Είναι ο Καρλ Ίνγκλις ..too much για τα δεδομένα της ελληνικής λίγκας? Τι γίνεται τελικά με
το θέμα της παραμονής του? Το Hoopfellas γράφει για έναν πραγματικό baller που έχει
αλλάξει το status της ΑΕΚ και αναγκάσει τη μπασκετική κοινότητα να στρέψει το
βλέμμα της πάνω του (για μια ακόμα φορά)..
Και πώς να μη στραφεί άλλωστε.. Σε μια εποχή όπου τα
στενότερα οικονομικά περιθώρια έχουν βελτιώσει τo επίπεδο του scouting στην
Ελλάδα, με τις περισσότερες ομάδες να κοιτούν ξένους σε μικρές ηλικίες με
φιλοδοξία ψάχνοντας τη value/money επιλογή που μπορεί να κάνει τη
διαφορά (δε γίναμε Ισραήλ ακόμα βέβαια σε αυτό το κομμάτι αλλά είμαστε σαφώς
πιο διαβασμένοι σε σχέση με το παρελθόν), η ελληνική λίγκα φιλοξενεί και πάλι –σε
ομάδα εκτός «αιωνίων»- έναν φτασμένο παίκτη με υψηλό στάτους στο ευρωπαϊκό
μπάσκετ. Ναι, γούρλωσα τα μάτια μου όταν ενημερώθηκα ότι η ΑΕΚ έδωσε τα χέρια
και φέρνει τον Καρλ Ίνγκλις.. Αντιθέτως,
δε γούρλωσα καθόλου βλέποντας τον να γαζώνει σε μια από τις πιο physical και
απαιτητικές –σε επίπεδο αμυντικών τακτικών- ευρωπαϊκές λίγκες όπως η δική μας.
Γιατί απλά και ρεαλιστικά, ο Ίνγκλις είναι μάλλον too much για
το μεγαλύτερο σύνολο της λίγκας..
Όταν παίκτες της ποιότητας του Καναδού off guard έρχονταν
στη χώρα μας με αρκετή συχνότητα, η Ελλάδα αποτελούσε το ευρωπαϊκό «Ελντοράντο».
. Ότι αποτελεί τώρα η Τουρκία ή η Ρωσία. Τα χρόνια που έχουν περάσει από τότε
δεν είναι λίγα. Τα οικονομικά και η κατεύθυνση με την οποία στελεχώνονται οι
ομάδες είναι τελείως διαφορετικές. Έχω μιλήσει παλιότερα για αυτό. Μπορούμε να
βγάλουμε κάτι καλό αλλάζοντας την οπτική μας για το άθλημα γιατί πλέον με
λιγότερο αποθεματικό απαιτείται περισσότερη εξειδίκευση σε τομείς όπως η
ανάπτυξη νέων παικτών και το scouting για να επιβιώσεις. Εκεί πρέπει να κάνουμε focus. Ακόμα όμως και σαν λάτρης της τακτικής, της ομαδικής δουλειάς, του
εξειδικευμένου scouting και της ανάπτυξης των νέων παικτών δε μπορώ να μην παραδεχτώ
ότι μου είχε λείψει ένας παίκτης με την αύρα του Ίνγκλις από τη λίγκα μας..
Σαφώς και η ΑΕΚ πλήρωσε αδρά για να τον εντάξει στο σύνολο της.
20 χιλιάρικά το μήνα δεν υπάρχουν πουθενά στην Α1 πέρα των «δύο», ούτε για αστείο..
Νομίζω όμως ότι όλοι καταλάβατε γιατί η ΑΕΚ αποφάσισε να δώσει αυτά τα χρήματα
μόλις είδατε τον Καναδό gunner να «κεφαλαιοποιεί» στο παρκέ.. Γιατί η σκληρή και απαιτητική
για τη μάζα των σκόρερς (ειδικά των νέων παιδιών) ελληνική λίγκα, δε τρομάζει
κανονιέρηδες με την εμπειρία, την αίσθηση του παιχνιδιού και το μπασκετικό IQ του
Ίνγκλις. Ο SG της Ένωσης μετράει σε 7 ματς, 19.9 πόντους (46.9% 2π.-42.6%
στα τρίποντα με μ.ο. σχεδόν 8 προσπάθειες ανά παιχνίδι και 85.7% στις προσωπικές) συν 5.1 ριμπ.-4.0
τελικές σε 30’.. Τον τελευταίο μήνα μάλιστα (αν αφαιρέσουμε ουσιαστικά τα δύο
ματς προσαρμογής) τα νούμερα του είναι 23.8 πόντοι (48.6% τρίποντα) 6.2
ριμπ.-4.2 τελικές..
Ο Ίνγκλις είναι πολύ καλός για την ελληνική λίγκα και είναι
φανερό.. Παρά τα 33 του χρόνια, διατηρεί ένα καλοπροπονημένο κορμί και ταχύτητα
άκρων σε ικανοποιητικό επίπεδο λόγω της θητείας του στην ισπανική λίγκα, με τον
αντίκτυπο να είναι εμφανής στη χαμηλότερης ταχύτητας Α1. Μιλάμε για έναν αθλητή
που προ διετίας αποτελούσε τον καλύτερο σκόρερ της ACB, μια λίγκα στην οποία έχει γράψει
χιλιόμετρα και γαλουχήσει με τα χρόνια το παιχνίδι του. Ο Σάκοτα βλέπει τι
μπορεί να κάνει ο Καναδός και τον αξιοποιεί με διάφορους τρόπους έχοντας του
δώσει ελευθερία κινήσεως στο παρκέ. Αρκετό παιχνίδι με τη μπάλα στα χέρια
(τρέχει πολλά pick’n rolls, πολλά κεντρικά σε
συνέχεια της ball-screen επίθεσης),
early screens για
να εκτελέσει στο τρανζίσιον, μια Diamond-Offense με σκριν επιλογής για αυτόν, αρκετές one on one καταστάσεις.
Άλλωστε πρόκειται για έναν εξαιρετικό περιφερειακό στο να φτιάχνει μόνος του
τον δικό του χώρο για να εκτελέσει. Είτε με διαδοχικές σταυρωτές
εκμεταλλευόμενος το αρκετά καλό του ball-handling είτε με το signature move-step back του. Γενικά είναι πολύ
επικίνδυνος off the dribble ικανότητα που καλλιέργησε σημαντικά στην Ευρώπη μιας και
βγαίνοντας από το κολέγιο ήταν σαφώς καλύτερος με τα πόδια στημένα.
Επίσης η
ευρωπαϊκή εμπειρία τον βοήθησε να αναπτύξει ένα ακόμα στοιχείο που τον διέκρινε
στα νεότερα του χρόνια, το διάβασμα της αντίπαλης άμυνας. Ο Ίνγκλις, από τη
φύση του πολύ aggressive σκόρερ, έχει «τριφτεί» σε πολλά αμυντικά τεστς τη δεκαετία που βρίσκεται στα μέρη μας. Μέσα από αυτά έμαθε να δημιουργεί καλύτερα
αφού κατάλαβε ότι είναι στοιχείο ζωτικής σημασίας για έναν σκόρερ που τυγχάνει τέτοιο focus από
τις αντίπαλες άμυνες. Βελτίωσε επίσης σημαντικά την ταχύτητα του στο release και
δημιούργησε ροή στο μηχανισμό εκτέλεσης του που πλέον είναι υποδειγματικός
(χωρίς να επηρεάζεται η κίνηση στο παραμικρό από την άμυνα στο πρόσωπο του).
Σουτέρ από αυτές που πιάνουν τη μπάλα από τις ραφές, στήνει υποδειγματικά το
κορμί και τα πόδια του.. Παίκτης ρυθμού, αρκετά αποτελεσματικός στη close out επίθεση
αν και πάντα είχε ένα θέμα στο να τελειώσει γύρω από το καλάθι μετά από επαφή. Το
1.95 του (197 εκ. άνοιγμα χεριών) τον βοηθά σημαντικά στο κομμάτι του ριμπάουντ
όπου διακρίνεται (δεν είναι μόνο το ύψος, έχει έμφυτη ικανότητα). Ποτέ δεν
υπήρξε ο σπουδαίος αμυντικός. Υστερούσε σε πλευρική ταχύτητα ανέκαθεν και τον βασανίζει ο ..δαίμονας (πολλών τέτοιας
φύσεως παικτών) της έλλειψης υπομονής στο να παλέψει να μείνει μπροστά από τον
παίκτη μέχρι τέλους και να μη βλέπει τη μπάλα ως βραβείο.. Αυτό σε συνδυασμό με τον παραδοσιακά αχαλίνωτο
ενθουσιασμό του (αλέγκρο κατάσταση) έκαναν ίσως μερικές τοπ-ομάδες να τον
φοβηθούν και αντίθετα να αποτελέσει στοχευμένη επιλογή για προπονητές που
παίζουν σε υψηλό τέμπο με στόχο να κάνουν outscore στον αντίπαλο. Αναμφίβολα ένας λόγος που "κόλλησε" στην Ισπανική λίγκα..
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ..?
· O Ίνγκλις όπως θα γνωρίζετε βρίσκεται με
προγραμματισμένη άδεια στον Καναδά, έχοντας το δικαίωμα να βρεί ομάδα μέσα στις
επόμενες ημέρες. Μέχρι –ακόμα- και
πέρυσι διατηρούσε το όνειρο (ζωής) του ΝΒΑ μέσα του. «Μπορώ ακόμα και τώρα να
βρώ θέση σαν role player αρκεί να υπάρχει η σωστή κατάσταση για εμένα».. Και για την
προοπτική του μεγάλου ευρωπαϊκού κλαμπ (η Μπαρτσελόνα ενδιαφέρθηκε έντονα πριν
1.5 χρόνο).. «όπως λειτουργούν τα πράγματα στην Ευρώπη, τα μεγάλα κλαμπς θα με
προσεγγίσουν πιθανόν τον Μάρτη-Απρίλη ενώ οι ομάδες του ΝΒΑ χρειάζονται κάποιον
σαν εμένα τον Σεπτέμβρη. Οπότε όταν σου δίνεται η ευκαιρία με ένα μεγάλο
ευρωπαϊκό κλαμπ όπως η Μπαρτσελόνα π.χ. πρέπει να προσπαθήσεις να μείνει και να
κολλήσεις εκεί γιατί εάν πείς όχι (ρισκάροντας το ΝΒΑ) έχασες κάθε καλή
πρόταση..». Η ΑΕΚ φέρεται αποφασισμένη να τον κρατήσει και μάλιστα φημολογείται
ότι θα του προτείνει αύξηση 10 χιλιάδων μηνιαίως (από 20 δηλαδή σε 30 χιλ.) για
να τον πείσει. Η δική μου πληροφόρηση λέει ότι περιμένει κάτι αλλά δε το έχει
ακόμα. Κάτι πολύ καλό, αμφίβολο όμως αν θα το βρεί. Ο παίκτης όντως έχει
προταθεί σε καλά ευρωπαϊκά κλαμπς (που συνεχίζουν στην Ευρωλίγκα και σε
επιλεγμένα του Eurocup)
όμως έχω την αίσθηση ότι εάν δε βρεί είτε πρόταση από Ισπανία (οικογενειακό το
θέμα για έναν άνθρωπο μάλιστα που δίνει ιδιαίτερη βάση σε αυτό το κομμάτι έχοντας χάσει και τους δύο γονείς του σε πολύ μικρή για αυτόν ηλικία..) είτε κάτι «πολύ καλό» δε θα αλλάξει περιβάλλον. Αυτό ελπίζω και εγώ..
Μέσα στην επόμενη εβδομάδα πιθανόν να έχουμε κάτι. Ποιο basketball junkie άλλωστε
δε θα ήθελε τον Καναδό «κανονιέρη» στο OAKA για τουλάχιστον μερικούς μήνες
ακόμα..?
Υ.Γ: Η ΑΕΚ μπορεί να γίνει ο «ενδιάμεσος» (σε πρώτη φάση)
που θα τονώσει τη λίγκα μας. Η ομάδα των 2 εκατομμυρίων που λείπει από το
πρωτάθλημα και θα ανταγωνιστεί με τον δικό της τρόπο το δίπολο. Το χρειαζόμαστε
απελπισμένα.. Και μόνο brandnames όπως της «Βασίλισσας», του Άρη και του ΠΑΟΚ μπορούν να
καταφέρουν κάτι τέτοιο. Αγωνιστικά έχει ποιότητα να τερματίσει ψηλά από φέτος
(μέσα στην 6αδα) αρκεί να αρχίσει να δίνει defensive stops ώστε να
μπορεί να ελέγχει αντιπάλους μεσαίας ταχύτητας εκτός έδρας. Το υλικό έχει ποιότητα αν και χρειάζεται ένα «3
& D» SF και
έναν mobile ψηλό που θα φέρει athleticism στη φροντκόρτ. Θα τα πούμε εν καιρώ πιο αναλυτικά..
Υ.Γ2: Το TOP-16 πλησιάζει.. Σύντομα θα ξέρουμε και τους ομίλους..
Υ.Γ3: Πάρτε το σκονάκι και ξεκινήστε προπόνηση..
Τζιμ είσαι παικτάρα ατελείωτη!!! Και για την ΑΕΚ; Τι άλλο να ζητήσουμε πια; Respect, σε λατρεύω!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με το άρθρο, τα έλεγα εγώ σε φίλους ΑΕΚτζήδες (Μητσάρα και Ξανθό πιστόλι, για σας λέω) για τον αθλητικό, mobile ψηλό. Τώρα για 3&D wing, δεν ξέρω αν ο Καμπερίδης ή ο Κασελάκης ή ακόμα και -ο μέτριος για την ώρα Ουίλιαμσον μπορούν να παίξουν αυτό το ρόλο δεδομένου ότι θα γεμίσει πολύ το "3". Έχεις κάποιον υπόψιν;
Εγώ θα πρόσθετα και έναν pass first PG καθώς πλην Παπαντωνίου δεν υπάρχει άλλος αυθεντικός δημιουργός. Τι λες;
Καλησπέρα σε όλους :-)
παρε εδω να γουσταρεις
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=HOiH1eVCggw
Τελείως αντικειμενικά, ο Καρλ είναι καλύτερος σκόρερ και σουτέρ του Σλότερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήλοτζεσκι ή καρλ;;;
ΔιαγραφήΚαρλ. Πιο δολοφόνος, ο Ματ πιο αθλητικός καλύτερα πόδια.
ΔιαγραφήΚαρλ πιο δολοφόνος εννοώ
ΔιαγραφήKαλησπέρα σε όλους. Πολύ καλό άρθρο, διαφορετικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒουγιούκας Τζιμ? Για ΑΕΚ ή ΠΑΟ νομίζεις είναι καλύτερη προσθήκη τώρα?
Mario
Gia aposursi!
ΔιαγραφήTrobas
Jim eisai ateleioti kavla!
ΑπάντησηΔιαγραφήredhoops.gr
1 γαλατά σήμερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίος ρε Τζιμάρα, το μπλογκ ξεχώριζε ανέκαθεν για τη ποικιλία και τη μεγάλη γκάμα θεμάτων. Η ΑΕΚ χρειάζεται ένα τσιμπημένο πακετάκι τύπου Μπράμος-Βουγιούκα για να ανέβει επίπεδο, κρατώντας τον Ίνγκλις. Κινήσεις σαν του Αθηναίου είναι επίσης πολύ θετικές. Νομίζω από του χρόνου θα μιλάμε για την τρίτη δύναμη. Που ξέρετε? Ίσως με μια τέτοια τρίτη δύναμη να ξανασκεφτεί η ευρωλίγκα την τρίτη ελληνική ομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήJimara respect, συνέχισε έτσι
Johny Q
2 o OSFP. Mατσάρα το Ρεάλ-εφές, φαβορί οι γηπεδούχοι βέβαια αλλά με το όλο κλίμα για λάσο δε ξέρεις. Να η ευκαιρία σοφέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο Αρόγιο τι παικτάρα είναι τελικά?Μιλάει στη μπάλα
ΑπάντησηΔιαγραφήMia erotisi re magkes. Thelo tis apopseis sas. Einai o Vasilis o Kavvadas o pio atalantos paiktis pou exei kataferei na paiksei se ethniki omada kai se omada pou diekdikei na mpei sto final four ever ?
ΑπάντησηΔιαγραφήMakran
Διαγραφήχρηστος τσεκος reloaded
ΔιαγραφήΔεν ξερω για Καββαδά, αλλά τουλάχιστον ο τσέκος είχε τεράστια @@:
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=MW4_mH_YQIc#t=1447
ναι σε ολα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ερώτηση Ρεάλ ή Εφες για προτιμότερο αντίπαλο στο Τοπ16 είναι προφανής η απάντηση ή μήπως όχι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εφές είναι το δυνατότερο underdog στη διοργάνωση και μπορεί να αποδειχθεί στη συνέχεια σε σοβαρό υποψήφιο για τη Μαδρίτη,αλλά όπως και να'χει, top16 είναι αυτό,μίνι πρωτάθλημα και προφανώς η Ρεάλ είναι πιο ισχυρή δύναμη και υπολογίσιμο μεγαθήριο σε μια τέτοια φάση. Ειδικά όταν μιλάμε για έτοιμη ομάδα από πέρσι που έχει μια σιγουριά και αποδεδειγμένη αξία σε σχέση με μια ομάδα ολοκαίνουρια που περιμένουμε να κάνει αρκετά μπαμ αλλά φυσικά δεν είναι φαβορί.
Διαγραφήbtw ηθελα καιρό να στο πω,ζηλεύω το nickname σου(και φυσικά σε συνδυασμό με το avatar).σούπερ επιλογή ;)
ΔιαγραφήDanny Ainge: Ο ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟΣ GM ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΙΕΤΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΒΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανε μια χαρη στη Νεα Αγγλια ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΝΟΥΜΕΡΟ.
έχω πολλούς στο μυαλό μου, κάτι τρέχει τα τελευταία χρόνια με τους GM ή μας τρολάρουν..
ΔιαγραφήMarKeZ
Τραγωδία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤραγικό τρεηντ για τη Βοστόνη που έδωσε τον Ρόντο για ένα πιάτο φακές. Απίστευτο. Το Ντάλας πάει φούλ για τίτλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
Κλάμμα..
ΔιαγραφήΤο trade επρεπε να γινει πέρυσι. Τώρα ο Ainge βρέθηκε σε πολύ δυσκολη θέση γιατί η ανταλλακτική αξία του Rondo είχε μειωθεί και εξαιτίας του σοβαρού τραυματισμού του και κυρίως γιατί δύσκολα κάποια ομάδα μπορεί να προσφέρει πολλά για έναν παίκτη που μπορεί να φύγει σε 1 χρόνο. Αρκετοί ψιθύριζαν ότι μόνο ο Kuban θα μπορούσε να ρισκάρει έτσι θεωρώντας ότι θα πείσει τον παίκτη να υπογράψει την επέκταση με ένα πρωτάθλημα φέτος ή με μια πορεία κοντά σ'αυτό. Τελικά ούτε να ρισκάρει δεν χρειάστηκε αφού έδωσε ψίχουλα και έφτιαξε την πιο ισορροπημένη 5αδα στο NBA.
ΔιαγραφήΠαντως το καλοκαιρι θα εχει αφθονο χωρο στο σαλαρι καπ για μεγαλα πραγματα και ντραφτ πικ πολυ ψηλο μετα το ανελεητο τανκινγκ που προβλεπεται.. Ισως να αποδειχτει τελικα καλυτερη κινηση απ οτι φαινεται αρχικα..
ΔιαγραφήΣΓ
13πόντους-ριμπάουντ ο Πάτρικ Γιάνγκ. Πολύ καλός παίκτης. Τζιμ όταν τον είχες στη λίστα το καλοκαίρι τον είχα για κτήνος αλλά όχι τόσο γρήγορο. μου έκανε εντύπωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήThanos
Πολύ δυνατός και εκρηκτικός Θάνο. Θυμίζει μια version Ντόρσει. Ενδιαφέρουσα περίπτωση για τις ελληνικές ομάδες μιας και είναι και οικονομικός. Εκτός και κάνει καμιά φοβερή χρονιά στη Τουρκία και εκτοξευθεί το κασέ του.
ΑπάντησηΔιαγραφήManu
Όντως πολύ ποιοτικός παίκτης ο Ινγκλις, τον είδα σε πρόσφατο ματς από κοντά και με εντυπωσίασε περισσότερο η διάθεση και το πάθος του σε μια λίγκα που είναι σαφώς κατώτερη των ικανοτήτων του. Προσωπική πρόβλεψη ότι δεν θα συνεχίσει στην ΑΕΚ γιατί μπορεί να προσφέρει πολλά η προσθήκη ενός τέτοιου παίκτη αυτή τη περίοδο ακόμα και σε club euroleague.
ΑπάντησηΔιαγραφήJim κάτι άλλο που θα ήθελα να συζητηθεί είναι η αλλαγή του στυλ παιχνιδιού στην Α1. Απ'όσο έχω παρακολουθήσει το λεπτό προς λεπτό αλλά και από αρκετά ματς στο γήπεδο βλέπω μια στροφή προς το γρήγορο run & gun παιχνίδι, με πολλές ελευθερίες στους Αμερικάνους και τις τακτικές να περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Αυτό το στύλ ισχύει για την πλειοψηφία των ομάδων της 2ης ταχύτητας με εξαίρεση ίσως την Κηφισιά και το ΠΑΟΚ. Σαν αποτέλεσμα έχουμε περισσότερο θεαματικά παιχνίδια που κρίνονται στο πόντο, γρήγορο και ευχάριστο ρυθμό και ωραία highlights.
Προσωπικά μου αρέσει αυτό το στιλ του μπάσκετ και πιστεύω ταιριάζει στη γενικότερη αλλαγή φιλοσοφίας που υπάρχει τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη αλλά οι επιφυλάξεις μου είναι αν και κατά πόσο είναι κατάλληλο για την ανάπτυξη των νεαρών Ελλήνων παικτών γιατί βλέπουμε για παράδειγμα στο Παπ πόσο το υψηλό μπασκετικό iq και οι ποιοτικές παραστάσεις βοηθάνε σημαντικά ακόμα και στην προσαρμογή στο ΝΒΑ.
Dali.S
Ο προημιτελικός άλλαξε νικητή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνατροπή δεδομένων! Το ΑΣΕΑΔ δικαίωσε τον Ολυμπιακός και ο προημιτελικός κόντρα στον Παναθηναϊκό κατακυρώνεται υπέρ των «ερυθρόλευκων».
gazzetta.gr
thandar
Η ντροπη του ελληνικου αθλητισμου και να το παρει στα χαρτια " με το μονο τροπο μου μπορει δηλαδη " το ματς, το κυπελο δεν το παιρνει με τετοια ομαδα
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχα πραγματικα περισσοτερο ευχαριστιεμαι που για αλλη μια φορα φαινεται πιο ειναι ο συλλογος της ξεφτιλας παρα που δεν θα παρω το κυπελλο... σε ενα ματς που χασαν απ το εφηβικο,που εριξαν σφαλιαρες οι οπαδοι στους παικτες τους,που η διοικηση του ολυμπιακου εδιωξε τον προπονητη της πηγαν και εκαναν ενσταση... μακαρι το κυπελλο να το παρει ο ολυμπιακος....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔύο πράγματα έχω να πω
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Θρύλε γερά πάρτο στα χαρτιά
2. Καλά του κάνουν του δικού μας του τράκη που το παίζει μαγκιά
του πηραν την προεδρια και πληρωσε 50.000 προστιμο τι να του κανουν αλλο.Εδω ο Μαρινακης τα εχει διαλυσει ολα και ακομη τον καμαρωνουν.
ΔιαγραφήΠαιδιά ντροπή για τον Ολυμπιακό.οι παιχτεσ του με τη Ψυχολογία θα μπουν να παίξουν?Αν έχουν τσιπα Και ντροπή μέσα τους πρέπει να κάτσουν να χάσουν από τον ΠΑΟΚ!Δηλαδή αν το πάρουν θα πανηγυρίζουν κι ολασ?ντροπή γι αυτούς! Τ Τ 13
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχα ποια τσίπα και ντροπή ρε συ
Διαγραφήθα πανηγυριζουν που βρηκαν τροπο να αντιμετωπισουν επιτελους τον παναθηναϊκό: στα χαρτιά!
ΥΓ θα ξαναρθει αραγε κι ο Μπαρτζωκας??
πως γινεται να βγαινει μια αποφαση για καταγγελια η οποια ειναι και εκπροθεσμη,απο την στιγμη που δεν υπαρχει ενσταση(καταβολη προστιμου) δεν γινεται να εχει ελπιδες ο ολυμπιακος
ΑπάντησηΔιαγραφήsailgeo
Θρυλε ΓΕΡΑ ΠΑΡΤΟ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχομαι ολοψυχα να παρει το 2015 το κυπελλο ο ΟΣΦΠ για να γελαμε για την επομενη 10ετια: Ομαδα που εχασε απο τα τσικο, παραιτηθηκε ο προπονητης και τη δειρανε οι οπαδοι της, θα σηκωσει το κυπελλο μεσω ενστασης.
Ε Ε ΕΝΣΤΑΣΗΗΗΗΗΗΗ.
ΥΓ.1000 χρονια μνημονιο, 1000 τομσεν τους αξιζουν.
Το μνημόνιο δεν εχει καμια επιδραση στους Αγγελοπουλους, σκασιλα τους και για το μνημονιο και για τον Τομσεν. Δεν καταλαβαίνω που κολλάει.
ΔιαγραφήΌσο για το αν θα γελάμε για 10 χρονια: κανείς δεν ενδιαφέρεται ούτε θυμάται κάτι τέτοιο. Οι Αγγελόπουλοι αν μπορούσαν να τα πάρουν όλα στα χαρτιά θα το έκαναν χωρίς κανένα ενδοιασμό.
Θετική απόφαση όσον αφορά το θέμα της ατιμωρησίας των παραγόντων των μεγάλων ομάδων. O Γιαννακόπουλος συμπεριφέρθηκε ανεύθυνα, μπήκε στο γήπεδο ενώ ήταν τιμωρημένος (όπως και οι υπεράριθμοι θεατές παρά την κεκλεισμένων των θυρών τιμωρία) και ζημίωσε την ομάδα του. Αν ισχύσει πραγματικά θα λειτουργεί ως δεδικασμένο για οποιονδήποτε γράφει τους νόμους και τους κανονισμούς στα παπάρια του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κακό είναι ότι για τις "μαγκιές" του πρόεδρα πήγε στράφι ο κόπος των παιχτών του Παναθηναϊκού και η πανάξια νίκης τους μέσα στο γήπεδο.
Billy Batts
γαυρακο τι αλλο θα ελεγες;;ντροπη σου.Μαθε λοιπον οτι ο ΔΓ οταν ηταν στο γηπεδο ειχε ασκησει εφεση και εκκρεμουσε η αποφαση.Οσο για την τιμωρια του την πληρωσε πολυ ακριβα,50.000 προστιμο και στερηση της προεδριας του για μεγαλο διαστημα.Τον Βαγγελα με τοσες κατηγοριες με αποδειξεις και τον καμαρωνουν,η ξεχασες τι εκανε περι με τον Αστερα στο ημιχρονο.Αλλα τι σοι γαυρος θα σουν αν δεν χαιροσουν με την ξεφτιλα των προεδρων σου.
ΔιαγραφήBilako ρε νουμερο ο ΔΓ τιμωρηθηκε πολυ ακριβα με την στερηση του στα γηπεδα και παραιτησης του απο την προεδρια συν 50.000 προστιμο.Οι προκλητικες δηλωσεις των γουρλοματηδων που τον κατηγορησαν,συκοφαντησαν αισχρα χωρις αποδειξεις αληθεια τι τιμωρια τους επεβαλλαν,μια χαρα στηνετε τις παραγκες σας και στο μπασκετ.
ΔιαγραφήΔιδασκεις ηθος γαυρε.Εσυ και οι προεδροι σου.
Διαγραφήεδω κολλαει "οτι ειναι νομιμο δεν ειναι και ηθικο",μετα λενε για ηθος του ΔΓ ενω οι γουρλοματηδες εχουν.Ποσο ανηθικη κινηση,γεματη ξεφτιλα.Ο ΔΓ ηταν νομιμα μεσα,γιατι ειχε ασκησει εφεση και περιμενε την αποφαση,αν δικαιωθουν οι γαυροι μονο μαγειρεμα παραγκας θα ειναι.
ΔιαγραφήΣύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΟΚ, ο Γιαννακόπουλος δεν είχε κανένα δικαίωμα να παραβρίσκεται στα επίσημα του ΟΑΚΑ ακόμα κι αν είχε ασκήσει έφεση γιατί όπως αναφέρει το άρθρο 88, παράγραφος 2:
Διαγραφή"H προθεσμία για την άσκηση ένδικου μέσου κατά της απόφασης ή και αυτή η άσκησή του δεν έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα, για την εκτέλεση της απόφασης που προσβάλλει".
http://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/Esake/oi-hmeromhnies-dikaiwnoyn-ton-panathhnaiko.3205864.html
Billy Batts
ο Ινγκλις ειναι εξαιρετικος παικτης. γενικα εχουμε μια τριαδα λευκων σουινγκμαν στην ελλαδα εξαιρετικων. Ο ινγκλις ο λοτζεσκι και ο χανκοκ του πανιωνιου που ειναι και αυτος πολυ καλη περιπτωση....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τρέλανες με το σκονάκι! Περιμένω άρθρο για Λοβ κ Καβς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχική / Μπάσκετ / Κύπελλο Ελλάδας / Οι ημερομηνίες δικαιώνουν τον Παναθηναϊκό
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ημερομηνίες δικαιώνουν τον Παναθηναϊκό
19 Δεκ. 2014 14:32 Από
Tags: Κύπελλο Ελλάδας
Οι ημερομηνίες που αναφέρονται στις αποφάσεις του ΑΣΕΑΔ για την τιμωρία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου δεν στηρίζουν την ένσταση του Ολυμπιακού, για το ματς της 9ης Οκτωβρίου. Διαβάστε το ρεπορτάζ της Νίκης Μπάκουλη.
0 σχολια σχόλια
Ρούχα Dur
Προσφορές σε Ανδρικά Ρούχα Dur σε Απίστευτες Τιμές. Αγόρασε Online!
www.dur.gr/
Εξοπλισμός Kick Boxing
Γάντια Kick Boxing, Επικαλαμίδες Μπαντάζ, Κάσκες κα. Άμεσα Διαθέσιμα
www.fitshop.gr/Kick-Boxing
Η σύγχυση που δημιουργήθηκε το πρωί της Παρασκευής (19/12) και αφορά τον προημιτελικό Κυπέλλου, μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού και την ένσταση που είχαν καταθέσει οι "ερυθρόλευκοι" -σχετικά με την παρουσία του τιμωρημένου Δημήτρη Γιαννακόπουλου στο γήπεδο- είχε μια βάση.
Διότι υπήρχαν οι αριθμοί πολλών αποφάσεων, μαζί και κανονισμοί που δεν αναφέρθηκαν εκτενώς -ώστε να είναι ξεκάθαρο αυτό που ισχύει. Πάμε λοιπόν, να δούμε τι έγινε, αλλά και τι υπάρχει για τη συνέχεια.
Το ΑΣΕΑΔ, με την απόφαση 101 που έχει την ημερομηνία 19/12/2014 αναφέρει πως "εξαφανίζει την 55 απόφαση του αθλητικού δικαστή του ΕΣΑΚΕ που βγήκε στις 31/10 και τη διορθωτική 57 που εκδόθηκε στις 18/10".
Τι έλεγε αυτή;
Πως ο αθλητικός δικαστής απορρίπτει την καταγγελία του Ολυμπιακό, διότι ως όργανο δεν έχει τη δικαιοδοσία να επιβάλει την ποινή του άρθρου 88 παράγραφος 3 του πειθαρχικού κανονισμού της ΕΟΚ.
Αυτό προβλέπει ποινή κατακύρωσης αγώνα σε βάρος ΚΑΕ. Ο αθλητικός δικαστής εξήγησε πως τέτοια δυνατότητα δεν προβλέπεται στον πειθαρχικό κανονισμό του ΕΣΑΚΕ και κατέληγε στο ότι δεν μπορεί να δικάσει βάσει του πειθαρχικού κανονισμού της ΕΟΚ.
Το Ανώτατο Συμβούλιο Επίλυσης Αθλητικών Διαφορών θύμισε σήμερα (19/12) πως αρμόδιος για το Κύπελλο είναι η ΕΟΚ, εφόσον ωστόσο, η υπόθεση αφορούσε ομάδες της Α1, την παρέπεμψε στον ΕΣΑΚΕ, αλλά το αρμόδιο δικαιοδοτικό όργανο όφειλε να δικάσει βάσει του κανονισμού της ΕΟΚ (εφόσον επρόκειτο για το θεσμό του Κυπέλλου) και του άρθρου 88, παράγραφος 3 που λέει ότι:
Για αυτό και την επέστρεψε στον αθλητικό δικαστή του ΕΣΑΚΕ, ο οποίος καλείται να πάρει την τελική απόφαση, βάσει του γράμματος του νόμου. Τι λέει αυτό;
Ο αγώνας διεξήχθη στις 9/10 του 2014 και οι αποφάσεις του ΑΣΕΑΔ για την τιμωρία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου (με τους αριθμούς 88 και 89) πάρθηκαν στις 23/10 και δημοσιεύτηκαν στις 6/11. Συνεπώς, την ημέρα του αγώνα η υπόθεση που αφορούσε τον τότε πρόεδρο της ΚΑΕ δεν είχε τελεσιδικήσει.
Άρα, είχε δικαίωμα να είναι στο γήπεδο. Αυτά είναι που ισχύουν, σε ό,τι αφορά τις αποφάσεις βάσει εγγράφων και ημερομηνιών.
Τώρα, μένει να ακούσουμε τι έχει να πει ο αθλητικός δικαστής που ασχολείται με θέματα του ΕΣΑΚΕ (γιατί είναι ανεξάρτητο όργανο).
Καλα αυτός ο Ainge θέλει να τους κόψει το μπάσκετ εκεί στη Βοστονη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΚΑΕ Παναθηναϊκός εξέδωσε ανακοίνωση αναφορικά με την απόφαση του ΑΣΕΑΔ για τον αγώνα Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό και τονίζει ότι το δίκαιο είναι με το μέρος της, ενώ επιτίθεται στους «ερυθρόλευκους». Αναλυτικά:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Παρά το γεγονός ότι η ΚΑΕ Ολυμπιακός, προβάλλοντας για μια ακόμα φορά την θλιβερή της επικοινωνιακή εικόνα, έσπευσε να διαστρεβλώσει την αλήθεια παρουσιάζοντας ότι η απόφαση του ΑΣΕΑΔ δήθεν κατακυρώνει τον μεταξύ μας αγώνα κυπέλλου υπέρ της , η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, με αίσθημα ευθύνης, οφείλει να ξεκαθαρίσει την αλήθεια στο φίλαθλο κόσμο.
Η απόφαση του ΑΣΕΑΔ δεν κρίνει την υπόθεση κατ’ ουσία, παρά την αναπέμπει στο ΜΔΟ του ΕΣΑΚΕ δεχόμενο ότι το τελευταίο έχει δικαιοδοσία να κρίνει επ’ αυτής. Σε καμία περίπτωση δεν κάνει δεκτή την ένσταση της ΚΑΕ Ολυμπιακός ούτε διατάσσει την υπέρ της κατακύρωση του αγώνα κυπέλλου.
Δεν μπορούμε όμως παρά να εκφράσουμε την τεράστια απορία μας σχετικά με την απόφαση αυτή του ΑΣΕΑΔ που κάνει άνω κάτω την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο και αφήνει να αιωρείται μία υπόθεση η οποία είναι τελείως ξεκάθαρη: Η ομάδα του Παναθηναϊκού κέρδισε δικαιότατα έναν αγώνα εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου. Η παρουσία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου στο γήπεδο δεν επηρέασε στο ελάχιστο έναν αγώνα που κρίθηκε εντός του γηπέδου, με δίκαιο νικητή, όπως άλλωστε μαρτυρούν και οι κινήσεις του ηττημένου που ακολούθησαν με αποκορύφωμα την απόλυση του προπονητή μετά την έντονη αντίδραση των οπαδών που συγκεντρώθηκαν στο ΣΕΦ διαμαρτυρόμενοι για τον αποκλεισμό από το κύπελλο. Δεν συγκεντρώθηκαν για κανέναν άλλο λόγο εκεί.
Οι κανονισμοί του ΕΣΑΚΕ είναι σαφέστατοι.
Καμία νομική κατασκευή δεν δύναται να ανατρέψει την πραγματικότητα, ούτε το υφιστάμενο νομικό καθεστώς.
Τόσο το τυπικό όσο και η ουσία της υπόθεσης βρίσκονται στην πλευρά του Παναθηναϊκού. Κι αυτό θα διαφανεί πανηγυρικά στο τέλος.
Αυτό που έχει καταλάβει όλος ο κόσμος, όμως είναι η πάγια τακτική του Ολυμπιακού: Όταν βλέπεις ότι δεν μπορείς να πάρεις παιχνίδι απέναντι στον Παναθηναϊκό, ούτε μέσα ούτε έξω από την Ελλάδα, ούτε στην Ευρώπη ούτε με Έλληνες αλλά ούτε και με ξένους διαιτητές, ούτε ακόμα κι αν ο Παναθηναϊκός αγωνίζεται με ανήλικους… Τι άλλο σου μένει; Να προσπαθήσεις να πάρεις τον αγώνα στα χαρτιά… μάγκικα και Πειραιώτικα».
- See more at: http://basketplus.gr/index.php/rssall/item/68489-o-olympiakos-diastrvlonei-tin-alitheia-to-dikaio-einai-me-to-meros-mas#sthash.JIQpzEhO.dpuf
Γουστάρω να διαβάζω τους διορισμένους να σκούζουν όταν 1 στις 100 εφαρμόζονται οι νόμοι σε αυτό το ρδελομπου. Α ρε Βαγγέλα που θέλετε και στο μπάσκετ να στρώσετε χαρακτήρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα προς το παρον φαε εσυ μια Ανγκελα μπας και γινεις ανθρωπος.
Διαγραφή12 Μαρτίου 2004
ΑπάντησηΔιαγραφή""Στον αέρα ο τελικός Κυπέλλου στο μπάσκετ μετά τον μηδενισμό της ομάδας του Αρη
Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2004
Τα πάνω κάτω έφερε η αθλητική δικαιοσύνη στο χώρο του μπάσκετ. Η δικαστής έκανε δεκτή την ένσταση του Απόλλωνα Πατρών, ο οποίος είχε ηττηθεί από τον Αρη στον ημιτελικό, με αποτέλεσμα ο κυπελλούχος Ελλάδος να μηδενιστεί. Αναμένεται η τελεσίδικη απόφαση...
Η δικαστής, Γαρυφαλιά Σταματελοπούλου-Χαραλαμπίδου έκανε δεκτή την ένσταση του Απόλλωνα Πατρών, ο οποίος είχε υποστηρίξει ότι ο Αρης στο μεταξύ τους παιχνίδι δεν τήρησε τον κανονισμό, καθώς δεν είχε δηλώσει στη δωδεκάδα δύο παίκτες ηλικίας κάτω των 19 ετών.
Ο Αρης έχει δικαίωμα να προσφύγει στο ΑΣΕΑΔ μέσα σε διάστημα οκτώ ημερών από την κοινοποίηση της απόφασης. Έτσι, η ΕΟΚ θα περιμένει την τελεσίδικη απόφαση για να αποφανθεί. Σε περίπτωση που ο Αρης δεν δικαιωθεί, τότε ο τίτλος θα αφαιρεθεί από το σύλλογο της Θεσσαλονίκης και η Ομοσπονδία θα συνεδριάσει και θα ορίσει νέα ημερομηνία διεξαγωγής του τελικού του Κυπέλλου, αυτή τη φορά ανάμεσα στον Απόλλωνα Πατρών και τον Ολυμπιακό, ενώ στην αντίθετη περίπτωση τα πράγματα θα παραμείνουν ως έχουν.
Δηλώσεις Δαμιανίδη
Ο πρόεδρος της ΚΑΕ Αρης, Γιάννης Δαμιανίδης δήλωσε: «Δεν περιμέναμε αυτή την απόφαση. Θα προσφύγουμε στο ΑΣΕΑΔ και εκεί έχουμε βάσιμες ελπίδες ότι θα δικαιωθούμε. Αλλωστε, δεν θα είναι η πρώτη φορά που το ανώτατο αθλητικό δικαστήριο θα ανατρέψει πρωτόδικη απόφαση.»
Πρόστιμο στον Ολυμπιακό
Επίσης, η αθλητική δικαιοσύνη τιμώρησε την ΚΑΕ Ολυμπιακός με πρόστιμο 6.000 ευρώ για επεισοδιακή συμπεριφορά οπαδών της ενώ στον γκαρντ των «ερυθρολεύκων» Γιώργο Διαμαντόπουλο επέβαλε πρόστιμο 2.000 ευρώ για επεισοδιακή συμπεριφορά.
Δευτέρα, 19 Απριλίου 2004
Ο Αρης είναι οριστικά ο κυπελλούχος Ελλάδας 2004 στο μπάσκετ, όπως αποφάσισε τη Δευτέρα το Ανώτατο Συμβούλιο Επίλυσης Αθλητικών Διαφορών.
Το ΑΣΕΑΔ ακύρωσε την απόφαση της αθλητικού δικαστή του ΕΣΑΚΕ, Γαρυφαλλιάς Σταματελοπούλου-Χαραλαμπίδου, με την οποία ο Αρης είχε μηδενιστεί, επειδή δεν είχε δηλώσει στη δωδεκάδα του ημιτελικού με τον Απόλλωνα δύο παίκτες κάτω των 19 ετών, όπως προβλέπει η προκήρυξη του Κυπέλλου Ελλάδας 2003-04.
Αν και ο Αρης υποστήριξε ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα και στην προσφυγή του (ότι η ένσταση δεν είχε υπογραφεί από τον αρχηγό Γιάννη Λάππα και πως επιπλέον η ένσταση ήταν αόριστη) το Ανώτατο Συμβούλιο δικαίωσε τον σύλλογο της Θεσσαλονίκης και ως εκ τούτου δεν θα επαναληφθεί ο τελικός με τον Ολυμπιακό.
Μες την βρώμα ο gay-ros απο τότε....
Μακαρι να το παρει ο γαυρακος.Θα πεσει το γελιο της αρκουδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια εμας ενα ακομα κυπελλο δεν ειναι δα καμια φοβερη ειδηση.Αυτο ομως αν γινει θα χλευαζω τα φιλαρακια 10 χρονια.Να δω τον Ολυμπιακο αηττητο και τροπαιουχο,να παιρνει μεταλλια,απονομες,να πανηγυριζει,χαχα.
Πιο ξεφτιλα πεθαινεις.
Τζαμπα εφυγε κι ο Μπαρτσωκος...αφου το κερδισε το ματσακι.Αηττητος απολυθηκε κι αυτος.Χαχα.
Ειμαστε νικητες!! φωναζουν οι Αγγελοπουλοι και οι γνησιοι Ολυμπιακοι δεν ξερουν που να κρυφτουν.Ηδη γεμιζουν με σχολια το διαδυκτιο να μην κατεβουν με τον ΠΑΟΚ να γλυτωσουν κατι απο την ξεφτιλα.
Τελος στη ατιμωρησια!! φωναζουν τα καλα παιδια.Για πια ατιμωρησια μιλουν ομως.Ο αλλος τιμωρημενος ηταν,εξου και η αποφαση (τελος παντων).
Γιατι των ιδιων η ατιμωρησια συνεχιζεται.Τί χωσιμο τρελο με απαραδεκτες δηλωσεις στο Βασιλακοπουλο,τί κωλοδαχτυλα εντος γηπεδου.Τιμωρια μηδεν.Δημιουργουν και απιστευτα δεδικασμενα.
αν παρω κι εγω μια ΚΑΕ και αρχιζω τις χειρονομιες απο τα επισημα,ποιος θα με τιμωρισει;Αφου θα επικαλεστω το δεδικασμενο των καλων παιδιων.
Περα απο την πλακα μια τετοια αποφαση ειναι απο αυτες που παιρνονται μονο για τον Ολυμπιακο,το παγκοσμιο αυτο φαινομενο.
Εδω πιανονται παιχτες ντοπε σε αγωνα που κερδισε η ομαδα τους,οπως πχ ο φορ της Λαρισας που με γκολ του κερδισαν τον Παο στον τελικο του κυπελλου.το αποτελεσμα μενει ως εχει,τιμωρειται ο παιχτης.
Μικραινουν πολυ τον Ολυμπιακο (και δεν το καταλαβαινουν κιολας),μεγαλωνοντας το μυθο του ως το βασιλια των ενστασεων και των χαρτιων.
Οι υπολοιποι θα ειμαστε εδω να γαλαμε (και να κλαιμε) με την καταντια τους.
Πλάκα θα έχει να αποφασίσει επανάληψη ο αθλητικός δικαστής. Με κόσμο αυτή τη φορά ο ΠΑΟ και μάλλον πιο πλήρης από ό,τι τότε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω σε τέτοια περίπτωση να το φυσάνε και να μην κρυώνει οι Αγγελόπουλοι με το αγωνιστικό χουνέρι που θα πάθουν...
Ξεχνα το αγωνιστικο φιλε μου.Αυτο ειναι ενα τιποτα.Τοσους εγχωριους τιτλους παιζουμε οι 2 μας.Σταγονα στον ωκεανο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο εξωαγωνιστικο πληγμα ειναι τεραστιο για τον Ολυμπιακο.Πολυ καζο θα πεσει.Πολλα ανεκδοτα και πειραγματα.Ηδη εχω σκεφτει καμια 10ρια .
..Ειμαι δικηγορος και ανελαβα τον Μπαρτσωκα,να ζητησω απο την ΚΑΕ πριμ προκρισης για τον πελατη μου; χοχοχο
Φιλε το πληγμα που λες το βλεπουν μονο οι υπολοποι. Οι Ολυμπιακοι θα πανηγυριζουν αν δικαιωθουν.
ΔιαγραφήΦιλε διαβαζα redplanet τη βραδια του κυπελλου (το παραδεχομαι για προσωπικη μου ευχαριστηση).
ΔιαγραφήΑν εβλεπες το κραξιμο των Ολυμπιακων για την ενσταση προς τα αδερφια,ελεγαν ολοι πολυ χειροτερο και απο την καθεαυτου ηττα.Εκατονταδες σχολια.Και κωλοτουμπα να κανουν τωρα καποιοι τα γραπτα μενουν.
Τα αμούστακα λενε οι ζελες χαχαχα ,4 παιχτες ανω των 30 2 στα 25, 2 στα 20 και ενας 27 στο παιχνιδι κυπελλου.Μ.ο ηλικιας των 2 ομαδων παραπλησιος απο τους παιχτες που χρησιμοποιηθηκαν! Αλλα τι περιμενεις μια ζωη ψευτες και λωποδυτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΨιτ, gayρακο, η 5δρα Μποχωριδης Παππας Μπλουμς Γιανκοβιτς και Μποχωριδης στο γυρισε.Τραβα δωσε πριν κυπελλου τωρα στον Μπαρτζωκα και διδαξε ηθος μεσω ενστασεων.
ΔιαγραφήΥΓ.Μαγκικα και περαιωτικα.Παντα.
7.49 ξεχασες τον Διαμαντακο 19χρονος ειναι ρεεεεεεε!!!!!!!!!!Ψευτες και λωποδυτες λεει το προβατο,ενα ενα τα επιχειρηματα σας γεματα λασπη πεφτουν κομπλεξικοι, χρονια τωρα.Τι να περιμενεις απο οπαδους που αυτοχαρακτηριζονται θρυλοι.
Διαγραφήπολυ κακη εξελιξη για το μπασκετ χωρις συζητηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανει και κακο στον ΟΣΦΠ πριν το ντερμπυ και στον ΠΑΟ που του χαλαει τον προγραμματισμο,και βεβαια πολωνει περισοτερο τον κοσμο τον δυο ομαδων.
Ειδικα αν επικυρωθει ο αγωνας 20-0 υπερ του ΟΣΦΠ χαλαει τελειως το κλιμα στην Α1 (που φετος εχει κι αλλα πολλα οργανωτικα προβληματα)
no_closure
Συμφωνώ φίλε. Noμίζω ούτε στους ίδιους του ολυμπιακούς θα αρέσει μια τέτοια εξέλιξη.
ΔιαγραφήJohn Kontos
Είναι πολύ άσχημο να επηρεάζεται το ΠΑΙΧΝΙΔΙ γιατί αυτό ενδιαφέρει όλους εμάς από τα τερτίπια των καρχαριοεπιχειρηματιών και το γαιτανάκι των προέδρων.
ΔιαγραφήΚαι μερίδα ατόμων όπως φαίνεται στα σχόλια δεν εκλογικεύει λίγο την κατάσταση και μπαίνουν κι αυτοί στο τριπάκι "ο δικός μας πρόεδρος είναι πιο μάγκας, "ο σύλλογος μου έχει ήθος,ο δικός σου όχι" , "ο δικός σου είναι αλήτης,ο δικός μου νόμιμος" κλπ.
Ο Πάο αν επικυρωθεί η απόφαση θα χάσει ένα τρόπαιο που έμοιαζε δικό του,από την άλλη και στον Όσφπ,οι μηχανισμοί και οι τριγμοί μέσα σε μια ομάδα σε μια τέτοια σύγχυση μπορεί να λειτουργήσει άσχημα.
Και φυσικά πετυχαίνουν και κάποιοι "κύριοι" τον σκοπό τους,να φανατίζουν και να χτίζουν κόντρες και κοπάδια προβάτων.
εσυ ιμιτασιον γαυρε τι μιλας;;;εεε;;;;
Διαγραφή«Παρά το γεγονός ότι η ΚΑΕ Ολυμπιακός, προβάλλοντας για μια ακόμα φορά την θλιβερή της επικοινωνιακή εικόνα, έσπευσε να διαστρεβλώσει την αλήθεια παρουσιάζοντας ότι η απόφαση του ΑΣΕΑΔ δήθεν κατακυρώνει τον μεταξύ μας αγώνα κυπέλλου υπέρ της , η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, με αίσθημα ευθύνης, οφείλει να ξεκαθαρίσει την αλήθεια στο φίλαθλο κόσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απόφαση του ΑΣΕΑΔ δεν κρίνει την υπόθεση κατ’ ουσία, παρά την αναπέμπει στο ΜΔΟ του ΕΣΑΚΕ δεχόμενο ότι το τελευταίο έχει δικαιοδοσία να κρίνει επ’ αυτής. Σε καμία περίπτωση δεν κάνει δεκτή την ένσταση της ΚΑΕ Ολυμπιακός ούτε διατάσσει την υπέρ της κατακύρωση του αγώνα κυπέλλου.
Δεν μπορούμε όμως παρά να εκφράσουμε την τεράστια απορία μας σχετικά με την απόφαση αυτή του ΑΣΕΑΔ που κάνει άνω κάτω την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο και αφήνει να αιωρείται μία υπόθεση η οποία είναι τελείως ξεκάθαρη: Η ομάδα του Παναθηναϊκού κέρδισε δικαιότατα έναν αγώνα εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου.
Η παρουσία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου στο γήπεδο δεν επηρέασε στο ελάχιστο έναν αγώνα που κρίθηκε εντός του γηπέδου, με δίκαιο νικητή, όπως άλλωστε μαρτυρούν και οι κινήσεις του ηττημένου που ακολούθησαν με αποκορύφωμα την απόλυση του προπονητή μετά την έντονη αντίδραση των οπαδών που συγκεντρώθηκαν στο ΣΕΦ διαμαρτυρόμενοι για τον αποκλεισμό από το κύπελλο. Δεν συγκεντρώθηκαν για κανέναν άλλο λόγο εκεί.
Οι κανονισμοί του ΕΣΑΚΕ είναι σαφέστατοι.
Καμία νομική κατασκευή δεν δύναται να ανατρέψει την πραγματικότητα, ούτε το υφιστάμενο νομικό καθεστώς.
Τόσο το τυπικό όσο και η ουσία της υπόθεσης βρίσκονται στην πλευρά του Παναθηναϊκού. Κι αυτό θα διαφανεί πανηγυρικά στο τέλος.
Αυτό που έχει καταλάβει όλος ο κόσμος, όμως είναι η πάγια τακτική του Ολυμπιακού: Όταν βλέπεις ότι δεν μπορείς να πάρεις παιχνίδι απέναντι στον Παναθηναϊκό, ούτε μέσα ούτε έξω από την Ελλάδα, ούτε στην Ευρώπη ούτε με Έλληνες αλλά ούτε και με ξένους διαιτητές, ούτε ακόμα κι αν ο Παναθηναϊκός αγωνίζεται με ανήλικους… Τι άλλο σου μένει; Να προσπαθήσεις να πάρεις τον αγώνα στα χαρτιά… μάγκικα και Πειραιώτικα».
John Kontos
Παντως οι κανονισμοι ειναι περα για περα γελοιοι...Απο που κ ως που να τιμωρειται μια ομαδα για παραπτωμα προεδρου και οχι π.χ οταν πιανονται οι παικτες ντοπε σε τελικους-βλέπε Ανσουέ στο Λαρισα Παναθηναικος το 2007?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι φιλοι του Αρη θα θυμουνται πως το 2004 πηγε να τους κλεψει ο γαυρος το κυπελλο,1 μηνα μετα δικαιωθηκαν τελικα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρωτη μεγαλη νικη των αγγελοπουλων!!!απεναντι στον καρκινο του ελληνικου μπασκετ.Επιτελους να πεσει αυτο το καστρο της μασωνιας που διοικουντανε τοσα χρονια απο μαφιουζους φαρμακοτριφτες και πρεζακηδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν μας δωσουν τουλαχιστον 3 κλεμενα πτρωταθληματα τοτε τους γυριζω το κυπελο που αξιζαν..μεχρι τοτε πουτσα στα παοκια και φουλ για κυπελο..
και οπως πολυ σωστα αναφερθηκε οταν τρωμε τα -2 στο πρωταθλημα απο την τρελα και την αγανακτηση που μας προκαλουν τοσα χρονια,εκατσαν να χασουν για να παιχτει στα ισια το πλεονεκτημα?
κουπα ρε και να παναγαμηθουνε ολοι τους..
και θα ειναι και το ποιο γλυκο κυπελο απο ολα,το ποιο καβλερο με τον δικο τους τροπο.
DON
Μην ξεχασεις και τα νερα που ποτιζε ο Βαζελος την ΤΣΣΚΑ, το νο κολλ του Σοκ στον Σιγαλα ή τα "φαρμακα" του κυριου Μακη στον σεντερ του ΠΑΟ, τον Βουγιουκα στον τελικο κυπελλου του 2011.Oh wait...
Διαγραφήειπε ο τιμιος γαυρος που τον αδικουν και οταν χανει παντα του φταιει η διαιτησια,μια φορα δεν του φταιξε και ζηταει την νικη στα χαρτια.Μονο 3 ρε σε κλεψαμε;; 23 και ξεχασες.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα στην παρέα. Είμαι εντελώς εκτος κλίματος αλλα λόγω υποχρεώσεων μόλις πληροφορήθηκα την ανταλλαγή Rondo στους Mavs. Jim πιστεύεις ότι θα βοηθήσει γιατί μου φαίνεται ότι τους μπλέκει αρκετά. Στους ψηλούς βλέπεις να μένουν έτσι η θα πάνε για κάποια ακόμη ανταλλαγή?
ΑπάντησηΔιαγραφήpistol-than
Ούνικς και.... ΜΠΑΜ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκυρο, κάτι παλικάρια από Λιθουανία είπαν να κάνουν χαρακίρι...!!!
ΔιαγραφήΒόμβα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τετοια κορακια του Ρηγα δεν εχει φαιναλ φορ ουτε το 2020.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικα παιζοντας με τις ''μεγαλες'' ομαδες,Μπρτσα,Τσσκα,Ρεαλ κτλ το ιδιο πραγμα καθε φορα.
Δε σφυρανε τιποτα,ο αντιπαλος σε σπρωχνει στην περιφερεια και σε ''ταπωνει'' κατω απο το καλαθι συνεχεια και φαουλ μηδεν.Στον αντιποδα hand checking κανεις αμεσως στη γραμμη ο αντιπαλος.
Σα να σου λενε βαρα μονο τριποντα απο τη σεντρα μολις κατεβεις και πες και ευχαριστω.Αισχος πραγματικο,αλητεια χωρις μετρα και σταθμα,ειτε παιζεις πλευ οφς ειτε αδιαφορα ματς,εκει στο καθηκον.
Ντροπη για το σπορ μεσα στις ενστασεις και τις μπομπες.
Γι αυτο οι βασιλιαδες ειναι το τεννις και η φορμουλα,που θα τα βλεπω μεχρι να πεθανω,αυτα δε μπορουν να τα ριξουν τοσο χαμηλα.
Πηρανε για μπομπα για να γλυτωσουν τον διασυρμο! Δεν υπαρχει...
ΑπάντησηΔιαγραφήρε ηλιθιε μονο αυτο μπορουσες να σκεφτεις;;.Το μισος σας,σας οδηγει μονο γαυρος θα εκανε αυτην την φαρσα.
Διαγραφήγιατί να πάρει γαύρος ρε τσάκαλε; o γαυρος την γούσταρε την τσοντούλα που έβλεπε.use your head
Διαγραφήναι για αυτο η διοικηση εκανε τα παντα να συνεχιστει ο αγωνας,α ρε γαυροι κρινετε εξ ιδιων μια ζωη.
Διαγραφήγιατι εχουν μυαλο οι γαυροι,το μισος σας, ειναι πανω απο ολα.Παντως ωραια διαιτησια.
Διαγραφήμιλανε αυτοι που διασυρθηκαν απο μια ομαδα που επαιξε με 6 ΄παικτες... τετοιο γα... απ τους τουρκους εφαγες χτες δεν χορτασες;
ΔιαγραφήΟσο δεν καταλαβαινει ο Ιβα να φαει παγκο ο αμπαλο ο Σλοτερ δεν κανουμε δουλεια .... Ελπιζα να το καταάβει συντομα ..
ΑπάντησηΔιαγραφήθετικο το προσιμο για Νελσον και στην αμυνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήυ.γ http://live.euroleague.net/gamesjs.aspx?ig=euro_115&st=20&dp=FSAM7F265549311GB256YEMEM&z=1
ΔιαγραφήMάχη αναμένεται στο top16
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://sportportal2014.blogspot.gr/2014/12/euroleague.html
Ο σκύλος περπατάει ...κουνάει την ουρίτσα του ... τον βλέπεται στη δεξιά μεριά του παρκέ , κάνει το μπάσιμο , πάσα στο Ναβάρο και γκοοοοολλλλ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύκολα μπορεί να προκριθει ο Παο, μπορει φυσικα και ο Οσφπ,πολυ πιο δυσκολος όμως ο ομιλος του
ΑπάντησηΔιαγραφή3ος ΠΑΟ 2ος ΟΣΦΠ και ζευγαρι στους 8
ΔιαγραφήΤουλάχιστον θα εχουμε μια ομάδα στο f4
ΔιαγραφήΠρωτον:αυτος ο κωλογαυρος που εκανε το τηλεφωνημα και πεθανει εμφραγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφή2)ο βαζελος ηλιθιοι δεν ειχε κανενα λογο να το κανει αυτο.
Γιατι και το ντεπουτο του νελσον ηθελε να δει και το μτας ηταν βαθμολογικα αδιαφορο ητε εχανε με 30 ητε κερδιζε με 30 το ιδιο και το αυτο.και για πιο λογο να καταστρεψει την βραδια των ομοιδεατων του και να κανει και κακο στην ομαδα του.
Θα τα βρειτε μπροστα σας ομως.απογονοι.την τρομοκρατια της μπαλας με τις βομβες στον φουρνο του κωνσταντινεα πατε να τις φερετε και στο μπασκετ επειδη δεν ανεχεστε να χανεται και μαλιστα δικαια.ποναει πολυ αυτο.τσουζει. Ειδικα οταν ολοι οι ελλαδα σας φτυνει για τα αισχη σας.
Οτι ειναι οι πολιτικοι που εχουν κυβερνηση αυτη τη χωρα αλλο τοσο και ακομα πιο πολυ ειναι αυτη η κωλοφαρα που αποκαλουνται και θρυλοι.απατεωνες κλεφτες ψευτες τρομακρατες και προπαγανδηστες.
Hoopfellas facebook
Διαγραφή"Τον "La bomba" ζήτησαν στο τηλέφωνο στο ΟΑΚΑ και έγινε το μπέρδεμα για ..βόμβα."
xaxaxaxaxa
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
ΔιαγραφήΚάποιες σκέψεις για το ΤΟΡ 16 τώρα που βγήκαν οι όμιλοι για τις Ελληνικές ομάδες. Και όταν λέω σκέψεις, δεν εννοώ προβλέψεις γιατί φυσικά πολλά θα αλλάξουν στην πορεία:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δυο όμιλοι μοιράζονται τις Ισπανικές ομάδες. Ο ΠΑΟ έχει στον δικό του όμιλο Ρεάλ και Μπαρτσελόνα, ενώ ο Ολυμπιακός τις Κάχα και Μάλαγα. Ο πρώτος μπορεί και να κάνει 4 ήττες με αυτούς τους δυο αντιπάλους, ο δεύτερος μπορεί και 4 νίκες. Επομένως εδώ αβαντάζ Ολυμπιακού.
Στον όμιλό του όμως ο Ολυμπιακός έχει και τις δυο καλές Τουρκικές ομάδες, Εφές και Φενέρ, οι οποίες παρά τα προβλήματά τους δείχνουν να ανεβαίνουν όσο περνάει η χρονιά και παρουσιάζουν καλύτερο πρόσωπο από πέρσι. Με αυτές κυρίως θα παίξει για το πλεονέκτημα έδρας. Έχει επίσης δυο ρωσικές ομάδες, μια εκ των οποίων είναι η πιο κυρίαρχη ομάδα της Ευρωλίγκας μέχρι στιγμής.
Ο ΠΑΟ από την άλλη ευνοήθηκε με τις εξελίξεις στον 1ο όμιλο. Αν η Ούνιξ κέρδιζε, θα την είχε μαζί του, ενώ ο Ολυμπιακός θα έπαιρνε την Ζαλγκίρις. Τώρα αντίθετα παίρνει ο ΠΑΟ την Ζαλγκίρις (σαφέστατα πιο βατός αντίπαλος από την Ούνιξ), ενώ ο Ολυμπιακός πρέπει να ταξιδέψει στο Βόλγκοροντ.
Ως 'δεύτερες ομάδες' στον όμιλό του ο Ολυμπιακός έχει τις Τούρκικες, ενώ ο ΠΑΟ έχει την Μακάμπι και τον Ερ. Αστέρα. Και τα δυο ζευγάρια είναι δύσκολοι αντίπαλοι, αλλά αγωνιστικά ο Ολυμπιακός έχει δυσκολότερο έργο. Η Μακάμπι είναι φέτος πιο άοσμη από ποτέ, ενώ ο Ερ. Αστέρας μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα για τον ΠΑΟ λόγω και εξωαγωνιστικών παραγόντων (φανατισμός κλπ.).
Από τέταρτες ομάδες, ο ΠΑΟ είναι σαφέστατα πιο ευνοημένος, αφού πήρε την Άλμπα και την Γαλατά (που δεν θάμπωσε με την απόδοσή της, ενώ αντιμετωπίζει εξωαγωνιστικά προβλήματα), ενώ ο Ολυμπιακός εκτός της Νίζνι έχει και την Αρμάνι, που θα παίξει ρόλο πιστεύω.
Συμπερασματικά, ο όμιλος του ΠΑΟ με Ρεάλ-Μπάρτσα είναι top-heavy και με Άλμπα, Ζαλγκίρις και (πιθανόν, αν χάσει παίχτες) Γαλατά είναι πολύ bottom-shallow. Η πρόκριση είναι εξασφαλισμένη, αρκεί να παίξει στοιχειωδώς σοβαρά και με βάση τις απαιτήσεις των ημερών, αλλά το πλεονέκτημα έδρας εξαιρετικά αμφίβολο. Ο ΠΑΟ επιβάλλεται να κερδίσει τουλάχιστον 3 παιχνίδια εκτός έδρας για να είναι σίγουρος, και οι αντίπαλοι που έχει προσφέρονται για κάτι τέτοιο.
Ο όμιλος του Ολυμπιακού από την άλλη είναι πιο ανοιχτός στην κορυφή, αφού μόνο η ΤΣΣΚΑ ξεχωρίζει. Αλλά έχει πολύ πιο πολλές ανταγωνιστικές ομάδες, αφού αυτή την στιγμή κανείς δεν μπορεί να προδικάσει ποιες ομάδες θα παίξουν ρόλο κομπάρσου. Οι Κάχα, Νίζνι και Μιλάνο είναι υποψήφιες, αλλά αυτό δεν είναι καθόλου σίγουρο αυτήν την στιγμή. Θεωρητικά, μετά την ΤΣΣΚΑ, 5 με 6 ομάδες ξεκινάνε με διάθεση να προκριθούν. Ο Ολυμπιακός κάλλιστα μπορεί να βγει δεύτερος, αλλά μπορεί να βρεθεί και πέμπτος.
Και κάτι για τα προημιτελικά (αν και είναι νωρίς ακόμα): Αν δεχτούμε ότι η ΤΣΣΚΑ θα βγει πρώτη στον όμιλό της και οι Ρεάλ-Μπάρτσα στον δικό τους, για τον ΠΑΟ και η τρίτη θέση αφήνει καλά περιθώρια για πρόκριση στο φάιναλ-φορ. Αντίθετα για τον Ολυμπιακό η μη-κατάκτηση της δεύτερης θέσης (τουλάχιστον) κάνει τα πράγματα πολύ δύσκολα.
Φιλιά, ο Στεγόσαυρός σου
Θετικός ο Νέλσον, αρκετά θα έλεγα μετά από τέτοιο τραυματισμό. Θα βοηθήσει πολύ είναι φανερό. 5 ασιστ σε 20 λεπτά, 2/3 προσπάθειες, 3 ριμπάουντ. Μου άρεσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ όμιλος του ΠΑΟ είναι βατός για την σωτήρια τρίτη θέση τουλάχιστον. Αν και πιστεύω ότι όταν ξαναπαίξουμε με τη μπάρτσα με Διαμαντίδη θα είναι αλλιώς. Του Ολυμπιακού είναι πιο δύσκολος. Θεωρώ όμως ότι θα περάσει. Απλά δεν είναι εύκολο το πλεονέκτημα έδρας για κανέναν από τους δύο στα playoffs.
Manu Chao
Καλημέρα σε όλους. Ερώτηση. Μήπως "τελειώνει" ο Ράιτ? Η συμμετοχή του στο ροτέησιον τελευταία μου βάζει ιδέες..
ΑπάντησηΔιαγραφήThanos
και εμενα μου βαζει ιδεα η συμμετοχη του,ουτε στην Α1 δεν παιζει πανω απο 4-5 λεπτα
Διαγραφήτο έχω σκεφτεί και εγώ θάνο. Εκτός και αν τον μονιμοποιεί ως πέμπτο ψηλό ή δοκιμάζει κάτι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρογνωστικα
1. Μπάρτσα
2. Ρεάλ
3. ΠΑΟ
4. Μακάμπι
1. ΤΣΣΚΑ
2. Φενέρ
3. ΟΣΦΠ
4. Εφές ή Μιλάνο
Manu Chao
1)μπαρτσελονα
ΑπάντησηΔιαγραφή2)ρεαλ
3)παναθηναικος
4)μακαμπι ή ερυθρος αστερας
1)τσκκα
2)φενερ
3)εφες
4)νιζνι
ρεάλ περίπατο πρώτη. στο άλλο γκρούπ θα υπάρχει έκπληξη. Δε βγαίνει πρώτος ο ιτούδης. έχει μπλέξει με τους νονούς..
ΔιαγραφήMΠΆΡΤΣΑ ΦΕΝΕΡ ΟΙ ΠΡΩΤΙΕΣ
Διαγραφήκαλημερα
ΑπάντησηΔιαγραφήτο χτεσινο ματς απο γκραν φιναλε μιας καλης πορειας εγινε ιλαροτραγωδια χωρις να φταινε τοσο παιχτης και προπονητης
ΑΣΕΑΔ,βομβα και απουσιες χωρια που ο ΜΚΦ δεν παιζει ακομα σε φουλ ρυθμους απεναντι σε μια πυρηνικη Μπαρτσα στην φροντκορτ.
Ειδαμε τον Νελσον.Ηταν καλη εορταστικη εκπληξη και εδιεξε καποια στανταρντ στοιχεια του.Pass first με καλη ντριμπλα ,δυναμη,(δεν πηρε 3ποντα οποτε εκει δεν κρινεται),στην αμυνα ομως εμεινε πισω.Επισης αν και εβγαλε τρομερες τελικες οι ψηλοι του ΠΑΟ πλην Φωτση εχαναν χτες τα αχαστα...Το πιο ενθαρυντικο που ειδα παντως απο τον Νελσον χτες ηταν σε μια σκληρη επαφη που πηρε και τον εριξαν κατω, το παιδι σηκωθηκε σαν ελατηριο,πραμα που σημαινει οτι σωματικα ειναι καλα και με μερικες μπαλες παραπανω θα κανει παπαδες.Επισης επαιξε απεναντι στην καλυτερη πιθανως περιφεριακη αμυνα της ευρωπης με το καλημερα(και επαιξε και παραπανω απ οτι θα επρεπε για ντεμπουτο)
Στα υπολοιπα ο ΠΑΟ εχει αρχισει να δειχνει ελαφρως μπερδεμενος και αυτο ωφειλεται στην απορυθμιση της φροντκορτ του.Το σχημα με Γκιστ -Φωτση αν και ειναι επιβεβλημενο μεσα σε ενα σαρανταλεπτο για καποιες φασεις,αφηνει την ομαδα παιχνιδι στο ποστ και συνεπως και χωρις καλα τριποντα.
Η λυση στη συγκεκριμενη φαση και εφοσον ο ΠΑΟ παιξει για προκριση θα ναι να παιξει με βασικο το ΜΚΦ οσο μπορει και το Μπατιστα ως συμπληρωμα με λιγοτερα λεπτα και λιγοτερες προσπαθειες μεχρι να ισοροπησει(τα βηματα που εκανε χτες δε τα κανουμε ουτε στα ερασιτεχνικα) και βεβαια να δει τη θα γινει με το Ραιτ.Ο Ραιτ αν και ξερει καλο μπασκετ εχει καλα ποδια εχει αρχισει να δειχνει συνεποια στην αμυνα,πληρωνει το κακο επιθετικο του παιχνιδι και μενει στο περιθωριο.Το προβλημα ειναι οτι δεν ειναι σεντερ και επισης δεν εχει και σουτ για να παιξει στο 4 ,και δεν εχει και το ευκολο σκοραρισμα που απαιτειται απο εναν αναπληρωματικο σεντερ σε αυτο το επιπεδο.Δεν ξερω αν υπαρχει προθεση για αλλαγη,αλλα εαν πρεπει να γινει μια αλλαγη για το ΤΟΠ 16 αυτη θα πρεπει να ειναι του ψηλου πλεον.
Ο ΟΣΦΠ χωρις Ντανστον εκανε μια τσαμπα ηττα χωρις καμια σημασια,αλλα ειδα το Σφαιροπουλο να μην μπορει να συνδιασει τον Λοτζεσκι με τον Νταρντεν πραμα που ειναι λιγο προβληματικο αφου ο Νταρντεν ειναι φυσει ολ αραουντ.Επισης κι εδω εχουμε θεμα με ψηλο αλλα το γραφουμε τοσο συχνα που κατανταει βαρετο.Ο Σκορδιλης αυτη τη στιγμη κανει μεγαλα παιχνιδια με τον Απολλωνα και νομιζω πως ειναι καλυτερος παικτης γενικα απ τον Καββαδα(ασχετο αλλα ηθελα να το γραψω)
Εν τελει το ΤΟΠ 16 ειναι βατο (τηρουμενων των αναλογιων) και για τους δυο ε τον ΟΣΦΠ να εχει ελαφρως μεγαλυτερες πιθανοτητες για πλεονεκτημα και ο ΠΑΟ καθαρο ταβανι,αφου ειναι δεδομενο οτι δε μπορει να κοντραρει Μπαρτσα και Ρεαλ σε 4 ματς (ενα απο τα τεσσερα πιθανως θα το παρει)
no_closure
Ο Μπατίστα πολλές φορές και πάλι βήματα. Χωρίς την παραγωγικότητα του στο ποστ χάνει ο ΠΑΟ πολύ. Ο ΜΚΦ μπήκε με σχετικά πιο μάχιμη διάθεση αλλά είναι γεγονός ότι αμυντικά χάνει η ομάδα με αυτόν στο πέντε. Προτιμώ Ράιτ για να είμαι ειλικρινής και τον Λουκ μόνο στο σχήμα με τον Γκιστ.
ΑπάντησηΔιαγραφήJohny Q
Τζιμ για να μείνω ον τοπικ, αφού για τους ομίλους του τοπ 16 θα έχουμε πολλές ευκαιρίες να τα πούμε, ο ινγκλις θα ταίριαζε γάντι στον παο του υψηλού ρυθμου του κομη Δράκουλα. Παικτης σαφεστατα εντός οικονομικής δυνατότητας της ομάδος, που δεν θα ζητούσε πανω απο 15-20 λεπτα συμμετοχής, θα προσέφερε σε αλλους τομείς από τον βλάντο και θα άξιζε ενα συμβολαιο 1 συν 1 με οψιον της Ομάδας. Θα μπορουσε Δηλαδή να αποτελεσει τον καρι του 2014. Ολα αυτά όμως υπο 2 όρους. Πρώτον ότι δεν θα είχαμε κρατήσει Μπλουμς και δεύτερον οτι θα είχε αποφασιστεί ο Χαραλαμπ να παίζει μόνο Α 1. Η γνώμη σου ποια είναι τζιμ και πως το βλέπετε λοιποί παίδες ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε ρε καραγκιοζάκο DON που έχασες από τα 17αχρονα και θέλεις και κούπα. Την απόφαση την έστησε ο Γιαννακόπουλος για να ξεκουραστεί ο Διαμαντίδης. Ονειρέωου κύπελλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παο γλυτωσε χθες την 30αρα ελεω ΄΄βομβας'' ,αλλα δεν βλεπω πως μπορει να την αποφυγει στην επομενη επισκεψη των καταλανων.Μα 23 ποντους σε ενα ημιχρονο; Και περυσι την λεγαμε στον πεδουλακη που βαζαμε 60 και φωταγωγειτο το μαρουσι!
ΑπάντησηΔιαγραφήgay εισαι οτι ναναι,,ρε νουμερο η βομβα φταιει που ξυπνησαν και επαιξαν καλυτερα στο δευτερο;;μαλιστα ,εφτασαν στους -6.Αν δεν συνεχιζε το παιχνιδι θα λεγατε, οπως ειπατε, οτι την βαλαμε εμεις,συνεχισε επαιξαν καλυτερα με 18 ασιστ χωρις στον ΔΔ εβαλαν 44 σε ενα ημιχρονο.Οσο για τον Πεδουλακη μας εδωσε 3 τιτλους για να μην πω 4 γιατι και το περσινο πρωταθλημα με συνταγη Πεδουλακη το κερδισαμε.Χεστηκα αν βαζαμε λιγους ποντους,τι να το κανω να χανω τιτλους και να παιζω ομορφα στο τελος της χρονιας κανεις δεν θα θυμαται πως παιζαμε,ολοι τους τιτλους μετρανε,και ο Παναθηναικος εχεις πολλους, τοσους που σας εχει δημιουργησει κομπλεξ και βλεπετε εφιαλτες.
Διαγραφήεγω δεν μπορω να βρω τροπο που ο ολυμπιακος που εχασε απο ομαδα που ειχε 6 παικτες πωσ θα περασει απ τον ομιλο στο τοπ16. νομιζω ρεαλιστικος στοχος του ολυμπιακου ειναι να μην τερματισει τελευταιος στον ομιλο του
ΔιαγραφήΟχι απλα να κατεβουμε αμα κερδιθει η ενσταση, αλλα να το πανηγυρισουμε σαν Ευρωλιγκα. Οχι θα τους λυπηθουμε. Πιο πολυ και απο το να καναμε τοτε διπλο στο οακα θα τους τσουξει. Ανυπομονω μετα να τους δω να κανουν ηθικη απονομη στο οακα την μερα του τελικου.
ΑπάντησηΔιαγραφήredhoops.gr
Μην ξεχασεις να βαλεις και μπανερ στα αποδυτηρια με τιτλο 2015: Κυπελλουχος με ενσταση.
ΔιαγραφήΕπειδη εισαι gayros, δεν μπορεις να καταλαβεις ποσο πολυ θελουμε να κερδισετε την ενσταση για να ακουγεται ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΣΥΝΘΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΠΑΤΕ ΟΑΚΑ.
Ε τι σοι γαυρος θα σουν αν δεν χαιροσουν με την π@@@τια,Ο ΔΓ ηταν απολυτα νομιμος μεσα στο ΟΑΚΑ ειχε κανει εφεση για την τιμωρια και περιμενε την νεα αποφαση,οποτε ο νομος τον καλυπτε.Ηταν τοσο σιγουροι οι μαγκες της πλακας που ζηταγαν και ημερα διεξαγωγης του αγωνα χαχαχαχα,θρασος οι γελοιοι...Καποιος ψηλα στην κυβερνηση τους διαβεβαιωνε οτι θα κερδισουν την ενσταση,οσο και να το προσπαθουν. οσα ψηλα κυβερνητικα λαμογια να τους υποσχονται θετικη εξελιξη υπαρχουν ακραδαντα επιχειρηματα που δεν καταριπτονται.Οσο για τον βλακα τον ΔΓ που οτι κανει το κανει δημοσια και εκθετει την ΚΑΕ το πληρωσε με το παραπανω 55.000 ευρω,αφαιρεση της προεδριας του μεχρι και μεταβιβαση των μετοχων του αναγκαστηκε να κανει,απαγορευση εισοδου στα παρκε αρκετους μηνες.ΟΙ Αγγελοπουλοι δεν τιμωρουνται οτι και να λενε οτι χειρονομιες και να κανουν,μια χαρα τους καλυπτουν οι φιλοι τους.Αλλωστε οι γαυροφυλλαδες καμαρωναν για την εκλογη Χαλβατζακη,ο Βασιλακοπουλος τους τρεμει και δεν ανακατευεται πλεον πουθενα,νιπτει τα χειρας του οποτε του ζητανε να παρεμβει.
ΔιαγραφήΡε γαύρε εάν δεν κερδηθεί η ένσταση που δεν θα κερδηθεί θα ξαναπεράσεις πάλι ένα κρύο ντούζ όπως το πέρασες τον Σεπτέμβριο .Θα ξαναχάσεις για δεύτερη φορά το ίδιο παιχνίδι.Θα το αντέξεις?Τον σβέρκο σου τον ρώτησες?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαποια στιγμη σε αυτη την χωρα πρεπει να τηρουνται οι νομοι..εχετε μαθει με τον τρακη σε καθε ειδους κλοπη και μαλιστα ειστε υπερηφανοι κιολας γι αυτη την βρωμια..λοιπον θα τσουξει πολυ ασχημα..εννοειται πως θα το σηκωσουμε το κυπελακι..γιατι ετσι ειναι δικαιο..η αρχη εγινε..σιγα σιγα θα ξεβρωμισει ο τοπος..
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε γαύρε για πια βρωμια μιλας?Ο τράκης όπως τον λές που σε έχεί κλέψει?Σου έχει ρίξει τέτοια φάπα που ο σβέρκος σου ακόμα γυρνάει...καλά για το χρώμα δεν πρόκειτε να επανέλθει ποτέ θα φαίνεσαι απο χιλιόμετρα...Αλλα μιας και μιλας για βρωμιά να σου πω εγώ μερικές βρωμιές.........
ΔιαγραφήΛοιπόν βρωμιά είναι να δηλητηριάζεις ολόκληρη ομάδα και να παίζεις μετά 5 εναντίων 3 για να σιγουρευτείς οτι θα πάρεις το παιχνίδι
Βρωμιά είναι να παίρνεις το πρωτάθλημα με τον Ελληνιάδη και τον Καμπούρη με τον Πάσπαλι να βαράει 50 βολές σε κάθε αγώνα αφήνοντας χωρις πρωτάθλημα ΠΑΟΚ και ΑΡΗ που είχαν ομαδάρες.
Βρωμιά είναι να παίρνεις το κύπελο Ελλάδος με τον Μπουρούσι ντοπαρισμένο χειρώτερα και απο άλογο...Αυτος ο αγώνας πρέπει να αλλάξει ο νικητής γαυράκο.Όπως βλέπεις είσαστε βρώμικη ομάδα και στο μπάσκετ γιατι στο ποδόσφαιρο θα μιλάμε για 10 αιώνες....
Μακαρι να το παρεις στερημενε,ειλικρινα θα χει πλακα,θα χεις ακομη εναν τιτλο χαρτινο,αλλα η ξεφτιλα θα σε χαρακτηριζει για μια ζωη.Αν ειχε ο ΔΓ παραγκα δεν θα πληρωνε τα μαλλιοκεφαλα του απο την πρωτη του χρονια.Αφαιρεση της προεδριας του μεταβιβαση των μετοχων του,οτι βλακεια εκανε καταγραφονταν απο διαιτητες, πολλα μαλιστα ηταν υποθετικα,(αφου ηταν ακουστικη η μαρτυρια)αν ειχε παραγκα θα ακουγαν τα μπινελικια τους οι διαιτητες και δεν θα μαθαιναμε ποτε τιποτα.Αλλα βλεπεις εχετε τοσο κομπλεξ απειρα χρονια που πιστευετε οτι χανετε παντα απο την διαιτησια,"ο ΔΔ εκανε καριερα χαρη στους διαιτητες,επειδη λετε του εδιναν βολες"(ακουσον,ακουσον) και "ο Ζοτς ηταν προπονητης της πλακας αφου η διαιτησια τον ευννοουσε παντα εις βαρος σας".Ε αφου αυτα πιστευετε πως να μην σας φταιει ο ΔΓ.Ποσο γελοιοι ειστε πραγματικα.΄Παρτε το ρε και βαλτε το στον Κ@@@ο σας.ο αρχηγος σας ειπε πριοπερσι που το χασατε,"σιγα τον τιτλο καλυτερα να καταργηθει"τωρα τι στο διαολο κοπτεστε χαχαχαχαχα.
ΔιαγραφήMilo Bilan μια ανάσα από τους πράσινους.
ΑπάντησηΔιαγραφήEgw akousa gia dima bilan apo eurovision me manager psinaki egine to kolpo...
Διαγραφήgia ton bilan tis tsedevita leei, mi mperdevesai.
Διαγραφήμε κοντσιτα βολευεστε?
ΔιαγραφήOxi ton allon leei. Entaksei euroleague mporei na mhn paroume alla th eurovision thn exoume sigoura.
Διαγραφήpaidia ksekolate. gia ton bilan tis tsentevita leei, sovara tora. apokleiete na leei gia ton tragoudisti. Milo egrapse oxi Dima!
Διαγραφήφήμες για ενδιαφέρον από παο για τον σέιν λαβαλ της σασσαρι. Πάντως Όλα δείχνουν ότι ο ραϊτ μετράει μέρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μεγαλο ερωτημα για μενα δεν ειναι τι θα κανουν οι Αγγελοπουλοι αν δικαιωθουν. Το ερωτημα ειναι τι θα κανουν οι παικτες. Αν ημουν ο Σπανουλης, η ο καθε παικτης απο την ομαδα του Ολυμπιακου, και εχω χασει "μαγκικα και πειραιωτικα", καθαρα και εξαστερα, απο τον Διαμαντακο και τον Μποχωριδη την προκριση σε πεντακαθαρο ματς, πως θα κατεβω να παιξω τελικο ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ περισσοτερο πως θα σηκωσω την καλπικη κουπα και την επομενη θα φορεσω παντελονια; Εγω προσωπικα θα αρνουμουν να κατεβω να παιξω αυτο το ματς. Διοτι εγω αγωνίστικα και εχασα. Τωρα αν οι Αγγελοπουλοι το κερδισαν, ας κατεβουν αυτοι να παιξουν. Απλα τα πραγματα. Διοτι περα απο τα χαρτια υπαρχει και ο προσωπικος εγωισμος. Εκτος βεβαιως απο τις φουστανελες.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα...μαζι με το κυπελλο το φετινο αν οι αγγελοπουλοι τα κουβαλανε ας τιμωρησουν τον εαυτο τους για ταπαιχνιδια που δεν τελειωσαν και στη συνεχεια ολοι θα τους βγαλουμε το καπελο......αλλα ξεχασα το 0-3 το προκαλεσαν οι δηλωσεις για ντοπινγκ του γιαννακοπουλου,ενω το περσινο η μαφια του βασιλακοπουλου που δεν τους αφησε να σκοτωσουν στην εδρα τους εναν αντιπαλο που ηταν ηδη στον ταφο.....τα περι εξυγιανσης τα ακουω βερεσε.....stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποια και να είναι η απόφαση οι μεγάλοι χαμένοι θα είναι οι Αγγελόπουλοι.Ουτε καν ο Ολυμπιακός.Ας κάτσουν να δουν τι έχουν κάνει και τι έχουν πει για μια ήττα της ομάδας τους στο πρώτο επίσημο αγώνα της χρονιάς,από ένα άξιο αντίπαλο που αυτοί οι ίδιοι είχαν υποτιμήσει,και μετά ας κάνουν μαθήματα ηθικής.
Διαγραφήνα μην ξεχνιομαστε επιπλεον οτι ερχεται ντερμπι στο σεφ οπου εχουν γινει πολλα κατα καιρους και ειναι παρα πολυ ευκολο να τιναχτει στον αερα.....τοσο ευκολο που ουτε οι ιδιοι οι αγγελοπουλοι δεν φανταζονται....και εκει θα δουμε αν εχουν τα κοτσια να απαιτησουν πληρη εφαρμογη των νομων....stonerook
ΔιαγραφήΚαλά αυτό το παιχνίδι σε περίπτωση που πηγαίνει να το πάρει ο ΠΑΟ δεν υπάρχει καμία ποερίπτωση να τελειώσει κανονικά.Και τότε, όπως λες και εσύ, να δούμε τι θα λένε για φταίχτες και ηθικούς αυτουργούς.
ΔιαγραφήΣτο ΣΕΦ έχουν όντως γίνει πολλά και έχει διακοπεί αγώνας εις βάρος του Ολυμπιακού 2 φορές μέσα στα τελευταια χρόνια εξ' αιτίας αυτών που έγιναν, σε αντίθεση με το ΟΑΚΑ στο οποίο έχουν γίνει επίσης πολλά (αιμόφυρτος Μπάρλος στο κέντρο του γηπέδου, τραυματισμός φροντιστή και Αργυρόπουλου ανάμεσα σε άλλα) αλλά διακοπή δεν έχει γίνει ακόμα. Άνιση εφαρμογή των νόμων διακρίνω, όχι πλήρη.
ΔιαγραφήΕπίσης όταν διακόπτεται ο αγώνας εις βάρος του Ολυμπιακού επειδή 20 μπαμπουίνοι κρύβονται πίσω από τα παραπετάσματα αγνοώντας την εντολή για εκκένωση εφαρμόστηκε αυστηρά ο νόμος σύμφωνα με το γράμμα του (δε νομίζω πως ήταν και τόσο επικίνδυνοι για την ομαλή διαξαγωγή του αγώνα). Και πολύ καλά έπραξαν. Όταν όμως ο τιμωρημένος πρόεδρος μιας γηπεδούχου ομάδας αγνοεί επιδεικτικά νόμους και εις βάρος του καταδικαστικές αποφάσεις και πάει να μας βγάλει και χαζούς (δε χρειάζεται να είσαι συνταγματολόγος για να καταλάβεις πως είναι τρελό να υποστηρίζεις πως επειδή εχεις εφεσιβάλει την απόφαση καταδίκης σου, εχεις δικαίωμα να αγνοείς τη καταδίκη μέχρι αυτή να τελεσιδικήσει - το πάρτι του εγκληματία με άλλα λόγια) πρέπει να κάνουμε τα στραβά μάτια και να κατηγορήσουμε αυτόν που καταγγέλει τη παρανομία ως τυπολάτρη ή μικροπρεπή;
Αν θέλουμε να διατηρηθεί ένα στοιχειώδες επίπεδο σοβαρότητας δε νοείται να βλέπουμε όμοια γεγονότα και να τα κρίνουμε διαμετρικά αντίθετα επειδή τα μεν αφορούν το Θρύλο και τα δε τη Τριφυλλάρα.
Τα παραπάνω απευθύνονται στο stonerook και όχι στους ανώνυμους που κατά κανόνα βρίζουν ή/και γράφουν ασυναρτησίες.
Αν δεν με γελουν τα ματια μου και εσυ ανωνυμος εισαι αλλα το προσπερνω .. Φαινεται να καταλαβαινεις καποια πραγματα παραπανω απο το μεσο γαυρο οποτε για τελευταια φορα θα προσπαθησω .... Ο ΔΓΠ δεν ειχε καταδικαστει γι αυτο που αναφερεις την εμερομηνια του αγωνα , η αποφαση δεν ειχε τελεσιδικησει , οποτε δεν υπαρχει θεμα και θα το καταλαβεις εν καιρω .. Τωρα αν εχει τρεξει καποιοσ χρονος απο τοτε και εμεις εχουμε δει την τιμωρια του ΔΓΠ ειναι αλλο θεμα ...Τα λοιπα δε των λεγομενων σου ειναι ιστοριες για αγριους
ΔιαγραφήΔεν είμαι ανώνυμος κατά κανόνα ανώνυμε 6.13, δε θέλω όμως να έχω πολλά πάρε-δώσε με φιλάρεσκους σχολιαστές σαν εσένα που γράφουν στομφώδεις ανοησίες σαν αυτή "Φαινεται να καταλαβαινεις καποια πραγματα παραπανω απο το μεσο γαυρο οποτε για τελευταια φορα θα προσπαθησω". Για να επαληθεύσω και τη δεύτερη πρόταση στο σχόλιο αυτό περί πάρε-δώσε, απάντησε όπως θες, δε θα ασχοληθώ παραπάνω...
Διαγραφήπρος τον 5:57 π.μ.:
ΔιαγραφήΌταν διεκόπη ο τελικός το 2010, την επόμενη σεζόν -ως εκ θαυματος (...) - δεν τιμωρήθηκε με -2 όπως θα έπρεπε ο ΟΣΦΠ. Πράγματι, ο νόμος τηρείται επιλεκτικά.
Μάγκες, όσο κι αν βαυκαλιζόμαστε ότι θα ξεφτιλιστούν οι Αγγελοπουλαίοι κι ο Ολυμπιακός σε ενδεχόμενη κατακύρωση του ματς υπέρ τους, η ιστορία θα γράψει (αν γράψει) ένα κύπελλο υπέρ του γαύρου. Κι αυτό, φίλοι μου, έχοντας ζήσει και αντίστοιχες ιστορίες στο ποδόσφαιρο, δε χωνεύεται με τίποτα, όταν έχεις κερδίσει στο γήπεδο... Ο οπαδός του Ολυμπιακού θα βρει έναν τρόπο να δικαιολογήσει στο μυαλό του την κάλπικη κατάκτηση του τροπαίου. Όπως κάνει τόσα χρόνια στη μπάλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα γινει η μοναδικη ομαδα στην ιστορια του παγκοσμιου μπασκετ που θα εχει αποκλειστει νομιμα στις τεσσερις γραμμες του γηπεδου αλλα θα εχει κερδισει το κυπελλο επειδη η θεια μου εκεινη τη μερα ειχε κοψιμο απο την φασολαδα( ή αλλιως επειδη ο προεδρος, (καμια σχεση με την αγωνιστικη ομαδα,) πηγε στο γηπεδο παρανομα, οτι ναναι δηλαδη). Αλλη μια παγκοσμια, μαγκικη και πειραιωτικη, πρωτοτυπια.
ΔιαγραφήΑν το παρει ο Ολυμπιακος παντως βλεπω χιλιαδες Παναθηναικους την ημερα της απονομης μεσα στο γηπεδο για να πανηγυρισουν ειρωνικα τον "παναξιο" κυπελλουχο...
Οι οσιες παρθενες του ελληνικου αθλητισμου μιλησαν! Τα μισα πρωταθληματα της τελευταιας 10ετιας ειναι ΚΛΕΜΜΕΝΑ. Αφαιρεσεις βαθμων, διακοπη αγωνων, μπραβιλικια, επιθεσεις σε σπιτια/επιχειρησεις διαιτητων,παρανομοι στοιχηματισμοι. Εκει δεν σας ειδα να κοπτεστε που τα παιχνιδια αποφασιζονταν εκτος των 4 γραμμων.Το κυπελλακι ειναι το 1/1000 της βρωμιας σας
ΔιαγραφήΕχεις δικιο gayre.Κλεμμενα με τον Ιωαννιδη να απειλει διαιτητες, τον Χριστοδουλου να τσακωνεται και να αποβαλλεται στο τελευταιο παιχνιδι της καρριερας του με τον ΠΑΟ λεγοντας "οσα μου κανε ο Ιωαννιδης στον Πανιωνιο, δεν θα τα ανεχθω στον ΠΑΟ", με πετρες σε πουλμαν αποστολων, με τους προεδρους σου να βγαζουν ανακοινωσεις για φαουλ του Σαρας στον Παπαλουκα οταν 3 δευτερα πριν ο ιδιος ο Παπαλουκας κανει βηματα και διπλη, με τους προεδρους σου να παιρνουν το 2011 Κυπελλο με τον mvp να λεει στον πεθερο του "Κυριε Μακη μου δεν μπορουσα να κοιμηθω το βραδυ", με το 2012 να γινεται σφαγη εντος εδρας στον ΠΑΟ στον τελευταιο τελικο κλπ.
ΔιαγραφήΤι να λεμε τωρα, για τον Τσιλντρες που θυμοταν στις ΗΠΑ τα περιττωματα μεσα σε μπουκαλι που πεταγανε οι επιστημονες στο ΣΕΦ ή ακομα καλυτερα τις.. κουρτινες.
Αυτοι ειστε και αυτοι θα ειστε-γιατι ειστε η προσωποποιηση του οχετου που εφερε τη χωρα ως εδω και θα εχει και το θρασος να βγει και απο πανω.Οταν βγαινει εξω απο τις κουρτινες βεβαιως βεβαιως...
ΥΓ.Ειστε η ντροπη του μπασκετ ελεγε το πανο της ΤΣΣΚΑ και φυσικα εχουνε απολυτο αδικο.Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΣΤΕ.
Και για να μην ξεχνιομαστε, 18-6 οι βολες υπερ του ΠΑΟ στο Κυπελλο το 2013, 18-6 και στην Ευρωλιγκα στο ΟΑΚΑ εναν χρονο μετα.Αλλα φταιει και ο Γιαννακοπουλος που δεν το κανει μπλουζακι να για δειξει τη γυμνια των ... επιστημονων.
Διαγραφή100 % Σωστος
ΔιαγραφήJimάρα, αναμένουμε από εσένα πώς και πώς τη δημιουργία ενός alter-hoopfellas αποκλειστικά και μόνο για πραγματικά μπασκετόφιλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Μετ/ση
Jimara βγάλε Power Rankings για Ευρωλίγκα κ γράψε κ καμιά ανάρτηση για NBA. Διψάει ο κόσμος! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήμ αρεσει που λετε ΑΝ δικαιωθει ο ολυμπιακος..ο ολυμπιακος εχει δικαιωθει ηδη..απλα εσεις δεν το εχετε καταλαβει..απλα αυτη την στιγμη η εοκ αρνειται να επικυρωσει την αποφαση του ΑΣΕΑΔ..ΔΛΔ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ..φυσικα η εοκ θα αναγκαστει να τουμπεκιαστει γιατι δεν την παιρνει..οποτε καταλαβαινεται την καταντια του ελληνικου μπασκετ..εοκ και η καε του παο μαζι ενωμενοι..οι νομοι ειναι νομοι..τωρα θα χορεψετε και εχει και συνεχεια..
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταλαβαινετε
ΔιαγραφήΟ Αθλητικός Δικαστής παρά την πρώτη του αρνητική απόφαση για την ένσταση του Ολυμπιακού, ύστερα από την απόφαση του ΑΣΕΑΔ καλείται να επανεξετάσει την υπόθεση του προημιτελικού του Κυπέλλου.ΤΟ ΑΣΕΑΔ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΒΑΛΕ;;ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.ΑΝ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΟΛΑ ΘΑ ΝΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΑΝ ΟΧΙ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΕΟΚ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΙΟ ΣΙΧΑΜΕΡΗ ΦΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΔΙΚΑΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΕ.
ΔιαγραφήΤο σίγουρο είναι ότι είσαι τελείως άσχετος με τις δικαστικές διαδικασίες.Αλλο τελεσιδικία και άλλο γυρίζω πίσω την υπόθεση.Που είδες εσύ γραμμένο ότι η απόφαση του ΑΣΕΑΔ είναι οριστική? Επειδή το υποστήριζαν από την ΚΑΕ?
Διαγραφήμικρη σημασια εχουν ολα αυτα που διαδραματιζονται γυρω απο το κυπελλο.τουλαχιστον για μενα.γιαννακοπουλος και αγγελοπουλοι κανουν τη δουλεια τους, κατι που δε με αφορα καν, και εγω κοιταω αυτο καθαυτο το μπασκετακι.το να βγω και να πω για τις ντροπες του οσφπ ανουσιο ειναι γιατι θα βγει και ο φιλος ο ολυμπιακος να πει για τις αντιστοιχες του παο και ακρη δε θα βγει ποτε!!η ουσια ειναι οτι στην ελλαδα, αλλα και σε ολο τον κοσμο, οποιος εχει οποιαδηποτε μορφη εξουσιας θα τις κανει τις ομορφιες του!!!και το χειροτερο ειναι οτι σκουζουν αυτοι πιο πολυ , που αν ειχαν το πανω χερι θα καναν τα ιδια και χειροτερα!!και αναφερομαι σε ολους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο κει και περα, εχει ενδιαφερον για το πώς θα παρουσιαστει ο παο σε αυτο το τοπ16!!!και για μενα ενδιαφερον εχει το πώς βλεπουν μεσα στην ομαδα αυτον το γυρο......ως προκληση για κατι παραπανω ή απλα ως ενα ακομα σταδιο του φετινου προτζεκτ?
καθαρα προσωπικη μου αποψη ειναι οτι η ομαδα πρεπει να στηριξει τις επιλογες της και πιο καταλληλη στιγμη ειναι τωρα!!!τι θελω να πω?
φιλοτιμος ο ραιτ αλλα το παιδι δεν κανει!!!δεν καταλαβαινω ποσα λιγοτερα μπορουν να καταφερουν ο διαμαντακος και ο παπαγιαννης!!!
ο παναθηναικος κατεβαινοντας στο τοπ16 χωρις ραιτ, με τους νεαρους σεντερ,αλλα και πληρης, με το διδυμο στο ποιντ νελσον-δδ να δινει πολλα, και με ψυχολογια "nothing to lose" θα γινει ο πιο επικινδυνος αντιπαλος στον ομιλο του.δε λεω οτι θα προκριθει αλλα δυσκολα θα χανει!!!
αποψη μου ειναι οτι δεν εχει νοημα να πας να παρεις το λαβαλ ή το μπιλαν ή καποιον αλλον για να κερδισεις 2-3 ματς παραπανω!!οκ, αντε και το κανεις και πας στους 8 με μειονεκτημα!!!και?γιατι να επενδυσουμε στη μικρη πιθανοτητα η ομαδα να τα ταιριαξει ετσι ωστε να τα καταφερει στο τελος βασει αποτελεσματων και οχι στο σιγουρο πονταρισμα οτι αν δωσεις χρονο στα δικα σου παιδια καποια στιγμη θα στο γυρισουν πισω?επειδη ειμαστε ο panathinaikos?μα με αλλα πλανα ξεκινησαμε τη χρονια....
οσο για τον ομιλο μας,
η μπαρτσα ειναι απο τωρα στην πρωτη δυαδα.
η ρεαλ θα δυσκολευτει περισσοτερο απο οτι νομιζουμε πολλοι.
τη μακαμπι θεωρω εξαιρετικα δυσκολο αντιπαλο μιας και εχει μαζεψει πολυ επιθετικο ταλεντο με παργκο, χαινς,σμιθ, ραντλ, λαντσμπεργκ και σια!!!
ο ερυθρος αστερας εχει σιγουρα καλη ομαδα, οπως και η ζαλγκιρις και θα παλεψουν για την τεταρτη θεση, ενω ερωτηματικο ειναι τα οικονομικα της γαλατα και κατα ποσο η αλμπα θα κοψει απο καποιους βαθμο!
οσο για τον οσφπ,
αν παρουσιαστει πληρης εχει τις δυνατοτητες να παιξει με τη τσσκα για την πρωτη θεση!!!καλοι οι τουρκοι αλλα ουδεμια εμπειρια εχουν απο αυτο το επιπεδο.προσοχη στη μαλαγα, ειναι πολλη καλη ομαδα!!!ο πλαθα μαζι με τον πασκουαλ ειναι ο,τι καλυτερο εχουν να επιδειξουν οι ισπανοι σε κοουτς!!!νιζνι, μιλανο, καχα(που χανει τον ερτελ) πρεπει να κερδηθουν μεσα εξω....
γενικα, ο παο πρεπει να στηριξει τις επιλογες του , για μενα, και να το παει ως "τρωγωντας ερχεται και η ορεξη" και οπου βγει!!!αν βγαλει μπροστα τα δικα του παιδια και παιξει πληρης θα ναι μια ευτυχης συγκυρια.ο οσφπ ειναι υποχρεωμενος να παει για περισσοτερα και μπορει να το κανει αν παρουσιαστει πληρης.
ΣΜ
ο παναθηναικος ποτε εχει παρουσιαστει πληρης;;;λες για ολυμπιακο οτι αν παρουσιαστει πληρης μπορει και 1η θεση!τον παναθηναικο τον εχεις δει ποτε πληρης;;λειπει τοσο καιρο ο νελσον,τραυματιζονται παιχτες,μπαινει ο μπατιστα,τραυματιζεται ο λουκας,μπαινει ο λουκας,μενει 3 ματς εκτος ο μπατιστα,μπαινει ο νελσον,τραυματιζεται ο μητσος...!ας δουμε και τον παναθηναικο,με ολα του τα οπλα ετοιμοπολεμα για καποιο διαστημα και μετα βλεπουμε και κρινουμε....
ΑπάντησηΔιαγραφή