Athlenda

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Ταξίδι στην εξέλιξη: FIBA STARS 80s/90s vs Today..



To Ηoopfellas χαιρετίζει τη πανάξια επικράτηση των Ισπανών στο Ευρωμπάσκετ του 2015 και ρίχνει την αυλαία με δώρο ένα πακέτο αναμνήσεων για τους αναγνώστες του, βάζοντας στο παρκέ της σελίδας τους σταρς των τουρνουά της FIBA που δυνάστευσαν χρόνια τώρα τα καλοκαιρινά μας βράδια. FIBA STARS 80s/90s εναντίων των σημερινών top-αστεριών που αποτελούν σύγχρονες versions τους..



H αυλαία του Ευρωμπάσκετ έπεσε και το Hoopfellas αποφασίζει να σας προσφέρει μια ιδιαίτερη ανάρτηση. Ένα ταξίδι αναμνήσεων, ωδή σε μερικούς αστέρες των  καλοκαιρινών (ή φθινοπωρινών) διεθνών τουρνουά μέσα από τα οποία έχουμε μεγαλώσει και συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε. Δύο κουβέντες όμως για το Ευρωμπάσκετ που μόλις ολοκληρώθηκε..


Πανάξια οι Ισπανοί έφτασαν στον τίτλο. Δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία. Ο Πάου Γκασόλ ήταν το πιο δυνατό άλογο στην ευρωπαϊκή κούρσα και από πάνω του πιάστηκε ολόκληρο το ισπανικό άρμα. Μέτρησε πολύ ότι οι Ίβηρες βρέθηκαν σε stroke τη κατάλληλη στιγμή. Είδατε τελικά πόση «ώθηση» μπορεί να δώσει σε ένα σύνολο μια σπουδαία νίκη στο ματς των «8»..; Ο Σκαριόλο δικαίωσε απόλυτα την απαίτηση του Πάου για επιστροφή του Ιταλού κόουτς στην εθνική ομάδα. Χωρίς να παρουσιάσει τίποτα ιδιαίτερο προπονητικά και με κάποιες old-school/πρακτικές περισσότερο και λιγότερο εξεζητημένες μεθόδους ο Ιταλός κόουτς έφτασε μέχρι το τέλος. Καταλυτικό (πραγματικά) ρόλο έπαιξε ο παράγοντας της συνοχής. Οι Ισπανοί έχουν έναν πυρήνα παιχτών που αγωνίζεται χρόνια μαζί και ειδικά η τετράδα της Ρεάλ που συνόδευε τον Γκασόλ έχει αναπτύξει, μέσα από εκατοντάδες εργατοώρες προπόνησης και χιλιομέτρων σε κλειστά ματς, αυτοματισμούς οι οποίοι βοήθησαν τους πρωταθλητές να μείνουν όρθιοι σε όλα τα παιχνίδια που κρίθηκαν στις λεπτομέρειες. Στον τελικό δε, ξεχείλιζαν από ενέργεια (πίεσαν υποδειγματικά τη μπάλα, ειδικά στο μισό γήπεδο ακόμα και όταν χρησιμοποίησαν άμυνες χώρου) και αυτοπεποίθηση παίρνοντας από το ξεκίνημα το τιμόνι και όντας έτοιμοι πνευματικά να ευστοχήσουν σε κάθε μεγάλο σουτ και να εκτελέσουν κάθε καθοριστικό play. Ομάδα που σου βγάζει αυτό το συναίσθημα (και πιστέψτε με ήταν διάχυτο στο γήπεδο στα ματς της τελικής ευθείας) αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα.



Σημαντική διαπίστωση. Βλέποντας την απογοητευμένη Σερβία στον μικρό τελικό ένιωσα στο πετσί μου την ιδιαιτερότητα που κουβαλάμε εμείς και οι φίλοι μας οι Σέρβοι σε επίπεδο ιδιοσυγκρασίας στα ματς που κρίνουν το μετάλλιο της τρίτης θέσης και όχι τον τίτλο ή μια είσοδο στον τελικό. Μειωμένο κίνητρο, έλλειψη καθαρού μυαλού, πειθαρχίας και υπομονής η οποία οδηγούσε τους παίχτες του Τζόρτζεβιτς σε βιαστικές επιλογές και μειωμένο effort με συνέπεια (όποιος τους είχε παρακολουθήσει στο τουρνουά μπορούσε εύκολα να το αποκωδικοποιήσει) να μην έχουν τη πνευματική πειθαρχία να ψάξουν τη πραγματικά καλύτερη λύση στην επίθεση τους (και να καταθέσουν ότι διαθέτουν στα μετόπισθεν) «μπουμπουνώντας»  με χαρακτηριστική ευκολία φυγόπονα τρίποντα. Εδώ είναι η διαφορά Γάλλων και Λιθουανών, χωρών δηλαδή που δίνουν μεγάλη σημασία και εν τέλει πανηγυρίζουν ένα μετάλλιο, μια τρίτη θέση..

Οτιδήποτε θέλετε - για την ομάδα του Καζλάουσκας, τη δική μας, τους Σέρβους/Ισπανούς κτλ- το συζητάμε..


Πάμε τώρα να ξεσηκώσουμε μερικές αναμνήσεις και να νοσταλγήσουμε. Σκέφτηκα να βάλουμε στο παρκέ του Hoopfellas (στα πρότυπα παλαιότερων αναρτήσεων) μερικά από τα αστέρια των 80s-90s απέναντι σε παίχτες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τους «καθρέπτες» τους σήμερα. Σαν ένα ταξίδι στη εξέλιξη του μπάσκετ αυτών των τουρνουά, το οποίο (ας μη γελιόμαστε) 20-30 χρόνια μετά μοιάζει με διαφορετικό άθλημα. Όμως οι συζητήσεις αυτές και τα εικονικά match ups θα αποτελούν πάντα ένα από τα αγαπημένα topics των μπασκετικών. Χωρίς ταμπού και με γνώση των διαφορών μεταξύ των δύο εποχών, πάμε μαζί να απολαύσουμε μια βουτιά στην ιστορία, αποχαιρετώντας μια ακόμα σπουδαία διοργάνωση..


ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ VS TONΙ ΠΑΡΚΕΡ


Δύο scoring guards που σημάδεψαν την εποχή τους και έκαναν τους Γολιάθ αυτών των τουρνουά  να βλέπουν τη μύγα και να μη μπορούν να τη πιάσουν.. Με ύψος κοντά στο 1.83 είχαν στο παιχνίδι τους ένα πολύ σημαντικό κοινό που τους χαρακτήριζε. Πετύχαιναν σε συντριπτικό ποσοστό το μεγαλύτερο μέρος των πόντων τους μέσα από το ζωγραφιστό. Ο Γκάλης ήταν πολύ πιο δυνατός (ειδικά στο upper body, τριπλός από τον Πάρκερ) με δυνατά πόδια και πατήματα που έμοιαζαν διαστημικά για γκαρντ της κοψιάς του στα ‘80s, χαρακτηριστικά που μαζί με την τρομερή αίσθηση του σκορ τον μετέτρεπαν σε άλυτο γρίφο στο ένας εναντίον ενός  (πολύ δυνατός για περιφερειακό αμυντικό, πολύ γρήγορος για ψηλό/μακρύ παίκτη) ενώ παράλληλα η ευρεία γκάμα των σουτ του, του επέτρεπε να σκοράρει πάνω από κάθε seven footer.


 Ο Πάρκερ έχει τρομερή επιτάχυνση με τη μπάλα στα χέρια και ταχύτητα σε μικρό χώρο, εξαιρετικά τελειώματα γύρω από το καλάθι. Και οι δύο είχαν το χάρισμα να δαγκώνουν σαν κόμπρες τη παραμικρή στιγμιαία χαλαρότητα της αντίπαλης άμυνας. Ωραία.. Βέβαια όταν μιλάμε για scoring guards ο Γκάλης είναι μια κατηγορία μόνος του σε βαθμό που μπορεί να δώσει το όνομα του στον όρο. Κανένας Πάρκερ δίπλα του, τη στιγμή που ο Νικ υπερέχει (ναι..) και σε playmaking στοιχείο του παιχνιδιού του που δε μας παρουσίασε σε μόνιμη βάση στο μάξιμουμ.

ΨΗΦΟΣ: Στον «γκάνγκστερ».. Μέχρι και ο Ντακουρί αυτόν θα ψήφιζε..



ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ ΤΖΟΡΤΖΕΒΙΤΣ VS ΜΙΛΟΣ ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ


Η σύγκριση αυτή γεννήθηκε στον ημιτελικό του 2009 όταν ο 24χρονος τότε Μίλος προκάλεσε παράκρουση στη χώρα του κερδίζοντας σχεδόν μόνος τη Σλοβενία (96-92) σε ένα ματς όπου σκόραρε 32 πόντους με 6 τρίποντα (μεταξύ των οποίων το ένα που έστειλε το παιχνίδι στη παράταση) κάνοντας τους Σέρβους να θυμηθούν το ανελέητο σφυροκόπημα των Λιθουανών από τον Σάλε (41π. 9/12 τριπ.) στον τελικό του 1995 στην Αθήνα. Ας είμαστε ειλικρινείς.. Δε συμπαθούσα ποτέ ιδιαίτερα τον Τεόντοσιτς λόγω της ωρολογιακής βόμβας που κρύβει μέσα του, ίσως και γιατί θεωρούσα ότι στο κεφάλι του γίνεται πόλεμος. Όμως –και δεν έχω δεύτερες σκέψεις καν- θεωρώ ότι αυτά που μπορεί να κάνει με τη μπάλα στα χέρια, ελάχιστοι αθλητές είναι ικανοί να τα παρουσιάσουν. Τα δε playmaking abilities του είναι απλησίαστα ακόμα και για τους περισσότερους γκαρντ του ΝΒΑ καθώς η ικανότητα του αυτή ξεσηκώνει μνήμες Γιασικεβίτσιους στα prime του. Όμως ο Τζόρτζεβιτς ήταν μοναδικός. Δεν έχει την ικανότητα του Τεόντοσιτς με τη μπάλα στα χέρια («κάνει απίστευτα πράγματα, αυτά που έχω δεί στις προπονήσεις είναι μοναδικά, έχει βάλει με το στυλ του τη δική του σφραγίδα στο σύγχρονο μπάσκετ» είπε προ ημερών ο Σάλε για τον παίχτη του) όμως είναι Ο ηγέτης με τα ατσαλένια balls που πασχίζει ο Τεόντοσιτς να γίνει. Ο Τζόρτζεβιτς ως παίχτης σου έδινε την αίσθηση ότι είναι ευλογημένος από άνωθεν.. DNA νικητή, παίχτης που γιγαντωνόταν όσο η πίεση μεγάλωνε με χέρι αλφάδι και μυαλό κομπιούτερ, σκληρός πνευματικά. Cold blooded killer..


ΨΗΦΟΣ: Tζόρτζεβιτς δαγκωτό..




ΣΑΡΟΥΝΑΣ ΜΑΡΤΣΙΟΥΛΙΟΝΙΣ VS ΜΑΝΟΥ ΤΖΙΝΟΜΠΙΛΙ



Νταξ.. Το αγαπημένο μου ζευγάρι στη λίστα. Ο υπερηχητικός «Ρούνι» έβαλε τον όρο του power guard για τα καλά στο λεξικό του αθλήματος. Φοβερός slasher, έσπαγε ντουβάρια επιτιθέμενος στο καλάθι. Επιστρέφοντας τα καλοκαίρια στην Εθνική του ομάδα χρειάστηκε να κάνει επίδειξη των δημιουργικών του ικανοτήτων μιας και έπαιζε ως «άσσος» (στο ΝΒΑ έπαιζε κατά κύριο λόγο στο «2») τρέχοντας το λιθουανικό σόου. Τρομερό κορμί με πόδια που του έδιναν τεράστιο πλεονέκτημα και μια από τις μεγαλύτερες ηγετικές προσωπικότητες που είδαν ποτέ αυτά τα τουρνουά. Ένα από τα κοινά χαρακτηριστικά των δύο αθλητών είναι η τρομερή γνώση των βασικών του αθλήματος. 


Ο Τζινόμπιλι, σας έχω υπογραμμίσει από ..ιδρύσεως της σελίδας, είναι κατά τη γνώμη μου ο κορυφαίος σύγχρονος FIBA Player, συμπεριλαμβανομένων και των μεγάλων αστέρων του ΝΒΑ γιατί διαθέτει αυτή την τέλεια μίξη χαρακτηριστικών στο παιχνίδι του και από τους δύο κόσμους, ΝΒΑ και Ευρώπη η οποία ουσιαστικά αποτελεί το μπάσκετ που βλέπουμε στα τουρνουά όπου συμμετέχουν ομάδες από όλον το πλανήτη. Ο τρόπος που επιτίθεται στο καλάθι, διαβάζει, πασάρει, αναδεικνύει τον συμπαίκτη είναι απλά μοναδικός. Clutching ability επίσης στον ουρανό..


ΨΗΦΟΣ: Πιο «Χ» πεθαίνεις.. Εάν έπρεπε να διαλέξω για να μη με πυροβολήσουν θα έπαιρνα Τζινόμπιλι..


ΠΑΟΥ ΓΚΑΣΟΛ VS AΡΒΙΝΤΑΣ ΣΑΜΠΟΝΙΣ


Δε δίστασα να σας πω στη τελική ευθεία του φετινού τουρνουά στη Λιλ ότι τέτοιο domination όπως αυτό του οποίου γίναμε μάρτυρες από τον Πάου Γκασόλ, έχω να δω από τα χρόνια του Σαμπόνις. Έτσι είναι.. Αυτά που έκανε ο Ισπανός ψηλός στα 35 του χρίζουν επιστημονικής έρευνας και τον τοποθετούν (αν και βρισκόταν ήδη εκεί) στην «ελίτ» των κορυφαίων ιστορικά FIBA Players. Πραγματικός ηγέτης, με πολύ υψηλό δείκτη ευφυΐας και άψογη για το ύψος του (και όχι μόνο) τεχνική κατάρτιση. Σας θυμίζει κάποιον η περιγραφή..; To λιθουανικό «θαύμα της φύσεως» συγκέντρωνε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά επίσης σε υπερθετικό βαθμό αλλά σε ακόμα μεγαλύτερη συσκευασία. Το μέγεθος του ήταν καταλυτικός παράγοντας στη πλήρη επικράτηση του απέναντι σε αντίπαλους ψηλούς μιας και ήταν πρακτικά αδύνατο να τον κρατήσεις μακριά από το καλάθι. Πάσαρε ακόμα καλύτερα από τον Γκασόλ καθώς το court vision του ήταν ζηλευτό από πολλούς τοπ-γκαρντς. 


Το πλεονέκτημα του Ισπανού απέναντι στον Άρβιντας (και σε πολλούς άλλους ψηλούς λόγω σωματότυπου) είναι η ικανότητα του να μένει μακριά από φθορά που ειδικά σε αυτό το τουρνουά ήταν καθοριστική για την ομάδα του, αμυνόμενος   πολύ έξυπνα ελέγχοντας πλήρως τις αντιδράσεις και το κορμί του.

ΨΗΦΟΣ: Σαμπόνις γιατί απλά..  δε γλιτώνεις.



ΟΣΚΑΡ ΣΜΙΝΤ VS NΤΙΡΚ ΝΟΒΙΤΣΚΙ


Δύο από τους καλύτερους σούτινγκ-φόργουορντς που γνώρισαν τα διεθνή τουρνουά, με εκπληκτικές παραστάσεις εκατέρωθεν. Ψηλά κορμιά, που απελευθέρωναν τη μπάλα επίσης από ψηλά σε σημείο που έκαναν αδύνατη τη πιθανότητα του μπλοκ. Ο Οσκάρ τότε κουβαλούσε μια Βραζιλία με μοναδικά one man show. Τρελαινόμουν για εκείνη την απίστευτη, μακρινή, εκτέλεση του στο τρανζίσιον η οποία ακολουθούσε τη μια ντρίμπλα και τα δύο μικρά νωχελικά (σε φάση «σκέφτομαι πως θα επιτεθώ..»)βήματα του αλλά ώρες ώρες έμοιαζε αλάνθαστη. 


Θυμάμαι τον Πίπεν το 1996 να δηλώνει μετά την αναμέτρηση τους πως  «ήταν ένα από τα μεγαλύτερα αμυντικά τεστ της καριέρας μου», τους 46 στον τελικό του Παναμερικανικού το 1987 (σε κασέτες του βίντεο, η πρώτη μου επαφή μαζί του) ή τους 42.2 π.μ.ο. (συν 7.8 ριμπ.) στην Ολυμπιάδα της Σεούλ ένα χρόνο μετά. Ο Ντιρκ από την άλλη είναι απλά ο Ντιρκ.. 7-8 πόντους ψηλότερους του Οσκάρ, με επίσης φονικό καρπό αλλά με τη μεγαλύτερη μάζα των σουτ του να έρχεται από μέση κυρίως (και μετά κοντινή απόσταση). Μετά τον κομήτη του 1993 έβαλε τη Γερμανία πάλι στον χάρτη του αθλήματος παλεύοντας με μικρή βοήθεια τριγύρω του σε πολλές περιπτώσεις, απέναντι σε ομάδες με τρομερά οπλοστάσια. Απλά προϊόν ρομποτικής..


ΨΗΦΟΣ: Ο Οσκάρ ήταν ακόμα καλύτερος σουτέρ και ακόμα μεγαλύτερος σκόρερ από το «πάντσερ» όμως θα πάρω Ντιρκ για τον απλούστατο λόγο ότι μπορούσε να επηρεάσει το παιχνίδι με περισσότερους τρόπους. Πολύ αλτρουιστής, ήταν φοβερός ο τρόπος που δούλευε για τους άλλους . Να τον βλέπεις να τρέχει με διάθεση «ρούκι δευτέρου γύρου» για σκριν στον Ντεμόντ Γκριν, αξία ανεκτίμητη..



ΝΤΙΝΟ ΡΑΤΖΑ VS ΛΟΥΙΣ ΣΚΟΛΑ


Δύο «ιερά τέρατα» του ζωγραφιστού, masters στο post up παιχνίδι. Oι αντίπαλοι που προσπάθησαν να αμυνθούν στη πλάτη τους έχουν περάσει τα πάνδεινα ιδρύοντας ανεξάρτητο Group therapy. Και οι δύο μπορούσαν να σου επιβληθούν με τη δύναμη τους όμως ήξεραν να χρησιμοποιούν άριστα τις προσποιήσεις ενώ παράλληλα δούλευαν εξαιρετικά πάνω στο κορμί του αντιπάλου. Αρκετά καλό παιχνίδι με πρόσωπο με δυνατότητα να βάλουν τη μπάλα στο παρκέ και να επιτεθούν. Ο Κροάτης υπερείχε σε τεχνική κατάρτιση και αντίληψη του παιχνιδιού. Ήξερε να πασάρει καλύτερα και μπορούσε να παίξει καλύτερα πάνω από το καλάθι. Ο Αργεντίνος είναι πιο aggressive. Πιο «ωμός» στο λόου-ποστ, δεν χρειάζεται ιδιαίτερο κίνητρο γιατί ξέρεις ότι μπαίνει και ανεξαρτήτου αντιπάλου τα δίνει όλα. Μπορεί επίσης να σκοράρει περισσότερο πόντους σε «σειρές» (μαζεμένους, σε μικρό διάστημα) και να θυσιάσει το κορμί του σαν να μη ξημερώνει το αύριο στην άμυνα..


ΨΗΦΟΣ:  Ο Ράτζα έχει περισσότερα εργαλεία και  ήταν πιο ποιοτικός overall όμως εγώ κύριοι στην ομάδα μου θα έπαιρνα Σκόλα. Το mentality του Κροάτη και η κυκλοθυμία του πολλές φορές σκίαζαν στη σκέψη μου την ανυπέρβλητη ποιότητα του σε αντίθεση με τον φανατισμένο Αργεντίνο για τον οποίο δεν υπάρχει η λέξη νωχελικότητα στο λεξιλόγιο του και πατάει παρκέ για να δαγκώσει –επαναλαμβάνω- ανεξαρτήτου αντιπάλου. Τέτοιους θέλω..



ZOΡΑΝ ΣΑΒΙΤΣ VS ΦΕΛΙΠΕ ΡΕΓΙΕΣ


Καθηγητές στις «ψιλές» μακριά από τα φώτα, «άσσοι» στο positioning. Δύο εξαιρετικοί παίχτες ρακέτας, με πολλά hustle plays τα οποία έσπρωξαν δύο τεράστιες ομάδες σε μεγάλες επιτυχίες στα διεθνή τουρνουά. Και οι δύο πλαισίωσαν άψογα τους σταρς-ψηλούς των συνόλων τους (Ντίβατς-Γκασόλ) παίζοντας και ρόλο small-5 σε πολλές των περιπτώσεων. Εξαιρετικοί ριμπάουντερς. 


Η άμυνα του Σάβιτς στο ποστ πιθανόν να μπεί ως βασικό μάθημα από το δημοτικό στα σχολεία της Σερβίας. Και οι δύο δε δίσταζαν να περάσουν ώρα στο παρκέ ξετυλίγοντας τη γκάμα τους στο μακροβούτι. Σκληρά παιδιά αλλά με υποκριτικό ταλέντο που θα κινούσε το ενδιαφέρον του Κοστουρίτσα..

ΨΗΦΟΣ: Ζόραν γιατί ήταν πραγματικά ζόρικος και είχε μεγάλη καρδιά. Ο Ρέγιες έχει τον απόλυτο σεβασμό μου για τη συνέπεια και το μπάσκετ που παίζει στα 35 του όμως ο Σέρβος είναι ο ορισμός του Blue Collar παίχτη..


ΣΑΝ ΕΠΙΦΑΝΙΟ  VS XOYAN KAΡΛΟΣ ΝΑΒΑΡΟ


Οι δύο θρυλικοί Ισπανοί «μπόμπερς» και καμάρια της Μπαρτσελόνα.. O «Έπι» ήταν μόνιμος εχθρός του ελληνικού μπάσκετ σε επίπεδο Πρωταθλητριών με τον Άρη και διεθνών τουρνουά με την Εθνική. Περικάρπια στα δύο χέρια, κάλτσα σηκωμένη μέχρι το γόνατο (σύμφωνα με τις επιταγές της εποχής), ντρίμπλα με το ίδιο χέρι (δεξί) σε αλλαγή κατεύθυνσης (αυτό είναι που λέμε «πάσα ούτε από το δεξί στο αριστερό..»), άψογη χρήση του ταμπλό ως συμμάχου, αυτοκρατορικό release. Ο Ναβάρο κληρονόμησε πολλά από τον προκάτοχο του και εξέλιξε επίσης, όπως για παράδειγμα η προσποίηση με το σήκωμα του κεφαλιού (στο βωμό του κερδισμένου φάουλ). Παρότι αποτέλεσε ίσως τον παίχτη που οι Έλληνες αγαπούσαν να μισούν περισσότερο στη σύγχρονη εποχή, υπήρξε ένας από τους αγαπημένους μου καλοκαιρινούς ήρωες με καταπληκτικές παραστάσεις σε διεθνή τουρνουά. Το Clutching ability του αποτέλεσε τον κύριο λόγο για πολλές από τις επιτυχίες της σπουδαίας ισπανικής ομάδα. Καλύτερος από τον (ψηλότερο και πιο σκληροτράχηλο sniper) Έπι με τη μπάλα στα χέρια, πιο γρήγορη και φονική απελευθέρωση, ακόμα πιο ικανός σκόρερ.




ΨΗΦΟΣ: Λα Μπόμπα.. Από τις περιπτώσεις που το νέο μοντέλο μοντέλο είναι πραγματικά βελτιωμένο και υπερτερεί του παλαιού. Ο «Έπι» αποτέλεσε τον καλύτερο δάσκαλο..



ΣΑΣΑ ΝΤΑΝΙΛΟΒΙΤΣ VS ΡΟΥΝΤΙ ΦΕΡΝΑΝΤΕΘ


Χεχε.. Μιλάμε για τους δύο πιο “love to hate” παίχτες ανά την Ευρώπη στην εποχή τους. Προσωπικότητες με τελείως διαφορετική ιδιοσυγκρασία βέβαια. Τη στιγμή που ο Πρέντραγκ έπαιρνε κεφάλια με θεμιτά και αθέμιτα μέσα συνδυάζοντας στη τελειότητα πρωτόγονα ένστικτα με τρομερό, αγνό μπασκετικό ταλέντο, ο Ρούντι πλησιάζει το «Μπρόντγουεϊ» σαν ο ύπουλος, κακός θεατρίνος, προικισμένος μεν αλλά χωρίς αυτό που λέμε στη δική μας αργκό «παντελόνια». 


Και οι δύο σούπερ-ταλαντούχοι γκαρντ-φόργουορντς έδωσαν τα διαπιστευτήρια τους στην Αμερική, όμως ο Φερνάντεθ ακόμα και σήμερα που τριανταρίζει, στα διεθνή τουρνουά δεν έχει αναλάβει πραγματικά ηγετικό ευρισκόμενος  παραδοσιακά στη σκιά του Ναβάρο. Ο Ντανίλοβιτς αντίθετα ήταν μεγάλος νικητής με πολύ ..πράμα στο βρακάκι του, αποτελώντας τον παίχτη που με την παροιμιώδη αυτοπεποίθηση του στα μεγάλα ματς χτύπαγε δίπλα στο αυτί του αντιπάλου το καμπανάκι της ήττας.


ΨΗΦΟΣ: Τι λες ρε μ@#$%@ Conway..? Ντανίλοβιτς φυσικά. Εριστικός, προκλητικός αλλά πάντα ήταν εκεί για να το υποστηρίξει και η ικανότητα του σαν παίχτης (ειδικά στα δύσκολα) αποστόμωνε τους πάντες. Legend..


ΦΑΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ VS ΜΠΟΡΙΣ ΝΤΙΑΟ


Δύο τεράστια ολ-αράουντ ταλέντα τα οποία τράβηξαν διαφορετικό ρόλο στη καριέρα τους. Η ικανότητα τους να καλύψουν σχεδόν κάθε θέση της πεντάδας και στις δύο πλευρές του παρκέ και ο ηγετικός του χαρακτήρας αποτέλεσε σημείο αναφοράς στις επιτυχίες των εθνικών τους ομάδων. Η Αμερική βελτίωσε τρομερά τον Ντιαό, δείχνοντας του τον δρόμο ώστε να φθάσει στο μάξιμουμ των ικανοτήτων του. Ο Φάνης αποτελούσε παίχτη από το μέλλον στην εποχή του. Υπήρξε πιο περιφερειακός από τον Γάλλο, με πολύ πιο ανεπτυγμένη ικανότητα στην εκτέλεση μακριά από το καλάθι και τη περιφερειακή άμυνα. Ο Ντιαό έχει σπουδαία αντίληψη του παιχνιδιού και court vision και μπορούσε, όσο προχωρούσε η καριέρα του να κάνει τη διαφορά στο ζωγραφιστό με το σπουδαίο IQ , τη δύναμη και τη διορατικότητα του.


ΨΗΦΟΣ: Θεωρώ τον Φάνη μεγαλύτερο μπασκετικό ταλέντο από τον Ντιαό. Όμως ο Γάλλος δούλεψε περισσότερο και μου άρεσε πιο πολύ η νοοτροπία του. «Χ». Καραμπινάτο..







182 σχόλια:

  1. Kαι να σκεφτείς ότι οι τότε παίκτες δε βλέπανε το ΝΒΑ ούτε με τα κιάλια...γιατί στο ΝΒΑ υπήρχαν απλά ανώτεροι παίκτες, να φανταστείς ο Τζο Μπράιαντ, ο Μάικλ Γιανγκ και ο Βίνι ντελ Νέγκρο ήρθαν τότε στην Ευρώπη είτε σαν γερασμένοι παγκίτες του ΝΒΑ είτε σαν νέοπες που κάνουν το αγροτικό τους μέχρι να γυρίσουν πίσω, και κάνανε πλάκα εδώ με 30άρες και 40άρες και έδωσαν πρωταθλήματα και κύπελλα στις ομάδες τους. Για ΜακΑντού, Ντομινίκ, Ρολάντο Μπλάκμαν και Έντι Τζόνσον δεν το συζητώ καν. Ίσως αυτό που είπε ο Τζόρνταν, ότι από τη σημερινή εποχή θα έπαιζαν στο ΝΒΑ των 80s-90s μόνο Κόμπε, Λεμπρόν, Ντάνκαν και Ντιρκ, όσο αφοριστικό κι αν ακούγεται, δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Εδώ ο Ντράζεν (Ο ΝΤΡΑΖΕΝ) μέχρι να μπει και να παίξει, ήταν 2 χρόνια αναπληρωματικός του Ντάνι Γιανγκ στους Μπλέιζερς (αναπληρωματικός του αναπληρωματικού δηλαδή).

    Άλλες συγκρίσεις που παίζουν:

    Κάρλτον Μάγερς ή Βασίλης Σπανούλης;
    Γιούρι Ζντοβτς ή Θοδωρής Παπαλουκάς;
    Ντίνο Ράτζα ή Μαρκ Γκασόλ;
    Αντονέλο Ρίβα ή Μάρκο Μπελινέλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει πέσει πολύ το ΝΒΑ.Το έχει δηλώσει και ο Κόμπε αυτό.Δεν είναι τυχαίο που οι Σπερς έχουν τόσους Ευρωπαίους.
      ΜΦΓ

      Διαγραφή
    2. Nαι φάνηκε πέρυσι στο τελικό με την Σερβια...

      Διαγραφή
  2. Τρομερο αρθρο! Θεωρεις οτι ο Γκαλης σημερα θα μπορουσε να σταθει στο σημερινο basketball και να κανει οτι εκανε τοτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιστευω αυτο το βιντεο δινει την απαντηση

      www.youtube.com/watch?v=XaGKCr5uV9s

      θα στεκοταν εξαιρετικα σαν ασος και σημερα ο Νικ

      Διαγραφή
    2. Απλά δε θα'βαζε 30άρες. Θα'βαζε 25άρες :P

      arisff

      Διαγραφή
    3. Στο όχι και τόσο μακρινό 1994 και σε ηλικία 36 ετών βγήκε πρώτος σκόρερ και πασέρ (23-5 ή κάτι τέτοιο) της τότε Ευρωλίγκας. Και μιλάμε για μια περίοδο με σκληρές άμυνες και πολλή επαφή, πολύ χαμηλό ρυθμό και πολύ λιγότερες επιθέσεις λόγω κανονισμών (30 δλ. επίθεση κλπ).

      Διαγραφή
    4. Ο Γκάλης σήμερα θα ήταν θρύλος όπως ο Σάρας, απο τα στιγμιότυπα δεν καταλαβαίνει κανείς το πόσο καλός πασερ ήταν και σε συνδυασμό με τα πολύ γρήγορα πόδια του και το φοβερό midrange jumper θα μπορούσε να σκοτώσει τους πάντες στο pnr. Ο Γκάλης στις εποχές του δεν έκανε τόσες πολλές διεισδήσεις στο καλάθι γιατί οι ψηλοί δεν έβγαιναν για βοήθειες και πολλές ομάδες έπαιζαν και με 2 7footers. Αντίθετα σκόραρε πολύ με post παιχνίδι αφού αν και κοντός μπορούσε να ποστάρει καλά ακόμα και δίμετρους και με πολλές διεισδήσεις που κατέληγαν σε midrange jumpers με κολλημένους 2-3 παίχτες πάνω του. Αυτό είναι πολύ δυσκολότερο απ το σημερινό παιχνίδι που στην αλλαγή μένει πάνω ο ψηλός και αν ο guard τον περάσει έχει συχνά ανοιχτό δρόμο στο καλάθι. Θα έπρεπε να αλλάξει κάπως βέβαια το παιχνίδι του και να βάλει μέσα το τρίποντο περισσότερο και να πάιξει πιο πολύ σαν PG και λιγότερο σαν scoring guard. Να ξέρετε ο καημός του Ιωαννίδη είναι οτι ποτέ δεν τον έπεισε να παίξει PG και να γυρίσει τον Γιαννάκη στο 2 που ουσιαστικά ήταν και πιο φυσικές θέσεις και για τους 2. Πιστέυω αν ο Νικ είχε δεχθεί θα είχε συνολικά αλλάξει ο ρους της ιστορίας του ευρωπαικού μπάσκετ. Το μπάσκετ μπάσκετ θα είχε "μοντερνοποιηθεί"¨ πολύ γρηγορότερα απ ότι τελικά έγινε.
      "Ατσα Νίκολιτς"

      Διαγραφή
    5. Σωστός. Μια επιλογή τότε του Ξανθού (στο πάντρεμα των δύο καλύτερων σκόρερς της εποχής) που επηρέασε ολόκληρη την ιστορία του μπάσκετ της χώρας μας.

      Διαγραφή
  3. Η σύγκριση είναι τιμητική για τον Μίλος, νομίζω η πιο μεγάλη διαφορά στα ματς άπ σου. Πάντως, σε αντίθεση με τους άλλους, δεν έχει πει ακόμα τις τελευταίες του λέξεις, γερός να'ναι μπορεί να'χει και καλύτερα χρόνια μπροστά του, αλλά ως τότε μάλλον θα'βαζα κάποιον άλλο στη θέση του.

    Διαχρονικά, κατά την ταπεινή μου γνώμη, οι κορυφαίοι ευρωπαίοι είναι (χωρίς σειρά) οι Ντιρκ, Πάρκερ, Ντράζεν, Νικ, Σαμπόνις, εσχάτως μάλλον πρέπει να μπει και ο Παού στο κλάμπ. Παρότι το επέκτεινες σε fiba player, έναν από αυτούς όμως δεν τον έβαλες στα ματς άπ και μου κάνει σχετική εντύπωση,

    Ωραία νοσταλγική ανάρτηση...

    arisff

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως νικήσει και ο Τεόντοσιτς κάποια στιγμή..

      Διαγραφή
    2. Ξεχνάμε και τον τεράστο Κούκοτς, παίκτη που άφησε το στίγμα του και στις δύο πλευρές το Ατλαντικού

      Διαγραφή
  4. Ανήκει (προσωπικά πάντα) στο top-5 των αναρτήσεών σου Τζιμ.

    Ετσι κουβέντα να γίνεται, καμμια αναλογία με τους υπόλοιπους της παλιάς ελληνικής big-4 να υπάρχει (για το Γιαννάκη ο Γιουλ μου έρχεται στο μυαλό αλλά τραβηγμένο από τα μαλλιά είναι);

    Ο Φασούλας και το σουλούπι του δεν έχουν ταίρι σήμερα, το καλούπι (στη κυριολεξία) έσπασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάθος και μαλλί τα κοινά Γιούλ Γιαννάκη. Αλλά τον έχει ο δράκος. Πιστεύω ότι σε αυτό το επίπεδο έχει άνετα και τους Διαμαντίδη-Παπαλουκά.

      33

      Διαγραφή
    2. Ε, πίστωσέ του και την αμυνάρα που παίζει.

      Εννοείται πως τους έχει όλους ο Δράκος.

      Διαγραφή
    3. Πανάγο σε ευχαριστώ πολύ. Ο Δράκος είναι Το τοτέμ για τα διεθνή τουρνουά..

      Διαγραφή
  5. Κάποιος που μπορεί να συγκριθεί με τον ασύγκριτο Ντέκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορώ να διαφωνήσω πουθενά με τις επιλογές του Ιρλανδού.Πουθενά όμως.
    ΜΦΓ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mιας και πιασαμε τα παλια, τις προαλλες ανακοινωσε το τελος της καριερας του στους παγκους ο θρυλικος Σμαγκο Σαγκαντιν, ο πατερας του σλοβενικου μπασκετ. Μερικοι απο τους παικτες που ανεδειξε στη μεγαλη ακαδημια (cantera) της Ολιμπια Λουμπλιανας και οχι μονο:

    Πεταρ Βιλφαν
    Λευτερης Σουμποτιτς
    Γιουρι Ζντοβτς
    Γκρεγκορ Φουτσκα
    Τεομαν Αλιμπεγκοβιτς
    Νικολα Βουισιτς
    Μαρκο Μιλιτς
    Ρασο Νεστεροβιτς
    Αριελ ΜακΝτοναλντ
    Σαρουνας Γιασικεβιτσιους
    Μποστιαν Ναχμπαρ
    Σανι Μπετσιροβιτς
    Ματιας Σμοντις
    Εραζεμ Λορμπεκ
    Γιακα Λακοβιτς
    Σλαβκο Κοτνικ
    Μπενο Ουντριχ
    Γιρι Βελς
    Bλαντο Ιλιεφσκι
    Ντουσαν Χαουπτμαν
    Βλαντιμιρ Στεπανια
    Ραντισαβ Τσουρτσιτς
    Σουμάιλα Σαμακε
    Εντερ Αρσλαν
    Ντεμαρκο Τζονσον
    Ομπινα Εκεζιε
    Γουολτερ Μπερι
    Τζιμι Ολιβερ
    Mαρκο Τουσεκ
    Εμιλιο Κοβασιτς
    Λουκα Ζοριτς
    Μανουσαρ Μαρκοϊσβιλι
    Γιοταμ Χαλπεριν
    Σαντρο Νισεβιτς
    Γιουριτσα Γκολεματς
    Γκοραν Ντραγκιτς

    τον βαζω μαζι με Ντουντα, Ρενεσες στο τοπ 3 οσον αφορα την αναπτυξη νεων παικτων. Ή τον ξεπερνα ο Βουγιοσεβιτς; Εσυ τζιμ τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά δε τους ανέδειξε. Ποιον τον Μπέρι? Απλά πέρασαν από εκεί. Φοβερό κλαμπ αρά ταύτα και πολύ μπασκετικό.

      Διαγραφή
    2. o Mπερι οντως πηγε 30κατι χρονων εκει oπως και ο Ντεμαρκο. Ολοι οι αλλοι απο 15 ως 23 οποτε αν μη τι αλλο τους ανεδειξε αυτος.

      Διαγραφή
    3. Η Ολίμπια λείπει από την Ευρωλίγκα όσο και η Παρτίζαν..

      Διαγραφή
    4. και το πουλέν Μπόρις Γκόρεντς επίσης.

      Διαγραφή
  8. Ο Γκασόλ ξεπέρασε τον Σάμπα μετά το φετινό. Ας το δεχτούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου προκύπτει από πουθενά. Αν έπαιζε στον τελικό ο Σαμπόνις στις καλές του ημέρες (που λόγω τραυματισμών ήταν πολύ λιγότερες από του Γκασόλ - ίσως το μόνο σημείο που υπερέχει ο τεράστιος κατά τα άλλα Πάου ) θα
      στοιχημάτιζα χωρίς κανένα φόβο υπέρ της Λιθουανίας

      Διαγραφή
  9. να παραθεσω και εγω μερικα lookalike ζευγαρακια....

    ζντοβτς vs διαμαντιδης

    κομπιουτερ ο σλοβενος, σκυλος στην αμυνα,καλο κορμι, καλος καρπος, περασε και απο τον ηρακλη, οπου μερικα χρονια αργοτερα γεννηθηκε το αστερι του Μητσου!!!

    αν ηταν πολυ καλος αμυντικος ο γιουρι ο διαμαντιδης ηταν επιστημονας!!!τεραστιο κορμι που κρυβει απο τον επιτηθεμενο το καλαθι εντελως, αξεπεραστος στην ομαδικη αμυνα, εξαιρετικη οργανωση , καλο χερι και φονικη ικανοτητα στο τελειωμα κλειστων ματς!!!

    φουτσκα vs βεσελι

    παικτουρης ο ιταλος, πλαστικες κινησεις, καλο χερι, winner στην καριερα του
    απεναντι στο τσεχο,
    ο οποιος φετος εκανε τρομερο ξεπεταγμα στο τοπ επιπεδο και με τη φενερ και με την εθνικη!!!η επιστροφη στην ευρωπη του εσωσε την καριερα οφειλω να πω!!!
    διαλεγω και παλι το νεο, το βεσελι, μιας και θεωρω οτι θα ξεπερασει συντομα τον ιταλο!!!

    βρανκοβιτς vs γκομπερ

    γιγαντες και οι 2 τους με εφεση στο αμυντικο κομματι!!!

    ο κροατης φυσικα μου ειναι πιο συμπαθης απο το περασμα του σε αρη και παο αλλα και ο γαλλος ειναι οντως τρομερος!!!πιθανοτατα ο νεος θα ξεπερασει τον παλιο αλλα θα παρω στοικο!!!!

    γιαννακης vs γιουλ

    δυνατα ασοδυα, πολυ γυμνασμενα, ολιγον τι παλαβα στην εκτελεση υπο την εννοια οτι δεν το εχουν σε τιποτα κατεβαζοντας τη μπαλα να εκτελεσουν απο τα 8 μετρα!!!πολυ καλοι αμυντικοι και οι δυο που αρνουνται να χασουν!!!

    ισοπαλια!!!!

    αντρεα μενεγκιν vs μπελινελι

    θα παρω την καψουρα μου τον υιο μενεγκιν.φονιας και πιο ορθολογικος απο το μπελινελι, ο οποιος φυσικα εβαλε το παιχνιδι του σε ταξη υπο τον ποποβιτς!!βεβαια οταν βρει μποσικο τον προπονητη κανει το τζορνταν......
    ο μενεγκιν με την φοβερη πορεια της βαρεζε, οπου αν θυμαμαι πηρε και το πρωταθλημα, μπηκε στην καρδια μου!!εξαιρετικος αλλα τελειωσε νωρις!!!

    κουκοτς vs κιριλενκο

    τοπ παικτες αμφοτεροι!!ο ενας πιο τεχνιτης ο αλλος πιο πολυσυνθετος!!!μεγαλη καριερα και οι δυο τους αλλα μεγαλυτερη ο ροζ πανθηρας!!!παιρνω αβιαστα τονι κουκοτς, τον οποιο μαζι με γκαζολ, νοβιτσκι, ντραζεν και σαμπα εχω στο τοπ5 ever στην ευρωπη!!!

    και ενα τελευταιο , ετσι για το χαβαλε και μονο λογω καταγωγης.....μλαντενοβ vs βεζενκοφ και φυσικα θα προτιμησουμε το πολυβολο τον παλιο....

    υ.γ προσωπικα το ναβαρο θα τον ταιριαζα με το ντανιλοβιτς.

    υ.γ την εψαξα αλλα δεν τα καταφερα να βρω συγχρονο ανταγωνιστη για τζο αρλαουκας.εσπασε το καλουπι μετα απο δαυτον....

    υ.γ και ενα ημιασφαλες συμπερασμα.....οσο προχωρουσε το μπασκετ τοσο εξελειπαν οι προσωπικοτητες και γεννιοντουσαν πιο πολυσυνθετοι παικτες που ηταν πιο υποταγμενοι σε αυτο που λεμε ομαδα, εξ ου και το γεγονος οτι στα 80οις και 90οις μπορουμε να βρουμε παικτες με μεγαλυτερη προσωπικοτητα.

    ΣΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και ευχαριστώ για το σχόλιο γιατί περιέχει μεράκι.. Βράνκοβιτς-Γκομπέρτ το είχα και εγώ απλά δε το προσέθεσα. Μενεγκίν-Μπελινέλι δεν έχουν καμία σχέση σαν παίκτες. Ο ένας ολ-αράουντ γκαρντ που έπαιξε "1" στη 3-SG Lineup του Τάνιεβιτς το 1997, ο άλλος σουτέρ.

      Διαγραφή
    2. εγω εχω στο μυαλο μου τη βαρεζε κατα το διαστημα 1998-2000 (καπου εκει τελοσπαντων) με ρεκαλκατι κοουτς οπου ο μενεγκιν ηταν δυαρι με ποζτεκο στον ασο και μρσιτς στο 3.εκει ο ιταλος ηταν 2.

      δεν επιμενω , μπορει να κανω και λαθος, δεν τα εχω και φρεσκα στο μυαλο μου.

      ΣΜ

      Διαγραφή
    3. Δε κάνεις καθόλου λάθος. "2" ήταν ο παίχτης. Όπως και στη Φορτιτούντο.. Αλλά ο Τάνιεβιτς to '99 έπρεπε να τον ταιριάξει με τον Μάιερς συν τους Άμ πιο-Μπαζίλε, με συνέπεια τελικά να ξεκινά τον Ντε Πολ αλλά να τελειώνει με 3-SG lineup ώστε να ελέγξει τον ρυθμό. Ο Μενεγκίν ανταποκρίθηκε περίφημα στο "1" ως ball distributor.

      Διαγραφή
  10. Είναι πολύ δύσκολη η σύγκριση του τότε με το σήμερα.Το άθλημα έχει αλλάξει εντελώς,όχι μόνο στην πρακτική,αλλά και σε επικοινωνιακό επίπεδο.Το άνοιγμα του ΝΒΑ στην Ευρώπη εκμηδένισε τις αποστάσεις και ωφέλησε τα FIBA tournaments,καθιστώντας τα ανταγωνιστικά στο έπακρο.Ο Πάρκερ π.χ. από την άσημη Βιλλερμπαν έφτασε να έχει τεράστια καριέρα στην Αμερική,το ίδιο και ο Νοβιτσκι,ενώ οι αντίστοιχοι ''αντίπαλοι'' Γκάλης και Οσκαρ,αληθινές καλαθομηχανές,δεν είχαν ούτε ένα τίτλο στην κατοχή τους.Ο Μαρτσουλόνις,επαναστατικό πακέτο στα τέλη 80ς-αρχές 90ς,μοιάζει ''λίγος'' στη σύγκριση με το Τζινόμπιλι (κατά τη γνώμη μου,ο ορισμός του FIBA player μαζί με τον Durant).Η μοναδική διαφωνία στα verdicts είναι Γκασολ αντί Σαμπόνις (και ας είχα τρομάξει με το Λιθουανό στο ευρωπαϊκό του '85).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θυμαμαι στο ευρωπαικο του 1995 , στο καινουργιο τοτε οακα, το σαρουνας μαρτσουλιονις να κατεβαζει τη μπαλα στο δευτερο ματς της εθνικης μας.

    παρενθεση.....

    στο ματς της πρεμιερας με τους σερβους ειχαμε χασει και ο μπουρουσης της εποχης τοτε, εννοωντας το φασουλα μιας και μιλαγε περισσοτερο απο οτι επαιζε, βγηκε και εκραξε τους φιλαθλους οτι ταχαμου δε φωναζανε κατα τη διαρκεια του αγωνα και οτι ετρωγαν πατατακια.....με αποτελεσμα να το παρουν προσωπικα οι θεατες και να τα δινουν ολα στο δευτερο ματς με τους λιθουανους.....

    μεσα στην οχλαγωγη λοιπον ο μαρτσουλιονις κατεβαζε τη μπαλα και ακουγοταν μεσα απο την τηλεοραση το σκασιμο της μπαλας.φανταστειτε τι ελεγχο ειχε ο τυπος στη μπαλα και τι σωματικη δυναμη.

    παρεμπιπτοντως το σαρουνας θα τον εβαζα απεναντι στο γκοραν ντραγκιτς γιατι ηταν αρτιστες και οι δυο τους, ενω το μανου θα τον πεταγα σε κανονικη σκυλομαχια με το συγχωρεμενο το ντραζεν......και θα τον εβγαζα και νικητη μαλιστα!!!επικων διαστασεων μεγεθος ο αργεντινος που κερδιζει στο νημα το Μεγαλο Κροατη ....και επειδη ο δευτερος εφυγε νωρις....

    και συνεχιζω τα ζευγαρακια....

    ριγκοντο vs παπαλουκας

    μου μοιαζει το στυλ των δυο παικτων .θα προτιμησω φυσικα τεο.ψηλα κορμια, με ιδιαιτερο στυλ στο σουτ.

    εψαχνα πριν μαχητη να αντιπαραταξω στον αμερικανολιθουανο αρλαουκας....ισως ο σκολα να ταιριαζει απεναντι του περισσοτερο σε σχεση με το ρατζα!!!!

    δυνατοι παικτες μες στη ρακετα με εξαιρετικο σουτ!!!καλυτερος ο αρλαουκας αλλα οχι μεγαλυτερος μαχητης απο το σκολα!!!!αρα ψηφιζω λουις σκολα!!!δε θα ξεχασω ομως ποτε την παρασταση του τζο στο παλαμαγκουτι.....

    γιαν μπονατο vs γκαλιναρι

    δεν εκανε πολλη μεγαλη καριερα ο γαλλος αλλα μας ειχε χαρισει καποιες βραδιες με πολυ σκορ!!!αν θυμαμαι καλα στο ευρωπαικο του 95, ας με διορθωσει καποιος, ειχε κερασει κατι 30αρες και κατι 40αρες τους αντιπαλους!!!οπως και να χει, τριαρι με πολυ σκορ ο μπονατο, οπως και ο ιταλος, οπως παιζει ηδη σε πολυ ανωτερο επιπεδο!!!
    ευκολα ο γκαλιναρι!!!

    δυσκολευομαι επισης να βρω δυαρια στη συγχρονη εποχη με μποι κοντα στα 2μ, χτιστά που να χλατσωνουν ατελειωτα τη μπαλα, οπως ο τζιτζι ριβα, ο τζαμσι, ο ντακουρι (αυτος ηταν πιο κοντος, οκ), ο ντανιλοβιτς!!!

    μποντιρογκα vs σισκαουσκας

    μεγιστοι παικτες και οι δυο τους!!!ο δευτερος ισως πιο εργαλειο απο τον πρωτο αλλα ο μποντιρογκα ηταν γεννημενος νικητης.αν δεν ηταν τοσο νικητης ο ντεκι θα επαιρνα σισκα!!!

    ντιβατς vs μαρκ γκαζολ

    αργοκινητοι παικταραδες και οι δυο τους με τεραστια τεχνικη και πανεξυπνοι στην αμυνα!!!μεγαλη καριερα ο βλαντε, δεν υπολοιπεται και πολυ ο μαρκ, ο οποιος εχει χρονια ακομα μπροστα του!!!!ψηφιζω ομως βλαντε γιατι ειχε μεγαλυτερη καρδια!!!!δε θα ξεχασω ποτε τον τελικο της ατλαντα το 96 που επαιζε μονος του τη ντριμ τιμ νο3 και οταν βγηκε με 5 φαουλ στο 25ο λεπτο ο ναυαρχος σοδομισε στο κορμι του ρεμπρατσα......

    υ.γ θα επανελθω αν και κουραζω....

    ΣΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασέλγησε ρε μάστορα...Και πάλι χοντρό είναι.Να το δει κανένας Ρέμπρατσα να τραβάει μηνύσεις.απορώ πως στο περάσαν.
      υ.γ. άσχετο,υπήρξε ανάρτηση σχετική με τη δήλωση του κόμπε το 12 που έλεγε πως η ΗΠΑ του 12 κερδιζε τη ντριμ τιμ 1?

      Διαγραφή
    2. εχεις δικιο και ζητω συγνωμη για το ατυχες σχολιο.

      ΣΜ

      Διαγραφή
  12. Τη δική του ευχή για τη νέα σεζόν και την φετινή πορεία του Παναθηναϊκού έδωσε ο Θανάσης Γιαννακόπουλος, λέγοντας: «Πάνω απ’ όλα όπως καταλαβαίνεται επειδή είμαι φανατικός να πω για τον Παναθηναϊκό. Να του ευχηθώ καλή χρονιά και να πω ότι οι φίλκοι πρέπει να σταθούν κοντά στην ομάδα, γιατί είναι νέα αρχή και επομένως χρειάζονται τη βοήθειά τους. Να γίνει ένα πάρα πολύ καλό Πρωτάθλημα χωρίς βία και οι καλύτεροι πάντα να κερδίζουν. Τους εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ένα μεγάλο μπράβο και να έχουμε ένα πολύ καλό Πρωτάθλημα. Φέτος έχει γίνει μία τεράστια επένδυση και προσπάθεια από την ομάδα του Παναθηναϊκού και πιστεύω ότι στο τέλος θα στεφθεί από επιτυχία. Το πρόγραμμα δεν παίζει ρόλο, ούτως ή άλλως όλες οι ομάδες θα παίξουν με όλους, αλλά εμένα πάντα μου αρέσει να παίζουμε τα πρώτα παιχνίδια με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ».
    Παράλληλα, ερωτηθείς για το διάλογο που είχε με τον Σπανούλη, ο Θανάσης απάντησε: «Ο Βασίλης δεν πρέπει να ξεχνά από πού ξεκίνησε, ούτε το καλοκαίρι που πέρασα εγώ και έκανα τα πάντα για να τον φέρω πίσω, δίνοντας ακόμα και λεφτά στην ομάδα του στο NBAκαι θα πρέπει να θυμάται πάντα τις μεγάλες στιγμές που έζησε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού».AYTA EINAI!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θαυμασιο αρθρο ! ευγε !!!

    να συμπληρωσω

    αντετοκουμπο Vs πετζα σημειωσατε 2
    κουκοτς Vs μιροτιτς σημειωσατε 1
    βαλαντσιουνας Vs ντιβατς 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντετοκούμπο vs πέτζα είναι η πιο άκυρη σύγκριση ever.

      πέτζα vs belinelli για μένα

      Διαγραφή
  14. Jimare κάτι τέτοια άρθρα γράφεις και φανερώνεις το λόγο που είσαι κορυφαίος αδερφέ!!!Οι δικές μου επιλογές στα ζευγάρια είναι περίπου οι ίδιες.Το πρώτο ζευγάρι είναι για μένα το πιο αμφίρροπο από όλα.Από την μια μεριά ο TP,ο πιο υποτιμημένος Ευρωπαίος star του ΝΒΑ στην συνείδηση του κόσμου.Ο άνθρωπος έχει πάρει 4 δαχτυλίδια ΝΒΑ,1 eurobasket και είναι και πρώτος σκόρερ όλων των εποχών σε eurobasket.Άσε που ο Popovic,ο καλύτερος κόουτς του πλανήτη,του έχει δώσει εδώ και χρόνια τα κλειδιά της πιο καλοκουρδισμένης μπασκετικής μηχανής παγκοσμίως.Ε ποιος είμαι εγώ να τον κρίνω???Από την άλλη ο ΘΕΟΣ..Ένας τύπος που ήταν πιο προπονημένος από πολλούς σύγχρονους αθλητές ενώ έπαιζε 20 χρόνια πριν και ενώ είναι αυτός που είναι έχει μια πραότητα και μια ηρεμία που σε σκλαβώνει..Τέλειο πρότυπο αθλητή από όλες τις μεριές.Ο βασικός λόγος που η χώρα μας μπήκε για τα καλά στο μπασκετικό χάρτη.Αν έπρεπε να διαλέξω θα έπαιρνα Nick.Το δεύτερο δεν είναι καν δίλημμα jim.Καλός χρυσός ο Μίλος αλλά τα καρύδια και την ηγετική στόφα του Σάλε ούτε με κιάλια.Σάλε δαγκωτό.Στο τρίτο Ginobli.Δεν ντρέπομαι να το πώ,όποιον και να έβαζες απέναντι,τον Manu θα διάλεγα.Μακράν ο αγαπημένος μου παίκτης σε διεθνείς διοργανώσεις.Έχανε και στεναχωριόμουν σαν να ήμουν Αργεντινός.Τα κάνει όλα τέλεια σουτ,οργάνωση,οξυδέρκεια,leadership..Παικτάρα απλά.Το τέταρτο το ίδιο με το δεύτερο.Καλός χρυσός γίγαντας ο Ισπανός αλλά ήταν μέλος μιας υπερηχητικής ομάδας και 2 δαχτυλίδια πήρε ως συμπαίκτης του Kobe.Επίσης μου την σπάει το μπλαζέ υφάκι και ώρες ώρες φαίνεται πολύ εύθραυστος.Ο Σάμπα από την άλλη ήταν τέρας της φύσης.Απίστευτες κινήσεις σαν center,court vision και ικανότητα πάσας εφάμιλλη του καλύτερου playmaker και έκανε φοβερά πράγματα στο NBA με κομμένα γόνατα!!!Το ξαναλέω κομμένα γόνατα!!!!Άντε να το κάνει αυτό το γατάκι ο Gasol και τα ξαναλέμε.Έπειτα Nowitzki.Τεράστιος Oscar αλλά ο Γερμανός έβαλε μια άσημη χώρα στο χάρτη και πάλεψε με τα θηρία παίρνοντας μετάλλια ΜΟΝΟΣ του!!!!Τίποτα παραπάνω....Μετά Σκόλα δαγκωτό.Είμαι τρελός φαν της τρομερής ομαδάρας της Αργεντινής από το 2002 και μετά.Ο Σκόλα σε αυτά τα τουρνουά δίνει την αίσθηση του ανίκητου.Παίζει τους άλλους center με έναν αέρα και άνεση που νομίζεις ότι όποτε θέλει τους κάνει πλάκα...Φαινόμενο και τρελά καρύδια επίσης.Μετά διαλέγω Reyes και Navarro.Ο la bomba για μένα είναι τεράστιος παίκτης,ο καλύτερος σουτέρ που έχω δει ποτέ..απίστευτος σκόρερ!!!Τώρα ηθοποιός vs Danilovic μάλλον τρολάρεις οπότε Dani και πάμε παρακάτω.Το τελευταίο το βγάζω και εγώ χ. Παικτάρα ο Γάλλος αλλά αφού πήγε στο περιβάλλον των Spurs.Αν ο Φάνης δούλευε πιο πολύ θα διάλεγα Φάνη δαγκωτό.Δάσκαλε να είσαι γερός και να μας χαρίζεις και άλλα τέτοια μπασκετικά διαμάντια όταν μπορείς.

    Green North

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ, να'σαι καλά. Χαίρομαι που άρεσε.Συμφωνούμε σχεδόν σε όλα εκτός από Ρέγιες. Έχει τον απόλυτο σεβασμό μου αλλά δε νομίζω ότι είναι στο επίπεδο του μαστρο-Σάβιτς..

      Διαγραφή
    2. Ομολογώ ότι όντας 25 τον Σάβιτς δεν τον έχω δει.Ο Ρέγιες που είναι της εποχής μου είναι εκπληκτικά καταλυτικός στο παιχνίδι χωρίς να είναι ο star.Νομίζω ότι είναι ο μόνος που ενώ δεν είναι ούτε δεύτερο βιολί στις ομάδες του πονοκεφαλιάζει τόσο πολύ τους αντίπαλους προπονητές με την παρουσία του.Έτσι ήταν και ο Πρίντεζης αλλά τώρα πλέον έχει γίνει το νούμερο 2 πίσω από τον Σπανούλη και είναι star.

      Green North

      Διαγραφή
  15. Ωραιος ρε Jim μας εφτιαξες παλι βραδιατικα! Νομιζω πως θα συμφωνησω μαζι σου σε ολα τα match-up.

    Υ.Γ. https://www.youtube.com/watch?v=WLb8AwuZ7N8
    Ποσο ωραιο να μπορεις να βουλωνεις στοματα, ειδικα με τετοιο τροπο...

    gelo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σκόλα πάνω από τον τεμπέλη Ράτζα everyday allday

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ένα σχόλιο για τον Μπουρούση που πάει Κίνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ραντούλιτσα δεύτερος.. Δε μπορώ να καταλάβω πως ρίχνεις τέτοιο χαστούκι στη καριέρα σου για 200 χιλιάρικα παραπάνω.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή είχε βρει 800.000 και τα άφησε!!!
      Ποιος τρελός στην Ευρώπη θα έδινε τόσα λεφτά σε ένα φαφλατά ανακατόστρα με μονίμως ξινισμένη φάτσα??

      Διαγραφή
  18. ωραιο αρθρο τζιμ....να δωσω και εγω την ιδεα μου....πριντεζης-γουολτερ(σταζει πιπερι) μπερι........stonerook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλός χρυσός ο Air Printezis αλλά δεν υπάρχει σύγκριση. Ο Τρουθ ήταν καλύτερος και συνεπέστερος επιθετικός , καλύτερος αμυντικός (χωρίς να βγάζει μάτια) και ολοκληρωτικά καλύτερος ριμπάουντερ. Επίσης ο Μπέρι έχει (α) μια σεζόν που ήταν απόλυτος κυρίαρχος της λίγκας (Ηρακλής 1994-95), (β) δύο σεζόν που είναι κάτι λιγότερο από ντόμιναντ (Ολυμπιακός 1992-93, ΠΑΟΚ 1993-94) και (γ) τρεις σεζόν που ήταν απλά πολύ καλός (Ολυμπιακός 1995-96, Άρης 1996-97, ΠΑΟΚ 1998-99). Η καλύτερη σεζόν του Πρίντεζη δεν φτάνει τα στάνταρ ούτε της τελευταίας κατηγορίας.

      Διαγραφή
    2. Καλύτερος αμυντικός ο Μπέρι? Έχεις πλάκα Μπίλι. Ο Πρίντεζης έχει πολύ καλύτερα πόδια για να μαρκάρει στη περιφέρεια (σκέψου τον truth εκεί ψηλά, γέλιο) είναι πιο αθλητικός και καλύτερος σουτέρ από το τρίποντο. Ο Μπέρι ήταν τεράστιος αλλά δεν έφτασε ποτέ τα επιτεύγματα του Πρίντεζη. Two cups φίλε μου. Και μπάζερ μπίτερ στον τελικό.

      TEO

      Διαγραφή
    3. Πριντεζης. Γιατι απο κριαροκρίαρο που ηταν το 2008, δουλεψε σκληρα και εγινε το καλυτερο 4αρι της ευρωπης

      Διαγραφή
    4. Ταιριάζουν τέλεια στον ιδιόρυθμο και αποτελεσματικό τρόπο στο σουτ, κινούνται στα 2 άκρα ως προς το work ethic.

      Τρομερός ριμπάουντερ ο Μπέρι (εντάξει όχι και Ταρπ...), εκεί θέλει πολλά ψωμιά για να τον φτάσει ο Πριντεζης

      Ο Μπέρι έδειχνε να παίζει στο απολύτως απαραίτητο επίπεδο προσπάθειας και έντασης και άφηνε το ταλέντο του να κάνει τα υπόλοιπα (και μάλλον έτσι ήταν).

      Τα στατιστικά του Μπέρι δε τα πιάνει ο Πρίντεζης ούτε με σφαίρες αλλά δε νομίζω πως έχει και τόση σημασία.

      Διαγραφή
    5. @ΤΕΟ

      Το αμυντικό κομμάτι το ανέφερα με μια δόση υπερβολής για να τονίσω ότι ακόμα και ο Μπέρι που ήταν σεσημασμένος για την ικανότητά του να μαρκάρει με τα μάτια, δεν υστερεί απέναντι στην αδύναμη κράση του Πρίντεζη (που ναι έχει πιο γρήγορα πόδια).

      Το σύνολο από 20άρες, 25άρες και 30άρες που έχει σκοράρει ο Μπέρι είναι ασύλληπτο για τον Πριντ που έχει ρεκόρ καριέρας στο σκορ 21 πόντους (παράδειγμα είναι, δεν θυμάμαι το ακριβές νούμερο) και αυτό μια δυό φορές σε όλη τη μέχρι τώρα καριέρα του (30 ετών).

      Τα ομαδικά επιτεύγματα δεν εξαρτώνται μόνο από την ατομική επίδοση των παιχτών που συγκρίνουμε. Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όπως οι συμπαίκτες, οι προπονητές, η αξία των αντιπάλων και οι συγκυρίες της στιγμής. Τα "Τwo cups" δεν λένε από μόνα τους κάτι, ειδικά αν θυμάσαι (και είμαι βέβαιος γι' αυτό) ποιος λάνσαρε πρώτος τη φράση.

      Θυμάμαι σαν χθες τη σειρά των τελικών του '93, αλλά ακόμα περισσότερο το τρίτο ματς στη Γλυφάδα και την εκνευριστική ευκολία με την οποία ο Τρουθ πέρναγε με χουκ ή με το παράξενο στυλ του τη μπάλα ακριβώς λίγο πάνω από τα δάχτυλα του (σε άλμα ευρισκόμενου και ύψους 2.17) Στόγιαν Βράνκοβιτς και σκόραρε με εκνευριστική συχνότητα καλάθια που εντέλει έδωσαν τον πρωτάθλημα του στον Ολυμπιακό. Από την άλλη θυμάμαι το φόβο στις κινήσεις και τα μάτια του Πρίντεζη στη διάρκεια των τελικών του '14 μετά το ρεσιτάλ τάπας στο οποίο είχαν επιδοθεί ο Τζέιμς Γκιστ (2.06) και ο Στεφάν Λάσμε (2.03). Οι συγκρίσεις είναι μοιραίες.

      Δεν υποτιμώ σε καμία περίπτωση τον Γιωργάρα, αλλά δεν γίνεται να παραβλέψω το γεγονός ότι αμερικανός ήταν από άλλο πλανήτη.

      Διαγραφή
    6. Kαλά δε διαφωνώ ότι ο Μπέρι ήταν καλύτερος επιθετικός. Scoring machine (είχε τελειώσει σεζόν με 17 και στο ΝΒΑ), ειδικά στη χρονιά στον Ηρακλή που έπαιζε 5 τη τριαντάρα την είχε για πλάκα. Αλλά σήμερα με τα αθλητικά προσόντα που κυκλοφορούν τριγύρω δε θα ήταν το ίδιο. Ενώ ο Πρίντεζης στα 90s θα είχε 20+ για πλάκα. Φίλε θα διαφωνήσω για τους τίτλους. Καλώς ή κακώς στο τέλος της καριέρας σου αξιολογείσαι με βάση αυτούς. Για αυτό κυρίως ο Τζόρνταν είναι ο καλύτερος μεταξύ των πρώτων για παράδειγμα. Τεράστιος ο Μπέρι αλλά ποτέ δε νίκησε σε τοπ-επίπεδο Ευρώπης κάτι που ιστορικά τον βάζει κάτω από τον σίγουρα hall of famer της λίγκας Πρίντεζη. Αυτή είναι η αλήθεια.
      ΤΕΟ

      Διαγραφή
    7. ΥΓ Μπορώ να θυμηθώ επίσης στιγμές που ο Μπέρι ήταν για λύπηση και ο Πρίντεζης πετούσε.. Δε λέει κάτι.

      ΤΕΟ

      Διαγραφή
    8. Οι τίτλοι (που θέλουν κυρίως ομαδική προσπάθεια) χρησιμοποιούνται ως κριτήριο όταν το υπόλοιπα ατομικά νούμερα παρουσιάζουν μια σχετική ισσοροπία. Στην σύγκριση Μπέρι - Πρίντεζη οι διαφορές στα ατομικά νούμερα είναι χαοτικές και υπέρ του πρώτου, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να δούμε ποιος κατέκτησε τους περισσότερους τίτλους.

      Ο Τζόρνταν είναι γνωστός όχι γιατί κατέκτησε 6 πρωταθλήματα αλλά διότι το κατάφερε με μέσους όρους 30+ πόντους (συν κλεψίματα, ασίστ κλπ) που του έδιναν και τις ατομικές διακρίσεις του πρώτου σκόρερ, RS MVP, Final MVP, best defender και τα ρέστα. Με τη δική σου λογική ο ρολίστας Ρόμπερτ Χόρι των 7 δαχτυλιδιών του ρίχνει στ' αυτιά. Δεν πάει έτσι όμως.

      Διαγραφή
    9. Αυτό είπα Μπίλι. "Καλύτερος μεταξύ πρώτων". Ο Χόρι είχε περισσότερα δαχτυλίδια. Μεταξύ της ελίτ όμως ο Τζόρνταν ξεχώρισε γιατί έφτασε σε 6 τίτλους. Ο Μπέρι δεν έπαιξε εκεί. Καλός σολίστ, σούπερ σκόρερ αλλά ο Πρίντεζης είναι νικητής.

      ΤΕΟ

      Διαγραφή
    10. Ο Μπέρι ήταν σούπερ σκόρερ και σολίστ σε κάποιες από τις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας και της Ευρώπης στα 90ς, δεν ήταν ούτε στο Σπόρτιγκ ούτε στου Παπάγου. Το επιχείρημα περί νικητή είναι απλά μπαρούφα. Κι ο Ρόι Τάρπλει δεν πήρε ευρωλίγκα αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι ήταν δέκα φορές καλύτερος μπασκετμπολίστας του "νικητή" Χάινς. Είπαμε οι μαλακίες έχουν και ένα όριο, πόσο μάλλον όταν διαψεύδονται κι από τα στοιχέια.

      Διαγραφή
  19. Εγώ θα πάω αντίθετα. Και ο Πάρκερ θα έκανε στην εποχή του Γκάλη τα ίδια και περισσότερα. Αμφιβάλλω αν ο Νικ θα μπορούσε να κάνει στην Αμερική τουλάχιστον αυτά που κάνει το γαλλάκι. Ο Πάρκερ στο ΝΒΑ υπήρξε σούπερ σταρ. Πάρκερ λοιπόν δαγκωτό. Ωραίο το παλιό αλλά μη μας πιάνει παρελθοντολαγνία. Οι σημερινοί αθλητές είναι καλύτεροι.

    Thanos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι το άρθρο συγκρίνει παίκτες για την απόδοσή τους σε ΦΙΜΠΑ τουρνουά και όχι συνολικά.
      Palmer

      Διαγραφή
    2. Το άρθρο όντως απευθύνεται σε επίπεδο διεθνών τουρνουά. Νομίζω είναι ξεκάθαρο.

      Διαγραφή
  20. Δραματικές αλλαγές στη διαιτησία
    Την ίδια περίπου στιγμή που συνέβαιναν όλα αυτά στο μουσείο Μπενάκη που φιλοξένησε την κλήρωση στα γραφεία της ΕΟΚ στο Μαρούσι λαμβάνονταν αποφάσεις που θα επηρεάσουν επίσης το τοπίο στην αντιπαράθεση των δύο ομάδων. Θα περίμενε κάποιος ότι οι πρώτες αποφάσεις του Γιώργου Βασιλακόπουλου με την επιστροφή του στην Ελλάδα θα αφορούσαν την εθνική ομάδα. Αντ΄αυτού ο Βασιλακόπουλος πέρασε την πρώτη μέρα στο γραφείο με βασικό του μέλημα τη… διαιτησία. Και ο πρώτος άνθρωπος που συνάντησε δεν ήταν ο… Φώτης Κατσικάρης αλλά ο... Κώστας Ρήγας. Παρότι το ραντεβού έγινε πολύ νωρίς το πρωί η παρουσία του Ρήγα στα γραφεία της ΕΟΚ δημιούργησε τεράστια αίσθηση για ένα απλό λόγο. Εδώ και 15 περίπου χρόνια θεωρείται "άσπονδος φίλος" του Βασιλακόπουλου που οτιδήποτε είχε μικρή ή μεγάλη σχέση με την Ευρωλίγκα το αποδοκίμαζε δημόσια!

    Ο υπεύθυνος διαιτησίας της Ευρωλίγκας ήταν περίπου… ανεπιθύμητος στους κύκλους της ΕΟΚ και του προέδρου της. Μοναδική ίσως εξαίρεση ήταν το διάστημα πριν και κατά τη διάρκεια του Ευρωμπάσκετ του 2005. Διοργάνωση στην οποία σφύριξαν για πρώτη φορά σε αγώνες της ΦΙΜΠΑ και διαιτητές της Ευρωλίγκας. Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα ξέρουν ότι η συνδρομή του Ρήγα στην καλή πορεία της εθνικής ήταν τεράστια και δεν ήταν τυχαία η παρουσία του στο Βελιγράδι. Η εθνική σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης είχε εξαιρετικές διαιτησίες και ο Ρήγας αποτελούσε την εγγύηση ότι δεν θα αδικηθεί! Αμέσως μετά τη διοργάνωση και για άγνωστους λόγους οι σχέσεις Βασιλακόπουλου- Ρήγα πήραν την κάτω βόλτα. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες λένε ότι όπως συνήθως ο πρόεδρος της ΕΟΚ "ξέχασε" κάποιες συμφωνίες με τον Ρήγα που αφορούσαν στην παρουσία του σε εσωτερικά πόστα της διαιτησίας.
    http://www.contra.gr/Basketball/Hellas/A1Basket/to-moratorioym-toy-panathhnaikou-h-ikanopoihsh-toy-olympiakou-kai-o-rhgas.3679372.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. SYNEXEIA Ο Ρήγας εδώ και μερικούς μήνες δεν είναι πλέον υπεύθυνος διαιτησίας της Ευρωλίγκας και δεν ανήκε στο στρατόπεδο που αντιπαθεί ο Βασιλακόπουλος που έχει σχεδόν εμμονική σχέση με τα διαιτητικά θέματα. Οι πληροφορίες λένε ότι στη συνάντηση με τον Ρήγα του έδωσε την υπόσχεση ότι σύντομα θα είναι μέλος της ΚΕΔ και ότι εκτός Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας θα βρεθεί ο Νίκος Ζαβλανός, ορκισμένος αντίπαλος του Ρήγα! Η εμπλοκή του Ρήγα σε μια επιτροπή διαιτησίας που λειτουργεί εντός της ΕΟΚ εξασφαλίζει στον Βασιλακόπουλο διπλό κέρδος. Θα είναι ο άμεσος συνεργάτης του σε διαιτητικά θέματα και φυσικά ο κατάλληλος άνθρωπος κάθε καλοκαίρι ώστε να υπάρχει θωράκιση της εθνικής. Του προσφέρει όμως και μια ακόμη πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική. Αν η… "έξωση" του Ζαβλανού από την ΚΕΔ συνοδευτεί με την παράλληλη απομάκρυνση του Κώστα Κορομηλά φεύγουν από την επιτροπή τα δύο μέλη της που αποτελούσαν εδώ και χρόνια "κόκκινα πανιά" για τον Ολυμπιακό!

    Δεν είναι τυχαίο ότι στην τελευταία επίσημη επαφή ανθρώπων του Ολυμπιακού με τον Βασιλακόπουλο πριν από μερικά χρόνια το μοναδικό αίτημα που είχαν θέσει οι άνθρωποι της ερυθρόλευκης ΚΑΕ στον Βασιλακόπουλο ήταν η απομάκρυνση των Ζαβλανού-Κορομηλά. Λέγεται ότι ενώ τους είχε δώσει τη σχετική υπόσχεση στην πορεία υπαναχώρησε κόβοντας κάθε γέφυρα επικοινωνίας με το Φάληρο! Ο Ρήγας θεωρείται άνθρωπος της απολύτου εμπιστοσύνης του Ολυμπιακού, αφού οι Αγγελόπουλοι δεν είχαν ποτέ παράπονα από τη διαιτησία στην Ευρωλίγκα σε αντίθεση με το ελληνικό πρωτάθλημα.

    Αντίθετα, αποτέλεσε με αφετηρία την περιπετειώδη σειρά αγώνων με τη Μπαρτσελόνα στα πλέι οφ του 2011 στόχο των παραπόνων του Παναθηναϊκού. Η κίνηση του Βασιλακόπουλου μπορεί να ερμηνευτεί και ως κίνηση καλής θέλησης προς την πλευρά του Ολυμπιακού ειδικά αν όπως ακούγεται αντικαταστήσει και τρίτο μέλος της επιτροπής, τον επί 15ετία πρόεδρο της Στέλιο Συμεωνίδη! Στην ουσία, θα ικανοποιήσει ένα πάγιο αίτημα του Ολυμπιακού και παράλληλα θα δημιουργήσει και μια ισχυρή ομάδα διαιτητικών παραγόντων εντός της ΕΟΚ με τα παράλληλα οφέλη για την εθνική ομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tάιους Έντνι ή Τέρελ ΜακΙντάιρ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. O Φάνης ήταν μόνο για Χάρλεη και μάρλμπορο. Για αυτό δε κατάφερε τίποτα σε σχέση με το ταλέντο του.

    Johny Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαιρετώ τον Jim και την παρέα του fellas.
    Τρομερή ιδέα,από αυτές που φαντάζομαι κατα καιρούς όλοι έχουμε συζητήσει με τα άλλα αρρωστάκια φίλους μας..
    Αφού το αρθρο είναι ανοιχτό σε ματσαρίσματα ή miss match κλπ κλπ,προτείνω
    Ομπραντοβιτς v πριτζιόνι
    Βάλτερς v τεόντοσιτς
    Γιαννάκη v γιουλ
    Τζόρτζεβιτς ν καλντερόν
    Κούκοτς ν νοτσιόνι
    Παίρνω πριτζιόνι
    Μάλλον βάλτερς αλλά πιο πολύ Χ
    Γιαννάκη
    Σάλε
    Κούκοτς
    Το τελευταίο match up φάνη-ντιαό είναι πραγματικά classic,με παιχτάρες που εκτός ολων των άλλων παίζουν-έπαιζαν και με τα κιλά τους..και η κοντρα τους θα συνεχιζόταν άνετα στις κοντινές ταβέρνες,μπεργκεράδικα,μπιστρό κλπ.Νομίζω με ισοπαλία και εκεί!!Απλά τεράστιοι σε όλα τους,λατρεύω να τους χαζεύω να κάνουν κουτούς μια σειρά από καλογυμνασμένους,ιπτάμενους και ''κανονικούς'' αντιπάλους μέσα και έξω απο τη ρακέτα.Φάνης τρομερός αμυντικός επίσης,θυμάμαι ακόμα το '87 να παίζει τον ντράζεν προκαλώντας τον με τα χέρια ''έλα-έλα''.Απλά λατρεία και οι δύο με τεραστιο winning spirit,πρόθυμοι να θυσιαστούν για την ομάδα και μάλλον Χ και για εμένα..

    2marlow

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρετώ επίσης.. Ωραίος αλλά το Κούκοτς-Νοτσιόνι πως προέκυψε...;

      Ιδέες για ματσάρισμα του Βολκόφ κανείς..;

      Διαγραφή
    2. αβλεεφ!!!!

      μεταγενεστερος του βολκοφ με εφεση στη γροθια....!!!καλος παικτης ομως αλλα κατεστρεψε την καριερα του με τα 2 χρονια αποκλεισμο που εφαγε!!!

      ΣΜ

      Διαγραφή
    3. Matsarisma tou Volkov o Garbajosa!

      Benacek

      Διαγραφή
    4. Για Βολκωφ ισως ο Μπιελιτσα Τζιμ

      Διαγραφή
  25. Κόμαζετς ή Λοτζέσκι?

    Bou Gatsas3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άριαν και ας μην έχει το παιχνίδι με τη μπάλα στα χέρια του Ματ..

      Διαγραφή
    2. Ρε παιδια ,συγνωμη δηλαδή είναι δυνατον να συγκρινουμε Κομαζετς με Λοτζεσκι?

      Διαγραφή
  26. Μιλαμε για τον ιδιο Κομαζετς που ηταν ασημενιος το 92' στην ιδια 5αδα με Κουκοτς/Πετροβιτς/Ρατζα/Βρανκοβιτς;

    Aleister

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι international παίκτες των τελευταίων δέκα χρόνων θα σκόρπιζαν στο αέρα οποιαδήποτε "μεικτή" rest of world κατέβαζες μπροστά τους.

    Από την Αργεντινή του Μανού, του Σκόλα, του Νοτσιόνι, του Ντελφίνο
    Την Ισπανία των Γκασόλ, του Ναβάρο, του Καλδερόν και του Ρούμπιο
    Τη Γαλλία του Πάρκερ, του Ντιαό, του Μπατούμ και του Νοά
    Τη Γερμανία του Ντιρκ
    Τη Ρωσία του Κιριλένκο
    Τη Σερβία του μέγιστου Στογιάκοβιτς

    Και μην ξεχνάμε ακόμα πόσοι μικροί ή μεγαλύτεροι ευρωπαίοι αστέρες υπήρξαν και υπάρχουν. Από τους Ιταλούς πιστολέρο, μέχρι τον τρελό Χίντο. Από τον Ντράγκιτς μέχρι τον Βαλαντσιούνας.

    Παικταράδες ασύλληπτοι και κυρίως αμέτρητοι. Αναρίθμητοι.
    Χωρίς φυσικά να μπαίνουμε στον κόπο να βάλουμε περαστικούς όπως ο Ντενγκ ή άλλους που για έτερους λόγους απείχαν από τις fiba διοργανώσεις όπως ο Βούτσεβιτς, ο Ιλγκάουσκας ακόμα και ο Στιβ Νας.

    Σήμερα η κατάσταση μοιάζει να πηγαίνει λίγο πίσω, όσο μάλιστα γερνάνε τα ιερά τέρατα, οι τρεις καλύτεροι ευρωπαίοι όλων των εποχών, που μαζί με τη συμμορία της Λ. Αμερικής μας ομόρφυναν καλοκαίρια και φθινόπωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Aσχετο αλλα γαργαρα απο τα μμε η διαιτητικη ευνοια υπερ της Λιθουανιας στον ημιτελικο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γκασόλ, Σκόλα, Ντιρκ, Τζινόμπιλι (Ναβάρο), Σάρας

    εναντίον μιας οποιαδήποτε ομάδας του Σιζέφσκι. Τι λέτε?

    Mario

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χάνανε με κάτω τα χέρια, πολύ soft και πολλοί stars πρώτου μεγέθους. Ο Τζινόμπιλι με τον Σκόλα, είχαν γύρω τους παίκτες όπως οι Ομπέρτο, Νοσιοόνι, Πρισιόνι, Χερμαν, Σκονοκίνι, που πάντα έπαιζαν γι αυτούς και έκαναν πολλά άλλα πράγματα (και ντελφίνο βεβαίως που ήταν ο τρίτος σταρ), το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους Σαρας, Γκασόλ. Αυτοί οι 5 με προσεκτικά επιλεγμένο πάγκο να μοιράζονται τον χρόνο ίσως...

      Διαγραφή
    2. Το δίδυμο Ντουράντ-ΛεΜπρον στα forward είναι unmatchable, και έχεις μια πλειάδα επιλογών στον άσο για όλα τα γούστα (Κάρι, Γουεστμπρουκ, Πολ και άλλοι), βάλε και τον Τόμσον για sniper, βάλε και το Ντειβις (καταχρηστικά για ένα fiba tournament θα το έκανε, δε χάθηκε ο κόσμος) στο 5 να μη πλησιάζει στη ρακέτα ούτε κουνούπι. Σουτ, ύψος, άμυνα, δημιουργία, αθλητικότητα, χαρακτήρας, Σιζεφσκι=game over.

      Διαγραφή
    3. Αυτό εννοώ αδερφέ. Πυρήνας αυτοί και γύρω παίκτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Διαμαντίδης-Παπαλουκάς, Μπιέλιτσα, Γκομπέρτ, Μαρκ Γκασόλ, Μπογκντάνοβιτς Μπ.,δηλαδή σταρς που μπορούν να παίξουν ρόλους.

      Mario

      Διαγραφή
    4. Φίλε Πανάγο θεωρώ ότι η τριάδα Τζινόμπιλι-Νοβίτσκι-Γκασόλ είναι unmatchable στο διεθνές μπάσκετ. Έχουν μέγεθος και τρομερή τεχνική+εμπειρία σε αυτό το επίπεδο για να κερδίσουν τους Αμερικάνους.

      Mario

      Διαγραφή
    5. Νας-Νοβίτσκι
      Ναβάρο-Γκασόλ
      Μάνου-Σκόλα

      game over για Αμερική

      Διαγραφή
    6. εννοειται οτι μια τετοια ομαδα θα κοντραρε τους αμερικανους ανεξαρτητα απο το ποιοι θα κατεβαιναν απο την αλλη πλευρα.

      πολυ σωστα τεθηκε το θεμα απο το Μαριο , 2-3 μεγκα σταρς μπροστα και απο πισω παικτες σταρ που θα μπορουσαν ομως να αποδωσουν σε δευτερους ρολους.

      στη "δικη μου" ομαδα πχ θα εβαζα διαμαντιδη-τζινομπιλι-κιριλενκο-ντιρκ-παου.

      και απο πισω,

      παπαλουκα, πριγκιονι να συμπληρωνουν το ποιντ

      ντελφινο στο 2

      σισκα στο 3

      ντιαο στο 4

      μαρκ γκαζολ στο 5 μαζι με γκομπερ!

      με κοουτς ντουντα!!

      ισως ενα τετοιο ματς να εξελισσοταν οπως ο τελικος του πεκινου το 2008 αλλα σιγουρα θα ηταν ντερμπυ!!!!

      ΣΜ

      Διαγραφή
    7. Παιδιά θα ήταν δύσκολο για τους Αμερικάνους να κοντράρουν. Ειλικρινά. Οι σταρς αυτοί εκτός Αμερικής ξέρουν να παίζουν το μπάσκετ της φίμπα στα δαχτυλάκια τους.

      Bohemian

      Διαγραφή
    8. Οι ήττες των 00's υπήρξαν διδακτικές για τους Αμερικανους και δε νομίζω πως υπάρχουν περιθώρια για εκπλήξεις όπως η δική μας το 2006. Η αμυνα που έπαιξαν το 2006 σε σχέση με αυτή που παρουσίασαν το 2014 στο Παγκόσμιο είχε τεράστια διαφορά λόγω της πιο μελετημένης και σοβαρής προσέγγισης.

      @ ανωνυμος 7.26 αυτή η 6άδα παικτών που παραθέτεις είναι ως σύνολο μέτρια αμυντικά και αθλητικά, δεν νομιζω πως θα άντεχε πάνω από 30 λεπτά (μαζί με όποιους άλλους συμπληρώσουν τη 12άδα).

      Μάριε ο Ντουράντ είναι πιο fiba και από τους fiba σε μέγεθος, τεχνική, συμβατότητα με fiba rules (και το απέδειξε εκκωφαντικά το 2010), δεν υπάρχει παίκτης να τον σταματήσει, εκτός και αν πάρουμε μπόνους στη 12άδα το Λέοναρντ : )

      Διαγραφή
  30. Ο Νίκος Οικονόμου μοιράζεται στιγμές που έζησε με την καλύτερη πεντάδα της 25ετιας του ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΟΥ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

    «Ο Διαμαντίδης αν ξεκινούσα τώρα το μπάσκετ θα ήταν το πρότυπο μου! Αν μου έλεγες ποιος παίκτης θα ήθελες να ήσουν, θα έλεγα ότι θα ήθελα να είμαι ο Διαμαντίδης! Όλο αυτό το προφίλ που έχει. Τα πράγματα που κάνει μέσα στο γήπεδο, ότι είναι παντού, η νοοτροπία που έχει αυτά που έχει κατακτήσει το πνεύμα ομαδικότητας, είναι μακριά και κοντά από τον Τύπο, σαν χαρακτήρας αν μου έλεγες τώρα έχοντας δει όλους αυτούς τους παίκτες θα έλεγα ότι το πρότυπο μου είναι ο Διαμαντίδης. Έχουμε παίξει αντίπαλοι όταν ήμουν στον Πανιώνιο και με μάρκαρε την πρώτη χρονιά όπου η σειρά πήγε στο 3-2. Τα χέρια του δεν τα καταλάβαινα και με το που γύρναγα για το ραχιαίο πίβοτ πρόσωπο, μου είχε κλέψει δυο φορές την μπάλα από μπροστά μου. Και τότε ήταν ακόμη σε νεαρή ηλικία. Υπάρχουν φάσεις που έχει κάνει όπως το κόψιμο στον Άκερ στο ΟΑΚΑ, ήταν συγκλονιστικό, δεν μπορεί να το κάνει άλλος. Αυτό ήταν ένα πρωτάθλημα. Άλλο ένα τίτλο που έδωσε βάζοντας την προσωπική του σφραγίδα ήταν το Ευρωπαϊκό στο Βελιγράδι το 2005 με το τρίποντο κόντρα στην Γαλλία. Είναι προσωπικές φάσεις του Δημήτρη που θα μείνουν στην ιστορία του μπάσκετ. Έχει τεράστια συνολική προσφορά στο μπάσκετ και τον Παναθηναϊκό, αλλά αυτές οι δυο φάσεις νομίζω ότι αποτελούν κομμάτι της ιστορίας που φέρουν την δική του υπογραφή».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οικονόμου ή Μίροτιτς?

      Διαγραφή
    2. Oικονόμου μακράν..πολύ πληρέστερο επιθετικο παχνίδι πλάτη-πρόσωπο,στην άμυνα τουλάχιστον 2 επιθετικά per game,στο ρημπάουντ στα ίδια και από προσωπικότητα ο νικόλας ξεχείλιζε!νομίζω ότι από ένα σημείο και πέρα,αδίκησε τον εαυτό του πάντως..
      Αφού δε σου άρεσε το κούκοτς ν νοτσιόνι,
      τι λες για κούκοτς ν σισκάουσκας;
      Και βολκόφ ν νοτσιόνι;
      Πιο δύσκολο να αποφασίσω αλλά και παλι κούκοτς νομίζω..

      2marlow

      Διαγραφή
  31. Πολύ ωραίο Τζιμ το ταξίδι που μας κάνεις! Τρελά δίδυμα! Τι να διαλέξεις και τι να πρωτοθυμηθείς από αυτούς τους παίκτες; Τον Ντίβατς με ποιον θα τον "μάτσαρες";

    Στα της εθνικής μας νομίζω πως δεν πήραμε το μάξιμουμ από τα ατού μας. Ειλικρινά δεν ξέρω αν πετύχαμε (όπως λέει η ομοσπονδία) ή αν αποτύχαμε( η αίσθηση που υπάρχει σε παίκτες κυρίως αλλά και σε εμάς). Όμως κάποια στιγμή θα πρέπει να μάθουμε 'ωμά" να κερδίζουμε τα χιαστί ματς. Και αυτό νομίζω πως μεταλαμπαδεύεται είτε από γενιά σε γενιά είτε από τον προπονητή ( και για αυτό είναι προπονητής 15 ημερών). Δυστυχώς τα τελευταία 20 χρόνια μόνο ο Γιαννάκης το κατάφερε αυτό. Οι υπόλοιποι κόουτς είτε δεν είχαν καλό υλικό, είτε δεν είχαν το ειδικό βάρος να το περάσουν στους παίκτες.

    Και κάτι αγωνιστικό. Πέρυσι με τόσες απουσίες νομίζω πως ο Κατσικάρης είχε καταφέρει να μοιράσει τέλεια τους ρόλους και να έχει χημεία η ομάδα. Άσχετα αν κάποιοι παίκτες δεν ανταποκρίθηκαν αγωνιστικά(Βουγιούκας, Βασιλειάδης). Φέτος φάνηκε πως το πράγμα έμπλεξε. Ουσιαστικά μόνο ο Ζήσης είχε κατανοήσει το ρόλο του και οι δύο σέντερ μας. Οι υπόλοιποι έδειχναν είτε να μην ταιριάζουν είτε να μην μπορούν να ταιριάξουν. Νομίζω τελικά πως φέτος χάθηκε μια καλή ευκαιρία. Πάμε για του χρόνου με ανανέωση ή χωρίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σούλη.. Ένα ματσάρισμα για τον Ντίβατς θα ήταν ο ..Μπουρούσης. Ακόμα και ο τρόπος που διαμαρτύρεται κολλώντας τις παλάμες (σε φάση πίνω νερό από πηγή) και σκύβοντας ή ξεφυσάει στις προσωπικές είναι copy. Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι η παρομοίωση του Ντούντα (με τον Βλάντε) όταν ο Γιάννης ήταν πιτσιρικάς ακόμα στην ΑΕΚ δε του έκανε καλό. Πάντως παραμένει ένας πολύ σημαντικός παίχτης για την ομάδα μας στα διεθνή τουρνουά.

      Διαγραφή
  32. Καλησπέρα!

    Δυστυχώς δεν είχα το χρόνο να το κάνω νωρίτερα αλλά απαντώ εδώ, σε ένα σχόλιο από το προηγούμενο άρθρο.

    Προς Anonymous 21 Σεπτεμβρίου 2015 - 11:29 μ.μ.

    Είπατε

    «γιατί στον κορκμάζ Αλέξη?»

    Ήθελα να εστιάσω στο γεγονός ότι αποδοκιμάστηκε εντονότατα ένας ΔΕΚΑΟΚΤΑΧΡΟΝΟΣ παίκτης -που πρώτη φορά έπαιζε μπροστά σε 26000+ κόσμο- παρ' όλο που η διαφορά στο σκορ ήταν 20+πόντοι υπέρ των γηπεδούχων και απέμενε 1,5 σκάρτο λεπτό για να τελειώσει ο αγώνας, και όχι στο όνομα του παίκτη αυτού. Απλά έτυχε να είναι ο Κορκμάζ αυτός που τα άκουσε εκείνη τη στιγμή.

    Αλέξης

    ΥΓ. Στο προσεχές μέλλον (μόλις μπορέσω, και είμαι και πνευματικά συγκεντρωμένος για το σκοπό αυτό), θα ολοκληρώσω το σχόλιό μου, στο προηγούμενο άρθρο, με τις υπόλοιπες ψευδαισθήσεις του Eurobasket...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Απαντήσεις
    1. Βάλε στην εξίσωση και τον Κιντ ο οποίος όπως και ο Πολ έχει και 2 χρυσά Ολυμπιακούς αγώνες

      Διαγραφή
    2. Mη ρωτάς τον Τζιμ για αμερικάνους PG των 2000s. Τσόνσι Μπίλαπς θα σου πει,

      Διαγραφή
  34. Γκαρμπαχοσα η Φωτσης?

    Ρεγιες η Τσαρτσαρης?

    Χιμενεθ η Κακιουζης?

    Χολντεν η Μακκαλεμπ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτσης, Ρεγιες, Χιμενεθ, Χολντεν

      Διαγραφή
    2. 12:08
      Μιχάλης > Χιμένεθ για εμένα.

      Διαγραφή
    3. φωτσης υπερειχε του γκαρμπα ετη φωτος στην αμυνα ενω στην επιθεση το αποτελεσμα ηταν ισοπαλια!!!φονικα χερια και οι δυο τους....

      ρεγιες αντι τσαρτσα κυριως γιατι ο πρωην του παο απο το 2008 και μετα τσακιστηκε απο τραυματισμους.παιζει η πιο ανετη χρονια , χωρις τραυματισμους δηλαδη, να ηταν και η τελευταια το 2013!!!και ο ισπανος ομως αλεπου μεγαλη!!!σου παιρνει χαμενο ματς και δεν καταλαβαινεις πώς και γιατι εχασες....

      χιμενεθ-κακιουζης?ο ενας 3 ο αλλος 4.....
      οπως και να χει, ο ισπανος για μενα ηταν ισως ο πολυτιμοτερος παικτης των ισπανων μετα το γκαζολ την τριετια 2006-2008 στην εθνικη ισπανιας!!!ολη τη βρωμικη δουλεια στην αμυνα (ατομικα και ομαδικα) , εβαζε τα σουτ που επαιρνε, κρισιμα και μη, και δε μιλαγε καθολου!!!

      καμια συγκριση στο χολντεν-μακαλεμπ οπως το βλεπω εγω.ο ενας τσιρκο με μια φοβερη χρονια στην παρτιζαν και ο αλλος, μετα το πρωταθλημα με την αεκ , εκανε μεγαλη καριερα στη τσσκα, οπου μαζι με λαγκντον και τεο συνεθεσαν μια ιστορικη περιφερεια.
      ο μακαλεμπ δεν ειχε ουτε το ματι του χολντεν ουτε το χερι του ουτε τη διαθεση του στην αμυνα!!!

