Χωρίς την «ασφάλεια» του Χουάν Κάρλος Ναβάρο και φυσικά τον
Πάου Γκαζόλ, η νέα Ισπανία του Χουάν Αντόνιο Ορένγκα και του Χοσέ Καλντερόν
λανσάρει μια καινούργια version θυμίζοντας το αγωνιστικό λίφτινγκ στο οποίο είχε προβεί η TEAM USA υπό
τον Μάικ Σιζέφσκι στο παγκόσμιο του 2010..
Παρακολουθώ τους Ισπανούς και την προσπάθεια που κάνουν με
ιδιαίτερη προσήλωση (όπως και 3-4 ακόμα ομάδες-δουλειές προπονητών πέραν της δικής
μας ομάδας) και το συζητώ καθημερινά με φίλους στην Ευρώπη. Αλλαγές σε πρόσωπα
και σε ορισμένα κομμάτια τακτικής, με τον Χουάν Ορένγκα στο τιμόνι πλέον.
Μπασκετικά πολύ ενδιαφέρον.. Ειδικά από τη στιγμή που πολλοί θεωρούν ότι είναι
η πρώτη φορά μετά από χρόνια που οι «φούριος ρόχας» μπορούν να φανούν ευάλωτοι
στο παρκέ στα πλαίσια ενός τέτοιου τουρνουά. Έχουν αρκετά καλά στοιχεία αλλά και κάποια ερωτηματικά.
Πάμε να δούμε τι ξεχωρίσαμε..
Ουσιαστικά ο Ορένγκα έχει χτίσει όλο το παιχνίδι της ομάδας
πάνω στην πολύ δυνατή τετράδα των γκαρντ του (Καλντερόν, Ροντρίγκεθ, Ρούμπιο,
Γιούλ) και την κολώνα Μαρκ Γκαζόλ, παίζοντας πάνω στα δυνατά τους σημεία. Οι
Ισπανοί πιέζουν πολύ τη μπάλα ξεκινώντας με ένα δυνατό μαν του μαν στα ¾ εκμεταλλευόμενοι
την σπουδαία ικανότητα των περιφερειακών τους να βάλουν τα χέρια τους πάνω η να
βγούν πρώτοι στη μπάλα. Στόχος είναι να μικρύνουν τον χώρο επίθεσης του
αντιπάλου στο μισό γήπεδο ώστε να αυξηθεί η πιθανότητα λάθους που θα τους βγάλει
στο επιθετικό τρανζίσιον. Ο Ορένγκα «παίζει» με διαφορετικές άμυνες (ώστε να
μην «πατήσει» επιθετικά ο αντίπαλος) χρησιμοποιώντας πολύ συχνά εναλλαγές
προσωπικής άμυνας με χώρου, κυρίως 2-3 (παρά τη φύση της άμυνας παρουσίασαν
κάποια αδυναμία στο αμυντικό ριμπάουντ) για να ματσάρει τις small lineups που
χρησιμοποιεί (και για τις οποίες θα μιλήσουμε παρακάτω) ή 1-3-1 με παγίδες στα
φτερά (η παρουσία του Γκαζόλ ως τελευταίου παίκτη και η ταχύτητα των
περιφερειακών του, του επιτρέπουν να ρισκάρει). Και σε καταστάσεις προσωπικής
άμυνας συχνά παίζει trap στέλνοντας "επιθετικά" έναν εκ των wing στη base line για παγίδα στο ποστ όταν η μπάλα πρέπει να φύγει από εκεί.
Αυτό που πιστώνω στον Καστιγιάνο κόουτς είναι η διαχείριση
του περιφερειακού ροτέησιον. Έχοντας να μοιράσει τη τράπουλα ανάμεσα σε 4
τοπ-γκαρντς και ένα σταρ γκαρντ-φόργουορντ (Ρούντι), ο Ορένγκα επέλεξε (ως επί
τον πλείστον γιατί έχω δεί διάφορα σχήματα στα ματς προετοιμασίας) να ξεκινά
τον Ρούμπιο στο «1» και να μεταφέρει το «κέντρο αποφάσεων» της ομάδας στο «2»
και τον Χοσέ Καλντερόν ο οποίος δικαιωματικά είναι ο ηγέτης και ο go to guy (μεταξύ ίσων) σε μια
ισορροπημένη επίθεση. Παράλληλα βγάζει από πίσω το μπακόρτ της Ρεάλ,
Ροντρίγκεθ-Γιούλ, διατηρώντας τον Ρούντι στο «3». Μάλιστα –και εδώ ευνοείτε από
το αγωνιστικό στυλ που έχει επιλέξει- έχει πάρει τον Γιούλ μακριά από τον άσσο
(έχοντας 3 πολύ ικανότερους decision makers άλλωστε) και τον χρησιμοποιεί ως μπαλαντέρ στα φτερά (2 και
3) αλλάζοντας τον Ρούντι, σε σχήματα με 3 καθαρούς περιφερειακούς (για
συγκεκριμένα διαστήματα μιας και σε αυτά τα τουρνουά τα κορμιά είναι μεγαλύτερα
σε σχέση με την τελείως διαφορετικής φύσης Ευρωλίγκα). Ο Σέρχιο Ροντρίγκεθ
είναι (καθόλου έκπληξη για εμάς και το ξέρετε όσοι διαβάζεται καιρό το Hoopfellas) ο παίκτης που
ξεχωρίζει και αυτός που βρίσκεται στο
παρκέ δίπλα στον Καλντερόν στο τέλος κλειστών ματς (αν και ουσιαστικά ξεκινά ως
6ος παίκτης της ομάδας). Όποιος είδε τον κυνικό τρόπο που καθάρισε
προχθές τη Γαλλία (10 πόντους στα τελευταία 3-4 λεπτά όταν το ματς βρισκόταν στα ίσα) καταλαβαίνει
τη σημασία του πόιντ γκαρντ της Ρεάλ στο παιχνίδι των Ισπανών.
Αυτό που προσπαθεί να εξισορροπήσει ο Ισπανός τεχνικός είναι
το κενό στα φόργουορντ, όπου φέτοςη ομάδα έχει λιγότερες λύσεις. Ο Κλαβέρ
ξεκινά στο «4» (σε μια 5αδα ουσιαστικά NBAερς με τους Μαρκ-Ρούντι-Καλδερόν-Ρούμπιο) και το επίπεδο
συνεργασίας του με τον Γκαζόλ είναι αρκετά ικανοποιητικό όμως από πίσω βγαίνουν στη φροντκόρτ οι Τσάβι Ρέη (μέχρι
στιγμής αρκετά καλός, πάνω από τις δυνατότητες του θα έλεγα) και ο Αγκιλάρ μιας
και ο Μουμπρού χρησιμοποιείται στο «3» πιο πολύ (μπακ απ μαζί με τον Σαν
Εμετέριο). Η παρουσία του Γκαζόλ είναι δεσποτική σε όλους τους τομείς του
παιχνιδιού και ο Ορένγκα θα στηριχθεί πολύ πάνω του στο μισό γήπεδο. Άλλωστε
έρχεται από σούπερ σεζόν με το Μέμφις..
Δύο είναι οι σταθερές στην επιθετική ανάπτυξη των Ισπανών
που θα γίνουν αμέσως αντιληπτές σε όλους μόλις τους παρακολουθήσετε στα γήπεδα της
Σλοβενίας.
1.) Έμφαση σε υπερθετικό βαθμό στο επιθετικό τρανζίσιον ώστε
να εκμεταλλευτούν τα πολύ ποιοτικά σε αυτό το κομμάτι γκαρντ τους και τους δύο
πλάγιους εξαιρετικούς (και με πολύ καλά τρεξίματα) finishers που
διαθέτουν (Ρούντι-Γιούλ). Επιδιώκουν να ανοίξουν το γήπεδο ακόμα και μετά από
εύστοχη προσωπική βολή του αντιπάλου δηλ. απέναντι σε οργανωμένη άμυνα. Ειδικά
με τον Ροντρίγκεθ στο κουμάντο τρέχουν το επιθετικό τρανζίσιον εκπληκτικά και
ψάχνουν και καλά σουτ σε δεύτερο χρόνο. Πολύ σημαντικός και ο Ρούμπιο εδώ που
φέτος για πρώτη φορά παίρνει χρόνο και στο «2» ώστε (σε lineup με τον
Ροντρίγκεθ) η ομάδα να εξακολουθεί να αναπτύσσεται το ίδιο γρήγορα και
αποτελεσματικά ξεπερνώντας τον σκόπελο των over play πριν την πρώτη πάσα. Είναι εμφανές ότι οι Ίβηρες στοχεύουν να χτυπήσουν την αντίπαλη άμυνα στα πρώτα 7-8 δευτερόλεπτα της επίθεσης τους. Θα δείτε ωραία πράγματα εδώ..
2.) Δημιουργία στο μισό γήπεδο. Το πρώτο πράγμα που
διακρίνεις στη σετ επίθεση των «φούριος ρόχας» είναι η έμφυτη ικανότητα που
έχουν στην πάσα. Μια ματιά στο ρόστερ αρκεί. Έχοντας λιγότερες εκτελεστές πλέον
αλλά μια ασυναγώνιστη μαγιά δημιουργών σε όλες σχεδόν τις θέσεις της πεντάδας,
πατάνε πάνω σε αυτό για να βασίσουν την επίθεση τους στο μισό γήπεδο
γαρνίροντας με εξαιρετικό spacing.
Πολύ σημαντικός στο κομμάτι δημιουργία ο Μαρκ Γκαζόλ , με την ικανότητα του να διώξει
σε σωστό χώρο-χρόνο τη μπάλα διαβάζοντας τα νταμπλ-τιμ. Οι Ισπανοί μπορούν να
δημιουργήσουν καταστάσεις σε κάθε εκατοστό το γηπέδου, αυτό είναι δεδομένο. Νομίζω όμως ότι ένα αλληλένδετο στοιχείο εδώ θα είναι και τα ποσοστά τους από την περιφέρεια.. (ερωτηματικό)
Αυτό το μερικό λίφτινγκ των Ισπανών μου θυμίζει σε ορισμένα πράγματα
την ομάδα που παρουσία ο Μάικ Σιζέφσκι στα γήπεδα της Τουρκίας το 2010.. Με
απουσίες τότε οι Αμερικανοί στο εκτελεστικό κομμάτι, παρουσίασαν μια ομάδα με
ραχοκοκαλιά την περιφερειακή γραμμή της, που πίεζε πολύ τη μπάλα και
χρησιμοποιούσε small lineups με δύο γκαρντ σχεδόν για 40’ στο παρκέ, τον Ιγκουοντάλα
μπαλαντέρ στα φτερά, πολύ τρανζίσιον στην επίθεση και τον Μπίλαπς σε ρόλο
ανάλογο με αυτόν του Καλντερόν τώρα. Άλλα κορμιά βέβαια οι Αμερικανοί, άλλα πόδια
και ικανότητες (και.. Ντουράντ φυσικά) για μια ομάδα που κυριάρχησε τότε
δείχνοντας το πόσο καλά δουλεμένη ήταν από τους προπονητές της.
Πέρα από όλα αυτά, η πραγματικότητα λέει ότι η Ισπανία θα
αντιμετωπίσει δυσκολίες φέτος, όπου σε καμία περίπτωση δεν είναι ξεκάθαρο
φαβορί (εκ των 3-4 φαβορί ναι). Ομάδες όπως π.χ. η Γαλλία ή η δική μας Εθνική θα έχουν καλή τύχη μαζί της
σε ένα νοκ άουτ ματς, τουλάχιστον έτσι φαίνεται τώρα (και εκεί τάσσομαι και
εγώ) γιατί σε ένα τουρνουά 2 εβδομάδων το μομέντουμ αλλάζει μέρα με τη μέρα. Η
Ισπανία βγαίνει εκεί έξω χωρίς τον μπαμπά της.. Γιατί μπορεί ο Πάου Γκαζόλ να
ήταν η «μάνα του λόχου» αλλά ο παίκτης που την έπαιρνε από το χεράκι όταν το
σκοτάδι έπεφτε και η ομάδα χρειαζόταν τα μεγάλα σουτ ήταν ο Ναβάρο. Χωρίς αυτόν
είναι δικαιολογημένο να υπάρχει ένα είδος ανασφάλειας μιας και οι πρωταθλητές
θα χρειαστεί να ενεργοποιήσουν μηχανισμούς με πρόσωπα που μέχρι τώρα την ώρα της
κρίσης ήταν στη «δίπλα θέση». Εδώ ο Ορένγκα ποντάρει πολλά στον Καλντερόν,
παίκτη τεράστιας φυσικά αξίας και αποδεδειγμένα winner με μεγάλο
μπαγκράουντ σε τέτοιες διοργανώσεις. Πραγματικά θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον μια
τέτοια κατάσταση. Η ομάδα που θα της κλείσει το γήπεδο με καλό αμυντικό
τρανζίσιον (για αυτό λέω ότι θέλεις γκαρντς..) και θα κυκλοφορήσει σωστά τη
μπάλα στη δική της επίθεση μπορεί να τους βάλει δύσκολα. Και είναι πολύς κόσμος
ανά την Ευρώπη, πιστέψτε με, που θέλει να δεί την –χωρίς Ναβάρο- Ισπανία να
παλεύει για τη ζωή της στα σχοινιά..
Υ.Γ: Για την Εθνική μας.. Όπως είχε ο (ίσως..) μεγαλύτερος όλων, Πατ Ράιλι, «οι ήττες είναι σαν την κοπριά. Μυρίζουν αλλά
κάνουν καλό..»
Υ.Γ1: Αύριο στη Γαλλία το τεστ για για τους Ισπανούς θα είναι δυνατό. Τα "φιλαράκια" μου εκεί υποστηρίζουν ότι αυτή τη φορά με τον Πάρκερ στο παρκέ, οι Ισπανοί θα "πέσουν"..
Τα like σας στη σελίδα μας στο Facebook..
Jim καλά τα γράφεις για τους Ισπανούς, είναι ποιοτική ομάδα είδικά στην περιφέρεια και στο 5. Όμως ρε Τζιμ ο Κλαβέρ δε μου λέει κάτι, πολύ στασιμότητα και άντερα μηδέν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι λύσεις τους από τον πάγκο είναι έμπειρες(Μουμπρού,Εμετέριο) αλλά οι υπόλοιποι είναι χαμηλού επιπέδου και σε ένα μαραθώνιο 11 αγώνων ,αν φτάσουν μέχρι τον τέλος, αυτό θα πάιξει ρόλο. Με τη Γαλλία ήταν πολύ καλή η Ισπανία αλλά έχω την αίσθηση ότι οι παίκτες παίζουν υπερβολικά με το ένστικτο τους αλλά και με το μέταλλο της μεγάλης ομάδας. Αυτό τους οδηγεί σε υπερβολές π.χ. σουτάρουν άπαντες τρίποντο ακόμα και ο Αγκιγιαρ. Έχουν περίεργο όμιλο όπως και εμείς και δύσκολο στάυρωμα στη συνέχεια- με το δικό μας όμιλο.
Προσωπικά πιστεύω από αυτά τα δύο γκρούπ δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι υπάρχει ομάδα με εξασφαλισμένο είσιτήριο στην οκτάδα. Ούτε οι σπανιόλοι ακόμη είναι σίγουροι. Ούτε εμείς φυσικά.
Και αν δεν κάνω λάθος πάιζουν χωρίς το Ναβάρρο πρώτη φορά από το 2000. Θα είναι ενδιαφέρον να τους δούμε.
Συνέχισε τα πολύ καλά κείμενα.
Ευχαριστώ Σούλη. Έχουν ένα κενό στα φόργουορντς ενώ οι αλλαγές στους ψηλούς αποτελούν ερωτηματικό όσον αφορά το τι μπορούν να δώσουν σε τέτοιο επίπεδο (αν και πιστεύω ότι ο Ρέη μπορεί να βοηθήσει αρκετά σε συγκεκριμένα πράγματα). Θα δούμε..
ΔιαγραφήJim μόλις έκοψε Βασιλειάδη και Κατσίβελη. Σεβαστή η επιλογή του κόουτς αν και προσωπικά διαφωνώ.
ΔιαγραφήΦαίνεται ότι θα επιζήσουμε στο τουρνουά με την ποιότητα και τη διαφορετικότητα των φόργουορντ μας συν τον Σπανούλη. Μου θυμίζει 2010 όταν πήγαμε με 7 ψηλούς.
Μακάρι να δουλέψει αυτό.
ΑΧΩΝΕΥΤΟΙ ΟΜΑΔΑ, ΜΑΚΑΠΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΝΙΚΗ.....
ΑπάντησηΔιαγραφή#ΑΚ-13#
Καλησπερες τζιμ,οσες συνθετες αμυνες να δοκιμασει ο κοουτς της ισπανιας ειναι δυσκολο με αυτα τα 2 γκαρντ να αμυνθουν στη περιφερεια(ρουμπιο-καλδερον) και το ρουντι(πολυ πεσμενος) δεν το λες και αμυντικο ογκολοιθο στο 3,προφανως θα ανοιγουν διαδρομους στην αμυνα για να πεφτουν οι αντιπαλοι στο καλυτερο αμυντικο του nba(μαρκ γκασολ) για φετος,μπορω να δω το σαν εμετεριο στο 3 και το ρουντι στο 2 στα δυσκολα,ενδιαφερον παντως το ροστερ που διαμορφωνεται.Αν οι ιταλοι ειχαν μπαρνιανι γκαλιναρι θα τους ειχα σοβαρους υποψηφιους για μεταλιο,δεν μου αρεσει ο τροπος που αμυνεται η εθνικη μας κατω απ το καλαθι παντως κατι φενεταιο να λειπει,εσυ πως το βλεπεις το θεμα αμυνα εθνικη;;ΑΚΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓειά σου Άκη. Το κάνουν κατά κόρον αυτό με τον Μαρκ (με τα Σκόπια έστελναν τον Μακάλεμπ συνεχώς πάνω του). Ο Ρούμπιο θα διαφωνήσω, πιέζει πολύ καλά τη μπαλα. Για την Ιταλία σκέφτομαι ακριβώς το ίδιο. Ακόμα και χωρίς Γκαλινάρι, μόνο τους Χάκετ-Μπαρνιάνι. Σε εμάς λείπει ένας εκ των Καλάθη-Μάντζαρη πολύ, στην περιφερειακή άμυνα. Πολύ..
ΔιαγραφήΚαλημερες δημητρη,θα συμφωνησω για ιταλια δεν εχουν ψηλο στη ρακετα,ολο το βαρος θα παει στους μπελινελι-ντατομε στο 2-3,θα παρουν τραβηγμενα σουτ και 35λεπτα στα ματς,δεν ξερω ποσα ματς θα εχουν παιξει πρωτου τους βρουμε αλλα και παλι θα ειναι επικυνδυνοι.Βλεπω στην εθνικη μας πολυ το δυδιμο παπανικολαου-καιμακογλου στο 3-4,ειναι οι πλεον αξιοπιστοι αμυντικοι και κινητικοι φοργοουρντ,ισως ρισκαρει στο κατσιβελη για ποιντ γκαρντ ο τρινκερι.ΑΚΗΣ
ΔιαγραφήΚαι ο Αραντόρι Άκη.. Συμφωνώ για Ελλάδα φίλε.
ΔιαγραφήΣωστός ο Άκης...για Ρούμπιο θα διαφωνήσω κι εγώ...
Διαγραφήτου χε βγάλει την Παναγία του Σπανούλη(που είχε επωμιστεί το κατέβασμα και το playmaking επί Καζλάουσκας) στον αγώνα των 16 στην Τουρκία-κύκνειο άσμα του ΔΔ.
Πολύ καλός αμυντικός πόιντ γκαρντ.
ποσο μα ποσο θα λειψουν στην εθνικη σε ενδεχομενη κοντρα με τους ισπανους καλαθης-μαντζαρης...τοσο πολυ....αυτοι οι δυο μονο μπορουν να πιεσουν πολυ καλα τα γκαρντ τους....πολυ δυσκολο το ματσαρισμα τους παρα τις απουσιες....τι γνωμη εχεις τζιμ?....stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα κάπταιν.. Το έγραψα πιο πάνω. Ένας από τους δύο θα ήταν ταμάμ. Άτυχος ο Μάντζαρης, θα ήταν ιδανική ευκαιρία για αυτόν αυτή η ομάδα τη προκειμένη στιγμή..
ΔιαγραφήΠολύ καλή ανάλυση και τεκμηριωμένη ανάλυση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω παρακολουθήσει καθόλου την Ισπανία στα φιλικά αλλά όπως τονίζεις Jim είμαι ανάμεσα σε αυτούς τους πολλούς που περιμένουν να την δουν χωρίς Ναβάρο.
Σίγουρα δεν λείπει η ποιότητα και πλέον τόσο ο Ρούμπιο όσο και ο Μαρκ θα παρουσιαστούν πολύ βελτιωμένη σε σχέση με προηγούμενα τουρνουά. Η φιλοσοφία του γρήγορου transition game πάντως παραμένει και θα είναι αυτό που θα πρέπει κάθε προπονητής να αντιμετωπίσει.
Βλέπω ότι κομβικό ρόλο για την έκβαση του τουρνουά, θα παίξουν οι fronτlines των ομάδων καθώς όλα τα φαβορί παρουσιάζονται λαβωμένα εκεί. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την Εθνική να έχει πολύ δυνατό physical game στη γραμμή των ψηλών , τόσο στα ριμπάουντ όσο και στην above the rim άμυνα και επίθεση. Ο παλιός καλός Φώτσης θα ήταν ταμάμ για τέτοιες καταστάσεις.
Dali.S
Ευχαριστώ Νταλί.. Σωστός. Καλή είναι η φροντκόρτ μας. Μια χαρά.. Αν και το μεγαλύτερο βάθος εδώ το έχουν οι Λιθουανοί. Ειδικά ο Βαλαντσιούνας πιθανόν να διεκδικήσει μέχρι και το MVP του τουρνουά (ανάλογα με τη πορεία της ομάδας βέβαια).
Διαγραφήγιατι τοσα χρονια δεν παιζουμε ενα φιλικο με τους ισπανους;θα τους αντιμετωπιζαμε με αλλο ματι στα νοκ αουτ.θα ηταν κακο;με κολεγια κ γερμανοιταλιες καθε χρονο;
ΑπάντησηΔιαγραφήcharles
μπορει ο παου και ο ναβαρο (σωστε επισημανθηκε οτι αυτος ειναι που την τραβηξε πολλες φορες στο παρελθον στα ζορικα) να ειναι σπιτι τους αλλα αυτη η ισπανια παρουσιαζει μια εκδοση διαφορετικη βασιζομενη στην επομενη και τελευταια καλη σειρα παικτων που εχουν!!ειναι τοσο καλη και αυτη η σειρα παικτων που δεν ειναι τυχαιο οτι στη θεση του κοουτς κανουν πειραματα με τον ορενγκα σα μαθητευομενο μαγο.......οπως και με το χαζοσκαριολο ετσι και με τον ορενγκα δεν εχουν αναγκη τον προπονητη. επιλογες αλλωστε δεν εχουν..........
ΑπάντησηΔιαγραφήτο αστερι της ομαδας ειναι ο μαρκ, ο οποιος μπορω να πω οτι εχει ξεπερασει ηδη τον αδερφο του!!!απιστευτος παικτης, τεχνιτης, σουπερ αμυντικος και σκυλος!!!
διπλα του ο πολυπειρος καλντερον και ο , κατ εμε, καλυτερος ποιντ στην ευρωπη μετα το μητσο, το κομπιουτερ που λεγεται σερχιο, ο οποιος ειναι στυγνος εγκληματιας πλεον εκτελεστικα!!!τη γαλλια την καθαρισε σε 3-4 επιθεσεις.....
το ρουμπιο δεν τον πολυλαμβανω υποψιν.καλος παικτης αλλα οχι για το ευρωπαικο μπασκετ!!θελει αλανα (νβα δηλαδη)ο μικρος για να μεγαλουργησει!!!οπως και ο γιουλ, καλος αλλα οχι κατι το ιδιαιτερο.και ο ρουντι μια απο τα ιδια!!καλος παικτης αλλα οχι για τα 3,5εκ της ρεαλ....
η ισπανια εχει μια γεματη 12αδα με ενα κενο στο 4 και στον παγκο!!!δε βλεπω ποιος θα τη χτυπησει αν και η παρατηρηση του μοντ οτι εχει ενδιαφερον να δουμε ποιος θα καθαρισει οταν θα στριμωχτουν στα σχοινια ειναι σωστη....
δε ξερω και δε βλεπω να υπαρχει ομαδα με το ψυχικο σθενος να τους χτυπησει!!!ισως η σλοβενια ισως η τουρκια ισως και τα σκοπια, που ειναι καλη ομαδα (μια καλη παρεα οπως και η αργεντινη) να μπορουν να την πληγωσουν, οχι να τη σκοτωσουν ομως!!!
"μονη στο δασος" δε ξερω αν ειναι η ισπανια αλλα σιγουρα ετσι πρεπει να αισθανονται οι αντιπαλοι της....
οσο για μας,
χωρις ασο και 5αρι να βαραει, ο θεος να βαλει το χερι του......θα ναι μπασκετικα παραδοξο να παμε αρκουντως καλα στο τουρνουα...
ΣΜ
μην είσαι συγκαταβατικός. Ο καλύτερος play maker μετά το 3d είναι ο Ούκιτς.
ΔιαγραφήΓΡΑΦΙΚΟΙ
"O Περπέρογλου είναι το καλύτερο επιθετικό τριάρι στην Ευρώπη"
Διαγραφή1. Αν ένας γραφικός έχει γράψει αυτό που λες, σημαίνει ότι ο παραπάνω είναι οκ;
Διαγραφή2. Ποιος το έχει γράψει αυτό;
Γαυροι σχολιαστες το εγραφαν κατα κορον σε διαφορα σαιτς. Το πρωτο δεν το εχω δει πουθενα γραμμενο.
Διαγραφήη εξυπνες ομαδες εξυπνα διαλύονται. μια underpowered ομαδα με πολλους χειριστες. οι γαλλοι ειναι "αμερικανακια" για να τους καθαρισουν, δεν θα τους πανε εκει που δεν τους βολευει. οι σερβοι θα μπορουσαν να τους κανουν μεγαλο χουνερι.
ΑπάντησηΔιαγραφήστο παιχνιδι με shooting center ή με τεσσαρι που ποσταρει θα εχουν τρομερο προβλημα. οπως θα εχουν γενικα προβλημα στο ριμπαουντ.
εμεις δεν ξερω πως θα μπορουσαμε να τους κανουμε την ζωη δυσκολη
Τζιμ έκανες απρόβλεπτη και αιφνιδιαστική ανάρτηση με άκρως ενδιαφέρον θέμα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ισπανία φέτος πρέπει να απασφαλιστεί σωστά από τους γκασόλ και ναβάρο και να βρει τρόπο να δέσει περίτεχνα το 4 όπου την πονάνε οι απουσίες ρέγιες,ιμπάκα.
Το ενδιαφέρον είναι το παιχνίδι που θα αναγκαστεί να λανσάρει προσαρμοσμένο στο υλικό της..(εδώ είναι που συμφωνώ στο πολυσηζητημένο θέμα των επιλογών.στους συλλόγους σου αποφασίζεις τι ομάδα θες να χτίσεις και αναλόγως τη στελεχώνεις.Στις εθνικές πρέπει να κάνεις κάποιες άλλες προσαρμογές,ώστε να εκμεταλλευτείς κατάλληλα τους καλύτερους παίκτες σου.)
Η Ισπανία λοιπόν κατεβαίνει με δύναμη πυρρός στον άσσο και παίκτες με ιδιαίτερο χάρισμα στο να φτιάξουν παιχνίδι και να πασάρουν.Η πολυφωνία της αυτή θα την βάλει να παίξει για πολύ με δύο καθαρόαιμα πόιντ γκαρντ στον αγώνα.(και δε μιλάω για τον γιουλ.)Αυτό μπορεί να της προσφέρει μια σιγουριά για την επίθεση της ώστε να αξιοποιεί τους υπόλοιπους παίκτες,από την άλλη μπορεί να της δημιουργήσει και προβλήματα στο ποιος θα κάνει κουμάντο και το πόσο λειτουργικά θα είναι σχήματα με παίκτη όπως ο ρούμπιο στο 2.Είπαμε ναβάρο δεν υπάρχει κι αυτό θέτει άλλα στάνταρ στα περιφερειακά πολυεργαλεία της Ισπανίας που θα πρέπει να δώσουν έμφαση και στη σωστή εκτέλεση.(βλέπω αδυναμία στον καλντερόν-εγώ δε θα πόνταρα ότι είναι παίκτης που μπορεί να ηγηθεί ξεκάθαρα μιας ομάδας που χτυπάει την κούπα..)
Κάπου αλλού που θα πρέπει να εστιάσουμε είναι ο ρυθμός και η ένταση που μπορούννα βάλουν στο παρκέ οι Ισπανοί.Μια τριάδα με ρούμπιο-γιουλ-ρούντι θα έριχνε χαλίκι στο παρκέ και θα δημιουργούσε προβλήματα σε ομάδες που δεν έχουν καλούς χειριστές(πάνω από 1 στην ίδια πεντάδα) στην ομάδα τους.
Με την παρουσία και του μαρκ ως σκιάχτρο στη ρακέτα και παικτών που θα αλλάζουν στο 4 με στόχο αρκετή βρώμικη δουλειά η Ισπανία θέτει βάσεις για πολύ καλή αμυντική παρουσία.
Επιθετικά νομίζω ότι ζει και αναπνέει από τον μαρκ γκασόλ.Είναι ο παίκτης που θα παίρνει τις μπάλες στο ποστ,θα δίνει τα σκριν,θα παίρνει και τα "δικά του" σουτ και θα αποτελεί μια από τις λίγες λύσεις για inside game και στοχευμένες σετ επιθέσεις(θέλει προσεκτική διαχείριση ώστε να μη σκάσει).Νομίζω δεύτερο χέρι θα είναι ο φερνάντεθ ο οποίος θα μπειι αρκετά στα παπούτσια του λα μπόμπα φέτος προσπαθώντας να είναι ο σκόρερ και το πρώτο χέρι από την περιφέρεια.Παίκτης βαρόμετρο,θα παίξουν μεγάλο ρόλο τα ποσοστά του και οι αποφάσεις του.
Εν ολίγοις η Ισπανία κάνει ένα μικρό βήμα μετάβασης και βρίσκεται σε περίεργο στάδιο.Παρ'ολα αυτά έχει κάποιους σπουδαίους παίκτες στην περιφέρεια και πρόκειται για ομάδα που θα στηριχτεί πολύ στο τρανζίσιον και την ταχύτητα της.Εδώ μιλάμε για δίκοπο μαχαίρι..Αν χάσει λίγο το μυαλό της και την συγκέντρωση της μπορεί να σκάσει λίγο απότομα.Για μένα ξεκινά ως φαβορί αλλά χρειάζεται να βρει σταθερές στην περιφέρεια να την καθοδηγήσουν(μη γίνουν σαλάτα ρούμπιο-σέρχι-καλντερόν) και να απεξαρτηθεί μέχρι ενός βαθμού από τον γκασόλ κοντά στη ρακέτα γιατί σίγουρα θα υπάρξουν βραδιές που θα είναι καλά διαβασμένος και οι αντίπαλες ομάδες θα κλείνουν το ζωγραφιστό.Είναι και ένα ερωτηματικό η ποιότητα και το παιχνίδι που θα πάρει από τους πάουερ φόργουορντ της.
*Μου αρέσει πολύ η ιδέα και της φετινής Σερβίας.Περιμένω να τη δω με Μίλος..
*Αξιοζήλευτη η backcourt και της Γαλλίας.Πάρκερ,Ντε Κολό,Ερτέλ,Ντιότ.Αίνιγμα το κατά πόσο θα ανταποκριθούν στο επίπεδο οι ψηλοί...Θα δούμε κι εδώ πολύ up-tempo..
*Μου αρέσει το Ισραήλ σαν καλό outsider..Έχει πιθανότητες για την 8άδα,καλόμοιρασμένο ρόστερ,διαθέτει και το σύγχρονο 5άρι Τάιους..
Έλα peris, τι κάνεις φίλε..? Παρακολουθώ πολύ Σερβία (είμαι φαν) και σύντομα θα τοποθετηθώ. Μου αρέσουν αρκετά πράγματα σε ομαδικό επίπεδο. Ισραήλ...?
ΔιαγραφήΔιακοπές Τζιμ...:Ρ
ΔιαγραφήΚαλή η Σερβία..γουστάρω πολύ τον τρόπο που την είχε φτιάξει σαν ομάδα ο Ιβκοβιτς..
Για το Ισραήλ βλέπω όσον αφορά το ρόστερ καλή διανομή στις θέσεις και σχετικά καλές προυποθέσεις στους ομίλους του..Μπορεί να χτυπήσει την πρόκριση από τους 12 στους 8..
Αν είχαμε το ρόστερ της Ισπανίας δεν θα συζητούσαμε καν το Ευρωπαικό και θα ζητούσαμε να μας φέρουν την dream team. Τώρα βγαίνει ο κάθε πικραμένος και βάζει την Ισπανία στο ίδιο καλάθι με μας και τα Σκόπια. Κουκλίτσες μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά... Και που να δεις τι θα γράφανε αν είχαν στην Πανάθα κανέναν Ρούντι ή κανέναν Καλντερόν. Εδώ τον Μάικ το φασολάκι έχουν και πρέπει να μας πείσουν ότι είναι ο νέος Πάρκερ.
ΔιαγραφήΑς με συγχωρήσει ο Jim -από τον οποίο επίσης περιμένω σχετική απάντηση- αλλά θα καταχραστώ το χώρο του blog για να μια ελαφρώς άσχετη ερώτηση προς όλα τα παιδιά εδώ μέσα: επειδή χρειαζόμουν καινούρια μπάλα, και επειδή την θέλω κυρίως για indoors, δεν ήθελα να δώσω τα λεφτά για την Molten GL7 και αποφάσισα να πάρω την αμέσως επόμενη Molten GG7, που επίσης δίνει για indoors παιχνίδι η Molten (όντας composite leather και άρα αρκετά ευαίσθητη). Ρώτησα τον προμηθευτή και μου είπε ότι ναι μεν παίζεται έξω, αλλά θα χαλάσει πολύ γρήγορα. Έχει κάποιος σχετική εμπειρία από GG σε εξωτερικό γήπεδο για να μου πει αν όντως και πόσο γρήγορα θα χαλάσει ? Όπως είπα κυρίως παίζω σε κλειστό με παρκέ, αλλά θέλω να ξέρω αν πρέπει π.χ. να πάρω και δεύτερη με δερματίνη για να μην τη χαλάσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ήθελα να πάω στις GM/GF/GE -που είναι indoors+outdoors- γιατί μου δίνει περίεργη αίσθηση η δερματίνη που έχουν απ'έξω. Αν όμως πρέπει να έχω τέτοια για π.χ. 1-2 παιχνίδια σε εξωτερικό γήπεδο, αναγκαστικά θα πάρω.
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ INDOOR+OUTDOOR ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΙΣ GM/GF/GE...ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΟΝΟ INDOOR ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ GG7. ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΠΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ INDOOR ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΓΙΑ OUTDOOR...ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΚΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ...Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, ΠΑΡΕ ΔΥΟ ΜΠΑΛΛΕΣ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΜΙΑ ΓΙΑ ΕΞΩ, ΜΙΑ ΓΙΑ ΜΕΣΑ...
ΔιαγραφήΑΝΤΡΕΑΣ72
Αντώνη , έχεις αποκλείσει το ενδεχόμενο άλλων εταιριών για indoor μπάλες όπως οι τελευταίες που έβγαλε στην αγορά η Spalding? (χωρις να κάνουμε διαφήμιση...).Είναι βέβαια και κάπως τσουχτερή η τιμή τους...
ΔιαγραφήRun TMC
Έχω συνηθίσει τις Molten και πάντα με αυτές παίζουμε (και τα κανονικά παιχνίδια σημειωτέον), άρα σχεδόν είναι μονόδρομος. Χώρια που η GL έχει χαρακτηριστεί ως η καλύτερη μπάλα γενικώς, άρα θεωρώ ότι και η GG δεν θα είναι πολύ πίσω (ασχέτως αν κοστίζει τα μισά λεφτά).
ΔιαγραφήΜε Spalding έχω παίξει και ασημένια και χρυσή και πλατινένια, αλλά σχεδόν ποτέ με official (NBA ή EL), άρα δεν έχω και σημείο αναφοράς/σύγκρισης...
Έχουμε κανένα νέο για τον αντικαταστατή του Λάσμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις Σκορδίλη Διαμαντάκο και τον γερομπατίστ,
Διαγραφήκαι άλλους θες δεν σου φθάνουν αυτοί οι 3.
Έχουμε κανα νέο από το Μαυροειδή; Θα πληρωθεί το συμβόλαιό του άραγε ή (όπως άλλωστε συνηθίζουν οι Αγγελόπουλοι) αφού τραυματίστηκε/δεν πολυπαίζει θα τον αφήσουν κι αυτόν απλήρωτο και θα τρέχει στα δικαστήρια;;
ΔιαγραφήΟ Μάντζαρης άραγε θα πληρωθεί για το διάστημα αποθεραπείας ή θα τον βάλουν να πληρώσει από πάνω για την τιμή που έχει να είναι μέλος του θρύλου;
ΔιαγραφήΔηλαδή αληθεύει ότι ο Λάσμε είναι σακάτης??
ΔιαγραφήΌχι ρε παιδιά μην τα παραλετε άμα φορέσει τα ειδικά παπούτσια δεν θα φαίνετε καθόλου ότι κουτσαίνει.
ΔιαγραφήΕννοείται πως είναι σακάτης. Και δες τι έκανε στον οσφπ στους τελικούς...Φαντάσου δηλαδή να γίνει και καλά, ζωντανούς θα τους φάει τους ντατσουνοσιμονςμπεγκιτς
ΔιαγραφήΜε την απουσία του Λάσμε εγώ θα ξεκίναγα πεντάδα με τους
ΔιαγραφήγεροΔΔ
γεροΚάρι
γεροΜπατίστ
γεροΦώτση
και τον κινέζο μπαλαντέρ, άρε γλέντια!
α ρε γεροτρια-μηδεν που σας χρειαζεται ...
ΔιαγραφήΤου χρονου θα σας σκουπίζουμε με το πι
Διαγραφήκαι θα μαζεύεστε στο ΚΑΠΙ να βλέπετε από εκεί το final4
ΔιαγραφήΟ ΠΑΟ από το 2005 και δωθε δεν εχει μεινει εκτος ΦΦ δευτερη χρονια συνεχομενη, κομματακι δυσκολο το βλεπω να γινει αυτο φετος.
ΔιαγραφήΤο Μιλανο θα γινει πρασινο :)
Κάποιος γνωστός μου μου είπε ότι έχουν κρατήσει
ΑπάντησηΔιαγραφή2 μπαλάκια κάβα για την λεωφόρο οι πανιώνιοι.
Αυτό στο ποδόσφαιρο δεν ήταν τίποτα, να δεις τι έχουν να πάθουν στο μπάσκετ οι βάζελοι όταν έρθουν στο Αρτάκης, ο Κάρτερ είναι ξαναμμένος και τους περιμένει.
Διαγραφήειδικα ο πανιωνιος στα πλεη οφς ηταν σκετη ηδονη ...
Διαγραφήναι, αν έχει (εξ)αγοράσει τους δυο -υποτίθεται- καλύτερους παίκτες του αντιπάλου, η ζωή είναι ευκολότερη από ποτέ. μια ζωή βρωμιά αυτή η ομάδα.
Διαγραφήο Φώτσης κουράστηκε ήδη ή μου φαίνεται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το κουράζει ο Ιταλός και δεν τον στέλνει στην ευχή της παναγίας;
ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΠΙΘΕΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΟ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΟ ΚΑΘΩΣ Ο ΑΡΓΥΡΗΣ Ο ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ.
ΓΕΛΑΣΤΕ ΑΦΟΒΑ.
Ε ρε εφιαλτες και πονο που εχει δωσει ο εξι φορες πρωταθλητης ευρωπης.Πω, πω πικρα που εχουν πολλοι εδω μεσα.
Διαγραφήμε δυο σερί Ευρωλίγκες, η πίκρα μου αναβλίζει από παντού. άσ'τα.
Διαγραφήμας πριξατε με τις δυο συνεχομενες ρε κομπλεξαρες και που να ειχατε 32 και 6.Χαρειτε τα πετσινα σας στο ποδοσφαιρο τυπου κυπελακια Αστερα και αραξτε.
Διαγραφή33 kai oxi 32.
ΔιαγραφήΜην ανησυχειτε φιλοι γαυροι, αν αποτυχετε φετος ξερετε τη λυση: αγοραστε παλι καναν πρωην παιχτη του ΠΑΟ, αλλιως δεν θα ξαναγινετε πρωταθλητες. Μονο με τα αποφαγια μας μπορειτε να πετυχετε
Διαγραφή3-0 και στη κουρτινα για να μη ξεχνιομαστε
ΔιαγραφήΑυτοί είναι οι γαυροπανιώνιοι (όχι ότι δεν τους ξέραμε). Μέλη του κινήματος "άντε ψόφα" (μπας και κερδίσουμε κανέναν τίτλο, γιατί μόλις το 2012 ισοφαρίσαμε τον Άρη σε τίτλους και τον βλέπουμε να δυναμώνει επικίνδυνα φέτος, αμφίρροπη η μονομαχία Μποχωρίδη-Βεζένκοφ εναντίον Κατσίβελη-Παπαπέτρου).
ΑπάντησηΔιαγραφήJim σε παρακαλώ πες μας τη γνώμη σου για την τετράδα των Αμερικανών που ανακοίνωσε ο Μινούτσι
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω πεί θα γράψω σχετικά για αυτό καλύτερα να μην τοποθετειθώ τώρα. Θα σου πω ότι η ομάδα έκανε καλές επιλογές με γνώμονα το χρήμα που διέθετε. Μόνο η αποχώρηση του Κανγκούρ με χάλασε, γεγονός που κάνει την παραμονή Σανικίντζε Α Π Α Ρ Α Ι Τ Η Τ Η. Ελπίζω να δεχτεί τη μείωση..
ΔιαγραφήΑ τι η Ισπανία θα έχει και σέρχιο και καλδερόν? και συζητάμε αν μπορεί κανείς να την κοντράρει? Εγώ είχα μείνει στο ότι η Ισπανία θα είχε εκτός και αυτούς μαζί με Γκασόλ - Ναβάρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναθεωρώ την άποψη μου. Ξεκάθαρο φαβορί η Ισπανία για χρυσό!
Κλασικά θα ξεκινήσει μουδιασμένα θα περάσει ίσα ίσα και μετά όποιος την βρει μπροστά του θα κλαίει! :D
Καλά, δεν αποκλείεται. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το υλικό είναι πολύ καλό, ιδιαίτερα η περιφερειακή γραμμή είναι top level.
Διαγραφήεξαρταται με ποιους θα πεσει στα χιαστι. Ομαδες που θα το πανε physical, θα τους κοψουν τον ρυθμο και θα τους χτυπανε εκει που πονανε μπορουν να τους στειλουν σπιτι τους και πολυ νωρις.αν σκεφτεις οτι (λογικα) θα πεσουν πανω στους σερβους ή στους λιθουανους που ειναι 2 ομαδες που δεν τους ταιριαζουν.
ΔιαγραφήΠολύ φοβάμαι πως όντως και φέτος η Ισπανία θα το πάρει και ίσως με ευκολία.
ΔιαγραφήΣίγουρα έχουν μεγάλη τρύπα στο 4 , χωλαίνουν στο 5 εκτος του Μαρκ ο οποίος είναι φέτος λίρα εκατό , αλλα με 5 top class guard οι οποίοι θα φαίνονται σαν την λερναια ύδρα στα αντίπαλα guard αφού με το που θα κουράζεται ο ένας θα μπαίνει ο άλλος και με πίεση στα 3/4 του γηπέδου τα πράγματα είναι πολύ ζόρικα...
Το ταλέντο εξάλλου σε αυτή την ομάδα δεν έλλειψε και δεν φαίνεται να λείπει ούτε φέτος. Ξεκινά ως το αδιαφιλονίκητο φαβορί και αυτό δεν αμφισβητείται...
Τώρα όσο για το physical game...Ενταξει δεν θέλω να ξεκινήσω ιντριγκαδόρικη κουβέντα ούτε να κάνουμε θεωρίες συνωμοσίας αλλα χωρίς πάγκο στο 5 και με Μαρκ σούπερσταρ , μια "προστασία" θα υπάρχει...
Το ίδιο και στην κλασσική γκρίνια των ισπανών guard...
Run TMC
Μπραβο ρε Μιτς!...ετσι για να εχουμε κι εμεις μια ιδεα για ομαδες που για πολλους λογους δε μπορουμε να παρακολουθησουμε στην προετοιμασια. Πολυ χρησιμο αρθρο!
ΑπάντησηΔιαγραφήSilverSurfer
http://www.youtube.com/watch?v=0gWxHFMog9w#t=309
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλη αλήθεια..
Δε λείπει κανείς...
Έτσι για να χαλαρώσουμε...
καλοοοοοοοοοοοο !!
ΔιαγραφήΕύγε φίλε, ομορφιά το βίντεο!
ΔιαγραφήΤζιμ καλημέρα! Ωραίο άρθρο για την πιο μισητή ομάδα σε επίπεδο εθνικών ομάδων εδώ και χρόνια. Η μόνη ομάδα απέναντι στην οποία καμία έκδοση της εθνικής μας δεν βρήκε την απάντηση, αν και έφτασε πολύ κοντά μερικές φορές. Πιστεύω πως η δυάδα Καλντερόν-Ρούμπιο θα είναι η πηγή της δύναμής της, ο Μαρκ η σταθερά και ο Ρούντυ ο παράγοντας που θα αλλάζει τις ισορροπίες. Σε ότι αφορά εμάς με την ως τώρα εικόνα μας ποιους θα άφηνες τελικώς έξω; Κάτι δεν μ'αρέσει στην φετινή εθνική, λίγο η απουσία του Κουφού, λίγο (κυρίως) η απουσία του απαράδεκτου Καλάθη με έχουν κάνει να πιστέψω πως δεν πάμε μέχρι τέλους. Κατσίβελης λίγος, πιστεύω υπάρχουν καλύτεροι κι ας είναι καλός αμυντικός. Θα ήθελα τη γνώμη σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝικηφόρος
ας παρουχε χαμπαρι κατι με τον κατσιβελη απο καραμπολα ειναι εκει και
Διαγραφήδεν ειναι καλητερος απο τον παππα δεν ειναι καλητερος και απο τον βασιλειαδη
ειναι ομως ο μοναδικος ασσος που εχουμε που να μπορει να παιξει αμυνα και ο μοναδικος σε αυτο το υψος.
υ.γ. εγω εναν δεν μπορω να βλεπω ΙΑΝ ΒΟΥΓΙΟΥΚΑ ο powel της εθνικης. αυτο το σπυνθυριβολο βλεμα της αγελαδας που βλεπει σινουκ να απογειωνετε μου την καρφωνει στα νευρα
πολύ δυνατοί οι ισπανοί, ακόμα και έτσι. με τα κενά τους βέβαια, αλλά και ποια ομάδα δεν έχει; θα θέλαμε κανα-δυο από τους περιφεριακούς τους στην εθνική μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήίσως δούμε το πιο ενδιαφέρον τουρνουά των τελευταίων ετών, αν και θα ήθελα να μην το πάρει κάποιο από τα "φαβορί".
Μίμης
η ταυτοχρονη απουσια Καλαθη Μαντζαρη εχει κανει ευαλωτην την εθνικη στην περιφερειακη αμυνα.Ο ζησης εχει αργα ποδια και δεν μπορει απεναντι σε αθλητικους περιφερειακους ο Σλουκας δεν ειναι και ο καλυτερος αμυντικος επισης εχει αργα ποδια αλλα ειναι περιπου οχτω χρονια νεοτερος και εχει πισω του ενα final-4 με καλη αμυντικη παρουσια και πρεπει να περιμενουμε περισσοτερα απο αυτον
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε προβλημα και στους ψηλους Βουγιουκας και Μαυροκεφαλιδης ειναια αργοι και με αμυντικα προβληματα αν ειναι καλα ο Μπουρουσης καλυτερα να μεινει ενας απο τους δυο εκτος και να φορτωσουμε τις θεσεις 3-4 οπου εχουμε και ποιοητα και ταλεντο και αθλητικα προσοντα ετσι ωστε να καλυφθουν καπως τα αλλα κενα
Ο Σλουκας εχει αδυναμο κορμο,οχι αργα ποδια... (δεν ειναι τα ποδια μονο που παιζουν αμυνα).
Διαγραφή(επιδη το χουμε παρακανει με τα ποδια του).. μια χαρα ποδια εχει. Στον κορμο θελει δουλεια...
ρετρο
http://www.superbasket.gr/permalink/187191.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μαθετε να τσακωνετστε εξω και ο κατσιβελης με τον βασιλειαδη
ΑπάντησηΔιαγραφή1) ζησης-σλουκας
2) σπανουλης-μπραμος
3) παπανικολαου-περπερογλου
4) φωτσης-πριντεζης-καιμακογλου
5) Μπουρουσης-μαυροκεφαλιδης- και βουγιουκας ή καββαδας
Με 3 guards δηλαδή η Εθνική...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπρεπε κατ'εμέ να πάρει ένα ακόμα guard και εφ'όσον ο μόνος διαθέσιμος ήταν ο Κατσίβελης .. Αυτόν.!
Τώρα αναγκαστικά ο Σπανούλης θα παίζει 30(++) λεπτά και οι Σλούκας-Ζήσης να βγάζουν 25λεπτα...
Ο Μπράμος δεν μου αρέσει στο 2.. αλλά ίσως τον βάλει κάποια λεπτά εκεί..
Στο 3 και στο 4 θα γίνει χαμός, να δω ποιός θα πρωτοπαίζει.
Κολλάει με την ανάρτηση του Τζιμ να πω πως με τα γκαρντ που φαίνεται πως απομένουν στη 12άδα μας τους Ισπανούς δε τους κερδίζουμε, δε πα να παίζουμε 3 ώρες. Σπαν-Σλούκας-Ζήσης και γκαρντ/φοργουορντ ο Μπράμος και από την άλλη Καλντερόν-Ρούμπιο-Ροντρίγκεζ-Γιουλ και γκαρντ/φοργουορντ ο Ρούντι...καληνύχτα. Ελπίζω να μη διασταυρωθούμε μαζί τους πριν τα ημιτελικά, είμαστε χαμένοι από χέρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι ότι οι Ισπανοί είναι οι μόνοι αντίπαλοι και τους άλλους τους βλέπουμε "αφ' υψηλού" αλλά υπήρχε η προσμονή για κάτι καλό απέναντί τους μετά από τόσες συναπτές ήττες.
Κλείνω με το αφοριστικό και σε ένα βαθμό απλοικό (και ίσως άδικο, θα φανεί): "με τα forward δε κέρδισε κανείς".
θα διαφωνησω καθετος. εαν μια δωδεκαδα μπορουσε να παιξει τους ισπανους ειναι αυτη και εξηγουμε:
Διαγραφήαπο την στιγμη που δεν εχεις καλαθη/μαντζαρη να τους παιξεις με τα ιδια συστατικα, θα πρεπει να τους χτυπησει εκει που πονανε στα σωματα.
με περπερογλου στο δυο (απο οτι διαβασα το εκανε και αυτο στα φιλικα) και παπανικολαου στο τρια με τον μαυροκεφαλιδη στο 5 (για να πληρωσουν τις βοηθειες του μαρκ). θα πρεπει να τους υποχρεωσεις να πηδανε ολοι στο ριμπαουντ και οχι να τρεχουν για τον αιφνιδιασμο. στην αμυνα θα παιξεις καποια ζωνη ή θα παιξεις με αλλαγες στα πικ ν ρολ.
μπασκετικα ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να παρουσιασει ο ιταλος ειναι εξαιρετικα ενδιαφερων.
Μη κολλάς στο παιχνίδι με τους Ισπανούς, είναι αρκετά πιθανό να μη παίξουμε καν μαζί τους. Ακόμα και έτσι όμως το ρυθμό και το σχέδιο που έχει ο Τρινκιέρι επιβάλουν τα γκαρντ και οι υπόλοιποι παίκτες είναι "διεκπεραιωτές" και ετερόφωτοι. Άν ποσοτικά και ποιοτικά ο αντίπαλος είναι ανώτερος στα γκαρντ, 99% (εντάξει, υπερβάλω με το νούμερο αυτό) θα εφαρμόσει αυτό που θέλει εκείνος εις βάρος σου.
ΔιαγραφήΑκόμα και με Καλάθη-Μάτζαρη πάλι ανωτεροι είναι στα γκαρντ αλλά η ψαλίδα θα ήταν αισθητά μικρότερη και θα είχαμε περισσότερα επιμέρους σημεία υπεροχής. Στα ίσια και "με τα ίδια συστατικά" δε θα μπορούσαμε να τους παίξουμε έτσι και αλλιώς αλλά θα είχαν πολύ καλύτερες πιθανότητες εφαρμογής τα τρικ του Τρινκιέρι με τα φοργουορντ και το Μαυρο που ανέφερες (αν υπάρχουν τέτοια και δεν είναι απλά δοκιμές) και θα ήταν πιο "εκμεταλεύσιμη" η όποια υπεροχή μας στις άλλες θέσεις.
Γενικά μιλώντας διοργάνωση τέτοιου τύπου με 3 γκαρντ και ένα 2-3 που τείνει περισσότερο προς το 3 όπως ο Μπράμος δε βγαίνει ούτε με σφαίρες και το ίδιο θα έλεγα αν είχαμε καλύτερους παίκτες στη θέση του Σλούκα ή του Ζήση ή του Μπράμου. Το μπάσκετ "δυναστεύεται" από τα γκαρντ και παίζοντας 25+ λεπτά σε κάθε παιχνίδι, κατά πάσα πιθανότητα στα ημιτελικά (αν φτάσουμε μέχρι εκεί) τα καλύτερα και (λογικά) πιο επιβαρυμένα με λεπτά συμμετοχής γκαρντ θα είναι ξεζουμισμένα και μετά θα τους λέμε και "λίγους" στα δύσκολα από πάνω επειδή θα παίζουν "σκασμένοι".
Πέρα από τα προσωπικά μου γούστα..(που μου αρέσει να βλέπω ομάδα με πολλά μηχανάκια-παίκτες χειριστές και γενικά κοντούς και πολυεργαλεία) δε θα είναι και πολύ λειτουργικό το να έχεις αναγκαστικά τους κοντούς στην τσίτα συνέχεια.Το θέμα είναι τι διάολο θα κάνουν όλα αυτά τα φοργουορντ στην ομάδα...
ΔιαγραφήΤο πρώτο που βλέπω είναι πολύ ζώνη και μάλιστα ανοιχτή,με μεγάλα σώματα για να κλείσει λίγο το γήπεδο και τις συνεργασίες κοντών-ψηλών(η αλήθεια είναι ότι στα γιουρομπάσκετ που παίζουν οι ευρωπαίοι σέντερ και όχι οι undersized αμερικάνοι τα πικ ν ρολ είναι ένα κλικ πιο λίγα και αργά,άρα δεν ήταν και τόσο έντονο το πρόβλημα).Μια ιδέα είναι ότι θα πάει και ο Μπράμος στην πίεση της μπάλας.Καλό να αξιοποιήσεις τον παίκτη παντού στην άμυνα,αλλά δεν είναι τόσο τέτοιας στόφας αμυντικός(on the ball).
Θα συμφωνήσω κατά πολύ με τον Πανάγο...δεν θα προδικάσω κάτι,είναι νωρίς και πολλές φορές οι καινοτομίες ανοίγουν δρόμους, αλλά οι γκαρντ μπορούν και να σκάσουν αλλά και να μείνουν υπερβολικά μόνοι..
Μπορεί η ομάδα μας να μην κάνει μεγάλα πράγματα στο Ευρωμπάσκετ αλλά διεκδικεί μια είσοδο στα ρεκόρ Γκίνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρώτη ομάδα που κατεβαίνει με 3 γκαρντ και 7 forwards.
Ιστορική πρωτοτυπία από τον Τρινκιέρι.
Θέλω να δω πως θα μοιράσει το χρόνο.
Εντάξει στην περιφέρει θα παίζουν από 30 λεπτά Σπανούλης, Σλούκας, Ζήσης.
Στο 3 και στο 4 πως θα μοιράζεται ο χρόνος; Θα έχουμε ας πούμε τον κάποιους εκ των Φώτση, Περπέρογλου, Καιμακόγλου σε ρόλο παρατηρητή;
Ότι να ναι οι επιλογές του Ιταλού.
Η μόνη ελπίδα να καταφέρει να ξανακάνει κάτι καλό η εθνική, είναι να έχει έναν τεχνικό που δε θα κάνει δημόσιες σχέσεις και που δε θα φοβάται τις θα πει ο Σωλήνας ή τι θα γράψει η πράσινη.
Μεγάλο ρίσκο ο Τρινκιέρι. Δεν είναι μόνο οι λίγοι αριθμητικά γκαρντ, είναι και το γεγονός ότι κανείς από τους τρεις δεν το "έχει" ως γκαρντ - νεροκουβαλητής (μόνο ο Ζήσης πλησιάζει). Θεωρώ λάθος το κόψιμο του Κατσίβελη, αλλά η αλήθεια είναι ότι βλέποντας το φιλικό με τη Γαλλία - χωρίς Σπανούλη, στην καλύτερη εμφάνισή μας - το υποψιάστηκα. Ο Ιταλός έπαιξε αρκετή με 3 ή και με 4 φόργουορντ στην πεντάδα κι εκεί φαίνεται ότι θα ποντάρει. Υψηλό ρίσκο, σχεδόν αχρείαστο. Δεν θέλησε να "χαλάσει" κανένα από τα μεγάλα ονόματα. Ένας άσος ακόμη ήταν απαραίτητος, ειδικά σε μια διοργάνωση όπου παρά τις απουσίες, τα μεγάλα γκαρντ περισσεύουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ. ΑΛΕΞ.
Έτσι και πέσει κανά σχήμα με Ζήση-Μπράμο μπακόρτ θα βλέπουμε βόλει...
ΔιαγραφήΚι ο ζήσης δεν είναι κανά σιγουράκι ωςς χειριστής και μοναδικός κινητήριος μοχλός στην επίθεση...
Για να μην αναφερθώ στην άμυνα και τα θέματα με γρήγορους και διεισδυτικούς γκαρντ.
Φτύστε το Σλούκα μη τον ματιάσουμε γιατί τον βλέπω βαρόμετρο στην ομάδα...
Θα φορεθεί πολύ και η ζώνη φέτος...
Και γω Σλουκα βλεπω να κανει ολες τις δουλειες...
Διαγραφήαν πεσει κατω απο 20΄λεπτο ο χρωνος του θα ξαφνιαστω..
οπως και το να μην φοραει μπλουζακι σουπερμαν.
(για να μην παρεξιγηθω, ειναι ο πιο καθαρος ασσος απο τους τρεις)
ειδωμεν
Τζιμ επειγόντως ανάρτηση για το κόψιμο του Κατσίβελη και την τελικη 12άδα όπως φαίνεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚινδυνεύουμε να μας πνίξουνε με την πίεση στον άσσο, αλλά θα έχει πολύ ενδιαφέρον να έχουμε πολύ ψηλές και αθλητικές πεντάδες που θα κυνηγάνε το ριμπάουντ και τα μις-ματς και τα ποσταρίσματα διαρκώς.
Ο τρινκερι τσουλαει το μπραμος στο 2 λοιπον,ο λογος ειναι προφανως οτι βλεπει στον ασσο το ζηση και περιστασιακα το σπανουλη,με το μπραμο καποιες στιγμες στο 2 το παπ στο 3 και το καιμακογλου στο 4 θα εχει μια καλη αμυντικη βαση,σιγουρα ειναι ρισκο η απουσια κατσιβελη παντως,ειδωμεν.....ΑΚΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό να πάμε με 3 γκαρντ στο ευρωμπασκετ..καταλαβαίνω ότι εχει σκοπό να βάλει 2 τον μπραμο κ τον περπερογλου αλλα και πάλι πιστεύω ότι οποίος μας παίξει με άμυνα στα 4/4 θα ανεβάσει κατα πολυ τις πιθανότητες να μας κερδίσει..ιδίως μετα απο τα πρώτα παιχνίδια που θα εχουν καταπονηθει οι χειριστές μας.δεν ήθελα τον κατσιβελη για να μπει κ να παίξει 20 λεπτά με την Ισπανία αλλα θα ήθελα ο σπανουλης να εχει παίξει μεχρι το παιχνίδι με την Ισπανία 20-25 λιγότερα στο σύνολο....κ λέω Ισπανία γτ ειναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ομάδας που θα παει να σε πνίξει...τελικά ο Ιταλός δεν θέλησε να σπάσει αυγά...πραγματικά απορώ που θα χωρέσουν ολα αυτά τα 3-4αρια...τουλάχιστον τωρα φαντάζομαι θα παει να κόψει τον βουγιουκα γτ αν κόψει τον καββαδα σημαίνει ότι θα χρειαστεί να μοιραστεί ο χρόνος κ στο 5!ισως τλκ να παίρνει τους καλύτερους παίχτες κ οχι τους καλύτερους για την ομάδα.η ισως εγω απλα να ειμαι γκρινιαρης κ να μην ξέρω τι λέω...ελπίζω το δεύτερο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚεραυνός το κόψιμο των Βασιλειάδη-Κατσίβελη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα που τελικά το σχήμα με περπέρογλου σε ρόλο 2αριού δεν ήταν πειραματισμός.
Για μένα τραγική επιλογή...τώρα τι να πω..
Θέλω να δω πώς θα μαρκάρουν παίκτες σαν τον μακκάλεμπ και τα γκαρντ της Ισπανίας.
Δεν ξέρω πραγματικά με τι κριτήριο το έκανε αυτό ο Ιταλός...
Δε του πήγε η καρδιά να αφήσει απέξω παίκτη όνομα μετά από όλη την προετοιμασία?(ή είχε κάποια συμβουλή?? για να γίνω και γω συνωμοσιολόγος..)
η αλήθεια είναι ότι έκοψε τους δυο που ήταν πιο εύκολο να κόψει. Τον έναν πιτσιρικά και τον άλλον αιώνειο θύμα, που ίσως να μην έχει και καλό μάνατζερ.
ΔιαγραφήΠαίδες. Την μπάλα θα την κατεβάζουν ο Zissis και ο Slukic (από 20 λεπτά) και μετά θα την δίνουν στον Spanoulis να βάλει καλάθι (30 λεπτά, με 10 λεπτά τον Bramos). Αν τραυματιστεί κάποιος από τους 3 ο Spanoulis θα παίζει 40 λεπτά. Κορόιδο είναι ο MacCalebb που παίζει 40 λεπτά στα Σκόπια. Ο πιο δυσαρεστημένος από την εξέλιξη αυτή πρέπει να είναι ο coach Bartzo καθώς μετά το τουρνουά ο Spanoulis θα θέλει 3 μήνες διακοπές στην Καραιβική για να έρθει στα ίσια του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει πάντα και το ενδεχόμενο ο Σπαν να τραυματιστεί προληπτικά, if you know what I mean.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε και Χαινς στα πεντάρια να βοηθάει στο κατέβασμα ρε γμτ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι μετά τον Παππά έκοψε και τον κατσίβελη? Εγκληματικό θα έλεγα! :D
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα η Ελλάδα θα θυμίζει Παναθηναϊκό στα guard. 3 Guard και παρακαλάμε το θεό μην πάθει τίποτα ο Σπανούλης ο οποίος θα παίζει 30+.
Θα δούμε Μπράμο πολύ στο 2, τον Περπέρογλου δεν τον βλέπω για 2. Στην επίθεση ίσως με το να παίζει στο post για να ψηλώσει την ομάδα ναι, αλλά στην άμυνα δεν έχει τα πόδια να παίξει πολύ καλούς guards εκτός αν με αυτόν πάμε σε ζώνη στυλ Ρωσίας έτσι ώστε να υπερέχουμε λόγω κορμιών.
Αφού έκοψε όλους τους πιτσιρικάδες έπρεπε ίσως να έχει καλέσει κάποιον άλλον, τύπου Ξανθόπουλου.
Για να δούμε προβλέπω λόγω των μεγάλων μας κορμιών και της σχετικής έλλειψης στη δημιουργία (αλλά και φυσικά λόγω της ικανότητας των Περπέρογλου, Καϊμακόγλου, Βουγιούκα, Μαυροκεφαλίδη, Πρίντεζη σε αυτό) θα δούμε πολύ iso για παιχνίδι στο post. Γενικά έχουμε καλό μείγμα για όλα τα γούστα παιχνιδιού παρά την έλλειψη στο 1-2, αν έχουμε υγεία και διάθεση στην άμυνα μπορούμε να πάμε ως την 4αδα. Ε μετά θέλει και τύχη (να μην πέσουμε πάνω στην Ισπανία! :D)
Παιδιά είναι όντως μεγάλο το ρίσκο να πάμε στο τουρνουά με 3 μόνο main ballhandlers. Αυτό δείχνει ότι δε θα μπορούμε να παρουσιάσουμε πολύ ώρα two guards lineups, δηλ. σχήματα με συγκεκριμένα πλεονεκτήματα (έλεγχος ρυθμού, καλή κυκλοφορία, καλύτερη ανάπτυξη στο τρανζίσιον)αλλά θα πάμε με έναν γκαρντ και δύο wings όπως έπαιξε πέρυσι ο Ιταλός με την Καντού. Ας ελπίσουμε να μη γίνει στραβή (τραυματισμός) γιατί θα πέσει κλάμα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ ένα σχόλιο για την πιθανή απόκτηση του Τραορέ από ΟΣΦΠ θα κάνεις; Ή μόνο με τον ΠΑΟ θα ασχολείσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ εγώ λέω ότι η ομάδα θα έχει μεγάλο πρόβλημα. Ένας από τους Παππά-Κατσίβελη ήταν απαραίτητος. Κοιτάζω τα γκαρντ των Ισπανών και με πιάνει τρόμος..
ΑπάντησηΔιαγραφήJOHNYQ
H Ισπανία έχει τρομακτική περιφέρεια: Καλντερόν, Ρούμπιο, Ροντρίγκεζ, Γιουλ, Φερνάντεζ, Σαν Εμετέριο. Είναι all stars του Ευρωπαικού μπάσκετ. Στο 4 είναι η φετινή αδυναμία, αλλά ο Gasol στο 5 δεν έχει αντίπαλο στο ευρωπαικό μπάσκετ. Νομίζω ειλικρινά ότι δεν παίζονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρσι στο προολυμπιακό τα κάναμε θάλασσα και ας είχαμε και 4 guard δηλαδή
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπανούλης-Ζήσης-Σλούκας
Μπράμος-Βασιλειάδης-Παπανικολαόυ
Πρίντεζης-Καιμακόγλου-Φώτσης
Μπουρούσης-Μαυροειδής
Φέτος με 3 guard έχουμε την εξής 12-κάδα
Σπανούλης-Ζήσης-Σλούκας
Μπράμος-Περπέρογλου-Παπανικολάου
Πρίντεζης-Καιμακόγλου-Φώτσης-Μαυροκεφαλίδης
Μπουρούσης-Βουγιούκας(Καβαδδάς)
Ο Τρινκιέρι προφανώς φοβάται αντιπάλους σαν την Νιγηρία που μας πήραν όλα τα ριμπάουντ. Κατά τη γνώμη μου θα έκοβε είτε τον Περπέρογλου(οπότε για 3αρι θα είχε τον Παπανικολάου-Μπράμο) είτε τον Φώτση και θα έπρεπε οποσδήποτε να πάρει 4o guard(είτε αυτός λεγόταν Παππάς ή Κατσίβελης)
Γενικά όμως μην ζορίζεστε μιας και η Εθνική έχει πτώση τα τελευταία χρόνια. Και μην νομίζετε ότι θα τα δώσουν και όλα.
Τη βλέπω με το ζόρι στην 8αδα
koth
Σόρρυ για πέρσι ξέχασα 4ο guard τον Καλάθη
Διαγραφήkoth
Παγκόσμια πρωτοτυπία το ρόστερ, με 3 τριάρια, 3 τεσσάρια, 3 πεντάρια και μόλις τρεις παίχτες για να καλύψουν τις θέσεις των γκαρντ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θεωρήσουμε πως η λογική (και βέλτιστη) δομή μια ομάδας σε ένα τέτοιο τουρνουά περιλαμβάνει 5 γκαρντ, 2 τριάρια, 2 τεσσάρια, 2 πεντάρια κι ένα τεσσαροπεντάρι τα δύο προβλήματα που αντιμετώπιζε ο Τρινκιέρι στην επιλογή του ρόστερ ήταν η λειψανδρία στα γκαρντ δεδομένης της απουσίας Καλάθη, Μάντζαρη και η δυσκολία να κόψει ένα εκ των τριών πρωτοκλασσάτων τεσσαριών που διαθέτουμε.
Δεδομένης της αποπομπής (αποχώρησης) Παππά το πρόβλημα έγινε σχεδόν μονοσήμαντο:
α) Παίρνω τα 4 γκαρντ που μου απομένουν, τους 6 ψηλούς (Πρίντεζη, Φώτση, Καιμακόγλου - που ανεβαίνει και στο 3 για να μοιραστεί ο χρόνος), Μαυροκεφαλίδη σαν πεντάρι πια, Μπουρούση, Βουγιούκα), και Παπανικολάου - Μπράμο που μπορεί να ανέβει και στο 2.
β) Τα 4 γκαρντ μένουν σταθερά και κόβω έναν από τους 6 ψηλούς για να χωρέσω το Βασιλειάδη μέσα καθώς πχ εμπιστεύομαι το σουτ του και γιατί θέλω ένα πιο καθαρό δυάρι από τον κατά συνθήκη Μπράμο.
Τη λογική όμως του να κόψω τον Κατσίβελη για να χωρέσω και τον Περπέρογλου μέσα, ειλικρινά δεν την καταλαβαίνω. Με ξεπερνάει.
Μόνοι στο δάσος λοιπόν εμείς κι όχι οι Ισπανοί. Με την ελπίδα να μη μας πετύχει σε κανένα ξέφωτο ο κακός λύκος και τρέχουμε και δε φτάνουμε.
ΥΓ: Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον συμπαθή κατά τ' άλλα Στράτο απλά εγώ προσωπικά θα διάλεγα τον Μπράμο. Όποιος θέλει ας βάλει στη θέση του τον Μάικ. Για τον Παπ δε το συζητάω καν.
Πολύ σωστός φίλε..
ΔιαγραφήΤζιμ τον Τρινκερι τον εκτιμώ σαν προπονητή. Αλλά η Εθνική είναι ομάδα κατά την γνώμη μου με πολλά αθλητικά προσόντα/ σκληράδα (εκτός 5) και για να αξιοποιηθούν αυτά θέλεις γαρντ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τρια γκαρντ πρέπει να ελέγχω τον ρυθμό, έχω τέτοιο άσσο; Όχι.
Πλέων έχω μαλθακά ασσακια και πεντάρια .
Τι να το κάνω το να τρέχει ο Πριντ η ο Παπ η ο Μπραμος όταν δεν μπορώ να τους υποστηρίξω;
Πόσο αυτοί οι παίχτες θα μου δώσουν επιθετικά στημένοι, όταν τα χαρίσματα τους είναι διαφορετικά;
Δεν ξέρω , πάντως η Εθνική έγινε γρίφος στα μάτια μου και μετά την Σερβία θα θέλω να δω πως θα τα καταφέρει…
ρετρο
Dj Cooper στην ΠΑΟΚΑΡΑ. http://www.youtube.com/watch?v=cZDopOy2r-U
ΑπάντησηΔιαγραφήJim, η γνώμη σου;
απο την στιγμη που ο παππας εμεινε εκτος εθνικης ηταν σχεδον βεβαιο οτι θα παμε με 3 γκαρντ στο ευρωμπασκετ... το να παρει των περιορισμενων δυνατοτητων κατσιβελη θα ηταν ουσιαστικα και παλι το ιδιο καθως δεν ειναι γκαρντ υψηλου επιπεδου και δεν νομιζω πως θα του ανεθετε ποτε ο τρινκιερι το κατεβασμα της μπαλας οσο για το μαρκαρισμα καποιου κοντου περιφερειακου που μπορει να προσφερει το κανει σαφως καλυτερα ο μπραμος.... ισως θα μπορουσε να παρει την θεση ενος εκ του καιμακογλου ή πριντεζη καθως στο 4 βασικος θα ειναι ο φωτσης λογω οτι ειναι ο καλυτερος αμυντικος και λογω του αξιοπιστου σουτ(ακομα και στην φετινη μετρια χρονια με την αρμανι σουταρε με πανω απο 40% απο το τριποντο) αλλα και παλι πιστευω οτι ουσιαστικα ο καιμακογλου υπολογιζετε αρκετα για το 3.... Οσο για την επιλογη περπερογλου εστω και αν ο στρατος εχει μεγαλη πτωτικη πορεια χρονο με τον χρονο και παλι μπορει να προσφερει ποιοτικα 5λεπτα ενω αντιθετα ο βασιλειαδης ειναι παικτης ρυθμου και για να ηταν χρησιμος θα επρεπε να παιζει αρκετα κατι που δεν θα γινοταν λογω των αμυντικων αδυναμιων....
ΑπάντησηΔιαγραφήελπιζω μονο ο ιταλος μην κανει το λαθος επειδη ο βουγιουκας ειναι κακος αμυντικος τον αφησει εξω και παρει καββαδα γιατι τοτε χανουμε ουσιαστικη την 2η σταθερα μας στην επιθεση μετα τον σπανουλη....
Ο Καιμακόγλου πάει καθαρά για το 4 και ελάχιστα θα μπει στο 3...Έχει φανεί και από τα φιλικά και από την άποψη του Τρινκιέρι για τον παίκτη και από την παραμονή Περπέρογλου.
ΔιαγραφήΤον Βασιλειάδη τον ήθελε για 5-10 λεπτά όπου θα ήθελε να του δώσει εύκολους πόντους και να ξεμπουκώσει.Εκεί τον δοκίμασε στα φιλικά και λογικά διαπίστωσε πως χρειάζεται χρόνο ο παίκτης για να δώσει αυτά που μπορεί και όχι αυτά τα λίγα λεπτά.Οπότε τον άφησε εκτός.Στο εξωτερικό πάντως το θεωρούν έκπληξη μετά τη χρονιά που έκανε ο Έλληνας σουτέρ.
Aν γίνει πάντως η έκπληξη και μπει ο Καββαδάς θα είναι ο πιο ουρανοκατέβατος παίκτης σε ρόστερ εθνικής.Με 9 λεπτά,4 πόντους,3 ράνκινγκ με την τρίτη ομάδα της Α1....
Καλησπέρα στον Μητσάρα και στην παρέα...Μια ερώτηση θέλω να κάνω...Ο Αλβέρτης που είναι??Δεν τον έχω δεί πουθενα στην προετοιμασία...Είναι στον Παναθηναϊκό ή έχει γίνει κάτι που δεν μάθαμε....??
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ.....
τι να κανει στην προετοιμασια ο αλβερτης?ουτε και περυσι τον ειχα δει,ασε που ξεκινησε και επισημα το κυνηγι την προηγουμενη εβδομαδα.
Διαγραφήτηλεοπτική μετάδοση έχει το Ακρόπολις, φίλοι???
ΑπάντησηΔιαγραφήElGreco
ναι
Διαγραφήσχολιαστης ο Χατζηγεωργιου
Προσωπικά θα ήθελα να βλέπω και να απολαμβάνω μία φουλ αθλητική ομάδα με τρομερή πίεση σε όλες τις γραμμές. Αλλαγές, κλεψίματα αιφνιδιασμοί και γρήγορο τέμπο. Με το κόψιμο Κατσίβελη η πίεση από τα γκαρντ ελαχιστοποιείται. Οπότε το συγκεκριμένο ρόστερ με τα γρήγορα τεσσάρια και τριάρια χάνει την δυναμική του. Επίσης προβλέπω πάρτι κάτω από τα καλάθια, πιος θα σπρώξει? : Ο Βουγιούκας, ο Μαυροκεφαλίδης, ο Μπουρούσης, εδώ θα πέσουν κλάματα. Γι αυτό σκέφτεται Καββαδά. Επίσης δεν καταλαβαίνω την θέση του Ζήση στην ομάδα (πτωτική πορεία), γιατί κόβεις το νεαρό με το πάθος και την όρεξη για τον κορεσμένο που κανονικά έπρεπε να αποσυρθεί από μόνος του. Ο Βασιλειάδης μπορεί να έχει σουτ αλλά είναι κάτι σαν Καπόνο στην άμυνα,οπότε καλώς κόπηκε. Γενικά, θεωρώ ότι είμαστε φαβορί για την οκτάδα τίποτα παραπάνω.
Διαγραφήprofanos den exeis dei ta alla roster....
ΔιαγραφήΠλάκα κάνεις έτσι?ένα καλό είχε το κλείσιμο της ερτ ότι θα έφευγε αυτός κ αυτόν τον κρατήσανε??????
ΑπάντησηΔιαγραφήνα φανταστω εχεις ιδια αποψη και για τον σιχαμερο ιωαννου...ωχ ναι ξεχασα αυτος ειναι γαβρος και ειναι τρομερος...
ΔιαγραφήΠαρόμοια έχω καθώς παρόμοιες ειναι κ οι γνώσεις τους για το μπάσκετ...
ΔιαγραφήΕίναι τραγικό το πόσο παρεμβαίνει ο βασιλακόπουλος και η δράκα του σε θέματα επιλογής παιχτών. Από πού κι ως πού ο Καββαδάς, προερχόμενος από τραγική χρονιά (αναπληρωματικός του Μπόγρη!), να έχει φτάσει έως εκεί; Επειδή ακούστηκε το όνομά του στο μεταγραφικό παζάρι; Αν θέλαμε κάποιον σκληρό ψηλό να παίζει ξύλο γιατί δεν προτιμήθηκε πχ ο Γλυνιαδάκης που είναι και έμπειρος; Ή τελωσπάντων κάποιος άλλος ψηλός από ομάδα της Α1; Δηλαδή πχ ο Χαρίσης, ο Σαρικόπουλος ή κάποιος άλλος (ακόμα και ο...Μπόγρης) που έκανε προφανώς καλύτερη χρονιά φετος δε θα πρέπει να αισθάνεται μαλάκας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμ ο Μποχωρίδης που αποτέλεσε μέλος της 15άδας; Από πού κι ως πού; Το παιδί μπορεί να έχει σπουδαίες προοπτικές, αλλά προς το παρόν είναι πολύ μακριά από αυτό το επίπεδο. Φέτος, πέρασε και δεν ακούμπησε καν στην Α1. Γιατί να μην είναι στη θέση του ο Χαραλαμπίδης, ο Βεργίνης ή κάποιος άλλος που είναι και εμπειρότερος και καλύτερος;
Οι -πρώην τηλεσχολιαστές - βοηθοί του Τρινκιέρι πώς επιλέχτηκαν; Με τι κριτήρια; Σίγουρα όχι βάσει βιογραφικού και περγαμηνών.
Ανεξάρτητα του τι θα καταφέρει η Εθνική μας (μακάρι μετάλλιο!), αυτή η νοσηρή κατάσταση πρέπει να αντιμετωπιστεί.
Είσαι σωστός στο πνεύμα αλλά το χάνεις στις περιπτώσεις. Το πρόβλημα δεν είναι ούτε ο Καββαδάς ούτε ο Μποχωρίδης.
ΔιαγραφήΈτσι κι αλλιώς περισσότερο για να βοηθήσουν στις προπονήσεις κλήθηκαν, και είναι καλύτερο να βάζεις μικρούς σε αυτή τη διαδικασία γιατί και περισσότερο κίνητρο έχουν και τους προετοιμάζεις για τις επόμενες συμμετοχές τους.
Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι οι μικροί συμπληρωματικοί. Το πρόβλημα για μένα είναι κάποιοι μεγάλοι που έχουν κάτσει πάνω σε τιμητικούς τίτλους, καπαρώνουν θέσεις χωρίς να τις αξίζουν, αναγκάζουν σε υπερσυσσώρευση παικτών στη θέση τους, κι όλα αυτά μόνο και μόνο επειδή υπήρξαν μεγάλοι παίκτες, ανεξαρτήτων αν την τελευταία 2ετία είναι σβησμένοι από τον χάρτη.
Συμφωνώ 100% για τους βοηθούς.
α δηλαδη σε αυτη την ομαδα το προβλημα μας ειναι ο φωτσης (αν αυτον εννοεις)
Διαγραφήεγω σου εχω και εναν αλλο τελειωμενο ο ποιος εδω και πολλα χρονια εχει καπαρωσει τη θεση μονο και μονο επειδη ειναι κουμπαρος του GOAT και καποιοι το βαφτιζουν παθος για την εθνικη κτλ κτλ θελοντας να στοχοποιησουν καποιους αλλους
Το ποιος ειναι το αφηνω πανω σου....
Γεια σου JIM
ΑπάντησηΔιαγραφήωραίο κομμάτι
εχω μερικές διαφωνίες
θυμαμαι παρα πολυ καλα την team USA του 2010 γιατι ειχαν κατεβει παίχτες που ήταν ένα σκαλί πριν από allstar και δεν ήταν τόσο πολύ γνωστοί στο ευρύ κοινό εκτός ΗΠΑ
η σύνθεση ήταν τότε :
Chauncey BILLUPS
Kevin DURANT
Derrick ROSE
Russell WESTBROOK
Rudy GAY
Andre IGUODALA
Danny GRANGER
Stephen CURRY
Eric GORDON
Kevin LOVE
Lamar ODOM
Tyson CHANDLER
δεν πιάνω τον συσχετισμό μεταξύ των 2 ομάδων
εγω θυμάμαι τον παιχταρά Durant να κάνει την διαφορά και τα τεσσάρια Love και Odom να ακολουθούν σε συμμετοχή στα plays
σε δευτερο επίπεδο επαιζαν ένα smallball με βασικούς κοντούς rose (westbrook) billups durant (μόνη αντιστοιχία είναι ο calderon - billups)
και εξαντλητική σωματική πίεση στην αμυνα 3/4
αλλα στην επίθεση όταν δεν εκλεβαν και πήγαιναν στον αιφνιδιασμο προτιμούσαν να απλωθουν έτσι ώστε να βρουν διαδρόμους οι κοντοι
οι Ισπανοί στην αμυνα οκ βγαζουν μια πιεση 3/4 αλλά δεν παίζουν smallball γιατί έχουν τον Μαρκ
οπότε εκεί βλέπω το μεγάλο προβλημα που πρέπει να λύσουν
μια πιεστική, τρεχαλατζίδικη ομάδα με διαφορά επιπέδου frontcourt και backcourt
ή
με μαρκ μέσα θα μαζευτεί η άμυνα έτσι ώστε να μην εκτίθονται οι ψηλοί
όσο για την σετ επίθεση εγώ βλέπω τον Μαρκ να ανεβαίνει αρκετά συχνά στο high post και να βάζει εκεινα τα ωραία σουτάκια (και τρίποντα μερικές φορές) ανοίγοντας όλη την άμυνα και οι κινητικοί κοντοί να παίρνουν την baseline (ειδικά ο ρουντι)
πάντως οπως λες και εσύ βλέπω το 7 SSOL να έρχεται
και από την άλλη το δικό μας σκεπτόμενο μπάσκετ των 18sec and more :)
οπότε να πηγαίνουμε σε παιχνίδια όπου θα κρίνονται στις κατοχές και στα κρίσιμα σουτ από την περιφέρεια
ερώτηση
οι στοιχηματζίδες έχουν 1 ισπανια 2 ελλαδα 3 γαλλια 4 λιθουανια
(τωρα μετα τις ήττες της εθνικής να το έχουν κάνει 2 γαλλια και 3 ελλάδα)
συμφωνείς οτί αυτοί πάνε για 4αδα?
κροάτες δεν φτανουν 4αδα;
SuperSportSpy
Ti na mas poun kai oi stoiximatzides oi ellines opadoi apofanthikan oti den pame pouthena .Sovara tora gia tin ethniki ,an einai ugih ta paidia, kathe allo apo ton teliko tha einai apotuxia( dedomenou ton roster me ta opoia katevainoun oi omades stin sygkekrimeni diorganosi)
ΔιαγραφήΤο έχω ξαναπει. δεν είναι δικό "μας"
Διαγραφήτο "σκεπτόμενο μπάσκετ". του ομπραντοβιτς και του ιβκοβιτς είναι που το αντιγραφουν οι προπονητες της εθνικης και οι ελληνες κοουτς μετα τα 13 χρονια του ζοτς.
Τελος παντων. Ας τελειωσει το τουρνουα να μπουμε σε ρυθμους Euroleague. Βαρεθηκα να διαβαζω για τον κατσιβελη και τον βασιλειαδη.
Υπάρχει περίπτωση ο Ιταλός να σκέφτεται να κατέβει σαν την Τουρκία του 2010 (επί Τάνιεβιτς), με ένα point και τέσσερις δίμετρους (τότε Τούρκογλου στο 2, Ιλιάσοβα στο 3 κλπ.); Εγώ θυμάμαι κάτι άμυνες ζώνης που τσάκιζαν κόκκαλα, με τα μακριά χέρια που έκοβαν όλες τις γραμμές πάσας ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλείψη ποιοτικών γκαρντ εκεί το πάει το πράμα. Άλλωστε από τους 13 μόνο οι 4 είναι κάτω από 2 μέτρα. Από ό,τι έχω διαβάσει (γιατί ακόμα δεν έχω δει) ο Τρινκέρι θα παίξει πολύ με τον Μπράμος στο '2' και σε ειδικές περιπτώσεις και με τον Περπέρογλου...Μεγάλο ρίσκο....Vincanity
ΔιαγραφήΉ αντίστοιχα περίπτωση καζλάουσκας το 12' με σβεντ ή τεόντοσιτς άσσο,σισκάουσκας στο 2,κιριλένκο-κριάπα-κρστιτς..
ΔιαγραφήΘα το δούμε είτε έτσι ή αλλιώς....
Και τον περπέρογλου τον βλέπω αρκετά στο 2..
Όπως κοίταζα το χρόνο στα φιλικά έβλεπα τους χρόνους συμμετοχής μπράμου-παπ να αλληλοσυμπληρώνονται(δηλαδή τον περπέρογλου να χει χρόνο πέρα από αυτούς-στο 2) και 5άδες με περπέρογλου και παπανικολάου στα φτερά.Ίσως στο ρίσκο που θα πάρει με τον ένα χειριστή να προτιμά τον περπέρογλου πιο ψηλά από τον μπράμο λόγω καλύτερου ballhandling και εμπειρίας..
Μάγκες ξέρει κανείς τι εστί Ανδρέας Χριστοδουλόπουλος που πήρε ο Ολυμπιακός;
ΑπάντησηΔιαγραφήαν έχεις όρεξη δες το βίντεο από ολόκληρη εμφάνισή του στα Τρίκαλα.
Διαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=0xnNcO36vBA
ευχαριστώ φίλε!
ΔιαγραφήΑνδρέας Χριστοδούλου λέγεται φίλε και δεν νομίζω να υπάρχει σχετικό βίντεο στο youtube... Γι@ννης
ΔιαγραφήΕίμαι από τους ελάχιστους Έλληνες που πραγματικά αγαπούν την Ισπανία και το μπάσκετ που παίζει. Παρότι διαχρονικά μας έχουν κάνει πολλά χουνέρια και παρά τους θεατρινισμούς και κωλοπαιδισμούς ορισμένων αστεριών της, πιστεύω ότι πρόκειται για μια μπασκετομηχανή παραγωγής απίστευτων παικτών και ομάδων. Το νέο πείραμα μόνο συν έχει να δώσει καθώς για πρώτη φορά μετά από καιρό η Ισπανία θα κατέβει χωρίς να είναι το απόλυτο φαβορί. Και πάλι το ρόστερ της είναι εξαιρετικά ποιοτικό, δύσκολα θα μείνει εκτός τελικού. Σε αντίθεση με τη Γαλλία που παρότι έχει τους παίκτες (και στο ΝΒΑ και στην Ευρώπη), ποτέ δεν καταφέρνει να δημιουργήσει ένα άξιο σύνολο, η Ισπανοί έχουν φτιάξει αυτό που λέμε μια ομάδα-πρότυπο με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν καλό και σταθερό μπάσκετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα δικά μας τώρα, έκανε την έκπληξη ο Ιταλός και πήρε Περπέρογλου. Καλός και έμπειρος ο Στράτος αλλά σε αυτή τη φάση ο Κατσίβελης θα ήταν μια καλύτερη λύση.
Ακόμη και αν προσωπικά τους θεωρώ αχώνευτους σε αντίθεση με σένα...συμφωνώ απόλυτα σε όλα όσα λες.Στο 100 % όμως...
ΔιαγραφήRun TMC
Έτσι είναι...Έχουν αποδώσει εξαιρετικό μπάσκετ. Και στην "παλαιότερη" φρουρά με Γκαρμπαχόσα, Χιμένες, Καμπέθας κλπ και πολύ περισσότερο η καινοπύργια. Βασικά απολαμβάνουν τη σταθερότητα που προσδίδει μια σταθερή φιλοσοφία και ένα ομοιογενές ρόστερ σε συνδυασμό με τις 2-3 μεγάλες προσωπικότητες που πρωταγωνιστούν στο ΝΒΑ.
ΔιαγραφήΘα έχει ενδιαφέρον να τους δούμε πάντως σε ένα τουρνουά χωρίς τον Ναβάρο που είναι εδώ και χρόνια το safe mode της ομάδας.
Η Ισπανία δεν νομίζω να έβγαλε μεγαλύτερους παίχτες από την Ελλάδα την τελευταία 10ετία (2000-2010), οι παίχτες που βγάλαμε και εμείς και αυτοί σαν αυθεντικά ταλέντα (raw talents) νομίζω κυμαίνονται
Διαγραφήπερίπου στα ίδια επίπεδα.
Η ειδοποιός διαφορά, κατά τη γνώμη μου, που συντέλεσε στο να γίνει τέτοια υπερδύναμη είναι που κυρίως λόγω της απουσίας μεγάλων ομάδων στη χώρα τους (πραγματικά μεγάλων που χτυπάνε Euroleague κάθε χρόνο δηλαδή και βάζουν πάνω από 20 εκατομμύρια ευρώ) με αποτέλεσμα οι ταλαντούχοι Ισπανοί να έχουν σαν προτεραιότητα το ΝΒΑ από το να παίξουν στη χώρα τους. Η Barcelona για πολλά χρόνια ήταν μεγάλη looser ομάδα μέχρι την έλευση του Bodiroga και του Σάρας! Μετά ξανάγινε! ;D
Για αυτό πηγαίνοντας εκεί (από μικροί...) γίνανε σταδιακά πολύ καλύτεροι από τους δικούς μας αντίστοιχους παίχτες που μπορεί να ήταν εκπληκτικοί παίχτες αλλά σε κάποια πράγματα (athleticism) υστερούσαν αρκετά.
Στο τομέα αυτό γίνανε τεράστια λάθη από τον κάθε παίχτη ξεχωριστά (3D, Σπανούλη, Παπαλουκά, Σόφο, Mπουρούση, Φώτση, κλπ) που δεν το κυνήγησαν το ΝΒΑ ιδιαίτερα, ίσως όντως να μην μπορούσαν στο ΝΒΑ όπως λένε πολλοί, αλλά ο ίδιος ο Calderon σε σχετική ερώτηση για τον 3D είχε πει ότι αυτά είναι αστεία...
Βλέπεις λοιπον, από την άλλη την Ισπανία να έχει 7+ παίχτες ΝΒΑers συνεχώς! (Rudy, Mark, Gasol, Claver, Rubio, Sergio, Calderon, Ibaka) ή Top class Euroleaguers (Navvaro, San emeterio, Reyes, lull, Sada, Carbajosa, Mumbru). Νομίζω όλοι θυμόμαστε τα πρώτα χρόνια του Mark (και τρίβουμε τα μάτια μας με τον τωρινό)! ;D
Και που λείπει ο Ναvvaro δεν μου λέει κάτι πραγματικά, έχει τεράστιο ταλέντο από το 1-3. Πιο πολύ θα έχει τρωτά σημεία στο 4 και στο 5 λόγω της απουσίας των Ibaka-Reyes και Gasol πάρα θα φανεί η απουσία του Νavvaro. Εγώ ακόμα τον θυμάμαι τον Calderon να το ματώνει το διχτάκι από παντού.
Πάντως παρ΄όλα αυτά η Ισπανία είναι ομάδα να τη θαυμάζεις παίζουνε εξαιρετικό μπάσκετ και ότι πιο κοντά υπάρχει στο ΝΒΑ, κάνοντας και τη μετάβασή τους πιο εύκολη, είναι βέβαια απορίας άξιο πως καταφέρνουν σε τόσα διαφορετικά σπορ να έχουν τόσο μεγάλους αθλητές και φυσικά εθνικές ομάδες, για μένα η πρώτη δύναμη στον αθλητισμό τον 21ο αιώνα.
Τον Καββαδά τον υπολογίζω να παίρνει 25 λεπτά χρόνο στα επίσημα παιχνίδια της εθνικής. Στον Πανιώνιο πέρσι δεν πήρε χρόνο γιατί είχε να συναγωνιστεί την ντουλάπα τον Μπούκερ αλλά σε αυτή την εθνική, που δεν υπάρχει center στα κυβικά του Μπούκερ, ο Καββαδάς σίγουρα θα βρει περισσότερο χρόνο συμμετοχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήYΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΑ ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ? ΜΟΝΟ ΤΟ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ ΒΡΙΣΚΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήτο δείχνει η ΔΤ
ΔιαγραφήΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΗΜΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΕΝΩ
ΔιαγραφήΞΕΡΕΙΣ ΑΝ Η Δ.Τ. ΕΚΠΕΜΠΕΙ ONLINE?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
περα απο καιμακογλου,φωτση,μπραμο,παπανικολαου κανενας απο τους υπολοιπους δεν ειναι σταθερος στην αμυνα...τεραστιο ρισκο που κοβει κατσιβελη...ποιος θα πιεσει στην περιφερεια?σιγουρα η ομαδα εχει μεγαλο ταλεντο ειδικα επιθετικα αλλα....και κατι αλλο αυτον τον βαλαντσιουνας τι του κανανε στην αμερικη?θελουν να τον φτιαξουν βαρυ σεντερ αλλα εχει χασει τα στοιχεια που τον κανανε γνωστο...περιπτωση κουφου και αυτος....stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ δεν πρεπει με τιποτα να υποτιμησουμε την ιταλια....θα κανει σιγουρα καποια ζημια
Η Ιταλία αποχώρησε από το τουρνουά σαν διεκδικήτρια κάτι καλού με την αποχώρηση του Μπαρνιάνι...
ΔιαγραφήΣτην περιφέρεια έχει πολλές λύσεις αλλά κοντά στη ρακέτα πραγματικά πονάει...
Συγνώμη για το Παναθηναικό σχόλιο σε περίοδο καθαρά εθνικής Ελλάδος αλλά βλέπω εθνική και στεναχωριέμαι με το πόσο κακός αμυντικός μπορεί να είναι ο Μαυροκεφαλίδης... Όσο τραβάει επιθετικά άλλο τόσο είναι η μαύρη τρύπα της ομάδας πίσω... είναι αργός για να μαρκάρει στο 4 και αδύναμος για να μαρκάρει στο 5 ... Συγκεκριμένα στα δύο παιχνίδια με Γερμανία και Βοσνία υπάρχουν χαρακτηριστικές φάσεις που είτε χάνει τον παίχτη του που κόβει στην πλάτη του είτε μετά τα heads out έχει πάρα πολύ αργή επιστροφή στον παίχτη του ( εκτός αν βγάζει τόσο μάτι επειδή δεν βγαίνει η βοήθεια να τον καλύψουν βλέπε διαμαντίδης ) και τρώμε εύκολα καλάθια από καθαρά προσωπικό φταίξιμο... Ανεπαρκής κρίνεται και στις βοήθειες του και μέτριος rebounder... Δεν ξέρω αν αυτές οι αδυναμίες μπορούν να κρυφτούν αν έχει δίπλα του δύο πολύ αθλητικούς παίχτες και τον Μήτσο λύμπερο αλλά δηλώνω έντονα προβληματισμένος... Ακούω τη δική σας γνώμη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, πλαστική στη μυτη κοντεύουν να του κάνουν του Καιμακόγλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είχα την ευκαιρία να δω το παιχνίδι σήμερα,διαβάζοντας όμως τη συνέντευξη του επιβεβαίωσα αρκετά από αυτά που είχα στο μυαλό μου για το κόψιμο κατσίβελη-βασιλειάδη..
ΔιαγραφήΦαίνεται ότι πάει αρκετά τον περπέρογλου σε ρόλο "κάντα όλα" ,δηλαδή θα τον καλέσει να παίξει από γκαρντ ως φόργουορντ,από 25λεπτο σε ένα παιχνίδι,σε 5λεπτο σε άλλο..(γενικά για μένα ο περπέρογλου μπορεί να πάει καλύτερα σαν 2άρι από ότι ο Μπράμος.αναφέρομαι πχ. με παρτενέρ τον Παπανικολάου-(τι παικταράς είναι αυτό το παιδί?)...)
Από την άλλη τα μπέρδευε λιγάκι..Είπε ότι δε μπορεί να πάρει τους 12 καλύτερους για να μην έχει και δυστυχισμένους στον πάγκο(συμφωνώ) αλλά η επιλογή του δημιουργεί και αντίφαση(μιας και πήρε τους 6-7 καθαρά πρωτοκλασάτους φόργουορντ που έχουν υψηλό στάτους).
Ο Καββαδάς φαίνεται να είναι κοντά στην πραγματοποίηση μεγάλης έκπληξης...
Έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να σπρώξει βαριά κορμιά στο ποστ ή να είναι πιο ευκίνητος στο πικ ν ρολ.Γνώμη μου,μιας και τον έχω παρακολουθήσει προσεκτικά είναι ότι ναι μεν προσδίδει την επιλογή του mobile ψηλού,τα μπράτσα που δεν πολυέχουμε,την αναλωσιμότητα(καμικάζι-έτοιμος να παίξει δίως πρόβλημα και για 2 λεπτά),από την άλλη όμως είναι αρκετά άγουρος για αυτή τη διοργάνωση.Είναι ρίσκο η επιλογή του..Μπορεί να χάσει καλάθι από τα σίγουρα(και σε αυτό το επίπεδο δε συγχωρείται),να κάνει φάουλ που θα μπορούσε να αποφύγει,να χαθεί τελείως στην ομαδική άμυνα,ή να πάρει λάθος θέση στην επίθεση...
Καθαρά επιλογή του Τρινκιέρι,αν κι εδώ που φτάσαμε νομίζω ότι πολύ λίγο ρόλο θα παίξει στην διαμόρφωση της ομάδας.Λεπτομέρεια δηλαδή(αν και κοιτάς πάντα για το βέλτιστο δυνατόν...)
αρκει να μην δω τον βουγιουκα στα επισημα
ΔιαγραφήΑς είμαι ο πρώτος που θα προσπαθήσω να γράψω 2-3 κουβέντες για τα όσα είδα χθες, αν και λίγο-πολύ είδαμε τα αναμενόμενα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Είδαμε αρκετή ζώνη, με κάποιες στιγμιαίες βοήθειες σε συγκεκριμένα σημεία του γηπέδου, προφανώς μετά από επιλογή του προπονητή, π.χ. στα cross ψηλά ο παίκτης της weak-side έκανε 2-3 βήματα μπροστά με ψηλά τα χέρια για να μην περάσει η διαγώνια, ώστε να βοηθήσει με τον παίκτη που έπαιρνε τη μπάλα μετά το screen, αν και εδώ πρέπει να προσέξουμε την σταυρωτή που έκανε ο Zackary και πέρναγε τρεις παίκτες μας με τη μία.
2) Θα παίξουν πολύ τα ψηλά σχήματα -προφανώς- με μόνο ένα χειριστή, και τον Περπε ή τον Μπράμο να -προσπαθούν να- παίξουν το ρόλο του SG (?). Εδώ δυστυχώς έχουμε από τη μία ψηλά κορμιά και μακρυά χέρια που μικραίνουν το χώρο για τον αντίπαλο, από την άλλη όμως έχουμε αργές προσωπικές άμυνες και δυσκολία ή και αδυναμία παρακολούθησης του εκάστοτε slasher/penetrator. Εκεί περιμένεις τον ψηλό σου να βγει και να κόψει, αλλά με τους ψηλούς που έχουμε αυτό δεν είναι και τόσο σίγουρο (άντε ο Μπουρούσης, και φυσικά ο Φώτσης).
3) Παράξενο για Ελλάδα, αλλά δουλεύαμε καλύτερα στο ανοιχτό γήπεδο, στους -όποιους- αιφνιδιασμούς, και γενικά στο γρήγορο ρυθμό. Ελλείψει Παπαλουκά και 3D, δεν μπορούμε και δεν μας ταιριάζει το set παιχνίδι. Με την επιλογή τόσων γρήγορων αθλητικών 2/3/4 αριων, μάλλον εκεί στοχεύει ο Ιταλός. Προφανώς όμως θα πρέπει να μειώσουμε τα λάθη μας, και θα πρέπει να δούμε πως θα παίξουμε εναντίον ομάδων που είναι καλύτερες από εμάς σε αυτό το στυλ (π.χ. Ισπανία).
4) Ο Σπανούλης δεν έχει βρει ρυθμό, με αποτέλεσμα να χαλάει και το ρυθμό της ομάδας (σε κάποια φάση έκανε 4 συνεχόμενα λάθη). Ο Καββαδάς είναι μεν δυνατός, αλλά είναι εντελώς άτεχνος και εμφανώς τρακαρισμένος ακόμα. Ο Σλούκας έρχεται με πολύ φόρα από την περασμένη χρονιά, φτου του μην τον βασκάνουμε. Ο Φώτσης είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα, ενώ αντιθέτως ο Μαυροκεφαλίδης φαίνεται σαν μπερδεμένος, βαριεστημένος (δεν είναι και Βουγιούκας βέβαια). Από όλους πιο "στρωτοί" φαίνονται οι Ζήσης, Μπουρούσης και Μπράμος, που έπαιξαν όσο και όπως έπρεπε.
Μικρό δείγμα βέβαια, αλλά θεωρώ ότι αυτή η Εθνική πρέπει να στοχεύσει σε ματς των 80-85 πόντων (που τους φτάνει σχετικά άνετα), και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να στρώσει στην άμυνα και να μειώσει τα λάθη. Και για τα δύο έχουμε τη δικαιολογία ότι δεν έχουμε ξαναδοκιμάσει τέτοια σχήματα, αλλά έφτασε η ώρα...
Καλημέρα jim και φίλοι του μπλογκ.Είδα χτες το παιχνίδι της Εθνικής και θέλω να πω τη γνώμη μου ατομικά για κάποιους απο τους διεθνείς.Φυσικά δεν είμαι ειδήμων και ειδικά απο ένα παιχνίδι δε μπορεί να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα, αλλά αν μη τι άλλο μας δίνεται μία πρώτη γεύση απο το τι μέλλει γενέσθαι.Eπίσης ομολογώ πως είναι το πρώτο παιχνίδι της ομάδας που βλέπω φέτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπανούλης.
Σε ρόλο καθαρού οργανωτή σε σημαντικό μέρος του αγώνα, πάει χαμένος.Κουράζεται απο τα οργανωτικά καθήκοντα και παραμελεί υποχρεωτικά τα -απαραίτητα- για την εθνική εκτελεστικά.Χαρακτηριστική φάση, που σε ένα σημείο ζητάει αλλαγή.Και μιλάμε για το πρώτο παιχνίδι ενός φιλικού τουρνουά και μάλιστα με πιο αδύναμο αντίπαλο....Προστατέψτε τον το κερατό μου!
Ζήσης
Καλός αποφασιστικός,κλασσικός Ζήσης εννοοώ χωρίς κάτι καινούριο παιχτικά αλλά τουλάχιστον με αυτον τον αντίπαλο έδειξε το καλό από τα πρόσωπά του.Τον βάζω στο σχόλιο μου γιατί μου άρεσε αρκετά, σίγουρα πιο πολύ από ότι περίμενα.
Περπέρογλου
Για μένα η ευχάριστη έκπληξη του χθεσινού ματς.Πολύ καλός σε όλα, μου έκανε τρομερή εντύπωση.Όχι απλώς δε βγαίνει απο την ομάδα, αλλά έχει και ξεκάθαρο ρόλο.
Μαυροκεφαλίδης
Όσι καλό είναι επιθετικά αυτό το παιδί άλλο τόσο κακό είναι αμυντικά.Ειδικά στην αρχή ότι έβαζε μπροστά το έτρωγε αμέσως πίσω.Μου κάνει εντύπωση ποσο σοφτ είναι.Τον ξέραμε φυσικά αλλά εγώ προσωπικά δεν τον είχα σπουδάσει.2.10 είσαι ρε Λουκά και αντί να καρφώσεις έστω και χαλαρά,αφήνεις πάντα τη μπάλα στο καλάθι και μάλιστα κάτω απο το ύψος της στεφάνης;Και εντάξει εσύ τη γλύτωσες με goaltending....
Μπουρούσης
....Ο Γιάνναρος όμως δε τη γλύτωσε και την έφαγε απο έναν αθλητή, 26 πόντους κοντύτερό του!Άλλο χαιλάιτ του Γιάννη εχτές είναι που βγαίνει στον αιφνιδιασμό, κοιτάει πίσω του,αντί να καρφώσει κάνει λεη απ.... και το χάνει!!!!
Παρόλα αυτά είναι απο τους καλύτερους της Εθνικής και θα αποτελέσει βαρόμετρο.Α ρε Μπουρούση να είχες δουλέψει και λίγο τα πόδια σου απο μικρός....Παππάδες θα έκανες.
Φώτσης
Απέδειξε γιατί όσο είναι υγιής δε θα βγεί ποτέ απο την ομάδα.Ο μόνος ψηλός με παιχνίδι πάνω απο τη ρακέτα που και ακόμα και σε μία μέτρια μέρα με πολλά λάθη και μουδιασμένο ξεκίνημα, βάζει 10 -12 πόντους αθόρυβα, απλά και όμορφα.Ως Παναθηναικός αρχικά αγχώθηκα που τον είδα να μην έχει ρόλο, αλλά στην πορεία χάρηκα πολύ, γιατί αντιλήφθηκα πως Αντώνης έχει πολλά να προσφέρει ακόμα.
Ως γενικό σχόλιο να πω πως μου άρεσε πολύ η επιθετική συμπεριφορά της ομάδας.Φαίνεται πως τουλάχιστον με μικρότερης δυναμικότητας αντιπάλους δε θα έχουμε πρόβλημα μπροστά.Περίσσιο ταλέντο, έξυπνες στοχευμένες επιθέσεις και ωραίο παιχνίδι συνολικά.Πίσω να δούμε τι θα γίνει.Φάνηκε πως μπορεί εν μέρη να κρύψει της αδυναμίες της ομάδας ο Ιταλός..Τι θα γίνει όμως όταν παίξουμε με πιο δύσκολους αντιπάλους;Άντε να δούμε...
υγ-. Αν επάιζαν τα δύο αμερικανάκια, Καλάθης και Κουφός, πιστέυω πως θα καθόμαστε δίπλα δίπλα στην Ισπανία στη θέση του φαβορί.Τώρα είμαστε σαφώς πίσω τους, μάλλον μαζί με 3 - 4 ακόμα ομάδες.
υγ- 2. Πόσο μπορεί να "χεστήκανε " απο φόβο στον πάγκο της ομάδας όταν είδαν το Ζήση να κουτσαίνει....Εγώ πάντως ...πρασίνισα.
Που πας με τρία γκαρντ ρε Αντρέαααααααα.
Human Highlight Meat
Για να είμαι ειλικρινής και γω όταν είδα το Ζήση να ζητάει αλλαγή και να πηγαίνει άρον-άρον στα αποδυτήρια τα χρειάστηκα!!! Και φυσικά όταν έφαγε τη μπάλα στη μάπα ο Κάι από πάσα-λέιζερ του Μπουρούσαρου (μου ήρθε να γελάσω αρχικά αλλά όταν είδα τα αίματα άλλαξα γνώμη).
Διαγραφή
ΔιαγραφήΚαλή σεζόν αδερφέ
Για να είμαι ειλικρινής ήμουν σίγουρος πως ο Κάι και με ματωμένη μύτη δε θα πάθει τίποτα και θα είναι μια χαρά και μόνο γέλαγα.Ούτε στόχο να είχε βάλει τη μύτη του ο Γιάννης...Σκληρό καρύδί ο Κωστάκης, τι να πάθει ,το πολύ πολύ να πονάει.Ούτε να του αποτρέψει τυ συμμετοχή απο το τουρνουά προκειται όυτε να του αφήσει μόνιμο κουσούρι.Ρε το Μπουρούση σημάδι!
Human Highlight Meat
..... ευκαιρίας δοθείσης, να μην ξεχάσω το παλιό "κλασσικό" το οποίο και ελπίζω να μην γίνει "αγαπημένη" moy φράση αυτές τις μέρες....
ΔιαγραφήΠανάγοοοοο πες αλεύρiiiι...Τρινκιέρι σε γυρεύει
:P :P :P
Human Higlight Meat
θα με στοιχειώνει αυτή η φράση αιωνίως!!! Χαχαχα
ΔιαγραφήΑύριο όμως στο ΟΑΚΑ θα πάρω την εκδίκησή μου από τον κόουτς, θα φωνάζω όλη την ώρα "Τρινκιέρι πες αλεύρiiiι...Πανάγος σε γυρεύει" (εντάξει καλός είναι ο Ιταλός, απλά με αυτό το σχήμα των 3μιση γκαρντ με έχει αγχώσει λίγο)
Έχει κανείς εικόνα από τον Χριστοδούλου το καινούργιο παλτό που πήρε ο γαύρος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μεταγραφή της χρονιάς θα είναι ο Θανασοκούμπο, πια ομάδα θα διαλέξει τελικά δεν ξέρω, έχει ακούσει κανένας τίποτα σχετικά?
Ο Χριστοδούλου είναι κασμίρι, καλής ποιότητας παλτουδάκι.
ΔιαγραφήΓια τον άλλο τον γιακά τον Τολιόπουλο οι γαύροι συνεχίζουν να ενδιαφέρονται??
Den ton exoun kleisei eidh ;
ΔιαγραφήMANOS
Μια απορία έχω.Που τον παρακολούθησες τον Χριστοδούλου; Γι@ννης
ΔιαγραφήΦαντάζομαι ο φίλος ειναι φανατικός του μαντουλιδη με διαρκείας...
ΔιαγραφήΗ λέξη κοντός στα σέντερ βαφτίζεται πλέον ως σύγχρονος. Αυτό θα λέω κι εγώ στις γκόμενες ότι είμαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓλάρος
Άκρως ενδιαφέρουσες και οι δηλώσεις του Τρινκιέρι. "Και ο Πρίντεζης μπορεί να κατεβάσει την μπάλα". Priceless. Χωρίς πλάκα τώρα, νομίζω αυτό που κάνει ο Ιταλός με την Εθνική θα το κάνει και ο Πεδουλάκης φέτος στις πεντάδες που δεν θα συμμετέχει ο Διαμαντίδης. Πολλές συνεργασίες με διαρκή κίνηση, σε ένα σύστημα με εν δυνάμει 5 playmaker! Είδαμε χτες σε σημεία τον Παπανικολάου να αποκτά ρόλο ουσιαστικά οργανωτή. Γενικά βλέπω όσο το μπάσκετ πηγαίνει σε πιο φυσικούς και αθλητικούς δρόμους, θα απαγκιστρώνεται και από τους καθαρούς άσσους και θα ζητάει πιο πολύ combo guards και ball movers. Απλά μια σκέψη. Σαφώς και προσωπικά πιστεύω ότι οι εγκέφαλοι είναι απαραίτητοι σε ομάδες που θέλουν να κάνουν πρωταθλητισμό. Ο Τρινκιέρι πιστεύει ότι θα μπορέσει να θυμίσει στον Σπανούλη τις μέρες Ομπράντοβιτς όπου ο Βασίλης ήταν υποδειγματικός οργανωτής και έτσι μαζί με Σλούκα και Ζήση θα είναι εντάξει στο 1.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται πλέον και η χρησιμότητα του Ζήση. Πραγματικά το παιδί αυτή τη στιγμή είναι ο καλύτερος οργανωτής της ομάδας, χωρίς καν να είναι καθαρός άσσος. Πολύ καλή παρουσία και χτες αλλά ακόμα και στα ματς που είναι άστοχος, και δεν είναι λίγα αυτά, βοηθάει πολύ με το καθαρό του μυαλό και την εμπειρία του. Δεν είναι φανταχτερός παίκτης αλλά προσωπικά θα τον ήθελα στην ομάδα μου με τα χίλια. Κάθε ισορροπημένη 12άδα χρειάζεται έναν περιφερειακό με τα δικά του χαρακτηριστικά.
Γενικά βλέπω όσο το μπάσκετ πηγαίνει σε πιο φυσικούς και αθλητικούς δρόμους, θα απαγκιστρώνεται και από τους καθαρούς άσσους και θα ζητάει πιο πολύ combo guards και ball movers.
Διαγραφήμπα φιλε, αδυνατο αυτο... τετοιες ομαδες θα τις κανει γιο γιο πχ ο καλος πλευμαικερ (χαρα του)
Αυτό που λέω είναι ακόμα μακριά αλλά το βλέπω ως μια πιθανή εξέλιξη. Το επίπεδο της έντασης και των φυσικών προσόντων σε συνδυασμό με την τεχνική βελτίωση των παικτών στις υπόλοιπες θέσεις με κάνει να πιστεύω ότι ίσως να φτάσουμε κάποτε εκεί. Σαφώς και μπορεί να μην γίνει ποτέ. Από την άλλη αναφέρω ότι οι ομάδες που θέλουν να κάνουν πρωταθλητισμό στο υψηλότερο επίπεδο σαφώς και θα χρειάζονται κάποιον κλασικό δημιουργό.
ΔιαγραφήΛίγα λόγια και από εμένα μετα την χθεσινή αναμέτρηση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα όσα καλά είδα...
Καλές αλληλοκαλύψεις σε μεγάλο βαθμό απέναντι στα screen των Βόσνιων για σουτ στον Τελέτοβιτς και για τις διεισδύσεις του point τους.
Καλή επιθετική συγκομιδή παρότι η εμφάνιση δεν έθελξε.
Διόρθωση στο β μέρος στον τομέα των ριμπάουντ
Θετικές εντυπώσεις από Φώτση,Μπουρούση,Σλούκα,Μπράμο,Ζήση
Και εδώ τελειώνουν τα θετικα....Και αρχίζει ο προβληματισμός.
Εν συντομία τι παρατήρησα εγω:
Α) Πολύ αργά πόδια σε ορισμένες στιγμές του παιχνιδιού.Δεν ξερω εαν φταίει η προετοιμασία και τα συχνα τελευταια ματς αλλα απέναντι σε αθλητικές backourt θα κοστίσουν.
B) Ο Μπουρούσης είναι η μοναδική σταθερά στη θέση 5. Ούτε ο Καββαδάς δείχνει οτι μπορεί να σταθεί (χτες δεν μπορούσε να πάρει ούτε θέση...) πόσο μάλλον ο Μαυροκεφαλίδης ο οποίος δείχνει αρκετά σοφτ στην άμυνα (Με το σουτ από μέση απόσταση μόνο δεν κάνουμε δουλεια..)
Γ) Πολλά χαμένα αμυντικά ριμπάουν στο Α΄μέρος και πολλοί ανοιχτοί διάδρομοι. Διορθώθηκε μεν αλλα σε top επίπεδο δεν θα μας παίρνει να κυνηγάμε το σκορ για να διορθώνουμε τις κακές εκκινήσεις.
Δ) Πολλή ζώνη...Δείγμα παθητικής άμυνας και ένδειξη αργών ποδιών.Και ενω περίμενα τα μεγάλα κορμιά στη ζώνη να απλώνουν τα χέρια και να μειώνουν το χώρο επίθεσης αυτό το είδα μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις.
Ε) Πολλές χαμένες βολές. Βελτίωση χτες...Στο τουρνουα αυτές οι λεπτομέρειες κοστίζουν..
ΣΤ) Εκει που χαιρόμουν το Σλούκα (ειδικά η no look pass που έκανε ήταν "τρέλα") , εκέι σαν να έχανε τη συγκέντρωσή του και να άρχιζε τα λάθη (πάσες,φάουλ σε σούτ 3πόντων) Όπως και να εχει το παιδί έχει μεγάλο ταλέντο και πολλά περιθώρια βελτίωσης αλλά πρέπει να τιθασέυσει το πάθος του. Μπορέι να κοστίσει σε πιο δύσκολα αντίπαλα guard και να φορτωθεί γρήγορα με φάουλ.
Ασφαλέστερα συμπεράσματα απόψε με Λιθουανία. Αν και φοβαμαι πως η απουσία ενός πολύ καλού οργανωτή άσου και ενός δεύτερου 5αριού θα φανεί και απόψε...
Run TMC
ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗ...ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ (ΕΝΝΟΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ) ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ? Ο ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕΝΤΕΡ...ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ Η ΦΑΣΗ ΟΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΜΕ ΑΜΥΝΑ ΑΠΟ ... ΤΕΛΕΤΟΒΙΤΣ, ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΕ ΕΞΩ...ΑΛΗΘΕΙΑ, ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΜΑΡΚ ΓΚΑΣΟΛ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ? Ο ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΗΛΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ...
ΔιαγραφήΓΕΝΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΤΑ ΦΟΡΓΟΥΟΡΝΤ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΥΤΕ ΠΑΠ, ΟΥΤΕ ΠΕΡΠΕ, ΟΥΤΕ ΜΠΡΑΜΟΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΜΠΑΛΛΑ...
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΠΟ ΤΑ 120 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ 1 ΚΑΙ 2, ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ, ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΛΟΥΚΑΣ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ 90, ΑΛΛΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ...
ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΔΟΞΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΙΤΑΛΟΣ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΓΕΙ...
ΑΝΤΡΕΑΣ72
Γιατί 120 λεπτά? 2 θέσεις είναι το 1 και το 2, 40 + 40 = 80!
ΔιαγραφήMin afineis pote mia leptomeria na xalasei mia oraia istoria...
ΔιαγραφήΜιλάμε πάντα με τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας. Και εγώ θα ήθελα τον Κουφό αλλα με τις λύσεις που υπάρχουν για τη θέση 5 ο Μπουρουσης μοιαζει αναντικατάστατος σε αυτή τη δωδεκάδα...Εξάλλου δεν μιλάμε για το πως θα μπορούσε να είχε εξελίξει το ταλέντο του.Εννοείται θα μπορούσε να ειναι στους top-3 center αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη.
ΔιαγραφήΌταν όμως στο τουρνουά υπάρχουν ομάδες που έχουν ψηλάκαι δυνατά κορμιά και πολλές φορές μπορεί να πάιζουν ταυτόχρονα (π.χ. απόψε Μοντεγιούνας-Βαλανσιούνας) ο Μπουρούσης χρειάζεται για να γεμίζει η ρακέτα και να αμύνεται καλύτερα από τους άλλου βάσει και της εμπειρίας του.
Απο τη στιγμή που δεν έχω παίχτες ΝΒΑers στην ομάδα μου οποτε ίσως λογικά να υστερώ σε ατομικό ταλέντο (πχ Μπουρούσης Vs Γκασόλ) το ζήτημα που τίθεται είναι ποιά τρίκ και ποιές άμυνες θα βρεί ο προπονητής να καταφέρει να περιορίσει τον κίνδυνο και το ματσάρισμα που δημιουργείται...
Run TMC
Τρομερες δηλωσεις τρινκιερι για το αυριανο ματς..Δεν ξερω αν θα πετυχει στα μερη μας αλλα μου δειχνει ιδιαιτερα ξυπνιος,και αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι η εθνικη θα εχει αλλο προσωπο στο ευρωμπασκετ απο αυτο στα φιλικα..αλλα συστηματα αλλο τροπο παιχνιδιου κλπ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα ΤΖΙΜΑΡΑ, ΟΑΣΗ του μπασκετικού φιλάθλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδα χτες λίγο Εθνική μέσω ίντερνετ, γαματη η περιγραφή στα λιθουανικά (!!!)...
Η ομάδα φάνηκε να καλύπτει το κενό στο 2, παρά το κακό παιχνίδι του Πέρπερογλου, δεν είδα όμως (όσο είδα με τις διακοπές που έκανε η σύνδεση) καμιά μυστήρια άμυνα, και δεν είδα επίσης να μπει ένας άσσος γρήγορος και δυναμικός να μας κυνηγήσει το δικό μας άσσο και να μην αφήνει να πάρουμε ανάσα και ενδεχομένως να κάνουμε συνεχόμενα λάθη...
Είδα επίσης πως στο μαρκάρισμα παικτών τύπου Πάρκερ θα έχουμε πρόβλημα, κι αναρωτιέμαι τι σκέφτεται ο ιταλός για αυτό... Ο Μπράμος σίγουρα μπορεί για ένα δεκάλεπτο να κυνηγήσει, αλλά μετα; Ποιος; 3 οργανωτές έχουμε, δεν μπορούμε να τους "κάψουμε" με ένα τέτοια μαρκάρισμα... Και όσο σκέφτομαι και τους Ισπανούς, αναρωτιέμαι τι άσσο από το μακίνι θα βγάλει ο Ιταλός, γιατί αυτοί κι αν θα προσπαθήσουν να μας πνίξουν στο κατέβασμα της μπάλας και στην προσπάθεια μας να βάλουμε την μπάλα στο ποστ, στο πικ ν ρολ που χτες ήταν σούπερ με Σπανούλη. Πάντως έχουμε ρε γαμωτο μία γραμμή ψηλών που αναρωτιέσαι που βγάζουμε τετοιους παικταράδες... Όποιος και να μπει-βγει ο αντίπαλος έχει πάντα μπελάδες στο κεφάλι του!
Πάμε μωρη αρρώστια ΕΛΛΑΔΑΡΑΑΑΑΑΑΑ...........
Κόπηκε ο Βουγιούκας τελικά. Αναμένω κωλοτούμπες από πράσινους και κόκκινους που θεωρούσαν τον Καββαδά τελειωμένο παίκτη μετά τη φετινή χρονιά που δεν έπαιξε. Απορώ και με τους άλλους που θεωρούν τον Σφαιρόπουλο κορυφαίο κόουτς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρίβει τα χέρια του ο Λιανός, πάλι θα πάει ταμείο ο Πανιώνιος.
ΔιαγραφήΕ και τι έγινε που τον διάλεξε ο Ιταλός ; Έγινε ξαφνικά υπερπαίχτης ; Μάπας είναι και πάλι
ΔιαγραφήΠράγματι δεν αλλάζει κάτι για τον Καββαδά. Απλά καταλαβαίνω ποιοι είναι αυτοί που αποτελούσαν την πάλαι ποτέ ομαδάρα του Ομπράντοβιτς.
ΔιαγραφήΣτον Ολυμπιακό δεν έπαιρνε λεπτό συμμετοχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Ούνιξ κλαίνε τα λεφτά που δώσανε σε αυτόν και στον "Λεωνίδα".
Τον έκοβε ο Γιαννάκης, τον έκοβε ο Ζούρος, τώρα τον κόβει και ο Τρινκιέρι. Ο προπονητής της ίδιας του της ομάδας. Για να πάρει ένα παλικάρι που δεν έχει κάνει ακόμα τίποτα στην καριέρα του.
Αλλά στο ενδιάμεσο, αυτός ο ογκόλιθος του Ευρωπαικού μπάσκετ, είχε μετατραπή σε καταπληκτικό σέντερ, φόβο και τρόμο των αντίπαλων ρακετών...
Στο μακρύ κατάλογο της ντροπής κι αυτός. Μαζί με Φώτση, Νίκολας, Σάτο, Μπατίστ.
Σπανουλη, Περπερογλου, Σερμαντινι...Ουπς ξεχασα αυτοι ειναι καλοι
ΔιαγραφήΠάρε τώρα στην ομάδα σου τους "loser" (όπως Λουκά), να τους περάσεις από «ειδικό πρόγραμμα μυικής ενδυνάμωσης» και να το εμφανίσεις κι αυτόν ράμπο. Σαν τον Κωστάκη τον Τσαρτσαρή που ήταν 90 κιλά και μετετράπη σε μια νύχτα σε μπρατσαράς.
ΔιαγραφήΑντί να ντρέπεσαι και να κρύβεσαι, το παίζεις και έξυπνος;
δηλαδή ντόπα στον παναθηναικό έδιναν μόνο σε παίκτες που ήξεραν ότι δεν θα πάνε ποτέ στον ολυμπιακό όπως διαμαντίδης, τσαρτσαρής, φώτσης, μπατιστ, νίκολας σάτο κλπ αλλά όχι σε σπανούλη και περπέρογλου. Τελικά εκεί στον παο έχουν το κληρονομικό χάρισμα. Ξέρουν σήμερα τι θα γίνει μετά από 2, 3 χρόνια και πράττουν αναλόγως.Ντοπάροντας μόνο όσους δηλώνουν την παναθηναικοφροσύνη τους.
ΔιαγραφήΕνδεχομένως -λέω εγώ τώρα- ένας αθλητής για να πάρει ντόπα πρέπει να συμφωνήσει και ο ίδιος*.
ΔιαγραφήΚαι ενδεχομένως σοβαροί αθλητές όπως ο Διαμαντίδης, ο Σπανούλης, ο Περπέρογλου και άλλοι, ενδεχομένως λέω, κάποιοι από αυτούς να μην δέχονται να βάλουν σε κίνδυνο την καριέρα του και προπάντων την υγεία τους.
Τώρα αν εσύ έχει κάποια ένδειξη ότι ήταν ντοπέ κι αυτοί, τότε βρωμιά σου με χαρά σου.
Γαυράκο, ξέχασες να βοσκήσεις στο redplanet σήμερα, δεν πας από εκεί να μας αδειάσεις τη γωνιά...και πάρε και τις ηλιθιότητές σου μαζί σου, μην μας μείνουν τα σκατά σου εδώ μέσα...
Διαγραφήειδαμε ποιοι πετουσαν στην γιουολινγκ μετα στα πλειοφ σερνοντουσαν.Τα λογια ειναι περιττα.
ΔιαγραφήΑντωνάκη εσύ να μας αδειάσεις τη γωνιά. Αν δε σου αρέσει η αλήθεια, τράβα αλλού. Γεμίσαμε κομπλεξικούς και νταβατζήδες εδώ μέσα
ΔιαγραφήΑνώνυμε, πόσα αντιντόπινγκ έκανε η βρωμομάδα σου την τριετία 2010-2012;
ΜΕΡΙΚΑ ΜΙΚΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΟΥΝ
Διαγραφή- Ο ΒΟΥΤΥΡΑΣ ΘΑ ΣΚΟΥΠΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΠΡΑΤΣΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ ΦΕΤΟΣ KAI UA EXEIS NA KAMARVNEIS GIA TA MOYSKOYLA ESY!
- Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΜΙΜΕΙΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΛΑ ΝΤΕΓΙΑΝ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ.ΠΟΣO ΜΑΛΛΟΝ 3D!
- MH SXOΛIAZETE TON ΒΑΤΜΑΝ ΓIATI TA 6/6 ΑΚΟΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΟΥΝ.
- ΑΝΤΕ ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΩ....ΩΧ ΠΑΛΙ ΜΕ ΚΟΡΜΟ ΟΣΦΠ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΜΕ ΑΚΟΥΣΟΝ-ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΠΟ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ...ΤΣ ΤΣ ΤΣ
να δω τι κωλοτουμπες θα κανεις εσυ μολις δεις την προσφορα του Καββαδα στο επερχομενο ευρωμπασκετ.....νυχτα θα τις κανεις οπως και ο τρινκιερι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν για τον Αγραβάνη τσέπωσε 150 για τον Καββαδά προβλέπω να δαγκώνει τα δίπλα ο Λιανός, άντε καλοφάγωτα.
ΔιαγραφήΑλλά εδώ που τα λέμε αδικήθηκε ο Βουγιούκας. Γιατί το άλλο το άψυχο το πλάσμα που το πήρε και για 5άρι τρομάρα του, είναι ακόμα χειρότερος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μη μιλήσουμε για τον "αρχηγό". Εκεί θα κλαίμε και θα γελάμε ταυτόχρονα.
Ωραιος ο Αντρικος. Οτι θα γραψω ειναι με βαση το τι ειδαμε και τι ξερουμε μεχρι τωρα. Τα εκανε ολα σαλατα φιανομενικα στην προετοιμασια της ομαδας. Φινεται προς το παρον οτι δεν το πολυεχει με τα τουρνουα 2 εβδομαδων. Ρχικά κανει το πρωτοφανές να "κοβει" παικτες πριν τους κόψει οπως εκανε με Παππα-Γιανκοβιτς. Μετα ειμαι σιγουρος πως βαλθηκε να βγαλει ειδικους και "ειδικους" βλακες και προσπαθώντας να κρατησει ολους τους πρωτοκλασατους εστω και αν φαινομενικα δεν χωρουσαν παιρνει την ομαδα με 3 χειριστες σε καθημερινα παιχνιδια ή μερα παρα μερα. Και αν ζοριστουμε λιγο στον ομιλο μεχρι να λυθουν τα ποδια και πρεπει να παιζουν ζησης-σπανουλης απο 25+ πως θα εμφανιστουμε στη δευτερη φαση? Τέλος φάνηκε να οδηγείται σε μια φιλοσοφια που έλεγε οτι θα παιξουμε πολυ ακουμπώντας την μπαλα χαμηλα, παιζοντας πολυ σετ και θα παμε μεχρι το τελος του τουρνουα με τους ψηλους μας ξεκουραστους έχοντας 6 παικτες για 2 θεσεις κανοντας αυτο το μεγαλο μας πλεονεκτημα ακομα και με την ισπανια. Δηλαδη σου λεει θα με πιεσεις στα γκαρντ αλλα θα σε πατησω στο λαιμο απο στο 4-5 και θα σε πιεσω στο 3 οπου ειναι ο ρουντι, λογικη που μπορει να εφαρμοστει και με τη Γαλλια οπου επισης η δυναμη ειναι στην περιφερεια. Ο Αντρικος ομως σου λεει οχι φιλε μου δεν θα κανω αυτο που πιστευετε λογικο αλλα αυτο που θελω εγω και θα παρω τον καββαδα που θα μπει να σπρωξει και να κανει 2-3-4 φαουλ σε 5 λεπτα και ας μην εχω ποστ παιχνιδι.. Ξαναλεω πως φαινομενικα το τιμ του Ιταλου οπως και ο ιδιος φαινονται σαν μαθητευόμενοι μαγοι με τις κινησεις τους
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να του βγει του Τρινκέρι η επιλογή Καββαδά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένας από τους δύο παίκτες δεν με ενθουσιάζει, εν λείψει άλλων βρίσκονται στη αποστολή και οι δύο.
Επειδή όμως εκεί που η ομάδα θα αντιμετωπίσει πρόβλημα είναι η άμυνα, μάλλον έχει λογική η επιλογή ενός περισσότερο αθλητικού παίκτη που μπορεί να σπρώξει και να βοηθήσει στα ριμπάουντ.
Είμαι βέβαιος ότι όλα τα παιδιά θα δώσουν το 100%
Ας ευχηθούμε να είναι όλοι υγιείς, λίγο τύχη και θα πάμε για το καλύτερο.
Dali.S
Θα συμφωνήσω μαζί σου και θα προσθέσω το ότι ο Βουγιούκας είχε απογοητευτική όψη με πολλά παραπανίσια κιλά και ήταν πιο αργός από ποτέ. Ορθή η κίνηση του Αντρέα. Vincanity
ΔιαγραφήΟ Τρινκιέρι βρέθηκε μπροστά σε ένα πολύ δύσκολο δίλλημα, στην επιλογή μεταξύ Μαυροκεφαλίδη και Βουγιούκα. Ακριβώς το ίδιο δίλλημα που συναντάει η ελληνίδα νοικοκυρά στα ψυφεία των σούπερ μάρκετ : ΒΟΥΤΥΡΟ ή ΜΑΡΓΑΡΙΝΗ;
ΑπάντησηΔιαγραφήNa xame akoma 2-3 kavadades tha anakampte kai i oikodomi
Διαγραφή"- ΑΝΤΕ ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΩ....ΩΧ ΠΑΛΙ ΜΕ ΚΟΡΜΟ ΟΣΦΠ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΜΕ ΑΚΟΥΣΟΝ-ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΠΟ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ...ΤΣ ΤΣ ΤΣ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό θα πει να είσαι βάζελος. Γαλουχημένος από ότι πιο βρώμικο έχουμε γνωρίσει. Από τη ξιπασιά και και την αλητεία. Αυτοί που έχουν πρότυπα των Δημήτρη και του Παυλοθανάσηδες, αυτοί που είχαν πρότυπο τον Ομπράντοβιτς, αυτοί που έχουν πρότυπο τον Μπατίστ, αυτοί που διαπαιδαγωγήθηκαν από αυτούς τους ανθρώπους, αυτοί και μόνο αυτοί μπορούν να πανηγυρίζουν με ήττες της Εθνικής επειδή παίζει σε αυτήν ο Σπανούλης.
Auto tha pei na eisai arrostos...
ΔιαγραφήVevaios. Eutyxos pou yparxoun ugieis anthropoi san kai esena pou stiliteuoun kai apokaluptoun ta adianoita auta fainomena . Eithe na exeis dunami na sunexizeis ton kalo auto agona.Einai enas iroikos agona pou sigoura prepei na dinei noima stin zoi s.
ΔιαγραφήVevaios. Eutyxos pou yparxoun ugieis anthropoi san kai esena pou stiliteuoun kai apokaluptoun ta adianoita auta fainomena . Eithe na exeis dunami na sunexizeis ton kalo auto agona.Einai enas iroikos agona pou sigoura prepei na dinei noima stin zoi s.
ΔιαγραφήVevaios. Eutyxos pou yparxoun ugieis anthropoi san kai esena pou stiliteuoun kai apokaluptoun ta adianoita auta fainomena . Eithe na exeis dunami na sunexizeis ton kalo auto agona.Einai enas iroikos agona pou sigoura prepei na dinei noima stin zoi s.
Διαγραφή12¨27
ΔιαγραφήΕυχαριστώ
kai gentleman euge
Διαγραφήσυγχαρτήρια στους γονείς σου.Πραγματικά πρέπει να είσαι πολύ αρρωστος.Τώρα από τι, εσύ ξέρεις.
Διαγραφήενω εσεις που εχετε Μαρινακη Κοκαλη,Σαλιαρελη Κοσκωτα,ολα τα γνωστα λαμογια που λημαινουν χρονια τον χωρο και εχουν καταστρεψει το ποδοσφαιρο ειστε καλυτεροι,η νομιζεις οτι οι αφες ειναι οτι καλυτερο.Η οικογενεια τους εχει κατηγορηθει για θανατους με ρευστο σιδερο που ουτε καν στον κοπο να τους αποζημιωσουν δεν μπηκαν,ασε πια τις απολυσεις χωρις αποζημιωση τωρα και καιρο σε καιρο κρισεις.
Διαγραφήhttp://www.inprecor.gr/index.php/archives/239764 http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=3699575&textCriteriaClause "Ευεργέτες" που πάτησαν επί πτωμάτων
ΔιαγραφήΣαράντα πέντε εργάτες άφησαν την τελευταία τους πνοή μέσα στη "Χαλυβουργική". Εκατοντάδες οι σακατεμένοι, αμέτρητα τα εργατικά ατυχήματα. Εργάτες, που βρέθηκαν στη δούλεψη του Αγγελόπουλου από τα πρώτα βήματα της "Χαλυβουργικής", μιλάνε με οργή για την προσπάθεια "αγιοποίησης" μιας ακόμα οικογένειας που φτιάχτηκε πατώντας αδίστακτα πάνω στο αίμα, τον πόνο και τον ιδρώτα εκατοντάδων εργατών Πώς το μαύρο παρελθόν επηρεάζει το παρόν και το μέλλον
Η ιστορία της κατοχής και των μεταπολεμικών χρόνων που γράφεται και ανασυντίθεται στις ύστερες πλευρές της, έγινε «μόδα» στις μέρες μας λόγω των πολιτικών συνειρμών των κατά πολλούς προδοτικών μνημονίων. Συζητείται ευρέως πάλι και πολλές φορές είναι πικρή. Όπως πικρή είναι και η αλήθεια.
Στην περιβόητη λίστα με τους «163 οικονομικούς μεγαλοδωσίλογους, οι οποίοι κερδοσκόπησαν και πλούτισαν επί Κατοχής», δεύτερο όνομα στη σειρά είναι αυτό των προγόνων της ιστορικής επιχειρηματικής δυναστείας των καθόλα ευυπόληπτων σύγχρονων συνεχιστών της μεταπολεμικής «Χαλυβουργικής» και των δορυφορικών ενασχολήσεων τους. «Αγγελόπουλος Θ. & Υιοί, επιχειρηματίες», αναγράφεται στο βιβλίο-ντοκουμέντο που κυκλοφόρησε στις αρχές της περσινής χρονιάς, δημιούργησε σάλο- παρά την άρνηση κάποιων διαπλεκόμενων καναλαρχών να το γνωστοποιήσουν – πλην όμως δημόσια το περιεχόμενό του δεν αμφισβητήθηκε από κανέναν. Ο συγγραφέας και ιστορικός Δημοσθένης Κούκουνας, ξετυλίγει σε ξεχωριστό κεφάλαιο, τα απαράμιλλα κατορθώματα της οικονομικής συνεργασίας της οικογένειας Αγγελόπουλων με τους Ναζί της κατοχής, 1941-44.
- See more at: http://www.inprecor.gr/index.php/archives/239764#sthash.LGTS48aR.dpuf
θα πεις οτι ειναι ασχετο,δεν ειναι ψεμμα ομως οτι η οικογενεια τους ειναι μεστην λασπη,αυτα τα κληρονομεις θελεις δεν θελεις,οπως κληρονομεις την περιουσια και το χρημα,διαιωνιζεται η κατασταση.Με αυτο το χρημα πηραν τον γαυρο,γαυροι και οι ιδιοι απο παντα(τι αλλο θα ηταν)
ΔιαγραφήΓια ξιπασια και αλητεια μονο οι γαυροι φημιζονται ασε που το ξερουν ολοι οι φιλαθλοι.Το ειδαμε προσφατα και με το κυπελακι που κλεψατε απο τον Αστερα,να το χαιρεστε βρε.
Διαγραφή@3:29
ΔιαγραφήH ίδια μπόχα που βρωμάει το 99% της μεγαλοαστικής τάξης. Συμφωνώ σε όλα.
@3:31
Επειδή εμείς το κλέψαμε το κυπελλάκι, σηκωθήκε και έφυγε ο κόσμος στην απονομή.
Εσύ κάτσε και χειροκρότα τους βρώμικους τίτλους σου στο μπάσκετ και παίζε του αγνή παρθένα. Κι έλα μετά να μιλήσεις για ηθική, παιδί του Τράκη, του Παυλοθανάση, του Ζοτς και του Μπατίστ.
Ο Τρινκιέρι θα ρισκάρει πολύ εις βάρος του Μπράμος κι αυτό μπορεί να του βγει σε πολύ κακό. Αν συνεχίσει να τον φορτώνει με την μπάλα στην αρχή του αγώνα, μπορεί να του χαλάσει πολύ εύκολα την ψυχολογία, αν τον οδηγήσει σε 2-3 συνεχομένα λάθη. Και τα διεθνή τουρνουά είναι τόσο σκληρά που δεν είναι εύκολο το ψυχολογικό come back.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανή απώλεια του Μπράμος θα είναι μοιραία πρώτον γιατί είναι σε κομβική θέση και δεύτερον γιατί ο Τρινκιέρι έχει χάσει ήδη αρκετούς παίκτες αφού:
α) έχει τον Καββαδά που δεν είναι έτοιμος.
β) έχει τον Φώτση που έχει μπαγιατέψει
γ) ρισκάρει με τον Καιμακόγλου που με το παραμικρό μπορεί να τεθεί εκτός μάχης (λόγω μύτης)
δ) έχει τον Λουκά που αντικειμενικά είναι μισός παίκτης αφού στην άμυνα δεν εμφανίζεται
Αν χάσει και Μπράμο, μιλάμε για περίπτωση να βγαίνει ροτέισον με 7,5 παίκτες. Δύσκολο ακούγεται.
Μεγάλη αδικία να παίζει στο ΝΒΑ ο Μπελινέλι, κι ο Μάικ ο Μπράμος να παίζει στην Ευρώπη για 150 χιλιάρικα το χρόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίρνει πάνω από 300 ο Μάικ. Και ο Μπελινέλι είναι παιχτούρα. Στα πλέυ οφ έβγαλε μάτια.
ΔιαγραφήTa parapano sxolia ,kathos kai polla paromoia ton teleutaio kairo ,prepei na grafontai apo atomo ilikias mexri 12 eton kai iq eos 70 . An oxi sas zito olous na proseuxithoume gi auton...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσο ωραίο blog να το πηδάνε 5 παπάρες κάθε φορά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΒΟΥΓΙΟΥΚΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΟΥ ΚΑΒΒΑΔΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΤΡΙΝΚΙΕΡΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΥΧΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΖΟΥΡΟ. ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ, Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΟΥ ΚΑΒΒΑΔΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΚΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΤΟΥΒΛΑ ΠΟΥ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΙ ΣΤΟ ΕΥΡΟΜΠΑΣΚΕΤ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΣΤΟΝ ΔΕΙΝΟΠΑΘΟΥΝΤΑ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει παιδιά ο Βουγιούκας είναι κλάσεις ανώτερος απο τον Καββαδά και αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς , ούτε ο Τρινκιέρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό εκεί και πέρα όμως Βουγιούκας και Μαυροκεφαλίδης μοιάζουν ως προς το αγωνιστικό στυλ , και εκ των δύο διάλεξε τον δεύτερο...
Τον Καββαδά τον διάλεξε για να τον βάζει 5 λεπτά max ή 1-2 σε άλλα ματς. Τον Βουγιούκα δεν θα μπορούσε να τον χειριστεί έτσι. Ήθελε έναν αναλώσιμο σέντερ απλά.
Απο εκεί και πέρα η αγωνιστική αξία του Καββαδά είναι υπό το μηδέν για εμένα. Απλά ένα χτιστό κορμί , με διαφορά ο πιο γυμνασμένος Έλληνας μπασκετμπολίστας .. αλλά δεν μπορεί να κάνει ούτε τα βασικά πέραν του να σπρώχνει .. θέλει πολύ δουλειά ακόμα.