Με αφορμή την αποχώρηση του θρυλικού Σαρούνας Γιασικεβίτσιους από την ενεργό δράση, το Hoopfellas τοποθετεί στο δικό του παρκέ τους 5 καλύτερους Ευρωπαίους pass-first PGs που απολαύσαμε τον αιώνα που διανύουμε στα γήπεδα της Ηπείρου μας και ζητά από το κοινό του να βγάλει πόρισμα για τον καλύτερο..
Τίτλοι τέλους λοιπόν για τον τεράστιο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους, ένα από τα μεγαλύτερα τοτέμ της σύγχρονης εποχής και μάλλον τον μεγαλύτερο showman των γηπέδων μας. Μαζί του, στον πάγκο της Ζαλγκίρις, θα πάρει πολλά κρυμμένα μυστικά και ..πρωτόκολλα των σοφών του αθλήματος καθώς και μια κοπιά αθλητή που δύσκολα θα ξαναβγεί. Με το άθλημα να ανοίγει την πόρτα του μέλλοντος, η παραγωγή τέτοιων βιρτουόζων μειώνεται στο ελάχιστο. Η "τέχνη" όμως των Floor Generals, των pure pass first PGs ακόμα πληρώνεται σε ένα Ευρωπαϊκό μπάσκετ που ζητάει όλο και περισσότερο δημιουργία ανεξαρτήτου θέσεως. Στον αιώνα που διανύουμε, μεσουράνησαν μερικοί τέτοιο, οι οποίοι δε θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι κάποιοι από αυτούς κυριάρχησαν πλήρως κάνοντας προσωπική τους υπόθεση την υπόθεση κορυφή στο Ευρωπαϊκό μπάσκετ, ως άλλοι "μάγοι" στην εποχή που το άθλημα άλλαζε ρώτα. Το Hoopfellas σας τους παραθέτει στο δικό του παρκέ και περιμένει τις δικές σκέψεις για τον καλύτερο..
Μη ξεχνάτε άλλωστε ότι η δύναμη του μυαλού είναι μεγαλύτερη από τη δύναμη του σώματος..
Πάμε να δούμε τη Shortlist των υποψηφίων..
Σαρούνας Γιασικεβίτσιους: The Pianist..
Τα δάση και οι λίμνες της Βαλτικής είναι γεμάτα θρύλους, όμως ο πιο λαμπρός εξ αυτών πήρε σάρκα και οστά στο παρκέ.. Όταν τον έβλεπα να αγωνίζεται, ενδόμυχα είχα την εικόνα ότι παίζει πιάνο. Ένας ασύλληπτος, σχοιζοφρενής καλλιτέχνης γιατί μια δόση τρέλας ή σχοιζοφρένιας είχαν πολλές διάνυες αυτού του πλανήτη, σε όλους τους τομείς. Ο Σάρας είναι αυτό ακριβώς. Καλλιτέχνης. Από παλιά δε τον συμπαθούσα ιδιαίτερα.. Αυτό το Jonathan Rhys Meyers στυλάκι του και το γεγονός ότι προσπαθούσε σε μερικές αγωνιστικές εκδηλώσεις του να μιμηθεί τον αείμνηστο Ντράζεν μου γύρναγε το μάτι (άσε που ήταν αντίπαλος της αγαπημένης μου Σερβικής ομάδας και εκφραστής της ..απέναντι σχολής μπάσκετ). Ήταν τέτοια όμως η μπασκετική υπεροχή του που είναι αδύνατο να μην υποκλιθείς. Ιδιοφυΐα, προφανώς ο καλύτερος pick'n roll δημιουργός που γνώρισε ποτέ το άθλημα σε όλα τα επίπεδα (ναι, ο υπογραφών έχει ζήσει τον Τζον Στόκτον στα prime του..). Η εμπειρία της Αμερικής από τα σχολικά χρόνια έπαιξε σημαντικό ρόλο στη δημιουργία του παίκτη και ανθρώπου-ηγέτη Σάρας του οποίου το star quality είναι ασυναγώνιστο στην Ήπειρο μας (ειδικά από τα πρόσωπα της λίστας αυτής).. Το μεγαλύτερο όμως προσόν του Big Saras δεν ήταν η ανεπανάληπτη ικανότητα να επιβάλλεται (βασικά να συντρίβει..) με το τετραγωνισμένο μυαλό του στον αντίπαλο αλλά το αίσθημα της υπεροχής με το οποίο πότιζε την ομάδα που αγωνιζόταν σε ματς τίτλων. Χωρίς athleticism ή τεράστια σωματικά προσόντα αλλά μια αίσθηση μεγαλοσύνης και ύπαρξης μέσα του ενός ιδιαίτερου δώρου από τον Θεό (που ταίριαζε γάντι με τη μυσταγωγική ατμόσφαιρα και μπασκετική παράδοση της χώρας του) που έκανε άλλους σταρς να μοιάζουν γατάκια μπροστά του..Ηγέτης μιας από τις μεγαλύτερες ομάδες της σύγχρονης εποχής (Μακάμπι 2003-2005) και της τεράστιας Λιθουανικής ομάδας. Απολαυστικός στο ανοιχτό γήπεδο, ασύγκριτος στο μισό με χέρι αλφάδι. Όταν τον γνωρίσεις και αποδεχθείς την τρέλα του θα τον λατρέψεις και σαν άνθρωπο. Σαν παίκτη έτσι και αλλιώς.. Νομίζω το πιο ατόφιο μπασκετικό ταλέντο που γνώρισε η Ήπειρος μας τα τελευταία 15 χρόνια.Ο πιανίστας..
Πάμπλο Πριγκιόνι: The Hitman
Αργεντίνος γαρ, με ιταλικό διαβατήριο. Μικρή σημασία έχει αυτό για αυτό και φυσικά "έπιασε" τη λίστα.
Σχολή.. Αυτό είναι ο "Παμπλίτο", ένα ζωντανό πανεπιστήμιο της θέσης του PG. Ίσως ο πιο σκληρός και ανθεκτικός παίκτης που γνώρισε ιστορικά η Ευρωλίγκα. Θυμάμαι τον (συμπαίκτη του στη Βιτόρια) Πιτ Μάικλ να διηγείται .." Τον βλέπεις έτσι αδύνατο και δε δίνεις σημασία. Όταν όμως περάσει τη πόρτα του γυμναστηρίου και αρχίσει τα βάρη θυμίζει Hitman της μαφίας.." πληροφορώντας μας ότι ο Πριγκιόνι σήκωνε πάγκο τα περισσότερα κιλά από όλους τους άλλους (πληροφοριακά στην τότε ΤΑΟΥ αγωνίζονταν οι Σπλίτερ, Μάικλ, Μακντόναλντ, Τελέτοβιτς, Ρακόσεβιτς..) Ο "Ντάλντον" από την ..Αργεντινή είναι ο PG που ο καθένας θα ήθελε δίπλα του. Ξέρει όσο ελάχιστοι να αναμυγνύει και να κρατά του συμπαίκτες του ζεστούς και "μέσα" στην επίθεση. Φοβερός pick'n roll PG, η συνεργασία του με τον Σκόλα και μετέπειτα με τον Σπλίτερ είναι από τις καλύτερες που είδε ιστορικά η διοργάνωση. Φοβερά οξυδερκής παίκτης με τεράστιο IQ. Χέρια τανάλιες, από τους καλύτερους αμυντικούς γκαρντς που είδε η διοργάνωση, προσόν του που δεν τιμήθηκε όσο έπρεπε στη σκιά των φοβερών playmaking δυνατοτήτων του. Όταν δοκίμασε το ΝΒΑ στα 35 του κάποιοι γέλασαν.. Κατάπιανε το γελάκι τους όταν με αυτόν στην πεντάδα τους οι Νικς έφτασαν μετά από 13 χρόνια στο β' γύρο των play-offs. Σπουδαία προσωπικότητα στα αποδυτήρια. Θυμάμαι ότι στην πάσα υπολόγιζε την ώθηση και τις περιστροφές που θα δώσει στη μπάλα για να την πιάνει σωστά με τα ακροδάχτυλα ο Ρακόσεβιτς βγαίνοντας από το σκριν.. Σπουδαία προσωπικότητα και leader στα αποδυτήρια. Ασύγκριτος στο κομμάτι "φυσική κατάσταση". Κάποτε (Πεκίνο 2008) η πιο ισχυρή ίσως ιστορικά ελληνική περιφερειακή γραμμή δεν κατάφερε να τον χειραγωγήσει παρότι ήταν ο μόνος PG της εθνικής του ομάδας και αναγκάστηκε να μείνει στο παρκέ υπό καθεστώς μεγάλης πίεσης για 36 λεπτά, υποπίπτοντας σε 1 και μοναδικό λάθος. Σπάνιο υλικό..
Δημήτρης Διαμαντίδης: 3-Dimensional..
Ο παίκτης που άλλαξε πολλά στο πως πρέπει να παίζεται το άθλημα στην Ευρώπη από την άποψη ότι ουσιαστικά πιστοποίησε το πέρασμα σε μια νέα εποχή, από τον Παναθηναϊκό του Μποντιρόγκα στον Παναθηναϊκό τον δικό του.. Ποτέ άλλοτε ένας defensive minded PG δε παρουσίασε τέτοια καταλυτική υπεροχή στο υψηλότερο επίπεδο, βάζοντας τη σφραγίδα του στην νέα εποχή του athleticism, της ομαδικής δουλειάς και των συνεργασιών, αναπτύσσοντας παράλληλα το πρότυπο του big guard που είχε εισάγει ο σπουδαίος Θοδωρής Παπαλουκάς. O Διαμαντίδης υπήρξε το πρότυπο του quarterback guard, όντας όμως πολλά παραπάνω από την ίδια την έννοια. Hard nosed-defense, basketball IQ, Pick'n roll offense. Αυτά τα χαρακτηριστικά της "σχολής μπάσκετ" του Παναθηναϊκού αντικατοπτρίζονται στον τρισδιάστατο αρχηγό του που δημιούργησε το κορυφαίο ίσως pick'n roll δίδυμο που έχει δεί η λίγκα, με τη συνεργασία του Μάικ Μπατίστ, το οποίο αποτέλεσε τη ραχοκοκαλιά αυτό που χαρακτηρίζεται ως Panathinaikos basketball. Το ότι πραγματικά υπάρχει ισχυρή πιθανότητα το βραβείο του κορυφαίου αμυντικού να πάρει το όνομα του όταν αποσυρθεί τα λέει όλα.. Ο Διαμαντίδης δεν είχε ποτέ το θεόσταλτο ταλέντο του Γιασικεβίτσιους όμως ήταν αυτός που δημιούργησε (για πρώτη φορά σε τέτοιο βαθμό) μια νέα σχολή οπαδών του αθλήματος ακόμα και σε νεαρές ηλικίες σε όλη την Ευρώπη η οποία δεν επικροτούσε τους πόντους, τη θεαματική πάσα ή το κάρφωμα αλλά όλα αυτά τα fundamentals που δημιουργούν το winning basketball. Αυτό τον τίτλο ίσως θα έβαζα στην αγωνιστική βιογραφία του.. Χειρούργος στα τελευταία λεπτά ενός κλειστού παιχνιδιού, σπουδαίος closer κυρίως μέσα από την ικανότητα του να παίρνει σωστές αποφάσεις υπό καθεστώς μεγίστης πίεσης. Αντί-σταρ και παιδί χαμηλών τόνων, έχει τον δικό του τρόπο επικοινωνίας με τους συμπαίκτες. Απλά Διαμαντίδης..
Θοδωρής Παπαλουκάς: The Steppe Wolf
Ένας ακόμα Έλληνας Euroleague-Legend, με πολλά γαλόνια στο θεσμό. Αποτέλεσε ένα από τα κεντρικά πρόσωπα της λίγκας, επηρεάζοντας το άθλημα με το προσωπικό του στυλ, αποτελώντας τον πρόδρομο για πολλά από τα big guards που κυκλοφορούν σήμερα στην Ευρώπη. Τραγική ειρωνεία.. Έπιασε το προσωπικό του απόγειο στο ματς που αποτέλεσε ίσως την πιο δύσκολη ήττα της καριέρας του (τελικός ΟΑΚΑ, 2007). Ναι, σε αυτό το ματς στο οποίο για ένα βράδυ κάποιος έφερε το παιχνίδι του Μάτζικ Τζόνσον στα ευρωπαϊκά παρκέ.. Η εικόνα του κλαμένου Θοδωρή ήταν η μισή αλήθεια, καθώς ο Έλληνας PG είχε μεν χάσει έναν σπουδαίο τελικό αλλά είχε αυξήσει το status του κατακόρυφα προκαλώντας θαυμασμό ακόμα και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού όπου εστίασαν πάνω του ως κεντρικό πρόσωπο ενός τεράστιου ματς. Η ΤΣΣΚΑ αποτέλεσε τη δική του ..στέπα όπου έζησε τις δικές του Glory days. Ο Ολυμπιακός η ομάδα που αγάπησε, το απωθημένο του και τελικά μελανό (κατά μια έννοια, λόγω του χωρισμού) κομμάτι της καριέρας του τσάρου.. Ο Παπαλουκάς έθεσε νέα στάνταρντς στο ρόλο του 6ου παίκτη, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στον ρόλο και την καινοτομία του ηγέτη που έρχεται από τον πάγκο. Υπήρξε το κεντρικό πρόσωπο στις θρυλικές ανατροπές της Εθνικής μας ομάδας με ανεπανάληπτα heroics που δύσκολα θα φθάσει άλλος. Παίκτης με χτυπητές αδυναμίες (όπως στο σουτ) αλλά μάστερ στο κομμάτι των αποφάσεων, της δημιουργίας, της help-defense, με τεράστιο μπασκετικό IQ. Δημιούργησε με τον Σμόντις ένα από τα καλύτερα δίδυμα που γνώρισε η Ευρωλίγκα στην ιστορία της. Έκανε κάθε συμπαίκτη του καλύτερο. Το μεγάλο χάρισμα του Παπαλουκά, που τόσο ανεπτυγμένο και σε τέτοιο βαθμό σε αυτή λίστα έχει μόνο ο Σάρας, ήταν η ικανότητα του να βλέπει μπροστά, την επόμενη φάση. Γραφείο μέντιουμ..
Χοσέ Μανουέλ Καλντερόν: La Torpedo
Ένας ακόμα τεράστιος PG που σε αντίθεση με τους "συναδέλφους" του σε αυτή τη λίστα έδωσε τα prime του στο αμερικανικό μπάσκετ, δεδομένου του ότι έκανε το βήμα για το ΝΒΑ στα 24 του. Η ισπανική "τορπίλη" αποτέλεσε το κινητήριο μοχλό πάνω στον οποίο έχτισε ο Ιβάνοβιτς το up-tempo μπάσκετ της φοβερής και τρομερής Ταουγκρές. Πόιντ γκαρντ με ανεξάντλητες ικανότητες και ρεπερτόριο, το μέγεθος του οποίου άλλωστε φάνηκε στο ΝΒΑ άμεσα. Φοβερά πόδια, δυνατό κορμί, σκληρόςω δίσκος πίσω από το διαπεραστικό του βλέμμα, ο οποίος φιλτράρει όλα τα δεδομένα του παιχνιδιού. Σπουδαίος στο να παίρνει τη σωστή απόφαση στο κατάλληλο τάιμινγκ, χαρακτηριστικό πάνω στο οποίο στήριξε η κραταιά ομάδα της Ισπανίας τις επιτυχίες της σε πολλά κλειστά παιχνίδια. Εξαιρετικά 1 on 1 skills, IQ στα ύψη και ακρίβεια στην εκτέλεση είτε πρόκειται προσπάθεια για σκορ είτε για πάσα ή οτιδήποτε άλλο. Τρέχοντας την transition offense του Ιβάνοβιτς έβαζε "αινίγματα" του στυλ "θα φτιάξει fast break" ή "θα ισοπεδώσει τον αντίπαλο φθάνοντας μέχρι τέλους"? Δεν είναι τυχαίο ότι έκανε την μεγαλύτερη καριέρα στο ΝΒΑ από τα μέλη αυτής της shortlist. Άλλωστε είναι ο μοναδικός που είχε ένα πραγματικά καλό αθλητικό πακέτο και αυτό είναι το συν του σε αυτή τη μάχη μεταξύ των pass-first PGs. Στα 33 του, τον επέλεξε o Φιλ Τζάκσον για να τρέξει την τριγωνική επίθεση των Νικς. Έχει άλλωστε τις προδιαγραφές να παίξει σε έναν τέτοιο τύπο επίθεσης. Σπουδαίος..
Εύφημος μνεία στον μεγάλο Πέπε Σάντσεθ.. Floor general από τους λίγους..
ΥΓ: O Σέρχιο Ροντρίγκεθ μπορεί να συνεχίσει αυτή τη βαριά κληρονομιά στη θέση..? Οι προδιαγραφές είναι σίγουρα εκεί..
Καλησπέρα Jim,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣούπερ το άρθο σου!!Συμφωνώ απόλυτα για τους 5+1+1 που γράφεις.Χωρίς πολλές αναλύσεις Σάρας δαγκωτό για ένα απλό λόγο.Είναι ο παίχτης που κάθε φίλαθλος θα πλήρωνε εισιτήριο η διαρκείας για να πάει να τον δεί απο κοντά.Όχι μόνο δίδασκε πώς πρέπει να παίζετε η θέση αλλά και για το πάθος-τρέλα που έβγαζε.Άπλα ένας τεράστιος showman!Σίγουρα θα λείψει απ όλους.
ΥΓ:Εχεις ιδέα για ένα γκάλοπ που κυκλοφόρησε και δείχνει οτι το μπάσκετ σε δημοτικότητα είναι στα ίδια επίπεδα με το ποδόσφαιρο?
Τοτέμ όλοι. Αλλά χωρίς πολλά λόγια ο Καλντερόν (των λιγότερων επιτευγμάτων και τίτλων πέρα από την Εθνική) είναι ο καλύτερος overall παίκτης της λίστας. Αυτό φάνηκε και στην Αμερική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΝΟΣ
1.Σάρας 2. Διαμαντίδης 3. Παπαλουκάς
ΑπάντησηΔιαγραφήSaras μακράν.. Μετά Παπαλουκάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήJohny Q
Πριγκιόνι. Πήγε στα 35 του στο ΝΒΑ και βρήκε βασικό ρόλο σε ομάδα δευτέρου γύρου πλεη-οφς. Κανένας από τους υπόλοιπους δε θα μπορούσε να το κάνει. Nick
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παικτες που απαρτιζουν αυτη τη λιστα εχουν πραγματικα γραψει ιστορια στο μπασκετ(και καποιοι εξακολουθουν να γραφουν)..Προσωπικα θα χωριζα τη λιστα στα δυο..Στην τριαδα Σαρας,Διαμαντιδης,Καλντερον και στη δυαδα Παπαλουκας,Πριτζιονι..Νομιζω οι τρεις πρωτοι σαν παικτες(κι οχι μονο σαν καριερα)βρισκονται ενα βημα μπροστα απο τους αλλους δυο..Ο Παπαλουκας ηταν η επιτομη του 6ου παικτη,ενω ο Πριτζιονι ηταν η σιγουρη ασπιδα του σκορινγκ γκαρντ μιας ομαδας..Μεταξυ των τριων πρωτων ειναι δυσκολο να πεις με ευκολια ποιος ειναι ο καλυτερος,αφου μιλαμε για παικτες που τα ονοματα τους θα αναφερονται για πολλες δεκαετιες στο μελλον..Το σιγουρο ειναι οτι νιωθω τυχερος που ειδα τους δυο απ' αυτους να αγωνιζονται στον Παναθηναικο και ειχα την ευκαιρια να δω πολλα απο τα κατορθωματα τους απο αποσταση μερικων μετρων..ΠΑΝΟΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφή"Απλά Διαμαντίδης"
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερό θέμα, μπράβο ρε Τζιμ!!!!!!!Για πολύ κουβέντα
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν.
Πριγκιόνι=σκληράδα
Σαρας=έμπνευση
3Δ=άμυνα
Παπαλου=δημιουργία
Καλντερόν=ταχύτητα
Παίρνω Διαμαντίδη γιατί overall νομίζω βγάζει τον μεγαλύτερο μέσο όρο βαθμολογίας από όλους
Bou gatsas3
Καλησπέρα. Όπως το είπε ο Τζιμ. Ο Σάρας είναι καλλιτέχνης. Οι υπόλοιποι απλά σπουδαίοι αθλητές.
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
Oτι και να λετε ο 3D δεν ειναι μονο αμυνα,πρωτος σε ασιστ ολων των εποχων ειναι,πρωτος κλεφτης,πρωτος στα κοψιματα στα γκαρντ,κατα τα αλλα, αλλος ειχε εμπνευση οτι να ναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικος οπως παντα Τζιμαρα..
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Αν ηθελα να χτισω μια ομαδα γυρω απο εναν παιχτη θα διαλεγα ΔΔ
2)Αν ειχα μια υπερομαδα και ηθελα εναν παιχτη να ξεχωριζει και να με ξεκολλαει στα δυσκολα θα διαλεγα Παπαλουκα ήΣαρας...
3)Αν ημουν στην Ισπανια και γουσταρα το γρηγορο μπασκετ του ρυθμου και του θεαματος θα διαλεγα Καλντερον..
4)Και τελος αν εφτιαχνα μια σκληροτραχηλη ομαδα με υψηλο ρυθμο θα επαιρνα Πριτζιονι..
Overall ο ΔΔ ειναι καλυτερος (λογω πληθωρικοτητας που εχει σαν παιχτης)...Ο Σαρας ειναι ο τρελλος καλλιτεχνης...Ο Πριτζιονι ο σκληρος της παρεας....Ο Καλντερον ειναι συνωνυμος με τον ρυθμο...Και ο Παπαλουκας ειναι το κομπιουτερ...
Υπεροχοι παιχτες ολοι τους και κριμα που σιγα-σιγα εκλειπουν τετοιοι παιχτες στην Ευρωπη..
Απλά αυτός..! Όλοι οι άλλοι είναι γατάκια!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=2x4dvR559O4
Σαρας , πρωτα απο ολα , δεν ανηκει σε καμια κατηγορια ειναι μια κατηγορια μονος του.. Αυτο που με ενθουσιαζε σε αυτον το παικτη ηταν οτι ηταν απροβλεπτος , εντελως ομως...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιτε ηταν στο παιχνιδι ειτε στο παγκο... Οι no look pass που ειχε βγαλει σε πικ εν ρολ με Μπατιστ ηταν τελειες..
Η μεγαλη μου απογοητευση ειναι ο Παπαλουκας πρωτον γιατι δεν δοκιμασε ΝΒΑ μετα απο το 2005 , δευτερον γιατι γυρισε στον Ολυμπιακο και εβγαλε απο μεσα του χαρακτηριστικα που του εβγαιναν στο καλυτερο περιβαλλον της ΤΣΣΚΑ ... Θυμαμαι οτι αμεσως ενιωσα οτι καπου εκει τελειωνει και η καριερα του Παπαλουκα , εφυγε και απο την Εθνικη (πρωτος διδαξας......) και εδεσε το γλυκο..
Εχω την εντυπωση οτι ο Παπαλουκας καπως παρατησε τον εαυτο του με το που πατησε το ποδι του στον Ολυμπιακο. Ωστοσο οι 12 ασσιστ στον ημιτελικο με ΗΠΑ και το γυρισμα του Ελλαδα Σλοβενια το 2007 θα μου μεινουν αξεχαστα..
Για τον Διαμαντιδη κραταω και την καλη επιθετικη χρονια 2010-2011 που πηρε Ευρωπαικο με Μακαμπι (ημουν μεσα ...) στα αρνητικα οπως και για τον Παπαλουκα η αρνηση της Εθνικης, παροτι ΠΑΟ δεν μου αρεσε αυτη η αποφαση...
Ο λογος που αναφερω ολα αυτα για τις Εθνικες ειναι γιατι ολοι οι υπολοιποι εκτος απο τους δικους μας επαιξαν σχεδον ολα τα τουρνουα των τελευταιων 12-14 χρονων...
Ωστοσο ναι για εμενα Νο1 Σαρας Νο2 Διαμαντιδης Νο3 Παπαλουκας....
Μανος Μασσαλια..
Γειά σου ρε Jim,
ΑπάντησηΔιαγραφήΩαρίο θέμα
Το δικό μου Ranking απο τις επιλογές σου θα ήταν
1) Jasikevicius
2) Διαμαντίδη
3) Παπαλουκάς
4) Prigioni
5) Sanchez,
6) Calderon
υπάρχει και αιτιολόγηση αλλά είναι πολύ μεγάλη, το κύριο στοιχείο είναι τι guts είχε ο καθένας τους for when the going got tough... Φαντάζομαι η λίστα είναι εκτός NBA superstars γιατί αλλιώς νο1 μόνο Steve Nash χωρίς συζήτηση και νο2 Tony Parker.
Να σαι καλά
"Ατσα Νίκολιτς"
Συγνώμη μόλις είδα οτι μιλάγαμε για ευρωπαίους ο Prigioni με μπέρδεψε...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ατσα Νίκολιτς"
Καλησπέρα σε όλου. Παιδία ένας είναι. Διαμαντίδης. Τέλος. απολαυστικό ο Σάρας μέγας ο Τεο και οι άλλοι, αλλά το πόσο έχει επηρεάσει το σύγχρονο μπάσκετ ο Μήτσος απλά δεν υπάρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ υπογραφή του σε μια τεράστια ομάδα εδώ και 10 χρόνια από την οποία έχουν περάσει παικταράδες (με Σπανούλη, Σάρας κτλ) μιλάει από μόνο του.
Άλλαξε τον τρόπο που βλέπουμε και κατανοούμε μπάσκετ
Τζιμάρα αυτά τα άρθρα είναι ΜΑΚΡΑΑΑΝ τα αγαπημένα μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε κάτι τέτοια επιβεβαιώνεις ότι είσαι απλά ο καλύτερος!
Παρ'όλα αυτά όταν έρχεται η στιγμή της απόφασης είναι πάρα πολύ δύσκολο να το κάνω και δεν ξέρω κιόλας αν μπορώ ή αν πρέπει.
Ίσως μόνο να απέκλεια Πριτζιόνι που δεν πότισε ποτέ το όνομα του με τη στόφα του winner και του μεγάλου δημιουργού,και τον Καλντερόν που για μένα δεν άγγιξε ποτέ το μεγαλείο σε παικτικό επίπεδο.
Οπότε αρκούμαι στην απόλαυση του απλά να διαβάζω αυτό το υπέροχο άρθρο και απλά να σκέφτομαι αυτά που έχω να θυμάμαι από τον καθένα.
https://www.youtube.com/watch?v=cuQ03PSy7Fk
https://www.youtube.com/watch?v=kmfRyqIEHPs
https://www.youtube.com/watch?v=EBxoLFf8t8w
https://www.youtube.com/watch?v=xanCvq7tl6A
https://www.youtube.com/watch?v=5VeSCb2NcLs
Και ένα poll για διευκόλυνση
http://www.poll-maker.com/poll123919xb94727BF-5
Αν ήμουν νεόπλουτος ιδιοκτήτης ομάδας κι έπρεπε να διαλέξω προπονητή, η πρώτη ερώτηση που θα έκανα στους υποψηφίους θα ήταν η εξής: " Μπορώ να φέρω μόνο έναν από αυτούς τους παίκτες. Ποιόν θέλετε;". Οσοι δεν απαντούσαν " Τον Δημήτρη Διαμαντίδη." θα έτρωγαν πόρτα.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αντικειμενικός" δεν γίνεται να είμαι όταν υπάρχει ερώτηση με τον Διαμαντίδη παρόντα, αλλά οι ασσίστς λένε "Μήτσος", η άμυνα λέει " 3D", τα μεγάλα σουτ λένε " Διαμαντίδης", η ηγετική στόφα λέει " Δημήτρης", όλα όσα δεν αποτυπώνουν οι στατιστικές σε ένα ματς φωνάζουν " ο τύπος με το 13", ο κορυφαίος κόουτς (Ομπράντοβιτς) λέει " Δημήτρης Διαμαντίδης" οπότε...Αν διέθετε το ένα χιλιοστό της...ψυχασθένειας του Σάρας ( λατρεία μεγάλη) και δεν ήταν αντι-σταρ, δε νομίζω να κάναμε καν αυτή τη συζήτηση...
ΥΓ
"Αντικειμενικά" (:p), Σάρας-Μήτσος ex aequo, με τους υπόλοιπους παιχταράδες μισό επίπεδο κάτω.
για την μαγεια: σαρας
ΑπάντησηΔιαγραφήγια την ουσια: διαμαντιδης
με την σειρα
ΑπάντησηΔιαγραφή1)γιασικεβιτσιους-διαμαντιδης
3)παπαλουκας
4)πριτζιονι
5)καλντερον
Αυτα ειναι Τζιμ...Την αλλη φορα γραψε αμα γουσταρεις για τους καλυτερους ξενους που επαιξαν μπασκετ στο ελληνικο πρωταθλημα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαι μεταξυ Γιασκεβιτσιους,Διαμαντιδη,Καλντερον αλλα δε θα ξεχωρισω καποιον αφου τους θεωρω ιδιο επιπεδο πανω κατω.Το ελληνικο μπασκετ ειχε την ευτυχια να εχει 2 απο αυτους τους 5 μεγαλους πλει μεικερ.
Το ποσο μεγαλοι ηταν οι δικοι μας το εδειξαν στην Σαιταμα στη συγκρουση των δυο σχολων,της αμερικανικης και της ελληνικης σχολης οπου βγηκαμε νικητες και μαλιστα με κατοσταρα.
Το μονο που θελω να πω για το Διαμαντιδη ειναι οτι παρολο που πηρε πολλες κουπες και εγινε αυτο που εγινε παντα θα εχω την αισθηση οτι ειδαμε λιγοτερα απ οσα μπορουσε να δωσει.ειδικα στον τομεα σκορ.Βγηκε αργα,περασε απαρατηρητος απο τα κλιμακια αλλα αυτος δουλεψε και εγινε σπουδαιος.
Οταν ελεγε ο προπονητης του Χιουστον οτι ο 3D εχει το καλυτερο σουτ οι δημοσιογραφοι τοτε γελαγαν...Ολα του τα τριποντα ειναι εδω και καιρο τουλαχιστον μισο με ενα μετρο πισω απο τη γραμμη.Αν ειχε δουλεψει το ντραιβ για παρτη του μεχρι μεσα και δεν περιμενε να δωσει τη πασα μεχρι τελευταια στιγμη η' να δωσει με τη μια τη πασα στη γωνια.θα βλεπαμε και αλλη πτυχη του πολυπλευρου ταλεντου του.Αλλα ολα ξεκινουσαν και κατεληγουν στον σπουδαιο χαρακτηρα του...
Ειναι σιγουρα ο μεγαλυτερος αλτρουιστης που επαιξε μπασκετ στα ευρωπαικα παρκε...Ποτε δεν κοιταξε τους αριθμους του και την παρτη του και ολα στο μυαλο του γυρνανε γυρω απο το διαβασμα του παιχνιδιου και τις πιθανοτητες.Σε κλειστα παιχνιδια στα τελευταια λεπτα ειναι χειρουργος οπως λεει και ο Τζιμ...
WILKINS
Καλησπερες,στο καταλογο θα εβαζα και ενα ευρωπαιο που παιζει στο nba,μπορει να μην σουταρει οπως ο σαρας η ο ''el mago''πριχιονι oυτε να εχει το συνεπες τζαμ σουτ του καλντερον και το αμυντικο μυαλο του διαμαντιδη-ειναι ομως pass-first ποιντ γκαρντ σε μια λιγκα που οι περιφεριακοι μιαζουν δαιμονισμενοι..ο ρουμπιο περιου ο λογος ειναι ο καλυτερος πασερ απ τους θρυλους της λιστας,εχει καλυτερη θεα του γηπεδου λες και το βλεπει απο πανω!Το σουτ του βεβαια ειναι υποπτο.....Προσοχη δεν τον συγκρινω με τα ατομα της λιστας αλλα 8,6 ασιστ μεσο ορο δεν τις λες και λιγες.Επιπλεον απ τους λιγο παλιοτερους ειταν αδυνατον να μην σεβαστεις το σασα τζορτζεβιτς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σάσα δεν ήταν pass first Άκη, σε πιάνω αδιάβαστο. Αν σκεφτόμουν Ρούμπιο (που είναι σαφώς pass first αλλά δεν είναι euroleague legend σε καμία περίπτωση) θα έβαζα σίγουρα προ αυτού τον Σάντσεθ, πιθανόν και τον Σέρχιο. Ο Ρούμπιο είναι ιδανικός για το ΝΒΑ. Αντίθετα στην Ευρώπη όσο και να καθόταν δε θα πλησίαζε αυτά τα στάνταρντς με τίποτα.
ΔιαγραφήΟ Μίλος πουθενά δηλαδή;
ΔιαγραφήΤρολ
Καλημερες,δημητρη εννοειται οτι ο τζορτεβιτς δεν ειταν pass first το νου του το ειχε περισσοτερο στο σουτ και να πηγαινει προς το καλαθι, τον αναφερα ως θρυλο του ευρωπαικου μπασκετ που επαιζε στο 1 (μεγαλο καλοπαιδο ακομα θυμαμαι το πανυγηρι στον ημητελικο στο παγκοσμιο στο οακα) μαζι με τον χτιστο αριστεροχειρα μαρτσουλιονις και το γιο του διαβολου(πετροβιτς) ειταν απ τους κορυφαιους της δεκαετιας τοu 90. Ντεσον τομας διαβασα καπου,δεν ξερω εαν ισχυει -ερχεται απο καλο κολλεγιο το οχα'ι'ο,για ευρωπη μου μιαζει περισσοτερο 4 εχει πολυ γλυκο σουτ παντως απο μεση αποσταση αλλα η αμυνα του θελει δουλεια....Για μια ακομα φορα παντως ο ιβανοβιτς στρεφεται στη γαλλικη αγορα οπως εκανε στη ταου τα περασμενα χρονια.
ΔιαγραφήΈτσι Άκη.. Από τη μεριά των Σέρβων (μεταπολεμικά δηλ.) ήταν ο αγαπημένος μου..
ΔιαγραφήΜεγαλος αλητης ο σασα...απο εκεινη την ομαδα που πειρε το χρυσο στο οακα ο ντανιλοβιτς(αλλο καλοπαιδο) ειταν ο παιχτης που μου αρεσε περισσοτερο μαζι με το σαβιτς που ειταν πραγματικο παλικαρι.Απο ποιντ γκαρντ εκτημουσα περισοτερο το μαρτσουλιονις,χτηστο κορμι ετρεχε και σουταρε επιδιωκοντας την επαφη,slasher με καλο ντραιβ στα αριστερα τελειωνοντας με το δεξι-αριστεροχειρας πολυ πολυ δυνατο πατημα και σχεδον αλανθαστος απ την κορυφη της ρακετας...Στο γκολντεν στειτ τον χρησημοποιουσαν μεχρι στο 3!
ΔιαγραφήΟ Ντανίλοβιτς ήταν πεζοδρομιακή αλητεία, μακράν ο πιο προκλητικός. Ο Μαρτσουλιόνις Άκη ήταν one of a kind. Ο απόλυτος power guard. Στο σημερινό μπάσκετ ίσως ήταν αυτός "ο καλύτερος παίκτης του κόσμου στις διοργανώσεις της FIBA.."
ΔιαγραφήΝαιιι ο ντανιλοβιτς ειχε αντιγραψει το κολπο του λαιμπιρ στο μπερντ-με το που εκανε ο αντιπαλος το τζαμ σουτ εβαζε απο κατω το ποδι να το πατησει ο αντιπαλος ωστε να γυρισει ο αστραγαλος του...ειχε ομως ταλεντο ο μπαγασας και φοβερο τζαμ σουτ ! Πολυ ωραια κουβεντα για τους παιχτες εκεινης της εποχης,για να μη το πλατιασω αλλο ενα βιντεο για τον καλυτερο κατ εμε σουτερ που περασε απ την ευρωπη,κριμα που ο χρονος και η μοιρα μας τον στερησαν http://www.youtube.com/watch?v=0EUo5p6D990.
ΔιαγραφήΑκριβώς επειδή μιλάμε για pass-first, νομίζω ο σωστός τελικός είναι Saras-Teo, με Λιθουανό να κερδίζει στα (ελάχιστα) σημεία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑψογο το αρθρο. Ισως Σαρας...
ΑπάντησηΔιαγραφήCool Κωστας
Και κάτι ακόμη: ο Παπαλουκάς είναι απ' τους ελάχιστους που έχουν signature pass στην Ευρώπη: over-the-head in midair ενώ η άμυνα περίμενε σουτ. Προσωπικά, από τους σύγχρονούς του μάλλον μόνο ο Σάρας πέτυχε κάτι αντίστοιχο με την "laser", καθώς το alley-hoop που προτιμούσαν σωρηδόν οι Prigioni-Calderon το λογαριάζω play περισσότερο παρά πάσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαναειδα τον ημιτελικο του 12 σε ηδ περιγραφη νοβα στο γιουτουμπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσαρας ειναι πραγματικα συγκλονιστικος σε αυτο το ματς,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΙΟΛΑΣ ΗΜΙΧΡΟΝΟ,ΕΙΝΑΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΛΗΤΕΙΑ για να μην πω κατι χειροτερο.Συνεχομενς βολες στην αρκουδα απο ανυπαρκτα φαουλ στο πρωτο δεκαλεπτο,παραβασεις 3 δευτερολεπτων που δεν σφυριζονται και το αποκορυφωμα στο δευτερο ημιχρονο,που εγινε κανονικη κλοπη με το ετσι θελω.
Ειχε ζαλισει ο μεγας γιασικεβιτσιους τα γατακια σβεντ,μεθυσμενοσιτς και ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΤΑΝ ΕΒΓΑΖΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΕΞΩ-ΣΒΕΝΤ- Η ΣΚΟΡΑΡΑΝ ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΕΞΩ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ-ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ-ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΤΟ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΗΜΕΙΟ στους ρωσους.
Ο παναθηναικος στο πρωρτο μερος ηταν στο =+15 σε καποια σημεια και ακομα και στο δευτερο ηταν συνεχεια σχεδον μπροστα και το εκλεψαν με το ετσι θελω οι ρωσοι.
Δεν εχανε με 20 και ανεκαμψε γιαν α κλεψει το ματς στο τελος οπως ο ολυμπιακος με ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ πενηνταρισια διαιτησια.
Αν ειχε την ιδια διαιτησια στον ημιτελικο,θα ειχε κανει παρτι ο παναθηναικος και οποιος βλεπει μπασκετ μπορει να δει ποια ηταν η καλυτερη ομαδα εκεινου του φαιναλ φορ.
Εμας μας το κλεψανε βρωμικα,ο ολυμπιακος το εκλεψε καθαρα,χωρις σε καμοια περιπτωση να ειναι καλυτερος απο τους ρωσους μεσα στο παιχνιδι.
Η μεγαλυτερη ξεφτιλα σε φαιναλ φορ οσα χρονια βλεπω μπασκετ,αν καποιος θυμαται κατι παρομοιο να μου το πει.
Αν και γενικά, πώς να το γράψω...είσαι υπερβολικός βρε αδερφέ, εδώ έχεις χίλια δίκια...
ΔιαγραφήΕσυ εξοργιστηκες που το ειδες στη νοβα..για σκεψου κι εμενα που ημουνα μεσα και ειδα λαιβ τη μεγαλυτερη σφαγη και ξεφτιλα του ευρωπαικου μπασκετ τις τελευταιες δεκαετιες..και σκεψου οτι εχω δει πολλους τελικους του κυπελλου πρωταθλητριων πριν καθιερωθει το φ4..Μετα απο το συγκεκριμενο παιχνιδι πως ειναι δυνατον να συναντησω στο δρομο τον ανθρωπο που εστειλε αυτους τους καμικαζι να σφυριξουν και να μην τραμπουκισω ασχημα;
Διαγραφήκαλα μην το συζητας, αυτο το εκτρωμα που ειδαμε τοτε δεν ξεχνιεται. ο παναθηναικος ηταν οντως η πιο ετοιμη ομαδα να παρει τον τιτλο εκεινη την χρονια και αν ειχε εστω λιγο αξιοπρεπη διαιτησια θα ειχε κανει περιπατο με τσσκα και με τον ολυμπιακο πιστευω οτι η εμπειρια του παναθηναικου απεναντι στο βαρος ενος εγχωριου ντερμπι σε τελικο ευρωλιγκας που θα ελιωνε τους μικρους του ολυμπιακου δεν θα επετρεπαν ποτε θαυματα οπως εκαναν με την τσσκα.
ΔιαγραφήΤο κουράζετε υπερβολικά το θέμα.
ΔιαγραφήΗ καλύτερη ομάδα του φάιναλ φορ ήταν αυτή που το κατέκτησε.
Billy Batts
Οχι φίλε μου...Δεν έχει ξαναγίνει κάτι παρόμοιο...Έχω παρακολουθήσει όλα τα φαιναλ φορ από τη Γάνδη και έπειτα...Πολλά τα είδα κι απο κοντά...Λαθη συμβαίνουν και συμβαίνουν συχνά...Λάθη όμως στιγμιαία, ή λάθη εκατέρωθεν...
ΔιαγραφήΑυτό που συνέβη τότε δεν έχει προηγούμενο...Απανωτά, ασταμάτητα, συνεχή διαιτητικά λάθη σε ρυθμό πολυβόλου, πάντα υπέρ μιας ομάδας...Της ΤΣΣΚΑ...Ειδικά προς το τέλος, δόθηκε ρεσιτάλ κακής (λάθος έκφραση...ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΗΣ είναι το σωστό) διαιτησίας...Πολλές φορές τα λάθη δεν είναι εύκολο να διακριθούν...Στον αγώνα αυτό έγιναν ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ διαιτητικά λάθη, που ευνόησαν ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ μία ομάδα...Στο μπάσκετ συνήθως η καλύτερη ομάδα κερδίζει...Εκείνος ο αγώνας ήταν η αποθέωση της ΤΡΑΓΙΚΑ ΚΑΚΗΣ διαιτησίας εις βάρος μιας ομάδας (δεν μιλάω για ενα δυο κρίσιμα λάθη που ίσως κρίνουν ένα ματς, μιλάμε για σωρεία συνεχόμενων λαθών πάντα υπερ των Ρώσων)...Έχω παρακολουθήσει Ευρωλίγκα (και Σουπρολίγκα) και σου απαντώ οτι κάτι τέτοιο δεν έχει ξαναγίνει σε τόσο μεγάλο βαθμό...
Ε καλά. Διαμαντίδης και Σάρας μια κλάση πάνω για εμένα. Οι υπόλοιποι απλά για να χουμε να λέμε ( φοβεροί όλοι αλλά όχι σαν αυτούς τους 2 )
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαμαντίδης overall
Σάρας επιθετικά και θέαμα ήταν καλύτερος
Εάν το ΝΒΑ αποτελεί βασικό κριτήριο, Καλντερόν. Ο μόνος από 3 της λίστας που δοκίμασαν στο ΝΒΑ και πέτυχε απολύτως. Εάν οι τίτλοι αποτελούν κριτήριο, τότε Σάρας (3 ευρωλίγκες και αμέτρητοι άλλοι τίτλοι με Λιθουανία και τις κατά καιρούς ομάδες του) και μετά οι δύο Έλληνες. Προσωπικώς, γουστάρω ως σόουμαν τον Σάρας (ο καλύτερος επιθετικός όλων) αλλά επιλέγω Διαμαντίδη. Παίρνει κατά μέσο όρο τον μεγαλύτερο βαθμό από όλους. Ο καλύτερος αμυντικός, σπουδαίος δημιουργός και πασέρ, σοβαρός εκτελεστής, γίνεται θυσία για την ομάδα, τεράστιος ηγέτης και με άστρο νικητή-πρωταθλητή. Προφανώς και οι πέντε ήταν ή είναι παικταράδες και έχουν καταγραφεί στο πάνθεον του αθλήματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήJim,εντυπωσιακο οτι εβαλες στη λιστα τον Ιγναθιο "Πεπε" Σαντσες:ηταν ο πρωτος που μου ήρθε στο μυαλο οταν διαβασα τον τιτλο.Κι ο μονος απο τη λιστα που εχει υπαρξει over-assist στην καριερα του στο κολεγιο.Στην πραγματικοτητα ο Σαρας δεν ειναι pass first στα κλασικα προτυπα του Στοκτον,του Μαρκ Τζακσον,αλλα σκορινγκ ποιντ γκαρντ με φοβερη πασα στο προτυπο του Τιμ Χαρνταγουει...Αλλα,ο Πεπε Σαντσες...ηρθε νυχτα στον ΠΑΟ,εκτοπισε το Μουλαομεροβιτς κι εφυγε επισης νυχτα οντας ο ανθρωπος κλειδι στο φ4 της Μπολονια (ενταξει,μαζι με το Λαζο)...και κερδισε πρωτος την Αμερικη το Σπετεμβρη...
ΑπάντησηΔιαγραφήlove,Papaserv
ηταν στην μπολωνια παικτης κλειδι ο σαντσεθ σιγουρα για καποιον αλλο μιλας?περασε και δεν ακουμπησε απ το ευρωπαικο μπασκετ ευτυχως που υπηρχε γι αυτον και η εθνικη.......
ΔιαγραφήΩραία το άρθρο Τζιμ και ακόμα καλύτερες οι σκέψεις που μας έβαλες , ωστόσο δε θα διαλέξω κάποιον . Γιατί να μπαίνω σε διλήμματα βραδιάτικα ? :P Εκ του αποτελέσματος αν θα έχτιζα ομάδα γύρω από κάποιον θα ήταν ο ΔΔ . Αλλά τι να λέμε, όλοι ήταν ένας και ένας ...Όποιον και να έπαιρνες ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια ερώτηση για διευκρίνιση(αν και έχω απαντήσει σε κάθε περίπτωση).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδα την απάντηση του ανώνυμου 2:28 πιο πάνω που έχει μπερδέψει την ερώτηση με τον τρόπο που το έθεσε,αλλά παρ'όλα αυτά έδωσε τροφή για σκέψη.
Έχει απαντήσει αν κρίνω από το ύφος που διάλεξε στο ποιος ήταν ο καλύτερος πασέρ-δημιουργός κρίνοντας(λανθασμένα νομίζω από τον όρο pass first).
Το άρθρο επιλέγει 5 παίκτες που λογίζονται ως pass-first point guard(πολύ σωστά) και ρωτάει ποιος είναι ο καλύτερος παίκτης από αυτούς?(αυτή την εντύπωση έχω εγώ)
Γιατί μπορεί να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το άρθρο ρωτάει ποιος είναι ο καλύτερος floor general,ο καλύτερος στο είδος να αναλάβει την πλήρη κατεύθυνση της ομάδας στο παρκέ και την ανάμειξη των συμπαικτών του στην επίθεση.(είναι περίπου σαν να λέμε ότι στην 2η περίπτωση εξετάζεις περισσότερο το κομμάτι αποφάσεις-δημιουργία επιθετικά και παραμερίζεις το σύνολο του παίκτη όπως άμυνα,εκτέλεση κλπ.)
Βέβαια εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος από το ύφος του κειμένου ότι ο Τζιμ ρωτάει και γράφει για το 1ο,αλλά επειδή είδα αυτό το σχόλιο υπέθεσα ότι μπορεί να γίνει αυτή η παρερμηνεία.Ο αρθρογράφος θα μπορούσε να το επιβεβαιώσει.
Σωστά. Η ερώτηση είναι "ποιός είναι ο καλύτερος παίκτης από τους pass-first PGs"..
ΔιαγραφήΟ καλυτερος απο ολους της λιστας ειναι ο Καλντερον. Το εχει αποδειξει πολλακις με την Ταου, την εθνικη Ισπανιας και στο ΝΒΑ. Τωρα ως κορυφαιος Euroleague Legend και απο τους 5 δεν θελει και πολυ συζητηση το θεμα...Δημητρης Διαμαντιδης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Σταθης
καλημερα στη καλυτερη μπασκετικη παρεα της χωρας.ειμαι παναθηναικος και λατρευω τον διαμαντιδη σε απιστευτο βαθμο,αλλα αυτα που ειδα απο τον σαρας στα χρονια που εμεινε στην ομαδα μου αλλα και συνολικα στη πορεια της τεραστιας καριερας του δεν συγκρινονται με τιποτα και κανεναν. πιανιστας,μαγος,αρτιστας της μπαλας και του αθληματος.ευχαριστω τον θεο που τον προλαβα στα καλα του και τον εζησα να βγαζει απιστευτες ενεργειες και πασες στους ψηλους μας.φασεις που δεν θα ξεχασω ποτε οσο ζω.ολοι λενε για τη θρυλικη συνεργασια του μπατιστ με τον μητσο στο πικ εν ρολ.εγω διαφωνω.ο σαρας ειχε πολυ καλυτερη συνεργασια με τον μαικ.οι no look πασες που τον ταιζε ειναι για να διδασκονται στα σεμιναρια των p.g παγκοσμιως.απιστευτες στιγμες πραγματικα.εγυγαν παρα πολλοι παικτες ολα αυτα τα χρονια απο τον παο αλλα η φυγη του σαρας 2 φορες με πονεσε περισσοτερο.απλα δεν μπορω να φανταστω οτι υπαρχει ανθρωπος που αγαπαει το μπασκετ και δεν του αρεσει ο σαρας. συγχαρητηρια jimako για το υπεροχο αρθρο σου.σε παρακολουθω 3 χρονια και ειναι η τριτη φορα που σχολιαζω.να εισαι παντα καλα και ποτε να μην εγκαταλειψεις αυτο το μπλογκ που ειναι οαση για οσους αγαπαμε το αθλημα. 1 σαρας, 2 διαμαντιδης, 3 πριτζιονι-τεο, 4 καλντερον, 5 σαντσεθ. miklo 13
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα παιδιά,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω θα πάω με τον παιχτη με το λιγότερο ταλέντο απο αυτη τη λίστα που όμως ειχε αναλογικά το μεγαλύτερο impact κ τα cohones να παίρνει ομάδες πανω του στα κρίσιμα όντας ισως χειρότερος επιθετικά απο τους συμπαίκτες του..επισης αυτόν που στις μεγάλες διοργανώσεις με την εθνική ξεχώριζε σαν ο ηγέτης ο give me the ball. Θοδωρής παπαλουκας...σαρας ισως ο πιο ταλαντούχος απο ολους.δδ σίγουρα ο πιο πολυσυνθετος,ο πριτζιονι έμαθε στους αμερικανούς την έννοια του pass first pg στα 33 του.για καλντερον μπορω να πω οτι ειχε χρονιές που εκανε πράγματα κ θαύματα στο nba αλλα θα ήθελα να τον δω στο ευρωπαϊκό μπάσκετ απεναντι σε ολους αυτούς πολυ περισσότερο...
Over all ιδανικές επιλογές κ οι 5 κ νομιζω οτι ειναι θέμα γούστου η επιλογη..
Το δικό μου γούστο κ οι δικές μου αναμνήσεις λένε τεο....
Η απαντηση σου φανερωνει και για ποιο λογο ο Παναθηναικος παιρνει το πρωταθλημα...δεν στο λεω υποτιμητικα,απλα ειναι μια παρατηρηση..
ΔιαγραφήΚαλά για άλλο λόγο παίρνει το πρωτάθλημα ο Παναθηναικός. Και όποιος δεν κοροιδεύει τον εαυτό του ξέρει γιατί.
ΔιαγραφήΚαι το δικο σου σχολιο δειχνει και για ποιο λογο θα συνεχισει να το παιρνει..
ΔιαγραφήΠου είδες εσυ τωρα τη συσχέτιση με ολυμπιακο παναθηναικο στα προσωπικά μου γούστα κ στις προσωπικές μου αναμνήσεις απο την εθνική ειναι πραγματικα εκπληκτικό...
ΔιαγραφήΔηλ αν προτιμώ κάποιον άλλον απο το δδ κατι κρύβει απο πίσω ε?
Καλη καρδιά...
Επειδη τις τελευταιες μερες ειχαμε πιασει την συζητηση Γιαννακη, δεν θα ειχε μια θεση και αυτος στη λιστα;
ΑπάντησηΔιαγραφήτι δεν καταλαβαινεις ?
ΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος 1 Ιουλίου 2014 - 10:11 μ.μ.
ΔιαγραφήΕπειδή και εγώ δεν καταλαβαίνω την απάντηση που σας έδωσε ο
Ανώνυμος 1 Αυγούστου 2014 - 12:47 π.μ.
ο Δράκος δεν ήταν νομίζω πότε pass-first PG. Ειδικά στα χρόνια του στον Ιωνικο Νίκαιας ήταν μάλλον SG σκοράροντας για την ομάδα του συχνά περισσότερο και από τον Γκάλη.
Αν ο Jim, κάποια στιγμή, σε επόμενο άρθρο του ανεβάσει πεντάδα για τους guard τέτοιου τύπου, τότε ίσως αναφερθεί και ο Δράκος σε αυτήν.
Με την ευκαρία, Jim, θα ήταν πρόβλημα στο μέλλον να κάνουμε το ίδιο και για τις υπόλοιπες θέσεις?
Αλέξης
Οσον αφορα τον καλυτερο πασερ νομιζω οτι ειναι με διαφορα Διαμαντιδης. Με μεγαλη διαφορα. Ειναι ο παικτης που καταφερε να ξεζουμιζει τους πρωτοκλασατους παικτες που επαιζαν στις χρυσες εποχες του Παναθηναικου και της Εθνικης, αλλα και να ανεβαζει 10 επιπεδα μετριους παικτες στις μαυρες σελιδες του Παναθηναικου. Σχεδον καταφερε να παρει απο το χερακι τον μετριο Παναθηναικο και να τον παει φαιναλ φορ τις δυο προηγουμενες χρονιες. Κατι που ο Σρας δεν θα μπορεσει ποτε να το κανει. Καλος ο Σαρας οταν ειχε παικταραδες γυρω του αλλα παντα χανονταν στην μετριοτητα οταν ειχε μετριους παικτες γυρω του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδη ομως ειναι η χρονια της αποχωρησης του αντε να τον βαλω μαζι με τον Διαμαντιδη στο νο1 φετος. Την χρονια που θα αποχωρησει ομως ο Διαμαντιδης θα ειναι ο ενας και μοναδικος 3D
Δε μιλάμε για πασέρ φίλε. Η ερώτηση αφορά τον καλύτερο παίκτη που κατηγοροιοπηείται ως pass first
Διαγραφήτο ίδιο είναι αδερφέ μου. όπως και το γαμ**νο το transition είναι αιφνιδιασμός είτε αρέσει στον κάθε σάπιο, είτε όχι. μας φάγανε οι ξενόφερτες αηδίες σε αυτή τη χώρα.
ΔιαγραφήΤρανζίσιον είναι η μετάβαση από τη μια μεριά του γηπέδου στην άλλη ρε γίδι. Εξου και ο όρος αμυντικό τρανζίσιον. Γίδι. Το μπάσκετ έχει διεθνείς όρους Τούμπακα.
ΔιαγραφήΚαι πασέρ είναι αυτός που πασάρει. Pass first αυτός που λόγω νοοτροπίας ψάχνει πρώτα τη πάσα. Γίδι. Ε γίδι. Βλάχο.
ΔιαγραφήΔιαμαντιδης επισης για μενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκανε μαγκες παρα πολλους,εφτιαξε καριερες κ πηραν μεγαλα συμβολαια παιχτες που πριν ερθουν ομαδα δεν το σκεφτοντουσαν καν.
Με απλα λογια πιο pass first guard απο διαμαντιδη απλα ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ
Καλημέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ναι και εγώ θα αναφωνήσω Διαμαντίδης! Όπως είπα σε προηγούμενη ανάρτηση 2 παράγοντες τον ξεχωρίζουν.
1. Πόσο επηρέασε το άθλημα
2. Σε πόσες κατηγορίες ήταν top, πόσο καλά εκτελούσε την κάθε υποκατηγορία του αθλήματος
Εδώ κάποιος πρέπει να ψάξει τις επιδόσεις του 3Δ σε ranking, ασσίστ, κλεψίματα, μπλοκ. Αν προστεθούν και άλλες κατηγορίες που δεν καταγράφονται όπως κάλυψη χώρων - βοήθειες, μπασκετικό iq, ηγέτης στα δύσκολα - τελευταία λεπτά κρίσιμων αγώνων ....
Είμαστε όλοι νομίζω επηρεασμένοι από την αποχώρηση Σάρας. Τι τύπος ήταν; Πραγματικά είναι 1 κατηγορία μόνος. Συμφωνώ με κάποιον πριν που είπε πως ήταν καλλιτέχνης.
Υ.Γ Συμφωνεί μαζί μου και ο Ζοτς!!!!!!!!!!
Cor
Σάρας παιδιά εύκολα. Ο μεγαλύτερος ηγέτης της λίστας. Οι υπόλοιποι ήταν μπροστά του ρολίστες πολυτελείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήxavier
Συμφωνώ .like
ΔιαγραφήΠρος xavier
ΔιαγραφήΟ 3D και ο Τεό ήταν ΡΟΛΙΣΤΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ μπροστά στον Σάρας!!!
Και μετά λένε γιατί με την πάροδο του χρόνου αποκτά κανείς προβλήματα ακοής...
Αλέξης
Ο Σάρας 100%. Από 'κει κι έπειτα, αν "γράψει" κι άλλες σεζόν σα την περσινή - ατομικά - ο Σέρχιο, δηλαδη να παρουσιάσει διάρκεια, ως ότου αποσυρθεί, θα τους ξεπεράσει όλους όσους ανέφερες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά, όμως, πρέπει να πάρει και Ευρωλίγκα(ες).
Όταν μπαίνει τέτοιο θέμα και παίζει το όνομα του Μήτσου η αντικειμενικότητα και η ευθυκρισία πάνε περίπατο. Εκ των προτέρων, λοιπόν, λέω ότι δεν μπορώ να μην επιλέξω τον Διαμαντίδη. Θα προσπαθήσω να βρω ψεγάδια στους υπόλοιπους για να τον βγάλω στην κορυφή και σ’ αυτήν την κατηγορία. Του past first pg της τελευταία 15ετίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχήν, ο Σάρας νομίζω ότι δεν ανήκει στην κατηγορία των κλασσικών past first point guards. Έτσι όπως εγώ καταλαβαίνω τον όρο. Ο Λιθουανός είναι μια κατηγορία μόνος του. Ένας ιδιότυπος τύπος combo guard. Επιπλέον, τουλάχιστον σε συλλογικό επίπεδο, είχε πάντα δίπλα του σπουδαίους συμπαίκτες (Μπάρτσα, Μακάμπι, ΠΑΟ). Κι αυτό έκανε την δουλειά του ευκολότερη. Στην επίθεση ο Σάρας ήταν μια ιδιοφυία. Έπασχε, όμως, διαχρονικά στη άλλη άκρη του παρκέ. Πάει ο Λιθουανός, λοιπόν. Τον καθάρισα!!!
Ο Καλντερόν βγαίνει εκτός λόγω της σύντομης παρουσίας του στα παρκέ της Ευρώπης. Πήγε νωρίς στο ΝΒΑ, όπου κάνει αξιοσημείωτη καριέρα, και άρα δεν μπορεί να συγκριθεί με τους υπόλοιπους. Ξεπάστρεψα και τον Ισπανό!!!
Ο Πριγκιόνι. Ο Αργεντίνος είναι ένας άνθρωπος με μυαλό PC. Μιλάμε για ακρίβεια μηχανήματος. Αλλά έχει ένα θέμα. Δεν μπόρεσε να πάρει έναν ευρωπαϊκό τίτλο. Η ομάδα στην οποία μεγαλούργησε έφτασε κοντά αλλά δεν τα κατάφερε. Ε, άτιτλος ο Πάμπλο δεν μπορεί να είναι στο Νο 1. Πάει κι αυτός!!!
Παπαλουκάς. Εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν. Πιστεύω ότι ο Θοδωρής θα μπορούσε να κάνει ακόμη μεγαλύτερη καριέρα. Κάποιες λανθασμένες επιλογές του κόστισαν. Νομίζω ότι σε σχέση με το Μήτσο χάνει στο κομμάτι της διάρκειας. Ο Παπαλουκάς ήταν σε top επίπεδο την περίοδο 2005-2008. Μιλάμε για 3 αγωνιστικές περιόδους. Μέχρι το 2005 ήταν μεν στην ΤΣΣΚΑ αλλά δεν είχε εκτοξευθεί ακόμη. Ενώ μετά το 2008 και την επιστροφή του στην Ελλάδα έχασα πολλή από την λάμψη του. Τέλος κι ο Τεό!!!
Πάμε τώρα στον 3D.
Η αντίληψη που έχει ο Μήτσος για το παιχνίδι απλά δεν βρίσκεται σε άλλον παίκτη στην Ευρώπη. Είναι φορές που νομίζεις ότι κατευθύνει συμπαίκτες κι αντιπάλους με έναν απροσδιόριστο τρόπο. Σαν να έχει τηλεχειριστήριο και τους τοποθετεί στο γήπεδο όπως αυτός επιθυμεί. Είναι απολαυστικό να τον βλέπεις να παίρνει σχεδόν πάντα τη σωστή απόφαση ανεξάρτητα από το ότι δεν καταφέρνει πάντα να την εκτελεί και σωστά. Είναι απίστευτος ο τρόπος που βελτιώνει τους συμπαίκτες του. Είναι μοναδικός ο τρόπος με τον οποίο διατηρεί τη συγκέντρωσή του όταν η μπάλα καίει. Κανονικός χειρούργος.
Επίσης, η προσαρμογή του Μήτσου στις ανάγκες της ομάδας ήταν πάντα υποδειγματική. Ό,τι χρειαζόταν το έκανε. Είτε συνυπήρχε με σπουδαίους συμπαίκτες στα πλαίσια ενός φοβερού συνόλου. Είτε ηγούνταν ενός συνόλου με περιορισμένες δυνατότητες.
Θέλετε χαμαλίκι; Θέλετε μεγάλα σουτ; Θέλετε κυνήγι σε όλο το γήπεδο; Θέλετε δημιουργία; Θέλετε buzzer beater; Θέλετε αυτοθυσία; Θέλετε φάουλ τακτικής; Θέλετε κρίσιμες βολές να μπουν; Τα πάντα έχει κάνει. Τα πάντα και παντού.
Επειδη το διαβάζω για δεύτερη φορά.. Μη μπερδεύεστε από την ικανότητα του Σάρας στο σουτ/σκορ. Είναι pass-first PG. Στο ξεκίνημα της καριέρας του (Αμερική) έπαιξε στο "2" αρκετά αλλά η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων τον έφερε στο "1". Είναι σαν να λέμε ότι ο Στιβ Νας δεν είναι pass-first..
ΔιαγραφήΗ καριέρα του Σάρας σε συλλογικό επίπεδο στην Ευρώπη χωρίζεται σε δύο περιόδους. Στην προ ΝΒΑ όπου ήταν πραγματικά past first pg. Στην Μπάρτσα και στην Μακάμπι. Μετά την επιστροφή του από το ΝΒΑ, στον ΠΑΟ, και μέχρι πέρσι έπαιξε σχεδόν αποκλειστικά στο 2. Και στον ΠΑΟ του Ζοτς τις περιόδους 2007-’08, 2008-’09, 2009-’10 και 2011-’12. Και στην Μπάρτσα του Πασκουάλ πέρσι (2012-’13). Μόνο την περίοδο 2010-’11 σε Λιέτουβος και Φενέρ έπαιξε ξανά στον 1 και φέτος στην Ζαλγκίρις. Αλλά σ’ αυτές τις 2 σεζόν όχι σε ομάδα top class.
ΔιαγραφήΓι’ αυτό δεν τον θεωρώ κλασσικό past first pg. Κουβέντα να γίνεται δηλ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ??ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΑΥΣΑΜΕ-ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΑΜΠΕΡΑΜΕΝΤΟ.ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΣΑΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΥ ΠΗΓΕ ΔΕΝ ΚΡΥΦΤΗΚΕ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΝΙΚΕΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΟΥ...ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΦΟΒΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΣΑΚΩΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΟΝΟ 10-11 ΧΡΟΝΩΝ....ΣΕΝΤΡΙΚΣΕΜΠΑΛΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ο φραγκοκιλλ πασαρε περισσοτερο θα τον βαζαμε στην λιστα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σχεση εχει με τη θεση 1;
ΔιαγραφήΑν πάσαρε περισσότερο θα ήταν άλλος παίχτης και θα έπρεπε να έχει αποδείξει ότι σαν άλλος παίχτης θα ήταν εξίσου καλός με τώρα . Αν το είχε κάνει θα ήταν στη λίστα . Τώρα είναι σίγουρα στη λίστα με τα κόμπο γκαρντ .
Διαγραφήμε την ευκαιρια της αποχωρησης σαρας να θυμισουμε το συγκινητικο παιχνιδι του στον ημιτελικο φ4 του 2012 που πηγε να κερδισει μονος του τσσκα και μπερτομεου . το μεγαλυτερο σφαγειο στην ευρωλιγκα τα τελευταια χρονια . μονο και μονο απο σεβασμο στον σαρας , μπερτομεου και ρηγας επρεπε να παραιτηθουν και να ανοιξουν μπαρμπερικο .
ΑπάντησηΔιαγραφή3D
ΑπάντησηΔιαγραφήSaras
Calderon
Teo
Prigioni
Διαμαντίδης και Γιαννάκης από μένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλη τύχη για το Ελληνικό μπάσκετ η αξια διαδοχή (ουσιαστικά σε 7 χρόνια έγινε).
Έκαναν τα πάντα μέσα στο γήπεδο, απόλυτοι ηγέτες με στατιστική γεμάτη σε όλες τις κατηγορίες.
pass first, σημαίνει και team first, το οποίο σπανίως συνδυάζεται με all around παιγνίδι. Πράγμα το οποίο γουστάρω τρελά!
Ο Σάρας, όπως ειπώθηκε είναι μια κατηγορία μόνος τους, αλλά ξεκάθαρα offensive play. Εδώ θα κολλούσα σαν τοπ 5 και τον Σπανούλη, με μακράν πρώτο στη λίστα τον Νιck (ο οποίος είχε και εκπληκτικό pass...)
Αυτό το στυλ μπορεί να συνυπάρξει με τους δύο πρώτους (με τον δδ είχαμε την ευτυχία να το δούμε, όπως και τα αποτελέσματα), αλλά όχι μαζί στο παρκέ (τουλάχιστον δεν το θυμάμαι να συμβαίνει με επιτυχία).
Παπαλουκάς αξιομνημόνευτος, αλλά όχι για κορυφή.
Eξαιρετικός και με πλουραλισμό, αλλά σε συγκεκριμένα πράγματα.
Το ίδιο και οι υπόλοιποι. Πριτζιόνι, Καλτερον, Ρούμπιο κτλ
Εργαλεία - όχι ηγέτες.
Στη φανταστική μου ομάδα σήμερα θα έβαζα πιο πάνω τον Γιουλ και ας μην έχει αξιοποιηθεί ως pass. Πιστεύω πολύ σε αυτόν, αλλα έχει πέσει πάνω στον Σέρχιο, τον Βραζιλιάνο και τον Λάσο...
Σαντσεθ εκτός συζήτησης.
Νίκος Δ.
Από άποψη ταλέντου, προσωπικότητας και "πληρώνω διαρκείας για να σε βλέπω αγόρι μου" ποιότητα, νομίζω ότι Σάρας και Τεό είναι ένα σκαλί πάνω από ΔΔ και Πριτζιόνι. Βγάζω εξαρχής τον Καλντερόν από την εξίσωση, διότι δεν ασχολούμαι με το NBA, αν κι ό,τι έχω δει από Εθνική Ισπανίας (κυρίως) κι από Ταού (δευτερόντως), μιλάμε για εξωπραγματικό point guard, χωρίς όμως εκείνη τη στόφα του ευρωπαίου ηγέτη με τα μεγάλα guts. Αλλά επαναλαμβάνω, μπορεί να τον αδικώ μιας και το NBA με αφήνει πλέον αδιάφορο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι λοιπόν, για μένα ο Σάρας κι ο Τεό είναι με διαφορά οι καλύτεροι πασέρ όσον αφορά τον απίστευτο συνδυασμό "μυαλό κομπιούτερ" και τελείωμα μαγικό. Θεαματικοί παίκτες σε βαθμό που τα πολυεργαλεία ΔΔ και Πριτζιόνι δεν ήταν ποτέ. Έχει περάσει καιρός από την καλή εποχή του Τεό, γι αυτό κι έχει πέσει λίγο στο μυαλό πολλών εδώ, αλλά σόρυ στον τομέα ασίστ, ο Τεό ήταν πάνω από τον ΔΔ. Όπως και στην ηγετική στόφα. Η τριετία 2005-2007 με την εθνική είναι η πιο τρανή απόδειξη. Με το που έμπαινε το τελευταίο δίλεπτο, η μπάλα πήγαινε κλειστά μάτια στον Παπαλουκά. Ακόμα και το πελώριο τρίποντο του Διαμαντίδη με τη Γαλλία μάλλον δε θα είχε επιχειρηθεί καν, αν ο Τεό δεν είχε αποβληθεί στην αμέσως προηγούμενη φάση. Αρα σε ηγετική στόφα, θέαμα και ασίστ, για μένα Σάρας και Τεό πρώτοι. Εκεί που ο Σάρας κερδίζει άνετα τους άλλους τρεις είναι στις επιθετικές αρετές, όπου πάντως ο Διαμαντίδης είναι πιο συνεπής και πιο πολύπλευρος από τον Τεό.
Όταν πάμε στην άμυνα και στην "παίκτης του προπονητή" ποιότητα, ο Διαμαντίδης είναι μια κατηγορία μόνος του και θα μνημονεύεται για δεκαετίες. Ποιος προπονητής δε θα τον ήθελε στην ομάδα του; Εκεί ο Πριτζιόνι έρχεται μάλλον δεύτερος.
Μεγάλοι παίκτες όλοι τους, δείτε ξανά κάποιοι ολόκληρα τα παιχνίδια (κι όχι μόνο φάσεις) για να αισθανθείται αυτό το κάτι που ξεχώριζε Σάρας και Τεό. Δυστυχώς, κάποια πράγματα τα λησμονούμε εύκολα.
Αχιλλέας
χαλοου,πως ηταν πρωτος σε ασιστ ο Τεο αφου ο ΔΔ τον εχει ξεπερασει κατα πολυ και ακομη συνεχιζει.
ΔιαγραφήΠρώτος στη σειρά μου αξιολόγησης, όχι σε αριθμούς. Στο κάτω κάτω μιλάς με απόλυτους αριθμούς, κι ο Διαμαντίδης τον ξεπέρασε παίζοντας από το 2011 πάνω από 30 λεπτά σε κάθε παιχνίδι, κτλ. Το θέμα είναι τι πάσες έβγαζε ο ένας και τι ο άλλος. Κι όσο συνυπήρξαν στην εθνική, ο πασέρ κι ο ηγέτης ήταν ο Τεό. Και καλώς ή κακώς, αυτή ήταν η καλύτερη περίοδος της σύγχρονης ιστορίας της γαλανόλευκης ομάδας.
ΔιαγραφήΓια να μην παρεξηγηθώ, συγκρίνουμε δύο σχεδόν τέλειους παίκτες. Κι ότι είναι σε απόλυτους αριθμούς οι δυο πρώτοι σε ασίστ στην ιστορία της ευρωλίγκας, έχει την αξία του.
Οκ μονο που ο Τεο ειχε παιχταραδες που οι ασιστ του επιαναν τοπο.Ο ΔΔ τα δυο τελευταια χρονια μπορει να επαιζε παραπανω αλλα η ομαδα επαιζε μονο αμυνα και οι συμπαιχτες του φημιζονταν για την αμυνα τους και οχι για την επιθεση.Ο ΔΔ εβγαζε για μενα τις πιο θεαματικες ασιστ.Δεν ειναι τυχαιο που καθε βδομαδα ηταν μεσα στις καλυτερεςφασεις-ασιστ.Αν ειχε πιο ευστοχους συμπαιχτες τα δυο τελευταια χρονια με τον χρονο που επαιζε θα βλεπαμε ακομη περισσοτερο θεαμα.
Διαγραφή@@παιχταραδες συμπαιχτες
ΔιαγραφήΣυμφωνώ εν γένει με αυτό που γράφεις, αν και οι ψηλοί του ΠΑΟ μέχρι και πέρσι (Μπατίστ, Γκιστ, Λάσμε) μια χαρά τελείωναν τις ασίστ. Ο Βαν ντερ Σπίγκελ δεν ήταν δα κι ο Μαλόουν.
ΔιαγραφήΤσέκαρε ένα λινκ που έχει βάλει ένας φίλος πιο κάτω, θα δεις ότι σε average in 40 min, ο Παπαλούκ έχει σχεδόν δυο ασίστ ανά παιχνίδι πάνω από ΔΔ.
Αλλά να σου πω κάτι, δε βασίζοαι σε νούμερα. Βασίζομαι στα παιχνίδια που έβλεπα και στο πόσες φορές με άφηναν με ανοιχτό το στόμα Σάρας και Τεό με τις πάσες τους. Ο ΔΔ σου δίνει την εντύπωση ενός πανέξυπνου play maker που διαβάζει άριστα το παιχνίδι και σε χτυπάει από παντού. Οι άλλοι δύο έμοιαζαν ώρες ώρες με μάγους σε ντελίριο. :)
Καλωστον...νομίζω φιλαρακι το άρθρο είναι ταμαμ για να καταθέσεις την λατρεία σου για τον παπαλουκ :-) Όσο για τον καλντερον τον αδικεις ξεκάθαρα ,γαμα το nba, έχεις παραστάσεις του από την σιχαμενη μεν τεράστια δε Εθνική Ισπανίας της οποίας κρατάει την μπαγκέτα όλα αυτά τα χρόνια..η οποια θυμίζω μας έχει πελάτες , με φοβερά ματς του χοσε απέναντι στους δικούς μας Μήτσο και παπαλουκ άρα νομίζω πως έχει τα guts και με το παραπάνω
ΔιαγραφήΌσον αφορά το ποιος είναι καλύτερος νομίζω είναι θέμα γούστου , εγώ επειδή έχω αδυναμία στα γκαρντ με σουτ ύστερα από ντριμπλα Η σκριν θα έπαιρνα Σάρας-Χοσέ
Φαντάζομαι ο Καλντερόν για όσους είστε φαν του και τον θεωρείτε τόσο μεγάλο παίκτη όσο οι Σάρας και ΔΔ ας πούμε θα απογοητευτήκατε πολύ από τις περσινές του εμφανίσεις με την εθνική Ισπανίας που έλειπαν μπαμπάς και θείος(όπως βάφτισε ο Τζιμ τους Ναβάρο-Γκασόλ) και ο Καλντερόν έδειξε ανήμπορος να σηκώσει το βάρος του ηγέτη στις πλάτες του.Κάθε άλλο θα έλεγα.Ήταν ένα σκαλί κάτω από τον Σέρχιο Ροντρίγκεθ όταν τον έβλεπες επιθετικά και είχε δώσει το χρίσμα του go-to guy στον Ρούντι.
Διαγραφή* Btw,η φετινή Ισπανία είναι ένα ρόστερ που σε πιάνει δέος και μόνο να το διαβάζεις.Για μένα είναι φαβορί απέναντι στους Αμερικάνους φέτος,είναι η χρυσή τους ευκαιρία να αποχαιρετήσουν μια θεική γεννιά πατώντας στην κορυφή του κόσμου... Αυτό το επίτευγμα,θα είχε και τεράστια αξία αν γινόταν απέναντι σε μια Αμερική με μεγαλύτερη υπεροπλία.
Καλημέρα Τάκαρε από τα κρύα,
ΔιαγραφήΌντως το άρθρο του Conway ήταν η τέλεια αφορμή. Ο Καλντερόν δεν ήταν ποτέ μόνος του σε εκείνες τις ομάδες που μας διέλυαν, ούτε θα έλεγα πως ήταν ο κορυφαίος των Ισπανών. Καταλαβαίνω όμως γιατί σου αρέσει, ξέρω γαρ το στυλ σου.
Αλλά σου ξαναλέω, Σάρας και Τεό είχαν αυτό το ηγετικό «εντάξει, ό,τι κάνατε, κάνατε, δώστε μου την μπάλα τώρα να το παρω μόνος μου» που λατρεύω στο μπάσκετ. Και μάλιστα το έκαναν στο σύγχρονο μπάσκετ της υπερυπολογισμένης τακτικής και της διαβασμένης άμυνας, όπου τα one-man-show έχουν λιγοστέψει επικίνδυνα. Δεν τα κατάφερναν πάντα (Τεό στον τελικό το 07, Σάρας στον ημιτελικό του 12), αλλά ήταν κι εκείνες φορές συγκινητικοί. Όταν τα κατάφερναν δε, μαγεία. Θυμάμαι στον ημιτελικό με τη Γαλλία τον Τεό να παίρνει την μπάλα στην επαναφορά και σε 3 δευτερόλεπτα να χει βάλει τον κακόμοιρο Πάρκερ στο καλάθι στην άλλη άκρη του γηπέδου (ναι, κακόμοιρο τον έκανε να φαίνεται τον σπουδαίο Τόνι). Πάντως, από το 2000 στον Πανιώνιο θυμάμαι ότι είχα σταμπάρει αυτήν την παικτούρα. Στο Ευρωμπάσκετ του 2001, όταν όλοι τριγύρω μου τον έβριζαν για τις χαμένες βολές με τη Γερμανία, εγώ παραληρούσα διότι έβλεπα τον πρώτο Έλληνα γκαρντ που (θεωρούσα τότε) πως θα πήγαινε για μεγάλα πράγματα στο NBA. Ήταν από μικρός θεαματικός.
Και κάτι ακόμα. Όχι ότι μετράνε οι ατομικές διακρίσεις, αλλά ο Παπαλούκ αδικήθηκε δυο φορές. Στο Ευρωμπάσκετ του 05, ο Τεό ήταν με διαφορά ο κορυφαίος της διοργάνωσης. Μόνος του πήρε τους Ρώσους στους 8, έκανε την ανατροπή με τους Γάλλους στους 4, ενώ στον τελικό ήταν πραγματικό βγαλμένος από άλλον πλανήτη. Κι όμως, σε μια κίνηση αναγνώρισης ενός τεράστιου αθλητή, το βραβείο του mvp πήγε στον (ανύπαρκτο στον τελικό) Νοβίτσκι, δηλαδή σε παίκτη των ηττημένων, πράγμα αν δεν κάνω λάθος πρωτάκουστο. Η euroleague δεν αξιώθηκε όμως να κάνει το ίδιο στο F4 του 07, όπου ο Τεό ήταν μια ομάδα μόνος του.
Πάντως, θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες: αν ήμουν προπονητής, θα έκλεινα πρώτον από όλους τον Διαμαντίδη, διότι είναι μακράν ο πιο ολοκληρωμένος κι ο πιο πολύπλευρος παίκτης. Αλλά θα είχα οπωσδήποτε Τεό ή Σάρας να έρχονται από τον πάγκο.
Νο1 - ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τελικός του 2007 όπου έπαιζε μόνος του τον Παναθηναικό μέσα στο ΟΑΚΑ χωρίς καμιά βοήθεια από τους συμπαίκτες του και οι τρομερές επιτυχίες που οδήγησε την Εθνική με την 100αρα στην DREAM TEAM και τις τρομερές ανατροπές δε ξεχνιούνται
Για τον Τεό, εκτός από αυτά που ανέφερε στο σχόλιό του ο
ΔιαγραφήΑνώνυμος 1 Αυγούστου 2014 - 2:03 π.μ.
παραθέτω ένα σύνδεσμο για τον φιλικό αγώνα CAVS - OSFP το 2009 στις ΗΠΑ, στον οποίο έπαιζαν δύο ομάδες για τον ΟΣΦΠ εναντίον κάποιων τύπων που άκουγαν στα ονόματα Lebron James και Shaquil O' Neal. Μία χωρίς τον Τεό, και μια πολύ διαφορετική και ανώτερη ποιοτικά, όταν έμπαινε ο Τεό στο παιχνίδι. Ο ΟΣΦΠ φυσικά συνετρίβη, αλλά δέστε τις διαφορές στον τρόπο παιχνιδιού των δύο ομάδων του ΟΣΦΠ. Τα συμπεράσματα δικά σας.
https://www.youtube.com/watch?v=gupp8XYU7vo
Καλή διασκέδαση!
Αλέξης
η διευκρινηση "ο καλυτερος παιχτης απο τους pass first pg" κανει τα πραγματα πιο ξεκαθαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήαπλα Διαμαντιδης
βλεπω και η κοινη γνωμη εχει διαμαντιδη πρωτο με σαρας απο κοντα. καπως ετσι ειναι τα πραγματα. τι να πρωτοπει κανεις για τον διαμαντιδη. ισως ο κορυφαιος αμυντικος ολων των εποχων στην ευρωπη, ενας απο τους κορυφαιους δημιουργους, τεραστιος ηγετης με τα πιο πολλα heroics, εχει κερδισει αγωνες με καθε τροπο. νικητηρια τριποντα, διποντα, ταπα στον ακερ, κλεψιμο στον μουλαομεροβιτς, 2 τριποντα στα τελευταια 12 δευτερα με μαλαγα, 13 ποντους σε 1 λεπτο και κατι με ολυμπια. τι να πρωτοθυμηθεις
οτι χρειαζοταν μια ομαδα για να κερδισει το εκανε. ηταν πρωτος σε ταπες στον παναθηναικο καθε σεζον για τα πρωτα 4 χρονια!!! αντε πες σε καναν που δεν τον ξερει για τον πλειμεικερ που εβγαινε πρωτος σε ταπες ενω ταυτοχρονα εκανε ΟΛΕΣ τις αλλες δουλειες στο γηπεδο.
πρωτος ολων των εποχων σε ασσιστ και κλεψιματα σε ευρωλιγκα και α1...
ο ανθρωπος που αλλαξε τη θεση και εκανε ολες τις γενιες μετα απο αυτον να τον εχουν ως προτυπο. ρουμπιο, μισιτς, σιπαχι, βεστερμαν, μεχρι κι ο χουερτας τον εχει δηλωσει ως προτυπο του. για να μην μιλησουμε για το ελληνικο μπασκετ γιατι εκει η λιστα ειναι ατελειωτη.
μονο η αυρα της προσωπικοτητας του σαρας μπορει να σε βαλει σε δευτερες σκεψεις αλλα και παλι η απαντηση ειναι "απλα διαμαντιδης"
Saras einai o agapimenos mou giati ektos apo apisteyto IQ KAI XEIROURGIKI PASA,EXEI KATI POU OI YPOLOIPI 5 DEN EXOUN.AYTI TIN AYRA TOU MPORW NA PERASW TI PASA POU THELW OPOTE THELW...kai to stylaki tou den fovamai tpt !
ΑπάντησηΔιαγραφήAN VALOUME KATW OLA TA STATISTIKA KAI PARAMETROUS PISTEYW O MITSOS VGAINEI 1os!!
Dimitris Gloucester
NTE SON TOMAS GIA PANATHINAIKO??EXEI KANEIS IDEA???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρένθεση.. Η άμυνα της Εθνικής μας στην πρώτη περίοδο είναι ά ψ ο γ η..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό εκεί έχουμε "πατήσει" και βρήκαμε πόντους μπροστά. 20 πόντοι σε δέκα λεπτά χωρίς η επίθεση μας να είναι κάτι ιδιαίτερο. Θέλει συνέχεια όμως..
ΔιαγραφήSaras και τα μυαλα στα καγκελα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανος
Ένα πολύ ενδιαφέρον στατιστικό είναι ότι ο Σταμάτης έχει +11 στο +/- και όσο ήταν έξω μείωσαν οι Ιταλοί τη διαφορά, ό μόνος άλλος με καλό συντελεστή ήταν ο Χαραλαμπόπουλος,
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να δούμε τώρα που ξαναμπήκε
Γιατι επιμενει τοσο πολυ στον Οικονομοπουλο και εχει ξεχασει τον Τολιοπουλο. Ο Μητογλου ειναι καλος και πιστευω οτι του ταιριαζει το NCAA, ειναι ιδιαιτερα αθλητικος και καλος ριμπαουντερ. Οσον αφορα τον Τσαλμπουρη κατασκηνωνει στα τριποντα, φανταζομαι δεν θα παιξει καθολου στην πρωτη του χρονια(Iowa) πρεπει να βαλει πολλους μυς αλλιως θα τον κανουν ποστερ σε καθε φαση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιόν έβγαλες από το όνομα του λογαριασμού σου; Έχω χάσει επεισόδια με το Χιούστον. Ποιός έφυγε;
ΔιαγραφήΟ προδοτης ο Παρσονς.
Διαγραφήεχει ταλεντο ομως
ΔιαγραφήΚαλά όλα αυτά Τζιμ, αλλά δεν μας είπες εσύ ποιόν διαλέγεις τελικά....Αν ήταν να μαντέψω θα έδινα περισσότερες πιθανότητες να πάρεις τον Hitman...Το βρήκα ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Hitman θα τον έπαιρνα στην "άλλη" ομάδα, αυτή του πεζοδρομίου.. (Goodfellas).
ΔιαγραφήΠάλι προσπαθείς να ξεφύγεις ; θα σε κυνηγάω συνέχεια όπως ο ....Vincent Hanna....
ΔιαγραφήΧαχαχαχαχαχα.. Η κλάση του Γιασικεβίτσιους δεν υπάρχει.. Ήταν ο μεγαλύτερος ηγέτης και μακράν ο πιο χαρισμαστικός παίκτης της λίστας. Στα δικά μου γούστα από εκεί και πέρα, θα ήταν ένα μπακόρτ Καλντερόν-Διαμαντίδη (αν είχα και Παπαλουκά 6ο παίκτη..). Ο 3D θα ήταν η επιλογή μου για franchise player. Για το μπάσκετ πάντα που θα ήθελα εγώ να παίξω.
ΔιαγραφήΤώρα μάλιστα... είσαι σαφής....και για να θυμηθούμε την βαθιά σιωπηλή και εσωτερική ερμηνεία του Ντενίρο και την γεμάτη πάθος και σπαραγμό του Πατσίνο σε μία από τις μεγαλύτερες ερμηνευτικές μονομαχίες στην ιστορία του σινεμά, ....
Διαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=mZjraQagtTo
"είμαι αυτό που κηνυγάω"
Vincent Ηanna
***κυνηγάω
ΔιαγραφήΕμένα από αυτή την ταινία μου χει μείνει αυτή η σκηνή....
ΔιαγραφήΑπίστευτος...χαχαχα
https://www.youtube.com/watch?v=TXij1xlhJsI
Εγω θα διαλεγα τον διαμαντιδη γιατι τα εκανε ολα και καλα.Κανα θεμα για την εφηβων να κανεις η τα νεα ταλεντα του ελληνικου μπασκετ
ΑπάντησηΔιαγραφήo stamatis apla gia gelia otan prospa8ei na katevasei mpala i na pasarei.... to paidi ena pragma 3erei na kanei kai me auto mono den pas mprosta
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια χαρά είναι ο Σταμάτης σήμερα.. Το θέμα είναι ότι τέλος τρίτης περιόδου οι Ιταλοί δεν έπρεπε να είχαν σφυγμό. Κάνουμε πολλά λάθη..
ΔιαγραφήΟ Σταμάτης έχει +19 στο +/- ενώ αυτή τη στιγμή ο επόμενος καλύτερος έχει +4. Οπότε κάτι καλό θα κάνει ο μικρός για να είναι τόσο σημαντικό ς για την ομάδα
ΔιαγραφήΤο καλύτερο παιχνίδι του έκανε σήμερα ο Σταμάτης, αν και πάλι πήρε τα περισσότερα σουτ από οποιονδήποτε άλλον και έκανε τα περισσότερα λάθη.
ΔιαγραφήΟ Μουσίνι. Αυτός ο κοντνοτσόγλανος με το 4.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θυμίζει Ποτζέκο;
Μεγαλο ταλεντο η ελλαδα στην εφηβων.καλη ομαδα και η ιταλια αλλα η ελλαδα ειναι σε αλλο επιπεδο
ΔιαγραφήΡε γαμωτο ο παπαθεοδωρου τον Παπαγιαννη τον ξεχναει στον παγκο μετα το πρωτο δεκαλεπτο ... Αφου ειναι ο καλυτερος μας rim protector.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο χειροτερο ειναι οτι αφηνει συγκεκριμενους παιχτες να λιωνουν στο παρκε.
ΔιαγραφήΓιατι 40λεπτα παλι?αυριο πως θα παιξει δηλαδη?
Ο χαραλαμποπουλος :)
ΔιαγραφήΣε μια εβδομαδα ξεκιναει το παγκοσμιο U17, ο καμμενος ο χαραλαμποπουλος δεν θα εχει ποδια μεχρι τοτε.
ΔιαγραφήΤο προβλημα με τον Παπαθεοδωρου δεν ειναι τοσο η ανθρωπινη συμπεριφορα του,αφου μπορει οντως το περιστατικο με τον Κονιαρη να ηταν η ''κακια στιγμη'',αλλα η προπονητικη συμπεριφορα του..Οπως γραφουν και αλλοι αυτο που γινεται με τον Χαραλαμποπουλο ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια.Και βεβαια αυτο εχει να κανει πρωτον οτι δεν μπορει να διαχειριστει την πιεση για διακριση με μια ομαδα που εχει αποδεδιγμενα ταλεντο και δευτερον οτι δεν μπορει να διαχειριστει τα παιχνιδια,ειδικα οταν η ομαδα εχει διαφορα,ωστε να φρεσκαρει τα πρωτα βιολια..Δεν θελω να γινω μαντης κακων,αλλα σημερα ο Χαραλαμποπουλος εδειξε να στερειται φρεσκαδας,παρα το οτι υπηρχε διημερο ρεπο.Στα πολυημερα τουρνουα η διαχειριση των παικτων ειναι τετοια ωστε να ειναι οσο το δυνατον πιο φρεσκοι προς το τελος τους γιατι η κουραση απο τα πολλα λεπτα συμμετοχης σε συνεχομενα ματς λειτουργει αθροιστικα οσο περνανε οι ημερες..Αν περασει η Σερβια πιστευω πως θα κερδισουμε..Την Λιθουανια δεν την εχω δει..
ΔιαγραφήΠολυ πιθανο η πιεση για επιτυχια τον εχει αναγκασει κ αφηνει χωρις λογο 40λεπτα τον χαραλαμποπουλο ακομα και οταν νικαμε με διψηφια διαφορα.
ΔιαγραφήΠολυ φοβαμαι οτι στα επομενα ματς θα του λειψει η φρεσκαδα οπως και εγινε στο ματς με την σερβια οπου κ χασαμε
Εξαιρετικό άρθρο, Τζιμ. Μας απογείωσες. Είσαι τρομερός!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆποψη μου είναι πως όλοι τους είναι ένας και ένας. Φοβάμαι να επιλέξω κάποιον για να μην αδικήσω τον άλλον. Εκτός από τον Καλντερόν που λόγω με τα καραγκιοζιλίκια που έχει κάνει με την Εθνική Ισπανίας δεν τον "χωνεύω".
Ο Σάρας δίχως να έχει κάτι εξαιρετικό παρά μόνο το μπασκετικό ΙQ του έγινε αδιαμφισβήτητα ο κορυφαίος Λιθουανός της γενιάς του. Γεννημένος νικητής και με κρύο αίμα. Έκανε το απλό, μαγικό και το εύκολο, δύσκολο.
Ο Διαμαντίδης, επηρέασε όσο λίγοι την θέση του PG και έθεσε άλλα στάνταρ για αυτή. Clutch και στα δυο ends του γηπέδου. Ικανότατος εκτελεστής κ δημιουργός. Διαμαντίδης + Μπατίστ= Πικ εν Ρολ. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.
Ο Τεό για μένα είναι ο πρώτος μεγάλος Έλληνας μπασκετικός σούπερ σταρ. Μπορεί να μην ήταν ο starter αλλά το γεγόνος ότι οι Lakers και oι Celtics κονταροχτυπιούνταν για την υπογραφή του, τα λέει όλα για την αξία του.
Ο Πριχιόνι ίσως ήταν ο πιο hard to handle PG που έχω δει. Ακούραστος, οξυδερκής, πανούργος, πολύ σκληρός για να πεθάνει. Πήγε στο ΝΒΑ και μέχρι εκεί τον παραδέχτηκαν. Νομίζω πως αν δοκίμαζε πιο νέος θα άφηνε εποχή.
Οverall, θα πάω με τον Διαμαντίδη γιατί είχε το πιο πλήρες πακέτο αν και οι 4 ήταν υπέροχοι. Εξαιρώ τον Καλντερόν γιατί όπως είπα πριν δεν τον χωνεύω.
Ο Σέρχιο που λες στο υστερόγραφο πιστεύω ότι είναι από τους λίγους ποιοτικούς floor generals που έχουμε στα Ευρωπαϊκά παρκέ. Τον Πέπε Σάντζεθ επειδή είμαι μικρός δεν τον θυμάμαι. Κάποιο βιντεάκι κανείς;
Οχι ο πεπε ειναι ειναι πιο κατωαπο τους 5.καμια σχεση με τους προαναφερθεν.
ΔιαγραφήΣε ταλεντο υστερει
o Τζιμ τον ανέφερε στο τέλος... Εκείνος θα ξέρει καλύτερα. Εγώ νομίζω πως είμαι από τους πιο νεαρούς -αν όχι ο πιο νεαρός- σχολιαστές της σελίδας... Οπότε... με έπιασες αδιάβαστο, Τζιμ.
ΔιαγραφήΚαι εμένα με έπιασε αδιάβαστο ο Τζιμ με τον Σάντσεθ, παρόλο που είμαι αρκετά παλιός!
ΔιαγραφήΟ μοναδικός Σάντσεθ που μπορώ να θυμηθώ ήταν ο απίστευτος Χιούγκο της Ρεάλ, σε άλλο άθλημα βέβαια.
Θυμάμαι όμως τους Μπρουναμόντι και Σολοθάμπαλ :-).
Αλέξης
(Χ)
ΔιαγραφήΠρος JJ Redick
Όταν αναφερόμαστε σε τελικές πάσες...
https://www.youtube.com/watch?v=9cEYGS8rc3I
https://www.youtube.com/watch?v=du0IjcuU9GE
Και για... bonus
https://www.youtube.com/watch?v=d3ThUlFiRF0
Βέβαια, λίγο άδικες οι συγκρίσεις με τον Πέπε :-) ...
Αλέξης
Δύσκολη επιλογή Τζιμ...Έχω μια αδυναμία στον Σάρας και μετά στον Θοδωρή...Ήταν πιο απρόβλέπτοι δημιουργοί,ειδικά στο μισό γήπεδο! Οι Πριγκιόνι και Διαμαντίδης πιο καλοί αθλητές, και δουλευταράδες. Ο Καλντερόν αξία,χαλκέντερος! Δέκα χρόνια στο ΝΒΑ και να παίζεις δεν είναι και λίγο! Όλοι πάντως έκαναν τους συμπάικτες τους καλύτερους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα των εφήβων,ο Σταμάτης απειλεί το καλάθι των αντιπάλων με κάθε τρόπο. Αν δουλέψει το κορμί του και την ντρίμπλα του θα παίξει σε υψηλό επίπεδο. Ο Χαραλαμπόπουλος είναι πολύ "γλυκός" παίκτης. Τέτοιο στυλ μετά τον Περπέρογλου,όχι ακριβώς το ίδιο βέβαια, δεν είχαμε ξαναβγάλει.
Υ.Γ. Ο κόουτς είχε ξεχάσει την ίδια πεντάδα,στην τρίτη περίοδο. Έσκασαν τα παιδιά, μας έφτασαν οι Ιταλοί...Κατά τ'άλλα κερδίσαμε εύκολα.
μετα τον Περπερογλου;;;;;ρε τι μαθαινουμε.
ΔιαγραφήΟπαδος του Ολυμπιακου ειναι τι περιμενεις να γραψει..Ασε που τον Καλντερον(τον χαλκεντερο)μαλλον ουτε που τον εχει δει να παιζει..Κανας 15χρονος θα ειναι..
ΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος 1 Αυγούστου 2014 - 5:57 π.μ. και
ΔιαγραφήΑνώνυμος1 Αυγούστου 2014 - 6:01 π.μ.
Έχει δίκιο ο Σούλης για τον Περπέρογλου, και σας το λέω και εγώ που δεν είμαι ΟΥΤΕ οπαδός του ΟΣΦΠ ΟΥΤΕ μακράν 15χρονος...
Αλέξης
http://www.euroleague.net/main/statistics?mode=Leaders&entity=Players&seasonmode=All&cat=Steals&agg=Accumulatedhttp http://www.euroleague.net/main/statistics?mode=Leaders&entity=Players&seasonmode=All&cat=Valuation&agg=Accumulated http://www.euroleague.net/main/statistics?mode=Leaders&entity=Players&seasonmode=All&cat=Assistances&agg=Accumulat υπαρχουν και αλλα στατιστικα που ο ΔΔ εχει πρωτιες σαν γκαρντ ριμπαουντ και ταπες.Τωρα αν κρινεται εναν παιχτη γιατι επαιξε σουπερ σε ενα παιχνιδι ειναι ακυρο η συνολικη παρουσια του μετραει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆψογη αναφορά. Αποδεικνύεται αυτό που γράφω πιο πάνω. Ο ΔΔ έχεις σε απόλυτες τιμές πιο πολλές ασίστ από όλους (με τον Τεό δεύτερο), αλλά σε average σε 40 min, ο πρώτος έχει 5.92 κι ο Παπαλούκ 7.68. Επαναλαμβάνω, αμφότεροι τέλειοι, αλλά ο Τεό για μένα καλύτερος πασέρ.
Διαγραφήοτι η ομαδα του ΔΔ ειχε μ.ο τα δυο τελευταια χρονια ειχε κατω απο 70 ποντους σου λεει κατι,αλλα σιγα μην σου λεει,γαβρος γαρ.υ.γ δεν ειμαι βαζελος.
ΔιαγραφήΣε μένα πάει αυτό; Πιστεύεις σοβαρά ότι μαντεύεις την ομάδα μου επειδή θεωρώ πιο ηγέτη τον Τεό από τον ΔΔ; Με την ίδια λογική, σου λέει κάτι που ο ΔΔ έπαιζε πάνω από 30 λεπτά τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ ο Παπαλούκ με το ζόρι έφτανε τα 25; Μην προτρέχεις φίλε μου, και μην προσπαθείς με χαρακτηρισμούς (γάβρος, βάζελος, κτλ) να αρνηθείς κάθε άποψη αντίθετη από τη δική σου.
ΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος 1 Αυγούστου 2014 - 5:56 π.μ.
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε για τα στοιχεία του 3D. Συμφωνώ με τον theachilles ότι πρέπει να βλέπουμε την συνεισφορά του κάθε παίκτη κατά μέσο όρο ή αγώνα. Για παράδειγμα, ένας παίκτης με 300 αγώνες στο ενεργητικό του και με index rating 10 μέσο όρο, συνολικά έχει 3000. Ένας άλλος με 100 αγώνες και 30 μέσο όρο στο PIR, έχει σύνολο επίσης 3000. Ποιός από τους δύο αυτούς παίκτες ήταν πιό σημαντικός για την ομάδα του? Για να καταλάβετε τί εννοώ, στο συνολικό PIR καριέρας στο σύνδεσμο που αναρτήσατε, ο 3D είναι 2ος. Στο σύνδεσμο με κατά μέσο όρο PIR
http://www.euroleague.net/main/statistics?mode=Leaders&entity=Players&seasonmode=All&cat=Valuation&agg=PerGame
ο 2ος είναι ο μακαρίτης ο Αλφόνσο Φόρντ με 21.04 σε μόλις 54 αγώνες που πήρε μέρος στην Euroleague. Εδώ, ο 3D με 225 αγώνες στην πλάτη και PIR 14.27 είναι μόλις 30ος.
Στα 40 λεπτά, ο Φόρντ είναι 8ος και ο 3Δ ούτε καν στην πρώτη 100άδα (στη θέση 117).
http://www.euroleague.net/main/statistics?mode=Leaders&entity=Players&seasonmode=All&cat=Valuation&agg=PerMinute
Η σωστή εικόνα λοιπόν παρέχεται ΜΟΝΟ από τα νούμερα που αφορούν τους μέσους όρους και όχι τα σύνολα.
Φυσικά η ανεκτίμητη προσφορά του 3D στο άθλημα δεν μπορεί να κριθεί από το PIR...
Αλέξης
re αλεξης εισαι οτι να ναι ομως,ελεος.
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια στην εθνική κάτω των 18.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εξαιρέσουμε το τρίτο δεκάλεπτο και τα λάθη παίξαμε πολύ καλά.
Χαραλαμπόπουλος και Σταμάτης οι καλύτεροι.
Φοβερή άμυνα από Κονιάρη. Ενέσεις ψυχολογίας τα καρφώματα του Παππαγιάννη οι τάπες Κονιάρη και κάποια μεγάλα σουτ από Χαραλαμπόπουλο όταν πλησίαζαν οι Ιταλοί. Πολύ καλός και ο Μουράτος.
Κάποιος είπε ότι ο Χαραλαμπόπουλος πρέπει να βελτιώσει το τρίποντο. Ο μικρός σουτάρει με 38% παίρνοντας και κάποια σκοτωμένα στο τέλος του χρόνου. Δύσκολα αστοχεί όταν είναι μόνος του. Θέλει δουλειά στη ντρίπλα και στις διεισδύσεις, αν και χωρίς αυτά λόγω μπασκετικού iq και μετριοφροσύνης φαίνεται ότι θα κάνει μεγάλη καριέρα.
Αν κάποιος προπονητής δουλέψει την πάσα του Σταμάτη έχει βάσεις να γίνει μεγάλος combo guard σε στυλ Σπανούλη. Είναι εκνευριστικό κάποιες στιγμές να περνάει εύκολα τον αντίπαλο και ενώ ερχονται άλλοι για βοήθεια, κάτι που προυποθέτει ότι μένουν 1-2 δικοί μας αμαρκάριστοι να μην πασάρει και να πέφτει πάνω στους αμυνόμενους κάνοντας λάθος. Δεν κατηγορώ, απλά επισημάνω κάποια αδυναμία του που αν προσεχθεί έχει φόντα να γίνει μεγάλος παίχτης. Εξάλλου είναι μόλις 17.
Και πάλι συγχαρητήρια και με ένα μετάλλιο για τους μικρούς..
Πεδουλάκης
Η καρδιά κ η συμπάθεια λέει (μάλλον) Σάρας, αλλά θα πω Διαμαντίδη λόγω διάρκειας και πολυχρηστικότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό κει κ κάτω Τεο, Πριτζιόνι κ μετά Καλδερόν
ΥΓ: Μπράβο στους παλίκαρους της Εθνικής εφήβων! Με πολύ δουλειά κ το μυαλό στο κεφάλι τους, θα κάνουν μεγάλα πράγματα.
ΥΓ2: (Μεγάλη μου παράλειψη που δεν το ανέφερα πιο πάνω) ΤΙ ΑΡΘΡΑΡΑ είναι αυτή ρε Jimare? Είναι απ τις αγαπημένες μου οι αναρτήσεις τέτοιου είδους. Keep up!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣάρας!
ΑπάντησηΔιαγραφήJim Conway θα σε παρακαλέσω να προτείνεις μερικούς mobile centers που θα μπορούσαν να ταιριάξουν στο ρόστερ του Παναθηναικού. Asap please! :)
Απ'όλους αυτούς, για τη συγκεκριμένη κατηγορία θα επέλεγα Διαμαντίδη (και κρατάω μια πισινή για τον Prigioni). Δεν τον θεωρώ ούτε τον καλύτερο point guard, ούτε τον καλύτερο αθλητή απο όσους αναφέρθηκαν. Τον θεωρώ όμως τον μεγαλύτερο παίκτη ομάδας και επειδή στο μυαλό μου έχω συσχετίση, πολύ πιθανώς λανθασμένα, τον όρο pass first και την ομαδικότητα, επιλέγω Διαμαντίδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τους παραπάνω παίκτες πάντως θεωρώ καλύτερο τον Σάρας και πιστεύω ότι ασχέτως αν θέλουμε να τιμήσουμε τους δικούς μας Παπαλουκά, Διαμαντίδη και Σπανούλη, ο Σάρας είναι ως ωμό μπασκετικό ταλέντο καλύτερος και απο τους τρεις. Ένας ιδιοφυής παίκτης πραγματικά, απο αυτούς που σε βάζουν στο τριπάκι να πληρώσεις για δεις όχι το ταλέντο τους σαν σε ρωμαϊκή αρένα αλλά την τέχνη τους σαν σε θεατρική παράσταση.
In other news, οι Αγγελόπουλοι συνεχίζουν στο ίδιο βιολί κράζοντας και Καλάθη ενώ οι μικροί πήγαν να τα θαλασσώσουν αλλά το έσωσαν με ένα γερό ξέσπασμα. Ο Χαραλαμπόπουλος ήταν ένα κλικ κάτω απο τις προηγούμενες επιδόσεις του αλλά νομίζω αντέχει άνετα δύο φουλ σαραντάλεπτα ακόμα. Με τους ψηλούς μ'έχει μπερδέψει λίγο ο coach αλλά κατα τ'άλλα καλή δουλειά. Ο Κόνιαρης και ο Σταμάτης όταν ωριμάσουν εγκεφαλικά θα έχουν την ευκαιρία να δείξουν ωραία πράγματα. Προς το παρόν θέλουν πολύ δουλειά πάνω στα fundamentals της θέσης τους και οι δύο. Τον Σταμάτη πάντως αν ήμουν στον Ολυμπιακό θα τον κοιτούσα. Επίσης, πολύ ωραίος παίκτης ο Mussini, ίσως τον δούμε κι αυτόν στο μέλλον.
Άκυρο, ο Τσαλμπούρης των 2.14 έχουμε παρατηρήσει οτι έχει 5/7 τρίποντα και οτι έχει πάρει 7 προσπάθειες για τρείς και 14 για δύο;
Καλος παιχτης ο τσαλμπουρης.
ΔιαγραφήΔυστηχως περαν απο το προηγουμενο ατς δεν το πολυεμπιστευεται ο coach θεωροντας τον αγουρο ακομα,αλλα η σωματοδομη του ειναι εντυπωσιακη
Panos Geo Εννοεις το ύψος , ετσι ? γιατι τα χερια του παιδιου ειναι σαν κλαδια και ο κορμος πολυ αδυναμος, ευτυχως που θα παει στην Αμερικη και θα δουλεψουν στο σωμα του ωστε να γινει δυνατοτερος.
ΔιαγραφήΔεν μου αρέσει ο Τσαλμπούρης σαν σώμα.Όπως ακριβώς το είπε ο φίλος από πάνω.Οι Αμερικάνοι βέβαια σε αυτά τα θέματα είναι μίλια μπροστά οπότε μπορούν να τον βελτιώσουν.
ΔιαγραφήΟ Παπαγιάννης έχει αργά βήματα,δεν γλιτώνεις εύκολα από το ύψος αυτό.Βέβαια είναι πολύ καλός αθλητικά,σπουδαίο στοιχείο,και δουλευοντας με τα χρόνια ωριμάζοντας στο επιθετικό του ρεπερτόριο μπορεί να γίνει ένας πολύ καλός παίκτης.
Ο Μήτογλου έχει στοιχεία σύγχρονου ψηλού,δεν έχω πλήρη άποψη αλλά έχει προοπτικές.Σίγουρα χρειάζεται πολύ χρόνο ο συγκεκριμένος για να φτιάξει την τεχνική του και να ολοκληρωθεί σαν παίκτης,αρκετά άγουρος.
Ο Χαραλαμπόπουλος είναι φοβερός.Μου θυμίζει πολύ Κιριλένκο σε στιλ.Κυρίως γιατί έχει εξαιρετική επαφή με το καλάθι σε κοντινές αποστάσεις και σπουδαίο άλμα που τον βοηθά να είναι σούπερ στο ριμπάουντ(όπου είναι και φοβερός σαν ριμπάουντερ θέσης).Έχει όλα τα βασικά όπως σουτ,αξιόπιστο ποστάρισμα,courtvision.Την πιο πολλή δουλειά έχει να την ρίξει σε ballhandling(πολλή δουλίτσα,να μην έχει ανάλογο θέμα με Παπανικολάου) και πλάγια-πίσω βήματα.Από φέτος μπορεί να πάρει λεπτά,κατ'εμέ όχι καθαρά πίσω από Βλάντο(που δεν είναι και μπετόν).Κι εγώ έναν συμπληρωματικό παίκτη τον θεωρώ απαραίτητο στο 3 των πρασίνων(στο στιλ του Μούριτς που προτείνει ο Τζιμ)
Ο Σταμάτης,για τον οποίο ακονίζουν όλοι τα ξίφη τους,έχει σπουδαίο χειρισμό για Έλληνα παίκτη και μοναδικές 1 on 1 ικανότητες για παίκτη της ελληνικής σχολής.Δυστυχώς όμως δεν αρκούν αυτά.Θα είναι πολύ δύσκολο για αυτόν και θα χρειαστεί μεγάλο step up σε κομμάτια όπως άμυνα,δημιουργία,αντίληψη του παιχνιδιού και αθλητικότητα-σκληράδα για να παίξει στο υψηλό επίπεδο λόγω περιορισμένων σωματικών προδιαγραφών.Θέλει πολλή δουλειά και στα τελειώματα των φάσεων.
Ο Μουράτος είναι παίκτης με πολύ καλό σώμα και μακριά χέρια,ψηλό κι δυνατό γκαρντ και από τους κοντούς της ομάδας μας έχει το μεγαλύτερο upside στο σημαντικότερο πράγμα πλέον για να αναδειχθείς,το πώς βλέπει γήπεδο και συμπεριφέρεται-παίρνει τα πικ ν ρολ(ειδικά για την ηλικία του).Δεν μου αρέσουν κάποιες αμυντικές αντιδράσεις σε τρανζίσιον και η απουσία του από φάσεις(βγάζει μια μικρή νωθρότητα) αλλά πιθανολογώ ότι φταίει που έχει μείνει μέχρι τώρα στους Αγίους.Θα είναι σημαντική κίνηση από τον Όσφπ αν γίνει,χρειάζεται δουλειά κυρίως στο σουτ,που αν φτιάξει(midrange) θα καταφέρει να πετύχει.(και το αριστερό του χέρι που δεν χρησιμοποιεί ποτέ στα τελειώματα)
Ο Κόνιαρης μου αρέσει πολύ σαν πρώτη ύλη,κλασικός παίκτης νέας ελληνικής σχολής,δυνατά πόδια,γρήγορος,καλός αμυντικός και συγκεντρωμένος.Καθαρό pg,καλό ballhandling,όλα τα βασικά.Είναι πολύ άγουρος ακόμα,αλλά δείχνει ότι θα καταφέρει να σταθεί σε υψηλό επίπεδο.Θυμίζει λίγο Μάντζαρη στο τι μπορεί να πετύχει(και έχει ακόμα πιο καλές προδιαγραφές σε επιθετικά ζητήματα).Ωραία κίνηση από Πάο.
Παιδια αναφερομαι σε τεχνικη κ υψος οχι δυναμη γιατι ειναι ξεκαθαρο θελει να δουλεψει πανω σε αυτο.θυμηζω πως ηταν ο παπαγιαννης πριν φυγει για αμερικη και πως ειναι τωρα.
ΔιαγραφήΟι αμερικανοι ειναι επιστημονες σε αυτο το κομματι
Τι να πω βρε παιδια, εμενα αυτος ο ατιμος ο Σταματης με διαολιζει, με εκνευριζει αφανταστα. Το ξερω οτι το παληκαρακι ειναι μικρο ακομη και μακαρι να εξελιχθει σε μεγαλο παικτη, αλλα..αλλα αυτο το πραμα να προσπαθει συνεχεια να το παιξει κατι μεταξυ Τζορνταν, Γκαλη και Σπανουλη και 8 στις 10 φορες να μπουρδουκλωνεται και να κουτουλαει πανω στους αντιπαλους, εγω ενθαρρυντικο δε το βρισκω.
ΔιαγραφήΕιναι φοβερο δηλαδη να βλεπεις τις συνεχομενες αποτυχημενες απονεννοημενες του προσπαθεις λες και η υπολοιπη ομαδα δεν υπαρχει ή δεν εχει σημασια.
Ωρες ωρες νομιζω οτι ειναι απλα ενας περαστικος που τον πηρανε στην Εθνικη κατα λαθος και απλα κανει το κομματι του.
Καλο να χεις θρασος και αγνοια κινδυνου, αλλα ακομη καλυτερα να εχεις και μια αισθηση του μετρου και της ομαδικοτητας.
Opos ta les einai. Distixos sto paidi den leipei mono ypsos ... An kai gia na leme tin alitheia simera itan pio sygkratimenos ( an kai ores ores se trelenai me tin atomistia tou)
ΔιαγραφήΓιασικεβίτσιους με τεράστια διαφορά απ΄το δεύτερο! Δε θα ξαναβγεί κάτι αντίστοιχο, ο τύπος ήταν ο μεγαλύτερος μπασκετικός μάγος που είδα ποτέ να παίζει σε Ευρωπαική ομάδα, ΑΣΥΛΛΗΠΤΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήεαν ο διαμαντιδης δεν βαριοταν το γυμναστηριο και δεν ειχε φαει αμασητη την προπαγανδα ομπραντοβιτσ θα ειχε γραψει ιστορια στο ΝΒΑ και η σειρα θα ηταν διαφορετικη. οπως διαφορετικα θα ηταν εαν ειχε φυγει απο την προστασια του παναθηναϊκου και του ομπραντοβιτσ για αλλη ευρωπαϊκη ομαδα. No english, no balls no party
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιθετικα ο σαρας ηταν σε ενα αλλο επιπεδο που κανεις απο αυτους δεν θα τον φτασει.
ο παπαλουκας ηταν ο καλητερος 6τος παικτης που εχω δει σε αυτην την μερια του ατλαντικου. το πως διαβαζε τα παιχνιδια απεξω και αλλαζε τα δεδομενα οταν εμπαινε μεσα ηταν απλα μαγικο. ειναι αμαρτια αλλα και η πραγματικοτητα στο γαμω αθλημα πως 2 βολες μπορουν να σου χαρακτηρισουν την καριερα.
o ισπανουλης ετρεξε την καλητερη εθνικη μετα των αμερικανων και εκανε καριερα στην αμερικη (εκει που διαπρεπει ο ρικι-δεν σουταρω- ρουμπιο)! θα ηθελα να τον δω στα μερη μας να τον ποσταρει ο καυκης.
ο αργεντινοιταλος- to hard to die.αλλα εως εκει
σαρας με αλλαγη παπαλλουκα: δεν θα επαιρνε αιχμαλωτους αυτη η ομαδα
Δε θέλω να μπω στο τριπάκι του να *πρέπει* να κατατάξω σε μια ιεραρχημένη λίστα πέντε θεούς του μπάσκετ, πώς να το πω, πιστεύω πως δεν τους αξίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο τυχεροί υπήρξαμε ως χώρα να έχουμε μια Εθνική Ομάδα με περιφερειακή τριάδα Παπαλουκά, Διαμαντίδη και Σπανούλη.
Και πόσο τυχεροί που είχαμε μια ομάδα με περιφερειακή τριάδα Σάρας, Διαμαντίδη και Σπανούλη.
Γίνεται καλύτερα;
Να έχουμε δει τέτοια θαύματα με τα μάτια μας, να έχουμε απολαύσει τόσες κούπες από αυτούς τους θεούς και μετά να βλέπεις τα ζώα να αναλώνονται στον ωκεανό της ΓιαννακοπουλοΑγγελοπουλικής οπαδικής μικροτσουτσουνίασης.
Ποτέ δε θα δούμε τα αποτελέσματα της Παιδείας που θα έπρεπε να έχουμε αποκομίσει από τις τελευταίες 4 μπασκετικές δεκαετίες... Πολύ απλά, αμφιβάλλω πια αν τα αξίζουμε...
Δημήτριος Διαμαντίδης. Nuff Said.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά το ερώτημα του άρθρου, στα τελευταία 30 χρόνια που παρακολουθώ, στην Ευρώπη, με 2 χαρακτήρες
ΑπάντησηΔιαγραφή3D
και ο απλούστατος λόγος, ότι ήταν και είναι, με 10 χαρακτήρες (δανεισμένους από άλλο άθλημα)
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ
για την εκάστοτε ομάδα του.
Σε παγκόσμιο επίιπεδο με πέντε χαρακτήρες
MAGIC
γιατί πράγματι ο Stockton ήταν καλούτσικος ;-), αλλά το showtime των λιμνάνθρωπων από άλλο πλανήτη. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Magic ήταν ο μόνος PG, από όσο μπορώ να γνωρίζω, που μπορούσε να παίξει, με ύψος 2.08, σε όλες τις θέσεις (1-5) σε επίπεδο superstar στο ΝΒΑ (ως 5 το απέδειξε εξάλλου έστω και σε ένα μόνο αγώνα των τελικών).
Συνοψίζοντας
ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΜΑΓΕΙΑ
και όπως είπε και ο Φράνκι Καρμπόνε
...nough said!
Αλέξης
ΣΑΡΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ηθελες να δεις κατι μαγικο απο αυτον θα τοβλεπες.
Νομιζω οτι και ο 3D μετα τη συνεργασια μαζι του ανεβηκε επιπεδο στην πασα
Ελλάδα - Σερβία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουρκία - Κροατία.
Ντέρμπυ και τα δύο αλλά ας κάνω μια πρόβλεψη : Κροατία-Ελλάδα ο τελικός και μάλλον πάμε για δεύτεροι.
Στο μυαλό μου είσαι.
Διαγραφήnikos
Kαι ο Παναθηναικος καταφερε να εχει Σαρας και 3δ στο ιδιο ροστερ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικα καταταζω πρωτο τον Μητσαρα και πισω τον Λουκα!
ο χαραλαμποπουλος θα συμμετεχει και στο u17? ειστε σιγουροι;;;αν ειναι ετσι μαζί με τους άλλους 97άρηδες το έχουμε πάρει πριν καν αρχίσει το ευρωπαικό στους παίδες..Μου θυμίζει αυτό που εγινε το 9 με παπα-παπ-σαρικο κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατι ακομα..ο Αντετοκουμπο ο Κωστας που ειναι του 98..γιατι δεν κλήθηκε στην εθνικη u17;;;
nikos
To u17 ειναι παγκοσμιο φιλε..οχι πανευρωπαικο. Και οντως το ιδιο εγινε και το 09 με το παγκοσμιο εφηβων u19 και πανευρωπαικο νεων u20 αντιστοιχα. Τωρα θα γινει σε παγκοσμιο παιδων u17 και πανευρωπαικο εφηβων u18 αντιστροφα χρονολογικα ομως γιατι τοτε εγινε πρωτα το παγκοσμιο. Δεν νομιζω οτι οι ΗΠΑ θα κινδυνευσουν απο καποια ομαδα παλι, γενικα και τις 2 διοργανωσεις που εχουν προηγηθει τις πηρανε αερα. Η διαφορα επιπεδου που εχουν οι ΗΠΑ στα μεχρι στιγμης παγκοσμια παιδων με τις αλλες χωρες ειναι επιπεδου dream team 92 (Ενδεικτικα εχουν στα 16 ματς που εχουν παιξει μολις μια φορα δεν κερδισαν με 20 ποντους και πανω, στην πρεμιερα του 2010 με την Αργεντινη. Για την ιστορια MVP το 2010 ηταν ο Beal). Ενδιαφερον θα εχει γιατι πρωτο ματς της εθνικης μας ειναι την επομενη Παρασκευη με τις ΗΠΑ. Θεωρω οτι η οχταδα ειναι εφικτη και με λιγη τυχη ισως εχουμε τυχη και για τετραδα αλλα ειναι πολυ νωρις να λεμε το οτιδηποτε.
ΔιαγραφήBrian Scalabrine
το αρθρο κανει λογο για pass first ποιντ,
ΑπάντησηΔιαγραφήως εκ τουτου, μητσος διαμαντιδης!!!
γενικα ομως, σαν καλυτερο ποιντ διαλεγω παλι δδ!!!
εχει ολο το πακετο,
αμυνα, ριμπαουντς, κλεψιματα, κοψιματα, σκορ, σκορ υπο πιεση, ηγετης, παικτης προπονητη, μεγαλα καλαθια σε μεγαλους αγωνες!!!
ναι, ειχε παικταραδες συμπαικτες αλλα ο μητσος απεδειξε την κλαση του και οταν αυτοι οι παικταραδες εφευγαν σιγα σιγα απο πλαι του!!!
πλεον , στα 34 του κανει πραγματα που κανενας αλλος συνομιληκος του ποτε δεν εκανε!!!35λεπτα στην ευρωλιγκα και μολις ενα ματς απο φ4 παιρνοντας μια ομαδων αμπαλων (σε σχεση με αυτους που ειχε παλιοτερα για συμπαικτες) μαζι του, κουβαλωντας τους στυς ωμους του!!!
λενε πολλοι οτι ειναι υπερτιμημενος!καθολου!!υποτιμημενος ισως!!υποτιμημενος γιατι ο μητσος επρεπε να σκοραρει πρωτα για να του αναγνωριστει οτι ειναι κορυφαιο ποιντ!!!
οσο για τη συγκριση του με σαρας, καμια σχεση!!!
ο λιθουανος ειναι απλα πιο εντυπωσιακος, μεχρ εκει!πιο εξυπνος παικτης απο το δδ δεν υπαρχει.εχει απλοποιησει το αθλημα σε βαθμο αηδιας!!το κανει και φαινεται ευκολο ενω δεν ειναι.
δε θα συγκρινω εναν παικτη ταλαντουχο στην επιθεση με εναν αλλο που εκανε παντου τα παντα!!!
ας δει κανεις τον ημιτελικο του 2005 στη μοσχα για να καταλαβει τη διαφορα κλασης απεναντι στον φθασμενο σαρας και το ρουκι δδ!!!
διαμαντιδης απλα!!!
υ.γ ειμαι εντυπωσιασμενος απο την αμυνα του κονιαρη!!!δεν εχω ξαναδει σε αυτες τις ηλικιες παικτη να πιεζει τοσο πολυ και τοσο επιστημονικα!!!
ΣΜ
Ο Γκάλης στα 36 του έπαιζε 35λεπτα, είχε ασύλληπτα νούμερα σε πόντους και ασίστ και πήγε και φάιναλ φορ.
ΔιαγραφήBilly Batts
σωστος!τον ξεχασα το γκαλη.
ΔιαγραφήΣΜ
Άσχετο αλλά ανακατεύτηκε το στομάχι μου με τον τραυματισμό του George..!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος εισαι ρε μεγαλε, ο Λεμπρον!
ΔιαγραφήΠολλοί σοβαροί τραυματισμοί μεγάλων παικτών στο nba τώρα τελευταία...
ΑπάντησηΔιαγραφήKobe, Rose, George...... Καλή ανάρρωση και καλή δύναμη σε όλους!
Πεδουλάκης
ΟΙ Κροατες εχουν λαμπρο μελλον...Χεζόνια, Σάριτς και πολλοί ακόμα...Μαζί με εμάς και τους Σέρβους νομίζω έχουν τις καλύτερες προοπτικές - ταλέντα για τα επόμενα χρόνια στον κόσμο (μετά τις ήπα βέβαια)...
ΑπάντησηΔιαγραφήnikos
Μια πρόβλεψη για την 12αδα των ΗΠΑ Jim???
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δικιά μου θα ήταν κάπως έτσι:
Rose
Curry
Irving
Harden
DeRozan
Durant
Hayward
Thompson
Faried
Davis
Milsap
Cousins
Πως σου φαίνεται;
Κ κάποιες σκέψεις:
-Ο Parsons βέβαια θα μπορεί να παίξει τον ρόλο του strech-4 οπότε είναι δυνατός υποψήφιος.
-Ο Faried μ αρέσει πολύ κ νομίζω πως χρειάζονται έναν τέτοιο παίκτη για το τουρνουά
-Ο Korver θα ήταν πολύ καλός για έναν ρόλο που θα έρχεται απ το βάθος του πάγκου ώστε να ανοίξει το γήπεδο
-Το ίδιο κ ο DeRozan γι αυτό τον έβαλα στη 12αδα κ δεν έβαλα έναν άλλον pg όπως Wall ή Lillard (αδυναμίες)
- Cousins ή Drummond? (or both?)
ΥΓ: #PrayForPaulGeorge
ΥΓ2: Το ρεκόρ του Coach K. με την Team USA μετά το 2005 είναι 62-1.......
Η μια ήττα είναι αυτή στη Σαϊτάμα; :Ρ
ΔιαγραφήΚαλά, εκεί οι αμερικάνοι μάθανε δυο πολύ βασικά μαθήματα:
1) Δεν παίζεις ISO σε τουρνουά FIBA γιατί παίζεις 1v5
2) PnR Defense
O Κάρι θα ανέβει στο "2", Γουόλ και Καϊρί στον "1" και αν πάει για 3ο γκαρντ ο Σιζέφσκι θα πάει ανάμεσα σε Ρόουζ και Λίλαρντ. Ο ΝτεΡόουζαν δεν ξέρω αν μπορεί να χωρέσει καθώς η Γεννειάδα φαίνεται να έχει κλειδώσει ως backup SG εκτός αν τον ανεβάσουν στο ''3''.
ΔιαγραφήΟ Χεΐγουορντ στο "3''. Αν δεν πάρουν Ντερόουζαν ο Πάρσονς θα ήταν καλή λύση για να δέσει η άμυνα. Η Ντουραντούλα στο "4" μαζί με Το Φρύδι. Στο "5" ακούγεται έντονα ο Πλάμλι αν και εγώ θα ήθελα Κάζινς γιατί δένει ωραία με τον Ντείβις. Για 3ο σέντερ αν έπαιρνα θα έκανα μια "κουλή" επιλογή. Θα έφερνα Τσακ Χέιζ (ναι, αυτός με τις παράξενες βολές) ή τον Ντέρικ Φέιβορς για να θωρακίσω το ζωγραφιστό.
Όμως είναι φανερή η έλλειψη του "σκύλου" στην περιφέρεια. Όλοι τους είναι εξαιρετικοί σκόρερ αλλά από άμυνα 0.
Στα ερωτήματα σου:
1) Ο Πάρσονς νομίζω σε κοντά σχήματα είναι μανούλα στο ρόλο stretch "4". Ειδάλλως τον βλέπω στην περιφέρεια σε ρόλο "3 and D"
2) O Kόρβερ μόνο σουτ έχει. Έχεις και Κάρι και Ντουράντ, πόσο cheese πια; Ο Φαρίντ είναι άγουρος επιθετικά. Ίσως θες πιο all around ψηλό
3) Κάζινς. Πιο προικισμένος.
Mετά τον σοκαριστικό τραυματισμό του Τζορτζ αλλάζουν οι συσχετισμοί στην team USA πλέον.
ΔιαγραφήΟ Τόμπσον που για μένα δύσκολα θα μπαινε 12αδα τώρα μπορεί να θεωρηθεί ως ένα πιθανό φαβορί.
Θα πω αυτούς:
Rose,Wall,Curry,Harden,Korver,Thompson,Hayward,Durant,Parsons,Davis,Faried,Millsap/Cousins
-Η απουσία του Τζορτζ είναι πιο σημαντική από ότι δείχνει στο συγκεκριμένο ρόστερ.Ήταν συγκολλητικό υλικό,είχε την αμυντική εξειδίκευση,το αθλητικό κομμάτι στη θέση των φοργουορντ που λείπει σε σχέση με άλλες χρονιές και καλές θέσεις χαμηλά ώστε να δώσει σκορ και κοντά στο καλάθι πέρα από τον ψηλό σε μια 5άδα που θα λειτουργεί κάπως σαν 1 in-4 out.Κρίσιμη απώλεια,να δούμε πως θα τη διαχειριστούν.
-Λένε ότι υπάρχει περίπτωση,αν και μικρή,να γυρίσει ο Λοβ αν κλείσει ομάδα...Τι να πεις...
-Επίσης ακούγεται ότι και ο Plumlee έχει καλές πιθανότητες.Τίποτα δεν αποκλείεται.Πιθανολογώ ότι θα αντικαθιστούσε τον Faried ας πούμε στη δική μου 12άδα μιας και ταιριάζει στο κλασικό μοτίβο που έχει ο Σιζέσφκι στις επιλογές των τριών ψηλών.(και σε τέτοια περίπτωση ο Μίλσαπ θα υπερίσχυε του Κάζινς που ταιριάζει πιο πολύ με Faried)
Τζιμ πάει για 3 ο παο? έμαθα ότι ψάχνει για φόργουορντ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα είναι ότι στη παρούσα φάση είναι πιο εντονη η ανάγκη για 3 ή 5? Ακούγεται μάλιστα ότι μπορεί να μην πάμε για άλλο παίκτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πάρετε Τάιους λέω εγώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα κοτζαμ Κροατια και παιρνει Αμερικανο (λαφαγιετ) οπως κανουν οι μικρες ομαδες; καταντια αυτο....παλι καλα που εμεις δεν κανουμε κατι τετοια..
ΑπάντησηΔιαγραφήMέχρι και οι Ρώσοι. Πριν λίγα χρόνια αυτό θα συνιστούσε πραξικόπημα.
Διαγραφήmanu chao
Γιατί υπάρχει περίπτωση να φύγει από Μακάμπι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΡίβερς στη Ρεάλ, Πλεής στη Μπάρτσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήmanu chao
Μεγάλο ματς σήμερα για την εθνική. 18:30 ημιτελικός με Σερβία. Ματσάρα
ΔιαγραφήΧαραλαμπόπουλος πάλι 40.. Αν ο Σταμάτης είναι καλός όπως εχθές και περάσουν μπάλες στον Παπαγιάννη, έχουμε πολύ τύχη απόψε.
ΑπάντησηΔιαγραφήmanu chao
Καλησπέρα σε όλους... Μήπως ξέρει κάποιος που μπορούμε να δούμε τον αποψινό ημιτελικό με την Σερβία ρε παιδιά?
ΑπάντησηΔιαγραφήσημερα δεν ειναι δωρεαν η μεταδοση του αγωνα?
ΑπάντησηΔιαγραφήδωρεάν σε ποιό κανάλι? το κανάλι της fibaeurope ζητάει λεφτά... το δείχνει αλλού?
ΑπάντησηΔιαγραφήmages de ton deixnei pouthena ton imiteliko? mono livebasketball tv gia sindromites?
ΑπάντησηΔιαγραφήpaidia as apnthsei kapoios, yparxei dorean link gia to mats?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάποιος έχει καταφέρει και βλέπει τον αγώνα ας βοηθήσει και μας τους φτωχούς με ένα link που το πατάς και παίζει. Heeelpppp....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες το link που γραφουμε παραπάνω, αλλιώς μπες στο site της fiba και κάνε login με λογαριασμό facebook, δε θέλει πληρωμή
ΔιαγραφήGiotis Totis
http://www.giniko.com/watch.php?id=132 εδω το βλεπω τωρα εχει μπρεικ και δειχνει διαφημησεις.
ΔιαγραφήΑυτό το δοκίμασα την ώρα που ξεκινούσε το ματς... αλλά όταν πας να δεις τον αγώνα βγάζει μήνυμα λάθους ζητώντας να κάνεις registration/subscription το οποίο απαιτεί πληρωμή...
Διαγραφήναι φίλε sorry,
Διαγραφήαπλά αν μπεις κανονικά στη σελίδα που δίνεις δεν μπαίνει.
πρέπει να μπεις http://www.giniko.com/watch-all-channels.php
και να επιλέξεις το NTV Spor
Πεδουλάκης
Πολυ νευρικοι στο πρωτο ημιχρονο. Παρ'ολα αυτα ο Παπαγιαννης και ο Μητογλου κανουν την διαφορα με τις ταπες τους στην Αμυνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήφίλε εκεί δεν έχει τίποτα. μόνο κάτι κανάλια. έχεις περισσότερες οδηγίες να μας δώσεις όταν μπαίνεις στη σελίδ αυτή ή τρολάρεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήmia xara paizei . Na sai kala magka
ΑπάντησηΔιαγραφήpolu anxomena ta paidia . Den apeiloume katholou apekso mexri tora. i pentada me ta 3 guard to xaralambopoulo sto 4 kai ton papagianni sto 5 einai i pio leitourgiki kai ekei prepei na epimeinei o coach.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ σύνδεσμος δουλεύει κανονικά. Πηγαίνεται στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.giniko.com/watch-all-channels.php
και επιλέξτε το NTV Spor (ή όπου άλλου έχετε το συγκεκριμένο κανάλι) που το δείχνει ζωντανά. Το ίδιο θα ισχύσει προφανώς και για τον άλλο ημιτελικό και τους τελικούς.
Πάντως δεν χάσατε τίποτα το ιδιαίτερο στο πρώτο ημίχρονο. Γενικά πολύ κακό επιθετικά.
Καλή τηλεθέαση!
Αλέξης
Παιδιά προσπαθώντας να ανοίξω το link που μου δίνετε με βγάζει στην παρακάτω διεύθυνση
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.giniko.com/watch-all-channels.php
Πώς μπορώ τελικά να δω το ματς; Στο site της fiba μέσω facebook είναι επί πληρωμή...
Φίλοι αναγνώστες του Hoopfellas,
ΑπάντησηΔιαγραφήαπλά ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν υπάρχει κανένα link.
To giniko.com που γράφει συνέχεια κάποιος φίλος σε όλα τα site πιθανόν είναι τρολιά όπως και το να μπεις με λογαριασμό facebook στο κανάλι fiba...πάλι ζητάει λεφτά...
ευχαριστώ,
Πεδουλάκης
Το λινκ δουλευει κανονικα... 10 ατομα εχουν γραψει πως το βλεπουν
ΔιαγραφήGiotis Totis
φίλε έχεις δίκιο,
Διαγραφήαπλά οι οδηγίες είναι αυτές που λέει ο Διογένης ο Κυνικός..
συγγνώμη,
Πεδουλάκης
Και εγώ που το βλέπω;
ΔιαγραφήΚάνε αντιγραφή το http://www.giniko.com/watch.php?id=132 και επικόλλησε το απευθείας εκεί που εμφανίζονται οι διευθύνσεις
Thanx Αλέξη
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χαραλαμποπουλος φαινεται να εχει ξεμεινει απο ανασες. Το τριποντο που μετα βιας χτυπησε σιδερο και η κινηση προς τον παγκο ηταν ξεκαθαρη αποδειξη .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ βλέπω μεγάλη ποιοτική διαφορά στα guards των 2 ομάδων.Δυστυχώς
ΑπάντησηΔιαγραφήo papagiannis mallon traumatistike etsi....
ΑπάντησηΔιαγραφή