Ο Ολυμπιακός
κυριάρχησε πλήρως στο πρώτο ντέρμπι
της σεζόν απέναντι σε έναν απογοητευτικό
Παναθηναϊκό, στον οποίον ακολούθησαν
ραγδαίες εξελίξεις με τον Αργύρη
Πεδουλάκη να αποτελεί παρελθόν.. Το
Hoopfellas γράφει για τους
“Αγίους και τους Αμαρτωλούς” της
βραδιάς του Φαλήρου, την απόφαση της
διοίκησης των πρασίνων, τους "δελφίνους" για τη θέση που άδειασε και την κατεύθυνση
που πρέπει να ακολουθήσει ο Παναθηναϊκός
στην αναζήτηση καινούργιου προπονητή..
Η μεγάλη νίκη
του Ολυμπιακού, ο αγνώριστος Παναθηναϊκός
και το ξαφνικό τέλος του Αργύρη Πεδουλάκη
από τον πάγκου του τριφυλλιού το οποίο
βάζει αυτόματα την ομάδα σε διαδικασία
αναζήτησης διαδόχου. Τα σαράντα λεπτά
του Φαλήρου γέννησαν “Αγίους και
Αμαρτωλούς”, έστω και για μερικές ώρες. . Πάμε να τους δούμε
σχολιάζοντας στοχευμένα σημεία του
ματς, πριν περάσουμε στο καυτό θέμα του
προπονητή για τον Παναθηναϊκό..
Άγιοι &
Αμαρτωλοί..
-Ο τρόπος που
έτρεξε ο Ολυμπιακός το γήπεδο. Είναι ο
ορισμός αυτού που λέμε εδώ στη σελίδα
έτρεξε “μαζί” σαν ενιαία μονάδα και
στις δύο πλευρές του παρκέ. Το νούμερο
και το ποσοστό των επιτυχημένων fast
breaks λέει πολλά όμως η εικόνα λέει
περισσότερα. Είτε μετά από λάθος του
αντιπάλου, είτε με γρήγορη εισαγωγή
μπάλας στο παρκέ μετά από αμυντικό
ριμπάουντ οι γηπεδούχοι έβγαιναν σαν
άλογα κούρσας μπροστά κερδίζοντας στο
τελευταίο τέταρτο του γηπέδου αριθμητικό
πλεονέκτημα (ένας λόγος για τον αριθμό
των επιθετικών ριμπάουντ). Λοτζέσκι,
Μπερτς, Γκριν, Πρίντεζης.. Saint.
-Το πρόβλημα του
Παναθηναϊκού στη θέση “1” και η παντελής
έλλειψη playmaking, χαρακτηριστικού
που είναι απαραίτητο για να δώσει ζωή
σε μια στατική επίθεση η οποία δε
δημιουργεί μόνη της ευκαιρίες στους
εμπλεκόμενους αλλά πρέπει αυτοί να τις
βρουν και να τις δημιουργήσουν (όχι απαραίτητα
κακό όταν διαθέτεις πραγματικά καλούς
playmakers στους οποίους ναι,
θα επιτρέψεις ένα μίνι-ball
domination, κατάσταση που θα βοηθήσει
πιθανόν την επίθεση σου). Το δεύτερο
φάουλ του Καλάθη άλλαξε τα πάντα στο
πεδίο μάχης. Προσέξτε πως συμπεριφέρεται
ο Παναθηναϊκός σαν σύνολο, από τη στιγμή
που αποχωρεί ο (κακός στο Φάληρο) διεθνής
PG από το παρκέ.. Τελικά,
πόσο πολύ (και με απόλυτη ειλικρίνεια
σας λέω ότι δεν έχει αυτό να κάνει με το προχθεσινό ναυάγιο στο ντέρμπι) χρειαζόταν
αυτή η ομάδα έναν ακόμα Floor
General με ποιότητα όπως π.χ. o
Granger για τον οποίον μιλήσαμε
το καλοκαίρι, o oποίος θα
διασφάλιζε την ύπαρξη ηρεμίας στην
επίθεση σου για 40 λεπτά στο παρκέ (ο
συγκεκριμένος μάλιστα χωρίς να χάνεις
οτιδήποτε στα μετόπισθεν) .. Sinner.
-O
Ντάνιελ Χάκετ. Μόλις ένα έτος μετά
τη μετακίνηση του στον Ολυμπιακό, χωρίς
φανταχτερά νούμερα και εμφανίσεις που
συγκεντρώνουν φώτα και τίτλους άρθρων
στις εφημερίδες, ο Ιταλός (που
υπηρετεί άψογα το Big Guards/Mobile
Bigs μοντέλο που ακολουθεί ο Ολυμπιακός
τα τελευταία χρόνια) έχει κάνει enter
στο κλειστό club των
παιχτών των μεγάλων ματς. Έχει την
ιδιοσυγκρασία και το πολεμικό mentality
ενώ σε αυτό το σύνολο (δίπλα στον
Σπανούλη και τον Πρίντεζη και όχι στον
Μπαρνιάνι και τον Μπελινέλι) μοιάζει
πιο δυνατός και πειθαρχημένος πνευματικά
κάτι που φαίνεται στον τρόπο που αμύνεται
(ειδικά στη πίσω γραμμή όπου είναι
απροσπέλαστος), μοιράζει τα διαθέσιμα
φάουλ του και τις διεισδύσεις που
ενεργοποιεί στιγμιαία απέναντι στην
άμυνα. O Xάκετ έχει ξεκάθαρα
τον ψυχολογικό μανδύα για να αποτελέσει
“παράγοντα” σε αυτές τις αναμετρήσεις
αλλάζοντας τον ρυθμό από τον πάγκο με
την ενέργεια, το συγκροτημένο πνεύμα
και τα intangibles. Πάνω απ'όλα
όμως (σημαντικό για ξένο παίχτη) έχει
το προφίλ του αθλητή που δεν είναι εύκολο
να μπεις στο μυαλό του.. Saint.
-Oι
επιλογές του Αργύρη Πεδουλάκη σε επίπεδο
roster και rotation. Eντάξει
νομίζω ότι εάν είχε την ευκαιρία ο
Αργύρης Πεδουλάκης να παίξει πάλι αυτό
το παιχνίδι η πρώτη του παρέμβαση θα
ήταν η αλλαγή του Ρίβερς με τον Νίκολς
στο ρόστερ των πρασίνων. Πιστεύω ότι
επέμεινε στον Ρίβερς σκεπτόμενος τον
Λοτζέσκι (δε το παίζω έξυπνος, προσωπικά
μπορεί να έκανα το ίδιος λάθος αν και
μετά την ενεργοποίηση Φελντέιν σας
είχα γράψει ότι ο κόουτς πρέπει να
εξετάσει και την αλλαγή Ρίβερς/Νίκολς
πλέον) Ο Χαραλαμπόπουλος υστέρησε σε
footwork και ταχύτητα
αντιδράσεων (ήταν πάντα μισό χρόνο πίσω
από τη τελική προσπάθεια) ενώ συνολικά
έχασε σε επίπεδο positioting με
το αμυντικό του performance να
“γράφει” και στο επιθετικό του κομμάτι
όπου αδυνατούσε να τελειώσει φάσεις
υπό πλεονεκτικό καθεστώς. Ο Νίκολς πλέον
είναι must και η απόδοση
του θα αποτελέσει κομβικό παράγοντας
για την εξέλιξη της φετινής κόντρας των
δύο αιωνίων..
-Όσον
αφορά το rotation, θα ξεκινήσω
με μια πρόταση που ανέφερα λίγο πιο πάνω
για τον Καλάθη. “Προσέξτε πως
συμπεριφέρεται ο Παναθηναϊκός σαν
σύνολο από τη στιγμή που αποχωρεί ο
(κακός στο Φάληρο) διεθνής PG από
το παρκέ.. “. Με τον Παππά ως PG και
βασικό δημιουργό/υπεύθυνο να τρέξει το
playbook των πρασίνων, η
επίθεση τους αλλάζει “δέρμα” κόβοντας
δεσμούς μεταξύ των πέντε στο παρκέ. Η
σελίδα έχει τοποθετηθεί περί αυτού.. Η
φύση του Παππά (κοιτάζει ενστικτωδώς
πρώτα το καλάθι) είναι τέτοια ώστε να
μη μπορεί να αναμείξει τους συμπαίχτες
του σε μια επίθεση και να τους βάλει ο
ίδιος στα καλά τους σημεία για να
εκτελέσουν. Αυτό (ο Παππάς ως PG)
μπορεί να λειτουργήσει σε
ειδικές φάσεις στις οποίες χρειάζεσαι
προσωπική φάση, πιθανόν στη τελική
ευθεία παιχνιδιών τα οποία έχουν κυλήσει
με συγκεκριμένο τρόπο και κρίνονται
στο ένας με έναν. Όχι όμως σε ένα τέτοιο
ματς όπου ουσιαστικά από το ξεκίνημα
σου χρειάζεσαι να αποκτήσεις ροή και
να βάλεις μέσα στο παιχνίδι όσους
περισσότερους αθλητές μπορείς. Ίσως
εδώ ο Αργύρης Πεδουλάκης να έπρεπε να
ρισκάρει με τον Μποχωρίδη ο οποίος όμως
υστερεί στο ballhandling (δε
μπορεί να διεκδικήσει χρόνο όσο κουβαλάει
αυτή τη πληγή) κάτι που κλονίζει την
εμπιστοσύνη του κόουτς. Ίσως να πρέπει
να σκεφτεί τη λύση Φελντέιν, ο οποίος
στη Καντού έπαικε αρκετά στο “1” έχοντας
σε πολλά σχήματα στο “2” τον Ντάριους
Όντομ-Τζόνσον. Η παρουσία του Παππά και
η φανερή προσπάθεια του να γαλουχήσει
το aggressiveness του ενώ
ουσιαστικά δεν έχει προπονήσει πρώτα
από όλα το μυαλό του για αυτό, προσδίδει
νευρικότητα στους υπόλοιπους και
συνολικά σε όλη τη πράσινη επίθεση.
Sinners..
-Tο
Midrange game του Έρικ Γκριν.
Ναι, αυτό που λέγαμε τη Κυριακή μετά τη
κακή σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο
βραδιά στη Μαδρίτη (τι σύμπτωση..) πως
πρέπει ο κόουτς Σφαιρόπουλος να εντάξει
στην ερυθρόλευκη επίθεση. Ο Αμερικανός
συνδέθηκε νωρίς με το καλάθι και έμεινε
σε αυτό το mode σε ολόκληρο
το ματς. Τον βοήθησε και η άμυνα των
πρασίνων. Ο τρόπος που τον έπαιζε ο
Μπουρούσης (κατεβασμένα χέρια, κολλημένα
στο κορμί) flat άμυνα απέναντι
σε ένα τέτοιο εκτελεστή του άνοιξε
ουσιαστικά τη πόρτα. Συνολικά ήταν
ενδιαφέρον ο τρόπος με τον οποίον ο
Ολυμπιακός χτύπησε από τον άξονα (1-3-1
Ηigh Cross Screen, 2-3 High Screen Set, close outs)
δείγμα της αμυντικής
ανισορροπίας των πρασίνων η οποία
εξασφάλισε πολλές δεύτερες επιθέσεις
στους γηπεδούχους. Saint.
-Και.. Ο Πρίντεζης
επέστρεψε σε Best EL Power Forward
mode. Ο συγκεκριμένος παίχτης διακρίνεται
από σπουδαία μαχητικότητα και τρομερή
συνέπεια αναφορικά με τη σταθερότητα
του στα ντέρμπι των “αιωνίων”. Σιγά
σιγά πρέπει να λάβει τη θέση που του
αναλογεί ιστορικά σε αυτές τις μάχες.
Και αυτή πιστέψτε με είναι ήδη αρκετά
υψηλή. Saint και μάλιστα St. George..
Πριν αλέκτωρ
λαλήσει τρις..
Ο Αργύρης
Πεδουλάκης αποχωρεί και πάλι από το
ΟΑΚΑ χωρίς να έχει την ευκαιρία να
ολοκληρώσει το έργο του. Αυτή τη φορά
μάλιστα, δε κατάφερε καν να το αρχίσει.
Η γνώμη μου για ανάλογες, εν θερμώ
αποφάσεις είναι γνωστή. Ουσιαστικά το
ίδιο το front office του
Παναθηναϊκού ακυρώνει τον εαυτό του
και τη βαρυσήμαντη για το μέλλον της
ομάδας απόφαση που πήρε το καλοκαίρι,
συνεχίζοντας με τον Αργύρη Πεδουλάκη.
Η εικόνα των
πρασίνων ήταν πολύ κακή τη Δευτέρα το
βράδυ . Πολύ κακή.. Δεν αναφέρομαι τόσο στο πλάνο αλλά στην εφαρμογή του και
τις αντιδράσεις παιχτών και πάγκου
απέναντι σε μια κατάσταση που στράβωσε
νωρίς. Ο Παναθηναϊκός έχει βιώσει
ανάλογες εμπειρίες στο παρελθόν (του
στυλ μένω νωρίς πίσω στο σκορ στο ΣΕΦ)
όμως η παρουσία του Διαμαντίδη ήταν
καταλυτική. Εξασφάλιζε την επιστροφή,
τη μαχητικότητα, την υπερηφάνεια που
έχει χτίσει αυτή η ομάδα τόσα χρόνια
οπουδήποτε, απέναντι σε οποιονδήποτε,
ακόμα και στην πιο άσχημη βραδιά. Σε
αυτή τη μεταβατική περίοδο ο ρόλος του
ηγέτη έχει μετατοπιστεί στον πάγκο. Όχι
στον Καλάθη, ούτε στον Παππά. Στον πάγκο.
Εκεί πρέπει να βρίσκεται το πιο δυνατό
μυαλό, το πιο μαχητικό πνεύμα της πράσινης
αποστολής. Εκεί βρισκόταν όσο ο οργανισμός
δημιουργούσε έναν νέο ηγέτη στο πρόσωπο
του Διαμαντίδη.
Η διοίκηση έκρινε
ότι ο Έλληνας κόουτς πρέπει να αποχωρήσει
μετά από μια πολύ μέτρια πρεμιέρα
απέναντι στη Ζαλγκίρις και τη κατηφόρα
του Φαλήρου (δύο ματς χωρίς αμυντικό ριμπάουντ με συνέπεια την ήττα σε επίπεδο ρυθμού και στις δύο περιπτώσεις) . Σαφέστατα μια απόφαση η
οποία δείχνει ότι το ίδιο το front
office δε πίστευε απόλυτα στην απόφαση
που πήρε το καλοκαίρι. Εάν θέλετε τη
γνώμη μου αναφορικά με την ιδιοσυγκρασία
της ίδιας της απόφασης, αναγκάστηκε να
τον διατηρήσει στις τάξεις γιατί ο
κόουτς Πεδουλάκης είχε ένα background
που διασφάλιζε κάποια πράγματα μετά
από μακρά περίοδο όπου ο Παναθηναϊκός
ταλαιπωρήθηκε από ξένους προπονητές
και κυρίως κουβαλούσε μαζί του τις
αυξημένες πιθανότητες επιτυχίας στις
μάχες εντός συνόρων. Αυτό το τελευταίο
έπαιξε μεγάλο ρόλο το καλοκαίρι μετά
από μια τέτοια σειρά τελικών. Όταν λοιπόν
μένεις με βασικό κριτήριο τις πιθανότητες
επιτυχίας σου σε face to face
αναμετρήσεις με τον Ολυμπιακό
(περνώντας σε δεύτερη μοίρα την ικανότητα
σου ή όχι να παρουσιάσεις κάτι καινούργιο,
την αύρα που θα φέρεις στο σύλλογο, τη
προσαρμοστικότητα σου στις καινούργιες
επιταγές του αθλήματος και κυρίως το
εύρος της πιθανότητας να χτίσεις ένα
overachieving σύνολο και τον
χαρακτήρα αυτής της ομάδας από την αρχή)
μια τέτοια ήττα "μυρίζει πολύ άσχημα" στους προϊσταμένους σου. Εν κατακλείδι
θα σας πω αυτό που σκέφτομαι χωρίς περιστροφές. Η
απόφαση της διοίκησης του Παναθηναϊκού
να διατηρήσει στο τιμόνι τον Αργύρη
Πεδουλάκη δεν ήταν λάθος αξιολογώντας
την σε αγωνιστικούς όρους. Το λάθος ήταν
ότι ανανέωσε την εμπιστοσύνη της σε
έναν προπονητή ο οποίος ουσιαστικά δεν
ήταν η επιλογή της για τη νέα σεζόν αλλά
βγήκε στον αφρό συνεπικουρούμενος από
τις καταστάσεις που είχαν συσσωρευθεί
γύρω από το αγωνιστικό τμήμα τον τελευταίο
καιρό. Η συνέχιση
της συνεργασίας με τον Αργύρη Πεδουλάκη
δεν ήταν ακριβώς κίνηση ταιριαστή στα
χνώτα του Δημήτρης Γιαννακόπουλου ο
οποίος μας έχει συνηθίσει σε διαφορετικού
τύπου επιλογές. Η λέξη “αναγκάστηκε”
που χρησιμοποίησα νομίζω τα λέει όλα,
χωρίς φυσικά να μετατοπίζει την ευθύνη,
τότε και τώρα.. Η απομάκρυνση του Αργύρη
Πεδουλάκη, ειδικά σε αυτό το σημείο της
σεζόν, είναι μια απόφαση που χαρακτηρίζεται
από έλλειψη σοφίας..
Η κατεύθυνση
που πρέπει να ακολουθήσει ο Παναθηναϊκός
στο θέμα του προπονητή
Ο Παναθηναϊκός
πρέπει αρχικά να καταλήξει στο τι μπάσκετ
θέλει να παίξει. Και σε ποιο αγωνιστικό
περιβάλλον μπορεί αξιοποιηθεί αυτό το
ρόστερ το οποίο χτίστηκε με τη πεποίθηση
ότι θα υπηρετήσει ένα συγκεκριμένο στυλ
παιχνιδιού. Είναι αλήθεια ότι ο
Παναθηναϊκός (όπως είπε και ο Αργύρης
Πεδουλάκης) είναι soft αυτή
τη στιγμή. Και όταν ομάδα του συγκεκριμένου
προπονητή είναι soft, αδυνατεί
πλήρως να ανταποκριθεί στα θέλω του
εντός των τεσσάρων γραμμών. Δεν είναι
διαχειρίσιμη από τη πλευρά του.
Ειλικρινά,
πιστεύω ότι ο κόουτς θα άλλαζε το προφίλ
της ομάδας ειδικά σε ότι έχει να κάνει
με τη σκληράδα και την αμυντική της
συμπεριφορά. Βασικά είμαι βέβαιος για
αυτό. Όμως (όπως σας έγραψα και συζητήσαμε)
διατηρούσα μεγάλες αμφιβολίες
(τουλάχιστον..) σχετικά με το εάν ο
Παναθηναϊκός θα μπορούσε ποτέ υπό τον
Αργύρη Πεδουλάκη να παρουσιάσει μια
fluid επίθεση η οποία (έχετε
βαρεθεί να το διαβάζετε αλλά είναι
σημαντικό) μέσα από την ίδια της τη
λειτουργία θα βοηθούσε τους παίχτες να
“μεγαλώσουν” (με το σύστημα να δημιουργεί
από μόνο του περισσότερες ευκαιρίες
για αυτούς) και την ομάδα να παράγει
περισσότερο. Μια επίθεση με ταχύτητα,
κίνηση και συνέχεια στο μισό γήπεδο η
οποία θα μεγιστοποιούσε τις παραγωγικές
δυνατότητες των πρασίνων. Γιατί όπως
αυτή εδώ η σελίδα έχει υπογραμμίσει
πριν αρχίσει αυτή εδώ η σεζόν, ομάδα η
οποία δεν έχει μεγάλες παραγωγικές
δυνατότητες δύσκολα θα μπορέσει να
φτάσει μέχρι τέλους στη φετινή Ευρωλίγκα.
Οι Two-way teams που λέγαμε προ
2-3 ετών να αποτελούν το μέλλον της
διοργάνωσης σε επίπεδο κορυφής, αυτές
που μπορούν να προσαρμόζονται, να
κερδίζουν σε κάθε τέμπο διαφορετικής
φύσεως παιχνίδια, με το άγιο δισκοπότηρο
του Ευρωπαϊκού winning basketball,
την άμυνα να συνοδεύεται πλέον
απαραίτητα από καλή επίθεση. Ο Παναθηναϊκός
είναι ένας οργανισμός που έφτασε στην
ελίτ και γαλουχήθηκε μέσα από την άμυνα,
και τη σωστή, “ρεαλιστική” επίθεση
συνεργασίας. Ήρθε η ώρα να πάρει τα
ιδανικά του και να χτίσει σε αυτά το
μέλλον του περνώντας στη νέα εποχή και
ανταποκρινόμενος στις επιταγές αυτής,
χωρίς να αλλάξει προς χάριν πρόσκαιρων
εκμοντερνισμων τη βάση του που είναι η
παράδοση. Οι πράσινοι δε χρειάζονται
ούτε έναν Defensive magician αλλά
ούτε και έναν Offensive mastermind.
Έχουν ανάγκη από κάποιον που θα φέρει
στο ΟΑΚΑτο μπάσκετ της ισορροπίας και ιδανικά θα μπορεί να τελειώνει "κλειστά παιχνίδια". Αυτό
είναι το κλειδί στην αξιολόγηση της
αγοράς..
Τα ονόματα που
συζητιούνται στο ΟΑΚΑ
Οκτώβρης.. Πολύ
δύσκολη εποχή για τέτοιες συζητήσεις
με το εύρος των επιλογών να είναι
περιορισμένο. Στα συν των πρασίνων το
γεγονός ότι αποτελούν δουλειά-πρόκληση
για κάθε προπονητή αποτελώντας ένα από
τα μεγαλύτερα brands στο
ευρωπαϊκό μπάσκετ. Στα μείον ο αυθορμητισμός
με τον οποίον η διοίκηση τους δρα υπό
καθεστώς ψυχολογικής πίεσης και η
παρουσία ουκ ολίγων παιχτών που
εξυπηρετούσαν συγκεκριμένες σκέψεις
του προηγούμενου προπονητή σε ένα ήδη
έτοιμο ρόστερ. Ο Παναθηναϊκός επαναλαμβάνω
ότι θα πρέπει να βρει τον προπονητή ή
να δημιουργήσει το αντίστοιχο team
που θα μπορεί να εισάγει στο ΟΑΚΑ
το μπάσκετ της ισορροπίας. Χρειάζεται
σίγουρα μια επίθεση με ροή και κίνηση
ώστε να εκμεταλλευτεί τις δεξιότητες
του συγκεκριμένου ρόστερ όπως είναι
αυτό δομημένο. Αμερικανοθρεμμένοι κόουτς
ή πολλές φορές Ισπανοί που κηρύσσουν
αυτό τον τρόπο έκφρασης έχουν παράδοση
σε τέτοιες καλά κατασκευασμένες
επιθέσεις. Θυμηθείτε τη Slice
Motion του Κρις Φλέμινγκ. Την Princeton
του Μπλατ ή την υψηλών ταχυτήτων σε
μισό και ανοιχτό γήπεδο επίθεση του
Sito Alonso. Όμως
εδώ δε μιλάμε για την αξιολόγηση ενός
απλού βιογραφικού και μια ικανότητας
στο coaching. Ο πάγκος των
πρασίνων θα χρειαστεί πολλά παραπάνω.
Και κυρίως κάποιον που θα ταιριάξει με
τα χνώτα του συλλόγου και τα όσα πρεσβεύει
ο οργανισμός..
Ο Τσάβι Πασκουάλ
ενημέρωσε εχθές ότι δε τον ενδιαφέρει
η περίπτωση του Παναθηναϊκού. Ο Καταλανός
είναι ιδιαίτερο άτομο και ψάχνει από
ότι μου είπαν την “ιδανική ευκαιρία ή
οποία θα μπορούσε να είναι ο Παναθηναϊκός
το καλοκαίρι, όχι τώρα..” Ο μεγάλος
“έρωτας” του Δημήτρη Γιαννακόπουλου
όπως έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν
είναι ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους. Αυτός
πιστεύει ότι μπορεί να είναι ο “Ζοτς
της δικής του εποχής στην προεδρία”.
Όμως δε βλέπω κανέναν λόγο για τον οποίον
ο Σάρας θα ερχόταν τώρα στον Παναθηναϊκό
ενώ έχει αρνηθεί τη μετακίνηση αυτή
πριν λίγο καιρό, το καλοκαίρι. Διαφωνώ
με όσους είχαν χλευάσει τις πρόσφατες
δηλώσεις του προέδρου του Παναθηναϊκού
για τον Πίνι Γκέρσον έστω και εάν
προσωπικά θα δυσκολευόμουν αφάνταστα
να του εμπιστευτώ την ομάδα μου. Ο
Ισραηλινός είναι όντως πανέξυπνος
κόουτς με πολύ υψηλή αντίληψη και
ανεπτυγμένο ένστικτο κατά τη διάρκεια
του παιχνιδιού όμως (η άλλη πλευρά του
νομίσματος) υστερεί απελπιστικά σε άλλα
κομμάτια, το ίδιο βασικά.Χτίζει πάνω
στο ένστικτο και την έμπνευση και
αδυνατεί να πάει πραγματικά βαθιά
πνευματικά προετοιμάζοντας ή κοουτσάρωντας
ένα παιχνίδι. Θα σας εξομολογηθώ ότι
πιστεύω πως ο πρόεδρος των πρασίνων θα
ήθελε προχωρήσει σε μια τέτοια συνεργασία
ειδικά μια τέτοια περίοδο (όπου δεν
υπάρχουν φανταχτεροί υποψήφιοι..) όμως
η δημοτικότητα του έχει πέσει μετά την
τελευταία εν θερμώ απόφαση του με την
απόλυση Πεδουλάκη και μια τέτοια
τζογαδόρικη συνεργασία με έναν προπονητή
με το προφίλ του Γκέρσον μπορεί (εφόσον
δε λειτουργήσει) να αποδειχθεί καταστροφική
για τον ίδιο. Δε θα έλεγα ότι το
“Γκέρσον+Έλληνας κόουτς” πρέπει να
αποκλειστεί τελείως όμως για τον λόγο
που μόλις σας ανέλυσα το timing
τελικά μπορεί να είναι στη
πραγματικότητα ευνοϊκό..
Ο Σάσα Ομπράντοβιτς
είναι κόουτς της κατεύθυνσης Πεδουλάκη.
Βασίζεται πολύ στην άμυνα και το physical
παιχνίδι, αδυνατεί να κατασκευάσει
μια επίθεση με τα χαρακτηριστικά που
σας περιέγραψα παραπάνω. Οι ομάδες του
ξεχωρίζουν για την ικανότητα τους στην
άμυνα και στο ριμπάουντ αλλά επίσης και
από τα μεγάλα νεκρά επιθετικά διαστήματα
στο σαραντάλεπτο.. Οι Μπάνκι και Κολέ
έχουν αναρριχηθεί ψηλά πλέον στη λίστα
λόγω της απουσίας σπουδαίου ανταγωνισμού.
Ο Ιταλός (υπεύθυνος για τη σπουδαία
άμυνα της MPS τα χρόνια του Πιανιτζιάνι, έχει τώρα μπλεξίματα με τη δικαιοσύνη λόγω του όλου story με τις ατασθαλίες της τότε ομάδας) , ο οποίος μάλιστα έχει
παράδοση καλών performances απέναντι
στον Ολυμπιακό (..) έκανε αρκετά καλή
δουλειά στις δύο πρώτες του χρονιές ως
Head coach σε Σιένα και Μιλάνο
όμως το 2014-15 πνίγηκε πέφτοντας θύμα ενός
κακοστημένου ρόστερ που ο ίδιος
δημιούργησε (Μπρούκς, Κλέιζα κλπ.) Δεν
έχει δουλέψει εκτός Ιταλίας και η
περίπτωση του είναι (μεγάλος) τζόγος.
Παρ'όλα αυτά δε πρέπει να αποκλειστεί.
Στο μείγμα και ο Ιγκόρ Κοκόσκοφ, προπονητής
της εθνικής Σλοβενίας. Ο Κοκόσκοφ (καθόλου ευρωπαϊκή εμπειρία) έχει
αμερικανική παιδεία και φημίζεται για
την ικανότητα του στο επιθετικό κομμάτι
χτίζοντας guard-based επιθέσεις
που στηρίζονται πολύ και παράλληλα
βελτιώνουν τους Point guard τους
σε σχέση με τον τρόπο που προσεγγίζουν
τη σχέση τους με την αντίπαλη άμυνα
(παραγωγικότητα, aggressiveness).
Νικ Καλάθη, λες να είναι η ευκαιρία
σου..;
Kαταλαβαίνετε
λοιπόν ότι στον Παναθηναϊκό δεν έχουν
εύκολο έργο εδώ που έχουν οδηγηθεί τα
πράγματα. Η ομάδα χρειάζεται μια
εμπνευσμένη κίνηση στην επιλογή του
επόμενου τεχνικού ηγέτη τι στιγμή που
η αγορά είναι συγκεκριμένη και ο χρόνος
πιέζει. Μπορεί αυτή η λύση να βρίσκεται
κάπου στην Ιβηρική, στο πρόσωπο ενός
κυρίου ο οποίος καθισμένος σε μια
κουνιστή πολυθρόνα διαβάζει το βιβλίο
του μια ψιλή κουβέρτα απλωμένη στα πόδια
του..; Ο Αϊτο Ρενέσες θα μπορούσε να
αποτελέσει τον μεγαλύτερο μεταρρυθμιστή
που είδαμε τα τελευταία χρόνια στο
ελληνικό μπάσκετ, εισάγοντας καινοτομίες
και πράγματα στην επίθεση των πρασίνων
τα οποία δεν έχει ξαναδεί το κοινό του
ΟΑΚΑ. Επίσης είναι top developer
και η δουλειά μαζί του μπορεί να
“ξεκολλήσει” τους Χαραλαμπόπουλο-Μποχωρίδη
και σία.. Όμως όσο και να το θέλω, δε μπορώ
να πω ότι τα χνώτα του (ειδικά σε αυτή την ηλικία) ταιριάζουν με αυτά
του πράσινου οργανισμού. Ο φιλελευθερισμός
που πρεσβεύει πλέον ο Ισπανός mastermind
είναι πιθανόν too much για
αυτό το ρόστερ, ίσως και για ολόκληρο
τον οργανισμό ο οποίος πιθανόν δεν θα
έχει την υπομονή να περιμένει σε αυτή
τη πορεία προς την ισορροπία. Ο Παναθηναϊκός
δε ψάχνει έναν καινούργιο Άνταμ Σμιθ..
Υ.Γ: Θυμάστε τη 35αρα που είχε εισπράξει το 2009 ο Φώτης Κατσικάρης στη Πυλαία στο ξεκίνημα της θητείας του στον Άρη..; Ήταν και τότε νωρίς στη σεζόν.. Ντεμπούτο ο Φώτης, απολυμένος ο Ματζόν, αμυντικό ρεκόρ για τη Πυλαία οι 48 πόντοι του Άρη και ο power guard του ΠΑΟΚ Κρις Μονρό να παίζει όπως ο Πρίντεζης και ο Γκριν μαζί..
Υ.Γ: Θυμάστε τη 35αρα που είχε εισπράξει το 2009 ο Φώτης Κατσικάρης στη Πυλαία στο ξεκίνημα της θητείας του στον Άρη..; Ήταν και τότε νωρίς στη σεζόν.. Ντεμπούτο ο Φώτης, απολυμένος ο Ματζόν, αμυντικό ρεκόρ για τη Πυλαία οι 48 πόντοι του Άρη και ο power guard του ΠΑΟΚ Κρις Μονρό να παίζει όπως ο Πρίντεζης και ο Γκριν μαζί..
Κοκόσκοφ θα επέλεγα εγώ, μπας και τραβήξουμε κανένα "λαγό". Δοκιμασμένοι -τίμιοι με ταβάνι- κόουτς όπως ο Σάσα δεν θα βγάλουν τον Γενάρη υπό αυτές τις συνθήκες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τζιμ εντοπίζει πολύ σωστά το πρόβλημα στην επίθεση. Κάποιος να λυτρώσει τον Νικ από το ανελέητο under των αντιπάλων.
Κατ εμέ ο Ομπράντοβιτς ειναι perfect fit με το υπάρχον ρόστερ αλλά οχι ο προπονητής που θα οδηγήσει την ομάδα σε επιτυχίες.Θα είναι άλλη μια μεταβατική και πεταμένη σεζόν για τον Παναθηναϊκο?Νομίζω οτι ο Δράκος είναι η προσωπικότητα που χρειάζεται τη δεδομένη χρονική στιγμή η ομάδα για να είναι ανταγωνιστική και να αποκτήει μέταλο και ψυχολογία.Οποιαδήποτε άλλη λύση θα είναι προσωρινή και προβλέπω να τελειώνει η σεζόν με Λυκογιάννη,Αλβέρτη ή κατι παρόμοιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήDineis pono Jim. Eksairetiko arthro. Ean kapoios thelei na epikoinwnisei mazi sou, pws to kanei?
ΑπάντησηΔιαγραφήTom
Μίλησες στη ψυχή και άγγιξες σε μεγάλο βαθμό τις σκέψεις όλων των Παναθηναικών (μπασκετικων) που μεγάλωσαν βλέποντας αυτη την ομάδα να αλλάζει και να καθορίζει τον τρόπο που βλέπαμε το μπάσκετ στην Ευρώπη. Ο οργανισμός αυτός έχει μια πολύ ιδαίτερη ιδιοσυγκρασία που για να δουλέψει το σύστημα πρέπει να αγγιχθούν πολλοί διαφορετικοί τομείς και μαλίστα, το πιο σημαντικό και δύσκολο, να γίνει ταυτόχρονα ! Ο δρόμος θα βρεθεί. Είμαστε εδώ και λατρεύουμε αυτη την ομάδα στις χαρές και στις λύπες. Άν θέλεις να ζήσεις δυνατά το πρώτο πρέπει να μάθεις να αντέχεις και στο δεύτερο. Μόλις γινει η αρχή όλα θα πάρουν τη πορεία τους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε για το άρθο. Κείμενα με γνώσεις έστω και λίγα θα βρείς. Που να "νιώθουν" όμως ποτέ. Και πάλι μπράβο.
Μπράβο και σένα φίλε.
ΔιαγραφήΠροσφέρεις συγκίνηση και περηφάνια σαν Παναθηναϊκός.
Λίγα λόγια.
Τεράστια συμπεράσματα.
PAO bc more than a club👍
Το κείμενο είναι εξαιρετικό !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά βρίσκω φτηνή δικαιολογία πως ο Πασκουαλ δε θα έρθει επειδή ζήτησε κλειστο τριετές..και χρήματα..
Αν δεν έχουνε σκοπό στην ΚΑΕ να βάλουνε το χέρι στη τζέπη και να εμπιστευτούν έναν κόουτς για κάποια χρόνια..τότε θα ξαναδούμε το ίδιο έργο των προηγούμενων σεζον..
Απο τους παραπάνω ..μακριά από Μπάνκι..Το παιδι δεν κάνει και τον βλέπω ΔΥΣΤΥΧΩΣ να έρχεται..
Για εμενα σοβαρός προπονητής με μέλλον είναι ο Κολέ..Τον οποίο Κολέ πέρασες γρήγορα εκτος αν μ διέφυγε κάτι στο άρθρο..
Κολε λοιπόν .. Εξαιρετικός στο Eurocup ανέδειξε παίχτες..και έφτασε κάποια Strasburg τελικό απέναντι στην πολύ πλούσια Galatasaray..Και με την εθνική Γαλλίας έχει παίξει πολύ ωραίο μπάσκετ..Έχει ανακαλύψει κ ωραίους παίχτες πχ..Kyle weems..Πολύ καλή σεζόν και ο Γκολουποβιτς που ειναι παιχτης αναλογος του Μπουρούση..
ΚΟΛΕ !
Ούτε κατά διάνοια Vincent Collet. Ζω Στρασβούργο 20 χρόνια και τον εχω δει πολλές φορές. Δεν έχει καταφέρει τίποτα σε συλλογικό επίπεδο και μιλάμε για πρωτάθλημα της πλάκας. Οι καλοί παίχτες πάνε κυρίως Αμερική. Έχω δεί τον Collet να χάνει αγώνες και πρωταθλήματα κοιτάζοντας το άπειρο χωρίς ιδέα του τι πρέπει να κάνει και πώς πρέπει να αντιδράσει. Η εθνική Γαλλίας είναι Parker, de Colo, Batum, κλπ. και όχι ο Collet - physical abilities, λίγα συστήματα γιατί αυτό που ενδιαφέρει τους Γάλλους αθλητες έναι το ΝΒΑ. Coach Collet δεν υπάρχει. Όταν είχε προταθεί για Ολυμπιακό, πέταγα από τι χαρά μου.
ΔιαγραφήΟ Ρενέσες όσο μεγάλος προπονητής κι αν είναι, θα φάει μεγάλη δυσπιστία από το κόσμο, αφού οι Έλληνες δημοσιογράφοι έχουν περάσει για τα καλά το Αίτο-ύπνος-Ρενέσες.Η λύση η προφανής είναι μία, κοστίζει μια μεγάλη αποζημίωση στην ομάδα του (ΔΓ ας πρόσεχες), και θα στενοχωρήσει την ομάδα του Άρη που σεβόμαστε ιδιαίτερα. Απο εκεί και πέρα,αν δε κάτσει, επειδή πιστεύω πως δεν έχει χαθεί ακόμα το πρότζεκτ της αλλάγης μπασκετικης κατεύθυνσης, θα έλεγα ναι στο ρίσκο Κοκόσκοφ, με Ελληνικό τιμ δίπλα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ περίπτωση Ρενέσες θα είχε ενδιαφέρον, μιας και αρέσουν στο πρόεδρο οιμ καινοτομίες, να προσληφθεί ως τεχν. διευθυντής, να θέσει τις κατευθύνσεις του πρότζεκτ, και πρώτη του δουλεία να είναι αφού εξετάσει όλους τους Ελληνες προπονητές της Α1,να επιλέξει αυτόν που θα υπηρετήσει το πρότζεκτ καλύτερα.
Για Μπάνκι με τίποτα, ενώ διαχειρίστες με προσανατολίσμο την άμυνα σα τον Ομπράντοβιτς, βρίσκεις και στην Ελλάδα με πολύ λιγότερα χρήματα.
Ομπραντοβιτς,Μπανκι ανικανοι για ΠΑΟ.Απο Ελλαδα ουδεις υπαρχει.Ο Γκερσον τρομερο ρισκο,αλλα και μεγαλη γατα.Μη ξεχναμε οτι εβαλε πολυ δυσκολα στον καλυτερο ΠΑΟ στα απολυτα χαι του εχοντας απεναντι Ζελικο και ομαδα-πολεμικο αρμα.Αλλα πως να τον εμπιστευθεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πασκουαλ ζηταει παραπανω απο αυτα που δικαιουται μεν,αλλα ειναι και ο καλυτερος ελευθερος που υπαρχει.Εφτα χρονια σε εναν οργανσμο οπως η Μπαρτσα τον καθιστουν σημαντικο.Αλλα θα κολλουσε εδω?Ρισκο.
Ο Πεδουλακης εφυγε γιατι ειναι παρωχημενος οποτε ολα τα υπολοιπα δεν εχουν σημασια.Θεωρω αδικια να κατηγορει κανεις την διοικηση που διωχνει εναν προπονητη με σοβαρες ευθυνες και αστοχιες στους περσινους τελικους,που στηνει μια ομαδα φετος λαθεμενα[η μη αποκτηση κοινοτικου με συνεπεια δυο Αμερικανους εκτος τα λεει ολα].Η απειθαρχια στην ομαδα ειχε ξεκινησει απο περσυ με τα καμωματα των Γκιστ και Φελντειν και συνεχιστηκε και φετος με τα χαλια του Τζειμς ,η ομαδα επαιζε μπασκετ παιδικης χαρας και 30 ποντοι στο κεφαλι απο τον ΟΣΦΠ δεν καταπινονται ευκολα.Οπως παντα περιορισε πολυ το ροστερ παιζοντας με 8 παικτες απο τον πρωτο μηνα
Εφυγε ακομη γιατι ποτε δεν ειπε την αληθεια στην διοικηση.Οτι αποντος του ηγετη Διαμαντιδη η ομαδα ηθελε με καθε θυσια εναν καινουριο ηγετη τυπου Ντιλεινι η Γκουντελοκ.Οταν οι αλλοι εχουν Γιουλ,Φερναντεζ,Ντε Κολο,Σπανουλη,Τεοντοσιτς,Μπαγκντανοβιτς
Που πας εσυ με Φελντειν ρε φιλε.Και εφυγε γιατι κουρασε με τις συνεντευξεις του
Ο Πεδουλακης εμεινε το καλοκαιρι επειδη εχει τον τιτλο του καλου στρατιωτη ,καλες δημοσιες σχεσεις και πολυ λεγειν ωστε να δικαιολογει τα παντα.Εμεινε ακομη γιατι τον αγαπαμε ολοι σχεδον.
Και γιατι εχει και καλα στοιχεια σαν προπονητης
Και γιατι η διοικηση δεν ειχε τα κοτσια να δει το προφανες και να αρπαξει τον Μπλατ.
Τι γινεται τωρα?Η ομαδα πρεπει να προσεγγισει Μεσινα[δεν γνωριζω σε τι φαση ειναι} και να του δωσει γη και υδωρ[με μηδαμινες πιθανοτητες μεν αλλα και σαν υποθηκη για του χρονου]
Αν οχι να αρπαξει Σαρας,που δεν ειναι ετοιμος ακομη ,αλλα οκ,ας ερθει εδω να μαθει μαζι με την ομαδα με υπομονη απο ολους.Να βαλει διπλα του τον ΔΔ με καθε θυσια.Να βαλει λιγο πλατη και ο Μητσος στα δυσκολα.Να προσλαβει εναν μανατζερ τυπου Μποντιρογκα
Να διωξει Φελντειν και να ψαξει για ηγετη.Σχεδον ακατορθωτο βεβαια τωρα.Δεν ξερω τι γινεται με τον Ντιλεινι στο ΝΒΑ
ΥΓ.Ο Αργυρης καλα θα κανει να κοιταξει εδω οσα γραφονται.Οχι για αυτους που τον υποστηριζουν,ουτε για αυτους που τον κραζουν.Αλλα γιατι αν κοιταξει προσεχτικα,θα καταλαβει πολλα και στην επομενη ομαδα που θα δουλεψει θα φτιαξει ενα τιμ ,οχι προιον της ανασφαλειας του αλλα προιον της αναγκης του για βοηθεια σε καποιους τομεις που υστερει
Επειδη σε αυτο το μπλογκ υπαρχει πολυ επισκεψιμοτητα απο τους παντες του μπασκετικου στερεωματος[πολυ απλα γιατι ειναι κορυφαιο] οι αυτοπροτασεις προπονητων και μεταγραφων πανε βροχη.
Η διοικηση δεν θα παρει ποτε τον Γιαννακη προπονητη,γιατι δεν τον γουσταρει.Ο συγκεκριμενος μεσα απο τα πολλα πλην,θα μπορουσε να προσφερει ιδανικα δυο πραγματα.Συσπειρωση και χαρακτηρα μεσα σε μεγαλες μαχες ,οπως στο ΣΕΦ.Προφανως δεν αρεσει σε πολλους.Αλλα οταν ακουμε Μπανκι και κατι Ελληνες Δ διαλογης,μην μετανοιωσουμε μετα
Εγω παλι απο την πρωτη εκδιωξη Πεδουλακη, εδω και 2,5 χρονια, ακομα περιμενω να ακουσω ΕΝΑ τεκμηριωμενο μπασκετικο επιχειρημα εναντιον του που να στεκει. Το μονο που διαβαζω ειναι χιλιο-επαναλαμβανομενα κλισε, και ευκολες ταμπελες που στην Ελλαδα ειναι εθνικο σπορ.
ΔιαγραφήΕσυ σημερα πχ κολλας εκει ενα.. 'παρωχημενος'.(???) Λεει κατι αυτο φιλε μου? Και ενω οπως λες 'ολα τα υπολοιπα δεν εχουν σημασια' κολλας ενα σωρο υπολοιπα τα οποια στην ουσια ειναι εικασιες δικες σου, και μαλιστα απ'οτι ειμαι σε θεση να γνωριζω (και ειμαι), εντελως λανθασμενες.
Αλλα ας ερθουμε στην διοικηση την οποια οπως λες ειναι αδικο να κατηγορουμε.
Αν οντως του καταλογιζε ευθυνες για τους περσινους τελικους η για οποιοδηποτε αλλο θεμα τοτε γιατι του εμπιστευτηκε το χτισιμο της νεας ομαδας?
Και ποια ειναι η σοβαροτητα αυτης της διοικησης οταν πριν καν δει το εργο του προπονητη τον απολυει?
Τι αποκλειει να κανει το ιδιο και στον οποιον επομενο?
Δυστυχως η πραγματικοτητα ειναι πολυ ασχημη γι'αυτην.
Για την στην ουσια μας δειχνει οτι ουτε ξερει τι θελει ουτε ξερει τι κανει.
Η γνωμη μου ειναι οτι φυσικα και ΔΕΝ ηθελε να διωξει τον Πεδουλακη αυτη τη κρισιμη στιγμη που μπορει να χαντακωθει ολοκληρη η φετινη πορεια της ομαδας. Απλα εντελως παρορμητικα μια συζητηση με τον προπονητη κατεληξε σε αγριο καβγα που οδηγησε τα πραγματα σε αδιεξοδο.
Καπως ετσι λειτουργει ο Παναθηναικος επι προεδριας ΔΓ σε ολα τα θεματα...
Καλημέρα, και γω σκέφτηκα τον Αϊτο, και θα τον ήθελα γιατί πάνω απ'όλα είναι δάσκαλος για τους μικρούς. Διαφωνώ με προηγούμενο σχόλιο για καζούρα από Ελληνες δημ/φους. Πλέον το 90% αυτών που γράφουν για το άθλημα στη χώρα μας αναγνωρίζουν την αξία του. Σίγουρα θα θέλει πολύ χρόνο να φτιάξει κάτι θα έρθουν και μεγάλες φάπες αλλά στην τελική θα δικαιωθεί και θα φτιάξει μια πολύ καλή ομάδα. Θα έβαζα δίπλα του τον Χάρη Μαρκόπουλο, τον θεωρώ πολυ ταλαντούχο και δίπλα στο δάσκαλο θα μάθει πολλά και θα μπορούσε να αποτέλεσει τον επόμενο Ιτούδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου δεν ερχεται ο πασκουαλ,τοτε διδυμο σαρας-γκερσον,το οποιο ομως κι αυτο ειναι αρκετα δυσκολο να δουμε αυτη τη στιγμη λογω σαρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποτε αν αποκλεισουμε αυτες τις λυσεις, θα πρεπει να παμε στη λυση κοκοσκοφ,αφου το ροστερ ειναι ως εχει αυτη τη στιγμη +τον γκαρντ που λογικα θα επιλεξει ο νεος κοουτς,αρα κι εμεις θα πρεπει να κινηθουμε στα πλαισια μιας ομαδας με επιθετικο προσανατολισμο και γρηγορο μπασκετ σαν την περσινη κουμπαν
Για Γιαννάκη ούτε λόγος Τζιμ ; Καλημέρα στην παρέα !
ΑπάντησηΔιαγραφήΓκερσον+Ελληνας. Η μονη σοβαρη λυση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συμβόλαιο του Πλάθα μπορεί να σπάσει εύκολα? Επίσης Πιανιτζιάνι ή Μαχμούτι θα μπορούσαν να αποτελέσουν καλές λύσεις αυτή τη στιγμή?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος ρε φίλε....
ΔιαγραφήΆκου ..... Πιανιτζιανι ή Μαχμουτι.
ΔιαγραφήΚαλημερα στη παρεα.πολυ ζορικα τα πραγματα στο θεμα προπονητη,δυστυχως δεν υπαρχει καμια πραγματικα αξιοπιστη λυση αυτη τη στιγμη.για εμενα 3 λυσεις μονο μπορουν μα σταθουν.πρωτη και καλυτερη σαρας με απολυτη στηριξη και οτι και να γινει φετος μαζι του, του χρονου για νεα αρχη και νεα εποχη για την ομαδα!δευτερη, τεραστια οικονομικη υπερβαση να πεισεις μεσινα να φυγει απο βοηθος απο ενα πρωταθλημα που οι περισσοτεροι χεντ κοουτς για μενα ειναι λιγοι μπροστα του(τι σκαλωμα εχει φαει με το νβα και δεχεται τοσα χρονια να ειναι βοηθος?!).και τελος ροκ καταστασεις με γκερσον αλλα οπωσδηποτε πολυ καλο συνεργατη που θα δουλευει και θα προπονει την ομαδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι προφανές πως η αναζητηση κοουτς ειναι δυσκολη δουλεια σε αυτο το σημειο.
Ο Πασκουαλ αρνηθηκε ευγενικα ζητοντας παραλογα πράγματα καθως πιστευω δε θα ηθελε να πιασει δουλεια σε ομαδα που εχει στήσει αλλος χωρις εγγυησεις και με μεγαλη πιθανοτητα να απολυθει σε 3-4 μήνες
Ο Γκερσον ειναι γεγονος οπως γράφει ο Τζιμ πως δε θα μπορουσε να κανει τη δουλεια μονος του.Να δεχτώ οτι ειναι κεφαλαιο στο ευρωπαικο μπάσκετ και εχει ιδεες αλλα δε νομιζω να μπορουσε να ακολουθησει πλεον το προγραμμα του ΠΑΟ
Ο Σαρας γραφεται μονο για τα ματια του κοσμου αφου δεν ειναι ο ανθρωπος που θα αφησει την ομάδα που ειναι σαν το σπιτι του ,την Ζαλγκιρις ,οπου δουλευει μεθοδικα δυο χρονια για να παει στον ΠΑΟ στην αρχη της σεζον..
Ο Γιαννάκης δυστυχώς εχει κακες σχέσεις με τη διοικηση του ΠΑΟ απ,οτι γράφεται,και εχει και το κακο της μακρας αποχης απο τους παγκους
ΑΠο κει και πέρα,ουτε ο Πριφτης δε νομιζω να αφηνε τον Αρη τωρα ,που δεν εχει στρωσει κι εκει την ομάδα
Δε θα ηταν παραλογο στα μάτια μου ο ΠΑΟ να στρεφοταν στο Λυκογιάννη που ειναι επαγγελματιας προπονητης με σοβαρη δουλεια(αν και φετος δεν εχει ξεκινησει καλα) και πάλι ομως με το αρνητικό οτι ο κοσμος του ΠΑΟ θα ξεσπουσε ευκολα σε εναν απειρο Ελληνα κοουτς για πιθανη κακη εικονα της ομάδας...
Λυσεις τυπου Κοκοσκοφ ειναι στοιχήματα ,πριν δυο χρονια τον ηξεραν λιγοι φετος μετα 2 παρουσιες σε τουρνουα ΦΙΜΠΑ τον ξερουν ολοι και καποιοι τον θεωρουν ιδανικό γιατι εχει αγνοια κινδυνου και ειναι ακαδημαικος κοουτς,παραμενει στοιχημα ομως..
(Παλι καλα που σταματησε(;) ο Μαλκοβιτς και δεν προταθηκε για το μεγαλο comeback ο ανθρωπος πηρε το 1ο ,θα ηταν ωραιο τρολαρισμα)
Γενινκα με περιορισμενες επιλογες θελεις να φερεις καποιον με το μικροτερο ρισκο σε συναρτηση με το τωρινο ροστερ...
ΥΓ Αν ημουν κοουτς στον ΠΑΟ και μου λεγανε εχεις δικαιωμα να αλλαξεις ενα ξενο με βαση την αποδοση του αυτο το μηνα και αυτα που προσφερει στην ομαδα ΤΩΡΑ,θα αλλαζα το Γκιστ οσο ιεροσυλο κι αν ακουγεται σε καποιους
no_closure
Ο Κοκοσκοφ θέλει έλληνα προπονητή δίπλα του. Λυκογιάννης, Μεξάς, Βόβορας
Διαγραφήπας για νεο προπονητη και δεν κοιτας ουτε τι μπασκετ θα παιξεις,ουτε αν θα βελτιωσεις τους νεους,ουτε καν το βιογραφικο του προπονητη.....ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ειναι να μπορεις να τον διωξεις τελος χρονιας χωρις να δωσεις λεφτα.......παρε τοτε τον χαρη μαρκοπουλο πιο τιμια επιλογη ειναι παρα να κοροιδευεις ετσι τον κοσμο που παρα τα λαθη σου σε εχει απολυτα στηριξει......stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ καλος ο Χαρης αλλα τον θελω στον ΠΑΟΚ οταν σταματησει ο πατερας του.
ΔιαγραφήΑΝ σταματήσει η αλεπού ο Σούλης φίλε...
ΔιαγραφήΑΝ σταματήσει ποτέ η αλεπού ο Σούλης φίλε...
ΔιαγραφήΗ άποψή μου είναι ότι χρειάζεται ένα φρέσκο, άφθαρτο πρόσωπο. Πρέπει να πέσουν οι προσδοκίες και η ομάδα να δουλέψει πολύ και να το κάνει απερίσπαστη. Θα ακολουθήσουν κι άλλα δύσκολα βράδια στη σαιζόν (όποιος κι αν έρθει) και δεν είναι καλό να δοκιμάζονται οι αντοχές του κόσμου. Ιδίως με τη συγκεκριμένη διοίκηση στο τιμόνι. Με 1-2 νέα στραπάτσα ο Γκέρσον θα "επιβεβαιώσει" ότι είναι "σκουριασμένος", ο Ρενέσες ότι είναι "λούζερ", ο Μπάνκι "μικρός προπονητής", ο Ομπράντοβιτς "κακέκτυπο Πεδουλάκη", ο Κολέ "λίγος" κλπ. Η ομάδα πρέπει να πάει σε μια πρωτότυπη λύση, σε ένα ανερχόμενο ταλέντο που θα έχει τη δίψα να δουλέψει, τη φιλοδοξία να αναρριχηθεί, την όρεξη να φέρει νέα πράγματα και την άγνοια του κινδύνου. Και προπαντός να ταιριάζουν τα χνώτα του με της ομάδας. Η επιλογή δεν είναι εύκολη κι ασφαλώς εμπεριέχει τεράστιο ρίσκο. Άσε που δεν βλέπω κανένα διατεθιμένο να ρίξει τον πήχυ. Αλλά νομίζω ότι κάτι τέτοιο θα δώσει ηρεμία και προοπτική στην ομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα συνδραμω και να επαυξησω.
ΔιαγραφήΕνα ανερχόμενο ταλέντο που θα έχει τη δίψα να δουλέψει ΚΑΙ, ταυτοχρονα, θα ξερει την ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ του ΠΑΟ και του ΟΑΚΑ!
Ονοματα υπαρχουν π.χ.
(1) Μανωλοπουλος - ποτε επιτελους θα παρει την πρωτη του κανονικη δουλεια ως χεντ?,
(2) Βοβορας - ξερει το ροστερ και τα συστηματα
και θα ριξω και ενα 3ο ονομα στο τραπεζι:
(3) ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ - αν εχει φιλοδοξιες, τωρα ειναι η στιγμη!
Πιστευε και μη ερεύνα. Η πολλη αναλυση φερνει παραλυση.
Ας άει καλύτερα σε λύση Κολέ αφού έχει δείξει και έργο στην Στρασμπούργκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μας κάτσει καλώς, αλλιώς ας κλείσει τον Σάρας από το καλοκαίρι με 3ετες συμβόλαιο-λογικό μπάτζετ.
Τον Μπάνκι δεν τον ξέρω, είχα ακούσει ότι έκανε όλη την δουλειά πίσω από τον Πιανιτζάνι στη Σιένα
Για μένα εφόσον δεν υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι ας πάει με λύση μέχρι τέλος της σεζόν.
Πρέπει να φέρει όμως γρήγορα για να έρθει και ένας άσος στην ομάδα.
Πρέπει να κάτσει και να δουλέψει όποιος έρθει και ας αφήσουν τα φαιναλ φορ και παπαριές μάντολες.
Ο στόχος είναι να γίνουμε ανταγωνιστική ομάδα
Koth
Κρίμα για τη σελίδα, μετά από τέτοια εμφάνιση του Ολυμπιακού να διαβάζουμε 3-4 παραγράφους για το πως έπαιξαν οι ερυθρόλευκοι και τόσες πολλές για το τι έκανε ο Αργύρης ο Πεδουλάκης και τι θα κάνει ο ΔΓ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά κρίμα.
Φίλε μου καλέ, καμία ομάδα δεν παίζει μόνη της. Ο Ολυμπιακός έπαιξε πολύ έξυπνα και συγκεντρωμένα, αλλά βοηθήθηκε κι από τον άθλιο Παναθηναϊκό που έκανε ΤΑ ΠΑΝΤΑ λάθος, ιδίως στην άμυνά του (γιατί από την επίθεση δεν περίμενε κανείς και πολλά περισσότερα). Τα βασικά έκανε ο Ολυμπιακός, και τα έκανε βέβαια καλά, και αυτά επισημαίνονται στο άρθρο. Ας δούμε τι θα κάνει και απόψε απέναντι σε μια σοβαρή ομάδα Ευρωλίγκας, και είμαι σίγουρος ότι ο Τζιμ θα ασχοληθεί όπως πρέπει.
Διαγραφή@ 10:07
ΔιαγραφήΔιθυράμβους απο τον Jim ήθελες καρδούλα μου;;;;
Για να διαβάσεις κιόλας απο τον expert οτι νίκησες με 25 την τρελοπαναθα;;
Δεν το πιστεύεις ακόμα ε;;;
Αχου το μωρέ το ανωνυμο αδικημένο.
Που ήθελε ανάλυση της 25αρας του Οκτώβρη και ο Jimmy έγραψε μια κειμεναρα απίστευτη επειδή αυτη ηταν η έμπνευση του? 😱
Οι ερυθρόλευκοι παίξανε καλά απέναντι στο πτώμα που κατέβασε ο Αργυραρος.
Thats all.
Οκ, να δω
ΔιαγραφήΠοσες φορες πρεπει να "κατεβασετε πτωμα".
Ποσες χρονιες πρεπει να περασουν χωρις Φ4.
Ποσους προπονητες πρεπει να απολυσετε επειδη "δεν κανουν".
Ποσες φουρνιες ξενων παιχτων πρεπει να αλλαξετε.
Για να καταλαβετε οτι δεν ειστε καμια ελιτ ομαδα πλεον, και οτι το οποιο γοητρο ειχατε καποτε εχει ξεφτισει τελειως.
Κανεις δε φοβαται να εχει αντιπαλο τον ΠΑΟ.
Κανεις δε θα αφησει λεφτα στο τραπεζι για να παιξει η να προπονησει τον ΠΑΟ.
Κανεις δε θα τρελαθει απο τη χαρα του που νικησε τον ΠΑΟ.
Αν θες να ξαναγινεις αυτο που ησουν, σεβασμο στους παιχτες, στους προπονητες και στους αντιπαλους. Σεβασμο, οχι τουπε, αλλιως θα γελανε μαζι σου.
Η αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι αναγνώστες του μπλογκ είναι φίλοι του ΠΑΟ (όπως φαίνεται και από τα σχόλια), οπότε η νίκη & η καλή εμφάνιση του ΟΣΦΠ μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Άλλωστε, συνήθως τα προβλήματα προκαλούν περισσότερη συζήτηση και σχόλια από ό,τι μια καλή κατάσταση, όπως φαίνεται να είναι αυτή της ομάδας μπάσκετ του ΟΣΦΠ.
ΔιαγραφήΝαι ρε φιλαρακο ηθελε. Δηλαδη το να διαβαζει για το πως θα εστηνε ο τζιμ τον παο το καλοκαιρι ποσο ενδιαφερει εμενα εναν αρηανο εναν παοκτζη ; το τι φερνει ο νικολς που τον ξερω ξερεις τι προσφαιρει; τον γκρην ομως που τον ξερει αλλα εγω εσυ δεν εχουμε εικονα δεν εχει ενδιαφερων; η ειναι για τον παο μονο η σελιδα;γιατι δεν ηταν ετσι.καλα για νβα δε το σηζητω μια αναρτιση το χρονο και καλα ειναι . Και δεν το λεω με κακια . Ισως να μας καλομαθε ο τζιμ με τη θεματολογια του στην αρχη αλλα το μπλοκ εχει παρει ροπη σαν να τελιωνει το μπασκετ στους πρασινους
ΔιαγραφήΥ.γ. μου αρεσουν οι νικς φετος. Αν αντεξουν απο τραυματισμους θα κανουν ζημιες.
Αλήθεια φίλε; Κανείς δεν τρελάθηκε απ' τη χαρά του που νίκησε τον ΠΑΟ; Εγώ θυμάμαι καμιά δεκαριά χιλιάδες Τσουκαλάδες να χοροπηδάνε πέρσι που κοιμήθηκε ο Θεός. Ξέρω επίσης ότι η ομάδα που δεν είναι πλέον ελίτ μετρά 6 σερί χρόνια πλέι οφς Ευρωλίγκας, περισσότερα έχει μόνο η Μπαρτσελόνα. Ξέρω ότι αψυχολόγητες προπονήσεις προπονητών έχουν κι άλλες ομάδες, με τα κόκκινα, και μάλιστα με σφαλιάρες στο πάρκινγκ. Αν έγινες ό,τι έγινες, το χρωστάς στον Σπανούλη. Στον οποίο κάποιοι άλλοι έμαθαν πώς είναι να νικάει. Κι επειδή ο Μπιλ τελειώνει σιγά - σιγά κι αυτός, ετοιμάσου να περάσεις τα ίδια
Διαγραφή*απολύσεις προπονητών
ΔιαγραφήDimitrie s σε ευχαριστουμε για τις συμβουλες και τα μαθηματα αλλα το να κανει ενας οπαδος του οσφπ μαθηματα σε παναθηναικους ειναι σαν να δινω συμβουλες εγω στο βαλεντινο ροσι για το πως καβαλανε μοτοσυκλετα!παντως και παλι σε ευχαριστουμε.
ΔιαγραφήΘες να σου θυμίσω το άρθρο του Τζιμ μετά το καρφί του Μπατίστα;
ΔιαγραφήΔυο παράγραφοι για τη νίκη του ΠΑΟ (η πιο εξευτελιστική στην ιστορία του σωματείου σου, δε συγκρίνεται ούτε με το 51-81) και 5-6 για το Μπαρτζώκα, τους Αγγελόπουλους, τις υπαρκτές προπονητικές λύσεις για τον πάγκο του ΟΣΦΠ.
Τότε δε σε χάλασε όμως. Τώρα "τα γράφει ο Τζιμ επειδή είναι πιο πολλοί βάζελοι στη σελίδα". Φαίνεται ποιος έχει δυο μέτρα και δυο σταθμά, και σίγουρα αυτός δεν είναι ο Τζιμ.
Δεν ήθελα διθυράμβους. 'Ηθελα κουβέντα για μπάσκετ. Για αγωνιστική δράση. Για αναλύσεις.
ΔιαγραφήΌχι ξανά μανά κουβέντα για το ποιους πρέπει να πάρει ο ΠΑΟ.
Θα έπρεπε ο Τζιμ να καταλάβει ότι το βραχυπρόθεσμο δεν ταυτίζεται πάντα με τον μακροπρόθεσμο.
12:05 Η τεχνικη αναλυση του ματς εγινε απολυτως μοιρασμενα. Τι παραπανω ηθελες να γραψει για τον Ολυμπιακο περα απο αυτα που εχει ξαναγραψει; Αρχη της σεζον ειναι, δεν υπαρχουν νεοτερα για να τα σχολιασει. Αντιθετως ο Παναθηναϊκος απελυσε τον προπονητη του. Χαλαρα πιανει ενα ολοκληρο αρθρο αυτο το νεο. Αν αφιερωνε παραπανω χρονο για τον Παναθηναϊκο στην τεχνικη αναλυση του ματς, τοτε θα ειχες δικιο.
Διαγραφήη αληθεια ειναι πως η σελιδα ασχολειται περισσοτερο και πιο ουσιαστικα με τον παο, δεν κρινω τους λογους. περισσοτεροι αγνωστες φιλαθλοι του παο, ο τζιμ βρισκει πιο ενδιαφεροντες τις εξελιξεις στον παο η κατι αλλο. επισης για το σχολιο του φιλου επειδη ο παο ειναι μεγαλυτερη ομαδα απο τον ολυμπιακο στο μπασκετ δε σημαινει πως εσεις οι φιλαθλοι του ειστε ειδημονες και οι φιλοι του ολυμπιακου ειμαστε ασχετοι. απλα ζηταμε πιο ουσιαστικη ενασχοληση και με τα του ολυμπιακου.
Διαγραφήαπλα για να καταλαβετε τη διαφορα. Αν αυτο ειχε γινει αναποδα θα ειχε υπεραναλυθει το παιχνιδι θα ειχαμε πει που κριθηκε θα ειχαμε πει για τον μαεστρο της αμυνας πεδουλακη (αληθεια ο σφαιρο δεν επαιξε ρολο σε αυτο το ματς; δεν εχει παιξει ρολο στην απελευθερωση του σπανουλη και της ομαδας επι των ημερων του;) θα συζητουσαμ γιατη μεγαη κλαση του διαμαντιδη το νεο ηγετη παππα τη μεγαλη επιρροη του καλαθη και τα σχετικα. ειναι προφανες πως η σελιδα τα αναλυει ολα υπο το πρισμα του παο. γι αυτο και σε λιγο δε θα σχολιαζει κανενας ολυμπιακος εδω περα.
ΔιαγραφήΠολύ φοβάμαι ότι η τελευταια τετραετία είναι αποτρεπτική για οποιονδήποτε προπονητή σέβεται τον εαυτό του και την δουλειά του. Το αποτέλεσμα είναι οτι για να προσεγγίσεις κάποιον σοβαρό προπονητή θα πρέπει να τον πληρώσεις πολύ παραπάνω αλλά και να του προσφερεις κλειστό συμβόλαιο. Αυτά είναι τα αποτελέσματα των κινήσεων του ΔΓ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡενεσες δάσκαλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα τα λεφτά για την ηρεμία και την σοφία που χρειάζεται τώρα η ομάδα.
Στα Κανάρια άφησε παρακαταθήκη κι έκανε το νησί πραγματική δύναμη στην ΑCB.
Μαζί με Αβραμοβιτς απο Καζερτα στα γκαρντς.
Κι ολα θα πάρουν το δρόμο τους.
Δημήτρη κοίταξε τους και τους δύο.
Με λίγα λεφτά βγάζεις ποιότητα.
Και μετά κρατάς τον Αιτο τεχν.διευθυντή οταν κουραστεί να ομορφαίνει την ομάδα 😷
το προβλημα δεν ειναι ο προπονητης
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανενας λογικος ανθρωπος δεν θα ερθει ξανα στον παναθηναικο με αυτα που κανει ο Γιαννακοπουλος
ο Μπουρουσης φαινοταν ξενερωμενος οσο και να μεγαλωνει ο ανθρωπος και να ωριμαζει ο χαρακτηρας δεν αλλαζει ευκολα
Δεν θελω να ακουω για Γκερσον
Μας επεισες.
Διαγραφή😁😁😁😁😁😁😁😁
Γιαννακόπουλε κράτα τους αποτυχημένους της 25αρας και της σκουπας απο Κουτσα, για να μπορούν να ερχονται αφού διαλυθούμε τελείως ολοι οι σοβαροί προπονητές 😁😁
Καλησπέρα και συγχαρητήρια ακόμα μια φορά Jimmy!
ΑπάντησηΔιαγραφή-Για το αγωνιστικό κομμάτι του αγώνα στο ΣΕΦ δεν νομίζω πως χρειάζεται να πούμε πολλά. Γράφτηκαν όλες αυτές τις μέρες διάφορα αλλα το θέμα είναι πως ο Παναθηναικός δεν ήταν σε καμία περίπτωση έτοιμος σε κανέναν τομέα για αυτόν τον αγώνα. Αν ήμασταν Μάρτιο θα είχαμε διαφορετικού είδους συζήτηση, απλά επειδή είμαστε ακόμα στις αρχές της χρονίας δεν χρειάζονται ούτε διθύραμβοι από την μια πλευρά, ούτε μηδενισμοί και αφορισμοί απο την άλλη.
-Διαφωνώ και εγώ με την απομάκρυνση Πεδουλάκη που την χαρακτηρίζεις και έλλειψη σοφίας αλλά γνωρίζοντας τα πεπραγμένα του Δ.Γιαννακόπουλου ήταν θέμα χρόνου η εξάντληση της "υπομονής" του. Οπότε υπό αυτό το πρίσμα, καλύτερα μια απομάκρυνση προπονητή Οκτώβριο παρά Μάρτιο για παράδειγμα.
-Η συμφωνία με τον Πεδουλάκη εξ'αρχής είχε πολλά αγκάθια. Δεν είναι δυνατόν μια διοίκηση να θέλει να βάζει όρο για επιθετικό προπονητή απο τις ΗΠΑ και ο προπονητής να βάζει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του. Αν ισχύει κάτι τέτοιο πάντα. Επίσης είχε διαρρεύσει συμφωνία 1+1+1 με option ανανέωσης φαντάζομαι στην ομάδα. Καθόλου σοβαρό.
-Για το αύριο του μπασκετικού τμήματος ήδη έχουν παρελάσει όλοι οι διαθέσιμοι προπονητές απο την γηραιά ήπειρο και σήμερα διάβασα κάτι και για Scott Skiles, δεν ξέρω κατά πόσον ισχύει και δεν έχω καμία άποψη επι του θέματος. Απλά το ζητούμενο είναι πως αυτή την περίοδο δεν πιστεύω πως υπάρχει σοβαρός προπονητής που θα αναλάβει ένα project που δεν δημιούργησε αυτός με τόσο μεγάλη πίεση σε έναν σύλλογο με τόσο μεγάλο brand name. Oι πιθανότητες αποτυχίας είναι μεγάλες και δεν νομίζω κάποιος να θέλει κατι τετοιο στο βιογραφικό του. Αν αναλογιστούμε και τον εκρηκτικό χαρακτήρα του Δ.Γιαννακόπουλου πιστεύω πως η ρεαλιστική λύση για τον πάγκο θα πρέπει να είναι ο Κοκόσκοφ. Τον διώχνει όποτε θέλει, δεν πρόκειται να του πει όχι σε κάτι, είναι φθηνός (μιας και ακούστηκε πως το κασέ του Pascual είναι αλμυρό) και είναι ένας φερέλπις προπονητής με πολλά ερωτηματικά προφανώς ως προς την διαχείρηση υλικού και στο κλίμα των αποδυτηρίων. Ο Banchi νομίζω είναι ένα επίπεδο πάνω, αλλά θα ήταν λάθος η επιλογή του. Τι εικόνα θα έδειχνε ο σύλλογος αν ο Δ.Γιαννακόπουλος διώξει κάποιον που ΟΚ, είναι πιο διάσημος απο τον Κοκόσκοφ τον Φεβρουάριο (γιατί εγώ πιστεύω όποιος έρθει θα φύγει με συνοπτικές διαδικασίες). Λύσεις τύπου Pascual είναι λύσεις που η διοίκηση έπρεπε να είχε επεξεργαστεί το καλοκαίρι και όχι τώρα. Δυστυχώς άρχισε να μικραίνει ο Παναθηναικός. Δεν αποπνέει σιγουριά.
-Πόσο κομβικός είναι ο ρόλος μιας προσωπικότητας όπως ο Διαμαντίδης σε έναν σύλλογο? Αμφιβάλλει κανείς πως αν ήταν παρών τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο νηφάλια? Θα έσπαγε τζαμαρία ο James? Θα ήταν ο Καλάθης με ψυχολογία Μεγάλης Παρασκευής? Θα έληγε ο αγώνας με +21 rebounds υπερ του Ολυμπιακού? Λείπει πάρα πολύ ο Διαμαντίδης δυστυχώς και φαίνεται να υπάρχει κανένας να αναπληρώσει έστω λίγο το κενό του τόσο αγωνιστικά όσο και στα αποδυτήρια. Γι'αυτό είσαι θρύλος. Σταματάς να καβαλάς ένα άλογο και το άλογο δεν μπορεί να τρέξει πια. Είδωμεν.
Kaspar Hauser
ΣΟΒΑΡΑ ΒΡΕ JIM ,FRONT OFFICE ???? !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ - ΣΟΥΛΤΑΝΩΝ !!!
ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ???
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΑΡΕΣ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ ΣΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ?
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ.
ΟΛΟΣ Ο ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ , ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΟΙ , ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ 80S ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΩΦΑΝΕ .
ΥΓ. ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΥ ΓΕΡΟ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ,ΜΕ ΗΤΤΑ ΜΠΛΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Οι δυο προπονητες που ακουγονται πολυ,Μπανκι και Ομπραντοβιτς ειναι απο τις χειροτερες επιλογες που μπορουν να γινουν[Θα υπηρχε και χειροτερη αλλα ευτυχως δεν ειναι ελευθερος ο Ζτοβτς]
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κολε επισης δυσκολα θα επιβιωσει εδω,ουδεποτε Γαλλος δεν καθιερωθηκε σε μεγαλη Ευρωπαικη ομαδα.
Υπο αυτες τις συνθηκες σαν μονη λυση για την τρεχουσα χρονια θεωρω την αλεπου τον Πεσιτς που εχει τοσο μπασκετ μεσα του,οσο εχουν ολοι μαζι αυτοι που ακουγονται.Η τον Ιβκοβιτς αν ηθελε να ριξει μια τελευταια ζαρια.
Σε αποστολη αυτοκτονιας μεχρι το καλοκαιρι,οπου η διοικηση θα εχει προνοησει να κλεισει καποιον αλλο εγκαιρως
Η ομαδα ειναι ομαδα μιας σαιζον λογω ηλικιων και των παικτων που υπαρχουν κα του χρονου το καλοκαιρι θα χτιστει απο την αρχη
Σε αυτο το σημειο η ομαδα θα πρεπει να δουλεψει εγκαιρως τις περιπτωσεις Σλουκα και Λοτζεσκι
Στην περιπτωση Λοτζεσκι μπορει να κανει οτι εκανε και ο Ολυμπιακος ε Σπανουλη.Να παει τον Ιανουαριο να του πει.Οσα σου δινει η ομαδα σου,εμεις σου δινουμε 30 τα εκατο παραπανω.Να δεις για ποτε ερχεται.
Αλλεως πρεπει η ομαδα να επανελθει στην περιπτωση Πασκουαλ,εστω και ματωνοντας καπως και πονταροντας στο 3ετες συμβολαιο που ζηταει ο Ισπανος.Τα συμβολαια γινονται για να σπανε ουτως η αλλεως.
Ο Πασκουαλ με την καταλληλη επικοινωνιακη καλυψη,μπορει να αποτελεσει το εναυσμα για νεα αρχη.Ολοι οι υπολοιποι θα θεωρηθουν απλα, χαμηλωμα στοχων.
Για να ειμαστε ειλικρινεις μαλιστα ,δεν βλεπω τον λογο να δισταζουμε για Πασκουαλ,γιατι δεν προβλεπεται ευκολο ,ουτε το καλοκαιρι να φερεις μεγαλυτερο ονομα.
Τα δε ονοματα Ελληνων που αφειδως ακουγονται δεξια και αριστερα,αποτελουν μια καλη αφορμη-τιμωρια ωστε να αλλαξουν επιτελους μυαλα οι φιλοι του ΠΑΟ και να μην στοχοποιουν οτιδηποτε συνδεεται με τον Ολυμπιακο στο παρελθον[Μπαρτζωκας,Γιαννακης πχ]
Θελω να μας πεις ρεαλιστικα γιατι ο Μπανκι ειναι κακη επιλογή. Αλλα να το δικαιολογήσεις με προπονητικά στοιχεία αδερφέ, όχι επειδή είναι ρεμάλι Ιταλός.
ΔιαγραφήΓιατί έριξε 30αρα στον ΟΣΦΠ και τον φοβάται 😁😁😁
ΔιαγραφήΦέρτε πίσω τον Ιβάνοβιτς τοτε.
ΔιαγραφήΕιναι πολυ απλο.Δες την καριερα του.Τιποτε αλλο.Και αν μετα τον βαζεις στους 25 καλυτερους προπονητες στην Ευρωπη σημερα,ελα να μου το πεις.
ΔιαγραφήΟΥΤ'ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΤΟ ΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφή®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®
Οταν τα έφτιαξα με την Κορινα, τελη του 2012, μετα τον επιπονο χωρισμό μου με την Γωγω που τα είχαμε παραπάνω απο δέκα χρόνια, ολα ήταν αλλιώς κι εγώ πεσμένος και πληγωμένος.
Ανήμπορος να ξεπεράσω τη Γωγω που με ειχε βασιλιά, που συζητάγαμε με τα βλέμματα, που αγγίζαμε το άπειρο μέσα απο μια καθημερινότητα που έμοιαζε με ερωτική αιωνιότητα.
Συζησαμε με την Κορινα. 🌂
Μόνο έτσι θα δραπετευα απο τα δεσμά των αναμνήσεων.
Με καθημερινή επαφή για να μην αφήνω μόνο του το μυαλό να θυμάται.👻
Να θυμάται και να γονατίζει στα αδιεξοδα. Να θυμάται και να πανικοβαλεται.
Η Κορινα έφερε μαζι της στο διαμέρισμα της Βαρκιζας, με θέα το άπειρο της αλμυρας και τον Περι απο το Περιστέρι ✨
Ενα γάτο σκέτη απόλαυση.
Παιχνιδιαρης, χνουδωτος σαν λουτρινο της Disney και μεγάλος καταφερτζης.
Γυρνούσα σπίτι και με περίμενε στην πόρτα.
Έπινα καφέ στο μπαλκονι και καθοταν πάνω στο τραπέζι.
Κοιτουσα τη θαλασσα την κοιτούσε κι αυτός.
Γύρναγα να τον κοιτάξω και με κοίταγε οση ωρα τον κοίταγα.
Με ξύπναγε το πρωί γλυφωντας με.
Η Κορινα κι ο Περι με έκαναν να ξεχάσω γρήγορα τη Γωγω που μαζί της είχα κατακτήσει το σύμπαν 💔
Για να μη τα πολυλογώ, αρχές του 2014 χωρίσαμε με την Κορινα.
Έφυγε παιρνωντας και τον Περι μαζί της.
Το έπαιξα άνετος.
Μέσα μου όμως ήξερα οτι αυτός ο διπλός χωρισμός θα με τσακισει.
Πήγα και πήρα γατους άγκυρας μεγαλωμενους σε Ισπανία και Βελιγραδι αλλά τίποτα.
Νωχελικοι και τεμπελιδες.
Φαΐ και ύπνο.
Ουτε παιχνίδια, ουτε συντροφιά.
Και κυρίως μηδενική τρέλα να γυρίσω στο σπίτι να ξεσκασω παίζοντας μαζί τους όπως με τον Περι απο το Περιστέρι.
Δεν άντεξα κι έπειτα απο δύο σχεδόν χρόνια κι αφού είχα αναλωθει σε εφιμερους έρωτες και γατισιες αδιεξοδες διαδρομές.
Πηγα τον στρατηγό και τον βάφλα (οι δύο γάτοι που είχα) στη μάνα μου και τα ξαναβρήκα με το Κορινακι και τον Περι μου❤❤❤
Χαρά μεγάλη κι απερίγραπτη.
Μέρες και νύχτες γεματες γέλιο, έρωτα, ταξίδια και γάτομπερδέματα με τον απολαυστικό Περι απο το Περιστέρι.
Όλα τα καλά όμως έχουν επίπονο και βασανιστικό τέλος.
Τον Περι απο το Περιστέρι μας τον πάτησε ενα αμάξι.
Ξέφυγε απο την παραλία που περπατούσαμε και οι τρεις και μας στέρησε την ψυχούλα και τα χάδια του ενα αμάξι μπροστά στα ματια μας.
Ενα αμάξι της ΒΙΑΝΕΞ όπως πρόλαβα να δώ.🐤
Τον κτύπησε κι έφυγε.
Αφησε τον Περι απο το Περιστέρι άψυχο στο δρόμο να κοιτάει στον ουρανό παραπονεμένος.
Τον κτύπησε κι εφυγε.
Ουτ'ενα δάκρυ για το γάτο μου κανεις.
Τον πήρα αγκαλιά και τον έθαψα για πάντα στο πιο γλυκό κομμάτι της καρδιάς μου.
Μπορεί ο Περι να εφυγε, αλλά μου άφησε παρακαταθήκη το πιο απρόσμενα υπέροχο κομμάτι της ζωής μου.
Θα τα ξαναπούμε Περι.
Οτι αγαπώ με συντροφεύει πάντα βρε ασχημογατε. 😢💘
Jim...οπληκτος
J🏀Β
Κάτσε, ρε Φαντομά.
ΔιαγραφήΠήγες λες τον στρατηγό και τον βάφλα στη μάνα σου. Πόσες μανάδες έχεις; Μία στη Ρωσία και μία στην Γερμανία;
77αρη αδελφέ μου.
ΔιαγραφήΟποιαδήποτε ομοιότητα του παραπάνω κειμένου, με πρόσωπα, πραγματα και γατιά της μπασκετικης πραγματικότητας.
Ειναι εντελώς συμπτωματική 😱
ΥΓ Ο ΔΓ ακόμα μαθαίνει.
Και μαθαίνει τροπαιουχος μη βιαζόμαστε.
Ανέλαβε Τιτανικό κυριολεκτικά χωρίς την σιγουριά και την εγγυηση Ζοτς.
Το 2014 μας τα χάλασε αλλά χαλάλι του.
Αγγελόπουλοι και Γιαννακοπουλοι μάθανε μετά την 5ετια-10ετια και σχεδόν ατιτλοι.
Οταν αγαπάς κάτι, θα μάθεις και να το ευχαριστιέσαι να προοδεύει αργά η γρήγορα.
Αγάπη μόνο 👍
Τα υπόλοιπα θα'ρθουν.
J🏀B
Δεν μας ειπες αν αντικατεστησες και την Κορινα στο τελος. Και αν ναι, με ποια και για ποσο καιρο? Εδω ειναι το ζουμι!
ΔιαγραφήΩραιος οπως παντα φιλε. Μας φτιαχνεις το κεφι. Να σ' εχει ο Θεος καλα.
12:40
ΔιαγραφήΕσύ μου έφτιαξες το κέφι με τη μεγάλη σου καρδιά φίλε.
Σου εύχομαι τα καλυτερα, αν και δεν σε φοβάμαι.
Για την Κορινα θα τα πούμε γρήγορα 💘
ΥΓ Τελικά το γράψιμο στο hoopfellas είναι η μισή ψυχική αναταση.
Η άλλη μισή ειναι παιδιά σαν κι εσένα.
JB
Θεούλης για ακόμα μια φορά!
ΔιαγραφήJ🏀B μου..πως μαθανει ακριβως ο Δ.Γ.? που για 4η συνεχη σαιζον απολυει προπονητη πριν το τελος της? (Πεδουλακης, Ιβανοβιτς, Σαλε, Πεδουλακης)
ΔιαγραφήΑσε δηλαδη που κανονικα θα πρεπε να χε μαθει τοσα χρονια κοντα στην ομαδα.
Προεδρος μεγαλης ομαδας που να παιρνει συνεχεια εν θερμω αποφασεις και να βαζει το οπαδικο εγω του πανω απο την ομαδα, δε θα πετυχει ποτε.
Το οτι ο ανθρωπος ειναι γονος των Γιαννακοπουλεων δεν τον κανει αυτοματα και καλο προεδρο. Τι να κανουμε δηλαδη, με το ζορι? δεν το εχει ο ανθρωπος..
Bgt
Στο μεταγραφικο κομματι μοιαζει μονοδρομος η αποκτηση Ανταμς και Μαυροκεφαλιδη με αποπομπη Φελντιν η Τζειμς που με την απερισκεψια του τα εκανε ολα μπαχαλο.Και με ταυτοχρονη μετατοπιση Νικολς στο τριαρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήOti diladi o Adams einai poly pio wrimos ap ton James..Sorry gia ta greeklish eimai ekswteriko :=)
ΔιαγραφήΤιποτα ρε μιλαμε για παρανοια στην Ελλάδα. Ο Ανταμς που επαιρνε ριμπαουντ, κατεβαζε τη μπαλα και σουταρε διχως να δωσει απο το αριστερο στο δεξι ειναι...ώριμος.
ΔιαγραφήΗ βασικη διαφορα μαγκες ειναι οτι ο Ανταμς ειναι ασσος ενω ο Τζειμς πιο πολυ δυαρι.Το γνωριζετε αυτο,η οχι ακομη μετα απο 20 φορες που τους εχετε δει?
ΔιαγραφήΟσο για την ανωριμοτητα,ο Τζειμς εσπασε ηδη το παγκοσμιο ρεκορ ανωριμοτητας και η ομαδα λογικα θα τρεχει στο ΣΕΦ να παρει το πρωταθλημα.Χωρια που θα λειψει σχεδον 15 παιχνιδια ακομη οπου θα κανεις 6-7 ηττες.
Ας πω κι εγώ την πρότασή μου. Η μόνη ρεαλιστική λύση (για την ακρίβεια μονόδρομος) είναι να κάτσει στον πάγκο της ομάδας ο ίδιος ο Γιαννακόπουλος. Τα συν της συγκεκριμένης επιλογής είναι πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ούτε ατζέντηδες ούτε μεσάζοντες στη μέση.
2. Δεν θα κινδυνεύει με απόλυση.
3. Είναι ο πιο συμβατός με την κουλτούρα της ομάδας που θέλει να περάσει ο πρόεδρος.
4. Θα δουλέψει τσάμπα.
5. Θα κάνει μεταγραφές που θα ταιριάζουν με τα θέλω της ΚΑΕ.
6. Θα βάζει τους μικρούς να παίζουν.
7. Η πειθαρχία θα είναι το σήμα κατατεθέν.
8. Η ομάδα θα παίζει σε ρυθμούς ροκ.
9. Η ενέργεια και η ένταση θα βρίσκονται μονίμως στα κόκκινα.
10. Η σύμπνοια μεταξύ προέδρου – προπονητή είναι δεδομένη. Τα meetings θα ολοκληρώνονται σε dt.
11. Η φανέλα θα ματώνει.
12. Θα την πέφτει ελεύθερα στους διαιτητές.
13. Μιλάει άπταιστα γαλλικά. ΟΚ, αγγλικά δεν ξέρω αλλά μια ξένη γλώσσα την κατέχει ο άνθρωπος.
14. Τον έχουμε δει κουστουμαρισμένο με γραβάτα κι είναι μια χαρά. Ούτε τα πουκάμισα βγαίνουν έξω ούτε τίποτα.
15. Δεν θα δίνει τόσες συνεντεύξεις γιατί δεν το συνηθίζει.
16. Δεν έχει ολυμπιακό παρελθόν και αγαπάει την ομάδα πάρα πολύ.
Θα είναι μια extreme πρόταση για το ευρωπαϊκό μπάσκετ. Μια νέα τάση που θα φέρει κοσμογονικές αλλαγές στο άθλημα. Μια νέα κουλτούρα. Να δείτε πως Κερεχέτα, Αρμάνι, Μιζράχι και λοιποί θα ακολουθήσουν.
Ποιά κανονικότητα και παπαριές.
ΥΓ Έχω προτάσεις και για το επιτελείο…
ΥΓ1 Τι λες, τε Τσάβι; Θέλεις 2-3 χρόνια να κάνεις ομάδα; Πού τα πουλάς αυτά; Άκου κλειστό τριετές.
Εγώ λέω τον 77 με τεχνικό μάνατζερ τον Αργύρη. 'Έτσι κι αλλιώς, όποιον άλλον και να φερουμε θα γκρινιάζει
ΔιαγραφήΚΑι για να μην ξεχνιόμαστε-το να μιλά για σταθερότητα και αλλαγές ο άνθρωπος που επέμενε στην εκδίωξη των Ιβάνοβιτς και Τζόρτζεβιτς λέει πολλά. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
ΔιαγραφήΤι 3 χρόνια ρε 77;
ΔιαγραφήΚλειστό 10ετες έπρεπε να του κάνει.
Αντί να έρθει ενα χρόνο να αποδείξει αν έχει προοδεύσει η είναι ακόμα πελάτης του Λάσο.
Ζήτησε 3ετες !!!
Ωστε μετά τις σφαλιάρες, είτε να συνεχίζει απρόσκοπτα το έργο του, είτε να κάθεται και να πληρώνεται καλή ωρα όπως τωρα.
Δεν θυμάμαι να ζήτησα εκδίωξη κανενός. Αν βρείτε ένα post να το συζητήσουμε. Το ότι ούτε ο ένας με έπειθε, ούτε ο άλλος είναι διαφορετικό. Αφού, όμως, τους πίστεψε και τους επέλεξε ας τους κρατούσε.
ΔιαγραφήΠάντως, μια μικρή διαφορά στις απολύσεις υπάρχει. Οι δύο προηγούμενοι έφυγαν μετά τους αποκλεισμούς στην Ευρωλίγκα και πριν τους τελικούς της Α1. Γύρω στον Απρίλη-Μάη. Ο φετινός έφυγε μετά το τέταρτο επίσημο ματς της σεζόν.
Οι λέξεις σταθερότητα και Γιαννακόπουλος δεν γίνεται να περιλαμβάνονται στην ίδια πρόταση.
Είπαμε η λύση είναι μία.
ΥΓ Αν μας ξινίζει κι ο Πασκουάλ, τι να πω.
Τωρα που τελειωσε ο πεδουλας ο 77 επιστρεφει στο αγαπημενο του σπορ. Τρακη δρομο! Καλυτερα να παιζουμε με το ζολνοκι. Θα εχουμε κανονικοτητα ομως...
ΔιαγραφήΣυμφωνώ με 77! Πρόεδρος-προπονητής ο ΔΓ! Θα είναι παγκόσμια πρωτιά.
ΔιαγραφήΣτήριξη ΤΕΛΟΣ από τον 77.
ΔιαγραφήΑπό εδώ και πέρα μόνο κριτική.
Τόσο παναθηναϊκός είναι.
Ένας Ολυμπιακός.
Και που να δεις τι θα γίνει αν σκάσει μύτη ο Γκέρσον. Ετοιμάσου για μεγάλες στιγμές. Τεράστιες.
ΔιαγραφήΚαλά ρε 77 δεν έχεις ίχνος αξιοπρέπειας; Σοβαρομιλάς τώρα για το "Το ότι ούτε ο ένας με έπειθε, ούτε ο άλλος είναι διαφορετικό. Αφού, όμως, τους πίστεψε και τους επέλεξε ας τους κρατούσε.";
ΔιαγραφήΕΣΥ, Ο ΤΟΜ ΚΑΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΕΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΑΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ Ο ΣΑΛΕ;
Ντροπή!
Σε διορθώνω φίλε. Πανηγύριζα για την επιστροφή του Άρτζι. Και πίστεψα μ’ αυτά που είδα το καλοκαίρι ότι κάτι μπορεί να άλλαζε. Είχα επιφυλάξεις αλλά μετά από καιρό υπήρχαν ενθαρρυντικά σημάδια.
ΔιαγραφήΕίμαι σταθερός στις απόψεις μου όπως εύκολα μπορείς να διαπιστώσεις. Δεν με ενδιαφέρουν τα περί στήριξης και γκρίνιας. Δεν με αφορούν τα της παναθηναϊκοφροσύνης. Άλλοτε μ’ αρέσει η φάση όπως με τον Αργύρη, άλλοτε όχι. Είναι πολύ απλό.
Το πρόβλημα της ομάδας αποδεικνύεται πολύ βαθύτερο απ’ το αν ο Πεδουλάκης μπορεί να φτιάξει μια πολυδιάστατη και με κίνηση επίθεση ή ο Ιβάνοβιτς μπορεί να βελτιώσει τους νέους ή ζορίζει με θλάσεις στις προπονήσεις. Ή αν είναι λίγος ο Πασκουάλ, που μεταξύ μας και πολύ μας πέφτει. Κάνε μια αναδρομή της τελευταίας 4ετίας, θυμήσου τι έχουμε ζήσει και μετά βγάλε συμπέρασμα. Αν μπορείς να πατήσεις κάπου για να αισιοδοξείς, έλα να το κουβεντιάσουμε.
Επιτελους ενα ευθυμο και αξιοδιαβαστο ποστ του 77 μετα απο καιρο.
ΔιαγραφήΣυμφωνω οτι κατ' ουσιαν αυτο γινεται ηδη δηλ. οπως τα λεει ο 77. Εξαλλου απο καιρο ο ΔΠΓ δινει οδηγιες απο τις λευκες δερματινες πολυθρονες οποτε του γουσταρει. Δεν θα τον πειραξει να μετακινηθει μερικα μετρα προς παγκο μερια.
Μόνο που για το βαθύτερο πρόβλημα κάτι έχεις τσοντάρει κι εσύ, έτσι;
ΔιαγραφήΔεν είμαι φίλος σου 77. Δεν θέλω να γίνω φίλος σου. Εγώ έχω σταθερές απόψεις και ίδια μέτρα και σταθμά για όλους. Για το υπόλοιπο κείμενο σε παραδίδω σε όσους μας διαβάζουν να σκεφτούν πως ήταν η τριανδρία 77, Τομ, Χρήστος ΠΡΙΝ και μετά τις απολύσεις Ιβάνοβιτς ή Σάλε και πως είναι τώρα.
ΔιαγραφήΤον καημένο τον Τομ τι τον εμπλέκεις;
ΔιαγραφήΡε σεις ο προεδρας τα χει κανει πουτ@ν@ ολα και εσεις την πεφτετε στον 77; τι να πω....
Διαγραφή1:43
ΔιαγραφήΑχαχαχαχαχα.
😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Ναι έχεις δίκιο.
Πήρε παίκτες final four.
Οτι του ζητήθηκε το έφερε.
Και τα εκανε πουτ@ν@ επειδή απέλυσε τον μέχρι χθές άνεργο Αρτζι που κατέβασε αλάνα σε ΟΑΚΑ με Σαρας και σε ΣΕΦ με 20σαρας 😁😁😁
Σε πιστέψαμε.
Είσαι παραγωγικός 😁😁😁
Τον ανεργο αρτζι ποιος τον διαλεξε; σοβαρεψου να πουμε για μπασκετ.
ΔιαγραφήΚαι που σαι; οτι πιο κιβδηλο εχω δει στον αθλιτισμο ειναι ο συγκεκριμενος
ώστε στην Αθήνα οι ατζέντης του Τσάβι; Καλέ μας 77... παρακάλα να χαλάσει ηγ δουλειά γιατί αλλιώς θα σου μείνουν τα υστερογραφα. Κι η χολή φυσικά
ΔιαγραφήΜακάρι να μην χαλάσει.
ΔιαγραφήΈχω μεγάλη εκτίμηση στον Ισπανό. Είναι απ' το πάνω ράφι προπονητής.
Το ματς που ανέφερες Τζιμ ήταν ουσιαστικά ο αποχαιρετισμός μου στην έντονη ενασχόληση με τον μπασκετικό Άρη. Αν θέλουμε να είμαστε τίμιοι, όντως ο Κατσικάρης δεν θα μπορούσε να διαλέξει χειρότερη στιγμή να προπονήσει τον Άρη. Επίσης ο Δαμιανίδης φέρθηκε πολύ σκάρτα και στον Ματσόν, ο οποίος άδικα ταλαιπωρήθηκε, έχοντας απολυθεί πολύ καιρό πριν και απλά περίμενε τους τίτλους τέλους που ήρθαν με τον χειρότερο τρόπο από τον ντροπιαστικό αποκλεισμό απο το Μαρούσι. Και επειδή πολλές φορές ο κόσμος ψοφάει για παρεξήγηση, ντροπιαστικός αποκλεισμός ήταν με τον τρόπο που ήρθε, όχι επειδή αποκλείστηκε από το Μαρούσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο καλό που έγινε εκείνη την χρονιά ήταν ο ερχομός Μπλατ. Από τότε ωρυόμουν να "κατουρήσει" ο Άρης το πρωτάθλημα προκειμένου να κυνηγήσει ένα ευρωπαικό final 4. Για πολλοστή φορά οι "φιλοευρωπαίοι" λοιδωρηθήκαμε και η κατάληξη από εκεί και πέρα είναι γνωστή.
Επίσης προσωπικά αντιπάθησα σφόδρα τον Κατσικάρη και τον αντιπαθώ ακόμη από την θητεία του στον Άρη. Όχι γιατί έφταιγε για την κακή χρονιά. Έφταιγε για τον τουλάχιστο άκομψο τρόπο αποχώρησης και κυρίως το ανακάτεμα στο ρόστερ που δεν είχε κανένα νόημα από την στιγμή που ήθελε να φύγει. Παούνοβιτς-Λάμποβιτς πρέπει να ήταν μακράν ό,τι χειρότερο έχω δει σε επίπεδο ξένων στον Άρη.
Προς τους φίλους που θέλουν τον Δημήτρη Πρίφτη, να δηλώσω ότι μετά χαράς, αλλά παρακαλώ μετά το τέλος της σαιζόν. Τώρα θα γίνει μόνο κακό και κανένα καλό. Ευχαριστώ για τον χώρο.
Διαβαζω παντου το επιχειρημα διαφορων για τον Παναθηναϊκο που μικρυνε επειδη εδιωξε τον Πεδουλακη. Ο Παναθηναϊκος μικρυνε οταν τον προσελαβε, δυο φορες μαλιστα κι οχι οταν τον απελυσε. Μικρυνε επισης οταν απελυσε τον Ιβανοβιτς που ειχε μια χαρα πορεια με τον Μπλουμς, το Σλοτερ και τον Μπατιστα. Ο Ιβανοβιτς εφυγε ,λενε διαφοροι, επειδη ειχαν συνεχεις μυικους τραυματισμους οι παικτες, λες και ευθυνεται εκεινος που τοσοι επαγγελματιες αθλητες κατευρρευσαν μολις εκαναν κανονικη προπονηση κι οχι οι προηγουμενοι προπονητες του. Ο Παναθηναϊκος και καθε αλλο κλαμπ μικραινει οταν αρχιζει να αντιμετωπιζει τη θεση του προπονητη ως περιπου διακοσμητικη και τοποθετει εκει χωρις προβλημα οποιον να'ναι. Αυτο πρεπει να τελειωσει. Η επιλογη πρεπει να γινει χωρις βιασυνη, με συγκεκριμενους αγωνιστικους στοχους και να υποστηριχθει. Κι ο προπονητης πρεπει να ειναι αναλογος της αξιας των παικτων. Οτιδηποτε αλλο θα μικρυνει κι αλλο τον Παναθηναϊκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε δεν ξερεις πως συμφωνώ. Βαρέθηκα να ακούω για τον Αργύρη από το Περιστερι από τους ίδιους ανθρώπους που απαξίωναν (και απαξιώνουν) ανθρώπους όπως ο Ιβάνοβιτς ή ο Γκέρσον.
ΔιαγραφήMια χαρα ειναι ο Αργυρης απο το Περιστερι. Αλλο αυτο ομως κι αλλο να ειναι προπονητης του Παναθηναϊκου. Και μαλιστα να λεμε ξεπερασμενο τον Ιβανοβιτς, μη-προπονητη τον Τζορτζεβιτς, να επισημαινουμε τις αστοχιες του Ζοτς στη Φενερ για να πουμε τι; Οτι ο Αργυρης ειναι ειτε καλυτερος ειτε στο ιδιο περιπου επιπεδο. Τετοιου ειδους υπερβολες τον εφαγαν τον Αργυρη απο το Περιστερι. Η διαρκης υπενθυμιση οτι τα 'παιδια' δεν εχουν εμπειρια σε ντερμπι (ενω τα παιδια ηταν ο Μπουρουσης, ο Καλαθης, ο Φωτσης, ο Ριβερς κλπ), τα ΟΥΚ, η εμπειρια που περπατιεται απο τους αλλους παντα, η ελλειψη παικτων με αθλητικα προσοντα. Τι να πρωτοθυμηθω.. Δεν ακουσα μια φορα τον Αργυρη να πει οτι φταιει εκεινος. Να πει για παραδειγμα οτι ειναι μεγαλη προκληση για τον ιδιο ο παγκος του Παναθηναϊκου, δεν ξαναειχε εμπειρια σε αναλογη θεση και χρειαζεται χρονος και ανοχη για να προσαρμοστει. Ποιος θα μπορουσε να τον ψεξει; Και το τελευταιο και χειροτερο ηταν ο περιφημος ορος του συμβολαιου. Ποιος προπονητης με αυτοσεβασμο θα το δεχοταν; Οχι οτι ειναι κακο να εχεις βοηθο για την επιθεση. Αλλα να υπογραφεις οτι εχει δικαιωμα η διοικηση να σου διαλεξει και να σου φερει με το ζορι βοηθο; Αν λοιπον εχει ο ιδιος αυτο το σεβασμο για τη δουλεια του, πως θα εχουν οι αλλοι μεγαλυτερο;
Διαγραφήτο προβλημα της ομαδας ειναι ο Δ.Γ. ....οσο ασχολειται με τα μπασκετικα θεματα ο ΠΑΟ δεν θα δει ποτε ευρωπαικο..πρεπει ν βαλει Διαμαντιδη προεδρο και ο Δ.Γ. να ασχολειται μονο το με το μπατζετ το καλοκαιρι..τιποτα περισσοτερο ....αλλιως φυγε..καθε φιλαθλος παναθηναικος τον εχει σιχαθει...ο ΠΑΟ ειναι μεγαλο brand name KAI ΣΙΓΟΥΡΑ θα βρει επενδυτη.. ο Δ.Γ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ αγαπαει τον ΠΑΟ του κανει κακο ... ελπιζω αν μην μαθαινει ο ΠΑΥΛΟΣ τι κανει ο γιος του γιατι θα τον ειχε αποκληρωσει τωρα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που γράφεις για Δημήτρη είναι ντροπή.αγαπαει πολύ και στηρίζει το σύλλογο. Μάλλον είσαι ολυμπιακός και πετάχτηκες να πεις μια εξυπνάδα
ΔιαγραφήΉ απλα ειναι τελειως ανιστορητος και δεν ξερει οτι ο δημητρης ηδη εχει πετυχει σε 4 χρονια ο,τι πετυχε ο πατερας του σε μια 15ετια,εχοντας ξοδεψει βεβαια πολλαπλασια χρηματα απο αυτα που ξοδευει τωρα ο δημητρης
Διαγραφήανιστόρητος είσαι εσύ που δεν μπορείς να καταλάβεις τι κληρονομιά άφησε ο Παύλος στο γιο του.
Διαγραφήπαιδια ακι εγω αγαπω την ομαδα και βαζω καθε χρονο για διαρκειας που αμα το παμε αναλογικα εχω βαζω το 150 ευρω απο το μισθο μου και ο Δ.Γ . 15 ΕΚ. ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΣ ΤΟΥ.. μην μου λετε οτι ειμαι ολυμπιακος..δεν σημαινει οτι επειδη αγαπας την ομαδα εισαι καλος..εδω και 4 χρονια ο Δ.Γ. τα εχει κανει ολα μα ολα λαθος..τερμα η υπομονη.. εσενα που με ειπες ανιστορητο σου απαντησε ο φιλος παραπανω...απλα δεν ξερεις τι κληρονομια αφησε Ο ΠΑΥΛΑΡΑΣ για αυτο νομιζεις τα 2 νταμπλ και 2 κυπελλα ειναι τρελες επιτυχιες .... σαν ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ επιτυχια θεωρω το ευρωπαικο.. τερμα οι δικαιολογιες γιατι με αυτες καταντησαμε ετσι.. οποτε μαλλον εσυ δεν ξερεις το ποσο σημαντικος ειναι ο ΠΑΟ για μερικους και χαιρεσαι με τα εγχωρια τροπαια..
ΔιαγραφήΟ Πεδουλάκης πνίγηκε στην αμυνα με τους ψηλούς που έστεινε με επιτυχία στον Σπανούλη. Ναι μεν τον αφησε σχεδόν αποντο αλλά εχασε όλα τα αμυντικά ρημπαόυντ. Επίσης αφησε τον Χαραλαμπόπουλο να εκτεθεί απο τον Πρίντεζη. Εχω την αίσθηση επίσης ότι ο Μπουρούσης δεν ήταν δική του επιλογή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοσωστος σε ολα!
ΔιαγραφήΠαραξενο για Καλιγουλα εδω που τα λεμε...
+22 όσο έπαιζε ο Σπανούλης.
Διαγραφή1:06 Οσο επαιξε ο Σπανουλης και χαναμε τα ριμπαουντ απο τον Λοτζεσκι...
Διαγραφήκαι τρώγατε και καλάθια στο ποστ από τον Πριντ.
ΔιαγραφήΤο λέω για να τονίσω το δίκιο του Καλιγούλα
Απολυτη απαξιωση στον Πεδουλακη απο μεγαλη μεριδα των πρασινων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρωχημενος, λιγος, στενομυαλος.
Ειναι ο σχεδον μοναδικος υπευθυνος, μαζι με το ΔΔ, που εχετε ακομα φανελα και ενα καποιο αναστημα να υψωσετε στη μετα Ζοτς εποχη.
Καθε φορα που σας πιανει καταθλιψη, συνηθως μετα απο απολυση προπονητη, τα τελευταια χρονια, εχετε να λετε για τη σκουπα που ριξατε στον πρωταθλητη Ευρωπης Ολυμπιακο. Αυτο ειναι το μοναδικο επιτευγμα της συγχρονης ομαδας που την κραταει στο ιδιο υψος με την ιστορια της, και αποκαθηλωνετε με εξαιρετικη ευκολια τον ανθρωπο που το καταφερε.
Αυτον, οχι αυτο που εχετε για προεδρο. Που εδωσε το μισο μπατζετ σε δυο παιχτες με χτυπητες αδυναμιες, οχι για να υποστηριξει το μπασκετ που παιζει ο προπονητης που επελεξε, αλλα για να κερδισει το επικοινωνιακο παιχνιδι του "ελληνικου κορμου" και του "νεου ηγετη". Και τον απελυσε στην απολυτως πρωτη ηττα.
Αν ειστε οι οπαδοι του Παναθηναικου που "ειναι εκει και στα δυσκολα γιατι εχουνε κουλτουρα" και "ειναι παντα Χιλτον και στις ηττες", τωρα να σας δω.
Δημητριε αυτο το ο ΔΔ και ο Πεδουλακης ειναι υπευθυνοι ειναι σα να λεμε ο Αντρεας και ο Κατσιφαρας ηταν το ΠΑΣΟΚ. Ηταν κι οι δυο βεβαια αλλα ποσο ηταν ο ενας και ποσο ο αλλος. Περιττο να πω ποιος απο τους δυο ειναι ο Κατσιφαρας.
ΔιαγραφήΜην ασχολείσαι με τον ΠΑΟ σοβαρά γιατί δεν το'χεις.
ΔιαγραφήΤο μπάσκετ για σένα είναι ο ΟΣΦΠ.
Οπως και το τάβλι παλι ο ΟΣΦΠ θα είναι.😁
Το τι επιλέξαμε και το τι όχι με ΔΓ, οταν αυτή την τετραετία του, τον ξεπεράσεις σε κούπες και νταμπλ, τότε θα δικαιούσε να μιλάς ως καθ'υλην αρμόδιος και απο πανω.
Τώρα που είσαι με δυο τίτλους συν ενα ευρωπαϊκό πριν την σκούπα και ο ΔΓ έχει 6 τίτλους οτι και να πεις είναι άκυρο.
Φαντάσου εναν οπαδό της Λοκο που πηρε eurocup και της Αστανα που το σηκώνει συνέχεια στο Καζακσταν, να είχε λόγο για την ΤΣΣΚΑ ακόμα κι οταν δεν ηταν η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη όπως τωρα.
Με αγάπη και σοβαρότητα σου λέω τα αυτονόητα.
Η προβοκάτσια δεν θα περάσει.
Απολύσαμε εναν προπονητή μέχρι χθες άνεργο και κοντευετε να φάτε τον ΔΓ👽
Που να διωχναμε προπονητή που μας έκανε μάγκες με ευρωπαϊκό 😁
Θα είχαμε εξορισει τον ΔΓ στη Σιβηρία και στο Κουμπαν😁
Τι να δεις ρε Δημητρη μην ασχολείται με τα του Παναθηναϊκού,ξερεις για ποιον λόγο με ζαλγκιρις δεν πήγε ή 13?μάλλον όχι και δεν είναι μπασκετικος.
ΔιαγραφήΞέρεις γιατί οι οργανωμένοι τα έχουν με τον Δημητρη γιαννακοπουλου μάλλον όχι και είναι καθαρά μπασκετικος(προτού αναλάβει πρόεδρος).
Ξέρεις τον λόγο που τα έσπασαν τελείως μαζί του και δεν είναι σίγουρα μπασκετικος???Τέλος αφού δεν ξέρεις όλα αυτά εξήγησε νου γιατί ή θύρα 13 τόσα χρόνια που η ομάδα κάνει βήματα πίσω και πάρα την κόντρα με τον πρόεδρο είναι στις προνησεις δίπλα στους παίχτες στους αγώνες Κοντα τους????
Τι θέλεις δηλαδή να πάρουμε κορνεδες και να πάμε για υποδοχή όπως εκαναν οπαδοί άλλης ομάδας στο σεφ στο κόουτς μπαρτζωκα και πίστεψε με αν το αποτέλεσμα της δευτέρας ήταν ανάποδο το ίδιο θα πάθαινε και ο βαζελοκτονος σφαιροπουλος.
Καλημέρα επιστημονες και όπως έγραψε ένα σάιτ ετοιμαζετε βόμβα στον μπασκετικό ολυμπιακό αναμεινατε....
Υγ:στο ξαναγραφω φιλέ 77,τωρα βλέπεις τον λόγο που μερικοί δεν ήθελαν απολύσεις σας ντουσκο,τωρα είναι μπροστά σου όχι γιατί δεν αγαπαμε τη ομάδα αλλά γιατί τέτοιες κινήσεις την μικραινουν επικίνδυνα...
Σέντρικ σεμπαλλος
Σέντρικ, βλέπεις πολλές ομοιότητες στις απολύσεις Ντούσκο – Σάλε με την τωρινή; Βλέπεις πολλές ομοιότητες στο project με τον Ντούσκο με το φετινό; Μοιάζουν κάπου οι στόχοι της μιας και της άλλης χρονιάς;
ΔιαγραφήΕίδες την ίδια αντίδραση στη φετινή ήττα στο ΣΕΦ με την περσινή του Γενάρη; Ποια απ’ τις δυο έμοιαζε με εκείνη με τα αυτιά του Σπανούλη;
Ο Ιβάνοβιτς έφυγε πριν τα play off της Α1 όπως κι Τζόρτζεβιτς. Αν τους κρατούσε το πιθανότερο να τους έδιωχνε το καλοκαίρι. Μικρή η διαφορά. Φέτος, όμως, ξεπεράσαμε κάθε προηγούμενο.
Καταλαβαίνεις;
Απο οταν ηρθε ο δημητρης που μικρυνε τον παναθηναϊκο οι τιτλοι ειναι 6-3 υπερ της ομαδας που μικρυνε. Φαντασου δηλαδη με ποσο μικρη ομαδα ανταγωνιζομαστε οταν αυτη εχει φτασει σε σημειο να βγαινει ακομα και 15η στην ευρωλιγκα
ΔιαγραφήΡε 77δεν το συζητάμε στο πώς χειρίστηκε την υπόθεση αυτό που σου λέω από περισυ είναι ότι πλέον ο πάγκος του Παναθηναϊκού δεν είναι φανταχτερος για αυτό φωναζα για τις απολύσεις.
ΔιαγραφήΥπήρχε περίπτωση το 12 ο Πασκουάλ να ήταν ελεύθερος και απ αξ και του έκανες πρόταση να μην πλήρωνε το πρώτο εξάμηνο της συνεργασίας απο την τσέπη του???δεν νομίζω.
Ή απόλυση του αργυρή είναι επακόλουθο ολων. Των προηγούμενων δυστυχώς για αυτό απο τότε που έφυγε ο μεγάλος εγώ φωνάζω για σαρας και ας γίνει προπονητης στην καμπούρα μας αυτά που κάνει ο πρόεδρος στον σαρουνας δεν θα μπορούσε,διαφορετικα 350 άτομα θα έβλεπαν ευρωλίγκα και το ξέρει καλά...
Σέντρικ σεμπαλλος
77 αν μου επιτρέπεις.
ΔιαγραφήΠολυ σωστα επισημάνεις τις διαφορές των απολυσεων.
Αλλά σου ξεφεύγει κάτι πολύ σημαντικό.
Ο Πεδουλακης ερχομενος τη δεύτερη θητεία του στον ΠΑΟ, έπρεπε η οχι να ηταν πονηρεμενος ακόμα και για το πώς πετάνε τα κουνούπια στο ΟΑΚΑ;;
Έπρεπε η δεν έπρεπε να διαβάσει τα λάθη του Σάσα ;;
Είχε η δεν είχε τραυματία Ουκιτς τη 2η χρονιά του στην ομάδα, τον ΔΔ λάστιχο και την ομάδα να καταρρέει στην Ευρωπη απο τους ομίλους που ηταν εύκολοι ;;;
Είδε η δεν είδε την περσινή ομάδα καφενέ στην περιφέρεια με τον Σάσα ;;;
Τρεις περιφερειακοι να κυνηγάνε ανεμομιλους και να εξοντωνονται μέχρι αλοιφης;;;
Απο την Αλάσκα τον φέραμε τον Αρτζι χθες;;;
Σου φεύγει ο άνθρωπος "τα κάνω όλα" κι εσύ τον αντικαθιστας με Τζέιμς στον φετινό πόλεμο ευρωλιγκας-Ελλαδας ;;;
Δεν έμαθες τίποτα τόσα χρόνια που είχες και έβλεπες την ομάδα ;;;
Δεν σου έκοψε πως αν κτυπήσει το νύχι του ο Νικ η ο Μαικ θα παρακαλάς το Θεό για μπασκετική ευθανασία ;;;
Να μη μιλήσουμε για την αφύλακτη διάβαση του ζωγραφιστού μας σε ολα τα ματς ακομα και με Προμηθέα.
Επιστήμη είναι να φυλας το ζωγραφιστό με τους παικτες που έχεις να μην ανανεώνει 500 επιθέσεις ο Μοτουμ και ο Ουλανοβας;;
Πόσο ακριβώς χρόνο ήθελε για να κάνουν τείχος μπλοκ αουτ ο Γκιστ, ο Κρις, ο Γιαννης κι όποιος επαιζε για να μην σε γλεντάει ο Γιανκουνας ;
Πλήρη ανισορροπία παντού και ανίατη.
Μια ομαδα που στον πρώτο τραυματισμο καταρρεύσε σαν λασποσπιτο.
Αν οι Ντουσκο και Σάσα φύγανε πριν τα play off, o Αρτζι έπρεπε να φύγει τώρα δυστυχώς γιατί δεν έμαθε το παραμικρό απο τα χοντροκομμενα λάθη τους.
Όταν λες 6-3 εννοείς ότι τα 4 κύπελλα είναι σημαντικότερα από τη μια ευρωλίγκα;
Διαγραφή1:23
ΔιαγραφήΟχι δεν ειναι σημαντικοτερα ουτε τα πρωταθλήματα, ουτε τα κύπελλα ακόμα κι απο μισή ευρωλιγκα.
Αλλά είναι τίτλοι που τους διεκδικήσαμε και οι δύο με πείσμα και φανατισμό.
Και μάλιστα το ένα κυπελλάκι σκυλιασατε να μας το πάρετε στα χαρτιά 😁
Εδώ έχει γίνει αξία ευρωλιγκας μια νίκη σας τον Οκτώβρη 😁
Κι έχει γίνει χαμός απο την προπαγάνδα ενάντια στον ΔΓ.
Άλλωστε η ευρωλιγκα σας είναι στον πρώτο χρόνο του ΔΓ που σας σκούπισε 😁
Ότι είναι στον πρώτο χρόνο του ΔΓ, ή ακόμα και ότι μετά μας σκούπισε, αφαιρεί κάτι από την αξία της;
ΔιαγραφήΤα πράγματα είναι απλά. Ο ΔΓ παρέλαβε έναν ΠΑΟ που μετρούσε ως επιτυχία μόνο τους ευρωπαϊκούς τίτλους, έχει σήμερα έναν παναθηναϊκό που μετράει ως επιτυχίες τα κύπελλα, και θα παραδώσει έναν παναθηναϊκό που θα μετράει ως επιτυχία προκρίσεις εις βάρος του Άρη.
Κι αν κάτι μένει για το 6-3 σου είναι ότι στα χρόνια του ΔΓ ο Ολυμπιακός είναι πολύ πιο πετυχημένος.
2:35
ΔιαγραφήΕ ναι δεν το λες και Αγγελόπουλο που πηρε τον πρώτο τίτλο στην 7ετια😁
Βέβαια πολυ πιο επιτυχημένος στα χρόνια του ΔΓ ο ΟΣΦΠ.
Του πήρε πρωτάθλημα στο βάδην με τον Σφαιροπουλο να πέφτει απο την Ακρόπολη και να βρίσκει πορτοφόλι 😁
Μα αν ήσασταν πιο επιτυχημένοι δεν θα σκυλιαζατε με τον ΔΓ απο Αγγελόπουλους μέχρι επιστήμονες 😁
2 πρωταθλήμα και μια ευρωλίγκα εγώ,
Διαγραφή2 πρωταθλήματα και τέσσερα κύπελλα εσύ.
Αλήθεια, θες να συζητήσουμε ποιος είναι πιο πετυχημένος;
(μη μιλάς παναθηναϊκέ για διατησία, προκαλείς γέλιο)
6-3 ο Δημήτρης ναι, αλλά ο Παύλος είχε 15-1. Ο Παύλος άφησε μια παρακαταθήκη που κάνει το 6-3 να φαίνεται τόσο μικρό.
ΔιαγραφήΟ Δημήτρης είναι ο Μαρινάκης του μπάσκετ (κι επίσης φίλος και ψηφοφόρος του Μαρινάκη στο ποδόσφαιρο).
3:55
ΔιαγραφήΓιατί ο Παύλος ηταν 16 χρόνια μόνο στον ΠΑΟ κι έχει τον ΟΣΦΠ 15-1;;
Με τον ξανθό ποιον είχαμε πρόεδρο ;
Τον Οδυσσέα Ελύτη ;
Τι δουλειά έχει ο Μαρινακης που εισπράττει 50 εκατομμύρια με το πρωτάθλημα (ΤΛ και λοιπά πρωταθλητή) με τον ΔΓ που ματώνει για να έχει τον ΠΑΟ;
Η λίγη σοβαρότητα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
Αφού έχουμε 6 Αμερικάνους συν τον Καλάθη, ας φέρει Κοκόσκοφ να παίξουμε αμερικάνικο μπάσκετ τουλάχιστον να νιώσουν απελευθερωμένοι οι παίκτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνταξει Τζιμ, επικαιρο το αρθρο αλλά δεν μπορει να εχεις μονο αυτους τους υποψηφιους στο μυαλο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλ. τι στο διαολο ολοκληρος Τζιμ και εχει μεινει σε τετριμμενες λυσεις? Ρενεσες με την ηλεκτρικη κουβερτα σου λεει και τα παιρνεις!
Δηλ. δεν υπαρχουν αλλοι προπονητες που θα παρατουσαν ακομα και τα παιδια τους για να ερθουν στον Παναθηναϊκο? Αδιανοητο!
Π.χ. αυτος ο Μιρσιτς της Τσεντεβιτα ειναι κακος? 'Η δεν θα ερχοταν ο Μπαγκατσκις αν του εκανες σωστη προταση? Προς θεου ρε παιδια, θα του εκοβε τον δρομο ο Μπλατ, ποιος ο Μπλατ που ειναι μανουλα στις business του μπασκετ?
Αυτα ειναι κουραφεξαλα! Η ολη κουβεντα γινεται για να γινεται.
Οπως ο Ολυμπιακος πριν δυο χρονια κατεληξε στον Σφαιροπουλο ετσι κι ο Παναθηναϊκος θα καταληξει ενδοξα ή αδοξα σε ελληνικη λυση. Τωρα Μαρκοπουλος θα ειναι αυτος, Πριφτης θα ειναι αυτος δεν ξερω... Αυτο που ξερω ειναι οτι ο ΔΠΓ απο το 2012 και μετα προσπαθει να ακολουθησει την νοοτροπια ταν Αγγελοπουλον στον σχεδιασμο της ομαδας δηλ. κατεβασμα του μπατζετ, φτηνες λυσεις και ολα να παιχτουν στους ελληνικους τελικους. Αν μη τι αλλο η ιστορια με τον Πασκουαλ δειχνει οτι οχι μονο δεν υπαρχει μεγαλοπνοο πλανο, αλλά οτι δεν υπαρχει καν διαθεση για κατι τετοιο.
Τα υπολοιπα ειναι άλλα λογια να αγαπιομαστε.
Σωστος. Οι διαρροες για Σκαιλς αυτο δειχνουν.
ΔιαγραφήΉταν η εικόνα της ομάδας τραγική σε άμυνα και επίθεση; Σε μεγάλο βαθμό, ήταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε τι ποσοστό ήταν αυτή η εικόνα ευθύνη του προπονητή; Εγώ λέω 100%. Ακόμα και οι επιλογές των ξένων για την Α1 ήταν λάθος: Νίκολς αντί Ρίβερς any day. (Τα έγραφα και πριν το ματς του ΣΕΦ, τα σχόλια υπάρχουν.)
Έπρεπε να απολυθεί ο Πεδουλάκης τώρα; Όχι. Αν υπήρχαν τέτοιες αμφιβολίες για τις ικανότητές του που ήταν για σουτ απ' τον Οκτώβρη, τότε κακώς ανανεώθηκε η συνεργασία το καλοκαίρι.
Ποιος ευθύνεται για το σημερινό αδιέξοδο; Η διοίκηση 100%. Θα έπρεπε να έχει διδαχθεί αρκετά 4 χρόνια τώρα, και να βάλει επιτέλους τις βάσεις για κάτι υγιές ξεκινώντας από έναν προπονητή υψηλού κύρους και απόλυτης εμπιστοσύνης, δίνοντάς του τα κλειδιά και θέτοντας τον (πολύ δύσκολο ούτως ή άλλως) στόχο της πρόκρισης στους 8 ως μάξιμουμ. Τώρα, μπήκαν οι βάσεις για άλλη μια χαμένη χρονιά, κι αυτή τη φορά ίσως και καταστροφική.
Ντάρκο
Για μενα η πιο σωστη επιλογη είναι Ρενέσες η Γιαννακης αλλωστε αλλος δεν θα ερθει, να κατσουν κανα 2 χρονια να μαθουν μπασκετακι να περασουν την φιλοσοφια τους και τελος.
ΑπάντησηΔιαγραφήGreg13
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλη μια χρονιά που ξεκίνησε με όνειρα και θα καταλήξει με άλλοθι…
…Άλλοθι στο νέο κόουτς όποιος και αν είναι αυτός γιατί το ροστερ δεν είναι δικό του και δεν προλαβαίνει να διορθώσει πολλά
…Άλλοθι στον Πεδουλάκη γιατί απλά δεν τον άφησαν
…Άλλοθι στους παίκτες, γιατί μπερδεύτηκαν με τις αλλαγές
…Άλλοθι στον Πρόεδρο, γιατί δεν άντεξε να χάνει με 25 από αυτούς
…Άλλοθι στον κόσμο, γιατί οι Μεν τους τα "λέγανε", οι Δε δεν τα "άκουγαν"
…Άλλοθι, Άλλοθι, Άλλοθι
Ομάδα δεν θα γίνουμε όσο τα "Νεύρα" του δεν τον αφήνουν να σκεφτεί καθαρά και μπασκετικά με γνώμονα πάντα το καλό της ομάδας και
Ομάδα δεν θα γίνουμε όσο αναπολούμε περασμένα μεγαλεία και 7 με 8 αστέρια αφήνοντας πάντα τον μεγαλύτερο στόχο του αθλητισμού…
Την αγάπη μας για το ΆΘΛΗΜΑ το Μπάσκετ…
Υ.Σ. Ο ΠΑΟ θα βρει τον δρόμο του (ίσως αργήσει λίγο, αλλά θα τον βρει).
Εμείς και "Εκείνος¨ δεν ξέρω αν θα βρούμε τον στόχο μας...
Το φωνάζω καιρό για τον Ρενέσες.Πολύ καλός και το έργο που έχει επειδείξει με την Gran Canaria είναι εκπληκτικό.Βέβαια είναι μεγάλος και κοντεύει να ξεχαστεί.Για να καταλάβετε τι εννοώ δείτε το απλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ηταν σε final4 όταν ο Άρης είχε Νικό Γκάλη στα Ντουζένια του!!!
Αυτό δηλαδή θα φερει γκρίνια θεωρώ γιατί η υπόθεση πάει για:Άντρα* θέλω τώρα τον εθέλω!
*Άντρας~»τίτλοι!
Τώρα θα ήθελα να ήξερα τι άλλες επιλογές υπάρχουνε.
Παρεπιπτόντως ο Παναθηναϊκός έφαγε άκυρο και από Πρίφτη?
Πόσο πιο χαμηλά?
Εντάξει τι νομίζουν δηλαδή οτι μπορούν να αγοράσουν αυτόχειρα...ε προπονητή από άλλη Ομάδα?Αν είναι σοβαρός δεν πρόκειται να έρθει.
Να κάνει τί δηλαδή?Να καταστρέψει την πορεία του και να κλείσει μια πόρτα για άλλη μία ήδη μισάνοιχτη?
Απόψε προβλέπεται διπλό κατά τη γνώμη μου στο ΣΕΦ και ο λόγος είναι οτι η Εφές έκανε ένα +49 σε μια μικρή ομάδα αλλά ο Ολυμπιακός +25 σε μια ομάδα Ευρωλίγκας.Οι μεν έδειξαν οτι δεν τους σκιάζει φοβέρα καμιά οι δέ οτι πάνε για final4.Με τη διαφορά οτι το πρώτο είναι πιο στέρεο σαν βάση για διπλά,ενώ το δεύτερο ότι πρέπει για να χάσεις στην έδρα σου.
υ.γ.Έμαθα οτι είναι μια ανάσα από Κολέ ο Παναθηναϊκός.Ελπίζω για το καλό αυτής της ομάδας να μην το πράξουν.Αν δε με πιστεύουν ας ξαναδούν το Γαλλία-Ισπανία στο Ρίο!
ΤζεΒεΛέΚος
Καλησπέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ήρθε σήμερα το πρωί στην Αθήνα από τη Βαρκελώνη..;
Τον Zόραν Σάβιτς - κουμάντο της INVICTUS Sports Group (Πασκουάλ, Σίτο Αλόνσο, Τάμπακ κλπ.)- παρέλαβε ο Μάνος Παπαδόπουλος από το Ελευθέριος Βενιζέλος. Μάλιστα..
Ποιους αλλους εκπροσωπει;
ΔιαγραφήΠοιους αλλους εκπροσωπει;
ΔιαγραφήΤην εριξες τη βομβιτσα σου κυριε κατσιωνη μας,αν δεν κανω λαθος απο τους 3 που αναφερεις ο ενας αρνηθηκε ο αλλος εχει ομαδα και ο τριτος ειναι ελευθερος?αν ειναι οντως ελευθερος(ταμπακ)και γινει κανενα αστειο οχι το τσιγαρο θα αρχισω παλι αλλα με βλεπω στα 37 μου να πεφτω στα ναρκωτικα!
ΔιαγραφήΟΠΟΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ JIM ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΟΥΤΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ??ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ??
ΔιαγραφήΓια ποιον λες να ηρθε?
ΔιαγραφήΠοιους αλλους εχει πελατες;;
ΔιαγραφήΤι θα μπορουσε να σημαινει αυτο; Οτι δεν εχει τελειωσει του Πασκουαλ;
Διαγραφήαναθερμαίνεται η περίπτωση Πασκουάλ;
Διαγραφήαλλη μια προσπαθεια για Πασκουαλ???
ΔιαγραφήΑντε επιτελους Τζιμ, καιρο ειχες να δωσεις inside info. Ειχαμε αρχισει να ανησυχουμε.
ΔιαγραφήΤαμπακ λοιπον?
ΔιαγραφήΟχι Ταμπακ!
ΔιαγραφήΆρα δεν έχει κλείσει το θέμα Πασκουάλ οριστικά ; Μπροστά στα ονόματα που μας πλασάρουν ενα εχω να πω ... ΜΑΚΑΡΙ !
ΑπάντησηΔιαγραφήJim εντόπισες τον μάνατζερ. Αλλά μπορείς να μας πεις για ποιον από τους πελάτες του ήρθε να συζητήσει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτασαμε στην εποχη που τρωμε ακυρο και απο το Πριφτη... πραγματικα ποσο πιο χαμηλα υα πεσει το καμαρι του συλλογου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχως το να εισαι οπαδος-προεδρος και παρορμητικος ειναι παρα μα παρα πολυ κακο.
4 χρονια εχει γκρεμιστει αυτο που τοσα χρονια ειχε χτιστει με πολυ ιδρωτα και χρημα. Παλια πρακαλουσαν να ερθουν στην ομαδα, πλεον πρακαλαμε και τρωμε πορτα στη μουρη.
Νικος Β.
2.01 ποιος σου ειπε οτι θελαμε Πριφτη;;.Εδω που τα λεμε θα ηταν ατιμο να αφησει τον Αρη για να ερθει σε εμας.Οπως και εμεις θα ηταν ατιμια να θελουμε να κλεψουμε την Πριφτη. αν τον θελαμε ποτε,δεν νομιζω να τον θελαμε κιολας.
ΔιαγραφήΜας μπερδεύεις με την ομαδα σου, που δεν έρχεται μετά το καζο στον Μπαρτζωκα σοβαρός προπονητής και μεινατε με τον χεντ κοουτς του Κολοσσου Πτολεμαΐδας και του Πανιωνίου Αγραμπελης.
ΔιαγραφήΑν δεν ηταν δε ο Σπανουλαρος να βηματισει στα μπατζερ μπιτερ, τωρα θα προπονούσε την Ηλιαχτίδα Σαρωνιδας😁
Και να που ήταν ο Σπανούλαρος, και να που έχετε αλλάξει 4 προπονητές κι ο Πανιώνιος Αγράμπελης ακόμα εκεί να σας χορεύει.
Διαγραφή3:29
ΔιαγραφήΕίδες που είσαστε βαλτοί γαύροι οσοι την πέφτετε στον ΔΓ;;
Με ενα απλό ποστακι εκδηλωθηκατε ξυπνοπουλια μου😁😁
Μας χορεύει ο Γιαννάκης του Κολοσσού Περαχωρας, αλλά τα δύο κυπελλάκια τα έκανε γαργάρα😁😁😁 οπως την 15η θέση στην ευρωλιγκα.
Εκτός αν δεν σας αρέσουν τα κύπελλα και δεν λυσαξετε να τα πάρετε 😁😁😁
Κάτσε και θα δεις που θα καταντήσει ο Γιάννης αν σταματήσει τις ελληνοποιησεις και τα κουλά ο τεράστιος ΔΓ.
Γιατί στον Περαία εκτός απο σουτ έχει και κυνηγητό στα παρκιγκ του ΣΕΦ😁
Δηλαδή ο Αρτζι κι ο Αλβερτης με δυο νταμπλ απέναντι στους πρωταθλητές Ευρώπης τι κάνανε αν μας χορεύει ο Σφαιροπουλος με δυο πρωταθληματακια ;;
ΔιαγραφήΠατητήρι στο κόκκινο σταφύλι για να βγάλουν μούστο ;
3.19 η χρονια ακομη καλα καλα δεν ξεκινησε.Ο Αργυρης αδικηθηκε,δεν τον αφησαν.Αλλα επειδη ο ΚΑΕ δεν καθεται με σταρωμενα χερια αυτο που ερχεται σιγουρα θα ειναι για καλο.Οποιος ερθει θα κανει ποιοτικες προσθηκες η προσθαφαιρεσεις,λαμενε και θα δεις τι θα γινει.Στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο.Απο δω και περα ο Σπαν θα παραπαιει ενω το τελος του ερχεται μπασκετικα,μονο για καμια ασιστ ειναι,αμυνα δεν, ριμπαουντ δεν,το περσινο 26% παραμονευει.
ΔιαγραφήΕιναι ικανοι να φερουν τον Ταμπακ....:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαννης Μπραχαμι
Αν είναι να φέρουν τον Τάμπακ καλύτερα να αφήσουν την ομαδα στους Αλβέρτη Τσαρτσαρή Καλαϊτζή που τρέχουν την ακαδημία
ΑπάντησηΔιαγραφήSTOCTON το προβλημα λεγεται Δ.Γ.προβλημα χωρις λυση.διοτι δεν υπαρχει κανεις να βαλει χρηματα και να φυγει.η ομαδα εχει μεινει πολυ πισω αγωνιστικα και εξωαγωνιστικα.καλυτερα λοιπον να παρει εναν ελληνα προπονητη που να μπορεινα υπηρετει το μοντερνο μπασκετ και να προσπαθησει να παρει το πρωταθλημα,παρα εναν ξενο απο αυτους που κυκλοφορουν ελευθεροι.ΥΓ.το μπασκετ που παιζει ο οσφπ δεν μπορει να σταθει στην ευρωλιγκα ουτε αγωνιστικα ουτε διαιτητικα,γιαυτο θα τερματισει κατω απο τον παναθηναικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ταμπακ εχει δειξει στο παρελθον οτι δεν εχει προβλημα να αναλαβει δουλειες Ο.Υ.Κ αλλά ταυτοχρονα εχει δημιουργησει και πολλες αντιπαθειες οπου δουλεψε (Λαμποραλ, Μακαμπι).
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοσο του δινουμε? Τη βγαζει μεχρι την επετειο του Πολυτεχνειου?
O TAMΠAK EINAI ΣΤΗ ΣΕΒΙΛΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν λες: "Διαβάζω Hoopfellas"
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες: "Σπουδάζω Hoopfellas"
Οι απαντησεις σας επιβεβαιωνουν απλα αυτο που γραφω.
ΑπάντησηΔιαγραφήTo mentality μιας μεγαλης μεριδας οπαδων του ΠΑΟ ειναι ή βαθια καταθλιψη και μηδενισμος (ΟΛΑ ειναι λαθος, ροστερ, προπονητες, ομιλος, χωρα) ή ενας υπεραισιοδοξος ελιτισμος (ο ενας λιγος, ο αλλος loser, απο μας μαθαινει μπασκετ η Ευρωπη κλπ, καθε χρονια για Ευρωκουπα παμε), λες και ο ΠΑΟ ειναι ακομα στο 2009.
Κατα τα αλλα μετρατε κυπελλα για να αποδειξετε οτι ειστε ακομα ψηλα, εκει που καποτε κοροιδευατε τα banner για Φ4 του Ολυ.
ΥΓ. Αυτα προφανως δεν τα απευθυνω σε σκεπτομενους τυπους στυλ Νταρκο και Τσαγκουρνη, αλλα αυτοι μειοψηφουν, τουλαχιστο μεταξω των επωνυμων.
Τα έχετε ακόμη τα banner με τα F4?
ΔιαγραφήΕιμαι σιγουρος πως οι Νταρκο και Τσαγκρουνης ειναι ενθουσιασμενοι που εχουν την αμεριστη στηριξη σου.
ΔιαγραφήΝικος και Q81.
ΔιαγραφήΕίσαστε άπαιχτοι και σας βγάζω το καπέλο.
Δώστε πόνο με αρχοντιά όπως αρμόζει σε Παναθηναϊκούς.
Q 81, και σενα στη σκεπτομενη μειοψηφια στα θεματα της ομαδας σου σε κατατασσω, btw, απλα αυτοι οι δυο, αντιθετα με σενα ειναι συνειδητοποιημενοι σκεπτομενοι και γραφουν επι της ουσιας, οχι καφενειακες εξυπναδουλες.
ΔιαγραφήΥΓ. μου κανες τη μουρη κιμα.
Σήμερα ειναι η μερα του υπερρεαλισμου. Μιλα ο 77 για σταθεροτητα και προπονητες που πρεπει να στηριχθουν,. μιλά ο Dimitrios S για καφενειακες εξυπναδούλες, τι να πω.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΔεν ξερω πως με κατεταξες στην σκεπτομενη μειcοηφια, αν και δεν ειμαι συνeiδητοποιημενα σκεπτομενος. Πρεπει να προσπαθησω να το επεξεργαστω ολο αυτο.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστω παντως και εγω για την στηριξη σου.
Συμφωνα με πληροφοριες καποιων ραδιοφωνικων σταθμων και σαιτ ο μανατζερ του πασκουαλ ειναι στην αθηνα!τζιμακο μηπως ξερεις κατι χαχαχαχαχαχαχαχα!αληθεια ρε δημοσιογραφαρες δεν μας λετε και εμας τις ιαματικες πηγες που μαθατε το νεο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαγκες, αν το σκεφτουμε λογικα δεν μπορει να προκειται για τον Ταμπακ. Μονο το αεροπορικο εισιτηριο του Σαβιτς θα εφτανε στο μισο συμβολαιο του Ταμπακ ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑστείοι δημοσιογράφοι έχουν και "πληροφορίες" ότι ο Σάβιτς είναι Αθήνα και κανένας δε γράφει πηγή Hoopfellas. Όλοι αυτοί δίνουν εξετάσεις για το ποιον τους και ανάλογα κρίνονται. Ξέρει αυτός o ρέστα για Πασκουάλ. Τζιμ να περάσει επιτέλους το σουλούπωσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ πες μας. Έρχεται ο "λύκος"?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πληρης ομαδα εχει υλικο για να διεκδικκησει πρωταθλημα και να μπει στους 8 λογω και μπατζετ μονο. Δεν πρόκειται να κανεις ποτε το βημα παραπανω αν δεν κανεις τους Μποχωριδη,ΒΧ,Λουτζη κλπ παικτες. Προσανατολισου λοιπον με βαση αυτο στην επιλογη προπονητη.Οποιοσδηποτε προπονητης με παρελθον αμφισβητήσιμο στην πρωτη στραβη θα φαντάζει και παλι αναλωσιμος ανεξαρτητου αξιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ κριμα παντως να μην μπορεσουμε να δουμε τι θα ηταν την ανοιξη αυτος ο Παναθηναικος του Πεδουλακη.Οσο κριμα θα ηταν για ενα ριμπαουντ να μην βλεπαμε παλι την ΤΣΚΑ του Ιτουδη.
Τοση στεναχωρια ξεπλενεται μονο με ξεχωριστο τμημα σκαουτινγκ με δικια σου υπγραφη και GM σε στυλ nba τον Μητσο, ως συνδετικο κρικο μεταξυ ομαδας και προεδρου. Δεν μπορει αυτον θα τον σεβαστει. Να θετουν στοχους μαζι και να αναζητα ο Μητσος τροπο να τους πετύχει(απο προπονητη μέχρι διατροφολογο)
DOC
Με διαφορα 2ωρων ξαφνικα γραφουν ολοι οτι ηρθε ο μανατζερ του Πασκουαλ.Εισαι πολυ μπροστα Τζιμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι ο Παναθηναϊκός βρίσκεται στη wishlist του Πασκουάλ. Απλά ο Καταλανός θέλει να το κάνει με τους δικούς του όρους και δεν αναφέρομαι τόσο στο οικονομικό κομμάτι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην παρούσα φάση, λένε, Πασκουάλ ή Σάρας έχουν προκριθεί. Ανεξαρτήτως κόστους, εσύ σε ποιον θα έδινες την δουλειά και γιατί; Και οι δύο είναι αξιόλογες περιπτώσεις αλλά σίγουρα διαφορετικές.
Διαγραφήκαι σε τι αναφέρεσαι δηλαδή;
ΔιαγραφήΣιγά μη "προκρίθηκε" τώρα ο Σάρας. "Προκριμένος" είναι εδώ και καιρό. Σας είπα είναι ο ευσεβής πόθος. Και η ιδιοσυγκρασία του κολλάει με τον σύλλογο. Όμως θέλει δουλειά. Και σωστά επιλέγει να πάει βήμα-βήμα. Θα είναι παράλογο αυτή τη στιγμή να αλλάξει γνώμη και να αφήσει το Κάουνας. Ο Πασκουάλ είναι πιο έτοιμος και καλύτερος προπονητής αυτή τη στιγμή.
ΔιαγραφήΑφου ειναι διακαης ποθος εδω και καιρο, γιατι ο Παναθηναικος δεν ασχοληθηκε το καλοκαιρι που ο Σαρας ηταν στην γυρα, και ετρεξε να κρατησει Πεδουλακη;
ΔιαγραφήΑβυσσος η ψυχη του ΔΓ
Φυσικά και ασχολήθηκε Q81. Προχώρησε με τον Έλληνα όταν κατάλαβε ότι ο Σάρας θέλει να μείνει έναν χρόνο ακόμα στη Λιθουανία.
ΔιαγραφήΒρε Τζιμ, αφου οι συζητησεις του Σαρας στην Βαρκελωνη εγιναν αρκετα αργοτερα.
ΔιαγραφήΣημαινει οτι ακομα και αν δεν ψηνταν 100% μπορουσε αν μη τι αλλο να το παλεψει λιγο περισσοτερο.
Πιο γρηγορα ανανεωσε τον Πεδουλακη, αρχες καλοκαιριου, παρα ψαχνει αυτες τις μερες.
Όχι. Στον Πεδουλάκη (όταν αντικατέστησε τον Σάλε) υπήρχε ένα είδος "υπόσχεσης" ότι θα παραμείνει τη νέα σεζόν ακόμα και από άλλο πόστο (τεχνικός διευθυντής ή σύμβουλος). Ο στόχος από τότε ήταν ο Σάρας.
ΔιαγραφήΤζιμ κατι δεν καταλαβαινω. Συμφωνω οτι υπηρχε αυτη η υποσχεση στον Πεδουλακη. Να συνεχισει απο αλλο ρολο. Πιθανοτατα θα εμενε σιγουρα αν επαιρνε το πρωταθλημα
ΔιαγραφήΟμως ο Παναθηναικος εχασε τον 4ο τελικο 30 Μαιου, και 2 μερες μετα, 1η Ιουνιου ο Πεδουλακης ειχε ανανεωθει.
Τα δημοσιευματα δε για Μπαρτσελονα και Σαρας ηταν γυρω στις 20 Ιουνιου...
Ποτε προλαβε να κινηθει ο Παναθηναικος και να εξαντλησει τις πιθανοτητες;
Σιγουρα υπαρχει το ενδεχομενο να το ειχε κανει και νωριτερα, οταν εφυγε ο Σαλε. Αλλα το γεγονος πως ο Σαρας μεχρι και τελη Ιουνιου συζητουσε με Μπαρτσα ενω ο Παναθηναικος ανανεωσε Πεδουλακη τσακ-μπαμ, με κανει να σκεφτομαι πως "βολευτηκε" με τον Αργυρη, που δεν εμπιστευοταν κιολας.
Οι Μπανκι, Γκερσον, Πασκουαλ και σια, ηταν διαθεσιμοι απο τοτε.
Δεν νομιζω πως υπηρχε ανθρωπος στην μπασκετικη κοινοτητα που να πιστευε πως ο Πεδουλακης θα ειαι μπετον στην θεση μετα την πρωτη στραβη.
Θα ηθελα να πω παντως, πως εκτος του ΔΓ, ευθυνες ριχνω και στον Μανο Παπαδοπουλο κτλ. 20 χρονια στο ιδιο ποστο ειναι. Δεν μπορει να πει 2 κουβεντες; Συμφωνει με αυτο το μπαχαλο; Ειναι διακοσμητικος ο ρολος του;
Kιου, είχε καεί από το χυλό ο ΔΓ να περιμένει Ιούλιο τους προπονητές και να ξεκινάει τις μεταγραφές 2 μήνες μετά την υπόλοιπη Ευρώπη, γι' αυτό έτρεξε να ανανεώσει Αργύρη για να αρχίσει ο σχεδιασμός άνετα (6 Ιουνίου μιλούσαμε ήδη για Σίνγκλετον-Ντρέιπερ).
ΔιαγραφήΠες ότι ήθελε τον Πασκουάλ. Τον έχεις τον ΔΓ για άνθρωπο που θα περιμένει μέχρι 19 Ιουνίου που τέλειωσε η ACB;
Ο Σάβιτς ήρθε για τον Πασκουάλ. Eπειδή όμως όσοι διαβάζετε τη σελίδα πρέπει να βρίσκεστε ένα βήμα μπροστά και ποτέ δε ξέρουμε πως μπορεί να εξελιχθεί μια συζήτηση/διαπραγμάτευση και τι "πάσες" μπορεί να αλλαχθούν να σας ενημερώσω ότι πελάτης του Ζόραν Σάβιτς είναι και ο κόουτς Darko Rajakovic, assistant της Thunder στο ΝΒΑ. Ο 37χρονος Σέρβος υπήρξε ο πρώτος Ευρωπαίος προπονητής που ανέλαβε ομάδα D-League ως Head coach (Tulsa 66ers). Απλά κρατείστε το για παν ενδεχόμενο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ οποίος Rajakovic είναι γεννημένος στο Cacak..
ΔιαγραφήΝαι τετοια γραφε τωρα εσυ να αρχισουν ολοι οτι εχουν πληροφοριες και για αυτον τον rajakovic χαχα!στο τσατσακ ε μμμ λιγο να εχει παρει απο τον μεγαλο ισως και να αξιζε η περιπτωση του.
ΔιαγραφήΜέχρι το απόγευμα θα έχει βγει και αυτό το όνομα από τους ειδήμονες που κάνουν 24000 ριφρές την ημέρα στο HOOPFELLAS για να κάνουν ρεπορταζ !!!!
ΔιαγραφήΤζίμαρε με Πασκουάλ είμαι σούπερ ευχαριστημένος.
Ζόραν Σάβιτς! Πολύ τον γούσταρα αυτόν τον παίχτη. Δε σου γέμιζε το μάτι, αλλά μπορούσε να τα βάλει με οποιονδήποτε ψηλό και να τον κερδίσει.
ΔιαγραφήΔε σου γεμιζε το μάτι ο Σάβιτς; Ο Ζόραν Σάβιτς; Δεν έχω ξαναδεί μεγαλύτερη κεφάλα στη ζωή μου, σα καζάνι ηταν το κεφάλι του και ηταν και ντουλάπα (αν και "μόλις" 205 τους είχε για πλάκα τους αλλους ψηλούς)
ΔιαγραφήΑπο το Τσατσακ ε? Δεν μπορει, αν εχουν παρομοιο DNA θα γινεται κι αυτος μελιτζανι!
ΔιαγραφήΤο μεγαλυτερο προσον του σαβιτς ηταν το μυαλο του,πανεξυπνος παιχτης!
ΔιαγραφήJim μου, ο RG δεν απολύθηκε νωρίς ούτε μόλις μετά από μιά ήττα ντροπή γιά το σύλλογο. απολύθηκε επειδή έχασε τέταρτο σερί παιχνίδι από το γαύρο. μην το ξεχνάμε αυτό ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ σωστος!Και τα δυο εντος.
ΔιαγραφήMετά το ΠΑΟ-ΟΣΦΠ 77-76 στο κύπελλο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://hoopfellas.blogspot.gr/2014/10/blog-post_12.html
και
http://hoopfellas.blogspot.gr/2014/10/blog-post_14.html
Ένα άρθρο-ανάλυση του αγώνα, μαζί με αναφορά στην απόλυση Μπαρτζώκα και εκτενή αξιολόγηση της θητείας του
κι ένα άρθρο που αφορά μόνο τον Ολυμπιακό
Είναι λοιπόν ξεκάθαρα αβάσιμη και μάλλον εκ του πονηρού η προσπάθεια του 10:07 - 11:55 να χρεώσει στον τζιμ "μεροληψία" υπέρ μιας ομάδας, εν προκειμένω του ΠΑΟ, στη θεματολογία του μπλογκ.
το πρόβλημα με τον pasqual είναι οτι όσο φέτος είναι στην ανεργία θα πληρώνεται από την Barca. μέχρι το καλοκαίρι είναι να παίρνει 500 χιλ. αν υπογράψει τώρα απεμπολεί τα χρήματα της Barca, οπότε ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να καλύψει μέρος ή και ολόκληρο το παραπάνω ποσό. δυσκολεύει κάπως το θέμα. από την άλλη σαν θέλει η νύφη και ο γαμπρός θα τη μοιράσουν τη ζημιά στη μέση.
ΑπάντησηΔιαγραφήστα θετικά είναι οτι στην αρχή της χρονιάς ο Ισπανός δήλωνε πως του αρέσει το roster των πρασίνων, που διαβάζεται πως μάλλον έπιανε πόρτα γιά το χειμώνα αλλά ο χειμώνας φέτος ήρθε νωρίς . έτσι δεν είναι ...
Είσαι λάθος φίλε.
ΔιαγραφήΜοιράζεται συνήθως η διαφορά για να κερδίσουν ολοι.
Θα χάσει κάτι ο Πασκουαλ απο Μπαρτσα που θα δώσει λιγοτερα και θα βάλουμε κάτι κι εμείς.
Ο Πασκουαλ αν στηριχθεί με σοβαρό Έλληνα τεχν.διευθυντη θα πετύχει.
9-0 μας είχε κάποτε στην ευρωλιγκα και τώρα μας ξυνισε.
Έχει κολλήματα με το recruiting καθώς δεν ηταν επιλογή περσι ο Αρογιο στην περιφέρεια ούτε για ομάδα eurocup, οταν έχεις τον επίσης μεγάλο και αργό Ναβαρο και αυτό ηταν που την έκανε και ξεφούσκωσε.
Όπως του χρεώνω την στασιμότητα για να μην πω πισωγύρισμα των Λαβαλ και Σαμιουελς.
Αλλά με δυνατό γνωστή τεχν. διευθυντή είναι σαν προπονητής εξαιρετικός.
Δεν ξέρει τι σημαίνει η λέξη λαβράκι μια και είχε χρήμα για αγορές απο το πάνω ράφι, αλλά θα μάθει και σε αυτό θα βοηθήσει ξαναλεω ενας γνωστης των αγορων και της ομάδας τεχν.διευθυντης.
Μπακατσουλας
πατριωτάκι μου έχει θέματα ο pasqual αλλά τουλάχιστον θα δούμε μπασκετάκι με επιθετικούς προσανατολισμούς και συστήματα.
Διαγραφήάντε γιατί ξεχάσαμε οτι μάθαμε τόσα χρόνια με το zotc
Πασκουάλ ο Παναθηναϊκός!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.contra.gr/Basketball/Hellas/A1Basket/panathinaikos/trieth-symfwnia-paskoyal-me-panathhnaiko.4328475.html
Eντάξει, δεν ήρθε ο Άνταμ Σμιθ (Ρενέσες), ήρθε όμως ο Μέυναρντ Κέυνς. Πιο πραγματιστής και λιγότερο ρηξικέλευθος, αλλά αναμφισβήτητα γνώστης της επιστήμης την οποία υπηρετεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τον Τσακαλώτο που είχαμε μέχρι προχτές χειρότερος δε γίνεται να είναι.
For the record καμια σχεση ο υπερφιλελευθερος Σμιθ, με τον υπερ του κρατικου παρεμβατισμου Κευνς.
ΔιαγραφήΣτο θεμα τωρα, η επιλογη Πασκουαλ ειναι επιλογη απο το πανω ραφι. Γενικοτερα δεν τρελαινομαι (ηθελα Σαρας) αλλα μιλαμε για εναν προπονητ με εμπειρια σε παγκο τοπ-ομαδας στην Ευρωπη και αρα οχι αμαθο.
Στα συν, οτι δουλευε με Τομιτς/Σατορανσκυ, αρα φανταζομαι κατι μπορει να κανει με αξονα Μπουρουση/Καλαθη.
Στα πλην του, σιγουρα μια "ηττοπαθεια" που χαρακτηριζε την Μπαρτσα τα τελευταια χρονια, καθως εχανε πολλα do or die παιχνιδια, και το γεγονος πως με τοσο μεγαλο budget, η ομαδα στα δυσκολα εμπαινε σε mode "την μπαλα στον Ναβαρρο να μας σωσει"
Ας κλεισει πρωτα η συμφωνια και βλεπουμε.
Kαλά, κι ο Σοπενχάουερ καμιά σχέση με το Χέγκελ, αλλά και οι δυο τον Καντ έχουν ως βάση. Ο Πασκουάλ, με διαφορετικές ιδέες από αυτές του Ρενέσες, παραμένει παιδί της ίδιας σχολής μπάσκετ με τον Ρενέσες, της ισπανικής. Εκεί πήγαινε το σχόλιο περί Κέυνς.
ΔιαγραφήΈχει πολλά άρθρα ο Τζιμ για Πασκουάλ από ότι θυμάμαι στην αρχειοθήκη. Ευκαιρία για μελέτη!
ΑπάντησηΔιαγραφήJohny Q
μπραβο ρε αδερφε Johny Q οποια βρεις ανεβασε τα να ριξουμε καμια ματια!!
ΔιαγραφήΟ Παναθηναϊκός δεν χρειαζεται άλλον διαχειριστή ή ειδικών αποστολών προπονητή, αλλά κάποιον που να έχει την εμπιστοσύνη της διοίκησης, την στήριξη του κόσμου, αλλά και τα εργαλεία για να παρουσιάσει αυτό που προσελήφθει να παρουσιάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ερώτηση που πρέπει να κάνει κάθε Παναθηναϊκός, από τον οπαδό που εκφέρει απλά την άποψή του μέχρι αυτόν που παίρνει τις αποφάσεις είναι η εξής:
Βλέπω τον (Χ προπονητή) να κάθεται στον πάγκο της ομάδας σε 2 χρόνια?
Αν ναι, με τι έργο? Αν όχι, γιατί?
Μάγκες μην μασάτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα, μα όλα τα sites έγραψαν για την έλευση του Σάβιτς στην Ελλάδα μετά τον Jim, αναπαράγοντας το αποκλειστικό του ρεπορτάζ, καθώς και ότι ο Σάβιτς είναι ταυτόχρονα και ατζέντης των Σίτο Αλόνσο, Τάμπακ, κλπ. Κάποιοι μάλιστα αντέγραψαν και το έταιρο ρεπορτάζ του Jim για τον Darko Rajakovic.
Λοιπόν μην μασάτε ότι ήδη υπέγραψε ο Πασκουάλ, απλά προκειμένου να ιδιοποιηθούν την αποκλειστικότητα έκαναν την τρίχα τριχιά. Άλλωστε ποιος θα θυμάται την 'παπάρα' αύριο αν δεν επιβεβαιωθεί το 'αποκλειστικό' του συγκεκριμένου site?
xxtz
Για να δουμε και ενα προπονητη της εμβελειας του Πασκουαλ τι μπορει να κανει με κουτσουρεμενο μπατζετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιρνει ρισκο παντως και πρεπει να παραδεχτουμε οτι δειχνει τολμη σ' αυτη τη φαση.
Αν τελικα ερθει παντως ο Πασκουαλ.. Τινων τη θεση θα παρουν οι παικτες που ζηταει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλη ερωτηση ο καθενας λεει τα δικα του.Ακουστηκε για 1 και 2, ακουστηκε για 1 και 5, ακουστηκε και για εναν ασσο.
ΔιαγραφήΠαναθηναϊκος του Πασκουαλ vs. Μπαρτσελονα του Πασκουαλ
ΑπάντησηΔιαγραφή-------------------------- -------------------------
Καλαθης - Σατορανσκυ
Τζεϊμς - Ολεσον
Παππας - Ναβαρρο
Φελντιν - Ριμπας
Ριβερς - Αμπρινες
Νικολς - Περπερογλου
Γκιστ - Ντολμαν
Φωτσης - Βεζενκοφ
Μπουρουσης - Τομιτς
Σινγκλετον - Λαουαλ/Ντορσεϋ
Και ξεπατικωνει τα συστηματα του απο περισυ και εισαι σενιος πριν αλεκτωρ λαλησει.
Τα μεγαλα και σιγουρα ονοματα ειναι Ζελικο,Μεσινα,Ιτουδης και Μπλατ.Μετα ακολουθουν Μπαρτζοκας και Περασοβιτς[εαν πιασει φετος στην Εφες καθιερωνεται σαν αξια] και ακολουθει ως τοπ ελπιδοφορος ο Σαρας
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ δυσκολα θα ερθει καποιος απο αυτους το καλοκαιρι
Οποτε η καλυτερη επιλογη ειναι ο Πασκουαλε που ειναι κατω απο τους τεσερους πρωτους και διπλα στους αλλους τρεις.
Με τον πολυπειρο Σαβιτς διπλα του θα ανεβασουν το brand name και θα προσελκυσουν και καλους παικτες.
50-50 ειναι στην Ελλαδα [αν και ο ΟΣΦΠ εχει προβαδισμα εδρας] και στην Ευρωπη ,τι ειχαμε τι χασαμε.Τουλαχιστον ο Τσαβι ξερει απ εξω και ανακατωτα καθε ομαδα και καθε παικτη
Με καθε θυσια παντως πρεπει να μπουν διπλα του οι Διαμαντδης,Αλβερτης και Τσαρτσαρης.
Εισαι ασχετος. ΓΙα αρχη ο Σαβιτς ειναι μανατζερ του. Εν συνεχεια ο Σαρας απο που και ως που ειναι ισαξιος των Πασκουαλ Μπαρτωκα και Περασοβιτς;
ΔιαγραφήΤολμη ή αγνοια κινδυνου ο Πασκουαλ??
ΑπάντησηΔιαγραφή