Για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια παρουσίας του στη Πόλη, ο
Ομπράντοβιτς φαίνεται ότι χτίζει τη Φενέρ στις δικές του, πρότερες γνωστές βάσεις
και στη δομή που είχαμε συνηθίσει από τον Σέρβο mastermind διαχρονικά. Η φετινή Φενέρ
που δημιουργείται στην off season την οποία διανύουμε,
μοιάζει πραγματικά με ομάδα-Ομπράντοβιτς. Το Hoopfellas σχολιάζει..
Οι μνήμες είναι νωπές.. Πέρυσι το καλοκαίρι το Hoopfellas εξέφραζε την αντίθεση του
σχετικά με τον τρόπο που έχτιζε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς τη Φενέρμπαχτσε.
Φορτωμένο ρόστερ με απουσίες αθλητών με βασικές δεξιότητες, απαραίτητες για να
λειτουργήσει σωστά ολόκληρο το σύνολο. Η απουσία πραγματικού δημιουργού στη
περιφέρεια έκανε μπαμ με τον Ομπράντοβιτς να παραδέχεται ουσιαστικά το λάθος
του προσπαθώντας να βελτιώσει τη κατάσταση με την απόκτηση του Ζήση με τον
οποίο σε ρόλο facilitator Φενέρ νοικοκύρεψε το παιχνίδι της και έφτασε μέχρι το F4 της Μαδρίτης. Σίγουρα αυτό
αποτέλεσε ιστορικό επίτευγμα για το σύλλογο, όμως στα Playoffs της TBL ήλθε
το ηχηρό χαστούκι από την Καρσίγιακα. Είχα ταχθεί εξ αρχής υπέρ του Ίβκοβιτς
στη μάχη των «κουμπάρων» πέρυσι. Η στελέχωση και το πλάνο της Αναντολού ήταν
πιο κοντά στα γούστα μου (αν και εδώ ο Ντούντα δεν υπέγραψε δημιουργό στη
περιφέρεια από την αρχή) όπως και το μπάσκετ που προσπάθησε να παρουσιάσει. Όπως
αποδείχθηκε η Αναντολού ήταν η μόνη ομάδα που θα μπορούσε να κάνει ζημιά στη
Ρεάλ παίζοντας πολύ καλό μπάσκετ στη μεταξύ τους σειρά όπου έχασε 2 ματς στα
οποία είχε χτίσει με άψογο πλάνο μια δυνατή κατάσταση υπέρ της. Στους εγχώριους
τελικούς βέβαια η ομάδα του Ίβκοβιτς είχε την ίδια τύχη με αυτή του Ζοτς καθώς
η Καρσίγιακα τους καθάρισε επίσης σαν τσόφλι από αυγό..
Φέτος και τα δύο τουρκικά powerhouses έχουν μπεί δυνατά στην offseason χτίζοντας σε σωστές βάσεις και
με πολύ καλά υλικά τα rosters τους. Για τον Ίβκοβιτς δε μπορώ να πω ότι εκπλήσσομαι, όμως το
βλέμμα μου έχει κερδίσει επίσης το recruiting του Ομπράντοβιτς. Για πρώτη
φορά από τη στιγμή που πάτησε το πόδι του στη Πόλη, η ομάδα που χτίζει μοιρίζει
Ζέλικο..
Μερικά πρώτα σχόλια..
-Μου αρέσει πολύ το δίδυμο Σλούκα-Μπογκντάνοβιτς στο backcourt. Είναι γκαρντς
τύπου Ομπράντοβιτς. Έχουν μέγεθος, μπασκετικό IQ για να
ελέγξουν μια ισχυρή περιφερειακή μάχη και κατ’επέκταση τον ρυθμό ενός
παιχνιδιού, δημιουργία, εκτέλεση και οξυδέρκεια. Μοντέρνοι περιφερειακοί. Θεωρώ
ότι οι δύο τους μαζί με τον Βέσελι θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά της φετινής
Φενέρμπαχτσε. Εκτιμώ πολύ επίσης το γεγονός ότι και οι δύο γκαρντς του
Ομπράντοβιτς μπορούν να ανοίξουν τη γκάμα επιλογών σε ότι αφορά τις lineups. Με τα δυνατά πόδια
και την αμυντική ικανότητα (ειδικά στο τρανζίσιον) του Χίκμαν στη πρώτη
πεντάδα, ο Μπογκντάνοβιτς πηγαίνει στο «3» και ο Σλούκας παραμένει ως PG έχοντας
ένα δυνατό κορμί με τρεξίματα ως σύντροφο στο backcourt. Στον25χρονο Έλληνα διεθνή ο Ομπράντοβιτς βρίσκει και πάλι έναν Pick &Roll γκαρντ γα
να στήσει την αγαπημένη του επίθεση. Μένει να τον συμπληρώσει και με ανάλογο
ψηλό, επιλογή που θα καθορίσει πολλά στο παιχνίδι της Φενέρ φέτος.
-Πυροτεχνήματα και βεγγαλικά είδαμε στον ευρωπαϊκό
μπασκετικό ουρανό μετά την απόφαση του Ομπράντοβιτς να ρίξει το τείχος που τον
χώριζε με τον Μίσκο Ραζνάτοβιτς. Κανέναν εκ των δύο δε συνέφερε αυτός ο Ψυχρός
πόλεμος.. Ο Μίσκο μετά χαράς του έφερε τον εκτελεστή της Φενέρ στους τελικούς, Μπόμπι
Ντίξον, και επανεφερε στην Ευρώπη (με πολύ καλό deal είναι
αλήθεια) τον Πέρο Άντιτς. Ο Σέρβος ατζέντης είναι φανερό πως είναι πανίσχυρος
στο χώρο, με τη τελευταία συμφωνία του Μαριάνοβιτς με τους Σπερς να είναι
αντιπροσωπευτική του τι μπορεί να κάνει στην αγορά.
Και οι δύο βετεράνοι (32 ετών) του Beo Basket φέρνουν
στο παρκέ εμπειρία, guts και μια no fear νοοτροπία με τον τρόπο που αγωνίζονται, για τη Φενέρ. Ο
Ντίξον θα «διεκδικήσει» τα κλειδιά της ομάδας. Είμαι σίγουρος λόγω του
ανταγωνιστικού χαρακτήρα για το επίπεδο του εσωτερικού ανταγωνισμού που θα
φέρει στη περιφερειακή γραμμή του Ομπράντοβιτς. Μπορεί κάλλιστα να παίξει μαζί
με τον Σλούκα (με τον Έλληνα διεθνή στο «2») προσφέροντας στους Τούρκους δύο late killers που
σουτάρουν άφοβα κάτω από πίεση. Μπορούν παράλληλα και οι δύο αυτοί playmakers να
επιβιώσουν σε οποιοδήποτε τέμπο, παίζοντας με το χρονόμετρο ή ανοίγοντας το
γήπεδο.
Από τον Άντιτς ο Ζέλικο περιμένει στάνταρντ πράγματα. Έξυπνο
παιχνίδι, physical παρουσία, veteran leadership εντός και εκτός παρκέ. To performance του Άντιτς θα είναι σημαντικό
για τη πορεία των Τούρκων καθώς θα καλύψει και τις δύο θέσεις των ψηλών (πρωτίστως το «4» φυσικά) και θα
δέσει αρμονικά με τον Βέσελι ως δίδυμο ρακέτας.
-Αν για την ενδεχόμενη απομάκρυνση του Πρέλντζιτς δε θα
πολυστεναχωρηθούν στη Φενέρ ( με αυτό τον χαρακτήρα και αυτές τις
προτεραιότητες στη ζωή του δε θα φτάσει ποτέ εκεί που έδειχναν οι προδιαγραφές
του όταν ξεκινούσε), οι αντίστοιχες (δεδομένες) των Γκάουντλοκ και κυρίως του
Μπιέλιτσα (MVP της προηγούμενης Euroleague) σίγουρα αποτέλεσαν χτυπήματα για τον κόσμο. Η
περίπτωση του Αμερικανού μπόμπερ είναι διαφορετική βεβαίως μιας και σε ένα
μυστήριο timing (σειρά με Καρσίγιακα) άρχισαν να διαρρέουν πληροφορίες για
τα νυχτοπερπατήματα του τα οποία έκαναν έξω φρενών τη διοίκηση. Ο Γκάουντλοκ
έκανε φοβερή σεζόν όμως ο τρόπος παιχνιδιού του ήταν κάτι ξένο για ομάδα Ομπράντοβιτς,
με τον Σέρβο κόουτς να του δίνει το πράσινο φως για να πάρει το καλύτερο από
αυτόν. Ο Γκάουντλοκ έκανε σπουδαία σεζόν αλλά δεν είναι ο τύπος του executive shooter καθώς
στηρίζεται περισσότερο στη προσωπική φάση και αυτό πλήγωσε συνολικά το παιχνίδι
της Φενέρ.
Ο Μπιέλιτσα είναι μεγάλη απώλεια γα αυτό και ο Ζοτς δεν
επέλεξε να τον αντικαταστήσει με κάτι παρόμοιο (που είναι πολύ δύσκολο να
βρεθεί στην αγορά) αλλά πήγε σε διαφορετικού τύπου φόργουορντς. Τα playmaking abilities και
το two-way παιχνίδι
του Σέρβου δε καλύπτονται έτσι..
-Ανάβω πράσινο για τις επιλογές των Ντατόμε (ανακοινώθηκε
επίσημα) και Κάλινιτς (η Φενέρ πρεσάρει τον Ερυθρό Αστέρα). Ο Σέρβος είναι το
απαραίτητο Defensive Wing
που χρειαζόταν το τουρκικό powerhouse ως συνδετικό κρίκο στη γραμμή των φόργουορντς και παράλληλο
ένας πολύ καλός αμυντικός ριμπάουντερ και παίχτης ρόλων που θα βοηθήσει πολύ σε
επίπεδο λειτουργικότητας. Ο Ντατόμε (θα πάρει το συμβόλαιο του Πρέλντζιτς) με τη σειρά του μπορεί να αποτελέσει το
κρυφό χαρτί του Ομπράντοβιτς ως κόμπο φόργουορντ. Είναι πολλά παραπάνω από ένα
επικίνδυνο Stretch-4 καθώς
συνδυάζει ταχύτητα, αθλητική ικανότητα, παιχνίδι με τη μπάλα στο παρκέ και
αλτρουισμό ενώ θα ανεβαίνει και στο «3» όπου μπορεί να αποδώσει ως finisher σε
καταστάσεις τρανζίσιον και φυσικά ως εκτελεστής είτε στα close outs είτε
βάζοντας πίεση από την αδύνατη πλευρά. Ο Ιταλός πρώην Σέλτικ θα είναι κομβικός
για το spacing των Τούρκων φέτος, ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της
επίθεσης που χρησιμοποιεί ο Ζοτς μιας και οι σωστές λεπτομερείς αποστάσεις
δημιουργούν το πλαίσιο για να κυκλοφορήσει η μπάλα, να δημιουργηθούν ρήγματα
και μαζί τους οι προϋποθέσεις για τη καλύτερη δυνατή εκτέλεση. Ο Ντατόμε θα
δέσει με το seven footer που ψάχνει ο Ζοτς (με post παιχνίδι, αυτή είναι η πληροφόρηση
που υπάρχει αν και λείπει ένας pick
& roll ψηλός) για να συμπληρώσει τη γραμμή ψηλών στην οποία 5ος
θα είναι ο Ηersek Baris
(πάλι από την Καρσίγιακα, PF με ύψους 2.07μ. που μπορεί να σουτάρει από τη περίμετρο,
έκανε σπουδαίο πρώτο ματς στη σειρά με τη νυν ομάδα του).
Ο Ομπράντοβιτς ψάχνει έναν τουλάχιστον ψηλό για να κλείσει το ρόστερ
του (τόσο η Αναντολού όσο και η Φενέρ έχουν ξεπεράσει το όριο ξένων και θα
κάνουν rotation στη TBL)
το οποίο περιλαμβάνει και γηγενείς αθλητές (Σιπάχι, Μαχμούτογλου, Ουγκουρλού,
ίσως Τσετίν) σε συμπληρωματικούς ρόλους. Ο Ομπράντοβιτς είδε ξεκάθαρα ότι άμεσα δε μπορεί να στηριχτεί πάνω σε Τούρκους
αθλητές (σε πρώτους ρόλους δημιουργώντας μια δυνατή βάση) για να κατακτήσει την
Ευρωλίγκα. Αντίθετα έρχονται πολλά αξιόλογα παιδιά από τις μικρές εθνικές
ομάδες για τους γείτονες και η Φενέρ πρέπει να κινηθεί σύντομα προς αυτή την
κατεύθυνση γιατί ήδη η Αναντολού είναι τουλάχιστον ένα βήμα μπροστά. Overall πάντως
η offseason του Ομπράντοβιτς είναι εξαιρετική. Κάτι μου λέει ότι η φετινή
Φενέρμπαχτσε θα καταφέρει να παρουσιάσει
το μπάσκετ που αντιπροσωπεύει ο Ομπράντοβιτς
μέσα στη σεζόν. Και τότε πολλά κόζια θα αλλάξουν.. Ίσως είναι η σειρά της..
Ότι και να πάρει, οι Τούρκοι είναι LOSER και θα επιβεβαιωθώ του χρόνου την Άνοιξη... Respect στις αναλύσεις του Jim βέβαια, χαίρεσαι να τον διαβάζεις!!! Κάθε φορά που διαβάζω άρθρο του, ανεβαίνει 2 level η αγάπη μου για το μπάσκετ!
ΑπάντησηΔιαγραφή- Παναγιώτης Γ.
το θέμα είναι ότι δεν είναι τούρκοι...
ΔιαγραφήΤούρκοι ξετούρκοι η Φενέρ έχει ποιότητα και μετά το φετινό φάιναλ φορ το επόμενο βήμα είναι η κούπα. Ντατόμε σπουδαία κίνηση
ΔιαγραφήΚαι με Σλούκα MVP
ΔιαγραφήΓεια σου ρε Τζιμαρα με τα ωραια σου! Φοβερος και παλι... Εχει παρει το αυτι σου τιποτα για 4αρι στον Παναθηναικο; Μεχρι να γυρισει ο Γκιστ ο Φωτσης θα την βγαλει μονος του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Σταθης
Έγκλημα θα είναι Στάθη
ΔιαγραφήΑυτο μου με ενοχλει αφανταστα ειναι η γενικοτερη σταση του Καλαθη 2 χρονια τωρα…..
ΑπάντησηΔιαγραφήTοσο ντιβα πια ειναι που δεν εχει βγει να μιλησει;
Να ξεκαθαρισει τι θελει….. ουτε περυσι ουτε τωρα;
Προσωπικα δεν τον θεωρω και τοσο απαραιτητο τον μισθοφορο…..
Επαγγελματίας που διαπραγματεύεται εκατομμύρια είναι. "Να βγει να μιλήσει" για να χάσει λεφτά μόνο και μόνο για να ικανοποιήσει τα αισθήματα των γραφικών;
ΔιαγραφήTo να πει ποια ειναι η προτεραιοτητα για την καριερα του ειναι γραφικοτητα;
ΔιαγραφήΑκουσον ακουσον......
Έχει μιλήσει. Πιο ξεκάθαρα δεν πάει. Προτιμά να δίνει μάχη στο ΝΒΑ παρά τα τετραπλάσια λεφτά που του δίνουν στην Ευρώπη. Μάγκα τον λέω εγώ, όχι ντίβα...
ΔιαγραφήΓραφικότητα είναι να απαιτείς από έναν παίκτη να ΣΟΥ ξεκαθαρίσει δημοσίως πως θα κινηθεί στις διαπραγματεύσεις του για το νέο συμβόλαιό του.
Διαγραφήανοησια ειναι. το γραφικοτητα ειναι πολυ ηπιος χαρακτηρισμος
ΔιαγραφήΑφροξυλανθη εμφανισου και παλι στην καθημερινοτητα μας! Και αν σου δημιουργησαν προβλημα οι διευθυντες-δημοσιογραφοι,εδω ειμαστε εμεις να σταθουμε διπλα σου! Μας λειπουν οι πληροφοριες σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ coach Obradoviç ειναι οτινκαλυτερο κυκλοφορει στην Ευρωπη εγκεφαλικα, απλα ηταν θεμα χρονου να περασει τις γραμμες του. Μας λεπει αφανταστα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικό άρθρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Φενέρ βάζει ποιότητα στο ρόστερ της και με πολλούς παίκτες περπατημένους στο παιχνίδι,αλλά με προβληματίζει το ότι έσπασε έναν κορμό,που ναι μεν δεν κυριάρχησε και είχε σοβαρά προβλήματα σε νευραλγικούς τομείς,αλλά έδειχνε με 2-3 κινήσεις να μπαίνει ως ένα εκ των φαβορί για τη φετινή χρονιά.
Κοιτάζω πάντως να δω το timing των παικτών που έχει βρει και πώς μπορεί να μεταφραστεί σήμερα στην Ευρώπη και μπορώ να πω οτι αν το υλικό δέσει γρήγορα(γι'αυτό και έψαξε σε παίκτες με εμπειρία και όχι περίεργο χαρακτήρα,τον υποδειγματικό Σλούκα-τον προσαρμοστικό Άντιτς-παίκτη old school σαν τον Ντίξον κλπ.) η Φενέρ μπορεί να φτάσει στα στάνταρ που απαιτείται.
Υποθέτω πως ο Βέσελι πάντως θα πάει μονίμως στο 5..
Εξίσου καλές οι κινήσεις της Εφές που έχει και πιο έτοιμη ομάδα αυτή τη στιγμή..Νομίζω ένα από τα σοβαρότερα ζητήματα(και κυρίως για την Εφές στις θέσεις 2-3) για τις δύο ομάδες είναι το πώς θα ιεραρχήσουν τους γηγενείς παίκτες μέσα στο ρόστερ τους.Υπάρχει το περιθώριο να τους αφήσεις χώρο ως role players ή να τους ρίξεις στη βασική ομάδα?
Δεν θεωρω τον Καλαθη τοσο απαραιτητο,φυσικα θα χαρω αν ερθει αλλα μεχρι εκει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπαγγελματιας μεν αλλα οταν σου δινει ενας προεδρος τη δυνατοτητα να ηγηθεις σε μια σπουδαια ομαδα ειτε αρπαζεις την ευκαιρια ειτε επιλεγεις διαφορετικα.
Αυτα τα Ήξεις αφήξεις και να αφηνεις να επεκτεινεται δυο χρονια μια παραφιλολογια εχουν κουρασει.....
Για ολα αυτα δεν ξερω τελικα αν αξιζει τον κοπο να επενδυσεις σε εναν ανθρωπο με τετοια νοοτροπια,πιθανον δεν μας ταιριαζει....
Η Φενέρ θα σηκώσει τη κούπα φέτος. Είναι πρώιμο το ξέρω αλλά..
ΑπάντησηΔιαγραφήManu Chao
https://www.youtube.com/watch?v=TBF078QFMlM
ΑπάντησηΔιαγραφήΖακ ογκαστ....
Αυτος ο παικτης εχει πρωτη υλη για μεγαλα πραγματα.... ....εχει παει και σε ελληνικο σχολειο στην αμερικη, μιλαει ελληνικα οποτε μια χαρα ελληνας μπορει να θεωρηθει...
.ελπιζω να τον καλεσει ο κατσικαρης....ισως να ειναι το επομενο 5αρι της εθνικης...
Ο Σλουκας μπορει να γινει ο ηγέτης της Φενερ από την πρωτη του χρονια τι γνώμη εχεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι το άλλο για να αστειευτούμε και λιγο κοντρα στο κλιμα των ημερων,ποιες είναι αυτές οι...προτεραιότητες του Πρελτζιτς στις οποιες αναφερεσαι?
ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Και μ αρεζε πολύ ρε γαμωτο πριν καμια 2ετια τον πιστευα για μεγαλα πραγματα,μου θυμιζε τον Μποντιρογκα αγωνιστικα.Αλλα απ'ότι εδειξαν τα πραματα όχι και εγκεφαλικα...
αν ημουν ο καλαθης ασχετα με το αν θα κατεληγα στον παναθηναικο η οχι,θα απελυα εχθες τον μανατζερ μου,ο καλαθης εχω την εντυπωση οτι δεν πηρε οτι αξιζε σε συμβολαια στο NBA,εχουν παρει καλυτερα συμβολαια πολυ χειροτεροι παιχτες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα, αυτό που γνωρίζω είναι ότι ισχύει το ρεπορτάζ που έβγαλε το sportando οπότε σήμερα λογικά θα ανακοινωθεί ο Καλάθης (επιβεβαιώνεται και ο Μπουρλάκης που είχε πει στη συνέντευξή του ότι έχει υπογράψει και θα λήξει το θέμα του στις 15 Ιουλίου).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα θα γίνει και ραντεβού για τον Μιλουτίνοφ. Αν και δεν συμφωνώ με την απόκτησή του (επειδή υπάρχει ο Παπαγιάννης) ειδικά αν τον προορίζουν για δεύτερο, λογικά θα τον κλείσουμε. Του χρωστάνε χρήματα οπότε θα βρεθεί η λύση σχετικά εύκολα.
Για τον Ραντούλιτσα, αν ισχύουν οι φήμες ότι ψάχνετε ξανά για Κίνα δεν το βλέπω να γίνεται αν και κάτι πήρε το αυτί μου ότι θα γίνει μια τελική κουβέντα ξανά με αυτόν σήμερα ή αύριο με δική του πρωτοβουλία. Με στεναχωρεί που δεν κλείνει ο Λάσμε. Κλείσε Λάσμε...
Ας κλείσουν κάποιον καλύτερο του Λάσμε. Πιο νέο, ίσως πιο οικονομικό.
ΔιαγραφήΑφρό καλημέρα.Πώς θα σου φαίνονταν η front line μας να απαρτίζονταν από τους Λάσμε,Μιλουτίνοφ,Μάυρο,Γκιστ,Φώτση και Παπαγιάννη;Νομίζω ότι ο Μαύρος θα μπορουσε να αξιοποιηθεί περισσότερο ως 4...
ΑπάντησηΔιαγραφήMicar83
Δε βλεπω να υπαρχει η προθεση να μεινουν τοσοι. Η Αφρο βεβαια θα ξερει καλυτερα.
ΔιαγραφήΘα μπορούσε να λειτουργήσει πολύ πιο αποτελεσματικά μέχρι την επιστροφή του Γκιστ. Υποτίθεται ότι θα διορθώνονταν οι ανορθογραφίες της περσινής χρονιάς που άφησαν την ομάδα χωρίς εναλλακτικές λύσεις στους ψηλούς στο τέλος της σαιζόν. Τώρα πώς θα γίνει αυτό, χωρίς να αποκτηθούν παραπάνω παίχτες, είναι άξιο απορίας.
ΔιαγραφήΝΙΚ
Σωστα. Μερικες παραπανω λυσεις αυξανουν και τον ανταγωνισμο μεταξυ των παικτων. Εχω σε μεγαλη εκτιμηση το Μαυροκεφαλιδη παροτι ειναι σοφτ. Αν ζητησει λογικα λεφτα πρεπει να μεινει σαν επιπλεον λυση.
ΔιαγραφήSMELLS LIKE THRYLOS SPIRIT..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ομπράντοβιτς ακολουθεί την πορεία που έχουν επιλέξει σχεδόν όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες: να στηρίξει την νέα του προσπάθεια σε υλικά από τη μεγαλύτερη ομάδα της Ευρώπης των τελευταίων ετών.
Πολλές φορές το πόσο μεγάλη είναι μια ομάδα δεν καθορίζεται από τους τίτλους της αλλά κι από την επιρροή τους.
Αυτό όμως που έχει καταφέρει ο Ολυμπιακός είναι κατά τη γνώμη μου αδιανόητο.
Καταφέρνει αυτό που έκανε η Ταού, η οποία δημιουργούσε παίκτες για όλη την Ευρώπη. Αλλά το καταφέρνει κατακτώντας ευρωπαϊκούς τίτλους και φτάνοντας σε τελικούς.
Ενδεικτικά: ΤΣΣΚΑ, Μπαρτσελόνα, Φενέρ, ΕΦΕΣ, Ρεάλ, ΠΑΟ, Αρμάνι. Άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο, στηρίζονται σε παίκτες που πέρασαν κι έφτιαξαν όνομα στον Ολυμπιακό, από το 2009 έως σήμερα.
Εσυ στηριξες ολη σου την ομαδα στον ΠΑΟ και μιλας ;
ΔιαγραφήΑς τους δουμε και φετος,χωρις Ρηγα
Διαγραφή.Πιστευω το σοκ στη διαφορα της playbyplay αντιμετωπισης θα ειναι απο μονο του πολυ μεγαλο.
Ποιους παιχτες ειχε/εχει ο Παο που εφτιαξαν ονομα στον Ολυμπιακο απο το 2009 και μετα που λες; Τους δευτεροτριτους ΜΚΦ και Σοφο;
Αναποδα οι Σπανουλης και Περπε ηταν πολυ πιο σημαντικοι νομιζω.
Ναι ο Σπανούλης ήταν πράγματι όχι απλά σημαντικός αλλά καθοριστικός, καθώς πέραν πάσης αμφιβολίας είναι ο καλύτερος παίκτης των Ευρωπαϊκών γηπέδων εδώ και χρόνια.
ΔιαγραφήΩστόσο το σχόλιο δεν αφορούσε κάποια ανούσια οπαδική αντιπαράθεση. Και δεν νομίζω ότι τίθεται κανένα θέμα σύγκρισης μεταξύ των δυο ομάδων σε σχέση με τη διάχυση παικτών, πρώτον γιατί ο ΠΑΟ επί σειρά ετών διατηρούσε τους παίκτες που ήθελε στο ρόστερ του, και δεύτερον γιατί πολλοί από αυτούς που αποχώρησαν για άλλες ευρωπαϊκές πολιτείες απέτυχαν οικτρά και υπόπτως.
Ποιοι ήταν αυτοί που απέτυχαν "οικτρά και υπόπτως", πέρα από εκείνους που βρίσκονταν στη δύση της καριέρας τους ή είχαν προβλήματα τραυματισμού ή δεν είχαν ούτε στον ΠΑΟ σημαντικό ρόλο; Για να μη σταθώ καν στο ότι, ούτως ή άλλως, η επιτυχία ενός παίχτη σε ένα κλαμπ δεν προεξοφλεί την καλή πορεία του και στα επόμενα. Είναι πολλά τα παραδείγματα, μην καθίσω και στα απαριθμήσω. Ακόμα και ο Χάινς δεν έχει στην ΤΣΣΚΑ τον καταλυτικό ρόλο που είχε στον ΟΣΦΠ.
ΔιαγραφήΕπίσης, με το σκεπτικό σου, πρέπει να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι μάλλον ο ΠΑΟ είναι ο μεγαλύτερος τροφοδότης των κορυφαίων ευρωπαϊκών κλαμπ. Για να σηκώσει μια ομάδα Ευρωλίγκα πρέπει να έχει τουλάχιστον έναν πρώην παίχτη του ΠΑΟ στο ρόστερ της.
Θέλω να πω ότι η πραγματικότητα μπορεί να ερμηνευθεί όπως μας βολεύει. Είναι σαν αυτά τα περί καλύτερης ομάδας της 6ετίας ή της 9ετίας ή της 17ετίας...
Φιλικά,
ΝΙΚ
Δηλαδή η εξαγωγή παικτών που έχει κάνει ο ΠΑΟ στην Ευρώπη είναι ο Σοφοκλής (ένα χρόνο στα πράσινα) και ο Ματσιούλις;
ΔιαγραφήΘεωρείς ότι έχει κάποιο έρεισμα να συνεχίσεις αυτήν την ανούσια αλλά και αναίτια αντιπαράθεση;
υγ
Και για να μαθαίνουμε να συζητάμε. Όταν γράφω ότι απέτυχαν "πολλοί από αυτούς" τότε το να μου αναφέρεις 2 ονόματα δεν αποκρούσει τον ισχυρισμό μου, αντιθέτως τον ενισχύει.
Αν έγραφα ότι απέτυχαν «όλοι», τότε θα είχε νόημα αυτό που έγραψες.
@ΝΙΚ
ΔιαγραφήΓιατί μπαίνεις σε αυτήν την άνευ λόγου αντιπαράθεση; Θεωρείς πράγματι ότι ο ΠΑΟ και ο ΟΣΦΠ εξάγουν με τον ίδιο ρυθμό παίκτες; Αλήθεια;
Συμφωνώ πάντως στο «η επιτυχία ενός παίχτη σε ένα κλαμπ δεν προεξοφλεί την καλή πορεία του και στα επόμενα». Και είναι επίσης αλήθεια ότι τόσο ο ΠΑΟ όσο κι ο ΟΣΦΠ λειτουργούν ή λειτουργούσαν με τέτοιο τρόπο ώστε να εκμεταλλεύονται τα μέγιστα από συγκεκριμένες κατηγορίες παικτών. Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι παίκτες που έφυγαν από τον ΠΑΟ ως επί το πλείστον, απέτυχαν στις επόμενες ομάδες τους. Μπορεί το "υπόπτως" να ήταν λίγο προβοκατόρικο, το παραδέχομαι, αλλά στα υπόλοιπα δεν νομίζω ότι τίθεται ζήτημα αμφισβήτησης.
Εκτός βέβαια αν μπορούμε να ερμηνεύσουμε την πραγματικότητα με τέτοιο βολικό τρόπο ώστε ο Νίκολας να είχε σοβαρό θέμα τραυματισμού (διάστρεμμα!!!), ο Λάσμε να ήταν πολύ μεγάλος, ο Φώτσης να ήταν υπερήλικας στα 30 του και πάει λέγοντας.
Φίλε μου, με κάθε σεβασμό, εξακολουθείς να ερμηνεύεις τα πράγματα μονόπλευρα. Να θεωρήσουμε λοιπόν αποτυχημένους τον Μπουρούση και τον Παπανικολάου που έχουν πλέον ελάχιστη συμμετοχή στο παιχνίδι των ομάδων τους ή τον Λο που εξαφανίστηκε από τον μπασκετικό χάρτη ή τον Χάινς που είχε φέτος παρόμοια στατιστικά με τον Λάσμε, τον οποίο (απ' ό,τι κατάλαβα) θεωρείς αποτυχημένο. Ή ακόμα ακόμα και τον Πρίντεζη που ήταν στη Μάλαγα μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας (όχι τίποτα άλλο, αλλά επειδή ανέφερες το Φώτση, ο οποίος, να θυμίσω, στα ντουζένια του έκανε παπάδες στη Ρωσία). Για να μη μιλήσουμε για κάτι απίθανους τύπους (Γκετσεβίτσιους, Κέσελι, Πάουελ κ.ά.) που η τύχη τους αγνοείται.
ΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμα. Δεν είναι, άραγε, ένδειξη επιρροής το ότι οι 3 από τις 4 ομάδες του F4 είχαν είτε προπονητή (Ζοτς, Ιτούδη) είτε ηγέτη στο παρκέ (Σπανούλη) πρόσωπα που έγραψαν ιστορία με τον ΠΑΟ;
Για να το κλείσουμε. Είναι φυσιολογικό να θέλουν όλοι να πάρουν κάτι από μια πετυχημένη ομάδα (στιλ παιχνιδιού, αγωνιστική νοοτροπία, προπονητή, παίχτες, συνταγή χτισίματος). Το έκανε στο παρελθόν ο ΠΑΟ, το έκανε ο ΟΣΦΠ, τώρα το κάνουν άλλοι που έχουν τα λεφτά.
ΝΙΚ
11.46 Ρε ποσα συμπλεγματα εχετε μαζεψει,η καραμελα αυτη ποτε θα σταματησει.Δεν φταιτε εσεις αφου αυτο σας πλασαρουν.Ο Σπανουλης ο Περπερογλου σε εμας δεν ξεκινησαν σε εμας δεν καταξιωθηκαν,με το που εφυγαν καταστραφηκαν;;ο Φωτσης το ιδιο ηταν παντα με τα πανω και τα κατω του.Εδω λεγατε για τον Μπατιστα στα 35 του που δεν εκανε τιποτα στην φενερ.Ενω οταν γυρισε σε εμας ξαναγεννηθηκε;;;Απο πισω βλεπετε συνωμοσιες και ιντριγκες με υποπτες κινησεις ο ΝΙΚ σας δινει απαντησεις.Αλλα οταν ο αλλος εχει πορωθει απο τις φυλλαδες δεν βλεπει μπροστα του,
Διαγραφή@ΝΙΚ
ΔιαγραφήΔεν είσαι καθόλου αντικειμενικός και λυπάμαι για αυτό. Δεν είναι κακό να παραδέχεσαι την ανωτερότητα του αντιπάλου έστω και σε ένα μικρό ή επιμέρους ζήτημα.
Αντιθέτως αυτό που είναι κακό είναι να παραποιείς την αλήθεια και μάλιστα με τόσο βάναυσο τρόπο.
Μα είναι δυνατόν να λες ότι ο Παπανικαλάου έχει ελάχιστο χρόνο συμμετοχής ΣΤΟΥΣ ΡΟΚΕΤΣ!!! ΣΤΟΥΣ ΡΟΚΕΤΣ!!! Ε, να πω κι εγώ για τον Καλάθη τότε; Εκεί θα το φτάσουμε;
Είναι δυνατόν να λες για τον Λο που έκοψε το μπάσκετ;
Είναι δυνατόν να λες ότι ο Χάινς έχει τα ίδια στατιστικά με τον Λάσμε;
Είναι δυνατόν να λες για τον Πρίντεζη, που στα 24 του άλλαξε ομάδα και είχε 12 πόντους μ.ο. μέχρι να σπάσει την πλάτη του; ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ!!!
Όσο για τους απίθανους που γράφεις, φαντάζομαι θα μπαίνουν στην ίδια κατηγορία με απίθανους που πέρασαν κι από την δική σου ομάδα και έπειτα δεν μπορούσαν να παίξουν στη Λιμόζ ή έστω στη Γκόρα. Δεν έγραψα εξάλλου ότι είναι περίεργο ότι ο Τέπιτς δεν έπαιξε μπάσκετ φεύγοντας από τον ΠΑΟ, αφού δεν έπαιξε ούτε στον ΠΑΟ.
Τέλος πάντων, δεν έχει νόημα να συζητάμε αν είναι να λέμε συνειδητά ψεύδη. Αν εσύ πιστεύεις ότι ο ΠΑΟ και ο ΟΣΦΠ έχουν εξάγει παίκτες στην Ευρώπη με τον ίδιο ρυθμό και επιτυχία όπως το κάνει ο Ολυμπιακός, καλώς να συνεχίσεις να το πιστεύεις, αλλά η πραγματικότητα δεν είναι με το μέρος σου.
υγ
Ο «απίθανος» Γκετσεβίτσιους φεύγοντας από τον Ολυμπιακό έχει σε ευρωλίγκα 12 πόντους και 12 pir και στο eurocup σχεδόν 14 πόντους και 17 pir μέσο όρο. Για απίθανος, που δεν πατούσε παρκέ στα F4, μια χαρά τα πάει.
@ΝΙΚ
ΔιαγραφήΞέχασα το πελώριο ψέμα σου για τον Μπουρούση. Είναι δυνατόν ρε φίλε να λες τέτοια πράγματα; Τα 3 πρώτα χρόνια που έλειπε από τον Ολυμπιακό ήταν κακός; Το 2014 αγωνιζόταν στην φιναλίστ της Ευρώπης και είχε 12 pir μέσο όρο και ενδεχομένως ήταν κι ο mvp της Ρεάλ στον τελικό. Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή;
Ας είμαστε λίγο πιο ισορροπημένοι ρε παιδιά σε αυτά που λέμε.
@11:46 και στους υπόλοιπους.
ΔιαγραφήΈγραψα ένα απλό πράγμα.
Ο Ολυμπιακός έχει καταφέρει κάτι που έχουν καταφέρει ελάχιστες ομάδες στην ιστορία: να γεμίσει όλα τα μεγάλα ευρωπαϊκά κλαμπς με παίκτες και παράλληλα να κερδίζει τίτλους. Ούτε συμπλεγματικό είναι αυτό φίλε, ούτε τίποτα.
Εσείς μάλλον έχετε τέτοια προβλήματα και μαζί με την καφρίλα σας δε σας επιτρέπει να δείτε ούτε τα ελάχιστα αυτονόητα.
1.12 ειστε για γελι ειλκρινα.Και μονο που πηρατε παιχτη απο τον ΠΑΟ και χτισατε πανω του αυτοαναιρηστε.Ποιοι ειναι οι παιχτες σας που εφυγαν και εκαναν αναλογη καριερα σε αλλην ομαδα.Ποιος ρε ο Χαινς που ειναι 3-4ος την ΤΣΣΚΑ.Αλλα ντα αλλα.Αλλα οταν εχετε αλλαζονια και αυτοαποκαλειστε θρυλοι τι αλλο θα πειτε.Υ.Γ η Λοκομοτιβ με τον Καλαθη αρχηγο πηρε γιουροκαπ και μαλιστα ηταν και mvp στην διοργανωση.Τι εχουμε συμπλεγματα;;εδω γελαμε.Τον Παο των εξι κυνηγατε,οταν τα φτασετε μπορει και να σας υπολογισουμε.
Διαγραφή@2:45
ΔιαγραφήΔυστυχώς για εσάς αλλά και για την κουβέντα, τα συμπλέγματα που κουβαλάτε είναι τεράστια και προέρχονται από άλλο σπορ.
Ξαναλέω για να γίνω κατανοητός. Δεν έγραψα πουθενά ότι όσοι παίκτες έφυγαν από τον ΠΑΟ απέτυχαν. Έγραψα ότι πολλοί από αυτούς που έφυγαν απέτυχαν.
Ή για την ακρίβεια δεν έγραψα απολύτως τίποτα για τον ΠΑΟ, μέχρι να μπείτε και να βγάλετε την αγωνία σας να μην είστε χειρότεροι σε τίποτα, και να θέσετε ανούσιες και ανεδαφικές συγκρίσεις.
Το να μου αναφέρεις έναν, δυο ή δέκα παίκτες που έφυγαν από τον ΠΑΟ αυτά τα 15 χρόνια και έκαναν καριέρα, δεν έχει απολύτως καμία αξία, γιατί δε συζητάμε αυτό το πράγμα.
Συνεχίστε να αρνείστε ότι ο Ολυμπιακός αυτή τη στιγμή έχει καταφέρει να στελεχώσει όλα τα κορυφαία ευρωπαϊκά κλαμπς με παίκτες και παράλληλα παραμένει σε τροχιά ευρωπαϊκών τίτλων. Το μόνο που καταφέρνετε είναι να εκτίθεστε.
υγ
Δεν έχω καμία διάθεση να μπω σε σύγκριση για το ποιος έχει πιο μακριά εξαγωγή παικτών προς την Ευρώπη, γιατί η πραγματικότητα μιλάει από μόνη της.
Για να καταλάβεις όμως πόσο μεροληπτικός είσαι, μου αναφέρεις ότι ο Καλάθης βγήκε mvp του Eurocup αλλά δε σε απασχολεί καν ποιος είχε βγει την προηγούμενη χρονιά και σε ποια ομάδα έπαιζε, και τι καριέρα έκανε στη συνέχεια στο ΝΒΑ.
Χωρίς να θεωρώ φυσικά ότι για τον ΟΣΦΠ και τον ΠΑΟ είναι επιτυχία να εξάγει παίκτες στο eurocup. Αν είναι έτσι να μιλάμε και για τον Σεϊμπούτις
Φίλε μου, τα παραδείγματα που σου ανέφερα δεν είχαν σκοπό να αμφισβητήσουν την αξία των παιχτών του ΟΣΦΠ. Προσπάθησα να σου πω, αντίθετα, ότι απομονώνεις ορισμένα στοιχεία, για να καταλήξεις σε ένα γενικότερο συμπέρασμα που σε βολεύει. Το άλμα στο συλλογισμό σου ήθελα να καταδείξω.
ΔιαγραφήΚαταρχάς, κάθε περίπτωση παίχτη είναι διαφορετική. Δεν μπορείς να βάζεις τους πάντες ή έστω την πλειοψηφία στο ίδιο τσουβάλι. "Οι παίχτες που έφυγαν από τον ΠΑΟ ως επί το πλείστον απέτυχαν", λες. Ποιοι απέτυχαν; Ο Σπανούλης; Ο Περπέρογλου; Ο Πέκοβιτς; Ο Καλάθης; Ο Ματσιούλις; Ο Καϊμακόγλου; Ο Βουγιούκας; Ή ακόμα και ο Λόγκαν; Δε θα σε πάω παλιότερα, για να μην σε κουράζω. Μιλάμε για παίχτες που είχαν ρόλο στην ομάδα και κάποια χρόνια καριέρας μπροστά τους, όταν έφυγαν. Όχι για το Σάρας, τον Μπατίστ ή τον Νίκολας στα τελειώματά τους. Και όταν βγάζεις αποτυχημένο τον Φώτση (της Αρμάνι, επιλεκτικά) και το Λάσμε (που, λυπάμαι, αλλά έχει τα ίδια περίπου στατιστικά με τον Χάινς, ασχέτως πόσο σημαντική κρίνεται overall η παρουσία καθενός για την ομάδα του), τότε μπορείς να αναμένεις μια εξίσου παλαβή απάντηση.
Και το κυριότερο. Δεν αμφισβητώ ότι ο ΟΣΦΠ έχει καταφέρει να δίνει παίχτες σε κορυφαία κλαμπ και παράλληλα να τα ανταγωνίζεται και να τα κερδίζει. Ασχέτως εάν δεν πρόκειται για κάτι "αδιανόητο" (ιδίως σε μια εποχή, όπου όλοι σχεδόν οι μεγάλοι παίχτες έχουν προτεραιότητα το ΝΒΑ και το επίπεδο του ανταγωνισμού στην Ευρώπη έχει μειωθεί).
Η βασική μου ένσταση ήταν η αναφορά σου στην επιρροή του ΟΣΦΠ στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Σε αυτό αναφερόταν και ο τίτλος του αρχικού ποστ σου. Η επιρροή δεν φαίνεται κυρίως από τους παίχτες που εξάγεις. Μην ξεχνάς ότι όλοι θα θέλανε να ψωνίσουν και από τη Ρεάλ
ή τη Μπάρτσα ή τη Φενέρ ή την Εφές ή την ΤΣΣΚΑ. Αλλά δεν μπορούν. Κι αν μπορέσουν, θα το κάνουν στο βαθμό που θα τους το επιτρέψουν οι ομάδες αυτές. Αυτό δε σημαίνει ότι οι ίδιες δεν έχουν επιρροή ή ότι ο ΟΣΦΠ έχει μεγαλύτερη. Πες μου για το never quit πνεύμα που έχει λανσάρει η ομάδα σου λ.χ. και που το θαυμάζουν όλες οι ομάδες και θέλουν να το υιοθετήσουν, αλλά μη μου εστιάζεις στους παίχτες.
ΥΓ: Και για να σε προβοκάρω κι εγώ λιγάκι (να μη λες μόνο εσύ για οικτρές και ύποπτες αποτυχίες) ;). Δε μου απάντησες για το φαινόμενο του φετινού F4 (Ζοτς, Ιτούδης, Σπαν). Επίσης, πόση επιρροή έχει ασκήσει στο ευρωπαϊκό μπάσκετ η ομάδα που ανέδειξε τον αναμορφωτή και καλύτερο παίχτη στην ιστορία της ομάδας που ασκεί, όπως λες, τώρα τη μεγαλύτερη επιρροή;
ΝΙΚ
χαχαχαχχαχαχαχαχαχα 1:04 εισαι πολυ δραματικος!!ωραιος..
Διαγραφή@NIK
ΔιαγραφήΡε φίλε καταρχήν ο Νίκολας όταν έφυγε από τον ΠΑΟ ήταν 30 χρονών.
Σταμάτα να λες τέτοια πράγματα.
Όσο για τους υπόλοιπους που μου γράφεις μερικές παρατηρήσεις:
1. Ο Βουγιούκας προφανώς απέτυχε. Ο Καϊμακόγλου δεν έχει αγωνιστεί καν σε top16 euroleague. Ο Λόγκαν γυρολογεί. Ο Ματσιούλις στη Ρεάλ ήταν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας κι ας έκανε καλό 1ο ημίχρονο στον τελικό. Ο Λάσμε ούτε καν (και τα στατιστικά του είναι Χάινς είναι σαφέστατα καλύτερα και σε πιο ανταγωνιστική ομάδα). Υπάρχουν φυσικά ο Σπανούλης, υπάρχει ο Περπέρογλου, υπάρχουν οι δυο ΝΒΑers.
Σε γενικές γραμμές όμως δεν μπορεί να συγκριθεί η διοχέτευση παικτών σε μεγάλες ευρωπαικές ομάδες σε σχέση με του ΟΣΦΠ.
2. Η δεύτερη συνθήκη είναι το τι έκανε ο ΠΑΟ όταν έφευγαν αυτοί. Θες να σου πω; Από τότε ξεκίνησε η μεγάλη εκροή παικτών από τον ΠΑΟ η ομάδα σας έχει κατέβει σκαλοπάτια ολόκληρα. Από κυρίαρχος του ευρωπαϊκού μπάσκετ κατάντησε καρπαζοεισπράκτορας.
Επομένως, νομίζω ότι είναι αδιαμφισβήτητο ότι ο Ολυμπιακός και περισσότερος παίκτες προωθεί και σε πολύ υψηλότερο επίπεδο παραμένει. Σε τι διαφωνείς με όλα αυτά;
Τέλος έχεις δίκιο ότι αν η Μπάρτσα ή ΤΣΣΚΑ έβαζε πωλητήριο σε μία μέρα μέσα όλοι της οι παίκτες θα είχαν καταλήξει στα υπόλοια top clubs. Αλλά θα κατάφερνε την επόμενη μέρα να ήταν και πάλι τόσο ανταγωνιστική; Θα το κατάφερνε μάλιστα χωρίς να σπαταλήσει τεράστια ποσά; Και θα μπορούσε να το κάνει κάθε χρόνο, και κάθε χρόνο να διεκδικεί την κορυφή; Δεν νομίζω.
ΥΓ
Η επιρροή μιας ομάδας που έχει πάρει 6 τίτλους σε 20 χρόνια είναι κατ'ανάγκην μεγάλη. Προφανώς ο ΠΑΟ άπαξ και διαμελήθηκε κάποια "καλά" του κομμάτια θα κατέληγαν να είναι εκ νέου οι πρωταγωνιστές του ευρωπαϊκού μπάσκετ (λιγότερα πάντως από ότι θα περίμενε κανείς).
Κινδυνεύοντας να φανώ βαρετός θα σε ξαναρωτήσω: τι ακριβώς έκανε ο ΠΑΟ από τότε που έφυγε ο Ομπράντοβιτς και ο Ιτούδης.
ΥΓ2
Αυτό που αποτέλεσε μεγάλη μαγκιά για τον ΠΑΟ ήταν όταν έχασε σε μια χρονιά που έχασε τους δυο καλύτερούς τους παίκτες (Σπανούλης, Πέκοβιτς) και την επόμενη πήρε ξανά την Ευρωλίγκα και μάλιστα εύκολα.
τοσο χαλια ηταν ο Φωτσης στη Αρμανι που ειχε μονο 41.5% στο τριποντο;;...,αληθεια ποσο καμμενος ειναι καποιος για να το λεει αυτο;;;Σε μια ομαδα που ολοι οι παιχτες ηταν μεταξυ φθορας και αφθαρσιας αυτος εχασε μεν την συνηθη προσφορα του στο παιχνιδι αλλα δεν ηταν και αρνητικος οπως πιπιλιζουν τοσα χρονια οι του λιμανιου. http://www.euroleague.net/competition/players/showplayer?pcode=BEZ&seasoncode=E2012
Διαγραφήνικ ξεχασες τον Σατο,περσι ψηφιστηκε ως καλυτερο τριαρι στην ΑCB.υ,γ Οσο για το αλλο σπορ εδω γελαμε ακομα ηχουν στα αφτια μου οι ομιλιες απο τις κασσετες, ξερεις εσυ.Αν ειμαστε σε αλλη χωρα τωρα θα ετρεχες μεστα χωραφια με τα τρακτερ,βρουμ-βρουμ.Τι να ζηλεψουμε εκει.Στο αλλο σπορ που λες εχουμε παρουσιες στην ευρωπη που οσους τιτλους και να παρετε δεν θα μας φτασετε.Ολοι ξερουν πως παιζετε το παιχνιδι οπως λες στο αλλο σπορ οποτε τι συμπλεγματα να χουμε εκει;; .
ΔιαγραφήΦίλε, εξακολουθείς να εμφανίζεις τα πράγματα, όπως σε βολεύουν. Δεν θα μπω στη διαδικασία να συνεχίσω τη συζήτηση, αν και όλα όσα γράφεις έχουν σοβαρό αντίλογο (τουλάχιστον). Φαίνεται ποια είναι η διάθεσή σου. Ναι, λοιπόν, ο ΟΣΦΠ είναι η ομάδα με τη μεγαλύτερη επιρροή στο ευρωπαϊκό μπάσκετ και ο ΠΑΟ καρπαζοεισπράκτορας.
ΔιαγραφήΝΙΚ
Εμφανίζω τα πράγματα όπως με βολεύουν επειδή μάλλον ο Καϊμακόγλου δεν παίζει στην Ούνιξ αλλά στους Σπερς, ο Νίκολας δεν ήταν 30 χρονών όταν έφυγε από τον ΠΑΟ, ενώ τότε που αποχώρησε ο Ομπράντοβιτς ο ΠΑΟ δεν τελειώνει σεζόν με περισσότερες από ήττες από νίκες.
ΔιαγραφήΕπίσης, αν μου βρεις κάποιο σχόλιο στο οποίο να ισχυρίζομαι ή να υπονοώ ότι ο ΟΣΦΠ έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στο ευρωπαϊκό μπάσκετ θα σου δώσω καραμέλα. Ή αν μου βρεις έστω ένα σχόλιο που να γράφω ότι έχει μεγαλύτερη επιρροή από τον ΠΑΟ.
Αρκετά με το λαϊκισμό!
Λέω κάτι απλό και κατανοητό.
Υπάρχουν ελάχιστες ομάδες στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ που να έχουν τόσο μεγάλη εξαγωγή παικτών σε κορυφαίες ανταγωνίστριες ομάδες, και παρόλα αυτά να διεκδικεί και να κατακτάει ευρωπαϊκούς τίτλους!
Αν διαφωνείς με αυτόν τον ισχυρισμό μπορείς πολύ εύκολα να μου αναφέρεις ποιες είναι οι υπόλοιπες ομάδες που έχουν κάνει κάτι τέτοιο τα τελευταία 20 χρόνια.
καλοι οι παικτες που στρατολογει ο ζοτς αλλα κανεις τους δεν ειναι dominant σε ευρωπαικο επιπεδο, οπως ηταν ο μποντιρογκα και ο διαμαντιδης, παικτες πανω στους οποιους βασιστηκε ο ζοτς για να φθασει στα φ4 με τον παο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήεπαναλαμβανω, καλοι παικτες , με τους οποιους μπορεις να φτιαξεις ενα καλο συνολο αλλα θα παρει χρονο το συνολο αυτο να γινει συμπαγες και δυνατο.δε βλεπω καποια απο τις μεταγραφες αυτες να ειναι ικανη να συρει το χορο, πραγμα απαραιτητο για μια νεοσυστατη ομαδα.
περυσι ηταν ο μπιελιτσα με το εξαιρετικο all around παιχνιδι του που οδηγησε τη φενερ συνεπικουρουμενος απο το γκουντλοκ, ο οποιος ηταν στυγνος εκτελεστης και καθαρισε ουκ ολιγα ζορικα ματς (θυμιζω ενδεικτικα το κρισιμο ματς του πρωτου γυρου μες στη γερμανια ή το ντερμπυ μες στο σεφ).τωρα ποιος θα ηγηθει?ποιος ηγηθηκε στην προηγουμενη ομαδα του και θα το κανει ευκολα και με τη μια με τη φενερ?ο ντιξον του 1.75?
ταπεινη μου προβλεψη,
αν ο μπογκντανοβιτς δε βγει μπροστα και δεν κανει step up χρονια αναλογη του μπιελιτσα περυσι δε βλεπω πώς η φενερ θα δικαιολογησει τα χρηματα που εριξε αυτο το καλοκαιρι!!!
και φυσικα οταν αναφερομαστε στη φενερ θα πρεπει να την αντιμετωπιζουμε, βασει του μπατζετ που διαθετει, ως ομαδα που (πρεπει να) θετει πλεον μινιμουμ στοχο το φ4 και οχι ως καποιο αουτσαιντερ.....
τελος, το γεγονος οτι δεν υπαρχει τουρκικος κορμος θεωρω οτι παντα θα ειναι η αχιλλειος πτερνα της ομαδας.δεν υπαρχουν τουρκοι ποιοτικοι παικτες να πονανε την ομαδα και να βαζουν το κορμι τους μπροστα απο ολους και αυτο αποτελει μεγαλο μειον!!!
και κατι ακομα για τους τουρκους,
για μενα η τακτικη των τουρκων δε βοηθα το τουρκικο μπασκετ.εχουν παρει ζοτς και ντουντα και αντι να τους εκμεταλλευθουν για το καλο του τουρκικου μπασκετ προσπαθουν με ξενους παικτες να πανε στα φ4.κανουν ο,τι καναμε εμεις ως νεοπλουτοι πριν 20 χρονια που ειχαμε φθασει στο σημειο η αρχικη πενταδα της εθνικης να μην παιζει καν στους συλλογους μας.....
δε γινεται ο ντουντα, ο οποιος μεγαλουργησε στον οσφπ του 2012 αναδεικνυοντας πιτσιρικια οπως ο παπ, ο μαντζαρης, ο σλουκας να μην προαγει τους καλους τουρκους πιτσιρικαδες που εχει (κορκμαζ, οσμαν, ουλουμπαι, μπαλμπαι, μπατουρκ, κιλιντσλι) στο βωμο του αποτελεσματος και να εχει 8 πρωτοκλασσατους ξενους που τραβανε ολο το κουπι...
εννοειται οτι οταν εχεις πολυ χρημα να διαθεσεις θες και τη δοξα αλλα πρεπει να υπαρχει και ενα μετρο και να σκεφτεσαι και την επομενη μερα.απο ποια σκοπια βεβαια το βλεπει κανεις παιζει ρολο.εγω ως ελληνας, με την κριση που υπαρχει γυρω μου, ετσι το βλεπω.καποιος αλλος το βλεπει αλλιως...
υ.γ ελπιζω ο καλαθης να ανταποκριθει στα χρηματα που θα πληρωθει απο τον παο!!!τοσα χρηματα δεν πηρε ουτε ο διαμαντιδης στα ντουζενια του....
ΣΜ
ΣΜ ο Ντίξον του 1.78 κέρδισε μόνος του τη TBL. O Σλούκας με τον Μπογκντάνοβιτς είναι αρκετοί για ηγέτες. Ποιόν μεγαλύτερο ηγέτη έχουν οι παο-οσφπ? τους μπαρμπα-μήτσο και μπιλ? η μπαρτσελόνα?
ΔιαγραφήManos
Ο παο δενεχει ηγετη αυτη τη στιγμη στο παρκε αλλα δε θα συγκρινω τον παο της περασμενης περιοδου με τη φενερ.τουςχωριζουν και καποια εκατομμυρια.....
ΔιαγραφήΟ οσφπ εχει ηγετη κ μαλιστα τον καλυτερο της διοργανωσης...
..ο σλουκας αυτη τη στιγμη ειναι για να του δενει τα κορδονια οσο ελπιδοφορος και αν ειναι......αυτη τη στιγμη,το επαναλαμβανω.και εγω τον ηθελα το σλουκα στο. Παο αλλα δε θα τον θεωρησω κιολας καλυτερο του σπαν.
Οσο για το ντιξον ισως ειναι και λαθος μου προδικαζω.καλο ειναι να περιμενουμε.το οτι πηρε τον τιτλο παντως δε λεει πολλα.και ο χικμαν ευρωλιγκα πηρε αλλα ακομα δεν εχει καταλαβει τι θελει ο ζοτς απο αυτον......
Οσο για τη μπαρτσα,αυτη θελει ολικο λιφτινγκ.....ξεκινωντας απο υποβαθμιση ναβαρο κ απομακρυνση ολεσον.....
Σμ
ΣΜ
ΔιαγραφήΕίναι Μπατούκ, όχι Μπατούρκ. Ποιος Κιντσιλί πιτσιρικάς? 25αρης είναι
Mario
ο σλούκας να δένει τα κορδόνια του Σπανούλη..
ΔιαγραφήΜάλιστα. Άφθονο γέλιο.
Σμ να γραφεις πιο συχνα μας προσφερεις αφθονο γελιο που το εχουμε αναγκη αυτες τις στιγμες !!
ΔιαγραφήDroga
Droga
ΔιαγραφήΓινε πιο συγκεκριμενος ρε κουκλε......
@1:11
Οχι ρε φιλε,υπερβολικος ημουν πριν.
Λιγο καλυτερος του σλουκα ο σπαν μεχρι τωρα.ελαχιστα μην πω......
Ενταξει τωρα?το σωζω?
Σμ
καλημερα....παιρνω ζοτς απο τωρα για ευρωλιγκα.....ο πανεξυπνος σερβος το ξερε και ο ιδιος οτι φετος στη μαδριτη στην πρωτη παρουσια της φενερ πηγαινε απλα για την εμπειρια και τιποτα αλλο γι αυτο δεν φαινοταν καθολου αγχωμενος....του χρονου ειναι η σειρα του.....σιγουρα οπως λεει ο ΣΜ πιο πανω δεν βοηθαει το τουρκικο μπασκετ αλλα οποιος δινει χρηματα καποια στιγμη το σηκωνει.....εφτασε η ωρα.....stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρις γηγενεις Τουρκους οσους ξενους και να παρει ο Ζοτς μια τρυπα στο νερο θα κανει. Υπομονη μερικα χρονια να μεγαλωσουν οι πιτσιρικαδες της Τουρκιας που αυτη τη στιγμη σαρωνουν τις διεθνης διοργανωσεις και μετα η Ευρωλιγκα θα ειναι μονιμα στη Τουρκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μακάμπι με Ισραηλινούς παίρνει ευρωλίγκες; Η ΤΣΣΚΑ με ποιον Ρώσο ηγέτη έφτασε την κορυφή;
ΔιαγραφήΕίναι πράγματι πολύ χρήσιμη η παρουσία γηγενών αλλά δεν είναι μονόδρομος.
Ωραίο το καρότο με τον Καλάθη κάθε χρόνο τέτοια εποχή και άσε τους χαζούς να ψωνίζονται μηπως και πάρουν κανένα διαρκείας. Μόνο που το καρότο αρχίζει να σαπίζει και δεν τρώγεται εύκολα πια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαρκείας δεν παίρνουμε για τον Καλάθη και τον Σάλε αλλά για τον Παναθηναϊκό και όσα μας έχει χαρίσει τόσα χρόνια. Τόσο απλά.
ΔιαγραφήΤο θέμα είναι τι κάνει ο ΠΑΟ αν χαλάσει του Καλάθη? Που προσανατολιζόμαστε στην αγορά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ επίκαιρο το άρθρο, εύγε στον Τζιμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοι απο εμας βλεποντας τις μεταγραφες της Φενερ και της Εφες, αναρωτιομαστε που το πανε τα δύο κουμπαράκια αλλά απ' οτι φαινεται δεν καταλαβαίνουν Χριστό ούτε στη μεταξύ τους αντιπαράθεση.
Το τουρκικό πρωτάθλημα θα ειναι πολυ ενδιαφέρον του χρόνου και θα ηθελα να δω μια απευθειας συγκριση της περιφερειας, των 3αριων και των ψηλων και των δυο ομαδων. Σ' αυτη τη φαση, η Φενερ φαινεται να ειναι πιο δυνατη στην περιφερεια αλλα και δυο φαινεται να χρειαζονται ενισχυση στους ψηλους.
Ο στοχος ειναι προφανης: μία ή δύο απο τις 4 θεσεις στο φαϊναλ-4 (μια και οι αλλες ειναι κλεισμενες απο Ρεαλ και ΤΣΚΑ).
Καλησπέρα στην καλύτερη μπασκετοπαρέα της χώρας.Διαβάζω για Καλάθη τόσο καιρό.Είναι πολύ σημαντικό να έρθει αλλά όχι μόνος του.Πρέπει να πάρεις και ένα δυάρι σκόρερ. Χάκετ η αν μπορείς να κάνεις την υπέρβαση σβέντ .Με Καλάθη και σβέντ είσαι φωτιά στο 1-2.Μετά στο 5 η τριάδα Λάσμε-Μιλουτίνοφ-Παπαγιάννης για μένα είναι έγκλημα.Αν ο ραντούλιτσα δεν έρθει φέρε Μπουρούση(Έλληνας,έμπειρος,7footer,παιχνίδι με πλάτη,λογικό συμβόλαιο),λάσμε(μιας και η αδυναμία embakwe έκλεισε μακάμπι,στο fantasy τον έχω ήδη καπαρώσει χαχα) και Παπαγιάννη ως 3ο. Έτσι το ρόστερ θα είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφή1 : Καλάθης,Διαμαντίδης,Μποχωρίδης
2: Σβέντ η χακετ,Παππάς
3 :Γιάνκοβιτς,Πάβλοβιτς,Χαραλαμπόπουλος
4: Φώτσης,Γκίστ, ???
5: Μπουρούσης,Λάσμε,Παπαγιάννης
και έχεις λούντζη,κόνιαρη που θα παίζουν 10-20 λεπτά Α1 να ψηθούν.Το μόνο που με προβληματίζει είναι το 4 όπου σκεφτόμουν ένα παίκτη στυλ Πατ Καλάθη(Έλληνας,φθηνός,γεμάτη μεστή χρονιά,που να κάθεται πάγκο όταν πρέπει) αλλά έκλεισε αλλού. Ιδανικό ρόστερ για μένα χωρίς υπέρβαση πλην ενός εκ των Καλάθη-Σβέντ. Ο Ζοτς αδυναμία,δάσκαλος τον έβλεπα πέρσι πόσο μάλλον φέτος που κάνει ομαδάρα. Αυτό πέρνα το jim χαχα. Ευχαριστώ για τον χώρο δάσκαλε συνέχισε την καλή δουλειά να μαθαίνουμε και εμείς λίγο.
Green North
Τι Σβεντ λες ρε φίλε, κατέβα από το σύννεφο, φθάσαμε.
ΔιαγραφήΑς πάρουμε Ματ Τζάνινγκ για το 2, που θέλεις και Σβεντ...
So.. Raduljica not in the picture any more!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.contra.gr/Basketball/Hellas/A1Basket/panathinaikos/kleinei-o-rantoulitsa-maxh-gia-miloytinof.3575632.html
ΔιαγραφήAς προσγειωθουμε λιγο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σβεντ εχει οικονομικες απαιτησεις που φτανουν στα 4 μυρια ποσο που αδυνατει να πληρωσει η Τσσκα!Αν μειωσει τις απαιτησεις του και παλι αδυνατουμε να τον πλησιασουμε!Γινεται αυξηση του μπατζετ σε λογικα πλαισια στον Παναθηναικο!
Και εγω βλεπω την αναγκη να αποκτηθει ενα 2αρι σκορερ αλλα δεν ειναι απαραιτητο να ειναι απο το πανω ραφι!Υπαρχουν παιχτες στην αγορα!
Επισης συμφωνω οτι η front line του ΠΑΟ αν κλισει με τους 3 που αναφερεις θα εχει προβληματα!
Καλησπέρα φίλε. Πρότεινα τον Σβέντ γιατί διάβασα ότι θέλει Ευρώπη. Με μείωση Διαμαντίδη και συμβόλαια nelson,slaughter και μείωση στον Φώτση βγήκαν κοντά 2 χαρτιά. Με τόσα πιστεύω έρχεται γιατί csska fener έχουν κλείσει ρόστερ οπότε δεν θα εμπλακούν. Μην ξεχνάς ότι nba είναι σε δολάριο και με φορολογία 42% όποτε αν παίρνει 4.000.000$ τότε παίρνει περίπου 1.7 σε ευρώ. Εκτός αν παίρνει 8.000.000$ οπότε οκ. Φιλικά πάντα καθαρή υπόθεση έκανα πάρε χάκετ και αυτός καλός είναι χαχα.
ΔιαγραφήGreen North
Δεν καταλαβες φιλε!Ο Σβεντ θελει 3+μυρια ευρω στην Ευρωπη,ποσο που ειναι εξωφρενικο!Τα λεφτα που εξοικονομησες απο οσους ανεφερες τα δινουμε σε Καλαθη και αν τελειωσει θετικα και η υποθεση Ραντουλιτσα παει και εκει ενα μυριο!Σημειωσε οτι ο Μιλουτινοφ δεν ειναι ελευθερος και αν και εφοσον αποκτηθει θα κοστισει!Δεν βγαινουν τα κουκια δυστυχως!Το 2009 με τα χιλια τον ντυναμε στα πρασινα τον Σβεντ που θα μας εκτοξευσει αλλα τωρα δεν υπαρχει καμια περιπτωση!
ΔιαγραφήΑκομη και ο Χακετ που ειναι πιο προσιτος δεν νομιζω οτι θα απασχολησει!
@6:04
ΔιαγραφήΠότε ήταν η τελευταία φορά που ελληνική ομάδα χτύπησε Ρώσο παίκτη από το πάνω ράφι; Δε γίνονται αυτά παιδιά.
@6:04
ΔιαγραφήΚαι το έγραψα σε εσένα, παρότι προφανώς έχουμε την ίδια άποψη, θέλοντα να σου πω ότι ούτε το 2009 θα μπορούσε να τον πάρει ο ΠΑΟ.
Στη θέση του Σβεντ θα επιδίωκα τη παραμονή στη Ν.Υόρκη.. Υπήρχε χώρος για να παίξει και να ανεβάσει το status του.
ΔιαγραφήΠήγε αρκετά καλά πέρυσι στο τέλος της σεζόν σε ένα back court καμμένη γη..
ΔιαγραφήH Φενερ φετος ειναι πολυ ισορροπημενη ομαδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαθετει ποιοτικους και πληρεις περιφερειακους και εφοσον αποκτηθει ο Καλινιτς θα ειναι πολυ δυνατη και στο 3 με παικτες διαφορετικων χαρακτηριστικων!
Επιτακτικη ομως η αναγκη αποκτησης ενος Σεντερ!
Ομαδα που παει για πρωταθλητισμος δεν γινετε να βγαλει σεζον με ενα παικτη μονο ο οποιος δεν ειναι και κλασικο 5!
Πως θα σου φαινοταν jim o Παλασιος ο οποιος και εχει ακουστει?
με μια κίνηση φτιάχνονται κ αποτελειώνουν τους κόκκινους, γιανγκ...
Διαγραφήεννοείται ,αμα χάσει ο ΟΛΥ τον γιανγκ ,μην σου που καλύτερα να μην κατέβει ευρωλίγκα...να πάει και κανένας άλλος f4...
ΔιαγραφήJimare kalo to ar8ro alla opws lene k oi parapanw 8eleis ghgenh kormo gia na ftiakseis autokratoria opws htan o pao.Oi plhrofories sou gia young ti lene?Yparxei periptwsh na ton tsimphsei h armani?Ton 8elei polu ston olumpiakos auton ton paixth apo persu pou mas ton ema8es sta scouting report sou.Sunexise thn kalh douleia!
ΑπάντησηΔιαγραφήRootvigo Vigotank
Ευχαριστώ. Σίγουρα παιδιά ο κορμός με γηγενείς είναι πολύ σημαντικό κομμάτι γιατί σου δίνει τη βάση για να χτίσεις σε σταθερά θεμέλια. Και εγώ το στηρίζω αυτό σε επίπεδο recruiting. Αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις μιας και δεν έχουν όλες οι χώρες τη δεξαμενή γηγενών με την απαιτούμενη ποιότητα για να το κάνουν. Η Μακάμπι π.χ. πέρυσι..
ΔιαγραφήH maccabi tosa xronia s auto to plaisio leitourgei kai den mporw na pw pws einai autokratoria oso omada pou bgazei ana periodous kales fournies apo ksenous paixtes enw alles xronies einai psiloadiaforh alla paramenei se metrio pros upshlo epipedo.Pao,osfp,barca,real,cska omades dld pou einai kalwdiomenes me to final 4 panta eixan ena sta8ero ghgenh kormo k pros8afairetan ksenous.Twra na mou peis k h tourkia den exei uliko stis etoimes hlikies pou 8elei o zelimir opote prospa8ei na th brei alliws.Mporei k na tou bgei mporei k oxi alla oi di8uramboi kata th metagrafikh periodo einai axreiastoi dedomenou tou poso allazoun ta dedomena mesa sthn agwnistikh periodo.
ΔιαγραφήRootvigo Vigotank
http://www.sdna.gr/gr/basket/nba/memfis-gkrizlis/article/52666/to-bam-tou-kalokairou-eipe-to-nai-o-kalathis/
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια καλή και μια κακή είδηση σήμερα για ΠΑΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρώτη ότι κλείνει Καλάθη, η δεύτερα ότι μάλλον κλείνει και Ραντούλιτσα.
Ποια ειναι λοιπον η κακη και ποια η καλη?
Διαγραφήο χακετ λοιπόν στους κόκκινους...πως θα ταιριάξει με σπανούλη; ευτυχώς που από εκεί κ πέρα οι κόκκινοι έχουν τα καλύτερα παιδιά...ίσως πάλι να προορίζεται για τον επόμενο ηγέτη του ολυμπιακού (μετά τη φυγή του σλούκα)...ίδωμεν
ΑπάντησηΔιαγραφή3.13 toso kakos o rantoy e;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμφιβάλεις;
ΔιαγραφήΓια όσους χειρίζονται τις μεταγραφες στον Παναθηναικό να θυμισω οτι έχει μείνει ελευθερος ο Χεντριξ... Επισης ο Παπαγιαννης δεν μπορει να ειναι 3ος ψηλος ακόμα πραγμα που φανηκε εμφατικά στο Παγκοσμιο ... Χεντριξ, Μιλουτινοφ, Μαυροκεφαλιδης κι όλοι ειναι ικανοποιημένοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παναθηναικος αν υποθεσουμε οτι ´εκλεισε τον καλαθη χρειαζεται εναν ακόμα πρωτοκλασάτο πλειμεικερ και ιδιαιτερα κομπο γκαρντ. Θεωρω οτι ο Χακετ θα ηταν ταμαμ σε αυτη την περιπτωση δεν ξερω αν την εχουν εγκαταληψει την περίπτωση του...
King Bill
Για όσους χειρίζονται τις μεταγραφες στον Παναθηναικό να θυμισω οτι έχει μείνει ελευθερος ο Χεντριξ... Επισης ο Παπαγιαννης δεν μπορει να ειναι 3ος ψηλος ακόμα πραγμα που φανηκε εμφατικά στο Παγκοσμιο ... Χεντριξ, Μιλουτινοφ, Μαυροκεφαλιδης κι όλοι ειναι ικανοποιημένοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παναθηναικος αν υποθεσουμε οτι ´εκλεισε τον καλαθη χρειαζεται εναν ακόμα πρωτοκλασάτο πλειμεικερ και ιδιαιτερα κομπο γκαρντ. Θεωρω οτι ο Χακετ θα ηταν ταμαμ σε αυτη την περιπτωση δεν ξερω αν την εχουν εγκαταληψει την περίπτωση του...
King Bill
Για όσους χειρίζονται τις μεταγραφες στον Παναθηναικό να θυμισω οτι έχει μείνει ελευθερος ο Χεντριξ... Επισης ο Παπαγιαννης δεν μπορει να ειναι 3ος ψηλος ακόμα πραγμα που φανηκε εμφατικά στο Παγκοσμιο ... Χεντριξ, Μιλουτινοφ, Μαυροκεφαλιδης κι όλοι ειναι ικανοποιημένοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παναθηναικος αν υποθεσουμε οτι ´εκλεισε τον καλαθη χρειαζεται εναν ακόμα πρωτοκλασάτο πλειμεικερ και ιδιαιτερα κομπο γκαρντ. Θεωρω οτι ο Χακετ θα ηταν ταμαμ σε αυτη την περιπτωση δεν ξερω αν την εχουν εγκαταληψει την περίπτωση του...
King Bill
Μια χαρα ειναι ο Παο στους playmakers!
ΔιαγραφήKαλαθης πρωτος,λιγα ποιοτικα λεπτα ο μητσος και ανασες στο πρωταθλημα και 5 λεπτακια ευρωπη ο Μποχωριδης!
Ισως στο 2 χρειαζεται ενας καλος σκορερ!Οχι απαραιτητα απο το πρωτο ραφι!
Στο 5 ειναι ενδιαφερουσα περιπτωση ο Χεντριξ!
Ως τωρα δηλαδη ο Ολυμπιακος έχει χάσει Σλούκα, Νταρντεν, Λαφαγιετ, Ντανστον, Κατσιβελη και εχει παρει Στρομπερυ και Αθηναιου. Τα λεω καλα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά! Εκτός από τον πρωταθλητή στις μεταγραφές ν'αρχίσουμε να βγάζουμε και τον πρωταθλητή στις μεταγρφές εώς τις 15 Ιουλίου, τέλη Ιουλίου, 15 Αυγούστου, τέλη Αυγούστου! 1-0 μέχρι στιγμής, που κατάφερε να κλείσει προπονητή.
Διαγραφήδεν σε πιανω αλλα ό,τι πεις
ΔιαγραφήΚαι Καλάθης και Ραντούλιτσα. Ο Αυτοκράτορας του μπάσκετ είναι εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλές κινήσεις και οι δύο.Πάμε για ένα δεύτερο αθλητικό ψηλό και οπωσδήποτε ένα combo guard και ένα τεσσάρι εάν δε μείνει ο Λουκάς.Τελικά φαίνεται ότι μπορεί να φτιαχτεί κάτι καλό...
ΑπάντησηΔιαγραφή1) ΚΑΛΑΘΗΣ - 3D - ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ
2) ΠΑΠΠΑΣ -(combo guard με καλό σουτ)
3) ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ - ΠΑΥΛΟΒΙΤΣ - ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ
4) ΛΟΥΚΑΣ - ΓΚΙΣΤ - ΦΩΤΣΗΣ
5) ΡΑΝΤΟΥΛΙΤΣΑ - ΛΑΣΜΕ - ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ
MIKAR 83
Ο 2ος ειναι εδω για πολλές αμυντικές pnr καταστάσεις,ειδικά αμα δεν πάρεις mobile ψηλό..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΤΑΚΤΟ: Το Sport24.gr επικοινώνησε με τον μάνατζερ του Μίτοσλαφ Ραντούλιτσα για να έρθει η επιβεβαίωση του σερβικού δημοσιεύματος. "Ναι, είναι αλήθεια" ο Ραντούλιτσα είναι παίκτης του Παναθηναϊκού!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Novosti αποκάλυψε πως ο 27χρονος σέντερ ήρθε σε συμφωνία με τους "πράσινους" για συμβόλαιο δύο ετών. Στο δημοσίευμα μάλιστα φιλοξενείται δήλωση που νωρίς το μεσημέρι για το θέμα, ζητώντας από τον κόσμο να κάνει υπομονή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Sport24.gr επικοινώνησε μαζί του, για να έρθει η επιβεβαίωση του σερβικού δημοσιεύματος. "Ναι, είναι αλήθεια" είπε... λακωνικά ο Ντράγκαν Ντέλιτς, εκπρόσωπος του θηριώδους σέντερ, ο οποίος αναμένεται να υπογράψει το συμβόλαιό του τις επόμενες ημέρες. Από σήμερα άλλωστε βρίσκεται στα κεντρικά της Σερβίας, προκειμένου για την έναρξη της προετοιμασίας των "όρλοβι" για το Eurobasket του Σεπτεμβρίου. Από την πλευρά του Παναθηναϊκού πάντως δεν επιβεβαιώνεται η συμφωνία με τον παίκτη.
Καλησπέρα παιδιά. Ήταν θέμα χρόνου ο Ζέλιμιρ να αφήσει τα πειράματα και να ακολουθήσει την πεπατημένη. Παίχτες με άντερα, φιλοδοξία, τσαμπουκά και κάποιοι από αυτούς με αποδεδειγμένη παικτική αξία, μαζί με ρολίστες οι οποίοι δε θα τρακάρουν και θα δίνουν την απαραίτητη λειτουργικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα δικά μας τώρα. Αυτή η εμμονή με τον Καλάθη κοστίζει στο σχεδιασμό της ομάδας. Χίλιες φορές δίδυμο Χουέρτας-Χάκετ. Ο Καλάθης δεν μπορεί να γίνει ο νέος ηγέτης για 2 λόγους. 1ον γιατί πάντα στο μυαλό θα είναι η Αμερική και 2ον γιατί δεν έχει τον καλώς εννοούμενο αθλητικό εγωισμό αφού προτιμά να μείνει nba μεταξύ πάγκου και κερκίδας αντί να αδράξει την ευκαιρία να ηγηθεί σε 1 μεγάλο μπασκετικό κλαμπ και να επιστρέψει σε αναβαθμισμένο ρόλο(όμως θα επιστρέψει και θα μας αφήσει). Ο Ραντούλιτσα με τη σειρά του αποτελεί στοίχημα λόγω χαρακτήρα(όπως κ ο Χάκετ). Μια τελευταία απορία, ως τα Χριστούγεννα θα πάμε με Φώτση και Χαραλαμπο στο 4;
οι πληροφοριες λενε πως ναι...
ΔιαγραφήΟ γκιστ επιστρεφει αρχες νοεμβριου αφου αρχες απριλη πιαστηκε στο κυπελο με πατρα εγινε ο ελεγχος 8 μηνες η τιμωρια
ΔιαγραφήNomizw pws o pao kinite mystika gia ton langford...idwmen...
ΑπάντησηΔιαγραφήtzim ποια η γνωμη σου για Ραντουλιτσα, διαβαζω διαφορα.Ειδικα καποιοι τον ακυρωνουν,εντελως.Τι πιστευεις εσυ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.paobc.gr/page.ashx?pid=2&aid=43545
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ μεγάλη μεταγραφή . Επιτέλους ...
Καλαθης τσεκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΡαντουλιτσα τσεκ (λογικα)
Αφρο πες μας τωρα Λασμε η Μιλουτινοφ?
Θα ερθει και αλλο γκαρντ στη θεση 2?
Aνακοινωθηκαν ταυτοχρονα Καλαθη και Χακετ,Απολυτα συντονισμενοι και οι δυο μολις αλλαξε ημερα.12 και κατι.Βρε μπας και εχουν τον ιδιο αστρολογο;;;χαχαχαχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσοι ειρωνευοσαστε τον ΔΓ για σανο και καροτα να τα φατε εσεις τωρα παρακαλω πολυ.Εδωσε απαντησεις.Μεχρι και στημενες δημοσιευσεις σε ξενα σαιτ ψυχανεμιζονταν καποιοι.6 μυρια τελικα,το πε και το κανε,.Οσο για καποιον πιο πανω που μιλησε για τον mvp του eurocup μειωνοντας τον.Θελω να του πω οτι υπαρχουν ομαδες και παιχτες απο γιουροκαπ που ειναι πολυ καλυτερες απο ομαδες ευρολιγκας.Ποσο μαλλον για την ομαδα που κατεκτησε το κυπελο.
ΑπάντησηΔιαγραφήJim, τι έχει παιχτεί με τον Preldzic και δεν τον υπολογίζουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ
Έδωσαν διαβατήριο στον Ντίξον. Ο Πρέλντζιτς έχει θέμα χαρακτήρα. Είναι πρόβλημα εκτός γηπέδου για το κλαμπ.
ΔιαγραφήΚρίμα, γιατί θα μπορούσε να κάνει μεγάλη καριέρα. Έχει κανείς ιδέα κατά που οδεύει;
Διαγραφήhttp://panathinaikos24.gr/2015/07/16/foularei-gia-taious/ Λέτε να παμε για Ταιους?....!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήGIO
Το πιο καλό είναι ότι δεν θα ξαναδούμε ρεπορτάζ τύπου "όλο και πιο κοντά ο νικ" - "διαψεύδεται η επιστροφή του". Πέρα από την πλάκα, πολύ μεγάλη κίνηση. Ακόμα πιο θετικό ότι διαβάζω ότι προκρίνεται η λύση Τάιους για δεύτερο σέντερ και όχι ο Μιλουτίνοφ. Εκτιμώ απίστευτα το ταλέντο του, όπως και του Βεζένκοφ, αλλά ορθά ο Παναθηναϊκός δεν προχώρησε σε αυτές τις μεταγραφές. Έχει ήδη Παπαγιάννη και Χαραλαμπόπουλο σε αυτές τις θέσεις και πρέπει να στηριχθούν και να πλαισιωθούν από έμπειρους παίκτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάπως έτσι, με έναν ακόμα καλό combo guard ο πήχης ανεβαίνει. Το ρόστερ πια θα έχει ισόποσες δόσεις ταλέντου, νιάτων και εμπειρίας. Ο προπονητής είναι θιασωτης της παραδοσιακής σερβικής σχολής και οι συνθήκες φαίνονται όριμες για να αναπτύξει το πλάνο του.
Κοντά στην απόκτηση του 27χρόνου Center Alex Tyus βρίσκεται ο Παναθηναϊκός.O Ισραηλοαμερικανός την περασμένη χρονιά αγωνίστηκε με την φανέλα της Maccabi Electra Tel Aviv έχοντας 7.2 PPG με 61.1% FG και 52.9% FT,5.2 RPG και 1.4 BPG με συνολικό PIR 10.5
ΑπάντησηΔιαγραφή-Makos 13-
Από που είναι αυτό;
ΔιαγραφήΑυτή θα ήταν μεταγραφή που πράγματι θα άλλαζε το στάτους του ΠΑΟ.
ισχύει για Τάιους;;φοβερό δίδυμο με Ραντούλιτσα..αν γίνει έναν χερά μετά κ κοντράρουμε τους πάντες..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπουδαία κίνηση ο Καλάθης από πολλές απόψεις. Μπορεί τα λεφτά να είναι υπερβολικά αλλά σε κάθε συμφωνία υπάρχουν παράμετροι που δεν μπορείς να αγνοήσεις. Εφόσον στόχος είναι η επιστροφή σε επίπεδο F4 και αν τελικά κλείσει ο Ραντούλιτσα, η ομάδα κατά την γνώμη μου πρέπει να κινηθεί για 4 παίκτες ακόμη.
ΑπάντησηΔιαγραφή Οπωσδήποτε έναν undersized center παρατώντας την υπόθεση Μιλουτίνοφ και με δεδομένο ότι παρέμεινε ο Παπαγιάννης με στόχο την ενεργοποίησή του ως 3ου center. Υπάρχουν αρκετοί γνωστοί παίκτες που καλύπτουν τα χαρακτηριστικά και είναι ελεύθεροι. Τάιους, Χέντριξ, Λάσμε κλπ.
Ένα τεσσάρι για ρόλο βασικού μπροστά από τον Φώτση που θα καλύψει το χρόνο απουσίας του Γκιστ και θα συμπληρώνει μαζί του την θέση όταν επιστρέψει ο Αμερικανός.
Ένα γκαρντ για να συμπληρώνει ως starter τον Νικ. Ο Παππάς είναι μεγάλο ερωτηματικό φέτος καθώς η ζημιά του είναι σοβαρή και η κατάσταση που θα βρεθεί κατά την επάνοδό του άγνωστη. Δεν ξέρουμε πόσο καιρό θα χρειαστεί το παιδί για να ξαναβρεί ρυθμό. Δεν μπορείς, λοιπόν, να ρισκάρεις να αφήσει κενό και να ψάχνεσαι τον Δεκέμβρη για μπάλωμα.
Ένα συμπληρωματικό point guard που θα έρχεται από τον πάγκο και θα καλύπτει τον Νικ. Καλό αμυντικό, πρωτίστως. Ιδανικό θα ήταν αυτό το ρόλο να τον επωμιζόταν ο Μποχωρίδης αλλά το παιδί δεν είναι ακόμη έτοιμο.
Υ.Γ. Σημαντική η προσθήκη Χάκετ για τον ΟΣΦΠ. Το στοίχημα είναι ο ψυχισμός του παίκτη και όχι το αγωνιστικό.
Υ.Γ.1 Η φετινή Ευρωλίγκα θα έχει πολύ ενδιαφέρον. Οι περισσότερες ομάδες θα είναι αρκετά αλλαγμένες με εξαίρεση ίσως την Ρεάλ. Και μόνο γι’ αυτό οι Μαδριλένοι ξεκινούν από την pole position.
Υ.Γ.2 Όλα καλά με το πνεύμα του Ζοτς και την μυρωδιά. Αλλά αυτό το 1,5 χαρτί στον Άντιτς κάπως αλλιώς μυρίζει.
Υ.Γ.3 Εκτός από τον Οσμάν ο Ντούντα δεν προώθησε κανέναν Τούρκο πιτσιρικά. Τα περί project ανάπτυξης των μικρών γηγενών παικτών είναι παραμύθια της Χαλιμάς. Αποδεικνύεται περίτρανα κι από τις φετινές κινήσεις.
Ρε παιδιά τι περιμένατε να πάρει ο Άντιτς αν γυρίσει στην Ευρώπη;
ΔιαγραφήΟ άνθρωπος πλέον έχει ταυτίσει το όνομά του με την λέξη επιτυχία, και χωρίς αμφιβολία αποτελεί παίκτη πρώτης γραμμής για κάθε σύλλογο που θέλει να διεκδικήσει την κορυφή.
Ας τον σεβαστούμε επιτέλους και στην Ελλάδα.
Κοίτα, σεβασμός υπάρχει. Τα λεφτά είναι που μυρίζουν.
ΔιαγραφήΟ Πέρο παίζει εδώ και 2 χρόνια στο ΝΒΑ και μάλιστα σε καλή ομάδα. Παίζει, δεν κουνάει πετσέτες. Να σου πω ότι του ‘χα, θα σε γελάσω. Κόλλησε στη χημεία της ομάδας και έβγαλε 2 χρονάκια μια χαρά.
Πριν φύγει, όμως, εγώ θυμάμαι μόνο 1 καλή του χρονιά σε top επίπεδο. Την χρονιά της Κων/λης. Μετά, επί Μπαρτζώκα, ήταν μάυρα χάλια. Είχε μετατραπεί σε μασκότ της ομάδας. Τώρα, αν κάποιος θέλει να πληρώνει 1,5 χαρτί για τη μασκότ του, δικαίωμά του. Εγώ του τα δίνω;
Μάλλον εκτίμησε το γεγονός ότι τη χρονιά του Μπαρτζώκα, ο Πέρο πήγε στο final4 και τους κοπάνησε όλους.
ΔιαγραφήΑν είχα μια ομάδα με περιορισμένο μπάτζετ δε θα τον επέλεγα. Αν είχα όμως μια ομάδα που δεν έχει όριο και που θέλει να πάει να τον πάρει, θα του έδινα όσα χρειαζόταν...
Να το πάρει, όχι να τον πάρει.
ΔιαγραφήΚάθε επιλογή κρίνεται από πολλές παραμέτρους. Εκτός φυσικά από το παρκέ που είναι ο τελικός κριτής. Ο Άντιτς είναι μια χαρά ρολίστας για μια ομάδα με φιλοδοξίες. Αλλά όχι με τέτοια λεφτά, αν τελικά ισχύει το 1,5 το χρόνο. Ακόμη και για τη Φενέρ που σκορπάει τα λεφτά χωρίς φειδώ. Είναι και θέμα ισορροπιών. Αν έχουν δώσει 1,5 στον Πέρο, πες μου εσύ πόσα πρέπει να πάρει ο Μπογκντάνοβιτς, ο Βέσελι, ο Σλούκας και οι άλλοι. Ξεφεύγει μετά πολύ το πράγμα.
ΔιαγραφήΕίπαμε μάγκας ο Μίσκο αλλά όχι κι έτσι.
Einai xarakthristiko file 77 tou eurwpaikou basketiko xrhmatistiriou na plhrwnontai uperaksies.Proswpika pisteuw oti o Pero aksizei pshlo sumbolaio gt fernei polla swmatika k kuriws pneumatika upsides se mia omada.To poso pshlo den 8a to krinw eidika se mia omada pou skorpaei lefta aberta me skopo thn epituxia.
ΔιαγραφήRootvigo Vigotank
Ρε παιδιά δεν υπάρχουν υπεραξίες στον αθλητισμό. Αυτή είναι μια εντελώς παρωχημένη έκφραση που ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν οι Έλληνες πρόεδροι για να περιορίσουν τις σπατάλες.
ΔιαγραφήΥπάρχει μια τιμή κι αυτή καθορίζεται από την αγορά.
Το αν αυτή η τιμή αντικατοπτρίζει την χρησιμότητα του παίκτη για ομάδα, αυτό απολύτως σχετικό προφανώς εξαρτάται και από την ίδια την ομάδα.
Asfalws k uparxoun uperaksies.H prosfath istoria ths euroleague to apodikniei.
ΔιαγραφήΗ γνώμη μου συνοπτικά είναι η εξής : Κάθε παίκτης πληρώνεται με βάση αυτά που μπορεί να βρει στην αγορά. Δεν υπάρχει σύστημα αντικειμενικών τιμών, να το πω έτσι. Μιλάμε για προσφορά και ζήτηση κι όχι για διατιμημένα προϊόντα. Άρα, όποιος βρίσκει τα Χ λεφτά αυτομάτως τα αξίζει. Στη λογική ότι κάποιος του τα δίνει. Γι’ αυτό και οι ατζέντηδες έχουν γίνει πια πρώτες μούρες. Από εκεί και πέρα, μπαίνουν διάφοροι παράγοντες στην εξίσωση ώστε να διαμορφωθεί η τελική τιμή στην οποία κλείνει ένα deal.
ΔιαγραφήΩστόσο, μερικές περιπτώσεις είναι κραυγαλέες. Στο θέμα του Άντιτς. Αν ισχύουν, το τονίζω, τα περί 1,5εκ. Αν είναι σ’ ένα budget 25 εκ. να δίνεις 1,5 στον Πέρο για 15’ σκληράδας, τότε υπάρχει θέμα. Δηλ. ο Βέσελι, που μάλλον θα είναι ο βασικός pf, πόσα να πάρει; 2, 3, 4; Ε, αν του τα δώσουν θα πρέπει να ανέβουν προς τα πάνω και οι υπόλοιποι βασικοί. Και μετά χάνεται το τόπι.
Θέλω να πω κάτι για τον Χάκετ. Οι προδιαγραφές του είναι ό,τι κοντινότερο βρήκε ο Ολυμπιακός ως αντι-Λο από τότε που ο Αμερικανός αποχώρησε. Το θέμα τώρα είναι αν ο Στρόμπερι είναι ο κατάλληλος για να κλείσει το back court. Δεν τον ξέρω τον παίκτη αλλά απ’ όσα διαβάζω ίσως υπάρξει θέμα. Το οποίο, βέβαια, μπορεί να αντιμετωπιστεί με το τριάρι που μάλλον θα πάρουν. Γι’ αυτό πολλοί υποστηρίζουν ότι κάθε επιλογή κατά την στελέχωση κρίνεται με βάση και τα υπόλοιπα κομμάτια του παζλ. Αυτή τη στιγμή, ας πούμε, ο ΟΣΦΠ δείχνει να έχει θέμα με το μακρινό σουτ. Αλλά ας δούμε και τις υπόλοιπες κινήσεις.
Τι ακριβώς αποδεικνύει;
ΔιαγραφήΑν τέλος πάντων αποδεικνύει κάτι η πρόσφατη ιστορία της ευρωλίγκας είναι ότι πρώτο το final4 είναι αρκετά άδικη διαδικασία και δεύτερον ότι δεν αρκούν μόνο οι πόροι (παίκτες) αλλά και οι ικανότητες για να τους συνδυάσεις.
ΔιαγραφήΓια την αξία ή την "υπεραξία" παικτών δεν αποδείχτηκε απολύτως τίποτα. Στο κάτω κάτω, σχεδόν κάθε παίκτες που έπαιζε σε Ολυμπιακό και Μακάμπι μετεγγράφηκε σε πλουσιότερη ομάδα με πλουσιότερο συμβόλαιο.
@77
ΔιαγραφήΑν ο Άντιτς ήταν ο μόνος παίκτης στην αγορά που μπορούσε να του δώσει αυτή τη σκληράδα, τότε πως επηρεάζει αυτό την τιμή του;
Μια άλλη ερώτηση. Ο Μπίκοφ αξίζει το ίδιο για τον Ολυμπιακό και για τη Λοκομοτίβ;
Δεν γίνεται να μην υπάρχει άλλος σε μια βάση δεδομένων με εκατοντάδες παίκτες. Μην υπερβάλουμε. Εντωμεταξύ, έγραψα ότι ο Βέσελι θα ‘ναι ο βασικός pf. Μάλλον, βασικός center θα ‘ναι αφού στο 4 θα παίζει ο Ντατόμε. Να, ο Ιταλός ας πούμε θα πάρει λένε 1,7εκ. Κι ο Άντιτς 1,5εκ. Ε, δεν είναι κουφό; Μίσκο καθαρίζει…
ΔιαγραφήΓια τον Μπίκοφ που λες, είναι ιδιαίτερες περιπτώσεις οι Ρώσοι λόγω του κανονισμού με τους γηγενείς που πρέπει να υπάρχουν στην 12άδα. Όπως και στην Τουρκία πληρώνονται αδρά γιατί είναι απαραίτητοι. Αυτή η υποχρέωση κόστισε πολύ στον Άρτζι στην Ούνιξ και πρέπει να προσέξει ο Μπαρτζώκας στην Λοκό. Ο Μπίκοφ, λοιπόν, αν βγει στην αγορά εκτός Ρωσίας δεν θα βρει ούτε τα μισά λεφτά.
Από χθες βγήκαν στον αέρα τα διαρκείας για τους κατόχους, οπότε καλό θα ήταν να στηρίξουμε όλοι την ομάδα, ανεξαρτήτως των μεταγραφών και του ποιος παίκτης μας αρέσει και ποιος όχι. Από φέτος δυστυχώς δεν ισχύουν οι "παλιές" εκπτώσεις, ενώ υπάρχει και οριζόντια αύξηση των τιμών σε όλα τα τμήματα. Απλώς οι παλιοί κάτοχοι έχουν ένα μικρό παράθυρο ανανέωσης με 10% έκπτωση, ενώ οι κάτοχοι της κάρτας της ΚΑΕ έχουν μια επιπλέον έκπτωση 10%.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ανανέωσα έτσι και αλλιώς πριν καν μάθω για τον Καλάθη, όπως και οι φίλοι που πάμε μαζί και έχουμε διπλανές θέσεις. Ξέρω ότι αυτό το καιρό ειδικά είναι εξαιρετικά δύσκολο από οικονομικής απόψεως, αλλά για μένα τουλάχιστον είναι κάτι που αξίζει για να βλέπουμε καλό μπασκετάκι.
Όσον αφορά τις μεταγραφές, Καλάθης και Ραντούλιτσα ανακοινώθηκαν ή ανακοινώνονται, Πάβλοβιτς είναι ήδη εδώ, αν ισχύει αυτά που ακούγονται για Tyus ή Lasme (για Μιλουτίνοφ δεν είμαι και τόσο σίγουρος), τότε όντως το roster είναι κομπλέ και φαίνεται ότι φέτος δεν θα αφήσει ο ΔΔ την τελευταία του ανάσα στο παρκέ. Μια μικρή τρύπα στο 2 (SG) ίσως να υπάρχει, αλλά δεν έχουμε ακούσει κάτι συγκεκριμένο, ίδωμεν....
Καλημέρα Αντώνη..
ΔιαγραφήΤην καλημέρα μου :-)
ΔιαγραφήJim είμαι της άποψης ότι, με τον undersized (?) ψηλό (με ΜΚΦ τι γίνεται άραγε ?) και *ίσως* μιας προσθήκης στο 2, η ομάδα έχει παντού λύσεις, ακόμα και αν αναγκαστεί να περιμένει τον Παππά. Προϋπόθεση βέβαια να παίξει μπαλαντέρ και σοβαρό μπάσκετ ο Χαραλαμπο, και *ίσως* χρειαστεί να ανανεώσει ο ΜΚΦ. Στην περιφέρεια θεωρώ ότι θα πρέπει να ανέβουν οι μικροί και κυρίως ο Μποχω, γιατί αλλιώς ο SG είναι αναγκαίος.
ΔιαγραφήΊσως φέτος είναι όντως η ευκαιρία να γίνει ζυγισμένη προσπάθεια ελληνοποίησης της ομάδας, όχι λόγω Καλάθη, αλλά επειδή θα βρουν καλές και κυρίως στοχευμένες "ματιές" για 5αδα όλοι οι μικροί....
Θες γκαρντ και "4" για να θεωρηθείς γεμάτο, με τον γρήγορο σέντερ πάντα δεδομένο. Αν θέλεις να θεωρήσε ομάδα με βαθύ ρόστερ έτοιμη να ανταποκριθεί σε κάθε απαίτηση και εμπόδιο που θα προκύψει. Για τον Λουκά οι πιθανότητες σήμερα είναι κατά του.
ΔιαγραφήΚαλημέρα παίδες.
ΔιαγραφήΔε θα ανανέωνα τον Μαυροκεφαλίδη. Πέρα από το γεγονός ότι ο Τζόρτζεβιτς δε νομίζω να ενθουσιάζεται με soft ψηλούς, πρόκειται για εναν παίκτη χωρίς σταθερότητα, παίζοντας 10 ματς το χρόνο, συν του ότι είναι αρκετά επιρρεπής σε τραυματισμούς.
Έλα ρε φίλε, που είσαι, το πήρες απόφαση για να ποστάρεις ? :-D
ΔιαγραφήΑν δούμε την κατάσταση ως current status, τότε έχουμε το εξής roster: ΔΔ, Μποχώ, Καλάθη, Παππά, Πάβλοβιτς, Βλάντο (G), Gist, Φώτση, Χαραλαμπο (F), Ραντούλιτσα (C) (?) ως "βασικούς", και Παπαγιάννη, Κόνιαρη, Λούντζη, Διαμαντάκο (?) ως "αλλαγές"/prospects/νεοεισερχόμενους.
Από τα παραπάνω προκύπτει, ανεξαρτήτως του Παππά, ότι στα guards είμαστε έστω και οριακά ΟΚ, με τα forwards έχουμε θέμα με τον Χαραλαμπο αλλά και την ένταξη του Gist, ενώ προφανώς θεωρείται αναγκαία η προσθήκη ενός "βασικού" center (πιθανότατα με διαφορετικό profile από τον Ραντούλιτσα). Αν πάμε σε "βασικό" σενάριο, τότε μόνο ο center είναι must-have, και το best-case σενάριο είναι G, F και C. Τα χαρακτηριστικά τους τα ξέρει καλύτερα ο Sasha, απλά πρέπει να δούμε μέχρι που θέλει/μπορεί/αντέχει να το τραβήξει ο ΔΓ....
Kαλημέρα φίλε..
ΔιαγραφήΚαλημέρες.. Μεταγραφές δε μου θέλατε; Πάρτε τις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι μου λέει ότι θα περάσουμε ωραίο χειμώνα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έπαθαν στο μπάσκετ οι πρόεδροι των αιώνιων και ρίχνουν λεφτά; πως εξηγείται ρε Jim;
ΔιαγραφήΣσσσσσσσ... Μη το πείς πουθενά.
ΔιαγραφήΠροφανώς βλέπουν ξεκάθαρα ότι υπάρχει το πλαίσιο για διάκριση.
Γιατί, έπεσε το μπάτζετ των άλλων ευρωπαϊκών ομάδων;
Διαγραφήσου λεει, αν με 10-12 μπορω να φτασω τελικο, γιατι να μην το παω στα 20, να το σηκωσω?ειδαν ξεκαθαρα οτι ειναι εποχη που δεν χρειαζεσαι 40 για να το σηκωσεις..προγραμματισμο χρειαζεσαι!!
Διαγραφήθανος
Έχουμε αφήσει τα μνημόνια στην άκρη και ασχολούμαστε με μπασκετάκι!
ΑπάντησηΔιαγραφήμα τα μνημονια, ο,τι και να πουμε εμεις, αυτοι θα τα υπογραψουν..δεν το χεις παρει ειδηση?
ΔιαγραφήJim, διάλεξε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤάιους, Μιλουτίνοβιτς, Λάσμε ή Μαυροκεφαλίδης. Πάρε θέση! ;)
Χρειάζεται ψηλός που να μπορεί να αμυνθεί στο pick & roll..
ΔιαγραφήΗ ομάδα δε πήρε SF που να μπορεί να καλύψει και το "4" οπότε θα χρειαστεί PF. Δε νομίζω να θεωρούν στο ΟΑΚΑ ότι στο διάστημα της απουσίας του Γκιστ θα τη βγάλουν με τον Φώτση..
Καλημέρα στον καθηγητή. Θα πάρθεί άλλος παίχτης Τζιμ εφόσον κλείσει ο αναπληρωματικός του Ραντούλιτσα?
ΔιαγραφήMario
Kαλημέρα. Έχω την αίσθηση ότι θα υπογράψουν έναν ακόμα γκαρντ. Και πρέπει να υπογράψουν.
ΔιαγραφήΑλλιώς.. Ο Παναθηναϊκός θα πάει με Βλάντο-Πάβλοβιτς να μοιράζονται χρόνο στα φτερά ανεβαίνοντας και στο "2" και τον Χαραλαμπόπουλο ως "4". Θα καλύψει τα κενά με τα SFs του. Όμως το σωστό είναι να πάρει τουλάχιστον έναν γκαρντ και ένα "4" ακόμα.
ΔιαγραφήΤζιμ, κι εμενα λογικο μου ακουγεται να παει σε 2 ακομη μεταγραφες.αυτο δε λενε?οτι μετα τους Ραντουλιτσα, ξενος σεντερ και Καλαθη, εχουν ακομη 2 θεσεις να καλυψουν με τους 2 τελευταιους ξενους που δικαιουνται να παρουν.μεχρι στιγμης εχεις Παβλοβιτς, Ραντουλιτσα, Γκιστ, Λασμε(?)..οποτε εχεις 2 ακομη ελευθερες θεσεις, ακομη και για αμερικανους.
Διαγραφήτο κομπο γκαρντ ειναι δεδομενη ως επομενη κινηση..δε θα κινηθει λες για 4αρι που δε θα τρακαρει με Γκιστ οταν γυρισει?
θανος
Στρατηγε Τζιμ καλημερα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε δεδομενες τις μεταγραφες Καλαθη και Ραντουλιτσα, με τι παιχτες θα τους πλαισιωνες; Αναφερομαι στην αποκτηση ενος γκαρντ και ενος πενταριου ακομα που χρειαζεται. Σαν στοιχεια ξερω οτι ειπες οτι θα πηγαινες πχ σε πενταρι που μπορει να αμυνθει στο pick n roll,αλλα αν θα μπορουσες να δωσεις ενα παραδειγμα σε καθε θεση. Επισης σαν 4αρι, σε τι λυση θα πηγαινες; Με δεδομενο οτι Ιανουαριο θα εχει σιγουρα 18 λεπτα στο rotation ο Γκιστ και αλλα 12 ο Φωτσης στο 4.. Θα μπορουμε να προχωρησει μια περιπτωση Μητογλου σαν μια νεα περιπτωση Αγραβανη;
Ευχαριστω!
Μαρουσι Σαρας
Καλημέρα Σάρας.. Οι χρόνοι που ανέφερες είναι θεωρητικοί. Από την αρχή σας είπα ότι φέτος βλέπω τον Φώτση ως 5ο ψηλό. Θα ήθελα ένα "4" που δε θα συγκρούεται με τον Γκιστ (π.χ. ο Ραντλ που ήταν εξαιρετική περίπτωση θα τράκαρε με τον Τζέημς ενώ υστερούν και οι δύο σε σουτ) και θα μπορούσε να ανοίξει τις άμυνες, να πάει στο ριμπάουντ και να δουλεύει για την ομάδα. Όπως ο Χαράνγκοντι που είχαμε γράψει. Από την άλλη, αν είχες υπογράψει ένα defensive 3/4 αντί του Πάβλοβιτς δε θα κάναμε τώρα αυτή τη κουβέντα και θα γλίτωνες ένα συμβόλαιο που τώρα δείχνεις ότι το χρειάζεσαι.
Διαγραφή...Και το οποιο συμβολαιο στο 4,ισως λογω και της περιορισμενης οικονομικης δυνατοτητας (δεν ειμαστε και Ρωσοι,μας περασανε και μετρα τωρα..) δεν εχω την ελπιδα να το δωσει σε παιχτη με τετοιες ετησιες απαιτησεις.. Δυσκολα πιστευω Τζιμ, οτι μετα τον Καλαθη,τον Ραντουλιτσα και το 2ο 5αρι θα παει και σε αλλα υψηλα συμβολαια. Για το γκαρντ τι θα επελεγες; Πριν 15 μερες ειπες οτι διπλα σε Σλουκα πχ θα επελεγες Νελσον. Διπλα στον Καλαθη; Γιατι θες και τριποντο τωρα και το μυαλο μου ευκολα δεν παει καπου (πες πως εχεις 500 ψωροχιλιαρικα μωρε.. χαχα!)
ΔιαγραφήΜαρουσι Σαρας
Ο Παππάς είναι καλό fit δίπλα στον Καλάθη. Ειδικά στο ανοιχτό γήπεδο θα γαζώνουν.. Αν έπρεπε να διαλέξω τώρα, combo με shooting/playmaking abilities.
ΔιαγραφήΔηλαδη τον Χακετ, απ' οτι καταλαβαινω!παει ομως τωρα αυτος.αληθεια, τι ειχε πει με τον τζορτζεβιτς οταν ειχανε μιλησει?για αντικαλαθη τον προοριζε?
Διαγραφήθανος
Με shooting abilities έγραψε. Γιατί τον Χάκετ;
Διαγραφή1)Καλάθης-ΔΔ-Μποχωρίδης
ΑπάντησηΔιαγραφή2)Fredette-Παππάς
3)Γιάνκοβιτς-Πάβλοβιτς-Χαραλαμπόπουλος
4)Γκιστ-Φώτσης
5)Ραντούλιτσα-Τάιους-Παπαγιάννης
στο 1-2 βολευόμαστε κ με πιο φτηνό του Fredette
Ο Ταιούς έσπασε το συμβολαιο με τη Μακάμπι για να παει στην Κιμκι οπου για δύο χρόνια θα πάρει πανω απο 2 εκατομμύρια δολλάρια. Συνεπώς, δύσκολα ο Παναθηναϊκός θα δώσει τοσα χρήματα για δεύτερο παίκτη στη θέση 5 και δε νομίζω ότι αξίζει κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ, στέλνω στην ΚΑΕ τη λίστα σου!
Επιτέλους το πιο πολυπαιγμένο σήριαλ των τελευταίων καλοκαιριών έφτασε στο αίσιο τέλος του, τύφλα να 'χει η μαρία της γειτονιάς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλαθης λοιπόν για βασικό point guard, και δε νομίζω ότι υπήρχαν καλύτερες επιλογές, ισάξιες ίσως, αλλά ο ελληνοαμερικανός έχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο.
Μπορεί να μην έχει την μπασκετική ευφυία και το "ψυχρό" σουτ του Τεόντοσιτς, αλλά τον κερδίζει σε άλλους τομείς (άμυνα, αθλητικότητα).
Μαζί με την προσθήκη Ραντουλιτσα, και λογικά ενός ακόμα αθλητικού 5ριου (ταμαμ ο Ταιους), συμπληρώνει τη γραμμή των ψηλών που ζητούν ένα καλό άσσο για πάρε- βάλε καταστάσεις, και ένας τέτοιος είναι ο Νικ. Αμα βάλουμε στην εξίσωση και τα λίγα λεπτά του ξεκούραστου ΔΔ θα δούμε ωραίες φάσεις φέτος.
Γνώμη μου είναι ότι δεν θα πάει σε καθαρό 4αρι ο Παο, αλλά θα χρησιμοποιήσει τον αθλητικό ψηλό και στο 4, και ίσως γι' αυτό να ακούγεται και η απόκτηση αμερικάνου στο 3, οπότε να μπορεί να πάρει κι αυτός λεπτά στο 4 σε ελαφρία σχήματα. Όλα αυτά μέχρι να γυρίσει ο Γκιστ φυσικά. Επομένως σ' αυτή τη λογική, ο Παβλοβιτς πάει στο 2 κυρίως, για περισσότερα λεπτά μέχρι την επιστροφή Παππά.
Δεν ξέρω αν βγαίνουν έτσι τα κουκιά στην περιφέρεια(έστω και με λεπτά Βλάντο στο 2), αλλά ούτως ή άλλως σενάρια κάνουμε μέχρι να κλείσει το ρόστερ.
Οι κινήσεις μέχρι τώρα είναι πολύ πειστικές, παρότι όλοι είχαμε τις αμφιβολίες μας με βάση το προηγούμενο καλοκαίρι.
Ας περιμένουμε να δούμε την τελική μορφή του ρόστερ για να κρίνουμε λοιπόν.
Πάντως αν η στελέχωση γίνει ιδανικά, όπως άρχισε, τότε όντως μιλάμε για F4 material, και έναν ακόμη μνηστήρα, και η φετινή Ευρωλίγκα ξεκινάει με τις καλύτερες προσδοκίες.
Μακαμπι,Φενερ,Παο,Εφες ενισχυμένοι, Ρεαλ,ΟΣΦΠ στα γνωστα στανταρντς, Τσκα φρέσκαρισμα στο ρόστερ αλλά λογικά δε θα πέσει η ποιότητα της, Μπαρτσα(?) ίσως λίγο χειρότερο ρόστερ,. Οπότε μιλάμε για μια 7αδα-8αδα ομάδων που ξεκινάνε με πολύ καλές πιθανότητες για τη διεκδίκηση, και μην ξεχνάμε πως υπάρχουν και οι εκπλήξεις-αουτσάιντερ που βγαίνουν μες στη χρονιά.
ΥΓ Για πρώτη φορά μετά το 2011, ίσως να έχω προσδοκίες από αυτή την ομάδα.
123bong
καλαθης, διαμαντιδης, μποχωριδης, κονιαρης
ΑπάντησηΔιαγραφήπαππας, λουντζης
παβλοβιτς, γιανκοβιτς
γκιστ, φωτσης, χαραλαμποπουλος
ραντουλιτσα?, παπαγιαννης, διαμαντακος
1. γιατι ο χαραλαμποπουλος μετριεται για 3 ενω θα μπορουσε να ειναι το 2-3 τεσσαρι απο φετος, που ειναι και η φυσικη του θεση?
2. χρειαζεται απαραιτητως τουλαχιστον ενας καλος σουτερ ειτε στο 2 ειτε στο 3. ισως και ενας φτηνος καλος αμυντικος (Θ. Α.) στα πλευρα γιατι στην περιφερεια μονο ο καλαθης μπορει να παιξει αμυνα
3. χωρις εναν σταθερο αμυντικα παιχτη στο 5 θα εχουμε προβλημα. αν παντως δεν παρουμε καποιον τετοιου τυπου παιχτη δεν υπαρχει λογος να μην ανανεωσει ο ΜΚΦ με 5 κατοσταρικα
4. τον διαμαντακο τον μετραω στο ροστερ αν και πιστευω οτι πρεπει να δωθει δανεικος
Μπορεις να μου εξηγησεις γιατι στην περιφερεια ο μποχωριδης δεν μπορει να παιξει αμυνα;
ΔιαγραφήΓιατι περυσι εδειξε οτι δεν ειχε γυμνασει αρκετα τα ποδια του. πρεπει να δουλεψει πολυ στην εκρηξη και ταχυτητα καθως επισης και στα πλαγια βηματα και στο πως βαζει τα χερια του τον παιχτη που εχει την μπαλα. το βασικο του προσον στην αμυνα ειναι οτι παιζει εξυπνα αλλα με αυτο μονο δεν μπορει να τα καλυψει ολα...
ΔιαγραφήΗ 5άδα των γκαρντ του Ολυμπιακού φαίνεται να έχει ένα ούτε μεγάλο αλλά ούτε αμελητέο πρόβλημα στο 3ποντο λόγω παικτών που δεν το έχουν και για ψωμοτύρι, αλλά δε τους φλοτάρεις τρελά όπως το Νέλσον βέβαια. Άν τα πραγματα στη θέση 4 μείνουν όπως είναι τώρα, το πρόβλημα από το 3ποντο μεγαλώνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δυσκολεύομαι να βρω πώς θα λειτουργήσει αρμονικά το δίδυμο Χάκετ-Στρόμπερι στην επίθεση (αν υποθέσουμε πως το ζευγάρι Σπαν-Μάτζαρης παραμένει ακλόνητο), αφού στην άμυνα πιθανότατα θα δαγκώνει και ο Μπούλετ σίγουρα πετάει τη σκούφια του για αυτό (άμα έχει και τον Πάπι ταύρο στο 3, θα έχουμε μια πολύ badass αμυντική 3άδα στη περιφέρεια).
Το διδυμο Χακετ-Σπανουλης θα παρει πιο πολυ χρονο απο το Σπαν-Μάτζαρης. Αυτο ειναι το μονο σιγουρο.
ΔιαγραφήΤο προβλημα θα ειναι με Μαντζαρη-Στρομπερι.
Καλημέρα, κοιτάζουμε Τάιους γιατί δεν έχει απαντήσει ο Λασμε και ψάχνουμε εναλλακτικές. Εννοείται ότι θα πάρουμε κομπο γκαρντ. Για 4άρι παίζεται αλλά μάλλον θα γίνει κίνηση και για εκεί. Ο Φώτσης θα υπολογίζεται ως πέμπτος ψηλός όταν επιστρέψει ο Γκιστ και στον Παπαγιάννη έχει ξεκαθαριστεί ότι θα έχει λεπτά και ρόλο στην ομάδα στους αγώνες του Ελληνικού πρωταθλήματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι στιγμής το πάμε πολύ καλά.
Η καθιερωμένη μας ενημέρωση από την Άφρο..
ΔιαγραφήΚαλά το πάνε. Μόνο στο "3" θα κοιτούσα διαφορετικό παίχτη. Είναι σημαντικό βέβαια το πως θα κλείσει το ρόστερ με τις τελευταίες κινήσεις.
Mε τον Καλάθη αλλάζεις επίπεδο Τζιμ. Νομίζω ότι θα πάρουν πεντάρι γρήγορο και έναν γκαρντ. Δε θα ξοδευτούν για τέσσερα με το πρόσχημα να παίξει εκεί ο μικρός.
ΔιαγραφήΤι κασέ εχει ο Ταϊους?
ΔιαγραφήΈλα Αφροξυλάνθη πες την αλήθεια. Στη ΚΑΕ η σελίδα του Hoopfellas είναι ανοιχτή όλο το εικασιτετράωρο..
ΑπάντησηΔιαγραφήManos
ρε παιδιά παίζει του περπέρογλου για οσφπ? πως το βλέπετε σαν προσθήκη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΟ
Κρίσιμη. Χωρίς Στράτο θα έχουμε πρόβλημα βάθους λόγω απουσίας Ελλήνων.
ΔιαγραφήΜε Στράτο και ένα κάποιο 4άρι είμαστε πάρα πολύ δυνατοί.
Na sou pw..Me 5 guards(spanoulh,mantzarh,hackett,strawberry,a8hnaiou),2 sf(lojeski,papapetrou),3 pfs(print,tsairelhs,agrabanis sto 4-5) kai 2 pshlous(young elpizw kai hunter) blepw ena plhres poiotiko roster.Bebaia den uparxei megalos xwros gia panw apo 1 traumatismo opote an eimaste tuxeroi fetos apo auto to 8ema nomizw 8a paei polu kala k den xreiazetai perpe oso k an ton ektimw.
ΔιαγραφήRootvigo Vigotank
το σημερινο σεναριο του gazzeta παντως λιγο δυσκολο το βλεπω,απ'τη στιγμη που οι Τουρκοι ειναι ενημεροι για το ενδιαφερον του Ολυμπιακου για τον παικτη....εκτος κ αν παραιτηθει ολου του ποσου των 900.000 ο Περπε κ δε ζητησει αποζημιωση..
ΔιαγραφήJim με τη λογικη οτι ο Παναθηναικος ψαχνει ακομα εναν παικτη για την περιφερεια του ποιον θα προτεινες?η περιπτωση Ματ Τζανινγκ πως θα σου φαινοταν?
Διαγραφήφιλε τον Καββαδα ξεχασες..
Διαγραφή@Rootvigo Vigotank
Διαγραφήανάμεσα σε 10 παίκτες από τις θέσεις 1 έως 4, έχεις 2, το πολύ 3 παίκτες με αποδεδειγμένα αξιόπιστο 3ποντο (και κανένας από αυτούς στο pf) και 2 δημιουργούς ικανούς να ταίζουν σταθερά τους ψηλούς μας που από μόνοι τους σπάνια σκοράρουν (εκτός και αν τσιμπήσουν κανα επιθετικό ριμπαουντ).
Αυτά τα 2 "κενά", συνδυαστικά, αποτελούν πρόβλήμα κατ' εμέ.
@Panagos.Sumfwnw me to 3ponto einai kati pou ponese k fetos thn omada se kapoia match.Apo thn allh anebainoume polu se amuntiko performance.Px egw skeftomai sxhma me mantzarh hackett kai strawberry k piesh se olo to ghpedo k mou aresei para polu.Apo thn allh den exoume paixtes pou einai trupes sto 3ponto opws o nelson h o perkins k eidika o strawberry htan polu aksioprephs apo ekei k sth diarkeia twn telikwn ths tourkias.+ oti kerdizoume se miss match opote dhmiourgountai k alles katastaseis.Nomizw uparxei kalo plano k fainetai apo thn fush twn kinhsewn pou kanei h omada.
ΔιαγραφήRootvigo Vigotank
H Khimki λοιπόν τη μεταγραφή του καλοκαιριού...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ξαφνικα πανικός κινήσεων μεσα σε μια μέρα απο τους αιωνίους που κανουν τρομερή ρελάνς μεσα σε μια γενικά σουρεαλιστικη κοινωνικη κατασταση.
Ο ΠΑΟ ,οπως εγραψα και στην προηγουμενη αναρτηση,απολαμβάνει πλεον το κυρος του ομοσπονδιακου Σερβου προπονητη και φερνει σε πρωτη φαση τον Ραντουλιτσα ,επαναπατριζντας ταυτοχρονα και τον διακαη ποθο Καλαθη.Ο Καλαθης πλεον ερχεται για να γινει ο Μετα ΔΔ ηγετης του ΠΑΟ,συν το γεγονος οτι εχει ελληνικο διαβατηριο ,τον κανει ακομα πιο πολυτιμο(εξτρα ξενοι αν χρειαστει)
Ο Ραντουλιτσα απο την αλλη ειναι ο σεντερ που ο ΠΑΟ μετα τη φυγη Πεκοβιτς δεν ειχε ποτε,και δεν θα ειχε την πολυτελια να κοιταξει χωρις τον Τζορτζεβιτς.Μιλαμε για τον βασικο σεντερ της εθνικης Σερβια,με τρομερα σωματικα προσοντα,και κυριως σε καλη φαση της καριερας του,ωστε να μπορει να κανει φοβερα πραματα.Ειδικα ο ΔΔ στα λεπτα που θα παιρνει θα εχει εναν εξαιρετικο παικτη να ταιζει.
Ο ΠΑΟ πρεπει να κανει 2 πραματα πλεον,να ολοκληρωσει τις μεταγραφες των ξενων και να ξεκαθαρισει τι θα κανει με τους μικρους και τον ΜΚΦ(νομιζω οτι η κατασταση του ειναι ακομα στασιμη).
Μαζι με τον Παβλοβιτς ο ΠΑΟ εχει 3 ξενους,οποτε εχει αλλες 3 επιλογες,εκ των οποιων ΛΟΓΙΚΑ θα εξαντλησει τις 2.Αν ο ενας ειναι ο Μιλουτινοφ νομιζω πως η γραμμη ψηλων κλεινει.Διαφωνω στην επιστροφη Λασμε παιδια.Ο τυπος ειναι 33 ,και εκανε την καλυτερη χρονια στην καριερα του στην πρωτη του χρονια στον ΠΑΟ.Εκτοτε πεφτει και θα πεφτει κι αλλο,αν και η μπασκετικη του οξυδερκεια τον οφελει στο παιχνιδι.Αν θελουμε να λεμε για υπερβαση του ΠΑΟ φέτος,θα πρεπει να μπορει να κοντράρει ΜΠαρτσα Ρεαλ και ΤΣΣΚα, και αυτο με τον Λασμε μου φαινεται δυσκολο.
Οποτε πρεπει να βρει εναν ακομα γκαρντ που να εχει και σκοραρισμα,να μπορει να παιξει και σαν μπακαπ του Καλαθη,ωστε ο ΔΔ να ειναι ασφαλης στην τελευταια του μαλλον χρονια.
Ο Μαυροκεφαλιδης δε ταιριαζει με τον Τζορτζεβιτς,και στον ΠΑΟ θελουν να τον ξεφορτωθουν,αλλα δεν εχει ληξει ακομα κατι απ οτι φαινεται.
Απο τα υπολοιπα παιδια Χαραλαμπο ,Παπαγιαννης πρεπει σιγουρα να ειναι στη 12αδα,και μενει να δουμε τη θα κανει ο Τζορτζεβιτς με τον Μποχωριδη.Στοιχημα ο Λουντζης που τον ειδα πολυ στο παγκοσμιο.Αν δεν μαθει να σουταρει δε μπορει να σταθει σε υψηλο επιπεδο,αν μαθει θα γινει τεραστιος παικτης.
Για τον ΟΣΦΠ σε επομενο σχολιο
no_closure
Ο Ραντούλιτσα γιατί είναι στην καλύτερη φάση της καριέρας του;
ΔιαγραφήΠέρσι έπαιξε μισή σεζόν στην Κίνα, τον έδιωξαν, μετά λίγους αγώνες ΝΒΑ, τον έδιωξαν και μετά άραξε να ξεκουραστεί.
Δεν τη λες και καλή φάση...
Ειναι σε καλη ηλικια,ξεκουραστος οπως λες,θα εχει τον Σαλε προπονητη που τον "εσπρωξε" στην εθνική και θα ελεγχει το ταμπεραμεντο του,και θα εχει συμπαικτες που ξερουν να αξιοποιουν τετοιους παικτες.Εδω περσι ο Μπατιστα στο πρωτο μισο της χρονιας ειχε πολυ καλη αποδοση με τις μπαλες που επαιρνε,νομιζω πως ο Ραντουλιτσα με το καταλληλο σαπορτ μπορει πολυ πολυ καλυτερα.
ΔιαγραφήΤΟΝΙΖΩ ξανα οτι ολα αυτα αναφερονται με τη λογικη οτι εχεις προπονητη το Σαλε.Με αλλο κοουτς θα εκανα αλλα σχολια για το Ραντουλιτσα,και μαλλον δε θα εκανα καθολου σχολια γιατι δε θα υπηρχε Ραντουλιτσα για ΠΑΟ.
no_closure
Είναι σε καλή ηλικία λοιπόν και ελπίζεις ότι θα ταιριάξει στην ομάδα σας. Αλλά σε καλή φάση καριέρας δεν είναι σίγουρα.
ΔιαγραφήΗ άποψη μου για τον παίκτη είναι ότι στο τέλος της χρονιάς θα ψάχνετε τοίχο για να χτυπήσετε το κεφάλι σας. Είμαι σίγουρος ότι θα γράφει πολύ καλά νούμερα, όπως έγραφε μέχρι κι ο Μπατίστα που λες, αλλά είμαι επίσης πεπεισμένος ότι η ζημιά που θα κάνει θα είναι μεγαλύτερη από την προσφορά του.
Γενικά αρκετά υπερτιμημένος στη χώρα μας λόγω καλού mundobasket, με εντελώς προβληματική καριέρα καθώς δεν κατάφερε να προσαρμοστεί ποτέ και πουθενά.
Ο Τζόρτζεβιτς του προσφέρει πράγματι μια καλή και ίσως τελευταία ευκαιρία. Το θέμα είναι αν θα την αρπάξει ή αν θα γίνει ο νέος Ερντέν...
Παρόλα αυτά, οι φίλοι του ΠΑΟ έχουν λόγο να χαίρονται γιατί ο ΠΑΟ φαίνεται ότι επιστρέφει για τα καλά στη διεκδίκηση παικτών από το πάνω ράφι ύστερα από πολλά χρόνια. Αυτό είναι ένα γεγονός πολύ πιο σημαντικό από το αν μια επιλογή συγκεκριμένου παίκτη αποδειχθεί σωστή ή λάθος.
xaxaxa το εδιωξαν λεει απο Κινα!!!!!!!!!ε ρε τι μαθαινουμε.Μαλλον εσυ ξερεις Κινεζικα ετσι;;Γιατι εχω διαβασα οτι τραυματιστηκε, εξου και οτι ηθελε να ξαναγυρισει Κινα.Αλλα οταν σου πουλανε διαφορα τα κοκκινα σαιτ πως να μην το πιστεψεις.
Διαγραφήέχω ακούσει για επιστροφή Κέσελι...όπως κ να έχει οι κόκκινοι χρειάζονται έναν μεγάλο σουτέρ, πόσο θα αντέξει αυτή η άμυνα χωρίς ανάσες για άλλη μία χρονιά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜονο που ο Κεσελ ακουγεται για τον Παναθηναϊκο...
Διαγραφήδεν παίζει
ΑπάντησηΔιαγραφή1-2: Μάντζαρης - Σπανούλης - Χάκετ - Στρόμπερι -Αθηναίου
ΑπάντησηΔιαγραφή3. Λοτζέσκι - Στράτος - Παπαπέτρου
4. Πρίντεζης - Αγραβάνης - Αμερικάνος
5. Γιανγκ - Χάντερ
Και άντε γεια!!!
Αν υλοποιηθούν τα παραπάνω -και είμαστε κοντά στο να γίνει- θα μιλάμε για πολύ καλύτερο σύνολο από το περσινό. Και φέτος το Final4 δε γίνεται στη Μαδρίτη, αλλά σε "ουδέτερο έδαφος"!
Π Α Ν Ι Κ Ο Σ
Ο Χακετ θα τρακαρει με τον Σπανουλη και δεν θα εχει καλη συνεργασια με Στομπερι.Ο Αθηναιου θα παιζει οσο και ο Κατσιβελης.Ο Παπαπετρου πλεον της αμυνας δεν εχει δειξει κατι ιδιαιτερο ενω και ο Χαντερ δεν θα μπορει να κρυβεται πισω απο τον Ντανστον φετος στις αρκετες ασταθεις βραδιες του.Τελος, ο Γιανγκ (αν ερθει γιατι ο Αρμανι τον θελει στην ομαδα του) δεν ειναι τοσο παικτουρα οσο λενε.
ΔιαγραφήΕπομενως ξεκαβαλα.
Γιατί κλαις;
Διαγραφήζόρια που τραβάει ο κόσμος....αντίνα λέτε ότι ο οσφπ βλτιώνεται και αλλο & ο Παο ξαναγίνεται ομάδα με προοπτική f4 έχετ κολλήσει ποιος θα παίζειμε ποιον ,ποιοι θα χαλαστουν,ποιος θα κατεβάζει τι θα κάνει ο φράουλας πως σουτάρει ο καλάθης..
Διαγραφήβασικά ξεκολλήστε , επίπεδο σχολίων υπό του 0
soc_ele
Jim επειδή κινούμαστε με ταχύτατους ρυθμούς αν μπορείς κάνε μια σύγκριση Λάσμε vs Τάιους. Ένας από τους δύο λογικά θα κλείσει και μάλλον σύντομα. Για τον Λάσμε περιμένουμε την απάντησή του στην τελευταία προσφορά και με τον Τάιους βρισκόμαστε στις τελικές συζητήσεις σύμφωνα με το Eurohoops.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλοί παίχτες και οι δύο, μπορούν να καλύψουν τις βασικές απαιτήσεις της ομάδας για έναν mobile ψηλό. Φαίνονται παρόμιοι αλλά βλέποντας βαθύτερα είναι διαφορετικοί παίχτες.
ΔιαγραφήΟ Λάσμε, το καλοκαίρι πριν έρθει για πρώτη φορά στην Ελλάδα αποτελούσε για εμένα το πρότυπο για τη θέση. Τώρα έχει αρχίσει και φαίνεται πλέον ο χρόνος στις αντιδράσεις του και στους χρόνους του στην άμυνα. Σε αντίθεση με τον Τάιους (που είναι παίχτης ενστίκτου), ο Λάσμε είναι ψηλός με υψηλό IQ και έχει ένα μεγάλο συν που δε διαφημίζεται τόσο αλλά είναι πολύ σημαντικό: ευστοχία στις προσωπικές. Είναι ευλογία στο τέλος κλειστών παιχνιδιών (που πηγαίνουν συνήθως στο ένας με ένας στο τελευταίο δίλεπτο) να έχει ο mobile ψηλός σου (που θα είναι στο παρκέ σε τέτοιες καταστάσεις γιατί εκεί θα τον χρειαστείς περισσότερο) αυτό το συν.
Ο Τάιους είναι πιο φυσικός, υπερτερει πλέον στο αθλητικό κομμάτι. Ειναι ένας από τους καλύτερους finishers γύρω από το καλάθι και αμύνεται εξαιρετικά ψηλά (παρότι δεν έχει το timing του Λάσμε). Όμως υστερεί σε άμυνα θέσης και συχνά χάνει τη συγκέντρωση του στα αμυντικά rotations. Τον τελευταίο 1.5 χρόνο είχε θεματάκια με το front office της Μακάμπι γεγονός που επηρέασε την απόδοση του. Είναι σε σαφώς καλύτερη ηλικία από τον Γκαμπονέζο. Αυτό σίγουρα μετράει..
έχεις να προτείνεις κάποιον καλύτερο για τη θέση;
ΔιαγραφήΒασικά είχα στο μυαλό μου να κάνω μια ανάρτηση-συγκριτικό τεστ με 5 υποψήφιους αλλά την άλλη εβδομάδα..
ΔιαγραφήΤζιμ ποιος είναι καλύτερη κίνηση? Kρεμόμαστε από τα χείλη σου!
ΔιαγραφήBojemian
Αξιολογώντας μια αγορά (επειδή χρησιμοποίησες τη λέξη κίνηση) πάντα η βασικότερη παράμετρος είναι το οικονομικό. Η αξία που θα προσθέσεις με βάση τα χρήματα που διέθεσες. Ο Τάιους είναι μεγαλύτερη αξία στην αγορά αυτή τη στιγμή δεδομένου του ότι βρίσκεται σε πολύ καλύτερη ηλικία. Ο Λάσμε σαν πακέτο είναι καλύτερο fit για το παιχνίδι των πρασίνων λόγω των χαρακτηριστικών του. Θα "μπεί" πιο γρήγορα και θα προσαρμοστεί άμεσα. Αλλά είναι σε πτωτική πορεία (σε μια αγορά με συμβόλαιο πέραν του ενός έτους μετράει αυτό). Βλέποντας πιο μακριά ο Τάιους μπορεί μέσα στο πρόγραμμα των πρασίνων να εξελιχθεί σε σταθερά σε μια εποχή που οι παίχτες της κοψιάς του είναι περιζήτητη βάσει της τάσης του αθλήματος. Εξαρτάται λοιπόν.. Αν μιλάς στα ίδια λεφτά και με τους δύο (ή κάπου κοντά) παίρνεις Τάιους. Αν η διαφορά είναι μεγάλη παίρνεις Λάσμε που έτσι κι αλλιώς θεωρώ ότι ταιριάζει πιο πολύ στο παιχνίδι σου, με δική σου οψιόν μετά τη πρώτη σεζόν όμως.
ΔιαγραφήΕνα σχολια για τον Χαραλαμποπουλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦετος θα μας απασχοληθει περισοτερρο το θεμα "Τι θεση παιζει πια αυτος ο Χαραλαμπο"
3 λενε οι μισοι αφου δεν εχει μεγεθος για να παιξει στην ρακετα
4 φωναζουν οι υπολοιποι,αφου δεν εχει ποδια να ακολουθησει τα 3αρια
Η αλήθεια ειναι πως η απαντηση ειναι περιπλοκη.Μπορεις να πεις οτι στο συγχρονο μπασκετ δεν υπαρχουν καθαρες θεσεις στο ,οποτε αναλογα με το σχημα και το πλανο του προπονητη ο Χαραλαμπο μπορει να παιξει και στο 3 και στο 4.
Η ταπεινη μου γνωμη ειναι πως,με δεδομενο το πολυ βελτιωμενο σουτ του και τις ικανοτητες στο leadership,με δεδομενο επισης το χαμηλου επιπεδου αθλητικο του πακετο,μου κανει πιο πολυ σαν παλιομοδιτικο 3αρι που θα μπορει να ποσταρει και να μαρκαρει στο ποστ αλλα θα εχει προβλημα (σχετικο παντα) στην περιφεριακη αμυνα.Νομιζω πως αν δουλλεψει κι αλλο ειδικα στο στιβο,θα γινει ενα αξιοπρεπες 3 αρι ,γιατι οντως το μεγεθος του θα του δημιουργησει προβλημα με τα μακρυα συγχρονα τεσσαρια.
no_closure
Εγώ πιστεύω ότι ο Χαραλαμπο είναι ένα καθαρό ελ σαν τον Λιβέρη :)
ΔιαγραφήΧωρίς πλάκα, αν ο ΜΚΦ είναι tweener "4/5", o Χαραλαμπο μπορεί να θεωρηθεί ως tweener "3/4", δηλαδή combo forward, με προφανή υπέρ και κατά και για τις δύο θέσεις. Το αν θα αποδώσει σωστά, σε ποια θέση και σε ποια σχήματα, προφανώς εξαρτάται από τον προπονητή και τους υπόλοιπους παίκτες της εκάστοτε 5αδας.
Ενδιαφέρεται ο ΠΑΟ για Κεσελ; Που έπαιζε φέτος;
ΑπάντησηΔιαγραφήστη mega vizura της σερβίας. η ομάδα που είχε πέρσι 3 παίχτες στο draft του nba. δεν τρελαίνομαι για τον κέσελ,αν και ομολογουμένως έτσι όπως στήνεται η ομάδα ταιριάζει με το υπόλοιπο ρόστερ,αφού θες σουτέρ στις θέσεις 2-3-4. πιο σημαντική πάντως πιστεύω είναι μια μεταγραφή στο 2,γιατί εκεί αυτή τη στιγμή έχουμε καλάθη,διαμαντίδη,μποχωρίδη(+ λούντζη,κόνιαρη αν δε φύγει δανεικός ο 2ος)+τον παππά που δεν ξέρουμε πώς και πότε θα γυρίσει και κατά συνθήκη και τον πάβλοβιτς. θέλουμε άλλον 1 εκεί,με έφεση στο τρίποντο κυρίως. αν θέλει να μας στείλει ο γιαννακόπουλος στα τρελοκομεία να πάει να χτυπήσει fredette,ο οποίος έχει προταθεί και εξετάζεται και από την αρμάνι
Διαγραφήτάσος
Το φετινό καλοκαίρι, μετά από αρκετά χρόνια, οι καλοί ευρωπαίοι παίκτες που αφήνουν το ΝΒΑ και επιστρέφουν στην Ευρώπη είναι περισσότεροι απ’ αυτούς που ακολουθούν την αντίθετη διαδρομή. Ίσως υπάρξουν κι άλλοι. Επιπλέον, παίκτες που ήταν ένα βήμα πριν την μετακόμισή τους στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού αποφάσισαν να παραμείνουν εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω αν είναι συμπτωματικό ή αν πρόκειται για μια τάση που θα συνεχιστεί αλλά είναι βέβαιο ότι ανεβάζει την ποιότητα των ομάδων και το ενδιαφέρον της Ευρωλίγκας.