Athlenda

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Ποιός είναι ο καλύτερος FIBA player τελευταίων χρόνων..?


Το Hoopfellas χαιρετίζει τον Coach-K ο οποίος οδήγησε και πάλι την TEAM USA  στο Έβερεστ του παγκοσμίου μπάσκετ και -παραμένοντας σε καλοκαιρινούς ρυθμούς-απευθύνεται στο κοινό του, τοποθετώντας στο παρκέ του, τους καλύτερους παίκτες των διεθνών τουρνουά, στην αναζήτηση του ιδανικού FIBA Player. Μια ανάρτηση που πολλοί σίγουρα περιμένατε..





Αυλαία λοιπόν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Ισπανίας.. Δυστυχώς ο τελικός δε μας επιφύλασσε ..κόντρα, καθώς οι Αμερικανοί καθάρισαν από νωρίς τη μπουγάδα κάνοντας μακράν το καλύτερο τους ματς στο θεσμό και ένα από τα καλύτερα τους διαχρονικά. Συγχαρητήρια λοιπόν στον Coach-K, έναν προπονητή που -όπως θα έχετε καταλάβει- έχει τον σεβασμό της σελίδας μας στον υψηλότερο βαθμό. Συγχαρητήρια γιατί κατάφερε να φέρει την TEAM USA και πάλι στην κορυφή του παγκοσμίου μπάσκετ, έχοντας στα χ.έρια του ένα όχι ιδιαίτερα έμπειρο σύνολο που δεν έπαιξε σπουδαίο μπάσκετ (το αντίθετο μάλιστα) όμως παρουσίασε ισορροπία και ισχυρό κίνητρο στον τελικό, το μόνο ουσιαστικά ματς με μια ομάδα που θα μπορούσε να αποτελέσει πρόβλημα.


Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όταν οι Αμερικανοί βρούν ρυθμό είναι ασταμάτητοι. Το θέμα είναι να κάνεις τα πάντα για να μη τους βάλεις ..in the zone. Και πολλές ομάδες το έχουν καταφέρει απέναντι στον Σιζέφσκι διαχρονικά, παρότι δεν έχουν πιεί νερό στο τέλος από την πηγή.. Το κλειδί στον προχθεσινό τελικό ήταν ότι έβγαλαν την πίεση από τους ώμους τους πολύ νωρίς στο παιχνίδι. Σουτέρ με λυμένα νεύρα είναι φονιάδες.. Ειδικά κάποιοι από αυτούς που είχε ο κόουτς Σιζέφσκι στη διάθεση του (Κάρι, Τόμπσον). Για να είμαι ειλικρινής δε πιστεύω ότι θα είχαν την ίδια ευστοχία -σε συνέχεια ειδικά- εάν το σκορ ήταν 80-75.. Όμως κέρδισαν κατά κράτος μέτρα και θέσεις στο παρκέ (αυτό εννοούσε ο Τζόρτζεβιτς λέγοντας ότι "μας έδειξαν πως πρέπει να χτίσουμε τα κορμιά μας στο γυμναστήριο") και κάθε προσωπική μονομαχία, απογοητεύοντας πλήρως τον αντίπαλο με την περιφερειακή ευστοχία τους. Από ένα σημείο και μετά οι Σέρβοι δεν είχαν την πνευματική συγκέντρωση να διακόψουν, μετά από δικό τους κακό footwork, φάσεις με φάουλ σε σωστό χρόνο..


Αυτή η TEAM USA δε με ενθουσίασε με την ποιότητα του μπάσκετ της σε σχέση πάντα με προηγούμενα σύνολα όμως έχει παιδιά που δείχνουν ότι μπορούν να αποτελέσουν ισχυρές μονάδες στο FIBA Basketball. Ίρβινγκ, Κάρι, Τόμπσον (είχα γράψει ότι πλέον είναι ο μοναδικός που μπορεί να παίξει τον ρόλο του "3 & D" wing στην ομάδα όμως πραγματικά στο αμυντικό κομμάτι ξεπέρασε τις προσδοκίες όλων..) Φαρίντ, Ντέηβις. Αν σε αυτό το ρόστερ προσθέσουμε τον Ουέστμπρουκ (πολύ καλά δείγματα στο μπάσκετ του Σιζέφσκι, εξαιρετικός στη πίεση της μπάλας και στο finishing), τον Λέοναρντ και έναν εκ των Τζορτζ (κάτι μου λέει ότι θα ξαναπαίξει και μάλιστα με δική του θέληση, αν τον αφήσουν οι Πέησερς βέβαια) ή Ντουράντ έχουμε ένα πυρήνα παιχτών με "διεθνή χαρακτηριστικά" (αναφέρομαι στον τρόπο παιχνιδιού) που δύσκολα ματσάρεται..


Οι Σέρβοι από την άλλη έκαναν ένα σπουδαίο βήμα μπροστά και καλούνται να χτίσουν πάνω σε αυτό, παρουσιάζοντας συνέχεια και συνέπεια αρχή γενομένης από του χρόνου. Δείχνουν ότι μπορούν να είναι η επόμενη μεγάλη ευρωπαϊκή δύναμη στη διεθνή σκηνή αρκεί να αξιοποιήσουν αυτή τους την επιτυχία. Ο κορμός είναι νεανικός και πολύ ποιοτικός. Tεόντοσιτς, Μπογκντάνοβιτς, Μπιέλιτσα, Ραντούλιτσα, ο Κάλινιτς τον οποίο είχαμε υπογραμμίσει πέρυσι όταν ο Ίβκοβιτς είχε προωθήσει σε ρόλο στάρτερ ως αντι-Πάουνιτς στο ρόλο του defensive-3 συν παιδιά που έλειψαν όπως οι δύο Ουόριορς, Νέντοβιτς και Κούζμιτς, o Mίσιτς και ο Ντάνγκουμπιτς ή ο Έρτσεγκ που έκανε εξαιρετική χρονιά πέρυσι. Καλή μαγιά στα χέρια του Τζόρτζεβιτς που με είχε απογοητεύσει λίγο μέχρι τώρα (ειδικά στο Τρεβίζο περίμενα περισσότερα) αλλά αυτό το καλοκαίρι η προσωπικότητα του ήταν καταλυτική και έδειξε ιδέες, σωστή διαχείριση υπό καθεστώς πίεσης, τόλμη να ρισκάρει και παντελόνια να παραδεχτεί τα λάθη του.

Πάμε τώρα σε ένα ερώτημα που σίγουρα θα απασχολεί πολλούς από εσάς, παραμένοντας σε ..καλοκαιρινό κλίμα & διάθεση.



Ποιός είναι ο καλύτερος FIBA player τελευταίων χρόνων..?

Γνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες και το στυλ μπάσκετ αυτών των διοργανώσεων, τοποθέτησα στο παρκέ του Hoopfellas το TOP-10 των αθλητών που γεμίζουν τα καλοκαίρια μας τα τελευταία χρόνια. Το χρονικό όριο που επιλέχθηκε δεν ήταν τόσο αυστηρό, απλά είναι κατανοητό ότι μιλάμε για τον αιώνα που τρέχουμε και τις μάχες που έχουμε δεί τα τελευταία 14-15 χρόνια και για αθλητές που μας παρουσίασαν το καλύτερο τους σε αυτό το διάστημα. Πάμε να τους δούμε.. Περιμένω τις δικές σας σκέψεις/προσθήκες/εκτιμήσεις..



ΠΑΟΥ ΓΚΑΣΟΛ: The Spaniard



CV: Χρυσό το 2006 στην Ιαπωνία (Παγκόσμιο), το 2009 στη Πολωνία (Ευρωμπάσκετ) και το 2011 στη Λιθουανία. Αργυρό στους Ολυμπιακούς του 2008 στο Πεκίνο και του 2012 στο Λονδίνο όπως και στα Ευρωμπάσκετ Σουηδίας (2003) και Ισπανίας (2007). Χάλκινο το 2001 στο Ευρωμπάσκετ της Τουρκίας.

Κλασσική περίπτωση παίκτη φτιαγμένου για International ανταγωνισμό ο Γκαζόλ. Συνδυασμός μεγέθους, φινέτσας και άψογης τεχνικής κατάρτισης. Υψηλό μπασκετικό IQ, μέσα-έξω παιχνίδι, αποτέλεσε εφιάλτη για τις περισσότερες φροντκόρτ με το πληθωρικό του παιχνίδι, ακόμα και για αυτές των Αμερικανών καθώς υπερείχε σημαντικά σε ατομικό επίπεδο από τους περισσότερους ΝΒΑers ψηλούς. Ο Πάου αποτέλεσε την κολόνα στη σύγχρονη δυναστεία των Ισπανών, εμπνέοντας τους συμπαίκτες με τη παρουσία και την αφοσίωση του. Απτή απεικόνιση της εθνικής ομάδας της Ισπανίας.. Στο πρόσωπο και στο παιχνίδι του αντικατοπτρίζεται η υπεροχή των Ιβήρων στο παρκέ αλλά και η έλλειψη σπουδαίων ψυχικών αποθεμάτων που απέτρεψε αυτή την ομάδα από το να δημιουργήσει μοναδικά ρεκόρ στον αιώνα που τρέχουμε. Το Gasoft.. τον κυνηγά ακόμα..

ΝΤΙΡΚ ΝΟΒΙΤΣΚΙ: Τhe Panzer



CV: Χάλκινο στο Παγκόσμιο της Ιντιανάπολις (2002), Αργυρό στο Ευρωμπάσκετ του Βελιγραδίου (2005)

Το γερμανικό άρμα μάχης διεκδικεί στα ίσα τον τίτλο του απόλυτου παίκτη για τα τουρνουά της FIBA. Δε χρειάζονται πολλές κουβέντες για τον Νοβίτσκι.. Θα ήταν σίγουρα όχι απλά μέλος αλλά σταρ στις περισσότερες TEAM USA του αιώνα μας. Παίκτης απέναντι στον οποίο κατέβαζαν ..βρακιά οι περισσότερες από τις πραγματικά καλές (γιατί οι υπόλοιπες είναι απλά για ξεχαρμάνιασμα..) άμυνες σε παγκόσμιο επίπεδο. Άλυτος γρίφος. Κανείς sevenfooter δε σούταρε όπως αυτός, το ίδιο φονικός και κοντά στο καλάθι. Ο Νοβίτσκι κουβάλησε μια average γερμανική ομάδα γεμάτη από ρολίστες της δεύτερης ζώνης του ευρωπαϊκού μπάσκετ στην ελίτ αυτών των τουρνουά με πολλά scoring records και παραστάσεις που θα μείνουν στην ιστορία. Αυτό που κρατάω προσωπικά δεν είναι το απόλυτο σε πληρότητα πακέτο του παιχνιδιού του αλλά η μαχητικότητα και τα intangibles  που κατ'εμέ τον διαχωρίζουν από τον Γκασόλ..


ΠΡΕΝΤΡΑΓΚ ΣΤΟΓΙΑΚΟΒΙΤΣ: Τhe Sniper



CV: Χρυσό στο Παγκόσμιο της Ιντιανάπολις (2002) και στο Ευρωμπάσκετ της Τουρκίας (2001), Χάλκινο στη Γαλλία το 1998.

Ο "δικός μας" Πέτζα, ένας από τους μεγαλύτερους φονιάδες που είδαν αυτά τα τουρνουά αλλά με σχετικά σύντομη παρουσία (1999-03) Αποχώρησε όταν κατάλαβε ότι χωρίς την παρουσία του κολλητού του και μάνας του λόχου, Βλάντε Ντίβατς, τα αποδυτήρια θύμιζαν ..Κουβέητ και η ατμόσφαιρά δεν ήταν η ίδια, πρόβλημα που πόνεσε το Σερβικό μπάσκετ σημαντικά εκείνη την εποχή. Δε το κρύβω, ακόμα κάνω σχέδια επί χάρτου για την τότε ελληνική εθνική ομάδα με τον Πέτζα στο ρόστερ..  Ίσως το καλύτερο release και η πιο αρμονική εκτέλεση που έχουμε δεί από τη χώρα των..σουτέρς. Στον Πέτζα οι Σέρβοι έβλεπαν το πιο σύγχρονο πακέτο της σχολής τους, που συνδύαζε το φονικό ένστικτο παλαιοτέρων γενεών με το σωματότυπο και τα αθλητικά προσόντα παικτών του μέλλοντος. Ένας από τους καλύτερους σουτέρ που είδε το άθλημα σε όλα τα επίπεδα, εξαιρετικός στο ποστ και πολύ αποτελεσματικός στο παιχνίδι μακριά από τη μπάλα. Δε θα ξεχάσω ποτέ τη παράσταση του στη Τουρκία απέναντι στους Ισπανούς τους οποίους καθάρισε σαν τσόφλι από αυγό. Αυτό που του έλειψε όμως για να βάλει το όνομα του δίπλα σε αυτό του Μποντιρόγκα και των Σέρβων Goodfellas των '90s ήταν τα έξτρα ..αυγά-χαρακτηριστικό εκείνης της γενιάς. Για κάποιο λόγο ο Πέτζα έμοιαζε λιγότερο ..Βαλκάνιος από τους υπόλοιπους σταρ. Cool τύπος, έδειχνε ότι το αίμα του έβραζε λιγότερο. Το πακέτο του ίσως ήταν το καλύτερο όλων όμως ποτέ δεν έφτασε τα επίπεδα leadership των Ντανίλοβιτς, Τζόρτζεβιτς, Μποντιρόγκα..

ΤΟΝΙ ΠΑΡΚΕΡ: PARKOUR..



CV: Χρυσό στη Λουμπλιάνα (2013), αργυρό στο Κάουνας (2011), χάλκινο στο Βελιγράδι (2005). Όλα σε Ευρωμπάσκετ.

Ο γεννημένος στην παραμυθένια Μπρίζ, Γάλλος ακροβάτης που άλλαξε την ιστορία του μπάσκετ της χώρας του. Ηγέτης μιας εξαιρετικής γενιάς του γαλλικού μπάσκετ η οποία τροφοδότησε σημαντικά και το ΝΒΑ και έφτασε βήμα βήμα στην κορυφή του Ευρωπαϊκού μπάσκετ αλλά και πλέον στην ελίτ του παγκοσμίου. Για την οβίδα που λέγεται Πάρκερ, το ερώτημα στα διεθνή τουρνουά ήταν εάν μπορεί να είναι το ίδιο αποτελεσματικός σε στυλ μπάσκετ με λιγότερους διαθέσιμους χώρους από το ΝΒΑ όπου έκανε θραύση. Σε κάθε τουρνουά εμφανιζόταν βελτιωμένος και έφτασε να κεφαλαιοποιήσει πέρυσι στη Σλοβενία.  Γκαρντ-επιτομή του ηγέτη, ασυναγώνιστος στο ανοιχτό γήπεδο και με σπουδαίες clutch-abilities Διεκδικεί τον τίτλο του καλύτερου κοντού παίκτη που έχει δεί ιστορικά το FIBA Basketball (διεκδικεί είπα..). Άξιος..

ΣΑΡΟΥΝΑΣ ΓΙΑΣΙΚΕΒΙΤΣΙΟΥΣ: The Pianist



CV: Χρυσό στη Σουηδία (2003), χάλκινο στους Ολυμπιακούς του Σίδνεη (2000) και το Ευρωμπάσκετ της Ισπανίας (2007).

Νταξ.. Κλασσική αξία, ένας από τους μεγαλύτερους ηγέτες που είδε η Βαλτική και το ευρωπαϊκό μπάσκετ. Συμμετείχε σε 4 Ολυμπιάδες. Αξέχαστες παραστάσεις απέναντι στους Αμερικανούς, σπουδαία ανάμνηση το υπερηχητικό μπάσκετ της υπεροχής που παρουσίασε με αυτόν μηχανοδηγό η "Λιέτουβα" το 2003. Παίκτης-ασφάλεια, κομπιούτερ στα τελευταία λεπτά των παιχνιδιών και ένας από τους καλύτερους fast break-makers ever. Πολύ ισχυρή προσωπικότητα, leadership στα κόκκινα. Γύρισε βελτιωμένος σωματικά από την Αμερική αλλά πάντα ήταν παίκτης του "από εδώ μπάσκετ" και ένα σημείο αναφοράς για το μπάσκετ της FIBA όπου η οξυδέρκεια του ήταν too much. Ο Σάρας τίμησε όσο λίγοι τη φανέλα με το εθνόσημο της χώρας του.

ΝΤΕΓΙΑΝ ΜΠΟΝΤΙΡΟΓΚΑ: The Boss..



CV: Χρυσός σε δύο σερί παγκόσμια (1998-Αθήνα, 2002-Ιντιανάπολις) και σε τρία ευρωπαϊκά (1995, 1997, 2001), αργυρός στους Ολυμπιακούς της Ατλάντα (1996), χάλκινος το 1999 στη Γαλλία.

Τι να πρωτογράψεις εδώ..? Ο "Μπόντι" είναι ο παλιός της λίστας, όμως έχει κάνει πολλά από τα θαύματα του μετά το 2000 για αυτό και παίζει σε αυτό το παρκέ.. Στον Μποντιρόγκα εμπεριέχονται στο μέγιστο, όλα τα μαγικά φίλτρα και ματζούνια από ιδρύσεως του αθλήματος στην Ευρώπη, δημιουργόντας μια μπασκετική μπριτάνικα και την απάντηση στο "jumping & running" style και την αθλητική υπεροχή των Αμερικανών.  Μακράν ο παίκτης με τον μεγαλύτερο βαθμό intangibles σε αυτή τη σούπερ-λίστα.  Ιδανικός closer (επική η παράσταση του στον τελικό του 2002), παρουσίασε μια τεχνική υπεροχή και μια ταχύτητα στη σκέψη που δε μπόρεσε να ματσαριστεί από κανέναν. Το πιο σταθερό χέρι στα τελευταία δύο λεπτά ενός μεγάλου ματς.. Στον τελικό της Τουρκίας έκανε στην άκρη τον πτυχιούχο αλλά άπειρο σε ..τοκετούς γιατρό Πέτζα και ξεγέννησε (μαζί με τον Σκεπάνοβιτς) σαν πρακτική μαμή το μωρό εν μέσω καταιγίδας.. Ουσιαστικά ο Μποντίρογκα ήταν το τελευταίο φόβητρο της μεγάλης των "Γιούγκο" σχολής απέναντι στον υπόλοιπο πλανήτη. Sex & droga, Bodiroga..

ΛΟΥΙΣ ΣΚΟΛΑ: The Beast of Andes..



CV: Xρυσός στους Ολυμπιακούς της Αθήνας (2004) και τους Παναμερικανικούς του 2001 και του 2011. Αργυρός στην Ιντιανάπολις (2002) και στους Παναμερικανικούς του Σαν Χουάν (2003) και του Λας Βέγκας (2007). Χάλκινος στο Πεκίνο το 2008 (Ολυμπιάδα) και στους Παναμερικανικούς του 1999, 2009 (Σαν Χουάν) και 2013 (Καράκας).


Παίκτης που σάρωσε στα διεθνή τουρνουά, ασυναγώνιστος πραγματικά στο FIBA Basketball με την ικανότητα του να τρέξει το γήπεδο και να χτυπήσει το ίδιο αποτελεσματικά με πρόσωπο και πλάτη. Απόλυτος συνδυασμός αμερικανικής προέλευσης physical game και ευρωπαϊκής σκέψης, με φοβερή επαφή με το καλάθι γαρνιρισμένη με τεράστια ψυχικά αποθέματα. Από τους καλύτερους pick & roll ψηλούς που είδαν αυτές οι διοργανώσεις. Ο Σκόλα θα αποτελούσε τη δική μου πρώτη επιλογή στη φροντκόρτ για το FIBA Basketball.. Mπορεί π.χ. να μην είχε τον συνδυασμό μεγέθους-τεχνικής υπεροχής του Γκασόλ όμως είναι πολύ πιο physical, ωμός στο ποστ, με σαφώς περισσότερα guts ενώ αποτελεί την προσωποποίηση του ρητού "δε μετρά το μέγεθος του σκύλου στη μάχη, αλλά το μέγεθος της μαχητικότητας αυτού.." δεδομένου ότι μπορεί να κάνει υπέρτερους σωματικά ψηλούς να μοιάζουν με..κανίς μπροστά του.

ΚΕΒΙΝ ΝΤΟΥΡΑΝΤ: Durantula..



CV: Χρυσό στο παγκόσμιο της Τουρκίας (2010) και στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου.

Στον Ντουράντ βρήκαν οι Αμερικανοί τον παίκτη που τους οδήγησε και πάλι στην κορυφή, τον άνθρωπο -φόβητρο για κάθε άμυνα ζώνης, "τζόγο" ή double team. Λειτουργώντας ιδανικά (και λόγω μεγέθους) ως stretch-4, ο σταρ της Θάντερ θύμισε Νοβίτσκι όσον αφορά την ικανότητα του να ανοίγει τις άμυνες και ουσιαστικά να σμπαραλιάζει κάθε αμυντικό κάστρο εκτελώντας από κάθε σημείο αφού είναι φανερό ότι στο κεφάλι του έχει σχεδιάσει ένα δικό του ιδεατό γήπεδο χωρίς γραμμές και αποστάσεις. Το μεγάλο συν του Οld-school Ντουράντ είναι ότι πρόκειται για πολύ πειθαρχημένο παίκτη με υπομονή, που περιμένει το καλό σουτ και αυτό του "βγήκε" στα διεθνή τουρνουά, δεδομένου του ότι αποτελεί σπουδαίο εφόδιο για αυτό το μπάσκετ. Έχει ακόμα (ελπίζουμε..) πράγματα να μας δείξει, αρχής ενωμένης από τους Ολυμπιακούς του Ρίο..

ΚΑΡΜΕΛΟ ΑΝΤΟΝΙ: US FORCES..



CV: Χρυσός στους Ολυμπιακούς του 2008 (Πεκίνο) και 2012 (Λονδίνο) αλλά και στους Παναμερικανικούς του 2007 (Βέγκας). Χάλκινος το 2004 στην Αθήνα και στην Ιαπωνία το 2006..


Έχω πεί και στο παρελθόν, ο Άντονι είναι ότι καλύτερο έχει να παρουσιάσει το αμερικανικό μπάσκετ σε επίπεδο FIBA. O δικός τους καλύτερος FIBA Player, το πιο δυνατό τους χαρτί από την άποψη ότι είναι πολύ δυνατός και σούπερ αποτελεσματικός και στο χαμηλό ποστ σε σχέση με τον Ντουράντ. Ο Άντονι ανήκει στη φουρνιά που έφαγε πολλά..χαστούκια στα διεθνή τουρνουά όμως κατάφερε να επαναφέρει την TEAM USA στην κορυφή και ο φόργουορντ των Νικς ήταν μπροστάρης σε αυτή την προσπάθεια. Έχει δημιουργήσει ρεκόρ (σκοράρισμα, τρίποντα, βολές) που δύσκολα θα σπάσουν. Ο Coach-K τον έβαλε μέχρι και στο "5" στον τελικό του Λονδίνου.. Ο συνδυασμός δύναμης, athleticism (για αυτό το επίπεδο) και ικανότητα συν γνώσης των βασικών κάνει τον Άντονι πραγματικό υπερόπλο για το μπάσκετ της FIBA..

MANOY TZINΟΜΠΙΛΙ: The Illusionist (Manudona)



CV: Xρυσός στους Ολυμπιακούς της Αθήνας (2004) και τους Παναμερικανικούς του 2001 και του 2011. Αργυρός στην Ιντιανάπολις (2002) και στους Παναμερικανικούς του Σαν Χουάν (2003). Χάλκινος στο Πεκίνο το 2008 (Ολυμπιάδα).


Ο δικός μου "καλύτερος παίκτης του κόσμου" για τα τουρνουά της FIBA. Οι πιστοί αναγνώστες της σελίδας γνωρίζετε την τοποθέτηση μου.. Για αυτές τις διοργανώσεις ο Τζινόμπιλι είναι κάτι σαν τον Κόμπι Μπράιαντ στα prime του στην Αμερικανική λίγκα και θα αποτελέσει για πολλά χρόνια το σημείο αναφοράς στη συζήτηση για τον απόλυτο FIBA Player. Ευλογημένος ώστε να φέρνει στο τραπέζι τον ιδανικό συνδυασμό ευρωπαϊκής σκέψης και fundamentals δίπλα στο μεγαλείο της δύναμης, ανθεκτικότητας, ταχύτητας του αμερικανικού μπάσκετ. Η ικανότητα του στην πάσα, το διάβασμα της αντίπαλης άμυνας και ο πλουραλισμός στο παιχνίδι του τον έκαναν απλά unmatched ενώ ο χαρακτήρας του νικητή έφερε την μεγάλη Αργεντινή της γενιάς του μέχρι την κορυφή του κόσμου. Δεν έχει νομίζω σημασία να θυμηθούμε κάτι συγκεκριμένο. Ο τρόπος που διάβαζε αλλά και επιθετόταν στο καλάθι, ο τέλειος μηχανισμός σουτ αλλά και σκέψης, η αρμονία και η φινέτσα σε συνδυασμό με το athleticism, overall η αύρα του. Ο Τζινόμπιλι είναι ότι πιο ωραίο στο μάτι μπορεί να δεί κάποιος σε αυτό το στυλ μπάσκετ, απλά το απόλυτο..

Εύφημος μνεία: Χουάν Κάρλος Ναβάρο

Η πυρηνική κεφαλή των Ισπανών, ένας από τους καλύτερους περιφερειακούς παίκτες που είδαν ποτέ αυτά τα τουρνουά. Αποτέλεσε τον go-to guy των Σπάνιαρντς στα δύσκολα. Από τον Ναβάρο έχω δεί μερικές από τις πιο επικές παραστάσεις σε επίπεδο FIBA.




Υ.Γ: Η εποχή των 80s και 90s είναι μια άλλη ενότητα όσον αφορά το FIBA Basketball και περιέχει επίσης πολλές μεγάλες μορφές. Ένας παίκτης που ήταν φτιαγμένος για αυτό το μπάσκετ και θα μπορούσε να κάνει θραύση στις σημερινές διοργανώσεις ήταν ο Σαρούνας Μαρτσουλιόνις. Power guard με εγκεφαλικό παιχνίδι, τρομερά intangibles και εκτελεστική ικανότητα. Θα πλήρωνα όσο όσο να τον δω απέναντι στον Τζινόμπιλι..

Υ.Γ1: Η Εθνική ομάδα της Σερβίας βρίσκεται σε πραγματικά καλά χέρια.. Και βλέπει μακριά..



Υ.Γ2: Καθαρά σαν "δουλειά" από τον Coach-K, η ομάδα του 2010 ήταν αυτή που μου άρεσε περισσότερο. Φοβερά αμυντικά νούμερα σε ένα τουρνουά με πολύ μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από το φετινό..


Υ.Γ3: Τα δικά μας παιδιά (Παπαλουκάς, Διαμαντίδης, Σπανούλης) έρχονται  μετά από αυτή τη δεκάδα παιχτών σε καθαρά προσωπικό επίπεδο. Ήταν και είναι  το στυλ μπάσκετ της ομάδας τέτοιο που βγάζει το σύνολο μπροστά από το σταριλίκι. Από τους τρείς και όσον αφορά καθαρά τα τουρνουά της FIBA, ο Παπαλουκάς νομίζω βρίσκεται υψηλότερα σε ένα υποθετικό ranking για τους καλύτερους performers με το σκεπτικό ότι βρέθηκε στο πικ του ταυτόχρονα με τις glory days της ομάδας αυτής. Και οι τρείς λοιπόν μαζί με παίχτες όπως ο Ντιαό, ο Κιριλένκο, ο Καλντερόν είναι στην αμέσως επόμενη δεκάδα..









237 σχόλια:

  1. Ε όταν υπάρχει για ψηφοφορία ο Ντέγιαν Μποντιρόγκα,δεν μπορώ να ψηφίσω κάποιον άλλον.
    Λόγω της αξίας του,αλλά και λόγω των συναισθημάτων μου για αυτόν τον παίκτη :p
    Κατά τη γνώμη μου,θα μπορέσεινα τους ξεπεράσει όλους ο Ντουράντ,αν συνεχίσει,πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. B O D I R O G A.... Τι αγώνας αυτός που κέρδισαν τις ΗΠΑ το 96(;)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Sorry... Καλός κ το 96 αλλα το 2002 ήταν Η ΝΙΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "....εκτελώντας από κάθε σημείο αφού είναι φανερό ότι στο κεφάλι του έχει σχεδιάσει ένα δικό του ιδεατό γήπεδο χωρίς γραμμές και αποστάσεις"

    Τι μαγικά εμπνευσμένη ατάκα για τον KD!! Σε αγαπάμε Τζίμαρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. dejan No1!! πολυ καλος ο gasol αλλα με μια γενια ισπανων που αν δεν υπηρχε ο gasol παλι σταρ θα ηταν!! calderon,Garbajosa,Navaro....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα αλλαζα τη θεση του Γιασικεβιτσιους με του Παπαλουκα οποιαδηποτε ωρα και στιγμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Τζινόμπιλι είναι καλύτερος από κάθε ΝΒΑερ σε αυτό το επίπεδο. Εύκολα.Mετά πέρνω Ντέγιαν και Ναβάρο.

    Manu Chao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίο άρθρο Jim...
    Διαλέγω..
    Λούις Σκόλα
    Ήμουν σχεδόν συγκινημένος στην Σεβίλλη, βλέποντας τον σε κάποια ματς της Αργεντινής ενώ περίμενα να παίξει η Εθνική μας.
    Όταν βλέπεις λεπτομέρειες της κίνησης του μέσα στο γήπεδο, όταν βρίσκεται μακριά από την μπάλα, αλλά και στην άμυνα δεν έχεις παρά να τον ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ!!!
    Αυτό είναι το μπάσκετ κύριοι όσον αφορά την θέση του. Και χαίρομαι που ήμουν παρών σε κάποιες από τις τελευταίες του παραστάσεις.
    Για τους Αμερικάνους,που τους βάζω ξεχωριστά,θα πω Καρμέλο.
    Τον θεωρώ πιο πλήρη από τον Ντουράντ(δεν έχει ποστ παιχνίδι).
    Και για κάποιον λόγο, το παιχνίδι του προσωπικά πάντα, με γεμίζει περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Manu - Dejan - Tony
    Με αυτή τη σειρά..Απλά και νοικοκυρεμένα...

    Run TMC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντουραντεκτος συναγωνισμου μετα Τζινομπιλι Σκολα κατα την γνωμη μου η εθνικη αργεντινης καλυτερη απο την εθνικη γιουγκοσλαβιας-σερβιας και μετα Μποντιρογκα Γιασικεβιτσιους
    οι τρεις δικοι μας παικτες μετα το 2006 απο το 2007 και μετα αδικησαν τους εαυτους τους και την ομαδα θα μπορουσαν να εχουν πετυχει περισοτερα σαν εθνικη αλλα ειτε δεν ερχοντουσαν να παιξουν ειτε μερικες φορες σαν να εκαναν αγγαρια κυριως Παπαλουκας Διαμαντιδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοι που αδικησαν την ομάδα ήταν οι κυριοι της ΕΟΚ που εδιωξαν τον Γιαννάκη, και αφου τον εδιωξαν αντι να φέρουν ενα Σερβο προπονητη, εφεραν προπονητες που δεν ταιριαζαν με την φιλοσοφια της ομάδας

      Διαγραφή
  11. σε 5αδα:

    1-ο σαρας που θα κέρδιζε μονος του και πρωτος του αμερικανούς

    2-ginobili που δεν μας γεμιζε το ματι οσο ήταν στην κιντερ

    3-sex droga bodiroga που γυρνάει μόνος του το τελικό του παγκόσμιου (αντε και ο πιτσίλκας)

    4-ο ντουραντ που ο ανθρωπος να ειναι καλά να μας προσφερεi θεαμα

    5-και ο καλύτερος ευρωπαίος ΝΒΑερ ο Ντιρκ

    σε άτομο
    με βάση τι εχει καταφερει και πόσο Impact είχε στην ομάδα του
    ο ginobili ειναι πρωτη επιλογή

    με βάση τις ικανότητες και πόσο του ταιριάζει το παιχνίδι fiba (μετα απο 2 μήνες προπόνηση εξομοίωσης)
    ο Kevin Durant

    και δεν μπορώ να καταλήξω σε εναν απο τους 2

    SuperSportSpy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα παικταράδες μου. Με την ευκαιρία της ανάρτησης για τον καλύτερο FIBA Player των τελευταίων ετών, θυμόμαστε μερικά από τα κατορθώματα των υποψηφίων με βίντεο στη σελίδα του Hoopfellas στο Facebook.

    https://www.facebook.com/pages/Hoopfellasgr/559656750730274

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Παιδιά το ερώτημα αφορά τον καλύτερο όχι τη καλύτερη πεντάδα!

      Διαγραφή
  14. Ντιρκ. Χωρίς σκέψη

    ΜΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. παντως πανω σε συμμετοχες,σε ποντους,σε ριμπαουντ και απ τον παπαλουκα και απ τον σπανουλη και απ τον διαμαντιδη ειναι ο φωτσης........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επιτέλους η αλήθεια έλαμψε! βάλε τάξη εδώ μέσα λεβέντη μου!!

      Διαγραφή
    2. σ αρεσει δεν σ αρεσει αδελφε ο μονος απ τους 4 που ειχε πρωταγωνιστικο ρολο και στις 3 μεγαλες επιτυχιες της εθνικης ειναι ο φωτσης.... ο σπανουλης επαιζε ελαχιστα το 05 και ο διαμαντιδης με τον παπαλουκα δεν παιξαν καθολου το 09.... με αυτο δεν θελω να πω οτι ο φωτσης θα αξιζε να ειναι σε μια τετοια λιστα προφανως οχι αλλα οτι φυσικα δεν θα αξιζε να ειναι σε μια τετοια λιστα ουτε ο παπαλουκας και φυσικα ουτε ο διαμαντιδης με τον σπανουλη....

      Διαγραφή
  16. Πολύ ενδιαφέρον post, και δύσκολο γιατι πρεπει να απομονωσει κανεις την (τεραστια) καριέρα όλων όσων παρουσίασες, και να εστιάσει στα κατορθώματά τους στα τουρνουά της FIBA.

    Άλλαξα άποψη 3-4 φορές...Ο Nowitzki έπαιζε ώρες ώρες πραγματικά μόνος του, ο Gasol τα πήρε όλα και περισσότερες από μια φορές, ο Ginobili έκανε την Αργεντινή την πιο fun to watch ομάδα σε όσα τουρνουά συμμετείχε.

    Θα ψηφίσω όμως Bodiroga για τις ασύλληπτες παραστάσεις του σε πολλά και σημαντικά παιχνίδια, και γιατί απλά όταν η μπάλα έκαιγε τους έκανε όλους στην άκρη. (Είδα προχτες στο youtube το ματς απέναντι στην Αργεντινή που όντως αδικήθηκε, αλλά αυτά που έκανε μου προκάλεσαν ανατριχίλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. bodiroga
    μαλλον ο καλυτερος παιχτης που δεν επαιξε ποτε ΝΒΑ , για μια 4 ετια που ειχαμε και την τυχη να τον εχουμε στην Ελλαδα (1997-2001)ο καλυτερος Ευρωπαιος παιχτης.παιχτης-νικητης

    no_closure

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μικρη διορθωση..ο Ντεγιαν επαιξε σε μας απο το 1998-2002...

      Διαγραφή
  18. Τζιμ καλημέρα. Πραγματικά τρομερή ανάλυση. Διαλέγω Σάρας και Νοβίτσκι.

    Θα μπορούσε να είναι και ο Γιάο στη λίστα; Εκτός των Πανασιατικών στις διεθνείς διοργανώσεις νομίζω έκανε τη διαφορά, παρότι ήταν σε αδύναμη εθνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σούλη. Σωστή σκέψη αλλά γρήγορο τέλος για αυτό και έμεινε εκτός. Άσε που παίζει ρόλο το ότι δε τον είδαμε ποτέ σε ματς μεταλλίων.

      Διαγραφή
  19. 1. manu
    2. dirk
    3.dejan
    4. melo

    durant εχει να δείξει ακόμα

    ΘΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πέτζα.. Καλύτερος του Ντιρκ τότε, ο καλύτερος φίμπα παίκτης μακράν για μια τετραετία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Jim,δεν μπορω να συμφωνησω οτι η ομαδα του 2010 των αμερικανων ηταν καλυτερη απο τη φετινη.Τους Αμερικανους δεν τους βλεπω για την αμυνα τους,αμα θελω να δω αμυνα βλεπω και τις ομαδες του Πεδουλακη.Στην Τουρκια η ομαδα του Σιζεφσκι στηριζοταν υπερβολικα στον Ντουραντ,σχεδον πρωτογνωρο για αμερικανικη ομαδα να στηριζεται τοσο πολυ σε εναν παιχτη.Φετος ειχαν περισσοτερες επιλογες και καλυτερο επιθετικο παιχνιδι,οχι δινουμε τη μπαλα στον Ντουραντ και κανουμε την προσευχη μας.129 ποντοι η μια ομαδα στον τελικο κοντρα στη Σερβια,81 η αλλη κοντρα στην Τουρκια και μην πει κανενας οτι οι Τουρκοι τοτε ηταν τοσο καλυτεροι απο τους φετινους Σερβους.
    Τα ξεσπασματα τους και ο τροπος που εβαζαν 15 ποντους σε 2 λεπτα ηταν απολαυστικος.Δεν θυμαμαι αναλογες επιδοσεις το 2010.Αυτα γιατι παει να περασει οτι η φετινη ομαδα ηταν δευτεροκλασσατη που σταθηκε τυχερη κλπ.Για μενα ηταν η καλυτερη team USA που πηγε σε παγκοσμιο μετα το 94.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ειπες ολα στην τελευταια παραγραφο,με εβγαλες απο κοπο να τα γραψω.Η ομαδα του 2010 μας αρεσε γιατι ειχε ευρωπαικη δομη και σαφεις ρολους.Ενας σκορερ πολλοι βοηθητικοι γκαρντ στο τρεξιμο και πολλοι χαμαληδες.Εδω ειχαμε καλυτερο υλικο,περισοτερο ταλεντο συνολικα ,γρηγορη αναπτυξη και ενα σουτ που δεν βλεπουμε συχνα.
      Νομιζω πως ηταν ενα πολυ πετυχημενο πειραμα για το US basketball.Ενα μοντελο με νεους επαγγελματιες,σταρς εν τη γεννεση
      που δεν εχουν απλησιαστο στατους οπως οι Κομπε Λεμπρον Καρμελο,αλλα ειναι ταλαντουχοι και ορεξατοι για μια διακριση που δεν συγκρινεται με ο,τιδηποτε ειχαν ως τωρα στην καριερα τους.
      Rookies και sophomores αλλα και παιδια με μεχρι 4 επαγγελματικα χρονια μπορουν να δωσουν πραγματα στο μπασκετ της ΦΙΜΠΑ.

      no_closure

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα παιδιά. Κατ'αρχήν βλέπετε πουθενά να γράφω "καλύτερη"? Όχι. Γράφω ότι μου άρεσε περισσότερο σαν δουλειά από τον κόουτς Σιζέφσκι. Η ομάδα του 2010 ήταν πιο FIBA. H στελέχωση της, ο τρόπος που έπαιζε, οι στόχοι της στο παρκέ. Πάμε παρακάτω.. Δευτεροκλασσάτη η φετινή σε καμία περίπτωση (δε μου αρέσει καν σαν έκφραση). Όπως βέβαια και το να λέμε ότι είναι η καλύτερη μετά το 1994.. Με τη καμία. Το μπάσκετ που απέδωσε ήταν μετριότατο (εκτός του τελικού) με βάση το ρόστερ της (δε ξέρω αν είδατε όλα τα ματς). Μη κοιτάτε τα νούμερα της παιδιά, γιατί το πρόγραμμα της ήταν επιεικώς αστείο. Γυρίστε λίγο στο 2010 και δείτε το αντίστοιχο της TEAM USA και ποιες ομάδες αντιμετώπισε. Οπότε εκεί τα νούμερα είχαν σαφώς μεγαλύτερη βαρύτητα.. Και για να τα λέμε όλα και χοντρά, ναι θεωρώ κατώτερη τη φετινή version από εκείνη του 2010 (δε το έγραψα.. το γράφω τώρα lol). Oύτε περισσότερο ταλέντο έχει (Ντουράντ, Λοβ, Ουέστμπρουκ δεν έχει το φετινό ρόστερ) ούτε veteran leadership (Μπίλαπς, Όντομ). Η πλάκα είναι ότι συμφωνεί μαζί μου και ο Σιζέφσκι που θεώρησε τη φετινό σύνολο πι εύθραυστο από αυτό των δύο τελευταίων διοργανώσεων). Και θα σας πω μπέσα, τώρα που τελείωσε το τουρνουά ότι εάν ήμουν υποχρεωμένος να ποντάρω (γιατί σε τέτοια ματς μόνο οι χαζοί ποντάρουν..)σε κάποια ομάδα στον τελικό που περίμεναν όλοι αλλά δεν έγινε (Ισπανία-ΗΠΑ) θα έπαιρνα τους οικοδεσπότες. Δεν υποτιμώ λοιπόν καθόλου την TEAM USA, δε γίνεται άλλωστε όταν εκτιμώ τόσο τον προπονητή της. Όμως περίμενα πολύ καλύτερο μπάσκετ απέναντι σε αστείο ανταγωνισμό.

      Τώρα στο κομμάτι που έθιξε ο no_closure είμαι σύμφωνος. Είναι φανερό ότι ο στόχος της ομοσπονδίας είναι να δουλέψει σε αυτά τα τουρνουά σε κολεγιακά πρότυπα, με πρωτοετείς και δευτεροετείς επαγγελματίες (συν 1-2 τοπ παίκτες από το NCAA). Oυσιαστικά αυτό κάνει ο Σιζέφσκι. Δείτε πως ανέβασε τους Κάρι-Ντέηβις.. Το στηρίζω και ειδικά με τον συγκεκριμένο κόουτς υπεύθυνο το πρότζεκτ θα είναι πολύ ενδιαφέρον.

      Διαγραφή
  22. Sex & droga, Bodiroga.. Δεν υπάρχει κατι καλύτερο. Πολύ κοντά όμως και ο Manu. Αδικειμένος της παρέας ο Dirk. Αν είχε τους συμπαίχτες που είχαν ο ντεγιαν και ο μανου θα έπαιρνε πολύ περισσότερους τίτλους σε επίπεδο FIBA.
    Είναι τα alpha dogs της FIBA.
    White chocolate

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μια ανάρτηση που σίγουρα χρωστάς είναι MADE IN US: Φθηνοί Αμερικανοί, μέρος 2ο!!!! Έχουμε μείνει στο πρώτο του Ιουλίου ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πόσο πολύ θα με ιντρίγκαρε να δω ένα μονάκι ανάμεσα σε Μπόντι και Κούκοτς...Να παίξουν ας πούμε τα σουβλάκια και τις κοκα-κόλες τους..

    Τζίμαρε εαν έπαιζαν την ίδια περίοδο ποιός πιστεύεις θα ήταν ένα σκαλί παραπάνω?

    Run TMC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα με σκοτώνεις. Θέλει πολύ σκέψη.

      Διαγραφή
    2. Ο μάι-νέιμ-ιζ-Μποντ/Ντέγιαν Μποντ, ίσως μισό μόλις κλικ "εξυπνότερος" και "στιβαρότερος" (σωματικά), πράγμα που έχει πολλή σημασία στο ομαδικό, αλλά ο Τόνης ήταν Μονός Κούκοτς Σε Διπλό Ταμπλώ : Αθλητικότερος (αλτικότερος, γρηγορότερος) και μακρύτερος.
      ...Συνεπώς ΚΑΙ αμυντικότερος. Οπότε ο Μπόντης μόνο με "τρικς"θα μπορούσε να του πάρει, πες 4 στα 10 μονά.

      Έτσι το φαντάζομαι εγώ τουλάχιστον (και σόρι που χώθηκα...).

      Διαγραφή
    3. Έλα ρε Wash ,

      Σιγα μωρε τι σόρρυ. Κουβεντα κάνουμε. Πάντως κάτι τέτοια ματσαρίσματα με παίκτες λίγο διαφορετικών περιόδων έχουν αρχίσει να με ιντριγκάρουν.

      Άμα φτιάξουμε database παικτών και πλασάρουμε την ιδέα για videogame κονομήσαμε...

      Run TMC

      Διαγραφή
    4. ...γενικά δεν έχω πρόβλημα να απαντώ/σχολιάζω κι ας μην έχω ρωτηθεί, αλλά επειδή εν προκειμένω κάποιος ρωτούσε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ κάποιον άλλο (πράγμα που θα μπορούσε να σηκώσει μέχρι και σχόλιο "στα τέτοια μας ρε φίλε, εσένα ρώτησα;"), ε είπα να πω κι ένα "σόρι" για το "χώσιμο"...

      Εσύ εν τω μεταξύ, δεν είπες, πώς το βλέπεις το ματσάρισμα τούτων των δυο;
      (...και για να το..."χειροτερεύσω" με την ευκαιρία, για πες -κι όποιος άλλος θέλει φυσικά- ποιούς άλλους "χρονικά παράταιρους" θα έβαζες γι' αντιπάλους, κόντρα ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ, δλδ Μπόντι με Τόνι, σε μονό 2-on-2...; Εδώ σε θέλω κάβουρα...!)


      ...Όσο για την επισήμανση περί εμπορευσιμότητας της δυναμικής της όλης φάσης, απλά ρησπέκτ :D

      Διαγραφή
  25. Τζιμ, καποια αλλη στιγμη θα ηταν ωραιο να κανεις ενα κειμενο με θεμα τις διαφορες του FIBA Basketball με το ΝΒΑ, οχι οσον αφορα τους κανονισμους αλλα οσονν αφορα τις τακτικες που χρησιμοποιουνται και τα διαφορετικα χαρακτηριστικα των παικτων. Γιατι πχ διαλεξες τον καρμελο(και καλα εκανες, μου φαινεται οτι τεριαζει περισσοτερο και απο τον ντουραντ) και οχι τον κομπε η τον λεμπρον;

    Ευχαριστω πολυ, Παναγιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παπαλουκάς, Σπανούλης, Διαμαντίδης και στο μέλλον:

    Γιάννης Αντετοκούμπο, Κώστας Παπανικολάου, Νικ Καλάθης.

    Ειδικά, ο Γιάννης μπορεί να ξεπεράσει πολλούς από τους παραπάνω που γράφτηκαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Νοβίτσκι π.χ. εε?

      Διαγραφή
    2. ειρωνικα το λες ε;

      Διαγραφή
    3. ε ναι.. άκου παπανικολάου θα τρελαθούμε. μάλλον δεν έχεις καν καταλάβει το μέγεθος των παικτών της λίστας.

      Διαγραφή
  27. Άμα δεν ήταν ο Νοβίτσκι το 2002 και το 2005 οι Γερμανοί δεν θα φτάναν καν στα προημιτελικά και ίσως να μην βρίσκονταν στον χάρτη τώρα..Οπότε από όλους αυτούς, ο Ντιρκ σίγουρα είναι αυτός που η χώρα του οφείλει σχεδόν τα πάντα σε αυτόν...Τρομεροί όλοι της λίστας αλλά είχαν και τρομερούς συμπαίκτες.....Οπότε με αυτήν την λογική και επειδή συνεχώς αγωνίζεται με την Γερμανία στις μεγάλες διοργανώσεις λέω

    Dirk Nowitzki...

    nikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τωρα που ταυματιστηκε ο Νταρτεν μειναμε χωρις τριαρι στην ομαδα.Μονο ο Λοτζεσκι μας εμεινε.κριμα.Α ρε Στρατο αν σε ειχαμε τωρα θα ειχαμε χωσει τριανταρα στο βαζελ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 1)bodiroga
    2)scola
    3)ginobilli
    4)nowitzki
    5)kirilenko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Manu... γιατί τα κάνει όλα και συμφέρει και Bodiroga, Stojakovic γιατί είναι μπαλαδόφατσες ρε γαμώτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα οχι... αλλά με τον όρο «μπαλαδόφατσα» εννοώ ότι έχουν αυτή την αλητεία, τη μαγκιά στο βλέμμα, την εντύπωση πως είναι γκάνγκστερς

      Και μάνα του λόχου ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ Βλάντε

      Διαγραφή
  31. 5αδα:
    Saras- Manu
    Bodiroga- Nowitzki
    Scola
    ΤΕΛΟΣ! Χωρίς Αμερικανούς!
    Το μόνο πρόβλημα θα ήταν σε ποιον να δώσεις τη μπάλα για το τελευταίο σουτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχαμε το μέγα δίλλημα του τζιμ, τώρα με το "σε ποιον να δώσεις τη μπάλα για το τελευταίο σουτ" μας έβαλες και άλλο, εξίσου δυσεπίλυτο...

      μίμης

      Διαγραφή
    2. Έτσι και αλλιώς θα έπρεπε να παίζεις με 5 μπάλες σε αυτή την πεντάδα ... :P

      Διαγραφή
    3. τελευταιο σουτ στον peja που θα ερχοταν απ τον παγκο

      Διαγραφή
    4. ευκολάκι. Μπόντι και σάρας στη γωνία να περιμένει

      Διαγραφή
    5. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, θα ρίχναμε σε όλους 20αρες οπότε δεν θα χρειαζόταν το τελευταίο σουτ για τη νίκη! :)))

      Διαγραφή
  32. Καλά, μα πάμε πίσω στα 80'ς πιστεύω τα δύο απόλυτα πυρηνικά όπλα (και όχι και τόσο γνωστά) είναι τα δύο D από Βοσνία, o Κίντζε και ο Πράγια, ειδικά ο πρώτος που έβαλε τη Γιουγκσλαβία στο τρελό ρυθμό επιτυχιών σε συλλογικό επίπεδο.
    Τι να λέμε τώρα, το έπος του 81 μέσα στο Ζαγκρεμπ με όλο το γήπεδο να τους αποθεώνει, έχει μείνει στην ιστορία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 1. Kevin Durant
    2. Lebron James
    3. Kobe Bryant
    4. Dejan Bodiroga

    Billy Batts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 1.μπο-ντι-ρο-γκα
    2.σαρας
    3.ΝΤΙΡΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κιτσάνοβιτς, Τσόσιτς, Μπέλοφ, Μπρουναμόντι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Στεργάκος? Ποιός Μπρουναμόντι ρε μεγάλε? Σιγά τον ρολίστα

      Διαγραφή
  36. O Γκασόλ μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα συμπαθής στη χώρα μας αλλά είναι κατά τη γνώμη μου ο καλύτερος παίκτης για αυτά τα τουρνουά. Έπειτα θα πάω στον Πάρκερ. Μια μονομαχία του με τον Νίκο Γκάλη (οι δύο καλύτεροι "κοντοί") θα ήταν η μπασκετική ευχή μου.

    Νίκος, Λυών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βασιλιάς Χουάν και μετά όλοι οι άλλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ισως η καλυτερη αναρτηση εδω κ εδ κ καιρο αν κ γουστα ειναι αυτα, προσωπικα εγω πεθαινω για τετοιες αναρτησεις κ τι συγκρισεις!!!! απο το πρωι που το διαβασα μου τυραναει το μαυλο ή οτι απεμεινε απο αυτο.

    Εγω θα σταθω σε τρια ονοματα, ντεγιαν, τα λογια περιττα τι να πρωτοπεις τρομερος clutch player που λενε κ οι αμερικανοι, καρδια κ @@ απο αλλον πλανητη.
    Μανου, τον πειεγραψες τελεια, scientist απλως ψαξτε αυτο το βιντεο στο youtube, θα αποτρελαθειτε.
    Κ τριτος ο ντιρκ, που για εμενα ειναι ο καλυτερος ολων, ποτε δεν ειχε τις ομαδες του ντεγιαν κ του μανου, επαιζε με κατι μετριοτατους παιχτες, οι αλλοι ειχαν σουπερ σταρ διπλα τους. Ο ντιρκ επαιζε μονος αν ειχε τις ιδιες ομαδες που ειχαν οι αλλοι 2 θα επαιρνε αν οχι περισσοτερα μεταλια τα ιδια. Για αυτο κ επιλεγω ντιρκ αν κ δε τον βοηησε η ομαδα κ φαινεται "κατωτερος" του μανου κ του ντεγιαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Νίκος Γκάλης, Παναγιώτης Γιαννάκης, Φάνης Χριστοδούλου, Παναγιώτης Φασούλας, Δημήτρης Διαμαντίδης, Θοδωρής Παπαλουκάς, Βασίλης Σπανούλης, Γιάννης Μπουρούσης, Γιάννης Αντετοκούμπο, Γιώργος Πρίντεζης, Νίκος Ζήσης, Φραγκίσκος Αλβέρτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δημήτρης Διαμαντίδης, Θοδωρής Παπαλουκάς και Βασίλης Σπανούλης συνθέτουν μια μεγάλη τριάδα. Ως τριάδα ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. πεσαμε 10η θεση ...Κατρακυλα..και του χρονου αν δεν παμε εστωημιτελικα θα πεσουμε ισως και κατω απο την 12η θεση!!!! Τραγικο!!! Ελλαδα ειμαστε!!! Ντροπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις στη γειτονιά ε.
      Σε καταλαβαίνω.

      Διαγραφή
  42. Δυσκολα μας βαζεις jim!τη μπαλα στον deyan....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. PG: Saras Parker
    SG: Manu Navarro
    SF: Bodiroga Durant
    PF: Dirk Antohny
    C: Scola Gasol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γιατρέ είμαι καλά που από τους τρείς ψηλούς θα προτιμούσα Σκόλα δαγκωτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τζιμάρα, με αφορμή ένα άρθρο του Sport24 μήπως να έκανες καμία αρθράρα για μια μεικτή Ευρώπης που θα μπορούσε να κοιτάξει στα μάτια τους Αμερικανούς; Θα πέσει πολύ κουβέντα, φτάνει να έχεις όρεξη και χρόνο... Τις καλημέρες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μποντιρογκα, δεν νομιζω οτι χωραει πολ κουβεντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τζινόμπιλι εύκολα. μετά ντιρκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μανου, μας έχει κάνει τεράστιες κηδείες. Θα γούσταρα επίσης μια δημοσιεύση με τα τοπ-10 FIBA παιχνίδια των τελευτάιων χρόνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Η αγαπημένη μου κατηγορία άρθρων,με διαχρονική αξία και μεγάλο ενδιαφέρον.(πολύ ωραίο θα ήταν και αυτό που λέει ο φίλος από πάνω)
    Έχει πολύ μεγαλύτερη αξία η ανάγνωση και το "σκάλισμα" τέτοιων συγκρίσεων παράα η τελική επιλογή.
    Σε γενικές γραμμές έχω περίπου ίδια γνώμη και ο Τζινόμπιλι είναι μάλλον ότι πρέπει για να συνδυάζει το μυαλό,την οξυδέρκεια και την πνευματική σκληράδα ενός μεγάλου Ευρωπαίου με το ταλέντο,την αθλητικότητα και την ταχυδύναμη του Αμερικάνικου μπάσκετ.

    Αλλά δύο ενστάσεις:
    Είναι αρκετά περίεργο να λείπει ο Ναβάρο από τη λίστα.Μιλάμε για παίκτη που έχει χτίσει το μεγάλο όνομά του κυρίως από αυτά τα τουρνουά.Μετράει MVP,μέλος σε καλύτερες 5άδες,τεράστιες εμφανίσεις και leadership σε ομάδα που έχει σαρώσει τα τελευταία χρόνια.Άνετα βάζει από κάτω τους περισσότερους από τους παίκτες που είναι στη 10άδα και εφόσον η σύγκριση γίνεται με βάση το τι έχει κάνει ο καθένας τους σε αυτές τις διοργανώσεις είναι άτοπο να μην είναι καν στη λίστα.
    Δεύτερον,σε βρίσκω λίγο αυστηρό με τον Γκασόλ(αν και γούστα είναι αυτά).Ο τύπος θυμάμαι πάντα να είναι αυτός που κάνει τη διαφορά για την εθνική Ισπανίας και παρά το ταλέντο που υπήρχε σε αυτή τη γεννιά,χωρίς αυτόν τίποτα δε θα ήταν ίδιο.Δεν θυμάμαι τόσο να του λείπαν τα guts,πάντα έμπαινε να χορέψει στη φωτιά και να κάνει καλές εμφανίσεις σε μεγάλα παιχνίδια.Για μένα δεν χωράει σύγκριση μεταξύ αυτού και του Σκόλα πχ. ή ακόμα και του Νοβίτσκι που δεν μετράει τέτοια σταθερότητα(φυσικά είναι δύσκολο να μπει σε σύγκριση λόγω ομάδας) και άνοδο σε αυτό το stage.
    *Ο Ντουράντ μάλλον είναι ο λιγότερο γήινος της λίστας,σχεδόν unmatchable όταν το ήθελεσ και έπρεπε.Για αυτό παρά τα επιτεύγματα άλλων που εύλογα είναι πιο πολυάριθμα,είναι σχεδόν αδύνατον να τον συγκρίνεις με τους άλλους.


    **Δυστυχώς δεν είδαμε ποτέ το μεγάλο ματς που περιμέναμε στον τελικό,οι Αμερικάνοι είχαν την τύχη και την ικανότητα να πατήσουν το γκάζι σε ένα σημείο που αν οι Σέρβοι κρατούσαν το προβάδισμα ή έμεναν κοντα,θα έπαιρναν παράταση ζωής και προσπάθειας.Έβαλε το χεράκι της η FIBA πάντως,μιας και η Σερβία είχε λιγότερο από 48 ώρες ξεκούρασης(έχοντας παίξει στη σειρά πολλά δύσκολα παιχνίδια) ενώ οι ΗΠΑ είχαν 3 μέρες και φυσικά έναν πολύ πιο στρωτό δρόμο μπροστά τους.Ήταν φανερή η κούραση ακόμη και στους σκληροτράχηλους Σέρβους αμυντικούς του ρόστερ και αφού έλειψαν αρκετά τα defensive stops και η ενέργεια στην ομάδα ήρθε η καταιγίδα...Βέβαια δεν το συζητάμε καν,άξια οι Ήπα το τρόπαιο αλλά μένει αυτό το γαμώτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. έχει πολλές απαντήσεις αυτό το ερώτημα

    μεγαλύτερος ηγέτης μετά τον Ντίβατς υπήρξε ο Νοβίτσκι,

    ο παίκτης που θα επέλεγα να έχω στην ομάδα μου για αυτές τις διοργανώσεις είναι ο Τζινόμπιλι

    κορυφαίος παίκτης διαχρονικά και συνώνυμο της εθνικής ομάδας του ασυζητητί ο Σκόλα

    ο παίκτης που φαίνεται ότι άλλαζε τις ισορροπίες στην ομάδα του την περασμένη δεκαετία είναι ο Γιασικεβίτσιους. Όποτε έπαιζε έφθανε στα ημιτελικά η Λιθουανία όποτε έλειπε δεν έφτασαν ποτέ.

    ο Μποντιρόγκα μεγάλος παίκτης αλλά μεγάλη κότα με τους Αμερικανούς. Κλασομπανιέρας κανονικός το 2002. Μόνο σε ηγέτη με ισχυρή προσωπικότητα και παίκτη με σπουδαίο ιστορικό δεν άρμοζε αυτή η αντίδραση.

    Γκασόλ δεν φαίνεται να εμπνέει ούτε άλλαζε δραματικά τις ισορροπίες

    Πέτζα γατάκι σε σχέση με τους άλλους

    Πάρκερ πράγματι τεράστιος αλλά χάνει στα σημεία σε όλες τις κατηγορίες από τους προαναφερθέντες. Αν καταφέρει να πάρει χρυσό του χρόνου και κάποιο μετάλλειο στην Βραζιλία με την γνωστή απόδοσή του θα πρόκειται για τον μεγαλύτερο FIBA παίκτη δίπλα σε Πέτροβιτς, Σαμπόνις και Μπέλοφ

    Νικόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι λες ρε νικόλα? για πες.. εγώ θυμάμαι ότι τους ήπιε το αίμα των αμερικάνων ο ντέγιαν. που το είδες αυτό που λες?

      thanos

      Διαγραφή
    2. και απαντώ...
      το ματς του 2002 που κερδίσαν το έχεις δει ή μήπως ήσουν μικρός τότε?

      αν το έχεις δει προφανώς δεν βλέπεις μπάσκετ. Αν το χες δει δεν είναι δυνατόν να μην κατάλαβες ότι ο Ντίβατς κρατούσε μόνος του τους πλάβι στο πρώτο μέρος και στο δεύτερο οργίασαν ο Πέτζα με τον Γκούροβιτς οδηγόντας τους στην νίκη.

      Τον τεράστιο -πλην USA- βέβαια Ντέγιαν τον έκλαιγαν οι ρέγγες, Η πλάκα ήταν ότι έκανε κάτι κακομοίρηκες μπούκες τρώγοντας τάπες αλλά οι διαιτητές τον έστειλαν 2-3 φορές στην γραμμη για βολές ενώ οι Αμερικανοί κοιτούσαν σαν χαζοί μην πιστεύοντας στα μάτια τους. Δυστυχώς ήταν υπερβολικά αργός για τέτοιους αντιπάλους

      Έπεσε στο θέμα της σύγκρισης όχι τόσο για την κακή του απόδοση αλλά για το ότι έτρεμε του nbaers λες και ήταν κανένα σχολιαρόπαιδο. Ανεπίτρεπτο για παίκτη της κλάσης του.

      Εκτός και αν έχεις δει το ματς στον ύπνο σου ή είσαι φανατισμένος Πανάθας οπότε πάω πάσο.
      Σόρυ αν έτσι γκρεμοτσακίζεται στα μάτια σου το είδωλο σου αλλά αυτή είναι η αλήθεια...

      Νικόλας

      Διαγραφή
    3. 2002 ο ντιβατς κραταει τους πλαβι σε ολο το παιχνιδι....μεχρι να παρει το οπλο του ο γκουροβιτς και να το γυρισει...ο στογιακοβιτς σποραδικα σκοραρε......τα τελευταια λεπτα μιλησε ο γκουροβιτς....ο ντεγιαν λιγα πραγματα.....stonerook

      Διαγραφή
    4. ο γκούροβιτς κόλλησε τους πιο κρίσιμους πόντους αλλά το να λέει ότι ο ντέγιαν φοβόταν είναι αστείο. μάλλον τον φοβόντουσαν. και δεν είναι μόνο το 2002. Έχουμε και προηγούμενο.

      thanos

      Διαγραφή
    5. τον φοβοντουσαν γι αυτο τον αντιμετωπισαν πολυ καλα,στο μαρκαρισμα του παντα ο αμυντικος εβγαζε πολυ ενταση.......stonerook

      Διαγραφή
    6. Αληθεια λεει για εκεινο το ματς ο Νικολας.Ειχε φαει τις ταπες της ζωης του ο Μποντι.Και δεν πιστευω οτι ειχε καταστρωσει καποιο ειδικο σχεδιο ο Καρλ η οτι κομπλαρε ο ιδιος.Απλα το στυλ του δεν ταιριαζε με τιποτα κοντρα στους αθλητικους αμερικανους.Βλεποντας εκεινο το ματς καταλαβαινει κανεις ποσο σοφα επραξε και δεν πηγε ποτε στο ΝΒΑ.

      Διαγραφή
    7. ελεοσ πηγε ο αλλος και βρηκε το χειροτερο ματς της καριερας του ντεγιαν και καθομαστε και μιλαμε γι αυτο..... επισης πραγματικα γρηγορος δεν ηταν αλλα ηταν ο κορυφαιος απο αποψη τεχνικης μακρα του δευτερου... τωρα αν εσυ νικολα ειχες προτυπο τον τομιτς γι αυτο δεν εμαθες μπασκετ...

      Διαγραφή
  51. ιβανοβιτς . και του μελλοντος ο κονιαρης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. μακάρι να διασκεδάζεις. Το γέλιο είναι υγεία...

    βέβαια μετά τα γέλια ρίξε μια ματιά και στο βίντεο αν και λογικά με τον τρόπο που βλέπεις θα μας πεις ότι είναι γρηγορότερος και από Ουέστμπρουκ η Κρις Πολ.

    Είπαμε τεράστιος ο Μποντιρόγκα αλλά δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει σε τέτοιο επίπεδο με τον τρόπο που έπαιζε.
    Τέλος πάντων, ότι καταλαβαίνει κανείς....

    Νικόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ρε κεφτε νικόλα τουμπέκα. τον παρακάλαγαν οι κινγκς τον ντεγιαν

    trimpeka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Θάνο τρίμπεκα ή όπως αλλιώς λέγεσαι. Είπαμε ότι καταλαβαίνει κανείς... Α, και ΠΑΟ είμαι, τον Ντέγιαν τον έχω πολύ ψηλά αλλά τί να κάτσω να σου γράψω τώρα που το μυαλό σου όταν μπλοκάρει δεν πάει παραπέρα από τα "κεφτέ" και "τουμπέκα".
    Κούλαρε μεγάλε...

    Νικόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. παιδιά ο ντιρκ είναι ο καλύτερος όλων των παραπάνω παικτών, είτε μιλάμε για φίμπα είτε για ΝΒΑ. Κανένας Ντουράντ ή Μέλο δε μπορεί να συγκριθεί μαζί του, τουλάχιστον μέχρι πρόπερσι. Όταν πάρουν έναν τίτλο κουβαλώντας τις ομάδες τους και απέναντι σε ομάδα όπως η Χιτ το συζητάμε. Σε φίμπα ειδικά τους έχει και τους δύο. Ευχαριστώ

    Johny Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ραντούλιτσα στη Κίνα. Καλά κρασά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. μάικ μπράμο, αφού δεν έγραψες κωριφέως, πάλι καλά, κάτι σώθηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. στημενη συνεντευξη ρηγα στο σεντρα . σιγα μην τον ρωτουσαν για τον ημιτελικο του φ4 2012 τσσκα - παο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπροστα στα οργια που γιναν στον τελικο δεν ηταν τιποτα αυτα του ημιτελικου... Το 53-34 για να γινει 61-62 εγιναν πρωτοφανη πραγματα...

      Διαγραφή
  59. Θα το ξαναπώ. Ο Τεόντοσιτς έχει παραπάνω ταλέντο από όσο έχουν οι Σπαν-Παπαλουκ-Διαμαντίδης μαζί. Μοιάζουν ξύλινοι μπροστά του. Μυαλό δεν έχει.

    Thanos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τι σημαινει ταλεντο?περισσοτερο ταλεντο μπορει να ειχαν και ο διαμαντοπουλος και ο λιαδελης αλλα καλυτεροι παικτες δεν γιναν ποτε ετσι και ο μιλος δεν θα γινει ποτε καλυτερος απο την τριαδα που αναφερεις....

      Διαγραφή
    2. Βασικά δεν είπε κάτι διαφορετικό (στην ουσία δηλαδή) από εσένα.
      (Ούτε φυσικά κι εσύ από αυτόν...)

      Διαγραφή
  60. Το σημερινό ματς του παναθηναϊκού με την τσσκα είναι τηλεοπτικό? ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Χθές έβλεπα μια ταινία με ταξίδια στο χρόνο (είναι της μόδας τελευταία) και σκεφτόμουν ότι αν είχα μια μηχανή του χρόνου... θα έστελνα τον Διαμαντίδη στην 5η Ιουνίου 1993, να αποτρέψει τον Ντράζεν απο το να κάνει το μοιραίο ταξίδι, και μετά να τον πάρει απο το χεράκι και να πάνε στην προπόνηση. Θα είχαμε περιφέρεια φτιαγμένη από τις πιο πρόστυχες μπασκετικές φαντασιώσεις με Διαμαντίδη, Γκάλη, Πέτροβιτς και κάτω από το καλάθι τον Στόγιαν...

    Αη Μήτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...γιού νόου "υπεργλυκαιμία"; Τέτοια φάση...

      Οι πριμαντόνες, το πολύ δύο σε μια ομάδα. Κάποιος εκ των τριών που είπες, θα καταστρεφόταν (Μήτσος πρόμπαμπλι), κάποιος θα τα έσπαγε με τους πάντες και θα την έκανε συντόμως (Ντράζεν πόσιμπλι), και κάποιος....θα τους έγραφε όλους και θα συνέχιζε να κάνει αυτό που ήξερε (Νικ μοστ ντέφινατλι) ...

      Νικ με Ντράζεν, "για λίγες μόνο εμφανίσεις", όκεικ.
      Ο πιο βιώσιμος συνδυασμός, μάλλον Μήτσος με Νικόλα.
      Μέχρι εκεί όμως.

      Διαγραφή
    2. Ότι κι αν λες την φαντασίωση δεν μου την χαλάς... Στην επίθεση να γαζωνουν οι Μότσαρτ - Γκάλης και στην άμυνα να καθαρίζουν οι Μήτσος - Στόικο... και ας μου ανέβαινε το ζάχαρο στα ύψη μάι φρένντ...

      Αη Μήτσος

      Διαγραφή
    3. ...έχοντας κάποτε φαντασιωθεί την Σίντι Κρώφορντ να σκοτώνεται με την Έλενα Κρίστενσεν (για το ποιά από τις δυο θα αλώσει σεξουαλικά το ποθητό κορμί μου), δεν μπορώ παρά τελικά να πάω πάσο αδερφέ.
      "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω" κι έτσι φάση - που έλεγε κι εκείνος ο μουσάτος.

      Διαγραφή
  62. Λίγο άσχετο αλλά...
    Μιχάλης Κακιούζης = respect

    Πεδουλάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ...εδώ γλυτώσαμε από κα'να "κωροιφαίος" ωρέ, τί λες τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ...αναμφισβήτητα είναι.
    Είναι όμως -ή έστω έχει μέχρι τούδε αποδειχτεί- ΚΑΙ μεγάλος μαλάκας, κατά συρροή και κατ' εξακολούθηση.
    Επίσης αναμφισβήτητα.

    Οπότε το ζουμί που βγαίνει από αυτά τα δυο, έχει γλυκόξυνη γεύση για την ώρα.
    Το τί μας φυλάει μέχρι να βγει η δεκαετία, μένει να το δούμε και να το συνεκτιμήσουμε.

    (...άσχετο εν τω μεταξύ - θυμήθηκα τα Αστερίξ μου χθες, ενώ τα είχα γράψει κανονικά για χρόνια. Κι εκεί που σκάλιζα έπεσα πάνω στη μορφάρα ενός εκ των...γκεσταριζόντων πρωταγωνιστών στις "Δάφνες Του Καίσαρα" : του...Βλακέντιου (Γράκχους) ...
    Για πάρτε μάτι, και πείτε μου ότι δεν ξεραθήκατε -όπως εγώ- στο γέλιο, με την ανακαλυψάρα αυτή, μόλις κάνατε το κονέξιον για το πού το πάω τελικά... :

    http://s27.postimg.org/qn2zg4nub/sshot_1.jpg

    ...γενικά πολύ βγαλμένα από την...ζωή τα κόμιξ τους και πολύ μπροστά από την εποχή τους οι
    Goscinny & Uderzo,,,,,αλλά αυτό πια παραπάει!
    (...τί συμπτωσάρα, βασικά...)

    ...Προφανώς απευθύνομαι κατά βάση σε όσους ξέρουν καλά την εν λόγω επική σειρά κόμιξ και δη το συγκεκριμένο τεύχος, και με καταλαβαίνουν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. μπασκετάρα ο άρης. μπράβο στον πρίφτη.

    manu chao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. η μπάνβιτ έχασε στο πόντο από την τσσκα προχθές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. πολύ καλή ομάδα ο Άρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. BACK IN... BUSINESS

    Καησπέρα και από εμένα. Μετά από 3 εβδομάδες σχεδόν αποχής από τους... αγωνιστικούς χώρους του αθλήματος του... πληκτρολογίου (λόγω της παρουσίασης μιας πολύ σημαντικής, για εμένα, επιστημονικής έρευνας που είχα να κάνω αυτό το διάστημα - αλλά και γενικά ο Σεπτέμβριος είναι πάντοτε πολυάσχολος στην εκπαίδευση) επιστρέφω δριμύτερος ενόψει της επικείμενης Euroleague, ξεκινώντας σιγά σιγά προπονήσεις στο... πληκτρολόγιο, ούτως ώστε να είμαι σε... φόρμα για την Euroleague.

    Δεν θέλω να επιλέξω τον κορυφαίο FIBA player των τελευταίων χρόνων, γιατί δεν έχω σαφή εικόνα από αρκετούς από αυτούς στην λίστα του άρθρου, και δεν θεωρώ σωστό να τους κρίνω χωρίς πλήρη εικόνα από αυτούς. Εξάλλου, πιστεύω ότι είναι εξαιρετικα δύσκολο να επιλέξει κανείς ανάμεσα σε παίκτες της εμβέλειας των Σάρας, Μάνου, Πάου, Άντονι, Πάρκερ, κλπ. οπότε το αφήνω για τους πολύ πιό ειδικούς από εμένα, που τους έχουν δει και περισσότερο. Από τους Έλληνες, που μπορώ να κρίνω για τους έχω δει όλους εκτεταμμένα, ο Τεό ήταν για εμένα ο κορυφαίος της FIBA σε εθνικό επίπεδο (όχι συλλογικό ή συνολικό).

    Όσον αφορά την TEAM USA, παρόλο που στο πρόσφατο ΠΚ την παρακολούθησα ελάχιστα (κάτι σκόρπια δεκάλεπτα, με εξαίρεση τον τελικό - γενικά λόγο της έρευνας που είχα να παρουσιάσω, είδα μόνο τα 6 παιχνίδια της εθνικής μας, κάτι σκόρπια δεκάλεπτα από άλλους αγώνες, και τον τελικό σχετικά κουτσουρεμένο), μου άφησε ανάμικτα συναισθήματα. Ενώ μου άρεσε πάρα πολύ στην άμυνα, στην οποία στραγγάλιζε τους αντιπάλους της, στην επίθεση δεν μου έκανε καμία εντύπωση παρά και το γεγονός ότι αντιμετώπισε με επιτυχία ακόμα και άμυνες ζώνης, γιατί ακόμα και τα υψηλά της σκορ, οφείλονταν στο γεγονός ότι εκτελλούσε τις επιθέσεις της σε 2-3 δευτερόλεπτα ακόμα και όταν αναγκάζονταν να πάει σε σετ παιχνίδι 5-5, και είχε κατά συνέπεια πολύ μεγαλύτερο αριθμό κατοχών από τις υπόλοιπες ομάδες. Της έλειπε αισθητά στην επίθεση η ομαδικότητα και η ομοιογένεια (λογικό αφού οι παίκτες είναι μαζί μονο 2 μήνες). Το γρήγορο παιχνίδι, που εμένα προσωπικά μου αρέσει, ΔΕΝ σημαίνει ότι στην επίθεση έχει την μπάλα ένας και οι υπόλοιποι τέσσερεις κάνουν τα σκιάχτρα απλά κοιτώντας αυτόν με την μπάλα να κάνει παιχνίδι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα σε μια φάση του τελικού, που ο παίκτης με τη μπάλα ήταν ελεύθερος στο τρίποντο, και στην έξτρα πάσα (σε ποιά;;;;) που τελικά έκανε αντί να σουτάρει ως συνήθως, ο αμαρκάριστος συμπαίκτης του ξαφνιάστηκε με την πάσα τόσο πολύ. πού έχασε την μπάλα (γιατί δεν περίμενε, από συνήθεια, ότι θα πάρει πάσα) σε μια εύκολη πάσα που του έγινε.

    Συνοψίζοντας, παίρνουμε 5 ΓΟΡΙΛΛΕΣ (και όχι χιμπαντζίδες, για να έχουν και το δέμας των Αμερικάνων παικτών) τους βάζουμε να κάνουν 10 επιθέσεις. Στη συνέχεια κάνουν 10 επιθέσεις οι παίκτες της TEAM USA. Η πιθανότητα να είναι πιό ομαδικοί οι ΓΟΡΙΛΛΕΣ (περισσότερες πάσες) τείνει στο... 1, δηλαδή στη βεβαιότητα. Το πιό σημαντικό; Οι παίκτες της TEAM USA πληρώνονται με 100+ εκατομμύρια δολλάρια για νά κάνουν "αυτές" τις επιθέσεις, ενώ οι ΓΟΡΙΛΛΕΣ μόνο με μερικές μπανάνες...

    Άντε, να αρχίσει να... φορμάρεται η ομάδα του Hoopfellas, γιατί έρχεται η Euroleague και ο τελικός του κυπέλλου (γιατί ουσιαστικά δυστυχώς ο τελικός είναι) και μου φαίνεται ότι είμαστε λίγο εκτός φόρμας και... χιούμορ τελευταία. Μου φαίνεται ότι θα πρέπει να φτιάξω πρόγραμμα... προπονήσεων για όλη την ομάδα...

    Αλέξης

    ΥΓ. Για ΟΣΦΠ, ΠΑΟ, Εθνική θα γράψω αναλυτικά σε άλλο άρθρο πιό κατάλληλο για αυτά τα θέματα. Πάντως ο ΟΣΦΠ καλώς, κατά τη γνώμη μου, δεν παίρνει άλλο παίκτη για να αντικαταστάσει τους 2 τραυματίες που έχουμε, γιατί ο Darden θα είναι πίσω σε 3-4 εβδομάδες και δεν έχουμε (εκτός του τελικού του κυπέλλου) άλλους ΚΡΙΣΙΜΟΥΣ αγώνες μέχρι να γυρίσει. Ούτε εκπλήξη τελικά θέλουμε, αλλά οι 2 ανανεώσεις είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ για να έχουμε το κεφαλάκι μας ήσυχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "και όχι χιμπαντζίδες, για να έχουν και το δέμας των Αμερικάνων παικτών)"

      φοβερο χιουμορ.Ευγε

      Διαγραφή
    2. Προς Ανώνυμος 20 Σεπτεμβρίου 2014 - 12:20 μ.μ.

      Μόλις μου υποδείξατε (και αποδείξατε) ότι τελικά το συμβολάκι (Χ) είναι απαραίτητο. Στο σημείο που γράφετε δεν υπάρχει απολύτως κανένα χιούμορ. Δέστε τον Faried και μετά αναλογιστείτε κατά πόσον μοιάζει σε διαστάσεις με μαιμού ή χιμπαντζή.

      Αλέξης

      Διαγραφή
    3. ...μου πήρε 2' πάντως να καταλάβω γιατί θα έπρεπε να δέσουμε τον Faried.

      Α ρε Νίκο Μουτσινά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς...

      Διαγραφή
    4. το χιουμορ του (λεμε τωρα) ειναι και ρατσιστικο και σεξιστικο και αντε να μη πω...

      Διαγραφή
    5. Yπερβάλλεις και παρεξήγησες :
      Δεν είναι το ζήτημά του χρώματα, ράτσες κτλ - αλλά το ότι οι (συγκεκριμένοι) Αμερικάνοι λες και δεν φτάνει ότι είναι κατά βάση σωματικά θηρία, πράγμα που ήδη τους δίνει ένα "σχεδόν άδικο αβαντάζ", αλλά ΚΑΙ το μπάσκετ που παίζουν "μη ομαδικό" (όχι δηλαδή όσο θα προτιμούσε αυτός και όχι όσο ομαδικό ήταν πχ των σερβογάλλων...).
      Θα μπορούσε ας πούμε να είχε κάνει την σύγκριση πχ με μηχανές πίστας ("...και όχι με παπάκια, λόγω...δέματος"). Δεν το 'κανε όμως. Λογικό βέβαια κι αυτό, καθώς τότε θα ήταν ολίγον σαν να τους εξυμνούσε, τη στιγμή που ουσιαστικός σκοπός του ήταν να δηλώσει την αντίθεσή του με το μπάσκετ που παίξανε. Γι' αυτό προτίμησε την υποθετική σύγκριση με "βιολογικές μηχανές", και δη με ένα "κατώτερο είδος". Και χωρίς βέβαια σκοπός του να είναι να γίνει σύγκριση μεταξύ των διαννοητικών ικανοτήτων των δύο ειδών.
      Η ουσία του φάουλ βέβαια είναι ότι επέλεξε ένα κάργα παρεξηγήσιμο παράδειγμα........

      Σούμα : σίγουρα ατυχής η συγκεκριμένη "δόση χιούμορ" (όσο κι αν το αρνείται ως τέτοιο, διότι έστω και ελαφρώς, περί σαρκασμού πρόκειται στη βάση του. Έστω και αυθόρμητου), λοιπόν (...θυμίζει τον γνωστό "βασιλακοπουλικισμό" μάλιστα).
      Αλλά ας μην το πάμε και πιο μακρυά από εκεί που ήδη βρίσκεται...

      Διαγραφή
    6. καλησπερα διογενη, συγγνωμη που αργησα να σου απαντησω αλλα ειχαμε πολυ δουλεια με την προετοιμασια της εκτοξευσης του δορυφορου. Επρεπε να υπολογισουμε τις τροχιες εισοδου και εξοδου στον Αρη. Τεσπα, επειδη ειμαι γαματος, και οι αναρτησεις μου γινονται αναρπαστες αλλα θελω λιγο προπονηση διοτι τωρα τελευταια δεν εγραφα διοτι εκανα κατι συνεδρια σχετικα με την θεωρια των κβαντων, και ειμουν ο κεντρικος ομιλητης, και τεσπα σιγα σιγα που θα παιρνω το κολλαει θα σας μαθω και λιγο χιουμορ γιατι εισαστε ανοστοι ρε παιδι μου. καμια αισθηση του χιουμορ. Μαλλον φταιει που δεν εχετε καμια αισθηση με την πραγματικοτητα αλλα ειαστε ολη μερα πανω απο ενα πληκτρολογιο. Βγητε και λιγο εξω οπως κανω και εγω ηγια κανα κλαμπινγκ. ξενερωτοι. Ειμαι γαματος; Τελειο;

      Διαγραφή
  70. ρε παιδια, ξερει κανεις πως μπορω να δω τον παναθηναικο στο ιντερνετ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρήκα μόνο το παρακάτω σε Ρώσικη μετάδοση.

      http://live.drakulastream.eu/static/freepopups/241044863365020.html
      http://www.tvfromgreece.com/p/live-streaming.html

      Αλέξης

      Διαγραφή
    2. ευχαριστω παρα πολυ, ευκαιρια να βελτιωσω τα ρωσικα μου...

      Διαγραφή
    3. Αν είσαι εξωτερικό και δεν μπορείς να δεις απ' ευθείας τί μεταδίδουν τα ελληνικά κανάλια ιντερνετικά, Chrome για browser και Hola plug-in και μετά επιλέγεις μέσα από αυτό να συνδεθείς μέσω ελληνικού proxy server (απλή διαδικασία είναι πάντως).

      Διαγραφή
  71. Τότε να ανεβάσω κανένα σύνδεσμο για Ρώσικο ριαδιόφωνο...

    Και ένας ακόμα σύνδεσμος σε περίπτωση που κολλήσει ο προηγούμενος

    http://www.day.to/watch/live/streaming/online/free/en-vivo/1/898698/september-20-2014/panathinaikos-cska-moscow-basketball-nikos-galis-cup.html

    Αλέξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μαυρο χαλι ο Γκιστ.Λαθος παικτη κρατησε ο Παναθηναϊκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω δεν συμφωνω με αυτο που λεει αλλα οποιος εχει διαφορετικη αποψη απο εμας ειναι μαλακας? πολυ δημοκρατης εισαι αδερφε....

      Διαγραφή
  73. πολύ βελτιωμένος μου φάνηκε στις βολές ο Γκιστ και προσπαθούσε πολύ περισσότερο να παίξει στο ποστ όταν έλειπε ο Μπατίστα . Στα αρνητικά βάζω μόνο τον Γιάνκοβιτς που δείχνει να πνίγεται . Πολύ βελτιωμένο είδα και τον Μποχωρίδη για τέτοιο σημείο της σεζόν . Η τσσκα δείχνει να μην έχει βρει ρόλους ακόμα

    jokey

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παντως προσωπικα ειδα τα ακριβως αντιθετα... για μενα τα δυο αρνητικα σημερα ηταν ο γκιστ που εχει ελαφρυντικα ομως αλλα και τα αργα ποδια του μποχωριδη στην αμυνα... ο γιανκοβιτς θα εχει προβλημα με τα 3αρια που ποσταρουν ευτυχως ο ολυμπιακος δεν εχει τετοια αφου και ο νταρντεν που το κανει μερικες φορες δεν ειναι καθαρο 3αρι...αλλα πχ παικτη τυπου περπερογλου δεν μπορει να μαρκαρει....

      Διαγραφή
  74. Γεια σου jim θα ηταν ωραιο ενα αθρο με τισ καλλιτερες 12 αδες με παιχτες ολων των εποχων για τις εθνικες ομαδες τις ελλαδας , της Ισπανιας , της Γαλλιας, της Ιταλιας , Γιουγκοσλαβιας κτλ και μια εκτιμιση καταταξης κανω την αρχη
    Γκαλης , Γιαννακης , Παπαλουκας , Διαμαντιδης ,Σπανουλης
    Χριστοδουλου ,Γαλακτερος ,Αντετοκουνμπο
    Οικονομου , Τσαρτσαρης
    Φασουλας , Σχορτσιανιτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "...καλό το παραμύθι (...με την καλή την έννοια) σου (...και έχει ΚΑΙ...Δράκο,,,,,αλλά ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ δεν έχει...)".
      Προπονητής ποιός λοιπόν; Ο Τρινκιέρι;

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή εσύ επιλέγεις Αντετοκούνμπο που έπαιξε μερικά λεπτά σε 6 επίσημα παιχνίδια αντί π.χ Κολοκύθα και Αλβέρτη... για να μην πιάσω Σχορτσιανίτη, Γαλακτερό και Οικονόμου...

      Διαγραφή
    3. Αργυρης Καμπούρης ρεεεεε, μην ξεχνιόστε

      Διαγραφή
    4. *Κολοκυθά χε χε...

      Διαγραφή
    5. οικονομου,γαλακτερος,αντετοκουμπο,τσαρτσαρης εκτος και μεσα αλβερτης,φωτσης,κακιουζης,λαζος του ξιζει περισσοτερο και απ τον σοφο και απ τον μπουρουση με τις εμφανισεις του στις επιτυχιες και του 05 και του 06....

      Διαγραφή
  75. Από που και ως που ο Αντετοτέτοιος και ο άλλος ο ηλιοκαμμένος ο χοντρός στην διαχρονικά καλύτερη εθνική Ελλάδος;;;;;
    Τι διαβάζουμε μεσημεριάτικα....

    Για να μην μιλήσω για την μέγιστη μπασκετική απάτη, τον Οικονόμου, και τον Γαλακτερό που μπορεί να είχε απίστευτες προοπτικές αλλά σακατεύτηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...το ερώτημα για τον χοντρό είναι "αν όχι αυτός....ποιός;".

      Όσο για τον Αντέ, συμφωνώ - με την έννοια ότι ακόμα δεν τον είδαμε και Γιάννη τον εβγάλαμε.
      Πρόσπεκτ, ναι. Αλλά οι λοιποί είναι τουλάχιστον δοκιμασμένοι.

      Διαγραφή
    2. Μπουρούσης ένι ντέι οφ δε γουίκ...

      Διαγραφή
    3. ...ένι ντέι οφ ιτ στην επίθεση, ναι.
      Άμυνα δε θα παίξουμε όμως; Και δη κορμαράτη;

      Διαγραφή
    4. κάτσε μη βγει κάνα τεμάχιο και βάλει τον κουφό μέσα....

      Διαγραφή
    5. Ο Μπουρούσης είναι καλύτερος του Σχορτσιανίτη τόσο σε άμυνα όσο και σε επίθεση και σίγουρα η προσφορά του στην Εθνική έχει υπάρξει κατά πολύ μεγαλύτερη από αυτή του χοντρού...

      Διαγραφή
    6. Eγώ πάντως δεν θυμάμαι τον Μπουρούση να σβύνει ποτέ αντιπάλους. Ούτε ως μαν-του-μαν αξία, ούτε γεμίζοντας παρκέ κι αέρα.
      Και σαφώς κάθε παιχνίδι δεν είναι το ίδιο, άλλες ανα΄γκες έχει το ένα, άλλες το άλλο, άλλες και το παράλλο.
      Οβερώλ δεν βγάζω τον Σόφο πιο χρήσιμο από Μπουρού. Το αντίθετο θα έλεγα. Αλλά νομίζω ότι στην πιο πάααανω λίστα, αν είναι, να μπούνε κι δυο (μαζί με Φασούλα ξερωγώ). Ποιός περισσεύει τότε; Ευχαρίστως ο Σπανούλης.

      Διαγραφή
    7. αυτο λεω και γω τι διαβαζουμε μεσημεριατικα..... ο χοντρος που λες ειχε πρωταγωνιστικο ρολο και στην επιτυχια του 06 και του 09 και δεν πρεπει να ειναι στην καλυτερη 12αδα...

      Διαγραφή
    8. O ηλιοκαμμένος χοντρός παίζει μπάσκετ-φωτοβολίδας. Μία το '06, μία το '09 και αντίο σας...
      Στους συλλόγους κλάφτα Χαράλαμπε.. Στον Άρη κοροϊδία, στον Ολυμπιακό ξεδίπλωσε τον αδαμάντινο χαρακτήρα του, στον Παναθηναϊκό τον πήραν νωρίς χαμπάτι και έφαγε σουτ.
      Ακόμα και στην πολυαγαπημένη του Μακάμπι το έριξε στο φαγητό φέτος το καλοκαίρι και έχει ξαναπάει 180 κιλά..
      Άσε μας ρε φίλε με τον κάθε τυχάρπαστο.

      Ευτυχώς τα χρόνια πέρασαν και θα μας απαλλάξει απ΄την παρουσία του.

      Διαγραφή
    9. "Ηλιοκαμμένος";;; Σίλβιο, εσύ;;

      Διαγραφή
    10. Και γιατί τόση χολή για το Σοφοκλή; Σου κλεψε καμιά γκόμενα; Ή απλά επειδή είναι "ηλιοκαμμένος";

      Διαγραφή
  76. Petrovic Gallis O.Schmidt Nowitzki Sabonis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Εγώ θέλω ένα ποστ για τον παίκτη με τα μεγαλύτερα αυτιά, το μεγαλύτερο σαγόνι και την μεγαλύτερη μύτη.Θα είχε ενδιαφέρον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Βεζένκοφ πάει για πρώτος σκορερ φέτος μάγκες.. Να έχει υγεία το παιδί και του χρόνου για πλάκα ΝΒΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ευκολάκι : Μπακαφτιάς, Νάγκλιτς, Παπαλουκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. alexander raskovic ‏@alexraskovic 3 ώρες
    When he was 16 they said he was to slow! But Kreso Cosic told them: yes, but quick thinking! The rest is history...
    αφιερωμενο στον νικολα.... φανταζομαι καταλαβαινεις για ποιον λεει......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Κράζαμε το Webtv του Ant1 αλλά τι να πει κανείς γι' αυτό της ΝΕΡΙΤ που στην τελική το πληρώνουμε μέσα από το λογαριασμό της Δεη.

    Κανένα άλλο link υπάρχει, αγαπητοί φίλοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Την λίστα την έφτιαξα σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις εκτιμήσεις μου ώστε να αποδώσει η ομάδα το μπάσκετ που ήθελα για αυτό έβαλα τον Αντετοκουμπο μέσα παρόλο που το μόνο που έχουμε δει είναι υποσχέσεις .Όσο για τον χοντρό μου ταίριαζε καλύτερα με τον αδύνατο (Φασουλας)
    Υ.Γ προπονητής εγώ με βοηθό τον Ιωαννιδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. http://webtv.nerit.gr/neritsports-live/u. Δες εδώ χωρίς το u στο τέλος,εγώ βλέπω τέλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Η ομάδα τώρα ξεκινά. Αν παίζαμε όμως με τον Άρη σήμερα θα χάναμε με 15+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οποτε με την λογικη σου η τσκκα σημερα θα χασει με 14 ποντους... αλλιως πως προκυπτει αυτο που γραφεις?

      Διαγραφή
    2. όχι, όχι. Καταλαβαίνω τη λογική σου, δεν έχει σχέση με τα χθεσινά αποτελέσματα. Απλά αναφέρομαι στο σημείο από όπου ξεκινάει ο παο σαν ομάδα σήμερα. Πιστεύω ότι σήμερα θα χάναμε με κάτω τα χέρια στο παλέ. δε λέει κάτι, απλά αυτή την αίσθηση έχω. ανήκω σε αυτούς που τους αρέσει το όλο πρότζεκ με τον ιβάνοβιτς

      Διαγραφή
    3. Με Νέλσον Σλ΄'οτερ Μαύροκεφ αλλη ομάδα

      Διαγραφή
    4. Έχασες από τη δεύτερη ομάδα της Μπάνβιτ στη τέταρτη περίοδο. Εκτός όλοι οι Αμερικανοί ενώ εσύ έπαιζες με Διαμαντίδη-Γκιστ-Μπατίστα

      teo

      Διαγραφή
    5. ενταξει δεν επαιζα και με την φορλι....

      Διαγραφή
    6. Την έχεις δει πολλές φορές και ξέρεις ποια ειναι η δεύτερη;;χαχα

      Διαγραφή
    7. έξω ρόουλαντ μέχια σίμονς....

      Διαγραφή
    8. θα τα πουμε σε 2,5 βδομαδες εκει θα σας κοψουμε οριστικα το μπασκετ με το περσινο εφηβικο μας...

      Διαγραφή
    9. το βρηκες. με 14 θα χάσει η τσσκα

      Διαγραφή
    10. άρα σωστός ο συλλογισμός του φίλου

      Διαγραφή
    11. σοβαρα εχασε η τσκκα με 14 ποντους απ τον αρη?!!!!

      Διαγραφή
  85. Θέλουμε δουλειά, στηρίζουμε τη προσπάθεια μέχρι τέλους. Ότι και αν γίνει.

    manu chao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Γιατί η τσσκα πόσο ήρθε με την Μπάνβιτ.??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. με ουίμς η τσσκα σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Με Νέημικ εντός παρκέ ο Άρης θα είχε πλήρη έλεγχο του ματς.

    Johny Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Φετος το πρωταθλημα θα διεκδικησουν οι δυο αυτοκρατορες του ελληνικου μπασκετ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. μπράβο μωρή αριανάρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ειχαμε αλαφουζο στο ποδοσφαιρο τωρα εχουμε και στο μπασκετ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. το νικ γκαλις καπ απεδειξε οτι οι προεδροι αθλητικων ομαδων δεν πρεπει να παιρνουν ναρκωτικα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι του φανεί του λολοστεφανη είσαι 2:34

      Διαγραφή
    2. το πιο σημαντικο ειναι οι οπαδοι να μην περνουν γιατι μετα τους φταιει συνεχως ο σχοινας.....

      Διαγραφή
    3. mpa....kalo einai oi opadoi na pairnoun narkwtika...kathws kai ta paidia sta dhmotika prepei na pairnoun..

      Διαγραφή
  93. οταν ο θεος του μπασκετ σου δινει την ευκαιρια μεσα σε δυο χρονια απο το μηδεν να φτιαξεις εναν καλο κορμο παικτων κι εσυ τον πετας στα σκουπιδια , τοτε ο ιδιος θεος του μπασκετ θα σε τιμωρησει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. τελος νοεμβριου γραψτε το , παο εκτος κυπελλου , εκτος ευρωλιγκας και 3ος στο πρωταθλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. οσοι αγαπουν τον παο εκλαψαν απο θλιψη . οι γαυροι εκλαψαν απο τα γελια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τέλος γελάει καλύτερα κάποιος.γελα τώρα εσύ,μετά πάλι εμείς θα γελάσουμε καλύτερα.

      Διαγραφή
    2. sto telos gelaei kalytera opoios katalave to asteio!!

      Διαγραφή
  96. κατι πολυ καλο φτιαχνετε στον παναθηναικο... μπραβο στην διοικηση και στον ιβανοβιτς που εμπιστευονται την επομενη μεγαλη γενια του ελληνικου μπασκετ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. an den tous empistevotan, de tha eixe paixtes na paiksei...to spoudaio tha htan an xrhsimopoiouse tous koniarh-papagiannh-diamantako...alla ki aftoi poly ligh symmetoxh, parolo pou paizoume filika

      Διαγραφή
  97. Ο παππας ειναι με διαφορα ο καλυτερος παικτης της ηλικιας του.Δεν ειναι τυχαιο οτι σ ολες τις εθνικες νεων και εφηβων ηταν ο ηγετης με ρολιστες τον σλουκα,μαντζαρη και παπανικολαου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Τι κρίμα που ο Παππάς θα διαψεύσει όσους τον είχαν για τελειωμένο.κριμα πραγματικά για τις κασσανδρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. καλυτερα να παμε για πιο εμπειρους παιχτες,οι πιτσιρικαδες απο τα κολλεγια ειναι μεγαλος τζογος
    what about ικε ντιογκου ή μπαλκμαν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ο ιβανοβιτς δεν χρησιμοποιησε σχεδον καθολου διαμαντακο-παπαγιαννη αρα δεν τους υπολογιζει . και προφανως αυτο δεν το ανακαλυψε την ωρα του τουρνουα αλλα αρκετα νωριτερα . αρα τι να υποθεσουμε ? οτι περιμενει την επανοδο του μαυροκεφαλιδη ως σωτηρα για την θεση 5 ? οτι θελει παικτη αλλα δεν του παιρνουν γιατι δεν υπαρχουν λεφτα ? η οτι δεν βρισκει αυτο που θελει στην αγορα ? δεν ξερω πραγματικα ποιο ειναι το χειροτερο σεναριο απ ολα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Γρήγορα συμπεράσματα:
    Περιφέρεια: Φαίνεται θα είμαστε ΟΚ. Ο Παππάς μοιάζει βελτιωμένος. Σωματικά έχει δουλέψει και φαίνεται στα κιλά που έχασε, ενώ παίζει πλέον αρκετά πιο όριμα. Χωρίς περιττές ενέργειες, με περισσότερη δημιουργία και συγκέντρωση. Χτες χάθηκε λίγο αλλά πιστεύω λόγο κούρασης. Ο Νέλσον θα δώσει την καλή περιφερειακή άμυνα που τόσο μπαμ έκανε η έλλειψη της, ενώ ο Σλότερ αν εμφανιστεί καλός θα δώσει έξτρα λύσεις. Ο Μποχωρίδης προς το παρόν ξεκινάει σαν 5ος καθώς έχει πολλά θέματα να λύσει. Αδύναμος οργανωτικά, χωρίς συγκέντρωση στην άμυνα, τρακαρισμένος στην επίθεση.
    Φόργουορντ: Ο Βλάντο πάει καλά. Πολύ καλά. Μοιάζει έτοιμος για βασικό τριάρι αλλά υπάρχει θέμα. Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος πνευματικά μοιάζει έτοιμος να πάρει χρόνο και στην ευρώπη αλλά σωματικά έχει δουλειά ακόμα. Πραγματικά μια τριάδα Ματσιούλις-Βλάντο-Χαραλαμπό θα ήταν καλύτερη για όλους πιστεύω αλλά....Θα έχουμε θέμα στο μαρκάρισμα post up τριαριών.
    Σέντερ: Ο Μπατίστα φαίνεται δυνατός αλλά με χτυπητές ελλείψεις. Ελπίζω ο Λουκάς να παρουσιάσει το καλό του πρόσωπο και να βοηθήσει. Ο Διαμαντάκος για μένα μπορεί να είναι τρίτος. Πολύ δυνατό παιδί με μέγεθος. Θα ήταν καλό να μπαίνει να κερδίζει κάποια φάουλ, να παραχωρεί και αυτός κάποια και να βγαίνει. Και ο Ίαν κάπως έτσι ξεκίνησε. Έχει πολλά να βελτιώσει αλλά τέτοιο μπόι και τέτοια δύναμη δεν βρίσκεις συχνά.
    Σε γενικές γραμμές σωστά έπραξε ο κόουτς και άφησε το ρόστερ ως έχει μέχρι να δει ακριβώς ποιές είναι οι προοπτικές των νέων παικτών. Θα είναι ρίσκο να προσωρήσει ως έχει, αλλά ρίσκο που θα συνάδει με το πνεύμα της ομάδας. Έτσι κι αλλιώς η πίεση για τίτλους δεν υπάρχει (και καλά) από πλευράς ΔΓ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. παιδια τα πραγματα ειναι πολυ απλα . η οικονομικη κατασταση της ομαδας δεν επιτρεπει καμια αλλη μεταγραφη . η εντολη ειναι ξεχαστε πρωταθλημα , κυπελλο και ευρωλιγκα και βγαλτε καινουριους παικτες . αν βγουμε πεμπτοι - εκτοι στον ομιλο , οι πιτσιρικαδες θα παιξουν στο γιουροκαπ οπου θα μπορουν να αναδειχτουν καλυτερα . ισως στο γιουροκαπ να υπαρχει και η πιθανοτητα να διεκδικηθει το τροπαιο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή