Athlenda

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ..



Το computerized παιχνίδι του Βαγγέλη Μάντζαρη αποτελεί το "λάδι" στην ερυθρόλευκη μηχανή η οποία δείχνει ότι έχει πάρει εμπρός, συντρίβοντας την Ουνικάχα. Κακός ο Παναθηναϊκός, "έβγαλε" πολλά προβλήματα στο "τεστ μετρήσεως" του Παλάου Μπραουγκράνα. Τελικός με την ομάδα του Πλάθα στο ΟΑΚΑ..



-Μαθήματα "σωστού" μπάσκετ παραδίδει ο Βαγγέλης Μάντζαρης που δείχνει με το δικό του προσωπικό στυλ πως παίζεται η θέση του πόιντ γκαρντ στο σύγχρονο μπάσκετ σε υψηλό επίπεδο. Δε μπορώ να μη σταθώ στον 24χρονο γκαρντ και πάλι λοιπόν.. Στη παρθενική του σεζόν στο λιμάνι (και πριν βρεί το ρόλο του στο ροτέησιον) είχαμε πεί ότι μπορεί να εξελιχθεί σε ένα πολύ καλό pass first PG με αμυντικούς και οργανωτικούς προσανατολισμούς. Αυτό το όραμα τουλάχιστον είχε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς για τον νεαρό. Με 2,5 σεζόν στη πλάτη, τη σιγουριά και τα γαλόνια που δίνουν οι δύο ευρωπαϊκοί τίτλοι και η εμπιστοσύνη που δείχνει το σύνολο στο πρόσωπο του, ο Μάντζαρης αποτελεί το κλειδί και στις δύο πλευρές του παρκέ για τους πρωταθλητές. Ο ρόλος του quarterback που λέγαμε προβάλλεται μέσα από τον Έλληνα πόιντ του Ολυμπιακού, του οποίου η ικανότητα ως ball mover στην επίθεση και ως ball stoper  στην άμυνα αναδεικνύεται και αναδεικνύει το παιχνίδι αθλητών πολύ ικανών με τη μπάλα στα χέρια. Έτσι όπως παίζεται το άθλημα στη χώρα μας ο Μάντζαρης είναι η επιτομή του πόιντ γκαρντ. Αυτός που θα βγεί μπροστά στην άμυνα, θα ελέγξει τη μπάλα και τον αιφνιδιασμό του αντιπάλου, θα διώξει γρήγορα τη μπάλα από τα χέρια του με πολύ σωστές μεταβιβάσεις όντας λιτός και απέριττος στις ενέργειες του. Κάπως έτσι επέβαλλαν οι ερυθρόλευκοι το ρυθμό τους (και) στη Μάλαγα. Με την πίεση του νεαρού διεθνή ψηλά στο παρκέ, τη γρήγορη ανάπτυξη, το καθαρό μυαλό και το textbook παιχνίδι του. Τις τελευταίες τρεις μάλιστα αγωνιστικές μετράει 7.0 ριμπάουντς και 7.7 τελικές και μόλις 1.3 λάθη (το νούμερο του συνολικά φέτος στη διοργάνωση είναι κάτι λιγότερο από 0.7..) σε 28.6'.. Όχι, ο Μάντζαρης  δεν έγινε ξαφνικά ο καλύτερος πόιντ της διοργάνωσης. Θέλει πολύ δουλειά σε συγκεκριμένα κομμάτια ώστε να αναπτύξει το παιχνίδι του. Το έγραψα την προηγούμενη εβδομάδα. Όμως είναι η περιφερειακή "πανοπλία" του Ολυμπιακού. Ο παίκτης που θωρακίζει το μπακόρτ..


-Ο Ολυμπιακός σε ματς υψίστης σημασίας έδωσε εξαιρετικά δείγματα, πείθοντας ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο για να γυρίσει τελείως διακόπτη στο πιο κομβικό σημείο της σεζόν. Σωστό πλάνο, πειθαρχία, προσήλωση, διάρκεια στο παιχνίδι του. Eίμαι σίγουρος ότι οι ερυθρόλευκοι στόχευαν να κόψουν το κεφάλι και να αφήσουν τη Μάλαγα να τρέχει σαν το κοτόπουλο.. Και κάπως έτσι έγινε στη πραγματικότητα. Με μια πολύ πιεστική άμυνα, άλλοτε απλωμένη σε όλο το γήπεδο και άλλοτε στα 3/4 ή στο μισό, οι ερυθρόλευκοι έκοψαν σταδιακά κάθε συνεργασία κοντών-ψηλών και κατεύθυναν με την άμυνα τους τις επιλογές στα σουτ των Ισπανών, διαλέγοντας ουσιαστικά παίκτη σε πολλές των περιπτώσεων. Μια ομάδα άλλωστε χωρίς ποστ παιχνίδι (στην πραγματικότητα οι καλύτεροι ποστ παίκτες του Πλάθα είναι το δίδυμο Κουζμίνσκας-Σουάρεθ στο "3" και μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ότι τα συγκεκριμένα plays κατέχουν δευτερεύουσα θέση στο playbook των Ισπανών όλη τη χρονιά..) είναι πιο εύκολο να διαβαστεί και να βγεί "εκτός" στο επιθετικό κομμάτι. Ο Πλάθα πάλευε απελπισμένα να αλλάξει τον ρυθμό ανοίγοντας τις άμυνες του και χρησιμοποιώντας παγίδες στα 3/4 αλλά και εδώ ο Γιώργος Μπαρτζώκας ήταν διαβασμένος καθώς εξ αρχής η ελληνική ομάδα έδειξε ικανή να φτάσει μέχρι τέλους (στο καλάθι) απέναντι σε τέτοιες καταστάσεις.

-Ξεκινώντας λοιπόν από τη δική του άμυνα προετοίμασε ο Ολυμπιακός το έδαφος για να τελειώσει τους γηπεδούχους, επιτιθέμενος σωστά. Δεν είναι τυχαίο ότι για ένα ακόμα παιχνίδι στο ξεκίνημα η ελληνική ομάδα "έχτισε" πάνω στην pick'n roll επίθεση περνώντας τη μπάλα συστηματικά στον Σερμαντίνι (όπως στη χρονιά του Ίβκοβιτς οι ερυθρόλευκοι έδιναν επιθέσεις στο ξεκίνημα στον Άντιτς σε διαφορετικά plays). Eίναι χάρισμα να μπορείς να συνδεθείς  άμεσα με το καλάθι και ο Γεωργιανός ανταποκρίνεται σε αυτό, στη "πατέντα" του Μπαρτζώκα με τον Ντάνστον στο "4".. Η pick'n roll επίθεση πάντως της ελληνικής ομάδας, με όλο το φάσμα επιλογών που αυτή δίνει αποτέλεσε άλυτο γρίφο για τους Ισπανούς, των οποίων η δεύτερη (πίσω) γραμμή άμυνα (όποιους παίκτες και εαν περιλάμβανε, όχι απαραίτητα ψηλούς) ήταν απλά τραγική. Και όλα αυτά, χωρίς τη ραχοκοκαλιά της επίθεσης των ερυθρολεύκων, Περπέρογλου-Πρίντεζης (αν υποθέσουμε ότι ο Σπανούλης είναι ο κινητήριος μοχλός) και με τον Λοτζέσκι (18π.-7/8 2π.) να κάνει θραύση, ειδικά στη base line είτε από cuts είτε σε close out επίθεση.


Ο κόουτς Πλάθα δήλωσε μετά το παιχνίδι μάλιστα ότι το επίπεδο έντασης που έφερε η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα στο παιχνίδι ήταν τέτοιο που η ομάδα του αδυνατούσε να το ματσάρει.. Νομίζω ότι αυτό λέει πολλά και στο σύγχρονο μπάσκετ, πιστέψτε με, είναι από τα πιο τιμητικά πράγματα που μπορεί να ακούσει ένας προπονητής για την ομάδα του. Ο Ολυμπιακός έχει ανεβάσει ρυθμούς  (όπως θα είδατε και στα Power rankings που ανέβασα στο Euroland) και έχει την ποιότητα να προβληματίσει κάθε αντίπαλο, ειδικά όσο προχωράει η διοργάνωση. Θα τα πούμε και παρακάτω..

ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ..



Εξαιρετική και με διάρκεια στο αμυντικό κομμάτι η Μπαρτσελόνα ουσιαστικά "πάτησε" την ελληνική ομάδα. Δεν είναι σε καμία περίπτωση υποτιμητικός ο χαρακτηρισμός. Είναι η πραγματικότητα του παρκέ.. Και δείχνει το πόσο σημαντικό είναι το να αντιδράσει η ελληνική ομάδα αρχής ενωμένης από το επόμενο ματς-τελικό με την Ουνικάχα στο ΟΑΚΑ..

-Ο Παναθηναϊκός ήταν νωθρός στο Παλάου Μπραουγκράνα. Πολύ νωθρός και απογοητεύτηκε εύκολα, χαρακτηριστικά κατ'εμέ απαράδεκτα για μια ομάδα που έχει σφυρηλατήσει έναν χαρακτήρα για τον οποίο είναι υπερήφανη. Παραδόθηκε πολύ εύκολα απέναντι σε μια πολύ καλά δουλεμένη ομάδα η οποία, πιστέψτε με και όσοι έχουν συχνή/στενή επαφή με την ACΒ μπορούν να το πιστοποιήσουν , δεν έπιασε καν σπουδαία απόδοση. Ο Πασκουάλ στο δικό του πλάνο στόχευσε να περιορίσει τον χώρο επίθεσης των πρασίνων, εμποδίζοντας πολύ αποτελεσματικά την κυκλοφορία της μπάλας (πολύ καλή άμυνα σε απόσταση μιας πάσας, άφηνε να "φαίνονται" μόνο οι πάσες που η ίδια η άμυνα επέλεγε για να κατευθύνει τη μπάλα), με έτοιμα πόδια να βγούν στις γραμμές πάσας και εξαιρετικό διάβασμα στο pick'n roll (που στόχευε να κόψει την εσωτερική πάσα αφήνοντας τον Διαμαντίδη να πάει στο καλάθι με τη μπάλα, κομμάτι που πλέον δεν είναι το καλύτερο του..) Νομίζω συνολικά ο Παναθηναϊκός φέτος δεν έχει παίξει ματς με λιγότερες συνεργασίες και πιο πολλές ατομικές ενέργειες, με την έννοια ότι η μπάλα έμενε στο δεύτερο μισό της επίθεσης στα χέρια κάποιου παίκτη μακριά από το καλάθι πολύ συχνά, γεγονός που ανάγκαζε τους πράσινους να πάνε σε παιχνίδι που δεν έχουν συνηθίσει και -φυσιολογικά- δεν είναι καθόλου αποτελεσματικοί.


-Σχεδόν μείον 15 κατοχές σε τέτοιο ματς είναι νούμερο καταδικαστικό το οποίο απαιτεί πολύ μελέτη.. Η αδυναμία να κρατηθεί ο Τόμιτς μακριά από το επιθετικό ριμπάουντ ήταν χαρακτηριστική (σε εκνευριστικό βαθμό) και κόστισε στους πράσινους καθώς συνέπεσε με το καλό τους διάστημα κατά το οποίο δε μπόρεσαν να κερδίσουν κάτι αλλάζοντας κάποια δεδομένα στο ματς. Αδράνεια από όλη την ομάδα, απογοητευτικός ο Λάσμε (πρώτη φορά σε αυτό το κομμάτι) που άφησε το μακρύ κορμί του Κροάτη να τον καταπιεί σε κάθε σχεδόν διεκδίκηση. Το λέω έτσι γιατί οι περισσότεροι καταλαβαίνετε ότι η μάχη της διεκδίκησης είχε χαθεί στο έδαφος, οπότε ο αρκετά κοντύτερος είναι καταδικασμένος μετέπειτα.. Κάπως έτσι ο Παναθηναϊκός απώλεσε τη σταθερά του αμυντικού ριμπάουντ, κομμάτι στο οποίο είναι ίσως η πιο αποτελεσματική ομάδα σε αυτή τη φάση (πρώτος σε DEF REB% ) εκμεταλλευόμενος κυρίως την ικανότητα των περιφερειακών του να μαζέψουν διεκδικούμενες μπάλες ψηλά. Σκεφτείτε ότι η κατάσταση μαζεύτηκε κάπως όταν μπήκε στο "5" ο Μπατίστ.. Έχω ξαναγράψει ότι λείπει το βαρύ κορμί στο "5" και σε αυτό το κομμάτι (όχι μόνο στο ποστ και στην επίθεση) που θα πάρει τους πρώτους κραδασμούς, θα χτυπήσει και χτυπηθεί και στις δύο πλευρές, παραδίδοντας τον αντίπαλο στον "φρέσκο" Λάσμε μετέπειτα.. Ένας σημαντικός λόγος των μεταπτώσεων του Γκαμπονέζου φέτος είναι και αυτός. Δεν έχει κουμπώσει το κατάλληλο "5" δίπλα του. Για αυτό αναγκάζεται να παίζει (ηρωικά) στο ποστ σε αρκετά plays και να μη θυμίζει τον περυσινό ..σούπερμαν στην άμυνα (όπου παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο αλλά όχι..εξωγήινος).


-Ο Παναθηναϊκός λοιπόν εγκλωβίστηκε σε παιχνίδι όχι μισού γηπέδου αλλά ουσιαστικά ..1/4 μιας και οι γηπεδούχοι (αμύνονται εκπληκτικά στο μισό γήπεδο και πρέπει να το πιστώσουμε στον Πασκουάλ) έδωσαν "πλευρά" στην επίθεση, προστάτεψαν το καλάθι και έβαλαν από την αρχή δισταγμούς στην ελληνική ομάδα όσον αφορά την πάσα στην αδύνατη πλευρά μιας και τα καταλανικά χέρια (σε συνδυασμό με έτοιμα πάντα πόδια) σταματούσαν τα πάντα. Φάσεις στο ανοικτό γήπεδο δεν υπήρξαν μιας και η μπάλα σταματούσε συνεχώς από τα γκαρντς των γηπεδούχων ενώ ο Ράιτ αδυνατούσε να τελειώσει απέναντι σε μεγάλα κορμιά που δε τσιμπούν σε προσποιήσεις. 0/6 έγραψε ο Αμερικανός σε ένα παιχνίδι όπου νομίζω πολύ φίλοι των πρασίνων είχαν φαντασιωθεί κάπως διαφορετικά την ικανότητα του στο ανοικτό γήπεδο να μετουσιώνεται σε πραγματικούς πόντους.. (πάντως είναι φανερό ότι οι πράσινοι ψάχνουν την αλά Μακάλεμπ στη Τοσκάνη μακρινή πρώτη πάσα λίγο πίσω από το κέντρο για τον "τριπλουνίστα" νεαποκτηθέντα Αμερικανο) Ο Ρόκο Ούκιτς μπήκε αρκετά καλά στο ξεκίνημα αλλά όλοι γνώριζαν ότι έχει.. κόφτη ενώ από την άλλη μεριά πολύ σημαντικό μερίδιο στην επιτυχία καρπώνεται κατά τη γνώμη μου ο Βίκτορ Σάδα. Από την είσοδο του και μετά οι περιφερειακοί της ελληνικής ομάδας αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα, ο Διαμαντίδης έχασε σχεδόν όλο το οξυγόνο του ενώ οι γηπεδούχοι έτρεξαν καλύτερα το γήπεδο και στο επιθετικό κομμάτι. Φρεσκάδα και ενέργεια λοιπόν από τον Σάδα (6 ριμπ.-5 τελικές σε 16') που είναι αναντικατάστατο -λόγω της ιδιαιτερότητας του στην άμυνα (συν τη σκληράδα και το athleticism του)- εργαλείο στο μπακόρτ του Πασκουάλ.


 Κάπως έτσι νομίζω ότι έπρεπε ίσως να πάρει κάποια λεπτά και ο Παππάς. Όχι, δε θα άλλαζε κάτι αλλά δε βλέπω το λόγο να φθάσει τα 32' ο Διαμαντίδης σε ένα τέτοιο ματς. Το φοβήθηκε ο Φράγκι..? Μήπως ξεφύγει τελείως το ματς..? Ίσα ίσα που ρίσκαρε με τον αρχηγό. Όπως και να έχει, το βάθος στο μπακόρτ (ή τη φροντκόρτ) δε φαίνεται από το πόσους ικανούς παίκτες έχεις αλλά το πως στελεχώνουν τη συγκεκριμένη γραμμή αυτοί και τι δύναμη βγάζει η αλληλοσυμπλήρωση τους..

ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ



Ποιες είναι όμως οι δυνατότητες και η προοπτική των ομάδων μας στο άμεσο μέλλον στη διοργάνωση..? Σαφώς προέχει η πρόκριση και μετά το διπλό της Αρμάνι στη Τουρκία νομίζω ότι τα πράγματα είναι απλά. Ο Ολυμπιακός θέλει νίκη στη Τουρκία απέναντι στο κουφάρι της Εφές και ο Παναθηναϊκός περιμένει την Ουνικάχα για "τελικό" στο ΟΑΚΑ. Δε θέλω να σκέφτομαι ενδεχόμενο στραβοπατήματος για κανέναν. Αν δε μπορείς να πάρεις αυτά τα ματς, πάρε το τηλεκοντρόλ και κάτσε σπίτι σου.. Σε τέτοιες καταστάσεις δε σκέφτεσαι το κακό προηγούμενο (όπως αυτό με τη Λαμποράλ που έχει σκορπίσει μια αβεβαιότητα από ότι εισπράττω από τους φίλους των πρασίνων, τουλάχιστον μέσα από την επαφή μας). Ο Πλάθα είναι καλός προπονητής αλλά η Ουνικάχα είναι μια ομάδα στα μέτρα των πρασίνων που ήδη υπό τον κόουτς Αλβέρτη πέρασαν στο ΟΑΚΑ το τέστ ενός κομβικού ματς με τη Φενέρ..



Τώρα όσον αφορά το "μετά", καλύτερο θα είναι να μιλήσουμε με την ολοκλήρωση της φάσης του TOP-16, πιο συγκεκριμένα και ξεκάθαρα. Σίγουρα αυτή τη στιγμή ο Ολυμπιακός δείχνει να πατάει καλύτερα και με κάνει να νιώθω ότι έχει μια καλύτερη προοπτική στη διοργάνωση, τη στιγμή που ο Παναθηναϊκός ακόμα προσπαθεί να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα. Οι ομάδες μας πάνε για μετωπική (εφόσον όλα πάνε καλά) στην ποστ σίζον με ΤΣΣΚΑ και Ρεάλ.. Σαφώς και δεν είναι φαβορί οι "αιώνιοι" αλλά πολλές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες τους έχουν έρθει υπό το καθεστώς του outsider,μη το ξεχνάτε. Ειδικά στη περίπτωση του Ολυμπιακού, θεωρώ ότι η ελληνική ομάδα μπορεί να δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στην ΤΣΣΚΑ, σε μια πιθανή διασταύρωση. Θεωρητικά πάντα.. Ας περάσουν με το καλό και εδώ είμαστε. Γιατί όπως σας ξαναέγραψα πρόσφατα, δε νοούνται play-offs χωρίς ελληνικές ομάδες..!

Υ.Γ: Σχολιάζουμε εδώ και τα Power Ranknigs που έβγαλα στο Euroland.. Φρέσκα-φρέσκα..

http://www.basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=136505%3Aeuroleague-power-rankings-top-16-2&catid=266%3Aeuroland&Itemid=286

Υ.Γ1: Εκτέθηκε ο Ομπράντοβιτς παρά "πέτυχε" κάτι τελικά με την συμπεριφορά του. Ασυνήθιστο γιατί είναι κύριος και έχει γαλουχήσει όχι μόνο εξαιρετικούς μπασκετμπολίστες αλλά και σπουδαίους ανθρώπους. Συμβαίνουν αυτά.. Η ομάδα του Μπάνκι προελαύνει  και περιμένει με πλεονέκτημα πλέον τη Μακάμπι στη ποστ σίζον σε σούπερ ματς απ.. Κλειδί προχθές η ενέργεια που κατέθεσε ο τρομερός Λαβάλ από τον πάγκο. Σίγησε το γήπεδο και κλόνισε την ψυχολογία των παικτών της Φενέρ. Τόσο επιβλητικός ήταν.. Μπράβο στον Μπάνκι..










131 σχόλια:

  1. Γεια σου Τζιμ,οι φιλοφρονήσεις πλέον είναι περιττές για τα άρθα σου.Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο σε όλα.
    Δυο λόγια:
    Ο Ολυμπιακός ξεκίνησε από την άμυνα του στο παιχνίδι κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για το mood στο οποίο έχουν μπει οι ερυθρόλευκοι σε αυτό το σημείο της χρονιάς.Εξαιρετικό και κομβικό για μένα το χτύπημα στα closeout του Όσφπ με τα κοψίματα του Λοτζέσκι να κόβουν τη Μάλαγα στα 2.Η ελληνική ομάδα τιμώρησε την push up defense των Ισπανών και εκμεταλλεύτηκε τα αργά πόδια των ψηλών της στην πίσω γραμμή άμυνας με το λαβράκι εκ Οστάνδης να αποτελεί κλειδί μαζί ασφαλώς με τα χαμαλίκια(με την απολύτως καλή έννοια) του Μάντζαρη και την clutch performance του Σπανούλη του οποίου οι πόντοι,κακά τα ψέματα,ήταν αυτοί που εμπόδισαν τη Μάλαγα από το να μείνει στο ματς και να το κυνηγήσει χτυπώντας σε κρίσιμα σημεία.Αυτό που βγάζει για μένα ο Ολυμπιακός και τον ξεχωρίζει τα τελευταία 2 χρόνια κάνοντας τον ανταγωνιστικό απέναντι σε ομάδες που,εδώ που τα λέμε,είναι σκαλιά ανώτερες σε μπάτζετ,ποιότητα ρόστερ,και σε δουλειά συνόλου θα πω(πχ.για τη φετινή Μπαρτσελόνα) είναι η winning attitude και η πνευματική και αγωνιστική σκληράδα που η ομάδα θα βγάλει στα κρίσιμα παιχνίδια.Well done γι αυτό,τα μεγάλα όμως έρχονται και εκεί θα κριθεί ο φετινός Όσφπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μάλαγα μου αρέσει σαν αποτέλεσμα δουλειάς,παλεύει με μπροστάρηδες κάτι Κάλογουει,Ζόραν(δεν το λέω υποτιμητικά),Σουάρεθ και Μέντλεη(που δεν ακούμπησε στη Μακάμπι) και παρόλα αυτά βάζει τα γυαλιά σε ομάδες σαν τη Φενέρ.Όμως παντού υπάρχει ταβάνι κι όταν το υλικό σου και δη η περιφέρεια σου(κυρίως τα γκαρντ-όχι οι wing) είναι τέτοιου επιπέδου δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις.
      Παρ'όλα αυτά αν και σωστά αναφέρεις Τζιμ για τον Πάο ότι αυτά τα ματς επιβάλλεται φυσικά να τα παίρνει,θέλει ιδιαίτερη προσοχή το παιχνίδι.
      Η Μάλαγα είναι έξυπνη ομάδα και ο Πάο αυτή τη στιγμή(που ανεβάζει το μπάσκετ του σε πολλά λάθη με τις προσπάθειες αιφνιδιασμών και κάποιες απόπειρες ριψοκίνδυνων πασών στο μισό γήπεδο-είτε backdoor,είτε σε backscreen φάσεις) που μοιάζει και στεγνός από ενέργεια μπορεί να κινδυνέψει.Μάλιστα,το στυλ μπάσκετ των Ανδαλουσιανών είναι αυτό που κατά τεκμήριο έχει κάνει τη ζωή των πρασίνων δύσκολη φέτος.Θα χρειαστεί defensive stops στο τρανζίσιον και ασφαλώς πολύ προσοχή στο ριμπάουντ όπου τα μεγάλα σώματα των Βάσκεθ,Στίματς θέλουν ιδιαίτερη προσοχή δεδομένης της κατάστασης Λάσμε αυτόν τον καιρό.
      Ο Πάο το έχει στάνταρ το παιχνίδι αλλά είναι από αυτά που ποτέ δε βάζεις χέρι στη φωτιά.Νομίζω με πολεμική προσέγγιση και σκυλίσια μάχη μπάλα με μπάλα δεν έχει να φοβηθεί κάτι.Πάντως η πρόσφατη εικόνα του δεν μας προιδεάζει για κάτι ελπιδοφόρο στην περίφημη post season.Μακάρι να αντιστρέψει το κλίμα..Νομίζω η Τσσκα του ταιριάζει πολύ περισσότερο,με τον Μεσίνα να ρίχνει επίμονα τον ρυθμό και ακόμα να μην έχει πείσει ΚΑΙ για τη φετινή Τσσκα(αν και υπάρχουν φέτος κάποιοι παίκτες-σταθερές που και να θέλεις να τη βουλιάξεις δε γίνεται..δε βλέπω τρόπο μια μίξη Κρστιτς,Χάινς,Μίλος,Κριάπα,Γουιμς,Πάργκο να μείνει εκτός φάιναλ4) κάτι που ευνοεί τον Πάο.(αν και οι Ρώσοι δείχνουν πιο ευάλωτοι στην πιεστική άμυνα και όχι τόσο σε αυτή την εξαιρετική άμυνα με έμφαση στο χώρο)

      *Με την ανάρτηση στο Εuroland συμφωνώ σε γενικές γραμμές,ίσως τη Μακάμπι να την έβαζα κάτω από Όσφπ.Πάλι αξιοπρεπείς οι Ισραηλινοί,αλλά και φέτος πονάνε..Δεν υπάρχει ο true quality guard,με την απουσία Τζέιμς(παρότι με τη φετινή δομή όπου ήρθε από πίσω ο Τάιους είχαν μια προστασία) έχει χαθεί αρκετή από την intensity στο ζωγραφιστό και επιλογές για αμυντικές προσαρμογές και η ομάδα και πάλι έχει τα θέματα της.Παραγγελιά βέβαι το ότι βρίσκει Αρμάνι στα πλέιοφ,όχι γιατί είναι κακή ομάδα,αλλά γιατί δεν είναι αυτό που λέμε ΑΣΦΑΛΕΙΑ σε αυτή τη φάση.Μπλατ είναι αυτός...Ήδη σχεδιάζει και περνάει με λέιζερ τους Μιλανέζους.Αναμένω σκληρό μπρα ντε φερ με Μπάνκι(που δείχνει χαρακτήρα,μάστερ διαχείρισης σε rotation και in the game tricks) και τρομερά ενδιαφέρουσα σειρά.
      Η Μπάρτσα είναι η επιλογή μου για την κούπα από πριν το χειμώνα,οι Καταλανοί δείχνουν απλά ΟΛΟΣΩΣΤΗ ομάδα σε κάθε τομέα.Θα φτάσει αυτό? Όχι...θα πρέπει να βγάλει μέταλλο,θα πρέπει να αντιμετωπίσει δυσκολίες,θα πρέπει να έχει πονηρή(και όχι απλά σωστή) προπονητική προσέγγιση ,να είναι έτοιμη απέναντι σε κάθε στιλ και κάθε τρόπο παιχνιδιού,να κυνηγήσει αν και όταν βρει την αιώνιο αντίπαλο...
      Η σειρά που θα έχει αναμένεται μάλλον τυπική διαδικασία.Αν και η Κούμπαν εμένα(αν περάσει αυτή) με προδιαθέτει για αρκετά τρελά σαν ομάδα,δεν ξέρω πόσο τα επιτρέπει αντίπαλος σαν τη Μπαρτσελόνα αυτά.Καλύτερα να τα δούμε αυτά όταν φτάσει η ώρα..
      Οι Μαδριλένοι εκεί που τους είχαμε αφήσει,με τα γνωστά τους..Έχω την αίσθηση ότι θα τους τονώσει πολύ ενδεχόμενη επιστροφή Κάρολ μιας και τους πονάει σε ενέργεια και πόντους από τον πάγκο.
      ΟΚ,ο Σέρχιο το χει πάρει σπίτι του το mvp(μόνο αν μείνουν έξω από το Μιλάνο το χάνει),τι να λέμε..απολαυστικός playmaker.

      Διαγραφή
    2. Γειά σου ρε Peris.. Ωραίος.. Η Ουνικάχα δεν έχει γκαρντ φίλε. Δε μου αρέσει ιδιαίτερα. Και παρ'όλο που προσπαθεί να τρέξει φαινομενικά έχει ένα από τα χαμηλότερα pace στη λίγκα.

      Διαγραφή
    3. Jim, σχετικά με το PACE, πολύ φοβάμαι ότι δεν αντικατοπτρίζει 100% την εικόνα των ομάδων στο θέμα των κατοχών, γιατί π.χ. η CSKA έχει χαμηλότερο PACE από την Malaga (και η Real μόλις περίπου 3,5 κατοχές περισσότερες ανά αγώνα από την Malaga), και επίσης αν συγκρίνουμε τα νούμερα του PACE για τα εντός και εκτός έδρας παιχνίδια της Malaga, θα δούμε ότι τα πάει σαφώς καλύτερα εντός έδρας από ότι εκτός (που είναι τελευταία). Δηλαδή, νομίζω ότι δεν έχουμε 10-15 κατοχές περισσότερες για τις μεγάλες ομάδες, για να πούμε ότι το PACE δείχνει τις πραγματικές διαφορές των ομάδων, και θα ήμουν λιγάκι επιφυλακτικός στην χρήση αυτού του προχωρημένου στατιστικού.

      Αλέξης.

      Διαγραφή
    4. Kαλησπέρα. Η Ουνικάχα παίζει σε χαμηλές κατοχές αναλογικά με τον τρόπο που σπρώχνει τη μπάλα και τρέχει το γήπεδο. Η ΤΣΣΚΑ ή ο ΠΑΟ παίζουν αυστηρά στο μισό με χαμηλό αριθμό κατοχών και εκεί μπαίνει ο παράγοντας εξιδείκευση και το επιθετικό ριμπάουντ που είναι κομβικό. 15 κατοχές διαφορά δεν υπάρχουν Αλέξη σε αυτό το επίπεδο, τουλάχιστον σε συχνότητα. Είναι τεράστιο το νούμερο..

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα Jim. Το 10-15 κατοχές που ανέφερα ήταν απλά ένα παράδειγμα που θα έδειχνε ξεκάθαρα την υπεροχή μίας ομάδας σε σχέση με μια άλλη. Όταν όμως π.χ. η Real έχει με το ζόρι μία κατοχή παραπάνω από τον ΟΣΦΠ (71,6 με 70,5 στο PACE), δεν νομίζω ότι αυτό το νούμερο αντανακλά την πραγματικότητα.

      Αν όμως χρησιμοποιήσουμε π.χ. τα Ortg (122,5 και 110,7) και Drtg (98.3 και 103,2) των δύο ομάδων (με τη Real πρώτη και στα δύο, ενώ ο ΟΣΦΠ είναι 5ος και στα δύο), τότε καταλαβαίνουμε καλύτερα (πιό ξεκάθαρα) τη διαφορά των δύο ομάδων.

      Βέβαια και αυτά τα στατιστικά επιρρεάζονται από τις ομάδες που αντιμετώπισαν αυτές οι δύο ομάδες, με την Real να έχει αντιμετωπίσει ουσιαστικά μόνο δύο μεγάλες ομάδες (CSKA και Maccabi), ενώ ο ΟΣΦΠ σαφώς περισσότερες.

      Φυσικά το επιθετικό rebound έχεi σημασία στoν αριθμό των κατοχών μιας ομάδας, αλλά με τις διαφορές στο PACE να είναι τόσο μικρές...

      Αλέξης.

      Διαγραφή
    6. Αλέξη μη μπερδεύεσαι, το Ortg που αναφέρεις δεν έχει να κάνει με ρυθμό αλλά με την αποτελεσματικότητα στην επίθεση.. Αν θυμάμαι καλά πρώτη είναι η ΤΣΣΚΑ που παίζει σε πολύ χαμηλό τέμπο.. Τα αdvc stats μου αρέσουν κι εμένα πολύ, δεν είναι απόλυτης ακρίβειας αλλά σου παρουσιάζουν σημαντικό μέρος της αλήθειας.

      Διαγραφή
    7. Καλησπέρα Jim, δεν συνέκρινα ποτέ τα offensive και defensive ratings με το ρυθμό (PACE) μιας ομάδας. Τα έδωσα ως παραδείγματα σύγκρισης της απόδοσης των ομάδων σε επίθεση και άμυνα, γιατί δείχνουν καλύτερα τις διαφορές των ομάδων.

      Η μια κατοχή παραπάνω είναι σχεδόν στα όρια του στατιστικού λάθους στο PACE, ενώ δεν ξέρω αν η διαφορά μεταξύ Real και ΟΣΦΠ μέχρι τώρα, είναι πράγματι τόσο μικρή που να είναι στα όρια του στατιστικού λάθους.

      Στο Ortg έχουμε κατά σειρά τις Real, Fener, CSKA, Barca και ΟΣΦΠ στο σύνολο των αγώνων (όχι του TOP-16).

      http://www.in-the-game.org/stats.php?season=2014&league=EL&level=league&sub=advteam

      Στο ΤΟΠ-16 είναι πράγματι CSKA, Real, Barca, Galatasaray και Maccabi, με την CSKA να έχει 0,4 πόντους ανά 100 κατοχές παραπάνω από τη Real. Εδώ ο ΟΣΦΠ είναι με το ζόρι 9ος, ελάχιστα πάνω από το μέσο όρο.

