Το Hoopfellas εύχεται καλή ανάρρωση και γρήγορη επάνοδο στον Βαγγέλη
Μάντζαρη ρίχνοντας παράλληλα μια ματιά στα διαθέσιμα γκαρντ της αγοράς. Η δική
μας πρόταση για την κατάσταση του Ολυμπιακού..
«Ο Βαγγέλης Μάντζαρης υποβλήθηκε το πρωί σε μαγνητική
τομογραφία η οποία έδειξε πως υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού και οστικό οίδημα
έξω κνημιαίου πλατώ δεξιού γονάτου.
Ο διεθνής πλέι μέικερ υπολογίζεται ότι θα μείνει εκτός
αγωνιστικής δράσης για έξι μήνες».
Άσχημο.. Πολύ άσχημο. Για τον Ολυμπιακό, το Ελληνικό μπάσκετ
και πάνω από όλα για το παιδί. Η ειρωνεία είναι ότι ετοίμαζα και ανάρτηση για
το "κομπιουτεράιζντ" παιχνίδι του νεαρού πόιντ γκαρντ ο οποίος τελείωσε την πρώτη
φάση της Ευρωλίγκας ως ο παίκτης με τα λιγότερα λάθη αναλογικά με το χρόνο
συμμετοχής. Μη ξεχνάτε μιλάμε για πόιντ γκαρντ, ο οποίος κρατάει τη μπάλα στα
χέρια του και παίρνει αποφάσεις (έστω και εάν το Νο1 σε αυτά τα κομμάτια είναι
ο Σπανούλης). Όσο σκληρό και είναι αυτό, αυτά είναι μέσα στη ζωή... Συμβαίνουν. Τα καλύτερα για τον Βαγγέλη
Μάντζαρη ευχόμαστε. Νομίζω ότι η γερή του κράση θα βοηθήσει σε γρήγορο
επάνοδο..
Το θέμα είναι ότι στο ρόστερ των ερυθρολεύκων δημιουργήθηκε
σημαντικό κενό και η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα έχει βγεί στην αγορά ψάχνοντας
παίκτη, ο οποίος πολύ πιθανόν να εκτοπίσει από τη μόνιμη θέση των Μαρτίνας
Γκετσεβίτσιους. Ο καιρός βέβαια είναι δύσκολος και οι επιλογές περιορισμένες.
Σίγουρα ο Ολυμπιακός κοιτάζει τους free agents αλλά ίσως δεν πεί όχι σε μια καλή
αγορά με ευνοϊκούς (value/money) οικονομικούς όρους.
Αυτό εξαρτάται πάντα.. Η ουσία είναι ότι η ομάδα αυτή τη στιγμή θέλει παίκτη με
συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Ο Μάντζαρης έπαιζε άψογα το ρόλο του «εξισορροπιστή»
στην περιφέρεια, δίπλα στον Σπανούλη. Μέγεθος, καθαρό μυαλό με λιτές και
απέριττες ενέργειες, καλά ποσοστά στις μετρημένες επιθετικές προσπάθειες του, πολύ
καλή άμυνα, low mistake basketball..
Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που θα ψάξει ο Ολυμπιακός στην αγορά. Ίσως όχι όλο
το πακέτο, αλλά κάποια από αυτά πρέπει να αποτελούν must στην
έρευνα, με πρωτεύων εξ αυτών την αμυντική ικανότητα..
Πάμε να δούμε λοιπόν τι υπάρχει στην αγορά αυτή τη στιγμή,
αξιολογώντας τους καλούς διαθέσιμους παίκτες συν μερικές επιλογές οι οποίες
δεσμεύονται με συμβόλαιο και ενώ τα κασέ τους είναι προσιτά, εννοείται ότι
έχουν τον ανάλογο βαθμό δυσκολίας ώστε να τελειώσει η «δουλειά».
1. JEREMY PARGO
(1.86, 26): Η συγκυρία τον έφερε στον προσκήνιο. Έμεινε ελεύθερος μόλις πρίν
λίγες ημέρες. Ο Πάργκο είναι μια απίστευτη φυσική δύναμη στο παρκέ. Όταν ο
Μπλατ τον έβαλε δίπλα στον Πέρκινς (γαρνίροντας με το καθαρό μυαλό του Έηντσον
στο «3») η Μακάμπι πέταξε φωτιές, πιέζοντας εκπληκτικά τη μπάλα και βγάζοντας
τεράστια ένταση στο παρκέ με εντυπωσιακά αποτελέσματα στο τρανζίσιον παιχνίδι.
Ο Πάργκο δούλεψε πολύ τότε. Θυμάμαι τον τρόπο που προσέγγιζε τα παιχνίδια της Ισραηλινής
λίγκας (όπου σταδιακά ο Μπλατ άρχισε να τον ξεκινά στο «1», σε αντίθεση με την
Ευρωλίγκα), βγάζοντας μεγάλες δόσεις αλτρουισμού, τεστάροντας παράλληλα το
μυαλό του. Οι ικανότητες του Πάργκο
είναι αδιαμφισβήτητες. Πρόκειται για turbo nitro boost παίκτη.. Όπως είναι αδιαμφισβήτητο
το γεγονός ότι δεν είναι σε καμία περίπτωση ο παίκτης που θέλουν οι
ερυθρόλευκοι. Και μόνο το γεγονός ότι θέλει τόσο πολύ τη μπάλα στα χέρια για να
είναι αποτελεσματικός, σας δίνει να καταλάβετε ότι μια συνύπαρξη με τον
Σπανούλη μπορεί να αποβεί καταστροφική
για την ομάδα. Ο Πάργκο θα ήταν ιδανικός
να παίξει αντί του Σπανούλη και όχι δίπλα του.. Φημολογείται ότι περιμένει
πρόταση από το ΝΒΑ (οι Σέλτικς είναι στην αγορά μετά τον τραυματισμό του Ρόντο)
γι’αυτό και το κασέ του είναι αρκετά αλμυρό. Χωρίς πολλές κουβέντες.. Ο Χ Ι
CHRIS QUINN
(1.83, 29): Τα είπαμε αναλυτικά τον Νοέμβρη, όταν προτάθηκε μέσα από το Hoopfellas για
τον Παναθηναϊκό ( http://hoopfellas.blogspot.gr/2012/11/god-save-thequinn.html
) Περιττό να πούμε ότι στη μέχρι τώρα πορεία της σεζόν μας φαίνεται ξεκάθαρα εάν
είμασταν σωστοί ή λάθος. Ο Παναθηναϊκός «φωνάζει» για έναν τέτοιο παίκτη. Ο
Κουίν πήγε πολύ καλά στη Βαλένθια, η οποία του έκανε πρόταση ανανέωσης, με τον
αθλητή όμως να διαλέγει την επιστροφή στην Αμερική. Μιλάμε πάντα για ένα γκαρντ, δυνατό στα
βασικά και στο κομμάτι της σκέψης, με έφεση στο πικ εν ρολ και πολύ καλό
σουτ. Μπορεί να παίξει μακριά από τη
μπάλα (το έκανε στην Κίμκι με τον Πλάνινιτς) γεγονός που σημαίνει ότι θα έχει
λεπτά μαζί με τον Σπανούλη. Η γνώμη μου είναι όμως ότι ο Κουίν ήταν ο ιδανικός
παίκτης για τις ανάγκες του Παναθηναϊκού. Όχι αυτές του Ολυμπιακού.. Η ομάδα θέλει ένα περισσότερο role player εκεί,
ένα quarterback να παίξει δίπλα στον Σπανούλη, που θα της δώσει το χαμένο της
aggressiveness, θωρακίζοντας
αμυντικά την περιφερειακή γραμμή ώστε να δέσει και με τους Λο-Σλούκα. Πολύ
καλός παίκτης αλλά και εδώ ... O X I
BEN UZOH
(1.91, 24): Καλή περίπτωση παίκτη για τα θέλω του Ολυμπιακού. Εξαιρετικό κορμί,
καλοπροπονημένος με άνοιγμα χεριών 6’9’’..
Αθλητικός πόιντ γκαρντ με πολύ καλά πόδια, εξαιρετικά γρήγορος και
εκρηκτικός. Μπορεί δημιουργήσει ρήγματα και να τελειώσει, ενώ είναι
αοποτελέσματικός σε καταστάσεις τρανζίσιον λόγω του «φυσικού» του πακέτου.
Αξιόλογος σουτερ από μέση απόσταση, θέλει δουλειά από το τρίποντο και αυτό
είναι το μείον του, μαζί και με μια νωθρότητα που παρουσιάζει ώρες ώρες στο
παρκέ. Αυτό το τελευταίο με φοβίζει.. Όπως και ο χαρακτήρας του. Είναι λίγο «ευαίσθητος»..
«Στρατιωτης», coachable,
θα παίξει για την ομάδα. Προϊόν του Τούλσα, είχε κάνει ένα πολύ μικρό πέρασμα
από την Ευρώπη στις αρχές της περυσινής σεζόν, όταν δε πρόλαβε καν να παίξει σε
Μοντεγκρανάρο και Κούμπαν. Τώρα στο Σπρίνγκφιλντ..
ΑNDREW GOODELOCK
(1.91, 24): Ο πρώην Λέηκερ, τώρα στους Βάιπερς του Ρίο Γκράντε.. Το όνομα του ακούστηκε τις τελευταίες ώρες γι’αυτό
και τον τοποθετήσαμε περισσότερο στην ανάρτηση. Κόμπο γκαρντ, για την Ευρώπη
γέρνει προς το «2». Έχει ποιότητα στο παιχνίδι του και είναι εκπληκτικός σουτερ
(παρ’όλο που φέτος δεν ξεκίνησε καλά, σταδιακά βελτιώθηκε). Θα βάλει μεγάλη
πίεση στις αντίπαλες άμυνες, ειδικά στον τρόπο που θα αμύνονται πάνω στον
Σπανούλη, ενώ θα σκοράρει και σε σετ και σε τρανζίσιον με την ίδια ευκαιριά.
Αμυντικά δεν είναι κακός. Πρέπει να κοντρολάρει το παιχνίδι του και να μάθει να
πηγαίνει μέχρι μέσα. Όσον αφορά την περίπτωση του θα πω ΟΧΙ. Ο Ολυμπιακός
χρειάζεται «εξισορροπιστή» και όχι ένα
σκόρερ τόσο επιρρεπή στο λάθος και με περιορισμένα playmaking abilities..
RUSSEL ROBINSON
(1.86, 26): Ο συμπαίκτης του Δημήτρη Τσαλδάρη πλέον, στη Μπιέλα. Πολύ γνωστός
στα Ευρωπαϊκά γήπεδα από τη θητεία του στην «Πένια» και την Τραμπζονσπορ πέρυσι.
Προϊόν του Κάνσας, συμπλήρωμα στο μπακόρτ του Μάριο Τσάλμερς (πρωταθλητής τη σεζόν 2007-08). Αλτρουιστής πόιντ,
καλοπροπονημένος, ταχύτατος με γρήγορες αντιδράσεις. Εξαιρετικός on the ball defener.. Γενικά στο αμυντικό
κομμάτι είναι δυνατός. Στα καλύτερα του στο ανοιχτό γήπεδο. Θέλει δουλειά στο
σουτ ώστε να γίνει πιο συνεπής. Θεωρώ ότι μπορεί να φέρει τη χαμένη ενέργεια
στο ΣΕΦ. . Ίσως η καλύτερη επιλογη αυτή
τη στιγμή, με βάση τις ανάγκες του Ολυμπιακού. Παίκτης καλός, από καλό
πρόγραμμα με σωστή μπασκετική παιδεία, για συγκεκριμένα πράγματα και δουλειές
μέσα στο παρκέ. Παίζει σε κακή ομάδα τώρα και γι’αυτό και ο ίδιος σιγά σιγά
παρουσιάζεται χειρότερος. Η Μπιέλα ξεπουλάει (έχει να κερδίσει από τον Νοέμβρη)
και πιθανόν οι ερυθρόλευκοι μπορούν να βρούν πάτημα. Το θετικό είναι ότι
πρόκειται για ένα κλαμπ το οποίο έχει μάθει να δουλεύει έτσι (ανάπτυξη-αγοροπωλησίες
ξένων παικτών), οπότε και ανοικτό σε πιθανές διαπραγματεύσεις .. Καλός..
E.J. ROWLAND (1.88, 29): Kάνει θραύση φέτος με τη Ρίγα σε Βαλτική
και Eurocup. Do it all guard.. Σκληρό παιδί, δυνατό
κορμί. Έξυπνος παίκτης. Αμύνεται καλά στη μπάλα, κυνηγάει και βάζει το σώμα του
παντού, χτυπιέται στα σκρίνς, τρέχει πολύ καλά τα γήπεδο και πάει πολύ στα
ριμπάουντ. Εργαλείο με λίγα λόγια, αν και δεν είναι το κλασσικό πόιντ γκαρντ. Κοιτάζει
περισσότερο την διείσδυση και μετά το σουτ, παρότι φέτος δε σουτάρει άσχημα.
Μεγάλη εμπειρία από το Ευρωπαϊκό μπάσκετ.. Η περίπτωση του είναι ενδιαφέρουσα,
αλλά δύσκολη. Ψάχνομαι από το πρωί για το buy out (αν υπάρχει..). Η Ρίγα έχει καλή ομάδα και στόχους. Σίγουρα δεν είναι στα σχέδια της να τον
αφήσει..
O IΔΑΝΙΚΟΣ
Doron Perkins
(1.89, 29): Χωρίς πολλές κουβέντες.. Ένας από τους τοπ quarterback περιφερειακούς
στο σύγχρονο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Ο Μάντζαρης είναι εξαιρετικός αμυντικός, αλλά ο
Πέρκινς είναι πραγματικό πιτ μπουλ.. Ρωτήστε πως ένιωθε ο κάθε αντίπαλος πόιντ
γκαρντ παίρνοντας τη μπάλα για να ξεκινήσει επίθεση και παράλληλα βλέποντας τον
Πάνθηρα Πέρκινς να τον περιμένει με ανοιχτά χέρια στα ¾.. Ο παίκτης είναι
γνωστός.. Φέτος διάλεξε το χρήμα πηγαίνοντας στο Ντονεσκ αρχικά (δεν κατάφερε
να μπεί στους ομίλους της Ευρωλίγκας) και τώρα στην Κίνα όπου αμείβεται σχεδόν
με 70 χιλ. δολάρια τον μήνα.. Τα λεφτά είναι πολύ καλά για να τα αφήσει, οι
ερυθρόλευκοι έτσι και αλλιώς δε θα πλησιάσουν καν τέτοια ποσά.. ΟΥΤΟΠΙΚΟΣ..
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ HOOPFELLAS
Bλέποντας
την κατάσταση και εννοώ την αγορά, τις επιλογές, τα οικονομικά δεδομένα και την
ομάδα του Ολυμπιακού αυτή τη στιγμή, το Hoopfellas θα πάει σε μια ριζοσπαστική
λύση, αντίθετα σε αυτούς που λένε ότι ο Ολυμπιακός χωρίς απόκτηση ξένου γκαρντ
τώρα πεθαίνει.. Εγώ θα πάρω Κατσίβελη.. Καμία μεταγραφή αυτή τη στιγμή, εκτός
και βρεθεί στα πόδια η «μεγάλη» (από όλες τις απόψεις) ευκαιρία, κάτι που
πιστέψτε με αυτή την εποχή δεν είναι πολύ πιθανό. Ο Κατσίβελης είναι η καλύτερη
αυτή τη στιγμή λύση για τον Ολυμπιακό. Σίγουρα το παιδί δεν είναι δυνατόν να
πάει από τα ..μηδέν λεπτά στα 20’ άμεσα, σε τέτοιο σημείο της σεζόν. Όμως τον
πιστεύω, σταδιακά και σχετικά γρήγορα μπορεί να δώσει ποιοτικό χρόνο, και σαν
στάρτερ κατά τη γνώμη μου. Ο Ίβκοβιτς αυτό δοκίμασε πέρυσι στο πρώτο μισό της σεζόν,
όταν ο νεαρός είχε αφήσει πίσω Μάντζαρη-Σλούκα στο ροτέησιον και πήγε αρκετά
καλά άσχετα εάν το διάστημα εκείνο συνέπεσε με δυσκολίες στο αγωνιστικό κομμάτι
για την ομάδα. Μπορεί να μαρκάρει, έχει τρεξίματα και πολλά προσόντα, γνωρίζει
τι πρέπει να κάνει και δεν θα χρειαστεί εγκλιματισμό, μπορεί να δεί και το καλάθι
αλλά και να φέρει ενέργεια στα γκαρντ. Η γνώμη μου είναι ότι ο Ολυμπιακός
πρέπει να βγάλει μπροστά τον Κατσίβελη (άλλωστε γιατί τον διατήρησε στο ρόστερ?
Για μια τέτοια στιγμή...) και να κοιτάξει το θέμα Πάουελ πάλι.. Εκεί υπάρχει
πρόβλημα. Οι ερυθρόλευκοι χρειάζονται ένα ψηλό που να κάνει «φασαρία» στο
ζωγραφιστό, να το μετατρέψει σε εμπόλεμη
ζώνη όπως πέρυσι ο Ντόρσεη. Αυτό τους λείπει τώρα. Ρεαλιστικά..
