Το περιστατικό με πρωταγωνιστή τον κόουτς Παπαθεοδώρου έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον από εχθές. Τα γεγονότα είναι αδιαμφισβήτητα και η γραμμή μεταξύ σωστού λάθους πολύ λεπτή. Βλέπω μεγάλο προβληματισμό στα σχόλια σας και για αυτό αποφάσισα να διατυπώσω τη δική μου (όχι τη σωστή ή λάθος, απλά τη δική μου) άποψη και προσέγγιση πάνω στο θέμα με λίγες κουβέντες..
Προσοχή: Το άρθρο αυτό γράφεται από έναν ορκισμένο φαν του Μπόμπι Νάιτ και θαυμαστή του Ντούλε Βουγιόσεβιτς
Η πιο πιθανή εκδοχή των πραγμάτων θέλει τον μποφοριασμένο, από το φάουλ του Μουράτου, κόουτς να ακούει τον παίκτη (ή την άκρη του πάγκου, σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχει πολύ σημασία..) να αντιδρά αποδοκιμάζοντας την απόφαση, ρισκάροντας τεχνική ποινή και μετά το βίντεο μιλά από μόνο του.. Αυτό εξηγεί (όχι δικαιολογεί) το story αν και στο βίντεο ο νεαρός PG δε φαίνεται να αντιδρά στην απόφαση. Οποιαδήποτε άλλη εκδοχή (π.χ. ο Κόνιαρης "πλήρωσε" το λάθος που έγινε στον αγωνιστικό χώρο) με οδηγεί σε scouting report για το ..ψυχολογικό προφίλ του κόουτς. Το αίτιο όμως έχει μικρότερη σημασία..
Πάμε στη δική μου γνώμη λοιπόν.. Από τη μικρή μου πείρα στο χώρο και πάντα όσον αφορά αυτές τις βαθμίδες, μπορώ να σας βεβαιώσω ότι σε σύνολα αυτών των ηλικιών, ο κόουτς είναι λίγο πιο κάτω από τον.. Θεό. Έτσι ακριβώς όπως το γράφω. Αυτή η εικόνα έχει ριζώσει πίσω από το βλέμμα και βαθιά μέσα στον εσωτερικό κόσμο των παιδιών. Είναι παράλληλα πρότυπο, δάσκαλος, παιδαγωγός και πατέρας. Ο κόουτς λοιπόν έχασε την ψυχραιμία του σε εκείνο το σημείο και είμαι απέναντι του σε αυτό. Ασυζητητί.. Ούτε αεροπλάνα, επιστροφές και απολύσεις, ούτε εισαγγελείς ούτε τίποτα από όλα αυτά κύριοι. Απλά δε χρειαζόταν κόουτς στη συνέντευξη να πείς ότι δε τον ακούμπησες. Δε διώκεσαι νομικά, δεν απολογείσαι για το εάν τον ακούμπησες ή όχι αλλά γιατί η συμπεριφορά σου ήταν άσχημη. Και δε μιλάω ούτε για το σπρώξιμο στον Μουράτο ούτε καν για το ( χοντρό ίσως για τους περισσότερους για εμένα όχι) πέταγμα της διαπίστευσης. Αυτά για εσάς μπορεί να είναι αξιόποινα, για εμένα δεν είναι καν άξια συζήτησης.. Ο κόουτς Παπαθεοδώρου μπορούσε πολύ απλά να βγεί και πεί πως "ζητώ συγνώμη για την εικόνα αυτή που αναγκαστήκατε να παρακολουθήσετε όμως παραπέρα δεν έχω να απολογηθώ γιατί αντέδρασα έτσι απέναντι στο παιδί μου.. (το "παρά μόνο και εφόσον μου ζητηθεί από τον πατέρα του" αλλάζει το νόημα της δήλωσης και για αυτό δε συνίσταται..) Συγνώμη, κακιά στιγμή. Και σαν ΕΟΚ θα φρόντιζα να τον γειώσω άσχημα αλλά ενδοοικογενειακά, τουλάχιστον στη παρούσα φάση.
Επειδή όμως κανείς μας δε μπορεί να ξέρει την "πραγματική" εικόνα, η άποψη μου είναι ότι ο κόουτς πρέπει να κριθεί μόνο από τα ίδια τα παιδιά. Τους παίκτες του. Αυτοί θα αποφασίσουν για το πως νιώθουν πλέον απέναντι του για αυτό που έγινε. Και να είστε σίγουροι πως ξέρουν από την πρώτη στιγμή που ακολούθησε τα συναισθήματα τους.. Εάν όντως ο Κόνιαρης και οι συμπαίκτες του τον νιώθουν σαν πατέρα τους, ίσως γελάνε με όλα αυτά που γράφονται στην Ελλάδα από εχθές. Σε αυτή την περίπτωση η δήλωση του παιδιού-προστασία στον προπονητή του βγήκε μέσα από την καρδιά του και όχι από κάποιον συμβουλάτορα. Αν όχι όμως, μια τέτοια σκηνή μπορεί να δηλητηριάσει το μυαλό αυτών των παιδιών και της ομάδας και αυτό θα φανεί στο παρκέ, σήμερα κιόλας. Αφήστε λοιπόν τα παιδιά να αποφασίσουν πως νιώθουν για τον προπονητή τους και περιμένετε να μας το ανακοινώσουν μέσα στο παρκέ..
Όπως καταλαβαίνετε, ο τίτλος του άρθρου ("Ξανά ανάλυσε το") απευθύνεται σε όλους -στον κόουτς, την ομοσπονδία, εμάς τους ίδιους που σχολιάζουμε- εκτός των παιδιών. Αυτά το έχουν αναλύσει καιρό τώρα και ξέρουν τι πραγματικά συμβαίνει..
Υ.Γ: Πριν λίγο καιρό, ο Ντούλε Βουγιόσεβιτς έπιασε με άγριες διαθέσεις τον Μπόγκνταν Μπογκντάνοβιτς από τον λαιμό.. Eπειδή η σχέση του προπονητή με τον συγκεκριμένο παίκτη είναι ακριβώς "πατρική" (και έχει γερά θεμέλια) το περιστατικό σχολιάστηκε απλά και προσπεράστηκε γιατί αυτό βγήκε από την ίδια την ομάδα. Οι δηλώσεις του Ντούλε βέβαια περί παιδαγωγικών μεθόδων της παλαιάς πρωσικής σχολής μάλλον ελάφρυναν περισσότερο το κλίμα (το ακόμα πιο αστείο είναι ότι τις πιστεύει..)
Υ.Γ1: Αντίθετα, ο θρυλικός "General" Μπόμπι Νάιτ κάποτε απολύθηκε από τους Hoosiers για ανάλογη συμπεριφορά. Η ταμπέλα του "πατέρα" δε δικαιολογεί πάντα τέτοιες συμπεριφορές ειδικά όταν γίνονται κατ'εξακολούθηση.. Και εδώ η απόφαση "πάρθηκε" ουσιαστικά από το "παιδί" του..
Η ΟΜΑΔΑ
Μου αρέσει πολύ, σας το έγραψα από την αρχή στα σχόλια. Βλέπω "κάτι" σε αυτό το γκρούπ. Μέταλλο, χαρακτήρα, δουλειά και πολύ ιδρώτα που σαφώς πιστώνονται στον κόουτς Παπαθεοδώρου (αλλάξτε τσιπάκι, περάσαμε σε καθαρά αγωνιστικά πλαίσια..). Η ομάδα μας έχει αρκετό βάθος, ειδικά στο backcourt όπου απαρτίζεται από παιδιά να πιέσουν τη μπάλα στην άμυνα και να την σπρώξουν γρήγορα στην επίθεση. Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος είναι πραγματικά απολαυστικός. Ειλικρινά σε αυτό το τουρνουά αυτό που ξεχωρίζω σε αυτό το παιδί δεν είναι η φοβερή αντίληψη του αθλήματος που τον χαρακτηρίζει και αποτελεί το μεγάλο του εφόδιο για να σταδιοδρομήσει στη καριέρα του αλλά η νοοτροπία του και ο τρόπος που χειρίζεται τον εαυτό του αγωνιστικά και συναισθηματικά μέσα στο παιχνίδι. Credit και στους προπονητές του στον Παναθηναϊκό για αυτό καθώς είναι φανερά τα σημάδια της ενεργής συμμετοχής του στην περυσινή προσπάθεια των πρωταθλητών, σε όλα τα επίπεδα που αφορούν το παιδί. Μαζί με τον Δημήτρη Σταμάτη είναι οι πιο έτοιμοι παίκτες αυτή τη στιγμή, ενώ arguably ο Παπαγιάννης είναι το μεγαλύτερο prospect και ο Κόνιαρης αυτός που μπορεί να ξεπεράσει στη συνέχεια -λόγω προδιαγραφών- όλους τους περιφερειακούς. Μου αρέσει το agressiveness του Σταμάτη, τον οποίο ο Παπαθεοδώρου εμπιστεύτηκε ίσως παραπάνω από όσο έπρεπε στο τέλος εχθές με το σκεπτικό ότι είναι ο καλύτερος ένας με έναν παίκτης του. Credit επίσης στον τρόπο που η άμυνα μας μειώνει τον χώρο δράσης του αντιπάλου ενώ είναι φανερό ότι η επίθεση μας έχει δουλευτεί με γνώμονα την υπομονή και είναι δημιουργική. Με τον Χαραλαμπόπουλο μπαλαντέρ στα φόργουορντς, η εθνική έχει τη δυνατότητα να αλλάζει το..δέρμα της και να μετατρέπεται από μια fast pace ομάδα σε μια big unit που σαρώνει το ριμπάουντ. Εχθές κερδίσαμε με αστεία ποσοστά, πετυχαίνοντας περισσότερους πόντους στο ανοικτό γήπεδο από την ισπανική ομάδα και κυριαρχώντας στις κατοχές. Η ομάδα είναι καλή, αυτό είναι φανερό. Μπορεί να νικήσει τον οποιονδήποτε αν και όσο προχωράμε στο τουρνουά, το μονοπάτι γίνεται πιο δύσβατο. Θα είναι ένα τεστ για αυτά τα παιδιά και τον χαρακτήρα της ομάδας.. Ας δούμε το σημερινό ματς και μιλάμε..
Γεια σου Τζιμαρα.Εγραψα τα παρακατω στο προηγουμενο αρθρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντα κατι να συμβαινει σε αυτες τις εθνικες.Ελεος...
Παντως απ οσο θυμαμαι ηταν μεχρι σημερα η χειροτερη σεζον στις εθνικες απ αποψη,οχι επιτυχιων αλλα συμπεριφορας.Μην τα ξαναπουμε γιατι δε βγαζουμε κατι αλλα ηταν πολλα τα περιστατικα και μερικα ηταν πρωτογνωρα για το ελληνικο μπασκετ.Κριμα...
Απαραδεκτη η ενεργεια του Παπαθεοδωρου να πεταξει τη διαπιστευση στον Κονιαρη και να του ριξει τη σφαλιαρα για οποιοδηποτε λογο.Μετα βουτηξε τον Μουρατο και τον πεταξε στο παγκο.Κακη συμπεριφορα αλλα ανθρωποι ειμαστε και μπορει να πεσουμε στη κεντα.Δε μπορουν ομως να μας κοροιδευουν μπροστα στα ματια μας και να βαζουν το παιδι να λεει ψεματα για ενα μεταλλιο και μια επιτυχια...Δε μας ενδιεφερει ρε ουτε να κερδισουμε την Ισπανια ουτε το μεταλλιο.Αθλητες θελουμε να δουμε με χαρακτηρα και θεληση που μεσω της δουλειας τους μπορουν να συνεχισουν την παραδοση μας στο μπασκετ...Το λιγοτερο που επρεπε να γινει ηταν πει συγνωμη και θα ηταν κατανοητος σε καποιο βαθμο γιατι ολοι κανουμε λαθη.
Αλλα να μας κοροιδευουν για κατι που ειδαμε ολοι και να βαζουμε τον μικρο να λεει ψεματα παει πολυ...
Αλλα και καποιοι απο εμας ωρες ωρες εχουμε συμπεριφορα σαν του κοουτς.Αρχισαμε τις σφαλιαρες στον Παπαγιαννη και τον Σταματη.Δηλαδη αν βλεπαμε ευρωπαικο παμπαιδων θα κραζαμε τους παικτες και εκει;;;
Δε βλεπουμε οτι ο Σταματης τους περναει σαν σταματημενους και εχει ψυχη να παιρνει συνεχομενες προσπαθειες στο ιδιο τεμπο ενω ειναι αρκετα αστοχος πιο πριν...Εβαλε μου φαινεται 13 ποντους στην δευτερη παραταση απλα και μονο γιατι δε φοβαται να παρει την ευθυνη.Ποσα χρονια εχουμε να δουμε σε μικρες εθνικες τετοιο παικτη;;;Αν κανει καταχρηση ειναι θεμα προπονητη και συστηματων αλλα δε βλεπω τη παικτουρα το Χαραλαμποπουλο η' καποιον αλλο να δυσανασχετουν με τις συνεχομενες προσπαθειες που σημαινει οτι εχουν εμπιστοσυνη στο Σταματη και τις ικανοτητες του αλλα και σε αυτο το συστημα.Και εμενα με χαλασε που δεν ειχαμε ποικιλια στο παιχνιδι μας αλλα μας εδωσε τη νικη στη δευτερη παραταση και ασχετα με τη νικη η' ηττα εβλεπες εναν παικτη με ψυχη που δε φοβαται.Αν θα γινει παικτης στο τελος ειναι αλλη συζητηση...
Το ιδιο και με Παπαγιαννη ασχετα αν σκοραρει η οχι,πως να κρινεις αρνητικα εναν παικτη 17,5 χρονων με υψος 2.17 που σκεπαζει τα καλαθια;;;Αυτα τα παιδια θελουν ενθαρυνση απο τον κοσμο γιατι τωρα αρχιζουν στην ουσια το μπασκετ και πρεπει να δουλεψουν σκληρα.Σιγουρα πρεπει να τους επισημαινουμε τις αδυναμιες που μπορει να εχουν αλλα σε ηπιο τονο, συμβουλευτικο και οχι αφοριστικο.Δε μπορουμε να αντιμετωπιζουμε παιδια 17-18 χρονων οπως αντιμετωπιζουμε τον Μπραμο,τον Φωτση και τον Σπανουλη.
Αν θελει το ελληνικο μπασκετ να γυρισει σελιδα και να κοιταξει μπροστα πρεπει να μελετησει την τελευταια χρονια και να μην επαναληυθουν τα ιδια λαθη στο μελλον...Πρεπει να μελετησουν την τελευταια χρονια απο την ΕΟΚ,τους προεδρους,τους παικτες,τους διατητες μεχρι τους δημοσιογραφους και τους οπαδους...
WILKINS
Jim καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δεν απέχω πολύ από την δική σου θεώρηση.
Οποιος υπήρξε μέλος ομάδας και ακόμα περισσότερο μπασκετικής που μας ενδιαφέρει,γελάει με τα σχόλια και την έκταση που έχει δοθεί στο θέμα.
Το πιθανότερο είναι να το έχουν λύσει το θέμα ήδη εσωτερικά και να έχουν το μυαλό τους στην συνέχεια του τουρνουά...
Πετάχτηκε και η διοίκηση του Παναθηναικού να πει τί;
Εκτός και αν η ανάμνηση του Ράτζα είναι ακόμα ζωντανή.
Την άποψή μου την έγραψα χθες και σήμερα. Οπότε, δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι. Έχει ξεκινήσει από χθες μια προσπάθεια να υποβαθμιστεί το γεγονός μήπως και πάρουμε μετάλλιο. Κούνια που μας κούναγε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ φράση κλειδί στην ανάρτηση είναι η εξής :
«Ο κόουτς Παπαθεοδώρου μπορούσε πολύ απλά να βγεί και πεί πως "ζητώ συγνώμη για την εικόνα αυτή που αναγκαστήκατε να παρακολουθήσετε όμως παραπέρα δεν έχω να απολογηθώ γιατί αντέδρασα έτσι απέναντι στο παιδί μου"...»
Για να καταλάβω. Ο κόουτς έπρεπε να απολογηθεί επειδή παρακολουθήσαμε το συμβάν; Και όχι για το συμβάν αυτό καθεαυτό; Δηλ. αν τον πλάκωνε στα αποδυτήρια και γινόταν γνωστό χωρίς όμως video, δεν θα υποχρεούταν να απολογηθεί; Η δημοσιότητα είναι το θέμα ή ο τρόπος αντίδρασης;
Αν έχω καταλάβει λάθος, αγνόησε το σχόλιο.
Επειδή ακριβώς τα παιδιά έχουν σαν Θεό τον κάθε προπονητή τους, το επεισόδιο είναι ακόμη σημαντικότερο και επηρεάζει πολλαπλά στο μυαλό τους. Ο ημίτρελος Βουγιόσεβιτς και οι προπονητές που αναπολούν τις μεθόδους της δεκαετίας του ’80 και του ’90 δεν είναι το μέτρο για να συγκρίνουμε. Και σίγουρα τα 17χρονα και τα 18χρονα δεν σκληραγωγούνται με «πατρικά» χαστουκάκια.
Η φράση κλειδί είναι η εξής 77
Διαγραφή"Αφήστε λοιπόν τα παιδιά να αποφασίσουν πως νιώθουν για τον προπονητή τους και περιμένετε να μας το ανακοινώσουν μέσα στο παρκέ.."
@77 Τι κακο εχει δηλαδη η μεθοδος των προπονητων της δεκαετιας του '80 και του '90? Επειδη φαινεται οτι ξερεις πολλα, για πες και σε μας να μαθουμε.
Διαγραφή@Jim
ΔιαγραφήΚαλά. Διαφωνούμε πλήρως. Η ερώτηση, όμως, ήταν άλλη.
Και τελικά, η αντίδραση των παιδιών θα κρίνει αν ο Παπαθεοδώρου οφείλει να απολογηθεί; Τα συναισθήματα των παικτών θα καθορίσουν το μέγεθος του ατοπήματος; Να ποντάρουμε, λοιπόν, στην μεγαλοψυχία του Κόνιαρη για να βγάλουμε λάδι τον κόουτς.
Κάθε γεγονός έχει την αντικειμενική του βαρύτητα. Και δεν εξαρτάται από το μέγεθος και την ένταση των αντιδράσεων.
Για τα παιδιά αυτά ο συγκεκριμένος προπονητής είναι αυτός που θα παίξει σημαντικό έως καθοριστικό ρόλο στην μπασκετική τους καριέρα, επομένως η αντίδραση που θα έχουν για το περιστατικό "επισήμως" καθορίζεται και επιρεάζεται από αυτό το γεγονός.
ΔιαγραφήΆρα Τζίμ άλλο το πως νιώθουν πραγματικά και άλλο αυτό που θα αφήσουν να φανεί προς τα έξω!
GEOF
Αυτό ακριβώς λέει ο Jim. Και οι αντιδράσεις του κόσμου δεν έχουν και καμία ιδιαίτερη βαρύτητα και αξία. Σημασία έχει η βαρύτητα στο χώρο αλληλοεπίδρασης δηλαδή συην ομάδα. και στο αν η πράξη αυτή θα γίνει αποδεχτή σαν φυσιολογική γιατι το δικαιολογούσε η στιγμή και η θέση του κόουτς ή θα απορριφθεί από τους μόνους αρμόδιους να κρίνουν, τους παίχτες, πλήττοντας έτσι και την υπόσταση του κόουτς στα μάτια τους. Το τι λέμε οι άλλοι είναι αλά κουβέντα του καφενείου!!!
ΔιαγραφήΚώστας
Παιδιά έχουμε λινκ για Σερβία?????????????
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν το δειχνει σημερα ουτε αυριο
Διαγραφήο Χαραλαμοπουλος ειναι απολαυστικος σε αυτο το τουρνουα σε αυτο το επιπεδο θυμιζει εναν αλλο ξανθο παλιο παικτη δεν μπορουμε να ξερουμε τη καριερα θα κανει αλλα εχει πολυ μπασκετικο μυαλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμα βελτιώσει την ταχύτητα του και την ευκινησία του θα κανει μεγάλη καριέρα. Πάντως έχω αρχίσει να πιστεύω πως μάλλον θα καταλήξει τεσσαρι ειδικα αν πάρει μερικούς ποντους ακομα
ΔιαγραφήΠρέπει να δουλέψει πολύ στο αθλητικό κομμάτι για να βγάλει το 100% που υπόσχεται το πακέτο του..
ΔιαγραφήΝα κάνω μια ερώτηση ρε παιδιά καθαρά στο αγωνιστικό κομμάτι. Πως γίνεται ο Παπαγιάννης με υψος 2.17 και δεν πήρε ουτε μια προσπαθεια με ποστ παιχνίδι. Δεν το χει καθόλου ή απλα δεν έχει τέτοιες οδηγίες. Jim φαντάζομαι θα εχεις άποψη, ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παμε χτες
ΔιαγραφήΖηταγε μπαλα αλλα για διαφορους λογους δεν τις πηρε.εκανε αν δεν κανω λαθος 4 σουτ.
19-21 sto 9ο λεπτο. Πάλι μάχη μεγάλη προβλέπεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΝΟΣ
Μην βλέπουμε μόνο τη κορυφή του παγώβουνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ελλάδα σε όλες τις βαθμίδες του μπάσκετ είναι γεμάτη με προπονητές που έχουν μπερδέψει τη πειθαρχία με το ψυχολογικό και σωματικό τραμπουκισμό.
Οι στρατόκαυλοι μιμητές του Ιωαννίδη έχουν καταστρέψει τη ψυχολογία πολλών παιδιών που είχαν ατέλειες ή έκαναν λάθη.
Η συμπεριφορά τύπου πετάω αντικείμενα και ρίχνω χαστούκια δεν έχει σχέση με τον αθλητισμό. Στο περιστατικό αρμόζει καταδίκη και μόνο. Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες. Τον γυμναστή μου στη τρίτη λυκείου που πήγαμε τελικό με τη σχολική, τον μαθηματικό που με έβαλε στο πολυτεχνείο
και τον πατέρα μου που με έκανε άνθρωπο τους είχα και τους έχω θεούς και ας ήταν αυστηροί. Δεν ήταν αλήτες όμως και ούτε έπαιξαν με τη ψυχολογία μου.
Τέλος δεν μπορούμε να λέμε να τον κρίνουν οι παίκτες μιας και η σχέση δεν είναι ισότιμη και κυρίως είναι παιδιά δεν είναι ο Σπανούλης και ο Διαμαντίδης. Το σύνδρομο της Στοκχόλμης το ξέρετε;
γράφτε λάθος-παγόβουνου
ΔιαγραφήΟι αερολογιες σου δεν εχουν οριο! Το κορυφαιο σου παντως ειναι αυτο με τη Στοκχολμη! Αλλα ντ' αλλων
ΔιαγραφήJimmy, χαίρομαι που πήρες θέση... Ακόμα και αν δεν συμφωνούμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη σφαλιάρα την έφαγε ο μικρός... Μια ερώτηση: Τι σημαίνει "πατρικό χαστούκι";;; Δηλαδή ο πατέρας έχει δικαίωμα να χτυπάει και να ξεσπάει στο παιδί του;;;
Jim, λιτα και απέριττα, διαφωνώ. Είναι ευαίσθητο το θέμα και λεπτές οι ισορροπίες και γι'αυτό ειναι δύσκολο να είναι κανείς κατηγορηματικός, σε αυτό είμαι μαζί σου. Όμως θεωρώ οτι προσπερνάς ή οτι σου διαφεύγει κάτι εξαιρετικά ουσιώδες. Οτι μιλάμε για παιδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει απολύτως καμμία σημασία αν τα παιδιά τον συγχωρέσουν, τον αγαπάνε ή τον λατρεύουν σαν θεό τους. Ο δυτικός κόσμος έχει εδώ και πολύ καιρό αποφανθεί σχετικά. Ο ενήλικος, ο κηδεμόνας δεν ξεκινά επι ίσοις όροις τις σχέσεις του με το παιδί. Γιατι βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση, σε θέση εξουσίας και γι'αυτό το λόγο το παιδί προστατεύεται ακόμα και αν δεν θέλει να προστατευτεί. Προστατεύεται με το στανιό. Το ίδιο δικαίωμα οι δυτικές κοινωνίες το κέρδισαν (κι ας το ξαναχάνουν τελευταία) και σχεδόν για όλες τις σχέσεις εξουσίας. Για τις εργασιακές σχέσεις. Για τις μαθησιακές σχέσεις. Ακόμα και για τις σεξουαλικές σχέσεις. Ο αδύναμος προτατεύεται απο τον δυνατό ασχέτως της επιθυμίας του να προστατευτεί. Και ειδικά στην περίπτωση ανηλίκων, δεν ερωτάται και καθόλου.
Και κάτι τελευταίο. Το μότο κάθε χρόνια κακοποιημένης γυναίκας είναι "ο άντρας μου είναι καλός, δεν ήθελε να με βαρέσει". Υπάρχουν μπόλικα άλλα τέτοια παραδείγματα που μπορώ να δώσω αλλά δεν θέλω να παρεξηγηθώ γιατί δεν κάνω σύγκριση μεγεθών μεταξύ σοβαρών κοινονικών προβλημάτων και μιας ελπίζω μεμονομένης φάπας σ'ένα παιχνίδι μπάσκετ. Απλώς θέλω να εξηγήσω οτι η στάση του Κόνιαρη είναι εντελώς αδιάφορη ως προς την αξιολόγηση της συμπεριφοράς του coach. Αν και ειναι ενδεικτική για άλλα συμπεράσματα.
Στο μόνο που μπορώ να συμφωνήσω είναι οτι ο coach όφειλε για πολλούς λόγους να έχει ζητήσει ήδη μια δημόσια συγνώμη απο τον παίκτη (και απο απολύτως κανέναν άλλο, πλην ίσως των γονιών του και των συμπαικτών του) και το θέμα να λήξει εκεί. Θεωρώ πως αυτό θα ήταν μια εξαιρετικά γενναία πράξη και κέρδιζε την εκτίμηση αρκετών. Δυστυχώς η στάση που επέλεξε είναι μακράν χειρότερη της ίδιας του της κίνησης. Τόσο γιατί είναι άνανδρη και υποκριτική, όσο κυρίως γιατί, σε αντίθεση με τα φαπίδια, αυτή του την επιλογή δεν την έκανε εν θερμώ.
Θεωρώ επίσης τραγική και την κίνηση του Vujocevic, αλλά εκεί τουλάχιστον είχε να κάνει με επαγγελματία ενήλικο παίκτη σε διασυλλογικό παιχνίδι. Σίγουρα το οτι δεν έγινε τόσο φοβερός ντόρος με τον Vujosevic δεν είναι τεκμήριο αθωότητας για τον δικό μας coach.
Και από πότε οι δυτικές κοινωνίες έχουν το αλάνθαστο?
ΔιαγραφήΜΑΝΟΣ
Απο ποτέ. Να υποθέσω οτι υποστηρίζεις οτι εδώ οι δυτικές κοινωνίες κάνουν λάθος;
Διαγραφήόχι αλλά ήταν η κορωνίδα σου "οι δυτικές κοινωνίες". Ποιές? Αυτές που έχουν νόμιμα οικους ανοχής ζώων θα μας κάνουν μαθήματα διαπαιδαγώγησης.. Και να σου πω ένα νέο. Τα Βαλκάνια είναι δυτική κοινωνία όσο ο Μποχωρίδης πόιντ γκαρντ..
ΔιαγραφήΜΑΝΟΣ
Άρα σωστά το'χουν πετύχει οι δυτικές κοινωνίες το συγκεκριμένο. Συμφωνούμε επομένως, ασχέτως όλων των υπολοίπων που αναφέρεις, ναι;
ΔιαγραφήΦυσικά όχι, δε συμφωνούμε σε τπτ. Να δεχτώ μαθήματα διαπαιδαγώγησης από τις δυτικές κοινωνίες. ποιές? Αυτές στις οποίες τα παιδιά που παράγουν βγαίνουν με ένα όπλο στο σχολείο και καθαρίζουν κόσμο. Σε παρακαλώ αγόρι μου.. Οι δυτικές κοινωνίες έχουν πολλά πράγματα να υπερηφανευτούν, όχι όμως αυτό. Ατύχησες.
ΔιαγραφήΜΑΝΟΣ
Τελικά έχει δίκιο η δυτική κοινωνία στο πως αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο θέμα ναι για ου; Αρχικά συμφώνησες, τώρα σε βλέπω συγχισμένο. Πες μου όμως. Όχι στο θέμα της πορνείας ζώων, όχι στην κακομεταχείριση της ορεινής βιοποικιλότητας, όχι στο κατα πόσο μαθαίνει τα παιδιά της να συζητάνε κόσμια και χωρίς εκφράσεις τύπου σε παρακαλώ αγόρι μου αλλά σε αυτό το συγκεκριμένο που συζητάμε, έχει δίκιο, ναι για ου;
ΔιαγραφήΚαι να το πάω και παρακάτω γιατί θα πιάσουμε και την κατάπτωση των χριστιανικών αξιών σε λίγο, αν έχει δίκιο, εσύ ως βαλκάνιος θα ήθελες να αξιολογηθεί με αυτούς τους όρους η κίνηση του coach ή προτιμάς να τον κρίνουμε σύμφωνα με την νεοελληνική σαρία;
Αν πάλι διαφωνείς και δεν έχουν δίκιο οι κουτόφραγκοι, είναι ασφαλές να υποθέσω οτι είσαι υπερ του ξύλου ως παιδαγωγικό μέσο;
Το προβλημα σε αυτα που γραφει ο Χρηστος ειναι η δυτικη ή η ανατολικομεσημβρινη κοινωνια? οτι σαν ανθρωποι εχουμε εξελιχθει και η αποδοχη της βιας, ιδιαιτερα εναντι στους αδυναμους, πρεπει να ειναι κατακριτεα σε καθε μορφη της?
ΔιαγραφήΤα έυσημά μου σε Τσαγκούρνη.
ΔιαγραφήΠαντως δεν καταλαβαινω το λογο να μην κινηθει ο παο για το σταματη!Αφου εχει αρχισει το παιδομαζωμα μια χαρα περιπτωση φενεται αν και παιζει αρκετα εγωιστικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήBig saras.
Jim, δεν πιστεύεις δηλαδή πως αυτή η ομάδα θα έπαιζε πολύ καλύτερα αν ο Σταμάτης πάσαρε περισσότερο και σούταρε λιγότερο (τα ποσοστά του είναι 46.3% δίποντα και 23.8% δίποντα, κάνει και 3 λάθη ανά παιχνίδι), ιδιαίτερα με τους ψηλούς που διαθέτει η ομάδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ σταματης εχει πραγματικα cojones που σπανιζουν σε εφηβους.
ΔιαγραφήΔυστηχως το μελλον του ειναι ερωτηματικο γιατι ενω ειναι φανερο οτι το χει το αθλημα και ειναι πιο ωριμος απο αλλους πρεπει να ψηλωσει οπως κ δηποτε καποιους ποντους να συνεχισει στην θεση του.αλλιως πρεπει να αλλαξει ριζικα το dna του σε ασος και να δουλεψει στην δημιουργια.οποτε το ταβανι του ειναι πολυ σχετικο και αμφιβολο.
Προσωπικα για μενα ειναι πολυ καλος παιχτης για την ηλικια του ασυζητητη.
ΥΣ το θεμα ευστοχιας/αστοχιας σε τετοια τουρνουα ειναι επισης πολυ σχετικο.σε αυτες τις ηλικιες βλεπεις ακομα και απο τους καλυτερους παιχτες πολλες φορες τραγικα ποσοστα.αυτο δεν μειωνει την αξια τους η την μελλοντικη εξελιξη.με δουλεια και αντιπηψη διορθωνεται
ΥΓ2 πολλοι εδω μεσα συγκρινουν τους νεαρους με συγχρονους ενηλικες παιχτες.ΛΑΘΟΣ.τα παιδια ακομα δεν εχουν προσαρμοστει καλα καλα σε τακτικες.ειδικα οι περιφερειακοι οπου εχουν και το πιο δυσκολο εργο.παρακαλω ψυχραιμια παιδια κ υπομονη.
Δεν πρεπει τετοιες ηλικιες να κρινονται αυστηρα με την καμια
Ο σταματης απο οτι λεει στα σαιτ ειναι 1.92.Ιδιο καλουπι με το σπανουλη στο 2.Να βαλει ογκο πρεπει!!
ΔιαγραφήBig saras.
στον εσακε τον εχει 1.86 αρα 1.83 αφου τους μετρανε με τα παπουτσια.Eτσι ειναι το 1.92;;καμια σχεση.
ΔιαγραφήΝα συμφωνησω με τον φιλο απο πάνω 1.86 λεει ο Εσακε... εγω που ειμαι 1.80 με το ζορι κατι Νike μπασκετικά με κάνανε 1.86...
ΔιαγραφήΟ Σταματης πολυ δυσκολα να ξεπερνα το 1.82...
Εδω ο Μουρατος που στα στατιστικα ειναι 1.90 του ριχει μισο κεφάλι...
Πχ ο Ματζαρης ειναι 1.95 ... αν ειναι ο Σταματης 1.92 εγω ειμαι ο Πάππας της Ρώμης....
Δυσκολο να πάει σε Παο ή ΟΣΦΠ αυτος ο Παιχτης με αυτο το υψος.... εκτος αν καλυψει αλλιως το handicap αυτο...
(Ο Πατερας του ειναι ο πρωην του ΟΣΦΠ ετσι?)
Του χρονου εχει buy-out то συμβολαιο του 250κ φέτος δεν εχει....
Panos Geo, εμένα πάλι με εκνευρίζει αυτή η συνήθεια, όταν βλέπουμε κοντύτερους παίκτες να παίζουν, να θεωρούμε πως έχουν cojones, μόνο και μόνο επειδή καταφέρνουν και στέκονται σε ένα άθλημα ψηλών. Για μένα ο Σταμάτης είναι ένας παίκτης που με το ζόρι δίνει την μπάλα από το δεξί στ'αριστερό την ώρα που η ομάδα διαθέτει Μήτογλου, Παπαγιάννη, Τσαλμπούρη. Επίσης αυτό που λες για τα στατιστικά δεν έχει καμία λογική μιας και μιλάμε για μέσους όρους και όχι για ένα ματς ενώ αν θέλεις ρίξε και μια ματιά στα στατιστικά παικτών αντίστοιχης θέσης των άλλων ομάδων, πχ http://u18men.fibaeurope.com/en/cid_2bqXUaQOJwYn9c2ymJyFx0.teamID_307.compID_8aYeHlfuGF-mF5IqO8aFH1.season_2014.roundID_10067.playerID_100608.html
Διαγραφήhttp://u18men.fibaeurope.com/en/cid_2bqXUaQOJwYn9c2ymJyFx0.teamID_96781.compID_8aYeHlfuGF-mF5IqO8aFH1.season_2014.roundID_10067.playerID_100176.html
http://u18men.fibaeurope.com/en/cid_2bqXUaQOJwYn9c2ymJyFx0.teamID_2168.compID_8aYeHlfuGF-mF5IqO8aFH1.season_2014.roundID_10067.playerID_93700.html
Και επίσης όσο αναφορά το δεύτερο υστερόγραφό σου σκέψου ότι τον κρίνω ενώ αγωνίζεται με συνομήλικους και όχι με ενήλικους.
Τώρα για το αν οι περιφερειακοί έχουν το πιο δύσκολο έργο άστο γιατί μπορούμε να ανοίξουμε συζήτηση που θα κρατήσει χρόνια.
Τέλος, γενικότερα με τα ύψη έχω την εντύπωση πως η FIBA τα έχει κάνει μαντάρα.
Ο Σταμάτης δεν είναι πάνω από 184-185
ΔιαγραφήΛοιπον κουραστικο εγινε το θεμα με παπαθεοδωρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαμε να μιλησουμε για κατι αλλο?πιο μπασκετικο?
Ο ματζαρης εκλεισε ως το 2017 και η ατακα του ολυμπιακου
Καλο καλοκαιρι..:)
(χ)
ΔιαγραφήΟ Μάντζαρης στον ΟΣΦΠ τουλάχιστον μέχρι το 2017 και άσε τους άλλους να... ΜΗΝ κουρεύονται!
Αλέξης
πραγματικά πολύ αστείο.Εχεις βάλει ένα "ομορφο" ονοματάκι και λες εξυπνάδες συνέχεια.
ΔιαγραφήΜε Κατσίβελη να δούμε τι θα γίνει
ΔιαγραφήΣωστός Πάνο. Σημαντική κίνηση για το παρόν και το μέλλον του ΟΣΦΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΟ
Μήπως όμως με τον Μάντζαρη στο ρόστερ ήθελε διαφορετικό γκαρντ από τον Λαφαγιέτ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΟ
Νίομιζω ότι με τον Λάφαγιετ φέτος, έχουμε αυτόν και τον Μάντζαρη στο 1, και τους VSpan και Σλούκα και πάλι ΑΥΣΤΗΡΑ στο 2 που είναι και η θέση τους (ειδικά τον δεύτερο όπως και πρόπερσι), οπότε σε σχέση με την περσινή χρονιά που έλειπε ο Law, οι δύο τελευταίοι θα είναι συγκεντρωμένοι στα επιθετικά τους καθήκοντα και δεν θα χρειαστεί να μπλέκουν (υπό φυσιολογικές συνθήκες βέβαια) στο 1 και στην δημιουργία, τοι κατέβασμα της μπάλας κλπ, γεγονός που δημιούργησε πολλά προβλήματα και μπέρδεψε τα guard πέρσυ. Καθένας με τον ρόλο του :-) !
ΔιαγραφήΑλέξης
Πιστευω με το υπαρχον ροστερ στα γκαρντ μια χαρα ταιριαζει ο λαφαγιετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο 4 διακρινω προβλημα
Ο Τσαγκούρνης έχει δίκιο. Και εσύ Τζιμ νομίζω πας να το στρογγυλέψεις. Το καταλαβαίνω, δεν συμφωνώ όμώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βουγιόσεβιτς που αναφέρεις,μόλις έφυγε από το προστατευτικό περιβάλλον της Σερβίας και πήγε κατά Μόσχα μεριά ,έφαγε τα μούτρα του. Ίσως γιατί οι παίκτες αποφασίσαν ότι δεν ταιριάζουν τα χνώτα τους. Και στην τελική αν ένας κόουτς "τραμπουκίζει" άθλητές του δεν είναι καλός κόουτς ρε Τζιμ...Αναρωτιέμαι αν ο Βουγιόσεβιτς τολμούσε να κάνει κάτι τέτοιο στον Λάσμε όταν τον κοούτσαρε ή τον Ντόρσει...Γιατί τον "τραμπούκο" τον κάνεις όταν σε παίρνει...
Υ.Γ. Τζιμ με συγχωρείς πολύ για τις εκφράσεις μου. Σε πάω και το ξέρεις αλλά δεν μου άρεσε ο τρόπος που το προσέγγισες,σήμερα. Πάντα φιλικά.
Σούλη, τα έχει κάνει στον Άντιτς. Δε σου φτάνει.?
ΔιαγραφήJOHNY Q
Όποιος δε συμφωνεί με την καρατόμηση του Παπθδρ πάει να στρογγυλέψει. Μάλιστα. Τα ακούσαμε και αυτό.
ΔιαγραφήΟ Ολυμπιακός έπραξε το αυτονόητο , προστάτευσε το Μάτζαρη και το σύλλογο απο μια χρονιά που θα συνοδευόταν απο πάμπολλα παρατράγουδα (κυρίως στον εξωαγωνιστικο χώρο) αν δεν συμφωνούσαν τελικά ..το υπάρχον ρόστερ ειναι σαφέστατα καλύτερο του περσινού με μοναδικό ερωτηματικό το 4 όπου ο Πετ όσο βελτιωμένος καα να εμφανιστεί δεν μπορεί να δωσει ποστ παιχνίδι
ΑπάντησηΔιαγραφήθα βαλει τον νταστον 4-5 για αυτο πηρε χαντερ . το χε κανει στο τοπ 16 για λιγο και του βγηκε φετος εχει και τον χρονο να τον ετοιμασει αν θελει πως σας φαινεται σαν κινηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε Τζιμ, διαφωνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινα δεν μπορω να κατανοησω γιατι στο ονομα της ομαδας θα πρεπει να γινεται ανεκτη καθε μορφη βιας, ειτε ψυχολογικης ειτε σωματικης.
Ποσο μαλλον οταν εχει να κανει με παιδια.
Προσωπικα αυτα τα μιλιταριστικα με το λοχια-προπονητη-θεο και τα καψονια και τις περιεργες συμπεριφορες τα απεχθανομαι, ειναι ενδειξη ανικανοτητας και αδυναμιας. Οταν καταφευγεις στη βια απλα δε μπορεις να κανεις σωστα τη δουλεια σου, ειτε σαν κοουτς, ειτε σαν πατερας ειτε σαν συζυγος ειτε σαν ανθρωπος.
Οταν χρησιμοποεις βια για να επιβληθεις, ποσο μαλλον απεναντι σε καποιον πιο αδυναμο απο εσενα, εισαι λαθος.
Ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να αποδεχομαστε τετοιου ειδους συμπεριφορες.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Καμια ομαδα και καμια διακριση, καμια δικαιολογια για αυτο που εκανε ο Παπαθεοδωρου.
Λυπαμαι που διαβασα αυτο το αρθρο σημερα εδω...
77 σταμάτα να γράφεις ανώνυμα την ίδια άποψη.
ΔιαγραφήΓια όσους δε το κατάλαβαν, το άρθρο κατακρίνει την κίνηση του Παπαθεοδώρου. Απλά δε συμφωνεί με τη σταύρωση του.
ΔιαγραφήΔε θα μας πεις τι καταλαβαμε και τι οχι, και δεν ειμαι ο 77.
ΔιαγραφήΚαταλαβαμε μια χαρα, για τα πατρικα χαστουκια που μονο ο "γιος" μπορει να συγχωρεσει ή να καταδικασει.
Τζιμ, ΠΟΛΥ ΛΥΠΑΜΑΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυτε κουβεντα για την προσπαθεια συγκαλυψης, ουτε κουβεντα για τη σταχτη στα ματια, ουτε κουβεντα που βαζουν ενα μικρο παιδι να ψευδεται, ουτε κουβεντα για την υποτιμηση της νοημοσυνης του Ελληνα και Ευρωπαιου φιλαθλου (γιατι νομιζω οτι το ειδαν και οι Ευρωπαιοι, ετσι δεν ειναι?), ουτε κουβεντα για το οτι ο κυριος αυτος ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ απο τους παιχτες του κρινεται ηδη ανεπαρκης με βαση τον κοινο νου ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ στα τελευταια 22¨του παιγνιδιυ αυτος ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΣ στα μπασκετικα καθηκοντα του εριχνε σφαλιαρες στο "γιο του" που τον ειχε "ως Θεο"!
Η πλάκα είναι ότι ο Τζιμ είναι απέναντι στον Παπαθεοδώρου απλά διαφωνεί με τα καραγκιοζιλίκια περί ξηλώματος, επιστροφής και εισαγγελέα. Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα. Και αυτό γράφει.
Διαγραφήmanu chao
10000LIKE manu
ΔιαγραφήΤζιμάρα, συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Άσε τους politically correct να κλαψουρίζουν σαν γκομενίτσες. Όταν είσαι σε μια αντρική ομάδα μπάσκετ (ανεξαρτήτως ηλικίας) έχεις να κάνεις με ως επί το πλείστον τσογλαναράδες και παλιοχαρακτήρες που πρέπει να τους στρώσεις για να μάθουν το παιχνίδι. Η παιδαγωγική μέθοδος έχει μέσα και τη σωματική και τη ψυχολογική βία (το μαστίγιο) όσο και τον έπαινο και την επιβράβευση (το καρότο). Όλα τ' άλλα είναι να χουν να λένε οι άσχετοι. Λυπάμαι που τόσοι πολλοί αναγνώστες σου είναι φλούφληδες. Από την άλλη αυτό ανοίγει άλλες προοπτικές σ' αυτούς που δεν είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήπω πω βαρβατιλα....
Διαγραφήετσι επιβαλεις εσυ αποψεις ή γνωσεις? με το στανιο?
α, και δεν μιλαμε για ανδρικη ομαδα, αμα ο ενηλικας γουσταρει να τις τρωει με γεια του και χαρα του.
Στο ανηλικο ομως ειναι καθαρα ασκηση βιας.
Περαν δηλαδη οτι ενα τσογλαναρας και παλιοχαρακτηρας ΠΟΤΕ δε θα "στρωσει" επειδη θα τις φαει...
Ενας ασχετος φλουφλης
Για ποια παιδαγωγική μέθοδο μιλάς; Αυτό που αναφέρεις είναι οι «Φυλακές Ανηλίκων», με τον Μάνεση και τον δεσμοφύλακα τον Θεό, όχι ομάδα μπάσκετ εφήβων!
ΔιαγραφήThunder Dan
Προφανως ειτε δερνει τα παιδια του για να μαθουν, ειτε τη γυναικα του για να ειναι υπακουη, ειτε τα αλλα παιδια στο σχολειο για να σταματησουν να ειναι τσογλανοι.
ΔιαγραφήΕγω σα φλουφλης μια χαρα εμαθα και πορευθηκα στη ζωη μου, κι ουτε ενα χαστουκι δεν εφαγα κι ουτε ενα χαστουκι δεν εδωσα. Μαλλον ειναι θαυμα της φυσης.
77 ψυχικό σου, βαρεθήκαμε..
ΔιαγραφήΦιλε φλουφλη το ξυλο εννοειται οτι ειναι για τους ανηλικους. Φανταζομαι δεν εχεις παιδια διοτι ειναι ατοπο να προσπαθεις σε παιδακια με τη λογικη και με τα λογια να τους εξηγησεις πραγματα. Το παιδι αντιλαμβανεται μονο τα ενστικτα σε μικρη ηλικια με το πιο σημαντικο αυτο του φοβου. Ναι το ξυλο (ως μεσω εκφοβησης) ειναι σημαντικο μεσο διαπαιδαγωγησης. Εκτος αν εσυ λυνεις τις διαφορες σου με τα ανηλικα με συζητησεις και με τους ενηλικους με το ξυλο. Καταλαβαινεις τον παραλογισμο σου φανταζομαι.
Διαγραφή@Ανώνυμος29 Ιουλίου 2014 - 2:00 μ.μ.
ΔιαγραφήΑν εμείς είμαστε γκομενίτσες εσυ είσαι τσουλάρα.
_________________________________________________
Οι υπόλοιποι παρακαλώ συγχωρέστε με. Δεν συνηθίζω να εκφράζομαι έτσι. Ξέρω υπάρχουν και πιο κόσμιοι τρόποι.Αλλά δεν αντέχω όσοι αγώνιζονται και δίνουν την ψυχη τους για έναν πιο όμορφο και δικαιο κόσμο να χαρακτηρίζονται ως "Γκομενίτσες" και "politically correct" η "φλούφλιδες".
_________________________________________________
κι εσένα κυριε ανώνυμε που είναι οι τρόποι σου και ο σεβασμός πρός τους άλλους που θα έπρεπε να έχεις; κατάλαβα τι γονεις θα είχες για να εκφράζεσαι έτσι.
Ο Κοουτς ηταν λαθος περα για περα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συγνωμη ,ενα τοσο απλο και αυτονοητο πραγμα,εχει καταντησει δυστυχως γεναια πραξη.
Οταν εχεις εναν 17χρονο με υψος 2,17 οφειλεις να του περασεις περισσοτερες μπαλες μεσα.Αυτο λεει η μπασκετικη λογικη μου........
Tzim είναι η καλύτερη μακράν προσέγγιση του θέματος που διάβασα μετά το συμβάν. Ψύχραιμη και χωρίς συμφέρον.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Κατακρίνεις τη συμπεριφορά του κόουτς και τη στάση του στη συνέντευξη
-Αρνείσαι το καραγκιοζιλίκι για δημόσιο εξευτελισμό και άμεση επιστροφή -απόλυση ενός ανθρώπου που απλά έσφαλε και δεν είχε το θάρρος ή δε τον άφησαν να ζητήσει συγνώμη.
-Είσαι ο μόνος που έδειξες το δρόμο της αλήθειας δηλαδή της γνώμης των παιδιών που είναι τα μόνα αρμόδια και άμεσα εμπλεκόμενα. Νομίζω ότι οποιο από αυτό μπορέσει να σε διαβάσει θα νιώσει πραγματικά καλά. Μπράβο.
JOHNY Q
Κατι μαλλον χανω στη μεταφραση...
ΔιαγραφήΕχεις 17-18χρονα που μαθαινουν να εχουν σα θεο τον ενηλικα προπονητη και περιμενουμε να τον κρινουν και να αντιδρασουν?
17-18χρονα για τα οποια η Εθνικη μπορει να σημαινει ενα καλο συμβολαιο ή/και το να περασουν στο πανεπιστημιο, δηλαδη απο τη συμπεριφορα τους θα κριθει το μελλον τους.
Και περιμενετε απο 17χρονα να κρινουν το "θεο" ή την ΕΟΚ που εχει τοσες εξουσιες στη ζωη τους?
Ενας Ενηλικας βιαιοπραγει εναντι σε ανηλικα των οποιων εχει την ευθυνη και θα κριθει απο αυτα?
οκ, τοτε βρε παιδια,τον επομενο παιδεραστη ας μην τον κρινουμε εμεις αλλα τα κατατρομαγμενα ανηλικα θυματα του.
Τον επομενο βιαστη ας μην τον βαλουμε φυλακη αν το θυμα του φοβαται να τον καταγγειλει.
Τον επομενο μαφιοζο ας τον αφησουμε ελευθερο αν αυτοι που εκλεψε δε θελουν γιατι φοβουνται.
Θα μου πεις συγκρινεις τον Παπαθεοδωρου με παιδεραστη? Οχι...εννοειται πως οχι.
Τη σρεβλη λογικη κατακρινω....
Οτι προσπαθουμε να βρουμε ελαφρυντικα στην ατιμωρισια και λογικη του ο "σκοπος αγιαζει τα μεσα". Για το καλο ποιου? της ομαδας? του μπασκετ? του αθλητικου πνευματος? των παιδιων?
Του Κοουτς? Ειμαστε σιγουροι οτι ο Κοουτς εμαθε απο ολο αυτο?
Μακαρι, αν και με ανησυχει περισσοτερο τι εμαθαν οι παικτες του απο ολο αυτο..
Αν τις έκανε ο Ζοτς ή ο Ντούντα αυτές τις βιαιοπραγίες τουμπακί θα κάνατε.
ΔιαγραφήKακως. Σε καθε περιπτωση ομως ο Ντουντα και ο Ζοτς ειναι αυτοι που ειναι και ο Παπαθεοδωρου ειναι ο προπονητης της ΑΕΝΚ. Κατανοητο; Ασε που ο Ντουντα και ο Ζοτς δε θα εριχναν σφαλιαρες σε παικτες.
ΔιαγραφήΚόφτον τζιμ το βλάκα. Συγκρίνει βιαστές μαφιόζους παιδέρες με έναν άνθρωπο που απλά κοουτσάρει και ξέφυγε. Κόφτον
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μάλκοβιτς βάρησε φαπα τον Μούριτς στο τάιμ αουτ. Δεν είδα καμία κατακραυγή. Εντάξει δεν ήταν 18 ο παίκτης, ήταν 19...Αλλάζει το πράγμα ε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά δεν χρειάζομαι καμία δημόσια συγνώμη απο τον Ηλία Παπαθεοδώρου. Οσοι τον γνωρίζουν είναι σίγουροι ότι μεταξύ εκείνου και του Κόνιαρη έχουν ειπωθεί πλέον τα πάντα. Και ο σεβασμός και η εκτίμηση συνεχίζουν και θα συνεχίζουν μεταξύ τους!
ΑπάντησηΔιαγραφή--triple-double--
like
ΔιαγραφήΑν αυτός ο προπονητής πληρώνεται από τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη και εκπροσωπεί μέσω της ιδιότητάς του τη χώρα δε βρίσκετε ότι το θέμα δεν μπορεί να είναι αποκλειστικά ανάμεσα σε αυτόν και τους ανήλικους παίκτες της εθνικής;
Διαγραφήυ.γ. η βία είναι βία, μεταδίδεται και μπορεί να γίνει πρότυπο κα συνήθεια. Κατακριτέα σε κάθε μορφή της και πλαίσιο.
φιλικά πάντα
clawfinger
+1 στον clawfinger
ΔιαγραφήΕχουν μπει βλεπω ολα τα κομαντα εδω και θελουν σκληραγωγημενους τους νεους. Ξαδερφια του Κασιδιαρη ειστε; Ή του Παπαθεοδωρου; Ή μηπως και των δυο; Ας πηγαινε να τα κανει στον Κακιουζη ή στο Βασιλιεβιτς αυτα ο Παπαθεοδωρου.Ή και στους μικρους σε 1-2 χρονια. Θα εψαχνε να βρει τα δοντια του. Επειδη δεν μπορει εκει βγαζει το κομπλεξ του στα 17χρονα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαγκες, η σφαλιαρα του Παπαθεοδωρου ηταν κατι το ασχημο αλλα ηταν ταυτοχρονα και ενστικτωδης αντιδραση ή τουλαχιτον ετσι φανηκε. Σιγουρα οχι καλο να το βλεπεις και να το δεχεσαι (Κονιαρης) αλλα και τι να πεις οταν μιλαει το ενστικτο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΟΜΩΣ που δεν ηταν ενστικτωδες, και ειναι απολυτα κατακριτεο ηταν η προσπαθεια συγκαλυψης απο πλευρας της ομοσπονδιας με την πληρη συνεργεια του προπονητη και με ψυχολογικο εξαναγκασμο ενος νεου παιδιου να πει ψεματα δημοσιως για κατι που ολοι ειδαν οτι συνεβη.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ που ο Τζιμ κατα τη γνωμη μου κανει turnover και ΟΧΙ στον αν ηταν κατακριτεα ή οχι η ενεργεια του Παπαθεοδωρου.
Και αν το παιδί έλεγε όντως αλήθεια αυτό που ένιωθε..? Αν δεν ήταν "μιλημένο"..? Αυτή την εκδοχή τη σκέφτηκες?
ΔιαγραφήJim προτεινω να ξαναδιαβασεις τη δηλωση του Κονιαρη. Αυτη ειναι η διατυπωση που χρησιμοποιει ενας 17χρονος που μολις εχει παιξει παιχνιδι με δυο παρατασεις, βρισκεται στο ματι του κυκλωνα και θελει να πει πως νιωθει;
ΔιαγραφήΩραια Τζιμ, ας πουμε οτι δεν τον πετυχε! Εχει καμια σημασια αυτο απο τη στιγμη που:
Διαγραφή(1) του πεταξε το πινακιδιο,
(2) κινηθηκε εναντιον του,
(3) εκανε κινηση να τον χτυπησει
Αρα ακομα κι αν θες ολα αυτα να τα ξεγραψουμε επειδη ο μικρος "ως δια μαγειας" ειπε οτι δεν τον βρηκε η σφαλιαρα του Παπαθεοδωρου, θα πρεπει να μας εξηγησεις γιατι η ομοσπονδια εβγαλε αυτη την ανακοινωση οταν ολοι ειδαν οτι εγινε κινηση βιαιοπραγιας (ασχετως αν πετυχε ή οχι).
Ας μη εθελοτυφλουμε. Δεν κανει σε κανενα καλο.
Και για μενα η ολη η εικονα ηταν αθλια. Ακομα πιο αθλιες ηταν οι δηλωσεις μετα τον αγωνα.Λες και σημασια ειχε αν εν τελει τον πετυχε ή οχι, και οχι οτι πεταγε διαπιστευσεις, κινουταν απειλητικα, εσπρωχνε τον Μουρατο κτλ. Τι πιο απλο θα ηταν να ελεγε" Παιδια, ξεφυγα πανω στην ενταση της στιγμης και ζητω συγνωμη, παρολα αυτα δεν τον χτυπησα" Ουτε αυτο δεν ειχε τα @@ να πει. Και εγω εχω παιξει μπασκετ, και εχω φαει σφαλιαρα και με ειχε σοκαρει και κοψει τα ποδια. Αν γινονται αυτα στο μπασκετ; Γινονται. Το κανει αυτο σωστο; ΟΧΙ. Οπως και υπαρχουν ανδρες που δερνουν την γυναικα τους, αλλα και αυτο δεν το κανει σωστο. Αλλα αυτο που με σοκαρει περισσοτερο ειναι οτι σε οτι αφορα το μπασκετ (διαιτησια,παραγοντες,αθλητες,προπονητες,τα παντα ) υπαρχει ενας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ προστατευτισμος απο τους υπολοιπους μπασκετικους. Ρε μαγκες τι μασονια ειναι αυτη;
ΑπάντησηΔιαγραφήJim χθες έγραψα στο προηγούμενο άρθρο, πριν την δημιουργία του παρόντος, μέσες άκρες όσα αναφέρεις για την αφορμή του επεισοδίου (πίεση, αχρείαστο φάουλ Μουράτου και πιθανώς κακή αντίδραση Κόνιαρη και άλλων στον πάγκο), καθώς και για την πιθανή αιτία της έκρηξης Παπαθεοδώρου (ανεπάρκεια να διαχειριστεί μικρά παιδιά), οπότε δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα με την προσέγγισή σου στο πρώτο μισό του άρθρου σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο δεύτερο μισό όμως, η προσέγγιση "να κρίνουν τα παιδιά", είναι έξω από τη δική μου λογική (θαρρώ και από την δική σου - το συζητάμε).
Δεν είναι αυτός ο ρόλος των παικτών, δηλ να κρίνουν συμπεριφορές ή προπονητικές αξίες... ειδικά ανήλικων παικτών!
Άν ήταν ήταν έτσι οι ομάδες θα βρίσκονταν σε ένα ατελείωτο μπάχαλο ανταρσίας και χάους.
Αυτός ο ρόλος ανήκει στο top management και σε κανέναν άλλον.
Αν η ομοσπονδία είναι ευχαριστημένη από την διαχείριση των παιδιών (τόσο παιδαγωγικά, όσο και προπονητικά) ας κρατήσει τον κόουτς.
Αν όχι, συμβαδίζοντας με την κοινή λογική (την πλειοψηφική άποψη) ας τον απομακρύνει και ας ψάξει καλύτερα την επόμενη φορά για κάποιον καταλληλότερο.
Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται δημόσιος απολογισμός - ανάληψης ευθυνών και πλήρης αιτιολόγηση. Θα περιμένω λοιπόν, με τη λήξη του τουρνουά, ειλικρινή τοποθέτηση τόσο από την ομοσπονδία όσο και απο τον προπονητή.
Ελπίζω δε, το ίδιο σοβαρά να αντιμετωπίσουν (ένα τόσο ευαίσθητο θέμα), και οι επώνυμοι (της συμπολίτευσης χωρίς στρογγυλέματα και της αντιπολίτευσης χωρίς οπορτιουνισμό) και οι ανώνυμοι περιφερόμενοι στα blogs και τα καφενεία χωρίς φονταμενταλισμό, πετροβολήματα και ηθικά κηρύγματα.
Αν αγαπάμε το μπάσκετ, αν θέλουμε να διακρινόμαστε ως χώρα και και αν αγαπάμε τα παιδιά μας.
Νίκος Δ.
Έλληνας στο πρόγραμμα της Παρτίζαν? Αυτό θέλω να το δω..
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=130915:partizan-eyes-ioannis-kouzeloglou&catid=263:euroland&Itemid=282&Itemid=282
Και για Μιλουτίνοβιτς που ήταν πέρυσι σε Πάτρα γράφουν οι Σέρβοι.
ΔιαγραφήH φάση είναι να πάει το παιδί και πετύχει εκεί κάτω από τη μύτη μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήmanu chao
Τζιμ θα πάρει 3αρι ο ΠΑΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως συμφιλιώνομαι με την ιδέα ότι αλλαγή στο 3 θα είναι ο Χαραλαμπόπουλος.
Διαγραφήmanu chao
Κακό είναι αυτό?
ΔιαγραφήΌχι καθόλου. Το αντίθετο.
Διαγραφήmanu chao
"Η ένταση της στιγμής, σε μια δεύτερη παράταση σ’ένα Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, έφερε μια εικόνα που καταλαβαίνω πως δεν ήταν αρεστή στους φίλους του μπάσκετ στη χώρα μας και γι’αυτό ζητώ συγγνώμη, ελπίζοντας πως θα καταλάβουν πως οφείλεται στο πάθος για διάκριση και σε τίποτε άλλο"
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδη το 99% των αρθρων εδω απαιτει να ζητησει ο προπονητης συγγνωμη να το γραψω μερικες φορες ακομα για να το εμπεδωσουν: και γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμηκαι γι’αυτό ζητώ συγγνώμη.
Επισης οπως ο ιδιος λεει "Το χέρι μου έκανε κίνηση στον αέρα απ’τον εκνευρισμό μου και δεν τον χαστούκισα ποτέ, όπως μπορεί κάποιον να ξεγελά η θέση της κάμερας" η οποια ειναι και η αληθεια. Ο προπονητης χτηπησε τον παικτη στο μπρατσο, η κακη αναλυση της καμερας και η κακη γωνια δινει την εντυπωση οτι τον χαστουκισε. Χωρις βεβαια αυτο να εχει ιδιαιτερη σημασια.
ps. Ξερει κανεις να μας πει με τι ποσο εκλεισε ο Μαντζαρης στον Ολυμπιακο; Για να ξερουμε αν τελικα το τρικ του Γιαννακοπουλου στα θυματα Αγγελοπουλους επιασε η οχι
Λογικά γύρω στα 550. Τρικ λες?
Διαγραφήmanu chao
Έχει λινκ ανώνυμε 3.18?
Διαγραφή1.5 ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ
ΔιαγραφήΝομίζω είχε διαφωνήσει στο 1.5 και ζητούσε 1.8
Διαγραφήmanu chao
τότε πιθανό το 550 που είπες. δηλαδή 500+550+600 κάπως έτσι
ΔιαγραφήΦίλε Ανώνυμε τα παραπάνω είναι αυτά που σύμφωνα με τον Καίσαρη έπρεπε να πει ο coach, δεν είναι δικιά του δήλωση.
ΔιαγραφήΠράγματι να είχε πει κάτι τέτοιο θα είχε λήξει το θέμα.
http://www.contra.gr/Columns/CaesarSalad/to-mpalwma-einai-xeirotero-ap-thn-trupa-h-toso-duskolo-einai-pia.2948142.html?service=print
Νομίζω πάντως οτι το ζήτημα έχει γίνει πολύ περισσότερο ζήτημα απ'όσο θα'πρεπε και έχει γίνει λίγο κυνήγι μαγισσών και ανθρωποφαγία. Τη γνώμη μου για την ποιότητα των κινήσεων του Παπαθεοδώρου την έγραψα παραπάνω αλλά νομίζω οτι, όπως ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο λόγω της φύσης του μέσου, η κατάσταση έχει φουσκωθεί στο web αρκετά περισσότερο απ'ότι της αρμόζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης νομίζω οτι το άρθρο του Jim, το ξεκαθάρισε και ο ίδιος, είναι μια άποψη και μια εκτίμηση για το θέμα, μπορείς να συμφωνείς ή να διαφωνείς αλλά σίγουρα αφήνει ανοικτό τον διάλογο, ούτε για φλούφληδες μιλάει ούτε για την αξία του ξύλου ως παιδαγωγικό μέσο, εμένα μ'αρέσει ως θέση, κι ας διαφωνώ μαζί της. Και αφήνει επίσης και το περιθώριο να σκεφτεί κανείς αν όντως τελικά, ασχέτως της αναπόφευκτης κρίσης απο τον κοινωνικό περίγυρο, μήπως τελικά το μόνο που μετράει πραγματικά στο τέλος είναι η κρίση του δυνατού απο τον αδύναμο. Είναι δύσκολο να πεις κατηγορηματικά οτι ποτέ και υπο καμμία συνθήκη μια σφαλιάρα δεν είναι σωστή. Ως θέμα αρχής, ναι, δεν είναι αλλά υπάρχουν πάντα και εξαιρετικές περιπτώσεις. Πχ, δείτε αυτό το βίντεο :
https://www.youtube.com/watch?v=vOHXGNx-E7E
Η κοπέλα αυτή αυτοκτόνησε. Προσωπικά, δεν αποκλείω την περίπτωση όλα αυτά να μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με την απλή χρήση της σφαλιάρας. Μερικές φορές κάνει μεγάλη διαφορά το ποιός σου δίνει τη σφαλιάρα και γιατί και στη συγκεκριμένη περίπτωση θεωρώ οτι μια σφαλιάρα απο κάποιον που γνήσια ενδιαφέρεται θα μπορούσε να έχει ακυρώσει όλες τις υπόλοιπες σφαλιάρες που δέχεται ένα παιδί στην πορεία. Να δώσω και ένα άλλο παράδειγμα. Αν τη σφαλιάρα τη δεχόταν ο Μπόγρης απο τον Σιγάλα όταν έκανε τα καραγκιοζιλίκια με τον Κουφό και τον Καλάθη, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα το ελληνικό μπάσκετ να είχε κερδίσει έναν καλύτερο σεντερ και ο περίγυρος του Μπόγρη έναν πιο ισορροπημένο άνθρωπο. Μικρή πιθανότητα, ξαναλέω, αλλά υπαρκτή.
Τι θέλω να πω. Σημασία δεν έχει αν κάποιος είναι υπέρ ή κατά της βίας, το δίλημμα είναι ψευδές γιατί η βία είναι παντού, σε κάθε μας κίνηση και το να είσαι υπέρ ή κατά είναι σα να είσαι υπέρ ή κατά του χρόνου ή της ύλης ή του τρίτου θερμοδυναμικού νόμου. Σημασία έχει μόνο και πάντα το γιατί ασκείται βία, απο ποιόν προς ποιόν και με ποιό σκοπό.
Και κάτι για να ευθυμήσουμε :
Αγαπημένο τραγούδι
https://www.youtube.com/watch?v=QzF_bweZY4o
Αγαπημένο βιβλίο (βρείτε το, οπωσδήποτε, μην σας τρομάζει ο συγγραφέας αν και, ναι, είναι αυτό που νομίζετε)
http://www.amazon.com/Venus-Furs-Leopold-Sacher-Masoch/dp/1492334502
Και η επιβεβλημένη αγαπημένη σκηνή απο South Park
https://www.youtube.com/watch?v=RsGkk1GGw3w
Αγόρι μου είσαι μεγάλη μορφή!!! Τι κατάφερες με το post :
Διαγραφή- Πολύ έξυπνα και κομψά, τραβάς γραμμή βγάζοντας από την δύσκολη θέση αρκετούς. Προσέφερες τέλεια οδό διαφυγής.
- Παραμένεις πιστός στις αρχές σου εμμένοντας στην διατυπωμένη άποψή σου.
- Βάζεις τέλος στην κόντρα των «στρατόκαυλων» αρσενικών και των «φλούφληδων» προοδευτικών (εγώ είμαι με τους δεύτερους). Δίνοντας επιχειρήματα και στις δυο πλευρές.
- Αλλάζεις ατζέντα στο blog που μπούκωσε ελαφρύνοντας το κλίμα.
- Αλλάζεις το βασικό point της υπόθεσης φιλοσοφώντας (το έχεις στο αίμα σου μπαγάσα) και δίνοντας μια extra ενδιαφέρουσα διάσταση.
Από χθες, σκόπιμα δεν έγραψα. Άλλωστε, δεν έχω να προσθέσω κάτι παραπάνω και από την άλλη έγινα το κόκκινο πανί για όσους διαφωνούν μαζί μου. Απόλαυσα, λοιπόν, τα ξεσπάσματά τους (όσα πρόλαβα γιατί μάλλον κάποιοι κόπηκαν από τον Jim) και κατάλαβα πόσο δρόμο έχουμε ακόμα να διανύσουμε. Αν τον διανύσουμε. Όταν βλέπεις νέους ανθρώπους να επικροτούν απροκάλυπτα την βία, καταλαβαίνεις το μέγεθος της πληγής.
Ξέρεις ότι εκτιμώ το μυαλό σου και μ’ αρέσει η οπτική σου στα πράγματα.
Όταν διαπιστώνω φρέσκα και ξεκούραστα μυαλά να υπερασπίζονται τόσο οπισθοδρομικές και συντηρητικές θέσεις, γίνομαι έξαλλος. Και απογοητεύομαι από όσους προσπαθούν να ισορροπήσουν πατώντας σε δυο βάρκες. Αφού πιάσαμε τα τραγούδια. Από χθες έχω στο μυαλό μου αυτό το τραγούδι.
Στο στέλνω.
https://www.youtube.com/watch?v=nUS8sm0GZdc
Απλή καλοπροαίρετη παρατήρηση: Ο λεγόμενος 3ος νόμος (που αρκετοί δεν τον θεωρούν θεμελιώδη νόμος της θερμοδυναμικής, παρά συνέπεια της στατιστικής φυσικής) ισχύει για θερμοκρασίες πολύ κοντά στο απόλυτο μηδέν. Θα ήταν (κατά τη γνώμη μου) πιο σωστό να χρησιμοποιήσεις το 2ο θερμοδυναμικό νόμο ως παράδειγμα στο κείμενό σου.
Διαγραφήdoste ritalin sta pedia anti gia fapes
ΔιαγραφήLike στο κείμενο του Χρήστου. Συμφωνώ σε όλα τα επίπεδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήO Demarcus Nelson απέκτησε σέρβικο διαβατήριο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτεμάρκια Νέλσονιτς..
ΔιαγραφήXaxa!!!Δεν νομίζω βέβαια ότι αλλάζει κάτι για τον Παναθηναικό και το πλάνο του απλά θα είναι κάπως πιο ευέλικτος.Θετικό ότι το απέκτησε αφού είχε υπογράψει γιατί μία αύξηση στο κασέ του θα την είχε.
ΔιαγραφήΈτσι μπορεί πιο εύκολα να πάρει τον Βεζένκοφ.
ΔιαγραφήΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ:ΑΝ ΤΟ "ΠΑΙΔΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΠΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΤΟΝ "ΠΑΤΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΥΤΟΥ?ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΡΕΙΣ ΑΝΤΕ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΑΔΙ?ΤΙ ΜΕΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ Ο ΜΠΟΜΠΙ ΝΑΙΤ ΕΤΡΩΓΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΞΥΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΕΣΠΑΓΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ Η Ο ΞΑΝΘΟΣ Η Ο ΜΠΟΖΑ?ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΑΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ...ΑΝ ΣΑΣ ΡΙΞΕΙ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ????ΚΑΙ Ο ΝΤΟΥΣΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕ ΓΥΡΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΡΠΙΝΙΑ ΟΧΙ ΜΕ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ....ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΟ ΠΑΙΧΤΗ ΕΚΕΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ.ΣΕΝΤΡΙΚ ΣΕΜΠΑΛΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ φιλε μου η βια δεν ειναι παντου,κανεις μεγαλο λαθος...η βια ειναι προσωπικη επιλογη του καθε ενα απο εμας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλα οι ανθρωποι κρινουν κατα συνειδηση(και αναλογως των εμπειριων τους)...οπως για παραδειγμα (ασχετο) οταν πιαστηκε ο γνωστος βιαστης γυναικων ΠΑΠΑΧΡΟΝΗΣ 3000 γυναικες του εστειλαν γραμματα στηριξης και μαλιστα θελαν να τον παντρευτουν και αρκετες απο αυτες...
οποτε οπως καταβαινεις ΑΒΥΣΣΟΣ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ...
Το ιδιο συμβαινει και εδω...Και μονο η απειλη εναντιον ενος 17χρονου εμενα με αηδιαζει σαν ανθρωπο ....ενω πολλοι απο εσας λετε δεν τρεχει και τπτ...
φανταζομαι πως θα θελατε ολοι να ειναι ο δασκαλος του παιδιου σας..
ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΦΑΟΥΛ ΓΙΑ 3 ΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΙΑΡΗ ΝΑ ΛΕΕΙ "FUCK YOU", (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΤΟΝ ΡΕΦΕΡΥ),TON AKOYEI KI O ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ, ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΚΑΙ ΠΑΠΑΛΑ.
ΔιαγραφήΕΡΩΤΗΣΗ. ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΑΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕ ΚΛΠ. ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΥΡΙΖΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΤΟΝ ΚΟΝΙΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ "ΚΟΝΙΑΡΗ" ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΩΝ. ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΦΩΤΟΒΟΛΙΔΑ 20 ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑ 15 ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΝ ΤΟΝ "ΜΑΓΚΑ".ΑΥΤΑ
Θα ξεκινησω γραφωντας την γενικοτερη αποψη μου πανω στα θεματα που εχουν διατυπωθει στα σχολια και μετα θα περασω στο περιστατικο αυτο καθ'αυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ'αρχας η αποψη μου ειναι οτι βια υπηρχε, υπαρχει και θα υπαρχει στις κοινωνιες που ζουμε, καλως η κακως. Και δεν μιλαω μονο για τη σωματικη βια που ειναι η πιο αρχεγονη μορφη της αλλα και για αλλεσ μορφες βιας, οπως η λεκτικη ή η οικονομικη που εχει πέραση στις μερες μας. Η ΒΙΑ θα υπαρχει γιατι απλουστατα ο ανθρωπος ειναι ενα ων που θελει να επιβαλλεται και να δειχνει την ανωτεροτητα του. Λιγοι ειναι οι ανθρωποι που μπορουν να κανουν περα τους εγωισμους τους και να επιβληθουν στο ζωωδες τους ενστικτο (σορρυ για την αστοχια του σχολιου περι μπασκετ ως εδω).
Περα απο αυτο η βια θελουμε - δε θελουμε θα χρησιμοποιηται. Στα πλαισια μιας ομαδας, και ας ειναι μια εφηβικη ομαδα η βια θα επρεπε να τιμωρειται, απο τη στιγμη που την εξασκει ο ενηλικας σε βαροσ του ανηλικου. ΑΛΛΑ, περιστατικα σαν αυτο εχουν συμβει και θα συνεχισουν να συμβαινουν, πολυ απλα γιατι ειναι πανω στην ενταση του αγωνα. Απο προσωπικη πειρα σε εφηβικη ομαδα που εκανε πρωταθλητισμο θα πω οτι εχω ζησει δυο παρομοια αλλα αντιφατικα συμβαντα. Στην μια περιπτωση ο συμπαικτης μου εφαγε μια σφαλιαρα απο τον κοουτς (ο οποιος του ζητησε συγγνωμη αμεσως μετα τον αγωνα) και απο τοτε αλλαξε σαν ανθρωπος και σαν παιχτης προς το καλυτερο, πολυ απλα γιατι καποιος επρεπε καπως να του κοψει τον αερα που ειχε παρει. Ο ιδιος ο παικτης μετα απο λιγο καιρο μου παραδεχτηκε οτι τον καλυτερευσε σαν προσωπικοτητα το συμβαν.
Στην αλλη περιπτωση (και εδω δικαιωνεται στα ματια μου ο Τζιμ - γιατι καποιοι δεν καταλαβαινουν αυτη την αποψη του), ο παικτης που εφαγε μια σφαλιαρα, την εφαγε αδικα και το θεμα ουσιαστικα δεν λυθηκε εσωτερικα, καθως ο προπονητης δεν το προσπαθησε και πολυ. Σ'αυτη την περιπτωση η ομαδα ως συνολο εξεθεσε τον προπονητη και ουδεποτε τον ξανακουσαμε, 3 μηνες μετα εφυγε απο το συλλογο αφου η ιδια η ομαδα εδειξε οτι δεν καταδεχεται τετοια συμπεριφορα.
Τελος παντων, εκει που θεελω να καταληξω ειναι οτι δεν γινεται να βλεπουμε τετοια συμβαντα τοσο γενικευμενα, καθως καθε τετοιο περιστατικο κρυβει μια ιστορια απο πισω. Συμφωνω με την αποψη του Τζιμ οτι αν οντως το περιστατικο εθιξε παιχτες μεσ την ομαδα, θα φανει- αλλιως το θεμα εχει λυθει εσωτερικα και κακως εχει γινει τοσος ντορος.
Απο την αλλη κατακρινω την οποια συγκαληψη πηγε να γινει για το περιστατικο ειδικα απο μερος του προπονητη και ασ ηταν οδηγια απο την ΕΟΚ (λαθος του κοουτσ εδω και μαλιστα μεγαλο)!!
Αυτα απο μενα, σορρυ αν κουρασα, αλλα στην τελικη πιστευω οτι 17-18 χρονων που ειναι τα παιδια, μια χαρα ικανα ειναι να κρινουν εναν ανθρωπο που δουλευουν μαζι του. Αν η πραξη του αυτη ειναι κατακριτεα και πρπει να εχει επιπτωσεις, τον δρομο θα τον δειξουν οι παιχτες! Στο κατω κατω δεν ειναι επαγγελματιες,ουτε πληρωνονται για να ανεχονται συμπεριφορες που τους μειωνουν.
Μάγκες, ο γέγοναι, γέγοναι με τον Παπαθεοδόρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έκανε κανείς κουβέντα για τον Σάρας που κρεμάει τα παπούτσια του.
Ένας από τους καλύτερους combo guards στα ευρωπαϊκά γήπεδα πλέον σταμάτησε τις παραστάσεις του.
Τζιμ, αν έχεις χρόνο, προσπάθησε να κάνεις ένα κείμενο -φόρο τιμής- για τον άνθρωπο που μπορούσε να πασάρει σαν τον Διαμαντίδη και να σκοράρει σαν τον Ναβάρο.
Officer
Ας μας πει καποιος υπεύθυνα τι γινεται με τα υψη των παικτων γιατι υπαρχουν μεγαλες αποκλισεις στα διαφορα σαιτ...το υψος του σταματη το δινουν από 1,86 μεχρι 1,92
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ,η άποψη μου απέναντι στο συμβάν είναι πολύ κοντά στη δική σου.(γενικότερα στην επιθετική συμπεριφορά προπονητών τύπου Νάιτ-Ντούλε έχουμε αρκετά διαφορετική) Απαράδεκτη η συμπεριφορά του Παπαθεοδώρου,(και μάταιη γιατί στην προκειμένη περίπτωση δεν δικαιολογείται τέτοια αντίδραση) ,ακόμα πιο απαράδεκτη η ανακοίνωση συγκάλυψης του συμβάντος με γελοίες δικαιολογίες τύπου "δεν τον άγγιξα".
Παρ'όλα αυτά ο αληθινός δικαστής στο θέμα είναι τα παιδιά γιατί κρίνουν και το πόσο κακή είναι η πράξη με βάση τη σχέση που έχουν.Όταν έχεις μια αυθεντική σχέση δάσκαλου,πατέρα-μαθητών με τον προπονητή σου θα λάβεις τη συμπεριφορά του ως σκληρό τρόπο να σου μάθει το σωστό(διατηρώ τις ενστάσεις μου ως προς το αν έχει τέτοια κατεύθυνση η αντίδραση και δεν είναι απλά απώλεια ελέγχου και λογικής από τον προπονητή) ή στην τελική απλά θα τον δικαιολογήσεις-συγχωρήσεις.
Αν έχεις μια αντίληψη για τον κόουτς ως έναν κομπλεξικό μαλ..α που ασκεί τον αυταρχισμό του πάνω σε σένα και τους 17χρονους συμπαίκτες σου τότε θα λάβεις την συμπεριφορά ως σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.
Γενικά ως προς τα πρότυπα προπονητών παλαιάς κοπής που έχουν θεσπίσει τη σφαλιάρα,είμαι κάθετα αντίθετος.Ποτέ δεν πίστεψα ότι αυτά τα μέσα βελτιώνουν τον αθλητή ή διατηρούν τις ισορροπίες.
Ούτε ο Μαυροειδής βελτίωσε το αριστερό του λέι-απ,ούτε το body balance του Μουράτου θα γίνει καλύτερο μετά από το κλωτσίδι προς τον πάγκο,ούτε κάποιος παίκτης θα αποκτήσει πιο γρήγορα και δυνατά πόδια αν φάει μια χριστοπαναγία επειδή έφαγε το καλάθι από τον αντίπαλο.
Σίγουρα κάποιος προπονητής μπορεί να επιλέξει ένα πιο αυταρχικό πρότυπο στη δουλειά του αν κρίνει ότι το σύνολο που έχει απέναντι του επιβάλλει την αφύπνιση,την πειθαρχία και την υπακοή,αλλά πάντα έχει και τα ανάλογα μειονεκτήματα όπου η κατάσταση μπορεί να ξεφύγει.(όπως ανάλογα μειονεκτήματα έχουν και οι πιο.. ελαστικές αντιμετωπίσεις)
Γενικά χρειάζεται φιλτράρισμα για κάθε κατάσταση,αλλά πλέον ο προπονητής-δικτάτορας(ως "στάση ζωής") έχει περισσότερα να χάσει από τους παίκτες του παρά να κερδίσει.
Όπως φένεται αποφεύγουμε την καλύτερη ομάδα του τουρνουά την Κροατία και πέφτουμε στην Ιταλία του πολυβόλου Mussini. Τους έχουμε πιστεύω και με λίγη τύχη πάμε για τελικό !
ΑπάντησηΔιαγραφήβ μερος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μεγαλο προβλημα παιδια ειναι η ΕΟΚ...Προχθες σε μια συνεντευξη τα εβαζε με τους προεδρους του Ολυμπιακου ενω εχει τελειωσει η ιστορια και κανει η ομαδα προετοιμασια.Για τους Αγγελοπουλους τα εχουμε ξαναπει. Εκαναν μεγαλο λαθος φετος αλλα μαλλον το καταλαβαν εστω και τελευταια στιγμη,στεροντας μας ομως τον καλυτερο παικτη μας τον Σπανουλη που ειμαι σιγουρος οτι ηθελε να κατεβει αλλα εκανε πισω λογω συμβολαιου και ασφαλισης,ωστε να παιξουν τουλαχιστον τα αλλα παιδια(Μαντζαρης,Σλουκας,Πριντεζης).Βγηκε λοιπον η ΕΟΚ προχθες και ειπε οτι οι ομαδες δημιουργουν προβλημα στην εθνικη στο βωμο των προσωπικων τους συμφεροντων.Η ΕΟΚ που δεν καταδικασε το γεγονος και δεν ειπε μαζι με τον προπονητη μια συγνωμη μενοντας στο οτι αυτα γινονται και οτι η σφαλιαρα δε βρηκε τον παικτη,δε χαλαει σε μεγαλο βαθμο την εικονα του ελληνικου μπασκετ για μια επιτυχια σε ευρωπαικο εφηβων;;;;;
Ειναι εικονα αυτη εθνικων ομαδων και ομοσπονδιας να μην παραδεχονται το σκηνικο και να μην ζητανε συγνωμη για ενα μεταλλιο;;;
Δε μας ενδιαφερει ρε περιεργοι το μεταλλιο στο ευρωπαικο εφηβων.Αθλητες θελουμε να δουμε με χαρακτηρα και θεληση που θα συνεχισουν την παραδοση...Αρα οσο κακο κανει ο Ολυμπιακος στις εθνικες αλλο τοσο κανει και η ομοσπονδια για μια επιτυχια,δε διαφερουν και πολυ απλα ο ενας ειναι συλλογος και οι αλλοι ειναι υπευθυνοι για το ελληνικο μπασκετ...
Κατι αλλο να ρωτησω...Ειναι δυνατον η ομοσπονδια να μην εχει 800.000,για το παγκοσμιο,στα ταμεια και να κανει τη γυρα για να τα μαζεψει;;;Μετα απο τοσα χρονια επιτυχιων και επιχορηγησεων δεν εχουμε στα ταμεια μας 2-3 εκατομυρια και παρακαλαγαμε τον Τρινκιερι με την αποζημιωση ωστε να αναλαβει ο Κατσικαρης μετα;;;
Και κατι τελευταιο θελω να θεσω.Ειναι δυνατον να αποριπτουν την εθνικη καποιοι παικτες χωρις λογους υγειας και να τους ξανακαλουμε και το επομενο καλοκαιρι για ενα κωλομεταλλιο;;;Δε χαλαει ετσι η εικονα και η χημεια της ομαδος οταν ξερουν οι παικτες οτι την αλλη φορα θα τους παρακαλανε;;;
Η ΕΟΚ αν νοιαζεται για το ελληνικο μπασκετ πρεπει να μελετησει τα λαθη της και να μην τα επαναλαβει στο μελλον.Οσα εχει προσφερει η ομοσπονδια στο μπασκετ αλλα τοσα εχουν προσφερει οι προεδροι του Παο και του Ολυμπιακου και το ελληνικο μπασκετ σε καμια περιπτωση δεν ειναι μονο η ΕΟΚ.Οποτε πρεπει να εχουμε ομοψυχια,να κατανοουμε τα λαθη μας και τα παραδεχομαστε και να αναγνωριζουμε και τη προσφορα του αλλου χωρις ομως να τα καταστρεφουμε την εικονα των εθνικων ομαδων στο βωμο των επιτυχιων...
WILKINS
Συμφωνω με το φιλο WILKINS.
ΔιαγραφήTα παντα ειναι θεμα παιδειας.Η ενταση της συγκεκριμενης στιγμης ηταν αποροια της εντονης επιθυμιας για τη νικη .
Αυτο το σαρακι που τρωει ολες τις ακαδημιες του μπασκετ στην Ελλαδα.
Γιατι δεν εχει βρεθει καποιος να πει σε ολους τους εμπλεκομενους οτι οσκοπος υπαρξης των ακαδημιων ειναι να παραγουν αθλητες,σε οσο πιο υψηλο επιπεδο γινεται και οχι να ειναι βαθμοθηρες η μεταλιοθηρες.
Απο την αλλη αν το κριτηριο για το αν κανεις καλα τη δουλεια σου ειναι ποσα μεταλια εχεις κατακτησει η ποσα πρωταθληματα εχεις παρει στη μαλακοκατηγορια που αγωνιζεσαι,τοτε αυτο θα συνεχιζεται και θα κυνηγαμε τη νικη και ας βαλει ο Σταματης 60 ποντους.
Δεν θα βρεθει καποιος να πει σαυτο το παιδι οτι αν παιξει Ευρωλιγκα θα τον περιμενουν κατι Γκιστ και κατι Λασμε σαν λουκουμι.
Γιαυτο βλεπεις σε κατι παιδικα, ψηλα παιδια που δεν θα περασουν ομως τα 2 μετρα να τα βαζουν να παιζουν σεντερ για να παρουν την πολυποθητη νικη και οταν αυτα μεγαλωσουν ειναι κοντα για τη θεση και ατεχνα για τις υπολοιπες θεσεις.
Υ.Γ Βγαζω το καπελο στον προπονητη του Φιλαθλητικου γιατι πριν 2 χρονια ειχα δει τον Αντετοκουμπο 2μ+ και τον ειχε πλευμεικερ.
Μπορουσε ευκολα να τον βαλει σεντερ αλλα θα ειχε στερησει απο τον παικτη την ευκαιρια να παιξει ΝΒΑ και απο ολους εμας ολα αυτα που προκειται να δουμε απ αυτον.......................
jim πως κρινεις την επιλογη του παο να εχει στο 3 δυο παιχτες στοιχηματα οπως ο γιανκοβιτς και ο χαραλαμποπουλος?Μηπως πρεπει να παρει και καποιον πιο εμπειρο εκει ??
ΑπάντησηΔιαγραφήBig saras.
Νομίζω θα δούμε και Διαμαντίδη στο 3. Νέλσον Σλότερ Διαμαντίδης θα παίξει πιστεύω
Διαγραφή7/18 simera o ellinas kobe bryant . Ante tin epomeni fora na parei 30 prospathies o paiktaras....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποτε στους 8 με ιταλια.καλη ομαδα εχουν αλλα εχουμε καλυτερη και αν παιξουμε οπως πρεπει παμε στους 4 οπου ξεκαθαρο φαβορι ειναι η κροατια με καποια σπουδαια ταλεντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρσι ήταν ο Παπαλουκάς,φέτος είναι ο Σάρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλος ένας πολύ μεγάλος παίκτης κρεμάει τα παπούτσια του.
Το μεγαλείο του Γιασικεβίτσιους πέρα από το πόσο μπασκετικός,θεαματικός και αυθεντικός είναι,ήταν η επιτυχία που γνώρισε όπου κι αν πήγε.
Το μέγεθος της προσωπικότητας του, το ατόφιο ταλέντο του,η μπασκετική του φυσιογνωμία, η ισχύς της απόδοσης του, τον οδήγησαν στο να αφήσει ιστορία σε όλες τις ομάδες που έπαιξε.
Από τους λίγους αθλητές που πιστεύω είχαν στο τσεπάκι τους την νίκη και την επιτυχία.Από αυτούς που δεν χρωστάει σε καμία συγκυρία την πορεία της καριέρας του.Γιατί δεν στήριζε σε κάποιο ειδικό στοιχείο του παιχνιδιού του ή σε κάποια σχέση με ομάδα ή σε κάποια σχέση με προπονητή ή σε κάποιο φορμάρισμα το παιχνίδι του.
'Ηταν ο εαυτός του όπου και να πήγαινε.Τους κέρδιζε όλους με την γνήσια υπογραφή του παιχνιδιού του,με τη μπασκετική ευφυία του,με την φοβερή οξυδέρκεια του και το σπάνιο mentality του.
Ήξερε να μακιγιάρει τις αδυναμίες του,να ηγείται του συνόλου,να συμπληρώνει τους συμπαίκτες του όταν έπρεπε,να βάζει την ομάδα πάνω από τον εαυτό του.
Ο Σάρας είναι το μπάσκετ.( όπως διάβασα και σε κάποιο άλλο σχόλιο)
καλησπερα παιδια.....
ΑπάντησηΔιαγραφή1.πραγματικα οπως λενε και παραπανω ο σαρας ειναι το μπασκετ....ακομα και αντιπαλο να τον ειχες καθοσουνα και τον χαζευες,τον ειδα live να καταστρεφει τους αμερικανους και απο τοτε στα ματια μου δεν υπαρχει αλλος καλυτερος
2.για το περιστατικο με τον κονιαρη.....απο τοτε που στο σχολειο καταργηθηκε το ξυλο μαλλον κατα διαολου παμε
3.αξιζει ο παο να δωσει του χρονου 25 λεπτα στον βλαντο και 15 στον χαραλαμποπουλο στο 3 ....ειναι εξυπνος ο μικρος και με τον ντουσκο μονο κερδη θα εχει............stonerook
Πάλι 18 σουτ ο Σταμάτης, με διαφορά τα περισσότερα από οποιονδήποτε άλλον. Εγώ απορώ πως δεν τον έχουν δείρει οι υπόλοιποι ακόμα. Ίσως να περιμένουν τον Παπαθεοδώρου. (εντάξει χοντράδα είπα, αλλά θα σκαγα αν δεν το λεγα)
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαααχχαχα ! +1
ΔιαγραφήΈτσι φίλε , μη μασάς !
Τέλος κι ο Σάρας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας ένας οι μεγάλοι αποχωρούν. Σιγά σιγά αδειάζει το παλκοσένικο από τους τεράστιους. Λίγοι έμειναν ακόμη. Το μπάσκετ αλλάζει και δύσκολα θα ξαναδούμε τέτοια μπασκετοσύνη σε παίκτη. Τέλος εποχής.
Ο Λιθουανός είναι ο πιο μπασκετικός παίκτης της τελευταίας 15ετίας. Κανονική ιδιοφυία.
Παρακολουθώντας τον έβλεπες μόνο μπάσκετ. Τίποτα άλλο. Ούτε μούσκουλα, ούτε γυμνασμένα πόδια, ούτε άλμα, ούτε δύναμη, ούτε ταχύτητα, ούτε σκληράδα. Μόνο μπάσκετ. Το μπάσκετ του Σάρας. Το μπάσκετ που όλοι αγαπήσαμε και παίξαμε στη νιότη μας. Απλό, λιτό, απέριττο αλλά τόσο μαγευτικό. Τα μόνα του όπλα ήταν το ταλέντο, το μυαλό και η τρέλα του για το παιχνίδι. Αυτά αρκούσαν για να μεγαλουργήσει.
Μέγα Σάρας, εις το επανιδείν…
Αντιγράφω από Hoopfellas.gr Facebook
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαθήματα ελληνικής ιστορίας..
1990, Αργεντινή: "Dragon" 38 pts (14/19 FG) 8 ασσίστς, 3 κλεψ. εναντίον της Βραζιλίας του Οσκάρ. Το πάθος του Γιαννάκη δεν αφήνει πολλά περιθώρια στον αντίπαλο..
Η παρακολούθηση ολόκληρου του βίντεο είναι υποχρεωτική για τους κάτω των 30.. (οι 30 plus ξέρω ότι θα το ρουφήξετε..)
https://www.youtube.com/watch?v=p5DFhGmdxrg&list=PLe5N_B3euZSyyzSGkskYpVNLFzvecFqjG
@Jim
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο video που ανέβασες στο FB με την ματσάρα του 1990 στην Αργεντινή και την κόντρα Γιαννάκη-Οσκάρ, παίζει να το έχω δει και 100 φορές. Γενικά, εκείνο το τουρνουά το θυμάμαι πολύ έντονα λόγω του ρεσιτάλ του «Δράκου» του οποίου ήμουν (και είμαι) τεράστιος φαν.
Όσοι δεν το έχουν δει, ας προσέξουν τον ρυθμό του αγώνα και την ενέργεια που βγάζει ο Γιαννάκης. Άοκνος στην άμυνα, άνοιγε ως pg τον αιφνιδιασμό και τελείωνε ο ίδιος ή μοίραζε ασίστ (συνήθως στον Γαλακτερό που ήταν ο μόνος που μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό του αρχηγού), μεγάλη γκάμα σε 1 on 1 επιθέσεις (drive, jump shot μετά από σταυρωτή, τρίποντο με step back, fake μπάσιμο και τελείωμα με σουτάκι από τα 3-4 μέτρα, ποσταρίσματα κλπ), τα κλασσικά χειρόφρενα, βουτιές, κλεψίματα, ριμπάουντ, βοήθειες. Τα πάντα. Ασίγαστο πάθος. Και μιλάμε για έναν παίκτη που τότε ήταν 32 χρονών και έπαιζε μονορούφι 40’. Εκείνο το καλοκαίρι ο αρχηγός έκανε τα καλύτερα ματς της καριέρας του σε διεθνές επίπεδο.
Στο τελευταίο ματς του τουρνουά με την οικοδέσποινα Αργεντινή, ο Γιαννάκη αποβλήθηκε με 5 φάουλ λίγο πριν το τέλος. Όλο το γήπεδο του χάρισε ένα ανεπανάληπτο standing ovation επί 5 λεπτά!!!
Και απέναντι, ο τεράστιος Οσκάρ. Απλά υπόκλιση στο μεγαλείο.
Εμένα που ήμουν μικρός εκείνη την εποχή ξέρεις τι μου έχει λείψει; Αυτό το σουτ απο μέση απόσταση με ταμπλό που έχει εκλείψει στο σύγχρονο μπάσκετ. Και οι επιγονατίδες του Φάνη. Θεός. Εγώ δεν ήμουν φαν του Γιαννάκη πάντως. Αυτό το σουτ χειρόφρενο στον αιφνιδιασμό με εκνεύριζε απο τότε που το πρωτοείδα και είναι λόγος να αντιπαθήσω παίκτη μέσα σε μια στιγμή, ασχέτως αν κατα τ'άλλα, όπως ο εν λόγω, πρόκειται για τεράστιο παίκτη. Ίσως μόνο στον Σαρας να το συγχωρούσα, κι αυτό γιατι ο Σάρας θα το κάνει απο καθαρή αλητεία και όλοι γουστάρουν τους αλήτες.
ΔιαγραφήΤο θυμάμαι σαν εχθές.. Αυτά τα ματς έδειχναν από τι είναι φτιαγμένος ο "Δράκος". Παρατηρείστε πως "γράφει" στη γλώσσα του σώματος το πάθος του. Ο ΗΓΕΤΗΣ..
ΔιαγραφήΚαλά, οι «ταμπλαδούρες» του Γιαννάκη έχουν μείνει στην ιστορία. Μπορούσε να σουτάρει με ταμπλό από παντού. Στα ματς του Ιωνικού είχαν αναστενάξει τα ταμπλό του κλειστού της Νίκαιας.
ΔιαγραφήΤα χειρόφρενα, φίλε, τώρα απαγορεύονται. Τότε, όμως, το μπασκετ ήταν αλλιώτικο. Πιο ελεύθερο, πιο αλέγκρο, πιο θεαματικό, πιο φυσικό. Οι τακτικές και όλα όσα βλέπουμε και ξέρουμε σήμερα ήταν σε πρωτόγονη μορφή. Πρόσεξε στο video πως σκοράρει ο Γιαννάκης και μέχρι να πάρεις ανάσα έχει σκοράρει για 3 ο Οσκάρ. Και το ανάποδο.
Θυμάμαι στο ματς του ομίλου με την Ισπανία (την οποία από τότε και μετά είχαμε πιάσει πελάτη) άλλο ένα φοβερό ματς του Γιαννάκη και το καλύτερο ματς της καριέρας του Φάνη. Ο μπέμπης τα έβαζε από παντού εκείνο το βράδυ.
Χρήστο αυτό το σούτ με ταμπλό το είχα λιώσει.. Το αγαπημένο μου (προσωπικό play ασφαλείας..)
ΔιαγραφήPS: Σήμερα σας θέλω σε ετοιμότητα, θα έχουμε fun read ανάρτηση καλοκαιρινή.. (ελπίζω να τελειώσω νωρίς το μεσημέρι από δουλειά)
@77
ΔιαγραφήClassic..
Για όσους είναι λάτρεις των ρετρό αγώνων, ας δουν το ματς του Ευρωμπάσκετ του 1993 στον όμιλο με την Ιταλία. Ματς do or die για την συνέχεια στο τουρνουά. Η Εθνική το καθάρισε εύκολα στο β’ μέρος. Υπάρχει ένα τρίλεπτο κρεσέντο του Γιαννάκη που κάνει κατά σειρά χαζούς Κολντεμπέλα, Μάγερς και Τζεντίλε. Και τον Μεσίνα να παρακολουθεί αποσβολωμένος έναν 35χρονο μουρλό να του κάνει σμπαράλια την άμυνα.
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=9wNQQWTbSIg
Στο συγκεκριμένο ματς από την πρώτη φάση καταλαβαίνεις τι θα επακολουθήσει..
ΔιαγραφήΣωστά. Αλλά τότε απλά βλέπαμε. Δεν παρατηρούσαμε τέτοιες λεπτομέρειες. Πιτσιρίκια ήμασταν.
ΔιαγραφήΜέχρι να καθαρίσουμε το ματς είχε πάει η ψυχή μας στην κωλότσεπη. Θυμάμαι σαν χθες το βλέμμα του έρμου του Μεσίνα. Ανήμπορος απλά παρακολουθούσε το τρένο να έρχεται κατά πάνω του.
Πάντως, χειρόφρενα μπορεί να μη βλέπουμε, αλλά και το γυρνάω τη μπάλα άσκοπα σε στατική επίθεση μέχρι να βρω ελεύθερο τρίποντο δεν είναι και να κλαις απο συγκίνηση για την τακτική και το θέαμα που βλέπεις, έτσι; Ούτε και το τρέχω όπως και όσο περισσότερο μπορώ για να μην αναγκαστώ να βρεθώ στην παραπάνω κατάσταση. Παρ'όλα αυτά αυτό το'χουμε ονομάσει "σύγχρονο" και "θεαματικό" μπάσκετ ενώ στα δικά μου μάτια είναι μακιγιάρισμα καραμπινάτης αδυναμίας. Τουλάχιστον στην εποχή των χειρόφρενων είχαμε και κανονικούς ψηλούς και βλέπαμε και λίγο megatron vs godzilla. Οκ, δεν βλέπαμε πολύ απο το επάρατο για τον Duda pick and roll αλλά δεν ξέρω, νομίζω το'χουμε ξεφτιλίσει τα τελευταία χρόνια το μπασκετάκι εις τας Ευρώπας (εις τας Αμέρικας είναι άλλο άθλημα, δεν το κατέχω και δεν το πιάνω στο στόμα μου).
ΔιαγραφήΑυτό είναι μια μεγάλη κουβέντα που πρέπει να τη κάνουμε κάποια στιγμή..
Διαγραφήfile Christo, eimai akrivws afths ths apopshs...edw kai kairo den hksera pws na to ekfrasw..evales logia stis skepseis mou..
Διαγραφήkalh mera se olous
PS: epishs den to katexw me to nba(katholou omws)..
Thanos
Πάντως η Real και η Barca παίζουν ωραίο μπάσκετ, ασχέτως αποτελεσμάτων. Για τις δύο δικές μας μιλάω κυρίως.
Διαγραφήhahahaha
Διαγραφήsymfwnw gia tis dikes mas...apla egw thewrw oti paizoun asxhmo basket giati nomizoun oti prepei na paiksoun san tis real-barca..(aftes oi 2 den lew oti den paizoun kalo basket..poly kalo basket paizoun!mono pou to basket pou paizoun einai afto pou periegrafes prin, pou emena de m'aresei)
anyway..tha deiksei...panta sto telos kyriarxei ena eidos basket..
filia
Thanos
PS: to pragmatika omorfo basket, fetos, eida na prospathei na to paiksei mono h Bayern tou Pesic..kai se 1-2 periptwseis ta katafere ki olas..
ΔιαγραφήThanos
Η πρακτική "γυρνάω τη μπάλα άσκοπα σε στατική επίθεση μέχρι να βρω ελεύθερο τρίποντο" δε νομίζω πως έχει εφαρμογή στο παιχνίδι του Ολυμπιακού του οποίου τα καλά διαστήματα στην επίθεση είναι πολύ όμορφα και με ποικιλία. Οκ, δεινόσαυρο δεν έχουμε στα plays μας, σόρι...
ΔιαγραφήΤέτοιο τσουβάλιασμα δεν χρειάζεται να γίνεται ούτε καν για το ΠΑΟ που επιθετικά δε τη λες και πολύ δουλεμένη ομάδα.
Δεν συμφωνώ με το Χρήστο. Στο σημερινό μπάσκετ μπορείς να βρεις πολλά που να σου τραβήξουν το ενδιαφέρον. Απλά έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες. Κι αυτό είναι απόλυα φυσικό. Το άθλημα εξελίσσεται μέσα στο χρόνο όπως όλα. Η διαφορά με το παρελθόν είναι ότι σήμερα το μπάσκετ απευθύνεται περισσότερο στους μυημένους. Τα αρρωστάκια. Και κινδυνεύει να χάσει τους πολλούς. Τη μάζα που κάνει τα αθλήματα δημοφιλή.
ΔιαγραφήΠανάγο, έχεις εν μέρει δίκιο. Πράγματι, ο Ολυμπιακός τα τελευταία χρόνια έχει παίξει κατά καιρούς ωραίο και σωστό μπάσκετ. Αλλά και το στυλ "γυρνάω την μπάλα άσκοπα σε στατική επίθεση μέχρι να βρω ελεύθερο τρίποντο" το έχουμε δει. Αποτελεί βασικότατο εργαλείο στο playbook της ομάδας στα ματς με τον ΠΑΟ την τελευταία 2ετία. Και αυτό είναι όντως "μακιγιάρισμα καραμπινάτης αδυναμίας", που λέει ο Χρήστος.
Ας μη πιανόμαστε από λίγα παιχνίδια πολύ ειδικών συνθηκών για να βγάλουμε γενικό συμπέρασμα. Γιατί τα παιχνίδια με το ΠΑΟ τη τελευταία 2ετία αυτό ακριβώς είναι.
ΔιαγραφήΚαι φυσικά το" "γυρνάω την μπάλα άσκοπα σε στατική επίθεση μέχρι να βρω ελεύθερο τρίποντο" δεν αποτελεί εργαλείο στο playbook" (τι είναι ο Μπαρτζώκας, προπονητής Γ' ΕΣΚΑ;), ούτε μακιγιαρισμένη αδυναμία. Είναι απλά αδυναμία απέναντι στο συγκεκριμένο αντίπαλο για πολλούς και διάφορους λόγους τους οποίους έχουμε εξαντλήσει σε αγωνιστικό/εξωαγωνιστικό/παραγοντικό/μεταφυσικό/ψυχολογικό επίπεδο.
Δεν έβγαλα γενικό συμπέρασμα. Έγραψα ότι ο Ολυμπιακός έχει παίξει κατά καιρούς ωραίο μπάσκετ. Και σε μεγάλα ματς όπως ο τελικός του Λονδίνου. Απλά, έχει ένα point και η διαπίστωση του Χρήστου. Ότι δηλ. μερικές φορές και υπό συγκεκριμένες συνθήκες παίζει και το «γύρω γύρω όλοι και μετά τρίποντο». Και όχι μόνο με τον ΠΑΟ αλλά κυρίως μ’ αυτόν. Με δεδομένο, λοιπόν, ότι ο τρόπος δεν είναι και ο πιο ενδεδειγμένος και έχοντας δει το φαινόμενο να επαναλαμβάνεται αρκετές φορές, νομίζω ότι εύλογα εξάγεται το συμπέρασμα ότι πρόκειται για αδυναμία. Είτε των παικτών να ανταποκριθούν σε εναλλακτικά πλάνα επίθεσης χρησιμοποιώντας το ατομικό τους ταλέντο παίρνοντας πρωτοβουλίες σε ένα αυστηρά ελεγχόμενο περιβάλλον. Είτε των προπονητών να καταστρώσουν διαφορετικές μεθόδους διάσπασης μιας στοχευμένης άμυνας. Κι αυτό δεν αφορά μόνο τον Ολυμπιακό, βέβαια.
ΔιαγραφήΟ αθλητισμός δεν είναι ρομποτική. Κάποια στιγμή όλες οι ομάδες κολλάνε, δεν αποδίδουν στο 100% και η κάθε μια έχει διαφορετικά κουσούρια όταν αυτό συμβεί. Μπορεί λοιπόν ο Ολυμπιακός όταν κολλάει να παίζει έτσι. Η Ρεάλ γιουβέτσι. Γενικά όμως οι ομάδες έχουν ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα/τρόπο παιχνιδιού. Ο χαρακτήρας του Ολυμπιακού απέχει παρασάγγας από αυτό που περιγράφει ο Χρήστος.
ΔιαγραφήΓεια χαρα...
ΔιαγραφήΧρηστο ειναι ωραιο το ευρωπαικο μπασκετ και εχει βγαλει παγκοσμιου βεληνεκους παικτες αλλα του εχει βαλει χειροφρενο η FIBA.με τους κανονισμους.Επρεπε η ομοσπονδια με το που πηγαν και επιασαν στο NBA οι μεγαλοι Πετροβιτς,Σαμπονις,Ντιβατς,Μαρτσουλιονις να αλλαξει τους κανονισμους γιατι το μπασκετ ειναι παγκοσμιο.
Για παραδειγμα στο ποδοσφαιρο στην Αμερικη πριν λιγα χρονια σουταραν πεναλντι ξεκινωντας τετ α τετ εξω απο τη περιοχη.Καταλαβαν ομως οτι πρεπει να συμβαδισουν με το φυσιολογικο κοσμο και αλλαξαν τον κανονισμο.
Η FIBA επρεπε να εχει κανει τα παρακατω για το καλο του εκτος NBA μπασκετ.
Ενω κανει πριν λιγα χρονια την αλλαγη με τις 4 περιοδους,στο τελος δεν τα κανει 12λεπτα αλλα 10λεπτα για να μην μοιαζει με το NBA.Οι ομαδες και οι παικτες θα εβαζαν παραπανω σκορ ενω εμεις θα βλεπαμε 8 λεπτα παραπανω μπασκετ.Ποτε δε καταλαβα επισης γιατι οι ομαδες στις διοργανωσεις της FIBA(παγκοσμιο κτλ) πρεπει να κατεβαζουν 12αδες.Με 15 παικτες θα μπορουσες να παρεις μαζι σου 3 πιτσιρικαδες και να τους βαλεις 5-10 λεπτα οταν θα ειχες παρει διαφορα στο παιχνιδι η' θα εχανες με 30 ποντους.Αρα θα ειχαμε να δωσουμε περισσοτερες θεσεις και ευκαιριες σε νεους παικτες.
Το αλλο ειναι με το τριποντο που επρεπε ηδη να ειναι στην κορυφη στα 7.25.Σε επαιζαν παλια στην Ευρωπη οι Σοβιετικοι και οι Γιουγκοσλαβοι και σε γαζωναν απο τα 6.25 για πλακα.
Το καταλαβε η ομοσπονδια καποια στιγμη αλλα το πηγε στα 6.75 αντι να το παει επιτοπου στα 7.25.Οι παικτες οπως ειδαμε προσαρμοστηκαν επιτοπου και και οι ομαδες επαιξαν καλο μπασκετ αφου ανοιξε περισσοτερο το γηπεδο και ειχαμε πιο πολλα iso.Τωρα θα ανακοινωσουν σε 4-5 χρονια οτι θα αυξηθει και αλλο η αποσταση αλλα επρεπε να το ειχε κανει τοτε επιτοπου.
Τελος επρεπε να απαγορευεται να κατσει αμυντικος παικτης στη ρακετα χωρις να φυλαει παικτη για πανω απο 3 δευτερα οπως στο NBA.Τοσα χρονια κατασκοινωνουν οι ψηλοι στη ρακετα ειδικα αν φυλανε ακινδυνα πενταρια και περιμενουν τα ντραιβς των κοντων.
Φανταστειτε αν μπορουσαν να εφαρμοστουν τα παραπανω τι μπασκετ θα βλεπαμε στην Ευρωπη και τι παικταραδες θα εβγαιναν.
Γεια σου Παναγο.Ο Ολυμπιακος μεχρι σημερα εχει παιξει ωραιο μπασκετ με παρενθεση μονο τις κακες βραδιες του Σπανουλη που κολλανε παικτες και προπονητης και εχουν εχουν κακες επιλογες στην επιθεση.Ισως να ελειπε και ενας μεγαλος ποστ ψηλος να ακουμπησεις τη μπαλα στα δυσκολα να ξεαγχωσεις λιγο την περιφερεια.Παντως φετος θα παιξει πολυ καλη αμυνα και θα πεταει πολυ τους ψηλους πανω στους κοντους στις αλλαγες ενω στην επιθεση περιμενω να δω πως θα λυσει το γριφο με τις κακες βραδιες...
WILKINS
@Panagos
ΔιαγραφήΑκριβώς. Δεν είναι ρομποτική.
Παίζουν άνθρωποι. Από την αρχή έγραψα ότι δεν συμφωνώ με το Χρήστο ότι αυτός ο τρόπος παιχνιδιού είναι μπούσουλας. Διαπιστώνω, όμως, ότι επειδή εκλείπουν πια οι παίκτες τύπου Σάρας με προσωπικότητα, ένστικτο και αστείρευτο ταλέντο που μπορούν να παρεκκλίνουν από το πλάνο και να δώσουν κάτι extra επιθετικά, οι ομάδες μπουκώνουν πιο εύκολα και αρχίζουν να πετούν χαρταετούς. Αυτό λέω.
@77 Και οι προσωπικότητες άλλων εποχών κολλάγανε. Μη μου πεις πως δεν έχεις δει άπειρες ποικιλίες να καταλήγουν στο βρόντο στα 80s και στα 90s. Μην αφήνεις τη νοσταλγία να σου θολώνει τη κρίση : )
Διαγραφή@WILKINS Για την άμυνα θα συμφωνήσω απόλυτα. "Eχουν σφίξει τα γάλατα" και έχει γίνει αναβάθμιση σε όλες τις θέσεις (πλην του 4). Οπως λες οι αλλαγές στην άμυνα μάλλον θα είναι κανόνας (με Χάντερ ή Ντάνστον μέσα τουλάχιστον).
Για την επίθεση το μόνο που θέλω είναι υγεία. Η ομάδα είναι καλά δουλεμένη επιθετικά και οι παίκτες "κουμπώνουν". Πέρυσι με Λο εντελώς έξω, Σπανούλη μέσα-έξω το πρόβλημα έδειξε μεγαλύτερο από όσο είναι πραγματικά.
Η ομάδα δούλεψε καλά στην επίθεση ακόμα και χωρίς το Σπαν, νομίζω πως από την άμυνα πληγωθήκαμε περισσότερο πέρυσι και έγιναν σωστές κινήσεις για να διορθωθεί αυτό.
Οκ, επειδή σοβαρά δε νιώθω γνώστης του αθλήματος, θέλει κάποιος να μου προτείνει στα σοβαρά ένα παράδειγμα όμορφου και πολυποίκιλου παιχνιδιού του Ολυμπιακού; Εξαιρουμένων των παιχνιδιών του Λονδίνου και της Κων/πολής. Υπόσχομαι να κάτσω να το (ξανα)δώ όλο, ειλικρινής η πρόθεση μου να καταλάβω τι βλέπετε.
ΔιαγραφήΕπίσης, για να προλάβω την επόμενη απάντηση, ο ΠΑΟ θεωρώ οτι παίζει οικτρό μπάσκετ, για λύπηση. Μ'αρέσει η σκέψη του αλλά γελάω με την υλοποίηση. Μπροστά λοιπόν στον ΠΑΟ, ναι, ο ΟΣΦΠ παίζει πιο έξυπνα και ίσως και πιο θεαματικά. Και λέω ίσως γιατί μια ομάδα που τρέχει και βομβαρδίζει είναι μάλλον λογικότερο να δίνει θέαμα με την ωμή μορφή της έννοιας. Κυρίως όμως παίζει πιο έξυπνα, απο την άποψη οτι ξέρει που υστερεί και προσπαθεί να αποφύγει αυτές τις καταστάσεις.
Προτάσεις, ακούω.
Aς μάθουμε λίγο να ξεχωρίζουμε το "θαυμάζω και αναπολώ το παλιό" από το "ισοπεδώνω και μηδενίζω το νέο".
ΔιαγραφήΝτάξει...γιατί μετά βλέπουμε παίκτες σαν τους Τεόντοσιτς,Ναβάρο,Κλέιζα,Ρούντι,Λάνγκφορντ κλπ. και τους βγάζουμε μπασκετικά σιχάματα,τσαρλατάνους και πάει λέγοντας..
* Τι κρίμα στις φετινές Γαλλία-Αργεντινή να μην παίζουν οι Πάρκερ-Τζινόμπιλι αντίστοιχα. Το τουρνουά θα κέρδιζε 2 ακόμα σπουδαίες προσωπικότητες,ενώ θα είχαμε δύο ομάδες πολύ ανταγωνιστικές που θα ήταν ικανές για τα πάντα(μπορεί η Αργεντινή όχι τόσο,αλλά θα έδινε άλλη αίγλη στο Μουντομπάσκετ με τους γερόλυκους της).
Και για να πιάσω λίγο το θέμα πιο αναλυτικά γιατί με τρώει.
ΔιαγραφήΔεν είναι ανάγκη να βάζουμε στη ζυγαριά τις εποχές μεταξύ τους και να βγάζουμε νικητή και χαμένο.
Δηλαδή κάθε εποχή έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. Δεν υπάρχει καλό και κακό στο να βλέπεις τον δεινόσαυρο ή τον 2μετρο σέντερ.(προτίμηση ίσως) Μπορεί από τον έναν να δεις μια φοβερά πλαστική κίνηση στο ποστ και τελείωμα με εντυπωσιακό hook,και από τον άλλο να δεις μια τάπα και τρέξιμο στον αιφνιδιασμό που θα τελειώσει με δικό του follow κάρφωμα.
Επίσης το ότι μια ομάδα κοιτάει να τρέξει δεν σημαίνει πάντα ότι θέλει να μακιγιάρει αδυναμίες.Με την ίδια λογική όταν μια ομάδα παίζει μόνο στο μισό γήπεδο πάει να μακιγιάρει την αδυναμία της να τρέξει το γήπεδο.
Σύγχρονο μπάσκετ είναι να μπορείς να ισορροπείς και στις 2 πλευρές του γηπέδου,δίνοντας έμφαση στο τρανζίσιον,έχοντας γρήγορους παίκτες και γρήγορη κυκλοφορία της μπάλας σε ότι επιλέγεις. Δεν σημαίνει οτι θα είναι και εκκωφαντικό,ούτε ότι δεν έχει αδυναμίες,ούτε είναι πλήρες σε όλα τα επίπεδα.
Eπιπλέον,δεν μπορώ να συμφωνήσω καθόλου στην περιρρέουσα άποψη ότι πλέον δεν υπάρχουν τέτοιοι παικταράδες ή δε γίνονται ματσάρες και το ευρωπαικό μπάσκετ το έχουμε καταστρέψει.
Υπάρχει μια εξέλιξη στην οπτική που το βλέπουμε και στον τρόπο πλέον που προσεγγίζουν προπονητές και ομάδες το άθλημα. Για μένα υπάρχει πολύ εξελιγμένο επίπεδο τακτικής από προπονητικά επιτελεία και είναι πολύ βελτιωμένοι(και εξειδικευμένοι) πλέον οι μικρομεσαίοι-ρολίστες παίκτες σε όλες τις ομάδες,κάτι που κάνει δυσκολότερα τα one man show ενώ συνάμα έχουν καταλάβει όλοι πόσο μεγάλο ρόλο παίζει το αθλητικό κομμάτι στο αποτέλεσμα,κάτι που έχει δημιουργήσει παίκτες φτιαγμένους κυρίως πάνω σε αυτό το κομμάτι.
Σε αυτό που μπορώ να είμαι απόλυτα σύμφωνος είναι το κομμάτι του πάθους.Σήμερα βρίσκεις πολύ δυσκολότερα σε παίκτη το πάθος και την γυαλάδα στο μάτι που έβρισκες σε παίκτες σαν τον Γιαννάκη.Και επίσης όπως είπε ο 77,το άθλημα είναι λιγότερο θελκτικό στους μη μυημένους που περιμένουν απλά να δουν πολλά καλάθια,εντυπωσιακές προσπάθεις και γρήγορο ρυθμό και δε θα διαγνώσει ομορφιά σε μια σκληρή άμυνα,σε μια έξυπνη ματσαπ ζώνη, σε ένα καλοεκτελεσμένο πικ ν ρολ και μια πολύ ωραία motion offense.
ΥΓ.Όχι,Χρήστο ο Ολυμπιακός παίζει(στην επίθεση) σίγουρα πιο θεαματικά από τον Πάο.Δεν υπάρχει ίσως εδώ.Ο Όσφπ έχει παρουσιάσει μια ζυγισμένη επίθεση,υπάρχει γρήγορη περιφερειακή κυκλοφορία και χτύπημα στα closeout,έχει παρουσιάσει αθλητικότητα,ωραίο passing game και συνεργασίες,σωστή κάλυψη στα περισσότερα κομμάτια του παιχνιδιού.
Σίγουρα δεν είναι και καμιά ομαδάρα,περιμένεις καλύτερα πράγματα,αλλά με βάση το μπάτζετ της και σίγουρα σε σύγκριση με την στατικότατη-αδούλευτη επιθετική λειτουργία του Πάο παίρνει credit.
Και να πω ότι ο Όσφπ του Λονδίνου ή και της Πόλης που παραδέχεστε και θεωρείτε καλό,είναι η ίδια ομάδα που έπαιζε και όλη τη χρονιά.Δεν ήταν άλλη ομάδα,δεν έπαιξε με καινούριο τρόπο(πέρα από πολύ μικρές παραλλαγές).
Δεν έχει λογική να λες ότι δεν σου αρέσει το θέαμα και η λειτουργία του παιχνιδιού Όσφπ των τελευταίων χρόνων και ότι σου άρεσε στις 2 κούπες που πήρε.Η ίδια ομάδα είναι,απλά σε φορμάρισμα,σε μεγαλύτερη ένταση,σε καλύτερη ευστοχία και επίδειξη mentality,σε πιο δύσκολες συνθήκες.
δείτε την φάση στο 45.56 ....αυτό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κουζέλογλου θα δοκιμαστεί στην Παρτιζάν. Το ρεπορτάζ λέει και για ενδιαφέρον αιωνίων. Μακάρι να πάει Παρτιζάν και να αναδειχθεί. Και να κερδίσει το Ελληνικό μπάσκετ ένα παίκτη ακόμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγραψα εχθές για αυτό στο Euroland
Διαγραφήhttp://www.basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=130915%3Apartizan-eyes-ioannis-kouzeloglou&catid=263%3Aeuroland&Itemid=282
Καλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζουμε σήμερα για 3άρι και 5άρι. Λογικά το 5άρι θα είναι τύπου Λάσμε, Τζέιμς, Ντόρσευ. Το 3άρι; τύπου Γιόνας ή να γέρνει προς 2άρι τύπου Λοτζέσκι - Παπ;
Τι προτείνεις; Ξέρουμε ονόματα;
Cor
file eixa mia idea...epeidh akougetai poly gia 3ari pou mporei na parei kai lepta sto 4, pws tha mas fainotan o kuzminskas??emena mou aresei poly!!kai exw thn entypwsh oti tha tairiaze ston Ivanovic..
Διαγραφήvevaia oi pio eidikoi tha prepei na mas poun an einai efikth h metagrafh tou apo th malaga..
Thanos
O Κουζμινσκας δεσμευεται με συμβολαιο και δυσκολα θα τον αφησει o Πλαθα που ο ιδιος τον εφερε απο το Καουνας...Επισης μου μοιαζει καπως ''soft''.Xρειαζεται ο ΠΑΟ πιο δυνατο παιχτη...Οσο για το 5 εγω θα επαιρνα το ρισκο του Τζειμς αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει διαθεση αποκτησης αλλου σεντερ!
Διαγραφήo benjing tha htan allo ena dynato onoma...alla afton ki an einai sigouro oti den ton afhnei o Pesic!!
Διαγραφή(an psaxneis 3-4ari me playmaking abilities KAI dynato, tote oi mones epiloges h paizoun tourkia h exoun kleisei sthn armani :P )
Thanos
Μετά τη νύξη του Hoopfellas (http://hoopfellas.blogspot.gr/2014/07/blog-post_26.html) η Παρτίζαν έσπευσε (...) να κλείσει τον Έντο Μούριτς. Οι δύο πλευρές είναι πολύ κοντά σε συμφωνία. Τον βολέψαμε και αυτόν.. (lol)
ΑπάντησηΔιαγραφή..μυστικοσύμβουλε!!!! :)
Διαγραφή--triple-double--
Erxetai metagrafi 3-4 gia Panathinaiko soon...Get ready!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μάγκες από που προκύπτει ότι ο ΠΑΟ θα κάνει μεταγραφή 3-4αρι; Δε λέω αν χρειάζεται ή αν θα κάνει κάποια στιγμή, αλλά από που βγαίνει το συμπέρασμα, ότι τη δεδομένη στιγμή θα προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροκύπτει απο
ΑπάντησηΔιαγραφή- υπάρχει πρόβλημα στο 3 και στο 5,
- υπάρχει το 4 (Γκιστ) που μπορεί να παίξει συμπληρωματικά στο 5
- αν φέρει καλό 3 δεν πρόκειται να παίξουν Γιάνκοβιτς-Χαραλαμπόπουλος
- αν φέρει καλό 5 δεν πρόκειται να παίξουν Διαμαντάκος-Παπαγιάννης
- δεν υπάρχει λιλί για καλό 3 και καλό 5
:-)
Nίκος Δ.
Να το κάνω πιο λιανά, προκύπτει από κάποιο ρεπορτάζ ή έστω τελοσπάντων από κάποια πληροφορία ή είναι επιθυμία/συμπέρασμα ορισμένων με βάση τα ως τώρα δεδομένα;
ΔιαγραφήΕπίσημα απο την ΚΑΕ βγαίνουν μόνο οι μεταγραφές.
ΔιαγραφήΤα υπόλοιπα είναι είτε διαρροές απο την ΚΑΕ, είτε διαρροές απο μανατζαρέους, είτε δημοσιογραφικά για να περάσουν γραμμή - για να πουλήσουν φύλλα - για να πάρουν κλικ.
Κανείς δε μπορεί να ξέρει.
Νίκος Δ.
Υπήρξαν εξηγήσεις και αποδοχή του λάθους του, απο μεριάς Παπαθεοδώρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/article/638370/papatheodoroy-akraia-antidrasi-alla-ohi-opos-paroysiasan
Πιθανόν δεν "κλείνει" την υπόθεση αφού μένουν κάποια παραθυρα ανοιχτά με τον Παναθηναικό (κυρίως λόγω οικογενειακής προϊστορίας) αλλά σίγουρα είναι μια καλή αρχή ώστε να ηρεμήσουν τα πνεύματα και οι όποιες αποφάσεις να παρθούν στο σωστό χρόνο, μετά το τουρνουά.
Νίκος Δ.
Χωρίς παρεξήγηση αλλά τι ανοικτό παράθυρο μένει με το ΠΑΟ; Τι σχέση έχει ο ΠΑΟ με το συμβάν πέρα από ότι του ανήκει ο παίκτης εδώ και μερικές ώρες;
ΔιαγραφήΚαμία παρεξήγηση, το ότι είμαι παο δε σημαίνει ότι είμαι ταγμένος με την κάθε διοίκηση. Τουναντίον...
ΔιαγραφήΠροσπαθώντας να ερμηνεύσω τα δεδομένα, η αναφορά στην "απολογία" στον παο (ότι μεγαλοποίησε το συμβάν) πιθανόν να σταθεί αιτία για ανταπάντηση (είπαμε δεν είναι η αιτία το συμβάν... περισσότερο αφορμή είναι...).
Ο παο έχει ηθικό καθήκον προς τους παίκτες του και αυτό εκμεταλλεύτηκε για να πετύχει άλλα πράγματα.
Νίκος Δ.
Καλησπέρα και από εμένα. Πολύ δουλειά μαζεύτηκε στο blog και πρέπει να απαντήσω σε ουκ ολίγα σχόλια που δέχθηκα τις τελευταίες 2-3 ημέρες :-).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχίζουμε λοιπόν...
Προς Ο Στεγόσαυρος 28 Ιουλίου 2014 - 2:20 μ.μ. (προηγούμενο άρθρο του Jim)
Λέτε
Αν και σεντόνι (ξανά) το κείμενό σου, αναφέρεται σε κάποια πράγματα που έγραψα με κόσμιο τρόπο και αξίζει απάντησης.)
Σας ευχαριστώ για την απάντηση στο σχόλιο μου και για τα καλά σας λόγια για αυτό (αν και δεν νομίζω ότι υπήρχε λόγος να αναφερθείτε στο μέγεθος του, δεδομένου ότι προειδοποίησα περί αυτού στην αρχή του σχολίου μου με χιουμοριστικό μεν (κουβέρτα γαρ), σαφέστατα ξεκάθαρο τρόπο όμως). Πόσο μάλλον όταν λέτε ότι αξίζει απάντησης, στοιχείο φυσικά θετικό για εμένα που το έγραψα, αλλά έμμεσα πλην σαφώς, υπονοεί ότι οποιοδήποτε σχόλιο είναι μεγάλο σαν σεντόνι συνήθως δεν αξίζει απάντησης...
α) Λέτε ότι το παιχνίδι με την Ισπανία πήγε στην παράταση λόγω των δύο αυτών επιθέσεων που έχασε ο Στάμάτης. Είχα την εντύπωση ότι στην τελευταία επίθεση της ομάδας μας είχε χάσει βολές, που επέτρεψαν στην Ισπανία να ισοφαρίσει και να στείλει τον αγώνα στην παράταση, αλλά μάλλον κάνω λάθος.
Επίσης, λέτε
(Επίσης η σύγκριση των στατιστικών του Χαραλαμπ με τον Σταμάτη είναι αδόκιμη. Ο ένας έχασε ένα σωρό σουτ αφού πρώτα ντρίμπλαρε γύρω-γύρω, ο άλλος πήρε πολλά 'σκοτωμένα' σουτ μετά το γύρω-γύρω όλοι.)
Αν μπορείτε, μου εξηγείτε τί εννοείτε, και επίσης ποιός είναι ο ένας και ποιός ο άλλος, γιατί ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω το παραπάνω σχόλιό-φράση σας καθόλου?
β) Αυτό έχει κοινά σημεία με το γ) και το δ) σας, οπότε απαντώ σε όλα ταυτόχρονα. Λέτε
(Αυτό το 'είναι παιδιά, δεν κάνει να κρίνονται' είναι από τις μεγαλύτερες μπούρδες που κυκλοφορούν στην Ελλάδα.)
Ξαναδιάσα 2-3 φορές το σχόλιό μου (παρά τη ζέστη) και ειλικρινά δεν μπόρεσα να εντοπίσω σε κανένα σημείο του, την παραπάνω φράση που αποδίδετε σε εμένα. Παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε, αν έχετε την υπομονή, το σχόλιο μου, για να διαπιστώσετε και εσείς ότι δεν γράφω πουθενά ότι τα παιδιά δεν πρέπει να κρίνονται, και να κατανοήσετε καλύτερα τί ακριβώς γράφω και εννοώ.
ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ ότι η ΑΠΟΨΗ μου είναι ότι τα παιδιά πρέπει να κρίνονται με τον τρόπο και τη λογική που αρμόζει στην ηλικία τους. Αυτός είναι και ο λόγος που ο προπονητής στις μικρές ομάδες είναι και ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ των παικτών αυτών, που τον βλέπουν κατά κάποιον τρόπο σαν πατέρα τους. Για να το κάνω ακόμα ποιό σαφές, δεν μπορούμε να κρίνουμε (ή να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις) έναν παίκτη 12 χρονών όπως (με) κάποιον της U20 ή κάποιον της U18 όπως (με) τον 3D ή τον Vspan ή ακόμα και με παίκτες όπως (με) τον Μάντζαρη και τον Παππά. Καλοπροαίρετη κριτική, που στοχεύει στην βελτίωση των παικτών, όμως ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει σε όλες της ηλικίες και βαθμίδες των εθνικών ομάδων.
Όσον αφορά το "γελωτοποιός" στο γ), το σχόλιο μου όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, δεν ήταν στοχευμένη απάντηση προς κάποιον άλλον σχολιαστή, και δεδομένου ότι δεν το είπατε εσείς αυτό δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αναφερθήκατε σε αυτό στο ΔΙΚΟ ΣΑΣ σχόλιο, όταν ΕΓΩ το καυτηρίασα, και ο χαρακτηρισμός ήταν ΑΛΛΩΝ σχολιαστών.
Για τα μόρια, κλπ. που δίνουν στους διεθνείς αθλητές, ομολογώ ότι δεν γνωρίζω καθόλου τί ισχύει και είχα την εντύπωση ότι είχαν καταργηθεί λόγω της κρίσεως. ΟΜΩΣ ακόμα και αν ισχύουν αυτά τα προνόμια, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ τους άκομψους χαρακτηρισμούς, των οποίων όλοι οι αναγνώστες του ιστοχώρου γίναμε μάρτυρες, με τους οποίους 17-18 χρονών παιδιά στολιστήκαν απερίσκεπτα, αβίαστα και ανεύθυνα, και οι οποίοι μόνον εποικοδομητική κριτική δεν μπορούν να χαρακτηριστούν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα υπόλοιπα που αναφέρετε στο γ) στην παράγραφο περί ανθρωποφαγίας είναι μια πολύ βαθία συζήτηση (όπως πολύ σωστά τόνισε παρακάτω σε σχόλιό του και ο Χρήστος Τσαγκούρνης) που δεν συνάδει επ` ουδενί λόγο με το αντικείμενο του συγκεκριμένου ιστοχώρου, και συνεπώς πιστεύω θα ήταν καλύτερα για όλους μας, να μην γίνει ή επεκταθεί περαιτέρω, τουλάχιστον στο hoopfellas.
ε) Την σύγκριση της U18 με την U20 δεν την κάνατε μόνον εσείς, και όπως ανέφερα και προηγουμένως, το σχόλιο μου δεν απευθύνονταν ειδικά σε εσάς, αλλά γενικά στην σύγκριση αυτή.
Με την ευκαιρία, πότε με το καλό ο γάμος σας με τον theBgt (Χ) ?
Αλέξης
Τα τυπικά λαικά δικαστήρια 24ωρης διάρκειας κήρυξαν παύση εργασιών και το θέμα Παπαθεοδώρου-Κόνιαρη για το ευρύ κοινό έχει ήδη λήξει. Ευτυχώς γλιτώσαμε από απίστευτες υπερβολές που γράφτηκαν σχετικά με το συμβάν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την ομάδα αμφιβάλλω σοβαρά αν δημιουργήθηκε θέμα πέρα από τις (απαραίτητες) εξηγήσεις που δόθηκαν από το προπονητή στο παίκτη και την οικογένειά του. Γιατί και η ομάδα αυτό είναι: μια οικογένεια που έχει μηχανισμούς για να αντιμετωπίζει ανάλογες καταστάσεις και δε χρειάζεται μαθήματα παιδαγωγικής από επίδοξους Ρουσώ και Ντιντερώ.
Προς Anonymous 28 Ιουλίου 2014 - 11:46 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέτε
(Καταλαβαίνεις πως γελοιοποιείς τον Παπαπέτρου όταν τον αποκαλείς Johan?)
Μέχρι τη στιγμή που με ενημερώσατε, δεν γνώριζα ότι οι παρακάτω προσωπικότητες αισθάνονταν γελοίοι που το όνομα τους ήταν Johann. Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση...
http://www.biography.com/people/groups/famous-named-johann
Αλέξης
Είναι σοβαρή απάντηση αυτή η χιουμοριστική; Αν είναι το 2ο, πάω πάσο :)
ΔιαγραφήΟ Παπαπέτρου ονομάζεται Ιωάννης. Ούτε Γιόχαν ούτε Τζον ουτε Γιαν. Δεν έχω καταλάβει γιατί επιμένεις να τον λες έτσι.
Τώρα όμως που το λες, ίσως πρέπει να ανοίξουμε τους ορίζοντές μας όπως εσύ.
ΔιαγραφήΠροτείνω λοιπόν να τον αποκαλούμε Τζον-Τζον. Ή Νούλη (από το Γιαννούλης). Ή Νάκο (από το Γιαννάκος)
Ή Γιάγκο (και αυτό χαιδευτικο του Γιαννης).
ΔιαγραφήΉ Ζανή.
Προς Ανώνυμος 31 Ιουλίου 2014 - 7:50 π.μ. (και λοιποί από κάτω αν είναι ο ίδιος)
ΔιαγραφήΑν δεν μπορείτε να καταλάβετε το είδος της απάντησης που έδωσα στον σχόλιό σας, λυπάμαι δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό.
Για να απαντήσω στη δεύτερη πρόταση σας, τουλάχιστον έχετε καταλάβει για ποιό λόγο αποκαλούμε π.χ. τον Jim έτσι, ενώ στην πραγματικότητα ονομάζεται Δημήτρης? Ούτε Jim ούτε Jimmy κλπ.
Επίσης, για παράδειγμα, τα Δράκος, 3D, VSpan, Παπ κλπ είναι τα πραγματικά ονόματα αυτών των παικτών ή μήπως ονομάζονται Παναγιώτης, Δημήτρης, Βασίλης και Κωνσταντίνος?
Αλέξης
Προς Ανώνυμος29 Ιουλίου 2014 - 9:58 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Με την ευκαιρία, ποιό είναι το "όμορφο" ονοματάκι που λέτε ότι έβαλα? Εννοείτε, το πραγματικό μου το Αλέξης ή του Διογένη του Σκύλου (γιατί αυτό σημαίνει το παρατσούκλι που είχαν βγάλει στους φιλόσοφους αυτής της σχολής οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, λόγω του τρόπου ζωής τους, που ήταν λιτός όπως αυτός των σκύλων)?
Αλέξης
Δεν υπαρχει μεγαλυτερος ελληνας μπασκετμπολιστας σε προσφορα απο τον Παναγιωτη Γιαννακη.Αν μετρουσαν το ρανκιν τοτε ,ο γιαννακης πιστεω θα ηταν πανω απο ολους ακομα και απο τον γκαλη ο οποιος ηταν ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟς ΕΥΡΩΠΑΙΟς ΕΠΙΘΕΤΙΚΟς ΤΗς ΙΣΤΟΡΙΑΣ ,ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ καθως ο γιαννακης εκανε τυα παντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαι παναθηναικος και θαυμαζω πολυ τον διαμαντιδαρο αλλα ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ καθως ο διαμαντιδης με τον γκαλη ειναι τελειως διαφορετικοι και δεν υπαρχει συγκριση.
Ο παναγιωτης στα 35 το ευρωμπασκετ του 93 φορτωνε με 25αρες ολες τις ομαδες πλην του κακου ημιτελικου με Γερμανια.Ειχε μεσο ορο ποντων 20 αν δεν κανω λαθος στα 35 του κανοντας και ολα τα υπολοιπα για τα οποια ειναι γνωστος ολα αυτα τα χρονια.
Εστωφ να παραδεχτω οτι στο συνολο ο γκαλης ειναι λιιιιγο καλυτερος απο τον δρακο,ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΔΙΑΝΜΑΝΤΙΔΗΔΕΣ,ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΠΑΝΟΥΛΗΔΕΣ Ο ΔΡΑΚΑΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ σιγουρα και θα ηθελα και την αποψη του οικοδεσποτη απλα και μονο για την κουβεντα καθως την δικη μου αποψη για τον δρακο δεν μου την αλλαζει κανεις.
Καλησπέρα,
ΔιαγραφήΚατά την άποψη μου μεγάλοι παίκτες είναι αυτοί που άλλαξαν-πρόσθεσαν κάτι στην γενικότερη αντίληψη του αθλήματος τους!
Ο κορυφαίος MJ ξεχωρίζει σε αυτό. Στιγμάτισε γενιές ολόκληρες και ακόμα επηρεάζει νέους μπασκετμπολίστες. Γι αυτό είναι ο κορυφαίος.
Στους "δικούς" μας, θεωρώ πως ο Γκάλης και ο 3Δ είναι οι κορυφαίοι. Ο Γκάλης ως καλαθομηχανή και ως ο κυριώτερος όσων έμπασαν όλους εμάς στο άθλημα. Ο 3Δ είναι ιδιαίτερο είδος που πραγματικά πιστεύω άλλαξε τον ορισμό του 1 στην Ευρώπη. Είναι ο μοναδικός που πρόσφερε το συγκεκριμένο πακέτο σε τόσο ψηλό επίπεδο και τόσο ποικολόπλευρα! Ακόμα επηρεάζει την αντίληψη του Ευρωπαικού μπάσκετ, με την έννοια ότι ΟΛΟΙ, θεωρώ ψάχνουν έναν Διαμαντίδη. Ψηλό γκαρντ, μεγάλα χέρια, άψογη οργάνωση, κρύο αίμα με μεγάλα σουτ σε ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ ματς (Ελλας-Γαλλία, Μάλαγα-ΠΑΟ, Μπάρτσα-ΠΑΟ, αμέτρητα ΠΑΟ_ΟΣΦΠ). Τα προηγούμενα τα σκέφτηκα σε δευτερόλεπτα. Ειδικά αυτό το "βάλτο αγόρι μου" έρχεται αυθόρμητα στο μυαλό... Τέτοια επίδοξα(αρκετά απέτυχαν οικτρά) πρότζεκτς κάποιων για να βρουν-φτιάξουν νέους 3Δ έγιναν πολλά. πχ οι Τέπιτς, Πρέλζιτς και τώρα ο Μποχωρίδης.
Γι αυτό ξεχωρίζει στην μετά Γκάλη εποχή, για την επίδραση του στο άθλημα. Ο Γιαννάκης, ο Παπαλουκάς, ο Σπαν, είναι φοβερές μορφές που έκαναν άψογα το ρόλο τους. Τέτοιοι υπάρχουν σε κάθε εποχή σε πολλές χώρες.
Cor
Προφανως δεν εχεις δει φιλε μου τον γιανακη την 8ετια 85-93 και γιαυτο τον συγκρινεις με παιχτες οπως ο Σπανουλης του 40 τοις εκατο fgs και τον παπαλουκα των 7-8 ποντων μεσο ορο καριερας.Αν ειναι δυνατον να τους συγκρινεις.Ακομα και ο διαμαντιδης που στο πραιμ του ειναι καλυτερος απο τους αλλους δυο,ειναι ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΣΕ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΨΥΧΗ απο τον δρακο.
ΔιαγραφήΟσο για βαλτο αγορι μου,δες πως εγιαναν το 3-2 και 4-2 αντιστοιχα του αρη επι του παοκ στους τελικους του 91 και μετα πες μου.Με γκαλη επιοικως μετριο και γιαννακη να παιρνει τους τελικους μονος του.
Να ευχαριστήσουμε τον Jim και όλα τα παιδιά του Hoopfellas που ανάρτησαν τους συνδέσμους για τον Δράκο, ο οποίος είναι μακράν ο αγαπημένος μου παίκτης εκείνης της εποχής και όχι μόνο εκείνης (ο Γκάλης ήταν απλά η απόλυτη εξαίρεση :-) σε αυτόν τον κανόνα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντοτε τον απολάμβανα τόσο με την φανέλα του Άρη σε Ελλάδα και Ευρώπη, όσο και με την γαλανόλευκη όλων των εθνικών μας ομάδων. Ειδικότερα, όσον αφορά την εθνική μας, τον θεωρώ ως την προσωπικότητα με την μεγαλύτερη (και ανεκτίμητη) προσφορά που διήρκεσε σχεδόν 40 χρόνια, είτε ως παίκτης είτε ως προπονητής της...
Να προσθέσω ότι είναι πολύ σημαντικό, για την χώρα μας και το πρωτάθλημα της Α1, το γεγονός ότι από του χρόνου θα είναι και πάλι προπονητής σε ελληνικό σύλλογο (την ΑΕΚ, αν δεν αλλάξει κάτι μέχρι τότε). Θα ήταν για εμένα τέλεια, αν τον βλέπαμε κάποια στιγμή πρoπονητή και στον Άρη, ίσως με παράγοντα της ομάδας... τον Γκάλη. Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο :-) ?
Αλέξης
Στο βιντεο του αγωνα με την ιταλια ,λιγο πριν το 46 λεπτο του βιντεο που ειπε ενας φιλος,κοιταχτε τι κανει ο ΔΡΑΚΑΡΟΣ του φουκαρα του καρλτον μαυερς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛιγο πριν κλεισει τα 35 το ξαναλεω.Κατι ΤΣΟΥΤΣΕΚΙΑ ΤΥΠΟΥ ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ ΣΤΑ 35 ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ που τον ειχαν και για ηρωα καποιοι αμπασκετοι πριν λιγα χρονια.
Ο ενας και μοναδικος Παναγιωτης Γιαννακης κυριοι και κανενας απο τους υπερεκτιμημενους και υπερπληρωμενους γατοαστερςες του σημερα στην ευρωπη.
Ο ανθρωπος που στην ηλικια των 36 μισο γλεντησε με 25 ποντους τον ολυμπιακο μεσα στο σεφ.Μαρκαροντας ταυτοχρονα τον μποπμπερ Εντι Τζονσον υποχρεονοντας τον σε 5/20 η κατι τετοιο αν θυμαμαι καλα.
Που ως συνηθως ο ζαρκο χανει την βολη στο τελος και μας στερει το πλεονεκτημα εδρας στα πλευ οφ που τοτε δεν εσπαγε σχεδον ποτε.
Να προσθέσω στο σχόλιο του Σπύρου, ότι χαρακτηριστικό παράδειγμα του πόσο γυμνασμένος ήταν ο Δράκος, αποτελεί ο φιλικός αγώνας της Εθνικής 1987 με την αντίστοιχη εθνική (αν θυμάμαι καλά) του 2007 (ή του 2002) για τα 25 ή 30 χρόνια από το χρυσό του 1987. Στον συγκεκριμένο αγώνα ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι παίκτες του 1987 που πήραν μέρος, δεν άντεξαν παραπάνω από 5-10 λεπτά, με εξαίρεση τον Δράκο ο οποίος γύρω στα 50 του, έκανε σχεδόν πλάκα στους μικρούς της αντίπαλης εθνικής ομάδας. Δυστυχώς έλλειπε από τον αγώνα αυτό ο Γκάλης, ο μοναδικός άλλος παίκτης της εθνικής του 1987, που δεν θα είχε κανένα πρόβλημα αντοχής, λόγω της εξαιρετικής του εκγύμνασης (προερχόμενος βέβαια από τις ΗΠΑ) την εποχή που αγωνίζονταν.
ΔιαγραφήΑλέξης
Προς Christos Tsagkournis 31 Ιουλίου 2014 - 8:27 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς να σκεφτώ, σας προτείνω τρεις αγώνες του ΟΣΦΠ στους οποίους το παχνίδι της ομάδας διέπεται από τα χαρακτηριστικά που αναφέρατε στο σχόλιο σας.
Συγκεκριμένα, από την περσινή Euroleague, τα παιχνίδια Galata - OSFP, Bayern - OSFP και OSFP - Fenerbahce.
Καλή τηλεθέαση! :-)
Αλέξης
Τούτο δω; Αυτό που ο Σπανούλης πήρε το παιχνίδι μόνος του; Σίγουρα; Οκ, θα το ξαναδω αν και δεν θυμάμαι να'χα αποκομίσει κάποια διαφορετική άποψη απο αυτή που λέω παραπάνω
ΔιαγραφήΠου ο Σπανούλης πήρε το παιχνίδι μόνος του? Γρήγορα επανάληψη του μαθήματος (Χ)!
ΔιαγραφήΑλέξης
an kapoios borei na apantisei grigora, ton euxaristw ek ton proteron!
ΑπάντησηΔιαγραφήXerei kanena tsakali site pou boreis na vreis agwnes, eite prosfatous eite proigumenwn dekaetion?
euxaristw!
Υπάρχουν άπειρα κανάλια στο YouΤube. Για προθέρμανση, παραθέτω ορισμένα από αυτά παρακάτω.
ΔιαγραφήAris History Channel
https://www.youtube.com/user/john31945/videos?flow=grid&view=0&sort=dd
Eurobasket 1987 (και όχι μόνο)
https://www.youtube.com/watch?v=_puAirtp6jw&list=PLzk-Zd9G-0XgY-QPvqyBhMubH0grcMPqM&index=7
Άλλα (Διάφορα)
https://www.youtube.com/user/MrAllishere/videos
Και για μπόνους (κερασάκι) Mozart forever!
https://www.youtube.com/user/CroPETROforeverHR/videos
Αλέξης
Και ένα ακόμα
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/user/nikmilnikmil/videos
Αλέξης
oreos filos!!
Διαγραφή