Athlenda

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

GHOSTS ARE BACK..



Τα φαντάσματα του ΟΑΚΑ επέστρεψαν για τον Ολυμπιακό ο οποίος γονάτισε παρά το εντυπωσιακό του ξεκίνημα απέναντι σε έναν καλύτερο Παναθηναϊκό. Η άμυνα της αυθυποβολής, οι επιλογές των προπονητών, τα λάθη, η αξιολόγηση. Το Hoopfellas αναλύει..




Σπουδαία νίκη για τον Παναθηναϊκό κυρίως για ψυχολογικούς και πρακτικούς λόγους μιας και απέδειξε ότι δεν έχει απολέσει τίποτα από το Winning Spirit που τον διέκρινε παραδοσιακά σε αυτές τις αναμετρήσεις ενώ παράλληλα κέρδισε χρόνο για να δουλέψει με ησυχία πάνω στις αδυναμίες του. Η νίκη σε ένα παιχνίδι «ειδικών καταστάσεων» δε πρέπει να τις μακιγιάρει.. Ο Ολυμπιακός μπήκε εντυπωσιακά στο ματς όμως στο τέλος έχασε ένα ματς το οποίο μπορεί να αποτελέσει οδηγό για τη συνέχεια. Οι ερυθρόλευκοι χρειάζεται να αλλάξουν πράγματα στη δομή του παιχνιδιού τους και να δημιουργήσουν το πλαίσιο ώστε να αναδείξουν την ατομική ποιότητα των παιχτών τους. Πάμε να πούμε δύο πράγματα για το παιχνίδι και για τις δύο ομάδες μας αναφορικά με το performance τους..






Ξέρω τι έκανες (πέρυσι) το καλοκαίρι..

Εκτός από το φάντασμα του αιωνίου αντιπάλου, οι πρωταθλητές θα πρέπει να μάθουν να πολεμούν και με το αντίστοιχο του Κώστα Σλούκα το οποίο θα κάνει συχνά την εμφάνιση του έως ότου η ομάδα μάθει να είναι σταθερά παραγωγική και χωρίς τον Σπανούλη στο μισό γήπεδο. Το ίδιο συνέβη και στο ματς του ΟΑΚΑ όπου οι πρωταθλητές χρειάστηκαν τον γκαρντ με ακρίβεια σε απόφαση/εκτέλεση στο παιχνίδι του πέρα από τον αρχηγό τους. Θυμηθείτε λίγο αυτά τα οποία υπογραμμίσαμε το καλοκαίρι.. Ο Ολυμπιακός  στη προσπάθεια του να δελεάσει τον Σλούκα και να κλείσει την υπόθεση παραμονής του στο λιμάνι, υπέγραψε τον D.J. Strawberry θέλοντας να δείξει στον Έλληνα γκαρντ ότι η επιθυμία του να αγωνιστεί κατά κύριο λόγο στη θέση «1» είχε εισακουστεί, με τον Αμερικανό Defensive-stopper  να αποτελεί ιδανικό συμπλήρωμα για αυτόν στο backcourt αλλά και συνολικά στη τετράδα που περιελάμβανε και τους Μάντζαρη-Σπανούλη. Το ερυθρόλευκο Front office υποτίμησε τη θέληση του Σλούκα να αφήσει το λιμάνι θεωρώντας ότι ο αθλητής θα μείνει με τη διοίκηση να έχει στο πίσω μέρος του μυαλού της ότι, εφόσον θα χρειαστεί (που δε θα χρειαστεί..,  μπορεί να ανέβει οικονομικά ψηλά, κίνηση όμως που θα ήταν το τελευταίο χαρτί στο τραπέζι.  Όταν τελικά χάθηκε ο Σλούκας, ο Ολυμπιακός τη πάτησε. Και αυτό γιατί δε προχώρησε στην αντικατάσταση του με έναν παίχτη ιδίων χαρακτηριστικών –όπως αρχικά η ομάδα είχε στο πλάνο- αλλά έκανε το λάθος (που τόσο μνημονεύει διαχρονικά η σελίδα) προτιμώντας  τον «καλύτερο διαθέσιμο από τον καλύτερο για τις ανάγκες της ομάδας» παίχτη. 


Ο Χάκετ ήταν τουλάχιστον ένας από τους καλύτερους διαθέσιμους γκαρντς στην αγορά αλλά όχι παίχτης της ίδιας «μήτρας» με γκαρντς όπως οι Σλούκας/Κόπονεν ή Ρότσεστι. Είναι ο γκαρντ που θα παίξει δίπλα σε τύπους όπως ο Μπόμπι Μπράουν στο ανώτερο επίπεδο για αυτό και πέρυσι σας έκανα ξεκάθαρο από την αρχή ότι στο Μιλάνο πρέπει να παίζει μαζί με τον Ράγκλαντ (αλλά ο Μπάνκι είχε άλλα σχέδια). Το πρόβλημα για τον Ολυμπιακό, σε επίπεδο λειτουργικότητας και όχι ποιότητας, διογκώθηκε καθώς η ομάδα έπρεπε να πάει σε ξένο παίχτη για να καλύψει τον Σλούκα και στο τέλος για γαρνιτούρα δε μπόρεσε να αντισταθεί στον πειρασμό του Μιλουτίνοβ (σούπερ για τρίτος σέντερ αλλά όχι όταν πονάς στο back up “4”) και άφησε γυμνό το «4» όπου εάν χρειαστεί να «παρκαριστεί» ο Πρίντεζης θα κλάψουνε μανούλες. Επαναλαμβάνω, κανείς δεν υποτιμά την ικανότητα του οργανισμού να αναπτύσσει και να βελτιώνει παίχτες, η οποία μάλιστα αποτελεί παράδειγμα στην Ευρώπη, αλλά οι ερυθρόλευκοι μπορούσαν να είναι σαφώς καλυμμένοι πηγαίνοντας τουλάχιστον σε έναν tweener που να μπορεί να καλύψει και τις δύο θέσεις. Αντί αυτού η σημερινή μορφή της θέσης «4» με την έλλειψη ενός παίχτη που να μπορεί να ανοίξει την άμυνα εντείνει το πρόβλημα λειτουργικότητας στη περιφέρεια όταν φυσικά μιλάμε για επίθεση μισού γηπέδου.


-Τη φετινή σεζόν και με τη δυσλειτουργικότητα που ακόμα παρουσιάζει ο Ολυμπιακός στο μισό γήπεδο, ο Αλεξάντερ Τζόρτζεβιτς και οι παίχτες βλέπουν μπροστά τους ανοιχτό βιβλίο σχετικά με τη βασική δομή και τις αρχές τις οποίες πρέπει να ακολουθήσουν στην άμυνα τους. Είναι πολύ ξεκάθαρο για τον Παναθηναϊκό το τι πρέπει να κάνει και το πώς να παραταχθεί στα μετόπισθεν, τουλάχιστον μέχρι ο «αιώνιος» αντίπαλος να βρει εναλλακτικές στο μισό γήπεδο βλέποντας κάποιους παίχτες του (και βασικά τον ίδιο τον προπονητή του) να κάνει το βήμα μπροστά.
Με ξένισε (ή μάλλον με έβαλε σε σκέψεις είναι η καλύτερη έκφραση) λίγο η επιλογή του Σάλε στο ξεκίνημα με τον Καλάθη στον Σπανούλη, ίσως γιατί περίμενα τον πιο αναλώσιμο (αν και με τη παρούσα κατάσταση στη περιφέρεια των πρασίνων δεν υπάρχει αυτός ο χαρακτηρισμός) Φελντέιν ώστε να πάρει τους πρώτους «κραδασμούς» στο ξεκίνημα και τη μετωπική με τον Σπανούλη όμως ο Σέρβος κόουτς προτίμησε την εμπειρία του Καλάθη ο οποίος γνωρίζει  καλά το παιχνίδι του αρχηγού των ερυθρολεύκων και τον τρόπο που αυτός κινείται στο παρκέ οπότε θα ήταν λιγότερο απροετοίμαστος στις «παγίδες» που ο γκαρντ του Ολυμπιακού βάζει στους αντίπαλους αμυντικούς.

Η άμυνα της αυθυποβολής..


Βασική αρχή στην αμυντική κατεύθυνση του Παναθηναϊκού (η οποία λειτούργησε εξαιρετικά στην επανάληψη) ήταν να κόψει –σε καταστάσεις PnR- την άμεση συνεργασία του screener με τον Σπανούλη απαγορεύοντας, με μια κλειστή σε διάταξη άμυνα, τη πάσα σε ρολάρισμα ή divings (σε πρώτο χρόνο). Πολύ έξυπνα η άμυνα του Παναθηναϊκού κατά τη διάρκεια της επίθεσης του αντιπάλου άφηνε σκόπιμα «ξεκλείδωτες πόρτες» (όχι εμφανώς αλλά ψιθυρίζοντας στο αυτί των ερυθρολεύκων) με σκοπό να κατευθύνει τη μπάλα στην επίθεση του αντιπάλου στον παίχτη που αυτή ήθελε και παράλληλα (πολύ σημαντικό ώστε να ελαχιστοποιήσει τις επιλογές) στον σωστό χρόνο. Ουσιαστικά οι παίχτες του Ολυμπιακού έπρεπε να μπουν στη διαδικασία να ξεχωρίσουν τη θέληση από την επιθυμία στην επίθεση τους και την υποβολή από την αυθυποβολή. Ο τρόπος που προσεγγίζει ο Σπανούλης  την όλη κατάσταση είναι απλά εξαιρετικός, αποκύημα της εμπειρίας του απέναντι σε συγκεκριμένες αμυντικές τακτικές απέναντι στις οποίες είναι αρκετά «παιγμένος», πολλές φορές όχι με θετικό πρόσημο. Με τον Πρίντεζη στην αδύνατη πλευρά στα περισσότερα plays, ώστε να εκμεταλλευτούν οι φιλοξενούμενοι την ικανότητα του να βάλει τη μπάλα στο παρκέ και τις επιλογές του στη close out επίθεση (έχει βελτιωθεί σημαντικά στο κομμάτι της πάσας σε αυτές τις καταστάσεις τη τελευταία διετία) και να διατηρήσουν τον Γκιστ μακριά από τον Σπανούλη, ο Ολυμπιακός βρήκε σουτ πατώντας στη προσέγγιση του αρχηγού ο οποίος επέλεξε να κρατήσει περισσότερο τη μπάλα στα χέρια του και να πάει «βαθιά» φιλτράροντας την αντίπαλη άμυνα. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Σπανούλης έψαξε αρκετά τη weak side με skip πάσα δείχνοντας ότι δε θέλει να χρησιμοποιήσει το σκαλοπάτι του ψηλού (που ρόλαρε) ως ενδιάμεσο για να μεταφέρει τη μπάλα στην αδύνατη πλευρά. Είδε μια άμυνα που είχε μαζέψει και σωστά (εφόσον στο μυαλό του είχε εξασφαλίσει  μια κάποια ασφάλεια στη πάσα κατά μήκος) κοίταζε την αδύνατη πλευρά κατευθείαν. Σε αυτό το διάστημα ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε πλήρως του γηπεδούχου στο παρκέ όχι τόσο γιατί ήταν πολύ εύστοχος από τη περιφέρεια αλλά γιατί χρησιμοποίησε αυτή του την ευστοχία για να ανοίξει το γήπεδο και να βάλει στην εξίσωση του παιχνιδιού το πλεονέκτημα του στο αθλητικό κομμάτι. Ο Παναθηναϊκός είχε δυσκολία να τρέξει μαζί με τον αντίπαλο του και η άμυνα του στο τρανζίσιον ήταν κακή. Εκεί αλλάζει όλο το παιχνίδι ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ουσιαστικά σε επίπεδο μομέντουμ το οποίο αποτέλεσε σανίδα σωτηρίας για την ομάδα του.



Με τον αρχηγό τους να κρατάει εμφατικά τον Σπανούλη στην αριστερή πλευρά του γηπέδου και την άμυνα των πρασίνων να προσαρμόζεται σε επίπεδο διάταξης στις skip πάσες του Σπανούλη το σκηνικό άλλαξε άρδην. Ο Παναθηναϊκός κλέβει μπάλες, θερίζει τον αντίπαλο στο επιθετικό τρανζίσιον με την οξυδέρκεια των γκαρντς του να σπρώξουν γρήγορα τη μπάλα μπροστά σε πρώτο χρόνο και επιστρέφει στο ματς. Εκείνο το σημείο (το τελευταίο δίλεπτο του δευτέρου ημιχρόνου) έκανε και πάλι τον Παναθηναϊκό να μοιάζει φαβορί. Προσωπικά ένοιωσα (και μετά από όλα αυτά που έχω δει μέχρι εκείνη τη στιγμή) ότι οι πράσινοι πλέον είχαν μεταφέρει τη μονομαχία αγωνιστικά στο δικό τους γήπεδο όπου ακόμα, στις μετωπικές μεταξύ των αιωνίων, διατηρούν τη τεχνογνωσία να κερδίζουν και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα..


Νικ Καλάθης του 1/10 FG ήταν πολύ καθοριστικός στην εξέλιξη του αγώνα. Ο τρόπος που λειτουργεί στο αμυντικό κομμάτι «δίνει» πολύ στην άμυνα του Παναθηναϊκού. Σπουδαίο footwork, οξυδέρκεια και ιδιοσυγκρασία Ball hawk που βάζει τα χέρια του πολύ γρήγορα και έξυπνα στη μπάλα. Ειδικά στη τρανζίσιον άμυνα κάλυψε πολλές φορές τους συμπαίχτες του με την ικανότητα του να ελέγχει τη μπάλα με καίριες παρεμβάσεις. Σε αυτόν τον Παναθηναϊκό ο οποίος διαθέτει αθλητές με ικανότητα στη προσωπική φάση (Ραντούλιτσα, Πάβλοβιτς) και έναν από τους τοπ-δημιουργούς σε σετ καταστάσεις (Διαμαντίδης) ο Καλάθης θα έχει την ευκαιρία να καλλιεργήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τα quarterback skills του χωρίς φυσικά να ξεχνάει ότι αποτελεί το βαρύ όπλο στην επιθετική λειτουργία της ομάδας του.  Να συμπληρώσω ότι λατρεύω τη μεταφορά της bounce πάσας σε πρώτο χρόνο από το παιχνίδι της Σερβίας σε αυτό του Παναθηναϊκού. Ο Τζόρτζεβιτς το παίζει συνεχώς με τον Τεόντοσιτς και (ειδικά) τον Νέντοβιτς στο φτερό στη θητεία του στον πάγκο των Σέρβων. Το κάνει και τώρα με τον Καλάθη και τους Πάβλοβιτς, Φελντέιν (και ελπίζω και Παππά σύντομα). Ειδικά ο Πάβλοβιτς με το εξαιρετικό παιχνίδι μακριά από τη μπάλα και την αντίληψη που έχει δουλεύει εξαιρετικά τέτοιες καταστάσεις.


-Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος πόνταρε πολύ στη καθαρά ατομική άμυνα πατώντας στο πλεονέκτημα της ομάδας του στο αθλητικό κομμάτι. Δε τον αδικώ αλλά θεωρώ (και νομίζω θα το διαπίστωσε και ο ίδιος) ότι ίσως δεν έπρεπε να είχε πάει τόσο straight μέχρι τέλους. Το πλεονέκτημα της αθλητικής ικανότητας ανοίγει και άλλες πόρτες σε επίπεδο αμυντικών επιλογών όπως π.χ. τα γρηγορότερα recovers. Στο τέλος οι φιλοξενούμενοι πλήρωσαν αυτή τους την επιλογή δεχόμενοι καθοριστικά καλάθια από τους Ραντούλιτσα και Πάβλοβιτς, αθλητές που μπορούν να σκοράρουν υπό καθεστώς καλής άμυνας (γιατί δεν ήταν άσχημη η συμπεριφορά των Γιανγκ-Παπαπέτρου στις συγκεκριμένες περιπτώσεις μονής άμυνας). Είναι φορές που ο προπονητής πρέπει να προβλέψει, να διαλέξει, να «δει» τη φάση που έρχεται και να αποφασίσει..


Αίσθημα υπεροχής


Παρά το κακό του ξεκίνημα ο Παναθηναϊκός έβγαλε και πάλι αυτή την αύρα της υπεροχής  που τον διακατέχει στα ντέρμπι του ΟΑΚΑ και το θετικότερο για τους πράσινους είναι ότι η παρουσία αθλητών όπως οι Πάβλοβιτς-Ραντούλιτσα και ο τρόπος που χειρίζονται τον εαυτό τους απέναντι στους αντιπάλους τους (ένεκα της προσωπικότητας τους) κάνει αυτή την αίσθηση δυνατότερη. Σημαντικό για τον Τζόρτζεβιτς ότι πήρε παιχνίδι από τον Κούζμιτς ο οποίος ήταν αρκετά θετικός στο διάστημα της επαναφοράς αν και το ξαναγράφω ότι οι πράσινοι με αυτά τα «5» έχουν μεν αρκετά συν αλλά και αρκετά μείον όπως για παράδειγμα το ότι δε μπορούν να παρουσιάσουν άμυνα με «αλλαγές» σε PnR καταστάσεις, επιλογή η οποία πιστέψτε με είναι σημαντικό να έχεις στα τελευταία λεπτά κλειστών παιχνιδιών που πάνε πολύ στο ένας εναντίον ενός. Ο Κούζμιτς είναι καλός παίχτης και με γκαρντς όπως οι Τεόντοσιτς (στην Εθνική), Διαμαντίδης, Καλάθης, τα οποία θα τον βγάλουν 3-4 φορές τη βραδιά φάτσα με το καλάθι μπορεί να αναμειχθεί  στην επίθεση μιας ομάδας αλλά αν ο Τζόρτζεβιτς πίστεψε ότι στο πρόσωπο του θα δημιουργήσει τον δικό του Βέσελι πλανάται οικτρά.. Οι κολλητές νίκες επί μιας ομάδας επίπεδου του Ολυμπιακού δε πρέπει να αποπροσανατολίσουν αναφορικά με τις αδυναμίες των πρασίνων. Ακόμα αναρωτιέμαι για παράδειγμα γιατί ο Ολυμπιακός απέναντι στα πράσινα Hedge outs δεν έψαξε κατευθείαν τη κάθετη πάσα (είναι αργά τα recovers των ψηλών του Τζόρτζεβιτς) και θεωρώ ότι την επόμενη φορά (με τον Χάντερ ετοιμοπόλεμο) θα το κάνει.


Το ίδιο ισχύει και για τους ερυθρόλευκους. Περίμενα περισσότερο χρόνο στον Στρόμπερι αν και κατά τη ταπεινή μου γνώμη ο παίχτης ο οποίος μπορεί να αλλάξει το πρόσωπο της ομάδας στην επίθεση είναι ο Χάκετ. Δε νιώθει καλά όσον αφορά τη σχέση του με το καλάθι άμεσα εδώ και πολύ καιρό για αυτό και προσπαθεί να παρουσιάσει ένα πρόσωπο  Facilitator, κομμάτι στο οποίο είναι εξαιρετικός όμως η ομάδα του χρειάζεται έναν γκαρντ που θα κοιτάξει λίγο περισσότερο το καλάθι. Πρέπει να δουλέψει ο Ολυμπιακός με τον Ιταλό. Περισσότερες ποστ καταστάσεις, cuts από την αδύνατη πλευρά ή τη base line, να τον «δει» λίγο περισσότερο στην επίθεση του για να τον βοηθήσει. Δεν είναι ο καθαρός scoring-guard όμως έχει scoring instincts και αυτά μπορούν να βοηθήσουν πολύ τον Ολυμπιακό εφόσον ενεργοποιηθούν.


Εν κατακλείδι  μου άρεσε το ματς παιδιά, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη το χρονικό σημείο της σεζόν στο οποίο διεξήχθη. Το πρώτο ημίχρονο ήταν εξαιρετικό σε επίπεδο ρυθμού. Συνολικά ο Παναθηναϊκός ήταν καλύτερος στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού, δε χωρά αμφιβολία. Κέρδισε τις περισσότερες μονομαχίες, τη μάχη των κατοχών, φάσεις με τη προσωπικότητα του και σπρώχτηκε από μια έδρα-καμίνι. Και στα δύο μέχρι τώρα ντέρμπι ο Παναθηναϊκός επιβλήθηκε δίκαια. Είναι φανερό ότι ματσάρει καλά με τον Ολυμπιακό και αυτό έχει περάσει στο μυαλό των παιχτών του όμως η σεζόν είναι μεγάλη και τα δεδομένα αλλάζουν. Και οι δύο ομάδες μπορούν να πετύχουν πράγματα φέτος αλλά θέλουν δουλειά σε όλα τα επίπεδα. Προς το παρών καλό είναι να επικεντρωθούν στο αγωνιστικό κομμάτι και να διατηρήσουν τα μάτια ανοιχτά στα υπόλοιπα (αγορά). Μια κίνηση για να σου αποδώσει θέλει χρόνο. Για να σιγουρευτείς ότι μια καλοκαιρινή κίνηση δε μπορεί να σου αποφέρει, «εσύ» που την έχεις επιλέξει αρχικά, πρέπει να εξαντλήσεις κάθε περιθώριο που αφορά τη σωστή αξιοποίηση της. Αυτά για την αγαπημένη μας «μεταγραφολογία».. Τα ματς που ακολουθούν σε επίπεδο Ευρωλίγκας είναι ιδανικά για να βγάλουμε συμπεράσματα και τα περιμένω με ανυπομονησία. Διατηρώ θετική σκέψη και για τους δύο πάντως.. Αν είναι υγιείς την ώρα της κρίσης μπορούν να κάνουν την υπέρβαση τους (όπως αυτή οριοθετηθεί μέσα στη σεζόν για τον καθένα) γιατί απλούστατα και οι δύο έχουν ποιότητα στα γκαρντς με παίχτες που μπορούν να επηρεάσουν το παιχνίδι.  



Υ.Γ: Απολαυστικό το ΤΣΣΚΑ-Κίμκι (100-93) που κρίθηκε στο τέλος  με τη μονομαχία Ντε Κολό (18 πόντοι-7 τελικές-11 κερδισμένα φάουλ) – Κόπονεν (21 πόντοι- 5 τελικές, 4/6 τριπ.) να δεσπόζει. Η ομάδα του Κουρτινάιτις είναι πολύ ποιοτική αλλά και εδώ ισχύει το «άλλο είμαι champ, άλλο θέλω να γίνω..» στις αναμετρήσεις της με την «αρκούδα». Από τον Ιτούδη λείπει (μέχρι να γυρίσει ο Φρίλαντ τουλάχιστον) ο ποιοτικός ψηλός. Είχε πρόβλημα με τον Ντέηβις αν και η ΤΣΣΚΑ είναι πιο σφιχτή στην άμυνα με τους Χάινς-Βορόντσεβιτς και τα ψηλά γκαρντς συν τον Τζάκσον.

Υ.Γ1: Η Αναντολού καθάρισε και τη Γαλατά. Η άμυνα του Ντούντα κατάπιε τον Μακόλουμ (6π.- 2/13 FG) και οι Λάσμε-Ντόρσεη (παρότι κάνουν καλά νούμερα) δεν είναι για «μαζί» ειδικά σε ένα τέτοιο σύνολο. Εδώ μπορεί σύντομα να έχουμε εξελίξεις..



366 σχόλια:

  1. Ο Τζορτζεβιτς νομιζω στελεχωσε την ομαδα με παικτες που θα παιξουν το μπασκετ που θελει κι οχι βαση των επιταγων της λιγκας. Εχω την αισθηση οτι και τους Ταιους, Λασμε τους "χασαμε" λογω second thoughts του προπονητη κι οχι τοσο εξαιτιας της διαφορας στο οικονομικο. Πως θα σου φαινοταν (υποθετικο σεναριο), μιας και τον ανεφερες, ο Νεντοβιτς σε αυτον τον Παναθηναικο? Θα κουμπωνε ή με την ελευση Παππα θα διαταρασσε τις ισορροπιες στην περιφερεια, δεδομενου οτι και στη Μαλαγα δεν παιρνει πολυ χρονο, αν δεν κανω λαθος. Επισης διαβαζω απο δω κι απο κει, και με μια γρηγορη ερευνα το επιβεβαιωσα, πως ο τραυματισμος Παππα ηταν αρκετα σοβαρος και θα κοστισει σε παικτη που βασιζεται στα γερα του ποδια. Να το φοβομαστε αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλός όπως πάντα.
    Δεν περίμενα βέβαια προχειρότητες.
    Θοδωρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Jim ο Ολυμπιακος ειναι ολοφάνερο αν κ ειναι νωρις οτι χρειαζεται δυο μεταγραφές για να διορθώσει τις παραφωνίες στη στελέχωση του καλοκαιριού.Χρειαζεται ενα γκαρντ με έφεση στο σκοράρισμα κ προσωπικότητα κ ενα τεσσαρι που επισης θα μπορει να συμβάλει στην επιθεση.Ποια ειναι η αποψη σου για τον ελεύθερο Ερτσεγκ;Ή για τον Παπανικολαου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που ειναι η Αφροξυλανθη να μας πει αν εχει να περιμενει τιποτα ο Παναθηναικος απο τις κινησεις που θα γινουν στη Γαλατα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. jim οταν λες εξελιξεις στο θεμα ντορσεη-λασμε εννοεις στο αγωνιστικο πλανο της γαλατα ή υπαινισσεσαι επιστροφη στεφανου στον παναθηναικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπορουμε καπου να δουμε τον αγωνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Jim ελπίζω η εξέλιξη στους ψηλούς της Γαλατά να φέρει τον έναν από τους δύο Μαρούσι μεριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1)Με τον Κουζμιτς μεσα ο Παπαγιάννης ποτε θα παιξει???
    2)Σε μια αναλυση σου για τον προημιτελικο με την Ισπανια στο περασμενο Ευεωμπασκετ,αναφερομενος στην σκληρη και αποτελεσματικη αμυνα που,οσοι ειδαμε το παιχνιδι εκεινο,θυμομαστε ότι επαιξαν οι ''φουριας ροχας'' πανω στον Σπανουλη,λες ότι ''πετυχαν να τον κρατησουν στην ΔΕΞΙΑ πλευρα'',που μ εκανε εντυπωση όταν το διαβασα.Ενώ στην σημερινη αναρτηση λες ότι πετυχε ηα μυνα του ΠΑΟ να τον κρατησει ''αριστερα'' που είναι και το πιο λογικο αφου είναι δεξιόχειρας...Είναι λαθος εκ παραδρομης της πρωτης αναρτησης,ή υπαρχουν καταστασεις που ένας περιφερειακος παικτης λειτουργει επιθετικα καλυτερα από την πλευρα του ''κακου του χεριου''.Απαντησε λιγο αν θες...
    3)Για τον ΟΣΦΠ τον ρολο του στρετς-4 δεν θα μπορουσε να παιξει ο Παπαπέτρου,καθως ο φιλότιμος Αγραβανης φανερα δεν είναι ετοιμος για κατι τετοιο,και αμφιβαλλω αν μπορει να γινει και ποτε σκορερ για τα δεδομενα της θεσης που αγωνιζεται,..
    4)Ο Χακετ είναι καλος παικτης,πρεπει οντως να βρουν τροπο να τον ενταξουν καλυτερα στο επιθετικο πλανο,να παρει ποσταρισματα,να βελτιώσει την αυτοπεποιθηση του στο σουτ,να τον παροτρυνουν να παει περισσοτερο 1 ν 1...Το στυλ παιχνιδιού του μοιαζει πολύ με του Ζηση


    ΥΓ Καλος ο Αρης απέναντι στη Μπουντουσνοστ,ωραιος ψηλος θα γινει ο Οκαρο Γουαιτ ενώ μ αρεσει και η περιφερεια του ''αυτοκρατορα''.Αν επιμεινεουν εκει με Πριφτη το προτζεκτ εχει μελλον νομιζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Vet.. Όχι φίλε, σωστά θυμάσαι και σωστά το είχα γράψει. Μπορώ να σου παραθέσω στατιστικά για το ποια πλευρά είναι η καλή τους. Το κλειδί με τέτοιους παίχτες είναι να μη τους αφήσεις να πάνε όπου θέλουν με τη μπάλα. Οι Ισπανοί κράτησαν τον Σπανούλη στη δεξιά πλευρά στα picks στο δεξί του χέρι στον άξονα στέλνοντας τον ουσιαστικά να σκοράρει πάνω στο μήκος του Γκασόλ, με τον Γιούλ να του αρνείται να πάει αντίθετα στο σκριν με στάση hedge. Θυμάσαι το αποτέλεσμα..

      Διαγραφή
    2. Μαλιστα...Αυτο που καταλαβαινω ειναι ποσο βοηθαει έναν παικτη το να εχει ανεπτυγμενο midrange shot,να εκτελει ανετα και απο κει...

      Διαγραφή
    3. Παρεπιπτοντως,ο μηχανισμος του Σπανουλη στο σουτ είναι ψιλοτραγικος ετσι???

      Διαγραφή
    4. 1-2 χρονάκια μικρότερος να ήταν εκεί ο Bill που είχε πιο φρέσκα πόδια και τελείωνε εξαιρετικά στον αέρα,θα τα χε κολλήσει 2-3 καλαθάκια στη μούρη του Πάου.

      Διαγραφή
    5. Εχω την αίσθηση ότι ο Σπανούλης άλλαξε - χάλασε το μηχανισμο του σουτ κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στην Αμερική (ΝΒΑ).

      Διαγραφή
  9. Όταν λες εξελίξεις στο υγ1 εννοείς ότι είναι πιθανό να αποδεσμευτεί κάποιος;
    Αν γινόταν κάτι τέτοιο, θα έπαιρνες το Λάσμε στον ΠΑΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Jim οι "εξελίξεις" στο υστερόγραφό σου, έχουν και πράσινη χροιά; Το ενδεχόμενο να πάει ο Παναθηναϊκός για mob center σημαίνει αντικατάσταση Κούζμιτς ή πλήρη αφοπλισμό Παπαγιάννη;
    Και θα ήθελα και την άποψή σου για τον Χαραλαμπόπουλο, διότι ανησυχώ για τη μέχρι στιγμής αντιμετώπισή του από Σάλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας κάνουμε υπομονή για Χαραλαμπόπουλο να δούμε τι έχει στο μυαλό του ο κόουτς.

      Διαγραφή
  11. The San Antonio Spurs will waive guard Jimmer Fredette on Wednesday, making the former No. 10 overall draft pick a free agent, league sources told Yahoo Sports. As part of his partially guaranteed deal to go to camp with San Antonio, the Spurs paid Fredette $500,000 for the season.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσ' τον αυτόν. Αυτός ήταν να έρθει αν δεν ερχόταν ο Καλάθης. Πάει τώρα.

      Διαγραφή
    2. Κρίμα να χαθεί αυτός ο παίχτης, μακάρι να έρθει στην Ευρώπη που ίσως του ταιριάζει περισσότερο το παιχνίδι και να ξαναδούμε κάποιες από τις παραστάσεις που είχε δώσει στα τουρνουά του ncaa.

      Διαγραφή
    3. Αυτόν και τον Λάσμε και φύγαμε για Βερολίνο!

      Διαγραφή
    4. Να χαθεί γενικότερα από το μπασκετ εννοούσα και οχι να έρθει στον Παναθηναικό.

      Διαγραφή
    5. Προς Ανώνυμος 21 Οκτωβρίου 2015 - 9:18 μ.μ.

      Δεν αναφέρετε όμως γιατί δεν τον κράτησαν, που είναι και το πιό σημαντικό. Εντελώς τυχαία διάβασα αυτήν την είδηση, και ο λόγος, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ήταν ότι είναι πολύ κακός αμυντικός, τουλάχιστον όσον αφορά τις αμυντικές ικανότητες που ζητάνε οι Spurs από τους παίκτες τους. Τώρα για την Ευρώπη δεν γνωρίζω...

      Αλέξης

      Διαγραφή
    6. να είμαστε σοβαροί ρε. Για αντιΚαλάθης θα ερχόταν. Για αντιΜποχωρίδης ούτε για πλάκα.

      Διαγραφή
  12. "Εδώ μπορεί σύντομα να έχουμε εξελίξεις."

    Σα να λέμε μένει ελεύθερος ένας από τους 2 και τον παίρνει ο Παναθηναϊκός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διαφωνώ στην προσέγγιση ως προς την frontcourt του Παναθηναικού. Καταρχάς ο Κούζμιτς δεν έχει τόσο αργά πόδια, μπορεί να μην είναι Χάινς αλλά δεν είναι ούτε στο άλλο άκρο. Με προπόνηση και δουλειά βελτιώνονται αυτα. Δεύτερον, υπάρχει ο Γκίστ που μπορεί να καλύψουν την θέση 5 όταν χρειαστεί. Δεν θεωρώ οτι μια κίνηση στους ψηλούς είναι περιττή και θα κρατήσει πίσω την εξέλιξη του Παπαγιάννη και του Χαραλαμπόπουλου.

    MarKeZ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λέτε να δούμε τον Στέφανο ξανά στα πράσινα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εννοεί αυτό ο Τζιμ παιδιά. Για τη Γαλάτα νομίζω μιλάει.

      Mario

      Διαγραφή
    2. Ναι ρε παιδια, πως θα χωρεσει ο Λασμε στο ροστερ τωρα, που καλα καλα δεν ξερουμε σε τι επιπεδο ειναι και βρισκονται οι ψηλοι; Ασε που θα εξαφανιστει καθε πιθανοτητα να αξιοποιηθει ο Παπαγιαννης στο μελλον στα πιο ευκολα ματς.

      Διαγραφή
  15. Mεγαλυτερο πρόβλημα κι απ'τον Μπαλαμπαν είναι ο Βασιλειάδης για τον ΠΑΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ================================================
    Walter Hodge από Πουέρτο Ρίκο.
    Με Σάλε μπορεί να κάνει παπάδες.
    Κατεβάζει μπάλα, σκοράρει, τρυπάει.
    Εχει μείον το ύψος αλλά σύν ότι ο 2ος γκάρντ καλύπτει
    ότι δεν μπορεί να προσφέρει αυτός.
    Kenny Kadji στους ψηλούς από την Brindisi.
    Κάτω από μισό μύρριο κι οι δύο, μιά και δεν υπάρχουν λεφτά
    για Koponen πχ ή για Λάσμε.
    Η Σέρβικη παροικία μπορεί να τους απογειώσει, μαζί και τον ΕΞΑΣΤΕΡΟ.
    Ο ένας θα παίζει Ελλάδα Ευρώπη τώρα μέχρι να γυρίσει ο Παππάς.
    Και ο άλλος μόνο Ευρώπη.
    Κι αν ο Παππάς σταθεί καλά στα πόδια του μεταφέρεις τον Kadji σε Ελλάδα Ευρώπη.
    Οι πιτσιρικάδες μπορούν να παίξουν 20λεπτα στην Ελλάδα και να ξεκουράζουν
    τα πρώτα βιολιά.
    Ομάδα για final four και βλέπουμε...αστέρια !!!
    Τέλης Κουζέλης
    =========================================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Διώχνει και τον Ανοσίκε ο Σάκοτα, προφανώς αυτός του έφταιξε σήμερα. Κρίμα για την προσπάθεια που κάνει η ΑΕΚ να έχει αυτόν στον πάγκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άφρο..έχουμε ρεπορτάζ για Παναθηναϊκό?

      Διαγραφή
    2. Τι ακριβως να εχουμε ρε παιδια, νωρις ειναι ακομα για να βγαλουμε συμπερασμα. Ο Κουζμιτς φιλοτιμος μου φαινεται. Επισης αν αποκτηθει γκαρντ, θα ειναι για ελαχιστους μηνες οπως περυσι με Μπλουμς. Αρα δεν μιλαμε για γκαρντ ποιοτητας...

      Διαγραφή
    3. Για μεταγραφικό ρεπορτάζ να βγει ο Κόνγουει στο τηλέφωνο :)
      Εγώ δεν ξέρω τίποτα.

      Διαγραφή
  18. Η επίσημη ενημέρωση των Πρωταθλητών Ελλάδας αναφέρει ότι, «Η Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός απέστειλε, σήμερα, εξώδικη επιστολή στη FORTHNET για τον κατ’ επανάληψη μονομερή τρόπο αναμετάδοσης και σχολιασμού των αγώνων μπάσκετ του Ολυμπιακού - με αποκορύφωμα τον προχθεσινό αγώνα εναντίον του Παναθηναϊκού στο Ο.Α.Κ.Α. από το συνδρομητικό κανάλι NOVASPORTS -, γνωστοποιώντας, ταυτόχρονα, ότι θα λάβει κάθε αναγκαίο μέτρο για την προστασία της ομάδας

    Διάβασε περισσότερα στο: Εξώδικο Ολυμπιακού στη NOVA | Basket League | gazzetta.gr
    Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της κοντής λολής της φταιν οι τρίχες!!!

      Διαγραφή
    2. Γελοια κινηση,αδικη η μηνυση,σε καθε φαση η νοβα εκανε επαναληψη,αν εκανε λαθος πρωτη εκτιμηση διορθωνε το οποιο λαθος.Εχω νοβα, τον ειδα ζωντανα στο γηπεδο,τον πετυχα αλλες δυο φορες στο καναλι,χτες και σημερα,καμια αδικη εκτιμηση για τον ΟΣΦΠ σε ολες τις φασεις ηταν ακριβοδικαιοι.Ποσο χαμηλα θα πεσουν ακομη.Υμνους για Σπανουλη Λοτζεσκι,Παπαπετρου κ.α.Ντροπη ρε.

      Διαγραφή
    3. Καλα ,ποτε θα μαθουν να χανουν αυτοι εκει κατω.Μετα απο ποσες ηττες?

      Διαγραφή
    4. Το πολύ το γαρ της θλίψεως, γεννά παραφροσύνη..

      Vatos76

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα jim.Λίγο άκυρο με το άρθρο αλλά ήθελα να κάνω ένα σχόλιο για τον Άρη.Τον έχω παρακολουθήσει στα 2 ματς του eurocup και στο ντέρμπι με τον ΠΑΟ. Ομολογώ ότι μου άρεσε πάρα πολύ η δουλειά του κόουτς Πρίφτη σε επίπεδο συνεργασιών σε σετ παιχνίδι και στην πίεση πάνω στην μπάλα που δίνει στην ομάδα πολλές καθαρές ματιές στο ανοιχτό γήπεδο και σε εύκολους πόντους.Από πέρυσι έχω πει ότι θεωρώ τον κόουτς Πρίφτη τον καλύτερο Έλληνα προπονητή και τον ήθελα στον ΠΑΟ αν η ομάδα στρεφόταν στην Ελληνική αγορά για προπονητή. Πάντως με εντυπωσίασε πέρα του κοουτσαρίσματος και σε θέμα recruiting καθώς η τριάδα McNeal-White-Hagins είναι όλα τα λεφτά και μακάρι ο Λάσκαρης να κάνει ότι μπορεί για να τους διατηρήσει στο ρόστερ και του χρόνου,πράγμα πολύ δύσκολο κατά τη γνώμη μου.Αν είχε έναν Μπράμο αντί Πελεκάνου θα ήταν περιφέρεια φωτιά.Επίσης μου αρέσει η νεαρή ελληνική τριπλέτα Μούρτου-Δίπλαρου-Φλιώνη και μακάρι να δουλευτεί και να πάρει αγωνιστικά λεπτά.

    Green North

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Jimare φωτιές μας άναψες. Μακάρι αν γίνει κόψιμο από Γαλατά μεριά να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και τα στυλό μας έτοιμα χαχαχα....

      Green North

      Διαγραφή
    2. Jimare φωτιές μας άναψες. Μακάρι αν γίνει κόψιμο από Γαλατά μεριά να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και τα στυλό μας έτοιμα χαχαχα....

      Green North

      Διαγραφή
    3. Πιστεύω ότι με τρολάρετε.. Δεν εξηγείται αλλιώς..

      Διαγραφή
    4. Νομίζω ήμουν ξεκάθαρος. Αφήνουμε για την ώρα τη μεταγραφολογία, δεν ευνοεί. Συγκεντρωνόμαστε στο πως μπορούν να παίξουν οι ομάδες καλύτερα. Λύσεις..

      Διαγραφή
    5. Στο ΥΓ1 εννοείται ότι μιλάω για τη Γαλατά. Πιστεύω ότι ο Ντόρσεη δε θα αντέξει πολύ με τον Αταμάν (και το αντίθετο εννοείται)..

      Διαγραφή
    6. Ο Άρης εξαιρετικός σήμερα. Πολύ ενέργεια. Μόνο αυτό που κατέθεταν οι Μούρτος-Ουάιτ στο τέλος με το παιχνίδι να έχει κριθεί είναι ενδεικτικό. Καλά δουλεμένη ομάδα. Περιμένω με ανυπομονησία το ντέρμπι.

      Διαγραφή
    7. O Mουρτος πληθωρικος παικτης,εμεινε καπου στασιμος ενώ βλεπω ότι εχει στοιχεια είναι της φουρνιας των 90ρηδων με παπανικολαου κτλ

      Διαγραφή
  20. Γεια σου Τζιμ...Μερικες παρατηρησεις που αφορουν το ντερμπι.Αρχικα,οσον αφορα τον Τζορτζεβιτς.Θεωρω οτι πρεπει να ξαναδει τα τελευταια 2'50'' κι οσα εγιναν μετα το 67-57.Η ομαδα δεν λειτουργησε ουτε αμυντικα ουτε επιθετικα οπως θα οφειλε,ειδικα στην επιθεση επρεπε να γινουν πιο λογικες επιλογες.Το οτι το ματς πηγε απο το +10 στο σουτ του Παβλοβιτς δεν ειναι ο,τι το καλυτερο.Επειδη πιστευω στον Σαλε πιστευω οτι θα φροντισει ωστε να υπαρξει καλυτερη προσεγγιση σε αναλογα παιχνιδια στο μελλον.Ο Καλαθης ηταν ο παικτης που συνεβαλε τα μεγιστα για να αλλαξει η μορφη του αγωνα στο 1ο ημιχρονο και παρα το οτι ειχε βαλει μολις 2 ποντους ηταν καταλυτικος.Οσον αφορα τους ψηλους επειδη γινεται αρκετη κουβεντα θεωρω οτι σε βαθος χρονου ειναι δυσκολο να συνυπαρξουν οι τρεις 7 footers,καθαρα για λογους χημειας.Αν φετος ο Γκιστ ντυθει 5 σε χαμηλα σχηματα,προκυπει η αναγκη για ενα ακομα 4αρι με παιχνιδι μεσα εξω και καλο τριποντο.Ο Φελντεην αν βελτιωσει τις αδυναμιες του μπορει να μεινει αρκετα χρονια στην ομαδα,οντας ενα αξιοπιστο back-up του Παππα..Και κατι για τον Χακετ,επειδη τον παρακολουθω απο τα χρονια της Σιενα.Απο τοτε που πηγε στο Μιλανο η αποδοση του επεσε και σιγουρα δεν ειχε την εξελιξη που πολλοι θα περιμεναν.Στον Ολυμπιακο αποκτηθηκε για να μοιραζεται με τον Μαντζαρη τον ασο και το ρολο της αμυντικης ασπιδας του Σπανουλη.Το ζητημα ειναι οτι κανεις απο τους δυο δεν ειναι σταθερα καλος σουτερ και το προβλημα μεγεθυνεται με την ταυτοχρονη παρουσια του Στρομπερι.Παρεπιπτοντως ο Αθηναιου οντας 5ο γκαρντ ειναι ο καλυτερος σουτερ.Απο κει και περα οσον αφορα την ευρωλιγκα θα χρειαστει μεγαλη προσπαθεια για μπορεσει καποιος απο τους δυο να προκριθει στο φ4 και θα εξαρτηθει απο την τελικη διαμορφωση των ροστερ πριν την εναρξη του τοπ-16...VECCHIO...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα Vecchio. Ο Γκιστ μπορεί να ανοίξει τη γκάμα αμυντικών επιλογών στο "5". Για αυτό εαν είχαν οι πράσινοι έναν κόμπο-φόργουορντ στο "3" θα μπορούσαν να χρησιμοποιούσαν σε σταθερή βάση τέτοιο rotation. Για Φελντέιν τα είπαμε. Θα έχει καλές βραδιές που θα είναι εξαιρετικά χρήσιμος και άλλες "μαύρες". Ας ελπίσουμε όσο προχωρά η σεζόν οι καλές να γίνουν περισσότερες. Ο Στρόμπερι είναι καλός παίχτης. Στο μπάσκετ της Καρσίγιακα και φέτος θα ήταν πολύ καλός. Αν ανεβάσει ο ΟΣΦΠ το τέμπο και απλώσει τις άμυνες του θα φανεί πιο πολύ.

      Διαγραφή
    2. Mηπως να παρει τον Παπανικολάου ο...ΠΑΟ???

      Διαγραφή
    3. Combo forward,αλλα με βαση το 4;..Στο στυλ ποιου παικτη;..Και να μην μας διαφευγει οτι το καλοκαιρι ο Παναθηναικος θα χρειαστει να βγει στην αγορα για 4αρι..VECCHIO...

      Διαγραφή
    4. Combo forward με έφεση στην άμυνα μου έρχεται κάποιος στο μυαλό αλλά τον διώξαμε στον βωμό της ελληνοποίησης!!!Πόσο αλλιώς θα ήταν τα πράγματα

      Διαγραφή
  21. Καλησπερα Τζιμ...Πως θα εβλεπες μια ενδεχομενη προσθηκη του Ερτζεγκ στον Παο?Αυτο συνεπαγεται μετακίνηση του γκιστ στο 5 για πιο πολυ χρόνο και μοιρασμα χρόνο στο 4 φωτση,ερτζεγκ και χαραλαμποπουλου?

    -Makos 13-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλός παίχτης έπαιξε πολύ καλά το καλοκαίρι υπό τον Τζόρτζεβιτς. Όχι, σε αυτή τη φάση δε θα έβαζα στο ρόστερ οποιονδήποτε παίχτη που δε μπορεί να μου ανεβάσει τη ποιότητα στην άμυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καποιες μικρες ενστασεις.. ο φελντεινι ακομη και σε μαυρες βραδιες του μπορει να προσφερει , αυτο ειναι το καλο του...δεν τραβαει μπροστα?? βγαζει αμυνες... δημιουργει.. ειναι πολυ θετικος παιχτης και μακαρι να γυρισει ο παππας γερος για να του δωσει λιγο χρονο να αποφορτιστει.. δεν ιεναι λιγο πραγμα απο την β κατηγορια και για λιγο στην καντου να πας στον παναθηναικο με διπλα και τριπλα παιχνιδια καθε βδομαδα + τα τρελα ταξιδια σε κινες ρωσιες και παλι ρωσια.
    Για κουζμιτς θελω και αλλα ματς για να καταλαβω ορισμενα πραγματα, με τα χερια του και το υψος του αποτρεπει αρκετα πικ οποτε πραγματικα θελω να τον δω και σε αλλα δυσκολα ματς. Σιγουρα ενας παιχτης τυπου λασμε θα κολουσε καλητερα ειδικα οταν απο πισω περιμενει ο λασμε. Η κυριαρχια στα ριμπαουντ σιγουρα ειναι ενα απο τα θετικα.
    Λοιπον ο Ραντου ειναι για μεγαλα πραγματα, ειδικα απο την στιγμη που θα αρχισει να προσπαθει περισσοτερο στην αμυνα.Ειναι πραγματικα ασταματητος και αν ενα τερας της φυσης οπως ο γιανγκ δεν τον σταματουσε αμφιβαλλω αν σωματα τυπου λασμε μπορεσουν εστω και να τον σπρωξουν..
    Οι πασες του παβλοβιτς μετα απο ντραιβ ειναι πραγματικα μαγικες, ενω το σπασιμο μεσης και η αλλαγη χεριου στο ντραιβ μου θυμισε ΝΒΑ
    Μεγαλο τεστ το ματσακι της πεμπτης που θα φανουνε αρκετα πραγματα.
    Ποση πιεση μπορουνε να αντεξουνε τα γκαρντ μας, ποσο ξυλο αντεχουν οι ψηλοι μας, και τι μπορουμε να δειξουμε επιθετικα απεναντι σε μια αμυνα που σπαριαλιασε την μπαρτσα.
    Ενα 5λεπτο των μικρων θα βοηθησει να τα 4 αρια μας και τα 5ρια μας να κερδισουν μερικες ανασες..
    Τι γνωμη εχεις για Γκιστ στο 5 ??? στο 4 μπορει να βοηθησει ο χαραλαμποπουλος??? λες οτι αν ειχαμε ενα κομπο.. μα ο χαραλαμποπουλος ουσιαστικα κατι τετοιο δεν ειναι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Σπουδαία νίκη για τον Παναθηναϊκό κυρίως για ψυχολογικούς λόγους"

    Afto. Tipota den exei krithei. An o Djordjevic den analisei ta lathi pou ekane i omada kai den vrei liseis, den tha prolavainei na arpazei 20ares stin Euroleague. Favori toso gia to Elliniko prwtathlima oso kai tin Euroleague fetos eksakolouthei na einai o Osfp. Thank you.

    Kind regards,

    Tom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΜ καλε μου εισαι και "Παναθα" φαντασου να μην ησουν.......!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Tom Delone3 Οκτωβρίου 2015 - 3:21 μ.μ.
      Perisi tetoia epoxi profitevame tin efialtiki xronia pou tha akolouthouse me ton mega apatewna/erasitexni proponiti Ivanovic. Simera, distixws, den exoun allaksei dramatika ta pragmata. Sigekrimena, ta fetina erwtimata/parametroi:

      1) Tha fanei ti soi proponitis einai o Djordjevic
      2) O metagrafikos sxediasmos itan toulaxiston METRIOS
      3) Tha prolavei na desei i nea omada kai na deiksei kati i sto telos tis xronias (afou exoun xathei oloi oi titloi) tha kounisoume mantili ston Sasha?
      4) Den exei meinei poli ipomoni sto ntepostito twn Panathinaikwn filathlwn

      Siberasmatika odevoume pros mia nea apotiximeni xronia me MIDEN titlous. As proetoimastoun oi filoi Panathinaikoi. Afti i xronia tha thewrithei petiximeni mono ean apodeixthei oti o proponitis einai sovaros/epaggelmatias kai prepei na meinei kai ta epomena xronia kai episis ftiaxtei ena dinato sinolo pou paizei orthologiko, swsto, katharo, omorfo basket (ean erthoun titloi akoma kalitera). Makari na kanw lathos. Distixws i diaisthisi mou peftei sxedon panta mesa. Edw tha eimaste oli ti xronia na ta sizitame.. Thank you.

      P.S. Ean perisi itan mia fora diskolo na xtipisei o pao ton osfp, fetos tha einai pente.. Tha ekplagw ean nikisei estw kai mia fora o pao ton osfp fetos. Ena apo ta favori gia Euroleague fetos o osfp, kat'eme.

      Kind regards,

      Thomas


      και άλλο 1
      Tom Delone9 Οκτωβρίου 2015 - 3:22 π.μ.
      Nikise o pao. Den leei kati afto (arxi tis xronias einai, den exoun rolarei akoma oi omades). Kapoies episimanseis oson afora ton agwna:

      1) Den eida pragmata apo ton Djordjevic pou na me enthousiasoun
      2) O osfp eixe 5/30 sta triponta polla ap'ta opoia itan elefthera (den tha ksanasimvei kati tetoio filoi panathinaikoi)
      3) Xreiazetai opwsdipote akoma enas guard gia ton pao

      I omada me ta perissotera provlimata (kanei mpam) einai o pao. Favori gia ton epomeno agwna pao-osfp einai o osfp. Thetiko oi dilwseis tou Djordjevic meta ton agwna. Thank you.

      Kind regards,

      Thomas

      Διαγραφή
    3. Θωμα γιατι γραφεις με greeklish και υπογραφεις στα αγγλικα; Εισαι ομογενης;
      http://services.innoetics.com/greeklish/

      Διαγραφή
    4. γεια σου Τομας, 2/2 αποτυχια ως τωρα στις προβλεψεις, keep going

      Διαγραφή
  25. Ο Mιλουτινοφ μιλησε το καλοκαιρι και ειπε οτι καλος ο Χαντερ και ο Γιανγκ αλλα σαν τον Ραντουλιτσα σε δυναμη κανεις τους,κατι θα ηξερε.Εχει και σουτ απο μεση αποσταση και σημερα ειδαμε σε βιντεο προπονησης που ευστοχησε σε τρια συνεχομενα τριποντα.Αν επαιζε και αμυνα λιγο παραπανω θα ηταν απο τους καλυτερους ψηλους στην ευρωπη.Αν και προχτες ηταν καλος και στην αμυνα ειχε 4 κλεψιματα,νομιζω και κανα δυο κοψιματα,επιασε και παραπανω ριμπαουντ.Φαινεται βαρεμενος αλλα σιγα σιγα ανεβαινει,βλεπει τις αντιδρασεις του κοσμου και κουνεται λιγο παραπανω.Φαινεται λιγο βαρυς και ασηκωτος,ωρες-ωρες νομιζεις οτι βαριεται.Ο Σαλε μου φαινεται οτι εχει βρει το κουμπι του.Ειχα δει στατιστικα του πριν αρκετα χρονια (νεωτερος)νομιζω σε εθνικο επιπεδο και ηταν απιστευτα,δεν εξελιχθηκε αναλογα μαλλον απο αδιαφορια οχι λογω ικανοτητων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι εξαιρετικά παρακινδυνευμένο να κρίνουμε τώρα τον Παναθηναϊκό. Όχι μόνο λόγω της χρονικής στιγμής, (είναι πολύ νωρίς), όχι μόνο λόγω του δυσανάλογα βαρέος προγράμματος (κουραστικά ταξίδια και πολύ δύσκολα παιχνίδια 3/4 εκτός έδρας).
    Το πιο σημαντικό είναι ότι λείπει ο Παππάς, το κυριότερο επιθετικό όπλο του Παναθηναϊκού και ο επόμενος ηγέτης του.
    Το δίδυμο Καλάθης-Παππάς αναμένεται (καλώς εχόντων) να γράψει ιστορία στην Ευρώπη τα επόμενα 5-7 χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συμφωνώ απόλυτα με την διαπίστωση ότι ο Ολυμπιακός απέτυχε σε βάθος χρόνου να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε να εκμεταλλευτεί την υπεροχή του σε αθλητική ικανότητα.

    Νομίζω ότι το πρόβλημα του Ολυμπιακού στο ματσάρισμα με τον ΠΑΟ είναι ότι πλέον οι πράσινοι δεν φοβούνται τον Σπανούλη. Τον έχουν απομυθοποιήσει. Θεωρούν ότι τον ‘’έχουν’’. Αυτή η αίσθηση είναι προφανές ότι έχει επηρεάσει πολύ την προσέγγιση των προπονητών στα ντέρμπι. Εξαιρώ την περσινή σεζόν γιατί ο ΠΑΟ ήταν αλλού.
    Και είναι περίεργο μιας και μιλάμε για έναν από τους σκληρότερους και πιο κωλοπετσομένους παίκτες που έχουν εμφανιστεί στην Ευρώπη. Υπό άλλες συνθήκες αυτή η κατάσταση θα ήταν το μεγαλύτερο κίνητρο για τον Βασίλη.

    Τα θεμέλια αυτή της παγιωμένης κατάστασης βρίσκονται στην διετία του Πεδουλάκη. Τότε που οι πράσινοι αντιμετώπιζαν τον Σπανούλη στην ακμή του με υποδειγματική αμυντική προσαρμογή η οποία έγινε αντικείμενο συζήτησης σε όλη την Ευρώπη. Τότε που ο παίκτης έπαιρνε φόρα και τράκαρε μονίμως σε τοίχο.

    Ο Σφαιρόπουλος, λοιπόν, καλείται να βρει την άκρη που δεν βρήκε ο Μπαρτζώκας. Και η αλήθεια είναι ότι η φετινή στελέχωση της ομάδας και τα 33 χρόνια του παίκτη δεν τον βοηθούν και τόσο.

    Υ.Γ. Η ΑΕΚ επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις των περισσοτέρων. Πάει πια για άλλες 3 αλλαγές στους ξένους με την κλεψύδρα να αδειάζει για τον Σάκοτα.
    Υ.Γ.1 Εξαιρετική η εικόνα του Άρη. Συμφωνώ με κάποιον φίλο πιο πάνω για το πόσο ποιοτικότερη θα ήταν η ομάδα με τον Μπράμο στο 3 αντί του Πελεκάνου.
    Υ.Γ.2 Το σημερινό ματς για τον ΠΑΟ είναι πολύ πιο δύσκολο από όσο φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 77,εχεις μεγαλη καψα με τον πεδουλακη..ακομα τον μνημονευεις.. Εγραψες ενα κειμενο που αναφερεσαι αποκλειστικα στον πεδουλακη(με εξαιρεση τα ΥΓ)..καταλαβαμε ποσο καλος προπονητης ειναι ο πεδουλακης..δεν χρειάζεται να διαβαζουμε υστερα απο δυο χρονια για τον πεδουλα..

      Διαγραφή
    2. Τίποτα δεν θα ηταν δύσκολο φίλε αν ο ΠΑΟ εκανε τα αυτονόητα.
      Δηλαδή τους ξενους που δικαιουταν απο τώρα, με προσεγγηση σε ενα βαρβάτο κόμπο.
      Ο 3D τελειώνει φέτος.
      Ο Φελντιν ειναι φθηνός και υπομονετικός μια και μαθαίνεις.
      Ο Παππάς αργεί γιατί εχει πρόβλημα εκεί που ειναι η δυναμη του.
      Η ομάδα ήξερε οτι θα εχει ταξίδια και κουραση.
      Ποιος ο λόγος που δεν αποκτήθηκε δυνατός κόμπο λοιπόν?
      Και φέτος τον θέλεις και του χρόνου θα ηταν έτοιμος λογο 3D.
      Αρα εχουμε ευθύνη για οτι συνεβει στον Κουμπαν και οτι συμβεί.
      JZJ

      Διαγραφή
    3. ωραιος 77......συμφωνουμε σχεδον σε ολα,απλα να προσθεσω οτι ο σπανουλης γερναει και παικτες που κανουν μονο δυο πραγματα στο παρκε(σκορ-δημιουργια) δεν αντεχουν παρα πολυ....σε αντιθεση με το μητσο που αν διαχειριστει σωστα το σωμα του(και τον διαχειριστουν) μπορει να προσφερει μεχρι τα 40......μονο στο Υ.Γ 2 θα διαφωνησω...αρκετα ευκολο παιχνιδι σημερα.......stonerook

      Διαγραφή
    4. Ο πεδουλακας ειναι μεγαλη μορφη και ισως τελικα να αδικηθηκε απο ολους μας αφου πρωτα ο ιδιος αδικησε τον εαυτο του.
      Ενω την πρωτη χρονια ειχε κανει την υπερβαση την δευτερη καπου το εχασε και εδειξε ενδιαφερον μονο για το πισω και οχι πως θα σκοραρει η ομαδα, παιζοντας αθλιο μπασκετ και ξεζουμιζοντας τον διαμαντιδη.
      JZJ βιαζομαστε ολοι να πουμε πραγματα που στην ουσια δεν ισχυουν. Να αποκτηθει κομπο που?? στο 3-4 ή στο 2-3... αντιθετα εγω πιστευω οτι θελουμε καθαρο ασο να ξεκουραζει τους 2 που εχουμε + δεν ξερουμε αν τελικα ο μποχω μπορει να τα καταφερει σε αυτο το ν ρολο, οι περισσοτεροι ασχετο τον ανεβαζανε ασχετο τον κατεβαζανε..
      η επιλογη του ξενου που μενει δεν εχει γινει 1ον για να μην μεινουν εκτος ροτεισον οι μικροι, 2ον να δουνε αν υπαρχει καποιο τεραστιο κενο σε συγκεκριμενη θεση .
      Κατι μου λεει οτι οι παιχτες που ηρθανε και συγκεκριμενα παβλο και κουζμιτς δεν ηρθαν τυχαια.. τους εχεις δει να δυσκολευονται να προσαρμοστουν???
      Ο κοουτς τους ηξερε αυτοι τον ηξεραν οποτε πηραμε ετοιμους παιχτες να κανουν την διαφορα και οχι στοιχηματα !!
      Ναι ο παβλο στην αμυνα ειναι αργος αλλα το παιδι ριχνει ξυλο και βοηθαει στο ριμπαουντ ενω δεν ποσταρεται και ευκολα.. δες ομως τι σου κανει μπροστα !!
      Αυτα τα ολιγα, συμπερασματα μετα τις γιορτες μεχρι τοτε μονο προβλεψεις μπορουνε να γινουν

      Διαγραφή
    5. Σε παω με χίλια stonerook.
      Αλλά εχουμε απελπιστικά μικρό ροστερ για τοση αισιοδοξία.
      Ενα μικροτραυματισμο έβγαλε ο Νικ και πάθαμε ντεκαντανς.
      Φανταζεσαι να τραυματιστεί η να μπουχτίσει ενα απο τα τρία
      γκαρντ μας?
      Μπασκετικα μιλώντας....κοκομπλοκ κι ανάσκελα όλη η ομάδα.
      JZJ

      Διαγραφή
    6. Stone, το ματς δεν είναι δύσκολο. Είναι πολύ δύσκολο.
      Η Καρσίγιακα θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι απέτυχε ο Ολυμπιακός. Να φτιάξει τις συνθήκες ώστε να εκμεταλλευτεί την αναμφισβήτητη υπεροχή της σε αθλητική ικανότητα. Είναι η κατεξοχήν ομάδα της λίγκας που ποντάρει σχεδόν τα πάντα σ’ αυτόν τον τομέα. Τέτοιες ομάδες δεν ταιριάζουν στον φετινό ΠΑΟ, όπως είναι μέχρι τώρα. Βέβαια, στο τραπέζι μπαίνουν κι άλλες παράμετροι όπως η εμπειρία, η τακτική, ο ρυθμός, η φόρμα κλπ.
      Αν η Καρσίγιακα δημιουργήσει το πλαίσιο που την εξυπηρετεί και αμολήσει την αγέλη με τους λύκους τότε οι πράσινοι θα έχουν χοντρό θέμα. Το ματς είναι ένα πολύ δυνατό test για να τσεκάρουμε την πολυσυζητημένη έλλειψη athleticism του ΠΑΟ και πως αυτή μπορεί να καμουφλαριστεί στα ματς της Ευρωλίγκας. Στο Κούμπαν η τελική κατάληξη ήταν αρνητική.

      Διαγραφή
    7. Stone συμφωνώ με 77 σήμερα είναι ένα ματς που χαρακτηρίζεται τουλάχιστον πονηρό.Η ομάδα πιστεύω πρέπει να μπει με την καλύτερη δυνατή συγκέντρωση και όχι όπως στο ντέρμπι που κυνηγούσε διψήφιες διαφορές από την αρχή γιατί ο Σαριτσα είναι αλεπού και θα μας βγάλει την ψυχή μετά άσε που θα φάμε και τρελό μπασκετικό ξύλο.Αλλά αυτό που ήθελα να πω κυρίως είναι ΣΕΒΑΣΜΟΣ στον Αργύρη Πεδουλάκη χαχαχα. Και μόνο που απενεργοποίησε το πυρηνικό όπλο Σπανούλης την εποχή που τον τρέμανε όλα τα ευρωπαικά παρκέ αρκεί.Ο τέλειος αμυντικός προπονητής αν είχαμε πάγκους στα πρότυπα του NBA.

      Green North

      Διαγραφή
    8. O Διαμαντίδης θα μπορούσε να προσφέρει μέχρι τα 40 αλλά έχει να δει final4 από τα 32, όπου στο συγκεκριμένο εκτέθηκε κιόλας, ενώ ο Σπανούλης δεν μπορεί ήδη αλλά πριν λίγους μήνες έκανε την Ευρώπη να παραμιλάει, ενώ διέλυσε στο διάβα του και την ΤΣΣΚΑ.

      Ότι πείτε παιδιά.

      Διαγραφή
    9. *ενώ διέλυσε στο διάβα του και την Barcelona

      Διαγραφή
    10. Μια χαρά μπορεί ο Σπανουλης και θα μπορεί για χρόνια ακομα να σταθει στο υψηλο επιπεδο. Και καλα οι Παναθηναϊκοι που λενε πως δεν μπορει, τον έχουν άχτι και είναι ανεμενόμενο να λένε τέτοιες κακίες...Εγώ απορω με τους Ολυμπιακους που τον εχουν βγαλει αχρηστο, που λενε πως σερνεται και πως "μετα το Γεναρη θα ειναι οκ' και τετοιες χαζομαρες. Μια χαρά ειναι σωματικά, απορώ πού βλεπουν να σερνεται.

      Εκτος αν ολα αυτα εκπορεύονται από κάποιους πέριξ της διοίκησης του ΟΣΦΠ και στοχεύουν στο να ρίξει το κασέ του το καλοκαίρι που λήγει το συμβόλαιο.

      Διαγραφή
    11. 5.14 τι εισαι ρε κουκουρουκου,με ποιον ηθελες να παει Φ4;;;μονος του δεν πηγε κανεις.Το 11 το σηκωσε με Βουγιουκα,Καιμακογλου,Μαριτς, Τεπιτς,τον 20 χρονο τοτε Καλαθη,ειχε ακομη Μπατιστ και Τσαρτσαρη.Δες με ποιους τα σηκωσε ο Σπανουλης,ο οποιος στις ανατροπες ηταν στον παγκο και μετα πες την εξυπναδα σου.Ο ΔΔ δεν συγκρινεται με κανεναν γιατι και στην κακη του μερα εκανε ολα τα τα αλλα χωρις να σκοραρει.Την ομαδα δεν την εβλαπτε.Ο Σπανουλης ηταν σουτερ τωρα εγινε και δημιουργος,ουτε σε αμυνα δινει πολλα,ουτε ριμπαουντ,και οσο για λαθη κανει πολλα.Αν η απαξιωση προερχεται απο την διοικηση ειναι ξεφτιλα,οτι και να ειναι ο Σπανουλης τωρα δεν το αξιζει να του φερθουν τοσο υπουλα.

      Διαγραφή
    12. 5.14 ποτε καλε πριν λιγους μηνες;;; εκανε την ευρωπη να παραμιλαει;;;,ελεος πια με τα ψεμματα.Τελειωσε το φ4 με 05 pir.Ειχε στον αγωνα με ΤΣΣΚΑ 4/15 σουτ http://www.euroleague.net/main/results/showgame?gamecode=249&seasoncode=E2014 http://www.euroleague.net/main/results/showgame?gamecode=251&seasoncode=E2014#!boxscore .Να μην αναφερουμε τι εκανε στον τελευταιο αγωνα της Εθνικης με Ισπανια.Ειναι πρωτος σε λαθη σε ολες τις διοργανωσεις.Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει να ανεβει κατα την διαρκειας της σεζον ,αλλα μην λεμε και ψεμματα.

      Διαγραφή
    13. @6:52
      O Φώτσης, ο Νίκολας κι ο Σάτο δεν έπαιζαν στον ΠΑΟ;
      Δε με νοιάζει να μπω σε συγκρίσεις. Αλλά από παίκτες σαν τον Σπανούλη έχω την απαίτηση να πηγαίνουν τις ομάδες τους φ4. Ο Σπανούλης το κάνει μέχρι τώρα, ο Διαμαντίδης έπαψε να αποτελεί τέτοιο παίκτη από τα 32 του.
      Θες να το δεχτείς; Καλώς. Δε θες; Πρόβλημά σου.
      Κατά τα άλλα, από ότι φαίνεται στα λεγόμενα σου παίκτες όπως ο Ντάνστον, ο Λοτζέσκι, ο Χάντερ, ο Πέτγουει και φυσικά ο Πρίντεζης δεν έχουν σύγκριση με τον Λάσμε, τον Γκιστ, τον Ματσιούλις και τον Φώτση. Επίσης από ότι φαίνετιαι ο Μποχού δεν έχει σχέση με τον Σφαιρόπουλο.
      Από τα λεγόμενά σου προκύπτουν αυτά κι εδώ που τα λέμε...

      @7:02
      Αν έχω όρεξη αύριο, θα ψάξω να βρω τι έλεγαν όλοι οι ευρωπαίοι μπασκετάνθρωποι μετά το ματς με ΤΣΣΚΑ.

      Διαγραφή
    14. Το οτι εχει ματς σημερα το οτι εγινε ματσαρα την Δευτέρα και το οτι καθεστε και συζητατε για σπανουλη_διαμαντιδη και ποιος την εχει πιο μεγαλη με ξεπερναει..οπως επισης με ξεπερναει το οτι δεν διαβασα τιποτα θετικο για τον σαλε παρα μονο ότι ο παναθηναϊκός καταφερε να σταματήσει τον σπανουλη λογω πεδουλακη..και ολα αυτα για να στηριξει ο 77την γνωμη του για τον πεδουλακη,και την λατρεια που του εχει..πολλα λογια για περυσινα ξινα σταφυλια..για την ταμπακιερα τιποτα..δεν διαβασα πουθενα στα σχολια μια αναλυση για το ματς που ειδαμε και για το ματς που ερχεται..δεν περιγραφω αλλο..

      Διαγραφή
    15. Ρε Γιάννη το κόλλημα (αρνητικό ) με τον Πεδουλάκη εσύ το έχεις. Ο 77 έκανε απλώς μιά πολύ εύστοχη παρατήρηση και εσύ τσίμπησες άγρια. Ελεος πιά!!!

      Διαγραφή
    16. Αναλογως ποσο καιρο διαβαζεις το φορουμ κωστα..το διαβαζω πεντε χρονια..το να διαβαζω ακομα για πεδουλακη οταν βλεπουμε αυτο το μπασκετ ειναι παραλογο..το να χρεωνουμε την καλη αμυνα στον σπανουλη στον πεδουλακη και οχι στον σαλε παλι ειναι παραλογο..περυσι με ιβανοβιτς ειδαμε τι μπορει να κανει οταν δεν τον μαρκαρεις σωστά..εσυ κωστα που χρεωνεις την καλη αμυνα του παναθηναικου στον σπανουλη φετος? Στον σαλε ή στον πεδουλακη?

      Διαγραφή
    17. Γιάννη και γω το διαβάζω πάνω από 3 χρόνια απλά δεν έγραφα. Εχεις απόλυτο δίκιο να λες οτι η καλή φετινή άμυνα στο Σπανούλη πιστώνεται στον Σάλε, αλοίμονο, άλλωστε δεν χρησιμοποιεί αλά Πεδουλάκη σαν κύριο εκφραστή τον Γκίστ αλλά τον Καλάθη, όμως ο 77 δεν είπε αυτό. Είπε οτι οι αποτελεσματικότατες άμυνες επι του Σπανούλη από την εποχή του Πεδουλάκη έχει κάνει τους παίκτες του ΠΑΟ να θεωρούν οτι τον έχουν και αυτό βοηθάει πολύ, ειδικά από τη στιγμή που ο Σάλε έχει κάνει και σωστό στήσιμο.

      Διαγραφή
    18. Ακριβώς, Κώστα. Αυτό ήταν 100% το νόημα του post.

      Διαγραφή
    19. Υπηρχε και η πρωτη χρονια του Σπανουλη στον ΟΣΦΠ, το 2010-11.

      Διαγραφή
  28. Αγαπημένοι μου φίλοι.
    Ας αρκεστούμε στα αυτονοήτα προς το παρών.
    Θα αντέξει το κοντό ροτεισον του ΠΑΟ γενικά στις απανωτές μετωπικες σε Ευρώπη κυρίως που ειναι σε ομιλο φωτιά και μπασκετικό πλην Ζιελονα?
    Οι τρεις γκαρντ για δυο κομβικες θέσεις πόσο θα αντέξουν να στοχοποιουνται απο τον αντίπαλο, να αμύνονται και κυριως να δημιουργουν και να σκοραρουν με καθαρό ξεκουραστο μυαλό και κορμί?
    Αν οποιος παίκτης που τραυματιζεται απο την προηγουμενη χρονιά δεν αντικαθιστανται, αυτό σημαινει υγεία για εναν δυνατό οργανισμό?
    Δείχνει πίστη στον παίκτη εστω κι αν το πληρώσει η μηπως του βάζει επιπλεον πιεση και ψυχολογικά και βιολογικά, να επανέλθει βιαστικά?
    Ως πότε ο 35χρονος και τεραστιος Διαμαντιδης θα είναι ο καταλύτης των παντων?
    JZJ jan zwan javobsen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σαν να μου φαίνεται ότι έχει αρχίσει να το παρακάνει ο Τζόρτζεβιτς με τις δηλώσεις/συνεντεύξεις [σε σχέση πάντα με το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε]. Πολλή παναθηναϊκοφροσύνη ρε παιδάκι μου....δεν λέω ότι υποκρίνεται, ή ότι δεν πιστεύει αυτά που λέει, αλλά λίγη περισσότερη αυτοσυγκράτηση δεν θα έβλαπτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Olos o PAO to parakanei me tis interviews-exoun dwsei perissoteres tous teleutaious 3 mhnes apo oti ta 3 teleutaia xronia.

      Διαγραφή
    2. Αν και ειναι ο μοναδικος προπονητης που ηθελα το καλοκαίρι και αποτι βλεπω τα καταφερνει αψογα,δεν μπορω παρα να συμφωνησω μαζι σου..χρειάζονται λιγοτερα λογια..παντως εν μερει ειναι κατανοητο απτην αποψη οτι τωρα συστηνεται ουσιαστικα στον κοσμο του μπασκετ ως προπονητης..φανταζομαι οτι μετα απο τις νίκες απέναντι στον οσφπ θα ηρεμησουν τα πραγματα,για το καλο του ιδιου και της ομαδας..

      Διαγραφή
    3. ελα ντε

      παιχτες & προπονητης ολο συνεντευξεις και δηλωσεις ειναι

      περισσοτερες συνεντευξεις απο παιχνιδια ειχαμε ως τωρα φετος

      Διαγραφή
  30. Jim όταν γράφεις πρωταθλητές μας μπερδεύεις γιατί θεωρούμε οτι αναφέρεσαι στον Παναθηναϊκό. με 2 πρωταθλήματα σε 18 χρόνια δεν τους λες & πρωταθλητές. άλλωστε ούτε οι ίδιοι δεν το πιστεύουν, γιά αυτό όταν τα ματς πάνε σε close finnish παραδίδουν τα όπλα κατευθείαν.
    επίσης ο v span δεν μπορεί να είναι και οργανωτής & δημιουργός & εκτελεστής ταυτόχρονα. το γράφω αυτό γιατί φαίνεται να γίνεται ο βασικός αποδέκτης όλης της ερυθρόλευκης γκρίνιας και είναι τελείως άδικο απέναντι στον άνθρωπο που τους έφερε, έστω & περιστασιακά, στον αφρό.
    αν είναι να έρθει & ο dorsey στον Παναθηναϊκό νομίζω πως μπορεί να γίνουν και οι τρείς απονομές από το φθινόπωρο, γιά να μην αγχώνονται κοι οι υπόλοιποι.
    η διοίκηση & η τεχνική ηγεσία των κόκινων είναι ασορτί με την απόδοσή τους στο γήπεδο. μας είπαν οτι πέρσι ο ολυμπιακός ήταν 2 κλάσσεις ανώτερος. προφανώς άμα παίζεις χωρίς gist, batista & παππά δεν είσαι ανταγωνιστικός όπως δεν θα ήταν & αυτοί χωρίς σπανούλη, πρίντεζη & dunston αντίστοιχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφου ειναι οι πρωταθλητες βρε φιλε, πως να τους πει

      αντιστοιχα ο ΠΑΟ αναφερεται ως κυππελουχος

      παντα ετσι γινεται, η καθε ομαδα αναφερεται με τον (μεγαλυτερο τη ταξει) τιτλο που πηρε την αμεσως προηγουμενη σεζον

      Διαγραφή
    2. Φίλε ο Ολυμπιακός είναι ο πρωταθλητής Ελλάδος.....τέρμα.....ο Παναθηναϊκός είναι ο κυπελλούχος Ελλάδος....καλός η κακός έτσι είναι και πρέπει να το σεβαστούμε όλοι και να μην βγάζουμε κομπλεξισμό....σαν κάτι άλλους
      Στεφ

      Διαγραφή
  31. Καλημέρα
    -Η ΑΕΚ επιβεβαίωνει οσα λεγαμε απο το καλοκαιρι,εχει μεγαλο potential αλλα χρειαζεται δραματικες αλλαγες.Ο Μαυροκεφαλιδης μπορει να βαζει 30 π μεσο ορο στο Γιουροκαπ αλλα αυτο δεν ειναι αρκετο για να κανει εστω και μια νικη.Ο Γουορεν ειναι ανεπαρκεστατος.Ο Σκραμπ που εχει καποιες δυνατοτητες δεν παιζει .Ο Ατιτς ειναι στο ροστερ?Ο Ορτον μπορουσε στην επιθεση να κανει ζημεια αλλα μαλλον λενε ηταν παλιοχαρακτηρας.Ο Ανοσικε δεν μπορει να παιξει σε αυτο το στυλ...Με 1 αλλαγη παικτη(Γουορεν) και αλλο κοουτς η ομαδα θα δειξει εντελως αλλο προσωπο.
    -Στον Αρη οι 4 Αμερικανοι ειναι Γιουρολιγκ ματιριαλ,και ο Πριφτης τους δουλευει πολυ καλα,πρεπει ομως η ομαδα να ενισχυθει ελαφρως και στο ελληνικο στοιχειο.Στοχος πρεπει να ναι οσο πιο ψηλα στο Γιουροκαπ(οκταδα πιθανως να ναι εφικτη,,,)
    -Στο Ρεθυμνο η ατυχια του αιωνα με τον βελτιωμενο Καμπεριδη να βγαζει χιαστους και να τελειωνει απο την πολη(ως δανεικος απο ΑΕΚ) με την ομαδα να μενει απο ψηλους και τον Κουκ φευγατο.Τζιμ πες καμια ιδεα για τον κουτς Σκουρτοπουλο που ειναι σε μεγαλο προβληματισμο...


    Παμε Γιουρολιγκ
    Ο ΟΣΦΠ στην Βιτορια θα παιξει με την αποδυναμωμενη πλην απροβλεπτη Σασκι- Λαμποραλ ΚΟυτσα(χανουμε το λογαριασμο με τα ονοματα καθε χρονο)σε μια εδρα που μπορει να δυσκολεψει οποιονδηποτε.Ματς που χτιζει χαρακτηρες και δεν ροστερ

    Ο ΠΑΟ κανει πρεμιερα στο ΟΑΚΑ και αναμενεται ωραιο ματς,αλλα με λιγακι αγχος καθως απαγορευεται το στραβοπατημα τοσο νωρις
    Ο κοσμος που μαλλον θα ειναι πολυς, ιδανικα θα ηθελε
    α)Καθαρη νικη
    β)να δει τους νεους παικτες να παιρνουν πρωτοβουλιες (και να παιζουν καλα)
    γ)να πατησει παρκε ο Χαραλαμποπουλος
    ενα τουλαχιστον απο τα τρια θα γινει

    no_closure

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σου συνονοματε , εγραψες στο κειμενο γιατι ο ολυμπιακος δεν εψαξε την καθετη πασα μετα τα hedge out του κουζμιτς και θελω να σε ρωτησω :
    -Οι ψηλοι του Ολυμπιακου καναν καλο dive στην ρακετα ωστ ενα γινει η πασα?
    -Μηπως στηνοταν πολυ ψηλα το pick και εκλεινε μεσα στο κοψιμο του γιανγκ η αμυνα του παναθηναικου? και μιλαμε για μακρια χερια την αμυνα του Παο και αυτο δυσκολευε την πασα μεσα


    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άστα αυτά Δημητρη και δώσε λεφτα να παρουμε κανα παιχτη ακομα :P

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχα εισαι καλοοοος!!!

      Διαγραφή
  33. Ο Βασιλειάδης ποιος νομίζει ότι είναι, ο Ναβάρο; Μολις του δώσουν την μπάλα την πεταει προς το καλαθι πιο γρηγορα απο τον Καπόνο, με μια σιγουρια λες και ειναι ο κορυφαιος σουτερ του πλανητη. Καποιος να τον συνεφέρει επειγοντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είδα το Εφες - Γαλατά.(Υπάρχει στο τιούμπι).
    Γκρέιντζερ παιχτούρα αλλά 40 λεπτά! Καθάρισε με 2 τρίποντα το 66 κ το 69.
    8 παίχτες η Εφές.Δεν έφαγε καλάθι στα τελευταία 3.50 του αγώνα παρά τα 17 λάθη!(Με ζώνη 2-3 το μηδέν παθητικό)
    Και Μπράουν άλλη παιχτούρα, μέχρι κ μπάλλα κατέβαζε.Πολύ νωρίς φορμάρισμα η Εφές; Αν κρινόταν τώρα ο τίτλος πρώτο φαβορί.
    ΜακΚόλουμ φαινόταν κουρασμένος,έφαγε κ το ξύλο του.Ελλάδα θα είχε πάρει 2-3 φάουλ παραπάνω. Θέλει λίγη δημιουργία παραπάνω η Γαλατά.

    geobat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. η αεκ θα προσεφερε πολυ περισσοτερα στην κοινωνια ταιζοντας μερικους προσφυγες (ως προσφυγικο σωματειο) με τα λεφτα που χαλασε για να ταισει τον σακοτα και τους παικτες που διαλεξε για να παρουσιαζουν αυτο το θεαμα. τροφη για σκεψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Λαβράκι έβγαλε ο Σάλε στο γκαζέτα. Ψάχτηκε για mobile αλλά για οικονομικούς λόγους δεν προχώρησε. Προς το παρόν δουλεύουμε με ότι έχουμε και στην πορεία θα δούμε. Νομίζω η προσθήκη θαα γίνει πριν το τοπ-16.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. + ότι ο παππάς σιγά σιγά θα αρχίσει να μπαίνει,οπότε να και από εκεί μια μεταγραφή για το τοπ16

      Διαγραφή
  37. @ 77
    Ειναι δυσκολη η χθεσινή Καρσιγιακα που έχει φθηνους αλλά καλους ξένους!!!!
    Που νικησαν την Μπαρτσα μονοι τους.
    (61 απο τους 71 ποντους!!!! )
    Εμείς γιατί δεν παιρνουμε τον 6ο ξένο πιυ μας λείπει????
    Γιατί δεν βάζει τους πιτσιρικάδες στην Ελλαδα βασικούς και στο ροτεισον τους ξένους, να δούμε πόσο θα αντεξουν βασικοί και ποιον θα νικήσουν????
    Και αφηνει την ομαδα με 9 παικτες για να παιξουν οι μικροί ευρωλιγκα!!!!!!
    Μονοι μας λέμε τις αληθειες.
    Μια ανύπαρκτη μεχρι χθες ομάδα ειναι πολυ δυσκολη γιατι εχει καλους ξένους με το ματι του προπονητη της!!!!!
    Ο εξαστερος με καλούς και πλήρης στους ξένους θα ηταν ηδη εναστρος ουρανός
    JZJ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καθαρη νικη του ΠΑΟ πιο πολυ λογω κακης αντιμετωπισης του αγωνα απο τον Ολυμπιακο και τον προπονητη του.Η διαφορα ομως καλυπτεται ευκολα στον β γυρο.Ο Σπανουλης πρεπει να κανει δυο βηματα πισω να βγουν μπροστα καποιοι αλλοι παικτες οπως ο Χακετ που εχει πολλα να προσφερει αμα παρει καποιον ρολο
    Η απωλεια του Σλουκα τεραστια και εδω υπaρχει ευθυνη με την πρωτοκαθεδρια του Σπανουλη που απαγορευεται να αμφισβητηθει απο οποιονδηποτε,ο Ολυμπικαος χρειαζεται χθες εναν καλο ασσο να βαλει ταξη στο παιχνιδι του
    Ειναι αστειο να αποκτηθει ο Παπανικολαου την ωρα που η ομαδα χρειαζεται ασσο.Η αποuσια του Xαντερ καθοριστικοτατη και Ο Μιλουτινοφ αδικειται γιατι ηρθε για 3ο σεντερ και ειναι κριμα να κρινεται τοσο βιαστικα.Ακουσα απο ρεπορτερ Ολυμπιακου οτι πρεπει λεει να αντικατασταθει εχοντας παιξει μολις δυο παιχνιδια!!!Αν ειναι δυνατον.Μπορω να καταλαβω τη σπουδη των ρεπορτερ του Ολυμπιακου για να βολευτει ο Παπ.,αλλα ειναι λυπηρο βρε παιδια να βγαζουμε αχρηστο ετσι ευκολα καποιον παικτη
    Στον ΠΑΟ καλο ειναι να μην βαλουν κατω απο το χαλακι τα προβληματα.Απαραδεκτο ξεκινημα και απαραδεκτο τελειωμα μετα το συν 10.Φανερη ελλειψη βασικου 4αριου οπως πχ ο Ερτσεγκ γιατι εκει αλλοι ψηλοι θα κουραστουν συντομα ,αλλοι ειναι ασταθεις.Ενα καλο 4αρι θα δωσει την ευκαρια σε ολους τους υπολοιπους να ειναι με τις μερες τους χωρις να το πληρωνει η ομαδα.Εννοειται οτι βλεπω αρκετο Γκιστ στο 5 συν οτι εκ των πραγματων δεν μπορεις να παρεις 5αρι γιατι και εκει πρεπει μεχρι νεωτερας να υποστηριχθουν οι επιλογες.Ο Φωτσης θα ειναι συγκλονιστικος εαν προστατευτει και παιζει 10-12 λεπτα.Ο Τζορτζεβιτς πρεπει να βαλει αμεσα και τους 3 μικρους στο κολπο.
    Καλαθης,Ραντουλιτσα,Παυλοβιτς και Φελντεην ειναι οκ..
    Εαν ο Τομιτς ειναι σεσημασμενος και πολυ σωστα εγραψε ενα site επαγγελεται...Μανουρατζης...ο Σφαιροπουλος με το να εμπλακει σε αυτην την γελοια ιστορια με γυναικουλιστικα παιδικα καρφωματα εβαλε τα χερια του και εβγαλε τα ματια του.Οσο για την καταγγελια για την περιγραφη του αγωνα ειναι θλιβερη η στοχοποιηση δημοσιογραφων.Μια ηττα ειναι ρε παιδια,δεν χαθηκε και ο κοσμος,πως κανετε ετσι.Μαθετε να χανετε πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. madness και εγω αυτο καταλαβα,οτι ηθελε αλτικο πενταρι,αλλα δεν εκατσε ισως αναφεροταν στον Ταιους η σε καποιους αλλους που ακουστηκαν.Αν χρειαστει θα παρουμε,η διοικηση ειναι κοντα στην ομαδα και το χει αποδειξει χρονια τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. όσοι είδαμε το galsaray - aek χτες καταλάβαμε ποιός θα συμπληρώσει το roster του Παναθηναϊκού. emilio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι μιλας με γριφους emilio? Εξηγησου παρακαλω.

      Διαγραφή
    2. Οποιος θελει να δει ολο το match

      https://www.youtube.com/watch?v=iBIsxcCOf6M

      Διαγραφή
    3. Για τον Μαυροκεφαλιδη μιλαει

      Διαγραφή
  41. Μανωλόπουλος νέος τεχνικός της ΑΕΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. στην Τουρκια αποκαλουν Σερβοφαγο τον προπονητη της Καρσιγιακα.Για αυτο εχουν πιστη για την νικη σημερα οι φιλαθλοι της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μας είπες όμως τι τρώει από τους Σέρβους άλλης χώρας.
      Γιατί της Τουρκίας τους έκανε μιά μπουκιά.

      Διαγραφή
    2. αν είναι όσο "Σερβοφάγος" ήταν ο Γιάννης ο Ιωαννίδης, μην περιμένεις πολλά.

      Διαγραφή
    3. και που ξερω εγω τι τρωει,δεν τον εχω παρακολουθησει τον Σαριτσα Τουρκοφατσα παντως εχει.Το βραδυ θα δουμε τι θα φαει.Πολυ ψηλα τον αμανε εχουν σηκωσει ολοι απο την Τουρκικη ομαδα.Μας εχουν ηδη τελειωσει στο μυαλο τους.

      Διαγραφή
    4. 30-15 στο δεκάλεπτο ο "Σερβοφάγος"...

      Διαγραφή
  43. https://www.youtube.com/watch?v=-5q9-ZMsw0M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. http://www.sdna.gr/mpasket/nba/article/127525/oi-ellines-stoys-kalyteroys-poy-den-epaiksan-pote-sto-nva

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπερα Jim και λοιποι

    Σημερα θεωρω οτι το κλειδι του παιχνιδιου θα ειναι ο τροπος που θα επιλεξουν να μαρκαρουν τον Ραντου. Αν πανε σε βοηθειες, πρεπει οι Φελντειν, Παβλοβιτς, Μητσος, Νικ, Γιανκοβιτς να ειναι "ζεστοι"!! Αν παιξουν 1 on 1 αμυνα, πρεπει να συνεχισει ο Ραντου να ειναι ευστοχος στις προσωπικες, και να παιρνει ανασες στην αμυνα.

    Οσο για το αμυντικο κομματι, επειδη παρακολουθησα την αναμετρηση των Τουρκων με Μπαρτσα, θεωρω οτι αν καταφερουν και πανε το ματσακι σε up tempo ρυθμο, θα δυσκολευτουμε να ακολουθησουμε. Θεωρω το παιχνιδι must watch, μιας και ουτε ευκολο μπορει να χαρακτηριστει, αλλα ουτε δυσκολο! Κανεις δεν ξερει.. Καλη τυχη στην Παναθα μου..

    Υ.Γ Ο Τζορτζεβιτς εχει μεγαλη προσωπικοτητα, ειναι σιγουρο. Βλεποντας την συνεντευξη στον Καλκαβουρα, τον ειδα πολυ σιγουρο για τον εαυτο του και για τη δουλεια του. Αυτο ομως που με εντυπωσιασε, ειναι το οτι ανεφερε πως οι ανθρωπινες σχεσεις μεσα στην ομαδα εχουν πολυ μεγαλη σημασια. Θεωρω οτι εχει καταφερει σε συντομο χρονικο διαστημα να κερδισει τους παιχτες του, και να γουσταρουν να παιζουν ΚΑΙ για τον προπονητη τους. Τωρα για το τι θα καταφερει θα φανει στην πορεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. https://www.youtube.com/watch?v=VHXW4-k94iI

    Golden State Warriors edition...Έπος!

    gelo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. http://www.sdna.gr/mpasket/basket-league/article/127393/o-daimonas-toy-olympiakoy-ksypnise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπέρα παιδιά. Μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος.Μεσω του euroleague pass μπορώ να δω ταυτότητα σε παραπάνω από μία συσκευές? Αν ξέρει κάποιος ας μου απαντήσει είναι επείγον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως ξεπερασες τα capital conrol και εκανες συνδρομη; εμενα με πεταει

      Διαγραφή
    2. Κάρτα εξωτερικού φίλε

      Διαγραφή
  49. Ας αφήσει τιποτα ο Γκιστ για την Βαρκελώνη...βαρελια τα βλεπει σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασσικός Γκιστ. Απόδοση ασανσέρ. Από τους πλέον ασταθείς παίκτες. Φυσικά δεν το γράφει το gazzetta ούτε το λέει ο Χάτζη οπότε εμείς είμαστε οι ψεύτες.

      Διαγραφή
    2. Ποιοί είσαστε δηλαδή εσείς; Φίλε ο καθένας μπορεί να έχει την γνώμη του. Δεν σημαίνει οτι είναι και σωστή. Γιατί όλοι νομίζουμε οτι μόνο εμείς ξέρουμε την αλήθεια!!! (Φυσικά και για μένα το ίδιο ισχύει).

      Διαγραφή
    3. Όσοι υποστηρίζουμε ότι ο Γκιστ είναι ασταθής παίκτης :-)

      Φίλε σωστά τα λες για τη γνώμη και την αλήθεια, αλλά ξέρει κάπου κάπου υπάρχει και η αντικειμενική αλήθεια, η οποία ενίοτε μπορεί να εκφραστεί και με αριθμούς! Και αν δεις πόσες φορές μέσα στη σεζόν ο παίκτης γράφει πάνω από 15 pir και πόσες ο ίδιος παίκτης γράφει αρνητικό pir, νομίζω ότι θα πεισθείς κι εσύ περί της συγκεκριμένης αλήθειας.

      Κι εδώ που τα λέμε, παίκτης που παραμονή των αγώνων καταναλώνει μαριχουάνα λογικό δεν είναι να είναι ασταθής;

      Διαγραφή
    4. εννοείται

      πιστευω ομως πως δεν θα το ξανακάνει. του εδωσε μεγαλη ευκαιρια η ομαδα και δεν νομιζω να ειναι τοσο γαϊδουρι να το ξανακανει. ειναι λιγο επιπολαιος αλλα φαινεται φιλοτιμο και καλο παιδι και πιστευω θα εκτιμησει τη σταση της ομαδας και θα επανορθωσει με καλη σεζον & επαγγελματισμο

      Διαγραφή
    5. Εγώ ειλικρινά φίλε θεωρώ τον Γκίστ έναν από τους καλύτερους και πιό επιδραστικούς παίκτες στην ομάδα και το pir δεν μπορεί να αποτυπώσει την ενέργεια πού βγάζει και βοηθάει την ομάδα και στην κακή του επιθετικά μέρα. Δεν είναι τυχαία η περσινή καθίζηση της ομάδας χωρίς τον Γκίστ ( και Παππά και Μπατίστα βέβαια, αλλά νομίζω οτι η καθοριστική έλλειψη ήταν ο Γκίστ).

      Διαγραφή
  50. Σήμερα ο Τζόρτζεβιτς δεν έκανε αλλαγές χάντμπολ κι έτσι ο Ραντούλιτσα κατάφερε να βγάλει 12 λεπτά αγώνα, 4 λιγότερα από ότι στη Ρωσία.

    Η καλύτερη ενίσχυση που θα μπορούσε να κάνει ο ΔΓ για την ομάδα του στο δεύτερο γύρω είναι ο κουμπάρους του Ζαβλανού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¨@ 11¨: 25
      Στο τάβλι και ειδικά στο "φεύγα" πρέπει να είσαι δυναμίτης.
      Σήμερα δεν θα μάς πείς τίποτα για τις βολές ;;;

      Διαγραφή
    2. γυρω;;;ναι ρε γυρω γυρω ολοι και στην μεση καθεσαι και κλαις καημενο μου.

      Διαγραφή
    3. Εσυ εισαι ο κλασικος που ετρωγε το φατουρο στο σχολειο σε κάθε διαλλειμμα και γι αυτό εχεις κολλησει την βελονα στον Ζαβλανο!!

      Διαγραφή
    4. @12:12
      Πότε ΣΑΣ είπα για τις βολές;

      Διαγραφή
    5. @1:48

      Εντάξει, ανέδειξες το ποιοτικό σου χιούμορ. Τώρα μπορείς να σταματήσεις.

      Διαγραφή
  51. Δεν νομιζω οτι μπουμε να μπουμε πολλα για τον σημερινο αγωνα...
    οοοοσο αθλητικη ομαδα και να εχεις αν απεναντι σου εχει τοσο ταλεντο δεν εχεις καμια τυχη.
    Απλα ασταματητοι επιθετικα με αμυνα να σπαει ΔΟΝΤΙΑ.
    Ο κουζιμτς μπορει να μην ειναι αθλητικος αλλα το τεραστιο κορμι του και τα χερια του , δημιουργουν τεραστιο προβλημα σε undersize 5αρια .
    Στο πικ ο κοουτς παει να το αντιμετωπισει οχι με τα γρηγορα ποδια αλλα να κοψει την δημιουργια του απο την αρχη !! μην αφηνοντας δλδ τον κοντο να περασει την μπαλα στον ψηλο μετα την αλλαγη.
    Ολα τελεια σμρ αλλα με προβληματισε ο ραντου με τα γρηγορα φαουλ που ουσιαστικα τον εθεσαν εκτος ροτεισον... η κουραση του γκιστ και του καλαθη... η συμμετοχη του χαραλαμποπουλου για 5λεπτα σε καθε αγωνα ειναι μαστ για να παιρνει επιπλεον ανασες ο γκισταρος.
    Μπραβο στην ομαδα λοιπον που παιζει ομορφα οχι μονο στην αμυνα αλλα και μπροστα.
    Εχουμε χρονια να δουμε την ομαδα να παιζει με 5 που μπορουνε να πασαρουνε , απο εποχης ομπρα και μαλιστα οχι σε ολες τις ομαδες του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπαρχει καποιος που να πιστευει οτι ο καλαθης δεν αξιζει τα λεφτα που παιρνει??!!?!

      Διαγραφή
    2. Τον Ράντου τον έβγαλαν έξω οι γκρί με απίθανα φάουλ
      που έγιναν, αλλά δεν σφυρίζονται, όπως δεν σφύριξαν αντίστοιχες
      παρεμποδίσεις-block στους Τούρκους.
      Τους έδωσαν τρία φάουλ, τρείς βολές το καθένα, ειδικά του Καλάθη
      δεν ήταν κάν.
      Για να πάρουμε ανάλογα φάουλ, ματώναμε !!!!!
      Δεν το λέω για τη διαιτησία, αλλά αν μάς παίξουν και εμάς
      έτσι έξω δεν χάνουμε από κανέναν.
      JZJ

      Διαγραφή
    3. καλα οι διαιτητες νομιζαν οτι η εδρα ειναι των Τουρκων,λιγοτερα φαουλ αυτοι και περισσοτερες βολες.Ο Ραντουλιτα χρεωθηκε με αστεια φαουλ.

      Διαγραφή
  52. χαλαρα και με σβηστες μηχανες ο ΠΑΟ.Στοουν εισαι αστερι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Διαβαζω τα ποστς (σημερινα και παλαιοτερα) που ελεγαν οτι ο Παναθηναικος αν θα περασει, θα περασει πολυ δυσκολα, πως το ματς σημερα ειναι παν-δυσκολο και γελαω...

    Η Καρισιγιακα με τον Γκαμπριελ καλυτερο παιχτη θα κερδιζε σε γεματο ΟΑΚΑ ...

    Οι υπερβολες που ειναι διατεθειμενοι να υποστηριξουν καποιοι για να νοιωσουν καλυτερα με το εγω τους ειναι απιστευτες. Τα εχουμε ξαναπει, ο ανυπαρκτος τα προηγουμενα 2-3 χρονια παναθηναικος εφτανε αερα στους 8, και κερδιζε μεγαλα ματς. Θες λογω εμπειριας; Φανελας; Κοσμου; Ποσο μαλλον ενισχυμενος με Καλαθη/Ραντουλιτσα/Παυλοβιτς/Φελντειν/Κουζμιτς στις θεσεις των Νελσον/Μπατιστα/Κανενα/Σλοτερ/Μαυροκεφαλιδη

    Μην ισοπεδωνουμε τα παντα γιατι scripta manent
    Aleister

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εξαιρέσουμε το γεμάτο ΟΑΚΑ (7500 χιλ.) είναι ίσως η πρώτη φορά που συμφωνώ μαζί σου.

      Διαγραφή
    2. Χαιρομαι φιλε μου που παρακολουθεις τις περιορισμενες αναρτησεις μου.
      Δεν ξερω δυστυχως σε ποιες συμφωνεις/διαφωνεις γιατι δεν βαζεις καποιον ονομα
      Aleister

      Διαγραφή
  54. O MAIK MPATIST ΣΤΗΝ ΕΡΤ2 ΣΕ ΛΙΓΟ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πόσο στοιχίζει ένας Ραγκλερ να έρθει στην Πανάθα να απογειωθούμε ;;;
    Ενας ηφαιστειογενής Γκίστ τους πήρε παραμάζωμα !!!!
    Οι δύο τι θα κάνουν ;;;
    Να έχεις τους καλύτερους ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΙΟΥΣ περιφερειακούς
    στην Ευρώπη, ΝΙΚ και ΜΗΤΣΟ και να μην τους υποστηρίζεις
    με πλήρη αριθμό ξένων και ειδικά ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΥΣ για πίνκ ν ρόλ
    και back door ;;;;;
    Για να κάνεις παίκτες 18χρονους, που μπορούν να γίνουν μέσα
    από δυνατό πρότζεκτ και έχουν όλα τα χρόνια μπροστά τους να το κάνουν ;;;
    Ομάδα για τρέμπλ και της τραβάς το χαλινάρι, στην απογείωση ;;;
    Επιτρέπετε αυτή η ομάδα να μην έχει και 6ο ξένο δυναμίτη να τα
    ισοπεδώσει όλα ;;;
    JZJ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Gabriel οχι ραντλερ ηθελα να γραψω.
      JZJ

      Διαγραφή
    2. "Πασχαραβανί", "Αλαφραγκούζ" κλπ κλπ

      Πόσα ψευδωνυμα χρησιμοποιείς στο ιντερνετ; Αλλη δουλεια δεν εχεις απο το να μπαινεις σε δεκα σαιτς και να γραφεις καθε μερα? Πληρωνεσαι με τιμολογιο ή είσαι μισθωτος?

      Διαγραφή
  56. Αρκετά καλός σήμερα ο Παναθηναικός. Σούπερ στην επίθεση. Στην άμυνα έχει δεν έχει τα πολλά γρήγορα πόδια αλλά τα πήγε καλά σήμερα με μια σούπερ αθλητική ομάδα.

    Διαμαντίδης και Καλάθης ίσως συνθέτουν το καλύτερο δίδυμο γκαρντ στην Ευρωλίγκα όταν παίζουν μαζί. Υπάρχει πρόβλημα όταν δεν παίζει καλά ο Φελντέιν γιατί επιβαρύνονται πολύ ο Διαμαντίδης με τον Καλάθη όπως σήμερα και υπάρχει πιθανότητα να σκάσουν από πολύ νωρίς η να βγάλουν προβλήματα τραυματισμού.
    Η ομάδα χρειάζεται είτε να κατέβει ο Γιάνκοβιτς στο 2 για κάποια λεπτά είτε ένα γκαρντ ακόμα τουλάχιστον μέχρι να γυρίσει ο Παππάς.

    Γκιστ εκπληκτικός σήμερα. Μάλλον mvp της Ευρωλίγκα για αυτήν την εβδομάδα. Αλλά δεν μπορεί να παίζει και στο 4 και στο 5 για τόσα λεπτά. Χρειάζεται παίχτη είτε στο 4 είτε στο 5. Ωραίος ο Έρτζεκ αλλά θα ήθελα παίχτη με γρηγορότερα πόδια για την άμυνα. Ο Λάσμε για 10 λεπτά θα ήταν ότι έπρεπε. Όσο για τν Παπαγιάννη υπάρχει το πρωτάθλημα για να παίρνει αρκετά λεπτά. Η Ευρωλίγκα είναι 5 επίπεδα πάνω και δεν είναι επιτακτική ανάγκη να παίζει. 18-19 είναι ακόμα και μιλάμε για 5αρι που σε αυτή τη θέση αργούν να κάνουν τα ξεπετάγματα. Πόσα 5αρια έπαιξαν σε τέτοια ηλικία στην Ευρωλίγκα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. http://live.euroleague.net/gamesjs.aspx?ig=euro_20&st=20&dp=FELG2F36D462124FF8C22437G&z=0 http://www.euroleague.net/main/results/showgame?gamecode=20&seasoncode=E2015

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. αυτή είναι η φοβερή και τρομερή αμυνάρα της καρσίγιακα? ένα τουρλουμπούκι αμερικάνων αντίστοιχο με το περσινό τουρλουμπούκι της αρμάνι. απλά έχει δυνατή έδρα.

    ο παναθηναϊκός με την επάνοδο του παππά θα είναι ακόμα καλύτερος,αφού θα μπορεί να καλύπτει και τυχόν κακό παιχνίδι του φελντέιν όπως σήμερα. στο 1 έχουμε μαζί με ρεάλ και τσσκα το καλύτερο δίδυμο. απλά οι δικοί μας είναι καλύτεροι στην άμυνα,τα ριμπάουντ και την οργάνωση,ενώ της ρεάλ και της τσσκα στο σκοράρισμα.

    με ένα 4-5αρι από τους αποκλεισμένους θα είμαστε ακόμα καλύτεροι. ο στόχος είναι το πλεονέκτημα έδρας στο τοπ16. πολύ δύσκολο αφού έτσι όπως θα γίνουν οι όμιλοι μπορεί να βγεις μέχρι και 5ος αν πέσεις στον δύσκολο όμιλο,αλλά το ρόστερ είναι καλό και θα γίνει ακόμα καλύτερο όταν γυρίσουν οι 2 τραυματίες(ειδικά ο παππάς,ενώ και ο μποχωρίδης μπορεί να αναλάβει κάποιες ειδικές αποστολές με φάουλ,άμυνες κλπ και ξεκούραση των άλλων 2 στα εύκολα ματς. θα ανοίξει αρκετά το ροτέισον και αν έρθει και ο παίχτης στο 4-5 που είπα πιο πάνω τότε θα είμαστε υπερπλήρεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλησπερα στην παρεα.....καλη ομαδα ειναι η καρσιγιακα απλα ειναι ο πανιωνιος της τουρκιας...φανταστειτε τον πανιωνιο να παιρνει πρωταθλημα και να παει να παιξει μες στη μοσχα με την τσσκα.........ο παναθηναικος κλεινει μια σειρα παιχνιδιων που εδειξε οτι φετος θαπαιξει δυνατα για την τετραδα......ισως απεχει εναν ....παππα απο βερολινο......... stonerook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκεφτομαι εναν ζηση ή εναν σλουκα , μαζι με καλαθη και διαμαντιδη + παππα φελντεινι... οτι καλητερο θα ειχαμε δει στα γκαρντ μετα απο διαμανταρο σπανουλη γιασκε και ντρου, κριμα

      Διαγραφή
  60. Jim θα άλλαζες Γιάνκοβιτς με Παπανικολάου? Ο Γιάνκοβιτς χάνεται στις περιστροφές στην άμυνα και χάνει πολύ εύκολα την συγκέντρωσή του. Άσε που έχουν το ίδιο στυλ με τον Παύλοβιτς. Ο Παπανικολάου θα συμπλήρωνε τον Παύλοβιτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος Παπανικολαου? του 2012 ή του 2013?
      δεν καταλαβαινω την εμμονη πρασινων και κοκκινων για τον φετινο Παπ, τι σας κανει να πιστευετε οτι μπορει να προσφερει σε επιπεδο ευρωλιγκας?

      Διαγραφή
    2. Ο Παπανικολάου δεν ξέχασε ξαφνικά το μπάσκετ που ήξερε. Είναι λογικό να είναι εκτός ρυθμού γιατί πέρυσι από ένα διάστημα και μετά δεν έπαιξε πολλά παιχνίδια. Μέσα από τα παιχνίδια θα βρει και τα πατήματά του και τη ψυχολογία. Είναι Έλληνας και είναι σε καλή ηλικία. Είναι καλύτερος αμυντικός από το Γιάνκοβιτς και ταιριάζει καλύτερα με τον Παύλοβιτς γιατί έχουν διαφορετικά στοιχεία.

      Αυτοί είναι οι λόγοι που θα ήθελα τον Παπανικολάου στη θέση του Γιάνκοβιτς. Δεν έχω καμιά εμμονή μαζί του για αυτό δεν λέω μόνο σε περίπτωση αλλαγής με τον Γιάνκοβιτς.

      Διαγραφή
    3. Δεν ξερω αν ξεχασε το μπασκετ ο Παπανικολαου αλλα παντως εχει χρονια να δειξει τον καλο του εαυτο. Στην Μπαρτσελονα υπηρχε μουρμουρα απο τους οπαδους γιατι αλλα περιμεναν κι αλλα ειδαν, στο ΝΒΑ δεν το συζηταμε. Εσυ μπορεις να θυμηθεις απο ποτε εχει να παιξει καλο μπασκετ για σειρα παιχνιδιων; Δεν καταλαβαινω γιατι δηλαδη ο Παππας ας πουμε κινδυνευει να γινει Διαμαντοπουλος αλλα ο Παπανικολαου οχι. Ειχε παραμεινει στασιμος για μεγαλο χρονικο διαστημα και οι κακες επαγγελματικες επιλογες και ο τραυματισμος τον αποτελειωσαν. Αυτο δε σημαινει οτι δε θα ανακαμψει αλλα παντως δεν ειναι καθολου βεβαιο. Επιπλεον εχει ενα χαρακτηριστικο που ειναι κοινο με το Γιανκοβιτς και στη δικη μου λογικη τους κανει και τους δυο ακαταλληλους για πρωταγωνιστες σε μεγαλη ομαδα. Η αποδοση του επηρεαζεται υπερβολικα απο τη διαθεση του. Παικτες τοσο ευαλωτοι συναισθηματικα ειναι για δευτερους ρολους.

      Διαγραφή
    4. Πάντως κανείς δε θα πάρει τον Παπανικολάου με 7ψήφια μεταγραφή και δε θα του προσφέρει συμβόλαιο περίπου 2 εκατομμυρίων ώστε να μουρμουράνε οι οπαδοί ότι άλλα περίμεναν και άλλα είδαν.

      Προσωπικά δε γνωρίζω αν μουρμουρούσαν οι οπαδοί, δεν ξέρω ισπανικά, και δεν μπαίνω στα blaugrananuevo.es για να διαβάζω τα σχόλια.

      Διαγραφή
    5. Προφανως. Αλλα δεν ειναι και στην κατασταση που ηταν τοτε. Ειναι σε πολυ χειροτερο φεγγαρι. Αν δεχτει να ερθει σε ελληνικη ομαδα για να ειναι απλως ενας απο τους παικτες του ροτεησον με χαμηλη αμοιβη μια χαρα επιλογη ειναι.Αριστη. Δεν πιστευω οτι θα δωσει φετος περισσοτερα απο το Γιανκοβιτς. Μπορει ομως να δωσει διαφορετικα πραγματα κι ισως στο μελλον να ξαναδουμε τον Παπανικολαου που ξεραμε.

      Διαγραφή
    6. Σε τρεις αγώνες θα είναι καλύτερος του Βλάντο. Χαμηλός πήχης.

      Διαγραφή
    7. Προφανως εκτιμας τον Παπανικολαου περισσοτερο απ'οσο εγω. Δε θα συμφωνησουμε. Ας ερθει να τον δουμε.

      Διαγραφή
    8. Επαιξε ήδη αρκετα ματς, φιλικα και επισημα, με την Εθνικη και δεν βλεπόταν. Πιστευω θα χρειαστει αρκετο καιρο και ειδικο πρόγραμμα εκγύμνασης για να επανέλθει στην αέρινη κατάσταση που τον βλέπαμε ως το 2013.

      Διαγραφή
    9. Ολυμπιακός είμαι. Και δε νομίζω ότι θα τον πάρετε.

      Διαγραφή
  61. τι ματσαρα εκανε ο κουζμινσκας??!?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο σκεφτομουν και εγω,το παιδι εχει ανεβει επιπεδο και στα δυο παιχνιδια μεχρι τωρα της Μαλαγα.

      Διαγραφή
  62. Δεν θα πω τίποτα για τον αγώνα,τα είδατε όλοι σας.Αυτό που θέλω να πω είναι μία φάση στην αρχή του αγώνα που σε άμυνά μας φεύγουμε αντεπίθεση,αλλά έχει πέσει ένας παίχτης της Καρσίγιακα στο παρκέ.Και αντί να φύγει στην αντεπίθεση ο Μήτσος 5 εναντίων 4 κάθεται πίσω και τον σηκώνει...Τι να πούμε όλοι για αυτόν τον άνθρωπο ρε παιδιά...;Α ρε Μητσάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πάντως και σήμερα φάνηκε πως ο Σαλε δεν έχει ιδιαιίτερο θέμα να υπάρχει πάντα δεινόσαυρος στη πεντάδα.Ο Ράντου είχε φάουλ, αλλά και ο Κούζμιτς δεν έπαιξε και πολύ. Νομίζω ότι τελικά με το που τελειώσει αυτός ο γύρος, θα πάρει κάτι,για να πάει ο Γκιστ μόνιμα στο 4 και να περιμένουμε στα δυσκολα ματς 10-12 ποιοτικα λεπτα απο το Φώτση(προσωπικά δε περιμένω ούτε αυτά).Καλά αν σκάσει περίπτωση Λάσμε,δε το συζητώ ,θα ήταν τέλειο. Αλήθεια Τζιμ, αν είχες να διαλέξεις για τον ΠΑΟ αναμεσα σε ένα 4αρι στυλ Γκάμπριελ και ενα 4-5αρι,τον Παλασιος,ποιον θα προτιμούσες?Και επίσης έχουμε καποια πληροφόρηση για την επάνοδο του Παππά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλυτερος παικτης του Παναθηναικου σημερα ο Τζορτζεβιτς. Πραγματικα δεν εχω λογια. Πολυ καλο ροτεσιον, εβαλε αθλητικο πενταρι και διελυσε την καρσιγιακα, ενω επαιξαν και οι μικροι. Ψαχνω λαθη και δεν βρισκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. καλη νικη η χθεσινη απεναντι σε μια ομαδα ρυθμου, η οποια προφανως στο γηπεδο της βγαζει αλλη δυναμικη.η αληθεια ειναι δεν τους δωσαμε χωρους χθες να πιασουν ρυθμο και οταν το καναμε , σποραδικα δηλαδη, οι τουρκοι γινονταν επικινδυνοι.

    προσωπικα , θα θελα περισσοτερο σκορ απο τον καλαθη.πρεπει να γινει περισσοτερο απειλητικος γιατι η ομαδα εχει αναγκη το σκοραρισμα του.οχι απεναντι σε ομαδες τυπου καρσιγιακα αλλα απεναντι πχ στη μπαρτσελονα, που παιζουμε την αλλη εβδομαδα.

    ο διαμαντιδης παιζει εξαιρετικα στο ξεκινημα της σεζον.υποστηριζουν πολλοι, και οχι αδικα, οτι συντομα θα σκασει λογω ηλικιας και αυτο ειναι ενα θεμα σιγουρα.ομως, η αληθεια ειναι οτι ο καλαθης τον αποφορτιζει σε μεγαλο βαθμο και τα25-30 λεπτα που μπορει να παιζει τωρα απεχουν απο το 30λεπτο που βαραγε μεχρι περυσι,οπου σε αυτο το χρονικο διαστημα ο ιδιος κουβαλαγε τη μπαλα, οργανωνε, εφτιαχνε ο ιδιος τις φασεις του μετα απο ενα απλο σκριν στην κορυφη, επαιζε αμυνα, ενω κοιταγαν ολοι αυτον στο τελος των ματς!!!πλεον δεν ειναι ετσι....αυτο δε σημαινει βεβαια οτι δε θα το διαβασουν καποια στιγμη οι αντιπαλοι κοουτς και σε συνδιασμο με το οτι ο καλαθης δεν κυνηγα , για την ωρα, τοσο το σκοραρισμα θα κλεισουν καλυτερα το Μητσο.ουτε επισης σημαινει οτι ειναι ο,τι καλυτερο για τον αρχηγο να παιζει 30 λεπτα.το τελευταιο σαφως και γινεται απο την αναγκη που εχει προκυψει με τις απουσιες των παππα-μποχωριδη.

    με τρελαινει η ιδεα παντως να δω την τριπλετα καλαθης-δδ-παππας στα καλα τους.αν επιστρεψει δυνατος ο νικολας θα δουμε ωραια πραγματα φετος!!!

    ΣΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μεγάλη υπόθεση ο Καλάθης για τον Διαμαντίδη φέτος. Μιλάμε για αποφόρτιση όχι τόσο σωματική όσο ψυχική. Οι ευθύνες του Μήτσου έχουν μειωθεί, δεν αισθάνεται ότι όλοι περιμένουν τα πάντα από αυτόν στα 35 του. Έχει απελευθερωθεί το παλικάρι και χαίρεται περισσότερο το παιχνίδι. Σουτάρει περισσότερο και σουτάρει καλύτερα.
      ΥΓ: Είναι κρίμα που τραυματίστηκε ο Μποχωρίδης. Και για την ομάδα (αφού χάνει έναν πολύτιμο παίκτη στο rotation) και για το μικρό, που θα μπορούσε να κερδίσει πάρα πολλά από τη χρονιά αυτή δίπλα σε Καλάθη και Διαμαντίδη.

      ΝΙΚ

      Διαγραφή
  66. Απαντήσεις
    1. καλημερα, απιστευτα πραγματα φετος απο σαλε !!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Chris. Καλά το πάει ο Σάλε. Όμως θυμήσου λίγο τι μπάσκετ έπαιζε ο Ιβάνοβιτς πέρυσι τέτοια εποχή..

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα φιλε καλέ.
      Τι θα έλεγες για Walter Hodge για Ελλάδα Ευρώπη μεχρι
      να γύρισει ο Νικόλας.
      Και Kenny Kadji για Ευρώπη μέχρι να δει τι ρόλο παιζει
      ο Κουζμιτς στα δύσκολα?
      Γραφω για φθηνούς.
      Και για Hodge που θα ξέκουράζει σίγουρα τους μεγιστους
      στην Ελλάδα, μια και ελειψη εναλλακτικών θα παιζουν παντού?
      Τ. Κ

      Διαγραφή
    4. σωστος δεν εχεις και αδικο , αν και νομιζω οτι ο ιβα το εχασε και για αλλους λογους το πραγμα. +οταν επρεπε το ροτεισον να ανοιξει ο καημενος κοιτουσε στον παγκο και δεν ειχε λυσεις, τεσπα το εχω αναφερει χιλιαδες φορες οτι μετα τις γιορτες θα βγουν συμπερασματα αλλωστε μας λειπουν βασικα γραναζια της μηχανης.
      Για τον γκιστ ειμαστε σιγουροι οτι ειναι καθαρος?? αχχαχαχα ο τυπος ειναι ασταματιτος οταν παιζει με σωματα σαν το δικο του.
      Αντε καλημερες

      Διαγραφή
    5. Με Σαλε ή με Ιβανοβιτς, με καλο ή με κακο μπασκετ, με λαθος ή με σωστη διαχειριση ο Παναθηναϊκος θα πηγαινει στους 8. Το θεμα ειναι εκει τι θα κανει. Πρεπει δηλαδη να αποδειξει οτι μπορει να σταθει απεναντι σε μια Μπαρτσα ή σε μια ΤΣΣΚΑ και με μειονεκτημα εδρας να περασει στο F4. Αυτο ειναι το ζητουμενο για τον Παναθηναικο. Το αν θα τα καταφερει ο Σαλε δε γινεται να το ξερει κανενας ακομα.

      Διαγραφή
    6. @10:49
      Δε συμφωνώ. Αν ο ΠΑΟ δεν έκανε τις φετινές ενέσεις ποιότητας τα ψωμιά του ήταν μετρημένα. Η φανέλα και η εμπειρία δε διαρκούν για πάντα. Ήδη πέρσι έχασε πολλά σημαντικά ματς, που θα μπορούσαν του κάνουν τη ζημιά. Αν φέτος ακολουθούσε ίδια πορεία, και δεν ήταν τόσο τυχερός όσο πέρσι στις κληρώσεις, δε θα πήγαινε στους 8.

      Διαγραφή
    7. TZIM ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΗΡΘΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΥΘΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤ ΤΡΙΠΟΝΤΑ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΙΣΣΟΡΟΠΗΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ..

      ΣΕΝΤΡΙΚ ΣΕΜΠΑΛΛΟΣ

      Διαγραφή
    8. Η βασική διαφορά με τον Ιβάνοβιτς είναι, κατά την άποψή μου, ότι ο Μαυροβούνιος δεν κατάφερε ποτέ πραγματικά να κερδίσει τους παίκτες του. Είχε και την ατυχία (;) να χάσει στις λεπτομέρειες κάποια κομβικά παιχνίδια στην Ευρωλίγκα (π.χ. Μπάρτσα, Μακάμπι), τα οποία θα έδιναν λογικά την απαραίτητη ώθηση στην ομάδα για τη συνέχεια. Μπορεί και να συνδέονται, βέβαια, τα δύο αυτά. Ο άνθρωπος δεν μπόρεσε να κερδίσει ούτε ένα (αν θυμάμαι καλά) κλειστό ματς. Που σημαίνει ότι δεν ήταν ικανός να καθοδηγήσει την ομάδα πνευματικά. Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να ισχύει για τον Τζόρτζεβιτς, αλλά ακόμα είναι πολύ νωρίς.
      Για το βήμα παραπάνω, πάντως, χρειάζεται κάποια ένεση στο ρόστερ. Δεν βγαίνει η χρονιά με τρία γκαρντ σε όλο το τοπ 16. Θα σκάσουν και βάρδα μην τραυματιστεί κάποιος από τους τρεις και τρέχουμε χειρότερα. Αλλά και στους ψηλούς είναι εμφανές το πρόβλημα. Το οποίο επιτείνεται από την (κατανοητή) αδυναμία του Φώτση να αγωνιστεί στα παλιά υψηλά standards του. Δεν ξέρω τι χρειάζεται εκεί. Ένα αθλητικό 4άρι, που θα αποδεσμεύσει τον Γκιστ από τη θέση, ώστε να κατεβαίνει στο "5" με μεγαλύτερη άνεση; Ένα αθλητικό 5άρι, που θα κάνει τη βρώμικη δουλειά; Το σίγουρο είναι ότι, αν δεν γίνει κίνηση, θα εξαντληθεί ο Γκιστ στο πέρα δώθε (4-5) και δεν είναι και ο πιο ανθεκτικός στους τραυματισμούς. Ελπίζω να μην παρασύρει τον κόουτς η χθεσινή εμφάνιση του Αμερικάνου. Είχε αστοχίες ο σχεδιασμός, σε κάθε περίπτωση. Και είναι κρίμα, επειδή διαφαίνεται ότι αυτές οι αστοχίες θα αποβούν σε βάρος της συμμετοχής των μικρών.

      ΝΙΚ

      Διαγραφή
  67. Και η χθεσινή ημέρα της Ευρωλίγκας επιβεβαίωσε τα αυτονόητα. Όλες οι ομάδες λίγο-πολύ ψάχνονται. Δεν υπάρχει συνοχή και όλοι βρίσκονται σε φάση αναζήτησης. Να μάθουν πρώτα τον ίδιο τους τον εαυτό. Είδαμε π.χ. την Χίμκι να γίνεται σκόνη στο Μόναχο ενώ πριν 1 βδομάδα θάμπωσε τους πάντες με τη Ρεάλ.

    Τα ίδια και για τον ΠΑΟ. Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι οι πράσινοι θα χάσουν. Το ματς ήταν δύσκολο, επιμένω. Τα χαρακτηριστικά των Τούρκων ήταν τέτοια που δημιουργούσαν επιφυλάξεις. Ο ΠΑΟ ανταποκρίθηκε πλήρως στις απαιτήσεις του ματς και το τελείωσε πολύ ευκολότερα απ’ το αναμενόμενο. Η Καρσίγιακα είναι εξαιρετική ομάδα κι αυτό θα φανεί στην πορεία. Σημαντική για πολλούς λόγους, λοιπόν, η πράσινη νίκη.

    Μερικά σημεία :

    - Ο ΠΑΟ όταν συνυπάρχουν στο παρκέ ο Μήτσος με τον Νικ είναι άλλου επιπέδου. Ειδικά στην επίθεση η ομάδα έχει πολλές επιλογές και σκοράρει με σχετική άνεση. Αυτόν τον καταραμένο 4ο guard να είχαμε όλα θα ήταν πολύ καλύτερα.
    - Είναι φανερό ότι στην παρούσα φάση και λόγω στελέχωσης ο Σάλε έχει αποφασίσει να δίνει τα μακρινά σουτ στον αντίπαλο. Χθες, οι Τούρκοι τα έσπασαν όπως ο Ολυμπιακός στα 2 ντέρμπι. Αντίθετα η Λοκό που σκόραρε αρκετά απ’ έξω, υποχρέωσε την άμυνα να ανοίξει και φάνηκε η γνωστή αδυναμία των πράσινων. Εδώ θα χρειαστεί αισθητή βελτίωση ώστε η άμυνα να ανεβάσει στροφές.
    - Η συνεισφορά του Νικ στην πίεση στην μπάλα είναι κομβική. Χθες, μ’ αυτόν μπροστάρη σταμάτησε η transition επίθεση των Τούρκων που είναι ίσως και ο μόνος τους δρόμος προς το καλάθι. Στο 5-5 έχουν δυσκολία.
    - Ο Σάλε είναι πλήρως συνειδητοποιημένος. Έχει αποκτήσει καλή επαφή με τους παίκτες, είναι κάργα επικοινωνιακός και διαχειρίζεται άψογα τα γύρω γύρω αν και το ‘χει παραχέσει με τις συνεντεύξεις. Χθες, έβαλε και λίγο τους μικρούς για να σταματήσει την μουρμούρα πριν αυτή επεκταθεί. Για αρχή το πάει καλά. Μένει να δούμε πως θα διαχειριστεί τις δύσκολες στιγμές αλλά και πως θα βελτιώσει αγωνιστικά την ομάδα προϊόντος του χρόνου.
    - Μια διευκρίνιση για ορισμένους που δεν πολυκαταλαβαίνουν. Φέτος ο ΠΑΟ στοχεύει στο F4. Ως τέτοια ομάδα πρέπει να κρίνεται. Πέρσι, ήταν εντελώς διαφορετικές οι συνθήκες.
    - Σ’ αυτή την φάση παίκτης κλειδί είναι ο Γκιστ γιατί προσφέρει σε τομείς που η ομάδα πάσχει. Τα καλύτερα διαστήματα χθες ήταν μ’ αυτόν στο 5. Είναι κρίμα να μην μπορεί η ομάδα να κεφαλαιοποιήσει την ικανότητα στο p’n’r’ των Νικ και Μήτσου. Μόνο με τον Γκιστ δεν φτάνει. Θέλουμε mobile center κόουτς. Αφού το βλέπεις κι εσύ.
    - Ο Ραντούλιτσα είναι ακόμη σε πολύ ρηχά νερά. Είναι ο μόνος που δείχνει εκτός κλίματος.

    Η ομάδα ηρεμεί τώρα αφού πέρασε επιτυχημένα αυτό το δύσκολο διάστημα. Τα μηνύματα είναι θετικά. Η σεζόν είναι μακριά και ενδιαφέρουσα.

    Υ.Γ. Το βρήκαν στην ΑΕΚ. Φταίει ο Κορωνιός και τον αλλάζουν με τον Μανωλόπουλο. Παγκόσμια πρωτοτυπία να χρεώνεται ο βοηθός την ευθύνη που ανήκει στον head coach.
    Υ.Γ.1 Φοβερή περίπτωση αυτός ο Γκάμπριελ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως αυτό στην ΑΕΚ με ξεπερνάει.. Ο Μανωλόπουλος είναι πολύ καλή επιλογή αλλά θα τον ήθελα για πρώτο. Ποιος διασφαλίζει ότι θα τον αφήσει ο Σάκοτα να δουλέψει όπως θέλει.,.;

      Διαγραφή
    2. σωστος, μονο που η μπαγερν εδειξε τις διαθεσεις της και με φενερ, μονο τυχαια δεν ηταν δλδ η χθεσινη της νικη !! Η φενερ ειχε καθηλωθει απο την εκπληκτικη αμυνα των γερμανων.
      Ο σαλε απλα ειναι γατονι, εκτος απο αυτα που ανεφερες διαχειριζεται απιστευτα τον διαμανταρο + πηρε παιχτες που θα του προσεφεραν το μαχ οσων μπορουνε να δωσουν αυτη την εποχη, κανεις τους δλδ δεν ψαχνεται στο γηπεδο, ακομη και ο ραντου αν δεις για τα λεπτα που εινια στο παρκε στην επιθεση σκοραρει ακαταπαυστα, ο τυπος ειναι value for money.
      Περιμενω οπως ειπες να παιξουμε με μπαρτσα που το εχει το περιφερειακο σουτ να δουμε πως θα παιξουμε αμυνα
      + οπως παλι επες ειναι κριμα να μην μπορουμε να παιξουμε φετος πικ εν ρολ , αφου και οι 2 ψηλοι δεν μπορουνε με τπτ να ακολουθησουν, οποτε υπαρχει μονο ο γκιστ.
      Αν υπαρξει προσθηκη θα αργησει και αυτο γιατι δεν ειναι σιγουροι στην ομαδα αν τελικα ο παπας μπορεσει να παιξει μπασκετ, οποτε παμε για ασσο δυαρο, αλλιως να ψαξουν για 5 αρι
      Τον χαραλαμποπουλο μονο εγω τον προσεξα πιο γεματο σε μυες ??

      Διαγραφή
    3. Chris, ειπαν χθες στη διαρκεια της μεταδοσης οτι ο Χαραλαμποπουλος ακολουθει ειδικα προγραμμα εκγυμνασης εδω και 1 μιση μηνες.

      Διαγραφή
    4. Εμένα, πάλι, γιατί μου φαίνεται ότι ο Μανωλόπουλος προαλείφεται για πρώτος; Δεν μπορεί να μην έχουν καταλάβει στην Ένωση ότι το πρόβλημα είναι ο προπονητής. Απλά, λόγω σεβασμού προς τον Σάκοτα και την προσφορά του στο σύλλογο, δεν είναι έτοιμοι να τον αδειάσουν με την πρώτη ευκαιρία. Περιμένουν, μάλλον, να την κάνει μόνος του και τότε θα έχουν έτοιμο το νέο κόουτς (Μανωλό). Λέω τώρα...

      ΝΙΚ

      Διαγραφή
  68. Λάθη?
    Πόσο θα ξεζουμιζεις Γκιστ για να βγάζει ενέργεια, αμυνα και σκορ?
    Ποσο θα ξεζουμιζεις Θεό και Νικ αν δεν τραβάει ο φιλότιμος Φελντιν?
    Τι θα στοίχιζε τωρα ενας Walter Hodge για Ελλάδα Ευρώπη στα γκαρντ
    να ξεκουραζεις τα τοτεμ?
    Τι θα στοιχιζε ένας Kenny Kadji να βγάζει ενέργεια και τα συκώτια
    στους Σιγκλετον, Γκάμπριελ, Λαβαλ και Χαινς πχ?
    Τίποτα απολύτως, γι'αυτό παω σε παμφθηνους παίκτες και
    δεν γράφω για Κοπονεν, Λασμε και Τομσον ισως της Μπαγερν
    η M'Bakwe της Μακαμπι.
    ΤΕΛΗΣ ΚΟΥΖΕΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλημέρα Τζιμ. Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι. Έχεις σκεφτεί καθόλου να υπάρχει και english version στις αναρτήσεις σου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Ναι φυσικά όμως στη παρούσα φάση είναι πολύ χρονοβόρο για εμένα.

      Διαγραφή
  70. Καλη σου μέρα Jim .. Μια ασχετη ερώτηση, πως μπορώ να συνδεθώ ώστε να εχω signature και οχι ως ανώνυμος ? Οι δυνατότητες που δινει το combo box (π.χ. ΑΙΜ ή TypePad) μου είναι άγνωστες ..

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τζιμάρα Γκάμπριελ όντως. Πολύ καλός παίκτης. Τον σκέφτομαι μαζί με Γκιστ στο 4 του ΠΑΟ. Φίλε 10:38 με λογαριασμό google είναι απλό

    Mario

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Και ο Παλάσιος μια χαρά παίχτης είναι. Είχε παίξει το όνομα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καλημέρα Jim.Ένα σχόλιο και από εμένα για το ματς:
    -Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και ειδικά σε τέτοια ματς με ομάδες πρωτάρες μεν,ενθουσιώδεις και εξαιρετικά ταλαντούχες δε.Και ο ΠΑΟ σε αυτόν τον τομέα παίρνει άριστα.Μπήκε με το μαχαίρι στα δόντια,έπνιξε με την πίεση στην μπάλα την περιφέρεια των Τούρκων,δεν τους επέτρεψε να ρίξουν ματιές στο ανοιχτό γήπεδο και να ξεδιπλώσουν τις αρετές τους σαν ομάδα αλλά τους περιόρισε στο 5-5 και αποκάλυψε τις αδυναμίες τους.Φυσιολογική εξέλιξη λοιπόν το +15 στο α δεκάλεπτο και τέλος από εκεί και έπειτα το ματς.
    -Ο ΠΑΟ έχει την τύχη να έχει στο ρόστερ τους 2 καλύτερους δημιουργούς στη Ευρώπη(Καλάθης-Μήτσος) και έτσι το μπάσκετ που παίζει θα λέγεται ορθολογικό,ωραίο,αυτοματοποιημένο,φαντεζί κ.α. Δεν τολμώ καν να σκεφτώ συνύπαρξη Καλάθη με υγιή Παππά και αρχηγό να έρχεται από πάγκο.Μπασκετική ονείρωξη απλά.
    -Μόνος φόβος μου να μην σκάσουν οι guard μέχρι να έρθει ο Νίκος με τον Λευτέρη πίσω.Επιτακτική ανάγκη να πάρει χοντρά λεπτά ο Βλάντο στο 2 στο πρωτάθλημα και γιατί όχι και ο Λούντζης.Για Χαραλαμπόπουλο και Παπαγιάννη δεν το αναφέρω,εξυπακούεται πιστεύω ο χοντρός ρόλος τους στο ροτέισον.
    -Κάτι τελευταίο.Επειδή είχα γράψει ένα σχόλιο για mobile ψηλό που είναι απαραίτητος και κάποιοι μου γράψανε για τις ματσάρες του Κούζμιτς,δεν λέω φιλότιμος ο Σέρβος αλλά ελπίζω η χθεσινή εμφάνιση του Γκιστ να έπεισε πολλούς για την ανάγκη τέτοιου παίκτη.Δεν έγινε ο Γκιστ εν μια νυκτί θωρηκτό αλλά ένας πολύ καλός τέτοιος ψηλός με αυτούς τους δημιουργούς θα κάνει όργια σε κάθε ματς.Ο Ντόρσει ας πούμε,που δεν τα πάει καλά με Άταμαν(σόρυ jim αλλά δεν μπορούσα να μην το γράψω χαχα) θα έχει double-double σε κάθε αγώνα.Χώρια την ενέργεια που προσφέρουν στην άμυνα,χώρια που ο Γκιστ θα πάει μόνιμα στο 4 και δεν θα σκάσει.
    Υ.Γ.Jim η Καρσίγιακα με απογοήτευσε πολύ χθες.Αν το πρόσωπό της είναι αυτό,δηλαδή 5 Αμερικανοί που τα ρίχνουν από παντού και άναρχο στυλ μπάσκετ τότε μακάρι να προκριθεί η Ζαλγκίρις στους 16 και όχι αυτή.

    Green North

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο σουπερμαν ποσο χρονων ειναι??? ειναι πεσμενος ή ετσι μου φαινεται??
      Θα συμφωνουσα σε ενα τετοιο ψηλο αν και μονο αν για το ελληνικο πρωταθλημα εμενε εξω ο κουζμιτς για να παιζει ο παπαγιαννης. Ειναι κριμα να θαφτουνε οι μικροι που δειχνουν οτι αξιζουν ευκαιριες

      Διαγραφή
    2. Παιδιά σας είχα προετοιμάσει για το τι θα παρουσιάσει η νεόκοπος Καρσίγιακα στο ΟΑΚΑ. Εννοείται πως θα είναι πιο συνετό να περιμένουμε για να βγάλουμε συμπεράσματα. Δε μπορείς να έχεις παρά μόνο επιδερμική άποψη για μια ομάδα παρακολουθώντας 1-2 παιχνίδια της. Με αυτή τη λογική όποιος έβλεπε τον Παναθηναϊκό τη προηγούμενη αγωνιστική και τους Τούρκους με τη Μπαρτσελόνα θα είχε φτιάξει στο μυαλό του επίσης λάθος εικόνα.. Η Κίμκι είναι ένα καλό παράδειγμα όσων γράφω. Οπότε ας έχουμε υπομονή. Οι ομάδες κρίνονται κάθε εβδομάδα, ταμπέλες δε βάζουμε ακόμα.

      Διαγραφή
  74. Καλημέρα
    Σε ενα αρκετα ομορφο παιχνιδι ο ΠΑΟ καθαρισε ευκολα την Καρσιγιιακα και κρατησε μεχρι το τελος μια διψηφια διαφορα που παγιωθηκε σιγα σιγα,αν και ειχε τις προυποθεσεις να τη διαλυσει χτες,μαλλον δε το επιδιωξε.Ειχαμε καποια κενα διαστηματα επισης αλλα σε γενικες γραμμες σταθεροτητα...
    Καποια σημεια
    -Ο Καλαθης ειναι πολλα λεβελ ψηλοτερα απο τον Καλαθη του 11,και ειναι μακραν η πιο καθοριστικη προσθηκη στην ομαδα του ΠΑΟ μετα εποχης Ομπραντοβιτς..Απολυτα ηγετικος,το μονο που προβληματιζει ειναι οι χρονοι που παιρνει,αλλα νομιζω οτι γουσταρει σε αυτη τη φαση να παιζει τριανταλεπτα,ειναι ετοιμος για το ρολο του.
    -Ο Διαμαντιδης δειχνει καλυτερος απο τον αντιστοιχο εαυτο του περσι τετοια εποχη και ολοι τραφουμε την ελπιδα πως θα μεινει αλλη μια χρονια με τετοιες εμφανισεις..Δε ξερω αν ειναι δουλεια του Σαλε ,η απλα οτι ειναι υπερξεκουραστος αλλα μοιαζει λυμενος φετος..Προφανως απολαμβανει να εχει διπλα τον καλαθη για καποιες δουλειες...
    -Ο Φελντειν νομιζω οτι ειναι ελαφρω πιο ξεψαρωμενος απο οτι χρειαζεται,δειχνει οτι στα αμυντικα του καθηκοντα ειναι ακρετα συνεπης,και εχει ενα σκαρι που ελειπε απο τον ΠΑΟ αλλα επιθετικα με αυτα που δειχνει τωρα στο τοπ16 θα υπαρχουν θεματα...(Νομιζω αν γινει αλλαγη καποιος θα ναι αυτος και οχι ο Κουζμιτς)
    -Ο Κουζμιτς ειναι περιεργη φαση...Καταρχας ο κοουτς δειχνει να τον λατρευει και αυτο σημαινει οτι φετος δυσκολα θα φυγει απο την ομαδα..Εχει προβλημα στο ριμπαουντ αλλα παραλληλα ειναι καλος πανω απο το στεφανι,εχει γρηγορα ποδια για το υψος του αλλα αργες αντιδρασεις και κακο χρονο στο μπλοκ..Το μεγαλο στοιχημα της χρονιας,νομιζω ομως οτι θα ανεβει και θα σταθεροοιηθει σε μια μεστη αποδοση.
    -Ο Ραντουλιτσα δεν ηταν καταλληλος για το χτεσινο ματς αν και καποια φαουλ ηταν λιγο υπερβολικα.Εχει ενα χαρισμα με τη μπαλα,μπορει να σκοραρει οπως λιγοι χτη θεση του,αλλα εχει θεματα με το να διαχειριστει το κορμι του,ειναι γιοα πιο μεγηαλα πραγματα.
    - Ο Παβλοβιτς ειναι καλος παικτης αλλα μπερδευει πολυ το ροστερ του ΠΑΟ,γιατι δυσκολα μπορει να παιξει στην ιδια πενταδα με τον Βλάντο η τον Χαραλαμποπουλο..Ατομικα ειναι μια χαρα για την ηλικια του και ο ΠΑΟ ειναι οργανισμος που αφομοιωνει καλα τετοιους παικτες..
    - Πολυ ωραια η χρησιμοποιηση των μικρων ειδικα του Παπαγιαννη και σε ενα σημειο που δεν ειχε κριθει ο αγωνας,για να αρχισουν να πατανε καλα...Πιστευω οτι ο Παπαγιαννης μπορει να παρει αρκετα πενταλεπτα πλεον,ο Χαραλαμποπουλος επισης επρεπε να τροφοδοτηθει λιγο παραπανω..Θα τους βοηθησουν και τα παιχνιδα πρωταθληματος...

    -Με τα σχολια του 77 και την εικονα με τη Μπαρτσελονα ειχα αγψωθει περισοτερο με την Καρσιγιακα απο οτι χρειαζοταν ,αλλα ειδειξε οτι ειναι μια απλη ομαδα με ικανους αμερικανους,αλλα χωρις το ειδικο βαρος του να σπανε εδρες σαν το ΟΑΚΑ ,(απορω περσι πως ο εκανε η Αλμπα με αμερικανους χαμηλοτερου επιπεδου)..Εχω την εντυπωση πως υπερβαλεται με τον Γκαμπριελ...Ενα χρονο στον Ρεθυμνο εχω εικονα ενος πολυ ταλαντουχου επιθετικου,αλλα χωρις διαθεση να παιξει αμυνα..Σιγουρα ο Σαριτσα ειναι καλος κοουτς και τον εχει αναπτυξει,αλλα ειναι ενας παικτης που δε θα ματωσει για να βγαλει μια καλη αμυνα κανοντας και φαουλ σκληρα αν χρειαστει..Αυτη ειναι η κλασσικη του διαφορα με τον Πετγουει που ειναι το αντιθετο σαν παικτης(και διαλυμενος απο τους τραυματισμους,και πιο κοντος απο τον Γκαμπριελ)..Ενας λογος που ο Γκιστ εκανε ρεκορ καριερας ηταν κι αυτο...Οποτε μη βιαζεστε να τον κατασετε στους κορυφαιους..ΣΙγουρα παντως για τον ΟΣΦΠ αντι του Τσαιρελη θα ηταν καλυτερος

    no_closure

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ξεκάθαρα φέτος ο Παναθηναϊκός είναι άλλη ομάδα. Ανανεωμένος ο αρχηγός προσδίδει 20-25 ποιοτικά λεπτά έχοντας όντως αποφορτιστεί από την έλευση Καλάθη(όσοι λένε ότι δεν αξίζει τα λεφτά που παίρνει απλά κοιτάν μόνο το σκοράρισμα). Ο Γκιστ δείχνει να δικαιώνει την διοίκηση για την επιλογή της να τον διατηρήσει στο ρόστερ πάρα το σοβαρό παράπτωμά του. Τέλος ο Σάλε δείχνει να έχει κερδίσει τους παίχτες με τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη που τους δείχνει. Άψογη διαχείριση και ροτέϊσον.

    ΥΓ1:Όσοι γνωρίζουν από πρόσωπα και καταστάσεις καταλαβαίνουν ότι η καλύτερη φετινή μεταγραφή του Παναθηναϊκού ακούει στο όνομα Μπαλτάκος.
    ΥΓ2:Η ομάδα φέτος στοχεύει ξεκάθαρα Final 4 και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται.

    -Makos 13-

    ΑπάντησηΔιαγραφή