Υ.Γ: Παίκτης στα χαρακτηριστικά του Μάντζαρη είναι ο Στέφαν Μάρκοβιτς, διεθνής Σέρβος της Βαλένθια.. Φυσικά τέτοια κίνηση δε μπορεί να γίνει τώρα. Ενδεικτικά το γράφω, για να γίνει κατανοητό αυτό που λέμε τόσο καιρό. "Δεν έχει σημασία ποιός είναι ο καλύτερος διαθέσιμος παίκτης στην αγορά, αλλά ποιός είναι ο καλύτερος διαθέσιμοςγια την ομάδα σου.."
Η σελίδα μας στο facebook..
Πω ρε φίλε Τζιμ, είσαι ΑΠΟΛΑΥΣΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω να σχολιάσω κάτι εκτός από το να μοιραστώ το φόβο ότι τον Κατσίβελλη ΔΕΝ τον πιστεύει ο κόουτς...
καλησπερα και παλι τζιμ
Διαγραφήοντως η αγορα αυτη τη στιγμη ειναι σφιχτη και οι επιλογες περιορισμενες.Τον παργκο δε θα τον υπολογιζα καν αναμεσα στους υποψηφιους,διοτι δεν μπορει να μην εξαργυρωσει τη χρονια του και τα προσοντα του..Ασε που δε χωρανε οπως ειπες μαζι με το σπανουλη(και θα αντιδρουσε λογικα και ο ιδιος).
ο κουιν ειναι σιγουρα καλυτερη περιπτωση,αν και οντως θα ταιριαζε περισσοτερο στον παο.στον ολυμπιακο θα ''κοντυνει πολυ'' την περιφερεια και στα ματς με τον παναθηναικο δε θα εχει τυχη απεναντι σε ουκιτς διαμαντιδη που θα τον σημαδευουνε στο ποστ.
πιστευω οτι ο κατσιβελης ΕΙΝΑΙ η καλυτερη δυνατη λυση για τον ολυμπιακο,ομως οχι για τον μπαρτζωκα.και εξηγουμαι.
ο κοουτς αποκλείται να μη βλεπει την πιθανοτητα ο μικρος να αντικαταστησει επαξια (εχει παρομοια χαρακτηριστικα και ειναι περισσοτερο aggressive)το ματζαρη.Δε νομιζω ομως οτι ειναι ετοιμος να παιξει το κεφαλι του για μια τετοια επιλογη που θα δικαιωσει τον ολυμπιακο σε βαθος χρονου,οχι ομως τον ιδιο αφου θα εχει χασει ενδεχομενως κανα τιτλο μεχρι να ετοιμαστει ο κατσιβελης.
Συμπερασματικα ο ολυμπιακος θα παει για μεταγραφη και πιθανολογω οτι οπως και ο πεδουλακης με τον παο ετσι και ο μπαρτζωκας θα παρασυρθει σε ''αψυχολογητη'' μεταγραφικη κινηση.
TROUBLE
TROUBLE
Ευχαριστώ Napidious. Πιθανόν φίλε.. Θεωρώ ότι όσο τα γόνατα κρατάνε τον Πάουελ στο παρκέ, ο ΟΣΦΠ πα έχει θέμα. Εκεί πρέπει να το δούνε λίγο.
ΔιαγραφήTrouble πολύ σωστός.. Πρέπει να έχεις άντερα για να το κάνεις αυτό δηλ. να ρισκάρεις τη θέση σου ποντάροντας στον πιτσιρικά και να μην πας για μεταγραφή. Ο Ίβκοβιτς θεωρώ ας πούμε θα το έκανε..
ΔιαγραφήΣτα δικα μου ματια η ομαδα χρειαζεται εναν Ομαρ Κουκ. Αλλα επειδη ειναι αδυνατη περιπτωση, τι θα ελεγες για τον Κινσευ; Εξισου φανταστικος αμυντικος, λιτος, μπορει να προσφερει και επιθετικα, ψηλωνει την ομαδα και παιζει ανετα με Σλουκα η Λο.
ΑπάντησηΔιαγραφήKαι Τζαμόν Λούκας ή Μπέβερλυ αλλά δε γίνεται.. Καλός ο Κίνσεη. Δεν είναι πόιντ αλλά καλός. Μ'αρέσει..
Διαγραφήjim mia erwthsh...sto eurobasket giati ek8iazeis etsi ton ekplhktiko stoglin kai edw otan se eixsa rwthsei eixes pei den kanei gia top epipedo///padws einai scorer gia to nba o an8rwpos pera apo tis la8os epiloges pou exei kanei so far sth kariera tou
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις μπερδευτεί φιλαράκι.. Δεν έχω γράψει εγώ για Στόγκλιν στο eurobasket..
ΔιαγραφήΠραγματι έκπληξη έκανε ο Τζιμ. Δεν χαλάει ισορροπίες ο Κατσίβελης, ξέρει τι θα πρέπει να κάνει στο γήπεδο του λείπουν παραστάσεις βέβαια αλλά είναι ευκαιρία να αξιοποιηθεί επιτέλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου θύμισες και το τρελό δίδυμο Πέρκινς - Πάργκο στην Μακάμπι. Τρομάζαν κόσμο μαζί, ευτυχώς για τον Παναθηναϊκό το 2011 δεν ήταν στο φάιναλ 4 ο Πέρκινς, όχι ότι θα άλλαζε κάτι ριζικά αλλά δεν θα έπεφτε τόσο εύκολα η Μακάμπι. Θα ήθελα να τους ξαναδώ μαζί στα πράσινα αυτούς τους 2 αν και ακούγεται ουτοπικό ιδιαίτερα για τον Πάργκο που εύκολα δύσκολα βρίσκει συμβόλαιο στο ΝΒΑ και κοστίζει.
Με τον κατσιβελη θα προχωρησει ευρωπη ο ολυμπιακος?φυσικα πρεπει να παρει παιχτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημητρης
Εγώ πιστεύω ότι οι λύσεις της προκοπής είναι δύο:
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Κατσίβελης , ένα παιδί που αξίζει να επενδύσει κανείς.
2)McGrath του ΠΑΟΚ και ας μην είναι καθαρός point guard.Βλέπω κάτι στον παίκτη που μου λέει ότι είναι για πολύ παραπάνω.Φθηνός , εργάτης , νομίζω ότι μπορεί να δώσει πολλά.
Ο μακγραθ δεν μπορει να παιξει σε αλλη ελληνικα ομαδα, παρχει κανονισμος που λεει παιζεις σε 1 μονο ομαδα
ΔιαγραφήΓεια σου ρε Τζιμ...χαιρετω και ολη τη παρεα....Πραγματικα ο Περκινς θα ηταν η ιδανικη επιλογη...μια γενικη ερωτηση θελω μονο...Ο Λαφαγιετ τι σου λεει σαν παικτης?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΝΝΗΣ..
Καλησπέρα Γιάννη.. Μ'αρέσει. Καλά πόδια, είναι σύγχρονο γκαρντ..
Διαγραφήεμένα ο τζαμπεερ μ αρέσει περισσότερο για ποιντ
Διαγραφήτζιμαρε,μερικες ερωτησεις ρε φιλε:
ΑπάντησηΔιαγραφήο περκινς δεν ειχε προβλημα τραυματισμου κ αποχωρησε απο ουκρανια;
ο χενριξ εκλεισε καπου τελικα;
η μπαρτσα απο που κι ως που πηρε τον ολεσον μον για ισπανια κ η καχα ειναι δυνατον να δωσει παικτη τετοια εποχη;
περσι οποια σοβαρη ομαδα αντιμετωπισε ο οσφπ ειχε ΄γλεντησει' τον λαζο.εμεις φετος ουτε μια φαση δεν καταφεραμε να βγαλουμε;αυτο πως λεγεται ρε τζιμι;
πολλα μπραβο στον ΠΑΟΚ για την νικη.
δεν βγαινει η χρονια με κατσιβελη κ σλουκα.δεν μπορουν να αναταποκριθουν πιστευω.
charles
η barca μετά τον αγώνα με τον γαύρο και τον εκ νεου τραυματισμό του ναβάρο αποφάσισε να πάρει γκαρντ. και τότε ακούστηκε για όλεσον και η caja να πάρει ένα τσέχο συμπαίχτη του ταπούτου.
Διαγραφήαλήθεια αυτόν τον γιαλενικ η όπως τον λένε τον ξέρει κανείς? μια και μιλάμε για γκαρντ...
δεν τον πηρε μονο για Ισπανια τον Ολεσον η Μπαρτσα..απ'την εναρξη του 2ου γυρου του ΤΟΠ-16 θα μπορει να παιξει κ ευρωλιγκα..κ η Ταου πηρε τον Γιελινεκ στην θεση του..
ΔιαγραφήΟ Χεντριξ πήγε στη Λοκομοτίβ Κούμπαν του Νικ Καλάθη.
Διαγραφήνομιζω δεν μπορει να παιξει ευρωλιγκα γιατι ηδη επαιξε σην φαση των 16.αυτο ακουσα στο ραδιοφωνο.
Διαγραφήcharles
εκτος κ αν δεν επιτρεπονται στο δευτερο γυρο μεταγραφες μεταξυ ομαδων που ειναι στον ιδιο ομιλο του τοπ-16 οποτε ο Ολεσον θα παιξει οντως μονο Ισπανια..
ΔιαγραφήΠαιδιά Ισπανία μόνο ο Όλεσον.
Διαγραφή@charles
1. Όχι ο Πέρκινς απλά "τα'σπασε" με τη Ντόνεσκ..
2. Στη Κούμπαν..
3. Η Κάχα ψαχνόταν να δώσει παίκτη, παζάρευε τον Σαν Εμετέριο καιρό στη Τουρκία.
Νομίζω θα μπορεί να παίξει από το Top 8 και μετά..
ΔιαγραφήΚαλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολύ καλή ανάλυση αλλά ο τίτλος του άρθρου κάνει
Π Α Τ Α Γ Ο!
Είσαι μεγάλος Jim...τίποτα άλλο!
Mookie10
δεν το ειχα παρατηρησει φιλε,οντως φοβερος τιτλος.charles
ΔιαγραφήΈλα ρε Μούκι.. Εσένα ήθελε ο ΟΣΦΠ τώρα.. Και defensive PG και σουτ και όλα.. Ευχαριστώ φίλε..
ΔιαγραφήBlaylock?
ΔιαγραφήΤι ειπες τωρα...
Μια υποθετική ερώτηση JIM. αν ο παπαλουκάς ήταν ακόμα ελεύθερος θα τον έβαζες στη λίστα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως σημαντική απώλεια ο μάντζαρης αλλά καλύτερα για τον ολυμπιακό να μη μπερδέψει την ομαδά στα γκάρντ. στον άσσο μπορούν να πάιξουν 3 και έχεις τον γκετσε 2 και τον κατσίβελη για ελλάδα και ειδικές αποστολές/ξεκούραση βασικών.
Αν ο ολυμπιακός χρειάζεται ένα γκαρντ ο παναθηναικός χρειάζεται τρία.
*όπως επίσης νίκολας και λάκοβιτς.
ΔιαγραφήΗ λίστα ήταν περισσότερο έρευνα αγοράς παρά προσωπικές επιλογές (έχει και ονόματα που βγήκαν στο προσκήνιο). Ναι, πιθανόν να τον έβαζα για να το συζητάγαμε. Προσωπικά θεωρώ όμως ότι οι ερυθρόλευκοι θέλουν πάνω από όλα έναν καλό αμυντικό πόιντ, με καλά πόδια.
Διαγραφήκατσε ρε συ, 70.000 δολ το μηνα ειναι γυρω στα 50.000 ευρω επι 5 μηνες που μενουν 250 χιλιαρικα. Γιατι ειναι ουτοπικο να ρθει;
ΑπάντησηΔιαγραφήποσα δινουν δηλαδη;
συμφωνω παντως κι εγω οτι ενας καρυδατος προπονητης θα στηριζε το Κατσιβελη. Στα φιλικα του καλοκαιριου που ο Λο ηταν τραυματιας τα χε παει πολυ καλα, περυσι στην αρχη ηταν μπροστα απο το Μαντζαρη στο ροτεισον, μεγαλο κορμι εχει, γρηγορα ποδια
Διαγραφήεγω πιστευω οτι μπορει να τον αντικαταστησει επαξια το Μαντζαρη και επιθετικα οπου αλλωστε μονο απο το τριποντο απειλουσε ο Βαγγελης και αμυντικα με τα γρηγορα ποδια που εχει. Περυσι τον Ουκιτς και το Σεφολοσα τους ειχε παιξει πολυ καλα πχ
Σωστός..
ΔιαγραφήΤζιμαρα καλησπερα, επιτελους ηρθε η αναρτηση και με χαρα βλεπω πως συμφωνουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μαντζαρης ειναι αναντικαταστατος και η καλυτερη κινηση που μπορει να κανει ο ΟΣΦΠ ειναι να δωσει ενα 15λεπτο στον Κατσιβελη. Πολλαπλα τα οφελη για την ομαδα μακροπροθεσμα, αλλωστε γιατι στο καλο ειναι στο ροστερ ο παιχτης αν οχι γι αυτη την κατασταση? Δεν υπαρχει τιποτα στην αγορα που να μπορει να βοηθησει αμεσα και να κολλησει με την ομαδα, συνεπως δεν εχει νοημα να κανουμε βιαστικες κινησεις που θα κανουν μεγαλυτερη ζημια απο καλο.
Επεσαν παντως οι μασκες, ο κοσμος βρηκε ευκαιρια με τον τραυματισμο του Βαγγελη και ολη αυτη η μεταγραφολαγνεια στην ουσια κρυβει απο πισω της οχι το Μαντζαρη και το κενο που αφηνει, αλλα τη δυσαρεσκεια απο τον Γκετσεβιτσιους, παιχτης ο οποιος κακως εμεινε το καλοκαιρι, αλλα απολαμβανει ΑΚΟΜΑ χειροτερης διαχειρισης απο τον κοουτς και δε δινει ουτε οσα μπορει.
Νομιζω θα ειχε περισσοτερη λογικη να γραψεις μια αναρτηση οπου εξηγεις ποια προσθηκη μπορει να κανει τωρα ο Ολυμπιακος, ωστε και τον Κατσιβελη να βοηθησει να συμπληρωσει το κενο στα γκαρντ, αλλα και μακροπροθεσμα να επενδυσει σε αντικαταστατη του Λιθουανου.
Π.χ. υπο αυτο το πρισμα, ο Γκαουντλοκ ισως ειναι περιπτωση, σαν αντι-Μαντζαρης σιγουρα οχι. Το σχολιο σου παρακαλω...
Δημητρης
ΜΕΤΑ ΤΑ "ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ" ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ DORSEY, ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΜΠΑΤΖΩΚΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ (Ή ΤΟ ΒΕΛΗΝΕΚΕΣ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ) ΤΟΥ IVKOVIC, ΒΒΑΣΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΞΕΝΩΝ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ "ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ", ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ POWEL.
ΔιαγραφήΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΟΛΑΓΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΟΛΟΓΙΑ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ...ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ...
Δημήτρη καλησπέρα. Από ότι καταλαβαίνω δηλ. θέλεις Κατσίβελη στο "1" και απόκτηση πλαγίου? Διαταράσσεται πολύ η χημεία, πας κάποια παιδιά πίσω.. Κατ'εμέ -το έγραψα και πιό πάνω- εφόσον στο λιμάνι δούν ότι τα γόνατα του Πάουελ συνεχίσουν να τον κρατούν καρφωμένο κάτω- πρέπει να ψαχτούν. Αν θυμάσαι είχαμε προτείνει παίκτη εδώ μέσα, οικονομικό και πολύ καλό.
ΔιαγραφήO Πέρκινς θα μπορούσε να είναι ιδανική επιλογή... Τα προσώντα τα έχει και φαίνεται να πληρή όλες τις προυποθέσεις... Αλλά το γεγονός οτι στα 29 του προτίμησε τα λεφτά και τις αρπαχτές με κάνει να μην τον θέλω με τίποτα σε μια ομάδα σαν τον Ολυμπιακό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο όλους τους άλλους που διάβασα παραπάνω ... θα έπαιρνα τον Γκάουντλοκ και θα ενεργοποιούσα τον Κατσίβελη , ταυτόχρονα θα έβγαζα τελίος εκτός ροτέισον/ομάδας τον ήδη παροπλισμένο και Missused Γκετσεβίτσιους.
Ο Γκάουντλοκ είναι ισσοροπημένος παίχτης, δεν είναι αδιάφορος αμυντικός ενώ επιθετικά δεν θέλει την μπάλα πολυ στα χέρια του. Μπορεί να σκοράρει τόσο σε catch and shoot καταστάσεις αλλα και να δημιουργήσει δική του φάση με drive καθώς έχει και ένα άκρως αποτελεσματικό floater.
Καλός ο Γκούντελοκ, έχει ποιότητα αλλά στο ξαναλέω το μπερδεύεις πολύ το πράγμα. Θες πιό "καθαρές" λύσεις, λιγότερο φορτωμένο ρόστερ κατά τη γνώμη μου. Αυτά τα παιδιά μπορούν να παίξουν..
ΔιαγραφήJim δε διαφωνώ για την άνοδο κατσίβελη αλλά μου φάίνεται υπερβολικά βίαιο το να έρθει έτσι απότομα στην επιφάνεια.Ο μάντζαρης έπαιζε πάνω από 20λεπτο και μάλιστα συνήθως σε full-aggresiveness μιας και είχε το μαρκάρισμα του καλύτερου επιθετικού της αντίπαλης ομάδας.Ο κατσίβελης έχει δείξει καλά αμυντικά δείγματα αλλά δεν μπορεί να κάνει αυτ'η τη στιγμή αυτές τις δουλειές που έκανε ο Μάντζαρης.Εννοείται οτι αναγκαστικά,θα ανέλθει ο σλούκας με μεγαλύτερη συμμετοχή αλλά την άμυνα δεν την πολυέχει οπότε χρειάζεται κι άλλο παίκτη ο οσφπ.Εγώ μιας και βλέπω πολύ ριγμένο αυτή τη στιγμή τον ολυμπιακό και δεδομένες δυσκολίες για τη συνέχεια...
ΑπάντησηΔιαγραφή5άρι κανονικό και καλό αμυντικό αντί του Πάουελ..
σουτ στον γκετσεβιτσιους και απόκτηση δύο παικτών..έναν τύπου αλέξη κυρίτση,έλληνα πιο πολύ σαν ρεζέρβα όπως έκανε πέρσι ο Πάο,και έναν στο στιλ του μάντζαρη που θα έχει πιο βασικό ρόλο δηλαδή σε στιλ μάρκοβιτς ή ενός από τους πιο πάνω κατάλληλους αμερικανούς.Δηλαδή σπανούλης-λο-σλούκας-μεταγραφή σε πρώτο ρόλο και κατσίβελης-δεύτερη μεταγραφή(έλληνας) να βοηθάνε σε δεύτερο πλάνο.
Y.Γ Πολύ έυστοχος ο τίτλος...well done!!!
Jim είσαι τρέλα στο σκάουτινγκ...τα συγχαρητήρια μου...παρακολουθείς και σχολικά πρωταθλήματα αυτόν τον καιρό?:Ρ
Έλα peris να'σαι καλάα φίλε. Παρακολουθώ όταν μπορώ μικρές ηλικίες. Το θέμα με τον Κατσίβελη είναι το κακό timing. Δύσκολη περίοδος για να "μπεί" και να "πατήσει". Εγώ πιστεύω πάντως πρέπει να ρισκάρει ο Ολυμπιακός. Κάτι ανάλογο έγινε και πέρυσι και άναψε η σπίθα.. Σαφώς ο προπονητής ξέρει καλύτερα τι μπορεί να κάνει το παιδί βέβαια.
ΔιαγραφήΔιαβάζω το τελεύταιο διάστημα το blog σου και πραγματικά έχω μένει εντυπωσιασμένος. θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου στο θέμα του ολυμπιακού (αν και φανατικός ΠΑΟΚ) επειδή τον παρακολουθώ κυρίως στην ευρωλίγκα. Πέρα απο τον τραυματισμό του ο Παούελ εμένα προσωπικά δεν με έπεισε.Δεν ήταν αυτό που πραγματικά έψαχνε ο ολυμπιακός.Πέρα από το συμπαθητικό σουτ απο μέση απόσταση ο τύπος δεν είναι αυτό που λέμε σύγχρονο πεντάρι με παιχνίδι και δύναμη στο ζωγραφιστό. Άποψη και δική μου πρέπει να βρεθεί ενας παίκτης τύπου Ντόρσευ χτες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου εδώ είναι οι παγίδα που πέσανε πολλοί και πιθανότατα και ο Μπαρτζώκας... Ο Πάουελ δεν ήταν δεν είναι και προφανώς δεν θα γίνει και ποτέ του 5αρι. Καθαρό τεσσαράκι είναι. Είχε έφεση στα Ριμπάουντ (τουλάχιστον πριν τον αφήσουν τα γόνατα του) και είχε καλό σουτ , μάλιστα χρησιμοποιούσε και fade away πολλές φορές. Το οποίο δεν το είδα σε κανένα μάτς μέχρι τώρα.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ ανώνυμε 11:52, ο Πάουελ ΔΕΝ είναι κλασσικό πεντάρι αλλά μπορεί να σταθεί αμυντικά απέναντι σε αρκετά πεντάρια (όσο τα γόνατα αντέχουν) και ταυτόχρονα να δημιουργήσει προβλήματα με το σουτάκι από τα 5 μέτρα. Ένας Ντορσευ θα κάνει την άμυνα μπετόν, αλλά δυστυχώς αν δεν είναι κάτω από το καλάθι για να καρφώσει, ο παίκτης του θα δίνει βοήθειες και η επίθεση μας θα κολλάει... Στην Τουρκία βέβαια έχει διστημικούς μέσους όρους αλλά μάλλον το μπάσκετ που παίζεται εκεί είναι λίγο τουρλουμπούκι...
ΔιαγραφήΝα'σαι καλά Κλιφ.. Συμφωνώ παιδιά. Ο Ντόρσεη είναι απουσία αγωνιστικά. Από την άλλη θα σας πω ότι ένας δυσαρεστημένος παίκτης δεν είναι απουσία μεγαλύτερη από αυτή του καλού κλίματος..
ΔιαγραφήΠραγματικο ανατρεπτικο αρθρο, εφερες τα πανω κατω στις σκεψεις μου κ θα πω οτι κ εγω συμφωνω παρα πολυ σε μια τετοια κινηση αν κ δεν θα γινει ετσι, ηδη εχει ακουστει οτι ο κουιν ειναι πολυ κοντα αλλα για εμενα δεν ταιριαζει καθολου διπλα στον σπανουλη, ας περιμενουμε λιγα 24ωρα κ θα δουμε ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον κατσιβελη πραγματικα το παιδι περυσι ηταν εξαιρετικος κ φετος εχει χαθει τελειως κ μου κανει τεραστια εντυπωση, μιλαμε για ενα παιδι με ωραιο κορμι/καλα ποδια ενα μετριο προς αξιοπρεπες σουτ κ οπως αναεφερες ξερει την ομαδα κ τι θα του ζητηθει. Πιστευω μπορει να δωσει 10λεπτες βοηθειες κ αναλογως σιγα σιγα να ανεβει ο χρονος του, μην ξεχναμε οτι κ ο σλουκας μπορει να αναβαθμιστει κ εκει που επαιζε 5-10 λεπτα μπορει να ανεβει στα 15-20. Εδω ομως θα μπει το αλλα, ο μπαρτζωκας προφανως δεν πιστευει κ πολυ τον κατσιβελη κ απο την αλη δεν πιστευει κ τον σλουκα για να τον αναβαθμισει σοβαρα!!!!
Παντως μια προχειρη λιστα για free agent στην Ευρωπη μ' εφερε ενα μικρο πονοματο. Με την λιστα που παρουσιασες φιλε Jim νομιζω οτι το πιο συμφερον πακετο ειναι ο Ρομπινσον της Μπιελα.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.basketball-reference.com/friv/free_agents.cgi
Εκτος δηλαδη αν υπαρχει κανα πουλενακι σ' αυτην την λιστα και μας ξεφευγει...:-)
Παιζει να χει (παλι!) δικιο ο Jim. Οντως μπορει να προσφερει ο Κατσιβελης. Πρεπει βεβαια να στηριχτει, ιδιαιτερα στην αρχη. Ασε που θα σκυλιασει για να αποδειξει οτι αξιζε να παιζει περισσοτερο ολον αυτον τον καιρο. Μπορει και να του βγει αυτο το στοιχημα του Ολυμπιακου. Ετσι κι αλλιως οι προσθηκες στα μεσα της σεζον παντα εχουν μια δοση ρισκου... Ωρα για τζογο λοιπον!
ΑπάντησηΔιαγραφήCOOL ΚΩΣΤΑΣ
Τζιμάρα δεν ψάχνουμε τον αντι-Μάντζαρη αλλά τον αντι-Γκετσεβίτσιους.Είναι λογικό κι αναμενόμενο να προωθήσουμε τον Κατσιβελη στην θέση του Βαγγέλη.Θέση ξένου δεν υπάρχει κι γι αυτο θα πρέπει να διώξουμε τον Λιθουανό και στην θέση του να πάρουμε κάποιον μη μονοδιάστατο ώστε να καλύψει την τρύπα της απειρίας του Κατσίβελη.Για μένα ο Τζέρεμι Παργκο είναι ο ιδανικός καθώς μπορει να κολλήσει με οποιοδήποτε.Ακόμα και με τον Σπανούλη καθώς αν και θα του παίρνει την μπάλα απο τα χέρια την ίδια στιγμή θα τον απελευθερώνει καθως θα είναι αυτοκτονία να κάνεις focus σε έναν απο τους δύο και να αφήσεις τον άλλον να ασελγεί πάνω σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρης Σ.
Γεια σου Δημήτρη. Διαφωνώ. Μου αρέσει ο Πάργκο, είναι πολύ συναρπαστικός παίκτης αλλά τόσο αυτός τόσο και ο Σπανούλης θέλουν quarterback περιφερειακό δίπλα τους για να αποδώσουν. Στη Μακάμπι ο Μπλατ είχε κολλήσει δίπλα στον Πάργκο δύο μάστερ του είδους, Περκινς-Έηντσον. Δεν θα έχουν χημεία οι δυό τους..Δηλαδή ψάχνεις πλάγιο? (αντι-Γκέτσε).
ΔιαγραφήΠολύ καλό άρθρο jim.Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους ότι την επιλογή του Κατσίβελη,δεν θα μπορέσει να την κάνει προπονητής επιπέδου Μπαρτζώκα-Πεδουλάκη που ζουν με το άγχος της απόλυσης αλλά προπονητές με ιστορία και όνομα στο μπασκετ που δεν έχουν να χάσουν κάτι.Όπως σωστά λες,ο Ίβκοβιτς,και ο Ζοτς θα το είχαν κάνει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν λίγο καιρό(2-3 βδομάδες)είχα διαβάσει ότι ο Πέρκινς πήγε Κίνα.Τελικά είναι ακόμα ελεύθερος?
Κλείνοντας,ήθελα να σε ρωτήσω για τον Ελληνοβραζιλιάνο παίχτη της Σιένα,τον Δημήτρη Σόουζα - Χατζηχαραλάμπους.Θα είναι στη 12δα της σιένα στο παιχνίδι με την Μπαρτσελόνα.Τί θέση παίζει?Είναι καλή προοπτική?
Σ'ευχαριστώ.
Καλησπέρα Ζέλικο. Ο Πέρκινς είναι Κίνα και παίζει και καλά.. Για τον πιτσιρικά θα μου επιτρέψεις να στα "πω" όλα μαζί σε ανάρτηση. Πλάγιος είναι, έχει το "πακέτο", καλός αλλά όχι έτοιμος ακόμα.Καλή προοπτική. Η Μοντεπάσκι έχει παραδοσιακά καλά τμήματα υποδομής έστω και εαν δε "τραβάει" από εκεί τόσο συχνά.
Διαγραφήo katsivelhs mporei n dwsei ta stoixeia tou mantzarh sthn amyna,kai megalyterh poiothta sthn epithesh.kata th gnwmh mou einai o,ti kontinotero yparxei ston diamantidh se agwnistiko styl
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασιλειαδης το ξανακανε, buzzer beater ξανα κ 62-63 εμσα στην Βαλενθια, παντως μαπα το ματς εχασαν τα αχαστα απο παντου, συγκλονιστικο φιναλε ομως.
ΑπάντησηΔιαγραφήωραιαος τζιμ , πραγματικα ωραια αναλυση παιχτων αλλα το καλυτερο αν ταιριαζουν κιολας. ΝΑ σημειωσω οτι εχεις τρελη επιρροη !! εγραψες για κατσιβελη και ολοι γραφουν ποσο μπορει να βοηθησει.. ζητημα ειναι ενας απ ολους αυτους να τον εχει προσεξει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεσπα ο μικρος δν εχει εμπειριες.. βεβαια ουτε ο ματζαρης ειχε.. αλλα δν ειναι παντα του αγιου ματζαρη!! φετος κιολας η διαφορα ειναι οτι υπαρχει η πιεση , ενω λαστ γεαρ οχι!!! ΔΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΕΝΑς ΠΑΙΧΤΗς ΧΩΡΙς ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΟΝΟ, ουτε στο κυπελλο, να μπει στην ευρωλιγκα...
Η δική μου οπτική Κρις είναι αυτή.. Αυτό θα έκανα. Φυσικά ο προπονητής ξέρει καλύτερα, δε το συζητώ. ΄Ισως όμως να έπρεπε να είχε ετοιμαστεί ο Κατσίβελης για ένα τέτοιο ενδεχόμενο δηλ. μεγαλύτερης συμμετοχής.
Διαγραφήσυμφωνω!! δν ειναι δυνατον να τον βαλει να μν πιασει και να καει.. παντος αμυντικα τον θεωρο ισαξιο του ματζαρη, επιθετικα δν εχω σχηματισει γνωμη.
Διαγραφήπραγματικα μ αρεσει που γραφεις για παιχτες (παιχτουρες) αλλα τους ριχνεις ακυρα αφου δν κολλανε στην ομαδα. θελει ματι να δεισ κατι τετοιο.
Συμφωνώ ότι ο Κατσίβελης είναι η καλύτερη λύση αυτή τη στιγμή... Έχει πολλές δυνατότητες και η έκθεσή του σε τόσο απαιτητικές καταστάσεις ίσως τον βοηθήσει να κάνει το επόμενο βήμα. Αξίξει αυτή την ευκαιρία και ταιριάζει στο περιφερειακό tandem του Ολυμπιακού. Οι διαθέσιμοι παίκτς αντίθετα μόνο να διαταράξουν τις ισορροπίες μπορούν σε μια κατά τα άλλα δεμένη ομάδα. Jim έχεις κάποια ονόματα ψηλών για τον Ολυμπιακό; Επίσης, θεωρείς ενθαρρυντική την τελευταία εμφάνιση του Ξανθόπουλου; Ο Χρυσικόπουλος γιατί καταλήγει στον ΠΑΟΚ και οι μεγάλοι δεν ασχολούνται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάξιμος
Γειά σου Μάξιμε.. Μη βιαζόμαστε για ονοματολογία στους ψηλούς, κάτσε να δούμε τον Πάουελ.. Προ Πάουελ είχα προτείνει τον Τζέφ Άντριεν, κατά τη γνώμη μου θα έκανε τη διαφορά τώρα. Ο Ξανθόπουλος είναι καλός παίκτης. Εαν όμως δε νιώσει "άνετα", βασικό για τη θέση που αγωνίζεται, δε θα μπορέσει να δώσει περισσότερα.
ΔιαγραφήΟ Αντριεν παιζει nba νομιζω bobcats και εχει παρει και αρκετο χρονο...
ΔιαγραφήΕχει πεσει σε χοντρο λουκι ο Ολυμπιακος...Δυσκολο να βρει first -pass PG στην αγορα με τις αμυντικες αρετες του Μαντζαρη.Κι αυτο θα εχει επιπτωσεις,εκτος απο την εικονα του, και στην χημεια του,μιας και ηδη μετραει την τρομακτικη απωλεια του Ντορσεϋ (για να μην αναφερουμε και τον Κεσελι).Ηδη το περσινο οικοδομημα μοιαζει να τριζει συθεμελα...Σε 10 μερες ο Ολυμπιακος παιζει το μελλον του και στις 3 διοργανωσεις.Ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα...Απο τη μια ποτε να ερθει ο ξενος PG(και τι ειδους ξενος βεβαια) και ποτε να προσαρμοστει και να μαθει τα συστηματα ωστε να βοηθησει στα προσεχη 2-3 σημαντικα παιχνιδια και απο την αλλη πως να ριξεις μεσα ενα ταλεντο δίνοντάς του εναν τοσο σημαντικο ρολο...Τελοσπαντων δυσκολη η κατασταση για τον Μπαρτζωκα,που δεν εχει αλλη επιλογη απο το να παραδωσει μεγαλυτερο ευρος γενικων καθηκοντων στον Σπανουλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ1.Το παιχνιδι με την Μπαμπεργκ δεν θα ειναι ευκολο.Πρεπει να προσεξει ο Πεδουλάκης γιατι ελλοχευει ο κινδυνος να την πατησει ο Παναθηναϊκός...
ΥΓ2.Βλεποντας παλι τον αγωνα με την Ρεαλ,συνειδητοποιησα για μια ακομη φορα οτι ο Πεδουλακης εκανε κακο κοουτσαρισμα στην 4η περιοδο.Δεν ξερω τι τους εχουνε τους στατιστικολογους στον παγκο ,αλλα δεν ξερει ο Πεδουλάκης οτι διαχρονικά ο Ουκιτς εχει καλυτερο συντελεστη +/- απο τον Μπανκς,και οτι ειναι καταλληλότερος guard για να διατηρησεις μια διαφορα?Δεν μπορουσε να δει οτι επρεπε να μπει μετα το 7ο λεπτο μεσα ο Σοφοκλης?Και ο Διαμαντιδης στο τελος να σερνεται απο ελλειψη δυναμεων...Παιχνιδι δικο μας και το χασαμε απο κακη εκτιμηση του προπονητη.
γεια σου φιλε rogers
Διαγραφήσυμφωνω βεβαιως με οσα ειπες για τον ολυμπιακο και τη δυσκολη θεση του.Αν γινει αυτο που λες με το σπανουλη-που θα γινει- τουλαχιστον αρχικως,ο σπανουλης εκτιμω οτι θα κανει πολυ μετριες εμφανισεις.τετοιοι παιχτες θελουν θωρακιση απο διπλανα γκαρντ,εστω και αν ειναι ηγετες.
βλεπω ομως οτι εχεις κολλησει στο προηγουμενο ματσ του παο,μαλλον εισαι παναθηναικος.επετρεψε μου να σου πω οτι οποιος προπονητης παει να κερδισει ντερμπυ ζητωντας βοηθεια απο τους στατιστικολογους ειναι στην καλυτερη περιπτωση μετριος προπονητης (οχι οτι δεν ισχυει αυτο που ανεφερες για τον ουκιτς βεβαια).
η διαισθηση και η βαθυτερη γνωση των παιχτων ειναι το πραγματικο χαρισμα για εναν κοουτς ,που σε συνδιασμο με τις γνωσεις και τη δουλεια θα τον ανεβασουν λεβελ.
ας μην ξεγελιομαστε και παρασερνουμε και αλλους,σε αυτο το επιπεδο ειναι εξαιρετικα δυσκολο να ''ξεχασει'' ενας προπονητης καποιον παικτη στον παγκο.ΒΕΒΑΙΑ μπορει να κανει τη λαθος επιλογη αλλα αλοιμονο αν αυτη γινει στα τελευταια λεπτα απο στατιστικολογο αναλυτη.
τελος, και πολυ φιλικα ,τα ματς ουτε κερδιζονται ουτε χανονται απο τον προπονητη ΜΟΝΟ.αυτα τα στεγανα ειναι περασμενων δεκαετιων.και γω οταν χανω λεω εχασα και οταν κερδιζω λεω κερδισατε στους παιχτες, αλλα η αληθεια δεν ειναι ακριβως αυτη
TROUBLE
το κακο κοουτσαρισμα που λες στο 4ο δεκαλεπτο δν ειναι μονο στον αγωνα με ρεαλ.. το κανει σε πολλους συνεχομενους αγωνεςσ απο ζαλγκιρης και μετα.. ο προπονητης οταν ειναι ανχωμενος κανει πολλα λαθη ... ο διαμαντιδης πχ.. μετα απο 3 μηνες και μπηκε μεσα για 31 λεπτα..τα λαθη π εκανε δν τα κανει ουτε στις προπονησεις.. μεχρι και αδυναμη ντριπλα και του την πηρανε μεσα απο τα χερια!!
ΔιαγραφήΓεια σου φιλε TROUBLE,
ΔιαγραφήΚοιτα,εσυ εισαι προπονητης και μιλας (ή μαλλον γραφεις),εχοντας μεγαλυτερη γνωση για τις απαιτησεις της θεσης ενος προπονητη.Eγω μπορω να εκφερω μια γενικοτερη αποψη σε ότι αφορα τις απαιτησεις που ενυπάρχουν σε κάθε θεση ευθυνης ,μεσα στα καθηκοντα της οποιας εμπεριεχεται και η ληψη αποφασεων,μιας και ο τομεας αυτος (της ληψης αποφασεων δηλαδη) ήταν μερος των σπουδων μου και εν μερει της εργασιακης μου εμπειριας.Αυτος που καλειται να παρει αποφασεις ,φυσικα και δεν επαφιεται μονο σε ποσοτικα ή τεχνικα δεδομενα (όπως λογου χαρη αποτελουν οι στατιστικες μετρησεις των παικτων).Η διαδικασια ληψης αποφασεων περιλαμβανει κι αλλους παραγοντες όπως η κριση,η εμπειρια,η δημιουργικότητα ,η γνωμη των υφισταμενων κτλ.Ωστοσο δεν μπορεις να βγαλεις τα ποσοτικα δεδομενα στην ακρη ή να προβεις σε αποφασεις που συγκρουονται με τις μαρτυριες αυτων των δεδομενων.Απαιτειται ενας συγκερασμος ολων των παραπανω,ώστε να μπορεσεις να καταληξεις (όχι στη σωστη αποφαση ,μιας και τιποτα δεν εξασφαλιζει εκ των προτερων ότι μια αποφαση είναι σωστη αλλα) σε αποφαση που εχει τον μικροτερο κινδυνο και τις μεγαλυτερες πιθανοτητες επιτυχιας.Αυτη είναι η διαδικασια που ,κατά τη γνωμη μου, κανει καποιον επιτυχημενο στον τομεα ληψης αποφασεων ,ειτε είναι ο Πρωθυπουργος της Ελλάδας ειτε ο προπονητης του Παναθηναϊκού.Στην συγκεκριμενη περιπτωση δηλαδη,ο Πεδουλάκης θα επρεπε να επεξεργαστει τα στατιστικα δεδομενα στο μυαλο του,να συμβουλευτει την αποψη του Μανωλοπουλου και του στατιστικολογου,να κανει αναδρομη στην εμπειρια του και μεσα από το ιδιαιτερο στοιχειο της δημιουργικοτητας να παρει την καταλληλη –για την περισταση – αποφαση.Στο σημειο αυτό θα ηθελα να τονισω ,ότι φετος παρατηρω μια λιγοτερο ενεργη συμμετοχη του βοηθου προπονητη στη διαρκεια του αγωνα.Ο Μανωλοπουλος μπορει να είναι expert στο στησιμο της αμυντικης λειτουργιας μιας ομαδας,ωστοσο εχει λιγοτερο ενεργο ρολο –τουλαχιστον όπως το παρατηρω εγω- απ’ ότι ο Ιτουδης μεχρι περσι.Σπανια σηκωνεται,σπανια καλει τον παικτη που γινεται αλλαγη να του καταδειξει τα λάθη του.Δεν ξερω αλλα αυτην την εντυπωση εχω…Μπορει να κανω και λαθος.Τελοσπαντων,η υπερβολικη για σενα και για αλλους επικεντρωση που κανω στον αγωνα με την Ρεαλ,ισως και να οφειλεται στο ότι σχεδον παντα ο Παναθηναϊκός κερδιζε αγωνες που κρινονταν στην κοψη του ξυραφιου.Μας εχει καλομαθει ο Αρχοντας βλεπεις.Εν παση περιπτωσει ολη αυτή η κριτικη που κανω δεν σημαινει ότι θεωρω τον Πεδουλακη κακο προπονητη ή αναξιο να βρισκεται στον Παναθηναϊκό.Ισα ισα που τα εχει παει πολύ καλα μεχρι τωρα και τον θεωρω εξαιρετικο προπονητη.Ομως για να παει ψηλοτερα πρεπει να βελτιωσει κατά την αποψη μου και τις αποφασεις του στη διαρκεια του αγωνα…
@γεια και σε σενα chris nas
Εγω λαθος διαχειριση παιχνιδιου ειχα δει και στον αγωνα με την Μαλαγα ,οπου τραυματιστηκε ο Διαμαντιδης.Οποιος παρατηρησει προσεκτικα τη συμπεριφορα του Διαμαντιδη πριν το τραυματισμο του θα μπορουσε να δει ξεκαθαρα το ποσο κουρασμενος και εκνευρισμενος ηταν ο αρχηγος του Παναθηναϊκου π.χ. κακες επιλογες με λαθη στο κεντρο του γηπεδου,μουρμουρες και σημαδια δυσανασχετησης,χαμηλωμα στα γονατα για να παρει ανασες…Εκει επρεπε να τον αλλαξει ο προπονητης,εστω και για ένα λεπτο,για να καθαρισει το μυαλό του και να ξεκουραστει…
ο ιτουδης ηταν προπονητης τα τελευταια χρονια ,οχι βοηθος.η συμμετοχη του ηταν μεγαλυτερη αλλα σκεψου οτι με τον ομπραντοιτς ηταν ενα.14 χρονια μαζι.ο μανωλοπουλος εχει το ρολο που του αναλογει μεχρι στιγμης.Ετσι κιαλλιως ο πεδουλακης ειναι λιγο απολυτος...
Διαγραφήολά καλα αυτα που λες και σωστα,απλα ο χρονος αποφασης ενος προπονητη κυμαινεται απο 2-3 δευτερολεπτα μεχρι λιγοτερο απο ενα.
αυτο καθιστα αδυνατες συζητησεις και κουβεντες με τους συνεργατες τη στιγμη της αποφασης.Γιαυτο και κανενας προπονητης δεν το κανει αλλωστε.
TROUBLE
Σε ότι αφορα το χρονο ,δεν είναι ακριβως ετσι.Υπαρχει αρκετο χρονικο περιθωριο για τη ληψη αποφασεων…
ΔιαγραφήΛογου χαρη ,υπαρχουν τα time out τα οποια διαρκουν ένα και πλεον λεπτο.
Υπαρχει επισης η δυνατοτητα των βοηθων προπονητων για παρεμβαση ,παιρνοντας την πρωτοβουλια να ενημερωσουν τον προπονητη για καποια σκεψη τους ή για καποια σημαντικη λεπτομερεια που ειδαν κατά τη διαρκεια του αγωνα.Λογου χαρη ,εγω θυμαμαι πολλες φορες τα προηγουμενα χρονια τον Ιτουδη να σιγοψιθυριζει στον Αρχοντα,ενώ το παιχνιδι παιζοταν.Γι’ αυτό εγραψα για ενεργη συμμετοχη του βοηθου ή συνεργατη ή όπως θελεις ονομασέ τον.
Επισης ,υπαρχει το live scouting που παρεχει χρησιμες πληροφοριες στον προπονητη σε αμεσο και λιγο χρονο.
Τελος υπαρχει και το αρχικο σχεδιο αγωνα με τις εναλλακτικες τακτικες,που δεν αναγκαζει τον προπονητη να πιεστει υπερβολικα από την πιεση του χρονου.Δηλαδη ,αν εχεις προετοιμασει σωστα έναν αγωνα,μπορεις να ανταπεξελθεις σε κάθε ερωτηση που θα σου βαλει ο αντιπαλος,ανεξαρτητα από τον χρονο.
Οταν υπαρχει ολη αυτή η οργανωση ,η συνεργασια και επικοινωνια του προπονητικου –τημ,τοτε αφενος μεν καποιες λεπτομερειες που κανουν τη διαφορα δεν προκειται να ξεφυγουν της προσοχης και αφετερου δε, εκμηδενιζεται η αρνητικη επιδραση του χρονου στην ποιοτητα της ληψης αποφασεων…Για μενα σε αυτην την διαδικασια περιλαμβανεται το διαχρονικο MY WAY του Ζελικο.
φιλε δεν ειναι ετσι το μπασκετ...αυτο που περιγραφεις ειναι'' μια ωραιαμερα στο γραφειο με τους συναδελφους μου''.το τιμε out ειναι 30 δευτερα αλλα τη στιγμη που το καλεις πρεπει ηδη να σκεφτεις και τι θα πεις.αρα παλι μιλαμε για ελαχιστα δευτερα.ολοι οι βοηθοι σιγοψιθυριζουν, το ζητημα ειναι ΤΙ.Πιατεψε με δεν εχει καμια σχεση η προετοιμασια ενος αγωνα με τις αναγκες της στιγμης.αλλωστε υπαρχουν προπονητες αριστοι στην προετοιμασια και metrioi sto coaching.
Διαγραφήτελοςπαντων ομως και παλι δε θα προσπαθησω να σου αλλαξω αποψη.εφοσον εισαι παναθηναικος ομως θα σου πω το εξης.Κανε το σταυρο σου που στην ομαδα σου φετος εχεις πεδουλακη...και ας κραξει οποιος θελει
TROUBLE
Καταρχην το time out ειναι 1 λεπτο...Η διακοπη μεταξυ των περιοδων ειναι 2 λεπτα.Προπονητης δεν εισαι?Δεν τα ξερεις αυτα?Οι χρονοι οπως βλεπεις ειναι αρκετοι και για συσκεψεις και για αναλυσεις,και για σχεδια επι χαρτου...Αρκει βεβαια το προπονητικο τημ να μην κοιμαται και να μην ξυνει τη μυτη του.Επισης ,το αν οι βοηθοι προπονητες δεν συμμετεχουν στην ενημερωση του προπονητη,τοτε τι ρολο βαρανε στον παγκο?Δεν ειναι λοιπον δικαιολογια αυτο που μου γραφεις οτι οι βοηθοι μπορει να ψιθυριζουν ασχετα πραγματα...Αυτα που γραφεις μπορει να ισχυουν σε καμια ομαδουλα της γειτονιας,οχι ομως σε επαγγελματικη ομαδα.Τελοσπαντων ,το αν θα κανω ή οχι το σταυρο μου για τον Πεδουλακη θα φανει στο τελος της χρονιας.
ΔιαγραφήΠαμε ενα ενα
Διαγραφή1)το ταιμ ουτ χρησιμοποιειται για να δοθουν οδηγιες στους παιχτες.ο εκμεταλλευσιμος χρονος λοιπον ειναι κατα μεσο ορο 30 δευτερολεπτα.καποιες φορες λιγοτερος και καποιες περισσοτερος.(σκεψου οτι οι παιχτες πρεπει να καθησουν στον παγκο,να πιουν νερο,να αποφορτιστουν να παρουν ανασες και τελος να ακουσουν)
ΞΑΝΑΛΕΩ οτι τα 30 δευτερολεπτα αυτα δεν ειναι χρονος για να σκεφτει ο προπονητης, ειναι χρονος μεταδοσης της πληροφοριας του ,εμψυχωση της ομαδασ κτλ κτλ.
ο χρονος ληψης της αποφασης για ταιμ ουτ καθως και το περιεχομενο αυτου ειναι 1-2 δευτερολεπτα πριν το καλεσει!!!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.
2)δεν εχει σχεση η παυση των 2 λεπτων αναμεσα στις περιοδους με τις ειδικες συνθηκες ενος αγωνα.δεν ξερω γτ το αναφερεις.
3)ΚΑΤΑΛΑΒΕ οτι δεν υπαρχουν συσκεψεις και αναλυσεις κατα τη διαρκεια ενος αγωνα μπασκετ ,τουλαχιστον οχι οπως τις περιγραφεις.δεν μπορω να στο πω πιο απλα.ΕΝΑς αποφασιζει και το πολυ αλλος ενας ή δυο πετανε πληροφοριες τις οποιες κραταει η πεταει ο ενας.
4)κακως υπεθεσες οτι αφηνω υπονοουμενα για ασχετα πραγματα των βοηθων.αυτο που εννοουσα ειναι οτι η παρεμβασεις και παρατηρησεις του ιτουδη-λογω θεσης και της χρόνιας συνεργασιας με ζοτς- ειναι σαφως αναβαθμισμενες σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο βοηθο παιζει αυτη τη στιγμη ευρολιγκα.
φιλε μου σκας γαιδαρο εσυ!
TROUBLE
αχαχα ωραια κουβεντουλα μαγκες.. σωστος για διαμαντιδη και θα παθει παλι τα ιδια αν δν τον προστατεψει.. αλλα μν ξεχναμε οτι και ο σερβος πολλες φορες τον ξεχνουσε μεσα και ασ ειχε και καλητερες λυσεις.. γενικα ενω μ αρεσε το μπασκετ που παιζαμε με πεδουλακη εχει αρχισει και μ τα χαλαει. τεσπα μν εχουμε τρελες απαιτησεις απο φετος , αλλα με αυτο το ροστερ ειμαστε για ψηλα.
ΔιαγραφήΣυγνωμη,οταν λεω συσκεψεις και αναλυσεις εσυ τι καταλαβαινεις?Οτι φευγουν απο το γηπεδο και πανε σε αιθουσα συνεδριασεων για να συσκεφθουν ή οτι αναλυουν με βαθυστοχαστο υφος ,με σχεδιαγραμματα και πινακες γραφικων παραστασεων?Ελληνικα γραφω και νομιζω κατανοητα...Εγω αυτο που εννοω το (περι)γραφεις στο 3).Στο ποδι γινεται η δουλεια,με τους βοηθους οπως λες να διοχετευουν πληροφοριες και τον προπονητη να αποφασιζει.Εγραψα κατι διαφορετικο?Δηλαδη ποσο χρονο απαιτειται για να παει ο Μανωλοπουλος να πει στον Πεδουλακη π.χ. οτι ο Μπραμος εχει καλυτερη αμυντικη συμπεριφορα απεναντι στον Ρουντι συμφωνα με τη στατιστικη αναλυση του αγωνα ή οτι ο Ουκιτς εχει καλυτερο συντελεστη +/- απο τον Μπανκς?Για αυτην τη διαδικασια μιλησα και εσυ μου γραφεις για 30 δευτερα ή και δεκατα και δεν ξερω εγω τι...Και εν παση περιπτωσει η συνεργασια Ιτουδη - Ομπραντοβιτς θα πρεπει να ειναι ο κανονας σε καθε ομαδα και οχι η εξαιρεση.Οταν αυτο δεν συμβαινει,την ευθυνη την εχει ο προπονητης που επιλεγει τους συνεργατες του...Ελεος!
Διαγραφήαχ ρε τζονυ πες μου ενα πρποπονητικο διδυμο σε αυτα τα στανταρτσ στην ευρωπη..
Διαγραφήεπισης ναι ο ουκιτσ εχει καλυτερο συβτελεστη +/- απο μπανκς.ενδεχομενως και απο διαμαντιδη.αλλα δεν παιζουν μπασκετ αυτοι οι δεικτες οσο χρησιμοι και αν ειναι.να σου θυμισω πριν 2 αγωνες τα 4 συνεχομενα τραγικα λαθη του ουκιτς στο τελος του παιχνιδιου που λιγο ελλειψε να στοιχισουν μια νικη στον παο?
το μπασκετ ειναι γρηγορο στη σκεψη παιχτων προπονητων και οσο και να προχωραει η αναλυση του με επιστημονικα μεσα(ευτυχως προχωραει),οι αποφασεις ΠΡΕΠΕΙ να εμπεριεχουν διαισθηση.θα προσπαθησω να σου δωσω παραδειγματα.
ο μπαρτζωκας ,τον οποιο επισης εκτιμω πολυ,ειναι ενας προπονητης πολυ πιο κοντα σε αυτο που μου περιγραφεις.πολυ πιστος σε pre game πλανα και μοιραζει το χρονο συμμετοχης αναλογα με κριτηρια που προανεφερες.
ο πεδουλακης ,τον οποιο εκτιμω περισσοτερο,δεν ειναι αυτης της σχολης.παιζει το ματς δευτερολεπτο με δευτερολεπτο,μπορει να παει σε τρελα ροτεισον παιχτων αν διαβασει κατι εκτακτο.γενικα απολαμβανει αυτου του ειδους την προσεγγιση.
ο μαστερ του ειδους ηταν ο σερβος,γιαυτο και ξεχωρισε τον αργυρη χρονια τωρα.
Υ.Γ οσο και να μη φαινεται απολαμβανω αυτες τις συζητησεις ακομα και αν γινονται στα ορια της παρεξηγησης
TROUBLE
@ΤROUBLE
ΔιαγραφήΔεν ξερω αν υπαρχει σε αυτα τα standards διοτι δεν παρακολουθω στενα τα τεκταινομενα αλλων ομαδων...Νομιζω οτι οι Καζλαουσκας - Σφαιροπουλος ειχαν καλη συνεργασια.Οπως επισης και οι Γιαννακης - Μανουσελης.Ισως και οι Πιανιτζανι και Μπιανκι (Ο Jim εδω ξερει καλυτερα).Ωστοσο,εμεις οι φιλαθλοι στον Παναθηναϊκό μαθαμε σε αυτου του επιπεδου τη συνεργασια για 13 συναπτα χρονια και δικαιουμαστε να την επιζητουμε,γιατι προαγει το επιπεδο της προπονητικής.Αν στα υπολοιπα club επικρατει ενος ανδρος αρχη ή υπαρχει απουσια συνεργασιας και επικοινωνιας του προπονητικου τημ τοτε δεν σημαινει οτι αυτο ειναι και το σωστο...Σε οτι αφορα τον Ουκιτς,δεν θελω να επιστρεφουμε παλι σε αυτο το ματς.Αλλα μιας και το εθιξες,οπως εκανε τα λαθη στο τελος,με τον ιδιο τροπο εδωσε ωθηση ο Ουκιτς για να παρει τη διαφορα ο Παναθηναϊκός πρωτυτερα,δινοντας 2-3 ασσιστ στον Γκιστ ή παιρνοντας φαουλ και βολες.Παρακολουθα προσεκτικα το επιμερους σκορ στο τελος με το Ουκιτς παροντα,και θα δεις οτι ο δεικτης +/- με τον Ουκιτς παροντα,ακομη και σ' αυτον τον αγωνα επιβεβαιωθηκε.Και επειδη λογω της ενδο-blog -ικης αντιπαραθεσης περι Ουκιτς,εχω μελετησει λεπτομερως αρκετα απο τα παιχνιδια του Κροατη,σε διαβεβαιω οτι η παρουσια του αποτελει στις περισσοτερες περιπτωσεις εγγυηση για την διατηρηση του σκορ.Τελος για του προπονητες και τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα τους που αναφερεις δεν εχω να προσθεσω κατι,παρα μονο το οτι οσο καλος και να καποιος παντα χρειαζεται βοηθεια και συμβουλες...Οποιος νομιζει οτι τα ξερει ολα στο τελος την παταει.
την αποψη σου για τον ουκιτς φααινεται παντως να την υποστηριζει ο πεδουλακης(και εγω ανηκω σε αυτους που κατι βλεπουνε στον κροατη).βεβαια δεν εχει σημασια τι εκανε 2-3 λεπτα πριν τρελαθει στα λαθη.τα εκανε τα λαθη και τα εκανε ολα μαζεμενα στα κρισιμα,μην το παραβλεπεις.
Διαγραφήκαταλαβαινω επισης οτι κακομαθατε με ομπραδνοβιτς και ιτουδη,ελπιζω ομως να καταλαβαινεις οτι αυτη η εποχη περασε και δεν ξαναρχεται.
αυτο το τελευταιο που ειπες ισχυει καθολικα φυσικα,αλλα δεν καταλαβαινω γιατι μου το επισημαινεις.σε αυτο ετσι κιαλλιως δεν μπορω να διαφωνησω
TROUBLE
Όσον αφορά τα time outs. Απολαύστε και οι δύο το προπονητικό team του ΠΑΟ στο πιο κρίσιμο και τελευταίο time out του τελικού του '09 κόντρα στην cska...
Διαγραφή1:34:54
http://www.youtube.com/watch?v=VMUNP2ixIME
χαχαχα το θυμαμαι φιλε αυτο το ταιμ ουτ.τοτε μου ειχε κακοφανει γιατι οπως και να το κανουμε δεν περιμενεις τοσο αβεβαια σταση απο το μαεστρο.ωστοσο περασε ο καιρος ειδαμε και ταιμ ουτ σαν αυτο
Διαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=5jKA0lgFhqY
TROUBLE
το βίντεο δεν το έβαλα για να τονίσω την αβεβαιότητα του ζοτς, αλλά για το ότι για ένα λεπτό, που διαρκεί το ταιμ αουτ, τρεις από το προπονητικό τιμ συσκέπτονται και αφού ακουστεί η κόρνα δίνουν οδηγίες στους παίχτες.
Διαγραφήαυτο συμβαινει μονο σε περιπτωση τελευταιας αμυνας,οπου η οδηγια ειναι κανω η δεν κανω φαουλ.4 ηταν μαζι με το φυσικοθεραπευτη που συσκεπτοταν κιαυτος
Διαγραφήmprabo re magkes wraia binteo.. vraiaes stigmes, oute kan pou to thimomoun to taim auto p postarate
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήTerrell Stoglin για ΟΣΦΠ
ΑπάντησηΔιαγραφήή Jordan Theodore!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε για τον Theodore μίλαγα εχθές το πρωί με φίλο από την Αντάλια. Είναι πολύ δύσκολο να τον αφήσουν είπε, θα ζητήσουν χρήματα με τα οποία παίρνεις πολύ καλύτερο παίκτη.
ΔιαγραφήΈχω την αίσθηση ότι υπάρχει affordable buy out στο συμβόλαιο του.
ΔιαγραφήJimara πολύ εμπνευσμένος και ο τίτλος της ανάρτησης.Το κενό του Μάντζαρη αυτή τη στιγμή είναι εντελώς αναντικατάστατο,είτε αποκτηθεί είτε όχι άλλος παίχτης γιατί είναι τέτοια η φύση της θέσης και του ρόλου που θα κληθεί να αναλάβει ένας νέος παίχτης με ανύπαρκτο χρόνο προσαρμογής.Άρα να πάρει παίχτη και να του βγει θα πρόκειται περί θαύματος.Συμφωνώ απόλυτα ότι είναι επιβεβλημένο να στηριχτούν Κατσίβελης και Σλούκας να βγουν μπροστά.Ειδικά για τον Κατσίβελη αποτελεί μοναδική ευκαιρία να δείξει ότι αξίζει να έχει ενεργό ρόλο στην ομάδα,ευκαιρία που δεν θα του δινόταν υπό άλλες συνθήκες.Οι τραυματισμοί βασικών παιχτών πάντα αποτελούσαν ευκαιρία σε ρεζέρβες να ξεπεταχτούν,ο Jeremy Lin λόγου χάρη θα κοιμόταν στους καναπέδες των συμπαικτών του ακόμα αν δεν τραυματίζονταν οι 2 βασικοί γκαρντ των Knicks πέρσι.Ο Μάντζαρης είναι πολύ σπουδαίος παίχτης και έχει λαμπρό μέλλον μπροστά του,θα επανέλθει δριμύτερος τη νέα σεζόν είμαι σίγουρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο τραυματισμός είναι μεγάλο τεστ και για Μπαρτζώκα,θεωρώ απαραίτητο να αναπροσαρμόσει την αμυντική τακτική του,εδώ θα φανεί πόσο μάγκας είναι.
Jim όποτε έχεις έμπνευση βάλε στο πρόγραμμα και καμιά ανάρτηση από NBA.Πάντως πρέπει να πούμε ότι ανάρτηση σαν τη σημερινή δεν υπήρχε περίπτωση να την δούμε από κανέναν άλλο στην Ελλάδα,είτε μιλάτε για διαδίκτυο είτε για τύπο.
Θανος
Curtis Jerrells gia osfp , akougetai olo kai pio entona .Kata tin gnomi m o pleon poiotikos auti tin stigmi . Ti lete? Civil 13
ΑπάντησηΔιαγραφήΛενε οτι προταθηκε ο Τζερελς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτος ναι, θα εδινε αλλη διασταση στο παιγνιδι του Ολυμπιακου.
George@Manchester
Τζιμάρα είσαι ο καλύτερος αναλυτής στη χώρα.Μακράν.Όλοι οι εξυπνάκηδες οι δημοσιογραφοι σε διαβάζουν και μετά κάνουν εκπομπη-αναμετάδοση.Γελάμε με τη πάρτυ τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑΝΟΣ
Jim ανοίγεις ορίζοντες και μυαλά με τις αναρτήσεις σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα για το πρόβλημα που προέκυψε θεωρώ ότι ίσως μπορεί εν μέρη να βοηθήσει ο Κατσίβελης αλλά σίγουρα όχι να αντικαταστήσει τον Μάντζαρη. Αυτό που πιστεύω εγώ είναι να μπει μεν στο ροτέισον ο Κατσίβελης να ανέβει ο χρόνος του Σλούκα και να παίξει επιτέλους άμυνα ο Σπανούλης. Είναι καλός αμυντικός το έχει δείξει στο παρελθόν και μπορεί να το δείξει και τώρα. Θα πρέπει απλά να μειωθεί ο χρόνος που έχει την μπάλα στα χέρια του στην επίθεση, να ανεβεί η ταχύτητα και ο αριθμός των πασών στην επίθεση έτσι ώστε να του μένουν ανάσες για την άμυνα. Με συνολική προσπάθεια καλύπτεται η απουσία του Μάντζαρη αρκεί να μειώσουν το εγώ τους εκεί στο λιμάνι και να παίξουν για την ομάδα.
Yannos
πολυ ωραιο κειμενο jim.
ΑπάντησηΔιαγραφήεμενα η αποψη μου ειναι οτι με γκαρντ υψους 1,83 δεν πας πουθενα.ειναι η χαρα του ποσταρισματος.
επισης με παργκο θα παιζεις με 2 μπαλες.η καλυτερη λυση σε αυτο που θελει τωρα η ομαδα αναλογικα με την στιγμη και τις αναγκες της(χωρις να τον εχω σε καμια τρομερη εκτιμηση) ειναι ο ιλιεφσκι.δηλαδη αμυνουλα,κοντα στο 1,90 και το τριποντακι αν μπει μπηκε.καθεται και παγκο και δεν μιλαει και μπορει να μπει γρηγορα σε ομαδα στη μεση του τοπ16 λογω εμπειριας.οσον αφορα τον κατσιβελη,συμφωνω 500% μαζι σου,ομως ειναι τετοιος ο τρομος στα ματια του κοουτς που οχι μονο δεν θα αποδωσω το παιδι αλλα με το αγχος του θα τον καψει ολοκληρωτικα σαν παιχτη.
για τον παουελ... ειτε με γονατα ειτε χωρις γονατα εχω την εντυπωση οτι παιζει σχολικο μπασκετ.αλλα λογια να αγαπιωμαστε.για να καταλαβει το ευρωπαικο μπασκετ θελει manual.φιλια απο gskordak
Η μεγαλύτερη νίκη του Τζιμ είναι το προσωπικό του impact στον κόσμο. Από το πρωί στα ραδιόφωνα και στο νετ βλέπω σχόλια "προωθήστε Κατσίβελη και πάρτε ψηλό" συνεχως. Λύση που κανείς δε μίλαγε για αυτήν πριν την ανάρτηση του Τζιμ. Εκπληκτικό πραγματικά. Μπράβο Τζιμ, δε σε εμπιστεύεται τυχαία ο κόσμος, έχει λόγο και καλά κάνει. Τη γνώμη σου για Τζέρελς σε παρακαλώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάνος
Ευχαριστώ Μάνο για τα καλά σου λόγια. Στον πρώτο γύρο της Ευρωλίγκας μπορεί και να τον ψήφιζα MVP. Πολύ καλός παίκτης αλλά δε ταιριάζει στον ΟΣΦΠ. Έγραψα καθαρά τι χαρακτηριστικά ψάχνει ο Ολυμπιακός..
ΔιαγραφήJim καλημερα! Απολαυση εισαι ρε φιλε για αλλη μια φορα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ξερω γιατι, αλλα οση ωρα σε διαβαζα μου ηρθε στο μυαλο ο Πατ Μπεβερλυ! Τι λες, δε θα μπορουσε να βοηθησει ανετα αυτη τη στιγμη?
Τεραστιο ρισκο οντως ο Κτασιβελης, αν δε σου βγει εισαι ετοιμος να δεχτεις πυρα ενω αμα..."κατσει" προσφερεις πολλα κ στο ελληνικο μπασκετ!
Καλη συνεχεια μεγαλε!
Άγγελος Κορωνιός
Καλημέρα.. Σούπερ θα ήταν αλλά έχει συμβόλαιο στους Ρόκετς..
Διαγραφήhttp://www.sport24.gr/Basket/Eurocup/to_fovero_buzzer-beater_toy_vasileiadh.2107049.html
ΑπάντησηΔιαγραφήbuzzer-beater του βασιλειάδη
ωραιο συστηματακι του κατσικάρη αλλα ριψοκίνδυνο δεν προσπάθησε καν να παει στο drive καποιος παιχτης ενω ειχε 14''
απογοήτευση οι ισπανοι speakers...
και το γήπεδο σώπασε...
SuperSportSpy
akougetai oti oi celtics e3etazoun ton adekoumbo to giannh gia to prosexes draft...makari...me tin uphkoothta ti egine thn peire?
ΑπάντησηΔιαγραφήO Μάτζαρης (όπως και όλη η ομαδα άλλωστε) πέρυσι απόλαυσε μια μεγάλη περίοδο χάριτος η οποία τον βοήθησε να ανθίσει ομαλά και χωρίς ιδιαίτερη πίεση. Ο φετινός Ολυμπιακός είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και ο Κατσίβελης θα νιώσει πολύ μεγαλύτερη πίεση αν επιλεγεί να αντικαταστήσει το Μάτζαρη και πάρει 20 λεπτά από το πουθενά. Σίγουρα πρέπει να πάρει χρόνο και ως αμυντική τανάλια ίσως βοηθήσει άμεσα αφού είναι "μακρύς" και αθλητικός αλλά να κουμαντάρει την ομάδα ως υπασπιστής του Σπανούλη; Είναι μεγάλο το φορτίο και είναι άδικο να το σηκώσει άμεσα χωρίς μια μεταβατική περίοδο 1-2 μηνών. Η πολυτέλεια του χρόνου δυστυχως δεν υπάρχει οπότε μάλλον θα ερθει παίκτης. Άν μιλάγαμε για τον Οκτώβριο θα συμφωνούσα με την επιλογή Κατσίβελη αλλά τώρα όχι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον Πάουελ πρέπει να αποφανθούν το ταχύτερο δυνατό αν τα γόνατά του βγάζουν τη χρονιά ή όχι και να πράξουν αναλόγως. Άν δεν αντέχει πρέπει να αντικατασταθεί αλλά γνωμη μου είναι (ο μοναδικος που συμφωνεί μάλλον είναι ο Νapidious) πως αν είναι υγιής πρέπει να μείνει αφού μπορεί να προσφέρει 8-10 ξεκούραστους πόντους, είναι δυνατός στο ριμπάουντ και προσφέρει επιθετικό παιχνιδι που οι άλλοι ψηλοί μας δεν έχουν χωρίς να ειναι τόσο κακος στην (ομαδική κυρίως) άμυνα όσο έδειξε στη 2η φάση της Ευρωλιγκας. Η 3άδα Χαίνς-Σερμα-Πάουελ αλληλοσυμπληρώνεται μια χαρά και φυσικα υπάρχει και ο Μαυροειδής (λέμε τώρα...).
Εννοείται πως τα παιχνίδια του επόμενου 10ημέρου τα βγάζω από την εξίσωση αφού και σήμερα να κλείσει παίκτης, δε θα μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά. Εκεί θα μιλήσουν οι παλιοί...
Φιλε Παναγο συγγνωμη που θα στο πω αλλα ο Παουελ πρεπει να φυγει.Εχοντας παρακολουθησει Νba εδω και πολλα χρονια τον εβλεπα στους Λεικερσ και το Παιδ ηταν μαυρη και αραχνη τρυπα στην αμυνα.Νωθρος,αφηρημενος και δη σε ενα πρωταθλημα που οι αμυντικες απαιτησεις ειναι 2 σκαλες πιο κατω απο τις Ευρωπιακες.Ο Παουελ λοιπον δεν θα βελτιωθει τωρα ποσο μαλλον και με τον τραυματισμο του.Η επιλογη του ηταν μια σπασμωδικη κινσησ.Ο Addrien του Τζιμ θεωρω οτι θα εδεν γαντι καθως εχει καποια χαρακτηριστικα του Dorsey οπως το dogfight και εναι σχετικα καλυτερος στα τελιωματα.Οι 8 10 ξεκουραστοι ποντοι που προσφερει ειμαι σιγουρος οτι μπορουν να βρεθουν και απο καλυτερα αμυντικα παικτες απο αυτον.Οσο για τα ριμπαουντ μην το σχολισω καλυτερα.Αυτο που χρειαζομαστε λοιπον ειναι ενας αντι Dorsey και οχι ενας αντι μαντζαρης καθως ως ενα βαθμο ο κατσιβελης ισως τα καταφερει.Αν συνεχισουμε ομως Ευρωλιγκα με πρωτο σεντερ(που δεν ειναι σεντερ,ειναι εμφανες αυτο)τον Παουελ μεχρι και πετσετομαζωχτρες θα μας κανουν παρτυ στην ρακετα.Tony Montana
ΔιαγραφήΤόνυ συγγνώμη δε χρειαζεται, δεν είμαι φανατικά υπέρ του Πάουελ, απλά αναγνωρίζω κάποια θετικά στοιχεία στο παιχνίδι του που όταν ήταν υγιής τον καθιστούσαν χρήσιμο. Άν δεν μπορεί, ας φύγει.
ΔιαγραφήΟ Ντόρσει καλός και χρυσός αλλά αν είχαμε και αυτόν θα καταλήγαμε να έχουμε 3 σέντερ με αποκλειστικό σχεδόν τρόπο σκοραρίσματος τα όποια επιθετικά ριμπάουντ και τελειώματα φάσεων pnr. Δεν έχουμε το στοιχείο της έκπληξης όπως πέρυσι οπότε νομίζω πως η πρόσθεση του Πάουελ στο ρόστερ είχε στόχο τον εμπλουτισμό του επιθετικού παιχνιδιού, την ποικιλια και για αυτο θεωρητικά δε διαφωνώ με τη κίνηση ούτε θα τη χαρακτήριζα σπασμωδική. Μπορεί η επιλογή του συγκεκριμένου παίκτη να μη βγει αλλά το σκεπτικο μου φαίνεται λογικό.
Η άμυνα μας φέτος (στα κακά διαστήματα εννοώ, διότι στο περίοδο του 16-0 δούλευε ρολόι) υστερεί στην ομαδική της λειτουργία, και με το Ντόρσει μέσα πάλι πρόβλημα θα είχαμε. Πρόβλημα δύσκολο για το Μπαρτζώκα να βρει ένα σταθερό μινιμουμ αμυντικής απόδοσης και να χτίσει πάνω σε αυτό.
Φίλε Tony Montana, επειδή δεν παρακολουθώ πια NBA (άτιμη κενωνία με τη δουλειά που έχουμε μπλέξει...) σέβομαι απόλυτα αυτό που λες για Πάουελ, αν ήταν από πάντα έτσι νοθρός, είναι απλά ΚΑΚΗ επιλογή. Αλλά θυμάμαι το ματς με την Καχα, το 2ο ή 3ο του παιχνίδι να κάνει τάπα σε ένα back-door του αντίπαλου ψηλού και το γλυκό σουτάκι απο τα 5 μέτρα... Εγώ νιώθω πάντως πως το ντεφορμάρισμα στη θέση 3 μας κοστίζει πιο πολύ από όλα, από εκεί παίρνουμε πολύ λίγα, μια που ο Σερμαντίνι καλύπτει ως ενα βαθμό το κενό στο 5...
ΔιαγραφήΓεια σου Τζιμαρα..Ενα πραγμα που δεν χωνεψα στον ΠΑΟ ποτε ειναι οτι πολλα χρονια τωρα ηταν στραβωμενοι,για να μην πω στραβοι,με μερικα Ελληνοπουλα που εχουν το μπασκετ μεσα τους οπως τον Βασιλειαδη και τον Μαυροκεφαλιδη πχ..Ειναι δυνατον αυτοι οι 2 παικτες να μην χωρανε 7-8 χρονια τωρα σε ενα ροστερ 12 παικτων?Και απο κοντα ενα καρο ασχετοι,να λενε δεν παιζει αμυνα ο ενας ,δεν κανει για μεγαλη ομαδα,ειναι σοφτ και διαφορα τετοια κουραφεξαλα..Αμα το εχεις το μπασκετακι,χωρας παντου.Το καλοκαιρι πρεπει να βαλουν μυαλο καποιοι και να τους φερουν με καθε τροπο στην ομαδα..Και για οσους εχουν αντιρηση,θα μπορουσα να απαριθμησω ενα καρο παικτες που συγκριτικα με αυτους τους δυο,ειναι να γελας και να κλαις μαζι[πχ Κετσμαν,Τεπιτς,Κιτσεν,Πανκο,Αρμστρονγκ,Σμιθ,Λογκαν]και πολλοι αλλοι..Ψαχνουμε σουτερ,και τον εχουμε μπροστα μας,ενω σκεψου και την ομαδα ποσο πιο ησυχη και εξασφαλισμενη θα ηταν στους ψηλους,εαν ο Πεδουλακης,ειχε το στοιχειωδες μυαλο,να παρει τον Μαυροκεφαλιδη..Και ερχεται τωρα και σου λεει ,οτι καποιοι παικτες δεν μας πιστεψαν και αλλα τετοια παραμυθια..Βαρεθηκα να ψαχνουν ολοι τους περιφημους παικτες του προπονητη,η Αμερικανακια που θα τους χειριστουν οπως θελουν,επειδη τους δινουν την ευκαρια,για αυτο και η ομαδα βαζει με το ζορι 60 ποντους..Και ασφαλως και ο Ζοτς,εχει ευθυνη για το παρελθον σε καποιες περιπτωσεις..Αλλα στον Ζελικο τι να πεις?Γιατι μου εφερες τοσα ευρωπαικα με τους παικτες που ηθελες εσυ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σχέση έχει ο παιχταράς Μαυροκεφαλίδης (που όμως έχει απλησίαστο για ΠΑΟ συμβόλαιο) με το...Βασιλειάδη; To παλικάρι είναι άτεχνο και αγύμναστο, για καμιά Μπιλμπάο και πολύ του είναι.
ΔιαγραφήΣκεφτείτε τι παίκτες είχε όλα αυτά χρόνια ο Ομπράντοβιτς στο ρόστερ και πως ήταν οι Βασιλειάδης-Μαυροκεφαλίδης. Κατηγορηματικά σου λέω ότι ο Βασιλειάδης δύσκολα θα μπορούσε να έχει τα λεπτά μπετόν (όσα και εαν είναι αυτά) γιατί είχε ελλείψεις. Στο εξωτερικό δούλεψε πολύ με τη μπάλα και έφτασε στο σημείο φέτος να τον ανεβάσει ο Κατσικάρης στο "2". Το δουλεύουν από την πρώτη του μέρα στο Μπιλμπάο όμως αυτό..
ΔιαγραφήΤον Μαυροκεφαλίδη τον ήθελε ο ζοτς πολύ αλλά τότε στο 4-5 ο παο(την σεζόν που τον πήρε ο οσφπ)είχε Τσαρτσαρή,Ντικούδη,Μπατιστ,Τομάσεβιτς και τον Ζίζιτς που προτιμήθηκε από τον Λουκά..Μεγάλη αποτυχία η συγκεκριμένη μεταγραφή..
ΔιαγραφήJim,πιστεύεις πλέον πως ο Βασιλειάδης θα μπορέσει να ανταποκριθεί στη θέση 2 σε ομάδα με προοπτικές final 4 euroleague?Του χρόνου δηλ,πιστεύεις πως θα ψαχτούν ομάδες τύπου μπάρτσα,παο,οσφπ κλπ??
Η Μπαρτσελόνα ενδιαφέρεται για τον Φίσερ για περαιτέρω ενίσχυση στο 5(περιττή πιστεύω η κίνηση αυτή)
Για κάποια λεπτά ναί. "3" είναι ο Βασιλειάδης βέβαια. Απλά έχει βελτιωθεί με τη μπάλα κάτω.
Διαγραφήπιο ''3'' δε γινεται νομιζω...και μαλιστα 3 αλλης εποχης.
ΔιαγραφήEσυ απο ποια εποχη εχεις να δεις μπασκετ?
ΔιαγραφήΕχει πλακα η αντιδραση του Βασιλειαδη αμεσως μετα το σφυριγμα της ληξης.. ορμαει προς τη φυσουνα-αποδυτηρια.. ακρως "ελληνικη"
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο την αλλη μερια ομως μηπως ειναι πολυτελεια για οσφπ να εχει 6 παικτες στις θεσεις 4-5 εκ των οποιων μαλιστα οι 4 χρησιμοποιουνται κυριως ως σεντερ ? και επισης να ξοδευει τις 3 απο τις 6 θεσεις ξενων για 3 σεντερ ? νομιζω ειναι υπερβολη τζιμ .
ΑπάντησηΔιαγραφή5.. Να αλλάξει τον Πάουελ εννοούσα φίλε.. 5 θέλεις για αυτό το επίπεδο.
ΔιαγραφήΤζιμ ο Σερμαντινι φαινεται καλο 5αρι γιατι τον αντιμετωπιζετε ολοι σαν ανυπαρκτο, δεν το καταλαβαινω
Διαγραφήαν μετραω καλα συμφωνα με την εν λογω προταση θα εχουμε στις θεσεις 4-5 τους χαινς , σερμαντινι , τον αντι-παουελ , μαυροειδη , αντιτς , πριντεζη συνολο 6 . η δεν εχω καταλαβει καλα κατι ?
Διαγραφήτο λεω αυτο με το σκεπτικο οτι η αρχικη προταση ηταν να αντικαταστησει ο οσφπ τον παουελ με εναν αλλο σεντερ ...
Διαγραφήρε τζιμ θα σου ζητησω μια χαρη οποιον και να παρουμε θα μου βρεις τον μανατζερ του?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε σ'έπιασα..
Διαγραφήθελω εαν δω εαν θα ψωνησουμε παλι απο τον ιδιο μανατζερ που ειχε και ο παουελ
ΔιαγραφήΠοιος είχε τον Πάουελ?
Διαγραφήστον ολυμπιακο τον εφερε ο μανατζερ του μπαρτζοκα. το μαθαμε γιατι βγηκε ο πρωτος του μανατζερ και εσκουζε οτι του εκλεψαν τον παικτη
ΔιαγραφήJim η άποψη σου για τον Θίοντορ; Από τα βιντεάκια το έχει το playmaking.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωστός παίκτης στη πιάτσα, από καλό πρόγραμμα. Καλός (για να σου λέω τον είχα εδώ μέχρι να μιλήσω με Τουρκία..) μπορεί να εξελιχθεί και άλλο. Γρήγορος (πάει μέχρι μέσα συνεχώς) με γρήγορα χέρια επίσης που του δίνουν αρκετά κλεψίματα. Από Τουρκία μου είπαν ότι η Αντάλια, σε περίπτωση που θελήσει να τον δώσει, θα ζητήσει αρκετά. Εκτίμηση βέβαια, όχι πληροφόρηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τζααμπερ φευγει απο Ζαλγκιρις..Προβλεπω οτι θα ειναι η εκπληξη του Ολυμπιακου.Jim τι γνωμη εχεις? (Υποθετικα τελειως)
ΑπάντησηΔιαγραφήTώρα κακά τα ψέματα ο τζάαμπερ είναι ότι πρέπει για αντικαταστάτης του μάντζαρη,στον αμυντικό τομέα,αλλά και πιο πλήρης επιθετικά.
ΔιαγραφήΠάντως,αν ισχύει αυτό ότι φεύγει λόγω θρησκείας,είναι πραγματικά κωμικοτραγικό..!!!
Κοίτα πως μπορεί να εξουδετερωθεί μια αντίπαλος έτσι εύκολα από τον όμιλο.Ούτε του παππά να μην το πουν στον Παναθηναικό.Και δεδομένου το 1-4 των Λιθουανών καταλαβαίνετε πως έχουν τα πράγματα...
@peris Φιλε μου θεωρω οτι ο Παναθηναικος δεν βασιζεται στις κακοτυχιες της Ζαλγκιρις αλλα στο σταματημο των δικων του ατυχιων (συνεχεις τραυματισμοι ολο το χρονο).
ΔιαγραφήMrMigiagi
το θεμα ειναι να βρεθει καποιος να παιξει τον ρολο του μαντζαρη.καλοι οι τζερελς κτλ,αλλα με μεγαλα συμβολαια και οχι αυτο που απαιτει η ομαδα.πρεπει τα επομενα χρονια το ελληνικο μπασκετ να εκμεταλλευτει αυτη την ας πουμε ευρεσιτεχνια με τα ψηλα γκαρντ.τα χαρακτηριστικα παικτων οπως ο παργκο η ο τζερελς τα βρισκεις σχεδον αποκλειστικα σε εγχρωμους αθλητες.ευρωπαιος παικτης σπανιο να εχει το πρωτο βημα η τα πατηματα των μαυρων(ο σπανουλης ας πουμε εχει τετοια στοιχεια,η ο παπαντωνιου του περιστεριου η ο νεντοβιτς ο σερβος).το να φτιαξεις ομως παικτες πανω απο 1,95 με καλα τεχνικα στοιχεια(ντριμπλα,σουτ,πασα) ειναι ας πουμε πιο πολυ στο χερι σου,και πιστευω δεν ειναι και τυχαιο που βλεπουμε πολλους τετοιους ελληνες παικτες τα τελευταα χρονια και αξιζει αυτο να συνεχιστει.ο κατσιβελης ειναι δυνατη περιπτωση τετοια.jim θα εκτιμουσα πολυ τη γνωμη σου πανω σ'αυτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός ο vett...Πράγματι ο Κατσίβελης μπορεί να γίνει ο συνεχιστής της παράδοσης των ψηλών Ελλήνων γκαρντ μετά από Παπαλουκά, Διαμαντίδη...
Διαγραφήτα αθλητικα στοιχεια δεν τα φτιαχνεις,τα τεχνικα ομως μπορεις,και η σερβικη σχολη ηταν μανα σε αυτον τον τομεα
ΑπάντησηΔιαγραφήjim mia erwthsh o koustenhseipe idi meta po 5 agwnes o stoglin exei hdh ginei gnwstos se alles omades,,...8ewrhtika na sunexisei auth th xronia pou kanei se tetoio ru8mo pou nomizeis oti borei na pai3ei tou xronou?
ΑπάντησηΔιαγραφήφίλε πρώτη φορά μπαίνω στο blog σου,πολύ καλή προσπάθεια και φοβερό άρθρο συγχαρητήρια. Για μένα όποιος ο παίχτης που θα αποκτηθεί θα πρέπει να πάρει την θέση του Powell που είναι τεράστια τρύπα στην άμυνα. Να αυξηθεί ο χρόνος του Σερμαντίνι και να ενεργοποιηθεί ο Μαυροειδής ο οποίος αμυντικά μπορεί να δώσει λύσεις. Είναι πολυτέλεια να χρειάζεσαι πλει-μεικερ και να εχεις 4 σέντερ στο ρόστερ. Ο Παουελ ήταν αποτυχημένη επιλογή και είναι ευκαρία να δώσει την θέση του σ εναν περιφερειακό .
ΑπάντησηΔιαγραφήTO ωραιο ειναι οτι το ελεγε πολυ πριν χτυπησει ο ματζαρης ο τζιμ για τον παουελ.Γενικα φετος πρεπει να αναγνωρισουμε στο τζιμ οτι λιγο εως πολυ επεσε μεσα σε καθε αρθρο που ανεβασε
ΔιαγραφήTROUBLE
Το ανέφερε κι ένας φίλος πιο πριν. Τι έγινε με τον Τζάαμπερ και πόσο πιθανό είναι να έχει εμπλακεί ο Ολυμπιακός ή άλλη ομάδα σε αυτό? Γιατί η δικαιολογία του είναι νομίζω είτε πολύ αστεία είτε τόσο σοβαρή ώστε να μην ξαναπαίξει μπάσκετ(Είχε συμβεί και με ποδοσφαιριστή Ισπανό της Αλμερία ο οποίος σταμάτησε στα 24 για ιδεολογικούς λόγους αφήνοντας ένα συμβόλαιο 300 χιλιάδων. Δεν θυμάμαι το ονομα του.)Κρίμα πάντως γιατί ήταν πολύ σημαντικό κομμάτι μιας πολύ καλής ομάδας. Θα λείψει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλέξανδρος
o jaaber το χει ξανακανει αν θυμαμαι καλα το 2007 και ενω επαιζε στο αιγαλεω.
Διαγραφήειχε φυγει για ιεραποστολη με τον πατερα του,βεβαιως οχι για παντα.αφου τιν επομενη χρονια συνεχισε το μπασκετ στη ρωμη.
ειδικη περιπτωση παντως ο συγκεκριμενος παιχτης
ας μας πει ο τζιμ που γνωριζει καλυτερα
TROUBLE
Τζααμπερ πως σας φαινεται παιδια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αυτά που κάνει ο Τζάαμπερ δεν νομίζω ότι θα τον εμπιστευθεί ξανά ομάδα υψηλού επιπέδου.Θα ταίριαζε γάντι και στις δύο ελληνικές ομάδες αλλά δεν μπορεί κανείς πλέον να ποντάρει πάνω του. Επίσης η Ζαλγκίρις δεν έχει λύσει το συμβόλαιο του παίκτη (υπάρχει δέσμευσή του Τζάαμπερ, δεν είναι ελεύθερος)και αν ο παίκτης αρνηθεί να συνεχίσει λογικά θα αξιώσει αποζημίωση από από αυτόν και θα δικαιωθεί. Δεν είμαι σίγουρος επιπλέον αν έχει δικαίωμα συμμετοχής στο β γύρο του top 16..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας
καλησπερα σε ολους παιδια..δεν εχω διαβασει ολες τις αποψεις για να δω αν καποιος συμφωνει μαζι μου αλλα εγω δεν τον πολυπιστευω το κατσιβελη..το ματζαρη τον πιστευα απ το περιστερι..τρομερα κοντρολαρισμενος παιχτης,δυσκολα θα καλυφθει το κενο του..τζιμ ο περκνις εχει ακομα θεμα τραυματισμου?κ αν οχι γιατι καμμια ομαδα δεν κινηθηκε γι αυτον?μου αρεσει παρα πολυ αυτος ο τυπος,πιστευω οτι θα ταιριαζε γαντι στον παο φετος.. joker
ΑπάντησηΔιαγραφήJim, αν μπορεις και έχεις χρόνο, ανελυσε λιγο Τζααμπερ...Πολυ ιδιαίτερη περιπτωση παικτη..
ΑπάντησηΔιαγραφήEstiakos
Τζιμ άσχετο ερώτημα, αλλά πώς σου φαίνεται ο John Bryant της Ουλμ;
ΑπάντησηΔιαγραφήHakeem
o jim exei ek8eiasei poles fores ton bryant...egw padws pou exw prose3ei polu stena to paixnidi tou 8a sou pws pws an xthsei arketa to swma tou parapanw ka8ws dne exei idiaitera kalo swmatotypo 8a boresie na ginei enas apo tous koryfaious center sthn evrwph....
ΔιαγραφήΑπλά αυτό:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυλμ - Γαλατασαράι 91-70 (Μπράιαντ 20π. 17ριμπ.)
Jim, μέσα σε μία εβδομάδα η φετινή μπασκετική σεζόν στερήθηκε των υπηρεσιών του καλύτερου αμυντικού point guard στο NBA του αποτελεσματικότερου ίσως στην Euroleague. Η ιδανικότερη λύση θα ήταν ο Beverly όπως πρότεινε ένας φίλος παραπάνω, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ενδεχόμενο. Κατ' εμέ ο Ολυμπιακός αν μείνει με το υπάρχον roster (με εσωτερική αλλαγή, δηλαδή, Μάντζαρη-Κατσίβελη και τέλος) παρατάει τη χρονιά στην Ευρώπη. Ο Κατσίβελης κακά τα ψέμματα θέλει χρόνο για να αναπτυχθεί και η χρονική συγκυρία δεν ενδείκνυται. Ας επιλέξει έναν καλό αμυντικό ballhandler και ας αξιοποιήσει τον Κατσίβελη ως αντι-Gecevicius. Ο Λιθουανός είναι καλύτερος από τον νεαρό σε αυτό που του ζητείται (μπες, σούταρε από μακρυά, ξαναβγες), αλλά και πάλι δεν αποδίδει. Συν τοις άλλοις, και ο Law δεν είναι 100% έτοιμος και το αγωνιστικό πλάνο του Μπαρτζώκα πρέπει να αλλάξει. Ξέρεις ποιο είναι το εναπομένον συμβόλαιο του Gece; Ίσως ένας δανεισμός του σε ομάδα της Βαλτικής Λίγκας, εκεί που δεν είναι "ξένος" και υπάρχουν χρήματα για να πέσουν στην αγορά, να ήταν πιο ωφέλιμος για τον Ολυμπιακό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένω σχόλιό σου για τις μεταγραφές Oleson-Jelinek. Συζητιούνταν κανα δίμηνο στο πλαίσιο τριπλής ανταλλαγής. Ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ ότι η Caja προέβη σε μία τέτοια κίνηση είναι ότι ο Tabak θέλει να δώσει κι άλλο χώρο στο rotation στους πιτσιρικάδες Γάλλους του, μετά και την έλευση του Cook. Ίσως πάλι να παίζει ρόλο το οικονομικό σκέλος, το οποίο δεν γνωρίζω.
Desticado Davarosz
Έλα Desti.. Θα σου πω κάτι. Ο προπονητής πάντα ξέρει καλύτερα. Αλλά από την άλλη είναι υποχρεωμένος να έχει "ετοιμάσει" τον κάθε Κατσίβελη για μια τέτοια περίπτωση. Να τον κρατήσει ζεστό μέσα στη σεζόν. "Τη θέση του Γκέτσε στο ροτέησιον" δηλ. εννοείς τα λεπτά συμμετοχής γιατί σαν παίκτες δεν έχουν σχέση. Ο Λιθουανός είχε 1+1+1 με οψιόν στον ΟΣΦΠ. Το καλοκαίρι ενεργοποίηση την οψιόν αυτή για τη 2η σεζόν.. Οι Γάλλοι της Κάχα ήταν επιλογές Ιβάνοβιτς. Οι Βάσκοι έψαχναν οικονομική ανάσα ξεφορτώνοντας ένα συμβόλαιο στους πλάγιους (παζάρευαν Όλεσον ή Σαν Εμετέριο). Χάνει σαν ομάδα "τώρα" αλλά σαν πολιτική δεν είναι άσχημη. Ξένισε βέβαια το ότι έγινε τη στιγμή που η ομάδα πάει τραίνο παντού. Όντως και εγώ απόρησα με γνώμονα την πορεία και την προοπτική του φετινού συνόλου.
ΔιαγραφήΠάντως μου φαίνεται παράξενο που κανένας ακόμα δεν έχει σχολιάσει το triple-play swap που έγινε με Gay, Prince, Davis, Daye, Calderon...
ΑπάντησηΔιαγραφήTo περίεργο για μένα (γιατί για ΝΒΑ είναι απολύτως normal αυτό) είναι ότι άκουσα στο ραδιόφωνο ότι, σύμφωνα με "πληροφορίες", ο Calderon έκλαιγε με μαύρο δάκρυ που έφυγε από Toronto και πήγε σούμπτιτος στο Detroit...
Lowry - DeRozan - Gay θα συνθεσουν μια πολυ physical και θεαματικη τριαδα.Κερδισμενο το Toronto , αδιαφορο για μενα το Detroit αφου ηδη ειχε Knight-Stuckey και κατα τη γνωμη μου ο Calderon θα μπερδεψει την ομαδα.Για τους Memphis που ειναι και η ομαδα μου απο τη Δυση,αν δεσει ο Prince η αμυνα θα βελτιωθει ακομα περισσοτερο και αλλα μετα τον Mayo χανει και το δευτερο μεγαλο σκορερ της (και Clutch player) και μενει ο Randolph μονος.Αμφιβαλλω κατα ποσο θα αυξησουν τους μεσους ορους τους οι Conley-Gasol.
ΔιαγραφήMrMigiagi
Τι γνώμη έχεις για το trade, Jim; Νομίζω και οι 3 ομάδες κερδίζουν από αυτή την ανταλλαγή. Οι Raptors μπορούν να αναπτύξουν τον Lowry ελεύθερα έχοντας και έναν νέο franchise player. Οι Grizzlies πήραν έναν καλύτερο αμυντικό από τον Gay και ίσως λίγο καλύτερο σουτέρ (και το χρειάζονται το μακρινό σουτ). Οι Pistons έχουν ένα σπουδαίο point guard να ταϊζει τους ψηλούς (ο Drummond θα τον λατρέψει) και τεράστιο cap space του χρόνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήOdy
Παιδιά ήθελα να ανεβάσω το μεσημέρι για το τρέηντ αλλά πέσαμε σε ημέρα Ευρωλίγκας και ήταν λίγο κάπως.. Θα προσπαθήσω πάντως να χωρέσω κάπου την άποψή μου. Οι Πίστονς έχουν βγάλει στην αγορά τον Στάκεη. Και οι τρείς ομάδες πάντως "πήραν" πράγματα. Το θέμα είναι εαν ήταν το καλύτερο δυνατό deal..
ΔιαγραφήΚαλησπερα τζιμ,το ακουσα και εγω αυτο με το στακε'ι' κατι που μου αρεσει,αυτο που δεν μου αρεσε καθολου ειναι που εκτος του πρινς εδωσαν το ντε'ι',το καταλαβαινω να δωσεις ενα βαρυ ακομα συμβολαιο μετα τον γκορντον αλλα το να μην εχεις 3 εκτος του παροπλησμενου σουηδου εινα υπερβολικο!Επιπλεον η περιφερειακη αμυνα της ομαδας ειναι εκει που ποναει και ο ισπανος ειναι σε πολλα χαι λαιτ αντιπαλων του,υποπτευομαι ποιον ελευθερο εχουν βαλει στο ματι για το καλοκαιρι αλλα τωρα η ομαδα θελει και τριαρι,αλλη μια χρονια εντελως χαμενη ευτηχως που βελτιωνεται ο ντραμοντ.ΑΚΗΣ
ΔιαγραφήΣτην Σερβια και στην ομαδα με το αντιτουριστικο ονομα Μεγκα Βιζουρα(;) κατεληξε τελικα ο Βελιτσκοβιτς,μεχρι να βρει τα πατηματα του...Ας εχουν το νου τους στον Παναθηναϊκό για το καλοκαιρι,ανεξαρτητα απο την επιστροφη ή οχι του Φωτση,μιας και δεν ξερουμε τι θα γινει τελικα με τον Τσαρτσαρη και αν θα συνεχισει στην ομαδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός. Πρέπει φέτος το καλοκαίρι ανεξάρτητα με την έκβαση της φετινής σεζόν να μαγειρέψουμε πριν πεινάσουμε. Άμεση ανανέωση παικτών που τους θέλουμε οπωσδήποτε για του χρόνου (Διαμαντίδης, Λάσμε, Ματσιούλις) και να κλείσουμε τους πιθανούς στόχους όσο πιο γρήγορα γίνεται με βάση το πλάνο που θα έχει ο κόουτς.
ΔιαγραφήΠάντως όπως έχω καταλάβει (το ανέφερε και στο sportdog) ο Φώτσης είναι σχεδόν κλεισμένος. Ο Τσαρτσαρής είναι στο χέρι του προπονητή. Αν τον θελήσει, μένει και εγώ πιστεύω θα μείνει έναν τελευταίο χρόνο σαν τρίτη λύση. Οπότε με βασικό δίδυμο Φώτση/Γκιστ, ή Φώτση/Βελίτσκοβιτς και από πίσω τον Τσαρτσαρή πιστεύω δεν θα υπάρχει θέμα στη θέση 4.
Η ομάδα πρέπει σύντομα να κλείσει τις ανανεώσεις αυτές και να κοιτάξει και τους Μαυροκεφαλίδη, Μπουρούση -εκτός του Φώτση- που μένουν ελεύθεροι. Μας ενδιαφέρει και η ποιοτική ενίσχυση του ελληνικού στοιχείου του ρόστερ.
ΔιαγραφήΑνδρέας
Θα συμφωνήσω μαζί σου Ανδρέα.Ο Φώτσης έχει τρομερή ποιότητα αλλά είναι 32αρης.Οπότε πρέπει να κυνηγήσουμε απαραιτήτως παίχτες,όπως ο Μαυροκεφαλίδης,που έχουν ποιότητα και τουλάχιστον μία 5ετια πολύ καλού μπάσκετ.Για τον Μπουρούση,δεν θα είχα πρόβλημα αν και πιστεύω πως με Λάσμε(αν αναννεώσει)-Σόφο χρειαζόμαστε ένα άλλο τύπου παίχτη στο 5.
ΔιαγραφήΓενικά η ομάδα χρειάζεται Έλληνες ποιοτικούς παίχτες και όσο γίνεται νεότερους προκειμένου να δημιουργηθεί ένας καλός ελληνικός κορμός.
Παίχτες όπως Γιάνκοβιτς,Μαυροκεφαλίδη,Μπουρούση,Βασιλειάδη κλπ πρέπει να απασχολήσουν τον παο.
Εξαρτάται και από τις οικονομικές απαιτήσεις των παικτών και από τις ανάγκες τις ομάδας. Θα τα δούμε αυτά όταν έρθει η ώρα. Μπορεί κάποιοι να είναι ελεύθεροι αλλά πολύ πιθανό να βρουν συμβόλαια με πολλά περισσότερα χρήματα.
ΔιαγραφήΟ Φώτσης είναι μια χαρά. Αντέχει ακόμα 2 χρόνια στο υψηλό επίπεδο. Έχει κάνει ποπλύ καλή διαχείριση της υγείας του, κάνει καλή ζωή και δεν έχει κανένα τραυματισμό.
Εγώ προσωπικά έχω την αίσθηση ότι πέραν του Φώτση μάλλον θα χτυπήσουμε προς την νέα γενιά (Γιανκοβιτς, Παππάς, Καββαδάς, κλπ) και για οικονομικούς και για πρακτικούς λόγους.
Αυτό θα είναι το καλύτερο..Να διαθέτεις δηλ.παίχτες με εμπειρία και προσωικότητα όπως ο Φώτσης,ο Διαμαντίδης και να τους πλαισιώσεις με παίχτες από την νέα γενιά..Όπως σωστά λες madness,για αυτά έχουμε καιρό..
ΔιαγραφήΟ Μεσίνα ακούγεται πως κλείνει στην εθνική Τουρκίας.Δύσκολο το σημερινό ματσάκι με την Ρεάλ.Είναι ματς που η νίκη είναι επιβεβλημένη και για τους 2.Ειδικά για την Ρεάλ η νίκη σημαίνει ουσιαστικά εξασφάλιση μίας εκ των 2 πρώτων θέσεων(ίσως και της 1ης από τώρα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης,ο Παπαλουκάς εκτός από μπάσκετ ασχολείται και με την ηθοποιία..
http://www.gazzetta.gr/ellines-toy-eksoterikoy/article/367046-se-sirial-o-papaloykas-vid
ποιος φωτσης ρε παιδια?
ΑπάντησηΔιαγραφήη δουλεια του φωτση πλεον ειναι να βγαζει λεφτα απο κατι που παλιοτερα εκανε καλα, το μπασκετ!!εχει πιασει κοροιδο τα ιταλακια και τους αρμεγει κανονικα και θα μαστε κοροιδα επισης να πεσουμε στην ιδια παγιδα!!
τι σχεση εχει ο φωτσης του 2013 με το φωτση του 2011 που ηταν το καλυτερο 4αρι στην ευρωπη?
τι φιλοδοξιες να εχει ο φωτσης ερχομενος στον παο?τι κινητρο?
ουτε ο βελιτσκοβιτς εχει μελλον σε υψηλο επιπεδο, οπως και κανεις απο τη νεοτερη γενια των σερβων πλην μιλος-πεκοβιτς!!παιδακια ειναι ολα τους που δεν εχουν μεγαλωσει ακομα.κοιταξτε τι εχει κανεις ο καθενας τους φευγοντας απο την αγκαλια της μαμας σερβιας...τιποτα!!!
ο παο δεν ειναι σε θεση να κανει τιποτα απο τωρα!!!κανεις δε ξερει ποσο θα κοστολογουνται οι παικτες του το καλοκαιρι και λογικο ειναι ο μασιουλις και ο καθε μασιουλις να περιμενει το καλοκαιρι για να κανει παιχνιδι...ασχετα αν ο λιθουανος πεταξε το μπαλακι απο τωρα...
εντελως υποθετικα ενας παικτης θα μου κανε το καλοκαιρι για τη θεση 4 αλλα πρεπει να χει συμβολαιο και νομιζω εχει ακουστει και για νβα μερια, ο τουρκος ο καραμαν!!!φοβερο κορμι, μαχητης, αλτικος, δυνατος, σουτακι,καλος αμυντικος!!
Σ.Μ
O Karaman θεωρειτε πολυ καλο προσπεκτ απο τους αμερικανους γιατι εχει ολο το πακετο σωματικα και συν τοις αλλοις ειναι late-bloomer εχει δηλαδη και αλλα περιθωρια αναπτυξης στο skill level του. Ειναι σχεδον σιγουρο οτι ρισκαρεις τη φυγη του στο ΝΒΑ μετα απο 2 χρονια το πολυ ειδικα αν αποδιδει καλα.
ΔιαγραφήΟ Πέκοβιτς είναι μαυροβούνιος (καλά..ποτέητο ποτάτο που λεν τα φιλαράκια μας). Ξέχασες και τον Μάτσβαν που δεν έιναι κακός..κατα τ'άλλα συμφωνω 200% και για τον Φωτση και για τα σερβάκια, εδώ και πόσα χρόνια μας πουλάν φ΄΄υκια για μεταξωτες κορδέλες τα σερβάκια
Διαγραφή"Τέπιτς ο νέος Μποντορόγκα"
"Τρίπκοβιτς ο νέος Ντανίλοβιτς"
Και άλλα φαιδρά...
Μ.Π.Λ.Α.
ξερω οτι ο πεκα ειναι μαυροβουνιος αλλα μπασκετικα σερβος ειναι...στην αγκαλια του ντουλε ανδρωθηκε..
Διαγραφήκαι το ματσβαν ειχα στο μυαλο μου , που μολις εφυγε απο τη χεμοφαρμ και πηγε στη μακαμπι γελαγανε και οι πετρες και οταν ξαναγυρισε στη μαμα παρτιζαν εκανε ματσαρες!!
και τον τεπιτς σκεφτομουν
και τον κετσμαν
και το βελιτσκοβιτς
και τον ουρος..
και το ραντοσεβιτς
και το ρασιτς
και το μαριτς
και το νεμανια που φετος παει κατι να δειξει και αυτο οχι σταθερα και με διαρκεια..
και τον κεσελ..
και γενικα ολο το κακο συναπαντημα..
γενικα αν εξαιρεσει κανεις τον πεκα, ο οποιος ειναι βουνο αλλα και το μιλος, ο οποιος εφυγε πιτσιρικας, οπως και ο κρστιτς (για νιου τζερσει) ολοι οι αλλοι ειναι παιδακια που ζητουν εναγωνιως το μπαμπα τους (βλεπε ντουλε)
οποιος θυμαται τους αμπελοκηπους του καλαφατακη..ακριβως μια τετοια κατασταση!!τους ειχε εκει χρονια σαν παιδια του ο καλαφας και οταν εφυγαν εχασαν τη γη κατω απο τα ποδια τους...
Σ.Μ
Λίγο άσχετο να μιλάμε γι Φώτση από τώρα αλλά παιδιά όλα δείχνουν ότι μάλλον επιστρέφει το καλοκαίρι και αν μη τι άλλο έχει πράγματα να δώσει.
ΔιαγραφήΜου φαίνεται και παράξενο να προσπαθώ να δικαιολογήσω γιατί ο Φώτσης χρειάζεται στην ομάδα. Κατ' αρχάς, είναι Έλληνας, ξέρει πολύ καλά τι θέλει από αυτόν η ομάδα, παίζει σε θέση που "πονάμε", ταιριάζει στο αγωνιστικό προφίλ της ομάδας (καλό ψηλό παιχνίδι, μαχητής, με ενέργεια στο παιχνίδι, καλός αμυντικός, τρίποντο) και θα είναι και ελεύθερος. Απο κει και πέρα, η εμπειρία του και το winning και fighting mentality που έχει, που ήταν στοιχείο όλης της προηγούμενης φουρνιάς των παικτών του ΠΑΟ, θα βοηθήσει πολύ τους νέους παίκτες.
Κίνητρο έχει και είναι να παίξει μπάσκετ ξανά σε κανονική ομάδα. Σόρρυ αλλά η Αρμάνι Μιλάνο δεν είναι ασφαλές δείγμα ομάδας. Και ξέρουμε ότι ο Φώτσης είναι ειδική περίπτωση παίκτη, πρέπει μέσα από την ομαδική προσπάθεια να αναδειχτεί κι αυτός, δεν γίνεται να λειτουργεί μόνος του στο 100%. Φιλοδοξίες έχει και είναι να βοηθήσει την ομάδα που τον ανέδειξε στην νέα της εποχή, να στηρίξει την νέα διοίκηση και να κλείσει σε 2-3 χρόνια την καριέρα του με το κεφάλι ψηλά. die with your boots οn. Σαφώς και δεν είναι ο παίκτης που ήταν πριν 2 χρόνια αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ακόμα μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ σε μια καλοκουρδισμένη ομάδα και να αποτελέσει βασικότατο γρανάζι στη λειτουργία της.
Είναι μεγάλο κεφάλαιο ο Αντώνης για την ομάδα και δεν έχει κλείσει ακόμα.
αμπελοκηπους του καλαφατάκη...τι είπες τώρα, με αποτελείωσες με τον παραλληλισμό!
Διαγραφήπάντως δε φταιν τα σερβάκια, εμείς φταίμε που καθόμαστε και πιστευουμε κάθε βλακεία που λένε και την αναπαράγουμε...μέχρι που φτάσαν σε σημείο στον ΟΣΦΠ (κάπιοι, όχι όλοι) να αναπολούν τον Κέσελι, τέτοια πλύση εγκεφάλου έχουν πάθει μερικοι
Μ.Π.Λ.Α.
Madness, αυτό που λέει ο τζες είναι ότι τον Φώτση τον ενδιαφέρει μόνο το μπικικίνι...
ΔιαγραφήΑν έρθει, θα θέλει πάνω απο μύριο, και με τόσα λεφτά πέρνεις 2 παικταράδες, που δυνητικά θα αποδώσουν παραπάνω, και ίσως και για πιο πολύ, και καλύπτεις και μία άλλη θέση...
Δεν είπε κανένας ότι ο Φώτσης δεν είναι παιχταράς (απο άποψη δυνατοτήτων) αλλα....
Μ.Π.Λ.Α
Εγω αγαπω τον Φωτση,αλλα θεωρω πως ειναι πολυ καλυτερα να γυρισει ο Καιμακογλου...Ειναι ηδη σε πολυ καλυτερη κατασταση,ποσο μαλλον του χρονου..Και μαζι με Μαυροκεφαλιδη φτιαχνεις καλο Ελληνικο διδυμο για 3-4 χρονια..
Διαγραφήmadness
Διαγραφήαμα ειχε φιλοδοξιες ο φωτσης δε θα πηγαινε στην αρμανι αλλα στη μπαρτσα που τον περιμενε με το συμβολαιο στο χερι...
Σ.Μ
Η Μακάμπι έχει δεχθεί 12π.σε ισάριθμα λεπτά.. Για να δούμε.. Το βράδυ εδώ για Euroleague chatting..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓειά σου κολλητέ, μετά απο καιρό! Πως πάει; Λιώσαμε στη δουλειά και στα ταξιδια (καλά, υπερβολές ως συνήθως, αλλα έτσι λέμε) αλλά επανερχόμαστε δριμύτεροι!
ΑπάντησηΔιαγραφήαπ'οτι βλέπω θές έναν Τζέησον Κιντ για αντικαταστάτη του Μάντζαρη, pass first, pass second, pass third, που λέει και μια ψυχή...
τα άλλα δε τα διάβασα, σιγά σιγά, έχουμε καιρό
Καλά οι άλλοι με τον πρώην μπασκετμπολίστα Βελίτσκοβιτς ασχολούνται;
Μόνο εγώ γουστάρω Πρίνς και πιστευω ότι οι Μέμφις βγαίνουν κερδισμένοι (μακροπρόθεσμα);
Αντε τώρα θα τα λέμε πιο συχνά
Μ.Π.Λ.Α.
Καλώς το φιλαράκι.. Καλά όλα Μ.Π.Λ.Α., τα δικά σου? Και ο Πέρκινς καλός θα ήταν.. Μαζί σου.. Σαν οργανισμός -σαν περιουσακό στοιχείο- το Μέμφις θα μπορούσε να πάρει κάτι παραπάνω. Αγωνιστικά όμως μπορεί να είναι καλύτερο τώρα. Ειδικά στο αμυντικό κομμάτι όπου το performance τους είναι εντυπωσιακό φέτος. Μου αρέσει η προοπτική τους από εδώ και πέρα..
Διαγραφή* περιουσιακό
ΔιαγραφήΟλα κομπλέ φίλε, να'σαι καλά,
Διαγραφήμπορεί να έχασε το "franchise" του Μέμφις, αλλα κοίτα και πόσα $$ θα βάλει στην άκρη (νομίζω 15 εκατ.) κάτι που είναι πολύ σημαντικό, γιαυτό και μάλλον βγαίνει διπλά κερδισμένο
Μ.Π.Λ.Α.
Αυτό που βλέπω στην Τουρκία δεν έχει προηγούμενο.. Παρά την επιστροφή του Ατσικ (πολύ σημαντικός παίκτης) η Μπεσίκτας έχει χάσει τη μαχητική φύση της τον τελευταίο καιρό. Η άμυνα της στο τρανζίσιον είναι τραγική. 16 λάθη σε 16 λεπτά παιχνιδιού..! 12-36 η Μακάμπι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικό δράμα η Μπεσίκτας... Θα κάνει όμως τη ζημιά σε κάποιον-ους... Μακάρι στην Κίμκι και την Κάχα!
ΔιαγραφήΟ Ολυμπιακός ΠΡΕΠΕΙ να περάσει από την Τουρκία...
Ο Ολυμπιακός ΠΡΕΠΕΙ να κερδίσει κατ'αρχήν σήμερα....
ΔιαγραφήΕύκολος άσσος για την Ζαλγκίρις..Ανεπηρέαστη από την απομάκρυνση του Τζάαμπερ..Τα βραδινά ματς είναι αίμα και άμμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα είναι πολύ σημαντικά και κρίσιμα για την συνέχεια..Προβλέπω πως σήμερα θα γίνει η πρώτη ήττα της Ρεάλ-Σιένα και εύκολα ή δύσκολα ο οσφπ θα νικήσει την Φενέρ.
jim 8a sumfwnouses na kinh8ei to kalokairi o pao gia ton popovic na diw3ei ton oukits ka8ws einai 30 kai exei alla 3 xronia kala brosta tou....dne nomizeis?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα για το μπάτζετ της Φενέρ το streetball που παίζει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας
Εντάξει, η φετινή Φενέρ είναι μια απογοήτευση πέρα από κάθε λογική. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μια ομάδα με ένα αρκετά καλό ρόστερ και έναν καλό προπονητή αποδίδει τόσο ΑΣΧΗΜΟ μπάσκετ. Δεν μπορούν ένα σκριν της προκοπής να κάνουν. Τίποτα απολύτως. Απορώ πως έγινε το θαύμα και κέρδισαν την Χίμκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι η κλασσικη φετινη φενερ ,απλως τραγικη, κ που κ που πολυ σπανια κανει κ 1 καλο ματς. Περιπατος για τον οσφπ. Περιπατος κ για την μπαρτσα κ χωρις ναβαρο. Βλεπω λιγο ρεαλ, τρομερο ντερμπι κ ωραιο ματς . Ξεκινησε η 4 περιοδος με μεγαλα σουτ, σημειωση ο ερστεγκ εχει 13 ποντους σε 10λεπτα !!!!Αν γνωριζει καποιος, εχει ξαναπαιξει φετος ή ειναι το πρωτο του ματς μετα τον τραυματισμο ?
Διαγραφήέχει πάξει μερικα παιχνίδια στημ αρχή της σεζόν, όχι πολλά, μετά τραυματίστηκε
ΔιαγραφήΜ.Π.Λ.Α.
Θα μπορούσε να είναι και ο τελικός της διοργάνωσης..ωραίο ματς!
ΔιαγραφήΑνδρέας
Ευχαριστω ΜΠΛΑ, αρα ειναι το πρωτο του ματς μετα τον τραυματισμο μαλιστα. Για το ματς τωρα απλως ΤΡΟΜΕΡΟ, πολυ ενεργεια απο σλοτερ κ εκπληκτικος καρολ κ παραλιγο μοιραιος με το 3ποντο που μολις εχασε . Απο την αλλη ο σοννι ουιμς εδωσε πολυ ενεργεια κ γενικα ολη η τσσκα, αλλα τι ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ τεοντοσιτς , εισια λιγος πραγματικα, εχει 5 δευτ κ σουταρεις!!! με τον ουιμς εμφανως σε καλυτερη θεση
Διαγραφήτι συνονθυλευμα αυτη η φενερ,τα ιδια με περσι...τζαμπα τα χρηματα κι ο ντορος
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ... Μεγάλος προπονητής ο Πιανιτζιάνι;;; Χμμμ...
Διαγραφήμε εντυπωσιαζει ωστοσο ο μπογκντανοβιτς,πολλα προσοντα ο παικτης αυτος,scoring forward αλλων εποχων.δεν εχω ξαναδει τετοιο παικτη στην Ευρωπη παρα πολλα χρονια.μου θυμιζει τον καρνισοβας καπως
ΑπάντησηΔιαγραφήκλασικός "άμυαλος Τεόντοσιτς.Έχει 7'' να εκδηλώσει τελευταία επίθεση και σταματά στα 8μέτρα και βαράει τρίποντο..Έλεος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για την Φενέρ,τραγική ως συνήθως.Ο Μπατίστ είναι πραγματικά για λύπηση φέτος..
Αυτος ο Jaycee Caroll ειναι τρομακτικος παιχτης... ο τροπος που βγαινει απο τα σκριν και κανει το release θυμιζει Macijauskas
ΑπάντησηΔιαγραφήJaycee caroll show , κ πανω απο ολα τρομερο ματς , απολαυση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦονιάς Jaycee. Teodosic vs Rudy διαγωνισμός βλακείας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν είχε σώσει την κατοχή ο Ρούντυ στη φάση που τραυματίστηκε θα μιλάγαμε για άλλο ματς..
ΔιαγραφήΑνδρέας
Συμφωνώ, αλλά κάτι τραβηγμένες προσπάθειες, κάτι η πάσα πίσω απο τη πλάτη μετά το κλέψιμο (που χάθηκε η κατοχή 3' πριν το τέλος) και γενικότερα τα "καουμποϋλίκια" του, δείχνουν ανωριμότητα στο παιχνίδι του. Μετά το ΝΒΑ σαν να πήρε το μυαλό του αέρα.
ΔιαγραφήΥΓ: Βήματα του Γουιμς, θα αλλοίωναν παρολίγο το αποτέλεσμα.
Η ρεάλ λογικά βγαίνει πρώτη μετά από αυτή την νίκη..Η τσσκα με οργανωτή τον "ψυχάκια"δεν πάει πουθενά.Κρίμα το ταλέντο που έχει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως ο Κάρολ μεγάλο ματς σήμερα.Τους εκτέλεσε από τα 6,75..
το φωναζω καιρο,αυτη η ρεαλ παει αερα να το παρει(ο τζιμ θα το θυμαται,διαφωνουμε για τον λασο)..δε κρατιεται η ομαδα,η ενεργεια που βγαζουν ειναι κατι που δε θυμαμαι σε αλλη ομαδα εδω και χρονια.. μια απο τις πιο πληρης περιφερειακες γραμμες τα τελευεταια 10 χρονια..δεν ειναι μονο ο ρουντι κ ο καρολ JOKER
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αλλο Playmaker αντι του Teodosic η CSKA θα ηταν το πρωτο φαβορι με μεγαλη διαφορα απο τους υπολοιπους..Αν ειναι δυνατον με αυτον τον υπερτιμημενο παικτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήMrMigiagi
Άσχετο αλλά έχω ξαναπεί για τον vardano!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι πριν λίγο καιρό έπαιζε στο nbdl και ήταν φθηνός.
Ότι έπρεπε για τη θέση του πάουελ.
Πήγε στους HEAT πριν μερικές μέρες.
Θα μπορούσε να κάνει τις δουλειές του Lasme.
Τι λες τζιμ?????
Το Κατσίκι
http://www.youtube.com/watch?v=mLZ4rLI485g
ΑπάντησηΔιαγραφήvarnado οχι vardano
μην βιαζεστε να ξεγραψετε την τσσκα...οταν η ρεαλ θα παιξει με τον μεσινα αντιπαλο στο λονδινο θα ναι αλλιως τα πραγματα,καλη ειναι δεν λεω αλλα και μεγαλυτερα φαβορι απο αυτην και με καλυτερο υλικο την εχουν πατησει...και κατι τελευταιο η ρεαλ δεν εχει ψηλους...stonerook
ΑπάντησηΔιαγραφήstonerook!!μου κανεις το μπουκ να πονταρω για ρεαλ πρωταθλητρια?αν καποιος μπορει να τη σταματησει αυτη ειναι μονο η μπαρτσα,κανεις αλλος joker
ΑπάντησηΔιαγραφήμεσα!!!!!...αλλη ρεαλ θα παρει μεγαλη κουπα,ας ειχε ζηση ο παο και ντορσευ ο ολυμπιακος και θα σου λεγα εγω για τη ρεαλ τι θα κανε...stonerook
Διαγραφήδωσε αποδοση..!!με το ΑΝ,φιλε,δε γινεται τιποτα..ο μεσινα πηγε οπως ο πεδουλακης να παρει το ματς,με το ξυλο..αλλα οσο αμυνα κ να παιξεις η ποιοτητα που εχουν οι ισπανοι δε κρυβεται..μονο η μπαρτσα μπορει να την κοντραρει JOKER
Διαγραφήjoker
Διαγραφήοι ντελικατες και βελουδινες ομαδες σπανια φτανουν στο τελος... νικητης ειναι ο πιο σκληρος...αυτος ειναι ο βασικος λογος που οι ισπανικες ομαδες στην ευρωλιγκα εχουν λιγα τροπαια...προλαβαινεις την τσσκα να την πονταρεις τωρα(το 2006 καποιος αλλος πηγαινε τρενο για πραγα και με φοβερο μπασκετ(pao) και στο τελος το σηκωσε αυτος που χε αυτοκτονησει(tsska) την προηγουμενη χρονια, πολλες ομοιοτητες με φετος ε?)...stonerook
το οτι ειναι πολυ καλη επιθετικα δεν σημαινει οτι δεν παιζει αμυνα..αρκει να δεις μονο τους ποντους που εχει δεχθει στο τοπ 16..στη τσσκα δε θα πονταρω μεχρι ν αλλαξει τον τεοντοσιτς,δε γινεται τοσο μεγαλη ομαδα να στηριζεται πανω του... JOKER
Διαγραφήγια τον τεοντοσιτς εχεις δικιο και καλη αμυνα παιζει η ρεαλ αλλα στο 4-5 θα χει προβλημα και δεν ειναι γενικα τοσο γεματη στους ψηλους...ο μεσινα ειναι γατα στο ξαναλεω αφου δεν υπαρχει ζοτς αν παει στο φαιναλ φορ ξεκιναει ως φαβορι...stonerook
ΔιαγραφήΕιναι εμφανες στοουνρουκ οτι με το μπασκετ δεν εχεις μεγαλη σχεση.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα... απίστευτο παιχνίδι.. η real είναι πολύ καλή ομάδα αλλά δεν έχει ψηλούς και πιστεύω αργά ή γρήγορα θα ξεφουσκώσει... μόνο εγώ είδα ότι έπεσε μεγάλο σπρώξιμο στην μαδρίτη? οι διαιτητές άφηναν την επαφή όταν έπαιζε άμυνα η ρεαλ σε βαθμό προκλητικό... δεν τους πολυλυπάμαι τους ρώσους μετά τον περσινό ημιτελικό...
ΑπάντησηΔιαγραφήTo έχουμε λέτε να τους νικήσουμε στη Μόσχα και να εξασφαλίσουμε την πρόκριση;
ΔιαγραφήΑνδρέας