Μπορεί ο
Γιώργος Μπαρτζώκας να γίνει ο σπουδαιότερος
αρχιτέκτονας στην ιστορία της Βαρκελώνης
μετά τον Αντόνι Γκαουντί οδηγώντας τη
δική του, καινούργια Μπαρτσελόνα στη
κορυφή της Ευρώπης; Το Hoopfellas
σας παρουσιάζει το πλάνο
και τις μεταβλητές στον σχεδιασμό του
”μεγάλου αρχιτέκτονα” στη Καταλονία.
Που στοχεύει και τι περιμένει..;
Στη πόλη του
Γκαουντί και σε μια γεμάτη μπασκετικό
μυστικισμό μητρόπολη με αθλητικούς
θρύλους και σπουδαίες προσωπικότητες,
ο Γιώργος Μπαρτζώκας συναντά τη μεγάλη
πρόκληση της καριέρας του. Να ξαναχτίσει
τον “θρύλο” και να γίνει ο μπασκετικός
Γκαουντί της Βαρκελώνης η οποία θέλει
να ξαναδεί το καμάρι της να πατάει στη
κορυφή της Ευρώπης.
Ο
παραλληλισμός του Γιώργου Μπαρτζώκα
με τον Αντόνι Γκαουντι, άνθρωπο-σύμβολο
της Βαρκελώνης είναι ύψιστης αξίας
φιλοφρόνηση. Μιλάμε για έναν από τους
πλέον ιδιοσυγκρασιακούς αρχιτέκτονες
του κόσμου που έμελλε να αφήσει το στίγμα
του ανεξίτηλο στην πρωτεύουσα της
Καταλονίας, κάνοντας το έργο του
αδιαχώριστο από την αισθητική της πόλης
που τόσο λάτρεψε. Ο Έλληνας recruiter
με
τη σειρά του φιλοδοξεί να εισάγει με τη
σειρά του στο ισπανικό μπάσκετ τη δική
του καινοτόμο σκέψη και να γίνει ο ηγέτης
ενός κινήματος αρχιτεκτονικού
μοντερνισμού στην ACB
το
οποίο θα κάνει στην άκρη “παραδοσιακές”
ή ακόμα και art
nouveau κατασκευές
ομάδων ως ξεπερασμένες. Ιντριγκαδόρικο,
βρίσκετε;
Άλλωστε
η φιλοσοφία του Γκαουντί για την
αρχιτεκτονική θα μπορούσε κάλλιστα να
είναι το μότο ή η βασική αρχή του
recruiting
για
τον Γιώργο Μπαρτζώκα:
“.. όταν
ο αρχιτέκτονας προσανατολιστεί στην
λειτουργικότητα του έργου του, μόνο
τότε θα κατορθώσει να φτάσει στην
πραγματική ομορφιά. Αν αντιθέτως,
προτιμήσει να αναζητήσει σε αυτό
πρωτίστως την καλαισθησία, θα καταλήξει
σε αφηρημένες ιδέες περί θεώρησης της
Τέχνης και τελικά ο στόχος του δεν θα
επιτευχθεί”
Δεν
έχω να συμπληρώσω τίποτα άλλο..
Αλλαγή
κατεύθυνσης
Είναι δεδομένο
ότι ο Γιώργος Μπαρτζώκας θα χρειαστεί
να δουλέψει σε βάθος ώστε να αλλάξει τη
φυσιογνωμία και τον αγωνιστικό
προσανατολισμό μιας ομάδας η οποία
πρέσβευε μια συγκεκριμένη φιλοσοφία
εντός των τεσσάρων γραμμών τα τελευταία
χρόνια που ήταν αρκετή για να τη
διατηρεί στην ελίτ αλλά όχι για να
μπορέσει η Μπαρτσελόνα να επιβιώσει
στα παιχνίδια τίτλου της Ευρωλίγκας
όταν και οι Καταλανοί συνδέθηκαν με ένα συνεχές underachieving και
μια πλήρη απουσία intangibles
τα οποία παίζουν σημαντικό
ρόλο την ώρα της κρίσεως.
Ο Έλληνας
κόουτς θα προσπαθήσει να χτίσει το δικό
του οικοδόμημα και για αυτό τώρα, στη
πρώτη του off season στην
Ισπανία, ξοδεύει χρήματα για την ελευθέρας
παιχτών στους οποίους θα επενδύσει ένα
μεγάλο μέρος των πιθανοτήτων επιτυχίας
την τριετία που ακολουθεί. Σας είχα πει
σε προηγούμενη ανάρτηση ότι κατά τη
γνώμη μου ο κόουτς θα στήσει το ρόστερ
του με πυλώνες τρεις Defensive
Stoppers, απλωμένους σε αυτό.
Έναν PG (Vives),
έναν SF
(βασικός στόχος ο Ηanga)
και έναν C. Αυτοί
θα αποτελέσουν τη βάση και θα δημιουργήσουν
το πλαίσιο ώστε η Μπαρτσελόνα να μπορέσει
παράλληλα να ξεδιπλώσει το ταλέντο της
και σαν ομάδα, δεδομένου του ότι πλέον
ο 53χρονος τεχνικός θα έχει μεγαλύτερο
individual quality στα
χέρια του σε σχέση με το Κουμπάν. Αυτό
δεν αναιρεί το ότι ο κόουτς θα ξεκινήσει
(πολύ σωστά) την αλλαγή φυσιογνωμίας
της Μπαρτσελόνα από το αμυντικό κομμάτι.
Θυμάστε άλλωστε πόσο είχε εστιάσει στη
δυσκολία του να πείσεις του Ρώσους
παίχτες να εστιάσουν στα μετόπισθεν.
Οι Ισπανοί είναι διαφορετικοί..
Το βασικό
πρόβλημα των Καταλανών στη περίοδο-Πασκουάλ
δεν ήταν η ποιότητα της άμυνας τους
(well constructed και
με προσαρμογές παραδοσιακά ανάλογα με
το αγωνιστικό περιβάλλον) αλλά ο τρόπος
έκφρασης τους σε αυτό το κομμάτι.
Ουσιαστικά οι Καταλανοί ελάχιστες φορές
σε κομβικά ματς κατάφεραν να συνδέσουν
το performance τους
στις δύο πλευρές του παρκέ και να βρουν
μέσα από την άμυνα τους ισορροπία. Ο
λόγος επαναλαμβάνω δεν ήταν το βάθος
της δουλειάς στο συγκεκριμένο κομμάτι
αλλά η ιδιοσυγκρασία τους στην εκτέλεση
του πλάνου στο παρκέ. Αυτό θα προσπαθήσει
να αλλάξει ο κόουτς εμφανίζοντας μετά
από πολλά χρόνια μια Μπαρτσελόνα πολύ
πιο επιθετική, πιο physical
στα μετόπισθεν που θα
εστιάσει στο να βελτιώσει ριζικά τον
τρόπο που τρέχει το γήπεδο μαζί και την
ταχύτητα αντιδράσεων στην ομαδική
άμυνα. Η φετινή Μπαρτσελόνα θα δουλέψει
στο να εμφανιστεί πιο καλοπροπονημένη
και με σκληρότερο “κέλυφος” σαν ομάδα,
ξεκινώντας με βάση την άμυνα της. Ο
κόουτς γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα
ότι εφόσον παρουσιάσει μια TOP-5
αμυντική δουλειά φέτος
στην EL θα
έχει βάλει τις βάσεις ώστε η ομάδα του
να κοιτάξει πραγματικά ψηλά, εκεί που
όλοι στη Βαρκελώνη ονειρεύονται..
Χτίζοντας
το ρόστερ με το βλέμμα στο επιθετικό
στυλ που θα λανσάρει η ομάδα, θα πρέπει
να βασιστούμε στη φιλοσοφία του recruiter
Μπαρτζώκα όταν οικοδομούσε
τη περυσινή Κουμπάν. “Στοχεύσαμε να
φέρουμε παίχτες οι οποίοι μπορούν να
σουτάρουν και να πασάρουν καλά γιατί
αυτό απαιτεί το σύγχρονο μπάσκετ”. Στη
Βαρκελώνη ο κόουτς θα έχει την ευκαιρία
να συνεργαστεί με μια πλειάδα τέτοιων
παιχτών οι οποίοι στο καταλανικό
πρόγραμμα έχουν κάνει focus
τόσα χρόνια σε αυτούς
τους τομείς. Δυο από τους πιο αποτελεσματικούς
playmakers στο
σύγχρονο ευρωπαϊκό μπάσκετ, ο Ράις
(leading guard και
ηγέτης του συνόλου που χτίζεται) και ο
Τόμιτς, αρκετοί snipers ή
παίχτες που ξέρουν να παίζουν με τη
μπάλα στα χέρια όντας δημιουργικοί.
Ντόελμαν, Ρίμπας (θα έχει σημαντικό ρόλο
ως facilitator στο
“2” αποσυμπιέζοντας τον Ράις), Περπέρογλου,
Ναβάρο, Όλεσον, Κλαβέρ, Έρικσον, Βεζένκοφ.
Η Μπαρτσελόνα έχει αρκετό ταλέντο (και
πιθανόν θα προσθέσει κι άλλο ανάλογα
με τις εξελίξεις στα μεταγραφικά μέτωπα)
αλλά για να μεγιστοποιήσει το παραγωγικό
αποτέλεσμα χρειάζεται να το εντάξει σε
ένα πιο αθλητικό και αμυντικογενές
πλαίσιο.
To βαρόμετρο
στον σχεδιασμό
Ο
Άνταμ Χάνγκα είναι ο παίχτης που θα
καθορίσει τις εξελίξεις σχετικά με τον
τρόπο που θα δομηθεί το ρόστερ των
Καταλανών. Ο Ούγγρος wing, εδώ
και μήνες το πρώτο όνομα στον σχεδιασμό
των Καταλανών, είναι αυτή
τη στιγμή ο πληρέστερος αμυντικός
παίχτης στην Ευρώπη και εκτός αυτού
διαθέτει ένα πολύ ενδιαφέρον επιθετικό
παιχνίδι το οποίο μπορεί σύντομα να
αναπτυχθεί και να φτάσει σε υψηλό
επίπεδο. Έχει επίσης το μέγεθος, το
athleticism και τη πρώτη ύλη
για να μεταβεί στην άλλη άκρη του
Ατλαντικού μιας και το πακέτο του
μεταφράζεται εξαιρετικά στη θέση “2”.
Defensive stopper με καλό σουτ,
αξιόλογη ντρίμπλα, καλό παιχνίδι μακριά
από τη μπάλα, όλα σημαντικά στοιχεία
για έναν καλό υποστηριχτικό παίχτη στη
κορυφαία αμερικανική λίγκα. Η Μπαρτσελόνα
βέβαια που έχει δώσει ήδη 2 εκατομμύρια
για τον Κλαβέρ ώστε εκτός του αγωνιστικού
να κλείσει και το θέμα των 4 Ισπανών που
απαιτεί ο κανονισμός με τον καλύτερο
τρόπο, είναι ήδη βαθιά χωμένη στις
συζητήσεις του buy out του
Βίβες και έβαλε το χέρι στην τσέπη για
τον Ράις, θα πρέπει να πληρώσει και τον
Χάνγκα. Ο παίχτης δε καίγεται ίσως γιατί
γνωρίζει ότι η παραμονή στη Βιτόρια
μπορεί να του επισπεύσει τη μετάβαση
στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού σε
αντίθεση με ένα συμβόλαιο στη Μπαρτσελόνα,
η οποία πιθανόν θα τον υποχρεώσει να
μείνει στη Βαρκελώνη μια διετία ακόμα.
Η Λαμποράλ (θα σας το γράψω όπως μου το
έστειλαν από τη Βιτόρια) “είναι ανοιχτή
στο να πουλήσει τον παίχτη (στη σωστή
τιμή) και όχι να τον δωρίσει σε φιλική
τιμή..” (που σε πονεί και που σε σφάζει
δηλαδή..) Ο Χάνγκα είναι πολύ δυνατό
χαρτί και ένας παίχτης ο οποίος τη σεζόν
που έρχεται μπορεί να κάνει τη διαφορά
για τη Μπαρτσελόνα, ειδικά με τον τρόπο
που εκτιμώ ότι θα αγωνιστεί αυτή. Το
motor του και το αμυντικό
του versality θα πάνε τους
Καταλανούς σε άλλο επίπεδο. Η υπόθεση
του “κοινοτικού” Χάνγκα επηρεάζει
σημαντικά και τις υπόλοιπες κινήσεις
της ομάδας φυσικά..
Η
βασική επιλογή του Γιώργου Μπαρτζώκα
για τη θέση “5” είναι ο Bryant Dunston.
Αυτός αποτελεί τον βασικό
στόχο του Γιώργου Μπαρτζώκα ως ο παίχτης
που μπορεί να συμπληρώσει κατάλληλα
τον Τόμιτς και να δώσει το κατάλληλο
ειδικό βάρος, σε άμυνα και επίθεση, στη
γραμμή αυτή για τη Μπαρτσελόνα. Eκτός
αυτού, ο πρώην παίχτης του κόουτς
Μπαρτζώκα στον Ολυμπιακό είναι κάτοχος
διαβατηρίου Αρμενίας. Οι πληροφορίες
της σελίδας λένε ότι από τη στιγμή που
η Μπαρτσελόνα δε καταφέρει να υπογράψει
τον Ούγγρο Άνταμ Χάνγκα θα στραφεί σε
Αμερικανό παίχτη με ανάλογα χαρακτηριστικά
για τη θέση του βασικού SF και
αναγκαστικά (αφού ήδη το ένα από το δύο
συμβόλαια Αμερικανών που δικαιούται η
ομάδα έχει δοθεί στον Ντόελμαν) οι
Καταλανοί θα πρέπει να στραφούν σε
κοινοτικό “5”. Προς αυτή τη κατεύθυνση
βρίσκεται και η περίπτωση του Γάλλου
ΝΒΑer Kevin Sheraphin, η οποία
όμως παρουσιάζει αντικειμενικές
δυσκολίες. Ο Μπαρτζώκας θέλει τον Dunston
λοιπόν που του λύνει τα χέρια
και στις δύο περιπτώσεις δεδομένου του
ότι
-είναι
ο ψηλός που θέλει. Σκληρός, με παραγωγική
ικανότητα με πλάτη στο καλάθι, μέγεθος/κιλά
στο ζωγραφιστό, άμυνα στο post,
αποτελεσματικός στην ομαδική
άμυνα.
-του
αφήνει για παν ενδεχόμενο μια θέση
Αμερικανού ανοιχτή.
Η
διαφορά είναι ότι οι Καταλανοί δεν είναι
διατεθειμένοι να μπουν σε συζήτηση για
πληρωμή buy out στην Αναντολού
και έχουν ξεκαθαρίσει ότι θα ενδιαφερθούν
για τον Dunston μόνο στη
περίπτωση που μείνει ελεύθερος. Εδώ
μπαίνει το χαρτί του Ντόρσεϊ στο παιχνίδι.
Ο κόουτς δεν είναι αρνητικός με έναν
Αμερικανό που μπορεί να του δώσει (ακόμα)
αμυντικό impact και στις δύο
γραμμές άμυνας όμως τα σενάρια των
τελευταίων ημερών μοιάζουν περισσότερο
ως μέσο πίεσης προς τη πλευρά του Dunston
ο οποίος ναι μεν θα ήθελε να
ξαναδουλέψει με τον Μπαρτζώκα αλλά από
την άλλη σκέφτεται και την ασφάλεια του
καλού συμβολαίου της Αναντολού. Σήμερα,
το πιο πιθανό ενδεχόμενο πάντως είναι
οι Καταλανοί να στραφούν στην Αμερικανική
αγορά μιας και οι περιπτώσεις που
βρίσκονται στη κορυφή της λίστας τους
φαίνονται δύσκολες. Ο Rodrigo De La Fuente
(τον θυμάστε οι λίγο μεγαλύτεροι
φυσικά, πρώην SF της Μπάρτσα
και νυν GM) πάντως θέλοντας
να αποσυμπιέσει την ομάδα από τις φήμες
είπες πριν μερικές ημέρες ότι “ανανεώσαμε
τον μόνο τον Justin (Doellman), οι
υπόλοιποι έχουν συμβόλαιο” φωτογραφίζοντας
τους ψηλούς Λαγουάλ και Σάμιουελς, για
τους οποίους θα πρέπει επίσης να παρθεί
μια απόφαση σύντομα.
Οι φρέσκες πινελιές και ο Βεζένκοφ..
Οι
Καταλανοί έχουν στη διάθεση τους μια
πλειάδα νέων παιχτών για να αξιοποιήσουν
στο ρόστερ τους όμως τα σενάρια ποικίλουν
όσο ακόμα ο σχεδιασμός παραμένει
“ανοιχτός”. Ο Γιώργος Μπαρτζώκας
περιμένει να δει πως θα εξελιχθούν τα
πράγματα στις διαπραγματεύσεις με τους
βασικούς στόχους ώστε στο τέλος να
συμπληρώσει τις τελευταίες 1-2 θέσεις
του ρόστερ με κάποιον/κάποιους από
αυτούς τους παίχτες. Ο Έλληνας κόουτς
έχει αποφανθεί θετικά για τον Σουηδό
Marcus Eriksson (1993-G/F-2.01) του
οποίου, θα συμφωνήσω απόλυτα, ήρθε η ώρα
για να πάρει πραγματικό ρόλο στην ομάδα
και να αποτελέσει μια από τις πινελιές
της ανανεωμένης εικόνας που θέλει να
παρουσιάσει η Μπαρτσελόνα. Νο 50 του
ντραφτ από τους Χοκς το 2015, εκτιμήθηκε
ως ένα μελλοντικά καλό fit στην
Pace & Space επίθεση των
“Γερακιών”. Ο Eriksson είναι
ένας εξαιρετικός σουτέρ με τεράστια
άκρα (6'8.75'') ο οποίος βρίσκεται στη
Βαρκελώνη από τα 18 του και μετά από 5
χρόνια δίπλα στον “θρύλο”, του έχει
γίνει δεύτερη φύση το παιχνίδι του
Ναβάρο. Ο τρόπος που κινείται, που εκτελεί
ή επιτίθεται στο καλάθι χρησιμοποιώντας floaters
φέρουν τη σφραγίδα της
συμβίωσης και του θαυμασμού προς το
πρόσωπο του Καταλανού αρτίστα. Το θέμα
από την άλλη είναι ότι το κορμί του
Σουηδού είναι διαφορετικό και μια
διαφορετική προσέγγιση του επιθετικού
του παιχνιδιού θα μπορούσε να του ανοίξει
κι άλλες πόρτες σε επίπεδο ρεπερτορίου.
Έκανε μια καλή σεζόν προ διετίας στη
Μανρέσα (11.2 πόντοι-37.1% τρίποντο) και δε
θα μου κάνει έκπληξη να τον δω να παίρνει
ρόλο στη φετινή Μπαρτσελόνα. Η ευκαιρία
θα του δοθεί και θα πρέπει να είναι
επιθετικός για να μη την αφήσει δεδομένου
του ότι σε τέτοια κλαμπ, σε αυτό το
επίπεδο, δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια.
Επίσης
ο Λούντβιγκ Χάκανσον φαίνεται ότι θα
δοθεί δανεικός και όπως σας έγραψα στο
Stoiximan.blog ο Αλεξάντερ
Τζόρτζεβιτς τον θέλει πακέτο με τον
Στέφαν Μάρκοβιτς ώστε να κλειδώσουν το
backcourt της καινούργιας
Μπάγερν που στελεχώνει ο Σέρβος
ομοσπονδιακός. Για τον Μoussa Diagne, παρά
τα όσα αναφέρουν τα δημοσιεύματα
στη Καταλονία (περί
σχεδόν σίγουρης αποχώρησης του), εκτιμώ
ότι έχει τύχη να παραμείνει μιας και το
mobility συν το αθλητικό του
πακέτο μπορούν να φανούν χρήσιμο
συμπλήρωμα στις τελευταίες θέσεις τις
frontcourt αλλά αυτό θα εξαρτηθεί
από τη ταυτότητα του πέμπτου ψηλού της
ομάδας. Και εδώ φτάνουμε στον Αλέξανδρο
Βεζένκοφ..
Η
υπόθεση του 21χρονου φόργουορντ αυτή τη
στιγμή μοιάζει λίγο περίπλοκη. Μετά
την ανανέωση της συνεργασίας με τον
εξαιρετικό -στα όρια του δολοφονικού-
πέρυσι Ντόελμαν και την υπογραφή
συμβολαίου με τον Κλαβέρ, το status του
Stretch-4 χαρακτήρα του
Βεζένκοφ δεν είναι το ίδιο δυνατό εντός του ρόστερ. Ο
Βεζένκοφ ανέβασε τον χρόνο συμμετοχής
του στα (σχεδόν) 18 λεπτά πέρυσι στους
δύο πρώτους γύρους των playoffs της
ACB όμως στους τελικούς
πήγε πάλι πίσω στο rotation και
δε κατάφερε να βοηθήσει. Η διοίκηση της
Μπαρτσελόνα επιθυμεί να τον στείλει ως
δανεικό σε ομάδα της ACB ώστε
να τον έχει κοντά της με τη βεβαιότητα
ότι θα δουλέψει σε συγκεκριμένο πλαίσιο
μπάσκετ όμως ο ίδιος δεν είναι θετικός
σε κάτι τέτοιο με τον πατέρα του να έχει
κυκλώσει τον Άρη ως τη μοναδική περίπτωση
ομάδας στην οποία ο Αλέξανδρος θα παίξει
υπό το καθεστώς δανεισμού. Όσο η
Μπαρτσελόνα διαπραγματεύεται βασικούς
μεταγραφικούς στόχους και η προοπτική
των έμψυχων ανταλλαγμάτων παραμένει
ζωντανή θα υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά
με το μέλλον του Βεζένκοφ. Ο παίχτης
έχει τη ποιότητα να αποτελεί κομμάτι
της δωδεκάδας της Μπαρτσελόνα όμως με
τη μορφή που παίρνει το ρόστερ και με
τη συγκεκριμένη δομή μοιάζει πιο πιθανό
ο κόουτς Μπαρτζώκας να δώσει τη θέση
του πέμπτου ψηλού σε έναν παίχτη που
μπορεί να παίξει πιο κοντά στο καλάθι.
Νέος άνεμος
πνέει λοιπόν στη πρωτεύουσα της Καταλονίας
με την έλευση του Γιώργου Μπαρτζώκα.
Άνεμος αλλαγής με τον Έλληνα τεχνικό
να στοχεύει στη δημιουργία ενός συνόλου
το οποίο θα πληρεί τις προϋποθέσεις για
να υποστηρίξει το δικό του μπάσκετ και
παράλληλα θα ικανοποιήσει το απαιτητικό
κοινό της πόλης. Ο Μπαρτζώκας έχει ένα
αρκετά καλό προϋπολογισμό στα χέρια
του όμως δε ξοδεύει τα χρήματα για να
φορτώσει την ομάδα του stars
αλλά παίχτες υψηλού
επιπέδου που έχουν μάθει να αναδεικνύουν
το ταλέντο τους μέσα από το σύνολο και
είναι δεδομένο ότι θα του κάνουν τη
δουλειά. Για αυτό και φέτος το front
office αποφάσισε να ικανοποιήσει
τις απαιτήσεις του Έλληνα τεχνικού
θυσιάζοντας αρκετά παραπάνω χρήματα
σε buy outs ώστε
να κατασκευαστεί σωστά ένα ρόστερ το
οποίο θα έχει γερή βάση ώστε να επιστρέψει η Μπαρτσελόνα στη κορυφή της Ευρώπης. Εξ ου και ο τίτλος
της ανάρτησης. Ο καθένας μπορεί να δώσει τη διάσταση που ο ίδιος επιθυμεί
βέβαια. Είτε αυτή έχει να κάνει με το
“χτίσιμο” ενός ρόστερ (αρχικά η λέξη
Mason είχε
επαγγελματικό χαρακτήρα αναφερόμενη
σε φατρίες κτιστών) είτε με τη μετακόμιση
του σε μια πόλη την οποία σε μπασκετικό
επίπεδο καλύπτει ένα πέπλο μυστηρίου
(EL Headquarters, παραδοσιακά
πολυεπίπεδη όπως φημολογείται “αβάντα”
για τη Μπαρτσελόνα) ώστε ο τίτλος να
λάβει τη θεωρητική του χροιά
(ελευθεροτεκτονισμός). Το Hoopfellas
απεφάνθη.. Ο Γιώργος
Μπαρτζώκας παίρνει τον τίτλο του “The
Mason” για τη φετινή
Ευρωλίγκα. Μένει να τον δικαιολογήσει..
Υ.Γ: Η Μπιλμπάο
μετά τον Bamforth προσέθεσε
στο “2” τον Σλοβένο Miha
Lapornik (1993-SG-1.94) στο ρόστερ
της ανεβάζοντας τον δείκτη του
περιφερειακού firepower στο
παιχνίδι της. Ο 23χρονος Σλοβένος έκανε
αρκετά καλή χρονιά στη Λουμπλιάνα με
την Ολίμπια και πήρε το call
για μια πολύ απαιτητική
λίγκα όπως η ισπανική. Πρόκειται για
έναν “μακρύ” περιφερειακό ο οποίος
έχει γεννηθεί για να σουτάρει. Απελευθερώνει
πολύ γρήγορα και έχει το πνευματικό
υπόβαθρο να βάλει μεγάλα σουτ. Ο τρόπος
δε που εκτελεί εκτός ισορροπίας μου
φέρνει εικόνες ..Βιτάλι Φριντζόν. Ο
Lapornik απέρριψε
πριν λίγο καιρό αρκετά καλή πρόταση
ομάδας της ΑΒΑ, σε μια απόφαση που αρχικά
εξέπληξε. Ο χρόνος έδειξε ότι είχε κάτι
καλύτερο στα χέρια του και μάλλον ήξερε
τι έκανε..
Y.Γ1:
Καλά ρε Άνταμς, μετά από μια τέτοια
χρονιά όπου έχεις αφήσει όλη την Ευρώπη
“παγωτό” φτάνοντας με τη Λαμποράλ στο
F4, τσεπώνεις κοινοτικό
διαβατήριο ενώ παράλληλα τραβάς πολλά
βλέμματα στο Summer League, δε
βρήκες 1.5 εκατομμύριο στην Ευρώπη και
πηγαίνεις για relax στη
Κίνα..;
Περίεργο;
Όχι. Έχουμε υπογραμμίσει πολλές φορές
στο Hoopfellas ότι ο δικός μας
ευρωπαϊκός τρόπος σκέψης δε συνάδει με
τον αντίστοιχο πολλών Αμερικανών
αθλητών. Για (πολλούς από) αυτούς (όπου
το όνειρο του ΝΒΑ και της επιστροφής
στη μαμά-πατρίδα μέσα σε συνθήκες
απόλυτης επαγγελματικής καταξίωσης
τους κυνηγάει συνήθως σε όλη τους τη
καριέρα) οτιδήποτε εκτός Αμερικής είναι
“μπίζνα”. Ακολουθείς τον δρόμο του
χρήματος και παίρνεις σχεδόν πάντα τη
καλύτερη οικονομικά πρόταση. Μαζεύεις
όσο περισσότερο μπορείς.. Ίσως, στη
συγκεκριμένη περίπτωση (Άνταμς) το μόνο
περίεργο είναι ότι ο παίχτης δε βρήκε
πρόταση σε αυτά χρήματα (ή κάπου πολύ
κοντά) στην Ευρώπη..
Υ.Γ2:
Ο Σάριτσα θα προσπαθήσει να δημιουργήσει
μια Μπεσίκτας στα πρότυπα της πρωταθλήτριας
του 2015 Καρσίγιακα. Ο Roll θα
παίξει τον ρόλο της Weak side threat όπως
ο Diebler, o Michael Thompson του Dixon
στο τιμόνι και ο Strawberry
του ..Strawberry. Ανυπομονώ
να δω τον Kyle Weems στη TBL,
παίχτης επιπέδου Ευρωλίγκας
που μπορεί να κλέψει τη παράσταση στα
forwards και κουμπώνει καλά στο γρήγορο μπάσκετ. Ο οργανισμός της
Μπεσίκτας (είχε κάνει πολύ δελεαστική
πρόταση στον Γιώργο Μπαρτζώκα προ
διετίας) έχει “μπάσκετ” και βαθιά γνώση
του αντικειμένου. Θα είναι ενδιαφέρον..
Αγαπητε Μητσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ελληνικες ομαδες εχουν παρει 4-5 παικτες και δεν εχεις γραψει ακομα αρθρο για καμια απο αυτες.
Επειδη δε σε κοβω για ντεφορμε μαλλον θελεις να μειωσεις την πολωση που δημιουργειται μεταξυ των αιωνιων.
Παρτο αποφαση οτι θα εχεις 500 σχολια για Φελντειν και Αγραβανη,οτι και να κανεις,και σταματα να μας καψουρευεις
Θελουμε να διαβασουμε για το πνευμα του Ντ'Αντονι που εχει κυριευσει τον Αργυρη μας και την 7 seconds or less επιθεση made in Peristeri
Προς το παρον θα διαβασω για την σχεση σου με τον coach B καθως και τα 500 σχολια για Φελντειν-Αγρα
Με εκτιμηση Andriy
Ευχαριστουμε τζιμ για το αρθρο γιατι τα καλοκαιρια ειναι δυσκολα χωρις μπασκετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ Ποια η αποψη σου για Ντελαβαλε στους τελικους της Ιταλιας που τον ειδα ηταν αρκετα καλος
Ακουγεται οτι ο Παναθηναϊκος κυνηγαει την περιπτωση του Βεζενκοφ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσχύει, αλλά μόνο με εξαγορά συμβολαίου όχι δανεικός.
ΔιαγραφήΚάνεις λάθος hoopfellas, ο πατέρας του Σάσα δεν θέλει με τίποτα να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη ο γιος του γιατί δεν θέλει να παει δανεικός πουθενά. Μπαρτσελόνα ή εξαγορά συμβολαίου θέλει. Ο ίδιος ο Σάσα θέλει να επιστρέψει στον Άρη.
Ένα Σκουλίκι
Ανώνυμα ο καθένας γράφει ότι θέλει......
ΔιαγραφήI know, απο ανωνυμο το ακουσα και εγω...
ΔιαγραφήΗ Θεσσαλονικιώτικη σελίδα που τον έγραψε αυτό είναι ανύπαρκτη, Οπότε..
ΔιαγραφήΠοια σελίδα;;
ΔιαγραφήΕπειδη τυχαινει να ξερω,ειναι πολυ πιθανον αυτο μιας κ η μεγαλη αγαπη πριν φυγει στην μπαρτσα τοτε με καποιους χειρισμους εγινε στεναχωρια για τον σασα(δεν ηθελε να φυγει) και εκνευρισμος για τον πατερα του (που εβλεπε τη στεναχωρια στο γιο του)...νομιζω οτι ειναι εγωισμος προς αρβανιτη-λασκαρη που με κουβεντα ξεπερνιεται..γενικως επειδη ξερω προσωπικα εστω κ λιγο ειναι εξαιρετικοι κ ο σασα κ οι γονεις
ΔιαγραφήΟπότε οι υποψήφιοι για αποχώρηση από την Μπάρτσα είναι οι Samuels, Lawal, Dorsey (σε περίπτωση που πάρουν Dunston) και Vezenkov. Σωστά;
ΑπάντησηΔιαγραφήVincanity
Λαβάλ κσι σάμιουελς είναι κοτονού οπότε ο έναε μπορεί να μείνει.
ΔιαγραφήΑγαπημένο θέμα το περίμενα καιρό. Είμαι περίεργος να δω τι μπάσκετ θα παίξει ο μπαρτζώκας τζιμ. Ταχύτητα και τρανζίσιον επίθεση ή αργό τέμπο και μετρημένες κατοχές? Ο ραις είναι ο καλύτερος πόιντ στην ευρώπη κατά τη γνώμη μου και ας μην είναι τόσο διαφημισμένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΟ
Fast pace and spacing σε αυτα θα χτισει ο Μπαρτζωκας οπως εκανε και στην Κουμπαν.Οι μεταγραφες αυτο δειχνουν μεχρι στιγμης και ο Ραις ειναι ενα εγκεφαλικο γκαρντ που θα δωσει το κατι παραπανω στο set παιχνιδι της Μπαρστα κατι που δεν εχει περσι.
ΔιαγραφήΠοτε θα εχουμε κατι για ΑΕΚ ρε Τζιμ;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.instagram.com/p/fR_CxjC9Ks/
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίζει να ψηθεί καμιά επανένωση στα πράσινα;
Πολυ καλό κείμενο hoopfelliko καθαρά. Ο ανταμς ίσως ήταν μια καλή λύση για τη μπάρτσα που θα έχει απέναντι της μια πυραυλοκίνητη στη περιφέρεια ρεαλ. Στα της ομάδας μου. Η λύση είναι απλή. Πάρτε τον γκάμπριελ. Και κλείσαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω για γκαμπριελ.
ΔιαγραφήΜanos
Γκαμπριελ τωρα, Ουάιτ νωριτερα...
ΔιαγραφήΓιατι ο Παναθηναϊκος θα πρεπει να κοιταει να παρει αυτους που κοιτουσε ο Ολυμπιακος?
Τζιμ θυμάμαι ότι για τα φοργουορντς του παο είχες πει " με θανάση και βεζένκοφ είσαι κομπλέ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ρεαλ θα εχει και παλι καλυτερο ροστερ. Θα πρεπει να παρουσιασει φοβερα δουλεμενη ομαδα ο κοουτς Β για να τους βάλει κατω.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Πιστεύω ότι ο Όλεσον, δεδομένης της παρουσίας Ναβάρο, δεν έχει πλέον κάτι να προσφέρει στην Μπάρτσα. Φοβερός παίκτης αλλά έχει κατά πολύ περάσει την κορυφή του βουνού του. Πιστεύω ότι εκτός του Βίβες, θέλουν έναν ακόμα παίκτη για να κλείσουν δυνατή 5άδα παικτών.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Ο Χάνγκα είναι η καλύτερη μεταγραφή που θα μπορούσε να κάνει η Μπαρτσελόνα. Τα λεφτά δε που θα απαιτηθούν για την μεταγραφή θα αποδείξουν και πάλι το πόσο unfair ήταν η αλλαγή του κανονισμού των ξένων στην Ελλάδα εμμέσω μεταγραφικής περιόδου.
-Ο Βεζένκοφ δεν έχει θέση σε αυτή τη Μπαρτσελόνα που εκτός των Ντόελμαν Κλαβέρ υπάρχει και ο Στράτος. Στη θέση του θα έσβηνα τον ΄Αρη και θα κύκλωνα τη Βαλένθια.
- Ο Lawal ελεύθερος στο τέλος του καλοκαιριού; Πραγματική ευκαιρία.
-Ο Σάμιουελς είναι για ομάδες δεύτερου επιπέδου, ώστε να αξιοποιείται το τεράστιο επιθετικό του ταλέντο αλλά να μην μετράνε τόσο οι υπόλοιπες λεπτομέρειες.
- Η Ρεάλ έχασε τον Σέρχι, η Μπάρτσα τον Σατοράνσκι, η Κούτσα τον Άνταμς, τον Τζέιμς και τον Κοζέρ, η Βαλένθια θα χάσει τον Βίβες. Αλήθεια, ο Κόλομ τι κασέ έχει αυτή τη στιγμή;
Δεν ξερω για το κασε , αλλα υπεγραψε το καλοκαιρι 3ετες στην Καζαν .. Κοιτα μπορει να βρεις και το κασε του
ΔιαγραφήDroga
Ωραιο κείμενο όμως εχω κάποιες ενστάσεις σε κάποια σημεία:
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάνγκα.Όντως πολύ καλός defensive stopper και εργαλείο για αυτό που θέλει να φτιάξει ο κόουτς.Αλλα καλό σουτ ο Χανγκα?Δεν θα συμφωνήσω.
Ράις.Πυραυλοκίνητος γκάρντ , κάθετος , με αξιόλογο σουτ και άριστο dribbling όμως προσωπικά δεν νομίζω οτι έχει αρκετά καλό playmaking. Ίσως σε άλλου είδους παιχνίδι απο αυτό που παρουσίαζε ο Κουρτινάιτις με τον Ιβάνοβιτς να δούμε κάτι καλύτερο.
Βίβες. Πολύ ταλαντούχος point. Μπορεί όμως να πλησιάσει άμεσα σε επίπεδο defensive stopper τύπου Σατοράνσκι-Γκρέιντζερ-Καλάθης-Ντρέιπερ?Σε αυτη την απαιτητική φετινή Ευρωλίγκα? Και εφοσον τον φέρει ο κόουτς θα έρχεται ως τριτο γκάρντ?
Ο κόουτς προσπαθεί να φτιάξει ένα πολύ ενδιαφέρον πρότζεκτ , μόνο που θα περιμένω να δω πως θα δέσουν το κομμάτια με τις μετέπειτα μεταγραφές και το τι θα παρουσιάσει φέτος. Καλή του επιτυχία και με το καλό να μας αφήσει και τον Αλέξανδρο προκειμένου να πάρει και το χρόνο που του αναλογεί
Run TMC
Ήταν τόσο καλύτερος (σε σχέση με τον Βίβες) ο Σατοράνσκι όταν ήρθε στη Βαρκελώνη από τη Σεβίλλη νομίζεις Run; Όχι. Ποντάρουν στην ανάπτυξη.
ΔιαγραφήΜήπως η πρώτη τετράδα και το πλεονέκτημα έδρας στα επόμενα πλειοφς εχει κλειδώσει? Φενερ ΤΣΣΚΑ Ρεαλ Μπάρτσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜanos
Φενέρ ΤΣΣΚΑ Μπάρτσα ναι. Ρεάλ όχι.
ΔιαγραφήΈχεις δει τη γραμμή ψηλών της? Θα τρομάξεις.
Διαγραφήναι και; Σιγά μην κάνει σωστή κατανομή χρόνου και αρμοδιοτήτων ο Λάσο.
ΔιαγραφήΠιστευω και εγω οτι στο κομματι αυτο θα τα θαλασσωσει ο Λασο.Και μαλιστα στη γραμμη ψηλων που υπαρχουν 6 παικτες πρωτης γραμμης!
Διαγραφήel emperador
Το κακό για τον Λάσο είναι ότι κάθε φορά θα παίζουν 2 παίκτες. Ποτέ και οι έξι μαζί.
ΔιαγραφήΟ Νοτσιόνι θα μπορούσε να αποχωρήσει φέτος.
μεγαλος ο πειρασμος και θα ενδωσω αγαπητε. προβλεψη καταταξης reg season, εστω και χωρις ολοκληρωμενα ροστερ, μ αλλα λογια η επιτομη του "κουβεντα να γινεται": fener,csska,panathinaikos,barca(πιστευω οτι αυτοι οι τεσσερις θα ναι κοντα μεταξυ τους και ψιλομακρια απο τον 5ο),bamberg,real,efes,galata,olympiakos,darusafaka,milano,maccabi,red star,laboral,zalgiris,unics
Διαγραφήpancho
Για Michael Jenkins καποιο σχόλιο, ειναι καλύτερος απο μακ νιλ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τις ικανότητες του Μπαρτζώκα στο recruiting έχει γίνει αρκετή και καλή κουβέντα εδώ. Με αφετηρία την δεύτερη χρονιά του στον Ολυμπιακό όταν έπρεπε να βρει τρόπους να καλύψει τις απώλειες παικτών του βασικού κορμού οι οποίοι εξαργύρωσαν το repeat αριβάροντας για άλλες πολιτείες. Με πολλές καλές αλλά και μερικές άστοχες επιλογές στα δύο καλοκαίρια στον Πειραιά και το εξαιρετικό σύνολο που δημιούργησε πέρσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ φετινή πρόκληση, όμως, δεν μοιάζει μια καμιά απ’ τις προηγούμενες. Ο coach έχει στην διάθεσή του πολλά λεφτά αλλά και μερικές ιδιαιτερότητες στο υπάρχον ρόστερ που καλείται να διαχειριστεί. Για την ώρα πληρώνει buy outs αβέρτα έχοντας πάντως το ελαφρυντικό ότι ανέλαβε σχετικά αργά και πολλοί δυνητικοί στόχοι έκλεισαν αλλού.
Στα γκαρντ πήρε τον Ράις, θέλει τον Βίβες ενώ στο ρόστερ υπάρχουν οι Όλεσον, Ρίμπας και το τοτέμ ο Ναβάρο. Κατά την γνώμη μου η γραμμή είναι λειψή εφόσον τελικά πάρει αυτή τη μορφή. Ο Όλεσον είναι σε συνεχή πτώση, μεγαλώνει πια ενώ είναι ευάλωτος σε όλο και συχνότερους τραυματισμούς. Εδώ, λοιπόν, χρειάζεται ένας παίκτης αντί του Αμερικανού για να παίζει ως starter δίπλα στον Ράις. Με Ρίμπας, Βίβες από τον πάγκο και τον Ναβάρο ως 5ο γκαρντ και με επιλεκτική χρήση. Στην γραμμή μπορεί να δώσει λύσεις και ο Έρικσον ως wing.
Στο ‘’3’’ ο Μπαρτζώκας ονειρεύεται δίδυμο με Χάγκα και Περπέργλου που όντως δένουν εξαιρετικά μεταξύ τους. Αν, όμως, δεν έρθει ο Ούγγρος (με Κερχέτα δεν ξεμπλέκεις εύκολα και αναίμακτα); Ο παίκτης που θα επιλεγεί είναι σημαντικός καθώς θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την ισορροπία του ρόστερ. Καλή περίπτωση θα ήταν ο Χάνεϊκατ που τελικά έκλεισε στην Εφές. Δεν αποκλείεται να προτιμηθεί τελικά ο Μπρόκχοφ απ’ την Λόκο.
Και πάμε στους ψηλούς. Μετά την απόκτηση του Κλαβέρ, για μένα ήταν έκπληξη η ανανέωση του Ντόελμαν. Νομίζω ότι δεν κολλάνε καλά μεταξύ τους. Εδώ ίσως χρειαζόταν κάτι πιο αθλητικό. Πιστεύω πως ο coach αν μπορούσε θα έπαιρνε χωρίς δεύτερη κουβέντα τον Γκιστ.
Εκεί που το πράγμα ζορίζει είναι στο ‘’5’’. Δύο τα ζητήματα. Ο Τόμιτς κι ο back up του. Τελικά, ο Κροάτης έχει πράγματα ακόμη να δώσει στην Μπάρτσα; Μπορεί πλέον να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις; Οι επιφυλάξεις είναι πολλές και αρκετά δικαιολογημένες. Περίμενα πως ο Ράντολφ θα έκλεινε στους μπλαουγκράνα αντί να πάει στη Ρεάλ.
Απ’ την άλλη ο Ντάνστον; Ο Αμερικανός είναι σε φθίνουσα πορεία την τελευταία διετία και δείχνει λιγάκι πιο βαρύς απ’ την χρονιά που βγήκε καλύτερος αμυντικός της Ευρωλίγκας. Τέλος, δεν βλέπω πως μπορεί να μείνει ο Ντόρσεϊ μετά τα σκηνικά προ διετίας στον Ολυμπιακό ενώ Λαουάλ κι Σάμουελς δύσκολα να μείνουν. Ίσως ο 1 απ’ τους 2, ως 3ο πεντάρι.
Σίγουρα έχει ενδιαφέρον η δουλειά του coach. Όπως, επίσης, σίγουρο είναι ότι ως οργανισμός η Μπάρτσα δίνει χρόνο στους προπονητές. Οπότε, υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις ώστε ο Μπαρτζώκας να μακροημερεύσει και να συνδέσει το όνομά του με την επιστροφή των μπλαουγκράνα στην κορυφή της Ευρώπης.
Ο φετινός χειμώνας θα είναι συναρπαστικός απ’ όλες τις απόψεις.
Ωραίο σχόλιο 77. Θα μου επιτρέψεις να πω ότι ο ντάνστον δεν είναι σε πτώση . Φέτος έπαιξε αρκετά καλά.
ΔιαγραφήΤΕΟ
Δε βλέπω το λόγο που η τσσκα εχει καλύτερο ρόστερ από τη μπάρτσα εφόσον κλείσουν χάνγκα. Παίχτη σαν τον Ράις δεν είχε πέρσι η μπαρτσελονα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλυτερο και απο τις 2 εχει η Ρεαλ.Η front line της τρομαζει!Το θεμα ειναι το πως θα μοιραστουν οι ρολοι και το τι χημεια θα υπαρξει στην ομαδα.
Διαγραφήel emperador
Λίγο υπερβολικό δεν είναι να λέμε ότι ο Μπαρτζώκας θα μάθει τη Μπαρτσελόνα να αμύνεται, όταν στα 6 από τα 8 χρόνια του Πασκουάλ (εκτός πέρσι κ φέτος δλδ) η Μπαρτσελόνα ήταν σταθερά μέσα στις 3 καλύτερες άμυνες της Ευρώπης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό ακριβώς γράφει ο Τζιμ. Η ποιότητα στην άμυνα της μπσρτσελόνα είναι δεδομένη όλα αυτά τα χρόνια. Άλλα θα αλλάξει ο κόουτς σε αυτό το κομμάτι.
ΔιαγραφήΤΕΟ
Επαιζε "κλινικη αμυνα" αλλά δεν ειχε τα intangiblew να γυρισει τα παιγνιδια όποτε χρειαζοταν. Μεγαλο ροτεϊσον, πολλα συστηματα αλλά ελλειψη τσαγανου.
ΔιαγραφήΚαλησπερα,τον κοουτς μπαρτζω σαν παναθηναικος δεν τον συμπαθω και ιδιαιτερα αλλα προπονητικα τον εκτιμω πολυ και πιστευω οτι θα τα καταφερει στη μπαρτσελονα.ο κερεχετα για να τους δωσει το χανγκα θα τους γδαρει στη κυριολεξια!για τον ανταμς, πολλοι δεν τον γουσταρουν επειδη ειναι αναρχος και ψιλοατομιστης οπως λενε, εγω τον θεωρω μεγαλη παιχτουρα και πραγματικα απορω πως δεν βρεθηκε ομαδα στην ευρωπη να του τα σκασει χοντρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε Χάνγκα γίνεται φαβορί η Μπαρτσα. Χωρίς αυτόν είναι πίσω από τις τρεις (ρεαλ-τσσκα-φενερ) σε ποιότητα ρόστερ.
ΔιαγραφήΠάρα πολύ καλό κείμενο από τον διεθνολόγο της χώρας. Δε ξέρω Δημήτρη κατά πόσο το μπάσκετ του Μπαρτζώκα θα αποδώσει στην ισπανική λίγκα. Δε θα μου κάνει εντύπωση να βιώσει παραπάνω ήττες φέτος η Μπαρτσελόνα. Κάτι για την ομάδα μου. Ο παίχτης-perfect fit για τον ΠΑΟ βγήκε σε ανάρτηση εδώ πριν έναν μήνα. Τζάρεντ Ούτχοφ λέγεται και τον υπέγραψαν οι Ράπτορς.
ΑπάντησηΔιαγραφήJohny Q
Καλός παίχτης, μόλις τώρα τον τσέκαρα. Προσωπικά θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος με τον Ντέβιν Σμιθ της Μακάμπι. Τα χρόνια πέρασαν και πρέπει να μετακινηθεί μόνιμα στο "4". Εξαιρετικός αμυντικός και σουτέρ. Τι άλλο θέλεις?
ΔιαγραφήMario
Παιχταράς αλλά είναι 1,98. Κοντός νομίζω για το 4
ΔιαγραφήO Smith παίζει καιρό τώρα αρκετή ώρα στο 4. Είναι κ 33 και έχει βαρύνει λίγο
ΔιαγραφήΥπάρχει περίπτωση να φύγει από Μακάμπι; Έχει ακουστεί τίποτα;
ΔιαγραφήΚοντός με τίποτα.Είμαστε στην εποχή των δίμετρων σέντερ άλλωστε. Σούπερ θα ήταν αλλά..
ΔιαγραφήEssr
Ο Σμιθ είναι κλασσική περίπτωση wing που πλέον έχει μετακινηθεί πιο χαμηλά, πατώντας και στο συνεχιζόμενο (τραγικό) λάθος της Μακάμπι να χτίζει rosters χωρίς έναν PF που να μπορεί να ανοίξει άμυνες. Μια φορά είχες Μπλου και σήκωσες κούπα..
ΔιαγραφήΚαλησπέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια άλλη μια φορά πολύ ωραίο κείμενο!
Εμένα ο μεγαλύτερος προβληματισμός μου σχετικά με τους ψηλούς στην Μπάρτσα είναι ο Τόμιτς. Θεωρώ ότι είναι ακριβώς ο ορισμός του παίκτη που δεν βολεύει τον coachB να έχει ως σέντερ. Βλέποντας και την Κουμπάν που έδιωξε τον Φεσένκο (προφανώς δεν τους συγκρίνω ως ποιότητα)και έμεινε με τους αθλητικούς ψηλούς, απορώ πως θα προσαρμοστεί στην αγαπημένη άμυνα με αλλαγές του coach.
Καλησπέρα. Καταλαβαίνω απόλυτα τον συλλογισμό σου. Ο Τόμιτς από την άλλη είναι τόσο skilled ψηλός που σου ανοίγει μια καινούργια γκάμα επιλογών στο επιθετικό κομμάτι. Νομίζω ότι θα την αξιοποιούσε ο κάθε κόουτς και θα τον κάνει και ο Μπαρτζώκας.
ΔιαγραφήJim, καλησπέρα κι από εμένα . Νομίζω ότι κάτι δεν κολλάει στο roster της Barca για να παίξουν το μπάσκετ που θέλει ο Coach. Δεν ξέρω αν το υπάρχον υλικό μπορεί να βγάλει την πίεση που βγάζουν παραδοσιακά οι ομάδες του Coach. Επίσης , βλέπω ένα μικρό θέμα στο πως θα τρέξει το γήπεδο αν στην πεντάδα υπάρχουν παίχτες όπως ο Τομιτς, ο Ναβαρο, ο Ολεσον , ο Περπερογλου. Τέλος,η Barca αυτή τη στιγμή δεν έχει παίχτες που να μπορούν να κάνουν πολλές διαφορετικές δουλειές στο παρκέ, εκτός του Κλαβερ και ο Μπαρτζωκας νομίζω θέλει τέτοιου τύπου παίχτες για να παίξει το μπάσκετ που θέλει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
Καλησπέρα. Αν κλείσει το δίδυμο Βίβες-Χάνγκα αλλάζει την εικόνα της ομάδας ανεβάζοντας τον πήχη στον τρόπο που καλύπτει αποστάσεις στα μετόπισθεν.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Άφρο έχουμε κάτι για ΠΑΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήPikulin
Ο Παναθηναϊκός σε ποιότητα και βάθος ρόστερ είναι αμέσως μετά από ΤΣΣΚΑ ΦΕΝΕΡ και ΡΕΑΛ. Πάνω από ΜΠΑΡΤΣΑ προς το παρόν. Περιμένουμε και την απόκτηση του 4αριου να κανουμε ταμειο. Ο Ολυμπιακός αρκετά πίσω και από Εφές και Μακάμπι. Ειμαι και εγω της αποψης πως ειναι προτιμοτερο ενα 5αρι γιατι σε επριπτωση τραυματισμου του Μπουρουση μενεις χωρις inside game και καθαρο 5αρι γενικα, ενω στο 4 εχεις και Χαραλαμπο. Ιδωμεν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί κάτω από ΦΕΝΕΡ ΡΕΑΛ και Μπάρτσα;
ΔιαγραφήΜε δεύτερο πλέυ μέικερ τον κανένα, δεύτερο δυάρι τον Φελντέιν, δεύτερο 3άρι τον ΒΧ και χωρίς να ξέρεις αν το 4άρι που θα έρθει θα είναι έστω καλύτερος από τον μέτριο Γκιστ ή θα έρθει για μπακ απ του.
Και που σαι ε; Φαντάσου ο Μπουρούσης να μην κάνει σεζόν σαν την περσινή, αλλά σαν την προπέρσινη. Εκεί να δεις σφίξιμο τα γάλατα.
Για αυτό σου λέω. Πολύ μπροστά το ρόστερ σας. Ειδικά σε βάθος.
Ο 9:26 προφανως κ υπερβαλει αλλα βεβαιως βρηκε αφορμη ο 10:37 να μηδενισει ολο το ροστερ...γιατι οχι;μετριος ο γκιστ...μαλιστα!
Διαγραφή@11:05
ΔιαγραφήΝαι, τον θεωρώ έναν πάρα πολύ μέτριο παίκτη, ιδιαίτερα ασταθή, με σαφή πρόβλημα συγκέντρωσης, πολύ κακό στη λήψη αποφάσεων και με ατελείωτα προβλήματα συμπεριφοράς.
Όλα αυτά συνοδευόμενα με ένα καταπληκτικό αθλητικό πακέτο.
Και εντάξει, πες ότι διαφωνούμε για τον Γκιστ.
Τι άλλο μηδένισα;
@10.37
ΔιαγραφήΠολύ έκυπνο να μιλας μονο για τις δευτερες επιλογες και τους παικτες που θα αγωνιζονται για 10-15 λεπτα. Μαλιστα. Για να δουμε..
στον ασσο 28-30 λεπτα ο Καλαθης(δεν νομιζω να εχεις καλυτερο ποιντ)
γυρα στα 25 λεπτα ο βασικος παππας
το 3 θα το μοιραζεται ο ριβερς με τον χαραλαμπο που περυσι στους τελικους επαιξε ανταξια τον δυο φορες πρωταθλητη ευρωπης παπανκολαου που καθε φορα που εβωαζε τη μπαλα στο παρκε επεφτε κατω.
στο 4 ο μετριος γκιστ(εδω γελαμε)εχοντας μπακ απ τον κρυοαιματο φωτση και τον stretch4 που θα ρθει
και στο 5 τον ξκορυφαιο σεντερ της περυσινης ευρωλιγκας με τον καλυτερο ψηλο σουτερ(σινγκλετον)
για να δουμε το δικο σου ροστερ με βασικη την δικη σου οπτικη(τους παικτες δηλαδη που αγωνιζονται 10λεπτα)
στο 1 ο υπερπαιχταρας μανταζαρης που ειναι ικανος μονο για το κατεβασμα της μπαλας (ειναι και βασικος σου)
στο 2 ο υπεραρχισκορερ του d legaue (βλ. eliot wiliamas)
στο 3 ο νεος λεμπρον ο παπαπετρου με τον 2 φορες πρωταθλητη ευρωπη ναι, τον παπανικολαου
στο 4 ο αγραβανης το νεο αστερι του ελληνικου μπασκετ
και στο 5 εφτασε η ωρα, ναι, ο τεραστιος κεμ μπιρτς με βασικο τον bodybuilder που απλα μοιραζει ταπες.
φιλικα παντα..απλα βγαλε τα κοκκινα γυαλια ρε φιλε.
Ναι προφανώς είναι πολύ έξυπνο να μιλάω για τις δεύτερες επιλογές αφού στο αρχικό σου ποστ έκανες λόγο για ρόστερ με βάθος.
ΔιαγραφήΤώρα να σχολιάσω τον κρυοαίματο Φώτση, τον καλύτερο ψηλό σουτέρ (omg και τρία lol αν και τον θεωρώ καλή περίπτωση, όχι αυτό που νομίζετε, αλλά καλή), τον βασικό Παππά, τον Χαραλαμπόπουλο, τον Γκιστ που δεν είναι μέτριος αλλά πριν 2-3 μήνες θέλατε να φύγει;
Γιατί να τα σχολιάσω αφού είναι διασκεδαστικά από μόνα τους.
Αν σε ενδιαφέρει, που δε σε ενδιαφέρει :Ο, το ρόστερ το δικό μας δε με καλύπτει, αλλά εδώ που τα λέμε, στον άσσο είμαι καλύτερος, στο δυο είμαι καλύτερος, στο τρία είμαι πολύ καλύτερος, στο τέσσερα αν δε φέρεις παικταρά επιπέδου Κλαβέρ είμαι καλύτερος, και σου μένει το πέντε για να ελπίζεις ότι ο Γιάννης "mr Poster" Μπουρούσης είναι ο καλύτερος σέντερ στην Ευρώπη. Σου δίνω μια θέση λοιπόν;
Ουδεν κρυπτον υπο του παρκε ... Υ ι καθεστε και τρωγεστε αδικα , ειδικα το τελευταιο επιχειρημα σε αυτη τη θεση σε τρωω σε αυτη με τρως ουτε τα παιδακια στο νηπιαγωγειο παιζει να μην το λενε καν
ΔιαγραφήΣτον άσσο καλύτερος; LOL!!!
ΔιαγραφήΔηλαδή Μάντζαρης & Χάκετ καλύτεροι από Καλάθη & Τζέιμς; Οκ! Ο,τι πεις!
@12:47
ΔιαγραφήΔεν έχεις και πολύ άδικο...
:)
@12:54
Πρώτο LOL: άσσος ο Τζέιμς.
Δεύτερο LOL: αν είναι άσσος ο Τζέιμς στο δυο με ποιους κατεβαίνεις;
Τουλάχιστον δέχτηκες ότι ο Ολυμπιακός είναι καλύτερος στο 2,3 και 4. Κάτι είναι κι αυτό.
@12:47
ΔιαγραφήΓια να το επεκτείνω λίγο. Προφανώς και δεν είναι σοβαρή κουβέντα αυτή, από την εκκίνησή της και δε θα είναι μέχρι την ολοκλήρωσή της. Χαβαλέ κάνουμε!
Ωστόσο αποτελεί και μια απάντηση στο κλίμα ευφορίας που επικρατεί στις τάξεις των πράσινων φιλάθλων, που είδαν για πρώτη φορά μετά από χρόνια την ομάδα τους να κάνει κάποιες καλές μεταγραφές και ξεχνάνε ότι κατά τα άλλα έχουν ένα ρόστερ που πολλά κενά και ελλείψεις σχεδόν σε κάθε θέση.
Παππάς, Φελντέιν σου λένε κάτι; Ή μήπως δεν είναι δυάρια;
ΔιαγραφήΠαππάς και Φελντέιν.
ΔιαγραφήΜάλιστα.
Μου λένε. Πολλά.
:)
@11:30
ΔιαγραφήΛες 25 λεπτα ο βασικος Παππας.
Δεν υπαρχει αυτο.
Χωρις να υπολογισουμε τον Τζειμς που θα παιζει και στο 2 τα περσυνα δεδομενα με τον Πεδουλακη προπονητη ειναι ξεκαθαρα.
Στα 11 ματς πλειοφς ,10 για τον φελντειν λογω τιμωριας με Αρη, ο Πεδουλακης μοιρασε το χρονο ως εξης: Φελντειν 25 λεπτα, Παππας 14 λεπτα.
Ακριβως τον ιδιο χρονο τους εδινε και ο Τζορτζεβιτς αλλα δεν μας ενδιαφερει γιατι ας πουμε ηταν αρνητικα προκατειλημενος με τον Παππα και ακομα σημαντικοτερο δεν ειναι ο κοουτς της νεας χρονιας.
Η απολυτη ομως συμπτωση στο μοιρασμα του χρονου στη θεση αυτη απο δυο τοσο διαφορετικους προπονητες λεει κατι,οτι κανεις δεν εβλεπε τον Παππα για βασικο στο 2.
Και οι σχεδον διπλασιοι ποντοι και το σχεδον διπλασιο ranκ του Δομινικανου τους δικαιωσαν.
1. H Μπαρτσελόνα με τα λεφτά που δίνει για τα buy out μπορεί να φτιάξει ομαδάρα. Ήδη έχει κατά 90%, αλλά η προσθήκη του Hanga και αναπληρωματικού πενταρίου (όποιο και να είναι) την κάνει υπερπλήρη σε κάθε θέση. Και μην ξεχνιόμαστε, έχει πάρει και δύο buy out, άρα δεν δίνει και τόσα πολλά, αλλά για το δίκο της επίπεδο (οικονομικό) τα χρήματα που δίνει είναι όσο κοστίζουν τα κορδόνια του Μέσι... Άρα ο κόουτς Μπαρτζώκας μπορεί να φτιάξει ότι ομάδα θέλει. Να δούμε εάν θα δέσει το δικό του μπάσκετ με του Ναβάρο (αυτός είναι ακόμα ο αρχηγός, μην το παραβλέπεται).
Διαγραφή2. Το ρόστερ του ΠΑΟ είναι πολύ καλύτερο από πέρσι και τουλαχιστον ισάξιο του ΟΣΦΠ. Πέρσι το πρωτάθλημα "παίχθηκε" σε 3 σουτ, με την λήξη των αγώνων. Δύο μπήκαν (πολύ δύσκολα και με μερικά βήματα παραπάνω) και κέρδισε ο ΟΣΦΠ. Αυτό είναι όλο.
3. Δηλαδή φίλε @10.37 πραγματικά πιστεύεις ότι είστε καλύτεροι? Που?
Στο 1? Στο 5? Στο 2? Στο 4? στο 3?
Ανάλυση: Στα guard με Καλάθη, Τζέιμς, Παππα, Feldein
έναντι Μάντζαρη, Χάκετ, Σπανούλη, Γκριν μου μοιάζει ισορροπημένο
Στα forward Χαραλαμπο, Ριβερς, Γκιστ, Φώτσης +1 τεσσάρι
εναντι Παπανικολαου, Παπαπετρου, Λοτζεσκι, Πριντεζη, Αγραβάνη +1 (?)
πάλι μοιάζει ισορροπημένο, ειδικά εάν αναλογιστούμε το βάθος της χρονιάς και ότι στο ροστερ του ΟΣΦΠ υπάρχουν ερωτηματικά για το εάν θα αντέξει ο Πρίντεζης (παίζει τρομερά αλλά θα σκάσει)
Center Μπουρουσης, Σιγκλετον με ολίγη από Γκιστ
έναντι Γιανγκ, Μπιρτς, Μιλουτινοφ (??), διαφορετικό στυλ αλλά στο ίδιο επίπεδο, εκτός εάν ο Μπουρούσης (που εμένα δεν μου αρέσει αλλά πρέπει να τον παραδεχθω) συνεχίσει τα περσινά...
Άρα τι σκοτωνεστε????
o oλυμπιακος εχει καλυτερο ροστερ;;;ποιο καλε μου αυτο που τερματισε προτελευταιο,που εχασε με 20αρα απο Σαρα και 32 απο Κιμκι;;,αυτο που το ξεφτιλισε ο Τρινκιερι μεσα εξω;;;Αν νομιζετε οτι φετος με 2 προσθηκες στην θεση του Χαντερ και του Στρομπερι θα ειστε καλυτεροι τι σκας θα φανει πολυ συντομα.
Διαγραφήοσο για τον Παππα και τα πρωτα του παιχνιδια με Πεδουλακη τι ηθελες να παιξει 30λεπτα μετα απο ενα χρονο αποχης προερχομενος απο σοβαρο τραυματισμο;;;;
ΔιαγραφήΚωνσταντίνε, πέρα από την πλάκα, δεν πιστεύω ότι είμαστε καλύτεροι γιατί θεωρώ ότι έχουμε πάρει μεγάλο ρίσκο στη θέση 5, με τον Γιανγκ που δε γνωρίζει κανείς πως θα επανέλθει μαζί με έναν παίκτη που δεν τον έχουμε δει στο τοπ επίπεδο.
ΔιαγραφήΔε θα κρύψω ότι έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις επιλογές της ομάδας μου για παίκτες στη συγκεκριμένη θέση αλλά και στο τρόπο που τους δουλεύουν και τους εξελίσουν. Αλλά το ερωτηματικό παραμένει και είναι μεγάλο.
Και η θέση 5 είναι εξαιρετικά κομβική που όσο καλό και να ήταν το υπόλοιπο ρόστερ, το ερωτηματκό μεταδίδεται σε όλην την ομάδα.
Καταλήγοντας, ναι, θεωρώ ότι το ρόστερ του Ολυμπιακού είναι αυτή τη στιγμή πολύ πιο βαθύ και ποιοτικό από του ΠΑΟ στις υπόλοιπες 4 θέσεις, αλλά καθόλου δε συνεπάγεται αυτό ότι ο Ολυμπιακός θα παίξει και καλύτερο μπάσκετ.
υγ
Προβλήματα λειτουργικότητας και μάλιστα τεράστια έχει και το ρόστερ του ΠΑΟ. Όπως όμως πέρσι συζητούσαμε ότι ο Γιανγκ έχει μικρές παλάμες αλλά παράλληλα ότι ο Κούζμιτς ήταν μια χαρά αθλητικός ψηλός, έτσι και φέτος συζητάμε ότι ο Ολυμπιακός δεν έχει το strech-4 που (πράγματι) θα χρειαζόταν αλλά δε βλέπω να απασχολεί κανέναν η στελέχωση στα πράσινα γκαρντ. Ποιος θα οργανώνει όταν δεν παίζει ο Καλάθης και ποιος θα οργανώνει στο σετ παιχνίδι παίζει δεν παίζει ο Καλάθης;
Καθεστε και τσακωνεστε τσαμπα..Και οι δυο ομαδες απεξω απο το ΦΦ θα μεινουν φετος. Μπορει ουτε καν στην 8αδα να μην φτασουν.
ΔιαγραφήΟταν δεν μπαιζει ο Καλαθης, την μπαλα θα κατεβαζει ο Τζειμς (οπως εκανε στη Λαμποραλ, χαριζοντας αρκετα αλλευ ουπς) ενω θα οργανωνουν ΒΧ και Μπουρουσης.
ΔιαγραφήΦαντάσου απελπισία.
Διαγραφήκαι για να σοβαρευτούμε, η αξίες των ομάδων - επαναλαμβάνω των ομάδων - δεν υπολογίζονται έτσι. Ως σύνολα πρέπει να τις δούμε και από αυτό που βλέπω ο ΠΑΟ έχει τρομερή βελτίωση.
ΔιαγραφήΓια να το πω με "ποδοσφαιρικους" όρους (που δεν μου αρέσει), με την λογική κάποιον που διαβάζω, η Ρεαλ ή Μπάρτσα πρέπει να παίζουν πάντα τελικό CL. Έλα όμως που τελικά παίζει η Ατλέτικο Μαδρίτης...
Τις ομάδες, την λειτουργία τους, το στυλ παιχνιδίου, την χημεία τους κλπ., να δούμε παιδιά και μετά να συζητήσουμε...
Κάτσε ρε Κωνσταντίνε λίγο. Από τη μια μας λες ότι οι ομάδες κρίνονται στο γήπεδο και δεν είναι απλά άθροισμα ταλέντου, και από την άλλη μας λες για το τρομερά βελτιωμένο σύνολο του ΠΑΟ, που δεν το έχεις δει καν να παίζει.
ΔιαγραφήΕλπίζω να την κατανοείς την αντίφαση.
Σε επίπεδο παιχτων δειχνουμε βελτιωμένοι και πιθανόν καλύτεροι από τον ΟΣΦΠ. Αυτό που λέω είναι ότι τα πάντα θα κριθούν στο γήπεδο, όταν δούμε τις ομάδες σαν σύνολα.
ΔιαγραφήΣήμερα λέμε ότι ο Πρίντεζης είναι πιαθνόν το καλύτερο 4αρι στην Ευρώπη. Αύριο μπορεί να μην κολλάει με τον Γιάνγκ (προφανώς ακραίο παράδειγμα αναφέρω για να γίνω κατανοητός) και να είναι δυσλειτουργικό το σχήμα με αποτέλεσμα να χαλάει όλο το οικοδόμημα.
Η σύζητηση για το ποιός είναι καλύτερος βάσει ρόστερ έχει νόημα, αλλά τελικά στο γήπεδο (βάσει όσων ανέφερα στο τελευταίο μηνυμα) μετράνε και άλλα πράγματα.
Αυτό λέω και νομίζω ότι σε αυτό συμφωνούμε. Φυσικά και το ρόστερ μας είναι βελτιωμένο σε σχέση με πέρσι, ενώ του ΟΣΦΠ δεν παρουσιάζει μεγάλη βελτίωση. Αλλά ποιος ξέρει, σήμερα λέμε για τον Feldein, αλλά αύριο μπορεί να έχει τέτοια βελτίωση, να τα βάζει από το σπίτι του, να δένει στην άμυνα τον Σπανούλη και κάποιοι που δεν τους ικανοποιεί (εμένα σε σχέση value for money με υπερ ικανοποιεί) να πανηγυρίζουν. Η' αντιστοίχως για τον Γκρίν, τον Παπανικολάου ή ο Καλάθης να είναι σουτερ του 40% από τρίποντο. Περίμενε κανείς τον Τζέιμς του Κολοσσου να παίζει τόσο καλά ή τον Χάνγκα πριν 3 χρόνια να είναι η μεταγραφή του καλοκαιρίου?
Βάσει ρόστερ οι δύο ισπανικές (Ρεάλ - Μπάρτσα), Fener kai CSKA είναι μπροστά μας. Αλλά ποιος ξέρει πως θα κολλήσουν μέσα στην σεζόν... Ίδωμεν!
Να σου πω την αλήθεια δε βλέπω πως το ρόστερ του ΠΑΟ μπορεί να αξιολογηθεί καλύτερο σε επίπεδο μονάδων.
ΔιαγραφήΟ Ολυμπιακός διόρθωσε μια βασική ανορθογραφία του περσινού ρόστερ με την απόκτηση Γκριν αλλά αφήνει τη δεύτερη, μικρότερη μεν αλλά ανορθογραφία με την απουσία PF με σουτ και μήκος.
Το βασικό όμως για την ομάδα μου είναι να μείνουν οι παίκτες μας υγιείς. Με αυτή και μόνο τη συνθήκη ο Ολυμπιακός θα είναι πολύ δυνατότερος από πέρσι.
Για αυτούς που κάνουν όρεξή για Γκαμπριελ εκλεισε για 2 χρόνια στον Κατσικαρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήκανένας δεν κάνει όρεξη για Γκάμπριελ.
ΔιαγραφήΑφρο κανένα νέο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κόουτς Μπαρτζώκας νομίζω θα κυνηγήσει στο backcourt έναν defensive stopper. Δεν γίνεται να βγάλει την σεζόν με τον γερό-Όλεσον, όσο αξιόπιστος και αν είναι. Ο Βίβες ίσως δώσει αυτό το defensive versatility καθώς έχει το μάκρος να καλύψει 1-2. Στο "3" η κίνηση για Χάνγκα, όντως έχει λογική αλλά αμφιβάλλω αν στο "5" μπορείς να έχεις έναν παίκτη σαν τον Τόμιτς στον πάγκο για να ξεκινάει ο Ντάνστον. Μήπως θα πάρει τα μπογαλάκια του και θα φύγει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο αν ο κόουτς πήγαινε σε ένα 4-5 με καλό σουτ έτσι ώστε να να δούμε σχήματα με και χωρίς τον Τόμιτς, ίσως μείνει ο Κροάτης. Εδώ ίσως είναι λογική η κίνηση για Σεραφέν αλλά η Μπάρτσα την απέρριψε ως είδηση.
Δύσκολη δουλειά η φετινή Μπάρτσα αλλά πιστεύω ο κόουτς θα τα καταφέρει, κουτσά-στραβά. Mπορεί να τον λένε πολύ τυχερό αλλά πιστεύω πως είναι ικανός. Θα δεχτώ ότι μπορεί να πήρε έτοιμη ομάδα από τον Ίβκοβιτς αλλά δεν παύει να έχει κλειδώσει την ΤΣΣΚΑ στον ημιτελικό και να κάνει άλλη μία ανατροπή με την Ρεάλ Μαδρίτης για να οδηγήσει τον Ολυμπιακό σε back 2 back.
In Bartzokas we trust/ En Bartzokas confiem !!
Παιδιά, όταν έχεις τον Τόμιτς στην ομάδα σου απλά φροντίζεις να τον αξιοποιήσεις και να κρύψεις τα υπαρκτά του μειονεκτήματα. Δεν είναι δυνατόν για αυτόν τον παίκτη να γράφουμε ότι "θα μαζέψει μπογαλάκια".
ΔιαγραφήΈχει και η απαξίωση τα όριά της.
Στην ελληνική μπλογκόσφαιρα ο Τόμιτς είναι παικτάκι της σειράς. Λες κ είχαμε κανέναν Έλληνα καλύτερο τόσα χρόνια
ΔιαγραφήΦίλε, αν όπως λέει το άρθρο η Μπάρτσα κινείται για Ντάνστον, τότε είναι υπερπολυτέλεια να έχεις τον Τόμιτς στον πάγκο...
ΔιαγραφήΓι' αυτό υποθέτω θα κουνήσει μαντήλι...
Τη σεζόν που μας πέρασε και οι δυο έπαιζαν 20 λεπτά μέσο όρο. Δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου.
ΔιαγραφήΩραια δουλεια για τον Μπαρτζωκα.Οι ανθρωποι εκει εχουν υπομονη και θα τον αφησουν να παραγει εργο.Οτι και να γινει μια διετια θα κατσει σιγουρα στον παγκο.Απ τη μερια του πρεπει να ανεβει μπασκετικα και τακτικα ενα επιπεδο με την εννοια να κανει την υπερβαση που θα χρειαστει για να τα βγαλει περα σε πρωταθλημα και ευρωλιγκα.Ειδικα ευρωλιγκα γιατι αυτος ο συλλογος εχει μεγαλη αναγκη απο ευρωπαικες επιτυχιες που τις στερειται για το μεγεθος του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνω στο παρελθον ειχε αρκετες αστοχες επιλογες ξενων παικτων(γι αυτο το επιπεδο)και μερικες καλες οπως του ετοιμου Περπε,του MVP του ιταλικου πρωταθληματος Ντανστον,του Λοτζεσκι,του Χαντερ,τωρα οτι παικτη διαλεγει βγαινει λιρα εκατο.Κριμα που δε δουλεψε την Κουμπαν(αφου δε βγηκε ευρωλιγκα) με ιδιο ροστερ συν προσθηκες για αλλη μια σεζον.Παντως απ αυτους που διαλεξε περσι ο ενας ειναι στο NBA,οι αλλοι δυο σε Ρεαλ-Μπαρτσα και ο τεταρτος στον Παο.
Εως τωρα οι επιλογες του στη Μπαρτσα μου αρεσουν.Καταλαβε τι πολιορκιτικο κριο ετοιμαζει ο Παο με Κλαβερ-Γκιστ-Σινγκλετον και αρπαξε τον Ισπανο απ τα χερια ενας προπονητη που τον υπολογιζει πολυ.Πολυ καλη και η κινηση με τον Ραις.Χρονια ειχε να βαλει τοσο ποιοτικο παικτη στους κοντους η Μπαρτσελονα.Θα συμφωνησω με τον Τζιμ οτι θελει τωρα παικτη σαν τον Χανγκα στο 3 και εναν ακομα γκαρντ επιπεδου Μπαρτσα.Καταληγουν και ποιος θα ειναι το βασικο 5 και ειναι ετοιμη η ομαδα.
Αν τους δωσει ο Μπαρτζωκας το ευρωπαικο στην επομενη διετια-τριετια θα γινει ο αγαπημενος τους στην Καταλονια.Ειναι μεγαλη ευκαιρια.Ο Ιτουδης την αρπαξε απ τα μαλλια και ηταν και τυχερος.Ο Μπαρτζωκας ειναι ηδη κατοχος του τροπαιου αλλα τα 2 κυπελα ειναι παντα καλυτερα απ το ενα.Τελος περιμενω και απ τους δυο αν καποια,καταλληλη στιγμη τους χρειαστει για ενα μηνα η εθνικη να δωσουν το παρων.Βοηθησαν το ελληνικο μπασκετ και βοηθηκαν απ αυτο στην καριερα τους.Τωρα ομως η εθνικη εχει παλι αναγκη απο καλους Ελληνες προπονητες να εκμεταλλευτουν τις ποιοτικες φουρνιες που ερχονται.Εξαλλου μετρανε στο βιογραφικο ενος προπονητη οι επιτυχιες και οι εμπειριες σε εθνικο επιπεδο και ο κοουτς γινεται πιο πληρης μπασκετικα.
Υ.Γ1 Απ τις 6 κορυφαιες ομαδες της Ευρωπης την τελευταια 15ετια και κατοχους των τιτλων(Τσσκα-Παο-Ολυμπιακος-Μακαμπι-Ρεαλ-Μπαρτελονα) στους 4 παγκους καθονται Ελληνες προπονητες εκ των οποιων οι 2 εχουν παρει την κουπα και ο τριτος εχει παιξει τελικο.Πως αλλαζουν οι εποχες,απ τους Γιουγκους σε τοπ ομαδες εχουμε παει στους Ελληνες...
Υ.Γ2.Και γω δε μπορω να καταλαβω τον Ανταμς.Μακαρι το ΝΒΑ να μην ανοιξει δουλεια και να παιρνει Αμερικανους απο το πρωταθλημα της πλακας στην Κινα.Αν γινει αυτο το ευρωπαικο μπασκετ θα δεχτει πιεση απο δυο πλευρες.Εναν του 1,5 εκατομυριου να παρει η καθε ομαδα ειναι 10-12 πολυ καλοι παικτες που θα στερηθει η Ευρωπη.Εως τωρα το σκορ σε παικτες που μετεβησαν στο ΝΒΑ ειναι συντριπτικα υπερ της ευρωλιγκας και πονταρω εκει ωστε να αποφευγουν καλοι USA να παιζουν στην Κινα.Ο Ανταμς πηγε εκει για μια σεζον για να βαζει 25-30 ποντους,να αποφυγει τη μαχη και να μην εχει ρητρα για ΝΒΑ το συμβολαιο του που ουτως ή αλλως θα ειναι μονοετες.Κριμα γι αυτο το ταλεντο αλλα και για την παικταρα τον Κροφορντ που αλωνιζει στα χωραφια.
WILKINS
Παιδιά, ξέρετε τι μήνα αναμένεται οι πεδουλακικοί του μπλογκ να μας πουν ότι ο Μπουρούσης δεν ήταν μεταγραφή του Αργύρη αλλά του τον επέβαλε ο ΔΓ; Εγώ πιστεύω Φεβρουάριο αλλά αν ξέρει κάποιος έγκυρα ας πει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχαχα...ωραιος ρε φιλε
ΔιαγραφήΟ Παο ηθελε Ελληνα στο 5 και ο Μπουρουσης ειναι ο καλυτερος απ ολους.Απο κει και περα αλλη ομαδα φτιαχνεις με Μπουρουση στο ροστερ και αλλη χωρις αυτον.Η μαγκια θα ηταν να τον ειχαν παρει περσι με τα μισα λεφτα για δυο σεζον.Αλλα τοτε ηταν ολοι υποκριτες και τον εβλεπαν σαν εχθρο.
Ειλικρινα δεν ξερω τι επιλογη θα εκανα αλλα ο Μπουρου ηταν μαλλον το καλυτερο περσινο 5 της ευρωλιγκα.Τωρα πρεπει να στησουν σωστα τη γραμμη των ψηλων με την τελευταια μεταγραφη.Επειδη οι ομαδες του Πεδουλακη ποσταρουν αρκετα θα τον εχει στο λοου ποστ να παραγει απο κει ή θα ανεβαινει στην κορυφη και θα κανει σκριν στον Τζειμς για να παιξει με αυτον.Με τους σουτερ που εχει ο Παο και τα κοψιματα στη ρακετα,θα κανει πολυ παιχνιδι και θα βγαλει πολλες ασιστ.Πρεπει φετος να παραμεινει ηρεμος,να μην διαμαρτυρεται ολη την ωρα και το πιο βασικο να μην κολλαει η μπαλα στα χερια του στην επιθεση του Παο.Χρειαζεται να εχει η ομαδα φετος,ταχυτητα σκεψης και εκτελεσης και σωστες αποστασεις ωστε να παρει το μαξιμουμ απ ολους τους παικτες.
WILKINS
Ευχαριστουμε για το tip!!
ΔιαγραφήΑν δεν σου κανει κοπο ριξε και καμμια πασεντζα και για κατι ευκολοτερο. Καμια εξαδα στο τζοκερ, τον πρωτο αριθμο στο λαχειο κλπ. Ξερεις εσυ.
Και που'σε. Δεν υπαρχει βιασυνη. Ας ειναι και για τον Φεβρουαριο.
http://www.sdna.gr/mpasket/basket-league/article/228128/big-deal-panathinaikoy-opap
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sdna.gr/mpasket/basket-league/article/228189/kai-o-olympiakos-ston-opap
ΠΑΟ: 1,3 εκατομμύρια/χρόνο, ΟΣΦΠ: 1,6 εκατομμύρια/χρόνο
Δεν είναι εντάξει ο ΟΠΑΠ. Μας έριξε σε σχέση με τους κόκκινους.
Τι εννοείς σας έριξε; Συμφωνία μεταξύ δυο εταιρείων είναι.
ΔιαγραφήΚαι να σου πω την αλήθεια μικρή μου φαίνεται η διαφορά, αν λάβω υπόψιν ότι από τη μια υπάρχουν άνθρωποι που έστησαν την arcadia και από την άλλη άνθρωποι που έστησαν την dpg media.
Εννοώ ότι μου φαίνεται πολύ τιμητικό για τους ανθρώπους του ΠΑΟ που κατάφεραν να κλείσουν μια συμφωνία τόσο κοντινή με αυτή που έκλεισαν άνθρωποι που έστησαν μια εταιρεία σαν την arcadia.
ΔιαγραφήΌταν βάζεις την arcadia από τη μία, από την άλλη θα βάζεις τη Βιανέξ. Όχι την dpg media.
ΔιαγραφήΌχι.
ΔιαγραφήΓιατί ακόμα και να υποθέσουμε ότι αυτή τη στιγμή ο ΔΓ διευθύνει τη ΒΙΑΝΕΞ (χμμμ...), παραμένει η εταιρεία που στήθηκε από τους θείους του και τον πατέρα του.
Εν αντιθέσει τόσο η dpg media όσο και η arcadia είναι εταρείας φτιαγμένες από τους ίδιους τους προέδρους των ομάδων και αντανακλά σε μεγαλύτερο βαθμό την επιχειρηματική τους δυναμική.
Είναι ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος πρόεδρος του Ολυμπιακού;
ΔιαγραφήΜη γραφετε ο,τι σας κατεβει-η arcadia χτιστηκε απο τον θειο (κυριαρχα) των Αγγελοπουλων και τον πατερα τους. Οχι απο τους μικρους και δε μιλαω μονο για τα λεφτα. Την επιχειρηση μεχρι το 2000κατι την ετρεχε ο συζυγος τς Γιαννας επι τς ουσιας και τα αδερφια τρεχανε τη Χαλυβουργικη.
ΔιαγραφήΤι σας νοιαζει ποιος εταιριες εφτιαξε ο καθενας απο τους προεδρους; Ημαρτον. Παναθηναικοι και Ολυμπιακοι ειμαστε, εκτος αν ειμαστε Γιαννακοπουλικοι και Αγγελοπουλικοι...
ΔιαγραφήΠράγματι, έκανα λάθος για τα περί Arcadia, την οποία κακώς πίστευα ότι έχουν ιδρύσει οι αφοί.
Διαγραφήενω αν την ειχαν δημιουργησει οι Αφοι Αγγελοπουλοι θα μιλαγαμε για αυτοδημιουργητους πχ;
Διαγραφήενα ευχαριστω για τον μελισσανιδη δεν ακουσα απο τους φιλους του ολυμπιακου. ολοκληρο συμβολαιο του σπανουλη πληρωνει με το 1,6 πεστε και κανενα ευχαριστω στον τιγρη
Διαγραφή11.57 o ΔΓ εχει χαλασει το προφιλ του με τον παρορμητικο χαρακτηρα του αλλα στις εποχειρησεις του ειναι πετυχημενος,οσο για την Βιανεξ τα τελευταια χρονια με δικες του πρωτοβουλιες την εχει μεγαλωσει και εχει καταφερει να την ανεβασει περισσοτερο,ο ιδιος ο Παυλος ειχε πει οτι ειναι πιο πετυχημενος απο τον ιδιο σαν επιχειρηματιας,εχω ακουσει ακομη οτι εκτος απο τα φαρμακα εχει επεκταθει και σε αλλες δραστηριοτητες που επειδη δεν το εχω διασταυρωσει δεν το αναφερω,δεν εννοω τα μμε.Οσο για τους αφους αστο,απο επιχειρησεις δεν κανουν τιποτα αλλο απο το να συρικνωνουν την χαλυβουργικη και τιποτα αλλο.
Διαγραφήενα ευχαριστω για τον μελισσανιδη δεν ακουσα απο τους φιλους του παναθηναικου. ολοκληρο συμβολαιο του μπουρουση πληρωνει με το 1,3 πεστε και κανενα ευχαριστω στον τιγρη
Διαγραφή@q81
ΔιαγραφήΔε με ενδιαφέρει να τους χαρακτηρίσω. Καλό θα ήταν, ότι λέγεται να το κρίνεις εντός του πλαισίου που λέγεται, για να μη χρειάζονται άσκοπα σχόλια και επεξηγήσεις.
Ο λόγος που το ανέφερα είναι για να δείξω ότι τα επιτελεία που θα κάνουν διαπραγματεύσεις και θα κλείνουν τις συμφωνίες δε θα έχουν τις ίδιες ικανότητες, αν από την μια μιλούσαμε για ανθρώπους που έχουν δημιουργήσει την Arcadia και από την άλλη για ανθρώπους που έχουν δημιουργήσει την dpg media.
H σκέψη μου αυτή όμως αποδείχτηκε λάθος αφού δεν έστησαν αυτοί την arcadia.
Aν επομένως δεν είναι θέμα διαπραγματεύσεων τότε πολύ απλά η διοίκηση του ΟΠΑΠ αποτίμησε τη φανέλα του Ολυμπιακού ως "ακριβότερη" από αυτή του ΠΑΟ.
(Αν φυσικά οι κατά τα άλλα όροι της συμφωνίας είναι οι ίδιοι).
@1:25
ΔιαγραφήΌτι πεις. Δε θα κάτσω να τσακωθώ για τους μεγιστάνες πρόεδρους ακόμα και αν μερικά πράγματα είναι ηλίου φαεινότερα.
Κρατάω μόνο το εκπληκτικό στοιχείο ότι ο ίδιος ο Παύλος έχει πει για τον γιο του ότι είναι μεγάλος επιχειρηματάς.
Πολύ άτυχος ο Νέντοβιτς, ο ευρωπαίος Ντέρικ Ρόουζ τελικά του έμοιασε και στους τραυματισμούς. Κρίμα
ΑπάντησηΔιαγραφήVincanity
αυτή τη στιγμή έτσι όπως είναι τα ρόστερ της ευρωλίγκας ο παναθηναϊκός θα έβγαινε 5ος-6ος και ο οσφπ 9ος-10ος. για τον ολυμπιακό πιο πάνω δεν πάει,αφού το ρόστερ του έκλεισε,οπότε μένει να δούμε αν θα πέσει κι άλλο με ενδυνάμωση των από κάτω του(κούτσα,αρμάνι κλπ).
ΑπάντησηΔιαγραφήο παναθηναΪκός είναι πίσω από τσσκα-φενέρ-ρεάλ-μπάρτσα(οι 2 ισπανικές θα έχουν πρόβλημα με τέτοιες γραμμές περιφερειακών που θα έχουν και οι 2) και στα ίδια περίπου με μακάμπι-νταρουσάφακα-εφές. βέβαια την μακάμπι τη βλέπω να είναι και φέτος ένας περιφερόμενος θίασος,ενώ οι άλλες είναι τούρκικες,αυτό από μόνο του αρκεί. μένει να δούμε τι 4αρι θα φέρουμε,μπας και βρεθούμε πιο κοντά στη μπαρτσελόνα
Και μην ξεχνάς ότι θα φύγει και ο Χάκετ να πάει στην Μπαρτσελόνα. Οπότε λογικά θα κατέβει κι άλλο...
ΔιαγραφήΕν τω μεταξύ η Νταρουσάφακα έχει στο ρόστερ της 7 παίκτες όλους κι όλους. Εκ των οποίων ο ένας είναι ο Mehmet Yagmur κι ο άλλος ο Batuk. Kι ο Τασούτος της κατέταξε λίγο πολύ στην 5η έως 8η θέση της Ευρωλίγκας.
Μάλιστα...
Στον Τασουτο μην αντιμιλατε.
ΔιαγραφήΣτον Τασουτο.
Τασουτο καθε χρονο τετοιο καιρο ολο γλωσσα βγαζεις αλλα φ4 δεν εχεις δει απο τοτε που γεννηθηκες (εικασια αλλα με στοχεια), και εσχατως δε βλεπεις καν πρωταθλημα.
ΔιαγραφήΚανε ρε φιλε λιγη υπομονη να δεις τι θα παιξει η ομαδα σου πρωτα.
Η άποψή του είναι ρε παίδες. Μη τραβάτε τόσα ζόρια
ΔιαγραφήEιχες 10 χρονια να δεις F4
ΔιαγραφήΚαι 14 χρονια πρωταθλημα
ο Τασουτο λεει τις χαζομαρες του Δημητραρα, αλλα κι εσυ δεν πας πισω
ΔΗΛΑΔΗ ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ Ο ΤΑΣΟΥΤΟ(ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ)ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 2013????ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΦΑΙΝΑΛ ΦΟΡ.
ΔιαγραφήΛΑΙ ΑΝ ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΡΙΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ,ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙ ΘΑΥΜΑ???ΤΡΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ??
ΜΗΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΝΓΟΥΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ(3 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ)
ΥΓ:φιλε τασουτο εχω γιο 3 χρονωναν σας αφηνει η μαμα σου ελα καλαματα να κανεις μπανια και να παιζετε με τα κουβαδακια
ΣΕΝΤΡΙΚ ΣΕΜΠΑΛΛΟΣ
Μπράβο Σέντρικ. Καλά του τα πες.
ΔιαγραφήΤα 3 δεν τα εχω κλεισει ακομα. Δυστυχως ειμαι απο τους ατυχους παναθηναϊκους που δεν εχουν ζησει καμια επιτυχια της κορυφαιας ομαδας των τελευταιων 40 ετων στην ευρωλιγκα(ξεκιναω την καταγραφη απο τοτε που βολευει ωστε να μην εχουν 6 ευρωπαϊκα ουτε η μακαμπι,ουτε η τσσκα,ουτε φυσικα η ρεαλ). Αντιθετως ο δημητρης φανταζομαι εχει χορτασει επιτυχιες ολα αυτα τα χρονια. Τοσες πολλες που ενας φιλος του παναθηναϊκου ουτε να τις φανταστει δε μπορει
ΔιαγραφήΣαρκαζει κιολας το παιδι θαυμα, φτου σου βρε μη σε ματιαξω, που να κλεισεις και τα 3.
ΔιαγραφήΠαρε τα κουβαδακια σου τωρα και τραβα παιξε με το γιο του Σεντρικ, κι αν δε σ'αφησει η μαμα σου να πας, καντην κι αυτη μεταγραφη στη Μπαρτσελονα και ησυχασες.
Tasuto είσαι 40 χρονών; Όχι.
ΔιαγραφήΕίσαι 4; Όχι.
Το θέμα είναι πόσα χρόνια βλέπεις μπάσκετ. Βλέπεις πάνω από 4. Προσωπικά, χωρίς στοιχεία που λέει κι ο Δημήτρης, το αποκλείω.
Βέβαια, και αυτά τα 4 χρόνια, τι μπάσκετ βλέπεις;
Live streaming και αν. Μόνο σου τα έχεις μολογήσει.
υγ
Δεν έχει σημασία, αλλά τα τελευταία 40 χρόνια η Μακάμπι έχει 6 ευρωπαϊκά. Μπορείς να λες 39 χρόνια, το ίδιο αστείο είναι.
Και για πες μας εσυ ρε Δημητρη Σ γνώστη , που εισαι οταν τοσοι εδω μεσα σχολιαζαμε για ολα τα πρωταθληματα της Ευρωπης απο Ρωσικο και Ιταλικο σε Ισπανικο και Τουρκικο?? Αλλα βεβαια μολις τελειωσει ο τρυλος τελειωνει και ο Δημητρης Σ που θα μας κρινει και για τις μπασκετικες γνωσεις...
ΔιαγραφήDroga
για Αεκ ποτε θα εχουμε αρθρο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο στοίχημα Μπαρτσελόνα για τον κόουτς Μπ είναι πρόκληση ζωής. Έχει την ευκαιρία να γίνει μπασκετικό σύμβολο μιας ολόκληρης πόλης, να κατακτήσει ξανά την Ευρωλίγκα και να μπει στο πάνθεον των Ευρωπαίων προπονητών. Μακάρι να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Σαν recruiter τα πάει περίφημα, το θέμα είναι να βρει τις λεπτές ισορροπίες σε ένα άνισα διαμορφωμένο ρόστερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρωτιέμαι γενικότερα αν κάποια ομάδα Ευρωλίγκας θα έδινε την ευκαιρία στον Βελίτσκοβιτς και στον Ντελφίνο. Άλλη κλάση ο Αργεντίνος βέβαια, αλλά και ο Σέρβος υγιής νομίζω δεν έχει πρόβλημα να αποτελέσει ένα από τα καλύτερα 4άρια της λίγκας.
O Βελιτσκοβιτς έπαιξε αντίπαλος Ελληνικής ομάδας πρόσφατα οντας παίκτης Τουρκικής.
ΔιαγραφήΗταν για λύπηση κυριολεκτικά.
Ο Βελίτσκοβιτς ήταν μέρος της Παρτιζάν, όχι τη σεζόν 2009-2010 και του Φ4 στο Παρίσι, αλλά της Παρτιζάν της σεζόν 2008-2009.
ΔιαγραφήΗ συγκεκριμένη ομάδα έφτασε στην 8άδα της ευρωλίγκας όπου ανταμοίφθηκε με ένα διόλου τιμητικό sweep.
Το κατόρθωμα εκείνης της ομάδας ήταν ότι στο top-16 απέκλεισαν την εκληπτική σε ρόστερ Μάλαγα (Κάρλος Χιμένεθ, ΝΝτογκ, Κουκ, Μπέρνι, Χέισλιπ, Κουκ, Γουελς, Καμπέθας, Κελάτι, Άρτσιμπαλντ και στον πάγκο Ρενέσες).
Για κάποιο λόγο όμως, αυτή η επιτυχία θεωρήθηκε μάλλον ισότιμη μεν την κατάκτηση της ευρωλίγκας.
Ο Βελίτσκοβιτς κατέληξε στη Ρεάλ, ο Τέπιτς στον ΠΑΟ (είχε μεσολαβήσει και το ευρωμπάσκετ του 2009 βέβαια), ο Λάσμε στη Μακάμπι. Και το κυριότερο, ο Βουγιόσεβιτς πήρε το βραβείο του καλύτερου προπονητή της Ευρωλίγκας!!!
Φυσικά ο σημερινός Βελίτσκοβιτς δε θυμίζει σε τίποτα όχι τον παίκτη της Παρτιζάν, αλλά ούτε τον παίκτη της Ρεάλ.
O Bελίτσκοβιτς σήμερα δεν έχει σχέση με εκείνο τον παίχτη παιδιά.. Δυστυχώς. Εκείνη η εμμονή του Μεσίνα στη Μαδρίτη να τον παίζει στο "3" (αρχικά η σκέψη ήταν να ματσάρει τον Πιτ Μάικλ) έδεσε με τους τραυματισμούς του και έμεινε πολύ πίσω.
ΔιαγραφήΑφρο δε μας εχεις συνηθισει σε τοσο μεγαλες παυσεις. Εχεις κατι νεοτερο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιακοπάρει μάλλον.
ΔιαγραφήΌχι παιδιά δεν έχω κάτι νεότερο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μιλάνε με παίχτες απλά εγώ δεν γνωρίζω. Καλό μήνα σε όλους μας.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα Jim,
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαβάζω κάθε ανάρτησή σου ανελλιπώς, αλλά είναι μόλις η 2η φορά που αφήνω σχόλιο - και μάλιστα για τον ίδιο λόγο: θερμή παράκληση, κάνε ό,τι μπορείς για να σταματήσουν τα σχόλια των τύπων που βρήκαν άλλον έναν χώρο για να τσακώνονται για τα οπαδικά τους. Με το φτωχό μου το μυαλό θα αρκούσε να "κόβεις" τα σχόλια που δεν είναι αμιγώς μπασκετικά, οτιδήποτε έχει χαρακτήρα σχολίου 15χρονου σε chat του gazzetta, αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα. Ειλικρινά, δεν είναι ευχάριστο πλέον να διαβάζει κανείς τις συζητήσεις κάτω από τις αναρτήσεις σου αφού, πέραν των 2-3 σχετικών με την ανάρτηση και με το μπάσκετ σχολίων, ΟΛΕΣ οι συζητήσεις γυρνάνε στο ποιός θα την πει στον άλλον, σε προσωπικό ή σε συλλογικό επίπεδο.
Ευχαριστώ θερμά
I second the motion sir! Αρκετα με τους ανεγκεφαλους!!!
ΔιαγραφήAlan(i)13
Δεν έχει άδικο το παληκάρι..
ΔιαγραφήΑλλά και η θέση του Jim είναι δύσκολη,παρότι έθιξε εμμέσως πλην σαφώς το θέμα σε υγπροηγούμεου άρθρου..
+1
ΔιαγραφήΦιλε, εχεις 1000 δικια και σου ζητω προσωπικα συγγνωμη γιατι συνεισφερω κι εγω στην εικονα που περιγραφεις.
ΔιαγραφήΔεν ειναι παντως 2-3 μονο τα σχολια σχετικα με μπασκετ, ειναι υπερβολικο αυτο, επισης και οι χρηστες που φαγωνονται συνεισφερουν αρκετα και στη μπασκετικη κουβεντα, ειναι πως θα ξυπνησουμε πολλες φορες :D
O Jim εχει εξηγησει τους περιορισμους που εχει λογω της φυσης του σαιτ παντως.
+1
ΔιαγραφήΣυμφωνα με την λογική σου παντως εχεις γραψει 2 φορες για οχι μπασκετικους λογους. Θα σαρεσε να σε κοψει;Αν δεν βρισκουμε μονοι μας τους τροπους να διορθωνομαστε τιποτε δεν θα αλλάξει και θα ζηταμε απο καποιους να κοψουν καποιους.
ΔιαγραφήΜαε καρατ
Ενταξει, κοψε τα σχολια να χασει και ο Τζιμ τις διαφημισεις, να κλεισει το μπλογκ, να τελειωνουμε μια και καλη.
Διαγραφή@Dimitrios S.
Διαγραφήτο "2-3" τρόπος του λέγειν
@7:49
δεν έγραψα το σχόλιο για να αναρτηθεί, το έγραψα για να διαβαστεί από αυτόν που πρέπει.
Καλησπέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ τι γίνεται με το 4αρι στον Παο;;; Παίζει του Βεζενκοφ;;
ΔιαγραφήΟ Βεζένκοφ πρέπει να μείνει ελεύθερος για να υπάρξει ενδιαφέρον. Δεν είναι τόσο πιθανό αυτό..
Διαγραφήημασταν διατεθειμενοι να μπουμε σε διαπραγματευσεις για το μπαι αουτ του Μελλι, γιατι οχι και για Βεζενκοφ?
ΔιαγραφήΟ Παναθηναϊκός κοιτάζει την αμερικάνικη αγορά τη στιγμή που ο Αργύρης Πεδουλάκης θέλει απαραίτητα τον παίχτη από την αρχή της προετοιμασίας εφόσον αυτός δεν έχει ευρωπαϊκή εμπειρία. Αυτή η παράμετρος ενισχύει τη πιθανότητα του να μη περιμένουν οι πράσινοι τα κοψίματα από το ΝΒΑ, υπογράφοντας παίχτη πιο γρήγορα του αναμενομένου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ την δεδομενη στιγμη με τα κενα που εχει ο Παναθηναικος σε ποια θεση θα επαιρνες παικτη και τι στυλ?
ΔιαγραφήPF με σουτ. Είτε PF/C όπως ο Μέλι είτε SF/PF. Εφόσον υπέγραψες τον Ρίβερς δεν έχει τόσο μεγάλη (όσο πριν την αλλαγή κανονισμών) σημασία. Πας για τον καλύτερο δυνατό παίχτη.
ΔιαγραφήΆρα δεν θα περιμένει τους κομμένους του nba..οσοι παντως περιμενετε στυλ γκαμπριελ που ειναι αμυνα μηδεν απαταστε
ΔιαγραφήΤζιμ υπάρχει κάποια καλή περίπτωση ψαγμένη που να μπορει να απασχολήσει τον Παο;; Υπάρχει κάποιο όνομα που να ενδιαφέρει;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρη εγώ πιστεύω ότι έχουν παγώσει το θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι κρίμα να γράφτηκε ένα τόσο άρτιο άρθρο (αρκετοί που βιοπορίζονται ως επαγγελματίες αθλητικοί δημοσιογράφοι αδυνατούν να εκφραστούν τόσο συγκροτημένα πόσω μάλλον να παντρέψουν κομψά τον αθλητισμό με την τέχνη, την Επιστήμη και -γιατί όχι;- τον μυστικισμό) και τα σχόλια να κατρακυλούν σε ανιαρές εμφυλιακές αψιμαχίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήμουν ο Τζιμ θα χαιρόμουν από τη μια για τα πολλά clicks κι από την άλλη θα λυπόμουν γιατί και τις πλάκες του Μωϋσή με τις 10 μπασκετικές εντολές Του να παραθέσω, η συζήτηση κινδυνεύει γρήγορα να εκφυλιστεί στον μικρόσκοσμο των δύο αιωνίων.
Επί της ουσίας: Η επόμενη μέρα στη Μπάρτσα αρχίζει και φέρει ήδη τη σφραγίδα Μπαρτζώκα. Ήδη Ο Ράις έχει ντυθεί Ντιλέινι, ο Κλαβέρ...Κλαβέρ και πιθανή έλευση Χάνγκα αλλάζει θεαματικά τις ισορροπίες. Ακόμα κι έτσι κατά τη γνώμη μου η Μπάρτσα δεν συγκαταλλέγεται στα φαβορί αλλά γίνεται ένα τίμιο underdog της EL που θα καταθέσει στο παρκέ μπόλικη ποιότητα και έναν εξαιρετικά ταλαντούχο προπονητή (καλύτερο του Λάσο θεωρώ). Bonus: η έλλειψη πίεσης αφού η πρώτη χρονιά μπορεί να θεωρηθεί ως πιλοτική. Για τον Τόμιτς θεωρώ κι εγώ ότι ο ρόλος του στη νέα Μπάρτσα θα (πρέπει να) είναι υποβαθμισμένος (3η επιλογή) γιατί είναι πολύ soft για τα δεδομένα του 'Μπάρτζι'. Αυτό που τον σώζει είναι το πολύ καλό post-up παιχνίδι του και η εξυπνάδα του που τον μετατρέπει συχνά σε 2ο playmaker.
Εμείς φταίμε που σας αποκαλύψαμε τις πλάκες με τις εντολές html
Διαγραφή3os σεντερ ο Τομιτς...Μαλιστα...
ΔιαγραφήΠες τα ρε Q.
ΔιαγραφήKαλησπερα φιλε.Απολυτα σεβαστες οι αποψεις σου αλλα εχω ορισμενες ενστασεις.Η Μπαρτσελονα ειναι μια ομαδα στην οποια δε γινετε να μην υπαρχει πιεση.Ειναι πολυ μεγαλο το πρεστιζ του συλογου και το νεο εγχειρημα που γινετε περιλαμβανει πολυ καλους και περπατημενους αθλητες.Ο Τομιτς δε μου γεμιζει ουτε εμενα το ματι αλλα ειναι αδυνατο να υποβαθμιστει σε 3ο σεντερ.Αν πλαισιωθει σωστα ομως τοτε θα ειναι υπερπολυτιμος.Σημαντικοτερο ειναι να γινει μια αλλαγη στο dna της ομαδας οπως λεει και ο jim ωστε να διαχειριζεται η ομαδα σωστα τις καταστασεις πιεσης και να δημιουργηθει το πνευματικο υποβαθρο να κερδιζει κρισημα-σκληρα παιχνιδι που δινουν προκρισεις σε τελικους και τιτλους.
ΔιαγραφήΠαντως Ρεαλ,Τσσκα αλλα και Φενερ ξεκινουν με καλυτερες πιθανοτητες.
el emperador
Jim Άφρο αποκλείεται η ομάδα να κινηθεί για 5άρι? Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα περίπτωση, που είναι ελεύεθρος ο Colton Iverson. Παίχτης που είναι γεννημένος για τον Πεδουλάκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιπλέον, ίσως η ομάδα κινείται για κοινοτικό γιατί καθυστερεί η μεταγραφή Πατ Καλάθη
Κι αυττός γεννημένος για Πεδουλάκη;
ΔιαγραφήΠαιδιά θα ήθελα τη γνώμη σας για έναν παίχτη που είναι ελεύθερος και Γάλλος Damien Inglis
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκατεργαστο διαμαντι. Μεγαλες προοπτικες βελτιωσεις αν δουλεψει πολυ με τους σωστους προπονητες.
ΔιαγραφήΣτην ευρώπη δε μπορεί να σε βοηθήσει τώρα. Στο ΝΒΑ σε τρια χρόνια ίσως. Δεν έχει καθόλου σουτ και είναι πολύ άγουρος λόγω ηλικίας.
ΔιαγραφήJim για τον Θανάση θα κάνει κίνηση ο Πεδουλάκης;Τί κόλλημα έχει φάει αυτό το παιδί με το ΝΒΑ....έχει χάσει και συνεχίζει να χάνει ευκαιρίες να βελτιωθεί και να γίνει μπασκεμπολίστας από αθλητής στίβου που είναι τώρα.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέγραψε ο Πατ. Περιμένουμε scouting report :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς γιατί ο Θανάσης μου είναι εξαιρετικά συμπαθής και δε θα του πήγαιναν τα πράσινα.
ΔιαγραφήΚαι το όνομά αυτού...Ryan Kelly
ΑπάντησηΔιαγραφήO Αργυρης τον θέλει σαν τρελός,ο Δημήτρης ψήνεται λόγω NBA..,όχι φθηνή περίπτωση,μακαρι να ευδοκιμήσει.
Το προσπαθούν πολύ πάντως κ είναι ο,τι κοντινότερο σε αυτό που θέλουμε νομίζω!
Εσύ φίλε είσαι ξάδερφος του Τζιμ ή φίλος της Αφρο και τα ξέρεις αυτά?? :P:P
Διαγραφήπηγή;
ΔιαγραφήΆλλος ένας ανώνυμος με inside info...Τζιμ κάτι τέτοια σχόλια δεν θα έπρεπε να περνάνε...
ΔιαγραφήΟ Kelly απλά έχει προταθεί παιδιά.
Διαγραφή@11:09
ΔιαγραφήΔεν τους καταλαβαίνω τους insiders αλλά γιατί να κόβονται; Κριτήριο δεν έχουμε;
Jim για Kelly τι γνώμη έχεις; Κάνει για Πεδουλακη;
ΔιαγραφήΑν όχι, ποιος θα ήταν το perfect fit από αμερικα με τα υπάρχοντα δεδομένα;
Ευτυχως θεε μου γλιτωσαμε τον αδερφο του γιαννη. Καλος ο πατ για το ρολο που προοριζεται,δηλαδη να ξεκουραζει παιχτες στην ελλαδα και να ειναι 13ος στην ευρωλιγκα. Περιμενουμε τωρα να δουμε και το κανονικο 4αρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην παιρνεις ορκο...
ΔιαγραφήΚαλησπέρα παίδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μπαρτσα μαθαίνουμε πως εκλεισε Χανγκα καταβάλλοντας ενα buy out και δίνοντας έναν ... ποδοσφαιριστή στην ομάδα της Αλαβές, στα διοικητικά της οποίας μπλέκεται ο Κερεχετα. Συγνώμη, αλλα καποιο νομικό κώλυμα δεν πρεπει να παίζει εδω; Κάποιου είδους αθέμιτος ανταγωνισμός; Μηπως ειμαστε μπροστα σε έναν νέο ασκό του Αιολου που μπορει να εχει περίεργες συνέπειες στο μέλλον;
Ακριβώς τα ίδια σκέφτηκα κι εγώ. Και το συγκεκριμένο θέμα που θίγεις πέρασε πολύ στα ψιλά. Να προετοιμαστούμε αν είναι να βλέπουμε final four Euroleague με Γιουβέντους σε μερικά χρόνια..
ΔιαγραφήKaspar Hauser
Καλημερα παιδια.Το ιδιο εχει κανει ο Παο 26 χρονια πριν που εδωσε τον διεθνη πολιστα Σελετοπουλο στη Γλυφαδα και πηρε τον 16 χρονο Αλβερτη.Το τμημα πολο απο τριτο-τεταρτο στο πρωταθλημα εφτασε μεχρι Β εθνικη ενω το μπασκετ απογειωθηκε.Τοτε ανηκαν ολα τα τμηματα,εκτος απ το ποδοσφαιρο,στον ερασιτεχνη.Τωρα στην Μπαρτσα,αν και ειναι δυο διαφορετικες εταιριες,λογικα δεν θα εχουν νομικο κωλυμα.Θα πουλησουν τον ποδοσφαιριστη στην Αλαβες με ενα εικονικο ποσο και μια ρητρα μεταπωλησης και στο μπασκετ θα δοθει ενα μπαι αουτ για τον Χανγκα.
ΔιαγραφήΜπορει βεβαια να μην ισχυει ή να κανουν τελικα πισω σε αυτο το μονελο αλλα δημιουργει σιγουρα θεμα αθεμιτου ανταγωνισμου.
WILKINS
Τωρα που το ξανασκεφτηκα ο συλλογος της Μπαρτσα εχει ολα τα τμηματα μαζι ειτε ποδοσφαιρο ειναι,ειτε μπασκετ,ειτε αλλο αθλημα και ψηφιζουν τα μελη και βγαζουν προεδρους.Ετσι λογικα θα ειναι και μια εταιρεια.
ΔιαγραφήWILKINS
@ Wilkins
ΔιαγραφήΗ Μπάρτσα είναι ένας σύλλογος/εταιρεία με πολλά τμήματα. Το ίδιο ισχύει και με τη Ρεάλ και τις άλλες όμάδες, όπως και σε άλλες χωρες π.χ. η Μπάγιερν στη Γερμανία.
LK
o Mπαρτζωκας κομπαζε οτι το μπατζετ της Λοκο δεν ηταν πανω απο 6 μυρια,τωρα βαλθηκε να παρει οποιον του γυαλιζει με οποιο κοστος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μπαρτσελόνα φέτος παίρνει μόνο παίκτες με συμβόλαια. Αν σκεφτείς ότι και οι Μπαρτζώκας-Πασκουάλ είχαν συμβόλαιο, σε όλες τις κινήσεις μέχρι τώρα έχει πληρώσει buy out + μια αποζημίωση στον Πασκουάλ.
ΔιαγραφήΟ Παναθηναικός είναι 3 παίκτες μακριά από ένα ρόστερ που θα ήταν αντάξιο των χρυσών εποχών...
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Σλούκας
2) Βεζενκοβ
3) Θ. Αντεντοκουνμπο
Έχοντας και μια θέση ξένου κενή να την χρησιμοποιήσει όποτε κι αν χρειαστει..., όπως ακριβως γινόταν και τότε αρκετές χρονιές...
KingBill
Ο Παναθηναϊκος ειναι τρεις παικτες μακρια απο την κατακτηση του Champions League:
Διαγραφή1.Mεσι 2.Ροναλντο 3.Χριστοδουλοπουλος
Για να το σκεφτώ λίγο.
Διαγραφή-Μπουρούσης αντί Πέκοβιτς: ΌΧΙ
-Σίνγκλετον αντί Μπατίστ: ούτε καν.
-Γκιστ αντί για Φώτση: σε καμία περίπτωση
-Βεζένκοφ αντί Τσαρτσαρή: άντε να το δεχτώ ως αδιάφορο
-Ρίβερ αντί Στράτου: ναι
-Θανάσης αντί Κέτσμαν: ούτε εδώ
-Φελντέιν αντί Νίκολας: έχει νόημα;
-Παππάς αντί Σάρας: γιατί συνεχίζω;
-Τζέιμς αντί Σπανούλη: εντάξει το παρατράβηξαμε
-Καλάθης αντί Διαμαντίδη: σκέψου ότι αυτή η σύγκριση μόλις φάνηκε παρήγορη
Να γράψω και το τελευταίο ή να μην το γράψω;
Ας το γράψω κι ο θεός βοηθός.
-Πεδουλάκης αντί Ομπράντοβιτς: το γραψα
Ξέχασα τον ΒΧ αλλά δεν αλλάζει κάπως τις ισορροπίες.
ΔιαγραφήΣυνεχιζει ο Βεζενκοφ να αποτελει την καλυτερη λυση για τον Παναθηναικο με μεγαλο μπονους την μια κενη θεση ξενου που αφηνει.Και ειναι και μαλλον καλυτερος απο καποια στοιχηματακια απο Αμερικα και σου δινει ελπιδες για το μελλον.Χαραλαμποπουλος-Βεζενκοφ διδυμο για μεγαλα πραγματα μελλοντικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι να ρισκαρεις με Αμερικανο που δεν ξερει την Ευρωπη?Δεν ειδαμε τι παθαμε με Ελλιοτ και Χαντερ?
Ξεκινας ετσι και μετα αναλογως παιρνεις οτι χρειαζεσαι.
αυτο που παρατηρω εγω στις μεχρι τωρα κινησεις της μπαρτσελονα ειναι οτι λειπει το σουτ ΣΕ ΣΧΕΣΗ με τις προηγουμενες ομαδες του μπαρτζωκα εκτος και αν υπολογιζονται για βασικοτατο ρολο στην ομαδα οι ναβαρο-ολεσον.
ΑπάντησηΔιαγραφήραις, βιβες, ριμπας στην περιφερεια, χανγκα και στράτος στο 3 και κλαβερ-ντολμαν δινουν απειλη απο την περιφερεια ουσιαστικα απο το 3-4 με τα όποια μειονεκτηματα συνεπαγονται να παιζεις πολλη ωρα με περπερογλου στο 3.
ο ραις ειναι καλος παικτης αλλα τον θεωρω υποδεεστερο απο ντιλεινι και ειδικα απο σπανουλη, τους ηγετες δηλαδη που ειχε μεχρι τωρα στις ομαδες του ο κοουτς, με μονη βασικη ομοιοτητα το πνευμα νικητη που εχει ο παικτης .καλος ο αμερικανος αλλα οχι ιδιαιτερα καλος σε καποιο βασικο κομματι του παιχνιδιου σε αυτο το επιπεδο.εκανε ενα φοβερο φινις τη σεζον 13-14 και μεχρι εκει.δε θεωρω οτι δικαιολογησε το ντορο που εγινε γυρω απο το ονομα του 2 χρονια τωρα στη ρωσια.
γενικα θεωρω οτι ο μπαρτζωκας δεν εχει την πληθωρα επιλογων παικτων το φετινο καλοκαιρι και αυτο φαινεται απο το τρομακτικο buy out που αναγκαστηκε να πληρωσει η ομαδα προκειμενου να παρει ενα δικο του παικτη και γηγενη στη μπαρτσελονα, τον κλαβερ.δεν πιστευω δηλαδη οτι υπο αλλες συνθηκες θα διαλεγε να παιξει με ηγετη το ραις.
αυτο που για μενα θα καθορισει σε μεγαλο βαθμο την πορεια του κοουτς και της ομαδας ειναι ο τροπος που θα διαχειριστει το ναβαρο κυριως αλλα και τον ολεσον, 2 παικτες που αποτελουν πλεον καθεστως στην ομαδα και που για μενα την εχουν φερει πισω τα τελευταια χρονια.βλεπουμε τον κοουτς να μην επιχειρει να φερει καν δυαρι στην ομαδα λογω της υπαρξης των 2 βετερανων και επειδη το ναβαρο δεν τον ακουμπας ,τουλαχιστον με τον ολεσον θεωρω οτι θα πρεπε να γινει μια προσπαθεια αποδεσμευσης και να κινηθουν για ενα δυαρι ικανο να κουβαλησει την ομαδα, λεφτα εχουν αλλωστε!
οσο για τη γραμμη ψηλων,
θεωρω οτι η ομαδα τα τελευταια χρονια με την παρουσια του τομιτς εχει κανει ενα λαθος κατα τη γνωμη μου.δεν του βαλε ποτε διπλα του ενα δυναμικο 4αρι να καθαριζει τα παντα στην αμυνα και να προστατευει το ψηλο αμυντικα.με λαμπε, ναχμπαρ, λορμπεκ εννοειται οτι κατι τετοιο δε μπορουσε να γινει επουδενι.το αν ο κλαβερ θα παιξει αυτο το ρολο αναβαθμιζοντας τον τομιτς παικτικά θα το δουμε.εχει παντως αρκετες πιθανοτητες αυτο το σεναριο, να δουμε δηλαδη τον κροατη πιο απελευθερωμενο στο παιχνιδι του και πιο ανετο μεσα στο παρκε με τον κλαβερ διπλα του.
υ.γ το ραις τον φανταζομαι ως εκτο παικτη.βασικος ο ριμπας, ο οποιος πρεπει να βγει μπροστα φετος και να μπαινει μετα ο αμερικανος να αλλαζει τα δεδομενα.
υ.γ ο βιβες για μενα δεν ειναι ετοιμος για αυτο το αλμα.φοβαμαι οτι μπορει να παρει τον αχαρο ρολο του ριμπας (που θεωρω οτι δεν αξιοποιηθηκε καθολου απο τον πασκουαλ) κατα την περσινη περιοδο και του σαντα πιο παλια.μου αρεσει ο ισπανος, θεωρω οτι εχει φοβερα περιθωρια βελτιωσης αλλα αυτη τη στιγμη μια τετοια μεταβαση ισως δεν του κανει καλο στην καριερα.
υ.γ πιστευω οτι παικτες σαν τον τομιτς και το ραντουλιτσα ειναι πολυτελεια για οποιαδηποτε ομαδα και μελημα των προπονητων πρεπει να ειναι η προστασια αυτων μεσα στο παρκε και οχι η συνεχης εκθεση τους στην αμυνα.δε γινεται να απομυθοποιουνται παικτες με τετοιο ταλεντο επιθετικα και σε αυτο τη μεγαλυτερη ευθυνη, χωρις φυσικα να αποποιουνται αυτης και οι ιδιοι οι παικτες , την εχουν οι προπονητες.
υ.γ γενικα ο μπαρτζωκας το παλευει πολυ μεχρι τωρα για να φτιαξει ενα συνολο ανταξιο του κλαμπ.θα δουμε....
ΣΜ
Rice τον πρωτο χρονο στη Ρωσια (eurocup) : 17 ποντοι, 5.4 ασσιστ, πολυ καλα ποσοστα στο σουτ, Eurocup MVP αν θυμαμαι καλα
ΔιαγραφήRice τον δευτερο του χρονο στη Ρωσια, Εuroleague : 12.4 ποντοι, 6 ασσιστ.Αν ο Σβεντ ειχε αντιστοιχη αποδοση η Κιμκι θα ειχε παει F4
Ναι μεν ο Ντιλεϊνι εκανε εκπληκτικη χρονια αλλα γενικα δεν νομιζω οτι ο Ραϊς ειναι κατωτερος του στα υπολοιπα πλην του σουτ.
Ράις έκτος παίχτης. Εκεί σταματάς να διαβάζεις.
Διαγραφή@12:17
Διαγραφήφανταζεσαι να αντιδρουσε ετσι ο παπαλουκας στη ρωσια οταν θα του το παν πρωτη φορα, οτι θα ξεκιναει απο τον παγκο?
αφου σου δινουν το δικαιωμα να γραφεις ετσι καλα κανεις.
12:14
εικονα δεν εχω απο eurocup αλλα απο ευρωλιγκα που τον εβλεπα περυσι δεν ειδα τιποτα το ιδιαιτερο πραγματικα.ενα ποιντ εβλεπα ποιοτικο μεν αλλα που δεν ανεβαζε την ομαδα με το παιχνιδι του.σε πολλα ματς δε η εικονα της κιμκι ηταν πραγματικα αποκαρδιωτικη, ειδικα στα εκτός εδρας, και εκει ο ραις δεν εδωσε τιποτα.και ξερεις κατι, το ευκολο σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι να τα ριξεις στην ομαδα και οχι στον καθε παικτη ατομικα.
ΣΜ
Προσωπικά πάντως, με εξαίρεση το σουτ, δεν βλέπω κάτι που να μην κάνει εξαιρετικά ο παίκτης. Και μόνο η ευκολία που φτάνει μέχρι μέσα θα μου αρκούσε για να πω ότι είναι παικταράς, αλλά κάνει και πολλά άλλα πράγματα. Δες πχ την πίεση στη μπάλα. Και δε συζητάμε καν για το clutch του.
ΔιαγραφήΕξαιρετικός συνολικά. Δεν πιστεύω ότι είναι καλύτερος του Ντιλέινι αλλά θεωρώ ότι ανήκει σε αυτό το κλαμπ παικτών.
ΣΜ που βρήκες ότι ο παίκτης δεν ήταν καλός στα εκτός;
Στο top16, στα εκτός έδρας, είχε μέσο όρο 14,3 πόντους και 17,1 pir.
Κακό δεν το λες πάντως.
@12:48
Διαγραφήπού το βρηκα?στην τηλεοραση οταν τον εβλεπα!!
καλα τα νουμερα που παραθετεις αλλα η κυρια ευθυνη ενος πλει δεν ειναι τα νουμερα αλλα να φτιαχνει παιχνιδι και ομαδα και να τσονταρει επιθετικα οταν η ομαδα τον χρειαζεται και εχουν μπλοκαρει οι υπολοιποι.
κοιτα, δε λεω οτι ειναι κακος παικτης.καλος ειναι, αρκετα καλος αλλα δεν ειναι τοπ σε καποιο κομματι (δε θα σε γαζωσει με το σουτ, δε θα σου φτιαξει 10-12 φασεις ετοιμες σε ενα ματς-οχι απαραιτητα ασιστ, δε θα στρωσει το παιχνιδι αναλογα με τις συνθηκες και την ετοιμοτητα των συμπαικτων του), ειδικα για να ηγηθει ενος κλαμπ σαν της μπαρτσελονα.τον συγκρινω, και ισως κακως, με τους παικτες που ειχε για ηγετες στις προηγουμενες ομαδες του ο μπαρτζωκας και αισθανομαι μια καποια κατωτεροτητα και ως προς το ντιλεινι και σιγουρα ως προς το σπανουλη.
εκει που εχει δειξει ο παικτης (και αποτελει εξαιρεση στο οτι δεν ειναι καπου σουπερ) οτι ειναι εγγυηση ειναι να σου παρει την τελευταια προσπαθεια.ειναι winner ο τυπος και ισως αυτο εν τελει να εκτιμησαν στη βαρκελωνη περισσοτερο απο οτιδηποτε αλλο.
και εκει πονταρω οταν λεω οτι θα πρεπει αυτος ο παικτης να παρει το ρολο του Game changer ως εκτος παικτης.δε μου εμπνεει εμπιστοσυνη οτι θα τρεξει την ομαδα σωστα και αρτια ο ραις επι 25-30 λεπτα, ενω αν ο κοουτς τον χρησιμοποιησει για 20 λεπτα, στα πιο κρισιμα του παιχνιδιου, ξεκινωντας τον απο τον παγκο, ισως τοτε η ωφελεια να ειναι η μεγιστη δυνατη για την ομαδα.
ΣΜ
Καλημέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν σήμερα πριν από 20 ακριβώς χρόνια έπαιξε το τελευταίο ματς της τεράστιας καριέρας του η μεγαλύτερη φυσιογνωμία του ελληνικού μπάσκετ, ο Π. Γιαννάκης. Με την εθνική, βεβαίως, την οποία υπηρέτησε ανελλιπώς επί 20 συναπτά έτη. Απ’ τα 17 του σ’ ένα διεθνές τουρνουά στη Θεσσαλονίκη που πήρε το βάπτισμα του πυρός μέχρι τα 37 του στο ματς για την 5η θέση στου ολυμπιακούς αγώνες της Ατλάντα κόντρα στην Βραζιλία του μύθου Οσκάρ Σμιντ. Σ’ εκείνο το ματς αποχώρησε κι ο Βραζιλιάνος απ’ την ενεργό δράση.
Σαν παίκτης ο Γιαννάκης ήταν ο Διαμαντίδης της εποχής λες και οι δυο βγήκαν απ’ το ίδιο καλούπι. Σε μια πιο ακατέργαστη μορφή, φυσικά, αφού και το μπάσκετ ήταν εντελώς διαφορετικό. Τότε που μετρούσε κυρίως το σκοράρισμα. Τότε που οι υπόλοιποι τομείς του παιχνιδιού έμεναν στην αφάνεια.
Στα 20 χρόνια που ακολούθησαν η εθνική βρέθηκε άλλες δύο φορές σε ολυμπιακά τουρνουά με τον δράκο πλέον ως προπονητή. Εκείνος ο προημιτελικός στο Πεκίνο και η ανατροπή που έμεινε στη μέση μας στοιχειώνει ακόμη.
Ο Γιαννάκης είναι ο μόνος που ήταν παρών και τις 3 φορές που η εθνική ομάδα έπαιξε σε ολυμπιακούς αγώνες. Με δύο επιτυχημένες θητείες πλέον στον πάγκο ως προπονητής. Κι ελπίζω με μια τρίτη να έρχεται…
Σε μια εποχή που όλες οι ομοσπονδίες των προηγμένων μπασκετικά χωρών έχουν σε καίρια πόστα θρύλους του αθλήματος, στην Ελλάδα που το παιχνίδι είναι τόσο δημοφιλές υπάρχει μόνο ένας που προσφέρει από κάποιο πόσο έστω και σε ρόλο κομπάρσου. Ο Φασούλας. Σερβία, Ρωσία, Λιθουανία, Κροατία, Ισπανία, Ιταλία κλπ αξιοποιούν τους ανθρώπους που σημάδεψαν το άθλημα ως αθλητές.
Ήρθε η ώρα να κάνουμε κι εμείς το βήμα προς τα μπρος. Να αναθέσουμε την δουλειά στους ανθρώπους που ξέρουν. Να αφήσουμε πίσω τις οπισθοδρομικές αντιλήψεις, τις καθεστωτικές νοοτροπίες δεκαετιών, το συντηρητισμό και την μούχλα. Είναι αδιανόητο να παραμένουν ως εφεδρείες άνθρωποι που μπορούν, θέλουν και ξέρουν να προσφέρουν.
ΥΓ Εδώ μέρος της εκπομπής-αφιέρωμα στον δράκο με τον Σκουντή λίγο πριν το Ευρωμπάσκετ του 1995 στην Αθήνα, το καλύτερο τουρνουά όλων των εποχών.
https://www.youtube.com/watch?v=v3iC5w6elUQ
(Σημ. : Τα ‘’νομίζω’’ και τα ‘’πραγματικά’’ πέφτουν σύννεφο απ’ τον δράκο.)
Ποιος Γιαννάκης και ποιος Φασούλας. Με το γκοντζίλα της ΕΟΚ αυτοί οι άνθρωποι της έχασαν την ευκαιρία τους. Να αναλάβει τώρα την ηγεσία του Ελληνικού μπάσκετ ο Φασούλας; Στα 53 και ήδη φθαρμένος από την πολιτική του πορεία;
ΔιαγραφήΤο πρόσωπο που πρέπει να αναλάβει σήμερα κιόλας την ΕΟΚ (στο βαθμό που το επιθυμεί) είναι ο Παπαλουκάς.
Έχει όλα τα θετικά και κανένα αρνητικό.
Καλώς τον γνωστό και τίμιο 77.
ΔιαγραφήΌπως πάντα γράφεις για να γράφεις χωρίς ίχνος κατ'εμε ιστορικής και ουσιαστικης αναδρομης.
Με τους οπισθοδρομικους οπως τους λες, χωρίς να τους υπερασπίζομαι η Ελλάδα έφτασε να είναι υπερδύναμη στο μπάσκετ με 2 χρυσά, αργυρό και χάλκινο μετάλλιο σε 28 χρόνια στην Ευρώπη, άπειρα μετάλλια στις μικρές εθνικές και μια δεύτερη παγκόσμια θέση, που οι προηγμένες μπασκετικα χώρες πλην Ισπανίας οπως λες τα βλεπουν όλα αυτά στον ύπνο τους.
Με τους οπισθοδρομικους την τελευταία 20ετια έχει η Ελλάδα 9 ευρωλιγκες, σχεδόν το 50% με ΠΑΟ και ΟΣΦΠ.
Δεν υπονοώ τίποτα απλά τονιζω πως με αυτή την ηγεσία τα πετύχαμε αυτά.
Επαναλαμβάνω δεν στηρίζω κανέναν, αλλά και δεν θα γίνω παλαμακιατζης της μοδος, διαγραφοντας την χρυσή μου ιστορία.
Αμα θες να πας σε ανθρώπους του μπάσκετ οπως η ευρωπαϊκή μόδα και καλά θα κάνεις, ευχαριστείς πρώτα αυτούς που σε έκαναν άνθρωπο με μπασκετικό ύψος που το ζηλεύουν πολλοί.
Και αυτό στο λέει ενας τύπος που έχει χάσει ατομικά πολλά απο την υδροκεφαλη ομοσπονδία του σωλήνα, αλλά ξέρει να εκτιμάει τι εχει προσφέρει αυτή η ομοσπονδία στο Ελληνικό μπάσκετ.
Μακαρι οσοι άνθρωποι του μπάσκετ αναλάβουν, να πετύχουν τα μισά που έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα.
Καλώς τον άγνωστο φίλο.
ΔιαγραφήΤο post αφορά τον Γιαννάκη τον οποίο έχω σε μεγάλη εκτίμηση. Σε καμία περίπτωση ιστορική αναδρομή.
Στο παρεμπιπτόντως γίνεται αναφορά στον Βασιλακόπουλο και στην παρουσία του τούτη την χρονική στιγμή. Ούτε αποτίμηση του έργου και της προσφοράς του έκανα, ούτε αξιολόγησα την παρουσία του διαχρονικά. Εδώ και μερικά χρόνια, ο μπάρμπα-Γιώργης αποτελεί βαρίδι για το άθλημα. Χρειάζονται φρέσκα μυαλά, νέες ιδέες και αλλαγή. Κι αυτό είναι εντελώς άσχετο με όσα γράφεις.
Εσύ, λοιπόν, που είσαι στο χώρο (απ’ όσο κατάλαβα) θα έπρεπε να έχεις την καθαρή ματιά να καταλάβεις την διαφορά μεταξύ προσφοράς σε παρελθόντα χρόνο, υπάρχουσας κατάστασης και μελλοντικής προοπτικής.
Και κάτι τελευταίο. Κάποιοι θα μπορούσαν να σου αντιτάξουν ότι τα μετάλλια και οι διακρίσεις επί Βασιλακόπουλου θα ήταν περισσότερα αν ο αιώνιος πρόεδρος είχε συναίσθηση των συνθηκών κάθε φορά που καλούνταν να πάρει αποφάσεις.
ΥΓ Οι Σέρβοι και οι Λιθουανοί κοιτάζουν τις επιτυχίες μας στον ύπνο τους; Αλήθεια; Και μην μου φέρεις στο τραπέζι της συλλογικές επιτυχίες στην Ευρωλίγκα γιατί σου ‘χω έτοιμη απάντηση.
Ντάνστον πρώτος στόχος πλέον για Μπαρτσελόνα έβγαλαν οι Ισπανοί
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαιρετισματα στην παρεα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ, ο Samardo Samuels δεν θα ηταν μια ενδιαφερουσα περιπτωση για τον Παο?
Alan(i)13
Καλός παίχτης, όχι ο παίχτης που χρειάζεσαι. Επαναλαμβάνω, θέλεις "4" με καλό σουτ.
ΔιαγραφήKαλησπέρα παίδες..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα και καλό μήνα αρχηγέ μου. Ρε Τζιμ ο Παναθηναικός έχει ήδη 4 ψηλούς που απειλούν όλοι από την περίμετρο. Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να βρει 4αρι σουτέρ; Αν έπαιρνε ακόμα έναν αμυντικό ογκόλιθο δεν θα ήταν πιο χρήσιμο βρίσκεις;
ΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Στάθης
Jim καλησπέρα..Λίγα λόγια για τον τωρινό πατ και τι ρολο πιστεύεις ότι θα έχει στην ομάδα??
ΔιαγραφήΗ απόσταση του απειλώ από το κρατώ μια άμυνα εκεί που τη θέλω είναι μεγάλη. Ούτε ο Γκιστ ούτε ο Σίνγκλετον μπορούν να παίξουν αυτόν τον ρόλο με συνέπεια. Τα λέγαμε και πέρυσι στο Floor Spacers.. Είδαμε όλοι τι συνέβη τελικά.
ΔιαγραφήRE παιχταρα για ποιον ακριβως λογο δεν κοιταμε την περιπτωση του μητογλου(η το κανουμε και παιζουμε κρυφτουλι)του δινεις ολο το χρονο να μπει στο κλιμα της ομαδας εχοντας την καλυψη του φωτση και αφηνεις θεση ξενου κενη για παν ενδεχομενο και να κινηθεις αφου αρχισει η χρονια.
ΔιαγραφήΕπισης η περιπτωση του μαυροειδη να δινει ανασες στο μπουρουση στην ελλαδα μας αφηνει αδιαφορους????
Η κινηση κονιαρη εχει να κανει με την υγεια του παιδιου(κουφια η ωρα που το ακουει)με το συμβολαιο του που θα επρεπε να 100χιλ η'μια παραδοχη οτι κουπες ευρωπαικα με ακατασχετη ελληνοποιηση δεν συναδουν???
Ο κοουτς Μπαρτζωκας θα εχει πολυ δυσκολη δουλεια κυριως με το μενταλιτι που εχει ποτισει το συλλογο αλλα και στο χτισιμο(διαφορετικο διαλεγω παιχτες που τους συστηνω στο κοινο και αλλο σπαω συμβολαια και αγοραζω σταρ)
Συμμαχος του η λογικη του οργανισμου που περιβαλλει τα μελη του με εμπιστοσυνη και τους αφηνει να δουλεψουν και να αναδειηξουν το εργο τους...και αντιπαλος του τα ποδια του ναβαρο του ολεσον και του τομιτς...
σεντρικ σεμπαλλος
Jim επειδη το buy out εγινε πολυ της μοδας αξιζει να τα σκασει ο Παο για τον Vezenkov? Αυτη η ψυχη ο Erceg τι εχει απογινει? Θα τον εξεταζες?
ΑπάντησηΔιαγραφήJim συμφωνώ πολύ ότι ο ΠΑΟ θέλει 4άρι με σουτ, και ως τώρα τέτοια ακούγαμε.. Η περίπτωση Σενγκέλια όμως ήταν διαφορετική και σκέφτομαι μήπως ο Άρτζι έχει δεύτερες σκέψεις, δηλαδή εξετάζει το ενδεχόμενο να παρει άλλο ένα δυνατό-αθλητικό κορμί στο 4-5 και αφήσει το κομμάτι σουτ σε Μπουρούση-Σίνγκλετον και Γκιστ δευτερευόντως. Οι πληροφορίες σου τι λένε? Ο ΠΑΟ είχε όντως ενδιαφερθεί για Σενγκέλια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφή-Στη Βαρκελώνη κανουν ολικο λιφτινγκ.Οι απωλιες των Ευρωπαιων Σατορανσκι και Αμπρινες που καθοριζαν και την επιθετικη αμυνα των Μπλαουγκρανα επιβαλουν αλλαγη στο πλανο.Ο Ραις ειναι απο τους καλυτερους στο 1 με 1,ταχυς και με φονικο ενστικτο αλλα θελει πλαισιωση.Ο Μπαρτζωκας πρεπει να αδειασει απο συμβολαια και να παρει ακομα εναν γκαρντ,αν κλεισει ο Βιβες θελει ακομα εναν κουορτερμπακ με σουτ.Με Χανγκα Περπε και ολιγη απο ριμπας μπορει να ειναι κομπλε στο 3 αν υπολογισουμε οτι μπορει να παιξει εκει και ο Κλαβερ...ΣΤη ρακετα εχει ενδιαφερον αφου εχει πολλα συμβολαια και τον ιδιαιτερο Τομιτς,θα δουμε πως θα εξελιχθει και αυτη η σχεση.Ο Λαβαλ ειναι πολυ οκ για αυτο που θελει ο κοουτς και μαλλον ο Σαμιουελς θα αλλαξει με εναν πιο μομπαιλ παικτη...
-Αρχιζει σε 5 μερες το Ολυμπιακο τουρνουα...
Οι Αμερικανοι διαλεξαν μαλλον οτι καλυτερο μπορουσαν για τουρνουα ΦΙΜΠΑ και βλεπω ακομα λιγοτερο ανατγωνισμο απο τους σπουδαιους τελικους του '08 και του '12.Η αληθεια ειναι πως το star quality των Ισπανών ειναι το μονο που μπορει να προβληματισει για λιγο τους ΑΜερικανους αφου οι υπολοιπες ομάδες εχουν αρκετες ελλειψεις στα ροστερ τους.Οι Γαλλοι παντα μπορουν να μπουν σφηνα,οι υπεροχοι Αργεντινοι εχουν τρομακτικο στυλ και φινετσα,μαζι με μαχητικοτητα αλλα μικρο ροτεισον (δυστυχως δεν ειναι πια μαζι τους και ο αγεραστος Βαλτερ Χερμαν) και οι Σερβοι δεν ξερω αν εχουν ακομα τη φλογα να επαναλαβουν την προ διετιας εκπληξη (να δουμε πως θα τα παει ο Σαλε μετα απο μια κακη χρονια,περιμενω και σχολια του 77 για τους Σερβους) και οι Κροατες σε ενα τουρνουα με λιγες ομαδες μπορουν να κανουν ζημιες.Εγω θα εβαζα ψηλα και τους υπερποιοτικους Λιθουανους ,και ας μην ξεχναμε τους γηπεδουχους που εχουν καλο ροστερ οπως και οτυς Αυστραλους με τους 5 ΝΒΑερς
Ελπιζω να κανει αναρτηση ο Τζιμα να μιλησουμε λιγο και για τις τασεις του ΦΙΜΠΑ μασκετ το 2016
no_closure
Τζιμ έχουν προχωρήσει καμιά περίπτωση πέρα από το απλό ενδιαφέρον;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή