Athlenda

Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

MADE IN USA: ΠΑΙΚΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (2013)



Το Hoopfellas επιστρέφει με μια από τις δημοφιλέστερες, παραδοσιακά πλέον, ενότητες του καλοκαιριού, παρουσιάζοντας τα φετινά «λαβράκια» από την διεθνή αγορά..



Πάμε λοιπόν και φέτος με νέα παιδιά, φρέσκα πρόσωπα στα οποία διακρίνεται κίνητρο και αυτό είναι το σημαντικότερο σε μια τέτοια επιλογή. Οικονομικές επιλογές που ψάχνουν το σκαλοπάτι για να ανεβάσουν την καριέρα τους πιο πάνω.. Η διοίκηση της Ρόμα, που διαβάζει φανατικά Hoopfellas (πώς..?), "ψώνισε πέρυσι" τους Γκάνι Λαβάλ-Τζόρνταν Τέηλορ και για λίγο να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Για αυτό, προσοχή..



ΕRIC GRIFFIN (23, 2.04μ.): Δουλεύτηκε στη «βιομηχανία» της Τζέσι, ενός κλαμπ που διαθέτει ένα από τα σοβαρότερα scouting staff στον ευρωπαϊκό χώρο. Φοβερή πρώτη ύλη, όνομα και πράγμα. Ξεκίνησε αργά το οργανωμένο μπάσκετ για αυτό και ακόμα μαθαίνει και βελτιώνεται σημαντικά. Σούπερ αθλητής, ο πρώην πάουερ φόργουορντ του Campbell, μακρύς με τεράστιο wingspan, μπορεί να παίξει πρόσωπο στο καλάθι σουτάροντας ακόμα και πίσω από τη γραμμή του τριπόντου ενώ παράλληλα έχει παρουσιάσει βελτίωση στο ποστ παιχνίδι του λανσάροντας αξιόπιστα ένα baby hook (με μεγάλη αξιοπιστία ειδικά όταν κέρδιζε αλλαγές). Γρήγορος ψηλός που μπορεί να βάλει τη μπάλα κάτω, εξαιρετικός μπλοκέρ. Αδύνατο κορμί που θέλει «χτίσιμο ώστε να μπορέσει να σταθεί καλύτερα στο ποστ και να βελτιώσει την αμυντική του συμπεριφορά στο έδαφος απέναντι σε βαρύτερα κορμιά. Χρειάζεται να δουλέψει ώστε να γίνει πιο κοντρολαρισμένος με τη μπάλα στα χέρια. Θα ήθελα να τον δω σε συνθήκες υψηλού ανταγωνισμού, όπου είναι άπειρος ακόμα. Από την άλλη το όλο πακέτο του και η προοπτική να δουλευτεί αυτό, σε ιντριγκάρουν. Καλή περίπτωση.. Φέτος με την Τζέσι: 17.5π.(60.4% 2π.)-7.1 ριμπ.-1.8 κλ.-1.3 τάπες


DIAMON SIMPSON  (26, 2.03μ.): Οι undersized γρήγοροι ψηλοί είναι της μόδας και ο σέντερ/φόργουρντ της Μακάμπι Ασόντ εντάσσεται σε αυτή τη  κατηγορία. Αυτό που κάνει τον Σίμπσον ξεχωριστό είναι τα «πνευμόνια» του.. Τεχνικά δεν είναι σπουδαίος, αθλητικά δεν χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα εκρηκτικός με εξαιρετικά πατήματα, «φυσικά» δεν είναι ο δυνατός παίκτης. Είναι όμως ακούραστος και παίζει στον ίδιο ρυθμό για μεγάλο διάστημα. Πολύ μακριά χέρια που τον βοηθούν να κερδίζει μπάλες, εξαιρετικός παίκτης «θέσης», βγάζει μεροκάματο στην επίθεση από τη συνεχή του κίνηση μακριά από τη μπάλα και την ικανότητα του να βρίσκεται κοντά της όταν αυτή είναι διεκδικήσιμη. Το συντριπτικό ποσοστό των πόντων του έρχεται από καλές θέσεις στο ζωγραφιστό και τη base line. Αμυντικά θέλει δουλειά, αν και ψηλά είναι σε καλό επίπεδο. Περίπτωση ενός wannabe Ρίτσαρντ Χέντριξ με λιγότερο «τραχύ» κορμί. Φέτος στο Ισραήλ:  17.6π.(57.2% 2π. 59.9% 1π.)-8.3 ριμπ.-1.6 τελικές-1.8 κλεψ.-1.5 τάπες


NIC WISE  (26, 1.77μ.): Απόφοιτος του, φημισμένου για την παραγωγή σπουδαίων πόιντ, προγράμματος του Αριζόνα (Μπίμπι, Αρένας, Στιβ Κέρ, Ντέημον Στουνταμάιρ, Τζέησον Τέρι κλπ.) ο πρώην «Ουάιλντκατ» ξεκίνησε με δύο εξαιρετικές σεζόν σε Γερμανία (Βόννη) και Γαλλία (Χάβρη) την επαγγελματική του καριέρα. Μετά από ένα γρήγορο πέρασμα από την Καζέρτα, έπαιξε εξαιρετικά στην Πολωνία όπου κέντρισε το ενδιαφέρον πολλών. Έξυπνος παίκτης που επιτίθεται στο καλάθι με πολύ αποτελεσματικές αλλαγές κατευθύνσεων (σήμα κατατεθέν του)και σωστές τοποθετήσεις του κορμιού του που τον βοηθούν να σκοράρει μέσα σε τράφικ. Από το ζωγραφιστό «παράγει» περισσότερο για αυτόν και δημιουργεί για τους συμπαίκτες του εκμεταλλευόμενος τους χώρους που ανοίγει με την ικανότητα του σαν penetrator. Καλά ballhandling skills. Streacky shooter από τη γραμμή του τριπόντου, ιδιαίτερα αξιόπιστος από τις προσωπικές με συχνά ταξίδια στη γραμμή. Καλή επιλογή για να οδηγήσει μια μεσαίων δυνατοτήτων (σε καλή λίγκα) ομάδα στο επιθετικό κομμάτι. Δείχνει ότι τα καλά χρόνια του είναι μπροστά του. Πέρυσι στην Ρόζα Ράντομ: 17.3π.-3.0 ριμπ.-7.3 τελικές-1.5 κλ. (47.1% 2π.-35.6% 3π.-81.3% 1π.)


RODNEY GREEN (25, 1.95μ.): Πολυεργαλείο στο μπακόρτ, μπορεί να παίξει παντού στην περιφέρεια ο 25χρονος wing της Καζάλε. Στον Γκρίν διακρίνω έναν quarterback guard in progress.. Σκληρό κορμί, δυνατά και μακριά χέρια, ικανότητα να αμυνθεί και να πάει στο ριμπάουντ, καλά πόδια, αξιόλογος στο δημιουργικό κομμάτι. Λειτουργεί εξίσου καλά ως ball mover στο μισό γήπεδο από το «1» όπως και ως finisher στο τρανζίσιον ως πλάγιος. Καλό αθλητικό πακέτο. Χρίζει βελτίωσης στο περιφερειακό σουτ, ειδικά πίσω από τη γραμμή του τριπόντου. Δουλεύει καλά το pull up jumper του πάντως όταν οι άμυνες κλείνουν και τον περιμένουν μέσα όπου είναι πιο δυνατός. Καλή περίπτωση παίκτη, που αν βελτιώσει το μακρινό σουτ θα μιλάμε για κομπλέ περιφερειακό.. Φέτος στη Lega2:  18.2π.-4.1 ριμπ.-1.8 τελικές-2.0 κλεψ. (50.3% 2π.-34.4% 3π.-71% 1π.)


C.J. LESLIE (22, 2.06μ.): Εδώ και εάν υπάρχει πρώτη ύλη.. Από τους καλύτερους παίκτες που έμειναν εκτός φετινού ντραφτ, μπορεί να κάνει άμεσα σπουδαία πράγματα στην Ευρώπη παίζοντας πιο κοντά στο καλάθι (φέρει την ταμπέλα του κόμπο φόργουορντ αλλά για τα μέρη μας είναι ταμάμ για να κατέβει στο «4») Σούπερ αθλητής, μακρύς με εξαιρετικό footwork. Περνά την περισσότερη ώρα του στο παρκέ ..ψηλά, παίζοντας 1 μέτρο πάνω από τους υπόλοιπους. Εξαιρετικά ταχύς σε μικρό χώρο. Ανοίγοντας τα χέρια του στην άμυνα μπορεί να σε φοβίσει.. Άγουρος επιθετικά. Δε διαθέτει αξιόπιστο μακρινό σουτ, ούτε ποστ παιχνίδι. Παρ’όλα αυτά θεωρώ ότι ο επόμενος προπονητής του (ειδικά εάν αγωνιστεί στην Ευρώπη) πρέπει να επικεντρωθεί στο να τον δουλέψει στο κομμάτι της σκέψης και των αποφάσεων. Εκεί βρίσκεται το μεγαλύτερο μείον του γιατί overall είναι «καθαρόαιμο» με πολύ ιντριγκαδόρικο πακέτο.. Φέτος στο Νορθ Καρολάινα Στέητ: 15.1π.(51.9% 2π.) -7.4 ριμπ.-1.2 τάπες


JEROME DYSON (26, 1.91μ.): Το παιχνίδι του, όχι μόνο σαν κατεύθυνση αλλά και σαν δυνατότητες είναι για το επίπεδο του ΝΒΑ αναμφίβολα και πιθανόν να βρεθεί  γρήγορα εκεί. Έδωσε σόου φέτος με τη Χολόν στο Ισραήλ.  Απόφοιτος ενός εκ των καλύτερων προγραμμάτων του Αμερικανικού κολεγιακού μπάσκετ (Κονέκτικατ), θυμίζει ..πούμα με τον τρόπο που επιτίθεται στο καλάθι. Πολύ δυνατό κορμί, σούπερ αθλητικά προσόντα, ένας εκ των καλύτερων penetrators που είδαμε φέτος, μπορεί να σπάσει ..ντουβάρι για να φτάσει στο καλάθι. Ταμάμ για τρανζίσιον επίθεση. Αξιόλογος αμυντικός παίκτης.  Ασανσέρ το περιφερειακό του σουτ. Μπορεί να ξεχάσει να αστοχήσει, μπορεί να στραβώσει και το καλάθι. Το πρόβλημα του «κόμπο» της Χολόν εδώ δεν είναι ότι δεν έχει την ικανότητα να σουτάρει καλά (το αντίθετο) αλλά το κακό του shot selection.  Παίκτης των 20 προσπαθειών το βράδυ (στο Ισραήλ) που συχνά έχανε την αυτοκυριαρχία του και έμπλεκε με λάθη και λάθος αποφάσεις. Φέτος στη Χαποέλ Χολόν:  20.4π. (42.6% 2π.-32.4% 3π.-74.1% 1π.) 2.8 ριμπ.-3.7 τελικές-2.3 κλεψ.-3.5 λάθη..


BRANDON PAUL (22, 1.93μ.): Άλλο ένα παιδί που έμεινε εκτός ντραφτ και παλεύει τώρα να βρεί συμβόλαιο στο ΝΒΑ. Απόφοιτος του Ιλινόις, “wing player” για την Ευρώπη. Δυνατός, μεγάλα άκρα, εκρηκτικός με καλά πόδια, εξαιρετικός στο να δημιουργεί καταστάσεις για τον εαυτό του εκμεταλλευόμενος το φυσικό/αθλητικό του πακέτο απέναντι σε «μικρότερους» αντιπάλους. Δε φοβάται την επαφή. Άφοβος σουτέρ τριών πόντων, δε διστάζει να τη ..μπουμπουνίσει από παντού, είτε σε καταστάσεις τρανζίσιον είτε παίζοντας καλά το off ball screen παιχνίδι  ώστε να βρεί λίγο χώρο. Θα πρέπει να γίνει λίγο πιο κοντρολαρισμένος για να φτάσει πιο γρήγορα ψηλότερα. Χρειάζεται έναν προπονητή motivator, να τον σπρώξει στα όρια του. Στην senior χρονιά του με τους Fighting Illini.. 16.6π.(σούταρε με 32.5% στα τρίποντα σε μ.ο. 6.7 προσπάθειες τη βραδιά)-4.4 ριμπ.-2.7 τελικές-1.2 κλ.


TERRICO WHITE (23, 1.95μ.): Xρίζει ιδιαίτερης προσοχής. Πολύ δυναμικός «πλάγιος» παίκτης με εξαιρετικό control που τον βοηθά στο να διαθέτει μεγάλο ρεπερτόριο όταν επιτίθεται. Σούπερ αθλητής με καλό ballhandling ability, πολύ δυνατός στην προσωπική φάση. Καλός μηχανισμός στο σουτ, πολύ αποτελεσματικός στο να σηκωθεί και να τελειώσει μετά από ντρίμπλα. Πολύ αξιόλογος ριμπάουντερ για περιφερειακός. Επιλογή των Πίστονς νωρίς στον 2ο γύρο (36) του 2010, έκανε πολύ καλή χρονιά με την Ραντνίσκι φέτος σε Σερβία-Αδριατική. Χρειάζεται να κάνει λίγο πιο απλό το παιχνίδι του, να γίνει πιο λιτός και ουσιαστικός για να περάσει στο επόμενο επίπεδο. Πολύ καλή περίπτωση. Φέτος στην Αδριατική.. 14.4π.(53% 2π.)-5.0 ριμπ.-1.5 τελικές-1.5 κλ.


JARED JORDAN (29, 1.88): Γνωστός και μη εξαιρετέος  από τη θητεία του στον Κολοσσό του Σφαιρόπουλου. Ένας pass first point guard με την κλασσική έννοια του όρου, παρακολούθησα πολλές φορές  Βόννη φέτος εξ’αιτίας του.  Ιδανικός παίχτης για αυτό το επίπεδο στο να του δώσεις τη μπαγκέτα και να τρέξει την επίθεση αναλαμβάνοντας σε μεγάλο ποσοστό τις περισσότερες αποφάσεις σε αυτή. Υψηλό IQ και πολύ καλό court vision, μπορεί να σου περάσει τη μπάλα από παντού. Καθαρό μυαλό, ψάχνει πάντα με υπομονή και χωρίς βιασύνη την καλύτερη δυνατή επιλογή. Πολύ καλός ριμπάουντερ παρ’όλο που δεν τον βοηθούν τα σωματικά και αθλητικά του προσόντα. Καλός σουτέρ αν και τα ποσοστά του κάνουν συχνά βουτιές..  Για τρίτη χρονιά στη Βόννη (περιλαμβάνεται και το διάλειμμα στην Ελλάδα).. 10.1π.(54.7% στα 2π.-30.6% 3π.)-3.5 ριμπ.-7.6 τελικές


FRANK HASSELL (25, 2.03μ): Έκανε μεγάλη εντύπωση φέτος με τη Χολόν κυριαρχώντας στους αιθέρες του Ισραήλ  και παράγοντας  εξωπραγματικά νούμερα. Δεν είναι ψηλός, δεν είναι ιδιαίτερα ταχύς ή εκρηκτικός, όχι δε πρόκειται για sky jumping σέντερ..  Είναι όμως «σκύλος», παίκτης ρακέτας που θα «χτυπηθεί» με τον αντίπαλο μέσα σε αυτήν κάθε βράδυ. Έξυπνος με σωστές τοποθετήσεις, μακρά άκρα και τραχύ κορμί. Έχει αίσθηση του ριμπάουντ. Αριστερόχειρας. Δεν είναι ο σπουδαίος επιθετικός παίκτης αλλά έχει τον τρόπο του. Είτε θα σε ποστάρει βάζοντας σε μέσα με δύναμη, είτε θα χρησιμοποιήσει reverse και αριστερό χούκ, ικανός να βάλει τη μπάλα κάτω με ντρίμπλα και να περάσει ακόμα.. Ο μηχανισμός το σουτ του παραείναι.. μυστήριος καθώς απελευθερώνει απότομα αν και το πεδίο δράσης του είναι καθαρά το ζωγραφιστό. Καλός αμυντικός. Θεωρώ ότι θα πρέπει να πάει βήμα βήμα την καριέρα του. Μια μετακίνηση σε αρκετά υψηλό επίπεδο τώρα δε θα του κάνει καλό κατά τη γνώμη μου.. Θα ήθελα να τον δω σε επίπεδο Eurocup φέτος, σαν σκαλοπάτι. Με τη Χαποέλ: 17.9π.(51.1% 2π.)-14.2 ριμπ.-1.2 κλ.-1.6 τάπες


MICHAEL UMEH (29, 1.88μ.): Off guard που μπορεί να καλύψει και το «1» ο Νιγηριανός (με Αμερικανική υπηκοότητα) και σπουδαία scoring instincts. Πολύ καλός σουτέρ, όταν «πατήσει» είναι πραγματικός δολοφόνος από την περιφέρεια. Θυμίζει στον τρόπο που κινείται και εκτελεί (στην ανάταση)  τον «μάγο» Τόνι Ουάιτ (οι λίγο παλιότεροι θα θυμούνται..) Καλό αθλητικό πακέτο, δε φοβάται να πάει μέχρι μέσα με το καλό πρώτο βήμα που διαθέτει και να τελειώσει παρότι από το κορμί του, λείπουν κιλά. Συνήθως όμως η ακτίνα δράσης του είναι από τα 5μέτρα και πίσω, όπου με διαδοχικές ντρίμπλες μπορεί εύκολα να βγάλει τον αμυντικό «εκτός» και να εκτελέσει. Περπατημένος στα ευρωπαϊκά γήπεδα  με καριέρα σε Ισπανία-Γερμανία, προϊόν του UNLV. Στην Lega2 με την Τρέντο φέτος.. 17.1π. (51.6% 2π.-39.6% 3π.-88.6% 1π.)-3.3 ριμπ.-2.0 τελικές-1.0 κλ.


SΕΤΗ CURRY (23, 1.89μ.): Ναι είναι ο μικρός αδερφός του μεγαλύτερου «τρομοκράτη» του φετινού ΝΒΑ, Στέφεν Κάρι των Ουόριορς και κυκλοφορεί ελεύθερος.. Blue Devil (προϊόν του Ντιούκ) οπότε οι συστάσεις περιττεύουν. Ένας από τους καλύτερους σουτέρ που κυκλοφορούν στην αγορά, με υποδειγματικά shot mechanics  και δολοφονικό ένστικτο.  Old school σαν τον αδερφό του.. Χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό κινήσεων για να φτιάξει το «χώρο» του και να εκτελέσει. Το «φυσικό» του πακέτο και η έλλειψη playmaking abilities δε του έδωσε μια θέση στο ντραφτ, όμως είναι αθλητής που γνωρίζει καλά τα βασικά, έχει ισχυρό πνεύμα και μπορεί να κάνει σπουδαία καριέρα στην Ευρώπη. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα.. 17.5π. (με 44% στα 3π. παρακαλώ.. και 46.5% στα 2π)-2.5 ριμπ.-1.5 ασσίστς-0.9 κλ.


SOULEYMAN DIABATE (26, 1.85μ.): Εντάξει ο Αϊβοριανός (με Γαλλικό διαβατήριο) υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με την Γκραβελίν πριν μόλις λίγο καιρό, αλλά η περίπτωση του είναι  ενδιαφέρουσα, ακόμα και για μεγάλους συλλόγους, για αυτό και μπήκε στη λίστα. Πόιντ γκαρντ πολύ δυνατός στο ένας εναντίον ενός, όπου το φυσικό και αθλητικό του πακέτο τον κάνει ασυναγώνιστο. Έχει βελτιώσει τα τελειώματα του και το κομμάτι της λήψης αποφάσεων, αν και δεν είναι λίγες οι φορές που ενθουσιάζεται και βρίσκει τοίχο απέναντι σε καλά οργανωμένες άμυνες. Πολύ καλό court vision το οποίο έχει παντρέψει με τα γερά πόδια του και την διεισδυτική του ικανότητα ώστε να δημιουργεί συνεχώς καταστάσεις μετά από ρήγμα. Θέλει να δουλέψει λίγο περισσότερο στο σουτ του. Καλός αμυντικός, μπορεί να πιέσει πολύ αποτελεσματικά τη μπάλα. Πέρυσι στη Νανσύ αμοιβόταν με 95χιλιάρικα.. Τη σεζόν που ξεκινά, με το καινούργιο συμβόλαιο, δε θα περάσει τα 150χιλ. από ότι έμαθα.. Φέτος στην ProA: 13.4π.(47.9% 2π.-33,7% 3π.-80.4% 1π)-4.2ριμπ.-6.7 ασσίστς-2.2κλ.-3.3 λάθη..


PIERRE JACKSON (22, 1.78μ.): Άλλη μια εξαιρετική περίπτωση παίκτη (από τις καλύτερες) που υπέγραψε πρόσφατα, στη Βιλερμπάν μάλιστα, και τον τοποθετώ στη λίστα για να τον έχετε υπόψιν σας για τη νέα σεζόν. Ο παίκτης-φαινόμενο του Μπέηλορ, έγινε ντραφτ από τους Σίξερς φέτος, ανταλλαγή στους Πέλικανς και τελικά υπέγραψε στη..Γαλλία. Fun to watch ballhandler.. Ο Τζάκσον είναι φτιαγμένος από ένα ιδιαίτερο μέταλλο και διακρίνεται για την ισορροπία του στο παρκέ ακόμα και όταν αναπτύσσει ιλιγγιώδεις ταχύτητες.. Φονιάς από την περιφέρεια, μπορεί να σμπαραλιάσει μια άμυνα στο λεπτό.. Νικητής, με μεγάλη καρδιά. Ξέρει να παίξει πικ εν ρολ. Το ύψος του και η αβεβαιότητα που βγάζει στο αμυντικό κομμάτι είναι τα μειονεκτήματα του. Μπορεί να κάνει σπουδαία καριέρα, τον πιστεύω. Πέρυσι στο Μπέηλορ: 19.8π.(42.7% 2π.-36% 3π.) 3.8ριμπ.-7.1 τελικές


OLASENI LAWAL (27, 2.08μ.): Αδερφός του Γκάνι Λαβάλ (ένα από τα περυσινά τεφαρίκια της λίστας..)  Πραγματική δύναμη της φύσης. Mobile ψηλός με πολύ μακρά άκρα, που τρέχει εξαιρετικά το γήπεδο. Πολύ δυνατός πάνω από το στεφάνι, ικανότατος ριμπάουντερ και μπλοκέρ. Τεχνικά θέλει δουλειά, ειδικά στα τελειώματα του. Είναι κλασσική περίπτωση ψηλού που ζει (επιθετικά) από τα γκαρντ του, αν και τα τρεξίματα του στο τρανζίσιον (εντυπωσιακά) και η δύναμη του στο επιθετικό ριμπάουντ ομολογουμένως δίκαια επιβραβεύονται με πόντους. Κάτω του μετρίου σουτέρ από τις προσωπικές. Τον έχει πλησιάσει η Αστάνα, η οποία επενδύει σημαντικά ποσά και θεωρείται μια από τις καινούργιες δυνάμεις στον χάρτη. Στη Βερόνα.. 10.7π. (62.2% 2π.-50% 1π.)-13.6 ριμπ.-1.9 κλ.-1.8 τάπες..

Υ.Γ: Ο Ουίλιαμ Μόσλεη (24, 2.02μ) της θρυλικής Φορτιτούντο, είναι μπλοκέρ-φαινόμενο. Θα μπορούσε κάποια από τις ομάδες μας που ζητάει ριμπάουντ και..προστασία στο ζωγραφιστό να τον κοιτάξει.

Υ.Γ1: Περιμένω τον Αντόνιο Γκρέηβς (28, 1.91μ.) φέτος να παίξει καλύτερα. Μετά την Ορτέζ και τη Γαλατά βρίσκεται σε μικρή πτώση και η καλή περυσινή χρονιά του με την Πιστόια μπορεί να του δώσει ώθηση. Ήδη η Ρέτζιο Εμίλια έδειξε ένα πρώτο ενδιαφέρον..

Μπείτε στη παρέα μας στο Facebook..

360 σχόλια:

  1. ΤΖΙΜ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΑΡΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ 9:31..ΟΠΟΤΕ ΤΖΙΜ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ..ΟΤΙ ΤΟ ΖΗΤΑΜΕ!!

      Διαγραφή
    2. Έτσι, να το ζητήσουμε όλοι για να γίνει το συντομότερο!! Jim σου έγραψα και στο προηγούμενό σου άρθρο και σου ζήτησα αρθρο για Άρη, όπως βλέπεις είμαστε πολλοί, οπότε...περιμένουμε!!!

      Διαγραφή
  2. ΤΖΙΜ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ.ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΧΝΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΑΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδιά έγραψε για Άρη στο μπασκετμπλογκ προχθές

      Διαγραφή
    2. Οχι φιλε..εκει εγραψε για το οτι παμε να κανουμε παιδαμαζωμα σαν την παριτζαν..αγωνιστικα δεν εγραψε ακομη

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλό Τζιμ! Η ενότητα αυτή (made in usa:παίκτες οικονομικοί υπάρχουν)έχει αποκτήσει αρχειακή αξία, προσωπικά τις διαβάζω όλη τη χρονιά.

    Manu Chao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ MANU,ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΠΙΣΩ
    @ JIMMI, ΩΡΑΙΑ ΑΡΘΡΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΟ BASKETBLOG
    @ JIMMI ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ, ΣΑΣ ΠΕΙΘΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙ Ο RG ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕ;
    ΘΟΔΩΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KALISPERA EXW POLI KAIRO NA GRAPSW ALLA PARAKOLOUTHW PANTA TO BLOG KAT ARXAS EIMAI FAN TOU TERRIKO TON ITHELA APO PERISI STON PAO KIRIOS LOGO TIS TAXITITAS POU VGAZEI STO PARKE KAI EN SINEXEIA DEN IPARXOUN PLEON PASS FIRST PG SE AUTO TO ATHLIMA
      OSON AFORA TIN OMADA TOU RG I MONI TRIPA POU VLEPO EINAI STO 5 POU DEN EXEI ENA TERASTIO SE OGO PAIKTI EKEI EKTOS AN EIDE KATI STO KINEZO I THA PETAKSEI STI THALASSA TON DIAMANTAKO PERIMENONTAS PROTA NA EPIPLEUSEI KAI META NA KOLIMPISEI STIS ALLES THESEIS EINAI ETOIMOS NA DAGOSEI OPION PAEI PROS TA EKEI

      Διαγραφή
  5. Jim, ωραίος όπως πάντα. Θα ήθελα πάντως να έχεις ένα σύστημα βαθμολογίας για τους παίκτες ανάλογα με το επίπεδο που θα μπορούσαν να σταθούν, γιατί κάτι τέτοιο δεν προκύπτει πάντα από την ανάλυσή σου. Π.χ. 5=τοπ επίπεδο Euroleague 4=Euroleague 3=Eurocup 2=μεσαία ομάδα καλής λίγκας 1=καλός για μικρή ομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Jim γεια σου. Η αλήθεια είναι ότι τους περισσότερους παίκτες δεν τους έχουμε και έχω δει. Από τις περιγραφές που κάνεις οι περισσότεροι έχουν το μέταλλο για παραπάνω. Θα ήθελα να μου πεις για τον Jamal Olasewere, αν θεωρείται ανάλογο πρόσπεκτ. Διάβαζα εγκωμιαστικά σχόλια για τα κατορθωματά του στο κολλέγιο(LIU).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. jim μηπως εκτος απο την ρομα σε διαβαζει και ο ιτουδης. πηρε ηδη ροουλαντ και ντρου γκορντον. και τον πρεπελιτς τον οποιο δεν θυμαμαι σιγουρα αν τον ειχες προτεινει αλλα κατι πρεπει να ειχες αναφερει.

    τωρα απο αυτους που γραφεις τον τζορνταν θυμαμαι απο τον κολοσσο και ηταν οντως εξαιρετικος και εξυπνος πλειμεικερ, τον μικρο καρι τον ειχα δει σε κατι βιντεο στο youtube και τον ντιαμπατε που καπου τον διαβαζα που τον ανεφεραν σαν καλη λυση για να τον παρει ο παναθηναικος οταν ψαχναμε ακομα αλλον εναν ασσο. εκανες πολυ καλη δουλεια παλι

    louie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τζιμ έχεις δει καθόλου Ping Shang; Έγινε μόνο για εμπορικούς λόγους η κίνηση ή μπορεί να προσφέρει κάτι;
    Νικηφόρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο άρθρο Jim, αν και κάτι τέτοια άρθρα είναι για σένα, σαν το ρόλο του μαφιόζου για τον Al Pacino! Τέρμα το γλείψιμο... Από τους παίκτες που παρουσιάζεις, περισσότερο έχω παρακολουθήσει, εκτός του Jared Jordan, τον Diabate που ήταν και αντίπαλος της εθνικής στο Μουντομπάσκετ το 2010, τον Terrico White-μπορώ να πω πως μου αρέσει, αν και "με χαλάει" το πενιχρό ποσοστό του στις βολές και μια κάποια αστάθεια, ενδεχομένως και λόγω ηλικίας που τον διακρίνει-και τον Frank Hassell, ο οποίος, εμένα προσωπικά μου θυμίζει λίγο, τον "παππού" Τόνι Κόστνερ (στο πιο αθλητικό και στο κατά τι κοντύτερο) και τον τιτανομέγιστο Walter "The Truth" Berry (όσο είναι δυνατό κάτι τέτοιο, ειδικά στην "τυποποιημένη" σημερινή εποχή). Αναφέρομαι στο αριστερό του hook, το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις, το επιχειρεί, λίγο πιο μακρυά από το συνηθισμένο, από το καλάθι, στις έξυπνες τοποθετήσεις του και στον τρόπο που πηδάει για το επιθετικό ριμπάουντ, αλλά και στο πως κινείται στην ανάπτυξη της επίθεσης της ομάδος. Ξέρεις αυτό το...μίνι jogging συνοδευόμενο με μια ελαφριά κίνηση των χεριών, χαρακτηριστική κίνηση του cult Walter!
    Κατά τ'άλλα με έβαλες στον πειρασμό να "ψάξω" τον Umeh, μόνο και μόνο για να παρατηρήσω την ομοιότητά του με τον έτερο αγαπημένο Αμερικανό των 90s, τον Μίκι Μάους Τόνι Γουάιτ. Ακόμα θυμάμαι το 70-69 της ΑΕΚ επί του ΠΑΟ πριν 20 χρόνια με τον άρτι αφιχθέντα τότε Γουάιτ να βάζει 33 πόντους με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο.
    Τέλος θέλω να ρβτήσω τη γνώμη σου για 2 παίκτες τον Eli Holman που πέρυσι έπαιζε στην Hapoel Eilat και τον Dwight Buycks που πέρυσι ήταν 1ος σκόρερ του championat με την Gravelines. Αν έχεις κάνει παλαιότερα ανάρτηση, στείλε το link αν είναι εύκολο και...συμπάθα με!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι "πράσινοι" πρωτοπορούν αφήνοντας πίσω τους παραδοσιακές δυνάμεις του ευρωπαϊκού μπάσκετ, όπως η Μακάμπι Τελ Αβίβ και η ΤΣΣΚΑ Μόσχας, αλλά και συλλόγους, όπως η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπαρτσελόνα, που έχουν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Αυτό του ότι διαθέτουν παγκόσμια brand names, τα οποία ενισχύονται από το γεγονός πως έχουν ποδοσφαιρικές ομάδες - κολοσσούς.
    Παρόλ' αυτά, ο Παναθηναϊκός... έδειξε τον δρόμο κάνοντας το βήμα παραπάνω στον τομέα του μάρκετινγκ και επιχειρώντας να παρουσιάσει στα ευρωπαϊκά παρκέ μία αγορά που μέχρι πρόσφατα έμοιαζε… άβατη. Αυτή της Κίνας.
    Αν προσπαθήσει κανείς να απαριθμήσει τα οικονομικά οφέλη που θα έχουν οι "πράσινοι" από τη μεταγραφή του Πινγκ Σανγκ είναι πολύ πιθανό να. ξεχάσει αρκετές παραμέτρους. Τηλεοπτικά δικαιώματα, φιλικά παιχνίδια, χορηγίες, πωλήσεις προϊόντων της ομάδας και άλλα πολλά συνθέτουν ένα παζλ που μπορούν να γιγαντώσουν τους νταμπλούχους Ελλάδος και να τους καταστήσουν πανίσχυρους.
    Κι αν υπάρχουν κάποιοι που… γκρινιάζουν με το γεγονός ότι "σπαταλήθηκε" μία θέση ξένου για έναν Κινέζο παίκτη, ο οποίος δεν δείχνει ικανός να δώσει το κάτι παραπάνω στην ομάδα, τότε ίσως χρειαστεί να αναθεωρήσουν. Γιατί αυτά που θα προσφέρει εκτός παρκέ είναι πολύ περισσότερα και πιο σημαντικά από αυτά που θα προσέφερε ο οποιοσδήποτε άλλος εντός παρκέ.
    Πολύ απλά γιατί ο Πινγκ Σανγκ είναι ο άνθρωπος που θα αποτελέσει το… άρμα μάχης του Παναθηναϊκού στην Κίνα.
    - See more at: http://basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=126067%3Aqq---&catid=228%3Apanathinaikos&Itemid=227#sthash.SN20crKf.dpuf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το report όπως συνήθως, απλά μια παρατήρηση. Τα στατιστικά στα τρίποντα των παιχτών κολλεγίου δεν είναι κάπως ενδεικτικά, μιας και το τρίποντο εκεί είναι στα 6.32?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτος εισαι τζιμ,μερικα απο αυτα τα παιδια τα σκεφτομουν-μια μονο παρατηρηση για το λεσλι-οι νικς του εχουν ταξει συμβολαιο(αν ειχαν επιλογη στο β'γυρο θα τον διαλεγαν) και μαλλον θα περιμενει μεχρι τις 5 σεμπτεμβρη μετα σιγουρα θα ειναι λαχειο.Το γκριφιν τον ειδα στο σαμερ καμπ με τους χιτ,τρελα αθλητικος εκανε ενα τρομερο ποσταρισμα στο ντραμοντ,ιδανικο 4 για ευρωπη,ο καρι και ο μπραντον πωλ ειναι οι 2 ποιο ελκυστικοι σαφως,ο καρι ειναι τρομερος σουτερ αλλα ο πωλ ειναι ποιο πληρες πακετο,τρομερα αθλητικος αλλα ασταθης σουτερ.Δυστηχως οι ελληνικες ομαδες δεν κοιταξαν το πειτον σιβα,το παιδι δεν χωραει στο ροστερ των 15 των πιστονς(αλλα θελουν τα δικαωματα του) και η καζερτα ειναι ετιμη να τον αρπαξει,τρομερος πλει μεικερ(με ολη τη σημασια της λεξης) και καλος αμυντικος παρα το μικρο υψος του,αν ειχε ποιο σταθερο σουτ ισως ειταν ντραφτ πρωτου γυρου.ΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Jim περιμένουμε άρθρο για Άρη!!
    Το ρόστερ διαμορφώνεται και παρόλο που μεγάλο ποσοστό
    των παικτών ανανέωσε θα ήθελα τη γνώμη σου
    για την φιλοσοφία και τον τρόπο παιχνιδιού του Αγγέλου
    του χρόνου.
    Πιστεύω θα αλλάξουν αρκετά!

    Dali.S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπασκετικό είναι το site! Τι να ξέρει ο Jim για τον Άρη?Σιγά μην ξέρει και για τον Πλούτωνα ή για τον Ποσειδώνα!

      Διαγραφή
    2. Ρε φιλε τι σκεφτηκες πολυ αυτη τη μαλακια?

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  14. μια που λεμε για οικονομικους παιχτες.. ο ζοτς παλι παιρνει οτι πιο φθηνο υπαρχει στην αγορα!! αχαχαχα
    πραγματικα χτιζει ενα πολυ ενδιαφερον προτζεκτ με παιχτες που παλια δεν θα περναγαν καν εξω απο την προπονηση!!
    φετος θ εχουμε ισως την πιο δυνατη εουρωλιγκα των τελευταιων ετων.. με το προτζεκτ του ζοτς, την πολυ μα πολυ ενισχυμενη μπαρτσα την τσσκ που ορθολογισε καπως το ροστερ της και γενικα τους τουρκους που φαινεται να μαθαινουν απο τα λαθη τους.
    θα ληψουν σιγουρα οι λιθουανικες.. η δυνατη παρτιζαν και οι ισπανικες μετα απο ρεαλ και μπαρτσα..
    περιμενω να δω σε δραση τον γαυρο τους τουρκους του ζοτς και την μπαρτσα που ειδικα οι 2 πρωτοι θα ειναι αγνωριστοι σε σχεση με τη χρονια που μας περασε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο Jim!Περιμενουμε ακομη να διαβασουμε αναλυσεις για διαφορα μπασκετικα προγραμματα στην Ευρωπη,οπως αυτα της Μπαγερν Μοναχου,της Μακκαμπι τελ Αβιβ,της Παρτιζαν της Μπαρτσα,της Ρεαλ.της Φενερ κτλ...Επισης τη βαθμολογια για το recruiting των ομαδων γυρω στα τελη Αυγουστου με αρχες Σεπτεμβρη...Και τελος μια αναλυση για Πινγκ Σανγκ...Τι να περιμενουμε,αν δηλαδη εχεις σχετικες πληροφοριες...Για να δωσει το οκ ο Πεδουλακης,πρεπει τουλαχιστον να μπορει να σταθει εστω και για 2-3 λεπτα στο παρκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι σιγουρος οτι εδωσε το οκ?

      Διαγραφή
    2. ε τοτε δεν ξερεις καλα τον πεδουλακη...

      Διαγραφή
    3. Εδώ δεν ξέρουμε καλά-καλά το ύψος του παίκτη, δεν υπάρχει ίχνος αναφοράς στο τι μπορεί να προσφέρει αγωνιστικά και όλα γυρίζουν γύρω από το μάρκετινγκ και την αγορά της Κίνας, και θα έχει δώσει το ΟΚ ο Πεδουλάκης; Το πιο πιθανό είναι να τον δει για πρώτη φορά στην προπόνηση γιατί ακόμα και το youtube δεν ξεχειλίζει δα από βιντεάκια του Πινγκ...Απλά, αυτός μπορούσε να έρθει κι αυτόν έφερε ο Γιαννακόπουλος. Και 1,5 μέτρο με τα χέρια στην ανάταση αν ήταν, θα έπιανε θέση στα γκαρντ.

      Διαγραφή
    4. καλησπερα φιλοι,τζονυ παει καιρος απο την τελευταια φορα που τα λεγαμε.πιστευω οτι τωρ βλεπεις με καλυτερο ματι τον πεδουλακη.η αποψη μου ειναι οτι πιεστηκε για να πει το οκ,αλλα το ειπε.πιστευει πολυ στη δουλεια του ο αργυρης και ισως σκεφτηκε οτι θα τον ετοιμασει τον κινεζο δυσκολα η ευκολα.
      αν οχι θα εχουμε ντραβαλα ....

      Διαγραφή
    5. Επειδη δεν εχουμε εμεις οι φιλαθλοι τις αναγκαιες πληροφοριες ,δεν σημαινει οτι δεν τις διαθετουν οι επαγγελματιες του ειδους...ο πεδουλακης μπορει να μην τον ηξερε,αλλα σιγουρα θα εμαθε περι τινος προκειται για να δωσει το οκ...θα ρωτησε ανθρωπους που εμπιστευεται,θα ειδε βιντεο,μπορει ακομη ακομη να υπηρξε και live scouting report του παικτη απο απεσταλμενο της ομαδας κατα τη διαρκεια της χρονιας...

      Διαγραφή
    6. Γεια σου TROUBLE...Κι εγω νομιζω οτι θα θελει δουλεια ο Κινεζος,αλλα σιγουρα θα διαθετει την πρωτη υλη για να μπορεσει να σταθει εστω και για 5 λεπτα χωρις να προκαλει ζημια στην ομαδα η παρουσια του...Αλλιως ο Πεδουλακης δεν θα ελεγε το ναι...Εχει αρχες ο κοουτς...

      Διαγραφή
  16. Τζιμ καλησπερα φοβερο αρθρο τι να λεμε τωρα...Αυτος ο Ουιλιαμ Μοσλεη στο ΥΓ 1 με αυτα που λες για προστασια και ριμπαουντ (θυμαμαι τα ελεγες οταν ανανεωσαμε Λασμε) εννοεις οτι θα ηταν χρησιμος στον ΠΑΟ αν και δεν ειναι 7 footer; Επισης πιστευεις πως ο Ντιαμπατε θα μπορουσε να ερθει ως συμπληροματικος γκαρντ για αυτη την ασπιδα στον Διαμαντιδη που λες και ξαναλες; Με αυτα που ειπες πιστευω πως θα καλυπτε τη θεση αυτη...Συνεχισε ετσι εισαι απιθανος!
    ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!
    Σταθης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Jim, εύγε για το κομμάτι - κοντεύει να γίνει θεσμός άλλωστε. Προσπάθησα να κατηγοριοποιήσω τους παίκτες που παρουσιάζεις και το συμπέρασμα που αβίαστα προκύπτει είναι ότι οι Αμερικανοί δεν ψάχνονται καθόλου για τη δημιουργία παικτών κατηγορίας stretch-4. Είναι αυτό ή απλώς πετάνε στο περιθώριο παιδιά με τέτοια χαρακτηριστικά, σταμπάροντάς τους ως too soft;

    Κατά τα άλλα συμφωνώ με τους άλλους φίλους και περιμένω αναλύσεις για τα ενδιαφέροντα προγράμματα που θα δούμε στην Ευρωλίγκα - ε, και ό,τι παίξει για Ελλάδα πλήν αιωνίων, καλοδεχούμενο κι αυτό.

    Κάτι άσχετο, μου έκαναν εντύπωση οι ειδήσεις για την υπογραφή του Άντιτς, αλλά και του Ραντούλιτσα με ομάδες του ΝΒΑ. Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου για τη λογική που υπάρχει πίσω από αυτές τις κινήσεις και το αν έχουν πιθανότητες επιτυχίας. Αυτά. Να 'σαι καλά πάντα και να μας (δια)μορφώνεις.

    Shaddamn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. To άρθρο αυτό (όπως και πολλά άλλα) δεν υπάρχουν στο ευρωπαϊκό μπασκετικό ίντερνετ. Συγχαρητήρια κ.Conway έχετε κάτσει χωρίς τη θέληση σας είμαι σίγουρος για αυτό χωρίς να σας ξέρω, στο ΝΟ1 των μπασκετικών αναλυτών της χώρας με κοινή αποδοχή. Μια γνώμη μόνο θα ήθελα για τον Μορίς Άκερ.
    Φιλικά, Νίκος8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο κινέζος είναι περίπτωση Καπόνο,
    τον επέβαλε με το έτσι θέλω ο πρόεδρος,
    δεν ρωτήθηκε καν ο Πεδουλάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και ξαφνικά… Λοζεσκί για Ολυμπιακό
    Πρόταση στην Οστάνδη για τον Βελγοαμερικανό φόργουορντ Ματ Λοζεσκί φέρεται να έχει κάνει ο Ολυμπιακός. Δείτε το προφίλ του 28χρονου άσου (1,98μ.), MVP της βελγικής λίγκας.

    Τι φρουτο εστι παλι τουτο??? Αυτος θα ειναι ο αντικαταστατης του Παπανικολαου? Στο ιδιο αρθρο γραφει οτι υπαρχουν στα υποψη χαιρστον και μαρτιν αλλα ψαχνουν κατι καλυτερο... δηλαδη ο λοζεσκι ειναι καλυτερος απο αυτους??? χαχα (εκτος αν εννοουν καλυτερο απο οικονομικης αποψης... 100χιλ δινουν στην Οστανδη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Λοτζέφσκι έχει εξαιρετικά στατιστικά και μεγάλη σταθερότητα, πολύ καλύτερος από τον Χέρστον σε κάποια σημεία. Δεν έχει βέβαια το όνομα και αυτό μετράει μόνο για τους μεταγραφολάγνους Έλληνες οπαδούς... Θα βοηθήσει αρκετά, κατά τη γνώμη μου, στο στυλ που θέλει να εφαρμόσει από φέτος ο Μπαρτζώκας (χαμηλότερο tempo, καλύτερο spacing). Μετρημένη επιλογή αν γίνει, σε στυλ Κάρι. Γενικά το Eurocup έχει αξιόλογους παίκτες-εργαλεία που δεν παίρνουν αρκετό credit.
      Μάξιμος

      Διαγραφή
    2. Μάξιμε τον έχεις παρακολουθήσει, τον έχεις δει να παίζει; Τα παιχνιδια του με το Πανιώνιο δε τα έχω δει.

      Διαγραφή
  21. Τον ήθελε η Μακάμπι, είναι καλός παίκτης

    Manu Chao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όλα δείχνουν Λοτζέφσκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωραία αυτά τα άρθρα, ανοίγουν ορίζοντες...τον Κάρι τζούνιορ τον είχα πετύχει σε ένα αμερικανικο κειμενο για τους καλύτερους που δεν επιλέχθηκαν από ομάδα φέτος. Άν μπορεί να παίξει και άσος θα είναι λουκούμι (που μάλλον δε παίζει αλλά ίσως το δουλέψει).

    Το ενδεχόμενο διδύμου Λοτζέφσκι-Παπαπέτρου αντί για δίδυμο Γκέτσε-Παπ είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον αλλά όχι και ανάλογα πιθανό. Ο Λοτζέφσκι μόνος του ως αντι-Παπ είναι μεγάλο ρίσκο, όχι επειδή ο παίκτης είναι ανεπαρκής (στατιστικά τουλάχιστον δείχνει άψογος) αλλά διότι έχουν μαζευτεί πολλοί παίκτες-στοιχήματα φέτος χωρις εμπειρία σε κορυφαίο επίπεδο και δε μπορεί να βγαίνουν οι ζαριές πάντα υπέρ μας. Βγήκαν στο πρόσφατο παρελθόν αλλά ποιός εγγυάται πως αυτό θα επαναληθφεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΖΙΜ ΜΟΝΟ ΑΝΤΕΡΣΑΙΖ ΠΕΝΤΑΡΙΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟ ΤΟ ΜΠΟΥΦΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η Αστάνα μόλις υπέγραψε τελικά τον Ολασένι Λαβάλ.

    johnyq

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. to eurohoops leei pos an apoktithei autos o amerikanos(sorry alla den kserw pos grafete to onoma tou)o perperoglou tha ginei starter!!mou akougetai polu asteio,den kserw an sumfoneite?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανταζομαι οταν ξεκιναγε βασικος στην ομαδα σου ελεγες το ιδιο ε;

      νικος

      Διαγραφή
  27. Ρε παιδιά σήμερα γύρισα από διακοπές και μόλις ενημερώθηκα ότι πήραμε κινέζο στο μπάσκετ, πω πω θα μας γλεντήσει καλά πάλι η Μπάρτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείς σήμερα μόνο βγήκες απ την κουρτίνα;

      Διαγραφή
    2. Ειδικά ο Ντιαμπατέ είνσι μεγάλη παικτούρα! Πιστεύω δίπλα στο ΔΔ θα ήταν ταμάμ! Αλλάζει κατεύθυνση ταχύτατα, σουτάρει κι έχει κι ένα καλό διάβασμα του παιχνιδιού! Και στην άμυνα θα το προστάτευε πολύ... Αλλά βλέπεις εμείς πήραμε Κινέζο!

      Διαγραφή
    3. ΓΔ ξεκίνα για πρόεδρος στην Κίνα!

      Διαγραφή
  28. Τζιμ ωραίος για ακόμη μια φορά. Ποιος φόργουορντ (από τους παραπάνω) κατά τη γνώμη σου θα ταίριαζε απόλυτα στο ρόστερ του Ολυμπιακού και θα αντικαθιστούσε επάξια τον Παπ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίτο (σόρι που πετάγομαι έτσι) αλλά στους παραπάνω παίκτες δεν υπάρχει ούτε μισό sf. Και στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση που αφορούσε ακριβώς αυτό, δηλαδή πιθανούς αντι-Παπ, 2 από τους 3 υποψήφιους έχουν ηδη υπογράψει αλλού και ο 3ος δεν...

      Έχουν ακουστεί και γραφτεί απίθανα ονόματα στο διαδίκτυο (ακόμα και Τούρκογλου!!!) αλλά πραγματικό ενδιαφέρον μάλλον για τον Λοτζέσκι φαίνεται να υπάρχει (και τον Παπαπέτρου όπως δήλωσε και ο ίδιος).

      Διαγραφή
    2. Πανάγο είμαι ανοικτός σε κάθε παρατήρηση, αρκεί να υπάρχουν τεκμηριωμένα επιχειρήματα. Από ΄κει και πέρα, από τους παραπάνω Αμερικάνους, ο Eric Griffin και ο Frank Hassell αγωνίζονται ως καθαρά τριάρια ενώ και ο Diamon Simpson είναι σε θέση να αγωνιστεί στη θέση 3, διαθέτοντας εκρηκτική περιφερειακή άμυνα (το ΄χω μελετήσει το θέμα). Ο Λοτζέσκι φαίνεται ότι υπογράφει και από έγκυρη πηγή μπορώ να σου διαβεβαιώσω ότι οι Αγγελόπουλοι προσφέρουν συμβόλαιο με υψηλές απολαβές στον Παπαπέτρου. Ο καιρός θα δείξει..

      Διαγραφή
    3. Τους παίκτες δεν τους έχω δει να παίζουν για να είμαι ειλικρινής (εκτός από λιγα λεπτά τον Κάρι) και από τη περιγραφή του Τζιμ και τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε συμπέρανα πως δεν είναι 3, αλλά δεν επιμένω.

      Για Παπαπέτρου έχω διαβάσει για ένα μύριο για 5ετές (μούφες;;). Όπως και να έχει είναι μακράν ο πιο έτοιμος παίκτης της γενιάς του, αν όχι ο καλύτερος και αξίζει την όλη προσπάθεια απόκτησης.

      Ενδιαφέρων τρόπος "υποκατάστασης" του Παπ το σχήμα με Παπαπετρου-Λοτζεσκι, με το Λοτζεσκι ως αντι-Γκετσε. Άν όντως κάτι τέτοιο σκέφτονται και δε γράφω μπούρδες βέβαια : )

      Διαγραφή
    4. Ακριβώς αυτό σκέφτονται. Εάν αποκτηθεί ο Παπαπέτρου (θα συμφωνήσω μαζί σου ότι όντως είναι πολύ θετικό) θα συμπληρώσει το δίδυμο μαζί με Περπέρογλου και ο Λοτζεσκί θα χρησιμοποιηθεί ως αντι-Γκετσε. Σωστός όσον αφορά την προσφορά που κατατέθηκε αλλά έχω τη διαίσθηση ότι δε θα αφήσει το Τέξας.Μακάρι να διαψευσθώ..

      Διαγραφή
    5. Θέλω να πιστεύω πως σε αυτό το εγχείρημα επιμένουν επειδή πιστεύουν πως έχει πραγματικές πιθανότητες επιτυχίας, αφού με τον Λοτζεσκι κλείνουν οι θέσεις ξένων και άλλος διαθεσιμος και αξιόλογος Έλληνας δεν υπάρχει, οπότε σε περίπτωση παραμονής του Παπαπέτρου στην Αμερική μένουμε μπουκάλα. Μακάρι να δικαιωθώ : )

      Διαγραφή
    6. Οι Αγγελόπουλοι επιμένουν και θα επιμείνουν με κάθε τρόπο. Το τι γίνεται από πλευράς παίκτη είναι το θέμα..

      Διαγραφή
    7. Θέλω να πω πως επιμένουν επειδή βλέπουν πως υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον απο το παίκτη να έρθει εδώ. Άν αυτός δε θέλει, δε νομίζω πως έχει νόημα να επιμείνουν ή να ριψοκινδυνεύσουν να σχεδιάσουν την ομάδα με αυτόν στο 3 και τελικά ξεμείνουμε με ένα καθαρό 3 το Πέρπε με τα γνωστά του συν και πλην και αρχίσουμε τις αλχημείες (o Λοτζεσκι δεν ειναι καθαρό 3, σωστά;).

      Διαγραφή
    8. Ααα οκ το παρερμήνευσα μάλλον. Ο Λοτζέσκι σε καμία περίπτωση δεν είναι καθαρό 3. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υπομονή αν και νομίζω ότι they will make him an offer he can't refuse..

      Διαγραφή
    9. Vito προφανώς και δεν έχεις δεί ούτε μια φορά στη ζωή σου κανέναν εκ των συγκεκριμένων παικτών. Άκου ο Φράνκ Χάσελ τριάρι!Ρε Τζιμ πάρε την αστυνομία καλαθοσφαίρισης να τον συλλάβει! Πέντε είναι ο άνθρωπος αλλά για να το παίξουμε ψαγμένοι λέμε ότι θέλουμε.. Με τη διαφορά ότι εδώ συχνάζει κόσμος που ξέρει πολύ μπάσκετ. Δε σου βάζω χέρι, απλά ατάκες του στυλ 'το'χω μελετήσει' το θέμα προκαλούν γέλιο'

      Mάνος

      Διαγραφή
    10. Λοιπόν, επειδή ο μόνος που δεν ξέρει από μπάσκετ εδώ φαίνεται ότι είσαι εσύ, θα σου δώσω μερικά sites (http://www.fiba.com/pages/eng/fc/gameCent/p/leagueid/ISR/ot/1/pid/6056476/season/2013/tid/6010780/playerView.html) και (http://basketball.eurobasket.com/player/Frank_Hassell/Hapoel_Holon/115874) μήπως και βάλεις μυαλό που το παίζεις έξυπνος χωρίς να έχεις ιδέα. Δεν αμφισβήτησα σε καμία περίπτωση, το γεγονός ότι είναι ικανός να αγωνιστεί και ως πεντάρι αλλά πολλές είναι και οι φορές που αγωνίζεται ως φόργουορντ. Γι'αυτό συνιστώ να αφήσεις τις υποδείξεις για κάποιον του επιπέδου σου και να μην προσπαθείς να φτάσεις εκεί που δεν μπορείς..

      Διαγραφή
    11. Ρε 15χρονο που βαπτίζεις παίκτες από ανάγνωση της κάρτας τους έχει δει ποτέ στη ζωή σου τον Χάσελ? Όχι. Πες την αλήθεια. ΄Ακου τριάρι..Άμπαλε, γίναμε όλοι ίδιοι..
      Μάνος

      Διαγραφή
    12. Ρε ανόητε πανίβλακα, ποτέ δε βάφτισα τον Χάσελ τρίαρι απλά τόνισα ότι μπορεί να αγωνιστεί και ως φοργουορντ. Πίστεψε με, έχω δει το Χάσελ πολύ περισσότερες φορές από 'σένα που έμαθες ξαφνικά σε ποιό άθλημα χρησιμοποιείται η πορτοκαλί μπάλα..

      Διαγραφή
    13. "Από ΄κει και πέρα, από τους παραπάνω Αμερικάνους, ο Eric Griffin και ο Frank Hassell αγωνίζονται ως καθαρά τριάρια .." Δυστυχώς τα γραπτά μένουν 15χρονο..Σκληρό μάθημα πήρες σήμερα..Κλάψε τώρα.Μαμααααααααααα
      Μάνος

      Διαγραφή
    14. Άκου τριάρι ο Χάσελ!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Τον έχει δει κιόλαας ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Σε ποιό κανάλι? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
      Ρε ουστ

      Μάνος (συγνώμη από τα υπόλοιπα παιδιά αλλά δε μπορώ να διαβάζω άμπαλους και δήθεν)

      Διαγραφή
    15. Ψάρωσα και αναρωτιόμουν γιατί μου τα χώνεις μέχρι που είδα το σχόλιο του Μάνου. Χαχαχαχα

      Ηρεμίαααααααα!!!

      Διαγραφή
    16. Μόνο και μόνο ο τρόπος που εκφράζεσαι δείχνει ξεκάθαρα ποιο είναι το 15χρονο. Με τη μόνη διαφορά ότι αν δεν υπήρχε ο υπολογιστής στη μέση ο μόνος που θα φώναζε «μαμάκα έλα να με σώσεις» θα ήσουν εσύ μάγκα του pc..

      Διαγραφή
    17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    18. Άστα αυτά ρε, βλαχομαγκιές όχι σε εμένα. Το κλείνω εδώ από σεβασμό στη σελίδα αλλά αν σε ξαναδώ να το παίζεις ειδήμονας (αν και ξεμπροστιάστηκες σήμερα) θα ξαναμπώ και θα ξανακοκκινήσει ο σβέρκος. Συγνώμη από όλους, δεν είμαι στο έτσι αλλά όσοι γνωρίζετε πραγματικά τον παίκτη θα καταλάβατε ότι το παιδί δεν τον είχε δεί ποτε του (πράγμα για το οποίο δεν έχω κανένα πρόβλημα) και πήγε να το παίξει σε κάποιον που δε γνώριζε (για αυτό έχω)

      Μάνος

      Διαγραφή
    19. Και συνεχίζεις να το παίζεις μάγκας του pc από την καρέκλα σου.. Η πολλή φάπα όμως (απ'ότι φαίνεται) σου έχει δημιουργήσει συμπλέγματα και απειλείς με κόκκινους σβέρκους κτλ. Γι'αυτό συνέχισε να κάνεις αυτό που ξέρεις αλλά που και που.. άνοιξε και κανά παραθυρο να δεις τι γίνεται έξω..

      «Φιλικά» πάντα..

      Διαγραφή
  29. it's streaky not streacky..
    nice post..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπαμπά γιατί στην Ευρώπη εμείς παίρνουμε παγωτό ξυλάκι? γιατί τα κυπελλάκια τα παίρνουν οι Πειραιώτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ποσο χαριτωμενοι ειστε εσεις που αρχισατε να βλεπετε μπασκετ το 2012

      Διαγραφή
    2. κι εννοειται πως η μεγαλυτερη ομαδα στην ιστορια του ευρωπαικου μπασκετ ειναι ο οσφπ

      εχει τα περισσοτερα ευρωπαικα αλλωστε

      Διαγραφή
    3. ειναι μπακ του μπακ τα κυπελακια, μετρανε πιο πολυ απο τα απλα, δεν του ξερεις? εεε να του μαθεις :D :D :D

      Διαγραφή
    4. ούτε ο ΠΑΟ είναι πάντως.
      αλλά ξέχασα, μετράνε μόνο μετά το 90... :D :D :D

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα.
    Παρατηρώ με μεγάλο ενδιαφέρον την προσπάθεια του Ζοτς να στελεχώσει τη Φενέρ με αξιόλογους παίκτες. Είναι αλήθεια ότι ο κόουτς μέχρι τώρα έχει στοχεύσει παίκτες που δεν είναι ελεύθεροι (εκτός του Κλέιζα) και αυτό δυσκολεύει αρκετά τις κινήσεις του. Παράλληλα, έχει να διαχειριστεί το πρόβλημα της υποχρέωσης για ένα συγκεκριμένο αριθμό γηγενών παικτών (νομίζω 7). Με τα μέχρι τώρα δεδομένα ψάχνει τουλάχιστον για τον βασικό άσσο και το back up του, αναζητά το βασικό του δυάρι που θα αρχίζει μπροστά από τον Ονάν και ίσως χρειαστεί έναν σέντερ που θα καλύπτει τον Ζόριτς. Μ’ αυτές τις 4 προσθήκες θα δημιουργήσει ένα ρόστερ που θα μπορεί υπό προϋποθέσεις να συγκροτήσει μία ανταγωνιστική και ποιοτική ομάδα. Η Φενέρ διαθέτει αυτή τη στιγμή τους Μπογκτάνοβιτς, Πρέτζιλιτς, Ονάν, Κάραμαν, Κλέιζα, Μπιέλιτσα, Ζόριτς, Σαβάς δηλ. σύνολο 9 παίκτες (4 Τούρκοι-κανένας Αμερικανός). Θεωρητικά, λοιπόν, από τους 4 παίκτες που αναζητούνται οι 3 πρέπει να είναι Τούρκοι και ο 1 ξένος. Εκτός και αν επιλεγεί άλλη αναλογία και η ομάδα έχει διαφορετικό ρόστερ στην Ευρωλίγκα από ότι στην Τουρκική Λίγκα. Όπως φαίνεται, ο Ομπράντοβιτς έχει αποφασίσει να καλύψει τη θέση του βασικού άσσου με τον ένα ξένο που του απομένει, έχοντας προκρίνει την επιλογή του Τεόντοσιτς. Ένα θέμα είναι πού θα βρει τους υπόλοιπους 3 που πρέπει να είναι Τούρκοι και μάλιστα ικανοί να σταθούν σ’ αυτό το επίπεδο. Το βασικό, όμως, θέμα είναι ο εκλεκτός του για την θέση του PG. Μίλος, λοιπόν. Ας μην ξεχνάμε ότι περί το 2007 (αν δεν κάνω λάθος) ο ΠΑΟ (κατ’ εντολή του Ζοτς) είχε σχεδόν κλείσει τον 20χρονο και πολλά υποσχόμενο, τότε, Μίλος. Για διάφορους λόγους η μεταγραφή δεν ολοκληρώθηκε και ο Τεόντοσιτς υπέγραψε στον Ολυμπιακό. Μετά από 6 χρόνια, οι δρόμοι του παίκτη με τον Ομπράντοβιτς μάλλον θα συναντηθούν. Τα ερωτήματα, όμως, είναι πολλά. Στην περίοδο που μεσολάβησε (2007-2013), ο παίκτης έγινε γνωστός σε όλη την Ευρώπη έτσι ώστε όλοι να γνωρίζουν τι περικλείει το πακέτο «Μίλος Τεόντοσιτς». Μετά τα δύο πρώτα χρόνια όπου ήταν δευτερότριτη επιλογή στον ΟΣΦΠ και αφού το 2009 έκανε ένα καταπληκτικό τουρνουά με την εθνική Σερβίας (Ευρωμπάσκετ Πολωνία), του δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμαστεί στα δύσκολα. Ανέλαβε πρωταγωνιστικό ρόλο στην φορτωμένη προσδοκίες ομάδα του ΟΣΦΠ της περιόδου 2009-2010. Έκτοτε και κατά την διάρκεια των 4 ετών έπαιξε σε ομάδες με υψηλούς στόχους, μεγάλα budget και αρκετή πίεση. Παρά τα 3 F4 (τα δύο σούπερ φαβορί με την ΤΣΣΚΑ) και τους 2 τελικούς, ο Μίλος δεν μπόρεσε να κατακτήσει την πολυπόθητη Ευρωλίγκα. Με αφορμή την δεδομένη αποτυχία του να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και λαμβάνοντας υπόψη την εν γένει αγωνιστική (και όχι μόνο) παρουσία του, οι επικριτές του κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ένα υπερεκτιμημένο παίκτη, με αμέτρητες ιδιοτροπίες, looser ολκής και λιγόψυχο. Αυστηρή ή όχι, η κριτική αυτή συνοδεύει πλέον τον 26χρονο γκαρντ και κατά την γνώμη μου δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Ξαφνικά, λοιπόν, κι ενώ φαίνεται να κινδυνεύει η καριέρα του σ’ αυτό το επίπεδο (ο Μεσίνα μάλλον δεν τον υπολογίζει), έρχεται ο Ζοτς να του δώσει (;) την ύστατη ευκαιρία για μια τελευταία προσπάθεια. Ένας προπονητής που είναι και ο ίδιος ένας σταρ και έχει δείξει ότι οι αρχές του είναι αδιαπραγμάτευτες. Τί πιστεύει, αλήθεια, ο Ομπράντοβιτς και επιλέγει να δώσει τα κλειδιά μιας νέας ομάδας στον Μίλος; Θεωρεί ότι έχει ακόμη απόθεμα διάθεσης και πίστης για να τα καταφέρει; Μήπως ο κόουτς υπερεκτιμά τις δυνάμεις του, θεωρώντας ότι μπορεί να αλλάξει τις συνήθειες και τη νοοτροπία ενός 26χρονου φτασμένου αθλητή; Θεωρεί ότι δεν έχει αξιοποιηθεί στο έπακρο το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του παίκτη και ότι ο ίδιος θα καταφέρει αυτό που δεν κατάφεραν όλοι οι υπόλοιποι; Θα έχει πολύ ενδιαφέρον η συνύπαρξή τους με όλα τα ενδεχόμενα να είναι ανοιχτά, αν και με διαφορετικές πιθανότητες το καθένα. Από το να τον στείλει στον αγύριστο μετά τον πρώτο μήνα μέχρι να τον μεταμορφώσει ώστε όλοι να τρίβουμε τα μάτια μας.

    77

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φίλε δε σε καταλαβαίνω για αυτάου λες για τον Τεόντοσιτς...Ξαφνικά έγινε ο αποδιοπομπαίος τράγος για όλα..Πέρσι στην Τσσκα έκανε μεγάλη χρονιά και τρώει το μάρμαρο για αυτό το ένα; παιχνίδι που κλείστηκε ολοκληρωτικά...
      Είναι η ασφαλέστερη επιλογή για γκαρντ επιπέδου με δημιουργική γκάμα και ταλέντο επιθετικά για να οδηγήσει την ομάδα.Αρκεί να μη του δοθεί η μπαγκέτα με μέτρο βάζοντας δίπλα κανένα παίκτη που να μπορεί επίσης να κάνει κουμάντο μέχρι ενός σημείου.Είναι 26 χρονών και τον κάναμε ήδη αποτυχημένο?Έχει οδηγήσει τα μωρά της Σερβίας σε Ευρωπαικό τελικό ενώ άξιζε και τον παγκόσμιο στην Τουρκία,βγήκε καλύτερος Ευρωπαίος στα 23 του, και τις 2 τελευταίες χρονιές έχει πάρει ολοκληρωτικά στους ώμους του μια ομάδα που καλώς ή κακώς πρωταγωνιστούσε.Πέρσι πέταξε 4 τρίποντα μαχαιριά στον τελικό...Με ευθύνη δική του αλλά και πιο πολύ του προπονητή και των συμπαικτών του,χάσανε σε έναν επικό τελικό,ενώ φέτος δεν κατάφερε να βρει συμπαραστάτη στα μεγάλα παιχνίδια μένοντας ολοκληρωτικά μόνος στο τιμόνι και την καθοδήγηση της ομάδας..
      Και να ξέρεις ότι όπωςε είναι η αγορά τώρα,ο Ζοτς έχει ανάγκη 10 φορές πιο πολύ τον Τεόντοσιτς από ότι ο Μίλος τον Ομπράντοβιτς.

      ΥΓ.Ο Λοτζέσκι είναι πολύ καλός παίκτης αλλά εγώ τον θεωρούσα γκαρντ περισσότυερο,παίζει πολύ με τη μπάλα στα χέρια.Δεν είναι τόσο σταθερός κορμός για να πάει στο 3 μόνιμα,θα έχει πρόβλημα και στην άμυνα και θα περιοριστεί πολύ στην επίθεση.

      Διαγραφή
    2. να αφηναμε και καμια παραγραφο να διαβαζοταν αυτο το ενδιαφερον κατεβατο, τι καλα που θα ταν..

      Διαγραφή
    3. Τείνω να συμφωνήσω με τον peris. Ο Μίλος ειδικά με την Εθνική έχει υπάρξει ηγετικός και καθοριστικός σε βαθμό πιο απόλυτο από πολλούς άλλους και δε βλέπω πώς αυτό δε μπορεί να γίνει στο μέλλον και στα πλαίσια ενός συλλόγου. Είναι μόλις 26 και κάνοντας μια πρόχειρη σύγκριση, εκ των 3 μεγάλων Ελλήνων σύγχρονων γκαρντ ποιός καθάριζε τη μπουγάδα σε αυτή την ηλικία; Κανείς...

      Σε συλλογικό επίπεδο έχει κάνει κακά Φ4 (και με τον Ολυμπιακό το '10 και με τη ΤΣΣΚΑ φέτος) αλλά ήταν κορυφαίος σε όλη τη πορεία μέχρι εκεί. Αυτό δε μπορεί να παραγνωριστεί, ούτε να θεωρηθεί τυχαίο.

      Peris, σχετικά με προβληματισμό περί Λοτζέσκι δες διάλογο με Βιτο λίγο παραπάνω, έχει ενδιαφέρον.

      Διαγραφή
    4. Φίλε peris, αν θυμάσαι την Κωνσταντινούπολη, παραλίγο να κάνει δώρο τον ημιτελικό στον ΠΑΟ με τις υπερβλακείες του στο τέλος του αγώνα (παρότι ο ΠΑΟ φαινόταν και μάλλον ήταν παραδομένος).
      Δύο συνεχόμενες φορές δε σε ισάριθμους τελικούς ο Ολυμπιακός θα έπρεπε να ευχαριστήσει τον πρώην παίκτη του δημοσίως για την πλήρη τρικυμία που εμφάνισε όταν πιέστηκε.

      Το να παίρνεις θέση τιμονιέρη σε υπερπανάκριβες αρμάδες που πάνε για κούπα με 1.01 απόδοση στο στοίχημα σημαίνει τρελή ευθύνη, άρα και σκληρή κριτική όταν στραβώσει το πράγμα.
      Νομίζω πως αν σήμερα σταματούσε το μπάσκετ ο Τεόντοσιτς περισσότερο θα τον θυμόταν ο κόσμος για ύπουλα χτυπήματα στα αχαμνά του αντιπάλου παρά για τις ηγετικές του εμφανίσεις. Άντε και για κάνα παλαβό τρίποντο από τη σέντρα σε αιφνιδιασμό.

      Τώρα ωστόσο έχει βρεθεί σε μια απρόσμενα ευχάριστη θέση: ΤΣΣΚΑ και Φενέρ έχουν απόλυτη ανάγκη έναν "ευρωπαϊκού τύπου" άσο, όμως οι μοναδικές επιλογές σε αυτό το επίπεδο, Σπανούλης και Καλάθης, δεν είναι διαθέσιμες. Οπότε ο τρελοΣέρβος έχει βρεθεί να κρατάει από τα μπαλάκια Μεσίνα και Ζοτς...
      Κι έχει ο ένας σταντ μπάι τον Τεόντοσιτς και ο άλλος τον Μακάλεμπ και συζητάνε να τους κάνουν τράμπα μεταξύ τους. Α ρε Ελλάδα swingers τους έχεις κάνει!

      Είδες όμως πώς καταφέρνει η ζωή μερικές φορές να ποδοπατεί τη λογική ε;

      (Άλλο παράδειγμα: Πόσα Ευρωπαϊκά έχει πάρει με δύο διαφορετικές ομάδες ο Σερμαντίνι είπαμε;)

      Διαγραφή
    5. Απορω για ποιο λογο ξοδευουμε ιντερνετικα bytes και χρονο για να συζηταμε περι Τεοντοσιτς.

      Παντα ειχε τις προδιαγραφες για να ειναι καλος παιχτης ποτέ ομως για να γινει πραγματικα μεγαλος παιχτης.

      Οι ασσιστ και το σουτ δεν φτανουν για να θεωρηθεις μεγαλο PG. Χρειαζεται και μυαλο και, στη σημερινη κυριως εποχη, και καποια αθλητικοτητα που ποτε δεν ειχε και δεν μπορει να αποκτησει τωρα ο Τεοντοσιτς.

      George@Manchester

      Διαγραφή
    6. @Peris
      Φίλε, η πραγματικότητα είναι σκληρή και τα αποτελέσματα αμείλικτα. Ο Μίλος έχει τα προσόντα να παίξει μπάσκετ υψηλότατου επιπέδου. Έχει αυθεντικό ταλέντο, μπασκετόφατσα, με τεχνικά χαρακτηριστικά που πολλοί θα ζήλευαν και αποτελεί γνήσιο τέκνο της μεγάλη σχολής των πλάβι. Αυτά δεν τα αμφισβητεί κανένας. Αυτό που λέω είναι ότι στα 26 του χρόνια έχει βιώσει, ως πρωταγωνιστής, μερικές από της μεγαλύτερες αποτυχίες στη σύγχρονη ιστορία της Ευρωλίγκας. Σε λίγα χρόνια, κανείς δεν θα θυμάται το πόσο καλά έπαιζε καθ’ όλη την διάρκεια της περσινής χρονιάς για παράδειγμα. Αυτά που μένουν είναι οι εμφανίσεις στα μεγάλα ματς. Κι εκεί ο Μίλος ήταν απογοητευτικός. Θυμήσου τα ματς των τριών F4 που πήρε μέρος. Το 2010 στον ημιτελικό με την Παρτίζαν ήταν κακός σε όλο το ματς και παραλίγο με το άστοχο τρίποντο (air ball) στο τέλος να καταδικάσει την ομάδα του σε αποκλεισμό από τον τελικό. Από μηχανής θεός ο Τσίλντρες. Στον τελικό, το ματς ήταν πολλά με λίγα οπότε δεν έχει καμία σημασία η αναφορά στην απόδοσή του. Το 2012, παίζοντας στην ΤΣΣΚΑ έφτασε στο F4, έχοντας την τεράστια ευκαιρία να στεφθεί Πρωταθλητής Ευρώπης. Στον ημιτελικό παρασύρθηκε από τη κακή βραδιά της ομάδας του και παραλίγο να αποβεί μοιραίος με τις επιπόλαιες επιλογές του. Τελικά, πήγε στον τελικό όπου με ένα ρεσιτάλ βεβιασμένων και τραγικών επιλογών, συνέβαλε τα μέγιστα στο αποτέλεσμα που όλοι γνωρίζουμε. Φέτος, στον ημιτελικό ήταν για άλλη μια φορά αρνητικός και φάνηκε ανήμπορος να αλλάξει την δική του και της ομάδας του, λυγίζοντας για άλλη μια φορά υπό το βάρος της πίεσης. Το συμπέρασμα, λοιπόν, που προκύπτει αβίαστα είναι ότι ο Τεόντοσιτς δεν έχει την πνευματική και ψυχική δύναμη να αποτελέσει τον καθοριστικό παράγοντα της εκάστοτε ομάδας του στις κρίσιμες στιγμές. Κι αυτό θα τον κυνηγά μέχρι την πρώτη φορά που θα καταφέρει να φτάσει στην κορυφή κερδίζοντας τον ίδιο του τον εαυτό.

      Υ.Γ. Το παράδειγμα της Εθνικής Σερβίας δεν είναι ενδεικτικό. Οι τότε ομάδες του Ίβκοβιτς έπαιζαν δίχως πίεση, ελεύθερα και χωρίς το «πρέπει» να κρέμεται πάνω από το κεφάλι κανενός. Και γι’ αυτό και οι συνθήκες για τον Τεόντοσιτς ήταν οι ιδανικές.

      77

      Διαγραφή
    7. Σύντομη απάντηση που θα διαλευκάνει τα ερωτήματά σου. Ο Τεόντοσιτς είναι και θα είναι καταδικασμένος να αποτύχει όσο συνεχίζει να κουβαλάει τη νοοτροπία του αρχηγού σε οποιαδήποτε ομάδα. Καλός παίκτης, με αρκετά καλό σουτ, παίζει με μυαλό αλλά δυστυχώς οι περιττές του ενέργειες, τα τρίποντα στον αιφνιδιασμό (μερικές φορές πραγματοποιούνται από τα 8 μέτρα χωρίς καμία πίεση χρόνου!) και οι αψυχολόγητες αντιδράσεις του έχουν στοιχίσει. Ο Ομπράντοβιτς, εάν τελικά τον αποκτήσει, είναι δεδομένο ότι όλα αυτά θα του τα κόψει από την πρώτη ημέρα. Επιπλέον, πιστεύω ότι ποντάρει στο γεγονός ότι Κλέιζα και Μίλος μπορούν να συνεργαστούν άψογα (εάν ανατρέξεις στις κοινές χρονιές τους στον ΟΣΦΠ θα το επιβεβαιώσεις). Τέλος, παίρνοντας παράδειγμα από την ΤΣΣΚΑ των 35-40 εκατομμυρίων, σύσσωμος ο μπασκετικός κόσμος είναι σε θέση να διαπιστώσει ότι τα χρήματα δε φτιάχνουν την τέλεια ομάδα εάν δεν υπάρχει χημεία. Τώρα, κατά πόσο οι παίκτες αυτοί μπορούν να «δεθούν» μεταξύ τους και να δημιουργήσουν την απόλυτη ευρωπαική dream-team παραμένει μυστήριο..

      Διαγραφή
    8. @Vito Casell
      ''Επιπλέον, πιστεύω ότι ποντάρει στο γεγονός ότι Κλέιζα και Μίλος μπορούν να συνεργαστούν άψογα (εάν ανατρέξεις στις κοινές χρονιές τους στον ΟΣΦΠ θα το επιβεβαιώσεις).''

      Μία και μοναδική χρονιά συνυπήρξαν. Τη σεζόν 2009-2010. Και τη συνεργασία τους μόνο άψογη δεν τη λες.

      77

      Διαγραφή
    9. Για να καταλάβω...
      Υπάρχουν πολλοί παίκτες στην Ευρώπη που θα σε οδηγήσουν με μεγάλη ασφάλεια στο final4; Αν ναι, γιατί δεν πάει κι ο Παο να πάρει δυο τρεις, μόνο αγωνίζεται με τον γεροΚάρι που στα 34 θα ακούσει για πρώτη φορά το i feel devotion, τον Ούκιτς που τον κρέμασε στα playoff, και τον Διαμαντίδη που στα 33 του κι αυτός φάνηκε εξαιρετικά αδύναμος για να προσφέρει την παραπάνω ώθηση που χρειαζόταν εναντίον την Barcelona;

      Υπάρχουν πολλοί playmaker στην Ευρώπη που θα σου δώσουν το κάτι παραπάνω, που θα σου προσφέρουν την απαραίτητη ποιότητα, ώστε να νιώθεις φαβορί για τους 4 της διοργάνωσης; Υπάρχουν, αλλά είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του μισού χεριού και σε αυτούς φιγουράρει και ο Σέρβος.

      Τώρα, αν από τα 26 του εσείς έχετε βγάλει την τελεσίδικη ότι δεν πρόκειται να παίξει ποτέ καλά σε final4, ε, δεν πειράζει. Ο Ομπράντοβιτς θα είναι πετυχημένος αν φτάσει ως εκεί, οπότε και πάλι καλά κάνει που τον παίρνει.

      Θα ήθελα να ακούσω πάντως ποιον θα προτιμούσατε αν χτίζατε νέα ομάδα. Ο σούπερ Καλάθης,εκτός του ότι είναι έτσι κι αλλιώς φευγάτος για ΝΒΑ, σε τέτοια ομάδα θα πρέπει να έχει έναν πλάγιο επιπέδου Σπανούλη ή Ρούντι. (στην ηλικία του πάντως ο Μίλος δεν έβγαινε mvp του eurocup, αλλά της euroleague. Στο eurocup δε θα καταδεχόταν να παίξει).
      Ποιον θα επιλέγατε λοιπόν;


      Διαγραφή
    10. Όντως, μια χρονιά συνυπήρξαν. Λάθος απροσεξίας μου. Τώρα, το αν η συνεργασία τους ήταν άψογη ή επεισοδιακή είναι άκρως υποκειμενικό οπότε διαφέρουν και τα συμπεράσματα..

      Διαγραφή
    11. Φίλε Ανώνυμε 8:18, πολλά τα φάουλ σε 4 παραγράφους.
      1. Θέλεις να μας πεις ότι ο Μίλος οδήγησε την ΤΣΣΚΑ στα δύο τελευταία F4; Δηλ. αν δεν ήταν ο Μίλος, η περσινή ΤΣΣΚΑ του Κιριλένκο, του Κριάπα, του Κρίστιτς, του Σβέντ, του Σίσκα δεν θα πήγαινε F4. Αν δεν ήταν ο Μίλος, η φετινή ομάδα του Μεσίνα δεν θα έφτανε στο Λονδίνο.
      2. Η ΤΣΣΚΑ ένιωσε φαβορί λόγω της ποιότητας του Σέρβου;
      3. Ποιός έβγαλε τελεσίδικη απόφαση ότι δεν θα παίξει ποτέ καλά σε F4;
      4. Συγκρίνεις Ούκιτς, Κάρι με Τεόντοσιτς. Ποιός από τους 2 του ΠΑΟ έχει το ρόλο του Μίλος; Ο Μίλος ακούει το ''I feel devotion'', αλλά μάλλον δεν ξέρει τον ορσιμό της λέξης ''devotion''.
      5. Αν τα τελευταία 2 χρόνια η ΤΣΣΚΑ είχε αντί του Μίλος τον Καλάθη, τί λες, ένα κυπελλάκι δεν θα το 'παιρνε;
      6. Συγκρίνεις τον Διαμαντίδη με το Μίλος. Κανένα σχόλιο...

      77

      Διαγραφή
    12. 1. Άρα, θεωρείς τυχαίο ότι τα τελυταία 4 χρόνια, έχει πάρει σε 3 final4, όντας ισάριθμες φορές στις καλύτερες 5άδες;
      Χρησιμοποίησα πάντως τη λέξη "οδηγήσει", μόνο και μόνο επειδή θεωρώ τον play maker τον "οδηγό" ή τον "καθοδηγητή" της ομάδας.
      2. Θα ένιωθε κι αλλιώς φαβορί, αλλά αν ο Σέρβος δεν είχε τέτοια ποιότητα δε θα πήγαινε με έναν play maker δυο χρόνια τώρα. Εδώ κοτζάμ Διαμαντίδης, και τον πλαισίωναν με Σάρας, Σπανούλη, όπως λέτε εσείς τουλάχιστον.
      3. Αφού λοιπόν στην σεζόν είναι αποδεδειγμένα κορυφαίος, και δεν είναι απαραίτητο ότι δε θα παίξει καλά σε final4, γιατί να μην τον πάρει τελικά;
      4. Δε συγκρίνω κανέναν. Απλά αναρωτιέμαι αφού υπάρχουν τόσο καλύτεροι για να σας πάνε final4 γιατί παίζεται με αυτούς;
      5. Όχι. Συγκεκριμένα τη χρονιά που το "έχασαν εξαιτίας του Μίλος", στην Α1 αφήναμε τον Καλάθη ελεύθερο. Φέτος έτσι κι αλλιώς δεν μας κόντραρε. Ωραίο πάντως να συγκρίνουμε παίκτες euroleague με eurocup.
      6. Ναι, στο 33 στα 34 Διαμαντίδη, προφανώς και τον συγκρίνω με τον Τεόντοσιτς. Και ότι κρέμασμα τους έριξε δυο χρόνια τώρα ο Σέρβος, σας τα έχει ρίξει ο Διαμαντίδης με το παραπάνω. Ή μήπως ξέχασες τις τραγικές εμφανίσεις του στα δυο ματς πρόκριση με Μπάρτσα. Ή μήπως ξέχασες το 1/9 με ΤΣΣΚΑ; Γερνάνε οι άνθρωποι και δεν είναι κακό.


      Ωραία νοοτροπία πάντως επέδειξες. Φουλ επίθεση, αλλά στο μοναδικό ερώτημα που έθεσα διάλεξες να μην απαντήσεις.
      Ποιον θα επέλεγες εσύ στη θέση του Ομπράντοβιτς;

      Διαγραφή
    13. Εν τω μεταξύ, η ΤΣΣΚΑ φαίνεται να αρνείται να τον παραχωρήσει.

      Διαγραφή
    14. τι λες 77 το παιδι ξερει μπασκετ,ο γερο καρυ λεει στα 34(που δεν ειναι καν)ενω εχει βγει mvp στο γιουροκαπ,και για τον ΔΔ, τι να σου κανει λεει και ο ΔΔ ηταν αδυναμος με Μπαρτσα (αφου πηρε 3 φαουλ σε 5 λεπτα).
      Τον ειδατε καλα ποσο αδυνατος ηταν απο πρωτο χερι,αλλα ξερω "εχουμε Σχοινα και σια εμεις".Τι να περιμενεις να γραψει αυτος 77!!!!!!

      Διαγραφή
    15. ta 5/7 ομως τα θυμασαι καλα ε;;;Ποτε μας κρεμασε ρε ο ΔΔ και δεν το ξερουμε.Με ενα ποδι ηταν φετος και σας διαλυσε στους τελικους.Δωσε πονο ΔΔ στα γαυρακια.Η θελεις να θυμηθουμε τα αιρμπωλ του Νουλη σας.Ο ΔΔ και στην κακη του μερα στατιστικα ειναι ανεβασμενος,ασχετε.

      Διαγραφή
    16. Ρε ανώνυμε 9:08, επειδή σε έχουν τιγκάρει στο ψέμα, νομίζεις ότι είμαστε όλοι πρόβατα σαν κι εσένα;
      Δε θα ασχοληθώ με όλες τις ανοησίες που πρόλαβες να γράψεις σε μισή παράγραφο. Θέλω μόνο να μου πεις ρε πρόβατο πότε βγήκε ο Κάρρυ mvp του eurocup.
      Κάνε μπεεε προβατάκι και φάε το σανό σου.

      Διαγραφή
    17. 9:15
      Άλλο πρόβατο είσαι εσύ; Κάνε κι εσύ ένα μπεεε

      Διαγραφή
    18. ανωνυμε 9.00 εισαι γελοιος ποτε μας κρεμασε ο Διαμαντιδης ρε μπετοβλακα;;Ηταν λεει τραγικος με Μπαρτσα;;χαχαχαχα για αυτο του κανανε αφιερωματα πριν και μετα καθε αγωνα οι Ισπανοι χαχαχαχα ποσο πικρα εχετε φαει γαυροι ποση ομως;;

      Διαγραφή
    19. ρε αγόρι μου, στους δυο αγώνες που είχες την ευκαρία να πάρει την πρόκριση, σε κρέμασε ναι ή όχι; Πέρσι στον ημιτελικό σας κρέμασε ναι ή όχι;

      Διαγραφή
    20. το πρόβατο 9:08 ψάχνει απεγνωσμένα το άρθρο του leoforos που είχε διαβάσει ότι ο Κάρι βγήκε mvp του eurocup.
      Μάταια φίλε μου. Μάταια.

      Διαγραφή
    21. δεν το σκεφτηκα να ποσταρω τα στατιστικα του Καρυ αλλα αφου επιμενεις θα το κανω χοντρομαλακα Ο Κάρι ήταν πέρυσι πρώτος σκόρερ στο Eurocup, ενώ φέτος είχε 14,2 πόντους (66,7% στις βολές, 39,5% στα δίποντα, 47,2% στα τρίποντα), 3 ριμπάουντ, 2,2 ασίστ και 1 κλέψιμο κατά μέσο όρο σε έξι εμφανίσεις στη διοργάνωση. «Την περασμένη σεζόν ήταν ένας από τους παίκτες κλειδιά της κατάκτησης του ουκρανικού πρωταθλήματος για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου. Επίσης κέρδισε τον τίτλο του MVP και ήταν ένας από τους πρώτους σκόρερ στο Γιούροκαπ. Βοήθησε πολύ τη νέα ομάδα της Ντόνετσκ να δείξει ένα καλό πρόσωπο στην Ευρώπη και να πάρει τον πρώτο της μεγάλο τίτλο».

      Πώς αποφάσισε η Ντόνετσκ να τον αποκτήσει;

      «Ο Ραμέλ ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες σε μια άλλη ουκρανική ομάδα πριν τον αποκτήσουμε. Μετά από έναν χρόνο στην Ουκρανία με την Άζοβμας, έδειξε το επίπεδό του και έγινε ένας από τους καλύτερος παίκτες του πρωταθλήματος, ενώ στο τέλος της σεζόν αναδείχθηκε και MVP. Τον επόμενο χρόνο τον αποκτήσαμε και αυτή αποδείχθηκε μια καλή απόφαση επειδή επανέλαβε την επιτυχία του και πήρε ακόμη ένα βραβείο MVP στο πρωτάθλημα Ουκρανίας».

      Διαγραφή
    22. http://www.youtube.com/watch?v=Q2Yzv83sXKA Ramel Curry 2012 MVP Mix - So good υ,γ κανε μια γυρα στην google και ξεστραβωσου.αν τα δινε μονο το leoforos μπορει να χες και δικιο.παντως σε βλεπω ενημερωμενο,οντως αυτο το σαιτ σας βριζει οσο κανενα αλλο.Τα πρασινα νεα ειναι εκκλησια δεν σας αναφερει καν.

      Διαγραφή
    23. MΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ

      ΠΡΟΒΑΤΟ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΤΕ ΒΓΗΚΕ MVP ΤΟΥ EUROCUP.
      ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ;
      ΠΡΟΒΑΤΟ.
      ΣΕ ΤΑΙΖΕΙ ΣΑΝΟ Ο ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΩΣ ΑΜΑΣΗΤΟ.
      ΠΡΟΒΑΤΟ.
      ΛΕΓΕ ΠΟΤΕ ΒΓΗΚΕ MVP.
      ΜΠΕΕΕ, ΠΡΟΒΑΤΟ.

      Διαγραφή
    24. θελω στο τέλος της κουβέντας, κι αφού επιμείνεις καμιά ώρα ακόμα, να παραδεχτείς ότι τρως αμάσητο ότι σου ταίζει η πράσινη, το leoforos, o Nάτου και ο Χατζηγεωργίου χωρίς να μπεις καν στον κόπο να το διασταυρώσεις. Και κατά λογική συνέχεια ότι δεν γίνεται να σε πάρει κανείς στα σοβαρά.

      Διαγραφή
    25. βρε 10.23 ειλικρινα τι κανεις εδω μεσα;;;εδω ηρθες να βγαλεις τα απωθυμενα σου.Οσο για τον Καρυ το γραφουν παντου αυτα δεν τα αναφερει ο ΔΓ μονο και τα πρασινα σαιτ.Ψαξε παντου και θα τα δεις και εσυ,εκτος αν εισαι τοσο χαλιας που δεν ξερεις να ψαξεις,καθολου περιεργο με το επιπεδο σου.υ.γ παρε τα χαπια σου μπας και ηρεμησεις.

      Διαγραφή
    26. Oso gia ton Ramel den htan mvp toy eurocap alla protos skorer toy eurocap,mvp htan ths omadas toy Ατομικοί :
      2x MVP στο Πρωτάθλημα Ουκρανίας (2011,2012)
      MVP στο Πρωτάθλημα VTB( 2011)
      Πρώτος σκόρερ στο Eurocup (2012)
      Δεύτερη καλύτερη πεντάδα στο Eurocup (2012)http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A1%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BB_%CE%9A%CE%AC%CF%81%CE%B9 ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΥΠΑΣΤΕ, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ, ΔΕΙΞΤΕ ΕΛΕΟΣ.

      Διαγραφή
    27. ΤΙΚ ΤΑΚ ΤΙΚ ΤΑΚ.

      Περιμένω το πρόβατο να παραδεχτεί την προβιά του.

      Διαγραφή
    28. Tώρα αν κάνουμε συγκρίσεις ποιότητας Καλάθη με Τεόντοσιτς φεύγουμε από τη λογική.Δεν αντιλέγω,καλός on the ball defender ο Καλάθης,καλή και η διείσδυση του,ωραία τρέχει και πασάρει,αλλά μπορεί να συγκριθεί ο τρόπος που εκτελεί τα πικ ν ρολ ή που σουτάρει με τον Σέρβο?
      Μερικές απαντήσεις σε αυτά που λες και θέτεις 77.Αφού πρώτα πω ότι συμφωνώ σε πολύ μεγάλο βαθμό με αυτά που έγραψε ο ανώνυμος 8.18,να σας ρωτήσω:φέτος θεωρούσατε την Τσσκα μεγάλο φαβορί εναντίον του Ολυμπιακού.Υπό την καθολική αρχή και τον ασπασμό ότι οι μεγάλες ξεκινάνε από τα γκαρντ ,και χωρίς αυτούς δεν πας πουθενά, και συνυπολογίζοντας το γεγονός ότι Τζάκσον και γεροΠαπαλουκάς δεν είναι και τεράστιες δυνάμεις,τι σας έκανε να θέτετε φαβορί την Τσσκα σε τέτοιο βαθμό?
      Αλήθεια,ο Μίλος είναι 26 κι έχει βρεθεί σε 3 φάιναλ4,έχει γίνει απόλυτος ηγέτης της εθνικής Σερβίας.Στα 23 του έχασε στον τελικό.Ποιος θα κατηγορούσε τον Γιάνκοβιτς αν έχανε ο Πάο στον τελικό της Ευρωλίγκα ότι δεν πρωταγωνίστησε?
      77 συγγνώμη για αυτό που λέω,(ενώ γενικά διαβάζω τι γράφεις και είσαι συνήθως σωστότατος,ευχάριστος να διαβαστείς και λογικός)αλλά στην απάντηση 8.34 δεν ξέρεις ούτε εσύ που θες να αναφερθείς και να καταλήξεις.Δε βγαίνει νόημα..
      Μερικά πράγματα ακόμα.Είναι άλλο το να πεις ότι μέχρι στιγμής ο παίκτης δεν έχει καταφέρει να αποβεί ηγετικός σε μεγάλα παιχνίδια και να ξεχωρίσει σαν να ναι Γιασικεβίτσιους,Σπανούλης ή Διαμαντίδης κι άλλο να τον μηδενίζεις μπασκετικά λέγοντας πως του κάνει χάρη ο Ζοτς και τον ανασταίνει..
      Το κοινό μάτι λέει πως ο Σέρβος είναι ένας τρελός παίκτης που τρέχει και σουτάρει,δε παίζει άμυνα,είναι ανύπαρκτος στα μεγάλα ματς κλπ.
      Παραμερίζετε στα αλήθεια τα δημιουργικά του στοιχεία,την φοβερή οξυδέρκεια που έχει στην πάσα,το γεγονός ότι είναι από τους λίγους γκαρντ που μπορούν να τρέξουν καλά μια επίθεση στο μισό γήπεδο και με πολλούς τρόπους(σουτ λεπίδι,εκτελεστής πικ ν ρολ,μπάσιμο ανά καιρούς)?
      Είναι τρελός και σουτάρει από τα 8 μ.,εδώ που τα λέμε όμως μιλώντας πάντα για ευρωλίγκα,είχε 40% στο τοπ16 και 47 στα πλέιοφ.
      Τον θεωρείτε ακατάλληλο για τη θέση του πόιντ γκαρντ στην Φενέρ.Ποιον θα προτιμούσατε αλήθεια?Πόσοι παίκτες είναι ικανοί να οδηγήσουν(ως 1st guard) μια ομάδα ως το φάιναλ4?Ο καλός χουέρτας ήταν βασικός πλέιμεικερ στη Μπάρτσα με 8 πόντους μ.ο,9 ράνκινγκ και 3.5 ασίστ.
      Ο γιουλ 10 πόντους,9 ράνκινγκ και 3 ασίστ.
      Ο μακκάλεμπ είδαμε μέχρι που έφτασε πέρσι.
      Ο τεόντοσιτς είχε σε μια ομάδα που τερμάτισε μες στην πρώτη 2άδα και στους 2 ομίλους της και έφτασε στο φάιναλ4 σαν φαβορί(όντας ο μόνος ουσιαστικός key player στην περιφέρεια)13 πόντους,13 ράνκινγκ και 5 ασίστ.
      Ο καλάθης σε μια έκρυθμη ομάδα(πρωταθλήτρια βέβαια) του γιούροκαπ είχε 13 πόντους,17 ράνκινγκ.Στον πάο 7.5 πόντους,8 ράνκινγκ, τρίποντα κάτω του 30% και βολές 50%.
      Όσο για μεγάλες εμφανίσεις,στον ημιτελικό του μούντο10 ειχε 13 πόντους,11 ασίστ και άνω του 20 ράνκινγκ.Στον τελικό ευρωλίγκα του 10',είχε 10 πόντους και 10 ασίστ σε χρονιά που είχε 17 ράνκινγκ και ήταν fiba europe player of the year.
      Εν πάσει περιπτώσει,μπορώ να γράψω πολλά στατιστικά που δείχνουν την αξία του αλλά συνοψίζοντας:ο Σέρβος είναι ένας γκαρντ που ξεχωρίζει για τις γρήγορες και κοφτές αποφάσεις στο παρκέ αξιοποιώντας τους συμπαίκτες του,είναι καλός σκόρερ κι εκτελεστής,γίνεται ηγετικός guard σε πρωταγωνιστικές ομάδες και αποτελεί έναν από τους λίγους πλέον παίκτες που μπορούν με ασφάλεια να κατεβάσουν,να βγουν πίσω από τα σκριν,να σκοράρουν να δημιουργήσουν και να αποτελέσουν μηχανάκι 30+ λεπτών όλη τη χρονιά στο υψηλότερο επίπεδο.Δυστυχώς ή ευτυχώς τον περιβάλλει μια αμφίβολη νοοτροπία που τον χαρακτηρίζει να είναι αρκετά παρορμητικός,ανώριμος σε κρίσιμα σημεία(δίχως πάντα ζημία για την ομάδα του) η οποία έχει συντελέσει,ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ, στο να μην καταφέρνει να είναι αξιόπιστος σε κάποια κρίσιμα παιχνίδια και ως εκ τούτου δεν έχει πάρει μια μεγάλη κούπα.

      Διαγραφή
    29. @peris
      Δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι δεν βγάζεις νόημα σ' αυτά που γράφω. Όλα τα αγωνιστικά χαρίσματα που γράφεις είναι σχεδόν σωστά. Δεν αμφισβήτησα το ταλέντο του Μίλος. Γι' αυτό που έχει στο κεφάλι του αμφιβάλλω. Ο παραλληλισμός με τον Γιάνκοβιτς εντελώς άστοχος. Τώρα, ποιός κάνει στη Φενέρ αντί του Μίλος. Ενδεικτικά εγώ θα προτιμούσα Χουέρτας, Σέρχι, Πλάνινιτς, Λούκας, Καλάθς. Εξαιρώ Διαμαντίδη και Σπανούλη για ευνόητους λόγους. Και κάτι τελευταίο : Στα στατιστικά δεν μπορείς να διαβάσεις τα πάντα. Στα μεγάλα ματς αυτά πάνε περίπατο. Διαγράφονται μονοκοντυλιά. Εκεί μετράει η καρδιά και το καθαρό μυαλό. Και ο Μίλος σ' αυτούς τους τομείς υστερεί ώστε να χαρακτηριστεί top level guard επιπέδου Διαμαντίδη, Σπανούλη, Ναβάρο, Παπαλουκά, Σάρας κ.λ.π.

      77

      Διαγραφή
    30. Ο Λούκας, είναι καταπληκτικός παίκτης αλλά τι σχέση έχει ο ρόλος του μέσα στο παιχνίδι με τον ρόλο του Τεόντοσιτς; Είναι ίσως ο καλύτερος στην Ευρώπη, μαζί με τον Λο, για να πλαισιώσει παίκτες όπως ο Σπανούλης ή κι ο ίδιος ο Τεόντοσιτς. Δεν μπορεί να έχει το κουμάντο μόνος του. Αν έφτιαχνα ομάδα, ίσως θα ήταν ο πρώτος που θα έπαιρνα, αλλά για άλλο ρόλο, ξαναλέω.

      Μου γράφεις τον Χουέρτας. Που όταν τον αφήνατε ελεύθερο φέτους σούταρε με τον ένα πόδι. Σε τελική ανάλυση, εκεί που κόλωσε δυο χρόνια ο Μίλος -στην περιφερειακή άμυνα του οσφπ σε final4- o Βραζιλιάνος παίζει να τα πήγε και χειρότερα. Να σου θυμίσω ότι στην Πόλη είχε γράψει ranking ένα ολοστρόγγυλο μηδενικό. Η μόνη διαφορά ότι δεν μας έκανε εντύπωση γιατί δεν έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις, ενδεικτικό της αξίας του Σέρβου.

      Αλλά η πιο παράλογη πρότασή σου είναι ο Πλάνινιτς. Δηλαδή, θα προτιμούσες τον πιο χέστη παίκτη στην ιστορία του Ευρωπαικού μπάσκετ; Ο Μίλος τουλάχιστον τα σκατώνει σε final4. Ο Πλάνινιτς ακόμα και στα μονά στη γειτονιά του, όταν παίζονται οι τελευταίο πόντοι, πρέπει να βγαίνει αλλαγή. Πραγματικά μιλάμε για τον ορισμό του losing spirit, από έναν παίκτη που το ταλένο πάνω φυσικά περισσεύει.

      Διαγραφή
    31. Φίλε Ανώνυμε, καλημέρα. Παρόλο που έχω χάσει το λογαριασμό με τους ενδιάμεσους που μπήκαν στην κουβέντα, πιστεύω ότι είσαι ο ίδιος που ξεκινήσαμε την κουβέντα χθες για τον Τεόντοσιτς. Άρα μιλάω με σένα και τον Peris.
      Σίγουρα ο Λούκας της Εφές είναι τελείως διαφορετικός παίκτης από τον Μίλος. Δεν υπάρχουν πολλοί με τα χαρακτηριστικά του Σέρβου όπως δεν τα έχουν και οι υπόλοιποι παίκτες που ενδεικτικά ανέφερα. Αυτό που πιστεύω δεν στηρίζεται ούτε σε ranking, ούτε με μέσους όρους, ούτε σε no look πάσες, ούτε σε ευστοχίες και όλα τα σχετικά. Στηρίζεται στο μυαλό και την πνευματική διαύγεια που πρέπει να έχει ένας PG, ιδιαίτερα στα μεγάλα ματς. Στα 26 του χρόνια, ο Τεόντοσιτς δεν έχει δώσει δείγματα ότι διαθέτει αυτές τις αρετές. Το αντίθετο. Πάρε για παράδειγμα τις εμφανίσεις του Σπανούλη στο 5ο ματς με την Εφές και στον τελικό με τη Ρεάλ. Κάνει άθλια α’ ημίχρονα και παρόλα αυτά, επειδή είναι φτιαγμένος από πολύ σκληρό υλικό καταφέρνει να ανατρέψει την κατάσταση και να γίνει καθοριστικός για την ομάδα του. Αυτό δύσκολα θα το δούμε από τον Μίλος. Οι παίκτες που ανέφερα μπορεί να υστερούν όλοι από τεχνικής άποψης και ταλέντου από το Σέρβο αλλά είναι PG που εμπνέουν εμπιστοσύνη και σιγουριά στην υπόλοιπη ομάδα χωρίς να είναι απαραίτητα οι ηγέτες της (π.χ. ο Χουέρτας). Όπως και να ‘χει αν ο Ζοτς αποφασίσει να πάρει τον Τεόντοσιτς, θα είμαστε εδώ να δούμε αν τελικά ο παίκτης είναι αδικημένος ή όχι.

      77

      Διαγραφή
    32. Μια παρατήρηση μόνο. Το μέτρο σύγκρισης για τον οποιοδήποτε παίκτη δεν μπορεί να είναι ο Σπανούλης, ο Διαμαντίδης, ο Παπαλουκάς ή ο Σάρας. Μπορεί να μη γίνει ποτέ σαν κι αυτούς και ωστόσο να έχει καταπληκτική καριέρα.

      Διαγραφή
    33. Η δική μου πάντως επιλογή, αν ήμουν Ομπράντοβιτς, είχα απεριόριστο μπάτζετ και για κάποιο λόγο δεν ήθελα ΜκΚάλεμπ θα ήταν κατά σειρά προτίμησης τα παρακάτω:

      1) Σπανούλης πακέτο είτε με Λο, είτε με Λούκας. Δε θα έλεγα όχι σε ζευγάρι με Καλάθη αλλά θα προτιμούσα σαφώς τους άλλου δυο.
      2) Ρούντι είτε με Ροντρίγκεζ είτε με Μίλος ΚΑΙ Λούκας
      3) Μίλος και δίπλα ο Λούκας κι αν όχι ο Λο.

      Το πρώτο σενάριο θα κολλούσε έτσι κι αλλιώς στη σχέση Ζοτς-Μπιλ, το δεύτερο εκτός από ανέφικτο χτυπάει και στις ήδη επιλογές του Σέρβου στα φόργουορντ, οπότε θα πήγαινα σε ένα σενάριο όπως το τρίτο.
      Αν δε μου έλεγαν ότι πρέπει να πάρω μόνο έναν αστέρα στο ασσόδυο, και αυτός δεν μπορεί να είναι ο Σπανούλης, θα έπαιρνε χωρίς δεύτερη κουβέντα τον Τεόντοσιτς.

      Τέλος, προφανώς και δε θα επέλεγα για να χτίσω μια νέα ομάδα, παίκτες που είναι στη δύση της καριέρας τους, όπως ο Διαμαντίδης ή ο Ναβάρρο.

      Διαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Jim ο Βεζένκοφ που έπαιζε φέτος με την Βουλγαρία μπορεί να παίξει Ελλάδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πριν λίγο στη σελίδα του Hoopfellas στο facebook..
    "Ο Δημήτρης Κατσιώνης μιλά στη κορυφαία Γαλλική μπασκετική σελίδα Catch & Shoot.com για τον Μπού Ντέηβις και το ενδεχόμενο μεταγραφής του σε ομάδα της ProB.

    http://www.catch-and-shoot.com/basket-francais/poitiers-engage-ronald-davis/2013/"

    Τζιμάρα πρώτη μούρη σε όλη την Ευρώπη βλέπω!Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπερα,
    Τζιμ περιμενα κατι περισσοτερο σε αναλυσεις ομαδων ειδικα μετα τις 3 μεταγραφες τις φενερ..

    ΓΙΑ ΠΑΟ: Επειδη τσσκα, μπαρτσα, φενερ, και λιγοτερο ρεαλ, εφες ειναι πολυ δυνατες φετος πιστευω οτι πρεπει να βγουν οι μεταγραφες του παππα και του γιανκοβιτς για να πουμε οτι φτανει φ4 διοτι ο χρονος πρεπει να μοιραζεται σε 10-12 παιχτες..στην ελλαδα διαμαντακος-χαραλαμποπουλος πρεπει να παρουν χρονο..Ο μπραμος πιστευω οτι θα γινει περισσοτερο 2αρι -σουτερ, φετος.. Τα διδυμα των ψηλων πιστευω θα ναι γκιστ(5αρι)-μαυρο(4αρι)και λασμε-φωτσης.αυτα θα ειναι τα βασικα σχηματα με αλλαγες και προσαρμογες αναλογα τον αντιπαλο, τα φαουλ κ.α.. επισης ο κινεζος πρεπει να μπορεσει να αμυνεται καλα για 5-10 μαξ λεπτα και οτι μπορει στην επιθεση..
    ΓΙΑ ΟΣΦΠ: Φετος ειναι αινιγματικος παλι..Οι ψηλοι του στα χαρτια ειναι καλυτεροι αλλα δεν ξεχναω σε ποσα ματς ηταν πισω στο σκορ και μολις εμπαινε ο χαινς το παιχνιδι γυρναγε..Βεβαια τωρα θεωρητικα υπαρχει μεγαλυτερη ισσοροπια..Στο 4 σιγουρα ειναι καλυτερος αντιτς-πετγουεη..Με τη μονη διαφορα οτι ο αντιτς εβαζε μεγαλα σουτ..σε ολα τα υπολοιπα υστερει του πετγουεη..Στο 3 ερωτηματικο..δυσκολα παντως να ειναι καλυτερος..στο ασσοδυο το ιδιο καλως με περυσι μονο που δεν ξερουμε την κατασταση που θα βρεθει πλεον ο μαντζαρης μονο που περυσι σε ολα τα κρισιμα παιχνιδια ελειπε οποτε μονο ως συν τον καταλογιζω..
    ΓΙΑ ΦΕΝΕΡ:Την φοβηθηκε το ματι μου με την τριπλη μεταγραφη..Σιγουρα καλυτερη φετος με ζοτς, και φυσικα ισως με το καλυτερο 5αρι(ζοριτς),το καλυτερο 4αρι(κλειζα),απτα καλυτερα 3αρια(μπογντανοβιτς) και ενα πολυ δυνατο 2αρι (πρελτζιτς),χρειαζεται εναν πολυ δυνατο ασσο και ειναι ετοιμη,καθως στον παγκο εχει μπιελιτσα,καραμαν,σαβας,οναν,ερμις και δεν υπολογιζω σατο-μακαλεμπ..
    ΓΙΑ ΤΣΣΚΑ: το φαβορι..παντου ειναι δυνατοτερη απο περυσι εκτος τον ασσο οπου τον μιλος δεν τον πολυθελει ο μεσινα και τον κανει δωρο στον ζοτς..να δω εκει πως θα τον αντικαταστησει καθως ο παργκο ειναι παιχταρας αλλα οχι αρκετος..
    ΓΙΑ ΜΠΑΡΤΣΑ:Υστερα απο τσσκα..Ξεκιναει ως το νουμερο 2.. Στους ψηλους αν ντορσευ δεν αρχισει τις βλακειες πηρε οτι χρειαζοταν..Το ιδιο και στο 4..πολυ ωραιος σκορερ ο ναχμπαρ ισως αν μπορουσε να διωξει τον λορμπεκ και να παρει μπιελιτσα να ηταν το ιδανικο αλλα τωρα το πουλακι παει πεταξε..στο 3 με παπανικολαου αντι ινγκλις πολυ καλυτερη καθως οι 2 παιχτες μπορει να ειναι πανομοιοτυποι αλλα ο αυστραλος υστερει σημαντικα σε ψυχη..ειναι νεροβραστος..Της λειπει κατι δυνατο στον ασσο για να γινει το γκραντ φαβορι αλλα φετος εχει και τον ολεσον οποτε..
    ΓΙΑ ΜΑΚΑΜΠΙ: Βαση παιχτων που εχει παρει και εχει ηδη πιστευω οτι θα παιξει πολυ ωραιο μπασκετ..ταιους, κοεν, σοφο, τζεημς σχηματιζουν μια πολυ ωραια τετραδα στους ψηλους..Και εαν ο σοφο εδω δεν επαιξε εκει εκανε την καλυτερη σεζον της καριερας του οποτε..στο 3 καλυτερη καθως ο ινγκλις ως δευτερο 3 αρι ειναι ιδανικος..στον ασσο και στο 2 ειναι καλυτερη με ραις,χαλπεριν..
    ΓΙΑ ΜΙΛΑΝΟ:φετος πιστευω θα ξεχωρισει με τον μπιανκι..περιμενω βεβαια και τι κινησεις θα κανει..το πιστευω παντως..
    ΓΙΑ ΕΦΕΣ:Ισχυει οτι και με μακαμπι..περιμενω ωραιο μπασκετ..φυγαν οι βεντετες φαρμαρ,βουγιασιτς και ηρθαν αθλητες πολυ καλοι πλανινιτς,χοπσον..Περιμενω τι αλλο θα ψωνισει ο μαχμουτι
    ΓΙΑ ΚΑΧΑ:ημουν ενθουσιασμενος με τις κινησεις που εκανε..χοτζ,χαμιλτον,χανγκα κραταγε και ολους τους βασικους..Και ξαφνικα παιρνει σκαριολο και διωχνει μπιελιτσα..Μια απο τα ιδια σκεφτομαι..
    ΓΙΑ ΡΕΑΛ:ελαφρως καλυτερη απο περυσι..περιμενα κατι καλυτερο στους ψηλους,κατι δυνατο αλλα μπουρουσης..Δεν την πιστευα φετος και εφτασε στον τελικο..Ακολουθει το ιδιο σκεπτικο να δω τι θα κανει.. Ενισχυμενη με νταρντεν,μεχρι,μπουρουση..αινιγμα..

    Αυτες τις ομαδες ξεχωριζω και το πουλεν μου ειναι η μπαγερν..Συγνωμη αν σας κουρασα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η Ρεάλ στην θεωρία είναι πολύ ενισχυμένη.
      1. Έβαλε ένα παίκτη ρακέτας με τεράστια ποιότητα (Μπουρούσης) έναντι ενός σκιάχτρου
      2. Έδιωξε τον άχρωμο Σουάρεζ και έβαλε έναν ακόμη πολύ καλό αθλητή, τον Ντάρντεν.
      3. Ελπίζει ότι ο Μέχρι δε θα έχει τα προβλήματα του Βραζιλιάνου με το περίεργο όνομα.

      Για μένα το πιο πλήρες ρόστερ, με ρόλους πολύ καλά μοιρασμένους. Ξεκινάει ως νούμερο 1 στα φαβορί. Νομίζω ότι ο Τζιμ θα τις δώσει την πρώτη θέση στο recruiting, όταν έρθει εκείνη η ώρα (εκτός να μέχρι τότε η Φενέρ έχει προλάβει να ανακκοινώσει τον Γκαζόλ, τον Πάρκερ ή τον Τζινόμπιλι)

      Διαγραφή
    2. Και για εμένα η Real είναι η #1 διεκδικήτρια του τίτλου.

      Πολύ σνομπάρουμε βλέπω το Μπουρούση αλλά μάλλον εύκολα ξεχνάμε, μετά την ομολογουμένως αποτυχημένη διετία του στην Armani Milano, τι παίχτης είναι.

      Όλες οι TOP ομάδες έκαναν εντυπωσιακό recruiting, αλλά η Real λόγω καλύτερης συνοχής από πέρσι νομίζω είναι πιο μπροστά.

      Οι ελληνικές ομάδες θα έχουν ακόμη πιο δύσκολο έργο φέτος. Τυχόν πρόκριση στο final 4 θα τη θεωρήσω τεράστια επιτυχία.

      Διαγραφή
    3. Επίσης από που και ως που ο Ζόριτς είναι το καλύτερο 5άρι? Ούτε σε εθνικό επίπεδο έχει δείξει κάτι το εξαιρετικό ούτε και σε ομαδικό. Το να ξεχωρίζεις σε μία μέτρια ομάδα δεν σε κάνει αυτόματα το καλύτερο στη θέση σου. Παραδείγματα πολλά. Κορυφαίος παίχτης, και σωστά, θεωρείτε αυτός που έχει σηκώσει και την κούπα, για αυτό άλλωστε η CSSKA κυνήγησε τον Hines, η Barcelona Παπανικολάου-Dorsey, έχοντας επίσης και σημαντική συμβολή στην κατάκτησή της.

      Επίσης, πως έβγαλες τον Κλέιζα το καλύτερο 4άρι? Συγκρίνεις τον Κλέιζα του Ολυμπιακού (προ σοβαρότατου τραυματισμού) με τον τωρινό? Κάτσε να τον δούμε λίγο σε τι κατάσταση θα είναι. Στην επίθεση σίγουρα θα είναι εντυπωσιακός αλλά αν στην άμυνα είναι τρύπα ,τύπου Σόφο, δεν θα παίζει σε ομάδα Ομπράντοβιτς.

      Ας μην είμαστε τόσο βιαστικοί.

      Διαγραφή
    4. Δηλαδη αν σου ελεγε καποιος σου δινω 100 ευρω να τα πονταρεις στην ομαδα που πιστευεις οτι θα το σηκωσει εσυ θα διαλεγες ρεαλ και οχι τσσκα ή μπαρτσα..Ο ζοριτς για μενα ειναι το καλυτερο πενταρι μαζι με τομιτς..Και ο κλειζα μαζι με κριαπα αλλα ειναι διαφορετικοι παιχτες..Να ξερεις ο καλος παιχτης φαινεται..Ο ζοριτς οποιον βρηκε αντιπαλο οσο καλος και να ηταν το παιχνιδι του το εκανε..οσο για τον κλειζα ειναι 28 χρονων οχι 35..και λιγο πολυ ολοι οι μεγαλοι παιχτες ηταν τραυματιες αλλα γυρισαν και καλυτεροι,μη μου συγκρινεις το σοφο που δεν υπηρξε αθλητης ποτε με εναν απο τους κορυφαιους αθλητες..οσο για τον τραυματισμο του θεραπευεται μια χαρα..

      Διαγραφή
    5. o Zoric, πχ εναντίον Κτστις και Τζέιμς έχασε σε όλες του τις μονομαχίες. Χαρακτηριστικά στο CSKA-MALAGA, ο Krstic γράφει 35 pir, βάζει 23 πόντους, κερδίζει 12 φάουλ (!). Ο Zoric αποβάλεται με 5.
      Άλλο ματς το Malaga-Maccabi που ο Zoric γράφει -6, απέναντι στο καταπληκτικό αμυντικό James.
      Δεν είναι κακός ο Zoric, αλλά για μένα είναι σκαλοπάτια κάτω από Tomic, Krstic, Lampe, Μπουρούση (δεν αναφέρω καν undersized ψηλούς).

      Διαγραφή
    6. Ναι αν μου έδινε κάποιος 100 ευρώ θα τα έβαζα Real. Δικά μου λεφτά δεν θα έβαζα πουθενά, δεν παίζω καθόλου τέτοια πράγματα! :)

      Μην ξεχνάς ότι η Real είναι in the process of making καμιά πενταετία τώρα, βάζει μονάδες και αφαιρεί αυτές που δεν αποδίδουν. Στη χημεία είναι πιο μπροστά από κάθε άλλη ομάδα και δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι ο Λάσο είναι τόσο κακός προπονητής. Σίγουρα δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τον Ζέλικο αλλά το ρόστερ του είναι εκπληκτικό!

      Εσύ παρουσιάζεις τον Ζοριτς και τον Κλέιζα ως τους καλύτερους στις θέσεις τους, εγώ δεν συμφωνώ γιατί πιστεύω πως πρέπει να τους δούμε λίγο και να κρίνουμε μετά, σε λίγο έχουμε και Ευρωπαϊκό για μία πρώτη δόση και μετά Euroleague, θα έχουμε υλικό! :D

      Ένα καλό παίχτη όντως τον καταλαβαίνεις από τη πρώτη στιγμή που τον βλέπεις αν ξέρει μπάσκετ ή όχι, αλλά και πάλι δεν είναι μόνο το μπάσκετ που ξέρεις για να φτάσεις την ομάδα σου 1η, θέλει κι άλλα.


      Διαγραφή
    7. Το κερδος ομως θα ηταν δικο σου..αν επιμενεις σε ρεαλ εισαι γενναιος ..5 χρονια φτιαχνει την ομαδα της η ρεαλ οπως λες..γιατι θα πετυχει φετος??Παντως οσο εχει λασο δεν την πιστευω..Η ευρωλιγκα ειναι καθαρα θεμα προπονητη..και ο λασο δεν εχει δειξει αυτα που θα επρεπε για να ειναι νικητης..ομαδα που δεν παιζει αμυνα δεν εχει καμμια τυχη..

      Διαγραφή
    8. Είπαμε ότι αυτή τη στιγμή η Ρεάλ είναι η πιο σίγουρη ομάδα να ακουμπήσεις πάνω της.Δε μπορείς να το αρνηθείς.Έχει κάνει ήδη μια επιτυχημένη χρονιά(αν όχι αυτή ποιος?),έχει κρατήσει εξαιρετικό υλικό και το έχει εμπλουτίσει σημαντικά κλείνοντας την έλλειψη ποιότητας στη ρακέτα...Και δεν ξέρω αν ο Μπουρούσης θα μπορεί να φέρει βόλτα στην άμυνα τον Κρστιτς αλλά αν κάποιος πει ότι δεν ανήκει στους 5-6 πιο πλήρεις Ευρωπαίους ψηλούς της Ευρώπης θα λέει ψέματα.
      Με μπουρούση και σλότερ έχει και τα 2 είδη ψηλών που χρειάζεται,τον undersized 5 με χαμηλό κέντρο βάρους κι εκρηκτικότητα,και τον κλασικό 7footer που έχει παιχνίδι μέσα έξψ,ανθεκτικότητα και σημαντική δύναμη στα ριμπάουντ.
      Έχει βάλει παίκτη σαν τον ντάρντεν δεύτερο τριάρι(με πρώτο το ρούντι) που άλλοι θα τον είχαν βασικό κι αναντικατάστατο.Στην ουσία όσο παίζει ο σέρχι,θα είναια υτός το κουμάντο και ο απόλυτος πλέιμεικερ,και όταν βγαίνει πιθανό να βλέπουμε γιουλ άσσο και ρούντι να ανεβαίνει στο 2 με το βάρος της επίθεσης να πέφτει πάνω του μιας και είνα γκαρντ φόργουορντ με ικανότητα να σουτάρει,να πασάρει και να διεισδύσει.

      Διαγραφή
  36. Συμφωνω για νταρντεν και σουαρεζ, ο μεχρι μπορει να ειναι καλυτερος απο τον χετςχαιμερ και ο μπουρουσης απο τον μπεγκιτς αλλα αμυντικα εχει προβλημα απεναντι σε δυνατους ψηλους και με αυτες τις αλλαγες δεν το διορθωσε..Γενικα η ρεαλ δεν μου πολυαρεσε περυσι και το ιδιο και φετος πιστευω..Η τσσκα νομιζω οτι εχει κανει το καυτερο recruiting με χαινς-παργκο-φριτζον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εμένα με ξετρέλανε αλλά δεν παύει να είναι η άξια φιναλίστ και η πρωταθλήτρια Ισπανίας.
      Ο Μπουρούσης είναι πολύ πιο δυνατόν από τον Μπέγκιτς. Να σου θυμίσω ότι έχει κερδίσει μονομαχίες από Κρστις και Νοά, ενώ τα έβαζε πολύ συχνά με όλη τη ρακέτα του ΠΑΟ και έβγαινε ασπροπρόσωπος.
      Οι παίκτες που έχει πάρει η ΤΣΣΚΑ ενδεχομένως να έχουν μεγαλύτερη ποιότητα, αλλά προσωπικα βλέπω μια θολούρα στο σχεδιασμό. Αντιθέτως μου είναι πολύ πιο ξεκάθαρος αυτός της Ρεάλ. Μπορώ να προβλέω εν πολλοίς από τώρα το πως θα μοιραστούν οι ρόλοι. Για αυτό τη θεωρώ φαβορί.

      Αλλά είπαμε ότι είναι και θέμα γούστου.

      Διαγραφή
    2. Η θολουρα που λες υφισταται μονο στον ασσο, και αυτο γιατι δεν μπορει να αποδεσμευσει τον τεοντοσιτς γιατι εχει μεγαλο συμβολαιο..Αν εφευγε ο μιλος και επαιρνε εναν ασσο οπως ο λουκας της εφες τοτε θα ηταν αριστος..Αρα το προβλημα ειναι περισσοτερο οικονομικο παρα λαθους recruiting..Και να συμπληρωσω οτι προφανως δεν θα ηθελε ο τεοντοσιτς να παει σε ομαδα ανταγωνιστικη..Το προβλημα που λες το ξερουν και τοβλεπουν τη λυση δεν εχουν..Τον καλαθη γιαυτο τον θελουν..Οσο για τον μπουρουση που λες οτι ειναι δυνατος δεν συμφωνω..απλα μπορουσε να μαρκαρει τον μπατιστ γιατι ηταν κοντυτερος του και δεν τον ελεγες και τερας δυναμης ..Μολις εμπαινε κανας πεκοβιτς μεσα ομως αστα..Τον κριστιτς δεν τον θεωρω ιδιαιτερα δυνατο παντως ειδικα αν σκετω τι του εκανε ο χαινς στον ημιτελικο..Πηδαγαν για ριμπαουντ και ο χαινς που ειναι και πιο κοντος το επαιρνε με τον τσαμπυκα του..οποτε δυνατο δεν το λες..Παντως η ρεαλ ειναι παναξιοτατη πρωταθλητρια και φιναλιστ..

      Διαγραφή
    3. Ξέρεις τι, εγώ βλέπω θολούρα στη ρακέτα. Όχι έλειψη ποιότητας, σε καμία περίπτωση. Αλλά προβλέπω πατάτα στη χρησιμοποίηση Χάινς.

      Για Μπουρούση, ναι, αν βάλεις ως μέτρο τον Πέκοβιτς είναι αδύναμος. Αν βάλεις ως μέτρο τον Πέκοβιτς όλοι είναι αδύναμοι. Αλλά δυστυχώς, δεν υπάρχει κάποιος Πέκοβιτς στην Ευρώπη.

      Διαγραφή
    4. Kαι τον ζοριτς και τον σοφο και τον λοντσαρ και τον τζαγουαι σου λεω καποιους παιχτες ενδεικτικα..Και στα ποδια δεν ειναι ο πιο γρηγορος παιχτης..Ειχε ολα τα φωτα να γινει ενα απτα καλυτερα πενταρια αλλα δεν δουλεψε οσο θα πρεπε..Στη ρακετα θολουρα θα διεκρινα αν εβαζε τον χαινς ως 4αρι που δεν τον πιστευω γιατι ο μεσινα θελει στρετς 4αρια οπως ο κριαπα..

      Διαγραφή
    5. Aυτοί που αναφέρεις είναι κατά τη γνώμη μου ένα επίπεδο κάτω από Μπουρούσης. Δε θα συμφωνήσουμε, από ότι φαίνεται ποτέ....


      Για ΤΣΣΚΑ, αυτό ακριβώς φοβάμαι, ειδικά όταν φέρνω στα μυαλό μου τα σχήματα με Καούν Κρστιτς στην ίδια 5άδα.

      Διαγραφή
    6. Αναφερομαι σε δυναμη..Και ο ζοριτς ειναι ενα επιπεδο παραπανω μαζι με τον υγιη τζαγουαι,σοφο τοχω παρατησει πλεον μαζι του και λοντσαρ απλα δυνατος..Αλλωστε δεν συγκρινω ποιοτητα αλλα δυναμη και πως μπορει ο μπουρουσης να μαρκαρει καποιον δυνατο ψηλο που δεν το πιστευω..

      Για τσσκα πιστευω φετος θα παιξουν ως 4αρια ο βοροντσιεβιτς με τον κριαπα και 5αρια ο χαινς ο κριστιτς και ο καουν..Ασε που μπορει να ανταπεξελθει και ενα σχημα με 5αρι επιθετικα τον χαινς και 4αρι τον κριστιτς που εχει το σουτ απο μεση αποσταση και αμυντικα το αντιθετο..κατι δηλαδη σαν χαινς-αντιτς..

      Διαγραφή
    7. θα συμφωνήσω με τον τελευταίο ανώνυμο...
      Όταν η φιναλίστ Ευρώπης και πρωταθλήτρια Ισπανίας κρατά το βασικό κορμό της και αλλάζει Μπέγκιτς-Χετσχάιμιρ με Μπουρούση-Μέχρι ενώ βάζει ντάρντεν αντί σουάρεζ,δηλαδή δίνει μερικές χρήσιμες πινελιές ενώ δεν έχει τελειώσει ακόμα,δε μπορεί να μην είναι μέσα στην 3άδα των power rankings.Αναφέρομαι προς το παρόν μόνο στη Ρεάλ γιατί είναι θολό ακόμα το τοπίο στις άλλες ομάδες.Όταν έρθει το ανάλογο άρθρο από τον Τζιμ ας τα πούμε πιο αναλυτικά.

      Διαγραφή
    8. Γιάννη, νομίζω ότι τον υποτιμάς λίγο τον Γιάννη.

      Για ΤΣΣΚΑ, δε λέω ότι αυτά τα σχήματα δεν θα αποδώσουν. Απλά μου δημιουργούν ερωτηματικά. Απλά για Ρεάλ δεν έχω τέτοια. Όπως ούτε και Μπάρτσα, αρκεί ο Ντόρσει να μην τρελαθεί.

      Θα τα πούμε και στο κατάλληλο άρθρο του Τζιμ.
      Εγώ πάντως βλέπω και πολύ ψηλά τη Μακάμπι. Μ' αρέσει το πλάνο της, αν και μερικούς παίκτες δεν τους ξέρω.

      Διαγραφή
    9. Καταλαβαινω ακριβως τι θελεις να πεις απλα εκτος απο νταρντεν για μενα ειναι μια απο τα ιδια στους ψηλους..Ηθελε βαρβατο 5αρι, εναν ζοριτς για να ξεχωρισει..Να στο πω διαφορετικα με τις κινησεις στους ψηλους που εκανε ειναι σαν να μου λεει δεν ειναι γιαννης ειναι γιαννακης..Οσο για τον φιλο ρeris να σου πω οτι με βαση τις κινησεις που εγιναν βαζω τσσκα,μπαρτσα,οσφπ που ειναι και πρωταθλητης ευρωπης και μετα ρεαλ,παο,εφες,μακαμπι-μιλανο-καχα.. Με την σειρα που σου τις ειπα ακριβως..

      Διαγραφή
  37. Παιδιά ο Λοτζέσκι σε σας τους κάπως "παλαιότερους" δεν φέρνει εμφανισιακά, αλλά και σε όσους τον έχετε παρακολουθήσει, στον τρόπο που απελευθερώνεται για 3 στον Τούρκο αρχισκόρερ των 90s Χαρούν Ερντενάι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που το θυμηθηκες τον ερντενα'ι';;;ποοοσο πισω με γυρησες,πρεπει να το παραδεχτεις παντως εχει το βλεμα λυπηριδη(δεν το λεω να τον μειωσω) ο λοτζεσκι.Ο ερντενα'ι' ειχε φαει μια βαρβατη αγκωνια τοτε απ το ρουσκονι που θα την θυματε για καιρο,πλακα πλακα οι τουρκοι βγαζουν ταλεντα,εκτοι στο κατω των 20 και πρωτοι στους εφηβους που νηκησαν τους κροατες!Αυτο το 2 τουρκοι υποχρεοτικα στη πενταδα που εχουν στο πρωταθλημα τους θα ηθελα να το δω και εδω.ΑΚΗΣ

      Διαγραφή
    2. Πέρυσι το διαπίστωσα, μετά το ματς στο Βέλγιο, όταν ο Λοτζέσκι σκότωσε τον Πανιώνιο. Έφερα στο μυαλό μου 2 απίστευτες εμφανίσεις του Ερντενάι με τη Φενέρμπαχτσε, πριν καμιά 20αριά χρόνια εναντίον του Πανιωνίου του Τέρνερ τότε για το πάλαι ποτέ κύπελλο Κόρατς.
      Για τους Τούρκους φίλε, έχω διαφορετική άποψη. Ασφαλώς και είναι επιτυχία το ότι κέρδισαν το Ευρωπαικό πρωτάθλημα U18, όμως κακά τα ψέματα η ποιότητα των γηγενών παικτών μίας χώρας αποτυπώνεται στην κατηγορία των ανδρών. Εκεί οι Τούρκοι, δεν έχουν κάτι εντυπωσιακό, με εξαίρεση τις 2 διοργανώσεις στη χώρα τους. Η αλήθεια είναι ότι οι καλύτεροι παίκτες τους, αγωνίζονται στο ΝΒΑ. Από την άλλη το γεγονός ότι η ελίτ των ομάδων τους δεν λες ακριβώς πως θριαμβεύει στις ευρωπαικές διοργανώσεις είναι ενδεικτικό για το επίπεδο των γηγενών παικτών. Παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζουν και οι Ιταλοί, οι οποίοι παρεμπιπτόντως κατέκτησαν το ευρωπαικό πρωτάθλημα νέων. Δεν είναι τυχαίο ότι οι ελληνικές ομάδες και οι ισπανικές έχουν επιτυχίες βασιζόμενες σε καλούς εγχώριους παίκτες. Εντάξει η Τσσκα είναι η εξαίρεση σε αυτό που γράφω.
      Για να επανέλθω στους Τούρκους, το δεδομένο της υποχρεωτικής συμμετοχής 2 γηγενών στις πεντάδες των ομάδων τους, ενδεχομένως έχει οδηγήσει σε έναν εφησυχασμό, που απαγορεύει την περαιτέρω βελτίωσή τους.

      Διαγραφή
    3. Επειδη καπως το θεμα τουρκια το εχω ψαξει επετρεψε μου να σου πω κατι,οι τουρκοι οσο δεν εχου καλους γκαρντ δεν θα κανουν τιποτα(εκτος απ το ξυλο που αφηναν οι διαιτητες στο παγκοσμιο κ' βγηκαν δευτεροι)-αυτο το ξερουν και οι ιδιοι και εχουν δωσει μεγαλη βαρητητα να εισαι σιγουρος,απλα δες τους καλους τους παιχτες που παιζουν στην αμερικη οι περισσοτεροι ειναι φοργουορντ(τουρκογλου-ιλιασοβα που δεν ειναι κ'ακριβως τουρκοι) και ο ασικ που ειναι ενας ψηλος για να ερχεται απ το παγκο.Εγω θελω να παιζουν ελληνες οχι γιατι αυτο υποχρεωτικα θα βγουν ταλεντα,αλλα γιατι πραγματικα απο μετριους ξενους υπαρχουν πολυ καλυτεροι παιχτες,αυτο που θα ηθελα να δω στους ελληνες ειναι ποιο γρηγορα ποδια,ολο το μπασκετ εκει πηγαινει αθλητικα παιδια με ταχυτητα και οχι τεραστια υψη.ΑΚΗΣ

      Διαγραφή
    4. Μαζί σου είμαι σε αυτό που λες για τους Έλληνες. Και εγώ γουστάρω να βλέπουμε "ελληνικές" ομάδες. Άλλωστε και προς αυτή την κατεύθυνση οδηγούμαστε. Εκτός των 2 αιωνίων, στις επιτυχίες αμφοτέρων έπαιξαν κομβικό ρόλο ο ελληνικός κορμός τους, ο ΠΑΟΚ, ο Άρης, ο Πανιώνιος που πέρυσι έκαναν πολύ καλές πορείες, είτε από επιλογή, είτε από ανάγκη βασίστηκαν κυρίως στους ντόπιους παίκτες τους.
      Τώρα στους Τούρκους, τις επιτυχίες τους τις ανέφερα σαν εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, της χαμηλής παραγωγικότητας και επιτυχίας της Εθνικής τους. Για τους γκαρντ τους συμφωνώ και επαυξάνω. Σκέψου ότι τα τελευταία 20-25 χρόνια έχουν βγάλει όλους κι όλους 2,5 αξιοπρεπείς playmaker (Ορχούν Ενέ, Κερέμ Τουντσερί και Εντέρ Αρσλάν).

      Διαγραφή
    5. Ωραιος,απλα να ξερεις οτι οι τουρκοι βασιζουν πολλα σε ενα κεναν σιπαχι(εαν τον λεω σωστα),μπορει να παιξει και 1 κ'2 και ειναι αρκετα ψηλος 1,97 για τα 18 του χρονια,το οτι δεν ειναι και τοσο τουρκος(γενηθηκε στη πριστινα) εξηγει το μεγαλο του ταλεντο.ΑΚΗΣ

      Διαγραφή
    6. Χαχαχα!! Φίλε μιας και από ότι βλέπω έχεις κονέ με τους γείτονες, έχεις κανένα σάιτ να προτείνεις ή κανέναν τρόπο να βλέπουμε κανένα αγώνα, εκτός από τα γνωστά sportlemon κλπ?? Thanks εκ των προτέρων

      Διαγραφή
    7. Απλα ετυχε να πετυχω το ευρωπαικο U 18 απ τα προημητελικα και ειδα καποια παιδια,οι τουρκοι πονταραν πολλα σε αυτη τη γεννια,εκτος απ το παιδι που εγραψα που παιζει στη τοφας ο δευτερος ποιοτηκοτερος τους παιχτης εχει καταγωγη απ τα σκοπια(κεντι οσμαν 2,01)!Τους εβλεπα και μου εκαναν εντυπωση για 95αρηδες μετα εψαξα λιγο τα βιογραφικα τους και καταλαβα.First row αξιοπιστο.ΑΚΗΣ

      Διαγραφή
  38. Σχετικά με Μίλος και Ζοτς, που συζητήθηκε παραπάνω...

    Ο Ομπράντοβιτς είχε από το 2004 μέχρι το 2012 το Διαμαντίδη, από το 2007 έως το 2010 το Σπανούλη, από το 2010 μέχρι το 2012 τον Καλάθη. Τα τελευταία 4 χρόνια που προπονούσε τον Παναθηναϊκό ήταν εξοπλισμένος με 2 εξαιρετικούς γκαρντ - τιμονιέρηδες. Έλληνες. Δεν χρειάστηκε να ψάξει ποτέ τα τελευταία χρόνια την αγορά για πρώτο κουμανταδόρο της ομάδας του, ούτε για δεύτερο. Πλέον στη Φενέρ είναι υποχρεωμένος να βρει τους μαέστρους του στην ελεύθερη αγορά, με τους περιορισμούς που ισχύουν για τους ξένους, και πρέπει οπωσδήποτε οι επιλογές του να βγουν.

    Τι θα έκανα; Θα κράταγα τον ΜακΚάλεμπ και θα έψαχνα έναν παίκτη για το ρόλο του φρένου (Κουκ, ακόμα ελεύθερος δεν είναι;) Ο ΜακΚάλεμπ μπορεί να αποδώσει και σε χαμηλό τέμπο (βλ. Παριζάν), είναι ο καλύτερος στο transition και μπορεί να δώσει πολλούς εύκολους πόντους και ν΄ανοίξει το ρυθμό ανά διαστήματα, ενώ η Φενέρ είναι ήδη οπλισμένη με πολύ καλά όπλα για σετ παιχνίδι (Πρέλζιτς, Μπογκντάνοβιτς).

    Ody

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. enas palios gnwrimos epistrefei ,gia 5ari , ston vazelo ... se liges meres i anakoinwsi ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου πεις...Να το πάρει το ποτάμι; Μίροσλαβ Πετσάρσκι!!

      Ερσεφουρίλ

      Διαγραφή
    2. Best ψευδώνυμο ever!!!

      Ody

      Διαγραφή
    3. BATIST I MEGALI EPISTROFEI ...

      Διαγραφή
    4. SIGA MIN GYRISEI KAI O KOKOLAKIS RE ERSEFLOUFLI ...

      Διαγραφή
    5. Λογικά έχεις εσωτερική πληροφόρηση...

      Ερσεφουρίλ

      Διαγραφή
    6. Ενώ ο Μπατίστ θα γυρίσει "Man With No Name" ??

      Ερσεφουρίλ

      Διαγραφή
    7. Για τον Μαικ , ειναι σχεδον σιγουρο οτι ειναι κλεισμενος απο καιρο ... και ειναι πολυ καλη επιλογη για 5-10 λεπτα ...

      Διαγραφή
    8. APO TON PETSARSKI ,EXEI PIO POLLES PITHANOTITES PANTWS ... FOUFOUTOS

      Διαγραφή
    9. Αφού το λες εσύ FOUFOUTE, έτσι θα 'ναι...

      Ερσεφουρίλ

      Διαγραφή
  40. http://basketball.realgm.com/player/Matthew-Andronicos/Summary/43804

    Πολύ πιο φθηνοί,βέβαια,είναι και στην Αυστραλία!
    Πόσο μάλλον αν έχουν κι ελληνικές ρίζες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. υπαρχει πληροφορηση για batiste? η απλως ετσι πιστευετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. exei ginei synantisi me giannakopoulo kai lene oti einai poly konta ...

      Διαγραφή
    2. πιστεύετε ότι το καινούργιο σταγ το "κινέζικο" είναι κατάλληλο για να αναστήσει τον Μάικ;

      Διαγραφή
    3. πιστεύετε ότι το καινούργιο σταφ το "κινέζικο" είναι κατάλληλο για να αναστήσει τον Μάικ

      Διαγραφή
  42. Άλλη θα ναι η μεγάλη έκπληξη-επιστροφή των μεταγραφών και θα είναι στον Ολυμπιακό. Βον Γουέιφερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Με Navaro Παπανικολάου και front line Tomic Dorsey
    λέτε να μας ξαναγλεντήσει η Μπάρτσα στους 8??
    Αν ξαναφθάσουμε στους 8 βέβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ φιλαράκο φέτος λέω να στηρίξω το ποδόσφαιρο,
      2 χρόνια τώρα παίρνω διαρκείας στο μπάσκετ
      και μένω με το 7ο στο χέρι.

      Διαγραφή
    2. Ρε παιδία καταλαβαίνω ότι όλοι είμαστε απογοητευμένοι με τις συνεχόμενες αποτυχίες στην Ευρώπη αλλά πρέπει όλοι να πάρουμε διαρκείας φέτος στο μπάσκετ. Πότε θα ξαναέχουμε την ευκαιρία να δούμε κινέζο στο ρόστερ μας? Δείτε το και ως υπερθέαμα, πως πληρώνεις εισιτήριο στο δελφινάριο για να δεις στον Σουφερλή.

      Διαγραφή
    3. Ο κινέζος πότε θα βγαίνει?
      πριν ή μετά τους ελέφαντες?
      Άρε γλέντια!

      Διαγραφή
    4. Μπα μην αγχώνεσαι...Θα τους αρχίσει στις καρατιές ο Κινέζος, θα κάνει και τις προσευχές του ο Κάρι και...τέζα η Μπαρτσα. Αν κάτι στραβώσει θα παίξει ο Θρύλος το ρον συνηθισμένο ρόλο του και θα ξεχαρμανιάσουμε....

      Ερσεφουρίλ

      Διαγραφή
    5. Αλήθεια, μιας και ανέφερες τα διαρκείας, πόσα άραγε θα πουλησει ο μπακ του μπακ πρωταθλητής Ευρωπης? Θα φτάσει 4ψήφιο νούμερο ή πάλι μερικές εκατοντάδες μόνο;

      Διαγραφή
    6. τράβα να καθαρίσεις τη λεοφώρο με τον γιαννάκη τον αλαφούζο εσύ

      Διαγραφή
    7. λογικο, το γυρισες το θεμα στο ποδοσφαιρο...εμ βεβαια, τι να πεις για μπασκετ, μπακ του μπακ πρωταθλητες και με το ζορι να φτασετε τα 1000 διαρκειας

      Διαγραφή
    8. ας παίρνω ευρωπαικά σαν καραμέλες και ας είναι και άδειο. στα αρχίδια μου.

      Διαγραφή
    9. ρωτα και τους παιχτες και τους προεδρους αν ειναι στα αρχιδια τους να παιζει η ομαδα τους σε αδειες εξεδρες

      Διαγραφή
    10. προφανώς και αν κρίνω από την κατάληξη των δυο τελευταίων σεζόν, δε φαίνεται να είχαν κάποιο πρόβλημα με τον αριθμό του κόσμου στις εξέδρες. Έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή
  44. Μετά τους κλόουν δε βγαίνουν οι ελέφαντες; Άρα, μετά τον Πέτγουεϊ και πριν τους Γκιστ-Λάσμε (πάνθηρες).

    Ερσεφουρίλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εμένα ο κινέζος μου ξυπνάει αναμνήσεις από το cine-κεραμικός την δεκαετία του 70 που έπαιζε με ένα εισιτήριο μια τσόντα και ένα καράτε πάντα με τον παππού του τσακι τσαν.

    ΥΓ τον ρόλο του παππού του τσακι τσαν τον έπαιζε ο ίδιος τσακι τσαν μεταμφιεσμένος σε γέρο.

    Άρε γλέντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο σκέφτηκα και εγώ: στο καράτε θα δέρνει το Ναβάρο, στην τσόντα θα "αγαπάει" τον Σπανούλη...

      Ερσεφουρίλ

      Διαγραφή
    2. Ακόμα κι ο άμπαλος κινέζος θα σας γλεντήσει φέτος! Όλη η Ευρωπη θα σας γλεντήσει με τα κριάρια που μαζέψατε!

      Διαγραφή
    3. Πιο κριάρια και αμπάσκετοι από Λάσμε και Γκιστ δεν γίνεται, πεθαίνεις.
      Για όσους ξέρουν μπάσκετ Λάσμε και Γκιστ στην επίθεση, με την μπάλα στα χέρια, είναι οι πιο ακίνδυνοι παίκτες του κόσμου, είναι σαν να παίζει ο παο με 3 στην επίθεση.
      Άρε γλέντια!

      Διαγραφή
    4. Η αλήθεια ειναι πως δε συγκρίνονται με τους βιρτουόζους Πριντεζη Σίμονς Ντανστον που διδασκουν τεχνικη

      Διαγραφή
    5. έχεις πολλούς πιο τεχνικούς στην ομάδα σου από τον Πρίντεζη;
      Μήπως τον Φώτση που ακόμα δεν έμαθε να χτυπάει τη μπάλα στο παρκέ; Ο μίστερ αμπόουβ δε ριμ, που γελούσαν στο μιλάνο μαζί του;

      Διαγραφή
    6. χαχαχαα

      την καριερα που εχει κανει ο Φωτσης, ο Πριντεζακος ουτε στο ονειρό του δεν την εχει δει...που ως τα 28 του επαιξε μιση χρονια και εβαλε το νικητηριο καλαθι στον τελικο και τον κανατε θεο

      αληθεια, ο Πριντεζακος βλεπει ακομα τον Γκιστ στον υπνο του? τον ειχε λυπηθει η ψυχη μου στους τελικους, εκει προς το τελος ουτε καν τολμουσε να πλησιασει, κοιταζε ολος αγωνια και απελπισια κι εδινε την μπαλα σε αλλον

      Διαγραφή
    7. ο Πριντεζάκος βλέπει στον ύπνο του να σηκώνει ευρωκούπες ξανά και ξανά.

      Αλήθεια, ξέρεις αν ο Γκιστ έχει ΝΟVA; Ή δεν έχει δει final4 ούτε από την τηλεόραση. 27 χρονών μαντράχαλος και η μεγαλύτερη επιτυχία του στην Ευρώπη είναι ότι "δυσκόλεψε" την Μπαρτσελόνα. Έλεος με τον κάε τυχάρπαστο αποτυχημένο.


      Κατά τα άλλα, ο Πρίντεζης έχει πάνω κάτω τα ίδια στατιστικά που είχε ο Φώτσης όταν έπαιζε σε ομάδα final4 (σε ρανκ. όχι σε πόντους προφανώς). Με διαφορά ότι ο Πρίντεζης τα κάνει με το σπαθί του και όχι με τον Χάντζο του. Ακόμη να απαντήσει κάποιος στον Σκαριόλο γιατί δεν έβγαζε ούτε προπόνηση ο Αντωνάκης.
      (και σε τελική σου μίλησα για τεχνική. πότε ήταν η τελευταία φορά που είδες τον αντωνάκη να χτυπάει τη μπάλα στο παρκέ;)

      Διαγραφή
    8. ειπαμε

      για σας το μπασκετ αρχισε το 2012

      κατσε ψαξε να δεις τι καριερα εχει κανει ο Φωτσης, με ποσες ομαδες, τι στατιστικα ειχε (επι πολλες σεζον, οχι μια) και ποσες ευρωκουπες εχει σηκωσει και μετα μιλας

      αν ειναι δυνατον να βγαζεις αχρηστο (και ντοπαρισμενο!!!!) ενα απο τα καλυτερα 4ρια στην Ευρωπη τα τελευταια 10 χρονια

      οσο για την τεχνικη...οχι, δεν εχει ντριπλα ο Φωτσης. η τεχνικη στο σουτ του ομως ειναι απο τις καλυτερες που εχω δει σε παιχτη

      Διαγραφή
    9. Ένα από τα καλύτερα 4άρια ο Φώτσης... ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑ

      Ναι όσο και ο Κάρρυ έχει βγει mvp του eurocup!!!
      ΠΡΟΒΑΤΑ.


      Ρε, αφού είναι από τα καλύτερα 4άρια της Ευρώπης την δεκαετία γιατί δεν έχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ συμμετοχή στην καλύτερες 5άδες

      Όσο για την καριέρα του την ξέρω απέξω. Δε χρειάζεται να την ψάξω.
      Καλός με τον ΠΑΟ (τα είπαμε αυτά), πολλές χρονιές eurocup, μια πολύ καλή σεζόν ευρωλίγκα με την Ντιναμό (στη σκιά του Λάζου), και μέτριες σεζόν με τη Ρεάλ. Αν αυτό τον καθστά από τα καλύτερα 4άρια πάω πάσο...


      Πέραν την πλάκας, ήταν καλός παίκτης ο Φώστης και χρησιμότατος. Αλλά δε γίνεται ρε γαμώτο να είστε τόσο πρόβατα και να πιστεύετε ότι ανοησία σας ταίζουν.

      Διαγραφή
  46. τζαμπα παιχτης ο Ματ,αντε μετα να πιστεψουμε οτι ο Σπαν πηρε μονο 2μυρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Με τις μεταγραφές του κινέζου και του Παπαγιάνκοβιτς
    λέτε φέτος να αποφύγουμε
    να μας ξαναγλεντήσουν οι Ικαροπανιώνιοι??
    Άρε γλέντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε βαριεσαι

      θα γλενταμε το γαυρο των κατσιβελοπριντεζηδων και ας χαριζουμε -χαλαλι! -καμια νικη στη συμπαθεστατη ομαδα του Ικαρου!

      Διαγραφή
  48. jim o itoudis se diavazei 100%,pire gordon pou mas eleges

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. μεγαλη η απογοητευση να χανεις παπανικολαου κ αντι να παρεις μος να σου φερνει φτηνο αμερικανο με πολωνικο ονομα.αφου ο παιχταρας αυτος (παπ) σκουπιστηκε στο χαλαρο φαντασου με αυτον που να πας. να χανεις χαινς κ να παιρνεις κριαρια μονο κ μονο επειδη καρφωνουν οπως οι λασμε-γκιστ. ηταν ομως πολλα τα 2.2 εκ το χρονο τους ξαφρισε ο λαρισαιος.πονηρος και τους εκανε να πιστευουν οτι εδωσε προτεραιοτητα στο λιμανι κ εκλεισε τα αυτια σε σειρηνες. νοιαζοταν για τις προοπτικες της ομαδας κατα τα αλλα ομως ο σχεδιασμος σταματησε στο υπερσυμβολαιο του κ μετα ολα καλα. καλα γλεντια ΚΑΙ του χρονου λοιπον αφου ειτε μας γλεντησουν οι ικαροπανιωνιοι ετε οχι τα σκουποξυλα θα ξαναμπουν εκει που μαθαμε 20 χρονια τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι

      για καθε σκουπισμα στο γαυρο δινουμε δωρο μια νικη στον ικαρο

      και ειδικα στον πριντεζη που ακομα βλεπει στον υπνο του τον γκιστ να τον ταπωνει, θα κανουμε δωρο παρκετεζα

      Διαγραφή
  50. Ρε παιδια γιατι δεν πατε κανενα μπανακι τωρα που εχουν κλεισει τα σχολεια να αφησετε και εμας ησυχους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έλεγα να πάω στο cine-κεραμικός να δω μια τσόντα ένα καράτε αλλά έχει κλείσει εδώ και χρόνια.

      Διαγραφή
  51. Αυτήν θα φοράει όταν σας γλεντάει
    http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/h_nea_fanela_ths_mpartselona.2353073.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να κάνεις κι εσύ ο ερμος

      αφου δεν μπορεί η ομάδα σου να μας νικησει, ελπιζεις στην Μπαρτσελονα, τον Ίκαρο, τον Πανιωνιο...μεχρι και φανατικος της ΤΣΣΚΑ θα γινεις

      Διαγραφή
  52. Γινόταν μια ωραία μπασκετική συζήτηση με επιχειρήματα γύρω από τους παίκτες που πρότεινε ο Jim, σχετικά με τις επιλογές του Ζοτς στη Fener, θυμηθήκαμε και κάποιους παλιούς παίκτες...και μετά μπούκαραν τα πρασινοκόκκινα troll!!! Sad but true...
    Μάξιμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ πάντως συμμετέχω και στις δυο συζητήσεις και το διασκεδάζω εξίσου. Σόρρυ...

      Διαγραφή
  53. Christos Tsagkournis wanted.
    Πού είσαι φιλαράκο;
    Εμφανίσου...

    77

    ΑπάντησηΔιαγραφή