Η πόρτα της Αμερικανικής αγοράς άνοιξε πλέον για τη χώρα μας, η οποία μετρά 4 εκπροσώπους στη καλύτερη λίγκα μπάσκετ του πλανήτη. Το Hoopfellas ρίχνει τη δική του ματιά στη σεζόν τους αξιολογώντας την παρουσία των Ελλήνων λίγο πριν συμπληρωθεί το πρώτο τέταρτο της χρονιάς..
Ναι, η πόρτα του Αμερικανικού μπάσκετ άνοιξε και για τη χώρα μας καθώς μετράμε φέτος 4 παίκτες με ρόλους σε ομάδες του ΝΒΑ. Μια πόρτα που είχαν ανοίξει πολύ πριν από εμάς (εκτός των "Γιούγκο") οι Ισπανοί, οι Γάλλοι, οι Ιταλοί. Τα οφέλη μπορεί να είναι σημαντικά. Και μόνο από τη ματιά του ΝΒΑ στα μέρη μας και τις προοπτικές που μπορεί να δημιουργήσει αυτή για επόμενες γενιές παιδιών, επηρεάζοντας (θετικά πιστεύω γιατί είναι στο χέρι μας) και το μπάσκετ της σχολής μας ή την παραγωγή παικτών και τις προδιαγραφές αυτών. Η σοδειά αυτή των Ελλήνων που βρίσκεται στο ΝΒΑ έχει μια μεγάλη ευκαιρία αλλά και μια τεράστια υποχρέωση. Να κρατήσει αυτή την πόρτα ορθάνοιχτη για τα παιδιά που θα ακολουθήσουν. Η πορεία των 4 αυτών παιδιών θα διαμορφώσει γνώμη και μπορεί να ανοίξει μια ακόμα φάμπρικα για το ΝΒΑ. Επαναλαμβάνω, τα οφέλη θα είναι για εμάς σημαντικά.. Μερικά από αυτά θα εισπράξει (ελπίζω) σύντομα και η επίσημη αγαπημένη μας..
Giannis Antetokounmpo (Milwaukee Bucks)
ΥΨΟΣ: 2:11 HΛΙΚΙΑ: 20 MIΣΘΟΣ 2014-15: $ 1.873.200 ΡΕΚΟΡ: 9-7 (No4-East Conf.)
Ο Γιάννης έχει συγκεντρώσει πολλά φώτα πέρα από τη μικρή αγορά του Μιλγουόκι, έχοντας ξεπεράσει σε δημοτικότητα τον σταρ του Ντιούκ και φετινό ντραφτ των Μπακς, Τζαμπάρι Πάρκερ. Ας μη γελιόμαστε.. Τα "Ελάφια" αποτελούν την ιδανική κατάσταση για τον Έλληνα φόργουορντ και όλοι οι ειδικοί γνωρίζουν το πόσο σημαντικό (ειδικά σε μικρή ηλικία) είναι να βρεθείς στο σωστό περιβάλλον στη λίγκα. Ο Έλληνας φόργουορντ λοιπόν ξεκινά με ένα μεγάλο συν.. Μια ομάδα σε rebuilding process που έχει όλο το χρόνο και το χώρο να τον αναπτύξει μέσα από τη βιωματική εκπαίδευση των πραγματικών αγωνιστικών συνθηκών χωρίς πίεση.
Ο ερχομός του Τζέησον Κιντ στην πόλη έδωσε άλλη αίγλη στους Μπακς και διαφορετική διάσταση στο πρότζεκτ-Αντετοκούνμπο. Το θέμα είναι ότι το Μιλγουόκι έχει τρείς καλούς νέους παίκτες που χρειάζονται άμεσα λεπτά για να αναπτύξουν το παιχνίδι τους, στην ίδια ουσιαστικά θέση, αυτή του σμολ-φόργουορντ. Αντετοκούνμπο, Πάρκερ, Μίντλεντον.. Και εδώ ο Κιντ προσπαθεί να μοιράσει την τράπουλα, παρουσιάζοντας (σε αντίθεση με τα παραδοσιακά πρότυπα της λίγκας) κάτι καινούργιο, παίζοντας αρκετά και με τους τρείς στο παρκέ στις ενδιάμεσες θέσεις. Ακόμα οι Μπακς λοιπόν βρίσκονται σε περίοδο αναζήτησης απαντήσεων. Ο Αντετοκούνμπο είναι αυτός όμως που έχει συγκεντρώσει όλα τα φώτα. Σε αντίθεση με τους άλλους δύο συμπαίκτες του (Πάρκερ, Μίντλεντον) που είναι καθαρά εκτελεστές, μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα πράγματα στο παρκέ και ο Κιντ του δίνει πολύ τη μπάλα στα χέρια ανεβάζοντας τον στα γκαρντς. Ο Αντετοκούμπο έχει βελτιώσει σημαντικά το body control του (και θα το βελτιώσει κι άλλο, το περιθώριο είναι μεγάλο ακόμα) και έχει δουλέψει στο footwork ώστε να μπορεί να αμυνθεί απέναντι σε κοντύτερους αντιπάλους αλλά και παράλληλα να γίνει πιο αποτελεσματικός στο ποστ απέναντι σε τύπους με πολύ πιο δυνατά κορμιά από το δικό του (βλ. Τομπίας Χάρις) αυτή τη στιγμή. Είναι πραγματικά απόλαυση να τον βλέπεις να χτυπά ψηλότερους αντιπάλους στα πόδια (ο Κιντ το "έπαιξε πολύ απέναντι στο Μέμφις με picks ψηλά και συγκεκριμένο spacing, με τον Γιάννη να νικά σε διαδοχικά 1on 1 τους Γκαζόλ-Ράντολφ) καθώς με τεράστια άκρα και την ταχύτητα στο κορμί και τις αντιδράσεις του φαίνεται να ..μειώνει τις αποστάσεις στο γήπεδο. Ο 20χρονος Έλληνας G/F ανοίγει κατά πολύ την γκάμα των διαθέσιμων lineups για τον Κιντ. Παίζει "2" δίπλα σε δύο φόργουορντς, στο "3" δίπλα στον Πάρκερ ή τον Ιλιασόβα, στο "4" μαζί με τον Ντάντλεη. Παιχνίδι με το παιχνίδι δείχνει ακόμα πιο άνετος με τη μπάλα στα χέρια ενώ είναι ραγδαία η βελτίωση του στον τρόπο που πασάρει στα double-teams. Σας είχα πεί το καλοκαίρι ότι θέλω να τον δω κάποια στιγμή να παίζει με τη μπάλα στα χέρια όπως ο Μπατούμ. Πιστεύω ότι δε θα αργήσει η στιγμή που θα ξεπεράσει τον Γάλλο σε αυτό το κομμάτι..
Ο Αντετοκούνμπο λειτουργεί στη παρούσα φάση ως facilitator στο παιχνίδι των Μπακς, κομμάτι το οποίο θεωρώ ότι είναι το καλύτερο του μιας και του δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάσει πολλά πράγματα από το παιχνίδι του στο παρκέ. Εκτιμώ ότι σε 1-2 σεζόν μπορεί να είναι ένας εκ των καλύτερων facilitators της λίγκας. Αυτό στο οποίο όμως πρέπει να εστιάσει από την άλλη, είναι το σουτ το οποίο αποτελεί το αδύνατο σημείο του. Αν και ο μηχανισμός του έχει αποκτήσει ροή, τα ποσοστά του από την περιφέρεια είναι στο..πάτωμα και κυρίως ο ίδιος εμφανίζεται πολύ διστακτικός, δείχνοντας να μη πιστεύει ότι μπορεί να σκοράρει από μέση και μακρινή απόσταση. Θέλω οπωσδήποτε να δω βελτίωση (δεν είπα να γίνει Καρμέλο Άντονι αλλά να αποκτήσει σταθερή παραγωγή από μέση απόσταση) μέχρι το τέλος της σεζόν ώστε να αλλάξει και τον τρόπο που τον αντιμετωπίζουν οι άμυνες. Είναι σημαντικό αυτό για τον Γιάννη. Μόνο έτσι θα παρουσιάσει το μάξιμουμ των δυνατοτήτων του..
Σε 16 παιχνίδια: 11.9 PTS (48.3% FG-73% FT-16.7% 3PT) 5.7 REBS-1.9 AST-0.8 STL-0.4 BLK σε 26.6'
Kostas Papanikolaou
ΥΨΟΣ: 2.05 ΗΛΙΚΙΑ: 24 MIΣΘΟΣ: $ 4.979. 664 ΡΕΚΟΡ: 12-3 (No4-West Cnf)
Πάμε και στον "Παπ" που έχει ξεκινήσει αρκετά καλά τη rookie-season του έχοντας ξεπεράσει τις προσδοκίες που υπήρχαν αναφορικά με τα πρώτα του παιχνίδια στη λίγκα. Ο 24χρονος διεθνής φόργουορντ εισπράττει τα θετικά μιας καλής για αυτόν κατάστασης στην ομάδα που τον διάλεξε και της μεγάλης του εμπειρίας σε συνθήκες τοπ-ανταγωνισμού σε ευρωπαϊκό επίπεδο μιας και είναι πολύ πιο έτοιμος να διαχειριστεί και να αντιμετωπίσει από παιδιά που βγαίνουν από το NCAA ή μπαίνουν στο ΝΒΑ μόνο με την εμπειρία της D-League. Ο Παπανικολάου έχει καταφέρει να εξελιχθεί στον 6ο παίκτη των φετινών Ρόκετς, επίτευγμα αν μη τι άλλο σημαντικό. Τον βοήθησε αρκετά η όλη στροφή της ομάδας φέτος στο αμυντικό κομμάτι όπου προσπαθεί να δώσει μεγαλύτερη βάση. Για αυτό τον λόγο, είναι πιο εύκολο ο Έλληνας φόργουορντ να απορροφηθεί στο παιχνίδι των Ρόκετς.
Είναι αξιοσημείωτο πραγματικά το γεγονός ότι αν και ο Παπανικολάου δεν είναι έτοιμος σε επίπεδο άνεσης με τη μπάλα στα χέρια, αποτελεί έναν από τους βασικούς δημιουργούς των Ρόκετς στο παρκέ. Όχι δεν έγινε ξαφνικά πόιντ-φόργουορντ, μη γελιέστε ότι κι αν διαβάζετε από την άλλη μεριά του Ατλαντικού. Όμως το παιδί είναι "παιγμένο" (σε υψηλό επίπεδο) και φαίνεται. Ο Παπανικολάου έχει μάθει να παίζει σωστό μπάσκετ και γνωρίζει άριστα το πότε πρέπει να πασάρει ή να σουτάρει. Γενικότερα ξέρει τι πρέπει να κάνει με τη μπάλα ακόμα και εάν η τεχνική του κατάρτιση παίρνει σημαντική βελτίωση, όπως και τα τελειώματα του εντός παιδιάς. Ο Μακχέηλ τον παίζει και στις δύο θέσεις τον φόργουορντς, χρησιμοποιώντας στο "4" σε σχήματα μαζί με τον Αρίζα ώστε να ανοίξει τους χώρους για τους δύο σούπερ-σταρ της ομάδας (Χάρντεν-Χάουαρντ) με τον Παπ σε ρόλο Stretch-4 εκμεταλλευόμενος το σουτ του και την ικανότητα του να βάλει τη μπάλα στη ρακέτα ή να προχωρήσει σε drive & kicks.. Ένα από τα safe plays του κόουτς μάλιστα βασίζεται στην κάθετη πάσα του Παπανικολάου (σαν "4" από την κορυφή του άξονα) στον Χάουαρντ που έχει κλειδώσει τον αντίπαλο.. Γενικά το σωστό μπάσκετ και η διάθεση του Παπ να μοιραστεί μπάλες με τους συμπαίκτες του λειτουργούν σαν λάδι στην επιθετική μηχανή του Χιούστον (στοχευμένα ο Μακχέηλ τον θέλει στο "3" όταν ο scoring-guard Τέρι παίζει στο "1"). Ο τρόπος που λειτουργεί η επίθεση των Ρόκετς είναι σχολείο για τον Έλληνα φόργουορντ καθώς του δίνεται η ευκαιρία να εκπαιδευτεί και να βελτιωθεί στην close out επίθεση, μιας και συναντά πολύ τέτοιες καταστάσεις στο παρκέ. Ο Παπ μπορεί να ανταγωνιστεί στο αμυντικό κομμάτι, να λειτουργήσει ως ball-distributor στην επίθεση όμως πρέπει να βελτιώσει τα ποσοστά του σε spot καταστάσεις και όπως σας είπα παραπάνω τα τελειώματα του, ειδικά από τη στιγμή που αποφασίσει να βάλει τη μπάλα στο παρκέ και να περάσει προς τα μέσα. Το παν για τον Παπανικολάου αυτή τη στιγμή είναι να κάνει βήματα εμπρός, βελτιώνοντας σταδιακά κομμάτια του παιχνιδιού. Το status του starter στη λίγκα είναι πολύ κοντά αλλά και μακριά..
Σε 15 παιχνίδια: 6.0 PTS (32.3% FG-30% 3PT-66.7% FT) 4.5 REB-3.0 AST-1.0 STL-0.6 BLK σε 25.5'
Nick Calathes
ΥΨΟΣ: 1.96 HΛΙΚΙΑ: 25 MIΣΘΟΣ 2014-15: $ 816.482 ΡΕΚΟΡ: 13-2 (No1-West Cnf)
Ο Καλάθης βιώνει μια δύσκολη κατάσταση αυτή τη στιγμή και πρέπει να είναι υπομονετικός. Η περυσινή πολύ καλή του παρουσία έβαλε βάσεις για να χτίσει κάτι σταθερό/ καλό και να εδραιώσει τη θέση του στη λίγκα, όμως η τιμωρία με την υπόθεση του ντόπινγκ τον πήγε πίσω. Το γεγονός ότι τα δύο back-up PGs του Κόνλεη βρίσκονται πολύ κοντά ποιοτικά δεν τον βοήθησε και ο κόουτς Joerger είχε έτοιμη την λύση με τον βετεράνο Ούντριχ ο οποίος έχει αφήσει τον βασικό PG της Εθνικής μας εκτός rotation στην επιστροφή του στα παρκέ. Το πακέτο του Ούντριχ είναι παρόμοιο με αυτό του Νικ και η εξαιρετική πορεία του Μέμφις (καθαρά πλέον διεκδικητής τίτλου) δεν έχει επιτρέψει αλλαγές. Βλέποντας λίγο πιο μακριά όμως, αξιολογώ ότι ο Καλάθης μπορεί να μακροημερεύσει στη λίγκα. Το playmaking/ballhandling αλλά κυρίως η οξυδέρκεια του (γαρνιρισμένη με την ευρωπαϊκή εμπειρία στο υψηλότερο επίπεδο) είναι σημαντικά εφόδια. Πέρυσι δούλεψε στο να γίνει με πολλούς τρόπους πιο επιθετικός απέναντι στην αντίπαλη άμυνα ενώ βελτίωσε την ικανότητα του να "τρέχει μια επίθεση αναμειγνύοντας όλους τους συμπαίκτες του σε αυτή. Το μπάσκετ του Μέμφις του ταιριάζει. Θα έχει την ευκαιρία να βγεί μπροστά και πάλι στο rotation. Απλά πρέπει να είναι έτοιμος και -σε καμία περίπτωση- να μην απογοητευτεί.
Μέχρι στιγμής έχει αγωνιστεί μόλις 8 λεπτά σε ένα παιχνίδι μετά την επιστροφή του.
Kostas Koufos
ΥΨΟΣ: 2.13 ΗΛΙΚΙΑ: 25 MIΣΘΟΣ 2014-15: $ 3.000.000 ΡΕΚΟΡ: 13-2 (No1-West Cnf)
Ο Κουφός έχει το προνόμιο, γιατί περί προνομίου πρόκειται όπως είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα, να είναι ο back-up του καλύτερου ίσως σέντερ της λίγκας. Ή μάλλον για να είμαι πιο συγκεκριμένος με τον ακριβή ρόλο του, αποτελεί τον "μπαλαντέρ" που έρχεται πίσω από το καλύτερο δίδυμο ψηλών του πρωταθλήματος σήμερα. Ο David Joerger έχει δώσει στον Κουφό τον ρόλο του mobile ψηλού από τον πάγκο ο οποίος θα παίξει και στις δύο θέσεις της φροντκόρτ, πότε ως "4" δίπλα στον Μαρκ και πότε ως "5" σαν ζευγάρι με τον Ράντολφ παίζοντας πολύ τις high-low καταστάσεις με τον Κουφό ψηλά και το πιτ-μπουλ των Γκρίζλις στο post. Η χρονιά είναι πολύ κρίσιμη για τον Έλληνα σέντερ και υπάρχει πίεση (από τον ίδιο του τον εαυτό κυρίως) να αποδώσει καθώς το συμβόλαιο του λήγει το καλοκαίρι όπου και γίνεται free-agent, κομβικό σημείο για την καριέρα του. Ο Κουφός παρά το κορμί του δε μπόρεσε να σβήσει ποτέ το φόργουορντ δίπλα από το σέντερ στην ταυτότητα του. Ευχή και κατάρα.. Ένας sevenfooter που μπορεί να απειλήσει από μακριά, να βάλει τη μπάλα στο παρκέ , να τρέξει το γήπεδο και να παίξει άμυνα ψηλά όμως ποτέ δεν αξιοποίησε την πρώτη ύλη που είχε στα χρόνια του Ohiao St. στο ποστ όπου του λείπει το "τραχύ" παιχνίδι που θα τον στείλει πιο εύκολα στις προσωπικές και θα φθείρει τον αντίπαλο. Πάνω από όλα θα ανέβαζε το αγωνιστικό και οικονομικό του status μιας και θα εκμεταλλευόταν πλήρως το κορμί του. Στον Κουφό ο Joerger βλέπει ένα μπάνγκερ που θα προστατέψει πολύ καλά το ζωγραφιστό ψηλά, θα πάει στο ριμπάουντ και θα ανοίξει χώρους με ένα face up παιχνίδι που δε μπορείς να το υποτιμήσεις. Από τους 4 εκπροσώπους της χώρας μας φαίνεται ο πιο.. ταβανιασμένος σε potential. Έχει χρόνο να αλλάξει πράγματα στο παιχνίδι του όμως το κλειδί (κατά τη γνώμη μου) για αυτή την αλλαγή βρίσκεται σε επίπεδο mentality..
Σε 14 παιχνίδια: 4.4 PTS (54.3% FG-73.3% FT) 4.1 REBS-0.6 ΑST-0.7 BLK σε 14.2'
Υ.Γ: Έχει πλάκα για τον Αντετοκούνμπο που ακόμα και στην Εθνική (πέρα από το Μιλγουόκι) θα έχει αυτό το θέμα "τρακαρίσματος" με τον Παπανικολάου. Όμως σίγουρα λύσεις υπάρχουν και στη δική μας μεριά. Πράττοντας ανάλογα με τον Κιντ, ο Κατσικάρης θα μπορούσε να συνδυάσει σε σχήματα παίκτες όπως ο Αντετοκούμπο, ο Παπανικολάου, ο Γιάνκοβιτς, ο Παπαπέτρου και μετέπειτα ο Χαραλαμπόπουλος. Παιδιά με θεωρητικά κοινή θέση αλλά διαφορετικά χαρακτηριστικά..
Υ.Γ1: Θα ήθελα κάποια στιγμή να κάνουμε και ένα θέμα και για τα παιδιά του NCAA. Ο Μήτογλου έχει ξεκινήσει δυνατά τη σεζόν και μπορεί να μάθει πολλά από τον Ντάνι Μάνινγκ.
