Το ένστικτο της επιβίωσης, η μεγαλύτερη δύναμη στη φύση.. Σε ένα καταπληκτικό ματς ο Ολυμπιακός κατόρθωσε να μείνει όρθιος απέναντι στη Κίμκι με τον κόουτς Σφαιρόπουλο να κάνει ξεκάθαρη τη θέση του ως οπαδός του αθλητικού τρανσουμανισμού. Παρέλαση του Παναθηναϊκού στο Ζάγκρεμπ με την ομάδα του Αλεξάντερ Τζόρτζεβιτς να περιμένει την Αναντολού του μέντορα "Ντούντα" για το παιχνίδι της χρονιάς στο ΟΑΚΑ. Το Hoopfellas αναλύει..
Το παιχνίδι του Φαλήρου
ήταν ένα από τα καλύτερα που έχουμε
παρακολουθήσει φέτος από όλες τις
απόψεις. Τακτική, εναλλαγή συναισθημάτων,
ποιότητα αθλητών, ανταγωνισμός σε
ομαδικό και ατομικό επίπεδο, διακύμανση
του σκορ.. Ο τίτλος στο καθιερωμένο μου
Preview-σχόλιο στο
Stoiximan. Blog (“Κοιτάζοντας
τον θάνατο στα μάτια”) ήταν ενδεικτικός
όπως και τον συμπέρασμα στον επίλογο
πως αυτός ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα
που έχτισε τη φήμη της στεκούμενη όρθια
υπό καθεστώς μεγάλης πίεσης. Το ψυχολογικό
υπόβαθρο του παιχνιδιού λοιπόν όπως
καταλαβαίνετε ήταν πολύ ιδιαίτερο με
τους ερυθρόλευκους να αντιμετωπίζουν
μια φορμαρισμένη ομάδα που ερχόταν στο
ΣΕΦ για να τινάξει τη μπάνκα στον αέρα..
Η Κίμκι ήρθε
αρκετά διαβασμένη στον Πειραιά για να
παίξει το μπάσκετ και το κατάφερε για
ένα μεγάλο διάστημα στο παιχνίδι. Η
σελίδα έχει σχολιάσει και παλαιότερα
το μπάσκετ του Ρίμας Κουρτινάιτις, ενός
προπονητή που είναι για το Eurocup
ότι ο Ομπράντοβιτς για
την Ευρωλίγκα..
Σημείωση:
Ποιος δε θυμάται το Final-8
του 2009 στο Τορίνο όπου η
δική του Ρίτας με τον Έηντσον να παίζει
full time-PG έφτασε
στον τίτλο γονατίζοντας την τότε
πανίσχυρη Κίμκι των Ντελφίνο-Γκαρμπαχόθα
στον τελικό, κερδίζοντας με το σπαθί
του το επόμενο συμβόλαιο του. Ομάδα-πρότυπο
δομημένο πάνω σε blue
collar-παίχτες όπως οι
Πετραβίτσιους-Γιομάντας-Ζαβάκας..
Μια προπονητική
φιλοσοφία που διακρίνεται για ένα
εξαιρετικό πλαίσιο εντός του οποίου
χτίζει την επίθεση της. Πολύ καλό spacing,
καλή κυκλοφορία της
μπάλας, δουλεμένες συνεργασίες σε
επίπεδο συγχρονισμού. Overall
μια επίθεση που βάζει
συνεχώς “πίεση” στην αντίπαλη άμυνα.
Τη Παρασκευή το βράδυ η ρωσική ομάδα
έβγαλε πολλές αρετές της στο παρκέ. Η
ταχύτητα στην ανάπτυξη της σε καταστάσεις
transition offense θύμισε
Αμερικανική ομάδα. Από τον τρόπο που
εισάγει τη μπάλα στο παρκέ (ακόμα και
μετά από καλάθι) μέχρι τη στιγμή που
φτάνει στο αντίπαλο καλάθι τρέχοντας
“μαζί” σαν ομάδα. Συνεργασίες σε πρώτο
χρόνο, full court passes, διαδρομή
από την ανάπτυξη στο τελείωμα χωρίς καν
σκάσει η μπάλα στο παρκέ. Έτσι όμως
παίζει η Κίμκι υπό τον Κουρτινάιτις,
όχι τώρα, όχι απλά φέτος.. Ο 56χρονος
Λιθουανός κόουτς έφερε τον Ντράγκιτς
στη πρώτη πεντάδα για αμυνθεί στον
Σπανούλη (αναμενόμενο) ενώ ο Σφαιρόπουλος
έβαλε τον δικό του “χειροπέδα”
(Στρόμπερι) στον Σβεντ.
Τα πρώτα 25
λεπτά είναι ενδεικτικά των δυνατοτήτων
της φετινής Κίμκι και του τι μπορεί να
κάνει αυτή η ομάδα. Τα τελευταία 15 επίσης
είναι ενδεικτικά του δρόμου που έχει
να διανύσει για να σφυρηλατήσει τον
απαιτούμενο “χαρακτήρα” μακριά από
την έδρα της (γιατί στη Μόσχα όταν αρχικά
φέρει το παιχνίδι εκεί που θέλει ξεκινάει
η “κατηφόρα” για τον αντίπαλο). Ο
Ολυμπιακός αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα
στο να ακολουθήσει αρχικά και στη
συνέχεια να σπάσει τον ρυθμό στην επίθεση
των Ρώσων. Η transition άμυνα
του εκτέθηκε (για πρώτη φορά σε τέτοιο
βαθμό φέτος) απέναντι σε μια ομάδα τόσο
ικανή στην άμεση εκτέλεση. Η ελληνική
ομάδα έφτανε αργά στις αμυντικές τις
θέσεις κατά την επιστροφή (τουλάχιστον
πιο αργά από τη Κίμκι) και παρουσίασε
ακατάσχετη αιμορραγία (για τα δεδομένα
του Ολυμπιακού πάντα) στον άξονα όπου
οι Ρώσοι έβαζαν τη μπάλα κατά τη μετάβαση
στο δεύτερο μισό με χαρακτηριστική
ευκολία. Εκτιμώ ότι σε αυτό το σκηνικό
συνετέλεσε και ο τρόπος με τον οποίο
επιτίθονται οι γηπεδούχοι οι οποίοι
χωρίς σημείο αναφοράς στο post
και με ροπή στον περιφερειακό
σουτ ή σε καταστάσεις όπου το τελείωμα
της επίθεσης έβρισκε τα γκαρντς τους
κάτω από το καλάθι δημιουργούσαν τις
βάσεις για την έλλειψη αμυντικής
ισορροπίας στη transition
άμυνα. Η Κίμκι παρουσίασε
πολύ καταστάσεις 2-2 στη πλευρά ως
εισαγωγή στην επίθεση μισού γηπέδου
τις οποίες χρησιμοποιεί πολύ φέτος με
το εξαιρετικό δίδυμο Ράις-Όγκουστιν,
απομονώνοντας τους, σε πρότυπα side
iso, στο ένα μέρος του
γηπέδου αν και ο Ολυμπιακός με τον Χάντερ
ανταποκρίθηκε και κατάφερε να τις
ελέγξει. Σε Α-SET διάταξη
είδαμε το γνωστό Pick&Pop
με τον Μόνια (ο πιο clutch
Ρώσος παίχτης, θα το λέω
συνέχεια..) μετά το ενδιάμεσο σκριν του
Όγκουστιν (ο Πρίντεζης κατάλαβε γρήγορα
ότι είναι καλύτερη ιδέα να επιλέξει να
δώσει στον Ρώσο φόργουορντ close
out επίθεση παρά καθαρή
ματιά από το τρίποντο) ενώ ήταν παραπάνω
από φανερή η τάση να χτυπήσουν με τον
παίχτη στον οποίο βρισκόταν μπροστά ο
Σπανούλης. Κάθε φορά μετά από ρήγμα ή
δημιουργία οποιαδήποτε ανισορροπίας
στην άμυνα του Ολυμπιακού η οποία
ενεργοποιούσε τον μηχανισμό της
περιφερειακής περιστροφής της μπάλας
(μαζί και της άμυνας φυσικά) ο παίχτης
του Σπανούλη λειτουργούσε ως φάρος που
αναβόσβηνε ώστε να φτάσει η μπάλα σε
αυτόν. Ακόμα και όταν είχε “μαζέψει”
προς τα μέσα ο αρχηγός του Ολυμπιακού
οι Ρώσοι έψαχναν skip πάσες
πάνω από την άμυνα (έχουν τα ψηλά γκαρντς
για να το κάνουν, πέρα από τον Ράις) στον
παίχτη του αρχηγού στην αδύνατη πλευρά.
Αντίθετα για τον Ολυμπιακό λειτούργησε
η επιλογή Hedge out άμυνα
στα pick του
Σβεντ ώστε να μη του δοθεί κεντρικός
διάδρομος, με την έννοια ότι από ένα
σημείο και μετά η Κίμκι σταμάτησε να
επιδιώκει τέτοιες καταστάσεις με τον
συγκεκριμένο παίχτη.
Στην άμυνα
του ο Κουρτινάιτις επέλεξε συχνά μια
τακτική (βλ. Preview) που
η Κίμκι υποστηρίζει πολύ καλά τη τελευταία
διετία και λειτουργεί ως καταλύτης για
να ανοίξει το τέμπο, με trapping
στα picks του
Σπανούλη στέλνοντας τον ανοιχτά στις
γωνίες (με deny στη
μια πάσα στο κέντρο του γηπέδου)
επιδιώκοντας τη δύσκολη κάθετη πάσα
για την οποία παραμόνευε ο Μόνια στη
πίσω γραμμή. Εμπιστεύονται πολύ τα πόδια
τους στα αμυντικά rotations
για αυτό και ενεργοποιούν
συχνά αυτή την επιλογή. Γενικά οι Ρώσοι
ήταν διαβασμένοι και συγκεντρωμένοι
κρίνοντας από τη συμπεριφορά της
πλειοψηφίας των αμυντικών τους ανάλογα
με το πρόσωπο που έτρεχε τα picks
του Ολυμπιακού. Παίχτης-κλειδί
σε όλη αυτή τη κυριαρχία τους στα πρώτα
25 λεπτά ο Όγκουστιν. Εξαιρετικός στην
άμυνα, καλά τρεξίματα στον διάδρομο στη
transition επίθεση,
ενώ στο μισό γήπεδο ανοίγει πολλούς
διαδρόμους με σκριν μακριά από τη μπάλα.
Σημαντικός και ο Honneycut
που δυνάμωσε πολύ τη Κίμκι
στο ριμπάουντ όταν ο Ολυμπιακός
προσπαθούσε να μπει στο παιχνίδι.
Τρανσουμανισμός..
Στα τελευταία
15 λεπτά και με τη ρωσική ομάδα να έχει
καταφέρει να ανοίξει με άψογο τρόπο το
γήπεδο σε σετ καταστάσεις και μαζί την
άμυνα του Ολυμπιακού, ο Γιάννης
Σφαιρόπουλος άνοιξε τις πόρτες της
κολάσεως.. Ήταν φανερό ότι ο Ολυμπιακός
είχε τύχη να επανέλθει στο παιχνίδι
μόνο μέσα από την άμυνα του τη στιγμή
που η ομάδα χρειαζόταν απελπιστικά 2-3
συνεχόμενα defensive stops ώστε
να σπάσει τον ρυθμό του αντιπάλου. Αυτό
που κατέθεσαν οι γηπεδούχοι με το σχήμα
Χάκετ-Όντομ-Στρόμπερι-Παπαπέτρου-Χάντερ
είναι αυτό για το οποίο έχει σχεδιαστεί
η φετινή ομάδα. Αυτό το οποίο βρισκόταν
στο μυαλό του προπονητικού επιτελείου
πίσω από κάθε κίνηση του στην αγορά. Ένα
σύνολο που θα ανεβάσει τον πήχη στα
μετόπισθεν χτισμένο πάνω στη θεωρία
του τρανσουμανισμού. Μια ομάδα με άλλο
επίπεδο χρόνων και φυσικών δυνάμεων
από αυτά που είχαμε συνηθίσει μέχρι
τώρα. Εκεί που το ευρωπαϊκό μπάσκετ συναντά τη ρομποτική..
Ο κόουτς
Σφαιρόπουλος πόνταρε πως με αυτό το
σχήμα θα πάρει αυτά τα απαραίτητα 2-3
defensive stops που
ο Ολυμπιακός χρειαζόταν εκείνη τη στιγμή
και στην επίθεση πήρε τον πιο σίγουρο
δρόμο (που μπορεί να διαλέξει μια τέτοια
φυσική πεντάδα) ώστε η ομάδα να ξανά ανέβει
πάλι σιγά σιγά στο φως και να βρει τον
ρυθμό της. Αυτόν της γραμμής των προσωπικών
στοχεύοντας μέσω της post
επίθεσης στη ψυχολογική
και αγωνιστική φθορά του αντιπάλου. Ο
Ολυμπιακός ουσιαστικά στόχευσε και
πέτυχε να παίξει “πάνω” στα γκαρντς
του αντιπάλου είτε στο μισό γήπεδο
(Χάκετ) είτε στο ανοιχτό παράγοντας
επίθεση μέσα από την άμυνα του (Όντομ).
Η αμυντική σπίθα εξελίχθηκε σε πυρκαγιά
που πλημμύρισε τις κερκίδες του Φαλήρου
ενεργοποιώντας αυτή τη μαγική γραμμή
σύνδεσης που λέγαμε, μεταξύ των δρώμενων
του παρκέ και του κοινού οι οποία είναι
πολύ ιδιαίτερη στον Νότο και ειδικά στα
μέρη μας. Οι γηπεδούχοι βρήκαν αμυντική
ισορροπία στο transition μέσα
από την επίθεση τους και βάζοντας τη
μπάλα στο post με
τους Χάκετ-Πρίντεζη και παρήγαγαν σκορ
μέσα από την άμυνα τους. Το μπάσκετ είναι
συνέχεια κύριοι.. Ένας από τους χρυσούς
κανόνες της σελίδας ..
Ο Ολυμπιακός
του τελευταίου δεκαπενταλέπτου κατέβασε
πολύ τους χρόνους του στις αμυντικές
περιστροφές βγαίνοντας στη μπάλα πολύ
πιο γρήγορα και αποφασιστικά. Ειδικά η
αμυντική συμπεριφορά της ομάδας απέναντι
σε καταστάσεις Horns επίθεσης
της Κίμκι, με τους Όντομ και Στρόμπερι
στη πίσω γραμμή άμυνας ήταν άψογη. Ο
Στρόμπερι είναι σίγουρα ένας από τους
3-4 καλύτερους transition
αμυντικούς παίχτες στη
διοργάνωση σήμερα. Μου άρεσε πολύ αυτό
που κατέθεσε ο Παπαπέτρου επίσης σε
επίπεδο προσέγγισης της αποστολής του.
Και φυσικά το δίδυμο που κέρδισε τα φώτα
επάνω του, Χάκετ και Πρίντεζης. Ο Ιταλός
ήταν καταλυτικός σε άμυνα και επίθεση.
Πραγματικός defensive leader
δείχνει τον δρόμο και την
κατεύθυνση που θα πάρουν τα πράγματα
στην άμυνα της ομάδας του μέσα από τη
γλώσσα του σώματος όταν χαμηλώνει και
περιμένει τον αντίπαλο στο κέντρο του
γηπέδου. Τον βοήθησε και η επίθεση που
επέλεξε ο Ολυμπιακός στο διάστημα της
ανάκαμψης ώστε να βρει ρυθμό αν και
προσωπικά στη θέση του Κουρτινάιτις
μετά τη δεύτερη επίθεση στο post
θα έβαζα πάνω του τον
Honneycut (και
όχι στο 31ο λεπτό..) Μόνο και μόνο ότι το
όνομα του μπαίνει δίπλα σε αυτό του
Πρίντεζη καταλαβαίνετε πόσο σημαντικός
ήταν τη Παρασκευή ερχόμενος μάλιστα
από τραυματισμό. Όσο για τον Συριανό
φόργουορντ, τα λόγια περιττεύουν..
Έχω
πει από το καλοκαίρι ότι μετά τη μετακίνηση
του Νεμάνια Μπιέλιτσα στην Αμερική, ο
Πρίντεζης είναι ο καλύτερος PF
στη διοργάνωση. Υπόδειγμα
σταθερότητας σε τοπ-επίπεδο και μια από
τις μεγαλύτερες “ασφάλειες” τριγύρω
για τα λεγόμενα μεγάλα ματς. Επειδή
είμαι “ψείρας” θα σας πω ότι έκανε
λαθάκια στην άμυνα στο πρώτο ημίχρονο
(ευθύνεται για την ευκολία εισαγωγής
της μπάλας στον άξονα στη transition
offense της Κίμκι) όμως κακά
τα ψέμματα, ο τύπος ήταν συνολικά
συγκλονιστικός. Μπράβο.. Και κάτι
τελευταίο. Όταν ο Σφαιρόπουλος επανέφερε
τον Σπανούλη στο 35ο λεπτό σκέφτηκα ότι
μάλλον αυτή η αλλαγή έπρεπε να περιμένει
δυόμιση λεπτά ακόμα. Διαψεύσθηκα. Η
έλευση του Σπανούλη έδρασε ευεργετικά
για τον Ολυμπιακό και ουσιαστικά
τελείωσε το ματς.
Overall.. Μπορεί
(όπως θα καταλάβατε από το κείμενο) να
ένιωσε ότι με συνεπήρε η επιστροφή του
Ολυμπιακού στη τελική ευθεία του ματς
(και όντως συνέβη αυτό) όμως δεν είμαι
το ίδιο ενθουσιασμένος με τη γενική
εικόνα και το status του
αυτή τη στιγμή σε έναν όμιλο-ναρκοπέδιο.
Οι ερυθρόλευκοι έχουν ακόμα θέματα να
λύσουν και ίσως να αναθεωρήσουν κάποιες
καταστάσεις. Μοιάζουν λίγο μπερδεμένοι
σε επίπεδο ρόλων στο ροτέησιον μετά τις
τελευταίες προσθήκες και μη ξεχνάτε
ότι πρέπει να εντάξουν πλέον και τον
Κώστα Παπανικολάου σε αυτό. Είτε το
πιστεύετε είτε όχι, το παιχνίδι της
επόμενης εβδομάδας στη Μόσχα με τη ΤΣΣΚΑ
είναι “ευλογία” για τον Ολυμπιακό με
την έννοια ότι μπορεί να ωθήσει την
ομάδα να πάρει αποφάσεις. Εφόσον οι
ερυθρόλευκοι συνεχίσουν έτσι (με αυτό
το ρόστερ) εκτιμώ ότι θα δούμε αρκετές
φορές τον Πρίντεζη στο “5”.. Το μπάσκετ
των big guards και
των undersized ψηλών
που υποστηρίζει ο Ολυμπιακός πηγαίνει
ένα βήμα παραπέρα ή αυτή η ανορθογραφία
θα είναι και η νέμεσις της φετινής
προσπάθειας του στη διοργάνωση..;
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Όσον αφορά
τον Παναθηναϊκό τώρα.. Έχω λιγότερα να
πω για το παιχνίδι του σε επίπεδο τακτικής
μιας και ο τρόπος που εξελίχθηκε η
αναμέτρηση του Ζάγκρεμπ δε μας έδωσε
τα κατάλληλα ερεθίσματα. Προτιμώ λοιπόν
να κάνουμε μια γενικότερη κουβέντα
αναφορικά με την εικόνα της ομάδας το
τελευταίο διάστημα και λίγες ημέρες
πριν το -κατά τη γνώμη μου- ματς της
χρονιάς, με την Αναντολού στο ΟΑΚΑ.
Τι κρατάμε
από την αναμέτρηση με την Τσεντεβίτα,
ωμά και ξεκάθαρα:
-Πολύ
σημαντικό διπλό. Σε καθαρά βαθμολογικό
επίπεδο ο Παναθηναϊκός χρειαζόταν
απεγνωσμένα (μετά την ήττα από τον Ερυθρό
Αστέρα στην Αθήνα) ένα τέτοιο αποτέλεσμα
τη στιγμή μάλιστα που μια βασική του
αντίπαλος, η Αναντολού έχασε εκεί μέσα.
Την οποία Αναντολού περιμένει την
επόμενη εβδομάδα στο ΟΑΚΑ και με νίκη
αυτομάτως τη βάζει δύο παιχνίδια κάτω.
-Ο
Παναθηναϊκός βελτίωσε το status του
στο γκρουπ, όχι όμως και το αγωνιστικό
του status. Σε αντίθεση με
όσες φανφάρες διαβάσατε στις φυλλάδες
και τα ελληνικά media, οι
πράσινοι δεν έπαιξαν κάτι διαφορετικό
από ότι συνήθως παίζουν από την αρχή
της σεζόν. Χωρίς καμία διάθεση υποτίμησης
του αποτελέσματος (το γράφω περισσότερο
για τους καινούργιους αναγνώστες γιατί
οι παλαιότεροι γνωρίζουν ότι αυτό εδώ
μέσα απλά δε συμβαίνει..) η κατάσταση
του αντιπάλου ήταν τέτοια που επηρέασε
σημαντικά τα δρώμενα στο παρκέ. Όποιος
παρακολουθεί τη Τσεντεβίτα με συνέπεια
(και στις δύο διοργανώσεις) μπορούσε να
δει αυτό που ερχόταν στην αναμέτρηση
με τον Παναθηναϊκό. Η ομάδα του Μρσιτς
έχει “σκάσει”. Βασίζεται σε ένα σφιχτό
rotation που δε της δίνει τη
πολυτέλεια να καλύψει τραυματισμούς ή
την κούραση από τις συνεχείς υποχρεώσεις
και έχει δώσει ρόλο σε παιδιά χωρίς
υπόβαθρο στη διοργάνωση. Κάτι ανάλογο
για παράδειγμα προσπαθεί να διαχειριστεί
και ο Πρίφτης στον Άρη. Όσο προχωράμε
στη σεζόν αυτό θα “γράφει” πάνω της.
Πραγματικά η δύναμη της εικόνας από την
αρχή της αναμέτρησης ήταν καταλυτική.
Οι Κροάτες αδυνατούσαν να ακολουθήσουν
τον Παναθηναϊκό.
-Ο
Μρσιτς προσπάθησε να ανοίξει το rotation
του ξεκινώντας τους Musa-Katic
στη πεντάδα τζογάροντας με
την προοπτική να κερδίσει δύο παίχτες
όμως οι πιθανότητες του ήταν συγκεκριμένες
και το γνώριζε. Ο Παναθηναϊκός ήταν πολύ
πιο γεμάτος, με περισσότερα αποθέματα
φυσικών δυνάμεων και ενέργεια καταφέρνοντας
να κυριαρχήσει πλήρως σε κάθε εκδήλωση
του στο παρκέ. Ο Τζόρτζεβιτς το είχε
διαβάσει σωστά το ματς. Και ευτύχησε να
του έρθουν όλα “δεξιά” από την αρχή.
Οι
πράσινοι, με στόχο να πάνε το ματς στο
βάθος και τη φθορά, ανέβηκαν στα 4/4 και
πίεσαν από την αρχή με τον Τζέημς Γκιστ
να είναι ο παίχτης που έκανε τη διαφορά
στα μετόπισθεν και στις δύο γραμμές
άμυνας. Ήταν τέτοια η υπεροχή του
Αμερικανού σε φυσικό/αθλητικό επίπεδο
που απαγόρευε οποιοδήποτε miss match
ανεξάρτητα από τον αντίπαλο
που βρισκόταν κάθε φορά μπροστά του.
Εξαιρετικός και ο Καλάθης ειδικά στις
φάσεις που κλήθηκε να παίξει αυστηρά
προσωπική άμυνα.
-Η
Τσεντεβίτα βρήκε ελεύθερα σουτ απέναντι
σε απλωμένες άμυνες ή μετά από περιστροφές
στην άμυνα του Παναθηναϊκού όμως ήταν
απελπιστικά άστοχη. Έχει ένα καλό
διάστημα στην άμυνα όπου ο Μρσιτς
χαμηλώνει το σχήμα του με τον Αράποβιτς
στο “5” και τον Ουόκερ στο “4” (παρότι
ο Αμερικανός αμυνόταν στο “5” στα
μετόπισθεν), παίρνει αρκετά defensive
stops (σχεδόν 5 λεπτά πολύ καλής
άμυνας) αλλά δε καταφέρνει να μπει στο
ματς γιατί είναι αποκαρδιωτικά άστοχος
απέναντι όμως σε μια άμυνα που είχε τα
πόδια να υπερασπιστεί το καλάθι του.
Δίδαγμα:
Δείτε τι θα μπορούσε να κάνει ο Παναθηναϊκός
εφόσον συνήθιζε να αποτελεί τη πιο
φυσική/αθλητική ομάδα κάθε βραδιά στο
παρκέ.. Δηλαδή από τη στιγμή που θα
μπορούσε να ελέγξει το παιχνίδι με την
άμυνα του και τη δύναμη των “ποδιών”
του.. Το έχω γράψει πολλάκις. Η ομάδα
έχει προδιαγραφές και θα μπορούσε χωρίς
παραπάνω χρήματα αλλά με σωστή τοποθέτηση
αυτών που ήδη επένδυσε στην αγορά, να
παράγει πραγματικά καλό μπάσκετ.
-Η
επιλογή του Μρσιτς για άμυνα χώρου (3-2
με τον Ουάιτ “κεφάλι) ήταν μια καλή ιδέα
με τελείως λάθος εφαρμογή όμως στο
παρκέ. Η διάταξη της έδωσε χώρο για πολλά
ελεύθερα σουτ στον Παναθηναϊκό ο οποίος
θεωρώ ότι θα μπορούσε να τελειώσει το
ματς με ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό από
το 47.1%. Στην αντίπερα όχθη, είναι
χαρακτηριστικό ότι ο Πάβλοβιτς παρατούσε
τελείως τον πεδίο ευθύνης του στην
αδύνατη πλευρά και κάλυπτε τη πλάτη του
Ραντούλιτσα στα picks των
γηπεδούχων, οι οποίοι δε κατάφεραν να
“τιμωρήσουν” αυτή την επιλογή της
ελληνικής ομάδας ούτε μια φορά.. Μου
άρεσαν τα Double Staggered plays των
πρασίνων τα οποία κατέληγαν σε σουτ ή
close out επίθεση του Καλάθη
χαμηλά στο φτερό, παρόμοια με αυτά που
χρησιμοποιεί ο Πόποβιτς στους Σπερς
για τον Πάρκερ.
Ραντούλιτσα..
Όπως
κυριάρχησε ο Γκιστ στις μονομαχίες στην
άμυνα, έτσι κι ακόμα περισσότερο "κατάπιε" ο Ραντούλιτσα κάθε αντίπαλο στο επιθετικό
κομμάτι. Τα νούμερα αυτή τη φορά λένε
μεγάλο μέρος της αλήθειας. 21 πόντοι,
9/11 σουτ και 3 τελικές σε κάτι λιγότερο
από 18 λεπτά στο παρκέ. Ο Παναθηναϊκός
“πάτησε” πάνω στη καλή συνεργασία
Ραντούλιτσα-Γκιστ στην 1-3-1 επίθεση που
λανσάρει ο Σάλε φέτος στην Αθήνα,
στήνοντας τον Σέρβο στο ημικύκλιο των
προσωπικών και τον Αμερικανό φόργουορντ
στη base line. Η αποτελεσματικότητα
του Ραντούλιτσα ως finisher είναι
γνωστή όμως στη πραγματικότητα αυτό
που ανεβάζει το status του
στην επίθεση είναι η ικανότητα του στη
πάσα. Σε καταστάσεις 4 out- 1 in επίθεσης
που έτρεξε ο Τζόρτζεβιτς για αυτόν, ο
Σέρβος σέντερ έστειλε τους Κροάτες στο
θρανίο.. Σε αυτό το πλαίσιο επίθεσης
φέτος με τον Ραντούλιτσα, ο Παναθηναϊκός
τιμωρεί κάθε αδράνεια της άμυνας σε
base line cut ή την επιλογή
πολλών προπονητών να “μαζέψουν”
υπερβολικά τους παίχτες του γύρω από
τον Σέρβο σέντερ. Πολύ καλό παιχνίδι
λοιπόν για τον Ραντούλιτσα. Για άμυνα
δε λέω τίποτα, δεν υπάρχει λόγος να
χαλάσουμε τις καρδιές μας..
Που
πάμε..;
Ο
Παναθηναϊκός έχει θέματα να λύσει πάντα
συνάρτηση με τη βελτίωση του ρόστερ του
σε συγκεκριμένα κομμάτια και με την
οπτική του προπονητή του πάνω σε αυτό
όμως πρώτα έχει μπροστά του μια τεράστια
πρόκληση. Αναφέρομαι στο ματς με την
Αναντολού μιας και του δίνεται η ευκαιρία,
μέσα στην έδρα του, να πάρει σημαντικό
πλεονέκτημα με το τέλος του πρώτου γύρου
απέναντι σε έναν βασικό αντίπαλο.
Ματς-κριτήριο και για τους δύο προπονητές
μιας και μετά την ήττα από τη Φενέρ βγήκε
προς τα έξω μια δυσαρέσκεια για τον
Ντούσαν Ίβκοβιτς και η Αναντολού θα
έρθει στο ΟΑΚΑ με τεράστια πίεση. Επίσης
είναι μια μεγάλη ευκαιρία και για τον
Αλεξάντερ Τζόρτζεβιτς ώστε να αντιστρέψει
μέρος των όχι ιδιαίτερα θετικών εντυπώσεων
που έχουν συγκεντρώσει οι επιλογές και
η δουλειά του από την αρχή της σεζόν.
Είναι ένα ματς που μπορεί να δώσει ώθηση
στην ομάδα του Παναθηναϊκού. Περισσότερα
στο Preview στο Stoiximan.blog..
To βασικό
πρόβλημα των πρασίνων παρ'όλα αυτά
παραμένει η αναποφασιστικότητα του
Τζόρτζεβιτς σχετικά με το τι χρειάζεται
πραγματικά η ομάδα. SF; PF; Mobile Center;
Θέλει να προχωρήσει σε αλλαγές
στο ρόστερ; Σαφώς και βλέπει το πρόβλημα
σε συγκεκριμένα κομμάτια του παιχνιδιού
όμως έχει τη σωστή οπτική στο πως αυτό
πρέπει να επιλυθεί; Και πάνω από όλα,
ακόμα και εάν ο Παναθηναϊκός αποκτήσει
παιδιά που μπορούν να τον βοηθήσουν σε
αυτά τα κομμάτια, θα μπορέσουν να
αξιοποιηθούν σωστά με αυτό το καθεστώς;
Θα ήθελα πολύ να δω τον Τζόρτζεβιτς να
δουλεύει με ένα πιο σωστά στελεχωμένο
ρόστερ. Προσωπικά, εάν μπορούσα να βάλω
έναν τίτλο σε όλα αυτά θα επέλεγα να
εκθέσω γραπτώς τη πρώτη και πιο αυθόρμητη
σκέψη που μου έρχεται στο μυαλό “Σάλε,
δώσε μια ευκαιρία στον εαυτό σου..”
Υ.Γ: Στην ΑΕΚ ψάχνουν
PG με συγκεκριμένα
χαρακτηριστικά ο οποίος θα κάνει το
ρόστερ της ομάδας πιο λειτουργικό. Τον
χρειάζονται άμεσα για να αξιοποιήσουν
και τον Μπράουν που εχθές ήταν πολύ
καλός ως “άσσος” (7 τελικές σε 17') γιατί
είναι έξυπνος παίχτης και γνωρίζει τα
βασικά. Όμως δεν είναι αυτή λύση φυσικά..
Ο Ζντοβτς ψάχνει (σωστά) PG
με μέγεθος &
άμυνα, έναν Derwin Kitchen style
περιφερειακό που θα
ταιριάξει καλά στο backcourt
του. Μια καλή περίπτωση
παίχτη για την ΑΕΚ είναι ο James
Florence της Τσιμπόνα. Όχι
ακριβώς σε αυτά τα χαρακτηριστικά (θα
έλεγα ότι είναι πιο ταλαντούχος από
..όσο χρειάζεται η ΑΕΚ αυτή τη στιγμή)
αλλά πρόκειται για γκαρντ με ποιότητα
και σπουδαίο Work ethic. Στη
Ζαντάρ πέρυσι έκανε παπάδες, στο Παρίσι
βρέθηκε σε μια κακή κατάσταση (κακή
ομάδα) και δε μπόρεσε να βγάλει το
παιχνίδι του ενώ τώρα στο Ζάγκρεμπ είναι
εξαιρετικός. Έξυπνος παίχτης,
καλοπροπονημένος που ξέρει να συνεργάζεται
και να παίζει “μαζί” με τους συμπαίχτες
του. Προτείνω να τσεκαριστεί..
Η ΑΕΚ πραγματικα με εχει κουρασει και πλεον δεν ξερω ποιος ειναι και ποιος δεν ειναι στο ροστερ της!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια οσφπ αν δωσει λιγη περισσοτερη ενεργεια στην επιθεση μπορει να κανει περισσοτερα πραγματα, και βεβαια να εχει συγκεκριμενους ρολους για καποιους παιχτες που φαινονται ακομη μπερδεμενοι.
Για παο παιξαμε μια απο τα ιδια αφηνονται τα τριποντα που απλα δεν μπηκανε!!!
Ρε σι τζιμ αν ειναι σκασμενοι οι παιχτες των κροατων τι να πουνε οι καλαθης φελντειν και διαμανταρος και γκιστ???
Ο παππας θα ειναι ετοιμος να πατησει παρκε απο την επομενη φαση αλλα αν βαλουμε και τον πιο προσφατο τραυματισμο μαλλον θα παει προς το τελος των 16...
Μακαρι να μπει και ο μποχω να βοηθησει με τον χρονο στα γκαρντ.
Αν ο χεινς ηταν απο τις καλητερες επιλογες στα γκαρντ ο εμπακουε της μακαμπι ειναι Η ΚΑΛΗΤΕΡΗ στο 5. Ψηνεται αλλα γη με κουζμιτς??
Πολύ χρήσιμες νίκες και για τους δύο στο top16 αλλα η συνέχεια παραμένει δύσκολη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου κάνει πολύ εντύπωση το ντεφορμάρισμα και η σημερινή εικόνα των δύο μεγάλων της Ισπανίας.
Η φενέρ δείχνει να δένει σιγά σιγά και παρουσιάζεται ωριμότερη στην επιθετική της λειτουργία απο την άλλη η Εφές δείχνει τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει ο "συνοστισμός¨σε ένα ρόστερ...
Πολύ ενδιαφέρον το φετινό top16 μακάρι όλες οι ομάδες που έκαναν δυνατό ξεκίνημα να διατηρήσουν το momentum τους και να προσωρήσουν στην επόμενη φάση κόντρα στους θεωρητικά ισχυρότερους.
Προβλέπω ότι το φετινό final4 του Βερολίνου θα είναι σίγουρα το πιό διαφορετικό των τελευταίων ετών!!
Υ.Γ Σαν οπαδός της neptunas απο μικρό παιδί δεν μπορώ παρά να απαιτήσω το διπλό στη Γερμανία απο τους παίκτες της ομάδας μου.Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάνε την φανέλα που φοράνε...
Dali.S
Jim διαβάζοντας τις απόψεις σου για τον Παναθηναϊκό και τον Τζώρτζεβιτς μου επιβεβαιώνεις κομψά την μεγαλύτερη ανησυχία μου αυτή την στιγμή που είναι ότι ο Τζωρτζεβιτς το πάει λάου λάου να μην κάνει άλλες αλλαγές...ή αν τις κάνει θα τις κάνει χωρίς να διώξει κανένα από τα πουλέν του με σκοπό να τις βγάλει άχρηστες στην πορεία....Πάλι του τάφου σιωπή έχει πέσει και μου θυμίζει το ξεκίνημα του πρώτου γύρου στο τοπ16 που πήραμε τελικά τον κανένα....μακάρι να βγω τελείως λάθος και να διαψευσθώ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτεφ
Ο Koντος γραφει σημερα αυτο: @@@@@Να είστε βέβαιοι πάντως πως ο Παναθηναϊκός προσπαθεί πολύ και κινείται διαρκώς@@@@@.οποτε ασε την φαντασια να χαλαρωσει.
Διαγραφήο Λασμε σημερα εβαλε 22 ποντους με την Εφες η οποια ηττηθηκε στην εδρα της απο την Γαλατα.Ο Αταμαν μιλησε ευθεως ασχημα για τον Ντορσευ.
ΔιαγραφήΕχουμε το δικαιωνα να δηλωσουμε παιχτη μεχρι τις 24 Φεβρουαριου και οχι μεχρι τις 14 που γραψαν καποιοι εγκριτοι δημοσιογραφοι.Τελειωνει ο πρωτος γυρος και υπαρχει ενα κενο μια βδομαδας.
Διαγραφήκοντος στο οnsports Ο Νίκος Παππάς διαθέτει τις αγωνιστικές προδιαγραφές για να γίνει αυτό το «κάτι» που μπορεί. Η μπάλα είναι στα χέρια του.....ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΠΑΠΠΑ ΑΡΧΖΙΕΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΕΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήο καθενας αυτο το μεταφραζει οπως τον συμφερει,ακη.
ΔιαγραφήKai giati na mhn ennoei oti prepi na prospathisi perissotero oste na gyrisei kaliteros,theli prospathia i epistrofi toy.
Διαγραφή***prospathia kai ypomonh h epistrofi toy.O paiktis mallon theli na pezi parapano kai i omada theli na ton prostatepsi.Epestrepse eno itan anetoimos legane telos dekembri kai aytos mpike arxes dekempri.
ΔιαγραφήΌτι υπάρχει καπνός είναι δεδομένο. Να δούμε αν θα ξεσπάσει κι ή φωτιά.
ΔιαγραφήΑλλά κατά τα αλλά, η σύνταξη αυτή είναι σύνταξη επαγγελματια δημοσιογραφου;
πρόταση για το ρόστερ του παναθηναϊκού τη σεζόν 2016-2017
ΑπάντησηΔιαγραφήπροπονητής:άκης αλεξανδρής
βοηθός προπονητή:τομ/tom delone/tomas(είναι το ίδιο άτομο,απλά γράφω όλα τα συνθηματικά)
scouter-recruiter:jimopliktos,beer,al araal,beeropliktos κλπ κλπ( τα ίδια με το βοηθό προπονητή)
πάμε τώρα στο ρόστερ
καλάθης
γιόβιτς
χέινς
φελντέιν
παππάς
μποχωρίδης
πόνιτκα
μπούκου κούλου(τον γράφω έτσι όπως τον γράφει)
γιάνκοβιτς
μπράμος
χαραλαμπόπουλος
γκιστ
γκάμπριελ
φώτσης
ζίρμπες
μπουρούσης
παλάσιος
παπαγιάννης
μην κοιτάτει που έχει 9 ξένους το ρόστερ και συνολικά 18 παίχτες,οι 3 ξένοι θα παίζουν μόνο στην ευρωλίγκα και εναλλάξ κάθε αγωνιστική και 3 ακόμα εκτός στην ελλάδα. στην ευρωλίγκα 6 κάθε φορά εκτός εναλλάξ για να παίζουν όλοι ίδιο χρόνο. ας πάρουν το excelaki του λάσο για να το καταφέρουν
αντί palacios εννοούσα jajuan johnson. κεκτημένη ταχύτητα
ΔιαγραφήΠουλάκι μου tasuto.
ΔιαγραφήΑγαπάει ο Θεός τον κλεφτοtasuto.
Αγαπάει και τον jimopliktoνοικοκύρη.
Εσύ ήσουν αστέρι μου ενας κι ο ο πιο επώνυμος απο τους ανώνυμους που μου τα έχωνε (γιατί υπάρχουν κι άλλοι tsu ανώνυμοι Νικ ολακηδες πολυπροφιλικοι).
Νόμιζες οτι δεν θα σε ξεσκεπαζα γατονι μου διά της σιωπής μου ?? :-)
Εδώ προφητευσα το κυρίως πιάτο Χεινς κι οχι μόνο για την Παναθα.
Θα μου ξέφευγε η γαρνιτούρα???
Εχω δουλειά τώρα και δεν ασχολούμαι με οτι γράφεις τέκνον μου Τασουτιε.
Οταν την αραξω θα σε περιλάβω νεοπαναθηναικε χειροκροτητη της Ζιελονας :-)
Πατήρ Τζιμοπληκτος ο ξεβρακωτης :-)
Μεγάλη η Χαρη Του :-(
Κανε και καμια προταση για το ροστερ της σεζον 2017-18.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα απ όλα να πω ότι είμαι άρρωστος Παναθηναικός. Να πω ένα respect ελληνιστί για την προσπάθεια του ολυμπιακού με χίμκι (θα ήταν καλύτερα να σωπάσει ο speaker στο ΣΕΦ, είναι ακραίως απολίτιστος με τις άναρθρες κραυγές του). Η χίμκι είναι κατά πολύ ανώτερη ποιοτική ομάδα αλλά την πήραν με το έτσι θέλω στη δύναμη, το τσαμπουκά και λάκισαν οι ρώσοι.
Για ΠΑΟ θα πω ότι με μία ανταλλαγή Κούζμιτς Εμπάκουε ανεβαίνουμε επίπεδο. Από εκεί και πέρα αμφιβάλλω αν μπορεί σήμερα σε αυτή τη περίοδο ο Σάλε να διαχειριστεί χρόνους και ισορροπίες σε ένα τέτοιο διευρημένο ρόστερ.
Για ολυμπιακό να πω ότι εάν σφυρίζονταν το ίδιο εύκολα τα φάουλ που σφυρίζονται ασύστολα στον Ραντούλιτσα στους Στρομπερι, Χάκετ, Όντομ, Χάντερ δεν θα είχαμε ΚΑΜΙΑ ανατροπή με χίμκι. Είναι πραγματικά αστείο το ότι εφτασε 1ος ο ολυμπιακός στο μπόνους στη 3η περίοδο... Είμαι υποκειμενικός; ΝΑΙ! είναι όμως αστείο το ότι ο ολυμπιακός έφτασε 1ος στο μπόνους στη 3η περίοδο που οι 3 αμερικανοί του ολυμπιακού έριξαν άγριο ξύλο!
Δεν κακίζω τον ολυμπιακό. Μπράβο στη διοίκηση του που διασφάλισε τέτοια αντιμετώπιση στην ευρωλίγκα. Εύχομαι να βάλει μυαλό η διοίκηση της ομάδας μου και αντί του ανένδοτου κατά μπερτομέου κλπ να διασφαλίσει παρόμοια αντιμετώπιση.
Κύπρος
alla d alla tis paraskeuis to gala....
ΔιαγραφήΣτεφ ο αγωνας τελειωσε με 20 φαουλ και για τις δυο ομαδες(ναι και για τις δυο)κανενας παιχτης του οσφπ δεν ειχε πανω απο 3 φαουλ.Μακαρι να χαμε την μιση στηριξη απο τον βαρθολομιου.Ξυνετε ο χειροτερος αμυντικος μας ο Ραντουλιτσα πολλς φορες και τρωει και 4 φαουλ σε 10 λεπτα.θελω να δω ο Ιτουδης τι θα κανει οταν θα βλεπει το ξυλο στους παιχτες του.
ΔιαγραφήΕλπιζω παντως να μην ειναι οικονομικο το θεμα που εχει ο Παναθηναϊκος με τον Παππα. Του τυπου, 'σου εγινε αυξηση συμβολαιου επειδη επαιζες καλα περσι αλλα φετος στην κατασταση που εισαι δε δικαιολογεις τοσα χρηματα, αρα πρεπει να δεχτεις μειωση'. Κι αν ας πουμε δε δειξεις τετοια διαθεση μπαινεις στο ψυγειο.. Θα ηταν κριμα να πεσει ο ΠΑΟ στο επιπεδο ανταγωνιστικων του σωματειων. Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι μπορει να υπαρχει τετοιο θεμα. Παντως δεν ειναι πολυ σοβαρα αυτα που γινονται τις τελευταιες μερες με τον Παππα. Και δεν εννοω οτι δεν παιζει.
ΑπάντησηΔιαγραφή11.42 κατι αλλο;;;τι αλλο θα ακουσουμε,εδω πληρωναν τον στρατουλη ενω καθοτανε και ο αλλος λεει για τον Παππα ελεος πραγματικα.
ΔιαγραφήΕιμαστε σιγουροι οτι το προβλημα δεν ειναι λογω του τραυματισμου του λογω Χιαστων, Χιαστων Λεμε(επαιξε με το Ρεθυμνο 20 λεπτα λογω απουσιας του ΔΔ) και τωρα το προχωρησαμε και κανουμε λογω για το οικονομικα.Κατι αλλο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΜαλλον δεν ξερεις να διαβαζεις ελληνικα.
Διαγραφή12:10 μαλλον εισαι τυπος,πεταμε λασπη και αν πιασει επιασε,σορυ κιολας.
ΔιαγραφήΔεν υπαρχει λογος να ζητας συγγνωμη. Εγω απλως σχολιαζω την επικαιροτητα. Δεν τη δημιουργω.
ΔιαγραφήΣτο προηγούμενο άρθρο τους έκανα μια υποθετική ερώτηση για τον αν θα ταίριαζε ο Παππάς αντί του Οντομ και κόντεψαν να με φάνε. Λες κι είμαι εγώ αυτός που σκόρπισε υπονοούμενα στο διαδίκτυο.
ΔιαγραφήΟ Ομπράντοβιτς έλεγε 'τα εν οίκω μη εν δήμω'. Ο,τι και να έκανε ο παίκτης έπρεπε να μείνει και να αντιμετωπιστεί εντός της ομάδας. Όταν μια ομάδα φθάνει να επικοινωνεί με τον παίκτη της μέσω υστερόγραφων του Κοντού στο onsports δίνει το δικαίωμα στον καθένα να υποθέσει οτιδήποτε.
ΔιαγραφήΟ Παναθηναϊκός χρειάζεται μια και μόνο αλλαγή, την αντικατάσταση του Κούζμιτς με αθλητικό, αμυντικό και επαρκή επιθετικά ψηλό. Η ανταλλαγή με Mbakwe, θα ήταν ευλογία και παρόλο που η Μακάμπι την απέρριψε, δεν θα μου φανεί περίεργο να προχωρήσει τελικά, δεδομένης της επιθυμίας του παίχτη και των πολλών δοκιμών σε ψηλούς που κάνει τελευταία η ομάδα του Τελ Αβίβ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πίεση φαίνεται να απέδωσε. Η ομάδα έβγαλε ενέργεια μετά το ματς με τον Ολυμπιακό. Ο Ραντούλιτσα πήρε μπρος. Γιάνκοβιτς, Πάβλοβιτς εμφανίζονται πολύ καλύτεροι και με έξι ετοιμοπόλεμους γκαρντ, οποιαδήποτε αστοχία στο 3 μπορεί να αντιμετωπιστεί.
Η ζώνη στη Ρόδο σήμερα απέδωσε, αλλά έσπασε. Ο Χέινς ήταν άστοχος, όπως όλη η ομάδα, αλλά έδωσε την πίεση στη μπάλα, την ταχύτητα και την ενέργεια που λείπει απ' την ομάδα, όταν βγαίνει ο Καλάθης. Χρήσιμη θα είναι η προσθήκη του.
Δεν δίνω σημασία σ' αυτά που λέγονται για τον Παππά, όταν θα είναι έτοιμος να προσφέρει, θα το κάνει. Καμία εύνοια σε κανένα παίχτη πλέον, έτσι Σάλε..
Τώρα το παιχνίδι με την Εφές. Περιμένω ομάδα με το μαχαίρι στα δόντια, νίκη και πάμε μετά με το νέο ψηλό και πλήρες το φετινό ρόστερ να παράγουμε, όπως γράφει και ο Δημήτρης, πραγματικά καλό μπασκετ!!
Όλοι την Παρασκευή στο γήπεδο και λιγότερη γκρίνια, Συνβάζελοι!!
Vatos76
δηλαδή εσένα σου κάνει ο ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ Παύλοβιτς???
ΔιαγραφήΔεν θεωρώ ότι είναι αυτός το πρόβλημα,και αν είναι να αντικατασταθεί, θα πρέπει να αντικατασταθεί με σκυλί του πολέμου τύπου Μασιούλις 13-14. Αλλιώς καλύτερο τριάρι είναι ο Μήτσος.
ΔιαγραφήΌσο αναφορά τον Μπράμο, δεν πιστεύω ότι μπορεί να προσφέρει σημαντικά, άσε που μια προσθήκη ακόμα ίσως να διαταράξει ισορροπίες..
Vatos76
Που εισαι ρε Αφρο πες μας τα νεα σου. Τι γίνεται στην παναθα???
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα στην παρεα hoopfellas! εξαιρετικο αρθρο τζιμ.εχεις πιασειτον παλμο πολλων ατομων.σε παρακολουθω ανελλιπως εδω και 2 σχεδον χρονια!
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω μια απορια και θελω να την παραθεσω μπας και μου το κανει καποιος ταλαρα..
Ασχετα με τη δυση της καριερας v-span και 3D ,και την εγκαθιδρυση στα πραγματα του ΟΣΦΠ ,οπως ηταν παλιοτερα ο ΠΑΟ,πως γινεται τετοιο ιστορικο κλαμπ σαν τον δευτερο και δεν διορθωνουν την ανορθογραφια στην στελεχωση.. ? δεν υπαρχει ενας μανατζαραιος/κοουτς/βοηθος κοουτς/recruiter /παλαμακιατζης ή οπως αλλιως θελετε πειτε τον που να παρει στα χερια του το παιχνιδι και να βρει φτηνους ελληνες ,σερβους ,ινδιανους ή ο,τι αλλο για τον παναθηναικο? χωρις να γινεται σε μορφη μεταγραφων απογνωσης (δεν εννοω τον μαρκησσιο), ή σε μορφη υπεραξιων και νεοπλουτισμου? ασχετα απο γκρινιες ,μιρλες ,ο μιρο δεν ειναι ben wallace,"ο κουζμιτς ειναι ξυλοκοπος", ο παππας ειναι δεν ειναι ετοιμος ,και οι βλαντο/παβλο δεν κανουν ενα κανονικο τριαρι μαζι..μιλαμε για τον Παο και δεν δικαιολογειται εστω και με 7.5 μυρια οπως φημολογειται να μη φτιαχνει μια ομαδα που να εχει το κατι παραπανω ασχετα απο τραυματισμους/σασι καλαθη ραντουλιτσα/μητσο. Ρεαλιστικα υπαρχει ακομα χρονος για γενικη αλλαγη? thanx
Άρης Κόμαζετς
Α.Κ
ΔιαγραφήΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ & ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΣ
τζιμ εχεις κφρασει και αλλες φορες την ανησυχια σου ως προς το κατα ποσο μπορει ο τζορτζεβιτς να ενταξει στο ροστερ με σωστο τροπο τους παικτες που θα αποκτηθουν(αναφερομαι κυριως σε διαφορετικου τυπου 5αρι) απο τη στιγμη που δεν πιστευει σε αυτου του τυπου το μπασκετ.Μα τον τελευταιο καιρο βλεπουμε ολο και πιο συχνα τον γκιστ στο5.Αυτο δεν δειχνει κατι?
ΑπάντησηΔιαγραφήυγ η κουμπαν παιρνει και τζανινγκ.Μηπως θα επρεπε να κοιταξει και κανεναν ψηλο λιγο διαοφρετικο απο αυτους που εχει?βασιζονται υπερβολικα στο τριποντο...
Βλεπω το Leon στο ΣΚΑΙ κι αναρωτιεμαι. Τελικά την γουσταρει την Νάταλι ο Ζαν; Τι λέτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τα αλλά σκέφτομαι. Βάζοντας τον Κουζμιτς στην ανταλλαγη, γίνεται πιο ελκυστικό το πακέτο; Δηλαδή οι φίλοι Ισραηλίτες ψαχνουν τρόπο να φορτωθούν ένα άχρηστο συμβόλαιο;
Ποτέ δεν ξέρεις βέβαια. Εδώ ο ΠΑΟ άφησε τον Σπανούλη να έρθει στον ΟΣΦΠ για 200-300 χιλιάδες. Η για να μη στενοχωρηθεί κάποιος.
Στα δικά μας τώρα, νίκη οξυγόνο, ΣΕΦ κόλαση, άρνηση να πεθάνουμε. Αλλά... Αλλά ή ομάδα έχει θεματα. Με πρώτο και καλύτερο αυτό της ρακέτας. Που πρέπει να λυθεί άμεσα. Δυστυχώς είμαι απαισιόδοξος του κατά ποσό θέλουμε και μπορούμε αυτή τη στιγμή να χτυπήσουμε τον Mbakwe ή ακόμα και τον Αιβερσον.
Ο όμιλος είναι πολύ δύσκολος, οι πιθανότητες ήδη μειωμένες κι αν δεν ενισχυθεί στο 5 η ομάδα ίσως φτάσουν στο μηδέν.
(Αν ο Ολυμπιακός κάνει ένα μεγάλο διπλό θαωτο κάνει στη Μόσχα με την ΤΣΣΚΑ.)
Εν τω μεταξύ οι ίδιοι φίλοι του ΠΑΟ που το φθινόπωρο, χάριν των προβλέψεων τους για κατακτήσεις ευρωπαϊκών, έλεγαν ότι ο Πάππας αρχές Δεκέμβρη θα είναι πανετοιμος και αραδιαζαν ιατρικές λεπτομέρειες "αποδεικνύοντας" ότι δεν απαιτείται περαιτέρω χρόνος προσαρμογής, σήμερα μας λενε για το ποσό σοβαρός τραυματισμός είναι και πόση υπομονή χρειάζεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι ακόμα.
Κάθε μέρα μαθαίνω και κάτι καινουργιο. Σήμερα έμαθα ότι ο Βεργίνας έπαιζε στον ΠΑΟ το 2011. Μπράβο φιλέ ξέρεις πολύ μπάσκετ.
1.15 απο το αν θυμοτανε η οχι οτι επαιζε ο βεργινας οπως τον λες στον παο, καταλαβες οτι ο αλλος ξερει η οχι μπασκετ,μπραβο.
ΔιαγραφήΠιασάρικα τα περί τρανσουμανισμού και ρομποτικής, αλλά όποιος φαντάζεται πως μπορεί να σταθεί αυτό το μπάσκετ (όπου ακόμη και μια κάποια σχετική αποτελεσματικότητα στην επίθεση είναι αποκλειστικό παράγωγο του ξύλου στην άμυνα) με ομάδες χωρίς τις ανασφάλειες παλαιοκομμουνιστών τύπου Χίμκι ή μακριά απ’ τον ΣΕΦ, μάλλον είναι λιγότερο αντικειμενικός κι απ’ τους Αγγελόπουλους. Σε ματς όπως, για παράδειγμα, τα δύο εκτός που ακολουθούν, δεν πρόκειται φυσικά να ισχύσει πάλι το παράδοξο ο Ολυμπιακός να δέρνει, ο Ολυμπιακός να κερδίζει και τα φάουλ. Αν αντί της (σούπερ ταλαντούχας, αλλά ποτισμένης ως το μεδούλι με τη νοοτροπία του λεγεωνάριου) Χίμκι είχε απέναντι έναν περισσότερο κυνικό και περπατημένο αντίπαλο, αν οι λογιών – λογιών Λάτισεφς σφύριζαν κανονικά, ματς όπως το προχθεσινό δεν υπήρχε περίπτωση να γυρίσει τόσο εντυπωσιακά. Ίσως να γύριζε, αλλά θα ήταν στις λεπτομέρειες. Ωραίες δηλαδή οι θεωρίες περί του τι είχε στο μυαλό ο Σφαιρόπουλος, δυστυχώς όμως αυτό που είχε στο μυαλό του προϋποθέτει την ανοχή των γκρίζων. Αυτή η ανοχή θα υπάρξει στη Μόσχα ή στη Βαρκελώνη; Αμφίβολο… Καλό το ξύλο, αλλά κάποια στιγμή απαιτείται και παιχνίδι με τη θεμελιώδη έννοια του όρου. Κι η πικρή αλήθεια είναι πως ο ένας που έκανε όλη τη διαφορά στον Ολυμπιακό γερνάει. Και γερνάει γρηγορότερα από ό,τι περίμεναν.
ΑπάντησηΔιαγραφή1.26 συμφωνω για αυτον που λες στο τελος, οσο αφορα την ποιοτητα, αλλα τωρα εχουν ακομη εναν που εχει εξελιξει το παιχνιδι του και ειναι αυτος που τους εδωσε το παιχνιδι.
ΔιαγραφήΠολύ καλός παίκτης είναι ο Χάκετ φίλε, αλλά να έχουμε υπόψη και τα πραγματικά μεγέθη. Κανένας Χάκετ δεν γίνεται να αντικαταστήσει τον Σπανούλη. Όπως και κανένας Καλάθης δεν γίνεται να αντικαταστήσει τον Διαμαντίδη. Κι όπως ο Παναθηναϊκός υφίσταται (ήδη, ας μην κρυβόμαστε) τις ωδίνες της μετά τον Διαμαντίδη εποχή, για την ίδια δοκιμασία θα πρέπει να ετοιμάζεται κι ο Ολυμπιακός. Η μετάβαση δεν θα είναι εύκολη...
ΔιαγραφήΚαλημέρα σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντονή είναι η φημολογία πως ο Παναθηναικός έχει σχεδόν κλείσει τον παίχτη και θα τον ανακοινώσει αμέσως μετά το ματς με την Εφες Ανατόλου.
-Εμπάκουε είναι μια επιλογή που παίζει δυνατά . Περιμένουν τον αγώνα με την Νιζνι και μήπως τελικά η Μακάμπι δεχτει τις προτάσεις μας.
-Ντάριο Χάντ ακούγεται όλο και περισσότερο τις τελευταίες ώρες.
Για να λένε οτι έχει σχεδόν κλείσει ο παίχτης πιθανότατα θα είναι κάποιος από αυτούς που έχουν ήδη ακουστεί.
Κουζμιτς έχει τελειώσει.
