Είναι ο Άρης του Δημήτρη
Πρίφτη η τελευταία ευκαιρία για τον
Βλαδίμηρο Γιάνκοβιτς πριν ο ο 26χρονος
forward γίνει
“εκείνο το τρένο που έβλεπε τα άλλα
τρένα να περνούν..;” Ή μήπως όχι..; Το
Hoopfellas αξιολογεί
την επιλογή του Άρη και του παίχτη που
έρχεται στο Αλεξάνδρειο για να βοηθήσει
και να βοηθηθεί..
Ένα έντονο
καλοκαιρινό φλερτ το οποίο δε καρποφόρησε.
Η ΑCB (και
μάλιστα ένα top club της
λίγκας αυτής) παραήταν δελεαστικός
προορισμός ώστε ο κουρασμένος από τη
πράσινη αναμονή Βλάντο να σκεφτεί τη
παραμονή στην Ελλάδα, μακριά από το ΟΑΚΑ
και τον Παναθηναϊκό. Η ΑΕΚ είχε μπει
δυνατά με μια πραγματικά καλή οικονομική
πρόταση (τη καλύτερη διαθέσιμη) ενώ ο
Άρης του πρώην προπονητή του, Δημήτρη
Πρίφτη, προσέφερε στον παίχτη πρώτο
ρόλο σε ένα πραγματικά μπασκετικό
περιβάλλον, συστατικά τα οποία θα τον
βοηθούσαν να κάνει την “επαναφορά”. Ο
Βλαδίμηρος επέλεξε την ACB
με τη σκέψη ότι η συγκεκριμένη
λίγκα έχει βοηθήσει σημαντικά Έλληνες
παίχτες που ήθελαν μια αγωνιστική
ανάταση στο παρελθόν όμως η Βαλένθια
δεν αποδείχθηκε το ιδανικό περιβάλλον
για αυτόν. Ή αν θέλετε τη γνώμη μου, ο
Βλάντο δεν αποδείχθηκε κατάλληλος για
το πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον της
Βαλένθια..
Οι “νυχτερίδες”
για μια ακόμα σεζόν διαθέτουν ένα πολύ
καλό και γεμάτο σύνολο το οποίο (δεν
είναι η πρώτη φορά επαναλαμβάνω..) σε
όρους ποιότητας δε στερείται κάτι από
αντίστοιχα που συμμετέχουν στην
Ευρωλίγκα. Με τον κόουτς Μαρτίνεθ έχει
δημιουργήσει συνοχή στο παιχνίδι της
και καλλιεργεί μια κουλτούρα νικητή
στην ισπανική λίγκα η οποία την κατατάσσει
παραδοσιακά εντός 4-5 καλύτερων clubs
της. Δυστυχώς ο Γιάνκοβιτς
δε κατάφερε ποτέ να βάλει το χέρι του
και να αρπάξει την ευκαιρία. Όχι γιατί
δεν είχε τις προδιαγραφές ή τα
χαρακτηριστικά αλλά γιατί δεν ήταν
αρκετά ανταγωνιστικός για να επιβιώσει
σε αυτό το περιβάλλον με συνέπεια να
μείνει άμεσα πίσω στο rotation
με τους βετεράνους και
τον επίσης νεοαποκτηθέντα (από τη
Σαραγόσα) Joan Sastre ο
οποίος δεν είναι καλύτερος παίχτης ούτε
πιο aggressive (..)
από τον δικό μας απλά μερικές φορές
διακρίνεται από μια άγνοια κινδύνου,
γνώρισμα που -μαζί με το γεγονός ότι
είναι Ισπανός- του έδωσε πόντους στη
μάχη του εσωτερικού ανταγωνισμού. Για
να είμαι ειλικρινής, ποτέ δε κατάλαβα
γιατί η Βαλένθια στόχευσε, στην ίδια
μάλιστα off season, και
τον Γιάνκοβιτς και τον Sastre..
Η σελίδα έχει
ασχοληθεί με τη περίπτωση του Γιάνκοβιτς
αρκετές φορές όμως το πόρισμα ήταν πάντα
το ίδιο. Ο παίχτης ζει ξανά και ξανά σαν
άλλη “ημέρα της μαρμότας” το συναίσθημα
της ανεκμετάλλευτης ευκαιρίας και
χτυπάει “ταβάνι” όταν το πλαίσιο
μοιάζει ιδανικό για να κάνει το πολυπόθητο
βήμα μπροστά στο παιχνίδι του. Όταν ο
Παναθηναϊκός (υπό τον Ντούσκο Ιβάνοβιτς)
του έδωσε Full time καθήκοντα
στη θέση του και την ευκαιρία να γίνει
ο SF των
πρασίνων για τα επόμενα χρόνια ο
Βλαδίμηρος (χωρίς να είναι κακός) άφηνε
συνεχώς κάτι να αιωρείται και κυρίως
πολύ δυνατή την αίσθηση ότι δε μπορούσε
μόνος του να σηκώσει το βάρος της
“σταθεράς” σε μια ομάδα που ήθελε να
πρωταγωνιστήσει στην Ευρωλίγκα. Το
καλοκαίρι του 2014 το Hoopfellas
είχε εστιάσει σε κάτι που
ακουγόταν μάλλον αιρετικό τότε αλλά
στη συνέχεια ο Παναθηναϊκός (και η Εθνική
ομάδα) το βρήκε μπροστά του, υπογραμμίζοντας
ότι τόσο ο Βλάντο όσο και ο Παππάς πρέπει
εκείνη την Off season να
δουλέψουν σαν να επρόκειτο να ανέβουν
μια θέση ο καθένας, ρίχνοντας το βάρος
για βελτίωση στα Defensive+Playmaking
abilities. Σας είχα γράψει
τότε ότι στο δικό μου πρόγραμμα και με
βάση τη κατεύθυνση στην οποία κινείται
το άθλημα τα δύο αυτά παιδιά θα έπρεπε
να δουλέψουν τις “δεύτερες θέσεις”
τους (ο Γιάνκοβιτς αυτή του SG
για να εξελιχθεί σε
ολοκληρωμένο wing και
ο Παππάς αυτή του PG ώστε
να μεγαλώσει την αξία του οικονομικά
και αγωνιστικά ως combo).
Μια γρήγορη επαναφορά
της σκέψης στο σήμερα ξεκαθαρίζει
απόλυτα το τι εννοούσε το Hoopfellas,
ζητώντας βελτίωση στα
συγκεκριμένα κομμάτια που θα δημιουργούσαν
τη βάση ώστε τα δύο παιδιά να εξελιχθούν
την επόμενη διετία (σήμερα δηλαδή) σε
well rounded players οι
οποίοι θα παγίωναν το status
τους μέσα στην ομάδα και
συνολικά στο υψηλό επίπεδο έχοντας αυτή
ακριβώς την ισχυρή βάση (τα θεμέλια) στο
παιχνίδι τους ώστε να ανταποκριθούν
και να ξεδιπλώσουν τις αρετές τους.
Τίποτα από όλα αυτά δε συνέβει ούτε
τότε, ούτε στη χρονιά του Σάλε. Μια ισχυρή
προσωπικότητα όπως ο Πάβλοβιτς σωστά
κρίθηκε ότι θα αποσυμπίεζε τον Γιάνκοβιτς
όμως τα χαρακτηριστικά τους αν μη τι
άλλο δεν “έδεναν” ώστε να είναι
παραγωγική θέση “3” του τριφυλλιού.
Κανένα προσωπικό Step up για
τον Βλάντο πάλι..
Ο ΑΡΗΣ..
Είναι λογικό
να σκάνε χαμόγελα στη Θεσσαλονίκη με
τον ερχομό του Γιάνκοβιτς. Απόλυτα
λογικό. Ο Άρης χτίζει κάτι καινούργιο
και προσπαθεί να το κάνει σωστά
δημιουργώντας μια ισχυρή ελληνική
πρωτίστως βάση παιχτών η οποία θα μπορεί
να υποστηρίξει τις ιδέες του Δημήτρη
Πρίφτη. Ο Βλάντο δυναμώνει αυτόν τον
κορμό και η ζωντανή προοπτική του να
παραμείνει στο Nick Galis Hall
και μετά το καλοκαίρι
(ήρθε ως δανεικός με τον Άρη να πληρώνει
το 1/3 του φετινού του συμβολαίου, η
Βαλένθια έχει option το
καλοκαίρι) δίνει νόημα στη κίνηση αυτή.
Αναμφίβολα ο παίχτης μπορεί να παίξει
καλό μπάσκετ σε αυτό το επίπεδο. Έχει
τις προδιαγραφές και την ικανότητα.
Στην ελληνική λίγκα μπορεί να αποβεί
κομβικός για τους κιτρινόμαυρους ενώ
το επίπεδο του Champions League
είναι μέσα στις δυνατότητες
του ώστε να ξεχωρίσει. Υπάρχει όμως και
ένα σύννεφο καπνού πάνω από το πόσο
αποδοτική μπορεί να είναι αυτή η
μετακίνηση και για τις δύο πλευρές το
οποίο δε μπορώ να κάνω ότι δεν βλέπω.
Δύο είναι οι βασικές αιτίες που με
τοποθετούν στη βάση του σκεπτικισμού
περί της (μάξιμουμ) παραγωγικότητας του
Βλαδίμηρου στο νέου του περιβάλλον:
-Το
ότι Γιάνκοβιτς ποτέ μέχρι τώρα δεν
εκπλήρωσε τις απαιτούμενες προσδοκίες
που υπήρχαν για αυτόν κάθε φορά βρίσκεται
σε άμεση συνάρτηση με την ιδιοσυγκρασία
και τον χαρακτήρα του ως αθλητή. Διαβάστε
λίγο το σχόλιο μου στην ανάρτηση “Το
αύριο είναι σήμερα..” τον Ιανουάριο του
2015..
“Το
βασικό πρόβλημα του Βλάντο έχει να κάνει
με το mentality του. Έχει
σπουδαίες προδιαγραφές και σωστή
νοοτροπία αλλά θα πρέπει να αγριέψει
γιατί είναι soft. Στη
θέση που αγωνίζονται κυκλοφορούν πολλά
..μούτρα ανά την Ευρώπη, με μπασκετική
σκληράδα και πονηριά (χωρίς το ταλέντο
του Βλάντο) που μπορούν και ελέγχουν
τέτοιους παίκτες. Είναι και αυτός ένας
λόγος της βουτιάς που κάνουν τα νούμερα
του από την Α1 στην Ευρωλίγκα (Α1: 38.3%
3π.-Euroleague: 21.6%), τη στιγμή
που τα touches του στην
επίθεση των πρασίνων είναι σχεδόν τα
ίδια. Αυτό το mentality και
η έλλειψη aggressiveness ταβανιάζουν
τον 24χρονο wing των
πρασίνων. Πάμε παρακάτω..
Ξαναδιαβάστε λίγο την περιγραφή της γκάμας στο επιθετικό του παιχνίδι. Σε όλους αυτούς τους τομείς ο Γιάνκοβιτς είναι θεωρητικά καλός και έχει potential, σε κανέναν όμως δε διαπρέπει. Σε κανέναν δε διαθέτει execution. H δεξιότητα είναι εκεί, υπάρχει. Δε υπάρχει αμφιβολία (για αυτό και είμαι αυστηρός με τον συγκεκριμένο παίκτη). Έχω και άλλα.. Playmaking & defensive ability και εδώ. Οι προδιαγραφές του Βλαδίμηρου δημιουργούν (κακά τα ψέμματα) προσδοκίες για έναν πόιντ-φόργουορντ, που όμως θα πρέπει να βελτιωθεί με τη μπάλα στα χέρια σε επίπεδο αποφάσεων (γιατί τεχνικά είναι καλός). Αμυντικά θα πρέπει να δυναμώσει τον κορμό του. Βγάζει μάτια όταν αμύνεται στο ποστ.. Στο σάπιο το μυαλό μου, έχω φανταστεί τον Γιάνκοβιτς να ανεβαίνει στο «2» σε επίπεδο διεθνών τουρνουά και να αποτελεί τον ψηλό γκαρντ δίπλα σε «3» όπως ο Αντετοκούνμπο, ο Παπανικολάου ή ο Παπαπέτρου μελλοντικά.”
Ξαναδιαβάστε λίγο την περιγραφή της γκάμας στο επιθετικό του παιχνίδι. Σε όλους αυτούς τους τομείς ο Γιάνκοβιτς είναι θεωρητικά καλός και έχει potential, σε κανέναν όμως δε διαπρέπει. Σε κανέναν δε διαθέτει execution. H δεξιότητα είναι εκεί, υπάρχει. Δε υπάρχει αμφιβολία (για αυτό και είμαι αυστηρός με τον συγκεκριμένο παίκτη). Έχω και άλλα.. Playmaking & defensive ability και εδώ. Οι προδιαγραφές του Βλαδίμηρου δημιουργούν (κακά τα ψέμματα) προσδοκίες για έναν πόιντ-φόργουορντ, που όμως θα πρέπει να βελτιωθεί με τη μπάλα στα χέρια σε επίπεδο αποφάσεων (γιατί τεχνικά είναι καλός). Αμυντικά θα πρέπει να δυναμώσει τον κορμό του. Βγάζει μάτια όταν αμύνεται στο ποστ.. Στο σάπιο το μυαλό μου, έχω φανταστεί τον Γιάνκοβιτς να ανεβαίνει στο «2» σε επίπεδο διεθνών τουρνουά και να αποτελεί τον ψηλό γκαρντ δίπλα σε «3» όπως ο Αντετοκούνμπο, ο Παπανικολάου ή ο Παπαπέτρου μελλοντικά.”
Σημείωση:
Βασικά έπρεπε (με όλο το ταλέντο νέων
Ελλήνων που συσσωρεύεται στο “3”) να
το διαγνώσει και ο ίδιος κατανοώντας
ότι σε επίπεδο Εθνικής ομάδας το μέλλον
του βρίσκεται στα guards..
Το
Αλεξάνδρειο και ο Άρης δε χαϊδεύουν
αυτιά. Είναι ένα περιβάλλον που αγαπάει
με πάθος αλλά ζητάει με τον ίδιο τρόπο.
Κατά τη γνώμη μου το ντουβάρι της
ανεκπλήρωτης προσδοκίας πάνω στο οποίο
χτυπάει ο Βλάντο τα τελευταία χρόνια
έχει να κάνει με τη παροιμιώδη αδυναμία
του να λειτουργήσει υπό καθεστώς πίεσης.
Είμαι σίγουρος ότι σε ένα διαφορετικό,
λιγότερο απαιτητικό χωρίς να χαρακτηρίζεται
από μικρότερα ποιοτικά standards θα
μπορούσε να κάνει παπάδες.. Η πίεση τον
λιώνει και τότε εμφανίζεται η αδυναμία
χειραγώγησης του εαυτού και του παιχνιδιού
του.
-Πριν
λίγο καιρό υπογραμμίσαμε την απουσία
ενός Dynamic Slasher από το ρόστερ
του Άρη σημειώνοντας παράλληλα ότι το
παιχνίδι του έχει γίνει πολύ περιφερειακό.
3/33 τρίποντα δε κάνεις επειδή έχεις
κακούς σουτέρ/ Κάνεις επειδή σουτάρεις
λάθος. Η παραγωγική λειτουργία εκτέλεσης
είναι λανθασμένη. Και αυτό “περνάει”
στον σουτέρ, τον παίχτη που εκτελεί κάθε
φορά. Ο Γιάνκοβιτς δεν είναι ούτε Dynamic
Slasher, ούτε κλασσικός σουτέρ.
Στη πραγματικότητα μπορεί να εκτελέσει
πολλά πράγματα σε above average επίπεδο
όμως δεν είναι κάπου “σπεσιαλίστας”.
Προσεγγίζοντας
θετικά την όλη κατάσταση θα σας πω ότι
ο Άρης μπορεί να βρει στο πρόσωπο του
έναν ποιοτικό all around παίχτη,
ο οποίος θα σουτάρει αξιόπιστα το
midrange (και μετά από ντρίμπλα,
καλύτερος από ότι δείχνουν τα νούμερα
του) το οποίο βοήθησε πέρυσι επί Μακνίλ
σημαντικά την επίθεση της ομάδας, θα
πάρει φάσεις με πλάτη (χωρίς να είναι
straight post up player σε καμία
περίπτωση), θα βάλει περιφερειακά spot
shoots και εκτελέσει στο transition
αλλά κυρίως θα παίξει με τη
μπάλα στα χέρια στο μισό γήπεδο, στοιχείο
που χρειάζονται αυτή τη στιγμή οι
κιτρινόμαυροι απελπιστικά (ειδικά εάν
μπορέσει να δημιουργήσει για τους
συμπαίχτες ανοίγει μια άλλη διάσταση
στη τωρινή επίθεση του Άρη και μπορεί
να δει μια τελευταία φως στη χαραμάδα
της προσωπικής του εξέλιξης). Και πάλι
όμως θα λείπει ο Slasher που
θα κρατάει τα γόνατα της αντιπάλης
άμυνας χαμηλωμένα και ο Δημήτρης Πρίφτης
το ξέρει αυτό. Εάν ο παίχτης Βλάντο ήταν
Αμερικανός και όχι Έλληνας, αμφιβάλλω
εάν θα κωλυόταν ο Άρης για την απόκτηση
του. Το σημαντικό και για τις δύο πλευρές , όπως ήρθαν τα πράγματα, θα είναι να κολλήσει για αρκετό καιρό ο παίχτης στον οργανισμό. Βασικά είναι το ίδιο σημαντικό και για τις δύο πλευρές σε μια στιγμή όπου η μια καλύπτει τα ποιοτικά standards της άλλης..
Υ.Γ:
Το μεσημέρι είπαμε δύο κουβέντες για
τη Μπεσίκτας. Οι Τούρκοι (όπως σας είπα
ο Σάριτσα δουλεύει στη Πόλη πάνω στο
μοντέλο της Καρσίγιακα) έχουν καλή ομάδα
και είναι φαβορί για να φτάσουν μέχρι
τέλους. Το ίδιο μπορεί να κάνει και η
ΑΕΚ εάν διορθώσει κάποια πράγματα..
Είναι καλό να σου δείχνουν τον δρόμο
και αυτή είναι η χρησιμότητα του να
χάνεις ένα τέτοιο ματς απέναντι σε πολύ
βασικό αντίπαλο. Για το Champions League θα
τα πούμε κάποια στιγμή πιο αναλυτικά.
Μέχρι τότε κρατήστε τη ματιά σας στη
Μονακό. Ξεκίνησε μια πολύ καλή προσπάθεια
πέρυσι βάζοντας τις βάσεις και χτίζει
πάνω σε αυτές. Καλή και δυσκολοκατάβλητη
ομάδα..
Υ.Γ1:
Ο Παναθηναϊκός χρειάζεται έναν playmaker
στη θέση “1” και όντως σκανάρει
την αγορά. Το ποσό είναι συγκεκριμένο
(περίπου στα 300.000 ευρώ) και αυτό είναι
λογικό καθώς οι πράσινοι κοιτάζουν προς
τον Δεκέμβρη και την επιστροφή του
Τζέιμς η οποία θα δώσει τη τελική μορφή
στο backcourt. Ο Πασκουάλ
εξερευνεί ακόμα τη περίπτωση Μποχωρίδη
και του range που μπορεί να
φτάσει μέσα στη χρονιά ο παίχτης στα
χέρια του τη στιγμή που η κοινοτική
αγορά δεν έχει την πολύ καλή και εύκολα
προσβάσιμη περίπτωση. Όσο η ομάδα
κερδίζει ματς και χρόνο προχωρώντας
λίγο ακόμα στη σεζόν, είναι πιθανό να
έχει πρόσβαση σε καλύτερο παίχτη
(υψηλότερες μηνιαίες αποδοχές/λιγότεροι
μήνες). Αυτή τη στιγμή θα σας πω ότι και
πριν το ματς της Μόσχας. Οι πράσινοι θα
πρέπει να έχουν ως πρώτη επιλογή πίσω
από τον Καλάθη τον Μποχωρίδη. Μέχρι
αυτός να τους δικαιώσει ή να τους
διαψεύσει..
Υ.Γ2:
O Ray Allen είναι ένας από τους
αγαπημένους μου αθλητές σε αυτά τα..όσα
χρόνια ενασχόλησης μου με το άθλημα.
Βασικά τον λατρεύω. Μπορεί τα νούμερα
να κάνουν ..πόδια και να τρέχουν όταν
βλέπουν πλέον τον Κάρι αλλά ακόμα στο
δικό μου το μυαλό ο καλύτερος pure
shooter στην ιστορία του αθλήματος
λέγεται "Jesus Shuttlesworth και
ανέβηκε στο πάλκο όταν νόμιζα ότι κανένας
δε θα μπορέσει να πάρει στο άμεσο μέλλον αυτόν τον τίτλο
από τον Ρέτζι Μίλερ. Η φόρμα εκτέλεσης
του Άλεν είναι ποίηση αποτυπωμένη σε
ανθρώπινη κίνηση. The Textbook Shot. Τον
θυμάμαι στους Huskies.. Bucks,
Jordan Brand, Spike Lee, Sonics, Celtics, Heat, The (3PT) Shot.
Νικητής.. Σπάνιο Class και
πολύ καλλιεργημένος. Δε θέλω να περιορίσω
τον αποχαιρετισμό μου σε μια παράγραφο
και μερικές προτάσεις. Θέλω να αφήσω
ανοιχτό το ενδεχόμενο ένα βράδυ να
σηκωθώ φουρτουνιασμένος και να γράψω 5.000 λέξεις για τον
Βασιλιά Ρέι. Toν παίχτη
που συγκέντρωνε στο παιχνίδι του όλα
εκείνα τα συστατικά -πέρα από το φυσικό/αθλητικό κομμάτι- που γεννούν την
υπεροχή του αμερικανικού μπάσκετ..
Public Enemy - He got game..
Πλέον, όταν το ακούω, θα σκέφτομαι τη πορεία του Άλεν όλα αυτά τα χρόνια, βήμα-βήμα.
Αυτά..
Αυτά..
εγω αυτο που ξερω για τον Βλαδιμηρο Γιανκοβιτς(πριν σπευσουν οι διαφοροι να πουν πως ηταν λαθος που τον διωξαμε κ.τ.λ)ειναι πως φευγοντας απ'τον Παναθηναικο παραπονεθηκε πως δεν ειχε σημαντικο ρολο στη ομαδα!λες και δεν ηταν απο μονο του σημαντικο οτι ο Παο τον εχρισε βασικο τριαρι τα τελευταια χρονια μη εχοντας αποδειξει οτι το αξιζε..πηγε στη Βαλενθια που δεν βρηκε τον ελαχιστο χρονο(για μενα οχι τυχαιο) και τωρα καταληγει στον Αρη που δεν ξερω πως θα ανταποκριθει αλλα μενει να δειξει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ ολοι θυμομαστε τις σποντες του Τζορτζεβιτς για πιεσεις απο μανατζερ για τη συμμετοχη παικτων,λεω μηπως?κανενας δεν δικαιουται καβατζα θεση σε επαγγελματικη ομαδα χωρις να την κερδιζει αυτη τη θεση με την αξια του..
🏀ΑΣΧΕΤΟ... ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή=======================
Ήρθε η ώρα να μαθαιτε απο πρώτο θεϊκό χέρι, γιατί ο ΠΑΟ δεν πήρε το καλοκαίρι το Νίκο το Ζήση.
Έμεινε χωρίς δεύτερο άσσο.
Του κτύπησε κι ο ψευτοασσος ο Τζέιμς ο παικταράς και του έπεσε το εξοχικό 😨 στο κεφάλι, πριν αρχίσουν τα γλέντια στην ευρωλιγκα (γιατί θα αρχίσουν χωρίς back up του Στεφάνη, μη βαυκαλιζεστε και γελιέστε).
Ο Νίκος δεν ήρθε γιατί ο ΔΓ είναι μάγκας και πιστός σε οτι λέει.
Ναι καλά διαβάσατε.
Ο ΔΓ θέλει Ελληνοποίηση.
Με κατιμαδες και σχολιαροπαιδα αλλά Ελληνοποίηση και σε αυτό του βγάζω το καπελο👽
Ο Νίκος ο Ζήσης κύριοι δεν είναι Έλληνας!! 🔥
Μπουμ. 🔥
Την έψαξε ο ΔΓ και την βρήκε την άκρη.
Δεν ηταν δυνατόν για χάρη των αναγκών της ομάδας να κοροϊδέψει τον κόσμο της Παναθας.
Ο Νίκος ο Ζήσης είναι γεννημένος στο Νοβο Μεστο, στις όχθες του ποταμού Κρκα και μεγαλωμένος στις Σλοβενικες ακαδημιες της μπασκετομανας Νοβο.
Γεννήθηκε με το όνομα Νίκολα Ζιζιτς κι απο μικρός ζωγράφιζε μπαλες του μπάσκετ στο νηπιαγωγείο της Γευγενιτσα, μιας γειτονιάς του Νοβο Μεστό που αντί για παγκάκια στις πλατείες της είχε μπασκετες.
Ο Σωλήνας τον βρήκε μεσω του γάτου του Πιλαφιδη που ανακάλυψε και τον 3D,σε κάποιο φιλικό της ΧΑΝΘ με το εφηβικό της Κρκα του Νοβο Μεστο σε ένα κλειστό της Λιουμπλιάνα, στ' αριστερα οπως κοιτάμε την Τεργέστη απο τις ανατολικες οχθες του άλλου μεγάλου ποταμού της Σλοβενίας του Λιουμπλανιτσα.
Ο Νίκολα Ζιζιτς, έγινε εύκολα Νικόλας Ζήσης κι η Ελληνοποίηση του μεγαλύτερου ταλέντου που έβγαλε η Σλοβενία την δεκαετία του '80 στη θέση του καθαροαιμου
άσσου ηταν γεγονός.
Έτσι ο Νικόλας έμεινε στη Βόρεια Βαυαρία, δεξιά όπως κοιτάμε την Βετσφαλια απο τις δυτικές όχθες του Ρήνου.
Κι εμείς μείναμε χωρίς δεύτερο σοβαρό άσσο, για να κάνουμε πλούσια σε τάματα, την εκκλησιά της Παναγιάς της Τήνου (μεγάλη η Χαρη της) κάθε φορά που πάει για μανικιούρ ο Νικ, μη τυχών κι απο ανθρώπινο λάθος της μανικιουριστρας του σπάσει κανένα νύχι και τραυματιστεί 🌙✨💦
Jim🏀πληκτος
Για ποιόν Ζήση λές όπληκτε?
ΔιαγραφήΓι'αυτόν που στην μόνη ομάδα επιπέδου ΠΑΟ που έπαιξε κουβαλούσε μπάλες κ νερά?
Μήπως γι'αυτόν που σε τελικο Γιούροκαπ απέναντι στην Κούμπαν του Στεφάνη είχε 2 πόντους με 1/8 δίποντα?
Η μήπως γι'αυτόν που είναι μπακ απ του εκάστοτε αμερικάνου παίκτη στις μικρομεσαίες ομάδες που βρίσκεται(π.χ μπάμπεργκ)?
Τι εννοεις Τζιμοπληκτε γιατι δεν ηρθε ο Ζησης;;; Γιατι δεν ηθελε να ερθει Ελλαδα. Ειναι γνωστο αυτό από τα ρεπορταζ. Του έγινε προταση και δεν ηθελε.
ΔιαγραφήΒεβαια εσυ μπορεις να συνεχισεις να αγνοεις την επιθυμια του παιχτη και να κοπανιεσαι ολο το χρονο "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΡΘΕ Ο ΝΙΚΟΣ ΖΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟ?? ΠΟΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ? "
1:23
ΔιαγραφήΚι εμένα δεν μου αρέσει η Σκαρλετ Γιοχανσον 😪 αλλά είναι εβερεστ, τι εβερεστ; βουνάρα ρε boy πως να το κάνουμε ;😨
Ρεσυ παρασκήνιο έγραψα μην αρπαζεσαι.
Ο Ζιζιτς δεν είχε παίξει καλά και σε ένα αγώνα της ΑΕΚ με τα Φιλιατρά και ξέχασες να το ποσταρεις 😝😝
Με την Κουμπαν στον τελικό δεν πήγε καλά ε;
Ο Στεφανης με τη Ζιελονα Γκορα στην Πολωνία πήγε καλά ;
Να σου απομονώσω 10 ματς του Στεφάνη άρπα κόλα και να στον βγάλω Μόντι Παιθονς για πλάκα;
Τα τρία τα περσινά για αρχή με την Λαμποραλ!!
Τα δύο με Ερυθρό και στο 2ο γύρο στο ΣΕΦ.
Να συνεχίσω ;
Ο Στεφάνης είναι άνθρωπος με ταλέντο, δύναμη, μεγάλο μπασκετικό IQ και ατέλειες.
Άλλοι τον θεωρουν ασταμάτητο superman και δεν καλύπτουν τις ατέλειες του.
I love you re green man
J🏀Β
1:45
ΔιαγραφήΩραίος 😷
Φαντάσου να ρωτούσα κιόλας γιατί δεν ήρθε ο Νικόλας!
JB
Κοίτα να δεις που σε κάποιους κακοπέφτει ο Ζήσης. Λες και στη μετα-Ζοτς εποχή πέρασαν καλύτερα γκαρντ από τον ΠΑΟ..τι να πεις;
ΔιαγραφήΟ Ζοτς είναι μάλλον μυρωδιάς που τον πήρε στη Φενέρ και του έστρωσε την ομάδα.
Δεν μας ειπε ομως για ποιο λογο του εδωσε δρομο;
ΔιαγραφήΜηπως ηταν μεγαλος σε ηλικια;
Μηπως δεν ταιριαζανε τα χνωτα τους(παικτης του προπονητη ο Ζησακος)?
Η μηπως ηθελε παλικαρια κ οχι κοτες;
Μήπως γιατί μετά πήρε Σλούκα που είναι πιο νέος, επειδή θέλει να χτίσει ομάδα με σταθερό κορμό για χρόνια; Λέω εγώ τώρα..
ΔιαγραφήΚότα ο Ζήσης;
ΔιαγραφήΚΟΤΑ Ο ΖΗΣΗΣ;
Να σε ρωτήσω; Είσαι ο ίδιος που λες ότι ο Μπράμος είναι καλύτερος του Παπανικολάου;
Τον ευχαριστώ πάντως τον Ζήση για το διπλό στο Μπάμπεργκ.
ΔιαγραφήΣτα λεπτά της ανατροπής χάνει ελεύθερος τρίποντο από την γωνία.
Χάνει την μπάλα μεσα από τα χέρια του στο ενας εναντίον ενός με τον σίγκλετον.
Χάνει και το ριμπάουντ από τον Καλάθη.
Ζησάκος.
Στην ΤΣΣΚΑ κουνούσε την πετσέτα.
Και από εκεί κ και πέρα σε ομαδούλες παίζει και εκεί δεύτερος είναι.
Ο κορμός για χρόνια 4:26 να φανταστώ είναι ο συνομήλικος του Ντίξον έ?
Πήγαινε χαζούλη και ρίξε μια ματιά στους τίτλους του Ζήση.
ΔιαγραφήΧαζούλη, ε χαζούλη.
Παρεμπιπτόντως, επειδή σίγουρα δεν έχει ιδέα για τι μιλάς, ο Ζήσης στην ΤΣΣΚΑ έπαιζε 16 λεπτά. Αν αυτό στο μυαλό σου ισοδυναμεί με το να κουνάει πετσέτες τότε πες μου τι ακριβώς έκανε πέρσι ο Νίκολος, ο οποίος στο 1/3 των παιχνιδών δεν πάτησε καν το πόδι του στο παρκέ κι όταν το πατούσε έμενε 12 λεπτά μέσα. Και σου πιάνει και θέση ξένου.
ΔιαγραφήΑν ο Ζήσης έπαιζε από εκεί και πέρα σε ομαδούλες φαντάσου τι παικτάρα είναι για να οδηγήσει δυο από αυτές σε φ4...
Τέλος, το παράδειγμα του Γιάνκοβιτς θα έπρεπε να σε βάζει σε σκέψει. Υπάρχουν Έλληνες (και όχι μόνο) στο ρόστερ σου, που στη Μπάμπεργκ δε θα έβρισκαν καν χρόνο να παίξουν.
Για αυτό μην ειρωνεύεσαι. Δε σε παίρνει.
Κατά τα άλλα, σε πολλούς αρέσει και σε άλλους δεν άρεσει ο Ζήσης. Πολλοί θα πουν ότι είναι μεγάλος, ακόμα περισσότεροι ότι δε θα ταίριαζε με Καλάθη.
Κότα θα τον έλεγαν μόνο οι εξοργιστικά άσχετοι με το άθλημα. Αυτοί που κρίνουν καριέρες από μεμονωμένα ματς, από κακές βραδιές ή highscores όταν τους βολεύει.
"Ο Νίκος ο Ζήσης κύριοι δεν είναι Έλληνας!! 🔥
ΔιαγραφήΜπουμ. 🔥 "
Φίλε στο "Μπουμ" με έλιωσες. Εύγε, κλαίω.
στο φαιναλ φορ κουνούσε τις πετσετες.
ΔιαγραφήΣτα δύσκολα τον εχωσε βαβιά στον πάγκο.
Για ποιούς τίτλους μιλάς 6:15?
Αυτούς που πήρε με τα...των Σπανουλη,διαμαντιδη,Σισκα,παπαλουκα,Σμόντις,Λανγκτον κ.α?
@8:47 ξέρεις το μπάσκετ είναι ομαδικό άθλημα
ΔιαγραφήΑυτούς που πήρε σε Ελλάδα, Ιταλία, Ρωσία, εθνική.
ΔιαγραφήΕπειδή σίγουρα δεν ξέρεις για τι μιλάς, ποιον τίτλο πήρε με τις πλάτες του Σπανούλη;
Άλλη ερώτηση: ποιος ήταν ο πρώτος σκόρερ της εθνικής το 2005;
Βασικότερη ερώτηση: ξέρεις τι έγινε το 2005 με την εθνική;
Ο Νίκολς στα κρίσιμα και στο φ4 τι έκανε; Γιατί δε μ απαντάς;
Τζιμάρα τόσο καλύτερη η Μπεσίκτας όσο έδειξε χθες?
ΑπάντησηΔιαγραφήManos
Ray Allen..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύς ντόρος για το τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απουσία Ελλήνων παικτών στον ΠΑΟ οδήγησε στο φαινόμενο Γιάνκοβιτς, όπως οδήγησε στο φαινόμενο Παππά, στο φαινόμενο Γιαννόπουλος (τον ξεχάσατε ε;), στο φαινόμενο Μπράμος, στο φαινόμενο Διαμαντάκος. Και μεταξύ μας, ακολουθούν κι άλλοι.
Το καλοκαίρι του 2015 κάποιοι ήταν έτοιμοι να κατέβουν στο Σύνταγμα επειδή λέει αδικήθηκε ο Βλάντο που ήταν στη 12άδα της εθνικής. Εγώ αναρωτιέμαι, τώρα που δεν παίζει πια στον ΠΑΟ, θα ξαναδεί κλήση στην προεπιλογή ή θα ακολουθήσει το δρόμο του Μπράμος;
Το καλοκαίρι που μας πέρασε διαβάζαμε για την παλινόρθωση του βασιλιά Μάικ, που πάνω στο άσπρο του άλογο θα ερχόταν να αναμορφώσει τον ΠΑΟ. Perfect fit, σκεπτομένο μπάσκετ, σποτ σούτερ, φοβερά πόδια, αναγεννημένος, έτοιμος να πρωταγωνιστήσει στο υψηλό επίπεδο. Αλλά τελικά ούτε στη Βενέτσια για βασικός.
Τώρα μας έχει μείνει ο Νίκος ο Παππάς, ένας εκ των καλύτερων one-to-one παίκτες στην Ευρώπη (ίσως 3on3 λέω εγώ). Να δούμε πότε θα μας τελειώσει κι αυτό το παραμύθι.
Βέβαια κανείς ποτέ δε βγήκε να πει ότι έκανε λάθος στις εκτιμήσεις του ε; Ποτέ όμως.
1.18 γιατι τελειωσε η καριερα καποιου απο αυτους που αναφερεις και τους εχεις μηδενισει.Μηπως αξιζε να παιζει στην εθνικη ο Κατσιβελης;;ο Καββαδας;;;ο Αγραβανης;;;ο Μπογρης;;;η μηπως ο Παπ μετα την επιστροφη του απο το ΝΒΑ.Συγκρινοντας τους με τον Βλαντο εννοειτε οτι επρεπε να παιζει αυτος και οχι οι αλλοι.Οσο για τον Παππα περιμενε και θα μαθεις που μπορεινα φτασει, υγεια να εχει και θα δεις.
ΔιαγραφήΘα περιμένωωωωωω
Διαγραφήbtw o Κατσίβελης πότε έπαιξε εθνική;
ΔιαγραφήΟ Παπανικολάου μετά την επιστροφή του από το ΝΒΑ δεν έπαιξε εθνική.
ο Κατσιβελης κληθηκε και ο Παπ επαιξε πριοπερσι μετα το ΝΒΑ.
Διαγραφή1.18 ποση χολη και εμπαθεια,γιατι αραγε;;
ΔιαγραφήΜα γιατί είναι παικταράδες και τους τρέμω. Γιατί άλλο;
Διαγραφή@3:15
Δεν ξέρεις και πολλά ε;
3.46 οχι δεν ξερω, διαβαζω εσενα που τα ξερεις ολα σαν φωτεινος παντογνωστης.
Διαγραφήαυτό που θυμαμαι εγώ είναι πως ο vlado yankovic με 8 καθοριστικούς πόντους καθάρισε στεγνά το γαύρο στο σεφ το 2014 στο 4ο παιχνίδι και μας χάρισε άλλο ένα πρωταθληματάκι.
Διαγραφήας τα θυμόμαστε και αυτά πριν αναθεματίσουμε
3.46 ελα τωρα γιατι δεν ξερεις;;;ξεχασες τι σας εκανε ο Βλαντο στο Σεφ,ξεχασες που σας χαλασε την φιεστα,ειχαν μαζευτει και αλλοι κοκκινοι παραγοντες σας για την φιεστα, για το πρωταθλημα που θα παιρνατε καλε.Οσο για τον Παππα δεν μπορει, θα θυμασαι τι εκανε στο αδειο Οακα για το κυπελο και τους 24 ποντους που εβαλε στο β' ημιχρονο,εγινε η αφορμη να γινουν ομορφιες,ξεχασες πως εφυγε ο Μπαρτζωκας.Δεν ξεχνιουνται αυτα σε καταλαβαινω.Εμας οι τιτλοι στην Ελλαδα δεν μας λειπουν οποτε λιγο μας πειραζουν οι χαμενοι τιτλοι σε αντιθεση με εσας για αυτο αντιδρατε εντονα.
ΔιαγραφήΆρα και σεις όταν γράφετε ότι ο Ολυμπιακός χρειάζεται δεύτερο τεσσάρι το κάνετε γιατί θυμάστε τι έκανε ο Αγραβάνης στο ΟΑΚΑ;
ΔιαγραφήΑλήθεια τώρα;
Πρέπει να μιλάμε για έναν παίκτη που τον αφήσατε να φύγει, πήγε στη Βαλένθια και τον έδιωξε πριν μπει ο Νοέμβρης; Πρέπει να μιλάμε για αυτόν τον παίκτη, και να μου λέτε γραφικότητες ότι έχω εμπάθεια και χολή;
Καλησπέρα Τζιμ
ΑπάντησηΔιαγραφή-Perfect fit ο Βλαντο για τον Αρη με τις παρουσες συνθηκες κυριως οσο αφορά τις αναγκες του συλλογου και του απιχτη τη συγκεκριμενη χρονική στιγμη.Ο Αρης με κακες ηττες και τραυματισμους (ειδικα του Καββαδα ηταν ο πατος του βαρελιου για φετος) φερνει τον καλυτερο διαθεσιμο Ελληνα (με δανεισμο αν δεν κανω λαθος) σε μια θεση το 3 που ποναει πολυ.Ο Βλαντο εχει κινητρο και θα παρει ευκαιριες,ειδικα στο Τσαμπιονς λιγκ να δειξει οτι στον Αρη μπορει να κανει τη διαφορα,αφου το επιπεδο θα ειναι πιο βατό με βαση τα προσοντα του
-Πολυ καλη σημειωση για τον Πασκουαλ σε σχέση με τους γκαρντ.Απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν παικτες στην αγορα (κοινωτικος ψαχνεται ετσι κι αλλιως) καθε ομαδα ωφείλει πρώτα να δουλευει εσωτερικά και να εξαντλει τις δυνατοτητες της.Φοβαμει εναν ταλαντουχο αλλα απροβλεπτο γκαρντ που μπορει να χαλασει την ισοροπια που πασχιζει να χτισει φετος ο ΠΑΟ με πολυ καλης ποιοτητας υλικα
-Η ΑΕΚ πρέπει να βαλει σκληράδα στο παιχνίδι της οπωςδηποτε παραηταν σοφτ χτες και γενικά ο οργανισμος στο ρεσταρτ του πρεπει να βρει αγωνιστικη ταυτοτητα.Η ΑΕΚ στα καλα της χρονια (97-02) ηταν πρωτα απ ολα ομάδα-κόλαση στην αμυνα και πολυ δεμένο σύνολο.
-O Ray Allen (ο οποιος εδειξε και θαυμασια δειγματα υποκριτικής διπλα στον Ουασινγτον) ηταν ενας μαλλον αντι-σταρ σε μια περιοδο που ηταν κακη για το ΝΒΑ ,με τους σταρς των 90ς να αποχωρουν μαζικά και μια γενια πιο σκληρων παικτων (Αιβερσον,Μπιλαπς ,Πολ Πιρς,Μπεν Γουαλας,Καρτερ,Ρον Αρτεστ) να περνανε στο προσκηνιο δινοντας στη λιγκα μια λιγοτερο εμπορική εικονα που επανηλθε στα καλα της μετα τη χρυση γενια του 2003.Ο Αλλεν ολ σταρ εκεινης της γενιας απο τους καλυτερους σουτερ και σκορερ μαλλον επεσε στα ματια των σκληροπυρινικων θαυσμαστων του με τις επιλογες του για προταθληματα στα τελευταια του χρονια.Στο πρωτο πρωταθλημα των Σελτικς παντως ηταν καθοριστικος.Μεγαλος παικτης σε καθε περιπτωση με εναν απ τους καλυτερους μηχανισμους σουτ που υπηρξαν
no_closure
Ενταξει οπως παντα(ακομα και αν διαφωνει καποιος)τα γραφομενα σου ειναι εξαιρετικα!ρει αλεν τεραστιος αλλα για μενα ο ρετζι μιλερ θα βρισκεται παντα στη κορυφη της πυραμιδας των σουτερ!
ΑπάντησηΔιαγραφήO Γιανκοβιτς καλειται σε πρώτη φάση να δέσει την αμυνα του Αρη , είτε στην θέση 3 (να δείξει την σκληράδα που λείπει απο τον Marble) είτε στο 4 που επίσης Τσαιρέλης και Ντραγκίσεβιτς είναι σχετικά light αμυντικοί μετακυλώντας τον εναν απο τους 2 ισως στο 5 για λίγα λεπτά καθώς και ο Buckner χάνεται στο πρώτο Pick n Roll...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην επίθεση θα δώσει ποικιλία και ευελιξία στα σχήματα του Πρίφτη κάνοντας τον Αρη λίγο πιο απρόβλεπτο.
Οι κακες σε πρώτη αναγνωση επιλογες σε αμερικάνους έχει δέσει τα χέρια του Αρη , ο Γιανκοβιτς για να ξεχωρίσει και να ωφελήσει τον Αρη δεν χρειάζεται να κάνει παπάδες. Αν κάνει απλώς καλά τα βασικά θα είμαστε πολυ καλά. Απο κει και πέρα θα μελετάμε για το ταβάνι του και που βρίσκεται αυτό...
Ο γιανκοβιτς να δεσει την αμυνα του αρη???και να δειξει και σκληραδα κιολας????μηπως κανεις λαθος?
ΔιαγραφήΚαταλαβαίνω οτι σου φαίνεται περιέργο, αλλά μάλλον δεν έχεις δει την άμυνα του Αρη φέτος, επαναλαμβάνω οτι κάποιοι παίκτες δεν ξέρουν να κανουν τα βασικά στην άμυνα. Ο Γιανκοβιτς μπορει να μην είναι ο καλύτερος αμυντικός του κόσμου αλλά τα βασικά τα κατέχει.
ΔιαγραφήΓια να το πω και λίγο διαφορετικά, ο Γιανκοβιτς δεν χρειάζεται να φαίνεται σαν Lebron για να παιξει στον Αρη , αν κάνει τα βασικά καλά θα ωφελήσει την ομάδα μου στα μέγιστα. Απο την στιγμή που κάνει αυτά και μετά θα δούμε ποιό είναι το ταβάνι του Βλαδίμηρου.
Πάντως αυτή την στιγμή και ο Άρης και ο Γιανκοβιτς χρειάζονται ο ένας τον άλλο, και γι'αυτό πιστευω οτι θα πάει καλά αυτη η συνεργασία.
Με 300 χιλιαρικα οχι Φαρμαρ δεν παιρνουμε αλλα ουτε upgrade στο farming δεν κανουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχα,με 300 χιλ. παιρνουμε τον στραγαλακη...ουτε ο κουκ δεν ερχεται..
ΔιαγραφήΑφού δεν έχεται ιδέα από αγορά γιατί κανετε τους έξυπνους...
Διαγραφή300χιλ δια 8 μήνες βγαίνουν περίπου 40χιλ τον μήνα
Νικολς,Φελντειν,Παππας κτλ πάνω κάτω εκεί είναι το μηνιατικό τους
O αντιλογος λεει οτι αν ξερεις την αγορα με 300 χιλιαρικα για μιση χρονια παιρνεις της Παναγιας τα ματια, ειδικα σε Αμερικανο.
ΔιαγραφήΔημήτρη, αν η μισή χρονιά είναι κάτι σαν Οκτώβριος-Γενάρης, τότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο εύκολο να βρεθεί τέτοιος Αμερικάνος. Αν είναι Γενάρης-καλοκαίρι τότε ίσως ναι...
ΔιαγραφήΑλέξης
Έχουν γραφτεί τόνοι ιντερνετικού μελανιού για την περίπτωση και του Γιάνκοβιτς. Φαινομενικά το παιδί ξέρει όλα τα βασικά του αθλήματος πάρα πολύ καλά, αλλά δυστυχώς τα 3 χρόνια του στον Παναθηναϊκό απέδειξαν ότι δεν έχει την απαιτούμενη -πνευματική- σκληράδα για να γίνει έστω ρολίστας σε μία ομάδα επιπέδου Euroleague.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλέον είναι 26 και το τρένο, ίσως, έχει χαθεί για να πρωταγωνιστήσει. Οι καλοκαιρινοί αποκλεισμοί από την εθνική θα έπρεπε να τον είχαν πεισμώσει και να δούλευε στο μεσοδιάστημα 2 και 3 φορές παραπάνω. Οι θέσεις βασικού κερδίζονται στο γήπεδο, στην προπόνηση, στο γυμναστήριο όχι λόγω της εθνικότητας, του συμβολαίου, του ονόματος και της προϊστορίας.
Στο γήπεδο απ' όπου εμείς οι φίλαθλοι μπορούμε να εξάγουμε τα συμπεράσματά μας είδαμε ένα παίχτη με ταλέντο ναι, αλλά μέχρι εκεί. Το μεγάλο λάθος βέβαια το έκανε η διοίκηση που ετσιθελικά ήθελε να βαφτίσει βασικούς παίχτες με βάση μόνο την εθνικότητά τους και το ταλέντο τους, χωρίς να έχουν αποδείξει κάτι σε -top επαγγελματικό επίπεδο-.
Ελπίζω βέβαια τα χρόνια του Jankovic στον Παναθηναϊκό να είμαι μία κακή παρένθεση και να δούμε από εδώ και στο εξής ένα άλλο παίχτη και με τα αποχαιρετιστήρια λόγια του Ray Allen στο μπάσκετ, Ευαγγέλιο.
Τον Γιανκοβιτς τον έκαψε ο Παναθηναικος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην 1η χρονιά ουσιαστικά δεν έπαιξε επείδη είχε μπροστα του τον Μασιουλις και τον Μπραμος
Την 2η χρονιά πάλι πήγαμε στο αντίθετο άκρο διώξαμε του; πάντες και τον αφήσαμε μόνο του στο 3 λες και είναι ο Γουιμς. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μεγενθύνεται η κακή του μέρα αφού δεν υπήρχε άλλος να τον αντικαταστήσει. Ενώ χαρακτηριστική είναι η σειρά με την Τσσκα που του ζητήθηκε να ματσάρει με τον Κιριλένκο κατί που ήταν αδύνατο σωματικά
Την 3η χρονιά φέραμε ενα πολύ χειρότερο 3αρι από αυτόν, τον Παυλοβιτς, που ουσιαστικά τον έθεσε εκτός ομάδας ενώ ήταν φανερό οτι ήταν χειρότερο του Βλαντο
Ας διώξει και ο Ολυμπιακός τον Πριντεζη και ας αφήσει τον Παπαπέτρου μόνο του στο 4 και θα δούμε αν καει και πιο γρήγορα απ οτι κάηκε ο Βλαντο.....
Και εγω συμφωνω. Ο Βλαντο ειναι μια χαρα για δευτερο τριαρι στον Παναθηναικο και Ελληνας.
ΔιαγραφήΔεν μπορει να παιξει σαν πρωτο, αλλα δεν ειναι και του πεταματου.
ΑΥΤΗ την στιγμη ειναι σαφεστατα καλυτερος απο τον αναπληρωματικο SF του Παναθηναικου Χαραλαμποπουλο.
Άκου να του βάλουν μπροστά του τον ογκόλιθο Μάικ Μπράμος. Που να βρει χρόνο το παιδί να παίξει. Μόλις 24 χρονών ήταν.
ΔιαγραφήΚαι πέρσι, που έπαιζε 17 λεπτά ο Πάβλοβιτς, που να βρει χρόνο το παιδί;
@2.45
ΔιαγραφήΟ ογκόλιθος που λες όταν καλέστηκε στην εθνική απο τον Τρινκιερι είχε πολύ πιο βασικό ρόλο και από τον Παπανικολάου και από τον Πριντεζη και από τον Περπέρογλου και από τον Σλουκα...
http://www.fibaeurope.com/pageID_MjfTRqDHJoM5clwLWxBHN3.compID_qMRZdYCZI6EoANOrUf9le2.season_2013.roundID_8722.teamID_291.html
Κατι παραπάνω θα ξέρει και αυτός ο Τρινκιερι που κέρδισε μεσα-εξω πέρυσι τον Ολυμπιακό από εσένα τον οπαδό του καφενείου
Περισυ πηρε πολυ χρονο στο 3 απο τον Φεβρουαριο και μετα και Ελλιοτ Ουιλλιαμς, και ο χρονος του Βλαντο επεσε ουσιαστικα στο 0. Οταν ο Παυλοβιτς εφυγε ο Βλαντο εσπασε το χερι του
ΔιαγραφήΓιατί τον αφήσατε να φύγει τότε;
ΔιαγραφήΑφού είναι καλύτερος όλων αυτών...
(Ο Τρινκέρι είναι αυτός ο προπονητής που είχε αποφασίσει να κόψει τον Μπουρούση αλλά δεν του το επέτρεψε ο σωλήνας; Για αυτόν τον προπονητή μιλάμε;)
Ειναι ξεκαθαρο πως ο Παναθηναικος αφησε τον Βλαντο να φυγει για να παιξει ο Χαραλαμποπουλος.
ΔιαγραφήΟ Βασιλης δεν δικαιωνει τις προσδοκιες, ειναι πολυ διστακτικος.
Για μενα θα ηταν καλυτερα να εμενε ο Βλαντο, να πηγαινε δανεικος ο Β.Χ (στον Αρη καλη ωρα)
Ηθελε να τον κόψει; Βασικό 5αρι τον είχε....
ΔιαγραφήΑντίθετα τον Πριντεζη τον είχε 3ο 4αρι πίσω από Καιμακόγλου και Φωτση
Το αν είναι καλός προπονητής ή οχι ο Τρινκιερι το αποδεικνύει η πορεία του και αυτή την στιγμή θεωρείται στους κορυφαίους προπονητές της Ευρωλίγκας
Λανθασμένα τον αφήσαμε να φύγει, για βασικός μπορεί να μην έκανε αλλά από Παπαπετρου και Παπανικολάου είναι καλύτερος παίκτης
Διαγραφή@q81
ΔιαγραφήΓια Μπράμο ήταν η ερώτηση.
«Ήταν εμφανές ότι δεν χάρηκε με την απάντησή μου. Μόλις δε, επιστρέψαμε στην Αθήνα, έδωσε στην υπόλοιπη ομάδα ρεπό και μου είπε να πάω να κάνω ατομική προπόνηση μαζί με τον Βασίλη τον Καββαδά, που δεν είχε ταξιδέψει μαζί μας και είχε μείνει πίσω. Αισθάνθηκα πολύ αδικημένος, γιατί ένιωθα ότι μπορούσα να βοηθήσω την Εθνική κι επειδή είχαμε μπροστά μας τουλάχιστον μία εβδομάδα για την αναχώρηση μας και δέκα μέρες για το πρώτο τζάμπολ στο Ευρωμπάσκετ, πήρα τηλέφωνο τον πρόεδρο της ΕΟΚ, τον κ. Βασιλακόπουλο...»
ΔιαγραφήΜπράμος καλύτερος των δυο Παπ, αλλά παγκίτης στη Βενέτσια!!!
ΔιαγραφήGood job!
Τρολλ ή τόσο άσχετος;
O Μπραμος εκανε πολυ απογοητευτικο τελευταιο 6μηνο στον Παναθηναικο. Ο Παναθηναικος ομως αν θυμαμαι καλα δεν τον εδιωξε. Ο ιδιος ειχε ορο στο συμβολαιο και εμενε ελευθερος γιατι ήθελε να κηνυγησει καλυτερο συμβολαιο. Τραυματιστηκε στα camps και η καριερα του πηρε την κατω βολτα. Δεν τον εχω παρακολουθησει στην Βενετσια.
ΔιαγραφήΝομίζω ότι έληξε το συμβόλαιο του και δεν του κάνατε καν πρόταση.
Διαγραφήhttp://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=39492&subid=2&pubid=129087407
http://www.sport-fm.gr/article/basket/lasme-kai-mpramos-ston-olumpiako-an/770729
ΔιαγραφήΟ Πριντεζης ήταν εκτός αποστολής στην Μαλαγα και γύρισε στον Ολυμπιακό. Ο Παπανικολάου με την Εθνική κάθε καλοκαίρι έχει 1,5 πόντο μ.ο το παιχνίδι
Για τον Παπαπετρου δεν μπορώ να πω τον συμπαθούσα και στις μικρές Εθνικές που ήταν το νο2 πίσω από τον Μποχωρίδη
Αφού ρε μαν δεν το χεις. Τι συνεχίζεις;
Διαγραφήπες τα ρε 6.13 αφού ο φίλαθλος του ολυμπιακού δεν το κάτεχει τι κάθεται και γράφει.
Διαγραφήκάθονται και τσακωνονται για τους δυο παπ και τον μπράμος παρόμοιοι παίκτες είναι όλοι αυτοί, ρολίστες και τίποτα παραπάνω
Ναι ρε εννοείται. Και ο Πρίντεζης μαζί που το 2013 είχε μόλις επιστρέψει από Μάλαγα.
ΔιαγραφήΑσχετίλες γαύροι.
-o βλαντο δυστυχως δεν τα καταφερε στο τοπ επιπεδο και δεν τα καταφερε επειδη και σοφτ παικτης ειναι αλλα και επειδη δεν εχει ξεκαθαρισει σε ποια θεση θελει να παιζει προκειμενου να βγαλει την ποιοτητα του στο παρκε.ειναι τριαρι?πρεπει να φτιαξει κορμι και οχι να μη μπορει να σπρωξει στο ποστ ουτε το λοτζεσκι.του φαγε τη θεση του δευτερου τριαριου στη βαλενθια ο 35χρονος σατο,πανω στο χερι του οποιου βεβαια κανεις μαθημα ανατομιας!!!ειναι δυαρι?πρεπει να φτιαξει ντριπλα και να βελτιωσει και αλλο το σουτ.και στις 2 περιπτωσεις φυσικα για να επιβιωσει στο τοπ επιπεδο πρεπει να αγριεψει.μπασκετ ξερει αλλα μπασκετ ξερουν χιλιαδες ελληνες αλλα μονο μερικες δεκαδες απο αυτους παιζουν στην Α1 και μολις 10-15 απο αυτους στην ευρωλιγκα.
ΑπάντησηΔιαγραφή-O μαρκοπουλος για μια ακομα χρονιά δινει μαθηματα για το πώς μπορεις να κανεις σοβαρη ομαδα ενα συνολο χαμηλης , συγκρητικα παντα, ποιοτητας παικτων.παρα πολλη καλη δουλεια στον παοκ και αν μπορουσε να αλλαξει 1-2 ξενους το αποτελεσμα θα ηταν ακομα καλυτερο.
ο κλαντον φερνει λιγο σε Ροι Ταρπλει στην κοψια του?
εσπαγα το κεφαλι μου ποιον μου θυμιζει ο προπονητης της βαρεζε μεχρι που το ειπε ο σπικερ, παολο μορετι!!μας πηγε 25 χρονια πισω....
ο κονιαρης παντως απο παιδι εγινε ανδρας.εδεσε το κορμι του, στην αμυνα απλα τα σπαει το παλικαρι και δε ξερω αν για 40-50χιλ αξιζε τον κοπο να τον αποδεσμευσει ο παναθηναικος.
-ισως, λεω ισως, το ιταλικο πρωταθλημα θα πρεπει να το προσεξουν περισσοτερο οι ελληνες προπονητες οσον αφορα τις μελλοντικες τους συνεργασιες.
-το ματς μεσα στην εφες αποτελει για τον παο μια πρωτης ταξεως ευκαιρια να αντιστρεψει ολοκληρωτικα το κλιμα υπερ του.δυσκολο ματς απεναντι σε καλη ομαδα που μεχρι τωρα ειχε ενα απο τα πιο δυσκολα προγραμματα στην ευρωλιγκα.ισως ηρθε η ωρα να μιλησει για πρωτη φορα φετος ο μπουρουσης.
-ο οσφπ ειναι σε οργιαστικη κατασταση, ειδικα στο επιθετικο κομματι, για αρχη της σεζον στην ευρωλιγκα και ειναι ευκαιρια γι αυτον να νικησει και τη τσσκα αυριο, ειδικα αν παιξει και ειναι καλα ο γκριν.κλειδι για μενα η αμυνα που θα παιξουν πανω στο ντε κολο και πιστευω οτι ο παπανικολαου μπορει να τα καταφερει.
απο την αλλη, αν συνεχισουν στον οσφπ να εχουν την ιδια αντιμετωπιση στα ματς της Α1 ειναι σιγουρο οτι καπου θα την πατησουν.στο ματς με τους ροδιτες ηταν εξοργιστικα νωθροι.
-100εκ στον αντετοκουμπο?ο κιντ ρισκαρει πολυ με το προτζεκτ που εχει στησει στο μιλγουοκι και πανω απο ολα βιαζεται.η επιλογη του στα φετινα ντραφτς κατι τετοιο μου δειχνει,οπως και η τοποθετηση του Γιαννη απο περυσι στο ποιντ απομακρυνοντας το ναιτ.πολλη πιθανη η απολυση και το χειροτερο θα ειναι ο επομενος προπονητης να εγκαταλειψει το πλανο αυτο και να το παει απο την αρχη.
-γινεται να μη ξαναδιαβασω καπου ατακες τυπου "καλος ο μποχωριδης με την κυμη"?αυτο ελειπε να μην ειναι καλος σε τετοια ματς ο παικτης.το θεμα ειναι ομως αν μπορει να αναγκασει τον προπονητη του να τον βαλει μεσα σε ματς ευρωλιγκας και οχι μονο αυτο αλλα αν μπορει να τον βαλει σε ματς ευρωλιγκας που το παιχνιδι θα παιζεται ακομη και δε θα χει ληξει πριν την ωρα του.
προς πιτσιρικαδες του παναθηναικου:"παρτε κανα dvd του αγραβανη και δειτε με ποσο τσαμπουκα και με ποσο θρασος παιζει ενας μικρος σε μια μεγαλη ομαδα.μετα αφαιρεστε τα λαθη που κανει ο παικτης και εχετε το ιδανικο αποτελεσμα."
-καλος ο αλεν, πολυ καλος, αλλα θα παρω ρετζι.i love being the enemy που λενε και στο χωριο μου.
-ο παππας θα πρεπει να αναρωτηθει αν ειναι σε θεση μια πολλη καλη εμφανιση, που σιγουρα ειναι ικανος να πραγματοποιησει και το εχει αποδειξει αρκετες φορες, αν μπορει να την επαναλαβει και το επομενο βραδυ και το μεθεπομενο κοκ.....αν καταληξει στο συμπερασμα οτι δεν....θα πρεπει να αλλαξει και τροπο παιχνιδιου σιγα σιγα και να τη δει λιγο πιο ρολιστας, λιγο περισσοτερο πλει μεικερ, να ακουει λιγο παραπανω τον προπονητη αν θελει να μακροημερευσει σε αυτο το επιπεδο.σε διαφορετικη περιπτωση υπαρχει και ο αρης!με ποναει και μονο που εγραψα κατι τετοιο.
ΣΜ
Γιατι να μην γραφτει οτι ο Μποχωριδης ηταν καλος με την Κυμη;
ΔιαγραφήΟ Μποχωριδης προσπαθει ν αποδειξει σε ολους οτι αξιζει να ειναι 5ος guard στον Παναθηναικο.
Αντιστοιχα ο Χαραλαμποπουλος που ολοι τον θεωρουν σουπερ-προτζεκτ, ηταν καλος με την Κυμη; Με τον Κοροιβο; Με ποια ομαδα ηταν καλος;
Κλείσε σε ένα δωμάτιο τον Γιάνκοβιτς, τον Χαραλαμπόπουλο και τον Αγραβάνη. Βάλε μια μπριζόλα στο κέντρο του δωματίου. Και μάντεψε ποιος θα τη φάει.
ΔιαγραφήΝα πάει σε κανά διαγωνισμό άμα είναι
Διαγραφή2:49, ποιά μπριζόλα; Έχει... τρουπώσει στο δωμάτιο ο VSpan, εξαφάνισε την μπριζόλα πριν καν οι υπόλοιποι καταλάβουν ότι υπήρχε κρέας στον χώρο, πέτυχε το καλάθι και πήρε και το φάουλ. ;-)
ΔιαγραφήΤώρα, την ασίστ (μετά το κλέψιμο... της μπριζόλας :-) που την έδωσε, δεν παίρνω όρκο...
Jack of all trades, master of none o vladimir yankovic.
ΑπάντησηΔιαγραφήκρίμα γιατί είχε τις προδιαγραφές να γίνει ένα ολοκληρωμένο PG, κάτι σαν milenko tepic με μυαλό.
είναι ο παίκτης που συγκέντρωνε τα περισσότερα στοιχεία του 3D στην ομάδα, in a certain scale of course, αφού μπορούσε να κατεβάσει μπάλα, να πασσάρει, να σουτάρει, να καλύψει χώρους στην άμυνα, να πηδήξει για rebound, ακόμα και να πάρει το τελευταίο κρίσιμο σουτ, όπως στο παλατάκι με παοκ και γαύρο στο σεφ το 2014.
είναι και θέμα ψυχολογίας, όπως και του παπά, μόνο που ο ωλαδο δικαιολογείται απόλυτα. φανταστείτε κάποιον που κάνει το επάγγελμα του πατέρα του, στο οποίο ο δεύτερος είχε τραυματιστεί τόσο σοβαρά. μάλλον θα είχε ο ίδιος διστακτική προσέγγιση και στο βάθος του μυαλού του .....
Δεν το χα σκεφτεί αυτό στο τέλος με τη συσχέτιση ψυχολογίας Βλάντο και πατέρα του. Αν και τώρα που το είδα γραμμένο ένιωσα ότι ήταν μπροστά στα μάτια μου τόσο καιρό και απλά δεν το έβλεπα.
ΔιαγραφήΕν μεσω εβδομαδας Ευρωλιγκας και χωρις να εχει γεμισει το προηγουμενο μπλογκ, ποιος ο λογος για ενα ολοκληρο αρθρο γι αυτον τον παιχτη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν του λειπει το ταλεντο αλλά και δεν ισχυει το “Το βασικό πρόβλημα του Βλάντο έχει να κάνει με το mentality του." Ο ανθρωπος απλά εχει σπαταλησει συνεχομενα καλοκαιρια στη Μυκονο αντι να παει στην Αμερικη να χτισει το αδυνατο κορμι του. Εκτος και αν το mentality εχει να κανει με αυτη τη σπαταλη. Τωρα ειναι πλεον αργα. Δεν συναγωνιζεαι πια παιχτες οπως ο Παπανικολαου και ο Παπαπετρου αλλά παιχτες οπως ο Γιαννοπουλος του Ρεθυμνου. Δηλ. λίαν μετρίως μέτριος και κατω του μετρίου.
Κριμα για τη φαιά ουσία Τζιμ.
Λελ.
ΔιαγραφήΤί εννοείς να έχει γεμίσει το προηγούμενο μπλογκ? με σχόλια μάλλον ε?
Υπάρχει κάποιος κανόνας ότι πρέπει να γράφονται 400+ σχόλια σε κάθε άρθρο για να γράφει το επόμενο ο Τζιμ? Δεν νομίζω ότι το χει έτσι στο μυαλό του. Και προφανώς πολύ καλά κάνει.
Όποτε βρίσκει κάτι που ο ίδιος το θεωρεί άξιο λόγου το γράφει, έτσι έχω καταλάβει και αυτό μου αρέσει σε αυτό το blog.
Με την εννοια οτι το προηγουμενο μπλογκ, το οποίο ηταν απείρως πιο ενδιαφερον, εγκαταλειφθηκε για να σχολιασουμε τον Βλαντο, εισαι εντελως εκτος θεματος.
ΔιαγραφήJimmy, πες συγγνωμη στον κυριο.. Αλητη! Ανεβαζεις ποστ οπου αναφερεσαι στον Γιανκοβιτς ενω το παλικαρι μανουριαζοταν στο προηγουμενο? Γι'αυτο στο τελος θα κλεισει το σαιτ.. Ασχετε.
ΔιαγραφήKaspar Hauser
ΣΜ σε ποναει λεει;;πετας χολη και μετα το παιζεις μετανοιωμενος,ποσο δηθεν;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜισό,να βγάλω το παναθηναικομετρο.......
ΔιαγραφήΣΜ
Προφανώς απαγορεύεται κάποιος πράσινος ή κόκκινος να ειναι αντικειμενικός.
ΔιαγραφήJim μακάρι να διαψευσθώ αλλά δεν βλέπω φως με τον Βλαντο.....με την προπόνηση μπορείς να διορθώσεις άπειρα πράγματα...σουτ,ντρίπλα,ταχύτητα,άλμα,σώμα.....toughness & mentality όμως δεν τα αποκτάς με προπόνηση....γεννιέσαι με αυτά....και ο Βλάντο μας έχει δείξει ότι έχει έλλειμμα εκεί...Τρικυμιά εν κρανίο στα κρίσιμα λεπτά ενός κρίσιμου ματς που μεταφραζόταν είτε σε χαμένο lay up,είτε σε χαμένο ριμπαουντ,είτε σε απίθανο φαουλ,είτε σε πάσα στην εξέδρα....Η χρονιά του Ιβανοβιτς ήταν η χρονιά του....λίγοι παίχτες τους δίνονται τέτοιες ευκαιρίες για να εδραιώσουν το status τους....μια θέση μόνος σου σε top club με το καλύτερο pg στην καλύτερη διοργάνωση τις Ευρώπης επιβάλετε το step up...δυστυχώς όμως επέδειξε τελείως λάθος νοοτροπία....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι ο Πρίφτης να τον εδραιώσει σε ένα επίπεδο έτσι ώστε ο ΑΡΗΣ να κερδίσει πράγματα από αυτόν.....και ας είναι αυτά τα πράγματα λίγα...σημασία έχει να είναι κέρδος...
Μπες όλο το καλοκαίρι και κάθε καλοκαίρι στο γυμναστήριο, βάλε 5-6 μυικά κιλά πάνω σου, και θα σου πω εγώ ταφνες και μεντάλιτι.
ΔιαγραφήΌταν ξέρεις ότι με το που πλησιάσεις τον Παπαπέτρου ή τον Παπανικολάου θα πέσει καρπαζά, τότε αρχίζουν οι δεύτερες σκέψεις.
Ο Διαμαντίδης μεγάλε ούτε καν αυτά 5-6 μυικά παραπάνω κιλά είχε....ίσα ίσα του έλειπαν κιόλας....τον πλησίαζε όμως κανένας; Τους δάγκωνε στην καρωτίδα.....άμα κάνεις ποντίκια δεν θα γίνεις και σκληρός....
ΔιαγραφήΜου κάνεις πλάκα; Μου μιλάς για τον πιο δυνατό γκαρντ στην Ευρώπη εδώ και 15 χρόνια. Τον θυμάσαι πως ήταν στα 25 του ή σου έχει μείνει μόνο η εικόνα του 36άρη;
Διαγραφή@Στεφ
ΔιαγραφήΕίναι κουραστικό και "μπασκετικά αναλφάβητο" εάν υπάρχει τέτοιος όρος!! :D να λέει κόσμος τόσα χρόνια για το μυϊκό όγκο που δεν είχε ο Διαμαντίδης. Μέχρι τα 36-37 έπαιξε σε πολύ τοπ επίπεδο και δεν το έκανε τυχαία, είχε το σώμα όχι μόνο το μυαλό!
Δεν είμαι εξειδικευμένος γυμναστής για να ξέρω τι γίνεται με το μυϊκό σύστημα του κάθε παίχτη, ξέρω όμως ότι υπάρχουν 3 διαφορετικοί σωματότυποι και στους 2 δεν "δείχνεις" τόσο "τούμπανο", αν το πάμε ποσοστιαία ο μυϊκός του όγκος λογικά πρέπει να είναι στα ίδια επίπεδα με του Σπανούλη που δείχνει και είναι ταύρος. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Η ευλυγισία τώρα, που είναι επίσης προϊόν σκληρής δουλειάς, που είχε αυτός ο άνθρωπος -βλέποντας επί χρόνια το ζέσταμά του πριν τα ματς- ήταν εξωπραγματική.
Ότι έχει σχέση με το σώμα στο μπάσκετ και τη διάρκεια -νομίζω- έχει να κάνει καθαρά με τη καθημερινή δουλειά στο γυμναστήριο και το στίβο. Δεν φτάνεις και σίγουρα δε μένεις σε αυτό το επίπεδο για τόσα χρόνια, χωρίς καθημερινές θυσίες σε διατροφή και παραγωγής ιδρώτα.
Προς θεού δε λέω Στεφ ότι υπονόησες κάτι τέτοιο στο comment σου, αλλά καλό είναι κάποια πράγματα να αποσαφηνίζονται.
Παιδιά μη συζητήσουμε άλλο για το κορμί του Διαμαντίδη. Ο άνθρωπος ήταν παντού και σε δύναμη κοντραριζόταν σε δύναμη με 4-5άρια. Κακό παράδειγμα.
ΔιαγραφήΈνα καλό παράδειγμα που αποδεικνύει ότι μέσα από τη δουλειά, σε γήπεδο, στίβο και γυμναστήριο, γίνονται τα πάντα είναι ο Πρίντεζης.
ΔιαγραφήΤο θυμάστε στο πρώτο πέρασμα του από τον Ολυμπιακό; Δε μιλάω για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Μιλάω για toughness και mentality. Πείτε μου, τον θυμάστε;
Κακα τα ψεματα, μπασκετικη οδοντογλυφιδα ειναι ο Βλαντο. Πως να τα βγαλει περα με τα τερατα τους Αμερικανους? Δηλ. θα τον βαλεις να παιξει στη θεση 3 απεναντι π.χ. στον Ντεσον Τομας? Πως? Θα ειναι σαν αντρες με παιδια. Μονο αν κατεβαινε στο 2-1 θα εκανε κατι με το κορμι που εχει αλλα κι εκει πρεπει να μαθεις τη θεση για χρονια.
ΔιαγραφήΜε συγχωρείται παλικάρια αλλά έχετε μπερδέψει λιγάκι τα πράγματα..... Είναι άλλο να είσαι gym freak και τουμπανο γεματο μύς και άλλο να έχεις νεύρο και τσαμπούκα...Ο Διαμαντιδης είναι γνωστό ότι δεν ήταν πολύ φαν του γυμναστηρίου.... έκανε μόνο τα απαραίτητα....είναι γνωστό αυτό... τώρα εσύ 3:33 & 4:38 αν νομίζεις επειδή ήταν μακρύς και το βοηθούσε το κορμί του να κάνει πολλά πράγματα στο παρκέ ότι ήταν και αθλητικός με άλμα και στο θεό.... νόμισε το....δεν μπορώ να κάνω και πολλά πράγματα για να σου αλλάξω γνώμη...
ΔιαγραφήΣτεφ, απλά δεν τον θυμάσαι νέο. Τι να κάνω εγώ τώρα;
ΔιαγραφήΠρολάβαινε δηλαδή παίκτες στον αιφνιδιασμό επειδή ήταν ...μακρύς; ΈΛΕΟΣ
ΔιαγραφήΜια στατιστική ματιά από τις 4 πρώτες αγωνιστικές της Ευρωλίγκας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι 59 πόντοι που δέχτηκε ο Παναθηναϊκός από τον Ερυθρό Αστέρα είναι η καλύτερη αμυντική επίδοση ομάδας μέχρι στιγμής στην φετινή διοργάνωση (Pedoulakis approves)
Η Γαλατασαραι και στα 4 παιχνίδια έχει σκοράρει από 83 πόντους και πάνω και παρ όλα αυτά έχασε και τις 4 φορές δικαιώνοντας πανηγυρικά τον Τζιμαρα που προέβλεπε ότι θα έχουν χοντρό θέμα στην αμυνα.
Θα διαφωνήσω με Τζιμαρα όσον αφορά την Ουνικς που έγραψε ότι επιβεβαίωσε τις προβλέψεις της σελίδας για το στάτους της.
Η Ουνικς τόσο με Μπαρτσελόνα όσο με Μπαμπεργκ στην Γερμανία ήταν αρκετά καλή και έχασε τα παιχνίδια μέσα από τα χέρια της που αυτό έδειχνε ότι θα ηταν άκρως ανταγωνιστική μέσα στην χρόνια μέχρι όμως που η ατυχία της χτύπησε την πόρτα δύο φορές μάλιστα στερώντας της δύο από τους καλύτερους παίχτες της (Κλαρκ και Πονγκρασοφ) Ο δε Πονγκρασοφ έκανε καταπληκτικές εμφανίσεις στις πρώτες αγωνιστικές και η ειρωνεία είναι ότι τραυματίστηκε στο παιχνίδι που έκανε ρεκόρ καριέρας σε πόντους στην Ευρωλίγκα. Απογοήτευση μέχρι στιγμής για την Ουνικς ο Βορονοφ.
Ντατομε, ξεκίνησε πολύ υποτονικα την χρονιά με μοναδική εξαίρεση τον αγώνα με την Γαλατά που σημείωσε για πρώτη φορά φέτος διψήφιο αριθμό πόντων.
Πανγκος, μέτριος ως αρνητικός μέχρι στιγμής σε αντίθεση με τον Λεκαβιτσιους που προσφέρει πολλά περισσότερα στην οργάνωση και στο σκοράρισμα της Ζαλγκιρις.
Γουιλμπεκιν, μεταμορφωμενος προς το πολύ καλύτερο φέτος.
Παππάς, που είναι ο Παππάς στα 3 τελευταία παιχνίδια;;;
Γκριν, τρίτο συνεχόμενο παιχνίδι που έφτασε σε διψήφιο αριθμό πόντων αλλά σε κανένα από αυτά δεν έφτασε σε διψήφιο raking.
Μαντζαρης, πρώτος σκόρερ του Ολυμπιακού στο παιχνίδι με την Βασκονια. Σιγά τα ωά το είχε ξανακάνει πέρσι στο ΣΕΦ κόντρα στην Ρεάλ.
Κοζερ, επιτέλους ενα καλό παιχνίδι στην τέταρτη αγωνιστική μετά από 3 αγώνες που πέρασε απαρατήρητος.
Ερτελ, ομοίως με Κοζερ.
Κουρμπανοφ, πολύ πεσμένος σε σχέση με πέρσι.
Ντιμπλερ, Πλαις, αγνοούνται
Γιοβιτς, αρκετα χειρότερος από πέρσι μέχρι στιγμής.
Σενγκελια, γύρισε ακόμα καλύτερος μετά τον περσινό τραυματισμό του.
εγω θα το παω αλλου αν και κατα βαση συμφωνω με αυτα που λετε για την ελλειψη σκληραδας........δουλεψε ποτε ο βλαντο με προπονητη τοπ κλας και σε ιδανικες συνθηκες?μπορει καποιος να μου απαντησει?εκει στην ηλικια των 20,21,22 αντε και 23 αν καποιο ταλεντο δεν δουλεψει με σοβαρο προπονητη δεν εχει τυχη να γινει παικτης υψηλου επιπεδου..........παμε στη γενια του.....ο παπανικολαου με ολα τα ασχημα του θα ηταν μπασκετμπολιστας αν δεν τον ειχε δουλεψει ο ντουντα?ο μαντζαρης δεν θα επαιζε στον φαρο αν δεν ηταν η χρονια του σερβου?ο σλουκας με ποιον γινεται πλεον τοπ παικτης?να μην γυρισω πιο πισω και λεω συνεχεια τα ιδια.....γι αυτο ειναι ευλογια ο πασκουαλ για βασιλη-λευτερη και θα το δειτε γρηγορα......ο παππας γιατι με αφθονο ταλεντο ακομα να κανει το παραπανω βημα?εδω θα ειμαι καθετος....οι ελληνες προπονητες δεν μπορουν να δημιουργησουν ακομα ΥΨΗΛΟΤΑΤΟΥ επιπεδου παικτες και οι δημοσιογραφοι εδω τους εχουν βαφτισει και σχολη κιολας.....ο βλαντο και ο καθε βλαντο(ιωαννη ακους?)πρεπει να δουλεψουν με ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ στην κρισιμη ηλικια μεχρι να γινουν 23 .......απο κει και περα λιγα περιθωρια υπαρχουν.........stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να μου πεις με ποιους ξένους προπονητές προπονήθηκαν οι Παπαλουκάς, Διαμαντίδης, Σπανούλης πριν την κρίσιμη ηλικία των 23.
Διαγραφήμιλαω για ταλεντα που βγαινουν συνεχεια....οχι για παικτες-μυθους που βγαινουν μια φορα στα τριαντα χρονια....επισης θα ηθελα να μου πεις που θα ηταν οι τρεις χωρις μεσινα-ντουντα-ζοτς.....stonerook
Διαγραφή?εκει στην ηλικια των 20,21,22 αντε και 23 αν καποιο ταλεντο δεν δουλεψει με σοβαρο προπονητη δεν εχει τυχη να γινει παικτης υψηλου επιπεδου..
ΔιαγραφήΕσύ δεν το έγραψες αυτό;
Κι εγώ σε καλώ να μου απαντήσεις σε κάτι πραγματικό. Ποιους προπονητές είχαν μέχρι την κρίσιμη ηλικία των 23.
ΔιαγραφήΌχι κάτι φανταστικό και υποθετικό.
Μπορείς να μου πεις και για Μπουρούση και για Περπέρογλου επίσης.
Εχω καιρο να γραψω αν και διαβαζω ανελλειπως το μπλογκ..
ΔιαγραφήΔεν γινεται να συμφωνησω περισσοτερο μαζι σου..
Διαφωνω μονο σε μια προταση:
....πρεπει να δουλεψουν με ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ στην κρισιμη ηλικια μεχρι να γινουν 23....
Αν ο εκαστοτε παιχτης ειναι δουλευταρας δεν παιζει ρολο η ηλικια..πχ Πριντεζης (επι ντουντα),Καιμακογλου(επι ζοτς αν και πιστευω οτι τον χρειαζοταν κανα δυο χρονια ακομα για να γινει τοπ παιχτης καθως δεν εφτασε ποτε το ταβανι του),δδ (ο οποιος ηρθε στα 24)..
Παπας-Βλαντο επι εποχη ζοτς θα γινοντουσαν 2 απτους καλυτερους παιχτες στην θεση τους..ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ..Το προγραμμα του οσφπ ουσιαστικα ειναι να γινουν ντουλαπες οι παιχτες..ωραιο προγραμμα θα συμπληρωσω..Μαντζαρης-Παπανικολαου-Σλουκας-ακομα και Πριντεζης ξεπεταχτηκαν επι ντουντα..Απο τοτε βλεπουμε στασιμοτητα σε ολους(αν και ο πριντεζης προλαβε να φτασει το ταβανι του επι ντουντα το οποιο ειναι να παιζει ως ο κορυφαιος στη θεση του),μεχρι που ο σλουκας πηγε στον ζοτς..Η πρωτη χρονια ηταν εκμαθησης και ειχε και τραυματισμους και τωρα θα γινει ο κορυφαιος στην Ευρωπη..
Εχω μια επλιδα ακομα οτι ο Πασχαλης θα καταφερει να κανει τον Παπα και ασσο ωστε να καθιερωθει στην Ευρωλιγκα ως παιχτης της και σιγα-σιγα να κορυφωθει..Αυτο θα φανει βεβαια σε 2-3 μηνες αν μπορει να γινει..Οχι γιατι θα γινει παιχταρας ακομα αλλα θα ανταποκρινεται καλυτερα στο παιχνιδι..
Υ.Γ..ΜΠΟΧΩΡΙΔΗ η ευκαιρια σου..Εισαι υγιης,εχεις προπονητη για πρωτη φορα να σε καθοδηγησει σε αυτο το επιπεδο και να εξελιχτεις,και λειπει ο δευτερος ασσος..ΟΡΜΑ..
Υ.Γ..ΧΑΡΑΛΑΜΠΗ επιτελους θα μπεις σενα προγραμμα το οποιο θα σε εξελιξει και σενα..Πασχαλη πρεπει να κανεις οτι εκανε ο ζοτς στον δδ σε καθε ματς..Πες του να γινει ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ..
ρε παιδιά ο χαραλαμποπουλος δεν έχει παίξει ποτέ στην ζωή του 30 λεπτα σε έναν αγώνα σε πρωτάθλημα αντρών...καταλαβένετε τι σημαίνει....?το παιδί τον μαντζάρησαν τελειως λάθος και φταίει η διοικηση του παο...ο μποχωρίδης εχει αρχίσει να καταλαβαινει πόσο σημαντικές ειναι οι ευκαιρίες που του δίνει και θα ανταμειφθει αν συνεχισει έτσι...
Διαγραφήμιλαω για παικτες κανονικους το ξαναλεω οχι για παικτες μυθους διαμαντιδη-σπανουλη-σαρας-ντεγιαν κτλ....δεν ειναι ξεκαθαρο?.....αυτοι οτι και να γινει θα γινοταν παιχταραδες...........stonerook
ΔιαγραφήΚάτσε, ρε stone. Ο Ντόνσιτς ποιον δάσκαλο είχε; Κι άντε πες αυτός είναι περιπτωσάρα.
ΔιαγραφήΝα πάμε στους μεγαλύτερους που δεν είναι χαρισματικοί. Ο Σίμον, ο Βορόντσεβιτς, ο Χάκετ, ο Ερτέλ, ο Χάνγκα, ο Κοζέρ, ο Κλαβέρ, ο Γιόβιτς, ο Ντατόμε, ο Βέσελι και μπορώ να σου γράφω Ευρωπαίους μέχρι αύριο. Ποιους δασκάλους είχαν;
Ποιοι είναι οι δάσκαλοι για να συνεννοηθούμε;
Δεν χρειάζεται προπονητής με master στην δουλειά με τους μικρούς. Σοβαρό πλάνο χρειάζεται απ’ το club, πρόγραμμα, σχέδιο, υπομονή και ξεκάθαρη στόχευση. Δεν σου λέω να έχει τον οποιονδήποτε κατσαπλιά στον πάγκο αλλά έναν καλό επαγγελματία που θα του εξηγήσει τι ακριβώς θέλει. Δεν είναι πυρηνική φυσική η πρόοδος ενός νέου παιδιού.
Μην υποτιμάς την συμβολή των Ελλήνων προπονητών στην εξέλιξη των νέων παικτών. Μπορεί να μην είναι σπεσιαλίστες αλλά δεν είναι και ανίκανοι. Εδώ ήρθε ο Ιβάνοβιτς ως ο καταλληλότερος για την δουλειά και τελικά δεν έκανε τίποτα. Γιατί; Γιατί το club δεν είχε ξεκάθαρη κατεύθυνση, έκανε σχεδιασμό του ποδαριού και οι απαιτήσεις του άλλαζαν κάθε 10 μέρες.
Δηλαδή χωρίς προπονητή επιπέδου Ντούντα στη χειρότερη μπορείς να γίνεις μύθος αλλά δεν μπορείς να γίνεις ένας απλά καλός παίκτης;
ΔιαγραφήΒγάζει το παραμικρό νόημα αυτό που λες;
Οι καλοι παιχτες μετα το ξεπεταγμα τους στις ηλικιες 18-23,χρειαονται δασκαλο-καθηγητη για να γινουν κορυφαιοι,και οταν λεω κορυφαιοι δεν εννοω απλα μεγαλοι παιχτες αλλα παιχτες που μαζευουν τροπαια..Δεν ειναι τυχαιο οτι ο ΔΔ ειχε ζοτς,ο Σπαν ζοτς-ντουντα ο Παπαλουκας μεσινα..Οι 3 κορυφαιοι γκαρντ της δεκαετιας 2005-2015 ηταν αυτοι και προσθετουμε και τον σαρας ο οποιος δουλεψε και αυτος με ζοτς αλλα και βρεθηκε σε ομαδες μυθους οπως της μπαρτσα του 2003 με πεσιτς ( ο οποιος ηταν δασκαλος) και συμπαιχτες αστα να πανε,οπως και η μακαμπι του 2004-2006 η οποια ειχε παιχταραδες..
ΔιαγραφήΤα ταλεντα μεχρι τα 18-23 που ειναι να ξεχωρισουν θα φανουν..Μετα χρειαζεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ και εναν ΚΑΘΗΓΗΤΗ-ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗ για να πανε στο τοπ επιπεδο..
Δεν ειναι τυχαιο οτι η ΤΣΣΚΑ το σηκωσε με Τεοντοσιτς-Ιτουδη(υστερα απο πολλες αποτυχιες-ενω και ο μιλος ειχε χαρακτηριστει και λουζερ μεχρι περυσι) ο οποιος αποτι φαινεται τετοιος ειναι(ο Ιτουδης)..
Για να μπει ενας παιχτης στην ελιτ χρειαζεται και την αναλογη καθοδηγηση..
ΥΓ..Ο Ντουσκο στον παναθηναικο την πατησε με τις βλακειες του δγ περι ελληνοποιησης και με ενα μπατζετ της πλακας κανα τετραμηνο ειχαμε παιξει μπασκεταρα..Αλλα δεν ειχαμε ουτε βαθος ουτε τιποτα..Ο Βλαντο ειχε κανει την καλυτερη χρονια του αλλα οταν εκανε την φυσιολογικη κοιλια του οπως κανει καθε παιχτης μεσα στη σαιζον δεν υπηρχε αλλος απο πισω του ενω αργοτερα και μεχρι να επανελθει εφυγε ο ντουσκο..Τα ιδια και ο παπας με την διαφορα οτι εκοψε τους χιαστους του ενω ειχαμε μεσα σε ολα και γκιστ με τα δικα του..Ο μονος προπονητης που αδικηθηκε ηταν ο ντουσκο με το ελαχιστο μπατζετ και τις χιλλιες γκαντεμιες..
Stone, εχει σπασει το ENTER σου? ή δουλευεις σε τηλεγραφειο και βαζεις τελιτσες συνεχεια?
ΔιαγραφήΑφηνε καμια παραγραφο παληκαρι μου γιατι λες ενδιαφεροντα πραγματα..
Πολλα πραγματα μπορει να σταθουν ως αιτιες να ξεπεταχθει ενας παικτης. Οπως ενα σουτ. Συγκρινετε τον Πριντεζη πριν και μετα την 1η κουπα στην Πολη. Εγω προσωπικα δεν περιμενα ποτε να εξελιχθει σε τοσο καλο παικτη, δε μου γεμιζε ποτε το ματι.
ΔιαγραφήΤο νικητηριο καλαθι ηταν το κλικ για τον Πριντεζη στην ηλικια των 27 (αν δε κανω λαθος). 27 ετσι? Γι αυτους που ειναι απογοητευμενοι με τον Χαραλαμποπουλο, τον Αγραβανη, το Μποχωριδη κοκ και εχουν σα μετρο συγκρισης τον πιτσιρικα της Ρεαλ.
Κάποια στιγμή θα ήθελα να γράψεις λίγα λόγια και για το Χαραλαμπόπουλο. Και με αφορμή αυτόν να κάνεις μια σύνδεση με το πως υποστηρίζονται οι νέοι παίχτες και αν πραγματικά υπάρχει ένα αληθινό πλάνο (αγωνιστικό, ψυχολογικό), στη διαδικασία ανάπτυξής τους. Αληθεια εγώ δε βλέπω ένα στέρεο πλάνο. Στην Ελλάδα είναι εύκολο να λένε βάλε τους πιτσιρικάδες και μόλις ξινίσει κάποιος στον κόσμο να τον αφορίζουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την περίπτωση του Χαραλαμπόπουλου βλέπω ένα αδικαιολόγητο ντόρο για το όνομά του, χώρις να έχει δείξει ότι έχει το μέταλλο να σταθεί (κάτι που ο Παπαγίαννης το έδειξε). Και στο τέλος-τέλος το ίδιο το παιδί δε βοηθιέται πραγματικά με το να λέμε να μπει να παίξει, όταν στην πραγματικότητα δε δείχνει να το αξίζει και μάλλον απογοητεύεται κι ο ίδιο. Ακόμα και η λύση του δανεισμού θα μπορούσε να τον ξυπνήσει (βλέπε Πρίντεζη παλαιότερα). Άσε που είναι πολύ 'βαρύς' για την ηλικία του..
Ο Παπαγιάννης πότε το δειξε και δεν το δειξε ο Χαραλαμπόπουλος?
ΔιαγραφήΈχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στον Βλάντο. Ίσως φταίει και η μεγάλη δυσκολία που αντιμετώπισε στη ζωή του κι ενώ ήταν ακόμη μικρός. Σαν παίκτη δεν τον θεωρούσα ποτέ κάτι special αλλά πίστευα ότι θα μπορούσε κάποια στιγμή να σταθεί στον ΠΑΟ ως ρολίστας των 15’. Και θα είχε μια επιπλέον ευκαιρία φέτος αν η ομάδα δεν επέλεγε τον Χαραλαμπόπουλο γι’ αυτόν τον ρόλο. Ενώ έχει σε καλό επίπεδο τα βασικά του λείπει ο χαρακτήρας για το βήμα παραπάνω. Καθόλου ανταγωνιστικός, πολλές μεταπτώσεις στην διάθεσή του, ελάχιστα εργατικός και περισσότερη έγνοια για τα γύρω γύρω. Η εξέλιξή του, λοιπόν, δεν μου προκαλεί έκπληξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια είναι ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για το ότι διέψευσε τις προσδοκίες που υπήρχαν ανήκει στον ίδιο. Σημαντικό μερίδιο ευθύνης ανήκει και στον Παναθηναϊκό που τον διαχειρίστηκε εντελώς λανθασμένα όπως και σχεδόν όλα τα στοιχήματα του καλοκαιριού του 2014. Ο Βλάντο έμεινε τρία χρόνια στην ομάδα. Κάθε χρόνος ήταν και μια ανεξάρτητη ιστορία χωρίς την παραμικρή συνέχεια.
Τον πρώτο χρόνο του έφαγαν τα αυτιά ότι τον αδικούσε ο προπονητής επειδή προτιμούσε Μασιούλις και Μπράμο. Το παιδί επαναπαύτηκε στην εύκολη δικαιολογία χωρίς την παραμικρή ατομική βελτίωση. Ήταν μόλις η πρώτη του χρονιά στο ψηλότερο επίπεδο.
Τον δεύτερο, χωρίς σκέψη άδειασαν την θέση για πάρτη του χωρίς να είναι έτοιμος να σηκώσει το βάρος. Προόδευσε ελάχιστα με το δεύτερο μισό της χρονιάς να είναι απογοητευτικός.
Τον τρίτο, ήρθε κι έδεσε το γλυκό. Ο προπονητής του δεν τον εμπιστεύτηκε ποτέ προτιμώντας έναν εμφανώς χειρότερο παίκτη στη θέση του. Μάλιστα, μετά τις προσθήκες του χειμώνα τον πάγκωσε τελείως. Ο τραυματισμός στο πρώτο ματς των play off της Α1 του στέρησε και την τελευταία ευκαιρία να διεκδικήσει την παραμονή του.
Η νοοτροπία του συνομήλικού του Σλούκα έπρεπε να είναι ο οδηγός για τον Βλάντο. Του εύχομαι να βρει στο πρόσωπο του Πρίφτη τον άνθρωπο που θα του αλλάξει το τσιπάκι ώστε σε 1-2 χρόνια να τον δούμε σε μια πραγματικά καλή ομάδα της Euroleague.
ΥΓ Με προπονητή στην εθνική, τι διάολο γίνεται;
Νομίζω ο Jim είναι αυστηρός με αυτούς που συμπαθεί και δε νομίζω να αφιέρωνε και ένα ολόκληρο post σε κάποιον που τον αφήνει αδιάφορο. Δεν ξέρω αν κάνει καλά, εγώ είμαι μαλακός με αυτούς που συμπαθώ, οπότε επειδή τον Βλάντο τον συμπαθώ πολύ, προσωπικά του δίνω, για του λόγους που ανέφερες κι εσύ, πολλά, πάρα πολλά ελαφρυντικά. Και εύχομαι καλή συνέχεια στον ίδιο και, έτσι για τον χαβαλέ, το πάθημα να γίνει μάθημα στον Παναθηναϊκό.
ΔιαγραφήΥΓ : Βρε την Unics
Πάντως ο ατυχησασας κος Πεδουλακης είπε πως του κάναμε πρόταση του κου Βλαδίμηρου να μείνει στον ΠΑΟ αλλά αρνήθηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αυτό το ακούσαμε όλοι πιστεύω.
Βρέθηκε πιθανότατα το σεβάσμιο κορόιδο στο πρόσωπο της αγαπητης Βαλέντσια που του έδωσε οτι ζητούσε.
Αρα αγαπητό μου ποίμνιο ήτο θέμα υλισμου (χρηματικό) η άρνηση του σεβαστού Βλαδιμηρου.
Παπά Γένης
(Ευγένης-Ευγενικός)
Το παρόν άρθρο και ένα σχόλιο ανωνύμου, στο προηγούμενο, που, ανάμεσα σ' άλλα, έγραφε το:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο αδικημένος Παππάς γιατί δε ζητάει να φύγει για να δούμε πόσους μήνες θα του πάρει για να ξανασμίξει με τον Γιάνκοβιτς."
με έκανε να σκεφτώ: ο Παππάς δεν θα ταίριαζε πολύ καλύτερα σε μια ομάδα με ελεύθερη προπονητική φιλοσοφία, από ότι σε μια ομάδα με "σεταρισμένο" παιχνίδι και ανάθεση συγκεκριμένων ρόλων σε κάθε παίκτη, όπως αυτές π.χ. των Ζοτς και Τσάβι; Δεν θα ήταν ταμάμ γι' αυτόν π.χ. η Μπασκόνια (ειδικά η περσινή) σε ρόλο Adams ή James με το "πάνω κάτω", σε όλο το γήπεδο, στυλ της ή η φετινή Εφές (ή οποιαδήποτε ομάδα της φιλοσοφίας του Περάσοβιτς); Δεν θα ήταν προτιμότερο ΚΑΙ για τον Παππά να αγωνίζονταν στο στυλ παιχνιδιού που του αρέσει και στο οποίο είναι εξαιρετικός και αποδίδει καλύτερα, άρα κατ' επέκταση μπορεί να προσφέρει και περισσότερα στην ομάδα του;
Οι μίκρο- ή μεγάλο-"σκοπιμότητες" βλάπτουν ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ και συνήθως μακροπρόθεσμα τον ίδιο τον εργοδότη...
Αλέξης
ΥΓ. Το σχόλιο αυτό καταλάθος το έστειλα στο προηγούμενο άρθρο, οπότε το ξαναστέλνω στο παρόν άρθρο, που φυσικά είναι η θέση του. Sorry για το μπέρδεμα...
Γιατί να πάρει η Μπασκόνια τον Παππά όταν μπορεί να πάρει ένα Αμερικάνο που θα κάνει τα διπλά πράγματα με τα μισά λεφτά;
Διαγραφή3:38, δεν είμαι ούτε μάνατζερ παικτών ούτε διοίκηση ομάδας για να γνωρίζω και να με αφορούν τα συμβόλαια και τα χρήματα που διακινούνται στις μεταγραφές.
ΔιαγραφήΌμως, κανένας Αμερικάνος, όσο ικανός κι αν είναι, που παίρνει τα μισά λεφτά από τον Παππά όπως λες (αφού φαίνεται ότι γνωρίζεις καλά το... θέμα) δεν μπορεί να έχει ξαναπαίξει στην Ευρώπη (πολύ περισσότερο στην Euroleague), γιατί σε αντίθετη περίπτωση δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα στο εκατομμύριο να μην παίρνει παραπάνω χρήματα (πολύ λογικό) τη δεύτερη χρονιά του (αν είναι τόσο καλός όσο ισχυρίζεσαι ότι μπορεί να είναι - να θυμήσω τους Kyle και Ματ;). Αν λοιπόν δεν έχει ξαναπαίξει ποτέ στην Ευρώπη, έχει το σημαντικό μειονέκτημα (απέναντι στον Παππά) ότι δεν έχει την εμπειρία και τις εικόνες/παραστάσεις του δικού μας, αφενός από το πώς παίζεται το άθλημα στην Ευρώπη, αφετέρου από τη συμμετοχή σε Top Clubs όπως ο ΠΑΟ. Άρα το ρίσκο που θα πάρει η ομάδα με έναν τέτοιον Αμερικάνο θα είναι ιδιαίτερα μεγάλο.
Αλήθεια, το π.χ. που έγραψα στο προηγούμενο σχόλιο, σου λέει κάτι; Προφανώς υπάρχουν και άλλες ομάδες στην Ευρώπη με το αγωνιστικό στυλ που ταιριάζει και αρέσει στον Παππά, αλλά για τα περαιτέρω παρακαλώ όπως αποτανθείτε στον Jim... :-)
Διαφωνούμε σε κάτι βασικό. Εγώ πιστεύω ότι παίκτες που παίζουν ευρωλίγκα με 200-300 χιλιάρικα είναι σε θέση να προσφέρουν περισσότερα από τον Παππά. Ένα καλό παράδειγμα είναι κι ο συμπαίκτης του ο Φελντέιν.
Διαγραφή- αποταθείτε -
ΔιαγραφήΜεγαλο ζορι τραβας φιλε
Διαγραφή- αποταθείτε -
Διαγραφή@8:29
ΔιαγραφήΔιαφωνείς ότι είναι καλύτερος ο Φελντέιν;
Jim ειναι το σουτ του Allen στον εκτο τελικο το μεγαλυτερο σουτ τις 20ετιας?Μπορει να θεωρηθει το μεγαλυτερο σουτ ολων των εποχων?Σκεφτομαι την επιδραση που ειχε στο πως βλεπουμε πλεον μερικους παιχτες.Ο lebron θα ειχε 1/4 τελικους με μιαμι και πιθανοτητα να ειχε σπασει απο ποιο νωρις η big 3 των Μιαμι.Ο Duncan θα ειχε αλλο 1 mvp τελικων και δεν θα ηταν απλα ο καλυτερος pf ολων των εποχων αλλα θα ειχε μπει και στην συζητηση για goat.
ΑπάντησηΔιαγραφήO Lebron απο την αλλη, με 1/4 τελικους σε 4 χρονια θα ειχε γυρισει στο Cleveland να κυνηγησει ενα τροπαιο για την πολη του, απελευθερωμενος απο το πρεπει ή θα ειχε κυνηγησει τιτλους φτιαχνωντας παλι νεα big 3 στο Μιαμι με νεο αιμα?.
Οτι και να πουμε για αυτο το σουτ, μας προσεφερε μια απο τις καλυτερες στιγμες ολων των εποχων στο νβα και την επομενη χρονια ,μια απο τις μεγαλυτερες παραστασεις απο ομαδα σε τελικους παιζοντας το πιο ολοκληρωτικο μπασκετ που εχουμε δει με καυσιμο εκεινο το σουτ.Θρυλος.
RTJ
Αδερφε το μεγαλυτερο σουτ ολων των εποχων εγινε στις 14 ιουνιου 1998 γιατι ηταν το τελευταιο σουτ(της πραγματικης καριερας)του ΘΕΟΥ!!!
ΔιαγραφήΟ Marcus Williams για μπακ απ του Καλάθη πώς θα σας φαινόταν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έδενε και με Gist.
ΔιαγραφήΧαχαχα..ας επικεντρωθούμε σε αγωνιστικά χαρακτηριστικά κυρίως.
ΔιαγραφήΣουτέρ σταθερός δεν είναι, οπότε ίσως μαζί με Καλάθη να υπάρχει ένα θεματάκι αλλά δημιουργικά είναι νομίζω αρκετά καλός. Και είναι και σε καλή ηλικία.
Παιζει μπουντουτσνοστ βασικουρα
ΔιαγραφήOoooooops Kill Bill did it again
Ξερει πολυ μπασκετ αλλά ειναι πια πολυ αργος και ευθραστος γι αυτο και δεν παιζει σε ομαδα Ευρωλιγκας. Τρυπα στην αμυνα, οσους βαλει αλλους τοσους θα φαει. Αλλά οτι ειναι παιχτης, ναι, ειναι.
ΔιαγραφήΛεμε για το Γιανκοβιτς και δε λεμε για την αποτυχια του Παναθηναϊκου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παναθηναϊκος λοιπον πηρε ενα παικτη που με τον Πανιωνιο ηταν σουπερ (με ολες τις δεδομενες αδυναμιες του) κι οχι μονο δεν καταφερε να τον εξελιξει αλλα τον εκανε χειροτερο. Περα απο τις ξεκαθαρες ευθυνες του Βλαντο λοιπον, ας σκεφτουμε και τις ευθυνες του οργανισμου που τον πληρωνε τοσα χρονια. Δηλ ο Αγραβανης ειναι πιο σοβαρος; Ή για να το πουμε αλλιως που το βρηκε το πεινασμενο mentality; Εγω εχω λοιπον να πω οτι το βρηκε στα αποδυτηρια διπλα στο Σπανουλη, τον Πριντεζη και τους υπολοιπους. Την ιδια στιγμη που ο ΟΣΦΠ εχτιζε το χαρακτηρα που βλεπουμε στον Αγραβανη, τον Παπαπετρου κλπ ο Παναθηναϊκος τρωγοταν με τα ρουχα του, απαξιωνε παικτες και προπονητες, εψαχνε για δικαιολογιες σε καθε αποτυχια. Ηταν ενα κακο περιβαλλον κι αυτο αποδεικνυεται απο το γεγονος οτι δεν απετυχε μοναχα ο Βλαντο να φτασει το ταβανι του αλλα και ολοι οι αλλοι χωρις εξαιρεσεις. Ως και τον παιχταρα Καλαθη πηγαμε να βγαλουμε ασχετο επειδη δεν ειναι ο 3D. Ο Παναθηναϊκος κυνηγαει την ουρα του. Αν δεν ηρεμησει ο,τι εγινε με το Βλαντο θα ειναι ο κανονας κι οχι η εξαιρεση.
Στον ΠΑΟ παίρνουν Μόργκαν και Κούπερ για να παίξουν στους τελικους του πρωταθλήματος δηλαδή παίκτες που δεν ξέρουν την ομάδα ενω Μποχωρίδη και Παπαγιάννη που προπονούνται όλη την χρονιά με την ομάδα τους παρκάρουν στον πάγκο.
ΔιαγραφήΜα θα μου πούνε με τα αμούστακα θα πάμε να ξεφτιλιστούμε?
Ενω με Μόργκαν η σκούπα είναι με ψηλά το κεφάλι.
Η ίδια η ομάδα τους λέει δεν σας εμπιστεύομαι.
Παίρνω τον όποιο άκυρο βρω μπροστά μου να βγάλω κούτσα-κούτσα την χρονιά.
Γι'αυτό και ο Παπαγιάννης την έκανε.
Καλύτερα πάγκο στο ΝΒΑ με 3-4 εκατομμύρια στην τσεπη παρά πάγκο στον ΠΑΟ με 150.000.
Καλύτερα αλλαγή του Κάζινς και του Κουφού παρά αλλαγή του Ραντούλιτσα και του Κούζμιτς.
Πολύ εύστοχο σχόλιο φίλε. Διάβασα πάνω-κάτω αυτό που σκέφτομαι και εγώ εδώ και μερικά χρόνια (ή αλλιώς από όταν ανέλαβε ο ΔΓ).
ΔιαγραφήΤο περιβάλλον του Ολυμπιακού σφίζει υγείας τα τελευταία χρόνια, όπως κάποτε έτσι ήταν το περιβάλλον στον Παναθηναικό. Οι Έλληνες παίχτες το βλέπουν αυτό και σίγουρα το προτιμούν. Από την άλλη και να μην το προτιμήσουν (γιατί οκ επαγγελματίες είναι παίζουν κ άλλα ρόλο) φαίνεται στην πορεία ποιάς ομάδας οι παίχτες εξελίσσονται μέσα σε ένα υγιές περιβάλλον.
Ας ελπίσουμε να έρθει μια ισορροπία σιγά-σιγά και στον Παναθηναικό.
Ο Παναθηναϊκος πρεπει να αποδεχτει οτι υπαρχουν και περιοδοι που δε θα κανει επιτυχιες. Δε γινεται να ασχολειται με το νταμπλ, με το 7ο, με νεες αυτοκρατοριες αντι να ασχολειται με το μπασκετ. Και το μπασκετ προυποθετει σοβαρες επιλογες προπονητων, ψυχραιμια ως και στωικοτητα μπροστα σε πιθανες αποτυχιες, προσπαθεια να παιχτει σωστο μπασκετ και πληρη αδιαφορια ως προς το τι λεγεται στα media και στα blogs. Αν τα εχεις ολα αυτα αργα ή γρηγορα θα ερθουν και οι επιτυχιες. Με το να σκεφτεσαι μοναχα πως θα παρεις το πρωταθλημα απο τον ΟΣΦΠ και πως θα κερδιζεις επικοινωνιακες μαχες ουτε ομαδα φτιαχνεις ουτε νεους παιχτες χτιζεις. Για να μην κανω μοναχα κριτικη πρεπει να πω οτι η προσληψη του Πασκουαλ ειναι ενα βημα προς τη σωστη κατευθυνση. Αν αφεθει να δουλεψει οπως νομιζει μεχρι το τελος του συμβολαιου του ανεξαρτητως αποτελεσματων θα εχει γινει ενα δευτερο βημα.
ΔιαγραφήΑκυρες παρατηρησεις.
ΔιαγραφήΠρωτον, ο Αγραβανηες ειναι πολυ μικροτερος του Βλαντο. Ας φτασει κι ο Αγραβανης 26 χρονων και θα δουμε αν θα λενε ή οχι και για αυτον. Δευτερον, ειναι αμπαλος σε συγκριση με τον Βλαντο. Ενω λοιπον ο Βλαντο μπορει να εχει ταβανι το 8 και πετυχαινει το 4 (underachiever), ο Αγραβανης εχει ταβανι το 6 και πετυχαινει το 5.
Εγω τα περιπου Σπανουλη/Διαμαντιδη και Σια τα ακουω βερεσε. Αν ηταν μονο οι ΣπανουλοΔιαμαντιδηδες να κανουν την διαφορα θα βλεπαμε να γεννιουνται mini-me Σπανουληδες και Διαμαντιδηδες αβερτα. Αντιθετα, βλεπουμε παιδια που ξερουν λιγοτερο μπασκετ ενω εχουν καλυτερα μεσα να προπονηθουν. Επαιξαν σε μικρες ομαδες πρωτα να μαθουν τα βασικα του μπασκετ πρωτα? Ισως δεν επαιξαν αρκετα.
θα συμφωνήσω με πολλά παιδιά του μπλόγκ σχετικά με το Βλάντο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παιδί παραείναι soft και έχει εύθραυστο mentality.
Είχε όλα τα προσόντα να κάνει το step up και δεν δούλεψε. Του δόθηκε η δυνατότητα είτε να μπεί ως πρώτο τριάρι είτε να βάλει από κάτω παίκτες σαν τον Παβλοβιτς και δεν δεν το κατάφερε ποτε.
Πολλές φορές έχουμε περάσει πχ γενιές δεκατέσσερις τον Παπανικολάου ο οποίος έχει αφήσει στάσιμο το παιχνίδι του. Είναι όμως ένας πολύ ενεργητικός παικτης με πάθος και καλό στατικό σουτ. Ο Βλάντο έχει όλα τα fundamental στοιχεία να εξελίξει το παιχνίδι του - και το σώμα του - όμως δεν έφτιαξέ τιποτε απολύτως. Να του δώσουμε ένα ελαφρυντικό με το χέρι του? Ας του το δώσουμε.Δεν δικαιολογει όμως σε καμια στιγμή το στάσιμο της περίπτωσής του.
Δεν δέχτηκε να ανανεώσει με τον Παναθηναικό (Ο οποίος όντως θέλει να βγάλει μπροστά τον Βασίλη που είναι μεγαλύτερο prospect) , δοκίμασε την τύχη του το καλοκαίρι στην άλλη όχθη του Ατλαντικού , υπέγραψε σε μία ομάδα που έχει στην θέση του : Σατο, Σαν Εμετέριο και Σάστρε(κατοπιν αυτος) και επιστρέφει με την ουρά στα σκέλια πίσω για ίσως την τελευταία του ευκαιρία.
Στα μάτια μου θα δείχνει τουλ μεχρι να αποδείξει το αντίθετο , ένας "κακός" πρώιμος Περπέρογλου , που παραμένει underacheiver όσον αφορά το που μπορεί να φτάσει. Εικόνες από παιδιά σαν τον Σλούκα , τον Παπ , τον Παπαπέτρου και τον Αντετοκούμπο (δειτε τον πλέον πως βγάζει καπνούς από τα ρουθούνια όποτε ρίχνεις τάπες ή καρφώματα) θα πρέπει να είναι μπροστά του για να του θυμίζουν οτι εκτός από το ταλέντο χρειάζεται και η δουλειά.
Είναι εύκολο να ρίξουμε το ανάθεμα στον Παναθηναικό και τους προπονητές του στο οτι δεν τον δούλεψαν. Διαφωνώ. Εαν έχεις τα προσόντα και είσαι εργατικός η δουλειά σου θα φανεί. Αμα βλέπεις έναν πρώην παίκτη (πχ Πάβλοβιτς) και δεν γυαλίζει το μάτι σου να του φάς την θέση τοτε μαλλον δεν έχεις τις απαραίτητες φιλοδοξίες ή την θέληση για να φτάσεις σε τοπ επίπεδο. Και επειδή είναι εύκολο να λέμε οτι έπρεπε να τον κρατήσει ας σκεφτούμε εαν είναι εφικτό να σηκώσει κούπες , πρωταθλήματα ή να παει f4 ο Παναθηναικός με τριάρια τον άγουρο Βασίλη και τον σοφτ Βλάντο.
Υπάρχουν στιγμές που βλέπω τα νέα παιδιά στον Ολυμπιακό (τα οποία έχουν και τα καλά τους και τα κακά τους) και ζηλεύω το πάθος την φιλοδοξία και την εργατικότητά τους. Αυτό είτε το έχεις είτε οχι. Δεν αρκείται μονο στο να στο μεταδώσει ο προπονητής σου. Και δεν μπορώ να φανταστώ πως όλοι οι προπονητές που πέρασαν στα χρόνια του Βλάντο ή οι συμπαίκτες του (πχ ΔΔ) ήταν φυγόπονοι ή τεμπέληδες.
Run TMC
Run, να σε ρωτήσω κάτι; Εφ'όσον θεωρείς οτι το να αποδίδεις ευθήνες στη διοίκηση του ΠΑΟ είναι εύκολο και ανέξοδο : Απο την εποχή ΔΓ και δώθε, ποιός νεαρός ανερχόμενος παίκτης (σαν τον Βλάντο δηλαδή) που υπέγραψε στον ΠΑΟ έκανε step up; Είναι όλοι τους φυγόπονοι, τεμπέληδες και soft; Όλοι τους; Και αν είναι όλοι τους, τι λέει αυτό για το recruitment της ομάδας; Σ'αυτό το τελευταίο σκέλος της ερώτησης θυμήσου οτι περίπου την ίδια εποχή υπέγραφε ο Παπαπέτρου στον Ολυμπιακό.
ΔιαγραφήΚάνε μου και μια σύγκριση με τον Ολυμπιακό σε παρακαλώ.
Και αφού μου κάνεις την σύγκριση πες μου και το εξής : αν εσύ ήσουν σήμερα ένας νεαρός, ανερχόμενος, έλληνας παίκτης και ενδιαφέρονταν ταυτόχρονα ο ΠΑΟ και ο ΟΣΦΠ για σένα, με ίδιο συμβόλαιο, ίδια θέση αρχικά στο rotation κλπ, ποιά απο τις δύο προοπτικές θα σου φαινόταν ελκυστικότερη;
Είναι αλήθεια ότι ο ΠΑΟ στη γενιά των 89άρηδων-90άρηδων, πήρε ότι σοφτ, φυγόπονο και τεμπέλικο κυκλοφορούσε, πολύ απλά γιατί τους άλλους του είχε ο Ολυμπιακός.
ΔιαγραφήΚάτι παρόμοιο και με τη γενιά του Παπαπέτρου.
Να σου πω Χρήστο,
ΔιαγραφήΕγω προσωπικά εαν είναι να εργαστώ κάπου θα κοιτάξω τους προισταμένους και τους συναδέλφους μου. Οχι το ποιος είναι πρόεδρος.
Τον πρόεδρο μπορεί να τον δω και τρείς φορές στην καριέρα μου όμως το δέσιμο , την καθημερινή τριβή και την βελτίωση θα την αποκομίσω από την καθημερινή δουλειά και αυτα που θα με μάθουν αυτοί που και γνωρίζουν καλύτερα και θα συνεργάζονται μαζι μου και θα με εμπιστεύονται εαν είμαι καλός.
Δεν θα κοιταζα ενα "μαγαζί" (οποιο και να ειναι αυτο) το οποίο μπορεί μεν να έχει πολύ καλό όνομα και να μου δινει καλα λεφτά , αλλα θα έμενα στάσιμος. Δλδ εαν αυτή την στιγμή ήμουν τριάρι θα υποσκέλιζα ποιον? Τον Λοτζ , τον Παπ ? Θα είχα βασικό ρόλο στον Ολυμπιακό? Μπορεί ναι αλλα αυτό προυποθέτει οτι πρέπει να δου΄λέψω σκληρά.
Δεν λεω οτι η διοίκηση του ΠΑΟ δεν εχει κάνει λάθη. Ομως κατα την προσωπική μου άποψη η βελτίωση και το mentality ενος παίκτη δεν εχει να κανει με το τι κανει η εκαστοτε διοίκηση. Εαν θες να φτάσεις ψηλά και να κερδίζεις περισσότερα ΔΟΥΛΕΨΕ. Μάθε από τους καλύτερους (πχΔΔ).Το παιδί δεν εχει βελτιώσει τιποτε. Φταιει ο ΔΓ για το οτι δεν βελτιώνεται στις προπονήσεις ή το οτι το μυαλό του "χάνεται" στη διάρκεια του αγώνα? Το οτι δεν πάει να βαράει 1000 πχ σουτ μετα την προπόνηση τουλ να βγάζει το ψωμί του από το σουτ? το οτι δεν βελτίωσε το dribbling & την πασα όσο ήταν μαζι με τον ΔΔ?
Και στην τελική ο Παναθηναικός δεν είναι κανένα ίδρυμα να ταίζει και να χαραμίζει μια κομβική θέση Έλληνα προκειμένου να περιμένει πότε θα πιάσει ταβάνι (εαν ποτε πιάσει) ο Βλάντο.Ηταν μια επένδυση , δεν πέτυχε , πάει στην επόμενη (Βασίλης). Με περισσότερο prospect (ηγέτης στις μικρές ομάδες) & ίδια περίπου στοιχεία 8 χρόνια νεότερος.
Δεν ξέρω εαν οι πιτσιρικάδες που ήρθαν είναι φυγόπονοι. Δικό τους θέμα. Αυτοί θα μείνουν στάσιμοι. Δλδ με Ζοτς τι έκαναν οι εκάστοτε Βεργίνηδες? τοτε υπήσχε ΔΠΓ? Το recruitment είναι θέμα προπονητικού τιμ και οχι προέδρου. Το παράδειγμα Παπαπέτρου μου δείχνει οτι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν φιλοδοξίες και τις κυνηγούν και άλλοι παλι οχι. Για κάθε έναν πετυχημένο άνθρωπο θα βρείς και 50 πχ συναδέλφους του που απλά δεν "διάβασαν" , "δούλεψαν" , "κόπιασαν" , πες το οπως θες.
ΥΓ. Για μένα εσύ ο ίδιος φτιάχνεις το μάλλον σου. Ή για να μείνουνμε στο κονσεπτ της αναρτησης όπως είπε και ο Ρευ "Ο Θεός θα σου δώσει πολλά , όχι όμως το jump shot".
Run TMC
Μετά τον Καλάθη φυσικά.
ΔιαγραφήΟπότε Run για να συνοψίσουμε, για το γεγονός οτι στο διάστημα που ο Ολυμπιακός έχει βγάλει Μάντζαρη, Σλούκα, Παπανικολάου, Παπαπέτρου και Αγραβάνη ο ΠΑΟ δεν έχει βγάλει τίποτα παρ'ότι έχει προσπαθήσει επίμονα φταίει καθαρά η ατυχία;
ΔιαγραφήΔηλαδή έγινε σχετικά σωστό recruitment (άρα οι παίκτες πριν έρθουν στον ΠΑΟ δεν είχαν δείξει πρόβλημα στο mentality τους) και οι παίκτες δουλεύτηκαν σχετικά σωστά (άρα δεν δημιουργήθηκε πρόβλημα με το mentality τους στον ΠΑΟ) και τελικά δεν βγήκε κανένας λόγω αστάθμητων παραγόντων.
Αυτό καταλαβαίνω προσωπικά με το "ήταν μια επένδυση, δεν πέτυχε, πάει στην επομενη". Προσωπικά αν ούτε μια απο τις επενδύσεις μου δεν έχει πιάσει, θα προβληματιζόμουν. Ειδικά αν ο απέναντι αισθητά μεγαλύτερη επιτυχία με τις επενδύσεις του.
Christos T
Ο Γιάνκοβιτς δεν πήγε εκεί που νομίζαμε όλοι ότι θα πάει και για λόγους δικούς του (mentality) αλλά και γιατί τα χρόνια που υποτίθεται έκανε το άλμα σε ομάδα Ευρωλίγκας, η ομάδα αυτή ήταν τρεις λαλούν και δυό χορεύουν με αλλαγές προπονητών, διάφορων παικτών και με διακηρύξεις περί Ελληνοποίησης και πλάνου 3ετίας που τελικά ήταν μπούρδες κατσαρές. Ας παίξει στον Άρη ήρεμα και μπορεί να βρει τον δρόμο του αν δουλέψει στα αδύνατα του σημεία. Για τον μεγάλο Ρέι συμφωνω μέχρι κεραίας. Απίστευτος παίκτης, εντύπωση μου κάνει που "κούμπωσε" σε πολλά all star groups και με Λεμπρόν και με Γκαρνέτ και με Πιρς χωρίς να χάσει κάτι από το δικό του ξεχωριστό αγωνιστικό στυλ. Θέλει να είσαι πολύ pro για να μην χαθείς στο όλο αυτό σκηνικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο κει και πέρα θέλω να πω εναν προβληματισμό μου. Έχει εδώ και 2 μέρες ένας Τούρκος αγνώστων στοιχείων (δεν ξέρω δηλαδή αν είναι δημοσιογράφος ή ατζέντης ή κάτι τέτοιο) που γράφει για επαφές Παναθηναϊκού - Φάρμαρ. Η "είδηση" έχει αναπαραχθεί από μερικά σάιτ προσκείμενα στον Παναθηναϊκό χωρίς να έχουν κάποιο credibility σαν μέσα ενημέρωσης αλλά όλη η υπόλοιπη δημοσιογραφική κοινότητα δεν έχει αναφέρει το παραμικρό. Και ρωτώ εγώ, ποιός είναι αυτός ο τύπος; Προφανώς για να μην αναφέρει κανείς τίποτα δεν είναι και σοβαρή πηγή. Και εφόσον δεν τον παίρνει και κανείς στα σοβαρά τί κάθεται και γράφει αυτός; Για ποιούς λόγους κάνει αναφορές τέτοιες για τον συγκεκριμένο παίκτη ο οποίος στην τελική γνωστός είναι , δεν έχει ανάγκη από διαφήμιση ή κάτι τέτοιο.
γιατί οι μανατζαραίοι πληρώνουν δημοσιεύματα και κάνουν promo αναφορικά με τους πελάτες τους
ΔιαγραφήΛάνγκφορντ κύριοι. Ούτε Καλάθης, ούτε Χάκετ, ούτε Φελντέιν. Γιατί καλή η άμυνα, αλλά για να νικήσεις χρειάζεσαι σκορ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να σκεφτεις φιλε πριν λιγα χρονια που ειχε ακουστει για παο και νομιζω και οσφπ καποιοι εδω στην ελλαδα απο απλους φιλαθλους μεχρι και επαγγελματιες του χωρου τον ειχαν απαξιωσει επειδη λεει δεν επαιζε αμυνα!ελεος παναγια μου!και εμενα χθες μου την επεσε διμετρο μελαχρινο τουμπανο αλλα την χυλοπιτιασα γιατι δεν ξερει να μαγειρευει!ρε τι τραβαμε ρε αντε περαστικα μας!α και που ειστε μακρια απο τις παιχτουρες εμεις αμυνα και σκεπτομενους!
ΔιαγραφήΣωστός! Γι' αυτό η Ούνικς έχει πάει καροτσάκι την Ευρωλίγκα κι ο ΟΣΦΠ με τον ΠΑΟ έχουν γίνει γιο-γιο... (Να υποθέσω πως όταν κάνει κοιλιά ο Λάνγκφορντ θα θυμηθούμε καναν Ράις ή δεν ξέρω κι εγώ ποιον άλλο για να πούμε την παρόλα μας για τον Καλάθη και το Χάκετ...)
ΔιαγραφήΜε τη μόνη διαφορά ότι συγκρίνετε μήλα με πορτοκάλια, τουτέστιν ένα ακριβοπληρωμένο sg με 2 pg κι έναν ρολίστα. Για να να νικήσεις θέλεις και το sg που θα τα μπουμπουνάει, θέλεις και άλλους που θα κάνουν και κάποιες...λεπτομερειούλες όπως το να οργανώνουν, να αμύνονται κοκ. Καλή η απλούστευση, αλλά το άθλημα είναι κομματάκι πιο σύνθετο. Αν δεν ήταν, η Ούνικς θα είχε ήδη 5 νίκες ( φαντάζομαι στα προηγούμενα 4 χαμένα ματσάκια θα έφταιγαν οι συμπαίκτες του Λάνγκφορντ) και ο παίκτης 3-4 Ευρωλίγκες.
ΔιαγραφήΥΓ
Δεν ανακαλύψαμε στα 30 φεύγα του ότι ο τύπος μπορεί να πάρει ένα ματς μόνος του ε...
Παίζει να χει και 10πλάσιο μισθό ο Λάνγκφορντ από τον Φελντέιν.
Διαγραφήέχασε ο Ζότς από ούνικς στην εδρα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον χρειάζεται και αυτός γκάρντ.
Πρέπει να πάρει τον υπερπαίκτη Ζήση ή αλλιώς το χοροπηδηχτό γκράρντ.
Μεγάλο καζο τις Φενερ..... μεγάλη εμφάνιση από Ουνικς.... αυτή την φορά το έφθασε ως τέλος και ήπιε νερό...
ΑπάντησηΔιαγραφήTo wining mentality του slouka δεν έφτασε σήμερα για να κερδίσει τον Langford και τους Ρώσους ,παρόλο που είχε και μεγάλη βοήθεια από αστείους διαιτητές και τις καφρίλες των Τούρκων στις μπροστινες καρέκλες , το είδα όλο το ματς
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυτε καν το χερι δεν εδινε στο τελος ο Σλουκας στους νικητες Ρωσους παιχτες. Το επαιζε βαρυς κι ασηκωτος σαν να ελεγε σας αφησα και νικησατε...
Διαγραφήκλαματα και στο tel aviv βλέπω σε λιγάκι. τους πηγαίνουν σε τρίποντα υπό πίεση και δεν έχουν βάλει κανένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήο koponen γύρισε ορεξάτος και ο dorsey τον πάει καρότσι τον iverson
Ο Λάνγκφορντ όταν είναι στην μέρα του μπορεί να διαλύσει οποιαδήποτε ομάδα. Το έχει κάνει σχεδόν σε όλους δεν θα κολλούσε στην Φενέρ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη ένα τραγικό σφύριγμα υπέρ της Φενέρ σε κλειστό ματς αλλά σ'αυτή την περίπτωση δεν υπήρξε αλλοίωση του αποτελέσματος.
Ο Ντατόμε πέφτει στη πλάτη του ακίνητου Καιμακόγλου και σωριάζεται κάτω θεαματικά. Ο διαιτητής που ήταν μπροστά στην φάση του λέει αμέσως να σηκωθεί πάνω απο το θέατρο αλλά 5-6 δευτερόλεπτα αργότερα ένας άλλος διαιτητής στην άλλη άκρη του γηπέδου που είχε σαφώς χειρότερη εικόνα διακόπτει το παιχνίδι δίνοντας επιθετικό φάουλ και μια τελευταία ευκαιρία στην Φενέρ να ισοφαρίσει...
Turkish Airlines Basketball
Ο Καιμακογλου πήρε φόρα και έπεσε πνω ατον Ντατομε.Δεν ήταν ακίνητος. Το τραγικό ήταν η καθυστέρηση με την οποία το σφυριξαν, όπως καιαλλα φάουλ εκατέρωθεν στα οποία έκαναν τα στραβά μάτια οι διαιτητές. Πολύ ξύλο έπεσε στο 4ο δεκάλεπτο, ατιμωρητο.
ΔιαγραφήΧαχαχα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛανγκφορντ σε ρολο Σπανουλη και Σλούκας σε ρολο Διαμαντιδη!
Langford>= Σπανούλης, Σλούκας<<<<<<< Διαμαντίδης
ΔιαγραφήΣυμφωνω.
ΔιαγραφήΑπλα στις τελευταιες επιθεσεις η μονομαχια τους θυμισε τις ελληνικες περισυ στα play-offs.
Βασικά όμως Σπανούλης>>>>Διαμαντίδης.
ΔιαγραφήΚαι μην κλαις άλλο.
Σε τι;
ΔιαγραφήMε Παππά σε αυτές τις έδρες δε νικάς. Με Λάγνκφορντ νικάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήαν εχεις τον Παππα που εβαλε 22 και 25π σε ΤΣΣΚΑ Ρεαλ Ερυθρο Αστερα κ.α νικας μια χαρα, η μηπως ο Λανγκοφορντ το κανει καθε φορα σε καθε παιχνιδι;;
Διαγραφήαν έχεις τον Παππά χάνεις δίποντο σε αιφνιδιασμό στο μισό μέτρο μέσα στη Μόσχα ενώ είσαι στο -2 και θέλει 2 λεπτά να τελειώσει.
ΔιαγραφήΟ Λάνγκφορντ φέτος έχει 20 πόντους μέσο όρο στην Ευρωλίγκα, οπότε ναι, το κάνει κάθε φορά σε κάθε παιχνίδι.
σε καθε παιχνιδι το κανει ο Λαγκφορντ...
Διαγραφήκαθε βδομαδα οποιος διακρινεται στην Ευρωπη γινεται μετρο συγκρισης για ολους. Ειναι και λιγο γελοιο αυτο, πως να το κανομε..
Διαγραφή10.58 ε ναι μωρε ο λανγκφορντ δεν εχει χασει λειαπ,δεν εχει χασει βολη ποτε του,τσσσσ!!!!!τι να λεμε τωρα.
Διαγραφήσυγγνωμη συγκρινετε τον Παππα με τον Λανγκφορντ;;;χαχαχα.Να τον συγκρινετε με τον Σπανουλη τοτε που ειναι και πιο κοντα ηλικιακα.Α και που ειστε, δειτε και τα στατιστικα τους μιας και οπως λετε ο κιλ μπιλ ειναι το καλυτερο γκαρντ ολων των εποχων,ριξτε μια ματια λοιπον και κλαψτε.
ΔιαγραφήΟ Λάνγκφορντ τις νύχτες ονειρεύεται ότι είναι ο Σπανούλης.
ΔιαγραφήΤζιμ η βελτίωση του Λινου πως σου φαίνεται? Πιστεύεις ότι θα μπορέσει να κάνει το step up στα 25 του όπως έκαναν πχ οι Καιμακογλου και Τσαρτσαρης?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος Τσαρτσαρής ρε φίλε; Ο Τσαρ στα 21 του είχε μ.ο. 11 πόντους Ευρωλίγκα με το Περιστέρι
ΔιαγραφήΟλοι οι πρασινοι Ομπραντοβιτσοκαυλοι καλοθελητες που λενε για ασφυριχτο ξυλο στον ΟΣΦΠ και για κλοπη στη Βιτορια, φανταζομαι ειδανε μονο αγνο μπασκετ στο 4ο δεκαλεπτο στην Πολη..... (?)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπααα και οι δυο εχετε αβαντα απο την διαιτησια...
ΔιαγραφήΒρήκαμε άλλωθι δηλαδή;
ΔιαγραφήΠροκλητικη ανοχη στη Φενερ.
Διαγραφήστο 4ο και οι δυο παίζανε ξύλο, αλλά μόνο Παραχούσκι σούταρε βολές. Σιγά την προκλητική ανοχή σήμερα. Άλλες φορές ναι, αλλά σήμερα;
Διαγραφήοσο να ναι οι βολες δεν ηταν σημερα 8/22 ουτε τα φαουλ 24/16, σιγα τα παραπανω που πηρε η Φενερ εδω ειχε και πιο πολλα φαουλ η Φενερ και οι βολες ηταν κοντα με 4-5 περισσοτερες δεν το λες και αδικια
Διαγραφήοτι να ναι πραγματικά. 22 φαουλ σφυριχτηκαν εναντιον της φενερ και 18 υπερ και μιλαει ο αλλος για σφαγη
Διαγραφήστην λαμποραλ εγινε πραγματικα σφαγη την προηγουμενη εβδομαδα όπως φοβαται ο ιτουδης οτι θα γινει και αυριο σφαγη της τσσκα
Στο 4ο δεκάλεπτο πάντως η Φενέρ δεν εκτέλεσε ούτε μια βολή. Κακά τα ψέματα, αντίστοιχο στατιστικό στο ΣΕΦ έχουμε χρόνια να δούμε.
ΔιαγραφήΤι θες και τα ανακατεβεις Δημητρη αφου και εσυ ξερεις και βλεπεις φανταζομαι την αντιμετωπιση της διατησιας απενατι στην ομαδα δου ..
ΔιαγραφήDroga
Το ματς με την Μπασκόνια δεν το είδα. Όμως γνώμη μου είναι πως ο ΟΣΦΠ δεν έχει την εξοργιστική αβάντα που είχε μέχρι να φωνάξει ο (άλλος αδικημένος αυτός) Ιτούδης όταν και τον άφηναν να καταχεριάζει δικαίους και αδίκους. Φέτος η υπεροχή βασίζεται καθαρά σε αγωνιστικά και physical χαρακτηριστικά που (φυσιο)λογικά κάποια στιγμή θα κάνουν και κοιλιά.
ΔιαγραφήΩστόσο, οι φίλοι του ΠΑΟ το κάνουν θέμα γιατί βλέπουν τη διαφορά στη διαιτητική αντιμετώπιση μεταξύ των δύο ομάδων, που είναι φανερή και στον πιο κακόπιστο. Ο ΠΑΟ αντιμετωπίζεται από τους διαιτητές, ειδικά εκτός έδρας, σαν μικρομεσαία ομάδα. Ο ΟΣΦΠ θα περάσει από παντού -πλην Μόσχας, Μαδρίτης, άντε και της ασιατικής Κων/πολης- συλλέγοντας όλα τα σπόρια της αμφιβολίας. Ε, αυτό, σε παιχνίδια όπως της Βιτόρια, κάνει τη διαφορά ανάμεσα στη νίκη και στο "παραλίγο". Για τον ΠΑΟ, δεν είναι κάθε φορά του Άι-Νικόλα για να κερδίζει όπως στο Μπάμπεργκ, που οι διαιτητές τον σφύριζαν ανάποδα ακόμα και μετά από instant replay...
Πολύ διδακτική η Τετάρτη:
ΑπάντησηΔιαγραφή- ούτε η Ούνικς ήταν για 0-4 ούτε η Φενέρ για 4-0. Μια, δυο, τρεις, η στραβή έγινε. Απόδειξη πως σε μια τόσο μακρά κανονική περίοδο τα πάντα μπορούν να συμβούν σε μια βραδιά.
- μπάσκετ αλλοτινών εποχών για ένα ακόμη ματς απ’ τον Λάνγκφορντ. Μέγας, sui generis σκόρερ, μπορεί να γράφει εύκολα 25+ πόντους κάθε βράδυ. Πάει 10ετία και βάλε στην Ευρωλίγκα που ο τοπ σκόρερ της σεζόν κρίνεται στους 18-19 πόντους μ.ο. (ο Λάνγκφορντ είναι ήδη στους 24,8 μ.ο. κι ας ξεκίνησε με 14 μόλις με την Μπάρτσα). Κρίμα που το παλικάρι είχε πάντοτε προτεραιότητα τα φράγκα και δεν απόλαυσε τα ΦΦ και τους τίτλους που θα μπορούσε. Εκείνη καταραμένη βολή στο πλέι οφ Αρμάνι – Μακάμπι το ’14 θα μείνει, δυστυχώς, η μεγάλη χαμένη του ευκαιρία.
- αν χρειάζεται PG ο Παναθηναϊκός, που περιμένοντας τον Τζέιμς έχει τουλάχιστον 3 γκαρντ στο βασικό rotation κι έναν 4ο συμπληρωματικό, τι να πει κανείς για τον Ζοτς, που έχει στη διάθεσή του κι απείρως πιο γερό πορτοφόλι; Δεν αντικατέστησε τον Χίκμαν, χτύπησε ο Σέρβος κι έμεινε η ομάδα με δυο γκαρντ όλους κι όλους. Ειδικά και ο Ντίξον και ο Σλούκας, για διαφορετικούς λόγους, πασχίζουν να αποδειχτούν PG. Αλλά μάλλον κανείς τους δεν είναι.
- το επιθετικό που σφυρίζεται όταν ο Ντατόμε εμβολίζει τον Καϊμάκ στο τέλος είναι από εκείνα που πλήττουν το κύρος της διοργάνωσης. Ευτυχώς δεν αποδείχτηκε καθοριστικό.
- ο Πασούτιν την έχει ξανακάνει στον Ζοτς, πάλι με την Ούνικς, 2011-12 στο ΟΑΚΑ. Τελικά εκείνη η ήττα, αν και στο τοπ16, δεν στοίχισε.
- η Μπάρτσα κι η Μακάμπι είναι αυτή την εποχή κακές ομάδες (πιο κακή βεβαίως η Μακάμπι). Η διαφορά είναι ότι στην Μπάρτσα το πράμα διορθώνεται. Όχι εύκολα, αλλά σίγουρα ευκολότερα από ό,τι στη Μακάμπι.
- παίκτες τύπου Ράις είναι παράταιροι στο μπάσκετ της Μπάρτσα. Γιατί τόσος τζόγος;
- πως το νέο σύστημα δεν αποκλείει κανέναν απ’ τον Δεκέμβρη είναι ο μόνος σύμμαχος της Μακάμπι. Σήμερα πρόκειται για συνονθύλευμα, αλλά υπάρχει χρόνος να βρει προπονητή και με στοχευμένες προσθαφαιρέσεις (γιατί ικανότητες υπάρχουν σε κάμποσες θέσεις) να γίνει ομάδα. Η 8η θέση των πλέι οφς δύσκολα θα κριθεί με ποσοστό νικών μακριά απ’ το 50% κι όποιος μένει κοντά, θα ελπίζει ως το τέλος.
- Γιάνκοβιτς: προφανέστατα δεν εξελίχθηκε όσο άξιζε στο ταλέντο του. Κι επίσης προφανέστατα η ευθύνη είναι τόσο δική του, όσο και του Παναθηναϊκού, που τρεις σεζόν δεν τον αντιμετώπισε ποτέ με μέτρο. Σε μια αγορά ωστόσο όπου οι Έλληνες διεθνείς δεν περισσεύουν, σ’ ένα ρόστερ όπου χωράει ως 13ος παίκτης ο Πατ Καλάθης, είναι ερώτημα που επιβάλλεται να απαντηθεί γιατί αποφασίστηκε τόσο εύκολα να αφεθεί ελεύθερος. Μπορεί να πέρασε στα ψιλά, αλλά η απουσία του απ’ τους περσινούς τελικούς (με τον Ολυμπιακό είχε ιστορικά πολύ καλές εμφανίσεις) μέτρησε σοβαρά στην απώλεια του τίτλου.
Πολυ καλο μπασκετικο σχολιο.
ΔιαγραφήΠοιος βλαντο ρε παιδια?? στασιμος παιχτης, που δεν δουλεψε ποτε το κορμι του, στην αμυνα εμενε χαζος σε πολλες φασεις.. ενω το σουτ του δεν ηταν σταθερο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΧεστης με λιγα λογια.. για παο οσφπ δεν κανει, ισως ουτε για αεκ.. απο εκει και κατω θα βει να βγαζει το ψωμακι του.
Αν ειναι εξυπνος θα δουλεψει γιατι ακομη ειναι 27 και στα 30 αντα του θα ειναι σαν τον περπερογλου..οποιος τον θυμαται πριν τον οσφπ και στην μιση περιπου θητεια του στον παο φερνει σε γιανκοβιτς.
Αυτος που με στεναχωρει ειναι ο χαραλαμποπουλος.. που εχει σωμα 13 χρονου ειναι αργος στην επιθεση δεν παιρνει προσπαθειες και χτυπαει και κανα αιρμπολ.. αν δεν δουλεψει περισσοτερο θα μεινει αλλο ενα αιωνιο ταλεντο!!
Εισαι αδικος για τον Περπε. Υπηρχε μια εποχη που αν με ρωταγες ποιον παιχτη ηθελα απο τον ΠΑΟ θα σου ελεγα τον Περπερογλου, ακομα πιο πολυ κι απο το Διαμαντιδη (βεβαια τοτε ειχαμε και υπεροπλια στα γκαρντ).
ΔιαγραφήΗ επιθετικη ευελιξια του Περπε δε βρισκεται. Πολλοι λεγαμε οτι θα του μοιασουν, Βλαντο και Γιανκοβιτς ισως, αλλα κανεις μεχρι στιγμης.
Δημητρη, αν απαντουσες οτι προτιμας Περπερογλου απο Διαμαντιδη, απλα θα αποδεικνυε τη σχεση σου με το αθλημα.
Διαγραφή"Υπεροπλία στα γκαρντ" είχες με Τέο-Μίλος-Μπέβερλι-Πεν απέναντι σε ΔΔ-Σπαν-Σάρας-Νίκολας; Οπότε για τις 27άρες και τις 19άρες εκείνης της εποχής μάλλον μόνο οι ψηλοί θα φταίγανε.
ΔιαγραφήΚαι που ξέρεις ότι δεν εννοεί Τεό-Μίλος-Σπανούλης-Γκόρντον-Χαλπερίν;
Διαγραφή9:56 στα πέντε χρόνια που ήταν ο Πέρπε στον ΠΑΟ, η μόνη φορά που ο ΟΣΦΠ είχε υπεροπλία στα γκαρντ ήταν αυτή που λες. Να μας εξηγήσει ο Μητσάρας ποια χρονιά από όλες εννοεί, να ξέρουμε κι εμείς από δω και πέρα πώς θα αντιμετωπίζουμε αυτόν και τη σχέση του με το άθλημα.
ΔιαγραφήΕχω ανησυχήσει γιατί εξαφανίστηκε η Αφροξυλάνθη.
ΑπάντησηΔιαγραφήHoopfellas χωρίς Αφρο, Κωνσταντινούπολη χωρίς ταού κιοξού
και Αγιά Σοφιά !
..."ταβούκ γκιοχσού", ή τεσπα ΕΣΤΩ το εξελληνισμένο "ταούκ γιοκσού".
ΔιαγραφήΤαού όμως, μόνο η Σεράμικα.
Ο Ζέλικο έχει ένα μεγάλο πρόβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι θα φάει το κεφάλι του.
Θέλει να το πάρει αυτός το ιερό δισκοπότηρο στο Φανάρι.
Χωρίς μεγάλα και γνωστά ονόματα ει δυαντόν στο παλμαρέ του.
Γι'αυτό πήρε Ντίξον και Σλούκα και επιμένει σ'αυτούς.
Ειδάλλως με συνοπτικές έφερνε με τα λεφτά που έχει τον Μίλος στην Πόλη, ώστε και να αποδυναμώσει την αρκούδα, αλλά και να κάνει μιά περιφέρεια μούρλια και παραγωγική.
Και μην διαβάσω συνομωσιολογικά και γκανκστερικά πόστ περί ασυμφωνίας χαρακτήρων και εμπόλεμης κατάστασης μεταξύ τους.
Αντώνης 10βάλας.
Δεν πιστεύω τι διαβάζουν τα ματάκια μου! Ας μου πει κάποιος ότι τρολλάρει αυτός ο τύπος! :S
ΔιαγραφήΜα προσπαθει εδω και χρονια να τον παρει στην Πολη (απο την πρωτη σεζον του εκανε προταση) αλλα η ΤΣΣΚΑ φροντισε να τον κρατησει με σουπερ συμβολαιο.
ΔιαγραφήΔεν εχει κανενα λογο ο Τεοντοσιτς να αφησει την ΤΣΣΚΑ τωρα που πηρε και ευρωλιγκα και να παει στη φενερ.Η ΤΣΣΚΑ εχει τα λεφτα να τον κρατησει αρα τι να την κανει τη φενερ? Η ΤΣΣΚΑ ειναι μια ιστορικη ομαδα με 7 ευρωπαικα ενω η φενερ αμα φυγει ο Ομπραντοβιτς θα ξεφουσκωσει.
ΔιαγραφήΗ Ούνιξ στα power rankings πρέπει να είναι πάνω από τη Ζαλγκίρις. Μπορεί να έχει μικρότερο ρόστερ από τους Λιθουανούς, αλλά έχει προπονητή. Παλιομοδίτη μεν, προπονητή δε. Και έχει και Λάνγκφορντ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσα παίρνει ο Λάνγκφορντ παίρνει η μισή ομάδα του Σάρας.
ΔιαγραφήΑς είχε κ ο Λιθουανός ένα παίκτη σαν τον Κιθ κ θα σου έλεγα τι κηδείες θα έκανε σε Παναθηναικό κ μακάμπι.
Ο Σάρας έχει δυστυχώς νοοτροπία ελληνική. Έχει παίξει σε ΠΑΟ, Μακάμπι, Μπάρτσα, και νομίζει ότι με το να κάθεται να χάνει από αυτές τις ομάδες και να κάνει δημόσιες σχέσεις, θα του δώσουν μεγάλο πάγκο στο μέλλον. Δείχνει από τώρα άτομο που ενώ έχει φιλοδοξία, δουλεύει με το λάθος τρόπο, και όσοι το κάναν αυτό δεν πήγαν πουθενά.
ΔιαγραφήΒλαδίμηρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός είσαι ρε μπακάλη να κρίνεις? Ποιος είσαι να βγάλεις εισαγγελικό πόρισμα για το παιδί και να αρχίσεις τις υπερβολές?
Κουβέντα να γίνεται φαντάζομαι.
Η αλήθεια είναι ότι ΚΑΝΕΝΑΣ απ'τη χρυσή γενιά του 90 δεν αντιμετωπίστηκε με τόση εμπιστοσύνη και πίστη απ'το κλαμπ του, όσο ο Βλάντο. Το παρελθόν του στον ΠΑΟ πρέπει να το αφήσει πίσω όσο είναι καιρός, τα λάθη υπάρχουν εκεί για να μαθαίνουμε, σε όλα τα λάθη ισχύει, και όσο μακροχρόνια κι αν είναι αυτά.
Ο Βλάντο ΔΕΝ είναι top class.
Cruel.
Αλλά αλήθεια.
Δεν ήταν και δεν είναι. Βαριέμαι να περιγράψω τα κομμάτια που υστερεί, ειδικά κάτω από ένα τόσο άρτιο άρθρο για τον παίχτη. Θα κρατήσω το ότι δεν είχε τίποτα το εξαιρετικό στο παιχνίδι του, δεν ξεχώριζε για κανένα στοιχείο. Και επίσης το πόσο αστείο είναι να πεις "έα μωέ τίιι 4-5 μυικά κιλά ... κλπ κλπ" που τόσες φορές ακούσαμε ή διαβάσαμε αυτά τα χρόνια...
Στις ταινίες και στους παίχτες συνήθως μου μένει μια απροσδιόριστη αύρα, και κάποιες ελάχιστες σκηνές, αν με ρωτήσεις αρκετό καιρό αφού τις έχω (και τους έχω) δει.
Ε, για το Βλάντο θυμάμαι να τον κατσαδιάζει ο Διαμαντίδης που έχανε ΠΑΝΤΕΛΩΣ τις περιστροφές (τεμπέλικη/επιπόλαιη αντιμετώπιση, όχι ανικανότητα) στην άμυνα, την πραγματικά οδυνηρή σειρά απέναντι στον Τρεμέλ Ντάρντεν το 15 (ο συμπαθής θρησκόληπτος ρολίστας έμοιαζε με καρμέλο άντονι), την αρχή της ίδιας σαιζόν απέναντι σε Μπάγερν αν θυμάμαι καλά (όταν έβγαζε τρομερή αυτοπεποίθηση) και το "τραγικό τέλος" που δε μπορούσε να κερδίσει λεπτά στο παρκέ, πλην κάποιων εκρήξεων εγωισμού (με Λαμποράλ στο ΟΑΚΑ στο α' ημίχρονο) που δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ξεσπάσματα.
Το πνευματικό υπόβαθρο είναι η εύκολη λύση. Η σίγουρη καβάτζα.
Όχι.
Ο Βλαδίμηρος δεν είχε ποτέ το ταλέντο του τοπ παίχτη, δεν ανήκε ποτέ εκεί. Ντατόμε, Ρούντι Φερνάντεθ, Περπέρογλου, Παπανικολάου, Ντέβιν Σμιθ, είναι κάποιοι απ'τους κυρίαρχους στη θέση του. Παρόλα αυτά γιατί όχι έστω Μπρόκχοφ, Χάνγκα, Κέσελ? Έστω ρολίστας?
Απλό. Δεν έκανε τίποτα εξαιρετικά, χωρίς να του λείπει κάτι πάρα πολύ.
Και δεν είχε τη νοοτροπία του ρολίστα, ανεξαρτήτως λεπτών συμμετοχής. Μεγάλο πράμα.
Οι προσδοκίες του καθενός (όποιος κι αν είναι) δεν είναι εκεί για να τις ικανοποιούμε στη ζωή. Δε γεννήθηκε κανείς που θα πείσει τον Γιάνκοβιτς ή οποιονδήποτε ότι ζει για να ικανοποιεί τις προσδοκίες του.
Το προσωπικό του potential πρέπει να αντιληφθεί καθένας και να το κυνηγήσει.
Αλλιώς θα κυνηγάει χίμαιρες και θα απογοητεύει τον εαυτό του.
Step by step.
και όλα μπορούν να γίνουν. Ο Άρης τον έχει το ίδιο ανάγκη, όσο κι αυτός τον Άρη.
Η πρόταση που περιέχει το "Παππάς - Γιάνκοβιτς" εκθέτει τον γράφοντα. Εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις.
ΥΓ. Πρέπει να ναι ξενέρωμα η παρακάτω στιχομυθία αυτήν την εποχή:
-εεε, ξέρεις... να... θααα... να μωρέ σκέφτομαι μήπωωωως.... ε, να σου πω, λέω να... χχ- χμμμ...
-τί κόουτς πες μου...
-...α-α-εις το 'αφορ'...
-τί να κάνω?
-να πάρεις τον Λάνγκφορντ?...
-...
-...
μπακαλοGM
Καποιοι εδω γραφουν οτι δεν ειναι καλος ο Λαγκφορντ γιατι ειναι ατομιστης και παιζει για τον εαυτο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ οτι δεν ειναι καλος για μεγαλες ομαδες η οτι δεν παιζει αμυνα και διαφορα τετοια.Το οτι 7-8 χρονια εχει διαλυσει οποια αμυνα βρηκε μπροστα του,δεν λεει κατι?
Το οτι δεν πολυπαιζει αμυνα το ξερουμε.Το οτι σε καθε παιχνιδι ριχνει 20-30 ποντους παραπανωστο σκοραρισμα σε οποιον τον παιζει αμυνα,μηπως τελικα τον κανει καλυτερο αμυντικο απο αυτον?Αφου βαζει 30=35 και τρωει 10-15
Τον Ζιζιτς δεν κανουν ενα κολπο να τον παρουν στον ΠΑΟ με ενα συμβολαιο 5-6 ετων και μπαι αουτ?Δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο
Πιο ευκολες περιπτωσεις θα ηταν βεβαια ο Ζουμπατς η ο Σλαβιτσα.
Δεν έχει και πολύ άδικο για τον Λάνγκφορντ, αλλά για κάποιο λόγο τελικά παίζει στην Ούνιξ. Θες γιατί δεν τον εμπιστεύονται μεγάλες ομάδες; Θες γιατί προτιμάει να εξαντλήσει τα οικονομικά περιθώρια των συμβολαίων αδιαφορώντας για τους στόχους της ομάδας;
ΔιαγραφήΗ κατάληξη είναι η ίδια πάντως.
Ότι είναι ασταμάτητος, είναι το μόνο σίγουρο.
αυτο το πραγμα με τους τουρκους οπαδους που καθονται σε καρεκλες σε αποσταση αναπνοης απο τους παικτες και σηκωνονται οποτε γουσταρουν χειρονομωντας και βριζοντας πρεπει να απαγορευτει..εκτος απο αντιαθλητικο ειναι και αντιαισθητικο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ. Και να εφαρμοστεί σε όλα τα γήπεδα και με προέδρους οπαδούς επίσης.
ΔιαγραφήΣτο ΣΕΦ ειδικα τα πραγματα ειναι χειροτερα. Ειναι και ο Τακης πρωτος πρωτος που σηκωνεται και χειρονομει στους αντιπαλους
ΔιαγραφήΓιατί, μηπως δεν το κανουν και κατα δω μεριά?
ΔιαγραφήΚαι το θεμα ειναι ποιος τους το εμαθε και, κυρίως, ποιος συνεχιζει να τους αφηνει να το κανουν?
Καποιος που δεν ειναι πολυ μακρια τους την ωρα του παιγνιδιου...
Καρτελάκηδες ΣΕΦ 90s που κουνούσαν τις μπασκέτες. Αξία ανεκτίμητη.
ΔιαγραφήΓιατί τις μαζορετες που τις βαζεις?
ΔιαγραφήΜόνο στήθος δεν εχουν δειξει μεχρι τωρα την ωρα που ο αντιπαλος παει να βαρεσει βολές!
ε δεν αντεξα αλλο...αυτο που κανουν ειναι τραγικο....παρτε και θαυμαστε.......γνωμη μου ειναι οτι το κανουν σχεδιασμενα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.contra.gr/Columns/Comment/sotiris-georgiou/h-atyxia-na-mhn-se-lene-its.4351450.html
http://www.ebasket.gr/2016/11/tipota-den-mathame
ολοι μαζι δεν εχουν το ενα τριτο των τιτλων του ζοτς αλλα οι δημοσιογραφοι εκει επειδη εχασε ενα παιχνιδι απο την ουνιξ.......εντωμεταξυ γραφουν ετσι για εναν ανθρωπο που οι ιδιοι μαθανε μπασκετ απο αυτον και επισης κανενας παικτης του δεν εχει εκφραστει με ασχημα λογια ακομα κι αν συνεργαστηκαν ενα χρονο........ΕΛΛΗΝΕΣ δημοσιογραφοι...σχολη μεγαλη........για να μην ξεχνιομαστε οταν ο ζοτς το σηκωσει στη πολη γραφτε για το πεδουλακη,το σφαιροπουλο και τους μεγαλους αναλυτες που τους αποθεωνουν.......stonerook
Ναι. Σχεδιασμός Σωτήρη Γεωργίου.
Διαγραφή- Θέλω τον ξανθό Καλαθη στην Παναθα.
ΑπάντησηΔιαγραφή- Ποιόν εννοείς ;
- Τον Ρολλ ρε της Μπεσικτας.
- Ξέχασε τον.
- Γιατί είναι ακριβός ;
- Τι ακριβός ρε, ζήτημα να παίρνει 300 με 400 το χρόνο.
- Ε τότε γιατί δεν μπορεί να έρθει ο μαλιαρος Καλαθης να κάνει ντουέτο με τον αμαλιαγο και να πάρουν τα σώβρακα σε ολους στην ευρωλιγκα;
- Πρώτον γιατί δεν τον δίνει ο Σαριτσα.
Ξεπουλησαν σε κορόιδα στην Τουρκία.
Και δεύτερον και κυριωτερο πήγε και πήρε διαβατήριο Τυνησίας με το αζημίωτο βέβαια ο χλεμπουρας και λογίζεται ξένος για μας.
- Και τώρα τι γκαρντ θα πάρουμε εμείς ;
- Μαλλον τον Keneth Nobody των Alampama Nothings, αλλά κοιτάμε και τον διεθνή Σαουδάραβα με Μαλτεζικο διαβατήριο Σουλτάν Χουσειν Ελ Αγιουν Γίνε Α Ρόμπα.
- Γ@μω τα γκαρντ.
Κανονική γκαρντ-Α-ρόμπα δηλαδή 🏀
Γατάκια με καταλάβατε ;
Η να επαναλαμβάνομαι ανούσια ;
ΥΓ Ο ανεγκέφαλος οπαδός είναι η φαβελα των πόλεων.
Ηθελημένα φτωχική και υπανάπτυκτη απο τις Κηφισιες και τις Εκαλες για να εξυπηρετεί τις διακινησεις και τις ανοημιες τους.
🏀
Κουρασες με τον γκαρντ.
ΔιαγραφήΗ Κιμκι περισυ ειχε ραις,κοπονεν και σβεντ και τιποτα δεν εκανε.
Αφηστε τον προπονητη να δουλεψει με τους παικτες που εχει.
Αλλιως μαζευτειται οι γκαρντ...οπληκτοι συγκεντρωστε χρηματα δωστε τα στον ιδιοκτητη να σας φερει παικτη.
Χουβαρνταδες.
γκαρντ-Α-ρόμπα!
Διαγραφή'σ ωραιος!
Χάθηκε τελικά για τον ΠΑΟ ο παιχταράς...
ΑπάντησηΔιαγραφή