Το Hoopfellas σας παρουσιάζει το απόλυτο ιστορικό crash test, τοποθετώντας στο παρκέ
του αυτή τη φορά, τους σούπερ σταρς του ΝΒΑ την εποχή των ‘80s/early 90s απέναντι στους σημερινούς «καθρέπτες» τους στην Αμερικανική
λίγκα.. Απολαύστε τα match ups και πάρτε θέση για τον υπέρτερο σε κάθε ένα από αυτά..
H εποχή των ‘80s/early ‘90s υπήρξε
κάτι ανάλογο με τον χρυσό αιώνα του Περικλή για το άθλημα και την αμερικανική
λίγκα, καθώς το μπάσκετ εκτόξευσε στα ύψη τη δημοτικότητα του. Όλοι οι ειδικοί
συμφωνούν ότι σε αυτή την περίοδο αγωνίστηκαν αφήνοντας το σημάδι τους οι πιο
ταλαντούχοι παίκτες στην ιστορία του αθλήματος. Το μπάσκετ ήταν 200% αντρικό,
χωρίς τα σημερινά κολλητηλίκια και συμμαχίες μεταξύ σούπερ σταρς με τον
ανταγωνισμό να χτυπάει κόκκινο. Τότε η λίγκα δε σήκωνε κινήσεις τύπου Big-3.. Αντίθετα ήταν γεμάτη από competitive killers. Τα
All star games μάλιστα
είναι μια καλή απεικόνιση του τι εννοώ.. Σήμερα η λίγκα είναι πιο «γρήγορη» και
«φινετσάτη» με λιγότερο μπασκετικό περιεχόμενο σε σχέση με εκείνα τα χρόνια.
Οι συγκρίσεις φυσικά δίνουν και παίρνουν. Άλλωστε αποτελούν
ένα από τα αγαπημένα θέματα κάθε μπασκετικού, κατά μήκος του πλανήτη. Παίκτες
του τότε, «επανεμφανίζονται» στη λίγκα υπό το καθεστώς μετενσάρκωσης με άλλη
μορφή και όνομα. Το Hoopfellas αποφάσισε να δημιουργήσει για εσάς το πλαίσιο, παίρνοντας
μεγάλα αστέρια των 80s/90s και
τοποθετώντας τα σε μετωπική με τους παίκτες-καθρέπτες τους στο σύγχρονο
μπάσκετ. Αναλύουμε τα match ups,
ψηφίζουμε, περιμένοντας με ενδιαφέρον τις σκέψεις/γνώμες/ψήφους, αντιρρήσεις ή
διαφωνίες σε μια Classic ανάρτηση..
Πάμε..
Larry Bird
vs Dirk Nowitzki
Bird: 24.3
PTS-10.0 REB-6.3 AST-1.7 STL- 0.8 BLK
Nowitzki:
22.5 PTS-8.1 REB- 2.6 AST-0.9 STL- 0.9 BLK
Σύγκριση για την οποία έχει χυθεί πολύ αίμα, ειδικά μετά τον
τίτλο του Ντιρκ το 2011 και το εκπληκτικό του performance στους
τελικούς, κυρίως λόγω των πολλών κοινών μεταξύ των δύο αθλητών. Λευκοί fundamental φόργουορντς,
πρόσωπο-πλάτη στο καλάθι, ένα ασυναγώνιστο jump shoot που ερχόταν από ψηλά με ιδιαίτερο
στυλ, σχεδόν πίσω από το κεφάλι.. Ο Μπερντ (ο μοναδικός άνθρωπος στην ιστορία
που αναδείχθηκε παίκτης-προπονητής-διοικητικός της χρονιάς στη λίγκα) κυριάρχησε
για πολλά χρόνια στη λίγκα, έχοντας βέβαια πολύ καλύτερο supporting cast από
το γερμανικό «πάντσερ» το οποίο μοιάζει με βιολογική μετεξέλιξη του. Θα είμαι
όσο περισσότερο ρεαλιστής μπορώ.. Ο εμβληματικός αρχηγός των Σέλτικς κάνει τον
Γερμανό να μοιάζει «κορίτσι» απέναντι του. Ο Μπερντ κυριάρχησε στη πιο σκληρή
εποχή και στις mean streets του αθλήματος παίζοντας μπουνιές με Πίστονς και τα ρέστα, σε
μια αιμοδιψή μάχη ακόμα και για ένα ματς της κανονικής περιόδου. Ήταν καλύτερος
πασέρ, ριμπάουντερ και πολύ πιο φονικός από τον Ντιρκ. Κυρίως πιο δυνατός
πνευματικά. H μεγαλύτερη διαφορά των δύο είναι τα περίφημα intangibles του
Μπερντ και ο φόβος που σκορπούσε στο παρκέ.
Isaiah
Thomas vs Chris Paul
Thomas:
19.2 PTS- 3.6 REB- 9.3 AST- 1.9 STL
Paul: 18.6
PTS- 4.4 REB- 9.9 AST- 2.4 STL
Πριν δύο χρόνια εδώ είχα
χαρακτηρίσει τον Πολ ως «μετενσάρκωση» του Αηζάια στο σημερινό μπάσκετ. Αυτό
είναι πολύ κολακευτικό για έναν σημερινό αθλητή (ακόμα και αν αυτός είναι ο
καλύτερος πόιντ γκαρντ που διαθέτει το αμερικανικό μπάσκετ) όταν προέρχεται από
κάποιον που μεγάλωσε με αφίσες των Bad Boys δωμάτιο του και γαλουχήθηκε
μπασκετικά μέσα από την ομάδα του Ντέηλι. Λατρεύω τον Πολ. Πιθανόν να είναι και
ο καλύτερος παίκτης στη λίγκα για εμένα, έτσι όπως αντιλαμβάνομαι το άθλημα.
Σκληρός, μπασκετικό IQ στον ουρανό, υπεταλαντούχος. Καθαρά αγωνιστικά είναι πολύ
κοντά στον αρχισυμμορίτη και
πρωτοπαλίκαρο του Ντέηλι στη κραταιά εκείνη ομάδα. Στο ίδιο επίπεδο σε δυνατότητες. Όμως ο μάγος των Κλίπερς δεν
έχει τα γαλόνια του Τόμας. Ο Αηζάια ήταν ίσως ο πιο σκληρός σούπερ σταρ που
είδε το μπάσκετ τα τελευταία 30 χρόνια. Ένας φοβερός στρατηγός και ηγέτης,
φτιαγμένος στα χέρια του Μπόμπι Νάητ. Ο Πολ είναι πιο αποτελεσματικός μακριά
από το καλάθι, το ίδιο clutch,
όμως δεν έχει την ανθεκτικότητα του πόιντ των Πίστονς και το aggressiveness όταν
πατάει στο ζωγραφιστό απέναντι σε ψηλότερους αντιπάλους. Κυρίως, δεν έχει τα
γαλόνια του..
ΨΗΦΙΖΩ: Αηζάια.. Είναι ο μοναδικός PG που στέκεται
ιστορικά δίπλα στον Μάτζικ στη μάχη για τον καλύτερο του είδους.
Miller:
18.2 PTS (39.5% 3PT-88.8% FT) 3.0 REB- 3.0 AST 1.2- STL
Allen: 18.9
PTS (40% 3PT-89.4% FT) 4.1 REB- 3.4 AST- 1.1 STL
Προφανώς τα δύο καλύτερα πιστόλια που έβγαλε η έγχρωμη σχολή
μπάσκετ. Δύο απίστευτοι καρποί με τρομερά clutching abilities. Ο «βρυκόλακας» των Πέησερς
έχει συνδέσει το όνομα του με την post season όπου ανέβαζε την απόδοση του
κατακόρυφα και γενικά με το performance του όταν η μπάλα έκαιγε. Ως πιο «παιγμένος» και έμπειρος ο
Μίλερ κέρδισε τον αγαπημένο Jesus του «εχθρού» του, Σπάικ Λι, δις στα πλέη-οφς (σουήπ το 1999,
ενώ την επόμενη σεζόν με τη σειρά Μπακς-Πέησερς στο 2-2 σκόραρε 41 στο 5ο
ματς..) όμως είδε τον Άλεν να χρειάζεται 309 ματς λιγότερα για να σπάσει το
ρεκόρ του σε συνολικά εύστοχα τρίποντα. Ο Άλεν (των δύο τίτλων) δεν ήταν μόνο ο σουτέρ/σκόρερ όπως ο Μίλερ.
Υπήρξε για πολλά χρόνια ένα πλήρες επιθετικό πακέτο, ένας δαντελένιος off guard που
μπορούσε να πυροβολήσει ή να σε περάσει από πάνω και να καρφώσει σε traffic. Φημισμένος επίσης για
την αποτελεσματικότητα του στα σουτ του ..θανάτου, έπαιξε τεράστιο ρόλο στους πρωταθλητές
Σέλτικς και Χιτ.
ΨΗΦΙΖΩ: Aν
χρειαζόμουν ένα σουτ για να ζήσω θα (μετά από μεγάλο δίλημμα) έπαιρνα Ρέτζι, όμως
στη σύγκριση overall
ψηφίζω Άλεν. Πιο κομπλέ παίκτης από τον Μίλερ, το ίδιο φονικός παράλληλα. Άλεν..
Charles Barkley vs Carmelo Anthony
Barkley:
22.1 PTS (54.1% FG) -11.7 REB- 3.9 AST-1.5 STL- 0.8 BLK
Anthony:
25.2 PTS (45.5%) -6.6 REB- 3.1 AST-1.1 STL- 0.5 BLK
Κάρολος εναντίον Καρμέλο.. Tough guys.. Οι δύο τους αντιπροσωπεύουν
τον παίκτη -σε κάθε εποχή- με τον οποίο δε πρέπει να μπλέξεις σε καβγά. Υπήρχε
και υπάρχει στη λίγκα αυτό στο άκουσμα των δύο ονομάτων. Εκτός της ..λιτής
ζώνης όμως πρόκειται για δύο φόργουορντ-φαινόμενα. Ο Μπάρκλεη άλλαξε τα
στάνταρντς στη θέση του πάουερ-φόργουορντ στη λίγκα. Athleticism, κτηνώδης δύναμη, φοβερά
χέρια και ικανότητα στο ριμπάουντ, έκανε γιο-γιο στο ποστ κάθε seven footer. Ο Άντονι από την άλλη
είναι η επιτομή αυτού που λέμε και «μπαλαρίνα και γκάνγκστερ». Έχει μεγαλύτερο
πεδίο δράσης στο παρκέ, είναι φονικός από την περίμετρο αλλά συνάμα και ο
καλύτερος ίσως σκόρερ στη λίγκα στο ποστ όπου μπορεί να παρασύρει τους πάντες
με τη δύναμη του. Ένα άλλο κοινό τους.. Ο Μπάρκλεη στα χρόνια των Σίξερς
κατηγορήθηκε ότι δε κατάφερε να κάνει ποτέ τους συμπαίκτες του καλύτερους ώστε
να φτάσει πραγματικά στην επιτυχία. Το ίδιο συμβαίνει, ακόμα και σήμερα, με τον
Μέλο. Δείχνει ότι ακολουθεί τον δικό του μοναχικό δρόμο. Ο Μπάρκλεη το άλλαξε
αυτό στο Φοίνιξ και έφτασε μια ανάσα από τον τίτλο.. Ο Καρμέλο..?
ΨΗΦΙΖΩ: Οι δύο τους αποτελούν ένα καλό «κοινωνιολογικό»
δείγμα, όσον αφορά τoν "μικρόκοσμο" του ΝΒΑ, των δύο εποχών. Το φιλόπονο πνεύμα
του Μπάρκλεη δεν υπάρχει σήμερα. Ψηφίζω Σερ Τσαρλς. Θα κατάπινε σχεδόν τους πάντες
σήμερα..
“Magic”
Johnson vs Jason Kidd
Johnson:
19.5 PTS (52% FG)-7.2 REB- 11.2-1.9 AST
Kidd: 12.3
PTS (40% FG)-6.3 REB-8.7 AST-1.9 STL
Ίσως οι δύο καλύτεροι pure PGs των τελευταίων 30
ετών. Δεν έχω πολλά να πω.. Ο Μάτζικ άλλαξε το μπάσκετ με το στυλ, το χαμόγελο
και το ραβδάκι του «μάγου» που κόλλησε άψογα στο Showtime των «καλών»
της εποχής, L.A. Lakers. Μετέδωσε στο έπακρο το πνεύμα
του ηγέτη μέσα από τον αλτρουισμό και τη συνεργασία. Δίπλα του οι νάνοι
έμοιαζαν γίγαντες.. Σκόρπισε στον μπασκετικό πλανήτη διάχυτη την άποψη ότι η
δύναμη του μυαλού νικάει τη δύναμη του σώματος. Ο Κιντ είναι η συνέχεια του
μεγάλου πολύ δυνατού γκαρντ που κάνει τα πάντα. Έπαιρνε ριμπάουντ σαν
πάουερ-φόργουορντ, έσπρωχνε καταπληκτικά τη μπάλα στο fast break, βελτίωσε (όπως και ο
Μάτζικ) σταδιακά το σουτ του ενώ αποτέλεσε πρότυπο αλτρουισμού και
ανιδιοτέλειας. Σε κάποια παιχνίδια μάλιστα, σκόπιμα δε σκόραρε πόντο
αποφεύγοντας να σουτάρει, θέλοντας να δείξει το πόσο μπορεί να επηρεάσει το
παιχνίδι χωρίς να πετύχει πόντους. Ευλογία από τον ουρανό ότι κατάφερε να
φτάσει στο δαχτυλίδι στα τελειώματα της καριέρας του με τους Μαβς. Σούπερ
αμυντικοί και οι δύο, πολύ δυνατοί στη πίσω γραμμή άμυνας. Είναι το μόνο
ζευγάρι στο οποίο διάλεξα παίκτη που έχει αποσυρθεί απέναντι σε αυτόν των 80s/90s γιατί απλά ο συνειρμός οδηγεί αυτόματα
εκεί..
ΨΗΦΙΖΩ: Μάτζικ. Ο
Κιντ είναι ο κορυφαίος σύγχρονος Point Guard αλλά ο Έρβιν Τζόνσον είναι ο Point God..
Clyde
Drexler vs Dwyane Wade
Drexler:
20.4 PTS (47.2% FG) 6.1 REB-5.6 AST- 2.04 STL-0.66 BLK
Wade: 24.3
PTS (49.2% FG) 5.0 REB- 6.0 AST- 1.8- 1.0 BLK
Δυνατό ματσάρισμα μεταξύ δύο εκ των καλύτερων finishers που
είδε ποτέ το άθλημα. Ο τρόπος που επιτίθονταν στο καλάθι, μοναδικός. Αλλά και
δύο SGs με σπουδαία γνώση των βασικών του αθλήματος. Και
οι δύο μπορούν να περηφανεύονται για το Scoring Efficiency και
το ποσοστό των FGs τους. Πολύ δυνατά κορμιά, φτερά στα πόδια, winning mentality. O Nτρέξλερ στα prime του
θα μπορούσε να είναι ο καλύτερος παίκτης στη λίγκα σήμερα, το ίδιο όμως και ο
Ουέηντ. Ο σταρ του Μαϊάμι έφτασε σε 3 δαχτυλίδια (και συνεχίζει) έναντι ενός του
«Γκλάιντ» ο οποίος έπεσε στη Jordan Area και πήρε τίτλο με τους Ρόκετς μετέπειτα. Και οι δύο είναι
από τους πιο κομπλέ περιφερειακούς που είδε ποτέ το NBA.
ΨΗΦΙΖΩ: Μετά από αρκετή σκέψη, θα πάρω Ουέηντ. Νίκησε περισσότερο έστω και αν –όπως και ο
Ντρέξλερ- για τους δύο τελευταίους τίτλους χρειάστηκε «σύμπραξη». (Είμαι Old School, δε μου αρέσουν
αυτά..) Ακόμα και χωρίς γόνατα σήμερα, όταν αποφασίζει να παίξει μπορεί
κάλλιστα να θεωρηθεί το Alpha Dog λίγκας.
David
Robinson vs Dwight Howard
Robinson:
21.1 PTS (51.8% FG)- 10.6 REB-2.5 AST-1.4 STL-3.0 BLK
Howard:
18.3 PTS (57.9% FG)-12.9 REB-1.5 AST-1.0-2.2 BLK
Τhe Bodies..
Δύο από τα καλύτερα κορμιά που είδε ποτέ η λίγκα. Δύο «χτιστοί» γίγαντες με τρομερά
φυσικά προσόντα, πολλές ομοιότητες αλλά και μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Ο δύο
φορές πρωταθλητής Ναύαρχος αποτέλεσε το τέλειο φυσικό πακέτο στην εποχή του
αλλά και ένα υπόδειγμα σοβαρότητας και ταπεινοφροσύνης ακόμα και όταν έφτασε το
παιχνίδι του σε δυσθεώρητα ύψη (71 πόντοι, quadruple double, 1oς σκόρερ στο πρωτάθλημα κτλ.). Ο
Χάουαρντ από την άλλη μαζί του το Goofy-style το οποίο είναι μάλλον ο χειρότερος σύμβουλος για το υπόλοιπο
της καριέρας του. Στο αγωνιστικό κομμάτι και οι δύο είναι σούπερ αμυντικοί. Ο
Ναύαρχος καλύτερος μπλοκέρ με καλύτερο timing, ο Σούπερμαν καλύτερος ριμπάουντ. Κολώνες. Εκεί που
ξεκινούν οι διαφορές του είναι στο επιθετικό κομμάτι όπου ο Ρόμπινσον υπερέχει
παντού. Με τη γνωστή guard-like quickness του
έριχνε ..σκόνη σε οποιονδήποτε ψηλό του ΝΒΑ, ενώ –σε αντίθεση με τον Χάουαρντ-
σκότωνε από μέση απόσταση και ήταν πολύ αξιόπιστος σουτέρ προσωπικών και
ικανότατος πασέρ. Ορθά κοφτά, ο Ναύαρχος ήταν πολύ πιο ολοκληρωμένος παίκτης.
ΨΗΦΙΖΩ: O Xάουαρντ
απέχει μίλια σε επίπεδα χαρακτήρα και championship material από το
να φτάσει τον Ρόμπινσον. Καλό θα ήταν να παραδειγματιστεί. Ψηφίζω –τον καλύτερο
παίκτη έτσι κι αλλιώς- Admiral.
Drazen Petrovic
vs Stephen Curry
Petrovic: 15.4
PTS (43.7% 3PT, 51.8% FG)-2.3 REB- 2.4 AST
Curry: 20.3
PTS(46.7% FG, 44% 3PT)-4.1 REB-6.7 AST
Ο Κάρι είναι ο πρώτος παίκτης στη λίγκα μετά από χρόνια που
ξεσήκωσε μνήμες Ντράζεν, κυρίως με τη σχέση που τον συνδέει με την πορτοκαλί
μπάλα και την εκτελεστική του ικανότητα ανεξαρτήτου συνθηκών. Φέτος είναι η
χρονιά του μάλιστα, τη στιγμή που συγκεντρώνει τις περισσότερες ψήφους των
ειδικών ώστε να αποτελέσει το επόμενο «πρόσωπο της λίγκας» με το καταπληκτικό fundamental παιχνίδι
του. Ας μη γελιόμαστε όμως.. Αυτό που έκανε, με τις τότε συνθήκες, εκείνη την
εποχή ο Πέτροβιτς ήταν πολύ μεγάλο. Έστω όμως ότι οι ΝΒΑ καριέρες του λόγω ιδιαιτεροτήτων
δε μπορεί να είναι καθαρά συγκρίσιμες, ο Ντράζεν overall (και με
βάση αυτά που έχουμε δεί μέχρι τώρα φυσικά) είναι 2 βήματα μπροστά. Εφάμιλλοι σουτέρ
και οι δύο αλλά το μαγικό dribbling και το ballhandling του Κάρι μοιάζει κοινό
μπροστά στο «φλάουτο» που έπαιζε ο Ντράζεν. Αν με τον Κάρι σηκώνεσαι από τη
θέση σου ενθουσιασμένος με αυτό που είδες, με τον Ντράζεν καθόσουν
αποσβολωμένος προσπαθώντας να καταλάβεις τι έγινε, οριοθετώντας πρόσωπα-καταστάσεις,
τον ίδιο τον χρόνο. Τον
θυμάμαι το 1990.. Και τα χαζεμένα πρόσωπα των Αμερικανών στο Μουντομπάσκετ.
Κάτι μου λέει ότι την ίδια έκφραση θα είχαν οι περισσότεροι σούπερ-γκαρντς του
ΝΒΑ σήμερα απέναντι του..
ΨΗΦΙΖΩ: Ντράζεν. Και των δύο το παιχνίδι είναι βγαλμένο από
τα μαγικά κιτάπια του αθλήματος, όμως ο «Μότσαρτ» ήταν πιο ΗΓΕΤΗΣ. Βασικά Ο
ΗΓΕΤΗΣ. Τόσο, που κάνει τον σούπερ-σταρ των Ουόριος να μοιάζει «χλιαρός»
μπροστά του.
Scottie
Pippen vs Lebron James
Pippen:
16.1 PTS (47.3% FG)-6.4 REB-5.2 AST- 2.0 STL- 0.8 BLK
James: 27.5 PTS (49.7% FG)- 7.2 REB- 6.9 AST-1.7 STL-
0.8 BLK
Οι δύο καλύτεροι πόιντ-φόργουορντς κάθε εποχής και δύο από τους
πιο ολοκληρωμένους παίκτες που είδε η λίγκα. Θα μπω κατευθείαν στο θέμα της σύγκρισης
που ενδιαφέρει τους περισσότερους άλλωστε. Πρόκειται για δύο εξαιρετικούς
αμυντικούς παίκτες. Ο Λεμπρόν έβγαλε το καλύτερο του σε αυτό το κομμάτι στη
θητεία του στους Χιτ μέσα από την ultra fast perimeter defense που
έχτισαν μαζί με τον «Φλας» μπαίνοντας όπως κανείς πριν στις passing lanes και
μετατρέποντας την άμυνα σε επίθεση. Όμως ο Πίπεν είναι ίσως ο καλύτερος one on one defender στη
σύγχρονη ιστορία του αθλήματος. Είχε φοβερά αμυντικά ένστικτα και έκανε shut down σε
οποιονδήποτε, σε βαθμό που ο Λεμπρόν δε έφτασε ποτέ. Στο επιθετικό κομμάτι ο
σταρ των Καβς έχει πλεονέκτημα. Είναι καλύτερος σκόρερ, πλέον σουτάρει πολύ
αξιόπιστα τη μπάλα και όχι απλά δημιουργεί ρήγματα αλλά ξεχαρβαλώνει την
αντίπαλη άμυνα με τρόπο που το ΝΒΑ είδε ελάχιστες φορές. Ο Λεμπρόν είναι ένα
τανκ. Και από τη στιγμή που άφησε τα καραγκιοζιλίκια τύπου Decision και take my talents έφτασε
στην κορυφή. Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στη σύγκριση αποτελεί το γεγονός ότι ο
Λεμπρόν πάντα αποτελούσε τον Νο1 σταρ στις ομάδες του σε αντίθεση με τον Πίπεν
που σε μεγάλο μέρος της καριέρας του αποτέλεσε την κορυφαία No2 option.
ΨΗΦΙΖΩ: Θα προτιμούσα σε μια εικονική σούπερ-ομάδα είτε τον
έναν είτε τον άλλον σαν No2
option, ώστε να κάνουν focus σε
κομμάτια όπως η άμυνα και η δημιουργία. Σαν Νο2 λοιπόν νομίζω πως ο Πίπεν είναι
ο τοπ. Όμως εδώ, στην ανάρτηση αυτή έχουμε στοχευμένα ατομική μετωπική. Ειλικρινά
είναι δύσκολο για έναν τύπο σαν και εμένα γαλουχημένο σε εκείνο το μπάσκετ να προτιμήσει τον Λεμπρόν από τον «Πιπ» όμως πάνω από όλα είναι η
αντικειμενικότητα και ο Τζέημς σε ατομικό επίπεδο έχει ξεπεράσει τον Πίπεν.
Τζέημς..
Michael
Jordan vs Kobe Bryant
Air: 30.1
PTS (49.7% FG)- 6.1 REB- 5.3 AST- 2.3 STL- 0.8 BLK
Mamba: 25.4
PTS (45.1% FG)-5.3 REB- 4.8 AST- 1.5 STL- 0.5 BLK
Χεχε.. Ωραία πράγματα. Ξέρετε την άποψη μου.
Ο Μπράιαντ τεχνικά είναι στο ίδιο επίπεδο με τον Τζόρνταν.
Και πιθανόν σουτάρει καλύτερα από το τρίποντο (γιατί συνολικά το True Shooting Percentage του
Μάικλ είναι καλύτερο). Αλλά ο Τζόρνταν ήταν μια αιμοδιψής μηχανή. Σου έβγαζε τη
καρδιά και τη πέταγε στο πάτωμα.. Ποτέ κανένας (ούτε κατά διάνοια ο Κόμπι) δε
κυριάρχησε στο πρωτάθλημα όπως αυτός. Η μεγαλύτερη του νίκη υπήρξε ο φόβος που
σκόρπισε σε όλη τη λίγκα αλλά και ο τρόπος που επιβλήθηκε σε αυτή κάνοντας τους
πιο ταλαντούχους παίκτες, τα πιο δυνατά προπονητικά μυαλά, τους πιο σκληρούς
πεζοδρομιακούς μάγκες και ένα ολόκληρη σύστημα να τον προσκυνήσει.
Ο Τζόρνταν υπερέχει παντού του Μπράιαντ, σε κάθε πλευρά του
γηπέδου. Είναι μεγάλη η διαφορά τους στο efficiency (και όταν μιλάμε για δύο τοπ-σκόρερς αυτό είναι πολύ
σημαντικό), στο αμυντικό κομμάτι και στην επιρροή τους στο παιχνίδι των ομάδων τους.
Ο Κόμπι είναι σίγουρα ένας από τους καλύτερους παίκτες που είδε το άθλημα όμως στη
σύγκριση αυτή όλα τα παράθυρα για αυτόν (και οποιονδήποτε άλλον μέχρι σήμερα)
τα παράθυρα είναι κλειστά. Έχοντας ζήσει τις καριέρες και των δύο σούπερ σταρς,
όντας μάρτυρας στα prime τους, μεταφράζω το παιχνίδι του ενός πάνω σε αυτό του άλλου.
Σε μια εικονική σύγκρουση ο GOAT θα κατάπινε τον σταρ των Λέηκερς αμάσητο..
ΨΗΦΙΖΩ: Αυτό που είχε απαντήσει ο Τζόρνταν στη σχετική
ερώτηση με καλύπτει πλήρως. “In my prime?
Not even a contest..” Τζόρνταν δαγκωτό..
Jim thank you...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο μόνο που έχω μια μικρή ένσταση είναι στην κόντρα Ντράζεν-Κάρι.
Έχω την αίσθηση ότι ο μικρός ακόμα αναπτύσσεται.
Ως εκ τούτου, είναι λίγο πρόωρη η σύγκριση.
Συμφωνω! Μακρια απο τον Curry σε ταχυτητα και ball handling ο Ντραζεν
ΔιαγραφήΟ δε Καρι φετος εκανε το μεγαλο μπαμ και ειναι ακομα πολυ μικρος
Ela jimara takhs katw apo to aulaki...ola swsta alla perimena maxh haqeem the dream me duncan....bird amashto ton xirk oso kai na goustarw dirk...gamato arthro kai kserw oti afhses pollous palious eksw apo patrick wioun john starcks mexri swon kemp payton the glove taxudromo malooun kai mhn pame kai pio pali djulious kai wilt...alla kg twra ton hthela....aderfe mas eftiakses auto to vradu...
Διαγραφήαρθράρα.. για μένα μικρή μόνο παραφωνία η σύγκριση λεμπρόν με πιπ..περίμενα στο τέλος τριπλή σύγκριση MJ,KB και LBJ. κακά τα ψέματα και παρόλα τα όσα μπορείς να του προσάψεις,τα πράγματα που έχουμε δει και το potential του λεμπρόν ειναι από αλλο πλανητη. ασχετα που δε θα γινει ποτε του συγκρισιμος με τον air
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρισμένα ζευγάρια είναι άδικα.Βάλε τον Ρόουζ στη θέση του Κρις Πολ (ΕΛΕΟΣ), τον Ντανκαν ή τον Γκαρνέττ στη θεση του Χαουαρντ και φυσικα τον Paul Pierce ή τον Love στη θεση του Αντονυ (ΤΡΙΣΕΛΕΟΣ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟκ, θα συμφωνησω πως οι παλιοι ίσως ήταν λιγο καλυτεροι αλλα εσυ σε αρκετες κατηγοριες μαζεψες απλα καλους παικτες απο τους τωρινους, ουτε καν εμβληματα (που ειναι ο Ντουραντ; Ο Γκασολ; ).
Δλδ σοβαρα τωρα Ο ΚΡΙΣ ΠΟΛ , Ο ΚΑΡΜΕΛΟ ΑΝΤΟΝΥ ΚΑΙ Ο ΝΤΟΥΑΙΤ; ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ;
Τι σχέση έχει ο Λοβ με τον Μπάρκλεη? Σου μιλάει για καθρέφτες δηλ. παίκτες ίδιας κοπιάς και στυλ. Τζιμ κόβε σχόλια άσχετων όπως ο diego. Δεν έχει καταλάβει καν τι γράφει το κείμενο γιατί να συμμετέχει στη κουβέντα?
ΔιαγραφήManu Chao
To κείμενο είναι συλλεκτικό κατά τα άλλα. Θα διαφωνήσω μόνο στο take του Ουέηντ πάνω από τον Ντρέξλερ Τζιμ. Εγώ θα έπαιρνα τον Ντρεξ.
ΔιαγραφήManu Chao
Ξερολα-υφους-Σπιρτουλη Μανου, γιατι να ειναι στο ιδιο στιλ; Ειναι οι ιδιοι κανονισμοι; Παιζουν το ιδιο μπασκετ; Το μονο που μπορεις να παρεις ιδιο ειναι η
Διαγραφήθεση.
Ντιέγκο καλά σου λέει, είσαι εκτός θέματος. Ξαναδιάβασε
ΔιαγραφήJohny Q
Καλησπερα Jim. Νομιζω οτι λειπει ο καλυτερος center που πατησε στο πλανητη , Hakeem Olajuwon. Πιστευω πως ο Pippen ειναι καλυτερος σαν συνολο απο τον Lebron
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατα τα αλλα Mike και ξερο ψωμι....
Νομίζω πως δύσκολα θα βρούμε "καθρέφτη" του Kareem, σκόπιμα παραλήφθηκε νομίζω.Συμφωνώ overall για τον Pippen, νομίζω συνολικά ήταν καλύτερος από τον Lebron.
ΔιαγραφήChristos, o Kareem παραλήφθηκε γιατί στα late 80's ήταν πια τελειωμένος. Πάντως συμφωνώ 100% κλώνος του δεν γίνεται να υπάρξει. Ίσως είναι πια τελείως διαφορετικές οι απαιτήσεις του παιχνιδιού (τα μεγάλα κορμιά έχουν ντεζαβαντάζ). Σωματομετρικά και ως στυλ του πάει κάπως ο Πάου Γκασόλ, αλλά αυτός είναι πολύ πιο σοφτ και δύσκολα θα το χαρακτήριζες doninant.
ΔιαγραφήΆλλωστε, οι σύχρονοι σέντερ δεν χρησιμοποιούν το παλιομοδίτικο ραβερσέ του Τζαμπάρ (= από το ένα πόδι, με το τεντωμένο χέρι να διαγράφει μεγάλη τροχιά κλπ). Έχω διαβάσει ότι αυτή η κίνηση ουσιαστικά δεν διδάσκεται πια από τους προπονητές, γιατί τη θεωρούν υπερβολικά δύσκολη στην τελειοποίησή της τόσο ως προς το footwork όσο και ως προς την επίτευξη υψηλής ευστοχίας.
Shaddamn
Μου το επιτρέπεις έτσι; Τζιμάρα καυλώσαμε άγρια με την αρθράρα σου πάλι!! Χύσαμε μπασκετικό οξύ και νομίζω πως είναι από τα καλύτερα άρθρα σου που έχω διαβάσει αν όχι το καλύτερο τον τελευταίο χρόνο που ακολουθώ το blog σου... Ακόμα και το "εξαιρετικό" είναι λίγο για να σχολιάσω το πόσο ασύλληπτο είναι το άρθρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνά σε όλες σου τις απόψεις... Μόνο μια ένσταση. Δεν θεωρώ σωστή τη σύγκριση του Λεμπρόν με τον Πίπεν. Παρόλο που και οι δυο ήταν (πόιντ) φόργουορντ, ο Τελευταίος ήταν πιο defensive minded από ότι ο πρώτος. Μια σύγκριση Λεμπρόν - Τζόρνταν ίσως; Ναι μεν διαφορετικές θέσεις αλλά και οι δυο μοιάζουν ανίκητοι σε καταστάσεις do or die. Μεγάλο winning attitude και competitivenes και υπερβολικά dominant. Ο Λέμπρον βέβαια μοιάζει πιο <> καθώς όχι μόνο άλλαξε ομάδα για να ενώσει τις δυνάμεις του με Μπος και Ουεϊντ αλλά και έχασε με κατεβασμένα χέρια από Σπερς δις και από τους Ντάλλας. Εν αντιθέσει με τον Τζόρνταν που απλά διέλυσε μόνος του τους Σανς και έκανε πλάκα
Ερώτηση 1: Ποιο γατάκι συγκρίνει Ρόμπινσον με Χάουαρντ;;;; ΕΛΕΟΣ!!!
Ερώτηση 2- Κρίσεως: Καλύτερος Power Forward όλων των εποχών; Garnett, Duncan, Malone ή Barkley;
Εβαλες πολυυυυ δυσκολα στη δευτερη ερωτηση μου φαινεται...Δεν θα κοιταξω τα δαχτυλιδια και θα πω Barkley ... Σηκωνει π συζητηση παντως...
ΔιαγραφήΚωστας
Και εγώ δεν θα δω δαχτυλιδια κ θα πω Μαλοουν! Κ νομιζω οτι ο Γκαρνετ υστερεί λιγο σε σχεση με τους αλλους τρεις..γνώμη μου..
ΔιαγραφήΤεραστιος και ο ταχυδρομος, τι να λεμε... Απλα ειπα Barkley λογω του οτι επαιζε τους παντες στα ισια , ανεξαρτητως υψους και λογω της αυταπαρνησης του. Επισης σε σχεση με Malone , δεν ειχε εναν παιχτη σαν τον Stockton διπλα του να βοηθαει. Το ιδιο ισχυει και για Duncan με Manu και Parker, αλλα και για Garnett στα χρονια στη Βοστωνη. Τελος , οταν ο Sir πηγε Rockets με Χακιμ και Clyde, τα χρονια ειχαν περασει και ειχε και τραυματισμους. Οπως και να χει , τεραστιοι και οι τεσσερις...
ΔιαγραφήΚωστας
Καταπληκτικό άρθρο Τζιμ και τι να σχολιάσεις επ' αυτού; Θα έδινα τις ίδιες ψήφους με σένα και για τους ίδιους λόγους.
ΔιαγραφήΩστόσο έχει δίκιο ο φίλος Dino. Λείπει μια σύγκριση Ταχυδρόμου με κάποιον νεώτερο (Big Ticket? μάλλον).
arisff
ΥΓ. Η πρώτη μου σκέψη είναι ότι λείπουν Καρίμ και Χακίμ, αλλά όπως διάβασα και σε άλλο σχόλιο...Με ποιους να τους συγκρίνεις αυτούς;! Ίσως τον Καρίμ με τον Ντάνκαν, αλλά και πάλι...
Αυτο που μεχρι το 11 ολοι εβαζαν το Χαουαρντ στις πρωτες θεσεις στους τοπ centers ολων των εποχων και τωρα βαζουν μπροστα του παιχτες με 8 ριμπαουντ ανα παιχνιδι οπως ο Μαρκ εχει καταντησει γελοιο!! Εδω δεν εβλεπες κανεναν να λεει το 2009 η το 10 οτι ο Ντανκαν ειναι καλυτερος του Χαουαρντ (προφανως μιλαω για εκεινη τη στιγμη και οχι γενικα!)! Αλλα οχι.. Επειδη δεν πηγε καλα στους Lakers εγινε ξαφνικα soft και αμπαλος.. Πολυ κοντη μνημη εχετε νομιζω!
ΔιαγραφήΠολυ ωραία και φιλόδοξη ιδέα,μονο το ζευγάρι Μπάρκλευ - Αντονυ δε μου κολάει καλά,ο Αντονι είναι πολυ καλυτερος σκορερ και σουτερ αλλα ουτε κατα διανοια αν επαιζαν στην ιδια εποχη δε θα εβγαινε το ματς απ με τον τερατωση Μπαρκλει που ειχε στην δυναμη ακομη και το Σακιλ το 93-94
ΑπάντησηΔιαγραφήΦανταζομαι τον Νταν Μαιερλι απο κεινη την ομαδα να παιζει αντιπαλος του Μελο.Μικρη ενσταση και για το Τζειμς - Πιππεν αλλα εδω οντως με λιγη σκεψη εχουμε αρκετες αναλογιες.Παντως θα μπορουσε να μπει και Ντομινικ - Λεμπρον με αρκετα ωραια προσεγγιση.Ολα τα αλλα ωραια,προβοκατορικα και δικαια,προφανως τα ιερα τερατα των 90ς εχουν πολυ μεγαλυτερη βαρυτητα πλην 3-4 παικτων της συγχρονης εποχης
no_closure
Ρε closure δεν έχει σχέση ο Ντομινίκ με τον Τζέημς. Καμία. Απολύτως καμία.
ΔιαγραφήJohny Q
Απο τη θητεια στους Χιτ και μετα,που εβαλε πολλα πραγματα στο παιχνιδι του περα απο το σκοραρισμα,μαλλον δεν τον θυμιζει καθολου,αλλα η πρωτη του θητεια στους Καβς ειχe πολλα στοιχεια απο το παιχνιδι του Nique στο δικο του.
Διαγραφήno_closure
Πολύ πιο πλήρης ο Τζέημς. Ίσως καλύτερη σύγκριση να ήταν το Ντομινίκ - Καρμέλο κατά την άποψή μου.
ΔιαγραφήSaxon
O Noβίτσκι του οποίου κάναν πλάκα οι Φώτσης-Τσαρτσαρής τι δουλειά έχει δίπλα στον Great White?
ΔιαγραφήΑυτα ειναι...η δεκαετια των 90s που μας μεγαλωσε με ΜTV κ' τριποντο
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Δεκαετια που γιναμε πιστονς εξαιτιας του γκραντ χιλ του τζερι στακ(χαουζ) και του μακαριτη στιβ Ντελε.
Παντα πιστευα οτι ο παιχτης που εφθανε κοντα στη σκληροτητα και την ''αλανοσηνη'' του α'ι'ζαια δεν ειταν ο κρις πωλ αλλα ο αλαν α'ι'βερσον.
Σκληρος στο ενας με τρομερος σκορερ και με παρα πολλα θεματα χαρακτηρα οπως ο α'ι'ζαια αλλωστε...
-Δεν μπορω να διαφωνησω γενικα με τις συγκρισεις που αναφερονται,ισως ο Αντονι Ντε'ι'βις να εξελειχθει σε Τιμ ντανκαν στο μελλον με αυτα που κανει.
Μηπως ο Γουεστμπρουκ της φετινης σαιζον θα ηταν πιο δοκιμη συγκριση με τον ΑιζαιαΤομας?
ΑπάντησηΔιαγραφήτελειως διαφορετικοι παικτες γιωργο ο ενας κοιτουσε την ομαδα ,ο αλλος κοιταει τον εαυτο του......stonerook
ΔιαγραφήΟ Αιζάια ήταν πολύ πιο playmaker Γιώργο. Παρά τη διαφορετική θέση θα έλεγα Σπρίουελ-Γουέστμπρουκ. Δε μοιάζουν λίγο και στη φάτσα?
ΔιαγραφήO ουεστμπρουκ παιχτηκα μιαζει αρκετα με αυτον το κυριο απ το παρελθον.... steve colter
Διαγραφήwww.youtube.com/watch?v=hdL0cShb5r8
Γιώργο, αν δεν κάνω λάθος, ο Ουέστμπρουκ ήρθε στο ΝΒΑ σαν ένας σούτινγκ γκάρντ σε μέγεθος πόιντ γκάρντ... Kάτι σαν τον Νέιτ Ρόμπινσον... δηλαδή ένας undersized σούτινγκ γκάρντ...
Διαγραφήο Γουεστμπρουκ θυμιζει λιγο τον Κεβιν Τζονσον κυριως του διαστηματος 92-94 ,οντας ενας κοντος ποιντ γκαρντ με τρομερο αλμα και φοβερα scoring insticts.Στα μαγικα πλευοφ του 94 ελαμψε στη σειρα με τους μετεπειτα πρωταθλητες Ροκετς,αλλα απο το 95 και μετα ηρθε η αγωνιστικη παρακμη του.ΣΤα πλευ οφ του του 93-94 ειχε μεσω ορο 24,6 ποντους και το 94-95 23 νουμερα ασυληπτα και για την εποχη μας.
ΔιαγραφήΟσο για τα αθλητικα του προσοντα ο Ολαζουον ακομα τον θυμαται(αν και ο Γουεστμρουκ ειναι αλλο πραμα)
no_closure
O Oυέστμπρουκ είναι μια μετριάντζα όταν πάμε σε τέτοιο επίπεδο.
ΔιαγραφήΛοιπόν καλησπέρα Jim.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβάμαι πως στο άρθρο σου έχει προσεγγίσει την σύγκριση των παικτών με καθαρά συναισθηματικά κριτήρια και δίχως νηφαλιότητα, ιδιαίτερα στην σύγκριση του μεγαλύτερου σουτέρ στην ιστορία του αθλήματος με τον Petrovic.
O Mozart ακόμη και στην καλύτερη του χρονιά στο ΝΒΑ είχε μέσο όρο assist 3,5 , σκάρτα 2 rebounds και ούτε καν ένα κλέψιμο. Η ψυχρή σύγκριση με τον Curry, των 8 assists, 4 rebounds και 2 κλεψιμάτων είναι συντριπτικά υπέρ του αμερικάνου. Το παιχνίδι βέβαια δεν αποτυπώνεται μονάχα στα νούμερα, και το μπάσκετ του παίζει φέτος το Golden State κάτω από την μπαγκέτα του Curry είναι σε στρατοσφαιρικό επίπεδο συγκρινόμενο με το αρτηριοσκληρωτικό, συγγνώμη ήθελα να πω αντρίκειο, μπάσκετ των αρχών 90s.
Καλή η νοσταλγία, αλλά δεν είναι δημιουργική, ειδικότερα όταν ζούμε ένα τόσο συναρπαστικό παρόν.
Καλησπέρα φίλε. 1. Πόσο χρονών είσαι?
Διαγραφή2. Αφιέρωσε 10 λεπτά ν α δείς τι λένε οι καλύτεροι Αμερικανοί αναλυτές στη σύγκριση του μπάσκετ του τότε με αυτό του τώρα.
Manu Chao
φιλε αν μου βρεις σεντερ με τις κινησεις του χακιμ,παικτη σκληρο οσο ο αιζαια,οξυδερκη οσο ο ματζικ,πολυσυνθετο σαν τον πιππεν,σκληρο οσο ο σερ τσαρλς και ο σακιλ,νικητη οσο οι μπερντ και μαικ τοτε συζηταμε..μαλλον εισαι πολυ μικρος στην ηλικια....stonerook
ΔιαγραφήY.G To πόσο χρονών καθόλου υποτιμητικά έτσι? Πιθανόν να μην έχεις παρακολουθήσει
ΔιαγραφήManu Chao
Με αυτό το σκεπτικό το είπα στον φίλο και εγώ Στόουνρουκ. Πολλά παιδιά δεν έχουν παρακολουθήσει. Το μπάσκετ των 80-90 σε επίπεδο ταλέντου και ποιότητας ομάδων είναι κατά τους περισσότερους αναλυτές στην Αμερική το καλύτερο στην ιστορία.
ΔιαγραφήManu Chao
@Manu Chao.....εγω θα πω και το εξης στον φιλο που το πιο πιθανο ειναι να μην εχει δει.........οι σημερινοι σουπερ σταρ βαζοντας σαν στοχο το πρωταθλημα (δεν τους κακιζω) πολλες φορες μεσω των ανταλλαγων προσπαθουν να παιζουν μαζι σε ομαδες που πανε για πρωταθλημα(ο λεμπρον π.χ με τον γουειντ)....παλια για πρωταθλημα πηγαινε ο μπερντ,ο σακιλ,ο ματζικ,ο μαικ,ο γιουιν,ο ρετζι,ο πειτον,ο ρομπινσον,ο μπαρκλει.........τωρα δεν υπαρχουν αυτες οι προσωπικοτητες...τελεια και παυλα.....stonerook
ΔιαγραφήY.Γ manu εκκωφαντικη εντος εδρας νικη ηρθε...ακολουθει και η εκτος σε λιγο καιρο
Η αντίρρηση μου ήταν στην σύγκριση Drazen - Curry. Ο Ντράζεν, τον οποίο προσωπικά πρόλαβα ήταν ο γιος του Διαβόλου, ο ίδιος, αλλά δυστυχώς ήταν shoot first- shoot second point guard όχι τόσο ολοκληρωμένος όσο ο Curry. (αντε και η σύγκριση μεταξύ Pippen και Lebron είναι πιο ξεκάθαρα υπέρ του δεύτερου)
Διαγραφή. Το θέμα στην σύγκριση είναι όταν στα επιχειρήματα μπαίνουν αφηρημένες μη μετρήσιμες έννοιες τύπου καρδιά, ο οποίες χειραγωγούν συναισθηματικά τη συζήτηση. (παρεμπιπτόντως Stonerook συμφωνώ σχεδόν με όλα τα παραδείγματα που θέτεις)
Οσο αφορά το μπάσκετ πρέπει να δεχτούμε ότι προοδεύει. Οι παίκτες δίχως κατ'ανάγκη να έχουν μεγαλύτερο ταλέντο έχουν τέτοιο υλικοτεχνική στήριξη που τους επιτρέπεται να φθάσουν το ταβάνι των δυνατοτήτων σου με μεγαλύτερη ευκολία.
Θα σας πρότεινα πέραν του σπουδαιότερου ελληνικού μπλογκ, του Hoopfellas, να κοιτάξετε λίγο τα πεπραγμένα του Sloan Conference που οργανώνετε κάθε χρόνο στο MIT.
Η χρήση της νοσταλγίας καθαρά μηδενιστικά δεν βοηθάει. εξ'αλλού ο ίδιος ο Barkley μετά τα τελευταία του παρεμφερή παραληρήματα έχει γίνει ανέκδοτο μεταξύ των σπουδαιότερων αμερικάνων αναλυτών.
O Ντράζεν " shoot first- shoot second point guard ".. Τ'ακούς Τζιμ?Τ'ακους? Και το περνας..
ΔιαγραφήΦίλε μου καταλάβαμε ότι δεν έχει δει καθόλου Ντράζεν.
shoot first- shoot second point guard ο Πέτρο? Με τίποτα
ΔιαγραφήManu Chao
Εντάξει Μάνου και εγώ διαφωνώ με το παιδί αλλά μπορεί να έχει δεί, δε το ξέρεις. Ο Τζιμ το γράφει άλλωστε ' Έστω όμως ότι οι ΝΒΑ καριέρες του λόγω ιδιαιτεροτήτων δε μπορεί να είναι καθαρά συγκρίσιμες' και προφανώς (αφού αναφέρεται στο 1990 και το Μούντο) είναι το μόνο ζευγάρι που κρίνει έναν παίκτη συνολίκα και εκτός ΝΒΑ, σε όλη του την καριέρα. Ο Ντράζεν ήταν playmaker, θα μπορούσε να έχει 10 ασίστ μέσο όρο απλά στους Νετς έπαιζε 2.
Διαγραφήγια να μην τσακωνεσται παιδια ο ντραζεν δεν ηταν τιποτα απο αυτα που λετε....πειτε καλυτερα οτι ηταν μια ορχηστρα να ειστε μεσα....δεν μπαινει σε καμια κατηγορια(οπως και ο γκανγκστερ)......η ηγετικη μορφη του ντραζεν ηταν το κατι αλλο ....αυτο που εξεπεμπε ηταν κατι διαφορετικο και οσο καλος σουετρ και οσο καλος παικτης ειναι ο καρι(αδυναμια μου) τον γιο του διαβολου δεν τον φτανει....stonerook
ΔιαγραφήΤι είναι ο shoot first - shoot second point guard; μήπως εννοούμε shoot first - pass second point guard; Όπως και να χει, αν και μικρός νομίζω ο Ντράζεν ήταν shooting guard και όχι point guard...
ΔιαγραφήJIM το ποστ τα εσπασε σου εχω ομως καποια ακομα stokton vs nash hakeem vs duncan malone vs garnet τι λες? ΥΓ. SHAQ VS ??? PATRAS-HOOPFELLAS-FUN
ΑπάντησηΔιαγραφήΧακίμ!!!!!
ΔιαγραφήΙερόσυλοι, Θάνος Λειβαδίτης. Αν και γενικώς τέτοιου είδους αναγωγές σε διαφορετικό ιστορικό χρόνο είναι ανεδαφικές, για τους σαρανταέλα στα χρόνια, που προλάβαμε και να δούμε και ν’ αντιληφθούμε τι ήταν το ΝΒΑ στα χρόνια που περιγράφει ο Τζιμ , το τωρινό μοιάζει απλή οδοντόκρεμα. Και μην επιχειρηματολογήσει κανείς βλάσφημος περί ταχύτητας… Δεν είναι μόνο πως στα περισσότερα δίδυμα που αναφέρει ο Τζιμ η σύγκριση προκαλεί μειδιάματα, είναι κυρίως πως όλοι αυτοί που αναφέρει – Τζόρνταν, Μάτζικ, Ησαΐας, Μπερντ, Μπάρκλεϊ, Ρόμπινσον – κι άλλοι πόσοι που δεν αναφέρει (Χακίμ, Γιούιν, Ντομινίκ, Καρλ Μαλόουν, οριακά και Σακίλ) ήταν σύγχρονοι! Έπεσαν όλοι μαζί στα ίδια χρόνια, κάνοντας τον ανταγωνισμό εξωφρενικό… Διόλου τυχαία, η ιστορία έχει καταγράψει ένα σωρό (Μπάρκλεϊ, Γιούιν, Ντομινίκ, Καρλ Μαλόουν, Μίλερ) που δεν κατέκτησαν ποτέ τίτλο. Πού να τα καταφέρουν με τους εξωγήινους; Ακόμη κι οι τότε δευτεροκλασάτοι (λέμε τώρα…), κάτι Ντούμαρς, Στόκτον, Τιμ Χάρνταγουεϊ, Πέιτον, Γουόρθι, Τσέιμπερς, σήμερα θα ήταν, απλά, κορυφή. Απ’ τους σύγχρονους, κακά τα ψέματα, τη θέση τους τόσο ψηλά στην ιεραρχία θα κρατούσε μόνο ο Λεμπρόν. Κι οι Κόμπι, Ντάνκαν, που όμως είναι λιγάκι παλιότεροι. Λατρεμένος ο Νοβίτσκι, αλλά να έχουμε και συνείδηση των μεγεθών. Είναι σαν να συγκρίνεις Γκάλη με Σπανούλη. Κι ακόμη περισσότερο, αυτή η σύγκριση είναι ο βασικός λόγος που κάποιοι δεν αντέχουμε να δούμε ΝΒΑ πριν τα πλέι οφς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΤΣΟΣ
Συμφωνω απόλυτα σε ΟΛΑ ομως!
ΔιαγραφήΣωστός αλλά μην βάζεις τον Τσειμπερς στην ίδια πρόταση με Στοκτον, Πειτον, Γουορθι.... Ντροπή.
ΔιαγραφήΑδερφέ μάλλον δεν τον πρόλαβες στις δόξες του
ΔιαγραφήP.S. Τζιμ καταπληκτική ιδέα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΤΣΟΣ
Ενταξει αρθραρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια ρε παιδια μην τσακώνεστε!
Το αρθρο λεει τις δικές του απόψεις αντι να διαφωνείτε μπορείτε να γράψετε τα δικα σας!! Εγώ κ άλλοι τόσοι αν ειναι έστω λιγο δικαιολογημένα ακομα κ με την προσωπική σας γνώμη θα το διαβάσω με χαρά!! Ενταξει μερικών οι καριέρες δεν εχουν τελειωσει ακομα κ ειναι άδικο να μπαίνουν σε συγκρίσεις με ιερά τέρατα! Αν παράδειγμα ο Καρυ συνεχιστεί ετσι για αλλα 3-4 χρονια κ παρει κ κανα δυο δαχτυλιδια νομιζω θα μιλαμε σε αλλη βαση ετσι δεν ειναι;;
Το ιδιο παράδειγμα βάλτο κ στον Πωλ κ στον Ουεσμπρουκ κ στον Ντουραντ που λείπει..αν ξαφνικα αρχίσουν να τα σαρώνουν ολα αλλαζει το πράγμα.
Τεσπα ακομα κ ετσι το αρθρο ειναι για να μας Καυλωνει!!!
Αυτες οι συζητήσεις δεν τελειώνουν ποτε και αυτο ειναι το ωραιο!!!
Μην χαλάτε τις καρδιές σας με το δεν γινεται αυτο κ δεν συγκρίνεται εκείνο...
Τπτ δεν μπορει να συγκριθεί πραγματικα παρα μονο όσοι όντως αναμετρήθηκαν στον καιρο που επαιξαν.
Θα προτιμούσα στα σχόλια σας/μας αντι για σχόλια του τυπου "εισαι μικρός" δεν εχεις δει ποτε εκείνον τον άλλον τον παραπέρα να διαβαζα αλλες δεκα παρόμοιες συγκρίσεις με του καθενός την αποψη.
Κ ετσι γινεται μια αρθραρα++ σχολίαρες!!!
(Γιατι εγώ ετσι το διαφημίζω αυτο το μπλογκ σε φίλους μου να το διαβάζουν.
"Διαβάστε κ τα σχόλια κάποια παιδια εκει ξέρουν πολυ μπάσκετ κ εχουν ωραιες απόψεις.")
Υ.Γ: δεν συμφωνω οτι ο Πέτροβιτς ηταν πλειμεικερ με την έννοια του πλειμεικερ πρώτα.
Ηταν κ μια Μηχανη παραγωγής πόντων ο ανθρωπος πως να γινει δηλαδη;
Μια ορχήστρα όπως λεει ο φίλος.
Ενα υπέρ Κομπο γκαρντ.
Υ.Γ2: Αν ημουν ο Κομπι θα ηταν τιμη μου κ μονο που κάποιοι με συγκρίνουν ΜΑΖΙ ΤΟΥ.....νομιζω οτι ακομα κ τον Κομπι να ρωτησεις το γνωρίζει...
ποσο τυχεροι όσοι προλάβαμε τον Μαικλ.
100% ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΤΖΙΜ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΙΣΠΕΚΤ...
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
- Bird
ΑπάντησηΔιαγραφή- Isaih
- R. Miller
- Barkley
- Magic
- Wade
- Robinson (ποιός Howard, η μόνη σύγκριση είναι στα σωματικά προσόντα)
- Curry (αν και δεν βρίσκω πολύ ταιριαστό αυτό το ζευγάρι. Eπίσης ο Drazen δεν υπήρχε περίπτωση να είχε αφήσει το αποτύπωμα του στην Αμερικάνικη Λιγκα όπως θα το κάνει ο Stephen)
- Lebron
- JORDAN
Dali.S
Γνωρίζουμε αν το Γαλατασαραι-ΠΑΟ θα γίνει κεκλεισμένων λόγω των γεγονότων που έγιναν στο Βερολίνο ή θα είναι με κόσμο κανονικά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαλέντο υπήρχε και τότε και τώρα. Η διαφορά είναι στο πως παίζεται το παιχνίδι και αυτό έχει σχέση με την "εξέλιξη" των κανονισμών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Αμερικάνικη λίγκα άλλαξε απ' τη στιγμή που έβαλε τα αμυντικά τρία δεύτερα και αποφάσισε να σφυρίζει πολύ αυστηρά κάθε επαφή.
Ανοιχτή ρακέτα, μεγαλύτερες αποστάσεις μεταξύ των αντιπάλων, λιγότερη κυκλοφορία, λιγότερο ποστ παιχνίδι, περισσότερο ένας με ένα, μεγαλύτερη ταχύτητα, περισσότερα καρφώματα, περισσότερα τριποντα, μεγαλύτερα σκορ. Άλλο μπάσκετ..
Το μπάσκετ της FIBA, στο οποίο έγινε κοσμογονία αλλαγών τα 15 τελευταία χρόνια, μοιάζει πλέον πιο πολύ με το ΝΒΑ των 80s και των 90s, και ελπίζω να παραμείνει έτσι..
Vatos76
Nowitzki
ΑπάντησηΔιαγραφήThomas
Alen
Barkley
Magic
Wade
Robinson
Δεν μπορώ να ψηφίσω (Ο Curry είναι ο αγαπημένος μου, αλλά πως βάζεις κάποιον πάνω απ τον Drazen)
Pippen
Jordan
Vatos76
Νοβίτσκι πάνω από Μπερντ? Θέλεις γιατρό ή τρολάρεις?
ΔιαγραφήΟ Νοβίτσκι είναι μακράν ο χειρότερος παίκτης της λίστας κάτι βέβαια που δείχνει το επίπεδο της. Καμία σχέση με Μπερντ φυσικά, αυτά είναι αστεία. Ο Λάρι είναι ο κορυφαίος φόργουορντ στην ιστορία του μπάσκετ. Τα νούμερα και οι τίτλοι του τα λένε όλα.
ΔιαγραφήBou Gatsas3
Αντιμετωπίζω την σύγκριση με καθαρά συναισθηματικά και υποκειμενικά κριτήρια. Άλλωστε σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να γίνουν αντικειμενικές συγκρίσεις.
ΔιαγραφήΠαιχταράς ο Μπερντ αλλά εγώ γουστάρω Νοβίτσκι. Έτσι απλά..
Vatos76
Jim η συγκιση Lebron με Pippen απλα δε στεκει... δε γινεται να συγκρινουμε τον Lebron James με εναν τοπ μεν, αλλα οχι στην κουβεντα για καλυτερο ολων, οπως ο Πιππεν. Και ας ειναι "καθρεφτες". Που δεν ειναι. ο Lebron ειναι all around και τοπ σε καθε επιπεδο. ή τον συγκρινεις με jordan ή με κανεναν. μπορει να ειναι αντιπαθης σε πολλους, αλλα ας μην ειμαστε και αφοριστικοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήKai oi δύο είναι γατάκια μπροστά στον Λάρι Μπερντ. Δεν έχω αμφιβολία για αυτό.
ΔιαγραφήΜεγαλο αρθρο...Τοτε οι παικτες υπερειχαν σε προσωπικοτητα,και Μαικλ,Ματζικ και Λαρι Μπερντ είναι δυσκολο να ξαναβγουν,οπως και παικτες με το σκληρο,''survival'' μενταλιτυ του Μπαρκλει ή του Ροντμαν,Συνολικα όμως σαν πρωταθλημα το ΝΒΑ εχει μεγαλυτερη ποιοτητα και ποικιλια σε παικτες από παλια...Και εχει βελτιωθεί στο επιπεδο των ατομικων προσοντων,παρουσιάζοντας ταλεντα πιο ολοκληρωμένα από ολες τις αποψεις...Σιγουρα το αθλημα εχει εξελιχθεί οπως και τα παντα αλλωστε,με το περασμα του χρονου.Ωστοσο θα ριξω την ψηφο μου στους παλιους,ισως λογω του ότι είναι στην συνειδηση μου συνδεδεμενοι με τα παιδικα μου χρονια...Και ο,τι συνδέεται με ονειρα και παραστασεις της παιδικης ηλικιας είναι παντα ισχυρο,παντα ανεκτιμητο...Ούτως η αλλως απολυτη αντικειμενικοτητα ουτε στο μπάσκετ ουτε στη ζωη μπορει να υπαρξει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτηρίζω παλια φρουρα...
''I believe I can fly...''
PS Και σαν καλος nerd περιμενω με ανυπομονησια το ριμέικ του-καλτ πλεον-''Space Jam'',με πρωταγωνιστη αυτή την φορα τον Λεμπρον όπως φημολογειται...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΘα γίνει remake με Λεμπρόν? Αφού ο ίδιος είναι εξωγήινος..
ΔιαγραφήΚαι τι θα αντιμετωπίσει? Τους θεούς του ολύμπου?
όσο σκέφτομαι τη ντριμ τιμ του 1992 με όλους αυτούς τους σατανάδες στην ίδια ομάδα με πιάνει ρίγος....
ΑπάντησηΔιαγραφήμίμης
ΜJ>kobe
ΑπάντησηΔιαγραφήματζικ>κιντ (1)
στοκτον2
μαλοουν>ολριτζ
πιπενντιρκ
ουορθιγιουιν-ρομπινσον-μορνιν
ντρεξλεραλεν
αλριτζ>κεμπ
πειτον>ουεστμπρουκ
τιμ χαρνταγουειτομπσον
πενι χαρνταγουει>ροουζ
σερ>αντονι
σερ>μαλοουν>γκριφιν-ολριτζ-λοβ
παου γκασον>μαρκ γκασολ>γιουιν>ρομπινσον>μορνιν
αιζαια τομας>αιβερσον
κεμποποιοδηποτε χαμαλη παουερ φορ. ever
ντερικ κολεμαν<λαρυ τζονσον<ολριτζ
σημειωση: στα 90οις υπηρχαν παικτες , των οποιων ο μυθος θα ηταν πολυ πολυ μεγαλυτερος αν δεν επεφταν πανω στο τζορνταν, ο οποιος δεν αφηνε το παραμικρο περιθωριο αμφισβητησης.για μενα αυτο ειναι μια πολυ σημαντικη παραμετρος σε σχεση με τα τελευταια 10-15 χρονια,οπου ολοι εχουν δικαιωμα στο ονειρο!!!
ΣΜ
ΣΜ ο Ουόρθι που κολλάει με τους ψηλούς?
Διαγραφήαπο ο,τι βλεπω το ποστ μου δεν εχει καμια σχεση με αυτο που εστειλα.
Διαγραφήδε ξερω γιατι βγηκε ετσι.
ΣΜ
Επος, δεν εχω λογια, ισως εγραψες το κορυφαιο σου αρθρο μεχρι το επομενο παντα. Ενα Χ απο εμενα μονο στο οτι συγκρινεις τον ιζααια με την chrissy paul
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Jim, ούτε μέσα στο μυαλό μου να ήσουν !!!! Κάτι που λέω -και λέμε πολλοί- ότι έπρεπε να γίνει, και πας και το κάνεις με τέτοιο τρόπο που δεν μπορούμε να πούμε και πολλά περισσότερα!!!! Επικό post, όπως και να το δεις !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και με "στεναχώρησες" λίγο που τελικά διάλεξες τον Flash αντί του θειούλη Glide (προσωπικό favorite μαζί με Rainman και HHF !!!), νομίζω ότι, αν εξαιρέσουμε 2, άντε 3 σύγχρονους παίκτες, η σύγκριση με την τότε εποχή, ΕΙΔΙΚΑ στα intangibles που λες και εσύ, δεν αφήνει κανένα περιθώριο για τους "σύγχρονους". Και μάλιστα, όπως λένε όλα τα παιδιά, έχουμε αφήσει απέξω σχεδόν άλλους τόσους παίκτες του '80-'90 που επίσης δεν κέρδιζαν άνετα τη σύγκριση με τους σύγχρονους. Τα ονόματα αναφέρθηκαν ήδη, Hakeem, Kareem, Malone, Stockton, Nique, Shaq, Kemp, Peyton, η λίστα δεν έχει τελειωμό.
Απλά και εγώ νιώθω ευλογημένος που κατάφερα να μεγαλώσω βλέποντας την χρυσή εποχή του ΝΒΑ και πρόλαβα να δω όλους αυτούς τους θρύλους live, ακόμα και τον μέγιστο Doc J. !!! Και συμφωνώ 1000% με το σχόλιο του Μίμη για την μία και μοναδική Dream Team !!!
Προφανώς εννοώ ότι "...επίσης θα κέρδιζαν άνετα τη σύγκριση με τους σύγχρονους" !!!!
ΔιαγραφήDoc J. δεν πρόλαβα. Το 92 ήμουν μόνο 12 ετών, αλλά κάποια πράγματα σου μένουν καρφωμένα στη μνήμη...
Διαγραφήμίμης
Ο Μπερντ είναι ο καλύτερος που είδε το μπάσκετ/.
ΔιαγραφήPanos
σακούλες θα μοίραζε στον τζέημς ο βλάχος από την ιντιάνα
ΔιαγραφήPat Riley : "If I had to choose a player to take a shot to save a game I'd choose Michael Jordan; If I had to choose a player to take a shot to save my life...I'd take Larry Bird."
ΑπάντησηΔιαγραφήLarry the legend! Ηταν με διαφορά ο most dominant παίχτης της λιγκας στα πιο άγρια χρονια της..
Όμορφο άρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ μέχρι κεραίας σε όλες τις συγκρίσεις, όμως ακόμα και αν καταλαβαίνω το σκεπτικό της σύγκρισης Μπαρκλει-Καρμέλο, το ματσάρισμα δεν μου κάθεται καλά... Μια μικρή ένσταση μόνο σχετικά με τον Αιζεια ότι είναι ο μόνος που μπορεί να σταθεί δίπλα στον Ματζικ, κάτι στο οποίο διαφωνώ... Ο Μάτζικ είναι ξεκάθαρα το κορυφαίο ποιντ όλων των εποχών, ο ποιντ god όπως πολύ σωστά χαρακτηρίζεται. Ο Αιζέια ίσως να είναι στην ίδια κατηγορία με τον Μπιγκ Ο. Ίσως...
Όσον αφορά τους καλύτερους όλων των εποχών στις θέσεις τους, εννοείτε πως ο Τζόρνταν είναι φυσικά το καλύτερο 2αρι και μακράν ο καλύτερος ανεξαρτήτου θέσης. Ο Ντάνκαν έχει αφήσει πίσω του τον ανταγωνισμό ως το καλύτερο 4αρι εβερ. Στους φίλους από πάνω που λένε για Μπαρκλει, Μαλοουν και Γκαρνετ να υπενθυμίσω ότι ο Τιμαρος έχει πενταπλάσια δαχτυλίδια και από τους 3 μαζί. Case closed.
Η μάχη για τον καλύτερο όλων των εποχών γίνεται στο 3 με τους Μπερντ, Λεμπρον, Πιπεν και Dr. J (συμπεριλαμβανόμενης της 5ετιας στο ΑΒΑ) να βρίσκονται κοντά και τον Λεμπρον μάλλον να τους ξεπερνά στο μελλον, ειδικά αν κερδίσει 1-2 δαχτυλίδια ακόμα.
Αυτό που θα μείνει αναπάντητο είναι ποιος είναι το καλύτερο 5αρι... Καρίμ, Γουιλτ ή μήπως Ρασελ? Ένα ερώτημα που μάλλον θα διαιωνίζεται από τη στιγμή που πλέον το μπάσκετ έχει αλλάξει και έχει γίνει άθλημα που κυριαρχούν οι ''κοντοί'', δεν ευνοεί τους ντόμιναντ σέντερ, ενώ δεν φαίνεται στον ορίζοντα κανένα 5αρι που να μπορεί να πλησιάσει όχι μόνο τους 3 γίγαντες, αλλά ούτε καν αυτούς που βρίσκονται πιο πίσω τους όπως οι Σακιλ και Χακιμ.
Αη Μητσος
Είναι λάθος να συγκρίνεις παίκτες διαφορετικής εποχής με βάση τα δαχτυλίδια τους.
ΔιαγραφήΑυτό δε σημαίνει ότι διαφωνώ απαραίτητα με το αποτέλεσμα των συγκρίσεων, αλλά από την άλλη, μια επιχειρηματολογία από τον Καρλ που θα έλεγε "κάτσε ρε φίλε, εγώ τα έχανα παίζοντας με αντίπαλο τον Ρόντμαν, που είχε συμπαίκτες των Πίππεν και τον Τζόρνταν, και ο Ντάνκαν πήγε και μου πήρε πρωτάθλημα ματσάροντας τον Βαρεζάο", δε θα ήταν και εντελώς παράλογη.
Είναι νομίζω γενικά αποδεκτό ότι το δίδυμο Stockton-Malone είναι ίσως το πιο "αδικημένο" (από πλευράς τίτλων) στην ιστορία του ΝΒΑ. Και αυτό γιατί ακριβώς έπεσαν στη χρυσή εποχή του ΝΒΑ, και δη στην κυριαρχία του MJ.
ΔιαγραφήΠάντως είναι άδικο να συγκρίνουμε παίκτες μόνο με τα δαχτυλίδια τους, γιατί τότε ο Horry θα ήταν ο καλύτερος όλων των εποχών ;-)
@Antony Marinos
ΔιαγραφήΑυτό με τον Ρ.Χόρρυ το έχει ξαναγράψει κάποιος φίλος (ίσως ήσουν εσύ) σε παλιότερη ανάρτηση και συμφωνώ. Δεν μπορούμε να κρίνουμε μόνο με τους τίτλους. Σε λίγο θα μας πουν ότι ο χωρίς-τίτλο-ευρωλίγκας Ν.Γκάλης είναι χειρότερος του Χίκμαν....(μπρρρρ, το γράφω και τρέμω)
μίμης
Ήμαρτον ρε παιδιά... Δεν λέω ότι κριτήριο είναι ΜΟΝΟ τα δαχτυλίδια, γιατί τότε GOAT θα ήταν μακράν του 2ου ο Ρασελ... Κάνουμε συζήτηση για τους κορυφαίους όλων των εποχών στις θέσεις τους και ο Χορι εννοείτε ότι δεν μπαίνει στην ίδια κουβέντα είτε έχει 7 πρωταθλήματα είτε 37... Σαν να λέει κάποιος ότι ο Κερ είναι καλύτερος του Νας επειδή έχει περισσότερα πρωταθλήματα... Έλεος...
ΔιαγραφήΣας λέω ότι ο Ντανκαν που είναι στην κουβέντα για καλύτερο 4αρι εβερ είναι μπροστά από τον ανταγωνισμού λόγω πρωταθλημάτων, μιας και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους Μαλοουν Μπαρκλει και Γκαρνετ. Έχει 2 MVP όπως ο Μαλοουν και 1 παραπάνω από Γκαρνετ και Μπαρκλει, ίδιο αριθμό συμμετοχών σε Ολ Σταρ με Μαλοουν και Γκαρνετ και περισσότερες απο τον Σερ. Οκ ο Μαλοουν ήταν ο καλύτερος σκορερ από τους 4 και ίσως να είχε 2 πρωταθλήματα αν δεν ήταν ο Τζορνταν, είχε όμως και την επιτομή του ποιντ γκαρντ δίπλα του να τον ταΐζει μια ζωή μέχρι να βγει 2ος σκορερ στην ιστορία και στην τελική στην κορυφή δεν σκαρφαλώνουν τα αν και τα ίσως... Επίσης, πιο ''αδικημένος'' λόγω Τζορνταν απο τους Νικς στα 90ς δεν νομίζω να ήταν... Ο Μπαρκλει ήταν ο πιό fun 2 watch από τους 4 και στην καλή του μέρα ο καλύτερος των τεσσάρων, έλα όμως που δεν είχε την διάρκεια, τις διακρίσεις και τους συνολικούς αριθμούς σε σχέση με τους άλλους 3. Ναι κι αυτός θα μπορούσε να έχει 1 πρωτάθλημα αν δεν ήταν ο Τζορνταν, αν και πολύ αμφιβάλω ότι οι Σανς του 93 θα κέρδιζαν τους Νικς της ίδιας χρονιάς, που θα πήγαιναν τελικό αν δεν υπήρχε ο Τζορνταν. Τις υπόλοιπες χρονιές άλλοι κόβανε το δρόμο του Μπαρκλει προς τον τίτλο και όχι ο Τζορνταν.
Ο Γκαρνετ είναι ίσως το καλύτερο πακέτο και ο καλύτερος αμυντικός από τους 4 και προσωπική μου αδυναμία εδώ και 20 χρόνια από τότε που μας συστήθηκε ως Da Kid, πέρασε σχεδόν τη μισή του καριέρα προσπαθώντας να περάσει τον πρώτο γύρο των πλει οφ με την Μινεσοτα και ίσως να είχε πάρει 1-2 δαχτυλίδια ακόμα αν είχαν μείνει υγιείς οι Σελτικς. Αυτόν θα επέλεγα για την φανταστική μου ομάδα, οφείλω όμως να αναγνωρίσω το αυτονόητο... at the end of the day αυτό που μετράει περισσότερο απο όλα όταν κάνουμε κουβέντα για τον καλύτερο σε κάθε θέση, είναι το χρυσάφι του πρωταθλητή, το αποτέλεσμα και ο Τιμαρος εκεί αφήνει τους άλλους 3, χιλιόμετρα πίσω του... Είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της 4ης διαχρονικά καλύτερης ομάδας στην ιστορία του αθλήματος, πίσω από Σελτικς, Λεικερς και Μπουλς.
Και για τον φίλο που λέει ότι πήρε 1 απέναντι στον Βαρεχάο, να του θυμίσω ότι πήρε και 1 και το MVP των τελικών εναντίων της πιο σκληρής ομάδας της προηγούμενης 10ετιας, απέναντι σε κάτι ''φλωράκια'' ονόματι Μπεν και Ρασιντ Γουάλας, Μακνταις και σια...
Αη Μητσος
ΔιαγραφήΗ κουβέντα για τα ζευγάρια, αν οι επιλογές προσώπων από τον αρθρογράφο δηλαδή, είναι σωστές ή λάθος σηκώνει όντως αρκετή συζήτηση... Από κει και πέρα, πάρτε τους 5 καλύτερους τότε και τους 5 καλύτερους τώρα... Αν μπορούσατε να τους βάλετε σε ένα παρκέ για ένα διπλό, 100-0 οι πιθανότητες υπέρ των τωρινών. Γιατί είναι απλά καλύτεροι αθλητές και μια ταχύτητα πιο γρήγοροι. Εκεί τελειώνει η συζήτηση για μένα... Γιατί αν το μπάσκετ έχει εξελιχθεί μια φορά, οι τεχνικές προπόνησης και εκγύμνασης σε σχέση με τότε, απέχουν έτη φωτός. Δύο ματς, τότε και και τώρα να δείτε στο βίντεο, αρκεί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχα..i pad από σχολείο.
ΔιαγραφήΜατζικ-Αιρ-Λαρι-Μπάρκλεη-Χακίμ θα έχαναν λοιπόν
από τους Πολ-Κάρι-Λεμπρόν-Άντονι-Ντάνκαν ας πούμε..
Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα. ωραίος, πάνω που μελαγχολούσα από τη βροχερή μέρα
Είναι φυσικό τα νεότερα παιδιά να έχουν γνωρίσει το μπάσκετ κάπως και να μην έχουν εικόνα για το παρελθόν θεωρόντας ότι το άθλημα εξελίσσεται και γίνεται καλύτερο. Αυτό φυσικά δε συμβαίνει. Μπορείς να ελέγξεις τα κορμιά, όχι το ταλέντο.
ΔιαγραφήΑυτά τα παιδιά για παράδειγμα πιθανόν νομίζουν ότι ο Πέτροβιτς είναι κανένας Διαμαντοσπανούλης, Τεόντοσιτς ή Μποντιρόγκα στη καλύτερη. Δεν μπορούν να συλλάβουν το μέγεθος. Και ναι, ο Κάρι (παιχταράς σε 1-2 χρόνια μπορεί να είναι ο καλύτερος στο πρωτάθλημα) θα έκανε κακάκια.
Manos
Όχι φίλε μου...τι πιο γρήγοροι;; Για στίβο θα πανε;; Η γνώμη μου ειναι οτι οι καλύτεροι 5 τωρα ισως να μην κέρδιζαν καν τους Μπουλς!! Ετσι για να υπερβάλω λιγο!! Απλα θα σου πω οτι ακομα κ αν γινόταν το 1-0 σε νίκες κ όντως κέρδιζαν οι τωρινοί σταρ...είχαν τετοια άρνηση για ηττα ο Μπερντ κ ο Τζόρνταν που μετα θα γινόταν το 1-100....αυτο ηταν που τους εκανε οτι έγιναν εκτος του τρομακτικού τους ταλέντο,η άρνηση τους για ηττα,
Διαγραφήνα γίνονται συνεχώς καλύτεροι.το ειπε κ ίδιος ο Τζόρνταν στην συνέντευξη του,ευχαρίστησε ολους όσους τον πίεσαν να γινει ακομα καλυτερος...όσους τον νίκησαν κ όσους τον κριτικάρανε στην αρχη.
Τεσπα ξέφυγα..
Δεν θα σου πω αν εισαι μικρός η οχι απλα πιστευω όσο πιο αντικειμενικά μπορω να σου εξηγήσω οτι μπορει όλοι να νοσταλγούμε παντα τα παλια αλλα υπαρχει λόγος που το κάνουμε....
Ο πρώτος κοροϊδεύει και ειρωνεύεται και λέει για i-pad από το σχολείο, ο άλλος με λέει "νεότερο παιδί", ο τρίτος λέει για στίβο... λοιπόν, εγώ που έγραψε το πρώτο σχόλιο, είμαι 45 παρακολουθώ ΝΒΑ 30 χρόνια, από τότε που έβγαινε το 7ήμερο του μπάσκετμπολ, έχω τελειώσει γυμν. ακαδημία με ειδικότητα μπάσκετ, έχω παίξει, έχω προπονήσει και τουλάχιστον επιτρέψτε μου να έχω την άποψή μου.
ΔιαγραφήΚι αφού λοιπόν μπορείτε ίσως κι εσείς οι τρεις να μου πείτε τη δική σας σχέση με το μπάσκετ -εκτός φυσικά από το ότι παίζετε μονά στην παιδική χαρά της γειτονιάς σας-, επιτρέψτε με μου να ξαναπώ τα εξής. Ίσως εγώ δεν μιλάω καλά ελληνικά ή ίσως εσείς δεν τα καταβαίνετε...
Κι εγώ με την αφίσα του μάτζικ, του μπερντ και του τζόρνταν στο δωμάτιό με μεγάλωσα...
δεν αμφισβητώ την μπασκετική ευφυία τους, τις ικανότητες, τα πάντα.. απλά όπως όλα τα πράγματα στη ζωή, έτσι και στο μπάσκετ υπάρχει εξέλιξη. Όπως ο Μπερντ, ο Τζόρνταν, ο Μάτζικ θα κέρδιζαν τον Όσκαρ Ρόμπερτσον, τον Τσάμπερλεν, τον Μπέιλορ κλπ... έτσι και οι τωρινοί, ως πιο "εξελιγμένα μοντέλα", θα επικρατούσαν... Στο κάτω κάτω, επειδή ούτε ο Ντιρκ, ούτε ο Πολ, ή ο ΛεΜπρον, ή ο Κάρι, έχουν ακόμα τερματίσει την καριέρα τους, κρίνετέ και συγκρίνετε στο τέλος. Και βάλτε και στην εξίσωση και τον ανταγωνισμό-συναγωνισμό, όπως θέλετε πείτε το. Πόσοι έπαιζαν τότε, πόσοι παίζουν τώρα... πόσο εύκολο ήταν να παίξεις τότε, πόσο εύκολο τώρα. Τι χρειάζεται εκτός από μπασκετικό ταλέντο να παίξεις τώρα. Όταν λοιπόν σκεφτείτε ΟΛΑ αυτά, ξανασυζητάμε.. Μέχρι τότε, μπορείτε να ειρωνεύεστε ελεύθερα πάντως. Σας επιτρέπω... Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι... Φιλικά πάντα...
ανώνυμε, είναι γνωστό: όποιος δεν έχει επιχειρήματα, απλά ειρωνεύεται για ηλικίες, σχολεία, ασχετοσύνη από μπάσκετ κτλ κτλ. Δες πώς απάντησε πχ ο Μανου Τσάο πιο πάνω σε έναν σχολιαστή που "τόλμησε" να πει την αντίθετη άποψη από τη δική του.
ΔιαγραφήΜη χαλιέσαι, και μη προσπαθείς να απαντήσεις. Απάντα μόνο σε αυτούς που κάνουν εποικοδομητική κριτική... Δε χρειάζεται να δικαιολογηθείς για τίποτα και σε κανέναν
Εγώ, Δυστηχώς, έχω σταματήσει να λέω εδώ και καιρό τη γνώμη μου ακριβώς για αυτό το λόγο, είχα βαρεθεί να λαμβάνω ειρωνία και να απολογούμαι για τις "αιρετικές" απόψεις μου στον καθένα, αλλά μην ακολουθήσεις τη τακτική μου
Χαιρετισμούς (και στον Δημήτριο που έχουμε χρόνια και ζαμάνια να τα πούμε)
Μ.Π.Λ.Α.
Σωστός ο ανώνυμος! Έχουν κουράσει εδω μέσα μερικοί που προσπαθούν να τραμπουκίσουν και να ειρωνευτούν όποιον δεν συμφωνεί με την άποψη τους. Έτσι έγινε και στο πρόσφατο παρελθόν με παιδιά που γράφανε στο blog την γνώμη τους αλλά ήταν τόσο άτυχοι που δεν ταίριαζε με την "αλάθητη" άποψη ορισμένων σχολιαστών. Ένας απο αυτούς (που είχε αποκαλέσει και σαλίγκαρο τον 77 για να μη νομίζει ότι δεν έχουμε μνήμη) τώρα το παίζει και τιμητής των πάντων και υποδεικνύει και στον Jim τι θα κόβει και τι θα περνάει.
ΔιαγραφήΓιατί γίνεστε επιθετικοί; Το 'χω παρατηρήσει σε κάθε συζήτηση που οι συγκρίσεις δε μπορούν να είναι "αντικειμενικές". Αλλά είναι κρίμα.
ΔιαγραφήΑγαπητέ ανώνυμε, σέβομαι την άποψη σου, την οποία παραθέτεις με επιχειρήματα, αλλά διαφωνώ. Το μπάσκετ όντως εξελίσσεται.
Προσωπικά την εξέλιξη τη βλέπω πιο πολύ σε τακτικό και ομαδικό επίπεδο. Οι Σπερς ίσως κέρδιζαν τους Showtime Lakers, αλλά σε ατομικό επίπεδο ούτε ο Πάρκερ συγκρίνεται με τον Μάτζικ, ούτε ο Ντάνκαν με τον Καρίμ. Αντίστοιχα ο Παναθηναϊκός του Ομπράντοβιτς θα κέρδιζε σίγουρα τον Άρη του Γκάλη. Αλλά δε μπορείς να συγκρίνεις ούτε το Σπανούλη ούτε το Διαμαντίδη με το Γκάλη.
Εστιάζεις στην ταχύτητα. Τη θεωρώ υπερεκτιμημένη. Ο Μπέρντ ήταν αργός και τα σωματικά του προσόντα υποδεέστερα των αντιπάλων του. Δεν είδα να σκοτίστηκε και ιδιαίτερα...
arisff
Όχι θα έχει τον καθένα να γράφει ". Από κει και πέρα, πάρτε τους 5 καλύτερους τότε και τους 5 καλύτερους τώρα... Αν μπορούσατε να τους βάλετε σε ένα παρκέ για ένα διπλό, 100-0 οι πιθανότητες υπέρ των τωρινών. Γιατί είναι απλά καλύτεροι αθλητές και μια ταχύτητα πιο γρήγοροι. Εκεί τελειώνει η συζήτηση για μένα... " Εγώ τα εκλαμβάνω ως τρολ. Εσένα πως σου φαίνεται αυτό?
ΔιαγραφήΜ.Π.Λ.Α., ολόσωστος φίλε! Έτσι ακριβώς όπως τα γράφεις.
ΔιαγραφήΜ.Π.Λ.Α. ευχαριστώ... για τον επόμενο, δεν πειράζει... είμαι τρολ, αφού αυτό πιστεύεις... το πρώτο σχόλιο γράφτηκε βιαστικά όντως και μπορεί να έχει κάποια λάθος διατύπωσα. Από κει και πέρα, μετά εξήγησα τι εννοώ. Και εγώ νοσταλγώ το παρελθόν κι εγώ βάζω στα παιδιά μου, όταν μου λένε τι παικταράς είναι ο λεμπρόν, στο youtube να βλέπουν ματζικ και μπερντ και τζόρνταν για να βλέπουν και να μαθαίνουν, αλλά από κει και πέρα, η ουσία για μένα δεν αλλάζει. Η ουσία των όσων είπα. Και επιπλέον πιστεύω πως ότι ανήκει στο παρελθόν, μέσα και από τα highlights που βλέπουμε όλοι μας, του δίνουμε -όλοι μας- διαστάσεις μύθου... Το κάνουμε μεγαλύτερο από ότι πραγματικά είναι. Κι όχι μόνο στο μπάσκετ, σε πολλά πράγματα στη ζωή...
ΔιαγραφήArisff με κάλυψες 100 τοις 100 φίλε
ΔιαγραφήM
Ναι 4:42 σύμφωνα με την εξελικτική σου θεωρία και οι τωρινοί προπονητές είναι καλύτεροι του Ράιλι και του Φιλ να υποθέσω?
ΔιαγραφήΑγαπητέ ανώνυμε 4:42 η σύγκριση δεν γίνεται βάσει συνθηκών, συμπαικτών ή εποχής. Δεν βάζεις τον σημερινό Λεμπρόν να παίξει αγώνα του 1985. Προφανώς θα κάνει πλάκα. Συγκεκριμένα ο Μπερντ , ο Μάτζικ και ο Τζόρνταν και ίσως και κάποιοι άλλοι παλιοί αν είχαν τις ίδιες συνθήκες εκγύμνασης που λες και τις ίδιες προηγμένες τεχνικές μην έχεις καμία αμφιβολία ότι και σήμερα θα κάνανε ΠΛΑΚΑ... Γιατί δεν ήταν απλά ιδιοφυΐες, ήταν και ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ανταγωνιστικοί ως προσωπικότητες.
ΔιαγραφήΚαι Άρη 6:30 ο Μπερντ ήταν ο πιο γρήγορος παίχτης του nba στην εποχή του, ναι ο πιο γρήγορος. Γιατί η μπασκετική του σκέψη ήταν έτη φωτός μπροστά. Στο λέω σε εσένα που εκτιμάς τον Μπερντ και δεν θα παρεξηγήσεις το σχόλιο μου.
Ανώνυμε 6.38. Η κατηγορία του τρολ στο ιντερνετ είναι η διαδικτυακή εκδοχή του μεσαιωνικού κυνηγιού μαγισσών. Όποιος εκφράζει μια διαφορετική άποψη από αυτή που αποδίδεται στην αφηρημένη έννοια της κοινής γνώμης, στοχοποιείται του αποδίδεται η ταμπέλα του τρολ και έτσι αποκτούμε το δικαίωμα να τον τραμπουκίσουμε. Με λίγα λόγια η διαφορετική άποψη δεν είναι τρολιά και αυτό αποδικνύεται κι από το δεύτερο ποστ του ίδιου σχολιαστή. Αντίθετα τα "ποσο χρονών είσαι?", "Jim κόψε τα σχόλια του άσχετου" κτλπ εμένα μου φαίνονται περισσότερο τρολιες.
ΔιαγραφήArisff, ευχαριστώ και εσένα για όσα έγραψες.. κι ας διαφωνούμε... Το θέμα είναι να μην κανιβαλίζουμε όποιον διαφωνεί...
ΔιαγραφήΕίναι αυτό που λες, πως οι συγκρίσεις εποχών, δεν γίνεται να είναι αντικειμενικές... σωστό απόλυτα. Γι' αυτό και ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του. Άλλοι διαφωνούν, άλλοι συμφωνούν...
Γενικά συμφωνώ με όσα λες... αν και ο Ντάνκαν επειδή είναι ίσως ο καλύτερος fundamental ψηλός ever, ίσως και να μπορεί να συγκριθεί με Καρίμ. Τροφή για σκέψη και μια επόμενη κουβέντα ενδεχομένως...
Για την τελευταία παράγραφο σου.. ας το θέσω λίγο διαφορετικά. Πιστεύω λοιπόν πως και ο Μπερντ στο ΝΒΑ του 2015, όπως ενδεχομένως και ο Αλβέρτης στην Ευρωλίγκα του 2015 (για να αναφέρω κι ένα άλλο παράδειγμα) θα είχαν μικρότερη επίδραση, επιρροή, όπως θες πές το, στο παιχνίδι, από αυτή που είχαν στην εποχή τους. Απλά γιατί το παιχνίδι είναι πια, πιο γρήγορο και πιο δυνατό. Αυτό λέω μόνο. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ οτι οι παλιοί ήταν κακοί παίκτες ή μικρές προσωπικότητες. Το αντίθετο. Αλλά είναι η ροή της εξέλιξης του παιχνιδιού τέτοια...
Όσο για το σχόλιο περί της εξελικτικής μου θεωρίας, απαντώ...
Δηλαδή ο Πόποβιτς είναι χειρότερος του Ράιλι; Απλά ρωτάω... Και ναι, "φίλε" 6.58, η εξελικτική θεωρία έχει εφαρμογή σχεδόν παντού. Ο γιός σου θα γίνει καλύτερος από σένα σε ότι κι αν καταπιαστεί...όπως και ο δικός μου από μένα... νομοτελειακό. Εκτός αν είσαι ο Μάτζικ, ή ο Τζόρνταν. Εκεί ναι, το συζητάμε...
Αγαπητέ ανώνυμε 4:42 η σύγκριση δεν γίνεται βάσει συνθηκών, συμπαικτών ή εποχής. Γίνεται βάσει ταλέντου, προσωπικότητας και χαρακτήρα. Αν λοιπόν βάλεις τον Λεμπρόν σε μηχανή του χρόνου και παίξει στο μακρινό 1985 , οκ θα νικήσει. Αλλά μιλώντας συγκεκριμένα για τους Μπερντ, Μάτζικ, Τζόρνταν και ίσως για λίγους ακόμη παλιούς και δίνοντας τους την ίδια δυνατότητα για προηγμένες τεχνικές προπόνησης και εκγύμνασης μην έχεις καμία αμφιβολία ότι θα κάνανε ΠΛΑΚΑ σε οποιαδήποτε εποχή. Γιατί δεν ήταν απλά μπασκετικες ιδιοφυΐες. Ήταν και ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ανταγωνιστικοί.
ΔιαγραφήΆρης 6:30 ο Μπερντ όχι απλά δεν ήταν αργος. Ήταν με διαφορά ο πιο γρήγορος παίχτης της Λιγκας. Γιατί η μπασκετική του σκέψη απείχε έτη φωτός..
Αγαπητε ανωνυμε 4:42 η συγκριση δεν γινεται βασει συνθηκων, συμπαικτων ή εποχων.γινεται βασει ταλεντου, προσωπικοτητας και χαρακτηρα. αν λοιπον βαλεισ τον λεμπρον σε μηχανη του χρονου και παιξει εναν αγωνα στο μακρινο 1985, οκ προφανως θα νικησει. Όμως αν εδινες τη δυνατοτητα σε μπερντ, ματζικ, τζορνταν συγκεκριμενα ( και σε πολυ λίγους ακομη παλαιους) να ειχαν τις ιδιες προηγμενες τεχνικες εκγυμνασης και προπονησης, μην εχεις καμια αμφιβολια οτι θα κανανε ΠΛΑΚΑ σε οποιαδηποτε εποχη. γιατι δεν ηταν απλα μπασκετικες ιδιοφυιες.. ηταν και ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ανταγωνιστικοι..
ΔιαγραφήΑρης 6:30 ο μπερντ οχι απλα δεν ηταν αργος, αλλα ηταν με διαφορα ο πιο γρηγορος της λιγκας γιατι η μπασκετικη του σκεψη απειχε ετη φωτος....
Ok, το παράδειγμα του Bird ίσως δεν ήταν αρκετό (προφανώς εννοούσα τη σωματική, όχι την πνευματική ταχύτητα του :P)
ΔιαγραφήΤο παράδειγμα του ...Τζόρνταν;
Ο Τζόρνταν, σε μεγάλη ηλικία, επανήλθε. Ήταν κοντά στα 40, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, με αστεία ομάδα, και έπαιξε αντίπαλος με όλη τη γενιά που τώρα βρίσκεται στη διαδικασία απόσυρσης. Εκτός αν θεωρούμε ότι στο μπάσκετ υπάρχει διαφορά μεταξύ των χρόνων του Kobe και αυτών του Lebron. Που δε νομίζω πως θα το ισχυριστεί κανείς. Κέρδισε τον Πιρς, τον Αρτέστ, τα έβαλε με τον υπερηχητικό τότε Γκαρνέτ, γενικώς ήταν τουλάχιστον "αστέρας" της λίγκας δίπλα στους άλλους. Στα 40 του. Στην "επόμενη" εποχή, που δεν απέχει και ιδιαίτερα από τη σημερινή. Και δε φαινόταν καθόλου μα καθόλου ...αργός.
Θέλεις δηλαδή να μου πεις ότι αν μαζί του επανέρχονταν ο Πίπεν, ο Ροντμαν, ο Κούκοτς και τα άλλα παιδιά, με προπονητή το Φιλ, σε ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ηλικία, δε θα έπαιρναν το πρωτάθλημα επειδή θα ήταν ...αργοί;
Οι εποχές δεν είναι τόσο μακρινές. Δε μιλάμε για το 1970 και το 2020. Οι περισσότεροι από τους παίκτες που αναφέρθηκαν έχουν συνδετικούς κρίκους. Ειδικά ο Τζόρνταν, συνδέει τη γενιά του 80 με αυτή του 2000. Ο Κόμπε αυτή του 2000 με αυτή του 2015-2020. Μπορείς να κάνεις εκτιμήσεις χωρίς να φαίνεται σα να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
Και κάτι τελευταίο. Μην επηρεαζόμαστε από την όντως ραγδαία εξέλιξη του ευρωπαϊκού μπάσκετ αυτή την εικοσαετία και νομίζουμε ότι έγινε το ίδιο και στο NBA.
arisff
αγαπητε ανωνυμε 7:18 ο μπερντ οχι με τον Αλβερτη, αλλα ουτε και με τον Κουκοτσ δεν μπαινει καν στην ιδια προταση σε οτι αφορα την επιδραση που ειχαν σε nba και ευρωλιγκα αντιστοιχα.τον εχεις υποεκτιμησει νομιζω τον Λαρι στην ταχυτητα και τη σκληροτητα.
Διαγραφήκανε τον κοπο να διαβασεις αυτο που στελνω (και απο τη χιουμοριστικη πλευρα των πραγματων.νομιζω θα σου αρεσει)
http://www.reddit.com/r/nba/comments/2ea9y8/compilation_of_larry_bird_stories/
Να δεχτώ ότι τα σημερινά ποιντ είναι πολύ πιο αθλητικά από τα αντίστοιχα των 80ς-90ς αλλά μέχρι εκεί... Πες μου ένα πιο αθλητικό σύγχρονο 2αρι από των Τζόρνταν, 3αρι από τον Πίπεν (ο Λεμπρόν μπορεί να είναι πιο δυνατός από τον Πιπ, αλλά όσον αφορά αθλητικότητα μάλλον πως είναι στα ίσα) 4αρι από τον Μαλόουν και σέντερ από τον Ρόμπινσον... Άσε που αν έπαιζαν διπλό με κανόνες 80ς-90ς, οι σύγχρονοι θα κλαίγαν σαν μωρά παιδιά από το ξύλο που θα έτρωγαν... Αν βάλεις και τον Μάτζικ στον άσσο... Not even close φίλε μου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΦιλε ανώνυμε...που δεν μας γραφεις κ ενα παρατσούκλι να ξέρουμε πως να σε προσφωνούμε...
ΔιαγραφήΕπειδη αναφέρθηκες κ στον "στίβο" που σου ειπα εγώ, θα σου πω:
Καταρχήν για τα σχόλια περί ηλικίας κ τετοια αναφέρομαι πιο πάνω κ λέω οτι δεν μου αρέσουν...
Επίσης δεν μου αρέσουν να την λεει ο ενας στον άλλον κ ποσο δε, να λεει καποιος "να σβηστεί αυτο κτλ"...
Ομως το σχόλιο μου για τον στίβο το ειπα σαν να το ελεγα στο καφενείο που μιλάω για αθλητικα...
Μου λες για ταχύτητα κ επειδη η αποψη μου ειναι όμοια με του Arisff απλα το έθεσα ταχύτητα ->στίβος...
Βεβαια ετσι θα το ελεγα σε εναν φιλο μου η γνωστό μου τωρα αν παρεξηγηθηκες το παιρνω πισω ομως διαβάζοντας την γνώμη σου εξακολουθώ κ πιστευω το αντίθετο.
Ετσι ειναι οι γνώμες..
Συμφωνω οτι η εξέλιξη μετραει αλλα οχι τοσο...δεν μιλαμε για κάτι τοσο παλιο..
Συμφωνω κ το λέω κ πιο πάνω οτι ετσι κ αλλιως οι συγκρίσεις ειναι άτοπες αλλα το κάνουμε για χαρη της κουβέντας...
Συμφωνω οτι η νοσταλγία του παρελθόντος μας κανει να ξεχνάμε τα ασχημα οποία κ αν ειναι αυτα κ να μεγαλοποιούμε τα ομορφα...
Αυτο αλλωστε νομιζω σημαινει νοσταλγία!!
Οχι δεν προπονησα ομαδες ούτε σπούδασα γυμν ακαδημία και ναι έπαιξα στις μπασκέτες του σχολείου μου..
Συγνώμη που εκανα αλλη δουλειά αλλα πρωι μεσημερι βραδυ οποτε μπορω κ μπορουσα βλεπω ολα τα αθλήματα με το μπάσκετ να εχει περίοπτη θεση...
Αυτα!
Φαντάζομαι τον Λεμπρόν σε εκείνη την εποχή, απέναντι στον Ρόντμαν και τους Πίστονς. 18 πόντους μέσο όρο με το ζόρι με ποσοστά 35% σε μια σειρά απέναντι τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
Φαντάζομαι τον Λεμπρον να κάνει εκείνα τα γελοία χορευτικά που έκανε κατά την πρώτη του θητεία στους Καβς, (φορώντας ροζ κορδέλα και χοροπηδώντας σαν λουλού) απέναντι σε οποιαδήποτε ομάδα των 90ς και ανατριχιάζω... Θα του κρεμούσαν κουδούνια! Αν τα έκανε και απέναντι σε τίποτα Πιστονς ή Νικς των early 90s, θα έφευγε με καροτσάκι από το γήπεδο.
ΔιαγραφήΟ Πίπεν έκανε ίσως το πιο βρώμικο κάρφωμα στην ιστορία του ΝΒΑ στα μούτρα του Γιουιν και γάβγισε με εκείνο το χαρακτηριστικό του βλέμμα sit yo ass down στον Σπαικ Λι που τόλμησε να σηκωθεί και να του πει 2 κουβέντες.
Ο Λεμπρον είπε sit yo ass down στη μαμά του που σηκώθηκε να τον υπερασπιστεί όταν ο Πιρς τον είχε πάει καροτσάκι έξω από το γήπεδο...
Αη Μητσος
Αη Μήτσο είσαι κορυφή.."Ο Πίπεν έκανε ίσως το πιο βρώμικο κάρφωμα στην ιστορία του ΝΒΑ στα μούτρα του Γιουιν και γάβγισε με εκείνο το χαρακτηριστικό του βλέμμα sit yo ass down στον Σπαικ Λι που τόλμησε να σηκωθεί και να του πει 2 κουβέντες.
ΔιαγραφήΟ Λεμπρον είπε sit yo ass down στη μαμά του που σηκώθηκε να τον υπερασπιστεί όταν ο Πιρς τον είχε πάει καροτσάκι έξω από το γήπεδο..."παίρνω τον κολλητό και του λέω τι έγραψες, λυθήκαμε στα γέλια
Aπό έναν φαν του μπάσκετ της εποχής εκείνης..
ΔιαγραφήΟ Λεμπρόν θα ξεβράκωνε τους Πίστονς και όποιον άλλον θέλετε. Κορμί Μαχόν με ταλέντο Μάτζικ
Συγνώμη Μαχόρν ήθελα να γράψω
ΔιαγραφήSorry, αλλά "ο Λεμπρόν θα ξεβράκωνε τους Πίστονς και όποιον άλλον θέλετε. Κορμί Μαχόρν με ταλέντο Μάτζικ" ?!?! Για το κορμί και την αθλητική κατάσταση του James, μαζί σου και ακόμα παραπάνω, αλλά ταλέντο Magic ? Όχι ρε συ, είπαμε....Όταν δω τον James να βγάζει σκαστή πάσα 20 μέτρων, όπως έχει κάνει ο Magic -και ο Isiah, για να μην ξεχνιόμαστε :-), ή να κάνει όλους τους συμπαίκτες του 30% καλύτερους, τότε το ξανασυζητάμε...
ΔιαγραφήΑντώνη, άλλο ο 1.98 Τζόρνταν των 93 κιλών. Εδώ μιλάμε για ντουλάπα. Για πες μου ποιος από τα περιβόητα πιστόνια θα σηκωνόταν εκεί πάνω για να χτυπήσει (γιατί για κόψει αποκλείεται) τον ερχόμενο με λύσσα Τζέημς? Η πρώτη-δεύτερη φάση ήταν Λαμπίρ και τα λοιπά πτώματα κάτω στο πάτωμα και posterised.
ΔιαγραφήO Rodman
Διαγραφήarisff
Ρε παιδιά μήπως μπερδεύετε τον Μαλόουν με τον Μαχορν... Κορμί Μαχορν ο Τζειμς ??? Να σας θυμίσω την ατάκα του Μπαρκλει όταν τον ρώτησαν τι σήμαινε για εκείνον που θα είχε πλέον τον Μαχορν για συμπαίχτη: "All it means is that people will say that I dont have the biggest butt in the league anymore."
ΔιαγραφήΑη Μητσος
Ο Τζειμς δεν θα προλάβαινε καν να σηκωθεί από το παρκέ εναντίον των Bad Boys.
ΔιαγραφήΑη Μητσος
Νομιζω οτι ο αντιστοιχος του CP3 ειναι ο Payton
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δε Westbrook μου θυμιζει τον P Hardaway
Τον δε LBJ τον θεωρω πιο πανω απο τον Πιπεν, αν και ο τελευταιος με εκανε να χαζευω ασχημα
Παντως γενικα πρεπει να λαβουμε υποψη οτι π.χ. ο Lebron με το determination που εχει, αν επαιζε σε αλλη εποχη ισως τελικα να τα καταφερνε να ειναι καλυτερος απο οτι ειναι. Αυτο ισχυει για πολλους..
Για τον Πένυ, έχει πέσει σύγκριση με Μάικλ Κάρτερ Ουίλιαμς αλλά νομίζω ότι η διαφορά είναι χαώδης.
ΔιαγραφήΟ Καρτερ Ουιλιαμς προς το παρον μονο με Ευθυμη Μπακατσια μπορει να συγκριθει.
ΔιαγραφήΠολύ πρωτότυπη η σκέψη Τζιμ και το άρθρο classic αλλά έχω ενστάσεις στα ψηφίσματα σου και τις αραδιάζω.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Μπερντ, σύμφωνοι εδώ μάλιστα νομίζω ταιριάζει το not even a contest του Τζόρνταν
2. Ο Πολ είναι καλύτερος του Τόμας αλλά είναι άτιτλος. Οπότε αν δεν αλλάξει αυτό δε πρόκειται ποτέ να φτάσει το στάτους του Αϊζάια
3. Μίλερ, ποιος Άλλεν. Κορίτσι ο Σατλγουορθ μπροστά στον Ρέτζι. Οι μεταξύ τους αναμετρήσεις είναι ενδεικτικές.
4. Γουέηντ πάνω από Ντρέξλερ???? Really Jim
5. Το Τζόρνταν-Κόμπι είναι "άσσος" αλλά όχι καραμπινάτος. Θα κέρδιζε ο Μάικλ αλλά θα ίδρωνε..
Mookie Blaylock
Προς Mookie Blaylock
Διαγραφή(Χ)
5. Θα ίδρωνε αλλά μόνο στην... σάουνα μετά τον αγώνα (ποιόν αγώνα δηλαδή, το φιλικό μονάκι για την πλάκα του -για τον Air- ήθελα να πω)!
Αλέξης
Oμάδες όπως οι Νικς ή οι Σανς του 1993 θα ήταν από τα 2-3 φαβορί σήμερα (όχι ότι τότε δεν ήταν) αλλά και ο Λεμπρόν, ο Ουέηντ και ο Ντιρκ θα ήταν σταρ και τότε εύκολα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δυστυχώς δεν πρόλαβα τους μεγάλους παίκτες του παρελθόντος. Μόνο από λίγα βίντεο και με ποιότητα μέτρια.
Πάντως κάποια στιγμή και με την ευκαιρία ενός All star άραξα με ένα φίλο και βλέπαμε τοπ-10 από τις καριέρες των συμμετεχόντων παικτών LBJ,CP κλπ. Αφού είδαμε αρκετά, μετά βάλαμε τοπ-10 MJ.
Όπως είπε και ο ίδιος: "Not even a contest.."
Officer
Πολύ ωραία ανάρτηση. Νομίζω όμως ότι έχει γίνει μια σημαντική παράλειψη. Που είναι ο Hakeem "The Dream" Olajuwon? Για εμένα ίσως ο πιο ολοκληρωμένος center των τελευταίων 30 ετών. Νομίζω ότι μια αναφορά στο όνομά του (και δευτερευόντως σε αυτό του Karl Malone) είναι επιβεβλημένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανάρτηση δεν αφορά τους καλύτερους αλλά αυτούς που έχουν έναν "ανάλογο" παίκτη-καθρέφτη στο σήμερα φίλε
ΔιαγραφήΚαλησπέρα και από εμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήJim, το παρόν άρθρο είναι all-time classic! Θα επανέλθω αργότερα με σχόλιο για το άρθρο. Οι προβλέψεις μου για την Euroleague:
Group E
ALBA - Crvena 2
Galata - PAO 2
Real - MAccabi 2
Group F
Fener - Malaga 1
OSFP - Efes 2 (αν δεν αγωνιστεί ο VSpan)
Armani - Laboral 2
Nizhny - CSKA 1 (ελπίζω... ;-) )
Αλέξης
Ρε φίλε σταμάτα να δίνεις προβλέψεις σε κάθε άρθρο.το Site δεν είναι στοιχηματικό.Είναι καθαρά μπασκετικό.Και άντε να το δεχθώ άμα έπιανες και τίποτα.¨Οτι δίνεις βγαίνει το αντίθετο.ΗΜΑΡΤΟΝ που λέει και ο Γεωργίου
Διαγραφή-makos13-
Αλέξη σε γουστάρουμε, συνέχισε.
Διαγραφή΄΄Αστους να λένε
Μερικές σκέψεις για την περασμένη αγωνιστική.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Μου άρεσε η προσπάθεια της ομάδας, και ειδικά στην άμυνα, παρόλο που της έλειπε ο Pet. Ενδιαφέρων ο τρόπος ανάπτυξης στην επίθεση δεδομένων των βασικών ελλείψεων λόγω των τραυματισμών, αλλά και των παικτών που βρέθηκαν σε κακή ημέρα επιθετικά (Darden, Dunston, Mατ).
2) Αν και δεν ήταν στο 100% του ο VSpan (εξού και το -1 στο PIR) έδωσε 12 πόντους στην ομάδα με τους 2 πόντους του και τις πέντε τελικές του πάσες μέσα στα μόλις 14:46 λεπτά που αγωνίστηκε. Η πρσοφορά του ξεχωρίζει και στον τρόπο που ανεβάζει την ψυχολογία και το παιχνίδι των συμπαικτών του είτε βρίσκεται στο παρκέ είτε στον πάγκο ;-) (Δεν θα με τρελάνετε εσείς, εγώ θα σας τρελάνω!).
3) Πολύ θετική η παρουσία των Αγραβάνη και Johan στον αγώνα. Παρά το ότι δεν θα μπορούσαν να είχαν ρυθμό, λόγω της μακράς απουσίας τους από τους αγώνες λόγω των τραυματισμών, απέδειξαν ότι το μέλλον είναι δικό τους, αν συνεχίσουν έτσι.
4) Οι 18 τελικές πάσες της ομάδας και μάλιστα από 7 διαφορετικούς παίκτες (φυσικά με πρωτεργάτες τους Σλουκ και Βάνγκο) είναι πολύ σημαντικός αριθμός, από τη στιγμή που έλειπε ο κατεξοχήν δημιουργός της ομάδας, ο VSpan, που στα τελευταία τρία παιχνίδια είχε 28! τελικές πάσες (9+ μέσο όρο), και συνολικά στο TOP-16 6,6 όντας μέχρι στιγμής 2ος στην κατηγορία αυτή, πίσω μόνο από τον Τεό.
http://www.euroleague.net/main/statistics?mode=Leaders&entity=Players&seasonmode=Single&seasoncode=E2014&phasetypecode=TS%20%20%20%20%20%20%20%20&cat=Assistances&agg=PerGame
Αλέξης
Oti kai na eipwthei gia ton Jordan einai ligo. Den prokeitai na ksanadei tetoion paixti to tapeino athlima tou basket.
ΑπάντησηΔιαγραφήTom
5) Τα αποτελέσματα της προηγούμενης αγωνιστικής (τόσο η μεγάλη νίκη του ΠΑΟ, όσο και η ήττα του ΟΣΦΠ) έδωσαν ιιδαίτερο ενδιαφέρον στις τελευταίες τρεις αγωνιστικές, καθώς καμία ομάδα αυτή την στιγμή δεν γνωρίζει σε τί θέση θα προκριθεί και υπάρχουν 5 ομάδες που ακόμα διεκδικούν την πρόκριση (PAO, ALBA, Efes, OSFP, Laboral).
ΑπάντησηΔιαγραφή6) Θεωρώ ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε οτίδηποτε για τα ζευγάρια των play-off, και ακόμα και η Real δεν έχει εξασφαλίσει την 1η θέση. Εξάλλου, η δήλωση του llull μετά τον αγώνα με τον ΠΑΟ, ότι στόχος τους είναι είτε η 1η είτε η 2η θέση στον όμιλο, με βάζει σε σκέψεις ότι η Real ενδεχομένως θα θελήσει να επιλέξει αντίπαλο (πάλι;), και αν ο ΟΣΦΠ είναι 4ος μάλλον θα προτιμήσει την 3η Efes, γιατί γνωρίζουν ότι με εμάς δεν έχουν ελπίδες φέτος αν είμαστε πλήρεις :-) ...
7) Ζοτς αντίπαλος σε αγώνες do or die; Χμμ...
Αλέξης
8) Ο ΟΣΦΠ δεν θέλει τρεις νίκες στα υπόλοιπα τρία παιχνίδια. Θέλει 1 νίκη σε 1 παιχνίδι, το σημερινό, για να εξασφαλίσει την πρόκριση του!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλέξης
ασχετο παιδια....ποιος ψηλος,αλτικος αποψε θα καθαριστει σαν αυγο απο τους γκρι μεσα σε ενα πενταλεπτο?.........stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχα μέσα έπεσες... αλλά τα έχεις δει άπειρες φορές στο ΟΑΚΑ αυτά... όπως συνηθίσει κανείς...
Διαγραφήzio7
Off topic..Άλλη μια παράσταση από την Φενέρ, που είναι πλέον ομάδα Ομπράντοβιτς. Διαθέτει το καλύτερο 4αρι (Bjelica), το πιο υποσχόμενο 3αρι (Bogdanovic), το πιο καυτό πιστόλι (Goudelock) και φυσικά τον καλύτερο προπονητή. Φαίνεται ότι η κατάληψη της 1ης-2ης θέσης θα έρθει φυσιολογικά. Τα play-off (και πιθανώς Final 4) βέβαια είναι άλλη ιστορία γιατί εκεί μετράει η εμπειρία και οι προσωπικότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Τι έβαλες ρε Bogdanovic;;; :P
H Φενέρ θα είναι διπλά επικίνδυνη εάν φτάσει στη Μαδρίτη. Είναι μεγάλο πλήγμα ο τραυματισμός του Χίκμαν στο αμυντικό κομμάτι. Και η άμυνα είναι ο λόγος που έχει βελτιωθεί το συνολικό performance τον τελευταίο καιρό.
ΔιαγραφήΠολύ δύσκολο ματς για τον Ολυμπιακό χωρίς τον Σπανούλη και τον Σλούκα,τους δύο βασικούς του δημιουργούς και παίκτες που κάνουν όλο το παιχνίδι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεται μεγάλο ματς από Λαφαγιετ-Λοτζέσκι σε πρωτοβουλίες και κατ'εμέ νευραλγικά τον Ντάνστον που πρέπει να πάρει μπάλες στο ποστ και να τελειώσει ο ίδιος με δικές του φάσεις καλάθια.
Από την άλλη η Εφές δεν είναι ομάδα που τραβάει το σκορ και η επίμονη εισαγωγή της μπάλας στο low post θα δώσει ένα πολύ κλειστό ματς εκτός αν ανοίξει ο ρυθμός σε περίπτωση πολλών λαθών..
Πολύ αμφίρροπη μάχη,ο Όσφπ λόγω έδρας έχει ένα πολύ πολύ μικρό προβάδισμα νομίζω παρά τις σημαντικές απώλειες...
δυο γρηγορες παρατηρησεις
ΑπάντησηΔιαγραφή1.ο κοσμος του ολυμπιακου δεν αξιζει τετοια ομαδα........κοιταξτε φιλοι του ολυμπιακου την στηριξη των οπαδων του παναθηναικου και παραδειγματιστειτε.....εχετε φοβερη ομαδα και την εχετε στο φτυσιμο
2.λιγη η εφες...πολυ λιγη.....stonerook
johan is back. τον βολεψε ο περπερογλου γιατι δεν ειναι γρηγορος πηρε χρονο γιατι οι αλλοι 2 πεταγαν χαρταετο και την καθαρισε την μπουγαδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήκακη ομαδα του ντουντα ασοβαρη!
Σήμερα ο Περπέρογλου μας θύμισε ότι πρέπει να τον έχουμε και αυτόν υπόψην ενόψει Εθνικής..Φοβερός...
ΑπάντησηΔιαγραφήnikos
Γιατί υπήρχε κάποια αμφιβολία για το να πρέπει να τον έχουμε υπόψιν μας;
ΔιαγραφήΥπάρχει μεν τρομερή συμφόρηση στο 3 με τους δυο ΝΒAers, αλλά και πάλι μπορεί να χωρέσει. Σε περίπτωση δε απουσίας, η συμμετοχή του είναι εκ των ων ουκ άνευ.
O αφορισμός, του αφορισμού!
Διαγραφή"Θα έδενε τα κορδόνια του Μπερντ ο Νοβίτσκι".
"Ούτε που θα ίδρωνε ο Τζόρνταν".
"Θα έβαζε τα κλάματα ο Άλλεν".
Κι από ανάλυση μηδέν.
Καταρχήν κάτι απλό: Κανένας παίκτης στον κόσμου, ούτε ο Τζόρνταν, δε κερδίζει άνετα τον Κόμπε. Συγκεκριμένα όταν είναι στη μέρα του ο Κόμπε, θα πρέπει να ματώσει ο οποιοσδήποτε αντίπαλος για να τον καταφέρει. Κι ακόμα και ματωμένος, μπορεί να χάσει.
Από την άλλη, στη μέρα του ο Τζόρνταν δε χάνει από κανέναν. Με κανένα τρόπο.
Δεύτερο σχόλιο. Τόσα λόγια για τη σύγκριση Μπερντ-Νοβίτσκι, και δεν είναι μια απλή πληροφορία. Οι δυο παίκτες-καθρέφτες έχουν 7-8 εκατοστά διαφορά. Το αντιλαμβανόμαστε αυτό;
Προσωπικά είμαι φαν των 90s, αλλά δεν αποκλείω ένας υποθετικός δέκα εναντίον δέκα, να κατέληγε σε ένα ατελείωτο μις ματς υπέρ του σήμερα.
Στην Εθνική πρέπει να είναι οι Γιάννης και Περπέρογλου. Εάν έχουμε κάποιο τραυματισμό, πρώτος επιλαχών Παπανικολάου
ΔιαγραφήΕνδιαφέρουσα και αιρετική άποψη. Θα μπορούσες να μας πεις και το σκεπτικό μιας τέτοιας ιδέας;
ΔιαγραφήΑν και είναι νωρίς (και με την τρομερή εμφάνιση του πέρπε χθες να μας επηρεάζει ίσως) γέρνω με τον 3:43....Ο Παπανικολάου με τον Γιάννη μοιάζουν αρκετά εξάλλου (παίκτες με έφεση στην άμυνα, στο τρανίζισιον με όχι καλό σουτ - ο παπ είναι πολύ ασταθής παρά τα καλά του ποσοστά - και ειδικά φέτος που δεν παίζει καθόλου νβα ο πρώτος δεν χρειάζεται να είναι και οι 2 στην ομάδα. ο πέρπε έχει ξεκάθαρο πλεονέκτημα για κλήση στην τελική 12άδα μιας που συνδυάζει διαφορετικά αγωνιστικά χαρακτηριστικά (αναφέρομαι κυρίως στην επίθεση βέβαια) σε σχέση με αυτά που διαφέρει ο παπ με τον γιάννη...και το φθινόπωρο στα μεγάλα ματς ο παπ με αργεντινή και σερβία δυστυχώς ήταν άφαντος στην επίθεση....
ΔιαγραφήΑν και βασικά εδώ παίζει 50 λεπτα στο νβα ο κουνμπο, δεν είναι απίθανο να παίζει 30 λεπτο στην Εθνική το καλοκαίρι..άρα για 10-15 (μαξ) λεπτα γινεται η κουβέντα..βέβαια είναι πολυτέλεια να έχεις παίκτη σαν τον γιάννη (την στιγμή που στην κύρια θέση που παίζει, υπάρχουν τόσοι παίκτες) που να μπορεί να καλύψει μία θέση παίζοντας ακόμα και όλο τον αγώνα σε αυτήν! Μάλλον θα πρέπει να αρχίζουν οι αναπροσαρμογές στις θέσεις που παίζουν κάποιοι παίκτες (θεωρώ ότι ο βλάντο μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς στο "2")
nikos
O πίνακας του Τζιμ στο άρθρο με την advanced stats σύγκριση γελοιοποιεί καθένα που προσπαθεί να αποδείξει ότι μεταξύ τους θα υπήρχε μάχη. Τι ανάλυση θες ρε 1.04? Δε σου φτάνει αυτό?
ΔιαγραφήΤι εγινε ρε παιδια η Εφες, ποσο χαλια πια;;Ειχα διαβασει τα σχολια του Ζουρου οτι δεν εχει ενεργεια μετα την κατακτηση του κυπελου στην Τουρκια και δεν το πιστευα.10/31 διποντα,μηδεν παθος αν ο Οσφπ επαιζε χωρις προβληματα θα τρωγε 20αρα.Τι εγινε εχουν απωλειες τραυματισμους;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή*Τεράστια η απώλεια Χίκμαν για τη Φενέρ,από αυτές που αλλάζουν ισορροπίες...Κρίμα και για τον παίκτη και για την ομάδα,που χάνει ένα πάααρα πολύ σημαντικό γρανάζι στο κυνήγι των στόχων της.Ήταν νευραλγική η παρουσία του στο ρόστερ(και τελευταία έπαιζε σούπερ άμυνα)
ΑπάντησηΔιαγραφή*Μεγάλη,ειδικά ψυχολογικά νίκη για Όσφπ.Ο Μάντζαρης θύμισε ...Πριτζιόνι με την αμυντική του προσήλωση και τη σιγουριά με την οποία κατηύθυνε την ομάδα στην επίθεση στα σωστά σημεία.Η Εφές απογοήτευσε με την αμυντική της λειτουργία.Χάλια μαύρα,έφαγε πολλούς πόντους σε πικ ν ρολ καταστάσεις 2 εναντίον 2(ανεκδιήγητος Κρστιτς),ο Λάσμε ανύπαρκτος τη στιγμή που έκανε πολύ καλό επιθετικό ματς συνολικά η ομάδα(έβρισκε τα αμαρκάριστα σουτ) αλλά δεν έδωσε ποτέ τα απαραίτητα defensive stops,με τους Πειραιώτες να τους καταπίνουν στα intangibles.
Mεγάλο μπράβο στον Σφαιρόπουλο που έκανε άψογη διαχείριση.Αρκετές καταστάσεις στο λόου ποστ,σοβαρή προσέγγιση(σε όλη τη χρονιά με σταθερές αναζητησεις και πάγια προσέγγιση) στο κομμάτι της άμυνας, εξαιρετικό ψυχολογικό υπόβαθρο από την ομάδα.Αν μέσα στον επόμενο μήνα βελτιώσει κι άλλο το επιθετικό spacing και βγάζει περισσότερα αμαρκάριστα σουτ η ομάδα,τότε δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανέναν.
(τζόγαρε στην αρχή με μια ιντριγκαδόρικη αντιμετώπιση,Ντάνστον πάνω σε Πέρπε,Πρίντεζη-Λάσμε και Ντάρντεν-Μπιέλιτσα αλλά η Εφές διάβασε γρήγορα τις παγίδες χαμηλά και έβγαλε ελεύθερα 3ποντα)
*Η Αρμάνι από το πουθενά ξεπετάγεται και έχει μια καλή ζαριά την επόμενη αγωνιστική...Από το πουθενά παίρνει μια ευκαιρία,δεν είναι και λίγο,μπορεί να μας πιάσει όλους στον ύπνο.Ο Τζεντίλε έχει όλο το παιχνίδι στα χέρια του για να ανεβάσει τις μετοχές για ΝΒΑ,είναι ξεκάθαρο...
*Ο Πάο δεν νομίζω να δυσκολευτεί αύριο, αλλά το επόμενο παιχνίδι με Άλμπα είναι σαν τελικός.Τεστ χαρακτήρα πιο πολύ γιατί σαν ομάδα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα...
Peris μου άρεσε πολύ ο Μάντζαρης εχθές. Εξαιρετικός. Είναι γνωστό πόσο τον εκτιμώ (και γενικά τους παίκτες αυτής της κόπιας) αλλά σε αυτό το ματς μου έδειξε ότι έχει ακόμα πράγματα να παρουσιάσει και όχι να τελειοποιήσει αυτά τα 2-3 που ήδη κάνει καλά.
ΔιαγραφήΔυο λόγια για λεπτομέρειες του χθεσινού ματς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μάντζαρης από το άρθρο του Jim περί ταβανιάσματος(αν δεν προσθέσει στοιχεία στο παιχνίδι του) και έπειτα είναι φανερό ότι προσπαθεί να πάει στα drive,προσπαθεί να εμπλουτίσει το παιχνίδι του.
Τα στοιχεία είναι ενθαρρυντικά μέχρι στιγμής και ας φάει και καμμιά τάπα όπως αυτή από τον Κρίστιτς.
Παπαπέτρου: Δεν ξέρω,αλλά διακρίνω ένα υφάκι... Σε καμμιά περίπτωση το παιδί δεν είναι Χεζόνια, αλλά θυμάμαι φάση πέρσι που δεν είχε βγει από το αυγό καλά καλά να πιάνει σαν μπάλα το κεφάλι του Σπαν μετά από παρατήρηση που του έκανε. Έπεσε αγριοκοίταγμα τότε και μαζεύτηκε.Χθες πάλι είδα κάποια περίεργα.
Προσοχή,Μην την ψωνίσει.
Να ξέρεις,ΟΛΑ τα παρατηρώ.
Τσεκάρετε και σεις το φαινόμενον και τα ξαναλέμε...
1. Έτσι όπως το έχεις γράψει είναι σαν να αφήνει μια υπόνοια για μια συσχέτιση του άρθρου και της απόδοσης του Μάτζαρη.
Διαγραφή2. Από την πρώτη μέρα που ήρθε ο Παπ στην Ελλάδα ΟΛΟΙ το πρώτο πράγμα που είπαν ήταν ότι είναι άριστος χαρακτήρας, δουλευταράς και μετρημένος. Μην ανησυχείς λοιπόν.
THEO εχει μια βαση η ανησυχια σου για τον Παπαπετρου αλλα νομιζω σε σχεση με αλλα παιδια της γενιας του ειναι ο πιο μετρημενος ,πχ εγω εχω γραψει οτι το attitude του Αγραβανη εχει καποια θεματα,που δεν εχει και το ταλεντο του Γιοχαν (sic).Δεν ειναι κακο οι μικροι να ειναι εκδηλωτικοι και ελαφρως τσαμπουκαλεμενοι ειδικα οταν παιζουν καλα,επισης δε ειναι σωστο να θελουμε ολοι να εχουν το δικαιωμα του πανηγυρισμου μετα τα 30 τους και μετα να λεμε οτι στην Ελλαδα δεν αναπτυσονται τα ταλεντα..
Διαγραφήno_closure
Συμφωνω με THEO για Παπαπέτρου. Να χαμηλώσει λίγο
ΔιαγραφήΠαιδιά,πάντα με αγάπη για τους παίκτες και σε σχέση με την Εθνική ομάδα είναι οι παρατηρήσεις μου(την υπέρτατη εκπροσώπηση για ένα παίκτη).
ΔιαγραφήΓια τον Μάντζαρη,δεν υπονοώ κάτι,ίσα ίσα λέω ευθέως ότι έχει σχέση.Κοινό μυστικό ότι ο Jim διαβάζεται από τους πάντες(και παίκτες).Όταν λοιπόν κάποιες παρατηρήσεις έχουν βάση, γιατί να μην αποτελεσουν αφορμή για να μπουν νέα στοιχεία στο παιχνίδι του;
Μπορεί βέβαια να είναι και τυχαίο,αλλά συνέπεσε χρονικά αυτή η αλλαγή.
Στο facebook μάλιστα είχα γράψει και ένα στατους: Έζησα και αυτό για να το δω!!! Ο Μάντζαρης τέλειωσε 2 μπασίματα σε σετ επίθεση!!!
no_closure, έχεις δίκιο και για τον Αγραβάνη,αλλά ο Ιωάννης έχει τα προσόντα να γίνει ο καλύτερος όλων στο προσεχές μέλλον και σε αυτόν επικεντρώθηκα.Μέχρι τώρα μου βγάζει μια ωραιοπάθεια και ένα αυτοθαυμασμό αρκετές φορές.Η φάση με τον Σπαν πάλι,είναι ενδεικτική για το κακό ξεψάρωμα που λέω, αλλά πού να την βρω για να σας την δείξω;
Ποτέ δεν είπα ότι είναι κολόπαιδο πάντως ανώνυμε 1:08...
σε καμια περιπτωση το παιδι δεν ειναι χεζονια...εννοεις οτι ο χεζονια ειναι κακος χαρακτηρας;;;; που το στηριζεις;
ΔιαγραφήΦίλε THEO,
ΔιαγραφήΤο παρόν δεν αποτελεί υποτίμηση του αρθρογράφου, αλλά φίλε αυτό που λες ξεπερνάει τα όρια της υπερβολής.
Σκέψου λίγο μια εικόνα μιας ομάδας τόσο σοβαρή όσο Ολυμπιακός, ένα τεχνικό επιτελείο αποδεδειγμένα σοβαρό, και έναν παίκτη ακόμα πιο σοβαρό. Σκέψου πόσες ώρες όλοι αυτοί μαζί μελετάνε τις δυνατότητες και τις αδυναμίες των παικτών, πόσες ώρες περνάνε μπροστά από το βίντεο, πόσες ώρες ατομικής προπόνησης, πόση συζήτηση, πόση ανάλυση, από ανθρώπους που -όπως και να το κάνουμε- είναι οι κορυφαίοι μπασκετάνθρωποι της Ευρώπης!
Ε, δε μπορεί αυτοί οι άνθρωποι να στηρίζουν την τύχη τους στην αρθρογραφία οποιουδήποτε.
Ένας καλός αρθρογράφος μπορεί και αναλύει αυτό που ήδη έχουν συμβεί. Ένας πολύ καλός αρθρογράφος καταφέρνει και "διαβάζει" τα πράγματα πριν συμβούν.
Αν ένας αρθρογράφος όμως περνάει γραμμή σε ομάδες, τότε όσο καλός κι αν είναι αυτός, το σίγουρο είναι οτι οι ομάδες αυτές δεν έχουν το παραμικρό μέλλον.
υγ
Σκέψου το κι αλλιώς. Για να καταφέρει ο κάθε Μάντζαρης να παρουσιάσει το οποιοδήποτε νέο στοιχείο στο παιχνίδι του, θα πρέπει να προηγηθούν εκατοντάδες ώρες ατομικής και ομαδικής προπόνησης.
Ακόμα λοιπόν και να υποθέσουμε ότι ο Μάντζαρης διάβασε HF και πείστηκε να αλλάξει ρώτα στο παιχνίδι του, θα έπρεπε να περάσουν μήνες μέχρι να το δούμε στην πράξη αυτό. Ενδεχομένως να μεσολαβήσει και καλοκαίρι.
apo poy προυκυπτει οτι ο χεζονια ειναι κακος χαρακτηρας;
Διαγραφήτεο με σπανούλη-σλούκα..τους 2 πιο χαρισματικούς επιθετικά (μαζί με λοτζέσκι) παίκτες του οσφπ που παίζουν και στιςθέσεις των γκαρντ εκτός...φυσικό είναι να πάρει τόσες πολλές πρωτοβουλίες ο μάντζαρης επιθετικά..πάντως από τον τρόπο με τον οποίο "πήγαινε" στο ντράιβ δείχνει πόσο έχει δουλέψει το παιδί (και το iq που διαθέτει) παρά την έλλειψη πληθώρας ταλέντου σε σχέση με συνομήλικους του...fundamental...
Διαγραφήnikos
Παιδιά, για το συγκεκριμένο κομμάτι όσον αφορά το παιχνίδι του Μάντζαρη το έχουμε γράψει εδώ και σχεδόν 2 χρόνια. Αλλά μην επαναλαμβανόμαστε.. Αν περίμενε ο Ολυμπιακός ή ο Μάντζαρης το Hoopfellas να του πεί τι πρέπει να βελτιώσει στο παιχνίδι του ή ποιόν παίκτη να υπογράψει, τότε το μαγαζί έπρεπε να είχε κλείσει.. Φυσικά και διαβάζουν σχεδόν 90% της αφρόκρεμας πλέον και αυτό είναι πολύ τιμητικό για εμένα. Αλλά δε σημαίνει ότι επηρεάζει η σελίδα καταστάσεις και δίνει κατευθύνσεις. Φυσικά όχι.
Διαγραφήείναι ψώνιο βασικά
Διαγραφήτις προάλλες δήλωσε "θα πρέπει να με επιλέξουν στο Νο1 του ντραφτ στο ΝΒΑ"!!!
και εκτέλεσε χωρίς κόπο τα 3 καρφώματα του Λαβάην..
Διαγραφή@6:11
Διαγραφήpote to pe ayto ? link?
a gia ton xezonia les..sorry..
ΔιαγραφήΚαλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ενα κακο τακτικά παιχνίδι χτες ,ο ΟΣΦΠ εκανε το τελειο 4ο δεκαλεπτο με 33 ποντους(!) και πηρε μια σημαντικη νικη κυριως για τον ηρωικο τροπο που ηρθε.
ΕΙναι μεγαλη πολυτελεια για ενα προπονητη να εχει τα γκαρντ του Ολυμπιακου,χτες οι Μαντζαρης -Λαφαγιετ εβαλαν 27 ποντους μαζι,και σε γενικες γραμμες κερδισαν τα πιο διαφημισμενα γκαρντ της Εφες.Επισης εχω την εντυπωση οτι ο Σφαιρο κερδισε καθαρα τον Ιβκοβιτς χτες που δεν ειχε απαντηση στο ξεσπασμα του ΟΣΦΠ.Πολυ σημαντικη νικη στη μαχη των 20χρονων πετυχε ο Παπαπετρου απεναντι στον πολυδιαφημισμενο Οσμαν(αν και δεν επαιξαν σχεδον καθολου αντιπαλοι).Ο μικρος εδειξε απροσμενο θρασος και θαρρος δειχνοντας οτι ειναι και οξυδερκης αφου μας εδειξε οτι μπορει να ποσταρει με καλα πλαγια βηματα τα αντιπαλα τριαρια οντας πιο ψηλος και πιο δυνατος.Επισης μετα απο ενα καλοκαιρι που εδειχνε αρκετα αδυνατισμενος ,μου αρεσε που ειδα πως εχει,παρα την μακρα απουσια του,γυμνασει τα χερια και τον κορμο του,πραγμα που σημαινει πως σωματικα δεν θα αργησει να ειναι πολυ ανατγωνιστικος απεναντι σε πιο ψημενους αντιπαλους.Μεγαλη εμφανιση σε καθε περιπτωση.
Ηρωικος και σουπερ παραμενει ο Πριντεζης που ηταν ο μονος που ο Ιβκοβιτς προσπαθησε με καθε τροπο να εξουδετεωσει με τον μακρυ και δυνατο Σαριτς,αλλα ο Πριντ εβαλε 3-4 καλαθια μαχαιριες μα το χουκ του στο τελος να καθαριζει το παιχνιδι.
Τεραστιο ψυχολογικο boost για τη συνεχεια για παικτες και προπονητη,σωστο το σχολιο για το μισοαδειο ΣΕΦ απο τον φιλο stonerook
no_closure
no closure είναι ο Πρίντεζης το καλύτερο τεσσάρι στην Ευρώπη? Ίσως μόνο ο Μπιέλιτσα να είναι από πάνω του
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γκιστ είναι μακράν καλύτερος του Πρίντεζη αμυντικά. Στην επίθεση ο Πρίντεζης ίσως να υπερτερεί λόγω του ότι είναι καλύτερος στο ποστ.
ΔιαγραφήΟ Μπιέλιτσα είναι σίγουρα ο καλύτερος φέτος. Δεύτερο θα έβαζα τον Μπράουν της Λοκομοτίβ. Τρίτο τον Πρίντεζη. Εξαιρετικοί και οι Ντόελμαν, Ρέγες (ο οποίος μπορεί να κάνει καλύτερη σεζόν από όλους πλην Μπιέλιτσα). Τέλος θα προσέθετα τον Βοροντσέβιτς στην πρώτη του καλή χρονιά, αλλά και τον Ραντλ της Μακάμπι στην πρώτη του χρονιά στο υψηλότερο επίπεδο.
ΔιαγραφήΜε τον Πριντεζη συμβαινει το εξης,σε αθλητικα προσοντα υστερει σχεδον απο ολους ανταγωνιστες του στην Ευρωπη,αν και παρα τους τραυματισμους του προσπαθει να διατηρει το σωμα του σε καλη κατασταση,σε υψος και μεγεθος επισης υστερει αλλα σε playmaking abilitiew ειναι στους 2-3 καλυτερους και σε clutch plays ειναι Ο καλυτερος στην ευρωπη.Ξερεις οτι στο τελος ο Πριντεζης θα βγαλει μια φαση η θα βαλει ενα καλαθι ακομα κι αν παιξει με σπασμενη μυτη,ενα μιση ποδι η με ναρθηκα.Εχει απιστευτη αντιληψη του χωρου και του καλαθιου και βγαζει τρομερο παθος,μεγαλυτερο κι απο τον Μπιελιτσα που και τεχνικα και σωματικα ειναι ανωτερος.Και το πιο σημαντικο ειναι πως εξαργυρωνει το καλαθι της Πολης με τον καλυτερο τροπο ανεβαινοντας συνεχως επιπεδο μπασκετικα
Διαγραφήno_closure
H διαφορά Πρίντεζη Γκιστ επιθετικά είναιο τεράστια επιθετικά υπέρ του Έλληνα. Ο Γκιστ είναι ξύλινος μπροστά του.
ΔιαγραφήΤο ίδιο και αμυντικά ειδικά ψηλά υπέρ του Γκιστ. Ο Πρίντεζης είναι πιο πλαστικός
ΔιαγραφήΗ διαφορά τους, η μεγάλη διαφορά τους, είναι η μπασκετική ευφυΐα και η κλάση τους.
ΔιαγραφήΜεγάλη η προσφορά του Αμερικάνου στον ΠΑΟ, αλλά παίκτης από το δεύτερο ράφι. Ενδεχομένως από τους καλούς του δεύτερου ραφιού, αλλά ως εκεί. Καμία ομάδα δε θα πήγαινε final4 με τον Γκιστ πρωτάρη, πόσο μάλλον να το έπαιρνε κιόλας.
Μη συγκρίνετε ανόμοιους παίκτες.
φίλε μου θα διαφωνήσω κάθετα με το ότι υστερεί σε αθλητικά προσόντα ο Πρίντεζης. Είναι από τα πιο αθλητικά τεσσάρια με εξαιρετικό footwork
Διαγραφήο Πριντεζης καλυτερος του Γκιστ?αχαχα τι πινετε κ δε μας δινετε ρε παιδια?ας ξαναδει καποιος τους τελικους του 2013 με τη σκουπα εκει οπου πραγματικα ο Γκιστ καταπιε τον Πριντεζη..
Διαγραφήgreen crusader
@green crusader
ΔιαγραφήΔεν βαριέσαι να είσαι γραφικός;
Γκιστ!!!Γκιστ!!! Γκιστ!!! παρακαλειται οποιος βρει τη μπαλα απ'το ταψι του Γκιστ να την επιστρεψει στο γατακι τον Πριντεζη..
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/results?q=%CF%84%CE%B1%CF%80%CE%B1+%CE%B3%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84+%CF%83%CE%B5+%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%B6%CE%B7
green crusader
https://www.youtube.com/watch?v=-AdDYgu1DwU
Διαγραφή@ green crusader
ΔιαγραφήΣτα μεταξυ τους υπερισχυει ο Γκιστ. Και λοιπον;
Και ο Ουκιτς εσβηνε το Σπανουλη και απεναντι του εκανε τα καλυτερα επιθετικα του παιχνιδια. Τι σημαινει αυτο; Οτι ειναι καλυτερος απο το Σπανουλη; Και ο Καλαθης επαιξε καλα το Ναβαρο. Ειναι καλυτερος απο το Ναβαρο;
Σκεφτήκατε ότι αλληλοσυμπληρώνονται άψογα? Ο Γιώργος είναι ίσως το καλύτερο transition-4 στην Ευρώπη σήμερα, πολύ αποτελεσματικός με αίσθηση του σκορ που διακρίνεις μόνο σε σπουδαίους σκόρερς. Ο Γκιστ είναι ελβετικός σουγιάς.. Παίζει από το 3 μέχρι το 5, καλύπτει τα πάντα, είναι ασυναγώνιστος ψηλά και στην Ελλάδα έμαθε να "διαβάζει". Πιστεύω ότι έχει ακόμα potential ως πασέρ.
Διαγραφήτζορνταν καλυτερος του κομπε.ξεκαθαρα αλλα οχι χαωτικη διαφορα!
ΑπάντησηΔιαγραφήπιπεν πιο φινετσατος απο λεμπρον αλλα ο λεμπρον πιο αποτελεσματικος.και πώς αλλωστε να μην ειναι οταν βλεπεις μια διφυλλη ντουλαπα να ερχεται με τις παντες κατα πανω σου....
δε βρισκω παικτη-καθρεφτη του σερ!!!ο αντονι?αντε να βαλουμε αυτον.....καμια σχεση ομως!!!ο καρμελο για μενα ειναι απλα μια απογοητευση λογω της νοοτροπιας που κουβαλαει!!ουτε στο αριστερο δεν τη δινει τη ρημαδα.ουτε μια τριχα απο τον σερ δε φθανει...
γενικως θα πω οτι τα 4αρια των 90οις υπερεχουν!!!μαλοουν και σερ ανωτεροι απο ολριτζ, γκριφιν, λοβ!!!
κεμπ κατωτερος απο γκαρνετ!!ξεκαθαρα!!ισως ο γκαρνετ να χτυπαγε τα παλια τεσσαρια επειδη ηταν πιο ολοκληρωμενος παικτης!!!
μανου ανωτερος απο ντραζεν!!!σημαντικη παραμετρος εδω η διαρκεια.για μενα ο μανου τα τελευταια 12-13 χρονια ειναι το δευτερο καλυτερο δυαρι της λιγκας.υπηρχαν παικτες που εβγαλαν σαφως καλυτερες χρονιες αλλα χωρις τη διαρκεια του μανου.ο ντραζεν δυστυχως μας αφησε νωρις....
ματζικ ανωτερος απο κιντ!!!στοκτον κατωτερος απο νας (και απο κιντ)!!
μπερντ σαφως ανωτερος απο ντιρκ!!!
ντρεξλερ , θα συμφωνησω με τζιμ, κατωτερος απο ουειντ!!!
τιμ χαρνταγουει κατωτερος ηδη απο καρι!!!
πενι χαρνταγουει ανωτερος απο ροουζ!!
αιζαια τομας ανωτερος απο αιβερσον!!με καλυτερο supporting cast βεβαια διπλα του.πιο ταλαντουχος ομως ο αλαν.
πιρς ανωτερος απο ντομινικ...
μιλερ υπερεχει του αλεν!!!ηγουταν ομαδας πρωταθλητισμου ο ρετζι....
ο κρις πολ μου θυμιζει λιγο της μεγαλης μου αγαπης των 90οις στο ποιντ, τον μαρκ τζακσον.πιο πολλη τεχνικη, λιγοτερα μουσκουλα!!καλυτερος ομως ο clipper.
γκαρι πειτον ή ουεστμπρουκ?θα παρω το γαντι....
τους γκασολαιους τους εχω σε μεγαλυτερη εκτιμηση απο γιουιν, ρομπινσον, μουτομπο!!!
γκραντ χιλ ή μαγκρειντι?και οι δυο σακατηδες!!!θα παρω τον πρωτο, πολυ πιο φινετσα....
ο ντανκαν ισως ειναι το κορυφαιο σεντερ της τελευταιας 20τιας .μπορει σε τεχνικη ο χακιμ να ηταν ανωτερος για μενα αλλα ο ντανκαν εχει διαρκεια και πολλα πολλα δαχτυλιδια...ισως ομως ο σακιλ λογω της ωμης δυναμης του να τον ξεπερναει!!
βρωμικα τεσσαρια σημερα δε ξερω αν βρισκεις πλεον!!!κατι λαιμπιρ, κατι ουοκλει, κατι ροντμαν, κατι μεισον δεν υπαρχουν σημερα...
να συγκρινουμε το ροντο με ποιον?με το στρικλαντ ισως?το σουλουπι τους μου φερνει λιγο....καλυτερος ο ροντο ....
να συγκρινουμε χαρντεν με γκλεν ραις?φονιαδες των λαων αμερικανοι.....θα παρω τον μουσια!
τον καρτερ να τον συγκρινουμε με τον ουορθι?ντανκερς και οι δυο.προτιμω καρτερ ανεξαρτητα απο την αξια τους.
και παμε και στο ρεζουμε!!!η ντριμ τιμ θα εχανε απο κομπε, λεμπρον, πολ, ντανκαν, γκαρνετ και σια?δυσκολο εως πολυ δυσκολο!!!
υ.γ επιτελους ο μαντζαρης μας εδειξε και κατι διαφορετικο!!!
ΣΜ
Το project ‘’EFES directed by ‘’Duba-Misko & partners’’ πάει πρίμα. Ο μεγαλύτερος απατεώνας των ευρωπαϊκών παρκέ που ακούει στο όνομα ‘’Νέναντ Κρίστιτς’’ πότε θα συλληφθεί?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα τα λεφτά το ματς της τελευταίας αγωνιστικής ΦΕΝΕΡ-ΕΦΕΣ. Όλα τα λεφτά...
Με κάποιον τρόπο ο "απατεώνας" πάντως καταφέρνει με σκάρτα 20 λεπτά να έχει 15 pir μέσο όρο. Τι πρέπει να πούμε δηλαδή για τον Λάσμε;
ΔιαγραφήΝομίζω ότι η απαξίωση ορισμένων παικτών στην Ελλάδα δεν έχει προηγούμενο. Και να γράψεις ότι είναι πρώην αθλητής, ότι είναι αργοκίνητο καράβι, ότι δεν πηδάει εφημερίδα, ε τότε να σου πω ότι έχεις δίκιο.
Αλλά απατεώνας γιατί; Επειδή είχε βαρύτατους τραυματισμούς στην καριέρα του; Εγώ λέω ότι είναι μαγκιά και δείγμα του τεράστιου ταλέντου του, ότι ακόμα και σε αυτά τα αθλητικά χάλια παραμένει ανταγωνιστικός στο top επίπεδο.
Γιατί επί 2 χρόνια, κατάφερνε ο ζουμπάς Χαινς, με το αλυπητο ξύλο που εριχνε, να τον κάνει να φαίνεται ανύπαρκτος. Και έτσι οι νεόκοποι μπασκετικοί, απεφάνθησαν πως ο Κρστις είναι "ανύπαρκτος" και πως "το μέλλον ανήκει στον Χαινς και τον κάθε πουθενά κοντό αθλητικό σέντερ" (το ότι βέβαια στο ΝΒΑ όπου έπαιξε επί χρόνια ο Κρστιτς ο Χαινς δεν θα δούλευε ούτε ως πετσετοκουβαλητης μαλλον δε μετραει)
ΔιαγραφήΈλα, μην κάνεις έτσι. Λες και δουλεύεις στο BEO BASKET κάνεις.
ΔιαγραφήΠοια απαξίωση αδερφέ? Τον θαυμάζω τον Νέναντ. Είναι το πρότυπο επαγγελματία που με τα ψέματα έχει κονομήσει.
Τα ‘γραψες και μόνος σου για τον 31χρονο Νέναντ που παίζει σαν 45άρης. Κοίτα εσύ τα pir κι όλα καλά θα πάνε. Να τα πεις και στους Τούρκους όταν τελειώσει η χρονιά μπας και του ανανεώσουν την συμβολαιάρα. Μόνο κοίτα μην σου ξεφύγουν τα pir του συμπαθούς σέντερ στα ματς των τριών τελευταίων F4. Το νου σου.
Ο Λάσμε έχει να φάει πολλά ψωμιά για να γίνει απατεώνας επιπέδου Κρίστιτς. Πρώτη χρονιά που ο Σεφάν παίρνει τόσο χοντρά λεφτά και δεν παίζει καλά. Ο Σέρβος έχει ντοκτορά. 3 χρόνια κορόιδευε τους Ρώσους που δεν θέλουν και πολύ για να φάνε το δούλεμα. Μόλις ξύπνησαν και τον πήραν πρέφα, ήρθε ο πνευματικός του και τον μάζεψε στην Εφές. Έτρεξε μπας και τον αρπάξει κανένας άλλος.
Κοίτα τον πως πηγαίνει από την άμυνα στην επίθεση κι τ’ ανάποδο. Θα έγραφα ότι είναι για λύπηση αλλά δεν το γράφω. Τους παράγοντες της Εφές λυπάμαι που τον χρύσωσαν και τώρα χτυπούν το κεφάλι τους στον τοίχο.
Νέναντ Κρίστιτς, κύριοι.
Προφανώς δεν διάβασες αυτό που σου έγραψα.
ΔιαγραφήΝαι, τον έχω δει πως πηγαίνει από την άμυνα στην επίθεση. Σέρνεται κυριολεκτικά. Αυτό που σου λέω και αρνείσαι να καταλάβεις (ή σε απλά σε βολεύει) ότι αυτό το σαπάκι το ακούνητο, με κάποιο τρόπο όχι απλά επιβιώνει, αλλά μάλλον διακρίνεται κιόλας.
Εσύ μπορεί να μέμφεσαι το ranking -και καλά κάνεις- αλλά ρε φίλε οι βαθμοί αξιολόγησης δε μαζεύονται μόνοι τους. Κάτι πρέπει να κάνεις για να μαζευτούν. Αυτό που κάνει ο Κρστις λοιπόν είναι να ξεδιπλώνει απίστευτο επιθετικό ταλέντο.
Και είναι τόσο το ταλέντο του που του επέτρεπε στα 24 να έχει 14-16 πόντους μ.ο. στο ΝΒΑ. Πριν σακατευτεί.
Αν με ρωσούσες πάντως αν τον ήθελα στην ομάδα μου θα σου έλεγα όχι, ακριβώς επειδή είναι αθλητικά νεκρός. Όχι επειδή είναι απατεώνας.
Ο Κρίστιτς αυτή τη στιγμή δε μπορεί να μαρκάρει ούτε τη συγχωρεμένη τη γιαγιά μου.. Παραμένει ένας παίκτης που μπορεί να προσφέρει στο επιθετικό κομμάτι στο υψηλό επίπεδο (όχι όπως στο παρελθόν) αλλά σίγουρα τα λεφτά που παίρνει είναι πολλά. Αλλά βρίσκεται σε καλό κύκλο.. Έχει καλούς φίλους. Έτσι δουλεύουν αυτά. Ανταποδοτικά.
Διαγραφή5:20
ΔιαγραφήΟ Χάινς έδερνε τους πάντες, όχι μόνο τον Σέρβο.Απλά τον Κρίστιτς του έδινε ένα ..εξτραδάκι και στα F4..
Σας έχω πεί, το downsizing είναι το μέλλον από την άποψη ότι το wingspan και τα καλά πόδια αντικαθιστούν το αγνό/φυσικό (pure) ύψος..
ΔιαγραφήΑδερφέ, τα διάβασα αυτά που έγραψες. Πως δεν τα διάβασα. Την απάντηση στην έδωσε ο μπλόγκαρχος πιο κάτω. Κονέ είναι η λέξη κλειδί. Κονέ, φίλε μου.
ΔιαγραφήΜιλάμε για απατεώνα ευρωπαϊκών γηπέδων. Τι μου τσαμπουνάς το ΝΒΑ τώρα? Στα 24 μπορεί να ήταν παιχτάρα. Εδώ μιλάμε για τα 4 χρόνια που είναι Ευρώπη. Ε, είναι μακράν του δεύτερου ο μεγαλύτερος απατεώνας όλων των εποχών. Καλά τα παιχνίδια με τις πλατούλες και τα ρέστα αλλά πια ούτε να σπρώξει μπορεί για να πάρει χώρο στο post. Κάτι σουτάκια από τα 4 μ. κι έξω από την πόρτα. Για άμυνα δεν γράφω γιατί θα μας μαζέψει κανένας μπάτσος του αθλήματος.
Ανήκω στους λάτρες του είδους Χαινς, αλλά δε μπορώ να παραβλέψω ότι είναι μεγάλος παίχτης ο Νεναντάκος... Μην μας παρασέρνει το ότι είναι αχώνευτος...Έχει φάει τα φαπίδια του απ τον Κάιλ, αλλά έχει κάνει και μεγάλα ματς σε κατι τοπ16 εναντίον του... Γουστάρω τρελά "πραγματικο" ύψος κόντρα στο "φυσικο" αλλά κάτι Πολ Ντέιβις θυμάμαι ακόμα να υπογράφουν συμβόλαιο 20 π 10 ρ πριν παίξουν με τον Κάιλαρο... πιο σημαντικό και απ' το ύψος το footwork...Ο Χάινς αν τον παρατηρούσες άφηνε περιπου 20--30 φορες το έδαφος σε κάθε play...
ΔιαγραφήΟ Παπαπέτρου όταν είχε έρθει είχε πολύ καλές συστάσεις για τον χαρακτήρα του, με μπαμπά καλαθοσφαιριστή δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να γίνεται τέτοια κουβέντα....Απλώς λόγο της ηλικίας του το ζει πολύ έντονα, δεν είναι ψαρωμένος σε αντίθεση με τους περισσότερους Έλληνες παίκτες (ακόμα και μεγαλύτερους του) και ξεσπάει έντονα σε κάποιες στιγμές...Αυτό δείχνει και το πόσο πιστεύει στον ευατό του και στην δουλειά (;) που κάνει στις προπονήσεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο Ρούντι έχει το ορισμό της λέξης "υφάκι ¨και είναι- αν όχι ο καλύτερος - μέσα στους 3 καλύτερους παίκτες της Ευρώπης τα τελευταία 2 χρόνια..Το θέμα είναι να είναι καλός χαρακτήρας πρωτίστως και να δουλέψει για να βγάλει το μάξιμουμ του ταλέντου του..
Φωνάζατε μερικοί για τους ψαρωμένους, τώρα θα φωνάζετε και αυτούς που δεν είναι ρε παίδες;
nikos
Ο Παναθηναικός αν παίξει με Φενέρ έχει αρκετές πιθανότητες κυρίως γιατί δεν βλέπω την Φενέρ να σπάει το Οάκα..Τώρα χωρίς χίκμαν, οι περιφερειακοί του Παο μπορούν να κάνουν όργια ειδικά στα εντός έδρας ματς..
ΑπάντησηΔιαγραφήnikos
Καλησπέρα παίδες.. Ότι ώρα και να μπω βλέπω πολύ κόσμο στο μπλογκ. Ένα ευχαριστώ σε όλους σας. Δεν έχω να πω κάτι άλλο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεις ευχαριστουμε...
ΔιαγραφήΓια τις γνωσεις το υφος και το ηθος του μπλογκ...
με μερακι........
Αν οι ευχές που έχεις εισπράξει μεταφράζονταν σε χρόνια θα πας πολύ μακριά φιλαράκι. Ευχαριστούμε...
ΔιαγραφήYuri
Πόσο ηλίθιοι είναι όλοι αυτοί που γράφουν διθυράμβους για ένα μικρό παιδί σαν τον Παπαπέτρου σήμερα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ ρε φίλε έγραφαν για τον Παπαγιάννη προτού δουν τη φωτογραφία του. Τώρα θα τους μάθεις;
ΔιαγραφήΕντάξει..χρόνια κρατάει αυτή η κολόνια...
Διαγραφήnikos
1. Παππάς (1990, 1.95)
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Βλάντο (1990, 2.02)
3. Παπαπέτρου (1994, 2.06)
4. Κουνμπο (Δεκ. 1994, 2.11)
5. Παπαγιάννης (1997, 217)
Βλέποντας το χθεσινό παιχνίδι και έχοντας παρακολουθήσει αρκετά παιχνίδια τις εφες θα ήθελα να σταθώ λιγάκι στον Λασμε. Είμαι από αυτούς που χαλάστηκαν με την απόφαση τις διοίκησης του Παναθηναϊκού να αφήσουν το Στεφάν να φύγει πέρυσι το καλοκαίρι επηρεασμένος πιθανός από την καλή απόδοση του μόνο στην σειρά τον play off.Είχα ξεχάσει ότι κατά την διάρκεια τις περυσινής χρονιάς η απόδοση του Στεφάν ήταν ένα σκαλί κάτω από την πρώτη του χρονιά ειδικά στο αμυντικό performance.Δύστυχος για την ομάδα ο λασμε δεν είχε καμιά σχέση με την πρώτη του χρονιά 12/13.Αυτό οφειλόταν στον τραυματισμό που είχε πριν ξεκινήσει προετοιμασία και τον άφησε 2 μήνες εκτός από την αρχή τις χρονιάς η κατά πάσα πιθανότητα στην ηλικία του ,(το 12/13 ήταν μάλλον το pick του).Βλέποντας τον χθες αλλά και σε πολλά άλλα παιχνίδια τις εφες τολμώ να πω ότι είναι ακόμα χειρότερος από τον περυσινό Λασμε. Στην άμυνα είναι ακόμα χειρότερος από πέρυσι και στη επίθεση απογοητευτικος. Ειδικά στην φάση που πήρε ασίστ κάτω από το καλάθι και έφαγε τάπα από το στεφάνι άλλες εποχές θα είχε καρφώσει με τρομερή ταχύτητα χωρίς να έχει προλάβει να αντιδράσει κανένας...ο Κακόμοιρος ο Ivkovic έχοντας με τα ίδια χάλια και τον Kricic έπαιζε σε μεγάλο διάστημα του αγώνα με δίδυμο ψηλών Μπιελιτσα,Σαριτσ.... Εαν είχε μείνει ο Στεφάν και φέτος θα πληρώναμε μεγάλη υπεραξία με βάση την απόδοση του σε όλη την φετινή χρονιά....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτεφ
Υπάρχει περίπτωση τα αλλοπρόσαλλα σχήματα του Ivanovic (και η επακόλουθη χαμηλή απόδοση του ΠΑΟ) να είναι πειράματα για τους κρίσιμους αγώνες των play-off;
ΑπάντησηΔιαγραφήMolis teleiwse o agwnas Galatasaray - Pao. Prospathw na skeftw ti na grapsw xwris na vrisw asxima. Aksizei na grapsw kati gia afto to ektrwma pou exei ftiaksei o Ivanovic? Giati gia ektrwma prokeitai - omada basket den einai. Ntrepomai gia afto pou eida simera. Ton Pao na palevei mexri to teleftaio defterolepto na nikisei tin xeiroteri omada tou omilou i opoia exei meinei mono me 8 paixtes. I APOLITI KSEFTILA! Etsi oneirevetai o Giannakopoulos ton Pao?
ΑπάντησηΔιαγραφήApo pou na arxisw kai pou na teleiwsw gia afto pou eida simera? Omada pou paizei basket alanas - xwris kanena sistima, plano, sxedio - paixtes na min mporoun na skoraroun katw apo to kalathi - ANIPARKTI amina apo to prwto ews to teleftaio lepto - perimenoume na valei kati apithana triponta o Blums gia na nikisoume!
Den mporw na katalavw pws ginetai na paizei TOSO asxima afti i omada Martio mina. Eixa dikaio pou ipopsiastika oti afto pou egine me tin Real tin proigoumeni agwnistiki itan apla pirotexnima. Me ton Obradovic tha eixame kerdisei tin Galata me 30 pontous diafora sto xalaro.
NTROPI KAI KSEFTILA GIA TO FETINO EKTRWMA POU VLEPOUME EDW KAI 6 MINES APO TON ANIPARKTO, PANTELWS AXRISTO KI ANIKANO KLOOUN IVANOVIC!
Den exw dei xeirotero Pao apo to 1996 pou parakolouthw basket! Afto ta leei ola! Ean imoun Dimitris Giannakopoulos tha ton apelia simera kiolas afton ton geloio proponiti pou exoume. SIMERA KIOLAS!
Tom
Η ερώτηση της ημέρας: Ο Μπουρούσης έχει μάθει ισπανικά; Ο Λάσο μιλάει αγγλικά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ταιμ αουτ μίλαγε μόνο ισπανικά. Πώς τον καταλαβαίνουν οι ξένοι και ο Μπουρού; Οεο...
Τζιμ, είσαι ΟΑΣΗ για να μην ξεχνιόμαστε, κι ας λείπουν παιδιά όπως ο Χρήστος, ο 77 και μερικοί άλλοι.