      Στο Drtg ο ΟΣΦΠ είναι βελτιωμένος στο TOP-16, πάνω από CSKA και Real, με τις πρώτες ομάδες να είναι Barca, ΠΑΟ, Armani, ΟΣΦΠ και CSKA.

      http://www.in-the-game.org/stats.php?season=2014&league=EL&level=league&sub=advtop16team

      Φυσικά τα νούμερα αυτά είναι μόνο ενδεικτικά και συνήθως οι διαφορές αποτυπώνονται κυρίως μέσα στις τέσσερεις γραμμές του παρκέ!

      Αλέξης

      ΥΓ. Ο γνωστός ιστοχώρος δίνει τον παρακάτω ορισμό για τα Ortg και Drtg

      Ortg = Offensive Rating = Points per 100 possession, a pace- and overtime-adjusted refinement of points per game. The opposite for defensive rating (Drtg = opponent points per 100 opponent possessions).

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνησω απολυτα με τα power ranking σου Δημητρη αν και για μενα στη πρωτη τετραδα δυσκολα θα ξεχωριζα καποιον. Αν και εφοσον οι συγκεκριμενοι τεσσερις περασουν θα μιλησει το σθενος και η ψυχολογια νικητη οπως παντα στο φαιναλ φορ. Κραταω και μια πισινη για το φορμαρισμα που θα εχουν οι ισπανικες ομαδες εκεινη την εποχη. Απο εδω και περα η Αρμανι θα εχει ολα τα ματς στην παρα πολυ δυνατη εδρα της(εχασε μονο απο Ρεαλ στην προ Χακετ εποχη). Δεν την υποτιμας σε καμια περιπτωση. Κατα τα αλλα η μονη ομαδα που θα μπορουσε ισως να κανει την εκπληξη ειναι η Μακαμπι και αυτο λογω Μπλατ. Δεν την βλεπω ομως για κατι παραπανω στο φαιναλ φορ.
    Οι ελληνικες ομαδες εχουν ταβανι. Ο Ολυμπιακος ειναι τσακισμενος απο τους τραυματισμους ενω με πενταρια Ντανστον και Σερμαντινι δεν μπορεις να πας μακρια. Απο την αλλη ο Παναθηναικος δεν εχει καν προπονητη, δεν χρειαζεται να πουμε κατι περισσοτερο.
    Για το ματς παναθηναικου μπαρτσελονα δεν μπορεις να πεις πολλα. Ηταν τετοια η διαφορα των δυο ομαδων που στο δευτερο ημιχρονο η μπαρτσελονα επαιζε με τα ¨τριτα¨ της και ξεκουρασε ολους τους βασικους της. Ειδικα στο τεταρτο δεκαλεπτο επαιζε με λαμπε, αμπρινες, πουλεν, σαδα και ναχμπαρ και οχι μονο μειωθηκε η διαφορα αλλα αυξηθηκε! Σωστα λοιπον ο Αλβερτης φοβηθηκε μηπως ξεφυγει η διαφορα, αλλα δεν μπορουσε ο ιδιος να κανει κατι γι αυτο ετσι και αλλιως, ευτυχως ομως μας σκεφτηκε Πασκουαλ.
    Στα επομενα ματς θα φανει αν οι ελληνικες ομαδες εχουν το σθενος για να κανουν την δικη τους φετινη υπερβαση. Αν δεν τα καταφερουν, τοτε πολυ σωστα λες οτι η θεση τους ειναι για καναπε.

    Υ.Γ. Ο Ομπραντοβιτς νιωθει την αποτυχια να ερχεται και αυτο τον κανει απιστευτα νευρικο. Δεν περιμενα τετοιες αντιδρασεις απο τον ιδιο σε καμια περιπτωση. Το μονο που καταφερνει ειναι να καταστρεφει τον μυθο του.
    Κώστας Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά χαρά Κώστα, ευχαριστώ για το σχόλιο. Υπέρβαση η οχτάδα? Νομίζω είναι στις δυνατότητες τους..

      Διαγραφή
  3. @jim'γεια σου Δημητρη και χαρας το κουραγιο σου να γραφεις ολα αυτα τα κατεβατα για να ξεκιναει μια συζητηση με ουσια και μετα μπινελικια ολυμπιακων παναθηναικων.
    λοιπον στο ζουμι....
    για τον ολυμπιακο καπως ετσι ειναι τα πραγματα ομως ο μαντζαρης πρεπει να δουλεψει (οπως σωστα λες και εσυ) στο θεμα του ντραιβ οπωσδηποτε.
    επισης πρεπει να δουλεψει παρα πολυ ο λοντζεσκι στο κομματι της αμυνας καθως και στο κομματι του να γινει πλεον γκαρ και οχι 3.εκει νομιζω θα δωσει τεραστια δυναμη καθως θα ελευθερωσει και τη θεση στον παπαπετρου. επισης το τρικ με τους διδυμους ψηλους(που να ευλογω τα γενια μου στο ειχα σφυριξει σαν ιδεα μετα απο ματς οσφπ-παο) νομιζω οτι εχει θετικα στοιχεια και βοηθαει σε σημεια του παιχνιδιου να ανακατεψει την τραπουλα.
    τον ολυμπιακο εδω και κανα μηνα οπως το εχω γραψει τον εχω ξεγραμμενο.
    ομως με ματσαρισμα την τσσκα αν καταφερει και καλυψει το μεγαλο μις ματς που εχει με τον γουιμς,μπορει να κανει το ακατορθωτο.
    υ.γ. το οτι εδω και 1 μηνα εχω γραψει για το μιλανο οτι στα ματια μου εχει την αυρα τη διψα και τη δυναμικη να σπασει τα φαβορι και να το σηκωσει.
    αυτο βεβαια που δεν εχω πει ειναι οτι τον μπανκι που εχω γραψει οτι ειναι αρκουδα,τον αδικησα μεχρι κεραιας. κωλοτουμπα λοιπον και μεα κουλπα.
    για τους υπολοιπους ιταλους και για τον μπλατ δεν αλλαζω γνωμη.ειναι για κλωτσιες χαχααχα!!!1
    καλημερες σε ολους
    gskordak

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον.. Κωλοτούυμπα δεν έκανες γιατί παραδέχεσαι το λάθος. Κωλοτούμπα είναι να ισχυρίζεσαι το αντίθετο διαγράφοντας τη προηγούμενη άποψη σου.. Δεν είναι φαβορί σε καμία περίπτωση ο ΟΣΦΠ σε πιθανό ματσάρισμα με ΤΣΣΚΑ αλλά αν ισορροπήσει το ριμπάουντ πιστεύω έχει καλή τύχη. Θα το ξαναμιλήσουμε αυτό..

      Διαγραφή
    2. ΩΩΩΩΠ ΦΙΛΕ gskordak ΘΥΜΩΣΩ...
      ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΓΙΑ ΝΤΑΝΣΤΟΝ ΣΤΟ 4 ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΠΑΟ-ΟΣΦΠ!!!!
      ΦΥΣΙΚΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ...ΘΥΜΑΜΑΙ Ο ΤΖΙΜ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ ΛΟΓΩ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ...Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΝΤΑΝΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 4...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΙΝΟ ΣΟΥΤ (ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΠΟ ΜΕΣΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ) ΕΝΩ ΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ 4ΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΓΛΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΩΝΕΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ!!!
      ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΤΖ ΑΠΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ (ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΛΟΡΜΠΕΚ, Ή ΣΤΟΥΣ ΨΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΕΝΕΡ, ΠΛΗΝ ΚΛΕΙΖΑ)...
      ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΝΚΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΜΑΝΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΑΛΛΑ ΘΥΜΙΣΟΥ ΑΝ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ ΤΙΤΛΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΙΕΝΝΑ...
      ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΩΡΙΣ ΓΙΑ ΜΑΤΣΑΡΙΣΜΑΤΑ!!! ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΗ (ΑΝ Ο ΟΣΦΠ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΦΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ)....
      ΣΙΓΟΥΡΑ Ο (ΠΛΗΡΗΣ) ΟΣΦΠ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΛΟ (ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΦΩΝΑΖΕΙ Ο 77) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΣΣΚΑ - ΕΦΕΣ - ΜΠΑΡΤΣΑ... ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΔΡΑΣ...

      ΦΙΛΙΚΑ,
      ΖΕΝ ΜΑΣΤΕΡ

      ΥΓ.: ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΟΣΦΠ ΘΑ ΙΣΧΥΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΟ, ΜΕ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΤΩΡΑ...

      Διαγραφή
    3. Ούτε τώρα μου αρέσουν τα σχήματα με Ντάνστον "4" αλλά πιστώνω στον Μπαρτζώκα το ότι αγοράζει χρόνο, με διαφορετική διάταξη στην επίθεση, με αυτά σε μια περίοδο που έχει τον Πρίντεζη εκτός.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα σε όλους. Σκέφτομαι Μάντζαρη δίπλα στον Διαμαντίδη και τρελαίνομαι. Αυτό θα είναι χτύπημα. Δύσκολο βέβαια να φύγει από τον ΟΣΦΠ, έτσι το βλέπω τουλάχιστον. Συμφωνώ απόλυτα με τα ράνκινγκς Τζιμ.

    manu chao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάντζαρης να διαλέξει να κάνει τον κουορτερμπακ στον 35άρη προς 36άρη διαμαντίδη,δύσκολο.Γιατί το 2015 που λήγει το συμβόλαιο του μάντζαρη,ο διαμαντίδης λογικά θα επιλέξει την συνταξιοδότηση.

      Εκτός βέβαια αν κάνει τον κουόρτερμπακ στον ρόκο τον λένι τον ούκιτς που όντως αποτελεί δέλεαρ για τον βαγγέλη αν έχει χιούμορ να βλέπει τον κροάτη να παίζει σαν μεθυσμένο τζακ ράσελ.Και να τον καλύπτει κιόλας.

      Διαγραφή
    2. ο ΔΔ ειναι 33 προς 34,αντε εξυπνε σιγα μην ειναι και 40 ετων Το 80 ειναι γεννημενος καταλαβες,

      Διαγραφή
    3. Υπέρλαμπρε νομπελίστα των μαθηματικών, ανώνυμε 2:28,το 2015 που λήγει το συμβόλαιο του μάντζαρη,πόσο θα είναι ο γεννηθείς το 1980 διαμαντίδης;
      Έλα να σου μάθω απλή αριθμητική.
      Λόλα να ένα μήλο.Επανέλαβε μετά απο μένα...

      Προδιαγράφεται λαμπρή καριέρα στην εφημερίδα του προέδρου για τέτοια μυαλά σαν εσένα.

      Διαγραφή
    4. ΕΙΡΩΝΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΣ ΠΝΕΥΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΣ.,ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΕΝΩ ΕΣΥ Ο ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Ο ΟΥΚΙΤΣ ΘΑ ΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 15 ΣΤΟΝ ΠΑΟ.

      Διαγραφή
    5. ο ουκιτς μπορεί και να μην μείνει.Βέβαια τα έντυπα του μελλοντικού σου εργοδότη,τον παρουσίαζαν μαζι με τον διαμαντίδη ως το καλύτερο δίδυμο γκαρντ στην ευρώπη.Δεν είναι απίθανο να έχει την τύχη του καλύτερου μετά τον ομπράντοβιτς,προπονητή στην ευρώπη.

      Αλλά για πες μου.Μέχρι το 2015,το κόβεις να έχεις αποφοιτήσει απο την δευτέρα δημοτικού και να υπολογίζεις σωστά ηλικίες;;

      Διαγραφή
    6. 3.01 δεν αξιζει ο διαλογος μαζι σου,λυπαμαι.

      Διαγραφή
    7. Το μεθυσμενο τζακ ρασελ στον ανοιξε καλα τον....οριζοντα το καλοκαιρι που μας περασε.Ξεχνατε γρηγορα ντοπαθλητες,πολυ γρηγορα,0-3 κουκλα.

      Διαγραφή
    8. spyro αστο το παιδι ξερει καλυτερα,η πρασινη τον εχει στο αναγνωστικο της κοινο γνωριζει πραγματα που ουτε εμεις οι Παναθηναικοι γνωριζουμε.Βλεπεις δεν εχει την τυχη να πουλαει τοσα φυλλα η πρασινη και να την διαβαζουμε,ενω ο γαυροπρωταθλητης και το Φως συντηρουνται μια χαρα. τοσα προβατα της αγοραζουν.

      Διαγραφή
  5. Μετα το πρωτο 10 λεπτο στην ισπανια που ειπα οκ μπορουμε να χτυπησουμε το παιχνιδι, ηρθε το κυμα.. και ηταν μεγαλο!! Δεν ειχαμε κινηση χωρις την μπαλα, παιχτες στατικοι και πολλες φορες τους επιασε η καμερα να σπρωχνει ο ενας τον αλλο για να παρουνε σωστη θεση.
    Τα του λασμε που ειπες δεν με ικανοποιησαν αφου και την προηγουμενη χρονια ο χοντρος δεν επαιζε, για να παρει τις ανασες που λες ο λασμε!!! Οποτε αποτελει ακομη μυστηριο τι παιζει με τον παιχτη!! Θα συνεχισω να λεω οτι το 1 μυριο που παιρνει ειναι πολλα, και το λεω απο το καλοκαιρι που ειχε κανει εκπληκτικη χρονια!!!
    Η μπαρτσα μας διαβασε ευκολα.. εβγαλε εξω την αμυνα της να κλεισει το τριποντο και εβαλε μεσα τον δικο της λασμε να κοβει οτι εμπαινε στην ρακετα!!
    Ο ραιτ δεν ειναι τοσο κακος οσο φανηκε, γιατι απλα στον συγκεκριμενο αγωνα δεν μπορεσε να κανει οτι μπορει , να τρεξει !!
    Για μενα και το εχω τονισει απο την εποχη που ηταν να φυγει ο αρτζι σημασια δεν ειχε αν θα περασουμε ή οχι τωρα, αφου ετσι και αλλιως στην επομενη φαση θα φαμε πολυ ξυλο και θα ειναι ασχημο, αλλα να χρησιμοποιησουμε ολους τους παιχτες μας και να δουμε ποιος τελικα μπορει και ποιος οχι!!! Για το καλοκαιρακι χρονος υπαρχει, οπως και παιχτες.. οπως και χρηματα απο τα μεγαλα συμγολαια παιχτων που θα φυγουν.. το θεμα ειναι να υπαρχει και τεχνογνωσια για να ερθουν οι καταλληλοι παιχτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι εγινε στα τρικαλα στο παιχνιδι με τον οσφπ μονο ντροπη μπορει να ειναι, ειδικα οταν δεν μιλλαμε για ντερμπι αλλα για γιορτη για τις ομαδες της περιφερειας!!! σεβασμος μηδεν και εδειξαν οτι αξιζουν να παιζουν στο περιεφερειακο και οχι στην Α1

      Διαγραφή
    2. Καπου διαβασα οτι τα ιδια εκαναν και στον Παο φετος.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλους.
    Δυστυχώς οι ελληνικές ομάδες έχουν ταβάνι τα play off. Τουλάχιστον για φέτος. Οι δυνατότητές τους είναι για να καθαρίζουν ματς με ομάδες επιπέδου Μάλαγα, Φενέρ, Εφές κλπ. Τα λάθη, τις αδυναμίες, τις ελλείψεις και τα προβλήματα τα έχουμε συζητήσει μέχρι εξάντλησης. Οι ομάδες top επιπέδου (Μπάρτσα, Ρεάλ και ΤΣΣΚΑ) αλλά και αυτές που έπονται (Αρμάνι και Μακάμπι) είναι εμφανώς ποιοτικότερες. Δεν νομίζω ότι ο ΠΑΟ και ο Ολυμπιακός έχουν τύχη με όποια ομάδα κι αν παίξουν. ΤΣΣΚΑ και Ρεάλ είναι αρκετά μεγάλες για τα δόντια τους. Και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό με βάση τα αντικειμενικά δεδομένα. Τα θαύματα δεν μπορούν να επαναλαμβάνονται συνεχώς. Είναι χαρακτηριστικό ότι αν περάσουν τελικά, θα το καταφέρουν κάνοντας τα απαραίτητα (πολλές φορές ούτε καν αυτά) και εκμεταλλευόμενοι την κατάρρευση της Φενέρ (τα λέγαμε από το φθινόπωρο) και της Μάλαγα (θα είναι πάντα Μάλαγα).

    Συμφωνώ ότι ο Ολυμπιακός δείχνει να έχει μεγαλύτερη τύχη να κάνει το μπαμ. Φαίνεται πιο συμπαγής, σε καλύτερη κατάσταση, με πλάνο και την ψυχολογία των πρωταθλητών Ευρώπης. Αλλά αυτά δεν αρκούν, πια. Με 3 μόνο γκαρντ σε σειρά αγώνων τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Η συζήτηση θα ήταν τελείως διαφορετική αν αντί του Κόλινς είχε προστεθεί ένας γκάρντ που να κλείνει αξιοπρεπώς την τετράδα. Νομίζω ότι στον Πειραιά χτυπούν το κεφάλι τους για την κακή εκτίμηση της κατάσταση μετά το τέλος του πρώτου γύρου του top-16.
    Ο ΠΑΟ, αν τα καταφέρει τελικά να προκριθεί, θα βρεθεί μπροστά σε τοίχο. Θα ισοδυναμεί με θαύμα πιθανή πρόκρισή του στο F4. Νομίζω ότι η ομάδα είναι μπερδεμένη και στο ματς με τη Μάλαγα θα πρέπει να ενεργοποιηθούν τα ένστικτα που εμφανίστηκαν στο ματς με την Φενέρ. Μόνο έτσι και με συγκεκριμένους αντιπάλους θα βλέπουμε τις αρετές αυτής της ομάδας. Και σε μένα δεν άρεσε η μη αντίδραση και η κατάρρευση με την Μπάρτσα.


    Υ.Γ. Όταν προέκυψε το συμβάν Ζοτς-Μπιέλιτσα, οι περισσότεροι επικρότησαν τη στάση του Ομπράντοβιτς θεωρώντας ότι το επεισόδιο ήταν στημένο με στόχο να ταρακουνηθεί η ομάδα. Είχα διαφωνήσει υποστηρίζοντας ότι ο κόουτς έκανε λάθος βγάζοντας εκνευρισμό. Μετά το προχθεσινό με τον Αρτέγα, νομίζω ότι έχουν πειστεί και οι πιο δύσπιστοι.

    Υ.Γ. 1 Και μια παραδοχή. Εκτίμησα λανθασμένα την δυναμική της Αρμάνι επηρεασμένος από τις δύο τελευταίες σεζόν και το πρώτο μισό της φετινής. Είναι, όντως, το underdog της διοργάνωσης και η μόνη ομάδα που μπορεί να απειλήσει τα τρία φαβορί σε ματς νοκ άουτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο ζοτς είναι σε ένταση γιατί έχουν έρθει στα αυτιά του τα σενάρια αντικατάστασής του απο τον πεδουλάκη στη φενέρ και έχει χάσει και τα αποδυτήρια

      Διαγραφή
    2. Για πες μου δηλαδή σε τι είναι εμφανώς ποιοτικότερη η Μακαμπι απο τις ελληνικές ομάδες? Νομίζω υπερβάλλεις λίγο, στο ιδιο καζάνι βράζουν.

      Διαγραφή
    3. Mα τι λες 77 αφου οι παιχτες μας και ολο το τιμ του Ολυμπιακου λεει οτι τωρα παμε για το 4 ευρωπαικο,ο Παο ειναι τελειωμενος ενω εμεις τελευταια ανεβαινουμε.Οι ισπανικες ομαδες θα κλαταρουν τωρα τον Απριλη αυτο παθαινουν καθε χρονο.Καλα δεν ειδες πως παιξαμε τελευταια.

      Διαγραφή
    4. @77
      σου ειχα πει και τοτε οτι το θεμα με τον μπιελιτσα δεν ειχε να κανει με το παραπτωμα οσο με το οτι ηθελε να αφυπνίσει και αυτον και τους αλλους που δεν κανουν αυτα που πρεπει.
      το τοτε γεγονος δεν εχει επιπτωση σε αυτο που γινεται τωρα.ισα ισα που φαινεται οτι ουτε οι τεχνητες κρισεις και οι εντασεις οι σκοπιμες απο πλευρας ομπραντοβιτς δεν μπορουν να γυρισουν το κλειδι.ο λογος? κατεμε ο κακος σχεδιασμος της ομαδας του που εχει παικτες με παναργα ποδια και ομαδα χωρις γκαρ και ψηλους.σε αυτο εχει και ο ιδιος τεραστια ευθυνη παρα το γεγονος οτι βρηκε συμβολαια ακλονητα.
      gskordak

      Διαγραφή
    5. Γεια χαρά παιχταρά gskordak.
      Μα το πρόβλημα δεν είναι να τους αφυπνίσει. Τεχνητές κρίσεις φτιάχνεις όταν η ομάδα σου δεν παίζει με βάση τις δυνατότητές της. Το θέμα είναι ότι η Φενέρ δεν έχει μεγάλες δυνατότητες. Δηλ. πιστεύεις ότι το ρόστερ της Φενέρ είναι για καλύτερα πράγματα; Νομίζω πως όχι. Και αυτό το ξέρει και ο Ζοτς. Οπότε δεν τίθεται θέμα αφύπνισης. Η Φενέρ είναι μια πρόχειρα φτιαγμένη ομάδα, με πολλές τρύπες και χωρίς ταυτότητα. Επειδή, λοιπόν, ο Ομπράντοβιτς τα ξέρει αυτά πολύ καλά, κι επειδή η ευθύνη βαραίνει κυρίως τον ίδιο βγάζει εκνευρισμό μη συνηθισμένος στην αίσθηση της αποτυχίας.

      Διαγραφή
    6. @77
      Γεια σου αγορινα μου
      κοιτα να τα λεμε οπως ειναι τελικα.
      ο ομπραντοβιτς λοιπον δεν πιστευε οτι η ομαδα αυτη δεν εχει δυνατοτητες.και να σου πω γιατι? γιατι οταν φιλαρακι μου πας και παιρνεις τον ζοριτς και τον κλειζα να συμπληρωσεις αργα ποδια σε ηδη υπαρχοντα αργα ποδια και κανεις και το μαγικο με τον σεκουλιτς,τοτε λοιπον τα τελευταια 2 χρονακια μαλλον εχεις χασει καποια επεισοδια στην εξελιξη του ευρωπαικου μπασκετ.
      δεν λεω οτι δεν ειναι προπονηταρα κτλ,ισα ισα που ξερω οτι καταλαβαινεις το ποσο τον πιστευω,ομως και τα τελευταια 2 - 3 χρονια εχει κανει επιλογες κακες κυριως σε παικτες παρωχημένους πλεον στο σημερινο μπασκετ.
      και το πιο τρανταχτο παραδειγμα σε αυτο ειναι ο ολυμπιακος και το φετινο μιλανο.χωρις ποδια δεν πας πουθενα και ο ζοτς μου δειχνει οτι ακομα ψαχνει παιχτες τεχνιτακους να παιζουν πλατουλες.αυτα πιστευω ακραδαντα οτι εχουν πεθανει πλεον.
      εχεις ποδια να αντεχεις το τρεξιμο το ξυλο και να αμυνεσαι τελεια στο πνρολ? εχει δυνατοτητες.δεν εχεις ποδια? οι πλατουλες και τα λειαπακια απο παικτες τυπου ζοριτς δεν θα σε πανε μεχρι τελους,γιατι θα βρεθουν κατι λαουαλ και κατι αλλοι γοριλες τυπου ντορσει και χαινς και θα σου παρουν το σκαλπ.απλα πραγματα.
      gskordak

      Διαγραφή
    7. Ε, δεν πιστεύω ότι ο Ζοτς δεν έβλεπε αυτά που γράφεις και συζητάμε εδώ. Είχε όλο το χρόνο πέρσι να μελετήσει τις τάσεις, τα ρόστερ των αντιπάλων, το status της διοργάνωσης και γενικά να χαρτογραφήσει τα πάντα. Σκάναρε ομάδες, παίκτεςμ προπονητές. Τα πάντα.
      Απλά, την πάτησε. Έμεινε ένα χρόνο έξω, περίμενε κάτι σπέσιαλ από Ρεάλ ή Μπάρτσα και δεν του ‘κατσε. Πήγε, λοιπόν, στη Φενέρ γνωρίζοντας ότι τα πράγματα δεν θα είναι στρωμένα. Γι’ αυτό, το καλοκαίρι εξέφραζα την απορία μου για την επιλογή που έκανε. Δεν ήθελε να μείνει έξω και επέλεξε να μπει στο τρυπάκι να φτιάξει μια ομάδα από το μηδέν. Δεν ξέρω ποιους ήθελε και ποιους όχι. Ούτε αν αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με παίκτες που δεν του κάνουν. Όπως και να ‘χει, όπως κριτικάρουμε τους δικούς μας για τα λάθη έτσι θα κριτικάρουμε και τον Ζοτς. Όλοι κάνουν λάθη και όλοι κρίνονται.

      Διαγραφή
    8. gskordak νομιζω εχεις δικιο, το μπασκετ αλλαζει και πλεον παιχτες τυπου βουγιουκα και παιζω πλατη αλλα δεν εχω αλμα και δεν παιζω αμυνα πλεον ειναι δεινοσαυροι... και ναι ο ζοτς παντα γουσταρε τετοιους.. αντιθετα παιχτες τυπου γιαφτοκας τον κανανε να βγαζει σπυρια!! βεβαια οπως λεει και ο 77 το οτι εμεινε εκτος δεν νομιζω οτι τον εκανε να χασει επεισοδια.. το αντιθετο.. αλλα το τουρκικο πρωταθλημα με τον κανονισμο των γηγενων , ειναι γενικα απο αλλα παραμυθι!!
      Α και κατι που εχω προσεξει.. ο ιτουδης ηταν το αλλο μισο του ζοτς.. πλεον ιτουδης δεν υπαρχει.. οποιος καταλαβε καταλαβε!!!

      Διαγραφή
    9. Kαλή ομάδα φαινεται να έχει κάνει ως τώρα ο Ιτουδης, αλλα προς το παρον δεν έχει κάνει κάτι καλύτερο από αυτά που έκανε και πέρσυ η Μπανβιτ. Στην Ευρωλιγκα απετυχε να περασει, στο Eurcup καλουτσικα τα παει ως τωρα αλλα ακομα ειναι νωρις, το κυπελλο το εχασε, οποτε θα κριθει στο τελος της σεζον, αν παρει Πρωταθλημα (περσυ στον τελικο εχασε η Μπανβιτ το Πρωταθλημα απο τη Γαλατα) και αν θα παει καλα στο Eurocup (περσυ εφτασε ως τους 16).

      Διαγραφή
    10. Σημειωτεον: στα προκριματικα της Ευρωλιγκας αποκλειστηκε απο την Οστανδη....Που με τη σειρα της αποκλειστηκε απο τη Λιετουβος Ριτας...

      Διαγραφή
    11. Θεωρω οτι ο Ζοτς ζει το απολυτο Βατερλω...Ο ιδιος τo καλοκαιρι δηλωνε " I'm not here to be second..In any competition.." και το υλικο της ομαδας του το γνωριζε..
      Πιστευω οτι ειχε πολυ καιρο να δουλεψει from scratch..και το οτι αναγκατηκε να το κανει σε μια χωρα πολυ ιδιομορφη μπασκετικα δεν ηταν και οτι πιο ευκολο...Προφανως δεν σταθμισε σωστα...
      Αν τον κρατησει η Φενερ θα διορθωσει τα πραγματα πιστευω.. εστω και με την πιεση πολυ εντονη για πρωτη φορα επανω του...Σιγουρα ο ιδιος δεν προκειται να εγκαταλειψει αποτυχημενος...Να δουμε ομως και οι Τουρκοι τι σκεφτονται...

      Διαγραφή
  7. Μιας και έχει αρχίσει ηδη η κουβέντα για διασταυρώσεις να καταθέσω τη γνώμη μου.
    Και για ΟΣΦΠ και για ΠΑΟ θα προτιμούσα Ρεάλ αντί για ΤΣΣΚΑ. Οκ είναι μια απο τις καλύτερες επιθετικά ομάδες στην ιστορία του θεσμού, έχει τρεις παίκτες στα γκαρντ που οπουδήποτε αλλού θα ήταν ο καθένας τους μοναδικός ηγέτης της ομαδας, σίγουρα ο ρυθμός τους θυμίζει ομάδα απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού ΑΛΛΑ. Τους λείπουν 2 στοιχεία.

    1ον η αμυντική σκληράδα που ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να διαθέτει μια ομάδα οταν έχει άσχημα ποσοστά ή όταν δεν της βγαίνουν πράγματα στο παρκέ. Επίσης δε με έχουν πείσει οτι μπορούν να αντέξουν το ξύλο που θα φανε σε αγώνα φαιναλ 4 ή και φάσης 8.

    Άξιο αναφοράς επίσης το οτι λείπει και ένας ρολιστας αμυντικός εξολοθρευτής (Draper με πολλα ερωτηματικά)

    2ον. Δεν εχουν Plan B. Προσπαθουν να σε σκοτώσουν με το τέμπο τους και το πηγαίο επιθετικό τους ταλέντο. Αν δε βγουν αυτά όμως τι?

    Βέβαια πιστεύω πως και φέτος ούτε η ΤΣΣΚΑ είναι κανενα φόβητρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο, αλλά παραμένουν καλύτεροι από τις δικές μας ομάδες.

      Μίμης

      Διαγραφή
    2. Έχουν πολύ κουβέντα οι διασταυρώσεις παιδιά, περιμένω την ίδια μου την ανάρτηση (χαχα..) πως και πως για να το συζητήσουμε.

      Διαγραφή
  8. αυτο που συμβαινει στον οσφπ ειναι μοναδικο και απιστευτο,παιζουν στην γιουρολινγκ με τοση συγκεντρωση που τα λαθη τους ειναι ελαχιστα,πραγματικο κομπιουτερ,π.χ ο Μαντζαρης εκει να χει μηδεν λαθη και 9 ασιστ ,(ενω χθες και οχι μονο) στην Α1 παιζοντας με μια ομαδα σκαλες κατωτερη απο την Μαλαγα ειχε 1 ασιστ και ενα λαθος ειναι πραγματικα αξιοπεριεργο.Μονο ο ευρωπαικος ολυμπιακος το κανει αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια ανεξήγητο. Που ακούστηκε ομάδα σε ματς που παίζει την επιβίωσή της στην Ευρωλιγκα να εχει περισσότερη συγκέντρωση απο ματς αδιάφορο κανονικής περιόδου ελληνικού πρωταθληματος σε ενα ελληνικό χωριό

      Διαγραφή
    2. παιζεις μονο με τον τυπο που κοιταει την γκομενα σου που ειναι σε κλιμακιο και παιζεις και με τον χοντρουλη του σχολειου. σε ποιο απο τα 2 θεωρεις οτι θα κανεις μαλακιες?

      Διαγραφή
    3. Λεωνίδα ζωγράφισες αδελφέ μου, πήγε να μου βγει ο καφές από τη μύτη από τα γέλια όταν διάβασα το σχόλιο σου! Να σαι καλα!

      Διαγραφή
  9. ο παναθηναϊκος απεναντι στην ρεαλ (του ταιριαζει καλητερα απο την CSKA)εχει περισσοτερες ελπιδες απο οσο του δινουμε ολοι. με πεδουλακη στον παγκο θα το πιστευα ακομα περισσοτερο. ο αλβερτης ειναι αγνωστος χ.

    εμεις με την CSKA ειναι ενα ακομα ζευγαρι που ειναι ποιο αμφιροπο απο οτι δειχνει. τρομακτικο συν ο χαινσ που θα πεφτει στον σπανουλη-εαν ο μεσινα αντιγραψει τον πεδουλακη η κατασταση θα γινει μη αναστρεψιμη.

    η ΕΑ πολυ δυσκολα θα περασει την μακαμπι, τα πολλα iso τους θα κουτουλανε στην ματσ απ του μπλατ. δεν εχει και τους ψηλους η ΕΑ να του κανει ζημια απο μεσα. πλακα θα τους κανει ο μπλατ(θελω τα copyright)

    μπαρτσελονα-ρεαλ-ολυμπιακος-μακαμπι θα ειναι το F4!

    εαν δεν μπορεις να καταπιεις μια αποκλεισμενη τουρκικη και μια μετρια ισπανικη σε do or die εισαι αξιος της μοιρας σου.
    υ.γ. το πλεονεκτημα εδρας του ολυμπιακου -εαν το ειχε κερδισει- δεν νομιζω να το απολαμβανε. τελευταια αγωνιστικη με τον βαζελο μεσα?20 αγωνιστηκες κεκλεισμενων των θυρων θα φαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε σειρα παιχνιδιων τη CSSKA δεν την εχεις
      Οπως και να τα φερεις και το ασπρο μαυρο να κανεις ειναι μια καλυτερη ομαδα με καλυτερο κοουτς που μπορει να την νικησεις μια φορα (F4 περσι) αλλα σε σειρα παιχνιδιων δεν την εχεις
      Στα υπολοιπα συμφωνω...

      Διαγραφή
  10. jim συγχαρητηρια για την αναλυση και παλι! θα ηθελα να σταθω στον παο..αν υποθεσουμε οτι στον παγκο της ομαδας το καλοκαιρι καθεται ο κατσικαρης, η ομαδα θα χρειαστει ξηλωμα η καλες προσθηκες δεδομενης βεβαια της αποχωρησης καρρυ ουκιτς μπατιστ μαυροκεφαλιδη ραιτ?? εχεις ακουσει κατι σχετικα με την προπονητολογια που γινεται για το καλοκαιρι?? και κατι ακομα, επειδη αναγνωριζω ως την μονη καλη περιπτωση προπονητη τον κατσικαρη, θελω τη γνωμη σου για το recruting και τη γνωση της αγορας που εχει αναφορικα δηλαδη με τη στελεχωση μια ομαδας οπως ο παο(πλεον μετριου budget)...kostas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κώστα. Όποιος και να έρθει υπάρχει ένας κορμός παικτών που θα παραμείνει. Πολλά εξαρτώνται και από τη φιλοσοφία που φέρνει ο κάθε κόουτς στο τραπέζι. Ο Κατσικάρης με τέτοια και μικρότερα μπάτζετ δουλεύει συνεχώς..

      Διαγραφή
  11. my dear jots if you can avoid it enjoy it. χανει πολυ το ιματζ του. δεν του φταιει κανεις που δεν ξερει να ψωνιζει αμερικανους (μιας και δεν υπηρχαν ευρωπαιοι ελευθεροι) δικο του δημιουργημα ειναι αυτο το συνοθυλευμα. δεν θα επρεπε να μιλαει για διαιτησια-γιατι εχουν σφαξει κοσμο εκει μεσα φετος(βλ, βαζελο). ειχε ολα τα λεφτα του κοσμου και δεν μπορεσε να παρει ενα γκαρντ να παιζει αμυνα και εναν αθλητικο ψηλο?ολη την χρονια? epic fail!!
    ο ιτουδης με σαφως λιγοτερα χρηματα, χωρις euroleague εχει παρει παικταραδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ελεγα οτι οι παιχτες που εχει δεν ειναι δικης του επιλογης αλλα δεν νομιζω...εξαλλου για αυτο εμεινε εναν χρονο εκτος παρκε για να βρει κατι καλο.. οπου θα εφιαχνε μια δικη του ομαδα.. τονκλειζα με τι λογικη τον εφερε οταν ποτε μα ποτε δεν θυμαμαι να ειχε στον παο αντιστοιχο παιχτη?? αλλα παιχτες τυπου μιντλε, τσαρτσαρη και φωτση??Νομιζω ξεφευγει η κατασταση απο τα χερια του και αντιδρα περιεργα.. εκει μεσα οπως ειπες εχουν σφαχτει φετος ποσες και ποσες ομαδες και τον χαλασε ενα σφυριγμα??
      Αποκλεισμος στην ευρωλιγκα και μαλιστα χωρις να εχει παιξει στιγμη μπασκετ και δευτερη θεση στην τουρκικη λιγκα εχουν πληγωσει τον εγωισμο του!!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπερα Jim,πρωτη φορα γραφω,σε διαβαζω καιρο και μου αρεσει πολυ η οπτικη σου,επειδη δεν εισαι δημοσιογραφος,αλλα προπονητης(προφανως).
    1) Με την επιστροφη πεπρερογλου,πως θα πρεπει να διαμορφωθει το rotation,κατα τη γνωμη σου?? Θεωρω πως δεν χωρανε 3 παιχτες στη θεση 3,και ο παπετρου μπορει και αξιζει 10-15 ποιοτικα λεπτα,θα συμφωνουσες να κατεβει ο lojeski στο 2,και να καθιερωθει ο σλουκας στον ασσο???
    2) Δεν ειναι της παρουσης,αλλα ποιος αντιπαλος θα ταιριαζε περισσοτερο στον οσφπ για το top8,και γιατι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια χαρά και ευχαριστώ πολύ.

      1.) Μ'αρέσει η σκέψη σου, την έχω κάνει και εγώ. Εκ πρώτης όψεως θα έπρεπε να υποχωρήσει στο ροτέησιον ο Παπαπέτρου αλλά ο 4ος γκαρντ (ο οποιοσδήποτε 4ος) δεν έχει ανταποκριθει, οπότε ναι, ο Λοτζέσκι μπορεί να ανέβει στο "2". Μη ξεχνάς ότι μαζί με τον Σλούκα είναι οι καλύτεροι δημιουργοί της ομάδας μετά τον Σπανούλη. Άρα και με τον Λοτζέσκι στο "2" η ομάδα στην επίθεση ουσιαστικά με δύο γκαρντς παίζει. Στην άμυνα όμως δεν είναι έτσι.. Θα εξαρτηθεί το ροτέησιον λοιπόν από τον αντίπαλο.
      2.) Τη ΤΣΣΚΑ. Θα τα πούμε εν καιρω..

      Διαγραφή
  14. δημοσιογραφος ειναι,οχι προπονητης.Ποσες φορες δηλαδη τον διαβαζεις και δεν το ξερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία σχέση με δημοσιογράφο. Σκάουτερ είναι, ασχολείται με το τεχνικό κομμάτι και αυτό της αγοράς παιδιά.Είναι γνωστό, τον έχουμε ρωτήσει άπειρες φορές ειδικά τα ρώτα 1-2 χρόνια.

      manu chao

      Διαγραφή
    2. Δύσκολα με Πεδουλάκη η ομάδα θα είχε τέτοια εικόνα στο ματς με Μπαρτσα. Δε λέω θα κέρδιζε αλλά όχι και αυτό που είδαμε.

      Διαγραφή
    3. δεν το ηξερα αυτο,διαβαζω αρθρα του εδω και δυο χρονια περιπου (εδω και αλλου),νομιζα οτι ηταν δημοσιογραφος που ξερει καλα την αγορα και στελεχωση ομαδων,λογω αγαπης στο αθλημα.

      Διαγραφή
    4. Τι ειδους σκαουτερ; Freelancer ας πουμε; Συνεργαζεται με ομαδες;

      Διαγραφή
    5. Τζιμ γραψε τι εισαι μην τα διαβαζεις μονο και γελας απαντησες μας καμια φορα.

      Διαγραφή
    6. Όχι παιδιά, καμία απολύτως σχέση με δημοσιογραφία.

      Διαγραφή
    7. Με ταχυμεταφορές ίσως...?

      Διαγραφή
  15. Ο Ολυμπιακός κάνει αυτό που πρέπει, παρά τα προβλήματά του, απέναντι σε ομάδες οι οποίες παίζουν στο ρυθμό που τον βολεύει!! Δείχνει να έχει καλύτερη τύχη σε σχέση με τον ΠΑΟ, ή μάλλον καλύτερα πατήματα, γιατί δεν ξέρουμε ακόμα τι θα γίνει στα playoff.

    Όσο για το ματς της Βαρκελώνης....μεγάλο χάλι... Πονέσαν τα μάτια μας πάλι. Παιδικά τα λάθη σε κάποιες περιπτώσεις, λες και πέσαμε σε θαλασσοταραχή... Ουδεμία αντίσταση στα κέφια των (πολύ ανώτερων) καταλανών. Αν και είναι ακόμα νωρίς για συμπεράσματα, δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι προς το καλύτερο με τη νέα τεχνική ηγεσία, ούτε καν στον ψυχολογικό τομέα. Σας θυμίζω ότι σε προηγούμηνη ανάρτηση πολλοί φίλοι οι οποίοι ήθελαν την απομάκρυνση του Πεδουλάκη είχαν σταθεί στο ψυχολογικό κομμάτι, όπως και στη διαχείριση του ρόστερ.

    Μίμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Πεδουλάκης είναι προπονητής -μέτριος ή κακός μεν, αλλά προπονητής. Ο Αλβερτης ειναι παλαιμαχος παιχτης, άσχετος με την προπονητική. Οπότε είναι προφανές πως δεν υπάρχει σύγκριση. Απο την αλλη, στο team υπάρχει πλέον και ο Πρίφτης, ο μόνος εκ της τριάδας που έχει δουλέψει ως πρώτος προπονητής στην καριέρα του. Καλό θα ήταν να βγει λίγο μπροστά αυτός λοιπόν.

      Διαγραφή
    2. Ο Αλβέρτης υποθέτωότι κλήθηκε να αλλάξει τις ισοροπίες σε ένα συγκεκριμένο οικοδόμημα, όχι να αλλάξει το οικοδόμημα. Αλλά η μέχρι τώρα διαχείριση της ομάδας δεν δείχνει ότι έχει αλλάξει κάτι. Ας δούμε και τη συνέχεια γιατί μπορεί να επιφυλλάσει εκπλήξεις, όχι απαραίτητα ευχάριστες...

      Μίμης

      Διαγραφή
    3. O Πεδουλακης μπορει να μην ηταν Ζοτς αλλα κακος δεν ηταν μην λετε οτι θελετε.Ειναι μεσα στους 4-5 καλυτερους Ελληνες που εχουμε.Ειδικα ο Τζιμ μονο καλα λογια ειχε στις περισσοτερες αναφορες του εδω.Τον εκαψε ο τραυματισμος του Ουκιτς και η αποδοση του Λασμε που φετος ειναι ασανσερ μετριας ταχυτητας, ισως και αυτο που λενε η στελεχωση του καλοκαιριου.Ο Πριφτης σιγα να μην ακουει τον Αλβερτη, αυτος ειναι ο υποβολεας του.

      Διαγραφή
    4. Γουστα ειναι αυτα φιλε μου. Πχ για το Βαγγελη Αλεξανδρη τι γνωμη εχεις?

      Διαγραφή
    5. @ανωνυμο 5:49
      Kαταλαβαινεις βεβαια οτι η επικληση στον Jim δεν ειναι επιχειρημα. Κι επειδη λεει καλα λογια ο Jim τι σημαινει δηλαδη; Ποια ειναι η ιδιοτητα του Jim; Ενας επιτυχημενος blogger ειναι.Τον διαβαζουμε, λεμε κι εμεις τα δικα μας απο κατω αλλα ως εκει.
      Ο Πεδουλακης οπως ειπε και καποιος νωριτερα ειναι προπονητης. Καλος, μετριος ή κακος ειναι θεμα γουστου. Ο Μπαρτζωκας και ο Γιαννακης βασει επιτυχιων ειναι οι κορυφαιοι. Μετα ειναι ο Αλεξανδρης (2 ευρωπαϊκοι τιτλοι) μετα ο Μαρκοπουλος (1 ευρωπαϊκος τιτλος). Ολοι οι υπολοιποι επονται και βραζουν στο ιδιο καζανι. Θελεις να πουμε οτι μετα ειναι ο Πεδουλακης; Μαζι σου. Παντως το ποιος ειναι καλος και ποιος οχι προκυπτει απο το τι εχει πετυχει ο καθενας στην καριερα του κι οχι απο τη γνωμη ή την προσωπικη συμπαθεια των σχολιαστων στα blogs.

      Διαγραφή
    6. Ακομη η καριερα καποιου εξαρταται και απο τις ευκαιριες που του εχουν δωθει.Τι υλικο ειχε και που εφτασε.Λιγο πιο κατω υπαρχει ενα μικρο βιογραφικο μικρο μεγαλο αυτο ειναι.Ο χρονος θα δειξει ποιος ειναι και αν του δωθει ευκαιρια, βεβαια.

      Διαγραφή
    7. Για μενα υπαρχει κατι αδιαμφισβητητο..Ο Παναθηναικος περσι υπερεβη κατα πολυ τις δυναμεις του με αυτα που πετυχε...και στην Ελλαδα και στην ευρωπη..Το 100% ειναι λιγο...στο 150% επαιξε!Ο καλοκαιρινος σχεδιασμος αν και δεν ηταν αστοχος στην πραξη αποδειχτηκε εντελως αποτυχημενος για διαφορες αιτιες..Αποτελεσμα..μονη αξιολογη ενισχυση ο Φωτσης και ταυτοχρονα αποδυναμωση με τις αποχωρησεις Τσαρτσαρη και Σοφο..
      Η ομαδα στηριζεται σε 7 παιχτες και μονο...Ενας να εχει προβλημα το κενο του δεν υπαρχει τροπος να καλυφθει ποσο μαλλον αν εχουν δυο η τρεις...Αυτο βασανιζει τον Παναθηναικο φετος και δεν χρειαζεται να ειναι κανεις ειδικος για να το διαπιστωσει...
      Στον Πεδουλακη το μονο που μπορει να καταλογιστει ειναι το μεριδιο της ευθυνης που εχει για τα καλοκαιρινα...Και εχει μεριδιο ευθυνης σ'αυτο ακομα και αν οι επιλογες δεν ηταν δικες του...Ολη η υπολοιπη κριτικη που του ασκηθηκε ηταν επιπεδου καφενειου απο δημοσιαγραφους και οπαδους που βλεπουν το μπακετ σαν καφενειο.
      Και αυτο ειναι πολυ ευκολο να το αντιληφθει καποιος που ασχολειται καπως σοβαρα με το αθλημα.Θεματα που επρεπε να υπαρχει προβληματισμος και συζητηση δεν τεθηκαν ποτε.Αντιθετα κυριαρχουσαν τα ευπεπτα κλισε του τυπου... 'ολα με τριποντα παιζουμε'... 'γιατι δεν βαζει πιο πολυ τον χ'... 'μπασκετ τυπου Λιμοζ'.. 'γιατι δεν παιζουμε γρηγορα'....'τους εκαψε τους ξεζουμισε' και αλλα τετοια 'πολυ' εξειδικευμενα...Και αυτα ηταν τα δευτερευοντα.. γιατι τα πρωτευοντα ηταν τα εξω πουκαμισα.. τα μποχου...τα κακα αγγλικα..η καταγωγη Περιστεριου...πραγματα στα οποια ο 'λαος' εχει εξειδικευση πραγματι...
      Εγω δεν μπορω να γνωριζω αν ο Πεδουλακης ειναι καλος προπονητης και ποσο...Μπορω ομως να διακρινω την ηλιθιοτητα την ασχετοσυνη την εμπαθεια την κακοηθεια και το κομπλεξ του οχλου το ιδιο ευκολα οπως μπορω να δω τους 3 τιτλους που πηρα σε 18 μηνες και το 7-1 που πετυχα απεναντι σ'εναν αντιπαλο δις πρωταθλητη ευρωπης...
      Θα μπορουσε να ηταν καλυτερα με καποιον αλλον στο τιμονι?
      Νομιζω οτι για περσι θα ηταν αστειο και να το σκεφτει καποιος...
      Για φετος το ερωτημα εχει βασει και γι'αυτο μπορει να γινει συζητηση...
      Θα μπορουσε καποιος αλλος με αυτο το ροστερ και τις γνωστες σε ολους μας συνθηκες (τραυματισμους κλπ) να μας παει καλυτερα?
      Ο ΔΓ το πιστευει γι'αυτο και τον αντικατεστησε...Το οχημα του θεωρησε οτι αξιζει καλυτερο οδηγο...Αλλο τωρα αν μας εφερε καποιον χωρις διπλωμα οδηγησης...

      Διαγραφή
    8. Πιστεύω ότι ο Πεδουλάκης έδειξε έργο έργο, αλλά φέτος περίμενα κάτι παραπάνω από αυτά που είδαμε. Δεν συμφωνώ πάντως που την απομάκρυνσή του από τον πάγκο.
      Ο Αλβέρτης δείχνει ότι δεν είναι προπονητής για τέτοιο πάγκο, τουλάχιστον όχι ακόμα, αλλά δεν βιάζομαι να τον κρίνω. Ουσιαστικά πρέπει να δούμε τα πλεηοφ. Εκτός κι αν δεν φτάσουμε ούτε εκεί, οποτε θα θεωρήσω τη σαιζόν αποτυχημένη!

      Μίμης

      Διαγραφή
    9. Σωστά. Η γνώμη μου παιδιά έχει την ίδια βαρύτητα με τη δική σας, είναι τέτοιο το επίπεδο του μπλογκ που πολλά παιδιά μπορεί να έχουν σε αρκετά κομμάτια περισσότερες γνώσεις από εμένα. Για τον Πεδουλάκη θα πω ότι είναι εύκολα μέσα στους τοπ Έλληνες κόουτς κατ'εμέ.

      Διαγραφή
  16. Εχουμε παιξει ασχημα φετος αλλα τετοιο χαλι δεν εχει ξαναγινει ειδικα στο 3-4 δεκαλεπτο εκαναν σαν να βαριουνται.Με Πεδουλακη αυτο δεν το χω ξαναδει,θα χαναμε παλι αλλα οχι με τετοια διαφορα.Μια φορα μονο χασαμε με 16 απο Μαλαγα για μπηκαν απιστευτα τριποντα στο τελευταιο πενταλεπτο και δεν υπηρχε χρονος να αντιδρασουμε.15/27 μπηκαν σε ολο τον αγωνα με τα περισσοτερα στο τελος.Μονο ο Μεντλει, ο οποιος επιστεφει μαζι μας, ειχε 5/6 τριποντα.Με Πεδουλακη το γυριζαμε ακομη και απο το -22 ασχετα αν χαναμε στο τελος.Οι ιδιοι παιχτες ειναι ικανοι για το καλυτερο και για το χειροτερο φετος.Ειδικα ο Λασμε ο οποιος ειναι βαρομετρο.Σπανια κερδισαμε φετος στην κακη του μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. trikala
    Με ανακοίνωση τους οι οργανωμένοι οπαδοί των Τρικάλων πήραν θέση για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στο χθεσινό παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, χαρακτηρίζοντας, τα όσα δήλωσε μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Γιώργος Μπαρτζώκας, ψευδή.

    Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

    “Με ΕΚΠΛΗΞΗ ακούσαμε τις δηλώσεις του προπονητή του Ολυμπιακού στη συνέντευξη τύπου με τη λήξη του σημερινoύ αγώνα και δε θα μπορούσαμε παρά να απαντήσουμε στα όσα ΨΕΥΔΗ ακούστηκαν.Οι οργανωμένοι του Α.Ο.ΤΡΙΚΑΛΑ αναγνωρίζουμε τη προσφορά και την αξία κάθε ανθρώπου που αγαπάει τη δουλειά του αλλά και που προσφέρει διακρίσεις και τίτλους στον Ελληνικό αθλητισμό.

    Όμως, όσον αφορά τα ρατσιστικά συνθήματα που λέτε ότι ακούστηκαν κύριε Μπαρτζώκα μάλλον αυτά ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας σας διότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ ακούστηκε κάτι ρατσιστικό από ΚΑΝΕΝΑΝ Τρικαλινό φίλαθλο σήμερα καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα και μάρτυρας μας όλη η φίλαθλη Ελλάδα που παρακολούθησε το παιχνίδι από τη τηλεόραση.

    Αναφέρεστε σε έναν ΔΗΘΕΝ τραυματισμό του φυσιοθεραπευτή σας αλλά πείτε και σε μας ΠΟΤΕ ,ΠΟΥ, ΠΟΙΟΣ ΤΡΑΜΑΥΤΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΓΗΠΕΔΟ σήμερα κύριε Μπαρζτώκα;

    Οι δηλώσεις σας δείχνουν ότι μάλλον δεν έχετε αγωνιστεί ως αντίπαλος σε άλλο Ελληνικό γήπεδο, πόσο μάλλον σε αυτά των λεγόμενων ”μεγάλων” ομάδων.

    Με ΝΤΡΟΠΗ διαβάσαμε στα Τρικαλινά site πως μετά τον αγώνα Τρικαλινά ”πρόβατα” όπως εμείς τα αποκαλούμε θέλησαν να φωτογραφηθούν με εσάς και τους παίχτες σας, άρα οι δηλώσεις που κάνατε λίγη ώρα νωρίτερα κάπου πέφτουν έξω…

    Υ.Γ. 1 Εδώ δεν είναι Ευρώπη, εδώ δεν είναι Ισπανία, εδώ δεν είναι Μάλαγα. Εδώ είναι Ελλάδα, εδώ είναι Τρίκαλα, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΣΤΕΝΑ.

    Υ.Γ. 2 Κύριε Μπαρτζώκα ευχαριστούμε θερμά για τη διαφήμιση που μας κάνατε.

    Υ.Γ. 3 Κύριοι της διοίκησης μήπως ήσασταν και εσείς σε άλλο γήπεδο ;;;”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Λανγκφορντ της Αρμανι για φετος τελειωσε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, λογικά θα είναι έτοιμος από την αρχή της ποστ σίζον.

      Διαγραφή
  19. ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΤΡΑΚΗ ΕΔΙΩΞΕΣ ΤΟΝ ΑΡΓΥΡΙΟ??? ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΕ 3 ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΕ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΝΙΚΕΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ BACK TO BACK ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΕΥΡΩΠΗΣ ... ΚΙ ΕΣΥ ΡΕ ΑΛΒΕΡΤΗ ΠΑΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ??? ΘΑ ΤΡΕΛΘΑΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ... ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΠΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΜΑΡΤΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ... ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΕ ΡΕΑΛ ΣΤΟΥΣ 8, ΘΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ??? 30 ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ... ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΣΙΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ (2-2) ΜΕ ΡΕΑΛ ΜΕ ΜΑΕΣΤΡΟ ΑΡΓΥΡΗ ... ΤΡΙΧΩΤΕ ΑΡΧΗΓΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ... ΚΡΙΝΩ ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ, ΣΤΗΡΙΖΩ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΑ, ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στοχος του Παναθηναϊκου δεν μπορει να ειναι να χανει τιμητικα (οπως θα εκανε με Αργυρη) αλλα να κερδιζει. Δε λεω οτι αυτο θα γινεται με προπονητη τον Αλβερτη. Η απολυση RG ηταν σωστη. Αρκει να συνοδευτει απο την προσληψη ενος σοβαρου και καταξιωμενου προπονητη το καλοκαιρι.

      Διαγραφή
    2. Στοχος του Παναθηναικου ειναι να πηγαινει τουλαχιστον ως εκει που οι δυναμεις του (ροστερ) του επιτρεπουν...Και περσι πηγε πολυ-πολυ παραπανω...Οσο για τις τιμητικες ηττες την αξια τους την καταλαβαινεις οταν σε βρουν εξευτελιστικοι διασυρμοι...
      ΥΓ.Δεν υπαρχει για τον Παναθηναικο σοβαρος και καταξιωμενος προπονητης...ουτε καν πλεον ο ιδιος ο θεος(Ζελικο)...

      Διαγραφή
    3. pao το πολυ μεχρι 8αδα παιδια

      Διαγραφή


  20. Ο Αργύρης Πεδουλάκης γεννήθηκε στις 26 Μαΐου του 1964 και ως αθλητής (σούτινγκ γκαρντ) αγωνίστηκε σε Περιστέρι και Παναθηναϊκό.

    Αρχισε την προπονητική του καριέρα στην Άμιλλα Περιστερίου και το 1995 ανέλαβε συνεργάτης του Ντράγκαν Σάκοτα στο Περιστέρι μέχρι το 1997, οπότε και αντικατέστησε τον Σέρβο τεχνικό στην τεχνική ηγεσία (1997-2004). Με συνεργάτες τους Τζίμι Κουστένη και Παναγιώτη Κακαλιά και με διοικητικούς παράγοντες αρχικά τους Κορασίδη, Νίκα και εν συνεχεία τον πρώην παίκτη του Γ.Σ.Π., Φίλιππο Κώτση, το Περιστέρι πρωταγωνίστησε στην Α1 και συμμετείχε τρεις σεζόν στην Ευρωλίγκα. Το 2001 μάλιστα, το Περιστέρι κατάφερε να τερματίσει ισόβαθμο με τον Παναθηναϊκό στην 1η θέση του ελληνικού πρωταθλήματος στην κανονική περίοδο, 3ο με την ολοκλήρωση των πλέι οφ. Από τα χέρια του έχουν περάσει μεγάλοι παίκτες... Ανάμεσα σε άλλους ο Αλφόνσο Φορντ, ο παλαιότερος πλέον παίκτης του Παναθηναϊκού Κώστας Τσαρτσαρής (πήρε από το Περιστέρι μεταγραφή για τον Παναθηναϊκό το 2002), ο πάουερ φόργουορντ της Μπαρτσελόνα Πιτ Μάικλ και ο Αντρέ Χάτσον και βέβαια οι Περιστεριώτες Μανόλης Παπαμακάριος και Μιχάλης Πελεκάνος. Από τη σεζόν 2001-2002, με την αποχώρηση των Νίκα, Κορασίδη, τη διοίκηση της ΚΑΕ Περιστέρι ανέλαβε ως διευθύνων σύμβουλος ο πρώην παίκτης του Περιστερίου Φίλιππος Κώτσης, ο οποίος παρείχε απλόχερα τη στήριξή του στον Πεδουλάκη. Το 2004, υπό τις οδηγίες του «Άρτζι», το Περιστέρι συμμετείχε στο φάιναλ φορ του Κυπέλλου Ελλάδας, στη Λαμία. Όμως τα τεράστια οικονομικά προβλήματα που οδήγησαν μάλιστα στην πτώχευση της ΚΑΕ οδήγησαν τον Πεδουλάκη εκτός της ομάδας που ανδρώθηκε.

    Επόμενος σταθμός του, το 2004 ήταν ο Μακεδονικός. Στην Κοζάνη τον ακολούθησε και ο μέχρι πρότινος αρχηγός του Περιστερίου, Μανόλης Παπαμακάριος. Ως προπονητής του Μακεδονικού, έφτασε μέχρι τον τελικό του Uleb Cup (2004-05), όπου ηττήθηκε από τη Λιέτουβος Ρίτας (78-74).

    Μέσα στο 2004, η ΕΟΚ πρότεινε στον Αργύρη Πεδουλάκη να συνεργαστεί με τον Παναγιώτη Γιαννάκη στο τεχνικό τιμ της εθνικής ανδρών. Όμως, η απάντηση του Πεδουλάκη ήταν αρνητική, με αποτέλεσμα η ΕΟΚ να προσλάβει τον Λευτέρη Κακιούση άμεσα συνεργάτη του νέου (τότε) ομοσπονδιακού, Παναγιώτη Γιαννάκη.

    Επόμενος σταθμός στην καριέρα του (2005-07) ο Πανελλήνιος. Αντικατέστησε στην τρίτη αγωνιστική τον Κώστα Πετρόπουλο. Η ομάδα τερμάτισε στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας την περίοδο 2005-06, ενώ την επόμενη σεζόν ο Πεδουλάκης αποτέλεσε παρελθόν μεσούσης της χρονιάς.

    Την επόμενη χρονιά 2007-08 ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του ΑΓΟ Ρεθύμνου, ως αντικαταστάτης του Στέργιου Κουφού.

    Την αγωνιστική περίοδο 2008-09 μετακόμισε στη Θεσσαλονίκη ως προπονητής του ΠΑΟΚ. Έκτοτε, χρειάστηκε να περιμένει μέχρι τις 7 Ιανουαρίου 2010 όταν ανακοινώθηκε από την ΑΕΚ, αλλά λίγες ημέρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 25 Ιανουαρίου υπέβαλλε την παραίτησή του. Το καλοκαίρι του 2010 επέστρεψε στο Περιστέρι όπου παρέμεινε μέχρι και τη σεζόν που ολοκληρώθηκε.

    Στις 2 Ιουλίου 2012 ανακοινώθηκε επισήμως από τον Παναθηναϊκό, ως αντικαταστάτης του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς.

    *** Έχει αναδειχθεί δύο χρονιές, το 2001 και το 2003, κορυφαίος Ελληνας προπονητής (ΕΣΑΚΕ).

    - See more at: http://www.sigmalive.com/sports/all+other+sports/basketball/greece/503337#sthash.cUQ7HgOU.dpuf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την συνεχεια δεν ειπες.
      Νταμπλουχος το 2013, ενω απολυθηκε μεσουσης της περιοδου 2014 και ενω η ομαδα ηταν μεσα σε ολους τους στοχους της εχοντας προλαβει να παρει ενα κυπελλο, να αποκτησει πλεονεκτημα εδρας στο πρωταθλημα και να περασει την ομαδα στους 8 στην Ευρωλιγκα. Απολυθηκε διοτι δεν επαιζε καλο μπασκετ.

      Διαγραφή
  21. Φοβερός Μπίδης και ωραίο συστηματάκι από Μαρκόπουλο...Έχει τη χάρη της και η Α1;)

    pistol-than

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα. Υστερούμε πολύ στο περυτίλιγμα αλλά "μπάσκετ" υπάρχει μπόλικο. Ειδικά στα πρόσωπα που ανέφερες (χαρακτηριστικά παραδείγματα)

      Διαγραφή
    2. Αξιζει να δει κανεις τη φαση της ισοφαρισης στην κανονικη διαρκεια. Γιατι οι 'μεγαλοι' της Α1 μας ειχαν πρηξει με τις 'ειδικες καταστασεις' τις οποιες ταχα ετοιμαζουν.Δες ποσο απλη και λειτουργικη φαση στηνει ο ΠΑΟΚ.Και φυσικα λογω της ποιοτητας του Μπιδη (και του Δεδα που δινει την πασα) ηταν επιτυχης.

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει κάπου (esake ή αλλού)?

      Διαγραφή
    4. Δυστυχως δεν ξερω.Εγω το ειδα στη NOVA.Aν βρω κατι θα το ποσταρω.

      Διαγραφή
    5. Υπάρχει στο τοπ10 της αγωνιστικής, στο νούμερο 5 παιδιά.

      Διαγραφή
  22. Μάντζαρης και Βουγιούκας οι καλοκαιρινοί στόχοι του ΠΑΟ. Σημειώστε το..

    JOHNY Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μαντζαρης εχει συμβόλαιο μέχρι το 2015... Sweet dreams are made of this...

      Διαγραφή
    2. μποχωρίδης-βουγιούκας εννοείς..

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα.
    Ένα γεγονός το οποίο έχει περάσει στο ντούκου στα σχόλια του blog είναι η επίθεση και ο ξυλοδαρμός που δέχτηκε ο δημοσιογράφος Σωτήρης Βετάκης. Δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που ένας αθλητικογράφος δέχεται τέτοιου είδους επίθεση. Το χαρακτηριστικό, όμως, που διαφοροποιεί το προχθεσινό συμβάν σε σχέση με τα προηγούμενα είναι ότι αυτό διαδραματίστηκε μπροστά σε ένα παιδί 9 ετών, το γιο του θύματος!!! Αυτοί δηλ. που ανέλαβαν και πληρώθηκαν γι’ αυτήν την επίθεση εκτός από την πράξη αυτή καθεαυτή που είναι καταδικαστέα, δεν υπολόγισαν την παρουσία ενός μικρού παιδιού.
    Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος δεν έχει δώσει «αφορμές» μέχρι τώρα. Δεν ανήκει δηλ. στην κατηγορία των αθλητικογράφων που εξάπτουν τα πάθη, που πουλάνε οπαδιλίκι, που θέλουν να είναι μονίμως στο επίκεντρο. Όχι ότι όλοι όσοι ανήκουν σ’ αυτήν την κατηγορία πρέπει να δέρνονται, έτσι; Αν και συνήθως αυτοί έχουν την απαραίτητη «προστασία». Ο Βετάκης καλύπτει αρκετά χρόνια το ρεπορτάζ του μπασκετικού ΠΑΟ σε εφημερίδες και sites. Δεν ξέρω τι από όλα όσα έχει γράψει ενόχλησαν και ποιους. Διάβασα αυτά που κατέθεσε. Ποιους υποψιάζεται, προς τα που δείχνει. Δεν ξέρω αν έχουν βάση αυτά που υποστηρίζει. Αυτό που ξέρω είναι ότι αυτή η ιστορία πρέπει επιτέλους να πάρει ένα τέλος. Είναι αδιανόητο να δέρνονται επαγγελματίες δημοσιογράφοι επειδή τα γραφόμενά τους δεν αρέσουν σε κάποιους. Και δεν μιλάμε για συκοφάντες, λασπολόγους, κιτρινιστές και κάθε άλλη κατηγορία της γνωστής συνομοταξίας. . Αξιοσημείωτη και η ήπια έως υποτονική αντίδραση ΕΣΗΕΑ και ΠΣΑΤ.
    Από τις λιγοστές ελπίδες που έχει αυτή η σάπια χώρα είναι 2-3 δικαστίνες οι οποίες έχουν αρ@@@@α όσα 1000 άνδρες μαζί. Αυτές τα έχουν βάλει με επίλεκτα μέλη της αφάν γκατέ της ελληνικής κοινωνίας και της πάλαι ποτέ ελληνικής επιχειρηματικής ελίτ. Κόντρα σε πολλά και πολλούς προσπαθούν να ορθώσουν το ηθικό τους ανάστημα ασκώντας το λειτούργημά τους. Μήπως ήρθε η ώρα να βάλουν χέρι και σε άλλους χώρους που απολαμβάνουν σκανδαλώδη ασυλία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπροστά στο παιδί του κιόλας

      panos

      Διαγραφή
    2. Kάποτε υπήρχε αντρισμός ακόμα και σε αυτόν τον "κλάδο" (όχι του Βετάκη, τον άλλον..). Προφανώς έχει εκλείψει..

      Διαγραφή
    3. Jim, διαφωνώ κάθετα. Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις αλλά διαφωνώ.
      Στον υπόκοσμο δεν υπάρχει ούτε ανδρισμός, ούτε τιμή, ούτε άγραφοι κανόνες, ούτε ηθικοί φραγμοί. Τα μπραβιλίκια δεν κωλώνουν πουθενά. Ούτε από παιδιά καταλαβαίνουν, ούτε ντροπή νιώθουν, ούτε τα αυτονόητα ανθρώπινα ένστικτα διαθέτουν. Έτσι λειτουργεί ο υπόκοσμος παντού και έτσι θα λειτουργεί πάντα. Οι μπράβοι με σώματα που θυμίζουν γορίλες αλλά με ψυχή κότας και μυαλό γαϊδάρου δεν έχουν την δυνατότητα να διακρίνουν συνθήκες και να αξιολογήσουν καταστάσεις. Εκτελούν πιστά τις εντολές και πληρώνονται αναλόγως. Μ’ αυτό τον τρόπο βγάζουν τα προς το ζην. Αυτό είναι το επάγγελμά τους. Όσο μειώνεται η αντίληψη τόσο αυξάνονται τα φράγκα.

      Και τελικά. Θα ήταν περισσότερο άνδρες οι παλικαράδες που χτύπησαν τον Βετάκη αν τον πετύχαιναν κάπου μόνο του; Όχι βέβαια. Δεν θα ήταν επίδειξη ανδρισμού αν τελικά κώλωναν μπρος στη θέα του 9χρονου παιδιού. Ούτε δείγμα ότι ακόμα και στον υπόκοσμο υπάρχουν κάποιοι ηθικοί κώδικες που διατηρούνται στο χρόνο. Όχι. Θα ήταν απλά μια φυσιολογική ανθρώπινη αδυναμία. Ένα ένστικτο που θα αφόπλιζε το χέρι του μπράβου και θα απενεργοποιούσε στιγμιαία τα όποια εγκεφαλικά κύτταρα του είχαν απομείνει. Και μόνο κοιτάζοντας τον τρόμο στα μάτια αυτού του παιδιού. Αλλά εδώ δεν μιλάμε για ανθρώπινα όντα. Μιλάμε για ζώα που έχουν την μορφή ανθρώπου.

      Η μεγαλύτερη ζημιά δεν είναι η στραπατσαρισμένη μούρη του Βετάκη. Η μεγαλύτερη ζημιά είναι η ψυχική διαταραχή του παιδιού που βρέθηκε την λάθος στιγμή σε λάθος σημείο. Ακούς εκεί να πηγαίνει βόλτα με τον πατέρα του που είναι αθλητικογράφος. Σαν δεν ντρέπεται…

      Διαγραφή
    4. Ρε 77 τι καθεσαι και ασχολεισαι με υποκοσμους, ανδρισμους κλπ.

      Ρε εδω, μεσα στον εξω κοσμο και οχι απλα στον υποκοσμο, κυκλοφορει καθε καρυδιας καρυδι απο πρεζονια μεχρι βρωμοληγουρα που με ενα 20ευρω οχι μονο θα χτυπουσε τον Βετακη αλλα ακομα κια το παιδι του Βετακη στην ψυχρα ...

      Εχουν αλλαξει οι καιροι παιδια...

      Διαγραφή
    5. Α, και προσοχη τι γραφετε σ' αυτο το μπλογκ.

      Οχι τιποτε αλλο, αλλα θα θυμωσει ο ΔΓ και θ'α αρχισει τα εξωδικα ;-)

      Διαγραφή
    6. Αν δεν ασχοληθώ εγώ, εσύ και όλοι μας τότε δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Θα διαιωνίζεται η κατάσταση και στο τέλος θα την αποδεχθούμε ως καθεστώς. Σαν τα ήθη και έθιμα του τόπου μας. Όχι ότι γράφοντας σε ένα blog θα ιδρώσει το αυτί κανενός. Αλλά διάολε, ακόμα και η κατακραυγή, η αποδοκιμασία και η διαπόμπευση είναι δείγματα ότι δεν έχουμε πάθει ολική αναισθησία. Έστω και στο blog αυτό, έστω και με αυτά τα λειψά μέσα. Και αυτό δεν αφορά μόνο το συγκεκριμένο περιστατικό. Με αφορμή την επίθεση στον Βετάκη καλό είναι να θυμόμαστε πόσο απονευρωμένοι και αποχαυνωμένοι είμαστε. Πόσο έχουν ατονήσει τα αντανακλαστικά μας. Μηδενική αλληλεγγύη. Μηδενικό ενδιαφέρον για τον διπλανό. Απλά παρακολουθούμε και ανεχόμαστε.
      Αυτό που μου έχει κάνει μεγαλύτερη εντύπωση είναι οι χλιαρές αντιδράσεις του δημοσιογραφικού συναφιού. Αν εξαιρέσεις 2-3 άρθρα, τίποτα φοβερό. Και να πεις ότι πρόκειται για ένα μεμονωμένο επεισόδιο.
      Τα ίδια θα υποστήριζα οποιοσδήποτε κι αν ήταν στη θέση του Βετάκη. Ακόμα και ο πιο σιχαμένος αθλητικογράφος (και είναι και πολλοί) δεν αξίζει τέτοια τύχη.

      Διαγραφή
    7. δικιο εχει ο 77,ο ξυλοδαρμος του καθε δημοσιουγραφου ειναι απλα η κορυφη του παγοβουνου.
      αυτη ειναι η δομη της χωρας που φτιαξαμε τα τελευταια χρονια.
      σε αυτη τη δομη κυριαρχει ο νομος της ζουγκλας.
      τη μια δερνουν δημοσιογραφους,την αλλη δικαστικους την αλλη συνδικαλιστες κοκ.
      για διαλειμα βαζουν τους οπαδους να τρωγονται μεταξυ τους
      για το κολοποδοσφαιρο και το κολομπασκετ.
      και εχουν για καβατζα και αλλα θεματα για να απασχολουν τη
      μαζα οπως τα κομματα,δημοσιοι-ιδιωτικοι υπαλληλοι,Αθηνα-Θεσσαλονικη και αλλα πολλα.
      δυστυχως ισχυει το διαιρει και βασιλευε, για να τους ελεγχουν ολους και ολα.
      αλλα δε φταιει κανενας τους παρα μονο εμεις με το κολοκρατος
      που στησαμε και ολους τους περιεργους που αποθεωνουμε κατα καιρους και ανεβαζουμε ψηλα.
      δε ξερουμε ποιος το εκανε και γιατι το εκανε και δεν ειναι δουλεια μας να υποψιαζομαστε,αλλα τουλαχιστον ξερουμε οτι εμεις δημιουργησαμε με την παθητικη μας σταση τετοιου ειδους φαινομενα.
      δε ξερω αν μπορουμε να διορθωσουμε ολα τα λαθη που καναμε τοσα χρονια αλλα ειμαι σιγουρος για κατι:
      και τελεια να μας δωσουν τη χωρα σημερα αυριο θα τη δυαλυσουμε.
      δυστυχως αλανια αυτο ειμαστε και μας εχουν παρει χαμπαρι.

      WILKINS

      Διαγραφή
    8. 6.38 εχει παραγινει το κακο στο διαδυκτιο με τον ΔΓ του καταλογιζουν δυο χρονια τωρα τοσα μεχρι και εγκληματα,ολοι εχουμε διαβασει μαζι με βρωμερους χαρακτηρισμους.Πολυ καλα εκανε και με αφορμη ενα ανωνυμο σχολιο εκανε την αρχη.Απορω πως ανεχεται ολον αυτον τον οχετο.Δεν μπορει κανενας να σπιλωνει το ονομα κανενος και ειδικα χωρις στοιχεια.Δεν μπορει να δηλωνει επισημα ο ΠΑΟ την αντιθεση του στα γραφομενα του εν λογω δημοσιογραφου (εχω διαβασει χειροτερα απο αλλους)και την ιδια στιγμη να του φερεται με αυτον τον καταπτυστο τροπο δεν εχει λογικη,πολυ απλα γιατι ο πρωτος που θα ηταν υποπτος θα ηταν ο ιδιος ο ΔΓ.Πρεπει να ειναι κανεις ηλιθιος να προβει σε αυτο το αισχος.Ο ΔΓ πληρωνει τον αυθορμητισμο και τον παρορμητισμο του,δεν το παιζει καθως πρεπει και κυριος, συμπεριφερεται σαν οπαδος και αυτο τον εχει κανει αντιπαθη στους απεναντι και οχι μονο.Καλα λενε καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα.

      Διαγραφή
    9. καλα λεει ο ανωνυμος
      εμεις εδω μιλαμε για μπασκετ.δε μπορουμε να ξερουμε ποιος το
      εκανε και γιατι το εκανε.
      αν καποιος εχει στοιχεια να παει στην δικαιοσυνη.
      δεν ειναι σωστο να πεταμε ονοματα ως ανωνυμοι σε ενα μπλογκ
      που μιλαει μπασκετικα και σφυζει απο υγεια.
      σιγουρα θα ασκησουμε κριτικη σε ολους αλλα μονο μπασκετικα.
      οι φημες,οι υποθεσεις,οι αποδειξεις κτλ ειναι θεμα αλλων και δεν αφορα το συγκεκριμενο μπλογκ.
      το μονο που μπορουμε να κανουμε εδω ειναι να καταδικαζουμε τετοια φαινομενα οταν συμβαινουν και μεχρι εκει.
      και μη ξεχναμε οτι για ολα αυτα φερουμε και εμεις ευθυνη
      αλλος λιγοτερο και αλλος περισσοτερο.

      WILKINS

      Διαγραφή
    10. Καλησπέρα! Ήρθα και γω να τα κάνω κόλαση όλα αν και δεν είχα τέτοια πρόθεση και εξηγούμε.
      Φίλε 77 συμφωνώ μέχρι κεραίας στο σχόλιο σου για τον ξυλοδαρμό ,έκτος ενός σημείου, εκεί που λες ότι δεν υπάρχει ανδρισμός και αξία στον υπόκοσμο.
      Και το λες που ; στον Jim Conway αφού σου απαντά πως κάποτε ο κλάδος είχε ανδρισμό .
      Δεν καταλαβαίνεις πως…
      Α) ο Jim αποποιείτο το γεγονός.
      Και,
      Β) πως όλοι εμείς που έχουμε μυηθεί στον hoopf- ελιτισμό (τι έγραψα το άτομο!) και έχουμε δώσει το μικρό μας δαχτυλάκι κατά την μύηση στις αξίες της οικογένειας αισθανόμαστε άβολα.
      Συγγνώμη Jim που σπάω την ομερτα ,θα θυσιάσω τον αντίχειρα αν θες αφεντικό και ας μην σου ξανακάνω like σε κείμενο.
      ΑΚ 74

      Διαγραφή
  24. Για την επιστροφή του Κάνερ-Μέντλεϊ και το πρόβλημα των τραυματισμών που έχει αντιμετωπίσει φέτος η Ουνικάχα Μάλαγα τόνισε: «Είναι πολύ καλό για εμάς που επέστρεψε, καθώς είχε χάσει τα τελευταία παιχνίδια. Ήταν μία πολύ δύσκολη εβδομάδα, αφού υπήρχαν σοβαροί τραυματισμοί, που δεν επηρεάζαν μόνο την απόδοση μας στους αγώνες, αλλά ταυτόχρονα μας εμπόδιζαν να κάνουμε καλή προπόνηση. Ο Νικ (σ.σ. Κάνερ-Μέντλεϊ), ο Ράφα (σ.σ. Χετσχάιμερ) και ο Σέρχι (σ.σ. Βιδάλ) επέστρεψαν τώρα από τους τραυματισμούς τους, ένα κομμάτι από το οποίο έχουμε πληγωθεί πολύ φέτος και σίγουρα έχει επηρεάσει την απόδοσή μας».

    Διάβασε περισσότερα στο: Κουζμίνσκας: «Όνειρο μας η πρόκριση στα προημιτελικά» | gazzetta.gr
    Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Jim, διάβασα το άρθρο σου στο Euroland σχετικά με την αποβολή του Ζοτς στο ματς με την Αρμάνι. Θέλω να κάνω μια επισήμανση.

    Διαπιστώνω μια τάση. Κάθε κίνηση του Ομπράντοβιτς (επεισόδιο με Μπιέλιτσα, αποβολή από Αρτεάγα, σκληρές δηλώσεις κατά των παικτών του μετά από μερικά ματς, αντίδραση απέναντι στους βοηθούς του κλπ) να εντάσσεται σε ένα μεγαλοφυές σχέδιο. Η σύλληψη του σχεδίου έχει γίνει από τον Σέρβο mastermind και η εκτέλεσή του πραγματοποιείται με computerized ακρίβεια. Το σχέδιο προβλέπει την δημιουργία τεχνητών κρίσεων, την σφυρηλάτηση χαρακτήρα, την τόνωση του εγωισμού των παικτών, την πειθαρχία, την εμπέδωση της αίσθησης ότι ο Νο 1 σε κάθε ομάδα του Ζοτς είναι ο ίδιος ο Σέρβος, την συνεχή εγρήγορση, την δημιουργία extra κινήτρων κλπ. Ό,τι γίνεται δηλ. είναι βάσει σχεδίου και σωστά ζυγισμένο.

    Όσοι αξιολογούν τα περιστατικά του Ομπράντοβιτς στην θητεία του στη Φενέρ, υπό αυτό το πρίσμα, ξεχνούν κάτι πολύ σημαντικό. Ότι ο κόουτς είναι άνθρωπος και όχι μηχανή. Είναι αδύνατον για οποιονδήποτε άνθρωπο να μπορεί μονίμως να ελέγχει τον εαυτό του χωρίς ξεσπάσματα, νεύρα και υπερβολικές αντιδράσεις. Όλα αυτά είναι στην ανθρώπινη φύση. Και ειδικότερα στην φύση ενός απόλυτα επιτυχημένου επαγγελματία ο οποίος σε κάποια φάση της καριέρας του τα βρίσκει μπαστούνια. Επειδή είναι συνηθισμένος στην επιτυχία και στην αναγνώριση, δεν βολεύεται στην ιδέα ότι αποτυγχάνει και κάνει λάθη. Είναι απλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 77 θα απομυθοποιηθει ο ζοτς στην τουρκια,το ιδιο λαθος θα κανει και ο ντουντα αν παει στην εφες.....το ελληνικο μπασκετ ηταν στηριγμενο σε γερα θεμελια με επιτυχιες της εθνικης ομαδας(για μενα το πιο βασικο) παιδια που μεγαλωσαν με προτυπα,με επιτυχιες,με παιχταραδες ελληνες και πολλα λεφτα γα πολλες χρονιες... και γι αυτο εχει συνεχεια και στους δυσκολους καιρους....δεν τον υποτιμω ειναι με διαφορα ο καλυτερος αλλα........stonerook

      Διαγραφή
    2. Η απομυθοποίηση είναι μεγάλη κουβέντα, stone. Το βέβαιο είναι ότι ο Ζοτς έχει μπροστά του ένα project που είναι δύσκολο να υλοποιηθεί. Από το καλοκαίρι υποστήριζα ότι ο Ομπράντοβιτς θα τα βρει μπαστούνια για πολλούς λόγους. Δεν άλλαξα γνώμη ακόμα κι όταν η Φενέρ πήγαινε τρένο στην regular season της Ευρωλίγκας. Πολλές φορές στην διαμόρφωση της ιστορίας παίζουν βασικό ρόλο και οι συγκυρίες. Κανείς δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο με την επιτυχία και το μεγαλείο του αναδεικνύεται και μέσω του τρόπου που διαχειρίζεται τις αναποδιές και τις αποτυχίες. Ο Ζοτς θα το παλέψει μέχρι τέλους. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Αλλά ακόμα κι αν δεν τα καταφέρει δεν θα αλλάξει κάτι. Είναι ο καλύτερος προπονητης της Ευρώπης όλων των εποχών και θα μείνει ακόμα κι αν αποσυρθεί αύριο το πρωί. Τουλάχιστον μέχρι να βρεθεί ο επόμενος.

      Διαγραφή
    3. Πολυ προτρεχετε παιδια. Δεν υπαρχει καμια αποτυχια του Ζοτς.

      Το φαϊναλ-4 θα ηταν για τη Φενερ επιθυμητο αλλα δεν ηταν εξαρχης προαπαιτουμενο. Το προαπαιτουμενο ειναι το πρωταθλημα Τουρκιας το οποιο ο Ζοτς θα παρει ευκολα οσες κωλοτουμπες και να κανει ο Ιτουδης. Το φαϊναλ-4 παει για τη δευτερη χρονια - δεν ηταν ποτε στους εφικτους στοχους της Φενερ για φετος.

      Διαγραφή
    4. Ρε συ "77" δε βλέπω να διατηρείς κάποιο ιστολογικό προφίλ.
      Όλα αυτά που αναφέρεις πως έχεις ήδη γράψει,πού ακριβώς τα γράφεις;

      Για συνέλθετε μερικοί,οι θέσεις είναι λίγες για scouters/agents και τα ρέστα...

      Διαγραφή
  26. Jim θελω αν μπορεις να σχολιασεις τις δηλωσεις Ομπραντοβιτς σε μια Τουρκικη εφημεριδα που αναφερει οτι ειναι πολυ πιθανον να αποχωρησει απο τουρκια διοτι δεν υπαρχει υποβαθρο απο γηγγενεις παικτες πραγμα το οποιο κανει τη διακριση σχεδον αδυνατη για ολες τις τουρκικες ομαδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έχεις λινκ κώστα από τις δηλώσεις αυτές?

    manu chao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΖΙΜ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΟ ΚΑΙ ΤΖΟΕ ΑΡΛΑΟΥΚΑΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Tζιμ διάβασα το άρθρο για Άρη.Δεν πιστεύεις ότι το γεγονός πως οι 2 αιώνιοι έχουν κουρέψει το μπάτζετ τους και αναγκαστικά στρέφονται στην ισχυροποίηση του ελληνικού στοιχείου(που πετυχαίνει) και μάλιστα από πολύ μικρή ηλικία(βλέπουμε ότι ο Όσφπ μαζεύει από πολύ νωρίς τους παίκτες) αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την περαιτέρω ενίσχυση του Άρη που ως εκ τούτου χάνει τα πρώτης τάξεως Ελληνόπουλα σε ηλικίες 18-22?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωρε μάγκες του μπλογκ, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής :
      Πότε θεωρείτε ότι είναι αρκετά "νωρίς" για έναν παίκτη ώστε να μεταγραφεί σε "μεγάλη" ομάδα, ή τελοσπάντων ομάδα ανάλογη του ταλέντου του;
      Και πότε νομίζετε ότι ένας παίκτης, εφ όσον είναι σε τέτοια ομάδα, θα πρέπει να είναι έτοιμος να παίξει; Σε ποια ηλικία;

      Μίμης.

      Διαγραφή
    2. Προς Μίμη

      Νομίζω ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη ηλικία ή χρονική στιγμή που ένας νέος παίκτης με ταλέντο θα πρέπει να παίξει σε μεγάλο σύλλογο. Πιστεύω ότι αυτό είναι άμεση συνάρτηση του παίκτη και των ικανοτήτων του, τόσο σωματικών όσο και προσαρμογής στα νέα δεδομένα (και ρόλο) και το αυξημένο επίπεδο της νέας του ομάδας.

      Τρία διαφορετικά παραδείγματα είναι από τον ΟΣΦΠ, ο Παπ, ο Σλουκ και ο Johan. Ο πρώτος ήταν στον ΟΣΦΠ 4 χρόνια, στον δεύτερο έπαιξε ουσιαστικά στην Α1 και στον τρίτο του (2011-2012) στην Euroleague (όταν έφυγε όλη η παλιά ομάδα του ΟΣΦΠ). Ο δεύτερος είναι 5 χρόνια στον ΟΣΦΠ, χρειάστηκε 2 χρόνια στον ΟΣΦΠ στην Α1 και ένα χρόνο δανεικός στον Άρη (για να ψηθεί), και στην τέταρτη χρονιά του με τις εκκαθαρίσεις στον ΟΣΦΠ, έγινε βασικός στην Α1 και έπαιξε ουσιαστικά για πρώτη φορά στην Euroleague. Ο τρίτος ήταν έτοιμος από την πρώτη του χρονιά στον ΟΣΦΠ, στα 19 (τώρα 20) να πάει τόσο στην Α1, όσο και στην Euroleague (όχι βέβαια ως βασικός).

      Αντίστοιχα οι Παπάς και Γιάνκοβιτς στην πρώτη τους χρονιά στον ΠΑΟ δεν έχουν φανεί έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της νέας τους ομάδας παρόλο που είναι στα 24, ενώ ο Χαραλαμπόπουλος για την ηλικία του θεωρώ ότι είναι πιό έτοιμος (όντας και 2 χρόνια στην ομάδα).

      Αλέξης.

      Διαγραφή
  30. Τζιμ διάβασα και εγώ το άρθρο σου για τον Άρη, συγχαρητήρια γιατί τα αναφέρεις πολύ σωστά τ δεδομένα!
    Οι εναπομείναντες αγώνες στην Α1 είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να πάρουν ουσιαστικό χρόνο συμμετοχής όλα τ παιδιά που αναφέρεις. Η ομάδα πλέον θέλει το 3/3 για την 6άδα που δεν θ έχει και πολύ νόημα γιατί με την απουσία του Αθηναίου δύσκολα ν κοντράρει τον Πανιώνιο. Το μόνο κίνητρο είναι να μην χάσει θέση σε σχέση με πέρσυ και ν πάρει κάποια λεφτά απο τ μπόνους.
    Ο Γκίκας κυρίως λόγω σωματικών προσόντων δεν μου γεμίζει το μάτι για γκαρντ με σημαντικό μέλλον στην Α1. Υπο προυποθέσεις και εφόσον δουλέψει πολύ στον τρόπο οργάνωσης του παιχνιδιού μπορεί να σταθεί στο ρόστερ ως 2-3 λύση βέβαια.
    Για Λαρεντζάκη, Μήτογλου και Πουλιανίτη (αν και δεν είχαμε την ευκαιρία να τους δούμε πολύ στο Nick Galis Hall) έχω ακούσει τα καλύτερα και ελπίζω του χρόνου ν βγούνε μπροστά!!
    Για ζούρο μου έχει μείνει η κακή εικόνα απο την προηγούμενη παρουσία στον πάγκο του Άρη και η οποία δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια.
    Του χρόνου με την προυπόθεση ότι θα αρθεί το μπαν της FIBA, με σωστό σχεδιασμό μπορούν να γίνουν καλά πράγματα με το βλέμμα στην τετράδα και την αναθέρμανση του κόσμου που όπως λές είναι απογοητευτικός.

    Υ.Γ Για τον Ηλία Παπαθεοδώρου τή γνώμη έχεις? Φέτος έχει παρουσιάσει ένα πολύ καλό σύνολο στην Κηφισιά και επίσης έχει πλέον θέση κόουτς στις μικρές Εθνικές. Γιατί όχι αυτόν για την άκρη του παγκου φέρνωντας παρέα και τον Κρόκερ??

    Dali.S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ζούρος δε πήγε τόσο άσχημα τότε. Για θυμήσου.. Σου έφερε τον Μάικ (Ουίλκινσον) επίσης και έστισε σωστά την ομάδα. Ο Κρόκερ είναι σούπερ, δε το συζητώ αλλά έχει βρωμίσει και θα πέσουν πάνω του πολλοί.. Δεν είναι άσχημος ο Παπαθεοδώρου αλλά θεωρώ ότι ο Άρης θέλει πιο έμπειρο/τεσταρισμένο κόουτς σε αυτό που χτίζει. Και προς Θεού, δεν είναι ανάγκη να φέρεις 5 ξένους. Πολύ ψάξιμο, 2 καλές επιλογές (το πολύ 3) αν φύγει το μπαν και ρόλο στα νέα παιδιά.

      Διαγραφή
  31. ΤΖΙΜ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ BOJAN DUBLJEVIC ΤΗΣ ΒΑΛΕΝΘΙΑ
    ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΤΟΣ (ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΡΙΝΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΡΩΤΑΩ)ΑΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΡΕΑΛ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΦΥΓΕΙ Ο MIROTIC
    ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ 3ΠΟΝΤΟ ΣΤΟΥΣ ΨΗΛΟΥΣ..

    MANU GINOBILI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλός. Το έγραψα στο άρθρο μου για τη Βαλένθια φέτος, στην αρχή της σεζόν. Παίζει για πλάκα και στις δύο ελληνικές..

      Διαγραφή
  32. Καλημέρα.
    Διάβασα κι εγώ το άρθρο του Jim για τον Άρη και θέλω να σταθώ στην λίγκα. Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι το περιτύλιγμα. Ότι δηλ. έχουμε καλό προϊόν αλλά δεν ξέρουμε να το λανσάρουμε.
    Η ελληνική λίγκα αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια συγκεκριμένα προβλήματα. Είναι βέβαιο ότι το μπάσκετ που παίζεται εδώ και το πρωτάθλημα αφορά κυρίως τους μυημένους και όχι την πλατιά μάζα των φιλάθλων. Είναι βέβαιο ότι ένα ματς του ελληνικού πρωταθλήματος κεντρίζει το ενδιαφέρον προπονητών, παικτών, ατζέντηδων (Ελλήνων και ξένων) αλλά όχι το ενδιαφέρον του απλού μη μπασκετικού φιλάθλου που αποτελεί και τη συντριπτική πλειοψηφία της αγοράς. Αφορά δηλ. ένα κλειστό κλαμπ κάποιων τρελών με το μπάσκετ.

    Το βασικότερο πρόβλημα, λοιπόν, εστιάζεται στο ότι είναι αδύνατη η προσέλκυση πολλών θεατών-πελατών. Το δυσεπίλυτο αυτό πρόβλημα έχει συνέπειες σε όλα τα επίπεδα της λίγκας. Το χαμηλό ενδιαφέρον δεν φέρνει νέους χορηγούς, δεν κόβει εισιτήρια, δεν αυξάνει τις τηλεθεάσεις. Άρα περιορίζει τα budget των ομάδων, στερεί ποιότητα από την λίγκα και διατηρεί τον ανταγωνισμό σε χαμηλά επίπεδα. Φαύλος κύκλος.
    Οι 12 από τις 14 ομάδες λειτουργούν προπαρασκευαστικά για τους 2 αιωνίους. Ο κύριος ρόλος τους είναι η ανάδειξη νεαρών Ελλήνων παικτών (και προπονητών) ή η απόκτηση ξένων που αποδεικνύονται λαβράκια οι οποίοι αν κριθούν ικανοί θα επανδρώσουν τον ΠΑΟ και τον ΟΣΦΠ. Άλλωστε, οι ομάδες αυτές δεν έχουν προφανή αγωνιστικό στόχο. Το ίδιο είναι να βγεις 3ος ή 10ος. Καμία διαφορά. Εφόσον ο τίτλος είναι υπόθεση των δύο και με δεδομένο ότι 3η ομάδα στην Ευρωλίγκα δεν σηκώνει η ελληνική αγορά, αγωνιστικοί στόχοι δεν υπάρχουν.

    Η οικονομική στενότητα, λοιπόν, αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα με τον Αθηναίου. Ο Άρης με τα λεφτά που πήρε από τους Ιταλούς πλήρωσε μια μηνιαία δόση στο ΙΚΑ!!! Και μιλάμε για έναν από τους πιο σημαντικούς της ομάδας. Αυτό το γεγονός περιγράφει ανάγλυφα την κατάσταση και μαρτυρά την απόσταση που πρέπει να διανυθεί.

    Υπάρχει κι ένα θετικό στοιχείο στο οποίο πρέπει να πατήσει ο ΕΣΑΚΕ. Είναι αξιοσημείωτο ότι τα τελευταία χρόνια γίνεται πράξη η αποκέντρωση, απαραίτητη για την αναβάθμιση της λίγκας σε όλα τα επίπεδα. Αυτή, όμως, είναι προϋπόθεση για την βελτίωση του προσφερόμενου προϊόντος αλλά δεν αποτελεί από μόνη της ικανή συνθήκη για την αλλαγή της κατάστασης.

    Θεωρώ δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα τεθεί το θέμα της κλειστής Ευρωλίγκας. Τότε τα προβλήματα θα πολλαπλασιαστούν και η πτώση της αίγλης της ελληνικής λίγκας θα είναι ακόμη μεγαλύτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε 77 ανοίγεις μεγάλη κουβέντα (και καλα κάνεις;)) Το θέμα είναι πως η Ελληνική αγορά δε γίνεται να μεγαλώσει και είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί πιθανός αγωνιστικός στόχος για ομάδες από την 3 ως τη δέκατη θέση όπως είπες. Οποτε ή συνεχίζουμε έτσι, προσέχοντας το περιτύλιγμα, το θεωρω σημαντικό, ή υποστηρίζουμε και εμείς την προοπτική της κλειστής ευρωπαικής λιγκας. Για μένα αυτό είναι το μείζον θέμα συζήτησης και πάνω σε αυτό θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας. Γιατί η ευρωπαϊκη αγορά έχει σαφώς μεγαλύτερες δυνατότητες και το μπάσκετ δεν έχει το μερίδιο που του αρμόζει. Πρέπει να δούμε τι οφέλη μπορεί να έχει το ευρωπαϊκο μπάσκετ απο μια τέτοια εξέλιξη και πως θα επιβιώσουν-μετεξελιχθούν τα εθνικά πρωταθλήματα των μικρών κυρίως χωρών, οπως εμείς.

      pistol-than

      Διαγραφή
    2. @pistol-than
      Κοίτα, την γνώμη μου για το θέμα την έχω καταθέσει εδώ. Είμαι υπέρ της κλειστής Ευρωλίγκας και της αλλαγής του status των εθνικών λιγκών. Το μπάσκετ αδικείται στην Ευρώπη με τον τρόπο που το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι. Το άθλημα δεν έχει το μερίδιο της πίτας που δικαιούται, δεν κατέχει τη θέση που του αρμόζει στη συνείδηση των φιλάθλων αθλητικού θεάματος, δεν έχει διακριτό στίγμα. Η Ευρωλίγκα κάνει βήματα προόδου αλλά δεν αρκούν. Δεν δίνει στους συλλόγους τις προϋποθέσεις για να είναι οικονομικά αυτάρκεις και να μην εξαρτώνται από τις ορέξεις των μεγαλομετόχων τους, δεν διεκδικεί μεγαλύτερο μέρος από το ενδιαφέρον και γενικά δεν αξιοποιεί στο έπακρο ένα προϊόν που κατά γενική ομολογία είναι ποιοτικό. Όσο η δημιουργία της κλειστής λίγκας αργεί τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος της εισόδου του ΝΒΑ στην Ευρώπη με την δημιουργία μιας ακόμη ξεχωριστής περιφέρειας.
      Επομένως, η λύση είναι μία. Ο διαχωρισμός των δύο κόσμων. Του επαγγελματικού μπάσκετ υψηλού επιπέδου και των εγχώριων λιγκών.

      Διαγραφή
    3. Μπορεί να έχουμε συνηθίσει αλλιώς αλλά νομίζω πως αυτο που λες είναι η μόνη βιώσιμη λύση. Συνοδευομένη βέβαια και με ανοιγμα νέων αγορών. Είναι πολύ θετικό που οι Γερμανοί ξαναβρίσκουν το μπάσκετ αλλά πρέπει να επανεργεποιηθούν οι Γάλλοι και να μπει κάπως το αθλημα και στη Αγγλία. Το τελευταίο κάπως δύσκολο αλλα νομίζω πως είναι απαραίτητο. Βέβαια δεν έχω καποια πληροφόρηση για τη γνώμη των δικών μας πάνω σε αυτο το θέμα.

      pistol-than

      Διαγραφή
    4. Η παρουσία του μπάσκετ στην Αγγλία είναι πολύ έντονη όχι όμως του Ευρωπαϊκού αλλά του ΝΒΑ

      Διαγραφή
  33. Έχω πληροφορία εκ των έσω ότι το κουτσό άλογο σταματάει το καλοκαίρι.
    ΣΤΟΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΤΟ ΧΛΩΜΟ ΠΡΩΣΟΠΟ ΠΑΕΙ ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ

      Διαγραφή
    2. Και ο Τζακ Νορρις στο διάστημα! (τι εννοείς πήγε; )

      Διαγραφή
    3. Ο Τζακ Νορρις ξαδερφος του γνωστου Τσακ Νορρις????

      Διαγραφή
  34. σχεδόν κλείδωσαν τα ζευγάρια....ο νικητής του σεφ παίζει με τσσκα και ο χαμένος με ρεάλ......
    http://www.gazzetta.gr/basketball/article/602211/o-nikitis-me-tin-tsska-moshas-ki-o-hamenos-me-ti-real-madritis

    ΑπάντησηΔιαγραφή