Λίγη ώρα πρίν το deadline οι διαπραγματεύσεις των
μονομάχων της Ευρωλίγκας βρίσκονται στο
κόκκινο.. Το Hoopfellas θα είναι όλη μέρα on line στη «ζώνη του πυρός» για να σας ενημερώνει
για τις εξελίξεις. Ο Σερμαντίνι, ο Μπατίστ και η πιθανότητα του ντόμινο.. Στην ΤΣΣΚΑ ο Παπαλουκάς?
Ο ΣΕΡΜΑΝΤΙΝΙ..
Ο Ολυμπιακός κινούμενος με άκρα μυστικότητα υπέγραψε τον
Γεωργιανό γίγαντα ενισχύοντας τη φροντκορτ του ενόψει ΤΟP-16. Έχουν γραφτεί πολλά για την
ορθότητα της κίνησης των ερυθρολεύκων το τελευταίο 24ωρο. Εμείς θα ξαναγράψουμε
τον κανόνα. Δεν έχει σημασία ποιος είναι ο καλύτερος διαθέσιμος παίκτης στην
αγορά, αλλά ποιος είναι ο καλύτερος διαθέσιμος για τις ανάγκες της ομάδας σου.
Σίγουρα η εποχή είναι λίγο μυστήρια και οι επιλογές σαφώς λιγότερες σε σχέση με
3 μήνες πριν.
Εγώ θα πω ότι ο Ολυμπιακός κινήθηκε έξυπνα στη προκειμένη
περίπτωση και αξιολογώ την υπογραφή Σερμαντίνι ως μια σωστή κίνηση. Ο
Γεωργιανός sevenfooter μπορεί να δώσει πράγματα στο παιχνίδι των ερυθρολεύκων χωρίς
να χρειαστεί αυτοί να πάρουν το παραμικρό ρίσκο που αφορά τη χημεία της ομάδας τους.
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας κοίταξε κατευθείαν τους αντιπάλους του στο Τop-16 και διέγνωσε ότι η
ομάδα χρειάζεται ένα ψηλό κορμί. Ο Ολυμπιακός θα βρεί μπροστά του τον Τόμιτς,
τον Ντάρκο Πλάνινιτς, τον Λόντσαρ τα κορμιά της Εφές και της Ζαλγκίρις κλπ. Σε
ένα τέτοιο πακέτο ανταγωνιστικών παιχνιδιών –όπου μετράει το παραμικρό και
πρέπει να’σαι προετοιμασμένος για τα πάντα-ένας sevenfooter είναι
πάντα απαραίτητος στο βάθος του πάγκου. Πόσο μάλλον εάν έχει και την ποιότητα
να προσφέρει επιθετικά..
Ο Σερμαντίνι έχει
ύψος 2.15 και ένα wingspan λίγο κάτω από 7’2’’.. Η σωματοδομή του είναι χαρακτηριστική.
Αν και έχει βάλει κιλά την τελευταία τριετία είναι αδύναμος στο upper body γεγονός
που τον επηρεάζει στην άμυνα θέσης χαμηλά στο ποστ. Αντίθετα έχει γρήγορα πόδια
και τρέχει καλά το γήπεδο (παράδοση πλέον για την ερυθρόλευκη γραμμή ψηλών) με
χαρακτηριστικό –ακόμα το θυμούνται στον Παναθηναϊκό- το μικρά αλλά πολύ γρήγορα,
για το ύψος τους, βήματα του. Ο Μπαρτζώκας μπορεί να παίξει switch στην
άμυνα πάνω σε πικ εν ρολ με τον Γεωργιανό και να προσθέσει δύναμη στο above the rim παιχνίδι
του και στις δύο πλευρές. Στο αμυντικό κομμάτι λοιπόν ο Σερμαντίνι παίζει
περισσότερο με τα προσόντα του παρά με την –average θα λέγαμε- ικανότητα του να
αμυνθεί.
Επιθετικά επίσης έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Καλό σουτ
από μέση απόσταση (με καλό μηχανισμό πάντα για παίκτη αυτού του ύψους) το οποίο
τροφοδοτεί σκέψεις για συνύπαρξη κάποια λεπτά με ένα από τα γρήγορα «5» του
Ολυμπιακού (δε θα φορεθεί πολύ, αλλά είναι καλό που υπάρχει η
επιλογή/δυνατότητα). Στο ποστ δεν είναι ιδιαίτερα δυνατός. Το μεγάλο του μείον
είναι δε μπορείς να ακουμπήσεις τη μπάλα πάνω του χαμηλά για να φθείρεις. Αυτό
στο σύγχρονο μπάσκετ είναι πιο σημαντικό και από το σκοράρισμα για τη
συγκεκριμένη θέση. Διαθέτει χουκ με το οποίο μπορεί να γυρίσει, αλλά κυρίως «γλιστράει»
πάνω στον αντίπαλο για να φτάσει από κάτω και να σκοράρει, κάτι το οποίο ένας έξυπνος
αμυντικός ψηλός σε αυτό το επίπεδο μπορεί διαβάσει. Από την άλλη ο Σερμαντίνι
ξέρει να εκμεταλλεύεται τους χώρους παίζοντας μακριά από τη μπάλα. Ο Σπανούλης
μπορεί να τον αξιοποιήσει πολύ σε αυτό το κομμάτι ώστε να του δώσει πολλά
εύκολα τελειώματα με κάρφωμα συνήθως. Καλός ριμπάουντερ, χρησιμοποιώντας τα
μακριά του χέρια ιδιαίτερα στην επίθεση. Το κακό είναι ότι μετά το επιθετικό
κατεβάζει χαμηλά τη μπάλα, στοιχείο όχι καλό για παίκτη 2.15 που θα έπρεπε να
δουλέψει ώστε να τελειώνει άμεσα οπλίζοντας κατευθείαν από ψηλά. Εξαιρετικός
μπλοκέρ με καλό τάιμινγκ, αξιόπιστος σουτερ ελευθέρων βολών, average σκρίνερ καθώς έχουμε παρατηρήσει πολλές φορές γκαρντ
που θέλουν να «σπάσουν» το σκριν να τον βγάζουν εκτός θέσης..
Overall η κίνηση του Ολυμπιακού αξιολογείται θετικά. Ο Σερμαντίνι και τα 2.15 του θα είναι «γέμισμα»
στη φροντκόρτ. Μην περιμένετε μεγάλο χρόνο συμμετοχής ή μεγάλα ματς. Οι
Πειραιώτες υπέγραψαν ένα πικ εν ρολ ψηλό με χαρακτηριστικά που μπορούν να «μπούν»
άμεσα στο παιχνίδι της ομάδας, για τη θέση του τρίτου σέντερ. Περισσότερο για «ασφάλεια»
και όχι για βελτίωση του παιχνιδιού. Μια τέτοια προσδοκία άλλωστε τη στιγμή που
η ομάδα παίζει έτσι όπως παίζει, κρύβει και το ρίσκο της άμεσης παρ΄μβασης στην
υπάρχουσα χημεία..
Ο παίκτης είχε προταθεί και στον Παναθηναϊκό, με τους πράσινους
να μη δείχνουν ενδιαφέρον. Είχαμε πεί μετά την απόκτηση του Λάσμε, ότι σε μια
φροντλάιν με το ποστ παιχνίδι του Σοφοκλή και τη high octaine performance του
Λάσμε, ένα ψηλό κορμί σαν τον Σερμαντίνι θα ήταν πολύ καλό συμπλήρωμα. Η
λεπτομέρεια τώρα είναι ότι οι πράσινοι απλά δεν έχουν τον Σχορτσιανίτη στη
διάθεση τους και εφόσον κοιτούσαν για παίκτη θα χρειαζόντουσαν κάτι
διαφορετικό. Σε βάθος χρόνου με την επιστροφή του Σόφο η θέση «5» θα ήταν
λειτουργική, αλλά άμεσα και με τον ανταγωνισμό που υπάρχει στο τοπ-16 οι
πράσινοι χρειάζονταν κάτι άλλο..
ΝΤΟΜΙΝΟ(?)
Η ενδεχόμενη αποδέσμευση του Μάικ Μπατίστ από τη Φενέρ –που για
την ώρα έχει μπεί στον πάγο- αναμενόταν να φέρει ένα ντόμινο εξελίξεων και
υπογραφών στις ομάδες της Ευρωλίγκας, οι οποίες βρίσκονται στην αγορά αυτή τη
στιγμή για παίκτη. Με αρκετούς undersized -και όχι μόνο- ψηλούς να «παίζουν. Ο Σέλντεν Ουίλιαμς υπέγραψε στη
Φενέρ, ο Ρίτσαρντ Χέντριξ είναι ακόμα εκεί «έξω», για τον Μενσά Μπονσού
υπάρχουν φόβοι λόγω του πρόσφατου τραυματισμού του (η Σιένα δεν ενδιαφέρθηκε
πραγματικά, η Μπεσίκτας το κοιτάει το θέμα διακριτικά..). Ο Μπλάτ υπέγραψε
καθαρά από ανάγκη τον Ντάρκο Πλάνινιτς μιας και ο πιο έτοιμος να βοηθήσει
άμεσα, Άαρον Μπέηνς αποδείχτηκε δύσκολη περίπτωση. Στη Λουμπλιάνα ζήτησαν
300χιλ. για την αποδέσμευση του ενώ η Μακάμπι έφτασε –στην τελική προσφορά-
μέχρι τα 200χιλ.. Ο Πλάνινιτς είναι καλό πρόσπεκτ αλλά σε καμία περίπτωση δεν
είναι έτοιμος γι’αυτό το επίπεδο και έτσι ο Μπλάτ θα ποντάρει στον σεληνιασμένο
Σόουν Τζέημς για το «5» γαρνίροντας με τον Μάλκομ Τόμας (την τίμησε τη λίστα μας
ο Ντέηβιντ, αμεε..)
Μιλώντας με έναν ξένο μάνατζερ παλιό στο χώρο προχθές,
μάθαμε ότι το κλίμα που βγήκε προς τα έξω ήταν ότι ο Παναθηναϊκός δεν ασχολήθηκε με τον Ρίτσαρντ Χέντριξ ( ο
οποίος του προτάθηκε) απαντώντας ότι ο Σχορτσιανίτης θα επιστρέψει μέχρι τις 15
Ιανουαρίου.. Δύσκολο λέμε εμείς.. Όσο περνούν οι ώρες προς το deadline οδηγούμαστε
πάλι στην αρχική μας εκτίμηση, την οποία εκφράσαμε αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση
του φλερτ με τον Γκιστ. Δηλ. ότι οι πράσινοι θα ρισκάρουν και δε θα πάρουν
παίκτη, πηγαίνοντας με το δίδυμο Τσαρτσαρή-Λάσμε και τον Γκίστ από πίσω ως
μπαλαντέρ στο 4/5, συν τη μετακίνηση του Μασιούλις στο «4», προσδοκώντας τη
γρήγορη επιστροφή του Σοφοκλή. Μεγάλο ρίσκο λέμε εμείς.. Χωρίς ποστ παιχνίδι
τουλάχιστον για κάποια λεπτά η επιθετική ισορροπία των πρασίνων τίθεται εν
αμφιβόλω..
Σαφώς και στη περίπτωση που ο Μπατίστ έμενε ελεύθερος
αποτελούσε ιδιαίτερη περίπτωση για το κλαμπ, μιας και υπάρχει ιστορικό και ένα ξεχωριστός
δίαυλος επικοινωνίας με τον παίκτη. Αλλά ακόμα και η Φενέρ του “endless” μπάτζετ, δε προτίθεται να πετάξει τόσα χρήματα
στο έτσι.. Το ότι υπέγραψε παίκτη «πάνω» στον Μπατίστ δείχνει τις προθέσεις τις
αλλά το μπάσκετ είναι business και τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.. Για τον Μπατίστ
παραμόνευε και η Μακάμπι αλλά εφόσον έμπαινε ο Παναθηναϊκός στη μέση νομίζω θα
έπαιζε μόνος. Δε συζητώ το ευεργετικό κομμάτι μιας τέτοιας συμφωνίας για τους πράσινους
καν, αγωνιστικά και επικοινωνιακά. Αλλά αυτή την ώρα, 2 και μισή το μεσημέρι,
κάτι τέτοιο μοιάζει ουτοπικό..
Υ.Γ1: O Θοδωρής Παπαλουκάς πρόκειται να συμμετέχει στις προπονήσεις της ΤΣΣΚΑ. Αν κριθεί ΟΚ, πολύ πιθανόν να υπογράψει με την "αρκούδα"..
Υ.Γ2: Aπό
αύριο και για την επόμενη εβδομάδα θα βγώ ταξίδι στην Κεντρική Ευρώπη, αλλά
αυτό δεν επηρεάζει σε τίποτα την επικοινωνία μας. Θα δούμε και θα μιλήσουμε με
κόσμο, θα παρακολουθήσουμε την αρχή του
Τop-16 εκτός Ελλάδας
και θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση. Η ροή του μπλογκ θα συνεχιστεί κανονικά. Μέσα
στη μέρα επαναλαμβάνω θα μπορείτε να δείτε τα απαραίτητα updates της αγοράς
εδώ, μιας και θα είμαι on line..
ΤΖΙΜ Ο ΤΕΟ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΣΤΗΝ ΤΣΣΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήο σερμαντι εχει απιθανο ρολαρισμα στον αντιπαλο γλιστριμα οπως λεσ αν εννοουμε το ιδιο..χρισιμοποιει το σπρωξιμο που δεχεται οχι για να σπρωξει και αυτος(αφου δν εχει την δυναμη να το κανει) αλλα να κανει μια μικρη σβουρα μια μικρη περιστροφη ωστε να βρεθει μονος του με στεφανη. Αντε και να γυρισει ο σοφο στις 15 .. ποσο ετοιμος θα ειναι κ ποσο θα μπορει να πιεστει.. το ονομα π επαιζε για παο ηταν ο καβαδας, δν ξερω αν χαλασε κατι αλλα θα βοηθουσε περισσοτερο απο σκορδιλη. ο παπαλουκας απορω πως ηταν χωρις ομαδα τοσο καιρο, εστω και αν μπορει να παιξει στο 40% του παλιου καλου παπαλουκα. Το μπατζετ του παο ηδη εχει ξεχειλωσει με καπονο και γκιστ ειμαστε μια χαρα αν παιρναμε και απο πανιωνιο καββαδα και σαν επενδυση θα ηταν το τελειο, το να εχουμε +1 ξενο μονο για ευρωπη ειναι παρατραβηγμενο με τα σημερινα οικονομικα δεδομενα της ομαδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήSIGA TA POLLA LEFTA POU KOSTISE O SERPANTINIS...KAI O GIST IRTHE TSABA...DHLADH THATAN PARATRAVIGMENO NA DOTHOUN ALLA 100000? TI LEME TORA
Διαγραφήγια γκιστ πληρωσες ενα επιπλεον 50 αρι στον πανκο.. ο σερμαντινι εχει δικαστικα με παο.. λεσ να τον παιρναμε?? πλεον και 100 ειναι παρα πολλα για εναν παιχτη που θα επαιζε 6,7 λεπτα στην ευρωπη και μονο, μαλλον δν εχεις καταλαβει ποσο σφιχτο ειναι το μπατζετ και ποσο εχουμε ξεφυγει...
ΔιαγραφήE TOTE RE FILE TI ASXOLOUMASTE KAI PARAMUTHIAZOUME TO KOSMO ME BATIST KAI FOTSH?
ΔιαγραφήOPOTE MALLON O PAO DEN PAIRNEI 5NTARI.TO IDIO PARAMUTHI ME TON FOTSH DHLADH.APLA KOUVENTA NA GINETAI..
ΑπάντησηΔιαγραφήEFOSON LEFTA DEN DIATHETEI O PAO GIA POIO LOGO KANOUME SIRIAL TO THEMA BATIST? DHLADH EINAI DUNATON O BATIST NA ERXONTAN GIA TI PSYCHI TIS MANAS TOU?MOU THUMIZEI TI PERIPTOSH FOTSH..''PROSPATHISAME ALLA....''O SERPANTINI THA MPOROUSE NA VOITHISEI ALLA MALLON DEN EIXAN SKOPO NA PAROUN PAIXTH
ΑπάντησηΔιαγραφήMETA TON DIAMANTIDI ,PROVLEPO NA SKAEI KAI O LASME.
Διαγραφήη φαντασια σου οργιαζει να το κοιταξεις,εχεις προβλημα πραγματικα.Ποτε απο το σαιτ του ΔΓ δεν εγραψαν τιποτα για Σερμαντινι οσο για Φωτση ακομη και απο δω ο Τζιμ ειπε οτι προσπαθησαν απο την Καε.Τι ηθελες να τον απαγαγουν?Εξαλλου οι θεσεις των ξενων ειναι κομπλε ποιον να παρεις ποιον να αφησεις και αν αποκλειστεις απο Ευρωπη τι να τον κανεις μετα.Μονο χολη ξερετε να βγαζετε ορισμενοι.Το γηπεδο παντα ειναι αδειο αλλα οι απαιτησεις, απαιτησεις.Υ.Γ ποτε δεν ειπαν επισημα οτι ψαχνουν για 5αρι.
Διαγραφήουτε καν πιστευω οτι ειναι παο ο φιλος οτι γραφει απλα το γραφει... βλεπει μετα τον διαμαντιδη να σκαει και ο λασμε λεει.. λεσ και εσκασε ο διαμαντιδης.. μεχι πριν απο 2 χρονια επαιζα 35 αρια σε περιφερειακα πρωταθληματα και ημουν μια χαρα και δν ειχα μονο το μπασκετ στην ζωη μου οπως ενασ αθλητης.. ναι οκ αλλο η Α1 και αλλο επιπεδο.. αλλη βεβαια προπονηση ο αθλητης και αλλη εγω.. αν ειναι δυνατον να σκασει παιχτης επειδη παιζει ενα 35 την εβδομαδα και ενα 25 αρι στο πρωταθλημα της πλακας....
ΔιαγραφήTI DIAFORETIKO EIPA EGO?OTI DEN EIXAN SKOPO NA PAROUN 5NTARI APLA DIOXETEUAN PLIROFORIES OTI KAI KALA ENDIAFEROMASTE KAI MALISTA OTI PROSPATHOUME GIA BATIST...ME TI LEFTA THA ERXONTAN O BATIST???OSO GIA TON FOTSH AMA TON ITHELAN TOSO POLU DEN THA TON AFHNA N NA FUGEI
ΔιαγραφήΠολύ καλά τα λες φίλε. Απλώς θα μπορούσε ο ΠΑΟ να φέρει για δύο μήνες μόνον κάποιον πολύ low budget αλλά αξιοπρεπή ψηλό, με 15.000 το μήνα ας πούμε, για να μην είμαστε γυμνοί.
ΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΕ 7:ΟΟ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΚΟΣ ΑΠΛΑ,ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΛΕΩ, ΑΝΤΕ ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ.ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ Ο ΦΩΤΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟΣΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΣΑΝ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ.Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΣΟΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΓΑΥΡΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.Ο ΔΔ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΑΓΩΓΟΥΣ ΔΕΝ ΕΣΚΑΣΕ,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΣΤΙΧΟ ΝΑ ΚΛΑΤΑΡΕΙ.Τοσο σου κοβει και αυτα λες,τι νομιζεις αν ελεγαν ψεματα για Φωτση οι της Αρμανι με μια απλη ανακοινωση δεν θα ξεμπροστιαζαν τον ΠΑΟ,η νομιζεις οτι δεν το πηραν χαμπαρι??
Διαγραφήτι λετε μωρε θα μας τρελανετε,τι λογικη ειναι αυτη,ποιον να φερουν αξιοπρεπη ψηλο με 15.000 ευρω το μηνα,αχ θεε μου.Κανεις σοβαρος παιχτης δεν το δεχεται αυτο.Αχ Τζιμ τι βλεπεις και πως αντεχεις.
ΔιαγραφήEGO EIMAI STOKOS KAI ESU GLUFTRONI TOU DHMHTRAKH....AN ESY VLEPEIS ALLON AXIOLOGO PAIXTH STH PERIFEREIA EKTOS APO BANKS PESMOU KAI AN VLEPEIS ALLON AXIOLOGO 5NTARI EKTOS TOU LASME PESMOU.AN NOMIZEIS OTI MPOROUN AUTOI OI 2 NA TRAVIXOUN TO KOUPI PESMOU...OPOTE EKTOS APO GLUFTRONI THASAI KAI ABALOS
Διαγραφήγλυφτρονι εγω,απο εκει καταλαβαινει κανεις ποσο σου κοβει.Ναι το ομολογω μπαινει εδω ο ΔΓ βλεπει τι γραφω και θα μου παρει δωρακι,χαχαχα!!Ο Γκιστ παιζει και στο 5,ο Ματσιουλης καλυπτει και το 4,το θεμα δεν ειναι αν ξερω μπασκετ η οχι,αυτα μπορουν αυτα κανουν.Σεβομαι του Γιαννακοπουλους για οτι εχουν κανει και σιχαινομαι τους αχαριστους.
ΔιαγραφήΕσύ που κάνεις τον έξυπνο και λες ότι δεν υπάρχουν αξιοπρεπείς παίκτες για τρίτη αλλαγή στον ΠΑΟ με 15.000 τον μήνα, θέλω να μου πεις αν ξέρεις πόσα χρήματα παίρνει ο Petway στο Ρέθυμνο. Δεν ξέρεις, έτσι; Βούλωσε το τώρα.
ΔιαγραφήETSI TOUS VOLEUEI NA LENE GIA NA XRUSONOUN TO XAPI..ENNOEITAI OTI UPARXOUN FTINOI AXIOLOGOI PAIXTES SAN TON PETWAY ALLA THA PREPEI NA EXEIS KALO SKOUTING KAI NA XEREIS THN AGORA KAI OPOS FANHKE APO TIS EPILOGES TOU KALOKAIRIOU O ARGYRHS KAI TO EPITELEIO TOU EXOUN MAVRA MESANUXTA.
ΔιαγραφήΝα το βουλωσω???ωραιος εισαι απαξιω να απαντησω εγω φταιω που συζητω με τετοιου επιπεδου τυπους.Μονο ΠΑΟ δεν ειστε οποτε μπορει να λετε οτι θελετε.
ΔιαγραφήΝαι εχουν μαυρα μεσανυχτα,αλλιως δεν εξηγηται.Το επιτελειο ειναι του Παο δεν ειναι του Πεδουλακη,ετσι εξηγειται τοσα χρονια το σκαουτινκ τι ασχετους παιχτες μαζεψαν για αυτο ο ΠΑΟ πηγαινε απατος παντου,Ελλαδα και Ευρωπη.Οσο για τον Πετγουεη τετοιον παιχταρα πως να τον δουν αφου εχουν μαυρα μεσανυχτα στην ομαδα."Α".
ΔιαγραφήTA PROHGOUMENA XRONIA YPIRXE ENAS ZOTS....MIKRH DIAFORA EEE? KAI TO POSO ASXETOI HTAN STIS EPILOGES GANHKE OTI I MISH OMADA ALLAXE KAI EPREPE NA ALLAXOUN KAI ALLOI 3 PAIXTES (UKIC-XANTHOPOULOS-SKORDILIS).TA LEGAME TO KALOKAIRI GIA TIS MPAROUFES AUTES ALLA TOTE MAS ELEGAN AXARISTOUS KAI STHMENOUS KAI ETROGAN TO SANO TIS PRASINIS GIA TOUS PAIXTARADES KITCHEN-ARMSTRONG-UKIC KAI PANCO...
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήNAI MIA XARA O PANCO GIAUTO TON SOUTARAME...KAI O UKIC MIA XARA STOKOS EINAI...FATE TO SANO
Διαγραφήεδώ που τα λέμε πάντως, σαφώς και υπάρχουν παίκτες των 15.000 € που μπορούν να βοηθήσουν, τουλάχιστον για μικρή χρονική περίοδο.
ΔιαγραφήΑλήθεια, ο Πάουελ παίρνει πολλά περισσότερα;
Από Τουρκία "...H Φενέρ κοιτάζει διακριτικά για παίκτη στη θέση 4"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά αυτοί πουλάνε τρέλα.. Εγώ αν είχα αυτή την εικόνα, όχι διακριτικά αλλά υπερβολικά αδιάκριτα θα έψαχνα εναγωνίως για ένα "4". Ενοχλητικός θα γινόμουν..
:)
Διαγραφήθα το τραβηξουν μεχρι τελους για μπατιστ.. μπας και γλιτωσουν τπτ.. και φυσικα αν ο μπατιστας μεινει εκει εννοειται πως απο εξεδρα θα βλεπει τα παιχνιδια...
καλά χριστούγεννα σε όλους με υγεία και ευτυχία!!!.Τζιμ,πότε ακριβώς λήγει η προθεσμία για πιθανές προσθήκες??Σήμερα το απόγευμα ή μέχρι αργά το βράδυ??Σε ρωτάω μήπως και τυχόν όλα αυτά που γίνονται με μπατίστ είναι μόνο θέμα τακτικής για να τον πληρώσουν όσο το δυνατόν λιγότερα..zelico
Διαγραφήzeliko μεχρι αυριο Τεταρτη ειναι η προθεσμια, την Πεμπτη θα ειναι αργα συμφωνα με το gazzeta.'A'
ΔιαγραφήΝα καταθέσω κι εγώ την άποψή μου για την κατά τα λεγόμενα απόφαση του Μάικ να κάτσει πάνω στο συμβόλαιό του. Είμαι από αυτούς που ευχαριστούν τον Μάικ για ότι έχει προσφέρει στην ομάδα όχι μόνο καθαρά αγωνιστικά αλλά και σαν προσωπικότητα/επιρροή του και ήμουν εκεί στην επιστροφή του για να τον τιμήσω και να τον χειροκροτήσω. Κατανοώ ότι τα χρήματα είναι πολλά αλλά είναι ένας αθλητής που δόξα το Θεό έχει βγάλει χρηματα αρκετά να μην πω πολλά. Δεν κατανοώ όμως πως ένας αθλητής που ήθελε να πρωταγωνιστεί δέχεται να τον παραγκωνίζουν έτσι και να αμφισβητούν την αξία του και ακριβώς επειδή εμπλέκονται χρήματα στη μέση να μην 'επαναστατεί'. Εγώ στη θέση του θα τους τα 'πέταγα' στη μούρη και θα πήγαινα στην ομάδα με την οποία κυριάρχησα στην Ευρώπη για να τους θυμήσω (όχι να τους αποδείξω, γιατί δεν έχω κάτι να αποδείξω πια) τι εστί Μάικ, τι εστί ΠΑΟ, τι εστί μεγάλη ομάδα στην Ευρώπη. Όσο και να τον αγαπάω και να τον εκτιμώ τον Μάικ νομίζω ότι 'ρίχνει' πολύ τον εαυτό του και την αξία του ακόμα και αν είναι για 1 εκατ ευρώ. Συγνώμη αλλά για μένα η αξιοπρέπεια δε μετριέται/ζυγίζεται/αντιστοιχεί με κανένα ποσό εκατομμυριών ευρώ.
Διαγραφήσε ευχαριστώ για την απάντηση..Λάθος μου.Το είχα ξεχάσει ότι λήγει αύριο η προθεσμία.
ΔιαγραφήZelico
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ, 1 ΜΥΡΙΟ ΕURO TI EINAI, MΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ? Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ 500 EURO K EINAI K EYXARISTHMENOS. EINAI TΡΕΛΛΑ ΝΑ ΚΛΩΤΣΗΣΕΙ Ο ΜΠΑΤΙΣΤ 1 ΜΥΡΙΟ. ΣΥΓΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ Κ ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΕΙΤΕ ΛΙΓΟ.
ΔιαγραφήΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ.
GOLDER
Παιχτης που περασε απο παο-ρεαλ και καταληγει γαλλια ειναι ο κενεντι ουινστον που παει στη συμπαθης γκραβελεν,απ τους ποιο ''στωλισμενους" απ τον ομπραντοβιτς....πισω απ το τεπιτς βεβαια.ΑΚΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήKANENA TELEYTAIO NEO GIA 5 STON PANATHINAIKO EXOUME?
ΑπάντησηΔιαγραφήPWS PAEI I APOTHERAPEIA TOU DIAMANTIDH??THA PAIKSEI ME TOUS LITHOUANOUS?
BRAVO G T BLOG(POLY KALOO...) K SOORY G T GREEKLISH ,ALLA GRAFW APO U.K...
Y.G:PAIDIA AN KSEREI KAPOIOS AN YPARXEI KAPOIO MEROS POU NA MPOREI NA PAIKSEI BASKET KANEIS ST NOTIO U.K ,AS ME DIAFWTISEI...GIATI OTAN MILAW G BASKET EDW NOMIZOUN OTI TOUS MILAS GIA EKSWGHINOUS.
Dimitris
νοτιο ?? που δλδ?? ειμαι λονδινο ειχα βρει κατι ομαδες αλλα δν ειχα χρονο να ασχολειθω
Διαγραφήreading,newbury,swindon,bath...
ΔιαγραφήDimitris
δημητρης ρε συ που σπουδαζες??? για ελλαδα λεω
ΔιαγραφήATHENS...
ΔιαγραφήΣτο Πανεπιστήμιό σου αποκλείεται να μην υπάρχει, κλειστό γήπεδο και ομάδα μπάσκετ ή γενικότερα παιδιά από Κίνα, Ισπανία, Ιταλία κλπ που να ασχολούνται με το άθλημα, εγώ ήξερα πολύ κόσμο από όλο τον κόσμο που παίζαμε μαζί μπάσκετ και με Άγγλους.
ΔιαγραφήΓενικά θα βρεις κόσμο που θα ασχολείται κυρίως με το ΝΒΑ και θα είναι λίγο απείθαρχοι πεχτικά αλλά μια χαρά θα κάνεις τη δουλειά σου, δηλαδή να παίξεις! :D
Ο Βελίτσκοβιτς μιλά με Παρτίζαν για το ενδεχόμενο επανένταξης του στην ομάδα. Ο παίκτης φαίνεται ότι ακόμα δεν είναι έτοιμος και έχασε το τραίνο του Τοp-16..
ΑπάντησηΔιαγραφήO lakovic paei spartak ag petroupolis kai o Rait tis tzenevita paei galata...
ΑπάντησηΔιαγραφήJim ποιοι παίκτες πιστεύεις ότι αποτελούν τον βασικό κορμό των δύο αιωνίων αυτή τη στιγμή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάξιμος
Πολύ ευχάριστα τα νέα για Παπαλουκά, μακάρι να κλείσει συμβόλαιο και να κρεμάσει τα παπούτσια του όταν το αποφασίσει με ψηλά το κεφάλι. Να του καεί το βίντεο του Μεσίνα αν τον κόψει!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσόν αφορά το Σερμαντίνι οι πιο ψύχραιμοι στη κρίση και αξιολόγηση του παίκτη όπως φάνηκε από τα σχόλιά τους στη προηγούμενη ανάρτηση, πέσανε μέσα με βάση τον Τζιμ. Θα βοηθήσει με τα καλά του χαρακτηριστικά στα 8-10 λεπτά που θα καταφέρει να κλέψει (ανάλογα με τον αντίπαλο βέβαια).
Χρόνια πολλά σε όλους!!!
Πανάγο,
Διαγραφήεγώ το πάω ένα βήμα παραπέρα, και εύχομαι αν δεν καταφέρουμε να κάνουμε το ριπίτ, να το πάρουν οι Ρώσοι, με Παπαλουκά, Μίλος αλλά και Ζόραν.
Καλά βρε Ορέστη μου που αυτό που προσπαθεί να βγει προς τα έξω από τα γραφόμενά σου είναι το φίλαθλο πνεύμα...... ακόμα κι εμείς οι πορωμένοι οι Παναθηναϊκοί που πάντα χαλάμε τις αναρτήσεις του Jim (έτσι δε λέτε κάποιοι ?) γιατί σε όλες γράφουμε για την Πανάθα, έχουμε πολλακις υποστηρίξει ότι θέλουμε Ελληνικό εμφύλιο στον τελικό γιατί θα είναι η καλύτερη διαφήμιση για το ελληνικό μπάσκετ, για τους Έλληνες προπονητές, για τους Έλληνες παίχτες. Βρε λες, μήπως να το πάρει η Φενέρ τελικά για να θαυμάσουμε το Μάικ να σηκώνει ένα ακόμα ευρωπαϊκό ?
ΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΝΑΤΑΛΙΑ! # ΑΚ-13 #
ΔιαγραφήΆν εμείς δεν...χαλάλι τους ρε φίλε! Δικά μας παιδιά είναι!
Διαγραφήpelates mas oloi
Διαγραφή@Ναταλία, ο καθένας μας σε αυτή τη ζωή έχει τα κριτήρια και τις προτεραιότητές του.
ΔιαγραφήΠροσωπικά, δε με ενδιαφέρει καθόλου τι θα κάνει το ελληνικό μπάσκετ, οι Έλληνες προπονητές και οι Έλληνες παίκτες. Τουλάχιστον καθόλου περισσότερο από το βαθμό που επηρεάζει την καθημερινότητά του μου ως θεατή ή κοινό.
Κατά συνέπεια, δεν θα έχω κανένα απολύτως πρόβλημα αν δεν κάνετε ούτε μια νίκη στην επόμενη φάση. Ακόμη κι αν έβγαζα έξω το οπαδικό μου συναίσθημα (το οποίο δεν έκρυψα ποτέ), και πάλι δε θα ήθελα τον Παο να φτάσει ψηλά, γιατί δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου το μπάσκετ που παίζει.
Αυτά προς διευκρίνιση και προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Φυσικά όπως είπα και στην αρχή, καθένας έχει το δικό του τρόπο. Οπότε και η δική σου οπτική και άποψη είναι προφανώς καλοδεχούμενη και από πολλούς (όπως ο ΑΚ13) άξια συγχαρητηρίων.
Απλώς μην 'θίγεσαι' όταν στη λένε και μην προσπαθείς να κάνεις το μαύρο - άσπρο.... γιατί τελικά δεν είναι στραβός ο γιαλός απλώς κάποιοι στραβά αρμενίζουν
ΔιαγραφήΟρεστη μου θυμιζεις τον Παπαλουκα στον τελικο στο Βερολινο το 2009 που εχασε τον ημιτελικο και ειπε δημοσιως οτι θελει να το παρει η Τσσκα στον τελικο επειδη ηταν η προηγουμενη ομαδα του.Αυτο λεγεται κουμπλεξ και τσουξιμο!Τι να κανουμε ξερω πονανε τα 6 αστρα αλλα τι να κανουμε καποια πραγματα στην ζωη δεν αλλαζουνε!!!!ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!!
ΔιαγραφήΣταθης
Από την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί σου κάνει εντύπωση που μια φίλαθλη καθόλα υπερ της Ελληνικής καλαθοσφαίρισης άποψη τυγχάνει άξια συγχαρητηρίων .... το αντίθετο θα έπρεπε να προξενεί εντύπωση αν μη τι άλλο.
ΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΝΑΤΑΛΙΑ ΤΑ ΛΕΣ ΩΡΑΙΑ...... # ΑΚ-13 #
Διαγραφήδηλαδη αν επαιζε ωραιο μπασκετ ο ΠΑΟ ο Ορεστης θα θελε να παει ψηλα ο Παο,χαχαχαχαχα!!!!!!Υ.Γ Ορεστη σε καταλαβαινω απολυτα,για μενα ο Οσφπ παιζει η οχι ωραιο μπασκετ ποτε δεν θα θελα να παει ψηλα.Εδω χαρηκα και με βριζε ολη η οικογενεια μου, που αποκλειστηκε η Εθνικη το καλοκαιρι επειδη οι παιχτες ολοι σχεδον ηταν του ΟΣΦΠ,και το λεω εγω που οταν ακουω τον εθνικο υμνο ακομη δακρυζω."Α".
ΔιαγραφήΜη ψειριζουμε τη μαιμού γιορτάρες μερες. Ο Αλβέρτης και ο Οικονόμου πανηγυρίζανε μετά την ήττα του Ολυμπιακού στο Τελ Αβίβ, αλλά δε το κάνουμε και θέμα. Ολυμπιακος και ΠΑΟ είναι, δεν είναι μαργαρίτες και βιολέτες.
ΔιαγραφήΤο κράξιμο στον Ορέστη έχει γίνει ανυπόφορα βαρετό ακόμα και για ασήμαντες αφορμές ακόμα και από άτομα που θεωρούσα cool όπως η Ναταλία. Πρέπει να ανθολογήσω "λουλούδια" που έχουν γράψει διάφοροι πράσινοι και έχετε αγνοήσει παντελώς και να ξανασυζητήσουμε για γιαλούς και ασπρόμαυρα.
Τώρα εγώ πρέπει να κλείσω γράφοντας ένα ειρωνικό σχόλιο και μετά να το καθαγιάσω γράφοντας με κεφαλαία "φιλικά πάντα"; Δε το βρίσκω σωστο.
Χρόνια πολλά και καλά να περάσετε.
Panago ουδέποτε είχα 'κράξει' όπως λες τον Ορέστη γιατί ως τώρα τουλάχιστον δεν είχε εκφέρει ποτέ παρόμοια - ακραία για τα δικά μου κριτήρια - άποψη..... συγνώμη αν θεωρείς τη θέση/δηλωση του Ορέστη ασήμαντη αφορμή, μάλλον είμαι μικρόψυχη και ως τώρα δεν το ήξερα
ΔιαγραφήΦίλη Ναταλία,
Διαγραφήκαταρχήν να ξεκαθαρίσω ούτε δε θίχτηκα ούτε στο ελάχιστο από την άποψή σου. Οπως επίσης να ξεκαθαρίσω ότι δε μου φαίνεται καθόλου παράξενο που κάποιοι την επικροτούν και συγγνώμη αν άφησα να εννοηθεί κάτι τέτοιο.
Θα μου επιτρέψεις όμως να πω ότι αυτά που έγραψα δεν έχουν καμία σχέση με τους λόγους που μερικές φορές τα "παίρνω" με αυτά που μου καταλογίζουν ορισμένοι ομοιδεάτες σου.
Και τι εννοώ.
Το γεγονός ότι δεν μπαίνω στο τρυπάκι της «εθνικής ομοψυχίας», το γεγονός ότι αντιλαμβάνομαι ότι πολύ λίγα κοινά έχω με τον Γιαννακόπουλο (ή τον Αγγελόπουλο) κι ας είμαστε και οι δυο Έλληνες, το γεγονός ότι αντιλαμβάνομαι ότι έχω πολύ λίγα κοινά με τον πίθηκο που ντύνεται αρχαίος Έλληνας ή Κονοκοτρώνης για να πάει στο γήπεδο, ότι έχω ακόμα λιγότερα με τον ανιστόρητο που έχει κυρήξει πόλεμο στους Σκοπιανούς μπασκετμπολίστες, ότι δεν έχω απολύτως κανένα κοινό με το φασιστάκο που βγαίνει και μαχαιρώνει κόσμο, νιώθοντας εθνικά ανώτερος επειδή έβαλε γκολ ο Ζαγοράκης, το γεγονός λοιπόν ότι αρνούμαι συνειδητά να μπω στο πανηγυράκι της εθνικής υπερηφάνιας, δε σημαίνει ούτε ότι αρμενίζω στραβά ούτε ότι προσπαθώ να βαφτίσω το άσπρο μαύρο.
Δεν απαιτώ από κανέναν να έχει τη δική μου άποψη φυσικά. Ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει ότι το ενδεχόμενο να βρεθούν σε κοινό τελικό η ομάδα του Αγγλέπουλου με την ομάδα του Γιαννακόπουλου, μπορεί να σηματοδοτήσει το οτιδήποτε για τον ίδιο, την οικογένεια του, τους συμπολίτες του και τον τόπο του.
Φίλη Α,
έγραψα ότι ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ άφηνα εκτός το οπαδικό ζήτημα, και πάλι δε θα ήθελα να πάτε ψηλά :)
Ορέστη καταλαβαίνω τον τρόπο που το θέτεις παραπάνω και έχει κάποια λογική .... δεν επικροτώ όπως αντιλαμβάνεσαι καμία ακραία θέση ακόμα και αν προκειται για απόδειξη εθνικής συνείδησης.... επέτρεψέ μου όμως επειδή την εθνική μου συνείδηση έμπρακτα την καταθέτω εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια μέσα από την εθελοντική μου προσφορά στο κοινωνικό σύνολο σε καθημερινή βάση σχεδόν, να έχω μια ευαισθησία σε τέτοια θέματα.
Διαγραφήpanago συγγνωμη αλλα ουδεποτε η Ναταλια ειρωνευτηκε καποιον απ εδω μεσα.Εγω ναι,ισως καποιες φορες παρασυρομαι η τσιμπαω απο προκλητικα σχολια και απανταω αναλογα ειναι αδικο για την Ναταλια που εχει το θαρρος να γραφει με ονοματεπωνυμο να της προσαπτεις οτιδηποτε αρνητικο.Η κοπελα ειναι παντα σωστη σε οτι γραφει ακομη και αν την προκαλουν.Μαλλον κάνεις λαθος,ειμαι σιγουρη οτι την μπερδευεις.Υ.Γ εισαι απο τους πιο συμπαθεις "γαυρους" εδω μεσα,οφειλω να το ομολογησω:))."Α"
ΔιαγραφήΟ Ορέστης είναι ο πιο ντόμπρος και ο πιο σωστός εδώ μέσα.
ΔιαγραφήΛέει αυτό που πιστεύει και αυτό που νιώθει χωρίς να υποκρίνεται και χωρίς να χαρακτηρίζει άλλους που σχολιάζουν, παρόλο που ο ίδιος έχει χαρακτηριστεί με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς από πολλούς εδώ μέσα.
ναι βεβαια πεταει χολη τσιγκλαει και μετα αδιαφορει για οτι προκαλει.Επειδη λεει την γνωμη δεν σημαινει οτι εχει και δικιο καταλαβες δικηγορε του Ορεστη.
ΔιαγραφήPros Oresti:
ΔιαγραφήNomizw kaneis ena megalo lathos.Ethniki yperifaneia dei einai ola ayta pou anafereis parapanw ,epeidi kapoioi pou kai esy o idios perigrafeis ,to kanoun na fainetai san panhgyraki.An den thes na proxwrisei o Panathinaikos st f4 ayto pigazei apo oti anikeis st filathlous tou aiwniou antipalou kai oxi sto oti den sou aresei to basket pou paizei o Panathinaikos.Me tin idia logiki perysi gia sena eprepe na to parei i CSKA to tropaio mias kai olokliri ti xronia epaize basket polla skalia anwtero apo tin omada sou.Swsta?????
Episis,to gegonos oti les oti den sou aresei to basket(sevasto...) pou paizei o Panathinaikos pou fetos exei allaksei kata 95% kai akoma i omada strwnei..Kai malista les oti den thes na proxwrisei kai g ayto to logo...Se emena ws basketiko filathlo kati mou leei oso anafora tin krisi sou st basket.
Telos,gia ton filo apo panw pou xaraktirizei ton filo oresti ntompro ktl.Oi lekseis:pithikos,anistorikos,fasistakos ktl den xaraktirizoun allous....Akoma kai an aytoi einai oi opoioidipote alloi.
Sorry gia ta greeklish!No choice...
Dimitrs
A το σχολιο το ειρωνικό διανθισμένο με ένα "φιλικά πάντα" ήταν του Στάθη, όχι της Ναταλιας...προς αποφυγή παρεξηγήσεων
ΔιαγραφήΑσ'το φιλε το ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!! ειναι το σημα κατατεθεν μου.Ας σου πει και η Ναταλια που συχναζουμε στα ιδια φορουμ οτι αυτη η φραση υπαρχει στο τελος καθε σχολιου μου.Ετσι θελω να πω πως εχουμε κοντρα και κανουμε και ρανουμε αλλα στον πατο ειμαστε απλοι θνητοι ανθρωποι και δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα!!!ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!!
ΔιαγραφήΣταθης
Και κατι ακομα.Που ειδες ειρωνια στο σχολιο μου;Αυτο με τα 6 αστρα ειναι ωμη πραγματικοτητα και οχι ειρωνια!ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!!
ΔιαγραφήΣταθης
@Ναταλία,
Διαγραφήσυγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.
Προφανώς, μιας και το θέτεις, δεν τίθεται θέμα για το αν θα σου επιτρέψω ή όχι να έχεις όποια ευαισθησία σε όποιο ζήτημα αγαπάς.
Επίσης, θεωρώ πραγματικά παραγωγικό το να εκφράζεις τις διαφωνίες σου στα γραφόμενά μου, μιας και έτσι μου δίνεις την ή ευκαιρία να εκφράσω καλύτερα τις σκέψεις μου, ακόμα και για ζητήματα μη αθλητικά.
Εξάλλου, το να συμφωνούμε είναι πανεύκολο. Εκεί που δεν τα πάμε και τόσο καλά είναι στο να μάθουμε να διαφωνούμε.
Αρκεί βέβαια η διαφωνία να στηρίζεται σε πραγματικά κριτήρια και να εκφέρεται με λογικά δομημένο τρόπο.
Δυστυχώς, το να μου λες ότι κάνω το άσπρο μαύρο, προτού δείξεις υπομονή για να ακούσεις τον αντίλογό μου, δείχνει μάλλον ότι σε πρώτη τουλάχιστον βάση, το ένα και μοναδικό κριτήριο της διαφωνίας σου ήταν ότι είμαι ολυμπιακός.
Και σου ξαναλέω, κανένα απολύτως πρόβλημα δεν έχω όταν ο οποιοσδήποτε μου πει ότι αυτά που λέω είναι βλακείες για τον α ή β λόγο.
ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΛΑΤΑΡΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ -ΛΑΣΜΕ.ΟΚ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΛΑΤΑΡΕΙ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΜΠΑΤΙΣΤ-ΣΟΦΟ-ΛΑΜΣΕ-ΓΚΙΣΤ ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΣΚΕΤΕΣ ΣΤΟ ΟΑΚΑ.
ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ Κ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΣΑΡΑΣ ΝΑ ΠΑΣΑΡΕΙ Κ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΛΑΣΗ ΧΑΧΑΧΑ
File m i diafora einai oti o Spanoulis einai pio apithano n klatarei giati paizei ligotera lepta apo mitso p xtypaei 35-40 min se kathe agwna kai exei ton law px p tn ksekourazei... agwna.. idi i 1i thlasi irthe..an k mporei n min exei sxesi me ayto...
ΔιαγραφήEpisis einai mikroteros se ilikia.Vevaia me pithano traymatismo t spanouli o osfp paei ena skali katw...
Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΜΕ ΛΑΣΜΕ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ.
ΔιαγραφήΤΟ ΚΛΑΤΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΜΝΤΙΔΗ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΔΩ Κ 5-6 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΦΟΒΕΡΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Κ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.
ΑΝ ΠΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ Η ΠΕΣΕΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΦΟΒΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΟΣΦΠ.
ΜΙΛΑΜΕ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ !!!!
ΓΙΑΦΤΟ ΕΙΡΘΕ Ο ΜΠΑΝΚΣ ΚΑΙ Ο ΓΚΙΣΤ
ΔιαγραφήKalytera arxika na doume ta wraia paixnidakia pou arxizoun kai as min meinoume stis ypotheseis an taymatistei o enas kai o allos!
ΔιαγραφήEnnoeitai pws o Spanoulis einai o misos Osfp.
Pantws ena kalo pou ekane i fygi tou zots fetos kai oi anakatatakseis-apoxwiseis apo panathinaiko einai oti edwse ligo perissotero endiaferon st ti tha ginei st synexeia..Giati 15 xronia twra to kserame to ergo...;)!
Merry Christmas se olous!
Dimitris
ο διαμαντίδης παίζει 35-40 λεπτά ανά αγώνα και τρέχει απελπιστικά μόνος τις επιθέσεις μέχρι σημείου απόγνωσης από συνεχόμενα σκριν.Ο σπανούλης παίζει κοντά στα 30 ευρώπη και μετα βίας κανα 20λεπτο ελλάδα και ναι μεν έχει τα κλειδιά στην επίθεση,αλλά όχι τραβηγμένα-όταν πρέπει.
ΔιαγραφήΚαλα χριστουγεννα σε ολους κ καλα να περασεις jim στην κεντρικη ευρωπη, αν σε φερει ο δρομος απο Brno στειλε ενα μηνυμα να παμε για μια μπυριτσα :).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναμενουμε το τελευταιο καυτο 24ωρο μετεγγραφων στην ευρωλιγκα με μεγαλη ανυπομονησια. Ο τεο θα δηλωθει στην ευρωλιγκα ή ερχεται μονο για ρωσια? γιατι με προβληματισε η φαση της δοκιμης που λενε
zoze
Χρονια πολλα και καλα Χριστουγεννα σε ΟΛΟΥΣ εδω μεσα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα εχουμε καλες και χαρουμενες γιορτες με υγεια πανω απ'ολα,χαρα και ευτυχια!Οσο για τις εξελιξεις με το καλο να ερθουν μαζι με το νεο ετος!
gelo
Παιδιά 3 ώρες έχουμε ακόμα για μεταγραφή ή είναι μέσα και η αυριανή μέρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά Χριστούγεννα σε όλους κι εύχομαι να μείνει για 3η συνεχή χρονιά σε Ελληνικά χέρια η Εuroleague.
Μήτσος
JIM ΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ; # ΑΚ-13 #
ΑπάντησηΔιαγραφήo batiste στην Μπαρτσελόνα..Από sportdog
ΑπάντησηΔιαγραφήzelico
O maik menei sti Fener...
Διαγραφήτο διάβασα φίλε αυτό.Τώρα δεν ξέρω τί μπορεί να ισχύει.Μεταφέρω απλά την πληροφορία που διάβαδα.
Διαγραφήzelico
θα παει να παιξει τα πικ του με τον σαρας..καλα περιορισμος στον αριθμο των ξενων δεν υπαρχει στην Ισπανια?..χουερτας,μαικλ,λορμπεκ,τομιτς,γουαλας,ινγκλες,τζαγουαι,γιασκεβιτσιους+μπατιστ μας κανουν 9..αμα βαλεις κ εναν πιτσιρικα τοντοροβιτς που εχουν πας στους 10 ξενους..
ΔιαγραφήNo problem!Kala ekanes!
ΔιαγραφήDimitris
Χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία!
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Ο τραυματισμός του Διαμαντίδη στο συγκεκριμένο σημείο είναι από υπερέκταση των μυών
2)Όταν λέτε κλατάρισμα, εννοείτε ότι αθλητής τέτοιου επιπέδου,με καθημερινές, επιστημονικές προπονήσεις και έναν όμιλο από φυσικοθεραπευτές από πάνω του, θα αρχίσει να βγάζει τρελούς τραυματισμούς??? Ήμαρτον...
3)Όποιος έχει παρακολουθήσει τον Διαμαντίδη,τα χρόνια που είναι στον ΠΑΟ, πρέπει να έχει αντιληφθεί ότι η κούραση του βγαίνει στο παιχνίδι του και μόνο...
Ilias
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΔΩ!ΘΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΙΓΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ..ΓΙΑ ΡΙΧΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ http://trifillakia.blogspot.gr/2012/12/blog-post_4974.html
ΑπάντησηΔιαγραφήκ κατι ακομα..ολα αυτα περι Καββαδα που ακουστηκαν απο που προεκυψαν?ραδιο-αρβυλα τα κοβω..πρωτον ο Παναθηναικος παραμενει σκοτωμενος με τον μανατζερ του..κ δευτερον απ'οσο γνωριζω δεν επιτρεπονται μεταγραφες παικτων μεταξυ ομαδων Α1 μεσουσης τηε περιοδου..δηλαδη αν θεωρητικα ο Παναθηναικος αποκτουσε τον Καββαδα αυτος δε θα χε δικαιωμα συμμετοχης στο υπολοιπο της σεζον στην φετινη Α1..μονο στην ευρωλιγκα..
ΑπάντησηΔιαγραφήMono για ευρωλιγκα θα ερχοταν!!! αν ερχοταν..
Διαγραφήκαλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικά ο Μπατίστ μένει στη Φενέρ, οπότε και εμείς θα μείνουμε όπως είμαστε. μακάρι να γυρίσει σύντομα ο Σοφοκλής γιατί θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα. Νίκη οπωσδήποτε την Παρασκευή στο πολύ δύσκολο ματς με Ζαλγκίρις.
AYTO HTAN LOIPON H BATIST H TIPOTA...ORAIA LOGIKH
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όσους ενδιαφέρονται ωραίο ματσάκι NY Vs LA εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.frombar.tv/a-0/10/120/a-112022.html
βλεπω αμα μεινει ο Μπατιστ στη Φενερ ακυρωνεται κ η μεταγραφη του Σελντεν Γουιλιαμς..χαμος..
ΑπάντησηΔιαγραφήπου το διάβασες αυτό?
Διαγραφήhttp://www.eurohoops.net/2012/12/dribbling/15925
Διαγραφήκ εδω
http://www.pamesports.gr/121587/o-mpatist-anagkase-thn-fener-na-ypoxwrhsei
thanks.
Διαγραφήε ας πάρουμε τον γουίλιαμς εμείς στην τελική:))
The buyout for Shelden Williams is €350.000.
Διαγραφήjim tha peraseis apo stuttgarth?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαταλία... όχι Φενερ με Μπατιστ... αλλά Μπαρτσα με Σαρας... επανάληψη του τελικού στο Παρίσι πριν 2 χρόνια... ήμουν και εγώ εκεί!!! Χοχοχοχοχοχο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο παππούς νομίζω μπορεί να βοηθήσει τον Παναθηναικό στη δημιουργία και δεν νομίζω ότι θέλει και πολλά (λίγο τσαγάκι και τα χαπάκια του κι είναι οκ) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8DnKOc6FISU#!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μείνει ο Παο με Σοφο,Λασμε,Γκιστ,Τσαρτσαρη, στους ψηλούς πως θα πηγαίνουν τα λεπτά στις θέσεις 4 και 5?Τον Σκορδίλη δεν τον μετράω γιατί δεν κάνει ούτε για την Α1 ακόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήC:Σοφο(15-20λ)Λασμε(10-20λ)Γκιστ(10-20λ)
PF:Γκιστ(10-20λ)Λασμε(10-20λ)Τσαρτσαρης(10-20λ)
Όπως τα βλέπω το σχήμα δεν βγαίνει χωρίς το Τσαρτσαρή για 10-20 λεπτά μέσα, με συνέπεια ο Παο να χάνει σε κλάση για ένα σημαντικό διάστημα του παιχνιδιού του.Καλά σε περίπτωση τραυματισμού ενός εκ των Σοφο,Λασμε ή Γκιστ η κάλυψη μέσω Σκορδίλη ανοίγει τεράστια τρύπα στην ομάδα.
Εγώ νόμιζα πως η απόκτηση ενός Σέντερ ήταν σίγουρη ειδικά βέβαια και μετά τον τραυματισμό του Σοφοκλή.
Αν ο Τράκης αφήσει την ομάδα έτσι όπως είναι θα είναι καθαρά αυτοκτονία για μένα.
ΥΣ:O Σερμαντίνι σε αυτό το γκρούπ ψηλών του Παο με τον φετινό Τσαρτσαρή και τον Σκορδίλη θα είχε σίγουρα τα 15-25 λεπτά και ίσως περισσότερα με τον τραυματισμό του Σοφοκλή και όντως αυτή η κίνηση θα έχει πιάσει στον ύπνο τον Γιαννακόπουλο αν μείνουν τα πράγματα όπως έχουν.Βάση πάντα τα μείον στον Πάο και ότι τα συν που μπορεί να φέρει στον Ολυμπιακό.
Ποια είναι η άποψή σας;
Μήτσος Ολυμπιακός
Ξεχνάς Μασιουλις! Θα παίζει πολύ περισσότερο στο 4.
ΔιαγραφήΣωστά αφού θα του κλέψει χρόνο απο το 3 ο Καπόνο.Να δούμε πως θα πάει αυτή η δοκιμή.Τον έχει βάλει καθόλου στο 4 στην Euroleague ο Πεδουλάκης φέτος;
ΔιαγραφήΜήτσος Ολυμπιακός
Λοιπον φιλε, καπου δεν υπολογισες καλα μερικα πραγματα, βαλε λασμε ~25λεπτα περιπου εφοσον δεν κανει κ φαουλ/σημαδευτει απο τους αντιπαλους, απο εκει κ περα βαζεις γκιστ κ τσαρτσα να παιζουν τα εναπομειναντα λεπτα στο 5 με τον σκορδιλη να περνει κ αυτος κανα 2λεπτο σε μεγαλη αναγκη. Στο 4 εχεις μασιουλις που σου διαφευγει εδω κ μπορει να αντεπεξελθει ενα 10-15 λεπτο στο 4 εκτος αν δεν παιξει καθολου στο 3 κ ανεβασεις κ αλλον τον χρονο του στο 4. Με τα τωρινα δεδομενα της ομαδος, (σοφο τραυματια) σου βγαινουνε τα λεπτα οριακα κ με μεγαλα ζορια, πολυ μεγαλα για να τα λεμε σωστα, σαφως κ ειναι επιτακτικη η προσθηκη ενος ψηλου ας περιμενουμε μεχρι κ αυριο να δουμε. Με σοφο υγιη εισαι σε ενα ικανοποιητικο επιπεδο αλλα ακομη κ ετσι θα ηθελες ενα ποιοτικο 5αρι να σου δωσει ενα ποιοτικο 5-7λεπτο .
ΔιαγραφήΕπιπλεον με την τωρινη συνθεση δεν προκεται να δεις καθολου τον λασμε στο 4 (το αναφερω γιατι του δινεις χρονο στο 4) με πιθανη μετεγγραφη 5 κ την επιστροφη του σοφο τοτε ισως τον δουμε σε καποια ιδιαιτερα σχηματα.
Οσον αφορα τον σερμα θα επαιζε ενα 10λεπτο κ σιγουρα οχι ενα 15λεπτο!!!
zoze
ναι εχει παιξει αρκετα ο λιθουανος στο 4 κ με μεγαλη επιτυχια μαλιστα τοσο σε ευρωλιγκα οσο κ σε Ελλαδα. Απλως πλεον με την μονιμοποιηση του μασιουλις στο 4 θα χασει το ποστ παιχνιδι που ειχε ο μασιουλις οταν επεφτε πανω στα αντιπαλα 3.
ΔιαγραφήΕπισης ισως δουμε κ λιγο απο καπονο στο 4 αν κ το θεωρω πολυ δυσκολο ειδικα για ευρωλιγκα, ισως ελλαδα να παιζει κανα 5λεπτο στο 4 για να ξεκουραζονται οι ψηλοι κ συγκεκριμενα ο λασμε, τελειως υποθετικο κ καθολου βασιμο για την ωρα το σχολιο για τον καπονο, πρεπει να τον δουμε κ σε αλλα ματς κ μαλιστα οταν βελτιωθει η φυσικη του κατασταση.
zoze
Ναι σε χαμηλά σχήματα αρκετά και έχει ανταποκριθεί... εννοείτε ότι παίζει ρόλο και ο εκάστοτε αντίπαλος.
Διαγραφή@zoze
ΔιαγραφήΓια τον Σερμα έγραψα +15 λεπτά με τον Σόφο τραυματία.Εννοείτε πως σαν 3ο Σέντερ θα είχε λιγότερα απο 10 λεπτά.
Για τον Μασιούλις στο 4 ομολογώ πως το ξέχασα ,αλλά με αντίπαλο την Ζαλγκίρις την Παρασκευή δεν τον βλέπω πολύ καλά σε σαν PF.
Μήτσος 7
"Μητσος Ολυμπιακος" αυτο και μονο τα λεει ολα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρομερό επιχείρημα φίλε.Αν έγραφα Μήτσος Παναθηναικός μπορεί και να είχες συμφωνήσει μαζί μου δλδ...
ΔιαγραφήΈγραψα την άποψη μου σαν Ολυμπιακός και ζήτησα να ακούσω άλλες.
Πες μου που διαφωνείς σε αυτά που έγραψα.
Φιλικά
Μήτσος Ολυμπιακός
Ε, ρε φίλε όχι και Μήτσος!
Διαγραφή@Ανωνυμος 1:34
Διαγραφήξυδακι πικραμενε μου ;)
Τι έχει το Μήτσος ρε συ;
Διαγραφήχαοχοαοχα
Μήτσος :P
Δεν είναι άσχημη λύση ο Γουίλιαμς ή ο Χέντριξ ως μεταγραφες της τελευταίας στιγμής. Ειδικά αν τα ιατρικά νέα για το Σόφο δεν είναι ευχάριστα .Το ερώτημα είναι αν υπάρχουν τα χρήματα για μια τέτοια κίνηση και αυτό το λέω επειδή έχω την αίσθηση ότι ψάχνουμε για κίνηση με γύρω στις 100.000 ευρώ. Τέτοια κίνηση δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτή τη στιγμή και σε τέτοιο επίπεδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας
Μεγάλη πατάτα το NY-LAL. Σ' ευχαριστώ Θεούλη μου που μ' αξίωσες να παρακολουθήσω ΝΒΑ στα 80s.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓερονταρες Νας και Κιντ αλλά τεράστιες παικταρες! Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι ο αγώνας προς το παρόν είναι κακός αλλά έχει ακόμα χρόνο και είναι κοντά στο σκορ.
ΔιαγραφήΚαλησπερα κ στην παρεα απο μενα
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια θα παρουμε τον καββαδα?περασε κ σημερα το ρολοι τις 23:15:)
Ο Σοφοκλης σε ποσα παιχνιδια επαιξε??,πηγαμε ασχημα για ομαδα που τωρα δενει??Εξαλλου τωρα εχουμε Γκιστ που πριν δεν ειχαμε. Τον Γκιστ τον πηραμε για καλυψη στο 5.Σιγουρα με ενα καθαρο πενταρι θα ημασταν καλυτερα,αλλα ειπαμε φραγκα γιοκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ γκιστ παιζει κατα συνθηκη πεντε.δεν ειναι καθαρο πενταρι απλα μπορει ναβοηθησει σε καποια διατηματα.χωρις σοφο υπαρχει προβλημα εναντια σε ομαδες σοβαρες με στοχευμενο μπασκετ
Διαγραφήχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Πικραμενος φιλαθλος της Καε ΠΑΟ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!Οι χαρες ειναι τοσες πολλες που οι πικρες θα αρχισουν να μετρανε μετα απο 10χρονια.Α ρε καημενοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλος δειχνει κομπλεξικος παντως
ΔιαγραφήΠαντα φιλικα
Panos εννοεις εμενα φιλε??δεν πειραζει αν σε βολευει πιστευε το.Εγω ξερω τι ομαδα υποστηριζω,και ειμαι περηφανος για την ομαδα μου.Δυσκολο να μας φτασουν οι ανιπαλοι στην Ελλαδα.
ΔιαγραφήΚ καλα κανεις
ΔιαγραφήΑπλα δεν χρειαζεται ειρωνια.περι καυμενων αναφερομαι.
Δεν χρειαζονται αυτα.κανε μια αναλυση απλα κ ασε ρε συ τους χαρακτηρισμους.λες κ ειμαστε 15 χρονων
Ρε Πανο με δουλευεις νομιζω.Εγω απλα εγραψα οτι δεν σχολιαζω καποιον που υπογραφει "Μητσος ολυμπιακος" απλα γιατι νομιζα αρχικα (λαθος μου) που ηθελε να παει η συζητηση,καποιος μου λεει "ξυδακι πικραμενε μου" μετα βλεπεις τι απαντησα.Δεν ξερω τι ομαδα εισαι,αλλα κανεις λαθος εδω με εμενα.Ακομη και αν ειπα καποιον καημενε καλα εκανα,εσενα αν σου λενε ¨"ξυδακι πικραμενε μου" που εισαι υπερανω μην απαντας,εγω θα απαντω και αδεια δεν θα παρω απο κανενα.Τι πρεσβευεις δηλαδη εδω μεσα.Συγγνωμη ζηταω μονο απο τον διαχειριστη, αν προσβαλλω ας με διαγραψει.
Διαγραφή@ NATALIA
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι και ιδιατερα "φιλαθλο" να θελεις σωνει και καλα να κερδισει ομαδα απο τη χωρα σου. εθνικοπατριωτικο ισως,φιλαθλο δεν θα το ελεγα. φιλαθλο θα ηταν να θελεις να κερδισει η καλυτερη ομαδα της ευρωπης,οποια και να ειναι αυτη.
Ενας απο τους λογους που ολυμπιακος και παναθηναικος ειναι τοσο μεγαλες ομαδες ειναι και γιατι εχουν αιωνιο αντιπαλο. και φυσικα το να μη θες να κερδιζει ο αντιπαλος σου ειναι απολυτα υγιες.
Σωστοτατος λοιπον ο φιλος ορεστης. εγω λοιπον σαν παναθηναικος θελω φετος να το παρει η φενερ του μαικ και του σατο. αφου δεν δουλευει καπου ο ζελικο... Μαρκος.
Μάρκο έχεις δίκαιο για το θέμα της καλύτερης ομάδας..... υπό αυτό το πρίσμα οκ πάω πάσο.
ΔιαγραφήΑν δούλευε κάπου ο Ζέλικο δε θα υπήρχε επιλογή... τόσο απλά.... θα ήταν ας το πούμε δεδομένο χιχι
ΔιαγραφήQUIZ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός κρύβεται πίσω από την "love to hate" περσόνα του Ορέστη;
1) Πέτρος Τατσόπουλος
2) Κωνσταντίνος Μπογδάνος
3) Παναγιώτης Χατζηστεφάνου
4) Θέμος Αναστασιάδης
ΠΥΛΑΔΗΣ
Εγω αγαπω ορεστη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι must στο blog
Για πανελίστας κάνει το χρυσό μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΥΛΑΔΗΣ
Ένας κομπλεξικός αυνανιστής είναι που παίζει με τα όρια της ανοχής των άλλων. Αυτός δικαιούται να τα περνάει, όταν οι άλλοι όμως του απαντήσουν όπως πρέπει αρχίζει και κλαψομουνίζει. Ιδιαίτερα του αρέσει να τσιγκλίζει προσπαθώντας να δημιουργήσει διχασμούς: εμείς και αυτοί. Στην πραγματική ζωή δεν τολμάει βέβαια να τα κάνει αυτά, γιατί εκεί πέφτει σφαλιάρα... Οπότε ξεδίνει εδώ, βρωμίζοντας με την παρουσία του το μπλογκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο ότι φαίνεται σε έχει πικράνει πολύ ο Ορέστης και ο κάθε Ορέστης.
ΔιαγραφήΧαλάρωσε φίλε γιατί βγάζεις πολύ πίκρα και αν βγάζεις τόσο μεγάλη πίκρα σε ένα αθλητικό μπλογκ φαντάζομαι ότι στις δύσκολες εποχές που ζούμε οι περισσότεροι, θα πικραίνεσαι και θα σε παίρνει από κάτω σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό για σοβαρότερα πράγματα της καθημερινότητας.
Όποιος ξαναβρίσει τον αδερφό μου θα κάνει μαζί μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλης Σπανούλης
Καλως το τυρι...Πως πανε τα ευρωπουλα??Αυγατιζουν?Τι εμαθα,το καλοκαιρι πας Μπαρτσελονα?Εχει πολυ ψιψι εκει.ετσι?
ΔιαγραφήΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2012 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΔιαγραφήMVP EUROLEAGUE FINAL FOUR & MVP A1
VAAASILIS SPANOUUULIS
ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΕΛΛΑΔΑΣ 2012
ΒΑΑΑΑΣΙΛΗΣ ΣΠΑΝΟΥΥΥΥΛΗΣ
Οπως βλέπεις τα ευρώπουλα στον Σπανούλη πιάσανε τόπο και σε κάποιους δώσανε πόνο.
ESEIS ME TOSO PONO POU EXETE FAEI TOSA XRONIA ,EXETE PATHEI ANOSIA
ΔιαγραφήΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΕΔΟΠΕΡΑ ΓΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΙΛΑΜΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΛΥΠΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΑΙΤ ΟΠΩΣ GAZZETTA ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΤΗΤΕ ΕΔΩ ΙΣΩΣ ΕΙΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΑΥΤΑ
Διαγραφήπάντως, μιας και το γυρίσαμε στο χαβαλέ, μπορεί να με λέτε γκπρούπι του Σπανούλη, αλλά ποτέ δεν είπα ότι:
Διαγραφήα)είναι καλύτερος από τον Γκάλη
β)είναι ο καλύτερος Ευρωπαίος
γ)συγκαταλάγεται στους καλύτερους γκαρντ του κόσμου
δ)είναι συγκρίσιμο μέγεθος με τον Νοβίτσκι και ότι θα υπήρχε έστω και ένας προπονητής που θα τον επέλεγε έναντι του Γερμανού
ε)θα έκανε καριέρα σαν του Σρεμφ εάν έμενε στο ΝΒΑ
Μαντέψτε ποιοι τα έχουν πει/γράψει εδώ μέσα όλα αυτά και για ποιον παίκτη.
Αδερφέ μου τα χαλάς τώρα!! Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει!!
ΔιαγραφήΒασίλης Σπανούλης
Αυτά εννοούνται ρε Ορέστη! Τα αυτονόητα θα λες?
ΔιαγραφήΠΥΛΑΔΗΣ
Τζιμ οπως καταλαβαινεις πρεπει να βαλεις εγκριση στα σχολια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταθης
Μέχρι τώρα έχουν υπάρξει συνολικά στον φετινό Παναθηναικό 18 παίχτες:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύκιτς, Κίτσεν, Διαμαντίδης, Ξανθόπουλος, Μπάνκς, Μπράμος, Μασιούλις, Γιαννόπουλος, Καπόνο, Χαραλαμπόπουλος, Πάνκο, Τσαρτσαρής, Γκιστ, Λάσμε, Αρμστρονγκ, Σχορτσιανίτης, Σκορδίλης, Διαμαντάκος
Από όλους αυτούς οι Κίτσεν, Αρμστρονγκ, Πάνκο είναι ήδη παρελθόν απο την ομάδα και φύγανε αλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο με την ταμπέλα του αποτυχημένου για την συγκεκριμένη ομάδα, ενώ οι νεαροί Διαμαντάκος και Χαραλαμπόπουλος είναι επενδύσεις για το μέλλον και δεν υπολογίζονται για τα σχέδια της φετινής χρονιάς.
Απο τους υπόλοιπους 13 παίχτες οι Ξανθόπουλος, Γιαννόπουλος, Σκορδίλης μέχρι στιγμής έχουν δείξει ελάχιστα πράγματα, χρησιμοποιούνται πολύ λίγο σε αγώνες Ευρωλίγκας και όταν ο Παναθηναικός είναι πλήρης ένας από αυτούς τους 3 θα μένει εκτός 12άδας.
Το άσχημο για τον Παναθηναικό είναι ότι δύο από τους τρεις θα βρίσκονται στην 12άδα και το πιο άσχημο είναι ότι στα πρώτα παιχνίδια του τοπ 16 που θα απουσιάζει ο Σόφο και οι 3 αυτοί σωματοφύλακες των πετσετών θα βρίσκονται στην 12άδα του Παναθηναικού και θα κάααααααααθονται στον πάγκο της ομάδας.
Αρα το φετινό ρόστερ του Παναθηναικού βασίζεται σε 10 παίχτες Ούκιτς, Μπανκς, Διαμαντίδης, Μπράμος, Καπόνο, Μασιούλις, Γκιστ, Τσαρτσαρής, Λάσμε, Σχορτσιανίτης και οπως φαίνεται αυτοί οι 10 παίχτες θα πρέπει να τραβήξουν το κουπί μέχρι τέλος της χρονιάς σε όλα τα δύσκολα παιχνίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Απο αυτούς τους 10 ο Λάσμε ήταν σταθερά πολύ καλός σε όλη την χρονιά μέχρι τώρα και είναι το ένα από τα δύο βαρόμετρα του φετινού Παναθηναικού.
Το άλλο βαρόμετρο είναι ο Διαμαντίδης ο οποίος στο πρώτο μισό της πρώτης φάσης της Ευρωλίγκας ήταν κακός για τα υψηλά δεδομένα του, και στο δεύτερο μισό θύμισε πολύ Διαμαντίδη παρόλο που δεν μπόρεσε να βελτιώσει τα ποσοστά του στα σουτ 3 πόντων.
Μεγάλο ερωτηματικό για τον 32χρονο πλέον Διαμαντίδη είναι ότι μέχρι στιγμής παίζει πάνω από 30 λεπτά ανά παιχνίδι και η φετινή χρονιά που θα έχει στο τοπ 16 οχτώ περισσότερα παιχνίδια σε σχέση με πέρσι, είναι κατά πόσο θα αντέξει μέχρι τέλος ο Διαμαντίδης σε υψηλούς ρυθμούς και κατά πόσο θα είναι φρέσκος τους κρίσιμους μήνες που θα κριθούν οι τίτλοι της φετινής χρονιάς.
Απο τους υπόλοιπους 8 παίχτες ο Μασιούλις είναι αρκετά καλός σε όλη την χρονιά μέχρι τώρα ενώ ο Μπράμος παρόλο που ξεκίνησε μέτρια και μαγκωμένα, έχει ανέβει αρκετά και βοηθάει αρκετά εκτός από το αμυντικό και στο επιθετικό κομμάτι της ομάδας.
Ο Τσαρσταρής όπως αναμενόταν δυσκολεύεται αρκετά φέτος, αν έμενε ο Ομπράντοβιτς ίσως να ήταν ο μόνος Ελληνας που θα εφευγε από την περσινή ομάδα το φετινό καλοκαίρι και το γεγονός ότι αναγκαστικά θα πάρει αρκετό χρόνο συμμετοχής στο υπόλοιπο της χρονιάς δημιουργεί μεγαλύτερες ανησυχίες και αμφιβολίες για το κατά πόσο θα μπορεί να αντέξει σε αυτούς τους ρυθμούς ώστε να μπορεί να αποδίδει στους αγώνες χωρίς να γίνεται τουλάχιστον αρνητικός για την ομάδα του........
συνεχίζεται.....
Ο Σχορτσιανίτης ξεκίνησε όπως πάντα εντυπωσιακά την χρονιά, μετά κάπου είχε διακυμάνσεις η απόδοση του αλλά όσο του επέτρεψαν οι τραυματισμοί να αγωνιστεί ήταν σε γενικές γραμμές αρκετά θετική η παρουσία του, με μεγάλο κέρδος σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές η βελτίωση του στις ελεύθερες βολές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρωτηματικό ο τραυματισμός του, κατά πόσο θα τον αφήσει εκτός παρκέ, κάτα πόσο θα τον έχει επηρεάσει στην απόδοση του όταν επιστρέψει και το αν όταν επιστρέψει θα παραμείνει χωρίς νέους τραυματισμούς μέχρι το τέλος της χρονιάς που είναι τα κρίσιμα παιχνίδια.
Και μας μένουν 4 παιχτες από τους οποιους ο Γκιστ και ο Καπόνο είναι new entry και οι οποίοι αν έχουν καλή απόδοση μπορεί να δώσουν την παραπάνω ώθηση που χρειάζεται ο Παναθηναικός εν όψει των δύσκολων παιχνιδιών στο υπόλοιπο της σεζόν.
Ο Ούκιτς μέχρι στιγμής δεν έχει δικαιολογήσει το υψηλό του συμβόλαιο αλλά αυτό που θα πρέπει να έχει στο νου του ο Ούκιτς από εδώ και πέρα είναι ότι αν δεν μπορεί να γίνει θετικός για την λειτουργία της ομάδας τουλάχιστον να μην γίνεται αρνητικός.
Ο Μπανκς έχει δείξει κάποια θετικά στοιχεία, περιμένουμε να τον δούμε και στο τοπ 16 που τα παιχνίδια θα δυσκολέψουν, αλλά άμα δεν δούμε σταθερότητα στο παιχνίδι του δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι ήταν σωστή και πετυχημένη η επιλογή και η απόκτηση του συγκεκριμένου παίχτη.
Ο Ορέστης στα γρήγορα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπημένα Τραγούδια: Κόκκινο γαρύφαλλο και Red Red Wine
>> Βιβλίο: Το Κόκκινο Βιβλίο
>> Παραμύθι: Η Κοκκινοσκουφίτσα
>> Σίριαλ: Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά
>> Σκηνοθέτης: Πάνος Κοκκινόπουλος
Αγαπημένες Ταινίες: Η Λεπτή Κόκκινη Γραμμή και η Κόκκινη Ταινία κ
Αγαπημένη Τραγουδίστρια: Έλλη Κοκκίνου
Αγαπημένο Ζώο: Κοκκινολαίμης και Λυθρίνι (Pagellus Erythrinus)
ΠΥΛΑΔΗΣ
Είπαν γι'αυτόν:
ΑπάντησηΔιαγραφήYou f... with him, you f... with the mess
(Tony Montana)
Σνιφ, σνιφ....μουχουχου..., είμαι πολύ συγκινημένος
(Σάββας Θεοδωρίδης)
Πρέπει να τον προσέχουμε αυτόν, θα μας φάει τη θέση.
(Κώστας Καραπαππάς)
Η Κόκκινη Πλατεία είναι προς τιμήν του Θρύλου
(Ορέστης κατόπιν ενδελεχούς ιστορικής έρευνας)
ΠΥΛΑΔΗΣ
Έγκλημα το trade του Harden... Έπρεπε να είχαν ξεφορτωθεί τον Westbrick αντ' αυτού. Ο άνθρωπος είναι όπλο μαζικής καταστροφής κατοχών...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σερμαντίνι, ειδικά αν ο Ολυμπιακός συνεχίσε να σουτάρει καλά από το τρίποντο, μπορεί να αποδειχθεί λίρα 100 για 10 με 15 λεπτά και πολύ πικ εν ρολ με το Σπανούλη. Ο Παναθηναϊκός έπρεπε επίσης να τον τσιμπήσει αν γινόταν, ούτε 7footer έχει ούτε καν έναν καλό κλασσικό roller στο 5. Μετά από τόσα χρόνια με το Διαμαντίδη να παίζει πικ εν ρολ ήταν μεγάλος λάθος που δεν πήρε ο Αργύρης το καλοκαίρι κάποιον ικανό σε αυτό το κομμάτι. Αλλά ούτε roller, ούτε έναν παίκτη που να είναι καλός στη δημιουργία, ούτε ένα 4 για να μη βλέπουμε τον Τσαρτσαρή, εδώ τον Πάνκο που είχε ένα σουτ, ένα midrange και μια καλή πάσα, τον αντάλλαξαν με τον Γκιστ που είναι ασταθής και σε σετ παιχνίδι άχρηστος. Ό,τι χτίζει αυτή η ομάδα στο γήπεδο το γκρεμίζει στο σχεδιασμό. Πίκρα.
Α, και κάτι άλλο. Παιδάκια, αυτό είναι ένα μπλογκ για το μπάσκετ. Γράψτε για το μπάσκετ και όχι για τον Ορέστη, αν γίνεται...
Ο Ορέστης στα γρήγορα, part 2:
Αγαπημένος προπονητής μπάσκετ: Red Auerbach
Και Ορέστη, μακριά απ' την Κοκκίνου. Θα γίνεις Μπόγρης Νο2.
Ody
Δηλαδή ένα μεγάλο ταλέντο που ο ΠΑΟ, ενώ τον είχε στα χέρια του δεν κατάφερε να αξιοποιήσει
ΔιαγραφήOrestis' groupie
Καλά, με Μπατίστ-Πέκοβιτς, ο Σερμαντίνι δεν είχε χώρο να αξιοποιηθεί. Και όταν δόθηκε στη Λουμπλιάνα, τότε δεν έβγαιναν τα κουκιά, ο ΠΑΟ είχε πάρει τον καλύτερο σέντερ της προηγούμενης χρονιάς (Μάριτς) και αποφάσισε να πάρει τον πιο δυνατό και Έλληνα Βουγιούκα. Επιλογή που του έκατσε πολύ καλά καθώς κατάφερε να χωρέσει και τον Σάτο. Ο Σερμαντίνι τότε δεν είχε κάποιο χαρακτηριστικό που να μην το έχουν οι άλλοι.
ΔιαγραφήOdy
Ody, είσαι προκλητικός!! Να μου τον συγχύσεις θες!! Είναι δυνατόν να είναι αγαπημένος του προπονητής ο Auerbach; Των Celtics???
ΔιαγραφήΠΥΛΑΔΗΣ
Αν υπαρχει πικρα θα φανει στο γηπεδο,καταλαβες πικραμενε,αντε με τον καθε προφητη.
ΔιαγραφήΕγώ το είχα πει για τον Harden μερικές ώρες αφού έγινε το trade...πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σκέφτηκαν εκεί στο OKC....
ΔιαγραφήΚαι φυσικά οι "δικοί" μου LAC συνεχίζουν να σαρώνουν !
Westbrick....hahahhaha πολύ καλό...πάνω που λέγαμε πως είναι ήρεμος και με καθαρό μυαλό φέτος, άρχισε να χτίζει και να κάνει τρέλες πάλι;
Διαγραφήxronia polla me kalo basket kai polla lefta se olous ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταματήστε να τσακώνεστε, δεν μπαίνουμε εδώ κάθε μέρα για αυτό το λόγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια χάρη να ζητήσω στους ενθουσιασμένους φίλους του ΟΣΦΠ, επειδή πολλοί άρχισαν να βλέπουν μπάσκετ (πάλι) από πέρυσι...
Αφήστε τις αναλύσεις και τις συζητήσεις και διαβάστε τίποτα, δείτε κανα παιχνίδι και μετά πείτε για μπάσκετ.
Φιλικά, Victor Newman
Ειπες κι εσυ την κουταμαρα σου δεν αντεξες.. Πανηλιθιο ποστ.
ΔιαγραφήJim κάνε κάτι, το blog έχει γίνει μπουρδέλο με τα σχόλια των κάφρων...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο μαλάκες, λίγο ακόμα και θα καταφέρετε να τον ξενερώσετε τον άνθρωπο και να σταματήσει να ασχολείται...
Όχι και τόσο φιλικά, Μάξιμος
Υ.Γ. Είδε κανείς άλλος Brooklyn-Boston χθες;
Σούπα! Αν θες να δεις μπάσκετ βλέπε μόνο Θρύλο!
ΔιαγραφήOrestis' groupie
poli kako paixnidi to boston-brooklyn..tragiki epi8esi apo brookyn kai ka8olou omadikotita...den 8a pane makria dustuxos
ΔιαγραφήNikolas
Paidia, stamathste tis opadikes lalakies, edw milame gia Basket kai tipota allo !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήManos
ΠΑΙΔΙΑ Ο ΜΠΑΤΙΣΤ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΝΕΙ ΦΕΝΕΡ ΑΠΟΟΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ http://trifillakia.blogspot.gr/2012/12/1200.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά καλή χρονιά Jim κ σε όλη την μπασκετική παρέα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή δύναμη σε όλους!!
Νίκος
Μια ερώτηση,το buy out του Williams της σαλόν σε τι επίπεδα κυμαίνετε??
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκος
niko 350.000 einai!
ΔιαγραφήApostolis
Δε τον έχω παρακολουθήσει τον παίχτη καθόλου..Κάποιος που τον έχει δεί ας μας πεί αν είναι καλή περίπτωση κ αν ταιριάζει στον Παναθηναικό..Thanks Αποστόλη!!
ΔιαγραφήΝίκος
5-4 με πολυ καλο σουτ απο μεση αποσταση πολυ καλο ποστ γκειμ δυναμιτης πολλα ριμπαουντ αξιπρεπης αμυνα και καλος σκορερ σαφως και θα μπορουσε να βοηθησει και παρα πολυ μαλιστα!
ΔιαγραφήΣταθης
Κάπου διάβασα, νομίζω, ότι Φενέρ και Σαλόν τα είχαν βρει για το μπάι άουτ στα 250χιλ ευρώ. Αλλά δεν είμαι και σίγουρος προφανώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τα κάφρικα σχόλια, τα παιδιά πριν από μένα μάλλον έχουν δίκιο. Δυστυχώς αυξάνονται και πληθύνονται... Κι ενώ το μπλογκ είναι καταπληκτικό, έρχονται και το χαλάνε. Τζιμ, σκέψου αν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό. Πχ, να μπουν 1-2 σοβαροί μοντερέιτορς που θα έχουν χρόνο να μπαίνουν και θα "κόβουν" τα κάφρικα σχόλια. Μια ιδέα απλώς...
marble
ανοιξε πολυ το μπλογκ και υπαρχουν ατομα π δν υπαρχει λογος να υπαρχουν. τζιμ θα πρεπει να καταργησεις τα σχολια για τους ανωνυμους σε πρωτη φαση ωστε να αναγκαστουν να κανουν τουλαχιστον εστω ενα προφιλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεσπα η φαση των 16 θα ειναι αρκετα διαφορετικοι αφου πολλες πμαδες εχουν κανει μικρες ή μεγαλες αλλαγες και το θεμα ειναι ποσο θα βοηθησουν.
NOMIZO IRTHAI I ORA NA ANANGNVRISTI TO MAIGALIV TU SPANOULI APO OLOUS. INE VASI STATSISTIKI O MEGALITAIROS ELLYNAS PEKTHS OLVN TVN EPOXVN. TI GALIS KAI TI 3D MU LETE. MVP FINAL FOR MILAME, STIN PROTI PENTADA SOLES TIS STATITSIKES KATHGORIES. I VAZELI XYDAKI POY SAS PWNAI. TORA GIA TO PAIGNIDI TU VAZELU ME ZALGIRIS, EFHOME NA KERDISI O KALITEROS (EMIS I GRAVRI EHUME EPIPEDO, OXI SAN KI ESAS PU MAS TA PRYJATE ME TON ORESTI). RED DRAGON
ΑπάντησηΔιαγραφήxaxaxaxaxaxaxaxaxa καλοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!Αντε το ακουσαμε και αυτο.
ΔιαγραφήΕίσαι ένας από τους 400 (dragons)! Τώρα για το ποιός είναι καλύτερος Έλληνας παίκτης, Γκάλη έχεις δει καθόλου ή μόνο σε φωτογραφίες;
ΔιαγραφήGreen Crocodile
red dragon κουλαρε λίγο ρε φίλε γιορτάρες μέρες...μη συγκρίνουμε το Γκάλη με άλλους Έλληνες μπασκετμπολίστες...για το καλύτερο σύγχρονο Έλληνα μπασκετμπολίστα, οκ η συζήτηση είναι ανοικτή. Ο Γκάλης όμως είναι πολύ ψηλά και εκεί θα μείνει...
ΔιαγραφήΔεν ξέρω ποιος είναι πιο ηλίθιος ο βάζελος που τρολάρει με το όνομα red dragon ή οι απο κάτω που τον παίρνουν στα σοβαρά.
Διαγραφήβαζελος που τρολαρει με το ονομα red dragon??
Διαγραφήπροβατο ετσι εγραψαν τα κοκινα σαιτ χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα το σκεφτηκαν στο undersize(Ηines) light (powel) 5 πηραν εναν 7footer (που λενε στο χωριο μου) για να μην κανουν παρτυ οι ξυλοκοποι.επιθετικα δεν θα ειναι μαυρη τρυπα λογω πικ ν ρολ.
ΑπάντησηΔιαγραφήο βαζελος παει για πικρα μεγαλη. με τα ψεματα δεν πας πουθενα!!στην πραγματικοτητα ο μπατιστ ειναι η μονη σωτηρια τους αλλα ειναι πολλα τα λεφτα
To είπε και ο Τζιμ: Για τα μπάζα ο Γκιστ κι ο Καπόνο θα δώσει στην αρχή κάποιες λύσεις, αλλά δεν έπρεπε να τον πάρουν. Είναι επιπέδου ΚΑΟΔ.
ΔιαγραφήΤα ιδια ελεγε για Ντορσευ και ΛΟ ψαξε εδω να τα δεις.Το επιπεδου ΚΑΟΔ φυσικα ειναι δικο σου.
ΔιαγραφήΟ Gist δεν είναι για τα μπάζα, κάνει λίγα πράγματα στο γήπεδο αλλά τα κάνει καλά, και ο Καπόνο είναι ένας από τους καλύτερους shooters ever, και μάλιστα από ΝΒΑ...
ΔιαγραφήΜε δεδομένο ως τραυματία τον Σόφο έχουμε κενό στο 4/5, θα δούμε πως θα πάει όμως αν μπορέσει και μπει ο Gist γρήγορα...
Το ξέρατε ότι ο Gist έχει παίξει εθνική ΗΠΑ; Αλλά τί να μας πουν τώρα τα Αμερικανάκια. Αυτά δεν ξέρουν από μπάσκετ.
Διαγραφήo βαζελος δεν θα παει πουθενα γιατι εχει πεταξει στα σκουπιδια 3 καλους μηνες στα σκουπιδια. ξεκιναει απο την αρχη οταν οι αλλοι ρολαρουν σε μια φαση που δεν εχεις περιθωρια για πολλα λαθακια. το καλο ειναι οτι θα τρελανει τα σκαουτινκ αλλα ποσο καλο ειναι αυτο.
Διαγραφήο καπονο ειναι ενας εκπληκτικος σουτερ αλλα εχει και συγκεκριμενες αδυναμιες. ο γκιστ ειναι μια καλη φθηνη αθλητικη τσοντα στο ροστερ. ο διαμαντιης ειναι σε ντεμι φαση και ο σοφο θα γυρισει εχοντας μεινει πισω μεσα ιανουαριου. ποιος θα τραβηξει κουπι? θα ειναι επιτυχια εαν περασει στην επομενη φαση
Τι γινεται καλε εδω μεσα απο χτες το βραδυ πλακωσαν οι καφροι,κριμα.Δεν ξερω αν ειναι συμπτωση αλλα ολως τυχαιως τα προκλητικα σχολια (τα περισσοτερα)ειναι απο γαυρους τελικα η στερηση τοσων χρονων εβγαλε κομπλεξ.Δεν ξερουν ομως οτι το να κανουν μερικες νικες η στην τελικη να παρουν κανα κυπελλο τον ΠΑΟ δεν τον φτανουν ειναι πολλες οι νικες ατελειωτες,μονο το κομπλεξ τους φαινεται συνεχιστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι το κλίμα των Χριστουγέννων που τους εμπνέει, καθώς το χρώμα των Χριστουγέννων είναι το κόκκινο.Χοχοχο
ΔιαγραφήΚομπλεξικος εισαι εσυ φιλε και πολυ πικραμενος. Οχι οι παναθηναικοι γενικα,εσυ προσωπικα. Φαινεται ο πονος σου αφ ενος απ το οτι εισαι θεοστραβος η ψευτης και δεν βλεπεις ποιοι μιλανε προκλητικα δηλαδη οι παναθηναικοι. Και αφ ετερου απ το οτι νιωθεις την αναγκη να υπενθυμιζεις διαρκως τις κατακτησεις της ομαδας σου,λες και δεν τις ξερουν οσοι ασχολουνται. Σας μιλανε για μπασκετ κι επειδη δεν σας αρεσει αυτο που ακουτε αρχιζετε με το παλμαρε και τις ειρωνιες...γελαμε! Συνεχιστε να προδιδεστε,κακο σε σας κανετε. Οσο για σενα δυστυχισμενε τυπε μην τρελαινεσαι...ζωη ειναι θα περασει.
Διαγραφήέλεος ρε φίλε,πας να κατακρίνεις τα οπαδικά σχόλια και κάνεις κι εσύ στην ουσία οπαδικό σχόλιο...τραγικό....
Διαγραφήjim κάνε κάτι να καθαρίσουν τα σχόλια,βρώμισε το μπλογκ.
Λαθος,δεν παω να κατακρινω τα οπαδικα σχολια. Παω να κατακρινω τα ανουσια,χαζα,καθαρα εριστικα σχολια. Μια χαρα μπορει να γινονται οπαδικα σχολια,τα οποια να μιλανε για μπασκετ,να εχουνε κατι να πουνε και να μην θυμιζουν επιπεδο σκεψης γυμνασιου. Το στυλ "οτι και να λες ,εγω εχω πιο πολλα" α)κανει τον γραφοντα να δειχνει βλακας β)χαλαει τις συζητησεις γ)φερνει αναλογες απαντησεις.
ΔιαγραφήΑπανταμε αναλογα με τις προκλησεις που δεχομαστε.Αν νομιζεις επειδη απαντησα αναλογα στον red dragon οτι ειμαι του ιδιου επιπεδου προβλημα σου.Δεν σε πειραξε προφανως το σχολιο του red γιατι ειστε ενα και το αυτο.
Διαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=2CTxkQ0QPiA
ΑπάντησηΔιαγραφήJim καλο θα ταν οπως ανεφερε κ ο φιλος chris nas να μπλοκαρεις τα σχολια στους ανωνυμους..αμα θελει ο αλλος να πει κατι ας κανει τουλαχιστον τον κοπο να φτιαξει ενα προφιλ..αυτο πιστευω θα αποτρεψει αρκετους καφρους να μπουν να πεταξουν τη βλακεια τους κ να φυγουν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω κ εγω με τα παιδια , εχει ξεφυγει κ ειναι κριμα ειλικρινα, ειπα να περασω μια βολτα σημερα να δω τι γινεται κ ξενερωσα ειλικρινα. Εκανα κ ενα προφιλ κ εγω παντως :).
ΔιαγραφήΕχουμε κανα νεο παιδια? μεχρι στιγμης απολυτη ησυχια αλλα ισως κ λογο ημερων κ οι δημοσιογραφοι να ειναι ησυχοι !!
enforcer αυτα γινονται οταν μπαινει κοσμος πολυς.. γενικα το μπλογκ θελει ανακαινιση!!!
Διαγραφήζοζε τι νεο δλδ?? μεταγραφες τελος.. προετοιμασια κανονικα με σοφο να τα παει αρκετα καλα στην αποθεραπεια.
τι τρελη πορεια κανουν οι κλιπερς φετος ρε παιδια???
Chris στην τελευταία συνέντευξη του Καπόνο κι εκείνος αναφέρει τους Κλίπερς λέγοντας μάλιστα πως θα παλέψουν για τον τίτλο
ΔιαγραφήΚλιπερς πανε εξαιρετικα κ δεν ειναι μονο ο μαεστρος τους κρις πολ αλλα κ γενικα ολοι σχεδον εχουν βρει τους ρολους τους, κ ανεφερα τον πολ γιατι χθες ο #2 στους θαντερ εκανε μια τραγικη εμφανιση, αν ηταν λιγο σοβαρος ισως να ηταν αλλο το αποτελεσμα, ισως οπως ειπε κ ενας φιλος πριν επρεπε να αφηνανε αυτον κ οχι τον χαρτνεν αλλα οτι εγινε εγινε, εγω εχω σε υψηλη εκτιμηση τον γουεστμπρουκ κ φετος προσπαθει να γινει λιγο πιο ομαδικος αλλα χθες εχασε το στοχο του κ την συγκεντρωση ισως κ κυριως της σημαντικοτητας του ματς!! Αλλα πρεπει να σοβαρευτει κ να βελτιωσει/φτιαξει το σουτ απο τα 5/6 μετρα
ΔιαγραφήΕιδα λιγο χθες την τελευταια περιοδο στους λακερς , εξαιρετικος στιβ νας αν κ πηρε μια λαθος επιθεση στο τελος κατα τα αλλα εξαιρετικος πιστωνεται την νικη για εμενα, απο την αλλη οι νικς ψαξανε παρα πολυ τον σμιθ στο τελος κ με μεγαλη εμονη λαθος για εμενα.
Για τους ροκετς τα λογια περισσευουν κ ειλικρινα δεν τους περιμενα τοσο καλους απο την 1 χρονια ισως απο την 2 αλλα ...
oi leikers gia mena fetos itan fabori alla mexri na desoun??? itan xwma.. fenetai siga siga na briskoun rolous.. NY rockets kai xit einai sta fabori.. apogoiteusi oi keltes pou tous ipostirizw.. opws m eixe pei kai o tzim theloume 5 ari...
Διαγραφήta tou kapono dn to eixa diabasei , alla mallon exei mati o tipos ... :)
@chris nas
Διαγραφήkaname kinisi me barnardo (ton korifaio bloker tou nbdl) exthes pantos me tous nets i omada mou aresai psaxnane ekdikisi kai estaze aima apo ta matia tous. pantos megaliteri tripa afise mexri twra o allen... pantws paradosiaka milame sta play-off
Zoze,
Διαγραφή19 χαμένα σουτ και 8 λάθη ενάντια στη Μινεσόττα που δεν έχει ούτε έναν γκαρντ που να μπορεί να τον ακολουθήσει στην άμυνα. 27 χαμένες κατοχές!!!
Με τους Χητ, είχε 5/19 σουτ, 3 ασσίστ, 5 λάθη. Ένα στα τέσσερα σουτ δηλαδή και παραπάνω λάθη από ασσίστ, και βασικός PG στο NBA να μοιράζει μόνο 3;;; Τραγικός.
Το πιο σπουδαίο με τους Clippers είναι όχι το ρεκόρ, το σερί, ή η διαφορά πόντων, αλλά οι χρόνοι του CP3 και του Griffin που ξεκουράζονται πάρα πολύ.
Ody
συμφωνουμε ειναι τραγικος, αλλα αυτον εχουν κ με αυτον θα πορευτουνε μεχρι τελους κ οτι γινει, παντως προσπαθει να μπει σε ενα καλουπι αν κ θελει παρα πολυ δουλεια ακομη. Για αυτο ανεφερα πριν για τους κλιπερς το οτι ολοι εχουνε βρει τους ρολους τους στην ομαδα.
ΔιαγραφήKAΛΗΣΠΕΡΑ ΤΖΙΜ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ,ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΓΙΝΕ C-MOOVIE ΜΑΦΙΟΖΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΦΙΛΤΡΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ,ΠΑΙΔΙΑ Ο ΠΑΟ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΤΟΠ-16,ΚΑΤ-ΕΜΕ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟΝ ΣΕΡΜΑΝΤΙΝΙ,ΜΕ ΤΣΑΡΤΣΑΡΗ ΣΚΟΡΔΙΛΗ ΚΑΙ ΣΟΦΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΘΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΓΚΙΣΤ ΚΑΙ ΛΑΣΜΕ,ΚΙ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΤΑ ΚΟΥΦΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΤΟΥ ΣΑΙΖΟΝ ΣΤΟ ΝΒΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήzoze για τα μεταγραφικα που ρωτησες.. τουλαχιστον για τον Παναθηναικο φαινεται μεταγραφες τελος ..http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10601&subid=2&pubid=129250838
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρα αμα προκυψει μεχρι το βραδυ κατι αλλο για τις υπολοιπες ομαδες της ευρωλιγκας..
nba,με την επιστροφη του Νας οι Lakers δειχνουν να βρισκουν τα πατηματα τους..προσωπικη μου αδυναμια σαν παικτης ο Steve Nash..ελπιζω εστω κ στα 38 του να καταφερει να γευτει την χαρα ενος πρωταθληματος..
κακα τα ψεματα αλλα αφου ξεραμε οτι φετος χρημα δν.. και οτι εχουμε κανει μια χαρα ειναι...
Διαγραφήο μπραμος εχει γινει αγαπημενος μου... πολυ καλος παιχτης και αν βελτιωσει και το δημιουργικο του κομματι θα ειναι απο τα καλυτερα 2 αρια στην ευρωπη
Απόλαυση χτές ο Νας...Είναι αυτό που λένε και οι αμερικάνοι "money". Εγγύηση ο τύπος, εκτελεί, δημιουργεί...Και βγάζει σε αυτήν την ηλικία τόσα πολλά ματς..Και μετά λέμε αν θα σκάσει ο Διαμαντίδης ή ο Λάσμε..
ΔιαγραφήO 3D τελικά όλα εντάξει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικά θα παίξει απ'ότι λένε τα ρεπορτάζ!!
ΔιαγραφήΝίκος
Διαβάζω για Τρινκιέρι στην Εθνική και με ζώνουν τα φίδια. Δε μπορώ να δω πώς ένας άπειρος Ιταλός προπονητής θα διαχειριστεί μια Εθνική κορυφαίου επιπέδου από την οποία μάλιστα θα υπάρχουν προσδοκίες ή ακόμα και απαιτήσεις για επιτυχία στο προσεχές ευρωπαικό, έχοντας στη διάθεσή του ένα πολύ γεμάτο ρόστερ από το οποίο θα μεινουν έξω τουλάχιστον 3-4 παίκτες πρώτης γραμμής...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλυτερα καποιον ελληνα προπονητη καλυτερα τον Μαρκοπουλο η τον Ιτουδη η να επιστρεψη ο Γιαννακης η να τα βρουν με τον Ζουρο να παραμεινει αλλα οχι εναν ξενο προπονητη μη γνωστη της ελληνικης πραγματικοτητας και τοσο απειρο αν και με καλες προοπτικες προπονητη σαν τον Τρινκιερι που
ΔιαγραφήΤζιμάρα κάνε κάτι με τα σχόλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γίνεται όλοι εμείς οι απανταχού κάφροι του διαδικτύου να μπαίνουμε εδώ μέσα και να μας ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι επειδή διαβάζουμε ενα σωρό πολιτισμένα σχόλια από ευγενικούς φιλάθλους του αθλήματος που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με κόσμιο τρόπο, με σαβουάρ βιρβ και με όλα αυτά που μας αηδιάζουν.
Τζιμάρα σβήσε με κάφρικο και πάντα δημοκρατικό τρόπο, όλα τα πολιτισμένα και κόσμια σχόλια και άφηνε μόνο τα καφρικα σχόλια με βρισιές, χυδαιολογίες, προκλήσεις, ειρωνίες και προσβολές προς άλλους χρήστες ώστε να μπει επιτέλους μία κάφρικη τάξη σε αυτό εδώ το μπλογκ.
Ζήτω η καφρίλα, κάτω ο χουπισμός των πατατάκηδων και των παλαμάκηδων.
Πολιτισμένοι φίλαθλοι του αθλήματος που με την παρουσία σας και την συμμετοχή σας σε αυτό εδώ το μπλογκ μας κάνετε να βγάζουμε σπυράκια, άμα θέλετε να συνεχίσετε να γράφετε εδώ μέσα πρέπει να αλλάξετε ύφος και τρόπο γραφής και να γίνετε επιτέλους κάφροι.
Σταματήστε να καταπιέζετε τον εαυτό σας και βγάλτε την καφρίλα, τον χουλαγκανισμό και τον οπαδισμό που κρύβετε μέσα σας.
ΠεΡηΦαΝοΣ ΚαΦΡοΣ
Εντάξει 1,2, ή 3 σάπια μήλα δεν χαλάνε και όλα τα υπόλοιπα. Εφόσον το μπλογκ έγινε γνωστό στο ευρύ κοινό ήταν λογικό να υπάρξουν τέτοια φαινόμενα. Σωστές οι σκέψεις των παιδιών παραπάνω για την δημιουργία προφίλ. Επιπλέον, υπάρχουν ιστοσελίδες όπου τα μέλη μπορούν να αναφέρουν στον διαχειριστή κάποιους χρήστες που κάνουν απρεπή σχόλια και εκείνος να τους απαγορεύσει τον σχολιασμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως υπάρχουν και χρήστες εδώ μέσα που το παίζουν ώριμοι και εκφέρουν σοβαρό λόγο που προκαλούν εν γνώση τους μπάχαλο και ύστερα μυξοκλαίνε. Ξέρουν ποιοι είναι αυτοί και καλό θα είναι να τους αγνοούμε κάθε φορά γιατί τους δίνουμε αξία. Μάγκες, όσο σοβαρό κι αν είναι το περιτύλιγμα η βλακεία είναι βλακεία.
Χρόνια πολλά σε όλους.
saxon