Υ.Γ2: Ο Θανάσης εντωμεταξύ βγάζει στη D-League το καλύτερο κομμάτι του ρεπερτορίου του ως defensive specialist το οποίο ίσως κάποια στιγμή μάλιστα του ξεκλειδώσει τη ..μεγάλη πόρτα. Ίδωμεν..
Classic.. Ο 4χρονος Στέφεν Κάρι "φερμάρει" τον Ντράζεν Πέτροβιτς στην αγκαλιά του πατέρα του..Τώρα εξηγούνται όλα..
Φυσικά και μιλάμε και για Ευρωλίγκα. Το διήμερο που ξεκινά είναι αρκετά ενδιαφέρον..
Νομίζω πως στην εθνική μετά από λίγα χρόνια ο Αντετ θα κλειδώσει στην θέση 4. Και γενικά το παιδί αν φτιάξει ένα συμπαθητικό σουτάκι θα αφήσει εποχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παπανικολάου καλός χρυσός αλλά εμένα με εκπλήσει η αστοχία του. Ρίχνει κάτι τούβλα ( ταμπλό και έξω ) ώρες ώρες. το 30 % που έχει στα τρίποντα είναι λίγο μιας και όλα σχεδόν είναι ελεύθερα. Πρέπει να πάει στο 35-37 % .
Τους άλλους δύο δεν τους έχω δει αλλά πιστεύω πολύ τον Καλάθη και πιστεύω πως ο Κουφός θα ήταν σούπερ στην Ευρώπη ενώ στο Nba δεν θα γίνει ποτέ κάτι παραπάνω από back-up / Ρολίστας
Τον Θανάση τον πιστεύω και αυτόν πολύ νομίζω θα τον δούμε NBA.
Έχω ανατριχιάσει με τη φωτό Ντράζεν Κάρι.. Mυθική. Τι σου είναι η ζωή..
ΑπάντησηΔιαγραφήManu Chao
Screensaver ASAP
ΔιαγραφήΟ Καλάθης σε μια ομάδα όπως οι Νικς θα ήταν βασικός. Έχει δυνατότητες. Τον Κουφό sorry παιδιά αλλά μετά το καλοκαιρινό χουνέρι ούτε τον παρακολουθώ. Ελπίζω το καλοκαίρι που θα έχει πέσει η αξία του να μην τον δεχτούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήTEO
Τζιμ πολύ καλό, περίμενω όπως όπως σχόλιο σου για τα παιδιά από εκεί. Με έβαλε σε σκέψεις το υγ για εθνική. Γιάννης, Παπ, Γιόχαν, Βλάντο, Χαραλαμπό, όλοι τριάρια. Και ότι καλύτερο έχουμε για το μέλλον. Θα χωρέσουν όλοι? Πιθανόν κάποιος ή κάποιοι θα καούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήJohnyQ
γιάνκοβιτς στο 2 θα πάει,παπανικολάου 3 και αντετοκούμπο στο 4. από πίσω παπαπέτρου στο 2-3 και στο μακρινό μέλλον και χαραλομπόπουλος στο 3-4. μια χαρά χωράνε όλοι αφού δεν έχουμε και άλλους σε αυτές τις θέσεις(ειδικά στο 4). πρίντεζης-καϊμακόγλου μετά το ρίο λογικά τέλος από την εθνική και νομίζω έτσι πρέπει να γίνει κιόλας. ο παπαπέτρου και ο χαραλαμπόπουλος εξάλλου δεν είναι άμεσα έτοιμοι για την εθνική ανδρών(ειδικά ο χαραλαμπόπουλος δε θα είναι ούτε για την ολυμπιάδα έτοιμος). όποιος παίζει καλύτερα αυτός θα πρέπει να παίζει και στην εθνική κι ας μείνει έξω κάποιο όνομα δεν έχει σημασία,αρκεί να παίζουν αυτοί που αξίζουν και θα βρεθεί χώρος για όλους
ΔιαγραφήΕίδα την φώτο του Ντράζεν τις προάλλες και μετά είδα το ματς με τους Heat που ο Stephen (πάλι!) έσταξε 40+ πόντους... Έτσι εξηγούνται όλα! Όπως το λές Jim... Περήφανος πάντως που ως σαν φίλαθλος των Warriors απο το 1989-90 (!) επιτέλους βλέπω μία πραγματικά αξιόμαχη ομάδα.. (Μετά την εποχή των Run TMC... Για τους παλιούς ;)
ΑπάντησηΔιαγραφή@Run TMC
ΔιαγραφήΧαρνταγουεη-Μάλιν ή Κάρι-Τόμπσον?
ΤΕΟ
Τεο λάτρεψα την την τριάδα με Ρίτσμοντ.Σε αυτήν τη τριπλέτα δεν ήξερες ποιον να πρωτοπιάσεις.
ΔιαγραφήΕιδικά η crossover dribble του Timαρου και το θέρισμα στο επιθετικό τρανζίσιον ήταν χάρμα ιδέσται...
Άλλο πράγμα οι Splash brothers αλλα έχουν θεωρώ πολύ ψωμί μπροστά τους αφου ο Thompson θα πρέπει να δικαιολογήσει το νέο μεγάλο συμβόλαιο και να σταθεί ισάξια δίπλα στον Steph και να έχουν διάρκεια.
Δείχνουν πάντως να αλληλοσυμπληρώνονται και η επιλογή των Livingston & Barbosa διορθώνει τις περσινές μουτζούρες στο backcourt
ΥΓ Ο Στέφανος αρκούσε να παίξει χτές 24 λεπτά για να παστελώσει 28 ποντάκια και 6/6 τρίποντα και μετα να πάει για πλακίτσα με το Lee στο πάγκο...Άμα αρχίσει το παλικάρι....
Run TMC
1 ΛΑΜΠΟΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΕΤΙΔΗΣ
ΛΑΜΠΟΡΑΛ
ΑπάντησηΔιαγραφήερώτηση προς όλους..]
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορεί ο Αντετοκούνμπο να εξελιχθεί σε ένα γκαρντ τύπου Παπαλουκά για την εθνική μας?
Ουτε καν
ΔιαγραφήΔεν νομίζω πως θα πλησιάσει έστω στο 50% (και πολύ λέω) τα χαρακτηριστικά του Τεό ως άσος, όπως αντίληψη παιχνιδιού, έλεγχος ρυθμού κλπ. Ας δουλέψει αυτά με τα οποία τον προίκισε η φύση και ας αφήσει το play-making σε άλλους.
ΔιαγραφήΚαι με μια διάθεση για παιχνίδι με λέξεις, point forward είναι πολύ πιθανό πως θα γίνει, point guard ποτέ.
Καλησπερες,σε ενα ιδανικο κοσμο αυτη θα μπορουσε να ειναι η πενταδα της εθνικης με το παππα η' το γιανκοβιτς η' ακομα και τον παπαπετρου στο 2 και το αντετοκουμπο στο 4....Ο αντετοκουμπο νομιζω θα μεινει στο 3 στους μπακς,δεν μπορει ο τζαμπαρι στα iso να παιξει 3αρια και θα παει στο 4 ενω ο κρις μιντλετον ειναι ενα καλος ρολιστας,δεν πασαρει πολυ δεν εχει γρηγορα πλαγια βηματα και το καλο του στοιχειο ειναι το φαρμακερο του σουτ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παπανικολαου πηγε σε ιδανικο εξευρωπαισμενο περιβαλλον για αυτον,μοντεγιουνας ντροσε'ι' μπεβερλι και ο gm(μορε'ι') του χιουστον παει για παραγοντας της χρονιας....
Τα 2 παιδια στο μεμφις να με συνχωρητε δεν βλεπω πολυ μελλον τους στη λιγκα,ο μπενο ουντριχ κανει καλες εμφανισεις και μπορει να βαλει σε συζητησεις τους γκριζλς για trade του καλαθη πακετο με καποιον αλλο για ενα επιθετικο παιχτη που τους λειπει,απο εκει και περα το καλοκαιρι θα πεσουν οι ιτουδηδες και ζοτς αυτου του κοσμου στα ποδια του μαζι με αρετο χρημα...Ο κουφος μου μιαζει να χει λιγες πιθανοτητες παραπανω να μεινει αλλα οχι για πολυ καιρο,λιγο δυσκολο να βρει το συμβολαιο που εχει τωρα και ισως παιξει για μινιμουμ βετερανου το καλοκαιρι.
Υ.Γ Ποσο καλος υπηρξε ο πετροβιτς;;;η απαντηση απο ενα τυπο που τον λες σχετικο...www.youtube.com/watch?v=0EUo5p6D990
Y.Γ 1 Ο Μητογλου εχει πεσει στη ποιο δυνατη division του κολλεγιακου την ACC...Duke-Syracuse-Clemson-North Carolina και ενα καρο παραδοσιακες δυναμεις ,για μενα δεν πρεπει να βιαστει να φυγει απ το κολλεγιο ειτε για ελλαδα ειτε ακομα και για μια θεση στο ντραφτ,ενδιαφερον προτζεκτ το Wake Forest με τον γιο του σαμπονις να κανει πολυ καλες εμφανισεις.
Υ.Γ 2 Και να πω οτι δεν το βλεπα να ερχεται το 3-12....εχει δουλεια ο βανγκαντι ακομα,αναρωτιεμαι ομως γιατι κανεις δεν βλεπει το λακο που επεσαν οι χορνετς που εχουν ενα καρο μεγαλα και μακροχρονια συμβολαια....
1)Ο αντετοκουμπο παιζει να παρει κι άλλο μποι
ΑπάντησηΔιαγραφή2)Ο καλαθης αδικειται σιγουρα
3)Καποια στιγμη πρεπει να γινει μια κουβεντα και για τα παιδια του NCAA και γενικοτερα για την παραγωγη παικτων στην Ελλαδα...
ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΠΙΜΕΝΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι τρία Ελληνόπουλα στο NCAA, Ελληνοαμερικάνοι που αξίζει να ασχοληθούμε μαζί τους.
Corey Petros Oakland κάθε ματς και νταμπλ νταμπλ. 4αροπεντάρι είναι. 2.06
Δε νομίζω για ΝΒΑ οπότε για Ευρώπη. Έχουμε ήδη καθυστερήσει. Από φρέσμαν έδειξε τι αξίζει. Διαβατήριο, δοκιμή, Εθνική και σύλλογος. Πολύ καλός παίκτης.
Zach Auguste 2.06 στο Νοτρ Νταμ με καταγωγή από Κοζάνη, ιδιαίτερα αλτικός. Πέρυσι είχε γύρω στους 7 πόντους και 5 ριμπ. Φέτος έχει άνοδο σε διψήφια νούμερα ως βασικό τεσσάρι του σπουδαίου αυτού κολλεγίου.
Nick Paulos: μια λάιτ έκδοση Μάικ Μπράμου με πολύ καλό τρίποντο. Ύψος 2.00 δυαροτριάρι στο NC-Greensboro. Πέρυσι είχε κάνει ρεκόρ με 10 τρίποντα!!! στο πρωτάθλημα. Είναι η παλιοσειρά από τους 3.
ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ, ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ 3. ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΠΟ. ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ COREY PETROS.
Για τους δικούς μας που ήρθαν από Ελλάδα:
Ο Μήτογλου μπήκε δυνατά αν και πρωτοετής με το Ουέικ Φόρεστ δείχνοντας πως μπορεί να αφήσει εποχή (ο Ολυμπιακός τον γλυκοκοιτάει)
Για τον Τσαλμπούρη είναι νωρίς ακόμα γιατί πρέπει να πάρει όγκο. Αλλά είναι ενδιαφέρον πρότζεκτ στο Αιόβα Στέιτ
Αξιοπρόσεκτη περίπτωση αυτή του Ιωάννη Δημακόπουλου που έρχεται από τον Παναθηναϊκό και παίζει στο UC Irvine. Φέτος παίρνει χρόνο συμμετοχής. Είναι 20 χρονών αλλά το ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΚΤΟ είναι πως είναι 2.18 και σουτάρει τρίποντα.
Δε ξεφυτρώνουν δα και κάθε μέρα παίκτες 2.18 στην Ελλάδα.
Άλλα παιδιά είναι υπό παρακολούθηση:
Γιώργος Αγγέλου, Βαγγέλης Μπέμπης, Ηλίας Θεοδώρου, Πάρης Μαραγκός (δε παίζει φέτος στο Αμέρικαν λόγω κανονισμών του NCAA), Κωστής Γόντικας κλπ.
Στα high school ξεχωρίζουν τον Νικ Μαραγκίδη
http://www.ebasket.gr/2014/11/%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-impact-%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82/
και φυσικά τον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΜΠΟ ΣΤΟ
http://www.maxpreps.com/athlete/kostas-antetokounmpo/w86bx2pIEeS00gAmVebEWg/default.htm
TAKΗΣ
Όπως λέει, άλλωστε, κι ο μέγας Μπλατ, θέσεις είναι μόνο το «1» και το «5». Ενδιαμέσως μπορούν να παίζουν και 3 φόργουορντ μαζί…
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι, πάντως, κομματάκι επικίνδυνη τόση πολλή επιρροή ΝΒΑ στο μπάσκετ της εθνικής. Υποτίθεται πως η Ελλάδα των ετών 2005-08 έφτασε τόσο ψηλά επειδή ακριβώς υπερείχε σε άλλα πράγματα, σ’ εκείνα που στο ΝΒΑ κάνουν μόνο οι Σπερς. Αρκετοί από τους βασικούς της τότε δεν είχαν την παραμικρή αθλητική ικανότητα (Διαμαντίδης, Λάζαρος, Κακιούζης). Αν ο Καλάθης μείνει τα επόμενα χρόνια ΝΒΑ – ως Παναθηναϊκός εύχομαι να φορέσει του χρόνου τα πράσινα, αλλά θα είναι κρίμα για το παιδί να μην σταδιοδρομήσει εκεί, και σε τοπ ομάδα μάλιστα – η αλλαγή φυσιογνωμίας της εθνικής θα είναι πια αναπόφευκτη. Και σε συνδυασμό με τον (υπερτιμημένο, κατά την γνώμη μου) Κατσικάρη, μήπως η αλλαγή παραείναι ριζική για να την αντέξουμε; Γιατί οι απ’ τη δώθε πλευρά πρωταγωνιστές της επόμενης μέρας (Σλούκας, Γιάνκοβιτς, Μάντζαρης, Παππάς, αλλά κι οι μικρότεροι Μποχωρίδης, Παπαπέτρου, Χαραλαμπόπουλος) έμαθαν ή μαθαίνουν το ευρωπαϊκό – ή, καλύτερα, το ελληνικό – παιχνίδι. Η πρώτη ύλη μοιάζει ικανή για μεγάλα πράγματα σε 1-2 χρόνια, αλλά προσωπικά τόσο σωρευμένο ταλέντο χρειάζεται κάποιον καλύτερο του Κατσικάρη για να πάρει το μάξιμουμ.
ΜΗΤΣΟΣ
Αυτο που εγραψες οτι ο Διαμαντιδης δεν ειχε την παραμικρη αθλητικη ικανοτητα ΑΞΙΖΕΙ ΒΡΑΒΕΙΟ..Το τι βραβειο το καταλαβαινουν ολοι οσοι ασχολουνται με το σπορ..Και για την απονομη θα φωναξουμε τον Κρις Πολ και τον Αλεξ Ακερ..Α,ρε μεγαλε Κλιντ Ιστγουντ ποσο δικιο ειχες..
Διαγραφήπρωτος ριμπαουντερ και πρωτος στα κοψιματα στους γκαρντ,
ΔιαγραφήΝαι ρε παιχταρά, ο Μήτσος είναι - ή μάλλον ήταν από μικρός - ταχύτατος στα πόδια. Ίδιος Σπανούλης. Χάρη στα αθλητικά του προσόντα έκανε καριέρα, όχι χάρη στα εγκεφαλικά. Α, πού είσαι, ρίξε και μια ματιά στον καθρέφτη σου ξεβράκωτος, θα βρεις και τη δική σου...
ΔιαγραφήΜΗΤΣΟΣ
http://www.euroleague.net/main/statistics?mode=Leaders&entity=Players&seasonmode=All&cat=TotalRebounds&agg=Accumulated&misc=Guards http://www.euroleague.net/main/statistics?mode=Leaders&entity=Players&seasonmode=All&cat=BlocksFavour&agg=Accumulated&misc=Guards Σου αρεσει η οχι ΜΗΤΣΟΣ ο 3D στην αρχη της καριερας του ξεχωρισε και με τα αθλητικα του προσοντα.Αν δεν ειναι αποδειξη αυτα τα στατιστικα τι ειναι;;; μηπως η δικη σου αποψη. και δεν ειμαι ο 1.32.Πρωτος στους γκαρντ σε μπλογκ και ριμπαουντ,τι αλλο θελεις;;;Ακομη πρωτος σε ασιστ οπως και στα κλεψιματα αλλα αυτες οι πρωτιες δεν ειναι θεμα αθλητικων προσοντων(το κλεψιμο ισως)
ΔιαγραφήΟ ΔΔ δεν είχε ποτέ προφανώς την ταχύτητα και την εκρηκτικότητα άλλων -πχ Σπανούλη. Ωστόσο, υπήρξε πολύ αλτικός (εξ ου και τα ταπίδια, τα ριμπάουντ, το ότι μπορούσε να καρφωσει, κλπ) και βεβαίως, είχε τέτοιες αντοχές που μπορούσε να τα δίνει όλα σε άμυνα και επίθεση. Για πολλά χρόνια δε, δεν τραυματιζόταν καν, παρά τη συνεχή καταπόνησή του (γι αυτό άλλωστε τον λέγανε "βιονικό"). Υπό αυτή την έννοια μπορεί κανείς να πει πως στηριζόταν αρκετά και στο σώμα του. Βεβαίως, όπως είπε και ο παραπάνω σχολιαστής, το βασικό προσόν και ταλέντο ήταν πάντα το μυαλό του.
ΔιαγραφήΑφού είναι πρώτος γκαρντ σε μπλογκ (με "γκου"), πέστου να γράψει κι ένα μπλογκ... Ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ή πράγματι δεν καταλαβαίνεις, ο Δ.Δ. είναι το κατεξοχήν παράδειγμα κορυφαίου αθλητή που ΔΕΝ βασίστηκε στα αθλητικά του προσόντα. Αν επιχείρημα είναι πως είχε δυνάμεις να παίζει 40λεπτα και δεν τραυματιζόταν, προφανώς δεν καταλαβαίνεις τον όρο athleticism. Γρήγορα πόδια και μεγάλα άλματα, ούτε μικρός - κι οι τάπες ακόμη ζήτημα γνώσης και συγχρονισμού ήταν. Κι αυτή η έλλειψή του αυτή που τον έκανε να μην δοκιμάσει (κακώς, αλλά έτσι πίστευε) ποτέ στο ΝΒΑ. Κάποτε κορυφαίος ριμπάουντερ ήταν ο Μόουζες Μαλόουν που δεν κουνιόταν. Προφανώς ήταν κι αυτός σπουδαίος αθλητής...
ΔιαγραφήΜΗΤΣΟΣ
Μητσος αντε γαυρουλη κανε μας την χαρη,κρινεις απο ενα λαθος γραμματικο για να στηριξεις την αποψη σου.Τι να λεμε τωρα,αναξια λογου η ολη συζητηση.Και μονο που τον συγκρινεις ειρωνικα με τον Σπανουλη φτανει ( Ίδιος Σπανούλης. Χάρη στα αθλητικά του προσόντα έκανε καριέρα)
ΔιαγραφήΣτην Ευρώπη ένα γκαρντ με ύψος 1,96 και πολύ μακριά χέρια όπως ο ΔΔ μπορεί να επιτύχει σχετικά υψηλούς μέσους όρους σε κοψίματα και ριμπάουντ χωρίς να είναι ιδιαίτερα αθλητικός, αρκεί να έχει διάθεση να τα κυνηγήσει και υψηλή αντίληψη του παιχνιδιού - τα έχει και τα 2 ο ΔΔ σε αφθονία.
ΔιαγραφήΛοιπόν Μητσάκο. Επειδή έχεις το ύφος του ‘’αφού το λέω εγώ ισχύει και τουμπέκα οι αποδέλοιποι’’ παίξε το παιχνίδι των ερωτήσεων.
ΔιαγραφήΝα δούμε πόσα έχεις μάθει τόσα χρόνια αφού πρόλαβες και Μόουζες Μαλόουν, να πούμε. Φοβερή πετυχεσιά το παράδειγμα.
Έχεις δει παίκτη χωρίς athleticism (τρομάρα σου που κάνεις και υποδείξεις για τον όρο)…
*Να ταπώνει αντίπαλο διασχίζοντας σε ελάχιστα δευτερόλεπτα όλο το γήπεδο?
*Να πιέζει ασφυκτικά τον αντίπαλο play maker κλέβοντας την μπάλα ή αναγκάζοντάς τον στο λάθος?
*Να τρέχει σαν τον Βέγγο στις περιστροφές και να δίνει 2 και 3 βοήθειες στην ίδια άμυνα?
*Να αφήνει την μπάλα στο καλάθι ξεκινώντας το άλμα του λίγο μετά την γραμμή των προσωπικών?
*Να τελειώνει drive περνώντας κάτω από το καλάθι σπάζοντας την μέση του?
*Να περνάει για πλάκα τους προσωπικούς του αντιπάλους χρησιμοποιώντας τα πόδια του?
*Να παίζει σερί ματς με μεγάλη ένταση μένοντας 35’+ στο παρκέ?
*Να σπρώχνεται με τους αντιπάλους ψηλούς όταν βρίσκεται στο post αμυνόμενος αποτελεσματικά μετά από αλλαγές στα σκριν?
Πως σκατά τα έκανε όλα αυτά? Μόνο με την αντίληψη? Δηλ. τον Κρις Πολ πώς τον τάπωσε? Αντιλήφθηκε την εξέλιξη της φάσης πήρε το πατίνι του και με τραμπολίνο απογειώθηκε για να ταπώσει?
Μήτσε δεν έχεις μυρωδιά από το σπορ και καλό θα ήταν να αφήσεις αυτό το στυλάκι.
Συνέχισε να βλέπεις τα καλάθια να μπαίνουν και τα διχτάκια να σπαρταράνε. Μέχρι εκεί όμως μην πουλάς μούρη ειδικού με αστειάκια για ξεβράκωτους μπροστά στον καθρέφτη.
Ο 3D έκανε μεγάλη καριέρα βοηθούμενος και από την αθλητική του ικανότητα. Απλά όσο περνάνε τα χρόνια και τον εγκαταλείπουν αυτά τα προσόντα αναγκάζεται να χρησιμοποιεί ακόμη περισσότερο το απίστευτο μπασκετικό μυαλό του.
Πάρε τις ερωτήσεις, τράβα στο youtube και δες κανένα ματς πριν το 2010. Πάτα play, stop ξανά και ξανά. Μετά τα ξαναλέμε. Άιντε.
Έλα ρε αδερφέ, μας έλειψες. Καλωσήλθες πίσω, το μπλογκ δεν ήταν ίδιο χωρίς εσένα... Για ποιον μιλάς παραπάνω, για τον Μάικλ Τζόρνταν;
ΔιαγραφήΜΗΤΣΟΣ
Μητσο και εγω συμφωνω ως ενα βαθμο μαζι σου για τα αθλητικα προσοντα του Διαμαντιδη. Οντως, αυτο που τον εκανε τον παιχτη που ειναι ειναι κυριως η απιστευτα καλη αντιληψη του παιχνιδιου που εχει και το mentality και οι επιλογες του στα κρισιμα σημεια του αγωνα. Θεωρω κι εγω οτι υστερει σε σχεση με το Σπανουλη στο αθλητικο κομματι αλλα το να τον βαζεις στην ιδια προταση με Κακιουζη και Λαζαρο Παπαδοπουλο ειναι αστοχο. Αλλο να λες οτι δεν εχει τα αθλητικα προσοντα του Αντετοκουμπο, του Φωτση κλπ και αλλο να λες οτι εχει αυτα του Λαζου....
ΔιαγραφήBrian Scalabrine
Το ίδιο εννοώ κι εγώ αδερφέ, πως δεν ξεχώριζε για τα αθλητικά του προσόντα. Το ότι τον ομαδοποίησα με Κακιούζη, Λάζαρο έγινε για λόγους οικονομίας, για να καταδειχτεί πως η παλιά εθνική έφτασε όπου έφτασε χωρίς πολλούς σπουδαίους αθλητές. Η αφορμή για τον συλλογισμό, άλλωστε, ήταν η ανάρτηση του Τζιμ και τη νέα, υπερβολικά αθλητική (με Παπανικολάου, Αντετοκούμπο κλπ) εθνική... Απλά κάποιος (ποιος, άραγε;) με λυμένο ζωνάρι ήθελε όχι να διαφωνήσει, αλλά να βρίσκει και να απαξιώσει. No problem, αντιληπτό και το ποιος και το γιατί...
ΔιαγραφήΜΗΤΣΟΣ
αθλητικα προσοντα ο Σπανουλης;;ο.κ επειδη φουσκωσε η επειδη παιρνει το ενα ριμπαουντ μετα το αλλο, ταπωνει η καρφωνει.Α καλα,οτι να ναι.Δεν ειπε κανεις οτι ο 3D εκανε καριερα με τα αθλητικα του προσοντα μονο αλλα δεν ηταν δα και πλαδαρος σαν τον Βουγιουκα π.χ οπως αφηνει να εννοηθει ο ΜΗΤΣΟΣ.Ο Σπανουλης ασχετο σημειωστε οτι ειναι πρωτος στην κατηγορια που εχει φαει περισσοτερες ταπες.
ΔιαγραφήΈλα, ρε Μητσάρα. ΚΥΠατζής είσαι? Ή του Σφακιανάκη? Κατάλαβες ποιος και γιατί? Ότι βρίζω και απαξιώνω με λυμένο ζωνάρι. Χαχαχα. Ενώ εσύ που είπες για ξεβρακώματα στον καθρέπτη δεν βρίζεις. Που ειρωνεύτηκες το μπλοκ με το μπλογκ. Άσε τις φαντασιώσεις και απάντα σ’ αυτά που σου γράφουν. Βολικό όταν δεν έχεις επιχειρήματα να το γυρνάς στα πρακτροριλίκια. Τα ψιλοστρογγύλεψες αλλά δεν φτάνει. Δεν είπαμε, ρε μάστορα ότι ο ΔΔ ήταν MJ. Αλλά όχι και όπως τον παρουσίασες στην αρχή. Άκου με Κακιούζη και Λάζο. Ποδοσφαιρικός είσαι που μας κουβαλήθηκες μετά το ‘96? Αλλά κι έτσι να ‘ναι πάνε 20 χρόνια τίποτα δεν έμαθες?
ΔιαγραφήΜπα, μην ψάχνεις μεταφυσικές εξηγήσεις. Απλά η λαλακία (λαλακία, ξέρεις, απ’ το «λαλάκας») φαίνεται, κάνει κρα. Από μίλια μακριά… Όταν με βρίζουν θα βρίζω όσο θέλω. Ξέρεις και ατάκες Κλιντ Ίστγουντ (τρομάρα σου, μέχρι dirty Harry είσαι…). Για το μπλο(γ)κ δεν φταίω εγώ, η αγραμματοσύνη τα φταίει. Στην ουσία της διαφωνίας, πάλι – αν και βαρέθηκα, μη φανταστείς πως τα γραφόμενά σου προκαλούν το παραμικρό ενδιαφέρον ν' απαντήσω, αν δεν ήταν επιθετικά θα ήταν παντελώς ανιαρά – όταν θα καταλάβεις πως το μεγαλείο του Δ.Δ. είναι ακριβώς πως έγινε αυτός που έγινε όντας εντελώς average σε ταχύτητα, ξαναέλα.
ΔιαγραφήΜΗΤΣΟΣ
Μηταρα, τα ‘χεις παίξει. Δεν είμαι ο ίδιος που έγραψε για Κλιντ, μπλογκ που του απάντησες για τον καθρέφτη. Που έχεις και μύτη και μυρίζεις από μίλια. Ομολογώ ότι κάνεις προόδους. Από ίδιος με Λάζο τώρα έγινε average o ΔΔ. Με την κουβέντα μπορεί και να καταλάβεις την μπαρούφα που έγραψες αρχικά. Αν και νομίζω ότι το έχεις καταλάβει ήδη. Άντε αύριο στη Λεωφόρο και φιλιά στον Βόκολο.
Διαγραφή(Μήτσος, όχι Μήτος)
ΔιαγραφήΤότε είστε δυο οι λαλάκες. Το ίδιος με τον Λάζο είναι δικό σου. Επιχειρηματολογία που φτάνει στο "εδώ είναι μπάσκετ, τον πούλο όσοι ασχολείστε με ποδόσφαιρο". Κρίμα όμως: ένας εγγράμματος σαν εσένα θα έπρεπε τον Βόκολο να το γράψει "Βόκωλο"
ΜΗΤΣΟΣ
Έλα, μην μου πεις, ρε Μητάρα. ‘’ Αρκετοί από τους βασικούς της τότε δεν είχαν την παραμικρή αθλητική ικανότητα (Διαμαντίδης, Λάζαρος, Κακιούζης).’’ Δικό μου, ε? Την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. Αυτό εγγράμματε πως μεταφράζεται? Average? Μην χάνεις την ψυχραιμία σου μπαλαδόφατσα. Άκου λαλάκες. Απαπα, παπα. Αφού δεν σου κάνει ο Βόκολος δώσε φιλιά στον Τάκαρο το Φύσσα.
ΔιαγραφήCongrats, Νοέμβρη του '14 έμαθες την ίδια βραδιά και την αυτόματη διόρθωση και το copy/paste. Άντε και του χρόνου Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
ΔιαγραφήΜΗΤ(Σ)ΟΣ
Κρίμα το όνομά σου. Λες Μήτσος και λες υπάρχει ένα βάρος. Μπέσα. Για την ταμπακιέρα Δημητράκη θα μας πεις? ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ όπως Κακιούζης και Λάζος. Δηλ. average. Πες, ρε μάγκα ότι την πέταξες την μπαρούφα και τελειώνει το θέμα. Μην το κουράζεις άλλο. Εγώ να πάω στο ανοιχτό. Αρκεί να μην χρειαστώ τόσα χρόνια όσα εσύ για να καταλάβεις ότι ο Διαμαντίδης ήταν τελικά ένας ιδιοφυής πατσοκοιλιάς.
ΔιαγραφήΧρόνο χάνεις και σαπούνι σαπουνίζοντας γουρούνι (αγνώστου τινός)
ΔιαγραφήΜΗΤΣΟΣ, συνώνυμος του ιδιοφυούς πατσοκοιλιά
Σπουδαγμένε Δημήτρη μην πετάς την μπάλα στην εξέδρα! Ωραία τα ευφυολογήματα. Θα απαντήσεις? Ούτε η Βούλτεψη δεν κάνει τόσο κακόγουστο κοκοκο. Και η θεία μου βλέπει μπάσκετ αλλά δεν μιλάει για αθλητικές ικανότητες και τα ρέστα. Ούτε το παίζει εξπερτάκι. Γι’ αυτό σου λέω άντε στη Λεωφόρο και φιλιά στον Κουτρουμπή.
ΔιαγραφήΚαι ποιος σου είπε πως κάνω μπασκετική κουβέντα με όποιον θέλει; Μπασκετική κουβέντα κάνω μόνο με όποιον θέλω. Με σένα απαντήσεις στα περί Ίστγουντ και πολύ σου είναι... Άντε, γεια τώρα, γιατί είναι Σαββατόβραδο και μερικοί έχουμε και κανονική ζωή, ξέρεις. Και φρόντιζε ν' αλλάζεις διευθύνσεις I.P., μη σε πάρει χαμπάρι ο χειριστής του μπλογκ...
Διαγραφή(τελικά πώς είναι, μπλογκ ή μπλοκ;)
ΜΗΤΣΟΣ
Σωστός. Μπασκετική κουβέντα ο Μητσάρας που λέει ότι ο Διαμαντίδης δεν είχε την ΠΑΡΜΙΚΡΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. Μητσάκο, αυτή η φράση θα σε κυνηγάει μέχρι να παραδεχτείς το μέγεθος της μπούρδας. Η Σοφία η Βούλτεψη μπροστά σου είναι θεά. Μην φοβάσαι για τα IP. Όλα είναι under control. Άντε ζήσε την κανονική σου ζωή. Φιλιά στον Τριανταφυλλόπουλο. Α, είσαι συνονόματος του ΔΔ κι όχι συνώνυμος. Σπουδαγμένε…
ΔιαγραφήΚάνε την copy/paste λοιπόν, όπως έκανα εγώ για να καταδείξω τις κατ' εξακολούθηση μπούρδες σου, στις οποίες αφού προφανώς δεν γινόταν άλλο να εμμένεις (σε είχαν πάρει με τις διαδικτυακές τομάτες όλοι εδώ μέσα), αποφάσισες πια πως είναι ασφαλέστερο να μην υπογράφεις. Μας έλειψες, είναι η αλήθεια. Αν και, όντας πάντοτε δροσιστικός, ταιριάζεις καλύτερα στα καλοκαίρια, να προβλέπεις καταστροφές και να δικαιώνεσαι τάχιστα. Κι αφού ένας άλλος Μήτσος, Δημητράκης, σου την έκανε, πιάσου από όπου μπορείς.
Διαγραφή(εγώ, ο Μήτσος, είμαι συνονόματος του Μήτσου. Το Μήτσος είναι συνώνυμο του ιδιοφυούς πατσοκοιλιά)
ΜΗΤΣΟΣ
Πού πήγε η κανονική ζωή σου? Άντε να περπατήσεις το γκομενάκι κι άσε τις ταινίες κατασκοπίας γιατί σε χαλάνε. Ξαναγράφω αυτό που επιμένεις να αγνοείς ‘’Ο ΔΔ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ’’. Τέτοια μπούρδα δεν έχει γράψει κανένας εδώ. Είναι απλά κολοσσιαία. Πρέπει να είναι πολύ βασανιστικό να νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε κάποιον άλλον. Από την άλλη είναι και βολικό. Αποφεύγεις να απαντήσεις και το γυρνάς στο κοκοκο. Ωραία η ντρίπλα με τον συνώνυμο. Άντε καλή βόλτα και μην οδηγήσεις πιωμένος.
ΔιαγραφήΑ, δεν τα έμαθες; Ανεβαίνουν κείμενα κι απ' το κινητό. Η Έφη έδειξε κατανόηση, της εξήγησα πως αν μου θυσιάσει μισό λεπτό θα δώσω νόημα στη ζωή κάποιου που θύμωσε όταν τα παιδιά στη γειτονιά τον μάλωσαν, αυτοεξορίστηκε κι ελπίζω τουλάχιστον να μην αυτοευνουχιστεί. Keep writing πάντως: αν είναι να υποστούμε τέτοιο brain drain, χαλάλι σου η ανωνυμία. Είναι περιττή η υπογραφή σου, άλλωστε, όταν είναι signature η δουλειά σου...
ΔιαγραφήMHTΣΟΣ
Δεν φαντάστηκα ότι θα έβγαζες έξω την Έφη και θα έγραφες από το κινητό. Τόσο πολύ σε έχει πειράξει που σου την είπα? Εγώ είμαι μέσα γιατί δεν παίζει μία. Αν είναι να συνεχίζεις να γράφεις ενώ είσαι έξω, θα σταματήσω γιατί δεν μου φταίει η κοπελίτσα. Πες της, όμως, ότι ‘’Ρε Εφάκι, έγραψα μια μαλακία στο blog χθες και βρέθηκε ένας που με έχει πάρει στο ψιλό. Και είμαι σίγουρος ότι ξέρω ποιος είναι γιατί έχει ταυτότητα η γραφή του’’. ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. Δεν ξεχνώ. Θα πιεις πολύ απόψε, είναι βέβαιο. Δώσε το αμάξι στην Έφη ή πάρτε ταξί.
ΔιαγραφήΆσε, μου χάλασες τη βραδιά. Μου λέει η Έφη, «γιατί είσαι μελαγχολικός; Γιατί πίνεις; Να πάρουμε ταξί;»… Πού να της εξηγώ πως «δεν ξεχνά» αυτός που γελούσε μαζί του ένα μπλογκ απ’ το καλοκαίρι, όταν έγραφε πως είναι καλύτερα να πάμε στο Eurocup γιατί δεν επικοινώνησε καλά το πρότζεκτ ο Γιαννακόπουλος; Πως μετά το ξεβράκωμα, ψάχνοντας μάταια για καιρό να πιαστεί από κάπου να μου την πει, βρήκε τον Διαμαντίδη που έκανε καριέρα επειδή ήταν αθληταράς. Πως μέχρι να τον προγκήξουν ήταν πολυγραφότατος, τώρα όχι πια. Πως πριν υπέγραφε, τώρα γράφει ανώνυμα. Πως τραβάει άγχος από πού ν’ ανεβάζει κείμενα για ν’ αλλάζει IP. Πως έκοψε τα σεντόνια μην προδοθεί. Πως ξέρει κι από ποιοτικό σινεμά. Χάνεκε. Πως του φταίω εγώ, ο Βόκολος, ο Κουτρουμπής, εμένα πάλι μου φταίει ο Μπούρμπος… Γιατί τεράστια αλήθεια το «δεν ξεχνώ». Ξεχνιέται τέτοια νίλα;
ΔιαγραφήΜΗΤΣΟΣ
Έλα Μητσάκο. Αρχικά δώσε φιλιά στην Έφη. Της αξίζουν. Σε δεύτερο επίπεδο είσαι μονότονος και βαρετός στις απαντήσεις σου. Με μένα μίλα. Άσε τον 77 ή τον Τσαγκουρνή ή όποιον άλλο νομίζεις ότι είμαι. Έχεις χάσει το μπούσουλα. Κάθε φορά που γράφεις μια παπαριά και σου την πέφτουν έτσι θα απαντάς? Είναι ο τάδε που μου την έχει στημένη και ψάχνει μάταια την ευκαιρία? Αυτό το ‘’μάταια’’ ήταν η αποθέωση της αλαζονείας. Γιατί προεξοφλείς το μάταιο του πράγματος? Αποκλείεται να σε πιάσει κάποιος φάουλ δηλ? Το πρώτο σχόλιο που σου έγραψα ήταν με τις ερωτήσεις. Επιμένω. Απάντησε στο απλό ‘’ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ’’. Παραμικρή αθλητική ικανότητα ταιριάζει με Σάρας, Ναβάρο, Μπόντι κ.α. Ήταν ποτέ του τέτοιος ο Διαμαντίδης? Δεν είπαμε ότι ήταν δεκαθλητής αλλά δεν γίνεται να κόβεις πάνω από το στεφάνι τον Πολ ενώ δεν έχεις την ΠΡΑΜΙΚΡΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. Γι’ αυτό σου λέω ρε φουκαρά. Έχεις πετάξει την κοτσάνα της χρονιάς. Πες ένα ‘’γράψτε λάθος’’ ή έστω ‘’δεν εννοούσα αυτό’’ και τελείωσε το θέμα. Τόση ματαιοδοξία πια?
ΔιαγραφήΌντως, της αξίζουν φιλιά. Και σε μένα που αντέχω να σου απαντώ αξίζει μπριζόλα και πεολειχία. Ξέρεις, 14 Μαρτίου... Καρφώνεσαι μόνος αδερφέ. Άσε που ο Γιασικεβίτσιους τάπωσε μια φορά στο ΟΑΚΑ τον Μπουρούση (σ' έναν τελικό πλέι οφς, 2009 ή 2010 θα σε γελάσω) πάνω απ' το στεφάνι, πράγμα που προφανώς τον καθιστά δεκαθλητή. Κι ανώτερο αθλητή του Μήτσου, με το σκεπτικό σου: ο Πολ τουλάχιστον δεν είναι 2,12... Άσε λοιπόν την κοτσάνα της χρονιάς και υποστήριξε τουλάχιστον ενυπόγραφα τις κοτσάνες που ξεφούρνιζες μια ολόκληρη χρονιά. Όταν ήσουν αξιοπρεπής, ήσουν τουλάχιστον ματαιόδοξα διασκεδαστικός. Ανυπόγραφα, ούτε καν αυτό...
ΔιαγραφήHow's that? Goodbye monotony?
MHTΣOΣ
I maccabi se aposynthesi .Polu kaki omada i cska perase peripato. Oraia match mexri stigmis ta paixnidia stin ispania. MONTANA
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω με καποιους φιλους πιο πανω οτι ο καλαθης αδικειται....σε μια ομαδα μετρια θα ηταν σαφως μεγαλυτερο ονομα και γιατι οχι πρωτο πλει μεικερ....οσο για τον κουφο αυτος σε ενα με δυο χρονια θα ψαχνεται για ευρωπη,ενας μετριος παικτης για πενταρι που σιγουρα θα ηταν καλυτερος αν εμενε ευρωπη,θα ηταν ενα συχγρονο τεσσαροπενταρι.....τον γιαννη τον εχω παρακολουθησει σε πολλα παιχνιδια,νομιζω ο,τι πρεπει να αρχισει να γινεται λιγο περισσοτερο εγωιστης,δηλαδη τι καλυτερο εχει ο τζαμπαρι απο αυτον?
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.ΠΑΙΞΤΕ ΤΗ ΡΕΑΛ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΗ(φωναζω πριν αρχισει η ευρωλιγκα οτι θα κανει πολλες γκελες αλλα στο τελος θα το σηκωσει).....stonerook
Για το ΥΓ : Τσσκα's year.
ΔιαγραφήΡε stonerook, σύμφωνοι αδερφέ και εγώ τους βλέπω τους οικοδεσπότες να φτάνουν μέχρι τέλους αλλά θα πόνταρες ποτέ σε ομάδα με τέτοιο mentality σε ματς τίτλων?
ΔιαγραφήMario
θα πονταρα γιατι ο παναθηναικος επενδυσε και το πηρε,η μπαρτσελονα το ιδιο,ο ολυμπιακος επισης το ιδιο και η τσσκα...οποιος επενδυει καποια στιγμη το παιρνει...γι αυτο....stonerook
ΔιαγραφήΗ Μπασκόνια, όμως, πήγε 4 σερί φάιναλ φορ και δεν το πήρε ποτέ...
ΔιαγραφήRick Deckard.
Ο Αντετο πρεπει να αποκτησει σουτ,διαφορετικα το μελλον του δεν θα ειναι τοσο λαμπρο οσο προδιαγραφεται.Βρισκεται σε μια ομαδα που τον πιστευει,παιρνει χρονο συμμετοχης κατι που τον βοηθαει να βελτιωσει το παιχνιδι με τη μπαλα και ν' αποκτησει εμπειριες(βοηθουμενος κι απο τα πειραματα του Κιντ),ομως καποια στιγμη θα πρεπει να βρει την θεση που του ταιριαζει.Βασει και του υψους θεωρω οτι το μελλον του ειναι στο 4.Αν πραγματικα μπορεσει να σουταρει με καλα ποσοστα(μεσα κι εξω απο το τριποντο)εχει πολλες πιθανοτητες να γινει ενα 4αρι που θα ειναι starter ειτε στο Μιλγουοκι ειτε αλλου.Αν δεν μπορεσει να αποκτησει ενα αξιοπιστο σουτ τοτε θα 'χει προβλημα αφου θα μεινει πισω στο rotation,αφου δεν πρεπει να ξεχναμε οτι το ΝΒΑ ειναι εξαιρετικα ανταγωνιστικο και συνεχως τροφοδοτειται με νεους ταλαντουχους παικτες.Και μπορει τωρα το Μιλγουοκι να ειναι σε φαση rebuilding,αλλα σε 2-3 χρονια θα υπαρξει η απαιτηση και για θετικο ρεκορ νικων και για εισοδο στα πλεη-οφ.Κι αν μεχρι τοτε ο Αντετο δεν βελτιωσει τις αδυναμιες του θα 'χει προβλημα...Ο Παπανικολαου εχει βρεθει σε μια ομαδα που ταιριαζει στα χαρακτηριστικα του και στην ουσια του ζηταει να κανει ο,τι ακριβως ειχε μαθει να κανει και στα χρονια του στον Ολυμπιακο,να ειναι δηλαδη ρολιστας.Εχει αδυναμιες στο παιχνιδι με τη μπαλα και στο σουτ γι' αυτο αλλωστε δεν μπορεσε στη μεχρι τωρα καριερα του να ειναι ο παικτης που καθε βραδυ θα κανει τη διαφορα.Επειδη στο ΝΒΑ θα βελτιιωθει εχει αρκετες πιθανοτητες να παραμεινει στο Χιουστον και να 'χει σημαντικο ρολο στο rotation κατι που θα τον βοηθησει να υπογραφει καλα συμβολαια..Οσον αφορα τον Καλαθη και τον Κουφο πιστευω οτι μια καλη τους χρονια φετος στο Μεμφις θα τους βοηθησει να παρουν καλα συμβολαια το ερχομενο καλοκαιρι και να συνεχισουν να ζουν το ονειρο τους..Τελος,για τον μεγαλυτερο Αντετο θεωρω οτι δεν εχει τα φοντα για καποια μεγαλη καριερα,ισως καποια στιγμη μπορεσει να μπει στο ροστερ μιας ομαδας του ΝΒΑ,αλλα το πιθανοτερο ειναι οτι το μελλον του ειναι στην Ευρωπη,οπου θα μπορεσει να βρει καλυτερα συμβολαια και πρωταγωνιστικο ρολο...VECCHIO..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ενδιαφέρον άρθρο για ένα από τα σημαντικότερα ¨θέματα¨του ελληνικού μπάσκετ. Πιστεύω και ελπίζω αυτή η γενιά αθλητών να μας ξαναφέρει στη κορυφή του ευρωπαϊκού μπάσκετ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια Αντετοκούνμπο το σημαντικότερο είναι αυτό που είπες για το περιβάλλον. Είναι δουλευταράς και είναι δεδομένο ότι θα δουλέψει πάνω στις αδυναμίες του και θα βελτιωθεί. Μακάρι να είναι υγιές το παιδί και να δικαιώσει τις προσδοκίες όλων μας.
Ο Παπ επίσης βρήκε ιδανικές συνθήκες για τη rookie χρονιά του.Μπορεί να ανταποκριθεί ιδανικά στο ρόλο του strech 4, ειδικά αν προσαρμοστεί στο 3ποντο και βελτιώσει τα ποσοστά του.
Ο Καλάθης πιστεύω θα βρεί θέση στη λίγκα και θα παραμείνει για αρκετά χρόνια στο NBA. Αφού δεν γύρισε στην ευρώπη φέτος δύσκολα να παρατήσει την προσπάθεια. Άλλωστε ο συνδυασμός μπασκετικού IQ και αθλητικών προσόντων είναι αρκετά καλός για να τον αγνοήσουν αρκετοί GM.
Υ.Γ Jim από την εμπειρία και τις επαφές σου ποια είναι η αίσθηση σου για τις επιλογές που θα έχει ο Βεζένκοφ του χρόνου? Θα ακολουθήσει το δρόμο του Saric βρίσκοντας σημαντικό ρόλο στην Ευρώπη?? Πάντως είναι σίγουρα λιγότερο έτοιμος από τον Κροάτη για να πάει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού... Τουλάχιστον αν φύγει από την Αριανάρα να πάει σε ένα συμπαθές ευρωπαϊκό club (Malala,Barca)
Dali.S
Τζιμ και λοιποί μπασκετόφιλοι, επέστρεψα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχα κάποιες υποχρεώσεις στην σχολή και δεν είχα αρκετό χρόνο να σχολιάζω και να διαβάζω τα άρθρα οπότε έκανα μόνο το δεύτερο όσο ήμουν στο λεωφορείο από και προς στη σχολή.
Στο ρεζουμέ τώρα...
Αντετοκούμπο: Τεράστια βελτίωση με πέρσι, έχει και δικά του plays και μου αρέσει πολύ πως χειρίζεται την μπάλα σε καταστάσεις iso με ψηλούς (βλ. Ράντολφ, Λούερ) και το πως ξεχύνεται σαν ελάφι στον αιφνιδιασμό. Κάπου διάβασα πως θυμίζει Τόνυ Άλλεν αλλά πολύ πιο αθλητικό. Συμφωνείς;
Για τον Big Papa, επειδή μιλάω και με Πορτογαλία (!!) για ΝΒΑ θα σας μεταφέρω αυτούσια την άποψη του φίλου. <>. Νομίζω πως μόνο και μόνο που είναι 6ος παίκτης σε ένα franchise που πάει για πλει-οφ έχει μόνο διπλή ανάγνωση. Είτε ότι είναι πολύ καλός και ο ΜακΧέιλ τον εμπιστεύεται είτε ότι ο πάγκος είναι... χάλια... Μάλλον πιο πολύ συγκλίνω στο 2ο.
Ο έτερος συνονόματος (Κουφός) τα πάει καλάαα αλλά νομίζω πως ποτέ δεν θα γίνει starter ακόμα και στην... Φιλαδέλφια. Ήταν starter στο Ντένβερ γιατί ο έξυπνος ο Κάρλ δεν ήθελε να πονοκεφαλιάζει με τον Μαγκί. Μέτριος για starter, καλός παγκίτης δεδομένου της πενιχρής παρουσίας αξιόλογων ψηλών στην λίγκα.
Τέλος, για τον Νικ δεν μπορούμε να σχολιάσουμε για τι έχουμε δει φέτος αλλά πέρσι που ξεκινούσε αντί του Μάικ Κόνλεϊ έκανε έναν φανταστικό Φλεβάρη με 10.7 πόντους και 4.6 τελικές. Νομίζω πως δεν μπορούν εύκολα να παραβλέψουν την οξυδέρκεια του και τα αθλητικά του προσόντα. Eδώ ολόκληρο DraftExpress στην καλύτερη περίπτωση τον παρομοιάζει με Καλδερόν και στην χειρότερη με Σάρας... Φαντάσου!
Αυτά από μένα :)
ΥΓ: Jim και λοιποί μπασκετόφιλοι που σας αρέσει η προπονητική πλευρά του παιχνιδιού ή προπονείτε κάποια ομάδα, σας παρουσιάζω κάτι που μπορεί να σας οδηγήσει σε προπονητικό οργασμό...
http://blueprintbasketball.com/wp-content/uploads/2013/11/San-Antonio-Spurs-Playbook.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=m798a02fD8w
δεν βοηθαει ο σωματοτυπος των ελληνων παικτων και η ελειψη αθλητικων προσοντων για να παιξουν περισσοτεροι στο ΝΒΑ αλλα επειδη εχουν οι παικτες γνωση τακτικης και μπασκετικο μυαλο αν πανε θα ξεχωρισουν σε οπως τωρα ο Παπανανικολαου ο οποιος ειναι ο μονος απο τους 4 που ξεκινησε και μεγαλωσε μπασκετικα στην Ελλαδα
ΑπάντησηΔιαγραφήο Αντετοκουμπο ειναι ξεχωριστη περιπτωση παικτη για μπασκετ παγκοσμια και μακαρι να καταφερει να ερχεται στην εθνικη οσο πιο συχνα γινεται.Μην περιμενουμε α ερχεται καθε χρονο βεβαια
ο Θανασης Αντετοκουμπο νομιζω θα ηταν καλυτερα να ερθει να παιξει 2-3 χρονια στην ευρωπη
θα θελαμε καποια στιγμη και ενα αρθρο για τους παικτες του NCAA γιατι ειναι και δυσκολο να τους παρακολουθησουμε
Καλημέρα σε όλους. Τραγικός ο Ολυμπιακός εχθές. Εκτός Σπανούλη όλοι αξιολύπητοι. Μαύρη βραδιά και για τον κόουτς. Είχα ψιλοενθουσιαστεί με το ξεκίνημα του Σφαιρό αλλά εχθές φαινόταν ανήμπορος απέναντι σε μια μέτρια σχετικά ομάδα. Πιστεύω ότι με τις επιστροφές θα αλλάξει πρόσωπο η ομάδα, έχω ελπίδα για φέτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΟ
Τραγική άμυνα. Που πήγαν οι τακτικές του Σφαιρό?
Διαγραφήκαλημερα παιδια
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΟΣΦΠ εκανε λοιπον την πρωτη φετινη του ηττα που δεν του στοιχιζει βεβαια,αλλα νομιζω προβληματιζει πολυ η κατασταση στη ρακετα οπου σε αμυνα και επιθεση ο ΟΣΦΠ εφαγε το ξυλο της αρκουδας απεναντι σε ψηλους που δεν του πανε.Και μη βιαστουν οι ακριτοι φιλοι του Ολυμπιακου να πουν για Πριντεζη και Λοτζεσκι γιατι η απουσια τους ειναι σημαντικη μεν αλλα ο ΟΣΦΠ ποναει αλλου.
Εχω γραψει πολλες φορες για αυτο αλλα χτες ηταν πολυ φανερο οτι η τριαδα Ντανστον Χαντερ Πετγουει ειναι οτι πιο δυσλειτουργικο εχω δει σε αμερικανικη στελεχωση σε ελληνικη ομαδα ευρωλιγκας.Και το προβλημα ειναι οτι οι παιχτες ατομικα δε φταινει τοσο πολυ.Ο Μπαρτζωκας περσι σε αντιστοιχη φαση ειχε διαγνωσει το προβλημα αλλα εκανε κακες εκτιμησεις στις επιλογες του.Περιμενε πιο πολλα απ τον δυνατο Σιμμονς ,αλλαξε τον (καλο σε λογικα πλαισια χτες ) Μπεγκιτς με τον εκτος κλιματος Σερμαντινι,προσπαθησε λιγο με τη προσθηκη Καββαδα.Ολα αυτα δε βγηκαν.
Ο Σφαιροπουλος εχει να αντιμετωπισει λιγο πιο σοβαρα θεματα σε ενα ροστερ που δεν ειχε εμπλοκη στο στησιμο του.Το θεμα ειναι αν ο ΟΣΦΠ ειναι διατεθιμενος οικονομικα να ενισχυθει και σε ποια πλαισια
Φοβαμαι πως υπαρχει κινδυνος στο τοπ 16 να γινει ερμαιο διαφορων ξυλοκοπων που κυκλοφορουν και να χασει τσαμπα παιχνιδια,ενω στον ομιλο που παει σαν οργανισμος ειναι ικανος να χτυπησει το πλεονεκτημα για τα πλευ οφ και το φαιναλ φορ.
Ο ΠΑΟ σημερα δινει το πιο κρισιμο παιχνιδι του στη διοργανωση και οι παικτες θα πρεπει να αγωνιστουν με τη λογικη του "χωρις αυριο" για να φυγει το αγχος της προκρισης.
Απο τη κουβεντα με τους φιλους RUN TMC και
Brian Scalabrine στην προηγουμενη αναρτηση μου φαινεται σαν ρεαλιστικο σεναριο ο ΠΑΟ να κυνηγησει εστω και χωρις πλεονεκτημα να βρεθει στα πλευοφ απεναντι στον ΟΣΦΠ και ο ΟΣΦΠ το αντιστοιχο.Οι αιωνιοι εχουν πολλους λογους στα πλευοφ τις ευρωλιγκας να μεινουν να παιξουν την προκριση στην Ελλαδα
Προτρεχω πολυ ,συγχωρεστε με
no_closure
Καλημέρα ΤΕΟ. Η Κάχα δεν είναι τόσο κακή όσο φαινόταν. Τώρα με τη νίκη μπήκε στο παιχνίδι για πρόκριση. Ο Ολυμπιακός χρειάζεται έναν καλό ψηλό. Ο Καββαδάς δεν είναι για Ευρωλίγκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήManu Chao
"Ο ΠΑΟ σημερα δινει το πιο κρισιμο παιχνιδι του στη διοργανωση και οι παικτες θα πρεπει να αγωνιστουν με τη λογικη του "χωρις αυριο" για να φυγει το αγχος της προκρισης."
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα no closure. Και εάν δεν αγωνιστεί ο Μπατίστα θα είναι πραγματικά δύσκολα τα πράγματα. Έτσι και αλλιώς βλέπω κλειστό ματς
Manu Chao
Tο ματς είναι παγίδα σήμερα
ΔιαγραφήΑυτά είναι τα άρθρα που μου αρέσουν, μπράβο JIM.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Από potential μακραν από τους υπόλοιπους υπερτερεί ο giannis. Μικρός σε ηλικία, απίστευτα αθλητικά προσόντα για το ύψος του. Είναι απόλαυση να τον βλέπω να φεύγει με την μπάλα από την μια μεριά του γηπέδου και σε κλάσματα δευτερολέπτου να είναι στην άλλη μεριά. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια ταχύτητα από παίκτη τέτοιου ύψους. Εννοείται ότι θέλει ΠΟΛΥ δουλειά αλλά ο χρόνος είναι με το μέρος του. Θα αφήσει εποχή.
-Ο Κουφός είναι πολύ καλός παίκτης, απλά δεν είναι θεαματικός για το ΝΒΑ. Στην Ευρώπη θα έκανε θραύση καθώς είναι πολύ αποτελεσματικός. Κάνει τη δουλειά στο 5 με συνέπεια, βάζει τη μπάλα στο καλάθι, παίζει άμυνα και κατεβάζει ριμπάουντ τι άλλο θες; Θεωρώ ότι πρέπει να έρθει στην Εθνική με κάθε τρόπο όσο και αν μας ποναει. Τον χρειαζόμαστε. Δυστυχώς η Ελλάδα για τα επόμενα χρόνια δεν έχει ψηλό πέραν του Μπουρουση ο οποίος φτάνει σε ηλικία συνταξιοδότησης. Θα στηριχτούμε στον Κουφό μέχρι να βγουν τα νέα παιδιά.
ΥΓ.1. Σταματήστε να ασχολείστε με τον Βεζενκοφ. Δεν είναι Έλληνας, στην εθνική δεν θα έρθει ποτέ και ο ίδιος ξέρει ότι είναι προσωρινά εδώ μέχρι να φύγει για ΝΒΑ και δεν θα ξαναέρθει ποτέ Ελλάδα. Προσωπικά, στον Παναθηναϊκό δεν τον ήθελα για τους παραπάνω λόγους. Οκ, είναι μικρός, είναι ταλέντο και… δεν με ενδιαφέρει. Και για όσους δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς εννοώ να θυμίσω περίπτωση Στογιακοβιτς. Ποιο ακριβώς ήταν το κέρδος του Παοκ και του Ελληνικού μπάσκετ από τον Στογιακοβιτς πέραν του ότι μας έριχνε 30αρες στην Εθνική; Κανένα.
ΥΓ.2. Μόνο κέρδη μπορεί να έχει ο Ολυμπιακός από την χθεσινή ήττα. Βαθμολογικά δεν είχε καμία επίπτωση. Οι σφαλιάρες, ειδικά σε αυτή τη φάση, μόνο καλό μπορούν να κάνουν και ψυχολογικά αλλά και από άποψη περισσότερης δουλειάς στις προπονήσεις. Καλό αποτέλεσμα το χθεσινό για τον Ολυμπιακό μακροπρόθεσμα.
ΥΓ.3. Ο Παναθηναϊκός θεωρώ ότι σήμερα ευκολα ή δυσκολα θα κερδισει. Δυστυχως δεν είναι στη φαση του Ολυμπιακου και δεν τον παιρνει να κανει ηττες. Είναι από τα παιχνιδια που ΠΡΕΠΕΙ να τα πάρει.
ΥΓ.4. Ούνικς. Αυτή η νίκη πιστώνεται στον Πεδουλακη ή τελικά η ομάδα χρειαζόταν έναν (άλλον)προπονητή για να πάρει μπροστά;
Φιλικά πάντα και με τις καλύτερες διαθέσεις.
στον πρωτο γυρο με ενα ποντο εχασε απο την ρεαλ η ουνικς.Επισης στον πρωτο γυρο στην γερμανια ο παο ειχε παρει σχεδον τους μισους ποντους απο μπατιστα και γιανκοβιτς με 18 και 17 ποντους αντιστοιχα
Διαγραφήσχετικα με το αρθρο,
ΑπάντησηΔιαγραφήο αντετουκομπο αν δεν κανει καριερα στο μιλγουοκι θα εχει εγκληματισει κατα του μπασκετ!!!μια ολοκληρη πολη , ενας ολοκληρος οργανισμος δουλευει για παρτη του και λογικα το μονο που ζητανε ειναι αυτος ο παικτης να εξελιχθει ομαλα σε εναν ολοκληρωμενο επαγγελματια.πιο ευνοικες συνθηκες για νεαρο αλλοδαπο παικτη στην αμερικη δε θυμαμαι!!!μεχρι και τον πειτον προσελαβαν για να εκπαιδευει το γιαννακη.....
ο παπ ξερει πολυ μπασκετ και αυτο αποτυπωνεται στο χρονο συμμετοχης του.σκοραρει δε σκοραρει, ειναι δεν ειναι σε καλη μερα, το 25λεπτο θα το βγαλει!!!και αυτο γιατι ειναι εμπειρος παικτης, ξερει να κινειται στο παρκε και προσφερει σε ολους τους τομεις!!!αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι τα ποσοστα του σε συναρτηση με τον πολυ καλο μηχανισμο του στο σουτ.δε συναδουν αυτα τα δυο....αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα βελτιωθει και σε αυτο.
ο καλαθης με τον κουφο μπορουν να κανουν καριερα στο νβα αλλα ως ρολιστες, σαν τοσους και τοσους που υπαρχουν εκει!!!ξεπεταγμα δυσκολα θα κανουν καπου....
οσο για το καχα-οσφπ,
να πω οτι η ισπανικη ομαδα σουλουπωθηκε με τις κινησεις που εκανε τον τελευταιο μηνα!!εφυγαν καποιοι μετριοι αμερικανοι (σειρα εχει πιστευω ο τελειωμενος σε αυτο το επιπεδο περκινς), ηρθαν καποιοι κοινοτικοι, θα μπει και ο χαμιλτον καποια στιγμη μεσα και η ομαδα θα παει καλυτερα!!!ο μπεγκιτς επαιξε πολυ καλα χθες και σιγουρα δεν ειναι ο παικτης-φαντασμα που ειδαμε στον οσφπ, ο βουγιασιτς εχει ποιοτητα, ενω οι ερτελ-μπερτανς-σαν εμετεριο-σεγκελια ειναι δυνατη τετραδα.σημειωτεον, αλλο να εχεις εναν βουγιασιτς με συμβολαιο 2εκ και αλλο να τον εχεις με ψιχουλα και να εχει κινητρο ενας τετοιος παικτης να αναγεννηθει αγωνιστικα, πιστευω εχει διαφορα.
ο οσφπ , το υποστηριζω μηνες τωρα, δεν εχει παικτες να στηριξει αυτο που θελει να παιξει!!!θελει να παιξει αμυνα?ποιος να παιξει?αντε ο μαντζαρης....ποιος αλλος?αντε και ο λαφαγιετ!!!στα ψηλα?ο ντανστον μονο αλλα και αυτος ειναι σε μετρια κατασταση!!!ειναι και ο νταρντεν αλλα και αυτος μολις επεστρεψε απο τραυματισμο και δεν παταει καλα.μη ξεχναμε ομως οτι ειναι και 33 ετων....
επιθετικα, ποιος θα ποσταρει?κανεις πλην πριντεζη !!!τι επιλογες υπαρχουν περα απο το "η μπαλα στο σπανουλη"?να τρεξει?με ποιον?με το μαντζαρη?δε νομιζω!με το σλουκα?ναι!με το λοτζεσκι?επισης ναι!!με το σπανουλη?δε μπορει!με το λαφαγιετ?ποτε το κανε ο λαφαγιετ για να το κανει και τωρα?
για μενα ο οσφπ παιζει με τη φανελα του και με τη ψυχολογια των 2 προσφατων ευρωπαικων του.αγωνιστικα εχει αδυναμιες που βγαινουν στην επιφανεια σε δυσκολα παιχνιδια!!!δεν ειναι δυνατον ομαδα που λογιζεται ως υποψηφια για φ4 να μην εχει ενα δευτερο πολο επιθετικα μετα το σπανουλη!!!οκ, λειπουν οι λοτζεσκι και πριντεζης αλλα και παλι αυτοι οι παικτες εχουν αλλες αδυναμιες!πχ ο αμερικανος ειναι κακος αμυντικος.
κατα την ταπεινη μου γνωμη, ο οσφπ δεν εχει αναπληρωσει επαξια κανενος το κενο απο τους παικτες που εφυγαν και με τους οποιους πηρε τα 2 ευρωπαικα και το ελληνικο πρωταθλημα!!!και αναφερομαι στους ντορσει, χαινς, παπ, αντιτς και φυσικα στον εισι λο!!!!ισως ο (καλος) ντανστον μονο να πλησιαζει το χαινς, μεχρι εκει!!το πληρωσε περυσι και λογικα θα το πληρωσει και φετος.
Υ.Γ αλλο να τρως 20αρα απο ομαδα φαβορι για την ευρωλιγκα, οπως οι γνωστες τρεις, και αλλο απο ομαδα που θα παει δε θα παει μεχρι τους 8!!!εκει υπαρχει θεμα....
Υ.Γ ο ολυμπιακος ειναι ενα συνολο αρκετα καλων παικτων αλλα που δε συνθετουν μια αναλογη ομαδα και φυσικα δε φταινε οι παικτες γι αυτο.ο λαφαγιετ ειναι ενας αρκετα καλος παικτης αλλα στον οσφπ δυσκολα θα ξεχωρισει.τις εμφανισεις που εκανε ο χαντερ απεναντι στην αρμανι δυσκολα θα τις επαναλαβει και φετος.ο σλουκας θελει να βγει πιο μπροστα για να σταθεροποιησει την αποδοση του.ομοιως, δε θυμαμαι ενα παιχνιδι που να ταιστηκε ο μπεγκιτς στον οσφπ τοσες φορες οσες χθες απο τους συμπαικτες του στην καχα!!!
Υ.Γ και μιας και ουσιωδεις μεταγραφες δυσκοα θα γινουν στον οσφπ, θεωρω οτι τουλαχιστον η τραπουλα πρεπει να ανακατευτει ξανα!!!σλουκας αντι μαντζαρη στη βασικη πενταδα και αναληψη απο το σλουκα περισσοτερων πρωτοβουλιων.το θεμα ειναι,συμφωνει ο Μεγαλος?
ΣΜ
Συμφωνώ για Σλούκα. Ειδικά όταν γυρίσουν οι Λοτζέσκι Παπαπέτρου και θα είμαστε κομπλέ στο τρία, τον θέλω στάρτερ. Ο μεγάλος ποιος είναι ΣΜ?
ΔιαγραφήΤΕΟ
Μάλλον στο Μπίλ αναφέρεται...
ΔιαγραφήRun TMC
Δεν υπάρχει λειτουργικότητα σε line-up με Σλούκα-Σπαν για πάνω από 5-6 λεπτά. Ο ρόλος του ως game changer/back-up δημιουργός μια χαρά του ταιριάζει και μια χαρά τον διεκπεραιώνει ήδη, αρκεί να περιορίσει κάποιες επιπολαιότητες σε άμυνα και επίθεση που αμαυρώνουν τη συνολική του εικόνα.
ΔιαγραφήΟ Τσαρτσαρης γραφει καποιος παραπανω οτι με τη σκληρη δουλεια κερδισε το ταλεντο του φωτση.Λαθος φιλε.
ΔιαγραφήΟ Τσαρτσαρης με τη σκληρη δουλεια παρολα αυτα εμεινε πισω απο το Φωτση.Ο Τσαρτσαρης ηταν ο μονιμος αναπληρωματικος του σε Παο και εθνικη.Δυστυχως...
Δεν ειδα το ματς εχτες,αλλα πως γινεται ο 3ος παιχτης στην αξιολογηση του Ολυμπιακου μετα το Μπιλ και τον Νταστον να ειναι ο Σλουκας με 3;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επαναλαμβανω,ο 3ος παιχτης στο ρανκιν της ομαδας ειχε 3.
Δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο,τουλαχιστον απο ομαδα απο το πανω ραφι.
Καλημερα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο ο ΟΣΦΠ εχει προπονητη αυτου του επιπεδου αυτο το μπασκετ θα παιζει..Δεν ειναι οτι δεν εχουν γνωσεις σαν προπονητες(Μπαρτζωκας,Σφαιροπουλος,ακομα και Πεδουλακης παρολο που δεν ηταν του ΟΣΦΠ),απλα θεωρω οτι δεν μπορουν να επιβληθουν στους παιχτες..Ενω αρχικα φανηκε να βαδιζει σε καλο δρομο ο Σφαιροπουλος τωρα μαλλον δειχνει οτι χανει τους παιχτες και αυτος..Αυτο βλεπω..Το ροστερ δεν ειναι τοσο κακο..Κατεμε ειναι ακομα και για Φ4..Σιγουρα υπαρχουν κενα αλλα αν ψαξεις τις ομαδες σε ολες θα βρεις..Αυτο που βλεπω ειναι να χανει τους ρολιστες και χωρις ρολιστες δεν πας πουθενα..
Για Παναθηναικο εχω να πω οτι με την παρουσια Μπατιστα-Γιανκοβιτς το ματς θα το παρουμε ευκολα..Χωρις αυτους ή χωρις εναν απο τους 2 και κυριως του πρωτου το πραγμα θα δυσκολεψει αρκετα..
Ο Ολυμπιακός με Μπαρτζώκα στο Λονδίνο έπαιξε το καλύτερο μπάσκετ που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη
ΔιαγραφήΟλοκληρωτικό μπάσκετ διασύροντας τα σούπερ φαβορί αντιπάλους του, οπότε μάλλον δεν ισχύει αυτό που γράφεις για τους Έλληνες προπονητές
Για μενα ηταν η ομαδα του Ιβκοβιτς συν μια πολυ σημαντικη προσθηκη απτην μεγαλη των σερβων σχολη τον Περπερογλου..Μολις χαλασε ο κορμος με την φυγη του Αντιτς-Χαινς-Παπανικολαου-Λο φανηκε τι φτιαχνει ο Μπαρτζωκας..Καμμια εξελιξη σε κανεναν παιχτη ενω ολοι οι νεαροι με τον Ντουντα φαινοταν χωρις ταβανι..
Διαγραφή@28 Νοεμβρίου 2014 - 5:34 π.μ.
ΔιαγραφήΟ Φωτσης ηταν οντως το καλυτερο 4αρι που εβγαλε το ελληνικο μπασκετ και ηταν πιστος στην εθνικη. Ο,τι ηταν να κανει ομως το εκανε. Πηγε ΝΒΑ, πηγε σε τοσες ευρωπαικες ομαδες, εβγαλε πολλα λεφτα, πηρε τιτλους. Η εθνικη δεν μπορει να του προσφερει κατι πλεον. Περα απο τη χαρα να παιζει γι'αυτη προφανως. Ας παρει σειρα κανενας αλλος. Να βγαλει κανα φραγκο κι ο Αγραβανης, κι ο μανατζερ του. Το οτι παιζει αμυνα μονο με τα χερια (οπως παραδεχεται ως και ο Μελαγιες!?) ή το οτι σουταρει χειροτερα απ'ο,τι θα σουταρε ο Φωτσης μεθυσμενος μικρη σημασια εχει. Αλλωστε το ζητουμενο δεν ειναι η επιτυχια της εθνικης.Παντως για να μην αδικουμε τον Αγραβανη ας θυμηθουμε το εξης. Στην εθνικη εχει παιξει ο Καββαδας. Αυτο τα λεει ολα για το ποση αξια εχουν πλεον οι διεθνεις συμμετοχες.
Ανώνυμε με ιντρίγκαρες με το "Φώτσης,το καλύτερο τεσσάρι που έβγαλε το Ελληνικό μπάσκετ". Food for thought....
ΔιαγραφήΦώτσης Vs Τσαρτσαρής για καλύτερο τεσσάρι της χώρας
Γνώμες ?
Run TMC
Ο Φωτσης ειναι μακραν ο πιο ταλαντουχος Ελληνας παικτης ως προιον του ελληνικου μπασκετ.ΜΑΚΡΑΝ ΟΜΩΣ.Κανενας αλλος πχ Σπανουλης Διαμαντιδης Παπανικολαου κοκ δεν συγκρινεται μαζι του. Αν ηταν λιγοτερο τεμπελης ως νεαρος, θα μπορουσε να πλησιαζει το επιπεδο ενος Νοβιτσκι ή ενος Παου Γκασολ.
ΔιαγραφήΦωτσης σιγουρα ο πιο ταλαντουχος-αθλητικος-αμυντικος-clutch παιχτης της θεσης του..Τσαρτσαρης σιγουρα πιο εγκεφαλικος-εξυπνος με καλο σουτ και ποστ παιχνιδι..Πριντεζης καλυτερο ποστ 4αρι..Τωρα απο πιο παλια ειναι και ο Φανης Χριστοδουλου αλλα δεν τον θυμαμαι ιδιαιετερα..Παντως απο απο την αποψη τιτλων ειναι ο πιο φτωχος..
ΔιαγραφήΤο να λες ότι η ομάδα του Λονδίνου ήταν του Ιβκοβιτς δείχνει ότι δε το έχεις το άθλημα,
Διαγραφήsorry κιόλας αλλά 30-40 παιχνίδια ευρωλίγκα απέναντι στους καλύτερους χωρίς Ντόρσευ-Μαντζαρη δε βγαίνουν με αυτόματο πιλότο
Εγω διαλεγω Τσαρτσαρη γιατι αυτα που εκανε ηταν αποτελεσμα σκληρης δουλειας κυριως. Ειχε αρκετα καλα τεχνικα και αθλητικα προσοντα (στα αθλητικα υστερουσε αρκετα του Φωτση) αλλα τη μεγαλη καριερα την εκανε γιατι ηταν δουλευταρας. Επισης, ηταν και αυτος clutch παιχτης και θυμαμαι να καθαριζει αρκετα ματς, ομως ο Φωτσης εχει τοσο κρυο αιμα και εχει δωσει παιχνιδια τιτλους που ο Τσαρτσαρης υστερει σε αυτο το τομεα. Ο Φωτσης απο την αλλη δεν θυμαμαι να εξελιξε ποτε το παιχνιδι του. Ξεκινησε να παιζει το 98 οντας αρκετα αθλητικος, καλος ριμπαουντερ με συμπαθητικο σουτ και απλα μεχρι σημερα αυτο κανει. Εφτασε να κανει και τα 3 τελεια καποια στιγμη στην καριερα του αλλα ποτε δεν εβαλε νεα στοιχεια στο παιχνιδι του που θα τον απογειωναν κι αλλο. Ειχε τοσο ταλεντο ομως και γι αυτο επαιξε σε ψηλο επιπεδο στην Ευρωπη. Απο τους δυο προτιμω Τσαρτσα γιατι ειναι πιο πληρης συνολικα, εχει μεγαλυτερη ισορροπια στο παιχνιδι του σε αμυνα και επιθεση και γιατι η σκληρη δουλεια κερδιζει το ταλεντο (τουλαχιστον σε αυτη την περιπτωση).
ΔιαγραφήBrian Scalabrine
Θα τους δουμε τους Ελληνες προπονητες στην πορεια τι εξελιξη θα εχουν και θα κρινουμε αν οντως ειναι αξιολογοι ή δεν κανουν..Επειδη εγινε ενα θαυμα μια φορα τοτε σημαινει οτι ο Μπαρτζωκας ειναι προπονηταρας..Τοτε γιατι τον διωξατε τον Προπονηταρα Μπαρτζωκα?
Διαγραφήhttp://www.esake.gr/el/9129A52C
ΑπάντησηΔιαγραφήMια χαρα του εκατσε του Αρη. Θα αντιμετωπισει τον ΠΑΟΚ χωρις το Χαραλαμπιδη με κοστος μολις μιας αγωνιστικης κεκλεισμενων.
"Ο Ιωάννης Παπαπέτρου είναι ο πρώτος που μου έρχεται στο μυαλό και μπορεί να παίξει στο ΝΒΑ. Είναι πιο έτοιμος μπασκετικά και όσον αφορά τη σωματική του κατασκευή. Από κει και πέρα, ο Δημήτρης Αγραβάνης και ο Λευτέρης Μποχωρίδης είναι δύο ακόμη παιδιά που μπορούν να αγωνιστούν στο ΝΒΑ. Έχουν τα προσόντα. Τώρα που το σκέφτομαι, πάντως, καλύτερα τον Παπαπέτρου θα τον έβαζα στη δεύτερη θέση. Και αυτό διότι πιο κοντά στο ΝΒΑ είναι αυτή τη στιγμή ο Σάσα Βεζένκοφ», τόνισε ο γκαρντ - φόργουορντ των Μιλγουόκι Μπακς."
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασα τις απόψεις και έχω κάποιες ενστάσεις σχετικά με το παιχνίδι του Ολυμπιακού...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταχυολογόντας από τις απόψεις που είδα, ο Ολυμπιακός χτές έχασε γιατι δεν κάνει ο Σφαιρόπουλος για το επίπεδο αυτό και διοτι δεν έχει κατάλληλους παίκτες να παίξει την άμυνα που θέλει ειδικά στα ψηλά κορμιά.
Προσωπικά δεν συμφωνώ διοτι πιστεύω οτι ο Ολυμπιακός έχασε γιατι σε κανένα σημείο του παιχνιδιού ΔΕΝ ΕΛΕΓΞΕ το ρυθμό του ματς.Όταν πάς στην Ισπανία , με όποια ομάδα και αν έχεις απέναντί σου , σε γενικές γραμμές θα δείς κάποιες κοινές συνιστώσες (τρεξίματα , πολλά τρίποντα κλπ κλπ τα εχουμε ξανααναφέρει να μην μακρυγορώ). Ο Ολυμπιακός οχι μονο δεν κράτησε το τέμπο του μάτς στο επίπεδο που τον βόλευε αλλα αντιθέτως έπεσε και στην παγίδα και το ακολούθησε.
Επιπλέον ο Ερτέλ που είναι η κινητήρια δύναμη στην Κάχα (κατι σαν τον ΔΔ του περσινού Παναθηναικού ένα πράμα..) δεν περιορίστηκε σε κανένα από τα δύο ημίχρονα απο την καλή περιφερειακή αμυντική τριάδα που διαθέτει ο Ολυμπιακός (Μαντζαρης,Λαφαγιες,Κατσίβελης).
Δεν μπορώ να πιστέψω οτι δεν μπορούσαν οι ψηλοί του Ολυμπιακού να αντιμετωπισουν ψηλούς τύπου Μπέγκιτς...Οκ ο Καββαδάς δεν κάνει...Και ήταν κακή σκέψη η χρησιμοποίησή του. Ειδικά όμως όταν είδα τον Μπέγκιτς να ρολάρει το σώμα του στην επίθεση και να σκοράρει κράταγα το κεφάλι μου. Σίγουρα η διαφορά ύψους μπορεί να κάνει την διαφορά όμως δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε Ελληνική ομάδα με undersized ψηλούς απέναντι σε ψηλή frountcourt.
Αυτά για μένα ερμηνέυονται είτε ως κακό διάβασμα του αντιπάλου από το προπονητικό τιμ , είτε η ομάδα δεν μπήκε στο γήπεδο με το κατάλληλο mentality
Εαν προσθέσει κάποιος και την κακή βραδιά στην οποία βρέθηκαν και στα σουτ - πράγμα που επίσης έχει αναφερθεί , πως θα ζεί και θα αναπνέει με αυτά - δεν χρειάστηκε πολύ να έρθει το κακο...
Run TMC
Το κακο σουτ ειναι δεκτο οτι δεν φταει ο προπονητης..Το κακο διαβασμα αλλα και το mentality ή και η προετοιμασια του αγωνα ειναι θεμα προπονητη..Για να παιξει μια ομαδα καλη αμυνα ειναι καθαρα θεμα προπονητη στο κατα ποσο θα πεισεις τους παιχτες σου να κανουν αυτα που πρεπει..Και εκει υστερουν πιστευω οι Ελληνες προπονητες..Στο πως θα πεισουν την ομαδα τους να παιξουν και γιαυτους..
ΔιαγραφήΠολύ σωστός Run TMC αλλά οκ, κακό βράδυ όμως δεν παίρνεις καμία βοήθεια από τον προπονητή σου. Έφαγες 89 από μια Λαμποράλ που σίγουρα δεν έχει σχέση με το κραταιό παρελθόν. Όπως είπες "κακό διάβασμα". Οπότε δε μπορεί να μην έχει ευθύνη ο κόουτς..
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
Φυσικά εννοείται πως ευθύνεται και ο Σφαιρόπουλος...
ΔιαγραφήΚαι κακές επιλογές κάνει (χτές Καββαδάς,την προηγούμενη εβδομάδα Πέτγουει) , και δεν διάβασε σωστά το παιχνίδι. Τα ανέφερα αυτά.
Απλά αυτό που ουσιαστικά θέλω να πω αλλά δεν φάνηκε από τα λεγόμενά μου είναι πως στο πρώτο του ξεκίνημα στην Ευρωλίγκα δείχνει καλά και κακά στοιχεία , πράγμα φυσιολογικό , αφού κανένας νέος προπονητής στα πρώτα του βήματα δεν ήταν αλάνθαστος.Οπότε θεωρώ πως πρέπει να του δωθεί χρόνος εφόσον τον πέταξαν στα βαθιά -γνωρίζοντας το επίπεδο ικανότητας και εμπειρίας του- και κατανοοντας πως για την Ευρώπη φέτος η ομάδα θα προσπαθήσει για το καλύτερο δίνοντας εμπειρίες-παραστάσεις-μαθήματα στον προπονητή της
Run TMC
Corey Petros, Nick Paulos, Zach Auguste
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε τους, ψάξτε τους στο NCAA και αν δεν αξίζουν να τους βγάλουμε διαβατήριο και κυρίως τον πρώτο να τον δοκιμάσουμε Εθνική, εγώ πάω πάσο.
Ο Αγραβάνης θα κληθεί στην Ανδρών. Τελείωσε λόγω ηλικίας από τη Νέων και λογικά θα τον δούμε Ανδρών.
Ο Θανάσης Αντετοκούμπο ακόμα ρίχνει τάπες...
Πώς θα βρεθεί στην Ανδρων συντομα βρε συ ο Αγραβάνης?? Εδω κόπηκε παιχτης με την εμπειρια και την ποιοτητα του Φωτση για να χωρεσουν οι Πριντεζης-Καϊμακόγλου, και θα μπει ο Αγραβάνης;;;
ΔιαγραφήΜερικοί παίκτες δεν καλούνται για τη 12άδα αλλά για να μπούνε σε διαδικασία προετοιμασίας και να βοηθήσουν στις προπονήσεις. Άσε που με τις απουσίες που κάθε τρεις και λίγο προκύπτουν, δεν ξέρεις. Πέρυσι έγραψα κανά 20αριά παίκτες υποψήφιους αν προκύψουν απουσίες. Όταν έγραψα Γλυνιαδάκης κάποιοι με ειρωνεύτηκαν και είπαν δεν υπάρχει καμιά περίπτωση.
ΔιαγραφήΑ, και ο Φώτσης με τη φόρα που έχει φέτος τον βλέπω να επιστρέφει δυναμικά. Ίσως και σε ένα ρόλο συμπληρωματικού 4αρο5αριού για λίγα λεπτά.
τελευταια ο αρχηγος μας εχει πολλα νευρα τσακωνεται ευκολα με αντιπαλους παιχτες, τα βαζει με τους διαιτητες,τρωει τεχνικες ποινες,αραγε που οφειλεται ο εκνευρισμος του;;Δεν το αναφερει κανεις αυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έγραψες ρε Τζιμ πάλι!!!! Μπράβο ρε φίλε, συμφωνώ σε όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο που έχω να συμπληρώσω είναι πως ο Κουφός θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά το ενδεχόμενο την επόμενη διετία να έρθει Ευρώπη να παίξει Ευρωλίγκα, να κάνει θραύση- γιατί εδώ μπορεί να κάνει- και όταν θα "πατάει" τα 27 του να ξανασκεφτεί το ΝΒΑ. Και επειδή δεν υπάρχουν πολλοί seve-footers, με έτοιμο κορμί και που να ξέρουν μπάσκετ θα είναι και τότε περιζήτητος στην Αμερική.
Υ.Γ. Τι κατάντια είναι αυτή φέτος στο Ντιτρόιτ ρε Τζιμ; Ούτε ο Βαν Γκάντι φαίνεται να μπορεί να στρώσει τα πράγματα...Περιμένω μέχρι τις γιορτές μήπως υπάρξει "κάποια" βελτίωση!
Dyskola ta pragmata gia to detroit Souli. Poly dusleitourgiki omada exoun ftiaksei kai fetos. Moni sotiria kata tin gnomi m i antalagi tou smith me ena triari me kalo sout kai courtvision pou mazi me tin epistrofi tou meeks mporei na allaksoun to skiniko. MONTANA
Διαγραφήxaxaxaxa προστιμο λεει στον οσφπ, μπαινω να δω το ποσο και τι βλεπω 500 ευρω!!!!!!!!!!χαχαχαχα οταν βαζουν σε ολες τις αλλες ομαδες χιλιαδες ευρω στον μονιμο κλαψα μονο 500;;;;Αν ειναι δυνατον για τα ιδια υβριστικα συνθηματα αλλες ΚΑΕ να γονατιζουν οικονομικα και ο οσφπ να πληρωνει ψιχουλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχθές έδωσα τη Λαμποράλ άσσο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σημερινό προγνωστικό είναι..
ΒΑΛΕΝΘΙΑ 1
ΒΕΤΙΔΗΣ
Xoris batista simera . MONTANA
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μπαγερν εχει μπει με το μαχαιρι στα δοντια..Και χωρις τον Μπατιστα δυσκολευει αρκετα το παιχνιδι του Παναθηναικου,καθως δεν κλεινει η αμυνα μεσα ωστε να βγουν τα σουτ..Παρολα αυτα εχουμε διαφορα 11 ποντους στο ημιχρονο καθως εχουν βγει αρκετα σουτ μεχρι στιγμης..Για να δουμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήστο γιουροκαπ περναει ο 5ος και ο 6ος του ομιλου; ποσο μπασκετ ξερεις ρε δημητρη που να επερνες και τον βεζενκοφ...
ΑπάντησηΔιαγραφήO Πεμπτος μονο περναει..Ο εκτος παει σπιτι του..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανεις λαθος φιλε. Και ο 5ος παει και ο 6ος οπως περυσι. Στο eurocup τωρα εχει 6 ομιλους απο 6 ομαδες. Περνανε οι 4 απο καθε ομιλο. Αρα οι 24 που θα περασουν συν οι 8 αποκλεισμενοι της ευρωλιγκα θα γινουν 32 και με εναν προκαθορισμενο τροπο αναλογα με τα πλασαρισματα τους (οπως συμβαινει και με την ευρωλιγκα) θα κανουν 8 ομιλους των τεσσαρων, οπου παιρνανε 2 για να ξεκινησουν στους 16 τα knock-out
ΔιαγραφήBrian Scalabrine
Εχεις δικιο μαλακια ειπα..
Διαγραφήhttp://www.euroleague.net/competition/players/showplayer?clubcode=OLY&pcode=001926&seasoncode=E2014
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.euroleague.net/competition/players/showplayer?clubcode=PAN&pcode=000411&seasoncode=E2014
http://www.euroleague.net/competition/players/showplayer?clubcode=PAN&pcode=000464&seasoncode=E2014
http://www.euroleague.net/competition/players/showplayer?clubcode=OLY&pcode=003537&seasoncode=E2014
Προς Ανώνυμος 28 Νοεμβρίου 2014 - 2:03 μ.μ.
ΔιαγραφήΠροσπάθησα να καταλάβω τις (υποθέτω) συγκρίσεις σας, αλλά ομολογώ ότι απέτυχα. Από τη σειρά που παραθέτετε τις πληροφορίες, φαντάζομαι ότι συγκρίνετε τον Σλουκ με τον Βλάντο, και τον Μάντζι με τον Παππά, αλλά μήπως δεν έχουν νόημα αυτές οι συγκρίσεις, δεδομένου ότι ο Βλάντο είναι 3 (ο Σλουκ 2) και ο Παππάς 2 ενώ ο Μάντζι 1; Αν θυμάμαι καλά, τα τριάρια του ΟΣΦΠ είναι οι ΜΑΤ, Darden και Johan, ενώ τα δυάρια είναι οι Vspan και Σλουκ. Συγκρίνετε αυτούς π.χ.. Σλουκ με Παππά, και Βλάντο με Ματ ή Darden (αφού δεν έχει αγωνιστεί καθόλου ο Johan μέχρι τώρα και δεν μπορούν να γίνουν συγκρίσεις με αυτόν).
Εκτός αν έχει νόημα η σύγκριση π.χ. Μποχωρίδη ή Διαμαντάκου με τον Αγραβάνη λόγω της παρόμοιας ηλικίας τους...
Αλέξης
ΥΓ. Εγώ στη θέση σας θα περίμενα να τελειώσει ΚΑΙ το TOP-16 (όπου ξεχάστε ότι ξέρατε και είδατε μέχρι τώρα, γιατί θα πέφτουν κορμιά σε κάθε αγωνιστική και αγώνα), πριν επιχειρήσω οποιουδήποτε είδους σύγκριση παικτών ή ομάδων.
μην τους συγκρινεις με αυτους του οσφπ,πολυ απλα γιατι ο σπανουλης παιρνει πανω απο το 50% στην επιθεση.Ενω ο ΔΔ δες ποσες λιγες επιθεσεις παιρνει και αυτες μονο οταν του το επιτρεπουν οι αντιπαλοι.Στην Α1 ο Γιανκοβιτς εχει αλλα στατιστικα στο τριποντο 40%,ειναι θεμα χρονου να λυθει και στην ευρωπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν τους συγκρινω τα στατιστικα ολων των 90αρηδων των δυο ομαδων παραθετω. επισης σλουκας-παππας εχουν παρει περιπου τις ιδιες προσπαθεις οπως φαινεται και απ τα στατιστικα. και οι παππας-γιανκοβιτς εχουν παιξει με σαφως πιο δυσκολες ομαδες αφου θεωρητικα ακομα και η χειροτερη ομαδα του ομιλου βαθμολογικα η μπαγερν στον αλλο ομιλο θα ηταν φαβορι τουλαχιστον για 4αδα....
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=Z1rhsgMZjAA τα χαιλαιτ του αγωνα του παο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παναθηναικος κερδισε αλλο ενα παιχνιδι με χαρακτηριστικη ανεση,τοσο που χαλαρωσε.Στα μεχρι τωρα παιχνιδια, εχει δωσει συγκεκριμενο ρολο σε Παππα και Γιανκοβιτς (που περισυ δεν επαιζαν ακομα και οταν Μπραμος Καρρυ,Ουκιτς Ραιτ ηταν νεκροι) και σοτν οποιο ανταποκρινονται αψογα.Εχει βρει εναν σκορερ ολκης στο προσωπο του Σλοτερ, εναν ποστ παιχτη που τοσο του ελειπε περισυ (μπατιστα), εναν Λουκα που ειναι απο τους πιο τεχνιτες ψηλους της Ευρωπης (επισης περισυ δεν αξιζε ουτε 5 λεπτα) και περιμενει και τον βασικο του πλευ μεηκερ ενω εχει ενσωματωσει σταθερα στο ροτασιον τον 20χρονο Μποχωριδη. Εχει εκτεθει ΠΑΡΑ πολυ ο "αντικειμενικος" κοσμος του μπασκετ γιατι η επιθεση που δεχοταν το καλοκαιρι η ομαδα δεν προκυπτε απο πουθενα. Ακομα δεν μπορω να πιστεψω οτι η Μπαγερν ηταν στα ιδια και πιο πανω απο τον ΠΑΟ στα Power rankings. Αν αποτυπωναν μονο την συγκεκριμενη στιγμη, δεν καταλαβαινω πως ταυτοχρονα ο Ολυμπιακος (που ειχε χασει απο εναν Παο με 3 ολους και ολους παιχτες στο 3/4/5 και την ΑΕΝΚ) ηταν στο 4.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μονο κριμα ειναι οτι δεν θα παρουμε ουτε φετος το Eurocup
Το βασικοτερο ειναι πως ο ΠΑΟ δειχνει να προτειμαζεται και για την επομενη μερα πραγμα που ειχε αμελησει τα τελευταια 10 χρονια.Παππας-Γιανκοβιτς-Μποχωριδης-Διαμαντακος ειναι μια τετραδα ελληνων που αν πλαισιονεται με καλους ξενους μπορουν να σχηματιζουν δυνατη 10αδα.Εχω μεγαλυτερες απαιτησεις ακομα απο Χαραλαμποπουλο (μου φαινεται αργος για 3αρι και ελαφρυς για 4αρι και πιστευω οτι καποια στιγμη ο Καλαθης μπορει να καταλαβει οτι στην Αμερικη υπαρχουν 200 σαν αυτον και να γυρισει να αναπληρωσει οσο γινεται το κενο του Μητσου
Υ.Γ Επειδη τοσα ακουγαμε για το αντι-μπασκετ Πεδουλακη, δεν εχω διαβασει ακομα τπτ για το μπασκετ που παιζει ο Ολυμπιακος του Σφαιροπουλου
Aleister
Eίσαι πολύ σωστός ! Και να σκεφτείς ότι απόψε πάλι,όλοι οι ειδικοί μας είχαν ότι μπορεί και να χάναμε.Τόσα ξέρουν ή εκφράζουν απλά τις κρυφές τους επιθυμίες?
Διαγραφή@Aleister..Εχεις λαθος στο ''ειχε αμελησει 10 χρονια''..Το καλοκαιρι του 2009 ηρθαν Νικ Καλαθης και Μπογρης,οι οποιοι ανηκαν στη φουρνια των '89-'90..Η αμελεια(που ειχε να κανει κυριως με την κοπωση των προεδρων)αρχισε να δειχνεται απο το καλοκαιρι του 2010 και μετα,οταν θα μπορουσε η ομαδα απο τοτε να ειχε παρει Παππα,Γιανκοβιτς,Μαντζαρη..Μολις ανελαβε το καλοκαιρι του 2012 ο ΔΓ μην ξεχνας οτι αποκτηθηκαν Χαραλαμποπουλος και Διαμαντακος,δειχνοντας πως η ομαδα αρχισε και παλι να λειτουργει οπως ειχε συνηθισει..Μην κρινεις αυστηρα τον Χαρ/λο φετος γιατι και μεσα στην ομαδα δεν περιμενουν πολλα γιατι περασε ενα δυσκολο καλοκαιρι...VECCHIO..
ΔιαγραφήVecchio δεν κρινω αυστηρα τον Χαραλαμποπουλο.18 χρονων παιδι ειναι.Σιγουρα φορτωθηκε πολυ το καλοκαιρι. Ο Νικ το 2009 δεν ηταν επενδυση για το μελλον, καθως ηταν σαφες οτι αργα η γρηγορα σκεφτοταν το NBA. Ο Μπογρης συμφωνω ηταν σπουδαιο ταλεντο.Θυμαμαι ενα παιχνιδι στο κλειστο της Δαφνης με τον Ηλυσιακο που εκανε παππαδες.Απο τοτε ομως εδειχνε θεματα συμπεριφορες,ειρωνια στους οπαδους, δεν ακουω και τετοια,19 χρονων παιδι. Εγιναν και αλλα λαθη τοτε με νεους.Αποκορυφωμα ηταν η αποκτηση Κυριτση αντι Μαντζαρη και αλλα πολλα που πρεπει να τα ψαξω τωρα.Καταλαβαινεις ακι εσυ ομως πως αν χρειαζεται να πας 5 χρονια πισω για να βρεις 1,5 παιχτη, υπηρχε θεμα
ΔιαγραφήAleister
@Αleister..Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ο Χαρ/λος ξοδεψε πολυ ενεργεια παιζοντας σε 2 τουρνουα,με αφυσικα μεγαλο χρονο συμμετοχης και σε λιγο θα κλεισει τα 18,κατι που σημαινει οτι το σωμα του ακομα διαμορφωνεται με συνεπεια να μην επιτρεπεται να επιβαρυνθει μεσα απο την προπονηση και τα βαρη..Υπομονη και μεσα στο επομενο 12μηνο θα 'χουμε μια πιο σιγουρη εκτιμηση για το μελλον του στο αθλημα..Οπως σου εγραψα τα λαθη εγιναν τα δυο συνεχομενα καλοκαιρια του 2010 και του 2011,οπου δεν δοθηκε βαρος στη γενια του '90,παρα το οτι ηταν στο μικροσκοπιο.Κι αυτο ειχε να κανει με τις τασεις αποσυρσης της οικογενειας που εκδηλωθηκαν πιο εντονα με τη ληξη του φ4 του '11..Τελος παντων,αυτα ειναι ιστορια..Το σημαντικο ειναι οτι η στρατηγικη της επενδυσης σε νεα ταλεντα επανηλθε..Υ.Γ.Το '09 ηρθαν οι Ν.Καλαθης('89),Μπογρης('89)..Το '10 οι Καιμακογλου('83)και Βουγιουκας('85)..Το '11 οι Π.Καλαθης('85)και Κυριτσης('82)..Καταλαβαινεις οτι η μεγαλυτερη ζημια εγινε το καλοκαιρι του 2011..VECCHIO..
ΔιαγραφήKserei kaneis to tileoptiko programma ton enapomeinanton agonon tis euroleague gia pao kai osfp? MONTANA
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα δειξει η Νεριτ ολα τα εντος που απεμειναν. Δλδ Ολυμπιακος-Νεπτουνας, Ολυμπιακος-Ερυθρος Αστερας και Παναθηναικος-Μπαρτσελονα. Περειεργως, φετος ειναι η πρωτη χρονια που η Νεριτ/ΕΡΤ/ΔΤ δεν δειχνει απο ιδιο αριθμο αγωνων των 2 ομαδων. Θα δειξει 6 του Ολυμπιακου και 4 του Παναθηναικου
ΔιαγραφήBrian Scalabrine
και ακομα πιο περιεργο οταν οι ομαδες στον ομιλο του παναθηναικου ειναι πιο εμπορικα ονοματα. η μονη λογικη εξηγηση ειναι να πηρε φετος την 1η επιλογη η νοβα των αγωνων των ελληνικων ομαδων.
ΔιαγραφήΓιατι περιεργως; Μια ζωη η ομαδα του συστηματος ο Πειραιας, απλα τωρα που καταρρεει το γαυροσυστημα(ΤΜ Δημητρακης) προσπαθουν να αρπαξουν οσο μπορουν διχως να τους νοιαζει πια η φενακη του αντικειμενικου.
Διαγραφήαπλά επιλέγει η νόβα ποια ματς θα δείξει και το άλλο ελληνικό μένει στη νέριτ. μέχρι πέρσι έτσι ήταν και δε νομίζω ότι έχει αλλάξει κάτι. πάλι καλά να λέμε που δείχνει κι ένα η νέριτ γιατί σιγά σιγά τη νόβα τη βλέπω για κλείσιμο και φοβάμαι μην πάρει και την ευρωλίγκα αποκλειστικά ο οτέ
Διαγραφήπερσι 1η επιλογη ειχε η νεριτ αυτη επελεξε να δειξει (για μενα σωστα λογω ωρας και εμπορικοτητας αντιπαλου) το ρεαλ-ολυμπιακος και οχι τον παναθηναικο με την τσκκα.
ΔιαγραφήΝομιζω μεχρι περυσι ειχε επιλογη η Νεριτ μεχρι και τα ματς του top16 και αλλαζε η επιλογη στα play-off. Φετος δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι.
ΔιαγραφήBrian Scalabrine
περυσι την 1η επιλογη στο 5ο αγωνα των νοκ αουτ την ειχε η κρατικη σιγουρα. επισης η ευρωλιγκα θα ειναι στη νεριτ μεχρι το 17 και επιπλεον τον εναν αγωνα ετσι κι αλλιως ειναι υποχρεωμενοι να το δειχνει ελευθερο καναλι...
ΔιαγραφήΑποτελεσματικος ο ΠΑΟ σε ενα ΟΑΚΑ που εχω την εντυπωση δε γεμισε οπως με ΑΡμανι - Φενερ αλλα ο κοσμος εδωσε το στιγμα του και βοηθησε.Η Μπαγερν (οπως και η Βαλενθια πχ) σαν ροστερ αδικειται πολυ απο τα αποτελεσματα,αλλα μια ομιλος της με τα ιστορικα μεγαθηρια,μια η μικρη της εμπορικη απηχηση και η αναιμικη εδρα της(εδω με επιφυλαξεις) μια η κακη διαχειρηση των παικτων την αποκλειουν απο την συνεχεια της διοργανωσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΠΑΟ χτες μπηκε μουδιασμενα αφου δεν υπηρχε η ασφαλεια του ευκολου καλαθιου του Μπατιστα αλλα εγκλωβισε τελικα την Μπαγερν σε ενα πιο γρηγορο ρυθμο απ οτι θα ηθελαν οι γερμανοι και την πηγε σε πολλά και ασχημα περιεφεριακα σουτ.Ο Παναθηναικος ειχε την πολυτελεια να εχει ελευθερα σουτ απο το 4 που ηταν η μερα του Φωτση να καθαρισει το παιχνιδι.Παππας και Σλοτερ πολυ θετικοι χωρις ομως να ειναι σουπερ.
Ο Ραιτ κανει μερικα πραματα που δειχνουν οτι κατεχει τεχνικη υψηλου επιπεδου ,θα πρεπει λιγο να εναρμονισει λιγο το μυαλο με το κορμι του.
Το μονο πραγματικα ασχημο κομματι του ΠΑΟ ηταν η πραγματικλα αθλια εμφανιση του Γκιστ ο οποιος γενικα μας εχει συνηθισει σε πολλα ups n downs .
Αποστολη εξετελεσθη, ο ΠΑΟ περναει και ειναι και στο χερι του η 2η θεση αλλα αυτο ειναι κουβεντα για πιο μετα.
Αυτο που ειναι αξιο σχολιου (και το εχουμε σχολιασει και αρκετες φορες) ειναι ο αθλις σχολιασμος χτες.Τα αστειακια οι βλακιες τα λαθη απο υποτιθεται εμπιρους δημοσιογραφους και μαλιστα της συνδορμιτικης ΝΟΒΑ και μαλιστα και μαθητων του ιδιου του μεγαλου Συριγου,ηταν τοσα που ενιωσα που υποτιμουσαν τη νοημοσυνη μας.Υποτιθεται πως απευθυνεσαι σε ενα κοινου του μπασκετ,που ασχολειται, διαβαζει ,παιζει μπασκετ,κι ο Καρυδας μιλαγε για πεναλτυ και οφ σαιντ.Εγω αναρωτιεμαι δε παιρνουν feedback οτι εκνευριζουν;
no_closure
Σωστο το σχολιο για τη ΝΟVA. Καρυδας αλλα και Συριγος τζουνιορ δεν παλευονται.
Διαγραφή@no_closure...Tο οακα ειχε περισσοτερο κοσμο χθες σε σχεση με το ματς με την Αρμανι..Ο Ραιτ πραγματικα εντυπωσιαζει με τη θεληση και τη διψα του να δειξει οτι μπορει να παιξει στο τοπ επιπεδο της ευρωλιγκας και να κερδισει θεση στο ροστερ μεχρι το τελος της χρονιας,ομως θεωρω οτι οσο καλα και να παιξει δεν ειναι ο παικτης που χρειαζεται η ομαδα ειδικα οταν θα ξεκινησουν τα δυσκολα.Και ειδικα σαν back-up του Μπατιστα..Ο Γκιστ οντως δεν χαρακτηριζεται απο τη σταθεροτητα στην αποδοση του και γι' αυτο ειναι στοιχημα για τον ιδιο η φετινη χρονια,αφου πλεον καλειται να δειξει αν μπορει να ανεβασει το status του σαν παικτης και να ωριμασει,ειδικα τωρα που κοουτσαρεται απο εναν εμπειρο και ικανο προπονητη,που μπορει να τον εξελιξει.Ο σταθερα καλος Γκιστ θα μακροημερευσει στην ομαδα,διαφορετικα το καλοκαιρι ισως ο Ιβανοβιτς εχει αλλες σκεψεις για το μελλον του..Τελος,για τη nova,παρα το οτι δεν ειμαι συνδρομητης της(ποτε δεν ημουν)ειναι κριμα να μην μπορουν να προσφερουν υψηλου επιπεδου μεταδοσεις τη στιγμη που διαθετουν ικανους δημοσιογραφους..VECCHIO
ΑπάντησηΔιαγραφήο ραιτ ειναι μια χαρα παικτης για τον ρολο που χρειαζεται η ομαδα.2ο πενταρι ειναι ο λουκας και ουσιαστικα η ομαδα θελει και ενα αθλητικο σεντερ για 5-10 λεπτα οταν υπαρξει προβλημα με καποιο αθλητικο 5αρι της αντιπαλης ομαδας που βρισκει ρυθμο σε καποιο σημειο του αγωνα.
Διαγραφήεπισης στην φετινη διοργανωση οι κορυφαιες ομαδες στραφηκαν σε βαρια 5αρια και οχι αθλητικα. δες μπαρτσελονα,φενερ,ρεαλ
Παροτι ο Ραιτ δεν ειναι το καλυτερη αθλητικο 5ρι της αγορας, η πολυ χαμηλη τιμη του καθως, η ηδη γνωση του του πως λειτουργει η ομαδα και η θεληση του σε καθε αγωνα με κανουν να θεωρω πως ο ΠΑΟ δυσκολα θα βρει αλλο 5ρι που θα εχει την ιδια συνολικη προσφορα.
ΔιαγραφήΣχόλιο για τον Λουκά παιδιά?
ΑπάντησηΔιαγραφήMario
κανεις λαθος,ειχε περισσοτερο κοσμο σε σχεση με την Αρμανι
ΑπάντησηΔιαγραφήτο 12 της Μπαγερν μεγάλη παικτάρα..κατά τ' άλλα Σλοτερ, Φώτσης καθάρισαν χτες με βοήθειες από Λουκά που έβαλε αθόρυβα πολλά σουτ και πήρε αρκετά ριμπαουντ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δημοφιλέστερο ελληνικό αθλητικό σάιτ, στέλνει δημοσιογραφο στο ΝΒΑ και συγκεκριμένα στις πόλεις με Έλληνες παίκτες. Ετοιμαστείτε να διαβάσετε ποιές είναι οι απόψεις των Αμερικάνων για τον Σπανούλη! Επίσης θα μάθουμε αν ο Σπανούλης πήγαινε τώρα στο ΝΒΑ, θα τα κατάφερνέ; Είναι ο Σπανούλης, ο καλύτερος ευρωπαίος μπασκετμπολίστας αυτή τη στιγμή; Επίσης θα μάθουμε ποιόν Έλληνα μπασκετμπολίστα γνωρίζει ο Χάουαρντ, εκτός από τον Σπανούλη; Ο Αντετοκούμπο πως θα νοιώσει όταν παίξει πλάι στον Σπανούλη στην Εθνική; Είναι αυτό το μεγαλύτερο του όνειρο; Επίσης θα μάθουμε από ανθρώπους του ΝΒΑ αν γνωρίζουν τον Σπανούλη!
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχαχα
Διαγραφήκαι φυσικα θα μας μεινει παντα αναπαντητο το ερωτημα αν ο βασιλης εμενε στην αμερικη και πηγαινε στους σπερς που θα επαιζε τωρα ο παρκερ στην βιλερμπαν ή στην λιμοζ.
αν δεν το ξερεις το προτυπο του Αντετοκουμπο ειναι ο 3D οπως δηλωσε ο ιδιος.Χεστηκαμε αν το ξερουν η οχι τον Λαθουλη στο ΝΒΑ,Ελεος με τον καθε καμμενο,τι νομιζεις ρε οτι ολη η Ελλαδα ειναι γαυροι και βαζελοι μαζι.
Διαγραφή@ Ανώνυμος29 Νοεμβρίου 2014 - 1:05 μ.μ.
ΔιαγραφήΨηφίζεις;
και τελικα ο Χαουαρντ ειπε οτι θυμαται το Σχορτσιανιτη. Εκεινη ακριβως τη στιγμη λυποθυμισε ο Καλκαβουρας χαχαχα
ΔιαγραφήΑυτοσ δεν κανει ρεπορταζ για αυτους που παιζουν στο ΝΒΑ αλλα για τον ενα εφυγε κλαιγοντας και παρακαλωντας το Θανασαρα να τον φερει πισω
ΔιαγραφήΠάντοτε αποφεύγω να κρίνω παίκτες - πιθανές μεταγραφές - των ομάδων μας από τα σύντομα βιντεάκια με τα hιghlights τους, γιατί συνήθως δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές δυνατότητες των παικτών σε συνθήκες αγώνων του επιπέδου των ομάδων μας. Κατά συνέπεια, μόνο ΔΥΟ φορές "τρόμαξα" με αυτά που είδα και "πείστηκα" με τα αντίστοιχα βιντεάκια που είδα πριν την απόκτηση δύο παικτών που εν τέλει κατέληξαν στον ΟΣΦΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πρώτος παίκτης ήταν ο Ματ, για τον οποίο είχα δει 1-2 βίντεο με highlights του την εποχή που ήρθε στη ομάδα, και τα βίντεο αυτά με δικαίωσαν απόλυτα όπως όλοι γνωρίζουμε πλέον.
Ο δεύτερος είναι η νέα μεταγραφή του ΟΣΦΠ για το μέλλον, ο Βόζνιος Dzanan Musa.
http://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Olympiakos/erythroleykh_ependysh_se_mousa.3169321.html
Εἰχα δει μερικά βίντεο του πριν λίγους μήνες όταν πρωτοαναφέρθηκε ως στόχος του ΟΣΦΠ, και πραγματικά "τρόμαξα" με αυτά που είδα. Αν και μόλις 15 ετών, είναι απλά Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο-Σ, και αναρωτιώμουν τί έγινε με τη μεταγραφή του στην ομάδα όλους αυτούς τους μήνες, μέχρι σήμερα που επιτέλους ηρέμησα και μπορώ να βγάλω το... καπέλο του avatar μου στους Προέδρους μας, για αυτή την μεταγραφή.
Για να πάρετε μια ιδέα τί εστί Dzanan Musa, μερικά βιντεάκια...
Καταρχήν... ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ! (Κάτσε κάτω παιδί μου Ivanovic και μη σηκώνεις το χέρι σου να πεις μάθημα, σε άλλο πράγμα αναφερόμαστε)
https://www.youtube.com/watch?v=ceK6VdxPvGs
ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ
https://www.youtube.com/watch?v=5bAzSOCQdgI
ΕΠΙΔΟΡΠΙΟ
https://www.youtube.com/watch?v=zXVrKmQD40o
https://www.youtube.com/watch?v=ZbrMYUcBYJo
Μἠπως να θυμήσω ότι είναι 15 χρονών και 2.03;!
Για τους λιγότερο παρατηρητικούς, κοιτάξτε τους αριθμούς στη φανέλα του (και κυρίως στους αγώνες) :-) ...
Αλέξης
ΥΓ. Αυτόν τον έχει "τσεκάρει" κανείς στην ομάδα;
http://u18men.fibaeurope.com/en/cid_2bqXUaQOJwYn9c2ymJyFx0.teamID_2168.compID_8aYeHlfuGF-mF5IqO8aFH1.season_2014.roundID_10067.playerID_100891.html
Ή μήπως κοιμώμαστε μακαρίως;
Αλεξη εσυ κοιμασαι μακαριως, ισως και ορθιος. Ειρωνικο το υφακι προς την ομαδα σου. Μαλλον δεν ειχες κατι να κανεις ψαχνεις τα στατιστικα στα "μικρα" τουρνουα μπας και κατσει κατι να γραψεις. Ελα ομως που επεσες πανω στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ταλεντο της ηλικιας του (1997) στην Ευρωπη (συμφωνα με το εγκυροτατο eurohopes) πανω ακομα και απο τον Κορκμαζ που βγαζει ματια και απο Χαραλαμποπουλο-Παπαγιαννη. Και το παιζεις και ξυπνιος ρε συ Αλεξη.
ΔιαγραφήΜπορει να μοιαζει υπερβολικη η αντιδραση μου αλλα σιχαινομαι τους ασχετους ειρωνες. Μαλλον καποιος αντιστοιχος Διογενης Κυνικος στο hoopfellas του Ισραηλ "επαιξε" λιγο στη σελιδα της FIBA και τον πετυχε νωριτερα απο σενα γιατι τον εχει παρει η Μακαμπι εδω και καιρο.
Τι θα εκαναν οι ομαδες μας χωρις εσας τους σκαουτερ ειναι να απορει κανεις.
Καποιοι εδω μεσα σου γραφανε πως θα μας λειψεις.Ψεμματα.Και μη μας γραφεις καθολου.Στο καλο.
ΔιαγραφήΠρος cos perd
ΔιαγραφήΤο σχόλιο μου απευθύνονταν στους Προέδρους της ομάδας μου και αφορά μόνο αυτούς αν τους πρόσβαλα ή είχα ειρωνικό ύφος. Συνεπώς η δική σου απάντηση σε αυτό, στερείται κάθε λογικής.
Δυστυχώς σε αυτή τη χώρα τα "κούτσουρα" επιπλέουν ανενόχλητα και έχουν "ασυλία", ενώ τα "ήρεμα" όπως ο 77 (που πρόσφερε στη συζήτηση με τα ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα και εποικοδομητικά του σχόλια), συνήθως την πληρώνουν.
Δεν μπορεί (και δεν έχει το δικαίωμα) κάποιος που γράφει με αυτό το απαράδεκτο ύφος και τρόπο σε κάποιον που δεν γνωρίζει, να κρίνει το ύφος κάποιου άλλου σχολιαστή. Επίσης, η έλλειψη αυτοσεβασμού που διακρίνεται ξεκάθαρα από το σχόλιο σου, σε κάνει να βγάζεις συμπεράσματα για το ποιόν και τις γνώσεις άλλων ανθρώπων που δυστυχώς για εσένα δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα.
Εν προκειμένω, όχι μόνο γνώριζα τον συγκεκριμένο παίκτη από την διοργάνωση των U18 που παρακολούθησα το περασμένο καλοκαίρι, αλλά ήταν και ο μόνος που "στάμπαρα" και του οποίου τα στατιστικά τσέκαρα ΤΟΤΕ στον ιστοχώρο της διοργάνωσης στην FIBA. Η μόνη εξαίρεση στον κανόνα αυτό, ήταν φυσικά οι παίκτες της εθνικής μας (ΒΧ, Σταμάτης, κλπ). Επίσης, δεν έχω ιδέα τί εστί Κορκμάζ, πόσο μάλλον αν είναι καλύτερος από τον Bender ή όχι.
Όσον αφορά το ποιά ομάδα τον απέκτησε, επίσης δεν το γνώριζα καθόλου. Πάντως, ο "Διογένης" του Ισραήλ τολμώ να πω ότι έκανε πολύ καλό... παιχνίδι στη σελίδα της FIBA, αν η Μακάμπι πήρε τον παίκτη ΠΡΙΝ από την διοργάνωση των U18...
Ο δε ελεύθερος χρόνος μου εμφανώς είναι πιό πολύτιμος και λίγος από τον δικό σου, αφού εγώ δεν έχω την πολυτέλεια να ... προλαβαίνω να γράφω τέτοιου είδους και ύφους σχόλια, όπως το δικό σου (τουλάχιστον όταν δεν προκαλούν τη νοημοσύνη μου).
Εν κατακλείδι, αν εσύ σιχαίνεσαι τους άσχετους είρωνες μια φορά, εγώ να δεις πόσες φορές σιχαίνομαι τους "σχετικούς" παντογνώστες, που για όλα έχουν γνώμη.
Αλέξης
ΥΓ. Εγώ πάντως ως scouter δεν θα έφερνα (ή πρότεινα) ποτέ στον ΟΣΦΠ π.χ. τους Perkins και Simmons (Χ).
Ρε φιλε αδικεισαι.Εσυ πρεπει να κατεβεις στην πολιτικη σκηνη του τοπου.Περαν του ο,τι θα ταιριαξεις περιφημα με το παρων τσιρκο, λειπει αλλο ενα ΝΟΥΜΕΡΟ σε αυτη την παρασταση.Αντε να γελασει λιγο παραπανω το χειλακι μας.
ΔιαγραφήΔεν ξερεις τον Κορκμαζ και κατ επεκταση τη νεα γενια του Ευρωπαικου μπασκετ. Δηλαδη σωστα σε αποκαλει ασχετο ο φιλος απο πανω γιατι ετσι φαινεται να εισαι.
ΔιαγραφήΕπισης το πως καταλαβες οτι ο ανθρωπος δεν εχει αυτοσεβασμο με ξεπερναει, αλλα κατι πρεπει να πεις για να προσβαλεις τον αλλον και να μεγαλωνεις τα σχολια σου.
Μαλλον πηγες να στειλεις sms στους Αγγελοπουλους αλλα καταλαθος το ποσταρες στο hopfellas, ενα χωρο οπου ο κοσμος μαπαινει για να διαβασει/σχολιασει/συζητησει. Ατιμη τεχνολογια σε μπερδεψε.
Εκει που με αποτελειωσες ηταν για τον ελευθερο χρονο του cos perd. Γραφεις ο,τι βλακεια σου κατεβει στο κεφαλι. Κατι σεντονια 1000 λεξεων αλλα κατα τα αλλα ο ελευθερος σου χρονος ειναι πολυ πιο πολυτιμος για να γραφεις τετοιου υφους σχολια. Ευχαριστουμε που τον διαθετεις σε εμας.Α επισης εχεις χρονο να μαθεις ποιος ειναι ο Ντουσαν Μουσα και ο καθε Μουσα.
Ανακεφαλαιωνω. Εισαι ασχετος με τους νεαρους Ευρωπαιους παικτες. Επιπλεον εισαι εμφανως ειρωνας στην τελευταια σου παραγραφο, ασχετα σε ποιον απευθυνεσαι.
ΑΡΑ εισαι ενας ασχετος ειρωνας. Τοσο απλο.
Τελος,συμφωνα με τη δικη σου λογικη, απαιτω να μην ξανασχολιασεις ΠΟΤΕ, κανενα σχολιο αναγνωστη και επισης καμια αναρτηση του Τζιμγιατι δεν απευθυνεται σε σενα, επομενως θα στερειται καθε λογικης. (Αντιγραφω την πρωτη γραμμη του σχολιου-απαντησης σου)
Πολυ πιθανο να με πεις και μενα αμορφωτο, κουτσουρο, ασχετο, με εγκεφαλο αμοιβαδας και ολα τα σχετικα που σουερχονται στο μυαλο οταν παιρνεις φορα να επιτεθεις σε καποιον, αλλα πραγματικα χεστηκα,γιατι ολοι γελανε με το ποσο υποβιβαζεις τον εαυτο σου.
Και δύο λόγια για τους αγώνες των ομάδων μας στη Euroleague.
ΑπάντησηΔιαγραφήKutxa - OSFP
Εἰμαι απογοητευμένος από την εμφάνιση της ομάδας, και κυρίως από την έλλειψη πάθους, ενέργειας και συγκέντρωσης στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Διαφωνώ κάθετα πως κέρδισε κάτι από αυτή την ήττα ο ΟΣΦΠ, και ότι δεν είχε σημασία ο αγώνας και κατά συνέπεια κίνητρο οι παίκτες. Ούτε και δέχομαι σε καμία περίπτωση, ως δικαιολογία την απουσία των Ματ, Πριντ, Κατσίβελη και Johan. Η εμφάνιση τους, κυρίως στην άμυνα, που την έχουμε ευαγγέλιο φέτος, ήταν απαράδεκτη, με εμφανή σημαδία αδυναμίας να ακολουθήσουν σε ταχύτητα τους παίκτες της Kutxa, σε τέτοιο βαθμό που δυστυχώς μου θύμισε τον αγώνα στη Μαδρίτη την προηγοιυμένη, σε άλλο βέβαια άθλημα. Με την διαφορά ότι η Ατλέτικο, εκτός από φιναλίστ του CL και πρωταθλήτρια Ισπανίας, είναι και 1-2 κλάσεις ανώτερη, ενώ η Kutxa σε καμία περίπτωση (υπό φυσιολογικές συνθήκες) δεν συγκρίνεται με το επίπεδο του ΟΣΦΠ.
Το ΜΟΝΟ στατιστικό που, για εμένα, έχει νόημα να αναφερθεί, και που απεικονίζει ξεκάθαρα τη διαφορά των δύο ομάδων στον αγώνα αυτό, είναι το 109-46 στο PIR. Όλα τα άλλα στοιχεία πνίγηκαν και χάθηκαν στην απόλυτη μετριότητα της ομάδας στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Ναι, δυστυχώς ακόμα και η τέταρτη θέση του VSpan στους πόντους της Euroleague.
Εν κατακλείδι, κύριοι Πρόεδροι, δώστε στους Dunston και Καββαδά τα εβδομαδιάτικά τους, και όλων των υπολοίπων παικτών στο VSpan, γιατί ήταν οι μόνοι παίκτες που άξιζαν να πληρωθούν για την προσπάθεια τους στον αγώνα.
Καλησπερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΟΛΥ. δεν ειχε κινητρο ενω η Λαμποραλ επαιζε την προκριση της.
Το αμυνα ευαγγελιο φετος φιλε Διογενη πιστωνεται στν Σφαιρο.
Οι φιλοι ολυμπιακοι ας κανουν λιγο υπομονη,να τους θυμισω οτι και ο Ντουντα τον εναμισυ χρονο ηταν για τα πανηγυρια,ειχε αρχισει να αμφισβητηται και σε μισο χρονο τα πηρε ολα.
Για τον ΠΑΟ το μονο που εχω να πω ειναι οτι παραπαιζει πολυ καλα για την εποχη.
Υ.Γ Ο τραυματισμος του Παπαντωνιου της ΑΕΚ ειναι fake.
Τον ειδα σε αφισσα στην εθνικη.Τραγουδαει με το ψευδωνυμο ΒΥΛΙΩΤΗΣ σε μαγαζι στη Νικαια με τη Γωγω Τσαμπα.
Και η ΤΣΣΚΑ επίσης, και η Μπερτσελόνα και η Ρεάλ και ο Ολυμπιακός.
ΔιαγραφήΤι λογική είναι αυτή, ποτέ δεν κατάλαβα.
Οκ να πούμε στα παιδιά τότε να αρχίζουν να παίζουν άσχημα για να μην τους ματιάσουν.
mondokid
Αυτο που λεω εχει να κανει με τα τρεξιματα φιλε.
ΔιαγραφήΔεν ξερω αν ειδες τη ΡΕΑΛ ,μαλλον πρεπει ν αχει αλλαξει γυμναστη,αλλα περπαταγε με την ΟΥΝΙΚΣ..........
Καλησπέρα Χρήστο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν διαφωνώ με τη γνώμη σου, απλά αναφέρθηκα μόνο στην εμφάνιση της ομάδας στο συγκεκριμένο αγώνα, και ας μην ξεχνάμε ότι οι κυρίως αμυντικοί παίκτες Darden, Lafayette και Hunter, επιλέχθηκαν από τον προηγούμενο προπονητή για να βελτιώσει την άμυνα της ομάδας σε θέσεις που είχαμε πρόβλημα πέρσι ή χάσαμε παίκτες το καλοκαίρι.
Εγώ όχι μόνο την πιστεύω την ομάδα, αλλά εξακολουθώ να θεωρώ ότι αν φυσικά παραμείνουμε υγιείς μέχρι τέλους, "Στην Ισπανία ξεκινήσαμε με νίκη, εκεί μπορούμε και να ολοκληρώσουμε τη διοργάνωση με νίκη".
Τον προπονητή μας δεν τον αμφισβήτησα ποτέ.
Με την ευκαιρία, τί κίνητρο είχαμε πέρσι μετά το 6-0 στην κανονική περίοδο, που χτυπήσαμε όλα τα παιχνιδια (και τα πήραμε), ακόμα και μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο (τρίποντο Μάντζαρη, κλπ);
Αλέξης
To υστερογραφο ολα τα λεφτα ... χαχαχα
ΔιαγραφήΔεν ξερω για εσας αλλα εγω ειδα οτι η αμυνα ευαγγελιο οπως λεει ενας φιλος παραπανω οταν δεν εφαρμοστει εκατο τις εκατο απο τους παικτες που βρισκονται στο παρκε γυρναει μπουμερανγκ και βαραει κεφαλια ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλη ωραια η ελληνικη σχολη του μπασκετ που προς το παρων δινει μονο εξειδικευση και περισσοτερη δουλεια στην αμυνα αλλα οταν δεν συνδυαζεται με τιποτα αλλο ειναι ικανη να μετατρεψει μια ομαδα που χτιστηκε για να παιζει σε ψηλα σκορ και σε ανεβασμενες ταχυτητες σε Πεδουλακειο Παναθηναικο...
Δεν μπορω να δεχτω οτι ολοκληρος Ολυμπιακος μαθαινει τωρα καποια μαγικη αμυντικη συνταγη Σφαιροπουλου ... Δεν μπορω να δεχτω οτι η ομαδα που πηγε τοσο καλα σε Ευρωπη εκανε ριπιτ μαθαινει τωρα με τον Σφαιροπουλο να παιζει αμυνα.
Αλλα πραγματα συμβαινουν και με προβληματιζουν αρκετα βλεποντας την αποδομηση της επιθετικης φυσης του Ολυμπιακου .
Εδω επιχειρει ο Σφαιροπουλος αλλαγη ταυτοτητας και φιλοσοφιας μεσα στη χρονια και θα το πληρωσει οταν δεν θα μπορει ο Ολυμπιακος να κερδισει ομαδες που περισυ και προπερσυ τις ετρεχε....
Σετ ομαδα ο Ολυμπιακος ? Απο που και εως που?
Οσο για τη Παναθα γιατι Παναθηναικος ειμαι , ναι οντως ειναι νωρις και θα επελθει η φυσιολογικη κοιλια , αλλα ας μη ξεχναμε απο που ξεκινησαμε με μια εντελως νεα ομαδα ουσιαστικα ..
Ας ερθει η κοιλια και τα λεμε τοτε .. Δεν εχουν να χασουν τιποτα αν πιστευουν πραγματικα στο προτζεκτ της ανανεωσης και της Ελληνοποιησης που εχει ανακοινωθει...
Κάτι ξέχασες "Διογένη"
ΑπάντησηΔιαγραφήmondokid
Ειναι εντυπωσιακο ποσο καλα ξερουν τις κινησεις στα βασικα οι νεαροι ρουκις φετος στο ΝΒΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλικα,
ο Μεγαλος Φιλικος Γιγαντας ΜΦΓ
Αυτο ειναι το θεμα με τον Παο που αναφερετε μερικοι.Σχετικα με το πολυ καλο παιχνιδι του για την εποχη και την οποια κοιλια ερθει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θεμα ειναι οτι βασιζεται σε αρχες και δεν εχει κανει κατι υπερβολικο σαν ομαδα ωστε να πεις μολις λειψει η υπερβολη αυτη θα ερθει καθιζηση.
Ναι,ο Φωτσης μπορει ναρθει περιοδος που θα τα σπαει ενω τωρα τα βαζει.Ο Μπλουμς απο 75% να παει καπου στο 40%,πιο κατω δεν παει και ουσιαστικα αυτο αν γινει μεταφραζεται σε 1 τριποντο λιγοτερο στο ματς.
Αποκει και περα ο Σλοτερ παει καλα,αλλα κυριως στο ΟΑΚΑ ακομα και ειναι και ο ενας παιχτης σκορερ σου.
Ο ΔΔ δεν κανει κατι που δε μπορει να κανει σε καθε ματς,στα σουτ παει μετρια ετσι κι αλλιως.
Ο Γιανκοβιτς βασιζεται σε ποντους με μπασιμο,αιφνιδιασμο,ποστ.Στα τριποντα εχει 16%.Δε βρισκω το λογο να χειροτερεψει.Γιατι να μην κανει τα ιδια,αλλα και να βελτιωθει ακομα και το τριποντο και να παει και καλυτερα.
Ο Παππας παει σταθερα καλα,δεν ειναι ομως οτι εχει αφηνιασει και ταχωνει υπερβολικα,ωστε να μιλαμε για αναποφευκτη πτωση.
Ο Γκιστ ειναι ακομα χιτ ν μις.
Ο Μπατιστα αφου ξερει και ποσταρει,γιατι να μη συνεχισει τα ιδια;Γιαυτο λεμε για παιχνιδι στο ποστ,ωστε ναχεις σιγουρους ποντους περα απο μερα.Γιατι να μην πουμε τοτε τι θα γινει αν δεν τα βαζει ο Καουν;
Αν με ρωταγες,η πλειοψηφια των παιχτων πιο πολυ κλεινουν στο να παιξουν καλυτερα,παρα χειροτερα.Με μονες ''υπερβολες'' τα τριποντα του Μπλουμς που ειναι 2-3 σε καθε ματς anyway και το Σλοτερ (μονο στα εντος μεχρι τωρα),που ειναι ομως ο νο1 σκορερ σου ετσι κι αλλιως και στη μερα του θα κανει καλα σκορ.
Δεν εχουμε δει Νελσον καθολου,ο Μποχω μονο καλυτερα μπορει να παει αν ειναι να αλλαξει κατι,Παππας-Γιανκοβιτς κανουν καλα τα βασικα,θα παιρνουν σιγουρους ποντους και λογω πρωτης συμμετοχης τα περιθωρια βελτιωσης ειναι μεγαλα,οι Γκιστ-Μαυρο ψαχνουν για σταθεροτητα,ο Ραιτ μπορει να ανεβει πολυ ακομα.
Μπορει οι νικες μας μεχρι τωρα να ειναι ανετες,αλλα και χειροτεροι να ημασταν θα κερδιζαμε παλι,απλα πιο δυσκολα με μικροτερες διαφορες (εχουμε το 3ο καλυτερο goal average πισω απο Τσσκα και Μπαρτσα).
Αν με αυτες τις εμφανισεις κερδιζαμε στον ποντο θα ελεγα οτι θα αντιμετωπισουμε προβληματα.Οπως πχ ο Ολυμπιακος αν με σουπερ Σπανουλη κερδιζει στον ποντο τη Βαλενθια ή στην παραταση τη Νεπτουνας,αναρωτιεσαι πιο ευκολα τί θα γινει αν ειναι σε κακη μερα.
Για να μην κουραζω αν μου λεγαν να στοιχηματισω αν η τωρινη εικονα του Παο θα χειροτερεψει ή θα βελτιωθει να διαλεξω,θα πονταρα οτι θα βελτιωθει.
Και να συμπληρωσω,σχετικα με ταχυτητα,γρηγορο παιχνιδι,αιφνιδιασμους και αν οι παιχτες τρεχουν πολυ για Νοεμβρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΔ παιζει τον περισσοτερο χρονο με 25 λεπτα και οι υπολοιποι γυρω στα 20.Διατηρουνται φρεσκοι.Που τα περυσινα με τα 35λεπτα του ΔΔ,του Ουκιτς,του Μασιουλις και του Γκιστ ακομα σε καποια ματς.
Παιχτες οπως ο Παππας,ο Ραιτ μπαινουν αλλαγη και τρεχουν με διψα,αφου ξερουν οτι ειναι να δειξουν θα το δειξουν σε 10-15 ή 20 λεπτακια μαξ.
Με ροτεισον 5 ψηλων που μαζι τα εχουν ολα,ποστ,σουτ απο τριποντο,σουτ απο μεση,παιχνιδι πανω απο τη στεφανη,ολοι χρειαζονται και εναλασσονται στο ματς.
Και στα γκαρντ εχουμε και παιχτη που ακομα δεν εχει μπει στο ροτεισον και μαλιστα σημαντικο.
Δεν ξέρω αν το τάιμινγκ της ανάρτησης ήταν τυχαίο, αλλά χθες είχαμε ένα face off Παπ-Αντετ, στο Μιλγουόκι-Χιούστον. Στις περισσότερες φάσεις που έπαιζαν ταυτόχρονα μάλιστα ο ένας μάρκαρε τον άλλο. Μας αποζημίωσαν, αφού και οι δυο έκαναν εξαιρετικό παιχνίδι (ο Παπ ίσως το καλύτερο της σεζόν).
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την εξέλιξη αυτών των δυο (καθώς και των δυο του Μέμφις) τα περισσότερα τα είπαν τα παιδιά παραπάνω. Εμένα πάντως αυτό που με ενδιαφέρει είναι πώς αυτή η πρόοδος θα μετουσιωθεί σε πλεονέκτημα για την εθνική μας. Μια πεντάδα με Καλάθη-Παπ-Αντετ-Κουφό μου φαίνεται (στα χαρτιά) αρκετά λειτουργική σε άμυνα και επίθεση, αλλά της λείπει αυτό που γενικά ως χώρα δεν έχουμε: Ένας σίγουρος σουτέρ. Να ελληνοποιούσαμε τον Σλότερ άραγε...;
α)ΤΟΝ ΚΟΥΦΟ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟΝ.
Διαγραφήβ)Δλδ Παππας Σλουκας για σουτερ δεν σου κανουν;!
α) Ίσως να έχεις δίκιο.
Διαγραφήβ) Όχι. Σουτέρ είναι ο Μπλουμς πχ.
δηλαδη ο σλουκας που εχει στην ευρωλιγκα μεχρι τωρα στην καριερα του 42% δεν ειναι σουτερ; δεν σημαινει πως οποιος μπορει να κανει και επιπλεον πραγματα στο παρκε παυει να ειναι σουτερ δεν ειναι σουτερ μονο ο φριτζον και ο μπλουμς.
ΔιαγραφήΑν εσύ θεωρείς ότι η εθνική τα τελευταία χρόνια δεν έχει πρόβλημα στο σουτ, πάω πάσο.
ΔιαγραφήΥΓ: Ο Χατζηβρέττας τι ποσοστά είχε στην Ευρωλίγκα;
http://www.fibaeurope.com/cid_KNce8jInH7Qj1EsyH5rjn2.pageID_TLYMBcBmIFwPsTrYJXf9s2.compID_qMRZdYCZI6EoANOrUf9le2.season_2005.roundID_3769.teamID_291.html
Διαγραφήπαντα ειχαμε θεμα στο σουτ με 25% απ το τριποντο το πηραμε το 05 και με 32% βγηκαμε 2οι στο παγκοσμιο το ελληνικο μπασκετ εχει αλλο στυλ μπασκετ. στην σημερινη εθνικη μετα την αποσυρση παπαλουκα και μετα διαμαντιδη εχει ελλειψη σκεπτομενου επιθετικα μπασκετ και ελλειψη αμυντικης προσηλωσης αυτα ειναι τα χαρακτηριστικα του συγχρονου ελληνικου μπασκετ που το πηγαν στην κορυφη. ουτε το τριποντο ουτε ο παικτης που θα βαζει 35 ποντους περνοντας πανω του 25 και 30 επιθεσεις.
και ο χατζηβρεττας στην ευρωλιγκα ειχε 39%
ΔιαγραφήΈχει περάσει 1,5 χρόνος από τη δημοσίευση και αυτή τη στιγμή έχει μείνει στο nba ο Γιάννης και ο Κουφός. Ο Γιάννης τώρα γράφει ιστορία ως παίχτης. Με 4 τριπλ νταμπλ και 17 πόντους μέσο όρο στη θέση του πόιντ γκαρντ. Και θα ανέβει κι άλλο. Πιστεύω είναι ο επόμενος Γουέστμπρουκ. Θα το δείτε και μόνοι σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή