Ο Ολυμπιακός έδειξε στην αριστοκρατική, «γαλαζοαίματη»
φετινή Μπαρτσελόνα ότι τα playoffs της Ευρωλίγκας είναι μια πραγματική σκυλομαχία, από την
οποία για να βγείς ζωντανός απαιτούνται πολλά παραπάνω από αγωνιστική ποιότητα.
«Παραδομένος» ο Παναθηναϊκός από τον ίδιο του τον προπονητή στα χέρια της
ΤΣΣΚΑ. Ανοιχτό βιβλίο οι πράσινοι το οποίο ξεφυλλίζει ευχάριστα ο Ιτούδης..
Μόνο στο Hoopfellas..
Πάλι μαζί για την δεύτερη εβδομάδα των playoffs, τα οποία ΔΕ ΘΕΛΩ να τελειώσουν
μια και πρόκειται για ένα διάστημα μπασκετικού οργασμού. Νίκες των γηπεδούχων, break του
Ολυμπιακού και οι έδρες αλλάζουν πλέον.
Η Μακάμπι τελικά κουβάλησε στο δεύτερο ματς το «αίσθημα της χαμένης
ευκαιρίας» από το πρώτο και δε μπόρεσε ποτέ να μπεί δυνατά στη διεκδίκηση της νίκης
ενώ αυτά που έγιναν στη Μαδρίτη μου έχουν ομολογώ αφήσει μια πικρή γεύση. Η Αναντολού έχει κυριαρχήσει
στα περισσότερα από τα 80 λεπτά των δύο πρώτων ματς στην έδρα της Ρεάλ με τον
Ίβκοβιτς να παραδίδει μαθήματα διαβάσματος και ψυχολογικής ετοιμότητας των
παικτών, όμως φεύγει με ένα 2-0 στη πλάτη. Και μάλιστα με έναν τρόπο (στο
δεύτερο ματς) που χρίζει επιστημονικής έρευνας με την Αναντολού να «ψαρώνει»
απέναντι στη θέα ενός (όχι ιδιαίτερα πιεστικού) ζον-πρες που παρουσίασε ο Λάσο
εβρισκόμενος από κάτω, ως τελευταίο χαρτί. Παιδαριώδη λάθη από τους Τούρκους
που πραγματικά αυτοκτόνησαν και έχυσαν την καρδάρα με το γάλα που με πολύ κόπο
γέμιζαν σε όλο το ματς. Ο Ντούντα στήριξε όλη του την επίθεση στον άξονα με τη
συνεργασία του Ερτέλ (εκπληκτικός πραγματικά, περνάει τη μπάλα από την
κλειδαρότρυπα) με τον Κρίστιτς στο pick & roll δημιουργώντας το κατάλληλο πλαίσιο με τη παρουσία
πυραυλοκίνητου Οσμάν, του Ντρέηπερ και του Περπέρογλου στη θέση «4» ώστε να
ανοίξει τις αποστάσεις στην άμυνα του Λάσο. Ο Έλληνας φόργουορντ αστόχησε όντας
πιο ανοικτός (open) και
από «εκκλησία την Κυριακή το πρωί» (όπως ανέφερε ο σπίκερ στο κανάλι της διοργάνωσης)
σε δύο ελεύθερα σουτ στο τέλος και η Ρεάλ πηγαίνει με μεγάλο πλεονέκτημα στη
Τουρκία απέναντι σε έναν αντίπαλο που βρίσκεται κυριολεκτικά με τη πλάτη στον
τοίχο. Το 1-1 θα ήταν το πιο δίκαιο αποτέλεσμα αλλά όταν χάνεις τέτοιο ματς (+6
στα 90’’) και αφού έχει ανέβει όλο το βουνό, είσαι άξιος της μοίρας σου..
Πάμε πρώτα στον συνεργάτη μας, κόουτς Πίτι Ουρτάδο που μας
παραθέτει τη γνώμη του μαζί με ένα εξαιρετικό βίντεο, για το 2ο
ματς. Σε μεγάλα κέφια..
Ο Πρινς..Πρίντεζης και η PURPLE RAIN OF THREES..
Ήταν μια διασκεδαστική βραδιά στην Ευρωλίγκα. Η Ρεάλ κέρδισε ένα κλειστό
ματς με την Εφές ενώ ο Ολυμπιακός προτάσσοντας ηρωισμό και πίστη επικράτησε της
Μπαρτσελόνα. Τα κλειδιά κατά τη γνώμη μου:
1. Ο κύριος παράγοντας της επικράτησης αφορά την αμυντική ενέργεια και την
προσήλωση στο ριμπάουντ. Ο Ολυμπιακός υστερεί αρκετά σε μέγεθος απέναντι στη
Μπαρτσελόνα αλλά οι παίκτες του πάλεψαν πολύ, με δεύτερη και τρίτη προσπάθεια,
για να κερδίσουν διεκδικούμενες μπάλες. Ειδικά μακρινά ριμπάουντς τα οποία
είναι «χρυσός». Όλη η ομάδα δούλεψε συλλογικά σε αυτόν τον τομέα.
2. Είναι προφανές ότι μέτρησε πολύ το ποσοστό των φιλοξενούμενων από τη
γραμμή του τριπόντου. Πραγματική βροχή από τρίποντα στο Palau.
3. H «άγρια» κατάσταση στην οποία βρέθηκε ο Γιώργος Πρίντεζης. Σκόραρε με floaters ή runners, 4 σημαντικά καλάθια και 2 τρίποντα. 22 πόντοι και 34 αξιολόγηση. Υπέροχος.
4. Οι Hand-off συνεργασίες του Σπανούλη στην κορυφή της ρακέτας. Ευστόχησε σε 4 τρίποντα
ξεσηκώνοντας αναμνήσεις από το Λονδίνο. Οι
Τόμιτς και Σατοράνσκι δεν έχει την ενέργεια και την (αμυντική) σύνδεση του
πρώτου ματς παρουσιάζοντας έλλειμμα επιθετικότητας. Καμία απάντηση από την Μπαρτσελόνα.
5. Η ισπανική ομάδα έμοιζε «ορφανή» χωρίς τους Όλεσον και Ντόελμαν. Τους
έλειψαν πολύ σε άμυνα και επίθεση. 10 πόντοι η παραγωγή της στο πρώτο δεκάλεπτο
και 25 στο πρώτο ημίχρονο..
Στη συνέχεια ο Πίτι πραγματικά ξεπερνάει τον εαυτό του με
ένα από τα καλύτερα βίντεο που έχει φτιάξει ποτέ, αναλύοντας το 2ο
παιχνίδι με περισσότερη λεπτομέρεια.
Tίτλος:
PURPLE
RAIN OF ..THREES
H
παρομοίωση του Πρινς με τον Γιώργο Πρίντεζη με λίγωσε.. Α ρε Πίταρε.. Απολαύστε
το και θα με θυμηθείτε..
Πάμε και στο δικό μου σχόλιο για το 2ο παιχνίδι
του Παλάου Μπλαουγκράνα..
-Ο τρόπος που προσέγγισε ο Ολυμπιακός το 2ο
παιχνίδι, μετά την ήττα στο εναρκτήριο ματς της σειράς, και η συναισθηματική
και αγωνιστική διαχείριση του από τον κόουτς Σφαιρόπουλο και τους παίκτες, ήταν
αυτή ακριβώς που ονειρευόμουν. Σε όλα τα επίπεδα. Πλάνο, συγκέντρωση,
ετοιμότητα, execution.
Ερωτεύτηκα με το αμυντικό performance της ελληνικής ομάδας απέναντι
σε ένα πολύ ικανό επιθετικά σύνολο. Ειδικά το επίπεδο έντασης που διατήρησε σε ολόκληρο
το ματς η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου, ποτίζοντας με ηλεκτρισμό την ατμόσφαιρα
στο γήπεδο, άγγιξε το άριστα. Δεν είναι εύκολο να φθάσεις μέσα σε μια σεζόν σε
αυτό το αμυντικό αποτέλεσμα που είναι συνδυασμός πολλών πραγμάτων και απαιτεί πολλές
εργατοώρες για να παραχθεί. Και εκεί πρέπει να χτίσει ο Ολυμπιακός τώρα στην
τελική ευθεία της σεζόν. Ομάδα που υπό καθεστώς πίεσης, βγαίνει και παίζει
τέτοια άμυνα σε αυτό το επίπεδο ανταγωνισμού, ακόμα και αν δε σουτάρει 13/27
τρίποντα, μπορεί να φτάσει μέχρι τον τίτλο. Αν στην αντίπερα όχθη δεν υπήρχε ο
μέγας μάγιστρος Ναβάρο, ο οποίος σκόραρε δύσκολα σουτ (ακόμα και πάνω σε
σπουδαία άμυνα) το συνολικό αμυντικό αποτέλεσμα των φιλοξενούμενων θα είχε
ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.
Ο Ολυμπιακός εμφανίστηκε πιο έτοιμος, με «προσαρμογές» στο
αμυντικό κομμάτι, στοχεύοντας κατευθείαν το κέντρο αποφάσεων της καταλανικής
επίθεσης (Τόμιτς). Η ικανότητα της ομάδας του Πασκουάλ να «μαζεύει» την
αντίπαλη άμυνα βάζοντας τη μπάλα στον Κροάτη στη γραμμή των προσωπικών, της ανοίγει
μια τεράστια βεντάλια επιλογών για όλα τα γούστα. Ο κόουτς Σφαιρόπουλος το
διάβασε και η προσαρμογή του ψάρωσε τον αντίπαλο. Hedge out στον
Ναβάρο στο pick εισαγωγής σε αυτή την κατάσταση, «χώρος» στον Τόμιτς να
δοκιμάσει σουτ ή να βάλει τη μπάλα στο παρκέ (σε απόσταση όμως όχι ιδανική για τις
δεξιότητες του και στις δύο περιπτώσεις), επιλογή του γκαρντ που ελέγχει τη weak side κατά
τη μετακίνηση της μπάλας να αφήσει το σουτ στον Σατοράνσκι και τέλος τον
Πρίντεζη (που δε κολλάει στον Τόμιτς ψηλά) να ελέγχει το base line cut. Αυτό το «κόψιμο» στη
τελική γραμμή από τα φόργουορντς είναι το πρώτο πράγμα που βγάζει η Μπαρτσελόνα
πασάροντας αυτοματοποιημένα με τον Τόμιτς μόλις ο δεύτερος ψηλός του αντιπάλου
κάνει το παραπάνω βήμα ψηλά, προς την κατεύθυνση του. Κάποτε ο Πασκουάλ (στη
σειρά του 2012 με τον Παναθηναϊκό) άφηνε τον Σοφοκλή και αργότερα τον Τσαρτσαρή
στο ημικύκλιο με άμυνα χώρου που παγίδευσε το μυαλό της ομάδας του Πεδουλάκη.
Τώρα καλείται να απαντήσει σε αυτό που του βάζει να λύσει ο Ολυμπιακός. Ο
Τόμιτς στο τρίτο ματς θα πρέπει να είναι έτοιμος να σουτάρει τη μπάλα και να
ευστοχήσει.. Έξυπνη, «φυσική»/δυνατή με συγκέντρωση και το κατάλληλο επίπεδο
έντασης λοιπόν θα χαρακτήριζα την άμυνα των ερυθρολεύκων. Ακόμα και ο τρόπος
που μαεστρικά άφησε ακάλυπτες πάσες, με σκοπό να κατευθύνει τη μπάλα εκεί που
αυτή θέλει, ήταν αψεγάδιαστος.
-Αμυντικό ριμπάουντ. Παράγωγο της αμυντικής έντασης και
αποφασιστικότητας. Παρότι οι Καταλανοί πήραν και πάλι επιθετικά ριμπάουντς,
αυτά δε πόνεσαν τους ερυθρόλευκους όπως το πρώτο ματς. Ο Ολυμπιακός ήταν πολύ
ενεργητικός στη μάχη θέσης στο αμυντικό κομμάτι και πήγε άμεσα σε παγίδα στο
ζωγραφιστό όταν έχασε το αμυντικό ριμπάουντ, διεκδικώντας δυναμικά τη μπάλα. Συγκινητικός (και εδώ) ο σούπερ-σταρ του ματς,
Γιώργος Πρίντεζης.
Στο Y.Γ.
της προηγούμενης ανάρτησης είχα υπογραμμίσει ότι θα αποτελέσει τον
παίκτη-κλειδί για τον Ολυμπιακό στη σειρά. Η Μπαρτσελόνα θα δυσκολευτεί να τον
ματσάρει μιας και δε μπορεί να ανταγωνιστεί το εντυπωσιακό του footwork κοντά
και μακριά από το καλάθι, με τους παίκτες που διαθέτει. Δείτε πόσο καλύτερο spacing παρουσίασε
επιθετικά η ελληνική ομάδα από τη στιγμή που οι Καταλανοί έδειξαν ότι
πραγματικά υπολογίζουν το τρίποντο του Συριανού φόργουορντ.. Πολύ σημαντική
παράμετρος για τη συνέχεια της σειράς τα ποσοστά του Πρίντεζη beyond the arc..
Έξυπνα ο Σφαιρόπουλος πήγε στα «σίγουρα» στο επιθετικό
κομμάτι. Horns offense που κατέληγε είτε σε κεντρικό pick & roll με τον
Σπανούλη (η «επιστροφή» του μεταμόρφωσε την ομάδα) στον άξονα είτε σε post επίθεση
με τον Πρίντεζη, κατάσταση στην οποία οι ερυθρόλευκοι χρησιμοποίησαν «απομονώσεις».
Η απόδοση του «Πρι» πάντως στο συγκεκριμένο ματς παγιώνει το status του στην
ελίτ των κορυφαίων φόργουορντς της διοργάνωσης, με γαρνιτούρα «γαλόνια» που δεν
έχει μάλιστα ο ανταγωνισμός. Μου άρεσε πολύ σε ατομικό επίπεδο (εκτός των guts του
Σπανούλη) το δίδυμο Μάντζαρη-Χάντερ το οποίο έδωσε ρέστα με την ενεργητικότητα
του στην pick & roll άμυνα.
Μπράβο..
-Σας έγραψα στη κουβέντα μας μετά το ματς ότι με διακατέχει
το feeling ότι η Μπαρτσελόνα δύσκολα θα φύγει νικήτρια στο τέταρτο
ματς, ανεξάρτητα με το τι θα έχει προηγηθεί στο τρίτο και ποιο θα είναι το
στάτους της σειράς. Όχι, μη ψάχνετε κάποια λογική εξήγηση.. Απλά μου βγήκε, σαν
προαίσθημα, και είπα να το μοιραστώ μαζί σας (φυσικά και έχει την ποιότητα μια
τέτοια ομάδα να μείνει όρθια σε οποιοδήποτε ματς). Ο Πασκουάλ θα ρίξει τη δυνατή
ζαριά του στο τρίτο ματς. Κατά τη γνώμη μου εκεί θα παίξει η Μπαρτσελόνα τα
ρέστα της για ένα εισιτήριο για το F4.. Ο Ολυμπιακός έχει μπροστά (τουλάχιστον) δύο πολύ δυνατά,
απαιτητικά παιχνίδια εντός έδρας. Έχει τον χαρακτήρα να τελειώσει τη δουλειά
αρκεί να μείνει συγκεντρωμένος και να μη χάσει το μυαλό του μπροστά σε
ενδεχόμενα τρικ που πιθανόν θα παρουσιάσει ο Πασκουάλ. Αν τα καταφέρει, θα
γράψει μια ακόμα χρυσή σελίδα στην ιστορία του συλλόγου. Απαραίτητη προϋπόθεση,
να προτάξει το μεγαλύτερο όπλο αυτής της ομάδας. Η «μαχητικότητα» του
Ολυμπιακού στα ματς της τελικής ευθείας (playoffs, F4)
είναι κάτι που έχει σημαδέψει τη διοργάνωση..
O Παναθηναϊκός πραγματικά προσπάθησε να δείξει κάτι καλύτερο,
«θυμωμένος» και με φανερά πληγωμένο εγωισμό από το ηχηρό χαστούκι του πρώτου
ματς. Μιλάμε για ένα κλαμπ το οποίο έδωσε νέα διάσταση σε αυτό που λέμε
«χαρακτήρας νικητή» στο σύγχρονο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Γύρισε πολλές φορές βράχους
ανάποδα και πέρασε μέσα από τοίχους σκορπώντας τρόμο στον αντίπαλο κυρίως με
την ικανότητα του να γιγαντώνεται κάτω από καθεστώς πίεσης. Είναι λογικό για
αυτόν τον οργανισμό (για να συμπεριλάβω και τον κόσμο του) να μην έχει
συνηθίσει να νιώθει «ανήμπορος». Γιατί αυτή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει την
εικόνα των πρασίνων στη Μόσχα.
Σας είχα πεί ότι περίμενα με αγωνία για να αξιολογήσω τον
Ντούσκο Ιβάνοβιτς στη προσέγγιση και διαχείριση μιας σειράς playoffs. Το πλάνο μάχης, τις
«προσαρμογές», τα αντανακλαστικά του μέσα στη σειρά. Περίμενα να ετοιμάσει κάτι
διαφορετικό Μετά τα δύο πρώτα ματς στη Μόσχα δηλώνω πλήρως απογοητευμένος. Ο
κόουτς Ιβάνοβιτς έχει «παραδώσει» την ομάδα του στα χέρια του αντιπάλου.
Προσέξτε. Δε μιλάω για σκορ ή διαφορές και ποσοστά ευστοχίας. Μιλάω για ανταγωνιστικότητα
από τον πάγκο, φαντασία και πρόβλεψη ώστε οι πράσινοι να βάλουν προβλήματα σε
έναν πολύ ποιοτικό αντίπαλο. Σε τέτοιες καταστάσεις φαίνεται το μέταλλο του
προπονητή.
Trademark του τριφυλλιού στη σύγχρονη εποχή, μαζί με την pick & roll επίθεση
στην εποχή του Ομπράντοβιτς, είναι η σκληροτράχηλη άμυνα. Συνολικά το έξυπνο
και δυναμικό μπάσκετ. Αυτό είναι το Panathinaikos Basketball, παράδοση που συνέχισε η
ομάδα με το αγωνιστικό στυλ που ακολούθησε τη τελευταία διετία (κάτι που τη
βοήθησε να μείνει όρθια και πολύ ανταγωνιστική). Αυτός ο Παναθηναϊκός που
εμφανίστηκε στη Μόσχα ήταν πιο σοφτ και από χαρτί τουαλέτας.. Στοιχείο
απαράδεκτο για τους φίλους του που έχουν γαλουχηθεί με κάτι τελείως διαφορετικό.
Αυτό που παρουσίασε ο κύριος Ιβάνοβιτς, και πιστέψτε με η αναμφισβήτητη
ποιότητα του αντιπάλου περνάει σε δεύτερη μοίρα, δε συνάδει με την παράδοση του
κλαμπ πάνω στην οποία έχτισε επιτυχημένα πολλές νέες ομάδες. Ο Μαυροβούνιος δεν
έστησε ούτε ένα ανάχωμα στον αντίπαλο. Καμία αλλαγή, κανένα τρικ/τέχνασμα για
να αλλάξει τον ρυθμό. Οι φυλλάδες και τα media της χώρας μας την έχουν βγάλει
καθαρή πασάροντας συνεχώς το «τεράστια η ποιοτική διαφορά των δύο ομάδων». Η μεγαλύτερη
διαφορά όμως στη πραγματικότητα έγκειται στην ετοιμότητα των δύο πάγκων και το
πώς έχουν προετοιμάσει οι δύο κόουτς το παιχνίδι. Ναι, η ΤΣΣΚΑ έχει ίσως το
καλύτερο ρόστερ στην Ευρώπη. Δεν παίζει αυτό όμως τη μεγαλύτερη σημασία στο
συγκεκριμένο σημείο της σεζόν. Μια ματιά στη σύγχρονη ιστορία της διοργάνωσης
θα σας πείσει. Η χαώδης διαφορά στην εικόνα των δύο ομάδων στο παρκέ οφείλεται
στη προπονητική προσέγγιση που έχει γίνει για τη σειρά από τον κάθε κόουτς.
Έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση ότι είναι «αλαζονικό» να
αντιμετωπίζεις έτσι μια pick
&roll ομάδα όπως η ΤΣΣΚΑ. Η επιμονή του Ιβάνοβιτς να βγάζει τον
Μπατίστα ψηλά για hedge outs έχει συντρίψει κάθε πιθανότητα επιτυχίας στα μετόπισθεν για τους
πράσινους. Κάθε φορά που ο Ουρουγουανός (με τα πολύ αργά recovers και τα
πίσω/πλάγια βήματα στα οποία συνεχώς χάνει την ισορροπία του και κινδυνεύει να
σωριαστεί) ανεβαίνει (φιλότιμα) ψηλά, ο Ιτούδης γελάει και μοιράζει high fives κρυφά
στους βοηθούς του στον πάγκο.. Πραγματικά είναι πολύ ενδιαφέρον να καταγράψετε
το ποσοστό των επιθέσεων στις οποίες οι Ρώσοι σουτάρουν ελεύθεροι. Ο αριθμός
των εκτελέσεων στις οποίες ο κοντινότερος «πράσινος» αμυνόμενος έχει ακόμα τα
πόδια του στο παρκέ τρέχοντας προς την κατεύθυνση του σουτ θα σας εκπλήξει..
Και μιλάμε για μια ομάδα (την ΤΣΣΚΑ) που έχει δουλέψει όλη τη σεζόν ώστε να
μάθει να προσπερνά τα καλά (σε επίπεδο προϋποθέσεων εκτέλεσης) σουτ για χάρη των ιδανικών σουτ..
Το χειρότερο στην όλη κατάσταση είναι ότι ο Ντούσκο
Ιβάνοβιτς δείχνει να έχει χάσει τους παίκτες του. Σας έχω υπογραμμίσει το πόσο
σημαντικό είναι να πείσεις τους παίκτες σου ότι αυτό που δουλεύετε μαζί είναι
το σωστό, ακόμα και εάν στη πραγματικότητα δεν είναι. Η ομάδα ψυχολογικά αυτή
τη στιγμή είναι στο πάτωμα με τον κόουτς να μη μπορεί να πάρει το καλύτερο από τους
περισσότερους αθλητές του και κατ’ επέκταση από το σύνολο. Τελευταίο θύμα της κατάστασης
αυτής είναι ο ΝτεΜάρκους Νέλσον που χρησιμοποιήθηκε σκάρτα 3 λεπτά στο 2ο
ματς και πλέον φαίνεται να μπαίνει στο παρκέ γνωρίζοντας ότι «στο λάθος, πάγκος».
Ψυχολογικά ο παίκτης είναι χάλια και η τελευταία εικόνα δείχνει ότι δεν έχει
καμία τύχη με τον Ιβάνοβιτς («ήταν άτυχος καθώς είχε πολλά προβλήματα όλη τη
σεζόν» είπε ο κόουτς λίγο μετά). Η αλήθεια είναι ότι ποτέ, κανένας παίκτης που
κερδίζει τα λεπτά του μέσα από την άμυνα (με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τον
Ντόρσεη) δεν απέδωσε πραγματικά στα χέρια του Μαυροβούνιου. Κανένας. Έχω
πειστεί μάλιστα ότι ο κόουτς (όπως και σε άλλες περιπτώσεις παικτών) δε
γνωρίζει πως θα χρησιμοποιήσει τον παίκτη ώστε να βάλλει τα θετικά του στοιχεία
στο παιχνίδι της ομάδας (που τόσο τα χρειάζεται, ειδικά με μια αστεία
περιφερειακή άμυνα). Το «διαφορετικό πλαίσιο» παιχνιδιού που χρειάζεται ο
Παναθηναϊκός κολλάει και εδώ όπως και στην περίπτωση Λαουάλ. Αυτό το «πλαίσιο»
είναι το παν για να μπορέσει ο Παναθηναϊκός να πάρει το μάξιμουμ από το ρόστερ
του. Θυμηθείτε λίγο τον Τζέρεμι Πάργκο υπό τον Μεσίνα στην ΤΣΣΚΑ.. Έμοιαζε, στο
συγκεκριμένο στυλ παιχνιδιού, ως ο χειρότερος γκαρντ της Ευρώπης..
Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος έκανε το χειλάκι των οπαδών του
Παναθηναϊκού να σκάσει. Δεν αμφιβάλλω ότι έχει δουλέψει με τον κόουτς και έχει
βελτιώσει πράγματα. Αλλά δεν αμφιβάλλω επίσης για το ότι μπορούσε να προσφέρει
από την αρχή της σεζόν. Έχω γνώμη και την υποστήριξα (πολύ πριν ξεκινήσει η
χρονιά) γιατί απλούστατα ξέρω τον παίκτη
και το πως μπορούν να μεταφραστούν οι δυνατότητες του σε αυτό το επίπεδο. Ο
Χαραλαμπόπουλος είναι πνευματικά πολύ ώριμος για την ηλικία του. Ήταν εμφανές
ότι μπορούσε στο άδειο «3» να πάρει λίγα αλλά σταθερά λεπτά πίσω από τον
Γιάνκοβιτς μέσα στη σεζόν. Αυτό σας το υπογράφω.. Το πιο πιθανό βέβαια θα ήταν
ότι με Σλότερ-Μποχωρίδη ενεργούς, δε θα έπαιζε ούτε στη Μόσχα, τουλάχιστον αυτά
τα λεπτά. Επαναλαμβάνω, αυτή του η προώθηση (από το μηδέν στη πεντάδα σε σειρά playoffs) χωρίς να
μεσολαβήσει ένα πιο σωστό χρονοδιάγραμμα ώστε το παιδί να κερδίσει μόνο του τα
λεπτά του με συμμετοχή σε κανονικές συνθήκες αγώνα, φάνηκε λίγο τυχαία.
Ο Παναθηναϊκός έχει μπροστά του ένα τρίτο ματς στο οποίο
πρέπει να παλέψει για την υπερηφάνεια του. Και σίγουρα να αλλάξει τις εντυπώσεις
γιατί, ενώ η συμμετοχή στην οχτάδα καθιστά τη σεζόν, σε βαθμολογικό καθαρά
επίπεδο, επιτυχημένη, η εικόνα είναι αποκαρδιωτική. Οι δύο βραδιές στη Μόσχα
απογοήτευσαν αρκετό κόσμο (επαναλαμβάνω, όχι σε επίπεδο αποτελέσματος) όμως κάτι
τέτοιο (ίσως όχι με αυτόν τον τρόπο) το περιμέναμε όταν γράφαμε για «πικρή
υπομονή».. Μέχρι τα νεότερα, αρκετά ταλαντούχα, παιδιά να γίνουν πιο «παιγμένα»,
θα υπάρξουν πικρές βραδιές. Αλλά κάτι καλό έρχεται από πίσω. Επιμονή στο
πρότζεκτ λοιπόν, ανεξαρτήτου κόστους και προσώπων.. Αυτή είναι η κατεύθυνση του
Hoopfellas στη παρούσα, δύσκολη, φάση..
Σωστός Τζιμ, αυτή είναι η δίκαιη προσέγγιση για Ιβάνοβιτς. Πριν το 1ο ματς ήλπιζα πως, χωρίς το άγχος του αποτελέσματος πια, κι επειδή ακριβώς είναι σε σχέση με τον Ιτούδη ο «παλιός» σε διαδικασία πλέι οφς (9η φορά φέτος…), θα αισθανόταν πως μπορεί, σε μια κατάσταση αρκετά οικεία, να δοκιμάσει πράγματα. Τον βλέπουμε, αντιθέτως, να επαναλαμβάνει για 80 αγωνιστικά λεπτά (και το χειρότερο είναι πως και μετά τα πρώτα 40’ ελάχιστα άλλαξε) πράγματα που με τους συγκεκριμένους αμυντικούς ήταν καταδικασμένα σε αποτυχία. Ασφαλώς την αρνητική εικόνα ενισχύει η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Ολυμπιακό (αδίκως, ο αντίπαλος είναι στην πλήρη ωρίμανση μιας 4ετούς-5ετούς διαδικασίας, ο Παναθηναϊκός μόλις στην εκκίνηση). Όταν όμως σ’ ένα ματς που το έχεις πάει σχετικά καλύτερα απ’ το 1ο κι είσαι στο -13 στο 28’ ρίχνεις τον Λούντζη (και στέλνεις μήνυμα παρκαρίσματος στον Νέλσον), τότε στέλνεις στην ίδια σου την ομάδα μήνυμα πως πάει, τέλειωσε, ήλθε το 0-3. Πολλούς μπασκετικούς λόγους αισιοδοξίας γι’ απόψε ο Παναθηναϊκός δεν έχει. Στο ΟΑΚΑ, ωστόσο, νίκησε (Ρεάλ, Φενέρ, Ολυμπιακό) ή ταλαιπώρησε (Μπάρτσα) ομάδες υποψήφιες για Φάιναλ Φορ…
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου Ολυμπιακού το παράσημο δεν είναι μόνο η νίκη την κρίσιμη στιγμή, είναι που η νίκη ήρθε με εμφάνιση αρμοστή στην προηγούμενή του σεζόν. Γιατί ο Ολυμπιακός ήταν συνεπής αμυντικά φέτος και σ’ άλλες μεγάλες έδρες κι έμεινε διεκδικητής μέχρι τέλους, είτε νίκησε (Φενέρ) είχε έχασε (ΤΣΣΚΑ). Έκανα ακριβώς την ίδια σκέψη: πως τα τρίποντα μπορεί αύριο να μην ξαναμπούν (9/12 ή κάτι τέτοιο στο 2ο ημίχρονο…), αλλά με τέτοια επίδοση πίσω το ματς το ελέγχεις, το πας μέχρι τέλους και στην πιο δύσκολη έδρα. Σημαντικό επίσης που ενώ η σειρά ξεκίνησε με ερωτηματικά απουσιών για τον Ολυμπιακό (με μέγιστο του Σπανούλη), συνεχίζεται με ερωτηματικά απουσιών για την Μπάρτσα: Όλεσον & Ντόλμαν μαζί είναι αρκετό σκορ, ειδικά από μακριά, ειδικά ο Ντόλμαν που δεν «μάτσαρε» ούτε στο ελάχιστο την προσφορά απ’ το «4» του αντιπάλου… Θετικό για την Μπάρτσα πως ο Πασκουάλ έχει διαχειριστεί ξανά στο παρελθόν σειρές που «στράβωσαν»: εκτός του Παναθηναϊκού με Πεδουλάκη (2013), θυμάμαι και μια απίθανη σειρά με Τάου και Ιβάνοβιτς, με break στο break, που κρίθηκε στο 5ο ματς. Τότε, όμως, είχε και πιο «περπατημένους» παίκτες (να θυμηθώ πρόχειρα – πρόχειρα Λόρμπεκ & Σάδα). Σημαντικό, λοιπόν, για αύριο αν θα πάρει αυτή τη φορά η Μπάρτσα σκορ απ’ τους δευτεραγωνιστές της: Ουέρτας, Ντόλμαν, Όλεσον, Αμπρίνες έλειψαν πολύ προχθές. Αντίθετα, ο Ολυμπιακός πήρε καλές λύσεις από Μάντζαρη (έξω) και Χάντερ (μέσα).
MHTΣOΣ
Jim πιστεύω οτι εαν ο Γιαννακοπουλος εδιωχνε τον Μαυροβουνιο πριν τα παιχνιδια στην Αθηνα θα βλεπαμε εναν Παναθηναϊκό που θα ηταν σαν του ειχαν ριξει μια κλωτσια απο πισω......στο θεμα διαθεσης και αγωνιστικου παθους....Θα βλεπαμε μια παρόμοια αλλαγη όπως ειχε παρουσιασει η Λαμποραλ πριν σχεδον 3 χρονια που τον ειχε σουταρει και ειχε βαλει στην θεση του τον Ταμπακ....θυμομαστε ολοι τι μεσα ειχε βαλει η ΤΣΣΚΑ για να την αποκλεισει......Διαιτησια επιπεδου ημιτελικου Κωνσταντινούπολης.. ...με τον Ταμπακ βοηθο του Λασο τώρα στην Ρεάλ.. .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτεφ
Υστερα απο αυτο το ΄'στολισμα" στον Ιβανοβιτς δεν νομιζω να επιμενεις να συνεχισουμε μαζι του και για του χρονου;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝταξ, ειδικά στο 4ο τρίποντο (βίντεο) ο Πρίντεζης αφήνει τον παίκτη του και πέφτει στον Σατοράνσκι για να χάσει τον Σπανούλη... Από αυτά που δεν παρατηρεις όταν βλέπεις το ματς...
ΑπάντησηΔιαγραφήAlex 7
Επικό το βίντεο του Ουρτάδο! Τα φτιάχνει μόνος τους ή έχει συνεργάτες; Έχει φτιάξει φοβερά βίντεο για το σύστημα του Ολυμπιακού τα τελευταία χρόνια..
ΑπάντησηΔιαγραφή-Δημήτρης
Για Πάο δεν έχω να πω κάτι και συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με το άρθρο.Σήμερα δεν ξέρουμε ακριβώς τι να περιμένουμε,θα μπορούσαμε να ελπίζουμε σε έστω ένα καλό ματς και νίκη(?) αλλά η συνολική αφετηρία της ομάδας είναι τόσο χαμηλά που μοιάζει δύσκολο.Νομίζω πως θα έχουμε παιχνίδι σήμερα,δεν ξέρω βέβαια πόσο μετράει αυτό όταν η ομάδα παρουσιάζεται έτσι,χωρίς κανένα μέταλλο στα 2 πρώτα παιχνίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια Όσφπ:
-Συγκλονιστική η άμυνα των ερυθρολεύκων.Τα hedge-out,η τεράστια επιθετικότητα του Χάντερ σε αυτά,οι συγκλονιστικά γρήγορες περιστροφές(μια επιλογή που έπαιζε όλη τη χρονιά και πάντα έβγαζε κάποια εύκολα καλάθια,την Παρασκευή ήταν τόσο τελειοποιημένη που δεν επέτρεπε ούτε ελαφρώς ελεύθερο τρίποντο) και η ομαδική αφοσίωση-σκληράδα στο αμυντικό ριμπάουντ και την πίσω γραμμή άμυνας θα είναι αξιομνημόνευτες στο μέλλον.
Η Μπαρτσελόνα έχει την ατυχία να μην διαθέτει τον μεγάλο δημιουργό που θα τιμωρήσει αυτές τις καταστάσεις.Ο Χουέρτας είναι ένας πολύ καλός δημιουργικός παίκτης,πιο πολύ όμως σε καταστάσεις pick 2 με 2 και στο τρανζίσιον.Δεν μοιάζει ο παίκτης που θα κατευθύνει την μπάλα από τη δυνατή στην αδύνατη πλευρά(κάτι που υπογραμμίζει όλη τη χρονιά ο Τζιμ για τον Μίλος, ή ικανότητα του ΔΔ) σωστά και "πνίγεται" με αυτή την άμυνα-επίθεση του Ολυμπιακού πάνω του.
-Η Μπάρτσα δεν έχει κλειδώσει και πάλι αμυντικά φέτος τη θέση 4.Κανένας εκ των Νάχμπαρ,Ντόελμαν,Λάμπε(άντε πες ο τελευταίος δημιουργεί προυποθέσεις με το ριμπάουντ μπρος-πίσω και είναι αμφίπλευρο miss match) δεν έχει την σκληράδα κ την τραχύτητα να αμυνθεί στο ποστ(οι 2 πρώτοι) ή τα πόδια(ο 2ος κυρίως) να αντιμετωπίσει τον Έλληνα φόργουορντ μόλις βάλει τη μπάλα στο παρκέ,ή κινηθεί off the ball για να βρει την κατάλληλη θέση να εκτελέσει με θαυμαστή ταχύτητα.
Θα ήταν μια λύση για τον Πασκουάλ να αλλάξει σε μαρκαρίσματα και να στείλει τον Τόμας πάνω στον Πρίντεζη ή να παίξει με τον Αμερικάνο στο 4?(αν κ δν το έχει μάθει η ομάδα)... Εγώ πάντως θα το σκεφτόμουν..
- Ο Σπανούλης πέρα από guts που παρουσίασε,κυκλοφόρησε και έσπασε πάρα πολύ σωστά τη μπάλα σε αυτό το παιχνίδι,ξεκλειδώνοντας την επιθετική παραγωγικότητα του Όσφπ ιδίως στο 1ο ημίχρονο.Αν ρίξετε μια ματιά σε όλα τα καλάθια των ερυθρολεύκων στο 1ο ημίχρονο ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό ξεκινάει από τα χέρια του Σπαν που επιλέγει τον κατάλληλο χρόνο να ξεφορτωθεί τη μπάλα στα σωστά σημεία(κάτι που έχει βελτιώσει αισθητά και κάποτε στην καριέρα του δεν ήταν από τα δυνατά του σημεία).Μεγάλο μπράβο και θα είναι κομβικό να δείξει ανάλογη ετοιμότητα στα νέα παιχνίδια όπου πιθανώς ο Πασκουάλ να ετοιμάζει κι άλλα πολλά τρικ.
-Ο Μάντζαρης φέτος έχει σταθεροποιήσει και αναβαθμίσει μερικώς το παιχνίδι του και "κεφαλαιοποίησε" με μια εύστοχη βραδιά την εξαιρετική του εμφάνιση.Δείτε το 2/10 που είχε πέρσι στη σειρά με τη Ρεάλ και θα καταλάβετε πόσο σημαντικό είναι να νιώθει καλά με το παιχνίδι του(και να έχει ανάσες όπως φέτος) ο παίκτης.
-Λοτζέσκι εντυπωσιακός,κάνει μάλιστα καλύτερα τις δουλειές για τις οποίες αποκτήθηκε ο μεγάλος σε ηλικία Ντάρντεν(άμυνα-κυρίως στην πίσω γραμμή,ενέργεια,ριμπάουντ).
- Τέλεια ανάλυση για Τόμιτς Τζιμ,είχα σημειώσει πως ο παίκτης δεν νιώθει άνετα στο να πάρει τη μπάλα στο high post και να πάει μέχρι μέσα νιώθοντας αντίπαλο να είναι στην πλάτη του.Θα είναι κλειδί και ίσως δούμε πλέον και Λάμπε περισσότερο στο 5(όταν ο Σπαν δεν είναι μέσα) ώστε να δώσει το σουτάκι από μέση απόσταση και εφόσον ο Πλάις δεν δίνει κάτι extra στην Μπάρτσα..Αναμένουμε τη σειρά στο ΣΕΦ..Πιστεύω ο Πασκουάλ βλέποντας τη διαφορά στη γυαλάδα του ματιού και την "ανδρεία" των 2 ομάδων θα ετοιμάσει οτιδήποτε για να χαλάσει το μυαλό του Ολυμπιακού..
Θα έχει και απαντήσεις απέναντι στην άμυνα του με ειδικά plays,ο Ισπανός το ψάχνει πολύ...
Φυσικά προσοχή στο ριμπάουντ,εδώ θα είναι κλειδί ο Χάντερ που μπορεί να μειώσει τα επιθετικά των Καταλανών.
Το μόνο σίγουρο είναι οτι οι Πειραιώτες όταν θα πρέπει να λερώσουν τις φανέλες τους,θα είναι εκεί και θα αδειάσουν όλο το ρεζερβουάρ για να τα καταφέρουν,μεγάλο credit στον Σφαιρόπουλο και για την ψυχολογική ετοιμασία της ομάδας.
Καλησπέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤιτανοτεράστιος Ολυμπιακός μέσα στην Ισπανία. Απόλαυσα την ομάδα του Σφαιρόπουλου να διαφημίζει το ελληνικό μπάσκετ με την σκυλίσια άμυνα, την αμέτρητη ένταση σε κάθε δευτερόλεπτο. Αυτό είναι το μπάσκετ παιδιά. Έτσι καταφέρνεις να διαλύεις μια ομάδα με πολλαπλάσιο μπάτζετ. Τεράστιος ο Πρίντεζης αλλά και όλοι οι παίκτες έδωσαν ό,τι είχαν στο παρκέ. Πραγματικά μπράβο.
Αν συνεχίσει έτσι και περάσει στο Φ4, τότε πάμε ίσως για το πιο αμφίρροπο φινάλε των τελευταίων ετών όπου όλες οι ομάδες θα μπουν στα ίσια για τον τίτλο.
Όσον αφορά τον ΠΑΟ, "μαύρη ειν' η νύχτα στα βουνά, μαύρη σα καλιακούδα.
Δεν θα κάνω τεχνικό σχολιασμό για τον κλόουν που κάνει τον προπονητή στον πάγκο καθώς ο Δημήτρης τα είπε σωστά και τα είπαμε και μεις σε σχόλια σε προηγούμενο άρθρο.
Θέλω να σταθώ μόνο σε αυτό που ανέφερε ο αρθρογράφος, ότι ο κόουτς έχει χάσει τους παίκτες. Γι αυτό το λόγο Τζιμ, δεν αξίζει να του δωθεί άλλος χρόνος. Πίστη στο πρότζεκτ ναι, πίστωση χρόνου στον ανημποράκο(όπως λεει και ο Αλέφαντος) ΟΧΙ. Ας έρθει άλλος προπονητής να τρέξει το πρότζεκτ και να τον στηρίξουμε και μεις στις κακιές του βραδιές όταν με τη δουλειά του θα δείχνει ότι βήμα βήμα θα χτίσει την ομάδα που θέλουμε να βλέπουμε.
Officer
Εύχομαι όσοι αποφασίσουν να παρακολουθήσουν ζωντανά σήμερα τον Παο στηρίζοντας την αγαπημένη τους ομάδα παρά την μειωμένη ψυχολογία απόροια των εμφανίσεων στη Μόσχα, να επιφυλάξουν αποθεωτική υποδοχή στον Ιτούδη ανάλογη με εκείνες των Ζοτς και Μπατίστ.
ΑπάντησηΔιαγραφήYuri
like yuri
ΑπάντησηΔιαγραφήΛευκά μαντήλια όλοι σήμερα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα η ομάδα θα κερδίσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα είναι μεγάλη βραδιά. Αναμένονται εξελίξεις
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
ΥΓ Η Μακάμπι θα κερδίσει με 20
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
Oι Ολυμπιιακοι μιλουσανε για ατυχιες η Μπαρτσελονα ομως εχει απωλειες στην πιο κρισιμη στιγμη,ο Ολεσον και ο Ντοελμαν(ανετοιμος) στοιχιζουν πολυ.Ειναι σαν να λειπει Πριντεζης και Λοτζεσκι, πολυ τυχη εχει η ομαδα εδω σε συναρτηση με τη θεληση φαινεται οτι παει φουλ για κουπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχουν ατυχίες σε αυτό το επίπεδο. Κι αν μιλούσαμε για ατυχίες θα έπρεπε να αναφερόμαστε πχ σε περιπτώσεις που μια ομάδα χάνει δυο παίκτες στην ίδια θέση από τραυματισμού τύπου κατάγματος (που δεν οφείλεται σε κόπωση). Ή έστω αν χάσεις το καλύτερος σου παίκτη.
ΔιαγραφήΤο ότι έχει χάσει ένα τεσσάρι η Μπαρτσελόνα, όταν από πίσω του υπάρχει ο Λάμπε και ο Νάχμπαρ, δεν το λες και ατυχία. Ο δε Όλεσον είναι κάτι περισσότερο από επιρρεπής.
Τα ίδια φυσικά ισχύουν και για τον Ολυμπιακό.
Ο Πέτγουει τραυματίζεται διαρκώς. Κάτι που το ήξεραν στην ομάδα όταν τον κρατούσαν το καλοκαίρι, ή όταν επέλεγαν να φέρουν τον Τσαιρέλη (και μάλιστα τραυματία).
Ο δε Σπανούλης είχε έναν απλό τραυματισμό που θα του στερούσε την συμμετοχή σε ένα πολύ κρίσιμο ματς. Αντ' αυτού όμως, προτιμήθηκε να ρισκάρει και να χάσει τελικά περίπου ένα μήνα. Δεν το λες ατυχία αυτό. Κάπως αλλιώς το λες...
Aν και βάζελος πραγματικα με ξεσηκωσε η ενεργεια που εβγαλε από το πρωτο δεκαλεπτο ο ΟΣΦΠ σε αμυνα και αμυντικο ριμπάουντ...Στο κλεψιμο του Λοτζεσκι καπου εκει στην πρωτη περιοδο μου δοθηκε η αισθηση ότι η ομαδα δεν το χανει το ματς,μου φανηκε ότι ειχε διαβασει τον επιθετικο προσανατολισμο του αντιπαλου,παιρνοντας του τον αερα...Credit στο μεγαλο παιχνιδι του Πριντεζη που ισως αν εξελισσοταν αγωνιστικα γρηγοροτερα αντι να αναλώνεται σε ψευτικα,εμπορικα ειδυλλια και κουφια σταριλικια με τατου,κομμωσεις κτλ,να ειχε κανει καριερα και στο ΝΒΑ...Ο Σπανούλης εβαλε κρίσιμα τριποντα όταν η ομαδα ειχε κολλησει επιθετικα και οι Καταλανοι πλησιαζαν επικινδυνα,ενω σπουδαιο παιχνιδι εκανε ο Μαντζαρης που δεν αποτυπωνοναι μονο στην πραγματικα μεστη στατιστικη του στο ματς.Γενικα εγω πιστευω τον φετινο Ολυμπιακο ακομα και για τον τιτλο.Ειναι η καλυτερη αμυντικη ομαδα της διοργανωσης για μενα,και το μοντερνο αγωνιστικο στυλ που του επιτρεπει να παιζει και σε αργο και σε γρηγορο ρυθμο τον καθιστουν σκληρο καρυδι για τους πολυδιαφημισμένους αντιπαλους του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον ΠΑΟ ελπιζω σε μια καλη εμφανιση τουλάχιστον...Εγω εκτιμω τον Ιβάνοβιτς αλλα αν συνεχισουν τα αρνητικα αποτελέσματα με την νοοτροπια που υπαρχει στην Ελλαδα,τεινει να συσσωρευτεί τοσο εντονη κριτικη εναντιον του,που στο τελος κινδυνευει να εχει επιπτωσεις πανω στο αγωνισικο οικοδομημα...Όχι τοσο λογω των οποιων προπονητικων του λαθων,οσο του κακου ιματζ το οποιο εχει δημιουργησει και μπορει να λειτουργησει ψυχολογικα εις βαρος του πλανου.Οποτε ισως το καλοκαιρι πρεπει να αντικατασταθεί με-εννοείται-Ελληνα προπονητη...
Σοβαρέψου και μην αυτοαποκαλείσαι βάζελος ..
Διαγραφήακου εκει,βαζελος λεει,,,,βαζελος λοιπον και στα μουτρα σου,πραγματικα ορισμενοι αυτομουντζωνεστε.
Διαγραφήεσυ εισαι οντως βαζελος
Διαγραφήοταν γινεις ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ξαναμιλαμε
Δημήτρη συγγνώμη για την κακή λεξούλα αλλά οι αντιδράσεις, τα μάτια του Διαμαντίδη μέχρι να βγεί αλλαγή στα 7.30 λεπτά δείχνει πόσο μπ.....λο είναι η ομάδα μέσα στα αποδυτήρια...Δυστυχώς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοείς;
ΔιαγραφήΛακης
Γεια σου ρε ΠΑΠΠΑΑΑΑΑΑ! Φοβερο ματς! Μπραβο στην ομαδα! Παμε για το καλυτερο τη Τετάρτη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίμος
Τεραστιοι Μητσος και Νικολας ... Σας ευχαριστω για τη χαρα που μου δωσατε σημερα !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήDroga
Ο 3D μολις ειπε οτι διαβαζει διαφορα απο εδω και απο εκει μονο που δεν ισχυει τιποτα απο ολα αυτα.Ευχαριστω για την νικη ομαδα μου και ας μην συνεχισεις.Μιλησαν καποιοι για την χειροτερη ομαδα στην ιστορια της ευρωλιγκας και περιμεναν συντριβη και στο ΟΑΚΑ,κριιιμαααααα τους απογοητευσαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήωραιος ο Πεδουλακης στην ΝΟΒΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι πολυ ενδιαφέροντα αυτα που είπε.πιο πολυ και απο τη νίκη χαίρομαι για τον παπά.παντως θα το πω για μια άλλης φορά,δεν γίνεται ο ΠΑΟ να παει μπροστά με τον μπατιστα Σέντερ.ουτε σε 1.000.000 χρόνια.δεν ειναι γιαυτο το επίπεδο.
Διαγραφή@delfino
Τι είπε ρε παιδιά? Πείτε και σε μας που είδαμε το ματσάκι από την ΝΕΡΙΤ...
ΔιαγραφήΓια τον Παππα ειπε οτι ειναι χαρισματικος στην επιθεση του θυμιζει τον Αλφονσο Φορντ,δουλευει πολυ στην αμυνα.Στην συνδεση με το ΟΑΚΑ φανηκε η πολυ καλη τους σχεση με τον 3D,Για τον Τεοντοσιτς λενε οτι ηταν παλι ο παλιος Τεο και οτι σε ενα παιχνιδι θα καψει την ομαδα του.Αυτα μου εμειναν.
ΔιαγραφήΈλα, δεν είναι τίποτα! 4 νίκες στα επόμενα 4 ματς και πήραμε το 7ο!
ΑπάντησηΔιαγραφή62 pontoys sto teleytaio 10lepto istoriko rekor sthn euroleague.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα που το θυμήθηκα ρε μάγκες για να ρωτήσω κατι.τοσα χρόνια που βλέπω μπάσκετ εχω δει παρά πολλές επίτηδες άστοχες βολές ποτε ομως δεν είδα διαιτητή να δίνει την μπάλα στην αντίπαλη ομάδα επειδή κατάλαβε οτι χάθηκε επίτηδες!!!πρωτη φορά το δε.αλλαξε κανονισμός η αυτος ισχύει μονο οταν κάνει κακό στην τσσκα;;;;;τι να πω.και αν δεν έκανε λάθος ο οδικά και έβαζε κανά τρίποντο άντε να μιλήσεις για τον διαιτητή.ολοι θα λέγανε στην διαιτησία τα ρίχνεις;;;;δηλαδή αν με ήττα η τσσκα σήμερα αποκλειοτανε τι θα έδιναν;;;επιθετικό φάουλ στο στεφάνι;;;;;;χοαχοαχχαχ!!!ρε μπερτομεου θα μας τρελάνεις τελείως ρε.ρε τι βλέπουμε.με 2 0 στους καλύτερους 8 παει να χάσει ένα παιχνιδι και οι διαιτητές της δίνουν αυτο το σφύριγμα.τι να πεις;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή@delfino
Kοιτα η αληθεια ειναι οτι το κανανε λιγο ατσουμπαλα, ο Παππας που τη μπουμπουνησε και βιαστηκε να μπει μεσα στη ρακετα.
ΔιαγραφήΠαντως εχεις ενα δικιο, δυσκολευομαι να σκεφθω οτι θα σφυριζαν το ιδιο εναντια στη ΤΣΚΑ, ειδικα μεσα στη Μοσχα.
Το έχω ξαναδεί η πέρσι ή φέτος σε ματς. Έχει δοθεί εντολή στους διαιτητές αν ο παίκτης σουτάρει με προφανή πρόθεση να αστοχήσει να σφυρίζουν για διακωμώδηση του αθλήματος. Και με βάση αυτό, καλώς σφύριξαν κατά τη γνώμη μου. Ο Παππάς το έκανε χωρίς καθόλου τακτ.
ΔιαγραφήΔημήτρης
επρεπε να γινει επαναληψη της βολης παιδια..η τσσκ ειχε 4 παιχτες στην γραμμη
ΔιαγραφήΜπηκε ο Φωτσης νωριτερα γι'αυτο εδωσε την μπαλα απο εξω. Ειναι καθαρη φάση σαν και αυτες που γινονται σε ολη τη διαρκεια του ματς. Τωρα το αν θα μπορουσε να κανει τα στραβα ο Ανκαραλι ματια στο χρονικο σημειο που ειναι δεδομενο.
ΔιαγραφήΟταν το γνωριζουμε μεχρι κι εμεις, ειναι ανεπιτρεπτο να μην το ξερει επαγγελματιας παιχτης και προπονητης. Το σφυριγμα ηταν σωστο καθως ηταν εμφανης η προθεση.
ΔιαγραφήPepe
Τα βήματα του Σέρβου στο τρίποντο που μειώνει σε 84-83 και το όργιο που έγινε στις βολές του Παππά στο τέλος (4 παίκτες της ΤΣΣΚΑ διεκδικούν το ριμπάουντ και δίνεται άνευ λόγου και αιτίας η μπάλα από το πλάι να τα ξαναδείτε λιγουλάκι.
ΔιαγραφήΦανταστείτε δηλαδή, στα 3,5 δευτερόλεπτα πριν το τέλος, ο διαιτητής να έλεγε ότι τέτοια φάουλ είναι non-call....
ΔιαγραφήΓίνεστε αστείοι
Θυμάμαι μια ανάλογη φάση με Καλάθη να χάνει τη βολή επίτηδες,νομίζω ήταν τα πλειοφ με Μακάμπι το 2012 αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος.
ΔιαγραφήΕπίσης έχω την αίσθηση οτι σε αυτή την περίπτωση δέχεσαι τεχνική ποινή,οπότε νομίζω απλά κάποιος παίκτης του Πάο πρέπει να καταλογίστηκε οτι μπήκε μέσα πριν φύγει η μπάλα από τα χέρια του Παππά.Και πάλι δεν είμαι σίγουρος...
ΣΟΡΡΥ ΠΑΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ (ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ-ΦΑΝΗΚΕ ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΣΤΕ).....
ΔιαγραφήΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΧΑΜΕΝΗ ΒΟΛΗ (ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑΜΠΛΟ)....
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΦΥΡΙΧΤΗΚΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΦΩΤΣΗΣ "ΜΠΗΚΕ" ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΣΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΙΣΗ.....
ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΠΗΚΕ...ΑΡΑ ΣΩΣΤΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ....
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΣΚΑ ΓΙΑ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ ΠΗΔΟΥΣΑΝ (ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ "ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ" 4 (!!!!!!!). ΝΑΙ 4.....ΚΙ Ο ΠΕΜΠΤΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΠΟΝΤΟ....
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ.....ΔΙΑΤΗΣΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ (ΟΧΙ ΑΝΤΙ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗ..).
ξανα δες την φαση και μετρα ποσοι της τσσκα παικτες βρισκονται στη γραμμη για το ριμπαουντ!!! 4 με 2! που εχει ξαναγινει αυτο! αλλα τι να λεμε! μονο τα δικα μας φαινονται!!!
ΔιαγραφήΑπόστολος
3D"Θεωρώ πως έχουμε κάνει υπέρβαση φέτος. Το πλάνο το ξέρετε. Εντάσσονται παιδιά στην ομάδα που παίζουν σε υψηλό επίπεδο. Κάναμε σκληρή δουλειά για να φτάσουμε στους 8 και αντιμετωπίζουμε μια καλή ομάδα. Θα παλέψουμε για ότι μας ανήκει. Θα δώσουμε οτι έχουμε.Άμα είναι καλύτερη η ΤΣΣΚΑ θα χάσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα η ομάδα χρειάζεται κορμό Ελλήνων παικτών με παιδιά που θα μονομαχούν. Πρέπει να στηριχθεί η προσπάθεια και ας έχει επιπτώσεις σε τίτλους.Πρέπει να φτιάξει το μέλλον της η ομάδα."
http://www.basketnet.gr/tokoraki/p/70876/ekei-pou-stamataei-i-logiki-arhizei-o-ankarali?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος είναι το κοράκι; Ο Δημήτρης ή ο Χάτζη;
ΔιαγραφήΈλεος.
Επίσης. "Υπάρχει επαφή, υπάρχει επαφή" φώναζε ο Χάτζη.
ΔιαγραφήΜόνο που η επαφή δεν σημαίνει κάτι. Η τελευταία επαφή μετράει. Αλλά ξέρεις σε ποιους αναφέρεται, οπότε...
υγ
Όχι ότι και ανάποδο να ήταν το σφύριγμα θα σήμαινε κάτι. Ανάποδο πλάγιο έδωσε πχ όταν έβγαλε με το πόδι ο Φώτσης. Σημαίνει κάτι;
είπε ο Μήτσος: «Άνθρωπος είμαι και εγώ διαβάζω και ακούω τι λέγεται δεξιά, αριστερά. Ας μου επιτρέψουν όλοι να γνωρίζω καλύτερα την ομάδα. Έχουμε κάνει υπέρβαση και είναι σημαντικό πως κάποια παιδιά παίζουν σε αυτό το επίπεδο. Θα δώσουμε ό,τι έχουμε και αν είμαστε καλύτεροι θα κερδίσουμε, αλλιώς θα χάσουμε». Αυτά…TO EΙΔΑ ΛΑΙΦ ΕΙΠΕ ΑΚΟΜΗ "εχουμε προπονητη επιτρεψτε μου να ξερω καλυτερα"(απαντηση σε οσα ακουγονται)Ολοι ψυχανεμιζονται διαφορα."γελασε ειρωνικα" 'τσαντιστηκε' ο καθενας λεει οτι του κατεβει λοιπον.
ΑπάντησηΔιαγραφήσε συνεχομενα ποστ του τζιμ διαβαζω συνεχεια αναφορες στον φωτση ως τελειωμενο κτλ κτλ.. σμρ απλα εδειξε τον λογο που βρισκεται στην ομαδα...καμια νεοχτιστη ομαδα δεν εχει μελλον αν δεν εχει αναφορες στο παρελθον της
ΑπάντησηΔιαγραφήο τζιμ ελτιμά πολύ τον φώτση κρις,είναι γνωστό. απλά δε παίζει άμυνα πλέον, είναι φανερό. ειδικά ψηλά. αλλά στο σουτ είναι μάστορας.
Διαγραφήρε παιδιά ολαβάλ σήμερα πόσο θα πρόσφερε?????? η ομάδα μονο από την άμυνα μπορεί να φέρει τη σειρά στα ίσα. ο ντουσκο δε το έχει καταλαβει
καλημερα, απο φιλους της ομαδας εννοω παρα τον τζιμαρο.. για τον λαβαλ το σκεφτικα απειρες φορες στην διαρκεια του αγωνα.. κριμα πραγματικα. ο μπατιστα ειναι και πρεπει να αντιμετωπιζεται σαν ρολιστας και εκει θα προσεφερε τα μεγιστα.. σμρ εφαγε 2 ταπες στα ισια σε φασεις που δεν τις εχει...
ΔιαγραφήΟ Ιβάνοβιτς ψήλωσε. Μάλλον έπρεπε να χάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω πω ζημια ... αντε τωρα να διωξεις τον Ιβανοβιτς!
ΔιαγραφήΣυγγχαρητήρια στον Παναθηναικό σήμερα και στον Ολυμπιακό για τη νίκη του την Παρασκευή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ακούσαμε και αυτό. Ο Ουίμς δεν είναι καλός σουτέρ 3π... έλεος με τον κάθε άσχετο.. Δεν πέρασε ένας χρόνος που μας κήδεψε με 2 μεγάλα σουτ στο πρώτο παιχνίδι πλευ-οφ περυσι και το πήγε παράταση... και σήμερα έδωσε άμεση απάντηση με 4/5 και παραλίγο να γύρισε το παιχνίδι από το -10.. Δεν είδα το ματς αλλά λογικά θα το απέδωσαν στην τύχη ή θα απόρησαν που ένας ασχετος σουτέρ ευστοχεί σε τόσο μεγάλα σουτ..χαχαχα
Υ.Γ.1 Το μάτι του Παππά γυαλίζει
Υ.Γ.2 Ξαφνικά ο Τεόντοσιτς κρίθηκε από ένα ματς και έγινε πάλι ο τρελοτεόντοσιτς και μαλίστα σε ματς με PIR 17 ... παίχτης που είναι υποψηφιος για mvp και είναι στα καλύτερά του (τα flopping βέβαια δε ξεχνιούνται...)
Υ.Γ.3 Αρχηγός και υπαρχηγός: Π Α Ρ Ω Ν
Υ.Γ.4 Ο Γιάνκοβιτς χρειάζεται περισσότερη συγκέντρωση στην άμυνα.. στα τελευταία λεπτα του αγώνα.. αφήνει μόνο τον Γουίμς προσπαθώντας να δώσει μια λάθος βοήθεια αφού ήταν και ο Φώτσης εκεί..
Υ.Γ.5 Οι παρατηρήσεις μου μπορεί να είναι εσφαλμένες αφού είδα μόνο τα highlights του αγώνα.. :)
Πεδουλάκης
Αν οι Bulls εχουν τοσα προβληματα με τους Bucks..δε νομιζω να πανε και πολυ μακρια μετα. Αν δεν ειχαν τον Butler αποψε οι Bulls του 38%FG θα εχαναν απο τους Bucks του 36%FG
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγουρα μεγαλη η χθεσινη νικη κυριως για ψυχολογικους λογους μετα τις τραγικες εμφανισεις στη Μοσχα. Ομως:
ΑπάντησηΔιαγραφή- σπανια κερδιζεις με 8 ευστοχα διποντα!!! Δεν νομιζωνα εχει ξαναγινει σε αυτο το επιπεδο
- δεν φταιει μονο ο Μπατιστα αλλα κυριως οι οδηγιες που του δινουν. Τι δουλεια εχει να πιεζει τον Χαινς και τον Καουν στα 8 μετρα;
- παλι πηγε να κανει το θαυμα του στο τελος ο Ιβανοβιτς, ειδικα στην αμυνα. Επιτρεπεται να ειναι ζεστος ο Ουιμς και να πυροβολει ελευθερος;
- ο Νελσον χρειαζεται στηριξη για να δειξει τι αξιζει.
Τελος, ο Τεοντοσιτς οταν πιεζεται για καποιους λογους (γηπεδο, Παο κλπ) συνεχιζει και λειτουργει εναντιον της ομαδας του. Κριμα...Παντως η μη χειραψια Διαμαντιδη-Τεοντοσιτς μου εκανε αλγεινη εντυπωση...και για τους δυο καθως πρεπει να λειτουργουν και ως προτυπα για τα νεα παιδια.
Pepe
Εννοείς ότι δεν μπορρεί - δεν επιτρέπεται να κάνει κακό παιχνίδι;
ΔιαγραφήΚαι μάλιστα σε αυτό το κακό παιχνίδι που όντως έκανε να δίνει 9 ασσίστ;
Αρκετά με την εμπάθεια.
Εδώ και 4 χρόνια που έχει φύγει από την Ελλάδα, είναι μόλις η πρώτη φορά που τον κερδίζετε, οπότε καλύτερα να είστε πιο προσεκτικοί στις κρίσεις σας.
Εκτός του Παππά, του Ουίμς και των άλλων παικτών, σε μεγάλη βραδιά βρέθηκε και ο Χάτζη εχθές.
ΔιαγραφήΕίπε πολλά μα πάρα πολλά ωραία. Στο τέλος όμως ξεπέρασε τον εαυτό του. "Μια από τις μεγαλύτερες νίκες στην ιστορία του ΠΑΟ".
Και να αναρωτιέμαι εγώ ο γαύρος, για τον ΠΑΟ των έξι ευρωπαικών μιλάει, ή για το Μαρούσι;
12,5 χιλιάδες χθες στο γήπεδο; Λιγοψυχία;
ΔιαγραφήSorry pepe, δεν προορίζοταν ως απαντήσεις τα δυο τελευταία σχόλια.
ΔιαγραφήΑνωνυμε των 11: 53 όταν λες πως πρωτη φορα κερδιζουμε τον Τεοντοσιτς, μπορεις να μου πεις περσυ ποσο πηγε η σειρα με την ΤΣΣΚΑ;
ΔιαγραφήΉταν τραυματίας παιδιά πέρσι ο Τεόντοσιτς. Μόνο στον 5ο αγώνα στην Μόσχα έπαιξε..
ΔιαγραφήAνώνυμε 12:34, μπορώ να σου προτείνω να βλέπεις τουλάχιστον τα παιχνίδια της ομάδας σου, αν θέλεις να συμμετέχεις σε δημόσιες συζητήσεις...
Διαγραφήδεν έπαιζε ο Τεόντοσιτς εκτός του τελευταίου ματς.
ΔιαγραφήΟτι δηλαδη ο Τεοντοσιτς κερδιζει τον ΠΑΟ ολες αυτες τις φορες...για να μην μιλησω και για τον ημιτελικο του 2012...
ΔιαγραφήΔε χάνει πάντως ;)
ΔιαγραφήΕκτός του Παππά, του Ουίμς και των άλλων παικτών, σε μεγάλη βραδιά βρέθηκε και ο Χάτζη εχθές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπε πολλά μα πάρα πολλά ωραία. Στο τέλος όμως ξεπέρασε τον εαυτό του. "Μια από τις μεγαλύτερες νίκες στην ιστορία του ΠΑΟ".
Και να αναρωτιέμαι εγώ ο γαύρος, για τον ΠΑΟ των έξι ευρωπαικών μιλάει, ή για το Μαρούσι;
Χατζη και Ιωαννου (οχι ο Μεμος, παλι καλα που υπηρχε κι αυτος χθες) εχουν καταντησει γραφικοτεροι κι απο την Πλακα.
ΔιαγραφήΔεν αντεχεται η υστερια τους και η ασταματητη πολυλογια τους, κι οσο παει και χειροτερευει το πραμα.
Κανείς από τους δυο δεν παλεύεται, αλλά ο Χάτζη περνάει κάθε όριο. Καταρχήν δε γίνεται να λέει διαρκώς τόσα ψέματα για τις διαιτητικές αποφάσεις. Δε γίνεται συνολικά να λέει τόσα ψέματα και τόσες καφρίλες υπέρ του ΠΑΟ. Είπαμε να είσαι φίλος μιας ομάδας, αλλά αυτός φέρεται σαν χούλιγκαν με εξευγενισμένο λεξιλόγια.
ΔιαγραφήΑπό την άλλη ο Ιωάννου, ο δεύτερος χειρότερος της χώρας, κρατάει κάποια στοιχεία αξιοπρέπειας. Δεν προσπαθεί να μας βγάλει τυφλούς για παράδειγμα. Εννοείται όμως ότι δεν υποφέρεται.
Επίσης και οι τεμενάδες του Μέμου έχουν ξεπεράσει τα όρια
ΔιαγραφήΔεν τον πάω με τίποτα και είναι υπερ-υπερβολικός, αλλά το "ο Ιωάννου, ο δεύτερος χειρότερος της χώρας" δεν το αποδέχεται ούτε ο ίδιος ο Ιωάννου, που π.χ. παλιότερα δεν ανέφερε καν το όνομα του ΠΑΟ στις περιγραφές που έκανε στα derby μεταξύ των δύο, λες και ο γαύρος έπαιζε με ξένη και μισητή (για τον Ιωάννου!) ομάδα.
ΔιαγραφήΔείτε λίγο παρακάτω το link για το "βελούδινο μικρόφωνο" για να δείτε το πραγματικό μεγαλείο του Ιωάννου :-D
ο Ιωαννου την αλλη φορα εκανε αναφορα στην ευρωλιγκα για παιχτες δημιουργους ,μιλησε αποθεωτικα για τον Σπαν λεγοντας οτι ειναι πισω απο τον Παπαλουκα,ενω υπαρχει ο ΔΔ που ειναι πρωτος με διαφορα και ειναι και Ελληνας και δεν ειπε τπτ αν εκανε αναφορα στον ΔΔ θα παθαινε κατι;;Οσο για χτες τι ηθελες να λεει οτι ο Παο ευννοουνταν οταν η διαιτησια ηταν εξωφθαλμη υπερ της ΤΣΣΚΑ;;
ΔιαγραφήΔε θα τα χαλάσουμε σε αυτό. Αν και ξαναλέω ότι κάποια στοιχεία αξιοπρέπειας τα διατηρεί (πχ ως προς τη διαιτησία πχ), αλλά από την άλλη δε θα δώσει μαθήματα δημοσιογραφία το sdna του Αλαφούζου.
ΔιαγραφήΚαι επίσης, το πρόβλημα του Χ''γεωργίου δεν είναι η υπερβολή ούτε η υπερ-υπερβολή. Είναι το ψέμα! Ασταμάτητα συνειδητά ψέματα.
ΔιαγραφήΞεκινώντας από διαιτητικές αποφάσεις και καταλήγοντας ακόμα και σε ψέματα για στατιστικά.
Νομίζω συνολικά ότι είναι ο χειρότερος αθλητικογράφος στη χώρα, μαζί με υπεύθυνους του γαύρου και της πράσινης.
@5:01
ΔιαγραφήΕσείς τις διαιτησίες πάντα εξόφθαλμα εναντίον σας τις βλέπετε. Ακόμα και όταν εκτελείται 18 αναπάντητες βολές.
Όπως έγραψα και πιο πάνω, ξέρει σε ποιους απευθύνεται, οπότε μπορούμε να πούμε πως βρίσκει και τα κάνει.
Όσο για τον Ιωάννου και αυτό που λες, είναι τελείως διαφορετικό να εκφράζει μια εκτίμηση, ακόμα κι αν είναι κοινώς αποδεκτά λανθασμένη, με το να λες ψέματα πχ για αριθμούς και στατιστικά ή να παραποιείς δηλώσεις, όπως κάνει διαρκώς ο Χάτζη.
Τέλος, ούτε ο ΔΔ δεν πιστεύει ότι είναι καλύτερος δημιουργός από τον Παπαλούκ.
Ως γαύρος, και ο Ιωάννου ξέρει σε ποιους απευθύνεται, άρα βρίσκει και τα κάνει (όλα αυτά που έχει κάνει και πει). Και ω οποία έκπληξις, θεωρείς τον φιλοπαναθηναϊκό Χατζη"" ως "χειρότερο" και -λίγο- καλύτερο τον φιλογαύρο Ιωάννου ως "δεύτερο χειρότερο". Εγώ ως Παναθηναϊκός θεωρώ ότι είναι αντίθετη η κατάταξη, και πιθανότατα δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε. Άρα, μάλλον το κουράζουμε για ένα ήσσονος σημασίας θέμα έτσι και αλλιώς.
ΔιαγραφήΌσον αφορά στο θέμα δημιουργίας, το πιο χειροπιαστό είναι η σχετική κατάταξη assists, όπου ο ΔΔ είναι πρώτος, σε λιγότερα ματς από τον ΠΠ. Ως εκ τούτου, οι θεωρητικές συζητήσεις είναι για μας, για να έχουμε να λέμε, τα νούμερα λένε αυτά που λένε.
@Αntony,
ΔιαγραφήΌχι, να με συγχωρείς αλλά δεν είναι θέμα φιλοπαναθηναικού/φιλοολυμπιακού. Δε θα διαφωνήσω στο ποιος είναι χειρότερος, γιατί έτσι κι αλλιώς είναι ασήμαντο, αλλά το αν η σειρά που τους κατατάσσω στηρίζεται στο το ομάδα στηρίζει ο καθένας, όχι αυτό δεν είναι ασήμαντο.
Όσο για τον Παπαλουκά και τον Διαμαντίδη, θα σου βάλω μια άσκηση.
Μπες σε αυτή τη σελίδα
http://www.euroleague.net/main/statistics?mode=Leaders&entity=Players&seasonmode=Single&seasoncode=E2000&cat=Assistances&agg=PerGame
Και ξεκίνα σεζόν τη σεζόν, να βλέπεις πόσες ασσίστ μ.ο. έβγαζαν οι 10 πρώτοι πασέρ. Δε πως έχουν εξελιχθεί τα νούμερα, και έλα να μου πεις τι παρατηρείς. Όταν το κάνεις αυτό, θα σου πω τι έχει γίνει...
Γιατί καλά και άγια τα νούμερα, αρκεί να ξέρουμε να τα διαβάζουμε, αλλά πάνω από όλα να ξέρουμε τι νούμερα διαβάζουμε. Μη μας δίνουν μέτρα και εμείς διαβάζουμε εκατοστά.
υ.γ.
Εσύ που τους έχεις δει, πιστεύεις ότι ο ΔΓ είναι καλύτερος δημιουργός;
Ελπίζω επίσης να καταλαβαίνεις τη διαφορά στη βαρύτητα των κατηγοριών μας (οι οποίες μπορεί βεβαίως να είναι ανεδαφικές).
ΔιαγραφήΕγώ κατηγορώ τον Χάτζη ως ψεύτη, εσείς κατηγορείται τον Ιωάννου επειδή δεν προσκύνησε το μεγαλείο του 3d.
Το πιάνεις;
Στα γρήγορα: η εξέλιξη των Total, PerGame, Avg και Per40" ανά τις χρονικές περιόδους είναι και για τους δύο κατανομή bell (ή καμπάνα), δηλαδή η normal μορφή που ακολουθεί ένας αθλητής που ανεβαίνει, φτάνει στο peak του και μετά ακολουθεί η πτώση. Ο ΠΠ είχε την ατυχία όμως να επιλέξει να επιστρέψει στον ΟΣΦΠ, με ότι αυτό συνεπάγεται στους αριθμούς του και την καριέρα του συνολικά. Λαμβάνοντας υπόψη και την τριετή διαφορά στην γέννηση, ηλικία και εμφάνισης στο προσκήνιο της Euroleague, εξηγείται σχεδόν πλήρως και η χρονική μετατόπιση των δύο κατανομών των assists.
ΔιαγραφήΑυτά είναι όπως είπα για να έχουμε να συζητάμε μεταξύ μας, για το πότε κορυφώθηκε ο ένας ή ο άλλος, τι συνθήκες βρήκαν στις ομάδες τους κλπ. Αυτός ο πίνακας όμως http://www.euroleague.net/main/statistics?mode=Leaders&entity=Players&seasonmode=All&cat=Assistances&agg=Accumulated δείχνει την συνολική εικόνα, και άρα το συνολικό performance και impact που είχαν στην ομάδα και στην διοργάνωση ο καθένας τους.
Για να μην το μπλέξουμε περισσότερο, εγώ θεωρώ καλύτερο δημιουργό το νο.6 της λίστας που παραθέτω, άρα δεν έχει να κάνει με συνολικά νούμερα ή αν είμαι ΠΑΟ, ΟΣΦΠ ή Α.Ο. Περισσού.
Τέλος, κανείς δεν κατηγορεί τον Ιωάννου ότι δεν προσκύνησε το μεγαλείο του 3D (που το άκουσες καν αυτό ?!?!?!). Ο άνθρωπος είναι γαύρος, δεν το κρύβει, αλλά δυστυχώς το γεγονός αυτό διαχέεται σε κάθε έκφραση και φράση του όταν κάνει τη δουλειά του, και αυτό που ενοχλεί ακόμα περισσότερο είναι ότι είναι και αντιπαναθηναϊκός. Ούτε για "προσκυνήματα" είπε κανένας, ούτε για "μεγαλεία" και άλλα τέτοια....
Δεν πρόσεξες αυτά που σου έγραψα. Σου μίλησα για τους αριθμούς των δέκα πρώτων πασέρ ανά έτος (ανεξαρτήτως ονομάτων). Όταν καταλάβετε, μάθετε ή ακούσετε τι διαφορά υπάρχει στην καταμέτρηση ασσίστ του 2006 με του 2015 τότε θα έχει νόημα να συνεχίσουμε τη συζήτηση.
Διαγραφήυγ
Θεωρείς το νούμερο 6 που, ουπς, τυχαίνει να υπήρξε παίκτης του ΠΑΟ. Όπως λες κι εσύ: ω οποία έκπληξις!
Συμφωνώ πάντως, στο πικ του ήταν μακράν ο καλύτερος δημιουργός.
Κι από πίσω του -κατά τη γνώμη μου- ο Παπαλούκ κι ο Μίλος. Πίσω από αυτούς ο Διαμαντίδης.
Καλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφερον παιχνιδι το χτεσινο και θα μπορουσα να χρησιμοποιησω και τη λεξη "διασκεδαστικο" αφου ναι μεν το θεαμα ηταν υψηλης ποιοτητας αλλα παλι και οι δυο ομαδες επαιξαν παιδικο μπασκετ σε αρκετα σημεια.
Το δεδομενο κερδος ειναι οι σερι τεραστιες εμφανισεις του Παππα ο οποιος εξελισει και κομμάτια του παιχνιδιου του,οπως η πασα η αμυνα to clutch factor,η αγωνιστικοτητα.Χαρακτηριστικη η φαση που εχει πεσει στο παρκε για την κατοχη πεταει τη μπαλα πισω απ το κεφαλι στον ΔΔ,τρεχει το γηπεδο και δινει no look pass στο Γιανκο που ευστοχει για τρεις.Φασεις που δειχνουν κραμα Γιαννακη - Σπανουλη.Ο Παππας τωρα και για τα επομενα 2-3 θα ειναι στην καλυτερη αγωνιστικη του ηλικια οποτε πρεπει εδω και τωρα να αρχισει να κεφαλαιοποιει τις εμφανισεις του και δειχνει οτι το κανει.Συνολικα παντως ο ΠΑΟ δεν εκανε σπουδαιο ματς.Στην ρακετα κονιορτοποιηθηκε(οκ λογικο ειναι με τετοια κορμια η ΤΣΣΚΑ) η κυκλοφορια της μπαλας ηταν μετρια,και κυριαρχησαν οι ατομικες ενεργειες.Ειδαμε ευτυχως λιγο παθος στην αμυνα αλλα αυτο και παλι κυριως απο τους περιεφεριακους(σπουδαιος και εδω ο Παππας)
Πρεπει να πουμε παλι οτι το φετινο προβλημα του ΠΑΟ δεν ειναι το ροστερ του.Εχω την εντυπωση οτι το ροστερ (αν λογαριασουμε και τον Λαβαλ) ειναι καλυτερο σαν μοναδες απο τα ροστερ του Πεδουλακη και το εχω ξαναγραψει.Ο προσανατολισμος της ομαδας ειναι αλλοπροσαλος και αυτο εχει δημιουργησει θεματα.Η διαχειρηση του δυναμικου φωναζει απο μακρυα οτι ειναι λαθος.
Ας δουμε πως θα παει και το επομενο παιχνιδι και θα κανουμε συνολικο απολογισμο.
no_closure
Σιγα το ροστερ του ΠΑΟ. Ο Καρρυ ειναι λιγο καλυτερος του Σλοτερ, ο Ματσιουλις ουτε συγκρινεται με τον Χαραλαμποπουλο, ο Μπραμος στο ιδιο επιπεδο με τον Γιανκοβιτς και ο Λασμε καλυτερος απο τον Μπατιστα (Νελσον Ουκιτς το ιδιο χαλι).Επομενως τι καλυτερο ροστερ; Επειδή αποδιδουν περισσοτερο οι Παππας Γιανκοβιτς που δεν εκανε χρηση ο RG;
ΔιαγραφήΥΓ.Σαν γκομενες με περιοδο κανετε για τον Ντουσκο, οπως κανατε παλαιοτερα με τον RG.Δεν εχετε καταλαβει πια πως δεν ζειτε στο 2012 και δεν σας κοουτσαρει ο Ζοτς.
Ο Κάρρυ είναι πολύ χειρότερος του Σλότερ.
ΔιαγραφήΟ Γιάνκοβιτς υπήρχε και πέρσι.
Ο Μπράμος και ο Ματσιούλις δεν υπάρχουν φέτος.
Ο Λάσμε ήταν πάρα πολύ καλύτερος του Μπατίστα.
Ο Ούκιτς αισθητά καλύτερος του Νέλσον ακόμα και πέρσι.
Οι μικροί που μεγάλωσαν είναι το αντίβαρο στους μεγάλους που μεγάλωσαν κι αυτοί.
Μάλλον πολύ χειρότερο το φετινό ρόστερ του ΠΑΟ, που όμως έχει καλύτερο προπονητή και είχε και πολύ καλή κλήρωση στους 16. Από τον περσινό όμιλο δύσκολα (έως απίθανα) να περνούσε.
Kάρι κλάσεις ανώτερος του Σλότερ και Νέλσον καλύτερος του Ούκιτς (μη τρελαθούμε, τουλάχιστον ο Αμερικανός στην άμυνα δεν περνιέται). Το ρόστερ μόνο χειρότερο δεν είναι. Με έναν εκ των Μπράμος-Ματσιούλις και Έλληνα κόουτς η ομάδα θα πήγαινε Μαδρίτη.
ΔιαγραφήΑπό που κι ως που ρε φίλε; Πως τα αμολάτε έτσι;
ΔιαγραφήΔηλαδή από εκεί που παραλίγο να αποκλειστείτε από την Άλμπα, ξαφνικά, με τον Μπράμο και τον Πεδουλάκη/Μαρκόπουλο/άλλον θα πήγαινες final 4;
ΕΛΕΟΣ.
Ναι φιλαράκο. Εύκολα..
ΔιαγραφήΔε θα έβλεπες αυτό τον διασυρμό του ρόστερ που γίνεται από τον Ιβάνοβιτς. Άλλο μπάσκετ.
Εύκολα κιόλας...
ΔιαγραφήΤι να πω... Ανίατη
Ας μην γελιόμαστε το παιχνίδι πιο πολύ το έχασε η CSSKA παρά το κερδίσαμε εμείς. Είχε και μεγάλη αστοχία αλλά και ο πάγκος της φάνηκε να μη μπορεί να κάνει το παιχνίδι του όπως έγινε στη Ρωσία, δείχνοντας έλλειψη τσαγανού για τα δύσκολα μετά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είδαμε ιδιαίτερα πράγματα από τον προπονητή για άλλη μια φορά και το ζωγραφιστό ήταν ναρκοπεδιο. Όχι μόνο δεν σουτάραμε αλλά δεν κάναμε καν προσπάθειες.
Ευτυχώς από το πρώτο δευτερόλεπτο που μπήκε ο Παππάς είχε ένα refuse to lose mentality και αντλουσε ενέργεια από την άμυνα φάση φάση. Έτσι έγινε ο πυλώνας που χρειάζεται η ομάδα αυτή να στηριχθεί πάνω του. Μακάρι να έχει την ίδια ταπεινή προσέγγιση του ματς και την Τετάρτη.
Ο 3d και ο Φωτσης είναι συγκινητικοί. Μιλάμε για υπερπροσπάθεια όχι αστεία, στο 4ο δεκάλεπτο ο κάθε παίχτης που έπαιξε πρέπει να επιασε τουλάχιστον ένα 150% της καλύτερης απόδοσής του.
Τέλος η ηχηρή απουσία του κόσμου στέλνει μηνύματα προς όλες τις κατευθύνσεις.
Την Τετάρτη πάμε για χαλαρό sold out σε γήπεδο που θα φλέγεται. Ο lawal και ο Slaughter μπορούν να είναι τα κρυφά χαρτιά μας ας ελπίσουμε ότι ο πρώτος από τη μεριά του έχει πεισμωσει να αφήσει το στίγμα του στη σειρά αυτή και από τη μεριά τους ο ιβ να εκμεταλλευτεί ότι έχει στη φαρέτρα του, ενώ για τον 2ο να είναι καταρχάς υγιής και να προσπαθήσει σταδιακά μέσα από την άμυνα να χτίσει αυτοπεποιθηση.
Φίλε μου με συγχωρείς έχεις λάθος να λες "το έχασε η CSSKA".. Αν χθες χάναμε θα ίσχυε το αντίθετο. Ήταν δικό μας παιχνίδι..Στο τέλος η διαφορα θα έπρεπε να ήταν 10-15 πόντους. Λίγο το οτι πιστέψαμε ότι τους πήραμε, λίγο η έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης και φυσικά η τύχη/ικανότητα του Γουίμς έφερε την διαφορά στο πόντο. Ήταν πολύ πολύ καλυτερη η άμυνά μας..
ΔιαγραφήΣτα άλλα που αναφέρεις πάνω κάτω συμφωνούμε
Andreas Craven
Κοίτα να δεις το λεω αυτό γιατί εκεί που είμασταν πίσω στο σκορ, αυτοί συνέχιζαν να βρίσκουν ένα σωρό ελεύθερα σουτ για τους ρολίστες τους κλπ. Στη Μόσχα όταν γινόταν αυτό μέναμε σταδιακά πίσω στο σκορ, άρα και απο ψυχολογία. Εχθές λίγο το άδειο γήπεδο, λίγο η ξενέρα όλα συνηγορούσαν να βαδίζουν στο ίδιο μονοπάτι. Όμως το refuse to lose mentality του Παππά που έβγαλε τρομακτική ενέργεια σε κάθε φάση μπροστά και κυρίως πίσω, ηλέκτρισε την ατμόσφαιρα φιλάθλους και συμπαίκτες, αλλά αν οι "Ρώσοι" κράταγαν τα συνήθη στάνταρ ευστοχίας τους, νομίζω ότι η ατμόσφαιρα δεν θα είχε προλάβει να ηλεκτριστεί.
ΔιαγραφήΠεριμένω την Τετάρτη με γεμάτο τώρα γήπεδο οι παίχτες (και οι διαιτητές, έχει γίνει συνήθεια πια) να μας βάλουν από την αρχή στο παιχνίδι.
Προχθές είχα πει ότι και στα δύο παιχνίδια ο ΠΑΟ δεν έπαιξε όπως έπρεπε και όπως μπορεί, γιατί απλά φαινόταν να μην το πιστεύουν και να μην προσπαθούν. Και χθες έγινε ακριβώς αυτό που πρέπει. Οι παίκτες έπαιξαν όπως μπορούν, λόγω εγωϊσμού, πείσματος, θυμού (ο καθένας παίκτης το ονόμαζε αλλιώς), τρέξανε, πιέσανε, πέσανε για μπάλες, κάνανε fouls, παίξανε δυνατά, και τελικά αποδείχτηκε ότι το χθεσινό τους performance έφτανε για να κερδίσουν την CSKA (και τον απίστευτο Weems στο τέλος).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ θέλαμε να δούμε, όχι να κερδίσουμε σώνει και ντε, ή ακόμα και να περάσουμε. Θέλαμε όλοι μας να δούμε τον πραγματικό ΠΑΟ, και αν αποδεικνυόταν ότι ο καλός ΠΑΟ δεν αρκεί για να κερδίσει την CSKA, καλώς να χάναμε. Για να το πω και αλλιώς, ακόμα και αν χθες ξαναχάναμε με 10-15 πόντους, πάλι θα είμασταν ευχαριστημένοι και θα τους χειροκροτούσαμε όλους.
Και μάλιστα σε βραδυά που ο Batista ήταν απων, Μποχώ και Χαραλαμπο έπαιξαν σχεδόν τιμής ένεκεν, ο Διαμαντάκος πήρε μυρωδιά από πάγκο, και ο Blums είχε φιλική συμμετοχή. Και όμως με 7 (και κάτι, ο Batista τουλάχιστον έπαιξε -χρονικά- αρκετά) παίκτες και τους ήπιαμε το αίμα με πίεση, τσαμπουκά, και εν τέλει, καλό μπάσκετ. Τα καλά ποσοστά μας βγήκαν από τις πολλές assists και τα ξεμαρκάριστα σουτ (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ).
Όλοι φύγαμε ευχαριστημένοι, χειροκροτήσαμε 5 λεπτά τον Ιτούδη, ρίξαμε τα φάσκελά μας στον τρελό, και Τετάρτη ξαναπηγαίνουμε για να δούμε μια ακόμα προσπάθεια. Αν δεν φτάσει για το 2-2, δεν πειράζει, ας παίξουμε αυτό που μπορούμε και ας χάσουμε, εμείς πάλι θα χειροκροτήσουμε.
ο Ιβάνοβιτς προφανώς δεν είναι άσχετος και δεν τα κάνει όλα λάθος. Επιμένω ότι με το υλικό που διαθέτει μπορεί να πάρει πολύ περισσότερα πράγματα.-
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ομάδα μπήκε στο γήπεδο για να τα δώσει όλα. Δε παράτησε το παιχνίδι όπως στη Μόσχα, όταν έμεινε πίσω στο σκορ. Η ψυχολογία είναι πολύ σημαντικό πράγμα στο Μπάσκετ.
Τα πολύ σωστά που έγιναν είναι ότι χάλασε στην επίθεση της CSKA την δημιουργία..Στο μεγαλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού ο De colo και ο Τεο δεν ήταν καλοί. ο Μαυροκεφαλίδης είναι αδικημένος, βοήθησε πολύ με τα hedge out και δεν είναι η πρώτη φορά, θα μπορούσε να βοηθήσει ακόμη περισσότερο στο σκοράρισμα. Η περιφερειακή άμυνα όταν έκλεινε στο καλάθι ήταν συγκλονιστική. Πήραμε τα ριμπάουντ και κάπως έτσι, ιδιαίτερα στο 2ο μέρος βάλαμε πολλούς πόντους στην transition κυρίως από τα 6,75. Αυτό έλλειπε πέρυσι.
Τα λάθη που έγιναν:
Ο Μπατίστα όταν τον βάζεις να βγαίνει τόσο μακριά από το καλάθι, χάνει πολλά η ομάδα. Σ αυτό όμως δεν φταίει ο ίδιος. Η ομάδα θα πρέπει να εξελιχθεί όταν δεν της βγαίνει η transition επίθεση. Θα πρέπει να αναπτύξει κάποια plays. Στην άμυνα θα ήθελα να δω στο 3 τον Νέλσον και μαζί στα γκάρντ τον 3D κ τν Παππά.
Πιστεύω ότι το υλικό της ομάδας είναι πολύ καλό, θα πρέπει να δουλευτεί περισσότερο και οι αστοχίες να καλυφθούν. Να βρει την ισορροπία ο Ιβάνοβιτς. Με πλην 2-3 παίκτες παίζουμε την CSKA δεν είναι και λίγο. Μπορούμε να τους πάρουμε και την Τετάρτη..
ΥΓ1: Πράσινη καρδιά σαν το δράκο που ξυπνά μετά από καιρό..
ΥΓ2: Γεια σου Παππά, Παππα..
Andreas Craven
Πως πιστεύετε ότι νιώθει από χθες το βράδυ ο Λάσο; Είδε ήδη τον πρώτο του νυχτερινό εφιάλτη από τη στιγμή που συνειδητοποίησε ότι αντιμετωπίζει τον Ομπράντοβιτς σε F4;
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ημουν ρεαλ αυτους θα ηθελα στον ημιτελικο κι ας εχουν τον ζοτς....μια ομαδα που δεν εχει ιδεα απο παιχνιδια φαιναλ φορ και παικτες που δεν εχουν την παραμικρη εμπειρια(αντε μονο ο ζησης).......stonerook
ΔιαγραφήKι εγώ αν ήμουν Ρεάλ, αλλά όχι αν ήμουν προπονητής στη Ρεάλ. Μπορεί να τον εκθέσει πολύ άσχημα.
Διαγραφήκαι η πλάκα είναι ότι ο Λάσο ακόμα δεν τον έχει αντιμετωπίσει τον Ζοτς ούτε μια φορά σαν προπονητής. Η πρώτη του θα είναι.
Διαγραφήαυτο το παιχνιδι το πηραμε χαρη στις προσπαθειες των ελληνων παιχτων της ομαδας. αλλα δεν ξερω αν θα εχουν τις ανασες για να παρουμε και το επομενο. αυτοι που μπορουν να μας δωσουν το επομενο παιχνιδι αν εμφανιστουν σοβαροι ειναι οι nelson και slaughter. και πρεπει να το κανουν. κρινεται θεωρω το μελλον τους στον παναθηναικο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι. Πιστεύω ότι μπορούν. Ο Νέλσον ειδικά. Χθες έπαιξε πολύ δυνατά τον Ντεκολό, φάνηκε θιγμένος και αυτός. Ρε παιδιά, ο Διαμαντίδης ήταν λίγο ξενερωμένος στην αρχή ή ιδέα μοy?
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
Στην αρχή, μέχρι και το 21-31, ο ΠΑΟ συνέχιζε στο ίδιο μοτίβο με τα πρώτα 2 ματς. Ο Φώτσης ανύπαρκτος, ο ΔΔ να παλεύει πρακτικά μόνος του, να μην βγαίνει τίποτα σωστά μπροστά και πίσω. Μόλις όμως είδε ότι ανεβαίνουν και οι υπόλοιποι (Φώτσης, Παππάς, Βλάντο, ΜΚΦ κυρίως), πήρε και αυτός τα πάνω του και φάνηκε να γυρνάει και κάποιος "διακόπτης" στα time-outs....Ψυχολογία...
ΔιαγραφήΌχι δεν είναι η ιδέα σου. Έγινε αισθητό σε όλο το γήπεδο.
ΔιαγραφήManu Chao
τεραστια νικη η χθεσινη για τους νεοτερους παικτες της ομαδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήτεραστια εμπειρια να κερδιζεις αυτη τη τσσκα, που αποτελει παρακαταθηκη για το μελλον!!
δεν τρεφω ελπιδες για φ4 αλλα θεωρω οτι το να γυρισει η σειρα πισω στη μοσχα θα ναι πραγματικο παρασημο γι αυτη την ομαδα του παναθηναικου και τα οφελης της θα τα δουμε την επομενη σεζον.αποτελει τεραστιο κινητρο το 2-2 απεναντι στην παρεα του μιλος και του κιριλενκο!!!
το επομενο ματς θα ναι και το πιο δυσκολο για τον παο.χθες 16/31 τριποντα δεν αρκουσαν παρα για να νικησουμε στο τελευταιο δευτερολεπτο και μαλιστα με λαθος επαναφορα του αντιπαλου!!!δεν τα βγαζεις περα με αυτους....σε μονό ματς σε ουδετερο γηπεδο εκπληξεις γινονται αλλα σε σειρα αγωνων δε ξερω αν υπαρχει ομαδα στην ευρωπη να αποκλεισει τη τσσκα με μειονεκτημα!!!αποψη μου...
οσο για τον παππα,αν συνεχισει την προσπαθεια θα αφησει και εποχη.ο μεγαλυτερος αγωνας που εχει να δωσει ειναι απεναντι στον εαυτο του και κατα ποσο θα συνεχισει τη δουλεια με σκυμμενο κεφαλι.
υ.γ το σουτ του παππα στο τελος μπροστα στο απλωμενο χερι του ουιμς ηταν τρελο!
υ.γ βλαντο μη φοβασαι και μπες στη ρακετα.ταπιδια μοιραζουν απλα οι ρωσοι , δεν εχουν βγει με τα καλασνικοφ.....
υ.γ η διαφορα του νελσον χθες ηταν οτι επαιξε στο ποστ ή οτι εδειρε πραγματικα στην αμυνα?
υ.γ ωραιο το σοου του ουιμς αλλα θα θελα να το δω και σε φ4.....αλλα ξεχασα στο φ4 θα παιξουν 40 λεπτα ο μιλος με το ντε κολο και τον κιριλενκο, 30 λεπτα ο καουν με το βοροντσεβιτς και τα ρεστα ολοι οι υπολοιποι.....
υ.γ τον ξεχασε το τζακσον ο ιτουδης χθες επειδη ηθελε να βλεπει αυτα που εκαναν ο παππας με τον ουιμς?χαι φαιβ ο ντουσκο με το μπεροκαλ και το μανωλοπουλο..........
ΣΜ
Κάτσε βρε ΣΜ που κάνει και χάη φαηβ στη πλάτη του ιτούδη ο ύπνος. Ντροπή. Ποιον τζάκσον, τον "αίρμπολ" από τα δύο μέτρα? και να βγάλει ποιον τον μίλος ή τον ντεκολό? χαη φάηβ έκανε ο ιτούδης που πήγε να κλέψει ένα χαμένο ματς από το -9 στο τρίλεπτο. μη λέμε ότι θέλουμε λοιπόν..
Διαγραφήξερεις τι πιστευω εγω φιλε μου?
Διαγραφήοτι εχετε ξεπερασει το σταδιο της κριτικης στον ιβανοβιτς και εχετε περασει σε αυτο της ισοπεδωσης!!!εσυ τον αποκαλεις υπνο, αλλος ασχετο, αλλος θεωρει οτι δεν εχει ιδεα τι παικτες εχει στα χερια του και δε ξερει να τους αξιοποιησει, αλλος πιστευει οτι εχει χασει τα αποδυτηρια κοκ.....δεν εκπλησομαι ομως, τα ιδια εχουν γραφει το 2011 και για το Ζοτς!!!
εχετε αναγαγει τον ιβανοβιτς σε εναν κακο προπονητη και την ιδια στιγμη διαβαζουμε αποθεωτικα σχολια για τον ιτουδη, που εγινε πρωτος κοουτς χθες!χανει ο παο φταιει ο προπονητης, κερδιζει ειναι το πεισμα των παικτων!!!αχαρακτηριστο πραγματικα.
οι πιο μετριοπαθεις βεβαια αφηνουν και ενα ανοιχτο παραθυρακι.θα δουμε τη δουλεια του του χρονου!!!οπως καποιοι δημοσιογραφοι που προεξοφλουν την αποτυχια 99% και οταν διαψευδονται εχουν το θρασσος και γραφουν μετα "ειδατε που σας τα λεγα?".
φιλε μου το να εχεις εσυ και ολοι μια αποψη ειναι σεβαστο οποια και αν ειναι αυτη.δεν ειναι σεβαστο ομως να χαρακτηριζεις (μπασκετικα παντα) εναν προπονητη , με την πορεια που εχει ο ιβανοβιτς και με τα λιγα αυτα καλα που εχει προλαβει να δειξει στον παο, υπνο!!!εκει ενισταμαι, οχι στην κριτικη.
οσο για το τζακσον, μαλλον δεν εχεις αποψη για τον παικτη.εχεις μεινει στη μπιλμπαο και στην πρωτη του χρονια στη ρωσια.
υ.γ ααα, και ποτε δε λεω ο,τι θελω.
ΣΜ
3:25 η διαφορά μειώθηκε επειδή αναγκάστηκε η ΤΣΣΚΑ να παίξει με τα τρίποντα αφού βγήκε έξω ο Κιριλένκο. Για το ότι ο Γουίμς ντύθηκε ξαφνικά Κάρλτον Μάγιερς από το Μπενετόν-Τιμσίστεμ του '97, ή για το ότι ο Τεόντοσιτς χάνει αμαρκάριστο σουτ στο 84-80 και ξαναπάει η μπάλα πάνω του για να το βάλει, δε φταίει κανένας Ιβάνοβιτς.
Διαγραφή@ ΣΜ
ΔιαγραφήΕσύ τον θεωρείς super προπονητή..? Εγώ δεν τον θεωρώ άσχετο και επικίνδυνο αλλά περίμενα περισσότερα. Συγνώμη που λέμε και την άποψή μας.
Κάθε ροστερ έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Αυτο που βλέπω στον Ιβα είναι ότι δεν προσαρμόζει πολύ σωστά το πλάνο του με βάση τις δυνατότητες των παικτών του. Δε θα μπω σε λεπτομέρειες, τα χει πάνω κάτω και ο jim.
Για μένα θα πρέπει να δουλέψει σε 2 επίπεδα.
Άμυνα για να βγαίνει η "transition" επίθεση και 2ο σε σετ επιθέσεις πρέπει να κάνει ακόμη περισσότερα.
Andreas Craven
SM προφανώς η σχέση σου με το άθλημα δεν είναι και η καλύτερη. Αν δε βλέπεις αυτά που κάνει ο Ντούσκο σε επίπεδο coaching πες "δε κατέχω". Στα εξηγεί και ο Τζιμ. Αλλά μη το παίζεις και πάλι ξερόλας. Καλά στα είπε τα παλικάρι από πάνω.
ΔιαγραφήMario
PS: Φυσικά ο Ιβάνοβιτς δν είναι άσχετος αλλά όποιοι δε βλέπουν περά από το γυαλί της τηλεόρασης τους καλύτερα να διαβάσουν σπορτ24 και γκαζέτα.
ΔιαγραφήMario
@andreas
Διαγραφήοχι φιλε μου, κανεις λαθος.εγω συγνωμη που εκφραζω τη γνωμη μου και λεω την αποψη μου , η οποια απεχει πολυ απο την κοινη γνωμη (και δεν ειναι φυσικα προιον εκκεντρικοτητας) .εγω ειμαι αυτος που γραφει κατι αντιθετο απο την κοινη γραμμη και διαβαζω υποτιμητικα σχολια τυπου "δε ξερει μπασκετ", "δεν κατεχω", "ξερολας", "καλυτερα να διαβασω gazzetta", "σου τα εξηγει ο τζιμ αλλα....".
δε σε εμποδισε κανεις να πει τη γνωμη σου,οποια και αν ειναι αυτη.και αν ναι, τοτε σιγουρα οχι εγω!
αλλο κριτικη και αλλο ισοπεδωση.αυτο πιστευω εγω και το λεω συνεχεια.αν αυτο σε κανει να μη μπορεις να εκφραστεις τοτε οκ.
και επειδη με ρωτας, ναι , τον θεωρω σουπερ για το σταδιο που βρισκεται η ομαδα!!οταν ανδρωθουν οι παικτες μας, σπρωξει και κατι παραπανω ο προεδρας τοτε ξαναμιλαμε!
@μαριο
"δε κατεχω", ¨ξερολας", "γκαζετα και σπορτ24".
τι ειναι αυτα ρε μαριε?πες τη γνωμη σου απλα και ασε τους χαρακτηρισμους.ειναι μαγκια αυτο?
και τι να μου εξηγησει ο τζιμ?δε μπορω να εγω να εχω αλλη αποψη και να διαφωνω με τη δικη σου και με αυτη του τζιμ?
ΣΜ
Αρχικά να σου πω ότι άλλος έκανε χαρακτηρισμούς για ισοπεδωτικούς και μετριοπαθείς..και γενικά δεν κατατάσσω κανέναν γιατι δε μου αρέσουν οι ταμπέλες. Διαφωνώ τόσο με αυτούς που χαρακτηρίζουν άσχετο τον Ιβάνοβιτς όσο και με αυτούς που υποστηρίζουν ότι ο Ιβα είναι super!
ΔιαγραφήΠερίμενα κάτι παραπάνω από τον προπονητή μου.
Μιλάω με επιχειρήματα και θέλω να ακούω και την αντίθετη γνώμη γιατι έτσι βελτιώνομαι, αλλά θέλω να ακούω στοιχειοθετημένη άποψη.
ΥΓ: Για το "σου τα εξηγει ο τζιμ αλλα...." ελπίζω να ανεφέρεσαι σε κάποιον άλλον και όχι σε μένα. Ανέφερα ότι "δε θα μπω σε λεπτομέρειες, τα χει πάνω κάτω και ο jim" για να μην γράψω πολλά.
Andreas kremm
Γράψε λάθος για το ΥΓ
ΔιαγραφήAndreas Craven
στο ΧΤΕΣΙΝΟ ματς τι παράπονα έχετε από τον Ιβάνοβιτς μπορείτε να μου πείτε; Μέχρι το σημείο που υπήρχε στο παιχνίδι ο παράγοντας τακτική, δηλαδή μέχρι 3,5 λεπτά πριν το τέλος, το σκορ ήταν 71-61. Μετά ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ αποφάσισαν να κάτσουν και να απολαύσουν το exhibition game του Παππά με τον Ουίμς. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ. Και μη μου πει κανείς ότι η ΤΣΣΚΑ είχε κανένα πλάνο στο τελευταίο λεπτό, αφού τα φάουλ που κάνανε τα κάνανε ΣΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ (!!!) αντί σε κάποιον που να χάνει βολές.
ΔιαγραφήΧτες όσο υπήρχε μάχη των πάγκων κέρδισε ο Ιβάνοβιτς. Τις προηγούμενες 2 φορές έχασε, και λογικό είναι. Αλλά να του κάνουμε κριτική επειδή δεν κέρδισε με 15 πόντους την ΤΣΣΚΑ και την κέρδισε με έναν, ε πάει πολύ ρε σεις.
1ον συνέχισε να βάζει τον Μπατίστα να κάνει hedge out (πάλι καλά που πήρε ο Μαυρο κ ο Γκιστ χρόνο στο 5), έτσι δημιουργείται ανισορροπία αμυντικά στην ομάδα, με συνέπεια να μην μπορεί να εκτελεστεί η transition επίθεση.
Διαγραφή2ο Δε σε καταλαβαίνω όταν λες ότι στα τελευταία λεπτά απόλαυσε το exhibition game του Παππά..όταν έχεις χάσει τόσα παιχνίδια στο τέλος..δε πρέπει να βρεις κάποια safe plays.
3ον Η ομάδα και στο χτεσινό ματς όταν έπαιζε 5 εναντίον 5 είχε θέμα. Δεν είδα weak side, δεν είδα ένα σύστημα να απομονώνει σε ποστ παιχνίδι τον Νέλσον για παράδειγμα. Ένα σύστημα για τον Μαύρο.
4ον Τι νέο έχεις δει στη σειρά, τι έχει προσθέσει.
Αυτά τα λίγα..Δε σου μιλάω για τα συνεχιζόμενα λάθη-αντιλήψεις.
ΥΓ: "φωνάζω" γιατί πιστεύω ότι μπορούμε περισσότερα
Andreas Craven
Καλημέρα σε όλα τα παιδιά. Δε μπορώ να καταλάβω πως μπαίνει το όνομα του Γιάνκοβιτς δίπλα σε αυτό του Παππά σήμερα στους διακριθέντες. Ο Βλαδίμηρος έβαλε 3 σημαντικά σουτ αλλά ήταν πολύ αρνητικός στην άμυνα και φοβισμένο κουτάβι στον αιφνιδιασμό όπου έκανε συνεχώς όπισθεν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλε και τις 4 ασσίστ,τα 4 ρ και τα 2 κλεψίματα και καταλαβαίνεις πως εκτός των μεγάλων σούτ βοήθησε σφαιρικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμενω αντιστοχο ποστ και για το Χατζηγεωργιου, που χθες εναμιση λεπτο πριν το τελος, ελεγε οτι το ματς δε γυριζει (ηταν στους 7 ποντους). Που αν μην ηταν δηλαδη και στο Ελλαδα- Γαλλια του 05 να χε δει πως γυριζουν τα ματς.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sdna.gr/gr/gnomes/aulakiotis/article/30708/vaggelis-ioannou-to-veloudino-mikrofono-tis-nerit/
Ωραίο και γέλασα, αλλά κυρίως θεϊκή η photo στο τέλος :-D
Διαγραφήxaxaxaxa
Διαγραφή"Συμμορία",καλησπέρα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ καλησπέρα, κατάρχάς σε ευχαριστώ (και εγώ μαζί με τους υπόλοιπους) για τις αναρτήσεις και τον χρόνο που αφιερώνεις. Θα ήθελα να σε ρωτήσω με ποιόν σέντερ (με κόστος το άθροισμα των χρημάτων Μπατίστα- Λαουάλ) θα μπορούσε ο ΠΑΟ να είναι ένα επίπεδο πάνω. sendero
ΔιαγραφήYOUNG, PATRIC της Γαλατά.
ΔιαγραφήHeight: 2.09 Born: 1 February, 1992 Nationality: United States of America. Νέος, συνολικά καλός και με σημαντικές δυνατότητες για
περαιτέρω βελτίωση. Λογικά θα ενδιαφέρει πολλές ομάδες, αλλά δεν νομίζω ανέφικτος στόχος.
Γεράσιμος.
Καλησπέρα. Ανταποδίδω το ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας.. Ο Παναθηναϊκός θα μπορούσε με το υπάρχον δυναμικό στη θέση "5" να είναι πολύ καλύτερος, αρκεί να είχε διαφορετική διαχείριση. Ο κόουτς έχει, σε όλη του τη καριέρα, συγκεκριμένη οπτική για τους παίκτες αυτής της θέσης. Αυτό που γίνεται με τον Μπατίστα (σε τόσο "πρώτο" ρόλο) έχει ζημιώσει την ομάδα. Είναι ένας παίκτης που θα έπρεπε να έχει τον ρόλο του Σοφοκλή στην ομάδα του Πεδουλάκη τότε. Το να σου πω κάποιο όνομα όπως καταλαβαίνεις, δεν ωφελεί. Και ο Ντόρσεη να έρθει πεντάλεπτα θα παίζει..
ΔιαγραφήΛίγο άμπαλος ο Γιανγκ αλλά πραγματικό κτήνος. Εγώ θα τον ήθελα και στον ολυμπιακό, αν φύγει πχ ο Ντάνστον.
ΔιαγραφήΑισθάνομαι περήφανος για την κίνηση των φιλάθλων να αναγνωρίσουν την προσφορά του Ιτούδη. Όσο και αν κάποιοι καταπίνουν αμάσητο τον σανό που τους ταΐζουν διάφοροι... ο μπασκετικός κόσμος του Παναθηναϊκού έχει αποκτήσει τέτοιο ήθος, πολιτισμό και μπασκετική κουλτούρα που οι όποιες προσπάθειες του προέδρου/οπαδού να μας ρίξει στο επίπεδο του, πέφτουν στον βρόντο εδώ και μια 3ετία. Αυτά κύριοι είναι τα μεγαλύτερα παράσημα του πιο μπασκετικού λαού αυτής της χώρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Ο Παππάς βγάζει μάτια εκμεταλλευόμενος και την απουσία του Σλοτερ... Βρε μπας και πρέπει να παρακαλάμε να τραυματιστεί ο Μπατίστα μήπως και δούμε λίγο Λαβάλ?
Ενώ στον β γύρο του top16, όλο πάγκο τον είχε ο άσχετος ο Ντούσκο, έτσι;
ΔιαγραφήTo εμετικό πανό για τον Γιαννάκη ήταν μέρος του μεγαλείου του "πιο μπασκετικού λαού" της χώρας;
ΔιαγραφήΤι ακριβώς έλεγε το πανό?
ΔιαγραφήΑναρτήθηκε χθες ή σε παλιότερο αγώνα?
@4¨09
ΔιαγραφήΑυτό με τον Παππά είναι απόρροια της στελέχωσης στο μπακόρτ. Το καλοκαίρι είχαμε υπογραμμίσει ότι η ομάδα θέλει PG-δημιουργό και όχι ένα off-guard τύπου Σλότερ, ώστε να αναδειχθούν οι δεξιότητες του Παππά. Και Διαμαντίδη στο "2". Όχι αυτό το χάλι με την άσκοπη σπατάλη αναπνοών του εγκεφάλου σου.
μιλανε για εμετικο πανο αυτοι που το σηκωσαν στο ΣΕΦ και ευχηθηκαν στον ΔΔ οτι χειροτερο υπαρχει στον ανθρωπο.
ΔιαγραφήΕγώ το σήκωσα;
Διαγραφή"μιλάνε για εμετικό πανό αυτοί που σήκωσαν στη λεωφόρο πανό για τους νεκρούς της θύρας 7¨"
ΔιαγραφήΘα μπορούσα να πω αν σκεφτόμουν όπως εσύ.
Αλλά δε σκέφτομαι όπως εσύ.
"του πιο μπασκετικού λαού της χώρας"
ΔιαγραφήΚαι από αμέσως κάτω:
"Βρε μπας και πρέπει να παρακαλάμε να τραυματιστεί ο Μπατίστα μήπως και δούμε λίγο Λαβάλ?"
Ότι νάναι..
@6:20
ΔιαγραφήΚαλό...
Μια ολόκληρη γενιά φιλάθλων του Παναθηναϊκού, είχε την τύχη να γαλουχηθεί μπασκετικά με την εποχή Ομπράντοβιτς (και όχι μόνο) απολαμβάνοντας μερικούς από τους σπουδαιότερους καλλιτέχνες των Ευρωπαικών γηπέδων και ορισμένα από τα ομορφότερα μπασκετικά έργα τέχνης... Θέλαμε δεν θέλαμε, μάθαμε μπάσκετ μάγκες...
ΔιαγραφήΤο γεγονός ότι το 80% των (μπασκετικών) σχολίων στη μεγαλύτερη μπασκετική σελίδα της χώρας, προέρχεται από Παναθηναϊκούς, κάτι θα πρέπει να σας λέει...
5.59 ρε ανθρωπε η τυφλα σου δεν εχει ορια,ανακατεψε τωρα ολα οσα γινονται στον αθλητισμο αναμεσα μας να δουμε ποιος ειναι χειροτερος.Εδω μιλαμε για μπασκετ,αναφερει καποιος πιο πανω για μπασκετικο κοινο και εσυ απο το οπαδικο σου μισος προσπαθεις να αποδειξεις το αντιθετο.Ειλικρινα τι ψαχνεις εδω μεσα τι προσπαθεις να αποδειξεις;;σε καθε αναρτηση προσπαθεις να μειωσεις να απαξιωσεις οτιδηποτε πρασινο.Κουραζεις και δεν προσφερεις τιποτα.
Διαγραφήέτσι και πάει η σειρά στο 2-2, πιστεύω θα έχει επιτευχθεί με το παραπάνω ο στόχος της ομάδας (αυτής της μέτριας ομάδας που έδωσε ο ΔΓ στον Ιβάνοβιτς το καλοκαίρι) για τη φετινή Ευρωλίγκα. Από κει και πέρα, στο 5ο ματς χωρίς άγχος θα παίξουν, οπότε μπορεί να δούμε και κάνα τρελό και να είναι ντέρμπι μέχρι το τέλος (για πρόκριση δεν το συζητώ καν, άλλωστε και το 2-1 που έγινε χτες είναι μεγάλο κατόρθωμα για τα κυβικά μας).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά, είμαι σε δίλημμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω ποιος τελικός θα κάνει μεγαλύτερο ντόρο:
(1) Το ισπανικό κλάσικο Ρεάλ - Μπάρτσα ή
(2) Η μονομαχία δάσκαλου - μαθητή δηλ. Ζοτς εναντίον Ιτούδη;
Δύσκολο...
H μήπως επανάληψη του 2013;
ΔιαγραφήΗ μήπως η τελευταία η τελευταία ευκαιρία του ολυμπιακού να ξεπλύνει την ντροπή της Μπανταλόνα;
το Ρεάλ-Μπάρτσα το βλέπουμε κάθε μέρα.
ΔιαγραφήΤΣΣΚΑ-Φενέρ ή Ολυμπιακός-Φενέρ θα είναι όλα τα λεφτά.
http://www.euroleague.net/main/results/showgame?gamecode=243&seasoncode=E2014
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Τζιμμυ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοείται τεράστιο εύγε στους μάγκες της ομάδας μου και ειδικά στην τετράδα ΠαππάςΓκιστΜήτσοςΦώτσης, τα βγάλανε 'εξω και τα σύρανε...
Εννοείται ότι όπως χθες έτσι και αύριο στο "στασίδι" μου στο ο.α.κ.α. Παναθηναϊκός πάνω απ'όλα και όλους, green Cockneys against all κλπ αλλά...
δεν αλλάζω άποψη για το Ντούσκο- άψογα τα'πε κιο Γκαγκαλούδης- πολύ λίγος για κόουτς- δεν είδα τίποτα διαφορετικό και χθες, δεν τον πιστεύω ότι θα αλλάξει προσέγγιση, να ενσωματώσει Λαβάλ να παίξουμε λίγο πικ εν ρολ στην επίθεση και να μαρκάρουμε πάνω απτη στεφάνη στην άμυνα- όχι όλα ο Γκίσταρος οχι όλο φιγκιουραίητ στο τρίποντο και πυρ κατά ριπάς όχι άλλο Μπατίστα βοήθεια στο τρίποντο στην άμυνα και μετά κρόουλ για πίσω, όχι άλλο ΔΔ να προσπαθεί να μαρκάρει "γκαζιάρηδες στα ξέφωτα" αντί να καμουφλάρεται στο ύψος των βολών διασφαλίζοντας βοήθειες και ριμπάουντ- ούτε ότι δε θα ξαναπάρει τη μερίδα του λέοντος ο Σλόττερ μόλις γυρίσει - που δε μπορεί ούτε να σουτάρει ούτε κατα διάννοια να κάνει μπάσιμο σε αθλητικές ή ψηλές άμυνες- αντί του κλάσης ανώτερού του σε άμυνα και επίθεση Παππά- τη δουλειά έχει ο Παππάς με ΣλόττερΝέλσονΜπλουμς, την ίδια πάνω κάτω που είχε και στις μικρές εθνικές με ΣλουκοΜαντζαραιρους, υποστηρικτικοί του όλοι...
τον ευχαριστώ για την καλοκαιρινή προετοιμασία/εκγύμναση αλλά θέλω Έλληνα ανοικτόμυαλο και πλουραλιστή τακτικά προπονητή (δε λέω όχι σε Σάρας, μαέστρος/εκτελεστής, οξυδερκής, προσωπικότητα, θητεία στους καλύτερους προπονητές, έχει φορέσει και τη φανέλα, ελληνίδα γυναίκα, προσμετράνε όλα) που θα αντιδρά μέσα στα ματς, θα μιλάει και στον ψυχισμό των παικτών, ρίσκο αχρείαστο να πάμε με Ντούσκο σε κλειστά ματς με πιθανό αντίπαλο τον Παοκ στα ημιτελικά, τεράστια απειλή φαντάζει ο Μαρκόπουλος...
πραγματικά μακάρι να με διαψεύσει πάντως γιατί δε "βλέπω" την αλλαγή που θέλω, πιστεύω ότι του'σωσε το συμβόλαιο μέχρι τέλους της χρονιάς ο Πάππαρδος κιοι υπόλοιποι χθες... τέσπα... ιδωμεν.
Σπήλιος Καραμεσίνης.
Δεν μπορεί να σουτάρει ο Σλωτερ; Την παλεύετε ρε;
Διαγραφή'την ίδια πάνω κάτω που είχε και στις μικρές εθνικές με ΣλουκοΜαντζαραιρους, υποστηρικτικοί του όλοι...'
ΔιαγραφήΜπασκετικός κόσμος που έχει γαλουχηθεί..χαχαχαχα
αυτοι εχουν σηκωσει 2 ευρωπαικα ομως...
Διαγραφήjim ποια ειναι η προσωπικη σου γνωμη για το τι πρεπει να γινει με τον προπονητη στον παναθηναικο? παραμονη, αλλαγη τωρα η αλλαγη το καλοκαιρι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελειώνει τη σεζόν και κάνουμε απολογισμό. Αυτό είναι το σωστό. Θέλω πρωτίστως να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας.. Αυτό προσπαθεί να περάσει η σελίδα. Και αυτό θα υποστηρίξω.
Διαγραφήο τίτλος της ανάρτησης απλά εκπληκτικός..
ΑπάντησηΔιαγραφήBlue blood vs Blue collar
Καλησπέρα σε όλους, πριν λίγο ανέβηκε άρθρο στο sdna που αναφέρει ότι ο ΔΓ επιτέθηκε στους διαιτητές μετά το τέλος του αγώνα. Food for thought..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ ποια η άποψή σου για τον Ιβάνοβιτς πλέον; Σε περίπτωση που κατακτήσει τον τίτλο στην Ελλάδα ο Παο πιστεύεις ότι θα πρέπει να μείνει; Προσωπικά θα προτιμούσα έναν νεότερο κόουτς όπως ο Κατσικάρης ή ο Ομπράντοβιτς της Άλμπα!
Green Devil
Jim θεωρουσα οτι ευκολα η δυσκολα ο Παναθηναικος θα κερδιζε το χθεσινο ματς...Ειχε πληηωθει ο εγωισμος των παιχτων και επισης οσο κακος και αν ηταν στη Μοσχα και γενικοτερα φετος ο Παο δεν ειναι και για σκουπισμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην τεταρτη πιστευω οτι θα το παλεψει το ματς και θα κριθει παλι στον ποντο!
Οσον αφορα τον Ολυμπιακο θεωρω πως επισης σημερα θα κερδισει!
Την πεμπτη τα πραγματα θα ειναι πιο δυσκολα...
Η Μακαμπι περιμενα να κερδισει και τις 2 φορες τους Τουρκους και ομολογω οτι δν το περιμενα το σκουπισμα!
Παντως η Φενερ ηταν πολυ ευστοχη απο τα 6,75!
Οπως και ο Παναθηναικος φυσικα...Δεν εκανε πολυ μεγαλη εμφανιση αλλα ειχε πολυ μεγαλο ποσοστο ευστοχιας και για αυτο κερδισε!
Οπως και περυσι στο 4ο ματς ο Γουιμς εβλεπε το καλαθι τεραστιο και κρατησε ορθια την Τσσκα!
Τζιμ καλησπερα οπωςκαι στα υπολοιπα παιδια.αν θεωρει καποιος οτι το να πας στη μοσχα και να κερδισεις ετσι απλα ειναι γελασμενος.η ομαδα οχι δεν ηταν ανετοιμη απλα παιζουν και οι αλλοι και οι αλλοι ειναι πιο καλοι πιο πολυ πιο εμπειροι σε αυτο το επιπεδο.το πλανο παει μια χαρα η ομαδα ενανεωνεται φρεσκαρεται και οπως ειπε και ο αρχηγος αυτο θα εχει κοστος σε τιτλους και ηττες,αν καποιος εδω διαφωνει με αυτο μαλλον δεν γνωριζει απο αθλητισμο.γνωμη μου η σειρα θα παει σε 5ματς αυτο που εγω περιμενω ειναι αν χασουμε να χασουμε με 5 να εχουν πεντε φαουλ και αλλους 5 με 4 να ματωσουν να τους δειρουν και ας φαμε σαραντα δεν με πειραζει καθολου.υγ.σταματηστε την συγκριση του παναθηναικου των35+εκ.με αυτον κανετε μονο κακο.υγ2τζιμ μπορεις να μου θυμισειςοταν πριν λιγα χρονια η τσσκα εκανε ανανεωση μεχρι που εφτασε στην ευρωλιγκα?υγ3 οσο και να μην θελεις να το πεις εδρα που να προκαλει τετοιο χε...μο στον αντιπαλο δεν υπαρχει σε ολο τον κοσμο.....υγ4.σεντρικ σεμπαλλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως ρε παιδιά, πολύ μεγάλος ενθουσιασμός (όχι μόνο εδώ, γενικά) για το γεγονός ότι δε σας σκούπισε η ΤΣΣΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δεν το λέω προς πικάρισμα απλά φαντάζομαι ότι αν ο Ουίμς δεν έκανε την πατάτα-φάουλ πάνω στον Παππά και χάνατε στην παράταση, τότε μάλλον σήμερα θα ζητούσατε (πολλοί από εσάς) το κεφάλι του στο πιάτο.
Μια μέση κατάσταση δεν υπάρχει;
οταν περσι με καλυτερη ομαδα ηρθαν 30αρες απο μια τσσκα που δεν επαιζε ουτε ο μιλος, φετος ακομα και το 1-2 απεναντι στην ομαδα του Κιριλενκο, κατορθωμα ειναι. Το σημαντικο ειναι που τα παιδια εμαθαν να ζουν με την ΤΣΣΚΑ, τους εφυγε επιτελους αυτος ο ακατανόητος φοβος που ειχαν στα 2 πρωτα ματς.
Διαγραφήστην ΤΣΣΚΑ έπαιζε μόνο ο Ντε Κολο για το 3-0 οι υπολοιποι είχαν μια λογική δεν βαριέσαι έχουμε και άλλες ευκαιρίες
ΑπάντησηΔιαγραφήο Ουιμς πάντα το ειχε το σουτ και πέρυσι
ο Ιτούδης πιστεύω ότι μπορούσε να το πάρει το ματς ζητώντας λίγο περισσότερη δύναμη
ισως η ΤΣΣΚΑ να χαλάρωσε μετά το εύκολο ξεκίνημα
Πάντως στον ΠΑΟ την μόνη βελτίωση την είδα στην κυκλοφορία της μπάλας
Δεν ξέρω πως την έχει δει την σειρά ο Ιβανοβιτς αλλά χτυπώντας τα παιχνίδια στους 85 πόντους δεν είναι τακτικη
το οποίο είναι κάτι που με εχει προβληματίσει
στην αρχή τις χρονιάς και ειδικά εντός έδρας ο ΠΑΟ πήγαινε και εψαχνε υψηλά σκορ
με το πέρασμα των αγώνων κατέβαζε την παραγωγικότητα του και πίεζε περισσότερο αμυντικά στα playoff φαίνεται πάλι να ψαχνει τα ψηλά σκορ.
Jim o Ιβανοβιτς ως προπονητής στην Λαμποραλ και Μπαρτσα το έψαχνε το σκορ στους 80 + πόντους????
http://sneakersplay.webs.com/
και στην Ταού τα περισσότερα σκορ έτσι τα πήγαινε, αλλά έχει δείξει και ένα σεμινάριο άμυνας για όλη την Ευρώπη στους τελικούς της ACB του 2010 απέναντι στη Μπαρτσελόνα. Εκεί δεν άφησε τους Καταλανούς ούτε τους 60 πόντους να περάσουν. Αλλά γενικά είναι πολύ πιο επιθετικογενής και "Ισπανός" από όλους τους Γιούγκους κόουτς.
Διαγραφήτελικος φενερ - τσσκα
ΑπάντησηΔιαγραφήO Oλυμπιακος εχει ξεκαθαρη ευνοια ειπαμε ο Ρηγας δινει ρεστα.Χρεωσαν με 5 φαουλ Τομιτς και Πλαις ουτε καν τα 2 δεν ηταν.Σιγουρα ειναι στον τελικο ουτε την ΤΣΣΚΑ δεν ευννοουν ετσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήπραγματικο χειρουργειο μιλαμε, δεν εχει ελπιδα η μπαρτσελονα...ακομα γελαω με το φαουλ που χρεωσαν τον Πλαις
ΔιαγραφήΞυδάκι και ύπνο και οι δυο σας
ΔιαγραφήΤέλος η Μπαρτσελόνα, παίδες. Κάνει μπαμ από το ημίχρονο ότι ο ΟΣΦΠ την έχει βραχυκυκλώσει πλήρως, όπως το 2011 ο ΠΑΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Διαιτησια δίνει ρετισαλ υπερ του Ολυμπιακού οχι μονο σημερα αλλα εδω και 4 χρονια.Ειδικα αυτο στο Πλαις που του ηρθε η μπαλα στα χερια απο τον Χαντερ που του γλυστρισε και περασε κατω απο τα ποδια ειναι για πολλα γελια...!!!Αυτα βλεπει ο δικος μας ο τρελος και ξεσπαει.....Μην νομιζεται οτι τρελαθηκε με την χθεσινη διαιτησια....Απλος συγκρινει την διαιτησια του Ολυμπιακου με την διαιτησια του Παναθηναϊκού ολα αυτα τα χρονια που ειναι η μερα με την νυχτα και παλαβωνει.......( τον Παναθηναικο του συμπεριφέρονται λες και ειναι φτωχος συγγενής.. ....)Δεν υπαρχει περιπτωση ο παναθηναικος να μην παει στην FIBA ακομα και αν μπερτομεου κανει την εκπληξη και τους δωσει χρυσαφι.....μονο και μονο να φυγει απο τον Ρηγα.....Φυσικα τον αντιθετο δρομο θα ακολουθήσει ο Ολυμπιακος ακομα και αν η FIBA δωσει πολλα περισσοτερα λεφτα.....Χαζοι ειναι να φυγουν απο την αγκαλια και την προστασια του Ρηγα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτεφ
Άντε και εσύ για ύπνο, αύριο το πρωί διάβασε Πράσινη και τον Μάιο που ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ το πρωτάθλημα με τον γνωστό τρόπο κάτσε και αναρωτήσου γιατί είδες για ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΙΑ το final four από τον καναπέ
ΔιαγραφήΠοιον γνωστο τροπο για πες μας???
ΔιαγραφήΝταξει καλη η νικη σου αλλα τα τελευταια χρονια Πασκουαλ και Λασο συναγωνιζονται για το τιτλο του μεγαλυτερου λουζερ προπονητη στα χρονικα της διοργανωσης (με τον Λασο να ειναι ενα βημα μπροστα για την κατακτηση του τιτλου...πραγματικα αμφιρροπη μαχη)
Το φ4 ποιος το σκεφτεται φετος;;;εσυ ξερεις καλυτερα τι εστι καναπες,οταν τα εβλεπες εσυ απο τον καναπε ηταν περισσοτερα και τσουζουν ετσι;;οσο για την Α1 και να το χασουμε δεν τρεχει τιποτα.Εσυ αναρωτησου τι εγινε και το χασες απο τον Διαμαντακο,η διαιτησια σου εφταιγε η οτι ο αρχηγος σου τα κανει πανω του.Αυτη η ευννοια και το ξυλο στην Α1 δεν σας χαριζεται ουτε οταν παιζεις με το Ρεθυμνο.
ΔιαγραφήΟταν λεμε οτι βλεπετε μπασκετ τα 3 τελευταια ειμαστε κακοι και λεμε ανοησιες...να σου θυμησω για πια ομαδα μιλας και ποσα ευρωπαικα εχει στην κατοχη της?Αστο καλυτερα γιατι θα βλεπεις εφιαλτες βραδιατικα...οποτε ασε τους καναπεδες και σκεψου οτι μιλας για την ΚΑΛΥΤΕΡΗ ομαδα τα τελευταια 15 χρονια.Οσο για το "γνωστο τροπο" που θα παρουμε το πρωταθλημα, εξηγησε μας λιγο καλυτερα το σκεπτικο σου γιατι ειναι τοσοι πολλοι οι τροποι που στο εχουμε παρει που δεν ξερουμε ποιον να διαλεξουμε για φετος, και προσπαθησε αλλη φορα να μην κλαις για το πρωταθλημα ενα μηνα πριν και σοβαρεψου λιγο.
Διαγραφήη Πρασινη ψυχοραγει σε αντιθεση με τις δικες σας που ζουν και βασιλευουν,το ποιος εχει τα πιο πολλα προβατα το βλεπουμε απο αυτο και μονο,οποτε μην κομπαζεις.
ΔιαγραφήΦίλε μου δεν διαβάζω Πράσινη ούτε κανένα άλλο οπαδικό έντυπο..
ΔιαγραφήΕμπιστεύομαι την δική μου κρίση και δεν αφήνω κανέναν να με κατευθύνει....Αυτά που είπα έχουν μεγάλη λογική και θα αποδειχτούν σχετικά πολύ γρήγορα....Όταν θα διαβάσεις σε λίγο καιρό ότι η EUROLEGUE θα προσφέρει στις ομάδες ένα Α ποσό για να μείνουν στις διοργάνωσή της και η FIBA αντίστοιχα θα προσφέρει 3 Χ Α αλλά παρόλα αυτά ο Ολυμπιακός θα θέλει να παραμείνει στην ΕUROLEGUE.....ε χμ θα πρέπει να σε πονηρέψει λιγάκι αυτή η κίνηση....έτσι δεν είναι;
Στεφ
@11:38
ΔιαγραφήΓιατί τόση πρεμούρα για τη FIBA;
Από το 2000 -όταν η uleb περισσότερα λεφτά- εσείς εκεί, κολλημένοι με τη FIBA. Γιατί έτσι ρε παιδιά; Μήπως έχετε υπό την επιρροή σας κανέναν παράγοντα;
υ.γ.
Η Uleb, για όποιoν δεν το ξέρει, είναι ένωση των ίδιων των ομάδων, οι οποίες αποφάσισαν να πάρουν την τύχη στα χέρια τους, και να αποκοπούν από τους νταβατζήδες και τους σωλήνες της FIBA.
Oleson o μοιραίος!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@delfino
ολα τα λεφτα τα φαουλ του Σπανουλη ουτε ηλεκτροσοκ να τον αγγιζει,ειδικα εκει που τον μαρκαρει ο Ολεσον.Ο εκφωνητης ειπε οτι ειναι πρωτος στην ευρωπη να εκμαιευει φαουλ,αυτος τα εκμαιευει αλλα και οι διαιτητες τα δινουν απλοχερα.9 στο συνολο 10 βολες.Ανυπαρκτα επισης τα 2 απο τα 4 του Τομιτς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φιλαράκο, γίνεσαι γραφικός...
ΔιαγραφήKΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ...
ΔιαγραφήΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΟΣΦΠ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ...ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΔΟΣΗ ΤΥΧΗΣ...
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ...
ΦΙΛΙΚΑ,
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
θαυμα ο Πριντεζης σε ολο το τοπ 16 ειχε 52% και τωρα 79% τι παιχτουρα εχουμε,,.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλης σημασίας νίκη.εγινε το φαβορί ο ολυμπιακος.παντως εγω περίμενα να χάσει με καμία δεκαριά πόντους η μπράτσα,το πήγε το παιχνιδη στο καλάθι.μπορουσε να το πάρει αλλα ηταν τραγικά άστοχη στην 4 περίοδο.ντοελμαν ολεσον πέταγαν τούβλα.για να δούμε την έφες.καλα το παει το ματς.η Ρεάλ πολυ σοφτ.ετσι και παει σε πέμπτο παιχνιδι θα έχει μεγάλο πρόβλημα η Ρεάλ.
ΑπάντησηΔιαγραφή@delfino
ΔιαγραφήΑπίστευτο Φινάλε στην Τουρκία!!! Ρε τι γίνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε τον Κάρολ.ρε τον janning.τους βλέπω για 5 ματς αυτούς.λετε να κάνει upset ο Ντούντα;;πιθανό θα ελεγα
@delfino
ΦΙΛΕ, ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΟΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 2-1 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΑΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΥΧΗΣ...
ΔιαγραφήΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΗ Η ΡΕΑΛ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΛΗ ΤΣΣΚΑ, ΦΕΝΕΡ Ή ΟΣΦΠ...
ΦΙΛΙΚΑ,
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
Aπό το φύλλο αγώνα της Δευτέρας:
ΑπάντησηΔιαγραφή1 minute after we entered the locker room, the door was pushed and opened by Mr. Dimitris Giannakopoulos, followed by 2 men. He threw the big candle (photo enclosed) towards Mr. Ankarali but it hit the chair. He was extremely aggressive, held by me and one of people accompanying him yelling “I will kill you, you will not leave Greece tonight alive! I promise you this from my eyes. I will kill you, your family, and this is a promise! He repeated this several times. Then he said “I will fuck your mother, your wife, your children in front of you”.
Σχόλια:
- η πολύ κόκα κάνει κακό, να την κόψεις
- φταίει ο Ρήγας και η διαιτησία
- Μάλλον θα μείνει απλήρωτος ο Μπλούμς (γιατί 150 χιλιάρικα είναι το πρόστιμο
- Τώρα καταλαβαίνουν και οι αδαείς γιατί έφυγε ο Ομπράντοβιτς από την ομάδα
Nαι εχεις δικιο ο Ζοτς πηγε σε ομαδουλα ενω εμεις συνεχισαμε τα εξωπραγματικα εξοδα σε παιχτες πρωτης γραμμης...Πως να μην τρελλαινεται οταν βλεπει σε συνεχομμενα παιχνιδια να αδικειται η ομαδα του ενω ο γαυρος με τον Ρηγα να σπρωχνεται εξωφθαλμα.Η νομιζεις οτι δεν ξερει για τα τραπεζωματα με τον Μπερτομεου σε εστιατορια,η τον Ρηγα που παρακολουθει αγωνες μεχρι και στην Α1.Καποια στιγμη η τρελλα του θα ξεπερνουσε τα ορια αυτος δεν θελει και πολυ.
Διαγραφήας θεωρησουμε σωστο το προστιμο αξιας 150.000, 30.000 γιατι;;οταν π.χ ο γαβρος πληρωνει για τα ιδια παραπτωματα 3000.4000 δυο μετρα και δυο σταθμα ετσι;; οπως παντα.
ΔιαγραφήΤο θέμα είναι οτι είναι εθισμένος σε ναρκωτικά και άρα επικίνδυνος. Φανταστείτε τι κάνει στους Έλληνες διαιτητές αν κάνει τέτοια στη euroleague. Όσο λαμόγιο και αν είναι ή δεν είναι κατα βάθος το κάθε κοράκι στην Ελλάδα στο τέλος θα κάνει ότι του πει Γιαννακόπουλος γιατί τρελός είναι και μπορεί να ξυπνήσει καμιά μέρα και να επιτεθεί στην οικογένεια του αν παίξει 50/50 και κερδίσει ο Ολυμπιακός ένα τίτλο στους 20....
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια στο Παναθηναικό και για το φετινό πρωτάθλημα!
Υποθέτω ότι στα συνεχόμενα παιχνίδια που αδικείται ο ΠΑΟ δεν συμπεριλλαμβάνεις και τις 2 εικοσάρες της Μόσχας...
Διαγραφήoχι βεβαια, χασμε δικαια,αλλα και εκει με 20 ποντους διαφορα σφυριζαν αδικα,ουτε καν ριπλευ δεν εβαζαν στις φασεις που μας αδικουσαν.Αυτο θα το θυμουνται ολοι.Περιμεναμε την επαναληψη στην φαση και δεν εδειχναν τιποτα,ενω σε αντιθεση τα δικα μας φαουλ που οντως ηταν τα ξαναεδειχναν.Του γυρισε το ματι με αυτα που βλεπει καιρο τωρα.
Διαγραφήχαχαχα 2.52 ναι ρε συ ειδες δεν αντεχεται μας παιζουν υπερ μας 95-5, πως να νικησετε καημενοι,μαλιστα ο αρχηγος σας κανει ρεκορ καριερας καθε φορα.Εχει τετοια παραγκα που οτι μαλ...κια κανει την καταγραφουν φαρδια πλατια στο φ.α τοσο πολυ τον τρεμουν.Α ρε κατακαημενοι εχετε καψει εγκεφαλικα κυτταρα,σας καταλαβαινω ειναι πολλες οι πικρες,περαστικα σας.
Διαγραφήτα βγαζει απο το στοιχημα κ τα χαπια τα χιλιαρικα, απλως καποιος πρεπει να τον τελειωσει γιατι ειναι ενα σιχαμα...
ΔιαγραφήΒεβαιως και συμπεριλαμβανονται , γιατι μπορει να μασ διαελυσε η Τσσκα αλλα η διατησια ηταν 70-30 εκει μεσα χωρις να επαιξε τον παραμικρο ρολο βεβαι , απλως ειναι ενοχλητικο.
ΔιαγραφήOρίστε το ήθος του "πιο μπασκετικού λαού" της χώρας.
ΔιαγραφήΝτρέπομαι για λογαριασμό τους.
τωρα θα σας πω και το καλυτερο ανεκδοτο.....ο τομιτς θα παει στο NBA......εκει θα γελασουν και οι πετρες........αντε τομιτς λεει αρτια τεχνικη,βλεπει γηπεδο κτλ κτλ.......σημερα τον ισωπεδωσε μεχρι και ο λαφαγιετ,στην φαση που βγαζει μονο του τον ολεσον εχει στην πλατη τον σπανουλη και αυτο την δινει να σουταρει τριποντο,να μην συζητησουμε για τις βολες......αυτος με το που θα παει στην αμερικη θα τον διωξουν με τις κλωτσιες......stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά ούτε ο Ζίζιτς δε τα έκανε, που με αντίπαλο ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ τον ΓΚΡΙΡ (ή Γκγιγ που τον λέει και μια ψυχή του Φωτός) αυτός έκανε προσποίηση και μετά πετούσε την μπαλα έξω στον Ουίνστον...
ΔιαγραφήΈκανε ένα απίστευτο ματς, απέναντι στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας, βοηθώντας όσο κανείς άλλος την ομάδα του να μειώσει τη σειρά σε 2-1. Παράλληλα, ήταν από αυτούς που έδωσαν ελπίδα στην «οράσινη» εξέδρα, μιας και το κοινό τραγουδούσε αυτήν την φορά το δικό του όνομα. Ο Νίκος Παππάς, έκανε μία ηγετική εμφάνιση για τον Παναθηναϊκό, και αυτή του έδωσε τον τίτλο του Πολυτιμότερου Παίκτη της 3ης ημέρας των play-offs της Ευρωλίγκα, καθώς είχε παράλληλα μία πλούσια στατιστική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Έλληνας γκαρντ, συγκέντρωσε 31 βαθμούς στο σύστημα αξιολόγησης, έχοντας πετύχει στο ματς με τους Ρώσους 25 πόντους με 2/5 δίποντα, 5/7 τρίποντα και 6/8 βολές, 2 ριμπάουντ εκ των οποίων ένα επιθετικό, 4 ασίστ, 4 κλεψίματα και 8 κερδισμένα φάουλ σε 30:33 λεπτά συμμετοχής
Πρώτη φορά γράφω στο blog(το διαβάζω μερικούς μήνες τώρα)...Συγγνώμη και για τον ενικό αλλά Τζίμ κόβε τα σχόλια για διαιτησίες...δεν γίνεται σε ένα blog που μπαίνουμε για να μάθουμε 2 πράγματα παραπάνω να έχουμε κόσμο να παραπονιέται για διαιτησία...Ανοίγουμε τα σχόλια για διάβασμα και όχι για καφριλίκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ.Απίστευτος Μάντζαρης σε ΟΛΟ το παιχνίδι πάνω στο Ναβάρο. Τρομερός Χάντερ στα κρίσιμα και εξαιρετικός Παπαπέτρου που αν και παγωμένος από 3 δεκάλεπτα απραξίας έδωσε στην ομάδα την ενέργεια που χρειαζόταν στο rebound στο κρίσιμο τελευταίο δεκάλεπτο.
πολλοι κλαμα οι παναθηναικοι..οτι ευνοειται διαιτητικα ο ολυμπιακος..δεν κοιτατε τα χαλια σας λεω εγω??δεν πειραζει ρε παιδια θα κατσετε αναπαυτικα και θα παρακολουθησετε φ4 με ολυμπιακο..αλλωστε τα τελευταια χρονια δεν κανετε αλλη δουλεια..τα ματια σας στο δηθεν προτζεκτ ελληνοποιησης χοχοχοχοχο
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι απιστευτο παντως τρωνε 2 20ρες ευκολες, κανουν ρεκορ ευρολιγκας στα ευστοχα τριποντα για να κερδισουν 1 ποντο, τους δουλευει ο δημητρακης απο το καλοκαιρι με τα περι ελληνοποιησης και τους φταιει εαν ο ολυμπιακος εχει καλη διαιτησια.
Διαγραφήμπηκε το ο δημηζακης και απειλησε τους διαιτητες οτι θα κανει ερωτα σε γυναικες,παιδια , μαναδες και φυσικα φταιει ο ρηγας που τα παιρνει απο τον ολυμπιακο.
απιστευτα ελληνικα πραγματα απο τον ποιο μπασκετικο φιλαθλο της ελλαδας.
χτυπανε τον αντρεα στην ταραστα που ποσταρε και ο προθυπουργος προχθες στο φουμπου.
.Υ.γ. σημερα θα δειτε διαιτησαρα, μετα της εξυπναδες της ταξεως των 150.000, που θα εχετε γιατι υπαρχει και κατι που λεγεται συναδελφικη αλληλεγγυη.
«Πως να μην τρελλαινεται οταν βλεπει σε συνεχομμενα παιχνιδια να αδικειται η ομαδα του ενω ο γαυρος με τον Ρηγα να σπρωχνεται εξωφθαλμα.»
ΔιαγραφήΕπειδή μπορεί να σου ξέφυγε.
Καταλαβαίνεις επίπεδο; Τρελένεται λέει ο ΔΓ όχι μόνο επειδή τάχα μου τον αδικούν, αλλά και γιατί ευνοείται ο γαύρος.
Πιάστε μεγαλείο του πιο μπασκετικού κοινού.
Παίζει ΟΣΠΦΠ-FCB, δίνει ανύπαρκτο φάουλ υπέρ του γαύρου, και τρελένεται δικαιολογημένα ο δικός σου και κόβει βόλτες με μπράβους στα αποδυτήρια των διαιτητών!
ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ
Άλλο ένα ματσάκι και φύγαμε για Final 4.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα χυθεί ιδρώτας, θα χυθεί αίμα, ελπίζω να χυθεί δάκρυ στη Βαρκελώνη.
Δύσκολα τα πράγματα αλλά είμαστε αισιόδοξοι και έτσι κι αλλιώς είμαστε 100% ευχαριστημένοι από την ομαδάρα μας.
Στα επιμέρους, όταν κάποια στιγμή αφήσουμε τα οπαδικά πάθη στην άκρη, θα δούμε ότι αυτό που κάνει ο Σπανούλης είναι απλά ιστορικό για το ευρωπαϊκό μπάσκετ. Δεν αναφέρομαι στους 15-16 πόντους και τις 5-6 ασσίστ. Αναφέρομαι στον τρόπο που τους αντιμετωπίζουν ΟΛΕΣ οι αντίπαλες ευρωπαϊκές ομάδες.
Βλέπω μπάσκετ από τα μιστά του 90. Τέτοιο πράγμα απλά δεν έχω ξαναδεί. Ποτέ άλλοτε η άμυνα ενός και μόνο παίκτη δεν γινόταν αποστολή ολόκληρων 5άδων. Και μάλιστα αποτυχημένη αποστολή.
Τζιμ ειλικρινά θα ήμουν ευγνώμων αν έγραφες ένα άρθρο ή ένα σχόλιο για την αντιμετώπιση του Σπανούλη, για τον τρόπο που παίζει ο ίδιος για τη συμμετοχή και την επιρροή του. Κι αν θυμάσαι να έχεις ξαναδεί κάτι τέτοιο τα τελευταία 20 χρόνια.
Για τον Πρίντεζη τα είπαμε την προηγούμενη φορά, κι ας μην το κουράσουμε άλλο. Ελπίζω ότι κι οι πιο εμπαθείς, θα αρχίσουν να καταλαβαίνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, και κάτι ακόμα.
Νέναντ Κρστιτς κύριοι.
Για ΔΓ τι να πούμε. Αυτοί που τον υπερασπίζονται εδώ μέσα, είναι αυτοί που προφανώς πιστεύουν ότι η αλητεία είναι ο μόνος τρόπος για να επιβιώσει η ομάδα τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ευρωλιγκα διπλα στα ονοματα των Turkish Airlines και Spalding πρεπει να βαλει και το ονομα του ΔΓ ως χορηγού!
ΔιαγραφήΤα προστιμα που πληρωνει καθε χρονο ειναι παραπανω απο το χρηματικο έπαθλο που δινει η Ευρωλιγκα στους νικητες!
Μεγάλη νίκη η Εφές
ΑπάντησηΔιαγραφήέχουν γίνει 3 μεγάλες νίκες για τις ελληνικές ομάδες (δεν τα είδα τα ματσάκια) και κάποιοι συζητούν μόνο για τη διαιτησία... λίγο μπάσκετ ρε παιδιά;
ΑπάντησηΔιαγραφήμίμης
Το προτζεκτ των Πασκουαλ-Λασο ποο ακριβως ειναι??(Μαλλον θελουν να μας δειξουν οτι τα λεφτα δεν φερνουν.την ευτυχια)
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερός Χάντερ χθες. ΜVP μαζί με Πρίντεζη. Και φοβερή άμυνα. Απίστευτος Τζιμ ο Μάντζαρης. Ένα βήμα από τη Μαδρίτη πλέον. Καμίνι το ΣΕΦ αύριο και θα περάσουμε. Η Μπάρτσα όντως τα έδωσε όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΟ
Το παιχνίδι του ΟΦΣΠ δεν το πρόλαβα ένεκα γυμναστηρίου. Αλλά έκατσα να δω το -εκπληκτικό όπως αποδείχτηκε- παιχνίδι Efes-Real, για να δω αν και πως θα καταφέρουν οι Τούρκοι να χάσουν τρίτη φορά δικό τους παιχνίδι. Τελικά το πάλεψαν και αυτή τη φορά (εντάξει, είναι καλό παικτάκι και ο ευρωπαίος Beard !!) αλλά τελικά ο on-fire Matt δεν ήθελε να χάσει -και αυτό- το παιχνίδι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, και cudos στον Καούρη για το ε-π-ι-κ-ό σχόλιο για τον Janning: "αυτό δεν είναι basket, Nba Jam είναι, σε λίγο θα πάρει φωτιά το διχτάκι" !!!!
Κάτι μου λέει ότι σήμερα δεν θα "αντέξουν" ξανά οι ίδιοι -κυρίως οι Έλληνες- αν και θα το παλέψουν να τραβήξουν το κάρο μόνοι τους, οπότε περιμένω/ελπίζω/πιστεύω να βγουν μπροστά, ή έστω να ανέβουν 1-2 click, κάποιοι από τους "κομπάρσους" μας. 10-15 ποντάκια να πάρουμε από Blums, Μποχω, Nelson και Lawal (θα παίξει ?), μπορεί να το παλέψουμε και σήμερα. Για νίκη προφανώς δεν είναι κανένας σίγουρος, απλά ελπίζουμε στο καλύτερο.
Από την άλλη, θεωρώ ότι μετά το χτεσινό, ο ΟΣΦΠ ίσως είναι ήδη στη Μαδρίτη, η Μπάρτσα φαίνεται ότι κάνει κοιλιά την πιο ακατάλληλη στιγμή...
Ας πω και γω μια γνωμη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μην ξεχνιομαστε κιολας, πολλοι ηταν οι καλοθελητες που εβλεπαν τον Ντουσκο φευγατο απο την αρχη της σεζον,τσακωμοι με τις βεντετες της ομαδας,διαλυμενα αποδυτηρια,συνεχεις τσακωμοι με τον ΔΓ.
Προσωπικα τα αποδυτηρια μια χαρα τα βλεπω,ο 3D βγαινει και στηριζει προπονητη και ομαδα γιατι αφουγκραζεται τη γκρινια μερους του κοσμου, και ο ΔΓ κανει τα γνωστα του, χωρις ομως να ενοχλει την ομαδα.
Τωρα αν δεν επαιρνε ο παο τον αγωνα με τον οσφπ στο κυπελλο,δεν περναγε στους 8 και πολλα ακομα αν ισως και να εξελισσοταν αλλιως η χρονια... αλλα μιλαμε με βαση το τωρα.
Το οτι το συστημα του Ιβα επιθετικα δεν αποδιδει, οφειλεται και στον ιδιο βασικως (που δεν προσαρμοζεται) αλλα και στους παικτες,που ευκολα χανουν την αυτοσυγκεντρωση τους ελλειψει μεγαλων αγωνων.
Αλλα αλλο να μιλαμε για αποτυχια ενος συστηματος και για κολληματα ενος προπονητη, κι αλλο να βγαζουμε ασχετο και αδαη εναν προπονητη που εχει δειξει στο παρελθον δειγματα της δουλειας του.
Βεβαια στην Ελλαδα ζουμε, οπου το τοτεμ Ομπραντοβιτς εγινε ενας μετριος προπονητης που στηριζοταν στους βοηθους του εν μια νυκτι, λογω των κακων του επιλογων στη Φενερ...
Ουδεις ειπε τον Ντουσκο τελειο, αλλα για τη φετινη χρονια ειναι πετυχημενος ειτε μας αρεσει ειτε οχι. Λιγη υπομονη λοιπον (αν ο ΔΓ δεν τον διωξει βεβαιως βεβαιως) για να δουμε πως θα παρουσιασει την ομαδα καταρχας στους τελικους,αν και δεν ειναι κριτηριο παραμονης κατ' εμε, και κυριως στη 2η του χρονια στην ομαδα οπου πλεον θα μπορει να κριθει εκ του ασφαλους.
king joffrey