Οι «χρισμένοι» του αμερικανικού κολεγιακού μπάσκετ μπαίνουν στο 94-50 ρινγκ
του Lucas Oil Stadium της Ιντιανάπολις
σήμερα για μια μάχη μέχρι θανάτου.. Η «παράδοση» του Ντιούκ απέναντι στη «σκληράδα»
του Μίτσιγκαν Στέητ και Μάικ Σιζέφσκι εναντίον Τομ Ίζο. Ανάλυση της Swing Offense του
Μπο Ράιαν. Μπορεί με αυτήν να επιβιώσει απέναντι στην απόλυτη άμυνα του
Καλίπαρι? Το Hoopfellas για την απόλυτη μπασκετική
ονείρωξη που ξεκινάει αργά σήμερα το βράδυ..
Όχι, δεν είναι συμβούλιο "αρχινονών" αλλά το F4 του κολεγιακού πρωταθλήματος που όλοι περιμέναμε. Τέσσερις από τους σύγχρονους masterminds του αθλήματος συναντιόνται σήμερα στην Ιντιανάπολις με στόχο το ...άγιο δισκοπότηρο του αμερικανικού μπάσκετ. Αναμένεται ένα από τα καλύτερα F4 της νεότερης ιστορίας μιας και το μείγμα είναι ιντριγκαδόρικο. Χωρίς προλόγους και μπαλαούρες στο λαό του Hoopfellas, μπαίνω στο ψητό..
Το Κεντάκι του Τζον Καλίπαρι μπαίνει αήττητο στο F4 (38-0) και μοιραία
κουβαλάει τον τίτλο του φαβορί. Είναι η ομάδα που συγκεντρώνει τις περισσότερες
ψήφους στα προγνωστικά και το ερώτημα «μπορεί να χάσει τελικά το Κεντάκι?»
απασχολεί σε συντριπτικό ποσοστό τον μπασκετικό πλανήτη φέτος.
Δείτε που κατατάσσονται ανάμεσα στις τοπ αμυντικές ομάδες των τελευταίων 40 ετών ανά κατηγορία..
Η άμυνα των Wildcats φέτος είναι τόσο καλή που αποτελεί εξέλιξη για το ανθρώπινο
είδος με βάση του τι μπορούσε αυτό να καταφέρει στο συγκεκριμένο κομμάτι.. Ο
Τζον Καλίπαρι έχει πετύχει ένα αμυντικό αποτέλεσμα που θα μνημονεύεται στο
πέρασμα των χρόνων και θα αποτελεί σημείο αναφοράς ιστορικά. Το Κεντάκι έχει
συγκεντρώσει φέτος το απόλυτο φυσικό/αθλητικό μείγμα παικτών, παρουσιάζοντας
μια πολύ πιεστική στο μισό γήπεδο άμυνα η οποία έχει μια εντυπωσιακή ικανότητα
να περιορίζει δραματικά το χώρο κίνησης και δράσης του αντιπάλου. Ουσιαστικά
του «κλείνει» το γήπεδο και τον σκάει.. Τεράστιο μέγεθος (6’8’’ μ.ο. ύψους η starting lineup, wingspans που
κρύβουν τον ήλιο..), ταχύτητα, athleticism και πειθαρχία. Ειλικρινά δε έχω καταλήξει αν όντως είναι –όπως
συζητιέται- η καλύτερη άμυνα που είδε το κολεγιακό μπάσκετ τα τελευταία 40
χρόνια. Σίγουρα είναι μια από τις 6-7 καλύτερες. Ο τρόπος που σπάνε τα σκρινς,
ελέγχουν τη μπάλα και πνίγουν τη δημιουργία είναι μοναδικός. Πατώντας στο
μέγεθος και τα πόδια, ο Καλίπαρι έχει δημιουργήσει ένα αμυντικό τέρας που «αλλάζει»
με εντυπωσιακό τρόπο στο pick
& roll και λόγω
αθλητικού πακέτου (και πάλι) τζογάρει σε φάσεις, με τους περιφερειακούς να
βγαίνουν για κλέψιμο (με τη σιγουριά της κάλυψης) είτε κρατώντας τους 4 παίκτες
του μακριά από βοήθειες σε κατάσταση διείσδυσης του αντίπαλου περιφερειακού, επιτρέποντας
στον ίδιο τον γκαρντ να παίξει αυστηρά προσωπική άμυνα και να προστατέψει το
ζωγραφιστό.
Το Wiskonsin είναι μια fundamental ομάδα η οποία με τη διαφορετικότητα της σίγουρα μπορεί να
δημιουργήσει προβλήματα βέβαια. Στο τρομερό ματς εναντίον του Νοτρ Νταμ, οι Wildcats αντιμετώπισαν
πολλά προβλήματα, παρότι ο αντίπαλος δε κατάφερε να «γράψει» υψηλά ποσοστά
ευστοχίας από το τρίποντο όμως επιτέθηκε στον κενό της άμυνας παίζοντας με τη σήμα-κατατεθέν
των Fighting Irish “4 guard-lineup” η οποία είχε ως
αποκλειστικό στόχο (πολύ έξυπνα) να τραβήξει τους ψηλούς των Wildcats μακριά
από το καλάθι. Ο Καλίπαρι πιθανολογώ ότι θα ξεκινήσει με το γνωστό “Thumbs up” για να πατήσει στην
επίθεση (υπερφόρτωση-Iverson cut από το «2»-λόμπα ή ποστ με τον ίδιο χαμηλά), θα παρουσιάσει pick & roll sets με
το Motion Spread το οποίο εκτελούν εξαιρετικά τα γκαρντς του και θα εμφανίσει
λογικά τη 4/4 trapping-press άμυνα του για να ανοίξει τον ρυθμό, κάτι που το Κεντάκι θα
επιδιώξει με ότι έχει. Απέναντι σε αυτή την απλωμένη press άμυνα του Καλίπαρι έχω δεί φέτος
κατά τη διάρκεια της σεζόν τα περισσότερα φοβισμένα πρόσωπα αντιπάλων..
Πραγματικό φόβο στα μάτια των πόιντ γκαρντς. Ουσιαστικά όμως η δύναμη των Wildcats βρίσκεται
στην άμυνα μισού γηπέδου. Είναι εντυπωσιακό και μόνο το να σκεφτείτε ότι οι
αντίπαλοι τους φέτος πατούσαν παρκέ ξέροντας ότι θα αστοχήσουν στα 2/3 των
προσπαθειών τους (35.2%).. Ή όταν οι παίκτες του Καλίπαρι μετατρέπουν την άμυνα
σε επίθεση και τελειώνουν όπως εδώ το defensive freak που
ονομάζεται Ουίλι-Κόλεη Στάιν..
Ένα από τα θέματα με τα οποία καταπιάνομαι τον τελευταίο
καιρό έχει να κάνει με το πώς μπορείς να σπάσεις την άμυνα του Κεντάκι. Ο
Καλίπαρι όταν ρωτήθηκε για το ..αντίδοτο στο δημιούργημα του (και με γνώμονα
ότι στο ποστ όπως είπε και ο Μπιλ Ντόνοβαν δεν έχεις καμία τύχη με το βάθος που
έχουν και ειδικά την NBA material-τριάδα
των Στάην-Τάουνς-Λάιλς) είπε πως η ομάδα που θα έχει πιθανότητες θα πρέπει να
σουτάρει πολύ καλά από το τρίποντο και να πετύχει καλάθια στο ανοιχτό γήπεδο
πριν η άμυνα του Κεντάκι προλάβει να στηθεί. Έχω και εγώ μερικές ιδέες πάνω σε
αυτό. Αλλά νομίζω ότι ο κόουτς Μπο Ράιαν έχει μια καλύτερη..
Η Swing-Offense του
Bo Ryan. Τελειότητα
στο πινακάκι..
Είναι η «υπερηφάνεια» των Badgers. Θεωρείται από πολλούς ως η πιο αποτελεσματική επίθεση
που έχει δεί το σύγχρονο κολεγιακό μπάσκετ και το ε κ π λ η κ τ ι κ ό 127.5 OFFENSIVE RATING (ανά 100 κατοχές) είναι ενδεικτικό. Ο Bo Ryan είναι ένας από τους καλύτερους κόουτς που έχει να επιδείξει
σήμερα το αμερικανικό μπάσκετ στο σύνολο του και ο τρόπος που οι δικοί του Badgers σήμερα
εκτελούν αυτόν τον τύπο επίθεσης αγγίζει την τελειότητα. Θυμάμαι ως πιτσιρικάς
(εκκολαπτόμενος προπονητής..) να περνώ ώρες μελετώντας την επίθεση του αυτή και
τότε να προσπαθώ να βρω παίκτες ανά την Ευρώπη που εικονικά θα ταίριαζαν στη Swing Offense..
Για να σας μυήσω στην επίθεση του Bo Ryan, θα ξεκινούσα λέγοντας
ότι είναι μια σχετικά απλή αλλά μάλλον η πιο fundamental επίθεση στο σύγχρονο κολεγιακό μπάσκετ. Οι Badgers δεν
έχουν σπουδαίους αθλητές, διαθέτουν μεγάλα κορμιά και υστερούν σε ταχύτητα
παίζοντας αυστηρά στο μισό γήπεδο (ένα από τα χαμηλότερα pace στη χώρα) όμως
είναι ίσως το versatile σύνολο, όσον αφορά το επιθετικό κομμάτι, που θα συναντήσετε.
H Swing Offense απαιτεί
5 παίκτες που είναι το ίδιο παραγωγικοί από κάθε σημείο του παρκέ. Γκαρντ που
ξέρουν να ποστάρουν και ψηλούς επικίνδυνους από την περίμετρο.
Η Swing Offense βασίζεται καθαρά σε αυτό που στη μπασκετική γλώσσα λέμε solid fundamentals. Cutting, Screening, Spacing & Pacing.
Η διάταξη στην οποία είναι χτισμένη απαιτεί τον σχηματισμό
ενός τριγώνου στη Strong side
(αρχικά συμμετέχουν ο «1»-«3»-«5») ενταγμένου σε ένα ευρύτερο 4 out-1 in πλαίσιο
επίθεσης. Η βάση για τη δημιουργία κίνησης είναι τα κοψίματα μέσα από πολύ καλά
(το εννοώ όμως πολύ καλά..) σκρινς. UCLA Cut στον τριγωνικό σχηματισμό και backscreen cut κατά
μήκος της base line που δημιουργεί συνθήκη για ποστ παιχνίδι. Όλοι οι παίκτες
δουλεύουν πολύ στο ποστ και πρέπει να ξέρουν να παίζουν σε αυτό. Άλλωστε ένας
από τους βασικούς στόχους της επίθεσης είναι η ομάδα να επισκεφτεί περισσότερο από τον αντίπαλο τη γραμμή των
προσωπικών σε κάθε ματς και το παιχνίδι με σκρινς αλλά και οι πολλές μπάλες στο
ποστ δημιουργούν το πλαίσιο για να γίνει αυτό ανεβάζοντας σημαντικά την
πιθανότητα στατιστικά λόγω των «επαφών». Σε μεγάλο μέρος της διαδικασίας των
σκρινς (screening action)
οι ψηλοί βρίσκονται στη περίμετρο δημιουργώντας τον μεγαλύτερο δυνατό χώρο στο
ζωγραφιστό για τη δράση των περιφερειακών. Θυμάμαι παρακολουθώντας παλαιότερα
ένα σεμινάριο του κόουτς Ράιαν το πόσο είχε επιμείνει σε αυτές τις 10-11
μίνιμουμ πάσες που ήθελε από τους παίκτες του μετακινώντας την αντίπαλη άμυνα
και δοκιμάζοντας την πειθαρχία της (αυτό θα είναι ένα πολύ σημαντικό τεστ για
τους παίκτες του Κεντάκι λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό..) αλλά και στο timing που
είναι κυριολεκτικά λεπτομερειακό (ειδικά οι χρόνοι στα σκρινς) γιατί αλλιώς η
επίθεση χάνει μεγάλο μέρος των ευκαιριών που παράγει. Low mistake basketball και επιλογές που
ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες του αντιπάλου για κλέψιμο και για τάπα.
Χαρακτηριστικά που βοηθούν το Ουισκόνσιν να ελέγχει το τέμπο πλήρως.
Το μεγάλο όπλο των Badgers, ο sevenfooter Frank Kaminski,
ένας ψηλός τύπου Κριστόφ Λαβρίνοβιτς με πρόσωπο/πλάτη στο καλάθι (ιδανικός για
αυτό το σύστημα) έχει μεγιστοποιήσει την παραγωγικότητα του μέσα στο σύστημα
του Μπο Ράιαν. Το παιχνίδι του είναι ενδεικτικό για τις κατευθύνσεις αυτής της
επίθεσης αλλά και του τι παίκτες κυνηγάει στο κομμάτι του recruiting το
πρόγραμμα του Wiskonsin.
Παιδιά με όχι τόσο γρήγορα πόδια ή above the rim παιχνίδι. Αθλητές όμως που
στελεχώνουν με τον ιδανικό τρόπο μια πολύ δουλεμένη old school επίθεση
που εισάγει πολύ συγκεκριμένα κομμάτια του σύγχρονου μπάσκετ στο πλαίσιο
λειτουργίας της.
Αυτές τις ημέρες οι Badgers του Bo Ryan ζούν
ένα Deja vu
αν σκεφτούμε το ότι πέρυσι κατέβαλλαν (πολύ δύσκολα βέβαια) την Αριζόνα στα
προημιτελικά και αντιμετώπισαν το Κεντάκι στο F4, όπου και ηττήθηκαν με έναν πόντο. Το
πολύ παραγωγικό Notre Dame (η δεύτερη πιο αποτελεσματική επίθεση στη χώρα, βασισμένη σε
περιφερειακά 4-guard σχήματα) έδειξε ότι το Κεντάκι μπορεί να ηττηθεί. Οι παίκτες
του Καλίπαρι βέβαια είναι εξαιρετικοί αθλητές και θα έχουν προετοιμαστεί ώστε
να μην αφήσουν uncontested shot στην άμυνα τους, βασιζόμενοι στην ταχύτητα τους. Θα έχει
τρομερό ενδιαφέρον η μάχη αυτή..
The Goodfellas..
Η «μάχη» μεταξύ των δύο ίσως καλύτερων εν ενεργεία κόουτς
του κολεγιακού μπάσκετ προκαλεί ανατριχίλα. Για κάθε basketball junkie αυτό
το ματς είναι το must των must φέτος. Οι δύο «νονοί» έχουν κοουτσάρει συνολικά 176
παιχνίδια τελικού τουρνουά, τα περισσότερα ιστορικά σε ένα προπονητικό match up. Είναι Η μετωπική. Το «καμάρι»
της Αμερικανικής κοινωνίας απέναντι στο σύνολο που απεικονίζει τη σκληρή
δουλειά του μέσου εργάτη για τον δρόμο προς την προσωπική δικαίωση. Η
στρατιωτική σχολή του Σιζέφσκι απέναντι στη ..σκληράδα του δρόμου και της πραγματικότητας
που απεικονίζει το ΜSU του Ίζο. Η μάχη των «Σπάρτανς» στην Elite Eight με
το Λούισβιλ μου έβγαλε εικόνες “Braveheart”.
Στην ποιοτική υπεροχή των Blue Devils αντιπαρατάσσεται μια ομάδα που παλεύει για τη ζωή όπως καμία
άλλη, όταν βρίσκεται από κάτω.
Πάμε να δούμε 5 σημεία που έχω κυκλώσει σχετικά
με τον μεγάλο αυτό ημιτελικό.
-Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας του Τομ Ίζο αυτή τη στιγμή
δεν είναι αγωνιστικό. Είναι το μομέντουμ. Το Μίτσιγκαν Στέητ θα μπεί στο F4 σήμερα για να κάνει
θόρυβο. Οι «Σπάρτανς» (Νο7) έχουν πετάξει έξω 3 ομάδες με υψηλότερη θέση στην
κατάταξη και ο Ίζο είναι ο πιο ικανός προπονητής στο «να έρχεται από πίσω»
ανατρέποντας καταστάσεις μέσα σε ένα νοκ-άουτ ματς. Η φετινή του δουλειά
χαρακτηρίζεται μάλιστα ως η καλύτερη της καριέρας του έχοντας οδηγήσει ένα
σύνολο με όχι ιδιαίτερο ταλέντο, στα παιχνίδια του τίτλου. Μια καθαρά blue-collar ομάδα,
σκληροτράχηλη, πειθαρχημένη, εργατική. Σε ένα F4 με 4 πολύ καλές ομάδες, το MSU είναι,
από όλες τις απόψεις, το underdog.
-Παράγοντας Οκαφόρ: Ο Σιζέφσκι έχει στα χέρια του το (πιθανότερο)
Νο1 του επόμενου ντραφτ και τον αξιοποιεί άριστα βάζοντας στο επιθετικό του playbook αρμονικά
την ικανότητα του ψηλού του στη προσωπική φάση και τη δημιουργία. Στη γνωστή Motion Dive τον
απομονώνει στη πλευρά σε κατάσταση 2 εναντίον 2, με τον Οκαφόρ να
εκμεταλλεύεται κάθε βοήθεια βγάζοντας τη μπάλα από πάνω του για σουτ ή close out στην
αδύνατη πλευρά. Σε διάταξη Horns και σε ένα High Entry Hi-lo play που
είδαμε αρκετά στο τουρνουά, ο Οκαφόρ δημιουργεί από το ψηλό ποστ εισάγοντας στο
ζωγραφιστό για τον Ουίνσλοου που παίζει με πλάτη ενώ στα iso plays (κυρίως
μετά από cross screen του «4») βάζει δίπλα του ως δεύτερο ψηλό τον Ουίνσλοου που
μπορεί να ματώσει τα νταμπλ τιμς από την περιφέρεια.
Παρακολούθησα φέτος το παιχνίδι μεταξύ των δύο ομάδων στα
μέσα Νοέμβρη (81-71 το Ντιούκ). Ο Ίζο –αντίθετα με το ρεύμα- δεν πήγε σε
βοήθεια και επέλεξε μονή άμυνα στον Οκαφόρ. Στις 8 πρώτες φάσεις δε λειτούργησε
ιδιαίτερα, όμως σταδιακά το MSU έβγαλε άμυνες. Το δίδυμο Costello-Shilling έκανε εξαιρετική δουλειά απέναντι στον Χάρελ στο δεύτερο
ημίχρονο με το Λούισβιλ παίζοντας με φοβερή ένταση άμυνα στο ποστ, όμως εδώ
μιλάμε για άλλο ..φρούτο και ένα πρωτόγνωρό touch around the rim (το οποίο χαρακτηρίζει τον Οκαφόρ). Κλειδί
η φθορά γιατί ο Οκαφόρ έχει τη δυνατότητα να τους στείλει πακέτο από νωρίς στον
πάγκο. Θεωρώ ότι αυτή τη φορά ο Ίζο θα πάει σε συνδυασμό καταστάσεων. Θα
ετοιμάσει και προσωπική άμυνα και βοήθειες διαλέγοντας σουτ. Η inside-out επίθεση του
Σιζέφσκι είναι δηλητήριο..
-Παράγοντας «προσωπικές»: Πολύ σημαντικός για την ομάδα του
Ίζο, σε ένα ματς που πιθανόν να πάει κλειστά. Το Μίτσιγκαν Στέητ είναι «αδύναμο»
στις ελεύθερες βολές (63.2) αν και είναι ενθαρρυντικό ότι «έγραψαν» 6/6 στο
τέλος απέναντι στην Οκλαχόμα και 15/20 απέναντι στο Λούισβιλ. Γενικότερο στο
επιθετικό κομμάτι, υπάρχει μια αίσθηση ότι οι Σπάρτανς θα αντιμετωπίσουν
πρόβλημα παραγωγικότητας απέναντι στο Ντιούκ. Από την άλλη υπάρχει και ο
αντίλογος. Η match up-pressάμυνα του Λούισβιλ στην
οποία το Μίτσιγκαν Στέητ σκόραρε 65 στη κανονική διάρκεια και 76 συνολικά,
είναι σίγουρα σκληρότερη από την αντίστοιχη του Ντιούκ. Άρα, υπάρχει φως..
-Οι προσωπικές μάχες: Dawson εναντίον Winslow. Ο Dawson είναι ο
δυναμίτης της ρακέτας των Σπάρτανς και ο καλύτερος αμυντικός όμως τώρα θα
χρειαστεί να ανέβει ψηλά απέναντι σε έναν πολύ ταλαντούχο νεαρό παίκτη που
ξέρει να βάζει τη μπάλα στο παρκέ και να σουτάρει τιμωρώντας τις αδράνειες. Δύο
πολύ καλά κορμιά. Θέλω πολύ να το δω..
Τrice εναντίον Cook στη κόντρα των senior. Δύο παιδιά που απεικονίζουν όλα όσα αντιπροσωπεύουν τα
προγράμματα τους. Ο γκαρντ του Ίζο κάνει εξαιρετική σεζόν (πέρυσι ήταν παίκτης
των 7.3 πόντων) και στο τουρνουά είναι clutch. Έχει δουλέψει πολύ για να φτάσει μέχρι εδώ. Στις τυπικές Defense& Rebounding νίκες
της ομάδας του Ίζο, αυτός κάνει τη δουλειά στην επίθεση. Πολλοί προβλέπουν ότι
θα έχει μια κρύα βραδιά σήμερα. Δεν είναι μόνο ο Κουίν Κούκ αλλά και ο Τάιους
Τζόουνς (ένα μελλοντικό τοπ-5 πικ) που πρέπει να διαχειριστεί. Ο βετεράνος Κούκ
είναι παίκτης που μπορεί να κρίνει πολλά σε αυτά τα ματς κυρίως με την
ικανότητα του να εκτελεί από την περιφέρεια.
Σημείωση: Κλειδί για τον Ίζο, ο Ντένζελ Βαλεντάιν. Πασπαρτού
στο φτερό, έγραψε clutch plays όταν είχε «σβήσει» από την κούραση κάθε άλλος «Σπάρτανς»,
απέναντι στην άμυνα του Πιτίνο. Είναι ο μόνος παίκτης που μπορεί να δώσει το
παραπάνω, το απρόβλεπτο στην επίθεση του Ίζο.
-Το Ντιούκ μετράει 9-2 απέναντι στο Μίτσιγκαν Στέητ και ο Coach-K ένα
εντυπωσιακό 8-1 απέναντι στον Ίζο. Ο «στρατηγός» ξέρει να διαχειρίζεται τέτοιες
καταστάσεις και underdogs όπως η ομάδα του Ίζο, αν και στις δηλώσεις του πριν το ματς
προσπάθησε να παίξει το χαρτί του outsider, όσον αφορά τη συμμετοχή στο F4, για την ομάδα του. Δεν έπεισε..
Ξέρει όμως άριστα να ετοιμάζει παιχνίδια. Γνωρίζει επίσης ότι η ομάδα πρέπει να
μπεί μέσα και να πάρει ..κεφάλια από την αρχή, κάνοντας (με την ποιοτική
υπεροχή της) τον αντίπαλο να μοιάζει φτωχός. Με κάποιον άλλο στο τιμόνι, το
γκλαμουράτο Ντιούκ θα μπορούσε να μοιάζει –σε μερικές ώρες- με κολεγιακή
φλορούμπα στα χέρια ενός αλητάμπουρα από τα σοκάκια του Ντιτρόητ, απέναντι στην
ομάδα του Ίζο. Με τον Σιζέφσκι εγγυημένα δε θα συμβεί αυτό. Οι παίκτες του θα
παλέψουν. Τι καλύτερο σενάριο για τον θρυλικό Coach-K από το να αντιμετωπίσει τον Καλίπαρι
στον τελικό και να βραχυκυκλώσει το «τέρας» που έχει δημιουργήσει κατακτώντας
την κούπα..?
Καταλαβαίνετε λοιπόν.. Το Ντιούκ και το Κεντάκι είναι τα
φαβορί αλλά ιστορίες και blue-collar ομάδες
όπως αυτές του Μίτσιγκαν Στέητ και του Ουισκόνσιν είναι η μαγεία του αθλήματος.
Όλα ανοιχτά..
Υ.Γ: Για Euroleague θα γράψουμε σύντομα.. Μιλάμε και στη παρούσα ανάρτηση εννοείται..
Υ.Γ: Για Euroleague θα γράψουμε σύντομα.. Μιλάμε και στη παρούσα ανάρτηση εννοείται..
Καλησπέρα Jim. Εξαιρετική δουλεια για αλλη μια φορα. Εδω και τρεις μερες περιμένω πως και πως τα σημερινά παιχνιδια και η σημερινή λεπτομερη σου αναλυση με εβαλε ακομα πιο πολυ στο κλιμα.Πιστευω οτι θα χασει το κεντακι σημερα και θα περασει το ντιουκ απο το αλλο ζευγαρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρεας 13
Γκουρού.. Ευχαριστώ Αντρέα. Προγνωστικό για τον τίτλο θέλω..
ΔιαγραφήΝα΄ χα χιλια ματια να σε διαβαζω αγορινα μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Σταθης
Σε ευχαριστώ Στάθη, να'σαι καλά φίλε..
ΔιαγραφήΚαλησπέρα, μπήκα στο blog από σύσταση φίλου και είναι το πρώτο ποστ που διαβάζω. Τουλάχιστον το 20% των λέξεων που χρησιμοποιεί ο αρθρογράφος μου είναι άγνωστες. Συμβαίνει και σε άλλους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣάκης Κοκκίνης
Δώσε όμως κα'να παράδειγμα λέξεων που δεν καταλαβαίνεις για να δούμε τί εννοείς.
ΔιαγραφήΠχ, αετός; Αδράχτι; Λιμενοφύλακας; Νυχοκόπτης; Μπρελόκ; Ανεμογκάστρι; Αβεσσαλώμ; Ιστιοπλόος; Χωρίστρα;
Ρε θηρίο τις θυμάσαι όλες από Χάρρυ Κλυνν και με τη σωστή σειρά. Εύγε!!! Είσαι παλιός ρε!!!
ΔιαγραφήYuri
@ Υuri :
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=6xuh4VT911w&t=2m30s
το κεντακι jim ειναι τόσο καλό που νικάει τους 76ers???
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω πάντως ειμαι με το wisconsin
απλο καλο recruit και πολυ δουλειά
εγω πάντως για νουμερο 1 θα επαιρνα τον Willie Cauley-Stein
φοβερός αμυντικός
επιπέδου Davis
αν και ο ωραιος C-Webb (αχ αναμνήσεις ... -τον εφαγε η παραγκα των Lakers-) τον έκραξε λίγο (δεν είναι και τόσο καλός για senior κλπ)
http://sneakersplay.webs.com/
Kentucky whoooooooo?
ΔιαγραφήBo Ryan rulez!!!!!!!!!!!!
Καλά έκανε ο Ουέμπερ. Και αποδείχθηκε προφήτης.
ΔιαγραφήΚάτι αστεία περί Κεντάκι και NBA playoffs που διαβάζουμε στα αμερικανικά media τα αφήνω ασχολίαστα. Πιστεύω μπορούν να πάρουν νίκες στη κανονική περίοδο αλλά δε μπορούν , σε μια σειρά, να νικήσουν καμία ομάδα του ΝΒΑ.
ΔιαγραφήΓια το παιχνίδι Spartans vs Duke, έχω την εντύπωση πως το παιχνίδι θα κριθεί στις δύο εκπλήξεις που εύχομαι να έχουν ετοιμάσει οι 2 κόουτσις και για να γίνω πιο συγκεκριμένος (συμφωνώντας και μαζί σου, Τζιμ) τις "εκπλήξεις" τις περιμένω από denzel valentine και quinn cook.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το άλλο παιχνίδι, τι να μπορούμε να πούμε: Υπάρχει φαβορί, το οποίο υπερτερεί σε όλους τους τομείς μέσα στο γήπεδο, ειδικά εναντίον των Badgers. Αν οι Badgers νικήσουν θα είναι επειδή εκτέλεσαν στην τελειότητα επι 40 λεπτά την επιθεση τους, αν χάσουν κανείς δε θα αναρωτηθεί για ποιο λόγο έχασαν.
πολύ καλός ο κούκ φίλε. Το Ουισκόνσιν θεωρείται η καλύτερη επίθεση ever
ΔιαγραφήΜario
Αυτα ειναι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν μια ομαδα μπορει να βαλει δυσκολα στο platoon defense του κοουτς καλ ειναι σιγουρα το ουινσκονσιν,προβλεπω οτι οσο και αν ο καμινσκι τραβαει εξω τον κολε'ι' σται'ιν δυσκολα ο ταουνς θα παει στο 5 με 4 το λα'ι΄λς,θα παιξει αρκετα ο ντακαρι τζονσον στο 5.
Ο Ντεκερ ειναι το κλειδι στο πλα'ι',συνηθως παιζει και τις 2 θεσεις των φοργουορντ και ειναι φονιας στο cath&shoot ειδικα στη δυνατη πλευρα του τριγωνου στο 3. 60-40 Κεντακι με ταση προς 55-45...
Το ματσακι των 1 εχει φαβορι το Duke,περαν των οκαφορ καi ουινσλοου εχει παγκο(και φαουλ) ο κσιζεφσκι να δωσει στο αδυναμο στις βολες MSU,που στο ματς με το λουιβιλ εχασε 2 κρησιμες βολες στο +1 20 δευτερα πριν το ματς παει τελικα στη παραταση.
Ο Τζαστις Γουινσλοου(γιος του αλλωτε παιχτη της εστουντιαδες κα ενα σορο τουρκικων ομαδων-ρικι γουινσλοου) ειναι ο καλυτερος slasher του κολλεγιακοyφετος με δυνατο πατημα και καλα τελειωματα με αριστερο,πιστευω οτι εκει θα τζογαρει ο ιζο και θα του αφησει καποια σουτ μιας και δεν ειναι και το καλυτερο του σημειο.
75-25 οσο κιαν θελω να περασει το MSU...
Υ.Γ Καλο το κεντακι αλλα για μενα καμμια ομαδα δεν ειναι σαν το φλοριντα(Νοα-χορφορντ-σπειντς -κορε'ι' μπρουερ κ.α) που πειρε 2 τιτλους το 06-07.....
Re Jim, mias kai s'aresei toso poli to basket gia poio logo den egines proponitis?
ΑπάντησηΔιαγραφήKind regards,
Tom
+11 λοιπόν το Μίτσιγκαν Στέητ στο ημίχρονο όπως αναμενόταν. Μια από τα ίδια για κόουτς Ίζζο όπως αναμενόταν. Και με το Λούισβιλ ίδια κατάσταση διαχειρίστηκε. Το δίδυμο Οκαφόρ-Γουίνσλου είναι αχτύπητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτο παιχνίδι και νίκη για Ουισκόνσιν. Είναι απόλαυση ένα πραγματικά ΚΑΛΟ παιχνίδι κολεγιακού μπάσκετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τώρα ποιος;
Απίστευτο..
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Αντίο Κεντάκι. Ο Καμίνσκι ήταν μια κλάση πάνω από όλους χθες, περιμένω τη μάχη του με τον Οκαφόρ. Εύκολα το Ντιούκ, ο Σιζέφσκι πλέον δείχνει φαβορί για την κούπα. Aυτός ο Ουίλσον τι παιχτάρα είναι ρε Τζιμ?
ΔιαγραφήMario
To Kαμίνσκι-Οκαφόρ είναι η απόλυτη μάχη. Παίρνω Ουισκόνσιν. Δε το χάνουν εδώ που έφτασαν
ΔιαγραφήJohny Q
Απογοήτευση το Κεντάκι πλήρως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ νίκη του Ουισκόνσιν επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει καμία κυριαρχία των έγχρωμων αθλητών στο μπάσκετ. Το αντίθετο θα έλεγα. Το "λευκό" Ουισκόνσιν κυριάρχησε πλήρως. Αυτά για όσους πιστεύουν ότι τα αθλητικά προσόντα κάνουν τη διαφορά. Σίγουρα χρειάζονται αλλά όχι δε κάνουν τη διαφορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι κανονισμοί από μόνοι τους αλλάζουν δραματικά τα πράγματα.
ΔιαγραφήΑκόμα και το Μέμφις των λίγων συγκριτικά κατοχών και του χαμηλού ρυθμού είναι Φεράρι αν το βάλεις διπλα στις επιθέσεις 35'' του NCAA (οι 10-11 πάσες που ζητάει ο Ράιαν ας πούμε, στο ΝΒΑ είναι σχεδόν αδύνατο να εφαρμοστούν).
Καλός και χρυσος ο πάλλευκος Καμινσκι αλλά οι ομάδες του ΝΒΑ θα επέλεγαν Τάουνς-Οκαφόρ χωρίς 2η σκέψη.
Ευχαριστούμε Jim.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ναι,πλέον είμαστε με τον Kaminsky...
Θα ήθελα να σχολιάσεις κάποια στιγμή και τον Zach Auguste.
Λόγω Ελληνικής υπηκοότητας και ενός ιδιαίτερου κοκταίηλ προσόντων που διαθέτει...
Καλησπέρα jim και σε όλη την παρέα.Απολαυστικό άρθρο όπως πάντα.Θα ήθελα μια βοήθεια είτε αν μπορείς εσύ jim είτε κάποιος από τα παιδιά.Ξέρετε που μπορώ να βρω να διαβάσω για όλους αυτούς τους μπασκετικούς όρους που χρησιμοποιείς jim εδώ αλλά και σε άλλα άρθρα σου για να μπορώ να παρακολουθώ και να καταλαβαίνω καλύτερα τις μπασκετικές αναλύσεις σου??Να έχει αναλύσεις για διάφορα επιθετικά και αμυντικά συστήματα και για fundamentals μπασκετικούς όρους???
ΑπάντησηΔιαγραφήGreen North
Καλησπερα στην παρεα!
ΔιαγραφήΝαι φοβερή ιδέα Jim αν βρεις κάποια στιγμη χρονο φτιάξε μας ενα ορολογιο!! Ο λαός σου διψάει για μάθηση!!
Προς Green North
ΔιαγραφήΣτον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε ένα glossary που έχει συντάξει η FIBA EUROPE, και περιέχει αρκετούς από τους όρους που χρησιμοποιεί ο JIm στα άρθρα του.
http://www.fibaeurope.com/cid_UD-XflK3IQgl4t8JKzEA00.html
Στηn ιστοσελίδα αυτή υπάρχει και ένας σύνδεσμος σε .pdf που μπορείτε να κατεβάσετε από εκεί ή τον σύνδεσμο
http://www.fibaeurope.com/Default.asp?coid={E6BD3533-2D5E-4EFB-A866-7A67BC0AC06F}&subimage=&do=download
Εκεί μπορείτε να δείτε και γραφήματα για διάφορες έννοιες όπως τα cuts, entries, screens, άμυνες κλπ. Έχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο αρχειάκι το ενημερώνει τακτικά η FIBA.
Επίσης, στον σύνδεσμο
http://coaching.fibaeurope.com/Default.asp
θα βρείτε το COACHING WEBSITE της FIBA EUROPE, ίσως τον... παράδεισο των προπονητών στην Ευρώπη...
Τέλος, επειδή κάποιο όροι του Jim δεν υπάρχουν στα παραπἀνω, γιατί πιθανότατα προέρχονται από το ΝΒΑ που όπως όλοι ξέρουμε είναι... άλλος πλανήτης, στον παρακάτω σύνδεσμο που αφορά το glossary του NBA, ίσως βρείτε τους υπόλοιπους όρους.
http://www.nba.com/analysis/00422966.html#
Αλλιώς, τα... παράπονά σας στον... Jim! (X)
Αλέξης
ΥΓ. Jim, συγνώμμη που απάντησα για εσάς αλλά τα είχα ανεβάσει σε σχόλιο στο παρελθόν και τα είχα πρόχειρα...
Επίθεση>Αμυνα. Αυτό είναι το δίδαγμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, ωραίο το παραμύθι αλλά τα πανηγύρια τελειώνουν αύριο. Ο Coach-K θα καθαρίσει το Ουισκόνσιν σαν μπανανόφλουδα. Πάντως η μάχη των Καμίνσκι-Ντέκερ με τους Οκαφόρ-Ουίλσον θα είναι όλα τα λεφτά. Όμως πιστεύω ότι οι Μπάντζερς πετάνε στα ουράνια μετά τη νίκη με το Κεντάκι και η προσγείωση θα είναι ανώμαλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήManu Chao
Λίγο το Μίτσιγκαν Στ. Τζιμ.. Περίμενα περισσότερα, ειδικά μετά το ξεκίνημα τους στα πρώτα λεπτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήKΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ Ο ΚΟΟΥΤΣ Κ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ,
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
Ο Καλίπαρι είναι γνωστός απατεώνας. Αυτή η νεοπλουτίστικη λογική του δε μου αρέσει. Από το Κεντάκι, σε αντίθεση με το Ουισκόνσιν δεν παίρνει πτυχίο σχεδόν κανείς παίκτης. Γιατί να υποστηρίζει κάποιος ένα τέτοιο πρόγραμμα?
ΑπάντησηΔιαγραφήBou Gatsas3
Go Blue Devils!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚούκ και Ουίνσλοου θα καθαρίσουν παιδιά.
ΥΓ Ο τελικός του Κυπέλλου σήμερα ζωντανά και από το TV ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ για όποιον δε το ξέρει
Πολύ ωραίο άρθρο αν κ λόγο χρόνου το διάβασα καθυστέρημενα, επίσης λόγου χρόνου δεν έχω δει ολόκληρα ματς αλλά εκτεταμένα στιγμιότυπα, μια ερώτηση μόνο για τον Ουίνσλοου, γιατί δε υπάρχει πουθενά στο τοπ 5 στο δραφτ αλλά το 6?κατεμε είναι ο #1 η 2 κ είναι κ πολύ clutch παιχτης....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα δηλώσει φέτος? Οι υπόλοιποι είναι ψηλοί Ζοζέ. Τάουνς, Στάην, Οκαφόρ. Εκεί πάνε ως γνωστόν τα πρώτα νούμερα.
ΔιαγραφήΚαλησπερες στα παιδια,δεν μπορω να πω οτι δεν περιμενα τον αποκλεισμο του κεντακι,οπως εγραψα ποιο πανω ειταν 55-45 το ματς....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Καλιπαρι δεν ειναι και κανας τυχαιος,ειναι ο κοουτς του ροουζ στο μεμφις τη χρονια που εγεινε 1 στο ντραφτ...Η Μανατζεριστικη ομως προσεγγιση του να μαζεψουν τους 10 απ τους 15 all american των λυκειων δεν τους βγηκε,το ουισκονσιν με παιδια παιγμενα και δουλεμενα τα καταφερε και για μενα ΔΕΝ ειναι αουτσαιντερ στο τελικο,μαλλον τους δινω το 60-40 μαλιστα με το ντιουκ.
Εκτος βεβαια εαν δουμε το χθεσινο φαινομενο οπου οι διαιτητες σφυραγαν τα φαουλ σε ολους τους παιχτες γυρω απ τον οκαφορ αλλα ποτε στον ιδιο...
Δικαια περασε το Duke αλλα μια προστασια υπηρξε στο μελλοντικο νο.1 του ντραφτ,το MSU ταβανιασε για εμενα με τη συμετοχη στο φαιανλ φορ-περσυ ειχε τη καλη ομαδα οταν εχασε στις λεπτομερειες απ το κεντακι με τα φετινα παιδια αλλα και τους 2 first rounders Payne & harris.
Y.Γ Ζοζε επετρεψε μου να σου πω οτι ο ουινσλοου ειναι μια βερσιον του γκιλχριστ με καλυτερο τζαμ σουτ,αυτη τη στιγμη ειναι ο καλυτερος SF του ντραφτ με καλυτερο σωμα(nba ready) απ το στανλε'ι' τζονσον αλλα και το χετζονια αλλα και με αρκετη σκλυραδα. Ομως δυσκολα θα περασει τα θηρια Οκαφορ&ταουνς αλλα και τον καλυτερο γκαρντ του ντραφτ ντε αντζελο ρασελ του Οχα'ι'ο, απο εκει και περα δυσκολα να παει στους λεικερς η' στη φιλαδελφιεα στο 3η'4 του ντραφτ...Πιθανως προορισμος του(εαν βαλει) το ορλαντο στο 5 του ντραφτ,πολυ πιθανον να παει στη θεση του τομπιας χαρρις(οδευει προς νικς)
Άκη μιας και το ανέφερες, τι βλέπεις να χτυπούν οι Νικς στη free agency το καλοκαίρι?
ΔιαγραφήMario
Με σειρα προτιμησης εχω την εντυπωση οτι θα παει καπως ετσι....
ΔιαγραφήPF :Ολντριτζ ως πρωτη λυση-Μονρο δευτερη-τομπιας χαρις τριτη,εαν ο κεβιν λοβ φυγει απ τους καβς και αυτος πιθανος στοχος.
C:Nτε αντρε τζορνταν-Μαρκ γκασολ η' πολυ πιθανη η ελευση Ταουνς η' Οκαφορ εαν ειναι στη δυαδα,εαν καταφερουν ομως να πεισουν ενα απ τους 2 ελευθερους σεντερ που αναφερα τοτε ισως πανε για ντε αντζελο ρασελ.
PG: Ροντο με ρετζι τζακσον με περισσοτερες πιθανοτητες στο πρωτο λογο οτι ειναι UFA.
Μίλσαπ-Μπάτλερ-Τζορνταν και ράσελ από το ντραφτ. Η διοίκηση είπε Άκη ότι δε θα κυνηγήσει τοπ τοπ παίκτες
Διαγραφήτομπιας χάρις θα ήθελα να τον δω κ πάλι στο Ορλάντο μαρεσουν τα κομμάτια τους, από τους υπόλοιπους που αναφέρεις για νίκς κάνεις που θεωρείται πρώτης γραμμής δε πάει, ολντριτζ Μαρκ αν φύγουν που δε το βλέπω θα προτιμησουνε σπερς, μονρο λογικά μένει πιστονς, λεικερς έχουν περισσότερες ελπίδες για λοβ, ροντο. Με τον πρώτο να είναι μυστήριο κ θα κριθεί από τα πλέον οφ αν θα μείνει ή Όχι.
Διαγραφήλεικερς αν πάρουν το #4 θα δραφταρουν ουινσλου, ο Κλαρκ στον 1 δείχνει καλός παιχτης, γκαρντ υπάρχουν με το τσουβάλι στην αγορά κ ο ροντο είναι με το μισό πόδι στο λα.... ροντο-κομπι-ουινσλλου-ραντλε , οι 4/5, απλώς μια εκτίμηση.
Άκη κ μια ερώτηση τι θα τον κάνετε τον τζενινγκς? Τι πιστευεις ότι αξίζει στην αγορά.?Το έχω περιέργεια, Τζάκσον λογικά θα πάρει καμιά 50 άρια για 4ετες
ΔιαγραφήΚαλησπερα παιδια,αναρωτιεμαι αν ο ντε αντρε και ο μιλσαπ με τις χρονιες που κανουν δεν θεωρουνται παιχτες πρωτης γραμμης τοτε ποιοι;;;;;Ολντριτζ-Γκασολ ειναι οι κορυφαιοι.
ΔιαγραφήΕιναι περιεργο αυτο το καλοκαιρι οι καλοι ελευθεροι με οψιον δεν θα βγουν ευκολα στην αγορα καθως το αλλο καλοκαιρι το σαλαρι καπ θα παρει τα βουνα!!!!! 80+ Μυρια
-Ο Τομπιας χαρις ειναι απ τη νεα υορκη,οι νικς τον εχουν σταν μπα'ι',για να παει θελουν ενα καλο σεντερ οι νικς(rim protector) ωστε να παιξει με το μελο στα φοργουορντ.
-O Mονρο πολυ δυσκολα θα μεινει στο παλας,οπως εχω γραψει το πορτλαντ εαν χασει τον ολντριτζ και η νεα υορκη ειναι τα 2 φαβορι,πολλες ομαδες τον θελουν.
-Το ντιτροιντ φτιαχνει two man game με reggie-dre και θελει καλους σουτερ γυρω τους.Για να μεινει ο τζακσον θελει κοντα στα 52 για 4,πολυ χρημα λεμε....
-Ο Τζεννιγκς θα ξεκηνησει τη σεζον στους πιστονς και καπου τον αλλο γεναρη θα παει ανταλλαγη μιας και το συμβολαιο του ληγει.Ειναι για μενα ο κοντος μπακ απ γκαρντ που θα σου δωσει καποια ποιοτικα λεπτα με τα συν και μειον του,δεν μπορει ομως να τρεξει μια ομαδα σαν starter,για λιγα χρονια ακομα θα βρισκει δουλεια στη λιγκα ομως το εχω σιγουρο οτι θα βρεθει ειτε προς κινα η΄προς ευρωπη μερια σε λιγο καιρο...
Σαφώς κ ντε Αντρέ μιλσαπ είναι τοπ απλώς τους συγκρίνα με Μαρκ, ολντριτζ.μιλσαπ είναι κ αρκετά underrated αλλά κ οι 2 βρίσκονται σε καλές ομάδες με ότι αυτό συνεπάγεται. ολντριτζ δε υπάρχει περίπτωση για εμένα να παει νικς,εφόσον υπάρχει μια μικρή μηδαμινη πιθανότητα να φύγει γιατί να μη προτιμήσει σπερς!
ΔιαγραφήΤζενινγκς θα ξεκινήσει! ! Κ ο Τζάκσον από το πάγκο? Τρικ να ανέβει ελαφρώς η αξία του αλλά πιο πολλές ελπίδες για πλέι οφ με Τζάκσον πάρα τζενινγκς. ... Εγώ βλέπω κ την περίπτωση να μένει στους πιστονς κ να έρχεται από πίσω εφόσον δε βρούνε κάτι καλό. ..
Είπες μεγάλη κουβέντα για το σαλάρι καπ. ... αν κ για εμένα οι τοπ παίχτες δε θα επηρεαστούν τόσο, μπορούν οι ομάδες να μπούνε σε tax zone για 1 χρόνο απλώς είναι φράγκο φονιάδες όσο δε πάει.
to macedonia tv εχει τον τελικο κυπελου σημερα στις 5.15
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγαλο αρθρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κολλεγιακο μπάσκετ είναι το πειραματικο εργαστηριο του σπορ παγκοσμίως,ενω απολαμβανει μια δημοφιλια στις ΗΠΑ,αναλογο της οποιας δεν υπαρχει στην Ευρωπη για καμια αθλητικη διοργανωση νεων ηλικιων...
Ο Σιζεφσκι είναι βεβαια θρυλος του αμερικανικου μπάσκετ,αλλα ξεχωρίζω φετος την δουλεια του Τομ Αιζο και την γενικοτερη φιλοσοφια που αυτή περιεχει...Θελω να δω και την αθλητικη ομαδα του Κεντακι που όπως την περιγραφεις είναι κατι αντιστοιχο με τον ΟΣΦΠ των τελευταίων χρονων στην Ευρωλιγκα
Αυτος ο Οκαφορ είναι ο επομενος μεγαλος ψηλος στο ΝΒΑ,κοντα στο αγωνιστικο στυλ του Κασινς...
Γενικα το κολλεγιακο μπάσκετ είναι το σημειο οπου συναντιέται το ΝΒΑ με την ευρωπαικη παραδοση στο αθλημα...Καλο είναι που ολο και περισσοτεροι Ελληνες παικτες επιλεγουν να παιξουν και να βελτιωθουν εκει ακομα και σε όχι δημοφιλείς ομαδες της λιγκας,και μαλλον εχουμε να μαθουμε πραγματα για την αναπτυξη νεων παικτων από τα αμερικανικα κολλεγια...
Οι δηλώσεις Γιαννακόπουλου μετά το ματς ήταν το πιο συναρπαστικό κομμάτι της βραδιάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά ασόβαρος
ΔιαγραφήΘεος ο Γιαννακοπουλος , φοβερες ατακες . Στα του παιχνιδιου o comments για τον αγωνα μεχρι που μπηκαν οι μικροι ...Ο Μποχωριδης δεν ειναι για πολλα και φαινεται σε καθε ευκαιρια που περνει . Ο Διαμαντακος εχει πολλη δουλεια ακομη αλλα πιστευω καποτε θα βρει ρολο .Χαραλαμποπουλος και Λουντζης εχουν πολυ υψηλο ταβανι !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά. Μακάρι να έχουμε υγεία, να σηκώνουμε κάθε χρόνο κούπες. Να έχουν κι οι αντιπαλοί μας για να μας βλέπουν γουρλωμένοι από τον καναπέ τους να σηκώνουμε τις κούπες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα θέλουμε να κερδίσουμε την Μεγάλη Πέμπτη στο Βελιγράδι και να είμαστε στις 8 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Στο πρωτάθλημα, θα είναι μια εύκολη υπόθεση. Λογικά αντίπαλος θα είναι ο Ολυμπιακός και δεν θα έχουμε πρόβλημα».
Απλά καλτ
Manos
εκεινο το στιλακι που λεγεται καρυδας ειπε στην μεταδοση της νοβα οτι ο τελικος τις επομενες μερες θα μας απασχολησει πολυ περισσοτερο....οταν τον ρωτησαν τι εννοει απαντησε πως αρκετα ειπε.....ξερει καποιος τι εννοει?υποψιαζεστε κατι?....stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα παιδιά.Λίγα σχόλια για τον τελικό:
ΑπάντησηΔιαγραφή-Ήταν μακράν ο χειρότερος ποιοτικά τελικός κυπέλλου που έχω δει.Μέτριος ΠΑΟ και κάκιστος Απόλλωνας(δεν τον έχω παρακολουθήσει αλλά από αυτά που έχω διαβάσει για αυτόν δεν είναι τόσο άσχημη ομάδα όσο έδειξε σήμερα,ίσως να τον έριξαν αγωνιστικά οι τραυματισμοί).
-Καλό το πρότζεκτ της ελληνοποίησης στα λόγια αλλά ας δούμε τα πράγματα πιο ψύχραιμα.Μιλάμε για μπάσκετ όχι για γεγονός που πρέπει με το έτσι θέλω να εξάρουμε την εθνική μας ταυτότητα.Εκνευρίζομαι όταν ακούω τους speakers του αγώνα να θεωρούν σπουδαίο γεγονός την παρουσία 5 Ελλήνων στο παρκέ ταυτόχρονα,χωρίς να δούμε αγωνιστικά το κομμάτι,απλά επειδή κινούνται και αναπνέουν να πανηγυρίζουμε.Εγώ λοιπόν και ας γίνομαι βιαστικός και άδικος θεωρώ αρχικά ότι παίκτης Διαμαντάκος δεν υπάρχει.Ναι είναι Έλληνας 20 χρονών και με ύψος 2,20, δηλαδή είδος δυσεύρετο,αλλά το παιδί είναι επιεικώς ατσούμπαλο. Πρέπει πρώτα να μάθει να κουμαντάρει το κορμί του,να μπορεί να κινείται στο παρκέ ρε αδερφέ χωρίς να τρακάρει με ότι βρίσκει στο δρόμο του,έπειτα να μάθει τα βασικά της θέσης(2,20 και αστοχεί από κάτω μόνος του έλεος δηλαδή) και μετά να μπει σταδιακά στο ροτέισον. Είναι 20 πότε θα παίξει στα 30?Αυτά έπρεπε να ήταν ήδη κεκτημένα.Μακάρι να μείνει ο Παπαγιάννης που είναι 17 και είναι σκάλες ανώτερος(αυτό για να μην πούνε μερικοί ότι αδικώ τον Σπαρτιάτη) και απορώ γιατί δεν είναι αυτός δωδεκάδα και είναι ο Σπαρτιάτης αλλά βλέπω να πηγαίνει σε κολλέγιο του χρόνου και καλύτερα κιόλας για το παιδί.
-Επίσης πρέπει σαν σχολή να δίνουμε βάρος στο σουτ από μικρή ηλικία.Καλά το ελεγχόμενο τέμπο και η σκληρή άμυνα,όπου είμαστε masters,αλλά το σουτ είναι βασικότατο.Έβλεπες τους νεαρούς Έλληνες στο τρίποντο μόνους τους και είτε να μην κοιτάνε καν το καλάθι είτε να σηκώνονται για σουτ και να ρίχνουν τούβλα απλά και μόνο να την ξεφορτωθούν.Άραγε χαζοί είναι οι Σέρβοι και οι Λιθουανοί που μαθαίνουν από πιτσιρικάδες να σουτάρουν την μπάλα καλά??Καλό σουτ σημαίνει καλό spacing άρα ανοιχτό γήπεδο για 1on1 και καλύτερες επιθετικές επιλογές απλά.
-Παππάς καλός mvp για μένα μαζί με 3D.Γιάνκοβιτς έχει όλο το πακέτο αλλά χαμηλό μπασκετικό iq που τον ταβανιάζει επικίνδυνα και άδικα.Ειδικά σε ένα σημείο κάνει 4 λάθη στην σειρά στην χαλαρότατη άμυνα του απόλλωνα,ανεπίτρεπτο για παίκτη που θέλει να γίνει τοπ στην θέση του στην Ευρώπη.
-Τέλος μακάρι να είμαστε τυχεροί να δούμε κάποτε σε αυτήν την ρημάδα την χώρα τελικό με γεμάτο γήπεδο,οικογένειες και αντίθετους φιλάθλους ωραία δίπλα δίπλα όπως γίνεται στην ΄΄απολίτιστη΄΄Ευρώπη.Αλλά αυτό είναι μάλλον πολύ δύσκολο τελικά.
Green North
Και να συμπληρώσω κάτι για τους πιτσιρικάδες που έλεγα πριν.Ο καλός φαίνεται ανεξαρτήτου ηλικίας πχ Λούντζης.Το παιδί είναι 16 και το ballhanding και το courtvision του είναι επικό για την ηλικία του.Να έχει υγεία και θα πάει πολύ ψηλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήGreen North
Καλησπέρα σε όλη τη συμμορία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΝΙΚΟΙ... ΦΑΚΕΛΟΙ
Προειδοποίηση: Τα σημερινά σχόλια κινούνται στο χώρο του Paranormal και των extraterrestrials. Παρακαλούνται όσοι έχουν ευαίσθητη υγεία και δεν αντέχουν είτε στη ζέστη -καθότι έρχονται... κουβέρτες- είτε στο κρύο -λόγω του παρατεταμένου χιούμορ... Ανταρκτικής που περιέχεται στα σχόλια- να αποχωρήσουν άμεσα από την ανάγνωση των παρακάτω σχολίων.
ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΑΟ
Τα συνεχή σκαμπανεβάσματα της ομάδας στους αγώνες της Euroleague και τα συνεχόμενα -αναπάντεχα κατά πολλούς "ειδικούς"- αποτελέσματα στους τελευταίους αγώνες, έχουν προκαλέσει ποικίλα σχόλια από τους φίλους(;) -θα επανέλθω αργότερα σε άλλο... φάκελο για αυτό το θέμα- της ομάδας. Μετά από τη ροζ ταινία που η ομάδα γύρισε στο ΟΑΚΑ με θύμα τη Ρεάλ -που εν τέλει ακολούθησε κατά γράμμα το ρητό "αν δεν μπορείς να αποφύγεις τον βιασμό, κάτσε και απόλαυσε τον"- ήρθαν "αναπάντεχα", για πολλούς, δύο ταινίες θρίλερ σε Πόλη και ΟΑΚΑ. Η πρώτη είχε ευτυχές για τον ΠΑΟ τέλος, έστω και στις βολές, αν και οι... ελεύθερες βολές μετά τον αγώνα από φίλους και εχθρούς της ομάδας προς τον προπονητή και συγκεκριμένους παίκτες της ομάδας, συνεχίζονται μέχρι τώρα με αμείωτη ένταση και ρυθμό. Στην δεύτερη ταινία όμως, με τίτλο "Εφιάλτης στο δρόμο του ΟΑΚΑ", το σενάριο ήταν κακογραμμένο με δολοφόνο την ΑΛΒΑ -που παρανόμησε ασύστολα μη τηρώντας το νόμο του ΟΑΚΑ και μένοντας έτσι ζωντανή στο άλλο θρίλερ, αυτό της πρόκρισης- και θύμα τον ΠΑΟ.
Η γενικότερη αναταραχή που προκάλεσε αυτή η φαινομενική ασυνέπεια σε διαδοχικούς αγώνες σε όλο το φίλαθλο κόσμο, και η αδυναμία των "ειδικών" να κατανοήσουν αυτές τις εμφανίσεις του ΠΑΟ, ερμηνεύοντάς τις ως paranormal καταστάσεις που οφείλονται σε εξωγήινη παρέμβαση, ανάγκασε μέχρι και το FBI να ερευνήσει το θέμα, καθώς διαπιστώσε ότι η ανεξήγητη αυτή υπόθεση ανήκει σίγουρα στiς υποθέσεις X-Files. Έτσι, ανέθεσαν την υπόθεση στον Assistant Director του FBI, Skinner, ο οποίος έδωσε άμεσα εντολή στους πράκτορες του, Fox Mulder και Dana Scully, να διερευνήσουν την υπόθεση, παραχωρόντας τους όλο το... φάκελο με τις πληροφορίες που είχε συγκεντρώσει το FBI. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, οι δύο διάσημοι -για τις ικανότητές τους σε τέτοιες υποθέσεις- πράκτορες έρχονται τη Μεγάλη Εβδομάδα στην Ελλάδα, για να διεξαγάγουν έρευνες επιτόπου, προκειμένου να δώσουν πειστικές απαντήσεις στο θέμα. Επιπροσθέτως, υπάρχουν φήμες ότι ειδικό (μυστικό φυσικά) ρόλο στην υπόθεση θα διαδραματίσει (αδιευκρήνιστο ποιόν ακριβώς, ως συνήθως) και ο Cancer-man ή όπως είναι πιό γνωστός για προφανείς λόγους, Cigarette-man (δυστυχώς, είναι πολλά τα λεφτά... Άρη, των πολυεθνικών του καπνού προς το Χόλιγουντ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι να έρθουν οι Mulder και Scully στην Ελλάδα, θα επιχειρήσω να ρίξω λίγο φως στην υπόθεση.
Καταρχήν ας δούμε τί έκανε η ομάδα τα τελευταία τρία χρόνια (στη μετά Ζοτς εποχή) στην Ευρώπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήRS TOP-16 PO TOTAL
2012-2013 6-4 9-5 2-3 17-12
2013-2014 5-5 7-7 2-3 14-15
2014-2015 5-5 7-6 - 12-11
Ποιές ήταν όμως οι βασικές (ΤΟΠ-12) συνθέσεις (κατά θέση) των παραπάνω ομάδων; (σε παρενθέσεις -από αριστερά προς τα δεξιά- η τότε ηλικία των παικτών, στρογγυλεμένη προς τα κάτω στην αρχή της κάθε αγωνιστικής χρονιάς, οι αγώνες που είχαν στη Euroleague πριν έρθουν στον ΠΑΟ και ο αριθμός των ομάδων που έπαιξαν πριν έρθουν στον ΠΑΟ, οι οποίες ήταν επιπέδου και απαιτήσεων/πίεσης ΠΑΟ)
2012-2013 2013-2014 2014-2015
G
Ukic (28) Ukic (29)(117)(1) Nelson (29)(20)(0)
3D (32) 3D (33) 3D (34)(225)(1)
Banks (31) Curry (33)(0)(0) Slaughter (27)(0)(0)
Xanthopoulos (28) Wright (28)(10)(0) Pappas (24)(13)(0)
F
Panko (35) Fotsis (32) Fotsis (33)(173)(1)
Kapono (31) MKF F-C (29) MKF F-C (30)(82)(2)
Bramos G-F (25) Bramos G-F (26)(29)(1) Blums G-F (32)(26)(0)
Maciulis (27) Maciulis (28)(109)(1) Giankovic (24)(17)(0)
Gist (26) Gist (27) Gist (28)(85)(0)
Tsartaris (33) - BX (17)
C
Lasme (30) Lasme (31)(67)(1) Batista (31)(59)(1)
Sofo (27) Batiste (36) -
[O Lawal ήρθε τελευταία και συνεπώς δεν μπορεί να θεωρηθεί βασικός ακόμα. Επίσης, στις τελευταίες δύο χρονιές υπάρχουν κενά γιατί μόνο αυτοί οι παίκτες έχουν ουσιαστικά συμμετοχή στη Euroleague. Οι ομάδες επιπέδου και απαιτήσεων/πίεσης ΠΑΟ είναι οι Real, Barca, CSKA, Maccabi, OSFP.]
Οι πίνακες φανερώνουν ότι τη δεύτερη χρονιά ο ΠΑΟ είχε αρνητικό ρεκόρ (και τρεις νίκες λιγότερες από την πρώτη χρονιά) παρά το ότι τους Banks, Ξανθόπουλο, Panko και Kapono αντικατέστησαν οι Curry, Wright, Φώτσης και ΜΚΦ. Προφανώς έπαιξε ρόλο και η μεγαλύτερη ηλικία και τραυματισμοί παικτών κλειδιών όπως οι 3D, Ukic, Lasme. Αλλά σε γενικές γραμμές, παρά την βελτίωση του ρόστερ τη δεύτερη χρονιά, δεν υπήρξε η αναμενόμενη βελτίωση στα αποτελέσματα (και στο θέαμα) στη Euroleague, με αποκορύφωμα το άθλιο, από όλες τις απόψεις, παιχνίδι του ΠΑΟ με τη Laboral του Scariolo στο ΟΑΚΑ, που κόστισε τη δουλειά του προπονητή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά την εμπειρία των παικτών, το 2013-2014 υπήρχαν 9 παίκτες με εμπειρία τουλάχιστον ενός χρόνου (πλήρους συμμετοχής, και όχι αλά Παπάς και Γιάνκοβιτς πέρσι) σε ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ G6 και οι 5 (Ukic, Φώτσης, ΜΚΦ, Maciulis, Lasme) έπαιξαν πριν από τον ΠΑΟ ΚΑΙ σε άλλη μια ομάδα αυτού του group. Από αυτούς οι επτά είχαν τουλάχιστον 80 ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ EUROLEAGUE και ειδικά οι 5 (Ukic, 3D, Φώτσης, Maciulis, Batiste) 100+ αγώνες στη διοργάνωση αυτή.
Τη φετινή χρονιά, από τους 9 πολύ έμπειρους περσινούς παίκτες της ομάδας, έχουν μείνει μόνον οι 3D, Φώτσης, ΜΚΦ και έχει προστεθεί μόνο ο Batista με 59 αγώνες στη Euroleague πριν έρθει στον ΠΑΟ και 2 χρονιές στη Maccabi. Πέντε είναι οι βασικότατοι παίκτες που έφυγαν από πέρσι (Ukic, Μπράμος, Maciulis, Lasme, Batiste). Οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΜΠΕΙΡΟΙ παίκτες φέτος είναι οι 3D, Φώτσης, ΜΚΦ, Gist και Batista. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΑ ΒΑΣΙΚΗ ΠΕΝΤΑΔΑ, 1-2-3-4-5, εκτός αν ανέβει ο Gist στο 2, ο Φώτσης στο 3 και ο ΜΚΦ στο 4...
Ο Ukic των 117 συμμετοχών στην Euroleague (έχοντας παίξει και στην Barca) αντικαταστάθηκε από τον Nelson των 20 της καμίας ομάδας στο G6. Άρα ο ΜΟΝΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΜΠΕΙΡΟΣ -από Euroleague και G6 ομάδες- παίκτης στα guard αυτή τη στιγμή στην ομάδα είναι ο 35 Μαϊων, σε περίπου ένά μήνα, 3D. Αυτό, αν θεωρήσουμε τον Blums forward, γιατί αλλιώς έχει και αυτός 26 αγώνες στην Euroleague πριν έρθει στον ΠΑΟ, αλλά όχι σε G6 ομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα forward, οι Μπράμος (που ήταν στον ΠΑΟ το 2012-2013 με 29 πλήρεις συμμετοχές και σημαντικότατο ρόλο κυρίως αμυντικού εξολοθρευτή) και Maciulis με 109 συμμετοχές πριν το 2013-2014, με επίσης σημαντικότατο ρόλο και 29 συμμετοχές στον ΠΑΟ του 2012-2013) αντικαταστάθηκαν φέτος από τους Γιάνκοβιτς των 17 περσινών συμμετοχών του λεπτού -στην καλύτερη περίπτωση- και τον ΒΧ. Ο παραμένων στην ομάδα και εμπειρότατος Φώτσης πριν 4 ημέρες έκλεισε τα 34, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Ο ΜΚΦ παίζει περισσότερο στο 5 παρά στο 4 φέτος, οπότε ουσιαστικά δεν είναι forward αυτή τη χρονιά. Επιπροσθέτως, ο Gist έχει καλύψει τις αδυναμίες ή ελλείψεις στο 5 αρκετές φορές φέτος, οπότε ούτε αυτός είναι καθαρό 4 αυτή τη χρονιά, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη συνολική του απόδοση.
Τέλος, στο 5, φέτος ουσιαστικά υπάρχει, μέχρι τώρα, ΜΟΝΟ ο έμπειρος μεν Batista, με αρκετές, δε, αδυναμίες κυρίως στην άμυνα και την ταχύτητα στα πόδια, ενώ οι ΜΚΦ και Gist συμπληρώνουν τη θέση όποτε υπάρχει ανάγκη. Πέρσι υπήρχε ο έμπειρος Lasme των 67 αγώνων στη Euroleague πριν το 2013-2014 και συμμετοχή στη Maccabi, ο οποίος αμυντικά και στα πόδια, ακόμα και στα χειρότερά του, δεν είχε καμία σχέση με τον Batista. Αλλά και ο... παντελώς άπειρος Batiste των 210 συμμετοχών τότε, που παρά την ηλικία του, όλο και κάτι περισσότερο φαντάζομαι θα πρόσφερε πέρσι από ότι ο Διαμαντάκος και ο Παπαγιάννης φέτος, όπως είναι φυσιολογικό.
Αν σε ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ προσθέσουμε:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) το γεγονός ότι φέτος στο πλάνο του ΠΑΟ (και όχι της Partizan, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει) είναι η προώθηση νεαρών παικτών όπως οι Μποχωρίδης, ΒΧ, Διαμαντάκος και Παπαγιάννης,
2) το γεγονός της αλλαγής φιλοσοφίας φέτος, που απαιτεί να μετατραπεί ο ΠΑΟ από την, εξαιρετικά σκληρή, αργή και εντελώς προσαρμοσμένη στο 5 εναντίον 5 σετ παιχνίδι, ομάδα, των τελευταίων δύο χρόνων, σε μια ξεκάθαρα πιό soft, γρήγορη και επιθετική με έμφαση συχνά στο, ας πούμε, run-n-gun και 1 με 1 παιχνίδι και το transition (ειδικά με τον Παππά στη σύνθεση),
3) τους διάφορους ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ όλη τη χρονιά, που ανάγκασαν την ομάδα να προετοιμάζεται στις προπονήσεις και να παίζει συχνά με συνθέσεις και συστήματα ανάγκης, με ανάλογη επιβάρυνση των υπόλοιπων παικτών από τον αυξημένο χρόνο συμμετοχής τους για την κάλυψη των τραυματιών,
4) το γεγονός ότι η απόδοση ενός παίκτη σε ένα αγώνα εξαρτάται άμεσα από το τί θα του επιτρέψει να κάνει ο αντίπαλος -να δημιουργήσει ή να σκοράρει ή τίποτα από αυτά- και οι ικανότητες και η εμπειρία του παίκτη και των αντίπαλων αυτού κρίνουν την επιτυχία του πλάνου (Θυμίζω ότι ακόμα και στον 3D είχε συζητηθεί η αντιμετώπισή του στους πρόσφατους τελικούς της Α1, είτε αποκόπτωντάς τον από την υπόλοιπη ομάδα καταστρέφοντας τη δημιουργία του, είτε σταματώντας το σκοράρισμα του, συνήθως με επιτυχία στον επιλεγμένο τομέα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το παιχνίδι ΟΣΦΠ-Φενέρ, στο οποίο ο Ζοτς σταμάτησε το σκοράρισμα του VSpan αλλά δεν μπόρεσε ή δεν επιδίωξε να σταματήσει τη δημιουργία του, και ως αποτέλεσμα είχε 10 τελικές πάσες στο παιχνίδι αυτό. Αυτός ήταν νομίζω, και ο λόγος που ο Παππάς δεν έπαιξε περισσότερο με την ΑΛΒΑ, που τον είχε διαβάσει άριστα και από την πρώτη στιγμή που μπήκε στο παιχνίδι, με εξαιρετική άμυνα, του απαγόρευσε να κάνει το παιχνίδι του είτε κλείνοντας τους διαδρόμους εμποδίζοντας τα γνωστά drives του, είτε μην επιτρέποντας του να κάνει ελεύθερα σουτ, σε πλήρη αντίθεση με τη Ρεάλ και τον Ερυθρό Αστέρα πέρσι),
τότε νομίζω ότι γίνεται εύκολα αντιληπτή η δυσκολία να προσαρμοστούν όλα αυτά σε ένα σύνολο με την απαραίτητη -για διακρίσεις στο ανώτατο επίπεδο στην Ευρώπη- χημεία, εμπειρία, σωστό καταμερισμό ρόλων, αγωνιστική νοοτροπία και χαρακτήρα. Αυτή η διαπίστωση είναι που κάνει ακόμα δυσκολότερη την εφαρμογή των πλάνων του προπονητικού επιτελείου σε κάθε αγώνα, ειδικά όταν λόγω της έλλειψης εμπειρίας, στο επίπεδο αυτό, των περισσότερων παικτών ή άλλων παραγόντων όπως η διαφορετικότητα των αντίπαλων ομάδων και παικτών -άλλη ομάδα η Real και άλλη η ΑΛΒΑ- ή η αναπάντεχα κακή ημέρα κάποιων παικτών στους αγώνες, πιό συχνά παρά όχι, κάποιοι παίκτες δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα. Παραδείγματα είναι ο Slaughter, του οποίου η απόδοση στα εντός και εκτός έδρας παίχνιδια έχει τεράστια διακύμανση, αλλά και του περσινού Ματ που εκτός έδρας συχνά λέγαμε ότι αλλάζει δεκαπέντε χρώματα. Φέτος, που έχει σαφώς μεγαλύτερη εμπειρία από Euroleague και ομάδων G6, είδαμε όλοι τί έκανε στην Πόλη εναντίον της Φενέρ και προχθές στη Μόσχα εναντίον της CSKA, ακόμα και χωρίς τον VSpan στον δεύτερο αγώνα, αλλά και πόσο πιό σταθερή, σε υψηλά επίπεδα, είναι η απόδοση του όλη τη χρονιά φέτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν κατακλείδι, υπάρχει ακόμα απορία για την ασυνέπεια στις εμφανίσεις του ΠΑΟ στην Euroleague;
Όσον αφορά τους Mulder και Scully, ήδη έχουν αναλάβει την άλλη υπόθεση, που κατά τα φαινόμενα ανήκει και αυτή στα... X-Files, το ερώτημα "ποιοί είναι οι στόχοι του ΠΑΟ φέτος". Όμως, την απάντηση σε αυτό το ερώτημα πολύ φοβάμαι ότι την γνωρίζει μόνο ο... Cancer-man, οπότε, κατά τις γνωστές του συνήθειες, μάλλον δεν θα την μάθουμε ποτέ...
ΦΑΚΕΛΟΣ IVANOVIC
ΑπάντησηΔιαγραφή(ή το σύνδρομο του Μελλισανίδη)
Υποθέτωντας ότι ο Fox και η Dana βρήκαν την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, ας δούμε τί έκαναν πέρσι και φέτος οι Παππάς, Γιάνκοβιτς και ΒΧ (κατά μέσο όρο).
Παππάς
2013-2014
G 13 GS 2 MIN 8:33 PT 4.8 R 0.8 AS 0.5 ST 0.3 PIR 3.5
2013-2015
G 17 GS 1 MIN 18:23 PT 9.5 R 2.4 AS 1.5 ST 0.4 PIR 10.8
Γιάνκοβιτς
2013-2014
G 17 GS 1 MIN 3:33 PT 0.6 R 0.6 AS 0.2 ST 0.2 PIR 0.4
2013-2015
G 22 GS 22 MIN 25:27 PT 8.5 R 3.5 AS 2 ST 1.1 PIR 8.9
ΒΧ
2013-2014
G 1 GS 0 MIN 1:48 PT 0 R 1 AS 0 ST 0 PIR 0
2013-2015
G 8 GS 1 MIN 6:58 PT 1 R 1.1 AS 0.6 ST 0.3 PIR 2
Αν αυτό που βλέπετε δεν είναι δραματική βελτίωση ΚΑΙ των τριών παικτών, τότε εγώ είμαι ο Skinner!
Ας δούμε τί έκαναν φέτος και μέχρι τώρα οι φυσιολογικά λιγότερο έτοιμοι Μποχωρίδης και Διαμαντάκος.
Μποχωρίδης
G 13 GS 2 MIN 10:50 PT 2.3 R 1.1 AS 1.4 ST 0.2 PIR 1.5
Διαμαντάκος
G 2 GS 0 MIN 2:45 PT 0 R 2 AS 0 ST 0 PIR -1.5
Ο μεν 20χρονος και παντελώς άπειρος Μποχωρίδης, στην πρώτη του χρονιά στον ΠΑΟ, παίζει αρκετά ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από ότι οι Παππάς και Γιάνκοβιτς πέρσι. Ο δε Διαμαντάκος πήρε το βάπτισμα του πύρος, και είναι γνωστό ότι η θέση 5 είναι η πιό δύσκολη στην εκμάθηση, και σε ποιά ομάδα αγωνίζεται. Επίσης, μιλάμε για την κορυφαία συλλογική διοργάνωση στον κόσμο (φυσικά, εκτός ΝΒΑ).
Συνεπώς ο κύριος Ivanovic τα έχει πάει περίφημα στον ΚΥΡΙΟ στόχο του ΠΑΟ φέτος (έτσι Mr. Cancer-man ;-) ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερνάμε στις διοργανώσεις που συμμετέχει ο ΠΑΟ. Αυτή τη στιγμή ο ΠΑΟ κατέκτησε τον πρώτο τίτλο της χρονιάς, το κύπελλο. Στο πρωτάθλημα είναι μέσα στο στόχο του και διεκδικεί επί ίσοις όροις με τον ΟΣΦΠ το πλεονέκτημα έδρας, και στην Euroleague είναι μια νίκη από τις 8 κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης με 7-6 στο TOP-16, τη στιγμή που ο 3D, ουσιαστικά γνωρίζοντας, μέσα από την ομάδα, αυτά που έγραψα παραπάνω στο φάκελο του ΠΑΟ, είχε δηλώσει ότι ο στόχος του ΠΑΟ στην Ευρώπη για φέτος είναι η πρόκριση στο TOP-16.
Άρα, όσον αφορά και τις διοργανώσεις που συμμετέχει ο ΠΑΟ, και δεδομένων των όσων ειπώθηκαν στο φάκελο του ΠΑΟ, ο κ. Ivanovic παίρνει βαθμό άριστα με τόνο!
Τελικά, ποιοί στόχοι του ΠΑΟ δεν έχουν υλοποιηθεί μέχρι τώρα; Νομίζω ότι και στο ερώτημα των στόχων του ΠΑΟ, εγώ απάντησα, οπότε Μεσιέ Σκίννερ εγώ πρέπει να πληρωθώ για τη δουλειά που έκανα και όχι ο Fox με τη Dana!
Η ανάλυση των φακέλων ΠΑΟ και Ivanovic, νομίζω ότι δείχνει για ποιούς λόγους είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΗ η κριτική που γίνεται αυτό τον καιρό από τους φίλους(;) της ομάδας προς τον προπονητή και συγκεκριμένους παίκτες, ζητώντας το κεφάλι τους στο πιάτο, σαν άλλες Σαλώμες. Επιπροσθέτως, το μέλλον της χώρας μας στην ενόργανη γυμναστική, και ειδικότερα στις ασκήσεις εδάφους είναι εξασφαλισμένο. Ο δε Μελισσανίδης κοιμάται ήσυχος, καθώς έχουν πλέον βρεθεί οι άξιοι διάδοχοι του. Ο τρόπος που έκαναν τούμπες ειδικά μεταξύ των αγώνων Ρεάλ και Γαλατά είναι άξιος παγκόσμιων πρωταθλητών στις ασκήσεις εδάφους.
Επειδή λοιπόν η ΥΠΟΜΟΝΗ και η ΕΜΠΙΟΣΤΟΣΥΝΗ τους προς την ομάδα, τους παίκτες και το προπονητικό επιτελείο, είναι είδος προς εξαφάνιση (για να μην πω και για το περίφημο "στις χαρές και τις λύπες μαζί" που πήγε περίπατο αυτές τις ημέρες), αλλά και το ταλέντο τους στις τούμπες είναι τεράστιο, πρέπει να βραβευθούν. Κύριε Μαγουλά, στείλτε συστημμένο και EXPRESS το χρυσό μετάλλιο στους φίλους(;) του ΠΑΟ. Κύριε Φραγκιά λυπάμαι, αλλά το έχουν κερδίσει επάξια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ της ομάδας φυσικά δεν χρειάζονται κανένα τέτοιο βραβείο, γιατί το έχουν κερδίσει ήδη με την υποστήριξη και την αταλάντευτη πίστη και εμπιστοσύνη τους προς την ομάδα.
Ευτυχώς που οι διοικήσεις δεν ακούν τους φίλους(;) των ομάδων, γιατί αλλιώς θα έπρεπε να κάνουν ότι και ο Απόστολος Λαμπιρίκος, γνωστός και ως Διονύσης Παπαγιαννόπουλος. Να δέσουν μια κοτρώνα στο λαιμό και να πάνε να πέσουν στη θάλασσα. Αυτό, για να μην αναγκαστούν κάποια στιγμή να τους φορέσουν την... κουδούνα οι περιστάσεις...
Καμιά φορά υπαρχεί και... λογική εκεί που δεν την περιμένεις...
ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχοντας κάνει τη δουλειά των Mulder και Scully στις προηγούμενες υποθέσεις, τους παραχωρώ την υπόθεση των ανεξήγητα πολλών τραυματισμών στον ΟΣΦΠ, από τη στιγμή που οικάζεται ότι και εδώ έχουν παρέμβει εξωγήινοι...
Περιορίζομαι μόνο να σχολιάσω τη δήλωση του κ. Ιτούδη μετά το παιχνίδι στη Μόσχα, όταν και αντιστοίχισε τις απώλειες του ΟΣΦΠ προχθές με αυτές τις CSKA στο παιχνίδι του ΣΕΦ. Καταρχήν, σας ευχαριστούμε για την έμμεση, πλην σαφή, παραδοχή από μέρους σας, ότι τα ρόστερ των δύο ομάδων είναι ισάξια τόσο ποσοτικά, όσο και ποιοτικά!
Να τονίσω όμως ότι ο ΟΣΦΠ δικαιωματικά τα τελευταία 4 χρόνια έχει πάρει το βιβλίο Guiness στο σπίτι του (κάτι σαν το Ζιλ Ριμέ στο ΠΚ ποδοσφαίρου που η Βραζιλία το πήρε σπίτι της όταν το κέρδισε τρεις φορές) όσον αφορά τους τραυματισμούς. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τί έγινε φέτος στις ομάδες της Euroleague με τους τραυματισμούς.
http://www.eurohoops.net/el/2015/04/flopping-el/83327/
Να θυμίσω επίσης πέρσι τους τραυματισμούς των VSpan, Πριντ, Πέρπε, κλπ που κόστισαν και το πλεονέκτημα έδρας, και τα προηγούμενα χρόνια τους σοβαρότατους τραυματισμούς των Μάντζι και Law.
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΣΦΠ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν...
...Παίζεις με την CSKA των 42 εκ. ευρώ με το ρόστερ σου να είναι των 9-10...
...Παίζεις στην έδρα της στη Μόσχα...
...Δεν παίζουν ο καλύτερος σου παίκτης (πρώτος σε πόντους, τελικές πάσες και PIR) και αρχηγός της ομάδας, VSpan...
...και ένας από τους κορυφαίους σου rebounders και αμυντικούς, ο Pet...
...αναγκάζεις την CSKA του 55% στα δίποντα να έχει 40%...
...αναγκάζεις την CSKA του 42% στα τρίποντα να έχει 26%...
...αναγκάζεις την CSKA να έχει λιγότερα εύστοχα FGs (22/63) από εσένα (23/51) και να...
...χρειάζεται τις βολές (26/33) έναντι των δικών σου (14/19) για να κερδίσει...
...τις επιτρέπεις να σου βάλει 12 πόντους λιγότερους (76) από το μέσο όρο της (88.3)...
...και ρίχνεις το PIR της στο 89, όταν έχει μέσο όρο 106.7...
...και τις τελικές της πάσες από τις 21 κατά μέσο όρο, στις 15 και εσύ έχεις περισσότερες (16) και ενώ λείπει ο κατεξοχήν δημιουργός σου (6.6)...
...αναγκάζεις τους Fridzon και Vorontsevich στη μακράν χειρότερη εμφάνιση τους φέτος με -4 συνολικό PIR...
...αναγκάζεις τον ΑΚ47 των 14 λεπτών μέσο όρο να παίξει 27+...
...επιστρέφεις δύο φορές από το -11 και το -13 και...
...6 δευτερόλεπτα πριν το τέλος είσαι ακόμα μέσα στο παιχνίδι...
τότε ΜΟΝΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ μπορεί να είσαι από την εμφάνιση της ομάδας. Έτσι, Κώστα;
Με την ευκαιρία, παρόλο που είπε ότι όσα ειπώθηκαν περί ποσών είναι αναληθή, είναι λογικό σε ένα συμβόλαιο οι διαπραγματεύσεις να αρχίζουν με την πλευρά του παίκτη να ζητά ένα Α ποσό και η πλευρά της διοίκησης να θέτει ένα Β. Συνήθως κάπου στη μέση τα βρίσκουν. Σε κάθε περίπτωση, Σλουκ, οι φίλοι της ομάδας θέλουμε να δώσεις το... αυτόγραφο σου με την υπογραφή σου στη διοίκηση το συντομότερο δυνατό...
ΦΑΚΕΛΟΣ EUROLEAGUE
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνόσω το FBI ερευνά την υπόθεση των τραυματισμών στον ΟΣΦΠ, θέλω να αναφερθώ σε 1-2 πράγματα που προέκυψαν την περασμένη αγωνιστική στην Euroleague.
Καταρχήν, θυμίζει λίγο deja vu το Real - Zalgiris γιατί πέρσι (αν και έπαιζαν στη Λιθουανία) υπήρχαν υπόνοιες ότι η Ρεάλ διάλεξε τον ΟΣΦΠ. Φέτος, φαίνεται ότι ιντριγκάρει τους fan των ομάδων, ακόμα και στην Καταλονία.
http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=31864&subid=2&pubid=130028470
Εγώ θέλω πολύ να παίξουμε με τη Ρεάλ, γιατί όχι μόνο θα είναι η απόλυτη ρεβάνς των περσινών play-off, αλλά και γιατί αν περάσουμε θα έχουμε αποκλείσει τον γηπεδούχοτ του final-four. Επίσης, όπως είχε πει κάποτε και ο Φ. Συρίγος, τη Ρεάλ πρέπει να την κάνεις να σκεφτεί. Αν το πετύχεις δεν έχει καμία ελπίδα να επικρατήσει. Σε αντίθεση με την Barca που είναι πολύ πιό σεταρισμένη ομάδα και παίζει πολύ σκεπτόμενα. Δυστυχώς όμως, αποκλείεται να μας διαλέξουν φέτος, γιατί φυσικά θα προτιμήσουν Έφες ή Λαμποράλ, ξέροντας ότι αν είμαστε πλήρεις δεν έχουν καμία ελπίδα να περάσουν...
Σχετικά με την ήττα της Φενέρ από τη Λαμποράλ, δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι ο Ζοτς δεν κυνήγησε το παιχνίδι. Σίγουρα υπήρχε θέμα με την απώλεια του Hickman, αλλά και ο Ζοτς είναι πολύ σοβαρός στη δουλειά του και δεν θα καθόταν ποτέ να χάσει με κάτω τα χέρια (το απέδειξε εξάλλου και με το Μαρούσι το 2010). Βρέθηκε και η Λαμποράλ in the zone στο συγκεκριμένο παιχνίδι (ειδικά στο 4ο δεκάλεπτο) και είχαμε το γνωστό αποτέλεσμα, και ιδιαίτερο ενδιαφέρον την τελευταία αγωνιστική. Το γήπεδο της Φενέρ όμως, είμαι σίγουρος ότι την επομένη του αγώνα έγινε... θάλαμος βασανιστηρίων για τους παίκτες, και ο Ζοτς θα τους βαζανίζει στην πυρά ως διάολος των γηπέδων που είναι, μέχρι το πρώτο παιχνίδι των play-off.
Με τη φάση της Zalgiris προχθές, έχουμε τώρα, κατά τη γνώμη μου, τρεις υποψήφιες για το ΤΟΠ-10 της χρονιάς. Οι άλλες δύο είναι του Campazzo στο παιχνίδι της Ρεάλ πριν τον ΠΑΟ, και του Pargo στην κανονική περίοδο, με την στροφή 360 μοιρών γύρω από τον αντίπαλο παίκτη κάτω από τη ρακέτα, και το τελείωμα με ανάποδο lay-up που θύμισε πολύ την αυτού μεγαλειότης, τον AIR.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω όσους επέζησαν από την ανάγνωση και έφτασαν μέχρι εδώ (πρέπει και αυτοί να βραβευθούν) για την υπομονή τους και την κατανόηση. Επίσης, παρακαλώ σεβαστείτε τον κόπο μου.
Όσον αφορά τους Mulder και Scully, έχουν ήδη απολυθεί, και είναι βρίσκονται στον καναπέ του σπιτιού τους με τις παντόφλες τους, και εγώ έχω πλέον πολύ δουλειά, καθώς κλήθηκα να πάρω τη θέση τους στο FBI, υπό τις οδηγίες του Skinner, μέσα από την οθόνη του υπολογιστή στο γραφείο μου...
Αλέξης
Endiaferon o tropos pou ermineveis ta pragmata file Diogeni... Xrisimopoieis tin statistiki pros ofelos sou, gia na deikseis oti ta pragmata pane kala ston basketiko pao, oti iparxei proodos. Ean itan toso apla ta pragmata o kosmos tha kiverniountan apo mathimatikous kai logistes. Ela omws pou sinithws oi mathimatikoi kataligoun na didaskoun paidakia sta sxoleia gia 1200 evrw to mina kai oi logistes na doulevoun san sklavoi se etairies gia 1500-2000 evrw to mina.
ΔιαγραφήEgw vlepw enan allo pao - enan pao pou den paizei organwmeno basket, pou vasizetai ston 35xrono Diamantidi gia na nikisei - pou diskolevetai na nikisei omades xeiroteres tou - pou opote paizei ektos edras ginetai.. Paniwnios.. - pou den mporei na kerdisei paixnidi otan sfiggoun ta galata - tha mporousa na sinexisw kai na grapsw ki alla polla alla den aksizei ton kopo...
Iparxei anthrwpos pou pistevei oti afti i omada mporei na parei prwtathlima fetos? Parakolouthw 20 xronia basket - afto pou vlepw fetos mou thimizei epoxes Malcovic...
Kind regards,
Tom
Τομ, δε θέλω να στο χαλάσω αλλά ο κόσμος κυβερνάται αυστηρά από λογιστές...
ΔιαγραφήΑπό εβραίους κυβερνάται ο κόσμος και το πολίτευμα ονομάζεται παγκόσμια σιωνιστική δικτατορία.
ΔιαγραφήΧαχαχαχαχαχαχαχα.. Καιρος ηταν να εμφανιστει κι εδω, παντου υπαρχει ενας.
Διαγραφή+1 στο Jim που το περασε για να γελασουμε. Να'σαι καλα φιλε..
Προς Tom
ΔιαγραφήΟμολογώ ότι δεν σας καταλαβαίνω.
Δεν είναι πρόοδος για τον Παππά τα 18:23 λεπτά έναντι των 8:33 πέρσι:
Δεν είναι πρόοδος τα 25:27 λεπτά του βασικού τριαριού του ΠΑΟ φέτος, του Γιάνκοβιτς, έναντι των 3:33 πέρσι;
Δεν είναι πρόοδος για τον ΒΧ οι 8 συμμετοχές φέτος με 6:58 λεπτά μέσο όρο ανά αγώνα, όταν πέρσι χρησιμοποιήθηκε σε 1 μόλις παιχνίδι για 1:48 λεπτά;
Δεν είναι πρόοδος η χρησιμοποίηση του Μποχωρίδη σε 13 αγώνες (ξεκινώντας μάλιστα ως βασικός σε δύο από αυτούς) με μέσο όρο 10:50 ανά αγώνα, όταν είναι βέβαιο ότι πέρσι θα κουβάλαγε τις πετσέτες;
Μήπως αυτά τα νούμερα, αλλά και τα στατιστικά τους που τα ακολουθούν, είναι προς όφελος των παικτών αυτών και του ΠΑΟ, αντί προς δικό μου όφελος;
Και τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα, δεν πάνε καλά τα πράγματα στον ΠΑΟ; Ή μήπὠς θα ήταν δυνατό να παίζουν 20 λεπτά οι Μποχωρίδης ΒΧ και Διαμαντάκος σε κάθε αγώνα της Euroleague;
Αλλά και στους υπόλοιπους στόχους που αφορούν τους τίτλους, δεν πήρε ο ΠΑΟ τον πρώτο, και είναι μέσα στους στόχους τους και στους υπόλοιπους δύο;
Και δεν είναι ξεκάθαρα πιό άπειρη, σε επίπεδο Euroleague, η φετινή ομάδα του ΠΑΟ από την περσινή; Αυτό γιατί είναι προς όφελος μου; Επειδή συμβαίνει αυτό, δεν σημαίνει ότι ο ΟΣΦΠ δεν θα σεβαστεί τον ΠΑΟ, αν συναντηθούν στους τελικούς της Α1. Είπαμε, θα είμαστε ΕΤΟΙΜΟΙ...
Αν τώρα δεν σας αρέσει ο τρόπος που παίζει ο ΠΑΟ φέτος, σας άρεσε πέρσι; Θυμάστε σε πόσα παιχνίδια είχαν πονέσει τα δύσμοιρα ματάκια μας; Ή μήπως νομίζετε ότι έπαιζε καλύτερα και πιό θεαματικά πέρσι; Που όταν έφτανε σε έναν αγώνα τους;65 πόντους την άλλη μέρα είχαμε πάρτυ; Τις δυσκολίες να νικήσει σε πολλά παιχνίδια τις θυμάστε; Το παιχνίδι με την πολύ χειρότερη, τελευταία και καταϊδρωμένη πέρσι, Laboral, από ότι η ΑΛΒΑ φέτος, στο OAKA, που έκανε σίγουρα πλούσιους τους οφθαλμίατρους το θυμάστε; Πόσα παιχνίδια όπως π.χ. αυτά με τις Fener, Milano, Real έκανε πέρσι; Ή μήπως φαντάζεστε ότι αν είχε φέτος ο ΠΑΟ, και σε καλή κατάσταση, τους Lasme, Maciulis, Bramos, Ukic θα έπαιζε την άμυνα που παίζει τώρα, που ευθύνεται εν πολλοίς για τις δυσκολίες να νικήσει, όπως λέτε;
Όσον αφορά το ποιός κυβερνά τον κόσμο, δεν γνωρίζω αν τα νήματα τα κινούν οι μαθηματικοί και οι λογιστές (αν και οι μισθοί των καθηγητών πανεπιστημίου π.χ. στη Βρετανία αρχίζουν από τις 5000 λίρες -κάντε μόνος σας τους υπολογισμούς σε Ευρώ, αν θέλετε- και οι πιό δραστήριοι φτάνουν, με ερευνητικά έργα, μεταπτυχιακά και διδακτορικά προγράμματα καθώς και διάφορες άλλες δραστηριότητες, να παίρνουν το χρόνο ακόμα και 150000 λίρες), και μπορεί να αποκαλείται ως πλανητἀρχης ο Ομπάμα, αλλά στις ΗΠΑ και τον πλανήτη αυτό, τα νήματα τα κινούν ως γνωστόν άλλοι... Σπαθάρηδες.
Kind regards,
Αλέξης
Διογενη δεν θελω να στο χαλασω αλλα ο ΤΟΜ ειναι γαυρος τι του εξηγεις και κουραζεσαι δεν ενδιαφερεται το παιδι.
ΔιαγραφήΑλεξης για δες ποσο δυσκολεψε η Νιζνι την ΤΣΣΚΑ, ναι αυτη που εχει τρεις νικες,και μην κομπαζεις οτι εχεις ομαδαρα και χασατε επειδη ε΄λειπε ο αρχηγος και ο Κιαμος,εισαστε τυχεροι που βαλατε 10 τριποντα,(βαρεσατε σχεδον τα ιδια διποντα) αλλιως η διαφορα θα ηταν τεραστια,Τωρα για τις βολες τις πηραν δικαια με τοσο ξυλο που παιζετε,αλλωστε η καλυτερη αμυνα σας εχει και πολυ ξυλο Αλεξη να το ξερεις αυτο.Απο τα 30 φαουλ, σας σφυρανε τα 20 οποτε να ειστε ευχαριστημενοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος 5 Απριλίου 2015 - 1:41 μ.μ.
ΔιαγραφήΚαταρχήν, ποιός σας είπε ότι η CSKA χρειάζονταν (και έπαιξε) με τη NIzhny όσο καλά απαιτούσε το παιχνίδι με τον ΟΣΦΠ; Ή ότι διέθετε τον ίδιο βαθμό συγκέντρωσης και ενέργειας που είχε με τον ΟΣΦΠ; Εκτός αν συγκρίνετε την Nizhny με την ομάδα που έχει μέχρι στιγμής την κορυφαία άμυνα της Ευρώπης φέτος (και όχι μόνο)...
Δεύτερον, δεν έχω γράψει ΠΟΥΘΕΝΑ στις... κουβέρτες μου ότι χάσαμε επειδή έλλειπαν οι δύο αυτοί παίκτες. Ούτε επίσης, έγραψα πουθένα, ότι δεν πήρε δικαιότατα τη νίκη η CSKA. Απλώς, επισήμανα κάποια στοιχεία του αγώνα που πιστεύω ότι άξιζε να αναφερθούν, αν σκεφτούμε ποιός ήταν ο αντίπαλος του ΟΣΦΠ στο παιχνίδι αυτό, και πώς κατέβηκε να αγωνιστεί ο ΟΣΦΠ (γιατί και ο Σλουκ δεν ήταν στο 100%). Πόσες άλλες ομάδες στη Euroleague φέτος κατάφεραν όλα αυτά που έκανε ο ελλειπής ΟΣΦΠ στη Μόσχα; Όπως επίσης δεν έγραψα πουθενά ότι δεν πήρε δίκαια τις βολές η CSKA. Παράκληση προς όλους όσους σχολιάζετε τα σχόλια μου, διαβάζετε προσεκτικά τί γράφω, και προσπαθήστε να κατανοείτε τί λένε, ουτώς ώστε να μην φαντάζεστε πράγματα που ΠΟΤΕ δεν γράφτηκαν και δεν υπονοήθηκαν. Θυμάμαι ότι το ίδιο θέμα είχε και ο 77 με τα σχόλια του, και το είχε εκφράσει μάλιστα κάοια στιγμή σε σχόλιό του.
Προφανώς, δεν αναφέρθηκα σε εκείνα τα στατιστικά που υστέρησε θεαματικά ο ΟΣΦΠ, όπως τα rebounds και κατ΄ επέκταση τις κατοχές -αν και τελικά η CSKA δεν το εκμεταλλεύτηκε σε μεγάλο βαθμό αυτό το πλεονέκτημα που είχε, και για αυτό το σκορ έμεινε κοντά μέχρι το τέλος- διότι αυτά τα διαβάσαμε σχεδόν σε κάθε άρθρο μετά τον αγώνα (όπως είναι φυσιολογικό), και είπα να γράψω κάτι διαφορετικό, και ταυτόχρονα, κατά τη γνώμη μου, πολύ σημαντικό. Τώρα, αν κάποιοι θέλατε να επαναλάβω π.χ. για τα rebounds και τις κατοχές, τί να πω, μάλλον πολύ εύκολα ικανοποιήστε...
Τα τρίποντα ήταν πολύ καλές επιλογές, και αρκετά τα βγἀλαμε αμαρκάριστα, μέσα από άριστα εκτελεσμένες επιθέσεις και στην έξτρα πάσα (όπως τα δύο του Σλουκ), οπότε γιατί ήταν τυχερά; Έχετε δει τα ποσοστά των παικτών του ΟΣΦΠ που σουτάρουν τρίποντα στη Euroleague φέτος; Lafayette 43.3%, Mat 45.3%, Johan 44.4%, Slouk 39%, Κατσίβελης 33.3%, VSpan 32.5%, Πριντ 30% και Μάντζι 30.3%. Ο δε Ματ είναι τρίτος στο ΤΟΠ-16 σε ποσοστό τριπόντων με 50%, ο Lafayette έκτος με 47.1% και ο Σλουκ 24ος με 41.7%. Και όταν στη ρακέτα της CSKA έχουν στήσει λεωφορεία οι "κοντοί ;-)", και δεν μπορεί να μπει εκεί ούτε μύγα, δεν αναγκάζεσαι ουσιαστικά να καταφύγεις στο σουτ απ' έξω;
Με την ευκαιρία, ειλικρινά πιστεύετε ότι η διαιτησία μας ευνοεί στη Euroleague φέτος, και ειδικά στο ΣΕΦ; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; Σας προτείνω να ξαναδείτε το παιχνίδι με τη Φενέρ στο ΣΕΦ...
Αλέξης
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΟΓΕΝΗ:
Διαγραφή...Δεν παίζουν ο καλύτερος σου παίκτης (πρώτος σε πόντους, τελικές πάσες και PIR) και αρχηγός της ομάδας, VSpan...
...και ένας από τους κορυφαίους σου rebounders και αμυντικούς, ο Pet... ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ ΒΡΕ ΔΙΟΓΕΝΗ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΓΡΑΨΕ;;;ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ Σπαν και τον Πετ αφου οπως λες στις κουβερτες σου ποτε δεν τους αναφερες ως δικαιολογια;;;Οτι να ναι εισαι.
Αλεξιε,μιας και εισαι λατρης των στατιστικων ξεχασες να μας πεις το pir της ομαδας σου με αυτο της ΤΣΣΚΑ,αληθεια ποση ηταν η διαφορα μιας και ειχατε μονο 7 ποντους διαφορα;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στο παιχνίδι του ΠΑΟ στο Μόναχο με την Bayern, τα PIR των δύο ομάδων ήταν 94-76 υπέρ της Bayern, αλλά το τελικό σκορ ήταν 81-75 υπέρ της γερμανικής ομάδας...
Διαγραφήhttp://www.euroleague.net/main/results/showgame?gamecode=19&seasoncode=E2014
Εμείς όμως με την CSKA κερδίσαμε όλες αυτές τις κατηγορίες των στατιστικών που ανέφερα στο σχετικό σχόλιό μου...
Αλέξης
o Παο που κολλαει εδω;;
ΔιαγραφήΓεια σου τζιμ!φοβερο αρθρο!!πολυ ασχημη ηττα για παναθηναικο,μεγαλο προβλημα ο ιβανοβιτς στο θεμα διαχειρισης και ψυχολογιας παιχτων...ισως γι αυτο δεν εχει παρει και πολλους τιτλους στη καριερα του.εχει πετυχει σρ πολλα πραγματα φετος στον παο,αλλα οχι σε αυτο.και για μενα ισως εχει αρχισει και τον ξεπερναει σαν προπονητη το μπασκετ...καλυτερα του χρονου η σαρουνας(τον πιστευω πολυ) η καποιος σαν τον πριφτη(πολυ καλη η δουλεια του).2-3 αλλαγες θεε σε παιχτες και εχεις πολυ καλη ομαδα...φετος πολυ δυδκολα να χασει το πρωταθλημα ο ολυμπιακος... Τ Τ 13
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σε ολους.τζιμ φοβερη δουλεια.θα σταθω σε παναθηναικο και ιβανοβιτσ.κακος σε διαχειρηση παιχτων και ψυχολογιας...ισως γι αυτο δεν εχει παρει και πολλους τιτλουε στη καριερσ του...και μαλλον εχει αρχισει και τον ξεπερναει το μπασκετ...του χρονου χρειαζεται αλλαγη.δυσκολα θσ χσσρι φετος το πρωταθλημα ο ολυμπιακος. T T 13
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπαθω να καταλαβω γιατι θελουμε 3 ομαδες στην ευρωπη, οταν ολοκληρος τελικος κυπελλου Ελλαδας μεταδοθηκε απο το ... Μακεδονια TV, τη στιγμη που ο τελικος κυπελλου της Ισπανιας μεταδοθηκε σε 200 χωρες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. Κυπελλούχος Ελλάδος για 16η φορά στην ιστορία του ο ΠΑΟ. Ο θεσμός δεν ελκύει κανέναν πλέον, τουλάχιστον με αυτή τη δομή.Αλλαγή ή κατάργηση..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρότασή σου ποια είναι Τζιμ; Γιατί μια τελική φάση με μαζεμένους οπαδούς ΠΑΟ - ΟΣΦΠ - ΑΕΚ - ΠΑΟΚ - Άρη κ.λπ. μάλλον δεν είναι και πολύ καλή ιδέα.
ΔιαγραφήΝΙΚ
Γενικά μιλώντας, και όχι μόνο για την περίσταση, ο ρόλος των δημοσιογράφων δεν είναι να επιλύουν τα προβλήματα αλλά να τα επιδεικνύουν. Αν ο Jim είχε τη λύση για τη βία στα γήπεδα, τότε θα έπρεπε να είναι υπουργός ή έστω πρόεδρος ΕΟΚ.
ΔιαγραφήΤο κόλπο της "αντιπρότασης" χρησιμοποιείται κατά κόρον από πολιτικούς σε τηλεπαράθυρα μόνο και μόνο για να αποπροσανατολίσουν. Παρακολουθείς μια συζήτηση για το τάδε ή δείνα μέτρο, ο δημοσιογράφος παρατηρεί τα αδύναμα σημεία (όποτε), και ο πολιτικός απαντάει "και τι αντιπροτείνετε;". Αν σου έδινε τη λύση ο δημοσιογράφος, εσένα τι σε έχουμε και σε πληρώνουμε;
Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι ο καθένας από εμάς δεν μπορεί να έχει άποψη και πρόταση. Απλά δεν είναι υποχρεωτική η ύπαρξή της, για να μπορείς να ασκείς κριτική στα ισχύοντα.
Κατ'αρχήν δεν είμαι δημοσιογράφος φίλε, ούτε έχει καμία σχέση με τη δημοσιογραφία αυτό που κάνω εδώ. Η παρατήρηση σου όμως δεν είναι λάθος. ΝΙΚ εφόσον δε μπορούμε να δημιουργήσουμε μια διοργάνωση στα πρότυπα Ιταλίας/Ισπανίας (αρχικά F4 με ορισμό έδρας και όχι F8, πιστεύω θα εμπεριείχε ανταγωνισμό) και η πολιτεία δε μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια στη περίπτωση μετακίνησης, προτείνω κατάργηση.
ΔιαγραφήΜιά διοργάνωση με υποχρεωτική παρουσία στη δωδεκάδα 4 εφήβων ή/και λιγότερων ξένων με διενέργεια φαιναλ 4 σε προκαθορισμένη πόλη-γήπεδο με τα εισητήρια να μη δίνονται σε οργανωμένους, μόνο σε κατόχους διαρκείας ΠΛΗΝ οργανωμένων, φορείς - ομάδες τοπικές, μονά παιχνίδια στην έδρα της ομάδας που είναι σε χαμηλότερη κατηγορία ή σε περίπτωση που είναι στην ίδια κατηγορία όποιος τον προηγούμενο χρόνο είχε τερματίσει σε χαμηλότερη θέση.Γενικά θα επρεπε να διαφοροποιηθεί ο θεσμός από το πρωτάθλημα, να υπάρξει ένας ανταγωνισμός, αλλά το κυριότερο είναι όπως είπες Τζιμ η ασφάλεια της διοργάνωσης.
Διαγραφή38aris
μην ξεχνάμε ότι το "αδιάφορο" κύπελλο είναι αποτέλεσμα της ελλιπούς παραγωγικής διαδικασίας της χώρας, σε όλα τα επίπεδα. ΟΚ, να γίνουν αλλαγές στο κύπελλο, αλλά όσο το πρωτάθλημα δεν είναι ανταγωνιστικό με ελληνες παίκτες και ποιοτικούς ξένους, τυχόν αλλαγές θα είναι ημίμετρα.
ΔιαγραφήΑναφέρομαι στο ελληνικό στοιχείο όχι για λόγους εθνικιστικούς (ούτε επειδή ο ΔΓ θέλει να το κάνει μόδα, ελλείψει χρημάτων), αλλά γιατί αυτοί μπορούν να να αποτελέσουν τη βάση μιας οποιοσδήποτε σωστής παραγωγικής διαδικασίας για λόγους καθαρά πρακτικούς. πχ ο φιναλίστ του κυπέλλου Απόλλωνας στηρίζεται κατά κύριο λόγο στους αμερικανούς, οι οποίοι όμως αν παρατηρήσετε είναι διαφορετικοί κάθε χρόνο. Προφανώς ο Βετούλας (όπως και άλλοι προπονητές) έχει την ικανότητα να βρίσκει τέτοιους παίκτες, αλλά δεν το ελληνικό μπάσκετ δεν μπορεί να στηρίζεται σε ξένους που έρχονται για μία σαιζόν.
πάνω απ΄ όλα όμως συμφωνώ με το ζήτημα της ασφάλειας , ώστε να επιστρέψει ο υγιής κόσμος σε όλα τα γήπεδα.
μίμης
Φίλε, 3:41, ζήτησα απλώς την άποψη του Τζιμ για το πώς θα γίνει πιο ελκυστικός ο θεσμός του κυπέλλου. Δεν απαίτησα καμία "αντιπρόταση" και προπαντός δε ζήτησα λύση για το πρόβλημα της βίας στα γήπεδα. Ισως να μην το διατύπωσα σωστά.
ΔιαγραφήΗ δική μου άποψη, πάντως, είναι ότι το ενδιαφέρον για το θεσμό έχει χαθεί από τότε που χάθηκε ο ανταγωνισμός και στο πρωτάθλημα. Επειδή τα προηγούμενα χρόνια τύχαινε να συναντιούνται οι αιώνιοι στον τελικό του κυπέλλου, αυτό κάπως έριχνε στάχτη στα μάτια (αν το έκανε). Αν δεν ενισχυθούν οι υπόλοιπες ομάδες, το κύπελλο θα παραμέινει ανιαρό, ό,τι και αν σοφιστούμε. Σίγουρα ένα F4 θα τόνωνε κάπως το κύρος του θεσμού, αλλά δε θα ήταν αρκετό.
ΝΙΚ
Θλίβομαι να διαβάζω από ανθρώπους αποθεωτικά σχόλια για τον Γιαννακόπουλο και τις δηλώσεις του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε καμία ελπίδα...
πραγματικα δεν εχουμε καμια ελπιδα,εδω οι αλλοι πανηγυριζαν την αποφαση των προεδρων τους να κλεψουν αγωνα-τιτλο στα χαρτια,τι να πεις,αυτη και αν ειναι καταντια.
ΔιαγραφήΗ προσπάθεια να κρυφτείς πίσω από τα λάθη των άλλων, λες και αυτά θα διορθώσουν τα δικά σου, ταιριάζει περισσότερο σε μαθητή του δημοτικού παρά σε ενήλικο πολίτη.
ΔιαγραφήΔεν πρόκειται να στο χαλάσω. Αφού έτσι θέλεις, τότε η ένσταση των Αγγελόπουλων νομιμοποιεί διαχρονικά τη στάση του ΔΓ, αλλά δικαιώνει και εσένα πιστέ αυλικέ, που πανηγυρίζεις ακόμα και τις δηλώσεις του.
2.30 λυπαμαι, που μιλας με τοση σιγουρια και χαρακτηριζεις με αστειους χαρακτηρισμους ανθρωπους που δεν γνωριζεις,αυτο το "πιστος αυλικος" και "πανηγυριζεις δηλωσεις" με ξεπερναει.Με γνωριζεις, ξερεις τι πιστευω και με χαρακτηριζεις;,φυσικα γραφω ανωνυμα αλλα αυτο δεν σου δινει το δικαιωμα να υποβιβαζεις τον οποιοδηποτε και να θεωρεις τον εαυτο σου υπερανω.
ΔιαγραφήΌτι θεωρώ τον εαυτό μου υπεράνω πως προέκυψε;
ΔιαγραφήΣυγγνώμη αν έβγαλα βιαστικά συμπεράσματα αλλά νόμιζα ότι ήσουν ο πιστός αυλικός που πανηγύριζε για τις δηλώσεις γράφοντας "Θεός ο Γιαννακόπουλος", λίγα σχόλια πιο πάνω.
Ανακαλώ λοιπόν τη δεύτερη παράγραφο, στο βαθμό που έκανα λάθος και δεν είσαι ο ίδιος ανώνυμος, και κρατάω μόνο την πρώτη παράγραφο...
Ουισκόνσιν εναντίον Ντιούκ. Μπο Ράιαν εναντίον Σιζέφσκι.. Oι Badgers δείχνουν δυνατοί στο πνευματικό κομμάτι. Είναι παιγμένα παιδιά σε αυτό το επίπεδο και αυτό μέτρησε πολύ εναντίον των Wildcats. Η διαφορά στο execution στο τέλος ήταν ενδεικτική. Ο Σιζέφσκι έχει κερδίσει το Ουισκόνσιν φέτος (εκτός μάλιστα) αν και οι γηπεδούχοι δεν ήταν ακριβώς πλήρεις. Πάμε για μεγάλο ματς. Low pace, low mistake basketball για τους Badgers οι οποίοι έχουν το χάρισμα να αμύνονται χωρίς φάουλ. Εδώ νομίζω θα είναι το κλειδί. Οι Blue Devils έχουν παιδιά που πατούν ζωγραφιστό και επιτίθονται στο καλάθι. Πηγαίνουν συχνά στη γραμμή.. Σημαντικό το αν θα καταφέρει ο Σιζέφσκι με την (πολύ βελτιωμένη) άμυνα του να ανοίξει το τέμπο. Ματσάρα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχιζω με το κυπελλο,παιζει να ηταν η χειροτερη διοργανωση της ιστοριας ,σιγουρα ηταν ο χειροτερος τελικος της ιστοριας μαζι με αυτον με τον ΑΓΟΡ (που τοτε ηταν ομαδα Α2 και ειχε ενα μικρο φολκλορ) και αυτο γιατι ο Απολλων ειναι μακραν η πιο ντεφορμε ομαδα αυτη τη στιγμη στην Α1 και το να παιζει και εκτος εδρας σε υποτιθεται ουδετερο γηπεδο ειχε και μια αισθηση παρωδιας.Επισης τεινει να γινει θεσμος τα 2-3 τελευταια χρονια οτι ο'τι διοργανώνει η ΕΟΚ ειναι χαλια..
Ο ΠΑΟ μιοαζει επισης λιγο εκτος τοπου και χρονου,και δειχνει πως θελει να ξεμπερδευει με ολες τις υποχρεωσεις και να ετοιμαστει για εναν τελικο με ΟΣΦΠ.Και οι παικτες το δειχνουν αυτο.Ειναι προβληματικο σε αυτη την ομαδα να εχει συν ολους τους αλλους ρολους που εχει παραδοσιακα και το ρολο του σκορερ ο Διαμαντιδης.
ΟΣΦΠ δεν ειδα καθολου με ΤΣΣΚΑ,αλλα τουλαχιστον στην Ευρωλιγκα δειχνει να βαδιζει σε λιγο καλυτερο δρομο.ΕΠισης ειμαι σχεδον σιγουρος οτι η Ρεαλ θα ξαναχασει επιτηδες οποτε μαλλον θα ξαναδουμε το περσινο εργο ελπιζω λιγο καλυτερο(αν και περσι ο ΟΣΦΠ τα πηγε για 3 ματς εξαιρετικα)
no_closure
Ρε φίλε μου σοβαρά τώρα πιστευεις οτι θα καθησει να χάσει η Ρεάλ για να παει να πέσει στον Ολυμπιακό την πιο σκληροτραχηλη ομάδα τις φετινης EUROLEGUA; Για πιο λογο να το κανει αυτό; Αλλο περυσι που όντως διάλεξε αντίπαλο. Και δεν διάλεξε τον Ολυμπιακο λόγω και καλά εκδίκησης οπως εχει διαδοθει το παραμύθι αλλά για να αποφυγει τον Παναθηναϊκό που τον φοβοντουσαν πιο πολύ σαν ομάδα.Ειμαι σίγουρος οτι τον θεωρούν οτι δεν τους παει καθόλου σαν αντίπαλος......Φιλικά
ΔιαγραφήΣτεφ
Στεφ κ εγώ πιστευω οτι πέρυσι η ρεαλ απέφυγε τον παναθηναικο.
ΔιαγραφήΕιλικρινα το ελεγα απο πέρυσι.
H Real πέρσι έκανε μια τακτική επιλογή να αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό στην έδρα της σε 5 αγώνες, παρά στο final4, σε ουδέτερο έδαφος, σε μονό αγώνα. Έτσι πίστευαν ότι θα αποκλείσουν έναν σοβαρό ανταγωνιστή, αλλά κυρίως να ξορκίσουν έναν δαίμονα.
ΔιαγραφήΠαρόλα αυτά, αποδείχτηκε στην πράξη ότι ο δαίμονας ήταν η ίδια η Ρεάλ και όχι ο ολυμπιακός. Φέτος φαίνεται ότι το έχουν συνειδητοποιήσει και δε βλέπω να κάνουν πάλι εξυπνάδες.
Το ότι φοβόταν τον ΠΑΟ, μεταξύ μας τώρα, αλλά είναι λίγο αστείο. Εδώ η λειψή ΤΣΣΚΑ του έριξε δυο 30άρες στο κεφάλι.
Ειναι λιγο αψυχολογητοι εως βλαμμενοι η τυποι στη Μαδριτη,εγω σαν φιλος του ελληνικου μπασκετ θεωρω πως η Μπαρτσα ματσαρει καλυτερα με τον ΟΣΦΠ και οχι με τη Ρεαλ,εχω ενα προαισθημα πως οι Μαδριλενοι θα πανε για Πειραια.Συνηθως δεν δικαιωνομαι στις προβλεψεις μου οποτε μη μου δινετε και πολυ σημασια αλλα ξαναλεω εχω δυνατο προαισθημα οτι η Ρεαλ θα χασει τελευταια αγωνιστικη.
Διαγραφήno_closure
@no_closure
Διαγραφήδεν υπαρχει περιπτωση να χασει για δευτερη συνεχομενη χρονια να κανει το ιδιο η ρεαλ,την λαμποραλ θελουν αυτοι απεναντι με την οποια θα κανουν ενα ευκολο 3-1....για τον ολυμπιακο ειναι οτι καλυτερο η μπαρτσελονα ακομα και με μειονεκτημα εδρας....βεβαια μεγαλο ρολο σε αυτα τα παιχνιδια κατα τη γνωμη μου θα παιξει η διαιτησια καθως αν αποφασισει να σφυριξει τα παντα η μπαρτσελονα εχει το προβαδισμα,ειδαλλως δεν βλεπω τον τροπο να χασει και τα τρια παιχνιδια στη βαρκελωνη ο ολυμπιακος.......εχει μεγαλο ενδιαφερον επισης πως θα σφυριξουν οι γκρι καθως προκειται(μαζι με την τσσκα) για τα χαιδεμενα παιδια της........stonerook
Ίσως ένας από τους πιο αδιάφορους τελικούς που έχω δει, ακόμα και ο τελικός με το Ρέθυμνο είχε πιο πολύ ενδιαφέρον (τουλάχιστον για μένα, καλός φίλος ο Κούμουλος). Πάλι καλά (?) που έβαλε όλους τους μικρούς στο τελευταίο 10λεπτο και απέκτησε κάποιο ενδιαφέρον και εντός παρκέ, εκτός ασχολούμασταν με τις κοπελίτσες (του Ολυμπιακού ήταν ?).
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν στέκει ανάλυση και σύγκριση, όλοι περιμέναμε κάτι παραπάνω από τον Α.Π., στο κάτω-κάτω έφτασε ως εδώ με την αξία του, αλλά δυστυχώς χθες ήταν όλοι μέτριοι. Εξαιρείται ο Αργυρόπουλος που ήταν σταθερός, ενώ σύσσωμοι οι μαυρούκοι του Απόλλωνα "ξύπνησαν" αργά.
Ο ΠΑΟ δεν έπαιξε και κανά σπουδαίο μπάσκετ, για την ακρίβεια θα έλεγα ότι μπήκαν χαλαρά και μάλλον το είχαν πάρει λίγο ελαφρά το όλο θέμα "παίζουμε τελικό με τον Απόλλωνα". Κακώς βέβαια, αν και πρακτικά δεν μπορείς παρά να καταλάβεις τους παίκτες και το πως είδαν το παιχνίδι....
Δυστυχώς θα συμφωνήσω με τον φίλο παραπάνω, το έχουμε πει πολλές φορές, ο Διαμαντάκος ΠΡΕΠΕΙ να δουλέψει ΠΑΡΑ πολύ στο φυσικό κομμάτι, δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα (γόνατα ? δίσκος ? μυϊκό ?) αλλά ώρες ώρες φαίνεται να περπατάει και να τρέχει σαν να έχει κινητικό πρόβλημα...πολύ περίεργο. Μπροστά του ο Παπαγιάννης και ο Μπατίστα φαίνονται σαν sprinters. Ο Μποχωρίδης τουλάχιστον έβγαλε τσαμπουκά, ο Χαραλαμπόπουλος φάνηκε κουρασμένος (?) ή εκτός κλίματος (ίσως λόγω συνεχόμενων παιχνιδιών), αλλά τελικά φαίνεται ότι Λούντζης -και Κόνιαρης- θα είναι τα μεγάλα στοιχήματα. Ο Παπαγιάννης μάλλον θα μας χαιρετήσει σύντομα προς άλλες ηπείρους, από ότι ακούγεται...
Do or Die την Πέμπτη, και πρακτικά θα φανεί αν αξίζουμε να περάσουμε ή όχι (με μεγάλη εκτός έδρας νίκη).
δυσυχως μπασκετμπολιστας επιπεδου παναθηναικου που να λεγεται διαμαντακος δυσκολα θα υπαρξει ...
ΑπάντησηΔιαγραφήPoios Diamantakos... Aftos den kanei oute gia eska...
ΔιαγραφήΡε παιδια γιατι είσαστε τοσο αυστηροί με το παιδι αυτο..
ΔιαγραφήΔεν λέω οτι όντως δεν εχει ολα αυτα που λετε αλλα εχω παρατηρησει οτι γενικα οι ψηλοι αργούν πολυ τουλαχιστον εδω στην ελλαδα να μάθουν να κουμαντάρουν το σωμα τους.δεν λέω οτι ο Διαμαντάκος θα κανει την καριερε η οτι τελικα όντως θα μπορέσει να κανει καριερε υψηλού επιπέδου ομως καριέρα θα κανει έστω κ αργοπορημένα.
Εδω εκανε ο Τσακαλίδης μην τρελαθούμε.
Παρα πολλα ψηλα παιδια αργούν να βρουν τον δρόμο τους.
Αλλα για να μην λέω μονο για την ελλαδα ακομα κ ο Καούν εχει μεταμορφωθεί σε σχεση με παλια.
Κ τον μπογρη τον κραζανε αλλα τελικα μια χαρά παιζει ο Μπογρης.
Έστω εκει που παιζει. Αλλα μην τα μηδενίζουμε ολα με το παιδι.
Εγώ θελω να τον δω κ το καλοκαιρι με τον Μανουσέλη τι θα κανει.
Σιγουρα ο Παπαγιαννης εχει μεγαλυτερο potetional δεν αμφισβητώ αυτο.
Φίλε, αναφέρεις στο κείμενό σου δυο ψηλούς που έχουν/είχαν φοβερά σωματικά προσόντα. To θέμα τόσο με τον Διαμαντάκο, όσο και με τον Παπαγιάννη είναι αν θα αποκτήσουν το αθλητικό πακέτο για να σταθούν στο υψηλό επίπεδο.
ΔιαγραφήΚατά τα άλλα έχεις δίκιο ότι οι ψηλοί καθυστερούν να ολοκληρωθούν ως παίκτες και προφανώς κανείς δεν μπορεί να προκαταβάλει την εξέλιξη των δυο νεαρών.
Ε ναι,εδω εχουν βγαλει ενα παιδι 2,18 οτι δεν κανει ουτε για τα ερασιτεχνικα.Οκ το αθλητικο κομματι -Αν- εχει ορεξη για δουλεια ειναι το πιο απλο να δουλεψει καποιος.Να μου πεις για το IQ του οντως μπορει να θελει να προβλεψει καποιος οτι ειναι χαμηλο, μπασκετικα παντα. ομως ακομα και αυτο βελτιωνεται αν μαθει την θεση του πολυ καλα απο καποιον εμπειρο.
Διαγραφήμακαρι να βελτιωθουν τα παιδια και να τους δουμε στην αθνικη καποτε.
O Kαούν με την σταθερότητα που έχει τα 2 τελευταία χρόνια δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι είναι στους 5(μην πω 3) καλύτερους σεντερ στην Ευρώπη.Μπορεί και ο Χάινς κ ο Λάσμε και ο Τάιους κλπ. να μπορούν να αποδώσουν καλύτερα σε μια κάποια στιγμή και με συγκεκριμένες συνθήκες αλλά ο Ρώσος παίζει σταθερά καλά και είναι εξαιρετικά βελτιωμένος.
ΔιαγραφήJim θα ηθελα να σου κανω μια ερωτηση. Ισως ακουστει παιδικη. Θεωρεις οτι μια ομαδα με λογικη,τακτικη παιχτες και φυσικα προπονητη τυπου κολεγιακου, θα μπορουσε να ειναι ανταγωνιστικη στο nba? Δεν λεω στην ηλικια των κολεγιοπαιδων αλλα ενα ροστερ δομημενο απο καποιον απο τους προπονητες που ανεφερες παραπανω το οποιο θα βασιζε το παιχνιδι του στην αμυνα στην τακτικη και το οποιο δεν θα βασιζοταν στο ταλεντο αλλα στην ομαδικη λειτουργια. Θεωρεις επισης πως αυτο δεν γινεται λογω του οτι αυτη, η υποθετικη ομαδα δεν θα ειχε τυχη, ή διοτι το nba ειναι συνυφασμενο με μεγαλα σκορ εντυπωσιακες φασεις και παιχτες superstars? Φυσικα δεν ειναι μονο για σενα η ερωτηση, απλα θα ηθελα και την δικη σου αποψη.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://hoopfellas.blogspot.ch/2015/01/boston-democracy.html
ΔιαγραφήΒλεπω πως χεριζεται την μπαλα ο Λουντζησ και μου θυμιζει καποιον τεραστιο παιχτη του Παναθηναικου προ 15 ετιας. οντως ο καλος φαινεται ανεξαρτητου ηλικιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήκατας?
ΔιαγραφήDegian....στιλ......περιμένω κάποια στιγμη να κανει και την τριπλα του που ξερω οτι την κατεχει....Να κατσει να μαθει και να ρουφηξει απο τον Διαμαντιδη τα παντα μιας και ειναι πολυ τυχερος που τον εχει δίπλα του αλλα κακα τα ψεματα θελει και κοουτς να τον κατευθύνει και να του μαθει τα μυστικα του παιχνιδιου και να τον εκτοξευση πραγμα που δεν υπάρχει την δεδομένη στιγμή. Η Ελλαδα εξακολουθει να παράγει κλασεις playmakers.....
ΔιαγραφήΣτεφ
Την εχει ηδη κανει σε επισημο παιχνιδι.
ΔιαγραφήΤου χρονου ελπιζω να εχουμε στην ομαδα κουπερ,βενζεκοφ και 1 καλο mobile center...2-3 προσθαφαιρεσεις και πραγματικα πιστευω οτι θα εχουμε δυνατη ομαδα.στο παγκο δεν ξερω σν πρεπει να μεινει ο ιβανοβιτς...θα προτιμουσα να ρισκαρουμε η με πριφτη η με σαρουνας...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=pX8BXH3SJn0&feature=share
ΑπάντησηΔιαγραφήLast Week Tonight with John Oliver: The NCAA
Εξαιρετικό!
ΔιαγραφήΕβλεπα το παιχνιδι χθες και θυμομουν το παραπανω βιντεο με τους ερασιτεχνες παικτες και τους υπερ-καλοπληρωμενους προπονητες. Ποση υποκρισια..
Διαγραφήhttp://southpark.cc.com/full-episodes/s15e05-crack-baby-athletic-association#source=57baee9c-b611-4260-958b-05315479a7fc:25eec0b8-ed8e-11e0-aca6-0026b9414f30&position=5&sort=!airdate
Διαγραφή(Χ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά και τον τραυματισμό του Hunter, από τώρα προβλέπω ότι το παιχνίδι Real - Zalgiris είναι στάνταρ 2. Έχω αρχίσει ήδη τα βουντού. Αφήστε τους να ονειρεύονται...
Αλέξης
ΥΓ. Κύριοι Πρόεδροι, αφού το θέλουν τόσο ας τους αφήσουμε να το πάρουν, για να έχουν κάτι να παίζουν. Εμείς βολευόμαστε μια χαρά και με το... κυπελλάκι της Euroleague!
χαχαχα , καλό !!!!
ΔιαγραφήΑν διάβαζε το υστερόγραφό σου κάποιος που δεν παρακολουθεί καθόλου μπάσκετ και θα νόμιζε πως :
1. δεν αποκλειστήκατε από τα προημιτελικά κιόλας.
2. δεν παλέψατε να κλέψετε την πρόκριση στα χαρτιά με κάθε τρόπο επί ένα τετράμηνο.
3. κατεβαίνετε στον τελικό ως το μεγάλο φαβορί.
4. μετά από σωρεία τίτλων τα τελευταία χρόνια έχετε την πολυτέλεια να χαρίζετε και κανένα κυπελλάκι στις άλλες ομάδες.
http://www.discountfavors.com/images/items/11200/11299/11299[275].jpg
ΑΛΕΞΙΕ τι καλος που εισαι καφρακο μου να σαι καλα ευχαριστουμε για την χαρη που μας κανετε,να μας το χαρισετε.Παρτε το κυπελλακι της ευρωλιγκας και βαλτε το καπελο στο κεφαλι σας,εσεις ειστε οι γκαλακτικος τι να λεμε τωρα.Αυτο οτι σας ετρεμε η Ρεαλ περσι και απο φοβο εκατσε και εχασε γιατι σας φοβοταν σε νοκ αουτ παιχνιδι δειχνει την αλλαζονεια σας και μονο.Σιγα Μπαρτσα και Ρεαλ μην διαλεγουν αντιπαλους.Δες τα στατιστικα, εσυ ο λατρης των στατιστικων,τα δικα σας και αυτα των Ισπανικων και κανε μας την χαρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧθες ειδα για πρωτη φορα παιχνιδι NCAA.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιτσιρικαδες ειναι δε λεω.. αλλα τι κακο μπασκετ ηταν αυτο?
Κι αυτες οι επιθεσεις των 35 δευτερολεπτων...25 δευτερα καθοντουσαν σε μια γωνια και στα 10 βουρ. Νομιζα οτι εβλεπα μπασκετ απο τη δεκαετια του 80.
Πω πω, πολυ χαλι αυτο με τα 35δευτερα.
Και στο μεταξυ οι σχολιαστες παραληρουσαν απο ενθουσιασμο, κι εγω να αναρωτιεμαι, τι στον ανεμο βλεπουν και κανουν ετσι? Καλα το κοινο που ουρλιαζε, σε τελικη οπαδοι ειναι.
Στο τελος το Ντιουκ πηρε δυο κρισιμα σφυριγματακια. Οχι οτι αν δε τα παιρνε θα νικαγαν οι αλλοι που βαρουσαν στο γαμο του καραγκιοζη.
Τι να πω, μπορει να επεσα στην περιπτωση, αλλα δυσκολα θα ξαναδω NCAA, ιδιαιτερα μετα και το βιντεο του Τζον Ολιβερ.
«350 ευρώπουλα πήρε σε στοίχημα απο τους συμπαίκτες του στη Ρεάλ ο γαμπρός του Μάκη Ψωμιάδη (PHOTO)»
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://luben.tv/blogosphere/abaluben/54426
ποτε δεν καταλαβα γιατι η ντριμ τιμ κατεβαινει με προπονητη ncaa . δεν υπαρχει πατριωτης αμερικανος προπονητης στο νβα ? δεν στεκει και απο αποψη λογικης .
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει προπονητής ΝΒΑ. Βοηθός του.. Για αυτό κάνουν μόνο.
ΔιαγραφήΓια όσους αποθεώνουν τον σπουδαίο Πόποβιτς να μάθουν ότι δε κάνει παρά μόνο για βοηθός του Σιζέσφσκι.
Διαγραφήhttp://www.sport24.gr/Paraxena/dekaoktaxronoi-didaskoyn-pws-ginetai-to-karfwma.3403780.html
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.eurohoops.net/el/2015/04/dribbling-el/84545/9/ Ο Iβανοβιτς αμοιβεται με 600.000
ΑπάντησηΔιαγραφή