Απο εκει και πέρα απο οτι φαίνεται θα έρθει και περιφερειακός. Με τα καλά παιχνίδια του Γιάνκοβιτς μαλλον θα κινηθούν για παίχτη 2αρο 3άρι καλό αμυντικό..
Στο twitter και σε συζήτηση για αυτόν στα ελληνικά από φίλους του ΠΑΟ ο mbakwe σχολίασε:I wish i could speak greek so i could know what you are saying..Στη συνέχεια το συγκεκριμένο σχόλιο κατέβηκε..Τι να παίζει άραγε??
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι αν δεν είναι εφικτό να πάρουμε τον Εμπάκουε, πρέπει να κινηθούμε ταχύτατα και να κλείσουμε τον Ντόρσευ για το υπόλοιπο της χρονιάς. Πριν τον αποκτήσει ο Ολυμπιακός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας
Για ποιο λογο? Ο παιχτης ειναι σε τραγικη κατασταση, αμαν κανουν να τον ξεφορτωθουνε
ΔιαγραφήΟλη η ουσια στο σχολιο του Τζιμ για τον Παναθηναικο βρισκεται στα μαυρα γραμματα..Και ο νοων νοειτω..VECCHIO..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους. Μεγάλο διπλό της Γαλατά απέναντι σε μια παραπαίουσα Αναντολού. Λάσμε και Μίτσοβ έκαναν απίστευτο ματς ενώ ο Αταμάν έκραξε χοντρά τον Ντόρσεϊ μετά το ματς. Τον Σεπτέμβρη σας έλεγα ότι θα είναι πολύ δύσκολο να συμβιώσουν αυτοί οι δύο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μπαρτζώκας από τη στιγμή που βρήκε τη πόρτα κλειστή για τον Ρολ πάει για τον Τζάνινγκ. Καλή προσθήκη.
Ο οποίος Ρολ είχε 25 πόντους-8 ριμπ.-8 τελικές στο διπλό της Demir το Σάββατο απέναντι στη BSB..
Διαγραφήδηλαδη με ποιον ειναι ευκολο να συμβιωσει ο ντορσει;
Διαγραφήο ιβκοβιτς τον χειριστηκε με πολυ υπομονη γιατι δεν ειχε αλλη επιλογη εκεινη την δεδομενη στιγμη και ανεχτηκε πολλα μεχρι που δεν αντεξε και μιλησε δημοσια για την συμπεριφορα του ντορσει μετα απο ενα ματς τον πλειοφφς...
Εχω την εντυπωση οτι ο ΟΣΦΠ κερδισε την Κιμκι που παροτι ειναι ποιοτικοτερη ειναι πολυ σοφτ σαν ομαδα..Τετοιες ομαδες τις εχει ο ΟΣΦΠ..Σαν την Μπαρτσα για παραδειγμα..Το θεμα ειναι τι θα κανει με ποιοτεικοτερες ομαδες που παιζουν το ιδιο ξυλο με αυτον..Δε νομιζω οτι θα εχει τις λυσεις..Οπως περυσι με την Ρεαλ..Που εχει πολυ περισσοτερη ποιοτητα και εχει και μερικα σκυλια του πολεμου..Στα ιδια βηματα παντως απο φετος βαδιζει και η ΤΣΣΚΑ..Γιαυτο θεωρω οτι θα επρεπε να εχει περισσοτερες επιλογες επιθετικα περα απο Πριντεζη,Σπανουλη?,Τριποντο?,και αιφνιαδιασμο..Και αυτα για να πετυχουν πρεπει να παρει αυτοπεποιηθηση απο την αμυνα..Να αισθανθει σιγουρος οτι πισω τους εχει..Αλλιως δεν βγαινουν στο παρκε ουτε αυτα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Παναθηναικο συμφωνω με σενα Τζιμ..Πρεπει να κατσει να σκεφτει ο Σαλε..Πολυ..Παρα πολυ..Να αναθεωρησει καποια πραγματα στο μυαλο του για το σημερινο ευρωπαικο μπασκετ..Απο κει και περα αν το κανει αυτο εχει ολα τα φοντα να πετυχει..Εχει ολα τα υπολοιπα στοιχεια για να γινει μεγαλος προπονητης..Ξερει να διαχηρειζεται τους παιχτες πολυ καλα..Ξερει να φτιαχνει την ψυχολογια τους..Γενικα εχει αρχες σαν ανθρωπος που μπορει να πετυχει..Αν δειξει εξυπναδα και καταφερει να αλλαξει τον τροπο που βλεπει το μπασκετ θα εχει οσα χρειαζεται για να πετυχει..
Στο σημερινο πρωτοσελιδο αθλητικης εφημεριδας διαβασα στη σεντρα ο Παπας,στην εξοδο ο Κουζμιτς..Φανταζομαι θα γινει το δευτερο βημα προς την σωστη κατευθυνση με αλλαγη ψηλου..Το τριτο θα ειναι ενα αθλητικο 3-4αρι..Το τεταρτο να καταφερει να δεσει την ομαδα και να τρεξει τα σωστα συστηματα ..Το τελευταιο ειναι το δυσκολοτερο αλλα ειναι και απαραιτητο..Το τριτο το λιγοτερο σημαντικο..
Με Παπα τι γινεται αραγε?Διαβασα και το αρθρο του Κοντου και με εβαλε σε περισσοτερες ερωτησεις παρα απαντησεις..
Γιάννη, καλησπέρα. Αυτή σου η παράγραφος είναι εντελώς ακατανόητη.
Διαγραφή‘’Για τον Παναθηναικο συμφωνω με σενα Τζιμ..Πρεπει να κατσει να σκεφτει ο Σαλε..Πολυ..Παρα πολυ..Να αναθεωρησει καποια πραγματα στο μυαλο του για το σημερινο ευρωπαικο μπασκετ..Απο κει και περα αν το κανει αυτο εχει ολα τα φοντα να πετυχει..Εχει ολα τα υπολοιπα στοιχεια για να γινει μεγαλος προπονητης..Ξερει να διαχηρειζεται τους παιχτες πολυ καλα..Ξερει να φτιαχνει την ψυχολογια τους..Γενικα εχει αρχες σαν ανθρωπος που μπορει να πετυχει..Αν δειξει εξυπναδα και καταφερει να αλλαξει τον τροπο που βλεπει το μπασκετ θα εχει οσα χρειαζεται για να πετυχει..’’
1. Τι πρέπει να αναθεωρήσει ακριβώς; Γίνε πιο σαφής γιατί μέχρι πριν λίγο καιρό μας έλεγες ότι καλά κάνει κι επιμένει να προσπαθεί να βελτιώσει το υπάρχον ρόστερ. Τι άλλαξε; Γιατί κι εσύ ζητάς κινήσεις προς την σωστή κατεύθυνση δηλ. αθλητικό ψηλό και αθλητικό 3-4άρι; Γιατί αυτή τώρα είναι η σωστή κατεύθυνση αλλά μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν απαίτηση των γκρινιάρηδων που το έπαιζαν προπονητές του πληκτρολογίου;
2. Ποια είναι τα φόντα που έχεις δει; Ποια είναι τα υπόλοιπα στοιχεία; Σε αγωνιστικό και τακτικό επίπεδο, τι έχεις δει που σε κάνει να πιστεύεις ότι το ‘χει;
3. Πώς ακριβώς τεκμαίρεται η σωστή διαχείριση των παικτών; Και ποιών παικτών ακριβώς; Δεν πιστεύω να εννοείς Πάβλοβιτς κλπ. Γιατί ναι, αυτόν τον έχει διαχειριστεί super.
4. Το ‘’γενικά έχει αρχές ως άνθρωπος’’ φαίνεται λιγάκι αόριστο. Τι εννοείς ακριβώς;
Με λίγα λόγια, μας λες ότι από προπονητική δεν σκαμπάζει (ακόμη) πολλά αλλά είναι μάστορας στα γύρω γύρω. Κι ότι αν απαρνηθεί την φιλοσοφία του και την οπτική του για το άθλημα, θα γίνει μεγάλος προπονητής.
Αν δεν σε παρερμηνεύω, ειλικρινά μιλάμε για τον απόλυτο παραλογισμό.
αυτό που λέει ο Γιάννης είναι προφανές: θα γίνει μεγάλος προπονητής όταν γίνει μεγάλος προπονητής και μέχρι τώρα δεν είναι μεγάλος προπονητής επειδή δεν είναι μεγάλος προπονητής.
ΔιαγραφήΑλλαξε 77 οτι ειχα δωσει χρονο μεχρι τον Γεναρη..Ο Γεναρης τελειωσε και μπηκε Φλεβαρης..Η ομαδα εχει δωσει αρκετα ματς και μπορει να κριθει μετα απο 4 μηνες..Στους 2 μηνες και τον 1,5 το θεωρω λιγακι ατοπο να κρινετε τοσο αυστηρα μια ομαδα και καποιοι παιχτες..Θυμαμαι αρκετα παραδειγματα ειτε παιχτων ειτε ομαδων που μετα τον Γεναρη εστρωσαν και επαιξαν σπουδαιο μπασκετ..Αυτο δεν ηρθε ποτε στον Παναθηναικο..
ΔιαγραφήΓια να γινει καποιος μεγαλος προπονητης πρεπει να εχει καποιες αρχες περα απο το μπασκετ σαν ανθρωπος..Να μπορει να ηγεθει..Ο Σαλε πιστευω τα εχει αυτα..
Μπασκετικα καθαρα το αρνητικο του ειναι (αυτο που πρεπει να αναθεωρησει) τη φιλοσοφια του στους ψηλους και τον τροπο αμυνας με αυτους..Απο κει και περα στα υπολοιπα τον θεωρω σωστο..
Με λιγα λογια τον βλεπω σαν ανερχομενο με ενα δυο μειονεκτηματα που αν τα διατηρησει θα μεινει πισω..
Εσυ φιλε ανωνυμε ειρωνεψου και λιγο..
Καλημέρα Τζιμ! Πολύ ωραίο άρθρο για άλλη μια φορά και εμπεριστατωμένο! Μετά από πολλά χρόνια και χάρη στα αρθρα σου οι (πιο πολλοί) Παναθηναικοί καταλαβαίνουμε τώρα το μπάσκετ του Ζοτς και τι ήθελε να παίξει... Στεναχωριέμαι για Σάλε γιατί ήταν από τις καψούρες μου ως παίχτης και μέχρι στιγμής ο ισολογισμός είναι αρνητικός. Παρόλο αυτά λόγω εγωισμού του ελπίζω στο come back του ως κόουτς και ότι θα γυρίσει την εικόνα που έχει έως τώρα... Φαντασίωση? Θα δείξει...Σε ευχαριστούμε για όλα Jim. YΓ. ΔΓ Πάρε αθλητικο 4-5 και Μπράμο για πόδια και ταχύτητα και ας πέσουμε με το κεφάλι ψηλά και πολεμώντας. Αυτό μας ενδιαφέρει πρωτίστως και όχι άλλη μια από τα ίδια ως χρονιά Panos L
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα Πάο. Σε ευχαριστώ πολύ.
ΔιαγραφήΤο χτεσινο DNP του Κουζμιτς λεει πολλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛετε να εγινε τελικα η πολυποθητη ανταλλαγη?
Καλημέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφή12:40 π.μ. γίνονται προσπάθειες αλλά δεν τις γνωρίζω. Όσα γνώριζα για Mbakwe και Fredette τα είχα γράψει πολύ πριν βγουν από τα sites.
Έχει γίνει μια προσπάθεια για τριάρι αλλά πρέπει πρώτα να κλείσει το θέμα του ψηλού. Αν έχω κάτι μέχρι το μεσημέρι (και επιτρέπεται) θα το γράψω.
Όσον αφορά στο θέμα του Παππά είχα ρωτήσει και μου είπαν ότι είναι επιλογή του προπονητή να μείνει εκτός. Αυτό που δε μου αρέσει στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι τα υπονοούμενα του Κοντού στο fb και στο χθεσινό κείμενο στο onsports, καθώς αν το πρόβλημα είναι η μη ετοιμότητα του παίχτη απλά το αναφέρεις και τελειώνουν όλα εκεί και πριν αρχίσουν κάποιοι να με κατηγορούν όπως έγινε στην προηγούμενη ανάρτηση να ξέρετε ότι είμαι υπέρ του Παππά και δε μου αρέσουν αυτά που λέγονται.
το γεγονος παντως οτι δεν επαιξε καθολου ο Κουζμιτς γενναει ευλογα ερωτηματικα..να μου πεις κ με το Ρεθυμνο την προηγουμενη αγωνιστικη επαιξε μονο ενα 4λεπτο..ισως εχει δρομολογηθει το deal της ανταλλαγης με Εμπακουε κ δεν θελουν να ρισκαρουν καποιον τραυματισμο?δυσκολο μου φαινεται,εκτος κ αν σκασεις κ καποιο σεβαστο ποσο παραλληλα με τον Κουζμιτς..ισως εχουν βρει τον αθλητικο ψηλο κ ο Κουζμιτς παραμεινει ως 7ος ξενος μονο για την ευρωλιγκα?οποτε μπαινει σιγα σιγα ο παικτης στο mode του ενος παιχνιδιου την εβδομαδα?
Διαγραφήπαντως οπως κ να χει εστω κ τα 10 λεπτα του Κουζμιτς θα τα χρειαστεις την Παρασκευη,δεν βγαινει αλλιως εκτος κ αν βαρεσει υπερωριες ο Γκιστ στο "5"..ο Ραντουλιτσα λογικα θα χει θεματακια στην αμυνα με τους Ντανστον-Ταιους κ τα πικ που θα στηνει ο Ερτελ..
για τον Παππα ελπιζω οντως να φταιει η ανετοιμοτητα του παικτη κ οτι δεν εχει βρει ακομα τα πατηματα του..δεν τον παιρνει τον Σαλε να χασει τον παικτη..
υ.γ.1 17 ευστοχα τριποντα χθες η Λοκο για την βαλτικη λιγκα.. run tmc Μπαρτζωκας..προσθεσε κ ακομα ενα "χερα" τον Τζανιγκ,λογικη προσθηκη..
υ.γ.2 ο Σφαιρο προσθετει αθλητικοτητα κ ποδια οσο δε παει..ο πιο αθλητικος Οντομ παιρνει τον χρονο του Αθηναιου..ο Παπαπετρου τον χρονο του "ξυλινου" Αγραβανη στο "4"..ενω ερχεται κ ο Παπανικολαου που θα δωσει καποια λεπτα στο 3-4..ο αθλητικος ψηλος που ψαχνουν(κ ας ριχνει σταχτη στα ματια ο Σφαιρο οτι δεν ψαχνουν παικτη) θα παρει τον χρονο του δεινοσαυρου Μιλουτινοφ στο "5"..
Όλη η Ελλάδα ακόμα και τα στηριχτρακια, ασχολούνται τώρα με την άθλια στελέχωση του ΠΑΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αναγνωρίζουν τα λάθη απαιτωντας ΟΛΟΙ μεθ'επιτασεως προσθήκες.
Την γελοία και ελειπεστατη συνάμα στελέχωση.
Ο ΤΖΙΜΟΠΛΗΚΤΟΣ βέβαια ΕΠΙ καθημερινής βάσης φώναζε κι ας τον εβριζαν-λοιδωρουσαν καποιοι αμπ-άσχετοι ανοημονες καλοί μας φίλοι.
Ακόμα κι οταν πριν τους 16 οταν οι πάντες μίλαγαν για μια προσθήκη στα γκαρντ, παραμυθιασμενοι απο τα παπαγαλάκια, ο ΤΖΙΜΟΠΛΗΚΤΟΣ που δεν καταλαβαίνει Χριστό, ΦΩΝΑΖΕ για δύο προσθήκες ΣΥΝΕΧΩΣ και με τον Μπραμο τρεις.
Που αν τις ειχαν κάνει από τότε, τώρα εκτός απο την φάτσα του Ζελικο που είναι μελιτζανι, θα ηταν και ο σβέρκος του κεραμιδοπορτοκαλοκοκκινος.
Οταν μιλάει για μπάσκετ ο Beer και ειδικά για στελέχωση ομάδας ευρωλιγκα, είναι νόμος οσοι ασχολούνται απλά οπαδικα με το αθλημα να στέκονται προσοχή και ακούνε με την υψίστη προσηλωση.
Ο Jim o great o Conway θα προτείνει παίκτες που βλέπει τους πάντες και είναι γατοπαρδος (Αλεν Ντελον σε σκηνοθεσία Βισκοντι)
και ο Τζιμοπληκτος θα διαλέγει η θα επιλέγει απο αυτούς που βλέπει, γιατί για παραπάνω δεν ειμαι :-)
*
Δύο πηχες πρασινο, ολη μου η ζωή
και μια ξύλινη πόρτα
στην αυλη που κοιτάει στη θαλασσα.
Μονη μου θέα το γαλαζιο και
γεύση μου τ'αλάτι του.
Οπου κοιταξω βότσαλα πλεγμένα μ'αλμυρικια.
Όπου σταθώ ορίζοντας !!
Jim.. οπληκτος
Ενοικιάζεσαι για του Αγ. Βαλεντίνου; :Ρ
ΔιαγραφήΝαι για λίγο :-)
Διαγραφή====================
ΙΣΤΟΡΙΑ
---------
Η ιστορία μας γράφτηκε
με ιδρώτα στα μυρωδάτα σεντόνια, με δειλινά που αρνούνταν να νυχτωσουν και με τις θάλασσες των ματιών σου τρικυμισμενες στο είναι μου.
Φεύγοντας μου άφησες, ενα στοιχειωμένο κρεβάτι, σκοτάδια παντού και... την αλμυρα σου.
Μ'αυτα θα ζω μέχρι να ξαναρθεις.... γεύση μου!
Jim... οπληκτος.
Τζιμοπληκτε, ενω τα λες καλα ως ενα βαθμο, οταν φτανουμε στο δια ταυτα κανεις γαργαρα και δεν απαντας.
ΔιαγραφήΓια πες λοιπον μιας και εισαι λαλιστατος:
1) Ποιον προπονητή προτείνεις για την επόμενη σεζόν; Ο προπονητής είναι το Α και το Ω για μια ομάδα. Όποιους παιχτες και να εχεις στο ροστερ, τζαμπα θα ειναι αν δεν εχεις καλο κοουτς. Βλεπε πχ τη φετινη Μακαμπι οπου μια χαρα παιχτες εμφανισαν τραγικό προσωπο (και ο Εμπακουε μαζι, που τοσο τον θες κι εσυ και αλλοι). Ποιον λοιπον προτεινεις να παρουμε?
2) Αν δεν αλλαξει η διοικηση και δεν ερθει καποιος με λεφτά & όραμα, προκοπή δε θα δούμε. Δεν περιμενω βεβαια να εμφανιστει 2ος Παυλάρας (ένας ήταν, το καλούπι έσπασε από τότε), αλλά ένας αξιοπρεπής πλούσιος με αγάπη για τον ΠΑΟ. Τι λες κι εσυ;
Μητσος
Τι περιλαμβάνεται στο πακέτο; δώρο αρκουδάκι θα έχω; :)
ΔιαγραφήΜήτσο δεν μπαίνω σε προπονητοφαγια ποτέ, χωρίς να ξέρω ξεκάθαρα ποιος ευθύνεται γι'αυτή την άθλια στελέχωση που και με Ζελικο ίσως να ειμασταν χειρότερα.
ΔιαγραφήΕγω είμαι φουλ μπασκετικός φίλε χωρις οπαδικες παρωπίδες.
Τι να σου προτείνω τον Ποποβιτς πχ η τον Μπλατ και τον Ιτουδη, αν ο άλλος θέλει 12αδα με το ζόρι 3-4 πιτσιρικάδες για να κανει βρεφοποιηση, δεν θέλει να είσαι πλήρης σε ξένους, δίνει οπου γουστάρει τα λεφτά του κι οτι μείνει σου φέρνει ξένους απο το πανέρι που αν σου βγούνε (φελντιν) έχει καλώς, αν οχι δοξα ναχει η Ζιελονα!!!
Πρόεδρο και διοίκηση δεν αλλάζεις φίλε.
Είναι οτι καλύτερο υπάρχει γιατί δεν έρχεται κανενας δίχως κέρδος κέρατα.
Ο ΔΓ είναι ιδανικός αν περιβάλλεται απο σοβαρούς μπασκετικους με σύγχρονη άποψη και ψαγμενους και δεν το παίζει ξερόλας.
Αν φύγει ο ΔΓ γράψτο να το θυμάσαι και ο ΤΖΙΜΟΠΛΗΚΤΟΣ είναι μανούλα στις προβλέψεις και στη στελέχωση.
Ο Παναθηναϊκός θα γίνει Ορφέας Κουρκουμελατων :-)
(κωμόπολη Κεφαλλονιάς) χωρίς πλάκα.
Beer
Λατρεμένε -όπληκτε, ακόμη να καταλάβεις για εκείνους που δεν φώναζαν υστερικά όπως εσύ ότι αλλήθωροι δεν ήταν, και έβλεπαν και διαπίστωναν πως η ομάδα χρειαζόταν προσθήκες. Αντί να ακυρώνουν και να μηδενίζουν με το (εξαιρετικά δημοφιλές στις μέρες μας) λαϊκίστικό σου ύφος, όμως, προτιμούσαν να στηρίζουν. Και μην τρελαίνεσαι που παίρνουν παίκτες απ' τον σωρό με τα ονόματα που καθημερινά αραδιάζεις: οι διαθέσιμοι στην αγορά είναι συγκεκριμένοι, δεν διάβασες κανένα βουλωμένο γράμμα. Είναι απλά αυτό που λένε για τα σταματημένα ρολόγια, που δυο φορές τη μέρα δείχνουν τη σωστή ώρα. Και μην τολμήσετε, φυσικά, αν αύριο η ομάδα βελτιωθεί να το οικειοποιηθείτε. Αν η ομάδα αντέξει, θα είναι κατόρθωμα της ομάδας. Και των στηριχτάκηδων που πήγαιναν ΟΑΚΑ για να βοηθήσουν να νικήσει, παρά τα χάλια της.
ΔιαγραφήΥ.Γ. Άστο καλύτερα, σινεμά δεν έμαθε κανείς μόνο με τη wikipedia. "Γατόπαρδος" ήταν στην ταινία ο Μπαρτ Λάνκαστερ, ο Αλέν Ντελόν ήταν δευτεράντζα. Καλύτερα ασχολήσου με τον ομοϊδεάτη σου Τομ Ντελόν...
@ Τζιμοπληκτος:
ΔιαγραφήΦιλε, ο Παναθηναϊκος υπήρχε επί δεκαετίες πριν τον ΔΓ και φυσικά δεν ήταν "Ορφέας Κουρκουμελατων". Είχε μάλιστα καμιά 20ριά πρωταθλήματα πριν καν αναλάβει η οικογένεια Γιαννακόπουλου. Άρα αυτά τα "Αν φυγει θα διαλυθουμε" είναι ανυπόστατα, έχει αποδειχτεί ιστορικά.
Από πού κι ως πού πάντως κάποιος που έχει τσακωθεί με το μισό μπασκετικό σύμπαν θεωρείται "ιδανικός" ;;!!! Δεν υπάρχει άλλος πχ στην οικογένεια Γιαννακόπουλου που να είναι σοβαρότερος του ΔΓ; Δυσκολεύομαι να το πιστεψω.
Όσο για τον προπονητή, σου αρέσει η δουλειά του Τζόρτζεβιτς και του υπόλοιπου τημ?
σορυ
ΔιαγραφήΜητσος
Τον -όπληκτο πρέπει να τον παίρνεις τοις μετρητοίς: αν αποχωρήσουν οι Γιαννακόπουλοι "ο Παναθηναϊκός θα γίνει Ορφέας Κουρκουμελατων"... Είναι, φυσικά, πραγματικότητα πως αν ο ΔΓ αποχωρήσει ο Παναθηναϊκός θα μικρύνει (και ομοίως στο σχήμα Αγγελόπουλοι/Ολυμπιακός). Αλλά πώς θα γίνει Κουρκουμελάτα την ώρα που διακρίνεται π.χ. ο Άρης στο Eurocup, ας το εξηγήσει με ένα απ' τα γνωστά σεντόνια υστεριών.
Διαγραφή@ 3:59
ΔιαγραφήΕγώ πίεσα για προσθήκες, εγώ θα τις οικειοποιηθω λατρεμένο μου noname troll:-)
Εγώ είπα πάρτε Χεινς και κανέναν άλλο, εγώ θα τον οικειοποιηθω.
Εσύ να πηγαίνεις ΟΑΚΑ αγαπημένε μου ανώνυμε και να χειροκροτας τον Αστέρα.
Εσύ να οικειοποιηθεις τα τρια γκαρντ, τους αμέτρητους τραυματισμούς, τους αμπαλους, τους συνταξιούχους και τις Ζιελονες :-)
Μη βάλεις ποτέ όνομα και ξεβρακώσω τα πιστεύω σου.
Φαντάσου τι έχεις γράψει για να φοβάσαι να υπογράψεις.
Το φοβο μου ναχεις :-)
Beer
Προς τον 3:59, για την εξής φράση
Διαγραφή"Και μην τολμήσετε, φυσικά, αν αύριο η ομάδα βελτιωθεί να το οικειοποιηθείτε. Αν η ομάδα αντέξει, θα είναι κατόρθωμα της ομάδας. Και των στηριχτάκηδων που πήγαιναν ΟΑΚΑ για να βοηθήσουν να νικήσει, παρά τα χάλια της."
Να στο αντιστρέψω αυτό για να δεις το μέγεθος της ασυναρτησίας σου;
"Και μην τολμήσετε, φυσικά, αν αύριο η ομάδα δεν καταφέρει να βελτιωθεί να το οικειοποιηθείτε. Αν η ομάδα αποτύχει, θα είναι αποκλειστικά ευθύνη της ομάδας, του προπονητή και της διοίκησης. Και των στηριχτάκηδων που κατακευραύνωναν κάθε κριτική προς την ομάδα, παρά τα προφανή χάλια της."
Θεώρησα πως συνάγεται αυτόματα, αλλά ας το συμπληρώσω για να μην παριστάνεις πως δεν καταλαβαίνεις: αν η ομάδα δεν βελτιωθεί, να το οικειοποιηθείτε (οι μη στηριχτάκηδες) ως δικαίωση. Γκέγκε;
ΔιαγραφήΕχεις μεγαλο θεμα αδερφε Jimoπληκτε. Υποπτευομαι το λογο. Δε βαριεσαι.. Οπως γεννιεται ο καθενας, ολοι ανθρωποι ειμαστε.
Διαγραφή3:59
Διαγραφή1000 like
Vatos76
καλημέρα. Τζιμ όσα γράφεις αυτόν τον καιρό για την προσέγγιση του Σφαιρό και την άμυνα του Ολυμπιακού, μου θυμίζουν ένα άρθρο που είχες γράψει για την [αντίστοιχη αν θυμάμαι καλά] του Κιντ στους Μιλγουόκι. Δλδ μέγεθος, wingspan, μειωμένες passing lanes, κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήμίμης
Αλλο ενα παρασημο στην Καχα του Περασοβιτς η αποκαθηλωση της Βαλενθια χτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιορθωσε με Τζιμ, αλλα η Βαλενθια εχει χασει μεχρι στιγμης μονο απο Καχα, Λιμοζ και ΠΑΟΚ?
Βελιμιρ, μπηκες σε ενα μεγαλο κλαμπ παρεα -αποκλειστικα- με Σουλινιο και Ντουλινιο. Μεγαλη η χαρη σου.
Δημητρης Σ.
Έτσι.. Η Βαλένθια πρέπει να διαχειριστεί πλέον τη πρώτη κρίση της σεζόν.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Ολυμπιακός τα τελευταία χρόνια έχει κατακτήσει τον τίτλο της πιο refuse to lose ομάδας στην Ευρωλίγκα. Έχει γυρίσει πολλά ματς που φαίνονταν χαμένα κι αυτό με τον καιρό έχει ποτίσει το DNA της ομάδας δημιουργώντας τα αντίθετα ένστικτα στους αντιπάλους. Νομίζω, όμως, ότι η ανατροπή με την Χίμκι οφείλεται κυρίως στην αδυναμία των Ρώσων να ανταποκριθούν στο ελάχιστο στις απαιτήσεις της αναμενόμενης αντεπίθεσης μιας ομάδας που επί 25’ είναι στα σχοινιά. Ο Κουρτινάιτις φαινόταν σαν να μην περίμενε την αντίδραση του Ολυμπιακού πιστεύοντας ότι θα πάει περίπατο μέχρι το τέλος. Αν έχει μάθει έτσι στο Eurocup, ας προσγειωθεί τώρα στην πραγματικότητα της Ευρωλίγκας. Το ότι η Χίμκι πλήγωσε τόσο πολύ τον ΟΣΦΠ στο transition στα πρώτα 25’ δεν ήταν φυσιολογικό. Ήταν βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα άλλαζαν τα κόζια. Ε, εκεί προπονητής και παίκτες της Χίμκι φάνηκαν απροετοίμαστοι. Ο τρόπος που η Χίμκι καταρρέει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα δεν ταιριάζει σε μια φιλόδοξη ομάδα με πανάκριβο ρόστερ. Ο Κουριτνάιτις δεν είχε την παραμικρή παρέμβαση ώστε να σταματήσει τον κατήφορο της ομάδας του. Σε άμυνα κι επίθεση έκανε ο καθένας του κεφαλιού του. Την στιγμή που ο Σφαιρόπουλος πάει στην πεπατημένη με την πεντάδα καμικάζι, ο Λιθουανός απλά παρατηρεί την μέγγενη να σφίγγει. Θα περίμενα π.χ. να δω τον Χόνεϊκατ στο 4 ώστε να επιχειρήσει να ελέγξει την ορμή του αντιπάλου. Επίσης, είναι εντυπωσιακό το πώς έχει αχρηστευθεί ο Κόπονεν που φαίνεται να πληρώνει την παρουσία του Σβεντ ενώ είναι εξίσου περίεργο το πώς προσπαθούν (με το στανιό) να βαφτίσουν τεσσάρι τον Τοντόροβιτς. Είναι αλήθεια, πάντως, ότι έχει στοιχίσει στην επιθετική ισορροπία της ομάδας η απουσία του Ντέιβις. Οι Όγκουστιν και Μόνια είναι κομβικοί στην φετινή Χίμκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μένα ο Ολυμπιακός έχει τεράστια τρύπα στο 5. Αν υπολογίζουν τον Πρίντεζη να παίρνει χρόνο εκεί, θα την πατήσουν. Εκτός κι αν έχουν κατά νου να αφήνουν τα ματς στην αρχή και μετά να προσπαθούν να τα γυρίσουν όπως με Χίμκι και Μπάμπεργκ. Ο Σφαιρόπουλος, επίσης, φαίνεται αναποφάσιστος σχετικά με την θέση στο rotation των Όντομ-Αθηναίου. Προχθές, μπήκες πρώτος ο Έλληνας γκαρντ ενώ ο Αμερικανός έμεινε σ’ όλο το α’ ημίχρονο στον πάγκο.
Στα του ΠΑΟ. Ακολουθεί ένα σημαντικό ματς με την Εφές, το τελευταίο με την υπάρχουσα στελέχωση. Η συγκυρία για την ομάδα του Ντούντα είναι περίεργη καθώς δεν ξέρουμε πως θα αντιδράσουν οι Τούρκοι στο συνεχιζόμενο κατήφορό τους. Ο σοφός τα ‘χει κάνει μαντάρα επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά ότι όταν διαχειρίζεται πολλά λεφτά, ακριβά υλικά, πολλές απαιτήσεις για άμεσα αποτελέσματα αποτυγχάνει. Δεν αρκεί η εξέλιξη του Οσμάν για να δικαιολογηθεί η θάλασσα δολαρίων που έχουν στρωθεί στα πόδια του σοφού και του Μίσκο. Δεν αποκλείεται να έχουμε ηρωική έξοδο, συνταξιοδότηση και Αγγέλου ως head coach μέχρι το τέλος της σεζόν. Ο Ζοτς προχθές του πήρε το ματς με ένα rotation 7 παικτών (έλειπαν Σλούκας-Άντιτς, ανέτοιμος ο Χίκμαν, περιορισμένος ο ρόλος του Κάλινιτς) στο οποίο εντάχθηκε απ’ το πουθενά ο Μαχμούτογλου που τα έβαζε από παντού. Η Εφές απλά αδυνατούσε να του κόψει τον ρυθμό.
Στους πράσινους δεν έχω πειστεί ότι έχουν αποφασίσει να πάνε με τον Σάλε μέχρι τέλους. Το σίγουρο είναι ότι την περασμένη βδομάδα όλα τα αποτελέσματα του ομίλου έκατσαν ευνοϊκά και φαίνεται να υπάρχουν πιθανότητες για την πρόκριση. Ευτυχώς, είναι πλέον κοινός τόπος ότι η ομάδα χρειάζεται ενίσχυση. Ακόμη κι αυτοί που θαύμαζαν την επιμονή του Τζόρτζεβιτς να βελτιώσει το υπάρχον ρόστερ αντιλαμβάνονται πια το μάταιο του εγχειρήματος.
77, νομιζω κανεις στον ΠΑΟ δεν ειναι ευχαριστημενος από το προπονητικό team, αλλά δεν είναι εύκολο να απολυθεί μεσούσης της σεζόν. Αν γίνει αυτό, θα είναι η τρίτη σερί σεζόν που θα συμβει κάτι τετοιο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το πρεστίζ της ομάδας. Οπότε μάλλον θα κάνουν την καρδιά τους πέτρα και θα περιμένουν το τέλος της σεζόν.
ΔιαγραφήΝαι, τις αλλεπάλληλες αλλαγές των προπονητών περίμενε το πρεστίζ για να στραπατσαριστεί. Έχει φάει τόσα χαστούκια τα τελευταία χρόνια, που οι απολύσεις των προπονητών μοιάζουν με χάδια.
ΔιαγραφήΣίγουρα δεν περίμενε μόνο απο εκει, αλλά η συμπεριφορά σε παιχτες και προπονητές μαθαίνεται αμέσως στην μπασκετική πιάτσα.
Διαγραφήκαι ο οσφπ εχει προβλημα με αγραβανη και αθηναιου αλλα δεν σχολιαζεται αυτο πουθενα.
Διαγραφήτζιμ ο χαινς επαιξε με κολλοσο σαν ασσος πως τον ειδες??
ΑπάντησηΔιαγραφήαφροξυλανθη πριν λιγο καιρο ειχες αναφερει στο blog το wiziwig2 , μηπως ξερεις κατι παρομοιο γιατι τις τελευταιες μερες δεν υπαρχουν link ace stream
ΑπάντησηΔιαγραφήacestream υπάρχουν στα ματς που κρίνουν οι ίδιοι ότι είναι πιο σημαντικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημείωσε και το παρακάτω που μεταδίδει μέσα από το euroleague tv
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=c2JyY3ZsK2FuY3VkcWdZ&c=en&i=eWl6aXFnc2hxZQ%B9f%B9f&hc_location=ufi
σ ευχαριστω πολυ
ΔιαγραφήΑυτο που περιμένει κόσμος του ΠΑΟ πως η Μακαμπι θα δεχτει ετσι απλα ανταλλαγη του ξυλινου Κουζμιτς με τον καλυτερο της παικτη ,εμενα με ξεπερναει.Λες και οι Ισραηλινοι δεν ξερουν απο εμποριο και θα ψαρωσουν με μια (μαλλον εικονικη) προταση του ΠΑΟ ,και δεν εδιωξαν τον ξυλινο Φαβερανι για να φορτωθουν τον Κουζμιτς χανοντας παραλληλα τον μονο παικτη τους που παιζει καλα και εχει μια πρροπτικη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαλλου ο ΚΟυζμιτς παιζει ελαχιστα πλεον στην α1,αφου ο Τζορτζεβιτς δεινει πλεον αρκετο χρονο στον Παπαγιαννη εκει,και παιζει ενα 15λεπτο στην ευρωλιγκα..
Στον ΠΑΟ εχουν 2 παιχνιδια μπροστα που ειναι death or glory.Εφες και Φενερ εχουν ροστερ για να κερδισουν ευκολα στο ΟΑΚΑ αλλα ο ΠΑΟ μπορει μεσα στην εδρα του να κερδισει οποιονδηποτε (ακομα και φετος) αρκει να προσεξει το παιχνιδι των ημιψηλων αντιπλαων.Αν ο Ιβκοβιτς στησει τον Ταιους με 15 πικ εν ρολ- αλλει ουπ στο ματς, οπως εκανε με τον Ολυμπιακο αλλα και παλιοτερα στον ΠΑΟ ως Μακαμπέος,και δεν βρεθει τροπος να αντιμετωπιστει δεν ξερω πως θα κερδηθει το ματς.Αντιστοιχα η Φενερ με το ταισμα στον Ουντοχ και στο Βεσελι..Με λιγα λογια η μπακορτ του ΠΑΟ θα χει διπλη δουλεια με τις τουρκικες,και το σκορ αλλα κυριως τη δημιουργια απο τα αντιπαλα γκαρντ που μπορουν ευκολα να φερουν καταστασεις ανισοροπιας στην αμυνα του ΠΑΟ
Για τον ΟΣΦΠ η σκεψη που κανω ειναι πως ο Σφαιρο δυσκολα θα χαλασει τη γραμμη των γκαρντ που εχει χτισει με Οντομ στο τοπ16 παρα τα κακα αποτελεσματα,αφου η προσθηκες Λοτζεσκι και Παπανικολαου δινουν μεγαλυτερο firepower..Η προσθηκη ψηλου (που μαλλον δε θα γινει αφου οι καλες περιπτωσεις οπως ο Αιβερσον δυσκολα θα φυγουν απ τις ομαδες τους) θα γινοταν μονο με την αποδεσμευση Μιλουτινοφ (ο οποιος χτυπαει το χαμηλο ακομα ταβανι της αποδοσης του) το οποιο μαλλον δε θελουν στον Πειραια,εκτος αν προεκυπτε καποια καλη περιπτωση δανεισμου..Παντως το σχημα με Πριντ στο 5 θα δουλεψει ειδικα με αντιπαλους σαν τη Ρεαλ και τη ζαλγκιρις ακομα και την ΤΣΣΚΑ (αλλα δυσκολα με Μπαμπεργκ και Μπαρτσα αφου εχουν αλλου ειδους κορμια)
Χωρις αγχος μεσα στην ΤΣΣΚΑ θα παει παντως και με αρκετα καλη ψυχολογια
no_closure
Καλυτερος παιχτης της Μακαμπι ο Εμπακουε???
ΔιαγραφήΝα προτείνουν ανταλλαγή Μιλουντινοφ,είτε με Ουντο, ειτε με Χαινς στους Σερβοφωνους προπονητές των Φενερ και ΤΣΣΚΑ :P
ΔιαγραφήΑν τους δώσουν και κάνα δύο εκατομμύρια buy out ολα παίζονται :P
Ο Εμπακουε αν θέλει ο ΠΑΟ να του καλύψει το τριετές που έχει με τη Μακαμπι (αυτό είναι το μέχρι στιγμής πρόβλημα για όλους)
τοτε δεν θα έχει σημασία καμιά το ολιγοποσο buy out.
Οχι μόνο ο ΠΑΟ αλλά όποιος ενδιαφέρεται σοβαρά.
Και ο παίκτης θέλει το τριετές του και η Μακαμπι θέλει να απαλλαγεί απο αυτό αν φύγει.
Η χρυσή τομή εκεί παιζεται.
Β@γγ3λη$
εδω δωσανε τον γκιστ για πανκο!! που για εμας φαινοταν ενα ακυρο τρειντ.... ποτε μην λες ποτε, ειδικα αν ο παο δωσει και κανα ψιλο μαζι με κουζμιτς
ΔιαγραφήΑν δεν κάτσει ανταλλαγή Κούζμιτς-Εμπάκουε, ας προσπαθήσουμε ανταλλαγή Κούζμιτς-Ντόρσεϊ. Καλύτερες πιθανότητες πιστεύω. Αν και θα προτιμούσα τον Λάσμε, αλλά σιγά να μη δώσουν τον παιχτάρα..
ΔιαγραφήΚαθόλου άκυρο trade. Ο Γκιστ είχε ένα σχετικά υψηλό διετές συμβόλαιο στη Μάλαγα και δεν προσέφερε παρά ελάχιστα. Ο ΠΑΟ δεν της έδωσε την ευκαιρία να πάρει τον Πάνκο, αλλά κυρίως την ευκαρία να απαλλαγεί από την παρουσία (και το συμβόλαιο) του Γκιστ.
ΔιαγραφήΘα ήταν σαν να πήγαινε ο ΠΑΟ και να έλεγε στην Μακάμπι σου δίνω τον Μποχωρίδη για τον Φάρμαρ. Θα δεχόταν; Μα φυσικά και θα δεχόταν, γιατί από εκεί που θα είχε ένα βραχνά της τάξεως του εκατομμυρίου πλέον θα είχε ένα βραχνά της τάξεως των 100 χιλιάδων.
Αν το δεις στην περίπτωση ΜΜπάκουε-Κούζμιτς, υπάρχει το ερώτημα: αν ο ΠΑΟ δίνει Χ ποσό συν τον Κούζμιτς στην Μακάμπι, είναι πιθανότερο να αποσπάσει το ναι από ότι αν προτείνει Χ ποσό χωρίς τον Κούζμιτς;
Χμμ, Β@γγ3λη, ειπες χρησιμα πραγματα.
ΔιαγραφήΑπο πολλους ειχε διαφυγει ή δεν το γνωριζαν οτι ο Τρεβορ εχει τριετες!
Πως να τον παρεις τωρα? Κι αν φυγει ο προπονητης στο τελος της χρονιας και δεν τον γουσταρει ο καινουργιος?
Ένα σας λέω: θα κινηθούμε Jim...Οπληκτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην μου πεις Μπογρη, θα κανω αυτοχειρια!
ΔιαγραφήΔλδ ρε Αφρο τι εννοεις κανε το μας λιανα...δωσε μας ορισμενα Τζιμ...Οπλικτα παραδειγματα!!!
ΔιαγραφήΚλείσαμε Μπόγραρο;;;;
Διαγραφήrx8
Ο μόνος δρόμος που οδηγεί στο παρκέ της επαγγελίας:-)
ΔιαγραφήΥΓ Ο Γαλαξίας δεν δίνει δωρα αρκουδους μωρό (tres banal) :-)
Αν θέλεις κάτι σε πλανήτες, άστρα και διαγαλαξιακό ταξίδι στους επτά ουρανούς κάτι θα γίνει :-)
O Jim... οπληκτος σου.
Jim...όπληκτα για 5αρι, 3αρι ή και τα δύο;
ΔιαγραφήΤι εννοεις Janjuan Johnson Μπογρης και ετσι???
ΔιαγραφήΧμμμ περα απο Jajuan Johnson ποιον αλλον προτεινε ο Jimοπληκτος?
ΔιαγραφήΕλπιζω οχι Παλασιος...
Αυτό είναι και καλό και κακό!
ΔιαγραφήΜιλάς με γρίφους γέροντα...
Διαγραφήέχουν απορριφθεί ήδη οι jajuan johnson και palacios(είναι και τραυματίας αυτός)
Διαγραφήκαλα τασουτο μην πιστευεις και οτι γραφουν οι φυλλαδες.
ΔιαγραφήΜπουνγκο κολο..και χτυπας φ4
ΔιαγραφήΑφρο οταν λες θα κινηθουμε τζιμοπληκτα?ανταλλαγη ζιρμπες με κουζμιτς,μπραμου με παβλοβιτς κ τον μποκου κουλου-κουλό(ποιος ειναι αυτος ρε παιδια?) ξερω γω πως το λενε εξτραδακι για γαρντιτουρα? :p
Διαγραφήυ.γ.1 με wolfjohn εννοειται για προπονητη..
υ.γ.2 καλη η μεταγραφολογια,αλλα προσωπικα καπου εχει αρχιζει κ με κουραζει το ολο θεμα..αντε να τελειωνει το ολο θεμα του ψηλου να δουμε αν κ ποιον θα φερουμε..
Μας μπέρδεψες τελείως κούκλα. Ο jimopliktos/beer/jb/jimbeam/jyri... έχει προτείνει την μισή Ευρώπη και την ...μισή USA. Κάτι πιο συγκεκριμένο?
ΔιαγραφήΤρελαίνομαι! Ανατρέξτε σε παλιά σχόλια Τζιμοπληκτου κ σημειώστε ονόματα!
ΔιαγραφήO Ολυμπιακος αποδεικνυει για ακομα μια φορα οτι ειναι η πιο σκληρη ομαδα στην Ευρωπη οταν μαχεται με την πλατη στον τοιχο. Ακομα και οταν στραβωνει το ματς ξερει πως θα υπαρξει αντιδραση και πως για να νικησει ο αντιπαλος πρεπει να φτυσει αιμα. Οπως ειπε και ο Τρινκιερι στο ημιχρονο ''Θα βρεξει και πρεπει να εχουμε ομπρελα''
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτανιελ Χακετ ξαναβρισκει τον εαυτο του παιζει με παθος και δειχνει τα χαρακτηριστικα του fascilitator που ο ολυμπιακος χρειαζεται απεγνωσμενα. Μακαρι να ακολουθησει το παραδειγμα του Λοτζεσκι και να μεινει χρονια στην ομαδα. Φαινεται πως του ταιριαζει η νοοτροπια. Πολυ πιο συνθετος απο Σλουκα και στις 2 πλευρες του παρκε
Στρομπει, Οντομ πραγματικα ντοπερμαν στην αμυνα. Οι ταπες του Στρομπερι ειναι η πεμπτουσια του refuse to lose. Οντομ μετριος επιθετικα αλλα φερνει στοιχεια που λειπουν απ την ομαδα. Δυστυχως μαλλον ενας απ τους 2 θα χαιρετησει το καλοκαιρι λογω ΠΑΠ. Τζιμ ποιος λες να ειναι?? Ειναι παντως αδικο να φυγει ενας επειδη ''δεν χωραει''. Αν σκεφτει κανεις πως τελειωσαμε τις 2 τελευταιες χρονιες με Κολλινς και Λαφαγιετ.
Ενα μεγαλο διπλο στις 2 επομενες αγωνιστικες και ΜΠΟΡΕΙ να μπουμε σε τροχια πλεονεκτηματος
Ο Μπαρτζωκας δυναμωνει και αλλο την περιφερεια με Τζαννινγ. Συστημα αλα Golden State Warriors και με τη βουλα πλεον.
Κατι πηρε το αυτι μου για ΠΑΟ και Παππα...
The_Joker
Το θεμα της ανταλλαγης ειναι και αυτο μια διαπραγματευση οπως μια κανονικη μεταγραφη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και στην 1η ματια φαινεται παραλογη μια ανταλλαγη Κουζμιτς-Εμπακουε, το μυστικο ειναι στο παρασκηνιο, δηλαδη (οπως και στο ΝΒΑ) παιζει ρολο και η δομη του συμβολαιου.
1) Ειναι γνωστο σε αυτη τη φαση οτι το συμβολαιο του Εμπακουε ειναι μεγαλυτερο. Eκτιμηση μου ειναι οτι ειναι πανω απο 50% μεγαλυτερο.
2)Αν και συνηθιζεται, οι ομαδες να βαζουν option αποδεσμευσης καθε καλοκαιρι, συν το γεγονος οτι ο παικτης εχει σε καποιο μερος του μυαλου του το ΝΒΑ, δεν φαινεται πουθενα κατι τετοιο, καθως το συμβολαιο του φαινεται να ειναι κλειστο 3ετες. Αρα δεν ειναι τοσο απιθανο μια ομαδα να θελει να εγκαταλειψει το συγκεκριμενο "πειραμα" και να μη μεινει εγκλωβισμενη σε μια κατασταση.
3)Παιρνεις ετοιμη λυση χωρις να ψαχτεις.
Αυτα τα ανεφερα για να φανει οτι υπαρχει μια λογικη να αποδεχτει η μακαμπι μια τετοια προταση. Επισης, ομως ξερει οτι εχει και το παμω χερι στη συγκεκριμενη διαπραγματευση.
Η επομενη κινηση του ΠΑΟ και πιστευω τετοια που θα κλεισει το deal ειναι να στειλει πληρωμενο τον Κουζμιτς συν ενα buy-out.
Σε αυτη την περιπτωση πρεπει να δουν στη διοικηση οτι δεν ειναι μαγκια να ξεκινας τη χρονια ελλειπης σκεπτομενος οτι θα προσθεσεις οτι λειπει αργοτερα γιατι στην τελικη το κοστος θα φτασει περιπου οσο θα κοστιζε να υπεγραφαν ενα "καλο" ονομα.
Τελος θελω να θιξω το γεγονος οτι δεν ειναι το μονο θεμα το να προσαρμοστει ο νεος παικτης στην ομαδα αλλα και η ομαδα στο νεο παικτη. Και εξηγω. Η ομαδα ειναι κτισμενη με τετοιο τροπο ωστε να εκμεταλλευτει τα δυνατα σημεια των παικτων της και να κρυψει αδυναμιας. Η παρουσια ενος mobile ψηλου υπαγορευει περισσοτερη pick n roll επιθεση (που λειπει). Ευτυχως που υπαρχουν σπεσιαλιστες γκαρντ και η μεταβαση θα γινει καπως ευκολοτερα. Επισης αλλαγες θα γινουν στην αμυνα (πρωτιστως). Αρα θα πρεπει εκτος απο το να περιμενουμε τον καθε Εμπακουε να μαθει τα συστηματα να μπει στους αυτοματισμους και στο πνευμα της ομαδας, πρεπει να περιμενουμε και την ομαδα να μαθει να παιζει για ενα μερος του αγωνα διαφορετικα στην αμυνα και στην επιθεση.
Καλησπέρα jimara.Είναι ο cory jefferson αυτό που ψάχνει ο παναθηναικος? Θα τον διαλεγες εάν ήταν διαθέσιμος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια τι συμβαινει με τν παππα? Υπαρχει θεμα αποχωρησης?
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνα με αυτα που γραφουν εχει φυγει και ψαχνουμε για αλλον τωρα,μαλιστα ειναι λεει απο το Αμερικα.Δεν κανω πλακα το διαβασα και αυτο,ο καθενας γραφει οτι θελει.
ΔιαγραφήΠου το διαβασες ρε φιλε;
ΔιαγραφήΟ Παππας έχει σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα με την σκυλίτσα του που "ζητάει" , αλλά ο κτηνίατρος δεν τις επιτρέπει να ζευγαρώσει. όπως καταλαβαίνεις κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν μπορεί να παίξει μπάσκετ αξιώσεων.
Διαγραφήjohn
4.03 δεν αξιζει να το σχολιασω αλλο,ανυπογραφο ηταν εξαλλου σε χρηματοοικονομικο σαιτ, της κακιας ωρας.
ΔιαγραφήO σκυλος του Παππα ειναι αρσενικος, Μαριο τον λενε. Σε ψαχνει μαλιστα γιατι εμαθε οτι 'ζητας'.
ΔιαγραφήΧαιρετίζω την παρέα. Μετά από δύο χρόνια αναγνώστης αποφάσισα να εκφραστώ γραπτώς.
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Παναθηναικός είμαι και το ματς με την Τσεντεβίτα συμφωνώ ότι δεν χρήζει ιδιαίτερου σχολιασμού. Ήταν μάλλον σαν να κλέβουμε εκκλησία. Παρ' όλα αυτά η νίκη ήταν καθαρό χρυσάφι γιατί σε αντίθετη περίτωση απλά χαιρετούσαμε. Όπως νομίζω ότι χαιρετάμε αν ηττηθούμε από το σοφό. Ο Αστέρας πολύ δεμένη ομάδα με έδρα-εγγύηση. Γιόβιτς για μένα ιδανικό συμπλήρωμα του backcourt του χρόνου με αποχώρηση Μήτσου.
δλδ: Καλάθης-Γιόβιτς-Χέινς(αν πετύχει)-Παππάς-Φελντέιν και Μποχω δανεικός ή 6ος.
2)Το Χίμκι-ΟΣΦΠ Μ Α Τ Σ Α Ρ Α. Ο Ντάνιελ Χάκετ μάλλον βρήκε τον τέλειο οργανισμό για να ενταχθεί. Ακόμα δεν είδαμε τίποτα. Ο Ολυμπιακός αν βρει τις ισορροπίες του μπορεί ακόμα και πρωτιά στον όμιλο του θανάτου. Η Λαμποράλ στο 2ο γύρο θεωρώ θα κάνει την κοιλιά της και θα ανέβουν οι παραδοσιακές δυνάμεις.
3)Τζίμη μια ερώτηση. Πώς εξηγείς ότι ο ΠΑΟ έχει την καλύτερη άμυνα του top16 μέχρι ώρας; Κρατάω τη δικιά μου εξήγηση για μετά την απάντησή σου.
Μιχάλης δάσκαλος
Facebook Twitter Google+ YouTube Instagram RSS Feed Italiano English
ΑπάντησηΔιαγραφήISRAEL 08/02/2016, 14.23 Comments 0 RUMORS
Maccabi Ashdod signing Jared Homan
The big man on his way to Israel
Israel
Maccabi Ashdod is signing Jared Homan, as reported by Eurobasket.
The big man spent last season in Turkey with Eskisehir averaging 8.9 points and 6.7 rebounds per game.
Τι μας νοιάζει η Maccabi Ashdod ρε φίλε;
Διαγραφήδεν μας νοιαζει ψηλο ψαχνει αρα καποιος ψηλος της φευγει,ψαχνονται γενικως.
ΔιαγραφήΠαίζει ο Τσαρλς Τόμας εκεί παιδιά..
ΔιαγραφήΤροφή για σκέψη:
ΑπάντησηΔιαγραφήa) Έδωσε συμβόλαιο 300χλ στον Κουζμιτς, θέλει να δώσει όπως ακούγεται 150χλ + Κουζμιτς για Εμπάκουε + συμβολ. Εμπάκουε. Οπότε το ποσό για δέυτερο ψηλό ανεβαίνει στα 300+150+200 συμβ. μέχρι τέλος χρόνου.
Σύνολο 650χλ τουλάχιστον.
b) Έδωσε 150χλ bye out για Χείνζ και τουλάχιστον άλλα τόσα μέχρι το τέλος της χρονιάς. Σύνολο: 300 χλ.
Προγραμματισμός του κώλου… λοιπόν. Με 650χλ έπαιρνε παιχτάρα για ψηλό (ο Γιάνγκ κόστισε λιγοτ. ο Λάσμε ερχόταν με λίγα παραπάνω) και με 300χλ. για 4 μήνες που δίνει έπαιρνε καλό γκάρντ (Γιόβιτς ή άλλο λαβράκι) για όλη τη χρονιά.
Μην αναφέρω κιόλας τρελά λεφτά για την προσφορά του Ραντού, όπως και άχρηστα λεφτά για Παβλο.
Λεφτά μπήκαν και μπαίνουν, ΦΤΑΝΟΥΝ?????
Η χρονιά για έμενα δεν ΣΩΖΕΤΑΙ, τουλάχιστον για Φ4. Είναι δύσκολο να γίνουν τόσες αλλαγες εν μέσω αγωνιστικων δύσκολων και η ομάδα να διεκδικήσει στόχους, άσε και που δεν πιστεύω οτι αυτά που ΤΑΧΑ θέλουν δεν ταιριάζουν με τα ΘΕΛΩ του ΣΑΛΕ.
ΑΥΤΑ.
Εγω πιστεύω ότι είναι τόσο απρόβλεπτο το top16 που με 2 καλές προσθήκες η ομάδα μπορεί να ελπίζει. Μπορεί πχ να παίξει με Λαμποράλ ή Κίμκι στα πλει οφ, οι οποίες ναι μεν τα έχουν πάει εξαιρετικά ως τώρα αλλά δε φοβίζουν σαν ονόματα.
Διαγραφή@ 3:42
ΔιαγραφήΟτι λες φίλε είναι σε άμεση συνάρτηση με τούς άλλους που κανείς τους δεν φοβίζει.
Με τρεις-τεσσερις ψαγμενες προσθήκες πριν τους 16 ακόμα και τώρα έσπερνες φόβο στην ευρωλιγκα.
Δεν ξέρω αν έχεις προπονητή κι οχι συμβιβαστη για να τους ενσωματώσει.
Εκεί παω πάσο.
Με Χεινς, Εμπακουε (Τζ. Τζονσον) και Μπραμουδαρα-Θανασοκουμπαρα εκανες το κολπο γκρόσο.
Εγώ θα έφερνα και Μπογρη απο τώρα :-)
Και 4οι να βγούμε αν απο την άλλη πέφταμε ακόμα και με ΤΣ.Σ.ΚΑ θα έκανες τον Ιτουδη.... Μαθητούδι !!
Και θα έβλεπε το f4 με το σχολείο του απο την Τ.V !!
Μη κοιτάς τώρα που έχει ξεχαρβαλωθει η καλή σου ραχοκοκαλιά γιατί τους ειπαν πως θα πάνε καλά χωρίς γκαρντ, με γυμνασιόπαιδα, με τα ΚΑΠΗ
Βελιγραδίου και τον Γκουφη σεντερ.
Αν είχες κάνει καλη συντήρηση εστω πριν τους 16 σε Καλαθη, Φελντιν, ΜΗΤΣΟ, ΓΚΙΣΤ και προστατευες Ραντου και Φωτση, θα τα κτυπαγες ολα σκορπωντας φάπες παντου.
Jim... οπληκτος
οτι να ναι
Διαγραφήδηλαδη αν επαιρνες εμπακου απ την αρχη της χρονιας δεν ηθελες αυτα τα 600χιλ; τωρα κρινεται η χρονια αν κερδισεις την εφες τοτε ειναι οι πιθανοτητες 50-50 να παρεις πλεονεκτημα εδρας
100χιλ δολλαρια δηλαδη γυρω στα 85χιλ ευρω για τον χεινς ηταν το μπαι αουτ που αν τον επαιρνες απ την αρχη της χρονιας δεν θα του εδινες 150χιλ συμβολαιο αλλα γυρω στις 400χιλ που επαιρνε απ την σασσαρι...
Ο ΠΑΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΑΙΧΤΗ ΤΩΡΑ.ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΤΟΠ 16.ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥΣ.Κ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΨΑΧΝΟΥΝ 5αρια ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ.ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΦΑΙΝΑΛ ΦΟΡ. ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΕΜΠΑΚΟΥΕ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ. ΕΙΝΑΙ Κ ΘΕΜΑ ΠΡΕΣΤΙΖ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΑΜΠΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΑΝ Β. ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΠΡΑΜΟ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΒΕΝΕΤΣΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΔΩΣΕΙ.4 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ,ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΣ ΞΕΝΕΡΩΜΕΝΟ ΠΑΙΧΤΗ ΠΟΤΕ,ΚΑΝΟΝΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ ΟΛΟΙ ΟΑΚΑ ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
Υ.Γ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΔΗΜ.ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ.ΚΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Κ ΚΑΛΟ.
Αν τελικα καταληξουν στον Ντορσει παντως, προτεινω να μη διωξουν τον Κουζμιτς. Κατι μου λεει οτι θα χρειαστει σχετικα συντομα.
ΑπάντησηΔιαγραφήJim, πιστεύεις ότι η Τσεντεβίτα μπορεί να επαναλάβει το διπλό στο Βελιγράδι αυτή την εβδομάδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήo παναθηναΪκός όπως έχω ξαναπεί θα βγει 2ο στο τοπ16 κι επειδή ρεάλ και μπαρτσελόνα μάλλον θα περάσει μόνο ο 1 από τους 2 ως 4ος και ο άλλος δεν θα περάσει καν τους αποφεύγουμε. οπότε στους 16 θα παίξουμε είτε με κίμκι,είτε με λαμποράλ κούτσα
ΑπάντησηΔιαγραφήτσσκα-βαψομαλλιάς
λαμποράλ-λοκομοτίβ κουμπάν
παναθηναϊκός-κίμκι
φενέρ-μπαρτσελόνα
είναι τα ζευγάρια στους 8
Ο Παναθηναικος εχει πολυ δυσκολο εργο και γολγοθα μπροστα του με Εφες,Φενερ μεσα και Μαλαγα,Ερυθρο εξω.
ΔιαγραφήΔεν πειθει ουτε και τον ποιο αισιοδοξο και δε νομιζω οτι μπορει να τερματισει σε καμια περιπτωση δευτερος.
Ακομα και στις ισοβαθμιες θα εχει θεμα με τις διαφορες!
Παντως πιστευω οτι ευκολα η δυσκολα θα προκριθει.
Γιατί το σταματάς στους 8;
ΔιαγραφήΠερνάμε αέρα την Χίμκι και παίζουμε ημιτελικό με τον πρώην Νο 2 (Ιτούδης) που ήταν και μέγας προβοκάτορας το καλοκαίρι του ’12. Παίρνουμε το σκαλπ της μισητής αρκούδας, δίνουμε ένα καλό μάθημα στον δολιοφθορέα Ιτούδη (που απολύεται πριν τον μικρό τελικό) και πάμε τελικό με τον πρώην Νο 1 (Ζοτς) σε μάχη Κράμερ εναντίον Κράμερ. Τα δεινοσαυράκια μας καταπίνουν αμάσητους τους Βέσελι και Ούντοχ, ο Πάβλοβιτς δίνει ένα καλό σεμινάριο στον Ντατόμε πως βασιλεύει ένα τριάρι στην base line, σηκώνουμε την κούπα, ο Σάλε δικαιώνεται κι ο Ζοτς καταλαβαίνει ότι μόνο με την επιστροφή στο σπίτι του (ΟΑΚΑ) θα ολοκληρώσει αξιοπρεπώς την μεγάλη του καριέρα. Ζητάει γονυπετής απ’ το αφεντικό να γυρίσει απειλώντας να βγει πρόωρα στην σύνταξη. Αλλά πλέον ο εφτάστερος έχει στον πάγκο του τον νέο Ζοτς και δεν χρειάζεται τον παλιό.
Καλό;
Και το καλύτερο :
MVP του F4 ο Πάβλοβιτς στον οποίο γίνεται πρόταση ανανέωσης για 2 ακόμη χρόνια με διπλασιασμό των αποδοχών του.
@5.43μμ
Διαγραφή4 νικες θες σε αυτα τα ματς και την καλυψη της διαφορας με την κουμπαν(χασαμε με 9). Δεν ειπα οτι ειναι ευκολο,αλλα δεν ειναι και τοσο απιθανο να κανεις 3 εντος εδρας νικες(εστω και με αντιπαλο 1 ομαδα επιπεδου φ4,μια καλη αθλητικη ομαδα σαν την κουμπαν που στηριζεται υπερβολικα στο τριποντο ομως και ενα καφενειο που εχει χασει κι απ την τσεντεβιτα). Ο ζοτς θα εχει και 7-0 οταν θα ερθει,μην το ξεχναμε αυτο.
Απο εκει και περα μοναδικος ανταγωνιστης ειναι η λοκομοτιβ για τη 2η θεση. Πιστευω θα ισοβαθμισουμε στο τελος στις 9 νικες,οποτε θελουμε τη διαφορα
77αρη δε το περιεγραψες λεπτομερως το ονειρο..mvp μπορει να ταν ο Παβλοβιτς..αλλα ο ηρωας του τελικου ηταν ξεκαραθαρα ο Κουζμιτς ο οποιος 10 δευτερα πριν την ληξη του τελικου κ με το σκορ 82-80 υπερ της Φενερ εριξε ενα μεγαλοπρεπεστατο stop στον Ουντοχ,διεσχισε ολο το γηπεδο κ μετα απο baseball-alley-oop πασα του Καλαθη καρφωσε στα μουτρα του Βεσελι σε νεκρο χρονο ,ισοφαριζοντας το σκορ 82-82 και κερδιζοντας κ μια συμπληρωματικη βουλη απο φαουλ..
Διαγραφήπριν την εκτελεση της βολης ο Κουζμιτς γυρισε προς το μερος του Διαμαντιδη λεγοντας του "Μητσο μου μυριζει τιρινινι"..ο Μητσος συγκινησιακα φορτισμενος λογω του τελικου κ του γενονοτος οτι ηταν το τελευταιο του παιχνιδι σε επιπεδο ευρωλιγκας δεν εδωσε ιδιαιτερη σημασια..τοτε ο Κουζμιτς γυρισε στον Γκιστ λεγοντας του" Yo my man James smells tirinini"..απορημενος ο Γκιστ δεν εδωσε σημασια..τελικα η βολη του Κουμζιτς μετα απο τετραπλη αναπειδηση στη στεφανη κατεληξε στο καλαθι της Φενερ κ ο Παναθηναικος κερδισε τον τελικο με 82-83 κ απ'τα μεγαφωνα της O2 arena του Βερολινου ακουστηκε το "final countdown"..
tasuto μ'αρεσει που ειρωνευεσαι μετα τον τζιμοπληκτο για την κ καλα ελλειψη σοβαροτητας των γραπτων του..εσυ εδω μας εδωσες την τελικη καταταξη του top-16 κ τα ζευγαρια στην προημιτελικη φαση 8 αγωνιστικες πριν το τελος..κ αντε αν για τον Παναθηναικο καταννοω την τυφλη υπερμετρη αισιοδοξια σου..το οτι εδωσες απο τωρα την τελικη καταταξη του αλλου ομιλου οπου ο ομιλος ειναι κουλουβαχατα κ αλλαζουν απο αγωνιστικη σε αγωνιστικη με ξεπερνα..εκτος κ να περιμενες πριν την εναρξη του top-16 οτι η Μπαμπεργκ θα κερδισει τον γαυρο εκτος κ την Μπαρτσα εντος,η Ζαλγκιρις τον γαυρο κ η Ταου την Μπαρτσα κ την Ρεαλ εκτος..αν
Μια προβλεψη εκανα απλα. Τον jimoplikto τον ειρωνευομαι πρωτον γτ μας εχει κανει τσουρεκια τερκενλη γραφοντας 20 ιδια μηνυματα με 20 διαφορετικα ψευδωνυμα και χανονται δεκαδες μηνυματων αλλων σχολιαστων
ΔιαγραφήΚαι δευτερον γιατι καθε αγωνιστικη οποιος παιχτης κανει καλο παιχνιδι μας πρηζει οτι αυτος κανει για τον παναθηναϊκο. Παλι καλα που τωρα τελευταια ο μιλλερ δεν παιζει καλα,γτ ηταν το πουλεν του.οκ 1-2 ειναι αστειο,αλλα απο καποιο σημειο και μετα καταντα κουραστικο.
Στο θεμα των προβλεψεων πανε δες τι ειχα προβλεψει απο στο ευρωμπασκετ απο τους ομιλους μεχρι και τους 8. Πετυχα ολες τις ομαδες των 8(ακομα και τη λετονια) και την ακριβη τους θεση μαλιστα στους ομιλους,εκτος ελλαδας και κροατιας που πιστευα οτι θα βγουμε 2οι και αυτοι 1οι. Δεν εχω χρονο τωρα να ψαξω το ποστ,αλλα αν κοιταξεις τις αναρτησεις αρχες σεπτεμβρη καπου εκει θα βρεις το μηνυμα μου
http://www.ebasket.gr/2016/02/o-ntorsei-kani-perissotero-kako
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΗ,ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ
ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΕΜΠΑΚΟΥΕ-ΚΟΥΖΜΙΤΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΑΥΡΙΟ.
Αλλά μήπως τελικά δεν θα πάρεις mobile 5ρι και η όλη κουβέντα γίνεται για επικοινωνιακούς λόγους;
Για επικοινωνιακους τροπους εννοεις οτι βρισκουν τροπους στην διοικηση για να δυσφημησουν την ομαδα και να τρωνε κραξιμο; Ναι, αν αυτος ειναι ο σκοπος τους τοτε εχεις δικιο.
Διαγραφήλογους*
ΔιαγραφήΓια τον ίδιο Ντόρσευ μιλάμε που δεν έχει στεριώσει σε ομάδα πάνω από 6μηνο; ΕΛΕΟΣ με τις υπερβολές.
ΔιαγραφήΕιναι παντως χαρακτηριστικο το γεγονος οτι ο Λασμε σαρωνει χωρις σχεδον να σηκωνεται απο το εδαφος. Εκανε μια χαψια τους πιο αθλητικους Ντανστον και Ταιους. Αυτα για οσους μα ζαλιζουν με τα αθλητικα προσοντα. Σημασια εχει η ποιοτητα και ο χαρακτηρας νικητη. Τα αλλα ακολουθουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑα μωρη αρρώστια ΠΑΟΚΑΡΑ το χει η μοίρα σου. Ειτε ποδόσφαιρο είτε μπάσκετ με ΟΣΦΠ μας σφαζουν. Α ρε Σουλινιο με σφεντονες παλευεις τα άρματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε σφαζουν σημερα ρε μεγαλε? Μας δουλευεις?
ΔιαγραφήΑλλα τι ρωταω, ΠΑΟΚτσης, ποιος ξεχασε το μπασκετ για να το μαθεις εσυ?
Δημητρης Σ.
Eσυ Δημητρη Σ. μιλας ως γνωστης;
ΔιαγραφήΝαι ρε μεγάλε. Δες τα φαουλ με τι ευκολία μας σφυρίζονται ενω με εσας βαφτίζονται "σκληρή άμυνα". Αυτό που στην Ελλάδα επιτρέπεται να ομιλούν για μπάσκετ μόνο οσοι υποστηρίζουν ομαδες που νικανε με ξεπερνάει. Τουλάχιστον έδειξες το επίπεδό σου!
ΔιαγραφήΕχεις πανω 50 βολες απο ολες τις ομαδες στην Α1, στα μεταξυ σας παιχνιδια με τον βαζελο εχεις πανω απο 20,εχετε τα λιγοτερα φαουλ απο ολες τις ομαδες και εχετε τα περισσοτερα κερδισμενα,ενω ριχνετε ξυλο και μετα μιλας για μπασκετ;;;.
ΔιαγραφήΈνταξει παιδιά μην το κάνετε θέμα. Με τον ΠΑΟΚ παίζαμε. Φυσικά μπορεί ακόμα και στα 34 να βάζει 8 πόντους σε 40 sec.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ έχει βάλει 5 τρίποντα σε β ημίχρονο τελικού Ευρώπης.
Είναι ο Βασίλης Σπανούλης. Ο μεγαλύτερος όλων.
Υγ
Ο Ντουβνιακ παραλίγο να κάνει λευ απ για τρεις πόντους.
Μη μιλάς καθόλου 8:41.
ΔιαγραφήΚαλά που σας τον δώσαμε το 2010 να ψηθούν οι Αγελοπουλοι να μείνουν για να έχουμε αντίπαλο.
Ο μεγαλύτερος ολων ανδρωθηκε στην μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ομάδα ολων, πισω από το ΘΕΟ ολων Δημήτρη Διαμαντιδη.
καλα υπαρχει και πιο αστεια φαση απ αυτη του ντουβνιακ λιγο νωριτερα που ηταν μπροστα 4 ποντους ο παοκ φαουλ στον μαρκοβιτς στην προσπαθεια να καρφωσει δεν σφυριζεται τιποτα και μετα στην επιστροφη παικτης του παοκ κανει διπλο φαουλ για να διακοψει τον αιφνιδιασμο ο διαιτητης δεν σφυριζει τιποτα και βαζει τριποντο ο λοτζεσκι(πενταποντο δηλαδη)
Διαγραφή12 ποντο θα ελεγα
ΔιαγραφήΜια ακομα ανγχωτικη νικη για τον ολυμπιακο που χρειαστηκε και παλι τον σπανουλη...δυο φημες που ισως αποδειχθουν αληθινες...ο ολυμπιακος φαινεται να κοιταει τον μακλιν για το καλοκαιρι και ο παναθηναικος φαινεται οτι κοιταει τον αντετοκουμπο για την ενισχυση του σαν αντιφωτση??
ΑπάντησηΔιαγραφή“Χάσαμε φέτος 5 εκατ. δολάρια. Κάναμε τεράστια λάθη” ήταν τα πρώτα λόγια του και έπειτα εστίασε στις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις. “Μετά την υπογραφή του Ρότσεστι και την ολοκλήρωση του ρόστερ, ο Τζόρνταν Φάρμαρ μας ζήτησε να ενταχθεί στην ομάδα. Οι προπονητές δεν τον ήθελαν. Είπαν ότι δεν θα μπορούσε να παίξει με τον Ρότσεστι, αλλά η διοίκηση τους πίεσε πιστεύοντας ότι θα είναι ελκυστικό κάτι τέτοιο. Η διοίκηση παραδέχθηκε ωστόσο, αργότερα ότι ήταν λάθος αυτό που έγινε”.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα από τα ονόματα που συζητήθηκαν έντονα για την ανάκαμψη της “ομάδας του λαού” ήταν του Σοφοκλή Σχορτσανίτη τον Δεκέμβριο. Οπως είπε ένα από τα αφεντικά της ομάδας, “έκανα πρόταση στον Σόφο να επιστρέψει, αλλά ο Τάμπακ μου είπε: “Μπορείς να τον φέρεις πίσω και να προσλάβεις άλλο προπονητή”. Ετσι, υποχώρησα. Μερικές εβδομάδες αργότερα όμως, ο Τάμπακ μου είπε “έκανα λάθος. Αν θέλεις να τον φέρεις, κάνε το. Είναι ο καλύτερος σέντερ που υπάρχει στην αγορά”. Αποφάσισα όμως, να μην τον φέρω”.
Ωστόσο, η Μακάμπι έχει ένδοξη ιστορία και παράγοντες αποφασισμένους να τη δουν ξανά ψηλά. Και έτσι όπως προανήγγειλε ο Φέντερμαν: “Την επόμενη σεζόν θα έχουμε 12 παίκτες Ευρωλίγκας που θα μπορούν να ανταγωνιστούν τη ΤΣΣΚΑ, τη Ρεάλ και τη Μπαρτσελόνα. Δεν πρόκειται να έχουμε όμως, τόσο μεγάλο μπάτζετ όπως αυτοί. Θα κυμανθούμε περίπου στο μέση σε σχέση με τα μπάτζετ της Ευρωλίγκας”.
Τέλος, για τον Ζόραν Ερτσεγκ εξήγησε πως “το καλοκαίρι ήθελε 1,5 εκατ. ευρώ.
Και τώρα δεχόταν μόνο με το 20% αυτού για να αγωνίζεται μόνο στο Eurocup και όχι στην ισραηλινή λίγκα”.http://www.eurohoops.net/el/featured-el/185194/tampak-i-ego-i-o-sofo
Ο Αθανασιος ο Αντεντ (Τζιαννις Μπραδερ) δεν συνεχιζει στους Νικς αφου εληξε σμρ το 10ημερο συμβολαιο του. Ρε Τζιμμμμ ποιοι λες να τον ζαχαρωνουν??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκινάω με ΟΣΦΠ.
Τζιμ συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σου για την απόδοση μετά το 25' αλλά υπάρχει μια σειρά παραμέτρων η οποία δεν έχει αναφερθεί.
Η second unit των Πειραιωτών ναι μεν είναι εξαιρετική στην άμυνα, αλλά έχει σοβαρά θέματα στην επίθεση και ειδικά στο σετ παιχνίδι. Πόντους μπορούν να βρουν είτε στη μετάβαση(κυρίως), είτε με κάποια μακρινά σουτ(όλοι τους σουτέρ ημέρας). Γι αυτό το λόγο προχτές κάποια στιγμή μπήκε ο Πριντ που ήταν καταπληκτικός για να τραβήξει στο σκορ.
Όπως είπες επειδή το μπάσκετ είναι συνέχεια όσο καλή άμυνα και να παίζεις αν δεν "γράφεις" μπροστά δεν έχεις μέλλον. Επίσης στην απόδοση του ΟΣΦΠ συνετέλεσε και η παράδοση άνευ όρων της Χιμκι κάτι που δεν έκανε η Μπάμπεργκ.
Πιστεύω ότι ο Σφαιρό πρέπει να πάει σε μια ισορροπία άμυνας-δημιουργίας στις 5άδες, πχ ο Σπαν να μην είναι στην ίδια πεντάδα με το Λοτζέσκι, ώστε να είναι σταθερή η απόδοση της ομάδας σε όλο το ματς.
Για τον ΠΑΟ:
Ομάδα η οποία δεν μπορεί να υποσκελίσει αθλητικά αυτόν τον ΠΑΟ δεν μπορεί να τον κερδίσει 9 στις 10 φορές. Αυτά για τον αγώνα.
Στα της ομάδας, ο νέος παίκτης μπήκε και ο Σάλε έδειξε με το "καλημέρα" για ποιο λόγο τον πήρε. Ενθαρρυντικό αυτό.
Για τις μεταγραφές όπως έχω πει θα πάει για καλό παίκτη αθλητικό στο 4-5 εφόσον έχει την καβάντζα Γκιστ. 3άρι δύσκολα θα πάρει εκτός αν βρεθεί κάποια καλή περίπτωση γιατί στα δύσκολα θα πάει με 3 γκαρντ με δεδομένο ότι ο ΔΔ πλέον στο 1-2 θα παίζει και ο Χεινς οπότε δεν θα χρειάζεται να επιβαρύνεται με πολύ χρόνο(αρχικά ο ΔΔ θα παίζει μαζί του μέχρι να ρολάρει και να μπορεί να παίξει άσσος μόνος του).
Τέλος μη ασχολείστε με το Ραντούλιτσα. Όποιος βάζει γκολ πληρώνεται. Δείτε τον Ερντέν.
Officer
http://www.onsports.gr/basket/A1-Andrwn/item/519235-BOMBA-Terastia-prospatheia-toy-Panathinaikoy-gia-ton-Eliot-Oyiliams
ΑπάντησηΔιαγραφήthandar
http://www.sdna.gr/mpasket/basket-league/article/166187/pairnei-eliot-oyiliams-o-panathinaikos
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sdna.gr/mpasket/basket-league/article/166187/pairnei-eliot-oyiliams-o-panathinaikos
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.leoforos.gr/basketball/story/93119/vomva-me-eliot-goyiliams τι θεση παιζει το λεοφορος τον αποκαλει φόργουορντ αλλου γκαρντ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα site γραφουν για αποκτηση του Ελιοτ Ουιλιαμς απο τον ΠΑΟ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήJim αν θυμασε σε ειχα ξαναρωτησει γι αυτον.
Δεν ξερω τι παιζει με το θεμα προσωπικα μου αρεσει αρκετα σαν παικτης εχει πολυ καλα επιθετικα στοιχεια. Περιεργη ομως προσθηκη γιατι πλεον υπαρχει κορεσμος στα γκαρντ εκτος αν κατεβει ο ΔΔ στο 3!!
ως 3αρι τον παρουσιαζαν τα σαιτ του ΔΓ.
ΔιαγραφήΔεν ειναι ''καθαρο'' 3αρι!! Οι θεση του ειναι κυριως στο 1-2 πιστευω ομως οτι μπορει να σταθει στο 3 σε συγκεκριμενα σχηματα!!
ΔιαγραφήΘα τα αναλυσει και ο Jim αυτα που τα ξερει πολυ καλυτερα φυσικα!!!
Παιχτουρα Έλιοτ Γουίλιαμς διάβαζε τι γίνεται πάμε για small σχήματα διαρκώς και ο Νίκολας δεν για φέτος ή μήπως κάτι χειρότερο το οποίο δεν θέλω να σκεφτομαι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣέντρικ σεμπαλλος
Elliot Williams; Τι Elliot Williams ρε παιδιά; Έχω χάσει κάτι;
ΑπάντησηΔιαγραφή3αρι ειναι, μαλλον φευγει ο αγαπημενος σου παιχτης, σου τον φαγανε κριμα που τον εβλεπες mvp, σου τον εφαγαν καλε μου....!!!!!
ΔιαγραφήΛογικά παίρνει το ρόλο του Pavlovic; Και πας για 4άρι αντι για 5άρι;
Διαγραφή3 δεν ειναι, τώρα τι θα τον βάλουν να κάνει θα δείξει. Μας έστειλε αδιάβαστους ο ΔΓ πάντως. Θα την καταλάβαινα την κίνηση αν είχε πάρει point αντί για τον Haynes.
ΔιαγραφήΠιστευω οτι μπορει να σταθει στο 3 οπως ο Λοτζεσκι. Βεβαια καταλαβαινω τον προβληματισμο σου, ο Παβλοβιτς τελικα αποδειχτηκε πιο πολυ 3-4αρι παρα 2-3αρι οπως περιμεναμε. Παιρνει ριμπαουντ, δινει ξυλο ακομη και στα 5αρια, ειναι δυνατος. Πηγαινουμε σε περιεργο στιλ παιχνιδιου. Εκτος και αν οντως βρουμε ενα 4-5αρι.
Διαγραφήhttp://www.sdna.gr/mpasket/basket-league/article/166187/pairnei-eliot-oyiliams-o-panathinaikos
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν πήρε κ άλλο αμερικανό γκαρντ κ δεν κρατάει τον Παππα (εκτός αν δεν είναι fully recovered yet) η τον κάνει demotivate τότε ο Σαλε είναι για Σάκε . Με διαφορά η χειρότερη διαχείριση υλικού ever!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΚΚ
2-3 παιζει ο ουιλιαμς...οπότε δεν τρεχει κατι με παππα!εκει θα χρησιμοποιηθει πιο πολύ..μάλλον ο παβλοβιτς φευγει..Να λες καλά που αρχίζει ο σαλε να δεχεται να φυγουν οι ιτς κ ερχονται αμερικάνοι..
ΔιαγραφήΈλιοτ Γουίλιαμς κύριοι οποιος ξερει καλά τον παιχτη ας μας διαφωτίσει!
ΑπάντησηΔιαγραφήτον έχει παρακολουθήσει κανείς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον ειχα παρακολουθησει εγω σε μερικα παιχνιδια στην D-League.
ΔιαγραφήΜαλιστα επειδη μου ειχε κανει καλη εντυπωση ο τροπος παιχνιδιου του ειχα ρωτησει τον Jim για την περιπτωση του!!
Πολυ καλος παικτης, αριστος σκορερ (οχι ομως καταστροφεας καθως ειναι αποφοιτος Duke και Μαικ Σιζεφτσκι, το επισημαινω για ευνοητους λογους) καλος δημιουργος. Στα παιχνιδια που ειχα δει επαιζε κυριως στο 2. Πιστευω πως μπορει να σταθει και στο 3 αναλογα το match up ή σε σχηματα με 3 γκαρτ ή μπορει ακομα να κατεβει ο ΔΔ στο 3 και να παρει χρονο στο 2!!
Προσωπικα ειμαι πολυ ενθουσιασμενος γιατι μου αρεσε σαν παικτης ελπιζω να κλεισει θετικα η περιπτωση του!!!
αμυνα παιζει η κανει στην ακρη να περασουν οι αντιπαλοι;;;
ΔιαγραφήΟ τζιμ ειχε αναφερθει στον πσικτη παλιοτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφή► Ο tasuto ο βαψομαλιάς έγραψε.....
ΑπάντησηΔιαγραφή"Μια προβλεψη εκανα απλα. Τον jimoplikto τον ειρωνευομαι πρωτον γτ μας εχει κανει τσουρεκια τερκενλη γραφοντας 20 ιδια μηνυματα με 20 διαφορετικα ψευδωνυμα και χανονται δεκαδες μηνυματων αλλων σχολιαστων"
Γιατί χάνονται δεκάδες μηνύματα άλλων σχολιαστών ρε tasuto
όταν ποστάρει ο εφιάλτης σου ο TZIMΟΠΛΗΚΤΟΣ???
Πάκ μάν παίζουμε και τα τρώω ρε αλάνι ;;;
Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα.
Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα.
Μπά σε καλό σου βρε μπαγάσα, θα με πνίξεις γιατί
σε διαβαζα την ώρα που κτύπαγα νούντλς.
Δεν σε είχα πάρει χαμπαρι το ομολογώ και σε έπαιρνα
στα σοβαρά :-)
Μη σταματήσεις να γραφεις ποτέ αντικαταθλιπτική όαση.
Τ'ακούς ;
Δώσε πόνο στους βαψομαλιάδες και στα ακαζού !
Beer-jim Beam-Jimopliktos-JB-Beertoso.
http://www.sdna.gr/mpasket/basket-league/article/166194/panathinaikos-kovetai-o-pavlovits-ston-pago-o-koyzmits
ΑπάντησηΔιαγραφήEurohoops.net ζήτησε την άποψη δυο “ειδικών” για τον Ουίλιαμς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κρις Ράιχερτ αρθρογραφεί για την D-League στο αμερικάνικο UpsideMotor και στο HoopsHabit και θεωρείται… σπεσιαλίστας της λίγκας.
“Ο Ουίλιαμς είναι ένας πολύ επιθετικός γκαρντ που χρησιμοποιεί το ευέλικτο κορμί του και την ταχύτητα για να κάνει το παιχνίδι του και δεν φοβάται τις επαφές και στις δυο πλευρές του παρκέ. Μπορεί να πιέζει ακατάπαυστα την αντίπαλη άμυνα με τις διεισδύσεις του και την κάνει να… ματώσει. Δουλεύει πάρα πολύ καλά στο pick ‘n roll, περισσότερο σαν σκόρερ παρά σαν πασέρ, μιας και έχει τη δυνατότητα είτε να κόψει πολύ γρήγορα μέσα στη ρακέτα, ή να εκτελέσει από μέση απόσταση. Σουτάρει 49% σε περίπου 20 σουτ ανά παιχνίδι, κάτι που τον καθιστά ιδιαίτερα αποτελεσματικό. Επίσης κερδίζει φάουλ με χαρακτηριστική ευκολία. Ενώ είναι ικανός στο μακρινό σουτ, δεν θα τον χαρακτήριζα κλασσικό σουτέρ.
Η απόδοση του εξαρτάται αρκετά από τον ρόλο που θα έχει στην ομάδα. Λόγω της αμιγώς επιθετικής φύσης του, λειτουργεί πολύ καλύτερα με τη μπάλα στα χέρια του. Μπορεί να κινηθεί γρήγορα χωρίς τη μπάλα, αλλά του αρέσει η πρωτοβουλία. Οι ρυθμοί στην Ευρώπη δεν είναι τόσο γρήγοροι όσο αυτοί στην D-League και η άμυνα είναι ανώτερη, όμως άμα πάρει ελευθερία στην επίθεση από τον προπονητή του θα μπορεί να διαβάσει τις αντίπαλες άμυνες για να ξέρει που να χτυπήσει”
Για τον Σαμ Μέιερκοφ, επαγγελματία σκάουτερ της D-League και γνώστη της Ευρωλίγκας (εκ των ιδρυτών του EuroleagueAdventures), τα πάντα εξαρτώνται από τον ρόλο που θα έχει στον Παναθηναϊκό.
“Μιλάμε για έναν πολυδιάστατο επιθετικό παίκτη. Θα σκοράρει με κάθε πιθανό τρόπο άμα βρει ελάχιστο χώρο. Παρά τους τραυματισμούς του παραμένει αρκετά αθλητικός. Χωρίς τη μπάλα προτιμάει να κινείται αρκετά, παρά να περιμένει από στατική θέση για το σουτ. Είναι “οκ σουτέρ”, αλλά όχι εξαιρετικός. Πάντως μιλάμε για πλέι μέικερ, ξεκάθαρα. Θα τα πάει καλά στην Ευρωλίγκα, αρκεί να ξέρει ξεκάθαρα ποιος είναι ο ρόλος του στο παρκέ. Στην D League έκανε τα πάντα για τις ομάδες του, αλλά για να αποδώσει τα μέγιστα στην Ευρώπη, θέλει συγκεκριμένες αρμοδιότητες και κυρίως να γνωρίζει τι πρέπει να κάνει στο παρκέ. Πάντως… θα έλεγα πως είναι καλύτερος από τον Μαρσόν Μπρουκς που έπαιζε πέρυσι στη Μιλάνο”.
Νομίζω απ'όλα αυτά η φράση κλειδί είναι :
Διαγραφή"θέλει συγκεκριμένες αρμοδιότητες και κυρίως να γνωρίζει τι πρέπει να κάνει στο παρκέ."
Για να δούμε.
τι εγινε ρε παιδια;
ΑπάντησηΔιαγραφήσε 3 μερες επεσε στο μηδεν ο τρανσχιουμανισμος , δηλαδη οι υπερανθρωποι, οι ανθρωποι ρομποτ;
γιατι επεσε τοσο ξαφνικα το επιπεδο;
μηπως επεσε και σε κατι αλλο το επιπεδο πριν ξανανεβει εν οψει του ματς στη μοσχα;
κι αυτα τα παλιοπαιδα του παοκ να ξεφτιλισουν τον τρανσχιουμανισμο χωρις τους 2 καλυτερους τους παικτες χωρις 25 απο τους 75 ποντους του δηλαδη;
μην τυχον και περασει το μηνυμα.
να αλλαξεις το ονομα του μπλογκ σε τζιμοπληκτος εναντιον αντιτζημοπληκτων και οι καθημερινες αντεγκλησεις τους και οι ανταλλαγες μηνυματων ,ολοι οι αλλοι να πατε να αγαπηθειτε.
Καλά ρε, υπάρχει έστω και ένας που να πιστεύει ότι θα παραγκωνίσει τον Παυλοβιτς; Αν είναι δυνατόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ξεκάθαρο: Χαιρετάμε Μποχωρίδη, Παππά και ΒΧ
να ζήσουμε να τους θυμόμαστε
Tn eipes tn lalakia sou
ΔιαγραφήΠολυ καλη μεταγραφη αν πραγματοποιηθει...φτιαχνεται παλι ομαδα για να κερδιζει τον ολυμπιακο.για ευρωπη θεωρω οτι χανουμε υψος σαν ομαδα.θετικο πολυ οτι ο γιαννακοπουλος ενισχυει και δειχνει οτι νοιαζεται παρς πολυ για την ομαδα,μακαρι να συνεχισει ετσι και να φερει και παιχτη στη ρακετα.οχι αλλα λαθη του χρονου στο σχεδιασμο.φιλια στην αφρο... Τ Τ 13
ΑπάντησηΔιαγραφήJim φαινετε οτι τον βρηκε τον "καθετο" παικτη που εψαχνε ο Σαλε. Καλα σε λενε "γκουρου"! Μεσα στο μυαλο του εισαι; Σε μπερδεψε λιγο ομως με Χεινζ. Αλλα σε μια βδομαδα σε επιβεβαιωσε. Respect!
ΑπάντησηΔιαγραφήPalmer Eldritch
Τζιμαρα εμφανισου!!τι μερος του λογου ειναι ο Ελιοτ??ταιριαζει καθολου??δυσοιωνα τα πραγματα για Παππα νομιζω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΕπισης για να τ κλεισω επειδη μακρηγορησα,μπορει διψχνοντας κουζμιτς να μην παρει 5ρι πισω απ τον Μιρο,αλλα να αφησει τον Παπαγιαννη και να παει για 4 μπακαπ του Γκιστ.Μπορει να παει αντι για μεγαλο ονομα σε περιπτωση νεαρου,φτηνου κι εξελιξιμου παικτη που δεν θα καπαρωσει την θεση(πχ Ζακ Ογκαστ...),αφηνοντας ετσι καποιο χρονο και για τον Χαραλμπό σαν stretch-4 σε χαμηλα σχηματα μεχρι να βελτιωθει και να εξελιχθει σε floor general,π ειναι και το πραγματικο του potential,και θελει ομως χρονια...Ο Χαραλαμπο 10 λεπτα μ.ο. να παιζει προς στιγμη για μενα ειναι ΟΚ...Ας αυξηθει και λιγο ο εσωτερικος ανταγωνισμος...
ΔιαγραφήΔειχνει πολυ καλος σκορερ,με μεγαλη γκαμα κινησεων..Αρκετα μακρυς ειδικα για το υψος του με καλο χειρισμο της μπαλας,αλλα μου βγαζει μια σοφτιλα..Θελω να πιστευω οτι μπορει να γινει πιο σκληρος..Επισης να ειναι υγιης..Αυτα ειναι τα δυο του μειονεκτηματα και πιστευω οτι αν τα ξεπερασει ή τα εχει ξεπερασει μπορει να κανει πολυ καλη καριερα σε αυτη τη μερια του Ατλαντικου..Πιστευω λογω wingspan παιζει ανετα και στο 3..Αρνητικο οτι δειχνει ελαφρα αδυναμο κορμι για να αντιμετωπισει σκληροτραχηλα τριαρια..Θεωρω οτι θα παιξει πιο πολυ στο 3 στον Παναθηναικο,οποτε μπορουμε να χαιρεταμε τον Παβλοβιτς σιγα-σιγα..Τον υποστηριξα και δε με δικαιωσε καθολου..Ηταν μια διαρκης απογοητευση..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήjim τις σκέψεις σου.....τι πάει να κάνει ο Τζωρτζεβιτς?Θα τον ανεβάσει μια θέση τον Ουίλιαμς απο 2 στο NBDL σε 3 στην ευρωλίγκα και θα διώξει τον παυλοβιτς?Θα πάει μετά για μακρύ τεσσάρι με σουτ ή για mobile 5?Μας ξάφνιασε και μας μπέρδεψε αυτή η κίνηση....ήθελα να ήξερα είναι του τζωρτζεβιτς επιλογή η είναι καθαρά του Γιανακόπουλου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτεφ
Καλημέρες,
ΑπάντησηΔιαγραφήπλάγιος είναι, θα μας τα πει ο Jim αυτά όμως. Είχε προταθεί και πριν το top16 αλλά..
Τέλος πάντως κάλιο αργά που λένε..
Συνεχίζουμε Jim..όπληκτα:Ρ
Και μιας και κάναμε κίνηση από USA δεν ξανακοιτάζουμε τον Perry Jones III που και αυτός είχε προταθεί πριν το top16;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αφήνω υπονοούμενα, απλά μου αρέσει ως παίχτης και πιστεύω ότι ταιριάζει με τις κινήσεις που γίνονται.
Η ομάδα jimopliktonetai baby.
ΔιαγραφήΕνέργεια και ντου απο παντού.
Το δισελιδο στηv ΚΑΕ έπιασε τόπο.
Αφεριμ εφεντιμ Βeer :-)
Αφρό έτσι που τον έκοψα....τον βλέπω σαν έναν ψηλότερο κιθ λανγκφορντ...ίδιο στιλ ακριβώς.....
ΑπάντησηΔιαγραφήTεσσαρι που να παιζει αμυνα και να εχει τριποντο και Γκιστ στο 5. Ουτως ή αλλως γινεσαι πολυ αδυναμος επιθετικα οταν παιζει ο Γκιστ στο 4. Αρκει να βρεθει τετοιος παικτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα παιδιά. Περιμένουμε να κλείσει ο Ουίλιαμς για να μιλήσουμε αναλυτικά. Και έχουμε πολλά να πούμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήένα twit δεν σου φτάνει; Ξεκίνα γράψιμο:Ρ
ΔιαγραφήGood morning my Jimmy.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο χείμαρρο σε καταρακτη κι απο τυφώνα σε ανεμοστρόβιλο ολα τα άρθρα σου ρε γίγαντα.
Στη δίνη της αεναης μπασκετικης κουλτούρας σου τα πάντα!
Εύοσμος κόσμος το hoopfellas.
JB
Ασταμάτητος σαν το αύριο..
ΔιαγραφήΠιστεύω ότι στο άρθρο του Τζιμ για Έλιοτ Ουίλιαμς θα πέσει το σύστημα από τη μαζική επισκεψιμότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήInsider
Καλημερα στην παρεα. Δεν γραφω συχνα αλλα παρακολουθω καθημερινα το συγκεκριμενο blog απο την ημερομηνια συστασης του. Πολλοι γκρινιαζουν για τον Σαλε. Κανενας δεν αναλογιζεται ομως τι θα πει να εχεις τον εν δυναμει ομοσπονδιακο coach της Σερβιας κ ενα τοτεμ του Ευρωπαικου μπασκετ στον παγκο σου. Τα πλεονεκτηματα θα γινουν περισσοτερο εμφανη με το περασμα του χρονου.. Οπως και καθως περναει ο χρονος ο Σαλε θα ωριμαζει περισσοτερο σαν προπονητης. Ας δωσουμε μια ευκαιρια σκεπτομενοι πως "ξερει καλυτερα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρεσε πολυ η κινηση για Heyns. Για Williams δεν εχω την παραμικρη αποψη.
Παντως ειναι πολυ πιο ευκολο τον Φεβρουαριο να επιμεινεις στις επιλογες του καλοκαιριου και οπου σε παει παρα να παραδεχτεις λαθη στην στελεχωση και να προσπαθησεις να βελτιωσεις το ροστερ στην κατευθυνση που πρεπει. Respect σε ολους στη διοικηση/προπονητικο team.
Kaspar Hauser