Με την Ευρωλίγκα να διανύει το πιο κρίσιμο σημείο της σεζόν, το Hoopfellas ανοίγει τη κουβέντα για το βραβείο του "κόουτς της σεζόν". Ποιες δουλειές ξεχώρισαν φέτος; Ποιος είναι ο "προπονητής της χρονιάς" στη διοργάνωση όπου παίζεται το μπάσκετ των προπονητών..;
Coach Of the Year Award σήμερα λοιπόν, μια κουβέντα που κάνουμε κάθε χρόνο στη σελίδα σε συγκεκριμένο timing. Στόχος μου (για αυτό και η επιλογή αυτού του χρονικού σημείου, πριν το τέλος του TOP-16) είναι να εστιάσουμε λίγο περισσότερο στη δουλειά του κάθε προπονητή και σε δεύτερη φάση φυσικά στο αποτέλεσμα. Πάμε να δούμε ποιοι κόουτς ξεχώρισαν φέτος στη διοργάνωση και έπειτα να συζητήσουμε για τον "εκλεκτό" του καθενός μας..
Dejan Radonjic
(Crvena Zvezda)
Γνωρίζοντας την
ιδιαιτερότητα του περιβάλλοντος στο
οποίο έμπαινε ο Ράντονιτς ερχόμενος
στο Βελιγράδι και την οικογένεια του
Ερυθρού Αστέρα πριν 3 χρόνια, μπορώ να
σας πω με σιγουριά ότι έχει κερδίσει,
απρόσμενα και καθήμενος σε μια ηλεκτρική
καρέκλα, την αναγνώριση με το σπαθί του.
Ο 46χρονος Μαυροβούνιος, πρώην παίχτης
και μετέπειτα κόουτς της Μπουντουτσνοστ,
έχει υλοποιήσει το όνειρο κάθε νέου
Σέρβου προπονητή αντέχοντας στη πίεση
και βγάζοντας πλέον το καλύτερο της
δουλειάς του. Ο φετινός Ερυθρός Αστέρας
θυμίζει (στον τρόπο που δουλεύει σας οργανισμός) μια πιο σύγχρονη version
της Παρτίζαν στη Βουγιόσεβιτς era.
Ο Ράντονιτς από την αρχή είχε στήσει
σωστά την ομάδα σε επίπεδο σύνδεσης
υλικών όμως δε πήρε αυτό που περίμενε
από συγκεκριμένους παίχτες-κλειδιά(Σχορτσανίτης,
Τόμπσον, Μέκελ). Έχασε τον Νο1 αστέρι του
στην αρχή της σεζόν (Λούκα Μίτροβιτς)
και όμως κατάφερε πλέον να ανεβάσει με
αξιοζήλευτο τρόπο (μιλάμε για timing
σε επίπεδο ετοιμότητα να ανέβει στο
πάλκο..) νέα παιδιά από πίσω δημιουργώντας
έναν σπουδαίο πυρήνα γηγενών νέων
παιχτών που θα στηρίξει το οικοδόμημα
τα επόμενα χρόνια. Στο πρόγραμμά του
ανέδειξε δύο από τους πιο Value/money
παίχτες της διοργάνωσης φέτος,
Τσίρμπες-Μίλερ. Στράφηκε σε μια πιο σετ
κατεύθυνση στο TOP-16 χαμηλώνοντας
το τέμπο. Για να ματσάρει την έλλειψη
παιχτών με ικανότητα στη προσωπική φάση
παίζει ίσως τη πιο στοχευμένη επίθεση
στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή, με υπομονή
και επιμονή στη καλή κατάσταση για
εκτέλεση (εξ ου και η τεράστια άνοδος
στο συνολικό Efficiency των
Σέρβων σε επίπεδο εκτέλεσης). Κατακόρυφη
βελτίωση στο αμυντικό κομμάτι όπου η
ομάδα παρουσίαζε πρόβλημα στη κανονική
περίοδο. Και intangibles. Κάργα..
Φέτος για πρώτη φορά έδειξαν ότι μπορούν
να κερδίσουν μακριά από το Βελιγράδι.
Ο Ράντονιτς (αφήνει έξω τον Ίβκοβιτς,
κέρδισε δύο φορές με τη πλάτη στον τοίχο
τον Παναθηναϊκό στο TOP-16)
μεγαλώνει και μαζί του και ο Ερυθρός
Αστέρας. Το μεγαλύτερο κέρδος για τον
οργανισμό αυτές τις ώρες θα είναι το
ότι σφυρηλατεί χαρακτήρα στα νέα αυτά
παιδιά και δημιουργεί έναν προπονητή
ο οποίος μπορεί να οδηγήσει το σύνολο
αυτό στα επόμενα χρόνια. Επαναλαμβάνω,
πολλοί θα σκότωναν για να είναι στη θέση
του Ράντονιτς..
Veljko Mrsic (Cedevita)
Παρατηρώντας
τη θέση της Τσεντεβίτα στο ξεκίνημα της
σεζόν, τη ποιότητα του ρόστερ με βάση
τον ανταγωνισμό και τη ρελάνς που
χρειάστηκε να κάνει (0-2 με εντός έδρας
ήττα από τη Λιμόζ) μπορώ με βεβαιότητα
να σας πω ότι η Τσεντεβίτα είναι η ομάδα
με το μεγαλύτερο overachieving φέτος
στη διοργάνωση. Σύνολο χωρίς ιδιαίτερο
ταλέντο αλλά με παίχτες που έχουν πολλά
να αποδείξουν και τον προπονητή να
καταφέρνει να τους βάλει στην ίδια
σελίδα. Με έντονες επιρροές από την
αγαπημένη του ιταλική λίγκα λάνσαρε
ένα γρήγορο, offensive-based basketball
παρουσιάζοντας μια ομάδα που
υποστηρίζοντας το σύστημα έπαιζε πάνω
από τις δυνατότητες της και έβγαλε έναν
αξιοθαύμαστο No Fear χαρακτήρα.
Μαζί του ο Μπίλαν ανέβηκε επίπεδο, ο
Πούλεν έκανε εξαιρετική σεζόν στο υψηλό
επίπεδο, ο Μπάμπιτς αύξησε το οικονομικό
του status ενώ το πιο δυνατό
χαρτί της ομάδας (Μάρκο Αράποβιτς)
ανέβασε σταδιακά την απόδοση του σε
αρκετά καλό επίπεδο. Μέχρι και ο 99αρης
Μούσα πήρε λεπτά στο rotation
(6.2 στην EL, 12.5 στην
ΑΒΑ).. Το κερασάκι στη τούρτα ήταν η
πρόκριση επί του Ρέπεσα και η τριαντάρα στη
Φενέρ του Ομπράντοβιτς. Όλα αυτά από
μια ομάδα η οποία στα χαρτιά είχε ένα
από τα δύο λιγότερα ποιοτικά ρόστερς
τον Νοέμβρη, όταν ξεκινούσε η διοργάνωση..
Velimir Perasovic
(Laboral Kutxa)
Εδώ τελειώνουν
οι βασισμένες σε ανθρώπινες δυνάμεις
επιτυχίες και ξεκινούν τα θαύματα..
Θυμάστε το καλοκαίρι όταν σας έλεγα ότι
η κέντα Περάσοβιτς-Λαμποράλ, με βάση το
ότι αυτά που πρεσβεύει ο προπονητής
συναντούν αυτά που πρεσβεύει ο
συγκεκριμένος οργανισμός, αποτελεί ένα
από τα πιο ενδιαφέροντα προπονητικά
πειράματα; Ναι. Και εγώ.. Θυμάστε που
υπογραμμίζαμε ότι η άτσαλη (γιατί άτσαλη
επιεικώς είναι) στελέχωση των Βάσκων
μπορεί να μακιγιαριστεί υποστηρίζοντας
ένα συγκεκριμένο στυλ (Fast
pace-dynamic basketball) παιχνιδιού;
Μόνο που για να είμαι ειλικρινής
πλέον, η Λαμποράλ έχει ξεπεράσει τις
προσδοκίες όχι μόνο τις δικές μου αλλά
και των περισσοτέρων ανά την Ευρώπη.. Η
δική μου οπτική στο “φαινόμενο” λέει
ότι αρκετά πρόσωπα της ομάδας βρήκαν
στη Βασκονία αυτό που λέμε “ιδανική
κατάσταση” και ταίριαξαν το ιδιαίτερο
mentality τους
με το επίσης (πολύ) ιδιαίτερο του (πολύ
μπασκετικού αυτού) κλαμπ. Πρωτοστάτες
ο δικός μας, Γιάννης Μπουρούσης και ο
ίδιος ο κόουτς Περάσοβιτς. Με αυτόν η
Λαμποράλ έκανε επιστροφή στις ρίζες
και σε αυτό που λέμε Baskonia
basketball και στο οποίο έχει
γαλουχηθεί ο οργανισμός. Πολλά κοινά
χαρακτηριστικά σε μια λίγο διαφορετική
version. Ταχύτητα
στην ανάπτυξη, δυνατή άμυνα με παίχτες
που πραγματικά έχουν δεσμευτεί σε αυτό
το κομμάτι και πολύ έφεση στη προσωπική
φάση η οποία καλύπτει την έλλειψη
δημιουργών από το ρόστερ της ομάδας. Ο
Περάσοβιτς παρουσιάζει ένα καλοπροπονημένο
σύνολο το οποίο μπαίνει για 40 λεπτά
πόλεμο οπουδήποτε . Σας είπα ότι ο Κροάτης
θα φέρει μια winning culture στην
ισπανική λίγκα που έλειπε τα τελευταία
χρόνια από το κλαμπ όμως οι Βάσκοι έχουν
αλλάξει την αύρα τους και στην Ευρωλίγκα
αποτελώντας μια από τις πιο αποτελεσματικές
ομάδες στο τέλος κλειστών παιχνιδιών.
Μη ξεχνάμε ότι ο Κροάτης έρχεται από
αποτυχία με την εθνική Κροατίας και
καταφέρνει να αναστρέψει πλήρως μια
εις βάρος του κατάσταση με μια ακόμα
πολύ καλή δουλειά (όπως και το 2006-07) στη
Βιτόρια. Μπασκετικά και κρίνοντας με
το μικροσκόπιο της προπονητικής
λεπτομέρειας αυτή η Λαμποράλ έχει
αρκετές αδυναμίες τις οποίες όμως
υπερκαλύπτει με το effort
και τον χαρακτήρα που
πλέον καλλιεργεί σε δύσκολες καταστάσεις.
Δυνατός υποψήφιος για το βραβείο..
Georgios Bartzokas
(Lokomotiv Kuban)
Πέρα από τους
αριθμούς και την εξαιρετική πορεία της
Λοκομοτίβ φέτος, υπάρχει κάτι πιο
σημαντικό που δείχνει το impact
του κόουτς. Ο Γιώργος Μπαρτζώκας
έφερε κουλτούρα νικητή σε έναν οργανισμό
χωρίς τεχνογνωσία νίκης στη διοργάνωση
και αυτό κεφαλαιοποιεί μέχρι σήμερα η
Κουμπάν. Αυτή είναι ευεργεσία που φέρνει
μαζί του ένας προπονητής που πρόσφατα
πάτησε στη κορυφή της Ευρώπης. Για το
φετινό του δημιούργημα έχουμε συζητήσει
αρκετά.. Σας είχα πει ότι στα πρότυπα
των advanced stats, του τι είναι
efficient και τι όχι και της
νόρμας των 3&D παιχτών
έφτιαξε μια ..3&D ομάδα.
Η Κουμπάν είναι ένα σύνολο που ξεχειλίζει
.. Μπαρτζώκα. Athleticism, καλά
κορμιά και δυνατά πόδια, passing
skills και εξαιρετικό firepower
από την περιφέρεια. Μια ομάδα που
τεντώνει άμυνες και ανοίγει το γήπεδο
αλλά πάνω από όλα μια ομάδα που αμύνεται
πραγματικά και μπορεί να σφίξει τον
κλοιό όποτε αυτή θελήσει. Σας έχω πει
ότι το μπάσκετ ζει ημέρες “αλλαγής”
και ο Έλληνας κόουτς είναι από τους
πρώτους που βλέπουν μακριά και ακολουθούν
τις τάσεις. Ένα τρίποντο είναι πολύ πιο
efficient από ένα μακρινό
δίποντο για αυτό και η Λοκομοτίβ είναι
δομημένη έτσι ώστε να μπορεί να παράγει
σουτ και lay ups και φυσικά
να μπορεί να υποστηρίξει αυτή την
επιθετική κατεύθυνση (ουσιαστικά το
midrange παιχνίδι της προέρχεται
μόνο από iso των
Ράντολφ-Ντιλέινι). Είναι η ομάδα που
βασίζεται περισσότερο στη περιφερειακή
εκτέλεση δεδομένου του ότι 40% των
προσπαθειών της είναι beyond
the arc. Παρουσιάζει αξιοθαύμαστη
σταθερότητα ολόκληρη τη σεζόν και (η
επιρροή του κόουτς) μπορεί να κερδίσει
οπουδήποτε, οποιονδήποτε. Περιττό να
μιλήσουμε για recruiting.. Ο
Μπαρτζώκας είναι ίσως ο καλύτερος
recruiter στο σύγχρονο ευρωπαϊκό
μπάσκετ με πολύ καλή αίσθηση στη σύνδεση
υλικών σε σχέση με αυτό που θέλει να
παρουσιάσει και γνώση της αγοράς.
Andrea Trinchieri
(Brose Baskets)
Ο Τρινκιέρι
έχει κάνει τη Brose Baskets
ομάδα των απανταχού
μπασκετικών της Ευρώπης. Όντως.. Στο
Μπάμπεργκ ο Ιταλός έχει δημιουργήσει
μια από τις πιο ωραίες ιστορίες των
τελευταίων ετών στη διοργάνωση. Ανέλαβε
έναν πραγματικά μπασκετικό οργανισμό
πέρυσι και αφού άφησε τα διαπιστευτήρια
του κέρδισε το δικαίωμα να αλλάξει
πλήρως κατεύθυνση ξηλώνοντας το
αμερικανικό DNA σε
όλους τους τομείς (αγωνιστική κουλτούρα,
scouting) που
είχε εγκαθιδρύσει ο Φλέμινγκ, εμφυσώντας
στους Βαυαρούς έναν καθαρά ευρωπαϊκό
αέρα. Η φετινή Brose Baskets
μυρίζει “Ευρώπη” σε όλα
τα επίπεδα. Οι Γερμανοί θυμίζουν πολύ
ελληνική ομάδα με κάποιες εγγενείς
διαφορές. Βασίζονται πολύ στο εγκεφαλικό
παιχνίδι των γκαρντς τους και στη
φημισμένη πλέον κυκλοφορίας μπάλας που
διδάσκει ο Τρινκιέρι (και έφερε κάποτε
την Καντού στο προσκήνιο και πάλι).
Παίζουν πολύ πάνω στα πόδια τους και
τις επιλογές που τους δίνουν αυτά σε
επίπεδο άμυνας. Η Help & Recover άμυνα τους είναι
σεμιναριακή. Ο τρόπος που μετακινούν
τη μπάλα από πλευρά σε πλευρά παράγοντας
ελεύθερα σουτ προτείνεται για μελέτη.
Στον Τρινκιέρι πιστώνεται επίσης το
ότι οι παίχτες του έχουν κάνει (πατώντας
σε αυτή τους την ικανότητα να μετακινούν
τη μπάλα στο μισό γήπεδο) δεύτερη φύση
τους το “να αφήνουν καλά σουτ προς χάρη
εξαιρετικών σουτ”. Το έχω ξαναγράψει
και είναι πολύ σημαντικό καθώς αποτελεί
δείγμα πνευματικής σκληράδας, πειθαρχίας,
υπομονής και αυξάνει το efficiency
σε βάθος χρόνου στην
επίθεση σου. H Brose δεν
έχει το individual talent και
κυρίως το βάθος (short
rotation 7.5 παιχτών) για να
κοιτάξει τα powerhouses του
γκρουπ όμως τις παίζει στα ίσα με όλους
και είναι ζωντανή γιατί ακολουθεί κατά
γράμμα το πλάνο και ο σκληρός κορμός
της είναι προέκταση του προπονητή του
στο γήπεδο. Σαφώς και έχει μειονεκτήματα.
Αρκετά για αυτό το επίπεδο. Όμως παίζει
πολύ πάνω από τις δυνάμεις της γιατί
είναι δουλεμένη και παίζει “μαζί”.
Όταν κάποιοι individuals
αποχωρήσουν από το
πρόγραμμα θα καταλάβετε τι εννοώ..
And the Oscar goes..
Από τις 5 αυτές δουλειές θα ξεχωρίσω αυτή του Γιώργου Μπαρτζώκα στο Κρασνοντάρ και του Αντρέα Τρινκιέρι στο Μπάμπεργκ. Οι δύο ομάδες έχουν έντονη στο παιχνίδι τους τη προπονητική σφραγίδα και φέρνουν στο παρκέ τα θέλω του τιμονιέρη τους. Έχουν επίσης δουλέψει πολύ στη λεπτομέρεια χαρακτηριστικό που τις έχει βοηθήσει -παρά το γεγονός ότι δεν έχουν χιλιόμετρα σαν clubs στο τοπ-επίπεδο- να διαχειριστούν και να μείνουν όρθιες σε δύσκολες καταστάσεις και σε στιγμές που οι περισσότεροι περίμεναν τη πτώση τους. Μέχρι τον Φεβρουάριο θεωρούσα πως είχα κατασταλάξει στο συγκεκριμένο ερώτημα μιας και η ψήφος μου θα πήγαινε στον δικό μας, Γιώργο Μπαρτζώκα. Σήμερα όμως και όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα (βλέποντας τον τρόπο που διαχειρίζεται καταστάσεις η Brose Baskets και ενεργεί υπό πίεση ο Ιταλός) αν ήμουν αναγκασμένος να διαλέξω θα πήγαινα στον Τρινκιέρι. Έχει καταφέρει να διατηρήσει φρέσκια σωματικά και πνευματικά μια ομάδα που δεν έχει την ατομική ποιότητα και το βάθος της Λοκομοτίβ στο ρόστερ παλεύοντας με μεγαθήρια (και κάνοντας outcoaching σε πολλούς εξαιρετικούς προπονητές στο τέλος κλειστών παιχνιδιών). Ο βασικός λόγος που σήμερα θα ψήφιζα Τρινκιέρι στις λεπτομέρειες (γνωρίζοντας ότι η μεγαλύτερη πιθανότητα αυτή τη στιγμή λέει ότι η Λοκομοτίβ θα πάει με πλεονέκτημα στα playoffs και οι Βαυαροί θα μείνουν οριακά έξω) είναι ότι το σύνολο παιχτών της Brose Baskets είναι αυτό που έχει "σηκωθεί" αγωνιστικά περισσότερο πατώντας πάνω στο σύστημα δηλ. με βάση τις δυνατότητες των individuals έχει ευνοηθεί πιο πολύ από τη κατεύθυνση του προπονητή του για να φθάσει σε αυτό το σημείο.. Αυτό είναι το σκεπτικό μου.. Φυσικά το ..χρυσό αγαλματίδιο θα δοθεί σε μερικές εβδομάδες όταν θα έχουν απαντηθεί πολλά ερωτήματα που αφορούν τη κατάταξη. Και ίσως τότε ο Γιώργος Μπαρτζώκας να είναι το φαβορί. Προσωπικά, θα ήθελα πολύ να τον δω στο Βερολίνο. Με τον Ιτούδη, τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει τότε.. Arrivederci..!
Υ.Γ: Η Γαλατασαράι παίζει αυτή τη στιγμή πιθανόν το καλύτερο μπάσκετ στη Τουρκία. Ο "Γκάρφιλντ" (γάτος ή ύπνος, προσφώνηση-παγίδα..) Αταμάν είναι προπονητής με συν και πλην αλλά το σίγουρο είναι ότι έχει ιδέες και δε φοβάται να ρισκάρει. Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που αυξομειώνει το μέγεθος στις lineups και το backcourt των Γκιουλέρ-Σιλμπ (πάντρεψε πόδια με playmaking). Το +14 πάντως δεν εξασφαλίζει τίποτα. Τα Κανάρια είναι μια από τις μεγαλύτερες κατηφόρες στην Ευρώπη και ο Αϊτο ο "μάστερ της διοργάνωσης". Θα πρέπει να παίξει μπάσκετ η Γαλατά για να περάσει..
Υ.Γ1: To Preview μου για το σημερινό παιχνίδι του Ολυμπιακού..
http://blog.stoiximan.gr/basket/catch-me-if-you-can-olympiacos-khimki/
Τελικός.
Υ.Γ2: Ζητώ συγνώμη από τους φίλους στους οποίους δεν έχω απαντήσει σε κάτι που ρώτησαν ή σχολίασαν στο μπλογκ. Δεν αγνοώ κανέναν ποτέ. Δεν είναι του χαρακτήρα μου. Απλά ο φόρτος εργασίας μου και ο όγκος των σχολίων πολλές φορές δε μου επιτρέπει να απαντώ στα πάντα όσο και αν πραγματικά αυτός είναι ο στόχος μου..
πριν το διαβάσω εγώ θα πω τον ράντονιτς. με μικρό μπάτζετ και όντας στην αρχή της χρονιάς περίγελος της διοργάνωσης κατάφερε σχεδόν να μπει στην 8αδα(και θα μπει αν κερδίσει την νταρουσάφακα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για το άρθρο Jim! Γιατί ο Τρινκιέρι δεν είχε καταφέρει να ταιριάξει με την εθνική μας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εθνικη μας ειχε προπονητη και δεν χρειαζοταν δευτερο
ΔιαγραφήΚάτι ήξερε ο Διαμαντίδης και αποχώρησε μετά από την ήττα από την Ισπανία το 2010...Άλλοι κάναν κουμάντο με τις κλίκες.Ευτυχώς φέτος δεν θα υπάρχει κάτι τέτοιο.
ΔιαγραφήΥΓ:Δεν είναι τυχαίο ότι από τότε που αποχώρησε ο Διαμαντίδης άρχισε η κατρακύλα της Εθνικής.
Είχε επιχειρήσει να παρουσιάσει κάτι καινούργιο σε εποχές που υπήρχε μεγάλη πίεση για αποτέλεσμα. Θυμάμαι ένα ρόστερ με 2-3 γκάρντς (Σπανούλης τραυματίας, άρα 2 γκάρντς) και το κατέβασμα της μπάλας να γίνεται πολλές φορές απο Πρίντεζη και Καιμακόγλου, χάνοντας έτσι 5-6 sec και.
ΔιαγραφήΤα συστήματά του περιείχαν 2-3 σκριν μακριά απο την μπάλα και εισαγωγή στο πόστ ώστε να βγεί το miss match.
Δυστυχώς όμως οι παίχτες μας (πλήν Περπέρογλου) δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν καλά σε αυτή την φιλοσοφία.
Οι αντίπαλοι απο την άλλη ήταν πολύ εύκολο να μας παίξουν, απλά πίεζαν όσο πιο πολύ μπορούσαν την μπάλα και ελλείψει δημιουργών το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο.
Σε εκείνο το τουρνουά 2πλασίασαν τα κασέ τους διάφοροι Κόπονεν και ότι γενικά γκάρντ βρέθηκε απέναντι μας.
Εν κατακλείδι, ωραίο πείραμα, παίζεται πολύ στο ΝΒΑ αυτό το στύλ, αλλά θες άλλα κυβικά στους power forwards για να βγεί αποτέλεσμα και mid-range σουτ απο τα centers.
Αν ξαναπροσπαθούσε πάλι τώρα με Αντετοκούμπο στο ρόστερ ίσως να έπερνε πιο πολλά.
ΜαρΚεΖ
Καλησπέρα Τζίμ ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα άλλαζα λέξη από το κείμενο. Συμφωνώ απόλυτα οχι μόνο στις δύο τελικές επιλογές αλλά και στον κάτοχο του αγαλματιδίου.
Ο Ράντονιτς έχει τρία χρόνια στην ομάδα και είχε το χρόνο είτε να την πλαισιώσει είτε να της εμφυσήσει το μπάσκετ που ήθελε.
Ο Περάσοβιτς έχει στελεχώσει λάθος κατα την προσωπική μου άποψη την ομάδα και έχει ευτυχήσει να έχει έναν ονειρικό για τα δεδομένα του Μπουρούση.
Ο Μπαρτζώκας όπως και ο Τρινκιέρι διανύουν τον πρώτο τους χρόνο στις ομάδες όμως είναι τέτοια η στελέχωση από τον πρώτο και η ηρεμία και η επήρρεια στον τρόπο του παιχνιδιού που θέλει ο δεύτερος , και οι δύο με ομάδες αουτσάιντερ πριν ξεκινήσει η σεζόν , που με κάνουν να τους βάζω στο ίδιο σημείο μετα ττο βιράζ.
Ο Αντρίκος όμως τερματίζει πρώτος για τα εξής:
α)ακόμη δεν έχει κατακτήσει κούπα στην ευρώπη και δεν έχει τις εμπειρίες του Έλληνα κόουτς
β) η ομάδα του δεν στηρίζεται τοσο πολύ στο ατομικό ταλέντο και στο τρίποντο αλλά στο σύνολο
γ) βρίσκεται σε δυσκολότερο όμιλο
δ) έχει μικρότερο μπάτζετ και έχει κανει value for money επιλογές και χωρις μεγάλο star quality
ε) βρίσκεται δύο εβδομάδες πριν το ονειρο , σημείο που δεν θα το φανταζόταν κανεις μεχρι τωρα
ΥΓ Το σημερινό ματς όπως είπαμε είναι do or die. Για μενα σημαντικό ρόλο θα παίξει ο έλεγχος του ρυθμού και τα ριμπάουντ. Εαν δεν ελέγξει και τα δύο ο Ολυμπιακός θα έχει δύσκολο βράδυ. Χρειάζεται προσοχή στην άμυνα αφού η κούραση των συνεχόμενων παιχνιδιών,τα ταξίδια και η έλλειψη backup 5 μπορεί να επηρεάσει. Οι αριθμοί συνήθως λένε την αλήθεια και για να αλλάξει η ιστορία πρέπει ο Ολυμπιακός να μασήσει σίδερα.
Run TMC
Σε γενικες γραμμες συμφωνω, αλλα εχει υποψιν οτι ο Τρινκερι ηταν και περσι στη Μπαμπεργκ και μαλιστα με σχεδον πανομοιοτυπο συνολο ε?
ΔιαγραφήΑυτη η Μπαμπεργκ χτιζεται εδω και 20 μηνες, η Λοκομοτιβ εδω και 8...
Οσο για το σταρ κουαλιτι, οσο υπολειπεται η Μπαμπεργκ (σε συμβολαια, οχι τοσο σε ουσιαστικη προσωπικοτητα), τοσο κερδιζει σε εμπειρια λογω του Ζηση και μονο.
Δημητρης Σ.
Ξεκινώντας να διαβάζω νόμιζα ότι θα άφηνες το ερώτημα ανοιχτό, αλλά τελικά συμφωνούμε απολύτως: Μπαρτζώκας και Τρινκιέρι με τα δυο χέρια. Και, όσο έχω δει τις ομάδες του δεύτερου ομίλου, νομίζω ότι η Μπάμπεργκ αξίζει να περάσει. Το μόνο κακό σε αυτή την περίπτωση για τη διοργάνωση, είναι ότι δεν θα προσφέρει το ίδιο rivalry στην οκτάδα (σε συμβολικό-μυθικό επίπεδο, αλλά ίσως και σε αγωνιστικό, αισθανόμενη "άδεια") με κάποια εκ των Ρεάλ, Μπάρτσα, Ολυμπιακού (απ' τη Χίμκι την προτιμώ σίγουρα με κάθε κριτήριο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτάρκο
Εισαι γιγαντας Τζιμ!Απολαμβανουμε τα αρθρα σου κυριως γιατι μας μαθαινεις ολο και περισσοτερο μπασκετ βδομαδα με τη βδομαδα!Κατα ποσο θεωρεις οτι ο ΠΑΟ μπορει να ανταπεξελθει και με ποιο τροπο κατα τη γνωμη σου απεναντι σε αμυνες οι οποιες θα κλεινουν και θα του δωσουν το σουτ ειδικα σε εκτος εδρας παιχνιδια τωρα στους 8?Επισης αναμενω με μεγαλη προσμονη αρθρο σου για Αντετοκουμπο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρης
1. Τρινκιέρι
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Ράντονιτς
3. Μπαρτζώκας
4. Περάσοβιτς
5. Μρσιτς
Η Μπάμπεργκ είναι η πιο καλοδουλεμένη-ομάδα προπονητή, που αν δεν έκανε αυτή την χαζή ήττα στο Κάουνας θα ταν ήδη στους 8. Τρομερή δουλειά του Ευαγγελόπουλου εκεί, ομάδα με αρχή, μέση και τέλος.
Ο Ράντονιτς πήρε αρκετά χαμηλό μπάτζετ, έχει σχεδόν περάσει στην επόμενη φάση και μάλιστα χρειάστηκε να βγάλει λαγούς απ'το καπέλο μεσούσης της σεζόν. Μεγάλες νίκες (Ρεαλ, ΠΑΟ, Χίμκι, Κούμπαν, Εφές), δουλεμένο σύνολο.
Ο Μπαρτζώκας είχε το μεγαλύτερο μπάτζετ απ΄ όλους γι αυτό και δεν παίρνει μεγάλο credit από εμένα. Επίσης μοιάζει να έχει ομάδα με ταβάνι. Δεν νίκησε τη Φενέρ και έχασε από ΠΑΟ και Ερυθρό έξω (τα 4 δυσκολότερα ματς του ομίλου). Άριστη στελέχωση και ωραίο μπάσκετ κατά τα άλλα.
Ο Περάσοβιτς έχει θεωρητικά τη μεγαλύτερη επιτυχία από όλους, αλλά δεν θεωρώ την Κούτσα ομάδα προπονητή. Έχεις τον Άνταμς να σου κοπανάει 10 τρίποντα τον αγώνα, να βάζει τα 2 και να το ξανακάνει τον επόμενο αγώνα. Περισσότερο ο Μπουρούσης μου μοιάζει να τραβάει τα χαλινάρια σε αυτήν την ομάδα. Η στελέχωση δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, ενδιαφέρουσα η κατανομή ρόλων. Χάνγκα αποκάλυψη...
Ο Μρσιτς έκανε καλή δουλειά, αλλά εκτός από την καλή χημεία και την πρόκριση στους 16 δεν μπορω να του πιστώσω κάτι άλλο. Ο Μπίλαν και πέρσι έκανε εξαιρετική σεζόν με κόουτς Ρέπεσα (12.5 ppg, 6.6 rpg). Τον Πούλεν τον ξέραμε ότι ήταν εξαιρετικός παίκτης όπως και τον Ουάιτ. Ούτε οι Ζόριτς-Μπάμπιτς ήταν τίποτα άγνωστοι. Δεν βρήκε ο ίδιος παίκτες-αποκαλύψεις όπως ο Ράντονιτς με Γιόβιτς-Μίλερ-Τσίρμπες-Γκούντουριτς.
Ο αγαπημένος μου πουθενά; :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρα από την πλάκα αν αποκλειστεί η Ρεαλ βλέπω τον κόουτς Μπαρτζωκα στον πάγκο της του χρόνου ενώ στον δικό μας αν δε μείνει ο ακατονομαστος Τρινκιερι ή Ιτουδης θα ήταν οι καλύτερες επιλογές.
ΔιαγραφήO Ιτουδης θα ηταν καλη επιλογη, (οχι πολυ καλη αλλα καλη) αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να το δουμε αυτο λογω σχεσης με ΔΓ.
ΔιαγραφήΟ Τρινκερι δεν νομιζω οτι ειναι για τοσο harcore καταστασεις οπως οι Ελληνικες ομαδες. Στο πρωτο χαλαρο υφος μετα απο ηττα σε ντερμπυ η κλεψυδρα θα μετραει αναποδα
Q81
Είσαι εχθρός της ομάδας. Ετοιμάσου οσονούπω να λάβεις τις απαντήσεις που σου πρέπουν.
ΔιαγραφήΠάντως, ρε συ. Ακατανόμαστος; Είπαμε αλλά όχι κι έτσι.
Τρινκέρι δύσκολο. Θα πάρει ο ΠΑΟ κάποιον που απέτυχε στην Εθνική; Ο Ιτούδης είναι persona non grata μέχρι νεωτέρας…
Αφροξυλάνθη δεν συμπαθεις το τζορτζεβιτς καθολου?
ΔιαγραφήΔεν χρεώνω την αποτυχία της εθνικής στον Τρινκιέρι αλλά στον Βασιλακόπουλο. Όταν προσλαμβάνεις έναν προπονητή και μάλιστα ξένο του αφήνεις το ελεύθερο να επιλέξει όσους αυτός θέλει χωρίς να του επιβάλεις παίχτες που δεν θέλει ή δεν ταιριάζουν στο μπάσκετ που θέλει να παίξει.
ΔιαγραφήΜε τον Ιτούδη το ξεπεράσαμε το πρόβλημά μας εδώ και λίγο καιρό, αν αποφασιστεί αλλαγή νομίζω ότι θα είναι στις πρώτες επιλογές.
Τον Τζόρτζεβιτς τον συμπαθούσα ως παίχτη, ως προπονητής μου είναι αδιάφορος. Πολλά λάθη σε όλους τους τομείς που έχουμε αναλύσει δεκάδες φορές εδώ μέσα.
Μακάρι να γίνει υπέρβαση και να μείνει όμως.
Αφροξυλανθη επειδη με ενδιαφερει, απο που προκυπτει πως ο Παναθηναικος (ΔΓ) ξεπερασε το θεμα με Ιτουδη;
ΔιαγραφήQ81
Ρε Μπάκουλη, ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΜΕ ΟΣΑ ΦΟΥΜΑΡΑ ΔΙΑΔΙΔΕΙΣ.
ΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΙΑΔΙΔΕΙΣ ΦΟΥΜΑΡΑ;
Και τα άλλα τα ζωντανά όντως πιστεύουν εδώ μέσα τις "αποκλειστικές" πληροφορίες, όταν έναν χρόνο εδώ μέσα, δεν έχει πέσει μεσα σε κατι. Στον Καλάθη, στον Χάντερ, σε ΚΑΤΙ ΡΕ ΓΜΤ!
5:36 μ.μ. αφού τα ζωντανά εδώ μέσα με πιστεύουν εγώ φταίω; :Ρ
ΔιαγραφήΤζιμ ή οποιος άλλος ξέρει τα απο μέσα. Μετά το ματς της Λόκο με τον ΠΑΟ ο Μπαρτζώκας υποστήριξε ότι το μπάτζετ της ομάδας του είναι πολύ χαμηλότερο απ'ότι ακούγεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ομάδα με Ντιλεινι, Κλαβέρ, Ραντολφ, Σινγκλετον, Ντρειπερ, Τζανινγ κτλ εχει μπάτζετ Ερυθρού Αστέρα ας πούμε.
Και αυτό που λέω έιναι σε άμεση συνάρτηση με το ποιος είναι ο κόουτς της χρονιάς.
Μέσα δεν είμαι να γνωρίζω , αλλα σίγουρα δεν έχει ούτε το μπάτζετ της Τσσκα ούτε όμως του Ερυθρού Αστέρα.
ΔιαγραφήΠρέπει να είναι λογικά εφάμιλο των Παναθηναικού-Ολυμπιακού.
Αμα δλδ υπολογίσεις οτι τα συμβόλαια στις Ελληνικές ομάδες τα έχουν ΔΔ-Ραντούλιτσα-Φώτσης-γκιστ-Καλάθης και Σπαν-Μάντζαρης-Πριντ-Χάκετ (τα μεγάλα δλδ) θα δεις οτι πρέπει να έρχονται περιπου μια ή άλλη...Ασε που ο Τζάνινγκ ήρθε στα μέσα της χρονιάς όπως και ο Γουίλιαμς...
Run TMC
o μπαρτζώκας τη βδομάδα που παίξαμε στο ΟΑΚΑ δήλωσε στη νόβα ότι το αγωνιστικό μπάτζετ της λοκομοτίβ είναι 5.5 εκατομμύρια
ΔιαγραφήΕίπαμε F4 - TROLL με ΜΠΑΜΠΕΡΓΚ – ΛΑΜΠΟΡΑΛ & ΑΣΤΕΡΑ – ΛΟΚΟ. Οι 4 καλύτερες προπονητικές δουλειές στο Βερολίνο. Κι όλα τα φαβορί στον καναπέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι τυχαίο ότι φέτος κανείς απ’ τους προπονητές των top clubs της Ευρωλίγκας (Λάσο, Ιτούδης, Πασκουάλ, Γκούντες, Ζοτς, Ντούντα, Σάλε, Σφαιρόπουλος) δεν δικαιούται να διεκδικήσει τον τίτλο του coach of the year. Άλλος λιγότερο κι άλλος περισσότερο απέχουν πολύ απ’ το να θεωρηθούν υποψήφιοι.
Η Ευρωλίγκα φέτος είναι απρόβλεπτη και λόγω των αρκετών εξαιρετικών ομάδων απ’ την δευτερότριτη ταχύτητα. Κάτι που οφείλεται 100% στους προπονητές αυτών των ομάδων.
Η ψήφος μου θα πάει στον Ιταλό. Κάθε προπονητής κρίνεται από την στελέχωση αναλογικά με το διαθέσιμο budget, την προετοιμασία και το διάβασμα των αγώνων, το coaching, την διαχείριση των χαρακτήρων των παικτών εκτός παρκέ και την κατεύθυνση που δίνει στην ομάδα του προϊόντος του χρόνου. Συνδυαστικά όλα αυτά δίνουν τον μεγαλύτερο βαθμό στον Τρινκέρι. Του αξίζει να βρεθεί στους 8 κάνοντας την μεγαλύτερη υπέρβαση των τελευταίων ετών.
Ο Ιταλός ίσως αδικήθηκε εδώ μετά την αποτυχία με την Εθνική. Άλλες συνθήκες, άλλες απαιτήσεις, άλλο περιβάλλον. Τον κρίναμε υπερβολικά αυστηρά. Σε συλλογικό επίπεδο είναι ενδιαφέρουσες οι χρονιές του με την φετινή να ξεχωρίζει εύκολα. Ίσως εκεί στο Μιλάνο να του έριχναν μια ματιά ενόψει της νέας χρονιάς.
ΥΓ Αυτός ο Μπάνκι που χάθηκε;
Τελικα κανενας Ιταλος δεν τα εχει παει καλα σε καμια απο τις Εθνικες.
ΔιαγραφήΡε, λες?
Μόνο στο Μιλάνο; Πιο κοντά δεν παίζει; ;)
ΔιαγραφήΓια μενα Τρινκερι. Παιζει καλο μπασκετ, με χαμηλο μπατζετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι Μπαρτζωκας. Εχει ενα απο τα μεγαλυτερα μπατζετ της φετινης Ευρωλιγκας και δεν εχει κανει δα και καμια υπερβαση μεχρι τωρα. Στο επιπεδο των προπονητων των ομαδων με τις βαριες φανελες ή τα μεγαλα μπατζετ η πραγματικη αξιολογηση ξεκιναει τωρα. Σιγουρα φυσικα η εικονα της Κουμπαν ειναι καλη και σταθερη. Θα κριθει συνολικα στα Play-off
Η δικια μου σειρα.
1 )Τρινκιερι
2) Ραντονιτς
3) Περασοβιτς
4) Μπαρτζωκας
και τα χρυσα βατομουρα σε
1) Goodes Απλα αδιανοητα τα παντα...Στελεχωση, αποτελεσματα, παιχνιδια...
2) Ιβκοβιτς... Τοσο μεγαλο budget, την ομαδα απο περισυ και κακο μπασκετ
3)Λασο... Πολυ κακη εικονα για πρωταθλητρια ευρωπης. Μεταγραφες στη μεση της χρονιας που δεν παιζουν... Αχταρμας...
4) Σφαιροπουλος: Ναι ξερω ειμαι οπαδος αλλα οσο αποτυχια ειναι να κινδυνευεις με την πρωταθλητρια ευρωπης να μπεις στο top-8, αξισου αποτυχια ειναι να κινδυνευεις και με την δευτεραθλητρια ευρωπης.
Q81
Προς Q81
ΔιαγραφήΓια τους Λάσο και Σφαιρόπουλο, ξεχνάτε ότι οι ομάδες τους έχασαν για πολλούς μήνες κομβικούς παίκτες για τον τρόπο παιχνιδιού τους (π.χ. Rudy, Young, Ματ) και είχαν να ενσωματώσουν/προσαρμόσουν στην προπονητική τους φιλοσοφία διάφορους καινούργιους παίκτες που αποκτήθηκαν σε ιδιαίτερα δύσκολη χρονική περίοδο μέσα στο TOP-16 (και σε κάποιες περιπτώσεις με ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο απορρόφησης των παικτών από την ομάδα, π.χ. James, Warrick, Ndour, Lima).
Φυσικά στον Πάμπλο χρεώνεται η λανθασμένη, όπως αποδεικνύεται μέχρι τώρα, αποπομπή του Σλότερ και του Rivers (τον δεύτερο μάλιστα τον ξαναπήραν στη μέση της χρονιάς για να διορθώσουν το λάθος).
Αλέξης
Δεν το ξεχναω. Ειναι ενα γεγονος το οποιο εχω συνυπολογισει.
ΔιαγραφήΣυμβαινει σε πολλες ομαδες να εχουν τραυμτισμους. Ο Young δεν ηταν αναποσπαστο κομματι του Ολυμπιακου. Ποσο επαιξε 6 παιχνιδια; Υπηρχε χρονος να αντικατασταθει ΚΑΙ με καλο παιχτη αλλα ο Σφαιροπουλος επελεξε τα πειραματα.
Ο Ματ σιγουρα ειναι πιο μεγαλη απουσια. Ειναι ο δευτερος περιφερειακος σκορερ μετα τον Σπανουλη, ο πιο αξιοπιστος σουτερ και το ειδος της παθησης/τραυματισμου ειναι τετοιου που δεν ξερεις αν και ποτε θα μπορεις να τον υπολογιζεις.
Q81
Ξαναλεω ομως γιατι στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο. Επειδη και η Ρεαλ και ο ΟΣΦΠ εχουν και σπουδαιες μοναδες και βαρια φανελα και δεμενα συνολα (τουλαχιστον σαν βασικους) αν επιβιωσουν δεν θα ειναι εκπληξη να φτασουν μεχρι το τελος. Για τις μεγαλες ομαδες τωρα κρινονται πραγματα αφου φτασαν ως εδω με πιθανοτητες
ΔιαγραφήQ81
Προς Q81
ΔιαγραφήΔιαφωνώ για τον Young. O συγκεκριμένος παίκτης είχε επιλεγεί από τον προπονητή για να αποτελέσει τον πυρήνα της αμυντικής φιλοσοφίας της ομάδας. Τον ακρογωνιαίο λίθο της άμυνας, με σκοπό να μοιράζει η ομάδα φυάλες οξυγόνου στον αντίπαλο μετά τους αγώνες. Το βασικότερο κομμάτι του παζλ. Τον παίκτη του οποίου τα φυσικά προσόντα δεν υπάρχουν πουθενά στην Ευρώπη...
Αλέξης
Ενταξει δεν ειναι και απαραιτητο να συμφωνησουμε. Αν ο Ολυμπιακος, μια απο τις καλυτερες ομαδες τις ευρωπης διαλεξε για ακρογωνιαιο αμυντικο λιθο εναν παιχτη που ειχε παιξει μιση καλη σεζον σε μια ομαδα που απετυχε παντου ειναι δικο του λαθος.
ΔιαγραφήΑν επισης σαν παιχτης ηταν τοσο σημαντικος για την λειτουργια μπορουσε να παρει κατι παραπλησιο αλλα ο Σφαιροπουλος προτιμησε τα πειραματα.
Εγω τον ειδα σε ελαχιστα παιχνιδια τον young, θυμαμαι ομως οτι υπηρξε μεγαλη γκρινια για αυτον μετα τα 2 ματς με Παναθηναικο εδω μεσα. Τα επομενα ματς που απιξε ηταν κανα 2 του ελληνικου πρωταθληματος και 2-3 της Ευρωλιγκας.
Το γεγονος οτι δεν υπαρχει κανενας παιχτης παντου σε ολη την πλαση που να εχει τα ιδια φυσικα προσοντα με τον Young δεν μου φαινεται πολυ σοβαρο. Η Μπαρτσα πηρε σε 1 μερα τον Ντορσευ. Τωρα αν βαλουμε να μετρησουμε αυστηρα φυσικα προσοντα για να βγαλουμε οτι εχεις δικιο, το μπασκετ δεν ειναι αρση βαρων. Ας επαιρνε εναν αντιστοιχο ο Ολυμπιακος
Q81
Προς Q81
ΔιαγραφήΤη σύγκριση Young - Dorsey που κάνετε (ένος 23άρη με απίστευτη ταχύτητα στα πόδια αλλά και αποθέματα ενέργειας, με έναν 33άρη) μπορώ να την εκλάβω μόνον ως χιούμορ...
Αλέξης
"Φυσικά στον Πάμπλο χρεώνεται η λανθασμένη, όπως αποδεικνύεται μέχρι τώρα, αποπομπή του Σλότερ και του Rivers (τον δεύτερο μάλιστα τον ξαναπήραν στη μέση της χρονιάς για να διορθώσουν το λάθος)."
ΔιαγραφήEνώ του Σφαιρό δεν του χρεώνεται η λανθασμένη όπως αποδεικνύεται μέχρι τώρα αποπομπή Σλούκα, Ντάνστον, Ντάρντεν.
Α ρε Αλέξη, α ρε Αλέξη, μυαλό δε θα βάλεις ποτέ...
Ψηφίζω Σάσα.
ΑπάντησηΔιαγραφή=============
Γιατί κατάφερε να φέρει καρτούν ξένους στην Παναθα πλην πορτοφολά απο το Δομίνικο και Αργούλιτσα απο Σαγκάη νουντλς :)
Μας έβγαλε τα συκώτια να κάνει αλλαγές και προσθήκες.
Έκανε ήττα μέχρι κι απο τα χάμστερ της διοργάνωσης.
Έχανε με 30 πόντους στο ημίχρονο απο τους Piraeus Kill Billides.
Μας έστειλε με εφραγμα απέναντι σε ΠΑΟΚ και Λαυρια.
Έβαλε Νικ και Μήτσο στα οξυγονα μαζί με Γκιστ στην εντατική.
Έκανε Golden State Warrios τους Κουμπανεζους του Μπαρτζωκα και το Γιώργο hot name to the hoopfellas.
ΑΛΛΑ.....
ΑΛΛΑ ΛΕΩ.....
Ακουσε κατά γράμμα τον ΤΖΙΜΟΠΛΗΚΤΟ κι αυτό απο μόνο του ειναι GUINESS RECORD.
Aλλαζοντας την ομάδα και την ψυχολογία των πρασινων οπαδών 100%😜
Ψηφιζω Σαλε.
Και σαν Πρόεδρος του ΔΣ των Χουπφελλαδιτων Αγουλινιτσας η ψήφος μου πιάνεται διπλή Κύριοι :)
Σάσα ο εβδομοφεροντας :)
Jim... οπληκτος
Μόνο αν του βάλουμε δίπλα έναν Jim Conway ως τεχνικό δ/ντή.
ΔιαγραφήΑν δεν πάρει πρωτάθλημα ή αν δεν πάει final4 φρονώ ότι θα έχει 0% πιθανότητες να μείνει.
Πρώτη του χρόνια σε ευρωληγουρια �� ειναι ρε αγάπη μου.
ΔιαγραφήΡίσκο πήρες και επένδυσες.
Τρία ετη ο μέγιστος στο Φανάρι κι εχει πάρει τον Παπά Αρη :)
Αν δεν σου κάνει πες του Jimmy the King να μας φέρει τον Ιταλό με τη Μόνικα να κτυπηθειτε με τη Μπελουτσι για την αφεντιά μου :))
JB
Αφρο με αφορμη το σχολιο σου για τον Παππα στο προηγουμενο ποστ σε ρωτησα αν εχεις μαθει το λογο που ειναι εκτος. Δε μου απαντησες οποτε επανερχομαι. Ξερεις κατι;
ΔιαγραφήΔεν την είδα την ερώτηση. Όχι, το μόνο που έμαθα είναι ότι θα μείνει εκτός για το υπόλοιπο της σεζόν.
ΔιαγραφήΠρος JB
ΔιαγραφήΚαλή η Μόνικα, αλλά σαν την... Ορνέλλα καμιά! :-)
Αλέξης
Μεγαλη η στενοχωρια μου για τον Παππα. Πολυ κριμα.
ΔιαγραφήΕιναι αυτο που λενε ... «τίποτα δεν έχει τελειώσει πριν τραγουδήσει η χοντρή (χοντρος)»!
ΑπάντησηΔιαγραφήJim καλησπέρα, πολύ καλό το timing του άρθρου σου. Συμφωνώ για Trinchieri απόλυτα, αλλά και για όλους όσους συμπεριέλαβες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιας και μιλάμε για Όσκαρ όμως, Όσκαρ χωρίς Χρυσά Βατόμουρα γίνεται;
Προς Χρήστος
ΔιαγραφήΠολύ σωστά...
Αλέξης
εγώ είμαι περίεργος να δω τους κόκκινους με μισό center που πάνε να παλέψουν με μια ομάδα με 5 δεινόσαυρους διαθέσιμους...εντάξει βρίζουμε τον Σφαίρο αλλά δεν υπάρχει πιο άτυχη ομάδα φέτος. Oι Γιουγκοσλάβοι προπονητές (πλην του σάλε βεβαίως) θεωρώ οι value for money στους 16.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή αυτό το κομψοτέχνημα θα χαθεί στην προηγούμενη ανάρτηση. Το μεταφέρω εδώ γιατί παίρνει το βραβείο της ατάκας της χρονιάς.
ΑπάντησηΔιαγραφή‘’Είπαμε όμως, προσευχές. Δεν έπιασαν για τον αποκλεισμό, μπορεί να πιάσουν όμως για την ΤΣΣΚΑ. Για τον μπάφο. Για το ένα στραβοπάτημα. Χιαστός να 'ναι κι όποιου να 'ναι.’’
Δηλ. ένας απ’ τους ‘’εχθρούς’’ της ομάδας εύχεται να πάθει χιαστό κάποιος απ’ τους παίκτες του ΠΑΟ!!!
ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!
ποτε γραφτηκε κατι τετοιο?
Διαγραφήεγω προσωπικα δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να μεταφερεις τσακωμους απο την προηγουμενη αναρτηση και σε αυτην...
ΔιαγραφήΠροκαλεσες και πριν με σχολιο στην Αφροξυλανθη.
Μετα ο ιδιος θα αρχισεις να κανεις παραπονα για το επιπεδο που πεφτει.
Q81
και μετά θα βγει και θα μας πει ότι αποχωρεί,γιατί δεν αντέχει την ειρωνεία από την αντίθετη πλευρά. η συγκεκριμένη κασέτα έχει παίξει και στο παρελθόν,οπότε απλά οι νοήμονες άνθρωποι δεν του δίνουν σημασία,γιατί κάτω από το ύφος 1000 καρδιναλίων και τον καθωσπρεπισμό κρύβονται η ειρωνεία και η τάση για αυτοεπιβεβαιώση
ΔιαγραφήΕσενα ειρωνευεται 77 πως ευχεσαι για χιαστους. Τι δεν καταλαβαινεις; α και για το ουιλμπεκιν πεσ μας
Διαγραφήάρχισαν πάλι τα γνωστά τρολ το θέμα σάλε και παραμονής του στον ΕΞΑΣΤΕΡΟ(προς το παρόν).
ΑπάντησηΔιαγραφήο σάλε έχει την πλήρη στήριξη της ομάδας,την είχε ακόμα και όταν κάνατε όνειρα για αποπομπή του και φυσικά συνεχίζει να την έχει. εκτός φυσικά από τη στήριξη της διοίκησης ο σάλε έχει τη στήριξη και του κόσμου. του κόσμου του παναθηναϊκού δηλαδή,γιατί υπάρχουν και τα διάφορα τρολ και διαλυτικά στοιχεία που θέλουν να ρίξουν τον ΕΞΑΣΤΕΡΟ(προς το παρόν ξαναλέω) στο επίπεδο του άρη(πρίφτης),του πάοκ(σούλης) και της λιμόζ(γιαννάκης).
ο σάλε λοιπόν θα μείνει εδώ και θα φύγει μόνο για κάποιον από το παραπάνω επίπεδο(δηλαδή μόνο για ζοτς ή μπλατ). κάτι που αυτή τη στιγμή είναι αδύνατον να συμβεί. οπότε οι παναθηναϊκοί να μην ανησυχούν. αυτοί που θα πρέπει να ανησυχούν είναι οι ολυμπιακοί που μετά από 13 χρόνια ζοτς,ετοιμάζονται σιγά σιγά για άλλη 13 χρόνια σάλε και φυσικά οι διάφοροι μάνατζερς και δημοσιογράφοι που λυμαίνονται των διάφορων sites και blogs προωθώντας τα εγχώρια προϊόντα τους,με τη δικαιολογία της δήθεν ελληνικής σχολής προπονητών που είναι πετυχημένη(γελάει ο κόσμος. ο μόνος πετυχημένος έλληνας προπονητής ήταν ο μπαρτζώκας,ο οποίος μάλιστα δεν έχει καμία σχέση με αυτό που η "ελληνική σχολή προπονητών" πρεσβεύει,το σκεπτώμενο μπάσκετ του πεδουλάκη και του σφαιρόπουλου)
Δηλαδη, εισαι βεβαιος πως για τα επομενα 13 χρονια κανεις εκ των Ζοτς και Μπλατ που αναφερεις δε θα ειναι διαθεσιμος? Μπραβο κληρονομικο χαρισμα!
Διαγραφήμέχρι να φτάσουν να γίνουν διαθέσιμοι αυτοί οι 2,ο σάλε ήδη θα είναι και ο ίδιος στο κλαμπλ των κορυφαίων προπονητών στην ευρώπη,οπότε δεν θα υπάρχει λόγος να ψάχνουμε για νέο προπονητή στον (Χ)ΑΣΤΕΡΟ
ΔιαγραφήΤου χρονου ληγει το τρεχον συμβολαιο του Ζοτς. Ασε που θα δουμε το καλοκαιρι, με αυτα που γινονται στην Τουρκια απορω πως δεν εχουν γινει ηδη προωρες αποχωρήσεις παιχτων και προπονητων.
ΔιαγραφήΔευτερον, πληζ αδερφε, σταματα να λες τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ μας εξαστερο. Ελεος πια με αυτην την ανοησια, απο τοτε που το καθιερωσε ο ΔΠΓ και τα μεσα του δεν εχουμε σταυρωσει ουτε ΦΦ. "Ειναι και θα παραμεινει Εξαστερος" ειχε γραψει στο πρωτοσελιδο η Πρασινη. Ε, ετσι οπως παμε, εξαστεροι θα μεινουμε εσαει.
Οπου να ναι θα βγαλουμε και το Τριφυλλι και θα μεινουμε μονο με 6 αστερια στο σημα μας, αμαν πια!
Προς tasuto91 31 Μαρτίου 2016 - 5:57 μ.μ.
ΔιαγραφήΤώρα που λέτε περί (Χ), απαραδέκτη η ΕΡΤ στον αγώνα με τη Ρεάλ, που μετέδωσε. Τόσο σκληρή ροζ ταινία με θέμα τον... "βιασμό" μιας Βασίλισσας (ολόκληρη σκηνή 40 λεπτών, με όλες τις λεπτομέρειες σε HD, των επίμαχων σημείων της άτυχης Βασίλισσας και των... ερυθρόλευκων "προσόντων" παρακολουθήσαμε ;-), και ούτε μια προειδοποίηση περί ακαταλληλότητας δια ανηλίκους του... έργου αυτού. Ουτε καν ένα τόσο δα Χ...
Αλέξης
Τι να πει κι η νοβα σημερα. Στην πραϊμ ταϊμ ειχε αισθησιακη ταινια με πρωταγωνιστη τον κομη δρακουλα
ΔιαγραφήΔλδ ρε παίδες, πριν το λογοκρίνει ο Τζιμ, το πράγμα παραπάει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια τύπισσα/τύπος (γιατί και δεν ξέρεις το πραγματικό φύλλο), γράφει εδώ μέσα εμπιστευτικές πληροφορίες για τον ΠΑΟ. Με ύφος εσωτερικού πληροφοριοδότη.Φέτος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΤΙ. Για τον Καλάθη που δε θα έρθει, για τον Χάντερ που κοιτάμε άλλον, για τους ψηλούς. ΚΑΤΙ. Επίσης δεν έχει βγάλει είδηση νωρίτερα από τα αθλητικά σάιτ.
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ. Για τον Σλούκα, για τον ΠΑΟ για τον Παππά, ΓΙΑ ΚΑΤΙ.
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ; ΤΙ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΦΕΤΟΣ Η ΠΕΡΣΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ; ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ; ΣΟΒΑΡΟΜΙΛΑΜΕ;
Δλδ αν σας πω εγώ αύριο πως έχω εσωτερικές πληροφορίες από το ΔΝΤ θα με ρωτάτε τι νομίσματα να αγοράσετε;
τι νομισμα να αγορασω; :)
ΔιαγραφήΠερα απο την πλακα , το να ρωτησεις τις πηγες και να προσπαθησεις να διασταυρωσεις κατι δεν σημαινει οτι το υιοθετεις
Q81
Γιατί έχει πει ποτέ τις πηγές της; Και πες σου λέει, τι θα σου πει; Μου το πε ο Μήτσος ο γυμναστής, ο Μπάμπης ο φυσιοθεραπευτής; Τι ρωτάτε ρε σεις; Είστε σοβαροί; Είμαστε τέλη Μαρτίου, έχει διαρρεύσει ένα κάρο εμπιστευτικά και δεν έχει επιβεβαιωθεί σε κάτι. Μιλάμε για ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟ ΤΡΟΛΑΡΙΣΜΑ.Και σεις την ακούτε επειδή λέει "πως ξέρει εσωτερικά". Δλδ αν σας πώ εγώ με συνομωτικό ύφος πως ο χρήστης Coyote στο gazzetta είναι ο ίδιος ο DPG θα το πιστέψετε;
ΔιαγραφήΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ.
Μαγκες, συγγνωμη που θα σας χαλασω το μινι-thread, αλλά η Αφρο εχει δωσει πολλες πληροφοριες εδω μεσα που ουδεις μπορουσε να βρει σε καποιο σαϊτ. Αυτες οι πληροφοριες αποδειχθηκαν σωστες εκ των υστερων.
ΔιαγραφήΚι εγω στην αρχη την ειχα παρει στο ψιλο με τον Καλαθη κι αλλαξα ροτα οταν καταλαβα οτι εχει πηγες. Το εχει πει η ιδια οτι οι πηγες της δεν ειναι απευθειας μεσα απ' την ομαδα αλλά μεσω ατομων που δουλευουν στη Βιανεξ. Εκει μπορει να παιξει και λιγο σπασμενο τηλεφωνο φυσικα, αναμενομενο ειναι κι αυτο. Γι αυτο την πιστευουμε κι ο Τζιμ κι εγω. Εξαλλου, δεν ζητησε απο κανενα να την πιστεψει. Κουβεντα κανουμε ολοι, κουβεντα κανει κι αυτη.
Αντε, γιατι θα τις φατε απ' τον Τζιμοπληκτο...
Μιλάμε για επίπεδο, όχι αστεία. Ένας επώνυμος σχολιαστής νόματι "τζιμόπληκτος" μας λέει πως τα ξέρει μια τρίτη περσόνα μέσω σπασμένου τηλέφωνου της Βιανέξ (δίχως βέβαια νας μας λέει ποτε τα είπε αυτά, παίζει να μιλάνε μεταξύ τους) και απειλεί πως θα μας τις βρέξει κιόλας. Και λεει πως πως έχει επιβεβαιωθεί εκ των υστέρων, δίχως βέβαια να μας λεει που εχει πει κατι πρωτη αυτη και εχει βγει.
ΔιαγραφήΜιλαμε για τσιρκο, κανεις δεν μπορει να ξερει πλεον τι σχεση εχουν οι ανωνυμες περσονες μεταξυ τους αλλα απαιτούν να τις παρουμε και σοβαρά και αυτές και τις πηγές τους...
Προσωπικά δεν πέρνω στα σοβαρά κανένα σχόλιο που "δίνει" πληροφορίες ακόμα και αν προέρχεται απο δημοσιογράφους, πόσο μάλλον απο ανώνυμους ή ανωνυμοεπώνυμους..
ΔιαγραφήΕδώ μέσα διαβάζω μόνο τις γνώμες που περιέχουν βαθύ μπάσκετ, ανάλυση και αξιολόγηση. Επίσης όσο πιο καυστική μια γνώμη (αρκεί να περιέχει λογική συνέχεια) τόσο πιο απολαυστική η ανάγνωσή της.
Blog είναι εδώ μέσα, όχι οι New York Times..
Σε συμβουλεύω να κάνεις το ίδιο.
ΜαρΚεΖ
Jim,
ΑπάντησηΔιαγραφήείχα γράψει τον τελευταίο μήνα: μήπως ο Τρινκιέρι είναι ο καλύτερος προπονητής φέτος;
Και λίγο πριν το σημερινό preview: αν πάει το ματς στη Ρωσία στον πόντο, θα αναλάβει ο κακός closer Ivanovic...
Πώς με βλέπεις; Περνάω την τάξη;
Όπως πάει η δουλειά με τις γνώσεις που μοιράζει αφιλοκερδώς σε λίγο θα το παίζουμε ειδήμονες και αναλυτές, τρομάρα μας...
Εγώ πάντως θα πλερώσω Jimόσημο!!!
Pepe
Καλησπέρα στη συμμορία του Hoopfellas (προσεχώς και skatefellas, αφού περάσαμε και στο... καλλιτεχνικό πατινάζ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν παραθέσω κάποιες σκέψεις περί Χίμκι και στατιστικής, να δώσω κι εγώ τα προγνωστικά μου για τους αγώνες αυτής της εβδομάδας.
Λόκο - Μάλαγα 1
Χίμκι - ΟΣΦΠ 2 (θα εξηγήσω παρακάτω τους λόγους)
Ερυθρός - Νταρίς 1
Barca - Bamberg 1 (η Bamberg μόνο τον... allou fun park, εκείνη τη βραδιά, ΟΣΦΠ νίκησε εκτός στο TOP-16)
CSKA - Zalgiris 1
Fener - Efes 2 (η Έφες θα γνωρίζει την έκβαση του αγώνα του ερυθρού αλλά όχι του ΠΑΟ, οπότε θα πρέπει να τα δώσει όλα για τη νίκη, αφού δεν θα έχει αποκλειστεί ακόμα, και επιπροσθέτως, η Φενέρ παραπατάει τελευταία χωρίς Βέσελι)
Laboral - Real 2 (η Βασίλισσα είναι με την πλάτη στον τοίχο, αν χάσει... έχετε γειά βρυσούλες, Μαδρίτες, Λάσοι, Γιούλες)
PAO - Cedevita 1
αλεξη απο ποτε εχεις να κανεις ερωτα?
ΔιαγραφήΌποιος εκ των κυρίων/κυριών αναγνωστών του Hoopfellas έχει βρει το χαμένο χιούμορ του κυρίου
ΔιαγραφήΑνώνυμου 31 Μαρτίου 2016 - 7:00 μ.μ.
παρακαλείται όπως το παραδώσει άμεσα στον κάτοχό του, προκειμένου να σώσουμε όσα μαλλιά μας έχουν απομείνει με αυτά που διαβάζουμε...
Αλέξης
Αλέξη εξακολουθείς να βλέπεις το διπλό της ρεάλ στη βασκονία ή τώρα που χάσατε το βλέπεις άσσο ?
ΔιαγραφήΜια ένσταση επί του διαδικαστικού μόνο: με τη συγκεκριμένη οπτική του Τζιμ το βραβείο θα ταίριαζε περισσότερο να είναι για τον overachiever coach of the year... Για την ανάδειξη του καλύτερου (επιβάλλεται να) προσμετράται ως κριτήριο κι η ανθεκτικότητα στον πρωταθλητισμό, στην απαίτηση της νίκης. Δεν γίνεται, δηλαδή, απ' τη λίστα των υποψήφιων καλύτερων να λείπει ο Ομπράντοβιτς μόνο και μόνο επειδή διαχειρίζεται μεγάλο μπάτζετ κι η επιτυχία είναι περίπου αυτονόητη. Όχι, δεν είναι αυτονόητη, απόδειξη η Εφές, η Ρεάλ, ακόμη κι η Μπάρτσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπεριλαμβάνοντας λοιπόν και το κριτήριο της απαίτησης για πρωταθλητισμό, στη shortlist για τον κόουτς της χρονιάς χωράνε μόνο ο Ζοτς, ο Μπαρτζώκας κι ο Περάσοβιτς. Και αντικειμενικά το βραβείο αξίζει ο μίστερ Μπιν. Μακράν η καλύτερή του δουλειά, καλύτερη κι απ' το τρόπαιο του '13...
Διαβάζοντας τόσο το άρθρο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://euroleague.sport24.gr/article/3981975/h-ximki-einai-pyraylokinhth-sthn-edra-ths.html
όσο και τον πρόλογο του Jim για τον αγώνα, δεν μπόρεσα να μην σκεφτώ τα παρακάτω (που με κάνουν να θεωρώ ελαφρώς υπερβολικό τον χαρακτηρισμό "πυραυλοκίνητη" για την επίθεση της Χίμκι):
1) Θεωρώ ως "outliers" τους αγώνες της Χίμκι με τις CSKA και Zalgiris (που ήταν και οι μόνοι αγώνες που πέρασε τους 82 πόντους - η CSKA ψαχνόταν τότε και δεν διαθέτει και την καλύτερη άμυνα όπως όλοι διαπιστώσαμε, ενώ η Ζάλγκιρις...).
2) Στους άλλους τρεις αγώνες που νίκησε, με Laboral, Bamberg και Barca (θα λέγαμε, όλες πάνω-κάτω με σκεπτόμενο στυλ φιλοσοφίας -όλες ομάδες του προπονητή τους, όπως έγραψε και ο Jim στο παρόν ή άλλα άρθρα του), έμεινε στους 76, 78 και 75 πόντους αντίστοιχα (μέσος όρος 76,33 πόντοι, ουδόλως πυραυλοκίνητη επίδοση θα λέγαμε).
3) Στον αγώνα που έχασε από τη Ρεάλ, πέτυχε μεν λίγο καλύτερη επίδοση με 82 πόντους, αλλά δέχθηκε 93 πόντους γιατί η Ρεάλ επέλεξε να τρέξει (όπως και η CSKA που έχασε πολύ δύσκολα, διότι πέτυχε μεν 89 πόντους αλλά την πρόδωσε δε η άμυνά της).
4) Στους αγώνες του 2 παραπάνω, η Χίμκι δέχθηκε 68, 61 και 61 πόντους αντίστοιχα (μέσος όρος 63,33 πόντοι), γεγονός που της επέστρεψε να πάρει τις νίκες αυτές και όχι η πυραυλοκίνητη επίθεσή της).
5) Τα 2,3,4 με κάνουν να σκεφτώ ότι τα χαμηλά σκορ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ευνοούν την Χίμκι εντός έδρας, και κατά συνέπεια ο ΟΣΦΠ θα ήταν ενδεχομένως καλύτερα (αν έχει τις δυνάμεις και την ενέργεια) να τρέξει ελεγχόμενα (όχι run'n'gun) για να χτυπήσει τις αδυναμίες της Χίμκι στην άμυνα σε γρήγορο παιχνίδι. Όπως περίπου αγωνίστηκε και με τη Ρεάλ.
6) Η πρόβλεψη για τη νίκη του ΟΣΦΠ σήμερα είναι απώρρεια της τεράστιας εμπειρίας των ερυθρόλευκων να παίρνουν τέτοια παιχνίδια, πολύ περισσότερο όταν αυτά είναι απολύτως απαραίτητα για τη συνέχεια της ομάδας στη διοργάνωση. Σε αντίθεση με τον ΟΣΦΠ, η Χίμκι δεν έχει ακόμα αποδείξει ότι έχει το ειδικό βάρος, τη φανέλα και την εμπειρία που απαιτείται για να παίρνει τέτοιου είδους παιχνίδια. Γι' αυτό και η αντιστρόφως ανάλογη (αρνητική) επίδοσή της στα εκτός έδρας παιχνίδια, που όπως είπε και ο Τιχονένκο (στον αγώνα με τον ΟΣΦΠ στο ΣΕΦ), έψαχνε να βρει έμπειρους παίκτες να τους ρίξει στο παρκέ για να πάρουν την ομάδα στην πλάτη τους...
Αλέξης
ΥΓ. Ο ΟΣΦΠ σήμερα θα πρέπει να έχει το τέλειο αμυντικό trqnsition...
ΥΓ 2. Πρέπει επίσης να ξεκινήσει δυνατά, όπως έκανε και με τη Ρεάλ...
ΥΓ 3. Προσπαθώ να θυμηθώ με ποιόν προπονητή η εθνική μας νίκησε τελευταία φορά την Ισπανία... :-)
ΥΓ 4. Ο ΟΣΦΠ έχει πλέον, και επίσημα, ΚΑΡΕ του Άσσου και πρέπει να το εκμεταλλευτεί σήμερα...
ΥΓ 5. Το ερώτημα δεν ήταν ΠΟΤΕ αν θα είχε ενέργεια ο ΟΣΦΠ με τον Άρη, ΕΙΝΑΙ αν θα έχει σήμερα με τη Χίμκι...
Μέσα έπεσες Αλεξη
ΔιαγραφήΒουλωμένο γράμμα διαβάζεις
Διαγραφήτα πετυχες ολα μιλαμε. Γκουρου!
ΔιαγραφήΞέρεις να "διαβάζεις" το παιχνίδι..
ΔιαγραφήΣούπερ το άρθρο,και μας είχε λείψει ένα general αυτή τη σεζόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ θα πάω προς Τρινκιέρι επίσης αλλά και Περάσοβιτς.
Γενικά θεωρώ σούπερ τον κόουτς-Β,αλλά θα κριθεί πιο αυστηρά και μάλιστα από δω και πέρα περισσότερο παρά την εξαιρετική του δουλειά-ενώ ο Ράντονιτς με σφεντόνες πολεμάει τα όπλα και τα καταφέρνει.Για τον Σέρβο είναι αξιοσημείωτο το πώς έχει δουλέψει την ομάδα πνευματικά.Υπήρχε ματς στη regular season που ο Ερ.Αστέρας κατέβαινε γονατισμένος από τα προβλήματα και τις αστοχίες και περιμέναμε οτι θα κάνει τη μαριονέτα.Έμεινε εκεί ζωντανός,έβγαλε πρόσωπα μέσα από το σύνολο μπροστά,μπάλωσε τα προβλήματα και συσπείρωσε όλη την ομάδα. Πολύ ωραία φέτος η διαδρομή του Ερ.Αστέρα με απαράμιλλη θέληση και σκληράδα για να φτάσει ως εδώ.
Για τον Τρινκιέρι δεν έχω να πω κάτι παραπάνω,κάνει παππάδες και εκπροσωπεί το μπάσκετ που προσωπικά γουστάρω να βλέπω και φαντάζομαι μια ομάδα με αρχή μέση και τέλος.(κι ενώ τότε με την εθνική τον είχα περάσει κι εγώ γεννεές δεκατέσσερις)
Τον Περάσοβιτς τον βρίσκω αδικημένο στη συζήτηση μιας και είναι αυτός που η ομάδα του μάλλον έχει κάνει τον πιο πολύ και απρόσμενο ντόρο στη διοργάνωση.
Άμυνα δουλεμένη στη λεπτομέρεια,μπασκετικό στυλ που τονώνει άψογα την ομάδα και παίζει σε όλα τα δυνατά της σημεία,διάρκεια,συνέπεια ακόμα και απέναντι σε τραυματισμούς,διακριτοί ρόλοι.
Διαφωνώ κάπως στον χαρακτηρισμό της άτσαλης στελέχωσης μιας και θεωρώ οτι ανταποκρινόταν στον στόχο και τα θέλω αυτής της ομάδας βγάζοντας αμέτρητα λαβράκια. Μπορεί να μην είναι η κλασική τετραγωνισμένη στελέχωση,αλλά είχε πολύ ταμπεραμέντο και ωραίο ταίριαγμα σε ρόλους και αρμοδιότητες.
Το όνομα που θέλω να αναφέρω σε όλο αυτό με τη Λαμποράλ και θεωρώ αξίζει credit είναι του Ίμπον Ναβάρο που πιστεύω με τους ίδιους παίκτες περίπου έκανε πέρσι την αρχή και έπαιξε μπάσκετ πάνω από τις δυνατότητες του για το σύνολο.(φέρνοντας στην ομάδα-αν ευθύνεται αυτός- τον Άνταμς,τον Τζέιμς,μήπως και τον Χάνγκα?-δεν είμαι σίγουρος(τρελή αποκάλυψη ο παίκτης).
Αρχίζει σε λίγο το ματς,ο τελικός των τελικών για τον Ολυμπιακό.Τα πόδια για να μείνει ζωντανός πιστεύω τα έχει περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα στη διοργάνωση(Χάκετ,Τζόνσον,Στρόμπερι,Παπ και λοιποί μπορούν να τρέξουν στο αμυντικό τρανζίσιον). Άμυνα,καλή εκτέλεση από την περιφέρεια. Αν ο Ιβάνοβιτς πιαστεί αδιάβαστος σε μαρκάρισμα Πρίντεζη και αντιμετώπιση Σπανούλη,ο Ολυμπιακός μπορεί να επιφέρει σοβαρό πλήγμα με τη σετ επιθεση του ελέγχοντας τον ρυθμό σε χαμηλό τέμπο αλλά κρατώντας παραγωικότητα.
Θρυλείται οτι η Λόκο ακόμη βαράει τρίποντα... (και αυτό σκέψου το γράφει ένας παλιός των GSW)
ΑπάντησηΔιαγραφήRun TMC
Η χιμκι έχει διαβάσει τις περιστροφές του ολυμπιακού. Θυμίζει το παιχνίδι στην μπαμπεργκ. Επίσης κάτι πρέπει να κάνει με το αμυντικό ριμπάουντ
ΑπάντησηΔιαγραφήQ81
Ιδανικη η διαιτησια σημερα για το Θρυλο μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ γυμναστης του Θρυλου ειναι ο καλυτερος στην Ευρωπη. Φαινεται απο την ενεργεια που βγαζουν οι παικτες του.
Εκτος εδρας και εχετε μονο 6 φαουλ συνολικα και 10 η Κιμκι.
Διαγραφήκαταλαβετε το οποιος δεν ''γραφει'' εχει τελειωσει απο το μπασκετ στα επομενα χρονια.....ολα τα αλλα για αμυνες και τα λοιπα ειναι για να κανουμε συζητησεις......ολα θα ειναι η προσωπικη ενεργεια απο δω και περα και οι ατομικες ικανοτητες.....stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφή50 αρα στο ημιχρονο.. δεν νομιζω οτι περιμενεις και πολλα απο τον αγωνα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήματζαρης οντομ στρομπερι χακετ και ομως οι αντιπαλοι κανουν παρτι.. την αμυνα δεν την φιαχνει μονο το ποσο ξυλο παιζει ο παιχτης σου...
Τιποτα, καμια ιδεα, καμια παραλλαγη στις περιστροφες μας, καμια βοηθεια στο ποστ, τραγικο σπεισινγκ, αστοχια, επιθετικα 1ον1 και αγιος ο Θεος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αξιζουμε να περασουμε, και το θλιβερο ειναι οτι τρωμε 50αρα παροτι καταθετουμε τεραστια ενεργεια στο παρκε, αλλα δεν υπαρχει πλανο αξιοποιησης της ενεργειας.
Οι παιχτες καλυπτουν χλμ αλλα μπασκετ δεν αποδιδεται.
Εχω κουραστει να το βλεπω αυτο το.... πραμα.
Δημητρης Σ.
Το μέλλον του μπάσκετ είναι τα γρήγορα πόδια και η αθλητικότητα, μην τα ξαναλέμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά, ο Στεγόσαυρός σου
Αν ειρωνευσαι εισαι αδικος. Δε νομιζω οτι ειπε κανενας οτι αν μπορεις να εχεις Στρομπερι ή Σβεντ παιρνεις Στρομπερι. Ο Τζιμ πχ λεει συνεχεια για ποδια και playmaking. Παροτι κι εγω βρισκω υπερβολικη την επιμονη του καταλαβαινω το πνευμα. Αν μπορεις να εχεις προικισμενους παικτες τους παιρνεις (πληρωνοντας παρα παρα πολλα λεφτα). Τα υπολοιπα τα συζηταμε για την περιπτωση που προσπαθεις να φτιαξεις ομαδα με ψιλα.
ΔιαγραφήH Νταρουσαφακα το καθαρισε. Χαζευω λιγο το ματς, ανυπαρκτος και στις 2 πλευρες του τερεν ο Ερυθρος.Με τον τσαμπουκα της εδρας παιζει.
ΔιαγραφήQ81
Τους δαγκωσε στην καρωτιδα ο Δρακουλας ... Αλλο Σλοτερ και Μλουμς και αλλος Κοπονεν και Σβεντ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήDroga
s auto dn euthinetai o ivanovic alla o trakis p tou pe auta ta lefta dinw pare kt ftinw...ton piasan oi tsigounies tou perisi
ΔιαγραφήΣτο μεταξυ η Μπαρτσα δειχνει να καθαριζει απο το πρωτο ημιχρονο την Μπαμπεργκ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήDroga
Πολυ βαρια βραδια για τον Ολυμπιακο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι αδιανοητο να κατεβαινεις σε παιχνιδι εκτος με Χιμκι και να παιζεις απο την ΑΡΧΗ του ματς στον ρυθμο της. Το οτι τρως 100 ποντους ειναι μονο η μια πλευρα του νομισματος.
Εκτος απο την ανυπαρκτη αμυνα που με σωστο διαβασμα ο Ιβανοβιτς τιμωρησε ολα τα rotation οπως ο Τρινκερι, εχει και τρομερο επιθετικο προβλημα. Ειδικα στην δευτερη και στην τριτη περιοδο ο Ολυμπιακος δεν εκανε ενα ελευθερο σουτ και πηγαινε μονο σε κρεμασμενα.
Αδουλευτη ομαδα επιθετικα. Στο πιο κρισιμο παιχνιδι της σεζον ο Ολυμπιακος εδειξε καθε αδυναμια του.
Q81
Πραγματικα ΚΑΚΗ προπονητικη δουλεια.
ΔιαγραφήΔε μπορει να ειναι δικαιολογια η απουσια Γιανγκ για το οτι αμυνομαστε ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ολη τη χρονια, οτι με ολα αυτα τα κορμια δεν εχουμε αποκτησει μια συνεπεια στο αμυντικο ριμπαουντ, οτι το σπεισινγκ μπροστα ειναι να πονανε τα ματια σου....
Το κυριοτερο: Σε ενα ματς που ο ιδιος ο προπονητης χαρακτηρισε "τελικο των τελικων" μπηκαμε με νοοτροπια "θα παιξουμε στο στυλ του αντιπαλου και ισως μας κατσει και το κλεψουμε".
Δεν ειναι Ολυμπιακος αυτο.
Δημητρης Σ.
Αυτα σου λεω την μιση χρονια Δημητρη και εσυ μου λες για τον θρυλο και το μεταλο και το μονο ο Ολυμπιακος μπορει και τις 4/4 νικες που θα εκανε παροτι ειχε κανει 4/10 και αλλοι γραφουν πως αν περασει ο Ολυμπιακος παιζοντας με την Φενερ χωρις Βεσελι εχει κλεισει εισητηρια για F4
ΔιαγραφήΟ Ολυμπιακος παιζει κακο μπασκετ σε ολους τους τομεις. Η σκληρη αμυνα μπορει να αποδωσει με μετριους αντιπαλους οπως στην πρωτη φαση, αλλα θα εκτεθει απεναντι σε καλυτερους αντιπαλους. Ομοιως το πολυ περιορισμενο ταλεντο επιθετικα.
Q81
Τα περι μεταλλου ειναι δεδομενα και μπορεις να τα αρνεισαι, αλλα της πστωνονται της ομαδας απο αλλους που ειναι πιο σχετικοι με το αθλημα απο σενα και μενα....
ΔιαγραφήΠερι υπερβασης επροκειτο, μας εχει συνηθισει στις υπερβασεις ο Ολυ, οποτε μεχρι να τραγουδησει η χοντρη δεν απεκλεια αλλη μια. Μπασκετ εβλεπες και περσι και προπερσι φανταζομαι, ξερεις πολυ καλα τι μπορει κανει.
ΠΡΟΣΕΞΕ, μετα απο καθε ματς εγραφα το ιδιο: ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ το μπασκετ που παιζουμε, αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε θα μπορουσε η ομαδα να παρει το αποτελεσμα.
Οσο για τη συγκριση με την πρωτη φαση, αγαπητε μου, ΔΕΝ ΠΑΙΞΑΜΕ ΚΑΝ το μπασκετ της 1ης φασης στο τοπ16. Και δεν εννοω τη δυναμικοτητα και τους αντιπαλους.
Τεσπα, εχει δικαιωμα και στην αποτυχια η ομαδα, ειμαστε κοντα τους.
Δημητρης Σ.
Ε αυτο ελειπε, καθε ομαδα εχει δικαιωμα στην αποτυχια ποσο μαλλον ο ΟΣΦΠ που εχει κακομαθει τους φιλαθλους του τελευταια. Αλλωστε η χρονια δεν τελειωσε, εχει το πρωταθλημα να διεκδικησει με πλεονεκτημα εδρας
ΔιαγραφήQ81
Δημητρη ποιοι ειναι οι ειδικοι που πιστωνουν το μεταλλο στην ομαδα και ειναι πιο ειδικοι απο μενα (για σενα δεν ξερω τι ξερεις); Ο Κονοφαγος;
ΔιαγραφήΑν τελικα η μπαρτσα νικησει την μπαμπεργκ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει περασει η ΤΣΣΚ , Λαμπο, Η μπαρτσα (αφου θα παρει και την ζαλγκιρης λογικα) και μενει μια θεση για Ρεαλ χιμκη και μπαμπεργκ με την χιμκι και ρεαλ να εχουν τον πρωτο λογο αναλογα με το ποιος θα παρει το μεταξυ τους ματσακι..
Την προκριση την εχασε ο οσφπ τοσο στην μπαρτσα οσο και στο μπαμπεργκ... εννοειται οτι θα ηταν απιθανο να παρει ολα τα ματς φωτια με ρεαλ χιμκη και τσσκ!!
Οι ηττες στον πρωτο γυρο με ζαλγκιρης και μπαμπεργκ ηταν απο τις χειροτερες που μπορουσε να κανει!!
Εξαιρετικη δουλεια απο τον κοουτς Σφαιροπουλο. Η ελληνικη προπονητικη σχολη δειχνει τα δοντια της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και τον θεωρώ υπερεκτιμημένο, νομίζω είσαι λίγο σκληρός.
ΔιαγραφήΠέρσυ, αναμόρφωσε την ψυχολογία του ρόστερ, άλλαξε 1-2 plays και πήγε τον Ολυμπιακό F4.
Κακός δεν είναι, αλλά τώρα που ο Μπλάτ είναι ελεύθερος, προσπαθείς να πάρεις.. χθές!!!
ΜαρΚεΖ
Δεν τον αδικω νομιζω. Ισα ισα ο Σφαιροπουλος ειναι οσο καλος μπορει να ειναι ενας σχετικα καλος ελληνας προπονητης. Απλως δεν αρκει, απαιτειται πολυ καλυτερος. Περσι ξεχνας ποιος εστησε την ομαδα. Ο Μπαρτζωκας ειναι εκτος ελληνικης προπονητικης σχολης. Παιζει αλλο μπασκετ γι'αυτο και ξεχωριζει.
ΔιαγραφήΤο αντιαθλητικο και αντιαισθητικο μπασκετ του σφαιροπουλου σημερα ειχε το τελος που του αξιζει. Το σημειο κλειδι ηταν οι εκτελεσμενες βολες που ηταν παραπανω για τη μια ομαδα. Ωπ κατι δεν κολλαει εδω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέτε να φάει κι άλλο κόκκινο κόουτς ο Κόμης μετά το Μπαρτζώ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μια ακομη φορα αποδειχτηκε πως ο Κομης δεν ηταν κανενας τυχαιος.
ΔιαγραφήΕχει ελαττωματα στα κλεισιματα ΚΑΙ στο γεγονος πως ειναι τρομερα ξεροκεφαλος και θελει να τρυπησει τον τοιχο (πχ Νελσον στο τριποντο).
Απο αυτο ομως μεχρι να λεμε ποιος Ντουσκο, ο Σφαιροπουλος απεχει η μερα με την νυχτα
Q81
Ρε παιδια, τι συζηταμε τωρα? Μπασκετ Κουρτιναιτις ειδαμε, ποιος Ντουσκο τωρα?
Διαγραφή10:52 δεν συμφωνω, σε ποιο παιχνιδι εβγαλε τετοια σκληραδα η Χιμκι αμυντικα; Σε καθε περιπτωση ο ΟΣΦΠ επαιξε σιγουρα μπασκετ bullet
ΔιαγραφήQ81
Εγω ειμαι 10.52.
ΔιαγραφήΣΕ ΟΛΑ τα ματς του τοπ16 εντος εδρας. Εκτος ισως απο το πρωτο με ΤΣΣΚΑ που ηταν Guard show.
Εχεις δει Κιμκι φετος? Αμυναρα παιζει απο την αρη της σεζον.
Δημητρης Σ.
Ξεκινάει το 4ο και είναι 49-55. Άντε να σε δω ρε Ράντονιτς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικη αμυνα απο τον ΟΣΦΠ. Μπορει να εφαγε 98 ποντους, υπηρχαν ομως στιγμες που αισθανοσουν οτι επνιγε τον αντιπαλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν εχει σημασια το αποτελεσμα,αλλα η αισθηση που σου αφηνει ο ΟΣΦΠ.Ετσι εχουν αυτα,κανε μια γυρα στα ΜΜΕ μπορει να το διαβασεις και σημερα που ξερεις.
Διαγραφήχαχαχα, καυστικός & απολαυστικός!
ΔιαγραφήΓια ποιόν χτυπάει η καμπάνα?!
Είναι από τα ματς που δεν ξέρεις από που να ξεκινήσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν τάχει...
α) Ο Σφαιρο στο πρώτο ημίχρονο διάλεξε το δηλητήριό του. επέλεξε να δει εαν σουτάρει καλά ο Σβέντ...Στο δεύτερο οι Ογκουστιν και Μπούν έκαναν πάρτι...Κακές περιστροφές και στα 40' ακόμη και εαν κοντραρε στο πρώτο λόγω των εύστοχων σουτ
β) Ο Μπούν είναι απόκτημα.Πολύ καλός και δυνατός.Σε λίγο παραπάνω από ένα δεκάλεπτο είχε 6 ριμπάουντ,9 πόντους και νομιζω μια τάπα.
γ) Γιατί είπαμε κόουτς ο Οντομ έπαιξε παραπάνω από το Χάκετ?
δ) Συγκέντρωση μηδεν. Οι σκηνές στο τελευταίο δεκάλεπτο με τη Χίμκι να βγάζει τρανζίσιον και παίκτη οφσάιντ ενω έχει ήδη δεχτεί καλάθι είναι αποκαρδιωτικές...
ε) Με την Μπάμπεργκ είδαμε καμικάζι άμυνες. Εδω καμία σχέση
στ) Η κούραση στοίχισε...Σε αυτούς που τράβηξαν το κουπί.Πριντ και Σπαν.
ζ) Μίλησα πριν το μάτς για έλεγχο του ρυθμού και των ριμπάουντ.Στο τέλος του πρωτου δεκαλέπτου η Χίμκι είχε ήδη 10 επιθετικά. Σε κανένα σημείο ο Ολυμπιακός δεν κατάφερε να ελέγξει το ρυθμό.
η) Όποιος ξέρει για την χρησιμοποίηση Αγραβάνη στα τελευταία τρία λεπτά και του Αθηναίου στ τελευταία δευτερόλεπτα ας με ενημερώσει...
θ) Ας με ενημερώσει και για το τελευταίο τρίποντο στα 7 δεύτερα....
ι) Λέμε για τον Ιβάνοβιτς και τον κράζουμε αλλα η ομάδα του στο κρισιμότερο ματς της σεχον μεχρι το επόμενο έκανε απέναντι στη σκληροτράχηλη αμυνα του ολυμπιακου μόνο τρία λάθη. Η κυκλοφορία δε της μπάλας στην επίθεση ήταν σεμιναριακή.
ια) Για την διαφορά ας μην το πιάσουμε καλύτερα..
Και πόσα ακόμη θα συζητήσουμε στην πορεία
Run TMC
Ητανε που ηταν πελατης ο Ιβανοβιτς και αυτος ξεφτιλησε σημερα τον ΟΣΦΠ.Οταν εμαθα οτι πηγε στην Κιμκι σκεφτηκα οτι ο ΟΣΦΠ θα χασει εκει μεσα,επειδη παντα ο νεος προπονητης αλλαζει ψυχολογια στην ομαδα.Διαβαζοντας σχολια με επεισαν οτι σημερα το παιχνιδι ειναι διπλο.Αμ δε,η διαφορα ειναι κολακευτικη γιατι στο τελος χαλαρωσαν οι Ρωσοι και εβαλαν γυρω στους 10 ποντους με δυο τριποντα και βολες που πηραν.Αντε να δουμε τωρα με τι αλλο σεναριο θα περασει ο ΟΣΦΠ γιατι ναι ακομη μπορει η τουλαχιστον αυτο μας λενε.
ΑπάντησηΔιαγραφήβρε την Νταρασουφακα νικαει μεσα στον Ερυθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘρυλικοι Μαγκες Αγγελοπουλοι πλεον χανουμε με διαφορες ακομα κι οταν οι διαιτητες παιζουν λες και ειναι παραγοντες της ομαδας μας!!! Παρτε μετρα!! Δεν παει αλλο!! Ο Θρυλος εχει φετος πολυ υψηλο μπατζετ και αποδιδει χειροτερα απο ποτε. Η ομαδα πρεπει να οικοδομηθει απο την αρχη γυρω απο τον αρχηγο μας Βασιλη Σπανουλη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧανει κι ο ερ. Αστερας τωρα,οποτε ειμαστε στη χειροτερη περιπτωση 3οι. Αν δεν κανει κανα κουλο η τσσκα να βγει 2η(αν και παιζει να βγουμε 2οι γτ παιζει η κουμπαν μεσα στην τουρκια) ειμαστε για τα καλα στη διεκδικηση φ4 με κουτσα ή οποιον βγει απεναντι μας με μειονεκτημα εδρας ή και πλεονεκτημα ακομα καλυτερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχως για Νταρουσαφακα δεν επαιζε ο Ουιλμπεκιν
ΔιαγραφήQ81
έπαιζε και ήταν ο καλύτερος παίχτης της.
ΔιαγραφήΤο ξέρω βρε το είδα το ματς. Απλά μου έκανε εντύπωση γιατί είχα καταλάβει από τα σχόλια στο προηγούμενο ματς πώς όταν παίζει είναι αυτόματη νίκη για τον αντίπαλο
ΔιαγραφήQ81
Χωρις εκτος εδρας νικη απλα δεν περνας απο το top-16..
ΑπάντησηΔιαγραφήDroga
Κοροϊδευετε μερικοι αλλα σε περιπτωση που ο Θρυλος κανει δυο νικες στα επομενα παιχνιδια περναει στους 8.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτους 9 βασικά.
Διαγραφήεγω προσωπικα ΠΟΤΕ δε μιλησα για ντροπη. Εγω συμφωνησα απολυτα με τη γνωμη του Τζιμ οτι το διπλο στη Νταρουσαφακα ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ σημασιας.
ΔιαγραφήΑλλα 2 φορες απο τον Αστερα δε χανεις ρε φίλε, να μαστε σοβαροι.
ΚΑΙ Ο ΕΡΥΘΡΟΣ ΕΧΑΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΝΤΑΡΑΣΟΥΦΑΚΑ,ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ;;.ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ 32ΑΡΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ.
ΔιαγραφήΕλα ρε συ 2 νικες σε ενα παιχνιδι? μονο ο ΟΣΦΠ μπορει...
Διαγραφή11:23 πιο κατω πηγαινε το σχολιο. Με 32αρες δεν ασχολουμαι. Με τον Μαχμουτι (που ειχε ριξει καποτε 51 στους λιμανισιους) ασχολουμαι, και με το ποσα παραδειγματα επρεπε να εχει παρει ο Σαλε απο το κοουτσαρισμα του στους αγωνες με τους Σερβους.
ΔιαγραφήΧαιρομαι που το παραδεχεσαι. Και ξερεις γιατι μπορει μοναχα αυτος; Γιατι εχει μεταλλο.
ΔιαγραφήΜε σκωπτική διάθεση αξίζει να παρατηρηθεί πως ο Τζόρντι το πάλεψε κι άδειασε το γήπεδο (ακούς εκεί ώρα έναρξης 10 τοπική στη Μόσχα των μηδέν βαθμών Κελσίου…), ο Μπολτάουζερ το πάλεψε (ως το 28’ οι βολές ήταν, αν έχουν τον Θεό τους, 3-15, αλλά όταν η διαφορά πήγε στους 20 σταμάτησαν να εκτίθενται), ο Ολυμπιακός όμως δεν το πάλεψε. Και μην ψάξει κανείς ποιο ακραίο σενάριο δίνει πρόκριση, ο σπίκερ δεν ήξερε τι έλεγε: αυτό που περιέγραφε προϋποθέτει τετραπλή ισοβαθμία στο 7-7 (χωρίς Μπάμπεργκ, που καταδικάζει τον Ολυμπιακό), που σημαίνει η Μπάρτσα να χάσει στο Κάουνας. Κι αυτό να συμβεί όμως, στην 4πλή ισοβαθμία οι νίκες θα είναι Μπάρτσα 4-2 (2 νίκες με Ρεάλ), Ολυμπιακός 3-3 (νίκες στα εντός), Ρεάλ 3-3 (2 νίκες με Χίμκι, 2 ήττες με Μπάρτσα), Χίμκι 2-4. Η Μπάρτσα είναι προφανώς 3η, αλλά 4η είναι η Ρεάλ: γιατί ο αφελής Καρύδας υπολόγισε προφανώς ότι ο Ολυμπιακός υπερτερεί της Ρεάλ στη face to face ισοβαθμία, χωρίς να σκεφτεί πως μετρά η διαφορά των συνολικών πόντων, σε όλα τα ματς των τεσσάρων που ισοβαθμούν. Κι εκεί το αποψινό -32 καταδικάζει τον Ολυμπιακό έτσι κι αλλιώς…
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικότερα μιλώντας, ως βασικό αίτιο της αποτυχίας θεωρώ την επιλογή του συγκεκριμένου αγωνιστικού στιλ. Το μπάσκετ του Ολυμπιακού παραείναι απαιτητικό κι απαιτεί ανάλογη ένταση προπόνησης. Διόλου τυχαία, προέκυψαν κι οι πάμπολλοι τραυματισμοί του. Χωρίς συζήτηση, με Γιανγκ, Λοτζέσκι η κουβέντα θα ήταν διαφορετική. Αποδείχτηκε, ωστόσο, ότι δεν γίνεται να είναι πάντα βελούδινη η μετάβαση τυπικών παικτών Γιούροκαπ (Στρόμπερι, Όντομ Τζόνσον) στο ψηλό επίπεδο.
Υ.Γ. Όποιος το γύρισε και βλέπει Αστέρα παρακαλείται να λάβει θέση πόσο κακή ομάδα η Νταρουσάφακα και πόσο αστείος ο Γουίλμπεκιν. Ξέρετε ποιος, αυτός που δώρισε το ματς στον Παναθηναϊκό ντε… Έτσι, για να αναδεικνύεται η γραφικότητα όσων συστηματικά μηδενίζουν αντιπάλους μόνο και μόνο για να απαξιώνουν την (όποια) επιτυχία. Σας έχω χαμπέρια, παιδιά: αύριο η ομάδα κλειδώνει την 3η θέση. Και προλαβαίνει να πάει και 2η...
Μεγαλο κοουτσαρισμα απο τον αδιαφορο μεν, παντα μαεστρο της αμυνας δε, Μαχμουτι. 32 διποντα μονο επετρεψε η Νταρου να εκτελεσει ο Ερυθρος. 32 διποντα και 18 τριποντα. Ενω η Νταρου ειχε 45 και 17. Αν θυμηθειτε και τι εκανε ο Ζοτς στο Κουμπαν, καταλαβαινετε οτι ΝΑΙ, ΤΟ ΦΑΟΥΛ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ1. Κοιτα ρε Σαλε απο ποιους εχασες 2 φορες...
ΥΓ2. Δυσκολη μερα για ερυθρολευκους η σημερινη.
Ρε φιλε την προηγουμενη βδομαδα ηταν σχεδον ντροπη που κερδισαμε με 2 ποντους την Νταρουσαφακα, σημερα ειναι ντροπη που χασαμε απο τον αστερα;
ΔιαγραφήΟ Ραντονιτς αποθεωνεται στο κειμενο πιο πανω...
Q81
ρε φιλε πραγματικα πως χασαμε 2 φορες απο ερυθρο ακομα δεν το καταλαβαινω
Διαγραφήq
Διαγραφήεγω προσωπικα ΠΟΤΕ δε μιλησα για ντροπη. Εγω συμφωνησα απολυτα με τη γνωμη του Τζιμ οτι το διπλο στη Νταρουσαφακα ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ σημασιας.
Αλλα 2 φορες απο τον Αστερα δε χανεις ρε φίλε, να μαστε σοβαροι.
Είναι καλή ομάδα ο Ερυθρός. Αλλά ναι, σε πιάνει το γαμωτο..
ΔιαγραφήΑπό την άλλη, κάπως έτσι θα σκέφτεται και η Κάχα: πώς έχασε 2 φορές από τον Ολυμπιακό
Ο Παναθηναικος στο ΟΑΚΑ εκανε πολυ κακο ματς. Ηταν σε πολυ κακο φεγγαρι και ειχε ψτυπηθει απο τραυματισμους. Δεν αξιζε να κερδισει.
ΔιαγραφήΣτην Σερβια δεν επαιξε ασχημα, προδωθηκε απο μια κακη περιοδο ποθ δεν καταφερε να ανατρεψει αλλα επαιζε και σε ενα γηπεδο πιο φανατισμενο με τον Παναθηναικο και απο το ΣΕΦ.
Ειναι σαφες ομως πως και ο ΚΑΚΟΣ Παναθηναικος πρεπει να κερδιζει στο ΟΑΚΑ τον Ερυθρο. Για αυτο και οτν κερδιζαμε Νταρουσαφακαι και Μαλαγα οπως οπως, και πολλοι εκραζαν, εγραφα οτι εχει τεραστια σημασια να παιρνεις τις νικες στην κακη σου περιοδο. Τοτε βεβαια ημουν υπαλληλος.
Q81
Kαλα τα ειπε ο Μαντζαρης. Μακρια απο την παραγκα του Μπερτομεου ο Ολυμπιακος θα θριαμβευσει. Στο ελληνικο πρωταθλημα τουλαχιστον υπαρχει αξιοκρατια. Κερδιζει ο καλυτερος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης του γυρισε μπουμερανγκ του Σφαιρο που εκατσε και εχασε απο Εφες τελευταια αγωνιστικη για να παρει την Καχα και οχι την Εφες μαζι του ... Αν δεν το ειχε κανει η Εφες δεν επιβιωνε με τιποτα σε αυτο τον ομιλο και θα ειχε καλες ελπιδες προκρισης ο ΟΣΦΠ...
ΑπάντησηΔιαγραφήDroga
το κουφό είναι ότι ο ΟΣΦΠ έχει 2 νίκες με τη Λαμποράλ. Άρα δε μπορεί να του πει κανείς τίποτα του Σφαιρό που έκατσε κι έχασε.
ΔιαγραφήΕιχα γραψει στην προηγουμενη αναρτηση πως ο ΟΣΦΠ εχει 4 τελικους και ειναι εξαιρετικα δυσκολο να κανει το 4/4. Μου γράφατε μαλακιες (Αλεξη συμπεριλαμβανομενου) για λαιτ φανελα της Κιμκι και καφε βρακια της ΤΣΣΚΑ. Ο Αρης εριξε την 1η προειδοποιητικη βολη τη Δευτερα, αλλα λογω διαφορων... παραγοντων τη γλυτωσατε.Σας το εγραψα και στα ασσόδυα, όταν έδωσα μονο Εφες και Νταρου για διπλα.Σημερα απλα δεν σας εκατσε.Εγω σοβαρα τωρα απορω με την υπεραισιοδοξια ολων των γραφοντων πως θα κερδιζατε ευκολα σε μια εδρα που περασε ΜΟΝΟ Η ΡΕΑΛ ΦΕΤΟΣ και ειδικα μετα απο μαραθωνιο 2 αγωνων ευρωλιγκας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ.Να μας πει ο γατος ο 77 αν ο Ιβανοβιτς που ηταν τοσα χρονια στο στερεωμα και εχει παει 2 Φ4 ειναι κακος κοουτς. Γιατι ο Ελλην τον Ιβκοβιτς τον λεει βαψομαλλια, τον Ιβανοβιτς μυρωδια διχως να εχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ.
Οχι μπορει κατ εμε γιατι τις δυο νικες θα τις εκανε και πιο ανετα λογικα απενταντι στην Εφες , ενω η Εφες σε καμια περιπτωση δεν θα περνουσε οπως θα περασει η Λαμποραλ οποτε πρακτικα ανοιγε μια θεση προκρισης ...
ΑπάντησηΔιαγραφήDroga
Θα εχανε σημερα ο Θρυλος με διαιτητικο τριο Χριστοδουλου, Κορομηλα και Γκοντα; Δε νομιζω. Το προβλημα της ευρωλιγκας ειναι οι ορισμοι διαιτητων. Και για να μην κρυβομαστε η φετινη αποτυχια του Θρυλου εχει ονομα και αυτο ειναι Ριτσαρντ Στοουκς.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι σημερα τον εσπρωχναν, μολις πηρε διαφορα πανω απο 25 ποντους η Κιμκι ισορροπησαν καπως.Αυτο ρε παιδια με το "μεταλλο" "τους χεστες τους Ρωσους","η ομαδα που αρνειται να χασει" και ολες οι σαλτσες που τους περιλουζουν μας πειθουν ολους,τον βαζουμε να κερδισει και χανουμε και λεφτα στο στοιχημα.
ΔιαγραφήTι σημασια εχει που τον εσπρωχναν; Το θεμα ειναι οτι εχασε, συνεπως δεν τον εσπρωξαν αρκετα. Πληρης αποτυχια των διαιτητων. Με αλλο υπευθυνο διαιτησιας δε θα ειχαμε τετοιες αποτυχιες. Ο Ριτσαρντ Στοουκς πρεπει να αντικατασταθει. Τουλαχιστον ξερω οτι στο ελληνικο πρωταθλημα θα ειναι αλλιως τα πραγματα.
ΔιαγραφήAυτα παθαινεις οταν σε σπρωχνουν οι κορακες στο ελλαντα με Αρη.http://www.sdna.gr/mpasket/euroleague/article/185513/exase-kai-printezi-kai-o-olympiakos
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροπονητικη Ηττα απ το Σφαιροπουλο. Σημερα. Δεν πιστωνω τη νικη στο Ιβανοβιτς καθως εχει 2 εβδομαδες με την ομαδα. Εκανε ομως το στοιχειωδες. Διαβασε πολυ καλα το hedge out του ολυμπιακου. Ο χειριστης ξεφορτωνοταν την μπαλα πολυ γρηγορα και εξ αιτιας της παγιδας η Χιμκι ειχε αριθμητικο πλεονεκτημα 4 με 3. Και με την εξτρα πασα και να το τριποντο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο δευτερο μπηκε ο ολυμπιακος με διαθεση να αμυνθει αλλα ηταν αργα. Ειχαν ζεσταθει και πλεον εμπαιναν ολα. Οταν δινεις σε παιχτες ελευθερα σουτ και τα βαζουν θα παρουν και ψυχολογια και θα τα βαζουν ολα.
Τωρα τα σεναρια ειναι για να λες. Προκριση χαριστικη δεν θελω παιδες. Και ο Παναθηναικος περσυ πηρε προκριση χαριστικη ενω η Αλμπα το αξιζε πιο πολυ και ολοι θυμομαστε τη συνεχεια. Το μπακετ ειναι δικαιο αθλημα. Αν δεν σταματας τη βροχη τριποντων απο Χιμκι θα ερθει μετα ο Μπαρτζωκας και θα σπασουν ολα τα αμυντικα ρεκορ.
0 σε αμυνα 0 σε επιθεση σε εναν τελικο. Αυτο δεν ειναι Ολυμπιακος
Ο μονος τροπος που βλεπει να χανει ο Παο αυριο ειναι να παρασυρθει απ το κλιμα πανυγηριου. Αλλα πλεον ειναι αδιαφορος.
The_Joker
Κουιζ για δυνατους λυτες: ΠΑΟ με Λαμποραλ ή ΠΑΟ με ΤΣΣΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο ζευγαρι ειναι καλυτερο για τον ΠΑΟ??
Κατα πασα πιθανοτητα θα πεσει με Τσσκα..
Θα νικήσει ο Ολυμπιακός την ΤΣΣΚΑ χωρίς Πρίντεζη;
Διαγραφήγιατι θα πεσει με ΤΣΣΚΑ; Η ΤΣΣΚΑ θα κερδισει για πλακα στο ΣΕΦ (τον αδιαφορο και χωρις Πριντεζη ΟΣΦΠ) και θα βγει πρωτη. Ας περιμενουμε να δουμε και τα αποτελεσματα της Λαμποραλ.Μπορει να κανει 2 ηττες.
ΔιαγραφήΑς δουμε ακομα και το Νταρουσαφακα-Κουμπαν και Εφες-Παο.
Q81
η λαμποράλ βγαίνει 2η ακόμα κι αν χάσει αύριο από τη ρεάλ(μέχρι κάποια διαφορά πόντων). ο παναθηναϊκός πιο πιθανό είναι να βγει 2ος,παρά να πέσει με τσσκα
ΔιαγραφήΚαλησπερα σε ολους. Θελω να κανω ενα σχολιο για την συντριβη του Ολυμπιακου απο την Χιμχι. Αρχικα σε αντιθεση με οτι ακουγεται σε διαφορα site δεν πιστευω οτι ο Σφαιροπουλος και το team του δεν ειχαν γνωση του γεγονοτος οτι η Χιμχι αποτελει πραγματικα πυροβολαρχια πισω απο το τριποντο. Μαλιστα παρακολουθωντας το παιχνιδι θεωρω οτι υπηρχε και συγκεκριμενο πλανο αντιμετωπισης της. Hedge out αρχικα και απο ενα χρονικο σημειο και μετα και αλλαγες στα σκριν. Πρωσοπικα θεωρω οτι ο Σφαιροπουλος ( χωρις να εχω διαθεση να τον δικαιολογησω δεν ειμαι καν οπαδος του Ολυμπιακου) προδοθηκε σημερα απο τους παικτες του. Οι ψηλοι του Ολυμπιακου που αλλάζανε στα σκριν δεν εμεναν κολλημενοι πανω στον εκαστοτε περιφερειακο την Χιμχι ωστε να τον οδηγησουν στην ρακετα και σε πιθανη βοηθεια. Ο Ολυμπιακος δεχθηκε πολλα σουτ με τον ψηλο του να μαρκαρει θεωρητικα τον κοντο την Χιμχι. Για να γινει κατανοητο το τι ακριβως εννοω δειτε το προσφατο παιχνιδι μεταξυ των Spurs και των Warriors. Ο εκαστοτε ψηλος των Spurs ( Aldrighe , diaw , duncan ) οχι μονο εμενε κολλημενος πανω στον Curry η τον Klay αλλα με την αμυντικη σταση του σωματος του του εδειχνε και πιον διαδρομο μπορει να παρει προς το καλαθι (στελνοντας τον πανω σε help defender ) Ναι ο Curry τους περνουσε συνεχεια σαν σταματημενους στην περιφερεια αλλα εντελει κερδισανε τον αγωνα. Το αναφερω αυτο για να τονισω πως κατα την γνωμη μου η κακη ατομικη αμυνα των παικτων του Ολυμπιακου ειναι υπευθυνη για την ηττα περισσοτερο τουλαχιστον απο τον κοουτς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, αν έβλεπε ο σφαιροπουλος ότι δεν έβγαινε αυτό που ήθελε γιατί δεν πήγαινε σε plan b? Στο αρχικό σχέδιο 40 λεπτά θα έμενε ? Ας μην καθόταν στον πάγκο τότε καν
ΔιαγραφήQ81
Ρε Δημητρη Σ. με απογοητευεις; Τι πολιτισμος ειναι αυτος; Αλλιως σε συνηθισαμε και αλλιως σε αγαπησαμε. Βγαλε απο μεσα σου παλι το Λεβεντη του '93. Ζωα, ανιμαλς κλπ. Αντε, μη μας ξενερωνεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλαιω
Διαγραφή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παίχτες του ΟΣΦΠ (όπως και κάποιοι φίλοι εδώ) δεν ξέρουν ότι υπάρχει ακόμα πιθανότητα πρόκρισης. Μπορεί να είναι μικρή (αφού προϋποθέτει συνδυασμό αποτελεσμάτων, με πιο απίθανο εξ αυτών τη νίκη της Ζαλγκίρις επί της Μπάρτσα), αλλά υπάρχει. Επομένως, οι δηλώσεις του Μάντζαρη περί αποκλεισμού κι αποτυχίας είναι τουλάχιστον άστοχες και πιθανόν δείχνουν πόσο μεγάλο ήταν το ψυχολογικό βάρος που κουβαλούσε η ομάδα από ένα σημείο και μετά στο τοπ 16. Σα να θέλανε να τελειώσει όλο αυτό με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Πιο σωστός ο Τόμιτς που είπε πάμε να κερδίσουμε την ΤΣΣΚΑ και βλέπουμε τι πιθανότητες μας αναλογούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤραυματιστηκε ο Πριντεζης! Γραψε νεο σχολιο τωρα και παρ'το αλλιως...
ΔιαγραφήΡε φίλε μου, δεν είπα ότι θα προκριθεί. Για νοοτροπία μιλάω. Διάβασε λιγάκι το σχόλιο.
ΔιαγραφήΚαλα δεν το βαρεθηκατε το παραμυθι.
ΔιαγραφήΤο "Παμε για 5 στα 5", αφου χαλασε, εγινε "4 στα 4" μετα "3 στα 3", "2 στα 2" και τωρα 1/1.
Απο βδομαδα με 0 στο 0 που θα παει θα το πετυχετε!
Και ολα αυτα γιατι? Για να πεσει με Φενερ/Λοκο και να ακολουθησουν 2-3 30-αρες ακομη!!
Αρκετα για Φετος.
Αυτο που εγω ξερω ειναι οτι οταν το performance ειναι χαλια, ΣΒΗΝΕΙΣ ΤΑ ΦΩΤΑ, κατεβαζεις το εργο και Πας Παρακατω.
Ταλος
Τάλος, τίποτα δεν τελειώνει πριν τελειώσει. Όταν υπάρχουν πιθανότητες έχεις υποχρέωση να τις κυνηγάς. Αυτή είναι η άποψή μου. Τα περί performance τ' ακούω βερεσέ. Λίγα χρόνια περάσανε και ξεχάσαμε πώς πήρε ο ΠΑΟ την κούπα το 2011. Όταν τέλειωσε το τοπ 16 ήταν σχεδόν ξεγραμμένος λόγω ... performance. Ο ΟΣΦΠ είναι σε έναν πολύ δύσκολο όμιλο και θα έκανε εκ των πραγμάτων άσχημες ήττες. Δηλαδή, αν τελικά η Ρεάλ περάσει και πάρει το τρόπαιο, θα μιλάμε για την απόδοσή της στο τοπ 16;
ΔιαγραφήΥΓ: Και να φανταστείς ότι είμαι Παναθηναικός...
ΥΓ2: Τα θαυμαστικά και ο στόμφος δεν σου προσθέτουν δίκιο.
Υπάρχει και ένα απίθανο σενάριο στον όμιλο του παναθηναϊκού που λέει ότι σε περίπτωση ήττας από την τσεντεβίτα και νίκης τις εφές με την φενέρ....Κινδυνεύει στο τελευταίο παιχνίδι με την εφές αν το χάσει ακόμα και με μισό πόντο(δεν μετράνε διαφορές) να μπλέξει σε τριπλή ισοβαθμία (προϋπόθεση να έχει κερδίσει ο αστέρας την τσεντεβίτα) και να μένει πέμπτος....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι απιθανο το σεναριο, αλλα ειναι απιθανο κατ'εμε να χασει ο Παναθηναικος απο την Τσεντεβιτα αυριο
ΑπάντησηΔιαγραφήQ81
Κατι που περναει στο ψιλα κατ'εμε ειναι πως ισως τελικα το πολυ χαιδεμα κανει κακο στον Ολυμπιακο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘελω να πω ακομα και εγω που εχω την χειροτερη εικονα για τον φετινο ευρωπαικο ολυμπιακο, πες πες πες αρχισα να πειθομαι οτι το εχει το ματς σημερα.
Ακομα δεν εκατσε η σταχτη απο το -32 σημερα, νατα τα σεναριο για το πως θα κερδισει την ΤΣΣΚΑ και θα ερθουν και αλλα 7 βολικα αποτελεσματα και θα περασει.
Αντιθετα στον Παναθηναικο θα ψαξουμε και το πιο ακραιο σεναριο να μεινει εκτος.
Oλο αυτο το χαιδεμα σε μαλθακωνει σαν ομαδα, το ειχα γραψει και μετα την ηττα του Ολυμπιακου στο Μπαμπεργκ που κατ'εμε αποκλειστηκε ο ΟΣΦΠ. Δεν φτανει να ερχονται βολικα τα αλλα αποτελεσματα, πρεπει να κανεις και εσυ καμια νικη
Q81
Παρατήρησε κανένας στο παιχνίδι κουμπάν μάλαγα την στιγμή στην 2 περίοδο που ο τόμας βάζει το καλάθι κερδίζει και φάουλ στο 23-23 κοπάζει απότομα ο ενθουσιασμός του κοινού και μια ησυχία απλώνετε στο γήπεδο.....και έχοντας εικόνα κάτω από το καλάθι ακούμε μέσα από τους δέκτες τα καντήλια που έριχνε ο μπαρζώκας από την άλλη μεριά του γηπέδου....μιλάμε για πολύ βρισίδι....τι στόμα έχει ο αθεόφοβος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτεφ
τετοια αιματηρη μπασκετικη κονιορτοποιηση ειχα πολλα χρονια να δω. ισως επι πολυ καιρο βλεπαμε μια καπως πλασματικη εικονα των ερυθρολευκων
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγα τα πολλά. Πρόπερσι στο Μιλάνο ήταν η αμέσως προηγούμενη.
Διαγραφή12.24πμ
Διαγραφήλάθος είσαι κι εσύ. δεν είδες μάλλον το ματς στο κάουνας πριν 2 μήνες
περιμένουμε και σχόλιο του προφήτη. την προηγούμενη βδομάδα λίγα δευτερόλεπτα μετά το τέλος του αγώνα με τη ρεάλ ήταν εδώ και μας έκανε κήρυγμα
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Tom Delone3 Οκτωβρίου 2015 - 3:21 μ.μ.
Perisi tetoia epoxi profitevame tin efialtiki xronia pou tha akolouthouse me ton mega apatewna/erasitexni proponiti Ivanovic. Simera, distixws, den exoun allaksei dramatika ta pragmata. Sigekrimena, ta fetina erwtimata/parametroi:
1) Tha fanei ti soi proponitis einai o Djordjevic
2) O metagrafikos sxediasmos itan toulaxiston METRIOS
3) Tha prolavei na desei i nea omada kai na deiksei kati i sto telos tis xronias (afou exoun xathei oloi oi titloi) tha kounisoume mantili ston Sasha?
4) Den exei meinei poli ipomoni sto ntepostito twn Panathinaikwn filathlwn
Siberasmatika odevoume pros mia nea apotiximeni xronia me MIDEN titlous. As proetoimastoun oi filoi Panathinaikoi. Afti i xronia tha thewrithei petiximeni mono ean apodeixthei oti o proponitis einai sovaros/epaggelmatias kai prepei na meinei kai ta epomena xronia kai episis ftiaxtei ena dinato sinolo pou paizei orthologiko, swsto, katharo, omorfo basket (ean erthoun titloi akoma kalitera). Makari na kanw lathos. Distixws i diaisthisi mou peftei sxedon panta mesa. Edw tha eimaste oli ti xronia na ta sizitame.. Thank you.
P.S. Ean perisi itan mia fora diskolo na xtipisei o pao ton osfp, fetos tha einai pente.. Tha ekplagw ean nikisei estw kai mia fora o pao ton osfp fetos. Ena apo ta favori gia Euroleague fetos o osfp, kat'eme.
Kind regards,
Thomas
2)Tom Delone9 Οκτωβρίου 2015 - 3:22 π.μ.
Nikise o pao. Den leei kati afto (arxi tis xronias einai, den exoun rolarei akoma oi omades). Kapoies episimanseis oson afora ton agwna:
1) Den eida pragmata apo ton Djordjevic pou na me enthousiasoun
2) O osfp eixe 5/30 sta triponta polla ap'ta opoia itan elefthera (den tha ksanasimvei kati tetoio filoi panathinaikoi)
3) Xreiazetai opwsdipote akoma enas guard gia ton pao
I omada me ta perissotera provlimata (kanei mpam) einai o pao. Favori gia ton epomeno agwna pao-osfp einai o osfp. Thetiko oi dilwseis tou Djordjevic meta ton agwna. Thank you.
Kind regards,
Thomas
3)Ανώνυμος22 Οκτωβρίου 2015 - 1:38 π.μ.
"Σπουδαία νίκη για τον Παναθηναϊκό κυρίως για ψυχολογικούς λόγους"
Afto. Tipota den exei krithei. An o Djordjevic den analisei ta lathi pou ekane i omada kai den vrei liseis, den tha prolavainei na arpazei 20ares stin Euroleague. Favori toso gia to Elliniko prwtathlima oso kai tin Euroleague fetos eksakolouthei na einai o Osfp. Thank you.
Kind regards,
Tom
4)Tom Delone29 Οκτωβρίου 2015 - 11:54 μ.μ.
25ara sto kefali gia tin armada tou Djordjevic, efkola. Apo mia Barcelona pou akoma psaxnetai. Fadasteite ti exei na ginei etsi kai antimetwpisoume aftin tin omada sti fasi twn 8 (ean ftasoume stous 8)... The ithela enan eilikrini sxoliasmo apo ton Kirio Conway gia ton simerino agwna. Afto pou parakolouthisame apopse einai o alithinos Panathinaikos.
Parol'afta iparxoun filoi tou Pao pou oneirevontai Final 4, Koupes, prwtathlimata etc. Gelane kai ta skilia. Oses pithanotites exei o Panathinaikos na paei sto Euroleague Final 4, alles toses exw ki egw na pantreftw tin Kate Upton. Thank you.
P.S. Gia poio logo paizei o Pavlovic ston Panathinaiko? Ti prosferei mesa ston agwna ki egw den mporw na to dw? Oute gia ton Arkadiko den kanei aftos o prwin basketbolistas.
Kind regards,
Tom
5)Ανώνυμος11 Φεβρουαρίου 2016 - 2:42 π.μ.
Kala krasia. Meta apo aftes tis metagrafes i piesei ston Djordjevic na parei toulaxiston to prwtathlima tha einai megali. Opote logika tha xairetisei ki aftos to kalokairi. Zwi na'xoume. Se kamia 10etia logika tha exei mathei ki o Dimitris Giannakopoulos ta vasika girw apo to athlima. Thank you.
Tom
Ας κανουμε ενα ποτ πουρι και απ τις δικες προβλεψεις
Διαγραφή1) Ο Παππας θα γυρισει στο ματς με τον ερυθρο
2) Ο Σφαιροπουλος εχεο ηδη φυγει απ την ομαδα εντος 10μερου
3) Ολυμπιακος θα χασει απ τον Αρη
Αναμενουμε με ανυπομονισια τα 13 χρονια Σαλε
Παντως για να μην αδικουμε τον Παπαδοτζων οτι το κανει μονο οταν χανει ο ΠΑΟ, σημερα εβγαλε αρθρο στο μισαωρο απο την ηττα του ΟΣΦΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗμαρτον λυπηθειτε μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sdna.gr/mpasket/euroleague/article/185516/olympiakos-skandalo-me-tis-mpasketes-tis-ximki-kai-tora-prokrisi
πρωταπριλιάτικο είναι,αλλά είναι πολύ εμπνευσμένο χαχαχα
ΔιαγραφήΜηπως ειναι και του Πριντεζη Πρωταπριλιατικο;
Διαγραφήβγηκε πριν τις μια του πριντεζη
ΔιαγραφήΣεναριο υπαρχει. Ενα ειναι. Σπιλμπεργκικο μεν, υπαρκτο δε. Και πρωταγωνιστες σε αυτο το σεναριο ειναι δυο παικτες που καποτε ο ενας επιανε τα γεννητικα οργανα του αλλου οταν ο αλλος εκτελουσε τριποντο. Ο ενας πρεπει να χασει, ο αλλος να κερδισει. Ο ενας ειναι ο ΜΤ, ο αλλος ο ΣΓ.
ΑπάντησηΔιαγραφήKalimera,
ΑπάντησηΔιαγραφήI Khimki ekane isws to kalitero fetino tis paixnidi (perimenw sxoliasmo apo Conway). Sxedon teleio. Logiko to oti exase o osfp. Den mporeis na kaneis polla pragmata otan paizeis apenanti se mia omada pou einai se eksairetiki vradia. Ston epomeno agwna i idia Khimki mporei na diasirthei apo ti Real...
Twra o osfp tha prepei na ta dwsei ola gia to prwtathlima. Ean to xasei, logika to kalokairi tha ginoun kosmogonikes allages sto limani.
P.S. Vlepw to oligomeles blok twn "stirixtakidwn" tin epese kai se ena apo ta pio palia kai kala paidia tou blog, tin afroksilanthi (i opoia pote den exei dwsei dikaiwmata). To mono pou apomenei pleon einai na tin pesoun kai ston idioktiti tou blog. Arage exoun ta kotsia gia kati tetoio (ekei ekgimonei o kindinos na bannaristoun kai na min ksanadoun sxolio tous se afto to blog, heheh)?
Kind regards,
Tom
Tom, apo simera tha onomazesai 78
Διαγραφήαπόσπασμα από σχόλιο του jerry στις 3/10/2015. η διαίσθησή του τελικά πέφτει πάντα μέσα
ΔιαγραφήSiberasmatika odevoume pros mia nea apotiximeni xronia me MIDEN titlous. As proetoimastoun oi filoi Panathinaikoi. Afti i xronia tha thewrithei petiximeni mono ean apodeixthei oti o proponitis einai sovaros/epaggelmatias kai prepei na meinei kai ta epomena xronia kai episis ftiaxtei ena dinato sinolo pou paizei orthologiko, swsto, katharo, omorfo basket (ean erthoun titloi akoma kalitera). Makari na kanw lathos. Distixws i diaisthisi mou peftei sxedon panta mesa. Edw tha eimaste oli ti xronia na ta sizitame.. Thank you.
P.S. Ean perisi itan mia fora diskolo na xtipisei o pao ton osfp, fetos tha einai pente.. Tha ekplagw ean nikisei estw kai mia fora o pao ton osfp fetos. Ena apo ta favori gia Euroleague fetos o osfp, kat'eme.
Kind regards,
Thomas
Tom apo simera tha onomazesai 69
Διαγραφήη λαμποραλ δεν παραμενει δευτερη ακομα κ αν χασει κ απο ρεαλ κ απο μπαμπεργκ; 8-6 (Λογικα μετα μπαρτσα κερδιζει ζαλγκιρις κ αυτη 8-6 αλλα κ η ρεαλ την κιμκι 8-6)
ΑπάντησηΔιαγραφήαν χάσει μέχρι κάποια διαφορά αύριο ναι. έχει σίγουρα την τριπλή ισοβαθμία με κίμκι-μπάρτσα και θέλει τη διαφορά που λέω παραπάνω για να έχει και την άλλη τριπλή ισοβαθμία με μπάρτσα και ρεάλ
ΔιαγραφήΜα και τη διαφορα να χασει αυριο στην 3πλη ισοβαθμια με μπαρτσα κ ρεαλ θα εχει 3-1 νικες
ΔιαγραφήΔεν ειμαι βεβαιος οτι χρειαζεται η διαφορα απο τη Ρεαλ αν η Μπαρτσα κερδισει τη Ζαλγκιρις γιατι εχει κερδισει μεσα εξω τη Μπαρτσελονα. Οποτε τριπλη με Κουτσα, Μπαρτσα και Ρεαλ η Κουτσα εχει 3-1 η Μπαρτσα 2-2 και η Ρεαλ 1-3. Με Χιμκκι παλι 3-1 η Κουτσα, 2-2 η Χιμκι και 1-3 η Μπαρτσα. Η μονη ισοβαθμια που θα παιξει ρολο η διαφορα ειναι η διπλη με Ρεαλ αλλα αυτο μονο αν χασει η Μπαρτσα απο Ζαλγκιρις.
ΔιαγραφήΣυμφωνω.. Αρα 99% παμε για λαμποραλ - παο.. Ρε μπουρουση 10 μερες ελεγες :)
Διαγραφήναι έχεις δίκιο 12.44. για κάποιο λόγο νόμιζα ότι θα έχει 3-1 και η μπάρτσα.1η ή 2η είναι η κούτσα. μακάρι να χάσει αύριο για να βγει 2η τελικά
ΔιαγραφήΌταν το πρώτο δεκάλεπτο έληξε 25-22(αν θυμάμαι καλά) ήμουν σίγουρος ότι το γήπεδο θα κατηφορίσει, όπως και έγινε. Απαράδεκτη εικόνα και 0 προπονητική κατεύθυνση. Απλά ο ΟΣΦΠ ακολούθησε το παιχνίδι της Χίμκι και μοιραία γνώρισε τη συντριβή. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να πάψει αυτή η ασυλία σε επίπεδο κριτικής. Ναι σοβαρότατες οι απουσίες των Γιανγκ και Λότζο και προφανώς η ομάδα στήριζε πολλά πάνω τους, αλλά ο Ολυμπιακός δεν φεύγει από τη διοργάνωση με ψηλά το κεφάλι. Έκανε τραγικές ήττες και ήταν όλες, πλην αυτής από την ΤΣΣΚΑ, δίκαιες. Με πιο απλά λόγια, θα μπορούσα να τα ρίξω στη γκίνια των τραυματισμών αν αποχωρούσε μαχόμενος σαν σύλλογος, αλλά η φετινή χρονιά αποτελεί αγωνιστικό Βατερλό αντίστοιχο με το δικό μας περσινό επί Ντούσκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα βέβαια θα μου πείτε έπαιζε στο πιο δύσκολο όμιλο. Σωστό. Βέβαια η Ζαλγκίρις από την οποία ηττήθηκε με ευκολία είναι μαζί με τη Μάλαγα οι χειρότερες ομάδες της διοργάνωσης και η Μπάμπεργκ είναι, κατά την άποψή μου, χειρότερη από τον ερυθρό Αστέρα. Άρα ο αποκλεισμός δεν είναι απόρροια των μεγαθηρίων του ομίλου(Ρεάλ και Μπάρτσα αστείες φέτος), αλλά του γεγονότος πως παρουσιάστηκαν αξεπέραστες αδυναμίες στην ομάδα με προεξάρχουσες την μετριότατη επίθεση στο μισό γήπεδο και την αδούλευτη(ναι αδούλευτη) άμυνα. Όταν παίζεις άμυνα πάντα και παντού με τον ίδιο τρόπο και χωρίς καμία παραλλαγή τότε είσαι αδούλευτος σε τακτικό, τουλάχιστον, επίπεδο.
Τέλος, όσο και αν πολλοί δε θέλουν να το παραδεχτούν ο Σπανούλης είναι σκιά του εαυτού του φέτος. Δε κράζω, ούτε το θεωρώ μικρό παίχτη. Είναι ηγέτης και σε αυτόν θα έδινα το τελευταίο σουτ, ΑΛΛΑ συνολικά έπρεπε οικειοθελώς να έκανε 1 βήμα πίσω στο rotation και ίσως έτσι να είχε μείνει και ο Σλούκας.
ΥΓ Κακές χρονιές δικαιούνται όλοι να κάνουν, αλλά το αγωνιστικό στυλ που πρεσβεύει ο φετινός ΟΣΦΠ είναι πεπαλαιωμένο και πήρε τα αναμενόμενα κακά αποτελέσματα. Ούτε αναθεματισμοί, ούτε όμως και χάιδεμα αυτιών χρειάζονται. Δουλειά και ανασχεδιασμός χρειάζεται.
Τρελο σενάριο φέρνει τον Ολυμπιακο πρωτο!!! Πεφτουν τα αεροπλανα της Τσσκα της Κιμκι της Μπαρτσελονα και της Μπαμπεργκ.Refuse to lose.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ένα πράγμα θέλω να πω στους φίλους μου τους ολυμπιακούς την άλλη εβδομάδα στο σεφ εξετάσεις δεν δίνει ο Σπανούλης ο αποντας πριντεζης, ο μαντζαρης, ο χακετ και πάνω από όλους ο σφαιροπουλος εξετάσεις δίνετε εσείς και μόνο εσείς φροντιστέ να περάσετε το μάθημα γιατί μπορεί η μέρα που θα ξαναμιλατε για μπασκετακι να μην αργεί,η ομάδα σας τώρα σας χρειάζεται και αυτούς που εδώ μέσα κάνουν διαχωρισμό σε οπαδούς φιλάθλους μπασκετικους η μη ένα έχω να σας πω:ο αθλητισμός είναι θέαμα που εμάς που πληρώνουμε πέρα από ένα εισητήριο αλλά και βενζινες διόδια για να δούμε τις αγαπημένες ομαδες μην μας κρινετε τόσο άσχημα αν πούμε δυο κουβέντες παραπανω (εννοείται χωρίς ύβρεις)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστέψτε με,ρωτηστε αν έχετε κάποιο γνωστό στην ομάδα του Παναθηναϊκού ποια ήταν η πιο δυνατή στιγμή αυτά τα δεκαπέντε χρόνια οι περισσότεροι θα σας πουν όταν μετά την ήττα αποκλεισμό από το μαρουσι και το καταπτυστο πρωτοσέλιδο της πράσινης 3000(και όχι 1000-1500)πήγαμε στην προπόνηση και αποθεωσαμε τους δικούς μας πρωταθλητές ευρωπης.
Χωρίς οπαδούς φιλάθλους πείτε τους όπως θέλετε δεν νοείται αθλητισμός κύριοι και τα παιδιά που από το υστέρημά τους πληρώνουν εισητήριο για να υποστηρίξουν τις ομάδες δεν μπορεί και δεν έχει δικαίωμα κανείς να τους λοιδωρει και να τους τσουβαλιαζει λες και είναι εγκληματίες.
Υγ:αύριο είναι το πρώτο μεγάλο πάρτι προς στιγμή του THE GOAT,το οποιο βέβαια δεν θα έχει καμία σχέση με αυτό όταν θα έρθει το τελευταίο του(σύμφωνα με δικές μου inside info)τρεις μήνες μείνανε ακόμα για να απολαμβάνουμε αυτόν τον αθλητή....
Υγ:αν ο παναθηναικος έχανε σήμερα όπως ο Ολυμπιακός ο σαλε θα έπρεπε να είναι επικυρωμένος.
Υγ2:μα καλά το καφενείο η ομάδα του σκοτι του ουιλμπεκιν πήγε και εβαλε 20μεσα στην κόμπακτ,παράξενο....
Υγ3:τον Παναθηναϊκό δεν τον ενδιαφέρει ο αντίπαλος ο παναθηναικος κοιτάει να περάσει μετά τα σενάρια είναι για τους άλλους....
Σέντρικ σεμπαλλος
Ωραίος φίλε σεντρικ
ΔιαγραφήQ81
ΠΟΛΎ ΣΩΣΤΟΣ
ΔιαγραφήΘα παιχτεί ο τελικός της Ευρωλίγκας, θα γίνει η απονομή, θα πάνε οι παίκτες σπίτια τους & ακόμα θα βγαίνουν σενάρια πρόκρισης του Ολυμπιακού @@@@@@@Τεράστια καρδιά πρωταθλητή ο Ολυμπιακός. Κατάφερε να γλυτώσει τους 100 πόντους.@@@@@@έλεος με τους βαζελους που χαίρονται επειδή χάνει ο οσφπ! θυμόμαστε όλοι τους γαυρους στις ήττες του παο να μην βγάζουν αχνα ή να κλαίνε.ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΙΤΕΡ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γραφικοτητα των σεναριων τερματιστηκε απο το eurohoops οπου εβγαλε τα σεναρια προκρισης απο 1 σε 2. Με τη μονη διαφορα στο ματς Τσσκα-Ζαλγκιρις αυριο που ετσι κι αλλιως ειναι εντελως αδιαφορο για την προκριση του Ολυμπιακου. Ενημερωση οχι αστεια
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.eurohoops.net/el/euroleague-el-2/217495/ta-dio-senaria-prokrisis
Brian Scalabrine
Γιατι εκπλησεσσαι; Το γιουροχουπς ειναι γνωστο καραγκιοζοσαιτ, ασχετως αν ο Τζιμ για επαγγελματικους λογους, το εχει επαινεσει.Ο Βαρλας ειναι τσαρλατανος με τη μανδυα του σοβαρου δημοσιογραφου.ΑΠλα τωρα το γαυρουστημα εκτιθεται αγρια λογω ανικανοτητας τους.
ΔιαγραφήΕκπλησσομαι με τη γελοιοτητα του πραγματος αδερφε. Σαφως και το eurohoops λογω Βαρλα εχει καλυτερες ακρες ας πουμε με τον Ολυμπιακο, αλλα κανει μια σοβαρη νομιζω προσπαθεια να εχει πανευρωπαικη εμβελεια κλπ. Τα ιδια σεναρια γραφει και το σπορ24 και ειναι γελοιο πραγματικα. Το επομενο βημα ειναι να μας πουν οτι τα σεναρια ειναι 3 αν νικησει ο Παναθηναικος την Τσεντεβιτα και συμβουν ολα τα υπολοιπα, 4 αν χασει κοκ.
ΔιαγραφήBrian Scalabrine
Ενδιαφερον εχει να δουμε το πρωι, τι γραμμη θα ακολουθησουν απο δω και στο εξης. Το συνθημα θα το δωσει ο ανυπερβλητος Παντελος και οι γνωστοι στηριχτακηδες θα ακολουθησουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή2 ειναι οι εναλλακτικες, η θα ξεκινησει η μιρλα για τη διαιτησια και το σαπιο ελληνικο πρωταθλημα, η κανουμε κωλοτουμπα και λεμε οτι ο πρωταθλητης ειναι που μετραει στο τελος!
Διογενη πολυ κωλοπαιδο..εεεε κυνικος εννοουσα αυτος ο Κοπονεν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μας γίνει το χατήρι και κερδίσει αύριο η Λαμποράλ, αυτομάτως η Μπαρτσελόνα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ ΔΕΥΤΕΡΗ στην Βαθμολογία, ενώ έχει στην ισοβαθμία ΚΑΙ την Ρεάλ Μαδρίτης ΚΑΙ την Κίμκι ΚΑΙ την Μπάμπεργκ ΚΑΙ ΕΜΑΣ, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχει ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ , ότι αποτελέσματα και να έρθουν την τελευταία αγωνιστική..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς το δούμε λίγο στην Βαθμολογία..
ΤΣΣΚΑ Μόσχας 9-4
Λαμποράλ 9-4
Μπαρτσελόνα 7-6
Κίμκι 7-6
Ρεάλ Μαδρίτης 6-7
Μπάμπεργκ 6-7
Ολυμπιακός 6-7
Τελευταία αγωνιστική έχουμε Ολυμπιακός-ΤΣΣΚΑ Μόσχας, Ρεάλ-Κίμκι, Μπάμπεργκ-Λαμποράλ και Ζαλγκίρις-Μπαρτσελόνα..
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ με νίκη + άσο της Ρεάλ με Κίμκι που θα καίγεται η Ρεάλ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΑΣΙΜΕΣ ελπίδες για πρόκριση διότι :
Η Λαμποράλ θα θέλει την νίκη για να βγει ΠΡΩΤΗ στο όμιλο και να αντιμετωπίσει τον ΕΡΥΘΡΟ ΑΣΤΕΡΑ με πλεονέκτημα έδρας αντί για τον Παναθηναικό, ενώ η Μπαρτσελόνα μπορεί να επιλέξει να ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ την αιώνια αντίπαλο ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ χάνοντας στην Ζαλγκίρις και να βάλει τον Ολυμπιακό με την ΦΕΝΕΡ να σφαχτούν στους 8..
Το αυριανό ματς είναι το κλειδί..Αν το πάρει η Λαμποράλ, ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΑΣ έχει ΠΟΛΛΕΣ ΕΛΠΙZEIΚαθόλου απίθανο και το εξηγώ..
Η Μπαρτσελόνα κέρδισε την Μπάμπεργκ και πήγε στο 7-6, με την Μπάμπεργκ να πηγαίνει στο 6-7. ΕΜΕΙΣ πήγαμε στο 6-7, ενώ η Κίμκι στο 7-6..
Η Βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής :
ΤΣΣΚΑ Μόσχας 8-4 (με ματς λιγότερο)
Λαμποράλ 8-4(με ματς λιγότερο)
Μπαρτσελόνα 7-6
Κίμκι 7-6
Ρεάλ 6-6(με ματς λιγότερο)
Μπάμπεργκ 6-7
Ολυμπιακός 6-7
Αύριο έχουμε τους εξής αγώνες : ΤΣΣΚΑ Μόσχας-Ζαλγκίρις και Λαμποράλ-Ρεάλ Μαδρίτης..
Δεδομένα θα κερδίσει η ΤΣΣΚΑ Μόσχας την Ζαλγκίρις, ενώ στο άλλο είναι 50-50 και ελπίζουμε στην έδρα και στην καλύτερη εικόνα που δείχνει ως τώρα η Λαμποράλ, από την αρχή της χρονιάς..
κλαιω ρε μπαγασα
Διαγραφήναι αλλά θα πρέπει και η cskaδες να μη φέρουν δικά τους εμφιαλωμένα νερά στο σεφ.
ΔιαγραφήΥπομονη παιδια, θα φυγει και η επομενη αγωνιστικη και δεν θα υπαρχουν αλλα σεναρια... Απλα υπομονη.
ΔιαγραφήΈστω ότι κερδίζει η Λαμποραλ τη Ρεάλ σήμερα..τότε στην τελευταία αγωνιστική αν χάσει η Μπάρτσα από τη Ζαλγκίρις, κερδίσει η Μπάμπεργκ στην έδρα της τη Λαμποράλ, ο ΟΣΦΠ την ΤΣΣΚΑΙ αλλά και η Κίμκι τη Ρεάλ τότε ισχύουν τα εξής:
Διαγραφήη Κίμκι φτάνει τις 8 νίκες και περνάει σίγουρα ενώ η Ρεάλ μένει στις 6 νίκες και αποκλείεται. Στην τέταρτη θέση έχουμε τριπλή ισοβαθμία Μπαρτσα, ΟΣΦΠ και Μπάμπεργκ στις 7 νίκες όπου και προκρίνεται η Μπάμπεργκ σαν τέταρτη λόγω των δύο νικών με ΟΣΦΠ.
Οπότε η Μπάρτσα καμία πρόκριση δεν εξασφαλίζει με νίκη της Λαμποράλ σήμερα..
ηχηρή απάντηση του coach ivanovic στους διάφορους άσχετους εδω μέσα που τον έλεγαν αποτυχημένο επειδή δεν απέκλεισε την cska με το slaughter & τον Blums & τον batista βασικό σέντερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι προπονητής ο άνθρωπος και όχι assistant ¨οπως ο σφαιρόπουλος.
ok αλλα γιατι δεχτηκε να αναλαβει ενα προτζεκτ εκτρωμα ? για να εκτεθει η νομιζε πως θα παρουσιασει μπασκετ με αυτο ?
Διαγραφήαυτό φίλε δεν αναιρεί τα μεταγραφικά [εγκλήματα] που έκανε στον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ
ΔιαγραφήΔε νομιζω οτι εχω συναντησει ποτε οπαδο πιο αποστασιοποιημενο απο την ομαδα του απο τον 77. Στις νικες της γραφει κριτικα σχολια. Στις ηττες γραφει και παλι κριτικα σχολια. Στις νικες του αιωνιου αντιπαλου γραφει επαινετικα σχολια και του αναγνωριζει αρετες που συχνα δεν υπαρχουν καν. Στις ηττες του αντιπαλου εχει την αξιοπρεπεια να μη σχολιαζει καθολου. Πραγματικος τζεντλεμαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήDéjà vu στο blog. Κάθε Πέμπτη & Παρασκευή βράδυ πλακώνουν οι μπαλαδόφατσες. Όψιμοι επισκέπτες που τους ξέβρασε η ποδοσφαιρική άπνοια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι είναι ο αθλητισμός. Μέσα είναι οι νίκες. Μέσα και οι ήττες. Για το χθεσινό ματς δεν μπορείς να πεις πολλά. Ο Ολυμπιακός ήταν ολοφάνερο ότι δεν είχε άλλο καύσιμο. Δεν μπόρεσε να διαχειριστεί 3 σερί δύσκολα και απαιτητικά ματς μέσα σε 6 μέρες. Τα κηδειόχαρτα μετά την ήττα στην Γερμανία σωστά βγήκαν από όσους παρακολουθούν απ’ την αρχή της σεζόν. Ελαφρυντικά για την φετινή αποτυχία υπάρχουν όπως όμως και πολλά χοντρά λάθη. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα διαχειριστεί αυτή την κατάσταση ο οργανισμός και οι επικεφαλείς του που εύκολα χαρακτήριζαν άμπαλους όσους είχαν ενστάσεις για τη στελέχωση. Μεταξύ άλλων, γνώρισμα των μεγάλων συλλόγων είναι και η σωστή αποκωδικοποίηση μιας αποτυχίας.
Μερικά σχόλια για όσα διαβάσαμε χθες :
1) Η Νταρουσάφακα είναι ομαδάρα και ο Γουΐλμπέκιν παιχταράς. Έτσι είναι αν είδες χθες για πρώτη φορά ματς των Τούρκων. Η 20άρα στο Βελιγράδι ήταν το 23ο ματς της ομάδας του Μαχμούντι στην Ευρωλίγκα. Ο δε παίκτης έπαιζε πέρσι στην ΑΕΚ.
2) Ο Ιβάνοβιτς είναι προπονητάρα κι έχει πάει και σε 2 f4. Η διαπίστωση μετά το χθεσινό show της Χίμκι. Ο Ντούσκο ΉΤΑΝ κάποτε καλός προπονητής (ο Ντούντα έπρεπε να βγει στη σύνταξη μετά το έπος της Πόλης). Εδώ και 5-6 χρόνια, όχι. Θυμάμαι τον ΖεΠα να λέει ‘’two cups’’ σε όσους τον θεωρούσαν λίγο. Μήπως κι αυτός ήταν προπονητάρα; Την άλλη εβδομάδα η Χίμκι πάει στη Μαδρίτη. Αν αρπάξει καμιά ταρίφα, τι θα ισχύει για τον Μαυροοβούνιο; Η Χίμκι απ’ την αρχή της χρονιάς έχει δώσει παρόμοιες παραστάσεις στην έδρα της. Είναι η φύση της ομάδας τέτοια. Όπως και ο περσινός ΠΑΟ είχε 2-3 τέτοια ματς. Με Φενέρ, Ρεάλ κλπ. Η κατάληξη της χρονιάς γνωστή.
3) Καθόλου αθλητική ομάδα αυτή η Χίμκι. Ούτε Ράις, ούτε Ντράγκιτς, ούτε Χάνεικατ, ούτε Όγκουστιν, ούτε Μπουμ. Τίποτα. Όλοι old school και ταιριαστοί στα γούστα του Ιβάνοβιτς.
4) Τελικά αφελής δεν είναι ο Καρύδας. Αλλά ο γνωστός βιαστικούλης. Που η επιπολαιότητά του τον ωθεί να γράφει χοντράδες. Φυσικά, πλέον, δεν χρειάζεται να τις παίρνει πίσω αφού χωρίς το nick νομίζει ότι το κοντέρ έχει μηδενίσει. Ο αφελής Καρύδας, λοιπόν, είχε δίκιο χθες. Ο ΟΣΦΠ έχει ουσιαστικά αποκλειστεί αλλά η αναφορά του στο τι ισχύει σε τριπλές και τετραπλές ισοβαθμίας ήταν σωστή.
Αγγλικά ξέρεις. Διάβασε την σελ. 96. Κάνε focus στο a) και στο b).
http://www.euroleague.net/rs/6gi7eu5derff9hqk/84bd1f8d-134d-42a0-a8ee-cd688d29aaa2/e19/filename/2015-16-el-bylaws-book-14-oct.pdf
5) Το ότι βρέθηκαν και χθες άτομα που αναφέρθηκαν στην ευνοϊκή διαιτησία που είχε στο α’ μέρος ο ΟΣΦΠ είναι ενδεικτικό της ποδοσφαιρίλας που μας έχει κατακλύσει. Το μικρόβιο υπάρχει και θα υπάρχει. Ευτυχώς, δεν είχαμε σχόλια για την ύποπτη γαστρεντερίτιδα του Μιλουτίνοφ.
ΥΓ Τους κατσιάσαμε χθες. Τρινκέρι και Ράντονιτς έχασαν εύκολα.
ΥΓ 1 Παρά την αθεΐα μου, πήγα χθες για ολονυχτία. Ατελείωτες προσευχές στην εκκλησία της ενορίας για έναν πράσινο χιαστό. Χιαστός να ‘ναι κι όποιου να ‘ναι.
ΥΓ 2 Αγόρασα και το λεξικό. Δίπλα στον ορισμό του νοήμονα ανθρώπου έχει μια φωτό με ένα σκύλο που φοράει γυαλιά ηλίου πάνω απ’ την ουρά.
Ο καλύτερος προπονητής της χρονιάς θα πρέπει να βγει μετά το τοπ-8. Εως τότε ο μόνος που φαίνεται να ξεπερνάει τους αρχικούς στόχους και να συνεχίζει είναι ο Περάσοβιτς. Η πρόκριση στους 8 ήταν στόχος του κόουτς Μπ από την αρχή ενώ η παρουσία στους 16 του Τρινκιερι. Το ότι καταφέρνει μάλλον ο πρώτος να πάρει πλεονέκτημα έδρας με πρωτοφανή σταθερότητα και να εχει ο 2ος αξιοπρεπέστατη παρουσία (αν και η ήττα από Ζαλγκίρις είναι και η χθεσινή κατάρρευση απέναντι σε μια Μπάρτσα που δεν είναι σε καλή κατάσταση ειναι τρομερά αρνητικα) δεν νομίζω ότι είναι κατορθώματα που να δικαιολογούν το τίτλο προπονητής της χρονιάς ακόμα και εως τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντίθετα χειρότερος της χρονιάς αν δεν αποκλειστεί και η Ρεαλ είναι ο Σφαιρόπουλος. Από τελικό σε αποκλεισμό με συντριβές είναι κατόρθωμα. Μοναδικος που τον κοντράρει από όσους συνεχίζουν είναι ο Ιβκοβιτς αλλά και αυτός είχε μικρότερη πτώση