Ποιος είναι ο καλύτερος παίκτης σήμερα στην Ευρωλίγκα; Ποιο
αστέρι έλαμψε περισσότερο από την αρχή του δρόμου ως τα playoffs ώστε να
φτάσει στο status του ALPHA DOG για τη διοργάνωση αυτή τη σεζόν; Το Ηοοpfellas ψάχνει, μαζί με το αναγνωστικό του
κοινό, τον «αρχηγό του κοπαδιού» παραθέτοντας του βασικούς διεκδικητές του τίτλου..
ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ
Ο όρος ALPHA DOG στην Αμερικανική λίγκα απονέμεται άτυπα στον καλύτερο παίκτη
της, αυτόν με το δυνατότερο status.
Το κουμάντο.. Όταν έχουμε πολλούς παίκτες με το ίδιο δυνατό status στη
συγκεκριμένη φάση, το υπόβαθρο του καθενός και τα γαλόνια καθορίζουν την
ιεραρχία. Για να κατανοήσετε λοιπόν αν κάποιος παίκτης έχει φτάσει στο “ALPHA DOG Status” σκεφτείτε τον για μια
στιγμή ως τον καλύτερο παίκτη σήμερα της εκάστοτε λίγκας. Το ένστικτο και οι συνειρμοί
(ανάλογα με το αν του αρμόζει ο τίτλος ή όχι) δύσκολα θα σας γελάσουν.. Η
γραμμή του ALPHA DOG Status με το βραβείο του MVP (πολυτιμότερου παίκτη) είναι λεπτή αλλά σαφώς υπαρκτή. Αλλά η
παραπάνω «στιγμιαία σκέψη» που σας ζήτησα να κάνετε λύνει το θέμα. Π.χ. το 1993
στο ΝΒΑ κανείς δεν αμφέβαλλε ότι ο Μάικλ Τζόρνταν ήταν ο καλύτερος παίκτης (ALPHA DOG) της λίγκας όπως όμως και
ότι το βραβείο του MVP της κανονικής περιόδου έπρεπε να πάει (και πήγε) στον Τσαρλς
Μπάρκλεη.. Στη φετινή Ευρωλίγκα επίσης, στις συζητήσεις για το βραβείο του MVP κάλλιστα
μπορεί να παίξει το όνομα του Τέηλορ Ρότσεστι (εκπληκτική σεζόν), ο οποίος όμως
δεν ταιριάζει στις αντίστοιχες για τον «καλύτερο σήμερα στη λίγκα». Νομίζω
έγινα κατανοητός. Η παρούσα ανάρτηση αναφέρεται στον καλύτερο παίκτη της Ευρωλίγκας
σήμερα..
Στο παρκέ του Ηοοpfellas παραθέτω 5 παίκτες-σταρ που για τους
δικούς του λόγους ο καθένας μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί ως το ALPHA DOG της
κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης. Σας παραθέτω μερικά βασικά
στατιστικά τους. Για καλύτερη ανάγνωση:
EFG% =
Effective Field Goal Percentage
USG%
= Percentage of Τeam Plays used by a Player
(ποσοστό κατοχών της ομάδας που χρησιμοποιείται/εκτελείται από τον συγκεκριμένο
παίκτη)
AST/TO RATIO = H γνωστή σε όλους
μας αναλογία Αssists/Λαθών
Πάμε να τους δούμε, να διαβάσουμε το σχόλιο και την ψήφο και
μετέπειτα να συζητήσουμε τις δικές σας..
Νάντο Ντε Κολό
STATS:
14.2 PPG (51.4% 2PT-46.0% 3PT-91.2%) 3.2 REB-3.2 AST- 1.4 STL- 1.7 TO, PIR 16.8 σε 24.0’
Efg%
:55.1 Points
Per Play: 1.09 USG%: 25.7 AST/TO RATIO: 1.88
Ο 28χρονος Γάλλος αποτελεί την επιτομή του μοντέρνου combo-guard στο
σύγχρονο ευρωπαϊκό μπάσκετ και η φετινή επιστροφή στην από εδώ μεριά είναι
αντάξια του ντόρου που έκαναν οι Ρώσοι για να τον υπογράψουν. Ο Ντε Κολό είναι
πραγματικά ο καταλύτης στο παιχνίδι της ΤΣΣΚΑ και μετά από ένα μεταβατικό
διάστημα ο Δημήτρης Ιτούδης ταίριαξε τα χαρακτηριστικά του με αυτά του
Τεόντοσιτς, για να δημιουργήσει το πιο θανατηφόρο back court στην
Ευρώπη. Ο Γάλλος έχει πολύ πιο ανεπτυγμένα slashing abilities από
τον συμπαίκτη του(ίσως το πιο αποτελεσματικό drive στη διοργάνωση) ενώ παράλληλα είναι
λιγότερο θερμόαιμος (βασικά, νερό απτό ψυγείο τρέχει, διαχρονικά clutch παίκτης
..) για αυτό και είναι ο παίκτης που προτιμάει ο κόουτς στο τέλος κλειστών ματς
στο κομμάτι της εκτέλεσης. Έκανε σπουδαία ματς κατά τη διάρκεια της σεζόν (όπου
πέτυχε την Ουνικάχα μετά το ξεκίνημα κυριολεκτικά αφηνίασε..). Είναι τέτοια η
ποιότητα του που βγάζει μάτια σε οποιονδήποτε ρόλο και αν χρησιμοποιηθεί (είτε
ως main ballhandler,
είτε σε παιχνίδι μακριά από τη μπάλα). Θεωρώ ότι μετά από χρόνια, στο πρόσωπο
του η ΤΣΣΚΑ βρήκε την απόλυτη μέση τιμή στα δυνατά χαρακτηριστικά των Τεόντοσιτς-Ουίμς.
Είναι ο λόγος που η «αρκούδα» δείχνει τόσο καλή πολλές βραδιές φέτος..
Bασίλης Σπανούλης
STATS: 14.9
PPG (48.3% 2PT- 34.1% 3PT- 77.1% FT) 1.9 REB- 5.7 AST- 0.8 STL- 3.0 TO, PIR
15.6 σε 28.2’
Efg%: 49.8 Points Per Play: 0.95 USG%: 29.5
AST/TO RATIO: 1.90
Ο Έλληνας σούπερ-σταρ κάνει καθαρά μια MVP Season φέτος
, μετά τις ανάσες που πήρε το καλοκαίρι. Ας μη γελιόμαστε.. Αν σήμερα όλοι αυτοί οι "ALPA DOG STATUS" παίκτες έμπαιναν στο πάνθεον της διοργάνωσης (βάσει «γαλονιών» και επιτευγμάτων στη διοργάνωση) θα έμοιάζαν με κουτάβια μπροστά στον ..σκύλαρο. Όμως το
άρθρο εστιάζει στο status των παικτών μετά και τη φετινή σεζόν, οπότε ο ανταγωνισμός είναι
σκληρός. Ο Σπανούλης ήταν εξαιρετικός φέτος, με πολλά clutch performances
εκεί που τα χρειάστηκε η ομάδα του και παραστάσεις (ακόμα και σόλο όπως στη
Λιθουανία με Νεπτούνας..) που έστειλαν μήνυμα σε πολλούς στην Ευρώπη. Ο
Σφαιρόπουλος τον διαχειρίστηκε εξαιρετικά δίνοντας του περισσότερο τη μπάλα στη
χέρια με τον Λαρισαίο πλέον να ξέρει να διαχειρίζεται άριστα τον εαυτό του σε
ματς που δε ξεκινάει καλά και να βρίσκει τρόπους, με πολύ υπομονή, να
ξεκλειδώνει την αντίπαλη άμυνα. Ο Σπανούλης έχει γύρω του ένα άριστο supporting cast που
τον υποστηρίζει και τον καλύπτει, κυρίως στο back court όπου η στελέχωση των ερυθρολεύκων
έχει δημιουργήσει για αυτόν ένα πλαίσιο μακροζωίας. Αμυντικά ήταν ίσως η
καλύτερη σεζόν του τα τελευταία χρόνια, κυρίως από θέμα διάθεσης. Ακόμα και αν (πάρουμε
την περίπτωση ότι) ο Σπανούλης σήμερα δεν είναι ο καλύτερος παίχτης στην
Ευρώπη, είναι σίγουρα ο καλύτερος στα τελευταία δύο λεπτά ενός κλειστού ματς. Ο
καλύτερος closer.. Και
όλοι οι υπόλοιποι της λίστας πάνε με όνειρο δικές του εικόνες μεθαύριο στη
Μαδρίτη..
Μίλος Τεόντοσιτς
STATS:
15.0 PPG (49.4% 2PT- 41.1% 3PT- 85.9% FT) 2.8 REB- 7.1 AST- 0.8 STL- 3.6 TO, PIR 16.6 σε 28.0’
EFg% :57.1 Points Per Play: 0.91 USG%: 26.8
AST/TO RATIO: 1.97
Δε χρειάζονται πολλά λόγια για τον Τεόντοσιτς. Το καλοκαίρι (στα
νοκ-άουτ ματς) παρέδωσε μια από μεγαλύτερες σόλο παραστάσεις που έχουμε δεί
ποτέ σε Παγκόσμιο πρωτάθλημα και η σεζόν του με την ΤΣΣΚΑ, υπό τον Ιτούδη,
είναι αντιπροσωπευτική (η καλύτερη της καριέρας του). Το Show του Μίλος
υπήρξε ο μεγαλύτερος πόλος έλξης για τους θεατές της διοργάνωσης κατά τη
διάρκεια της χρονιάς μιας και οι εμπνεύσεις του «καλύτερου Pick & Roll παίκτη του
πλανήτη» κατά τον προπονητή των Τζαζ, Κουίν Σνάιντερ (είχε θητεύσει μαζί του
στη Μόσχα υπό τον Μεσίνα) είναι μοναδικές και –ειδικά- ο τρόπος που μεταφέρει
τη μπάλα από τη δυνατή στην αδύνατη πλευρά, ασύλληπτος. Ο Τεόντοσιτς (ποτέ δεν
υπήρξε μεγάλος φαν του γιατί θεωρούσα ότι στο κεφάλι του γίνεται ..πόλεμος)
είναι σήμερα το μεγαλύτερο πηγαίο ταλέντο μπάσκετ που διαθέτει η Γηραιά
Ήπειρος, έχοντας φέρει πάλι στις μνήμες μας την αύρα του Γιασικεβίτσιους (είναι
οι δύο παίκτες τα τελευταία χρόνια για τους οποίους έχω βάλει τα περισσότερα replays γιατί
έχω δυσκολευτεί να δω σε πρώτο χρόνο που πήγε η μπάλα..). Επειδή όμως «everyone is a moon which has a dark side..» ο Τεόντοσιτς καλείται φέτος να
νικήσει. Να
τελειώσει τη δουλειά (Τελειώ-ντοσιτς..). Αν δε διαχειριστεί όλη αυτή τη πίεση
και δε το καταφέρει, η πλάτη του θα βαρύνει με μια αποτυχημένη χρονιά ακόμα και
όλα τα παραπάνω θα είναι απλά ..οδοντόκρεμες. Κυνικό αλλά ρεαλιστικό.
Ρούντι Φερνάντεθ
STATS: 13.0
PPG (50.0% 2PT- 36.5% 3PT- 88.2% FT) 3.4 REB- 3.4 AST- 1.3 STL- 1.0 TO, PIR
16.4 σε 27.2’
Efg% :52.7 Points
Per Play: 1.04 USG%: 21.4
AST/TO RATIO: 2.61
Μετά από ένα μουδιασμένο ξεκίνημα (και με την αποτυχία του
καλοκαιριού με την Εθνική ακόμα νωπή..) και χωρίς πολλές φανφάρες, ο Ρούντι βρήκε
ρυθμό και οδήγησε τη
Ρεάλ στο δικό της F4,
ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε ένα σύνολο με πραγματικά σπουδαίους παίκτες. Ο
Φερνάντεθ δείχνει πιο μεστός στο παιχνίδι του φέτος. Πιο ρεαλιστής και ουσιώδης
με τη μπάλα στα χέρια. Και αρκετά βελτιωμένος στο crunch time, στοιχείο πολύ
ενθαρρυντικό για μια ομάδα που κουβαλάει τεράστια πίεση στους ώμους της πλέον,
ώστε να κατακτήσει το τρόπαιο μετά τις συνεχόμενες αποτυχίες. Μου αρέσει ο τρόπος που καταφέρνει να είναι
παραγωγικός για την ομάδα του σε λίγα touches ενώ φέτος, όπου η Ρεάλ είχε περισσότερες καταστάσεις
μισού γηπέδου στο παιχνίδι της, ο Ρούντι ήταν καταλυτικός με το πολύπλευρο
ταλέντο του, λειτουργώντας είτε ως creative slasher (το
πάντρεμα του με τον Γιούλ στο backcourt
και η πιο passive ροπή που παρουσιάζει ο Ρούντι την τελευταία διετία είναι
ευλογία για τη Ρεάλ και το πιστώνω και στον Λάσο που έχει φάει πολύ κράξιμο)
που είναι και το δυνατό του κομμάτι πλέον, είτε ως shooter σε ball screen καταστάσεις.
Έκανε τα δύο καλύτερα του παιχνίδια στη σεζόν απέναντι στη Μπάρτσα (στο TOP-16). Και εδώ, θα δούμε
πόσα απίδια πιάνει ο σάκος, στους αγώνες του F4 όπου ο Ρούντι θα είναι ένα από τα κεντρικά πρόσωπα και
κυνηγήσει μανιασμένα την εξιλέωση. Μετά από ενδεχόμενη νέα αποτυχία, ο σταυρός
που θα κουβαλήσει για το υπόλοιπο της καριέρας του θα είναι μεγάλος..
Άντριου Γκάουντλοκ
STATS: 16.4
PPG (52.7% 2PT- 45.5% 3PT- 77.3%) 2.1 REB- 2.0 AST- 0.6 STL- 1.4 TO, PIR 13.7 σε 29.3’
Efg% 59.1 Points
Per Play: 1.09 USG%: 24.8
AST/TO RATIO: 1.42
Ο Γκάουντλοκ συγκέντρωσε πολλά φώτα πάνω του κατά τη
διάρκεια της σεζόν, καθαρίζοντας πολλάκις για τη Φενέρ. Μιλάμε για τον παίκτη με
το πιο αποτελεσματικό περιφερειακό παιχνίδι ίσως στη διοργάνωση με αρκετά «κιλά»
στο βρακάκι του. Έναν bomber που «την πετάει και κοιμάται στο δρόμο» δείγμα της αυτοπεποίθησης
του ως σουτέρ. Θύμισε Κάρλτον Μάιερς στο Μόαχο «γράφοντας» 10/13 τρίποντα
(34π.).. Μεταξύ Γκάουντλοκ και Ομπράντοβιτς φαίνεται να έχουν γίνει αγωνιστικές
παραχωρήσεις για το καλό του συνόλου. Είναι από τις σπάνιες φορές που βλέπω τον
Ζοτς να δίνει τόσο χώρο και πράσινο φως για αυτοσχεδιασμό (καθαρά προσωπική
φάση) στα plays που κρίνουν ένα ματς σε παίκτη του. Ο Αμερικανός μπορεί να
γυρίσει όλη τη ρακέτα με τη μπάλα στα χέρια του για 20’’ μέχρι να φτιάξει τον
χώρο του για να εκτελέσει και ο προπονητής του τον εμπιστεύεται. Από την άλλη ο
Γκάουντλοκ έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κάνει δεύτερη φύση του το να
αφήνει «καλά σουτ» για «άψογα σουτ» (βάσει συνθηκών εννοώ) και αυτό σταδιακά
άρχισε να καθρεπτίζεται στο Shot selection του. Το pull up jumper του είναι απίστευτο όπως και η γενικότερη ικανότητα του να
την ..πετάει σαν βοτσαλάκι στο ωκεανό όταν «πατήσει» κάτω από οποιοδήποτε
καθεστώς άμυνας. Όσο αποκρουστικό λοιπόν και αν είναι το θέαμα ενός παίκτη,
ειδικά σε ομάδα-Ομπράντοβιτς, να φέρνει σβούρες ντριμπλάροντας για τα 3.5/4 της
πιο κρίσιμης επίθεσης του ματς αλλά τόσο αποστομωτικό είναι το γεγονός ότι μια
ομάδα, η Φενέρ, που έφτασε μέχρι το F4 γαντζώθηκε στις πλάτες του συγκεκριμένου ουκ ολίγες φορές
φέτος.
ΕΥΦΗΜΟΣ ΜΝΕΙΑ
Ο Νεμάνια Μπιέλιτσα (γνωστό ότι αποτελεί εδώ και πολλά
χρόνια αδυναμία της σελίδας) είναι ο καλύτερος φόργουορντ της διοργάνωσης και
ίσως ο πιο πληθωρικός παίκτης της, σε συνάρτηση με το παιχνίδι που παρουσίασε
αυτή τη σεζόν. Τον λατρεύω και θα μπορούσα να τον βάλω κάλλιστα στη συζήτηση
(έχει PIR μάλιστα μεγαλύτερο όλων, 18.9). Όμως αυτή τη στιγμή, στο
μπάσκετ της Φενέρ και λόγω του πληθωρικού ταλέντου του αποτελεί τον τέλειο supporter, τη στιγμή που ο
Γκάουντλοκ κολλάει γάντι στη κόντρα με τον (συγκεκριμένο) ανταγωνισμό. Δεκτή η
οποιαδήποτε λοιπόν ένσταση και γνώμη/ψήφος για κάποιον αθλητή εκτός της δικής
μου shortlist. Αυτό
εννοείται.. Εγώ απλά φτιάχνω το πλαίσιο για την κουβέντα..
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ..
Μετρώντας την παράμετρο του πόσο πολύτιμος είναι ο καθένας
για την ομάδα του, καταλήγουμε ότι η ΤΣΣΚΑ με τους δύο υπερταλαντούχους γκαρντ
μπορεί να καλύψει την απώλεια τους ενός, σε βαθμό μεγαλύτερο από τις υπόλοιπες
ομάδες μετατοπίζοντας το βάρος της επίθεσης της αλλού, μιας και η
πολυμορφικότητα/προσαρμοστικότητα της ομάδας το επιτρέπει. Όταν μιλάμε για τον «καλύτερο σήμερα» μετά και τη φετινή σεζόν, αυτό δεν είναι το μοναδικό κριτήριο. Η προσωπική μου επιλογή
λοιπόν είναι ο Μίλος Τεόντοσιτς. Για μεγάλο διάστημα της χρονιάς έπαιξε σπουδαίο
μπάσκετ αγγίζοντας επίπεδα ωριμότητας που μέχρι πέρυσι φαίνονταν μακρινά για
αυτόν. Ο Τεόντοσιτς είναι ο παίκτης που μου έβγαλε την αύρα του καλύτερου
περισσότερο από κάθε άλλον τη φετινή σεζόν παρά το μείον ότι αγωνιζόταν σε μια
ομάδα με σπουδαίους παίκτες η οποία είχε την ευχέρεια να παραμείνει σε
τοπ-επίπεδο ακόμα και χωρίς αυτόν. Είναι στη κατάλληλη ηλικία για να διαδεχθεί
τον Βασίλη Σπανούλη ως το «πρόσωπο του οργανισμού». Μένει να το αποδείξει στη
Μαδρίτη και να αλλάξει ένα τσιτάτο που κυκλοφορεί κατά κόρον στην ευρωπαϊκή
μπασκετική πιάτσα τα τελευταία χρόνια και λέει «αν θέλεις να κερδίσεις στη
κανονική περίοδο και να παίξεις ωραίο μπάσκετ πάρε τον Τεόντοσιτς, αν θέλεις απλά
την κούπα πάρε τον Σπανούλη..»
Υ.Γ: Το ντέρμπι του Σαββάτου είναι μεγάλο. Πραγματικά μεγάλο
και με την εικόνα που παρουσιάζουν οι ομάδες στο δεύτερο μισό της σεζόν μπορεί
να καθορίσει πολλά για την εξέλιξη στη μάχη του τίτλου. Το ψυχολογικό υπόβαθρο
ήταν ταμάμ για τον Παναθηναϊκό, ο οποίος –μετά τα όσα έχουν διαδραματιστεί τον
τελευταίο καιρό- είναι λογικό να είναι πιο πεινασμένος, όμως ο «κεραυνός» με
τον Γκιστ (θετικός σε ινδική κάνναβη στο ντόπινγκ κοντρόλ που ακολούθησε τον
τελικό του κυπέλλου) αλλάζει πολλά δεδομένα μιας και η μοναδικότητα του παίκτη
(βάσει χαρακτηριστικών, ειδικά στο αμυντικό κομμάτι) στη φροντκόρτ, τον έκανε
απαραίτητο. Θέλω πολύ να δω πως θα διαχειριστεί το ματς ο Σφαιρόπουλος που επίσης
μετρά απώλεια ξένου παίχτη (Λαφαγιέτ). Και οι δύο ομάδες έχουν υψηλό κίνητρο.
Το ΟΑΚΑ έχει καταπιεί πολλές φορές τον Ολυμπιακό και τώρα η ορμή που θα έχει να
αντικρούσει η ομάδα του Πειραιά (λόγω timing) θα είναι μεγάλη. Τεστ για τον κόουτς Ιβάνοβιτς και μάλιστα
σημαντικό. Kαλό
παιχνίδι να έχουμε..
Καλησπέρα σε όλους, θεματάρα ανοίγεις Τζιμ. Καλύτερο μέρος από εδώ δεν υπάρχει για αυτή την κουβέντα. Θα σας πιάσω λίγο εξαπίνης και θα πάρω Γιούλ, με βάση μάλιστα τη φωτό στην ανάρτηση και το ρητό με τον λύκο. Δεν είναι ακόμα στη κορυφή αλλά ανεβαίνει τον λόφο και είναι ο πιο πεινασμένος από όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήManu Chao
Έχει ανέβει πολύ αλλά όχι καλύτερος του Ρούντι.
ΔιαγραφήO Ρούντι είναι ο απόλυτος συνδυασμός της ταχύτητας σε εκτέλεση που κυριαρχεί στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού με το ευρωπαϊκό IQ. Συν ότι σε μονό στο ανοιχτό τους καταπίνει όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα φιλε Τζιμ. Ταπεινη προσωπικη αποψη, ειναι ο Σπανουλης. Μεγαλοι παικτες ολοι οσοι ανεφερες. Οταν ομως αποδειξουν, οτι κουβαλανε τα καρυδια στα κρισιμα και καθαριζουν τη μπουγαδα οταν καιει η μπαλα οπως κανει ο Σπαν ή οταν δινουν το wining mentality του αρχηγου, τοτε ναι, θα τον επιλεξω αντι του Μπιλ. Ο μονος που πλησιαζει πολυ ειναι ο Ντε Κολο. Φανηκε και στο οακα στο 2ο παιχνιδι, τετοια κινηκοτητα και εκτελεση λιγοι το εχουν κανει. Ο Μιλος αντιθετα ηπιε θαλασσες παλι. Σ' ενα γηπεδο που ειναι κατηφωρικο για ολους!
ΑπάντησηΔιαγραφήAlphonso "The Bull" Ford
Φίλε αυτά που έκανε ο Μίλος στα νοκ άουτ του Παγκοσμίου.. Ειδικά με Γαλλία στον ημιτελικό.. 3 ΟΑΚΑ δε τον σταματούσαν
ΔιαγραφήΦιλε μου δεν διαφωνω. Αλλα ολοι μπορουν να βρεθουν σε μια καλη βραδια. Δεν λεω να κανει τα ιδια συνεχεια, αλλα να δειξει οτι αντεχει και μπορει να παρει τα κρισιμα ματς.
ΔιαγραφήAlphonso "The Bull" Ford
Δεν ήταν μια ρε Αλ.. Υπάρχει πιο κρίσιμο ματς από ημιτελικό παγκοσμίου? Τα 9 τρίποντα στον ημιτελικό με τη Σλοβενία? Το νικητήριο με την Ισπανία? Δεν είναι λίγα και σίγουρα όχι σύμπτωση,
ΔιαγραφήΜπιέλιτσα με τεοντοσιτς. Και στην τελική Μπιέλιτσα, παίζει το απόλυτο μπάσκετ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπ' οτι βλεπω στα διαφορα φορουμ, η πλειοψηφια των φιλων του μπασκετ στην Ευρωλιγκα ψηφιζει Μπιελιτσα μεχρι στιγμης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχει παρει κανενας κεφαλι ομως και το στεμμα του καλυτερου παιχτη θα κριθει απο το ποια ομαδα θα παρει τον τιτλο.
Ο Τεόντοσιτς είναι καλύτερος από το 70% των PG του ΝΒΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 90% των PG του ΝΒΑ παίζουν καλύτερη άμυνα από τον Μίλος...
ΔιαγραφήΣπανούλης δαγκωτό. Όπως είπες Τζιμ " ο καλύτερος closer στην Ευρώπη". Αυτή η ανάρτηση μου θυμίζει μια αντίστοιχη για τον Τζόρνταν και τους δορυφόρους του. Κάτι τέτοιο είναι στην Ευρώπη ο Σπανούλης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΟ
Ο Ουίμς μπαίνει στη κουβέντα?
ΑπάντησηΔιαγραφήTζιμ νομιζω οτι κανεις ενα μικρο φαουλ..Ενω θέτεις εσυ ο ίδιος (και σωστα) τα κριτήρια για το ποιος ειναι το Αlpha Dog εντουτοις τα ερμηνευεις (κατα τη γνωμη μου παντα) λαθος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε διαφορα (κατα τη γνωμη μου παντα) το Αlpha Dog της διοργανωσης ειναι ο Σπανουλης.
Αναμφιβολα ο παιχτης με το δυνατοτερος status στην Ευρωλιγκα είναι ο Σπανουλης. Οχι ο πιο θεαματικος, οχι ο πιο ταλαντουχος αλλα σιγουρα ο πιο κυριαρχικος. Δεν θυμαμαι ποτε στο συγχρονο ευρωπαικο μπασκετ να αντιμετωπιζεται ετσι ενας παιχτης απο ΟΛΕΣ τις αντιπαλες αμυνες.
Τοσο μαζικα, τοσο λυσσαλεα, προσαρμοσμενες όλες οι αμυνες 100% πανω του (σχεδον) ''αδιαφορώντας'' για τους χωρους που θα βρουν οι υπολοιποι και ομως σχεδον παντα να μην μπορουν να τον αντιμετωπισουν. Καπως ετσι μπηκε και το νικητηριο τριποντο του Πριντεζη. Νταμπλ τιμ στον Σπανουλη, δινει στον Σλουκα, ο Σλουκας βρισκει τον ελευθερο παιχτη και..τελος.
''Σε σύνολο 15 αγώνων που είχαν διαφορά μικρότερη από 5 πόντους στα τελευταία πέντε λεπτά, είναι ο πρώτος σκόρερ (με 52 πόντους), πρώτος με διαφορά στο ranking με 60 και πρώτος στα κερδισμένα φάουλ (26). Εχει φυσικά το μεγαλύτερο ποσοστό νικών όταν βρίσκεται στο παρκέ οριακών αγώνων (87% με 13/15 νίκες)''
Ναι ο Τεοντοσιτς και ο Ντε Κολο και αλλοι εχουν καλυτερα στατισικα. Επετρεψε μου να θεωρησω οτι παραπλανουν.
Π.χ στα τριποντα εχει 34.1% με 47/138. Σε προκαλω να βρεις πανω απο 5-10(max) που σουταρε ελευθερος, και πανω απο 20 που σουταρε υπο καλες προυποθεσεις. Δεν θα βρεις. Πιο προσφατο παραδειγμα η σειρα με την Μπαρτσελονα που ειχε 9/19 στα 3 που ουσιαστικα επαιξε και 9/21 συνολο. Σχεδον ολα υπο δυσκολες εως απιστευτα δυσκολες προυποθεσεις και σε χρονικες στιγμες που η μπαλα ζυγιζει τονους.
Σκεψου τις προυποθεσεις που σουταρουν οι υπολοιποι και θα καταλαβεις τι εννοω.
Οσον αφορα το ΑSIST/TURNOVER, τα ιδια και εδω..Συνεχως 6 χερια να του κλεινουν το οπτικο πεδιο, οταν ενα τεραστιο ποσοστο επιθεσεων παιρνουν απο τα χερια του(το μεγαλυτερο στην ευρωλιγκα). Και επισης, αλλο να δημιουργεις για Ουιμς, Ντε Κολο, Κιριλενκο Φριτζον, Καουν κλπ (εξαιρετικος φετος) και αλλο για Λαφαγιετ Μαντζαρη Νταρντεν Ντανστον Χαντερ κλπ. Σε ποια περιπτωση υπαρχουν πολυ περισσοτερες πιθανοτητες η δημιουργια να ''πιασει τοπο'' και να πιστωθει στον δημιουργο? Θαρρω δεν χρειαζεται απαντηση..
Και τελος, η Τσσκα και να αποκλεισει τον Ολυμπιακο (το πιο πιθανο) δεν σημαινει οτι θα ειναι ο Μιλος το Αlpha Dog. Το αυτονοητο θα ναι. Ο Ολυμπιακος και ο Σπανουλης πανε για αλλη μια τεραστια υπερβαση. Αυτα...
ΥΓ: Εχεις καποια πληροφορια για αυτο που ακουγεται τελευταια, για το επενδυτικο σχημα που σκοπευει να αναλαβει τον Αρη στο μπασκετ?
Να σαι καλα Τζιμ...
Ο Σπανούλης έχει αυτή τη στιγμή μόνο τρίποντο και δημιουργία. Δε μπορεί να ανταγωνιστεί κάθετους παίκτες και finishers παράλληλα όπως ο Ντεκολό και ο Ρούντι. Ο τελευταίος μάλιστα έχει το καλύτερο ast/turn από όλους.
ΔιαγραφήManos
Μάλλον δεν έχεις δει το τελευταίο καλάθι έναντι της Μπάρτσα. Επίσης ΔΕΝ υπάρχει άλλος παίχτης στον οποίο η άμυνα να είναι τόσο προσαρμοσμένη όπως στον Σπαν. Οι βοήθειες που δίνονται για το μαρκάρισμα του Σπαν δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ για άλλο παίχτη στην Ευρώπη. Τον Σπαν τον κυνηγάει σχεδόν πάντα μέσα το 4 ή το 5 του αντιπάλου.
ΔιαγραφήΤζιμ, μια παρατήρηση. Έβγαλες alpha dog έναν άνθρωπο που δεν έχει κερδίσει τίποτα στα 29 του πλέον, και ο οποίος ακόμα και με αντίπαλο τον ΠΑΟ κρυβόταν σε όλη τη σειρά πίσω από τον Ντεκολό. Για να μην μιλήσω για γενικότερο επίπεδο ΤΣΣΚΑ έναντι ΟΣΦΠ.
Peter καλημέρα. Σιγά τον Ουέηντ με τις βοήθειες που δίνονται.. Δεν είναι έτσι ρε φίλε. Έχουν περάσει κατά καιρούς πολλοί μεγαλύτεροι σκόρερς από τον V Span. Θα ήθελα να μου πείς έναν τομέα που υπερτερεί σήμερα (γιατί για το σήμερα αναφέρεται η ανάρτηση) ο Σπανούλης του Ντε κολό. Ο Τζιμ επίσης έχει αφιερώσει ολόκληρη παράγραφο αναλύοντας το σκεπτικό της ανάρτησης και την παράμετρο των τίτλων (όπου ναι με αυτή οι υπόλοιποι φαίνονται κουτάβια μπροστά στον σκύλαρο όπως γλαφυρά περιγράφει). Αλλά ο σκύλαρος είναι 33. Το 4 και το 5 τον κυνηγούν???? Ποιόν pnr χειριστή δεν κυνηγούν? Η απάντηση είναι απλή για τον Σπανούλη. Η εξίσωση του έχει λυθεί όχι μια αλλά πολλές φορές. Πετάς έναν Γκιστ σε προσωπική άμυνα και τον μηδενίζεις. Σε βαθμό που πρέπει να βγεί για να μη διαλύσει την ομάδα του. Με Γκιστ απέναντι θα έχει 5 πόντους με 2/11 πάλι. Πολύ εύκολο. Αντίθετα ο Αμερικανός δε θα είχε την ίδια επιτυχία απέναντι στον Ντε κολό ή τον Ρούντι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΔιαγραφήThanos
Aκόμα καλύτερα. Πετάς έναν Αναστόπουλο και τον μηδενίζεις...
ΔιαγραφήΛίγη ντροπή ρε παιδιά.
Είναι αστείος πραγματικά όποιος θεωρεί ότι ο Γκιστ δε κλείδωσε από όλες τις απόψεις τον Σπανούλη. Ας μου παραθέσει τα στατιστικά του. Τον κατάπιε όχι απλά τον κλείδωσε. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα πέρυσι όπου με καλύτερη ομάδα οι κόκκινοι έχασαν πανηγυρικά τον τίτλο. Ας μου παραθέσει τα στατιστικά του κάποιος.
ΔιαγραφήΗ ερώτηση είναι απλή και σας την είχα κάνει κι άλλη φορά:
ΔιαγραφήΓιατί αυτό το αμυντικό υπερόπλο που λέγεται "Γκιστ σε περιφερειακό" δε το χρησιμοποιήσατε και στην Ευρώπη για να γλιτώσετε καμιά 25άρα;
Κι όχι απέναντι στο δεύτερο σκόρερ της Ευρωλίγκας. Ας τον βάζατε πχ στον Μίλος ρε παιδί μου. Έστω πέρσι στον Ουίμς. Ή αφού πιάνει τον δεύτερο, ας τον βάζατε και στον πρώτο, τον Ναβάρρο όταν σας χόρευε με το ένα πόδι...
Kαι στο κάτω κάτω ρε παιδιά μιλάμε για ευρωλίγκα. Θα υπήρχε θέμα συζήτησης λοιπόν αν ο ΠΑΟ του ΔΓ ήταν σημαντικό μέγεθος, κι όχι ομάδα των περισσότερων ηττών, της 30άρας και ο πελάτης των Γερμανικών ομάδων. Θα υπήρχε λόγος να συζητάμε αν ο Γκιστ ήταν κάποιος παίκτης υπόληψης κι όχι ένας παίκτης που βλέπει να final4 από τον καναπέ του, τρώγοντας πίτσες με ρόκα και άλλα χόρτα...
ΔιαγραφήΗ απάντηση είναι πολύ απλή για κάποιον που γνωρίζει μπάσκετ. Αν τοποθετηθεί ο Γκιστ πάνω στον τεοντοσιτς από την αρχή θα υπάρχει τεράστια διαφορά μεγέθους στην πίσω ζώνη της άμυνας. Και οι ΤΣΣΚΑ είναι ομάδα που διαθέτει τεράστιο length που λέει και οΤζίμ. Μπορεί ο γιανκοβιτς να βγάλει έξω τον βοροντσεβιτς ή τον AK47 και συν τον καουν που φέτος έχει τεράστια βελτίωση και δεν μπορούσε να τον κουμαντάρει ούτε ο Μπατίστα. Το ίδιο ισχύει και για τον τομιτς και τον λαμπε. Σε αντίθεση με τον πολύ σοφτ (πάντα σε σύγκριση με τους προηγουμενους) Πριντεζη όπου ακόμη και φέτος μπορεί να κοντρολάρει η άμυνα του ΠΑΟ. Όσο για την σπόντα για τον γκιστ ναι είναι αλήθεια είναι ο μόνος που έχει καταπιεί όχι απλά μηδενίσει ίσως τον καλύτερο combo guard της Ευρώπης τα τελευταία χρόνια και δεν μιλάμε για πόντους μόνο αλλά και για δημιουργία και είναι τουλάχιστον κόμπλεξ (ή μη γνώση του αθλήματος που δεν το πιστεύω) να μην του το αναγνωρίζεις.
ΔιαγραφήΦιλικά πάντα
Παιδιά, συμφωνώ κι εγώ πως ο Γκιστ έκανε σπουδαία δουλειά πάνω στο Σπανούλη, αλλά μιλάμε για ομάδική δουλειά, για ένα Λάσμε που μπορούσε να τον ακολουθήσει ως μέσα μετά τις αλλαγές που έκαναν στο σκριν που έπαιρνε ο Σπαν από Ντάστον. Το ίδιο και στις αλλαγές με το 4, όταν ο Ματσιούλης έβγαζε τον Πρίντεζη έξω από τη ρακέτα με το φαράσι...
ΔιαγραφήΔΕΝ υπάρχει αυτή η άμυνα με Μπατίστα στο 5, ούτε με ΜΚΦ, ίσως με Γκαβάλ κάτι να γίνεται... Η άμυνα στον Σπανούλη, το Ναβάρο, τον Τεόντοσιτς δεν είναι προσωπική αλλά ομαδική δουλειά. Πόσα νταμπλ τιμ/χετζ άουτ έφαγε ο Νάβαρο για να φύγει η μπάλα από τα χέρια του; Συμφωνώ πως αν ο Μάντζαρης δεν είχε ακολουθήσει από κοντά σε πρώτο χρόνο, όλη η υπόλοιπη άμυνα θα κατέρρεε…
Κοινώς, υπερπολίτιμος ο Γκιστ αλλά μόνο με κριθαράκι σούπα της προκοπής δεν κάνεις…
Προς Ανώνυμος1 Μαΐου 2015 - 1:09 π.μ. και
ΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος1 Μαΐου 2015 - 1:19 π.μ.
Λέτε
"Πετάς έναν Γκιστ σε προσωπική άμυνα και τον μηδενίζεις."
Τα στατιστικά του VSpan που ζητάγατε στο παιχνίδι με τον ΠΑΟ φέτος που έπαιξε και ο Gist (γιατί στο κύπελλο ο Gist δεν αγωνίστηκε).
http://esake.gr/el/action/EsakegameView?idgame=CC58F91C&mode=2
20 πόντοι, 3 rebounds, 2 τελικές πάσες, 7 κερδισμένα foul και 16 στο Rank (πρώτος στον ΟΣΦΠ) δεν θα τα έλεγα και άσχημη επίδοση ἠ μηδενισμό του...
Όπως πολύ σωστά διατυπώνει και ο Napi στο σχόλιό του, η άμυνα είναι ΟΜΑΔΙΚΗ δουλειά, όχι ΑΤΟΜΙΚΗ.
Επειδή λοιπόν ήρθατε... αδιάβαστοι στο μάθημα, για τιμωρία, θα μελετήσετε, πρώτα τη συνέντευξη του κ. Πεδουλάκη που περιγράφει την ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ που ανέπτυξε εκείνες τις χρονιές στον ΠΑΟ προκειμένου να αντιμετωπίσει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον VSpan.
Εν συνεχεία, θα μελετήσετε όλους τους αγώνες του ΠΑΟ με τον ΟΣΦΠ τις περιόδους 2012-13 και 2013-14, προκειμένου να προσπαθήσετε, ιδίοις όμμασι, να καταλάβετε ότι αν δεν υπήρχε π.χ. κάποιος... Lasme πίσω από τον Gist στις αλλαγές, που έβγαινε μπροστά στον VSpan όταν τον έχανε ή δεν μπορούσε να ακολουθήσει λόγω screen, κλπ. ο Gist, και οι 3D, Ukic, Bramos, Maciulis να κρατάνε το... παντελόνι (ομαδική λειτουργία της άμυνας) σφιχτά στη θέση του, σφίγγοντας τη ζώνη του (υπόλοιπους παίκτες του ΟΣΦΠ) αποτελεσματικά, τότε...
Με άλλα λόγια, η άμυνα του ΠΑΟ εκείνες τις χρονιές ήταν ένα μικρό αριστούργημα, μακράν η κορυφαία της Ευρώπης τότε, και από μόνη της πραγματικό σεμινάριο με θέμα: "Πώς να σταματήσετε τον τρομοκράτη... VSpan, για να μην θρηνήσετε θύματα"...
Αλέξης
Ένα πράγμα μόνο. Ο περσινός και προπερσινός ΠΑΟ είχε σχεδιαστεί για να σταματήσει τον Σπανούλη. Το θέμα ήταν ότι η άμυνα ξεκινούσε από τον γκαρντ, στις αλλαγές έβγαινε ο Γκιστ και απο πίσω ήταν ο Λάσμε. Μια χαρά, βέβαια ο Ολυμπιακός δεν είχε γκαρντ για να βοηθήσει και να πάρει πίεση από τον Σπαν πέρσι, ο οποίος ήταν και τραυματίας όπως και ο Μάντζαρης. Φέτος με Λαφαγιέτ και κανονικό Μάντζαρη αυτό δεν παίζει. Επίση τον να έχεις σεντερ σαν τον Λάσμε έχει τεράστιο θέμα, αφού δεν έχει καθόλου παιχνίδι με πλάτη και χρειάζεται κάποιον σαν τον Σπαν, τον Σέρχι, τον ΔΔ για να σταθεί. Φέτος στην Εφές δεν παίζει καθόλου. Με Γκιστ φέτος αγόρι μου και τον Μπατίστα από πίσω δεν παίζει αυτό.
ΔιαγραφήΔιογένη μιλάμε για τη διετία Πεδουλάκη-Αλβέρτη. Φέτος δε τον μάρκαρε ο Γκιστ. Για ξαναπάρτο από την αρχή λοιπόν και αράδιασε τα στατιστικά να γελάσουμε..
ΔιαγραφήPeter ο Γκιστ έβγαινε σε καθαρό man to man από την αρχή πάνω στον Σπανούλη. Προφανώς δε παρακολουθείς Εφές. Ο Λάσμε μια χαρά είναι. Απλά μοιράζεται τη θέση με τον αγαπημένο του Ντούντα. Και ο πόιντ της Εφές είναι καλύτερος όλων (εκτός 3d) στο pick and roll
Διογένη περιμένω..
Διαγραφή@4:00
ΔιαγραφήΕντάξει δεν μπορούσες φέτος να παίξεις την ΤΣΣΚΑ με Γκιστ στην περιφέρεια γιατί φοβόσουν τον Κιριλένκο. Άντε πες και πέρσι φοβόσουν το σχήμα με τους δυο σέντερ.
Το 2012 τι φοβόσουν με την Μπαρτσελόνα; Τον JC Wallace και τον Νάχμπαρ. Μήπως θα μας γράψεις την πατάτα ότι κι αυτοί είναι πιο σκληροί από την Πρίντεζη. Επίσης μην μπλέξεις τον Τόμιτς, Στο τελευταία πχ παιχνίδι, λόγω φάουλ, έχει παίξει 18 λεπτά . Είχες την άνεση να κάνεις ότι θέλεις.
Αλλά άσε και την Μπάρτσα στην άκρη. Θα βρεις και εκεί μια δικαιολογία.
2,5 χρόνια τώρα σας κάνει πλάκα κάθε πιθανή και απίθανη ομάδα στην Ευρώπη. Γιατί δε χρησιμοποιείτε ρε παιδί μου αυτό το υπερόπλο για να νικήσετε έστω την Άλμπα. Εκεί που σας έκανε πλάκα κάποιος Ranfroe. Μήπως φοβόσασταν τα PF της Άλμπα περισσότερο από τον Πρίντεζη; Να τον ρίχνατε έστω ρε παιδί μου πέρσι πάνω στον Σειμπούτις για να μη σας ξεφτιλίσει και η Ρύτας. Ή μήπως φοβόσουν τον Αντρέα τον Γλυνιαδάκη. Ή με τη Λοκομοτίβ για να μη σου σπάσει το ΟΑΚΑ, ή με τη Μακάμπι για να μη σε καθαρίσει μέσα έξω. Ή...ή...ή...
@Napidious
Εσύ τα γράφεις καλύτερα.
Ο ΠΑΟ έκανε πράγματι καλή δουλειά στην αντιμετώπιση του Σπανούλη. Αν βέβαια δεν γινόταν σε κάθε φάση πολλά φάουλ πάνω του, αν δεν τραβούσαν οι παίκτες σας φανέλες, αν οι ψηλοί δεν έπαιζαν μόνο με τα γόνατα, ο Σπαν δε θα έμενε στο μηδέν, θα σας έβαζε ένα κλασσικό 10ποντο αλλά και πάλι σπουδαία επίδοση απέναντι στον καλύτερο παίκτη της Ευρώπης.
Το θέμα είναι ότι υπό φυσιολογικές συνθήκες θα τρώγατε ασταμάτητες 25άρες από τον Πρίντεζη. Αν ο Μασιούλης δεν έβγαζε το φαράσι. Δεν ξέρω γιατί παριστάνετε τους τυφλούς, αλλά δε θα πάρουμε μέρος στο πάρτι σας. Υπήρχε έστω μια φάση που να μην έκανε φάουλ ο Λιθουανός;
Η ιστορία βέβαια μιλάει από μόνη της. Τον Πρίντεζη δεν μπορεί να τον παίξει άμυνα όλη η ρακέτα της Μπάρτσα μαζί. Ο Πρίντεζης έβαλε το 2012 μέσα στα καλάθια τον Χριάπα, τον Βοροντσέβιτς κι όποτε χρειάστηκε τον μεγάλο Κιριλένκο.
Ο Ματσιούλις προσπαθεί να ενταχθεί στο ροτέισον της Ρεάλ. Και με τον ΠΑΟ στην Ευρώπη μάζευε 30άρες από την ΤΣΣΚΑ.
Για να μην αναφερθώ στον Λάσμε που χωρίς γονατιές δε μπορεί να μαρκάρει στα πόδια ούτε τον Μάντζαρη.
@11:13
ΔιαγραφήΌταν λες ότι μοιράζεται τη θέση, εννοείς ότι παίζει ο Κρστιτς κι ότι περισσεύει το παίζει ο Λάσμε;
Γιούλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ εγω αγαπω Ντεβιν Σμιθ φιλε... Τι λες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Σταθης
Όχι Πάργκο????
ΔιαγραφήΚαι αυτος στο παιχνιδι της Μακαμπι βγαζει ματια, αλλα ο Σμιθ θεωρω πως ειναι το καλυτερο 3 στην Ευρωπη. Πολυ κομπλε παικτης.
ΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Σταθης
Έλα ρε Στάθη.. Σπουδαίος παίκτης αλλά στο τοπ επίπεδο τοποθετείται ιδανικά ως supporter, όχι ΑLPHA DOG..
ΔιαγραφήΛέτε ότι λέτε για τον Σπανούλη και συμφωνώ με τον Τζιμ για τα δύο τελευταία λεπτά των αγώνων αλλά εγώ σε δύο τουλάχιστον ματς με την Μπαρτσελόνα τον είδα να κάνει απανωτά λάθη σε κρίσιμα σημεία,ασχέτως αν στο τέλος νίκησε ο Ολυμπιακός. Και επίσης τόσο ο Ίβκοβιτς όσο και ο Ομπράντοβιτς τον περίορισαν αισθητά στα μεταξύ τους ματς, πάλι ασχέτως αποτελέσματος και τελευταίου δίλεπτου. Για μένα λοιπόν το Alpha Dog βρίσκεται κάπου ανάμεσα σε Ντε Κολό, ο οποίος μοιάζει σαν να μην κάνει ποτέ του απερισκεψίες μέσα στο παιχνίδι (όπως ο Τεόντοσιτς αλλά και ο Σπανούλης λόγου χάρη) και Μπιέλιτσα, που φαίνεται να έχει τόσο ψυχρό αίμα που θεωρώ καθαρά θέμα προσωπικότητας του ίδιου που παίρνει ο Γκάουντλοκ τις τελευταίες επιθέσεις τις Φενέρ. Δηλαδή αν τις ζητούσε ο ίδιος από τον Ομπράντοβιτς είμαι σίγουρος πως εκείνος θα του τις έδινε και αυτός θα ευστοχούσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήSinkazama
Ένα βραβείο στον κύριο που κατόρθωσε να βγάλει τον Σπανούλη παίκτη που κάνει λάθη στα κρίσιμα. Να το εκτυπώσουμε...
Διαγραφήυγ
Μεγάλο γαλόνια για έναν παίικτη να θεωρείται είδηση ότι κάποια στιγμή, κάπου, κάποιος τον αντιμετώπισε. Έστω κι αν χρειάστηκε να παίζει με πρησμένο γόνατο.
Δύο χρόνια με πρησμένο γόνατο?
ΔιαγραφήΜιλάμε για μπάσκετ και ευρωλίγκα.
ΔιαγραφήΌχι για αλητεία.
Εγω θα περιμενα το Φ4 για να αποφασισω αν και πιστευω οτι ειναι ο Σπανουλης,οχι βασει ταλεντου αλλα τιτλων και προσωπικοτητας,οπως και ως προς το ποσο απαραιτητος ειναι για την ομαδα του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα ρε vet είναι να κάνουμε τι κουβέντα τώρα ανεπηρέαστοι από ένα αποτέλεσμα στη Μαδρίτη.
ΔιαγραφήΕκπληκτικα πραγματα στο Bucks-Bulls.
ΑπάντησηΔιαγραφήO Dunleavy βγαζει νοκ-ουτ τον MCW με χτυπημα καρατε/μποξ και αντι να αποβληθει, δεν σφυριζεται ουτε καν φαουλ και ειναι ο πρωτος σκορερ της ομαδας του.
Και ενω οι Bulls ειναι στο +30, παει να κανει το ιδιο και στο Γιαννη, δε σφυριζεται τιποτε, κι ο Γιαννης τα παιρνει στο κρανιο παει να τον ισοπεδωσει και φυσικα αποβαλλεται.
Ο Dunleavy εξακολουθει να κανει τα ιδια, πηγε παλι να χτυπησει τον MCW o 2oς αντεπιτεθηκε αυτη τη φορα και πηρε τεχνικο φαουλ.
Στο μεταξυ ενω οι Bulls ειναι καμια 40αρια ποντους μπροστα στην 3η περιοδο εχουν ολους τους βασικους μεσα
.
CHICAGO BULLS, κυριοι, η πιο αντιπαθητικη ομαδα.
Φατους ζωντανους King James!
Κλασσικός αντιπαθητικός λευκός του Ντιούκ
ΔιαγραφήFerguson native
Η άποψή μου:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Alpha Dog: δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος για να γίνει η συζήτηση. όπως γράφει και ο Τζιμ ο Μίλος περιμένει στη γωνία για να διαδεχθει τον Σπανούλη. Και καθιστε να δούμε μήπως περιμένει και φέτος άσκοπα.
Βασίλης λοιπόν. Και μόνο ο τρόπος που προσπαθούν να τον αντιμετωπίσουν οι αντίπαλες άμυνες αλλά παρόλα αυτά αποτυγάνουν, τα λέει όλα. Ο απόλυτος σταρ της δεκαετίας χωρίς πολλά λόγια.
2. MVP Euroleague: Bjelica. Έχει κάνει την καλύτερη σεζόν από όλους όσοι βρίσκονται ακόμα στη διεκδίκηση του τίτλου. Μεστός, πολύπλευρος, καθοριστικός.
3. Καλύτερη σεζόν: Μarjanovic. Πόσα double double να κάνει ένας παίκτης. Μήπως επειδή δεν είναι περιφερειακός παίκτης δεν έχει δικαίωμα στη διάκριση. Γιατί μετράμε μόνο τις ασσίστ αλλά όχι τα δεκάδες ριμπάουντ που κατεβάζει κι αυτός, αλλά και ο Μπιέλιτσα;
υγ
Κανείς ολυμπιακός να μην ασχοληθεί με το ντέρμπι. Η ομάδα μας είναι ένας υγιής οργανισμός και δεν έχουμεε κανένα λόγο να κυλιστούμε στο βούρκο του εφευρέτη. Είτε χάσουμε είτε κερδίσουμε, να δείξουμε παντελή αδιαφορία. Μην εκπλαγείτε καθόλου αν δείτε τν Γκιστ να αγωνίζετε, με το ΕΣΚΑΝ να μην έχει απαρτία και να μην "προλαβαίνει" να βγάλει απόφαση. Αυτή η ομάδα δεν έχει μέτρο, δεν έχει ηθική. Και μόνο η σύγκριση μαζί τους μας λερώνει.
Παίρνω Τεόντοσιτς παιδιά (ακόμα και αν σαν Παναθηναϊκός του έχω σούρει πολλά). Κρύβει τη μπάλα και φέτος είναι true leader έχοντας ωριμάσει πραγματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Τζιμ ο Ρίβερς έχει κάνει outcoach στον Πόποβιτς ή ιδέα μου?
Fat Lever
Διαφωνω, κ οι 2 έχουνε πάει εξαιρετικά την σειρά, τα 4 ματς πραγματικά κρίθηκαν στις λεπτομέρειες, ένα ματς δεν είδα καθόλου τό πρωτο, σε όλα τα άλλα που είδα (όχι όλο το ματς,πολύ βάρβαρη ώρα ειδικά με δουλειά το πρωι), θα βλέπατε ότι όχι1,2 φάσεις αλλά 10 σε κάθε ματς ηταν τόσο μα τόσο οριακές. Πιο χαρακτηρηστικες οι φάσεις νε ντε Αντρέ κ ντιο στα 2 τελευταία που ακουμπάνε τη μπάλα ενώ είναι στον κύλινδρο! !στη 2 του ντιο αν δεν την Ακουμπάγε θα την πετύχαινε ο γκριφιν, σκεφτείτε να χάσεις 2 ματς έτσι! !
ΔιαγραφήΔε μιλάμε για out coaching αλλά για σφαγές κανονικές μεταξύ των ομάδων. ..
Ωραιο άρθρο για συζήτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερος με διαφορά όλη τη χρονιά η αλλιώς mvp για φέτος μπιελιτσα χωρίς αντίπαλο, σταθερότατος κ ότι ήθελες το έκανε μέσα στο γήπεδο. ο μόνος που μπορούσε να τον κοντράρει ήταν ο Μίλος αλλά έκανε μικρή κοιλιά στο τέλος. .. δε λέω ότι δεν έπαιζε καλά αλλά όχι σαν το καλύτερο στην Ευρώπη που έπαιζε πριν.
Alpha dog v span, ρουντι δεν, πρέπει να νικήσει, Μίλος το ίδιο χαρακτηρίστι κι, δειτε στα πλέι οφ ο ντε κ όλο έβγαζε την ομάδα μπροστά τις λίγες φορές που ζορίστηκαν,γκουντελοκ διαφωνώ αρκετά ασταθής ακόμη. ....
Αυτά στα γρήγορα, όσων αφορά το νβα ο τελικός είναι μεθαύριο για εμάς αν νικήσουμε κάπως δε μας σταματάει κάνεις στη περιφέρεια, αν περάσουν οι κλιπερς ο Πολ πρέπει να βρει τρόπο να νικήσει τον καρι κ δεν το έχει δείξει. ...ο τραυματισμός του Ντέιβις ίσως κρίνει πολλά, αναμένω μεγάλο ματς από Μάνου ακόμη τον ψάχνουμε τον θέλουμε τώρα. ...
Μπουλς νικάνε τους κάβς ,δε βλέπω πως δεν θα γίνει, χωρίς λοβ, 2 ματς ο Τζ. Ρ.....κ με μπλατ να κάνει ίσως τη χειρότερη διαχείριση παιχτών στο νβα.....όσοι δε παρακολουθείτε τακτικά απλώς δείτε πόσα λεπτά παίξανε στα 4 ματς με σελτικς οι λεμπρον,καιρι κ γενικά η αρχική τους 5αδα. Στα πλέι οφ θες πάγκο για να πας μακριά, εκεί φοβάμαι κκ τους κλιπς αν μας αποκλείσουν.
νέτς τους πίστευα να πάρουν 2 ματς ίσως τελικά πάρουν κ 3!!
The truth was too much, κάνεις δε περίμενε σκούπα εκεί! !
γουοριορς δε δείξανε να είναι η ομάδα φόβητρο, αν είδατε τα ματς οι πελικανς μπορούσανε να πάρουνε 2..Μέμφις παρακαλάνε να μη μας βρούνε, είμαστε η χειρότερη ομάδα για αυτούς κ η συνάντηση είναι μακριά αν γίνει. ...
Προφανως, αποδειξη τα λερωμενα κοκκινα εσωρουχα μετα τη ληξη καθε ντερμπυ στο ΟΑΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήεκανε την μ@@@κια ο Γκιστ,αλλα για ποιο λογο αφου το ηξεραν απο τις αρχες του Απριλη στο EΣKAN το εκαναν γνωστο παραμονη του ντερμπι;;.Μονο εκ του πονηρου ειναι το ολο σκηνικο. Μια χαρα την εφεραν στον ΠΑΟ Γκιστ(αθελα του) και .οι κυριοι του ΕΣΚΑΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήκατι ακουστηκε οτι θα το θαβαν το θεμα αν τον αφηναν εκτος με προφαση τραυματισμο, αλλα ο δημητρακης πηρε την αποφαση να ρισκαρει...το θεμα τελικα ειναι ο νομος ή ο παραβατης...αθανατη Ελλαδα
ΔιαγραφήΑν και Παναθηναικος δεν μπορω να μην διαλεξω το Σπανουλη. Κανει απιστευτες χρονιες , ειναι φοβος για καθε αμυνα (ολες οι ομαδες προσαρμοζονται πανω του) και εχει δειξει πανω απο ολα οτι ειναι νικητης! Διαδεχεται αξια τον Ναβαρο και το Διαμαντιδη ως το alpha male της λιγκας. Οι Τεοντοσιτς ,Ρουντι πρεπει να νικησουν πρωτα, ενω οι Ντε Κολο , Γκαουντλοκ κανουν τρομερα πραγματα αλλα δεν νομιζω οτι ειναι ακομα σε αυτη την κατηγορια. Μεχρι τοτε Σπανουλης και ευκολα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως αναμενοταν η σειρα Σπερς-Κλιππερς ειναι φανταστικη! Οποιος περασει παντως εχει καλες πιθανοτητες για τιτλο.
DR34M
Alpha dog Mιλος δεν υπαρχει μαλλον Αlpha προβληματικος ειναι, Ντε κολο ερχεται και εχει τα εφοδια, ομαδα-σοβαροτητα,να πρωταγωνιστησει,Μπιελιτσα σουπερ ουσιαστικος αλλα ο Σπανουλης τα σερνει και ειναι για μενα ο παικτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για την περιπτωση του Γκιστ θυμηθηκα τον Γκερσον που ελεγε οτι υπαρχουν δυο τυποι εχγρωμων παικτων οι μαυροι και οι μοκα, προφανως μετα την τελευταια παπαρια του ανηκει στην πρωτη κατηγορια......harvester
Mε διαφορά Σπανούλης. Η καλύτερη επιθετική χρονιά παίκτη Ευρωλίγκας από τον Τζινόμπιλι του 2001-02 και μετά. Μόνος του έπαιζε μέχρι τους 8. Ο Μίλος έχει πολύ "κόσμο" δίπλα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήOι αριθμοι βεβαια μιλανε απο μονοι τους αλλα το impact που εχει ο Σπανουλης και κυριως η προσωπικοτητα του στην λειτουργια του Ολυμπιακου ισως και να ξεφευγει απο τα ορια των αριθμων. Η προσωπικοτητα του Σπανουλη η αισθηση ευθυνης που μεταφερει σε ολη την ομαδα ειναι μη -μετρησιμο μεγεθος . Οποτε ναι αυτη τη στιγμη ο Σπανουλης ειναι ο Alpha Dog για εμενα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Τεοντοσιτς θα μπορουσα να συμφωνησω εαν ειχε τα αυγα και την ψυχραιμια να βγαλει ενα καλο ματς στο ΟΑΚΑ με τον κατωτερο Παναθηναικο χωρις να τρελαθει και να κανει παλι τα τρελα του . Δεν ειναι ακομα αρκετα ωριμος για να παρει μια ομαδα επανω του με την προσωπικοτητα του παρα μονο με τα φοβερα του skills....
Oλα παιζουν ...
Μανος Μασσαλια .
Εντάξει, το ομολογώ. Τον βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια........
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=mjOf_OKzQwc
Προς Ανώνυμος1 Μαΐου 2015 - 5:39 π.μ.
ΔιαγραφήΗ άμυνα της Astana, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο αγώνα, έχει πιό πολλές τρύπες από ελβετικό τυρί.
Το σημαντικό είναι τί μπορεί να κάνει απέναντι σε ομάδες της Euroleague, και κυρίως από το TOP-16 και μετά. Πόσο μάλλον όταν στο επίπεδο αυτό θα πρέπει απαραίτητα ο PG να έχει και άλλα προσόντα σε υψηλό επίπεδο, πέρα από τη δημιουργία (βλέπε π.χ. Μάντζαρης στην άμυνα, και ειδικά με την Barca φέτος και... εκτέλεση).
Αφήνω για το τέλος τη χημεία του παίκτη με τους υπόλοιπους της ομάδας (και με άλλα λόγια, αν εν τέλει ταιριάζει ο παίκτης στην ομάδα και την αγωνιστική/προπονητική της φιλοσοφία, π.χ. στον ΟΣΦΠ, αν δεν μπορεί να παίξει άμυνα..., στον ΠΑΟ του Ivanovic αν ο παίκτης είναι στυλ Lawal..., λυπάμαι... ΝΕΧΤ), κάτι που μπορούν να κρίνουν ουσιαστικά ΜΟΝΟ τα προπονητικά επιτελεία των ομάδων...
Αλέξης
Koίτα τι έκανε πέρυσι απέναντι σε ΟΣΦΠ-ΠΑΟ Διογένη.. Κοίτα πριν μιλήσεις όμως. Είναι σούπερ για μπακ-απ σε αυτό το επίπεδο.
ΔιαγραφήΠεριμένω τα στατιστικά του Σπανούλη τα δύο χρόνια Πεδουλάκη-Αλβέρτ απέναντι στον Γκιστ.
Πάει ο Αλέξης..
ΔιαγραφήAλέξη ο Κούπερ είναι Euroleague-material. Τώρα σε ποιο επίπεδο, μένει να μας το δείξει ο ίδιος. Θεωρώ ότι μπορεί να βρεί ρόλο σε ομάδα με υψηλούς στόχους η οποία θα βάλει τα πολύ δυνατά χαρακτηριστικά του (οξυδέρκεια, playmaking-απόφαση) σωστά στο παιχνίδι της.
ΔιαγραφήΕνω με μια πρωτη ματια φαινεται οτι υπερεχει ο Σπανουλης σαν διεκδικητης του ατυπου τιτλου, παρατηρώντας όμως οτι ο ιδιος προέρχεται απο μια ομάδα που δουλευει για εκεινον αναδεικνυοντας τις ήδη μεγάλες του ικανότητες, ενώ οι υπόλοιποι διαπρέπουν σε ομάδες με αρκετούς καλούς συμπαικτες που το κανει πιο δυσκολο να παρουν τη λαμψη πανω τους, θα ελεγα οτι κρίνοντας με βαση το ατομικο ταλέντο θα επέλεγα Φερναντεθ σαν καλυτερο παικτη της Euroleague.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθώ το μπλογκ αρκετό καιρό αν κ δεν συνηθίζω να γράφω. Με την ευκαιρία θα ήθελα κ γω να δώσω συγχαρητήρια για τη δουλειά που γίνεται. Πραγματικά χαίρεσαι να διαβάζεις για μπάσκετ. Το εξίσου όμορφο είναι πως είναι κ αρκετά απ τα σχόλια υψηλού επιπέδου κ αφορμή για ωραία κουβέντα. Αυτά για εισαγωγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά το θέμα θα είμαι ξεκάθαρος: MVP της σεζόν θα διάλεγα τον Teodosic ή τον Bjielica, αλλά έτσι όπως ορίσατε το alpha dog θα πάω με τον Σπανούλη. Είναι ο καλύτερος παίκτης της λίγκας τα τελευταία 3 χρόνια θα πω εγώ κ για να τον διαδεχθεί κάποιος, θα συμφωνησω με τους απο πάνω πως, θα πρέπει να κερδίσει.
Λίγα λόγια για την αδυναμία μου, το NBA.
1. Τεράστια σειρά μεταξύ Clippers-Spurs. Απίστευτη μάχη, ομολογώ πως δεν περίμενα τους Κλιπερς χθες. Η φτωχή συγκομιδή του πάγκου τους πάντως εμένα με προβληματίζει, δεν ξέρω μέχρι που θα φτάσουν.
2. Έχω μεγάλη πίστη στο Μέμφις, περιμένω με ανυπομονησία τη σειρά με Ουοριορς.
3. Δημήτρη γράψε κανα σχόλιο για Billy Donovan και Thunder. Αν αφιερώσεις κ ολόκληρη ανάρτηση ακόμη καλύτερα. :)
Ευχαριστώ πολύ William, να'σαι καλά.. Από την αρχή της σεζόν εκφράσαμε τη δυσπιστία μας για τον τρόπο που έχει στελεχώσει τον πάγκο του ο σπουδαίος κόουτς, Ντοκ. Θα δούμε.. Κάνουν υπερπροσπάθεια και οι δύο ομάδες. Πιστεύω (όπως σας έγραψα στη σελίδα μας στο Facebook) ότι η σειρά GS-Memphis μπορεί να βγάλει πρωταθλητή ΝΒΑ. Το Μέμφις είναι από τον πρώτο καιρό μέσα στις επιλογές μου. Κλειδί η κατάσταση του Κόνλεη.. Ο Ντόνοβαν είναι είναι ένας από τους καλύτερους εν ενεργεία προπονητές στον πλανήτη. Όμως η μετάβαση αυτή είναι δύσκολη. Πιστεύω θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε..
ΔιαγραφήΟπως εχω πει και σε προηγουμενες αναρτησεις ειμαι Παναθηναικος. Εχω δει απο κοντα 4/6 ευρωπαικα.Νομιζω πως μονο τυφλος δεν βλεπει πως ο Alpha-Dog της Euroleague αυτη την στιγμη ειναι ο Σπανουλης. Με εχει πονεσει που εφυγε, αλλα εφυγε ακριβως για αυτον τον λογο.Δεν ανεχοταν να ειναι το Beta-dog εκεινη την περιοδο. Τα τελευταια 6 χρονια εχει παρει 3 ευρωλιγκες σαν MVP (ειτε το αξιζε ειτε ηταν ισαξιος με τους συμπαικτες του Σαρας/Λο αλλες χρονιες) Για ποιον Τεοντοσιτς μιλαμε; Αυτον που πηρε την κουπα απο τα αποδυτηρια της ΤΣΣΚΑ το 12 και την εδωσε στον Ολυμπιακο; Οταν φτασουν αυτοι οι παιχτες στα γαλονια που εχει ο Σπανουλης ή ο Διαμαντιδης το ξανασυζηταμε.Προς το παρον βαζουμε παιχτες στην ζυγαρια που κανενας δεν εχει παρει ευρωπαικο τα τελευταια 6 χρονια εκτος απο τον Σπανουλη. Και μαλιστα παιζοντας σε ομαδα με μικροτερο budget.Υπαρχει κανενας που να αμφιβαλει οτι αν επαιζε ο Σπανουλης 'η ο Διαμαντιδης αντι του Τεοντοσιτς στην ΤΣΣΚΑ θα ελειπε ο Μιλος απο την ομαδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήAleister
Καλησπέρα. Νομίζω ότι ήμουν ξεκάθαρος για τα κριτήρια και το νόημα της ερώτησης.
Διαγραφήεγω διαφωνω με τον Τεοντοσιτς
ΑπάντησηΔιαγραφήο Ντε Κολο κάνει πολύ περισσότερη δουλειά και για μένα ο Ντε Κολό αναδεικνύει τον Τεοντοσιτς.
αλλα ο Μπιελιτσα είναι για MVP και ο Σπανούλης για Alpha Dog.
και αυτό γιατί το περιβάλλον των ομαδων τους ειναι διαφορετικό
απο την μια, ομαδα με Ζοτς και πολλους καλούς παίχτες
και απο την αλλη μια μαχητική ομαδα με πρωτο σκυλο τον Σπανουλη
στο ΝΒΑ γίνεται χαμός
ο Μιροτιτς δευτερος στην ψηφοφορια για rookie of the year
οι Ταυροι έδειραν τα Ελάφια (τραγική διαιτησία υπερ bulls και κανονικά το ΝΒΑ πρεπει να δει τι βίντεο και να τιμωρήσει τον dunleavy)
o Lebron μπορεί να τους κερδίσει τους Bulls
ο Butler δεν μπορεί να τον μαρκάρει
η frontline των Bulls είναι σιγουρα πιο δυνατη αλλά αν οι cavs το πανε σε ενα πιο γρηγορο τεμπο μπορούν να περάσουν
Clippers Spurs απλα οτι ειναι κριμα να μην μπορουμε να τα δούμε ζωντανα τα παιχνιδια εξαιτιας της ωρας
πολύ αμφιρροπη σειρά
Περιμενουμε και το ΠΑΟ - ΟΣΦΠ
για να δουμε τι θα γίνει;;;
πόση επίδραση θα εχει η απουσία του Γκιστ;;
σίγουρα παρα πολυ
τι θα κάνει ο Ιβανοβιτς ;;;
μαντευω οτι
θα βάλει τον Μαυροκεφαλίδη να πάιξει τον ρολο του Γκιστ
δυστυχως αυτό προβλέπω
καμια φαντασία και καμια προπονητική δημιουργηκότητα
αν και σε εμενα ταιριάζει καλύτερα να ανεβει σε αυτό τον ρόλο ο Χαραλαμπόπουλος
ο ΟΣΦΠ πρεπει να παιξει πολυ με Πρίντεζη
όχι με Σπανούλη
μπορεί ομως να το κάνει;;
sneakersplay.webs.com
Καλησπέρα στο πανεπιστήμιο του μπάσκετ. Διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον και συνεχείς ανανεώσεις τα σχόλια όλων. Ο Τεόντοσιτς απλά δεν είναι συμπαθής. Αυτό πληρώνει (εντός εισαγωγικών) στη κουβέντα. Είναι αυτή τη στιγμή μακράν ο καλύτερος παίκτης. Σκεφτείτε σε μια ομάδα όλους αυτούς που αναφέρετε. Ε, αυτοί που μου κάνουν για ηγέτες είναι ο Μίλος και ο V Span. Μεταξύ αυτών θα έπαιρνα τον Σέρβο.
ΔιαγραφήPikulin
" ο Ντε Κολό αναδεικνύει τον Τεόντοσιτς"..
ΔιαγραφήΔεν είναι ακριβώς έτσι. Δε μιλάμε για έναν εξολοθρευτή αμυντικό που θα φέρει στο τραπέζι χαρακτηριστικά που λείπουν από τον Σέρβο και θα του δώσει το πλήρες κουμάντο (κατάσταση υπό την οποία ο Μίλος αποδίδει καλύτερα). Ο Ιτούδης έχει παντρέψει όμως την όποια διαφορετικότητα τους. Κυρίως την ικανότητα του Ντε Κολό να είναι το ίδιο αποδοτικός παίζοντας μακριά από τη μπάλα. Ο Γάλλος είναι επίσης εξαιρετικός διεμβολιστής.
Στα υπόλοιπα sneakers με βρίσκεις σύμφωνο πάνω-κάτω αν και πιστεύω ότι ο Μπάτλερ θα δώσει μερικές δύσκολες ώρες στον Τζέημς.. Συμφωνώ για Πρίντεζη απόλυτα.
ΔιαγραφήPikulin είναι και θέμα χαρακτήρα/ ιδιοσυγκρασίας.
Διαγραφήειναι σιγουρα δυσκολη συζητηση. το ποιος ειναι το alpha dog της διοργανωσης. αν μιλουσαμε για mvp νομιζω γινεται πιο ευκολο και εχουμε τον μπιελιτσα και μετα τον τεοντοσιτς. νομιζω οτι στο τελος της χρονιας θα οριστει ο alpha dog γιατι χρειαζεται να δουμε και που παει ο τιτλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήδηλαδη στην αρχη της ευρωλιγκας το alpha dog ηταν ο ντεγιαν
μετα τον ακολουθησε ο σαρας
για λιγο ο παπαλουκας
μετα ο διαμαντιδης
και τελος ο σπανουλης.
αλλα τα τελευταια δυο χρονια δεν νομιζω οτι υπαρχει αυτος ο παιχτης που να παιρνει ανετα τον χαρακτηρισμο
Βάλε και Ναβάρο στο κόλπο..
ΔιαγραφήΔηλαδή ο Άντονι Πάρκερ δεν ήταν alpha;
ΔιαγραφήΟ Σισκάουσκας με δυο συνεχόμενα ευρωπαικά;
Εννοείται.. Τέτοιοι παίκτες έπιασαν αυτό το status. Η επιλογή για κάθε χρονική περίοδο είναι υποκειμενική.
Διαγραφήη υποθεση γκιστ ειναι δυστυχως η οριστικη ταφοπλακα στην ομαδα που λεγεται παναθηναικος υστερα απο μια ντουζινα λαθων προεδρου και προπονητη . η απωλεια του πλεονεκτηματος εδρας και κατοπιν η ευκολη απωλεια του τιτλου θα αποτελεσει το κυκνειο ασμα του μεγαλου αυτου μπασκετικου οργανισμου . αδοξο τελος και κριμα αλλα τα λαθη πληρωνονται .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλούνται οι Ολυμπιακοί να σταματήσουν να μεταμφιέζονται. Κανένα τέλος, τώρα είναι η αρχή για την ομάδα. Με ή χωρίς Γκιστ.
ΔιαγραφήΕχουν πολυ πλακα τα τυπακια που δεν ασχολουνται καθολου με το τι γραφει ο poster αλλα το παιζουν ντεντεκτιβ σε καθε post και προσπαθουν να ανακαλυψουν τι ομαδα ειναι. Λες και εχει καμια σημασια. και πρεπει να ειναι Παναθηναικος ή Ολυμπιακος. Αλλες ομαδες δεν υπαρχουν. Πουθεναδες που προσπαθουν να βρουν λογο να ζουν
Διαγραφήη μια και μοναδικη ελπιδα του παναθηναικου να κερδισει το ντερμπι ειναι η εξης . αφου ο οσφπ κατεβαινει με 3 μονο γκαρντ , πιεση μεχρι θανατου και στα 40 λεπτα στο κατεβασμα της μπαλας ωστε οι πλευ μεηκερ να σκασουν . εχει αρκετα γκαρντ ο παο για να το κανει . ειδαλλως αν η μπαλα κυκλοφορησει ελευθερα και ο οσφπ στησει το παιχνιδι του καληνυχτα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήJim ξέρεις όσο μπάσκετ ξέρουμε όλοι οι υπόλοιποι εδω μέσα αλλά το κόλλημα που έχεις με αυτόν τον τύπο, που δεν έχει κερδίσει τίποτε στην καριέρα του και είναι γενημένος loser, είναι πραγματι ανεξήγητο. μιά ακόμα αποτυχία του στη μαδρίτη είναι απόλυτα αναμενόμενη
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι, κανένα κόλλημα. Το αντίθετο. Είναι γνωστό ότι μου αρέσουν περισσότερο γκαρντς στο στυλ του Διαμαντίδη.. Δηλαδή, εάν είχα την ευκαιρία και το χρήμα να χτίσω ένα ρόστερ και να το "τρέξω" πολύ πιθανόν να μη τον υπέγραφα στην ομάδα μου. Απλά είναι pure talent, πολύ πάνω από τα συνηθισμένα.Ρώτα τον Ζοτς να δείς τι θα σου πεί..
ΔιαγραφήΑφού θέλετε να μιλήσουμε για "γαλόνια" ας μιλήσουμε. Σε ατομικό επίπεδο όμως μιας και η ανάρτηση μιλάει για τον "καλύτερο παίκτη" όχι την "καλύτερη ομάδα". Τι έκανε λοιπόν ο Σπανούλης στο βήμα της υπέρτατης προσωπικής καταξίωσης? Το ΝΒΑ εννοώ φυσικά.. Τίποτα. Ο Ντεκολό? Ο Ρούντι? Ο Γκάουντλοκ? Με αυτή λοιπόν τη παράμετρο ο Ρούντι είναι μακράν ο καλύτερος της λίστας. Και μμμ για να σκεφτώ και χωρίς αυτήν.. Ο αντιπαθέστατος Ρούντι ναι, είναι ο καλύτερος παίκτης αυτή τη στιγμή και εύκολα.
ΑπάντησηΔιαγραφήNostos
Noστο
ΔιαγραφήΚυριακη κοντη γιορτη , ας κερδισει μεσα στο σπιτι του το Ευρωπαικο και βλεπουμε ...
Στη τελικη το ΝΒΑ για παικτες σαν τον Σπανουλη ειναι και θεμα συγκυριας που θα πεσουν δηλαδη ...
Δεν ταιριαζει σε ολους τους παικτες το ΝΒΑ αλλα αυτο ειναι ενα αλλο μεγαλο θεμα ...
Ακριβώς. Είναι θέμα να βρείς την "καλή κατάσταση"..
ΔιαγραφήΔηλαδη ο Διαμαντιδης που δεν πηγε ποτε ΝΒΑ και κατα πασα πιθανοτητα αν πηγαινε δεν θα εκανε τιποτα ειναι αποτυχημενος; Το ΝΒΑ ειναι ενα σοου που στηριζεται βασικα στα αθλητικα προσοντα. οσοι δεν τα εχουν αυτα δυσκολα θα βρουν θεση σε αυτο. και ναι ο Ρουντι εχει τα καλυτερα αθλητικα προσοντα απο ολους τους ανωτερω.
Διαγραφή@1:37
Διαγραφή«το ΝΒΑ είναι το σόου...»
Σίγουρα δεν παρακολουθείς ΝΒΑ.
Το ΝΒΑ λοιπόν είναι το μέρος όπου συναντιούνται οι καλύτερες παίκτες και οι καλύτεροι προπονητές του κόσμου.
Ο Διαμαντίδης, ο Σπανούλης και οι λοιποί μπορούν να καμαρώνουν ότι έμειναν στο χωριό του και κατέληξαν δημαρχαίοι. Αλλά δεν μπαίνουν στη λίστα των κορυφαίων Ευρωπαίων. Αυτοί διέπρεψαν στο ΝΒΑ. Και δεν εννοώ ότι o Rudy με τους 8 πόντους που έβαζε ανήκει σε αυτούς.
Πολύ θα ήθελα να δώ Ντε κόλο, Σπανουλη κ Γκαουντλοκ στην ίδια πεντάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε βλέπω χημεία μεταξύ Σπανούλη-Γκάουντλοκ. Ο Ντε Κολό παίζει παντού, με οποιονδήποτε.
ΔιαγραφήΜου φτανει που ειδα Διαμαντιδη Σαρας και Σπανουλη στην ιδια πενταδα
ΔιαγραφήΣυμφωνώ κ επαυξάνω
ΔιαγραφήΘα επιλέξω Τεοντοσιτς παρά την κοιλιά στην απόδοση του στο τέλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε έχει εντυπωσιάσει η ωριμότητα του και πραγματικά αν πιάσει ξανά
τα υψηλά στανταρ του καλοκαιριού πολύ πιθανόν να φτάσει μέχρι τέλους φέτος!!
Για σπανούλη τί να πεί κανείς.Μακράν ο καλύτερος της διοργάνωσης αλλά δυστυχώς έχασε αρκετά ματς και φέτος.
Ο γκούντλοκ είναι ψυχρός εκτελεστής αλλά τπτ παραπάνω.Δεν μου γεμίζει το μάτι ειδικά στα intangibles.
Για ρούντι δεν μου αρέσει να μιλάω.Πολύ ποιότητα αλλά μέχρι εκεί.Ελπίζω να μην το σηκώσει ούτε φέτος.
O μπιέλιτσα νομίζω δικαιωματικά είναι ο MVP της λίγκας με τον Μαριάνοβιτς πολύ κοντά
.
Ροτσεστι και Παρακχούσκι μάλλον κατάφεραν να εξασφαλίσουν καλά συμβόλαια για του χρόνου με την φετινή τους χρονιά.
Για ΝΒΑ δυστυχώς δεν είδα τα μεγάλα ματς της δύσης. Μπράβο στους bucks για την πολύ καλή παρουσία παρά το 3-0 της αρχής. Οι Cavs δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα και ελπίζω να τους καταπιούμε στον 2ο γύρο!!
Let's go BULLS!!
Dali.S
Θα πρέπει να είσαι πολύ καλύτερος στον 2ο γύρο Dali για να περάσεις τους Καβς. Να παίξεις καλύτερη άμυνα και να σουτάρεις καλύτερα. Είναι γνωστό ότι είμαι φαν του Μπιέλιτσα. Στα δύσκολα χρόνια της Μπασκόνια έχω ρίξει μάχες εδώ μέσα για πάρτι του.. Και αυτός άργησε να παίξει με τον Ιβάνοβιτς..
ΔιαγραφήΚαλησπέρα παίδες..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Τζιμ. Χαραλαμπόπουλος σε Πρίντεζη? Επιλογή ρυθμού για ΠΑΟ? Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Ξέρετε πόσο εκτιμώ τον μικρό και για αυτό "πίεζα" να παίξει από την αρχή της σεζόν. Δε ξέρω πόσο πνευματικά είναι έτοιμος για τον Πρίντεζη, έναν παίκτη με πολλές ιδιαιτερότητες και καταπληκτικό footwork (είναι κι αυτό). Καταλήγω ότι ο Ιβάνοβιτς θα εμπιστευθεί τα χοντρά λεπτά στον Λουκά που είναι πιο παιγμένος (αν και ο καλός του παρτενέρ είναι ο Γκιστ). Θα δούμε και Χαραλαμπο και Γιάνκοβιτς στο "4" λογικά. Είναι (πέρα από την ερώτηση σου) ευκαιρία το ματς για τον μικρό, μπορεί να "δείξει" αύριο. Ο Παναθηναϊκός πρέπει να πάρει ότι μπορεί από κάθε παίκτη του. Και να τρέξει. Όπως ακριβώς σας το λέω.. Ανοιχτό γήπεδο. Σε σετ καταστάσεις βασικός στόχος να φθείρει τον αντίπαλο.
ΔιαγραφήΣτην λιστα του MVP θα προσεθετα Σμιθ,Ουιμς,Ροντριγκεθ και Γιουλ,ισως και Ροτσεστι...Για το λεγομενο ''alpha dog'',ο Γκαουντλοκ εχει αστερι αλλα ειναι μονοδιαστατος και κατιτι παλιομοδιτικος,απο αποψη ταλεντου ο Μπιελιτσα ειναι το κατι διαφορετικο και ισως ο καλυτερος ''6ος παικτης'' της διοργανωσης αλλα ειναι η πρωτη του σεζον σε τοπ επιεδο,ο Ρουντι πολυ πληθωρικος αλλα αποδεδειγμενα σοφτ,ο Τεοντοσιτς τεχνικα προικισμενος αλλα ψυχολογικα ασταθης-υπερτατο τεστ γι αυτον το επερχομενο F4,ο ντε Κολο ειναι κατι σαν διαδοχος του Σισκαουσκας με το ολοκληρωμενο,fundamental παιχνιδι του αλλα οχι ηγετης τουλαχιστον μεχρι στιγμης...Ο Σπανουλης τους βαζει ολους κατω σε τιτλους και intangibles.Θα δουμε στην Μαδριτη...
ΑπάντησηΔιαγραφήAlpha Dogs του προσφατου παρελθοντος σιγουρα ο Μποντιρογκα,ο Σαρας,ο Ναβαρο,ο Διαμαντιδης κι ο Παπαλουκας...Ειδικη μνεια για τον τρελο-Ραις που μετα τον τιτλο του πολυτιμοτερου παικτη στο περσινο F4 δυστυχως επελεξε τα χρηματα εναντι των διακρισεων για την συνεχεια της καριερας του...
Τους Κλιπερς θα τους φαμε στο 7ο τι λετε?Αμα την βγαλουν καθαρη ο Ποποβιτς και ο γερο-Ντανκαν απο την φοβερη σειρα απεναντι στον CP3,πανε ολοταχως για το 6ο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφω πρώτη φορά παιδιά. Κι η αλήθεια είναι το θέμα Gist με φρίκαρε... Δεν με νοιάζει αν θα παίξει το Σάββατο ή στους "άνευ σημασίας" τελικούς.. Και πιστεύω δεν είναι εκεί το θέμα. Έχοντας ως δεδομένο την (πολύμηνη) τιμωρία του το ερώτημα είναι συνεχίζεις μαζί του ;; Ή τον "στέλνεις";; Εγώ πιστεύω ότι είναι "απαραίτητος" για την συνέχεια του project.. Jim θελω απεγνωσμένα τη γνώμη σου....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι αγωνιστικό το θέμα, εννοείται ότι ο παίκτης είναι σημαντικός για την ομάδα η οποία επένδυσε πάνω του. Ηθικό είναι. Και συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις ανοίγει η πόρτα.
ΔιαγραφήΟ Σπανούλης είναι το Alpha Dog στην ιστορία της Ευρωλίγκας... σε λάθη και δεχόμενα ταπίδια... μπουα χα χα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μόνη κουβέντα που μπορεί να γίνει αυτή τη στιγμή, αφορά τον MVP της διοργάνωσης. Ο Alpha Dog φαίνεται ΠΑΝΤΑ μετά το Φ4...
Με Φώτση σήμερα στο 4..
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ως ποιοτητα και ως κλαση και ως αντικτυπο στο παιχνιδι ο σπανουλης ειναι ο κορυφαιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήπροσωπικα δνε τον βαζω στην ιδια προταση με κανεναν απο τους τεοντοσιτς, ρουντι, μπιελιτσα, γκουντλοκ, ντε κολο, με κανεναν ομως!!!το τελευταιο αντιπαλο δεος , και καλυτερος του για μενα, ο διαμαντιδης ειναι στα 35 του, αρα δεν εχουμε να συζητησουμε και πολλα....
οταν η πορεια ενος κλαμπ σαν τον οσφπ εξαρταται σε τοσο τραγικο βαθμο απο την αποδοση του σπανουλη και μαλιστα αυτος ο συλλογος καταφερνει και παει σε 3 φ4 σε 4 χρονια εχοντας ηδη 2 κουπες μεχρι τωρα τοτε δεν εχουμε να συγκρινουμε τιποτα και για κανεναν!!!!οταν ο σπανουλης εχει διπλα του το μαντζαρη των 400-500 χιλ ευρω και το σλουκα ή το λαφαγιετ που αμοιβεται αλλα τοσα και στους ψηλους το ακριβοτερο συμβολαιο το χει ο πριντεζης με κανα εκατομμυριο τοτε με ποιον να τον συγκρινουμε?με τυπους που οι συμπαικτες τους παιρνουν εκατορμμυρια?που αν λειψει ενας απο αυτους τους υποψηφιους τοτε καλλιστα παιρνει αλλος τη θεση του....
ειναι υποψηφιος πραγματικα ο ναβαρο?γιατι κατι πηρε το ματι μου.....
ο ναβαρο συντηρειται σαν το λενιν, ταριχευμενος κανονικα.....παιζει καμια 15αρια παιχνιδια το χρονο και ο πασκουαλ εχει φροντισει να εχει 4 παικτες στη θεση του!!θα τον συγκρινουμε με το σπανουλη που περυσι επαιζε με ενεσεις ολο το χρονο?
οι μονοι τσαμπουκαλεμενοι παικτες με υψηλη ποιοτητα στην ευρωλιγκα ειναι ο σμιθ της μακαμπι και ο γιουλ!!!εννοειται φυσικα οτι ακομα και αυτοι ειναι απο κατω.....
σχεοδν ολοι τους λοιπον ειναι γατια μπροστα του!!!εναν λυκο ειχε να αντιμετωπισει στην ευρωλιγκα ο σπανουλης αλλα αυτος εγερασε....προσοχη ομως, δαγκωνει ακομα!!!
υ.γ1 ευχαριστουμε τον παικτη γκιστ για την προσφορα του αλλα ηρθε η ωρα να μας πει αντιο.ειναι αντιεπαγγελματιας και αν τον αφησουν στην ομαδα να συνεχισει ειναι θεμα χρονου να μας ξανακρεμασει....η πουτ!##ανα δεν το κοβει το χουι!!!!ετσι λενε στο χωριο μου.
υ.γ2 ειμαι περιεργος ο ιτουδης πώς θα αντιμετωπισει το ματς στον ημιτελικο.αν δε δω μεσα το κιριλενκο αυστηρα στο 4 να παιζει αμυνα και το χαινς μεσα για κανα 25λεπτο αλλα τον ουιμς να προσπαθει να πιασει (με λασο) το σπανουλη τοτε.....+15π στον οσφπ!!!!ουιμς, βοροντσεβιτς και καουν ας παιξουν στον τελικο, δεν κανουν τα παιδια για τον οσφπ.
υ.γ3 τι εγινε?του το κοψε το μπασκετ του χεζονια ο πασκουαλ?καλα του κανε γιατι ο μικρος το πηρε πολυ επανω του!! ουτε 20 δεν ειναι και εχει βγαλει μια γλωσσα απο τη βαρκελωνη μεχρι την ανδορα....
ΣΜ
Που είδες να αναφέρεται ο Ναβάρο? Οράματα βλέπεις..
ΔιαγραφήMario
Μιας και το θυμήθηκα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καλύτερος παίκτης στην Ευρωλιγκα είναι ο Κιριλένκο.
Τελεία.
Λέτε στην απολογία του ο Τζέημς, σαν άλλος Πάγκαλος, να ισχυριστεί ότι "μαζί τα ήπιαμε";
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ λέτε σαν άλλος Γιαννούλης να ομολογήσει ότι έπινε μόνο ότι του έδινε ο αυτός που παίρνει πηγαίνει στο γήπεδο με την ιδιότητα του φιλάθλου;
oχι θα πει σαν τον δεκα μερες,"κυριε Μακη τα βραδια δεν μπορω να κοιμηθω"
ΔιαγραφήΝομιζω οτι ειναι χρονικα κακη στιγμη να μιλαμε για τον πρωτο σκυλο της λιγκας πριν το φαιναλ φορ που οι αντρες βγαινουν μπροστα. Εκει θα φανει τι εστι Τεοντοσιτς και Ντεκολο, τι ετσι Σπανουλης, τι εστι Ρουντι, τι ετσι Γκαουντλοοκ. Το καλυτερο ειναι να κανουμε συζητηση στο τελος της χρονιας, να δωσουμε πρωτα τη δυνατοτητα στους Τεοντοσιτς και Ρουντι να νικησουν τα φαντασματα τους και να ανεβουν επιπεδο. Διοτι μεχρι τωρα αρκετες ομαδες πηγαιναν στον αυτοματο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπογητευτικα πληρως απο τον Αντετοκουμπο. Ειναι φανερο οτι το παιδι παθιαζεται πολυ και παρασυρεται απο τα συναισθηματα του. Φαινεται απο τον τροπο που πανηγυριζει μετα απο ενα καρφωμα. Θα πρεπει να τα ελεγξει αλλιως θα τον τραβηξουν πισω.
Για το σημερινο παιχνιδι βλεπω μια επαναληψη του τελικου κυπελου. Δηλαδη ο Παναθηναικος με πενταδα Λουντζη, Χαραλαμποπουλο, Παππα, Διαμαντακο και Παπαγιαννη, η διαφορα στους 30 ποντους, και οι Αγγελοπουλοι να διεκδικουν το παιχνιδι στα χαρτια επειδη ηταν ο Γιαννακοπουλος στο γηπεδο και επειδη οι τσιρλιντερς τσιριζαν και δημιουργουσαν ατμοσφαιρα.
κατα τα αλλα ειναι κρισιμοτατο παιχνιδι καταρχας για τον Ιβανοβιτς. Ειναι ερωτημα τι θα παρουσιασει στο γηπεδο. θα σψθει παλι απο την ευστοχια στα τριποντα απο τον Σλοτερ ή θα χασει και θα παρει ποδι αυτη την Κυριακη. Ο Ολυμπιακος απο την αλλη ακομα πανηγυριζει την μεγαλειωδη προκριση του στο φαιναλ φορ. Ποσο αντιβιαγκρα θα ηταν να χασει παλι απο το Λουντζη; Ανυπομονω, μεγαλο παιχνιδι!
Αδελφέ,οι 3 στους 5 που έγραψες βρίσκονται στο Πανελλήνιο εφήβων...
ΔιαγραφήΜε αυτους ακριβως. Να μη σου πω οτι μπορει να παιξουν και απο το Πανελληνιο παιδων και παλι να κερδισουν
ΔιαγραφήΟ Άλκης Δαυίδ αποφασίζει να επαναφέρει τον Παναθηναϊκό στην κορυφή της Ευρώπης και αποκτά το πλειοψηφικό πακέτο της ΚΑΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρώτο μεταγραφικό χτύπημα θα ακουστεί σε ολόκληρη την Γηραιά Ήπειρο... Ο Δημήτρης Ιτούδης απογοητευμένος από τον χαμένο τελικό της Μαδρίτης απέναντι στον δάσκαλό του, επιστρέφει σπίτι του και μαζί του φέρνει τους Κάιλ Χάινς και Νάντο Ντε Κολό, ο οποίος μετά το ρεσιτάλ που έδωσε στο τελευταίο Φ4 με 19 στα 20 3ποντα, σφραγίζει την θέση του ως ο επόμενος Big Dog της Euroleague και αλλάζει το όνομά του σε Νάντο Ξε Κωλό.
Το επόμενο χτύπημα θα αντηχήσει σε ολόκληρη την υφήλιο καθώς οι Κουφός-Καλάθης, δεχόμενοι προτάσεις τόσο παράλογες, βγάζουν μαλλιά από το σοκ και κολυμπώντας έρχονται πακέτο από το Μέμφις για να αγωνιστούν στην ομάδα της καρδιάς τους...
Εν τω μεταξύ ο Θ. Αντετοκούμπο έχει ήδη υπογράψει στον Παναθηναϊκό, αποφασίζοντας να δώσει οριστικό τέλος στην χαζομερικάνικη περιπέτειά, προετοιμάζοντας το έδαφος για τον επαναπατρισμό και της υπόλοιπης οικογένειας μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.
Τελευταία μεταγραφική κίνηση... η απόκτηση του Κώστα Σλούκα, ο οποίος δέχεται επίσης μια γελοία προσφορά και αποφασίζει να αλλάξει στρατόπεδο, σε μια κίνηση του νέου προέδρου που σκοπό έχει να πικάρει τον αιώνιο αντίπαλο, μιας και ο Κωστάκης θα περάσει τον επόμενο χρόνο εκτός 12αδας και πίσω από τους μικρούς (ας πρόσεχε που έπαιζε τα προηγούμενα χρόνια...), περιμένοντας μέχρι να αποσυρθεί ο Μήτσος για να πάρει τις ευκαιρίες του...
Έτσι λοιπόν, η 12αδα μετά και την απόκτηση του Βεζένκοφ από την προηγούμενη διοίκηση, θα έχει στα γκαρντ Διαμαντίδη, Ντε Κολό, Καλάθη, Παππά και Λούντζη, στο 3 Θ. Αντετοκούνμπο, Γιάνκοβιτς με ολίγο Βεζένκοφ, στο 4 Μπαφοτζέημς, με μπόλικο Βεζένκοφ και ολίγη από Φώτση και στο 5 Κουφό με Χάινς και λίγα ''μυρωδικά''...
Οι Χαραλαμπόπουλος και Μποχωρίδης θα πάνε δανεικοί ώστε να πάρουν χρόνο και να επιστρέψουν σε 1-2 χρόνια ως έτοιμοι παίχτες, ο Κόνιαρης μένει μέχρι να φύγει και αυτός δανεικός σε 1-2 χρόνια, ο Παπαγιάννης αν μείνει θα εναλλάσσεται με τον Φώτση ως 5ος ψηλός, για τον Σλούκα τα είπαμε (ας πρόσεχε...), εκτός και αν αποδειχθεί ότι απέταξε οριστικά το αμαρτωλό παρελθόν και τελικά πάρει την θέση του Λούντζη στην 12αδα...
Ευχαριστούμε τους κ.κ. Μπατίστα, Νέλσον, Σλότερ, Μπλούμς, Λαβάλ και Λουκά Μαυροκεφαλίδη για την προσφορά τους και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στην καριέρα τους...
Το κερασάκι στην τούρτα, θα είναι η πρόσληψη 30 αγγέλων της Βικτόρια Σίκρετ, οι οποίες θα πουλάνε αναψυκτικά και πατατάκια στο ΟΑΚΑ, λανσάροντας παράλληλα την νέα κολεξιόν εσωρούχων... Για σολντ άουτ μέχρι και στις προπονήσεις...
Υ.Γ. Τι, μόνο εκεί στην ΚΑΕ θα την πίνετε... Έεεεελα να γυρίζει...
Αη Μητσος
Άη Μητσ' μ΄, είσαι απόλαυση μες τη μουντάδα του Σκανδιναβικού καιρού...
ΔιαγραφήXaxaxaxaxoaxoaxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΩραιοσσσσσσς!!!
@delfino και την πίνω!!!!!!!!!(παρέα με James)
Το αστείο είναι ότι διαβάζουμε κατά κόρον ότι ελλείψει Γκιστ ο ΠΑΟ θα έχει πρόβλημα στο μαρκάρισμα του Σπανούλη. Λες; και ο Ιβάνοβιτς έβαλε ποτέ τον Γκιστ στον Σπανούλη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια οσους εχουν βιαστει να τελειωσουν το σημερινο ματς,θεωρω πως ακομα και τωρα ο ΠΑΟ ειναι το φαβορι ,σε αυτη τη συγκεκριμενη αναμετρηση.Στο ΟΑΚΑ και αρκετα ξεκουραστος,με μεγαλυτερο κινητρο απο τον ΟΣΦΠ που θα εχει αδεασει σωματικα και ψυχικα μετα την επικη προκριση με την Μπαρτσα,και με την παραδοση του ΟΑΚΑ εναντιον του.Ο ΟΣΦΠ αν πιασει αποδοση τυπου Βαρκελωνης στο 2ο ματς,προφανως μπορει να κερδισει ,και με ανετο σκορ,αλλα εχω 2-3 λογους να πιστευω οτι δε θα μπει τοσο δυνατα στο συγκεκριμενο παιχνιδι.
Διαμαντιδης -Παππας τα βαρομετρα του ΠΑΟ,Χαντερ και Ντανστον για τον ΟΣΦΠ, στο κατα ποσο θα μπορεσουν να κερδισουν τη μαχη της ρακετας....
Απο τα πιο περιεργα ντερμπυ των τελευταιων χρονων..
no_closure
Υπάρχει κάποιο update για Rudy; Δε βρίσκω κάτι
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο Παναθηναϊκός παίξει στοιχειωδώς καλά στην επίθεση θα κερδίσει. Πιστεύω ότι ο ΟΣΦΠ θα είναι αγνώριστος σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
Επεσες μεσα σε ολα, μπραβο!
ΔιαγραφήKαλησπέρα...
ΑπάντησηΔιαγραφή«αν θέλεις να κερδίσεις στη κανονική περίοδο και να παίξεις ωραίο μπάσκετ πάρε τον Τεόντοσιτς, αν θέλεις απλά την κούπα πάρε τον Σπανούλη..»
Σε αυτή τη φράση εμπεριέχεται πολύ ζουμί.
Η δική μου άποψη:
Ο Τεόντοσιτς είναι ο καλύτερος παίκτης της λίγκας.Ο παίκτης που θα επηρεάσει έτσι το παιχνίδι της ομάδας του(επιθετικά),θα κατευθύνει την μπάλα στους συμπαίκτες του και θα βρει τις πιο καλές ματιές για την ομάδα του βοηθώντας την να πάρει αυτό που θέλει με μεγάλη ποιότητα.
Από πολύ κοντά Ρούντι και Σπανούλης. Ο Ισπανός είναι παίκτης που θα δημιουργήσει μια "ροή" σε άμυνα-επίθεση που μπορεί να παρασύρει την ομάδα του προς την επιθυμητή νίκη.Τα περί κωλοπαιδαρά αποδεκτά,τα περί loser λίγο αβάσιμα(έστω πες τον Μίλος,ο Ρούντι σε 2 χρονιές στην Ευρώπη:την 1η στο final 4 έκανε ότι μπορούσε για την ομάδα του με δυο σπουδαίες εμφανίσεις,την 2η την έστειλε στο Μιλάνο με μεγάλα πλέιοφ και τα πήγαινε μια χαρούλα μέχρι το 2ο ημίχρονο του τελικού που απλά δεν μπόρεσε να κάνει τη διαφορά).
ΑΛΛΑ,όσο κι αν ο Μίλος είναι ο παίκτης που θα δώσει την αίσθηση του extra παίκτη στην ομάδα του με την ικανότητα του να στέλνει τη μπάλα όπου θέλει κυριαρχώντας με τον τρόπο που παίζεται το μπάσκετ στην ήπειρο μας,όσο κι αν ο Ρούντι κουβαλάει τεράστια ποιότητα και με όρους ΝΒΑ ίσως ήταν το alpha dog, ο Σπανούλης είναι ο παίκτης που μεταξύ άλλων(γιατί πριν 2 χρονάκια τους είχε και τους δύο) θα κάνει αυτά τα πράγματα που θα ξεχωρίσουν την ομάδα του από διεκδικητή σε νικητή.
Αυτός που θα βάλει τα μεγάλα clutch σουτ,αυτός που θα εμφυσήσει στην ομάδα και τους συμπαίκτες το winning mentality,αυτός που θα κοιτάξουν οι αντίπαλοι και θα τρέμουν. Ο φοβερός τρόπος να πάρει στις πλάτες του την ευθύνη και με ένα μαγικό τρόπο να καταφέρει να δώσει στην ομάδα του την θέση νικητή. Αξίζει μεγάλο παράσημο γιατί είναι παίκτης που έστρεψε το κλίμα,γύρισε το διακόπτη σαν να λέμε...Από προδότης-loser-γατάκι σε έναν παίκτη αφεντικό που σκορπίζει τον τρόμο και τον σεβασμό στους αντιπάλους και καταφέρνει να κάνει κουμάντο ανεβάζοντας κομμάτια του παιχνιδιού του(αμυντικές τοποθετήσεις,mentality,game reading και playmaking) όταν αυτά που τον ξεχώρισαν(εκρηκτικότητα,ταχύτητα,δύναμη) έχουν αρχίσει να τον εγκαταλείπουν.
Μπασκετική βραδιά η αποψινή με το αιώνιο ντέρμπι να ξεκινά σε λίγα λεπτά και την 7η ματσάρα μεταξύ Κλιπερς και Σπερς να αποτελεί must watch και τον καλύτερο λόγο για ξενύχτι. Όποιος και αν περάσει (δηλαδή οι Σπερς) θεωρώ ότι είναι φαβορί απέναντι στους Ρόκετς... Παίζει και το Mayweather - Pacquiao (Go Pacman) περίπου την ίδια ώρα για όσους θέλουν ακόμα ένα λόγο για να μείνουν ξύπνιοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικές σκέψεις για τον Καλάθη, για τον οποίο πολλοί Παναθηναϊκοί ξερογλείφονται... Μετά τον τραυματισμό του Κονλει, ο Νικ δείχνει να πιάνει την ευκαιρία από τα μαλλιά παίζοντας αρκετά καλά στα 3 τελευταία παιχνίδια εναντίον του Λιλαρντ (άθλιος αμυντικός) και των Μπλέιζερς, κάνοντας limit up, αφήνοντας πίσω του τον Ούντριχ στο ροτέισον... Αν στα ματς με τους Γουόριορς αργήσει να επιστρέψει ο Κονλει, τότε ο Νικ θα ξεκινά βασικός, ενώ ακόμα και όταν επιστρέψει ο Κονλει, ο Καλάθης όντας καλύτερος αμυντικός του Σλοβένου, εκτιμώ ότι πλέον θα βρίσκεται μπροστά του στο ροτεισον. Η περιφερειακή άμυνα του Μέμφις θα έχει ΠΟΛΥ δύσκολο έργο και ο Καλάθης με την καλή του άμυνα θα είναι υπερπολύτιμος...
Αν λοιπόν ο Καλάθης και κατ' επέκταση η περιφερειακή άμυνα του Μέμφις καταφέρει να κρατήσει τον πυρακτωμένο Κάρι σε ανθρώπινα επίπεδα, τότε φίλοι μου ξεχάστε τον... δεν φεύγει από το Αμέρικα...
Πόσο μάλλον αν το Μέμφις περάσει στην επόμενη φάση, κάτι που θα σημαίνει ότι ολόκληρη η περιφέρεια τους θα τα έχει πάει εξαιρετικά απέναντι στους Splash Brothers...
Εκτιμώ πάντως ότι οι Γουόριορς δεν τρομάζουν από την αρκουδίτσα η οποία χωρίς τον Κονλει μοιάζει λίγο ξεδοντιάρα... και θα περάσουν στα 6... Με ή χωρίς τον Κονλει.
Αη Μητσος
Φιλαράκι νομίζω κανείς φίλαθλος/οπαδός του Παναθηναϊκού που ασχολείται λίγο παραπάνω με το μπάσκετ δεν έχει την παραμικρή ελπίδα για Καλάθη! :)
Διαγραφήαπολυτη δικαιοσυνη . η παντελης ασχετοσυνη δημητρη γιαννακοπουλου απο το μπασκετ και η παντελης ανικανοτητα ιβανοβιτς οδηγουν σε φυσιολογικοτατο αποτελεσμα . οποιος δεν το καταλαβαινει ειναι και αυτος ασχετος απο μπασκετ .
ΑπάντησηΔιαγραφήαν και οσφπ πολυ ηλιθιος ο σπανουλης....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜικροψυχία χωρίς τέλος ο Σπανούλης. Η φυγή του στοίχισε αγωνιστικά στον ΠΑΟ, αλλά χαίρομαι που δεν είναι στην ομάδα μου. Μερικά πράγματα είναι πιο σημαντικά από το χρήμα και τις κούπες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΙΚ
ενω δεν σε απασχολει ο προεδρος σου...
ΔιαγραφήΜε απασχολεί και πολύ μαλιστα.
ΔιαγραφήΝΙΚ
Για Alpha Dog δε ξερω, αλλα απο κομπλεξ Α->Ω ο κος Σπανουλης.
ΑπάντησηΔιαγραφήAlpha dog σαν παικτης, κουταβακι σαν ανθρωπος
Διαγραφήαντικατασταση δπγ απο κατερινα , και ιβανοβιτς απο κανονικο προπονητη
ΑπάντησηΔιαγραφήεχεις ενα πτωμα απεναντι σου.....κερδιζεις ευκολα.....η ατμοσφαιρα ειναι αψογη,δεν σε εχει πειραξει κανενας,ακομα και ο κοσμος που ειναι στο γηπεδο επειδη καταλαβαινει οτι εισαι καλυτερος και δικαια κερδιζεις απλα το αναγνωριζει .....και τοτε ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ κανει την εμφανιση του.....ουτε την εμφανιση της ομαδας του δεν πανηγυριζει,απλα κοιταζει να βγαλει το κομπλεξ του προς τα εξω......τελικα πολυ ασχημο πραγμα και ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ καποια στιγμη,ισως καποια στιγμη εκτος μπασκετ......stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα δεν ντρεπεσαι, τι ειναι αυτα που ευχεσαι σε εναν ανθρωπο με 4 παιδια...τελικα εχετε πολλαπλασιο κομπλεξ...
Διαγραφήπολυ μεγαλη φαντασια εχεις ετσι,πολλες ταινιες βλεπεις,ειπα τιποτα για την υγεια του των παιδιων του?συνελθε λιγο ή πηγαινε αλλου να γραψεις τις βλακειες σου......stonerook
Διαγραφήειπες για την υγεια του ιδιου...κριμα γιατι μιλας καλα πολλες φορες.
Διαγραφήγια λεγε που ειπα για την υγεια...ειμαι ολος αυτια και εγω ....stonerook
Διαγραφήισως εννοουσες να του "φανε" την γυναικα, η να χασει στο στοιχημα...μαλλον ειχα μεγαλη φαντασια...
ΔιαγραφήΚομπλεξ...ανικητο νεοελληνικο ελαττωμα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε πα να χεις βγαλει εκατομμυρια? Δε πα να χεις μια ευτυχισμενη οικογενεια? Δε πα να αναγνωριζεσαι αναμεσα στους καλυτερους στην Ευρωπη?
Το κομπλεξ τελικα αμα το χεις, δε σε εγκαταλειπει ποτε.
Ρε τι κομπλεξ και ξεκομπλεξ. Το αυτι του έδειξε σε χιλιάδες κόσμο που τον έβριζε αυτόν κι όλη του την οικογένεια. Και χαρακτηρίζετε το Σπανούλη; Ε, Έλληνες είμαστε, καλά να πάθουμε. Α ρε Σόφο που χρειάζεται στους τζάμπα μάγκες της εξέδρας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε, το βρισίδι που έχει ακούσει ο Διαμαντίδης όλα αυτά τα χρόνια στο Φάληρο ο Σπανούλης ούτε που το έχει φανταστεί. Αν αντιδρούσε έτσι σε κάθε αγώνα, το ΣΕΦ θα ήταν ακόμα κλειστό.
ΔιαγραφήΝΙΚ
Δηλαδή πώς αντέδρασε ρε φίλε; Έπιασε τα αυτιά του;;;
Διαγραφήέχουμε χάσει το μέτρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήσχεδόν καθημερινά βλέπουμε αντίστοιχες "χειρονομίες" από παίχτες προς αντιπάλους οπαδούς...
σε ποιο γήπεδο του πλανήτη αθλητής με αντίστοιχη "χειρονομία" θα τιμωρηθεί με τεχνική ποινή;
πλάκα θα έχει να τιμωρηθεί ο σπανούλης από κανένα αθλητικό δικαστή!!!
για να ικανοποιηθεί ο όχλος!!!
αλλα τι να περιμένεις;
αυτοί είμαστε...
ΝΤΡΟΠΗ!!!
άραγε ποιος είναι κομπλεξικός; ο ένας ή οι 100-200;
άμεσα ατομικές ψυχοθεραπείες δωρεάν από την πολιτεία, και επίδειξη της αντίστοιχης βεβαίωσης πριν την είσοδο στους αγωνιστικούς χώρους!!!
Α.P.K.
Οταν ξερεις οτι στα ελληνικα γηπεδα κατοικοεδρευει συγκεκριμενο ειδος οπαδου-ελληναρα, λαλακιες δεν κανεις για να προκαλεσεις.
ΔιαγραφήΑλλα για μισο... το ιδιο δεν εκανε ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ μεσα στο ΣΕΦ???
Το κομπλεξ δεν εχει να κανει με τον ΠΑΟ ή τον ΟΣΦΠ, εχει να κανει με το Σπανουλη.
τους οπαδούς-ελληναράδες(ξεκινώντας από τους εαυτούς μας, τα παιδιά μας, τους φίλους μας) πρέπει να αλλάξουμε... και μερικούς προέδρους, όχι τους παίκτες!!!
Διαγραφήαλλά όταν οι περισσότεροι δεν λέμε καλημέρα στον άνθρωπο που βλέπουμε όταν ανοίγει η πόρτα του ανελκυστήρα, είμαστε έτοιμοι να πλακωθούμε με όποιoν νομίζουμε oτι μας στραβοκοίταξε από το απέναντι πεζοδρόμιο ή πρόλαβε τη θέση πάρκινγκ που είδαμε ''πρώτοι'', τι να περιμένεις;
αλήθεια, από πότε απαγορεύεται να πανηγυρίσει ένας παίκτης;
και πόσο περήφανοι είμαστε με τον ''πρόεδρο'' μας; με τέτοιο ''βοσκό'' τέτοια ''πρόβατα'' θα ''εχουμε!!!
όχι ότι οι απέναντι είναι καλύτεροι...
A.P.K.
Πιστεύεις ότι βοηθάει αυτή η συμπεριφορά να αλλάξουν οι οπαδοί;
Διαγραφήαντίστοιχες συμπεριφορές στα γήπεδα του υπόλοιπου πλανήτη είναι επιθυμητό κομμάτι του αθλήματος...(και του μάρκετινγκ, αν θέλεις)
Διαγραφήοι ολυμπιακοι θα αγοράσουν περισσότερες φανέλες του σπανούλη, οι παναθηναικοί θα περιμένουν την επόμενη επίσκεψη του για να πάνε περισσότεροι στο γήπεδο να τον "κράξουν" κλπ. μεγαλύτερη προβολή του αθλήματος το τελικό αποτέλεσμα...
οι αθλητές είναι ιδιαίτερα "κόσμιοι" στην συμπεριφορά τους εντός αγωνιςτικών χώρων στην συντριπτική τους πλειοψηφία, συνεπώς για το δικό μου φτωχό μυαλό, δεν είναι αυτοι το πρόβλημα...
μάλλον βοηθούν ατην επίλυσή του θα έλεγα...
πόσες "εμπρηστικές" συμπεριφορές και δηλώσεις θυμάσαι από αθλητές και πόσες απο τους διοικητικούς ηγέτες;
A.P.K.
Μισο λεπτο βρε ΑΡΚ, καταρχας ΔΕΝ πανηγυρισε ο παικτης, αλλα απευθυνθηκε στους οπαδους με ειρωνια. Ουτε τα χερια ψηλα σηκωσε ουτε εκανε high five με τους συμπαικτες του, την "ειπε" στους οπαδους για να τους πικαρει.
ΔιαγραφήΤο οτι αυτο απαγορευεται ειναι δεδομενο (γι αυτο πηρε και τεχνικη ποινη).
Μη τρελλαθουμε κι ολας, οτι απλα "πανηγυριζε" ο Σπανουλης.
Τον Σπανούλη τον ξέρουμε εδώ και χρόνια... όσο μεγάλος είναι ως παίχτης, τόσο μικρός είναι ως άνθρωπος
ΑπάντησηΔιαγραφήπου ξερεις τι κανει στη ζωη του; εχεις αναρωτηθει ποσους ανθρωπους εχει βοηθησει; κ εξαλλου τι εκανε, κατι μικροτερο απο διαμαντιδη κ μπατιστα που πετουν στα προσωπα των αλλων τις μπαλες οταν βλεπουν την ηττα να ερχεται. αλλαξτε τον οχετο που εχεται στη πραγματικη διοικιση σας
ΔιαγραφήΞέρουμε αυτά που βλέπουμε, φίλε μου και νομίζω ότι το δείγμα είναι επαρκές. Αν εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω (από πού άραγε), μπορείς να το μοιραστείς. Όσο για την προσπάθεια εξίσωσης, τη βρίσκω ατυχή.
Διαγραφήεδω μαζεμενα
Διαγραφήhttp://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/A1Basket/h-entash-diamantidh-xanter.3445526.html
ελα πες μου ποιοι ειναι κομπλεξικοι κ αντισυναδελφικοι; τεχνικη ποινη κ εν συνεχεια τα λογια του αρρωστου που θα στειλουν καποια καλοπαιδα στο σπιτι αυτου του ανθρωπου.
GIA TON GIANAKOPOULO TI LES?
Διαγραφήτο να συγκρινετε Σπανουλη με Γιαννακοπουλο δεν ειναι υπερ του πρωτου..
ΔιαγραφήΑπαράδεκτοι Διαμαντίδης, Μπατίστα, παρόλο που προκλήθηκαν, έπρεπε να συγκρατηθούν. Για το Γιαννακόπουλο τα λέμε όλοι ότι η συμπεριφορά του είναι τραγική. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το κόμπλεξ και τη μικροψυχία του Σπανούλη, δεν κατάλαβα.
ΔιαγραφήGIATI RE FILE ? EPIDH PANIGIRISE ENA SOUT TOY? PAME KALA?> TO BALE TO PANIGIRISE ME OPOIO TROPO 8ELEI KAI MAGKIA TOU ...DE KATALABA! OUTE EBRISE OUTE TIPOTA... ETSI PANIGIRISE KAI ENA ALLO SOUT TOU STO SEF PERSI ...
ΔιαγραφήKAI TI EGINE?
AKOU TEXNIKH PINH!
MPRRRRR
να εισαι 32 χρονων μπουνταλας, επαγγελματιας μπασκεμπολιστας και να δειχνεις τα αυτια σου στα 12χρονια παιδια στις εξεδρες πρεπει να εισαι πολυ μεγαλος Monitor με Μ κεφαλαιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήκ 14χρονες παρθενες, ειδα μερικες, τον αλητη, τον βιαστη των ψυχων....
Διαγραφή14χρονες παρθένες είχε μόνο το ΣΕΦ. Παλιά, πριν τον Μπατίστ...
Διαγραφήτωρα ειναι η σειρα σας, μην παιρνετε τα 12χρονα στο γηπεδο...ξυδακι κ καναπες
Διαγραφήό,τι πεις. Τον Ιούνιο μόνο μην καίτε πάλι το αμάξι του Μάντζαρη.
ΔιαγραφήΜία κουβέντα μόνο. Επειδή το ματς δεν γίνεται ούτε στο San Antonio ούτε στο Garden,αλλά μέσα σε μια εξόχως ιδιαίτερη ατμόσφαιρα, καλό θα ήταν οι αθλητές να δίνουν το καλό παράδειγμα συμβάλλοντας απ την μεριά τους να μην γίνονται έκτροπα. Εφόσον η βλακεία των ανεγκέφαλων (οπαδών κ παραγόντων, πράσινων κ κόκκινων) είναι ανίκητη, ας είναι οι αθλητές τουλάχιστον κόσμιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ: κ σε ένα ματς πχ Παρτιζάν-Ερυθρού Αστέρα την ίδια συμβουλή θα έδινα στους αθλητες.
Exoyn traumatisei paixtes, exoyn kapsei pagkoys, exoun moukarei mesa, POTE den exei diakopei mats ekei mesa.Molis ginei kati sto sef amesos ekkenonoun h diakoptoun oi kseftylismenoi
ΑπάντησηΔιαγραφήαφου δεν υπηρχε πτωμα...εντωμεταξυ ο αλλος αποκρουει αντικειμενο που πηγαινε στο κεφαλι του...να χαιρονται την προεδραρα...γελασε κ ο καθε πικραμενος...
ΔιαγραφήΔράση-αντίδραση είναι φίλε. Όσο υπάρχει ο Μαρινάκης στο ποδόσφαιρο, θα υπάρχει και ο Τράκης στο μπάσκετ. Τη μέρα που θα φύγει ο ένας, θα φύγει ο άλλος. Απόλαυσε λοιπόν εσύ την ασυλία του Καραϊσκάκη, να απολαύσει κι ο οπαδός του ΠΑΟ την ασυλία του ΟΑΚΑ, να λέει ο ένας "εγώ σε πηδάω στη μπάλα", ο άλλος "εγώ σε πηδάω στο μπάσκετ" κι εμείς οι ουδέτεροι να βλέπουμε μόνο ΝΒΑ στο μπάσκετ και Πριμέρα στη μπάλα.
Διαγραφήρε σε ΑΔΙΑΦΟΡΟ ματς (που δεν κρινοταν καν πλεονεκτημα) ειχε φαει ΚΕΡΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Ο ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ το 2007 απο τους μπερδεμενους, τι να λεμε τωρα...
Διαγραφή@12:26
ΔιαγραφήΦαντάζομαι ότι σε αντίστοιχες ποδοσφαιρικές συζητήσεις, εσύ επεμβαίνεις και λες ότι τα ίδια κάνει κι ο ΔΓ στο μπάσκετ, έτσι;
Ο διδυμος αδελφος του ΔΓ μιλησε σημερα στη Νοβα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι εγω νομιζα οτι ο κανονικος ειναι τιμωρημενος και δεν μπορουσε να βρισκεται το γηπεδο!
σαν ιδιωτης φιλαθλος. λολ
ΔιαγραφήEντάξει,μερικά από αυτά που διαβάζουμε εδώ είναι τουλάχιστον αστεία και κάποια σχόλια(επώνυμα κιόλας) ξεπέρασαν και το όριο απροσδόκητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να είναι αντιεπαγγελματική κίνηση αν το κρίνουμε αυστηρά για αυτό που μπορεί να κάνει αλλά μην τρελαθούμε κιόλας....
Το σκληρό παιχνίδι άλλοτε το έχουμε πει retro μπασκετική μάχη,συμπεριφορές αθλητών ή προπονητών μπασκετικη αλητεία,το trash talking κάτι που είναι μέσα στα πλαίσια του σκληρού ανταγωνισμού και της έντασης, τις κοκκορομαχίες παικτών τις έχουμε αποδώσει στα νεύρα και την αδρεναλίνη των αθλητών και τώρα κάποιοι πέσανε να φάνε τον Σπανούλη...Και κάποιοι άλλοι λένε ανεκδιήγητα πράγματα.
Συμφωνώ απόλυτα με τον William από πάνω,αλλά μην πάμε και στο άλλο άκρο να δικαιολογήσουμε τους ούγκανους-ανεγκέφαλους-τιποτένιους οπαδούς ή τους παράγοντες-καθάρματα.
Φίλε, Peris, συμφωνώ με το 99% αυτών που γράφεις άλλες φορές. Τα σχόλιά σου είναι πραγματική όαση. Αλλά με το αποψινό σου διαφωνώ.
ΔιαγραφήΌταν αγωνίζεσαι στην Ελλάδα και ξέρεις ποιες είναι οι συνθήκες και μάλιστα ποιες είναι οι ιδιαίτερες συνθήκες μεταξύ ΠΑΟ - ΟΣΦΠ και οπαδών ΠΑΟ - Σπανούλη, ε τότε η χειρονομία αυτή απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί απλώς "μπασκετική αλητεία" ή οτιδήποτε παρόμοιο. Για μένα η συμπεριφορά αυτή ήταν απαράδεκτη και (κατά την άποψή μου πάντα) προσχεδιασμένη, αφού έγινε εκ του ασφαλούς, όταν το αποτέλεσμα είχε καθοριστεί. Ούτε νομίζω τίθεται θέμα σκληρού ανταγωνισμού, έντασης κ.λπ. στο συγκεκριμένο σημείο του συγκεκριμένου παιχνιδιού.
Κανείς δεν δικαιολογεί τους κάφρους προέδρους και τους κάφρους της εξέδρας, αλλά να μη δικαιολογούμε και τις καφρίλες του παρκέ. Ο Σπανούλης έχει κερδίσει με το σπαθί του ό,τι έχει κερδίσει αγωνιστικά, αλλά έχει δώσει και πατήματα να σχολιαστεί αρνητικά ο χαρακτήρας του.
ΝΙΚ
Και επειδή μόλις διάβασα παρακάτω τη δήλωσή του, νιώθω ότι επιβεβαιώνονται αυτά που έγραψα. Ο Σπανούλης δεν έχει ανάγκη αυτόκλητους υπερασπιστές, είναι αυτός που είναι και αιθάνεται καλά με αυτό.
ΔιαγραφήΝΙΚ
kala ekane kai panigirise... apagoreuete na panigirish sto oaka dld?
Διαγραφήebale soutara kai thn panigirise
siga ta oa
efage kai texnikh pini
hmarton re!
einai san na leme...
Διαγραφήkill bill mhn eisai toso kill bill...
αν το εκανε ο ΔΔ μετα απο τα τοσα τριποντα που εχει βαλει μεσα στο ΣΕΦ και ενω εχει ακουσει απειρες καταρες θα λεγατε το ιδιο;;
Διαγραφή'Αυτιά' δείχνεις όταν κερδίζεις μια μεγάλη μάχη. Να κάνεις 'αυτιά' όταν βρίσκεις απέναντί σου μια σχεδόν πεθαμένη ομάδα δείχνει πολύ βαθιά συμπλέγματα. Κρίμα ένας τέτοιος αθλητής να έχει νοοτροπία σχολικής αλάνας.
ΑπάντησηΔιαγραφήπραγματικα ο χειροτερος Παο των τελευταιων ετων,μεχρι και ο ΔΓ εδωσε συγχαρητηρια και οτι κερδισαν δικαια..
ΔιαγραφήΝομίζω ότι το ερώτημα θα πρέπει να γίνει ποιος είναι ο ποιο μ@λ@κ@ς, ο Σπανούλης ή ο Τεόντοσιτς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά το αποψινό ο Σπανούλης περνάει πρώτος..
Δηλαδή τι περίμενε, βάζει τα χέρια στ' αυτιά και τους λέει ότι δεν ακούει. Ε, δεν θα του λέγανε..
Και ευτυχώς που γενικώς ήταν συγκρατημένος ο κόσμος. Δεν ξέρω πως φάνηκε στην τηλεόραση, αλλά στο γήπεδο ο ένας προσπαθούσε να συγκρατήσει τον άλλο..
Vatos76
μετα απο 20+ ηττες σε αυτο το γηπεδο σημερα του ηρθε του Μπιλαρου να "μην ακουει";
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα καλα κανει και πουλαει οπαδιλικι, στην ελλαδα ειναι, εδω παντα πιανουν αυτα
Ο Παναθηναϊκός πάει για να σκουπιστεί στα play-offs. Απαράδεκτος Ivanovic, 0 φαντασία, ο πιο εύκολος coach στην Ευρώπη να τον διαβάσεις, ο μοναδικός coach που παρουσιάζει από εβδομάδα σε εβδομάδα χειρότερη την ομάδα του, ο μοναδικός coach που έχει χάσει όλους τους ξένους παίχτες πλην batista. Προσωπικά θα τον κράταγα μέχρι τέλους μόνο αν είχα κάτι πολύ καλό έτοιμο για μετά.
ΑπάντησηΔιαγραφή'Δεν κατάλαβα καμιά επίθεση. Μου έδειξαν μετά κάποια πράγματα που ούτε καν θέλω να σχολιάσω. Δεν έβρισα, ούτε έκανα κάτι αντιαθλητικό. Ήταν πάνω στην ένταση της στιγμής. Καλώς ή κακώς εδώ στο ΟΑΚΑ ακούω πολλά. Δεν προκάλεσα, ούτε έθιξα κανέναν για να λέγονται όσα λέγονται για εμένα. Τι να μετανιώσω; Πρέπει να μετανιώσουν αυτοί που βρίζουν οικογένειες και παιδιά''
ΑπάντησηΔιαγραφήαν το εκανε αυτο ο ΔΔ μεσα στο ΣΕΦ μετα απο αυτο τι θα γινοτανε https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/11071934_673230636116371_8967751872166258031_n.jpg?oh=85e5df0b323c3a19ac3b92b93bd70ebe&oe=55DE0108
ΔιαγραφήΤο ειχε κανει ο Σαρας και δεν εγινε τιποτα...ουτε τεχνικη ποινη φυσικα του εδωσαν (γελαγαν οι ξενοι sportcaster)
ΔιαγραφήΝτάξει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάμε για έναν άνθρωπο που είχε φτάσει να σουτάρει βολές στο -23 και όλο το ΟΑΚΑ να του φωνάζει "ΟΛΕ - ΟΛΕ". Και να μην είχε ψυχικό κόμπλεξ, ήταν δύσκολο να μην το αποκτήσει.
3 φορες mvp σε ευρωπ.τελικους, ατελειωτες κουπες κ διακρισεις, δουλευταρας, παγκοσμια αναγνωριση, δεν εχει σηκωσει χερι ποτε σε κανεναν (βλεπε διαμαντιδη για αλλη μια φορα οταν ειναι σε πιεση)...ασχολησου εσυ με αυτον διοτι αυτος εχει να ασχοληθει με πραγματα που ουτε η φαντασια σου τα μπορει.
Διαγραφήφίλε 1:03 αν δε σε πληρώνει ο Μπιλ για να τα γράφεις αυτά, πραγματικά λυπάμαι τη ζωή σου.
ΔιαγραφήΟΛΕ ΟΛΕ στο -23 μόνο αυτός...
Διαγραφήμε πληρωνει κ περναω φινα, αλοιμονο σε σενα...αντε γεια...
Διαγραφήυγ. με πληρωνει κ ο τσουκαλας
δε σε πληρώνει κανείς γιατί δεν έχεις δουλειά. Δεν έχεις γκόμενα επίσης. Είχες να δεις μπάσκετ από τον Οκτώβριο λόγω του καρφιού του Μπατίστα. Φαντασίωσή σου να πάρει ο Βαγγέλας την ΚΑΕ Ολυμπιακός. Η μόνη σου υπόσταση είναι σε τρολοσχόλια στο ίντερνετ. Η μοναξιά σε κάνει καταθλιπτικό, και η κατάθλιψή σου χτυπάει κόκκινο κάθε Ιούνιο. Δε σε σώζουν τα Ζανάξ. Πάρε Ladose.
ΔιαγραφήDr. Rosenberg (προσφάτως αφιχθείς εκ Μάλμε Σουηδίας)
http://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/A1Basket/h-entash-diamantidh-xanter.3445526.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με τον Τράκη μαζί με τον τιποτένιο τον Σπανούλη θα πρέπει να μπουν φυλακή και οι ξεφτίλες Διαμαντίδης και Μπατίστα. Αλλά αφού οι διαιτητές έδωσαν τεχνική ποινή μόνο στον Σπανούλη που έδειξε τα αυτιά του στα... 12χρονα που βρίζουν επι 5 χρόνια όλο του το σόι( σήμερα ήταν η σειρά της εγκύου γυναίκας του) τότε κάτι παραπάνω θα ξέρουν...
τεχνικη ποινη και στους δυο και φαουλ.Ο Χαντερ τον χτυπαει στα χερια,ενω ο ΔΔ πεταει την μπαλα χωρις να βλεπει.Ο ΔΔ τι να πει με τοσες καταρες τοσα χρονια τι πρεπει να κανει στο σεφ;;https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/11071934_673230636116371_8967751872166258031_n.jpg?oh=85e5df0b323c3a19ac3b92b93bd70ebe&oe=55DE0108
ΔιαγραφήKalispera kai syggnomi ek ton proteron gia ta greeklish (pc problem)
ΑπάντησηΔιαγραφήSimera gia 30 lepta eidame basket ypsilotatou epipedou,me protagonistes kyrios ellines apo to paron kai to mellon.Eidame gia 30 lepta ena OAKA na antapokrinetai apsoga se ena kalo match xoris ypervoles,kai eidame kai mia apo tis pio aksioprepeis kai akrivodikaies diaitisies me liga lathi
H antidrasi tou Span ta efere ola toumpa (xoris na einai idiaitera akraia edo pou ta leme) kai to asximo einai pos o idios mallon iksere pos tha prokalesei.Oi diloseis toy DG apo tin alli (pou ki aytes eixan psigmata alitheias mesa sto paralhrhma) irthan na foyntosoyn ki allo ta pneumata.
Episis arnitiki entiposi moy ekane to oti oi Ellines paiktes sympaiktes apo mora stis ethnikes den mpikan sti mesi ki apo tis duo omades na teleionei to paramuthi.
En telei ki oi duo omades se opadiko bathmo kerdizoun se fanatikoys kai xanoun kosmo se epipedo kai ousia.Milame gia ena entelos paidiko peristatiko to shmerino.
Elpizo na mh xreiastei na xanagrapsoyme polles fores mi basketika sxolia edo mesa
no_closure
Πότε αναμένουμε την "παραίτηση" Ιβάνοβιτς μετά την ήττα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει βρεθεί ήδη αντικαταστάτης ή θα πάει με Αλβέρτη όπως και πέρισυ?
Το ότι είχε χρόνο ο Νέλσον 2:26 και ο Λαουάλ DNP σημαίνει μήπως οτι ο ίδιος ο Ντούσκο ψάχνει αφορμή για να φύγει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθάρισε το πρωτάθλημα σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ένα μήνα μπορεί να ξαναβρωμίσει, δεν ξέρω.
Πάω να διαβάσω Γαύρο.
Ας αφησουμε ησυχους το Σπανουλη και το Γιαννακοπουλο. Υπαρχουν και χειροτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?t=130&v=7C3HtKsoB1Q
δεν έχει πάτο η κατρακύλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήη μόνη σωτηρία είναι, να πιει ένα βράδυ ντόρνα ο Ζοτς, και μέσα στο hallucination να έρθει και να πει, γίνομαι μεγαλομέτοχος, πρόεδρος, προπονητής και πόιντ γκαρντ άμα λάχει, στον μπασκετικό Παναθηναϊκό.
Τίποτα άλλο.
Το βίντεο με τον Σπανούλη να πετάγεται από την καρέκλα του σαν να τον χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα, μπαίνοντας σαν σφαίρα στα αποδυτήρια, είναι ανεκτίμητο... Μέχρι και τις μαζορέτες ξεπέρασε ο αθεόφοβος. Ούτε στον αιφνιδιασμό να έβγαινε ο μπαγάσας....Γειά σου ρε ατρόμητε αρχηγέ που δεν ακούς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι, έπρεπε να κάτσει στο γήπεδο για να τον λιντσάρουν 100 χουλινγκαναραίοι.
ΔιαγραφήΝα χαρώ εγώ κάτι άντρες.
Μπράβο ρε μάγκα. Είσαι παλικάρι. Θα ναι περήφανοι οι γονείς σου.
Ο προπονητής του Ολυμπιακού επέδειξε μια εξαιρετική συμπεριφορά στον πάγκο της ομάδας του. Παράλληλα, έστησε καλύτερα τον Ολυμπιακό και πήρε μια καθαρή και δίκαιη νίκη. Ούτε δικαιολογίες θα ψάξουμε, ούτε θα κρυφτούμε πίσω από τις λέξεις όπως γίνεται κάθε φορά που ο Παναθηναϊκός νικά και γινόμαστε μάρτυρες μιας γελοιοποίησης του αθλήματος με τεφτέρια για βολές και φάσεις κομμένες στα σάιτ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό εκεί και πέρα, η κίνηση του Σπανούλη ήταν η μαύρη κηλίδα του ντέρμπι. Εκτός αν μπούμε σ’ ένα σύννεφο ουτοπίας και αρχίσουμε να μιλάμε περί ισπανικού ποδοσφαίρου. Ο Σφαιρόπουλος, λοιπόν, επικαλέστηκε τα όσα ακούει από την εξέδρα ο Θεσσαλός. Υπάρχει γήπεδο της χώρας με μη υβριστικά συνθήματα; Η λύση είναι να προκαλούμε τα πλήθη; Δηλαδή, ο Διαμαντίδης λίγα έχει ακούσει στο ΣΕΦ. Μέχρι να σαπίσουν τα κόκκαλα του έχει διαβάσει. Τον είδατε ποτέ ν’ αντιδρά; Τι θα γίνει αν το κάνει στα πλέι οφ; Θα μπουκάρει όλα το ΣΕΦ μέσα και μετά να δω τι θα λένε οι «ερυθρόλευκοι».
Η διαφορά, λοιπόν, του Διαμαντίδη με τον Σπανούλη είναι αυτό ακριβώς το πράγμα. Ο Μήτσος κοιτάζει πάντα χαμηλά και θέλει να κάνει ευτυχισμένους τους συμπαίκτες του. Ο Βασίλης από την άλλη, πήρε όλη τη λεζάντα από τους πραγματικούς πρωταγωνιστές. Τον εξαιρετικό Πρίντεζη και τον καταπληκτικό Ντάρντεν. Αντί να πάρουν αυτοί το νέκταρ, θα πάρει ο «μεγάλος αρχηγός» τη μερίδα του λέοντος και τους πηχυαίους τίτλους. Όμορφα πράγματα.AFHNEI AIXMES O KONTOS GIA TON IVANOBITShttp://www.onsports.gr/Opinion/D-Kontos/item/482207-Kerdisan-alloi-kai-ithele-na-parei-ti-lezanta.
Ναι, τον έχουμε δει τον Διαμαντίδη να αντιδρά και με πολύ άσχημο τρόπο, μέσα στην έδρα του Πανιωνίου.
ΔιαγραφήΔεν καταλαβαίνω ακριβώς τι λες πάντως. Ότι απαγορεύεται να πανηγυρίζουν οι παίκτες σε αντίπαλες έδρες; Μήπως όταν ο Αμπέιντ έκανε το τόξο στο Φάληρο έπρεπε να μπουκάρουν οπαδοί;
Δεν ντρέπεστε να δίνετε άλλοθι στους κάφρους; Ή μήπως ήσουν κι εσύ μαζί με αυτούς που μπούκαραν;
Ο Γιαννακοπουλος θα κανει εφεση για να παρει το ματς στα χαρτια λογω της κινησης του Σπανουλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜισο λεπτο... ΑΚΥΡΟ! Ο Παναθηναικος δεν ειναι καλπικος. Ο προεδρος βγηκε και ειπε μπραβο στον Ολυμπιακο και οτι κερδισαν δικαια. Τι να κανουμε υπαρχουν και μερικοι με παντελονια στο αθλημα!
Ο καλπικος ειναι ενας.
Το καλοκαιρι ειχαν κερδισει σε αδιαφορο παιχνιδι και μετα στο κυπελλο εκαναν POLL αν θα κερδισουν με 30 με 40 ή με 50 ποντους. Στο τελος γελουσε ο Λουντζης.
Τωρα κερδισαν δικαια αλλα καμια κουπα δεν κριθηκε σημερα. Πολυ φοβαμαι οτι οταν θα ερθει η ωρα να κριθει η κουπα παλι ο Λουντζης θα γελασει τελευταιος... και για αλλη μια χρονια οι Αγγελοπουλοι θα κλαιγονται
Μήπως θα κάνει ένσταση για υπεράριθμος στο πάγκο του ολυμπιακού;
ΔιαγραφήΕδω ποτε θα μπει εισαγγελεας; οι ανθρωποι αυτοι αφου εχουν αμαυρωσει το ελληνικο μπασκετ σε λιγο θα σκοτωνουν κ θα ειναι ελευθεροι, κ το χειροτερο ειναι οτι υπαρχουν κ μικροι γιαννακοπουλοι στις εξεδρες. Ετσι εξηγειται κ η φυγη του ομπρα κ του σπανουλη...κ φυσικα οι 30αρες στην ευρωπη που αντι να τον συνεφερουν τους εχουν τρελανει περισσοτερο. ΟΧΕΤΟΣ χωρις τελος, αν υπηρχαν σοβαροι οπαδοι δεν θα γινονταν αυτα, θα του γυριζαν την πλατη, αλλα που...ΤΙΜΩΡΙΑ για ολους τους οι κουπες του σπανουλη κ αυριο του Ιτουδη κ του Ζοτς...
ΑπάντησηΔιαγραφήsorry μαγκες αλλα πολλοι που λεγατε οτι ο πεδουλακης δεν επρεπε να φυγει τωρα εσεις ζητατε να φυγει ο ιβα.. απλα στον αθλητισμο δεν πανε ετσι τα πραγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεσπα, τραγικος ο ιβα, φανηκε να ξεμενει απο λυσεις.. το μαρκαρισμα εστω και για μερικα δευτερα του διαμαντιδη πανω στον σπανουλη ειναι τραγικη επιλογη ακομη και σαν σκεψη!! ο παγκος σε νελσον λαουαλ και παππα ειναι επισης τραγικο κοουτσαρισμα.. μου βαζεις τον σλοτερ βασικο οταν ειναι ντεφορμε εδω και 3 μηνες.. και εχει να παιξει κοντα στον μηνα~~...
ξεπερασμενο το μπασκετ που θελει να παιξει ο κοουτς με βαρια κορμια στο 5 και απλα να τρεχουμε και να ριχνουμε τουβλα εξω απο το τριποντο.
Τραγικη τελικα και η στελεχωση αφου εχουμε ΕΝΑΝ μονο οργανωτη!! και ενα μονο 3 αρι !!!
Για την εξελιξη των μικρων δεν θα σχολιασω.. τωρα ας βγουνε οι φωστηρες και ας πουνε για το αν πρεπει ή οχι να μενει ενας κοουτς σε μια ομαδα οταν εχει χασει την ΟΜΑΔΑ του...
Το ειχα πει και την προηγουμενη σεζον , αν δεν εχουμε σκοπο να του δωσουμε επιπλεον χρονο του κοουτς τοτε πρεπει να φυγει.. οχι για να σωσουμε το πρωταθλημα, αλλα για να σωθουνε οι παιχτες που θα μεινουν σε αυτη την ομαδα.
Ψυχραιμία. Ο ΠΑΟ πρέπει να μείνει στον στόχο του, τη βελτίωση του αγωνιστικού κομματιού. Για να κατανοήσει όμως πραγματικά ποιά κομμάτια του ρόστερ πρέπει μα κρατήσει και να ποντάρει πάνω σε αυτά, πρέπει να άλλάξει προπονητή και το επόμενο δίμηνο να δείξουν οι παίκτες τι πραγματικά μπορούν με άλλον οδηγό. Ο Ιβάνοβιτς τελείωσε σήμερα και επίσημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για να γίνω κατανοητός. Δε λέω να δείξουν οπωσδήποτε θετικά πράγματα. Αλλά να μάθουμε την αλήθεια για την αξία τους. Με τον Ιβάνοβιτς δε θα μάθουμε ποτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφή