστολίδη.. Ξέρεις πόσο θα βοηθούσε τώρα? Από πολλές απόψεις..
ΔιαγραφήΣωστά peris.. Δεν είναι κακός ο Σφαιρόπουλος. Απλά περίμενα πολλά περισσότερα φέτος. Η ομάδα έτσι όπως είναι τώρα στελεχωμένη, τι να πω.. Θέλει γκαρντ που να μπορεί να αμυνθεί, ο Μπατής μεγάλωσε.
ΔιαγραφήΠραγματικά εξωπραγματικό ημίχρονο απο τον Άρη εχθές!!
ΔιαγραφήΕπίσης συμφωνώ ότι ο Αγγέλου είναι πολύ καλός στη γενικότερη διαχείρισης της ψυχολογίας των παικτών.
Φέτος πάντως με απογοήτευσε πολλές φορές όσον αφορά το κοουτσάρισμα κόντρα στο προκαθορισμένο πλάνο. Καθόλου ευελιξία και όχι άμεση ανταπόκριση σε ιδιαίτερες συνθήκες.
Καλή του επιτυχία στη Εφές και γενικότερα στη πορεία της καριέρας του.
Όσον αφορά τον αντικαταστάτη του θα προτιμούσα τον Λινάρδο, που τον θεωρώ από τους πολύ καλούς προπονητές της νεότερης γενιάς!!
Dali.S
Το παιχνίδι θα πάει γύρω στους 65 πόντους και ο Παναθηναϊκός εύκολα ή δύσκολα θα κερδίσει. Είναι τόσο στα κάτω τους παίκτες και προπονητής το τελευταίο διάστημα που γι'αυτούς πλέον δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα πέραν της νίκης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜανος
ποσο ποιο καλο για το μπασκετ ειναι οι 2 μεγαλοι να παιζουν μεταξυ τους πριν τον τελικο ??? πραγματικο ξεφαντωμα εκαναν τοσο οι παιχτες οσο και οι φιλοι του αρη. Κ αι βεβαια για την διοικηση ειναι διαφορετικο να λεει οτι επαιξε σε τελικο και τις δινει και αλλη ωθηση. Μακαρι να γινοταν αυτο καθε χρονια και οι μεγαλοι να παιζανε μεταξυ τους εκτος του τελικου ωστε και αλλες ομαδες να ειχαν την ευκαιρια τους για το κυπελλο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο παο περάσει τους 50 πόντους έχει ελπίδες για νίκη.Το ερώτημα είναι,θα φτάσει τους 50 πόντους?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστευω κ γω θα παει στους 65 ποντους με μεγαλη αστοχια κ νευρικοτητα και απο τους δυο.γιατι ειδικα για τον παο θα ναι πολεμος κ θα παρασυρθει απο ολο το κλιμα κ ο ολυμπιακος.50/50 καθαρα για μενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πιστευω με τιποτα οτι θα ρθουν οι μαγοι κ θα κανουν το θαυμα τους με την αποδοση του παο αλλα πιστευω οτι θα καταθεσουν ψυχη σημερα και οπου βγει.
Μην ξεχναμε οτι τετοια εδρα δεν εχει επισκεφτει ο ολυμπιακος πλην της γαλατα (που και παλι συζητιεται ευκολα) οποτε ειναι τεστ και για αυτους σημερα.
Βεζενκοφ...φαινοταν απο το καλοκαιρι και της εμφανισεις του με την βουλγαρια..τρομερη παιχταρα για την ηλικια του.σε τετοια ατμοσφαιρα κ πηρε στα 18 του την ομαδα επανω του.εχω χρονια να δω ελλαδα τετοιο ταλεντο προσωπικα.που να παρει και εμεπειριες.τετοιυς παιχτες τους κλεινεις ΤΩΡΑ
Ακους δημητρη.ΤΩΡΑ
Παιδιά, ο Βεζένκοφ δεν πρόκειται να πάει στον Παναθηναϊκό το καλοκαίρι. Καλό είναι να το συνειδητοποιείτε ορισμένοι τώρα που είναι καιρός για να μην απογοητευτείτε μετά :)
ΔιαγραφήΣτην παρούσα φάση, εκτίμησή μου είναι ότι ο Βεζε θα πάει Εφές. Χρωστάει πολλά στον Αγγέλου που τον εμπιστεύθηκε και τον έκανε παίκτη-κλειδί στη φετινή ομάδα (στα 18!!), Επιπλέον, θα δουλέψει με έναν εκ των κορυφαίων (Ντούντα), κάτι που σημαίνει τεράστιο κίνητρο για τον ίδιο. Αν συνυπολογίσουμε το αδιαμφισβήτητο συναισθηματικό δέσιμο που υπάρχει με τον Αγγέλου (μην ξεχνάμε πως αυτός ευθύνεται για την μη αποχώρησή του το περασμένο καλοκαίρι) καθώς και το (επίσης αδιαμφισβήτητο) δέσιμο που υπάρχει με την ομάδα, εκτίμησή μου είναι ότι αποκλείεται να πάει σε άλλη ομάδα της Α1. Ακόμα και στην Εφές να μην πάει, είναι βέβαιο πως θα έχει προτάσεις από κορυφαίες ομάδες επιπέδου Ευρωλίγκα.
Το ευκταίο σενάριο για τους Αρειανούς είναι να παραμείνει και του χρόνου φυσικά. Η μοναδική πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο, είναι να αναλάβει ο Γιαννάκης και το μεγάλο αουτσάιντερ να κατακτήσει το κύπελλο. Κοντή γιορτή!
- Περιμένετε δηλαδή έναν διαφορετικό Παναθηναϊκό;
ΑπάντησηΔιαγραφή«Αυτό εννοείται! Μόνο και μόνο το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό που κρίνει την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου και το γεμάτο γήπεδο, αρκούν για να δώσουν στους παίκτες του ύψιστο κίνητρο γι' αυτό το ματς! Πόσο μάλλον αν σκεφτούν ότι μία ενδεχόμενη νίκη τους θα σπάσει το αήττητο σερί του μεγάλου τους αντιπάλου... Το σίγουρο πάντως, είναι ότι δεν πόνταρα ούτε ένα δολάριο σε ένα τέτοιο ματς και ειδικότερα εναντίον του Παναθηναϊκού! Θα ήθελα πολύ να παρακολουθήσω αυτό το παιχνίδι...»
- Η άποψή σας έχει βαρύτητα γιατί παίξατε ήδη δύο φορές με τον Παναθηναϊκό φέτος και λόγω ομίλου παρακολουθήσατε τα περισσότερα παιχνίδια του... Που οφείλεται κατά την άποψή σας η αστάθεια που παρουσιάζει φέτος στην απόδοσή του και αν πιστεύετε ότι ο μεγάλος ηγέτης του, ο Δημήτρης Διαμαντίδης είναι πλέον λιγότερο αποτελεσματικός απ' ότι στο παρελθόν;
«Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες είδα έναν διαφορετικό Παναθηναϊκό που κέρδισε τα 7 από τα 8 παιχνίδια που έδωσε σε Ελλαδα και Ευρώπη! Ειδικά εναντίον της Λοκομοτίβ Κούμπαν, έπαιξαν πολύ καλά, κυκλοφόρησαν πολύ σωστά την μπάλα, έβγαλαν πολλά αμαρκάριστα σουτ και σούταραν με πολύ υψηλά ποσοστά ευστοχίας... Μου άρεσαν πάρα πολύ! Όσο για τον Διαμαντίδη, θυμάμαι ακόμη το ματς που έκανε στον τελικό της Βαρκελώνης (σ.σ.: 2011) όπου μας κέρδισε σχεδόν μόνος του και θα σας πω ότι για μένα είναι ένας από κορυφαίους Ευρωπαίους παίκτες όλων των εποχών! Όσα χρόνια κι αν περάσουν! Ανήκει σε μία ελίτ παικτών που ξέρουν να επηρεάζουν το παιχνίδι, ακόμη κι δεν μπορούν να κάνουν τα πράγματα που έκαναν στο παρελθόν...»
Διάβασε περισσότερα στο: Ο Ντέιβιντ Μπλατ για το ντέρμπι Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός | gazzetta.gr
Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook
Μπράβο στον Άρη, ο αθλητισμός θέλει τον συναγωνισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στον Άρη, ο αθλητισμός θέλει τον συναγωνισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βεζένκοφ θα είναι ΝΒΑ σύντομα, είναι πολύ μικρό το ευρωπαϊκό μπάσκετ για αυτόν! :P
na simera den nikhsei i trifilara oparxei senario antikatastashs pedoulaki?
ΑπάντησηΔιαγραφήjim pion vlepeis na vazi amina o pedoulakis pano ston begic logo somatodomis???
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε νομίζω ότι είναι το βασικό πρόβλημα ο Σλοβένος, αρκεί να μην υποτιμηθεί φυσικά. Και τα τρία "5" του Πεδουλάκη μπορούν να πάνε επάνω του.
Διαγραφήhttp://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/GEthniki/to_video-sok_apo_to_sportigk_-_promhtheas.2565639.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε το video, πετάει τον κάδο και στέλνει και φιλάκια μετά....
jim mpori les o pao xoris ton ukic kai me anetoimous pappa kai macioulis na nikisei?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ ωραία ανάλυση Jim. Εγώ βλέπω όλα τα αποτελέσματα ανοιχτά σήμερα. Η ήττα θα βοηθήσει κ τις 2 ομάδες, τον Παναθηναικό ότι χρειάζεται διορθώσεις στο ρόστερ κ τον Ολυμπιακό να καταρρεύσει η ψευδαίσθηση ότι η ομάδα πάει τρένο φέτος. Πάντως χωρίς Ούκιτς θα δυσκολευτεί ο Παναθηναικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσχετο, αλλα αναμένω άρθρο για NBA. Έχω αρρωστήσει με Μινεσότα φέτος, παλι τσάμπα ματς χάρισαν εχτές. Ελπίζω να είναι στην 8άδα αλλά χλωμό. Κρίμα γιατί ο Love είναι συγκλονιστικός φέτος.
Γιάννης
Ευχαριστώ Γιάννη. Εχθές οι Λοβ-Πέκοβιτς υπογράμμισαν το αμυντικό πρόβλημα των Κλιπς στη φροντκόρτ.. Αν δεν έπεφτε και ο Μάρτιν στην παγίδα στο τέλος.. Ο Λοβ κάνει παπάδες. Έχεις καλή ομάδα αλλά πρέπει να γίνεις πιο κυνικός..
ΔιαγραφήΠΛΗΡΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΖΙΜ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ...ΜΑΤΣΙΟΥΛΙΣ, ΠΑΠΠΑΣ, ΛΟ ΚΑΙ ΠΕΤΓΟΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ... ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΘΑΡΑ ΓΟΗΤΡΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΥΠΟΤΡΟΠΗ;
ΑΥΤΑ, ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ,
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
Υ.Γ.: ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΡΑΣΙΝΟ-ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΦΥΛΛΑΔΩΝ ΜΟΝΟ ΘΛΙΨΗ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ...
Σε ευχαριστώ Ζεν.. Αυτό το αξιολογούν οι ίδιοι και οι ομάδες τους. Είναι σημαντικό το ματς πάντως. Ο τίτλος είναι τίτλος..
ΔιαγραφήΘΑΝΚΣ ΤΖΙΜ,
ΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΤΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ...
ΤΕΣΠΑ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΜΠΑΣΚΕΤ...
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
Το καινουργιο τ ακουσατε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αγγελου παει effes...
Τα σχολια δικα σας
Βασικά νομίζω πως τον Παναθηναικό τον σώζει το γεγονός οτι το ματς είναι σπίτι του,γιατί ο κόσμος θα είναι καθοριστικότατος παράγοντας σήμερα.Ο Ολυμπιακός είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση και είναι και μία πολύ καλά δουλεμένη ομάδα που εκτός από το περιφερειακό σουτ έχει και πολύ καλό παιχνίδι στην ρακέτα.Το ποστάρισμα Πρίντεζη και Περπέρογλου είναι ότι καλύτερο.Και οι 2 αν ποστάρουν σε miss-match(και όχι μόνο) θα έρθουν συνήθως 2 ή 3 εύκολοι πόντοι. Ο Παναθηναικός από την άλλη,εκτός το ότι του λείπει το ποστ του Μασιούλις που και να παίξει δε θα είναι λογικά 100% έτοιμος.Τον είδαμε με την Μακάμπι να κάνει όλη την ώρα Pick n Pop τα οποία δε θυμάμαι να του βγήκαν πολλές φορές.Ο Διαμαντίδης προσπαθούσε μάταια να απελευθερωθεί από τα σκριν αφού όλες οι ομάδες το έχουν πάρει χαμπάρι πλέον αυτό και είναι δύσκολο να βρει λίγο ελεύθερο χώρο.Επίσης είδαμε και τους Γκίστ,Μαυροκεφαλίδη να προσπαθούν να ποστάρουν.Ο Μαυροκεφαλίδης ενώ ποστάρει καλά τα τελείωμα του είναι επιεικώς απαραδέκτα.Ο Γκίστ από την άλλη προσπαθούσε με πολύ άτσαλο τρόπο.Για να θέλει να ελπίζει σε νίκη ο Παναθηναικός θα πρέπει να κρατήσει το παιχνίδι στους 130-135 πόντους καθώς επιθετικά χωλαίνει.Απόψη μου βέβαια όλο αυτό,είναι από τις λίγες φορές που δε συμφωνώ μαζί σου.Άντε και καλό ματσάκι να δούμε
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://greenblogger13.wordpress.com/2013/12/23/%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B5-%CE%BC%CE%AF%CE%B1/
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο παικταρά ο Λοτζέσκι που ήταν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλα ρε Ζοτς για νίκε στο Παλε
Πραγματικά αυτή είναι η ομάδα τρένο των 23 νικών. Είχα πει ότι θα σπάσει το αήττητο σήμερα. Στη φάση των 16 θα πέσουν σφαλιάρες. Ο Μπέγκιτς μήπως είναι για αλλαγή?
ΑπάντησηΔιαγραφήkoth
Μην τα ισοπεδώσουμε ξαφνικά όλα...αν θυμάσαι ούτε πέρυσι και πρόπερσι ξεκίνησε καλά ο Ολυμπιακός..τελείωσε όμως με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!!Και μάλιστα τα προηγούμενα χρόνια είχε ξεκινήσει ακόμα χειρότερα από φέτος, αφού δεν είχε να επιδείξει καν το αήττητο!!
ΔιαγραφήΌσο για τον Begic, μια χαρά κορμί είναι για κάτω από το καλάθι, για να παίρνεις ποιοτικά 15λεπτα σε κάθε ματς..το ίδιο που έκανε ο ΠΑΟ πέρυσι...αυτό που έχασε φέτος με τη φυγή Σόφο(και τώρα ψαχνόμαστε!).Η μόνη μου αμφιβολία είναι σχετικά με τα φράγκα που παίρνει(δεν ξέρω πόσα)...αν παίρνει πολλά, καλύτερα να έχεις κρατήσει Sermadini και να έδινες το budget σε άλλο παίχτη, με άλλα χαρακτηριστικά!
Anyway...αυτά τα λίγα!Καλά να περνάς, και θα τα πούμε στο σχολιασμό των μεταγραφών που υπονόησε ο Πέδουλας οτι θα γίνουν, στο τέλος της συνέντευξης!!
φιλιά...Θάνος
συγχαρητηρια στον βαζελο ηταν η ομαδα που δεν ηθελε να χασει με τπτ σημερα.συγχαρητηρια κ στον πεδουλακη που καταφερνει οτι δεν καταφερνει ολοκληρη η ευρωπη- να σταματαει τον σπανουλη.του βγηκε ο τζογος με τα 3ποντα του ολυμπιακου.
ΑπάντησηΔιαγραφήτραγικη μερα για μπαρτζωκα -σπανουλη. για να δουμε στα ποσα παιχνιδια θα μαθουν να αντιδρουν στον γκιστ πανω στον σπανουλη. τραγικη η ιδεα του law πανω στον ματσιουλις στο τελος. οι αητηττοι εμφανιστηκαν σε καποιο αλλο γηπεδο. χωρις κυκλοφορια (παρα τις πολλες ασσιστ) αλλα κυριως τραγικοι στην αμυνα οπου δεν μπορουσαν να παρουν τα ριμπαουντ.
χιλια μπραβο στον πεδουλακη που παρα τις μεταγραφες του δημητρακη καταφερνει να ειναι παντα επικαιρος και ριξικελευστος
υ.γ. αυτος ο καρυ οποτε μας βλεπει τι παθαινει..
μεγαλη σφαλιαρα το σημερινο
Το ματε κρίθηκε στην ετοιμότητα των τραυματισμένων του ΠΑΟ που βοήθησαν (Παππάς κυρίως σε ενέργεια ενώ ο Ματσιούλις ήταν MVP για μένα μαζί με Μπράμο) ενώ οι αντίστοιχοι του Ολυμπιακού δεν μπήκαν ποτέ στο πνεύμα του αγώνα. Μαζί με μια τραγική από όλες τις απόψεις εμφάνιση του Σπανούλη και τον τραυματισμό του Ντάνστον έκριναν το παιχνίδι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τ' άλλα είδαμε ένα ματς μόνο πάθος, κακοποίηση του μπασκετικού θεάματος και πολλά νεύρα. Μερικά πρόχειρα συμπεράσματα.
- Ο Παναθηναϊκός έχει ψυχή στα do or die παιχνίδια. Το DNA υπάρχει ακόμα.
- Ο Παναθηναϊκός με την ενσωμάτωση των τραυματισμένων παικτών θα παρουσιαστει΄αρκετά καλύτερος σε σχέση με το έκτρωμα που είδαμε σε αρκετά φετινά παιχνίδια. Αυτό όμως από μόνο του δεν αρκεί.
- Ο Ολυμπιακός έχει θέμα στην ρακέτα και πρέπει να το λύσει άμεσα
- Ο Ολυμπιακός έπαιξε αρκετά πιο ορθολογικά αλλά προδόθηκε από την κακή κατάσταση Σπανούλη, Λο και τα γρήγορα φάουλ του Μάντζαρη.
- Επιθετικά ο Παναθηναϊκός παρουσιασε κάτι πολύ κακό. Όλη η δημιουργία της ομάδας ο (κακός έως το 4ο δεκάλεπτο) Διαμαντίδης, πολλές προσωπικές προσπάθειες και μηδέν πλάνο, πλην των άπειρων ποσταρισμάτων του Ματσιούλις. Αλήθεια γιατι άφησε ο Μπαρτζώκας πάνω του τον Λο για 5 λεπτά;
- Πολλά μπράβο στον Παππά. Πολύ ενέργεια και πάθος, φανερά σε κακή κατάσταση όμως, αλλά με το mentality που μπήκε στο παρκέ έμοιαζε να μην τον εδιαφέρει. Έκανε πολλά λάθη αλλά θετικό πρόσημο για τον νεαρο σήμερα.
- Κάτι πρέπει να γίνει με τις βοήθειες του Παναθηναϊκού. Πολλές αχρειάστες βοήθειες που οδηγούσαν σε ελεύθερα σουτ του Ολυμπιακού. Η βοήθεια που βγήκε στον Λοτζέσκι την στιγμή που τον είχε ο Διαμαντίδης στα 4 δεύτερα, με πλάτη στο καλάθι πάνω στην πλάγια γραμμή που οδήγησε σε ελεύθερο σουτ του Περπέρογλου με έβγαλε από τα ρούχα μου.
- Πολύ καλός ο Σλούκας. Το παιδί το έχει και μόνο στα διαστήματα που έπαιζε ο Ολυμπιακούς στέκονταν γερά στα πόδια του.
- Πολύ καλός και ο Μπράμος. Σε άμυνα και επίθεση.
- Το ματς έβγαλε πάντως πολλές αδυναμίες και στις 2 ομάδες που έχουν δουλειά μπροστά τους για το τοπ-16. Ο Παναθηναϊκός χρειάζεται καλύτερη συγκέντρωση στην άμυνα και περισσότερη δημιουργία από την περιφέρεια μαζί με ποστ παιχνίδι από πεντάρι και ο Ολυμπιακός οπωσδήποτε ένα καλύτερο back up πεντάρι από τον Μπέγκιτς.
- Overall ο Ολυμπιακός έπαιξε μάλλον πιο ορθολογικά αλλά ο Παναθηναϊκός ήθελε πάρα μα πάρα πολύ το ματς και το πήρε σχετικά άνετα.
Υ.Γ. Η διαιτησία χωρίς να παίξει ρόλο ήταν περισσότερο πράσινη, με 2-3 σφυρίγματα στο 3ο δεκάλεπτο εντελώς λάθος. Για να τα λέμε και όλα. Παρόλα αυτά η διαφορά στις βολές ήταν απόλυτα δίκαιη.
Υ.Γ. 2 Γιόνας Ματσιούλις. Αυτό.
Υ.Γ. 3 Η ανταλλαγή Μαύρου-Βουγιούκα μου αρέσει πάρα πολύ αυτή τη στιγμή. Υπάρχει κάποια κινητικότητα στο θέμα Τζιμ;;
''Αλήθεια γιατι άφησε ο Μπαρτζώκας πάνω του τον Λο για 5 λεπτά;''
ΔιαγραφήΚαι ποιον να έβαζε ? Τον Λοτζέσκι τον κατάπιε ο Μασιούλης στο πρώτο δεκάλεπτο ... Νομίζω πως απλά ήθελε μέσα τον Λο και αναγκαστικά έπαιξε άμυνα στο Μασιούλης . Νομίζω πως ο Λοτζέσκι είχε και παραπάνω φάουλς ....ΣτέλιοςΚ
Σωστά, και ο Περπέρογλου είχε 3 φάουλ αλλά από την στιγμή που για 3-4 συνεχόμενες επιθέσεις ο Παναθηναϊκός στόχευε αποκλειστικά στον Ματσιούλις θα μπορούσε ο Μπαρτζώκας να προσαρμόσει την άμυνα και να στείλει πάνω του κάποιον πιο κατάλληλο...
ΔιαγραφήΜάγκες , τα στατιστικά για τα ματς του κυπέλλου που μπορώ να τα βρω;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.galanissportsdata.com/
ΔιαγραφήΕίχα γράψει τις μαλακίες μου για τον RG, με βούλωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Madness θα διαφωνήσω δεν ξέρω αν ήταν αντιληπτό από την tv αλλά από το γήπεδο έβγαινε τεράστια ενέργεια και πάθος. Νομίζω ήταν από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω δει.
Ο Σλούκας είναι πολύ μεγάλος παίχτης από τη γενιά του, για μένα, ο καλύτερος.
Ο Περπέρογλου δεν έχει κάνει ούτε ένα κακό παιχνίδι εναντίον μας! :)
O Ματσιούλις είναι τρελό αρρωστάκι ρε! Εκπληκτικές αντιδράσεις σε όλο το παιχνίδι είτε στον πάγκο είτε στο γήπεδο.
Ο Μπράμος είναι o MVP βγάζει ενέργεια που έχουμε δει μόνο από τον Hines στην Ελλάδα.
πρεπει να γινει ποιο aggresive πρεπει παντα να κοιταει καλαθη
ΔιαγραφήΑπό την τηλεόραση φίλε το ματς ήταν σκέτη κακοποίηση. Με όλη την μπασκετοπαρέα που το είδαμε σήμερα (και πράσινοι και κόκκινοι) βγάλαμε το συμπέρασμα ότι μπασκετικά δεν είδαμε κάτι όμορφο. Πάθος και ενέργεια φυσικά και υπήρχαν και είναι ωραίο να τα βλέπεις αλλά το θέμα είναι οτι εκεί σταμάτησε η ιστορία.
Διαγραφή1.02 den ta brisko oyte ego afto poy vrika einai kati san statistika, θα δει τους «πράσινους» να βουτάνε για κάθε μπάλα, να έχουν μαζέψει 42 ριμπάουντ έναντι 27 των αντιπάλων το.Ο Παναθηναϊκός εκδήλωσε 39 προσπάθειες για δίποντο και 14 για τρίποντο. Κάθε φάση ποστάρισμα, κάθε φάση μέσα στο ζωγραφιστό! Ο Ολυμπιακός από την άλλη επέλεξε απονενοημένο διάβημα πίσω από την γραμμή των 6μ75. 31 τρίποντα σούταρε και μόλις 22 δίποντα εκ των οποίων πολλά μακρινά σουτ! Που να πάρει βολές;
ΑπάντησηΔιαγραφήγια μενα τα πραγματα ειναι πολυ απλα ο παναθηναικος ειναι η ομαδα που ξερει καλυτερα απο τον καθενα τον ολυμπιακο και τις αδυναμιες του,ενω ταιριαζουν τα κορμια του απολυτα σε σχεση με τους παικτες του ολυμπιακου..... το σημερινο παιχνιδι ειναι νικη καταρχην του πεδουλακη και μετα των παικτων,οταν κρατας μια ομαδα που σκοραρει 80+ ανετα στους 59 ποντους ειναι θεμα προπονητη...αν προσπαθησεις να κερδισεις τον ολυμπιακο σε ανοιχτο παιχνιδι και με ψηλο σκορ απλα δεν εχεις τυχη(π.χ ρεαλ περσι)...οι δυο ομαδες ειναι τελειως διαφορετικες και οποιος επικρατησει σε θεμα ρυθμου κερδιζει τον αλλον.....και κατι τελευταιο θα συμφωνησω με τον φιλο madness πιο πανω σε σχεση με το προβλημα του ολυμπιακου στη ρακετα,αν εξαιρεσεις τον ντανστον οι υπολοιποι δεν εχουν την απαραιτητη σταθεροτητα για τετοιο επιπεδο....stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίδες, υπάρχει κάπου να δω το ματς στο Ίντερνετ; Μας έφαγα η εφημερεια...
ΑπάντησηΔιαγραφήnapidious thn allh mera sinithos sto Sopist2007 sto youtube ta blepoyme.
Διαγραφήaderfe, logika tha to anevasoun sto youtube mia apo tis epomenes mers.ligh ypomonh mono..proswpika den kserw allo tropo na to vreis, pio grhgoro.
Διαγραφήanyway, elpizw na to deis syntoma!
Αϊ σιχτήρι με τα iPhone και τις αυτόματες διορθώσεις! Πείτε μωρέ που μπορώ να δω το ματς, που έκανα το σκλάβο του σουηδικού δημοσίου χτες το βράδυ...
Διαγραφήnapidious εδω μονο ενα δεκαλεπτο,συντομα ολο το ματς.http://www.youtube.com/watch?v=pMh_XHwqf5E
Διαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=-0RF6SKEnY4
ΔιαγραφήΈτοιμος
Thx παίδες!
ΔιαγραφήΉταν το τελευταίο ματς ελληνικού πρωταθλήματος/κυπέλλου που ειδα! Μόνο Euroleague από δω και εμπρός!
http://galanissportsdata.com/basketball/online/onlinegamegsd.asp?game=301&pop_up_1=1
ΑπάντησηΔιαγραφήέλα φίλε http://www.galanissportsdata.com/basketball/online/onlinegamegsd.asp?game=301&pop_up_1=1
ΑπάντησηΔιαγραφήVince
Λοιπόν παιδες, καλησπερα.Έχουμε και λέμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα δεν διασκέδασα επειδη παίχτηκε ωραίο basket...γιατί δεν παίχτηκε!!Έγινε μεγάλο παιχνίδι, με φοβερές μονομαχίες κατά διαστήματα και φοβερό σκάκι από τους προπονητές!Αλλά δεν παίχτηκε ωραίο basket.Το έχουμε ήδη πει οτι δεν περιμένουμε αυτό το ματς για να κρινουμε τις 2 ομάδες!Είναι πολύ γνωστές οι αδυναμίες τους..
Δεν διασκέδασα γιατί ο Πεδουλάκης έδωσε απαντήσεις...το roster εξακολουθεί να έχει τρανταχτές ελείψεις!Και αν δεν διορθωθεί, όχι μόνο δε θα έχει δώσει απαντήσεις, αλλά θα έχει ρίξει στάχτη στα μάτια!!Παρεπιπτώντως, οι περισσότεροι ξέρουμε οτι η φυγή Πέδουλα θα ήταν απλά αυτοκτονία αυτή την περίοδο!!(Το έχω πει επανειλημμένα και το έχουνε γράψει σε αυτό εδώ το blog κι άλλοι πιο σχετικοί απο μένα)
Ούτε διασκέδασα που ο Πεδουλάκης "είπε" στο Μπαρτζώκα: "σε διάβασα"!Κάτι που δεν έκαναν οι μέχρι τώρα αντίπαλοι του Ολυπμιακού!Κάτι που ο Μπαρτζώκας θα πρέπει να περιμένει απο τις ομάδες του top16...ναι, συμπεριλαμβανομένου του ΠΑΟ!
Δε διασκέδασα που ξεμπροστιάστηκε η πραγματική εικόνα του Ολυμπιακού..ξέραμε οτι δεν έχει ξεκινήσει καλά!Αλλά μην ξεχνάμε οτι τα τελευταία 2 χρόνια δεν ξεκινάει καλά..ίσως λοιπόν αυτό το άσχημο ξεκίνημα να είναι που σε κάνει να διορθώσεις τη συνέχεια(και στην περίπτωση του "back-to-back" και το τελείωμα!!).Πολύ σημαντικό...ας το προσέξουν...έχουν φοβερή ομάδα!!
Και ναι ρε, ούτε διασκέδασα που ξαναείδα Διαμαντίδη και Batiste να κινούνται στο γήπεδο λες και είναι "κολλημένοι" από μια αόρατη δύναμη!Αυτά είναι όμορφες θύμησες του παρελθόντος...αλλά πάμε σιγά σιγά να χτίσουμε και τα καινούργια!!
Το διασκέδασα όμως πραγματικά που τα $w@ της ΔΤ συνέχισαν σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού να βγάζουν την καρτέλα με τα "σουτ εντός παιδιάς"..ναι, "σουτ εντός παιδιάς" και "πεδιά εντός(κι εκτός) γηπέδου"!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ
Y.G.(greeklish, apo antidrash): P.D. twra!!!!!!!!!
Καλημέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήDéjà vu, λοιπόν. Το ματς ήταν ειδικών συνθηκών και μόνο ως τέτοιο μπορεί κάποιος να το αξιολογήσει. Γενικευμένα συμπεράσματα δεν μπορούν να βγουν.
Η εξέλιξη του ντέρμπι δικαίωσε όσους δεν υποτίμησαν την θέληση παικτών και τεχνικού team του ΠΑΟ να αντιδράσουν. Ανεξάρτητα από τακτικές, συστήματα και πλάνα το χθεσινό ματς κρίθηκε από το ένστικτο της επιβίωσης των πράσινων. Εφόσον υπήρξε αυτή η παράμετρος όλα τα υπόλοιπα ήρθαν φυσιολογικά. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι επηρέασαν την εξέλιξη του παιχνιδιού δύο παίκτες του ΠΑΟ που ήταν εμφανώς ανέτοιμοι. Ο Μασιούλις και ο Παππάς. Και μόνο το γεγονός ότι ρίσκαραν με τη συμμετοχή τους αποδεικνύει το βαθμό συσπείρωσης της ομάδας.
Στα αγωνιστικά, είναι πλέον φανερό ότι ο ΠΑΟ γνωρίζει τον Ολυμπιακό σαν την παλάμη του. Ο Πεδουλάκης προσαρμόζει την τακτική του με χειρουργική ακρίβεια, διαβάζοντας πολύ καλά τον αντίπαλο και χτυπώντας εκεί που πρέπει. Ήταν τόσο κυνικός και επίμονος ο τρόπος που αναζητούσε το ποστάρισμα από την αρχή του αγώνα (από πολλούς παίκτες) που σε έκανε να αναρωτιέσαι γιατί στα περισσότερα από τα προηγούμενα παιχνίδια δεν είδαμε τέτοιες φάσεις. Η επίθεση του ΠΑΟ ήταν και χθες ανορθολογική, ανισόρροπη, χωρίς ιδέες, χωρίς ποικιλία. Ήταν, όμως, φανερό ότι ο Πεδουλάκης πόνταρε στη φλόγα των παικτών την οποία εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο στην άμυνα και στα ριμπάουντ. Από τα βασικά, λοιπόν, ξεκίνησε και άρχιζε να χτίζει φάση τη φάση το ηθικό των παικτών.
Από την άλλη ο Ολυμπιακός φάνηκε ανέτοιμος πνευματικά να διαχειριστεί το ματς. Δεν πιστεύω ότι επηρεάστηκε από το 23-0 ούτε ότι το ήθελε λιγότερο. Απλά ήταν ανέτοιμος να απαντήσει στη σκληράδα και στην ενέργεια του αντιπάλου. Κακές επιλογές, αστοχία, πρόβλημα στο ριμπάουντ, κακή καθοδήγηση από τον πάγκο. Δείγμα της παθητικής αντίδρασης από τον πάγκο το σημείο (νομίζω γύρω στο 35’) όπου ο ΠΑΟ παίζει με τον Διαμαντίδη άσσο και Μπράμο, Μασιούλις στα φτερά. Ο Ολυμπιακός παίζει με τρία καθαρά γκάρντ και δεν γίνεται καμία προσπάθεια πίεσης στην μπάλα. Αντ’ αυτού είδαμε πόσο εύκολα μεταφερόταν η μπάλα στην επίθεση και πόσο γρήγορα πήγαινε στο miss match στο post o Λιθουανός. Μεγάλο το πρόβλημα στο 5 όπου μόνο ο Ντάνστον δεν αρκεί. Οι νέοι ξένοι παίκτες του Ολυμπιακού έπαιξαν για πρώτη φορά σε τέτοιο περιβάλλον και έδειξαν ότι χρειάζονται παραπάνω τριβή σε τέτοιες καταστάσεις.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι και οι δύο έχουν πράγματα να βελτιώσουν και αλλαγές ή προσθήκες να κάνουν. Ούτε τα προβλήματα του ΠΑΟ λύθηκαν, ούτε ο Ολυμπιακός είναι αυτό που φαινόταν λόγω του 23-0.
Σημεία που μου έκαναν εντύπωση :
- Τελικά οι παίκτες του ΠΑΟ μάλλον γουστάρουν τον προπονητή τους. Ούτε να τον φάνε θέλουν ούτε έχουν χάσει την πίστη τους σ’ αυτόν.
- Ο Παππάς με την είσοδό του έδειξε με τον πλέον καθαρό τρόπο την συσπείρωση της ομάδας.
- Γκιστ το πολυεργαλείο. Ποιος θα το έλεγε πέρσι τέτοιον καιρό…
- Λάσμε από τα παλιά.
- Το καλαμπουράκι με τον Πεδουλάκη ελπίζω τώρα να τελειώσει, αν και δεν είμαι και τόσο βέβαιος. Τα 3 πρώτα ματς στο top-16 θα μας δείξουν πού μπορεί να το πάει η ομάδα.
- Η αναφορά στην διαιτησία από τον Μπαρτζώκα ήταν συνέχεια από τα περσινά. Δεν μπορούσε να αρκεστεί στα συγχαρητήρια; Δεν του χρειάζεται όλο αυτό.
- Πριν την έναρξη του ματς είδαμε τα γνωστά καφριλίκια. Μπράβο στο Σχοινά που τους πήγε στα αποδυτήρια χωρίς προειδοποίηση.
- Ο Πρίντεζης έχει κάνει τα χειρότερα ματς της πρόσφατης καριέρας του απέναντι σ’ αυτόν τον ΠΑΟ. Απλά πέφτει συνεχώς σε τοίχο.
- Ο Σλούκας θα γίνει ο επόμενος ηγέτης του Ολυμπιακού. Το παιδί έχει κάνει απίστευτη πρόοδο και δουλεύει συνεχώς σε όλα τα κομμάτια του παιχνιδιού.
Νομιζω οτι το επομενο αρθρο του Τζιμ θα εχει τιτλο: Never Underestimate the Heart of the Champion.
ΑπάντησηΔιαγραφήEdgar Jones.
Κάνουμε και υποδειξούλες????????
ΔιαγραφήΚαλαμπουρίζω φυσικά, μέρες που'ναι...
Να περνάς όμορφα, αδερφέ...
Θάνος
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΚΑΙΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΟΜΟΥΝΑ...
ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΠΑΣΚΕΤ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΠΟ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΕΙΔΑΜΕ ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ...
ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΘΑ ΤΗ ΒΡΟΥΜΕ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΡΑΜΕΛ ΚΑΡΥ (ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ...)
ΟΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΠΡΟΕΔΡΑΡΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΝΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΕ, ΕΞΥΜΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΚΑΦΡΟΥΣ...
ΠΟΣΟ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΠΑΝΟΥΛΗ, ΦΩΤΣΗ ΚΑΙ ΜΑΙΚ ΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΦΙΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ...
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΩΡΑ (ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ), ΑΥΤΗ Η ΝΙΚΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΥΣΗΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΟ ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΡΑΣΕΙ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΟΣΦΠ, ΓΙΑΤΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ...
ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΗΤΑΝ ΕΠΗΡΕΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΙ...
ΒΑΣΙΚΑ, ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ Ο ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ...ΥΠΕΡΜΕΤΡΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΠΕΓΚΙΤΣ...
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΟ, ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ... ΑΠΛΑ ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ...
ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
Υ.Γ. Ο Δ.Γ. ΕΙΠΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ 20000 ΚΟΣΜΟ...ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΗΜΗΤΡΗ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΜΕ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΥ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥΣ.
OPOIOS OLYMPIaKOS RIXNEI TO FTAIKSIMO STI DIAITISIA(YPIRKSAN EKATWRWTHN FASEIS,ALLA METRIMENES ST DAXTYLA)...DEN KSEREI APO BASKET.
ΑπάντησηΔιαγραφήgMWNI MOU ITAN OTI AN OPANATHINAIKOS ITAN PIO PROSKTIKOS ,THA EPREPE NA XI KATHARISEI TO PAIXNIDI NWRITERA...BLEPE XAMNA KARFWMATA BRAMOS,FWTSI KTL...GIATI O OSFP ITAN KAKOS KI KRATIOTAN APO TA 3P.
O Lotseski fanik pelagwmenos apo tin atmosfaira....MOU ARESEI ARKETA O DUNSTON APO TOUS PSILOUS TOU OSFP.OI YPOLOIPOI METRIOI.
MEGALI NIKI GIA PANATHINAIKO,ALLA DEN PAYEI NA XREIAZETAI METGRAFI-ES....STIS THESEI POY EXOUN 1000EIPWTHEI.
KALA XRISTOUGNN SE OLOUS KAI SORRY GIA GREEKLISH!
Dimitris Gloucetster
Καλημέρα σε όλους τους φίλους του μπλογκ. Χτες είχα γράψει: "Το παιχνίδι θα πάει γύρω στους 65 πόντους και ο Παναθηναϊκός εύκολα ή δύσκολα θα κερδίσει. Είναι τόσο στα κάτω τους παίκτες και προπονητής το τελευταίο διάστημα που γι'αυτούς πλέον δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα πέραν της νίκης." Ήμουν σίγουρος ότι θα πάει έτσι το ματς...Αυτό μόνο τίποτ' άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους, Τζιμάρα θα τα πούμε πια σε μια απ τις επόμενες αναλύσεις σου για το τοπ-16!
Μάνος
Μετά απο κάθε αγώνα υπάρχει ένας "σας τα'λεγα εγώ"!!
ΔιαγραφήΣε πειράζω Μάνο!(me troll).Έτρεξα αμέσως "προς τα πάνω" να δω την ανάρτησή σου...έχει πολύ πλάκα το πόσο μέσα έπεσες, με μόνο 2 σειρές σχόλιο!!!
Καλές γιορτές και σε σένα!
Θάνος
Αλήθεια που πάει το μπάσκετ Τζίμ; Το μπάσκετ των τίτλων,όπως λένε κάποιοι; Στην Ελλάδα τα τελυταία 2 χρόνια προσπαθούμε,ο Παναθηναικός από πέρυσι και φέτος ο Ολυμπιακός, να κάνουμε το άσπρο-μάυρο. Και εξηγούμε: Αναγάγονται σε πρωταγωνιστές ο Λάσμε με τα ελατήρια στα πόδια,ο Γκιστ με την αστείρευτη ενέργεια,ο Ντάνστον με τα δυνατά πόδια και μένει μόνο ο Πέτγουει να αποδείξει ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει. Οι Λο, Κάρυ και Λοτζέσκι δεν μπορούν να κρίνουν ένα μάτς. Ένα ντέρμπι τουλάχιστον. Ο Κάρυ πέρυσι έπαιζε καλά αλλά πρωταγωνιστές ήταν οι άλλοι(Γκιστ-Λάσμε). Ο Λο πήγε να γυρίσει τον τελικό του Κυπέλου πέρυσι αλλά δεν έφτανε μόνος του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλέον βαφτίζουν κάποιοι σκεπτόμενο μπάσκετ και μπάσκετ τακτικής τους αγώνες που λίγουν με λιγότερους ή σχεδόν λιγότερους τους 130 πόντους μαζί. Το ταλέντο περνάει δεύτερο και μπροστά πάνε άλλα πράγματα(πάθος,ενέργεια, βουτιές κλπ).
Ο Παναθηναικός συνεχίζει να είναι ο χειρότερος που έχω δει ποτέ, αλλά είναι αποτελεσματικός λένε κάποιοι. Και είμαι σίγουρος ότι αν πάει στο F4 θα έχει τον πρώτο λόγο. Όχι λόγω ταλέντου. Στοχεύει στις ρακέτες,αμύνεται στα όρια του φάουλ, φτιάχνει ο Πεδουλάκης τους παίχτες του για αυτά τα μάτς. Στο τέλος η γνωστή πεντάδα(Διαμαντίδης,Μπράμος,Μασιούλις και τα δύο θηρία) και αν μπορείς βάλε καλάθι. Και στην τελική καλά κάνει...Εδώ δεν είναι ούτε ΗΠΑ,ούτε Ισπανία για να παίξουμε και λίγο...μπάσκετ. Άγνωστη λέξη.
Για τον Ολυμπιακό τι να πω...Άξιος της μοίραας του. Αντι να βάλει "μπάσκετ" στη ρακέτα του,έβαλε τρεις νταγλαράδες (Πέτγουει,Ντάνστον,Σίμονς) για να κοντράρουν τα στήθια τους με τους νταγλαράδες του Παναθηναικού. Από μπάσκετ τίποτα το ιδιαίτερο. Βλέπεις τη φινέτσα του Σλούκα που όμως δεν είναι αρκετή,ούτε ο οίστρος του Περπέρογλου. Ο Πρίντεζης φοβισμένος. Ο Σπανούλης μπλοκαρισμένος.
Για διαιτησία το μόνο που θα γράψω είναι ότι το επίπεδο των διαιτητών φθήνει όπως και το μπάσκετ που "παίζεται" στην Ελλάδα!
Καλή χρονιά να έχουμε όλοι,με υγεία!
Σούλη μπασκετικά η Ελλάδα πορεύεται με τα εργαλεία που της έχουν δωθεί σε συνδυσμό με την τεχνογνωσία και τις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε περίοδο. Στην Ελλάδα της κρίσης, το μπάσκετ άλλαξε πρόσωπο. Το τεχνικό στυλ του Ζέλικο και του Ντούσαν, με τα 49 διαφορετικά plays στην επίθεση και τους παίκτες με συμβόλαιο 600 χιλιάρικα ο χειρότερος, έδωσε την θέση του σε αμυντικογενής τακτικές καθώς η άμυνα είναι αυτή που φτιάχνεται και πιο εύκολα. Οι τεχνίτες παίκτες έδωσαν την θέση τους σε παίκτες αθλητικούς που ό,τι τους λείπει τεχνικά και τακτικά το βγάζουν σε ενέργεια και διάθεση.
ΔιαγραφήΓια άλλη μια φορά να ξες θα μας ακολουθήσουν πολλοί. Ήδη η Εφές εμπιστεύτηκε την Ελληνική λύση Αγγέλου βλέποντας το σκορποχώρι που έχει γίνει η ομάδα.
Το μπάσκετ μας έγινε πιο απλό, πιο back to basics. Οι τακτικές του Πεδουλάκη χωρίς αυτό να είναι κακό, είναι αρκετά απλές και ξεκάθαρες. Πέρα από τα μικρά τρικ από δω και απο κει, η βάση της τακτικής είναι απλούστατη. Το θέμα είναι μέσα από αυτή τη διαδικασία να βγει και μια καλή επιθετική παραγωγή, αυτό το πρόβλημα έχει ο Παναθηναϊκός.
Υπάρχει όμως και ο μεγάλος κίνδυνος ότι για να βγει αυτό το στυλ μπάσκετ που παίζει ο Πεδουλάκης πρέπει να φέρεις τον αντίπαλο στα νερά σου. Και αυτό μπορεί να γίνει 1,2,3 φορές αλλά όχι σε όλη τη σεζόν. Απέναντι σε ορισμένες ομάδες που δεν "κουμπώνουν" καλά στον Παναθηναϊκό πρέπει να είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε κάτι διαφορετικό.
Αν το σκορ του αγώνα ήταν 59-67 κι όχι 67-59 θα έγραφες άλλα και θα έσβηνες και την προτελευταία πρότασή σου για τους διαιτητής.
ΔιαγραφήΚαλά Χριστούγεννα και κουράγιο.
Rajon Rondo
@Soulis,
Διαγραφήεπιτέλους...κ ένας που λέει τα αυτονόητα γιατί θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε...
σήμερα διαβάσαμε και από "έγκριτο" και καλά μασώνο ότι ο πεδουλάκης είναι ότι καλύτερο μπορούσε να προκύψει στον ΠΑΟ μετά το Ζοτς...κοιτά τι κελεπούρι υπήρχε δίπλα μας (αν θεωρήσουμε δίπλα μας τα δημοσιογραφικά της ερτ ή τον πάγκο του περιστερίου) και δεν το χαμε εκτιμήσει....
είναι κατανοητό οι μασώνοι αρδ να θέλουν να ενισχύσουν το στάτους των ελλήνων προπονητών αλλά όπως και να το κάνεις, παραμένουν λίγοι για το τοπ επίπεδο...(ναι ξέρω ο ένας πήρε νταμπλ και ο άλλος ευρωλίγκα)...και???αν κάναν οι διοικήσεις την ανάγκη φιλοτιμία θα κάνουμε και εμείς το άσπρο μαύρο? εγώ δε μπορώ, σόρρυ..
ο οσφπ πέρσυ πήγε αυτόματο, παραλίγο να αποκλειστεί και από reg season και απο τοπ16 και ξαφνικά απογειώθηκε στο φ4, υπερτερώντας σε αθλητικά στοιχεία κυρίως όπως δύναμη και ταχύτητα..στους τελικούς τραγέλαφος...από μπάσκετ, καινοτομία, λίγα πράγματα ως τίποτα.. μπαρτζώκας προπονητής..σόρρυ αλλά γελάμε.. τον παίζει ο ΠΑΟ μια ίδια άμυνα πάνω κάτω 4 ματς και δεν ξέρει τι να κάνει...ΑΚΟΜΑ...φέτος τώρα αρχίζει η χρονιά για τον οσφπ, κ προς το παρον δε βλέπω κάτι ελκυστικό,πλην ίσως μιας καλύτερης κυκλοφορίας της μπάλας με καλές αποστάσεις...
για τον ΠΑΟ, ενάμιση χρόνο έχουν πονέσει τα μάτια μας επιθετικά...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΠΑΤΖΕΤ...η ριτας κ η ζαλγκιρις παίζουν πιο ορθολογικό επιθετικά μπάσκετ από τον Παο του άρτζυ..
είχε το ελαφρυντικό πέρσυ ότι ανέλαβε μπαμ μπαμ σε μια εικόνα καταστροφής...αφού έκανε recruiting περιστερίου αρχικά και παραλίγο να αποκλειστούμε, κατάλαβε ή τον έκαναν να καταλάβει που ήρθε και άλλαξε τη μισή ομάδα...είχαμε ψιλοβελτίωση με κάποια σποραδικά νορμάλ ματς αλλά η μπάρτσα τον εξέθεσε..μια απλή ζωνούλα 2,5 ματς και τέλος...τίμιος, εργατικός αλλά λίγος για να κάνει το παραπάνω..σε κάθε δεύτερο ημίχρονο που τον διάβαζε ο αντίπαλος προπονητής κόμπλα η ομάδα...ακόμα θυμόμαστε ματς στην ευρωλίγκα 5-6-7 λεπτά άποντη η ομάδα χωρίς σχέδιο και χωρίς πλάνα...
φέτος μιλάει η εικόνα δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι...ουπς στάσου, κέρδισε τον οσφπ...χμμμ, ναι οκ έχει πάρει τον αέρα του μπαρτζώκα αλλά φτάνει αυτό?για τον παο των 6 αστεριών φτάνει? εγώ λέω όχι, ο ΔΓ θεωρεί ναι..(ήλπιζα ότι αφου απέδειξε ότι παίρνει τίτλο (ελληνικό) και χωρίς τον Ζοτς θα του πέρναγε η ματαιοδοξία αυτή και θα επανέφερε την φυσιολογική ροή των πραγμάτων αλλά φευ...)
και για την άμυνα χωράει πολλή συζήτηση και το "στέλνω τους πάντες πάνω στους μαυρούκους που πηδάνε στο θεό και κόβουν" σύστημα
και για τη διαχείριση παικτών-τραυματιών(κουράγιο 3Δ) και για τις δηλώσεις του πέρσυ φέτος που αντικατοπτρίζουν τη νοοτροπία του, που λογικό είναι, η καριέρα του κυρίως ήταν "παλεύουμε να σωθούμε'' αλλά δεν κάνει για τον παναθηναικό, κόουτς δε θα προσαρμοστει η ομάδα σε σένα αλλά εσύ σε αυτή..
γενικά γιατί κούρασα και απολογούμαι γι αυτό, αν θες να κάνεις το μάγκα εσωτερικής κατανάλωσης σε ένα υποβαθμισμένο πρωτάθλημα 2 ομάδων κρατάς αργύρη (εμμένω στον παο, γιατί είμαι παο) και (όχι ) όλοι ευχαριστημένοι...
αν θες να συνεχίσεις πάνω στα θεμέλια που έχτισε ο μεγαλύτερος προπονητής της ευρώπης δημιουργώντας ένα πρόγραμμα που καινοτομούσε, ρύθμιζε τις νόρμες που θα ακολουθούσε το ευρωπαικό μπάσκετ τα επόμενα χρόνια, έφτιαχνε παίκτες (και αγόραζε σαφώς) και καρίερες και ήταν πρότυπο γενικά, τότε ευχαριστείς τον αρτζυ και ψάχνεις αυτόν που έχει τα qualifications να στο πραγματοποιήσει...κάποια ψυχή μίλαγε για 9 ευρωπαικά..αλλά το καλοκαίρι που έπρεπε να διορθωθεί το λάθος, αποθεώναμε τον 2ο καλύτερο προπονητή της ευρώπης (λολ)....
αμφιβάλλω βέβαια αν θέλει αυτός να γυρίσει πλέον με τα νέα ήθη και έθιμα που ισχύουν στην καε, βλέπε πρωτοσέλιδα κάφρικα κ γενικά συμπεριφορές εντελώς ασύμβατες με το mentality της ομάδας μέχρι πρόπερσυ...
υ.γ. δεν καταλαβαίνω γιατί είναι αυτοκτονία να αλλάζεις προπονητή μες στη χρονιά..παντού γίνεται και σε όλα τα αθλήματα..το θέμα είναι να ξέρεις γιατί να το κάνεις..τι όραμα έχεις για την ομάδα..απλό είναι...
1000 σόρρυ για το σεντόνι,
καλή χρονιά σε όλους,
V
@V
ΔιαγραφήΑδερφέ, με μπέρδεψες...βασικά δε με μπέρδεψες εσύ, από μόνος μου μπερδεύτηκα!!Οπότε ήθελα να σε ρωτήσω κάτι, για να βγάλω σωστά συμπεράσματα...Ποιόν θα θεωρούσες εσύ προπονητή επιπέδου του Παναθηναικού που ξέρουμε, αυτή τη στιγμή???
Θάνος
ΥΓ: εγώ ήμουν ο τελευταίος που μίλησε για αυτοκτονία σε περίπτωση φυγής του Πεδουλάκη!(για να ξεκαθαρίζω και τη θέση μου)
@V
ΔιαγραφήΠέρσι αποθέωσα και στήριξα πάρα πολύ τον RG, ο οποίος μέχρι χτες με (και ίσως μας) είχε απογοητεύσει πλήρως.
Συμφωνώ με τα γραφόμενα σου απλά μόνο μία παρατήρηση, πέρσι ήταν αδύνατο να κρίνεις τον RG και φυσιολογικά (νομίζω) αποθεώθηκε το καλοκαίρι. Φέτος όμως σίγουρα κρίνεται.
Κανένας Παναθηναϊκός με μία νίκη δεν ξέχασε (ή δεν πρέπει να ξεχνάει) τη μέχρι σήμερα πορεία. Πρέπει να κοιτάμε το δάσος και όχι το δέντρο.
Ο ΜΚΦ πάλι άφαντος (έχοντας εμπειρία σε τέτοια ντέρμπι, σε αντίθεση με τους νεοαποκτηθέντες του Ολυμπιακού)!
@ Madness
ΔιαγραφήΣτο κομματάκι που μιλάς για το recruiting, από όσους παίχτες έχει φέρει σίγουρα ο RG (γιατί για μερικούς έχουμε και αμφιβολίες) δεν θα έπρεπε να έχουμε κανένα παράπονο, γιατί έχουμε δει την αλματώδη βελτίωσή τους.
Οι κινήσεις που είναι εντελώς ανεξήγητες και σε αυτό τον τομέα μας έχει πατήσει ο Ολυμπιακός είναι στις μικρές ηλικίες, ενώ στον αντίποδα εμείς φέρνουμε παίχτες αρκετά μεγαλύτερης ηλικίας με μηδαμινές ελπίδες εξέλιξης.
λοιπον V στο θεμα προπονητη εισαι σωστος.Ο RG μεχρι τωρα δεν εχει δειξει και πολλα πραγματα κυριως επιθετικα(στο κομματι της αμυνας που λες" για την άμυνα χωράει πολλή συζήτηση και το "στέλνω τους πάντες πάνω στους μαυρούκους που πηδάνε στο θεό και κόβουν" σύστημα" επετρεψε μου να διαφωνισω).Και γω πιστευω οτι θα ηταν καλυτερο να εφευγε ο RG σημερα κιολας.Μετα ομως το ξανασκεφτηκα...Και ποιος να ερθει????Τον Ομπραντοβιτς καλυτερα να τον ξεχασουμε αποτελει παρελθον πλεον(δεν νομιζω να δεχοταν να δουλεψει με τα νεα οικονομικα δεδομενα αν ερχοταν)Ιβκοβιτς???Πειτε και κανα αλλο καλο να γελασουμε κι αλλο...Οποτε ποιος να ερθει για πες μου??
Διαγραφή(Μην ακουσω Μαρκοπουλος γιατι εδω μιλαμε για δοκιμασμενους προπονητες σε τοπ επιπεδο)
Το ότι θα μπορούσε η ομάδα να είναι συνολικά καλύτερη στην επίθεση είναι κάτι που νομίζω είναι γνωστό σε όλους. Εκεί υστερεί ο Πεδουλάκης αλλά πέρσι είχε το ελαφρυντικό του εντελώς καινούργιου ρόστερ. Σε ένα τέτοιο σύνολο πιο εύκολα και γρήγορα μπορείς να μάθεις σωστή άμυνα παρά επίθεση και να χτίσεις πάνω σε αυτή.
ΔιαγραφήΕπίσης δεν είμαι αρνητικός απέναντι σε μια defensive-minded φιλοσοφία. Με βάση σκυλίσια άμυνα και με βασικό στόχο να κρατήσεις τον αντίπαλο χαμηλά στο σκορ. Δεν είναι κακό, όταν δεν έχεις τα εφόδια να παίξεις το εξαιρετικό επιθετικό μπάσκετ του παρελθόντος να αλλάζεις προσέγγιση. Αν μας έμαθε ένα πράγμα ο Ζοτς είναι ότι η άμυνα είναι η πιο σταθερή βάση και αυτή που κερδίζει τους τίτλους. Έχουν περάσει πολλές Λιέτουβος και πολλές τέτοιες καλές επιθετικά ομάδες, μερικές ήταν και εντυπωσιακές, αλλά αυτές ποτέ δεν πήραν τίποτα. Δεν είναι τυχαίο αυτό.
Από κει και πέρα για να μιλάμε και με αλήθειες το επιθετικό πρόβλημα του Παναθηναϊκού είναι και θέμα Πεδουλάκη αλλά και θέμα ρόστερ. Δεν φταίει ο Πεδουλάκης που ο Ούκιτς είναι σε κάθε ματς 30 φορές μόνος του και δεν σουτάρει ποτέ και κάνει προσποίηση στον αέρα, ούτε φταίει ο Πεδουλάκης που ο Μπράμος και ο Ματσιούλις δεν είναι δημιουργικά φόργουορντ, ούτε φταίει ο Πεδουλάκης που ο Μαυροκεφαλίδης χάνει μόνος του καλάθια από το μισό μέτρο, ούτε φταίει ο Πεδουλάκης που ο Κάρι παρουσιάζεται κάθε μέρα με διαφορετική ψυχολογία.
Ο Πεδουλάκης όμως φταίει στο κομμάτι της στελέχωσης 100%. Το ξαναείπα και πριν, δεν έχω θέμα με μια ομάδα με βάση την καλή άμυνα. Εκεί που λες να χτίσει πάνω σε αυτό που έκανε πέρσι πήγε και πήρε φέτος παίκτες που απλά δεν μπορούν να υποστηρίξουν αυτό το στυλ παιχνιδιού (με μερική εξαίρεση τον Φώτση και τους Παππά-Γιάνκοβιτς που είναι προσθήκες και με το βλέμμα στο μέλλον). Ήταν δεδομένο οτι ο Μπατίστ και ο Λουκάς στην άμυνα θα υστερήσουν. Ήταν λάθος του επίσης ότι άφησε για δεύτερο σερί χρόνο την ομάδα με αποκλειστικά έναν δημιουργό και επίσης λάθος ότι η ομάδα συνεχίζει να μην χτυπάει ποτέ μα ποτέ στην αντεπίθεση (εδώ είναι χρήσιμος ο Παππάς). Χάνει έτσι εύκολους πόντους.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο ίδιος Παναθηναϊκός με τον Πεδουλάκη προπονητή με έναν Χάκετ ή έναν Μάντζαρη ή έναν Καλάθη στη θέση του Κάρι και με έναν Βουγιούκα ή έναν Αζινσά ή έναν Λοβέρν (τα ονόματα είναι ενδεικτικά) στη θέση του Μπατιστ ή του Λουκά θα παρουσίαζε ένα πολύ καλύτερο συνολικά πρόσωπο, με πιο λειτουργική επίθεση με λιγότερη νεκρά διαστήματα και θα μπορούσε να παίξει και καλύτερη άμυνα. Μια τέτοια ομάδα για μένα θα ήταν από τα φαβορί για final-4.
Στην τελική δεν είναι ανάγκη σε κάθε ματς να βάζεις 80-90 πόντους ούτε να πηγαίνεις σερί νίκες. Το θέμα είναι να έχεις ένα λειτουργικό σύνολο. Με στόχους, φιλοσοφία και αρχές. Αυτό μπορεί να το κάνει ο κόουτς Πεδουλάκης απλά πρέπει να βελτιωθεί ο ίδιος στο κομμάτι του recruiting και να δώσει έτσι στην ομάδα μέσω των παικτών που θε έρθουν περισσότερες επιθετικές λύσεις στην ομάδα σε εκτέλεση και δημιουργία χωρίς ταυτόχρονα να χαλάει το αμυντικό προφίλ.
Trollarei mwre o anthrwpos...mhn asxoleiste!Kai prin to derby eixe kati gavrous pou paristanan tous panathinaikous kai syzhtousan metaksy tous gia to poso tha allaze thn katastash an erxotan o Markopoulos....
Διαγραφήχρόνια πολλά σε όλους,
Διαγραφήη ερώτηση ποιος θα μπορούσε να ρθει τώρα είναι ένα ψευτοδίλημμα, βγαλμένο από τα άπαντα της ελληνικής δημοσιογραφίας (και όχι μόνο σε αθλητικά πλαίσια)...εκτός κ αν στην κλίμακα των ευρωπαίων προπονητών μετά τον ζοτς έρχεται ο άρτζυ και ανάμεσα ή μετά το χάος...που δε νομίζω..
εγώ λέω το απλό, είδαμε τι μπορεί να κάνει, για μένα μαξ προπονητής του 5-6 (γι αυτό το επίπεδο έτσι?σε περιβάλλον που είναι μικρότερες οι απαιτήσεις ανεβαίνει στην αξιολόγηση χαχαχα), η ομάδα παίζει τραγικά και νομίζω δεν πάει παρακάτω..δηλαδή όποιον και να φέρεις, μόνο καλύτερα μπορεί να πάει..(και δεν το λέω για τα αποτελέσματα)..
αλλά και να μην πετύχει δεν είναι λογική δεν τον αλλάζω γτ δεν μπορώ να πάρω τον ζοτς..έχει τα ρίσκα του αλλά αφού ο άλλος δεν μπορεί το κάτι παραπάνω,και το χεις δει, το προχωράς...
τώρα για ονόματα δε ξέρω, δεν έχω εικόνα και ποιοι είναι φρη, αλλά νομίζω υπάρχουν διαθέσιμοι με cv'ς που μπορούν να τους δώσουν την ευκαιρία να διαδεχθούν τον άρτζυ...:Ρ:Ρ
καλά να περάσετε όλοι
Τζιμ πολλές ευχές και εύχομαι εξίσου παραγωγικό το 2014
V
Λιγες σειρες θα ηθελα να προσφερω και εγω στο μπλογκ λεγοντας τη δικια μου αναλυση. 1ος και κυριος λογος της νικης του Παναθηναικου ηταν οτι απλα το ηθελε πιο πολυ και οτι ο Ολυμπιακος επαναπαυθηκε στο 23-0 και αφου το παιχνιδι δεν ειχε ξεφυγει σε κανενα σημεια περαν του ανατρεψιμου πριν το τελευταιο 1.30 ειχα την εντυπωση οτι πιστευαν οι παικτες του πως ευκολα δυσκολα θα γινει μια απο τα ιδια και θα βρεθουμε νικητες οπως εγινε αρκετες φορες σε αυτα τα 23 παιχνιδια. Ο Παναθηναικος πηγε το παιχνιδι εκει πουν ηθελε, σε αργο τεμπο με λιγες και μεγαλες επιθεσεις, υπομονη ωστε να ακουμπησει τη μπαλα στο ποστ και πολυ σημαντικο χρησιμοποιησε ΤΕΛΕΙΑ τα φαουλ που ειχε να δωσει. Και βαζοντας το παιχνιδι στο δρομο που ηθελε ηταν αναμενομενο να βγει ο Ολυμπιακος εκτος του ρυθμου που τον βολευει και αμεσως να βλεπουμε μια αλλη ομαδα. Ο Πεδουλακης μπορει να εχει χιλια κουσουρια αλλα τον Ολυμπιακο τον ξερει σαν το δρομο για να παει στην τουαλετα σπιτι του, δηλαδη και βραδυ να ξυπνησει και χωρις φωτα παλι θα την βρει. Το "ξερει" παει να πει πως εχει διαβασει 2-3 πραγματα στο παιχνιδι, τα κοβει και παιζει ενα διαφορετικο παιχνιδι. Σου λεει ο Λοτζεσκι και ο Περπε παιζουν σχεδον μονοι τους με τον Σπανουλη να βαζει τις πινελιες του οταν κολλαει η ομαδα και στο κλεισιμο του αγωνα. Αρα κανω τα παντα για να μην χασω απο αυτους. Τους σημαδευω στην αμυνα, τους στελνω σε θεσεις αβολες για τους ιδιους, δουλευω πανω τους ωστε να μην περπατουν ξεκουραστα το γηπεδο. Παμε γενικα στον φετινο ΠΑΟ. Ο Πεδουλακης ορθως ακολουθησε την πεπατημενη περσινη συνταγη και προσθεσε κοματια που εδωσαν βαθος στην ομαδα χωρις να αλλαξει τιποτα ουσιαστικα στην κατευθυνση του πλανου του. Δηλαδη πηρε Φωτση να μοιραστει το 4 με τον Γκιστ δηλαδη επεμεινε στο 4 να εχει αθλητικο παικτη, καλο αμυντικο που δεν πλησιαζει το καλαθι. Πηρε τον Παππα τον οποιο εβαλε στοχο να μεταμορφωσει αλα Ουκιτς. Η απωλεια ηταν στο 5 οπου ο Σοφο ειχε περιπου στα μεσα της περσινης χρονιας ενα 10λεπτο δικο του και εδινε μια διαφορετικη κατευθυνση στην ομαδα, κατι εναλλακτικο που υποτιθεται οτι θα εδινε ο Μαυρο αλλα δυστυχως τιποτα. Συν το οτι ο Μπατιστ ειναι ενα κλικ χειροτερος προς το παρον απο οτι περιμεναμε και οτι ο Σανγκ ειναι χειροτερος και απο τον Σκορδιλη. Αν γινει η τραμπα με Ιαν θα ειναι μεγαλο κολπο και θα υπαρξουν πολλες λυσεις. Μονο εκει χρειαζεται προσθηκη καθως με τους γκαρντ υγιεις δεν χρειαζεται καποιος να μπερδεψει τις ισορροπιες στα λεπτα των γκαρντ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΤΣΟΣ
http://www.eurohoops.net/el/2013/12/one-on-one-el/39361#comment-257400
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό είναι σχόλιο κάποιου που τον έτσουξε πολύ η ήττα
ΔιαγραφήΑπαξιώνει πάρα πολύ τον Παναθηναϊκό....
ΔιαγραφήΘέλουν να κρυφτούν και η "χαρά" δεν τους αφήνει...προς το τέλος τα γαυράκια από κάτω έβγαλαν περίπου τον Τανατζή ότι έπαιζε 100-0 έδρα!!! Για τέτοιο επίπεδο μιλάμε...ενώ ο ίδιος ο αρθρογράφος έγραψε ότι τελικά όλη η ιστορία έγινε για 2-3 σφυρίγματα του Τανατζή, τη στιγμή που οι άλλοι δύο refs έδωσαν ως αντιστάθμισμα 2-3 ανάποδα στο γαύρο...για ΤΕΤΟΙΑ εύνοια μιλάμε...
Διαγραφήσωστος σε ολα ο Βαρλας,αλλα ποσο απαξιωνει τον Παο.Λες και ο οσφπ εχει παιχταραδες και παιζει καλυτερα απο ολους.Οταν παιζεις με ομαδες μικρες ειναι φυσικο να ξεχωριζεις,στην πορεια θα φανει.
ΔιαγραφήΤο θέμα είναι ότι ο Μπαρτζώκας έχει χάσει 5 ματς που κρίνουν τίτλο με τον ίδιο πάνω-κάτω τρόπο, με τον αντίπαλό του ουκ ολίγες φορές στα σκοινιά και η μόνη απάντηση που έχει δώσει ως τώρα είναι η διαιτησία. Χτες, δεν είχαμε δα και κανένα ρεσιτάλ κοουτσαρίσματος από τον Πεδουλάκη ( που τα πήγε μια χαρά, βέβαια...) , τα αυτονόητα έκανε αφού μέχρι κι ο Χατζηγεωργίου κάποια στιγμή αντιλήφθηκε ότι επί 5 λεπτά ο Ολυμπιακός έτρωγε καλάθι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Τα κοινότοπα περί "κοιμισμένης ομάδας λόγω αήττητου" δεν τα βάζω καν στο λογαριασμό. Αλίμονο αν πας στο ΟΑΚΑ ( που δεν έχεις δα και καμιά παράδοση περιπάτων) για να παίξεις έναν τελικό γνωρίζοντας ότι ο αντίπαλός σου θα μπει με το μαχαίρι στα δόντια, έχεις την ευκαιρία για "κηδεία" ολκής και μπαίνεις με τουπέ λόγω του 23-0...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τυράκι της διαιτησίας το μασουλάει για τα καλά ο Μπαρτζώκας ( κι εύχομαι να συνεχίσει το μασούλημα) , το θέμα είναι να μην φάει και ο ΔΓ αυτό του "καλύτερου ρόστερ από τον αιώνιο" που δήλωσε χτες, γιατί ΚΑΙ στο χτεσινό ματς έκαναν μπαμ οι αδυναμίες της ομάδας που μασκαρεύτηκαν λόγω του ότι μιλούσαμε για αγώνα ειδικών συνθηκών. Η ομάδα θέλει ενίσχυση τουλάχιστον στο 5 αφού κάνει μπαμ ότι ο Μαυροκεφαλίδης είναι ξένο σώμα πλέον...
ΥΓ
Ελπίζω το καλοκαιρινό σκηνικό με τον Ματσιούλαρο να ήταν απλά μια κίνηση τακτικής, γιατί θα μιλούσαμε για "έγκλημα κατά της ανθρωπότητας" έτσι και δεν κρατούσαμε τον τρελο-Λιθουανό.
Μόλις είδα και άκουσα το mr.Bean να μιλάει για τις βολές και τα foul (και ότι δεν έπαιξαν όπως ήθελαν γιατί "ήξεραν" ότι δεν θα έπαιρναν τα σφυρίγματα !!!!), σχεδόν βεβαιώθηκα ότι και φέτος θα πάρουμε double....για ευρωκούπα δεν ξέρω, αλλά με αυτά τα μυαλά του Μπαρτζώκα, πιο πιθανό είναι ένα νέο 3-0 παρά οτιδήποτε άλλο....
ΔιαγραφήΟ Ματσιούλις πρέπει σχεδόν κυριολεκτικά να δάγκωσε κανά κομμάτι σίδερο χθες....
Ο Παναθηναϊκός το καλοκαίρι δεν "αποσύρθηκε" μόνο για τον Ματσιούλις, αλλά και για τον Λάσμε. Εσύ τι λες, ήταν κίνηση τακτικής ή όχι; Κι αν ήταν, έπιασε ή όχι;
ΔιαγραφήΓια το αν ήταν κίνηση τακτικής, μόνο οι εντός ομάδας το ξέρουν τι παίχτηκε και γι'αυτό άλλωστε έγραψα "ελπίζω να", δεν θεώρησα τίποτα ως δεδομένο. Οι περιπτώσεις Λάσμε-Ματσιούλις είναι τελείως διαφορετικές, γιατί στον Λιθουανό δεν είχε γίνει καν πρόταση, δεν υπήρξαν σκηνικά "απόσυρσης" όπως με τον Γκαμπονέζο και προς τα έξω έβγαινε ότι θα πάρει ευκαιρίες ο Γιάνκοβιτς. Οπως "ακούγεται" το ότι ο Παναθηναϊκός φρόντισε να τον κλείσει όταν έμαθε πως υπήρχε περίπτωση να πάει στους απέναντι. Με βάση όλα αυτά, ΑΝ ήταν κίνηση τακτικής, έπιασε αλλά αυτό δεν σημαίνει και τίποτα αφού μιλάμε καθαρά υποθετικά. Μια άλλη συζήτηση, βέβαια, θα ήταν αν άξιζε να γίνει αντικείμενο τακτικής ένα πολυεργαλείο όπως ο Λιθουανός, με ρίσκο να χάσεις έναν παίκτη που δε νομίζω να ζητούσε τον ουρανό με τ'άστρα.
ΔιαγραφήΚαθόλου διαφορετικές δεν είναι οι περιπτώσεις, είναι άμεσα συνδεδεμένες κι εντάσσονται στο βασικότερο ζήτημα μιας ομάδας που ονομάζεται "μπάτζετ". Όταν ο Λάσμε τριπλασίασε (και βάλε...) τις αποδοχές του σε ένα χρόνο, ακόμη και τα 100 χιλιάρικα παραπάνω στον Ματσιούλις μετράνε: από τα 300 στα 400 χιλιάρικα είναι αύξηση 30%. Φήμες με πρόταση από τους "απέναντι" έχει σχεδόν σε κάθε παίκτη που διαπραγματεύεται (και για Λάσμε γράφτηκε Λάσμε). Γενικά όμως γιατί τόση γκρίνια; Η όλη αντιμετώπισή σου είναι λες και στον Παναθηναϊκό αποφασίζουν και διαλέγουν οι άσχετοι, που κάνουν κάπου - κάπου και καμιά σωστή επιλογή, έστω και τελευταία στιγμή. Δηλαδή τον Λάσμε, τον Γκιστ, τον Ματσιούλις, τον Ούκιτς, τον Μπράμο πέρσι ποιος τους βρήκε σχεδόν στα αζήτητα και τους έκανε πρώτες μούρες; Ο Πεδουλάκης ή ο γείτονας;
ΔιαγραφήΛίγη εμπιστοσύνη σε ανθρώπους που αποδεδειγμένα την πάνε καλά την ομάδα δεν βλάπτει...
aderfe 5:01(sorry, eisai ki anypografos)...mazi sou eimai, apolyta!!!
Διαγραφήexeis ksekinhsei mia omada apo thn arxh kai fysika tha kaneis kai lathi..perysi ekoves ki eraves thn omada olh th xronia!kai kormo eftiakses...ki arketa zhlefto malista!lathi eginan kai to kalokairi(ligotero anekta, einai h alhtheia)..kai gi afto pleon einai apopsh olwn oti hrthe h stigmh na kaneis kai tis diorthwtikes kinhseis!ektos ki an den exeis project gia ton PAO...
to xtisimo thelei xrono kai poly ypomonh!!idiaitera apo th stigmh pou milame me nea dedomena budget....alliws eixame hdh ferei Zots(apo to kalokairi)...pairname kai Hacket, Ajinca...mazi me alla 1-2 pitsirikia....kai katharises!!
kai opws eipes, poly swsta, thn omada thn exoume dei na paizei basket ypsilou epipedou...kai kyriws, thn exoume dei na PAIZEI se paixnidia ypsilou epipedou!!
YG1: poia gkrinia?se afth edw thn anarthsh den paizei gkrinia...kapoies efstoxes diapistwseis mono....Ektos ki an ennoeis th genikoterh gkrinia pros to proswpo tou Pedoula ton teleftaio kairo....
YG2: pensierix, wraia h analysh sou!an kai nomizw h antidrash mpartzwka htan perissotero sta plaisia twn nevrwn ths stigmhs....arneitai(nai, logw twn oswn exei kataferei) na peistei oti o pedoulakhs mporei toso efkola na tou katastrefei ta paixnidia!kai kserei oti tha ton vrei polles fores mprosta tou fetos!!logiko einai na eknevrizetai...anthrwpino einai!
YG3: epanalamvanw tis efxes mou se olous.....
Thanos
Διαγραφή(Φίλε, με πολύ κόπο η απάντηση, είναι η 1η και τελευταία φορά που διαβάζω γκρίκλις)
Δηλαδή αυτός που γράφει για το έγκλημα κατά της ανθρωπότητας με τον Ματσιούλις δεν αμφισβητεί τις επιλογές του προπονητή; Λες να μη γνώριζε ο Πεδουλάκης πόσο κρίσιμο ήταν να μείνει ο Λιθουανός;
Κι εγώ επικρίνω τον Πεδουλάκη, αλλά γι' αυτά που έχει κάνει. Γιατί π.χ. πήρε πίσω το απομεινάρι του Μπατίστ, ενώ ο Σόφο θα ήταν πολύ πιο ουσιαστικός, ακόμη και για 5-6 λεπτά.
Αλλά έμμεση απαξίωση του προπονητή γιατί ΘΑ έκανε το μπασκετικό έγκλημα;
Για να μην παραπονιέσαι, υπογραφή: Μ)
Σόρρυ, αλλά νομίζω ότι κάπου το ξεχείλωσες το όλο θέμα, με όλο το σεβασμό. Το "έγκλημα" ήταν εντός εισαγωγικών, υποθετικό και δεν υπήρξε εκ μέρους μου καμία αναφορά στον προπονητή επ'αυτού ( δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα) γιατί απλά δεν θεωρώ ότι ο μεταγραφικός σχεδιασμός είναι δική του μόνο υπόθεση. Σε ένα σχόλιο 2 γραμμών που περισσότερο ήθελε να αναδείξει το πόσο σημαντικός παίκτης είναι ο Λιθουανός ( θα ήταν "'έγκλημα" έτσι και δεν του ανανεώναμε το συμβόλαιο), εσύ ανακάτεψες γκρίνιες, Λάσμε, εμπιστοσύνες, Μπράμους, Γκιστ, Πεδουλάκη κοκ. Το ότι έχω κάποιες ενστάσεις για τον προπονητή ( κάτι τρέχει στα γύφτικα δηλαδή...) δε σημαίνει ότι θέλω να του χρεώσω τα πάντα ούτε ότι δεν του αναγνωρίζω τι έχει προσφέρει. Και φυσικά, θα ήταν παράλογο αν πίστευα πως αυτοί που έφεραν τον Ματσιούλις, του οποίου πλέκω το εγκώμιο, είναι ανίκανοι.
ΔιαγραφήΤο ξεχείλωμα άρχισε όταν χαρακτήρισες "έγκλημα κατά της ανθρωπότητας" το μένει - δεν μένει ο Ματσιούλις... Κι ενώ είχε προηγηθεί η ίδια ιστορία με τον Λάσμε, με το ίδιο ακριβώς κίνητρο (οικονομικό) και το ίδιο αποτέλεσμα (ανανέωση).
ΔιαγραφήΑν δεν είναι "καρφί" για τον προπονητή, είναι για τη διοίκηση. Μόνο που δουλειά του ενός είναι η εισήγηση για παίκτες, δουλειά του άλλου να κάνει τις εισηγήσεις πράξη. Και κρίνονται αμφότεροι εκ του αποτελέσματος, ακόμη και με τρικ που στους έξω μοιάζουν"εγκλήματα". Κι αφού πέτυχαν, προς τι ο τόσο βαρύς χαρακτηρισμός - που όμως δεν είναι γκρίνια, όπως λες...
Σου γράφω παραπάνω ότι κι εγώ επικρίνω τον Πεδουλάκη ή τη διοίκηση ή και τους δύο μαζί. Αλλά για πραγματικά γεγονότα, όπως η επιλογή Μπατίστ. Το να αφήνεις υπονοούμενα όμως για προπονητή ή διοίκηση γιατί δεν "ΘΑ" ανανέωναν τον Ματσιούλις είναι σαν να είχες έτοιμη την γκρίνια στο συρτάρι κι όταν τελικά δεν χάθηκε ο Ματσιούλις, να μην σου πάει καρδιά να την πετάξεις χωρίς να τη μοιραστείς με άλλους...
Μ.
ΟΚ, καταλαβαίνω τι γράφεις, διαφωνούμε 100% ως προ το τι εστί ξεχείλωμα, γκρίνια, κοκ οπότε δεν έχει νόημα να το...ξεχειλώνουμε περισσότερο αναλύοντας προθέσεις κτλ. Δεν οδηγεί κάπου, συμφωνούμε στο ότι διαφωνούμε επ'αυτού και πάμε παρακάτω, σεβόμενοι το μπλογκ που μας φιλοξενεί. (χωρίς καμία δόση ειρωνείας) .
ΔιαγραφήΦιλικά.
:)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήgskordak
Καλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά Χριστούγεννα σε όλους, με υγεία, ειρήνη και αγάπη για τον διπλανό μας..
Επίσης Jim, καλές γιορτές, καλή χρονιά, και κυρίως υγεία σε όλους μας!
ΔιαγραφήΧρονια πολλα και καλα με υγεια και τυχη σε ολο τον κοσμο του hoopfellas, σε ολους τους απανταχου Παναθηναικους, σε ολους τους Ελληνες, σε ολο τον κοσμο!
ΔιαγραφήΣταθης
Καλές γιορτές και να ευχαριστιόμαστε το μπάσκετ!
ΑπάντησηΔιαγραφήSuperSportSpy
καλησπερα τζημ και χρονια πολλα.ο παο εχει ευκαιρια για ρισταρτ νομιζω τωρα.ο μπραμος και ο ματσιουλις ηταν ολη η ομαδα χθες.σε ευχαριστω πολυ γιωργος
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport24.gr/Basket/ItalyBasket/tzaningk_o_anti-xaket.2569222.html
ΑπάντησηΔιαγραφήτζανινγκ επιστροφή
καλός παίχτης έχει την ευκαιρία να τραβήξει την σιένα και να ανεβάσει τις μετοχές του!
SuperSportSpy
ΧΠΟΝΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή# ΑΚ-13 #
εγραψα πριν απο το παιχνιδι οτι θα δινα ενα 100-0 στον οσφπ να παρει το ντερμπυ αν ειχε κερδισει 1-2 κρισιμα ματς τα τελευταια 10 χρονια στο οακα.παρολαυτα τον οσφπ θεωρουσα σχεδον ακλονητο φαβορι....
ΑπάντησηΔιαγραφήδυστυχως για τον οσφπ, για μια ακομα φορα οι παικτες του εχασαν πριν καν φθασει το λεωφορειο στο γηπεδο!!τοσο απλα.....
τρεμουλο η φαση!!!
ολοι κατω του αναμενομενου και μονο εξαρσεις και αυτες μεμονωμενα και οχι ομαδικα!!!
οι νεοι παικτες του οσφπ θα ματωσουν για να μπουν στα παπουτσια του παπ, του χαινς και του παπ χωρις αυτο να σημαινει οτι οι προκατοχοι τους εκαναν ποτε κατι το ιδιαιτερο στο οακα......αυτο θα φανει περισσοτερο στη συνεχεια.....
οσο για τον παο, απλα κερδισε τη δυνατοτητα να διεκδικησει ενα τροπαιο απεναντι στον αρη και , το σημαντικοτερο, αγορασε χρονο, τον οποιο θα πρεπει να αξιοποιησει ουσιαστικα και για να γινει αυτο θα πρεπει, σε πρωτη φαση, να επανελθουν ολοι υγιεις!!!
αλλα συμπερασματα,
-καλη η αρχη για λοτζεσκι αλλα θα πρεπει να ρωτησει το σπαν πώς ειναι να παιζεις σε αυτο το επιπεδο με 1 και 2 παικτες συνεχεια πανω σου!!!
-καλος ο ντανστον!!και ο σλουκας και ο περπε.
-τρομερο καλαθι ο μπραμος στο αιρ μπολ του δδ!!
-τρομεροι μπραμος-μασιουλις-γκιστ-λασμε!!!
-με τους συμπαικτες του να ειναι ανεβασμενοι φαινεται αλλιως και ο δδ!!!
-επικ φειλ η αναφορα του μπαρτζωκα σε διαιτησια!!κανει πιο ευκολο το εργο του αρτζι σε ευρωλιγκα και τελικους....
οσο για το μπασκετ που παιζεται, αναφερθηκε επιτυχημενα και πιο πανω,
τα μπατζετ επεσαν και δε μπορουμε να συγκρινουμε το μπασκετ του ζοτς που ειχε περιφερεια δδ, σπαν, ντρου, σαρας και φροντ λαιν μαικ ,πεκα, φωτση, τσαρτσα.........οσο κοστιζε ο σαρας κανει τωρα ολη γραμμη κοντων του παο, απο δδ μεχρι μασιουλις!!!!τι συζηταμε τωρα,,,,,,,,
καλη τεχνικη αλλα κοστιζει, ενω η δυναμη και το αλμα ειναι φθηνα......ακομα!!!!
ΣΜ
Μπραβο ρε φίλε ΣΜ, σαν να ήσουνα στο μυαλό μου.
ΔιαγραφήΠρώτο και σημαντικότερο: Χρόνια καλά Τζιμάρα και λοιποί φίλοι! Να είμαστε καλά να απολαμβάνουμε την σπυριάρα μας!
Στα του ματς που είδα κονσέρβα απόψε:
-Ο ΠΑΟ εξαργύρωσε το πάθος των παικτών του,
-Ο ΟΣΦΠ τα χαμένα ριμπάουντ, που δε του έδωσαν ποτέ την ευκαιρία να τρέξει και να βάλει εύκολα καλάθια
-Ο Λοτζέσκι καλά θα κάνει να το ξαναδεί το ματς, έτσι για να θυμάται πώς θα τον κυνηγάνε από εδώ και πέρα.
-Ο Λο έκανε περισσότερο κακό παρά καλό στα δικά μου μάτια
-Ο Μπαρτζώκας έπρεπε να εχει πιο ψηλό σχήμα στο τέλος και να δοκιμάσει περισσότερη ώρα σχήμα με τους Σπαν, Σλούκα και Πέρπε στην περιφέρεια...
-Μετρώντας τις φάσεις που το οργανωμένο ποστ παιχνίδι του Παο απέδωσε, είδα μονο στο τέλος να δικαιώνεται με Ματσιούλης vs Λο... Κατά τα άλλα λάθη, άστοχα σουτ κλπ...
-Ο Μπέγκιτς αν δεν ταιριάζει σε παιχνίδι τέτοιου ρυθμού, σε τι παιχνίδι ταιριάζει;
ΥΓ: Κάθε φορά που βλέπω ματς ΠΑΟ-ΟΣΦΠ ή ΟΣΦΠ-ΠΑΟ, νιώθω να δηλητηριάζεται το μυαλό μου με διαιτησίες, κακοπροαίρετους, προέδρους-ηγέτες, ντόπινγκ κλπ.
Αυτό ήταν το τελευταίο παιχνίδι που βλέπω σε επίπεδο ελληνικών διοργανώσεων...
ελεος βρε φιλοι ολυμπιακοι, μερα που ειναι,λετε ολα τα λαθη της ομαδας σας παραδεχεστε οτι ησταν χαμενοι στο Οακα και στο τελος πετατε και μια διαιτησια και καθαρισατε.Την Σιενα εσεις την κερδισατε με 31-13 βολες,ακουστηκαν τα Ιταλακια να κλαινε,Aσε τα φαουλ 29 18.Περσι με Ρεθυμνο βαρεσατε 26 βολες και 4 αυτοι,αφου επιχειρησαν 39 τριποντα δεν ακουσα κανα κριτικαρο να πει κατι.http://www.esake.gr/el/action/EsakegameView?idgame=47992A76&mode=2 .Αντε που κανετε οτι ξερετε και μπασκετ.Μην ξαναδεις αν ειναι να πικραινεσαι κοφτο,ειπαμε ο καθενας βλεπει οτι τον συμφερει.Παρεπιπτοντως τα φαουλ προχθες ηταν 23-21,σας σφαξαμε βρε.
ΔιαγραφήΦίλε μου ανώνυμε 12:34, δεν το γράφω για τη διαιτησία, είδες να το έγραψα πουθενα ως αιτία της ήττας μας; Διάβασε προσεκτικά, εγώ μίλησα για προέδρους/ηγέτες κλπ. Δηλαδή να σου πω ότι μου αρέσει που οι Αγγελόπουλοι πληρώσανε τον έλεγχο ντοπινγκ 24 αθλητών για να πιέσουνε καταστάσεις; Ή ότι μου άρεσε που ο Μπαρτζώκας κάθεται και σχολείται με τον Τανατζή ή δεν ξέρω εγώ ποιον άλλον; Η μου αρέσουν τα πρωτοσέλιδα πράσινης, κόκκινης και κάθε άλλης παρακμιακής οπαδικής εφημερίδας;
ΔιαγραφήΔυστυχώς έχετε και σεις τη μύγα και μυγιάζεστε μετά από αηδιαστικες καταστάσεις τα τελευταία χρόνια... Για τους ίδιους λόγους δεν εχω δει αγώνα του ποδοσφαιρικού ΟΣΦΠ εδώ και 3 χρόνια, αηδίασα με τους "ηγέτες"...
Αυτά, άμα ξαναδείς σχόλιο μου για αγώνα ελληνικού πρωταθλήματος, σφύρα μου... Και άσε, ξέρω πως δε θα σου λείψουν...
ΥΓ: Ανώνυμος που τρολλάρει στο ίντερνετ= σαν κουκουλοφόρος επί γερμανικής κατοχής, ίδια λογική, ίδια μυαλά, ίδια τιμωρία...
Χρόνια πολλά και πάλι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέποντας το χριστουγεννιάτικο μενού του ΝΒΑ..
Έχω ξεκινήσει με το πρώτο πιάτο, Μπρούκλυν-Σικάγο..Χωρίς τον Ντένγκ οι Μπούλς χάνουν αρκετά και σε δημιουργία. Ενδιαφέρον το δίδυμο των Όγκουστιν-Χάινριχ στο μπακόρτ. Η άμυνα έχει δώσει κεφάλι στο Σικάγο. Φαίνεται αρκετή απέναντι στο "ναυάγιο" του Κιντ..
Πνίγηκαν οι Νετς στην άμυνα του Τίμποντο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη, η άμυνα των Νικς στην 1η περίοδο απέναντι στη Θάντερ είναι άνευ σχολίου.. 35π. παθητικό..
Ο Ντουράντ κάνει απλά πλάκα.. Ο Γούντσον έπαιξε στη 2η περίοδο με τους Ούντριχ (1) -Τσάντλερ (5) και 3 wings (Σμίθ-Σούμπερτ-Χάρνταγουεη) με τον Σμιθ στον Ντουράντ.. Εκτός για τους Νικς εκτός του Άντονι και οι Φέλτον-Πριγκιόνι.. 60-46 ημίχρονο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που βλέπουμε στο Γκάρντεν έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.. Ο Στουντεμίρε στα pnr's με τον Σμιθ μετά το σκριν δε γυρνά καν να δει τον δημιουργό, όντας σίγουρος ότι θα το μπουμπουνίσει.. Ο Σμιθ δε το κάνει και ψάχνει μάταια τη πάσα στον γυρισμένο Αμάρε που σφυρίζει ανέμελα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερες,χρονια καλα να ευχηθω σε ολους,για την ομαδα μου η νεα χρονια να φερει ενα καθαρο 3 η΄'ενα στρετς 4 μηπως φτιαχτει κατι καλο(το πικ στο ντραφτ το εχει πανω απ το 8 η σαρλοτ),ειναι μεγαλη ευκαρια φετο να φθασουν ημητελικα ανατολης οι πιστονς με τα χαλια των αλλων με μονη σοβαρη ομαδα εκτος των χιτ-ιντιανα τους ατλαντα χωκς (καλος κοουτς ο μπουντεχολζερ), αυτη η περιοδος ειναι παρα πολυ κομβικη,οι καλοι ελευθεροι το καλοκαιρι ειναι λιγοι μεν και παρα πολυ ακριβοι ,εις αναμονη ανταλλαγης μεχρι το τελη γεναρη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά φιλαράκι.. Τι να το κάνεις το stretch-4 ρε Άκη..? Ένα "3" θες..Τελικό στο Γκάρντεν 94-123 η Θάντερ, τριπλ-νταμπλ ο Ουέστμπρουκ (από την 3η περίοδο..). Άγρια γιούχα από τους οπαδούς της ομάδας, δύσκολα τα πράγματα για τον Γούντσον. Ακολουθεί ντέρμπι με το Νο1 της Ατλάντικ (Ράπτορς) και ταξίδι στο Τέξας..Ακολουθεί το Λέηκερς-Χιτ..
ΔιαγραφήΔημητρη δυστηχως ο μονρο δεν μπορει να παιξει 4 με τον τροπο του τσικς,πολυ τρεξιμο γρηγορο τρανζισιον και δημηιουργια μις-ματς,κατι σαν την ανατολικη βερσιον της προηγουμενης ομαδaς του ποιντ-γκαρντ του doctor-j την okc...Ενα 3 θα ειταν ιδανικο οπως λες,παρακαλαω να αρεσει ο μονρο σαν σεντερ στον ντανι ειτζ μηπως και γινει δουλεια με το τζεφ γκριν(τωρα που του ασικ τσακησε)....ομως απ το τιποτα ενα ποιο αθλητικο 4 που θα μπορει και να σουταρει και να αμυνθει καλυτερα θα ειταν αναβαθμηση στο ροστερ απ το να μεινει ο ''moose''(που πρεπει να πληρωθει το καλοκαιρι). Χρονια καλα και παλι οτι καλυτερο ευχομαι.
ΔιαγραφήΓια fast pace όμως έχει γρήγορο "4" , τον Σμιθ.. Αυτή η ομάδα θέλει πιο ελεγχόμενο τέμπο, παρόλο που ο Τζένκινς τρέχει καλά μια τέτοια επίθεση. Τέσπα..
ΔιαγραφήΜε Φάρμαρ οι Λέηκερς στο μπακόρτ (μαζί με Μικς) και πολύ ενέργεια προηγούνται 23-17..Θέλει πολύ προσοχή στο να προστατεύσουν τη μπάλα. Αν δείτε τη φάση που έβγαλαν στο ανοιχτό γήπεδο μετά από κλέψιμο, οι Ουέηντ -Λεμπρόν (Νο1 πιθανόν αύριο..) θα καταλάβετε..
Jim, να σε ρωτήσω κάτι?Πόσο θα ταίριαζε, κατά τη γνώμη σου, ο Christmas σε αυτό που ψάχνει ο ΠΑΟ για την περιφέριά του?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, και κάτι άλλο...είναι τραυματίας αυτή την περίοδο?Ξέρεις?
Θάνος
3 προτάσεις για τον Πεδουλάκη τις οποίες προσυπογράφω. Αρκετοί σχολιαστές του blog θα αναγνωρίσουν χωρίς μεγάλη προσπάθεια τον εαυτό τους---του χρόνου πάλι http://www.ebasket.gr/2013/12/%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%B9-2/
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαγγέλης Δ.
Από ότι ξέρω καλά είναι. Παίζει στους Σανς φίλε, οπότε η κουβέντα μας περνά σε φιλολογικό επίπεδο. Σαν ποιότητα μπορεί να παίξει άνετα στον ΠΑΟ αλλά όχι δεν είναιν αυτό που ψάχνει η ομάδα τώρα. Οι πράσινοι θέλουν καθαρό γκαρντ, όχι scoring-wing Θάνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, κατάλαβα τι εννοεις...
ΔιαγραφήΠάντως εντελώς φιλολογικά είχα κι εγώ την απορία..ήξερα οτι έχει συμβόλαιο...απλά, ένεκα η μέρα, μου ήρθε στο μυαλό.Και ταυτόχρονα μου ήρθε και μια λύπη που δεν έμεινε στην Ευρώπη.
By the way, Merry Christmas!!
Θάνος
Xρόνια πολλά Θάνο, με υγεία..
ΔιαγραφήΈνα όνομα για ΠΑΟ και οχι μονο, μιας και υπηρξε αναφορα στους suns... Kendall Marshall. Μιας και φαινεται πως δεν θα στεριωσει στο nba ο πρωην ταρ χιλ και νυν συμπαικτης του Θαναση, θα μπορουσε να επενδυσει πανω του μια ομαδα, απο την αρχη της σεζον βεβαια. Εξαιρετικα στοιχεια για γκαρντ ευρωπαϊκου μπασκετ.
ΔιαγραφήΔυναμώνοντας την άμυνα και βρίσκοντας τον Μπος εν κινήσει στο ζωγραφιστό σε συνεχόμενες φάσεις (12 πόντους..) οι Χιτ πήραν κεφάλι φτάνωοτας τη διαφορά μέχρι και τους 10π. Οι Λέηκερς σούταραν 6/20 τρίποντα στο 1ο ημίχρονο.. Ανάπαυλα, 51-46 οι πρωταθλητές..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρεμπιπτόντως οι Ουέηντ-Λεμπρόν παίζουν..μπιλιάρδο στο ανοιχτό γήπεδο!
ΑπάντησηΔιαγραφήχρονια πολλα τζιμ ...μετα το φαγητο η δικη μας μπασκετικη boxing day ειναι αποψε...τι κανει αυτος ο λεμπρον ?οι θαντερ παντως μου αρεσουν πολυ φετος μαλλον θα παιξουν τελικους....χαιρετισματα stonerook
Διαγραφήδινουν σμιθ στους μπουλς παιρνουν ντενγκ και ανεβαινουν επιπεδο τα πιστονια...αυτος ο σμιθ δεν κολλαει πουθενα ομως ουτε τριαρι ουτε τεσσαρι ουτε τιποτα...τι λες τζιμ?....stonerook
ΔιαγραφήΧρόνια πολλά κάπταιν.. Θα τους δούμε τους Θάντερ.. Τι να τον κάνουν τον Σμιθ οι Μπούλς ? Για "3"..? Μπαα.... Τζάνινγκ καλή φάση..? Τι λες..? Έχασε η ομάδα βέβαια τη δημιουργία του Χάκετ..
Διαγραφήοτι βαρος ειναι για τους πιστονς ειναι και για τους μπουλς δεν κολλαει πουθενα....εχω την εντυπωση οτι τωρα θα φανει περισσοτερο χωρις χακετ παντως ειναι καλο που ξερει την ομαδα,ξερεις αν κοιταει και τιποτα αλλο?...δεν ξερω την γνωμη σου αλλα θα φτυσει αιμα ο αρμανι για να παρει τον τιτλο ...ειναι το φαβορι βεβαια αλλα δεν θα πεσει τοσο ευκολα η σιενα..τελικο δυσης λεω για θαντερ γιατι τον ποποβιτς δυσκολα θα τον περασει..stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Δύση είναι μυστήρια.. Θα το δείς στη συνέχεια. Και οι Κλίπερς με τον Ρέντινγκ θα είναι πολύ καλύτεροι και οι Ουόριορς. Είναι ομάδες που στην ποστ σίζον μπορούν να πετάξουν έξω τους πάντες.. Με Τζάνινγκ-Χέηνς (εαν τελικά κλείσουν) είναι κομπλέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ -συνήθης ύποπτος- Νικ Γιάνγκ με ένα καταπληκτικό κρεσέντο απέναντι στον Λεμπρόν έδωσε τη σπίθα στους γηπεδούχους αλλά στο τέλος καθάρισε ο Ουέηντ (κορυφαίος του γηπέδου) σε άμυνα και επίθεση.. Οι Λέηκερς θα είχαν περισσότερη τύχη με έναν καλύτερο Φάρμαρ.. 95-101 το Μαϊάμι τελικό..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως και πως περίμενα το Bryant vs James, αλλά δεν ... Για 6 εβδομαδες είναι εξω ο πρώτος; Το Miami πρέπει να είναι η πιο αθλητική και ταυτοχρονα πιο αντιπαθητική ομάδα στην ιστορία του NBA :-)
ΔιαγραφήThanos - Kallithea
οντως οι περισσοτερες εκπληξεις διαχρονικα γινοταν στη δυση,αν θυμαμαι καλα καποια χρονια το 8 απεκλεισε το 1.....η ανατολη ειναι ξεκαθαρη το ιντιανα- μαιαμι δεν χαλαει ουτε με σφαιρες.....stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως βλέπεις την ένταξη του Γιάννη στη λίγκα και τώρα και στην πεντάδα των Bucks, Τζιμ; Επίσης πως βλέπεις το γεγονός πως προβλέπεται να γίνει 2,10 με 2,13 σε ύψος;
ΑπάντησηΔιαγραφήOdy
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ...Κ...Π...Λ...Η...Κ...Τ...Ι...Κ...Ο ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΝΤΟΥΡΑΝΤ ΚΑΙ ΓΟΥΕΣΤΜΠΡΟΥΚ...ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ...ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ/ΡΕΚΡΟΥΙΤΙΝΓΚ...ΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΡΝΤΕΝ!!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΟΥΛΣ, ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΛΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΔΕ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΜΕΝΗ...
ΓΕΝΙΚΑ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΑ (ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ) ΝΑΥΑΓΙΑ ΝΕΤΣ ΚΑΙ ΝΙΚΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...
ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΟΡΤΩΝ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...
ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ,
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
Iaaaaaaan!!!!!Niiiiiiiiiick!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήCome back home guys...!Papa misses you soooooo much.......!!!