O Στράτος Περπέρογλου αποτελεί «μήλον της έριδος» για
Ολυμπιακό και Μπαρτσελόνα μιας και τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά του μπορούν να
απορροφηθούν άριστα και στους δύο οργανισμούς και να δώσουν ώθηση σε έναν
διεκδικητή. Γιατί η βολιδοσκόπηση του από τους ερυθρόλευκους είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την απώλεια του
Σλούκα; Το Hoopfellas αναλύει..
Είναι λιμάνι εναντίον λιμανιού.. Πειραιάς ή Βαρκελώνη για
έναν από τους πιο ποιοτικούς φόργουορντς
της Ευρωλίγκας στο τοπ-επίπεδο τα
τελευταία χρόνια. Δε μπορώ να πω ότι περίμενα την απόφαση του Ίβκοβιτς να
αποδεσμεύσει τον Έλληνα φόργουορντ. Όμως μπορώ να καταλάβω την οπτική του.. Ο
Περπέρογλου ξεκίνησε «σβηστός» τη σεζόν στη Πόλη όμως από τον Δεκέμβρη και μετά
ανέβασε ρυθμούς και αποτέλεσε «σταθερά» για την ομάδα του Ίβκοβιτς και σε
αρκετά σημεία τον go to guy αυτής. Ίσως αυτό τον γονάτισε στο τελός.. Ο Περπέρογλου
είναι ένας πολύ ποιοτικός φόργουορντ με winning mentality και
γαλουχημένος να παίζει σωστό και έξυπνο μπάσκετ, αποτελώντας μια πολύ αξιόπιστη
λύση στο υψηλότερο επίπεδο. Όμως ακριβώς σε αυτό το επίπεδο, ο ίδιος σταδιοδρόμησε
όντας τρίτη ή τέταρτη επιλογή στην επίθεση και όχι η πρώτη ή δεύτερη.
Η σειρά
με τη Ρεάλ στα πλέη-οφς της φετινής Ευρωλίγκας ήταν χαρακτηριστική. Η πολύ καλή,
σε επίπεδο τακτικής, προετοιμασία έφερε την Αναντολού πολύ κοντά σε αυτό που
για πολλούς έμοιαζε με θαύμα, όμως όταν οι Τούρκοι βρέθηκαν με το take it or leave it κολλημένο
στα μούτρα τους κοίταξαν τον Περπέρογλου ο οποίος απέτυχε να «παραδώσει» τα
μεγάλα σουτ κόβοντας κάθε ελπίδα για την ομάδα του, σε μια σειρά μάλιστα όπου ο
προπονητής του προσπάθησε να τον αποσυμπιέσει χτίζοντας πολύ έξυπνα την επίθεση
του πάνω στον άξονα των Ερτέλ-Κρίστιτς. Γυρνώντας στη TBL και στα playoffs, ο Περπέρογλου έκανε καλούς τελικούς (κορυφαίος
στα δύο τελευταία ματς) όμως ο soft χαρακτήρας στο
αμυντικό κομμάτι που έδειξε η Αναντολού στους τελικούς και η ομαδική αποτυχία
έφερε άνεμο αλλαγής. Ήταν λάθος να ζητηθεί από τον Περπέρογλου α πάρει περισσότερες πρωτοβουλίες
από αυτές που του αναλογούσαν (λόγω εμπειρίας)
και αυτό καθρεπτίστηκε στο shot selection του παίχτη. Τα 900χιλ. που
προέβλεπε το συμβόλαιο του 31χρονου SF για τη νέα σεζόν έπαιξαν μεγάλο ρόλο
στην απόφαση του front office του κλαμπ που αποφάσισε ότι θα χτίσει πάνω στα φρέσκα πόδια
του Οσμάν το μοντέλο μπάσκετ που θέλει να παρουσιάσει.
Η ΜULTIPLE OFFENSE ΤΟΥ «ΠΕΡΠΕ» ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΛΟΥΚΑ
Ο Περπέρογλου φέρνει μαζί του τη γνωστή multiple offense η οποία ενταγμένη στο
σωστό πλαίσιο μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα στη λειτουργικότητα και τη
παραγωγικότητα μιας ομάδας δίνοντας πολλές επιλογές στα χέρια ενός κόουτς. Μιλάμε
για έναν φόργουορντ ο οποίος έχει ένα versatile επιθετικό παιχνίδι. Face up, Post up (από τα καλύτερα Post-3 στην Ευρώπη, πολλά από
τα safe plays των Ζοτς, Μπαρτζώκα, Ντούντα βασίστηκαν σε τέτοιες
καταστάσεις), παιχνίδι με τη μπάλα στο παρκέ, drive, τελείωμα στο transition και εξαιρετικό σουτ από μέση
και μακρινή απόσταση, πακέτο που τον μετατρέπει αυτόματα σε θεριστή στην αδύνατη
πλευρά και πολύ επικίνδυνο στη close out επίθεση. Συνδυάζει άψογα το μέγεθος, τη πλαστικότητα με την έξυπνη διαχείριση του εαυτού του στο
παρκέ η οποία τον βοηθάει να καλύπτει τα μειονεκτήματα του.
Ο Ολυμπιακός σε σχέση με πέρυσι έχασε την ικανότητα στο
σκοράρισμα και την περιφερειακή εκτέλεση που του έδινε η παρουσία του Σλούκα
αλλά και έναν καλό αμυντικό στη περιφέρεια όπως ο Ντάρντεν. Πολλές φορές όμως,
επειδή η στελέχωση είναι σύνθετη διαδικασία και τα δρώμενα στην αγορά κάτι που
δε μπορείς να υπολογίσεις, πρέπει να είσαι έτοιμος να συμπληρώσεις τα
χαρακτηριστικά που χάνεις από μια θέση, κάπου αλλού στο ρόστερ. Ο καινούργιος Ολυμπιακός φαίνεται ότι έχει δυναμώσει αμυντικά, ειδικά
στο backcourt με τη παρουσία των Χάκετ-Στρόμπερι. Ο ύψους 1.97μ. Ιταλοαμερικανός
γκαρντ μπορεί να καλύψει με τη παρουσία
του τις post φάσεις και την αφοσίωση στην άμυνα που έπαιρνε η ομάδα από
τον Ντάρντεν (ελπίζω να το κάνει και σε επίπεδο συγκέντρωσης..) όμως αυτή η πολυδιάστατη
και με πολλές διαφορετικές δεξιότητες γραμμή γκαρντς χάνει σε περιφερειακό δηλητήριο
χωρίς τον Σλούκα. Γεγονός πολύ σημαντικό αν αναλογιστούμε το πόσο βασίστηκε στο
κομμάτι του περιφερειακού σουτ πέρυσι ο Ολυμπιακού, η ομάδα με τα λιγότερα Midrange Shots η οποία φαίνεται (όπως και ο Παναθηναϊκός)
ότι ακολουθώντας την επιστήμη των Analytics έχει μηδενίσει την αξία των Deep 2s επιλέγοντας να
μετακινηθεί λίγο πιο πίσω, έξω από τη γραμμή του τριπόντου αυξάνοντας το Value της
προσπάθειας. Εδώ μπαίνει ο Περπέρογλου στην εξίσωση. Ο διεθνής φόργουορντ
μπορεί να παίξει τον ρόλο του Sniper αγκυροβολημένος στη weak side διατηρώντας παράλληλα τη πίεση στην
αντίπαλη άμυνα και το σωστό spacing
στην επίθεση του ή να λειτουργήσει ως executive shooter σε
μια ball screen επίθεση. Με λίγα λόγια, μπορεί να μετριάσει με τη παρουσία
του το κενό στη περιφερειακή εκτέλεση και να προσφέρει κάποιους σίγουρου
πόντους που χάνουν οι ερυθρόλευκοι μετά την απώλεια του Σλούκα.
Με τον
Περπέρογλου ο Ολυμπιακός, λαμβάνοντας υπόψη το φετινό recruiting θα «ζυγίσει»
καλύτερα την ομάδα του βάζοντας perimeter firepower δίπλα σε ένα backcourt σφριγηλό αμυντικά με μέγεθος και αρκετή ποιότητα αλλά ύποπτη περιφερειακή παραγωγικότητα και efficiency σε προσπάθειες
εκτός ρακέτας . Παράλληλα, θα προσθέσει μια (δεύτερη) λύση στη θέση «4». Θυμηθείτε
τα κατορθώματα του Περπέρογλου όταν ο Μπαρτζώκας τον χρησιμοποίησε ως PF.. Η παρουσία του Γιάνγκ
μπορεί να λειτουργήσει θετικά εδώ. Η ικανότητα στη περιφερειακή εκτέλεση από τη
θέση «4» είναι πολύ σημαντική στο σύγχρονο μπάσκετ ειδικά στις ομάδες pace & space κατευθύνσεως. Για αυτό και τα Stretch-4 έχουν ανεβάσει το οικονομικό τους
status. Ο Περπέρογλου λοιπόν
μπορεί να λειτουργήσει και έτσι δίνοντας βάθος στη γραμμή φόργουορντς των
ερυθρολεύκων. Είναι χαρακτηριστικό το πόσο πόνεσε ο Ολυμπιακός εν τη απουσία
του Πρίντεζη φέτος (και πόσο επέμενε η σελίδα, στα παράπονα των οπαδών του, ότι
οι ερυθρόλευκοι θα είναι άλλη ομάδα με τον Συριανό φόργουορντ και πάλι στο
παρκέ).
Μέχρι αυτή τη στιγμή η Μπαρτσελόνα έχει πάρει κεφάλι στη
κούρσα απόκτησης του Περπέρογλου, με τον Ολυμπιακό να παραμένει σταθερά στο κόλπο.
Οι ερυθρόλευκοι δε θέλουν να διαθέσουν υπερβολικά χρήματα στη συγκεκριμένη
περίπτωση καθώς υπάρχει η εκτίμηση ότι μπορεί με 450-500 χιλιάρικα να βρεθεί ένας
πολύ καλός ξένος κόμπο φόργουορντ, που
σίγουρα όμως δε θα σου δώσει δυνατότητα έξτρα προσθήκης από τη μη εγχώρια αγορά
και θα έχει μεγαλύτερο ρίσκο από τον «παιγμένο» και με διαπιστευτήρια σε αυτό
το επίπεδο Έλληνα φόργουορντ. Δε θα κρυφτώ πάντως.. Η Μπαρτσελόνα επίσης μοιάζει
πολύ καλή περίπτωση για τον Περπέρογλου. Στα μάτια μου ο 31χρονος διεθνής είναι
παίχτης «κοψιάς»-Μπαρτσελόνα. Ταλαντούχος, μέγεθος, καλή τεχνική κατάρτιση,
δαντελένιο στυλ, μέγεθος, όχι ιδιαίτερος φανατισμός σε επίπεδο ιδιοσυγκρασίας..
Ειδικά στα χρόνια του Πάσκουάλ οι Καταλανοί έχουν στελεχώσει την ομάδα τους με
παίχτες τέτοιας κατευθύνσεως. Θεωρώ ότι ο Περπέρογλου μπορεί να παράγει στο μπάσκετ του Πασκουάλ και θα βοηθήσει πολύ
τη Μπαρτελόνα με το versatile επιθετικό του παιχνίδι. Όμως ελπίζω να τον δω να
επαναπατρίζεται.. Σε μια χρονιά όπου οι δύο ομάδες μας παρόλες τις δυσκολίες που εμφανίζει το διαμορφωμένο
οικονομικό πλαίσιο της χώρας μας, δε φοβήθηκαν να επενδύσουν παραπάνω χρήματα
γιατί πολύ απλά διέγνωσαν ότι η προοπτική για κάτι καλό είναι πολύ κοντά,
έχουμε ανάγκη τέτοιες επιστροφές ώστε να πάμε (όπως κάθε χρόνο) στη μάχη της ..
Άνοιξης με όσο το δυνατόν περισσότερα όπλα στη φαρέτρα..
Υ.Γ: Προξένησε εντύπωση
η επιλογή του Γκουντάιτις να αφήσει τη Ζάλγκιρις και να μετακινηθεί στο
Βίλνιους και τη Ρίτας. Ο ίδιος ο 22χρονος Λιθουανός ψηλός (Νο47 του ντραφτ από τους
Σίξερς, μετακινήθηκε στο Σακραμέντο μαζί με τον Μίτροβιτς μετά από επιθυμία του
Βλάντε Ντίβατς..) για τον οποίο έχουμε μιλήσει με καλά λόγια στο παρελθόν, ήταν
απογοητευμένος από τον τρόπο που τον χρησιμοποιούσαν στη Ζάλγκιρις μιας και
ήθελε να πάρει λεπτά και ως PF.
Επέλεξε λοιπόν τον κόουτς Μαρτσέλο Νικόλα (ναι, τον πρώην πράσινο φόργουορντ) ο
οποίος έχει δουλέψει με τον Μοτεγιούνας στο Τρεβίζο και τη Μπένετον, θεωρώντας ότι
μαζί του έχει καλύτερη τύχη. Ο Γκουντάιτις άλλωστε δεν ήταν προϊόν του
προγράμματος της Ζάλγκιρις μιας και πήγε εκεί στα 18 του (δεν είναι καν από το
Κάουνας) χωρίς ποτέ να αναπτύξει ιδιαίτερους δεσμούς με το κλαμπ.
Υ.Γ1: Ο Τάιους έχει ανεβάσει τις απαιτήσεις του και ο Λάσμε
έχει ξανανοίξει γραμμή επικοινωνίας με τη Γαλατά.. O Παναθηναϊκός θα πρέπει να είναι έτοιμος για όλα τα
ενδεχόμενα και με τη καλύτερη δυνατή εναλλακτική. Το πλάνο των πρασίνων περιλαμβάνει και έναν
ακόμα γκαρντ όμως προέχει το θέμα του mobile ψηλού..
Υ.Γ2: Η Μακάμπι έφτασε κοντά σε ένα σπουδαίο deal με τον Τζέφρι Τέηλορ όμως
τη τελευταία στιγμή ο Σουηδός wing έκανε πίσω. Καλός παίχτης με ποιότητα, έχει το πακέτο να
παίξει καλό μπάσκετ στην Ευρώπη. Στο τουρνουά της Σλοβενίας είχε 21.2 PTS -4.6 REB- 1.4 AST- 1.4 STL με 42.3% 3PT..
Παντρευτηκες Γαυρινα ε, δεν εξηγειται αλλιως ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθε καλο και μεσω του μπλογκ σας ευχομαι.
Δημητρης Σ.
ΚΑΛΑΘΗΣ, ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ, ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΒΛΟΒΙΤΣ, {ΠΑΠΠΑΣ}
ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠOΠΟΥΛΟΣ
ΦΩΤΣΗΣ, {ΓΚΙΣΤ}
ΡΑΝΤΟΥΛΙΤΣΑ, ΞΕΝΟΣ, ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ
ΧΑΚΕΤ, ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ, ΑΘΗΝΑΙΟΥ
ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ, ΣΤΡΟΜΠΕΡΙ
ΛΟΤΖΕΣΚΙ, ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ
ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ, ΑΓΡΑΒΑΝΗΣ, ΤΣΑΙΡΕΛΗΣ
ΓΙΑΝΓΚ, ΧΑΝΤΕΡ
ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΚΑΙ ΠΙΟ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ
Υ.Γ 1 ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΦΩΤΣΗ 4ΑΡΙ? ΕΛΕΟΣ.....
Υ.Γ 2 ΚΛΑΣΙΚΟ 2ΑΡΙ ΓΙΟΚ ΦΕΤΟΣ,ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΟΥΤΕΡ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ........
Γιατί ξεχνάς τον υπερπαίκτη Βασίλη Καββαδά; Θα σε μαλώσω :P
Διαγραφήαυτο λες να το κανεις κοπυ και στην επομενη αναρτηση??
Διαγραφήθανος
ναι γιατι οχι; αν το εγκρινεις και εσυ φυσικα......
Διαγραφήενώ ο οσφπ πάει με τα μεγαθήρια αγραβάνης-τσαϊρέλης στο 4 και τρομάζει όλη την ευρώπη με την τριάδα που συμπληρώνει ο πρίντεζης. ο οποίος πρίντεζης είναι και επιρρεπής στους τραυματισμούς.
Διαγραφήο γκιστ γυρνάει 6/12. την ίδια μέρα μπορεί να παίξει κατευθείαν και δεν τίθεται και θέμα φυσικής κατάστασης,αφού προετοιμασία και προπονήσεις θα κάνει κανονικά με την ομάδα.θα χάσει δηλαδή 2 μήνες στην αρχή της χρονιάς με μοναδικά σημαντικά παιχνίδια σε αυτό το διάστημα πιθανό παιχνίδι με τον οσφπ στους 8 του κυπέλλου(αν τους βρούμε στους 4 θα είναι παρών,αφού τα ματς γίνονται μέσα στις γιορτές) και πιθανό παιχνίδι στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος
για τον παππά βλέπουμε,γιατί μπορεί να γυρίσει πιο νωρίς από τον γκιστ,απλά θα χρειαστεί και 20-30 μέρες μέχρι να βρει φυσική κατάσταση και αγωνιστικό ρυθμό
το ρόστερ του παναθηναϊκού με το αθλητικό 5αρι(πχ αν είναι ο τάιους αυτός) είναι ισάξιο με του ολυμπιακού(για να μην πω καλύτερο). γιατί δε νομίζω ότι ο αθηναίου και ο τσαϊρέλης προσφέρουν περισσότερα από όσα θα προσφέρουν ο μποχωρίδης με τον χαραλαμπόπουλο στον παναθηναΪκό
υγ. φέτος και οι 2 ομάδες ξεκινούν από την ίδια βάση ως προς τη χημεία των ρόστερ τους,αφού και ο ολυμπιακός έχασε αρκετούς παίχτες του βασικού ροτέισον της τελευταίας 2ετίας-3ετίας. περισσότερους από όσους έχασε ο παναθηναΪκός φέτος το καλοκαίρι
μα φυσικα και εγκρινω..θα ηθελα να βλεπω αυτη τη σπουδαια αναλυση κατω απο καθε αναρτηση, μεχρι να τελειωσουν οι μεταγραφες..
Διαγραφήενταξει κυριε "κοπυ'',απλα γελοιος...
Διαγραφή4:06
Διαγραφήεπειδη εχεις ωραια επιχειρηματα ποια ειναι η αποψη σου για τη στελεχωση του παναθηναικου,γιατι δεν μας λες?
Καλησπέρα αυτό με το πλάνο του ΠΑΟ με ένα ακόμα γκάρντ είναι σίγουρο? Γιατί όλοι γράφουν ότι δεν ψάχνει τέτοιο πάικτη.Ο Λάσμε μάλλον πάει τελικά στην Γαλατά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ αν δεν κανω λαθος παντρευτηκες. Ευτυχια και καλους απογονους ευχομαι. Πως βλεπεις το ροστερ του Ολυμπιακου μεχρι στιγμης?
ΑπάντησηΔιαγραφήAlphonso Ford.
Ποιές μπορεί να είναι οι αξιόλογες ενελλακτικές για αθλητικό ψηλό αν δεν προχωρήσουν οι περιπτώσεις Τάιους και Λάσμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήO Ραντουλιτσα δεν αναφερεται πουθενα απο τον Τζιμ,σαν να μην εγινε μεταγραφη ποτε η μηπως ο γαμος τον εμποδισε να το μαθει.Καλοριζικοι να εστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήTyous κλεινει στον Παναθηναικο.Μαλλον εχει ηδη κλεισει...Ο σουηδος πως σου φαινεται για τον Παναθηναικο?
ΑπάντησηΔιαγραφήDejanBodiroga
Σορρυ ρε τζιμακο που πριζω αλλα μονο εγώ βλέπω ότι πιο δυσκολα μπαλώνεται η απουσία του γκιστ απ ότι του παππά? Αν ήταν ετοιμοπόλεμοι από την αρχή της σεζόν θα συμφωνούσα ότι 2αρι σουτερ λείπει. Αλλά με δεδομένες τις αργοπορημένες επιστροφές των, πως θα μπαλωθεί το κενό στο 4 που προς το παρόν μόνο οι φωτσης και χαραλαμπόπουλος μπορουν να παίξουν εκεί. Βλέπεις να παίρνει λεπτά στο 4 ο mobile center που θα αποκτηθεί?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπεις καθόλου εφικτή την απόκτηση του καιμακόγλου (που μάλλον θα ταίριαζε περισσότερο στον ολυμπιακό ακόμα και απ τον περπε)?
Μήπως να κοιτούσαμε κατά ρωσία μεριά? Ο Khryapa ειναι ιδεα μου οτι είναι ελεύθερος?
Άρα μαλλον πάει για φθηνότερο παίκτη πίσω από το Ραντουλιτσα. Αναμενόμενο. Ας πάρει τουλάχιστον έναν ακομα γκαρντ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερες,απ οτι φανηκε η Μπαρτσελονα ειταν παρα πολυ σοφτ ομαδα περσυ-πολυ δαντελα,για αυτο το ριχνουν το μαγαζι στους ψηλους κ'πανε για σαμιουελς-λαουαλ(σε'ι'ν) και θελουν το περπερογλου ουσιαστικα στην θεση του χεζονια που δεν πολυ εβαζαν περσυ κιολας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα μεγαλο + απο εμενα με τον ου'ιλι το μπαινουμ εαν τελικα παει στη βαρκελωνη,βεβαια ο πασκουαλ εχει μια εμμονη με το ντεσον τομας στα φοργουορντ για να τα λεμε ολα...
Ο οσφπ πιστευεω οτι μπορει εαν δεν παρει το περπερογλου να παει σε γκαρντ και να ανεβασει για λιγο το Στρομεπρι στο 3.
Ο τεηλορ ειχε ενα παρα πολυ σοβαρο τραυματισμο τη προπερσυνη σεζον(σε ματς πιστονς-χορνετς) που τον πηγε πισω,δουλεψε παρα πολυ το παιχνιδι του απ το 12 που εγεινε ντραφτ,το να αφησει τα 6 κατοσταρικα στο τραπεζι κατι λεει παντως.
Υ.Γ Σαμερ λιγκ το Αναγνωσμα...Στο ορλαντο ο χεζονια εδειχνε ο ποιο ταλαντουχος παιχτης απ την νεα ταξη του ντραφτ και ο Ααρον γκορντον παρα πολυ βελτιωμενος στο σουτ ,επισης ο μπερντ δειχνει για μια ακομη φορα οτι δεν πρεπει να εχεις τοπ -5 πικ για να χτησεις ομαδα,ο τερνερ ειναι ο απολυτος sleeper στο ντραφτ(οπως το 2010 ο πωλ τζωρτζ και στιβενσον στο 10 κ΄40 πικ),απο κοντα και ο ''δικος μας'' στανλε'ι' τζονσον που λεει οτι ειναι ο καλυτερος παιχτης του ντραφτ.
Στο λος αντζελες φανηκαν πανω κατω γνωστα πραγματα,ο ταουνς ειναι ασφαλης νο.1 επιλογη,ο οκαφορ εχει ποστ παιχνιδι αλλα δεν ειναι και καλος αμυντικος ,ο ρασελ θελει δουλεια αλλα εχει ταλεντο ενω ο πορζινκις δεν μπορει να παρει καλη θεση για ριμπαουντ στο 4 επειδη ειναι πολυ αδυναμος.Πολυ καλος ο Πορτις που πηγε στο σικαγο ενω απο το δευτερο γυρο ο νορμαν παουελ που πηγε στο τοροντο μιαζει η αποκαλυψη μεχρι στιγμης.
Καλος ειναι ο ντεζον ειναι κ δικο μας πικ 50φευγα κ τον εχω δει λιγο παραπανω :) , περυσι μια χαρα χρονια εκανε αλλα θελει εναν σκληροτραχηλο διπλα του, δεν ειναι ο κλασσικος αμερικανος στο 4.
ΔιαγραφήΣαμερ λιγκ, γκορτνον εδειχνε βελτιωμενος αλλα εσπασε το σαγονι του ή κατι τετοιο δε ξερω ποσο σοβαρο ειναι αυτο. Ο βονλεχ εδειξε ισως ακομη πιο βελτιωμενος κ αναμενεται να τον δουμε αρκετα στο πορτλαντ (Lottery team?). Τον τερνερ δεν τον ειχα δει αλλα πραγματικα τραβηξε λαγο ο λαρι, λογικα 5αδατος?
Προζινγκις εγω αν κ δεν τον θεωρω #4 του δινω ενα συν γιατι τον ειδα ετοιμο για μαχες αλλα παραμενει σοφτ οσο δε παει...
Ποιος φευγει απο σικαγο? Νοα/Ταζ ή καποιος αλλος? Μιας κ πορτις δειχνει ετοιμος να παρει λιγα λεπτα στην ηδη υπερφορτωμενη γραμμη ψηλων κ PF.
Στο summer league καταλαβα κ το λογο που ο winsolw επεσε τοσο χαμηλα #10, δειχνει σε κακο φεγγαρι κ μαλλον τα work out του δεν ηταν καλα αν κ θεωρω οτι ειναι το steal του draft.
simmons απο spurs μπορει να κανει παταγο στην ευρωπη σαν 2/3
Ο ντεσον τομας(απ το οχαιο στειτ) ειναι παιχτης που θα ερθει απ τον παγκο θα σου βαλει καποια κρυα σουτ και θα κρατησει μια διαφορα η' θα φθειρει τον αντιπαλο,δεν ειναι για σταρτερ ειδικα περσυ που παγκωσε ενα ταλεντο οπως ο χεζονια....
ΔιαγραφήΟ ταζ γκιμπσον ειναι χρονια για φευγα απ το σικαγο,ο τιμποντο τον κρατουσε μιας και του εκανε στην αμυνα ο χο'ι'μπερκ ομως ειναι σαφως ποιο επιθετικος κοουτς,δεν ξερω τι εχει κατα νου μιας και πανω κατω το σικαγο ειναι ιδια ομαδα.
Ο winsolw δεν εχει καθολου mid-rage game,δεν φενεται να το χει δουλεψει μιας και ολα τα καλαθια τα εβαζε με προσωπικα ντραιβ απ τα αριστερα στο κολλεγιο αλλα και στο καμπ του ορλαντο,βεβαια μια γευση το τι θα συναντησει απ τους επαγγελαμτιες την πειρε απεναντι στο Τερνερ της ιντιανα,δυσκολα να βαλει τετοια καλαθια σε Μεγαλοσωμους σεντερ....Επιπλεον ποσο πραγματικα ψηλος ειναι για να παιξει στο 3;;
Ο Στανλε'ι τζονσον μου εδιωξε καποιες αμφιβολιες στο ορλαντο που τον ειδα,θελει δουλειτσα βεβαια αλλα εινα καλη πρωτη υλη.
Bonus βιντεακι απ τη χαβαλετζιδικη Drew league φιλε zoze www.youtube.com/watch?v=U9oIzNLwQqs
Y.Γ Δημητρη τα καλυτερα να ευχηθω,αυτες τις δυσκολες ωρες καλο ειναι να μενουμε ενωμενοι και δεσμευομαστε ο ενας στον αλλο.
δε το συζηταμε για σουπερ μαριο,ο ντεζον παντως εχει βελτιωθει αρκετα. Αλητης ο στανλει εκει, μεγαλος αλητης!!
ΔιαγραφήΤζιμ τα καλυτερα κ απο εμενα φιλε με υγεια πανω απ όλα κ να περνατε καλα, κ καλους απογονους!!! Φανταστειτε τωρα 5 χρονων το παιδι να κανει διαλεξη στον παιδικο σταθμο για το που κινειται το μπασκετ σε παγκοσμιο επιπεδο κ να μιλαει για παιχτες οικονομικοι υπαρχουν χαχαχαχα
Τζιμ ακούγεται ότι παντρεύτηκες, να ζήσεις να ευτυχίσεις και να κάνεις μια πεντάδα γιους να γίνουμε όλοι εδώ οπαδοί της "Jim Conway Mob basketball club"
ΑπάντησηΔιαγραφήtalos
Καλησπέρα Τζιμ και παιδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Περπέρογλου στον Παναθηναϊκό ιδέα μου είναι ότι έπαιζε ως wing 3&D ; Πάντως συμφωνώ είναι από τους πιο versatile (να το παίξουμε Αμερικάνοι) παίκτες αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη. Είναι και πολύ έξυπνος παίκτης, δεν εκβιάζει σουτ ή προσπάθειες, φέρνει ηρεμία στο παρκέ και σπάνια θα τον δεις να κάνει λάθος.
Αν σου προξένησε εντύπωση η επιλογή του Γκουνταίτις, η επιλογή του Καρνιάουσκας τι σου έκανε; Πέρα από την πλάκα, ο Γκουνταίτις φαίνεται ότι ήταν από τις λίιιιιγες εκλάμψεις της Ζαλγκίρις μαζί με τον Λεκαβίτσιους σε αυτήν την "λιθουανοποιήση" της Ζαλγκίρις έπειτα από την παταγώδη αποτυχία της σεζόν 2012-13 που έπεσε πολύ φράγκο για τα δεδομένα της ομάδας (Λαφαγιέτ, Πόποβιτς, Ντάρντεν, Φουτ κλπ)
ΥΓ: Έχω δει για πρώτη φορά φέτος και τα τρία σάμερ λιγκ. Ξεχώρισα αρκετούς. Πέρα από το πολυβόλο (το χει η οικογένεια δεν παίζει!!) Σεθ Κάρυ, ξεχώρισα τον Άλαν Ουίλιαμς του Χιούστον, τον Σι Τζέι Φερ των Σέλτικς και τον Σάννον Σκότ των Σπέρς. Βλέπεις κάποιον εξ αυτών να θέλει να διαβεί τον Ρουβίκωνα; Δεν ξέρω τι λες αλλά αν χάλαγε του Τάιους, θα έπερνα Άλαν Ουίλιαμς.
ΥΓ2: Παντρεύτηκες;;; Τι λένε οι άλλοι;;; Έτσι και παντρεύτηκες και δεν με κάλεσες... ιιιιιιιι.... θα βάλω τρίποντο στη μούρη σου.... Ε ρε φίλε... έχασα την ευκαιρία να ντυθώ παρανυφάκι... γαμώτοοοοο...
Φιλικούς χαιρετισμούς, κάπτεν !!
Τα Summer League από που τα παρακολουθείτε ρε παιδιά; Streaming μέσω ίντερνετ; Μόνο το NBA TV τα μεταδίδει;
ΔιαγραφήEγώ προσωπικά μέσω streaming.
ΔιαγραφήΠοιό αμερικάνικο κανάλι τα μεταδίδει;
ΔιαγραφήΔημήτρης
Γιατι καθυστερουν αραγε τοσο πολυ την μεταγγραφη του mobile 5ριου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως θα σας φαινοταν ο Παπ για την Παναθα;
Μας χαλάει...
Διαγραφήποιος παπ?
Διαγραφήμηπως εννοεις τον πατ??δεν ακουγεται πολυ ασχημα..
ΔιαγραφήΟ Jim μπορεί να είναι αυτή την ώρα στο γλέντι και να περνά τα μηνύματα μας στα κρυφά κάτω απο το τραπέζι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουράγιο Jim και πρόσεχε μην σε πάρει χαμπάρι η νύφη και φας παντόφλα στην πρώτη νύχτα σας...
Να ζήσετε και καλούς απογόνους!
Βιον ανθοσπαρτον.....harvester
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυο λογια κ για τον παπ, απο μαρτιο τον λιγουρευομουν με ενα συμβολαιο της ταξεως των 3μυριων συνολο *2χρονια στους σπερς, δε θεωρουσα οτι θα εμενε χιουστον, τελικα το συμβολαιο του εξυπηρετησε το σκοπο του που δεν ηταν αλλος μιας ανταλλαγης μιας κ ο mc daniels ειναι ανωτερο πακετο (αθλητικα), πλεον κατεληξε στους ντενβερ, παραδοξως (λογο συμβολαιου) ισως οι ντενβερ τον κρατησουνε κ τον δουλεψουνε, ειναι καλη ομαδα για αυτον οι ντενβερ, αν δε κανω λαθος τον wilson chandler θα εχει μπροστα του μονο, στο 4 επισης μονο τον γκαλο, θεωρω φαριντ θα παρει αρκετα λεπτα στο 5. 70-30%να μεινει ντενβερ κ μαλιστα καλη περιπτωση για αυτον να κανει το ονομα του κ να συνεχισει να βρισκει συμβολαια. Εχει ολα τα φοντα για να γινει ενας αξιολογος 3&D(?) στο 3/4.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ και επαυξάνω για όλα τα στοιχεία που σημειώνεις Τζιμ στο ότι μπορεί να βρει στον Περπέρογλου,διαφωνώ όμως για το να επιλέξει να τα πάρει από τον συγκεκριμένο παίκτη. Οι επιλογές Χάκετ-Στρόμπερι δίνουν μέγεθος,αμυντική δύναμη και επιλογές στην επίθεση κοντά στο καλάθι,όμως χάνεις πολύ από το επιθετικό σου δηλητήριο περιφερειακά(χάνοντας 2 πολύ καλούς σουτέρ) και παρότι ο Χάκετ είναι καλός οργανωτής και έξυπνος δημιουργός,δεν έχει την οξυδέρκεια και την ώθηση που έδινε ο Σλούκας στη δημιουργία του Όσφπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως θεωρώ πως το πακέτο αυτό ο Όσφπ θα πρέπει να το ψάξει στη θέση 4.
Στο 3 ο Παπαπέτρου πρέπει να πάρει λεπτά αυστηρά,μπαίνεις σε χαζό τριπάκι αν κάθε χρόνο παρατείνεις τη στιγμή να τον ρίξεις στα βαθιά(είναι πανέτοιμος κι αν συνεχίσεις έτσι μπορεί και να στην κάνει) ενώ η ιδέα να πηγαίνει πολύ ο Λοτζέσκι στο 2 δεν βγαίνει και τόσο γιατί υπάρχει ο Σπαν που δύσκολα μπορεί να μείνει πλέον δίπλα του στον άσσο,ενώ και με τον Χάκετ θα ήταν πολύ βαριά η 5άδα οπότε δε θα πετύχαινες οτι ήθελες.
Γνώμη μου είναι οτι αυτά τα στοιχεία,με έμφαση στο περιφερειακό σουτ,ο Όσφπ πρέπει να τα βρει σε ένα 4άρι που θα δώσει νέα πνοή στο επιθετικό του παιχνίδι,ακόμα κι αν ο παίκτης δεν είναι βράχος σε ριμπάουντ και άμυνα.(ελπίζοντας οτι ο Γιανγκ θα είναι ένας ογκόλιθος σε αυτά τα κομμάτια και με το μέγεθος στις υπόλοιπες θέσεις δεν θα πονάς από τετοια προβλήματα)
Ο Τζέφρι Τέιλορ θα ήταν πραγματικά σούπερ για Ευρώπη και με αυτόν στην εξίσωση η Μακάμπι θα θύμιζε λίγο τη διετία 04-05...(ιεροσυλία ε?)
Ακούω οτι ο Πάο δεν θα πάει σε γκαρντ,θα είναι πραγματικά μεγάλο ρίσκο που για μένα δεν αξίζει.Μπορεί να υπογράψει έστω έναν φθηνό Αμερικάνο(σουτ και άμυνα) και βλέποντας το πώς πάει ο Μποχωρίδης,πώς επέστρεψε ο Παππάς και πώς αποδίδει η ομάδα στη θέση να πάρει την επόμενη απόφαση.
Διαφορετικά θα έχει πάλι μεγάλο κάρο να τραβήξει στην περιφέρεια.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΜήνυμα άσχετο με την ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά.
Βλέποντας σε ατελείωτες ώρες καλοκαιρινού καψίματος ξανά παλιά παιχνίδια της εθνικής, σκάλωσε με το ευρωμπάσκετ του 93 που πέραν της απίστευτης νοσταλγίας των περασμένων χρόνων που όλοι παρακολουθούσαμε σαν τρελοί μπάσκετ και της πλέον αγαπημένης μου φανέλας με την οποία κατέβηκε η εθνική, έχω και δύο επιπλέον παρατηρήσεις.
1) Ρε Τζιμ, ειλικρινά, έχεις ξαναδεί αμυντικό σαν το Σιγάλα από εκείνη την εποχή μέχρι σήμερα; Μιλάω για την one on one εξολόθρευση του αντιπάλου, όχι για versatility, όπου σίγουρα υπήρξαν πολλοί και καλύτεροι με πρώτο το Διαμαντίδη. Αλλά ειλικρινά, ο τύπος είχε τελειοποιήσει την επιστήμη του man to man. Απίστευτη αφοσίωση στα βήματα, μετωπικά και πλάγια, φοβερό στήσιμο κορμιού και κόψιμο διαδρόμων με τέτοια σταθερότητα που του εξασφάλιζε ελάχιστα φάουλ, και φοβερή πίεση στο σουτ του αντιπάλου. Δεν είναι τυχαίο το ότι ο Γκάλης απέναντί του έβαζε μονοψήφιους πόντους. Δείτε το 93 τι έκανε στον κακομοίρη τον Μάγιερς. Αλήθεια, έχεις άλλον καλύτερο κατά νου από το 90 μέχρι σήμερα Τζιμ;
2) Ό,τι και να πω για το Γιαννάκη, είναι λίγο. Όλοι θυμόμαστε το πάθος συνδυασμένο με φοβερό mentality (τα έδινε όλα για όλα αλλά παρέμενε κύριος, πάντα βοηθούσε τους αντιπάλους να σηκωθούν και χώριζε καβγάδες, πραγματικό υπόδειγμα) και το φονικό ένστικτο στο σκορ. Αυτό που κατάλαβα πως είχα ξεχάσει είναι την ευχέρειά τους στις ασίστ. Κάτι πάσες μισού γηπέδου, κάτι λόμπες, ο Παπαλουκάς πρέπει να έλιωνε τα βίντεο του Δράκου.
Σόρυ για το άσχετο, αλλά μπαίνουμε και σε κλίμα εθνικής!
Καλό βράδυ.
Mόλις είδα και τα σχόλια,Τζιμ σου εύχομαι ότι καλύτερο και καλούς απογόνους...!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα φανταστώ από δω και πέρα κομμένο το "scouting",ε? :P
Τζιμ ενα σχολιο για τις κινησεις του παναθηναικου; τι στυλ παικτη πρεπει να παρει στα γκαρντ? εναν καθαρο ασο με περιφεριακο σουτ καλο ωστε ο Διαμαντιδης να παιζει μονο στο 2 πως θα σου φαινοταν; Επισης Ραντουλιτσα Ταιους θα συνεθεταν το την καλυτερη γραμμη ψηλων στην Ευρωπη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπυρος
οπως ο γκαβελ παει στην εθνικη γερμανιας απο την εθνικη σλοβακιας με το θεμα της φιμπα να ξεπερνιεται ετσι αναμενουμε και τον βεζε να παιξει με την εθνικη;;; βασιλακο ξυπνα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ1: Ο Τάιους έχει ανεβάσει τις απαιτήσεις του και ο Λάσμε έχει ξανανοίξει γραμμή επικοινωνίας με τη Ρεάλ.. O Παναθηναϊκός θα πρέπει να είναι έτοιμος για όλα τα ενδεχόμενα και με τη καλύτερη δυνατή εναλλακτική. Το πλάνο των πρασίνων περιλαμβάνει και έναν ακόμα γκαρντ όμως προέχει το θέμα του mobile ψηλού..ENTEΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΑΙΤ.ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήοντως..μαλλον μπερδευτηκε και εγραψε λαθος..εκτος κι αν ξερει πολυ περισσοτερα απ'οτι νομιζουμε..
ΔιαγραφήΡε μαγκες, τι καφενειοκουβεντα ειναι αυτη σχετικα με Λασμε, Ταϊους κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου το εχουμε πει επανειλλημενα: δεν υπαρχουν τάλαρα για δύο ακριβους ψηλούς!
Τα χοντρα τα πηρε ο μούσιας και τα'βαλε στην τσεπη και παει ... τελείωσε!
Τωρα ο 2ος ψηλος που θα ελθει θα ειναι παιχτης των 300χιλ. μαξιμουμ!
Πως να ερθουν οι Λασμε ή Ταϊους μ' αυτα λεφτα? Βαλτε το μυαλο σας να δουλεψει!
Ολα τα υπολοιπα περι απορριψης του Λασμε απο τον Σάλε ειναι για εξωτερικη καταναλωση. Τη επομενη βδομαδα τετοια μερα μαλλον θα ακούσουμε παλι οτι ο Σάλε απορριπτει και τον Ταϊους γιατι λέει στο μεταξύ μιλησε με τον Γκούντες και ο τελευταιος του εκμυστηρεύθηκε οτι ο παιχτης δεν κανει για τον Παναθηναϊκο! Αφηστε τα, μην τα μπουρδουκλωνετε.
Σωστα. ειδη εμφανιζονται δημοσιευματα για τον Μειρι της ρεαλ!http://www.sportit.gr/perni-meiri-o-panathinaikos/
ΔιαγραφήΨηλος απ τα αζητητα!
Ειχες δικιο φιλε...
ΔιαγραφήΕίναι σαφές ότι το ρόστερ του ΠΑΟ είναι σαφώς αναβαθμισμένο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Έφυγαν Νέλσον, Σλοτερ, Μπατίστα, Μαυροκεφαλίδης, Μπλουμς. Τους άλλους που δεν καταφεραν να ιδρώσουν τη φανέλα δεν τους υπολογίζω καν (Κουπερ, Μοργκαν,Λαβαλ). Αυτοί αντικαταστάθηκαν με Καλάθη, Ραντούλιτσα, Παβλοβιτς και μάλλον Ταιους. Καθώς όμως ανεβαίνει η ποιότητα ανεβαίνει και το μπάτζετ.Προσωπικά δεν ανησυχώ καθόλου για τον Γκιστ, καθώς αφενώς θα κάνει προετοιμασία, σωματικά θα είναι έτοιμος και μέσα στην ομάδα, απλά ίσως καθυστερήσει να βρεί αγωνιστικό ρυθμό. Μικρό το κακό γιατι ο όμιλος είναι έκολος για προκτιση και ως συνήθως οι καλές ομάδες στην Ευρωλιγκα μεχρι το Δεκεμβριο κάνουν προετοιμασία για το 2ο μισό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης περιμένω το Γιανκοβιτς πιο σταθερό. Οχι απαραίτητα καλύτερο παίκτη, αλλά με πιο πολλά καλά ματς.
Το πρόβλημα είναι στα γκαρντ, όπου επιβάλλεται η απόκτηση ενός ακόμα παικτη. Θεωρητικά ο Παππάς επιστρέφει Δεκεμβριο, αλλά κανείς δεν ξέρει αν θα επιστρέψει κανονικά φέτος και πόσα από τα περσινά καλά ματς μπορεί να κάνει. Αλλά έστω ότι επιστρέψει και είναι καλά, τότε πραγματικά ο ΠΑΟ είναι 1 γκαρντ μακριά από το Φ4. Δηλαδή είναι κρίμα να έχεις ρόστερ 10 μυρια (τυχαίο ποσο) και με 11 να είσαι ομάδα Φ4 και να μην το τολμας. Αν δεν κάνω λάθος, το καλυτερο 2αρι που κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερο είναι ο Τζανινγκ.
Φυσικά αυτό που έγραψα πιο πάνω ισχύει και εδώ, ότι δηλαδη το χαλαρό πρώτο μισό της σεζόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πειραματισμούς και δοκιμές και να περιμένου μετά το τέλος του 1ου γύρου να διορθώσουν κάτι, ακόμα και με κομμένους παίκτες από άλλες ομάδες. Άλλη εναλλακτική είναι το ότι μπορεί να περιμένουν κομμένους από το ΝΒΑ για τα γκαρντ, αλλά χλωμό το βλεπω χωρίς να έχουμε κάποιο εκπρόσωπο στο σαμερ λιγκ για να δει από κοντα.
Τέλος θέλω να εκφράσω τη σύμφωνη γνώμη μου σε αυτούς που ορέγονται Θ. Αντετοκουνμπο. Σκληρός, φοβερός αμυντικός, αμύνεται απο 1-4 και επιθετικά παίρνει βελτίωση. Μαζί με Παβλοβιτς, Ραντούλιτσα και τον άλλο ψηλό θα δώσει πιο σκληρή υφή στην ομάδα.
Πολυ σωστος φιλε. Συμφωνω απολυτα μαζι σου για Γκιστ, Γιανκοβιτς, Παππα. Το μονο λαθος σου ειναι οτι ο Ταιους εκλεισε Εφες, οποτε παμε για αλλο -ελπιζω mobile- ψηλο.
Διαγραφήδυστυχως tyus ηταν και παει...εφες για 2 χρονια!! http://www.eurohoops.net/2015/07/featured/111426
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.eurohoops.net/2015/07/featured/111426
ΑπάντησηΔιαγραφήti fasi re gamwto?? kleismeno den ton eixame?
Ο γέρος πέρσι δήλωνε ότι θα φτιάξει ομάδα με μικρό μπάτζετ.
ΔιαγραφήΠάντα σταθερός στο λόγο του κι αυτός.
Κουμπάροι στην ψυχή.
για τον παναθηναικο, βλεπω οτι το 4 δεν ειναι προβλημα. εχεις 2 παιχτες για μεχρι τα χριστουγεννα και μετα μπαινει και ο γκιστ ο οποιος θα ειναι ξεκουραστος και σε φουλ ρυθμο ουσιαστικα. οποτε για μισο χρονο θα δινεις πολυ χρονο στον Χαραλαμποπουλο και μετα στα δυσκολα θα εχεις και τον Γκιστ. Αν παρουμε ενα 5αρι που να μπορει να καλυπτει αμυντικα δεν υπαρχει προβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήαντιθετα στην περιφερεια υπαρχει προβλημα. Εχουμε 3 καθαρα ποιντ, 2 παιδια με λιγες εμπειριες και εναν καλο παιχτη αλλα σε προχωρημενη ηλικια, εναν μετριο παιχτη (οτι πρεπει για 2 τριαρι) και εναν πολυ καλο που ομως επαθε ρηξη χιαστου και δεν ξερουμε ποτε θα επιστρεψει και σε τι κατασταση (ουτε καν αν θα επιστρεψει...). Στο 2 και στο 3 δλδ 2,5 παιχτες. και μαλιστα το ακομα μεγσλυτερο προβλημα ειναι οτι απο τους 3 αυτους (γιανκοβιτσ, παππας, παβλοβιτσ) κανενας δεν ειναι αρκετα καλος σουτερ ωστε να ανοιγει τις αμυνες. αν παμε ετσι θα εχουμε αριθμητικο και ποιοτικο προβλημα αλλα και προβλημα στο σουτ. Επισης απο ολους αυτους τους περιφερειακους μονο ο καλαθης μαρκαρει καλα στο 1με1. Χρειαζομαστε τουλαχιστον εναν καλο παιχτη στο 2, μεγαλο σε ηλικια και καλο σουτερ και ισως και εναν καλο αμυντικο στο 3 (ο αντετοκουμπο αν δεν τα κατεφερει ουτε φετος λογικα θα γυρισει εδω...)
Λοιπόν, μπορεί κάποιοι να ανεβαίνουν σκαλοπάτια εκκλησίας αλλά κάποιοι άλλοι ονειρεύονται σκαλοπάτια βάθρου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάσμε και Τάιους αποτελούν παρελθόν πριν καν αποτελέσουν παρόν.
Μήπως ήγγικεν η ώρα για την ανάρτηση των 5 υποψηφίων; Και ταξίδι του μέλιτος να είσαι ένα τάμπλετ πρόχειρο θα σου βρίσκεται...
Βίον Ανθόσπαρτον Τζιμ!
Και τωρα ποιον;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ξανα στροφή σε Λάσμε ο Παναθηναϊκό" γραφουν σημερα τα πρωτοσελιδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα πως????
Χθες δεν εγραφαν οτι τον εκοψε τον Λάσμε ο Σάλε?
Δε μου λες αδελφέ ... αυτός ο σανός ειναι απο χωριό?
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό όσα διαβάζω ψάχνουν για 2 παίκτες. Έναν στο 3 κι έναν στο 4 με κύριο στόχο να καλύψουν το διαπιστωμένο κενό στο μακρινό σουτ. Θεωρητικά θα μπορούσαν να πάνε μόνο για το back up του Πρίντεζη αλλά ο επιρρεπής σε τραυματισμούς Παπαπέτρου προβληματίζει. Αν τελικά βρουν τους παίκτες που ψάχνουν τότε το ρόστερ θα είναι πληρέστατο και από τα φαβορί για F4.
Για τον Περπέρογλου έχω μια απορία. Σε μεγάλα κομμάτια της σεζόν τράβηξε το κάρο της Εφές μαζί με τον Ντρέιπερ αν και κανείς τους δεν αποκτήθηκαν γι’ αυτό. Δείγμα της περσινής αποτυχίας του Ντούντα να αξιοποιήσει επαρκώς το ακριβό και πλούσιο ρόστερ που διέθετε. Γιατί δεν συνεχίζουν στην ομάδα;
ΠΑΟ
Οι φρέσκες πληροφορίες λένε ότι ο Λάσμε κόπηκε από το Σάλε κι ο Τάιους είναι κοντά στην Εφές. Με δεδομένο ότι εγκαταλείφτηκε η περίπτωση Μιλουτίνοφ, οι πράσινοι συνεχίζουν το σαφάρι για τον mobile center. Κατά την γνώμη μου, η σημασία της επιλογής που θα γίνει είναι μεγαλύτερη ίσως κι απ’ αυτή του Ραντούλιτσα.
Επίσης, διαρρέεται ότι δεν θα γίνει προσθήκη στα γκαρντ, τουλάχιστον στην αρχή. Κι ότι θα καλυφθεί η τρύπα με Πάβλοβιτς ή και Βλάντο. Δεν ξέρω τι έχει στο μυαλό του ο κόουτς αλλά κανείς τους δεν μπορεί να σταθεί στο 2 σε επίπεδο Ευρωλίγκας. Οπότε, με την τριάδα Καλάθης, Διαμαντίδης, Μποχωρίδης δεν βγάζεις τους πρώτους μήνες της απουσίας του Παππά. Ακόμη, όμως, και μετά την επιστροφή του παιδιού η γραμμή θα συνεχίζει να είναι λειψή.
Τέλος, δεν βλέπω να γίνεται κουβέντα για παίκτη που θα πλαισιώσει τον Φώτση και θα συμπληρώσει την 5άδα των ψηλών μετά την επάνοδο του Γκιστ.
Δεν αμφισβητείται η ποιοτική αναβάθμιση του ρόστερ σε σχέση με πέρσι. Ποσοτικό θα είναι το πρόβλημα αν κι εφόσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες.
Υ.Γ. Περίεργη επιλογή για την Μπάρτσα να στραφεί σε Αρόγιο μετά το ναυάγιο με Μπάινουμ.
Υ.Γ.1 Την έπεσε σε Σάλε ο Μίσκο για την προεπιλογή της εθνικής Σερβίας. Ο τύπος απλά δεν παίζεται. Θυμάμαι μια πλαιότερη συνέντευξή του που έκραζε τον Μπαρζώκα επειδή δεν ανανέωσε τον Άντιτς!!!
Υ.Γ.2 Παρασκευή έχουμε συνέντευξη τύπου του Κατσικάρη με αφορμή την ανακοίνωση της προεπιλογής. Άντε να ζεσταθούμε.
Υ.Γ.3 Τις ευχές μου στο νεόνυμφο Ιρλανδό. Καλορίζικος!!!
"Δεν ξέρω τι έχει στο μυαλό του ο κόουτς..."
ΔιαγραφήΝα σου πω τι εχει στο μυαλο του ο κοουτς... συγγνωμη ... ο "γνωστος φιλαθλος" ήθελα να πω:
Ομαδα με 3, άντε ΤΟ ΠΟΛΥ 4 ξένους, στα προτυπα των Παρτιζαν και Ερυθρου Αστερα που τοσα χρονια παιζουν με μονο 3-4 ψηλους στην Ευρωλιγκα και στο σερβικο πρωταθλημα.
Δηλαδη μιλαμε περι βαλκανοποιησης του Παναθηναϊκου με τη θεωρητικη διαφορα οτι οι καλυτεροι ποιοτικα ξενοι του ΠΑΟ σε σχεση μ' αυτους της Παρτιζαν συν τον Διαμαντιδη (κι απο φετος και τον Καλαθη) θα φτανουν τον Παναθηναϊκο στο τοπ-8 και θα παιρνουν το ελληινικο πρωταθλημα παο τον Ολυμπιακο. Αυτο ειναι αρκετο για να χορτασει τις μαζες και να πουλαει τιτλους σε πρωτοσελιδα.
Εξαλλου το ειπε κι ιδιος ο ΔΓ τον περασμενο Γεναρη (http://www.gazzetta.gr/basketball/article/696582/o-dimitris-giannakopoylos-apokleistika-sto-gazzettagr):
"Αν ήθελα να αδειάσω τον κόουτς δεν θα είχα κάνει τις εκτός μπάτζετ μεταγραφές των Λαβάλ, Μπατίστα, Μπλουμς και Ράιτ."
Μην μπερδευεσαι, στον ΠΑΟ αποφασίζει ο κόουτς. Τα εχεις μπλεξει μαλλον με τον ΟΣΦΠ όπου οι Προεδροι καθονται 6 ωρες με τον σταρ της ομαδας και κανουν σχεδιασμο (λολ)
Διαγραφή«Μην μπερδευεσαι, στον ΠΑΟ αποφασίζει ο κόουτς.»
ΔιαγραφήΑυτό κι αν θέλει λολ
ναι ο Σαλε ειναι ανθρωπακι και θα κανει οτι του λενε,κουνια που σας κουναγε.
Διαγραφήρε κοιμισμενοι ο Μπατιστα αναδειχθηκε παλια με τον Ιβανοβιτς.Που τον ηξερε ο ΔΓ.
ΔιαγραφήJim ποια ή άποψή σου για τον Mejri; Θεωρείς ότι είναι ο mobile center που χρειάζεται η ομάδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήPWD
Mobile τηλεφωνο Mejri ισως να παραγεται στην Κίνα αλλα mobile ψηλος με το ονομα Mejri απλα δεν υπάρχει!
Διαγραφήγιατι χρησιμοποιεις το ψευδωνυμο PWD? αυτο το χρησιμοποιουσε καποιος σε γνωστο "πρασινο" φορουμ και ειχε πει πως δεν εχει καμια σχεση με το hoopfellas...Θελεις να δημιουργησεις εντυπωσεις?
ΔιαγραφήΠέρσι στην αρχή της σεζόν, όταν κάποιοι έλεγαν ότι ο Μπατίστα θα βγάλει μάτια, τους απαντούσα ότι σε περίπτωση που θα συμβεί κάτι τέτοιο, τα μαντάτα θα είναι άσχημα για τους πράσινους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι ο Ουρουγουανός έκανε από άποψη αριθμών πολύ καλή σεζόν, αλλά η υπήρχε διάχυτη αίσθηση ότι όσο καλύτερα γράφει, τόσο αυξάνει το αρνητικό ρεκόρ του ΠΑΟ.
Φέτος σας το λέω από λίγο νωρίτερα.
Η καταστροφή του φετινού ΠΑΟ είναι η επιλογή Ραντούλιτσα.
Κι από άποψη απόδοσης και αγωνιστικής λειτουργίας της ομάδας και από άποψη χρημάτων, καθώς φαίνεται να κόβει το δεύτερο ποιοτικό σέντερ.
Ψιτ, μην τους το λες ακομα, αστους να χαρουν λιγο μηπως και πουλησουμε κανα διαρκειας...
Διαγραφήζορια, ε?
ΔιαγραφήΔιαβάζω το σχόλιο (προφανώς κάποιου καλεσμένου) για το γάμο του Τζιμ. "Το ζευγάρι μπήκε στη δεξίωση με το Final Countdown των Europe (Εθνική 1987) το οποίο προκάλεσε ντελίριο ενθουσιασμού μετατρέποντας τον χώρο σε Χάλα Πιονίρ.."
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώνω όσο όσο για αυτό το βίντεο!!!!!!!!!!!!!!! Τζίμαρε ότι καλύτερο φίλε, συνέχισε να μας ταξιδεύεις.
ΥΓ: H νύφη πρέπει να τα έχει δεί όλα με το πάθος του Ιρλανδού για το μπάσκετ..
Βοhemian
«Στα μάτια μου ο 31χρονος διεθνής είναι παίχτης «κοψιάς»-Μπαρτσελόνα. Ταλαντούχος, μέγεθος, καλή τεχνική κατάρτιση, δαντελένιο στυλ, μέγεθος, όχι ιδιαίτερος φανατισμός σε επίπεδο ιδιοσυγκρασίας.»
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί ακριβώς είναι οι λόγοι που δεν ταιριάζει στη Μπαρτσελόνα!
Ποτέ δε θα κατανοήσω την επιμονή αυτού του κατά τα άλλα εξαιρετικού κόουτς, στα σοφτ και βελούδινα σχήματα.
Μια ομάδα που πέρσι έχασε μόνο και μόνο επειδή δεν άντεξε την σκληράδα του Ολυμπιακού, φέτος προσθέτει ή θέλει να προσθέσει στο ρόστερ της τον Βεζένκοφ, τον Περπέρογλου, τον Σάμιουελς και τον Αρόγιο.
Για να μην έχουμε αυταπάτες ωστόσο, αν ψάχνεις 3άρι και είναι ελεύθερος ο Περπέρογλου, τον παίρνεις. Όπως και αντίστροφα: όταν σε θέλει η Μπαρτσελόνα, απλά πας.
Κρίμα πάντως γιατί με τον Στράτο και την απόκτηση ενός κάποιου 4αριού ο Ολυμπιακός, ο Τζιμ θα αναγκαζόταν στο πρώτο power ranking να έχει τον Ολυμπιακό στο Νο2.
Ξεχνάμε Τάιους, έκλεισε στην Εφές χθες το βράδυ αφού προηγουμένως απέρριψε την χθεσινή μας πρόταση. Jim Conway περιμένουμε τις προτάσεις σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφρο, μηπως τυχαινει να γνωριζεις ποιο ηταν το ποσό της προτασης του ΠΑΟ στον Τάιους?
ΔιαγραφήΜου είπαν αλλά δεν ξέρω αν είναι σίγουρο ότι η πρόταση ήταν στα 700 χιλιάδες Δολάρια.
ΔιαγραφήΕνδιαφέρον...
ΔιαγραφήΘεωρητικα λοιπον μπορουν να δωσουν τα λεφτά αυτα σε αλλο ψηλο οπότε δεν θα ειναι δυσκολο να βρουν κατι καλο στην αμερικανική αγορά.
Για να δουμε...
Το πρόβλημα είναι ότι όντως μιλάμε με Μεζρι.
ΔιαγραφήΟ ΠΑΟ ως τωρα εχει χασει 6 παιχτες απο το ροστερ του και πηρε 3. Να υποθεσω πως φετος θα δυσκολευεται να συμπληρωσει 12αδα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μήπως να κρατήσετε τον Λουκά Χακίμ Μαυροκεφαλίδη;
ΑπάντησηΔιαγραφήρε μηπως εχεις δικιο???
ΔιαγραφήΠολύ γουστάρω που τα μέσα της dpg προσπαθούν να πλασάρουν στο λαό ότι ο Σάλε έκοψε τον Λάσμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω πω ζημιά... η VEF Ρίγα παει να μας παρει τον Yanis τον Blums!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μεγαλύτερη μεταγραφική έκπληξη του καλοκαιριού.
ΔιαγραφήΟ καλύτερος σουτέρ του ευρωπαϊκού μπάσκετ να αγωνίζεται στην Ρίγα;
Είναι σαν η Μπάμπεργκ να παίρνει τον Νοβίτσκι!
Σε μια μέρα τέλος τα όνειρα και για Λάσμε και για Τάιους! :D
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μπατζετ της ομαδας ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΦΕΤΟΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζόρτζεβιτς: 800.000
Καλάθης: 2.000.000
Ραντούλιτσα: 1.000.000
Πάβλοβιτς: 300.000
Μειρι/ΞΕΝΟΣ: 300.000
Σύνολο: 4,4 εκ ευρω
Ιβάνοβιτς: 600.000
Μαυροκεφαλίδης: 700.000
Μπατίστα: 500.000
Σλότερ: 300.000
Νέλσον: 400.000
Μπλουμς: 200.000
Λαβάλ: 200.000
Μόργκαν: 50.000
Κούπερ: 100.000
Ραιτ: 50.000
Φωτσης: -300.000
Διαμαντιδης:-300.000
Σύνολο: 3,7 εκ ευρω
αυξηση μπατζετ 700 χιλιαδες ευρω,φοβερη υπερβαση και φετος,πευσι ειχαμε κενο στο 3 και στο 5,φετος στο 2 και στο 4...ΕΞΟΧΑ!!!
800.000 ο Τζόρτζεβιτς.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει αυτό το νούμερο παιδιά. Part time προπονητής, χωρίς την παραμικρή εμπειρία;
1.100.000 παίρνει ο Ντούντα, 900.000 ο Πασκουάλ, 500.000 ο Πλάθα.
Είμαι άμπαλος ο ΔΓ αλλά όχι κι έτσι.
*Είναι
Διαγραφή(γλώσσα λανθάνουσα;)
O Ντουντα πρεπει να παιρνει γυρω στο 1,5
Διαγραφήhttp://www.eurohoops.net/el/2015/04/trademarks-el/84545/3
Διαγραφή11.12 το καψες ρε συ εντελως, με υποθεσεις βγαζεις συμπερασματα.Ελεος.
ΔιαγραφήΚατα προσεγγιση τα νουμερα,δεν νομιζω να απεχουν πολυ ομως....
ΔιαγραφήΟσον αφορα τα κενα αν εισαι οσφπ σε συμφερουν, οποτε τι κοπτεσαι?
Μια χαρα τα λεει ο φιλος τα μουμερα πανω,ισα ισα πιο μικρο το μπατζετ φετος
Διαγραφήhttp://www.contra.gr/Basketball/Hellas/A1Basket/panathinaikos/maxairi-stis-apodoxes-toy-diamantidh-apo-ton-panathhaiko.3583303.html
Ανακοινώθηκε από τον Μίσκο η μεταγραφή Τάιους στην ΕΦΕΣ, μαζί με Ντίμπλερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά άμα δει ποτέ καλή μεταγραφή απο παίκτη του Μίσκο ο Παναθηανϊκος, γραψτε μου...
ΔιαγραφήΚαι μη μου αναφερετε τον Νελσον ή τον Σλοτερ περισυ.
Μειρι για Παναθηναικος...Απο mobile center, σε μια μελλοντικη εκδοση Παπαγιαννη....; Απορω!
ΑπάντησηΔιαγραφήοι τρεις ψηλοι πανω απο 2,13... μιλαμε για σβελταδα οχι αστεια , ετσι??
ΑπάντησηΔιαγραφήModern times.
ΔιαγραφήΠροσπαθώ να καταλάβω την οπτική του Σάλε για το back up του Ραντούλιτσα. Όποιος μπορεί να βοηθήσει καλοδεχούμενος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨάχνει κάποιον που θα κουμπώσει με το Σέρβο. Ξεκίνησε με τον Μιλουτίνοφ και διαβάζαμε ότι σχεδιάζει να κλείσει την τριάδα στο 5 με τον Παπαγιάννη. Ευτυχώς, αυτό το σχέδιο για μια μη λειτουργική γραμμή ματαιώθηκε. Όχι με ευθύνη του ΠΑΟ, πάντως. Μετά στράφηκαν 100% σε undersized πεντάρια με βασικούς στόχους τον Λάσμε και τον Τάιους. Προφανώς, τσάκισαν και οι δύο περιπτώσεις λόγω χρημάτων. Και σήμερα διαβάζουμε περί Μεχρί. Τι σχέση έχει ο Λάσμε ή ο Τάιους με τον Μιλουτίνοφ ή τον Μεχρί. Ψάχνουμε mobile, ναι ή ου; Ειλικρινά το λέω δεν καταλαβαίνω Χριστό.
Την ίδια ώρα έχουν κλείσει όλοι οι γνωστοί mobile centers που θα μπορούσαν να υπογραφούν. Εμπάκουε, Μακλίν, Λαουάλ, Γιανγκ και δεν ξέρω αν μένει στην Κούμπαν ο Χέντριξ που δεν θα μας κακόπεφτε.
Υ.Γ. Αν πάρουμε στα σοβαρά ένα άρθρο πριν μέρες του Κοντού, ο εκλεκτός θα είναι ο Λουκάς.
Οπως φαινεται, αυτα που ζηταει ειναι να μπορει να παιξει αξιοπρεπως pick'n'roll και να ειναι αρκετα ψηλος και με εφεση σε κοψιματα. Αυτα ειναι χαρακτηριστικα ολων οσων εξετάστηκαν.
Διαγραφή"Τι σχέση έχει ο Λάσμε ή ο Τάιους με τον Μιλουτίνοφ ή τον Μεχρί."
ΔιαγραφήΗ σωστη ερωτηση μαλλον ειναι: ποιον απ' αυτους που ειναι διαθεσιμοι μπορουμε να παρουμε φτηνα?
Με Μιλουτίνοφ ξερουμε οτι του χρωσταει χρηματα η Παρτιζαν, οπότε του ζητάμε να τους πιεσει να τον αποδεσμευσουν χωρις ανταλλαγμα για να τον παρουμε κοψοχρονιά. Οταν αυτος δεν το κάνει, τοτε λεμε οτι ο παικτης δεν εδειξε ενδιαφερον να ελθει στον Παναθηναϊκο και καθαρισαμε.
Περι Λάσμε ή Τάιους, ριχνουμε άδεια για να πιασουμε γεμάτα. Εχουν και οι δυο υψηλο κασέ, αλλα οσο δεν υπογραφουν αλλού λεμε στον κοσμο οτι ενας απο τους δυο θα ερθει και, που ξέρεις, μπορει ενας τους να τσιμπησει... Αν τύχει και υπογραψουν αλλού τοτε λεμε οτι δεν τους ήθελε ο κόουτς!
Τωρα για τον Μεχρί .. αυτον ναι! Μπορούμε να τον πάρουμε!
77 κανεις λαθος για τον Λουκα,σημερα η Πρασινη στο εξωφυλλο μαλλον αλλα λεει.Αφηνουν να εννοηθει οτι κλεινει αλλου.Που το ειδες ρε συ αυτο με τον Κοντο,εφημεριδα μπορει να μην αγοραζουμε αλλα τον Κοντο τον διαβαζουμε, που θενα δεν λεει κατι για Λουκα.Μακαρι να μεινει βεβαια.
Διαγραφήhttp://www.onsports.gr/Opinion/D-Kontos/item/492103-Dyo-thiria-tha-einai-prasina
Διαγραφήαντε παλι ο υποχθονιος ΔΓ πουλαει σανο,οπως και περσι με Καλαθη,ε ρε παπαγαλοι.
Διαγραφήπριν δυο βδομαδες;;απο τοτε εχουν αλλαξει πολλα.
ΔιαγραφήΠάντως ως Ολυμπιακός προτιμούσα χίλιες φορές τον Τάιους στον ΠΑΟ παρά στην ΕΦΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξεφτιλισμένο πρωτάθλημα της Α1 δεν ενδιαφέρει κανέναν πέραν από τους υποστηρικτές της αλητείας. Οπότε μια ενίσχυση του ΠΑΟ που θα τον καθιστούσε (έτσι κι αλλιώς) φαβορί για το ελληνικό πρωτάθλημα, μου είναι παντελώς αδιάφορη.
Η ενίσχυση αυτή ωστόσο σε καμία περίπτωση δε θα αρκούσε για να καταστήσει τον ΠΑΟ διεκδικητή του ευρωπαϊκού τίτλου, καθώς και αμέτρητες τρύπες στο ρόστερ του έχει, και κακές επιλογές παικτών έχει κάνει, και προπονητή αμφιβόλου αξίας έχει, και γενικότερα ο τρόπος λειτουργίας στη ΔΓ εποχή, δε δημιουργεί και τις καταλληλότερες συνθήκες ώστε η ομάδα του να περάσει τόσες κρίσιμες μάχες αλώβητη.
Από την άλλη οι Τούρκοι υπό τον Ίβκοβιτς δυναμώνουν απειλητικά. Ο γέρος διέθετε από πέρσι μια μαγιά παικτών (Ερτέλ, Σάριτς) και φέτος έχει κάνει ήδη αρκετές ηχηρές μεταγραφές. Και μιλώντας για τον ικανότερο ίσως κόουτς της ηπείρου, ξέρουμε όλοι ότι βάζει ήδη το όνομά του στα φαβορί για final4.
H euroleague φέτος θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα.
Αν κρινουμε απο την ιστορια του ευρωπαϊκου συλλογικου μπασκετ, οσα περισσοτερα ξοδευει ο Ντουντα, τοσο παταγωδης θα ειναι η αποτυχια του
ΔιαγραφήO Σοφοκλής είναι ελεύθερος πάντως...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sdna.gr/gr/basket/basket-league/olumpiakos/article/53973/bam-me-houertas-o-olubiakos/
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sdna.gr/gr/basket/basket-league/olumpiakos/article/53973/bam-me-houertas-o-olubiakos/
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά είμαι στο μυαλό του Σφαιρόπουλου.
Πειρατής
Μήτσο γερά πάρτους τα λεφτά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάνω από 850.000 το νέο συμβόλαιο του αρχηγού!
Αυτή κι αν είναι μπάζα.
Παναθηναϊκάρχης.
Εγω λέω άμα λάχει να' ούμε, ο Μήτσος το 1 εκατομμυριάκι για τη σεζον 2016-107 το χτυπάει άνετα σε ομάδα του εξωτερικού!
ΔιαγραφήΟύτε καν.
Διαγραφή12.34 γαβραρχη που το ειδες δωσε λινγκ,που και λινγκ να χεις ειναι κοκκινων αποχρωσεων και μονον.το οποιο να το χτυπας στην γκκελα σου.!!!!
ΔιαγραφήΜπες κόντρα.
ΔιαγραφήΛινκ πάντως, όχι λινγκ.
Ο Γαβράρχης.
Ενδιαφέρουσα μεταγραφή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μίτροβιτς στη Νιούκαστλ...
Πάντως αν όντως έχει σταματήσει το ψάξιμο παίχτη για τη θέση 2, τι να πω μπράβο στον Μποχωρίδη αν τον εμπιστεύονται τόσο! Μην καταλήξει όμως η δουλειά να παίζει ο 3D πάλι 35λεπτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια Μεχρί γελάει ο κόσμος, Jim δώσε ονόματα....
Υ.Γ. Να ζήσετε να ευτυχήσετε !! :D
Υ.Γ. 2 Η Barca και Lawal και Samuels και Tomic? Άσε και κανένα ψηλό για καμιά άλλη ομάδα ρε Pascual, το ίδιο ισχύει και για Efes...το νέο κόλπο των ομάδων με λεφτά είναι να μαζεύουν όλους τους παίχτες για να μην έχουν οι άλλοι?
Υ.Γ. 3 Ο Περπέρογλου έχει φτιάξει ονοματάρα, μεγάλη κίνηση καριέρας η Barcelona.
Υ.Γ. 4 Και Χουέρτας ο Ολυμπιακός? ;o βγάζουν τσαντίλα οι Αγγελόπουλοι?
Υ.Γ. 5 Παίζει όντως να μην συμπληρώσουμε 6άδα ξένων? Έστω και με παίχτες φέρελπις?
Τρολιά για Χουέρτας.
ΔιαγραφήΕδώ δεν μας φτάνουν οι ξένοι να καλύψουμε το 3 και το 4. Θα πάμε και για άλλον ξένο περιφερειακό;
IΣΩΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΣΑΚΑΛΙΔΗ (ΚΙ ΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ) Ή ΜΑΡΙΤΣ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟ ΨΗΛΟ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΔΕΥΤΕΡΟ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!
Όποιος έχει απορίες για το τί εστί Χάκετ, μπορεί να ανατρέξει σε παλιότερη ανάρτηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://hoopfellas.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html
«Ο Χάκετ ξεκάθαρα είναι από τους καλύτερους γκαρντ στο σύγχρονο ευρωπαϊκό μπάσκετ και ένας εκ των κορυφαίων δημιουργών σήμερα. Σκεφτείτε απλά τι θα μπορούσε να «βάλει» στο παιχνίδι της ομάδας και αναφέρομαι σε πράγματα που λείπουν και θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτό ανοίγοντας νέους ορίζοντες στο μισό γήπεδο. Ποστ παιχνίδι από τα γκαρντς (ανύπαρκτο φέτος), μια πηγή συνεχούς δημιουργίας με σωστή σκέψη και οξυδέρκεια, πραγματικά slashing abilities από ένα περιφερειακό που παέι μέχρι μέσα και μπορεί - ακόμα και την ύστατη στιγμή- να βρεί την καλή πάσα εάν δε τελειώσει, clutch performance εκτός Διαμαντίδη και κυρίως έναν πολύ καλό περιφερειακό αμυντικό, ένα δυνατό αθλητικό κορμί στα γκαρντς, με δυνατά πόδια.»
ΔιαγραφήO σχεδιασμός, σαν μια πρώτη εντύπωση φαίνεται χωρίς να θέλω να προδικάσω, προβληματικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνεις 2 ηχηρές ποιοτικές μεταγραφές αλλά πλέον δεν φτάνουν. Πρέπει να να τις θωρακίσεις. Η ομάδα όπως έχει συζητηθεί φώναζει για ένα 2άρι και ένα 3άρι που να παίζει και κατά συνθήκη στο 4 μέχρι να γυρίσει ο Γκιστ. Αντί αυτου πήραμε 3άρι που να παίζει και στο 2. Τώρα για δεύτερο σέντερ δε θα κάνω υπόδειξη ότι πρεπει να πάρουμε έναν mobile undersized (αν και πρέπει γιατί φέτος όλες οι ομάδες φαβορί έχουν κινηθεί σε αυτή την κατεύθυνση και πρέπει να τις ματσάρεις) αλλά όπως λέει και ο 77 μία ψάχνουν για mobile μία όχι.
Απλά είναι κρίμα να έχεις κάνει 2 πολύ καλές κινήσεις με υπερβαση και να αφήνεις στη μέση αυτήν την προσπάθεια. Δε χρειάζεται να έχεις πολλά χρήματα να διαθέσεις για τις υπόλοιπες κινήσεις σου απλά πρέπει να έχει ένα πλάνο και να το ακολουθείς όπως κάνει ο Ολυμπιακός. Απλά πρέπει να κινείσαι γρήγορα και να έχεις plan b όπως είπε και ο Τζιμ.
Μην γίνει όπως το περσινό πλάνο της ελληνοποίησης που έπρεπε να φτάσουμε προημιτελικά για να δούμε Χαραλαμπόπουλο.
Τονίζω πως όλα αυτά είναι η μια πρώτη εντύπωση καθώς σε λίγο θα έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα ώστε να κρίνουμε καλύτερα.
Υ.Γ. Αρκετά διασκεδαστικό το να διαβάζεις την μια μέρα ότι ο Τζόρτζεβιτς απέρριψε τον Λάσμε αφού συμβουλεύτηκε τον Ιβκοβιτς και την επόμενη μέρα να σου ανακοινώνει τον Τάιους που ήταν ο κύριος στόχος σου μαζί με Λάσμε.
Πεδουλάκης
Καλα, δεν ειναι τοσο προβληματικος.Αν τελικα παρουν μομπαιλ ψηλο και αμερικανο γκαρντ μπομπερ με εφεση στο τριποντο (που να μπορει και να παιζει αμυνα), μια χαρα ειναι ο σχεδιασμος.Ανεβαινει ο Βλαντο στο 4 (το εκανε περσυ),με τον Παβλοβιτς στο 2, το ιδιο και ο Χαραλαμπο μεχρι να ερθει ο Γκιστ και η ομαδα μια χαρα ρολαρει.
Διαγραφή2 παικτες σου λειπουν ολοι κι ολοι.
Φίλε ανώνυμε,
Διαγραφήγι αυτό είπα να περιμένουμε μέχρι να ολοκληρωθούν οι κινήσεις. Αυτό που λέω ότι δεν φαίνεται να έχουν ξεκάθαρο προσανατολισμό για τι παίχτες και με ποια συγκεκριμένα κριτήρια τους θέλουν (εκτός από Καλάθη και Ραντύλιτσα). Ο βλάντο στο 4 δε μπορεί να σταθεί με τίποτα με τέτοια σωματοδομή. Στο 2 προσπαθούν να τον κατεβάσουν. Αν έπαιρνες ένα καθαρο 2 και ένα στυλ Ματσιούλις ήσουν καλλυμένος. Με Παβλοβιτς πρέπει να κάνεις εσωτερικές αλχημείες.
Πεδουλάκης
είναι παλιά ανάρτηση, από τότε έχει κυλήσει νερ΄'ο στο αυλάκι, το λέει και ο τζιμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήμεχρί ρε παιδιά? τραγική κίνηση.
Πριν ενάμιση χρόνο ακριβώς κι έχει κυλήσει νερό στ'αυλάκι? Επειδή έκανε μια τραγική χρονιά σε μια τραγική ομάδα? Γιατί δεν ισχύουν τα ίδια και για Μος ας πούμε?
ΔιαγραφήΑποκλειεται να ειναι τοσο παρανοικοι για Χουερτας στο λιμανι, Μαντζαρης Αθηναιου Στρομπερι Σπανουλης Χουερτας και Χακετ ειναι 6 γκαρντ, ουτε ο ΠΑΟ οταν επαιζε με 3δρα γκαρντ δεν ειχε τοσους.Χωρια που Σπανουλης Χακετ Χουερτας θα βριστουν για το ποιος θα εχει την σπυριαραρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα είναι καθαρά τι μπάσκετ θέλει να παίξει ο Τζόρτζεβιτς. Για όχι και τόσο ακατανόητους λόγους, έχουμε ταυτίσει την επιτυχία με την ύπαρξη mobile ψηλών. Και μάλιστα το πράγμα εξελίχθηκε, εκεί που υπήρχε ένας σε κάθε ομάδα, ή σε κάθε θέση τουλάχιστον, τώρα πάμε σε δίδυμα. Βλέπουμε άλλες ομάδες, όπως ο Ολυμπιακός, χτίζουν frontline με αποκλειστικά αθλητικά κριτήρια. Και η Εφές το ίδιο φέτος και αρκετές άλλες ομάδες. Αντίθετα, ο Ομπράντοβιτς πήγε με κάτι σαν mobile ψηλό τον Βέσελι, η Ρεάλ έχοντας τον Σλότερ μεν, αλλά με λίγο χρόνο συμμετοχής δε, η Μπαρτσελόνα πέρσι πήγε με 3 δεινόσαυρους, η ΤΣΣΚΑ είχε μεν τον Χάινς αλλά με Καούν λειτουργούσε πιο πολύ και πιο καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήMobile ψηλοί υπάρχουν ακόμα στην αγορά και με καλά λεφτά κιόλας. Παλάσιος και Χέντριξ μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό, ενώ αν κοιτάξεις και προς Αμερική, έχει αρκετούς ακόμα ψηλούς που θα βγούνε και πιο οικονομικοί κιόλας. Το θέμα είναι όμως τι θέλει να παρουσιάσει ο κόουτς.
Ο Μεχρί χωρίς σε καμία περίπτωση να εντυπωσιάζει, είναι μια καλή περίπτωση center. Είναι ψηλός με καλό άνοιγμα χεριών, καλός στη help defence, παρά το ύψος του είναι παίκτης με καλή τεχνική, απειλεί και με πλάτη και με πρόσωπο και βρίσκεται στην καλύτερη μπασκετική ηλικία. Στη Ρεάλ, ειδικά με την άφιξη του Αγιόν δεν έπαιξε πολύ. Είδωμεν.
Όποιος έρθει πάντως, ας έρθει με σχέδιο από τον κόουτς και με όρεξη για δουλειά. Όχι περιπτώσεις Λαουάλ δηλαδή.
Τα ίδια λέγαμε και πέρσι, για το τι μπάσκετ ήθελε να παίξει ο Ιβάνοβιτς, και μέσα στη χρονιά όλοι βλέπαμε την τρύπα στο 5. Το πόσο πλήγωσε η περσινή απουσία mobile τον ΠΑΟ, δεν χρειάζεται να το θυμηθούμε.
ΔιαγραφήΑφού έπιασες την περσινή χρονιά.
- Ο Σλότερ όσο πλησίαζε το τέλος της η σεζόν, στα μεγάλα ματς, είχε 15’ συμμετοχής για πλάκα πίσω από τον Αγιόν. Μεχρί και Μπουρούσης απλά έβλεπαν.
- Για την Μπάρτσα που δεν είχε mobile, παίρνεις την απάντηση από τις φετινές της επιλογές. Σάμουελς, Λαουάλ.
- Περίμενε να δεις αν θα πάρει τέτοιον ψηλό ο Ζοτς. Συν το ότι έχει μετατρέψει σε mobile 5 τον Βέσελι.
- Η ΤΣΣΚΑ κράτησε τον Χάινς παρά τον περιορισμένο του ρόλο πέρσι.
- Η Αρμάνι πήρε δύο τέτοιους, η Εφές το ίδιο, ο Ολυμπιακός επίσης έχει πάλι δύο.
- Η Μακάμπι άφησε τον Τάιους και πήρε Εμπάκουε.
Άρα, αν πάρεις τον Μεχρί και κλείσεις το 5, θα είσαι η μοναδική ομάδα επιπέδου top-8 που δεν θα έχει αυτού του τύπου σέντερ. Και δεν είναι μόνο το αμυντικό ζήτημα. Είναι και το επιθετικό. Με ποιόν ψηλό θα παίζει p’n’r’ o Νικ, ας πούμε; Δεν είναι το θέμα αν είναι φτηνός ή κακός παίκτης ο Τυνήσιος. Τα χαρακτηριστικά του, σε μια ήδη σχηματισμένη γραμμή ψηλών, είναι που δεν ταιριάζουν.
Το μπάσκετ που παίζεται στην Ευρωλίγκα ΑΠΑΙΤΕΙ έναν τουλάχιστον σέντερ αυτού του τύπου.
Κοιτα, υποτιθεται p’n’r’ θα παιξει με τον μουσατο. Αυτο δε ειναι και πολυ μεγαλο προβλημα και υπολογιζω οτι πιο πολύ p’n’r’θα παιζει ο ΔΔ παρα ο Καλάθης.
ΔιαγραφήΕγω θέλω να μου πει καποιος, χωρις εναλλακτικη του Γκιστ στο 4, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ οταν ο Ραντούλιτσα αποδεδειγμένα δεν πηδάει για ριμπάουντ ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟ! Αν η μπάλα ειναι στην εμβελεια του εχει καλώς, αλλιώς ακομα κι εγω μπορω να του πάρω το ριμπάουντ. Γι αυτο κι αν προσεξετε περσινα παιχνιδα της Σερβιας στο Μουντομπασκετ, οταν ηταν μεσα ο Ραντουλιτσα, για ριμπαουντ πηδουσαν και τα καθάριζαν οι Μπιελιτσα και Κάλινιτς. Δυστυχώς ομως για τον Παναθηναϊκο, τετοιοι παιχτες στο 3 & 4 δεν υπαρχουν μεχριν να επιστρεψει ο Γκιστ!
Το προβλημα φυσικα γινεται χειροτερο αν υπογραφει παιχτης τυπου Μεχρί και οχι mobile ψηλός. Και μη μου πειτε οτι ο Φωτσης θα μεταμορφωθει ξαφνικά σε mobile 4άρι.
Αυτα δεν μπορει να μη τα σκεφτεται ουτε ο πλεον αδαής μαθητευόμενος coach αλλα δεν ακουγεται ουτε ψιθυρος για τεσσαρι που θα ταιριαξει με τους seven footers.
Πολυυυύ παράξενο...
μαμα, μαμα..θελω κι εγω mobile center στην ομαδα μου!!γιατι ολα τα αλλα παιδακια εχουνε κι εγω δεν εχω??ο μεχρι δεν ξερει να παιζει p'n'r!!(τ'ακουσαμε κι αυτο..ρε, δειτε κανενα ματς, να ξεστραβωθειτε, που δεν ξερετε καν τι παιχτης ειναι ο καθενας!!)
ΔιαγραφήΕντάξει υπήρχαν κάποιες τεχνικές δυσκολίες για να δούμε αν ο Μεχρί παίζει καλά πικ ν ρολ. Όπως για παράδειγμα ότι από το πέρας την πρώτης φάση της euroleague έπαιξε όλα κι όλα 10 λεπτά!!! Ή ότι επιχείρησε συνολικά 2 σουτ. Λες να ήταν και τα δυο από π'ν'ρ;
ΔιαγραφήΠάντως η Ρεάλ δεν είναι και ακριβώς η ομάδα που στηρίζεται στο πικ ν ρολ.
3:18
Διαγραφήαστα...μαλλον νομιζουν πως p'n'r ειναι καποιο ειδος μουσικης που ακουνε μονο οι μαυροι
οποτε αμα ο αλλος δεν ειναι μαυρος και μαλιστα κοντος σχετικα (γυρω στο 2.03-2.04) δεν κανει
3:51 χαχαχα ωραιος!!αυτα ακριβως εχω γραψει και πιο κατω, διασπαρτα σε σχολια!
ΔιαγραφήΔεν υπαρχει Χουέρτας ρέ. Μη τσιμπάτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως, οι μονομαχίες Ντάνστον - Τάϊους vs. Γιάνγκ - Χάντερ στην 1η φαση της Ευρωλίγκας θα ειναι πολυ ενδιαφερουσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω θελω να δω απο τους προπονητες πως θα σκεφθουν να ματσάρουν στα μαρκαρίσματα.
Θα πανε σε Ντάνστον vs. Γιάνγκ και Τάϊους vs. Χάντερ (το πιο πιθανο) ή θα δουμε κατι άλλο?
http://www.sport-fm.gr/article/basket/kanena-thema-me-xouertas/3098456
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικό κι αναμενόμενο...
Άρχοντας ο Τζόρτζεβιτς! Καβάτζωσε τα 800.000 για την πάρτη του, βόλεψε το ψυχοπαίδι του τον Πάβλοβιτς (που, υπό νορμάλ συνθήκες, του χρόνου θα έπαιζε στα Βραδυποριακός-Ταλαιπωριακός της Σερβίας) με 350.000, υπέγραψε τον διπολικό Ραντούλιτσα με 1.000.000, και από εκεί και πέρα κάνει το παγόνι στις υπόλοιπες επιλογές του ρόστερ: φορτώνεται την απόρριψη Λάσμε δήθεν για αγωνιστικούς λόγους και την απόκτηση (ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει) Μεϊρί, αλλά και τη μη απόκτηση 2αριού, με πρόσχημα το ότι είναι... ξετρελαμένος με τον Παππά (παίκτης που έκανε ένα καλό δίμηνο πέρυσι και επιστρέφει λόγω χιαστών καλό Δεκέμβριο)! Τυπικό δείγμα Σέρβου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πριν προλάβουν κάποιοι πονηροί να μιλήσουν για Ομπράντοβιτς, τους υπενθυμίζω ότι όταν ο Ζοτς ήρθε στον Παναθηναϊκό δεν έφερε τον Ιτούδη και συνεργάστηκε με όσους υπήρχαν ήδη στην ομάδα...
Όσο για τον Δ.Γ., δεν με εκπλήσσει η στάση του... Αρχικά διατρανώνει ότι θα ανεβάσει το μπάτζετ, έπειτα υπαναχωρεί λέγοντας ότι αυτό θα γίνει σε συνάρτηση με το δημοψήφισμα, αποκτά τον Καλάθη και τον Ραντούλιτσα (οι αυλικοί -κάποιοι οπαδοί και δημοσιογράφοι- κράζουν ότι «κλείνει στόματα) και το ρόστερ καταλήγει να έχει περισσότερα ποσοτικά αλλά και ποιοτικά κενά ακόμη και από πέρυσι (δεδομένων των απουσιών Γκιστ και Παππά).
Και βέβαια, το μπασκετικό δαιμόνιο του διδύμου της συμφοράς Δημητράκη-Σάλε αδιαφορεί για το ότι, σε μια διοργάνωση όπου οι Αμερικανοί ανεβάζουν πλέον το athleticism σε πολύ υψηλά επίπεδα, έχει επιλέξει να πορευθεί μόνο με ΕΝΑΝ
Αμερικανό -και μάλιστα από τον Νοέμβριο και μετά- έχοντας δημιουργήσει μια ομάδα λαπάδων! Αρκεί το πόπολο να πιστεύει ότι έγιναν επενδύσεις, όταν στην πραγματικότητα η ομάδα είναι -2 παίκτες από το ήδη λειψό περσινό ρόστερ και το μπάτζετ σαφώς κουτσουρεμένο!
Βέβαια, μέσα στη σεζόν, θα αποκτήσουμε κάποιον Μπανκς ή Κούπερ με διμηνιαίο συμβόλαιο και θα το βαφτίσουμε υπέρβαση!
Κατάντια και αντιμπασκετική λογική...
Dan Majerle
Φίλε Dan, δεν νομίζω οτι μπορεί κανείς να αντικρούσει τα οσα αναφερεις με εύλογα επιχειρήματα.
ΔιαγραφήΟι Σέρβοι προπονητές γενικά βολεύουν τους Σέρβους παίχτες και αυτό δεν ειναι κατακριτέο. Και οι Ελληνες το ιδιο θα εκαναν.
Αλλα και εγω είμαι περίεργος να δω που την παει την ιστορία με τον 2ο ψηλο ο Τζορτζεβιτς. Αν αυτος ειναι ο Μεχρί, τοτε θα αναγκαστώ να συμφωνήσω μαζι σου οτι ο ανθρωπος ηλθε για την αρπαχτή!
Δηλαδη ο Λασο που τον ειχε παρει στη Ρεαλ, το εκανε λογω αρπαχτης?
ΔιαγραφήΤο γεγονός ότι απέτυχε παταγωδώς στη Ρεάλ, μας απασχολεί ή όχι;
ΔιαγραφήΕνταξει, κι εγω με 30εκ μπάτζετ μπορω να δοκιμάζω τους παίχτες σαν τα πουκάμισα και να τα πεταω στο καλάθι των αχρήστων αν δεν μου αρέσουν. Αυτο έκανε ο Λάσο με τον Μεχρί. Μπορει ομως να το κάνει ο Παναθηναϊκος?
ΔιαγραφήΕγω εχω εμπιστοσυνη στον προπονητη. Θα ανανεωσω το διαρκειας μου και θα περιμενω τη νεα σεζον πώς και πώς, ιδίως μετά την περσινή που πονέσανε τα μάτια μας από τους απίθανους που είχαμε μαζέψει.
ΔιαγραφήΕσεις καθιστε να γκρινιαζετε πριν ακομα ολοκληρωθει το ροστερ, κι ενω ήδη έχουμε κανει upgrade σε αρκετες θεσεις του ροστερ και επονται και αλλοι παιχτες.
@3:29
ΔιαγραφήΠέρσι στην αρχή της χρονιάς (και κυρίως μετά τη νίκη με Φενέρ), παραδεχόσουν ότι η ομάδα σου είχε μαζέψει κάθε λογής απίθανο, ή μας έπρηζες ότι πάτε για το έβδομο;
προτεινω να περιμενουμε λιγο σε οτι αφορα τον ΠΑΟ αλλά επειδή το έργο είναι πολυπαιγμένο μυρίζει έντονα απογοήτευση. για άλλη μια φορά αυτό που νοιάζει τη διοίκηση είναι η επικοινωνιακή πολιτική..το πως θα πλασάρουν κάθε κίνηση ή μη κίνηση ως αποτέλεσμα σχεδιασμού και όχι σαν έλλειψη ρευστού..αλλά δε γίνεται να μας περνάνε για τόσο χαζούς.βλέπω ομάδες να θωρακίζονται κ εμείς να περιμένουμε την επιστροφή του παππά(που τόσο πιστεύει ο κόουτς κτλ) γι αυτό δε γίνεται κίνηση για γκάρντ ,βλέπω να περιμένουμε την επιστροφή γκιστ(μέχρι δεκέμβρη που δεν υπάρχουν κρίσιμα παιχνίδια,εδώ γελάμε, θα παίζει ο φώτσης 30λεπτα) γι αυτό δε παίρνουμε 4αρι.Συγγνώμη παιδιά αυτό δε λέγεται ούτε εισήγηση προπονητή ούτε σχεδιασμός - αυτό λέγεται κόψε από εδώ κόψε και από εκεί για να τη βγάλουμε.Δεν υπάρχει προπονητής που να συναινεί σ ενα πετσοκομένο ρόστερ,δεν υπάρχει σχεδιασμός που ν αφήνει την ομάδα γυμνή για μισή σεζόν περιμένοντας την επιστροφή παικτών.Την ομάδα θα τη στηρίξουμε και πάλι αλλά καλύτερα ν αφήσουν τα μεγάλα λόγια και τις παχιές δηλώσεις,με πορδές δε βάφεις αυγά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοβαρεψου. Μια χαρα θα ειναι η ομαδα, 3 κλασεις καλυτερη απο την περσινη. Ιουλιος ειναι ακομα και εχεις φορεσει πλερεζες. Πηγαινε για κανενα μπανιο καλυτερα απο το καθεσαι να κλαιγεσαι απο τωρα
Διαγραφήεχεις καμια αποκλειστικη πληροφορια οτι τελειωσε η μεταγραφικη σεζον????ψαχνω σε ολα τα σαιτ, αλλα δε βρισκω τιποτα..
Διαγραφή3 κλασεις μονο?? βαλε 8 φιλε..με μειρι , μποχωριδη , παβλοβιτς θα παιζουμε και συ ονειρευεσαι ομαδαρα..σταματα να κατεβαζεις αμασητα οτι σου δινουν και σκεψου λιγο...οτι και καλα ανεβηκες επιπεδα οταν και ποσοτικα και ποιοτικα εισαι χειροτερα απο περυσι..
ΔιαγραφήΤη καλησπέρα μου σε όλους.. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις ευχές σας. Η κοινότητα του Hoopfellas είναι σαν οικογένεια για εμένα άλλωστε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς και δεν υπάρχει θέμα Χουέρτας για Ολυμπιακό. Ελπίζω επίσης στον Παναθηναϊκό να σκεφτούν τις πραγματικές ανάγκες της ομάδας και να μη προχωρήσει η περίπτωση Μεζρί.
Ρε συ Τζιμ, το όνομα της συμβίας δεν θα το μάθουμε?
ΔιαγραφήΚανονικο, hoopfellaϊκό, δεν εχει σημασία.
Αφροξυλάνθη :)
ΔιαγραφήΟικογενεια οικογενεια αλλα στο batchelor δεν μας καλεσες.... να αναλυσουμε την 1-3-1 που θα παιξει ο σφαιροπουλος με τον Γιανκ κεντρικο οπως επαιζε στους Gators.
Διαγραφήεσυ τα λες Jim αλλα ποιος σ'ακουει στον Παναθηναικο..Μιλουτινοφ,Λασμε,Ταιους,Μειρι..παικτες ανομοιοι μεταξυ τους..γενικα βλεπω μια λογικη στο θεμα του 2ου ψηλου φθηνος να ναι κ οτι κατσει...καμια προταση για mobile center εχεις?
Διαγραφήgreen warrior..
Καλησπέρα Jim,
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια! Άντε, σύντομα και... τριπλός!
Φήμες ότι η νύφη, είχε αρχικά επιλέξει τον Mejri, αλλά στη συνέχεια ως εξαιρετική φυσικά στο... scouting κατέληξε στον Jim, ελέγχονται ως ακριβείς!
Πέρα από το χιούμορ, ο Mejri δεν είναι και τόσο κακός παίκτης, όσο αφήνεται να εννοηθεί από τα διάφορα σχόλια (τον έχω παρακολουθήσει αρκετά τα δύο αυτά χρόνια στη Ρεάλ, και κυρίως την προπέρσινη χρονιά που δεν υπήρχε ο Ayon στην ομάδα - μου αρέσει αρκετά στην άμυνα), αλλά όπως λέει ή μάλλον γράφει και ο Jim, δεν είμαι σίγουρος ότι ταιριάζει στις πραγματικές ανάγκες του ΠΑΟ. Και φυσικά είναι τελείως διαφορετικός παίκτης από τους Τάιους και Lasme.
Αλέξης
Jim,καλησπέρα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Jordan mickey που έπαιζε στο summer league με τους celtics ξέρεις αν υπέγραψε συμβόλαιο..Έκανε πολύ καλά παιχνιδια.. Τώρα που χάθηκε και ο ταιους εσύ ποιον θα προτεινες στον ΠΑΟ.. Φαντάζομαι όχι τον mejri..
ο μικι υπέγραψε.
Διαγραφήυπεγραψε κ μαλιστα 4ετες στα 5μυρια, τα 2 πρωτα εγγυημενα, ωραιος ψηλος εδειξε κ εμενα μου αρεσε.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ φιλέ!!
Διαγραφήαυτο το οτι με υποθεσεις ψυχανεμισματα καποιοι βγαζουν συμπερασματα ειναι οτι πιο γελοιο μπορει να γινε.Εντω μεταξυ ο Μεχρι εμεινε ελευθερος χτες το βραδυ ο μανατζερ του λεει οτι δεν προλαβε να μιλησει με κανεναν λογω του οτι ανακοινωθηκε χτες η απομακρυνση του.Ο Μεχρι μια χαρα παιχτης ειναι, γρηγορος, αλτικος για το υψος του με περισσοτερα κοψιματα απο τον Ταιους. σε σχεση με τον χρονο συμετοχης του.Βγηκαν ολοι οι ειδημονες να κραξουν.Ο Μισκο εξαλλου τσακωθηκε προσφατα με τον Σαλε (για πελατη του και κοψιμο απο εθνικη σερβιας,τουιτερ) αλλα ειπαμε η Καε πουλαει σανο.Ναι ρε πουλαει οπως περσι με Καλαθη....!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια εξηγησε μας λοιπον, αφου ειναι γεγονος οτι ο Μισκο και ο Σαλε ειναι τσακωμενοι γιατι εχουμε τοοοόσα δημοσιευματα οτι ο Ταϊους εξεταζεται απο τον Παναθηναϊκο?
ΔιαγραφήΔεν σου αρεσει η λεξη "σανος"? Μηπως το "φυκια" ταιριαζει καλύτερα?
γιατι οντως ειχαν επικοινωνια,εκτος και αν ολοι συνομωτησαν με τον ΔΓ να λενε ψεμματα και καλα οι εγχωριοι παπαγαλοι και οι ξενοι στο κολπο;;;.Αυτα τα υποχθονια και παρασκηνιακα ειναι για οσους απο την πολυ καχυποψια φτανουν στο απεναντι ακρο.Τσακωθηκαν πριν τρεις τεσσερις μερες,επειδη εκοψε παιχτη του απο εθνικη και προτιμησε αλλον.Η μπορει η Εφες να του εδωσε περισσοτερα,δυσκολο εεεεεεεεεε;;;;;;;;;;;;;;;
ΔιαγραφήΟ Μισκο με τον Σαλε ειναι τσακωμενοι απο περισυ λογω της περιπττωσης Μιτσοφ και δεν τσακωθηκαν ξφνικα πριν απο 4 μερες οπως λες.
ΔιαγραφήΤωρα τι ειδους επικοινωνια ειχαν ειναι δυσκολο να αποδειχθει.
Επικοινωνιες του τυπου "ποσο κοστιζει ο ταδε παιχτης" χωρις επαρκη προσφορα μπορει να κανει ο οποιοσδηποτε εδω μεσα.
Τζιμ να ζησετε και να ευτηχησετε!!!οτι καλυτερο και με μπομπερ απογονους.... T T 13
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο SDNA επικοινώνησε με τον ατζέντη του παίκτη, Μπουνά Εντιαγέ. Ο Γάλλος μάνατζερ υπογράμμισε πως και εκείνος και ο παίκτης του δεν έχουν μιλήσει προς το παρόν με τους «πράσινους». «Είναι πιθανό να συμβεί κάτι τέτοιο. Όμως, στα χέρια μου δεν έχω κάτι επίσημο προς το παρόν. Δεν έχω πρόταση του Παναθηναϊκού, ούτε έχω μιλήσει με κάποιον από την ομάδα τόσο εγώ όσο και ο παίκτης» και πρόσθεσε: «Είναι αλήθεια πως ενημερωθήκαμε χθες για την επιθυμία της Ρεάλ να μην συνεχίσει με τον Μεϊρί την νέα σεζόν στην Μαδρίτη. Δεν αποκλείω τίποτα. Προς το παρόν όμως δεν έχω πρόταση ούτε από τον Παναθηναϊκό, ούτε από κάποια άλλη ομάδα».
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιζει να παρει ο Ολυμπιακος Μαυροκεφαλιδη?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sdna.gr/gr/basket/basket-league/panathinaikos/article/54046/i-microsoft-horigos-tou-panathinaikou/
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάλαβα... Ο «οπαδός» το γυρνάει στο xbox...
ΔιαγραφήΔιαβαζοντας τα σχολια εδω μεσα ενα πραμα καταλαβαινω ¨"για ολα φταιει ο ΔΓ'" για ολα ομως,δεν εκατσε μια μεταγραφη απο Μισκο,"αυτος φταιει.πουλαει σανο'" "Κοιμισμενος ο Σαλε, τον κανει οτι θελει" ΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!Συνεχιστε ρε εχετε πλακα.
ΑπάντησηΔιαγραφήσχολιαστες του γκαζετα, ουτε απεξω απο το ΟΑΚΑ δεν περνανε
Διαγραφήμονο γκρινια και ισοπεδωση απο τον καναπε
γινανε ολοι φωστηρες -"μομπαιλ ψηλος" και δε συμμαζευεται
ξερει περισσοτερο μπασκετ ο φουφουτος13 απο τον Τζορτζεβιτς
γελαει ο κοσμος
ρε, μην τρελενεστε..γαυροι ειναι που εχουν αρχισει απο τωρα το κλαμα..
Διαγραφήκατι αναλυσεις του στυλ "μομπαιλ ψηλος να ναι.." μην τις παιρνετε πολυ στα σοβαρα..τωρα αρχιζουν να βλεπουν μπασκετ..νομιζουν οτι αν δεν ειναι μαυρος, δεν κανει..μην παιρνουμε τωρα και πολυ στα σοβαρα τετοια επιχειρηματολογια
Ότι και να καταλογίζουμε στον ΔΓ πρέπει να κατανοήσουμε ότι αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση για το μπάτζετ της ομάδας καθώς έχει περικυκλωθεί από οικονομικές μαύρες τρύπες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τη μία έχει τον Διαμαντίδη που ενώ βρίσκεται με το μισό πόδι εκτός ενεργούς δράσης, ζητάει συμβόλαιο μεγαλύτερο του Χάκετ!
Από την άλλη ο Φώτσης ο οποίος έχει να κάνει πλάγιο μήνα εδώ και 15 μήνες, αλλά παρόλα αυτά αμείβεται όσο ο Πρίντεζης.
Και σαν μην έφταναν αυτοί, πήγε και έμπλεξε ο δύσμοιρος με Σέρβο προπονητή, ο οποίος ετοιμάζεται να βγάλει περισσότερα λεφτά με «tips» από ότι με το συμβόλαιό του.
Αν προσθέσετε και τα πολλά λεφτά που έδωσε για τον Καλάθη -καλώς κατά τη γνώμη μου- τότε μπορείτε να διαπιστώσετε γιατί ακόμα και ο Σαλάχ ο Μεχρί φαντάζει πολυτέλεια. Ή αν προτιμάτε γιατί ο ΠΑΟ δεν μπορεί να κρατήσει ούτε τον Λουκά Δε Ντριμ Μαυροκεφαλίδη.
Πικρές αλήθειες ...
ΔιαγραφήΤελικά όντως ο ΔΔ ζητούσε περισσοτερα απο 1εκ?
καλα, κλαψε..
Διαγραφήμονος του γραφει, μονος του απαντα
Διαγραφήτο αγαπημενο γαυροτρολλ του μπλογκ σε νεα παραληρηματα
δεν σου κοψαν επιδομα αδειας ακομα? τσκ τσκ τσκ
Το πιο πιθανό είναι να καθίσει η... μπίλια στις 850.000 ευρώ κάτι που θα σημάνει κούρεμα του 50% στις ετήσιες αποδοχές του παίκτη, κάτι για το οποίο, όπως επισημάναμε, ο ίδιος ο Διαμαντίδης δεν έχει πρόβλημα αναγνωρίζοντας στην πράξη το πόσα του πρόσφερε ο Παναθηναϊκός όλα αυτά τα χρόνια.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ Ο ΔΔ ΖΗΤΟΥΣΕ Η ΕΙΧΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥ.ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΚΑΕ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ.ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥ.
Διαγραφή@2:58
ΔιαγραφήΚοίτα για να είμαστε ειλικρινείς, κάθε παίκτης έχει δικαίωμα να κοστολογεί τον εαυτό του όπως αυτός θεωρεί. Σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσε κανείς να απαιτήσει από τον ΔΔ να μην πάρει όσα περισσότερα χρήματα μπορεί από τον ΔΓ.
@3:11
ΔιαγραφήΠολλά μπορείς να μου καταλογίσεις εκτός από δυο: ότι συνομιλώ με τον εαυτό μου και ότι είμαι υπάλληλος.
Είναι ακριβώς τα δυο που όλοι εδώ πέρα γνωρίζουμε πολύ καλά ότι σε χαρακτηρίζουν.
Οπότε γράψε κανένα παιάνα για τον ΔΓ, μπες και άφησε από κάτω κανένα σχόλιο που να αποθεώνει τα όσα έγραψες, κι άσε τις ειρωνείες για άλλους που μπορούν να τις στηρίξουν.
@3:15
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις στον ΠΑΟ και για αυτό στηρίζομαι στα ρεπορτάζ.
Αλλά είναι δυνατόν να λες ότι ο ΔΔ δεν είχε οικονομικές απαιτήσεις; Και πως ακριβώς κατέληγαν σε κάποιο ποσό για να πληρωθεί;
Ανθρώπινα πράγματα είναι αυτά παιδιά. Δε χρειάζονται αγιογραφίες.
Ο ΔΔ είναι απόλυτα δεμένα με τον ΠΑΟ, είναι σύμβολο του ΠΑΟ, και κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει αυτό, εκτός όσων δημιουργούν σκιές με τις υπερβολές τους.
αχ
Διαγραφήαχ τρελο αγορι
δεν εισαι υπαλληλος λοιπον...αρα τζαμπα κανεις ολη αυτη τη δουλεια, χανεις τα μπανια σου για να καθεσαι κατακαλοκαιρο πανω απο εναν υπολογιστη σταζοντας χολες? κορόιδο λοιπον!
Τι σου χει κανει βρε ο Διαμαντιδης? Ποσο πονο, ποση οδυνη, ποση ψυχολογικη ζημια σου εχει δημιουργησει... Και τωρα, να ξερεις, θα βαλει τη γατα του να κλαψει που ενα ιντερνετικο τρολλ τον κραζει μερα νυχτα.
ΥΓ Ουτε ο ιδιος ο Χακετ βρε δε θα κοστολογουσε τον εαυτο του πανω απο το Διαμαντιδη! Αληθεια, λες αν πηγαινε ο Χακετ στην Μπαρτσα να ζητουσε παραπανω απο το Ναβαρο?
ΥΓ2 ποιες σκιες και κουραφεξαλα? οι μονες σκιες ειναι αυτες που βλεπεις τα βραδια να διαγραφονται στους τοιχους οταν ξεχνας να παιρνεις τα φαρμακα σου
Μου άρεσε το τρελό αγόρι. Έτσι να γίνεται λίγο πικάντικη η κουβέντα μας.
ΔιαγραφήΣτην ουσία τώρα:
α) Είδες κάπου να κατηγορώ τον Διαμαντίδη; Ή μήπως απαγορεύεται να λέμε ότι ο Άγιος Διαμαντίδης έχει οικονομικές απαιτήσεις, όπως όλοι οι υπόλοιποι αθλητές του πλανήτη.
β) Αν είχα ψυχολογικά θα είχα με τον Σχινά, τον Καρακατσούνη και τους λοιπούς συμμορίτες. Αν είχα ψυχολογικά, θα μου τα είχε λύσει ο Σπανούλαρος και η παρέα του, με την μπασκετάρα που παίζουν και τις κούπες που σηκώνουν.
γ) Δεν ξέρω αν ο Χάκετ θα ζητούσε περισσότερα από τον Ναβάρρο ή τον Διαμαντίδη. Ξέρω όμως ότι θα αποδώσει πολλά περισσότερα από τους σημερινούς Ναβάρρο και Διαμαντίδη.
Ούτε ο Διαμαντίδης βρε δεν πιστεύει ότι στη σημερινή του κατάσταση μπορεί να κοντράρει τον Χάκετ (και τον κάθε Χάκετ).
Δεν ξέρω τι σε χάλασε πάλι. Ίσως το αφεντικό να έχει την απαίτηση να μη γράφεται το παραμικρό που δεν ακολουθεί την επίσημη γραμμή της Πράσινης. Ίσως τα φάρμακα να έχουν λήξει.
Εγώ πάντως δεν έγραψα κάτι κακό ούτε κάτι παράλογο.
Αυτή τη στιγμή τα συμβόλαια του ΔΔ και του Φώτση είναι τροχοπέδη για τον ΠΑΟ. Πληρώνει πολύ περισσότερο το όνομα, το παρελθόν τους, και τη διαχρονική προσφορά τους στην ομάδα, παρά την σημερινή αγωνιστική τους συνεισφορά.
Είτε σ' αρέσει, είτε όχι!
υγ
«Και τωρα, να ξερεις, θα βαλει τη γατα του να κλαψει που ενα ιντερνετικο τρολλ τον κραζει μερα νυχτα.»
Τώρα κατάλαβα.. Όταν βγάζεις το κόμπλεξ για τον Σπανούλη έχεις ψευδαίσθηση ότι μπορεί και να σε διαβάζει και να σου δίνει σημασία;
Και κάτι ακόμα.
ΔιαγραφήΩς καλός υπάλληλος που είσαι, έχεις πολλά περισσότερα προβλήματα να λύσει από ένα κόκκινο τρολ.
Δες τα δεκάδες άτομα που έχουν αγανακτήσει με τη διοίκησή σας (το αφεντικό σου δηλαδή).
Αυτούς πρέπει να πείσεις ότι είναι όλα καλά. Όχι εμένα.
http://www.contra.gr/Basketball/Hellas/A1Basket/panathinaikos/maxairi-stis-apodoxes-toy-diamantidh-apo-ton-panathhaiko.3583303.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως θα σας φαινόταν επιστροφή Ίαν Βουγιούκα στον ΠΑΟ;
ΑπάντησηΔιαγραφήχαλια
Διαγραφήγια 3ο στον ΟΣΦΠ τον βλεπω
Κι ο Καββαδάς; Λες τελικά αυτός να είναι ο ψηλός που ψάχνει ο ΠΑΟ;
ΔιαγραφήΟ Καββαδας για καμια ομαδα της Α2 καλος ειναι
ΔιαγραφήΣτα λόγια μου έρχεσαι
Διαγραφήαρα ως τωρα που επαιζε στον ΟΣΦΠ, ο ΟΣΦΠ ηταν ομαδα Α2? καπου μπαζει η λογικη σου
Διαγραφήτελεια ιδεα ο βουγιουκας!!
Διαγραφήξεκινα απο τωρα το κλαμα..
Δεν επαιζε στον οσφπ...μαλλον εχεις φτιαξει δικη σου πραγματικοτητα..
ΔιαγραφήΟ Καββαδας? Που επαιζε?
ΔιαγραφήΆρα κι εσείς που τον θέλατε και του κάνατε πρόταση είστε ομάδα Α2;
ΔιαγραφήΕλπίζω να κατάλαβες ότι η εξυπνάδα σου ήταν αχρείαστη.
Πλήρης απογοήτευση για άλλη μια χρονιά. Με 2 καλές προσθήκες δε γίνεται να πρωταγωνιστήσεις αν είσαι γυμνός σε 2 θέσεις. Βασικά αν ισχύει και αυτό με το Mejri σε 3 θέσεις. Αν είναι να μας κάνει ο κύριος πρόεδρος να κόψουμε το μπάσκετ ας αποχωρήσει. Όχι δεν είμαι κρυφογαύρος για αυτούς που θα σπεύσουν να μου βάλουν ταμπέλα. Είμαι αγανακτισμένος γιατί 2 χρόνια τώρα η ομάδα κάνει άθλιο σχεδιασμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε Σάλε. Όλοι οι άλλοι που πάνε με γρήγορους ψηλούς άσχετοι είναι, μόνο εσύ ξέρεις! Το αστείο έχει παραγίνει. Ας είμαστε τουλάχιστον ειλικρινείς με τους εαυτούς μας και να αποδεχτούμε ότι όλα αυτά γίνονται λόγω οικονομικής αδυναμίας της ομάδας, όχι όμως άλλο σανό!!! Δεν είναι κακό να πας σε φτηνές ψαγμένες λύσεις από το summer league πχ. Είναι κακό, όμως, να δώσεις λεφτά απλά για να δώσεις. Δηλαδή όλα για επικοινωνιακούς λόγους. Μάλλον ορισμένοι λησμονούν πως το μπάσκετ ήταν το αποκούμπι του κόσμου όλα αυτά τα χρόνια και έχουμε δει υπερβολικά πολλά ματς με το Ζοτς στον πάγκο.
Για να τελειώνουμε με τις βλακείες. Καμία απολύτως αύξηση στο μπάτζετ δεν υπήρξε φέτος. Όλα βγήκαν από το ότι ο ΜΗΤΣΟΣ θα παίξει με τα μισά του χρόνου για το καλό της ομάδας. Και το ευχαριστώ ποιο είναι; Φέτος θα ξεκουραστεί. Θα αφήσει τα κοκκαλάκια του στο 2, όχι στο 1. Όσο να πεις είναι μια βελτίωση. Σε παρακαλώ ρε 3D αν αγαπάς την ομάδα, μην ανανεώνεις και φύγε μπας και βάλει μυαλό η διοίκηση.
Παρακαλώ αν κάποιος θέλει να απαντήσει ας το κάνει με επιχειρήματα. Το ξέρω ότι είμαι εριστικός, αλλά δε προσβάλω κανένα.
μπορει και να ειχες δικιο αν εβγαινε η διοικηση και ελεγε "Πηραμε μεχρι και εδω τελειωσαν οι μεταγραφες".Τωρα ολα ειναι γελοια και ασκοπα να κρινεις απο φημες..Οπαδοι της πλακας ολοι.
ΔιαγραφήΨυχραιμια-οπως φαινεται ο Μεχρι δεν παιζει για 2ος ψηλος και η ΠΑΕ συνεχιζει να ψαχνει εναν μομπαιλ ψηλο, ο οποιος μεταξυ μας δεν ειναι δυσκολο να βρεθει.Μετα το να βρει ενα δυαρι με καλο περιφερειακο σουτ, ειναι ευκολακι-αν με 300 000 εφερες τον Σλοτερ, μια χαρα μπορεις με τα ιδια λεφτα να βρεις και καλυτερους.
Διαγραφή3:38
ΔιαγραφήΚαταρχάς εγώ δε σε χαρακτήρισα και κατά 2ον έχεις εμπιστοσύνη στη διοίκηση; Εγώ όχι. Αυτά τα οπαδοί της πλάκας άστα καλύτερα για κάποιον που δεν έχει την αρρώστια που έχω με το μπασκετικό ΠΑΟ. Από όταν ανέλαβε ο ΔΓ έχω βαρεθεί να ακούω φήμες. Καλό θα ήταν να πάψουν αυτές οι φήμες και να υπάρξει ουσιαστική δουλειά, σε θέμα σκάουτινγκ κυρίως. Το ξέρω ότι τα λεφτά δεν τα βάζω εγώ. Δε με νοιάζει τόσο πολύ η αύξηση του μπάτζετ όσο η επιστροφή της ομάδας στα προηγούμενα υψηλότατα στάνταρ οργάνωσης και σχεδιασμού. Αν η διοίκηση θέλει να πάψουμε να πιστεύουμε ό,τι ανοησία γράφει ο καθένας πρέπει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη που με τόσο κόπο γκρέμισε εδώ και 2 σεζόν.
ΜΑΚΑΡΙ η ομάδα να ανακάμψει μεταγραφικά. Άλλωστε είναι γεγονός πως δεν τέλειωσε η μεταγραφική περίοδος.
Σκεπτομενε, ψυχραιμια-ο Μεχρι που ακουστηκε, δεν επιβεβαιωνεται απο κανεναν.Οκ, μας πουλησανε οι Λασμε για Γαλατα και Ταιους για Εφες, αυτα γινονται.Αμερικανικα μομπαιλ 5ρια υπαρχουν εξω αρκετα, δεν χρειαζεται να παρουμε το καλυτερο ολων, απλα ενα που να εινα φιλοτιμο και να δενει με την ομαδα.
ΔιαγραφήO Joe Alexander μένει Μακαμπι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι σεντερ στ' αλήθεια αλλά ίσως μπορεί να μεταλαχθεί σε ένα τέτοιο ρόλο. 2.03, αθλητικός, 2.12 ανοιγμα χεριών, 50% 2π, 40% 3π, 92 % βολές σε 12 λεπτα μ.ο.
Προς το παρόν είναι στη Μακαμπι, αλλά ξένα σαιτ γραφουν πως υπάρχουν φημες αποχωρησης.
O Joe Alexander μπορει να παιξει σεντερ αν χρειαστει. Κι ειναι απ' αυτους τους λευκους που πηδανε! Εννοω κατακορυφο αλμα που τον κανει να φτανει τοσο ψηλα οσο και ο Χαντερ και κατι παραπανω απο Λασμε και Γιανγκ.
Διαγραφήοντως, φτανει εκει που ο σαλαχ φτανει αγουροξυπνημενος..
ΔιαγραφήΠάντως σε μια χρονιά όπου έμειναν ελεύθεροι οι Χάινς, Τάιους, Χέντριξ (;), Ντάνστον, Γιανγκ, Λάμσε, Μμπάκουε, Λαούαλ, ΜκΛιν, Σάμιουελς, είναι πραγματική μαγκιά να μένεις με το Σαλάχ στο χέρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι οσους αναφερεις εχουν αρκετα μεγαλυτερο κασε απο αυτο που διαθετει ο ΠΑΟ για το δευτερο ψηλο του.
ΔιαγραφήJim να ζήσετε να ευτηχησετε!!!και καλούς απογόνους!!!αν με ρωτάγαν απο πριν που θα έβαζα τα λεφτά μου,θα τα βάζα να μπείτε με αυτο που εμπεναν οι Chicago bulls.ρίγη συγκίνησης lol!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@delfino
για τον παναθηναικο ειμαστε στο σημειο να δουμε αν η ομαδα θα εχει στοχο του χρονου το φαιναλ φορ και το πρωταθλημα ή απλα να παραμεινουμε 2οι στην ελλαδα και να παμε στους 8 της Ευρωλιγκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο στοχος ειναι ο πρωτος τοτε πρεπει η διοικηση να βαλει αλλα 1-2 εκατομμυρια.
Αν ο στοχος ειναι ο δευτερος πρεπει η διοικηση να βαλει αλλα 500 χιλιαρικα.
Εμεις μπορουμε απλα να σχολιαζουμε αλλα οσο δεν βαζουμε λεφτα δεν μπορουμε να αποφασιζουμε. Ολα τα υπολοιπα ειναι κουβεντες...
Γι αυτό έθεσαν σε εφαρμογή το plan b, που ακούει στο όνομα Σαλάχ Μεζρί! Ο 29χρονος σέντερ αποχώρησε το φετινό καλοκαίρι από τη Ρεάλ Μαδρίτης, μετά από δύο χρόνια παρουσίας στη "Βασίλισσα", με το "τριφύλλι" να του "χτυπάει την πόρτα" προκειμένου να τον εντάξει στο δυναμικό του. Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις, με τις πληροφορίες του Sport24.gr να αναφέρουν πως υπάρχει προ των πυλών συμφωνία για διετές συμβόλαιο συνεργασίας, έναντι του ποσού του ενός εκατομμυρίου ευρώ (συνολικά).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τυνήσιος βρίσκεται αυτή την περίοδο στη χώρα του, συμμετέχοντας στην προετοιμασία της εθνικής ομάδας για το Afrobasket που θα διεξαχθεί στη χώρα του, από 19 έως 30 Αυγούστου.
Ποιος είναι
Με ύψος 2μ17 έχει την ικανότητα να "σκεπάζει" το αντίπαλο καλάθι. Σε αυτό προσθέστε τα εξαιρετικά αθλητικά του προσόντα, αλλά και την έφεση που έχει στα μπλοκ (1.1 πέρσι με τη Ρεάλ Μαδρίτης, και 0.8 ανά παιχνίδι φέτος). Τα περισσότερα χρόνια της ευρωπαϊκής του καριέρας τα έχει περάσει στην Ισπανία, αφού έχει αγωνιστεί ακόμη στην Ομπραντόιρο (2012-'13). Νωρίτερα, φόρεσε τη φανέλα της Άντβερπ για δύο χρόνια (2010-'12), ενώ η πρώτη επαγγελματική του εμπειρία ήταν με τα χρώματα της Ετουάλ ντου Σαχέλ (2006-'10).
Με τη φανέλα της Ομπραντόιρο αναδείχθηκε rising star της Liga Endesa για την αγωνιστική περίοδο 2012-'13, ενώ τα τελευταία χρόνια αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εθνικής ομάδας της χώρας του. Το 2011 αναδείχθηκε μάλιστα MVP του Afrobasket, ενώ το 2012 συμμετείχε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου -όντας ο κορυφαίος μπλοκέρ της διοργάνωσης με 17 κοψίματα (σε πέντε παιχνίδια).AN AKOYGAN TON KOSMO STHN KAE DEN THA EIXAME 6 KLAPSTE,MIA XARA EINAI O MEXRI.
Aν ηταν ετσι καθε χρονο θα βλεπαμε ποια ομαδα εχει το καλυτερο ροστερ σε καθε θεση και θα ξεραμε ποιος θα παει φ4 και ποιος θα σηκωνε την ευρωλιγκα.Τα μυαλα σας και μια λιρα.Η ΤΣΣΚΑ επρεπε καθε χρονο να τα παιρνει ολα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πράσινος Υπάλληλος έχει εμπιστοσύνη στον προπονητή. Αλλά κατά τον Μάρτη, όταν το αφεντικό θα δώσει το σήμα, θα είναι ο πρώτος δημόσιος κατήγορος του, αυτός που μας λέει για τον άχρηστο Σάλε που χαράμισε το ρόστερ και τα λεφτά του προέδρου. Αυτός που θα προσπαθεί να σας πείσει ότι με την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας από τον επόμενο Μανωλόπουλο και την απόκτηση του επόμενου Μόργκαν ή Γκουίν, όλα τα προβλήματα θα λυθούν ως δια μαγείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήo Τζορτζεβιτς προτιμαει ψηλους παιχτες δεινοσαυρους,μπορει ο Λασμε και Ταιους να ταν προτιμηση της ΚΑΕ.Η επιμονη του στο Μιλουτινοφ αυτο δειχνει.Ο Χεντριξ της Λοκομοτιβ στο σαιτ της ευρωλιγκας ειναι στο ροστερ της ομαδας του Μπαρτζωκα η λαθος κανουν;;;.
ΑπάντησηΔιαγραφή