Είναι το spacing
το μπασκετικό “σωματίδιο
του Θεού” που οδηγεί στο σύμπαν της
νίκης σήμερα; Είτε συμφωνεί κάποιος
είτε όχι, αυτοί οι τελικοί της ελληνικής
λίγκας θα κριθούν στους διαθέσιμους
χώρους που θα δημιουργήσει κάθε ομάδα
στο παιχνίδι της με το πρώτο ματς του
Φαλήρου να ενδεικτικό. Το Hoopfellas
για αυτά που είδαμε και
αυτά που θα δούμε σήμερα στον δεύτερο
τελικό..
"I
don't think there is anything more important to effective play on the
basketball court at either end of the floor than spacing." - Bob
Knight..
Και ποιος
άλλωστε μπορεί να διαφωνήσει με τον
“Στρατηγό”..;
Οι τελικοί
της Α1 ξεκίνησαν με ένα πολύ ωραίο
παιχνίδι στο Φάληρο το οποίο ξεπέρασε
τις προσδοκίες των περισσότερων από
εμάς σε επίπεδο ποιότητας μιας και οι
δύο αντίπαλοι απέδωσαν αρκετά καλό
μπάσκετ. Υψηλό (ως συνήθως) επίπεδο
έντασης, ποιότητα συνεργασιών, ρυθμός
και αρκετή transition εκτέλεση.
Ο Παναθηναϊκός παρουσίασε μια από τις
ποιοτικότερες επιθετικές του βραδιές
τα τελευταία χρόνια ανοίγοντας την
άμυνα του αντιπάλου και αυξάνοντας τους
διαθέσιμους χώρους για τα όπλα του. Μέσα
στο πλαίσιο αυτό των εξαιρετικών
αποστάσεων βρήκε απάντηση σε κάθε
δύσκολο ερώτημα που του έβαλε ο αντίπαλος
και η έδρα του Φαλήρου, φεύγοντας με ένα
πολύτιμο διπλό από εκεί. Παρατηρώντας
τη κατάσταση που έχει να διαχειριστεί
από την άλλη πλευρά ο Ολυμπιακός
καταλήγουμε ότι στο κομμάτι των διαθέσιμων
χώρων πιθανόν θα κριθεί η φετινή μάχη,
είτε πάμε σε παιχνίδια 80 πόντων είτε σε
ματς με χαμηλότερη παραγωγικότητα..
Άλλωστε, μιας και η συγκεκριμένη σελίδα
αρέσκεται να κοιτάζει το άθλημα σε μια
πιο ευρεία/παγκόσμια βάση και να το
παρατηρεί, πρέπει να αναφέρουμε ότι
πλέον διανύουμε μια εποχή όπου οι Pace
& Space επιθέσεις
πολλαπλασιάζονται με μεγάλη ταχύτητα
και έχουν εισχωρήσει σε μπασκετικά
πνεύματα τα οποία μέχρι πρότινος
πρέσβευαν αντίθετα ιδανικά, γκρεμίζoντας
πολλά στεγανά.. Οι ομάδες μας εδώ στην
Ελλάδα δε δουλεύουν ιδιαίτερα πάνω σε
αυτή τη βάση. Και φέτος ειδικά το πλήρωσαν
σε επίπεδο Ευρωλίγκας.. Είναι μια κουβέντα
που θα κάνουμε όμως κάποια άλλη στιγμή..
Πάμε να
αξιολογήσουμε επιλογές και γεγονότα
από τον πρώτο τελικό και να ανοίξουμε
τον φάκελο του δευτέρου..
Η επίθεση του Παναθηναϊκού
ήταν, σε επίπεδο κατεύθυνσης και
εκτέλεσης, μια από τις καλύτερες που
παρουσίασε η ομάδα μέσα στη σεζόν
αναδεικνύοντας πολλές από τις αρετές
του φετινού προφίλ της. Η ομάδα έχει
κρατήσει καταστάσεις στις οποίες δούλευε
όλη τη σεζόν αλλά βασίζεται πολύ λιγότερο
στην 1-3-1. Μου άρεσε πολύ το 2-3
High Pick & Roll Set, με τους δύο
Wings βαθιά
στις γωνίες, τον Gist να
σκρινάρει τον Καλάθη στον άξονα στον
-αντίθετα με τη θέση του Διαμαντίδη- ώμο
του Σπανούλη και να ακολουθεί μια Hanf
off συνεργασία με τον 3D
στη πλευρά και Side
pick, “παιχνίδι”
το οποίο ανέδειξε τα
playmaking skills των
γκαρντ του Παναθηναϊκού και το
“ακαταμάχητο” της εκτέλεσης τέτοιων
καταστάσεων από τον Δημήτρη Διαμαντίδη.
Ο Ολυμπιακός προσπάθησε να παίξει ICE
με τον Χάκετ(γνωστή τακτική
στην αντιμετώπιση των πλαϊνών picks
με την οποία στοχεύεις
να κρατήσεις τη μπάλα στη πλευρά) ο
οποίος είναι εξαιρετικός σε αυτή την
αμυντική προσέγγιση, θέλοντας να δώσει
στους πράσινους long two's
από τα 6 μέτρα όμως οι
γκαρντ των πρασίνων μπορούσαν να βγάζουν
τη μπάλα στην αδύνατη πλευρά ή τον άξονα
συνεχώς και υπό συνθήκες πίεσης. Συνολικά,
αυτή η ικανότητα των
πρασίνων περιφερειακών να μεταφέρουν
και να μετακινούν με ασφάλεια τη μπάλα,
χωρίς κατάχρηση ντρίμπλας και μέσα σε
ένα πολύ καλό σε επίπεδο αποστάσεων
πλαίσιο επίθεσης, έσπασε πολλές φορές
τη πίεση της ερυθρόλευκης άμυνας.
Σημείωση:
Μιας και αναφέραμε το ICE
στην Pick &
Roll άμυνα.. Και οι πράσινοι
θα μπορούσαν να το εντάξουν στο αμυντικό
τους πλάνο σε συγκεκριμένες καταστάσεις.
Αναφέρομαι σε περιπτώσεις στις οποίες
έχουν σχήματα στο παρκέ με τα οποία δε
θέλουν να πάνε σε περιστροφές (γιατί ο
Λοτζέσκι θα σε κομματιάσει από την
αδύνατη πλευρά..) και θα στοχεύσουν να
κάνουν τους screeners του
αντιπάλου (Πρίντεζη, Χάντερ) να νιώσουν
άβολα με τη μπάλα στα 6 μέτρα και την
“υποχρέωση” να σουτάρουν στατικά ή να
επιτεθούν πάνω σε έναν αντίπαλο που
περιμένει..
Ο Γιάννης
Σφαιρόπουλος ξεκίνησε με “αλλαγές”
μόνο στα on the ball screens και
όχι μακριά από τη μπάλα, δείχνοντας
ξεκάθαρα (και πολύ καλά έκανε και θα το
ξανακάνει..) ότι δε φοβάται το ζευγάρωμα
των γκαρντ του χαμηλά με τους Φώτση-Χάντερ
(όπως επίσης σωστά έπραξε σε ανάλογη
κατάσταση και ο Αργύρης Πεδουλάκης
απέναντι στον Γουόρικ). Στις περιπτώσεις
που οι γηπεδούχοι επέλεγαν Hedge
outs, οι φιλοξενούμενοι
έβγαζαν άμεσα τη μπάλα από το pick
στο φτερό (τους βοήθησε
πολύ η ικανότητα του Feldeine
εδώ να παίξει ως δημιουργός
σε πρώτο χρόνο) και χτυπούσαν βάζοντας
τη μπάλα στο aggressive cut του
Καλάθη από τη πλάτη της άμυνας (βρισκόταν
βαθιά στη γωνία της αδύνατης πλευράς)
στη γραμμή των προσωπικών εκμεταλλευόμενοι
το γεγονός ότι τελευταίος παίχτης στη
πίσω γραμμή άμυνας (και στη διάταξη που
είχαν οι ίδιοι δημιουργήσει) ήταν ο
Σπανούλης. Γενικά οι πράσινοι δούλεψαν
καλά πάνω στον Σπανούλη στην επίθεση
τους, περισσότερο ίσως από ότι οι
ερυθρόλευκοι στον Φώτση.
Ο Αργύρης
Πεδουλάκης ευτύχησε να δει την ομάδα
του να βρίσκει πόντους και να “πατάει”
επιθετικά από το ξεκίνημα. Είναι πολύ
σημαντικό σε ματς σαν και αυτό. Έπαιξε ρόλο στη διαμόρφωση του πλαισίου εντός
του οποίου επιτέθηκαν οι δύο ομάδες στη
συνέχεια, το γεγονός ότι ο Καλάθης
ευστόχησε στα σουτ που του “υπέδειξε”
η άμυνα του αντιπάλου ενώ ο Μάντζαρης,
παίχτης κομβικός στο spacing
του Ολυμπιακού όλα αυτά
τα χρόνια- είχε 0/4 τρίποντα συνολικά. Ο
Παναθηναϊκός έτρεξε High
PnR καταστάσεις με Flat
Screen του Γκιστ στη πλάτη
του Σπανούλη και πιστώθηκαν σε συνδυασμό
με αυτό την επιθετικότητα που διατήρησε
ο Καλάθης στη κίνηση του προς το
ζωγραφιστό. Παράλληλα λειτούργησε σε
αρκετά καλό ποσοστό η Double
Staggered επίθεση για τον
Feldeine (ανάλογα
με την επιλογή του στη κατεύθυνση, μιας
και ερχόταν ως δεύτερος σε χρόνο wing
που έπαιρνε τα συνεχόμενα
screens, μπορούσε
να διαλέξει στην ίδια διάταξη και ένα
elevator screen κόβοντας
οριζόντια αντί να να συνεχίσει τη κυκλική
του κίνηση για να ξαφνιάσει τον αντίπαλο).
Αυτή η Staggered Screen επίθεση
εκτιμώ ότι μπορεί να παραλλαχθεί σε
Double Staggered into Flare επίθεση,
βάζοντας δηλαδή ένα σκριν για τον σκρίνερ
(στο Staggered)
Φώτση τη στιγμή που ο Feldeine
γίνεται αποδέχτης ώστε
οι πράσινοι να βρουν ένα πολύ καλό
τρίποντο από τη γωνία με τον Έλληνα
φόργουορντ με ένα απλό pop
out.
Στη Pick
& Roll άμυνα ο κόουτς Πεδουλάκης
επέλεξε αρχικά Flash & Recover (ο
Χάντερ θέλει δουλειά) και αργότερα μια
Quick Slip τακτική με τον
Χάντερ σε Zone up διάταξη
πίσω αφήνοντας μπροστά τον Καλάθη να
παίζει αυτό που λέμε fight over
screen. Στις “απομονώσεις” του Πρίντεζη
στη πλευρά (βασικό πρόβλημα των πρασίνων
στα παιχνίδια με τον Ολυμπιακό) ο κόουτς
του Παναθηναϊκού έφερνε” τον εκάστοτε
off guard στο ημικύκλιο, κοντά
στη καρδιά του ζωγραφιστού, δημιουργώντας
με αυτόν στη μέση και τους Γκιστ-Καλάθη
δίπλα μια μεμβράνη προστασίας με τρεις
παίχτες να έχουν πρόσωπο στη μπάλα
καλύπτοντας τα νότα του Φώτση ο οποίος
παίζει άμυνα όρθιος με τον γνωστό
(signature καθαρά) τρόπο, με
τα χέρια κολλημένα στο σώμα θέλοντας
να ξαφνιάσει (;;) τον
αντίπαλο ανοίγοντας στη τελική προσπάθεια.
Αλησμόνητες στιγμές από έναν παίχτη
όμως που έκανε τη διαφορά στη τελική
ευθεία του αγώνα με το clutch
performance του.. Ουσιαστικά ο Φώτσης ήταν
ο έξτρα φόργουορντ που έψαχνε ο Πεδουλάκης
στο rotation για να υποστηρίξει
τα χαμηλότερα σχήματα που επιλέγει
γιατί χωρίς ένα κορμί σαν το δικό του
με αυτόν τον Stretch χαρακτήρα
αυτά δε θα ήταν λειτουργικά. Μένει να
δούμε αν ο κόουτς των πρασίνων μπορεί
να μακιγιάρει τις αδυναμίες του Έλληνα
φόργουορντ σε επίπεδο προσωπικής άμυνας
στο βάθος της σειράς.
Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος
είδε την ομάδα του να χάνει έναν εντός
έδρας τελικό στον οποίο είχε 21/30 δίποντα,
15/18 προσωπικές και 9 μόλις λάθη. Οι
αμυντικές του επιλογές γκρεμίστηκαν
και νομίζω ότι η επιμονή του σε αυτές
κόστισε στους γηπεδούχους με την έννοια
ότι ακόμα και τις στιγμές που προσπέρασαν
δε μπόρεσαν να κρατηθούν μπροστά γιατί
ο αντίπαλος έβρισκε λύσεις (για να μη
πω ότι της προσέφερε η ίδια η άμυνα του
Ολυμπιακού). Οκ, καταλαβαίνω την αμυντική
προσέγγιση στα Ball Screens του
Καλάθη (Step Back Xάντερ-
Under the Screen ο
Σπανούλης). Δε καταλαβαίνω όμως πως
γίνεται στη τέταρτη περίοδο (όταν όλα
κρέμονται σε μια κλωστή), με τον παίχτη
του Παναθηναϊκού να έχει συνδεθεί με
το καλάθι και να έχει φανερά τη ψυχολογία
(στον συγκεκριμένο παίχτη μπορείς να
διαβάσεις εύκολα τι γίνεται μέσα του..)
να ευστοχήσει, να παίζεις τόσο κυνικά
πίσω, με τον Σπανούλη χωμένο στη καρδιά
της άμυνας. Αυτό είναι λάθος, δε θα
δουλέψει με τον Καλάθη στη σειρά. Ναι
στον “τζόγο” αλλά με μέτρο.. Οι
ερυθρόλευκοι δέχθηκαν επίσης πάρα
πολλούς πόντους στη πίσω γραμμή άμυνας
(πάρα πολλούς) και στο ανοιχτό γήπεδο
με τη transition άμυνα
τους να πασχίζει να βρει ισορροπία και
τον φόβο σχηματισμένο στα πρόσωπα των
περιφερειακών απέναντι στις full
court πάσες των πράσινων
playmakers. Ο
Ολυμπιακός δούλεψε καλύτερα την εισαγωγή
της μπάλας στο ρολάρισμα του Χάντερ
(κατάσταση κεντρικού Pick
& Roll) όταν η πάσα ερχόταν
όχι από τον ballhandler που
εμπλεκόταν στο Pick αλλά
από το φτερό ενώ είχε σαφώς πιο αξιόλογο spacing με τον
Λοτζέσκι στο παρκέ.
Μόνο για λίγες ακόμα
παραστάσεις..
Βλέποντας τη
παράσταση (γιατί περί τέτοιας πρόκειται)
του Δημήτρη Διαμαντίδη στο πρώτο επτάλεπτο
της συμμετοχής του, σκίρτησαν μέσα μου
ερωτικοί χτύποι για το παιχνίδι του από
αυτούς που κάνουν πλέον την εμφάνιση
τους σπανιότερα -αλλά πάντα με την ίδια
ένταση- και μου θυμίζουν το παρελθόν.
Σε αυτό το διάστημα -και με την
συναισθηματική πίεση ότι παρακολουθούμε
ένα από τα τελευταία παιχνίδια του
μάγου, ο οποίος θα είναι μαζί μας μόνο
για λίγες παραστάσεις- είδα ακόμα πάνω
του το αίσθημα της υπεροχής. Πίσω από
τους γκρίζους κροτάφους του και μέσα
στη τετράγωνη σκέψη του η οποία όμως
βυθίζεται σε μια σφαιρική προσέγγιση
των δρώμενων στο παρκέ ώστε να δημιουργήσει
και να ανοίξει νέους δρόμους και δεν
αποτελεί μια κλασσική φιλοσοφία
εγκλωβισμένη στις δαγκάνες της διττότητας
και του “πρέπει”. Ο Διαμαντίδης με το
πατάει στο παρκέ δείχνει πόσο dominant
μπορεί να είναι κάποιος στο σύγχρονο
μπάσκετ και δη στο επιθετικό κομμάτι
χωρίς να σκοράρει πόντο (trend
το οποίο κάποτε έφερε στον αφρό και
υποστήριξη όσο κάθε άλλος στο ευρωπαϊκό
μπάσκετ με το αγωνιστικό του προφίλ). Ο
τρόπος με τον οποίον οι πάσες του κόβουν
κυριολεκτικά στη μέση μια άμυνα γεμάτη
athleticism σε προσωπικό επίπεδο
είναι σεμινάριο του πως παίζεται ο ρόλος
του κύριου δημιουργού στο σύγχρονο
μπάσκετ”. Οι θρυλικές πλέον skip
πάσες του-παράγωγο της οξυδέρκειας
και κυρίως της ικανότητας του να δει
“πάνω” από την άμυνα αλλά και το γεγονός
ότι κάθε φορά μπορεί να αλλάξει τη ροή
σε ένα established play ανοίγοντας
με μια απόφαση του καινούργιες πόρτες
και προοπτικές φέρνουν στην επίθεση
των πρασίνων μια ισχυρή δόση φαντασίας
που χωρίς αυτόν στο παρκέ αποδεδειγμένα
δεν έχουν. Σε ένα τέτοιο well
constructed-πλαίσιο επίθεσης με εξαιρετικές
αποστάσεις είναι απλά να πετάς μέσα τον
Διαμαντίδη και να τον απολαμβάνεις
ξεχνώντας Παναθηναϊκούς-Ολυμπιακούς,
τίτλους και κούπες.. Οι δε πάσες του σε
πρώτο χρόνο (αλά Πριγκιόνι, από αυτές
που εκτόξευσαν την επίθεση της Baskonia
και έστειλαν ουκ ολίγους ψηλούς στο
ΝΒΑ..) ειδικά στα Side picks είναι
στα μάτια μου το ίδιο θεαματικές με ένα
κάρφωμα 360 μοιρών. Η ομορφιά της απλότητας..
Σε ατομικό
επίπεδο ο Νικ Καλάθης ήταν ο παίχτης
που έκανε το μεγαλύτερο impact
συνολικά και στις δύο πλευρές του
παρκέ από όλους αγωνίστηκαν στον πρώτο
τελικό. Έχτισε γρήγορα την αυτοπεποίθηση
του τιμωρώντας τον χώρο που του παραχώρησε
η ερυθρόλευκη άμυνα, ήταν αρκετά
συγκεντρωμένος στο αμυντικό κομμάτι
(και μακριά από τη μπάλα) ενώ δημιούργησε
καταστάσεις για τους συμπαίχτες του
μέσα από το playbook του Αργύρη
Πεδουλάκη και χωρίς να παρεκκλίνει από
αυτό. Ο Καλάθης δεν έχει τη φαντασία του
Διαμαντίδη και δεν αντιλαμβάνεται το
ίδιο (βασικά κανένας δε μπορεί, όχι μόνο
ο Καλάθης..) τα δρώμενα στο παρκέ όμως
είναι πραγματική μηχανή. Οι πράσινοι
προσπαθούν να δημιουργήσουν χώρους και
το κατάλληλο πλαίσιο για να παίξει
“πάνω” στον Σπανούλη και να τον
διατηρήσουν επιθετικό προς το αντίπαλο
καλάθι. Οι ισορροπίες όμως είναι λεπτές.
Το πόσο κομβικός είναι ο Καλάθης στο
παιχνίδι του Παναθηναϊκού νομίζω θα
φανεί και σήμερα, στον δεύτερο τελικό.
Σημαντική (πέραν
του -για πάντα clutch- Φώτση)
ήταν και η συνεισφορά του Νίκου
Παππά, ειδικά στο διάστημα (τέλος πρώτου
ημιχρόνου) όπου το αδόκιμο σχήμα που
είχε ο Αργύρης Πεδουλάκης στο παρκέ
(αναγκάστηκε να ανοίξει το rotation
για να δώσει ανάσες) φώναζε ότι πολύ
γρήγορα ο Ολυμπιακός θα καλύψει τη μικρή
διαφορά που συντηρούσε ο Παναθηναϊκός.
Όντως οι ερυθρόλευκοι επέστρεψαν, όμως
ο Παππάς κράτησε τους φιλοξενούμενους
μπροστά σε ρόλο scoring guard από
τον πάγκο. Θετικότατος και ο Φελντέιν
(η περιφερειακή του ευστοχία είναι
κλειδί στο spacing των
πρασίνων) ενώ στην απέναντι όχθη το
δίδυμο Πρίντεζη-Λοτζέσκι τράβηξε όλο
το κουπί. Ο Παναθηναϊκός (με τον Γκιστ
πλέον χοντρα λεπτά στο “5”) πιθανόν θα
έχει πρόβλημα με το εκπληκτικό Footwork
του Πρίντεζη (έπαιξε “αλλαγή” στο
φτερό όποτε χρειάστηκε με τον
Χαραλαμπόπουλο) ο οποίος στη τακτική
του Αργύρη Πεδουλάκη (4 παίχτες-πρόσωπο
στη μπάλα) στα iso που
παίρνει στη πλευρά αρέσκεται να τελειώνει
μόνος του και το κάνει αρκετά καλά. Ο
Λοτζέσκι επίσης ήταν απολαυστικός.
Δούλεψε σωστά στη Staggered
επίθεση, “έγραψε” σχεδόν κάθε σουτ
που αποφάσισε να πάρει, τιμώρησε κάθε
λάθος στάση σώματος και αμυντική ολιγωρία
βρήκε μπροστά του. Άψογος.
Δεύτερος
τελικός..
Όπως καταλαβαίνετε
πάμε για ματσάρα σήμερα και αναφέρομαι
στο επίπεδο του ανταγωνισμού και της
θέλησης που θα επιδείξουν οι δύο αντίπαλοι
για τη νίκη. Το παιχνίδι αυτό θα δώσει
άρωμα τίτλου στον νικητή, ειδικά εάν
αυτός είναι ο Παναθηναϊκός. Ο Ολυμπιακός
θα μπει για να τα δώσει όλα. Σαν να παίζει
ματς χωρίς αύριο, αυτό είναι δεδομένο.
Αυτή τη στιγμή, με το χαστούκι της εντός
έδρας ήττας πρώιμο και το πρέπει με
κεφαλαία στο μυαλό των πάντων, χρειάζεται
η ομάδα να κάνει την υπέρβαση για να μη
“φύγει” ο αντίπαλος, το πλεονέκτημα
και μαζί πιθανόν ο τίτλος. Ο Παναθηναϊκός
με τη σειρά του έχει μια μοναδική ευκαιρία
να βάλει το χέρι του στη κούπα. Έκανε το
break με σπουδαίο performance
σε αγωνιστικό και τακτικό επίπεδο.
Έχει τη παράδοση η οποία βρίσκεται
..παντού στο ΟΑΚΑ σε τέτοια ματς και τη
φιγούρα του Αργύρη Πεδουλάκη στον πάγκο
ο οποίος αποδεδειγμένα ξέρει να
διαχειρίζεται τέτοιες καταστάσεις.
Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον να δω το
αγωνιστικό πλαίσιο στο οποίο θα διεξαχθεί
η σημερινή αναμέτρηση. Θα μπορέσει η
επίθεση του Παναθηναϊκού να δουλέψει
το ίδιο καλά; Η περιφερειακή ευστοχία
και για τις δύο πλευρές θα αποτελέσει
σίγουρα βαρόμετρο. Μπορεί ο Ολυμπιακός
να είναι πιο επιθετικός κοιτώντας τη
καρδιά της ρακέτας του αντιπάλου, ειδικά
όταν αυτός στερείται σπουδαίου rim
protection με τον Γκιστ να μένει σε πολλές
καταστάσεις “αλλαγής” ψηλά στη
περιφέρεια; Θα βρουν τη πίστη τους σε
επίπεδο εκτέλεσης οι Μάντζαρης-Παπανικολάου
ώστε να ανοίξουν οι χώροι στη πράσινη
άμυνα; Και φυσικά, τι θα δούμε από τον
Καλάθη..; Νομίζω ότι ο 27χρονος διεθνής
PG μπορεί να αποτελέσει
και πάλι τον πιο κομβικό παίχτη του
γηπέδου. Όταν συνδέεται με το καλάθι
του αντιπάλου αποκτά ψυχολογία η οποία
ποτίζει όλες τις αντιδράσεις στο
παιχνίδι και αυτό το status είναι
ικανό να απογειώσει τον Παναθηναϊκό.
Τι θα γίνει όμως εάν σήμερα “δεν είναι
μια τέτοια βραδιά”..; Ποιος εκ των
Λοτζέσκι-Φελντέιν θα αποδειχτεί κυρίαρχος
της Weak side γαζώνοντας κατά
ριπάς..; H απάντηση
στα χέρια των δύο προπονητών.. ; Άλλωστε μιλάμε για τους τελικούς της ελληνικής
λίγκας. Τα κλειδιά έχουν οι τύποι με το
κοστούμι μπροστά από τους πάγκους..
Υ.Γ: Ότι και να
γράψουμε για τον Γιώργο Πρίντεζη είναι
λίγο.. Το όλο σκηνικό μου θύμισε την
αντίστοιχα δύσκολη κατάσταση που βίωσε
πριν χρόνια ο Γιώργος Καλαϊτζής (έπαιξε
ανήμερα του θανάτου της μητέρας του στη
Βιτόρια). Είναι από τις στιγμές που το
μπάσκετ σε βοηθάει να ξεμπλοκάρεις λίγο
το μυαλό σου από τη πραγματικά στενάχωρη
πραγματικότητα, έστω για ελάχιστες
ώρες. Δε θέλεις να τελειώσει το ματς
γιατί ξέρεις ότι θα επιστρέψεις εκεί.
Το παιδί τα έδωσε όλα, κανείς μας δεν
είχε άλλωστε αμφιβολία για αυτό. Ο
Πρίντεζης είναι ασταμάτητος. Και δε
σταμάτησε ούτε τώρα, σε μια ημέρα που η
ζωή του άλλαξε ριζικά. Τα θερμά μου
συλλυπητήρια..
Θερμό χειροκρότημα απόψε στον Γιωργάρα τον Πρίντεζη στο ΟΑΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλος παίκτης, σωστός αθλητής και φοβερός άνθρωπος.
https://www.youtube.com/watch?v=BU42gC8fwcs
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυλλυπητήρια απ' όλο το ΟΑΚΑ σήμερα στον Πρίντεζη, κορυφαίο power forward των Ευρωπαϊκών γηπέδων που κοσμεί το Ελληνικό μπάσκετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα πιστεύω θα δούμε κολλημένο τον Χάκετ πάνω στον Καλάθη και Μάτζαρη στον Φελντέιν, εκτιμώ επίσης οτι ίσως δούμε αρκετά Παπανικολάου και Λοτζέσκι στην ίδια 5άδα για καλύτερο spacing.
MarkeZ
Με Χακετ και Μαντζαρη να μαρκαρουν όπως λες, που θα χωρέσει ο Σπανουλης ? Θα δεχτεί να κάτσει πάγκο και να μπαίνει 5λεπτα για να ανοίγει το σκορ και για τις δύο ομάδες ?
ΔιαγραφήΚαλησπερα Jim περιμενα πως και πως αυτη την αναλυση... Τρομερη οπως παντα.. Κατι ακομη για τον 3D με 0 ποντους στο τελους του αγωνα και μ2 ποντους πισω ο ΠΑΟ περνει την μπαλα και στο τριποντο και τεζα.. Εκει πρεπει να τους εκοψε τα ποδια.. Εχω μια απορια λιγο πιο aggresive να ηταν επιθετικα που θα εφτανε αυτος ο παιχταρας??
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. εχεις κανενα site me συστηματα να προτεινεις για να μορφοθουμε?
Ευχαριστω
Τζίμαρε, πρέπει κάποια στιγμή να κάνεις μια ανάρτηση που θα εξηγεί όλους αυτούς τους μπασκετικούς όρους που χρησιμοποιείς, γιατί μερικοί είμαστε ακόμα άμπαλοι και δεν τα πολυπιάνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν ξερετε τι ειναι staggered screen υπαρχει και η wikipedia.
ΔιαγραφήΤο Ηοοpfellas ειναι σαν το πανεπιστημιο παιδια. Δε θα σας μαθει την αλφαβητα, αλλα θα σας μαθει το λογο που οφειλετε να ψαξετε να τη βρειτε.
https://www.sportplan.net/drills/Basketball/index.jsp
Διαγραφήhttps://www.fastmodelsports.com/library/basketball/
Δημήτρης
όπως πάντα εξαιρετική ανάλυση τζιμ.Πλέον ο Παναθηναϊκός έχει τη μπαγκέτα στα χέρια του.Ένα πρωτάθλημα θα είναι ότι πρέπει για να κλείσει έτσι ο μύθος του Διαμαντίδη και αν γίνει σήμερα το 2-0 θα μοιάζει πολύ πιθανό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα θερμά μου συλλυπητήρια στο Γιώργο Πρίντεζη.Άσχημα πράματα αυτά,άραγε πόσο μικροί είμαστε απέναντι στο θάνατο...
Υ.Γ Ένα βίντεο του συνεργάτη σου Τζιμ,Piti Hurtado.Γνώμες;
https://www.youtube.com/watch?v=Eoz9ZDLg-EE
Venus Vidi Vici
1)Αυτο το ''pace and space'',οπως κι αν προσπαθησει καποιος να το μεταφρασει στα ελληνικα,ειναι μαλλον το κλειδι για να μπορεσουν οι ελληνικες ομαδες να ανταγωνιστουν στα ισια πιο ακριβους,και αρα κατα κανονα πιο αθλητικους/τεχνικα προικισμενους αντιπαλους στις ευρωπαικες διοργανωσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφή2)Ο Πριντεζης ειναι παικτης-συμβολο της ελληνικης μπασκετικης σχολης,και προτυπο για τα νεα παιδια...Εργατικος,Φιλοπονος,Παικτης συνολου,Συνεχως Βελτιουμενος χωρις ναχει το σπουδαιο ταλεντο,Ηγετικος και φυσικα Ομορφοπαιδο
3)Νικ Καλαθης...Ο νεος μεγαλος big-guard για τον ΠΑΟ και την εθνικη...
4)Ο Παπανικολαου σαν να μην κολλαει στο ροστερ μαζι με Λοζεσκι-Παπαπετρου-Στρομπερι...
Μεγάλο ματς σήμερα.Συλλυπητήρια στην οικογένεια του Γιώργου. Ελπίζω το κοινό σήμερα να τον σεβαστει. Τζιμ συγχαρητήρια για την ανάρτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δευτερες χρονιες του Σφαιροπουλου σε μια ομαδα ( απο πολυ μικρο δειγμα) φαινεται οτι δεν ειναι καλες. Η πρωτη χρονια με Πανιωνιο ηταν πολυ καλη (αντικαταστατης του Σκουρτοπουλου νομιζω) ενω στη δευτερη του χρονια, με δικο του ροστερ, δεν τα καταφερε καλα, παιζοντας μαλλον ασχημο μπασκετ. Το ιδιο ακριβως φαινεται να συμβαινει και στη θητεια του στον Ολυμπιακο. 'Η το μπασκετ που θελει να παιξει δεν ειναι αποτελεσματικο η οταν εχει τη συνολικη ευθυνη λυγιζει απο την πιεση και δεν λειτουργει σωστα. Νομιζω δεν στελεχωσε σωστα την ομαδα και οταν δεν μπορουσε να παιξει οπως ηθελε μπλοκαρε και εκανε πολλα λαθη. Νομιζω οτι διακρινω αγχος, ατολμια και ελλειψη φαντασιας απο μεριας του καθως και επιμονη στο λανθασμενο πλανο. Τετοια πραγματα σε καμμια περιπτωση δεν ειχε δειξει την πρωτη χρονια.
ΑπάντησηΔιαγραφήPalmer eldritch
Jim εκεί που μιλάς για τον θεό...μεγάλωσε ακόμα περισσότερο σε εμένα μια ήδη μελαγχολία που έχω εδώ και πολύ καιρό....έχουμε ακόμα 2,3,4 αγώνες ακόμα και ειλικρινά δεν με νοιάζει τόσο ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα όσο ότι δεν θα ξαναδούμε αυτόν τον παίχτη ζωντανά....παρά μόνο στο you tube.....και αυτό δεν χωνεύετε με τίποτα φίλε μου....και δεν χωνεύετε γιατί δείχνει ότι έχει ακόμα πάρα πολλά να δώσει στον Παναθηναϊκό και στο Ελληνικό μπάσκετ....η πληγή πού θα αφήσει η αποχώρησή του θα πάρει πολλά χρόνια για να κλείσει....αν κλείσει ποτέ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα συλλυπητήριά μου στον Γιώργο και στην οικογένειά του
Μου κάνε εντύπωση η κίνηση του σπανούλη καθ όλη τη διάρκεια της τελευταίας επίθεσης του οσφπ στο σεφ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι μόνο δεν πήγε στη μπάλα,όχι ότι δεν τη ζήτησε στη συνέχεια αλλά και το ότι μεταφέρθηκε στο τέλος στην αδύνατη πλευρά.κουράστηκε?ξενερωσε?κάτι άλλο?
ΣΜ
Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή του, ο Γιόνας Ματσιούλις συμφώνησε με την διοίκηση της Ρεάλ Μαδρίτης για ανανέωση του συμβολαίου του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συμβόλαιο του Λιθουανού φόργουορντ έληγε το προσεχές καλοκαίρι, όμως θα παραμείνει κάτοικος Μαδρίτης για τα επόμενα τρία χρόνια.
Μάλιστα, όπως ο ίδιος τόνισε, δέχτηκε πρόταση ανανέωσης από τον Φεβρουάριο, κάτι που εκτίμησε δεόντως, καθώς θεώρησε πως οι υπέυθυνοι έμειναν ικανοποιημένοι από την παρουσία του σε Ισπανία και Ευρώπη.
ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΙΣΠΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ
ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΙΚΑΤΑΡΑ !!!
ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΟΨΙΟΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ !!!
ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΜΑΣΙΟΥΛΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ 3 ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΟΜΑΣΤΑΝ ;
Jim αυτή τη στιγμή πόσο ιντριγκαδόρικο αλλά και πόσο εφικτό θα ήταν ένα deal ανάμεσα σε ΔΓ και Misko R. για πακέτο Micic-Nedovic στο ΟΑΚΑ? Θα μπορούσε ο coach Πεδουλάκης να τους εντάξει και να τους ωθήσει στο step up?
ΑπάντησηΔιαγραφήP&R Larry/Kevin
Ποιός Μισιστς και ποιός Νέντοβιτς ρε παιδιά;
ΔιαγραφήΔε βαρεθήκατε με τα σερβάκια; Ο Νέντοβιτς που ούτε στη Βαλένθια δε μπορεσε να παίξει...Για Μπάγερν/Αστέρα/Μπάμπεργκ καλοί είναι...Από τους Γιούγκους αντίστοιχης ηλικίας, παχταράς είναι ο Ντζέντοβιτς Ο Βόσνιος, 10 κλάσεις παραπάνω από τον Νέντοβιτς
Μαγκες κανα link για το match?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι, τα έχει κόψει η Νόβα
ΔιαγραφήΤα έχει κατεβασει όλα η νοβα
ΑπάντησηΔιαγραφήO Ραντούλιτσα πάντως πέρνει εκδίκηση μέχρι στιγμής για την απόλυση του μπαμπάκα του και προστάτη του καραφλοτζώρτζεβιτς
ΑπάντησηΔιαγραφήπονεσαν τα ματακια μας σμρ.. απιτευτοι σπανουλης και διαμαντιδης στο τελος..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ σφαιρο ειπε καποια στιγμη σε ταιμ αουτ προς το τελος οτι ο παο μπορουσε να σκοραρει μονο με τρανζιτιον.. μονο αυτο..
2 φορές βήματα ο Σπανουλης... δεν το είδαν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ σπανουλης εχει κανει 15 βήματα στο τελευταίο τρίποντο αλλα κανένας δημοσιογράφος δεν μίλησε.μονο το non call θυμούνται .τωρα γιαυτο θα γίνει μοκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζορτζεβιτς...αφησε την ομαδα με 1μισι ψηλο κι ο ενας που παιρνει κι ενα 1εκ ειναι μειωμενης αντιληψης και προσφορας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣουπα ματς αλλα το τελος φοβερο.
Ποσα βηματα επρεπε να κανει ο Σπαν για να σφυριχτουν ??
ΑπάντησηΔιαγραφήεκανε βηματα ο Σπανουλης;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες τα βιντεο , εχει ανεβει η φαση να μας πεις και εσυ(ΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ και φανηκε και στο ζωντανο) ....
ΔιαγραφήΣυνολικα καλυτερη εικονα στο ματς ο Ολυμπιακος, μπροστα σε ολο το δευτερο ημιχρονο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πριντεζης ηταν καταπληκτικος. Πραγματικα ασταματητος
Προκλητικα αδιαφορος ο Ραντουλιτσα, και μαζι με το κακο ματς του Γκιστ, ο Παναθηναικος ειχε προβλημα στην ρακετα. Τα επιθετικα ριμπαουντ του Οθελο Χαντερ ουσιαστικα εδωσαν μεγαλο πλεονεκτημα στον Ολυμπιακο
Προσπαθησε πολυ ο Παππας.
Τεραστιο σουτ του ΔΔ. 2ο παιχνιδι που ο ΔΔ παει να το καθαρισιε με μεγαλο τριποντο μετα την Βιτωρια, αλλα δεν του βγαινει.
Το τριποντο του Σπανουλη απλα δεν μπαινει. Μπραβο του, εχει χασει παρα πολλα κρισιμα σουτ, καποια στιγμη θα εβαζε ενα.
Υ.Γ.
Κανει βηματα ο Σπανουλης πριν το τελευταιο σουτ, το ιδιο εκανε και στην προτελευταια φαση στο ΣΕΦ.
Ο ένας με καρ(υ)δια, ο άλλος με βήματα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλη νίκη με τραγική διαιτησία υπέρ του Παναθηναικού σήμερα. Ειδικά κάποιες φάσεις όπως το τζάμπολ, τα δέκα συνεχόμενα φάουλ στον χάκετ που δεν έδωσαν ή τα εύκολα φάουλ που κέρδισε ο Παπάς και ο Διαμαντίδης. Αλλά θεία δίκη... τρίποντο του Σπανούλη με βήματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤραγικός Σφαιρόπουλος... Και επιτέλους έναν δημιουργό ακόμα δίπλα στον Σπανούλη.
zio7
Εισασταν καλυτεροι φιλε και επρεπε να το παρετε ... Αλλα οχι και τραγικη διατησια
ΔιαγραφήDroga
ζιο7 χαχαχαχαχα,κλασικος γαυρος.
ΔιαγραφήΕίναι τραγική γιατί ο Παναθηναικός και ειδικά ο Παπάς παίρνει με το παραμικρό φάουλ ενώ οι του Ολυμπιακού έπρεπε να ωγάλουν αίμα. Παρόλαυτα μπορεί να μην έγινε παιχνίδι επιπέδου σαν το προηγούμενο αλλά ήταν εξίσου καλό σαν σασπένς. Και φυσικά δύο μεγάλοι παίχτες που είναι ο ένας στο τέλος του και ο άλλος στα τελειώματα!!!
Διαγραφήzio7
επειδη σας σφυριξαν σωστα με το ξυλο που παιζατε,αρχισατε την κλαψα για να δικαιολογησετε την νικη που την πηρατε με τα βηματα.Να την βρασω την διαιτησια αν ηταν υπερ του Παο(που δεν ηταν) αφου σας το χαρισαν με τα βηματα του Σπαν.Δυο φορες εκανε βηματα οχι μια.
Διαγραφήτα δυο αντιαθλητικα του Χακετ σου αρεσαν που του τα χαρισαν ετσι;;Τρια φαουλ παραπανω ειχατε και το κανετε ζητημα.Ελεος,οσο για τις βολες δες ποσα τριποντα βαρεσατε και ασε την κλαψα.
ΔιαγραφήΠηρατε και εσεις πολλα σφυριγματα σημερα (χακετ αντιαθλητικο , μαντζαρης βηματα που δωθηκαν φαουλ , σπαν τελευται φαση κλπ).Το θεμα ειναι οτι δεν επρεπε να αναφερθεις καθολου στην διατησια και ποσο μαλλον οτι ηταν τραγικη
ΔιαγραφήDroga
Zio7
ΔιαγραφήO Παππάς έπαιρνε τα φάουλ επειδή ήταν πεντακάθαρα φάουλ και επειδή δεν μπορούσαν να τον σταματήσουν αλλιώς..Εμεις τι να πούμε για τον ραντουλιτσα που του δίναν το 5ο φάουλ και αν...Βγάλε τα γυαλιά και μάθε μπασκετ..
Πόσο πλάκα έχουν οι Παναθηναικοί που δεν παραδέχονται τα αυτονόητα. Σαν κάτι γαυράκια δικά μας που δεν παραδέχονται τη βοήθεια της διαιτησίας στο ποδόσφαιρο. Λοιπόν δεν πειράζει απολαύστε τους αγώνες και τον μεγάλο παίκτη Διαμαντίδη που σταματάει φέτος...
ΔιαγραφήΆντε και από ότι λένε θα κάνετε ένσταση και αν δεν δικαιωθείτε δεν θα κατέβετε στους άλλους αγώνες
zio7
Τι να σoy πω ρε ζιο αρχισες παλι τα ιδια..Δες αυριο το ματς που θα ηρεμησεις και ξαναγραψε .
ΔιαγραφήDroga
Κρατούσαμε το πρωτάθλημα με τα δύο χέρια, αν και διαλυμενοι απο τον προφεσορα Σάσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι το προσφέραμε στον Ολυμπιακό, με αυτά τα δύο χέρια !!
Ολα μπορούν να ξανασυμβουν στο ΣΕΦ αλλά τώρα οι πιθανότητες είναι συντριπτικα εναντιον μας.
Υποψιασμένος ο Ολυμπιακός, κακή ψυχολογία εμείς και σε κακό μομεντουμ παίκτες που έχουμε ανάγκη.
Δεν φτάνεις να παίξεις το πρωτάθλημα στην έδρα σου στο τελευταίο σουτ, που είναι ξεκάθαρα ικανότητα και τύχη.
Κι αν φτάσεις κάνεις έξυπνο non call φάουλ χαμηλά, οπως non call ήταν και τα βήματα.
Τις ευκαιρίες τις πιάνεις απ'τα μαλλιά.
Τώρα το πουλάκι πέταξε και δεν το λεω λόγω σημερινής αυτοκτονίας.
Πόσους λαγούς να βγάλει απο τα μανίκια του ο Αρτζι και πόσο εύστοχος θσ ξαναειναι ο Καλαθης?
Και παιζεις με 3 ψηλους μονο.. εκ των οποιων ο ενας ειναι μεγαλος (Φωτσης), ο 2ος τα χει φτυσει (Γκιστ), ο 3ος ειναι απειρος (Χαντερ).
ΔιαγραφήΓια το Ραντουλιτσα τι να πουμε, ο τυπος δεν ειναι οχι γι αυτο το επιπεδο, ουτε για χαμηλοτερο. Ειναι ενα τεραστιο μειον, θα εκπλαγω παρα πολυ αν προσφερει το παραμικρο στους επομενους αγωνες.
Δεν εχουμε κανα ψηλο παληκαρακι στο εφηβικο να το φερουμε να παιζει κανα 5λεπτο?
Απο το την απατη Ραντουλιτσα περισσοτερα θα προσφερε.
Ο σημερινος Παναθηναϊκος ειχε κατι απο τον εκεινον των πρωτων μηνων του Πεδουλακη στην πρωτη του θητεια. Μηδενικη κινηση, ενας εχει τη μπαλα και οι υπολοιποι ακινητοι περιμενουν να δουν τι θα κανει. Μεγαλη διαφορα με το πρωτο παιχνιδι. Κανοντας κακιστο παιχνιδι λοιπον, χωρις ψηλους ουσιαστικα αφου ο Γκιστ ειναι πραγματικα αθλιος, ο Χαντερ δεν ειναι παικτης επιπεδου Παναθηναϊκου και ο Ραντουλιτσα βιαζεται να παει διακοπες, χρειαστηκε να βαλει ο Σπανουλης ενα σουτ που δεν μπαινει για να παρει ο ΟΣΦΠ το παιχνιδι. Τα βηματα ειναι βεβαιως καθαρα αλλα δεν προκειται ποτε να σφυριχτουν στο Σπανουλη, οποτε δεν εχει νοημα να τα συζηταμε. Μου εκανε πολυ κακη εντυπωση η παθητικοτητα του Παππα στο πρωτο ημιχρονο. Αφου δεν υπηρχε αλλο σχεδιο επρεπε να το παρει επανω του νωριτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝταξει...καποιοι απο το οπαδιλικι εχετε χασει τα μυαλα σας... Σε ενα ματς με τετοιο φιναλε και με δυο μεγαλα τριποντα απο τους δυο αρχηγους,αυτο που κρατατε ειναι οτι Σπανουλης εκανε βηματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήαφου εκανε εις διπλουν,μαλιστα ηταν βηματα που εκριναν την νικη,και το πρωταθλημα μαζι.
ΔιαγραφήΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ??? κριθηκε αγωνας και εσυ λες το αν εγιναν βηματα δεν ειναι σημαντικο την στιγμη που η επιθεση ηταν σκοτωμενη???
ΔιαγραφήΟ μονος λογος που απαντησα σε τετοιο σχολιο ηταν για να καταλαβεις τι αρλουμπα ειπες...
Πες τα ρε μεγάλε. Μην ασχολούμαστε με λεπτομέρειες...
ΔιαγραφήNon Call!!!
Διαγραφήzio7
Ε τοτε στο τελευταιο λεπτο του αγωνα να αποσυρονται οι διατητες απο το παρκε και να μη σφυριζεται τιποτε και να μπαινουν τριποντα και καρφωματα μετα απο βηματα, απο τακλιν, απο αντιαθλητικα κλπ κλπ. Ετσι για να απολαμβανουμε το αθλημα :D
ΔιαγραφήΟ Σπανουλης σήμερα εβαλε 1,5 με 2 εκατομμύρια στην τσέπη του.
ΑπάντησηΔιαγραφή(το νεο του συμβόλαιο στο λιμάνι)
Κι οχι απλά ενα τυχερό τρίποντο νίκης.
Είμαι αυστηρός και θα πω καλά να πάθουμε.
20.000 λαού και όλα υπέρ μας ήταν.
Απο τη νίκη στο Φάληρο μεχρι την ψυχολογία, να είμαστε απο πανω κι ο ΟΣΦΠ με την πλάτη στον τοίχο.
Καμιά απογοήτευση για τους μελλοθανατους !!
Φραγκίσκος Μπακατσουλας
Non call παιδιά..τα ξεχάσατε ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί είπαμε τίποτα ρε αδερφέ??
ΔιαγραφήΚαι στο κατω κατω κι ο ΔΔ να έβαζε αυτό του Σπανουλη, θα μου την έσπαγε χοντρά να του σφυριζαν βήματα.
Η μήπως ηταν τα μόνα βήματα που δεν σφυριχτηκαν στον αγώνα???
Χάσαμε και τέλος.
Σημασία έχει πως δεν έπρεπε να σηκωθεί καν ο Σπανουλης για τριποντο γιατί παίζει κι η τύχη μεγάλο ρολο.
Δεν λυπάμαι κανένα αδελφέ.
Μόνοι τους χυσανε την καρδάρα με το γάλα που μαζέψανε δύσκολα στο ΣΕΦ.
Ας το ξανακάνουν εκεί αν είναι μάγκες.
Οπαδιλικι είναι να φαντάζεσαι παραβάσεις που δεν έγιναν. Όχι να μιλάς Και να διαμαρτύρεσαι πολιτισμένα για ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΈΓΙΝΑΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Δεν ξέρω πραγματικά αν δεν έμπαινε αυτό το καλάθι του Βασίλη αν ο κόσμος άφηνε τον Διαμαντίδη να φύγει απο το ΟΑΚΑ σήμερα. Πραγματικά φοβερό φινάλε, απο τα καλύτερα που έχω δει. Δε νομίζω οτι υπάρχει κάποιος που να μπορεί να βρει τα λόγια για να περιγράψει αυτό το πράγμα που κάνανε ο Διαμαντίδης με τον Σπανούλη σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα υπόλοιπα, δεν με εξέπληξε η εικόνα του παιχνιδιού. Θεωρώ οτι το ντεπόζιτο του ΠΑΟ είναι περιορισμένο και ως εκ τούτου ακόμα και αν σήμερα τελικά κέρδιζε προσωπικά θα το άφηνα ανοιχτό το ενδεχόμενο να το πάρει τελικά ο Ολυμπιακός.
Μιλάμε απο τη μία για μια ομάδα που παίζει πλήρης, είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση σε όλα τα επίπεδα, υπερτερεί ποιοτικά και ποσοτικά σχεδόν σε όλες τις θέσεις σε επίπεδο ετοιμοπόλεμων παικτών.
Και απο την άλλη για μια ομάδα που μαζεύει ο,τι έχει μείνει απο τα συντρίμια της, η οποία παίζει με βασικό τριάρι ένα 18χρονο παιδί, με τα δύο βασικά της επιθετικά όπλα εντελώς ανενεργά (και με το μυαλό προφανώς στον επόμενο προορισμό τους, καλό δρόμο να'χουν και τα δύο τα παιδιά) και χωρίς πεντάρι. Οι λαγοί που μπορεί να βγάλει ο πάγκος του ΠΑΟ είναι περιορισμένοι και, παρ'ότι ο Ολυμπιακός κάνει υπερφιλότιμες προσπάθειες για το αντίθετο, αργά ή γρήγορα τα τρικ θα στερεύσουν.
Για μένα είναι ένα μικρό θαύμα οτι ο ΠΑΟ είναι αυτή τη στιγμή στο 1-1, και προφανώς θεωρώ οτι αν η σειρά πήγαινε στο 2-0 θα είχαμε μόλις δει κοσμογονικές καταστάσεις. Αλλά έστω και έτσι νομίζω πως αυτό το 1-1 είναι μια δίκαιη απεικόνιση της κατάστασης.
Δεν μου άρεσε η αναφορά του coach Σφαιρόπουλου στη διαιτησία. Καθόλου. Αν δεν κατάφερε να κρατηθεί σε μια βραδιά που νίκησε, δεν θέλω να κάνω κακές σκέψεις για το τι θα έλεγε αν το έχανε το παιχνίδι.
Γενικώς Συμφωνώ,αν και θεωρώ πως και το ντεπόζιτο του ολυμπιακού είναι εξίσου περιορισμένο..
ΔιαγραφήΕιναι ο οσφπ πιο πληρεις στα γκαρντ?? ΔΕΝ νομιζω... το οτι δεν παιζει ο χεινς δεν παιζει ο 'μικρος' ειναι επιλογες του κοουτς.. αλλα και χωρις αυτους οι παππας φεντειν καλαθης διαμαντιδης δεν υστερουν σε κατι.
ΔιαγραφήΣτο 3.. βασικο τριαρι ειναι ο χαραλαμπο για τους λογους που μονο ο κοουτς ξερει.. δεν γινεται την μια στιγμη να θες να δωσεις συμβολαιο 1,5 μυριου στον ουλιαμς και την αλλη να μην παιζει ουτε 5λεπτο..
Δειξε μου τις λυσεις του οσφπ στο 4 και μετα ξαναμιλαμε..
Εγω απο την αλλη πιστευω οτι πανω κατω εχουν τα ιδια κενα οι 2 ομαδες αλλα σε αλλες θεσεις.. το πως θα παιξουν και το τι θα κανουν οι παιχτες ιεναι θεμα των κοουτς.
Για να μην ξεχνιομαστε.. οι 80+ ποντοι δεν ειναι ομαδα του πεδουλακη οι 65- ομως ειναι...
Μακαρι επειδη ειναι και στρατιωτης της ομαδος να μεινει και του χρονου και να φιαξει ομαδα που θα ριχνει 80 αρες.. αλλα ειναι δυσκολο να βρεις φθηνους παιχτες που θα σου παιζουν την αμυνα που θελει ο αρτζι και θα σκοραρουν με πανω απο ενα τροπο.. + επι 3 χρονια σε τοπ ομαδες, 2 στον παο 1 σε ρωσια δεν καταφερε να παιξει μπασκετ ποντων.. τωρα θα το κανει??
Πολλά κακά έχει ο Σπανούλης πλέον, αλλά - όπως και ο Διαμαντίδης - το πόσο clutch είναι δεν αμφισβητείται. Αν και προτιμώ τα ορθόδοξα πράγματα κι όχι τα καουμποϊλίκια, του(ς) βγάζω το καπέλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔουλεμένο το ματς από το τιμ του Ολυμπιακού, πήγαν να το χάσουν στο τέλος. Το δις εξαμαρτείν, βλ. Μπάμπεργκ.
Ο Σάλε άφησε καμένη γη. Ο Πεδουλάκης δεν είναι θαυματοποιός.
Τραγικές post-game δηλώσεις ο Σφαιρό. Τον έσωσε ο Σπανούλης, γλίτωσε προσώρας τους κορνέδες και παριστάνει τον δικαιωμένο.
Φτάσαμε να ξαναδούμε και non-call στο ΟΑΚΑ - κατά του Παναθηναϊκού όμως. Δεν υπάρχει διαιτητής στον πλανήτη που θα σφύραγε τα βήματα (ξεκάθαρα) σ' αυτό το σημείο. Αν πως ότι σαν φίλος του Ολυμπιακού δεν ένιωσα μια χαρά που η νίκη ήλθε με buzzer-beater KAI βήματα συγχρόνως, θα είμαι ψεύτης. Μας έχουν μείνει κατάλοιπα απωθημένων από 2009 και 2010.
Για τον Πρίντεζη δεν υπάρχουν λόγια...
Πάντως η ομάδα, ο κόουτς και η κατάσταση ορισμένων παικτών δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη ενόψει ΣΕΦ. Η σειρά είναι πολύ ανοικτή ακόμη.
Ryan
Πόσα είπαμε θέλει ο Ουίλιαμς?
ΑπάντησηΔιαγραφή2.000.000 σε κλωτσιές.
Διαγραφή1000 ευρώ το εισητηριο του για Αμερική και πολλά του είναι.
Συγγνώμη κιόλας, αλλά εκτός από τα βήματα στη φάση του σουτ υπάρχουν προφανή βήματα και πριν την 1η ντρίμπλα του Σπανούλη. Είπαμε κακός ο ένας, χειρότερος ο αλλος, αξιζει δεν αξιζει αλλά ρε παιδί μου μπροστά στα μάτια του διατητή γίνονται 2 παραβάσεις και δεν δινει καμία σε φάση που μάλλον θα κρίνει ολόκληρο το πρωτάθλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά κρίμα.
Τα της εμφάνησης είναι ξεκάθαρα αλλά από ποτε απαγορευεται να είσαι κακός και να κερδίσεις. Δυστυχώς μια νίκη που ίσως να άξιζε περισσότερο ο Ολυμπιακός αλλά ο Διαμαντίδης δεν ήθελε να δώσει τοσο ευκολα, μετατρέπεται σε φιάσκο.
Θεωρητικά ο Παο κερδίζει μια καλή διατησία στο ΣΕΦ με τον ντόρο που θα ακολουθησει.
10.34 καλα περιμενε εσυ καλη διαιτησια το ΣΕΦ εδω γελαμε.
ΔιαγραφήΚαλό είναι στην Ελλαδα να χαιρομαστε το παιχνιδι και να μην ασχολούμαστε με τη διαιτησία.... Όταν κερδίζει ο Ολυμπιακός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη νόβα το έχουν πιάσει το νόημα. Το ίδιο κάνουν και στο ποδόσφαιρο... Μοκο δηλαδή.
τωρα που θα γινει ενσταση για τα βηματα,να δουμε τι θα γινει.Εδω εχουμε καθαρα βηματα το οποιο δεν ειναι θεμα κρισης του διαιτητη,αλλα αλλοωση αποτελεσματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να είναι κάποιο κρύο ανέκδοτο οτι ο ΠΑΟ θα κάνει ένσταση, πραγματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια ενσταση δεν εχει νοημα, αλλα ταυτοχρονα μιλαμε για αλλοιωση αποτελεσματος ετσι; Ειναι η τελευταια φαση του ματς, το σουτ που κρινει το ματς και ισως τον τιτλο
ΔιαγραφήΣαν να μην εφτανε αυτο ο Σπανουλης εχει κανει ΤΟ ΙΔΙΟ και στο προηγουμενο ματς στην φαση που ακολουθησε το τριποντο του Φωτση και μαλιστα κυκλοφορησε και το βιντεο, και υποθετω οτι οι διαιτητες θα επρεπε να το δουν.
Σαν να μην φτανουν ολα τα παραπανω ο Σφαιροπουλος στην συνεντευξη τυπου διαμαρτυρεται (αν εχει τον θεο του) για την διαιτησια.
O Πεδουλάκης, αφού ανέλυσε το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Παναθηναϊκός στους ψηλούς και αφού απέδωσε την ήττα σε αυτό, είπε : "Δεν κοιτάω ούτε την τελευταία φάση, τα βήματα, ΕΓΙΝΑΝ βήματα αλλά εμείς ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΤΣΙ" και στο τέλος ξαναείπε "δε μένουμε στην τελευταία φάση, δεν είναι η τελευταία φάση το παιχνίδι, ούτε απο τη μία ούτε απο την άλλη"
ΔιαγραφήΟ δε Παππάς (διαβάζω οτι) είπε πως "ηττηθήκαμε δίκαια, αλλά θα πάμε να το παλέψουμε στο ΣΕΦ".
Πραγματικά ο Γιαννακόπουλος πάει να χαλάσει μια χρονιά που προσωπικά εγώ που δεν τον έχω σε καμμία απολύτως εκτίμηση θεωρώ οτι ήταν μακράν η καλύτερη του σε επίπεδο διαχείρισης συναισθημάτων (και όχι μόνο). Θα'ναι θεότρελο πισωγύρισμα μια τέτοια κίνηση και, για μένα, θα'ναι και μια καθαρά προσωπική ήττα του ΔΓ.
Χρηστο, το γραφω πιο κατω.
ΔιαγραφήΔεν συμφωνω να γινει ενσταση, δεν ειναι καλο για το σπορ που αγαπω.
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι θα κλεισω και τα ματια στο τι εχει συμβει φετος. (Κηφησια, Πατρα, ΣΕΦ με ΠΑΟ στην κανονικη διαρκεια και ας χαναμε μαρς)
Μιλαμε για τους ιδιους που φωναζουν για τα βηματα του Γιασικεβιτσιους στο τελος της τριτης περιοδου...
ο Παππας δεν ειδε τα βηματα προφανως.Δεν καταλαβα, ειναι η φαση του εκρινε τον αγωνα,η τελευταια φαση που κρινει το αποτελεσμα.Εγκλημα θα ναι να μην γινει ενσταση.50 λαθη να γινουν δεν εχει σημασια,η τελευται φαση ειναι κλοπη του πρωταθληματος.Φετος κλεψανε Κηφισια και οχι μονον για το πλεονεκτημα.Ας τους το δωσουν απο σημερα να τελειωνουμε.
ΔιαγραφήΩραία ας πούμε οτι γίνεται ένσταση (κάποιοι φίλοι λένε οτι το instant replay δεν μπορεί να ελέγξει βήματα, πιθανό, δεν τον γνωρίζω). Τι φαντάζεσαι οτι θα συμβεί; Υπάρχει έστω και μια περίπτωση να δικαιωθεί ο ΠΑΟ; Εγώ λέω πως δεν υπάρχει καμμία τέτοια πιθανότητα. Επομένως τι θα κάνει ο ΠΑΟ μετά; Δεν θα κατέβει στους υπόλοιπους αγώνες; Με ποιά λογική; Μου στέρησαν ένα παιχνίδι, άρα θα στερήσω κι εγώ απο τον εαυτό μου τα υπόλοιπα; Σα να λέμε, θα κρατήσω την αναπνοή μου μέχρι να σκάσω. Δεν τα'χει περάσει ήδη αυτά ο Παναθηναϊκός; Δεν δικαιώνει σε μια βραδιά αυτή η κίνηση όσους έχουν κάνει καραμέλα για τις αποτυχίες τους τα non calls και τις λοιπές αηδίες;
ΔιαγραφήΠροσωπικά ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ για να γίνει ένσταση είανι η υιοθέτηση απο πλευράς ΠΑΟ της λογικής των Αγγελόπουλων, με τα μπλουζάκια, τις βολές και τα λοιπά εμετικά. Στη λογική, αφού κλάψε κλάψε πήραν ο,τι πήραν απο τη διαιτησία, ε ας κλάψουμε κι εμείς, κάτι θα κερδίσουμε.
Πραγματική αυτολοβοτομή.
Δεν συζητάω καν για το πόσο φανταστικά γαμάτο θα είναι να κλείσει την καριέρα του ο Διαμαντίδης εν μέσω μιας τέτοιας κατάστασης, έτσι;
Ας σταματησει η συζητηση για τα βηματα. Αθλια η αναφορα του Σφαιροπουλου στη διαιτησια. Στα θετικα της βραδιας η εικονα του Χαραλαμποπουλου. Ο Παναθηναϊκος πρεπει να τον εμπιστευθει και στηριχθει επανω του. Πολυ εξυπνος και εργατικος στο παιχνιδι του, πολυ καλος ριμπαουντερ, με καλο παιχνιδι με πλατη. Οποιος ελεγε οτι πρεπει να φυγει και να παει δανεικος δεν ξερει τι του γινεται. Ο Βασιλης πρεπει να παρει ευθυνες στον Παναθηναϊκο. Θα γινει ενας πολυ καλος κομπο φοργουορντ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω πω πω βηματα ο Σπανουλης... θα κανουμε ενσταση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλ. στο επιθετικο του Διαμαντιδη στον Χαντερ στην προηγουμενη φαση (κανει καθαρο σπρωξιμο με το αριστερο χερι για να ελευθερωθει και να παρει το σουτ), τι πρεπει να κανουμε? Αιτηση με υπευθυνη δηλωση, χαρτοσημο και πρωτοκολλο?
Kai oi dyo faseis edw:
Διαγραφήhttp://www.onsports.gr/basket/A1-Andrwn/item/531035-To-thriler-ton-teleytaion-deyterolepton-sto-OAKA-videos
Enjoy!
Οταν οι ψηλοι σου δεν μπορουν να στησουν ενα σωστο σκριν στην μπαλα ειναι εις βαρος σου να ασχολεισαι με το αν εγιναν βηματα στην τελευταια φαση. Σε αποπροσανατολιζει απο το πραγματικο σου προβλημα. Παντως βλεποντας τα χαλια της frontline του Παναθηναϊκου καταλαβαινω γιατι ειναι τοσο ακριβος ακομα και τωρα ο Λασμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΑΠ ΤΟΝ ΠΑΟ ΘΑ ΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, ΚΑΘΩΣ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΩΝ....ΔΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΩΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαμια σχεση,εδω εχουμε αλλοιωση αποτελεσματος,φαση που θα κρινει το πρωταθλημα.Λαθος αν δεν γινει ενσταση,μιλαμε για κλοπη στην τελευταια φαση,ξεκαθαρη κλοπη.
Διαγραφήhttp://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/340442/idoy-i-alitheia-slow-motion-sti-fasi-toy-spanoyli
Διαγραφήαπ οτι ακουσα ενσταση δν μπορει να γινει γτ εκλεισε το φιλο αγωνα....απλα μια αναφορα μονο μπορει να κατατεθει...το υποστηριζει και το κεδ...
ΔιαγραφήΌχι. Μη πέσετε στο επίπεδο των Αγγελόπουλων.
Διαγραφήhttps://youtu.be/f1MstqThMGc?t=28
Απλά να θυμίσουμε οτι και το πλεονέκτημα έδρας κρίθηκε με διαιτητικό λάθος στην Κηφισιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το ειδα το παιχνιδι αφου τα λινκ ηταν κλειδωμενα. Κριμα για τον διαμαντιδη που σημερα παροτι ηταν κακος,θα εδινε τη νικη στην ομαδα,αλλα το no call στα βηματα του σπανουλη του στερησαν το 2-0. Καταρρεει και η καραμελα τη διαιτησιας μετα το σημερινο. Ο ολυμπιακος ηταν καλυτερος σημερα,αξιζε τη νικη μεχρι το 39.52,αλλα στο 40 δεν αξιζε να ειναι αυτος ο νικητης
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαμε για μπρεϊκ στο επομενο
φιλε για το μεγεθος του διαμαντιδη απαγορευεται να χεις 1/8....
ΔιαγραφήΠολλά συμπεράσματα για κάποιον που δεν έχει δει το ματς.
Διαγραφήτην τελευταία φάση σχολιάζω όπως βλέπεις 11.43,την οποία την είδα στο βίντεο. αν πάρει ο ολυμπιακός το πρωτάθλημα θα μείνει στην ιστορία για τα no call βήματα του σπανούλη. σωστό ή λάθος έτσι είναι η πραγματικότητα. όπως έγινε και το 2007 με το no call του διαμαντίδη στον πεν ή το 1995 με το no call του σιγάλα στον σοκ(το οποίο είναι και το μόνο που έκρινε όντως το πρωτάθλημα γιατί έγινε στην τελευταία φάση του τελευταία τελικού)
ΔιαγραφήΚαι εγω διαφωνω με την ενσταση, και με τις απειλες οτι δεν θα κατεβουμε στο ματς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παναθηναικος ειναι μεγαλη ομαδα για να πεσει σε αυτο το επιπεδο.
Απο εκει και περα χαιρομαι που πολλοι οπαδοι του Ολυμπιακου χαιρονται που κερδισαν με βηματα, δειχνει την αγαπη τους για το σπορ.
Ας ελπισουμε οτι τωρα που δικαιωθηκε η μονιμη τους κλαψα θα σταματησει αυτη η μιρλα.
Βεβαια το θρασσος του Σφαιροπουλου να διαμαρτυρυθει για την διαιτησια σε ενα ματς που κρινεται ουσιαστικα απο αυτην υπερ του δεν πρεπει να εχει προηγουμενο...
Instand replay επι τόπου ηταν η μόνη λύση και οχι ενστάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι θέμα χρόνου, αλλά διαιτητικό λάθος που γίνονται δεκάδες σε ενα ματς.
Αλλά πάλι κοιμομασταν στον πάγκο.
Δεν ξέρω βέβαια αν ισχύει εδώ το instand και αν επιτρέπεται για διαιτητικό λάθος και οχι μονο για γραμμές και αμφιβολία σχετικά με τον χρόνο, εκπροθεσμο, εμπροθεσμο κλπ.
Κατεβαινουμε κανονικά στο ΣΕΦ και τρώμε σίδερα.
Ολα τα άλλα είναι μάταια και αμπαλα.
Τους κάναμε δώρο το πλεονέκτημα πάλι.
Ας το ξαναπαρουμε με τη μαγκιά μας.
Έχουμε τέτοια??
Ο Heynes έκανε DNP σήμερα?
Γιατί ρε Αρτζι?
Τοσο πιο χάλια ειναι απο Ματζαρη και Φράουλα?
Έπρεπε όντως να ζητηθεί instant replay, η παράβαση είναι καθαρή και οφθαλμοφανής και πιστεύω την είδαν και στον πάγκο. Απο τη στιγμή που δεν ζητήθηκε, πας παρακάτω. Οι ενστάσεις κι αυτά, εκτός του οτι δεν κάνουν καθόλου καλό στο μπάσκετ, δεν κάνουν και καθόλου καλό στην ίδια σου την ομάδα που το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται είναι να της πειραχθεί το μυαλό (όσο έχει μείνει).
ΔιαγραφήΝομιζω πως βασει κανονισμου δεν μπορει το instant replay να εξατασει τα βηματα
ΔιαγραφήΝα σας ενημερώσω ότι instant replay υπάρχει μόνο για θέματα χρόνου και πεδιάς.
ΔιαγραφήΜήπως κατά τη γνώμη σας θα έπρεπε να ζητήσει κ ο Ολυμπιακός ρεπλέυ για το επιθετικό του Διαμαντίδη στον Χάντερ.
Δυστυχώς δεν μπορεί να ζητηθεί instant replay για τα βήματα. Βέβαια βήματα έχουν γίνει και από τον Λοτζέσκι μερικές φάσεις πριν αλλά και από τον Πρίντεζη σε σουτ από την κορυφή της ρακέτας. Στα δικά μας τώρα τελειωμένοι θεωρούνται ήδη Ραντούλιτσα, Χέινζ και Ουίλιαμς. Κρίμα για την (άδικη)ήττα, απαράδεκτη ωστόσο εμφάνιση για την κρισιμότητα του αγώνα.
ΔιαγραφήΣε εναν αγωνα μπορει να γινουν 40 λαθη απο τους διαιτητες. Αλλα ενσταση μπορει να γινει μονο για την τελευταια φαση, αυτη που κρινει το τελικο αποτελεσμα. Εγινε σουτ μετα απο 4 βηματα. Χωρις τα βηματα, δεν υπηρχε χωρος για σουτ. Μπορει να προσπαθουν να διασκεδασουν τις εντυπωσεις οι κυκλοι του οσφπ αλλα το γεγονος δεν αλλαζει. Υπηρξε ξεκαθαρη αλλοιωση αποτελεσματος στο τελευταιο δευτερολεπτο. Αν δεν δικαιωθει ο ΠΑΟ θα προκειται για ενα απο τα μεγαλυτερα σκανδαλα ολων των εποχων
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπεβεβαιωμενες πληροφοριες κανουν λογο για ενσταση της μπαρτσελονιτα
Διαγραφήγια την τελευταια φαση του μεταξυ τους παιχνιδιου
για τον τελικο της ευρωλιγκας.
αστεισμος στα ορια του τραγελαφικου ηταν η απαντηση
σε απταιστα ισπανικα της καε πανατιναικος!
ζεπ μπλατερ
Θα μας κάνει κι ένα σχόλιο για το επιθετικό του Διαμαντίδη στον Χάντερ; Κόπηκε το σήμα στη τηλεόρασή σου και δεν το είδες;
Διαγραφήζεπ μπλατερ,ποσο ασχετος,μακαρι να γινοταν ενσταση σε εκεινο το παιχνιδι,απλα οταν επεσαν οι παιχτες κατω πριν την φαση του κοψιματος του Βρανκοβιτς, το παιχνιδι ειχε ηδη τελειωσει.Κολλημενο χρονομετρο το λενε,μαλλιασε η γλωσσα μας να το λεμε,υπαρχει η φαση στο παιχνιδι εκεινο, στο ιντερνετ.ΕΛΕΟΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ.Αλλα οταν εισαι ασχετος λες οτι να ναι.
Διαγραφήφιλε ζεπ μπλατερ η μοναδικη ομαδα που θα ειχε δκαιωμα ενστασης στο παρισι θα ηταν ο παναθηναικος αν μετρουσε το καλαθι και αυτο γιατι αγαπημενε μου φιλε αυτο πετυχαινετε σε νεκρο χρονο.
ΔιαγραφήΑν εσυ γνωριζεις κανονισμο που ενω το χρονομετρο ειναι κολλημενο στα4.9" παιζεται ο αγωνας τοτε μοιρασου τον μαζι μας να τον μαθουμε και εμεις.
Κατα τα αλλα συγχαρητηρια στο ολυμπιακο χωρις και ισως αμα και αλλα επαιξε πολυ καλα σε γηπεδο που εβραζε,σε ενα ματς διαφημιση και ευχομαι καποια στιγμη να σταματησει η πιπιλα της διαιτησιας στο μπασκετ,στο πιο αξιοκρατικο αθλημα που σε σειρα αγωνω ν ο καλυτερος 9/10 φορες κερδιζει.
Ενα μεγαλο ευχαριστω στον αργυρη που ανεξαρτητως αποτελεσματος δινει στον δημητρη μια τοσο ανταγωνιστικη τελευταια σειρα παιχνιδιων.
σεντρικ σεμπαλλος
ο παναθηναικος δεν αξιζε να νικησει σημερα. παρα πολλοι παικτες εμφανιστηκαν σε τραγικη κατασταση. ο διαμαντιδης θα εκλεβε την νικη χωρις να την αξιζε η ομαδα. οπως δεν θα αξιζε να κλεψει το πρωτο ματς ο οσφπ. ο φωτσης διασυρθηκε σε ολο το ματς απο τον πριντεζη ο οποιος κρατησε μονος του ορθιο τον οσφπ στο πρωτο ημιχρονο. καποιοι παικτες εχουν κανει ανεξηγητη ελευθερη πτωση στο ναδιρ οπως ο γουλιαμς και ο ραντουλιτσα. παιζουν σαν να ξερουν οτι σε μια βδομαδα θα εχουν φυγει απο την ομαδα. σημερα υπηρχε ενας παππας ενας χαραλαμποπουλος και μετα το χαος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο οσφπ δεν αξιζε τη νικη το 2007 με το φαουλ στον πεν(που θα βαραγε βολες και θα επρεπε να τις βαλει για να κερδισουν),αλλα την καραμελα της διαιτησιας την πιπιλανε απο τοτε γι αυτη τη φαση.
ΔιαγραφήΔεν κερδιζει παντα ο καλυτερος μεσα στο παιχνιδι. Το 2012 στον τελικο η τσσκα ηταν πολυ καλυτερη απο τον ολυμπιακο σε ολο το ματς,αλλα το εχασε. Δες και το σημερινο ματς της μπιλμπαο με τη σαραγοσα πως τελειωσε
οπως και στο οσφπ χαντερ ανυπαρκτος γτ θα φυγει για ρεαλ, στρομπερι το ιδιο, αγραβανης 1-2 φασεις κ τπτ αλλο, χακετ οσο βοηθησε στο σεφ αλλο τοσο σημερα ηταν εξαφανισμενος...σημερα το παιχνιδι το πηρε ο πριντεζης καθαρα και οχι ο σπανουλης
Διαγραφή11.23 τι λες μωρε που δεν αξιζε,δηλαδη αν μια ομαδα ειναι σε κακη μερα εχει δικαιωμα ο διαιτητης να την τιμωρει;;
ΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΟΣΦΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφή=====================
Jim.. οπληκτος
ΥΓ Εφόσον είχε τη μαγκιά να το πάει το ματς στο τελευταίο σουτ.
Μετα απο το 1-0 στο ΣΕΦ και στην κόλαση του ΟΑΚΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.
=============
Με εναν παίκτη με ενέργεια και το ΘΕΟ στο τελευταίο του βαλς, θα είσαι στην Ευρώπη σκουπισμενος και στην Ελλαδιτσα μίζερος και με την ψυχή στο στόμα.
Δεν μας αρεσαν τα νταμπλ με Γιονας, Λασμε και Γκιστ.
Και το ενα βήμα πριν τα ΦΦ που θα γινόντουσαν πράξη με τρεις ακόμα τέτοιες προσθήκες.
Βάλαμε μπολντοζες στα θεμέλια και γκρεμισαμε το αύριο.
Ας φωνάζουμε τώρα για τα βήματα του Βασίλη.
Σοβαρή ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ κύριοι.
=============================
Η μόνη λύση που θα μας πάει...
ΒΗΜΑΤΑ μπροστά !!!
πέμπτο παιχνίδι φέτος που καθορίζεται (καθαρίζεται) από διαιτητικό λάθος γιά το γαύρο. δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο σπανούλης κάνει βήματα δις, οτι ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ οι διαιτητές στις διαμαρτυρίες του πράσινου πάγκου να δουν το instant replay και φυσικά να ακυρώσουν το καλάθι, ασχετα αν οι κόκινοι είχαν τρέξει στα αποδυτήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήομως πάει πολύ, δε συμφωνείτε να έχει πάρει πέντε παιχνίδια με διαιτητική συνδρομή και να πάρει έτσι το φετεινό πρωτάθλημα ? ξεφτίλα!! βέβαια αν δε δικαιωθούμε θα το πάρουμε με break και φιέστα στο οακα αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αποδίδεται και δικαιοσύνη.
βηματα ειχε κανει και μεσα στο Σεφ στην πασα που εδωσε το τριποντο στον Χακετ.Ελεος με την ασυλια του Σπανουλη,κανενας δεν το σχολιαζει.Φταιει η ΚΑΕ που δεν αντεδρασε προχτες.Το ιδιο και σημερα,να αφησουν τις μεγαλοψυχιες γιατι οι γαυροι κανουν οτι θελουν πλεον.Με το ζορι φετος το πλεονεκτημα τωρα και το πρωταθλημα.Παρο ολα αυτα παλι κλαιγονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σειρά έχει ψωμί ακόμη. Είναι φανερό ότι οι ομάδες είναι κοντά. Δεν είναι φυσιολογικό με τα όσα έχουν συμβεί και στους δύο αλλά είναι μια πραγματικότητα. Έχουμε δύο ματς που κρίθηκαν στο σουτ και δεν αποκλείεται να πάμε έτσι και στη συνέχεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή θέλω να είμαι δίκαιος θα πω ότι δεν έχει νόημα να αναφέρουμε συνέχεια τα χάλια που άφησε ο Σάλε. Τα άφησε, έφυγε, πήγαμε παρακάτω. Τώρα μιλάμε για όσους παλεύουν. Σήμερα ο Άρτζι φοβήθηκε το ματς παραπάνω από όσο έπρεπε. Ενώ δεν υπάρχει αμφιβολία ότι προσπαθεί και σε μεγάλο βαθμό καταφέρνει να καμουφλάρει τις εμφανέστατες αδυναμίες της ομάδας, σήμερα φοβήθηκε. Στο τελευταίο 10λεπτο επέμεινε για πολλή ώρα στο ίδιο σχήμα στο back court. Νικ-Μήτσος-Παππάς το έπαιξαν χωρίς ανάσα αν δεν κάνω λάθος. Ακόμη κι όταν χρεώθηκε με το 4ο φάουλ ο Νικ δεν αντικαταστάθηκε. Εδώ ίσως χρειαζόταν να πάρει χρόνο ο Φελντέιν. Μετά ξέραμε ότι ο Πρίντεζης ήταν, είναι και θα είναι το άλυτο πρόβλημα του κόουτς. Ε, τα 37’ του Φώτση είναι πολλά. Θα μπορούσε, τουλάχιστον στο χρόνο που ο Γιώργης ήταν εκτός, να πάρει λίγα λεπτά στο ‘’4’’ ο Χαραλαμπόπουλος και κάποια παραπάνω ο κατά τ’ άλλα άπειρος Χάντερ. ‘Η το ότι δεν άλλαξε τον Γκιστ μετά το 4ο φάουλ. Το αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν μια στατική επίθεση στο τέλος λόγω κούρασης και πολλές λανθασμένες επιλογές. Συν ότι στερήθηκε τον Αμερικανό στα τελευταία λεπτά.
Φυσικά, ο κόουτς πιστώνεται ότι έχει πάει δύο ματς στον πόντο χάνοντας το ένα με το σουτ του Σπανούλη. Μιλάμε για δύο διαδοχικές υπερβάσεις. Είμαι βέβαιος ότι θα συνεχίσει να το παλεύει και δεν αποκλείω τίποτα. Είναι πολύ δύσκολο το πράγμα αλλά φαίνεται ότι έχει βρει τον τρόπο να πηγαίνει τα ματς εκεί που θέλει. Είναι χαρακτηριστικό το πόσες φάσεις δεν τελείωσε ο Γκιστ στο low post έχοντας αλλεπάλληλα miss match. Η ομάδα ψάχνει τις καταστάσεις αυτές και τις βρίσκει σχετικά εύκολα. Το ζήτημα είναι να τις αξιοποιεί.
Ο Ολυμπιακός σήμερα φάνηκε πιο διαβασμένος. Παρόλα αυτά στο τέλος είδαμε μια επανάληψη προηγούμενων ματς στο ΟΑΚΑ. Σώθηκε απ’ το τεράστιο σουτ του Σπανούλη αλλά σ’ όλο το ματς κρατήθηκε απ’ τον εκπληκτικό Πρίντεζη.
ΥΓ Ο Σπανούλης κάνει βήματα. Όμως μιλάμε για μια κίνηση που κάνει εδώ και χρόνια και ελάχιστοι διαιτητές στην Ευρώπη την σφυρίζουν. Κάτι αντίστοιχο έκανε και στον περσινό ημιτελικό με την ΤΣΣΚΑ στο νικητήριο σουτ. Συνηθίζεται αυτό και σ’ άλλους παίκτες ενώ το έχουμε δει και στο παρελθόν. Θυμάμαι πρόχειρα τα βήματα του Μπάνε όταν έβγαινε απ’ τα σκριν για να πατήσει και να σουτάρει. Μιλάμε για μια άτυπη ασυλία κάτι σαν άγραφο κανόνα. Με καλύπτει η προσέγγιση του Πεδουλάκη και θεωρώ απλά αστείες τις απειλές για αποχή απ’ το ΣΕΦ. Είπαμε 2-3 καλές κουβέντες φέτος για τον ΔΓ, ας μην μας τις βγάλει ξινές.
ΥΓ1 Τα δύο τελευταία σουτ είναι η ιστορία του ελληνικού μπάσκετ τα τελευταία 10 χρόνια. Τεράστιοι!!!
ΥΓ2 Ο Μίρο είναι σε mood διακοπών απ’ τη στιγμή που αποχώρησε ο Σάλε.
ΥΓ3 Ο ΠΑΟ ακόμη κι αν χάσει τον τίτλο θα έχει ένα τεράστιο κέρδος απ’ την σειρά. Τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο.
Συμφωνώ οτι ο Αργύρης το φοβήθηκε το παιχνίδι, πιθανώς επειδή σήμερα είδε πολλά απο τα πράγματα που πήγαν καλά στο Φάληρο να μην βγαίνουν. Για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ οτι ο coach δεν πιστεύει πολύ στην ομάδα, σε βαθμό που να του βγαίνει και σε δημόσιες δηλώσεις. Δεν τον κατηγορώ, αλλά νομίζω πως αυτό λειτουργεί εναντίον του. Συμφωνώ και στις υπόλοιπες παρατηρήσεις σου.
ΔιαγραφήΕκτός απο αυτή για τον Sale. Φίλε αυτό που έχει αφήσει πίσω του ο τύπος είναι πραγματικά αδιανόητο. Θεωρώ οτι θα το συζητάμε για χρόνια ως αντιπαράδειγμα προπονητικής δουλειάς.
Τέλος, ο Miro έχει ήδη φύγει απο την ομάδα όπως, θεωρώ, και ο Williams. Οτιδήποτε μπορέσει να πάρει απο αυτούς τους δύο ο coach στα επόμενα δύο παιχνίδια θα είναι στα όρια της μεταφυσικής, τα παιδιά ήδη κάνουν τα μπανάκια τους στο μυαλό τους.
Το ροτεισον του παο σμρ (αντιθετα με αυτο του σεφ) ηταν απλα τραγικο.. ελιωσαν παλι ο καλαθης ενω στον παγκο ξεχαστηκε ο φελντειν , ενω λεπτο δεν πηρε ουτε ο χεινς.. ( απορω γιατι δεν τον δοκιμαζει στο 2.. η στο 3 σε χαμηλα σχηματα.
ΔιαγραφήΚαλο ειναι να κλεινει το ροτεισον αλλα ο καλαθης φανηκε οτι κλαταρε..
ΣΟρρυ αλλα δεν πιστωνω τπτ στο οτι πηγαμε 2 ματς στον ποντο με αυτο τον οσφπ.. ρε παιδια εδω διαβαζα για φιναλ 4... και τωρα πιστωση γιατι πηγαμε 2 ματς στον ποντο???
Ποιος μου λεει οτι με τον καραφλα (ναι αυτον που δεν αλλαξε τπτ στο παιχνιδι μας απο την αρχη του χρονου) δεν θα καναμε 1 νικη σε 2 ματς.. εδω φετος κερδισαμε 2 σε 3 ματσακια.
Πως ο μιρο να μην ειναι σε διακοπες οταν ΔΕΝ παιζει ουτε 5 λεπτο?? και απο εκει που ηταν βασικο γραναζι τωρα κουναει πετσετα απο τον παγκο?
Κατσε να δεις που θα δουμε παπαγιαννη στα επομενα...
Κερδος δεν ειναι μονο ο χαραλαμπο πο ετσι και αλλιως μετα το καλοκαιρι θα ηταν πιο ενεργο μελος, κερδος ειναι ο παππας, μεγαλο παθος σε οσα παιχνιδια εχει παιξει , καλα το παει αν και κατι μου λεει οτι παλι καπως θα το χαλασει.
Αν μεινει ο κοουτς θα βρει την χαρα του με καλαθη φελντειν παππα του χρονου
Φίλε, ο Σάλε έφυγε εδώ και ένα μήνα. Όταν έπρεπε τα χώσαμε όπως άξιζε στην δουλειά του. Επίσης, ξέραμε ότι ο Πεδουλάκης είχε μπροστά του ένα βουνό να ανέβει. Όμως, πλέον δεν προσφέρει τίποτα να τα συζητάμε. Νομίζω ότι πρέπει να επικεντρωθούμε σ’ αυτά που τώρα διαδραματίζονται. Όπως είδες ο κόουτς έχει καταφέρει με του κόσμου τις αλχημείες να πάει δυο ματς στο σουτ. Ε, αυτό θέλω να συζητάω. Το πως προσπαθεί να καμουφλάρει τις αδυναμίες της ομάδας. Το πως διεκδικεί τον τίτλο απ’ το πουθενά. Και έχει τύχη αν κρίνω απ’ τα νεύρα των απέναντι. Η σημερινή αναφορά του Σφαιρόπουλου στην διαιτησία είναι προς την κατεύθυνση αυτή.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ ότι δεν πιστεύει σε αρκετούς παίκτες και γι’ αυτό επέλεξε να αλλάξει ολοκληρωτικά το στυλ του παιχνιδιού κυρίως στην άμυνα αλλά και στην επίθεση σε μεγάλο βαθμό. Δεν πίστευε σ’ αυτό που έπαιζε η ομάδα όλη τη χρονιά και γι’ αυτό δεν μπήκε στην διαδικασία να το βελτιώσει. Είναι φανερό ότι σήμερα του κόστισε πολύ το διάστημα της συνύπαρξης Φώτση – Μίρο στο παρκέ. Μιλάμε για αιμορραγία. Αν δεν είχε χτυπήσει ο Βλάντο θα μοιράζονταν καλύτερα οι χρόνοι αφού θα τον βλέπαμε για λίγο και στο ‘’4’’. Τώρα ο Φώτσης θα αφήσει τα κόκαλά του στο παρκέ γιατί απλά δεν γίνεται αλλιώς.
Θυμάσαι τι γράφαμε για τον Williams πριν τη σειρά με τη Λαμποράλ και με αφορμή τα όσα γράφονταν για ανανεώσεις, εκατομμύρια και τα ρέστα;. Να περιμένουν για να τσεκαριστεί και στα ζόρικα. Ευτυχώς, που τρέναραν την υπόθεση.
Εδώ και 3 μήνες έχουν λυσσάξει όλοι με το τέλος που αρμόζει στο Μήτσο. F4, τίτλους κλπ. Ε, αν κάνουν τη μαλακία της δεκαετίες και δεν κατέβουν στον 3ο τελικό θα είναι το τέλος που του επιφυλάσσει η ομάδα που δόξασε. Ελπίζω να είναι απλώς μια άγαρμπη προετοιμασία της διαιτησίας για το ματς στο ΣΕΦ.
Κι εγώ έτσι θέλω να πιστεύω, οτι το τζέρτζελο γίνεται με την ένσταση γίνεται για το ΣΕΦ. Για τα τα υπόλοιπα, βλεπω τα νεύρα του Ολυμπιακού που προφανώς μπήκε στη σειρά με λίγο παραπάνω τουπέ απ'ότι αρμόζει στην κατάσταση, αλλά ειλικρινά δεν πιστεύω οτι ο ΠΑΟ έχει αρκετό ζουμί στο ντεπόζιτο του για πολλά παραπάνω. Ή κάνει το break και καθαρίζει στο ΟΑΚΑ ή πάμε για 3-1, αυτό βλέπω εγώ.
ΔιαγραφήChris, βρες μου έναν λόγο για να παίζει πάνω από 10’ ο Μίρο. ΕΝΑΝ, μόνο.
ΔιαγραφήΑν στο δεκάλεπτο που παίρνει ήταν απλά average θα έπαιζε περισσότερο. Εδώ, όμως, μιλάμε ότι δεν κάνει τα βασικά. Στο αμυντικό ριμπάουντ είναι κολλημένος στο παρκέ λες κι έχει βεντούζες στα πόδια. Στην επίθεση τον βάζει, αν προσέξεις, όταν είμαστε στο bonus των βολών. Του φορτώνει μπάλες μπας και πάει στις βολές. Ε, πια ούτε αυτές δεν βάζεις. Σήμερα που τον έπαιξε με βοήθειες ο Σφαιρό μόνο μια φάση με τον Έλιοτ θυμάμαι να διάβασε σωστά. Για να μην τον αδικήσω, σχεδόν όλη τη χρονιά ήταν έτσι.
Όσον αφορά τα f4 που διάβαζες. Ρώτα αυτούς που τα έγραφαν.
Παρ'ότι δεν είμαι ειδήμων στα διαιτητικά δεν είναι η ίδια κίνηση που κάνει πάντα ο Σπανούλης.
ΔιαγραφήΑυτό το ιδιότυπο side step που έχει πλέον θέσει ως signature move ο Σπανούλης νομίζω πως είναι νόμιμο και δεν είναι βήματα,ακόμα κι αν ήταν όμως είναι σαν να το έχει θεσμοθετήσει ο ίδιος ως μια αποδεκτή κίνηση.
Σήμερα κάνει αυτή την κίνηση με μια όμως μικρή.. κλεψίτσα μιας και το δεξί πόδι το έχει ήδη πατήσει μπροστά και το ξανασηκώνει για να το τοποθετήσει πίσω. Ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί σε τέτοιες περιπτώσεις γιατί τσουβαλιάζουμε και όλα τα υπόλοιπα σου του.... Φυσικά παρότι βήματα το σημερινό,μπορεί να ενσωματωθεί και σε φάση non call και σε αυτό που αναφέρεις παραπάνω(Πρέλεβιτς κλπ.) οπότε νομίζω πολλή κουβέντα για το τίποτα.
Aς τελειωσει το αστειο με τα βηματα. Εγινε λαθος, δεν ηταν το μονο, αυτα συμβαινουν. Ας γινει αφορμη αυτο που εγινε σημερα, για να ειναι καλυτερες οι διαιτησιες στο μελλον. Το σουτ του Σπανουλη ακομα και μετα τα βηματα ηταν εξαιρετικα δυσκολο και το εβαλε. Ο Παναθηναϊκος θα επρεπε να ειναι χαρουμενος σημερα γιατι δυο παιδια του βγηκαν μπροστα. Ο Παππας και ο Χαραλαμποπουλος εδειξαν οτι μπορουν να ειναι σημαντικοι πολοι στο μελλον. Ας φτιαξει μια πληρη δωδεκαδα με παικτες που θα εχουν προσοντα και θα τα δινουν ολα και στο μελλον θα μπορει να κερδιζει και κοντρα σε διαιτητικα λαθη.
ΑπάντησηΔιαγραφή11.46 ακυρος,ειναι βηματα που αλλοιωνουν το αποτελεσμα,δεν εχει σημασια ποιος ηταν κακος, καλος και αν γινονται βηματα και λαθη μεσα στο παιχνιδι.Μιλαμε για την τελευταια φαση,φαση που ειναι καθαρη κλοπη.
ΔιαγραφήOλα τα λαθη αλλοιωνουν το αποτελεσμα. Ειναι βηματα, το αποτελεσμα αλλοιωθηκε αλλα το παιχνιδι τελειωσε, δε δοθηκαν, δεν κατατεθηκε ενσταστη, το φυλλο αγωνα εκλεισε. Δε βλεπω τι νοημα εχει να το συζηταμε. Αν θελει να κανει κατι ο Παναθηναϊκος ας χρησιμοποιησει την ισχυ του στα θεσμικα οργανα για να εχουμε στο μελλον καλυτερες διαιτησιες.
Διαγραφήενσταση γινεται μονο για την τελευταια φαση σε εναν αγωνα,η οποια εδω ηταν καθαρη αλλοιωση αποτελεσματος.
ΔιαγραφήΓια μενα παροτι υπαρχει ξεκαθαρη αλλοιωση αποτελεσματος, ενδεχομενη ενσταση ή το να μην κατεβει η ομαδα στο ΣΕΦ ειναι μεγαλυτερη κηλιδα απο το να χασρι η ομαδα εναν τιτλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο που θα πρεπει να μας ανησυχει ειναι πως οι τελικοι (που ομολογουμενως εγιναν σε σχετικα καλες ατμοσφαιρες στα πρωτα 2 ματς) πλεον εχουν μπαρουτι. Μην ξεχναμε και τι εχει γινει φετος στο ποδοσφαιρο, Οι οπαδοι κακα τα ψεμματα δεν ειναι αποκλειστικοι του μπασκετ.
Προβλεπω αγριες καταστασεις. Σε ενδεχομενο 2-1 του Ολυμπιακου σε τι ατμοσφαιρα πιστευεται πως θα γινει το 4 ματς; Αν υπαρξει πεμπτο πως ακριβως φανταζομαστε πως θα γινει;
Πολυ μεγαλη η ευθυνη των διαιτητων...
Τι ατμοσφαιρα δηλαδη? Στρατοσφαιρα?
ΔιαγραφήΚαι ποιοι θα ειναι υπευθυνοι γι αυτο? Οι διαιτητες?
Ωραια λογικη!
Παντως αυτον τον Καλαθη τι τον εχει βρει φετος...
ΔιαγραφήΜια ο ενας, μια ο αλλος του μπουκωνουν κατι τριποντα απο το πουθενα! Και να πει κανεις οτι δεν τους μαρκαρει!
Θέλω να σου ξεκαθαρίσω κάτι να το ξέρεις.
ΔιαγραφήΟι διαιτητές είναι απόρροια του μπάσκετ και των ομαδων μας.
Ξέρω διαιτητές με καλύτερες βαθμολογίες αυτων που παίζουν τώρα και φαγωθηκαν στεγνά απο το σύστημα.
Ενδιαφέρθηκε ποτέ καμιά ομάδα γι'αυτούς?
Οχι.
Ελεγχαν οι ομάδες ποιοι ηταν οι καλύτεροι και ποιοι ειχαν πλάτες?
Οχι.
Καληνύχτα λοιπον.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προφυλασουν το προιον τους κι οχι τα άτομα που σφάζονταν επειδή ηταν αξιοπρεπείς και δεν κάνανε χατηρια.
Ολες οι ομάδες απο κοινού να εξετάζουν ποιοι ανεβαίνουν και πως.
Ξερω καλα τι συμβαινει στον χωρο της διαιτησιας, απο πρωτο χερι. Απο τον καιρο που ειχε διασπαστει ο Συνδεσμος διαιτητων ΝΟΤΙΑΣ αττικης απο τον υπολοιπο πριν 15 χρονια
ΔιαγραφήΜιλαμε για τον ορισμο της μασονιας
Q81
ΔιαγραφήΕσύ ξέρεις πολλά.
Κι όσοι πήγαν στο νεο σύνδεσμο με 3-4 διαιτηταρες μέσα που ηταν αδέκαστοι τους έφαγε η εκδίκηση της κραταιας Αθήνας με Ρήγα και Δουβη με τα στεγανα της.
Τοτε που ξεπεταγονταν Γκοντας, Πηλοιδης, Κορομηλας, Αναστοπουλος και ο γιος του Μανου.
Μπράβο φίλε είσαι ψαγμενος κι είναι προς τιμη σου.
9:50
ΔιαγραφήΝα ξερεις οτι οι διαιτητες παντως που στελεχωσαν τον ΣΥΔΚΝΑ (οχι αυτοι που προυπηρχαν, αλλα οι νεοι) βγηκαν μετα απο 2 βδομαδες εντατικα σεμιναρια) να σφυριξουν παιχνιδια μεχρι Α ΕΣΚΑΝΑ, χωρις να ξερουν ουτε τα βασικα.
Υπηρξαν τρομερα λαθη, τα παιδια ηταν απειρα. Ηταν μια κατασταση μπαχαλο. Διαιτητης με 6 μαθηματα δεν εγινε κανενας.
Ο ΟΣΦΠ ηταν τυχερός και του μπήκε το τελευταίο σουτ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να μην έμπαινε αν ο Καλαθης ηταν βδέλλα στον Σπανουλη και τον κρατούσε έξυπνα κάτω.
Δεν είναι βήματα σε λει απ να πεις οτι εκανε 3-4 κι έφτασε στο καλάθι παράνομα.
Το ματς τελείωσε.
Η σειρά έχει δρόμο.
Ας ξανακάνουμε break.
Δεν καταλαβαίνω τι μας εμποδίζει.
Όπως στρώσαμε κοιμηθήκαμε σήμερα.
Ας ξυπνήσουμε παλι στο ΣΕΦ.
Η ομάδα πληρώνει τα λάθη του καλοκαιριού.
Και μία φαση εναντιον μας εστω κι αν είναι καταλυτική δεν ξεπλένει αυτά τα λάθη.
τζιμ ο προπονητης και η ομαδα εχουν δικαιωμα να απαιτησουν ινσταντ ριπλει σε τοσο κρισιμη φαση? η ο διαιτητης μπορει να κανει οτι θελει αναλογα με τα κεφια του? αν ισχυει το πρωτο, ο παγκος του παναθηναικου κοιμηθηκε. αν ισχυει το δευτερο ειναι υπερβολικα κραυγαλεο το γεγονος οτι οι διαιτητες δεν εκαναν τον κοπο για τα ματια του κοσμου να δουν την φαση
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω στο τελευταιο, μεγαλη ευθυνη τους που σε εστηναν στις βολες (μονο 27 !) και που δεν καταλογισαν το καθαρο επιθετικο του ΔΔ στον Χαντερ στο τριποντο του. Χωρις αυτα, το ματσακι θα ειχε κριθει προ πολλου, δεν θα χρειαζοταν το non call (ετσι δεν το λετε;) του Σπανουλη...
ΑπάντησηΔιαγραφήξερεις σε ποσα παιχνιδια φετος βαρουσες τριποντα και ομως ειχες παραπανω 100 βολες απο ολες τις ομαδες.Αλλοιωση αποτελεσματος, κλοπη στην τελευταια φαση,και 50 βολες να κερδιζαμε παλι θα γινοταν αλλοιωση αποτελεσματος απο την τελευταια φαση αυτη εκρινε τον νικητη και οχι οι βολες.
Διαγραφή27 βολες μας εδωσαν αλλα ηταν λιγες με το ξυλο που παιξατε.
ΔιαγραφήΤζιμανια την προπαγανδα σας σε κανα ''πρασινα νεα'' ,δεν φυτρωσαμε τωρα στην Ελλαδα, εχουμε μνημη... Που ξερετε, στο επομενο στο Σεφ μπορει να ξεπερασετε το ρεκορ των 45 βολων, μην απελπιζεστε
Διαγραφή12.47 εχετε σχεδον 100 βολες περισσοτερες απο εμας ενω εχετε βαρεσει περισοτερα τριποντα,εχετε τα περισσοτερα κερδισμενα φαουλ ενω παιζετε φουλ αμυνα.Πηρατε πλεονεκτημα με το ετσι θελω απι Κηφισια και οχι μονο,αλλα ξερω σας αδικουν μια ζωη.http://www.esake.gr/el/action/EsakeStats?mode=1&idchampionship=38100B0B&idseason=00000001
ΔιαγραφήΟι βολες που τοσο ασχολειστε και τις κανατε σημαια σας και το θεωρειτε τεκμηριο κακης διαιτησιας και αδικιας παντα εις βαρος σας ειναι 72 για τον ΠΑΟ και 83 βολες για τον ΟΣΦΠ, (στα παιχνιδια του πρωταθληματος και για τα πλει-οφ για φετος μεχρι στιγμης).Οσο για το κυπελο ας μην κανατε 5 εσκεμμενα φαουλ στο τελος,για να μειωσετε την διαφορα να μην μας εδιναν τοσες βολες.Τζιμ δεν βριζω,λυπησου τον κοπο μου να βρω τα στατιστικα.
ΔιαγραφήΚατι για την ομαδα μου, πως ειναι δυνατον επαγγελματιες παιχτες να εχουν 5/27 τριποντα, τα περισσοτερα στημενα, βγαλμενα απο plays.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοτζο 0/4 Μαντζα 1/6
ΕΛΕΟΣ
ΚΑΚΙΣΤΟ ΘΕΑΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ Ο ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΡΟΣΤΕΡ
ΡΙΣΚΑΡΕ Ο ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟ ΡΟΤΕΙΣΟΝ , ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟ Β ΗΜΙΧΡΟΝΟ , ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΧΩΡΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Ο ΠΑΟ.
ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΑ 2 ΧΑΖΑ ΦΑΟΥΛ ΓΚΙΣΤ , ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΨΗΛΟ ΚΑΙ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΕΩΣ ΤΟΤΕ ΣΠΑΝΟΥΛΗ , ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ
ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΦΑΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ
Ο ΠΑΟ ΧΩΡΙΣ ΨΗΛΟ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ , ΜΕΣΑ Ο ΧΑΝΤΕΡ , ΕΥΚΟΛΟ ΤΡΙΠΟΝΤΟ ΤΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ.
ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΕΣΩΣΕ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ .
ΠΕΡΙ ΒΗΜΑΤΩΝ ΜΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ
Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ , ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΦΥΡΙΧΤΕΙ ΠΟΤΕ ΒΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ
12.17 τα σφυρανε οποτε τους συμφερει,εδω ομως εγινε αλλοιωση του αγωνα,φαση που εκρινε ολο τον αγωνα,κρινει το πρωταθλημα αυτη η φαση.
ΔιαγραφήΤο σπρώξιμο του Διαμαντίδη στο Χάντερ δεν το είδαν οι διαιτητές? Εσείς όλοι δεν το είδατε που σχολιάζεται για τα βήματα του Σπανούλη? Αν έδινε εκεί το επιθετικό φάουλ τι θα λέγατε?
ΑπάντησηΔιαγραφήzio7
Θα λέγαμε παράτα φίλε zio7
Διαγραφήτο μπάσκετ.
Συην πρώτη ευκαιρία βγάζεις τοντον οπαδισμο σου στον αέρα.
Νικησατε και τέλος.
Φταίμε που πήγαμε το ματς στο τελευταίο σουτ και τέλος.
Βήματα γίνανε θσ λες αλλά δεν είναι ούτε τα πρώτα ούτε τα τελευταία.
Έτσι είναι ο αθλητισμός.
Με λάθη και σωστά.
12,21 καταλαβαινεις οτι μιλαμε για την τελευταια φαση,φαση που κρινει τον νικητη.Ελεος που κανετε οτι δεν το καταλαβαινετε.100 λαθη να εγιναν η τελευταια φαση ειναι αλλοιωση του αποτελεσματος.
ΔιαγραφήΚλασικος ζιο , οταν ξεσκεπαζουμε τα ψεματα αλλαζουμε το παραμυθι ... Αντε και με Γκοντα στο επομενο να ζηταει συγγνωμη μετα οπως στην Κηφησια
ΔιαγραφήΝαι εγώ βγάζω τον οπαδισμό όχι εσείς. Ακούς εκεί μόνο η τελευταία φάση έχει σημασία??? Δηλαδή η προηγούμενη που αν σφύριζαν το επιθετικό φάουλ του διαμαντίδη τελείωνε το παιχνίδι δεν μετράει ε? Οκ!!!
Διαγραφήzio7
α καλα, εσυ δεν εχεις ιδεα απο μπασκετ,ζιο τι θελεις εδω μεσα;;
ΔιαγραφήΚαι το 2007 δεν υπαρχει no call του διαμαντιδη γτ στην προηγουμενη φαση το κλεψιμο-αιφνιδιασμος-καρφωνα του τσαρτσαρη για να γινει το +3 για τον παναθηναϊκο,γινεται φαουλ-2 βολες αρα -1 για τον παναθηναϊκο.
ΔιαγραφήΣημερα ελιωσε η καραμελα του σωληνα,του βαζελακοπουλου,της ευνοιας στον παναθηναϊκο κλπ κλπ
Αρα αναγνωριζεις οτι εγινε κανονικοτατο φαουλ απο τον ΔΔ το καλοκαιρι του 2007. Ενδιαφερον...
ΔιαγραφήΚαι οι τυφλοι βλεπουν μερικα χρονακια μετα.
Ζιο μην απαντας σε ανωνυμους, ουτε καλησπερα μη λες.
Διαγραφή"Φταινε" λεει "που πηγανε το ματς στο τελευταιο σουτ". Ναι, το ελεγχανε απο παντου το ματς μεχρι το 39' και το χασανε στην κακη στιγμη. Μαλλον στο 38' ανοιξανε την τιβι.
Απλουστατα η τυχη ευνοησε τον Ολυ, οπως εκανε με τον ΠΑΟ στο ΣΕΦ προχτες. Σιγα που αξιζατε το 2-2.
https://www.youtube.com/watch?v=MBqNwi6Hlqw
Διαγραφήπόσα κάνει Δημήτρη?
https://www.youtube.com/watch?v=MBqNwi6Hlqw
Διαγραφήπόσα κάνει Δημήτρη?Ασε τις υπεκφυγές. Κάνει ναι ή όχι?
Luis
Μπηκε και ο γνωστος και μη εξαιρεταιος Δημητηρης Σ που εχει κοσμησει(!) πολλες φορες το μπλογκ με τις χυδιαες βρισιες και που εχει μαλωσει με καμια 20αρια ατομα να υποστηριξει οτν ζιο7 !!!
Διαγραφή«καταλαβαινεις οτι μιλαμε για την τελευταια φαση,φαση που κρινει τον νικητη.Ελεος που κανετε οτι δεν το καταλαβαινετε.100 λαθη να εγιναν η τελευταια φαση ειναι αλλοιωση του αποτελεσματος.»
ΔιαγραφήΆμα είσαι μπασκετικός...
Βέβαια αν δινόταν βήματα στον Σπαν, η τελευταία καθοριστική φάση θα ήταν αυτή του Διαμαντίδη. Αλλά δε μας συμφέρει οπότε...
Θέλετε να μάθετε το ρεζουμέ του χθεσινού ματς???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αντέχετε??
Ουτε το non call στα τελευταία βήματα είναι.
Ουτε η διαιτησία που αν δεν έμπαινε το τρίποντο θα πέρναγε απαρατήρητη.
Ουτε η τεράστια χαμένη ευκαιρία για το 2-0 είναι.
Ούτε το break στο break του ΟΣΦΠ.
Το ρεζουμέ και η ουσία είναι πως κάναμε μάγκα τον Σπανουλη εμείς οι ίδιοι.
Τρεις μέρες τώρα του τα χώνουν ολοι στο λιμάνι.
Και σήμερα οι ιδιοι τον σηκώνουν στα χέρια !!!!!
Και θέλεις απο τύχη - ατυχία, θέλεις απο την ικανότητα του να βάλει ενα σουτ και ναναι το νικητήριο, θέλεις απο την στιγμιαία αδράνεια του Νικ, θέλεις απο το οτι το παιχνίδι πήγε εκει.
Η ουσία είναι πως τον κάναμε μάγκα απο αποδιοπομπαίο μέχρι πριν λιγο και του ανανεώσαμε πλουσιοπαροχα με συνοπτικές διαδικασίες το αμφίβολο μέχρι πριν λιγο επόμενο συμβόλαιο του με τα αδέλφια !!!!
Γιατί κακά τα ψέμματα ο Σπανουλης μπορεί να ηταν παικταρας, αλλά φετος δεν βλεπόταν.
Η τύχη και ο ΔΓ βοηθάει τους πεσμενους αλλά αν μη τι άλλο τολμηρούς !!!!
Υπαρχει ενα καλο στο ολο θεμα:
ΑπάντησηΔιαγραφήο Σπανουλης κανει γυρω στις 15-20 φορες βηματα σε καθε παιχνιδι.
Βγαινει απο down screen, παιρνει την μπαλα, περιμενει να στηθει το πικενρολ, και εκει αλλαζει 2-3 φορες σταθερο.
Αυτο το κανει 15-20 φορες σε καθε ματς.
Αλλες 5-6 φορες κανει οτι εκανε και σημερα στο τελευταιο σουτ.
Πιανει την μπαλα και μετακινει και τα δυο του ποδια προς τα πισω.
Και ναι, εγω θα το εδινα, οχι μονο αυτο αλλα ολα τα βηματα του Σπανουλη.
Οι διαιτητες δεν μπορει να μην το βλεπουν.
Το βλεπουν αλλα δεν το δινουν γιατι "ειναι ο Σπανουλης' ή "αυτη ειναι η κινηση του" ή δεν ξερωγω οτιδηποτε αλλο.
Τωρα ομως που εκατσαν ολοι και ειδαν αυτη την τελευταια φαση, ειδαν τι κανει ο Σπανουλης.
Και δεν θα εχουν δικαιολογια την επομενη φορα που δεν θα το σφυριξουν οπως κανουν τα τελευταια 4 χρονια.
Ως συνέχεια των σκέψεων μετά το 1ο ματς:
ΑπάντησηΔιαγραφή- όσα έγιναν στις δυο τελευταίες κατοχές είναι απολύτως προς επίρρωσιν όσων σημειώθηκαν προχθές, για το πώς θα κλάψουν με μαύρο δάκρυ, και στον Παναθηναϊκό και στον Ολυμπιακό, όταν χαιρετίσουν Δ.Δ. και Σπανούλης. Είπαμε, τέτοιοι ηγέτες δεν φυτρώνουν στα δέντρα. Κι είναι τα σημάδια του χρόνου μόνο που επιτρέπουν σε κάτι Τεόντοσιτς και Ντε Κολό να παριστάνουν τους καμπόσους. Ο Ιτούδης, συνδημιουργός εκείνου που είδαμε το 2009 στο Βερολίνο, όταν ο Παναθηναϊκός παρουσίασε 4άδα γκαρντ που δεν είχε προηγούμενο και δύσκολα θα έχει επόμενο (Δ.Δ., Σπανούλη, Σάρας, Νίκολας), αξίζει μνημείο κολακείας και υπερβολής με τον παραλληλισμό του διδύμου της φετινής ΤΣΣΚΑ με εκείνο των Γκάλη & Γιαννάκη.
- Ο Τζιμ θα μπορούσε να βγάλει εύκολα μεροκάματο με ένα copy/paste όσων έγραψε μετά τον τελικό της Ευρωλίγκας: εκεί όπου η νίκη ήλθε, πρακτικά, χωρίς η ΤΣΣΚΑ να νικήσει τους δαίμονές της, αλλά ένα σουτ στο τέλος έκανε τη διαφορά. Ομοίως και στον 2ο τελικό: ο Ολυμπιακός, πολύ καλύτερος αναλογικά, δεν μπόρεσε να κεφαλαιοποιήσει την ανωτερότητά του με διαφορές ασφαλείας κι ήταν έτοιμος να χάσει για πολλοστή φορά λόγω των γνωστών συμπλεγμάτων, απέναντι σε έναν Παναθηναϊκό που επιθετικά έπαιξε σε μεγάλο μέρος του 2ου ημιχρόνου μπάσκετ φουστανέλας. Το σουτ του Σπανούλη, βεβαίως, είναι από εκείνα που γράφουν ιστορία. Που αλλάζουν την Ιστορία. Ήταν βήματα, ούτε συζήτηση, αλλά αν αισθάνεσαι γεμάτος από συναισθήματα χάρη στο μπάσκετ του Παναθηναϊκού μια ολόκληρη 20ετία, ότι δεν καταλογίστηκαν τα βήματα είναι μόνο ένας αστερίσκος στην Ιστορία… Ως σουτ από εκείνα που αλλάζουν την Ιστορία, βεβαίως, το σουτ του Σπανούλη έκανε rollercoaster και τα δεδομένα της σειράς: απ’ το αρχικό 60-40% υπέρ του Ολυμπιακού λόγω έδρας στο 20-80% του Παναθηναϊκού μετά το break, πλέον στο 70-30% υπέρ του Ολυμπιακού ξανά. Όχι μόνο γιατί το break στο break διαφοροποιεί τους συναισθηματικούς όρους, όσο και γιατί οι ευκαιρίες μειώνονται: άλλο να ψάχνεις νίκη σε 3 ματς κι άλλο σε 2.
- Η εμπειρία έχει διδάξει πως απειλές του είδους «μας έσφαξαν, δεν θα κατέβουμε στο επόμενο ματς» γίνονται με έναν μόνο στόχο: τη διαιτησία στο/α επόμενο/α ματς… Ο Ολυμπιακός πήρε απόψε ένα μεγάλο υπέρ του (μη) σφύριγμα, πήρε κι ένα ακόμη κρίσιμο (το «εύκολο» 5ο φάουλ του Γκιστ μόλις στο 36’, με το 4ο να έχει σφυριχτεί ένα λεπτό νωρίτερα), πήρε ασφαλώς κι ο Παναθηναϊκός κάποιες παραπάνω βολές ως γηπεδούχος (συνέβη και στο ΣΕΦ στο 1ο ματς, με τον τότε γηπεδούχο), ως εκεί. Ο στόχος του Δ.Γ. είναι να μην ξαναπάρει ο Ολυμπιακός το κρίσιμο αμφισβητούμενο σφύριγμα, αλλά να το πάρει εκείνος. Και για όποιον σπεύδει να βγάλει το φτυάρι, ως συνήθως, πάλι η Ιστορία έχει τις απαντήσεις: ο μέγας Παύλος το ’93 δεν έμεινε στις απειλές – εσφαλμένα φυσικά – και πραγματικά δεν κατέβασε την ομάδα. Τότε ο Παύλος ήταν 65άρης. Ο Τράκης είναι 40κάτι. Θα γαβγίσει (για να πάρει το επόμενο σφύριγμα), αλλά δεν θα στερήσει φυσικά απ’ την ομάδα τις ευκαιρίες της.
- Μην ξαναρχίσει η κουβέντα για τις επιθετικές ανεπάρκειες των ομάδων του Πεδουλάκη, ο άνθρωπος καλείται να διαχειριστεί αλλουνού του ρόστερ. Και ομοίως μην ξαναρχίσει η κουβέντα για τα παλτά μου φόρεσε στην ομάδα ο Τζόρτζεβιτς, άλλου τύπου μπάσκετ κλήθηκαν να υποστηρίξουν όταν υπέγραψαν. Η απόφαση αλλαγής προπονητή (όχι η αλλαγή του προσώπου, αλλά η ριζική αλλαγή της κατεύθυνσης) σ' εκείνο το χρονικό σημείο ήταν βέβαιο πως θα δημιουργούσε τέτοια θέματα.
Δεν τους φτανει τα οργια στο ποδοσφαιρο αρχισαν τα ιδια και στο μπασκετ ..Φυσικα και δεν πρεπει να κατεβουν στο ΣΕΦ Αλλα αυτοι οι διαιτηταρες ενα μετρο μακρυα ηταν ..δεν ειδαν τιποτα ?ας βγουν να πουν οτι δεν ηταν βηματα
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω βλεπω οτι ηρθε ο πεδουλακης και οι 2 αγωνες εχουν κριθει στο ποντο...αν ειχαμε ακομα τον σαλε, θα χαμε φαει 20αρα στο σεφ και 10αρα στο οακα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε πραγματικα παρουμε δεν παρουμε το πρωταθλημα χαιρομαι γτ ο χαραλαμποπουλος μπορει να παρει ευκαιριες κ απ του χρονου να ειναι βασικο στελεχος της ομαδας κ επισης θελω να δω κ λιγο μποχωριδη
ΔιαγραφήΕίναι προφανές οτι είναι προβληματικό το κλειστό rotation του Πεδουλάκη, άλλωστε και ο ίδιος το είπε σήμερα οτι υπάρχει πρόβλημα που θα μεγαλώσει αν η σειρά πλατιάσει. Το οτι το ξέρει αυτό και το λέει θεωρώ οτι σημαίνει οτι το έχει ζυγίσει και το έχει επιλέξει, στη λογική οτι θεωρεί οτι αυτοί οι παίκτες μπορούν να του δώσουν πράγματα και με αυτούς θα πορευτεί. Πιθανολογώ οτι και απο αυτούς που χρησιμοποιεί υπάρχουν και τρεις που δεν τους πιστεύει καθόλου (όχι αδικαιολόγητα). Επομένως αυτό που διαβάζω εγώ είναι οτι ο Πεδουλάκης υπο την πίεση του χρόνου επιλέγει το δηλητήριο του και θα το πιεί μέχρι τέλους. Έχει να διαλέξει μεταξύ μιας ποικιλίας με λίγο απ'όλα η οποία πολύ δύσκολα θα μπορούσε να παίξει κάτι συγκεκριμένο αλλά θα είχε βάθος να αντέξει και ενός κοντού rotation που μπορεί να παίξει κάτι πιο συγκεκριμένο αλλά κινδυνεύει να κλατάρει. Και επιλέγει το δεύτερο, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν κάνει και ο ίδιος λάθη (πχ, αυτό με τον ΒΧ που αναφέρεις).
ΔιαγραφήΓια Haynes θα συμφωνούσα μαζί σου αλλά πιστεύω οτι η ταυτόχρονη παρουσία του στο rotation με τον Williams οδηγεί σχεδόν σίγουρα σε εξουδετέρωση των Παππά και Feldeyne, τους οποίους πιστεύει περισσότερο (και πολύ καλά κάνει). Το λάθος επομένως για μένα είναι αυτά τα λίγα λεπτά που παίρνει ο Williams, ο οποίος είναι προφανές οτι απο τη στιγμή που τον έβγαλε εκτός παιχνιδιού η Laboral και μετά, το'χει παρατήσει το sport. Ο Raduljica είναι ο γνωστός Raduljica, δεν θεωρώ οτι έχει αλλάξει κάτι, απλά το παιδί μας κάνει προφανές οτι δε γουστάρει να παλέψει για να μείνει στην ομάδα.
Αν άλλαζα κάτι απο αυτά που κάνει ο Αργύρης αυτή τη στιγμή, θα έκανα switch τα λεπτά του Haynes με τον Williams, θα δοκίμαζα ΒΧ στο 4 και θα ρίσκαρα περισσότερο με τον Hunter.
Με έναν αστερίσκο όμως. Οτι για να φτάσω να σκεφτώ τι θα άλλαζα σ'αυτό που κάνει ο Αργύρης, θα πρέπει πρώτα να του αναγνωρίσω οτι έχει φτιάξει κάτι που επιδέχεται βελτίωσης, αντί μπουρλότου. Γενικώς, ας κλείσουν οι τελικοί και συζητάμε για του χρόνου.
Το εσβησα και το εγραψα απο κατω γιατι ειχα κανει καποια λαθη (πχ κουραστηκε αντι ξεχαστηκε ο Φελντεην)
ΔιαγραφήΝαι η ομαδα παιζει πιο στοχευμενα. Ειναι σαφες. Πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι δεν δοκιμασε κατι αλλο απεναντι στον Πριντεζη. Τον εξεθεσε τον καημενο τον Φωτση.
Τες πα, τα θετικα και τα αρνητικα του κοουτς ειναι γνωστα
Φτιαχνει δουλεμενες ομαδες, παιζουν στοχευμενο μπασκετ και καλη αμυνα. Παρολα αυτα, δυσκολευεται να ενταξει παιχτες στο ροστερ και φοβαται να παρει "ρισκα" με αποτελεσμα η ομαδα να σκαει.
Για μενα το ταβανι του Αργυρη δεν ειναι του επιπεδου τυ Παναθηναικου. Για του χρονου θα προτιμουσα καποιον αλλο προπονητη πιο παιγμενο σε υψηλο επιπεδο (Μπλατ,Μπαρτζωκα,Πασκουαλ, Τρινκερι με ολους αυτους να εχουν ΚΑΙ μειονεκτηματα)
Ειναι σαφες ομως πως απο το να παμε σε νεο πειραμα τυπου Σαλε/Πριφτη/Μαρκοπουλου/Σαρας κτλ) προτιμαω να μεινουμε με Αργυρη.
Παντως ο Αρτζι κανει αυτο που ξερει καλα, αλλα μην ξεχναμε οτι αυτα τα λαθη πο περιγραφω του στοιχισαν την προηγουμενη φορα την θεση του.
Στα αγωνιστικα, ειναι λαθος του Πεδουλακη το τρομακτικο κλεισιμο του rotation.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε προβληματιζει γιατι το εκανε και στην προηγουμενη θητεια του.
Ο Φωτσης δεν μπορει να παιξει 35 λεπτα. Ακομα και αν το κανει δεν θα μπορεσει σε σειρα 5 αγωνων. Ο πολυ καλος Β.Χ δεν επαιξε καθολου στο β ημιχρονο. Ο Φελντεην ξεχαστηκε παροτι ο Καλαθης επαιζε με 4 και ο ΔΔ ηταν κακος. Ο Ουιλλιαμς επισης πολυ λιγο ενω ο Χευνς καθολου. Αναμενομενα η ομαδα εσκασε.
Επισης με σοκαρε το γεγονος πως ο Πεδουλακης δεν αλλαξε ποτε τον Φωτση στο μαρκαρισμα του Πριντεζη. Ας πηγαινε σε ενα σχημα με Γκιστ-Χαντερ, ας δοκιμαζε τον Χαραλαμποπουλο. Δηλαδη ποσο χειροτερα θα τα πηγαιναν; Ετσι και αλλιως ο Πριντεζης σε καθε φαση σκοραρε.
Δεχομαι οτι το ροστερ δεν το εχει φτιαξει ο Πεδουλακης, αλλα οταν δεχτηκε να αναλαβει γνωριζε πως το ροστερ ειναι αυτο, και εινια δουλεια του να παρει εστω και ποιοτικα 5λεπτα απο τον καθε παιχτη.
Προφανως και ο Μιρο ειναι προκλητικα αδιαφορος, αλλα θα πρεπει ο Πεδουλακης να του δωσει κινητρο. Αν δεν μπορει ας μην τον βαζει καθολου.
Το ιδιο ισχυει για τον Χευνς. Αν δεν τον πιστευει ας βαλει τον Λευτερακη καποια λεπτα. Το να παιζει 35 λεπτα ο Φωτσης ομως νορμαλ δεν το λες.
Επισημαινω γιατι το ΙΔΙΟ θεμα (με Παππα, Βλαντο, και ΜΚΦ) ειχε και στην προηγουμενη θυτεια, οταν οι συγκεκριμενοι δεν επαιζαν ακομα και οταν η ομαδα ΔΕΝ βλεποταν.
Αυτο δεν αφορα μονο τα επομενα 3 max παιχνιδια. Αλλα θα πρεπει ο παναθηναικος να το ζυγισει οταν θα σκεφτει τυχον ανανεωση για του χρονου, Η Ευρωλιγκα θα ειναι μαραθωνιος, χρειαζονται ολοι και πρεπει ενας προπονητης να πιστευει τους παιχτες του, για να τον πιστεψουν και αυτοι
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔικαιος νικητης ο Ολυμπιακος στο δευτερο παιχνιδι. Παραλιγο για ακομα μια φορα να αυτοκτονησει στο ΟΑΚΑ αφου ο Μαντζαρης και ο Λοντζεσκι ειχαν 1/2 στις βολες. Σαφως πιο διαβασμενος ο Ολυμπιακος αυτη τη φορα. Τελειως αλλη αντιμετωπιση στο PnR του ΠΑΟ. Δεν ειδαμε τα ευαναγνωστα hedge out.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη τη φορα ειχαμε αλλγες στα πλαινα πικ και 2vs2 στα κεντρικα κατι που μειωσε την παραγωγικοτητα του ΠΑΟ.
Επιθετικα (και μεγαλη αδυναμια του Σφαιροπουλου) ειναι πως ο Ολυμπιακος βασιζεται στις εμπνευσεις του Σπανουλη του Λοτζεσκι και του Πριντεζη.
Πολυ αστοχος απ το τριποντο ο Ολυμπιακος ακομα και απ τα ανοιχτα σουτ.
13 επιθετικα ριμπαουντ.. Εκει ειναι ολη η ιστορια
Στις τελευταιες φασεις ειδαμε μια all time clasic μονομαχια που θα μνημονευεται για χρονια. Γελαωμε οσους υποστηριζουν φανατικα και ειναι 100% σιγουροι για τα βηματα του Σπανουλη σε μια τοσο δυσδιακριτη φαση. Ειναι κριμα να στεκομαστε εκει. Με την ιδια λογικη κανει φαουλ και ο Διαμαντιδης καθως πριν το step back σπρωχνει με τον αγκωνα τον Hunter για να βρει χωρο. Υπερ του Σφαιροπουλου που δεν σχολιασε την διαιτησια, αλλα αρκεστηκε σε μια ουδετερη αναφορα μετα απο ερωτηση δημοσιογραφου.
Μεγαλη παραφωνια το πανηγυρτζιδικο κλιμα στα ΣΕΦ εχθες λες και το πρωταθλημα τελειωσε. Αυτα μονο κακο κανουν στη συγκεντρωση της ομαδας. Τιποτα δεν τελειωσε και ο φετινος Ολυμπιακος δεν εμπνεει εμπιστοσυνη.
Αυτοι που μας ενημερωναν με τοσο ζηλο μετα απο καθε παιχνιδι Α1 για τις βολες που παιρνει ο Ολυμπιακος γιατι δεν κανουν και μια καταμετρηση στις χθεσινες?? Α ναι.. Εμειναν μονο στην τελευταια φαση
Σχολια αποκλειστικα για την διαιτησια δεν θα απαντωνται οπως παντα
The_Joker
Οι διαιτητες εδωσαν στον Ολυμπιακο το πλεονεκτημα με τις νικες σε Αρη Κηφισια και ΑΕΚ εκτος εδρας και σημερα έσφαξαν κυριολεκτικα μπροστα στα ματια τους τον Παο καθορίζοντας νικητή και πρωταθλητη.Η ομαδα επ ουδενι δεν πρεπει να κατεβει σε επομενο παιχνιδι.Απολυτη ξεφτιλα να κανει 3 φορες βηματα μπροστα σου ο Σπανούλης και να καταπινεις την σφυριχτρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω ενα ελπιζω για τον Παναθηναικο: το ατομο που επεισε τον Γιαννακοπουλο να παρει σαν προπονητη τον Τζορτζεβιτς, να εχει ηδη απομακρυνθει απο την ομαδα. Δεν πρεπει να εχει υπαρξει πιο ανυπαρκτος προπονητης στην ιστορια του τμηματος. Προσωπικα δε θεωρω καν οτι ειναι προπονητης, παρα μονο στο μυαλο του. Παντως σιγουρα ανικανος για ομαδα με τις απαιτησεις του Παναθηναικου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα για βηματα κλπ κλπ, δεν εχει πολυ σημασια.
Και οι δυο ομαδες ειναι σε κακη σαιζον.
Ο ΠΑΟ εχει τοσο κακοστημενο ροστερ που οτι και να κανει στους τελικους ειναι υπερβαση.
Ο Πεδουλακης εχει να λυσει ενα σκασμο εξισωσεις και με λειψανδρια, οχι μονο γιατι λειπουν Γιανκοβιτς και Παπατζον (Θα παιξει αυτος καθολου? προλαβαινει?), αλλα γιατι Γουιλιαμς και Ραντουλιτσα ειναι ηδη αλλου.
3 Ψηλους εχουμε, για 2 θεσεις: Φωτση στα γεραματα, Γκιστ τι να πρωτοπρολαβει, Χαντερ παιδαρελι πρωτη φορα Ευρωπη.
theBgt
Ποιος να απομακρυνθει ανθρωπε μου? Οι Αγγελοπουλοι? Μα, αυτοι δεν ειναι καν στον Παναθηναϊκο.
ΔιαγραφήΑν δεν το γνωριζεις, ο Γιαννακοπουλος πηρε τον Τζορτζεβιτς μονο και μονο γιατι αυτος ειχε ριξει την προηγουμενη χρονια χυλοπιτα στους Αγγελοπουλους.
2η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΣΠΟΝΤΑ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΡΑΝΤΟΥΛΙΤΣΑ-ΧΑΝΤΕΡ........
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.......
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΡΤΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΣΗ Η ΜΑΧΗ.............
NIK THE FREAK
Η ομάδα πληρώνει την απομάκρυνση κουζμιτς.Αν είχε παραμείνει ο σέρβος, ο πεδουλαξ θα μπορούσε να έχει μια αξιοπρεπή άμυνα στο 5, κι έτσι ο γκιστ να κολλησει πάνω στον πρίντεζη που μας έχει κάνει όλη την ζημία και στα 2 ματς.ποιός σπανούλης τώρα......
ΑπάντησηΔιαγραφήΚριμα ρε γαμ*το... και εχω ακουσει οτι ετοιμαζαμε προταση στον Ντιλέϊνι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μαγκες, εδω ειδαμε την μονομαχια δυο τεραστιων γκαρντς (κανονικο Shootout - Πατ Γκερετ vs Ουιλιαμ Μπονευ), φαση που μεγαλωσε τον θρυλο τους και θα την βλεπουν οι ανθρωποι για χρονια και εσεις εκει στη μιζερια σας. Απο τη μυτη μας το βγαλατε. Ουτε ο Σερτζιο Λεονε δεν θα το σκηνοθετουσε καλυτερα. Θα εβαζε μονο μουσικη υποκρουση κομματι του Ενιο Μορικονε.
ΑπάντησηΔιαγραφήPalmer eldritch
Για όσους έχουν τη παραμικρή αμφιβολία για τη τελευταία φάση, εδώ φαίνεται πεντακάθαρα ότι κάνει βήματσ (4 μάλιστα).
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=MBqNwi6Hlqw
4 κάνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΜήπως έχεις και τη φάση του επιθετικού του Διαμαντίδη;
Διαγραφή4
Διαγραφή44 κανει!!!1!11εναεντεκα
ΔιαγραφήΤελικά ο Διαμαντίδης κάνεις ή όχι επιθετικό φάουλ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα επιθετικό. Εδώ είναι 4 βήματα. 4 κάνει. Αστείο.
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=MBqNwi6Hlqw
Κανένα επιθετικό;
ΔιαγραφήΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
Το χέρι του Θεού ήταν αυτό που έσπρωξε τον Χάντερ;
ΔιαγραφήΠαίδες, καλή η προσπάθεια συμψηφισμού και ο χαβαλές και τα δήθεν ειρωνικά γελάκια, αλλά δεν...
ΔιαγραφήΟ Χάντερ είναι βαρύτερος από το Διαμαντίδη και τρώει την προσποίηση. Όπως την έχουν φάει πολλοί άλλοι. Το αριστερό χέρι του Διαμαντίδη δεν θα κοπεί ούτε θα μπει στην πλάτη, για να παίξει την άμυνα ο αντίπαλος. Ο ίδιος ο παίχτης δεν διαμαρτυρήθηκε άλλωστε. Άσχετα αν είνα μέγιστη ανοησία του ΔΓ η απειλή να μην κατέβει. Το παιχνίδι χάθηκε και πάμε για το επόμενο.
Για να καταλάβω. Το αριστερό χέρι ή θα κοπεί ή θα σπρώξει τον αντίπαλο;
ΔιαγραφήΤι σόι επιχειρηματολογία είναι το "δεν διαμαρτυρήθηκε ο παίκτης;" Δεν ισχύει το ίδιο και για τη φάση του Σπανούλη;
Ότι είναι βαρύς και τρώει την προσποίηση δεν προκύπτει πουθενά. Ο Διαμαντίδης φαίνεται να αποκτάει ένα μικρό πλεονέκτημα με το στοπάρισμα, που καταλήγει σε ελεύθερο σουτ κυρίως λόγω του σπρωξίματος στον Χάντερ.
Καλώς ή κακώς οι διαιτητές δεν το είδαν. Ευτυχώς ακολούθησαν την ίδια λογική (του non call) στην επόμενη φάση.
Επίσης ξαναδές τη φάση για να δεις τον Σφαιρόπουλο που ορθώς διαμαρτύρεται για επιθετικό. Πάνω στη ροή του αγώνα. Όχι σε αργά ριπλέι.
ΔιαγραφήΑυτό που γράφεις για το χέρι είναι ακριβώς η δική σου λογική. Αυτό προσπάθησα να πω.
ΔιαγραφήΕπίσης, άλλο το σπρώξιμο, που το νιώθει ο αντίπαλος, κι άλλο τα βήματα. Ο Καλάθης έπαιζε άμυνα, δεν είχε το νου του να δει αν θα κάνει το παραπάνω βήμα ο Σπανούλης και να διαμαρτυρηθεί.
Σε κάθε περίπτωση το σπρώξιμο το υποθέτεις, ενώ τα βήματα τα είδαμε όλοι. Οπότε, sorry, αλλά ο συμψηφισμός είναι άκυρος.
Καλά ο Σφαιρόπουλος διαμαρτύρεται σε κάθε φάση, δεν είναι κριτήριο...
ΔιαγραφήΚαι ξαφνικα η ομαδα δεν εχει γκαρντ, δεν εχει παιχτες στο 3, δεν εχει παιχτες στο 5 και μονο με τον κοουτς προσπαθουμε να βαλουμε 60 ποντακια μπας και κλεψουμε καμια νικη απο τον οσφπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε δεν πατε καλα.. η ιδια ομαδα περασε στα πλει οφ με λαμποραλ, η ιδια ομαδα αφησε απο κατω ερυθρο και εφες, η ιδια ομαδα παραλιγο να περασει και κουμπαν.
Το κουτοχορτο που παει να μας ταισει ο αρτζουκος με το να κλεγεται σε καθε συνεντευξη εγω δεν το τρωω. Να μας αναφερει και τις μας πει τι ελεγαν για την παρτη του οταν ΑΥΤΟΣ ειχε φυγει την δευτερη χρονια.
Να μας εξηγησει γιατι δεν παιζει ο ουλιαμς.. γιατι δεν παιζει ο χαινς και γιατι ξεκινησε το ξεζουμισμα που ειχε κανει σε αρχηγο και ροκο, τοτε ειχε δικαιολογια οτι δεν ειχε γκαρντ τωρα?? γιατι εγω ειδα παρκαρισμενους φελντειν χεινς ουλιαμς μποχω.
Αυτο που γινεται με το ροστερ του παο, με το που αποκλειστηκε απο λαμποραλ μονο απο παναθηναικαρες θα μπορουσα να το διαβασω.
Δηλαδη ο οσφπ που δεν περασε καν στα πλει οφ εχει πολυ καλητερο ροστερ απο παο και πρεπει να λεμε και ευχαριστω που κερδισαμε εναν αγωνα στην σειρα!!!
Ξαναλεω.. οταν ο ουλιαμς δεν επαιζε συνεχεια.. κραζαμε τζορτζεβιτς..
Η αλήθεια είναι ότι τα unfair στα οποία έχει υποπέσει ο Πεδουλάκης, τόσο εις βάρος του Τζόρτζεβιτς, όσο κυρίως εις βάρος των παικτών του (αυτών που δεν εμπιστεύεται) δεν έχουν τελειωμό.
ΔιαγραφήΕνδεικτικό φυσικά του χαρακτήρα του και της πάστας του.
Το rotation δεν είναι γενικά και αόριστα κοντό. Και στους δύο τελικούς έπαιξε με 10 παίκτες. Οι μόνοι που δεν πήραν χρόνο ουσιαστικό είναι ο Χέινς συν Μποχωρίδη στον 1ο και Παπαγιάννη στον 2ο.
ΔιαγραφήΗ ομάδα έχει πρόβλημα στις θέσεις των ψηλών. Το 3 είναι μεν γυμνό λόγω της απώλειας του Βλάντο αλλά καλύπτεται με τα σχήματα των 3 γκαρντ και τον Χαραλαμπόπουλο. Στους ψηλούς, λοιπόν, παρατηρείται σοβαρό ζήτημα. Γιατί, όμως;
Ο Αρτζούκος άλλαξε εντελώς την αμυντική προσέγγιση της ομάδας. Μα εντελώς. Σ’ αυτήν την προσπάθεια κι επειδή δεν έχει καλό mobile center έχει αποφασίσει να παίζει εκεί τον Γκιστ. Ο Χάντερ μπορεί να προσφέρει ένα σκάρτο 10λεπτο ενώ ο Μίρο τα ‘χει παρατήσει (μέχρι κι ο Αγραβάνης του έβαλε καλάθι στο post όπως ο Σίμτσακ στη σειρά με τον Άρη). Η αναγκαιότητα του να βρίσκεται ο Γκιστ χοντρά λεπτά στο ‘’5’’ φέρνει μπροστά αναγκαστικά τον Φώτση ο οποίος έχει τα γνωστά προβλήματα. Παρά το ότι, όμως, έχει αλλάξει η σειρά στο rotation ο Αρτζούκος προσπαθεί να πάρει κάτι από όλους. Ο Μίρο π.χ. που είναι εκτός τόπου και χρόνου πήρε χθες χρόνο σε σημεία που τον ευνοούσε η ροή του ματς. Στο έγραψα και χθες. Τον βάζει σχεδιασμένα όταν είμαστε στο bonus των φάουλ και του δίνει μπάλες συνεχώς. Δεν τα κατάφερε για άλλη μια φορά να βοηθήσει στοιχειωδώς την ομάδα και απόλυτα δικαιολογημένα καθηλώθηκε στον πάγκο.
Στους κοντούς το rotation είναι μια χαρά με μόνη υποσημείωση την χθεσινή διαχείριση του τελευταίο 10λέπτου όπου υπερφορτώθηκαν οι Νικ-Μήτσος-Παππάς. Οι 5 που παίζουν είναι υπεραρκετοί. Το ότι ζητάς, ας πούμε, να παίξει ο Μποχωρίδης ενώ το παιδί όλη τη χρονιά είναι εκτός δεν χρειάζεται απάντηση. Ή ότι δεν αξιοποιείται ο Έλιοτ. Ε, παίζει ο Παππάς όμως. Αν δεν έβαζε τον Παππά θα μας έλεγες ότι του κρατάει μανιάτικο από παλιά.
Ο Αρτζούκος, που σε ταΐζει κουτόχορτο, αποφάσισε να αλλάξει πολλά στην ομάδα παίρνοντας συνειδητά τα ρίσκα. Μέχρι τώρα του βγαίνει σε μεγάλο βαθμό. Αν εσύ πιστεύεις ότι έπρεπε απλά να διαχειριστεί αυτό που άφησε πίσω του ο Σάλε είναι μια άποψη που πρέπει να την αιτιολογήσεις. Όχι, όμως, με απλοϊκά επιχειρήματα του στυλ ‘’η ομάδα προκρίθηκε στα play off, ο ΟΣΦΠ όχι άρα τον είχαμε’’. Κανέναν δεν είχες μ’ αυτό που έπαιζες. Αν πάλι περίμενες να παίζει μπασκετάρα, να παίζει την γνωστή άμυνα, να βάζει 80+ πόντους και να καθαρίζει εύκολα τα ματς τότε μάλλον δεν έχεις συνειδητοποιήσει τι βλέπεις όλη τη χρονιά.
Κρίνεις 100% απ’ το αποτέλεσμα. Αν κέρδιζε χθες τίποτα απ’ όλα αυτά δεν θα έγραφες.
Έχει κι άλλο ματς την Πέμπτη.
ΥΓ Η πάστα του Αργύρη φάνηκε και χθες με την αναφορά του στα βήματα. Έγιναν, δεν δόθηκαν, δεν εστιάζουμε εκεί, πάμε παρακάτω. Την ίδια που είχε και στην πρώτη του θητεία για όσους θυμούνται.
9:46
ΔιαγραφήΡε τον μπαγάσα τον Αργύρη.
Τον κατηγορεί ενας ανώνυμος.
Θα δώσω μεγάλη βάση στο σχόλιο σου φίλε, αν κρίνω απο την δικη σου συμπεριφορά ζωής που ειναι αμεμπτη :P
Πιθανότατα θα είσαι ο αντιπρόσωπος της μητέρας Τερέζα στην Ελλάδα, που ξέχασε να βάλει όνομα.
Χοτζας
πολύ σωστός 77. τι βλέπεις στο τρίτο ματς φίλε?
ΔιαγραφήΤΕΟ
Αν κάτι φάνηκε στην αναφορά του στα βήματα ήταν η υποκρισία του. Όποιος δεν ασχολείται με τη διαιτησία, δεν κρίνει φάσεις.
ΔιαγραφήΤο "μας αδίκησαν αλλά δεν ασχολούμαστε" δεν υπάρχει. Δεν ασχολείσαι ενώ έχεις ήδη ασχοληθεί;
Γελάμε.
Όσο για την άμεμπτη συμπεριφορά του, χα, πόσες μέρες χρειάστηκαν για να ξεχάσουμε την τρύπα την ανοιχτή;
77 για ποιον Μποχωριδη λες;
ΔιαγραφήΜονο αυτόν δεν έβαλε?
Το Heynes που το πάλευε με Λαμποραλ και τον έβγαζε ο Τζορτζεβιτς οποτε επιανε ρυθμό, τον έβαλε χθές ο Αρτζουκος;
Παίκτης που θέλουμε να βρει ρυθμό χωρίς να παίζει.
Τα ίδια παντελακη μου, τα ιδια Παντελή μου στο ασσοσυο.
Μόνο η προσθήκη του καθηλωμενου επι μήνες Παππά εχει αλλάξει.
Ο Γουίλιαμς ειναι ωσει παρων,γιατι πιθανότατα είτε δεν υπάρχει πια πρόταση ανανέωσης,ειτε είναι της ταξης NBDL και δικαίως.
Κι ο Χαντερ ειναι στη Ρεάλ αλλά το παλεύει στο γαύρο.
10:41
ΔιαγραφήΔεν θα απολογηθεί ο Αρτζι σε εναν χειρότερο του πιθανότατα.
Που προπαγανδίζει ανωνυμα στα sites.
Κι ουτε θα σε λαβω υπόψη μου τι λες για Πεδουλακη.
Οπως τους αντίστοιχους σου για Σφαιρο κι αδέλφια.
Ασε τις ανοικτές τρύπες.
Ολοι τα έχουμε πει αυτά σε κάφρους.
Μη με κάνεις και γελάω με οτι γράφεις.
Οταν σε βρίζουν εσένα κάνε το σταυρό σου, οι υπόλοιποι ανώνυμοι και επώνυμοι μπορεί να μιλήσουμε για τρύπες.
Αφορησε μας Πάτερ ανώνυμε προπαγανδιστη της πλακας.
Χοτζας
Δε ζήτησα να απολογηθεί σε εμένα (στον αθλητικό δικαστής πάντως θα έπρεπε).
ΔιαγραφήΑπλά κοφτά και καθαρά.
Με τη συμπεριφορά του απέναντι στους κάφρους του Άρη, ο Πεδουλάκης έδειξε ότι είναι σαν κι αυτούς. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Και δε θα μου αλλάξει τη γνώμη ένας προπαγανδιστής με ψευδώνυμο Χότζας. Που μιλάει για κάφρους ενώ πιθανότητα είναι σαν κι αυτούς ή και χειρότερος.
Μετά από την αδικία της τελευταίας φάσης (διαιτητικά μιλάω) ο ΠΑΟ έχει μεγάλη τύχη στο τρίτο ματς. Πιστεύω ότι θα έχουμε πάλι διπλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά την αδικία της προτελευταίας φάσης; Θα έχουμε άσσο;
ΔιαγραφήΝα μη κάνει το αστείο ο ΔΓ και δε κατεβάσει την ομάδα θα βρει εμάς τους ίδιους του Παναθηναϊκούς απέναντι. Την έχουμε τη σειρά είναι φανερό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ολυμπιακός δε πατάει καλά στη σειρά. Η ομάδα είναι ασταθής και δεν αποπνέει εμπιστοσύνη. Τεράστια νίκη χθες που μας κρατάει ζωντανούς αλλά το τρίτο ματς είναι παγίδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΟ
Κατι συμβαινει με τον Ραντουλιτσα και δεν τον βαζει πολυ ο Αρτζι. Μηπως πιστευει οτι τον υπονομευει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή=================
Μη τυχών και δεν κατεβάσεις την ομάδα στον τρίτο τελικό !!
Και κατέβα μαζι της εν είδει απολογίας για όσα έκανες μετά το 2014.
Δεν είμαστε κάφροι, ουτε Μαο Μαο ουτε Ζουλού, να προσβαλουμε τους παίκτες μας, τους παίκτες του ΟΣΦΠ και την αθληματαρα.
Να ηταν κολλημένος ο Καλαθης στον Σπανουλη να μην μπορεί να πιάσει τη μπάλα οχι να σουτάρει.
Για τρίποντο θα πήγαινε αυτός διαβάζοντας την πατάτα του Παπ στο προηγούμενο ματς.
Ηταν τυχερός και μπήκε.
Φάγαμε τρίποντο στο τέλος του χρονου και σαν άντρες τους λέμε μπράβο.
Βήματα και ξεβηματα μπήκε.
Οπως εκαναν λάθος οι διαιτητές, κάναμε κι εμείς που δεν τον πνιξαμε στην τελευταία φάση.
Ειναι σα να αφήνουν τον ΔΔ να σουτάρει τρίποντο στη ληξη του παιχνιδιού !!!
Όποιος τον αφήνει το πληρώνει.
Δεν γεννηθήκαμε χθες.
Συσπειρωνομαστε και πάμε να τα παίξουμε ολα για όλα με πιο ανοιχτό rotation και ζώνη του θανάτου με προσαρμογές στο κεφαλή του pnr και στην αδύνατη.
Να μην μπορέσει να βρει σκορ ουτε αυτός που θα φιαξει το pnr ούτε ο αποδέκτης.
Και στον Πριντεζη οβερ πλέι να παίρνει την μπάλα οσο πιο μακριά γίνεται απο το καλάθι να εκμηδενισεις την επιτυχία στο πεταχτάρι.
Στο Λοτζεσκι θα κλείνει περισσότερο αυτός που θα τον έχει στη ζώνη και εκεί θα σου προτεινα να μην παίξεις με αλλαγές αλλά με την προσαρμογή που λεγαμε και σκιά του ο αμυντικός.
Γιατί στην αλλαγή συνήθως χανόμαστε.
Κατεβητε σφιχτά και μυαλωμενα.
Ντέρμπι είναι.
Και οι δύο ομάδες είναι περίπου ίδιες.
Πόλεμος κι οχι λιποταξια Γιαννακόπουλε.
Πεδουλακη διαβασε με και προχωρα.
Ενεργοποιησε Χεινς στο 2.
Δειξτου εμπιστοσύνη και αμολατον.
15 λεπτά άμυνα την εχει και τρίποντο επίσης.
Απο το μηδέν είναι μια βοήθεια να μην πιεζονται οι 2-3 περιφερειακοί μας.
Jim... οπληκτος
Καλημέρα, μετά το τέλος του αγώνα μπήκες να γράψεις ότι δεν μας άρεσαν οι Λάσμε και Ματσιούλης για νιοστή φορά; τι να πω...
ΔιαγραφήΣτην τελευταία φάση έπρεπε να παίξει deny ο Καλάθης στον Σπανούλη όταν πασάρει στον Μάντζαρη και να τον αφήσει να πάρει αυτός την προσπάθεια. Οκ, έγιναν βήματα αλλά συνεχίζουμε στο 1-1 είναι.
Η διαχείριση του RG ως προς τον χρόνο συμμετοχής των παιχτών δε μου άρεσε καθόλου. Κάτι πρέπει να κάνει δεν γίνεται να παίζει 37 λεπτά ο Φώτσης στα 36 του.
Για την ενεργοποίηση του Χέινς συμφωνώ αλλά είναι δύσκολο να βρει χρόνο στο 2 με Φελντέιν και Παππά (ο οποίος είναι καλός). Αν μεταφερθούν αυτοί στο 3 έχουμε πρόβλημα στα ματσαρίσματα με τους δύο Παπ λόγω μεγέθους.
Μην ψαρώνεις jim..όπληκτε, δεν υπάρχει περίπτωση να μην κατέβουμε στον αγώνα της Πέμπτης.
Αφρο έγραψα για Γιονας, Λασμε πάλι? ?
ΔιαγραφήΠάνω στη ζοχαδα μου, μάτια μου δεν ήξερα τι έγραφα.
Συγνωμη.
Τεράστια χαμένη ευκαιρία η χθεσινή χαρά μου.
Δεν το πιστεύω ακόμα πως έχουμε χάσει, μα τους χίλιους Γκαμπονεζους :)))
Μα να είναι το μωρό ρε Αφρο μου, έτοιμο για αγάπες στο hotel Maldives και να εχεις ξεχασει τα viagra σπίτι :)))
(με viagra παίζουμε baby δυστυχώς, υπέρβαση κάνει ο Αρτζι κι οσοι έμειναν και παίζουν)
Jim. οπληκτος
Μπράβο σε Διαμαντίδη-Σπανούλη. Μεγάλες στιγμές. Ο Παναθηναϊκός την έχει τη σειρά. Πάμε στο επόμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήJohny Q
Για τα αυγά στον πάγκο του ολυμπιακού θα γράψει κανείς τίποτα; Ή μόνο τα υβριστικά συνθήματα εις βάρος του ΔΔ ενοχλούν τους εύθικτους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το χειροκρότημα στον Πρίντεζη θα πεις τίποτα εσύ ή μόνο τα αυγά σου έμειναν;
ΔιαγραφήΘα ποινικοποιησουμε και τα αυγουλακια του Θεού τωρα?
Διαγραφήκαι να παιζει Thunderstruck απο AC/DC
ΑπάντησηΔιαγραφή-παυλος και θανασης εκαναν πολλα λαθη μεχρι να φερουν το καραβι στα ισια και να μεγαλουργησουν.απο κοντα και ο ΔΓ, κανει σιγα σιγα τα ιδια ακριβως λαθη με τους προκατοχους του.αν θα κανει και το τελευταιο μεγαλο λαθος των πατερα και θειου του και δεν κατεβασει την ομαδα στα υπολοιπα ματς θα το δουμε τις επομενες μερες!!!θελω να πιστευω οτι θα κανει το αυτονοητο και θα αφησει την ομαδα να διεκδικησει ο,τι της αναλογει απο δω και περα.
ΑπάντησηΔιαγραφή-ενα κακο ματς ομορφυνε ξεφνικα απο τα μπαμ και μπουμ των δδ-σπαν.μεγαλοι παικτες, μεγαλα σουτ, μεγαλο φιναλε!!!
-αν ημουν διαιτητης δε θα σφυριζα τα βηματα.αγραφος κανονας, non-call,πειτε το οπως θελετε.
-unfair το συνεχες καρφωμα του πεδουλακη στο τζορτζεβιτς.
-ευτυχη συγκυρια για τον πριντεζη το μαρκαρισμα του απο το φωτση.απο τη μια εχει τον πονο του ο ανθρωπος για το χαμο του πατερα του και απο την αλλη εχει το πιο ανετο μαρκαρισμα της καριερας του και μαλιστα σε σειρα τελικων.
-αν δεν το βαζε χθες ο σπαν θα λεγα οτι θεωρει τον εαυτο του τελειωμενο απο τον οσφπ.κατι τετοιο δειχνει , οχι η αποδοση του αλλα η σταση του σε αυτους τους τελικους.
-μετα απο 2 ματς βλεπω οτι ο παο εχει περισσοτερα οπλα να ριξει στους τελικους.ο σφαιροπουλος κρατα πισω αδικαιολογητα τους παπαπετρου-χακετ, ενω απο τον παο γινονται σιγα σιγα επικινδυνοι οι παππας-χαραλαμποπουλος συν οτι καποιοι παικτες δεν εχουν μιλησει ακομα (ουιλιαμς, ραντουλιτσα).ειδικα ο παππας δεν ειναι απιθανο να βαλει το σημαδι του σε αυτη τη σειρα.
-για καποιους ειναι οι αποστασεις, για καποιους αλλους η αθλητικοτητα, για αλλους ο αθλητικος ψηλος συγκεκριμενα, για αλλους το σωστο στησιμο της ομαδας το καλοκαιρι, για αλλους το σουτ και η κυκλοφορια της μπαλας, για αλλους η χημεια και παει λεγοντας.για να φτιαξεις καλη ομαδα ολα αυτα χρειαζονται και το καθενα απο αυτα εχει τη δικη του σημασια και αξια.ολα αυτα χρειαζονται συν τυχη .μην πιανουμε τωρα καινουρια καραμελα να την πιπιλιζουμε τη νεα σεζον που μας ερχεται....
ΣΜ
Αν είσαι μάγκας κι έχεις τη συνείδηση σου καθαρή, πηγαίνεις και νικάς στον 3ο τελικό και μετά μην κατέβεις στον 4ο να τους κουφανεις ολους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποσύρομαι όντας απο πανω για να μην βάλετε οτιδήποτε άλλο στο νου σας.
Εμείς δηλαδή οι υγιείς Παναθηναϊκοί τι πρέπει να πούμε που διαλυσε ο ΔΓ την ομάδα με το ζόρι πέρσι και χαρισε με σκούπα το πρωτάθλημα στο λιμανι?
100% χαρισμένο πρωτάθλημα πέρσι με τη γενοκτονία των επι διετία νταμπλουχων.
Ως πότε πρέπει να φωνάζουμε κι απο τι να αποσυρθουμε;;;;;;
Απο κει και πέρα και με τις φετινές αστοχίες ξαναβαλες τον ΟΣΦΠ στο παιχνίδι.
Δεν θα υπήρχε ΟΣΦΠ απο τους αδελφούς επιστήμονες αν χανανε και το περσινό πρωτάθλημα.
Και με συνέχεια της ομάδας του '14 και το φετινό.
Ο Σπανουλης θα πήγαινε με συνοδεία στο ΣΕΦ και τα αδέλφια με ελικόπτερο χωρίς υπερβολή.
Μη μεταθετετε τις ευθύνες σας στα εύκολα γκρι θύματα.
Η σειρά έχει δρομο.
Αποδειξτε πως αξίζετε το πρωτάθλημα και μέσα απο ατυχίες.