      ΣΜ

      Διαγραφή
  35. Αναρωτιέμαι γιατί οι μπασκετικοι (προπονητές, αθλητές και δημοσιογράφοι) αντικαθιστούν τόσες λέξεις με τη λέξη 'κομματι'. Οποίος ακουσε χθες το Μίσσα στην ΕΡΤ ή θυμάται παλιότερες δηλώσεις του Πεδουλάκη καταλαβαίνει τι εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μοδα ειναι και θα περασει....κατι αναλογο γινεται και με τη λεξη θεωρω......οταν καποιος δεν εχει μαθει σωστα ελληνικα ή δεν εχει παει σχολειο βλεπει μια λεξη εντυπωσιαζεται και την χρησιμοποιει απο το πρωι μεχρι το βραδυ........stonerook

      Διαγραφή
    2. γιατί, την άλλη την αμερικανιά με το "γέμισμα των παπουτσιών" που μπήκε από το πουθενά στην ελληνική γλώσσα, πού το πας; Δε μπόρεσε λέει ο Βούκσεβιτς να γεμίσει τα παπούτσια του Σιγάλα, Με τι να τα γεμίσει, με σπόρια ή με πεντοχίλιαρα όπως στους γάμους;

      Διαγραφή
  36. Πάει και ο Μποχωρίδης. Θα ήταν σημαντικό εργαλείο στην άμυνα, ειδικά τώρα στο ξεκίνημα. Μείον 2 γκαρντς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό.Ο ΠΑΟ πάει με σημαντικό μειονέκτημα στα δύο ντέρμπι αφού δύο βασικά γρανάζια για φέτος σε κοντινές θέσεις, Παππάς και Μποχωρίδης, θα λείπουν.Ο ΟΣΦΠ είναι το φαβορί πλέον για δύο στα δύο τον Οκτώβριο.Εγώ δεν μπορώ προσωπικά να δω πως θα σταθεί περιφέρεια με Φελντειν Καλαθη Διαμαντίδη μόνο και μετά.... Λούντζη Κόνιαρη σε ντέρμπυ κορυφής.

      Διαγραφή
    2. Έξω ο Χάντερ για Ολυμπιακό

      Διαγραφή
    3. Δεν συγκρίνονται τα κενά-ο ΟΣΦΠ έχει Καββαδά, Αγραβάνη που μπορεί να ρίξει στο 5.Ο ΠΑΟ ποιον θα ρίξει στο ασσόδυο για να κατεβάσει την μπάλα, τον Γιάνκοβιτς; Σε ντέρμπι κορυφής;

      Διαγραφή
    4. Kαββαδας-Αγραβανης στο 5 σε σοβαρο παιχνιδι....ΟΚ!

      Διαγραφή
    5. Γιανγκ-Μιλουτίνοφ όχι;

      Διαγραφή
    6. Το κενό είναι ποσοτικό περισσότερο απο ποιοτικό καθώς ο Μποχωρίδης δύσκολα θα μπορούσε να γίνει factor στο παιχνίδι, σε αντίθεση με τον Hunter. Λογικά θα δούμε Pavlovic στο 2 και τον Χαραλαμπόπουλο να παίρνει χρόνο. Και τα δύο κενά καλύπτονται πάντως. Κρίμα και για τους δύο παίκτες που χτύπησαν, ειδικά ο Μποχωρίδης είχε καλή ευκαιρία να πάρει χρόνο και ευθύνες αυτό το δίμηνο-τρίμηνο που θα λείπει ο Παππάς. Ξέχωρα απο αυτό όμως, ίσως δούμε τους δύο προπονητές να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν αυτές τις απουσίες. Ο μεν Σάλε περνώντας απο νωρίς τη μπάλα μέσα για να φθείρει τον Young (και θεωρώ οτι θα τον φθείρει γιατί και ο Raduljca επιθετικά και ο Young αμυντικά παίζουν πολύ στην επαφή). Ο δε Σφαιρόπουλος ίσως πιο παθητικά μπορεί να ποντάρει στην κούραση των τριών του ΠΑΟ και να πιέσει στη μπάλα ή να τζογάρει στο σουτ (που θα το έκανε έτσι κι αλλιώς πιστεύω, γι'αυτό λέω πιο παθητικά). Δε νομίζω πάντως πως με αυτές τις δύο απουσίες αλλάζουν δραματικά οι ισορροπίες του παιχνιδιού, απλά ίσως αλλάξει η προσέγγιση του παιχνιδιού απο τους δυο πάκγους.

      ΥΓ : Το γράφω δεύτερη φορά και αν ήμουν τζογαδόρος θα το έπαιζα και στοίχημα : Ο Pavlovic αν έχει στοιχειώδη όρεξη θα τον περάσει σχετικά εύκολα στο rotation τον Βλάντο. Συνυπολογίστε και τον χρόνο που ίσως κερδίσει ο Χαραλαμπόπουλος. Αν δεν κάνει step up ο Βλαδίμηρος δεν βλέπω να εξελισσεται καλά η χρονιά γι'αυτόν, ελπίζω να το έχει δει. Στην αντίπερα όχθη, δεν θα μου έκανε έκπληξη αν βλέπαμε περισσότερο Αθηναίου και λιγότερο Strawberry φέτος.

      Διαγραφή
    7. Διαφωνώ Χρίστο, αν είδες και χθες λίγο από τον Μποχωρίδη, χαλαρά χθες θα μπορούσε να έχει 7-8 λεπτά για να ξεκουράσει γκαρντ και να αναλάβει αμυντικές αποστολές.Όσο για τον παβλοβιτς, έχω την εντύπωση πως ειναι αρκετά βαρύς για 2ρι.

      ΥΓ.Ο Βλάντο πρέπει να κάνει στεπ απ, αρχίζοντας κυρίως από το παιχνίδι με πλάτη.Είναι τριάρι, οφείλει να έχει καλύτερο παιχνίδι πλάτη με πλάτη.

      Διαγραφή
    8. Όχι, δεν είπα πως δεν θα είχε ρόλο στα συγκεκριμένα παιχνίδια, είπα οτι δεν θα είναι παράγοντας που μπορεί να καθορίσει σε σημαντικό βαθμό το αποτέλεσμα. Ο Hunter είναι πολύ πιο κοντά σε κάτι τέτοιο όμως και, επομένως, βγάζοντας έξω όλες τις άλλες παραμέτρους, η απώλεια του θα είναι πιο μεγάλο πρόβλημα. Με λίγα λόγια, αν ο Παππάς ήταν υγιής, δεν θα την κάναμε καν αυτή την κουβέντα. Ο Pavlovic όντως δε νομίζω οτι είναι για πολλά πολλά στο 2 αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι θα δούμε Λούντζη εκεί. Όσο για τον Βλάντο, γνώμη μου είναι πως η σωματοδομή του και ο τρόπος που χειρίζεται το σώμα του είναι τέτοια που παιχνίδι με πλάτη δύσκολα μπορεί να βάλει στο ρεπερτόριο του. Προφανώς θα μπορούσε να το βελτιώσει (και δείχνει να το προσπαθεί) αλλά νομίζω πως αυτό που πραγματικά του λείπει είναι ο χειρισμός ωστέ να μπορεί να βάλει τη μπάλα στο παρκέ με σχετική ασφάλεια και έτσι να μπορεί να εξυπηρετήσει σχήματα στα οποία θα κατεβαίνει στο 2. Αντί για παιχνίδι με πλάτη εγώ θα προτιμούσα να τον δω να παίζει ακόμα περισσότερο με πρόσωπο στο καλάθι, πιστεύω αυτό το παιχνίδι του ταιριάζει. Και πάνω απ'όλα πρέπει να βελτιωθεί στο διάβασμα των καταστάσεων και του μομέντουμ του παιχνιδιού. Στην άμυνα πχ ρισκάρει συχνά το φάουλ σε σημεία του παιχνιδιού που δεν σηκώνουν ρίσκο και, απο την άλλη, δείχνει συχνά τολμηρός (σε σημείο απερισκεψίας) σε άκυρα σημεία αλλά κυρίως δείχνει άτολμος σε σημεία που απλά πρέπει να πάρεις την προσπάθεια απο ένστικτο και μόνο. Θα ήθελα πολύ να τον δω να διαβάζει καλύτερα την κίνηση του point και να κόβει απο τη weak side στο καλάθι. Θα ήθελα να τον δω με λίγα λόγια περισσότερο ενεργό χωρίς τη μπάλα. Τον εκτιμώ σαν παικτη και πιστεύω οτι έχει ικανότητες για παραπάνω αλλά πρέπει πραγματικά να κάνει το step up για να μπορεί να παίξει σε αυτό το επίπεδο. Πάντως και η ομάδα δεν τον έχει βοηθήσει ιδιαίτερα αυτά τα δύο χρόνια.

      Διαγραφή
    9. Άκυρο αλλά ρε παίδες μόνο σε μένα δεν άρεσαν οι καινούργιες εμφανίσεις του Παναθηναϊκού;

      Διαγραφή
    10. Οι κοκκινοι θα έχουν το πρόβλημα, ο Καβαδας φιλοτιμο κ καλο παλικαρι αλλά με τιποτα 2ος ψηλός, ίσως ο Μιλουτινοφ να είναι το κλειδί, κ επίσης ο Γιανκ, φοβερο κορμι αλλα ωρες ωρες δεν έχει που να καθοδηγήσει την περισση ενεργεια του (εύκολα φάουλ οσμίζομαι στα δύο ντερμπυ). Πάντως τα δύο παιχνίδια κρινουν εναν τιτλο κ κάτι παραπανω αν δεν μοιραστουν οι νικες. Παππας κ Χαντερ οι 2 μεγαλες απωλειες κ ας ευχηθούμε να μην υπαρξει άλλη. Αναμενω Παπαπετρου κ Γκιστ με πολλη όρεξη.
      Basilsta

      Διαγραφή
  37. Νας
    Τζινόμπιλι
    Νοβίτσκι
    Π. Γκασόλ
    Γιάο
    Πάρκερ
    Μπαρμπόσα
    Στογιάκοβιτς
    Ιμπάκα
    Μ. Γκασόλ
    Ντιαό
    Μπελινέλι

    vs

    Πολ
    Γουέιντ
    Λεμπρόν
    Καρμέλο
    Χάουαρντ
    Iγκουοντάλα
    Ρόουζ
    Μπος
    Ντουράντ
    Τσάντλερ
    Χίμπερτ
    Γουέστμπρουκ

    Έστω ότι παίζανε κάπου το 2010, και έστω ότι και οι 2 περνούσαν τους 100 πόντους. Η διαφορά ποια θα ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η δεύτερη ομάδα που γράφεις θέλει 7-8 μπάλες για να είναι όλοι χαρούμενοι. καλοί σκόρερς στην πρώτη και πιο ομαδικοί,αλλά η δεύτερη ομάδα έχει 5-6 παίχτες που μπορούν να ρίξουν από 20 πόντους έκαστος σε 5 λεπτά και να εξαφανιστούν στο σκορ

      Διαγραφή
  38. Ο Πάβλοβιτς άρεσε χθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Kαλαθης παροτι ηταν πολυ χαλαρος κι εκανε λαθη φαινεται δυο επιπεδα πανω απο τους υπολοιπους. Εχει βελτιωθει πολυ.

      Διαγραφή
  39. Συγχαρητήρια για μια φορά ακόμη Τζίμ για την ανάρτηση. Σε κάποια ματσαρίσματα συμφωνώ σε κάποια οχι..Όπως και να έχει μπαίνει αυτή η ανάρτηση στις top-5.

    Δεν ξέρω εαν το έχω ξαναεκφράσει μέσω του μπλογκ αλλα θα με ιντριγκάριζε η ιδέα τέτοιου τύπου συγκρίσεις να βρούν εφαρμογή σε ένα παιχνιδάκι σε PC ή κονσόλα...

    Ti ΝΒΑ 2K και χαζομάρες...

    Παιχνιδάρα μπασκετική κάργα με βάση δεδομένων παιχτών από τα 80's ώς το σήμερα , και ο gamer να έχει δυνατότητα επιλογής με παίκτες για ομαδούλες 3 on 3 ή μεμονομένους για μονό...Χαμός...

    Run TMC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το άρθρο στάθηκε αφορμή για να επανέλθει μια σκέψη που έχω εδώ και καιρό. Είμαι ο μόνο που ποστεύει ότι ένας Ευρωπαίος κόουτς στο ΝΒΑ με μια ομάδα ΕΝ ΛΕΥΚΩ στα χέρια του θα ξεκινούσε κάθε χρόνο φαβορί;
    Γιατί Ευρωπαίος;
    Γιατί έχουν μάθει κάθε ματς ότι παίζεις για τη νίκη και ότι αυτή προηγείται του θεάματος.
    Γιατί θα προσπαθούσε να εντάξει πιο περίπλοκες αμυντικές τακτικές με σκοπό να περιορίσει τα ατού των αντιπάλων.
    Γιατί θα ενέπνεε και άλλους Ευρωπαίους παίκτες.
    Γιατί θα χρησιμοποιούσε όλο τον πάγκο του και δεν θα είχε 3-4 κυριλεκτικά μόνιμους θεατές όπως συμβαίνει τώρα.
    Δεν είναι τυχαίο ότι ο Πόποβιτς έχει λανσάρει τη δική του κουλτούρα στο ΝΒΑ και κάνει κάθε χρόνο μινιμουμ 50 νίκες βρέξει χιονίσει. Επίσης δεν είναι τυχαίο ότι στηρίχθηκε σε Ευρωπαίους και "Ευρωπαίους" αλλά και σε Αμερικανούς που υποστηρίζουν το δόγμα "Αμυνα και ομαδική δουλειά"
    Με αφορμή το άρθρο του Euroleague.gr για τους πιο ακριβοπληρωμένους Ευρωπαίους παίκτες, έρχομαι λοιπόν και με όρους Salary Cap ($70 εκατομμύρια για φέτος φτιάχνω τη δική μου ομάδα). Αφήνω έξω μη ρεαλιστικές περιπτώσεις Διαμαντίδη - Σπανούλη - Ναβάρο που αφενώς λόγω ηλικίας και φθίνουσας πορείας και αφετέρου λόγω οικογένειας δεν θα άφηναν ποτέ τις πόλεις τους. Επίσης δεν θα πάρω Ντιρκ, Ντανκαν κλπ γιατί είναι πάικτες που δεν θα άφηναν ποτέ τις ομάδες τους.
    Για τους παικτες Ευρωλίγκας κάνω απ'ευθείας την ισοτιμία ευρώ δολαρίου + 40% φορολογία ενώ για όσους είναι ήδη Αμερική τα παίρνου αυτούσια.
    Έχουμε και λέμε
    Προπονητής: Ζέλικο Ομπράντοβιτς
    1)Μίλος Τεόντοσιτς - $3,900,000
    2)Νικ Καλάθης - $3,300,00
    3)Τομας Σατοράνσκι - $1.500.000
    4)Σερχιο Γιουλ - $3,900,000
    5)Μπογκταν Μπογκντανοβιτς - $1,800,000
    6)Τζίμι Μπάτλερ - $16.400.000
    7)Νεμανια Μπιελιτσα - $3.700.000
    8)Ντανίλο Γκαλιναρι - $ 11.500.000
    9)Πάου Γκασόλ - $7.500.000
    10)Νικολα Βουτσιτσεβιτς - $11.500.000
    11)Γιαν Βεσελι - $3.400.000
    12)Ρουντι Γκομπερ - $1.200.000

    Το σύνολο $69.600.000. Αν μπορούσα να προσθέσω ακόμα 1 θα ήταν ο Γιάννη Αντετοκουνμπο ο οποίος στα χέρια ενός μεγάλου Ευρωπαίου προπονητή θα ήταν σπουδαίο πιόνι στην σκακιέρα.
    Οι επιλογές Γκαλινάρι και Μπάτλερ είναι συζητήσιμες λόγω κόστους αλλά ήθελα scoring 3-4 στον Ιταλό και ο Μπάτλερ είναι ένας από τους καλύτερους αν όχι ο καλύτερος 2-way player στη Λίγκα.
    Ακούω γνώμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Oμπράντοβιτς τόσους μαζεμένους σταρ από το πουθενά, μια φορά είχε να διαχειριστεί, στο Ευρωμπάσκετ του 2005 μέσα στο σπίτι του και βγήκε 9ος. Μη μου πεις για Παναθηναϊκό του 2009 με ΔΔ-Σπαν-Φώτση-Μπατίστ, γιατί αυτοί ήταν όλοι δικά του παιδιά που τους είχε από 20 χρονών και στέκονταν σούζα σε κάθε του νεύμα. Τώρα θα τον βάλεις να προπονήσει Tεόντοσιτς και Γκαλινάρι και Πάου, σε μια λίγκα που οι παίκτες μπορούν να παίρνουν τάιμ-άουτ από μόνοι τους; Μπορείς να φανταστείς το Ζέλικο να προσπαθεί να πειθαρχήσει όλους αυτούς σε ένα τέτοιο περιβάλλον; Σαν τον παράφρονα επιστήμονα θα μοιάζει στο ΝΒΑ.

      Πέρα από την πλάκα, με Μπλατ προπονητή ή με Ντ' Αντόνι ή με Σκάιλς (τους 3 πιο "Ευρωπαίους" που υπάρχουν δηλαδή πέρα από τον Ατλαντικό), αυτή η ομάδα, αν υπήρχε περίπτωση να μπει στα play-off, θα έμπαινε σαν 7η ή 8η. Το πιο κοντινό σε αυτή την ομάδα είναι οι Ράπτορς του 2009-10 (Καλντερόν, Μπελινέλι, Τούρκογλου, Μπαρνιάνι, Νεστέροβιτς, Ούκιτς) ΑΛΛΑ αυτοί είχαν και Κρις Μπος.

      Διαγραφή
    2. Πολύ καλό το σχόλιο για τους Ράπτορς του 2009-2010 αλλά μου τα χαλάει μη βάζοντας τον Ποποβιτς ως ...ευρωπαιο σκορερ.
      Πιστευω πως μια καλη ευρωπαικη ομαδα με μεγαλο βαθος (απο τις περσινες σκεφτομαι αμεσα αμεσα τις ΤΣΣΚΑ,Φενερ,Ρεαλ) θα μπορουσε να μπει πλει οφφ, αν ειχε και καυτη εδρα να προχωρησει αλλα διχως μεγαλους παικτες δυσκολα θα αντεχε εως τους τελικους της περιφερειας.

      Διαγραφή
  41. Τζιμ θερμή παράκληση να κλεινεις τα σχόλια.Χιλιες φορες να περιμενουμε αρκετα για να δουμε ενα σχολιο δημοσιευμένο παρα να περνάνε άσχετα σχόλια που ουδεμία σχεση εχουν με το μπασκετ και να κατεβαίνει το επιπεδο του σάιτ δέκα σκαλιά κατω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος σχόλιο δεν έχει σχέση με το μπάσκετ;

      Διαγραφή
    2. Ενα το οποιο απο οτι βλεπω διαγράφηκε.Πραγματικα ειναι απορίας άξιο πως σε ενα τετοιο αρθρο που περιέχει πανω κατω την ιστορια του αθλήματος τα τελευταια 30 χρονια μπαίνει ο αλλος για να μιλήσει για ΚΕΔ ετσι ωστε να του απαντήσουν οι αλλοι για Ρηγες κτλ και να πιάσουμε το κλασικο γαϊτανάκι.
      Άσχετοι που έμαθαν το άθλημα τα τελευταια 8 χρονια απο την μια και τα 4 απο την αλλη παλεύουν με καθε τροπο να το καταστρέψουν.

      Διαγραφή
  42. ευχαριστω πολυ που σβησατε το πρωτο μνμ,και ετσι η απαντηση μου στο προκλητικο μνμ δεν χρειαστηκε να δημοσιευθει.Συμφωνω με τον george pap.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τζιμ και λοιποί φίλοι καλησπέρα (μετα απο λιγο καιρο απουσίας)
    -Ευρωμπασκετ
    Ενα σχετικά πικρό Ευρωμπασκετ ελαβε τελος με τον χειροτερο δυνατο τελικό απο αποψης prospects αλλα και σασπενς με τους Ισπανους να κερδιζουν τους Λιθουανους που ηδη με την Ιταλια είχαν κανει την υπερβαση και να κερδιζει ευκολα (αλα Ελλαδος του 05) και να παιρνει εκδικηση για το 03 αλλα και για περσι και προπερσι απο τους Γαλλους.Μια Ισπανια 3 παικταραδων και ενος υπερσταρ και απο κει και περα ρολιστες μονο σε ενα ροτεισον 8-9 παικτων απεναντι σε πληρεστερες ομαδες και πιθανως πιο διψασμενες.
    Εν τελει η Ελλαδα περα απ την απεραντη πικρα και ξενερωμα που μας κερασε πετυχε τον στοχο του Προολυμπιακου και μια πεμπτη θεση που τη ξαναβαζει μεσα στα πραματα,αν σκεφτει κανεις οτι η Τουρκια και η Ιταλια που περασαμε ηταν παρομοιας δυναμικοτητας με εμας και υπηρχαν και οι Κροατες οι πρωταθλητες των power rankings που στο γηπεδο θα εχαναν και απο γυναικεια ομάδα (κατα το Ντινο Ρατζα).Ο Κατσικαρης παντως χανει και αυτο το στοιχημα (και την ομαδα) με μπολικες ευθηνες και πλεον παμε για τον επομενο
    Τι μου αρεσε
    - Ο Αντετοκουνμπο ειναι στο σωστο δρομο και εκανε πολυ καλο τουρνουα
    - Ο Σρεντερ ειναι πολυ σπουδαιος παικτης και εχει πολυ μελλον με την εθνικη του
    -Ο Μπελινελι εκανε ματς -οροσημα αλλα η ομαδα του ηταν λιγη στο νοκ αουτ
    -Ο τεραστιος Γιονας Ματσιουλις αλλα και ο σταρ Βλαντσιουνας
    -Μου αρεσε που αποκλειστηκαν η Κροατια και η Ιταλια νωρις για διαφορετικους λογους
    -ΟΙ Ολλανδοι παιξαν επιθετικο μπασκετ με δυναμη ,και δυσκολεψαν πολυ κοσμο
    Με χαλασε
    -Ο Σερβος Μπογκντανοβιτς (αν και τραυματιας) στα νοκ αουτ δεν εκανε αυτα που περιμεναμε
    - Ο Χεζονια (ομολογω απολαμβανω χαιρεκακα να τον βλεπω να εκνευριζεται) με το 23 στην πλατη,μπορει να γινει σταρ του ΝΒΑ αλλα για πολλους τιτλους δεν τον βλεπω
    -Ο Γκομπερ ηττηθηκε κατα κρατος απο τον Γκασολ σε μια μαχη που κρατα απο περσι,σε πεδία που ο Γαλλος μπορουσε να επικρατησει.
    -Οι Τουρκοι που ειχαν πολυ καλο ροστερ και οι μικροι τους κατερευσαν νωρις
    -Ο Αντε Τομιτς με την εθνικη παιζει παναθλιο μπασκετ και απορω πως θεωρειται τοσα χρονια ο κορυφαιος Ευρωπαιος σεντερ.Δεν απορω που δεν πηγε ΝΒΑ....


    Για τους καλυτερους ολων των εποχων ετοιμαζω στο μυαλο μου 12αδα για τους καλυτερους MONO για τα Ευρωμπασκετ των τελευταιων 30 χρονων
    (1985-2015)
    PG Τονυ Παρκερ (1 Χρ 1Ασ 2 Χαλκ)
    G Νίκος Γκαλης (1 Χρ 1Ασ)
    G-F Ντραζεν Πετροβιτς (1 Xρ 1 Χαλκ)
    F-C Παου Γκασολ (3 Χρ 2 Ασ 1 Χαλκ)
    C Αρβιντας Σαμπονις (1 Χρ 1 Ασ 2 Χαλκ)
    -Ντινο Ρατζα (2 xr 3 xalk)
    -Ντεγιαν Μποντιρογκα (3xr 1 1 xalk)
    -Ντιρκ Νοβιτσκι (1 As)
    -Βλαντε Ντιβατς (1 xr 1 xalk)
    -Χουαν Καρλος Ναβαρο (2xr 2as 1 xalk)
    -Δημητρης Διαμαντιδης (1 xr)
    -Ραιμουνας Σισκαουσκας (1xr 1 xalk)

    no_closure

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή διόρθωση: Ο Βλάντε έχει 3 χρυσά (1989, 1991, 1995) και 2 χάλκινα (1987, 1999).

      NIK

      Διαγραφή
    2. χεχ ξεχασα τις συμμετοχες του στην Ενωμενη Γιουγκοσλαβια

      no_closure

      Διαγραφή
  44. προσωπικα το γκαλη δε θα τον ταιριαζα με τον παρκερ αλλα με το σπανουλη.

    σουτινγκ γκαρντ με μεγαλη ανεση να παιζουν και στον 1 και οι δυο τους, γερός κορμος, δυνατα πατηματα, με πολυ καλο ντραιβ.

    και οχι μονο θα ματσαριζα το σπαν με το γκαλη αλλα δε θα το βγαζα και ξερό άσο το ματς υπερ του νικ!!!!τα επιτευγματα στην καριερα του σπαν ειναι επισης τεραστια, ενω η μεταγραφη του σε μια ομαδα οπως ο οσφπ που τους μετετρεψε σε ομαδα που σαρωσε τα φ4 μεσα σε μια 4ετια μαζευοντας 2 κουπες ως το απολυτο αουτσαιντερ δεν απεχει απο την προσπαθεια του νικ να διακριθει μεσω του αρη τη δεκαετια 80-90.
    οσο για την εθνικη, και εκει ο σπαν εχει τεραστιες εμφανισεις!!!και αν ηταν δυσκολο να κοντραρεις γιουγκους και σοβιετικους ακομα πιο δυσκολο ειναι να κοντραρεις ισπανους και αμερικανους!

    αν οχι ισοπαλια λοιπον, στις λεπτομερειες ο νικ..

    ναουμοσκι vs ερτελ

    υποθεση της εφες το ματσαρισμα!!!μπασκετοφατσα ο σκοπιανος, εγκεφαλος στην εφες, σκληρος παικτης αλλα το γαλλακι ειναι αλλη ποιοτητα!!!θα μας καταπληξει πιστευω τα επομενα χρονια...

    ρουμπιο vs κατας

    τεχνιτες ποιντ, οχι ιδιαιτερα δυνατοι στο σωμα, με φοβερο χειρισμο μπαλας και με πολλα highligths.
    ο ενας καλυτερος στην αμυνα, ο αλλος πιο πηγαιο ταλεντο στην επιθεση.θα προτιμησω τον ισραηλινο που αν δεν ειχε τους τραυματισμους θα αφηνε εποχη.

    πικουλινο ορτιθ vs γκουσταβο αγιον

    σκληροι παικτες, βρωμικοι ,με εφεση στο σκοραρισμα.
    θα παρω τον πορτορικανο γιατι ηταν πιο φατσα...

    σιγαλας vs μαντζαρης

    ασος ο ενας δυο ο αλλος αλλα και οι δυο τους καλοι αμυντικοι με καλο σουτ,κυριως στατικο (ειδικα ο μαντζαρης γιατι ο σιγαλας προοδευσε με τον καιρο...).

    θα διαλεξω το βετερανο γιατι η προοδος που ειχε ο σιγαλας κατα τη διαρκεια της καριερας του ηταν εντυπωσιακη!!!ασχετα με το τι εκανε στον παπαγου (νομιζω δηλαδη, οπου ακουγοταν οτι ηταν καλος σκορερ) ξεκινησε στον οσφπ εντελως μονοπλευρα παιζοντας αμυνα και κατεληξε στην ατλαντα να βαζει 35π στους βραζιλιανους με 6 τριποντα κερδιζοντας την 5η θεση!!!απο το μαντζαρη ακομα περιμενω να δω τι εξελιξη θα εχει ή αν μας εχει δειξει το ταβανι του.

    ρεντζιας vs μπαρνιανι

    5αρια που σκοραρουν με περιφερειακο σουτ και αποφευγουν το ξυλο της ρακετας σαν ο διαολος το λιβανι!!!!
    η απολυτη ισοπαλια και δε με νοιαζει που ο ιταλος κανει καριερα στο νβα.

    και δυο ακομα για το χαβαλε...

    σακης τζαλαλης vs καλλινικιδης

    με μποι 2μ να μαχονται κατω απο τα καλαθια ψηλοτερους αντιπαλους με το μαλλι να ανεμιζει δεξια αριστερα....

    και

    πητ παπαχρονης vs οποιο mobile σεντερ θελετε.....

    ΣΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Θα εχουμε αναρτηση για basket league?
    Ξεκιναμε με πολλα ντερμπυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι χρειάζεται οσφπ, παο, αεκ, παοκ, αρης...όλοι σε έναν μήνα...

      Διαγραφή
  46. Μέγιστη παράλειψη η απουσία του Γιαννάκη απ’ αυτά τα ιδιότυπα match ups. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος της εποχής του που να έχει παίξει σε περισσότερα τουρνουά. Συμφωνώ με όσους θα τον έβαζαν δίπλα στον Γιουλ. Ο Ισπανός εξελίσσεται κάθε χρόνο. Υποτιμημένος σε σχέση με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του.

    Ωραία η εκδήλωση προχθές στο ΟΑΚΑ. Ένας οργανισμός τέτοιου μεγέθους οφείλει να τιμάει το παρελθόν του και τις τεράστιες προσωπικότητες που έχουν προσφέρει. Περιμένω να βρεθεί κάποιος με μυαλά στο κεφάλι στην ΚΑΕ που θα αποφασίσει να ανεβάσει ξανά το banner με τον Γιαννάκη να σηκώνει το ευρωπαϊκό στο Παρίσι. Να διορθωθεί το unfair.
    Σχετικά με την 5άδα που επιλέχθηκε, αν το κριτήριο ήταν η προσφορά στην ομάδα νομίζω ότι στην θέση του Φώτση έπρεπε να είναι ο Μπατίστ.

    Στα αγωνιστικά. Μετά τον τραυματισμό του Μποχωρίδη η ομάδα χρειάζεται επειγόντως γκαρντ. Κενή θέση ξένου υπάρχει. Σοβαρή κρίση από το φιλικό δεν μπορεί να γίνει. Είναι ακόμη πολύ νωρίς. Πάντως, το πρόγραμμα στην αρχή είναι δύσκολο.

    Στο φίλο μου τον Τσαγκουρνή, να πω ότι οι εμφανίσεις είναι μια χαρά. Το στοίχημα που θα βάλω εγώ είναι άλλο, Χρήστο. Σε ποιόν μήνα θα αποφασίσουν στην ομάδα να αντικαταστήσουν τον Κούζμιτς; Ποντάρω στον Δεκέμβρη μετά το τέλος της regular season, πριν την έναρξη του top-16.


    Υ.Γ. Ασπρούλιας και Τσίπρας επιβάτες, Παύλος Γιαννακόπουλος οδηγός!!!
    http://www.sdna.gr/mpasket/basket-league/article/117395/mono-dakrya

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σύγκριση Γιαννάκη Γιούλ είναι απλά αστεία ή troll. Καμία σχέση οι δύο παίχτες. Ο Ισπανός βασίζεται στα πόδια και την ταχύτητα του, ο Γιαννάκης στη σωματική του διάπλαση που τότε έκανε τη διαφορά. Μόνο το μαλλί όπως είπε πιο πάνω κάποιος θα μπορούσε να αποτελέσει κοινό στοιχείο. Αλλά όταν δεν έχει τι να πεις και απλά θέλεις κάτι να πεις, λες τέτοιου είδους αστεία.

      Mario

      Διαγραφή
    2. Αισθητικά παντως ο Γιαννακης ειναι ολοιδιος με τον Ρουμπιο...

      Μπασκετικά ο Γιαννάκης προ Αρη ηταν επιθετικό υπεροπλο ,η συνυπαρξη του με τον Γκαλη (πολυ πριν το 87) περιορισε το επιθετικό του παιχνίδι.
      Στην πραγματικότητα (και αυτο ειναι μια μεγαλη παρεξηγηση) δημιουργικα ο Γιαννακης ηταν μετριος και ο Γκαλης ηταν πολυ καλυτερος του στον τομεα της δημιουργιας(οπως και ο Φανης ηταν καλυτερος πασερ),ετσι λειτουργουσε ο Γκαλης σαν ποιντ και ο Γιαννακης σαν 2.Απλα επειδη ο Γκαλης επαιρνε πανω απο το 50% των επιθεσεων στην εθνικη και πανω απο το 30% στον Αρη και ο Γιαννακης ειχε αναπτυξει καποιες συνεργασιες μαζι του ,εχει μεινει σημερα οτι ο Γιαννακης ηταν ο πλευμεκερ και ο Γκαλης ο σκορινγκ γκαρντ.
      Δυσκολα τον συγκρινεις με παικτη του σημερα στο τοπ επίπεδο

      no_closure

      Διαγραφή
    3. @no_closure

      Μέτριος δημιουργικά ο Γιαννάκης;
      Δεν είμαι ο καταλληλότερος να σου πω λόγω βαριάς μεροληψίας. Αλλά όχι και μέτριος, ρε συ.

      Διαγραφή
    4. Δυστυχώς στην Ελλάδα βλέποντας είτε με οπαδικα γυαλιά είτε κρίνοντας χωρίς να υπολογίσουμε όλη την πορεία τους βγάζουμε μέτριους παίχτες που στις άλλες χώρες τους φέρονται με σεβασμό και τους προσφωνούν ως < < μύθους >> ( έτσι τον είπε κάποιος Ντανιλοβιτς στο πρόσφατο Eurobasket αλλά τι γνωρίζει και αυτός;)

      Διαγραφή
  47. Η ομάδα πιθανόν να κοιτάξει περιφερειακό. Με Καλάθη 3D Φελντέην δε βγαίνει. Μήπως, λέω μήπως έχει ακούσει κάποιος για τη βόμβα που μπορεί να έρθει αν και μόνο αν ευνοήσουν οι συνθήκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Ο ΔΓ έδωσε όλο το χαρτί σε Καλάθη-Ραντούλιτσα και οι υπόλοιποι είναι προσθήκες των 300-350 χιλιάδων.

      Διαγραφή
    2. Παπανικολάου μήπως? Αλλά είμαστε και φορτωμένοι στα φόργουορντς.

      Thanos

      Διαγραφή
    3. Για τον Παπανικολάου λένε, έχει κυκλοφορήσει μια φήμη εδώ και μέρες ότι θα τον ''χτυπήσουμε''.

      Διαγραφή
    4. Τώρα γιατί μας το κάνεις αυτό ρε Αφροξυλάνθη? Παίζει στ'αλήθεια? Θα είναι σημαντική ενίσχυση στις θέσεις των φόργουορντς.

      Mario

      Διαγραφή
    5. το θέμα είναι ότι παίζεται ένας τίτλος κ το πλεονέκτημα στους τελικούς μέσα σε 2 βδομάδες του Οκτ, κ οι πράσινοι τρέχουν στην Κίνα αντιμετωπίζοντας Ασιατικές ομάδες...ποια είναι η βόμβα ρε παιδιά;

      Διαγραφή
    6. Δεν γνωρίζω, έχει ακουστεί πάντως. Προσωπικά δεν δίνω πιθανότητες.

      Διαγραφή
    7. ασχετε το κυπελο θελατε να το καταργησετε,οποτε δεν ειναι σπουδαιος τιτλος,οσο για το πλεονεκτημα δεν λεει κατι, ξερεις μπορει να κερδισουμε με 5 ποντους και μετα στο Σεφ να χασουμε με 10,τιποτα δεν λεει μια νικη τωρα η μπορει να χασουμε απο καποια ομαδα μικροτερη η εμεις η εσεις.Οσο για τον Παπ δεν νομιζω οτι τον θελουμε.Φημες και μονο.

      Διαγραφή
    8. Για Παπανικολάου άποψή μου είναι ότι διακριτιά πρέπει να γίνει μια κουβέντα. Μιλάμε για Έλληνα, ποιοτικό παίκτη με στοιχεία που λατρεύει και ο Σάλε και με επικοινωνιακό κόστος για τον αιώνιο. Ειδικά από τη στιγμή που κατ΄εμέ ο Γιάνκοβιτς θα παίξει πιο πολύ στο "2" γιατί εκεί είναι η θέση του και ο Χαραλαμπόπουλος στο "4".
      Απαραίτητη κίνηση δεν είναι πάντως. Ούτε μια έξτρα προσθήκη δεν είναι απαραίτητη για αντι-Μποχωρίδης. Αν είναι να έρθει κάποιος συμπληρωματικός, καλύτερα όχι. Ας παίξει ο Κόνιαρης με τον Λούντζη αν είναι έτσι. Να γίνει κίνηση μόνο αν είναι κάτι εξαιρετικό.

      Διαγραφή
    9. στο 2 περισσότερο χρόνο θα παίρνει ο πάβλοβιτς και όχι ο γιάνκοβιτς. επειδή και στα μέσα γιαννακόπουλου πιο πολύ για το 2 έγραφαν ότι τον πήραμε,ο παπανικολάου θα ταίριαζε ακόμα και τώρα με τους τραυματίες

      Διαγραφή
  48. Jim με τον τραυματισμό του Μποχωρίδη βλέπεις να πηγαίνει για προσθήκη ο εξάστερος; Έχει και άδεια θέση για Αμερικάνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ο Κουζμιτς εχει καποια στοιχεια καλυτερα απο τον Ραντουλιτσα 77.Μαλλον δεν τον εχεις δει και πολυ.Πιανει περισσοτερα ριμπαουντ ειναι πιο γρηγορος πιο αλτικος και κανει περισσοτερα κοψιματα απο τον πρωτο σεντερ μας.Μπορει να θελαμε για δευτερο εναν Λασμε,αλλα κακος παιχτης δεν ειναι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, τον έχω δει λίγο. Εικόνα έχω μόνο από το Ευρωμπάσκετ. Μικρό το δείγμα και διαφορετικές οι απαιτήσεις του τουρνουά από την Ευρωλίγκα. Δεν ξέρω αν είναι ποιοτικός ή όχι. Αυτό που λέω είναι ότι δεν ταιριάζει με βάση τα χαρακτηριστικά του και με δεδομένο ότι καλείται να συμπληρώσει τον Ραντούλιτσα. Εκτιμώ, λοιπόν, ότι κάποια στιγμή οι ανάγκες της ομάδας θα επιβάλλουν την αλλαγή του με κάποιον mobile.

      Διαγραφή
    2. Δευτερος ψηλος θα ειναι ο Παπαγιαννης. Δε χρειαζεται mobile ψηλος, χρειαζεται πιο ποιοτικος παικτης απο τον Κουζμιτς. Ο Λασμε πχ ταιριαζει γαντι παροτι ειναι 34 οχι γιατι ειναι ιδιαιτερα mobile αλλα γιατι ειναι εξυπνος και αποτελεσματικος. Ο Κουζμιτς μπορει να παιρνει ριμπαουντς και να ειναι γρηγορος και αλτικος αλλα οταν ειναι μεσα η ομαδα του παιζει με 4 στην επιθεση. Αν δεν κανει λοιπον εντυπωσιακο step up ο Παπαγιαννης οντως θα χρειαστει να γινει αλλαγη ή προσθηκη ξενου στο 5.

      Διαγραφή
    3. δεν υπάρχει κ ο Μαυροκεφαλ φέτος...πρέπει εκεί να επικεντρωθεί κανείς κ όχι στο να φέρει τον Παπανικολάου

      Διαγραφή
  50. Καταρχάς να πω ότι ο Γκασόλ είναι σίγουρα στην κορυφαία πεντάδα ever στην Ευρώπη, είναι ένας αθλητής που προσέχει και δουλεύει πολύ πέραν του τεράστιου ταλέντου του, αλλά με αφορμή το σχόλιο της λε μοντ περί ντοπινγκ κ διαιτητών (και αυτός ο άτιμος έκανε πράγματα κ θαύματα) και κάποιες απαντήσεις του Σκαριόλο περί μικρής συμμετοχής στην αρχή και σταδιακής αύξηση στα λεπτά του σε κάθε ματς δεν είδα κάτι τέτοιο, εδώ κ με νούμερα (λεπτά, φάουλ)... http://www.eurobasket2015.org/en/compID_qMRZdYCZI6EoANOrUf9le2.season_2015.roundID_9322.teamID_362.playerID_28569.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν οι Γαλλοι θετουν θεμα ντοπινγκ επειδη ο Γκασολ εβγαλε ενα Ευρωμπασκετ ενω τη προηγουμενη χρονια εβγαλε ολη τη σεζον στο ΝΒΑ καταλαβαινω οτι στην ουσια πετανε σποντα για ντοπινγκ στο ΝΒΑ, σωστα; Σε αυτη τη περιπτωση προσβαλλουν πρωτα τη δικη τους ομαδα αφου το 90% παιζει στο ΝΒΑ.
      Βεβαια αν ο Γκασολ επαιρνε απαγορευμενες ουσιες αυτες απλα του επετρεπαν να εχει μεγαλυτερες αντοχες, διοτι ουσιες που να σε βοηθουν να εχεις μεγαλυτερη ευστοχια δεν υπαρχουν. Και αυτος καθε φορα που επαιρνε τη μπαλα την εβαζε μεσα. Το ταλεντο υπαρχει λοιπον αναμφισβητητα. Τωρα αν επαιρνε σιγουρα απαγορευμενες ουσιες δεν θα το μαθουμε ποτε διοτι οι Αμερικανοι ειναι ετη φωτος μπροστα σε αυτα τα θεματα και κανενα ντοπινγκ κοντρολ δεν μπορει νατις εντοπισει.

      Διαγραφή
  51. Ο Παναθηναϊκός αναχωρεί για τη Κίνα όπου στα πλαίσια του Euroleague Basketball Asia Tour 2015 θα δώσει δύο φιλικές αναμετρήσεις απέναντι στους Zhejiang Lions (28/9) και τους Guangdong Tigers (30/9). Η ΚΑΕ αποφάσισε λοιπόν κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στην Κίνα να φέρει στις φανέλες της το λογότυπο “Visit Greece”, μία κίνηση που αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά τον ελληνικό τουρισμό και να διαφημίσει την Ελλάδα στο εξωτερικό.

    Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός αλλά και όσα δήλωσε ο Διευθυντής Λειτουργίας της ομάδας, Ηλίας Κατσογιάννης, σχετικά με την έναρξη της συνεργασίας με τον ΕΟΤ.http://www.eurohoops.net/el/2015/09/featured-el/129259

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ωραια ματσαρισματα Τζιμαρα...Ειδικα το Τζινομπιλι-Μαρτσουλιονις.Τον Τζινομπιλι τον θεωρω και γω τον καλυτερο συγχρονο FIBA παικτη.Οπου και να επαιξε και με καθε αντιπαλο εβλεπες οτι υπερεχει σε μπασκετικη σκεψη και ικανοτητα.Καλο ειναι και το Ρατζα-Σκολα,μεγαλοι παικτες και οι δυο.Τον Βολκοφ που αναρωτηθηκες,αν τον ματσαρα με καποιον θα ηταν ο Μπιελιτσα.Ο Γκαλης ειναι μια κατηγορια μονος του οπως και ο Ντραζεν και δεν μπορουν να ματσαριστουν...Για το Φανης-Ντιο τι να πουμε;Πολυ μπασκετ μπορουσαν να χωρεσουν αυτα τα δυο μπασκετικα μυαλα...

    Μαζι με το Παου-Σαμπονις θα ηθελα να δω και το Ντιβατς-Μαρκ Γκασολ.Μεγαλα ποιντ σεντερ και οι δυο,ιδιο περιπου στυλ με τον Ντιβατς να ειναι πιο γρηγορος αλλα και ο αλλος ειναι μεγαλο σκυλι...

    Δεν τελειωσαμε με εθνικη.Ειναι λαθος να μας μεινει η αισθηση οτι χαθηκε το τουρνουα απο το λαθος κοουτσαρισμα με Ισπανια και να επικεντρωθουμε εκει ενω εχουμε κανει λαθη ολο τον τελευταιο μηνα.Αυτη η αλληλουχια αποφασεων,μας οδηγησε στον αποκλεισμο και οχι η κακη στιγμη ενος λαθους κοουτσαρισματος σε εναν αγωνα...Ακομα και αν αυτος ηταν με Ισπανια που το πηρε μετα...

    WILKINS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ποια λαθη μιλας ακριβως που εγιναν τον τελευταιο μηνα;

      Διαγραφή
    2. Κοιτα φιλε τι γινεται.Περιμεναμε 2 χρονια να κατεβουμε με αυτους τους 10-11 παικτες και στο τελος παιξαμε με 5 παικτες πανω απο 30 λεπτα ο καθενας...Δε γινεται να παρεις 5 φοργ και στο τελος να παιζεις μονο με 2,δε βγαινουν τα λεπτα.Εστω αλλο ενα τριαρι ντεφορμε ή οχι επρεπε να ειναι σε εγρηγορση...Δε γινεται να αποφασιζεις την τελικη 12αδα και να μη ξερεις σε τι θεση θα παιξει ο Κουμπο στο 3 ή 4...Δε γινεται να βλεπουμε ολοι αυτην την τρυπα στην αμυνα στο πικ εν ρολ και να μην κλεινει ποτε εδω και ενα μηνα.Δε μπορει να εχεις στην ομαδα σου πυρηνικο οπλο τον Κουμπο και να τον εχεις να βαραει τριποντα σε σκοτωμενες επιθεσεις στο τελος των 24.Ουτε μια απομονωση να παιξει στα ποδια τον αντιπαλο.Ουτε ενα ποσταρισμα.Μονο τριποντα και κανα κοψιμο στο καλαθι για να καρφωσει...

      Απλα δε γινεται να ζουμε μονο απο το πικ εν ρολ του Σπανουλη με τον ψηλο.Εθνικη ειναι δεν ειναι Ολυμπιακος.Αν ηθελε να ζει και με αυτο,επρεπε να φερνει τον κιλ μπιλ απο τον παγκο 6ο παικτη,φρεσκο να τρεχει τα συστηματα του.Ειναι σιγουρο οτι στο μεγαλο ματς θα μας διαβαζαν ευκολα,οπως μας διαβασαν...Δε φορμαριστηκαμε ποτε,δεν εκμεταλλευτηκαμε ολα τα οπλα μας,δεν ειμασταν συγκεντρωμενοι(για παραδειγμα οι βολες) και ειχαμε πολλα κενα διαστηματα...Η Λετονια μας εκανε σκορ 23-0 σε ενα τετοιο διαστημα...Αυτη η ομαδα επαιζε απο την αρχη στον αυτοματο πιλοτο...Περσι παιξαμε καλυτερο μπασκετ...

      Δε σου μιλαω για δηλωσεις του στυλ θελουμε την Ισπανια στους 8 ή οταν θα παιζω με Ισπανια θα θυμαμαι το παιχνιδι του 07 που μας εκλεψαν...Εχουν περασει απο το 07 οκτω ολοκληρα χρονια και εχουμε παιξει μαζι τους 4-5 φορες...Παρε την εκδικηση στον επομενο αγωνα,αντε στον μεθεπομενο οχι ομως 8 χρονια μετα το 2015...

      Αυτοι θα νομιζουν οτι χασαμε απο συγκυριες και λαθος κοουτσαρισμα ή απο τους διατητες ή απο τα 4 μαζεμενα φαουλ στην 4η περιοδο ή απο οτιδηποτε αλλο στον συγκεκριμενο αγωνα με την Ισπανια...Και μολις ειδαν οτι περασε η Ισπανια τη Γαλλια και το πηρε τελικα ειναι ικανοι να επαναπαυθηκαν και να ειπαν χασαμε απο την Ισπανια που το πηρε...Εγω ομως οταν εβλεπα τους Ισπανους να πανηγυριζουν σκεφτομουν τι μεγαλη ευκαιρια χασαμε φετος...Στην ουσια εχουμε χασει απο τις αποφασεις μας και τα λαθη μας,πριν απο το παιχνιδι των 8...

      WILKINS

      Διαγραφή
  53. Ανάρτηση στο twitter του sportdog: Αν στον Παναθηναϊκό δεν αρχίσουν να ψάχνουν για περιφερειακό, μπορεί να αρχίσουν σύντομα να... ψάχνονται!
    Άραγε τι θέλει να πει ο ποιητής?

    Υ.Γ. Εντελώς μη έγκυρο αθλητικό site

    Αχιλλέας Αστραγαλοπαθής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχιλλεα πεστα αγορι μου,εχω καιρο να μπω,ετσι ξεκινησαν λοιπον οι διαφορες φημες;;.Ενα στα 50 που βγαζει πεφτει μεσα ο σκυλος.

      Διαγραφή
  54. βλεπω το οσφπ-μπαγερν,στον ΟΤΕ τραγικο ποσοι ξυλοκοποι μαζευτηκαν και απο τις δυο ομαδες,Ειπαμε αμυνα αλλα αυτο ειναι αντιμπασκετ .Ευτυχως που υπαρχουν και οι βολες και μπηκε καποιος ποντος.12-8 το πρωτο δεκαλεπτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω δεν ξερω τι γινεται με τον Μαντζαρη, δεν αφηνουν τον ανθρωπο να σουταρει, πραγματικα μετα την εθνικη φοβαμαι μην συνεχιστει κ στον οσφπ

      Διαγραφή
  55. Τον Μαγερς.γιατι δεν βαλατε τον Καρλτον Μαγερς σε καποιο ματς απ...
    Με τον Ναβαρο για να τον φαει λαχανο ο τρελο Τζαμαικανος

    Πιστευω θα χωρουσαν και οι Κουκοτς,Ντιβατς,Κιριλενκο,Σπανουλης,Διαμαντιδης,Παπαλουκας,Γιασικεβιτσιους,Σισκαουσκας στο ωραιο αυτό αφιερωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. SXOLIO APO OSFP: Εμενα δεν με ενδιαφερει ο παραγοντας Παυλος,αλλα ο ανθρωπος! Ποτε δεν θα ξεχασω την βοηθεια στις οικογενειες των παιδιων της Θυρας 7,το εχω ξαναπει και θα το ξαναλεω,γιατι ετσι πρεπει να ειναι ο αθλητισμος κι ευχομαι καποτε κι ο γιος να μοιασει στον πατερα! Κυριε Γιαννακοπουλε,σ` ευχαριστω για την κινηση αυτη (απο μια αρρωστη Οσφπ)!EXETE AKOYSEI KATI GNORIZETE TI ENNOEI H KOPELA STO SXOLIO?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο δεν το ξερω με την στηριξη των γιαννακοπουλων στις οικογενειες των θυματων της θυρας7
      αυτο που ξερω ειναι οτι οταν ο αττιλιο χρειαστηκε λεφτα και ζητησε απ τον ολυμπιακο αυτος του αρνηθηκε και αυτος που τον βοηθησε οικονομικα ηταν ο θανασης γιαννακοπουλος

      Διαγραφή
  57. Νομίζω ότι όταν έγινε το τραγικό δυστύχημα στο Καραϊσκάκη, ο Παύλος πήγε κι έδωσε Στο νοσοκομείο για τα παιδιά της θυρας 7.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα γνωριζω αυτα, αν και ειμαι φολα Παναθηναικος.Εχω ακουσει οτι βοηθανε κοσμο που εχουν στις επιχειρησεις τους,και οχι μονον..Αυτο με τον ΟΣΦΠ δεν τα γνωριζα.Αν ειναι αληθεια πρεπει να προβαλονται μονο καλο κανουν στον αθλητισμο.

      Διαγραφή
  58. Λες να κάνει το μπαμ ο Λάσκαρης? Χλωμό. Πάντως φαινόταν τόσο χώμα στο Ευρω που αμφιβάλλω αν σε αυτή τη κατάσταση μπορεί να παίξει Ευρωλίγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Λάσκαρης δεν έχει λεφτά. Η γυναίκα του έχει.

      Διαγραφή
  59. Ο Παναθηναϊκός μπορούσε κάλλιστα να πάρει έναν παίχτη σαν τον KC Rivers που πήγε στη Μπάγερν αντί του Πάβλοβιτς. Πολύ καλός σε άμυνα-επίθεση, με εξαιρετικό σουτ.

    Manu Chao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Φανταστικη αναρτηση Τζιμαρα.Φανης θα καταπινε αμασητο τον Ντιαο.Γκασολ κατ εμε καλυτερος του Σαμπονη..Ντανιλοβιτς τρωει για κολατσο τον Φερναντεζ.
    Γκαλης και Παρκερ δεν χωρανε στην ιδια φραση.....Αν επαιζε τωρα ο Γκαλης το πρόβλημα θα το ειχαν οι αντίπαλοι του,οχι αυτος..Σκεφτείτε λιγο τι κανει ο Σπανούλης στα καλα του που είναι ιδια θεση,ιδιο σκεπτικο [φυσικα ουτε συγκριση δεν γινεται μεταξυ Γκαλη-Σπανουλη] θα ηταν ιεροσυλια και υβρις] και κατά συνεπεια,τι θα εκανε ο Γκαλης.....ΤΖΙΜ σε άλλο αρθρο προτείνω να βαλεις και αλλα ματς απ..Υπαρχουν μπολικα ακομη....
    Κατά τα αλλα...ΙΔΟΥ η Ροδος ιδου και το πηδημα....Ο Παπανικολάου ελευθερος...Ελληνας για πολλα χρονια..
    Τον παιρνεις στον Παναθηναικο και αλλαζεις τις ισσοροπιες..Κανεις επιτελους μια κινηση που σε βαζει παλι στα κορυφαια ροστερ και αποκτας ένα Ολ αραουντ παικτη πολύ καλυτερο από οποιον εχεις
    Ούτως η αλλως κατι λειπει παλι από τον φετινο Παναθηναικο και αυτό είναι ολοφανερο
    Και μην ακουσω για Γιανκοβιτς,Χαραλαμποπουλο κλπ...Χωρανε και οι 3 ευκολα στα πλαγια για πολλα χρονια καθαρισες..
    Ας μην Ξεχναμε ότι ο ΠΑΠ παιζει παντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oπου θελει ας παει μακρια απο τον ΠΑΟ ομως.Κανεις απο την διοικηση δεν τον θελει ουτε καν ο κοσμος

      Διαγραφή
    2. Ο Παπ κυρίως παίζει στον πάγκο. Η συχνότητα με την οποία κουνάει την πετσέτα στο δευτερόλεπτο μετριέται σε GHz

      Διαγραφή
  61. Mε τον Αλμπέρτο Ερέρος μπορεί να συγκριθεί ο Ρούντι, αλλά ποτέ και πουθενά με τον Ντανίλοβιτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Περι Παπανικολάου και ΠΑΟ : συνοπτικά, όχι. Αναμφισβήτητα καλός παίκτης αλλά όχι τόσο καλός ωστε να κόψεις χρόνο απο Γιάνκοβιτς και Χαραλαμπόπουλο. Δεν έχει κανένα απο τα χαρακτηριστικά που λείπουν απο τον ΠΑΟ στη συγκεκριμένη θέση και θεωρώ οτι απο πλευράς mentality είναι τα ανάποδο απο αυτό χρειάζεται η ομάδα σε αυτή τη φάση. Κακή αναλογία κόστους/κέρδους. Θα ήταν μια κίνηση καθαρά επικοινωνιακού χαρακτήρα και, πέρα απο την εγγενή γελοιότητα τέτοιων κινήσεων (που με σοκάρει οτι ακόμα τις επιδοκιμάζουμε), θα ακύρωνε τον προπονητή πολύ νωρίς στη θητεία του στον πάγκο.

    Για τον Ολυμπιακό θα ήμουν πιο θετικός καθώς θα υπήρχε άμεση ένταξη του παίκτη το ρόστερ και πιστεύω θα έβρισκε και ο ίδιος ο Κώστας τα πατήματα του πολύ γρήγορα. Εντούτοις, επειδή μ'αρέσει πολύ σαν prospect ο Παπαπέτρου και επειδή τον θεωρώ πανέτοιμο, και εδώ θα έλεγα όχι.

    Και οι δύο ομάδες έχουν αφήσει μια τρύπα στο ροστερ που δίνει κίνητρο για υγιή συναγωνισμό σε νεαρούς παίκτες και θεωρώ οτι αν πρέπει να παρεκλίνουν απο τον σχεδιασμό τους θα πρέπει να πάνε σε παίκτη που πραγματικά θα έκανε μεγάλη διαφορά. Στην παρούσα φάση θεωρώ οτι ο Κώστας δεν φαίρνει κάτι τέτοιο στο τραπέζι, επομένως δεν βλέπω πολύ νόημα στη συγκεκριμένη κίνηση.

    ΥΓ : 77, οι φανέλες ψιλοπαλεύονται, τα σορτσάκια όμως είναι περιπτώσεις ακατανόητης κακογουστιάς, και μιλάω για τις ριγέ εμφανίσεις. Και η μαύρη του Ολυμπιακού είναι, παρ'ότι στα αγαπημένα μου χρώματα, ψιλοχάλια. Περισσότερο με φανέλα προπόνησης μοιάζει το κόψιμο της παρά με εμφάνιση αγώνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ο Παπανικολαου ηταν ετοιμος για ΠΑΟ εδω και βδομαδες. Το θεμα οπως φαινεται εχει χαλασει στο οικονομικο αλλα ισως μονο προσωρινα.

    Τα άλλα περι Χαραλαμποπουλου και να του δωσουμε χωρο στο ροστερ κλπ. ειναι μπαρμουτσαλα. Ολοι ξερουν οτι το παιδι δεν ειναι ακομα ετοιμο για Ευρωλιγκα. Κι εδω που τα λεμε αυτο το ξερει κι ο ιδιος ο Σαλε γι αυτο και ζητησε τον Παπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή