Athlenda

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Steal..




Το Hoopfellas χαιρετίζει την αθόρυβη αλλά αρκετά ουσιαστική κίνηση του Άρη ο οποίος υπέγραψε τον πρώην γκαρντ του Temple, Will Cummings, βλέπει και πάλι με ενδιαφέρον τον τρόπο που οικοδομεί η Τσεντεβίτα το ρόστερ της, σχολιάζει τον "έρωτα" της Βαλένθια για τον Γιόβιτς και τις προσθήκες της Brose Baskets, της πιο “European Union” ομάδας της φετινής EL..




Will Cummings λοιπόν η πρώτη κίνηση του Πρίφτη. Έκπληξη στα αυτιά μου και μάλιστα ευχάριστη μιας και πιστοποιεί τον σωστό τρόπο με τον οποίον έχει αρχίσει πάλι ο Άρης να εξετάζει και να αξιολογεί την Αμερικανική αγορά. Δύο λόγια για τον νέο PG της ομάδας της Θεσσαλονίκης, από τους παίχτες τους οποίους αξίζει να προσέξουμε τη νέα σεζόν στη χώρα μας..


Αντίληψη


Η περιοχή της Φλόριντα φημίζεται για την πολύ υψηλή ποιότητα σχολείων σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και τα στάνταρντ που διέπουν τον τρόπο που αυτά λειτουργούν. Ο Will Cummings (1992-G-1.88) γεννήθηκε στο Jacksoville (τη μεγαλύτερη πόλη της πολιτείας) και σε όλη του τη σταδιοδρομία στα θρανία συγκέντρωσε επιτυχίες σε επίπεδο βαθμών όντας ένα δυνατό μυαλό. Δεν είναι τυχαίο ότι παρ' όλη την αθλητική του επιτυχία στο λύκειο, ζύγισε πολύ την επιλογή κολεγίου ώστε να βρει το κατάλληλο πρόγραμμα που θα του προσφέρει την καλύτερη προοπτική σε ακαδημαϊκό και αθλητικό επίπεδο. Για αυτό και προτίμησε το Τεμπλ. Είναι σημαντικό να πούμε ότι ξένοι αθλητές με ακαδημαϊκή επιτυχία κατά ένα συντριπτικό ποσοστό μπορούν να εγκλιματιστούν ευκολότερα σε ένα πιο σύνθετο περιβάλλον (ειδικά σε επίπεδο τακτικής όπως το ελληνικό) καθώς παρουσιάζουν αυξημένη αντίληψη και αποκωδικοποιούν πιο γρήγορα τα ερεθίσματα που του δίνονται. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία παιδιών όπως ο Πάτρικ Γιάνγκ (γεννημένος στο Jacksoville, πήγε επίσης λύκειο στο Providence, σπούδασε στη Φλόριντα ακουμπώντας το άριστα) ή ο Στεφάν Λάσμε (Βιολογία-Μασαχουσέτη). Ο Cummings εντάσσεται σε αυτήν τη κατηγορία και έχει τα εφόδια ώστε να εγκλιματιστεί άνετα σε ένα νέο, πιο σύνθετο εργασιακό περιβάλλον αλλά και να ηγηθεί μιας καλής ευρωπαϊκής ομάδας σε αυτό το επίπεδο.


PG-Πρίφτη..


Με πολλούς από εσάς είχαμε μιλήσει είτε από αυτό εδώ το βήμα είτε με προσωπικά μηνύματα αλληλογραφίας για τα χαρακτηριστικά του PG που ψάχνει ο Άρης και νομίζω ότι ο Will Cummings είναι παράδειγμα των όσων σας έχω περιγράψει ότι ζητούσαν οι κιτρινόμαυροι στην αγορά. Ο Δημήτρης Πρίφτης παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία ένα καινούργιο αγωνιστικό μοντέλο πέρυσι το οποίο βασίστηκε στη παραγωγή πόντων μέσα από το αμυντικό κομμάτι με ναυαρχίδα τις press άμυνες, τη θρησκευτικού τύπου προσήλωση στις αμυντικές θέσεις κάθε φορά και τη transition επίθεση. Τι βάζει στο παιχνίδι του ο Άρης με τον Cummings:


-Ένα γρήγορο, “μακρύ” PG ο οποίος θα κληθεί να τρέξει όλο το show αποτελώντας σημείο αναφοράς στο επιθετικό και το αμυντικό κομμάτι. Ο Cummings έχει καταπληκτικά χέρια για γκαρντ με άνοιγμα 6'7.5'' και ταχύτατα αντανακλαστικά (ειδικά όταν η μπάλα ταξιδεύει κοντά στο πεδίο δράσης του). Χαρακτηριστικό που μεταφράζεται πολύ αισιόδοξα στο αμυντικό περιβάλλον του Άρη μιας και μιλάμε για έναν γκαρντ ο οποίος μπορεί να “μικρύνει” το γήπεδο για τον αντίπαλο, να πιέσει αποτελεσματικά τη μπάλα και να μπει με επιτυχία στις γραμμές πάσας ποτίζοντας με ανασφάλεια την αντίπαλη επίθεση. Στο Τemple αμυνόταν συχνά μακριά από τη μπάλα (αποτελεσματικός στην άμυνα βοήθειας), αρμοδιότητα που πιθανόν θα έχει και φέτος καθώς λόγω σωματοδομής μπορεί ειδικά να ακολουθήσει shooters γύρω από τα screens ενώ μη ξεχνάμε ότι οι press άμυνες του ΄Αρη έβρισκαν τον PG στη τελευταία γραμμή (σε αρχική διάταξη) άμυνας και τον πιο μακρύ/αθλητικό παίχτη ως catcher στην υποδοχή. Ο Cummings βέβαια είναι πιο μακρύς και αθλητικός από τον Waters και θα μπορούσε να παίξει ακόμα και ως πρώτος παίχτης σε μια 1-2-2 press άμυνα.

-Συνέχεια εκ του προηγούμενου ώστε να γίνει κατανοητή η στόχευση του Άρη στη συγκεκριμένη κίνηση σε συνάρτηση με το στυλ μπάσκετ της ομάδας. Πρόκειται για εξαιρετικό transition περιφερειακό. Είναι γρήγορος και πολύ ικανός στο να δημιουργεί ρήγματα και καταστάσεις για τους συμπαίχτες του στο ανοιχτό γήπεδο. Έχει μια ιδιαίτερη ικανότητα να τελειώνει γύρω από το καλάθι (τον βοηθούν τα χέρια του πολύ) απορροφώντας τις επαφές αν και παρότι καλοπροπονημένος δε διαθέτει το εντυπωσιακό φυσικό πακέτο. Απόρροια αυτού του χαρακτηριστικού του είναι τα συχνά ταξίδια στη γραμμή των προσωπικών, εφόδιο πολύ χρήσιμο για έναν γκαρντ σε αυτό το επίπεδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ μιας και αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο για να “μπεις” σε μια επίθεση τα κρύα χειμωνιάτικα βράδια.. Βρίσκεται στη δεύτερη θέση της λίστας με τους παίχτες που έχουν ευστοχήσει στις περισσότερες προσωπικές σε μια σεζόν, 15 λιγότερες από τον συμπαίχτη του Khalif Wyatt (Made in USA- Hoopfellas 2014) ο οποίος τελείωσε μόλις τη δεύτερη πολύ καλή σεζόν του στο Ισραήλ με την Εϊλάτ. 


Μισό γήπεδο


Ο Cummings είναι καλύτερος του Waters στο να τρέχει καταστάσεις στο μισό γήπεδο αλλά όχι ο τύπος του Pick & Roll-PG με την έννοια που τον φαντάζεται ο κόσμος στην Ελλάδα. Του αρέσει να παίζει “κεφάλι” σε μια ball screen επίθεση ψάχνοντας έξυπνες κάθετες πάσες. Μου αρέσει η ροπή του στις ασφαλείς μεταβιβάσεις. Είναι απλός σε αυτό το κομμάτι και όχι “φιγουρατζής”. Streaky Shooter. Ίσως φταίει και ο μηχανισμός του (απελευθερώνει από αρκετά χαμηλή θέση). Θα υπάρξουν βραδιές που θα πετάει πέτρες στον ωκεανό και άλλες που η ..σύνδεση σας δεν είναι εφικτή. Στη σεζόν του στη D-League πάντως έδειξε σημαντική βελτίωση πιάνοντας ένα (εξαιρετικό) ποσοστό της τάξεως του 37.7% σε ένα άλλο πλαίσιο μπάσκετ βέβαια όπου η ένταση και η φύση των αμυνών είναι τέτοια που σου αφήνει περιθώρια επαφής με το καλάθι. Περιμένω πολλές καταστάσεις 2 on 2 πάντως με έναν ψηλότερο συμπαίχτη του, όπως πέρυσι έτρεξε με τον Raphiael Putney στους Vipers. Αυτό που θα πρέπει να αποκωδικοποιήσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα (πιθανόν να τον δυσκολέψει στην αρχή) είτε μιλάμε για τη συμπεριφορά του στο ανοιχτό είτε στο μισό γήπεδο, είναι ο “δρόμος” που κάθε φορά φτιάχνει απέναντι στην αντίπαλη άμυνα στη προσπάθεια του να φτάσει μέχρι τέλους και στο lay up. Στην (physical) ελληνική λίγκα οι αμυνόμενοι τοποθετούν πολύ έξυπνα τα κορμιά τους στον δρόμο των slashers βγάζοντας τους “εκτός πορείας” και σίγουρα αυτό αποτελεί μια κατάσταση την οποία πρέπει να φιλτράρει ο Cummings προσαρμόζοντας το παιχνίδι του (και σε πολλές περιπτώσεις το eurostep που χρησιμοποιεί πολύ αποτελεσματικά).


Εν κατακλείδι, ο Άρης έκανε μια εξαιρετική επιλογή τόσο ως προς την ατομική ποιότητα όσο και ως προς το μέγεθος του fit στο μπάσκετ του Πρίφτη. Το Temple είναι ένα σπουδαίο πρόγραμμα με τεράστια παράδοση (κυρίως scorers) καλών παιχτών που έκαναν καριέρα στην Ευρώπη. O παίχτης έκλεισε τη σεζόν πέρυσι στη Τρέντο μια ομάδα η οποία θα μου επιτρέψετε να σας πω (το γνωρίζω από πρώτο χέρι) κάνει καλή δουλειά σε επίπεδο αξιολόγησης της αμερικανικής αγοράς. Οι κιτρινόμαυροι απέκτησαν έναν leading guard ο οποίος κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να λειτουργήσει πρώτα ως facilitator (με έναν scorer δίπλα του) ώστε να είναι πιο αποτελεσματικός, αφήνοντας κάθε φορά το παιχνίδι να έρθει σε αυτόν χωρίς τη πίεση της παραγωγής πόντων. Ο Άρης έχει δουλειά ακόμα βέβαια στην ξένη αγορά μιας και χρειάζεται παίχτες όμως ο Will Cummings ήταν μια καλή αρχή και για εμένα μια υπογραφή-έκπληξη ενός παιδιού που έμοιαζε ότι θα διεκδικούσε μέχρι τέλους ένα συμβόλαιο στο ΝΒΑ. O μεγάλος (και ουσιαστικός) στόχος πάντως για τον Δημήτρη Πρίφτη θα είναι να είναι να μπορέσει (όπως και με τον Waters) να βελτιώσει τον παίχτη μέσα στη σεζόν και να πάρει η ομάδα το μάξιμουμ από αυτόν στη τελική ευθεία της..

Ζάγκρεμπ..


Η Τσεντεβίτα ήταν από τις εκπλήξεις της περυσινής σεζόν παρουσιάζοντας ένα σύνολο με κατεύθυνση το οποίο έπαιξε αρκετά καλό μπάσκετ χωρίς σπουδαία ονόματα και έναν πολύ οικονομικό προϋπολογισμό. Ο Μρσιτς έκανε εξαιρετική δουλειά όντας πολύ ανταγωνιστικός μέχρι τέλους και κατάφερε να κερδίσει το βλέμμα της μπασκετικής Ευρώπης αρκετές φορές μέσα στη χρονιά. Οι Κροάτες δουλεύουν με πρόγραμμα και απορρέουν “μπάσκετ” ως οργανισμός, ειδικά με την οπτική και τον τρόπο που κινούνται στην αγορά προσπαθώντας να βρουν τις καλύτερες δυνατές προσθήκες για το πρόγραμμα τους.


Ο Μρσιτς έφερε τον David Stockton στη Κροατία (ναι, τον υιό του Τζον) δίνοντας του μάλιστα τριετές συμβόλαιο. Υπάρχει η πεποίθηση ότι ο πρώην floor general του Gonzaka θα είναι περιζήτητος στην αγορά μετά τη πρώτη του σεζόν με τη Τσεντεβίτα η οποία μπορεί να καρπωθεί οικονομικά αυτής την επιλογή εφόσον βρει συμφέρουσα πρόταση. Σύμμαχος σε αυτή τη προσδοκία των Κροατών είναι το γεγονός ότι παίχτες με τα χαρακτηριστικά του Stocton συνήθως ευημερούν όταν εντάσσονται στις ομάδες των παραδοσιακών σχολών της Ανατολικής Ευρώπης (η Κροατία ως πρώην Γιούγκο κινείται σε αυτές τις νόρμες). Ο Stockton είναι PG που αναμειγνύει τους συμπαίχτες του στην επίθεση της ομάδας και αυτό είναι το μπάσκετ που πρεσβεύει ο Μρσιτς ο οποίος πέρυσι βέβαια προτίμησε ένα scoring guard όπως ο Πούλεν δεδομένου του ότι χρειαζόταν οπωσδήποτε κάποιον να τον σηκώσει στο σκορ μιας και το σύνολο του επιθετικά ήταν limited. Στα forwards οι Κροάτες έκαναν το μπαμ με τον πρώην παίχτη της Ρόδου και της Αναντολού, Σκότι Χόπσον ο οποίος προσπαθεί να βρει την ευκαιρία να επιστρέψει στο υψηλό ευρωπαϊκό επίπεδο (δε κατάφερε να στεριώσει στη Λαμποράλ). Ο Χόπσον θα καλύψει τις δύο θέσεις των forwards υποστηρίζοντας χαμηλότερα σχήματα όπως τα περυσινά με τη μετακίνηση των Ουόκερ-Ουάιτ πιο κοντά στο καλάθι από τον κόουτς Μρσιτς.


Το “κλου” της off season (παρότι δεν έχει διαφημιστεί τόσο) πάντως για τη Τσεντεβίτα είναι η απόκτηση του Josh Adams (1993-G-1.93), ίσως του πιο θεαματικού παίχτη που θα δούμε στα ευρωπαϊκά γήπεδα τη νέα σεζόν. Ο τρόπος που επιτίθεται ο 23χρονος Cowboy (το Wyoming όπου σπούδασε θυμίζει τις παλιές πόλεις του Far West εξ ου και το nick) στο καλάθι είναι ένα κράμα Νεμάνια Νέντοβιτς με Μάρκο Μίλιτς και οι φάσεις που μπορεί να παράγει στο ανοιχτό γήπεδο είναι μάλλον ασύλληπτες για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Στο Ζάγκρεμπ θα έχει την ευκαιρία να γίνει και μπασκετμπολίστας. Πραγματικός εάν με καταλαβαίνετε..

Η Τσεντεβίτα εκτός των άλλων έχει ήδη έναν καλό κορμό νέων παιχτών. Οι έμπειροι Μπίλαν-Μπάμπιτς παρέμειναν παρά τις φήμες, το top-prospect Musa θα παίξει περισσότερο φέτος (σίγουρα και τον περιμένω με τεράστιο ενδιαφέρον), ο Αράποβιτς θα είναι εκεί, το ίδιο και οι Ζγκάνετς-Μάζαλιν (λογικά και ο βετεράνος σουτέρ Πίλεπιτς). Καλό πρόγραμμα σε σωστή κατεύθυνση. Με επιμονή θα έρθει η ώρα τους. Μου αρέσουν..

Μυρίζει EU..


Είχαμε σταθεί τέτοιο καιρό πέρυσι στην αλλαγή κατεύθυνσης του οργανισμούς της Brose Basket, φημισμένου για τη τεχνογνωσία του scouting στην αμερικανική αγορά, ο οποίος στη δεύτερη σεζόν του Αντρέα Τρινκιέρι έκανε πλήρη στροφή στα ..εγχώρια, ευρωπαϊκά προϊόντα, επενδύοντας περισσότερο στη Γηραιά ήπειρο. Δυστυχώς για τις ελληνικές ομάδες, ο Τρινκιέρι έχει θέσει βέτο στη διατήρηση του σκληρού πυρήνα παιχτών (η Μακάμπι πήγε με καλό πακέτο για τον Theis αλλά έφαγε πόρτα, ο Παναθηναϊκός ήταν διατεθειμένος να πληρώσει buy out για τον Μέλι αλλά οι Βαυαροί, παρότι έχουν παράδοση ως ομάδα που κάνει “business”, φαίνεται ότι θα στηρίξουν την απόφαση του προπονητή τους) δείγμα του ότι η ομάδα έχει θέσει υψηλούς στόχους για τη φετινή σεζόν.


Ο Ιταλός στοχεύει σε μια ένεση φρεσκάδας στα guards (όπου έχει χάσει τον Ουοναμέϊκερ) έχοντας συμφωνήσει με τον Maodo Lo (1992-G-1.91) και τον Fabieun Causeur (1987-G/F-1.95). O διεθνής Γερμανός είναι κίνηση-Μπάμπεργκ. Πήγε σχολείο στη Μασαχουσέτη και τελείωσε το Κολούμπια δίχως να γίνει ντραφτ. Είναι ένας ταλαντούχος, μακρύς κόμπο με πολύ καλή περιφερειακή εκτέλεση και ικανότητα να δημιουργήσει ρήγμα. Ότι πρέπει για την spacing-based επίθεση των Βαυαρών δηλαδή, ειδικά εάν στο μείγμα προσθέσουμε την ικανότητα του να βρίσκει καλά περιφερειακά σουτ στο transition. Θεωρώ ότι θα παίξει περισσότερο ως off guard στο παιχνίδι της Brose. Έκανε πολύ καλό τουρνουά πέρυσι το καλοκαίρι με την εθνική Γερμανίας στο Ευρωμπάσκετ (4.6 πόντοι-1.4 τελικές).


Από την άλλη έχω την αίσθηση ότι η Brose Baskets ταιριάζει περισσότερο στον Causeur από ότι η Λαμποράλ. Είναι μια καλή ευκαιρία για τον Γάλλο (ο οποίος ταλαιπωρήθηκε από έναν τραυματισμό πέρυσι σε μια σεζόν που είχε ξεκινήσει πολύ καλά) να παραμείνει στο υψηλό επίπεδο όντας παίκτης-κλειδί σε μια ομάδα με φιλοδοξίες. Η ικανότητα του να σουτάρει και να διαβάσει τα close outs μοιάζει καλό fit δίπλα στους ballhandlers του Τρινκιέρι και στον Big-SF Ντάριους Μίλερ. Πάνω από όλα όμως φαίνεται ότι στη Βαυαρία ξέρουν να ξεχωρίζουν παίχτες που ταιριάζουν στο σύστημα τους και έχουν χαρακτηριστικά που μπορούν να αφομοιωθούν εύκολα και να “δώσουν” σε αυτό.


Για Γιόβιτς η Βαλένθια


Η υπόθεση Βίβες θα καθορίσει τις εξελίξεις στην Βαλένθια (σας έγραψα κάποια πράγματα τη προηγούμενη εβδομάδα) με τη Μπαρτσελόνα να έχει πλέον βάσιμες πιθανότητες για την απόκτηση του Ισπανού PG. Η ομάδα του Μαρτίνεθ, στη περίπτωση που χάσει τον Βίβες (αλλά πάρει φυσικά το ..παραδάκι, δεύτερο buy out μετά από αυτό του Κλαβέρ) θα κυνηγήσει έναν ποιοτικό παίχτη στη θέση “1” και οι πληροφορίες από την Ισπανία λένε ότι στη κορυφή της λίστας τους βρίσκεται ο Στέφαν Γιόβιτς. Στον γκαρντ του Ερυθρού Αστέρα ο κόουτς Μαρτίνεθ βλέπει το leadership που αναζητά για την ομάδα του και κυρίως έναν παίχτη που ταιριάζει με τα χνώτα του οργανισμού μιας και η Βαλένθια έχει συνηθίσει να δουλεύει με τέτοιους περιφερειακούς τα τελευταία χρόνια. Ο Γιόβιτς φυσικά είναι “σταθερά” στο παιχνίδι του Ερυθρού Αστέρα ο οποίος θα πρέπει να πληρωθεί καλά για να αποχωριστεί τον παίχτη.


Μιας και πιάσαμε τα των Σέρβων και της Βαλένθια.. Εναλλακτική του Γιόβιτς είναι ο συμπαίχτης του στην εθνική και πρώην της Βαλένθια, Στέφαν Μάρκοβιτς, ο οποίος μπορεί να φέρει στο παιχνίδι της ομάδας τα quarterback skills του Βίβες ενώ οι “πορτοκαλί” φαίνεται ότι θα αποχωριστούν τον Vladimir Lucic (1989-F-2.02) τον οποίον έχει ζητήσει στο Μόναχο ο Αλεξάντερ Τζόρτζεβιτς μαζί με τον Τσέχο γίγαντα Ondrej Balvin, μέλος της φετινής καλοκαιρινής λίστας του Hoopfellas. Οι συνειρμοί με το δίδυμο Πάβλοβιτς-Κούζμιτς είναι δικαιολογημένοι όμως καλό είναι να αποφεύγονται. Ο Balvin είναι ένα παιδί που μπορεί να παίξει καλό μπάσκετ στη Βαυαρία. Δε ξέρω βέβαια σε τι αγωνιστικό περιβάλλον θα ενταχθεί.. Τον αντίθετο δρόμο με τα παιδιά αυτά παίρνει ο Vasilije Micic o οποίος βρισκόταν ως δανεικός στο Βελιγράδι, κλείνοντας μια και καλή το κεφάλαιο Μπάγερν (μια όχι ιδιαίτερα καλή επιλογή όπως εξελίχθηκε). Οι πρώτες πληροφορίες πάντως λένε ότι ο Micic θα παραμείνει στο Βελιγράδι όπου έπαιξε και πάλι καλό μπάσκετ σε υψηλό επίπεδο μάλιστα. Με τον Σάλε στο Μόναχο άλλωστε, δεν είχε μεγάλη τύχη. Όλοι θυμόμαστε τις μπηχτές του Ραζνάτοβιτς όταν ο πελάτης του κόπηκε από τη δωδεκάδα του Τζόρτζεβιτς πέρυσι το καλοκαίρι..Δεν αποκλείω πάντως εφόσον προχωρήσει του Βίβες στη Μπαρτσελόνα και η Βαλένθια βρεί κλειστές πόρτες για τον Γιόβιτς, να έχουμε ντόμινο με τις νυχτερίδες να στρέφονται στον Μίσιτς. Το τελευταίο είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση και όχι πληροφορία..


Υ.Γ: Ρε Σάσα.. Φέτος βρήκες να αφήσεις το τιμόνι της Άλμπα. Η εικόνα με τον Σάλε απέναντι στα ντέρμπι με τη Μπάγερν θα ήταν πραγματικά σουρεάλ. Ήμασταν κάποτε στρατιώτες...

Υ.Γ1: Μπαμπά τι έκανες στη Άγρια Δύση..; O David Stockton δίπλα στο άγαλμα του πατέρα του στο Salt Lake City..



521 σχόλια:

  1. Για ΑΕΚ κάποιο αφιέρωμα;;;Με ενδιαφέρει κυρίως για τον Ντίξον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιος οπως παντα Jim.Πολυ αθορυβα κινειται ο Πριφτης στην αγορα αφου ουτε καν φημες δεν βγηκαν για τον Cummings.Στο 2 πιστευεις οτι χρειαζεται σκορερ ή καποιος που μπορει και να μοιρασει παιχνιδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μίσιτς και Βεζένκοφ στο 4. Πολύ hoopfelliko ακούγεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κρίμα που δε θα παίξει Ευρωλίγκα η Τσεντεβίτα. Πολύ πηδηχταράς αυτός ο Άνταμς. Σίγουρα fun to watch παίχτης. Ωραίο στυλ στις κινήσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Jim, ευχαριστούμε για την πολύ καλή ανάλυση επί των χαρακτηριστικών του Cummings..
    Φαίνεται πράγματι να είναι μια πολύ καλή επιλογή..
    Όσο για το κομμάτι που αφορά το γεγονός ότι ο παίκτης θα κυνηγούσε ως το τέλος συμβόλαιο στο NBA, αυτό σαν στοιχείο έρχεται προς επίρρωση αυτών που πιστεύαμε ότι τα οφέλη από την υπόθεση Οκάρο θα ήταν πολλά και κυρίως παράπλευρα. Τι εννοώ? Μετά το συμβόλαιο που κέρδισε ο τελευταίος στο ΝΒΑ και το σούσουρο γύρω από το όνομα του στους αιωνίους και όχι μόνο, πλέον ο Άρης κέρδισε ένα ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί στην προσπάθεια του στο recruiting φιλόδοξων νεαρών Αμερικανών. Άλλωστε , εμείς έχουμε την "πολυτέλεια" να χτυπάμε τέτοιους παίκτες που για ομάδες EL μπορεί να μη θεωρούνται εκ προοιμίου "πάνω ράφι", αλλά στην πράξη να αποδεικνύονται...ισως και ακόμη καλύτεροι!
    Ζεσταθήκαμε λίγο και περιμένουμε το νέο χτύπημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυ σωστος
      περσι εστειλε παικτη στη Μπασρτσελονα ο Αρης και φετος στους Χιτ(παρολο που μαλλον θα κοπει)
      Δειχνει οτι κατι δουλευει σωστα
      Το μονο που λειπει απο τον Αρη για να χτυπαει πρωταθλημα ειναι χρηματα
      απο τεχνογνωσια ξαναβρισκεται σε καλο επιπεδο,σε αντιθεση με την Αεκ

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Jim.
    Ο Cummings πιστεύεις ότι θα ταίριαζε με τον ΜακΝιλ ή ένα παίχτη τέτοιου στυλ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για τον Ολυμπιακό πώς βλέπετε τα πράγματα; Πρέπει να πάρει 4άρι ή όχι;
    Σκέφτονται λέει να δουλέψουν τον Παπαπέτρου ως 4. Τζιμ, πώς το βλέπεις αυτό; Το παιδί έχει κάνει νομίζω τα καλύτερα παιχνίδια του ως 3. Είναι σωστή σκέψη να τον κάνουν με το ζόρι 4άρι, επειδή στο 3 υπάρχουν Λοτζέσκι-Παπανικολάου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως ο παπαπετρου θυσιαζεται για τον παπανικολαου, αν οντως μεινει χωρις 4αρι ο ολυμπ. Με τον μιλου το 5 γεμιζει παντως κ μενει ο αγραβ καθαρα 4αρι, αλλα κ παλι κατι δεν κολλαει σε αυτη την ομαδα...Οι πρασινοι καναν ακριβες κ καλες μεταγραφες αλλα το στοιχημα ειναι η χημεια, χωρις ΔΔ ο πεδουλακης εχει πολυ δυσκολο εργο (αν κ καλυτερο υλικο απο τους κοκκινους).

      Διαγραφή
    2. Jim ποια είναι η γνώμη σου για την - μάλλον οριστική - μετακίνηση του Παπαπέτρου στο 4; Προσωπικά διαφωνώ και θεωρώ ότι χαραμίζεται ένας παίχτης που θα μπορούσε να αποτελέσει κεφάλαιο για το ελληνικό μπάσκετ. Κοντός για 4άρι στην άμυνα και απειλεί μόνο περιφερειακά στην επίθεση. Και το κυριότερο: ο Παπανικολάου θέλει πολλή δουλειά για να επιστρέψει στην κατάσταση που ήταν πριν 2 χρόνια - προσωπικά δεν τον πιστεύω πλέον.
      Περιμένω Jim και ένα άρθρο-σχόλιο για τον προσανατολισμό του φετινού Ολυμπιακού: νομίζω ότι αν συνεχίσει στην επίθεση να εξαρτάται από τον -ξεκούραστο φέτος- Σπανούλη, η περσινή αποτυχία θα επαναληφθεί.

      Pepe

      Διαγραφή
    3. Το καλυτερο υλικο δεν ξερω απο που προκυπτει.

      Α ναι, απο τα νουμερα μιας χρονιας. Μπουρουσης, Τζειμς, Σινγκλτον μονο το 2016 εχουν δειξει κατι μεχρι στιγμης. Θα δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος.

      Μη με παρεξηγεις, θεωρω οτι κινηθηκατε πολυ δυνατα, αλλα μην ενθουσιαζεστε γιατι μεχρι στιγμης οι 3 ξενοι σας ηρθανε απο σεζον-ισως-ταβανι.

      Ο καλυτερος σου ψηλος παραμενει ο Γκιστ, για μενα, η καλυτερη μεταγραφη σου ηταν ο Ριβερς, φιλε.

      Διαγραφή
    4. Ο Μπουρούσης νούμερο της μιας χρονιάς; Ενώ αντίθετα ο Μπερτς ή ο Γιανγκ ή ο Γκριν τα απίδια τα έχουν βάλει στο σάκο χρόνια τώρα;

      Διαγραφή
    5. ενω γκριν και μπριτς ειναι δεδομενο οτι ειναι επιτυχια σαν μεταγραφες;;η μηπως η μιση καλη χρονια στην γαλατα,του γιανγκ ηταν απποδειξη οτι ηταν παιχταρας;;Δεν ειναι καλη μεταγραφη ο Μπουρουσης, ουτε ο Σιγκλετον, ουτε ο Τζειμς και ειναι οι δικες σας,αγνωστοι παιχτες σχεδον με μικρες επιτυχιες.Να μου πεις δεν ξερουμε πως θα δεσουν και αν αποδωσουν σαν ομαδα να το δεχτω,οχι οτι δεν ειναι καλες μεταγραφες.

      Διαγραφή
    6. Δυστυχώς φίλε, η υπόθεση Παπαπετρου θυμίζει έντονα την παλία ιστορία με τον Παπανικολάου (τον "παλιό" εννοώ). Εάν θυμάσαι και εκείνος έπαιζε "παντού" αντί στην φυσική του θέση ως 3αρι, για τις ανάγκες της ομάδας επί Ιωαννίδη. Και τελικά ποτέ δεν έφτασε τα στανταρντ που πραγματικά μπορούσε να φτάσει (ελέω και τραυματισμών βέβαια). Αργότερα, σε ΠΑΟ και ΑΕΚ, έπαιξε καλύτερο μπάσκετ κατ' εμέ. Κάποτε το έιχε δηλώσει και ο ίδιος, ότι αυτές οι αλλαγές του έκαναν κακό.
      Φοβάμαι ότι το ίδιο πάει να γίνει και στον Παπαπέτρου. Το παιδί μπορεί να γίνει φοβερό 3αρι. Ελπίζω να το καταλάβει ο ίδιος και να μην συναινέσει. Κρίμα... Ένας φίλαθλος του ΠΑΟ

      Διαγραφή
    7. Μαθετε να διαβαζετε το ποστ του αλλου πριν διαφωνησετε, ειδικα ανωνυμα. Εγραψα οτι κινηθηκατε *ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ*.

      Απο εκει και περα δε μιλαμε για μεταγραφες, μιλαμε για υλικο. Οποτε το τι πηρατε με το τι ΗΔΗ ειχαμε, γιατι ο Ολυ δεν αλλαξε τη μιση ομαδα.

      Οποτε δε συγκρινω τον Τζειμς με τον Γκριν, αλλα π.χ. τον Τζειμς με τον Χακετ. Οποτε ναι, ο Τζειμς δεν ειναι "καλυτερο υλικο", ουτε ο Ριβερς απο τον Λοτζεσκι.

      Στους ψηλους εχετε κανει καλες προσθηκες, αλλα ο Σινγκλτον και ο Μπουρουσης δεν εχουν δειξει οτι ειναι παιχτες που παιζουν μονιμως σε επιπεδα αποδοσης 2016. Ιδωμεν.

      Διαγραφή
    8. Μάθε να διαβάζεις το δικό σου ποστ πριν το στείλεις. Έγραψες για νούμερα της μιας χρονιάς στον Μπουρούση των 14 σεζόν Ευρωλίγκα (με μ.ο. 8,6 πόντους και 5,8 ριμπάουντ, κι ας του ρίχνουν τα νούμερα οι 3 πρώτες σεζόν στην ΑΕΚ που ήταν έφηβος). Επίσης Σίνγκλετον και Τζέιμς θα ήταν παράλογο να δείξουν παραπάνω από μία σεζόν: του Σίνγκλετον η περσινή ήταν η ρούκι σεζόν στην Ευρωλίγκα, του Τζέιμς η δεύτερη (αλλά πρώτη ολόκληρη).
      Επίσης είναι άλλο πραγματικά να θεωρείς πως είναι τόσο σπουδαίος παίκτης ο Ρίβερς κι άλλο να υποβιβάζεις εμμέσως τις άλλες μεταγραφές, πως δηλαδή Μπουρού, Σίνγκλετον και Τζέιμς είναι χειρότερες ενισχύσεις απ' τον Ρίβερς.
      Από όσα έγραψες το πιο ακριβές, δηλαδή είναι το "Ίδωμεν".

      Διαγραφή
  8. Ελεύθερος ο Καββαδάς. Δε παίρνει τεσσάρι ο οσφπ, παραμένει ο μιλουτίνοβ.

    ΤΕΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωπα ρε παιδι που δεν παιρνει 4αρι ο ΟΣΦΠ. Ειναι ασχετο με το 4 αυτο με την παραμονη Μιλουτινοφ - απλα δε βρηκαμε πολυ καλη δυνατοτητα πωλησης και μας κατσικωθηκε - ο Καββαδας δε δεχτηκε το ρολο του 4ου και εφυγε.

      Στη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ πιστευω θα περιμενουμε τον Οκαρο.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή Δημήτρη ο Μίλου θα μείνει μόνο για Ευρωλίγκα?

      ΤΕΟ

      Διαγραφή
    3. Στη χειρότερη Οκάρο; Και στην καλύτερη ποιον; Ντουράντ;

      Διαγραφή
    4. Κατι τετοιο πιστευω.

      Εδω που φτασαμε, θελω να πιστευω οτι θα αφησουν τον Γκαμπριελ μονο προκειμενου να φερουν τον Οκαρο με καποιο προσυμφωνο εκει προς το τελος της προετοιμασιας.

      Το να σκοπευουν σοβαρα να κινηθουν οπως περσι στο μπακαπ του Πριντεζη θα προδιδε μαλλον ηλιθιοτητα και ανεπιδεκτικοτητα μαθησεως, ετσι?

      Διαγραφή
    5. οταν το εκαναν περσι ηταν τραγικο
      φετος ομως παπαπετρου και αγραβανης ηταν τα 2 4ρια της εθνικης
      ξεκινανε πολυ μπροστα απο περσι

      Διαγραφή
    6. Δηλαδή Δημήτρη η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα κάνει χρήση του κανονισμού 6 ξένοι για τους οποίους μας είχατε πρήξει τα ούμπαλα πως γίνεται για το συμφέρον του ΠΑΟ;

      Τελικά δεν σκοτώνουμε έτσι τον ...προγραμματισμό σας;

      Διαγραφή
    7. Προσεχε μη φας το καπελο σου και φερουν τον ... Αγραβάνη!

      Διαγραφή
    8. Έτσι όπως είναι το ρόστερ σας είναι το πιο ορθολογικό.
      Παπαπέτρου και Αγραβάνης είναι πολύ πιο μπροστά από πέρσι. Ποιος απ΄τους δυο θα κόβεται απ΄τη δωδεκάδα δηλαδή για να παίζει ο Αμερικάνος στο 4? Ή μήπως θα είναι εκτός ο Παπανικολάου?
      Η μαλακία έγινε πέρσι όταν τον φέρατε ξανά πίσω, τώρα δεν διορθώνεται!!

      Vatos76

      Διαγραφή
    9. Andriy, αυτης της Εθνικης.... να το βρασω.

      Ας αποφασισουν τι θελουν να κανουνε με τον Παπαπετρου και βλεπουμε.....

      Διαγραφή
  9. Αυτός ο ανταμς ρε τζιμ τι πράγμα είναι? Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο παίχτη από άποψη θεάματος.

    Manos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία όπως πάντα η βόλτα στην Ευρώπη. Μου αρέσει το Γιούρο πρότζεκτ της Μπάμπεργκ, δείχνει την σταθερότητα στην φιλοσοφία και την κουλτούρα του Τρινκέρι.

    Θα ήθελα πάντως να γράψω κάτι για τις μικρές εθνικές ομάδες (αν και λίγο εκτός θέματος της ανάρτησης) γιατί κάθε καλοκαίρι κάνουμε την ίδια κουβέντα και βλέπω να πελαγοδρομούμε.

    Καταρχάς να πω ότι παρακολουθώ τις 'μικρές' εφηβικές διοργανώσεις εδώ και 15 χρόνια. Δεν είμαι σκάουτερ ούτε έχω εξειδικευμένες γνώσεις. Αυτό που μου αρέσει είναι η γενεαλογία: να βλέπω πώς μεγαλώνουν μαζί παίχτες ίδιας ηλικίας και πώς οι εμπειρίες και οι επιτυχίες σε μικρή ηλικία σφυρηλατούν γενιές που συνεχίζουν μαζί ως άνδρες. Πχ αν φέτος στο Ρίο τελειώσει η εθνική καριέρα των Γκαζόλ, Ναβάρο και Ρέγιες, καλό είναι να θυμόμαστε ότι αυτοί οι τρεις περνάνε τα καλοκαίρια τους μαζί από το Ευρωμπάσκετ εφήβων του 1998.

    Δεν μπορώ να παραθέσω εδώ νούμερα για να το αποδείξω, αλλά η μεγάλη αλήθεια στις μικρές ηλικίες είναι η εξής: οι επιτυχίες και τα μετάλια ΕΙΝΑΙ ασφαλής ένδειξη ταλέντων που μπορούν να προχωρήσουν. Ή για να το πω ανάποδα, αν μια φουρνιά βολοδέρνει στις 13ες και 15ες θέσεις, οι πιθανότητες να περιέχει ταλέντα επιπέδου εθνικής ανδρών είναι εξαιρετικά περιορισμένες, σχεδόν μηδενικές.

    Η πολιτικώς ορθή άποψη που βγαίνει από διαφόρους είναι ότι 'στις μικρές ηλικίες δεν μετράνε οι επιτυχίες αλλά η ανάδειξη των ταλέντων'. Αυτό είναι μισή αλήθεια. Η ανάδειξη των ταλέντων δεν είναι δουλειά των καλοκαιρινών εθνικών ομάδων, των 12 παιχτών και των 3 προπονητών. Είναι μια διαδικασία διαρκής που ξεκινάει από την ανεύρεση ταλέντων από την ομοσπονδία και συνεχίζεται με τον τρόπο εκμάθησης του μπάσκετ από κοινού από την ομοσπονδία και τις ομάδες και ολοκληρώνεται με την αξιοποίηση των παιχτών από τις ομάδες.

    Με άλλα λόγια, οι καλοκαιρινές διοργανώσεις δεν είναι άσκηση εκμάθησης αλλά μια παράσταση που δίνεται μετά από πολύμηνες πρόβες. Το να λες ότι μια 8η ή μια 10η θέση δεν πολυενοχλεί επειδή δεν είναι το μετάλιο ο σκοπός των μικρών εθνικών είναι παπατζιλίκι. Ο σκοπός των μικρών εθνικών είναι να κερδίζουν, επειδή μόνο με βάση τα αποτελέσματά τους ξέρουμε που βαδίζουμε.

    Υπό αυτήν την έννοια η ΕΟΚ έχει δίκιο να πανηγυρίζει όταν παίρνουμε μετάλια γιατί αυτό είναι επιβράβευση της δουλειάς της. Αποκρύβει όμως ότι τα τελευταία 10 χρόνια η σχετική θέση της Ελλάδας στα τουρνουά των μικρών ηλικιών φθίνει συνεχώς. Αν με την μεγάλη εθνική ενοχλούμαστε όταν χάνουμε προημιτελικούς, να έχουμε υπόψη μας ότι η εικόνα των μικρών εθνικών δείχνει ότι σε 10 χρόνια από τώρα χωρίς τον Γιάννη δεν θα είμασταν για παραπάνω από τους 16 της Ευρώπης.

    Οι μικρές διοργανώσεις δείχνουν πόσο το μπάσκετ αλλάζει, και πόσο ρόλο πια παίζουν η σωστή εκμάθηση του αθλήματος και τα αθλητικά προσόντα τα οποία είναι αποτέλεσμα ευρύτερης κρατικής αθλητικής αγωγής για τα παιδιά. Κάποιοι δεν κατάλαβαν από που μας ήρθε η σφαλιάρα από τους Ισλανδούς. Η αλήθεια είναι ότι εδώ και χρόνια στις πολύ μικρές ηλικίες (15-16 χρονών) πασχίζουμε να κερδίσουμε αμπάσκετες χώρες όπως η Σουηδία και η Γερμανία μόνο και μόνο επειδή τα παιδιά εκεί έχουν καλύτερα σώματα.

    Πλέον μπάσκετ παίζουν με αξιώσεις και οι Σουηδοί και οι Φινλανδοί και οι Τσέχοι και έρχονται σιγά-σιγά και οι Ελβετοί.Σε 20 χρόνια από τώρα η θέση της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή ελίτ δεν θα είναι σε καμιά περίπτωση αυτονόητη. (συν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ή Μίσιτς ή Ράγκλαντ ή φέρτε πίσω τον ΔΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι δηλώσεις που έκανε ο Παπαθεοδώρου μετά το τέλος του τουρνουά στην Χαλκίδα δείχνουν, κατά την γνώμη μου, πόσο επικίνδυνος είναι αυτός ο άνθρωπος για το ελληνικό μπάσκετ και γενικά πόσο σκιτζήδες είναι οι Έλληνες προπονητές που δουλεύουν σε αυτό το επίπεδο.

    Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι όλοι οι προπονητές φαντασιώνονται ότι θα γίνουν Ομπράντοβιτς και κανένας τους δεν θεωρεί ότι η δουλειά με μικρές ηλικίες είναι εξίσου πρεστιζάτη. Στην Αμερική ξέρουν πόσο δύσκολο είναι ένας προπονητής να μεταβεί από το ΝΒΑ στο κολλεγιακό και το ανάποδο. Οι προπονητές των χάι-σκουλ είναι βασιλιάδες στον χώρο τους και δεν έχουν κανένα κόμπλεξ έναντι του Πόποβιτς ή του Σιζέφσκι.

    Ο Παπαθεοδώρου λέει ότι 'δεν είμαστε Ισπανοί να παίζουμε επίθεση'. Αυτό είναι ανάλυση επιπέδου Γεωργίου σπήκινγκ, όχι ενός ανθρώπου που υποτίθεται πληρώνεται για να πάει το ελληνικό μπάσκετ μπροστά. Το να επακολουθεί αυτή η δήλωση μετά από ένα προ-Ολυμπιακό που αποκλειστήκαμε σουτάροντας 30% τρίποντο και αίρμπολ βολές το λες και θράσος, σχεδόν κοροϊδία. Η αλήθεια είναι ότι το σινάφι του Παπαθεοδώρου προτιμάει να κερδίζει αγώνες παρά να μαθαίνει στα παιδιά σωστό μπάσκετ.

    Να βάλουμε σε αυτό το γεγονός ότι στην Ελλάδα σχολική αθλητική αγωγή δεν υπάρχει, και το παζλ συμπληρώνεται. Οδηγούμαστε να έχουμε μια εθνική άσουτη και χωρίς καμιά αθλητική υπεροχή.

    Η δε ΕΟΚ πέρα βόσκει. Της αρκεί να κερδίζει ένα μετάλιο στην χάση και στην φέξη (συνήθως πλέον μόνο έντος έδρας) για να γράφουν οι γνωστοί της πράκτορες στον τύπο κλισεδιάρικα άρθρα 'Το ελληνικό μπάσκετ έχει μέλλον'. Την στιγμή που για να έχεις μια καλή εθνική ομάδα 5 χρόνια από τώρα πρέπει να έχεις ένα πουλ 15-20 παιχτών σήμερα, οι οποίοι με την σειρά τους θα έχουν προκύψει από φουρνιές που θα έχουν πάρει 3-4 μετάλια σε σειρά ετών. Και την στιγμή που αν αφαιρούσαμε από την εθνική τους 3 παίχτες που δεν βγήκαν από την παραγωγική διαδικασία της ΕΟΚ (Αντε, Κουφό και Καλάθη) το πιθανότερο σήμερα ήταν να παίζαμε προκριματικά Ευρωμπάσκετ, όχι προ-Ολυμπιακό.

    Αυτά που αναλύω είναι μακροχρόνιες τάσεις που φαίνονταν ήδη από το 2005-06. Το καλοκαίρι που κερδίσαμε τους Αμερικάνους η εθνική εφήβων έχανε στην Αμαλιάδα 86-43 από τον Μπατούμ, τον Ντιό και τον Μερμάν. Μεταξύ της γενιάς των 84ρηδων (Βασιλειάδης, Βασιλόπουλος κλπ) και των 89-90ρηδων (Παππάς, Παπανικολάου κλπ) δεν βγάλαμε ούτε έναν παίχτη. Μετά τους 90ρηδες κάτι έκαναν οι 94ρηδες (Παπαπέτρου, Μποχωρίδης, ας βάλουμε και τον Αντε μέσα) και τώρα πλέον οι 97ρηδες.

    Όποιος παρακολουθούσε αυτήν την τάση καταλάβαινε που πήγαινε το πράγμα και για την μεγάλη εθνική. Με μια καλή γενιά (η οποία συνήθως δεν σου δίνει παραπάνω από 2-3 παίχτες) ανά 5 χρόνια η σχετική σου θέση νομοτελειακά θα μειώνεται. Ας ξυπνήσουμε πριν είναι αργά. Στα 50ς μεγάλες σχολές του αθλήματος θεωρούνταν η Ουγγαρία και η Βουλγαρία. Στα 70ς η Τσεχία. Δεν θα είναι η πρώτη φορά που μια σχολή θα εξαφανιστεί από τον χάρτη.

    Φιλιά, ο Στεγόσαυρός σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιο ποσταρισμα αρχοντα. Για παπαθεοδωρου συμφωνω.αν εχεις χρονο γραφε πιο συχνα

      Μαεβ Καρατ

      Διαγραφή
    2. Κοίτα, έχεις εξαιρετικές θέσεις για τα προβλήματα της ελληνικής σχολής αλλά είσαι λίγο απαισιόδοξος γιατί:
      α)Η Ελλάδα έχει μόνιμη ροή ταλέντων από τις ΗΠΑ λόγω ομογένειας. Η ιστορία πάει παλιά, πολύ παλιά με Steve Young και Nick Galis ή στα ελληνικά Στέλιος Γιαντζόγλου και Νίκος Γεωργαλής. Αυτό κάνει και τώρα με Καλαθη Ογκουστ Μητογλου Κουφο Μπράμοκαι τα ρέστα. Κάποτε μάλιστα το έκανε και παλινοστούντες από την ΕΣΣΔ (Λαζαρος Παπαδόπουλος, Ιακωβος Τσακαλιδης) και προβλέπεται να συνεχίσει να το κάνει. Αυτή η ροή εξασφαλίζει πως θα έχεις 2-3 καλούς παίκτες ανά γενιά από εκεί. Με 2-3 ταλαντούχους δικούς σου, έχεις έναν κορμό 4-6 καλών παικτών, οι οποιοι μπορουν να ειναι αρκετοι για ενα μεταλλιο. Δεδομενου πως η ελληνικη σχολη ειναι περισσοτερο mentality (διαβασμα φασεων, καλη αμυνα, επιμονη κοκ) δεν ειναι δυσκολο να μεταλαμπαδευσεις αυτες τις ιδεες στους καλους σου παικτες.

      β)Επιπροσθετως, το καλυτερο επιπεδο στο Ελληνικο πρωταθλημα απο Τσεχιες Σουηδιες και τα σχετικα, σημαινει πως οι μικροι (με την προυποθεση πως θα παιζουν στην Α1) θα μαθουν εντατικα αρκετα πραγματα στην πράξη.

      γ)Η ελληνική σχολή κάνει κύκλους. Ποιος θυμάται τις χρονιές των εθνικών με Σιγαλα-Παπανικολαου-Αλβερτη-0ικονομου; Ποιος θυμαται τα χρόνια πριν τους Φασουλα/Χριστοδουλου/Γιαννακη; Μια κακη 8ετια-10ετία δε σημαινει αναγκαστικα πως θα εκλειψουμε ως σχολη. Χώρια που ακομα και οταν ειχαμε ταλαντουχους παικτες πχ Κομματο Ταπουτο, η εθνικη μεταλλια δεν πηρε αρα δεν αρκει το ταλεντο απο μονο του-θέλει και μυαλό.

      Τώρα για να μην βγαλουν γλώσσα ορισμένοι, ΝΑΙ ειναι τραγικο πως ο Παπαθεοδωρου ασχολειται με το τι κανουν οι Τολιοπουλος Λουντζης αντι να κοιταξει το 30% τρίποντο και τα αιρμπολ στις βολες, πιεζοντας δημοσια τα παιδια να βελτιωσουν την τεχνική τους.

      Διαγραφή
    3. Φοβερό post φίλε στεγόσαυρε!

      Διαγραφή
    4. δυστυχως φοβαμαι οτι ειμαστε η μονη μπασκετικη χωρα που ονομαζουμε ταλενταρα καποιο παιδι που εχει καλα σωματικα προσοντα και μπορει να παιξει καλη αμυνα!κυριοι ταλενταρα ειναι ο παικτης που κανει τη διαφορα στο επιθετικο κομματι του παιχνιδιου!

      Διαγραφή
    5. Το γεγονός ότι πάσχουμε σαν σχολή στα βασικά του αθλήματος είναι γνωστό. Υπερέχουμε όντως σε όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, αλλά θεωρώ ότι δεν θα είναι αρκετό τα επόμενα χρόνια. Και 2 επισημάνσεις:
      - γιατί για άλλη μια χρονιά ο Χαραλαμπόπουλος συμμετείχε σε 2 εθνικές ομάδες; Αυτό αποτελεί σχεδιασμό για το μέλλον του;
      - κοιτάζω ποιοι είναι πρόεδροι των ομοσπονδιών μπάσκετ στις υπόλοιπες χώρες και με πιάνει κατάθλιψη. Αυτοί που πρόσφεραν πολλά και σημαντικά έπρεπε να παραδώσουν τη σκυτάλη εδώ και μια δεκαετία.

      Pepe

      Διαγραφή
    6. Από τους καλύτερους σχολιαστές του blog. Πάντα αξιόλογες τοποθετήσεις και μετρημένες. Σε ευχαριστώ φίλε.

      Διαγραφή
    7. 11.12,ταλενταρα ειναι ο παιχτης που κανει τα παντα στο παρκε,δεν μπορει οσα βαζει να τρωει.Ο Β.Χ και επιθεση και αμυνα και ριμπαουντ και ασιστ.Ο Ραντουλιτσα επιθετικα ηταν ταλενταρα ανεκαθεν,να το βρασω οταν τρωει τα διπλα απο οσα βαζει.Ειπε κανεις ταλενταρα τον Μαντζαρη επειδη παιζει υποφερτη αμυνα;;.

      Διαγραφή
    8. Καλημερα φιλε μιλαω για ανερχομενα παιδια που χαρακτηριζονται ως σπουδαια ταλεντα.η αφορμη του σχολιου μου ειχε να κανει με τη παραγωγικη διαδικασια και το πως βλεπουν καποια νεα παιδια.εσυ μου λες για ραντου και μαντζαρη που ειναι ετοιμοι παικτες με χρονια καριερας και εχουν ο καθενας τις αδυναμιες του.εγω μιλαω για τη νοοτροπια που εχει επικρατησει σε μεγαλο βαθμο στο ελληνικο μπασκετ.εβλεπα την εθνικη νεων και πραγματικα προσπαθουσα με τα λιγα που ξερω για το μπασκετ να καταλαβω για ποιο λογο εχει γινει τοσος ντορος για καποιους παικτες!ειτε συμφωνεις φιλε ειτε δεν συμφωνεις οσο καλη αμυνα και να παιζει οσο καλο κορμι και να εχει καποιος, οταν βλεπει το καλαθι σαν κουμποτρυπα και πρεπει να κανουμε τρια ευχελαια για να βαλει τη μπαλα μεσα, ταλενταρα ΔΕΝ ειναι!

      Διαγραφή
    9. Πολύ ωραίος Στεγόσαυρε.

      Run TMC

      Διαγραφή
    10. Σωστός. Αλλά φταίνε(με) όλοι. Γιατί είναι λάθος η νοοτροπία του κερδίζω με κάθε κόστος, αλλά φταίει και η νοοτροπία όλων (και ειδικά στο επίπεδο "μικρων" Εθνικών ομάδων) που εμφανίζει επιτυχημένο ΜΟΝΟ όποιον κερδίζει, no matter what... Με τρίποντο ανύπαρκτο και airball σε βολές.
      Δυστύχως η ελληνική σχολή προπονητών αυτά πρεσβεύει!!! Δεν έχουν καταλάβει (οι περισσότεροι - όχι όλοι - έλληνες προπονητές) ότι το μπάσκετ αλλάζει (έχει αλλάξει)... Ας ελπίσουμε ότι δεν θα συμβούν όσα σωστά λές και θα ξυπνήσουν! Όλοι (μας).

      Διαγραφή
  13. Καλησπερα Τζιμ,

    Δευτερη συνεχομενη βολτα στην Ευρωπη. Κε Πρεσβη, μας κακομαθαινετε.

    Καποιες παραγγελιες, ο,τι προλαβαβεις χεχε:

    1. Για Ερικ Γκριν θα γραψεις φανταζομαι. Ανυπομονω να μαθω ποσες φορες αλλαζει πλευρο.
    2. Με ενδιαφερει πολυ η Λετονια σα μπασκετικη σχολη, ισως καποιο σχολιο με αφορμη τους Ολυμπιακους για το πως δουλευουν τους νεους τους?
    3. Κεφαλαιο "4" στον Ολυμπιακο (οχι μονο μεταγραφικα). Τι πανε να κανουνε, και τι θεση αρμοζει τελικα στον Παπαπετρου?

    Σε ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο παπαπετρου εχει χασει ολη του την ελαστικοτητα, εχει γεμισει μυς αλλα δεν ειναι 4...κριμα για το παλικαρι. κριμα κ για τα ματακια μας που φετος μαλλον ο ολυμπιακος θα ειναι ακομα πιο αμυντικογενης απο τον παο του πεδουλακη.

      Διαγραφή
  14. Γιατί δεν ακούγεται τίποτα για Άρη και Κατσίβελη ???
    Δεν είναι συμβατός με το Basket που παίξαμε πέρσι?
    Επιπλέον φαντάζομαι ότι ίσως φέτος θα υπογράψει το πιο μικρό του συμβόλαιο στην καριέρα του το παιδί.... και υπό αυτήν την έννοια θα μπορούσε να παράξει και πλούτο για την ομάδα η συγκεκριμένη κίνηση, από τα λίγα στοιχεία που ο Πρίφτης δεν έβαλε στην ομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ μετριος σαν παικτης.Καλυτερα σαν τριτος ασος να μεινει ο Φλιωνης ο οποιος χρεαιαζεται χρονο για να ξεθαρρεψει

      Διαγραφή
  15. Αφρο και Τζιμ τι γίνεται με το 4 στον Παο;;; Έχει πράγματι ο Σενγκελια προβάδισμα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιατι να ακουστει για Κατσιβελη και Αρη?Τη χρονια που εκανε την πηρατε χαμπαρι?Χωρις υπερβολη πρεπει να ηταν ο χειροτερος ασσος της Α1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Κατσίβελης δε θέλει να παίξει 'άσσος". Αυτό είναι το πρόβλημα.

      Διαγραφή
    2. Τζιμ σχολιάζω μετά από κάτι χρόνια επειδή με εντυπωσίασε το σχόλιό σου για Κατσίβελη: για ποιά θέση πιστεύει πως έχει τα κατάλληλα προσόντα το παληκάρι γιατί θα μας τρελάνει όλους, εμού συμπεριλαμβανομένου που αφελώς πριν 3-4 χρόνια έγραφε πως ο Κατσίβελης ήταν αυτός με το μεγαλύτερο upside σε σύγκριση με Μάτζαρη, Σλούκα! Ημιόροφος μας βγήκε και ανελκυστήρας δε φαίνεται πουθενά...

      Διαγραφή
  17. to eurohoops δεν ανοιγει σαν σελιδα,εχει προβλημα σημερα;;;η το προβλημα ειναι δικο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πρόβλημα, βγήκαν και απολογήθηκαν δημόσια στο fb

      Διαγραφή
    2. Όχι το ίδιο το eurohoops κάνει εργασίες στο site

      Διαγραφή
    3. ευχαριστω παιδια.

      Διαγραφή
  18. Παιδια ξερει κανεις τι γινεται με Παο και Θ.Αντετοκουμπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. afro τι γινεται με το 4?παμε για τον σενγκελια η' υπαρχει αλλη λυση που δουλευουν και δεν βγει προς τα εξω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τζιμ ποια η γνώμη σου για Καββαδά στον Άρη;Μετά τον Κουφό ,Παπαγιάννη όταν αποχωρήσει ο Μπουρούσης θεωρείς ότι υπάρχει άλλος αξόπιστος Ελληνας σέντερ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Έλειψε ένας τέτοιος ψηλός από τον Άρη πέρυσι. Με "κιλά" στο ζωγραφιστό. Δίπλα στον Χάγκινς. Πιστεύω ότι θα κλείσει η δουλειά. Η πρόταση του Άρη είναι καλή.

      Διαγραφή
    2. Η φράση, "με κιλά" τα λέει όλα... Νομίζω ότι ο συγκεκριμένος δεν μπορεί - προλαβαίνει να ενταχθεί στο draft του NFL. Επειδή μπάσκετ ξέρεις (πολύ περισσότερο από εμένα), θυμίζω ότι εκτός από "κιλά" χρειάζεται και άλλα πράγματα, σουτ, κίνηση, αντίληψη του χώρου κλπ.
      Σίγουρα και καλό μάνατζερ, από αυτό φαινεται ότι έχει!

      Διαγραφή
    3. Σωστος φιλε μου ,ο Καββαδας εχει κανει πολυ ντορο χωρις αγωνιστικα να εχει αποδειξει κατι το ιδιαιτερο!!! Ο παιχτης αυτος συγνωμη που θα το πω αλλα το ταλεντο του ειναι ολο κι ολο το σωμα του και μονο...το ταλεντο ειναι αγνωστη λεξη γι αυτον και γι αυτο θα παραμεινει ενας ρολιστας και γυρολογος!!!

      Διαγραφή
  21. Με Καββαδα τωρα ο Αρης σιγουρα θα χρειαστει σουτερ ο οποιος μπορω να πως ελειψε σε σχεση με περσι παρολο που δεν υπηρχε post ψηλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. O Achille Polonara δεν θα ήταν καλή επιλογή για ΠΑΟ; Διεθνής και ανερχόμενος, νομίζω αν δεν κάτσει του Σενγκέλια θα ήταν καλή εναλλακτική.

    Vincanity

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον Πολονάρα μιλήσαμε πέρυσι σε μια ανάρτηση. Το παιδί έχει καλές προδιαγραφές για να παίξει μπάσκετ στο υψηλό επίπεδο αλλά αμφιβάλλω για τη θέληση και το πόσο είναι διατεθειμένος να πονέσει για να διακριθεί. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό.

      Διαγραφή
    2. Αν πρόκειται όμως για το "καλύτερο PF που έχουν βγάλει οι ιταλοί μετά τον Γκαλινάρι την τελευταία 15 ετία" όπως σου είχε πει μέλος του τιμ της Ρετζιο, δεν αξίζει να ρισκάρεις με την περίπτωσή του; Από τον Ρούντεζ και τον Φοτού πιστεύω ότι θα ήταν πιο safe επιλογή (πάντα στο σενάριο που δεν κλείσει ο Σενγκέλια).

      Vincanity

      Διαγραφή
    3. Ποτέ δεν ξέρεις, ίσως φταίει και το περιβάλλον στο Ρέτζιο.

      Διαγραφή
  23. Σε γενικές γραμμές να σημειωθεί ότι όταν ο άνθρωπος κάθεται και γράφει ένα κείμενο που χρειάζεται τόσο κόπο και γνώση στα πρώτα τριάντα σχόλια κυριαρχεί το "άφρο τι ακους; θα πάρει παικταραδες ο πρόεδρος" και το "Jim πως βλέπεις τη λύση τάδε για τον τάδε" νομίζω ότι έχουμε χάσει λίγο το νόημα...
    Επίσης ρε ανυπόμονα αγόρια αν ακούσει κάτι ο admin ή ο υποστράτηγος άφρο θα σας το γράψουν δε θα σας κάνουν νάζια...
    Αυτά και με το μπαρδόν...

    ΣΤΕΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. +1 σε αυτο. Και με ολο το θαρρος. Ρε παιδες δεν ειναι ολα ασπρο η μαυρο(η παιχταρας η ασχετος). Ας κρατησουμε οσο μπορουμε την διαφορετικη ματια της σελιδας-οασης. Γιατι θα χασουμε αυτο το προνομοιο του τζαμπα χουπφελλας και μετα θα το καταλαβουμαι.
      Με την καλυτερη των προθεσεων

      Διαγραφή
    2. Αυτό το προνόμιο βλέπω να χάνεται σύντομα. Το πανεπιστήμιο θα γίνει ιδιωτικό. Και καλά θα κάνει. Ένας από τους δεκάδες δημοσιογράφους-σχολιαστές-προπονητές που έμαθε το άθλημα καλύτερα από αυτή τη σελίδα είμαι και εγώ.
      Με κάθε σεβασμό στον ιδιοκτήτη

      Διαγραφή
  24. ΜΑΗΣ 2017
    ===========

    Προσοχή! Προσοχή!

    Εδώ ελεύθεραι ακόμα Ευρώπαι...

    Ευρωπαιοι!
    Οι Πράσινοι εισβολείς ευρίσκονται εις τα πρόθυρα των μπασκετικών μας οσίων και ιερών.
    Αδέλφια! Κρατήστε καλά μέσα στην ψυχή σας το πνεύμα του μετώπου.
    Ο εισβολεύς εισέρχεται με όλας τας προφυλάξεις εις την έρημον Ευρώπη με κατάκλειστα όλα τα γήπεδα.

    Κάτοικοι της γηραιάς ηπείρου! Ψηλά τις καρδιές!

    Η ΕΥΡΩΠΗ περιέρχεται εις χείρας των ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΩΝ.
    Επάνω εις τα γραφείαν της FIBA EUROPE δεν κυματίζει πλέον υπερήφανη η MOΣΧΟΒΙΤΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ.
    Αντ' αυτής εστήθη το λάβαρον της ΠΑΝΑΘΑΣ.
    Ο φρουρός της, διαταχθείς να την υποστείλει διά να ανυψωθεί η ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΗ, ηυτοκτόνησε ριφθείς εις το κενόν από του σημείου όπου ευρίσκετο η ΤΣΕ.ΣΕ.Ι.ΚΑΝΗ ΣΗΜΑΙΑ.

    Ζήτω η ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΡΜΑΣ!

    ΥΓ Α ρε δυνάστη Γιαννακόπουλε έφερες την πράσινη κατοχή στην Ευρώπη.

    The famous pride JB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δημήτρη καλησπέρα. Παναθηναικος μεν αλλά σαν μόνιμος κατοικος θεσσαλονικης με ενδιαφερουν οι κινησεις του άρη. Πολύ ωραίο αρθρο φιλε για αλλη μια φορα.
    Ερώτηση
    Τι λες για μαυροκεφαλιδη 4-5αρι και ο ξενος να είναι ο μίσιτς ή καποιος αλλος φερελπυς? Πιο λειτουργικό σχήμα? Ή ένα ξενο καθαρο 4 με τριποντο όπως είχες πει αρκει?
    Γιατί ειμαι σίγουρος ότι ο Αρτζι δεν θα θέλει άλλο ροστερ σε ελλάδα και άλλο σε ευρώπη.
    Ευχαριστώ φιλε καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Σε ευχαριστώ πολύ. Δε νομίζω ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο γκαρντ εδώ και καιρό. Για τον Μίσιτς τα έχουμε πει εδώ και τρία-τέσσερα χρόνια. Αν αντί για το Μόναχο είχε επιλέξει Αθήνα μπορεί σήμερα να ήταν , στα 22 του, ένας από τους τοπ-ευρωπαίους PG.

      Διαγραφή
    2. Tofas o Misic, από σοφή σε σοφή απόφαση πάει το παιδι...

      Διαγραφή
  26. Τελος ο Πιλεπιτς απο Τσεντεβιτα.Α ρε Τζιμ το ματιασες

    MrMigiagi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Jimαρε τι βλεπεις/ακους/μυριζεις για Παναθηναϊκό??

      Διαγραφή
  28. Μήνυμα πριν λίγο στο κινητό μου από Βαρκελώνη.. Στη Μπαρτσελόνα εξετάζουν σοβαρά πλέον το ενδεχόμενο να δώσουν μια από τις δύο θέσεις Αμερικανού στον Ντόελμαν (αυτή η προοπτική έμοιαζε αρκετά μικρή πριν μερικές ημέρες) ενώ εξετάζουν εναλλακτικές για τον Χάνγκα, ίσως και ως μέσω πίεσης μιας και τα λεφτά που προσφέρουν στη Λαμποράλ είναι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου στέλνει μηνύματα ο Μπαρτζώ ρε Τζιμ; Α ρε μπαγάσα "πνευματική επικοινωνία" και καλά...

      Διαγραφή
    2. Αυτό δεν είναι τίποτα. Του κάνω αναπάντητη και με παίρνει αμέσως..

      Διαγραφή
  29. Η περίπτωση του Ντόελμαν σίγουρα είναι αξιόλογη για τον Παναθηναϊκό μιας και πρόκειται για τον ορισμό του Stretch-4 στο ευρωπαϊκό μπάσκετ συν το ότι ο παίχτης έχει το υπόβαθρο να πρωταγωνιστήσει στο υψηλό επίπεδο. Θα τον έβλεπα σαν έναν εξαιρετικό σκόρερ από τον πάγκο ο οποίος βέβαια μειονεκτεί σε άλλα κομμάτια του παιχνιδιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Jim ομως δεν ειναι αρκετα ακριβος σε σχεσει με τις αλλες λυσεις που κοιταζει ο ΠΑΟ? Μακαρι να κινηθει και να τον φερει δεν λεω οχι αν και προσωπικα μου αρεσει ο Μελλι και λογω ηλικιας!!
      Παντως για να το γραφεις πιστευω οτι δεν το κανεις τυχαια. Σε ποια λυση βλεπεις να καταληγει??

      Διαγραφή
    2. Τζιμ, γνωρίζεις αν στην Ελλάδα θεωρείται κοινοτικός ή όχι;
      Επίσης, αυτή τη στιγμή πέραν του Ντόελμαν έχει άλλο Αμερικανό η Μπαρτσελόνα; Με τον Ντόρσεϊ τι γίνεται; Θα τον κρατήσει ο Μπαρτζώκας ή θα τον διώξει; Πριν μερικές μέρες είχε γραφτεί ότι θέλει τον Ντάνστον.
      Σάμιουελς και Λαουάλ θα μείνουν;

      Διαγραφή
    3. Ο Ντόελμαν εξετάστηκε σοβαρά γιατί η πιθανότητα να μη συνεχίσει στη Μπαρτσελόνα ήταν χειροπιαστή. Ο Μέλι σε όλους αρέσει όμως παιδιά ο Τρινκιέρι δύσκολα θα αφήσει παίχτη από τον κορμό του. Έχει φιλοδοξίες η Brose.

      Διαγραφή
  30. Καλησπερα Τζιμαρα.Ειδα στο σαμερ λιγκ τον Στοκτον και τον Πανγκος.Καλος ο πρωτος με καλη αντιληψη του παιχνιδιου.
    Ο Πανγκος ειναι αλλο επιπεδο,πολυ καλος παικτης.Τις ιδιες μερες που εχασε ο Παο τον Κλαβερ πηγαινε και αυτος στην Ζαλγκιρις.Πιστευω οτι επρεπε να τον παρει ο Παο.Με αυτον,ενα 4αρι ακομα και ο ενας ξενος να επαιζε μονο ευρωλιγκα(φελντειν) θα γινοταν πολυ δυνατο το ροστερ.

    WILKINS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγκλημα που χάθηκε ο Πάνγκος. Συμφωνώ. Σπουδαίος πόιντ σε καλή ηλικία.

      Manos

      Διαγραφή
    2. Τρίποντο+PnR+potential με μόνο 400 ετησίως?
      Όντως έγκλημα, όπως μου είχες πει Τζιμ ίσως να φοβήθηκαν το ύψος του σε συνδυασμό με τον Τζέημς.

      Διαγραφή
  31. Τζιμ εξαιρετική ανάρτηση, και πολύ σημαντικό ότι η σελίδα δεν κινείται μόνο σε ρυθμούς αιωνίων (όπως τα σχόλια) αλλά γράφεις γενικά την οπτικη σεου για τη στελέχωση ομάδων στην Α1 και στην Ευρώπη. Και για να αυτοαναιρεθώ, το μεγάλο λάθος στον φετινό ΠΑΟ είναι ότι απλά αναβάλλει τη μεταγραφή γκαρντ. Δεν ξέρω πώς το βλέπεις εσύ, αλλά είναι αναπόφευκτο να αποκτηθεί και αυτό θα σημάνει μεγάλη θυσία οικονομικά και αγωνιστικά εκεί γύρω στο Δεκέμβρη όταν αναγκαστικά θα φύγει ο Φελντέιν για να έρθει κάποιος στον άσο.. (αν έχουν κυλήσει τα πράγματα καλά με Παππά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψυχαναγκαστικοί γίνατε με τον Φελντέιν, νισάφι πια!

      Διαγραφή
  32. Ωραίο άρθρο. Ας σκεφτούμε θετικά και Ντοελμαν και Κλαβερ, μήπως δεν υπάρχει χώρος για έναν νεαρό Βούλγαρο. Πρόεδρε δώσε 400.000 και αλλά τόσα στον παίχτη. Να μείνει και μια κενή θέση ξένου για τον άσσο. Ανάμεσα στον Σενγκελια και τον Μπενζεκοφ, πιστεύω καλύτερος παίχτης αυτή τη στιγμή είναι ο υγιής Γεωργιανός. Ρουντεζ και Φώτου δεν τις θεωρώ καλές επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Βεζενκωφ ειναι σαφως καλυτερος του Σενγκελια,ακομη και τωρα,ειδικα μετα τον τραυματισμο του Γεωργιανου.Οσο και αν ψαξουμε το μονο που θα βρουμε να κανει καλυτερα ο Σενγκελια ειναι στο ξυλο και στο σπρωξιμο στην ρακετα.Και το οτι χρεωνεται ως Ελληνας και ειναι ταλεντο με μεγαλες προσδοκιες ειναι το πιο σημαντικο απ ολα

      Διαγραφή
  33. Όλοι έμαθαν εκτος από τον ίδιο....

    13 ολοκληρα χρόνια είχαμε την τυχη να διδασκόμαστε μπασκετ από τον κορυφαίο προπονητη της Ευρωπης τα τελευταια 25 χρόνια!
    Εμαθαν οι Έλληνες προπονητες, έμαθαν οι Έλληνες παίχτες, έμαθαν και μερικοι που τον παρακολουθησαν από το εξωτερικο, λιγοι εως ελαχιστοι όπως δειχνει η ιστορια, αλλα υπηρχαν και τέτοιοι... (Βλεπε Τρινκερι...). Όλοι όσοι αξιζαν εμαθαν και σταθηκαν δυνατα μπροστα σε ονοματα και σε σχολες που μεχρι προτινως θεωρουνταν ειδικοι...
    Όλοι αυτοι λοιπόν εφαρμοσαν και συνεχιζουν να εφαρμόζουν στη στελεχωση των ομάδων τους 4 βασικά πράγματα:
    Α) 5 γκαρντ με playmakig abilyties, γκαρντ που από πλειμεικερ μπορουν να σταθουν και δυάρια κι όχι το αντίθετο, αυτα είναι τα αυθεντικά κομπο γκαρντς! (Οι τρεις απο τους πέντε καθαροί άσσοι οπωσδηποτε!). Εκτος από το playmaking έχουν άλλο ενα χαρακτηριστικό, πολυ καλό σουτ 3ων πόντων!
    Β) 4αρια με πολυ καλό σουτ τριων πόντων
    Γ) 5αρια με γρηγορα πόδια και παιχνίδι με πλάτη
    Δ) σλκηροτραχυλα 3αρια που κατεβαζουν ριμπάουντ.

    Ο θεμέλιος όμως λιθος όλων των παραπάνω ειναι το Α. Κι ο τομέας αυτος ειναι που ποναει καθε χρόνο ο Παναθηναικος από τότε που εφυγε ο Ζελικο! Αναλογιστείτε τι PGs είχαν οι ομάδες που κατεκτησαν τo τρόπαιο τα τελευταια 10 χρόνια τουλαχιστον:
    2016 ΤΣΣΚΑ: Ντε Κολο, Τεοντοσιτς, Τζακσον
    2015 Ρεαλ: Γιουλ, Ροντριγκεζ
    2014 Μακαμπι: Ραις, Χικμαν
    2013 ολυμπιακος: Λο, Σπανουλης, Σλουκας
    2012 ολυμπιακος: Λο, Σπανουλης,
    2011 Παναθηναικος: Διαμαντιδης, Καλαθης
    2010 Μπαρτελονα: Ρούμπιο, Λακοβιτς
    2009 Παναθηναικος: Διαμαντιδης, Γιασκεβιτσιους, Σπανουλης
    2008 ΤΣΣΚΑ: Παπαλουκας, Χολντεν

    Όλοι είχαν από δύο πρωτοκλαςσάτους καθαρόαιμους PGs!!!

    Φετος γίνεται για πρωτη φορα μια καλή προσπαθεια στις μεταγραφες, όμως και πάλι το Α έχει μπει σε δευτερη μοιρα... Η ομαδα έχει γεμίσει από πραγματικά αξιόλογα δυάρια που μπορουν να περάςουν κατα συνθηκη στον άςςο κι όχι άσσους που μπορουν να ανταποκριθουν σαν δυάρια... Αυτη λοιπον είναι η παγιδα που το τριφυλλι για ακόμα μια χρονιά δειχνει να μην αποφευγει... Θεωρω οτι το πρόβλημα το μεγαλώνει η παρουσία του Παππα... Ο Παππας δεν ειναι ουτε θα γινει ποτε άσσος, όμως την μπαλα τη θέλει στα χερια του για να αποδωσει. Αυτα τα δυο δεν παντρευόνται! Η μπαλα μενει στα χέρια αυτου που απειλει με δύο τρόπους: ειτε να σκοραρει είτε να δημιουργήσει! Ο Παππας δεν μπορει να δημιουργησει ούτε να διαβασει το παιχνιδι, έχει μονο σκορινγκ ινστιγκτ (που λενε και στο χωριό μου...).

    Ο Παναθηναικός με τη στελεχωση που έχει κανει πρέπει οπωσδηποτε να παρει εναν αξιόλογο πεντακάθαρο άσσο, ο οποίος κανονικά θα έπρεπε να πάρει τα λεπτα του Παππα για να υπάρξει ισορροπια... Ο Φελντειν θεωρω ειναι λίρα εκατό και φετος θα ειναι ακόμα καλύτερος και ο Τζειμς τον συμπληρωνει μια χαρά! Σε αυτη την περιπτωση 5ο γκαρντ χωράει άνετα ο Μποχωριδης!

    Πιο πολυ αναγκη εχει ο Παναθηναικος να διορθωσει αυτη την ανορθογραφία παρα να πάρει 4αρι πρωτης γραμής... Οχι οτι δεν το χρειάζεται, αλλά ειναι μια θέση που μπορει να την καλύψει έξυπνα χωρις να πρέπει να αποκτήσει ξένο... Η λέξη κλειδί ακούει στο όνομα Βεζενκοβ!
    Μόνο ετσι ο Παναθηναικος θα έχει εντελως ισορροπημενο ροστερ και με μέλλον μπροστά του...

    KingBill

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθαρόαιμος ο ΝτεΚλό; Θου Κύριε...

      Διαγραφή
    2. Εδω βαλαμε τον Σπανουλη στους καθαρους ασσους. Ολα αυτα για να πουμε πως με τον Τζεημς δευτερο ασο πισω απο τον Καλαθη δεν πας πουθενα....

      Διαγραφή
    3. Προφανώς δημιουργει συγχιση το θέμα ορισμού του PG...

      Όντως ο Χικμαν δεν ειναι καθαρόαιμος, αλλα την χρονια που το σήκωσε η Μακαμπι ήταν άψογος στα καθηκοντά του..., ξεγελώντας ακόμα και τον Ομπραντοβιτς με το ιδιαίτερο στυλ που αγωνιζόταν η Μακάμπι ως συνηθως (περισσότερο Αμερικανικό...).
      Ωστόσο ο Ντε Κολό και πόσο μάλλον ο Σπανούλης είναι καθαρόαιμοι κομπο γκαρντ που όπως γράφω παραπάνω είναι πλήρεις PG που ανταποκρίνονται άψογα σαν δυάρια. Μη σας μπερδευει το σημείο που καταλαμβανουν στο παρκε οταν η μπαλα μεταφερεται από το ενα γηπεδο στο αλλο, αλλα δωστε εμφαση στις δουλειες που κάνουν... Αν με μ.ο. ασσσιτς πάνω από 4 δεν εισαι δημιουργος τότε πότε είσαι...
      Χαρισματικός PG δεν λεγεται μόνο αυτός που μεταφερει την μπάλα αλλά κυριως αυτός που την παίρνει στα χερια του για να εκτελεσει τα plays με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα δημιουργώντας πολλαπλους κινδυνους στην αντίπαλη άμυνα.

      PS: Μήπως δεν ήταν PG και ο Σάρας την εποχη που έπαιζε στον Παναθηναικό επειδη σπάνια κατεβαζε την μπάλα....???

      KingBill

      Διαγραφή
  34. Θα ειχε πραγματικο ενδιαφερον η μονομαχια Τζωρτζεβιτς-Σασα Ομπραντοβιτς.Μπας και καταληξουμε καποια στιγμη ποιος ειναι χειρωτερος απο τους δυο.Α,συγνωμην μη ξεχασω και τον Ζτοβτς.
    Αν ο ΠΑΟ ειχε κανει παικτη κορμου τον Μαυροκεφαλιδη,δεν θα ειχε κανενα προβλημα τωρα σε σχεση με τις θεσεις.
    Νομιζω οτι οποιος περιμενει θα παρει τελικα Οκαρο Γουαιτ.Αργα η γρηγορα τον βλεπω πισω
    Ο Ντοελμαν ειναι ο παικτης που οδηγει τον ΠΑΟ προς final4.Ειναι το κερασακι στην τουρτα της ομαδας που φτιαχνεται.Αλλα δυσκολο.
    Μισιτς,Βεζενκωφ και μια θεση κενη για αργοτερα.Και Μαζαλιν επενδυση,μεγαλη ταλενταρα.
    Στον Ολυμπιακο πληρωνουν την αστοχη επιστροφη Παπανικολαου.Ο Παπαπετρου εχει μεινει που εχει μεινει στασιμος,αμα παει και στο 4,καηκε...Και αυτος και ο Ολυμπιακος
    Εκει νομιζω δεν εχουν καταλαβει κατι σημαντικο.Ο ξεκουραστος και υγιης Πριντεζης ειναι ασταματητος και ο ηγετης της ομαδας.
    Ειναι δυνατον να μεινει δευτερη χρονια ακαλυπτος?
    Ο Αρης ειναι στον σωστο δρομο αλλα ειναι πολυ κριμα που δεν κρατησε εστω τον Μακνιλ.Ο Πριφτης δειχνει να κανει καλες επιλογες.
    Και το ανεκδοτο της χρονιας.Ντρεηπερ σαν αντι-Ροντριγκεζ.Παει λαλησε ο Λασο.Για ποσους να παιξει πια ο Γιουλ?Βεβαια πηραν Ραντολφ.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μετά την 1η εβδομάδα του Αυγούστου ο Olympiacos B.C. θα ανακοινώσει τον Lauvergne... Καθοριστικός ο ρόλος του μάνατζερ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Source: Sacramento Kings are trying to lure Nick Calathes out of his star-role in Athens.

    david pick

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εχμ... Τι λεει ο David Pick για Σακραμεντο και Καλαθη;;

    Στεφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο νικ εχει τριετες χωρις buy out και nba out μετα το δευτερο χρονο. Αυτο σημαινει πως για να φυγει θα απαιτησουμε τοσα χρηματα οσα χρειαζονται για να ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ το Σλουκα απο τη Φενερ.. οποτε False Alarm

      Διαγραφή
    2. Εγω τωρα που καταλαβαινω οτι ο Καλαθακος θα πεταγε την σκουφια του αν εσπαγε το συμβολαιο του με Παο απο φετος, ειμαι κακοπροαιρετος?

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα, αυτο που φαινεται ειναι οτι ο Παναθηναϊκος προσπαθει να ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙ το συμβολαιο του Καλαθη!

      Ποια ομαδα του ΝΒΑ θα δωσει 2εκ καθαρα στον Καλαθη, σοβαρα μιλαμε? Δεν ειναι τρελλοί...

      Διαγραφή
    4. Δε μπορουν να δωσουν τοσα ετσι κι αλλιως. Απαγορευεται. Θα δωσει και ο παιχτης για να αποδεσμευτει, αν θελει.

      Διαγραφή
    5. Τι να ξεφορτωθεί ρε; Πας καλά; Και ποιον θα πάρει μετά; Δεν υπάρχει καλύτερος Έλληνας για να φέρει μετά στην ομάδα.

      Διαγραφή
  38. Θεωρώ δύσκολο να εμπιστευτεί ο Πεδουλάκης τον Μποχωρίδη.
    Και μάλιστα στην ευρωλίγκα.
    Δεν τον κατέβασε κάν στη 12άδα στους τελικούς με ΟΣΦΠ,
    ενώ κατέβασε ΒΧ και Παπαγιάννη, έχοντας τον Χέινς εγκλωβισμένο στον πάγκο.
    Ο Τζειμς δεν τον συζητάμε, πώς υγιής παίζει 20 λεπτά
    στο 2 κι άλλα 10 στον άσσο κι ότι καταφέρει.
    Ας ελπίσουμε πώς όλα θα καλά και ο Αρτζι έχει κρυμένο
    άσσο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) στο μανίκι του.
    Δεν τον φοβάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βόλτα στην Ευρώπη Νο 3.

    Ο Άρης δεν κατάφερε να κρατήσει κανέναν απ’ τους 4 Αμερικανούς που αποτέλεσαν τον βασικό κορμό της περσινής ομάδας. Όλοι τους εξαργύρωσαν την ομαδική επιτυχία με νέα μεγαλύτερα συμβόλαια. Ο Πρίφτης θα προσπαθήσει πάλι να πετύχει διάνα στις επιλογές των νέων παικτών για να παρουσιάσει κάτι καλό. Δύσκολο το εγχείρημα.

    Στα των αιωνίων, ο Ολυμπιακός πάει να κάνει την ίδια πατάτα με πέρσι αφήνοντας κενό πίσω απ’ τον Πρίντεζη. Ο Μιλουτίνοφ περισσεύει, ο Αγραβάνης έπρεπε να είναι το 3ο πεντάρι της ομάδας και ο Παπαπέτρου στην φυσική του θέση καλύπτοντας το ‘’4’’ όταν χρειάζεται. Ο Παναθηναϊκός έκανε εξαιρετική επιλογή με τον Ρίβερς. Ίσως ο καλύτερος απ’ τους διαθέσιμους και ρεαλιστικούς στόχους για το βασικό ‘’3’’.

    Σχετικά με την κουβέντα που έχει ανοίξει για την εθνική και την παραγωγική διαδικασία. Είναι φανερό ότι οι Έλληνες παίκτες χωλαίνουν στα βασικά. Σουτ, πάσα, ντρίπλα. Γι’ αυτό όταν παρουσιάζεται κάποιος άρτιος σ’ αυτούς του τομείς τον κοιτάμε σαν ζόμπι όπως ο Χαραλαμπόπουλος. Αυτό που χρειάζεται είναι μεγαλύτερη ισορροπία μεταξύ της τακτικής παιδείας και της εκμάθησης των βασικών. Κι αυτό δεν είναι δουλειά του Παπαθεοδώρου και του κάθε Παπαθεοδώρου (ο οποίος με την ευκαιρία είναι εντελώς ακατάλληλος για το πόστο που κατέχει). Είναι δουλειά των προπονητών των ακαδημιών, των παίδων, των εφήβων στους συλλόγους. Εκεί που δυστυχώς το αποτέλεσμα και η σκοπιμότητα προτάσσονται αφού οι περισσότεροι απ’ τους προπονητές έχουν λάθος προτεραιότητες. Ή μάλλον δεν έχουν καταλάβει το έργο που πρέπει να επιτελούν. Οι ομάδες σ’ αυτές τις ηλικίες δεν υπάρχουν για να αναδεικνύεται το προπονητικό ταλέντο του κάθε coach. Άλλο πράγμα ο προπονητής ακαδημιών κι άλλο coach ομάδας Α1 ή Α2.

    Δεν θα μάθει ο Παπαθεοδώρου στον Λούντζη να σουτάρει, στον Μουράτο να κάνει αριστερό lay up ή στον Κόνιαρη να ντριπλάρει. Ο προπονητής της εθνικής εφήβων θα βάλει τα παιδιά να παίξουν σωστά το παιχνίδι προσπαθώντας να δουλέψει στις συνεργασίες μεταξύ τους και να τους μάθει πως θα χρησιμοποιήσουν τις δεξιότητές τους σ’ ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Γιατί, προφανώς, παίζεις για να κερδίζεις. Μπάσκετ είναι. Απλά η μεταλλιολαγνεία και η νίκη να μην γίνεται βίωμα και στόχος ζωής στα παιδιά από πολύ μικρή ηλικία. Τα μικρά παιδιά πρέπει πρώτα και πάνω απ’ όλα να χαίρονται το παιχνίδι.

    Η ΕΟΚ, λοιπόν, που έχει την ευθύνη με φρέσκα μυαλά σε όλα τα επίπεδα και οι προπονητές των μικρών ηλικιών που πλάθουν τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά των παικτών πρέπει να αλλάξουν την στοχοπροσήλωση στην αναπτυξιακή διαδικασία. Όχι να εγκαταλείψουν τα γνωρίσματα της ελληνικής σχολής που τώρα ξαφνικά υποτιμώνται. Ούτε να διδάξουν στα παιδιά πράγματα που είναι κόντρα στα σωματικά και στα πνευματικά τους χαρακτηριστικά. Αυτό που χρειάζεται είναι μεγαλύτερη έμφαση και επιμονή στα βασικά. Επιστροφή στην φύση του αθλήματος δηλ.

    Σ’ αυτή την κατάσταση έχουν σημαντικό μερίδιο ευθύνης και οι αιώνιοι που εδώ και 2-3 χρόνια διαγωνίζονται στο παιδομάζωμα γιατί τάχα μου κατάλαβαν την αξία της ανάπτυξης των μικρών. Αντί, λοιπόν, να τους δώσουν την ευκαιρία να παίξουν σε μικρότερους συλλόγους, να τριφτούν, να στραπατσαριστούν, να βελτιωθούν αγωνιζόμενοι τους κρατούν για τις προπονήσεις χωρίς σχέδιο σπαταλώντας 2-3 χρόνια που είναι πολύτιμα. Π.χ. ο Λούντζης πόσο έχει βελτιωθεί βρισκόμενος στον ΠΑΟ εδώ και 2 χρόνια; Πόσο διαφορετικός θα ήταν τώρα αν απ’ το καλοκαίρι του ’14 είχε παίξει δύο χρόνια σε μια μικρότερη ομάδα της Α1 ή της Α2;

    Δεν συμμερίζομαι την απαισιοδοξία ορισμένων. Από κανέναν χάρτη δεν θα χαθούμε. Καμιά σχολή δεν θα εξαφανιστεί. Υλικό υπάρχει, το άθλημα συνεχίζει να είναι δημοφιλές και η τεχνογνωσία είναι σε εξαιρετικό επίπεδο. Προσαρμογές χρειάζονται και επανασχεδιασμός από ανθρώπους που έχουν όρεξη να δουλέψουν και όραμα για να εμπνεύσουν. Γενικό ξήλωμα στην ΕΟΚ και ανανέωση σε όλα τα επίπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο μακνηλ και ο γουοτερς δεν εχουν υπογραψει πουθενα ακομα.

      Διαγραφή
    2. Γεια σου 77.Απο περιεργεια γιατι θεωρεις τον Παπαθεοδωρου εντελως ακαταλληλο;
      Αγωνιστικα και εξωαγωνιστικα το μονο αρνητικο που θα του χρεωνα ολα αυτα τα χρονια,ειναι που εβαλε περσι τον ΒΧ με διαστρεμα,και σε τετοια κατασταση το ποδι του,δυο συνεχομενα τουρνουα.Περα απ αυτο το λαθος πιστευω οτι η προσφορα του ειναι μεγαλη.

      WILKINS

      Διαγραφή
    3. Δεν βλέπω την μεγάλη του προσφορά όπως λες.
      Θα σου πω. Ο Παπαθεοδώρου χρησιμοποίησε την παρουσία του στην εθνική με αποκλειστικό σκοπό την περαιτέρω εξέλιξη της καριέρας του. Γι’ αυτό και βλέπεις φαινόμενα σαν αυτό που περιγράφεις με τον Χαραλαμπόπουλο, σαν την φάπα στον Κόνιαρη, σαν τα συχνά ξεσπάσματά του στον πάγκο, τις προχθεσινές του δηλώσεις κλπ. Τώρα που πήγε στην Αστάνα, ελπίζω να κόψει την εθνική.

      Διαγραφή
    4. Δε με ενδιαφερει να τον υπερασπιστω και δεν εχω και λογο αλλα αν τους αποδομησουμε ολους δε θα μεινει στο τελος κανενας.Λες οτι χρησιμοποίησε την παρουσία του στην εθνική με αποκλειστικό σκοπό την περαιτέρω εξέλιξη της καριέρας του,που το ξερεις αυτο;
      Τη φαπα τη σχολιασαμε τοτε,ηταν μια λαθος στιγμη που δεν πρεπει να επαναληφθει σε εθνικες και σε τετοιες ηλικιες.Ξεσπασματα στον παγκο δεν εχω δει αλλα περα του αναμενομενου.Οσον αφορα τις δηλωσεις ηταν χωρισμενες σε δυο μερη.Στο ενα μερος λετε ακριβως το ιδιο.Στο αλλο μερος που μιλησε για την αμυνα και οτι δεν ειμαστε Ισπανια και Αμερικη,εγιναν οι δηλωσεις μετα απο ενα ματς που το γυρισε η ομαδα μεσα απ την αμυνα και ηταν πανω στον ενθουσιασμο και εννοουσε την παραγωγη ποντων μεσα απ την αμυνα(αυτο που λεει και ο Τζιμ για Πριφτη και Αρη).Ξερει και ο ιδιος την αξια της επιθεσης και φαινεται απ το πως παιζει η ομαδα.Εδωσε ομως μια καλη ευκαιρια να γινει συζητηση και κατεθεσε την αποψη του απο που πρεπει να ξεκινησουμε.Σωστη ή λαθος θα κριθει.Παντως πρεπει να ακουσουμε και αλλους του χωρου τι γνωμη εχουν.

      Ειναι σημαντικη η προσφορα του.Αγωνιστικα η εθνικη επαιξε συγχρονο μπασκετ(τα τελευταια χρονια) με στρετς 4 και ποιντ φοργουορντ τον ΒΧ,κεντρικο πικ εν ρολ,αιφνιδιασμους και πιεση στην αμυνα.Επειδη λεμε ολοι για το σουτ,αφησε αυτην την φουρνια να σουταρει αρκετα,και ας τα σπαγανε,μεχρι να βρουνε το χερι τους.Επισης αναμειγνυει στην επιθεση αρκετους παικτες και δινει την μπαλα στον ΒΧ να κανει το παιχνιδι του και να ηγηθει.Το ευχαριστηκαν τα παιδια το παιχνιδι ολα αυτα τα χρονια και μετρησαν οι εικονες αυτες που πηραν για την καριερα τους.Σε τιτλους γιατι και αυτοι μετρανε,βοηθησε στην κατακτηση του χρυσου και θα εχει αλλη μια ευκαιρια του χρονου.

      Εξωαγωνιστικα εκτος απο ενα δυο θεματα δεν εχει δωσει δικαιωμα και ουτε εχει ακουστει κακη κουβεντα.Αλλα βλεπεις και το ποσο εχει δωσει βαση στην ομοψυχια,το δεσιμο αυτων των παιδιων μεταξυ τους και στον χαρακτηρα τους.Σοβαρα παιδια,μετρημενα που φαινεται απ τις δηλωσεις τους οτι θελουν να δουλεψουν και να πανε πολυ μπροστα.Λογικο ηταν να βγει και να ζητησει επισημα παιχνιδια απ τις ομαδες τους για αυτα τα παιδια.

      WILKINS

      Διαγραφή
  40. Ας τα δώσουνε χοντρά για να τον πάρουν.Μετά ο ΔΓ μπορεί να φέρει 2 πολύ καλούς guard στην ομάδα εύκολα.Εξάλλου ο Καλάθης με το μεγάλο μειονέκτημα του σουτ αντικαθίσταται εύκολα.
    Ας φέρει Ζήση πίσω και άλλον ενα.Επιλογές υπάρχουν αν έχεις χρήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιλογές δεν υπάρχουν γιατί δεν υπάρχουν θέσεις ξένων. Θα πρέπει να φέρεις Σλούκα αν φύγει ο Καλάθης. Ή να διώξεις Φελντέιν για να πάρεις pg.

      Διαγραφή
    2. Ο Καλαθης αντικαθισταται ευκολα?
      2 μετρο γκαρντ,ταχυτατος με εξαιρετικη δημιουργια,κορυφαια αμυνα,διεθνης με την Ελλαδα και leadership?

      Διαγραφή
  41. Παίζει καθολου το σεναριο Μποχωρίδη για Αρη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μακαρι να φυγει το παιδι να παει ΝΒΑ να μας αδειασει και τη γωνια να γλιτωσουμε και τα 2 μυρια και κανα buy out δεν μας χαλαει καθολου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Από τη στιγμή που όπως φαίνεται Μέλλι και Ντόελλμαν θα παραμείνουν στις ομάδες τους, προσωπικά θα περίμενα τα κοψίματα από nba. Υπάρχουν μερικές πολύ καλές περιπτώσεις που αναμένεται να κοπούν, π.χ. από το Μαιάμι οι Οκάρο ή Γιάνκοβιτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γιανκοβιτς 3αρι δεν είναι;και έπειτα τον αφήνει για να τον ξαναπάρει;θεωρώ χρειάζεται καλύτερο 4αρι απ'τον Ουάιτ.

      Διαγραφή
    2. Stefan Jankovic εννοεί... Περιπτωσάρα! Εγώ νομίζω ότι θα πάρει εγγυημένο πάντως και δύσκολα θα έρθει Ευρώπη.

      Vincanity

      Διαγραφή
    3. κωστα αλλος γιανκοβιτς

      Διαγραφή
    4. Για τον Στεφαν Γιανκοβιτς λέω, τεσσαρι σουτερ είναι με μη εγγυημενο στο Μαϊάμι.

      Διαγραφή
    5. στεφαν γιανκοβιτς εννοει του χαβαη που υπεγραψη μερικως εγγυημενο στους χιτ κι αυτος

      Διαγραφή
    6. η καε να αφησει τις βλακειες και να ανανεωσει τον Βλαντο,Ελληνας σε καλη ηλικια,ποιοτικος παιχτης που ακομη δεν εχει αποδωσει αυτα που μπορει.Βεβαια δεν ειαι ακομη για 600.000 που ακουστηκαν οτι ζηταει,αυτα διερευσαν απο καποια σαιτ κατα ποσο ευσταθουν δεν τα γνωριζουμε.Η Αφροξυλανη εκανε λογο για απαιτηση του παιχτη για εγγυημενο περισσοτερο χρονο.Ετσι Αφρο καλα θυμαμαι;;

      Διαγραφή
    7. 12:54 όχι, δεν έχω πει κάτι τέτοιο και δε νομίζω ότι ισχύει.

      Διαγραφή
  44. Αν τον καλύψουν οικονομικά αλλά και σε χρόνο στο παρκέ, και επιπλέον πληρώσουν ένα δίκαιο μπαι άουτ στον παο, σε μια ομάδα που μένει χωρίς pg τέλη Ιουλίου,,, με γεια τους και χαρά τους. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, γιατί με το δίκιο του ο παίκτης θα ανοίξει θέμα.

    Αν όμως όχι, ελπίζω ότι ο Νικ θα φερθεί επαγγελματικά και θα συνεχίσει ως ηγέτης της ομάδας, αντιλαμβανόμενος τις περιστάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χωρις να μου πεφτει λογος, ο Ολυμπιακος κανει καλα που δεν παιρνει επιπλεον 4αρι. Ο Γκαμπριελ δεν κανει την διαφορα.

    Το προβλημα ηταν και ειναι η αποκτηση Παπανικολαου. Τωρα ο Ολυμπιακος εχει 3 3αρια (Λοτζεσκι/Παπανικολαου/Παπαπετρου).

    Αν παρει και 4αρι ο Ολυμπιακος ο Παπαπετρου θα παει για 3ο 3αρι και 3ο 4αρι.

    Νομιζω οτι για το Ελληνικο μπασκετ καλα κανει και τους δινει την ευκαιρια. Δεν νομιζω πως περισυ το προβλημα του ολυμπιακου ηταν στο 4, αλλα στο 5.

    Ολα φαινονται στο παρκε φυσικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Η μεγαλύτερη τιμωρία όσων σαχλαμάριζαν εδώ και καιρό πως ο Καλάθης είναι επιζήμιος, πανάκριβος, ατάλαντος και δεν ξέρω τι άλλο είναι να πάει το παιδί στο ΝΒΑ και να βρεθεί αίφνης ο Παναθηναϊκός με ένα σωρό ευρώ στην τσέπη (τα 2 εκατ. του συμβολαίου του συν άλλο 1 εκατ., π.χ., απ' το buyout) να βρει αντικαταστάτη που να συνδυάζει τα μισά, έστω, από τα πλεονεκτήματά του. Να δούμε αν κυκλοφορεί στην πιάτσα ένας που να συνδυάζει τα μισά, έστω, από τα πλεονεκτήματά του: Έλληνας, δίμετρος, εξολοθρευτής, δημιουργός, λίντερ, έμπειρος, ιδανική ηλικία, κι όλα αυτά ειδικά στην 1η χρονιά μετά Δ.Δ.
    Να δούμε, ρε παιδί, αν τελικά έχουν δίκιο εκείνοι που υποστηρίζουν πως γίνεται δουλειά και με λογιών λογιών Γιόβιτς, Άνταμς κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά η ανοησία που βαρά ορισμένους που βλέπουν τύπους ΓΙοβιτς, Ανταμς ισάξιους με έναν παίκτη που επαιζε play off NBA δεν περιγράφεται. Μιλάμε για έναν παίκτη που στο ΝΒΑ ήταν μέσα στους 10 καλύτερους αμυντικούς, με εμπειρία από f4, 1ο στα κλεψίματα, 2ο στις ασσίστ στην Ευρωλιγκα ΚΑΙ ελληνικο διαβατήριο και κλάιγανε τα λεφτα του Καλαθη.

      Βεβαια καπου εδω να πω πως τα λεφτα για εναν περιεργο λογο τα κλαιγανε οσο ήταν αλλος προπονητης-τωρα που αλλαξε και λεει και αυτος πως θα στηριξει την ομαδα πανω του, σφυριζουν αδιαφορα. Για ποια κομπανια αραγε να χτυπα η καμπάνα, υπέροχο το βιβλιο του Χέιμινγουει...

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα, ανώνυμε 12:36. Για όλα αυτά που γράφεις πληρώνεται και λίγο παραπάνω.
      Υπάρχει κι άλλη μια διάσταση. Ο μέχρι τώρα σχεδιασμός του ρόστερ γίνεται με δεδομένη την παρουσία του Νικ. Η ομάδα χτίστηκε γύρω απ’ αυτόν. Αν αποχωρήσει, όσα λεφτά κι αν εξοικονομηθούν θα υπάρξει πρόβλημα.

      Διαγραφή
    3. Μιλάμε για έναν παίκτη που στο ΝΒΑ ήταν μέσα στους 10 καλύτερους αμυντικούς


      Που τα διαβάζετε αυτά;

      Διαγραφή
  47. Αν δωσουμε τον καλαθη με δυο μυρια (αφου δεν υπαρχει buy out), τοτε μαζι με το συμβολαιο του εχουμε την οικονομικη ανεση να αγορασουμε τοσο τον σλουκα δινοντας δυο μυρια στη φενερ (+1 μυριο σ'αυτον) οσο και το βεζενκοφ δινοντας 700κ στη μπαρτσα (+500κ στον παιχτη)
    Ετσι κερδιζοντας 4 μυρια απο καλαθη ξοδευουμε 4.2 για σλουκα-βεζενκοφ. Δεδομενου οτι θα ξοδευαμε και περιπου 700κ για pf μας περισευουν και 500κ για ενισχυση το χειμωνα, ενω αν ο βεζενκοφ θεωρειται ελληνας που δε το γνωριζω εχουμε κενη κ μια ακομα θεση ξενου..
    Ειναι εφικτο κατι τετοιο; Τζιμ, αφρο εσεις τι λετε; (Μαλιστα το ποσο που αξιωνω να δωσουμε στη φενερ ισως ειναι κ υπερβολικο)

    Ενας σκεπτομενος μπασκετικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μη παρεξηγηθω δε θελω με τιποτα να δω τον παναθηναικο του πεδουλακη του χρονου χωρις το νικ ο οποιος για μενα ειναι το πολυτιμοτερο pg ολης της ευρωλιγκας. Μιλαω για την περιπτωση που γινει μια προταση την οποια ο παο, οπως ελεγε και ο συναδελφος του τζιμ, δε θα μπορει να αρνηθει...

      Ενας σκεπτομενος μπασκετικος

      Διαγραφή
    2. Η αγορά δεν είναι videogame manager. Αυτή τη στιγμή αποκλείεται να πάρεις παίκτη από Fener, Barca γιατί πολύ απλά δεν έχουν ανάγκη από ρευστό και πιστεύουν στους παίκτες που έχουν επενδύσει.

      Vincanity

      Διαγραφή
    3. Πανω απο ολα μετραει και η θεληση των παικτων.Νομιαζω οτι ο Σλουκα ειναι αρνητικος να ερθει στον Παο τη δεδομενη τουλαχιστον χρονικη στιγμη.

      Διαγραφή
    4. Συμφωνω κι εγω vincanity απλα φανταζει ρεαλιστικο το σεναριο..

      Διαγραφή
    5. Περιμεναμε τον Σλουκα να ερθει να παιξει στον Παναθηναϊκο διπλα στον Καλαθη αυτο το καλοκαιρι. Αντιθετα, θα ερθει να παιξει το ρολο του βασικου PG!

      Διαγραφή
  48. Καλημέρα
    Θα προσπαθήσω να επαναλάβω ενα ποστ που προσπάθησα να γράψω χθες αλλα "χάθηκε" για τεχνικούς λόγους.ΕΠισης οι φίλοι 77,Στεγόσαυρος και Q81 τα έγραψαν καλυτερα και πιο εμπεριστατωμένα ήδη.Μιλάμε για το θέμα της ομοσπονδίας.Ειναι πλεον πασιφανές στους παροικούντες την Ιερουσαλημ(τους μπασκετικους ντε) οτι τα συνεφα με την υπολειτουργια της ομοσπονδίας εχουν σκεπάσει ολες τις βαθμίδες των εθνικών ομάδων.Απο τις δηλωσεις των ομοσπονδιακών (που πληρωνονται ή δεν πληρωνόνονται απο τους πολιτες και οχι απο την τσεπη του Βασιλακοπουλου) μεχρι τις φιεστες γλειψίματος του ισοβιου προεδρου,που ντροπιαζουν και εδω που τα λεμε το επος του 87,μεχρι τις δηλώσεις του ιδιου πως δεν θα αφησει το ποστο του,δειχνουν οτι και το μπασκετ σαν την κοινωνια μαστίζεται εκτος απο την οικονομικη-γεωπολιτική κριση και απο τις παθογενειες που εχουν αφησει συγκεκριμένες πολιτικές στον τοπο μας.
    Η ανανέωση σε προσωπα και νοοτροπίες και ενα σχέδιο στήριξης του μπάσκετ απο τα κάτω ,με ειδική προσοχή στην επαρχεία που λατρευει το μπάσκετ αλλα απο αποψη παραγωγής παικτών και ταλέντων ειναι υποαναπτυκτη,και σοβαρός σχεδιασμός στα ψηλοτερα κλιμακια των εθνικών ειναι μονοδρομος..Γιατι στην τελικη αυτο που ξεχωρίζει την Ελλαδα απο το Βελγιο,τους Σκανδιναβους τους Ελβετους τους Γερμανους,τους Βρετανους, τους Ολλανδους κλπ(για να μη βαλω τις χωρες που εχουν μεγαλη ιστορια με το αθλημα) ειναι η αγαπη και το παθος για το μπασκετ και οχι οι τεχνικες διαφορες που μπορεί να εξαληφθούν...

    no_closure

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ο Καλάθης επιθυμεί για οικογενειακούς λόγους να πάει Αμερική. Τον θέλει και ο παλιός προπονητής του. Δε φαίνεται οτι μπορεί να γίνει κλατι για να μείνει. Οπότε βγαίνουμε στην αγορά και για "1".

    ΤΣΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Και επίσημα μένει ο μιλου, δε παιρνει τεσσάρι ο ολυμπιακός. Μου φαίνεται απίστευτο πραγματικά. Το ίδιο λάθος.

    ΤΕΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άλλο που φαίνεται απίστευτο είναι ότι τη χρονιά που αυξύθηκαν τα έσοδα από την ευρωλίγκα, μεγαλώνει το γήπεδο άρα και εδώ τα έσοδα, αυξήθηκαν οι τιμές στα διαρκείας μέχρι και 50%, αυτή τη χρονιά το μπάτζετ της ομάδας μειώνεται.

      Κύριοι Αγγελόπουλοι δεν πάνε όλα αυτά μαζί.

      Διαγραφή
    2. Πρωτον, δεν ειναι επισημο επειδη το γραφει το Γιουροχουπς, ρε παιδια.
      Μπορει να δουλευουν καποια αλλη δυσκολη περιπτωση και να μη θελουν δημοσιοτητα.
      Μπορει επισης να αποφασισαν οτι αξιζει το ρισκο να περιμενουν να κοπει, που θα κοπει, ο Οκαρο.

      Τελος, τα εσοδα μπορει να αυξηθηκαν αλλα το ιδιο και ο φορολογικος συντελεστης. Σε καθε περιπτωση, και με θετικο ισοζυγιο, το μπασκετ ειναι χασουρα, δεν προκειται να κατακρινω τους Αγγελο αν θελουν να χασουν φετος 3 εκατομμυρια και οχι 4.

      Διαγραφή
    3. Ενταξει, το Γιουροηουπς μπορει να λεει οτι θελει, αλλά δεν θελει και πολυ να φανταστεις οτι ο Τομιτς (μεντορας του Μιλου) και ο αδελφος του Σφαιροπουλου (ατζεντης του Παπ) θα ηθελαν πολυ να μην ερθει ξενο τεσσαρι για τους δικους τους λογους.

      Καθε περσι και καλυτερα στον Ολυμπιακο...

      Διαγραφή
    4. Δημήτρη ήμουν σαφής στο θέμα του μπάτζετ.
      Δεν πάει μαζί με αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων, πως να το κάνουμε;

      Κατά τα άλλα να με συγχωρείς, αλλά στο δικό μου το μυαλό δεν υπάρχει μόνο το μάγγες Αγγελόπουλοι όταν το αξίζουν, υπάρχει και η κριτική όταν τη χρειάζονται.


      @2:35
      Λες να είναι τόσο χειρότερα τα πράγματα φέτος που να μας κερδίσετε καμιά φορά στο ΟΑΚΑ στους τελικούς ή θα κλείσουμε τριετία;

      Διαγραφή
    5. 2.57 δεν σας κερδισαμε στο SEF δυο φορες;;,λες και δεν σας κερδισαμε στο ΟΑΚΑ περσι,η επειη δεν ηταν στους τελικους δεν μετραει;;,με λειψο ροστερ δικο μας, μαθατε να κανετε τους μαγκες.Για να φτασετε τον ΠΑΟ θελετε πολλα ψωμια να φατε.

      Διαγραφή
    6. Ολο για λειψα ροστερ μας λεμε, εμεις παιζουμε χωρις Λο και Πριντεζηδες, εσεις παιζετε χωρις κατι Γιανκοβιτς και μιλατε κι απο πανω.

      2:57
      Καλα κανεις ρε μαν, κι εγω τους κατακρινω στις επιλογες τους, αλλα οχι στο ποσα ξοδευουν.
      Δε θα τους την πω αν κανουν οικονομια, θα τους την πω αν εχουνε ενα Χ μπατζετ και δεν πραξουν εστω τα δεοντα με αυτο το Χ μπατζετ.

      Ας πουμε η αποκτηση Μιλουτινοφ ηταν -συνεχιζομενη- μαλακια. Η μη αποκτηση του Ντορσευ το χειμωνα για 100 χιλιαρικα, επισης.

      Διαγραφή
    7. δεν ηταν λειψο ροστερ το 15 χωρις Παππα Γκιστ,Μπατιστα;;;,(χωρις σεντερ ουσιαστικα παιζαμε ενα παιχνιδι επαιξε προερχομενος απο τραυματισμο )Χωρις τον πρωτο προπονητη;;;φετος με ανετοιμους μικρους προερχομενοι απο απραξια και τραυματισμους τι ειμαστε;;Χωρις τριαρι χωρις σεντερ ημασταν ουσιαστικα, δηλαδη ηταν πληρεις ο Παο;;Οι χαρες τελειωσαν,οτι πηρατε πηρατε.Μην αρχισω τα γνωστα με τις αλλαγες κανονισμων για να παρετε νικες με το ετσι θελω.

      Διαγραφή
    8. @3:04
      Συγχαρητήρια που στις δυο τελευταίες σεζόν της Α1 μας έχετε κερδίσει μια φορά στο ΟΑΚΑ, γνωστό πλέον ως το εξοχικού του Σφαιρόπουλου.


      @Δημήτρη
      Δεν κάνω κριτική στο πόσα ξοδεύουν. Κάνω κριτική στο γεγονός ότι συνδυάζουν αυξήσεις στα εισιτήρια με μείωση του μπάτζετ.

      Τον φίλο με τα λειψά ρόστερ άστον. Εδώ πανηγύρισαν πέρσι επειδή έχασαν πέρσι στον 4ο τελικό στην έδρα του από μια ομάδα χωρίς Λοτζέσκι, Πριντ και Γιανγκ.

      Διαγραφή
  51. Ας ελπισουμε να μην κουνησει μαντηλι ο Καλαθης.Αλλα ταυτοχρονα ας αρχισουμε την διερευνηση των λυσεων.Ας πουμε και μια καλησπερα στους Καιμακογλου,Μαυροκεφαλιδη και Βεζενκοφ,και αλλη μια στους Σλουκα,Ερτελ,Κοπονεν,Γκαουντλοκ,Ανταμς.Με το συμβολαιο του Νικ και τα λεφτα που θα παρεις για να το σπασεις,παιρνεις οποιους θες απο αυτους[εκτος ισως του Σλουκα]
    Ειναι σαφες οτι δεν αντικαθισταται απο καποιον αλλο.
    Αν ομως φυγει ο Νικ,τοτε θα καταλαβουμε ποσο πολυτιμος ηταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μου φαίνεται ότι και ο Παναθηναϊκός θα κάνει πίσω στην απόκτηση 4ριου περιμένοντας όπως και ο Ολυμπιακός (σιγά μην δεν πάρει παίχτη στο 4)το κόψιμο του Γουάιτ από τους Χιτ.....και εκεί θα γίνει χαμός....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομιζω οτι θα κανουμε πισω , απλα θα περιμενουν να δουν τι θα γινει τελικα με τον Νικ..

      Διαγραφή
    2. Έλεος με τον Γουάιτ. Λες και δεν υπάρχουν άλλοι παίκτες. Τι κόλλημα είναι αυτό..

      Διαγραφή
    3. Φθηνός,παιχταράς,μαχητής,με πολλά περιθώρια βελτίωσης.....ιδανικός για τα θέλω και του Πεδουλάκη αλλά και του Σφαιρόπουλου....

      Διαγραφή
  53. 'Ο μόνος τρόπος αυτόματης αποδέσμευσης είναι να έχει λαμβάνειν οφειλούμενα από την "πράσινη" ΚΑΕ πέραν του ενός μηνός και να μην εξοφληθεί εντός εβδομάδος μετά από σχετική έγγραφη ειδοποίηση του παίκτη. Ο εκπρόσωπος του Καλάθη, Dan Fegan, έστειλε προ ημερών σχετική επιστολή στην ΚΑΕ Παναθηναϊκος, η οποία με τη σειρά της αναμένεται να τακτοποιήσει τις όποιες οικονομικές εκκρεμότητες "δένοντας" τον παίκτη.'

    wow!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ο καλάθης φέτος δεν πάει πουθενά,όσο και να θέλουν ορισμένοι. είναι στους 3 κορυφαίους playmaker της ευρώπης,κάνει τόσα πράγματα μέσα στο παρκέ όσο κανένας άλλος στην ευρώπη στη θέση του και φυσικά όσοι νομίζουν ότι το συμβόλαιό του θα πάει σε άλλον ξένο,είναι βαθιά νυχτωμένοι. τα ίδια πίστευαν εξάλλου και το καλοκαίρι του 2014 που το συμβόλαιο του καλάθη δεν πήγε σε παίχτη των 2 εκατομμυρίων,αλλά στον νέλσον των 500Κ,τα ίδια και το καλοκαίρι του 2015 που το συμβόλαιο του σλούκα δεν πήγε σε παίχτη των 1.2 εκατομμυρίων,αλλά στον φελντέιν των 200Κ. για έλληνες ο ΔΓ όποτε χρειάζεται την κάνει την υπέρβαση οικονομικά. όλοι οι άλλοι και συγκεκριμένη τιμή έχουν και αναντικατάστατοι δεν είναι. ο καλάθης,εκτός του γεγονότος ότι είναι έλληνας,είναι και αγωνιστικά αναντικατάστατος. αστεία και μόνο κάτι ονόματα στυλ γιόβιτς κλπ που γράφουν ορισμένοι. καλά για ζήση δεν το σχολιάζω καν,έχει φτάσει πλέον το θέμα στα όρια του παραλόγου. μερικοί δεν λένε να καταλάβουν ότι ο παίχτης δεν πρόκειται να γυρίσει στην ελλάδα(και οι λόγοι δεν είναι οικονομικοί,γιατί τόσα χρόνια θα μπορούσε να έχει γυρίσει,πότε σε εμάς και πότε στους εμφιαλωμένους)

    είχα πει και τότε που λέγανε για γκιστ και νβα ορισμένοι,ότι αμερικάνος παίχτης (χάκετ) θα φύγει από ελληνική ομάδα της ευρωλίγκας και θα πάει στη μπαρτσελόνα. πλησιάζει ο καιρός,γι αυτό μην απογοητεύονται οι φίλοι του ολυμπιακού που δεν θα πάρουν 4αρι(αν ισχύουν τα τελευταία ρεπορτάζ). οι μεταγραφές σας δεν τελείωσαν,θα πάρετε παίχτη στη θέση του χάκετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλησπέρα παίδες. Το ενδιαφέρον του Ερυθρού Αστέρα για τον Quinn Cook που βγήκε σήμερα προς τα έξω μου επιβεβαίωσαν πριν λίγο από το Βελιγράδι. Το ερώτημα είναι ποιον σκοπεύουν να αντικαταστήσουν από το περυσινό ρόστερ με τον Αμερικανό PG. Τον Μίσιτς (είναι ήδη free agent) ή τον ..Γιόβιτς; Eνδιαφέρον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Τζιμ εχεις καμια πληροφορηση για το τι παιζει με Καλαθη; Ευσταθουν τα σεναρια ή ειναι σεναρια επιστημονικης φαντασιας; Ολο το ροστερ εχει χτιστει πανω του.
      Αλλα νομιζω οτι ειναι γνωστο οτι προτιμαει nba..

      MJ

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα. Το βλέπω δύσκολο να υπάρξει περίπτωση αποχώρησης με την έννοια ότι 1. δεν υπάρχει buy out 2. ο παίχτης έφυγε από την Αμερική με πλήρη συνείδηση επιστρέφοντας στην Ελλάδα για να παίξει και να πληρωθεί καλά.

      Δε βλέπω κάτι..

      Διαγραφή
    3. Πιστευω τον Γιοβιτς.Και ελπιζω να παει οπουδηποτε αλλου εκτος απο Παναθηναικο.Μαλλον Ισπανια η Εφες η Μακαμπι τον βλεπω.Η Ολυμπιακο αν φυγει ξαφνικα καποιος απο εκει.
      Τζιμ εαν θελεις σκιαγραφησε μας λιγο την σημερινη κατασταση,τα συν και πλην και την προοπτικη του Μισιτς απο εδω και περα.

      Διαγραφή
  56. jim ξέρεις κάτι για την περίπτωση Καλάθη? Νομίζω αν φύγει μιλάμε για βόμβα στο σχεδιασμό του ΠΑΟ.. Δεν μπορώ να βρω πως θ΄ αντικατασταθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. http://www.sdna.gr/mpasket/basket-league/article/227357/o-kalathis-tha-eksantlisei-trietes-symvolaio-me-ton

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Και για μένα είναι ρίσκο να πάει με τον Πρίντεζη και τα ημίμετρα ο Ολυμπιακός στο 4. Ο δάσκαλος Τζιμ μας έμαθε το πόσο κομβικός είναι ο αρχικός σχεδιασμός για τη συνέχεια. Ακόμα και αν κοπεί ο Γουάιτ είναι δεδομένο ότι θα πάει στον Ολυμπιακό; Ποιος ξέρει τι προτάσεις θα έχει ή ποια ομάδα μπορεί να έχει ανάγκη. Και πέρυσι τον Ντόρσει ήθελε και ήταν κοντά και έμεινε με το Γουόρικ στο χέρι. Ενώ έχει τόσο καλή στελέχωση στις υπόλοιπες θέσεις είναι κρίμα αυτό το κενό να το παίξεις στα ζάρια.

    Και αυτό το αγόρι ο Μιλουτινοφ, όπως γράφτηκε το ήθελε ο Ερυθρός Αστέρας. Πήγαινε να παίξεις. Αδριατική, Ευρωλίγκα. 2η χρονιά 3ο σέντερ δε βοηθάει στην εξέλιξή σου. Εκτός αν τον ήθελαν στο τσάμπα οι Σέρβοι. Όπως και να έχει η ομάδα , ακόμα και με το Μιλού στο ρόστερ μπορεί να δώσε ένα λογικό ποσό και να έχει ένα ακόμα ξένο στο 4. Η χρονιά είναι μεγάλη, το ρίσκο αν δε γίνει μεγαλύτερο.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ωρες ωρες ειναι να πιστευεις οτι οι φιλαθλοι του Παναθηναικου εχουν ξεχασει οσα ηξεραν για μπασκετ μετα την φυγη του Ζοτς.Μετα την απιστευτη αγαπη σε οτιδηποτε σκληροτραχηλο και αλματερο κατσικι και ρολιστα,εργαλειο του προπονητη,ταυρακι κοντο η ψηλο κλπ και την αποστροφη σε παικτες που ξερουν μπασκετ με εφεση στην επιθεση,διαβαζω σε διαφορα φορουμ με μεγαλη ευκολια να λενε,δωστε τον Καλαθη και φερτε τον Ζηση.
    Ειναι μαλλον οι ιδιοι που την αντικατασταση του Λουκα με τον Κουζμιτς την θεωρησαν αναβαθμιση το περσινο καλοκαιρι και που ελεγαν τα προηγουμενα χρονια οτι ο Λαγκφορντ δεν κανει γιατι ειναι ατομιστης και ο Ντιλεινι επισης δεν κανει γιατι ειναι δραχμοφονιας,τουιταρει συνεχεια και δεν παιζει αμυνα.
    Λες και αμα εχεις τον Ντιλεινι,εχεις εσυ το προβλημα,αν παιζει η δεν παιζει αμυνα και δεν εχει ο αντιπαλος προπονητης ,πως θα τον σταματησει.
    Αμα φυγει ο Καλαθης θα δουμε τη γλυκα
    Που σε ολους τους τομεις ηταν το 60% της ομαδας εκτος του σουτ φυσικα.Αλλα και στο σουτ ακομη δεν ειναι να λες οτι ειχαμε τον Λαρυ Μπερντ στην ομαδα και μας εβγαλε τα ματια ο Καλαθης.Γιατι και εκει στην υπερβολη πηγαμε.Ουδενας δεν μπορουσε να βαλει τριποντο,ο Καλαθης τα ακουγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. jim καλησπερα...πιστευεις οτι ο παναθηναικος δουλευει περιπτωσες για τη θεση 4,η" μηπως απο την στιγμη που δεν εκατσαν καποιες πολυ καλες πειπτωσεις, περιμενουν τα κοψιματα απο το nba..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τον Cummings τον έχω παρακολουθήσει λίγο. Καλό fit μου φαίνεται. Είναι σημαντικό να ανέβει επίπεδο ο Άρης (για ΠΑΟΚ και ΑΕΚ δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό για διάφορους λόγους), γιατί το ελληνικό πρωτάθλημα είναι πλέον χαμηλής δυναμικότητας...

    Επειδή την Τσεντεβίτα την παρακολούθησα αρκετά πέρυσι δείχνει ακριβώς αυτό που γράφεις:απορρέουν “μπάσκετ” ως οργανισμός.
    Stockton και Adams καλές επιλογές.
    Η Μπάμπεργκ για εμένα φέτος ή θα εκτοξευτεί και θα κυνηγήσει μέχρι και play offs (υπερβολή;) ή θα βυθιστεί. Αυτήν την αίσθηση έχω.

    Ο Γιόβιτς δεν ξέρω γιατί μου βγάζει την αίσθηση ότι δεν κολλάει στην Βαλένθια. Μακάρι να κάνω λάθος για τον παίκτη.
    Για τον Μίσιτς είναι απλό. Παίρνει τα δικαιώματα ο Παναθηναϊκός και τον δίνει δανεικό σε ομάδα eurocup. Πολύ σουρεαλιστικό ακούγεται...

    Για τον Σάλε ένα έχω να πω. Αν κάνει τα ίδια λάθη στην στελέχωση (γιατί στο coaching θα τα κάνει) και φέτος τότε... Δεν ξέρω, αλλά μου δείχνει ότι δεν αντιλαμβάνεται τα δεδομένα στο σύγχρονο μπάσκετ. Για να το πάω λίγο παραπέρα, θεωρώ ότι έχει μείνει στην εποχή του μεγάλου Ντούσκο Ιβάνοβιτς. Αδυνατεί να καταλάβει την χρησιμότητα των mobile-5. Δυστυχώς, ο Ντούσκο βγήκε στο περιθώριο και για αυτόν τον λόγο. Και λέω δυστυχώς, γιατί θαύμασα τις δουλειές του Για να δούμε και τον Σάλε. Γιατί στον Παναθηναϊκό θεωρητικά μπορεί να βρει 2-3 δικαιολογίες. Στην Μπάγερν δεν νομίζω.

    Εγώ είμαι εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κατι ασχετο τζιμ αλλα θα ηθελα τη γνωμη σου για σαρας,εχω την αισθηση οτι μπορει να αποτελεσει την εξαιρεση στο κανονα που λεει οτι οι μεγαλοι παικτες δεν γινονται μεγαλοι προπονητες.πιστευω οτι αν δεν βιαστει να αναλαβει καποια πολυ μεγαλη ομαδα θα δουμε πολυ σημαντικα πραγματα προπονητικα στο μελλον.μου δινει την εντυπωση οτι και πολυ ζεστα το εχει παρει το ολο θεμα και θελει να προχωρησει με σταθερα βηματα.μακαρι να πετυχει γιατι δεν ηταν απλως παιχταρας αλλα μπασκετικη ιδιοφυια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε τα πήγε άσχημα, το αντίθετο. Όμως νομίζω ότι φέτος θα μπορέσουμε να βγάλουμε περισσότερα συμπεράσματα μιας και θα έχει την ευκαιρία να περάσει πραγματικά τη κατεύθυνση που ο ίδιος θέλει στην ομάδα. Δε θα είναι εύκολο. Πάντως η Ζάλγκιρις έχει κάνει ενδιαφέρουσες κινήσεις μέχρι τώρα. Νομίζω ότι είναι πολύ πιο σωστό το να μείνει τουλάχιστον έναν χρόνο ακόμα στον πάγκο των Λιθουανών.

      Διαγραφή
  63. Κατι που δεν ειδα πουθενα και αν καποιος ξερει ας μας ενημερωσει.....το συμβολαιο του χαραλαμποπουλου τι προνοει αφορα το οικονομικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 6 εκατομμύρια μέχρι το 2024.

      Διαγραφή
    2. που το διαβασες αυτο για τα 6εκατ; εκτος αν εχεις μεγαλη φαντασια....

      Διαγραφή
  64. Jim επεσε το ματι μου σε ενα παλιο σου ποστ στο οποιο μεταξυ αλλων παιχτων εξυμνουσες τον Raymar Morgan. Θα με ενδιεφερε η αποψη σου για τον παιχτη σημερα.

    Ενας σκεπτομενος μπασκετικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή σεζόν (και) φέτος με την εξαιρετική Ούλμ σε BBL (τελικούς playoffs, ο μόνος ψηλός ίσως που προβλημάτισε τόσο πολύ τη frontcourt των πρωταθλητών με 16.5 πόντους +8 ριμπ. στη σειρά) και Eurocup. Δε ξέρω αν τον παρακολούθησες καθόλου ή η κρίση σου επικεντρώνεται στο 1 μήνα που ήρθε στην Αθήνα (γιατί τότε πρέπει να αλλάξεις nick).

      Διαγραφή
    2. Μιας και μου έδωσες την ευκαιρία να σου πω επίσης ότι στη τρομερή σειρά των playoffs απέναντι στην δεύτερη της κανονικής περιόδου Όλντενμπουργκ (πραγματικά εξαιρετική σειρά σε όλα τα επίπεδα) είχε 24.3 πόντους, 37/56 δίποντα συνολικά και 10 ριμπάουντ. Νούμερα ασύλληπτα για τη BBL. Όχι άσχημα νομίζω..

      Διαγραφή
    3. Μα οχι ισα ισα επειδη τον εχω παρακολουθησει, (ομολογω οχι φετος) μου εκανε εντυπωση ποσο πολυ απετυχε στο να παιξει το μπασκετ που ξερει στην Αθηνα. Βλεποντας τον ειχα την αισθηση πως αδυνατουσε να ανταπεξελθει περισσοτερο πνευματικα παρα σωματικα και μπασκετικα στους τελικους της ελληνικης Α1. Ισως αν ειχε ενσωματωθει αυτος και ο Κουπερ νωριτερα μεσα στη χρονια να ειχαν καταφερει να δειξουν περισσοτερα. Εσυ θεωρεις πως μπορει να σταθει λοιπον στην Ελιτ της Ευρωπης;

      Ενας σκεπτομενος μπασκετικος

      Διαγραφή
  65. Γεια σου Jim. Χρόνια hoopfelikos, σε θεωρώ επίκληση στην αυθεντία πλέον. Θα ήθελα την γνώμη σου για τα λαυράκια αμερικανών που αλωνίζαν στην μπασκετική Α1. Μερικά παραδείγματα: Ντάστιν Χογκ της Κηφισιάς, Τζαμέλ Χάγκινς του Άρη, Ντουέιν Ντέιβις από Κορόιβο, Ουσμάν Κρούμπαλι του Λαυρίου. Πήραν μεταγραφές για έξω. Και ερωτώ. Πλην αιωνίων η Άεκ ή ο Άρης δεν θα έπρεπε να ασχοληθούν;
    Και κάτι ακόμα θα ήθελα την γνώμη σου για τον Τζος Ματζέτ τον Στιβ Νας τσέπης που ήταν κάποτε εκεί στην Αμαλιάδα. Φοβερός playmaker. Επίσης ο Τέρελ Στόγκλιν κάποτε στον Ηλυσιακό. Άκουσα φόρτωσε 78 πόντους στον Λίβανο. Τέτοιοι παίκτες πλέον κερδίζουν συμβόλαια υπεραξιών.
    Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει για ποιο λόγο δεν χρησιμοποιείται ο Παπανικολάου στο 4 και ο Παπαπέτρου στο 3 εφόσον ο 2ος έχει καλύτερη τρίπλα; Έχω την εντύπωση ότι και στο Ντένβερ τον βάζανε ως stretch-4 κάποιες φορές. Κατα τα άλλα έγκλημα να μην πάρει 4αρι και να μείνει ο Μιλουτίνοφ.
    Όσον αφορά τον ΠΑΟ ως Ολυμπιακός θεωρώ τρομερές μεταγραφές και ωραία στελέχωση, η μόνη αμφιβολία μου είναι ως το αν θα μπορεί ο Πεδουλάκης να διαχειριστεί τέτοιου επιπέδου παίχτες καθώς και στην Ούνιξ δεν τα είχε πάει καλά.
    Glen RIce

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. τελικά στον οσφπ βλέπω τα 2 έγχρωμα πεντάρια να τα βλέπουμε κ δίδυμο καμιά φορά...αν και καθαρό 4αρι σίγουρα θα χρειαστεί εκτός κ αν ο αγραβάνης ωριμάσει κ συμπεριφερθεί όπως οφείλει...σαν μπασκεπολίστας στο υψηλότερο επίπεδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Στη τοφας ο μισιτς τελικα τζιμ!ρε αμα πεφτουν φραγκα τελειωνουν ολα τι πραξικοπηματα και ιστοριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πλακα πλακα αν ισχύει οτι δε θα παρουμε 4ρι κ οι θεωριες για μουφα ελληνοποιηση θα πρεπει να αρχισουμε το σκαουτιν για δικο μας τζιμοπληκτο..

    Μαεβιους Καραταιδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Τζιμ σχόλιο για την επιλογή του ΟΣΦΠ να πορευθεί χωρίς μεταγραφή στο 4. Προσωπικά το βρίσκω πολύ πιο λογικό από άποψης ροτέισιον. Για σκεφτείτε πως θα μοιράζονταν οι χρόνοι αν έπαιρε η ομάδα τον Γκάμπριελ. Κάτω από 25 λεπτά ο Πρίντεζης δεν πέφτει. Ο Γκαμπριελ θα ερχόταν για να παίξει κάτω από 10 λεπτά?.. Όχι.
    Άρα στο 4 έμαιναν δεν έμαιοναν κάτι ψηλά για Πάπι και Αγραβάνη. Και αν για τον Αγραβάνη αυτό δεν είναι πρόβλημα για εμένα καθώς θεωρώ πως μπορει να προσφέρει περισσότερα σε αυτή τη ομάδα στο 5 παρά στο 4, για τον Παπαπέτρου θα ήταν μεγάλο πρόβλημα καθώς θα έιχε να μοιραστεί τη θέση 3 με τους γνωστούς 2.
    Δεν έβγαιναν τα λεπτά παιδιά με τίποτα. Και στο κάτω κάτω την περσινή χρονιά το μέγαλύτερο πρόβλημα που είχε να αντιμετωπίσει η ομάδα δεν ήταν η θέση 4 για εμένα. Ήταν η θέση 5 με τον τραυματισμό του Γιάνγκ και ο τραυματισμός Λοτζέσκι που άφησε την ομάδα χωρίς σούτ.

    Πειρατής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικα η επιστροφη Παπανικολαου αποδεικνυεται λαθος. Δεν χωρανε μαζι και οι δυο Παπ.

      Διαγραφή
  71. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ,

    ΑΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΕΚΛΕΙΣΕ, ΤΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΤΑΤΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΕΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ...
    Ο ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 4...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΠ...ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΑΠΙΤΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, Ο ΟΣΦΠ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΡΙΣΚΟ. ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΧΩΡΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΘΕΣΗ...

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΩ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ...

    ΦΙΛΙΚΑ,
    ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένει Οκάρο από Οκτώβριο πιστεύω, ποντάροντας ότι θα κοπεί από Heat, για φέτος τουλαχιστον...
      Δεν μπορεί να εξηγηθεί (μπασκετικά τουλάχιστον) αλλιώς...

      Διαγραφή
    2. Ο ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ 4 ΠΑΡΑ ΣΤΟ 3 .

      ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ .

      ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟ 3 ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ .

      ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΘΕΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ,ΜΕ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΜΦΑΝΗΣ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΟΝΤΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ .

      ΣΑΝ STRETCH 4 ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΑΝ ΨΗΛΟ 3 .

      ΕΠΙΣΗΣ ΕΑΝ Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟ ΝΒΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΤΖΕΣΚΙ ΥΓΕΙΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΟ 3 , ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 4 .

      ΑΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΜΦΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΟΜΑΤΙ , ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΘΕΣΗ .

      ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΣΤΟ 3 ΚΑΙ ΑΛΛΗ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΟ 4.

      ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ , ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Ο ΣΦΑΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ ΚΑΨΩΝΙ ΣΤΟΝ ΜΟΥΤΙΝΟΦ ΟΠΩΣ ΠΕΡΣΥ .

      Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΑΝ MOBILE ΨΗΛΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΜΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΞΕΝΟΥ .

      ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ 5 ΞΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΜΕ 1.5 ΜΗΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΒΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΞΕΝΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ

      Διαγραφή
  72. Jim Αφρο κάποια πληροφορία για 4αρι στον παναθηναϊκό? Πολύ σιωπή έπεσε ΤΙΣ τελευταίες μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμονη για Σενγκελια ειναι η φαση απο οτι φαινεται φιλε..

      Διαγραφή
    2. Σιωπη και ησυχια επικρατει συνηθως πριν την εκρηξη!οσο για τον φιλο τον ζεν μαστερ που ανησυχει αν και ειμαι παο και δεν μου πεφτει λογος θα σου ελεγα να περιμενεις γιατι πιστευω οτι τελικα θα παρετε 4.για το παπαπετρου μαλλον πρεπει να ειμαι απο τους ελαχιστους που πιστευουν οτι στο 4 μπορει να κανει καλυτερη καριερα.

      Διαγραφή
  73. Ράις στη Μπάρτσα. Επιτέλους αυτή η ομάδα παίρνει έναν παίχταρα περιφερειακό εκτός του Λα Μπόμπα. Μεγάλη παιχτούρα ο κοντός, τρομερή ποικιλία κινήσεων, pure talent για Ευρώπη.. + ότι έχει δείξει ότι τα σέρνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αν φύγει ο Καλάθης θα είναι απώλεια μόνο γιατί δεν βρίσκεις άλλο έλληνα Guard νa μπορεί να κάνει καλά τα βασικά πια.
    Ο κύκλος των μεγάλων ελλήνων playmaker φαίνεται να κλείνει.
    Τον βλέπουμε για κανά τεράστιο playmaker απο τη στιγμή που δεν έχει σουτ και δεν έχει δείξει μέχρι στιγμής να μπορεί να πάρει να κρίνει την τελευταία φάση σε κρίσιμα παιχνίδια.
    Για άμυνα που λένε μερικοί να τους θυμίσω την σειρά με lAboral που Adams kai James έκαναν πάρτυ.Για να μην πω και Σπανούλη που στους τελικούς έκανε ότι ήθελε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου, όσο πιο ευγενικά μπορώ: Τράβα κάνε κανά μπάνιο φίλε γιατί σε πείραξε η ζέστη.

      Διαγραφή
    2. Μάλιστα, δηλαδή διαφωνείς.Οκ εδώ θα είμαστε και θα τα ξαναπούμε.
      Αν ήμουν αντίπαλος προπονητής όμως θα έδινα εντολή να κλείνουν όλοι μεσα και να βοηθούν τους υπόλοιπους και να ρισκάρω το σουτ του Καλάθη.
      Πόσα θα βάλει 2-3 όχι παραπάνω.Το έχει δείξει άλλωστε μεχρι στιγμής.Καταλαβαίνεις πόσο δυσλειτουργικό είναι αυτό για την υπόλοιπη ομάδα?Στα δύσκολα και κλειστά ματς θα το νιώσεις.

      Διαγραφή
  75. Τζι Εμ των φτωχών26 Ιουλίου 2016 στις 7:15 μ.μ.

    Όπα, δηλαδή έπεσε το όνομα του Ντόελμαν στο τραπέζι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Το ποστάρω εδώ γιατί έχει πολύ πλάκα, όπως και να το κάνουμε....

    "Η χημεία επικράτησε της λογικής"
    http://www.gazzetta.gr/basketball/article/958250/i-himeia-epikratise-tis-logikis-poll

    "Στον Ολυμπιακό αποφάσισαν να μην πάρουν τον Κένι Γκείμπριελ αν και η οικονομική διαφορά είχε πέσει περίπου στα 50.000 δολάρια/χρόνο, επειδή «πιστεύουμε στα δικά μας παιδιά. Πιστεύουμε ότι Αγραβάνης και Παπαπέτρου μπορούν να καλύψουν τη θέση μαζί με τον Πρίντεζη».

    Σεβαστό, αλλά έχω μία απορία...

    Πριν 20 μέρες που παρακαλάγαμε τον Οκάρο Ουάιτ να έρθει δεν πίστευαν στα δικά τους παιδιά; Ή ο Ουάιτ είναι ο Ντρέιμοντ Γκριν και απέχει τόσο πολύ από τον Κένι Γκείμπριελ; Αν είχε πει το «ναι» ο Ουάιτ, τι θα συνέβαινε τώρα;

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΗ «ΧΗΜΕΙΑ»"

    Και για να μην ξεχνιόμαστε: "Η συγκεκριμένη απόφαση πάρθηκε ΟΧΙ για οικονομικούς λόγους, αλλά για λόγους «ΧΗΜΕΙΑΣ»"

    Δηλαδή, όπως λέει ο ΙΔΙΟΣ ο αρθρογράφος, πριν 20 μέρες παρακαλάγανε τον White, κάνανε συνεχή παζάρια με τον Gabriel, και ΞΑΦΝΙΚΑ, προκύπτει ότι δεν είναι οικονομικό το θέμα, αλλά δεν πρέπει να χαλάσει η χημεία!!!! Η οποία χημεία -όπως λέει ξανά ο ΙΔΙΟΣ ο Μελάγιες- δεν θα χάλαγε αν ερχόταν ο White, ή αν τελικά μετά το τόσο παζάρι υπέγραφε ο Gabriel ?

    Ή είναι διχασμένη προσωπικότητα ο Μελάγιες, και ο Hyde έγραψε το πρώτο μέρος και ο Jekyll έγραψε το δεύτερο μέρος, ή έχει πέσει γραμμή σε όλους τους γαύρους. Άλλη λογική εξήγηση δεν μπορώ να βρω, πέραν του να είναι εντελώς απρόσεκτο copy-n-paste από δύο διαφορετικά άρθρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και είναι το αθλητικό site που διαβάζω πιο πολύ, δεν έχω ποστάρει ποτέ. Δεν έχει νόημα άλλωστε. Πάντως για χαβαλέ ψήφισα ότι ο ΟΣΦΠ δεν χρειάζεται 4αρι.... :-D

      Διαγραφή
  77. Δικαιώθηκε για άλλη και πάλο ο Τρινκέρι στην προσφυγή του για τα οφειλόμενα από το πέρασμά του στον πάγκο της εθνικής.

    Διαβάζουμε ότι:Η αλήθεια είναι πως η Ομοσπονδία δεν έχει πληρώσει τον προπονητή πλέον της Μπάμπεργκ, ωστόσο άνθρωποι της ισχυρίζονται πως «αιτία είναι το γεγονός πως ο Ιταλός κόουτς ουδέποτε έφερε κάποιο παραστατικό ως απόδειξη πληρωμής για να του δοθούν τα χρήματα.

    Από τη στιγμή που δε συνέβη αυτό, δε θα μπορούσαν να τον πληρώσουν γιατί θα ήταν σα να φοροδιέφευγαν...».

    Και αναρωτιέμαι;
    Τον Q81 έχουν για συνήγορο εκεί στην ΕΟΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. για το θεμα καλαθη ,

    ολα εξαρτωνται απο το τι εχει στο μυαλο του ο πεδουλακης.

    επιχειρηματα τυπου "ο πεδουλακης στηριζει τη φετινη ομαδα στο νικ" ή ο τζορτζεβιτς που ελεγε περυσι οτι ο νικ ειναι ο ηγετης του, δε μου λενε κατι.και ο ενας και ο αλλος ηρθαν στην ομαδα και βρηκαν τον παικτη, ο οποιος φυσικα και ειναι αρκετα ποιοτικος.δεν περιμενα να πουν κατι διαφορετικο περα απο το να στηριξουν τον καλαθη.θα ηταν λογικο να πει δηλαδη φετος ο πεδουλακης "παιδιά δε μου αρεσει ο νικ, πουληστε τον και φερτε μου αλλον"?

    αν ξαναλεω ο κοουτς εχει στησει την ομαδα με πυρηνα τον καλαθη και θεωρει οτι μονο με αυτον θα κανει τη δουλεια του τοτε δεν υπαρχει κανενας λογος να συζητησουμε το οτιδηποτε με τους κινγκς.αν ομως θεωρει οτι με εναν αλλον εξισου ποιοτικο παικτη , ο οποιος θα ειναι και λιγοτερο κοστοβορος και ενδεχομενως και ελληνας, θα κανει τη δουλεια του τοτε η ομαδα εχει υποχρεωση να κοιταξει το συμφερον της.

    αν νομιζει ο πεδουλακης οτι με το σλουκα πχ στο τιμονι και με αυτο το ροστερ, θα κανει τη δουλεια του τοτε η ομαδα πρεπει ηδη να εχει κανει μια κουβεντα με τουρκια μεριά αλλα πρωτιστως με τον ιδιο τον παικτη!

    ολο το πραγμα δηλαδη, στο δικο μου το μυαλο , στηριζεται απο το πώς σκεφτεται την ομαδα ο κοουτς και αν ο πιθανος αντικαταστατης του νικ ειναι πραγματικα διαθεσιμος.υπο αυτη τη βαση το συζηταμε και φυσικα με ποσα χρηματα ειναι διαθετημενοι οι αμερικανοι να προχωρησουν.

    τη γνωμη μου για τον παικτη την εχω πει.καλος παικτης, εμπειρος, σκυλι στο παρκε αλλα με σοβαρα μειονεκτηματα για την ποιοτητα του και για τη θεση του σε μια τετοια ομαδα.

    δεν εχει σουτ
    δεν εχει καλα και δυναμικα τελειωματα στη διεισδυση
    δεν ειναι ηγετης για μια τετοια ομαδα
    παντα θα εχει στο μυαλο του το νβα και οχι να ριζωσει στην ελλαδα και στον παναθηναικο.

    ναι, δε συνοδευτηκε απο αναλογα καλους συμπαικτες φετος ο καλαθης για να δειξει την αξια του αλλα και αυτος ποιοτικα δεν εκανε το κατι παραπανω.ποιοτικα μιλαω , οχι ποσοτικα.ναι, ετρεξε , παλεψε, επαιξε τραυματιας,οργανωσε ικανοποιητικα, επαιξε αμυνα για δυο αλλα εκτελεστικα παιζαμε μονιμα με 4 και αυτο κοστισε πολυ.εφθασε στο σημειο ο κοουτς να τον εχει εξω στο τελος παιχνιδιου απο φοβο μην παει στις βολες και τις χασει!!και μιλαμε για παικτη 2εκατομμυριων!

    δεν απαιτω απο εναν τετοιο ποιντ , εγω προσωπικα, να μου τα κολλαει απο παντου.οχι!!απαιτω ομως σε spot καταστασεις να γινεται απειλητικος εκτελεστικα και οταν πηγαινει στις βολες να μου τις βαζει τις ρημαδες και.... οχι, αν συμβει κατι τετοιο, δε σημαινει οτι ο καλαθης αξιζει πολυετες συμβολαιο εκατομμυριων στο νβα αντι να ειναι στον παναθηναικο.

    δεχομαι την αποψη πολλων φιλων που θεωρουν οτι ο παικτης ειναι αναντικαταστατος και πολυτιμος για την ομαδα αλλα δεν την ασπαζομαι και δε θεωρω οτι ειμαι σαχλαμαρας και ανοητος επειδη δεν ασπαζομαι κατι τετοιο.προς θεου, εχετε ποινικοποιησει την αντιθετη αποψη εδω μεσα.οποιος λεει το αντιθετο απο το ρευμα του μπλογκ εισπρατει χλευη.δεν ειναι ετσι παιδιά.ο καθενας εχει τη γνωμη του , απλα εχει την ευθυνη να παραθεσει επιχειρηματα για να τη στηριξει.

    ΣΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΜ, από το δεν με καλύπτει ο καλαθης με βάση το συμβόλαιο του μεχρι το "κανει καλα μονο τα βασικα", υπαρχει ενα παραληρημα δρόμος. Στην πρώτη περίπτωση, υπάρχει μια διαφωνια για το αν αξιζει τα λεφτα που παιρνει. Πχ εγω θεωρω ναι, γιατι ειναι και μικρος ο αριθμος κοινωτικων γκαρντ (ποσο δε μαλλον παιδιων με ελληνικο διαβατηριο).Στη δευτερη περιπτωση, το να θεωρουμε πως ο 1ος κλεφτης και 2ος πασερ της Ευρωλιγκας, με εμπειρια απο φ4 και ΝΒΑ play offs, κανει καλα μονο τα βασικα και να συζηταμε για ton.... Γιοβιτς( με ΠΟΙΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ γμωτη μου!;) ή τον... Άνταμς (ο οποίος παικτούρα αλλά μουρλοκομείο) με ξεπερνά.

      Αυτά που έχουμε διαβάσει εδώ μέσα για Φελντέιν και Καλάθη πρωτίστως ξεπερνούν κάθε φαντασία και δύο τινά προκύπτουν: 'Ή ορισμένοι θάβουν για δικούς τους ιδιοτελείς σκοπούς ή δεν καταλαβαίνουν τι άθλημα βλέπουν.

      ΥΓ. Για τον άλλον που ρώτησε που διαβάζουμε πως ο Καλάθης ήταν Κορυφαίος αμυντικός :

      http://thesportsquotient.com/nba/2015/3/7/who-is-the-nbas-best-defender

      He is first in steal percentage among players with 400+ minutes at 39.8%, 27th in defensive real plus-minus with a 2.63, and 2nd in defensive rating at 92.7.

      Να διαβάσει την τελευταία φράση 3 φορές για να την εμπεδώσει.

      Διαγραφή