Athlenda

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

EUROLEAGUE 2012-13: Η ΚΟΥΡΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜVP..



Παράλληλα με τον αγώνα για το πολυπόθητο εισιτήριο που οδηγεί στο Λονδίνο, εκτυλίσσεται και μια άλλη μάχη, σε καθαρά προσωπικό επίπεδο, για το στέμμα του MVP της φετινής Ευρωλίγκας. ‘Ηδη κάποιοι παίκτες έχουν ξεχωρίσει με το ατομικό τους performance, όμως πραγματικός νικητής θα είναι  αυτός που θα το συνδυάσει με την ομαδική επιτυχία. Το Hoopfellas τους παρουσιάζει..


Πάντα με κριτήριο το πώς λειτουργεί μέσα στο περιβάλλον του και τα αποτελέσματα της ομάδας του. Για αυτό και επιλέξαμε αθλητές που θα δούμε και στο τοπ-16..


ΖΟΡΑΝ ΠΛΑΝΙΝΙΤΣ (KIMKI): Στα 30 του παίζει το πιο ώριμο και ποιοτικό μπάσκετ της καριέρας του, αποτελώντας παράλληλα τον κινητήριο μοχλό της ομάδας του. Ο Κουρτινάιτις έχει στήσει όλη την Κίμκι γύρω του και του έχει δώσει αποκλειστικά τα κλειδιά της ομάδας κυρίως όσον αφορά το κομμάτι της δημιουργίας και των αποφάσεων στο παρκέ.  Πολύ σημαντικό αυτό.. Αυτά  μετά την περιπέτεια της ΤΣΣΚΑ, στον τρίτο του χρόνο στην άλλη ομάδα της Μόσχας και σε ένα γνώριμο περιβάλλον με προπονητή που τον εμπιστεύεται. Ο Λιθουανός έχει βάλει γύρω του πολύ καλούς spot shooter, ψηλά κορμιά και παίκτες που μπορούν τρέξουν και να τελειώσουν στο ανοιχτό γήπεδο, γαρνίροντας με εξαιρετικό spacing στην επίθεση. Ιδανική κατάσταση για τον Κροάτη γκαρντ, ο οποίος παίζει πολύ το αγαπημένο του split out, κατεβαίνει συνέχεια στο ποστ δημιουργώντας συνεχώς καταστάσεις και τρέχει εξαιρετικά το τρανζίσιον των Ρώσων στην επίθεση. Ο Πλάνινιτς έχει τύχη εφόσον η ομάδα του φτάσει μέχρι την ποστ σίζον.. 13.4 π.μ.ο. (66.2% 2π.) 3.8 ριμπ.- 5.3 τελικές -1.2 κλ.



ΤΖΟΡΝΤΑΝ ΦΑΡΜΑΡ (ΑΝΑΝΤΟΛΟΥ): Απολαυστικός στο πρώτο μισό της φάσης που μόλις τελείωσε, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι έφερε το show του Staples Center  στην Ευρώπη..Classic η εμφάνιση του απέναντι στον Ολυμπιακό και τον Σπανούλη. Ο Φάρμαρ έκανε τα πάντα χωρίς υπερβολή, βγάζοντας για αρκετά διαστήματα στο παρκέ μια αύρα μακρινή για τα γήπεδα μας. Μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε η πανοπλία που λέγεται Γκόρντον Λούκας, με τον οποίο ο Μαχμούντι πήρε όλη τη πίεση από τον Φάρμαρ ελευθερώνοντας τον για να δημιουργήσει (όσο και εάν σκόραρε, αυτό ήταν το καλό του σημείο) και να δει καλύτερα και πιο ξεκούραστα το καλάθι. Αντίθετα στο δεύτερο μισό ο Φάρμαρ κλάταρε και μαζί του η Εφές. Εάν εξαιρέσουμε το ματς της Κροατίας ο Αμερικανός ήταν νευρικός και άστοχος, αναγκάζοντας τον Μαχμουντί να μειώσει  το χρόνο του στο παρκέ. Ο Φάρμαρ στο ξεκίνημα του Νοέμβρη ήταν το πιο δυνατό χαρτί στην κούρσα για το βραβείο, αλλά τώρα πλέον θα χρειαστεί να κάνει επανεκκίνηση  και μαζί του όλη η Αναντολού για να μπορέσουν να διεκδικήσουν θέση στα πλέη-οφς. Είναι γνωστό ότι αποτελεί το βαρόμετρο της.. 13 π.μ.ο. (48.5% 3π.) 3.5 ριμπ.- 4.5 τελικές-1.2 κλ.


ΣΟΝΙ ΟΥΙΜΣ (ΤΣΣΚΑ): O Oυίμς παίζει πολύ καλύτερα από ότι νομίζουν κάποιοι ή φαίνεται στα νούμερα και η περίοδος προσαρμογής του στη Μόσχα και στην αυστηρών αρχών επίθεση του Μεσίνα ήταν σύντομη. Βέβαια για να λέμε την αλήθεια βοήθησε  σημαντικά και ο Ιταλός προπονητής ο οποίος (μετά τις επιρροές  της χρονιάς στους Λέηκερς) έχει βάλει iso καταστάσεις στην επίθεση του, ανοίγοντας χώρο ειδικά για τον Ουίμς. Ο Αμερικανός έκτος του ματς με τη Μπαρτσελόα στη Μόσχα, είναι σοβαρός και συνεπής, σουτάροντας με εξαιρετικά ποσοστά απόρροια του βελτιωμένου shot selection του. Είναι ξεκάθαρό ότι το οπλοστάσιο του  είναι εκ των πληρέστερων  στην Ήπειρό μας για αυτό και διακρίνεται και σε fast pace επίθεση και στο μισό γήπεδο με το εξαιρετικό midrange game του, σίγουρα από τα πιο αποτελεσματικά στην Ευρώπη σήμερα..Πολύ σημαντικό το ότι «παρέδωσε» όταν τον χρειάστηκε η ομάδα του, με clutch προσπάθειες στο τέλος κλειστών ματς.  Ήταν ο MVP του πρώτου μήνα της διοργάνωσης, δίνοντας νωρίς στη σεζόν μια καταπληκτική παράσταση στο Βελιγράδι. Η ΤΣΣΚΑ σταδιακά ανεβάζει ρυθμούς, έχει καλή τύχη να φτάσει μέχρι τέλους όπως και ο Ουίμς να τερματίσει πρώτος στη συγκεκριμένη κούρσα..  16 π.μ.ο.  (56.5% 2π. 41.7% 3π. 88.2 1π.) 3.5 ριμπ.-1.8 τελικές-1.0 κλ.


ΜΠΟΜΠΙ ΜΠΡΑΟΥΝ (ΜΟΝΤΕΠΑΣΚΙ):  Να ξεκαθαρίσουμε κάτι.. Ο Μπράουν μπήκε με μέσο στη λίστα.. Το «βύσμα» του ήταν τα εκπληκτικά του νούμερα. Ας μη γελιόμαστε.. Αν όντως ο τίτλος του MVP κρινόταν από τους προσωπικούς αριθμούς, ο Αμερικανός της Σιένα θα ήταν μακράν του δευτέρου το πρώτο φαβορί, μη σας πω θα το είχε καπαρώσει ήδη.. 1ος σκόρερ, 1ος σε επιτυχημένα τρίποντα-προσωπικές, 3ος στις ασσίστς, 3ος (και μακράν 1ος μέσα στη λίστα) στην αναλογία AS/TO, 3ος στο INDEX, 5ος σε κερδισμένα φάουλ και άλλα πολλά.. Ο Αμερικανός τρέχει αυτή τη στιγμή την καλύτερη επίθεση της Ευρωλίγκας και αποτελεί το κέντρο αποφάσεων σε μια ομάδα που παίζει κοντά στις 90 επιθέσεις το παιχνίδι. Και εδώ ξεκινούν τα προβλήματα.. Ο Μπράουν είναι σίγουρα ένας ικανότατος σκόρινγκ γκαρντ, όμως στερείται καθαρής σκέψης και πραγματικών οργανωτικών δυνατοτήτων. Δε θυμάμαι ειλικρινά πόσες φορές τα έκανε μαντάρα στο τέλος κλειστών ματς επιδιδόμενος στα γνωστά του γιουρούσια.. Στους κύκλους των οπαδών της Σιένα υπάρχουν οι «στιγμές Μπράουν». Άλλωτε σωτήριες καθώς με μια εκτός λογικής ενέργεια μπορεί να γύρει την πλάστιγγα υπέρ της ομάδας (ποιος τον ξεχνάει να κόβει ταχύτητα και τελικά να καρφώνει τη μπάλα μαζί τα χέρια και το κεφάλι του Μπλέηκ Σκιλμπ στο καλάθι με το ματς στον πόντο) και άλλωτε καταστροφικές. Πάνω στον Μπόμπυ Μπράουν και το παιχνίδι του μπορεί κανείς να δεί ξεκάθαρα  το αγωνιστικό στυλ της φετινής Μοντεπάσκι. Offensive skills σε ατομικό επίπεδο, πολύ τρέξιμο και τρίποντο κάτω από όλες τις καταστάσεις, αλλά χωρίς σκέψη, καθαρό μυαλό και φυσικά τη φημισμένη της αμυντική πανοπλία η οποία έχει ξεχαστεί κάπου στο κάστρο της Τοσκάνης.. 19.5 π.μ.ο. (43.4% 2π. 38% 3π. 86.2 1π.) 5.7 τελικές..


KΕΡΤΙΣ ΤΖΕΡΕΛΣ (ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ): Mέχρι τα μέσα Νοέμβρη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ΤΟΠ-5 υποψήφιος, κάνοντας μερικά εντυπωσιακά παιχνίδια. Αποτελεί το «αφεντικό» σε μια από τις πιο σκληρές περιφερειακές γραμμές της διοργάνωσης, με τον Κουντέρ να τον απελευθερώνει στο «2» για μεγάλα διαστήματα στο παιχνίδι τοποθετώντας δίπλα του τον Ατσίκ ή τον Γκιουλέρ. Φέτος έχω δεί «μαγικά» από τον Τζέρελς.. Ειδικά μέχρι το διάστημα που αναφέραμε γεννούσαν και τα κοκόρια του , καθώς ήταν στιγμές που –ειδικά σε καταστάσεις τρανζίσιον- απλά δε κοβόταν είτε αποφάσιζε να πάει προς τα μέσα είτε τελείωνε περιφερειακά.  Σκληροτράχηλος δυναμικός και με άλλο mentality φέτος, δείχνει ότι είναι η χρονιά του για να ανεβάσει το status του στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Το Δεκέμβρη κινήθηκε σε πιο χαλαρούς ρυθμούς, το ίδιο και η ομάδα του. Αμφότεροι έχουν πολύ δύσκολη αποστολή πλέον στο τοπ-16.. 15.5 π.μ.ο. (47% 2π.-40% 3π.-85.2% 1π.) 2.4 ριμπ.-2.9 τελικές..



ΒΙΚΤΟΡ ΚΡΙΑΠΑ (ΤΣΣΚΑ):  O Kριάπα κάνει αθόρυβα εντυπωσιακή σεζόν έχοντας απαντήσει με τον δικό του τρόπο στο ερώτημα για τον καλύτερο πάουερ φόργουορντ της Ευρώπης. Η αξία του Ρώσου φόργουορντ φάνηκε στις αρχές της σεζόν όταν η ΤΣΣΚΑ παρέπαιε αγωνιστικά. Ήταν αυτός που την κράτησε πολλές φορές και βοήθησε να «μαζευτεί» η ομάδα με το leadership που τον διακρίνει.  Η αστείρευτη αμυντική του ικανότητα αλλά και το court vision του αποτελούν βασικά συστατικά του «μείγματος Μεσίνα» ο οποίος –σε ένα σύνολο με πολλούς καλούς δημιουργούς- του έχει δώσει μεγάλο κομμάτι της δημιουργίας όχι μόνο από την κορυφή της ρακέτας αλλά –φέτος- και με ντρίμπλα, δείγμα του πόσο τον εμπιστεύεται. Τα ποσοστά του είναι επίσης εξαιρετικά (μη ξεχνάμε είναι παίκτης που παίζει με πρόσωπο στο καλάθι). Για να δούμε πόσο καθοριστικός μπορεί να φανεί στη συνέχεια για την ΤΣΣΚΑ, ώστε να σκαρφαλώσει και ο ίδιος ψηλότερα στην κούρσα.. 9.5 π.μ.ο. (55.1% 45.5% 91.7 1π.) 6.5 ριμπ.-3.6 τελικές-1.5 κλεψ.-1.1 μπλοκ. 


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ): Υπάρχουν κάποια αναμφισβήτητα δεδομένα στην περίπτωσή του. Ο Διαμαντίδης έκανε μαζί με την ομάδα και αυτός restart, βγαίνοντας από την ασφάλεια του περιβάλλοντος που είχε δημιουργήσει ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, γι'αυτό και αντιμετώπισε δυσκολίες αρχικά με αποκορύφωμα τη μαύρη τρύπα του ματς με την Κίμκι στο ΟΑΚΑ.  Ένα άλλο δεδομένο όμως είναι ότι ο Διαμαντίδης παίζει κοντά στα στάνταρντς του -ειδικά στο β' μισό- και όσο γίνεται αυτό θα βρίσκεται τουλάχιστον στις συζητήσεις για τον MVP. To passive style που λανσάρει τον τελευταίο μήνα (μετά ειδικά την προσθήκη του Μπανκς) αποτελεί το πιό ζωτικό όργανο της πράσινης επίθεσης ενώ τον έχει φέρει στην κορυφή του σχετικού πίνακα. Επίσης είναι εμφανές ότι όταν η μπάλα καίει ο Έλληνας γκαρντ μεταμορφώνεται πέρνοντας το τιμόνι από την αρχή της επίθεσης και κοιτάζοντας το καλάθι περισσότερο και σε αυτό είναι από τους top-perfomer της λίγκας. Η διαφορετικότητα της κατάστασης και το γεγονός ότι ο νέος Παναθηναϊκός δουλεύει και αναπτύσσει τώρα τους αυτοματισμούς του, τον έχουν οδηγήσει (ίσως γιατί ειδικά στην αρχή της σεζόν έκανε περισσότερα από όσα είχε συνηθίσει τόσα χρόνια να κάνει) σε ραγδαία αύξηση του αριθμού των λαθών του (2ος πίσω από τον Σπανούλη) και κατά συνέπεια και το ομαδικό νούμερο επίσης. Το σίγουρο είναι ότι εαν οι πράσινοι συνεχίσουν, με τη νέα μορφή που τείνει να πάρει η ομάδα, τις καλές εμφανίσεις ο αρχηγός τους έχει την προοπτική να ισχυροποιήσει τη θέση του στη συγκεκριμένη λίστα.. 9.3 π.μ.ο. (61.9% 2π.) 3.2 ριμπ.-6.3 τελικές-1.1 κλεψ.


ΡΙΚΙ ΧΙΚΜΑΝ (ΜΑΚΑΜΠΙ): O Χίκμαν έχει ξεχωρίσει μέσα από ένα ισορροπημένο σύνολο κυρίως με την αποτελεσματικότητα του όταν η ομάδα χρειάζεται απεγνωσμένα ένα χέρι βοηθείας. Ο Μπλάτ βρήκε στο πρόσωπο του τον περιφερειακό που θα συνεχίσει την παράδοση των power-guards της Μακάμπι (από Μακντόναλντ και Σάρπ μέχρι Ντορόν Πέρκινς..). Ο Χίκμαν  αποτελεί τη πιό σίγουρη επιλογή της Μακάμπι αυτή τη στιγμή έχοντας δίπλα του στο μπακόρτ τον Οχαγιόν και από πίσω τον Λόγκαν. Σκληρός, πολύ συνεπής στα αμυντικά του καθήκοντα, χέρια τανάλιες (1ος στα κλεψίματα στη λίγκα) του αρέσει να πηγαίνει μέχρι μέσα με τη μπάλα και αυτό (σε συνδυασμό με το σωματότυπο του) τον οδηγεί αρκετές φορές στις προσωπικές όπου σουτάρει με 88.4%.. Στη Μακάμπι μπορεί να τα έκαναν σαλάτα στη γραμμή των ψηλών ψάχνοντας ήδη δύο παίκτες αλλά στη περιφέρεια πέτυχαν παίκτη που μπορούν στηριχτούν πάνω του τα επόμενα χρόνια. 13 π.μ.ο. (51% 2π.) 2.3 ριμπ.-3.4 τελικές-2.3 κλεψ.


ΜΠΟΣΤΙΑΝ ΝΑΧΜΠΑΡ (ΜΠΑΜΠΕΡΓΚ):  Περίπτωση παίκτη που ευνοήθηκε φέτος από το περιβάλλον στο οποίο βρέθηκε. Η ομάδα του Φλέμινγκ δουλεύει γι’αυτόν με πολλά plays ώστε η ομάδα να αξιοποιήσει το shooting style του. Ο Σλοβένος ήταν η αιχμή του δόρατος για την Μπάμπεργκ από τη θέση «4» (φωτιά στο πικ εν ποπ..) όντας τρίτος σκόρερ της διοργάνωσης, με την υποσημείωση των 15+ προσπαθειών ανά παιχνίδι. Έκανε δύο μεγάλα παιχνίδια απέναντι στην Παρτίζαν, τα οποία αποδείχθηκαν καθοριστικά για την κατάταξη του ομίλου και εν τέλει (με δική του τάπα μάλιστα στο ματς της Γερμανίας την τελευταία αγωνιστική) έκριναν την πρόκριση. Φυσικά οι πιθανότητες του είναι ελάχιστες –όπως και της Μπάμπεργκ η οποία μπαίνει στο τοπ-16 ως μάλλον η πιο αδύναμη ομάδα- όμως το performance του ήταν αξιοσημείωτο και τον έβαλε στη συζήτηση.. 16.8 π.μ.ο.-4.9 ριμπ.


ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ): Frontrunner αυτή τη στιγμή και  φαβορί για την τελική επικράτηση, δεδομένης και της καλής πορείας του Ολυμπιακού. Ο Σπανούλης φέτος έχει τραβήξει ακόμα περισσότερα βλέμματα δείχνοντας ότι αποτελεί μπετόν στην ολιγάριθμη «ελίτ» του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Τον τελευταίο ενάμιση μήνα δίνει συνεχόμενες παραστάσεις παντού, με κορυφαία αυτή του Μιλάνου όπου σε μια στιγμή-ανάμνηση καταχειροκροτήθηκε από το κοινό του αντιπάλου. Το θετικό για τον Έλληνα γκαρντ, ο οποίος φέτος έχει βελτιώσει την αυτοπεποίθηση με την οποία εκτελεί πίσω από το τρίποντο (βασικά οι προπονητές μετράνε το παραμικρό εκατοστό άμυνας επάνω του σε χώρο και χρόνο), είναι ότι ο Ολυμπιακός ξεκίνησε μετά από ένα κακό πρώτο διάστημα  να ρολάρει. Μένει να μειώσει και τα λάθη του (1ος στην Ευρωλίγκα). Ο Σπανούλης παίζει αυτή τη στιγμή σαν ο καλύτερος παίκτης της διοργάνωσης και έτσι θα εκτιμηθεί και το καλοκαίρι που θα μείνει ελεύθερος. Μένει να αποδείξει αν πραγματικά είναι στην τελική ευθεία της σεζόν..  16π.μ.ο. (50% 2π. 41.5 3π. 78.9% 1π)  5.9 τελικές-1.0 κλεψ.






171 σχόλια:

  1. super Jim
    Αν και ο mvp θα είναι απο την ομάδα που θα το σηκώσει, πιστεύω πως ο Σπανούλης δικαιούται τον τίτλο αν δεν τα χαλάσει - δύσκολο.
    Γιατί δεν έχεις και τον Λάσμε; Είναι ο μισός ΠΑΟ.
    Γιατί ο Μήτσος δεν έδωσε στον ελεύθερο Καπόνο στην τελευταία σετ επίθεση του Α ημιχρόνου;
    Είναι σοβαρά ο αρχηγός;
    Μεγάλε Jim...
    Θοδωρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα'σαι καλά Θοδωρή.. Ο Λάσμε όπως π.χ. και ο Χάινς είναι MVP στα δικά μου μάτια για τις ομάδες τους αλλά δε βολεύει ο ρόλος τους τόσο για να διεκδικήσουν αυτόν τον ατομικό τίτλο επίσημα. Περιμένουμε τις εξετάσεις..

      Διαγραφή
  2. ''γεννούσαν και τα κοκόρια του'' ΚΑΛΟ ΤΖΙΜ, ΓΕΛΑΣΑ..... ΤΟΝ ΜΠΡΑΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΕ Η ΣΙΕΝΑ; # ΑΚ-13 #

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την Όλντενμπουργκ στη Γερμανία.. Πρώτος σκόρερ στο πρωτάθλημα..

      Διαγραφή
    2. ΑΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕ Η ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ''ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ'' ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ MVP;# ΑΚ-13#

      Διαγραφή
    3. Τον Σπανούλη με underdog τον Ουίμς. Αλλά το τώρα δε μετράει.. Ας πούμε τον πρώτο μήνα που με ρώτησε ένας φίλος από Ισπανία το ίδιο του είπα Τζέρελς..

      Διαγραφή
    4. ΦΟΒΕΡΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ Ο ΚΡΙΑΠΑ.... ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ, ΦΟΒΕΡΟ ΔΙΔΥΜΟ ΠΙΣΤΕΥΩ..... # ΑΚ-13 #

      Διαγραφή
  3. Τεοντοσιτς???
    πάντως δεν είναι απαραίτητο ο MVP να είναι από την ομάδα που θα το σηκώσει καθώς βγαίνει πρίν το Final 4.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ρούντι, μιροτιτς? ναβαρο?

      Διαγραφή
    2. Τον άφησα έξω μαζί με 1-2 άλλους παίκτες.. Τώρα έχει ξεκινήσει και παίζει καλύτερα. Με τα μέχρι στιγμής δείγματα όμως οι δύο συμπαίκτες του είναι πιό μπροστά..

      Διαγραφή
    3. Ο Μίροτιτς ήταν ο άλλος. Οι άλλοι δύο θεωρώ ότι για διαφορετικούς λόγους δεν έχουν πιάσει τα στάνταρντς τους ώστε -βάσει αξίας- να μιλάμε για MVP season..

      Διαγραφή
    4. και κάτι τελαυταίο. επειδή δεν έβαλες κανένα center. ποιον θα έλεγες, έστω για το καλύτερο 5αρι στη πρώτη φάση? αν πεις λασμε,χαινς, κριστιτς να φανταστώ?

      Διαγραφή
  4. Τζιμ ωραιο αρθρο συγχαρητηρια με εξεπληξες θετικα με τν παρουσια του Μητσου στουσ MVP περιμενω βεβαια και μια προταση παιχτη για τον παο που μασ ειχεσ ταξει για το ΣΚ....

    Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ Κώστα.. Πήρες τον Γκίστ. Πάειιιι... η πρόταση..

      Διαγραφή
    2. Πες τον ρε τζιμάκο. έτσι για το γάμπαλο.

      Διαγραφή
  5. Πρωτη φορα γραφω στο blog, εκπληκτικη δουλεια και πολυ καλο το επιπεδο συνολικα. Πιστευω πως ο MVP θα κριθει απο εδω και περα, στα δυσκολα που λενε και οι Αμερικανοι. Εκπληκτικος ο Σπανουλης, και απο ΠΑΟ ο Λασμε.
    Μια παρατηρηση για τον ΠΑΟ, εχω προσεξει οτι φετος το αδυνατο του σημειο ειναι τα τριποντα. Δε μπορει να βαλει με τιποτα και στην αμυνα δεχεται παρα πολλα. Το ιδιο και σημερα.
    Δημητρης Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες και σε ευχαριστώ Δημήτρη.. Έχει βελτιώσει το athleticism του σαν ομάδα αλλά χάνει σε σουτ. Όταν παίζεις καλά τρανζίσιον επίθεση μπορεί να το καλύψεις.

      Διαγραφή
    2. Το βασικο προβλημα ειναι τα λαθη!!! τ τριποντο ειδικα με καπονο και μπραμος π εχει βελτιωσει το σουτ του , θα ερθει... ειναι να βρεθουν και στην μερα τους.

      Διαγραφή
  6. http://prasinanea.gr/basket/article2060843.ece
    Καλησπέρα κ από μένα.Πάμε λοιπόν για 1η αγωνιστική με Ζαλγκιρις χωρίς Σοφο κ 3D,γιατί δεν το κόβω να προλαβαίνει ο άνθρωπος,δεν είναι κ 25 χρονών...Να δω τώρα ποιος θα κοντρολάρει την ομάδα...τι λες τζιμ?αλλάξαν οι όποιες ισορροπίες υπήρχαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς τον Διαμαντίδη είσαι τελείως άλλη ομάδα. Δυστυχώς.. Ας ευχηθούμε να προλάβει..

      Διαγραφή
    2. Μεγαλε ευτυχως ο μητσος προλαβαινει το παιχνιδι με την ζαλγιρις.Λογικα θα παρει λεπτα συμμετοχης και ο γκιστ

      Διαγραφή
  7. Διαμαντίδης τράβηγμα στο προσαγωγό. Ας ελπίσουμε οτι δεν θα τον κρατήσει εκτός για πολύ, αλλιώς θα υπάρχει πρόβλημα. Τζίμ, θεωρείς οτι οι προσθαφαιρέσεις που έγιναν στο ρόστερ-ενώ η ομάδα ξεκινούσε να ρολάρει-θα προκαλέσει προβλήματα εν όψει Top 16?
    Σίμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρέπει να μοντάρεις την ομάδα πάλι. Ειδικά στη φροντκόρτ χωρίς Σόφο και με Γκιστ αλλάζει όλη η χημεία.

      Διαγραφή
  8. Τράβηγμα στον προσαγωγό. Με καλή φυσιοθεραπεία και προσοχή, ο 3D θα παίξει με Ζαλγκίρις. Θεωρώ ότι ο ΠΑΟ φέτος είναι πολύ καλτ ομάδα, είτε παίζει με την Ρεάλ είτε με τον ΚΑΟΔ. Έχω να παρακολουθήσω ομάδα με τέτοιο ενδιαφέρον από την εποχή του Άρη, με Γκάλη και Γιαννάκη. Ο Λάσμε θεωρώ ότι έπρεπε να είναι μέσα στα φαβορί για MVP. Ο ΠΑΟ βγάζει όλα του τα προβλήματα, ομοιογένειας, διοικητικά, τραυματισμών νωρίς στη σεζόν, σφυρηλατείται και φτιάχνει χαρακτήρα. Για μένα έχει τα προσόντα να φτάσει στο final four κι εφόσον αυτό συμβεί ο Λάσμε θα αξίζει το βραβείο. Βέβαια, καλύτερα να μην το πάρει για να μπορέσει να τον κρατήσει και του χρόνου ο ΠΑΟ με λιγότερα λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Παο αυτην την στιγμη βρισκεται σε μια κατασταση οπως ηταν πριν το παιχνιδι με την κιμκι εντος εδρας...ελπιζω ο χρονος που θα χρειαστει για να προσαρμοστουν οι νεοι παικτες να μην μας κοστισει την προκριση...Βγαλε τον Λασμε τωρα απ την ομαδα και θα καταλαβεις ποιος ειναι ο MVP του Παο!Αντικειμενικα ο Μvp της ευρωλιγκα μεχρι τωρα ειναι ο Σπανουλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχόλιο για Τρινκιέρι κανείς; Αν τελικά κλείσει περισσότερο από καλό/κακός προπονητής μας ενδιαφέρει αν ταιριάζει η όχι στην Εθνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Jim ριξε λιγο την καλυετρη πενταδα κατα την γνωμη σου. Παντως εγω θεωρω οτι ο τιτλος του mvp θα κεριθει στο τοπ16 και κυριως στα πλει οφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλύτερη πεντάδα κατ' εμέ: Πλάνινιτς, Φάρμαρ, Φερνάντεζ, Κριάπα, Λάσμε. Κέρδισέ με αν μπορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπανούλης-Kaukenas-Mickeal-Mirotic-Hines
      ΧΑΒΑΛΕ!

      Desticado Davarosz

      Διαγραφή
    2. Διαμαντιδης, σπανουλης, παπανικολαου, μιροτιτς, λασμε και προπονητης ΖΟΤΣ

      Διαγραφή
    3. 1.brown,spanoulis,weems,khryapa,lasme
      2.planinic,diamantidis,papanikolaou,nachbar,hines

      Διαγραφή
    4. peris 5δάτα ζευγάρια Μπραουν-Σπαν ή Πλανινιτς-ΔΔ δε πάνε ρε φίλε...αν ζευγαρώσεις το Μπραουν με το Πλανινιτς ή τον Σπαν με τον ΔΔ ανεβαίνεις πολύ σε λειτουργικό επίπεδο. Φαντάσου να είχες Σπαν-ΔΔ και second unit Πλανινιτς-Μπράουν. Εντάξει τέτοια 4άδα γκαρντ δε παίζει να βρεθεί ταυτόχρονα σε ρόστερ ομάδας βέβαια αλλά κουβέντα να γίνεται...

      Διαγραφή
  13. θα ειμαι συντομος

    mvp: σπανουλης
    offtopic: πως σου φανηκε ο καπονο σημερα με τον καοδ; πιστευω ο πεδουλακης εχει πολυ δουλεια για να βγαλει οσο το δυνατον περισσοτερα συστηματα με αυτον ελευθερο για 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό σουτάκι. Όταν γεμίσει η ρακέτα με Σόφο-Γκιστ θα κάνει θραύση.

      Διαγραφή
  14. Ο Μπιλ παίζει σε σταθερά υψηλά επίπεδα εδώ και 18 μήνες, θα μπορούσε πέρυσι να τσιμπήσει το βραβείο, αλλά έπεσε πάνω στον Κιριλένκο. Αν η απόδοσή του και οι στοχοι της ομάδας συμβαδίσουν επιτυχώς θα έχουμε το εντυπωσιακό φαινόμενο ο κάθε ένας από τους 3 μεγάλους Έλληνες γκαρντ της σύγχρονης εποχής να έχει από ένα βραβείο ΜVP στη συλλογή του. Poetic justice?

    Ο Πλάνινιτς κανει break out season και για να μη παρεξηγηθώ εξηγώ. Ο Πλάνινιτς ήταν πάντα ένα καλό, ψηλό γκαρντ με μάτι και οργάνωση (ο νέος Παπαλουκάς λέγανε κάποτε αν δε κάνω λάθος) αλλά φέτος είναι η πρώτη φορά που ηγείται ξεκάθαρα μιας καλής ομάδας που έχει σοβαρές ελπίδες για τα πλέι-οφ.

    Γενικά νομίζω πως ο Ουίμς λόγω επιθετικής ικανότητας και ομάδας που παίζει θα είναι σοβαρός διεκδικητής. Ο (απίστευτα αντιπαθής και θεατρίνος αλλά παικταράς) Φερνάντεθ που είναι; Αυτον θα έβαζα ως outsider, περιμένοντας να ξυπνήσει, χωρίς να δίνω και πολλές πιθανότητες όμως...

    Ο ΔΔ είναι φυσικά σοβαρός διεκδικητής αλλά φαίνεται πως είναι πολλά τα λεπτά (συμμετοχής) Μήτσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καταρχην για καπονο τζιμ εχεισ κανει λαθος και εχεισ παρει στον λαιμο σου τους ριντερς σου εδω.. εχει και αμυνα και παιζει μεσα και δημιουργει!!! να το ξαναπω οτι δν ειναι δυνατον παιχτης που εκραζε τους ευρωπαιουσ οτι δν παιζουν αμυνα,να μν παιζει και ο ιδιος.. θα πρεπει να ειναι γιδι για να εκτεθει ετσι..το ειπα 100 στα αλλα ποστ οτι ο καπονο με αντιπαλους π δν ειναι μπανκς στο πιο ψηλο δν θα εχει προβλημα τοσο σε αμυνα οσο και σε επιθεση. πολυ δημιουργικος παιχτης περιμενω να τον δω και σε δυσκολα ματς.
    λοιπον κριαπα τοπ τοπ παιχτης παροτι ειχε προβληματα τραυματισμων .. το καλυτερο 4 αρι στην ευρωπη. πασα ασσου εχει ο τυπος. οι αλλοι π εγραψες πραγματικα ξεχωρισαν και ειδικα λασμε και χαινσ αλλα ηδη απαντησες γιατι δν τους εχεισ μεσα οποτε.. Σπανουλης για μενα ο καλυτερος ειδικα αν μειωσει τα λαθη του... ο τυπος με απογοητευει καθε φορα που σκεφτομαι τι ομαδα θα εκανε στον παο με διαμαντι... θα α σαρωνανε ολα πραγματικα. τι να πεις , θελει να ειναι το πρωτο πρωτο βιολι δν τον αδικω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kρίς πρώτα θα τον δείς σε επίπεδο Ευρωλίγκα (όχι με ΚΑΟΔ) και μετά θα βγάλεις τα πρώτα συμπεράσματα. Θετικά ή αρνητικά.. Έχει αντίληψη του παιχνιδιού και στο κολέγιο έδειξε ικανότητα στη πάσα. Η δημιουργία είναι κάτι παραπάνω όμως..

      Διαγραφή
    2. τζιμ εννοειται πως με καοδ δν βγαινουν συμπερασματα, αν και με πανιωνιο εδειξε τα ιδια πραγματα, και εννοειται πως περιμενω μεγαλα παιχνιδια, βαλε ομως και το πως ειναι τωρα οσο αφορα την φυσικη κατασταση και το οτι δν γνωριζει καν τα ονοματα των συμπαχτων του. Εγω αλλωστε τα αντιθετα για καπονο τα λεω απο την αρχη της μεταγραφης!!! το αν καποιοσ εχει καποια πραγατα φαινονται και με απλη προπονηση!! το δν παζει ομως αμυνα και το οτι απλα ειναι παιχτης που περιμενει να σουταρει για 3 και μονο νομιζω οτι ειναι υπερβολικα..

      Διαγραφή
  16. Πρώτη φορά μπήκα στο blog χθές....πολύ καλό με εξαιρετικές αναλύσεις(αν και διαφωνώ λίγο στο θέμα του Γκίστ)
    Περίμενα κάποιον παίκτη της Ζαλγκίρις μέσα στους υποψήφιους.Νομίζω πως η Ζαλγκίρις αποτελεί σεμινάριο για το πως αλλάζουν επίπεδο οι ομάδες(ακούς Giorgio?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπερβολη να μπει καποιος απο ζαλγκιρις οπως επισης και του ναχμπαρ.. αφου ολη η ομαδα παιζει για αυτον.

      Διαγραφή
  17. Τα στατιστικα απο το κυπελο ξερει κανεις που θα τα βρω,πλις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρίξε μια ματιά στο eurobasket.com (α ρε τζιμάρα, πάλι διαφήμιση σου κάνω). Ενδεχομένως να έχουν αναρτήσει τα boxscores

      Desticado Davarosz

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΠΤ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥ ΚΑΠΟΝΟ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ.

      Διαγραφή
    3. Για το κύπελλο εδώ τα αναλυτικά στατιστικά

      http://www.galanissportsdata.com/basketball/online/onlinegamegsd.asp?game=302&pop_up_1=1

      Διαγραφή
  18. Πολύ ενδιαφέρον σκέψη για συζήτηση Jim μπράβο και σε ευχαριστούμε. Έχω ερώτησεις όπως πάντα ....
    - από τους 10 αν δεν κάνω λάθος οι 9 είναι play maker και μόνο ένας power forward. Να φανταστώ ότι η επιλογή του συγκριτικά με τους υπόλοιπους που ουσιαστικά φτιάχνουν το παιχνίδι για τις ομάδες τους ήταν για αυτό που έγραψες ότι κράτησε την ομάδα του όρθια όσο δεν πήγαινε τόσο καλά ?
    - Γενικότερη ερώτηση, παίχτες άλλων θέσεων έχουν βγει ποτέ MVP σε φάιναλ φορ Ευρωλίγκας ? Επειδή απάντησες σε ένα φίλο ότι ενώ ο Λάσμε και ο Χάινς είναι στα δικά σου μάτια για τις ομάδες τους, η θέση τους δε βοηθά για να πάρουν τον τίτλο επίσημα. Δεν είναι λίγο άδικο αυτό ? Δηλαδή η αξιολόγηση στο φάιναλ φορ γίνεται μόνο σε guards ? Tnx/Nat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία πρόταση ενός φίλου ήταν και για τους προπονητές... ελπίζω να βρεθεί ο χρόνος και για μια τέτοια ανάρτηση θα έχει πολύ ενδιαφέρον !!!!!

      Διαγραφή
    2. πιστευω οτι οι παιχτες στο 1 -3 φαινονται πιο πολυ.. αν ο λασμε συνεχισει ετσι και φυσικα το σηκωσουμε και ο διαμαντιδης δν παρει μονος του το παιχνιδι δν παιζει να μν παρει τον τιτλο!!

      Διαγραφή
    3. Ο τεράστιος Sabonis έχει βγει MVP του φαιναλ-φορ τη δεκαετία του 80 και MPV της regular στην τελευταία του χρονιά με τη Ζαλγκίρις (το 2003). Από την άλλη αν δεν κάνω λάθος ο Ρέμπρατσα ήταν MVP του φάιναλ φορ του 2000 και πρέπει να το έχει πάρα και ο Ράτζα στα νιάτα του (με Γιουγκοπλάστικα).

      Διαγραφή
    4. A! και ο Dominique φυσικά το 1996 σαν small forward.

      Διαγραφή
    5. Μπομπ Μάκαντου 1988
      Ντίνο Ράτζα 1989
      Άρβιντας Σαμπόνις 1995
      Ζόραν Σάβιτς 1998
      Ζέλικο Ρέμπρατσα 2000
      Νέιτ Χάφμαν 2001
      Όλοι οι ψηλοί MVP των F4 της Euroleague!

      Hakeem

      Διαγραφή
    6. Να με διρρθώσω το 2001 ΜVP ήταν ο Άριελ ΜακΝτόναλντ.

      Hakeem

      Διαγραφή
    7. Ένας λόγος που οι ψηλοί "χάθηκαν" από το προσκήνιο και το φως πέφτει ακόμα περισσότερο στους κοντους είναι πως το παιχνίδι γίνεται όλο και πιο πειθαρχημένο και "επιστημονικό" σε τακτικο επίπεδο, οπότε είναι εύλογο πως τα γκαρντ και ειδικά οι άσοι είναι ο πυρήνας του και κομβικοί όσο ποτέ άλλοτε. Ειδικά στο επιθετικό κομμάτι οι ψηλοί έχουν γίνει βασικά ετερόφωτοι αφού κατά κανόνα τελειώνουν φάσεις που δημιουργούν άλλοι. Δεν είναι τυχαίο πως ο πιο αποτελεσματικός ψηλός των τελευταιων ετών (ο Μπατίστ) ήταν ο καλυτερος finisher των καταστάσεων που δημιουργούσαν άλλοι (ο ΔΔ κυρίως) και όχι ένας ψηλός με 32 διαφορετικές κινήσεις στο ποστ και πλαστικότητα μπαλαρίνας (τελευταίος από αυτούς ο Βούισιτς).

      Επίσης το παιχνίδι γίνεται όλο πιο αθλητικο και γρήγορο και με υψηλότερο ρυθμό, οπότε ψηλοί-δεινόσαυροι όπως ο Λάζαρος Παπαδόπουλος που ούτε 10 χρόνια πριν ήταν κορυφαίος στη θέση του, εξαφανίζονται και αντικαθίστανται από πιο κοντους αλλα και πολύ ευκίνητους και αθλητικούς παίκτες, τα παραδείγματα πολλά. Επίσης λόγω (και) της ταχύτητας του παιχνιδιού και του υψηλού ρυθμού δεν τους χαρίζεται πια ο χρόνος να πάρουν τη μπάλα στο ποστ να τη "βασανισουν" λίγο, να δουν το καλάθι, να δουν τη πάσα και να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Παιρνεις τη μπάλα ψηλά και ή τελειώνεις τη φάση άμεσα ή τη δίνεις εξω πάλι και περιμένεις τη σειρά σου (κάνοντας και 5-6 σκριν περιμένοντας). Έτσι οι ευκαιρίες να φανούν είναι λιγότερες.

      Άντε απαντήστε, γράψτε τίποτα γιατί μας ζαλίσατε οι πράσινοι τη τελευταία βδομάδα με το Γκιστ και το Χέντριξ και τον Κλάπτον!!! : )

      Διαγραφή
    8. Ο Ντεντόπουλος είχε γράψει κάποτε μια κουβέντα του Μεσίνα: 'Ένας ψηλός δεν δικαιολογείται να μην σκοράρει 10 πόντους σε έναν αγώνα: 2 από κάρφωμα, 2 από τελείωμα κοντά στο καλάθι, 2 από σουτ από μέση απόσταση, 2 από βολές, 2 από τελείωμα σε δευτερεύοντα αιφνιδιασμό'. Το είχε γράψει το 2005 συζητώντας για τον Σκόλα, τον Άντερσεν και τον Σπλίτερ (που τότε είχε ξεπεταχτεί).
      Το εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι η 'προσέγγιση' του ιδεατού ύψους για κάθε θέση (στο υψηλό επίπεδο πάντα). Κάποτε ο σέντερ έπρεπε να είναι 2.10, ο άσος μπορούσε να είναι 1.80 και το τριάρι κάπου ενδιάμεσα στα 2μ. Πλέον το μπάσκετ πάει να γίνει άθλημα ισοϋψών παιχτών, μεταξύ 1.90-2.05, όπου απλά διαφορές στο στυλ και την σωματοδομή καθορίζουν τις πιο συγκεκριμένες θέσεις.
      Το θετικό: Το παιχνίδι αποκτά ολοένα και πιο όμοιες προδιαγραφές μεταξύ των διαφορετικών κόσμων (ΝΒΑ, Ευρώπη), πράγμα το οποίο αντικατοπτρίζεται και στην προσέγγιση των κανονισμών, που είναι για εμένα η βασική παράμετρος για να ανταγωνιστεί κάποτε το μπάσκετ το ποδόσφαιρο ως το πρώτο παγκόσμιο σπορ. Το αρνητικό: Το μπάσκετ τυποποιείται υπερβολικά, οι εθνικές σχολές χάνουν την ιδιαιτερότητά τους και οι εκπλήξεις και νεωτερισμοί παντός τύπου (Γιουγκοπλάστικα 1989, Ζαλγκίρις 1999) εκλείπουν πια.

      Διαγραφή
    9. Επειδή τα μπλέξαμε λίγο.
      Μία κατηγορία είναι ο MVP της χρονιάς και η επιλογή του γίνεται πριν το final 4 οπότε δεν είναι σίγουρο ότι θα το σηκώσει ο mvp (βλ. teodosic).
      http://en.wikipedia.org/wiki/Euroleague_MVP

      Η άλλη κατηγορία είναι ο MVP του Final 4 (πολύ ποιο πιθανά, μπορεί και σίγουρα να είναι από την ομάδα που θα το σηκώσει).
      http://en.wikipedia.org/wiki/Euroleague_MVP

      Για μένα πέρισυ MVP της χρονιάς έπρεπε να βγει ο Σπανούλης (αντι κιριλενκο) και MVP F4 ο Παπανικολαου (αντι σπανούλη).
      Για φέτος μόνο μέχρι τώρα μπορούμε να μιλήσουμε με σιγουριά και θα έλεγα Σπανούλης.

      Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του "απεργοσπαστη". έχει απόλυτο δίκιο για το ύψος το παιχτών μόνο που αν υπάρχει στην αντίπαλη ομάδα παίχτης σαν τον Πεκοβιτς θα έχεις πρόβλημα. Γι αυτό οι "ψηλοί" center παίζουν στο ΝΒΑ και οι "κοντοί" στην ευρώπη. Γι αυτό τον έχουμε γραμμένο τον κριστιτς. καλός center αλλά όχι φόβητρο.

      υ.γ. κάνω δεξί κλικ στη λέξη "Πεκοβιτς" για ορθογραφικό έλεγχο να δω τι μου βγάζει: "Βράνκοβιτς" χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    10. *Διόρθωση: MVP Final 4:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Euroleague_Final_Four_MVP

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμε, σχετικά με το ποιοι έπρεπε να ήταν οι επιμέρους MVPs της προηγούμενης περιόδου, νομίζω ότι οι τελικές επιλογές ήταν ορθές. Ο Kirilenko ήταν απλά βιονικός παίζοντας ορισμένα παιχνίδια και για τον τραυματία Khrypa (όποιος έχει δει CSKA καταλαβαίνει το impact που έχει ο Khrypa στο παιχνίδι της). Με εξαίρεση τον τελικό, που έτσι δεν λογίζεται στην επιλογή Season MVP (για την ακρίβεια το βραβείο απονέμεται μια μέρα πριν το τελικό, ημέρα Σάββατο), δεν υπήρχε παιχνίδι που δεν έκανε το κομμάτι του, εκτός από 1-2 ματσάκια στη regular season που δεν χρειαζόταν, υπήρχε ο Krstic γι' αυτό. Για την κουβέντα και μόνο, κατά την ταπεινή μου άποψη, δύο φορές με την φανέλα του Παναθηναϊκού έχουν αδικηθεί Λιθουανοί υπέρ Ελλήνων για τον MVP του F4: Το '07 Διαμαντίδης αντί Siskauskas (γηπεδούχος ο ..Έλληνας 3D) και το '09 Σπανούλης αντί Jasikevicius (κάκιστη διαχείρηση του roster από τον Obradovic στο δεύτερο ημίχρονο με τον Saras παρκαρισμένο στον πάγκο με αποτέλεσμα το εντυπωσιακό ροκάνισμα της διαφοράς από την CSKA, με διαιτητική βοήθεια φυσικά..). Τα τρίποντα του Jasikevicius στο πρώτο μέρος έκοψαν κυριολεκτικά τα πόδια των Ρώσσων, ενώ ήταν χαλαρά ο κορυφαίος και στον ημιτελικό. Επίσης την περίοδο '06-'07 νομίζω πως Vujcic & Scola ήταν απλά από άλλο πλανήτη, αλλά το βραβείο του κορυφαίου της χρονιάς κατέληξε στα χέρια του επίσης τρομερού Παπαλουκά (με την παρωδία να μην συμπεριληφθεί μέσα στην κορυφαία πεντάδα ο ..κορυφαίος όλων, για να χωρέσουν επίσης Διαμαντίδης και Navarro), ο οποίος όμως ήταν μέλος ενός εξαιρετικού και πιο ταλαντούχου συνόλου από αυτά των Maccabi και Tau.

      Desticado Davarosz

      Διαγραφή
    12. Υ.Γ.: Για την ιστορία, το κορυφαίο performance του περσινού Final 4 ανήκει χωρίς δεύτερη σκέψη στον Jasikevicius, αλλά ο νικητής είθιστε να παρίσταται τουλάχιστον του τελικού (βλέπε τη μία και μοναδική περίπτωση του Kukoc το '93).

      Desticado Davarosz

      Διαγραφή
    13. Ο Πάσπαλι επίσης είχε κερδίσει το '94. Ήταν περίεργο φάιναλ φορ εκείνο. Κατά την γνώμη μου ο καλύτερος παίχτης του ήταν ο Βολκόφ αλλά ο ΠΑΟ είχε βγει τρίτος.
      Συμφωνώ απόλυτα για το 2007 - μάλιστα πάντα σκεφτόμουν μήπως υποσυνείδητα έπαιξε κι αυτό έναν ρόλο στο να αποφασίσει ο Σισκάουσκας να φύγει. Αν είχε βγει MVP, θα έφευγε από τον ΠΑΟ άραγε; Αν είχε μείνει, ο ΠΑΟ σχεδόν σίγουρα θα είχε κάνει το θρι-πιτ 07-08-09.

      Διαγραφή
    14. O Πάσπαλι είχε ψηφιστεί πολυτιμότερος από το ημίχρονο του τελικου (ακατανόητο γιατί, αλλά έτσι γινόταν τότε), όταν είχε ήδη βάλει 15 πόντους και ο Ολυμπιακός ήταν σταθερά μπροστά στο σκορ. Τι πληγή έξυσες ρε Απεργοσπάστη τώρα και συ...

      O Σισκα είχε ρήτρα που πληρώθηκε από τη ΤΣΣΚΑ και έκανε "κλοπή" πρώτου μεγέθους. Το ότι δε βγήκε (άδικα θα πω και γω) mvp του Φ4 του 2007 δε νομίζω πως έπαιξε ιδιαίτερο ρόλο στη φυγη του. Money talks my friend...

      Διαγραφή
    15. Καλά, η ρήτρα αφορούσε τον ΠΑΟ και την όποια ομάδα τον ήθελε. Αν ο ίδιος ήθελε να μείνει θα έμενε. Προφανώς κάτι παραπάνω θα του έδωσαν οι Ρώσοι, αλλά ίσως όχι τόσα πολλά που θα υπερκάλυπταν την προοπτική να είναι πρώτο βιολί σε μια Ευρωπαϊκή αυτοκρατορία. Επίσης μπαίνει και το πολιτιστικό στην μέση (οι Λιθουανοί ποτέ δεν μακροημέρευσαν στην Ελλάδα, με εξαίρεση τον Σάρας). Συμφωνώ πάντως ότι εκείνη η περίπτωση πρέπει να είναι η μεγαλύτερη 'παραγοντική ήττα' του ΠΑΟ επί Ομπράντοβιτς.

      Διαγραφή
    16. Το 2007 που πήγε στη ΤΣΣΚΑ ο ΠΑΟ είχε 4 ευρωπαικά και η ΤΣΣΚΑ 5, το τελεταίο από αυτά το 2006. Στη πρώτη του χρονιά στη ΤΣΣΚΑ το 2008 πήρε την 6η Ευρωλίγκα. Μεγαλύτερο (οριακά έστω) μέγεθος η ΤΣΣΚΑ τότε, δεν κακόπεσε σε ομάδα β' διαλογής ο Σίσκα, σε αυτοκρατορία πήγε. Δεν είχε καμμία μαγική γυάλα για να προβλέψει το μέλλον και τους απανωτούς χαμένους τελικούς απέναντι σε ελληνικές ομάδες...
      Συμφωνώ πως πολιτιστικά ίσως ένιωθε καλύτερα στη Μόσχα παρά στην Αθήνα και σίγουρα έκανε ηγεμονικό συμβόλαιο στο ΤΣΣΚΑ.

      Διαγραφή
    17. desti μπορεί το βραβείο να απονέμεται το σάββατο αλλά ανακοινώνεται αρκετά πριν το φάιναλ4,δηλαδή δεν συμπεριλαμβάνεται ούτε ο ημιτελικός.
      Επίσης συνολικά ο καλύτερος του φάιναλ4 πέρσι ήταν ο παπανικολάου,αλλά έπρεπε να πάει στον σπανούλη το βραβείο γιατί ήταν εξίσου καλός σε ημιτελικό και τελικό,και αν δεν ήταν αυτός στο πρώτο ημίχρονο του τελικού θα είχε φύγει πολύ στο σκορ η τσσκα.Ο γιασικεβίτσιους έκανε μεγάλο ημιτελικό αλλά δεν νίκησε καν.ώστε να τεθεί θέμα mvp.1.γιατί ήταν μόνο σε ένα αγώνα και 2.γιατί είναι πολυτιμότερου(όχι καλύτερου παίκτη)

      Διαγραφή
    18. Συμφωνώ απόλυτα, MVP του τελευταίου F4 ήταν ο Σπανούλης. Δεν εννόησα τίποτα από αυτά που αναφέρεις, ίσως να μη τα εξέφρασα σωστά.

      Desticado Davarosz

      Διαγραφή
  19. Νομίζω οτι η φύση και η νέα δομή της διοργάνωσης τζιμ,''φωνάζει'' ότι ο mvp δεν μπορεί να συζητηθεί καν πριν το top16.Προφανώς και θα είναι από μια ομάδα του φάιναλ4 οπότε οι υποψήφιοι θα μειωθούν σημαντικά....Ο δρόμος που λες για το βραβείο πιστεύω τώρα ξεκινά στην ουσία...τα μέχρι τώρα ήταν ένα απλό πρόγευμα.Τι νόημα θα έχει η καλή πορεία του ουιμς αν η τσσκα μείνει εκτός φάιναλ4?Ή πόσο νόημα θα έχει η πολύ καλή εμφάνιση του πλάνινιτς αν δεν πάει στα πλέιοφ?Οι βασικοί υποψήφιοι θα βγουν από τους πρωταγωνιστές του τοπ16 και αυτούς που θα ηγηθούν των ομάδων τους στα πλέιοφ σε εμφάνιση που θα συνδυάζει ποιότητα και σημαντικότητα.Αν η φενέρ πάει λονδίνο,θα μπορεί ο μακκάλεμπ να λείπει από τους υποψηφίους?
    Μια υποσημείωση,ο ρούντι νομίζω κακώς λείπει από την λίστα.Πρώτον,σίγουρα αποτελεί τον μέχρι στιγμής πολυτιμότερο της ρεάλ(και του μίροτιτς) που βγήκε πρώτη στον όμιλο της,και δεύτερον έχει σοβαρές πιθανότητες να βρεθεί στα πλέι οφ και μετά στο λονδίνο και λογικά ο ρούντι θα είναι ο ηγέτης της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός αναφορικά με το πρώτο σκέλος. Όσον αφορά τη Real, διαφορά στην ομάδα την έκανε ο Caroll με το που πατούσε στο παρκέ, κι ας μην έχει την προσωπικότητα του Fernandes ή του Rodriguez

      Desticado Davarosz

      Διαγραφή
    2. H λογική του Τζιμ (υποθέτω πως) είναι όμοια με αυτή των power rankings. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα από την απόδοση παικτών αυτη τη φορά και όχι ομάδων, κάνει ένα απολογισμό. Σίγουρα mvp το Δεκέμβριο δε βγήκε κανείς, αλλά κάποιοι μέχρι τώρα ξεχώρισαν και έχουν ένα λογικό και δίκαιο προβάδισμα. Άν προκύψουν sleepers που θα ξεσπάσουν αργότερα όπως π.χ. ο Ολυμπιακός πέρυσι και αναδειχθεί και κάποιος άλλος παίκτης μεσω της ομαδας του (κακά τα ψέματα, mvp από ομάδα που δε θα περάσει στο Φ4 δε βγαινει), εδώ θα είμαστε να τα λέμε. Μετά τη φάση των 16 θα βγει αλλο ένα power ranking για τις ομαδες και μια "σφυγμομέτρηση" για τον mvp, έτσι δεν είναι Τζιμ;

      Διαγραφή
    3. Peris εννοείται ότι τώρα ξεκινά.. Ποιός σου είπε ότι αυτοί είναι οι παίκτες και μεταξύ τους θα παιχτεί? Ο Ρούντι παίζει κάτω από τα στάνταρντς του όπως και ο Ναβάρο ακόμα γι'αυτό δεν τους έβαλα. Ο Πανάγος έπιασε 100% το πνεύμα της ανάρτησης.

      Διαγραφή
    4. ναι εννοείται οτι καταλαβαίνω το νόημα της ανάρτησης,διαφωνώ λίγο με τον τίτλο..εδώ είναι οι καλύτεροι της πρώτης φάσης(που θα επιμείνω οτι λέιπει ο ρούντι,κακά τα ψέματα ανεβάζει επίπεδο την ρεάλ,έστω κι αν δεν έχει πιάσει το τοπ των ικανοτήτων του) και όχι τόσο οι βασικοί υποψήφιοι της κούρσας,καθώς είναι νωρίς για τέτοια συζήτηση.Εν πάσει περιπτώσει,καταλαβαίνω το στόχο του άρθρου it's ok.
      2 ερωτήσεις τζιμ δίχως να απαιτώ απάντηση.
      1.Αν σε ρώταγα αυτή τη στιγμή ποια ομάδα πιστεύεις οτι θα πάρει την ευρωλίγκα,κι έπρεπε να μου απαντήσεις τελείως στεγνά τι θα έλεγες?(όχι βάσει της εικόνας της όπως τα power rankings αλλά τι πιστεύεις οτι θα γίνει τελικά,τι θα αλλάξει,τι θα παιχτεί κλπ..)
      2.Το δεύτερο δεν είναι ερώτηση αλλά μια μικρή παράκληση.Ελπίζω να έχεις στο νου σου μετά το τέλος του πρώτου γύρου της Α1 να κάνεις ένα μικρό αρθράκι με την εικόνα που έχεις από τις ομάδες και το πρωτάθλημα.ε?

      Διαγραφή
    5. Ρeris δε θέλω να απαντήσω "στο έτσι" για κάτι τέτοιο φίλε. Μόλις φτάσουμε στα τέλη Ιανουαρίου θα μπορούμε να ξεκινήσουμε μια πρώτη κουβέντα. Για την Α1 ναι, θα ήταν ενδιαφέρον σίγουρα. Το κρατάω.. Να'σαι καλά.

      Διαγραφή
  20. Jim, Κταλαβαίνω την ανάγκη να σχολιάσεις την απόδοση διάφορων παικτών που σου έκαναν εντύπωση, αλλά θεωρώ ότι η λίστα παραείναι μεγάλη. Επίτρεψέ μου μερικές παρατηρήσεις. Ο Weems είναι καλός παίκτης, αλλά όχι ο x-factor των Ρώσσων. Ο Nachbar σε ένα καλό περιβάλλον δεν έχει καμία σχέση με εκείνον τον υπερεκτιμημένο ασταθή ex-NBAer που "θαυμάζαμε" τα προηγούμενα χρόνια. Αλλά "MVP" σημαίνει "winner for the winning team". Το ξέρω ότι είναι άδικο, αλλά οι Αμερικανοί που το θέσπισαν είναι μανούλες σε αυτά. Και θα εξηγήσω αμέσως τι εννοώ με ένα πρόσφατο παράδειγμα: το '11-'12 οι Suns έχασαν το τραίνο για τα playoffs κυριολεκτικά στον τελευταίο αγώνα. Κατά την ταπεινότατη άποψή μου, σε περίπτωση που τα κατάφερναν, ο Nash ΄περεπε να πάρει σπίτι του 3ο αγαλματίδιο, κι ας έκαναν Lebron & Durant πάρτυ όλη τη σεζόν. Στα μάτια των ειδικών, ενδεχομένως ορθώς, περιπτώσεις όπως ο Καναδός ή ο Love δεν είχαν καμία τύχη. Συνεπώς θεωρώ μεγάλη αδικία να μην αναφερθείς σε κανένα(!) παίκτη από Real, Barcelona, Malaga και φυσικά Zalgiris. Caroll, Popovic, Calloway πραγματόποιησαν τρομερές εμφανίσεις (πρώτοι μεταξύ ίσων στις ομάδες τους). Ειδικά στην περίπτωση της Zalgiris οι τραυματισμοί όχι μόνο δεν την επηρρέασαν, αλλά ανέδειξαν μία νέα (ολίγον τι γηραιά) υπερδύναμη στην Ευρώπη. Σε διαφορετική περίπτωση ας γινόταν αναφορά και στον καταπληκτικό Μπουρούση (1ος σε rating στη διοργάνωση). Προφανώς και κάτι τέτοιο με την Milano underperformer και μέγαλύτερη απογοήτευση μέχρι στιγμής δεν είναι εφικτό, οπότε λύσεις τύπου Jerrels, Nachbar, παρά τις εξαιρετικές τους εμφανίσεις, ανήκουν στη σφαίρα του φανταστικού, ειδικά με τις ομάδες τους outsider για τη συνέχεια. Φιλικά πάντα.
    Υ.Γ.: Rimantas Kaukenas, εύφημος μνεία σε έναν τεράστιο μαχητή. Το μεγαλύτερο έγκλημα που έκαναν τα τελευταία χρόνια οι δύο αιώνιοι είναι που δεν τον απέκτησαν όταν τον έδιωξε κακήν κακώς η Real..

    Desticado Davarosz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Desti ξέρεις πόσο εκτιμώ τη γνώση και τη γνώμη σου και απολαμβάνω τη συζήτηση μαζί σου. Αλλά είσαι εκτός πνεύματος ανάρτησης φίλε.. Δεν ξέρω αν έχει διαβάσει αμερικανικά άρθρα τύπου "MVP Discussions" όπου π.χ. μπαίνει στη λίστα ο Μόντα Έλις ή Ντέηβιντ Λι. Ναι όλοι γνωρίζουν ότι δεν έχουν πιθανότητες αλλά αυτό είναι το πνεύμα των "MVP discussions".. Aπλά για να γίνονται.. H Zαλγκίρις είναι ένα πολύ ισορροπημένο σύνολο γι'αυτό και δεν έβαλα κάποιον, όπως και η Μπαρτσελόνα. Για τον Καουκένας συμφωνώ και επαυξάνω. Είμαι πολύ μεγάλος φαν του. Από τους πιό ανταγωνιστικούς αθλητές στην Ευρώπη..

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και δεν μπορώ να είμαι απόλυτος, απλά Jennings και Lee μπαίνουν στην κουβέντα γιατί πολύ απλά οι ομάδες κερδίζουν (τουλάχιστον στην αρχή αρχή οι Bucks). Δεν είμαι σε θέση να κρίνω το post σου, απλά αν τελείωνε τώρα η χρονιά (ουτοπικό "αν", το ξέρω) και ίσχυε ένα καθεστώς με MVP votes από ειδικούς του αθλήματος, παίκτες των ανωτέρω ομάδων θα είχαν σίγουρα ελαφρύ προβάδισμα έναντι άλλων. Και πάλι είναι μία εξαιρετική προσπάθεια, όπως πάντα άλλωστε, να μας καταδείξεις ποιοι ξεχώρισαν κατ' εσέ.

      Desticado Davarosz

      Διαγραφή
  21. ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ-ΜΠΡΑΜΟ-ΜΑΤΣΙΟΥΛΙΣ-ΓΚΙΣΤ-ΛΑΣΜΕ;;
    ΜΟΝΟ Ο ΜΑΛΚΟΒΙΤΣ ΛΕΙΠΕΙ ΓΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΑΜΥΝΑ!!!

    ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΙ ΦΕΤΙΝΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΠΑΟ ΘΑ ΧΩΡΟΥΣΕ Κ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΖΕΛΙΚΟ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Διαμαντίδης και ο Τσαρτσαρής.

      Διαγραφή
    2. Α ναι. Κι ο Ξανθόπουλος.

      Διαγραφή
    3. Bramos Lasme και φυσικα Διαμαντιδης!Ισως και Μασιουλις θα ελεγα εγω!
      Σταθης

      Διαγραφή
    4. Για να το δούμε και λίγο σοβαρά..... Μπράμος, Ματσιούλις, Λάσμε.

      Διαγραφή
  22. Οσο περναει ο καιρος και θα ανεβαινει ο Παναθηναικος ο καλυτερος παικτης στην Ευρωπη, ο πλεον ενοχλητικος (για τους αντιπαλους) αριστεροχειρας ποιντ γκαρντ απο την Καστορια, θα ανεβαινει μαζι με την ομαδα του και θα ειναι το Νο 1 φαβορι για το βραβειο!Αποψη μου!
    Σταθης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπερα σε ολους!!τζιμ για αλλη μια φορα διαλεξες ωραιο θεμα!!εγω,χωρις να κοιταξω νουμερα και ποσσοστα,θα προσθετα τον παπανικολαου.απιστευτη βελτιωση χρονο με το χρονο..ο τυπος φαινεται οτι δουλευει μεθοδικα και αυτο βγαινει στο παρκε.Οσο για ομαδες που στηριχτηκαν(σχεδον αποκλειστικα)σε καλαθομηχανες αμερικανους,η ιστορια εχει δειξει οτι δεν καταφεραν τιποτα σπουδαιο στο τελος της χρονιας. Συνεχιζω να πιστευω παντως οτι το μεγαλυτερο undredog για κουπα ειναι η real.Απ οτι εχω δει τζιμ δε την πιστευεις και πολυ..εχω ξαναγραψει καπου οτι με 2 προσθαφαιρεσεις γινεται super φαβορι(αποκτηση 5 και απολυση λασο)..αυτα τα λιγα!ευχαριστω! JOKER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Τζόκερ. Δεν την υποτιμώ καθόλου φίλε, ακόμα και τώρα είναι μέσα στις πρώτες υποψήφιες για το Λονδίνο. Δες τι κάνει στην Ισπανία.. Χωρίς να παίξει ιδιαίτερο καλό μπάσκετ βγήκε επίσης πρώτη σε πολύ ανταγωνιστικό όμιλο. Με τον Λάσο φυσικά στο τιμόνι θα συνεχίσει, είναι καλός προπονητής, μη τον υποτιμάς.

      Διαγραφή
  24. Γεια σου φιλε Τζιμ...Φουλ των αρθρων...Keep going...σορρυ που βγαινω εκτος θεματος, αλλα εαν ειναι ευκολο θα θελα να μου πεις με 2 λεξεις την γνωμη σου για Μιλμπουρν, Κολεμαν(Kαβαλα)...καλη συνεχεια...

    ΓΙΑΝΝΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Γιάννη.. Ο Μίλμπουρν έχει ποιότητα, είναι φανερό. Γλυκό σουτ, καλός σκόρερ κ αθλητής αλλά θα πρέπει να γίνει λίγο πιό aggressive. Μέχρι στιγμής πολλά πάνω κάτω στην απόδοση του, δε τον βοηθά και η δομή της ομάδας. Ο Κόλεμαν μου αρέσει αρκετά ως πρώτη ύλη. Έχει το "φυσικό" πακέτο να αποτελέσει οντότητα στο ποστ. Πάει καλά με την Καβάλα. Θα πρέπει να δουλευτεί στα βασικά..

      Διαγραφή
  25. κατσικαρης στην εθνικη ρωσσιας!! τι κανει το χρημα ε??? και δν τον ηθελα μια για εθνικη, παλι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγω θα διαφωνησω με την ολη λογικη του MVP,σαν θεσμος.Νομιζω οτι ειναι μια παραπλανητικη διαδικασια ,εκτος λογικης βασης.Ποτε δεν καταλαβα γιατι πρεπει να υπαρχει στα ομαδικα αθληματα.Μπορει να υπαρξει MVP αραγε,αν δεν υπαρχουν συμπαικτες?
    Εδω ειναι το βασικο ερωτημα...
    Αλλα μηπως ολα αυτα γινονται για να εξυμνησουμε ακομη περισσοτερο την ατομικοτητα σε βαρος της συλλογικοτητας,με ευρυτερες προεκτασεις περα απο τον αθλητισμο?
    Μηπως για να δημιουργουνται υπεραξιες στα συμβολαια των παικτων?
    Μηπως για να προκαλειται ενας τεχνητος εμπορικος αναβρασμος σε ΜΜΕ και αθλητικες επιχειρησεις?
    Κατα τη γνωμη μου,μονο αξιες και κοινωνικα μηνυματα που εγειρουν την κοινωνικη ανυψωση θα πρεπει να βραβευονται και να εξυμνουνται.
    Π.χ. Γιατι η Euroleague δεν βραβευσε ποτε τον Obradovic ,το 2010 για την κινησή του να παρει απο το χερι τον Batiste και να τον οδηγησει στον Ozbolt για συγνωμη?
    Ειμαι 1000% σιγουρος οτι μια τετοια βραβευση θα ειχε μεγαλυτερη αξια για τον Σερβο,απο ενα ευρωπαϊκό με τον Παναθηναϊκό.
    Επισης ,γιατι δεν ανεφερε τιποτα στην ιστοσελιδα της για την προσφατη βραβευση του Batiste?
    Μηπως γιατι απο ολες αυτες τις κινησεις δεν προκυπτουν χρηματικα οφέλη?
    Sorry Jim,για την εκτος μπασκετικου πλαισιου αποψη που διατυπωσα,αλλα πιστευω οτι ειναι καλο να ακουγεται και μια διαφορετικη αποψη για το θεμα αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σ απαντηση λεγοντας οτι ο mvp απλα δινει το κατι παραπανω στην ομαδα του.. την παιρνει απο το χερι και την οδηγει καπου π χωρις αυτον δν θα εφτανε..ο καθε θεσμος υπαρχει για ενα λογο. δν ξερω αν υπαρχει λοιπον φαιρ πλει στο μπασκετ..για να δωσουν στον κοους το βραβειο π λες.
      Μιλωντας για τα mvp βραβεια τι θα ηταν ο γαυρος χωρις σπανουλη?? χωρις διαμαντιδη ο παναθηναικος. Μα εννοειται πως το χρημα ειναι το θεμα, υπαρχει μπασκετ χωρις χρημα??? και δν εννοοω το φουσκωμενα μπατζετ π υπαρχουν.. οι υπεραξιες δημιουργουνται γιατι οι ζητηση ειναι μεγαλη και η προσφορα μικρη. το νβα εχει γεμισει ευρωπαιους και στην ευρωπη δν υπαρχει 5αρι ουε για δειγμα. Υπεραξιες δημιουργει το ρωσικο χρημα...

      Διαγραφή
    2. Ειναι λαθος πιστευω να μπαινουμε στη γνωστη θεωρηση που λεει "Η κοτα κανει τ' αυγο ή το αυγό τη κότα";
      Το κατι παραπανω το δινει καθε παικτης,με βαση παντα τις δυνατότητες του.
      Αν απο ενα αθροισμα αριθμων αφαιρεσεις εναν συγκεκριμενο αριθμο,ακεραιο ή δεκαδικο,ειτε ειναι π.χ. το 100 ειτε το 0,1 ,το αποτελεσμα θα αλλαξει.
      Πριν καποια χρονια θυμαμαι,νομιζω το 2007,ο Obradovic στο τελευταιο τελικο απεναντι στον Ολυμπιακο,ειχε ανασυρει απο τον παγκο τον "αραχνιασμενο" Δημητρη Παπανικολάου,ο οποιος ειχε καθοριστικη συμβολη στην κατακτηση του πρωταθληματος απεναντι στον Ολυμπιακο,η οποια διαφορετικα ισως και να μην ερχοταν.
      Βλεπουμε λοιπον την αξια που εχει η ομαδα και η συμβολη που μπορει να εχει ακομη και ενας παραγκωνισμενος παικτης.

      Διαγραφή
    3. Εν κατακλειδι, νομιζω οτι οι οποιες ατομικες βραβευσεις θα πρεπει να θεσπιζονται,μονο μεσα στα πλαισια της καθε ομαδας, σαν μεσο ηθικης ανταμοιβης και αναγνωρισης των ατομικων προσπαθειων.
      Οι βραβευσεις αυτες θα λειτουργουν ταυτοχρονα και σαν ελατηρια για τη δημιουργια μελλοντικων ατομικων κινητρων για την επιτευξη ομαδικων στοχων.

      Διαγραφή
    4. Μπράβο ρε Johnny, είσαι πολύ σωστός φίλε.
      Ειδικά την άποψη περί "εξύμνησης της ατομικότητας εις βάρος της συλλογικότητας" (ΚΥΡΙΩΣ με προεκτάσεις πέρα από τον αθλητισμό, θα συμπλήρωνα εγώ...) δε θα μπορούσα να την έχω εκφράσει καλύτερα.

      Διαγραφή
    5. Johnny υποκλίνομαι.... και για τον προβληματισμο σου αυτόν καθ΄αυτόν αλλά και για τον τρόπο γραφής τον οποίο χρησιμοποιήσες να τον καταγράψεις ειδικά στο τελευταίο σχόλιο. Θα ήθελα να καταθεσω και εγώ την άποψη μου για το κομμάτι ομάδες-άτομα-επιβραβεύσεις έχοντας μια ομολογουμένω μακρόχρονη εμπειρία όχι σε επίπεδο βέβαια αθλητισμού το διευκρινίζω. Σε μια ομάδα, σε ένα σύνολο το οποίο διακρίνεται μέσα από τη συλλογική προσπάθεια, το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο για ατομική αναγνώριση. Η ατομική αναγνώριση μπορεί να επιτευχθεί μόνο οταν το άτομο θέσει συγκεκριμένους μετρήσιμους στόχους που μέσα από μια δεδομένη μεθοδολογία θα μπορέσει να τους πετύχει. Η ύπαρξη της μεθοδολογίας βοηθά στην όσο το δυνατό αντικειμενική αξιολόγηση και λέω την όσο το δυνατόν γιατί πέρα από τις ατομικές ικανότητες που αντιλαμβανόμαστε ότι είναι διαφορετικές για τον καθένα ξεχωριστά, πολλές φορές επηρεάζουν κι άλλοι εξωγενείς παράγοντες την εξέλιξη του ατομου όπως οι συνθήκες που επικρατούν γύρω και μέσα στην ομάδα. Η ατομική επιβράβευση αφορά την προσπάθεια του ατόμου και το αποτέλεσμα αυτής καθώς και την εξέλιξή του μέσα από αυτή την προσπάθεια. Επιβράβευση στα πλαίσια ομάδων μπορεί να υπάρχει μόνο στο κομμάτι ευγενούς άμιλλας όπου πάλι θέτονται στόχοι, ίδιοι για τις ομάδες, μετρήσιμοι, συγκεκριμένοι και με σαφές χρονικό πλαίσιο. Και η επιβράβευση της ομάδας δεν είναι κάτι άλλο πέρα από την ίδια την ολοκλήρωση των στόχων. Που καταλήγω λοιπόν από όλα αυτά στο κομμάτι αθλητισμός ? Στον αθλητισμό υπάρχει ανταγωνισμός, η επιβράβευση της προσπάθειας είναι η επίτευξη του στόχου που ειναι το κύπελλο, το πρωταθλημα, το ηθικό κέρδος, το οικονομικό κέρδος. Δε θεωρώ ότι μέσα από την προσπάθεια της ομάδας μπορεί να διακριθεί το άτομο. Γιατί δεν υπάρχουν μετρήσιμοι, συγκεκριμένοι στόχοι ώστε να μπορέσει να γίνει αξιολόγηση. Το να συγκρίνεται πχ ένας guard με ένα center μπορεί να είναι κι άδικο. Για ποιον δε νομίζω ότι μπορω να το στηρίξω αλλά συγκρίνουμε κάτι που είναι διαφορετικό από τη φύση του. Να υπήρχε MVP ανά θέση θα μου ήταν πιο λογικό. Γιατί θα έμπαιναν σε σύγκριση ίδια χαρακτηριστικά, ίδιοι ρόλοι, ίδιες ευθύνες και η απόδοση πάνω στη 'συγκεκριμένη μεθοδολογία'. Καλά 'αμπελοφιλοσοφήσαμε' χιχι, το σταματώ κάπου εδώ γιατί ομολογουμένως θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους θα έχουν την υπομονή να το διαβάσουν :-)

      Διαγραφή
    6. Και ο Τομασεβιτς στον τελικο της ιδιας χρονιας στην Ευρωλιγκα Τζονυ!!
      Σταθης

      Διαγραφή
  27. συμφωνώ και εγώ με τη λογική του johnny rogers

    και για να το προεκτείνω μάλιστα θεωρώ ότι τα πρωταθλήματα και οι κάθε είδους κούπες είναι κατακτήσεις των ομάδων και όχι των παικτών ατομικά.

    Ποτέ δεν συμφώνησα με τη λογική ότι ο τάδε παίκτης επειδή έχει κατακτήσει τόσες κούπες και πρωταθλήματα επομένως είναι καλύτερος από άλλους.
    Ισως το μόνο με το οποίο έχω συμφωνήσει με τον Ιωανίδη είναι η σχετική δήλωσή του "ότι εφ΄όσον ο Βουρτζούμης έχει δύο πανευρωπαϊκά ενώ ο Γκάλης κανένα, άρα ο Βουρτζούμης είναι καλύτερος από τον Γκάλη".

    geoff

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όταν θα σφίξουν τα γάλατα στη διοργάνωση θα φανούν πραγματικοί mvp...Η πρώτη φάση είναι για τα αγοράκια, η δεύτερη για τους έφηβους και οι επόμενες για τους άντρες... Δεν αποκλείεται ο mvp να είναι από κάποια ομάδα που θα φτάσει f4 από το πουθενά, τύπου Καχα Λαμποράλ με Νοτσιόνι mvp...Ιlias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα.. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε την ομάδα που θα αποτελέσει την έκπληξη στο τοπ-16 πάντως..

      Διαγραφή
  29. Φίλε Jim, την Κάχα δεν την έγραψα τυχαία...Με Cook στον άσσο,πιστεύω θα αλλάξει <>...Και το roster της δεν είναι κακό.Λίγο μέταλλο της λείπει...Ilias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΥΓ.Ένα πουλάκι από Ιταλία μου είπε ότι το συμβόλαιο του Φώτση θεωρείται υπερβολικά μεγάλο για μια ομάδα που δεν παίζει πλέον euroleague...Λες να δούμε νυχτερίδα στο ΟΑΚΑ μετά τις γιορτές???
    Ilias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δε διαφωνώ, σωστά τα λες Ηλία. Καλό είναι το ρόστερ και θα μπεί χωρίς άγχος. Να δούμε και τον Τάμπακ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 34π. (14/16 2π.) 17 ριμπ. ο Γκάνι Λαβάλ απέναντι στη Σάσαρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παικταρας...Τον παρακολουθω απο την αρχη της χρονιας...Με Lasme θα ηταν φοβερη πανοπλια για τον Σοφο...
      Εγω τετοιους παικτες περιμενα να παρει ο Πεδουλακης το καλοκαιρι...
      Πως ομως ενα προϊον του Georgia Tech δεν ειχε μεχρι τωρα καλυτερη πορεια Jim?

      Διαγραφή
    2. 24 είναι Τζόνυ.. Μετά από τη φετινή σεζόν ξεκινά η πορεία του..

      Διαγραφή
    3. Σκιαστηκε κι απο Ντερικ Φειβορς στο κολεγιο johny...
      Papaserv

      Διαγραφή
  33. Έχει πολλά θετικά στοιχεία στο επιθετικό του παιχνίδι αλλά αμυντικά θέλει δουλειά...Σε 1-2 παιχνίδια που είχα ψιλοχαζέψει μου φάνηκε κάπως soft στο πως έβαζε το σώμα του στην άμυνα...Από τους 34 πόντους οι 10-14 θα ήταν σίγουρα καρφώματα...Ilias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παιδιά μια ερώτηση: το Ιταλικό πρωτάθλημα υπάρχει κάποιος τρόπος που να μπορώ να το παρακολουθήσω; Όλα τα υπόλοιπα μπορώ να τα δω (έστω επιλεγμένα ματς) εκτός από το Ιταλικό.

    Hakeem

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου! Εκτός κι αν έχεις δεσμούς με τη γείτονα και σε ενδιαφέρει κάτι συγκεκριμένο. Κακό και άναρχο μπάσκετ στις περισσότερες των περιπτώσεων

      Desticado Davarosz

      Διαγραφή
    2. Just for the love of the game αδερφέ!

      Hakeem

      Διαγραφή
  35. Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΘΑ ΘΕΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ!ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Κ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ http://trifillakia.blogspot.gr/2012/12/blog-post_1031.html ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΤΟ ΑΝΤΕΧΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. OFF TOPIC
    http://acbtv.acb.com/video/5520-lacb-20122013-liga_regular-14-andy_panko_debuta_con_unicaja

    Παιδιά, δεν ξέρω αν ποσταρίστηκε από άλλον αλλά εδώ είναι το ντεμπούτο του Πάνκο με τη Μάλαγα. Έδεσε άμεσα και μου φαίνεται πως το στυλ της Μάλαγα του πάει περισσότερο. Παρατηρήστε από ποιο σημείο και μετά βάζει τους 9 πόντους του. Κρίσιμοι πόντοι ΟΛΟΙ.
    El Greco

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικό. Η Malaga υπερφορτώθηκε με πολλούς παίκτες ρακέτας. Τα σχήματα είτε ήταν αδόκιμα είτε δεν έβγαιναν. Ελαφρύ 4αρι με περιφερειακό παιχνίδι όπως ο Panko ήταν η ενδεδειγμένη λύση.

      Desticado Davarosz

      Διαγραφή
    2. Γι' αυτό την επόμενη φορά αυτοσυγκράτηση όταν βρίζετε παίκτες της ομάδας. Μπορεί να φύγουν και να κλαίτε με μαύρο δάκρυ. Εγώ και τον Άρμστρονγκ ακόμα μετά από δύο μήνες άρχισα να τον βρίζω.

      Διαγραφή
  37. NIK KAΛΑΘΗΣ 33 πόντοι με 11/13δίπ., 2/3τρίπ., 5/6β., 3ρ., 10ασ., 1κλ., 1κοψ., 3λ. σε 38:40 # ΑΚ-13 #

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνει ασίστ στον εαυτό του και μετράει και καλάθι και ασίστ.

      Διαγραφή
    2. Αυτό φίλε δεν είναι οργανωμένο μπάσκετ, είναι τουρλουμπούκι. Πώς παίζει ο Παππάς στον Πανιώνιο, κάτι τέτοιο. Τα νούμερά του είναι τρομερά, αλλά μεγαλύτερη αξία θα είχαν ακόμα και τα μισά να είχε σε ομάδα στόχων της Ευρωλίγκας. Ο Καλάθης θα βρει πιθανότατα ακόμα μεγαλύτερο συμβόλαιο, ως μπασκετμπολίστας όμως δεν θα προοδεύσει.

      Διαγραφή
    3. Ναι έχεις δίκιο ο πανιώνιος παίζει μεγάλο τουρλουμπούκι φέτος....
      ο σφαιρόπουλος είναι μυρωδιάς,και όλοι είναι παλτά...τι παππάς,τι γιάνκοβιτς,τι καββαδάς και αθηναίου και μπούρδες...
      επειδή έχει 8-2 στο πρωτάθλημα?επειδή χωρίς να παίξει το καλύτερο του μπάσκετ ήταν στο 58-52 από τον Πάο στο Οάκα?

      Διαγραφή
    4. πάντως τουρλουμπούκι και να έρχονται ισοπαλία με την φοβερά οργανωμένη και στρωτή ομάδα κίμκι που κέρδισε μέσα έξω την πανάθα μπράβο τους....

      Διαγραφή
    5. Μην εκθειάζεται τον Πανιώνιο. Σε έναν όμιλο φτιαγμένο στα κυβικά του στο Eurocup δεν τα κατάφερε ξεκινώντας μάλιστα πολύ άσχημα..

      Desticado Davarosz

      Διαγραφή
  38. Τζιμαρα ,γεια σου..Σεχω 2-3 φορες ξαναρωτησει για τον Αμινου της Καρσιγιακα..Θα ηθελα να τον μελετησεις λιγο,εαν μπορεις και να μας πεις μια γνωμη..Επαιζε Γαλλια περσυ,[5 κλασεις καλυτερος του Αρμστρονγκ].Εθνικη Νιγηριας[ειναι μαλλον αδελφος του ΝΒΑερ]και τον τσιμπησε η σχολη-Καρσιγιακα..Εκανε γιογιο τους ψηλους της Εφες σημερα..Τι γνωμη εχεις και γιατι δεν ανακαλυπτουμε τετοιους παικτες εδω στην Ελλαδα?Τα παραδειγματα ειναι παρα πολλα πλεον,σκεψου μονο τις δικες σου λιστες..Πως ειναι δυνατον να ψαχνεις ψηλο στο Γαλλικο πρωταθλημα και να προτιμησεις τον Αρμστρονγκ?Με τον Ταιους,τον Χικμαν,τον Καρολ [πριν παει στην Ρεαλ],τον Βεστερμαν,και τοσους αλλους,στραβοι ειμαστε?Με τον Σερμαντινι τι γινεται?Τι περιμενουν?Ο Καλαθης 33 ποντους εναντιον Κιμκι,κοντεψε να κερδισει μονος του..Εξελισεται σε απιστευτο παικτη..Μαυροκεφαλιδης,Καιμακογλου,Βουγιουκας βγαζουν ματια..Ας κυταξουν στον ΠΑΟ,να αρχισουν απο τωρα το ψηστηρι,για το καλοκαιρι,ειναι και σε καλη ηλικια,δυο απο αυτους πρεπει να γυρισουν να ενισχυσουμε με σοβαρους παικτες τον Ελληνικο κορμο.Τελικα τα παιδια αυτα δικαιωνουν απολυτα τα λεφτα που πηραν με το σπαθι τους..Τα ειπα ολα μαζι και ησυχασα...ΥΓ1 ερε να ειχαμε κρατησει τον Καιμακογλου το καλοκαιρι ποσο διαφορετικα και τακτοποιημενα θα ηταν ολα...ΥΓ 2.δεν ξερω τι θα προσφερει ο Καπονος αλλα απο το πρωτο λεπτο,φανηκε οτι εχει γραψει πολλα χιλιομετρα..Ηρεμια,σιγουρια,νομιζω οτι οπως και ο Μπανκς,γουσταρει εδω που βρισκεται και θα προσφερει...Σ ευχαριστω πολυ και χρονια πολλα σε σενα και σε ολους τους Χουπφελιτες και τις Χουπφελιτισες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα φιλαράκι και σε όλα τα παιδιά!
    Εξαιρετική ανάρτηση για ακόμα μία φορά.
    Επαναλαμβανόμαστε μου φαίνεται...
    Ρουτίνα τα κατάντησες τα κοπλιμέντα ρε Τζιμάρα.

    Νομίζω ότι η μεγαλύτερη θετική "έκπληξη" της σεζόν έως τώρα είναι ο Πλάνινιτς.
    Δε νομίζω να ήταν πολλοί αυτοί που περίμεναν τέτοιες εμφανίσεις από τον Κροάτη φέτος.
    Ο Πανάγος παραπάνω μίλησε για brekout season και δε θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο.
    Οι συγκρίσεις που είχαν γίνει με τον Παπαλουκά μπορεί να ήταν όντως αστείες, αλλά αν δεν είχε γίνει το 2ετές πισωγύρισμα με την CSKA, ίσως να μιλάγαμε σε άλλη βάση για τον παίχτη τώρα.

    Βέβαια ο όμιλος της Χίμκι είναι "φωτιά", αλλά αν καταφέρει και πάρει την πρόκριση έχει βάσιμες ελπίδες για Final-4.
    Τα σταυρώματα με τον άλλο όμιλο είναι στα μέτρα της (ακόμα και με τη Ρεάλ), αρκεί να μην πέσει πάνω στην CSKA...
    Αν τα καταφέρουν, τότε ο Πλάνινιτς πιστεύω θα μπει εύκολα στους επιλαχόντες για το βραβείο.

    Από τους υπάρχοντες στη λίστα πάντως, οι μόνοι που έχουν βάσιμες ελπίδες να μπουν στην τελική ευθεία μάλλον είναι ο Weems και ο Σπανούλης.
    Οι NBAers της Εφές δεν μπορούν να τη φτάσουν μακριά (με τα ως τώρα δεδομένα), ενώ η Σιένα του Brown είναι στην ίδια μοίρα με τη Χίμκι, με τη διαφορά ότι αν περάσει θα της έδινα λιγότερες πιθανότητες στα play-off (λόγω τρόπου παιχνιδιού και αστάθειας κυρίως).
    Όσον αφορά τον Διαμαντίδη, το μεγάλο ερωτηματικό του Παναθηναϊκού δεν αφήνει περιθώρια για προβλέψεις, αλλά και το γεγονός ότι όλη η ομάδα στηρίζεται πάνω του μάλλον τον απομακρύνει(!) από τον τίτλο του MVP...
    Όλοι οι υπόλοιποι μάλλον είναι περισσότερο για..."MVP discussions" που λέει κι ο Τζιμ!

    Τέλος, για τη μέχρι τώρα πορεία των παιχτών (που είναι και η ουσία του άρθρου), νομίζω είναι κοινώς αποδεκτό ότι τον τίτλο τον καπάρωσε ο Σπανούλης.
    Με εξαίρεση τις αλά-NBA εμφανίσεις του Farmar στον πρώτο γύρο, αλλά και τα "διαστημικά" νούμερα του Brown, ο Λαρισαίος ΓΚΑΡ (πόσο λατρεύω όταν δημοσιογράφοι δεν βάζουν την κατάληξη -ντ!) δεν απειλήθηκε από άλλον στη φάση των ομίλων.

    Κλείνοντας, να τονίσω την απόλυτη συμφωνία μου με τα λεγόμενα του Johnny Rogers σχετικά με τη "λογική" του MVP σε ένα ΟΜΑΔΙΚΟ άθλημα και τις σκοπιμότητες που κρύβονται πίσω από την όλη ιστορία.
    Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει εμάς να παίρνουμε αφορμές και να κάνουμε ωραίες μπασκετικές κουβεντούλες!

    Καλό βράδυ σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nομίζω η κίμκι είναι ομάδα τύπου περσινής ούνιξ καζάν,δηλαδή ομάδα με ταβάνι και ξεκάθαρες βλέψεις που δεν ξεπερνούν τα πλέιοφ.Αντίθετα η σιένα είναι πολύ τρελοομάδα...Πιθανό να κάνει κανά 4-10 στο τοπ16,επίσης πιθανό να πάει στους 8 και να δαγκώσει μέχρι και κανα φαβορί τύπου ρεάλ,εφές ή πάο.

      Διαγραφή
  40. Και κλασικά να κάνω και τη διαφημισάρα μου!

    Εορταστικό το κλίμα στην εκπομπή σήμερα, με christmas Jazz.
    Υπέροχες διασκευές και αυτοσχεδιασμοί από τους..MVP του είδους!
    "A music offer you can't refuse" λέμε...

    Άντε ρε παιδιά και έχουμε υπογράψει σύμβαση με τον Santa Claus οι Hoopfellas που θα ακούσουν "Musica Nostra" απόψε να πάρουν διπλό δώρο φέτος!

    8-10 στο Ράδιο Συχνότητα

    www.radiosyxnotita.gr

    Γεια-χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πρωτα απο ολα μπραβο για τη συνολικη εξαιρετικη δουλεια σου.Με τα δικα μου ματια αυτη τη στιγμη οι Σπανουλης και Ουιμς ειναι τα φαβορι για το βραβειο του MVP.Πιστευω παντως οτι δυο παικτες που μπορουν επεισης να χτυπησουν τον τιτλο ειναι οι Διαμαντιδης και Φερναντεζ,καθως θεωρω οτι αν περασουν Ρεαλ και ΠΑΟ στους 8,αυτοι οι δυο θα βγουν μπροστα και θεωρω πως θα κανουν μεγαλα ματς(οπως το 2011 με τις επικες εμφανισεις του 3D απεναντι στην Μπαρτσα).Και κατι ασχετο Jim,για NBA τι βλεπεις?Νομιζω πως οι Knicks φετος μπορουν να φτασουν ψηλα και να κανουν την εκπληξη με την κατακτηση του τιτλου!Κατ'αλλα πιστευω πως οι Μιαμι ειναι το φαβορι,καθως οι Λακερς δεν πιστευω πως θα ανατεξουν την πιεση(περαν του Κομπε φυσικα!).Oσο για Playoffs θελω πολυ να δω Warriors και Blazers,που ειναι πολυ σοβαρες φετος.
    Panagiotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Οff topic. Έρχεται ο Mike στον Παναθηναικό; http://www.sportando.net/eng/europe/turkey/48274/fenerbahce-fc-mike-batiste-is-on-the-move.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι. Τέλεια λύση για δέκα λεπτά. Άμεση προσαρμογή και αγαπησιάρικο περιβάλλον

      Διαγραφή
    2. Τρέλανε μας Γιαννακοπουλε!!!!

      Διαγραφή
    3. εδώ που τα λέμε, μπορεί να έχουμε μια ακόμα ανταλλαγή του τύπου Γκιστ-Πανκο...Χεντριξ-Μπατιστ... πάει μετά και ο Μέγας Ζοτς στο Μιλάνο και έκλεισε το γλυκό...πως σας ακούγετε?

      Διαγραφή
    4. και τραμπα Φωτση-Μπατιστ θα μπορουσαν να κανουν..νομιζω εχουν πανω κατω κ τα ιδια συμβολαια γυρω στο 1,5 εκ το χρονο..ενω κ η Φενερ περισσοτερο για 4αρι ψαχνεται παρα για παικτη στο 5..

      Διαγραφή
  43. Χρόνια πολλά σε όλους και στον Jimmi.
    Καλά Χριστούγεννα παίδες!!!
    Μακάρι να έρθει κι Μάικ και να δω μετά ποιος θα μας σταματήσει...
    Θοδωρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΜΑΙΚ ΜΠΑΤΙΣΤ????ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ http://trifillakia.blogspot.gr/2012/12/mike.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τριφυλλάκια.. Αηδία κατάντησες θαρρώ.. ΦΤΑΝΕΙ! Είναι ενοχλητικό, πως να το κάνουμε.. Αν συνεχίσεις θα έρθω και θα αρχίσω να σπαμμάρω τσόντες να ξες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Jim καλησπέρα και χρόνια πολλά για τις ημέρες που πλησιάζουν. Όμορφο άρθρο όπως πάντα, αλλά το ενδιαφέρον ενός άρρωστου Παναθηναϊκού αναπόφευκτα μαγνητίστηκε από το ενδεχόμενο να επιστρέψει ο Batiste. Η σκέψη να βρεθούν στην ίδια ομάδα Σοφοκλής, Batiste, Lasme και Gist με ανάβει πολύ άσχημα και ζητάω την άποψή σου επί του θέματος. Πιστεύεις ότι είναι ρεαλιστικό σενάριο; Κι αν γίνει, πιστεύεις πως ο μπουλντόζας το έχει ακομα (στη Φενέρ κατέρρευσε, αν και άκουσα πως ο καραγκιόζης ο Πιανιτζιάνι τον έβαζε στο 4); Ρουφάω και μελετάω τα λόγια σου κάθε φορά. Νικηφόρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικηφόρε καλύτερο Χριστουγεννιάτικό δώρο από τον Μάικ δεν παίζει να βρούμε! Εντάξει δεν το συζητάω ότι η τριάδα Μάικ, Σόφο, Λάσμε θα είναι η κορυφαία στην Ευρώπη. Υπάρχουν όμως δύο μεγάλα προβλήματα που όμως λύνονται πιστεύω. Το ένα είναι το συμβόλαιο του. Το κασέ του είναι εκτός της σημερινής πραγματικότητας της ομάδας. Βέβαια, μετά και την αποζημίωση που θα πάρει από την Φενέρ και την ξενέρα που έφαγε το θεωρώ πιθανό να δεχτεί σημαντική μείωση αποδοχών. Παράμετρος Λώτσος πιστεύω δεν θα υπάρξει. Αν ο Μπατίστ πει γυρνάω ΠΑΟ δεν μπορεί να χαλάσει τίποτα ο μάνατζερ. Το άλλο μεγάλο θέμα είναι οι θέσεις ξένων. Μόνο για Ευρωλίγκα υπάρχει χώρος. Κι αυτό λύνεται όμως, τον χρησιμοποιείς μόνο Ευρωλίγκα και όταν έρθει η ώρα τον Ελληνικών πλέι οφ αποφασίζεις αν θα τον βάλεις και εκεί και σε πιανού τη θέση. Αρκεί να ξέρει και ο ίδιος οτι αρχικά πάει μόνο για Ευρωλίγκα.

      Διαγραφή
  47. ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΠΑΤΙΣΤ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΤΣΑΚΟΝΟΝΤΑΙ ΠΟΙΟ ΣΥΧΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΝΑ ΑΛΛ ΣΤΑΡ ΤΟΥ ΝΒΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μια χαρά ανάρτηση με πολύ ενδιαφέρον θέμα και δε κάνετε το κόπο να γράψετε δυο γραμμές για αυτή αλλά πρέπει ΚΑΙ εδώ να γράψετε για Μπατίστ, Πάνκο, Καλάθη και τη τριφυλλάρα ρε παιδιά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο αλλά έτσι είναι οι μεγάλες αγάπες...σου εύχομαι από καρδιάς να το νιώσεις και εσύ το συναίσθημα απλά θα χρειαστεί συνέχεια και μερικά χρόνια.

      Μέτα θα κολλάει το μυαλό...οι παλιές αγάπες.

      Ότι καλύτερο για τις γιορτές φίλε Πανάγο. Καλά Χριστούγεννα και Καλή Μπασκετική Χρονιά!


      Διαγραφή
    2. Νίκο πάω στο ΣΕΦ από το '94 και εδώ και έχω διαρκείας εδώ και 4 χρόνια, οπότε δε νομίζω πως μπορείς να μου μιλήσεις για αισθήματα ή μπάσκετ.

      Χρόνια πολλά και σε σένα φίλε.

      Διαγραφή
    3. Δεν αμφισβητώ τις γνώσεις και την αγάπη σου για το άθλημα Πανάγο... αλλά εγώ μίλησα για άλλο πράγμα...για διάρκεια, για παίκτες που συνδύασαν την καριέρα τους με τον Παναθηναϊκό (βλέπε Μπατιστ) , για τίτλους, για την χαρά να είσαι 15 χρόνια στο ευρωπαϊκό προσκήνιο...ολα αυτά απλά σε τρελαίνουν κάνουν το μυαλό να κολλάει.

      Ίσα, ίσα σου ευχήθηκα ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ να τα ζήσεις και εσύ... δίχως ίχνος ειρωνείας.


      Διαγραφή
    4. Νίκο, ας μη μακρυγορούμε, οδήγησα και γω τη συζήτηση μακριά από το θέμα της ανάρτησης όπως αυτοί που "κατηγορώ".

      Καλή χρονιά μαν!!

      Διαγραφή
  49. Λίγο σεβασμό στην ομάδα που σου έμαθε να βλέπεις το μπάσκετ αλλιώς. Και το ότι διαβάζεις αυτό το σάιτ το χρωστάς σε μεγάλο βαθμό στην τριφυλλάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανωνυμε δες από πάνω για το μπάσκετ που ξέρω και αν ασχολούμαι. Έλεος πια, δεν είστε οι θεικοί Απόστολοι του μπάσκετ επί Γης...

      Διαγραφή
    2. Αν δεν παραδέχεσαι ότι όλοι μας υπήρξαμε τυχεροί που είδαμε από τόσο κοντά τη δουλειά του ανθρώπου που εξέλιξε όσο κανείς άλλος το ευρωπαϊκό μπάσκετ και το έκανε το πιο εγκεφαλικό σπορ στον πλανήτη, τότε τσάμπα πληρώνεις τόσα λεφτά σε διαρκείας.
      Ναι φίλε, ο Ομπράντοβιτς είναι ο θεϊκός απόστολος του μπάσκετ επί γης

      Ο ίδιος Ανώνυμος

      Διαγραφή
    3. ίδιε ανώνυμε, μάλλον δε κατάλαβες...στο μπλογκ έγιναν 2 συναπτές αναρτήσεις τις τελευταίες μέρες που αφορούσαν αποκλειστικά τον ΠΑΟ (Χέντριξ, Γκιστ) και κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει και άλλη πολύ σύντομα. Πόσο δύσκολο είναι να μη μονοπωληθεί ΚΑΙ αυτή η ανάρτηση; Πόση στοιχειώδης ευγένεια χρειάζεται;
      Ας μη τον συνεχίσουμε άλλο αυτό το διάλογο, ανούσιος είναι...

      Διαγραφή
    4. Ούτε ο χειριστής του μπλογκ δεν διαθέτει τη στοιχειώδη ευγένεια. Κι αυτός το γύρισε στον Μπατίστ. Μονοπώλιο...

      Διαγραφή
  50. Δεν ξέρω με ποια κριτήρια διαλέγουν mvp, αλλά για μένα το κριτήριο είναι κατά πόσον ο συγκεκριμένος παίκτης συμμετέχει σε τέτοιο βαθμό στην επιτυχία της ομάδας, που χωρίς αυτόν δεν θα υπήρχε επιτυχία. Μ' αυτό το κριτήριο για μένα υποψήφιοι MVP είναι ο Γιουλ της Ρεάλ (πιστεύω χωρίς αυτόν η Ρεάλ είναι για τα πανηγύρια), ο Διαμαντίδης και ο Λάσμε του ΠΑΟ (επίσης ΠΑΟ για τα πανηγύρια χωρίς τους δύο), Τζέρελς της Μπεσίκτας (ομοίως), Πλάνινιτς της Κίμκι (ομοίως) και Μπράουν της Σιένα (ομοίως). Αντίθετα, Σπανούλης, Κριάπα, Γουίμς, Φάρμαρ κλπ. ορισμένες βραδιές έκαναν περισσότερο κακό παρά καλό στις ομάδες τους και γενικώς αυτές θα μπορούσαν να ανταπεξέλθουν μια χαρά και χωρίς αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλησπέρα και πάλι παιδιά,
    Μπήκα www.radiosyxnotita.gr για ν' ακούσω το φίλο το Χάρη τον Κορλεόνη αλλά δεν δούλευε καλά η σύνδεση και με κούρασε.
    Το γύρισα στο utube, έπεσα στους greatfuldead και στο livedead. Είχα καιρό να το ακούσω... σούπερ.
    Μακάρι να έρθει κι ο Μάικ για να δέσει το γλυκό. Λες να του φαίξει του Πέδουλα;
    Θοδωρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Θοδωρή!
      Ευχαριστώ πολύ ρε φίλε που μπήκες.

      Ασ'τα, μην τα συζητάς, η HOL μας έχει γ@μήσει...
      10' πριν το τέλος μας πέταξε όλους (της αφεντιάς μου συμπεριλαμβανομένης) έξω.
      Είμαστε σε φάση αναβάθμισης, απλά ψάχνουμε την πιο συμφέρουσα προσφορά.

      Να'σαι καλά φιλαράκι και ευχαριστώ για την υπομονή!
      Ελπίζω να ξαναμπείς και χωρίς προβλήματα την επόμενη φορά.

      Καλές γιορτές αδερφέ!

      Υ.Γ.: Καλό deal έκανες πάντως με Grateful Dead!

      Διαγραφή
  52. Breaking news..

    Πριν λίγο μου ήρθε μήνυμα στο mailbox "..αυτή τη στιγμή ο Χέντριξ είναι πιό κοντά στο να υπογράψει στη Τουρκία". Προσπαθώ να μάθω λεπτομέρειες για Μπατίστ. Αν έχω κάτι μπορεί να το βγάλω και σε ανάρτηση.

    Υ.Γ. Μη ξεχνάμε ότι και η Εφές είναι στην αγορά για ψηλό.. Φωνάζουμε από την αρχή της σεζόν ότι χρειάζεται undersized σέντερ γιατί προς το παρόν ο Μαχμούντι "τη βγάζει" με τον Γκονλούμ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Jim..καλά ο Μαχμουτι δε το σκεφτηκε απ'την αρχη της σεζον οτι εχει μαζεψει ολους τους δεινοσαυρους στο 5?Ερντεν,Μπαρατς,Μπατιστα,Κουγκο..ελεος..

      επιπλεον δεν βλεπω λογικη στο να διωξει η Φενερ τον Μπατιστ για να παρει τον Χεντριξ..εκτος κ αν ειναι οντως τοσο χαλια φετος ο Μπατιστ..η Φενερ στο 4 ποναει οπου εχει ουσιαστικα μονο τον Καραμαν..περισσοτερη λογικη θα χε να κανε κινηση για εναν παικτη στο 4 π.χ Βελιτσκοβιτς,Φωτση..

      Διαγραφή
    2. Ας κάνουν ότι λάθος θέλουν στο σχεδιασμό τους καλέ μου enforcer αν αυτό βοηθήσει εμάς. Βέβαια νομίζω ότι όλοι μας θέλουμε πίσω το Μάικ περισσότερο για συναισθηματικούς λόγους και οχι τόσο για αγωνιστικούς. Όχι ότι δεν μπορεί να προσφέρει αλλά σίγουρα δεν είναι επένδυση για το μέλλον και αυτό πρέπει να κοιτάζει ο ΠΑΟ πια.

      Διαγραφή
    3. καλησπερα Ναταλια.. δε το συζητω..ειδικα με την απουσια του Σοφοκλη ενδεχομενη αποκτηση του Μαικ θα ταν οτι πρεπει..δε θα χρειαζοταν κ χρονο προσαρμογης..παρολα αυτα το βλεπω πολυ δυσκολο να γινεται μια τετοια μεταγραφη..περα του οικονομικου κομματιου κ της διαμαχης του Παναθηναικου με τον μανατζερ του Μπατιστ,δε ξερω κατα ποσο θα ερχοταν ο ιδιος ο Μπατιστ για να παιξει μονο στην ευρωλιγκα..Λασμε-Μπανκς ειναι απαραιτητοι,Καπονο-Γκιστ ειναι νεοφερμερμενοι κ θες να τους ενσωματωσεις στην ομαδα οποτε δεν τους αφηνεις εκτος Α1..κ ο Μπατιστ οπως κ να το κανουμε ειναι παντα Μπατιστ..προσωπικα δε νομιζω οτι ειναι τελειωμενος σα παικτης ο Μπατιστ..βαλε οτι για ενα μεγαλο διαστημα τον χρησιμοποιουσε ο Πιανιτζανι στο 4 αντι στο 5..βαλε οτι δεν εχουν κ ενα δημιουργο της προκοπης να παιξει με τους ψηλους..καλος παικτης ο Μακ Καλεμπ αλλα πρωταει κοιταει το καλαθι κ μετα τη πασα..

      παντως στο sentragoal γραφουν οτι δεν υφισταται θεμα Μπατιστ για τον Παναθηναικο..τωρα κατα ποσο ειναι εγκυρες οι πηγες που επικαλουνται θα σε γελασω..μεταξυ μας ελπιζω να μην ειναι κ τοσο εγκυρες..
      http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10779&subid=2&pubid=129249753

      Διαγραφή
    4. Ναι το διάβασα κι εγώ αυτό που λες..... ήταν από τους πρώτους πάντως που είχαν βεβαιώσει την τράμπα Γκιστ-Πάνκο... κοίτα και λόγω ηλικίας δε θα τον χάλαγε τον Μάικ να παίζει μόνο Ευρωλίγκα για αρχή... τέσπα πολύ υποθετικές συζητήσεις... αν ακουστεί κάτι πιο έγκυρο το συζητάμε

      Διαγραφή
  53. το οτι ειναι 6 αμερικανοι και 5 ευρωπαιοι ειναι ενδεικτικο της αφαιμαξης που κανει το ΝBA στο ευρωπαικο μπασκετ μαζευοντας τους περισσοτερους ποιοτικους παικτες και αυτο βεβαια δεν το καταλαβαινουμε απο αυτη την αναρτηση αλλα ειναι φανερο στην euroleague που τα τελευταια χρονια εχει πτωση στην ποιοτητα και στον ανταγωνισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα ναι πλεον το ευρωπαικο μπασκετ εχει προβλημα ψηλων.. γιατι?? γιατι το νβα εχει το ιδιο προβλημα και μαντεψε απο που τους παιρνει

      Διαγραφή
  54. Καλησπέρα σε όλους και καλές γιορτές.Αν έπρεπε να επιλέξω την δεδομένη χρονική στιγμή ποιος θα ήταν ο mvp,τότε θα έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη τον Σπανούλη.Κάνει εκπληκτική σεζόν,είναι πολύ ώριμος στο παιχνίδι του και απέχει πολύ από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.
    Στη λίστα που δημιούργησες jim,θα αντικαθιστούσα τον Διαμαντίδη και θα έβαζα στη θέση του,τον Λάσμε.Σίγουρα,η προσφορά του αρχηγού είναι τεράστια αλλά γνώμη μου είναι πως μέχρι στιγμής δεν παίζει στα υψηλά στάνταρ που τον είχαμε συνηθίσει τόσα χρόνια.Αντίθετα,ο Λάσμε είναι πραγματικά καταλυτικός στο παιχνίδι του παο.Ανεβάζει επίπεδο την ομαδική άμυνα,σκοράρει,μαζεύει ριμπάουντ,μοιράζει τάπες..
    Επίσης,αν γινόταν θα έβαζα στην λίστα τον Παπανικολάου.Το παλικάρι κάνει εξαιρετική σεζόν και σουτάρει στα 3ποντα με ποσοστά μεγαλύτερα από τα ποσοστά του στα δίποντα.
    Όσον αφορά την υπόθεση Μπατίστ,είμαι σίγουρος πως θα ασχοληθεί η διοίκηση μαζί του.Ο Μάικ έχει μετανιώσει και σίγουρα θα θέλει να κλείσει την σεζόν(και την καριέρα του??)στην ομάδα που μεγαλούργησε και σε ένα περιβάλλον που θα τον "αγκαλιάσει".Το οικονομικό δεν θα είναι πρόβλημα,πιστεύω.Επίσης,αν αποκτηθεί,μπορεί να βγάλει και ελληνικό διαβατήριο αν χρειαστεί για να παίζει και στην Α1.zelico

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. David Blatt: 'Giorgi Shermadini will play in Euroleague in a Team of our group'.” So no paobc return for him...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Eurohoops.net ‏@Eurohoopsnet

    After what Blatt said (about Sermantini), let's play his game. My guess is Caja Laboral

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΠΟ ΤΟ Eurohoops.net ΟΠςΩΣ ΠΟΣΤΑΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Στην τουρκια το χουν δεδομενο.απο οσο μου πανε ειναι απογοητευμενοι αρκετα κ στο τελευταιο παιχνιδι παζοντας με την χειροτερη τουρκικη ομαδα ειναι τρυπα στην αμυνα.οποτε ξεχυλησε το ποταμι.
    Ονοματα που ακουγονται ειναι ο χεντριξ αλλα κ αλλοι δυο σε αλλες θεσεις.ο olesson κ ο sekden williams
    Τα χουν παρει στην κρανα οι τουρκοι γιατι τους δουλευουν καργα στα φορουμς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Σορυ για τα λαθη παιδια.το ipad φταει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηλαδη αν ο Μπατιστ θεωρειται τρυπα στην αμυνα,ο αντιτουριστικος ο Σαβας τι θα πρεπε να θεωρειται?χαχα!!τεσπα,μακαρι να τον αποδεσμευσουν οσο το δυνατον γρηγοροτερα μπας κ γινει η καλη κ επιστρεψει σε μας..

      Διαγραφή
  60. Αλλο ενα ωραια αρθρο, μεχρι στιγμης εγω θα ελεγα οτι ο Σπανουλης ειναι ισως ο καλυτερος παιχτης, πολλες ψηφους θα επαιρνε κ ο μπραουν ισως κ τις περισσοτερες κατα τα αλλα πιστευω ολες οι επιλογες ειναι σωστες αν κ θα ηθελα να δω κ κανα ψηλο εδω μεσα μιας κ ειχαμε καποιες εντυπωσιακες εμφανισεις απο λασμε/χαινες/κριστιτς ακομη κ απο τομιτς, αν οι ομαδες τους φθασουνε μεχρι Φ4 ανετα μπορουνε να βγουνε mvp ολοι τους. Αναμενω το ανεβασμα του ρουντι/ναβαρο κυριως οπως κ του μακκαλεμπ.

    Οσον αφορα τον μαικ τι να πω, κ μονο στην σκεψη να τον εχουμε 7 ξενο μονο για ευρωλιγκα τρελαινομαι, δεν βλεπω πως μπορουμε να τον δηλωσουμε στην ελλαδα εκτος αν γινει Ελληνας !!! Γνωριζοντας τον μαικ θα ελεγα οτι δεν θα ηθελε να παει σε ομαδα εκτος ευρωλιγκας ( ρωσια μερια) κ να τα τσεπωσει,αλλα κ ουτε θα του αρεσε να παιζει 1 ματς τη βδομαδα μονο!!. Ολα ειναι πιθανα πιστευω κ πολλα θα εξαρτηθουνε απο την αποζημειωση που θα παρει + τα λεφτα που θα ζητησει.

    zoze

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Σερμαντινι ο ολυμπιακος.
    Απο το πουθενα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλημέρα jim και φίλοι του μπλογκ.Στην ωραία ανάλυση σου θα ήθελα να προσθέσω ένα ακόμα όνομα.Στέφαν Λάσμε.Από τότε που εντάχθηκε στην ομάδα, έχει βοηθήσει τα μέγιστα στην αγωνιστική μεταμόρφωση του Παναθηναικού.Νομίζω ότι για την ώρα αυτός ξεχωρίζει απο τον Πάο και όχι ο 3D.Κατά τα άλλα,πιστεύω πως ο Σπανούλης υπερέχει όλων των άλλων της λίστας με μόνο μελανό σημείο τα πολλά λάθη του, αν και θεωρώ πως σε μεγάλο βαθμο είναι φυσιολογικός λόγω των πολλών προσπαθειών που παίρνει.
    Με την ευκαιρία θα ήθελα να σχολιάσω την κακή εικόνα στο μτας με τον Καοδ.Ανέλπιστα κακός ο Παναθηναικός και δυστυχώς επιβεβαιωνόμαστε όσοι λέμε για τα θέματα χημείας.Απο την άλλη, θέλω να επισημάνω δύο πράγματα που μου έκαναν κακή εντύπωση και ένα που μου έκανε καλή.
    Μου έκανε λοιπόν άισθηση το γεγονός ότι η ομάδα δεν έβγαλε ούτε μια φορά ελεύθερο τον Καπόνο για να σουτάρει.Νομίζω πως όχι απλώς δεν τα κατάφερε, αλλά δεν προσπάθησε καν με κάποιο Play.Aν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος βαθύτερος γνώστης του αθλήματος.Επίσης με παραξένεψε που ο Πεδουλάκης άφησε τον Αμερικάνο μέσα για τόσο μεγάλο διάστημα ενώ το παιδί είναι φανερό πως έχει μείνει πίσω στη φυσική κατάσταση.
    Το θετικό που είδα πάντως, είναι πως παρότι νέος και ανέτοιμος, ο Καπόνο έδειξε πολλά θετικά σημάδια πάλι και νομίζω τελικά πως με αντιπάλους που "έχει" στο σώμα, θα τα πάει μια χαρά σε άμυνα και επίθεση.

    ΑΑΑ κάτι ακόμα!Είναι δική μου αίσθηση η όντως ο κόουτς σε κάποια φάση του έδωσε ρόλο τεσσαριού;Ελπίζω πάντως ακόμα μια φορά να ξέρουν τι κάνουν εκεί στο προπονητικό επιτελείο της ομάδας.
    Καλά Χριστούγεννα αδέρφια

    Human Highlight Meat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Έχω δηλώσει κατ'επανάληψη την δική μου πρόταση: Weems και τα μυαλά στα κάγκελα. Θεωρώ ότι, πέραν του ότι για μένα είναι ο καλύτερος 1-on-1 παίκτης στην Ευρώπη (από οποιοδήποτε σημείο, με οποιαδήποτε ομάδα, με οποιοδήποτε ρυθμό), φαίνεται να "κουμπώνει" με το πολύ συγκεκριμένο στυλ παιχνιδιού της CSKA. Παίκτης τέτοιου επιπέδου και να "συνεργάζεται" με τα συστήματα του Μεσίνα, ε κάτι πρέπει να μας λέει...

    Και φυσικά ότι δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο για αυτόν, πνευματικό ή φυσικό, για να αποδόσει το ίδιο και καλύτερα στις επόμενες φάσεις, όπου σίγουρα θα μετέχει η CSKA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή