Με το “καλημέρα”
στις επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις,
Παναθηναϊκός και Άρης δέχονται τους
λεγόμενους “κεραυνούς” που απειλούν
κάθε ομάδα μέσα σε μια σεζόν. Δύο μήνες
εκτός ο Μάικ Τζέημς για τους πράσινους,
έξι ο Βίκτορ Σανικίτζε από τις υποχρεώσεις
του Άρη. Και τώρα τι..; Το Hoopfellas
κλείνει τη πόρτα στον
πανικό και αξιολογεί τη κατάσταση..
Breaking news με
το καλημέρα στη σεζόν λοιπόν καθώς
Παναθηναϊκός και Άρης βρίσκονται στην
αγορά για να καλύψουν άμεσα τα κενά που
δημιούργησαν οι τραυματισμοί των Τζέημς
και Σανικίτζε στα rosters
των ομάδων τους. Ο Αμερικανός
των πρασίνων θα χάσει περίπου δύο μήνες
αγωνιστικής δράσης με τραυματισμό στο
αντιβράχιο του δεξιού χεριού ενώ ο
Σανικίτζε (ρήξη επιγονατιδικού τένοντα)
θα χάσει το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν
με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο
για εξάμηνη απουσία. Άσχημα νέα αλλά
ρεαλιστικά είναι και αυτά πάντα μέσα
στο πρόγραμμα. Οι δύο ομάδες πλέον πρέπει
να ανακαλύψουν τον τρόπο να βγουν δυνατές
από τα προβλήματα τους. Ακόμα και τέτοιοι
“κεραυνοί” (όπως τους χαρακτήριζε ο
Πατ Ράιλι) μπορούν στη πορεία να σου
δώσουν κάτι θετικό. Άλλωστε όπως είχε
πει και ο “νομπελίστας” Ούγγρος
βιοχημικός Άλμπερτ Ζεντ-Γκαίργκι “η
ανακάλυψη είναι ένα τυχαίο γεγονός που
συναντά ένα προετοιμασμένο μυαλό..”
Πάμε
να το ψάξουμε λοιπόν..
Ένα ρόστερ
χαρακτηρίζεται ως σωστά δομημένο όταν
μπορεί να καλύψει για ένα συγκεκριμένο
διάστημα τέτοιες ξαφνικές “απώλειες”
μέσα στη χρονιά. Θυμηθείτε την ανάρτηση
σχετικά με το recruiting των
16 μονομάχων της Ευρωλίγκας..
“Βλέπετε,
η ιδανική στελέχωση είναι σαν το ανθρώπινο
σώμα. Όταν η μια "αίσθηση"(παίχτης
και τα χαρακτηριστικά που φέρνει αυτός
στο παιχνίδι σου) το εγκαταλείπει, σχεδόν
αυτόματα παίρνουν τον έλεγχο οι υπόλοιπες
αισθήσεις οι οποίες "αυτορυθμίζονται"
και γίνονται πιο ευαίσθητες για να
εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία. Η
στελέχωση σε ένα ρόστερ λοιπόν είναι
σαν τον ανθρώπινο σώμα. Πρέπει να
λειτουργεί υποστηρικτικά και σε άμεση
συνάρτηση με το γενικό σύνολο..”
Στη προκειμένη
περίπτωση αυτό αγγίζει περισσότερο τον
Παναθηναϊκό όπου το ρόστερ του καλείται
να απορροφήσει τους κραδασμούς μια
βραχυχρόνιας σχετικά απώλειας αντίθετα
με τον Άρη ο οποίος χάνει ουσιαστικά
έναν παίχτη για ολόκληρη τη σεζόν, οπότε
και είναι υποχρεωμένος να πάει σε
αντικατάσταση. Και στις δύο περιπτώσεις
μιλάμε για απώλειες πολύ βασικών παιχτών,
όχι μόνο σε επίπεδο rotation
αλλά κυρίως σε επίπεδο
έκφρασης του συνολικού παιχνιδιού της
κάθε ομάδας. Δηλαδή για μονάδες οι οποίες
αποτελούσαν βασικούς εκφραστές του
στυλ μπάσκετ και των καινοτομιών που
ήθελαν να λανσάρουν οι δύο Έλληνες
κόουτς στο κάθε σύνολο φέτος. Παρ'όλα
αυτά..
Ναι, το χτύπημα
και στις δύο περιπτώσεις είναι σημαντικό
όμως τίποτα δε πρέπει να σε εκτροχιάσει
από τον αρχικό προγραμματισμό σου.
Ιδανικά σε ανάλογες καταστάσεις, όταν
είσαι σωστά προετοιμασμένος (η πρόνοια
που λέγαμε πιο πάνω..) αρχικά κοιτάζεις
και καταφέρνεις να κερδίσεις χρόνο με
μια “εσωτερική προσαρμογή” ανεβάζοντας
παιδιά στο rotation (εδώ
καταλαβαίνουμε όλοι πόσο σημαντικοί
είναι οι παίχτες-ρόλων στο βάθος του
πάγκου). Ζητάς να υποστηρίξουν το
οικοδόμημα μέχρι να βρεις μια πιο μόνιμη
λύση (ή υπό περιπτώσεις μέχρι την
επιστροφή). Μπορούν; Μπράβο.. Δε μπορούν..;
Λούσου το καλοκαιρινό σου “λάθος” (η
πρόνοια που λέγαμε πιο πάνω..) και θυμήσου
τη ρήση του Μεσίνα.. («Στις
μέρες μας είναι πολύ πιο σημαντικό το
πώς δημιουργείς (στελεχώνεις ) μια ομάδα
από το πώς κοουτσάρεις την ομάδα. Αν
κάνεις λάθη στη στελέχωση, θα σου
κοστίσουν..»
) Αυτό που προσπαθώ να σας πω είναι ότι
ένα απόλυτα σωστά δομημένο ρόστερ μπορεί
να επουλώσει πληγές για κάποιο χρονικό
διάστημα όμως τα σύνολα των δύο ομάδων
μας δεν εντάσσονται σε αυτή ακριβώς τη
κατηγορία. Και όμως.. Μπορεί να με πείτε
τρελό (δεν είμαι αλλά ποιος τρελός το
παραδέχεται..) αλλά Παναθηναϊκός και
Άρης μπορούν να κερδίσουν πράγματα από
τους “κεραυνούς” αυτούς οι οποίοι τους
χτύπησαν διορθώνοντας προβλήματα
λειτουργικότητα που υπέβοσκαν μετά την
ολοκλήρωση των ρόστερ τους. Πάμε να
δούμε μαζί τι εννοώ..
Περίπτωση
Τζέιμς
Το παιχνίδι
του Μάικ Τζέιμς αποτελεί βασική έκφραση
της στροφής που θέλει να κάνει φέτος ο
Παναθηναϊκός, μεταβαίνοντας από την
εποχή της Pick &Roll
Oriented-επίθεσης σε αυτήν
της ταχύτητας με σημαντικά μεγαλύτερες
δόσεις προσωπικής φάσης. Ο Τζέιμς, ένας
από τους πιο ικανούς one
on one περιφερειακούς στην
Ευρώπη σήμερα και αρκετά aggressive
κάθετος στο παιχνίδι του,
αποτελεί τον παίχτη ο οποίος θα “άνοιγε”
δρόμους οι οποίοι μέχρι τώρα δεν ήταν
ορατοί στη πράσινη επίθεση (ακριβώς με
όπλο αυτή του τη δεξιότητα) και θα έδινε
σε αυτήν (σε επίπεδο παραγωγικότητας
και τρόπου εκτέλεσης) τον παράγοντα του
“αβέβαιου” κάνοντας την πιο δυσανάγνωστη
και λιγότερο προβλέψιμη για την αντίπαλη
άμυνα. Παράλληλα έδινε μια αίσθηση
φρεσκάδας στο backcourt του
Παναθηναϊκού ως νέο πρόσωπο, το οποίο
μάλιστα έρχεται από εξαιρετική σεζόν
στη Βιτόρια, συν το High
energy Style του που ηλεκτρίζει
το πλήθος. Μαζί με τον Καλάθη και τον
Παππά δημιουργούσαν μια τριάδα-σκελετό
του πράσινου backcourt, με
την έννοια ότι θα ήταν οι τρεις που
προορίζονταν για τα χοντρά λεπτά. Και
όμως, αν αναλογιστούμε ότι οι πράσινοι
άμεσα θα ανεβάσουν τον Φελντέιν στη
θέση του, με μια πρώτη ματιά η τριάδα
των Καλάθη-Παππά-Φελντέιν μοιάζει πιο
λειτουργική και με πιο διακριτούς
ρόλους. Στη πρώτη περίπτωση (με Τζέιμς)
δίπλα στον PnR δημιουργό
με τα quarterback προσόντα
όπως είναι ο Καλάθης, ο Παναθηναϊκός
τοποθετούσε δύο slashers με
ικανότητα στη προσωπική φάση (drive,
χώρος για midrange
παιχνίδι, συχνές ευκαιρίες
για προσωπικές) χωρίς ουσιαστικά ποιοτικό
σουτέρ στα guards (μόνο
ο Ρίβερς από το “3”, σουτέρ θέσης
μάλιστα).
Πλέον τα θετικά από όλη αυτή
τη δυσάρεστη ιστορία είναι ότι:
-Ο
ρόλο αυτός (slashing, προσωπική
φάση, transition παραγωγή) θα
ανατεθεί εξ ολοκλήρου στον Παππά και
δίπλα σε αυτόν και τον Καλάθη η ομάδα
θα βάλει έναν σουτέρ δημιουργώντας
θεωρητικά (γιατί θα εξαρτηθεί από τον
τρόπο που διαλέγεις να επιτεθείς) μια
πιο λειτουργική τριάδα με PnR
δημιουργό-Slasher-Shooter.
- Ο Φελντέιν,
ο οποίος πέρυσι έδειξε αδυναμία να
διακριθεί σε ένα ρόστερ με στοιχειώδες
traffic (πολυπρόσωπη
περιφερειακή γραμμή) και φέτος έμεινε
από την αρχή πίσω αδυνατώντας να βρει
ρυθμό, θα έχει την ευκαιρία του ώστε να
δηλώσει βροντερά παρών.
Το δεδομένο
πλέον είναι ότι ο Αργύρης Πεδουλάκης
πρέπει να προσαρμόσει το playbook
της ομάδας του στα νέα δεδομένα.
Χάνει έναν παίχτη με τα χαρακτηριστικά
του Τζέιμς και προσθέτει/ανεβάζει έναν
άλλον με τις δεξιότητες του Φελντέιν.
Πως μπορεί αυτή η αλλαγή να επηρεάσει
τη παρουσία του KC Rivers στο
παιχνίδι της ομάδας; Μήπως εάν οι πράσινοι
είχαν αναγκαστεί να προβούν σε αυτή την
αλλαγή (Φελντέιν αντί Τζέιμς) μερικές
ημέρες πριν, ο Νίκολς να έπαιζε πιο
δυνατά από τον Ρίβερς για τη τελευταία
θέση ξένου στην Α1..; To σίγουρο
είναι ότι ο Παναθηναϊκός θα χρειαστεί
να διαφοροποιήσει έως έναν βαθμό τη
κατεύθυνση της επίθεσης του, ειδικά στο
μισό γήπεδο όπου η ομάδα θα πρέπει να
δουλέψει περισσότερες ball
screen καταστάσεις πλέον με τον Φελντέιν
να κατέχει χοντρά λεπτά στο rotation.
Από το πόσο αποτελεσματική θα είναι
αυτή η “προσαρμογή” του συνόλου στη
μερική απόκλιση του πλάνου επίθεσης
και τις όποιες αλλαγές προκαλεί σε
επίπεδο συνοχής κατά μήκους του ρόστερ
η απουσία του Τζέιμς και τα αυξημένα
λεπτά του Φελντέιν, θα κριθούν τα πάντα
το επόμενο δίμηνο.
Ο Παναθηναϊκός
βρίσκεται ήδη στην αγορά..
Οι πράσινοι
βρίσκονται ήδη από εχθές στην αγορά
εξετάζοντας πιθανές επιλογές για τη
περιφερειακή τους γραμμή. Την άποψη μου
σχετικά με τα αντανακλαστικά τη
γνωρίζετε.. Θεωρώ ότι όλες οι ομάδες που
λειτουργούν σε πραγματικά επαγγελματικό
πλαίσιο θα πρέπει να βρίσκονται στην
αγορά 365 ημέρες τον χρόνο σκανάροντας
τα πάντα σαν να χρειάζονται παίχτη, είτε
θέλουν τέτοιον στη πραγματικότητα είτε
όχι. Αυτό σε βοηθάει να έχεις ανοιχτά
μάτια σε οποιαδήποτε περίπτωση/λεπτομέρεια
είναι πιθανό να σου προσφέρει μια
βελτίωση την οποία πιθανόν να μην είχε
καν εξετάσει, γρήγορα αντανακλαστικά
και γνώση.
Το δίμηνο της
απουσίας του Τζέημς ο Παναθηναϊκός θα
επισκεφτεί ΣΕΦ και Nick Galis Hall
για την ελληνική λίγκα ενώ στην
Ευρωλίγκα καλείται να ταξιδέψει σε
Μόσχα, Βαρκελώνη, Πόλη (Αναντολού),
Μαδρίτη και να υποδεχτεί τον Ολυμπιακό
και τον Ντέηβιντ Μπλατ στο ΟΑΚΑ. Είναι
πολύ λογικό να κοιτάζει πλέον τη προσθήκη
δεδομένου του ότι η φετινή Ευρωλίγκα
δε συγχωρεί το λάθος. Με τον Τζέημς στο
ρόστερ ο Αργύρης Πεδουλάκης μπορούσε
να δώσει την ευκαιρία και μαζί τον ρόλο
του πέμπτου γκαρντ στον Μποχωρίδη. Τώρα
τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Η γνώμη της
σελίδας είναι ότι ο Παναθηναϊκός θα
πρέπει να κινηθεί για γκαρντ με διαφορετικά
χαρακτηριστικά από αυτά του Τζέημς.
Ουσιαστικά, θα πρέπει να κοιτάξει στην
αγορά για εκείνον τον δεύτερο δημιουργό
στο μισό γήπεδο που συζητούσαμε ότι
έλειπε από αυτό το ρόστερ και σχεδίαζε
το προπονητικό επιτελείο να προσθέσει
μέσα στη χρονιά εφόσον ο Μποχωρίδης δεν
ανταποκρινόταν και η παρουσία του
Μπουρούση ως δημιουργού σε αυτό το
πλαίσιο επίθεσης δεν ήταν τελικά τόσο
καταλυτική. Έναν Playmaker ο
οποίος θα έρθει τώρα για να γίνει ο
τέταρτος γκαρντ στο περιφερειακό
rotation και πέμπτος (πάντα
θεωρητικά) όταν επιστρέψει ο Τζέημς.
Ειδικά άμα την επιστροφή του πρώην
γκαρντ της Baskonia,
ένας παίχτης που δε θα τρακάρει
μαζί του αλλά θα δέσει αρμονικά δίπλα
του στο ρόστερ. Μια κίνηση οικονομίας
(χωρίς σε καμία περίπτωση να αναιρεί
την ατομική ποιότητα) η οποία δε θα
κλείνει τελείως τη πόρτα στον Μποχωρίδη.
Ανάλογα με τη περίπτωση του παίχτη
εκτιμώ ότι οι πράσινοι θα πάνε σε
συμβόλαιο μερικών εβδομάδων ή συμφωνία
μέχρι το τέλος της χρονιάς. Ο παίχτης
αυτός όμως επαναλαμβάνω, θα πρέπει να
έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από
τον Αμερικανό. Ο Τζέημς είναι κεφάλαιο
για τον φετινό Παναθηναϊκό και έχει να
δώσει πολλά στην ομάδα. Θα πρέπει να
επιστρέψει σε ένα γόνιμο για το παιχνίδι
του περιβάλλον. Απλά ο Παναθηναϊκός
πιθανόν θα χρειαστεί να επισπεύσει την
απόκτηση του έξτρα περιφερειακού που
συζητούσαμε. Και τότε ίσως, ίσως, αυτός
ο “κεραυνός” του τραυματισμού του
Τζέημς, να αποφέρει περισσότερα θετικά
στην ομάδα από όσα αυτή αρχικά υπολόγιζε..
Η περίπτωση
Σανικίτζε
Είναι διαφορετική
από αυτή του Τζέημς μιας και ο Γεωργιανός
φόργουορντ του Άρη θα μείνει εκτός για
6 μήνες σύμφωνα με τα τελευταία νέα. Πολύ
λυπηρό νέο και μεγάλος προβληματισμός
για τον Δημήτρη Πρίφτη μιας και αναγκάζεται
να προβεί σε αντικατάσταση και μάλιστα
με κοινοτικό παίχτη μην έχοντας τη
πολυτέλεια του να υπογράψει παίχτη από
τη σαφώς μεγαλύτερη δεξαμενή της Αμερικής
η οποία όμως θα αφήσει τους “κίτρινους”
με μείον έναν ξένο για το πρώτο μισό της
σεζόν. Ο Άρης λοιπόν χρειάζεται κοινοτικό
φόργουορντ για να καλύψει το κενό.
Ο Σανικίτζε ήταν
επίσης (όπως και ο Τζέημς) ένας εκ των
βασικών εκφραστών αυτού που ήθελε να
παρουσιάσει ο Άρης. Έγραψα πρόσφατα στο
Stoiximan.blog..
“Ο
κόουτςς Πρίφτης έχτισε το παιχνίδι της
ομάδας και κατ’επέκταση τη περυσινή
πολύ επιτυχημένη πορεία της πάνω στις
απλωμένες άμυνες με ναυαρχίδα το zone
press 1-2-2 που χρησιμοποιούσε με τον Ουάιτ
πρώτο παίχτη. Σε τέτοιου τύπου άμυνες
, η διάταξη ξεκινά με τον πιο αθλητικό
(ιδανικά και μακρύ) παίχτη σου στην
εμπροσθοφυλακή (catcher) ώστε να
κατευθύνεις τη μπάλα εκεί που πραγματικά
θέλεις (γωνίες), να παγιδεύσεις, να
κλέψεις ή να καθυστερήσεις την επίθεση.
Το κλειδί είναι να μη μπει η μπάλα στον
κεντρικό διάδρομο γιατί η άμυνα θα
σπάσει. Αυτό το μοντέλο έδωσε στον Άρη
σημαντικές νίκες πέρυσι και χάρισε
μερικές σπουδαίες βραδιές στους
φιλάθλους. Σε αυτή τη βάση (press άμυνες)
θα προσπαθήσουν να χτίσουν οι κιτρινόμαυροι
και το φετινό παιχνίδι τους.
Αυτός
είναι ο λόγος που ο Πρίφτης έφερε στη
Θεσσαλονίκη έναν PG με τα χαρακτηριστικά
του Κάμινγκς και όχι έναν διαφορετικού
τύπου περιφερειακό με περισσότερες
αρετές στη δημιουργία και στη περιφερειακή
εκτέλεση. Για αυτό έφερε και τον Βίκτορ
Σανικίτζε.. Τα χαρακτηριστικά του
Γεωργιανού μεταφράζονται εξαιρετικά
σε αυτόν τον τύπο παιχνιδιού. Είναι
γρήγορος, αθλητικός, μακρύς, ικανός στη
περιφερειακή άμυνα και παίζει με σπουδαίο
motor. Μπορεί σε αυτού του τύπου τις άμυνες
να λάβει διαφορετικές θέσεις στη διάταξη
(είτε ως πρώτος παίχτης, είτε να αναμειχθεί
στη παγίδα είτε να καλύψει τις κατά
μήκος της άμυνας πάσες). Ο Σανικίτζε
φέρνει στον Άρη το αθλητικό πακέτο και
την εμπειρία του στο υψηλό επίπεδο την
οποία θα χρειαστεί πολύ η ομάδα του
Πρίφτη δεδομένου του ότι πολλά παιδιά
που κατέχουν βασικό ρόλο δεν έχουν
σπουδαία εμπειρία σε αυτό το επίπεδο..”
Καταλαβαίνετε
το πόσο κομβικός ήταν ο Γεωργιανός στο
παιχνίδι του φετινού Άρη ειδικά μάλιστα
εάν λάβουμε υπόψη μας τον ρόλο στη
κυκλοφορία της μπάλας και στο δημιουργικό
κομμάτι όπου λειτουργούσε ως εναλλακτικός
playmaker από το High
post όντας ίσως η πιο ασφαλής επιλογή
για να εισάγουν κάθετα τη μπάλα στο
ζωγραφιστό (απομονώσεις στο χαμηλό post
για τον Καββαδά) οι Θεσσαλονικείς
ενώ παράλληλα εκμεταλλευόταν τους
καλούς περιφερειακούς cutters
του Άρη στη πίσω γραμμή άμυνας.
Επίσης, το διαχρονικό motor και
τα rebounding skills που χαρακτηρίζουν
τον Γεωργιανό έμοιαζαν με ιδανικό fit
για το μπάσκετ που έχει εισάγει στο
Αλεξάνδρειο ο κόουτς Πρίφτης. Μήπως
όμως, παρ'όλα τα πλεονεκτήματα που φέρνει
το πακέτο-Σανικίτζε στον Άρη, πλέον
δίνεται η ευκαιρία στον Έλληνα κόουτς
να διορθώσει μια πιθανή καλοκαιρινή
ανορθογραφία στο ρόστερ του..; Aντιγράφω
και πάλι από το σχόλιο μου στο
Stoiximan.blog..
“Η
αλήθεια είναι ότι ο Άρης είχε “υποχρέωση”
να πάρει τον Τσαϊρέλη το καλοκαίρι.
Δε μπορούσε να προσπεράσει έναν ποιοτικό
Έλληνα σε καλή ηλικία τη στιγμή που
προσπαθεί να χτίσει έναν κορμό με καλούς
Έλληνες αθλητές. Η αλήθεια είναι ότι τα
χαρακτηριστικά του Τσαϊρέλη ταίριαζαν
καλύτερα με αυτά του Tanija Dragisevic,
με τον οποίον έφτασε πολύ κοντά ο Άρης.
Ο Σέρβος PF είναι εξαιρετικός σουτέρ και
μπορούσε να αποτελέσει ιδανικό Stretch-4
για την επίθεση του Άρη όμως ο κόουτς
Πρίφτης προτίμησε το athleticism, την ικανότητα
στο ριμπάουντ και την ένταση που μπορεί
να φέρει στο παρκέ ο Σανικίτζε πιστεύοντας
ότι οι snipers που έχει στα “φτερά” φέτος
(Τζένκινς, Μαρμπλ) θα είναι αρκετοί για
να βάλουν πίεση στις αντίπαλες άμυνες.
Συν τοις άλλοις ο Σανικίτζε είναι
φόργουορντ που τρέχει εξαιρετικά στο
ανοιχτό γήπεδο. Και αυτό είναι σημαντικό
στο μπάσκετ του Άρη όπου ένα σημαντικό
μέρος της παραγωγικότητας έρχεται μέσα
από την άμεση μετατροπή της άμυνας σε
επίθεση. Με δύο αθλητικούς παίχτες πλέον
στη θέση “4” (συν το υπόλοιπο background) η
γκάμα των αμυντικών επιλογών του Δημήτρη
Πρίφτη ανοίγει επικίνδυνα..”
Όντως κύριε
Κατσιώνη καλά μας τα λέτε όμως δε παύει
αυτή η έλλειψη πραγματικής περιφερειακής
απειλής από τη θέση “4” να επηρέαζε το
spacing του Άρη στο μισό
γήπεδο. Και η παρούσα κατάσταση στην
οποία έχει βρεθεί ο Άρης εντός της αγοράς
είναι ιδιαίτερη. Για να είμαι ειλικρινής,
θεωρώ ότι εάν ο Δημήτρης Πρίφτης είχε
τη πολυτέλεια της αμερικανικής αγοράς
πιθανόν να διάλεγε πάλι athleticism
πάνω από περιφερειακή εκτέλεση για
τη θέση, υποστηρίζοντας καλύτερα το
μπάσκετ της ταχυδύναμης στο οποίο
δουλεύει ο Άρης. Όμως πλέον ίσως αναγκαστεί
να πάρει ένα Stretch-4 (
ευρωπαϊκή αγορά προσφέρει περισσότερες
τέτοιες επιλογές) το οποίο απαραίτητα
να μην είναι κακό νέο για τον Άρη. Απλά οι
κίτρινοι το καλοκαίρι φόρτωσαν “shooting
firepower” στα φτερά με τους Τζένκινς-Μαρμπλ
και υπέγραψαν έναν PG μια
κλάση σε αμυντικό επίπεδο πάνω από τον
Ουότερς (πιο ταχύς, πιο μακρύς και
γρήγορος στις αντιδράσεις ο Κάμινγκς),
πλαίσιο που εξυπηρετούσε μια προσθήκη
με τα χαρακτηριστικά του Σανικίτζε. Ο
Γεωργιανός (σε αντίθεση με τον Τσαϊρέλη
τον οποίο πρόσφατα ο κόουτς χαρακτήρισε
“αρκετά αθλητικό”) είναι ο PF
που μπορεί να χαμηλώσει και να
αμυνθεί περιφερειακά ή να βγεί στο
“κεφάλι” μια 4/4 press άμυνας,
χαρακτηριστικό που ο Άρης αφομοίωσε
αμέσως τακτικά. Ίσως ένας πιο σκληροτράχηλος,
πιο αθλητικός φόργουορντ από τον (καλό
παίχτη) Μαρμπλ να κούμπωνε καλύτερα με
ένα Stretch-4 όμως αυτό θα το
δούμε στη πορεία. Για να γίνω πιο
κατανοητός, δίπλα σε έναν φόργουορντ
τύπου Ντραγκίσεβιτς, θα ήθελα έναν πιο
Bill Edwrards-type of player στη θέση
“3” (ναι, τον παλιό Αμερικανό της ΑΕΚ
και του ΠΑΟΚ) για να υπάρξει καλύτερη
ισορροπία. Η πραγματικότητα πάντως
είναι ότι ο Άρης πρέπει να αξιολογήσει
γρήγορα την αγορά και να πάρει παίχτη
αφήνοντας πίσω το σοκ της κακοτυχίας.
Όχι πια δάκρυα..
Υ.Γ: Κατάσταση
με κοινά σημεία αλλά διαφορετικό υπόβαθρο
είχε να αντιμετωπίσει και ο Ολυμπιακός
. Η βασική όμως διαφορά εδώ ήταν ότι οι
ερυθρόλευκοι είχαν γνώση του προβλήματος
του Γιανγκ και τον χρόνο να προσαρμόσουν
τα πλάνα και τις επιλογές τους. Στη
πραγματικότητα ο ρόλος του Αμερικανού
σε αυτή τη μεταβατική περίοδο (μέχρι να
αρχίσει να επανέρχεται στα γνωστά
standards) ισοδυναμεί
με μια κατάσταση όπου ο Ολυμπιακός θα
είχε παροπλίσει τον Αμερικανό και θα
είχε υπογράψει στη θέση του με βραχυπρόθεσμο
συμβόλαιο έναν ρολίστα χαμηλότερων
προδιαγραφών μέχρι να επανέλθει. Το συν
είναι ότι τώρα ο Γιανγκ θα μπορέσει να
“μπει” άμεσα σε πρώτο ρόλο όταν νιώσει
υγιής αφού θα κερδίσει χρόνο σε επίπεδο
εγκλιματισμού ευρισκόμενος στο rotation
όλο αυτό το διάστημα.
Y.Γ1:
Για τη σημασία του Λοτζέσκι δε θα βαρεθώ
ποτέ να μιλάω. Εφόσον είναι υγιής φέτος
(αμήν..) περιμένω να αποτελέσει ότι ο
Πρίντεζης τη τελευταία διετία. Τον πιο
σταθερό πάίχτη των ερυθρολεύκων μέσα
στη σεζόν. Μιλάμε για έναν από τους πιο
ολοκληρωμένους wings στην
Ευρώπη ο οποίος θα είχε σημαντικό ρόλο
σε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό ρόστερ (ΤΣΣΚΑ,
Ρεάλ, Μπάρτσα)..
Υ.Γ2: Επειδή
έχω πάρει αρκετά μηνύματα τις τελευταίες ώρες για τον Νίκολας Λαπροβίτολα και τον Νέιτ Ουόλτερς.. Έχω να πω ότι σε πολλές
περιπτώσεις αυτή η αρχειοθήκη αυτής
εδώ της σελίδας κρύβει λύσεις. Αρκεί να
ξέρεις να τις διαβάζεις σωστά και να
τις μεταφράζεις ανάλογα σε κάθε
περίπτωση..
Καταρχην περαστικα στον Τζειμς,μεγαλη γκαντεμια.Συμφωνουμε απολυτα Τζιμ για τον παιχτη που πρεπει να παρει ο Παο για αντικαταστατη του Τζειμς,ελπιζω να το βλεπει ετσι και ο Αρτζι.Προσωπικα σε τετοιου ειδους pg περιμενα και ηθελα να παει η ομαδα στην μετα Μητσου εποχη(π.ψ Γιοβιτς).Καλλιο αργα παρα ποτε λοιπον που λεει κ ο σοφος λαος... 3dbigfan
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιο βιταμίνη έχει buy out στο συμβόλαιό του? Αν όχι πόσα θα πρέπει να πάρει ο Ερυθρός Αστέρας?
ΔιαγραφήΤον Γιοβιτς εννοω να ερχοταν το καλοκαιρι,για τωρα το θεωρω πολυ δυσκολο,εαν οχι απιθανο.Τετοια χαρακτηριστικα pg παντως πιστευω οτι κουμπωνουν πολυ στο υπαρχον ροστερ.
ΔιαγραφήJim ο Λαπροβιτολα και ο Ουολτερς ταιριάζουν στο στυλ παίχτη που περιγράφεις? Υπάρχουν ρεαλιστικές προοπτικές για κάποιον από τους 2?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι θα συνεχισει φετος ο Σιγκλετον η αναμενεται βελτιωση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαράδεκτος ο Τζέιμς τραυματίστηκε χτυπώντας το προστατευτικό του πάγκου από τα νεύρα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς και διακοπη συμβολαιου θα αξιζε.
Διαγραφήρον μπεικερ ειχε προτεινει ο τζιμ πριν ενα δυο μηνες.....και μολις γυρισει βγαζεις τον φελντειν....και εξελιξιμος και φτηνος....stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι να ξερει ο φελντειν οτι το νοεμβριο φευγει. Δλδ να τον ξενερωσουμε ακομα πιο πολυ και να μη παιξει ουτε τουσ 2 μηνεσ που του μενουν.
Διαγραφήpg θελουμε.
Εγώ πάντως προβληματίζομαι για πολλά από όσα συμβαίνουν στο ΟΑΚΑ και δεν είναι με τους παίκτες. Από τη μία, ο Τζέιμς τσαντίζεται αρκετά για να κατεβάσει τζαμαρία. Από την άλλη, βλέπω την ομάδα με πολλούς κλασσικούς σουτέρ και να μην στοχεύει στο τρίποντο. 'Οταν το κάνει (με τους καλούς σουτέρ), ακούω τον κοόουτς να γκρινιάζει γιατί ψάχνουν το τρίποντο παίκτες όπως Ρίβερς, Σινγκλτον, Μπουρούσης, Παππας, Τζέιμς κοκ. Εγώ επιμένω-δεν είμαι σίγουρος πως ο κόουτς Πεδουλάκης είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για ένα τέτοιο περιβάλλον. Και μην πει κανείς πως φταίει μόνο ο Τζέιμς για τη τζαμαρία γιατί δουλειά του κόουτς είναι ΚΑΙ το κλίμα στις προπονήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά τώρα που δεν υπάρχει ο Διαμαντίδης, πιστεύω πως ο κόουτς Πεδουλάκης ίσως είναι πιο κατάλληλος για παίκτες λιγότερο φτασμένους και όχι τόσο καταξιωμένους όσο το τωρινό ρόστερ...
ΥΓ. Τσιρλίντερ του Πεδουλάκη να ξέρετε πως σας γράφω στους κοθόρνους μου, δεν θα διαβάσω καν την απάντηση. Το κείμενο είναι για τους υπόλοιπους
Μα νομιζω ειναι δικαιωμα του καθε προπονητη να διωχνει εναν παικτη που δεν ειναι συγκεντρωμενος. Ο μεγας Ζοτς το κανει συνεχεια και ακουει μπραβο απο ολους. Τωρα, για τα τριποντα διαφωνω λιγο. Αυτο που εχουμε δει μεχρι τωρα ειναι να βαρανε υπερβολικα τριποντα και να βαζουν ελαχιστα για τις δυνατοτητες τους. Ο Πεδουλακης ειπε πως δεν γινεται να σταματαει πχ ο Σινγκλετον απο αντεπιθεση στο τριποντο και να σουταρει (ναι το εχει κανει)... Τριποντο τριποντο, αλλα με ρεγουλα! Δεν ειμαστε παιδικη χαρα, ειδικοτερα οταν εχουμε εναν Μπουρουση, εναν Παππα, εναν Τζειμς που μπορουν να απειλησουν και με αλλους τροπους.
ΔιαγραφήΟ προπονητής διώχνει παίκτες αλλά τους κρατά και σε καλή ατμόσφαιρα. Η ατμόσφαιρα είναι σημαντική για την ομάδα, δες πέρσυ την Λόκο που όλοι λέγανε υπάρχει εξαιρετική ατμόσφαιρα με τηον Μπαρτζώκα. Τώρα για το τρίποντο, επίσης διαφωνώ. Αφενός γιατί τα τρίποντα στο τρανζίσιον έχουν μεγαλύτερο ποσοστό ευστοχίας (δες στο NBA), αφετέρου ο σουτέρ αν νιώσει πως πρέπει να σουτάρει ας το σουτάρει. Δεν έφερες τόσους σουτέρ για να παίζεις pick and roll. Και φυσικά το κλίμα επιδρά και στα ποσοστά, δες τα ποσοστά του ΠΑΟ σήμερα στα τρίποντα και θα καταλάβεις πόσο κακό είναι το κλίμα στα αποδυτήρια.
ΔιαγραφήΟ Κόουτς RG δεν είναι εύκολος κόουτς, ήταν γνωστό αυτό. Προκύπτει όμως το ερώτημα: Μπορεί να κουμαντάρει "βεντέτες" ή είναι μόνο για παίκτες που θέλουν να ανέλθουν από τα αζήτητα;
Επομένως εγώ βλέπω δύο φάουλ εδώ πέρα: Ένα του ανώριμου Τζέιμς και ένα του κόουτς που χαλάσανε και οι δύο την ατμόσφαιρα με το καλημέρα.
Μα το θεμα ειναι, γιατι χαλασανε ΚΑΙ οι δυο το κλιμα; Οι κοουτς ειναι γνωστο οτι μιλανε αυστηρα στους παικτες τους γιατι απαιτουν την πειθαρχια τους. Αν ενας παικτης αντιμιλησει και δεν ακουει τις εντολες του τι πρεπει να κανει ο Πεδουλακης συμφωνα με εσενα; Να τον αγνοησει; Ξερεις για ποτε χανεται ο σεβασμος προς τον προπονητη;
Διαγραφή8.13 αστεια διαπιστωση,δηλαδη οσες ομαδες ειναι αστοχες απο το τριποντο ειναι λογω κακης ατμσσφαιρας στο τριποντο;;χαχαχα
ΔιαγραφήΦίλος, άλλο πράγμα το στέλνω τον παίκτη στα αποδυτήρια και άλλο τον στέλνω έξαλλο να βαράει τζαμαρίες. Φυσικά η ψυχολογία δεν είναι μόνο ο Τζέιμς, είναι γενικό. 20% σήμερα στα τρίποντα επειδη "δεν πρεπει να ψαχνουμε το τριποντο με τη μία". Επομένως ΝΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ. Αν ο κόουτς νομίζει πως είναι...ΟΥΚας και έχει παίκτες που θέλουν να ανέβουν από τα αζήτητα, θα δούμε πάλι εκτρώματα.
ΔιαγραφήΥΓ. Δυο συνεχόμενα έτη έχουμε ρουφιάνους που μιλάνε στα αποδυτήρια. Η ομάδα πρέπει να βρει τον ρουφιάνο και να τον ξετινάξει...
Πλακα μου κανεις; Ο Τζειμς παραδεχτηκε το λαθος του απο το νοσοκομειο κιολας και ζητησε συγγνωμη απο τον κοσμο. Δεν φταιει ο Πεδουλακης για την αντιδραση του, μπορει ο Τζειμς να ξυπνησε στραβα και να εξεραγη μετα απο το συμβαν. Συμβαινουν σε ολους αυτα, το θεμα ειναι οτι στοιχιζουν παντα... Εχουμε δει τον Ζοτς να πιανει παικτη απο τον λαιμο, την ωρα του αγωνα. Ασχετος ο Ζοτς; Δεν ξερει να διαχειριζεται προσωπικοτητες;
ΔιαγραφήΤι να σε πιάνει ο Ζοτς των 8 ευρωπαικών από το λαιμό, τι ο Πεδουλάκης.
Διαγραφή8.29 για ποιους ρουφιανους μιλας;; τιποτα δεν εχει βγει προς τα εξω τα δυο χρονια που λες,μαθαμε τι εγινε ακριβως και πως με τον Παππα και Σαλε;;;εμαθες κατι αλλο μηπως;;;Πως εφυγε ο Σαλε τσακωθηκε η οχι με την ομαδα;;Τα δυο τελευταια χρονια και οχι μονον κανεις δεν ξερει τιποτα.
ΔιαγραφήΑντε σοβαρα,δηλαδη δεν εχει σημασια γιατι και αν σε δερνουν αλλα ποιος σε δερνει,ρε τι μαθαινουμε,
ΔιαγραφήΦιλε μου αφου δεν ενδιαφερεσαι για αντιθετες με τη δικες σου αποψεις για ποιο λογο γραφεις και πιανεις χωρο εδω μεσα?
ΔιαγραφήΜήπως μαζί με τον pnr guard να κοιταγαμε και για ψηλό με ικανότητα στο pnr???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο είχαμε πεί κάποιοι εδώ μέσα, με μία 6αδα πολύ καλών αλλά με θέματα ιδιοσυγκρασίας παικτών δύσκολα βγαίνει η χρονιά...κ κυρίως με τον συγκεκριμένο προπονητή που δεν φημίζεται για ευέλικτη σχέση με τους παίκτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια αυτο οσοι εχουν δουλεψει μαζι του σταζουν μελι,Πητ Μαικλ,Τσαρτσαρης,Παπαγιαννης,ΔΔ κ.αλλοι πολλοι.Ρε τα πιστευετε αυτα που γραφετε.
ΔιαγραφήΠλην ΔΔ, όλοι οι υπόλοιποι ήταν μικροί και άφταστοι. Αυτό λέμε-πως ίσως ο κόουτς εδώ να έχει ένα θέμα. Ένα μεγάλο θέμα.
ΔιαγραφήUkic;
Διαγραφήjim τι θα ελεγες για micic??Δε νομιζω οτι το συμβολαιο του με την τοφας θα ειναι προβλημα για μια ομαδα οπως ο παναθηναικος..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια η γνωμη σου για τον νεαρο Χρηστίδη του Αρη???Μπορει να παρει λεπτα σαν stretch-4???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποψε αυτοσχεδιαζουμε. Συνεχεις παραστασεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά απο την ειδηση σχετικα με το πως τραυματιστηκε ο Τζεϊμς, ειναι ευλογο το ερωτημα εαν αυτος ο παιχτης εχει πλέον μελλον στον Παναθηναϊκο του Πεδουλακη ανεξαρτητα απο το πότε θα επιστρεψει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓκιστ Γκιστ Γκιστ (χαχαχαχαχα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ομαδα ειναι τραγικη στα επιπεδα ενεργειας.. Τι συμβαινει ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σε πειθαρχια και σε συγκεντρωση κλπ. Αχ Μητσο..
Διαγραφήα)Διπλές προπονήσεις ΚΑΙ β)κλίμα.
Διαγραφήτι τραγικη νοοτροπια ειναι ρε αυτη....ανθρωποι παιζουν μπασκετ.....εχετε παιξει ποτε μπασκετ?.....οσοι εχουν παιξει θα συμφωνησουν οτι οι παικτες εχουν νευρα,παιζουν στους 200 παλμους αυτα ειναι μεσα στο παιχνιδι....λενε μερικοι αν κανει ο τζειμς....πατε καλα?δεν τον εχουμε δει να παιζει και λετε οτι θα φυγει?δηλαδη τον μπατιστ που ετρεχε μεσα στην κηφισιας να τον σταυρωσουμε?τον γκιστ που καπνιζε να τον σουταρουμε?αυτα συμβαινουν στις ομαδες απλα μερικες φορες δεν βγαινουν προς τα εξω....ανθρωποι ειναι και οι μπασκετμπολιστες μερικοι νομιζουν οτι το μπασκετ ειναι οπως στο πλειστεισον.......stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΟΣ!!!
ΔιαγραφήΠολυ σωστος stonerook.
ΔιαγραφήΟ Παναθηναικος ειναι ενα μεγαλο κλαμπ με πιεση. Ειμαστε στην αρχη της χρονιας, δεν εχουμε παιξει καν καποιο ντερμπυ. Αν απο τωρα ο Τζεημς νιωθει τοσο πιεση και παει και κανει μια κινηση που θα μπορουσε ακομη και να τον ΣΚΟΤΩΣΕΙ, τοτε το παιδι απλα δεν κανει για τετοιου επιπεδου ομαδες. Ή εχει καποιο χοντρο ψυχολογικο προβλημα.
ΔιαγραφήΜιλαμε για επικυνδινο αυτοτραυματισμο ετσι? Τραυματισε το μελος του σωματος του που χρησιμοποιει στη δουλεια του με πιθανοτητα να μην ξαναδουλεψει.
Εγω διαφωνω με την ομαδα που του δινει 2η ευκαιρια. Αφου τον κραταει, τουλαχιστον να του βαλει στο προγραμμα εντατικη ψυχοθεραπεια.
Για το περιστατικό με τον Μάικ Τζέιμς: “Ωραίο είναι να τον στήνουμε στον τοίχο όμως και για τον Νίκο όταν είχα πρωτοέρθει στην ομάδα άκουγα διάφορα. Στη ζωή είναι δύσκολο να αγαπήσεις τον άσχημο, τον προβληματικό. Πριν μερικές ημέρες είπα πως το βασικό είναι να γίνουμε ομάδα. Ο Μάικ δεν ακολουθούσε την τακτική της ομάδας μια, δυο, τρεις, τον βγάλαμε έξω. Εκνευρίστηκε και χτύπησε την τζαμαρία αυτή είναι η αλήθεια. Έχει μετανιώσει. Είναι τυχερός γιατί για κάποια χιλιοστά θα μπορούσε να έχει σοβαρό πρόβλημα στο χέρι. Εμείς είμαστε εδώ για να στηρίξουμε το παιδί, την εμπειρία την περπατάς. Πρέπει να γίνουμε ομάδα. Ο Παναθηναϊκός έχει πίεση, ο Τζέιμς δεν ξέρει να διαχειρίζεται κάποιες καταστάσεις. Πρέπει να καταλάβει κι ο ίδιος ότι είναι διαφορετικά τα πράγματα. Ούτε τσακωμός έγινε, ούτε τίποτα. Έγινε αλλαγή, εκνευρίστηκε κι έκανε ένα λάθος. Εμείς είμαστε εδώ για να του δείξουμε ότι έκανε λάθος, το οποίο το πληρώνει πρώτα ο σύλλογος. Είμαστε εδώ να τον αγκαλιάσουμε και για τα δύσκολα. Χρειαζόμαστε χρόνο”.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://hoopfellas.blogspot.gr/2016/06/made-in-usa-2016.html
ΑπάντησηΔιαγραφήεδω ειναι οι λυσεις
Λαπροβιτολα, Ρομπινσον, Λυονς μονο (θες άσσο ως play maker). Εγω θα προτεινα κατι ΦΤΗΝΟ και ΕΜΠΕΙΡΟ. Πχ ο Ποετα της Ντολεμιτι, ο Γιακοβιτς της Νιζνι (οι φτηνες λυσεις). Ο Μαρκοβιτς τς Νιζνι ή ο υιος Τζεντιλε (Στεφανο) ως πιο ακριβες λυσεις.
ΔιαγραφήKαλες δηλωσεις Πεδουλακη.
ΑπάντησηΔιαγραφήRon Baker... ξεκαθαρα. Μου αρεσει πολυ σα παιχτης ο Nate Wolters αλλα μου δινει την αισθηση πως τρακαρει με Καλαθη.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Την εμπειρια την περπατας..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγαλε Αργυρη, δασκαλε και πατερα!
Πριν το περπατημα, βεβαια, υπαρχει και το μπουσουλημα! Προσεχε μονο, πριν φτασει αυτη η στιγμη, μηπως εχει παρει εσυ ποδι απο την ομαδα!
Αν δεν ηξερες οτι επαιρνες ενα τρελλαρα που για παρτυ του ελιωσε τις σολες των παπουτσιων του πανω-κατω μπροστα απο τον παγκο της Λαμποραλ περισυ ο Περασοβιτς, επρεπε να ειχες ρωτησει καλυτερα. Εκτος κι αν ρωτησες τον αλλο τρελλαρα, αυτον απο την Καρδιτσα!
Κι εδω που τα λεμε, εχεις μαζεψει πολλους τρελλαρες φετος: Τζέϊμς, Παππας, Μπουρουσης, Σινγκλετον ειναι αρκετοι για να ανοιξεις τρελλοκομειο!
Δεν ηξερες, δεν ρωταγες?
10:07 μ.μ. κρινεις εξ ιδιων και νομιζεις οτι ολοι ειναι προβληματικοι ετσι;;;Βαλε ολη την ομαδα μεσα να σαι σιγουρος,π.χ ξεχασες τον Καλαθη,τον Ριβερς, α και τον Καιλατζακη.
Διαγραφή10:07 πώς φαίνεται ρε παιδί μου ότι η Παναθηκοφροσύνη τρέχει από τα μπατζάκια σου......μην ενδιαφέρεσαι τόσο πολύ με το Παναθηναϊκό και μας πάθεις υπερκόπωση.....ξεκουράσου λιγάκι και ασχολήσου με κάτι πιο light...
ΔιαγραφήΠως το ειπες? Προβατο..φροσύνη?
ΔιαγραφήΤο μοναδικό πράγμα που δεν είμαστε όσο αφορά την πάρτη σου.....Ψάξου λοιπόν αλλού ανώνυμε τρόλ....τι λές πχ για την ομάδα σου για αρχή;
Διαγραφήο coach RG είναι καλός γιά ρόστερ τύπου σκορδίλης, γιαννόπουλος. kitchen, vrkic δλδ γιά παίκτες χαμηλού βεληνεκούς, που θα αποτελέσουν μιά ομάδα του προπονητήη οποία θα παίξει τελικά πολύ πάνω από τις δυνατότητές της.
ΑπάντησηΔιαγραφήη φετεινή ομάδα του Παναθηναϊκού είναι μιά ομάδα αστέρων και προσωπικοτήτων υψηλού αθλητικού εγωϊσμού τουέστιν παντελώς ασύμβατοι με την ιδιοσυγκρασία του προπονητή.
στην πορεία θα φανούν περισσότερο τα προβλήματα και θα χρειαστεί να υπάρξει λύση καρατόμησης ή παικτών (χλωμό) ή του προπονητή. προς το παρόν πάντως η ομάδα μοιάζει με ferrari που την οδηγεί η θεία μου η παρδάλω
Κριμα παντως να εχει χαθει ετσι ο Λαρκιν. Ενας παιχτης κραμα Ανταμς με Τζεϊμς που θα ελυνε πολλα προβληματα. Τον ειδα παλι σημερα και με εντυπωσιασε για πολλοστη φορα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πληρωσει με καποιο τροπο ο Τζεημς την απερισκεψια του; Τουλαχιστον να μην πληρωθει για οσο απουσιασει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο που δημιουργει ανησυχια ειναι το μπασκετ παιδικης χαρας κ τα χαμηλα ποσοστα. Η αναμετηση με τη Ζαλγκιρις ειναι πολυ επικινδυνη κ θα δημιουργησει πολυ κακο κλιμα με το καλημερα.
Edgar Jones
Φοβαμαι οτι θα ξαναδουμε σε επαναληψη το εργο που ειδαν στην Ουνιξ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά λάθος εσβησα αυτό που ήθελα να γράψω ποτέ συνοπτικά,μην συγχέουμε τους δύο τραυματισμούς ένας είναι επί σκηνής που μπορεί δυστυχώς να συμβεί στο οποινδηποτε ενώ ο άλλος είναι ηλιθιοτητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα θα σταθώ στην ευκαιρία τώρα είναι η ώρα να αρπάξει ο λευτερηςς την ευκαιρία από τα μαλλιά και στην τελική να παίξει μπασκετ θα του ζητήσουν όχι να διδάξει αστροφυσική....
Αν πάνε σε παίχτη(που θα πανε)διάβαζα σήμερα ότι οι αρκούδες άφησαν ελευθερο το ροτεν μία περίπτωση που μπορεί να εξελιχθεί σε γουιν γουιν και για τους δυο με την τροπή που έχει πάρει ή καριέρα του,αλλιως υπάρχει και ένας λευκός αμερικανός στην κροατια αλλά δεν ξέρω αν έχει μπάι άουτ....
Σέντρικ σεμπαλλος
Ελεος ρε, φερατε την καταστροφη μερικοι δηθεν Παναθηναικοι.ΦΤΑΝΕΙ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ.Ολες οι νεες ομαδες εχουν σκαμπανεβασματα,εδω η Μπαρτσελονα νικησε την Ρεαλ και εχασε το κυπελο απο τα Καναρια με διασυρμο,η Ρεαλ ξεφτιλιστηκε απο Μπαρτσα και νικησε ομαδα ΝΒΑ.Η Μπαρτσα παει παραταση με την Βασκονια.Ο Ζοτς εχασε απο ομαδουλα της Τουρκιας την Ουσακ.Συνεχιστε να κρινετε την ομαδα αρνητικα ετσι σας βολευει.Υ.Γ περσι με Σαλε τετοια εποχη νικουσαμε ανετα και τι καταλαβαμε;;
ΑπάντησηΔιαγραφήπερσι ελεγες ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια και στο τελος η Φενερ πηρε πρωταθλημα και πηγε φαιναλ φορ, η Ρεαλ πηρε πρωταθλημα, κι ο Παναθηναικος αλλη μια χρονια εμεινε στο τιποτα. Οποτε αστους να γκρινιαξουν, αφου και η ελλειψη γκρινιας δεν εφερε καμια επιτυχια στην ομαδα.
ΔιαγραφήAkoma na matheis esi... Posa xronia prepei na perasoun GEMATA apotixies gia na matheis estw kai ligo auto to athlima pou legetai Basket? Eilikrinis i erwtisi file.
ΔιαγραφήΤομ μη γράφεις ανώνυμα.
ΔιαγραφήΚαλησπερα σε ολους!Μεγαλο πληγμα ο τζειμς ,μαζι με Μπουρουση και Καλαθη οι παικτες που με τιποτα δεν θα ηθελε να χασει ο Παναθηναικος.Στην ουσια·τζιμ το ερωτημα κατ' εμε ειναι ,πας για τον καλυτερο διαθεσιμο γκαρντ που υπαρχει στην αγορα ή βαζεις αυστηρα κριτηρια και πας σε επιλογη "ρισκο"?Διοτι αν ψαχτει κανεις,υπαρχουν (ρεαλιστικες) πραγματικα καλες περιπτωσεις αυτη την εποχη,αλλα δεν ξερω κατα ποσο ταιριαζουν στο μπασκετ του κοουτς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα περιμενουμε αναρτηση εν οψει ευρωλιγκας?Επιτελους αρχιζει!!!
Περαστικος382
ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΡΙΣΕΙΣ,Ο ΕΡΩΤΑΣ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΠΑΛΙ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ,ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΟ ΜΙΣΟ ΜΙΣΘΟ ΣΤΟΝ ΤΖΕΗΜΣ,
ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ Η ΟΜΑΔΑ.ΑΡΧΙΣΑΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΤΙΣ ΤΡΕΛΛΕΣ ΤΟΥΣ.ΕΛΕΟΣ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ SITE.......
ΝΙΚ ΤΗΕ FREAK
Κάντε έρωτα, οχι προπόνηση...
ΔιαγραφήΤζιμόπληκτεεεεεε?????
ΔιαγραφήΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΡΩΤΑ,ΣΕ ΔΙΟΡΘΩΝΩ.
ΔιαγραφήΝΙΚ THE FREAK
Οποιος δεν συμφωνει μαζι σου δλδ να γραφει σε αλλα sites?
ΔιαγραφήΟ φιλος εννοει οτι υπαρχουν πολυ ωραια sites για γκρινια αλλου!
ΔιαγραφήΑπλα εδω ειναι μπασκετικο site και ειναι κριμα να γεμιζει με ασχετα με το θεμα μας σχολια.
ΚΑΝΤΕ ΕΡΩΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ σε ξαναδιορθωνω
ΔιαγραφήΜαμηστε την κοινως
Ήττα η φενέρ στην usak, πήρε δύσκολα το ντέρμπι η μπάρτσα με τάου. Σχόλια?
ΑπάντησηΔιαγραφήPikulin
η φενερ καθε χρονο ετσι ξεκιναει, μη δινεις σημασια
ΔιαγραφήΣχόλιο :
ΔιαγραφήΕφυγε ο Μπίρτς από την Ουσάκ και ανέβηκε
η ομαδούλα.
εννοείται πως ο παίκτης που θα πάρουν θα πρέπει να είναι ή έλληνας (λίγες επιλογές) ή να έχει κοινοτικό διαβατήριο αλλιώς θα έχουμε 3 αμερικάνους να κοιτάνε με πολιτικά τα παιχνίδια της Α1, που το θεωρώ τουλάχιστον γελοίο
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλληνα σαν ποιον φίλος?
ΔιαγραφήΚοκνέας
υπάρχουν έλληνες PG που παίζουν σε ομάδες της euroleague και άλλοι στο ελληνικό πρωτάθλημα
Διαγραφήειναι τρομερο πως ο James παραλιγο να χασει το χερι του,αυτο παιδια να σκεφτουμε και οσο και να νευριασατε για την ομαδα σκεφτειτε πως το μεγαλυτερο κακο πηγε να το κανει στον εαυτο του...
ΑπάντησηΔιαγραφήτον εβγαλαν προβληματικο τον ανθρωπο,ο Τσιαρας υστερα απο δυο χρονια που ειχε να τον δει απο τον Κολοσσο τον αγκαλιασε μολις τον ειδε.Αυτα συμβαινουν,αν ηξερε οτι θα πονουσε και θα ηταν εξω για δυο μηνες δεν θα εκανε τιποτα.
ΔιαγραφήΜατσαρα της ημερας το Μπαρτσα Λαμποραλ. Τζιμ το ειδες? Εντυπωσεις??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωστας
Έχουν μπει όλοι οι επιστήμονες και κάνουν επικοινωνιακό πόλεμο στον Παναθηναικό. Το τι έχουμε διαβάσει δε λέγεται. Τι για διακοπή συμβολαίου στον Τζέημς τι για το ότι τσακώθηκε με Πεδουλάκη τι να τον διώξουμε και να πάρουμε τον Ζήση- αγαπημενο παιδι των δημοσιογραφων-μεγαλυτερη μπασκετικη απάτη- κουμπαρο του βηματα κανω και δε τα σφυρανε. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΠΙΔΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΓΥΡΗΣ. Σε αυτους εμπιστοσυνη και οσο για τους και καλά Παναθηναικους σε μία εβδομάδα ξέρετε πισω απο τις κουρτίνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίος φίλε!
Διαγραφή1.000.000.000 likes
ΔιαγραφήΕιδικά για τον Ζήση ...τα ειπες όλα.Ολα όμως!!!
ΔιαγραφήΤσουρέκας-Ποντίκας
Με κοινοτικο παιχτη μπορουν αμεσα να αγωνιζονται και τεσσερεις αμερικανοι αφου ισχυει το 4+2. Αρα μενει μονο ενας εξω συν τον Τζειμς φυσικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον δευτερο γυρο ομως αναγκαστικα θα κοπει ενας παιχτης απο το πρωταθλημα αφου ισχυει το εξι ξενοι συνολικα ασχετως αν ειναι αμερικανοι η κοινοτικοι.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΤΖΕΙΜΣ ΑΦΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΤΖΑΜΑΡΙΑ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ...ΜΑΛΙΣΤΑ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΛΕΓΑ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΟΤΙ Ο ΠΑΟ ΠΗΡΕ ΚΑΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΟΜΑΔΑ...ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ.
ΑΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ ΟΤΙ Ο ΤΖΕΙΜΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΡΥΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟΝ ΕΤΟΣ. ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΟΝ ΠΑΙΧΤΗ...ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙ ΜΠΑΤΖΕΤ; Ο ΤΖΕΙΜΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΥΡΙΟ...ΤΕΣΠΑ...ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ Ο ΚΟΟΥΤΣ ΔΕΙΝΕΙ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΜΠΟΧΩΡΙΔΗ...ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΑΛΛΑ Ο ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΦΕΤΟΣ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΝΤΕ ΗΤΤΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ. ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΣΤΑ 19 ΤΟΥΣ...
ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟ ΣΑΝΙΚΙΤΖΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ. Ο ΓΕΩΡΓΙΑΝΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΣΑΝΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
Το ποση υπομονη υπαρχει στον Παναθηναικο μπορει να το διαπιστωσεις ευκολα μονος σου διαβαζοντας τα σημερινα σχολια...
ΔιαγραφήΚαι δεν εχουμε καλα-καλα ξεκινησει ακομα τις επισημες υποχρεωσεις...
Για ποιες 5 ηττες μιλας?
Με 5 ηττες θα'χουν φυγει Πεδουλακης Αλβερτης Παπαδοπουλος μεχρι και ο Παρις ο φροντιστης.
Λυπαμαι για τον Μποχωριδη και τον Χαραλαμποπουλο αλλα δυστυχως δεν ειναι ενα σκαλι μονο κατω απο το επιπεδο της ομαδας. Ειναι τρια.
Στον Παναθηναικο θα χαντακωθουν οση καλη διαθεση και αν εχει ο κοουτς.
Καλυτερα να τους δωσουμε δανεικους στον Αρη του Πριφτη [ενα προτζεκτ πχ που εμπιστευομαστε] προκειμενου να παιξουν. Οταν εκει καθιερωθουν και ξεχωρισουν τοτε το ξαναβλεπουμε.
Μην ξεχναμε... ετοιμοι παιχτες και με μεγαλες διακρισεις μας ηρθαν Παππας και Γιανκοβιτς! Ο ενας δεν τα καταφερε και ο αλλος ακομα το παλευει...
Σκληρό ροκ με το καλημέρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλώσεις, συνεντεύξεις, τσαμπουκάδες στην προπόνηση, αλητείες, τραυματισμοί.
Αι λάικ.
Μπασκετάκι λίγα πράματα, αλλά νταξ τί καλύτερο σαν πρόγευμα?
ΩΜΕΣ ΜΠΑΚΑΛΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
Α. Προς σοκαρισμένες και πεσούσες απ'τα σύννεφα μωρές παρθένες:
Κατά 99% οι μπασκετμπολίστες είναι παιδιά της γαλαρίας, που δεν ξέρουν να γράψουν τ' όνομά τους. Μπιτ για μπιτ. Μη μιλήσουμε για αμερικάνους εκεί πάει αλλού το κόλπο (Αν και όλοι πίστευαν ότι ο Μάικ τα χει αφήσει αυτά πίσω του). Θέλει όντως πατρική προσέγγιση ο μπασκετμπολίστας, πολύ γούσταρα αυτό που είπε ο Πεδουλάκης για αντιμετώπιση ερασιτεχνικής ομάδας, αλλά με την "αγνή" αθλητική αντίληψη. Δε θα κερδίσεις μια τέτοια προσωπικότητα επειδή τον πληρώνεις. Τόσο απλά.
Β. Κλειδί αυτό που είπε ο Τζιμ για τη λειτουργικότητα στα γκαρντ του ΠΑΟ. Ίσως η ενεργοποίηση του Φελντέιν κάνει καλό στον Καλάθη (άρα στην ομάδα), καθώς η ύπαρξή του ως σουτέρ, μετακινεί τις άμυνες. Είμαι από αυτούς εξάλλου που πιστεύουν ότι ο Τζέιμς είναι αποκλειστικά SG σε κορμί PG, δε μπορεί να σου "τρέξει την ομάδα long term. Στον αντίλογο, ο Παππάς είναι κι αυτός σουτέρ, και δε θα αντιμετ...
https://www.youtube.com/watch?v=IY6-94EmAhs
οου.
τεσπα, καταλάβατε τί εννοώ.
Γ. Ο Γκρην έχει στον Ολυμπιακό ένα μειονέκτημα. Παίζει στα μάτια του κόσμου, γεμάτος προσδοκίες και "πρέπει", πράγμα καταλυτικό στο κλίμα ενός φίλαθλου κόσμου τόσο ανυπόμονου. Κατά τ'άλλα νομίζω είναι εξαιρετικό φιτ στα γκαρντ του Ολυμπιακού.
Ο Τζιμ είπε κάτι που ήταν άρρητο τόσον καιρό στο μυαλό μου. Ο Λοτζέσκι έχει μπει στην κατηγορία "key player" στον Ολυμπιακό. Με τον παραλληλισμό με τον Πρίντεζη το ξεκλείδωσε απ'το μυαλό μου.
Μπαγασάκο.
Δ. 10.10.2016 Προφήτης Μπακάλιος. Ο Λίνος το καλοκαίρι του 17 θα χει τρεις προτάσεις 6ψήφιες και καλές. Ισως και 4. Όπως ο Λεώ.
μπακαλοGM
Φιλε ΜπακαλοGM θα διαφωνησω μαζι σου.
ΔιαγραφήΟ Τζεημς βγαζει σε ενα χρονο οσα οι περισσοτεροι ανθρωποι σε τουτο τον κοσμο δεν παιρνουν σε 10 ζωες.
Να μαθει να συμπεριφερεται σαν επαγγελματιας.
Για αν παω εγω να κατεβασω μια τζαμαρια επειδη μου την ειπε ο προισταμενος μου στη δουλεια, ΠΟΔΙ θα παρω το επομενο λεπτο. Και θα πληρωσω και την τζαμαρια απο πανω.
Σιγα μην νταντευουμε ενηλικα ανθρωπο που περνει 1 μυριο το χρονο και χαλασθηκε το καημενο επειδη το μαλωσε ο προπονητης του. Βρε ΟΥΣΤ! Δε σκεφθηκε ουτε την ομαδα, ουτε καν τον εαυτο. Στο ψυχιατρο να λυσει τα προβληματα του. Αμεσως!
12:37
ΔιαγραφήΜεγάλε και αλάνθαστε κριτή των πάντων.
Συγχώρα τον αμαρτωλό Μιχαήλ Τζεισμσόπουλο και δώσε
του την ευκαιρία να διορθώσει το λάθος της πρώτης του νιότης.
Ο Κύριος μετά Σού Αγιε Πατέρα πανδαμάτορα και
τιμωρέ των λαθών άπασων των μπασκετμπολιστών.
Την ευλογία σου Δέσποτα.
Πατήρ Ευλάμπιος.
Ταπεινός σου δούλος αξιομακάριστε.
ο leo έπρεπε ήδη να φοράει τα πράσινα (μάλιστα κάποιοι λένε πως είχε υπογράψει το καλοκαίρι του 2012) αλλα πρέπει να αδειάζει ο χώρος στο 3 γιά τους γνωστούς λόγους (μη λέμε τα ίδια συνεχώς)
Διαγραφήleo??????τι λες βρε μπενυ;;
Διαγραφή12:48
ΔιαγραφήΟχι φιλε μου. Γιατι καποια στιγμη ολα αυτα τα κακομαθημενα "παιζακια" καθε αθληματος που παιρνουν εκατομμυρια, θα πρεπει να σεβονται κυριως τον εαυτο τους.
Ευχομαι περαστικα στον ανθρωπο, αλλα ειναι ενας κακος επαγγελματιας και ως τετοιον τον κρινω.
(αλλα εχει και απολυτη αναγκη ψυχοθεραπειας, οπως οποιοσδηποτε αυτοτραυματιζεται).
Μεγαλο ξενερωμα οι τραυματισμοι του Τζειμς και του Σανικιτζε.Ο δευτερος ηταν ακριβως οτι ελειπε απ τον Αρη και τον εχασε τελικα στο δευτερο παιχνιδι.Κριμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τραυματισμος του Τζειμς μπερδευει τα πραγματα σε διαφορα επιπεδα με το καλημερα.Απ την υγεια του παιδιου μεχρι την αποδυναμωση του ροστερ και τις σχεσεις της ομαδος μεταξυ τους,αλλα και τη σχεση της ομαδος με μεριδα του κοσμου.Αν δεν το διαχειριστουν ολοι σωστα θα εχουμε μια απ τα ιδια.Στο ιδιο εργο θεατες...
Απο κει και περα υπαρχουν και καποιες πιθανοτητες να αποβει αυτο το γεγονος το σημειο αναφορας που θα ενωσει την ομαδα και θα τη δυναμωσει,βγαζοντας της περισσοτερο σκληραδα εντος και εκτος παρκε.Επισης θα διορθωθει τωρα πιο γρηγορα απ οτι ειχε σχεδιαστει,την ανορθογραφια της ελλειψης ενος ακομη PG.
Το θεμα με τον Τζειμς ειναι οτι ηταν φετος βασικος πυλωνας της ομαδος για το τρανζισιον ειτε επιθετικο ειτε αμυντικο.Ειδικα με την αλλαγη του κανονισμου για το αντιαθλητικο στην ευρωλιγκα.Επισης σε σετ παιχνιδι εχασε η ομαδα μια συνεργασια κοντου-ψηλου,οι οποιοι παιζουν μαζι πολυ καιρο και συνεννοουνται με κλειστα ματια.Αυτα ομως συμβαινουν αλλα θελει τωρα σωστη διαχειρηση και εναν παικτη ακομα.
Τζιμ αμα εχεις ορεξη προτεινε κανα παικτη,θα κοπουν και αρκετοι απο NBA σε λιγες μερες.Για μενα ο Παο τωρα πρεπει να παει για καλο παικτη PG και οχι για καποιον αναλωσιμο για δυο μηνες.
WILKINS
Ο Καμπάσο η ο Λαμπροβιτόλα κοινοτικό δεν έχουν ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα είναι είς εκ των δύο μεταγραφάρα ;
Ρωτώ ως ανίδεος και ταπεινός μπασκετοτσολιάς.
Εγώ ο ίδιος έχω σπάσει την τζαμαρία του BAR CELONA
ΑπάντησηΔιαγραφήστην Φραγκφούρτη, γιατί μιά Γερμανίδα αφού τα είχαμε
βρεί μου έκανε σπάσιμο και φλέρταρε πιωμένη μέ ένα Φρίτς.
Τι θα γίνει τώρα δηλαδή ;
Θα σταματήσω να σπέρνω τον τρόνο στις γυναικείες αγκαλιές;
Η θα με αποβάλουν οι μοδέλες από τα κρεβάτια τους ;
Σοβαρευτείτε ρεσείς.
Εγινε ένα μεγάλο λάθος.
Θα διορθωθεί με τρέμπλ :-)
Jim...οπλικτος.
Την εσπασες με το γυμνο χερι σου και μετα εμεινες 2 μηνες στο γυψο κι ανικανος να εργαστεις?
ΔιαγραφήΣτη δουλεια τι σου ειπαν που αυτοτραυματιστηκες? Μπραβο? Σε στειλανε και σε ψυχολογο μετα ή απλα βαλανε αυτοκολλητα σε ολες τις τζαμαριες για καλο και για κακο? Τα μισθα στα πληρωνανε?
Οχι ρε ανώνυμε τι λες;;;;
ΔιαγραφήΜε δικασανε αλάνθαστοι και αναμαρτητοι κριτές-θαμώνες του ΒΑR.
Με έκριναν ένοχο.
Με καταδίκασαν σε θάνατο δια απαγχονισμού.
Με έπνιξαν στην κεντρική πλατεία του Σινσινάτι (το πιπίνι βγάζει μάτι).
Και ποσταρω στο hoopfellas απο την κόλαση καθ'ότι αμετανόητος πέφτουλας!!!
J🏀B
Δεν έχω ιδέα ποιον θα πάρει ο ΠΑΟ στη θέση του James. Γι΄ αυτό που είμαι σίγουρος είναι ότι ο Μποχωρίδης ανάξια καταλαμβάνει θέση στο ρόστερ και ο ΠΑΟ πρέπει απαραίτητα να εξαντλήσει τις πιθανότητες να βρει Έλληνα αντικαταστάτη του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχισαμε τα ιδια και εφετος απο νωρις.Μεχρι τωρα ειχαμε τον Γκιστ,τωρα εχουμε τον Τζειμς
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι σαφεστατο οτι το παιδι επρεπε ηδη να το εχουν βαλει στο πρωτο αεροπλανο και να τον εχουν στειλει να παιξει οπουδηποτε,εκτος απο εδω.Απαραδεκτος.Τελειως απαραδεκτος.
Ο λογος?Απλα δεν καταλαβε που ηρθε να παιξει και τι ευκαιρια πηρε.
Το να τον κανω εγω μετα απο τρεις μηνες,αμα εχω κανει 5 κακες ηττες?
Κατα τα αλλα ,εμεις τα ειχαμε πει ,οτι πολλοι Αμερικανοι σε μια ομαδα ειναι καταστροφη,και ουδεποτε ,πλην Μακαμπι ,δεν πηγε ετσι μπροστα μια ομαδα
Επισης ειχαμε πει οτι επρεπε να εχει αποκτηθει ο Βεζενκοφ αντι του Νικολς ωστε να υπαρχει θεση ξενου για παν ενδεχομενο.
Τελος παντων η λυση ειναι προφανης.Φερνεις τον Ανταμς και ετσι λυνεις και το προβλημα με εναν πιο καθαρο ασσο και αποκατει καλυτερη ισσοροπια η ομαδα.Η κοιτας να δεις μπας και εχει χλωμιασει ο Ντιλεινι για καποιον λογο στο ΝΒΑ.
Ημίμετρα ο Άνταμς κι ο Ντιλεινι.
ΔιαγραφήΠας κατευθείαν σε Στεφεν Κάρι στην περιφέρεια και τέλος.
Λεφτά υπάρχουν 😁
Αφού στείλεις στο εκτελεστικό απόσπασμα φυσικά, τον Μαικ Τζέιμς που νευρίασε ο τύπος και έκοψε εσκεμμένα τις φλέβες του.
🐹
Πολύ ωραίο το άρθρο Τζιμ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία άλλη πτυχή όλων αυτών με βάση και τη ρήση του Μεσσίνα να πω και κάτι για ΑΕΚ.
Ακούγεται ότι προσπαθεί να αποδεσμεύσει τον Όουενς.Τι έγινε και δεν της κάνει και τον αποδεσμεύει λίγες μέρες πριν και την έναρξη του Ch. League?
Είναι ένας τίμιος ριμ προτεκτορ και Μέτριος αν και όχι πολύ κακός ριμπάουντερ.Δεν ξέρω βέβαια κάτι παραπάνω.Θεωρείτε ότι θα μπορούσε να μείνει ή αν φύγει ποιος θα ταίριαζε?
Ή στελέχωση έμεινε για τρίτη φορά λειψή!!!
Υ.γ ο Τζέϊμς είναι ένας πολύ καλός σλάσερ που συμπλήρωνε άρτια τον Καλαθη.Ελεύθερος Παίχτης με αυτά τα χαρακτηριστικά τέτοια ώρα δεν υπάρχει.Ωρα λοιπόν να βγει μπροστά ο Μποχωρίδης αλλιώς κλαύτα Χαράλαμπε.
ΤζεΒεΛέΚος
ο Καμπατσο ειναι δανεικος στην Μουρθια απο την Ρεαλ παιδες..Λαπροβιτολα δυσκολη περιπτωση..λογικα παει για αμερικανο ο Παναθηναικος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ρε γελια ετσι και παιρνατε τον Facundo "Undertaker" Campazzo.
ΔιαγραφήΘα πληρωνα να ακουσω τον Χατζηηλιθιο να τον υμνει καθε φορα που παιρνει τη μπαλα.
Αυτός ο ΠΑΟ τελικά είναι ένα κακοσχηματισμενο συνονθύλευμα, με αγωνιστικά κενά/προβληματικη στελέχωση και ήδη ζητήματα πειθαρχίας και ισορροπιών. Γενικά με προβλήματα σε παρκέ και αποδυτήρια. Αποκλείεται να πετύχει και φέτος. Κρίμα, προσγειωθήκαμε απότομα πάλι φέτος... Προσωπικά δεν περιμένω τίποτα, τα κακά σημάδια φαίνονται ακόμη και νωρίς, αρκεί να είσαι διατεθειμένος να τα δεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανάθα4ever
Αρχηγέ μου, προσγειώθηκες απότομα από την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος; Παιδιά, αυτή η βιασύνη να βγάλετε συμπεράσματα μαρτυρά, αν μη τι άλλο, απειρία. Κρατηθείτε λιγάκι. Μιλήστε με κανέναν μεγαλύτερο, διαβάστε το άρθρο, μπας και ηρεμήσετε. Δε λέω ότι δεν μπορεί να αποτύχει ο ΠΑΟ. Άλλωστε, με τις προσδοκίες που έχουν καλλιεργηθεί, το πιθανότερο είναι να μην φτάσει μέχρι εκεί που περιμένει ο κόσμος του. Αλλά, να μιλάμε για προσγείωση χωρίς να έχει αρχίσει καλά καλά η χρονιά, είναι αμετροέπεια. Πώς να το κάνουμε;
Διαγραφή@ 4:35
ΔιαγραφήΚαι λίγα λες αδελφέ.
Θα πρόσθετα πως βρωμάνε τα πόδια του Μπουρουση στα αποδυτηρια και με παπουτσι 50 plus νούμερο η μπόχα ειναι ασύλληπτη.
Ο Φωτσης δεν κόβει τα νυχια του, ο Χαραλαμποπουλος αφήνει τα μπιμπερό του απο δω κι απο κεί και ο Σιγκλετον ακούει Καζατζιδη στη δια πασον οταν ο Πεδουλακης τους αναλύει τα συστήματα.
Χάλια μαύρα αυτό το συνονθύλευμα😁
Ευτυχώς που υπάρχει και ο θρύλος να μας θυμίζει λίγο πως παίζεται το μπάσκετ στην απο δω πλευρά του Ατλαντικού, της Μεσογείου και του Σαρωνικού 😱
@ 9:37
ΔιαγραφήΜ'αρέσει που τον πήρες στα σοβαρά 😁😁😁😜
Με νουμερο 50 plus ο Μπουρουσης ουτε πλαστικη σαγιοναρα απο τη Βομβαη δεν μπορει να βρει!
Διαγραφή4:35 trol allert......!!!!!!!
Διαγραφή"O Birtch einai stoixima enw oi James, Rivers etc. einai eggiisi".
ΑπάντησηΔιαγραφήPrasinos mirwdilos
Αν όσοι δηλώνετε ήδη απογοητευμένοι απο τον φετινό ΠΑΟ και είστε όντως Παναθηναϊκοί σας λυπάμαι ειλικρινά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεπετάω στα γρήγορα τα τυπικά. Ο Τζέιμς φέρθηκε ανώριμα και αυτοκαταστροφικά. Έχει κάνει μια εκπληκτική χρονιά σε μια ομάδα χωρίς μεγάλη πίεση και υπογράφει το πρώτο μεγάλο του συμβόλαιο. Πριν αρχίσει την δεύτερη χρονιά του στο υψηλότερο επίπεδο κάνει μια απερισκεψία που δημιουργεί αμφιβολίες για τον χαρακτήρα του. Ανεξάρτητα απ’ την αφορμή, η αντίδρασή του ήταν επιπόλαιη. Πολύ περισσότερο που μιλάμε για μια προπόνηση στην αρχή της χρονιάς. Στα ζόρια του Μάρτη πώς θα αντιδράσει; Η διαχείριση της κατάστασης από ΚΑΕ και προπονητή ήταν σωστή. Τις συνέπειες που θα έχει ο παίκτης λογικά τις προβλέπουν οι ρήτρες του συμβολαίου. Στον Αμερικανό έχει γίνει μια σοβαρή αγωνιστική και οικονομική επένδυση, το παρελθόν του είναι καθαρό από τέτοια περιστατικά οπότε η δεύτερη ευκαιρία αξίζει να του δοθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάω στην ουσία της ανάρτησης. Με λίγα λόγια, Jim μας λες, ότι αν ο ΠΑΟ είχε ιδανική στελέχωση τώρα δεν θα έψαχνε για παίκτη. Κοιτάζω την αξιολόγηση των ρόστερ των ομάδων της Ευρωλίγκας και ειδικότερα αυτές που είχαν ίδια ή καλύτερη βαθμολογία με τον ΠΑΟ. Πόσες απ’ αυτές τις ομάδες θα μπορούσαν να καλύψουν εκ των έσω μια δίμηνη απουσία ενός κομβικού παίκτη χωρίς να ψάξουν για προσθήκη; Η ΤΣΣΚΑ πήρε τον Άιρις όταν απουσίασε για λίγο ο Χάινς. Τι θα έκανε αν έμενε εκτός για 2 μήνες ο ΝτεΚολό; Η Ρεάλ αν έχανε Γιούλ ή Ρούντι; Η Φενέρ αν τραυματιζόταν ο Ντίξον ή ο Μπογκντάνοβιτς ή ο Ούντοχ; Η Εφές πώς θα αντιμετώπιζε μια απώλεια σαν του Ερτέλ ή του Ντάνστον; Ο Ολυμπιακός αν είχε ατυχία με κάποιον γκαρντ; Η Νταρουσάφακα, αν στερούνταν, κάποιον βασικό όπως ο Γουόναμέικερ ή ο Μόερμαν; Η Μπάρτσα πήρε πίσω δανεικό παίκτη για όσο καιρό είναι εκτός ο Κόπονεν.
Δεν γίνεται, λοιπόν, να έχεις τόσο βαθύ ρόστερ που να καλύπτεις όλες τις πιθανές απώλειες. Θα γίνεται να συντηρείς ρόστερ 18-20 παικτών ακόμη και με τα λεφτά Ρώσων και Τούρκων. Σε κάποιες θέσεις μπορείς να είσαι καλυμμένος αλλά πάντα θα υπάρχουν θέσεις για τις οποίες παίρνεις ρίσκα σχεδόν αναγκαστικά. Απ’ την άλλη, δεν εξηγείται πως ο Μποχωρίδης δεν κάνει για 5ος γκαρντ φέτος αλλά έκανε για 4ος πριν από 2 χρόνια ή πέρσι πριν τραυματιστεί κι αυτός.
Προφανώς χρειάζεται παίκτης για 2 μήνες ή παραπάνω για να μην δούμε πάλι το έργο ‘’Σκάει ο Νικ – 2ος κύκλος επεισοδίων’’. Το ζήτημα τώρα είναι άλλο. Η ομάδα στήθηκε και δουλεύτηκε για να παίζει με τον Τζέιμς. Αυτή τη στιγμή παίκτης με τα χαρακτηριστικά και την ποιότητα του Αμερικανού είναι αδύνατον να βρεθεί. Θα έρθει κάποιος διαφορετικός, η ομάδα θα πρέπει να αλλάξει πάλι ελαφρώς τον προσανατολισμό της, να εντάξει τον νέο παίκτη γρήγορα και σε 2 μήνες που θα επιστρέψει ο Τζέιμς να προσαρμοστεί εκ νέου. Μέσα σ’ όλα υπάρχει και η κέντα με τους -2 Αμερικανούς στην Α1.
Πάντως, ο Πεδουλάκης φαίνεται ότι έμαθε καλά το μάθημά του απ’ την πρώτη του θητεία. Δήλωσε αμέσως ότι χρειάζεται παίκτη και ότι ήδη έχει κάνει τις προτάσεις του στην ΚΑΕ.
ΥΓ Τελικά αυτή η περιφερειακή γραμμή στον ΠΑΟ είναι καταραμένη στην αρχή κάθε χρονιάς. Ούκιτς – 2013, Νέλσον – 2014, Μποχωρίδης – 2015, Τζέιμς – 2016. Και στις τρεις προηγούμενες έγιναν τραγικά λάθη ως προς το αν και ποιος θα επιλεγεί για αντικαταστάτης.
ΥΓ1 Ομολογώ ότι περίμενα σε κάνα μήνα να αρχίζαμε τα ‘’δεν κάνει, μωρέ, ο Αρτζούκος’’, ‘’δεν μπορεί ο Μποχού να διαχειριστεί βεντέτες’’ κλπ.
Πόσο σωστά και ψύχραιμα τα λες 77! Το μόνο σίγουρο είναι ότι παίζει ρόλο ποιος τραυματιζεται...άλλο ο Μποχω άλλο ο James. Υπάρχουν παίκτες που το κενό τους μπορεί να αναπληρωθεί εκ των έσω και παίκτες που έχουν κομβική σημασία στον σχεδιασμό μια ομάδας. Εκτός και εάν μιλάμε για ροστερς άλλων εποχών του τύπου Διαμαντιδης, Σπανουλης, Σαρας, Γιασκεβιτσιους, Νικολας, Χατζηβρεττας εκεί ο οποιοσδήποτε μπορούσε να αντικατασταθεί.
ΔιαγραφήΚαλό θα είναι σε όλες τις ομάδες πριν ξεκινήσει η σεζόν να τους δείχνουν το video του τραυματισμού το αείμνηστου Μπομπαν...γιατί φίλοι μου η αυτοσυγκράτηση θέλει αρετή και τόλμη!
ΔιαγραφήΕγώ 77 μου δεν τα βλέπω τόσο τραγικά.
ΔιαγραφήΤραγικά είναι όταν κάποιος έχει ανίατη ασθένεια.
Στη ζωή συμβαίνουν τα πάντα.
Και το μπάσκετ είναι μέρος της ζωής κι οχι της αποστείρωσης!
Ο Καμπατσο αν ψηθεί η Ρεάλ να τον δόσει σε μας για φέτος και με ρήτρα αγορας αν γουστάρει κι η Μούρθια πάρει ενα χαρτζηλικι να πληρώσει τον επόμενο, είναι κογιότ και κάνει οτι κάνει ο Τζέιμς χωρίς εκρηξη και πήδημα στο Θεό.
Και άριστος χειριστής ειναι και απο Ευρώπη μια χαρά γνώστης για άμεση ενσωματωση.
Και σφαίρα ειναι και βασικος pg στην Αρτζεντινα και την έχει την διεισδηση και το σκορ.
Γι'αυτή τη στιγμή είναι μια χαρά στην τούρλα του Σαββάτου.
Ας πληρώσουμε στη Μούρθια τον αντικαταστάτη του.
Κοινοτικό έχει αν δεν κάνω λάθος και θα παίζεις με 5 μη Έλληνες στην Ελλάδα βάζοντας το Νικολς μέσα για ενίσχυση στους ψηλούς αφήνοντας για τον δεύτερο γύρο τον Φελντειν η μόνο για ευρωλιγκα αν δέσει ο Αργεντινός με την ομάδα.
Ο Μυρουδιάς 💝
@77
ΔιαγραφήΚαλησπέρα.
- Η ΤΣΣΚΑ δεν είχε μόνο τον Χάινς εκτός. Είχε και τον Φρίλαντ (τον έτερο σέντερ που λογίζεται στον βασικό κορμό) και μέσα-έξω με προβλήματα τον Βοροντσέβιτς. Τρεις μείον. Για αυτό πήρε παίχτη..
-Φυσικά και μπορεί να καλύψει το κενό π.χ. του Ντε Κολό και του κάθε Ντε Κολό η συγκεκριμένη ομάδα επαρκώς για συγκεκριμένο διάστημα. Με Τεόντοσιτς, Τζάκσον, Φριντζόν, Χίγκινς τι λες, μπορεί; Εγώ λέω ναι. Και εύκολα. Όπως μπορεί και η Φενέρ του Μπόγκνταν π.χ. ανεβάζοντας τον Νάναλι (έχει και τον Ντατόμε στα φτερά). Όπως μπορεί και ο Ολυμπιακός να καλύψει μια ατυχία π.χ. με τον Σπανούλη έχει αποδειχτεί άλλωστε).
..όπως μπορεί και ο Παναθηναϊκός με τον Τζέιμς τώρα. Αυτό γράφει το άρθρο. Ότι μπορεί και μάλιστα εξηγεί τον συλλογισμό. Αυτό που δε κατάλαβαν οι περισσότεροι είναι ότι ο τίτλος (πρόνοια) δεν έχει να κάνει τόσο με την απουσία του Τζέημς αλλά ουσιαστικά φωτογραφίζει την αγωνιστική αναστάτωση που θα έφερνε στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού μια ενδεχόμενη απουσία του Καλάθη. Αυτό το ενδεχόμενο κενό (καλά να'ναι το παιδί) δε καλύπτεται με τη παρούσα στελέχωση στο πράσινο backcourt.
Και όταν παιδιά λέμε "καλύπτεται", εννοούμε επαρκώς σε σημείο που μια απουσία δε θα φέρει τεράστιους αγωνιστικούς τριγμούς στο οικοδόμημα. Εξυπακούεται ότι με τον έξτρα παίχτη (δηλαδή αυτόν που σου λείπει και προσπαθείς να καλύψεις) είσαι καλύτερος. Το εάν κάποιος προπονητής πρέπει να πάρει παίχτη ή όχι σε κάθε περίπτωση είναι απόφαση για τη λήψη της οποίας παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες όπως για παράδειγμα η φύση των αντιπάλων και η κρισιμότητα των αγώνων που έχεις να δώσεις στο διάστημα αυτό.
Αυτά..
@Jim
ΔιαγραφήΓεια χαρά. Καλή αγωνιστική και μπλογκιακή χρονιά.
Η ΤΣΣΚΑ γνώριζε εδώ και καιρό ότι ο Φρίλαντ θα είναι εκτός μέχρι το νέο έτος. Ο Ιτούδης έστησε το ρόστερ με 4άδα στην front line Χριάπα, Βορντσέβιτς, Χάινς, Όγκουστιν και λίγο από Κουρμπάνοφ στο ‘’4’’. Όταν χτύπησε ο Χάινς (έλειψε γύρω στον 1 μήνα πριν αρχίσουν τα επίσημα και τώρα επέστρεψε) έψαξε παίκτη και πήρε τον Άιρις. Δεν ξέρω αν θα τον κρατήσει αλλά το ότι τον πήρε σημαίνει ότι δεν μπορούσε να καλύψει εκ των έσω την απουσία του Κάιλ.
Ναι, ίσως την απουσία του ΝτεΚολό μπορεί να την διαχειριστεί. Επιβαρύνοντας τον Μίλος και παίρνοντας το ρίσκο να τον έχει ψόφιο τον Μάρτη. Πάντως, δεν είμαι σίγουρος ότι θα έμενε ως έχει.
Όμως, διαφωνώ για την Φενέρ. Ο Ζοτς έχει ένα ρόστερ 9 παικτών ενεργών στο rotation. Αν αφαιρέσεις τον Μπογκντάνοβιτς, ο οποίος φέτος υπολογίζεται στην τριάδα των γκαρντ, πρέπει να ψάξεις για άλλον. Δεν γίνεται αλλιώς. Ο Νάναλι θα μπει στα παπούτσια του Σέρβου;
Μου κάνει εντύπωση που φέρνεις ως παράδειγμα τον Ολυμπιακό και τον Σπανούλη. Πραγματικά, πιστεύεις ότι μπορεί να καλυφθεί μια δίμηνη απουσία του Βασίλη χωρίς προσθήκη; Την τελευταία φορά που έγινε κάτι τέτοιο, ο Ολυμπιακός έχασε το πλεονέκτημα έδρας στο top-16 και αν δεν κάνω λάθος η απουσία του δεν ήταν 2 μηνών ενώ μάλλον δεν είχαν δικαίωμα να πάρουν κάποιον.
Τελειώνοντας για τον Παναθηναϊκό. Οι πράσινοι την δεδομένη χρονική στιγμή είναι αδύνατο να καλύψουν την απώλεια του Τζέιμς. Κυριότερος λόγος είναι να μην σκάσουν πάλι τον Νικ. Και δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι αυτό θα μπορούσε να είχε προβλεφθεί το καλοκαίρι στο σχεδιασμό. Αυτό το πιστεύω και για τους Νικ, Γκιστ, Μπουρούση. Για όλους αυτούς δεν γινόταν, εκ των πραγμάτων, να έχεις σχεδιάσει το ρόστερ έτσι ώστε να τους καλύψεις αν λείψουν για 2 μήνες. Αντίθετα, υπάρχουν παίκτες στο ρόστερ που αν έλειπαν δεν θα διαταρασσόταν τόσο πολύ η αγωνιστική ισορροπία και δεν θα χρειαζόταν extra παίκτης. Όπως π.χ. ο Φελντέιν, ο Ρίβερς, ο Παππάς, ο Νίκολς, ο Σίνγκλετον. Αυτό το καταφέρνει λόγω των αρκετών παικτών που καλύπτουν πάνω από μία θέση.
Άρα, με budget σαν του ΠΑΟ είναι δεδομένο ότι θα είσαι ευάλωτος σε τέτοιου είδους απρόοπτα. Μιλάω για θέσεις που παίζουν κομβικοί παίκτες που πληρώνεις πολλά δεν γίνεται να έχεις μεγάλο βάθος.
Δε χρειάζεται νομίζω να αναφερθεί ότι για να "καλύψεις" πρέπει να ζορίσεις. Αυτό είναι δεδομένο. Ο παραλληλισμός ενός ρόστερ με το ανθρώπινο σώμα είναι χαρακτηριστικός.
ΔιαγραφήΝα ζορίσεις αλλά να υπάρχει και μια λογική στο ζόρι. Να ζορίσεις κάποιον να κάνει πράγματα που μπορεί με μεγαλύτερη διάρκεια ή να συμβάλλει σε κάποιον τομέα που έχει τις δυνατότητες. Και πάντα με την προοπτική ότι δεν θα πάθεις καθίζηση όταν θα μπεις στην κρισιμότερη καμπή της περιόδου. Πέρσι, ας πούμε, που χτύπησε ο Μποχωρίδης, κι ενώ υπολογιζόταν ως 4ος γκαρντ μέχρι να επιστρέψει ο Παππάς, η ομάδα αποδείχτηκε ότι έπρεπε να πάρει παίκτη αρχικά για 2-3 μήνες. Εκ των υστέρων, επίσης, φάνηκε ότι μάλλον αυτός που θα ερχόταν τον Οκτώβρη θα έμενε μέχρι τέλους αφού ούτε ο Μποχωρίδης μπήκε ποτέ στο rotation ούτε ο Παππάς εντάχθηκε στην ομάδα πραγματικά. Ζορίσαμε, λοιπόν, τον Καλάθη και τον Απρίλη ήταν σκασμένος.
ΔιαγραφήΣυγγνωμη που παρεμβαινω στην κουβεντα αλλά για ποια "απωλεια του Τζέϊμς" μιλατε?
ΔιαγραφήΗταν περισυ και θα ειναι φετος κομβικος παιχτης ο Τζέϊμς και θα ειναι μεγαλη απωλεια για ομαδα που υποτιθεται εχει χτιστει να παει στο Φ4?
Στις πλατες των Ανταμς, Μπουρουση, Χανγκα και Μπερτανς κουβαληθηκε περισυ, δεν εκανε ποτε ζημια σε αγωνες με μεγαλες ομαδες οντας βαζοντας καλαθια κυριως στον αιφνιδιασμο το τελευταιο διποντο οταν συνηθως ειχαν κριθει τα παντα (γιατι αλλιως δεν θα τον αφηναν κιολας). Χωρις impact στους αγωνες με τον Ολυμπιακο αλλά και γενικα στο Φ4. Αν εκανε ενα καλο παιγνιδι ηταν στον 3ο αγωνα play-off με τη Λαμποραλ στο ΟΑΚΑ. Φτανει ομως αυτο?
Ο Τζέιμς έκανε μια χαρά σεζόν, τίποτα το μαγικό, και φοβερά playoff εναντίον του ΠΑΟ. Βέβαια η περιφερειακή άμυνα του ΠΑΟ ήταν συνολικά τουλάχιστο θλιβερή και ειδικά απέναντι σε παίκτες με τα χαρακτηριστικά του Τζειμς.
ΔιαγραφήΔεν είναι τυχαίο ότι ο 34άρης κουρασμένος Σπανούλης έκανε ότι ήθελε απέναντί της.
Μέχρι τα playoff πάντως είναι ξεκάθαρα τρίτος περιφερειακός και σε χρόνο και σε ρόλο και σε απόδοση (πίσω από Ανταμς, Κοζέρ)
Δηλώσεις Αργύρη Πεδουλάκη: "Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά σήμερα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα."
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε λιγότερο από ένα μήνα αγωνιστικής πράξης, είδαμε τους Γκιστ, Φελντέιν Χέινζ να πίνουν ποτάκια μετά από ήττα της ομάδας τους, είδαμε τον Έλιοτ Ουλίαμς να προσπαθεί να ανέβει στην εξέδρα εναντίον οπαδών, είδαμε τον Φώτση να μπαίνει στο τρυπάκι να απαντήσει σε έναν ελεεινό οπαδό, είδαμε τον ίδιο τον Πεδουλάκη να γίνεται ένα με τον ελεεινό οπαδό, είδαμε τον Μίρο με το παγουρίνο στους τελικούς, και τώρα είδαμε και τη φάση με το Τζέιμς.
Κι όλα αυτά καταλήγουν σε ποιο συμπέρασμα; Ότι ο Πεδουλάκης είναι μετρ της διαχείρισης με τα σκεπτόμενα χάδια του.
Μάλιστα κύριοι δημοσιογράφοι.
Ο ίδιος προπονητής αν θυμάμαι καλά, πήρε μια άδεια και ριμαγμενη ομάδα με ενάμιση συμβόλαιο και τον Ζοτς στο καράβι για Αντις Αμπεμπα😁
ΔιαγραφήΜέσα σε λιγότερο απο μήνα η μήνες βρήκε 10 παίκτες, απο το φθηνό ράφι του basketshop, τους έκανε ομάδα, άλλαξε τη ζωή κάνοντας εκατομμυριούχους κάποιους απο αυτούς, άλλοι δεν του πετυχαν και με Ξανθοπουλο, Γιαννοπουλο Σκορδιλη ΑΕΒΕ, σκουπισε τον καλύτερο ΟΣΦΠ απο γεννησιμιού του😣 και με περίπατο πρωταθλητή Ευρώπης αφού είχε κάνει μια χαψιά και είχε περάσει σαν τρένο πάνω απο ΤΣΣΚΑ και ΡΕΑΛ.
Τότε που ηταν τα πάντα διαλυμένα ηταν σούπερ, παιρνωντας το πιο μεγάλο νταμπλ στην ιστορία μας, απέναντι στον πρωταθλητή Ευρώπης 🐍
Και τώρα φταίει γιατί ο 35χρονος Φωτσης μπινελικωθηκε με Αρειανό φίλαθλο στη φυσούνα του Παλε, ενώ έπρεπε ο νηπιαγωγός Αρτζι να τον πάρει απο το χέρι και να τον πάει ο ίδιος στην παιδική χαρά να κάνει κούνια 😁
Ασε με το που είδαν τον Πεδουλακη οι Γκιστ και Χεινς θυμηθηκαν καποιον μπαρμαν στο Μανχαταν και πήγαν και τα ηπιαν στην συμπρωτεύουσα 💤💤💤💤
Φίλε άκου και το αποκλειστικό....
Ο Πεδουλακης ειναι ο Χανιμπαλ Λεκτερ 😁
ΥΓ Αρτζι συνέχισε να τους κάνεις delivery pain 👽
"ΥΓ Αρτζι συνέχισε να τους κάνεις delivery pain."
ΔιαγραφήΟχι τετοιες ευχες ρε Δρυοκολαπτη!
θελεις κι αλλους για τζαμαριες?
Τελευταία φορά που είδα τον Αρτζι έφευγε με σκυφτό το κεφάλι από το ΟΑΚΑ, όντας ο πρώτος προπονητής στην ιστορία του ΠΑΟ που χάνει δυο φορές στην έδρα του σε σειρά τελικών.
ΔιαγραφήΟπότε αυτά για τους πόνους, κράτα τα για τον εαυτό σου...
Από εκεί και πέρα αν θεωρείς ότι δουλειά του προπονητή δεν είναι και η επαγγελματική συμπεριφορά των παικτών, ιδιαίτερα δε εντός γηπέδου, πάω πάσο αδερφέ...
2:55 μ.μ.
Διαγραφήγια αυτο το τελευταιο μονο ο Πεδουλας δε φταιει. Τα βελη σου προς Σερβια μερια...
Τα χουμε πει αυτά. Μονό ζυγά του Πέδουλα...
ΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους..
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαμός βλέπω. Και που να ξεκινήσει και η Ευρωλίγκα..
ΑπάντησηΔιαγραφήJacob Pullen μαγκες
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν παιρνει κοντοπιθαρο ο Αρτζι.
ΔιαγραφήΑκριβως ιδιο υψος με james εχει
ΔιαγραφήΕχεις δικιο, νομιζα οτι ειναι πολυ κοντυτερος. Και εχει και τριποντο. Καθολου κακος με βαση τις συνθηκες.
ΔιαγραφήΚατσε ρε, τα μπερδεψες τελικα.
ΔιαγραφήJacob Pullen 1.83, Mike James 1.88.
Κατι μου'λεγε οτι παραειναι κοντος.
Σε καμια περιπτωση μαγκες. Οπως εχουν ξαναπει πολλοι αλλοι εδω μεσα (μεταξυ αυτων νομιζω και ο Τζιμ) ο Πουλεν δεν εχει το mentality του ρολιστα. Γι αυτο και δε προσφερε-στρεριωσε στη Μπαρτσελονα! Απο παντα αυτο που τον εννοιαζε ηταν να σκοραρει. Και ο Παναθηναικος στην αναζητηση που κανει δε θελει αυτο. Γνώμη μου ειναι πως παίρνεις παίχτη από τους κομμένους του ΝΒΑ. Είναι πολλές οι πιθανότητες να πετύχουμε διάνα.
ΔιαγραφήΝα παρουμε Αμερικανο ασσο χωρις εμπειρια απο Ευρωπη,μεχρι να προσαρμοστει θα κοντευει να γυρισει ο James..τετοια εποχη δυσκολα θα βρουμε αυτο που σκεφτονται οι περισσοτεροι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σοφία των αναρτησεων του Τζιμ αποδεικνυεται στο προηγουμενο μπλογκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πεδουλακης, εγραφαν τα διαφορα σάιτς, δουλευει κατι διαφορετικο στον Παναθηναϊκο φετος, δηλ. θελει ταχυτητα και αιφνιδιασμους που να πιανουν την αντιπαλη αμυνα ξεβρακωτη και ο Τζέιμς ηταν βασικο γραναζι αυτης της φιλοσοφιας.
Ο Τζιμ αντιθετα εγραφε πριν απο λιγες μερες οτι, με τον καιρο, ΠΑΛΙ θα αναγκαστει να καταληξει στο 5-5 ο Πεδουλακης. Ποιος το περιμενε οτι θα εβγαινε αληθινος πριν καν αρχισει η σεζον!
Ρε φίλε, με πεντάδα Καλαθη Φελντειν Νικολς Γκιστ ΣΙνγκλτον θα πας σε 5-5; Μόνο ο Τζέιμς έτρεχε από όλη την ομαδα; Στην τελική, αν ο Πεδουλάκης μας πει πως δεν τρεχει επειδη δεν εχει τον Τζειμς, προφανως και μας πουλάει παπάτζα.
ΔιαγραφήΜα σου το ειπε χτες στις δηλωσεις του, τι αλλο θες να σου πει?
ΔιαγραφήΑνακοινωση στον ΟΗΕ δεν προκειται να βγαλει...
Ο Πατ Καλάθης σε ποια θέση έπαιξε τελικά? Έπαιξε στο 5 όπως νομίζαμε εδώ μέσα ότι μπορεί να γίνει το πείραμα ή έπαιξε στην κλασική του θέση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο οτι ειδα σε κατι highlights, ηταν σε πενταδα στην οποια ομως υπηρχε αλλο πενταρι, οποτε μαλλον ως τριαρι ή τεσσαρι.
ΔιαγραφήΣτο ''3'' έπαιξε για ένα πεντάλεπτο μόνο στο α' μέρος. Ένα επιθετικό ριμπάουντ και φάουλ γκολ (έχασε την βολή) και ένα δοκάρι τρίποντο απ' την γωνία. Τώρα στην αρχή που η ομάδα ψάχνεται δεν θα τον βλέπουμε και τόσο. Ίσως αργότερα να πάρει χρόνο όταν θα χρειάζεται φρεσκάρισμα των βασικών.
ΔιαγραφήΤα ειχε, γραφουν, με τον εαυτο του ο Τζέϊμς που δεν απεδιδε καλα στην προπονηση (!!!) και κατεδαφισε την τζαμαρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε τωρα, σε βαζει σε σκεψεις το ποσο επαγγελματιας ειναι αυτο το παιδι... μεχρι αυτοθυσιας δηλαδη!
Ρε, γιατι δεν γραφετε οτι αν δεν κατεδαφιζε την τζαμαρια θα ειχε κατεδαφισει τον Πεδουλακη, που ειναι και το πιο πιστευτο?
Να φανταστώ ότι το ευχόσουν κιόλας ανώνυμε;
ΔιαγραφήΝα σου πω... απο την αποψη οτι δεν θα ειχε κοψει το χερι του και θα ηταν διαθεσιμος για Ευρωπη και Ελλαδα άμεσα, τοτε ναι θα το ευχομουν.
ΔιαγραφήΚαλό είναι παιδιά να μη βιαζόμαστε να κρίνουμε. Ακόμα δεν άρχισε η σεζόν. Οι προπονητές περνούν πράγματα στο παιχνίδι των ομάδων τους και "φυτεύουν" σκέψεις και ακολουθίες στο μυαλό των παιχτών. Πρέπει να είμαστε υπομονετικοί λοιπόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς. Μια χαρά είναι ο Πεδουλάκης. Και θα φανεί στη πορεία αυτό.
ΔιαγραφήΤσίβιους
Jim ο Phil Pressey εχει τα χαρακτηριστικα που πρεπει να απαιτει ο Παναθηναικος απο το γκαρντ που θα παρει;
Διαγραφήολα καλα τα λεει ο τζιμ εκτος απο το οτι ειναι δυνατον να παρει καλο παικτη ο παο και που δεν θα εξαφανισει ταυτοχρονα και τον ρολο του μποχωριδη. αυτο δεν γινεται και δεν υπαρχει. αν ο αποκτηθεις μεινει και μετα την επιστροφη τζειμς πολυ απλα ο μποχωριδης θα εξαφανιστει. εγω δεν λεω τι πρεπει να γινει αλλα δεν υπαρχει λυση που να εχει και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο. εκτος αν θα θεωρειται για τον μποχωριδη αξιοποιηση τα 5-10 λεπτα με τον προμηθεα στην ελλαδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπον, εχουμε και λεμε:
ΑπάντησηΔιαγραφή(1) Τα σπας με Τζέϊμς, παρ'την κατω την τζαμαρια, ιδου τα αποτελεσματα. Μειον ενας παιχτης.
(2) Καλυτερος παιχτης στα φιλικα ο Νικολς, εσυ διαλεγεις τον ανηψιο του πρωην φιλου σου, Ντινκινς, ο οποιος παρεπιπτοντως δειχνει χωμα για την εποχη. Ξενερωνεις τον Demetris, ο οποιος ειδαμε περισυ στην ΤΣΚΑ οτι αν δεν παρει πολυ χρονο δεν μπορει να βρει ρυθμο. Μειον ενας παιχτης.
(3) Ταυτοχρονα, και για τον ιδιο ακριβως λογο, εχεις ξενερωσει και τον Φελντιν αφηνοντας τον εκτος Ελλαδας - ειδαμε περισυ τι εγινε οταν ο χρονος του μειωθηκε με τον ερχομο του Ελλιοτ. Μειον ακομα ενας παιχτης.
(4) Πας να βαλεις χαλιναρι στο ενστικτο του πιο απροβλεπτου παιχτη σου, του μη-βαρας-τριποντα-στο-τρανζισιον Σινγκλετον. Μπορεις να καλουπαρεις αυτον τον παιχτη? Μειον ενας παιχτης.
(5) Προσοχη: Εχεις παρε-δωσε απο το παρελθον με τον καλυτερο παιχτη σου αυτη την εποχη, τον Παππα, γι αυτο πρεπει να κρατας μια πισινη.
(6) Εφτιαξες ενα ροστερ το οποιο δεν δινει ελευθεριες στον πιο σημαντικο αμυντικο σου παιχτη τον Γκιστ. Πρεπει να ξαναβρει το ρολο του πολυ συντομα αλλιως θα τον χασεις κι αυτον.
Συνολικα, πας να αρχισεις την Ευρωλιγκα μονο με 6 ετοιμοπολεμους και 100% αποφασισμενους παιχτες (Καλαθη-Παππα-Ριβερς-Γκιστ-Φωτση-Μπουρουση) αναμεσα στους οποιους υπαρχουν καποιοι με ερωτηματικα ποικιλων μορφων (Παππας, Ριβερς, Γκιστ, Φωτσης).
Ετσι θα πας φάϊναλ-4?
ξερεις τι?ενα παιχνιδι με τον προμηθεα επαιξε η ομαδα κακλεισμενων συμπερασματα μπορουν να βγουν μετα απο 2 μηνες τουλαχιστον........stonerook
ΔιαγραφήΕτσι που τα γραφεις θα παλεψει ο Παναθηναικος για την σωτηρια στην Α1. Καλο που πηρε διαφορα 10 ποντων απο τον Προμηθεα. Θα την χρειαστει σε τυχον ισοβαθμια
Διαγραφήεπισης να προσθεσω οτι (7) ειχες τσακωθει με τον λοτερντειλ οταν ηταν στο περιστερι του οποιου η θεια ειναι δευτερη ξαδερφη του ριβερς γι αυτο δεν σταυρωνει τριποντο ο κεισι
ΔιαγραφήΟντως Q81, το βλεπως λιγο μισοάδειο το ποτηρι, αλλά δεν μπορω να κοροϊδεψω τον εαυτον μου οτι ολα ειναι ιδανικα!
ΔιαγραφήΦίλε 12:52 δεν ειπες τα σημαντικά.
Διαγραφή(1) Από το πληκτρολόγιο σε κόβω για μεγάλο κόουτς.
Ασε τα site και τη nova και πήγαινε προπονητής.
Μειον ενας οπαδός.
(2) Αυτός ο άμπαλος ο Πεδουλακης εχει βαλθεί να τσαντισει τους παντες και να μην αφήσει κρύσταλλο για κρύσταλλο σε Βοημια και ΟΑΚΑ.
Μείον μία τζαμαρία
(3) Η Ελλάδα είναι μέσα στην κρίση, δεν έχει τα βασικά στα νοσοκομεία της κι αυτός ο αγνωμων ο Αρτζι στέλνει τους παίκτες για εγχειρήσεις και ραψιματα.
Μειον μία γάζα κι οι κλωστές.
(4) Σαν προπονητής ρε Αρτζι είσαι υπέρβαρος.
Δεν είναι εμφάνιση για προπονητή αυτή.
Εχω μάθει πως γονατιζεις το κυλικείο του ΟΑΚΑ.
Ετσι θα πας φάιναλ-4?
Μείον πέντε τυροπιτες.
ΥΓ Ζημιάρη Αρτζι ακόμα να ξεπεράσουν το καζο όσα χρόνια κι αν περάσουν 😁
😱😤😷
Κάτσε να διαβάσεις τον μεγάλο Παναθηναικό Παντελή Διαμαντόπουλο φίλε μου για να μάθεις ακριβώς τι έκανε ο μποχού.....ο 12:24 ή ο 12:52 τον διαβάζει σίγουρα.....τα λέει με την παραμικρή λεπτομέρεια...ούτε εκεί να ήταν.....
ΔιαγραφήΌπως είπες ακόμα και πέρσι ο Αρτζι με μισή ομάδα τους έκανε να τα κάνουν επάνω τους....
Τζιμ, πραγματικα σε παραδεχομαι για τις σκεψεις που κανεις και αποτυπωνεις σ' αυτο εδω το μπλογκ, αν και πολλες φορες με βαζεις και μενα σε σκεψεις που ειναι λιγο διαφορετικες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓραφεις λοιπον οτι θα ειναι καλυτερα να παρει ο Πεδουλακης γκαρντ που να ταιριαζει με τον Τζέιμς (και τους υπολοιπους γκαρντ) οταν ο τελευταιος επιστρεψει.
Αν μιλησουμε δηλ. υποθετικα, και ο Πεδουλακης βρει ενα copy-paste του Τζέϊμς δεν πρεπει να τον παρει αλλά να παει
για αλλου ειδους παιχτη?
Το ερωτημα ειναι γιατι? Δεν εχει σχεδιαστει η ομαδα γι αυτον τον τυπο γκαρντ? Και ποσο εξασφαλισμενο ειναι οτι στο μελλον (1) θα ταιριαξουν οι δυο παιχτες, (2) δεν θα υπαρξουν αλλοι τραυματισμοι & (3) θα επιστρεψει απολυτα υγιης ο Τζέϊμς (και ποτε ακριβως?) κλπ. κλπ.
Δηλ. το κλασσικο ερωτημα του 'παιρνω τον καλυτερο παιχτη που μπορω να βρω ΤΩΡΑ' εναντι 'του παιρνω τον παιχτη που προσδοκω να μου κανει την ομαδα καλυτερη στο μελλον' εχει μονο μια απαντηση για μενα. Κι αυτη ειναι η πρωτη. Δηλ. αν πας να παρεις παιχτη που δεν θα σου δωσει αμεσα αποτελεσματα ΤΩΡΑ και προσδοκας να τον ταιριαξεις στην ομαδα συνολικα οταν επιστρεψει ο Τζέϊμς μαλλον εχεις χασει το τραινο, ειδικα δε στη φετινη Ευρωλιγκα. Κι αυτο γιατι ειναι τοσες πολλες οι παραμετροι που κατα πιθανοτητα θα πρεπει να σου πανε ΟΛΑ ιδανικα για να το πετυχεις.
Δηλ. αν ο Ντιξον της ΑΕΚ ηταν διαθεσιμος (για παραδειγμα) θα επρεπε να πει οχι ο Πεδουλακης γιατι θα τρακαρει με τον Τζέϊμς αργοτερα?
Εμενα δεν θα με ενδιαφερε αν τρακαρουν. Το αντιθετο μαλιστα. Θα το χρησιμοποιουσα ως κινητρο για ανταγωνισμο και βελτιωση. Στο ενδιαμεσο διαστημα θα ειχα παρει απο τον Ντιξον αυτα που σκοπευα να παρω απο τον Τζέϊμς.
Βλεποντας την τρελα και την θολουρα που επικρατει στο μυαλο των οπαδων για το μπασκετικο Παο, καταληγω ευλογα στο συμπερασμα να διαβαζω πλεον τα σχολια του Τζιμ και 3-4 παιδιων ακομα εδω μεσα. Δεν παλευεται αλλο αυτη η κατασταση. Καποια στιγμη νομιζα οτι τα περισσοτερα σχολια αξιζουν εδω μεσα αλλα δεν... Hasta la vista λοιπον
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τι επιλεγεις να διαβαζεις, ή οχι, δεν ενδιαφερει κανενα εδω μεσα. Το τι εχεις να πεις γι αυτα που διαβαζεις ισως να ενδιεφερε.
ΔιαγραφήΕίναι μια τοποθέτηση, φίλε, αυτή του Μένου. Είναι ένα σχόλιο για τα σχόλια. Ενδιαφέρει και πολύ μάλιστα.
Διαγραφή@2:05 Αφου θες να πουμε τα αυτονοητα, ας τα πουμε. Ο Παο εχει δωσει 2 επισημα παιχνιδια για Ελληνικο πρωταθλημα και 2-3 δυνατα φιλικα προετοιμασιας. Σε ενα τοσο μικρο δειγμα εχουν ακουστει τα απιστευτα σε μεγαλο μερος των σχολιων.
ΔιαγραφήΠ.χ, δεν κανει ο Χαραλαμποπουλος, ο Σιγκλεντον εκτος τοπου και χρονου, ο Τζεημς ειναι για το δαφνι, ο ΑΡτζι τα κανει ολα λαθος( δεν ξερει να προπονει μεγαλους παιχτες, κανει πολλες δηλωσεις, αφησε εξω τους λαθος παιχτες και πολλα αλλα). Καταλαβαινω οτι υπαρχει ανυπομονησια σε ενα βαθμο κλπ, αλλα οταν μια ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ομαδα εχει παιξει μολις 2 επισημα ματς (το ενα με Προμηθεα..) και υπαρχει τετοια θολουρα σε τετοιο ποσοστο σχολιων, ε δε γινεται.. Νομιζα υπαρχει καλυτερο επιπεδο εδω μεσα τουλαχιστον.. και κριμα για την προσπαθεια που κανει ο Τζιμ να δουμε το αθλημα καπως διαφορετικα
Ε, αν ειναι ετσι, τοτε να μη λεμε τιποτα να κλεισει και το μπλογκ ο Τζιμ να ησυχασουμε.
ΔιαγραφήΜπλογκ ειναι, ο χρηστης γραφει, οι φιλοι σχολιαζουν. Αν ηταν betting site θα επαιζαν τζογο.
Αμα δεν σ' αρεσει κανε οτι γουσταρεις, αλλά γιατι θα πρεπει να μας το πεις? Για να σε λυπηθουμε ή μηπως περιμενεις να αλλαξουμε και να σου λεμε αυτα που θα σ' αρεσαν?
Μαθε να ζεις!
Ο Τζιμ λέει το εξής απλό...ή παίρνεις παίκτη με τα ίδια χαρακτηριστικά με τον Τζειμς και οταν επιστρέψει ο Τζειμς τον αφήνεις ελεύθερο άρα ένα συμβόλαιο 3 μηνών ή παίρνεις παίκτη που θα τον κρατήσεις όλη την χρονιά άρα πρέπει να έχει τα χαρακτηριστικά που σου λείπουν 3ποντο, p'n'r κτλπ. Σαφώς και η δεύτερη λύση θα σου προσφέρει πολλά περισσότερα σε βάθος χρόνου και θα έχει και ένα back up του Καλαθη.
ΑπάντησηΔιαγραφήO Τζιμ λέει παίρνεις παίχτη με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Διάβασε το κείμενο Νίκο.
ΔιαγραφήMario
Ο Τζιμ εν ολίγης απαντά στο ερώτημα παίκτη αντιJames ή παίκτη για να μείνει διαφορετικός του James.
ΔιαγραφήΚαλησπερα μαγκες!λοιπον καποιοι με αυτα που γραφετε η λειτουργειτε εκ του πονηρου η ειστε εντελως ασχετοι!αν ανηκετε στη πρωτη κατηγορια καλα κανετε αλλα να ξερετε οτι τζαμπα εχετε προσδοκιες να δημιουργησετε θεμα και προβλημα στον αυτοκρατορα του ευρωπαικου μπασκετ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ!!!αν ανηκετε στη δευτερη κατηγορια γραψτε οτι γουσταρετε αλλα να εισαστε λιγο πιο συγκρατημενοι και να μην εχετε στυλακι σαν να ειστε κατι μεταξυ ομπραντοβιτς μεσινα και ποποβιτς σε γνωσεις γιατι θα καταντησετε γραφικοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοκράτορας η 4η ομάδα; WTF?
Διαγραφή4η; Η 3η ποια είναι;
ΔιαγραφήΗ Μακάμπι ασφαλώς, αλλά αυτό αλλάζει κάτι;
ΔιαγραφήΕίτε 3ος είτε 4ος πως στο καλό βγαίνει το αυτοκράτορας;
Απλα ο παναθηναϊκος θα παρει τωρα τον παικτη που ετσι και αλλιως θα επερνε σε λιγο καιρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον αρη ειναι κριμα και ισως κσι για το πρωταθλημα αν ο Αρης εμφανιστει κατωτερος λογω αυτου του τραυματισμου
πραγματι, ο Πεδουλακης πριν λιγες μερες ειχε πει στο ραδιοφωνο οτι μπορει να χρειαστει γκαρντ η ομαδα.Αν δεν εμπαιναν στην διαδικασια να ψαξουν ο Αργυρης δεν θα το ανεφερε καν.
Διαγραφήcoach RG καλό θα είναι να μιλάς λιγότερο και να σκέφτεσαι περισσότερο. δίνεις δύο τουλάχιστον συνετεύξεις την εβδομάδα και ως γνωστόν όσο περισσότερο μιλάμε τόσο περισσότερο εκτιθέμεθα. θα μπορούσες να πείς : "ήταν μιά άτυχη στιγμή" και να τελείωναν όλα. τώρα τον έθαψες τον παίκτη, τον τελείωσες. αλλά εσύ δυστυχώς συνεχίζεις και λες οτι δεν αφομοίωνε τα συστήματα ο james. και φταίει ο παίκτης γιά αυτό και όχι εσύ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήόταν τον έπαιρνες δεν ήξερες οτι πρόκειται γιά street ball player που ερέσκεται στο one on one (or more), που του αρέσει να σουτάρει από το 9 μέτρα και να καρφώνει στη μούρη των αντίπαλων centers ? δεν ήξερες πως θέλει να τρέχει το παρκέ με την μπάλα σε 3" ? αν ήθελες παίκτη γιά επιθέσεις 24" ας έπαιρνες τον ukich ή τον misic.
παίρνεις τον james με σκοπό να τον βάλεις σε καλούπια ?
πόσα θές να μας τρελάνεις ?
Εμεις θα αλλάξουμε τον κοσμο beny. Κι αν δεν αλλαζει θα προσπαθησουμε. Εν ετει 2016!
ΔιαγραφήΠρώτη φορά διαβάζω οπαδό να τα χώνει έτσι σε προπονητή και να του γυρίζει μπούμερανγκ.
ΔιαγραφήΔηλαδή μας λες οτι οι παίκτες είναι ότι είναι και δεν υπάρχει πιθανότητα να αλλάξουν έστω ελάχιστα στυλ για το καλό του συνόλου.
Η να γίνουν γρανάζια της ομάδας όπως τους θέλει ο κόουτς?
Η να πειθαρχουνε στα συστήματα του προπονητή.
Εδώ ο μέγας σκόρερ Σπανουλης έχει γίνει ασιστμαν στα γεράματα που δεν αλλάζει εύκολα ο άνθρωπος και συ λες ότι ξέραμε τον 24αρη Τζέιμς!!!!!
Ο παίκτης αλλάζει και προσαρμόζεται, όπως και η ομάδα οφείλει να παίρνει τα καλά του κάθε παίκτη της.
Αυτοί που δεν αλλάζουν είναι οι ραθυμοι και συνταξιούχοι τύπου Παυλοβιτς που τον ειχες εικόνισμα και τον λατρευες beny.
Φαντάσου!
και που ξερεις εσυ τι εγινε μπαινει-βγαινει μου λες;;που ξερεις οτι δεν θελει να τρεξει η ομαδα οταν ο ιδιος ο προπονητης το εχει δηλωσει,οτι φετος ο ΠΑΟ εχει αλλαξει .Η ομαδα εχει χτιστει γυρω απο τον νεο αρχηγο.Με ξεπερναει οταν ο καθε ενας ασχετος βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα και κρινει τι εγινε μονο με υποθεσεις.Λυπαμαι, αλλα αυτο δειχνει εμπαθεια και οχι μονον.
ΔιαγραφήΣου λέει ότι όταν επιλέγεις έναν παίκτη πρέπει να λάβεις υπόψιν σου αν ταιριάζει σε αυτά που θες να κάνεις. Ιδιαίτερα δε αν είναι μεταγραφή εκατομμυρίου.
ΔιαγραφήΑν ήθελε παίκτη με άλλα χαρακτηριστικά, και έχοντας τόσο βαθιά τσέπη, γιατί δεν πήρε άλλο παίκτη;
Ο Αργυρης δεν εξεθεσε κανεναν ρε "μπαινοβγαινει" απλα προσπαθησε να δικαιολογησει τον παιχτη, μιας και διερευσε το γεγονος.Τι ηθελες να πει ψεμματα;;ο Αργυρης εχει αποδειξει χρονια τωρα οτι φοραει παντελονια και δεν κρυβεται πισω απο το δαχτυλο του.Οπαδοι σαν και εσενα ειναι περιττοι και φταινε για την γκρινια στην ομαδα,ντροπη ρε.
Διαγραφήαυτό που λέει ο Μπένης είναι πως ο προπονητής πρέπει να παίρνει το καλύτερο από τους παίκτες με βάσει τις προδιαγραφές τους. Αν ο Πεδουλάκης θέλει να καλουπώσει τον κάθε James ΄΄εχει κάνει λάθος στην επιλογή του. υπήρχαν point guards τακτικής και ρυθμού, και μάλιστα με κοινοτικά διαβατήρια που θα έκαναν τη δουλειά που ήθελε μιά χαρά. ο συγκεκριμένος δεν κάνει γιά κάτι τέτοιο. έπρεπε να το ξέρει ο Αργύρης αυτό. βέβαια ο Μπένυ μας εκθείαζε τον Πεδουλάκη και τώρα με τη πρώτη στραβή κάνει κωλοτούμπα. Ian
ΔιαγραφήΕμενα δεν μου αρεσει μεν ο Πεδουλακης για τον πάγκο μας (αν και φυσικα, οσο ειναι σε αυτον, θα τον σεβομαι ως προπονητη μας), αλλά στο θεμα με Τζειμς εννοειται φταιει ο Τζειμς. Αυτο ελειπε να δινει δικια κανεις σε εναν παιχτη οταν φερεται τοσο αμυαλα και ανευθυνα. Ισα ισα, και πολυ μαλακα του φερθηκε ο κοουτς.
Διαγραφή@5:21
ΔιαγραφήΞέρεις ποιο είναι το θέμα; Ότι μικρή σημασία έχει ότι οι ευθύνες βαραίνουν τον παίκτη. Ο προπονητής πρέπει να διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της ομάδας, με τον ίδιο τρόπο που ένας μάνατζερ (υποτίθεται ότι) διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία μια εταιρίας. Αν ένας υφιστάμενός του είναι τεμπέλης και δεν κάνει σωστά τη δουλειά, ευθύνη θα έχει και ο μάνατζερ.
Η ευθυνη ειναι πρωτιστως της διοικησης. Οταν χαριζεσαι επανηλλειμμενα πχ στον Γκιστ, θα το βρεις μπροστα σου. Και να πω πως ο Γκιστ βοηθησε πχ να παρουμε 2 ευρωπαϊκα ώστε να πουμε άντε να του δωσουμε ευκαιρια..
Διαγραφή@6:58
ΔιαγραφήΣε αυτό συμφωνώ.
εσείς που λέτε για πεδουλάκη ρε παιδιά....δλδ ποιον θέλετε?....πείτε όνομα...τον πλάθα?...ποιον?...η ομάδα αλλάζει συνεχώς κάθε χρόνο και δεν υπάρχει κορμός...αυτό και μόνο είναι το πρόβλημα.....κάθεστε να αναλύετε και τους χαρακτήρες των παικτών λες και είναι ρομπότ...έκανε λάθος οκ...πρέπει να ανταποδώσει την ομάδα με μεγαλύτερη προσπάθεια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ τα πραγματα δνε νομιζω οτι ειναι τοσο απλα για το γκαρντ που ψαχνουμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα παμε σε καποιον 'τζειμς' με λιγους μηνες συμβολαιο και αμα βγει βγηκε??
θα παμε στο γκαρντ που λεγαμε οτι επρεπε να παρει που ουσιαστικα εχει διαφορετικα χαρακτηριστικα απο αυτα του τζειμς???
Ο μποχω χανει αλλη μια χρονια ειδικα οταν επιστρεψει ο τζειμς και εχουμε και την προσθηκη???
Ο φελντειν τι θα γινει οταν παρουμε το επιπλεον γκαρντ και επιστρεψει και ο τζειμς??
Αν ο φελντεινας δεν πιασει ποτε ρυθμο και δεν μπει ενεργα στην ομαδα με το καλο της επιστροφης του τζειμς και βεβαια εχει πιασει και το επιπελον γκαρντ ειναι ο πρωτος υποψηφιος να αδειασει θεση στο ροτεισον!!
Εχει γινει της κακομοιρας με Τζειμς, οι μισοι τα εχουν με Πεδουλακη, οι αλλοι μισοι με Τζειμς και ο Νας αναρωτιεται αν θα φυγει ο Φελεντειν. Το λες και ψυχαναγκαστική εμμονή..
ΔιαγραφήΓιατι ρε φιλε? Ειναι τοσο απλα τα πραγματα και δεν το βλεπουμε?
ΔιαγραφήΣυμφωνω με Νας. Δημιουργουνται μεγαλες ανισορρπιες στο ροστερ. Τετοιες που ισως ειναι καλυτερα να μην παρει παιχτη.
Ναι, ειναι τοσο απλα. Καμια ανισσοροπια δε δημιουργειται γιατι ο παικτης που θα παρεις πρεπει να ειναι ποιντ γκαρντ με εφεση στο μισο γηπεδο. Καμια σχεση δλδ με τον Φελντειν που ειναι δυάρι κλασσικός σουτέρ. Για όνομα, διάβασε την παρούσα ανάρτηση του Τζιμ
ΔιαγραφήΕγω αυτο που πιστευω, οσο και αν μου αρεσει, ειναι πως το "λαθος" στον σχεδιασμο, ειναι ο Τζεημς, και οχι ο Φεντεην
ΔιαγραφήΟ Τζεημς μοιαζει πολυ σαν στυλ παιχτη με τον Παππα, ενω και το μετριο σουτ του, τον κανει να μην κολλαει πολυ σαν backourt διδυμο με τον Καλαθη.
Αντιθετα ο Φελντεην μπορει να ανοιξει το γηπεδο για τον Καλαθη. Ομοιως ο δευτερος PG ιδανικα θα επρεπε να μπορει να υποστηριξει το "μπουκαδορικο¨" στυλ του Παππα αρα ιδανικα θα επρεπε να ειναι καποιος καλυτερος σουτερ απο τον Τζεημς.
Για μενα ο Τζεημς δεν ηταν ιδανικο φιτ για τον φετινο παναθηναικο σαν στυλ παιχτη.
Φυσικα τα οργια που εκανε περισυ στην ευρωλιγκα, αλλα και τα κοψιματα που κανει μετα απο ασσιστ του Μπουρουση δεν μπορουσαν να περασουν απαρατηρητα
Αν ο Πεδουλακης προσπαθει να "καλουπωσει¨τον Τζεημς (λεω αν), οπως "δειχνει" το ρεπορταζ του Διαμαντοπουλου (που εννοειται οτι πεταει την σκουφια του για κατι τετοια) τοτε ο Παναθηναικος εκανε μια κακη επιλογη παικτη.
Ο Τζεημς οργιασε αλλα σε ενα αναρχο μπασκετ. Αυτον ειδες, σε αυτον υπεγραψες συμβολαιο 1 εκατομμυριου.
Αλλιως ας επαιρνε Μισιτς ή Γιοβιτς να του εμεναν και στην τσεπη
Καλησπέρα στην παρέα, θα βγω λίγο εκτός θέματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/article/991756/pio-synarpastiki-me-toys-neoys-kanonismoys-i-euroleague-vid
Με αφορμή αυτό το video της euroleague για τους νέους κανονισμούς μου δημιουργήθηκαν 2 ερωτήματα:
Α) Τα τελευταία χρόνια ένα βασικό χαρακτηριστικό της φιλοσοφίας του ΟΣΦΠ στο αμυντικό transition είναι η ενέργεια στο παρκέ και η επιθετική αμυνα στα όρια του φάουλ. Πιστεύετε ότι οι νέοι κανονισμοί θα αποτελέσουν μειονέκτημα ως προς σε αυτόν τον τομέα του παιχνιδιού του ΟΣΦΠ ή οχι;
Β) Μου πέρασε απο το μυαλό οτι ο RG έχει λάβει σοβαρά υπ' όψιν αυτήν την αλλαγή στην Euroleague και ότι ένας απο τους λόγους που θέλει να πλασάρει την ταχύτητα και το run 'n' gun παιχνίδι είναι ξεκάθαρα αυτός. Τι λέτε;
Η άμυνα του ΟΣΦΠ ήταν πέραν του ορίου του φάουλ, αλλά του χαρίζονταν σκανδαλωδώς οι διαιτητές. Η υπόθεση που κάνεις στο Α) θα μπορούσε να είχε βάση, αν ο ΟΣΦΠ αντιμετωπιζόταν ισότιμα. Όσο απολαμβάνουν ασυλία κάποιοι από τους παίκτες του (Χάκετ, Παπανικολάου, Παπαπέτρου, Μάντζαρης και όλοι οι ψηλοί), ενώ στην αντίπερα όχθη επιτρέπουν βήματα και σφυρίζονται φάουλ όπως π.χ του Ζήση πέρυσι στη σαβούρα/ βουτιά του Σπανούλη με τη Μπάμπεργκ δεν θα έχει νόημα καμιά αλλαγή στους κανονισμούς.
ΔιαγραφήΜανώλης Γαβαθιώτης
Με χαρα βλεπω οτι καναμε ακριβως τις ιδιες σκεψεις. Ναι, οι νεοι κανονισμοι αποτελουν μειονεκτημα για τον Ολυμπιακο και, επισης ναι, ο Πεδουλακης φαινεται να αγορασε παιχτες με το μυαλο του στους νεους κανονισμους.
ΔιαγραφήΕγω προτεινω στον κοουτς Πεδουλακη να παρει μαζι του τον κ. Παπαδοπουλο και τον κ. Γιαννακοπουλο και ενα κουτι γλυκα και να χτυπησουν την πορτα του Μητσου (Διαμαντιδη).
ΑπάντησηΔιαγραφή-"Δημητρη ειναι αναγκη επικαλουμαστε τα Παναθηναικα σου αισθηματα και τα σχετικα σε παρακαλουμε ελα εστω μεχρι τα Χριστουγεννα!!"
Δεν τη λες και "κακη" λυση στο θεμα γκαρντ...
Τα γλυκά να είναι εργολάβοι!!!!!!
ΔιαγραφήΑδελφέ ο Κορωναιος είναι σταντ μπαι.
ΔιαγραφήΚαι παραμονεύει ο Σκορπολιθρας.
Εγώ πάντως στοιχηματίζω ότι όλη αυτή η ιστορία μόνο σε καλό θα μας βγει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι εσείς οι επιστήμονες ξέρετε τι έρχεται και βρήκατε ευκαιρία να θεωρήσετς πως μπορείτε να βλάψετε την ομάδα. Σε μία εβδομάδα θα ψάχνετε να βρείτε κουρτινες να κρυφτείτε από αυτά που θα σας κάνει ο Αργύρης. Το σύστημα βεβαίως και έχει αντιληφθεί τι έρχεται όπου σαν ορεκτικό θα υπάρχει η 20άρα από τη Ρεάλ και το κυρίως σε μία εβδομάδα με mvp Καλάθη. Απλά πηγαίντε νωρίς γήπεδο όχι οτι το γεμιζετε κιόλας αλλά για να βρείτε κουρτίνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥγ: Το πόσο πανικοβλημένοι είναι οι επιστήμονες φαίνεται και από τον Διαμαντόπουλο και το άρθρο του.
Λενε για Mcneal τωρα ... Δεν ειναι αυτο που χρειαζομαστε κια αν ερθει θα τρακαρει με Feldeine οταν γυρισει ο Μαικ ..
ΑπάντησηΔιαγραφήJim ποσο ευκολο ειναι να σπασει ο Παναθηναικος το συμβολαιο του Corey Fisher με τη Lietuvos, του Jerome Dyson με τη Hapoel η του Dashaun Wood με τη Limoges; Επισης μολις ειδα πως κυκλοφορει ελευθερος και ο Pierre Jackson. Οπως καταλαβαινεις την εκανα τη μελετη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας σκεπτομενος μπασκετικος
Αξιζει να σημειωθει μαλιστα πως ο Corey Fisher ειναι και κοινοτικος αφου εχει γεωργιανο διαβατηριο.
ΔιαγραφήΕνας σκεπτομενος μπασκετικος
Οι υπόλοιποι δεν σκεφτόμαστε νομίζεις;
Διαγραφή5.54 Τα χεις μπερδεψει λιγο. Το οτι ο ενας σκεφτεται δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το αν και ποσο σκεφτονται οι υπολοιποι.
ΔιαγραφήΕνας σκεπτομενος μπασκετικος
ΔιαγραφήΤο γεγονός ότι επιλέγεις να αυτοαποκαλείσαι σκεπτόμενος σε έχει προβληματίσει καθόλου;
Πλάκα πλάκα κανένα όνομα έχουμε εύκαιρο για pg στον ΠΑΟ, έτσι για τον τζερτζελέ; Να γίνει κουβέντα...
ΑπάντησηΔιαγραφήGreen Crocodile
Μη φοβασαι, οι αντζεντηδες θα αρχισουν αν δεν εχουν αρχισει ηδη δουλεια...
ΔιαγραφήTo basiko einai na pareis enan first pass point guard MISOU ghpedou. Εναν που θα μπορει να δημιουργεί φάσεις στο σετ παιχνίδι. Ονοματα οπως ΜακΝιλ προβληματιζουν. Εν συνεχεια, θα τον προτιμουσα κοινοτικο.
ΔιαγραφήΈνα ωραίο απόγευμα στη καλύτερη σελίδα μπάσκετ της χώρας. Όσο ο πνευματικός ηγέτης μας Τζιμ αφήνει το στίγμα του με εμπνευσμένα κείμενα και προφητείες τύπου Ντεζ Γουέλς, εμείς παρακολουθούμε άλαλοι. Μπράβο του. Ο ΠΑΟ έχει μια εξίσωση προς λύση νωρίς νωρίς μέσα στη χρονιά με το πρόβλημα του Τζέιμς. Η καλύτερη περίπτωση βάσει χαρακτηριστικών λέγεται Λαπροβίτολα. Παίζει πικ εν ρολ, σουτάρει, έχει κορμί, παίζει άμυνα. Αν δε βρει συμβόλαιο στους Σπερς που είναι αρκετά πιθανό θα είναι εξαιρετική προσθήκη καθώς μπορεί να υποχωρήσει στο ροτέισιον με την επιστροφή του Τζέιμς. Το θέμα είναι, μπορούμε να τον περιμένουμε????
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλιγούλας