Πίσω από τα φώτα του Παλάου Μπραουγκράνα, ο "οραματιστής" Τσάβι Πασκουάλ και το επιτελείο της Μπαρτσελόνα στήνουν σταδιακά τη δική τους μπασκετική "Masia", χτίζοντας την επόμενη ημέρα του κλαμπ με στόχο μια ομάδα που θα κυριαρχήσει με σήμα-κατατεθέν την multicultural αύρα της Καταλανικής μητρόπολης. Το Hoopfellas σχολιάζει..
Είναι κάτι που θέλω να σας παρουσιάσω καιρό. Μια εναλλακτική μορφή σταδιακής ανανέωσης, χωρίς μεταβατική περίοδο για τις φιλοδοξίες του συλλόγου, με ταυτόχρονη διατήρηση του αγωνιστικού status της ομάδας της Βαρκελώνης σε υψηλά επίπεδα. Ο "οραματιστής" Τσάβι Πασκουάλ μπορεί αυτή τη στιγμή να ψάχνει λύσεις για να γυρίσει την παρτίδα υπέρ των Καταλανών που διανύουν περίοδο κάμψης, όμως πιο έντονα τα τελευταία 2-3 χρόνια, έχει στρέψει το βλέμμα στη παραγωγική διαδικασία με στόχο τη δημιουργία μιας πολύ ισχυρής ομάδας στο άμεσο μέλλον.
Σύμφωνοι. Άλλο πράγμα η διάσημη ποδοσφαιρική "αγροικία" (La Masia). Εδώ όμως, στο δικό μας κομμάτι (το μπασκετικό), η Μπαρτσελόνα κάνει μια άλλης φιλοσοφίας ανανέωση, ανεβάζοντας τα παιδιά από την δεύτερη και τρίτη ομάδα σταδιακά και μέσα στη σεζόν, στην πρώτη ομάδα. Οι Καταλανοί έχουν μαζέψει στην πόλη τους αρκετό ταλέντο, υπογράφωντας σημαντικά prospects. Και το πιο σημαντικό.. To scouting και οι επιλογές τους δεν περιορίζονται εντός συνόρων αλλά παίζουν σε ένα ..πανευρωπαϊκό παρκέ ακολουθώντας την αύρα της ίδιας τους της πόλης. Γιατί η Βαρκελώνη είναι μάλλον η πιο multicultural ευρωπαϊκή μητρόπολη..
Πάμε λοιπόν να δούμε τα παιδιά που ήρθαν ή έρχονται από πίσω για τον Πασκουάλ. Ουσιαστικά την Μπαρτσελόνα της ημέρας που ξημερώνει καθώς αρκετοί από αυτούς του παίκτες (επέλεξα τους καλύτερους αυτή τη στιγμή), σχεδόν όλοι μη Ισπανοί, θα βγούν στο σανίδι άμεσα..
Djedovic Nedim (G/F-1997-2.00μ.): Το μικρό αδερφάκι του Νιχάντ της Μπάγερν, ακολουθεί παρόμοια διαδρομή με τον μεγάλο αδερφό, υπό τη σκέπη πάντα της Μπαρτσελόνα. Ο Βόσνιος wing διακρίνεται για τα εντυπωσιακά για περιφερειακό, φυσικά του προσόντα (2.00μ./ 2.05μ. wingspan) και την ικανότητα του να εντοπίζει τον κενό χώρο και να διεμβολίζει. Πολύ ικανός slasher, έχει και το mentality να περάσει και να φτάσει μέχρι τέλους. Σκοράρει από όλα τα σημεία του παρκέ, διαθέτει shooting spots παντού.. Θέλει δουλειά με τη μπάλα στα χέρια (αν και τον τελευταίο χρόνο είναι αισθητά καλύτερος) και πρέπει να σηκώνει το κεφάλι λίγο περισσότερο για να παράγει το μάξιμουμ στο σύνολο, από τα slashing abilities του. Οι ειδικοί συμφωνούν ότι θα γίνει σαφώς καλύτερος του Νιχάντ.
Stefan Peno (PG-1997-1.94μ.): Ο πιο γνωστός από την μικρή ομάδα της Μπαρτσελόνα. Μητέρα από τη Βενεζουέλα, πατέρας Σέρβος-μπασκετμπολίστας που αγωνίστηκε στις αρχές του '90 εκεί.. Ο Peno θεωρείται ως ο επόμενος σπουδαίος PG που θα τρέξει το show στο Παλάου Μπλαουγκράνα. Eίναι ήδη ένας πολύ καλός facilitator στο backcourt, ο συνδυασμός ballhandling/passing ability βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, είναι εξαιρετικός ριμπάουντερ (το βοηθά η σωματοδομή του, είναι ψηλό και "μακρύ" πόιντ), διαθέτει εξαιρετικό court vision. Το σουτ χρίζει βελτίωσης. Δεν είναι το ίδιο αποτελεσματικός από μακριά (προτιμώ να διεισδύει και να ψάχνει εκεί καταστάσεις), η φόρμα του σουτ του θυμίζει ψηλότερο παίκτη και όχι τόσο γκαρντ. Το μεγάλο του μείον (γιατί τα συν είναι έτσι και αλλιώς πολλά) εντοπίζεται στο Latin mentality που ξυπνά συχνά-πυκνά μέσα του. Παραείναι "φανταζί" και κυνηγά το εξεζητημένο πολλές φορές. ΠΡΕΠΕΙ να γίνει πιο απλός και ουσιαστικός. Τι Σέρβος είναι άλλωστε..?
Sulejmanovic Emir (F/C- 1995-2.05μ.): Φοβερή ιστορία ο νεαρός. Βόσνιος που γεννήθηκε σε ένα δάσος όταν η μητέρα του κρυβόταν για να γλιτώσει τη σφαγή της Σρεμπρένιστα (η μεγαλύτερη της Ευρώπης μετά τον Β' παγκόσμιο), στα χρόνια του πολέμου. Πήρε Φινλανδική υπηκοότητα και συμμετείχε στις μικρές εθνικές ομάδες της χώρα, όμως πλέον θεωρείται ότι σε επίπεδο ανδρών (και μόλις συμπληρώσει τα 21) θα αγωνίζεται με την εθνική Βοσνίας. Πέπλο μυστηρίου σκεπάζει την όλη ιστορία, με τις φήμες να λένε ότι η κυβέρνηση της Βοσνίας απειλεί τον πατερά του με διακοπή των χρημάτων της συντάξεως του αν ο μικρός δεν αγωνιστεί στη μαμά-πατρίδα.. Ο Εμίρ εχει ποιότητα. Μου αρέσει το mobility και η επιθετικότητα του γύρω από το καλάθι. Την τελευταία διετία δούλεψε πολύ την πάσα του μετά από double-teams στο post. Έχει αίσθηση του παιχνιδιού και βλέπει γήπεδο. Δεν είναι ιδιαίτερα αθλητικός (υστερεί στην έκρηξη) και παίρνει βελτιώσεις τεχνικά ακόμα. Είναι λίγο undersized (δεδομένου και του limited athleticism) για "5", όμως το μέσα-έξω παιχνίδι του του ανοίγει πόρτες στη διαδρομή που τώρα ξεκινάει.
Ludvig Hakanson (G-1996-1.93μ.): Ο πιο έτοιμος όλων (εκτός Χεζόνια που γεννήθηκε..έτοιμος). Ο Σουηδός έχει τραβήξει πολλά βλέμματα και είναι ήδη μέλος της πρώτης ομάδας, μετρώντας 5 συμμετοχές στην ACB και 3 στην Ευρωλίγκα. Το παιχνίδι του είναι πραγματικά fundamental που σε κάνει να μη μπορείς να πάρεις τα μάτια σου από πάνω του, γαρνισρισμένο με ωριμότητα-Ζήση. Με έχει η εντυπωσιάσει ο τρόπος που φιλτράρει καταστάσεις και αποφασίσει σε αυτή την ηλικία. Smooth perimeter game.. Σουτάρει εξαιρετικά, ο μηχανισμός του δεν αλλοιώνεται ακόμα και υπό καθεστώς πολύ πιεστικής ψηλά, άμυνας. Θεωρώ ότι πρέπει να γίνει πιο επιθετικός, ψάχνωντας καταστάσεις και εντός του ζωγραφιστού, περιοχή εντός της οποίας δεν αισθάνεται βολικά μιας και ποτέ δεν υπήρξε "ο διεμβολιστής", προτιμώντας το λουστραρισμένο midrange παιχνίδι του. Σπουδαία περίπτωση, θείο-δώρο για την εθνική Σουηδίας της οποίας μπορεί να ηγηθεί πολύ γρήγορα.
Mario Hezonja (G/F-2.02-1995):Στις 4 Δεκέμβρη μιλήσαμε αναλυτικά για αυτόν και από τότε δίνει show, εκμεταλλευόμενος και τις απουσίες στην περιφερειακή γραμμή της Μπαρτσελόνα. Εδώ έκανε αυτά πέρυσι..
..φέτος θα κολλώσει? Αυτή τη στιγμή είναι στη πρώτη γραμμή του ροετέησιον του Πασκουάλ και ανταποκρίνεται περίφημα. Θα είναι επιτυχία για την Μπαρτσελόνα να τον κρατήσει στο Παλάου Μπλαουγκράνα την επόμενη διετία γιατί για παραπάνω δε το βλέπω. Αν και θα ήταν ιδανικός για να χτίσει επάνω του ο Πασκουάλ την Μπαρτσελόνα της επόμενης δεκαετίας, η Ευρώπη μάλλον είναι μικρή για να τον χωρέσει..
Ο Μαρκ Γκαρσία για τον οποίο επίσης γράψαμε τον Δεκέμβρη στη σελίδα μας, είναι μια πολύ καλή περίπτωση και ένας παίκτης επάνω στον οποίο μπορεί να επενδύσει η Μπαρτσελόνα. Αντιγράφω τον εαυτό μου και το σχόλιο μου από εκείνη την ανάρτηση προ 40 ημερών..
"Marc Garcia (1996-1.97-SG): Ιδιοκτησία της Μπάρτσα (συμβόλαιο
μέχρι το 2018), δανεικός στη Μανρέσα όπου έχει κερδίσει τις εντυπώσεις. Ο
Γκαρσία είναι ένας skinny (προς το παρών) wing με ανεπτυγμένα shooting
insticts που μπορεί να διαπρέψει σε μια ball-screen offense με την
ικανότητα του να ξεμαρκαριστεί και να εκτελέσει. Το release του δεν
είναι ιδιαίτερα γρήγορο (για την ακρίβεια ολόκληρος ο μηχανισμός γιατί η
απελευθέρωση του είναι καλή) όμως σουτάρει από ψηλά και ξέρει να
δημιουργεί τον χώρο του. Έχει περιθώριο να βελτιωθεί με τη μπάλα στα
χέρια (είναι προφανές ότι θα το κάνει άμεσα). Έξυπνος παίκτης. Αδύνατο
frame, χάνει στις επαφές όμως λατρεύω το agressiveness του όταν
"επιτίθεται στην άμυνα. Μακρύς, τον βοηθά να καλύψει τις αμυντικές
αδυναμίες του."
Εκτός του ότι υπάρχουν και άλλοι νέοι παίκτες που βγαίνουν από πίσω (Μαρτίνεθ, Ντράσκοβιτς κλπ.)σεαυτά τα ππαιδιά που σας παρουσιάσαμε προσθέστε και τους δύο 93αρηδες, Αμπρίνες και ΄Μάρκους Έρικσον. Τον Ισπανό φυσικά τον γνωρίζεται πλέον όλοι αφού είναι στάρτερ στη Μπάρτσα, όμως και ο Σουηδός (1.96) "πλάγιος" είναι καλή πάστα παίκτη. Εξαιρετικός σουτέρ με μεγάλη γκάμα στη περιφερειακή εκτέλεση (step back, fadeaway και τα ρέστα..). Τον νιώθει η αντίπαλη άμυνα, βγάζει ένα aggressiveness που της βάζει πίεση. Πρέπει να δουλέψει το κορμί του μιας και έχει αδύνατο frame που τον ταβανιάζει σε συγκεκριμένα κομμάτια του παιχνιδιού. Δυστυχώς το παιδί τραυματίστηκε και χάνει ουσιατικά τη φετινή σεζόν. Είναι όμως από τα χαρτιά στα οποία ποντάρει άμεσα ο Πασκουάλ μιας και ερχόταν από εξαιρετική χρονιά πέρυσι στη Μανρέσα (δανεικός, 11.2 πόντους-38% τρίποντο/94.1% στις προσωπικές σε 33 ματς) και ήταν στο πλάνο να μπεί στο ροτέησιον για φέτος..
Όπως βλέπεται γίνεται δουλειά πίσω από τη σκηνή του Παλάου Μπλαουγκράνα, σε όλα τα επίπεδα, ώστε να ετοιμαστεί η Μπαρτσελόνα της μετά-Ναβάρο εποχής. Οι Καταλανοί οργώνουν την Ευρώπη (μέχρι τη Σκανδιναβία έχουν ρίξει δίχτυα όπως είδατε) και σταδιακά ανεβάζουν τα νέα αυτά παιδιά στο rotation χωρίς να επηρεάσουν το αγωνιστικό status και τους στόχους της ομάδας τους που παραμένει ανταγωνιστική στο υψηλότερο επίπεδο του Ευρωπαϊκού μπάσκετ.. Και όπως σας είχα γράψει και νωρίτερα στη σεζόν, με τον Ναβάρο να κάνει σιγά σιγά το βήμα πίσω, ο Τσάβι Πασκουάλ γίνεται το "πρόσωπο του οργανισμού" και ως υπεύθυνος, πιστώνεται και την επιτυχία της παραγωγικής διαδικασίας με αυτά τα νέα παιδιά.
γεια χαρα τζιμαρα, ωραιο αρθρο κ ενδιαφερον! (θα βαρεθουμε να το λεμε πια)
φαινεται οτι η μπαρτσελονα βαδιζει σε καλα μονοπατια και παει σε πολυ καλο μοντελο. (θα μπορουσαμε να πουμε κ αντιστοιχο του παναθηναικου αλλα των μπλαουγκρανα ειναι πιο "universal")
γνωμη για τους μικρους εχω μονο για τον χακασον. αυτη η σιγουρια που εχει οπως λες κ συ με εκπλησει.
οπως και ειλικρινα ζηλευω τον τσαμπουκα του αμπρινες και του χεζονια. ΠΟΣΟ θα τους γουσταρα στην παναθα (θελω επιτελους να το δω και στους δικους μας αυτο. ο χαραλαμποπουλος πχ το δειξε στο εκτος ματς με φενερ αλλα τον θελω να το κανει ξανα και ξανα και ξανα- ο αγραβανης εχει εναν τετοιο τσαμπουκα που γουσταρω -που τον δουλευει ακομα βεβαια-αλλα δυστυχως ειναι στους απεναντι)
Αντιστοιχο πλανο εχει ο παναθηναικος; Για πες μου ποιοι πιτσιρικαδες απο τον Παναθηναικο παιζουν και εγω θα σου πω απο την Μπαρτσελονα. Ουτε για αστειο!!!
Πάντως και το ελληνικό μπάσκετ εξακολουθεί να βγάζει ταλέντα...Ταλέντα που έχουν μεγάλες δυνατότητες...Βέβαια οι δουλειές που γίνονται στις ακαδημίες μας είναι ελλιπείς...Απλά κοιτάς τα σωματικά προσόντα αυτών των παιδιών, τα συγκρίνεις με τα αντίστοιχα δικά μας και σε πιάνει απελπισία...Κοιτάς την ταχυδύναμη το άλμα και το σώμα του Χεζόνια και από την άλλη το σώμα και τα πόδια του Χαραλαμπόπουλου (βέβαια είναι λίγο μικρότερος)...Πάντως το ελληνικό μπάσκετ βγάζει ταλέντα...Σίγουρα όχι στον επαγγελματικό βαθμό που παράγονται εκεί αλλά βγάζει...Όλοι θυμούνται τον Ρούμπιο και τον Αμπρίνεζ σε ποσο μικρή ηλικία έπαιζαν ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ...Φυσικά υπάρχει και ένας κόουτς που πολλοί (κι εγώ μαζί) τον κορόϊδευαν στην αρχή της καριέρας του αλλά δείχνει να έχει μια πορτοκαλί μπάλα στο εγκεφαλογράφημα του...
Ο Χεζόνια είναι φαινόμενο Χρήστο. Αδικία να τον συγκρίνεις με τον Βασίλη. Πιο σωστό , όχι ηλικιακά αλλά σωματικά, θα ήταν να τον συγκρίνεις με τον Παπαπέτρου αμέσως μετά την επιστροφή του Έλληνα από την Αμερική.
Aν και εχω σε μεγαλη εκτιμηση τον πασκουαλ εντουτοις δε μου φαινεται για προπονητης που θα αναδειξει την πιτσιρικαρια και αυτο για εναν λογο,
οι συνεχεις αποτυχιες στην ευρωπη τον εχουν κανει αρκετα ανασφαλη!!!
σαφως και δεν ειναι αποτυχια να πας στο φ4 και να μην το παρεις αλλα
-οταν εχεις το μπατζετ της μπαρτσα καθε χρονο -παρουσιαζεις μια τοσο καλη εικονα μεχρι τον απριλιο -παρουσιαζεις το ασχημη εικονα στα φ4 με αποκορυφωμα το διασυρμο των 38-40π απο τη ρεαλ
ε τοτε προκειται για σερι αποτυχιων!!!
παμε παρακατω....
ο πασκουαλ εχει μαζεψει τοσους πιτσιρικαδες αλλα να αναδειξει καποιον δεν τον βλεπω!!!θεωρειται αναδειξη αυτη του χεζονια ισως?μπορει ναι μπορει και οχι!!!ο μικρος ειναι τεραστιο ταλεντο απλα!!!σ αυτες τις περιπτωσεις απλα αρκει να μην εισαι τυφλος για να μη δεις τι εχεις μπροστα σου.απλα τον βαζεις και παιζει τον παικτη!!!βοηθησε τον αμπρινες?σαφως και τον βοηθησε αλλα ας μη ξεχναμε οτι ο μικρος ηρθε μεταγραφη απο τη μαλαγα, οπου ειχε δειξει πολυ ελπιδοφορα πραγματα!!!σε καμια περιπτωση δε θεωρω λοιπον οτι οι αμπρινες-χεζονια βοηθηκαν απο τον πασκουαλ οσο καποιοι αλλοι παικτες απο τον ιβκοβιτς ή τον ιβανοβιτς στην καχα!!
μαζεψε λοιπον τοσους μικρους ο πασκουαλ αλλα δεν εχει χωρο να τους βαλει!!!στην πραγματικοτητα εχει χωρο αλλα φοβαται!!!εχει εξω μονιμα το ναβαρο, του ελειψε και ο ολεσον για κανα μηνα και αντι να παιξει με αμπρινες-χεζονια στο 2 πηγε και πηρε το τζακσον, τον οποιο ξεκινα και βασικο.....λες και αν δεν επαιρνε το τζακσον θα ειχε κατι να φοβηθει!!!
ο πασκουαλ μου δειχνει, εμενα προσωπικα, οτι νιωθει ασφαλης αν εχει γυρω του 15 παικταραδες.εχει τον τομιτς για παραδειγμα και παρολαυτα παει και πληρωνει τον κερεχετα για να παρει και τον πλαις, εναν πανομοιοτυπο παικτη!!!γιατι?γιατι σου λεει "οι δυο ειναι καλυτεροι απο τον εναν".
ετσι ερμηνευω εγω τον κοουτς πασκουαλ και γι αυτο το λογο δεν πιστευω σε αυτο το εγχειρημα.πιστευω οτι καποια στιγμη θα ξεδιπλωσει τα χαρισματα του στα επομενα φ4 και η μπαρτσελονα θα παιζει ως μπαρτσελονα και στα κρισιμα αλλα να φτιαξει μια νεα γενια αθλητων δυσκολο μου φαινεται.
πολυ ωραιο αρθρο εχω μια απορια ομως η μπαρτσελονα τοσους ξενους πιτσιρικαδες πως θα τους χωρεσει στο ροστερ???ποιο ειναι το καθεστως των ξενων στην ισπανια??? μια και μιλαμε για μικρες ηλικιες εχεις παρακολουθησει τον χρηστιδη του μαντουλιδη???μπορει να πρωταγωνιστησει στο μελλον με δεδομενο οτι το ελληνικο μπασκετ δεν βγαζει τοσο ευκολα καλους ψηλους οσο κοντους???
θα ηθελα καποια στιγμη ενα αφιερωμα στους ελληνες του ncaa...
Πολύ ωραίο θέμα. Αν στο κοντινό μέλλον, 5-6 χρόνια, η Μπάρτσα έχει εγκαθιδρύσει δυναστεία, να θυμηθούμε πως μερικά πράγματα έχουν εξήγηση. Κάτι ανάλογο είχε γίνει και στο ποδόσφαιρό της, όταν την εποχή που η Ρεάλ αγόραζε Ζιντάν & Φίγκο ο Βαν Γκάαλ μιλούσε για την αξία του φυτωρίου. Το δίλημμα "cantera o cartera", μετάφραση κάτι σαν "φυτώριο ή πορτοφόλι'. Και τη 10ετία που ακολούθησε η Μπάρτσα κατέκτησε, με τον δικό της τρόπο, στο πολύ πιο ανταγωνιστικό (από άποψης πλήθους υποψηφίων) ποδόσφαιρο, 3 Τσάμπιονς Λιγκ σε 6 χρόνια, με βάση τη Μασία: Μέσι, Τσάβι, Ινιέστα και λοιπούς. Αλλά, Τζιμ, υπάρχει μια λεπτομέρεια που κάνει μεγάλη διαφορά: η Μπάρτσα κι η Ρεάλ είναι ενιαίο κλαμπ, δεν υπάρχει ΠΑΕ & ΚΑΕ. Η διοίκηση είναι ενιαία και καθώς τα έσοδα και των δύο στο ποδόσφαιρο είναι κολοσσιαία, έχουν την πολυτέλεια όχι μόνο να διαθέτουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο τμήμα μπάσκετ (που για το σύνολο των εσόδων του κλαμπ είναι αμελητέο ποσοστό), αλλά και μερικά εκατομμυριάκια για την ακαδημία του μπάσκετ. Φαινόμενο ανάλογο σε μικρογραφία ίσως γίνει μελλοντικά η Μπάγερν, το μπάσκετ της οποίας επίσης λειτουργεί με ένα αμελητέο ποσοστό των εσόδων του ποδοσφαίρου. Αλλά όταν τα έσοδα του ποδοσφαίρου έχουν πλέον προοπτική να πάνε στο 1 δισ. ευρώ ετησίως, καταλαβαίνει κανείς τι μέγεθος είναι ακόμη και το 1%... Κι από αυτή την άποψη, σε σύγκριση με Μπάρτσα (που ήταν πάντα προσανατολισμένη στο να φτιάχνει παίκτες) & Ρεάλ (που ήταν πάντα προσανατολισμένη στο να αγοράζει ακριβά έτοιμους παίκτες), οι ελληνικές ομάδες είναι, μακροπρόθεσμα, καταδικασμένες να μείνουν πίσω. Μια, δυο, τρεις, οι Ισπανοί θα αποκτήσουν - η Μπάρτσα ήδη πάει προς τα εκεί - το πάνω χέρι και στο knowhow. Επειδή, βεβαίως, το μπάσκετ εδώ έχει πια βαθιές ρίζες, είναι βέβαιο πως κι εμείς θα κρατηθούμε καλά. Όσο, βέβαια, υπάρχουν κι οι 2 οικογένειες να συντηρούν ομάδες τέτοιου μπάτζετ με μηδέν ανταποδοτικότητα...
Έχει μαζευτεί πολύ ταλέντο στην Barca! Όσο για τον Χεζόνια είχα καιρό να δω παίκτη σε αυτήν την ηλικία να ανταποκρίνεται τόσο καλά σε αυτό το υψηλό επίπεδο και μάλιστα με διάρκεια. Δυστυχώς για εμάς του ευρωπαϊκού μπάσκετ και μάλλον ευτυχώς για τον ίδιο σύντομα θα κάνει το υπερατλαντικό ταξίδι.
Απο Ρεάλ μεριά τι γίνεται ?? Είδα ένα κυπελλάκι πανηγύριζαν τις προάλλες οι μικροί των ακαδημιών.
50 πιστοί ήμασταν και ναι, μας κέρασε ο Δημήτρης κρουασάν και νερό από το περίπτερο. Η απόφαση θα βγει υπέρ μας και θα το δεις. Ο Δημήτρης αυτό μας είπε! Robot13
Ρε φιλε, εγραψες Goodys και μ' εκανες να θυμηθω μια ιστορια εδω και πολλα χρονια.
Ερχομαι Αθηνα απο το εξωτερικο και παω να δω τον αδερφο μου στα βορεια προαστεια. Κανουμε βολτα στην Κηφισια και καταληγουμε στο Goodys. Φατσα καρτα μεσα ο Ρατζα με φορμα του ΠΑΟ να καταβροχθιζει τα burger το ενα μετα το αλλο. Σκεφτομουν τοτε, ειναι δυνατον επαγελματιας αθλητης να τρωει σε fast-food?
Κατα συμπτωση, κι εφετος τα Χριστουγεννα που ηρθα Αθηνα, πετυχα παλι σε μπασκετανθρωπο του ΠΑΟ. Κυριακη βραδυ και η βαλιτσα μου δεν φτανει μαζι μου. Μου λενε στο αεροδρομιο θα φτασει αυριο οποτε λεω ας διανυκτερευσω στην Αθηνα κι ερχομαι να την παρω αυριο. Κλεινω δωματιο σε γνωστο "παλιο" ξενοδοχειο των Β.Π. (οπου απ' οτι εμαθα εκ των υστερων συνηθως μενει και η ποδοσφαιρικη ομαδα του ΠΑΟ).
Το πρωϊ κατεβαινω για πρωϊνο και μπαινοντας στο χωρο, φατσα-καρτα απεναντι ο Ντουσκο (ενας ειναι ο Ντουσκο!) παιρνει πρωϊνο συν γυναιξι και τεκνοις (ενα). Ντυμενος με τη φορμα του ΠΑΟ, μου εδωσε την εντυπωση πολυ καθως πρεπει ατομου. Απο κοντα δειχνει ατομο που εμπνεει σεβασμο και εχει υπερβολικη αγαπη στην κορη του. Παρατηρησα οτι μιλουσαν μονο ισπανικα. Ειναι Ισπανιδα η γυναικα του?
Γυρω στις 9:30 ο Ντουσκο εφυγε για τη δουλεια αφηνοντας τη γυναικα του και την κορη του στο ξενοδοχειο. Θα ηταν ψεμα αν ελεγα οτι δεν μου δημιουργησε την απορια αν ο Γιαννακοπουλος δεν του εχει βρει ακομα σπιτι και τον εχει μονιμα στο ξενοδοχειο για καποιο λογο.
οι οπαδοι του ολυμπιακου μαζευτηκαν οταν επρεπε την ιδια μερα μετα τον προημιτελικο και δεν τους κερασε οι αγγελοπουλοι αλλα αυτοι κερασαν τον αγγελοπουλο μια απολυση-παραιτηση χωρις να δωσουν αποζημιωση οι προεδροι. ΗΘΟΣ
Η Ξεφτιλα των γαυρων δεν εχει τελειωμο ζητανε να παρουν το παιχνιδι στα χαρτια,καταφεραν να δικασουν τον Παναθηναικο με νομο της Εοκ ενω ολες οι ομαδες της Α1 δικαζονται με κανονισνους του Εσακε.Αυτοι ειναι, λαδωσαν,μαγειρεψαν,πετυχαν, και τωρα νομιζουν οτι θα αδικηθουν αν τυχει και χασουν το παιχνιδι και στα χαρτια.Εχουν καταπατησει ολους τους νομους στο ποδοσφαιρο ολοι οι προεδροι τους εχουν κατηγορηθει για κακουργηματα απο Κοσκωτα,Σαλιαρελη,Κοκκαλη,Μαρινακη κυκλοφορουν ελευθεροι χωρις ηθος και περιορισμο.Παρ'ολα αυτα εχουν το θρασος να το παιζουν και αδικημενοι.Ξεφτιλα,Θεε μου σε ευχαριστω που δεν με εκανες γαβρο.Υ,Γ Ερωτηση, οταν μαζευτηκαν εξω απο το Σεφ και εδειραν τους παιχτες τους,αναγκασαν τον προπονητη να φυγει αρον-αρον χωρις αποζημειωση οι αφες, τους πληρωσαν αμεσως η περιμενουν να δουν στο τελος της χρονιας πως θα παει το πραμα να τους πληρωσουν μια και καλη.
μα το κυπελλο ειναι διοργανωση της εοκ τι σχεση εχει η νομοθεσια του εσακε??? εννοειται οτι στο κυπελλο ισχυουν οι κανονισμοι της εοκ μαλλον δεν τα εχεις υπολογισει τοσο καλα...
Το κύπελλο από το 2003 εχει περάσει στονεσακε για τα επαγγελματικα σωματεία ήτοι της α1..πρόσφατα ο παπαθεοδωρου της Κηφισιάς δικαστηκε σύμφωνα με το πειθαρχικό δίκαιο του εσακε για παράπτωμα σε αγώνα κυπέλλου... Επιτέλους διαβάστε λιγάκι και μετά γράψτε...
σιγα μην διαβασουν και να διαβασουν κανουν οτι δεν καταλαβαινουν.Ο Παπαθεοδωρου κριθηκε με τους κανονισμους του Εσακε για τον αγωνα κυπελλου.Δυο μετρα και δυο σταθμα,δικαζουν κατα πως τους συμφερει.
αμπρινες τον ειδαμε ηδη στην εθνικη στο παγκοσμιο χεζονια τον βλεπουμε παιζει euroleague ερικσον θα τον δουμε σιγουρα γιατι εδειξε πολλα πριν απο τον τραυματισμο του
με αυτους τους 3 και με καλες επιλογες αμερικανων πας για μεγαλα πραγματα
Ας με συγχωρήσουν τα redplanet και greenhoops κλπ που αλλάζω θέμα αλλά είδε κανείς το χθεσινό ματσάκι των Μπακς στο Λονδίνο; Λόγο ώρας ήταν το πρώτο παιχνίδι NBA που είδα μετά από μπόλικα χρόνια.
Όσοι το είδαν μπορούν να απαντήσουν αν ήταν ένα τυπικό παιχνίδι των Μπακς όσων αφορά τουλάχιστον τον Γιάννη; Μου έκανε τρομερή εντύπωση η μη συμμετοχή του στην επίθεση όχι μόνο στις προσπάθειες που έπαιρνε αλλά στις περισσότερες φάσεις η μπάλα ούτε καν πέρναγε/γύρναγε από αυτόν σε πάσα. Πολλές φορές ήταν απλά ακροβολισμένος στις γωνίες σαν κλασσικός σουτέρ που (δεν) είναι και κοιτούσε. Εντολή προπονητή; Ατολμία Γιάννη; Ατομιστία του Knight; Έτσι παίζεται το παιχνίδι στο NBA; Τι να πω...
Κοιτα, απο τη στιγμη που το παιδι δεν εχει σουτ μην περιμενεις να παρει και πολλες προσπαθειες στην επιθεση. Υπαρχουν αλλοι καλυτεροι σουτερ στην ομαδα. Αντε κανενα αιφνιδιασμο, κανα follow, αυτα ειναι για το Γιαννη.
Παντως εμενα με συγκινησε χτες, οχι μονο για το οτι επαιξε καλα, αλλα κυριως γιατι οταν τον ειχε το BT Sport σε μινι-συνεντευξη μετα το παιγνιδι, μιλουσε τα Αγγλικα με τελεια ελληνικη προφορα!. Σε τελεια αντιθεση με τα Ελληνοαμερικανακια που δεν ξερουν γρι Ελληνικα.
To kill bill δεν είναι τυχαίο... Τρομερή εκτέλεση,άλλη μία,που τα τελευταία 3-4 χρόνια έχει καταντήσει το στανταράκι της εβδομάδας στην Ευρωλίγκα να σκοτώνει τους αντιπάλους του στο τέλος...
Κατά τ'άλλα δυσκολεύτηκε πολύ ο Οσφπ να βάλει τη μπάλα στο καλάθι,αλλά με φοβερή μέρα στα 3ποντα και καλή άμυνα και πάλι έκλεψε το παιχνίδι.Εφόσον ο Ομπράντοβιτς καταφέρνει και σταθεροποιεί σε τέτοιο καλό επίπεδο την άμυνα του η Φενέρ αρχίζει να κοιτάει ψηλότερα.Ακόμα έχει απίστευτα μεγάλο δρόμο να διανύσει,αλλά μπορούμε να μπούμε ότι πλησιάζει σε μια πορεία βελτίωσης σε καλό σημείο μέσα στη σεζόν...Αυτός ο Γκούντελοκ(φονικά χέρια) τι θα ακούσει για εκείνη την επιλογή στο 1 λεπτό...
Απίστευτα μεστός ο Λοτζέσκι,ίσως το καλύτερο του παιχνίδι με τη φανέλα του Όσφπ,σίγουρα MVP.
ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΣΦΠ ΦΕΤΟΣ, ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΣ...ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΤΟ ΤΡΙΠΟΝΤΟ ΧΑΙΡΕΤΑΙ...
ΠΑΝΤΩΣ Ο ΟΣΦΠ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ...ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (ΛΑΦΑΓΙΕΤ) ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΥΛΟΣ...
ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ 3-0 ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΦΕΝΕΡ ΣΤΟ Β'ΓΥΡΟ ΜΕΣΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ-ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑΜΕΙΟ...
ΦΙΛΙΚΑ, ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
ΥΓ: ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΘΡΟ ΤΖΙΜ...Ο ΠΑΣΚΟΥΑΛ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΠΑΡΤΣΑ ΓΙΑΤΙ ΧΤΙΖΕΙ ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΜΠΑΡΤΣΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ...ΔΕΙΓΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Γεια σου Ζεν,ισχύει δυστυχώς για Όσφπ φέτος ότι θα εξαρτηθεί πολύ από το περιφερειακό σουτ(κάτι που λέγανε πολλοί πέρσι και πρόπερσι αλλά κατ'εμέ δεν ίσχυε) γιατί πλέον βάζει άλλες προτεραιότητες και έχει άλλες δυνατότητες. -Παίζει πολύ πιο πιεστική άμυνα,δίνει εκεί την προτεραιότητα και δεν ψάχνει τους αιφνιδιασμούς τόσο πολύ,δηλαδή παίζει σετ και πάει σε πολλά σουτ. -Ο Σφαιρόπουλος δεν έχει τα καλύτερα δείγματα γραφής στο επιθετικό χτίσιμο,είναι κάπως περιορισμένο το playbook. -Κατευθύνεται αρκετά σε post game(παρά την σχετική ανυπαρξία πολλών παικτών να το κάνουν συνεπώς και με διάρκεια) και παιχνίδι μέσα-έξω. -Ο Σπανούλης είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος,έχει χάσει σε εκρηκτικότητα,δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο playmaking(όπως είχα επισημάνει με το παιχνίδι Γαλατά στο ΣΕΦ ότι μπαίνει σε πιο passive mood με την έλευση νέου κόουτς) και συνεπώς δεν αποτελεί την τεράστια πηγή φάσεων κοντά στο καλάθι με ρήγμα στην άμυνα. Η κατάσταση φέρνει κάπως σε Πάο Πεδουλάκη(αν και ο Όσφπ είναι πολύ πιο mobile και πολυπρόσωπη σε επιλογές και γκαρντ επιθετικά) από αυτή την άποψη. Εννοείται έχει δρόμο ο Ολυμπιακός,απλά η πορεία του και η σοβαρότητα του δείχνει ότι το θέμα πρόκριση θα τον ανησυχήσει μόνο αν πάνε πολλά πράγματα στραβά στη συνέχεια..
ΥΓ.Και επειδή παρέλειψα το θέμα,εξαιρετικό άρθρο Τζιμ. Να συμπληρώσω ότι οι Καταλανοί κατευθύνονται στον ίδιο άξονα και στην δόμηση του τωρινού τους ρόστερ κοιτάζοντας παίκτες στο ηλικιακό gap 23-27 με σκοπό να κρατήσει έναν κορμό με αυτούς που θα διαλέξει ο Πασκουάλ(θυσιάζοντας-αν μπορείς να το πεις τη στιγμή που παραμένει ανταγωνιστική τοπ και δεν ξέρεις πως μπορεί να εξελιχθεί η χρονιά- στην τελική 1-2 χρονιές) και φέρνοντας από πίσω τους ανω-αναφερόμενους να χτίσει μια ομάδα που θα μπει σε αυτή τη φιλοσοφία,θα μεγαλώσει και θα μάθει να παίζει μαζί σε αυτή την κατάσταση. Απλά να σταθώ στο κομμάτι ΈΝΤΑΣΗ το οποίο είναι κάτι που θα πρέπει να δώσει πολύ έμφαση ο Ισπανός κόουτς. Τα τελευταία χρόνια εκτιμώ πολύ το έργο του στην ομάδα,ακρίβεια σε half-court execution,ομαδική άμυνα και σοβαρή δόμηση και δουλειά,αλλά η ομάδα όταν έρχεται η κρίσιμη στιγμή χάνει τις μεγάλες μάχες ίσως έχει δώσει υπερβολική έμφαση σε τεχνική λεπτομέρεια(πχ.ακριβεια στα σκριν,χρόνους εκτέλεσης και plays) και χάνει σε ταχύτητα,ένταση,intangibles-κομμάτια που τα τελευταία χρόνια είναι τα καθοριστικά την κρίσιμη ώρα.
Εισαι υπερβολικος. Απο την αλλη μπορει να σε δικαιολογησει κανεις αν εισαι Παναθηναϊκος και τον ειχες εικονισμα. Ο Ζοτς ηταν και ειναι ο καλυτερος προπονητης στην Ευρωπη. Ομως ειναι ξεκαθαρο οτι τα τελευταια δυο χρονια βρισκεται σε αμηχανια. Ειδικα φετος ειναι πιο ξεκαθαρο. Υπαρχουν βραδιες που η ομαδα του παιζει σεμιναριακο μπασκετ (κυριως επιθετικα) κι αλλες που χανει τη γη κατω απο τα ποδια του ακριβως επειδη ο ιδιος δε μενει πιστος στις αρχες του. Η αποψη μου ειναι οτι στη Φενερ θελει και δε θελει να ειναι. Κι οταν δε δινεσαι 100% σε αυτο που κανεις εχεις το αποτελεσμα που περιεγραψα. Καλα τα λεφτα αλλα νομιζω οτι εκανε λαθος που εφυγε απο τον Παναθηναϊκο. Ηταν πολλα χρονια εκει, ειχε συνηθισει, δυσκολευεται να προσαρμοστει στο νεο περιβαλλον.
Αυτος ο χρονος που ο Ζοτς εμεινε εκτος δουλειας φαινεται να τον εχει αφησει πισω σε διαφρους τομεις. Δεν ειναι μονο το μπασκετ που παιζει η Φενερ ειναι και η στελεχωση.
Εγω δεν μπορω πως σκεφτηκε ο Ζοτς να παιζει με τετοιους δεινοσαυρους ψηλους στην επιθεση και μαλιστα τρεις (Ερντεν, Σαβας, Ζοριτς)!
Τα σημαδια δειχνουν οτι χωρις Διαμαντιδη/Μπατιστ και πικ-εν-ρολ οι καιροι τον εχουν ξεπερασει.
Η αποψη μου ειναι οτι η στελεχωση δεν εχει και τοση σημασια. Οχι σε σχεση με τον Ομπραντοβιτς μονο, γενικως. Ενας τοπ προπονητης βρισκει τροπους να ξεπερασει τις ανορθογραφιες της στελεχωσης ειτε με προσθηκες ειτε αλλα μεσα (βοηθειες, χρηση ζωνων κλπ). Νομιζω οτι το προβλημα του δεν ειναι τεχνικο. Περασαν τα χρονια, μπορει και το κινητρο να μην εξισου ισχυρο. Κανεις δεν μπορει να ξερει τι φταιει ακριβως. Παντως η δουλεια που εχει κανει στη Φενερ δεν ειναι και τοσο κακη. Αντιθετως. Απλως δεν μπορει να φτασει στο επιπεδο που τον εχουμε συνηθισει. Διαμαντιδη και Μπατιστ δε θα ξαναβρει. Αν ψαχνει αντιστοιχους για να ξαναπαιξει οπως επαιζε καλυτερα να παρει συνταξη.
Συμφωνω οτι ενα ως ενα βαθμο η στελεχωση ισως να μην εχει τοση σημασια γιατι σχετιζεται και μ' αλλους παραγοντες (μπατζετ, παιχτες ελευθεροι κλπ.). Ομως το μπασκετ που παιζει η Φενερ μοιαζει τοσο κακοτεχνία που δεν μπορεις παρα να αναρωτηθεις τι θα μπορουσε να κανει λιγο διαφορετικη στελεχωση.
Ειναι φανερο οτι ο Ζοτς ψαχνει εδω και δυο χρονια μηπως και βγαλει τον νεο Μποντιρογκα αλλα δεν του καθεται. Δοκιμασε με Πρεζιλτς στην αρχη, μετα δοιμασε τον περυσινο Μπογκντανοβιτς, κι εφετος ελπιζει οτι ο Μπιελιτσα μπορει να ειναι αυτος με τον (νεο) Μπογκντανοβιτς να συνδραμει ως πολυεργαλειο για ολες τις δουλειες και τον Γκαουντλοκ να τραβαει το σκορ. Αλλα οι μεγαλες ομαδες κρινονται σε μεγαλο βαθμο κι απο τον παγκο τους κι εκει ειναι γυμνος.
καλησπερα στην παρεα.....για να μην παρεξηγηθω πιστευω οτι ο ζοτς μακραν του δευτερου ειναι ο καλυτερος προπονητης ολων των εποχων στην ευρωπη.....ΟΜΩΣ....οπως λεει ο φιλος πιο πανω εχει αρχισει η κατηφορα πλεον .......οπως εδωσε παρα πολλα στον παναθηναικο ο ομπραντοβιτς πηρε απο τους γιαννακοπουλους επισης παρα πολλα......πουθενα δεν θα βρει το κλιμα του παναθηναικου,πουθενα δεν θα βρει τα τεραστια μπατζετ που επι χρονια του διναν παυλος και θανασης.......ισως ειναι αιρετικη η αποψη μου αλλα πιστευω οτι την δεδομενη στιγμη που αποχωρησε απο την ομαδα,οταν δηλαδη εβλεπε να ρχοντα δυσκολα χρονια δεν φερθηκε σωστα στον παναθηναικο...θα μπορουσε ενα δυο χρονια να μεινει και στη συνεχεια να παει αλλου...αλλα το χρημα ειναι παρα πολυ γλυκο και πλεον δεν υπαρχει εδω.......οσο βοηθησε να χτιστει ο μυθος του εξαστερου ο ζοτς αλλο τοσο βοηθησε ο παναθηναικος να χτιστει ο μυθος του σερβου Υ.Γ και χωρις ζοτς και χωρις ντουντα(ο ενας εχει κατι σαν ομαδα,ο δευτερος μια ομαδα απλα καλη ομαδουλα) μια χαρα παμε,ωραιο μπασκετ βλεπουμε και κανεις μα κανεις δεν θελει αντιπαλους τους ελληνες........αυτες οι δυο ομαδες με τα τοσα λεφτα που χουν ριξει τους παικταραδες αξιζαν να διεκδικησουν την ευρωλιγκα σε ενα τελικο.......stonerook
Simera eida ton agwna PAO - ZALGIRIS. Eimai o monos pou vlepei oti oso perna o kairos i omada xeiroterevei anti na kaliterevei? Episis, iparxei atomo se afti ti xwra pou pistevei oti o Diamantakos mporei na kanei kariera sto basket?
Με τι συγκρινεις το χθεσινο Παναθηναικο; Αν τον συγκρινεις με 1-2 παιχνιδια που του εβγαιναν ολα τοτε ναι, ηταν χειροτερος. Αν τον συγκρινεις με το διαστημα που εκανε κοιλια ηταν καλυτερος. Οσο για το Διαμαντακο, σου θυμιζω οτι κανει καριερα (και μαλιστα επαιξε στην Εθνικη) ο Καββαδας. Αφου εγινε αυτο ολα ειναι πιθανα.
Ο Διαμαντάκος έχει το πιο άσχημο στυλ τρεξίματος που έχω δει ποτέ σε άνθρωπο. Κατά τα άλλα Center-Δεινόσαυρος να παίζει ξύλο να μαζεύει ριμπάουντ να βάζει κανά χουκ και να μπάζει στην άμυνα... μπορεί να το κάνει
Καλημέρα Τζιμ και παρέα. Αφού πω πως ο 77 μας λείπει και προσωπικα θέλω να ξαναρχίσει να γράφει, να πω πως ευχαριστήθηκα τις νίκες των ομάδων μας, κι ας με άφησε η διάδοχος να δω μόνο το 2ο ημίχρονο του ΟΣΦΠ... Θα διαφωνίσω με τα σχόλια του Παπαδογιάννη πως ο Σπανούλης δίδαξε τον Μπογκτάνοβιτς κλπ, του έκανε ένα κλέψιμο και τον υποχρεώσε σε ένα μπρος-πίσω που φάνηκε ποιος θα είναι ο επόμενος μεγάλος γκαρντ στην ευρώπη.. Πολύ πιεστική άμυνα η Φενέρ στο 3ο δεκάλεπτο, τρικυμμία στον ΟΣΦΠ, αλλά μπήκαν τα σουτ και νίκησε. Από όσο κατάλαβα ο ΠΑΟ κέρδισε άνετα, μεγάλη ατυχία το τραυματισμός ΜΚΦ, να δω τώρα τους μικρούς να βγαίνουν μπροστά, μακάρι να μπορούν.
Θέλω όμως το σχόλιο των παιδιών που είναι πιο ειδικοί, ρε σεις, πως ορίζεται η ασσίστ πάσα στο ΝΒΑ; Δηλαδή αν εγώ κάνω από το τρίποντο πάσα στο σέντερ που με 3 προσποιήσεις βάζει καλάθι, θα μου αναγνωρίσουν την πάσα ως ασσιστ; Θα τρελαθώ... Καλη επτυχία στις ομάδες μας την άλλη βδομάδα, μην ασχολείστε με αθλιότητες και χαρτοπόλεμους προέδρων-οπαδών, και πηγαίνετε να ψηφίσετε την Κυριακή.
Σουτ μετά από πάσα χωρίς ντρίμπλα στην Ευρώπη η ασίστ... Στο NBA μετριέται και μετά από ντρίπλα πάντα για την περίπτωση των lay-up/Καρφώματος. Γενικά πάντως είναι δύσκολη έως αδύνατη η σύγκριση στατιστικών κατηγοριών NBA και Ευρώπης. Κάποια στιγμή είχα δει μια ενδιαφέρουσα μελέτη (ίσως ήταν και μέσα απο link που ανέβασε κάποιος φίλος σε αυτό το blog) που με βάση τα στατιστικά κορυφαίων ευρωπαϊων παικτών προσπαθούσε να κάνει αναγωγή στα νούμερα που θα είχαν σε μια πιθανή καριέρα στο NBA.
Καλημέρα Jim και υπόλοιποι Θα ήθελα να ρωτήσω για το ύψος της αμοιβής των γηγενών Ρώσων παικτών(Βοροντσέβιτς,Φριτζόν,Κριάπα) και γενικότερα των Ανατολικών(π.χ Γκαίλιους). Χτες,άκουσα καλά; Το πουλέν μου ο Δημήτρης Χατζηγεωργίου,προσφώνησε τον Γιάνις Μπλουμς σαν ΟΡΛΑΝΤΟ ΜΠΛΟΥΜΣ;;;;;;;;;
πολλη μεγαλη νικη χθες του οσφπ.μεγαλυτερη αξια απο τη νικη το γεγονος οτι αντιπαρηλθε καποια κακα διαστηματα και ξαναμπηκε στο παιχνιδι!!!φονιας ο λοτζεσκι αλλα ο σπανουλης στο τελος εδειξε γιατι παιρνει τετοια συμβολαια!!!τους πεταξε μια χειροβομβιδα (βαλτε και τις 3 βολες στο φαουλ) στο τελος και τους εκλεισε το σπιτι και μαλιστα σε μια βραδια που δεν ηταν καλος!!!ετσι ειναι οι μεγαλοι παικτες....σε αντιθεση με το γκουντλοκ που το παλευε, το παλευε αλλα σπανουλης δεν ειναι και ουτε θα γινει. μεγαλη νικη του οσφπ που του δινει το δικαιωμα, αν και ειναι νωρις, να συνεχισει να παλευει , οχι απλα για την προκριση αλλα και για το πλεονεκτημα!!! συνεχιζω ομως παρολαυτα να μην πιστευω τον οσφπ.αν και εφερε μια νικη σε μια εδρα ενος εκ των φετινων φαβορι θεωρω οτι η ελλειψη ποστ παιχνιδιου, η μετριοτητα των σλουκα-μαντζαρη- λαφαγιετ και η ηλικια του σπαν θα αποβουν εμποδια στη συνεχεια.
ο παο επαιξε καλα και αναγκασε μια καλη αλλα απειρη ομαδα να παραδοθει σχετικα ευκολα στο οακα!!δε χρηζει κατι περισσοτερου σχολιασμου για το χθεσινο ματς.επρεπε να κερδισει και κερδισε!!να πουμε τι?για τον παππα που επαιξε καλα?ας δειξει πρωτα μια καποια σταθεροτητα και συνεπεια και τα ξαναλεμε....
με λουκα off το πραγμα αρχιζει και ζοριζει επικινδυνα.το πώς θα ανταποκριθει απο δω και περα η ομαδα ειναι αγνωστο!!!και ειναι το προγραμμα τετοιο στον α γυρο που ο παο πρεπει να τσιμπησει οπωσδηποτε αλλες 3 νικες (νικες στο οακα με γαλα και αστερα και διπλο στην αλμπα) για να εχει ελπιδες για την προκριση!!!
το θετικο για τον παο ειναι οτι μεχρι τωρα στο τοπ16 εχει ξεκινησει καλα και μιλαω βασει αποδοσης!!!επαιξε με 2 κορυφαιες ομαδες και μια μικρομεσαια εχοντας αρκετα καλη αποδοση.αυτο κραταω εγω για τη συνεχεια, η οποια πλεον για τον παο ειναι πολλη δυσκολη!!!
υ.γ μην πυροβολειτε τον πιανιστα (ζοτς).το οτι εχει πικρανει πολυ κοσμο δε σημαινει οτι πρεπει τωρα ολοι να τον λοιθοβολουν, τωρα που ειναι στα ζορια!!!και τους παναθηναικους πικρανε φευγοντας πανω στα δυσκολα, χωρις φυσικα να ξερουμε τι εχει συμβει στο παρασκηνιο, και τους ολυμπιακους πικρανε με τη δυναστεια που δημιουργησε αλλα αυτο δε σημαινει οτι ολοι τωρα πρεπει να ξεσπαθωσουν εναντιον του!!!λυσσαξε χθες ο καρυδας με την παρτη του με το μανουσελη να γελα με τις παπαριες που ελεγε ο δημοσιογραφος!!! ας περιμενουμε πώς θα εξελιχθουν τα πραγματα και μετα λεμε αν ο ζοτς ειναι παρωχημενος ή οχι γιατι η αγαπημενη συνηθεια του σερβου ειναι να αποστομωνει στο τελος κατι τυπους σαν το καρυδα.... λενε ολοι φετος "μα δεν εχει πλει μεικερ" , οπως ελεγαν το 2011 "μα δεν εχει πλει μεικερ πισω απο το δδ, πού παει?"!!!!αφου πιστευει ο ζοτς οτι με πρελντζιτς, χικμαν, σιπαχι και μπιελιτσα θα την κανει τη δουλεια του, εμενα προσωπικα μου φθανει και περιμενω απλα το αποτελεσμα για να κρινω και οχι μεσουσης της σεζον!!!
Καλημέρα παιδιά -Μεγάλη νίκη ΟΣΦΠ σε ενα παιχνιδι που συνολικη μπορει να μην ηταν τελειο αλλα ειδαμε μεγαες φασεις απο Βεσελι - Μπογνταν απο τη μια και Σπαν - Λοτζετσκι απο την αλλη.πραγματικα μαστερκλας φασεις απο σπουδαους αρτιστες του μπασκετ. Μεγαλο προσον για τον ΟΣΦΠ η ικανοτητα του Σπαν και του Ματ να καθαριζουν τα μακρινα ριμπαουντ που του εδωσε οτι εχανε λογω των κορμιων που δεν εχει.Επισης η τριαδα Πριντ-Ματ -Νταρντεν δινει ασφαλεια που δεν την ειχε πριν και σε αμυνα και σε επιθεση.Και οι δυο ομαδες εβαλαν αρκετες δυσκολιες στον αντιπαλο στην αμυνα,νομιζω οτι εν τελει κρίθηκε στο χαμηλό ταβάνι του Γκαουντλοκ. Ο Ζοτς εχει μια πολυ ταλαντουχα ομαδα (ειδικα οι Σερβοι του και ο Βεσελι ειναι αστερια ,αυτο δε το συζηταμε) αλλα ειναι λιγο παραδοξο για την ιστορια του να εχει δωσει εν λευκω το παιχνιδι, ειδικα στα κρισιμα σημεια σε εναν Αμερικανο με σχετικα λιγοστες παραστασεις στο ΤΟΠ επιπεδο.Αυτο ειναι κυριως το γιατι εκπλησει αρνητικα φετος για μενα Ο ΟΣΦΠ θεωρητικα με εναν ξυλοκοπο πανω απο 2.10 που να εκανε τα βασικα για 10-15 λεπτα,θα ηταν υπερπληρης.Δε νομιζω παντως να κανει αλλαγη στο ροστερ τη συγκεκριμενη στιγμη.
Ο ΠΑΟ δε μου αρεσε πολυ χτες αν και ειχε την διαθεση -οδοστρωτηρα που εχει φετος στο ΟΑΚΑ.Μεγαλη η ατυχια με Μποχωριδη που χτες θα ειχε χρονο απεναντι στους ασταθεις Αμερικανους της Ζαλγκιρις. Δε μου αρεσαν α)τα πολλα λεπτα του Διαμαντιδη ειδικα οταν το παιχνιδι εχει κριθει στο 25' β)Τα λαθη και η χαλαρη διαθεση τον Παππα - Σλοτερ που γενικα ηταν καλοι γ)η χρησιμοποιηση των μικρων στο συγκεκριμενο σημειο που ειναι σαν να τους λεει οτι δεν τους εμπιστευεται και δε προαγει την εξελιξη τους δ)η παρουσια των μικρων αν και με τις συνθηκες που επαιξαν δεν μπορουσαν να κανουν πολλα παραπανω.
Συμεριζομαι τις ενστασεις του φιλου παραπανω για μπασκετοσυνη του Διαμαντακου (τον εχω δει live με τις μικρες εθνικες) κυριως αγχωνομαι με τον τροπο που δεν ελεγχει το μεγαλο του σωμα μεσα στο γηπεδο και φαινεται να μην εχει καθολου παιχνιδι με τη μπαλα στα χερια.Ο Παπαγιαννης παρα την ηλικια ειναι σαφεστατα μεγαλυτερη μπασκετικη αξια αλλα δεν μπορω να κρινω ποιος ειναι πιο ετοιμος η ποος δουλεθει παραπανω για αυτα τα λιγα λεπτα.
ΣΤο θεμα ΜΚΦ αν ειναι θλαση σε 15 μερες λογικα θα μπορει να παιξει αλλιως ο ΠΑΟ εχει μια θεση ξενου που μπορει να ενεργοποιησει μετα απο 3 αγωνιστικες,παντως με φορμαρισμενο Γκιστ κατι τετοιο δε το βλεοω σερ αυτο το σημειο πολυ σκοπιμο
ο διαμαντιδης στο 2ο ημιχρονο επαιξε λιγοτερο απο 8 λεπτα και συνολικα 25.52 που δεν το λες και πολυ χρονο... ο διαμαντακος ο μονος τομεας που ειναι εξαιρετικος ειναι με την μπαλα στα χερια αφου εχει πολυ καλες κινησεις με πλατη το απεδειξε και με την εθνικη νεων το καλοκαιρι.
Η μεγαλυτερη ηττα που εχει υποστει φετος η ζαλγκιρις στην διοργανωση ηταν με 13 ποντους και ο παναθηναικος την κερδισει με 19 ενω θα μπορουσε αν δεν χαλαρωνε στο τελευταιο τριλεπτο να την κερδισει και με πανω απο 25...
Δήλωσε χθες ο Ζοτς: Το παιχνίδι πήρε διαφορετική τροπή στο τέλος, καθώς οι διαιτητές δεν έδωσαν το φάουλ που έγινε πάνω στον Ζήση στα 17'' πριν το τέλος του ματς. Του έγινε πεντακάθαρο φάουλ, αλλά οι ρέφερι δεν το σφύριξαν. Πάντα οι μικρές λεπτομέρειες παίζουν ρόλο στην εξέλιξη ενός ματς, ειδικά όταν αυτό κρίνεται στο τέλος. Τι λες ρε παιδάκι μου, σε αδίκησε η διαιτησία... Μου φαίνεται βγαίνουν τα μαντήλια για το κούνημα..
ενω τους γαυρους μια χαρα τους δινουν σφυριγματα παντα στα δυσκολα, με τοση αμυνα χτες και πηραν περισσοτερες βολες και λιγοτερα φαουλ σε εκτοw εδρας μαλιστα παιχνιδι.Το ακουσαμε και αυτο,¨" ο Ζοτς ηταν μεγαλος γιατι τον ευννοουσε η διαιτησια" Επρεπε να σας σφυριζαν τοτε στον ημιτελικο με ΤΣΣΚΑ οπως εμας να δω τι ευρωπαικο θα περνατε.Τι νομιζεις δεν βλεπουμε τον Ρηγα τι διαιτησιες σας δινει.Η τζαμπα εβλεπαν προχτες μαζι του τον αγωνα οι φιλοι του απο την Καε του οσφπ,Ευτυχως και τους ειδαμε.Ο Ζοτς σπανια παιρνει σφυριγματα η ξεχασαμε τι εγινε με ΤΣΣΚΑ πριν δυο βδομαδες.
μικρος ανθρωπος ο ζοτς που σας εδινε συγχαρητηρια και σας χειροκροτουσε οταν πηρατε πρωταθλημα η κυπελο;;,Ενω εσεις τοσα χρονια τον εχετε κανει σκουπιδι αλλα τοση πικρα δεν την αντεχετε.Εσυ εισαι σπουδαιος φαινεται και ξερεις τα παντα.Καλα κανει και λεει την γνωμη του η δεν ειδαμε τι σφυριγματα σας δινουν παιζετε ξυλο και τα φαουλ σφυριζονται με το σταγονομετρο,η δεν ειδαμε χτες πως χαθηκε το παιχνιδι για τους Τουρκους.Θελω να δω με ΤΣΣΚΑ ποιον θα πρωτοσπρωξουν οι γκροι,θα χει ενδιαφερον.
Άσχετο αλλά με αφορμή τα σχόλια για τον Χατζηγεωργίου,απλά να παραθέσω την γνώμη μου Πολλες φορες υπερενθουσιαζεται στον αγωνα με αποτελεσμα να πεταει καποιες ''ατακες'' και γελαμε.Περαν τουτου ομως μου ειναι εξαιρετικα συμπαθης και φαινεται ευγενικος ανθρωπος χωρις τουπε και υφακι. Εξοργίζομαι λοιπόν οταν βλεπω κατι ανθρωποειδη στυλ Φιλερη και σια να σχολιαζουν συναδελφο τους!Δηλαδή ο Ιωάννου(σαφεστατα γλοιωδης τυπος)τους αρεσει καλυτερα? Ημαρτον δηλαδη....
Φίλε, πάρτο αλλιώς.Τουλάχιστον όσον αφορά εμένα. Εγώ το παρέθεσα καθαρά χιουμοριστικά. Αγαπώ Δημήτρη Χατζηγεωργίου και είναι πολύ καλύτερο παιδί από πολλούς που "λυμαίνονται" τον χώρο. Γουστάρω Δημήτρη Χατζηγεωργίου,έτσι απλά!!!
αυτην την στιγμη διαιτητικα ο ολυμπιακος ειναι η πιο ευνοημενη ομαδα της ευρωλιγκας μαζι με την τσκκα. και αυτο αποδεικνυεται απ τον τροπο που τον αντιμετωπιζουν οι φιλαθλοι στα εκτος εδρας ματς με χαρακτηριστικα παραδειγματα αυτα του τοπ16 στην μαλαγα και στην κωνσταντινουπολη.
Ειναι εμφανες οτι οι Αγγελοπουλοι εχουν ιδιαιτερη σχεση με τον Μπερτομεου. Ετσι ειναι αυτα, αλλοι εχουν χρηματα (ΤΣΣΚΑ) κι αλλοι τους μαγκες Αγγελοπουλους.
Ρε πιθηκε μιλας για διαιτησια, Φουφη? Ειδικα μετα το ματς στην Τουρκια? Τα φάουλ στους σεντερ μας τα ειδες υπάλληλε? Οι φίλαθλοι λέει ο μόγγολος... Τι να του πεις του Αλαφούζου τώρα... Ο Ομπράντοβιτς έγινε από τους κοντούς που του φέρναν όποιον ήθελε 15 χρόνια. Τώρα με τους νάνους παρακαλάει τον Γκάουντλακ να τα βάζει όλα... Τόσο απλά... ζόριτς Ερντεν Σαβας Ζήσης ούτε σε προπόνηση των Γιαννακοπουλαιων!!!
ψυχραιμια αδελφε, αληθεια οι αγγελοπουλοι γιατι τα εχουν βαλει με την ρεαλ; μηπως γιατι μιλησαν οι παραγοντες της προπερσι και περυσι για την διαιτητικη ευννοια που εχει μια συγκεκριμενη ομαδα.....
Έχεις κάποια ενδότερη ενημέρωση από Βαρκελώνη μεριά; Πάντως από το καιρό που βλέπαμε μέσω της ΕΡΤ (Σπορ+) αγώνες της ACB είχαμε καταλάβει πως το σκάουτινγκ τους έχει γίνει παγκοσμιοποιημένο.Μόνο Ασιάτες δεν έχουν βάλει ακόμη στο στόχαστρο...Τώρα αυτό όμως,πώς δένει με την εθνική Ισπανίας δε ξέρω. Να ένα θέμα να το τσεκάρεις.Η επόμενη ημέρα της εθν.Ισπανίας (ιδίως μετά το κάζο του 2014) σε συνδυασμό με την αύξηση των ξένων νεαρών παιχτών
Δεν είχες τι να γράψεις και είπες να αντιγράψεις τον εαυτό σου? τσουρέκια με τη μπαρτσελόνα και τον λο΄ζερ που έχει στον πάγκο!
ΑπάντησηΔιαγραφήthrylos7
χαχχαχαχα μονο ένας γαύρος θα έκανε αυτο το σχόλιο.
ΔιαγραφήΤζιμ, γράψτου ενα άρθρο που να λέει πόσο καλύτερος ειναι ο Σπανούλης απο τον Διαμαντίδη να ευχαριστηθεί η ψυχή του.
τρομερό άρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήrobot7 kupelouxos 2015
...χα!!..χα!!..κυπελούχος 2015. Μη φας έχουμε γλαρόσουπα, γαυράκο. Τροχάδην στην τρύπα σου...
Διαγραφήγεια χαρα τζιμαρα, ωραιο αρθρο κ ενδιαφερον! (θα βαρεθουμε να το λεμε πια)
ΑπάντησηΔιαγραφήφαινεται οτι η μπαρτσελονα βαδιζει σε καλα μονοπατια και παει σε πολυ καλο μοντελο. (θα μπορουσαμε να πουμε κ αντιστοιχο του παναθηναικου αλλα των μπλαουγκρανα ειναι πιο "universal")
γνωμη για τους μικρους εχω μονο για τον χακασον. αυτη η σιγουρια που εχει οπως λες κ συ με εκπλησει.
οπως και ειλικρινα ζηλευω τον τσαμπουκα του αμπρινες και του χεζονια. ΠΟΣΟ θα τους γουσταρα στην παναθα (θελω επιτελους να το δω και στους δικους μας αυτο. ο χαραλαμποπουλος πχ το δειξε στο εκτος ματς με φενερ αλλα τον θελω να το κανει ξανα και ξανα και ξανα- ο αγραβανης εχει εναν τετοιο τσαμπουκα που γουσταρω -που τον δουλευει ακομα βεβαια-αλλα δυστυχως ειναι στους απεναντι)
Αντιστοιχο πλανο εχει ο παναθηναικος; Για πες μου ποιοι πιτσιρικαδες απο τον Παναθηναικο παιζουν και εγω θα σου πω απο την Μπαρτσελονα. Ουτε για αστειο!!!
Διαγραφήμα γι'αυτο ακριβως λεω "περιπου" . δεν τιθεται θεμα συγκρισης...
ΔιαγραφήMr President, do you have a light?
ΔιαγραφήM. Lewinski
Πάντως και το ελληνικό μπάσκετ εξακολουθεί να βγάζει ταλέντα...Ταλέντα που έχουν μεγάλες δυνατότητες...Βέβαια οι δουλειές που γίνονται στις ακαδημίες μας είναι ελλιπείς...Απλά κοιτάς τα σωματικά προσόντα αυτών των παιδιών, τα συγκρίνεις με τα αντίστοιχα δικά μας και σε πιάνει απελπισία...Κοιτάς την ταχυδύναμη το άλμα και το σώμα του Χεζόνια και από την άλλη το σώμα και τα πόδια του Χαραλαμπόπουλου (βέβαια είναι λίγο μικρότερος)...Πάντως το ελληνικό μπάσκετ βγάζει ταλέντα...Σίγουρα όχι στον επαγγελματικό βαθμό που παράγονται εκεί αλλά βγάζει...Όλοι θυμούνται τον Ρούμπιο και τον Αμπρίνεζ σε ποσο μικρή ηλικία έπαιζαν ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ...Φυσικά υπάρχει και ένας κόουτς που πολλοί (κι εγώ μαζί) τον κορόϊδευαν στην αρχή της καριέρας του αλλά δείχνει να έχει μια πορτοκαλί μπάλα στο εγκεφαλογράφημα του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χεζόνια είναι φαινόμενο Χρήστο. Αδικία να τον συγκρίνεις με τον Βασίλη. Πιο σωστό , όχι ηλικιακά αλλά σωματικά, θα ήταν να τον συγκρίνεις με τον Παπαπέτρου αμέσως μετά την επιστροφή του Έλληνα από την Αμερική.
ΔιαγραφήAν και εχω σε μεγαλη εκτιμηση τον πασκουαλ εντουτοις δε μου φαινεται για προπονητης που θα αναδειξει την πιτσιρικαρια και αυτο για εναν λογο,
ΑπάντησηΔιαγραφήοι συνεχεις αποτυχιες στην ευρωπη τον εχουν κανει αρκετα ανασφαλη!!!
σαφως και δεν ειναι αποτυχια να πας στο φ4 και να μην το παρεις αλλα
-οταν εχεις το μπατζετ της μπαρτσα καθε χρονο
-παρουσιαζεις μια τοσο καλη εικονα μεχρι τον απριλιο
-παρουσιαζεις το ασχημη εικονα στα φ4 με αποκορυφωμα το διασυρμο των 38-40π απο τη ρεαλ
ε τοτε προκειται για σερι αποτυχιων!!!
παμε παρακατω....
ο πασκουαλ εχει μαζεψει τοσους πιτσιρικαδες αλλα να αναδειξει καποιον δεν τον βλεπω!!!θεωρειται αναδειξη αυτη του χεζονια ισως?μπορει ναι μπορει και οχι!!!ο μικρος ειναι τεραστιο ταλεντο απλα!!!σ αυτες τις περιπτωσεις απλα αρκει να μην εισαι τυφλος για να μη δεις τι εχεις μπροστα σου.απλα τον βαζεις και παιζει τον παικτη!!!βοηθησε τον αμπρινες?σαφως και τον βοηθησε αλλα ας μη ξεχναμε οτι ο μικρος ηρθε μεταγραφη απο τη μαλαγα, οπου ειχε δειξει πολυ ελπιδοφορα πραγματα!!!σε καμια περιπτωση δε θεωρω λοιπον οτι οι αμπρινες-χεζονια βοηθηκαν απο τον πασκουαλ οσο καποιοι αλλοι παικτες απο τον ιβκοβιτς ή τον ιβανοβιτς στην καχα!!
μαζεψε λοιπον τοσους μικρους ο πασκουαλ αλλα δεν εχει χωρο να τους βαλει!!!στην πραγματικοτητα εχει χωρο αλλα φοβαται!!!εχει εξω μονιμα το ναβαρο, του ελειψε και ο ολεσον για κανα μηνα και αντι να παιξει με αμπρινες-χεζονια στο 2 πηγε και πηρε το τζακσον, τον οποιο ξεκινα και βασικο.....λες και αν δεν επαιρνε το τζακσον θα ειχε κατι να φοβηθει!!!
ο πασκουαλ μου δειχνει, εμενα προσωπικα, οτι νιωθει ασφαλης αν εχει γυρω του 15 παικταραδες.εχει τον τομιτς για παραδειγμα και παρολαυτα παει και πληρωνει τον κερεχετα για να παρει και τον πλαις, εναν πανομοιοτυπο παικτη!!!γιατι?γιατι σου λεει "οι δυο ειναι καλυτεροι απο τον εναν".
ετσι ερμηνευω εγω τον κοουτς πασκουαλ και γι αυτο το λογο δεν πιστευω σε αυτο το εγχειρημα.πιστευω οτι καποια στιγμη θα ξεδιπλωσει τα χαρισματα του στα επομενα φ4 και η μπαρτσελονα θα παιζει ως μπαρτσελονα και στα κρισιμα αλλα να φτιαξει μια νεα γενια αθλητων δυσκολο μου φαινεται.
ΣΜ
πολυ ωραιο αρθρο εχω μια απορια ομως η μπαρτσελονα τοσους ξενους πιτσιρικαδες πως θα τους χωρεσει στο ροστερ???ποιο ειναι το καθεστως των ξενων στην ισπανια???
ΑπάντησηΔιαγραφήμια και μιλαμε για μικρες ηλικιες εχεις παρακολουθησει τον χρηστιδη του μαντουλιδη???μπορει να πρωταγωνιστησει στο μελλον με δεδομενο οτι το ελληνικο μπασκετ δεν βγαζει τοσο ευκολα καλους ψηλους οσο κοντους???
θα ηθελα καποια στιγμη ενα αφιερωμα στους ελληνες του ncaa...
ΓΙΑΝΝΗΣ
Πολύ ωραίο θέμα. Αν στο κοντινό μέλλον, 5-6 χρόνια, η Μπάρτσα έχει εγκαθιδρύσει δυναστεία, να θυμηθούμε πως μερικά πράγματα έχουν εξήγηση. Κάτι ανάλογο είχε γίνει και στο ποδόσφαιρό της, όταν την εποχή που η Ρεάλ αγόραζε Ζιντάν & Φίγκο ο Βαν Γκάαλ μιλούσε για την αξία του φυτωρίου. Το δίλημμα "cantera o cartera", μετάφραση κάτι σαν "φυτώριο ή πορτοφόλι'. Και τη 10ετία που ακολούθησε η Μπάρτσα κατέκτησε, με τον δικό της τρόπο, στο πολύ πιο ανταγωνιστικό (από άποψης πλήθους υποψηφίων) ποδόσφαιρο, 3 Τσάμπιονς Λιγκ σε 6 χρόνια, με βάση τη Μασία: Μέσι, Τσάβι, Ινιέστα και λοιπούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά, Τζιμ, υπάρχει μια λεπτομέρεια που κάνει μεγάλη διαφορά: η Μπάρτσα κι η Ρεάλ είναι ενιαίο κλαμπ, δεν υπάρχει ΠΑΕ & ΚΑΕ. Η διοίκηση είναι ενιαία και καθώς τα έσοδα και των δύο στο ποδόσφαιρο είναι κολοσσιαία, έχουν την πολυτέλεια όχι μόνο να διαθέτουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο τμήμα μπάσκετ (που για το σύνολο των εσόδων του κλαμπ είναι αμελητέο ποσοστό), αλλά και μερικά εκατομμυριάκια για την ακαδημία του μπάσκετ. Φαινόμενο ανάλογο σε μικρογραφία ίσως γίνει μελλοντικά η Μπάγερν, το μπάσκετ της οποίας επίσης λειτουργεί με ένα αμελητέο ποσοστό των εσόδων του ποδοσφαίρου. Αλλά όταν τα έσοδα του ποδοσφαίρου έχουν πλέον προοπτική να πάνε στο 1 δισ. ευρώ ετησίως, καταλαβαίνει κανείς τι μέγεθος είναι ακόμη και το 1%...
Κι από αυτή την άποψη, σε σύγκριση με Μπάρτσα (που ήταν πάντα προσανατολισμένη στο να φτιάχνει παίκτες) & Ρεάλ (που ήταν πάντα προσανατολισμένη στο να αγοράζει ακριβά έτοιμους παίκτες), οι ελληνικές ομάδες είναι, μακροπρόθεσμα, καταδικασμένες να μείνουν πίσω. Μια, δυο, τρεις, οι Ισπανοί θα αποκτήσουν - η Μπάρτσα ήδη πάει προς τα εκεί - το πάνω χέρι και στο knowhow. Επειδή, βεβαίως, το μπάσκετ εδώ έχει πια βαθιές ρίζες, είναι βέβαιο πως κι εμείς θα κρατηθούμε καλά. Όσο, βέβαια, υπάρχουν κι οι 2 οικογένειες να συντηρούν ομάδες τέτοιου μπάτζετ με μηδέν ανταποδοτικότητα...
ΜΗΤΣΟΣ
Σκάνδαλο η διαιτησία και πάλι για την ΤΣΣΚΑ ρε παιδιά. Όποιος είδε κατάλαβε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιμ τι έδωσε στο τέλος με τη διαφορά στο καλάθι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπρώξιμο.
ΔιαγραφήΈχει μαζευτεί πολύ ταλέντο στην Barca!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον Χεζόνια είχα καιρό να δω παίκτη σε αυτήν την ηλικία
να ανταποκρίνεται τόσο καλά σε αυτό το υψηλό επίπεδο και μάλιστα με διάρκεια. Δυστυχώς για εμάς του ευρωπαϊκού μπάσκετ και μάλλον ευτυχώς για τον ίδιο σύντομα θα κάνει το υπερατλαντικό ταξίδι.
Απο Ρεάλ μεριά τι γίνεται ?? Είδα ένα κυπελλάκι πανηγύριζαν τις προάλλες οι μικροί των ακαδημιών.
Dali.S
και ενω οι οπαδοι της μπαρτσελονα διαμαρτυρονται και αν αναρωτιουνται παρτιζαν θα την κανει την μπαρτσελονα ο πασκουαλ.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χεζόνια είναι το "άλλο" για ευρώπη. Φοβερός. Η ΜπάρτσΑ ΦΈΤΟς ΌΜΩς ΠΆΕΙ ΤΡΊΤΗ-ΤΈΤΑΡΤΗ ΣΤΟΝ ΌΜΙΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧτες μετά το συλλαλητήριο τα κέρασε λουνα παρκ ο τράκης τα παιδιά ή επέστρεψαν αμέσως στο ίδρυμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γέμισαν το ταξί τελικά;;
50 πιστοί ήμασταν και ναι, μας κέρασε ο Δημήτρης κρουασάν και νερό από το περίπτερο.
ΔιαγραφήΗ απόφαση θα βγει υπέρ μας και θα το δεις. Ο Δημήτρης αυτό μας είπε!
Robot13
Εσυ παρε το χαρτινο και ασε τον παο.Ο κοσμος μας ξερει τι λαμογια ειστε και δεν ελπιζει και 400 πολλοι ηταν
ΔιαγραφήΠΟΑ γερά και πάρτο στα χαρτιά
Διαγραφήredhoops.gr
Πέρνατε από το σπίτι..Κερνάω παστέλι, απόγονοι..Ξέρετε σεις!!..Το ξέρει και η μαμά σας...
ΔιαγραφήΈμπλεξε το πράγμα. Η Μπάρτσα παίζει και για τέταρτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ βλέπεις πολύ μπασκετ...Δεν σπάει το 1-2 των ισπανών με τίποτα
ΔιαγραφήΑντικειμενικά και για ΠΑΟ μπλέκουν. Πρέπει να προστατεύσει την έδρα του. Η Μακάμπι έχει μπεί δυνατά στον όμιλο ακόμα και για τις 2 πρώτες θέσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜanu Chao
Μπαρτσελόνα βλέπω ακόμα Μάνου για 2η. 2 πόντους έχασε στη Μακάμπι και στο οακα μπορεί και νίκη
ΔιαγραφήManos
Εμένα ο κύριος Γιαννακόπουλος με κέρασε burger και cocacola από τα goodys στο mall.
ΑπάντησηΔιαγραφήPistos13
Έγραψες...Να 'σαι καλά, ρε αδερφέ. Πέθανα στο γέλιο.
ΔιαγραφήΡε φιλε, εγραψες Goodys και μ' εκανες να θυμηθω μια ιστορια εδω και πολλα χρονια.
ΔιαγραφήΕρχομαι Αθηνα απο το εξωτερικο και παω να δω τον αδερφο μου στα βορεια προαστεια. Κανουμε βολτα στην Κηφισια και καταληγουμε στο Goodys. Φατσα καρτα μεσα ο Ρατζα με φορμα του ΠΑΟ να καταβροχθιζει τα burger το ενα μετα το αλλο. Σκεφτομουν τοτε, ειναι δυνατον επαγελματιας αθλητης να τρωει σε fast-food?
Κατα συμπτωση, κι εφετος τα Χριστουγεννα που ηρθα Αθηνα, πετυχα παλι σε μπασκετανθρωπο του ΠΑΟ. Κυριακη βραδυ και η βαλιτσα μου δεν φτανει μαζι μου. Μου λενε στο αεροδρομιο θα φτασει αυριο οποτε λεω ας διανυκτερευσω στην Αθηνα κι ερχομαι να την παρω αυριο. Κλεινω δωματιο σε γνωστο "παλιο" ξενοδοχειο των Β.Π. (οπου απ' οτι εμαθα εκ των υστερων συνηθως μενει και η ποδοσφαιρικη ομαδα του ΠΑΟ).
Το πρωϊ κατεβαινω για πρωϊνο και μπαινοντας στο χωρο, φατσα-καρτα απεναντι ο Ντουσκο (ενας ειναι ο Ντουσκο!) παιρνει πρωϊνο συν γυναιξι και τεκνοις (ενα). Ντυμενος με τη φορμα του ΠΑΟ, μου εδωσε την εντυπωση πολυ καθως πρεπει ατομου. Απο κοντα δειχνει ατομο που εμπνεει σεβασμο και εχει υπερβολικη αγαπη στην κορη του. Παρατηρησα οτι μιλουσαν μονο ισπανικα. Ειναι Ισπανιδα η γυναικα του?
Γυρω στις 9:30 ο Ντουσκο εφυγε για τη δουλεια αφηνοντας τη γυναικα του και την κορη του στο ξενοδοχειο. Θα ηταν ψεμα αν ελεγα οτι δεν μου δημιουργησε την απορια αν ο Γιαννακοπουλος δεν του εχει βρει ακομα σπιτι και τον εχει μονιμα στο ξενοδοχειο για καποιο λογο.
Αυτα και καλη χρονια.
οι οπαδοι του ολυμπιακου μαζευτηκαν οταν επρεπε την ιδια μερα μετα τον προημιτελικο και δεν τους κερασε οι αγγελοπουλοι αλλα αυτοι κερασαν τον αγγελοπουλο μια απολυση-παραιτηση χωρις να δωσουν αποζημιωση οι προεδροι. ΗΘΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός ο φίλος!!
ΔιαγραφήΗ Ξεφτιλα των γαυρων δεν εχει τελειωμο ζητανε να παρουν το παιχνιδι στα χαρτια,καταφεραν να δικασουν τον Παναθηναικο με νομο της Εοκ ενω ολες οι ομαδες της Α1 δικαζονται με κανονισνους του Εσακε.Αυτοι ειναι, λαδωσαν,μαγειρεψαν,πετυχαν, και τωρα νομιζουν οτι θα αδικηθουν αν τυχει και χασουν το παιχνιδι και στα χαρτια.Εχουν καταπατησει ολους τους νομους στο ποδοσφαιρο ολοι οι προεδροι τους εχουν κατηγορηθει για κακουργηματα απο Κοσκωτα,Σαλιαρελη,Κοκκαλη,Μαρινακη κυκλοφορουν ελευθεροι χωρις ηθος και περιορισμο.Παρ'ολα αυτα εχουν το θρασος να το παιζουν και αδικημενοι.Ξεφτιλα,Θεε μου σε ευχαριστω που δεν με εκανες γαβρο.Υ,Γ Ερωτηση, οταν μαζευτηκαν εξω απο το Σεφ και εδειραν τους παιχτες τους,αναγκασαν τον προπονητη να φυγει αρον-αρον χωρις αποζημειωση οι αφες, τους πληρωσαν αμεσως η περιμενουν να δουν στο τελος της χρονιας πως θα παει το πραμα να τους πληρωσουν μια και καλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήμα το κυπελλο ειναι διοργανωση της εοκ τι σχεση εχει η νομοθεσια του εσακε???
Διαγραφήεννοειται οτι στο κυπελλο ισχυουν οι κανονισμοι της εοκ μαλλον δεν τα εχεις υπολογισει τοσο καλα...
Το κύπελλο από το 2003 εχει περάσει στονεσακε για τα επαγγελματικα σωματεία ήτοι της α1..πρόσφατα ο παπαθεοδωρου της Κηφισιάς δικαστηκε σύμφωνα με το πειθαρχικό δίκαιο του εσακε για παράπτωμα σε αγώνα κυπέλλου... Επιτέλους διαβάστε λιγάκι και μετά γράψτε...
Διαγραφήσιγα μην διαβασουν και να διαβασουν κανουν οτι δεν καταλαβαινουν.Ο Παπαθεοδωρου κριθηκε με τους κανονισμους του Εσακε για τον αγωνα κυπελλου.Δυο μετρα και δυο σταθμα,δικαζουν κατα πως τους συμφερει.
ΔιαγραφήXτες ο Ρηγας ειδε τον (ΤΣΣΚΑ ΕΦΕΣ) αγωνα μαζι με παραγοντες της Καε Οσφπ,ρε τα φιλαρακια και μετα λεμε γιατι σπρωχνονται στην ευρωπη αυτοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα τον κατάλαβες εσύ τον Ρήγα. Μας σφάζει από το 2009 και τα ευρώπουλα που έριχνε στον διαιτητή του τελικού του Βερολίνου ο σίφουνας Θανάσης.
Διαγραφήαμπρινες τον ειδαμε ηδη στην εθνικη στο παγκοσμιο
ΑπάντησηΔιαγραφήχεζονια τον βλεπουμε παιζει euroleague
ερικσον θα τον δουμε σιγουρα γιατι εδειξε πολλα πριν απο τον τραυματισμο του
με αυτους τους 3 και με καλες επιλογες αμερικανων πας για μεγαλα πραγματα
http://sneakersplay.webs.com/
Ας με συγχωρήσουν τα redplanet και greenhoops κλπ που αλλάζω θέμα αλλά είδε κανείς το χθεσινό ματσάκι των Μπακς στο Λονδίνο; Λόγο ώρας ήταν το πρώτο παιχνίδι NBA που είδα μετά από μπόλικα χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι το είδαν μπορούν να απαντήσουν αν ήταν ένα τυπικό παιχνίδι των Μπακς όσων αφορά τουλάχιστον τον Γιάννη; Μου έκανε τρομερή εντύπωση η μη συμμετοχή του στην επίθεση όχι μόνο στις προσπάθειες που έπαιρνε αλλά στις περισσότερες φάσεις η μπάλα ούτε καν πέρναγε/γύρναγε από αυτόν σε πάσα. Πολλές φορές ήταν απλά ακροβολισμένος στις γωνίες σαν κλασσικός σουτέρ που (δεν) είναι και κοιτούσε. Εντολή προπονητή; Ατολμία Γιάννη; Ατομιστία του Knight; Έτσι παίζεται το παιχνίδι στο NBA; Τι να πω...
Κοιτα, απο τη στιγμη που το παιδι δεν εχει σουτ μην περιμενεις να παρει και πολλες προσπαθειες στην επιθεση. Υπαρχουν αλλοι καλυτεροι σουτερ στην ομαδα. Αντε κανενα αιφνιδιασμο, κανα follow, αυτα ειναι για το Γιαννη.
ΔιαγραφήΠαντως εμενα με συγκινησε χτες, οχι μονο για το οτι επαιξε καλα, αλλα κυριως γιατι οταν τον ειχε το BT Sport σε μινι-συνεντευξη μετα το παιγνιδι, μιλουσε τα Αγγλικα με τελεια ελληνικη προφορα!. Σε τελεια αντιθεση με τα Ελληνοαμερικανακια που δεν ξερουν γρι Ελληνικα.
Respect η ατάκα "μιλουσε τα Αγγλικα με τελεια ελληνικη προφορα"!
Διαγραφή:)
lol άκου ατομιστία!!!!!!
Διαγραφήτο σκορποχωρι σπορπισε. τα 2 3ποντα του λοτζεσκι του ξερχαλωσαν
ΑπάντησηΔιαγραφήTo kill bill δεν είναι τυχαίο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρομερή εκτέλεση,άλλη μία,που τα τελευταία 3-4 χρόνια έχει καταντήσει το στανταράκι της εβδομάδας στην Ευρωλίγκα να σκοτώνει τους αντιπάλους του στο τέλος...
Κατά τ'άλλα δυσκολεύτηκε πολύ ο Οσφπ να βάλει τη μπάλα στο καλάθι,αλλά με φοβερή μέρα στα 3ποντα και καλή άμυνα και πάλι έκλεψε το παιχνίδι.Εφόσον ο Ομπράντοβιτς καταφέρνει και σταθεροποιεί σε τέτοιο καλό επίπεδο την άμυνα του η Φενέρ αρχίζει να κοιτάει ψηλότερα.Ακόμα έχει απίστευτα μεγάλο δρόμο να διανύσει,αλλά μπορούμε να μπούμε ότι πλησιάζει σε μια πορεία βελτίωσης σε καλό σημείο μέσα στη σεζόν...Αυτός ο Γκούντελοκ(φονικά χέρια) τι θα ακούσει για εκείνη την επιλογή στο 1 λεπτό...
Απίστευτα μεστός ο Λοτζέσκι,ίσως το καλύτερο του παιχνίδι με τη φανέλα του Όσφπ,σίγουρα MVP.
Μαύρη νύχτα για Ζοτς..
ΔιαγραφήΣπανούλης>Ζοτς
ΔιαγραφήΕΛΑ ΠΕΡΙΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΣΦΠ ΦΕΤΟΣ, ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΣ...ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΤΟ ΤΡΙΠΟΝΤΟ ΧΑΙΡΕΤΑΙ...
ΠΑΝΤΩΣ Ο ΟΣΦΠ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ...ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (ΛΑΦΑΓΙΕΤ) ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΥΛΟΣ...
ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ 3-0 ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΦΕΝΕΡ ΣΤΟ Β'ΓΥΡΟ ΜΕΣΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ-ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑΜΕΙΟ...
ΦΙΛΙΚΑ,
ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ
ΥΓ: ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΘΡΟ ΤΖΙΜ...Ο ΠΑΣΚΟΥΑΛ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΠΑΡΤΣΑ ΓΙΑΤΙ ΧΤΙΖΕΙ ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΜΠΑΡΤΣΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ...ΔΕΙΓΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Γεια σου Ζεν,ισχύει δυστυχώς για Όσφπ φέτος ότι θα εξαρτηθεί πολύ από το περιφερειακό σουτ(κάτι που λέγανε πολλοί πέρσι και πρόπερσι αλλά κατ'εμέ δεν ίσχυε) γιατί πλέον βάζει άλλες προτεραιότητες και έχει άλλες δυνατότητες.
Διαγραφή-Παίζει πολύ πιο πιεστική άμυνα,δίνει εκεί την προτεραιότητα και δεν ψάχνει τους αιφνιδιασμούς τόσο πολύ,δηλαδή παίζει σετ και πάει σε πολλά σουτ.
-Ο Σφαιρόπουλος δεν έχει τα καλύτερα δείγματα γραφής στο επιθετικό χτίσιμο,είναι κάπως περιορισμένο το playbook.
-Κατευθύνεται αρκετά σε post game(παρά την σχετική ανυπαρξία πολλών παικτών να το κάνουν συνεπώς και με διάρκεια) και παιχνίδι μέσα-έξω.
-Ο Σπανούλης είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος,έχει χάσει σε εκρηκτικότητα,δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο playmaking(όπως είχα επισημάνει με το παιχνίδι Γαλατά στο ΣΕΦ ότι μπαίνει σε πιο passive mood με την έλευση νέου κόουτς) και συνεπώς δεν αποτελεί την τεράστια πηγή φάσεων κοντά στο καλάθι με ρήγμα στην άμυνα.
Η κατάσταση φέρνει κάπως σε Πάο Πεδουλάκη(αν και ο Όσφπ είναι πολύ πιο mobile και πολυπρόσωπη σε επιλογές και γκαρντ επιθετικά) από αυτή την άποψη.
Εννοείται έχει δρόμο ο Ολυμπιακός,απλά η πορεία του και η σοβαρότητα του δείχνει ότι το θέμα πρόκριση θα τον ανησυχήσει μόνο αν πάνε πολλά πράγματα στραβά στη συνέχεια..
ΥΓ.Και επειδή παρέλειψα το θέμα,εξαιρετικό άρθρο Τζιμ. Να συμπληρώσω ότι οι Καταλανοί κατευθύνονται στον ίδιο άξονα και στην δόμηση του τωρινού τους ρόστερ κοιτάζοντας παίκτες στο ηλικιακό gap 23-27 με σκοπό να κρατήσει έναν κορμό με αυτούς που θα διαλέξει ο Πασκουάλ(θυσιάζοντας-αν μπορείς να το πεις τη στιγμή που παραμένει ανταγωνιστική τοπ και δεν ξέρεις πως μπορεί να εξελιχθεί η χρονιά- στην τελική 1-2 χρονιές) και φέρνοντας από πίσω τους ανω-αναφερόμενους να χτίσει μια ομάδα που θα μπει σε αυτή τη φιλοσοφία,θα μεγαλώσει και θα μάθει να παίζει μαζί σε αυτή την κατάσταση. Απλά να σταθώ στο κομμάτι ΈΝΤΑΣΗ το οποίο είναι κάτι που θα πρέπει να δώσει πολύ έμφαση ο Ισπανός κόουτς. Τα τελευταία χρόνια εκτιμώ πολύ το έργο του στην ομάδα,ακρίβεια σε half-court execution,ομαδική άμυνα και σοβαρή δόμηση και δουλειά,αλλά η ομάδα όταν έρχεται η κρίσιμη στιγμή χάνει τις μεγάλες μάχες ίσως έχει δώσει υπερβολική έμφαση σε τεχνική λεπτομέρεια(πχ.ακριβεια στα σκριν,χρόνους εκτέλεσης και plays) και χάνει σε ταχύτητα,ένταση,intangibles-κομμάτια που τα τελευταία χρόνια είναι τα καθοριστικά την κρίσιμη ώρα.
respect peris
ΔιαγραφήΜanu Chao
Σωστός ο peris, φίλε απολαμβάνω να σε διαβάζω
ΔιαγραφήManos
Jim ti ginetai re agori? to vrikes to dark horse?
ΑπάντησηΔιαγραφήredhoops.gr
ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ....
ΔιαγραφήΟ Redhoops πρέπει 24ώρες την ημέρα να βρίσκεται στο hoopfellas και να κανει refresh
Διαγραφήο μύθος του Ζοτς καταρρέει. Όποιος δε το βλέπει φοράει παρωπίδες. Πολύ καλός ο Παππάς σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕισαι υπερβολικος. Απο την αλλη μπορει να σε δικαιολογησει κανεις αν εισαι Παναθηναϊκος και τον ειχες εικονισμα. Ο Ζοτς ηταν και ειναι ο καλυτερος προπονητης στην Ευρωπη. Ομως ειναι ξεκαθαρο οτι τα τελευταια δυο χρονια βρισκεται σε αμηχανια. Ειδικα φετος ειναι πιο ξεκαθαρο. Υπαρχουν βραδιες που η ομαδα του παιζει σεμιναριακο μπασκετ (κυριως επιθετικα) κι αλλες που χανει τη γη κατω απο τα ποδια του ακριβως επειδη ο ιδιος δε μενει πιστος στις αρχες του. Η αποψη μου ειναι οτι στη Φενερ θελει και δε θελει να ειναι. Κι οταν δε δινεσαι 100% σε αυτο που κανεις εχεις το αποτελεσμα που περιεγραψα. Καλα τα λεφτα αλλα νομιζω οτι εκανε λαθος που εφυγε απο τον Παναθηναϊκο. Ηταν πολλα χρονια εκει, ειχε συνηθισει, δυσκολευεται να προσαρμοστει στο νεο περιβαλλον.
ΔιαγραφήΑυτος ο χρονος που ο Ζοτς εμεινε εκτος δουλειας φαινεται να τον εχει αφησει πισω σε διαφρους τομεις. Δεν ειναι μονο το μπασκετ που παιζει η Φενερ ειναι και η στελεχωση.
ΔιαγραφήΕγω δεν μπορω πως σκεφτηκε ο Ζοτς να παιζει με τετοιους δεινοσαυρους ψηλους στην επιθεση και μαλιστα τρεις (Ερντεν, Σαβας, Ζοριτς)!
Τα σημαδια δειχνουν οτι χωρις Διαμαντιδη/Μπατιστ και πικ-εν-ρολ οι καιροι τον εχουν ξεπερασει.
Η αποψη μου ειναι οτι η στελεχωση δεν εχει και τοση σημασια. Οχι σε σχεση με τον Ομπραντοβιτς μονο, γενικως. Ενας τοπ προπονητης βρισκει τροπους να ξεπερασει τις ανορθογραφιες της στελεχωσης ειτε με προσθηκες ειτε αλλα μεσα (βοηθειες, χρηση ζωνων κλπ). Νομιζω οτι το προβλημα του δεν ειναι τεχνικο. Περασαν τα χρονια, μπορει και το κινητρο να μην εξισου ισχυρο. Κανεις δεν μπορει να ξερει τι φταιει ακριβως. Παντως η δουλεια που εχει κανει στη Φενερ δεν ειναι και τοσο κακη. Αντιθετως. Απλως δεν μπορει να φτασει στο επιπεδο που τον εχουμε συνηθισει. Διαμαντιδη και Μπατιστ δε θα ξαναβρει. Αν ψαχνει αντιστοιχους για να ξαναπαιξει οπως επαιζε καλυτερα να παρει συνταξη.
ΔιαγραφήΣυμφωνω οτι ενα ως ενα βαθμο η στελεχωση ισως να μην εχει τοση σημασια γιατι σχετιζεται και μ' αλλους παραγοντες (μπατζετ, παιχτες ελευθεροι κλπ.). Ομως το μπασκετ που παιζει η Φενερ μοιαζει τοσο κακοτεχνία που δεν μπορεις παρα να αναρωτηθεις τι θα μπορουσε να κανει λιγο διαφορετικη στελεχωση.
ΔιαγραφήΕιναι φανερο οτι ο Ζοτς ψαχνει εδω και δυο χρονια μηπως και βγαλει τον νεο Μποντιρογκα αλλα δεν του καθεται. Δοκιμασε με Πρεζιλτς στην αρχη, μετα δοιμασε τον περυσινο Μπογκντανοβιτς, κι εφετος ελπιζει οτι ο Μπιελιτσα μπορει να ειναι αυτος με τον (νεο) Μπογκντανοβιτς να συνδραμει ως πολυεργαλειο για ολες τις δουλειες και τον Γκαουντλοκ να τραβαει το σκορ. Αλλα οι μεγαλες ομαδες κρινονται σε μεγαλο βαθμο κι απο τον παγκο τους κι εκει ειναι γυμνος.
Θα συμφωνήσω. Και θα προσθέσω ότι ενισχύεται ο αντίστοιχος του Σπανούλη ως closer.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοφή επιλογή το release Ράιτ. Τώρα που τραυματίστηκε ο Λουκάς παίξε με Διαμαντάκο μπακαπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως
ΔιαγραφήΒρωμοληγουρια να πας να γλυτωσεις τα 15χιλ. μηνιαιως του Ραϊτ την στιγμη που δεν εχεις αλλο ψηλο με γρηγορα ποδια περαν του Γκιστ.
ΔιαγραφήΒασικά δεν έχεις άλλον ψηλό καν
ΔιαγραφήΔιαμαντακος εναντιον Σαλα Μεχρι... η πεμπτουσια της Euroleague!
Διαγραφήνατο το λάθος με ραητ
Διαγραφήκαλησπερα στην παρεα.....για να μην παρεξηγηθω πιστευω οτι ο ζοτς μακραν του δευτερου ειναι ο καλυτερος προπονητης ολων των εποχων στην ευρωπη.....ΟΜΩΣ....οπως λεει ο φιλος πιο πανω εχει αρχισει η κατηφορα πλεον .......οπως εδωσε παρα πολλα στον παναθηναικο ο ομπραντοβιτς πηρε απο τους γιαννακοπουλους επισης παρα πολλα......πουθενα δεν θα βρει το κλιμα του παναθηναικου,πουθενα δεν θα βρει τα τεραστια μπατζετ που επι χρονια του διναν παυλος και θανασης.......ισως ειναι αιρετικη η αποψη μου αλλα πιστευω οτι την δεδομενη στιγμη που αποχωρησε απο την ομαδα,οταν δηλαδη εβλεπε να ρχοντα δυσκολα χρονια δεν φερθηκε σωστα στον παναθηναικο...θα μπορουσε ενα δυο χρονια να μεινει και στη συνεχεια να παει αλλου...αλλα το χρημα ειναι παρα πολυ γλυκο και πλεον δεν υπαρχει εδω.......οσο βοηθησε να χτιστει ο μυθος του εξαστερου ο ζοτς αλλο τοσο βοηθησε ο παναθηναικος να χτιστει ο μυθος του σερβου
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ και χωρις ζοτς και χωρις ντουντα(ο ενας εχει κατι σαν ομαδα,ο δευτερος μια ομαδα απλα καλη ομαδουλα) μια χαρα παμε,ωραιο μπασκετ βλεπουμε και κανεις μα κανεις δεν θελει αντιπαλους τους ελληνες........αυτες οι δυο ομαδες με τα τοσα λεφτα που χουν ριξει τους παικταραδες αξιζαν να διεκδικησουν την ευρωλιγκα σε ενα τελικο.......stonerook
Πολύ σωστός. Ο Ζοτς παίρνει και τη δική μου ψήφο ως ο καλύτερος κόουτς ever αλλά τώρα μοιάζει παρωχημένος. Δε θα τον τοποθετούσα στο top-3 καν.
Διαγραφήhttp://live.euroleague.net/gamesjs.aspx?ig=euro_142&st=20&dp=TBALLF4651FFFTXP4HELA1543&z=0
ΑπάντησηΔιαγραφήSimera eida ton agwna PAO - ZALGIRIS. Eimai o monos pou vlepei oti oso perna o kairos i omada xeiroterevei anti na kaliterevei? Episis, iparxei atomo se afti ti xwra pou pistevei oti o Diamantakos mporei na kanei kariera sto basket?
ΑπάντησηΔιαγραφήTom Delon
nai eisai o monos
ΔιαγραφήΜε τι συγκρινεις το χθεσινο Παναθηναικο; Αν τον συγκρινεις με 1-2 παιχνιδια που του εβγαιναν ολα τοτε ναι, ηταν χειροτερος. Αν τον συγκρινεις με το διαστημα που εκανε κοιλια ηταν καλυτερος.
ΔιαγραφήΟσο για το Διαμαντακο, σου θυμιζω οτι κανει καριερα (και μαλιστα επαιξε στην Εθνικη) ο Καββαδας. Αφου εγινε αυτο ολα ειναι πιθανα.
Ο Καββάδας δεν είναι για αυτό το επίπεδο.
ΔιαγραφήΟ Διαμαντάκος έχει το πιο άσχημο στυλ τρεξίματος που έχω δει ποτέ σε άνθρωπο. Κατά τα άλλα Center-Δεινόσαυρος να παίζει ξύλο να μαζεύει ριμπάουντ να βάζει κανά χουκ και να μπάζει στην άμυνα... μπορεί να το κάνει
ΔιαγραφήΚαλημέρα Τζιμ και παρέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού πω πως ο 77 μας λείπει και προσωπικα θέλω να ξαναρχίσει να γράφει, να πω πως ευχαριστήθηκα τις νίκες των ομάδων μας, κι ας με άφησε η διάδοχος να δω μόνο το 2ο ημίχρονο του ΟΣΦΠ...
Θα διαφωνίσω με τα σχόλια του Παπαδογιάννη πως ο Σπανούλης δίδαξε τον Μπογκτάνοβιτς κλπ, του έκανε ένα κλέψιμο και τον υποχρεώσε σε ένα μπρος-πίσω που φάνηκε ποιος θα είναι ο επόμενος μεγάλος γκαρντ στην ευρώπη..
Πολύ πιεστική άμυνα η Φενέρ στο 3ο δεκάλεπτο, τρικυμμία στον ΟΣΦΠ, αλλά μπήκαν τα σουτ και νίκησε.
Από όσο κατάλαβα ο ΠΑΟ κέρδισε άνετα, μεγάλη ατυχία το τραυματισμός ΜΚΦ, να δω τώρα τους μικρούς να βγαίνουν μπροστά, μακάρι να μπορούν.
Θέλω όμως το σχόλιο των παιδιών που είναι πιο ειδικοί, ρε σεις, πως ορίζεται η ασσίστ πάσα στο ΝΒΑ; Δηλαδή αν εγώ κάνω από το τρίποντο πάσα στο σέντερ που με 3 προσποιήσεις βάζει καλάθι, θα μου αναγνωρίσουν την πάσα ως ασσιστ; Θα τρελαθώ...
Καλη επτυχία στις ομάδες μας την άλλη βδομάδα, μην ασχολείστε με αθλιότητες και χαρτοπόλεμους προέδρων-οπαδών, και πηγαίνετε να ψηφίσετε την Κυριακή.
Σκορ μετά από πάσα χωρίς να γίνει ντρίμπλα (εκτός ορισμένων περιπτώσεων που ο σκόρερ είναι εν κινήσει) Napidius
ΔιαγραφήΜanu Chao
Σουτ μετά από πάσα χωρίς ντρίμπλα στην Ευρώπη η ασίστ...
ΔιαγραφήΣτο NBA μετριέται και μετά από ντρίπλα πάντα για την περίπτωση των lay-up/Καρφώματος.
Γενικά πάντως είναι δύσκολη έως αδύνατη η σύγκριση στατιστικών κατηγοριών NBA και Ευρώπης.
Κάποια στιγμή είχα δει μια ενδιαφέρουσα μελέτη (ίσως ήταν και μέσα απο link που ανέβασε κάποιος φίλος σε αυτό το blog) που με βάση τα στατιστικά κορυφαίων ευρωπαϊων παικτών προσπαθούσε να κάνει αναγωγή στα νούμερα που θα είχαν σε μια πιθανή καριέρα στο NBA.
Dali.S
Καλημέρα Jim και υπόλοιποι
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να ρωτήσω για το ύψος της αμοιβής των γηγενών Ρώσων παικτών(Βοροντσέβιτς,Φριτζόν,Κριάπα) και γενικότερα των Ανατολικών(π.χ Γκαίλιους).
Χτες,άκουσα καλά;
Το πουλέν μου ο Δημήτρης Χατζηγεωργίου,προσφώνησε τον Γιάνις Μπλουμς σαν ΟΡΛΑΝΤΟ ΜΠΛΟΥΜΣ;;;;;;;;;
Εξαιρετικό φυσικά το άρθρο σου,όπως πάντα,από αυτά που μας κολλάνε εδώ μέσα!!!
Διαγραφήlol σοβαρά το είπε?
ΔιαγραφήΩ,ναι
ΔιαγραφήΣτην ΤΣΣΚΑ τα συμβόλαια είναι πολύ υψηλά. Από 900 έως 1.5 theo
Διαγραφήπολλη μεγαλη νικη χθες του οσφπ.μεγαλυτερη αξια απο τη νικη το γεγονος οτι αντιπαρηλθε καποια κακα διαστηματα και ξαναμπηκε στο παιχνιδι!!!φονιας ο λοτζεσκι αλλα ο σπανουλης στο τελος εδειξε γιατι παιρνει τετοια συμβολαια!!!τους πεταξε μια χειροβομβιδα (βαλτε και τις 3 βολες στο φαουλ) στο τελος και τους εκλεισε το σπιτι και μαλιστα σε μια βραδια που δεν ηταν καλος!!!ετσι ειναι οι μεγαλοι παικτες....σε αντιθεση με το γκουντλοκ που το παλευε, το παλευε αλλα σπανουλης δεν ειναι και ουτε θα γινει.
ΑπάντησηΔιαγραφήμεγαλη νικη του οσφπ που του δινει το δικαιωμα, αν και ειναι νωρις, να συνεχισει να παλευει , οχι απλα για την προκριση αλλα και για το πλεονεκτημα!!!
συνεχιζω ομως παρολαυτα να μην πιστευω τον οσφπ.αν και εφερε μια νικη σε μια εδρα ενος εκ των φετινων φαβορι θεωρω οτι η ελλειψη ποστ παιχνιδιου, η μετριοτητα των σλουκα-μαντζαρη- λαφαγιετ και η ηλικια του σπαν θα αποβουν εμποδια στη συνεχεια.
ο παο επαιξε καλα και αναγκασε μια καλη αλλα απειρη ομαδα να παραδοθει σχετικα ευκολα στο οακα!!δε χρηζει κατι περισσοτερου σχολιασμου για το χθεσινο ματς.επρεπε να κερδισει και κερδισε!!να πουμε τι?για τον παππα που επαιξε καλα?ας δειξει πρωτα μια καποια σταθεροτητα και συνεπεια και τα ξαναλεμε....
με λουκα off το πραγμα αρχιζει και ζοριζει επικινδυνα.το πώς θα ανταποκριθει απο δω και περα η ομαδα ειναι αγνωστο!!!και ειναι το προγραμμα τετοιο στον α γυρο που ο παο πρεπει να τσιμπησει οπωσδηποτε αλλες 3 νικες (νικες στο οακα με γαλα και αστερα και διπλο στην αλμπα) για να εχει ελπιδες για την προκριση!!!
το θετικο για τον παο ειναι οτι μεχρι τωρα στο τοπ16 εχει ξεκινησει καλα και μιλαω βασει αποδοσης!!!επαιξε με 2 κορυφαιες ομαδες και μια μικρομεσαια εχοντας αρκετα καλη αποδοση.αυτο κραταω εγω για τη συνεχεια, η οποια πλεον για τον παο ειναι πολλη δυσκολη!!!
υ.γ μην πυροβολειτε τον πιανιστα (ζοτς).το οτι εχει πικρανει πολυ κοσμο δε σημαινει οτι πρεπει τωρα ολοι να τον λοιθοβολουν, τωρα που ειναι στα ζορια!!!και τους παναθηναικους πικρανε φευγοντας πανω στα δυσκολα, χωρις φυσικα να ξερουμε τι εχει συμβει στο παρασκηνιο, και τους ολυμπιακους πικρανε με τη δυναστεια που δημιουργησε αλλα αυτο δε σημαινει οτι ολοι τωρα πρεπει να ξεσπαθωσουν εναντιον του!!!λυσσαξε χθες ο καρυδας με την παρτη του με το μανουσελη να γελα με τις παπαριες που ελεγε ο δημοσιογραφος!!!
ας περιμενουμε πώς θα εξελιχθουν τα πραγματα και μετα λεμε αν ο ζοτς ειναι παρωχημενος ή οχι γιατι η αγαπημενη συνηθεια του σερβου ειναι να αποστομωνει στο τελος κατι τυπους σαν το καρυδα....
λενε ολοι φετος "μα δεν εχει πλει μεικερ" , οπως ελεγαν το 2011 "μα δεν εχει πλει μεικερ πισω απο το δδ, πού παει?"!!!!αφου πιστευει ο ζοτς οτι με πρελντζιτς, χικμαν, σιπαχι και μπιελιτσα θα την κανει τη δουλεια του, εμενα προσωπικα μου φθανει και περιμενω απλα το αποτελεσμα για να κρινω και οχι μεσουσης της σεζον!!!
ΣΜ
Έχω την αίσθηση ότι
ΑπάντησηΔιαγραφή1.η Ρεάλ δεν είναι τόσο θηρίο
2. Ο ΟΣΦΠ θα σταυρώσει με Μπαρτσελόνα
1, σίγουρα
Διαγραφή2. και θα αποκλειστει με πλεονέκτημα
ΣΜ δεν είχε πλέημεηκερ και πήρε τα Χριστούγεννα αφού ξόδεψε μια περιουσία.
ΔιαγραφήΚαλημέρα παιδιά
ΑπάντησηΔιαγραφή-Μεγάλη νίκη ΟΣΦΠ σε ενα παιχνιδι που συνολικη μπορει να μην ηταν τελειο αλλα ειδαμε μεγαες φασεις απο Βεσελι - Μπογνταν απο τη μια και Σπαν - Λοτζετσκι απο την αλλη.πραγματικα μαστερκλας φασεις απο σπουδαους αρτιστες του μπασκετ.
Μεγαλο προσον για τον ΟΣΦΠ η ικανοτητα του Σπαν και του Ματ να καθαριζουν τα μακρινα ριμπαουντ που του εδωσε οτι εχανε λογω των κορμιων που δεν εχει.Επισης η τριαδα Πριντ-Ματ -Νταρντεν δινει ασφαλεια που δεν την ειχε πριν και σε αμυνα και σε επιθεση.Και οι δυο ομαδες εβαλαν αρκετες δυσκολιες στον αντιπαλο στην αμυνα,νομιζω οτι εν τελει κρίθηκε στο χαμηλό ταβάνι του Γκαουντλοκ.
Ο Ζοτς εχει μια πολυ ταλαντουχα ομαδα (ειδικα οι Σερβοι του και ο Βεσελι ειναι αστερια ,αυτο δε το συζηταμε) αλλα ειναι λιγο παραδοξο για την ιστορια του να εχει δωσει εν λευκω το παιχνιδι, ειδικα στα κρισιμα σημεια σε εναν Αμερικανο με σχετικα λιγοστες παραστασεις στο ΤΟΠ επιπεδο.Αυτο ειναι κυριως το γιατι εκπλησει αρνητικα φετος για μενα
Ο ΟΣΦΠ θεωρητικα με εναν ξυλοκοπο πανω απο 2.10 που να εκανε τα βασικα για 10-15 λεπτα,θα ηταν υπερπληρης.Δε νομιζω παντως να κανει αλλαγη στο ροστερ τη συγκεκριμενη στιγμη.
Ο ΠΑΟ δε μου αρεσε πολυ χτες αν και ειχε την διαθεση -οδοστρωτηρα που εχει φετος στο ΟΑΚΑ.Μεγαλη η ατυχια με Μποχωριδη που χτες θα ειχε χρονο απεναντι στους ασταθεις Αμερικανους της Ζαλγκιρις.
Δε μου αρεσαν α)τα πολλα λεπτα του Διαμαντιδη ειδικα οταν το παιχνιδι εχει κριθει στο 25' β)Τα λαθη και η χαλαρη διαθεση τον Παππα - Σλοτερ που γενικα ηταν καλοι γ)η χρησιμοποιηση των μικρων στο συγκεκριμενο σημειο που ειναι σαν να τους λεει οτι δεν τους εμπιστευεται και δε προαγει την εξελιξη τους δ)η παρουσια των μικρων αν και με τις συνθηκες που επαιξαν δεν μπορουσαν να κανουν πολλα παραπανω.
Συμεριζομαι τις ενστασεις του φιλου παραπανω για μπασκετοσυνη του Διαμαντακου (τον εχω δει live με τις μικρες εθνικες) κυριως αγχωνομαι με τον τροπο που δεν ελεγχει το μεγαλο του σωμα μεσα στο γηπεδο και φαινεται να μην εχει καθολου παιχνιδι με τη μπαλα στα χερια.Ο Παπαγιαννης παρα την ηλικια ειναι σαφεστατα μεγαλυτερη μπασκετικη αξια αλλα δεν μπορω να κρινω ποιος ειναι πιο ετοιμος η ποος δουλεθει παραπανω για αυτα τα λιγα λεπτα.
ΣΤο θεμα ΜΚΦ αν ειναι θλαση σε 15 μερες λογικα θα μπορει να παιξει αλλιως ο ΠΑΟ εχει μια θεση ξενου που μπορει να ενεργοποιησει μετα απο 3 αγωνιστικες,παντως με φορμαρισμενο Γκιστ κατι τετοιο δε το βλεοω σερ αυτο το σημειο πολυ σκοπιμο
no_closure
ο διαμαντιδης στο 2ο ημιχρονο επαιξε λιγοτερο απο 8 λεπτα και συνολικα 25.52 που δεν το λες και πολυ χρονο...
Διαγραφήο διαμαντακος ο μονος τομεας που ειναι εξαιρετικος ειναι με την μπαλα στα χερια αφου εχει πολυ καλες κινησεις με πλατη το απεδειξε και με την εθνικη νεων το καλοκαιρι.
Η μεγαλυτερη ηττα που εχει υποστει φετος η ζαλγκιρις στην διοργανωση ηταν με 13 ποντους και ο παναθηναικος την κερδισει με 19 ενω θα μπορουσε αν δεν χαλαρωνε στο τελευταιο τριλεπτο να την κερδισει και με πανω απο 25...
Δήλωσε χθες ο Ζοτς:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παιχνίδι πήρε διαφορετική τροπή στο τέλος, καθώς οι διαιτητές δεν έδωσαν το φάουλ που έγινε πάνω στον Ζήση στα 17'' πριν το τέλος του ματς. Του έγινε πεντακάθαρο φάουλ, αλλά οι ρέφερι δεν το σφύριξαν. Πάντα οι μικρές λεπτομέρειες παίζουν ρόλο στην εξέλιξη ενός ματς, ειδικά όταν αυτό κρίνεται στο τέλος.
Τι λες ρε παιδάκι μου, σε αδίκησε η διαιτησία...
Μου φαίνεται βγαίνουν τα μαντήλια για το κούνημα..
Δίκιο έχει, τα non call ισχύουν μόνο στην Ελλάδα. Όπως και τα "εγώ δε μιλάω ποτέ για διαιτησία, ό,τι θέλετε για μπάσκετ ρωτήστε με".
Διαγραφήενω τους γαυρους μια χαρα τους δινουν σφυριγματα παντα στα δυσκολα, με τοση αμυνα χτες και πηραν περισσοτερες βολες και λιγοτερα φαουλ σε εκτοw εδρας μαλιστα παιχνιδι.Το ακουσαμε και αυτο,¨" ο Ζοτς ηταν μεγαλος γιατι τον ευννοουσε η διαιτησια" Επρεπε να σας σφυριζαν τοτε στον ημιτελικο με ΤΣΣΚΑ οπως εμας να δω τι ευρωπαικο θα περνατε.Τι νομιζεις δεν βλεπουμε τον Ρηγα τι διαιτησιες σας δινει.Η τζαμπα εβλεπαν προχτες μαζι του τον αγωνα οι φιλοι του απο την Καε του οσφπ,Ευτυχως και τους ειδαμε.Ο Ζοτς σπανια παιρνει σφυριγματα η ξεχασαμε τι εγινε με ΤΣΣΚΑ πριν δυο βδομαδες.
Διαγραφή@5:14
ΑπάντησηΔιαγραφήμικρός άνθρωπος και αστείος αν το δήλωσε αυτό.
Βασικά κοτόπουλο. Η ομάδα του είναι μέτρια, ας κοιτάξει να βγάλει καλύτερο μπάσκετ. Έχασε από τον Σφαιρόπουλο (ποιον???)
Διαγραφήμικρος ανθρωπος ο ζοτς που σας εδινε συγχαρητηρια και σας χειροκροτουσε οταν πηρατε πρωταθλημα η κυπελο;;,Ενω εσεις τοσα χρονια τον εχετε κανει σκουπιδι αλλα τοση πικρα δεν την αντεχετε.Εσυ εισαι σπουδαιος φαινεται και ξερεις τα παντα.Καλα κανει και λεει την γνωμη του η δεν ειδαμε τι σφυριγματα σας δινουν παιζετε ξυλο και τα φαουλ σφυριζονται με το σταγονομετρο,η δεν ειδαμε χτες πως χαθηκε το παιχνιδι για τους Τουρκους.Θελω να δω με ΤΣΣΚΑ ποιον θα πρωτοσπρωξουν οι γκροι,θα χει ενδιαφερον.
ΔιαγραφήKανεις δεν λεει οτι ο οσφπ κερδιζει μονο με την διαιτησια, σιγουρα,απλα παιρνει καποια σφυριγματα που σε αλλες ομαδες ειδικα εκτος εδρας δεν δινονται.
ΔιαγραφήΑπόλυτα σχετικό με το άρθρο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/barcelona_b/xezonia-o-paskoyal-me-pisteuei.3252573.html
Η Αναντολού θα είναι δεύτερη στον όμιλο. Φιλάκια
ΑπάντησηΔιαγραφήBETAKIAS
https://www.youtube.com/watch?v=YY4mC8BPC9E
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ!!!
Άσχετο αλλά με αφορμή τα σχόλια για τον Χατζηγεωργίου,απλά να παραθέσω την γνώμη μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλες φορες υπερενθουσιαζεται στον αγωνα με αποτελεσμα να πεταει καποιες ''ατακες'' και γελαμε.Περαν τουτου ομως μου ειναι εξαιρετικα συμπαθης και φαινεται ευγενικος ανθρωπος χωρις τουπε και υφακι.
Εξοργίζομαι λοιπόν οταν βλεπω κατι ανθρωποειδη στυλ Φιλερη και σια να σχολιαζουν συναδελφο τους!Δηλαδή ο Ιωάννου(σαφεστατα γλοιωδης τυπος)τους αρεσει καλυτερα?
Ημαρτον δηλαδη....
Φίλε, πάρτο αλλιώς.Τουλάχιστον όσον αφορά εμένα.
ΔιαγραφήΕγώ το παρέθεσα καθαρά χιουμοριστικά.
Αγαπώ Δημήτρη Χατζηγεωργίου και είναι πολύ καλύτερο παιδί από πολλούς που "λυμαίνονται" τον χώρο.
Γουστάρω Δημήτρη Χατζηγεωργίου,έτσι απλά!!!
THEO καμια σχεση φιλε,οταν εγραφα δεν ειχακαν δει το σχολιο σου
ΔιαγραφήΑναφερομαι περισσοτερο σε δημοσιογραφους που εχουν συγκεκριμενα συμφεροντα
Πάσο, συμφωνούμε αν εξαιρέσουμε την αναφορά σε συγκεκριμένα ονόματα.
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ σε όλους
Να εισαι καλα φιλε μου
ΔιαγραφήΚαλημέρα παίδες.. Σήμερα ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήhkii
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτην την στιγμη διαιτητικα ο ολυμπιακος ειναι η πιο ευνοημενη ομαδα της ευρωλιγκας μαζι με την τσκκα. και αυτο αποδεικνυεται απ τον τροπο που τον αντιμετωπιζουν οι φιλαθλοι στα εκτος εδρας ματς με χαρακτηριστικα παραδειγματα αυτα του τοπ16 στην μαλαγα και στην κωνσταντινουπολη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι εμφανες οτι οι Αγγελοπουλοι εχουν ιδιαιτερη σχεση με τον Μπερτομεου. Ετσι ειναι αυτα, αλλοι εχουν χρηματα (ΤΣΣΚΑ) κι αλλοι τους μαγκες Αγγελοπουλους.
ΔιαγραφήΡε πιθηκε μιλας για διαιτησια, Φουφη? Ειδικα μετα το ματς στην Τουρκια? Τα φάουλ στους σεντερ μας τα ειδες υπάλληλε? Οι φίλαθλοι λέει ο μόγγολος... Τι να του πεις του Αλαφούζου τώρα...
ΔιαγραφήΟ Ομπράντοβιτς έγινε από τους κοντούς που του φέρναν όποιον ήθελε 15 χρόνια. Τώρα με τους νάνους παρακαλάει τον Γκάουντλακ να τα βάζει όλα... Τόσο απλά... ζόριτς Ερντεν Σαβας Ζήσης ούτε σε προπόνηση των Γιαννακοπουλαιων!!!
ψυχραιμια αδελφε, αληθεια οι αγγελοπουλοι γιατι τα εχουν βαλει με την ρεαλ; μηπως γιατι μιλησαν οι παραγοντες της προπερσι και περυσι για την διαιτητικη ευννοια που εχει μια συγκεκριμενη ομαδα.....
ΔιαγραφήΈχεις κάποια ενδότερη ενημέρωση από Βαρκελώνη μεριά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως από το καιρό που βλέπαμε μέσω της ΕΡΤ (Σπορ+) αγώνες της ACB είχαμε καταλάβει πως το σκάουτινγκ τους έχει γίνει παγκοσμιοποιημένο.Μόνο Ασιάτες δεν έχουν βάλει ακόμη στο στόχαστρο...Τώρα αυτό όμως,πώς δένει με την εθνική Ισπανίας δε ξέρω.
Να ένα θέμα να το τσεκάρεις.Η επόμενη ημέρα της εθν.Ισπανίας (ιδίως μετά το κάζο του 2014) σε συνδυασμό με την αύξηση των ξένων νεαρών παιχτών